Quantcast
115 ΣΧΟΛΙΑ

Κετσετζόγλου: Πρόσωπο έκπληξη ο αντί – Λυσάνδρου, επιμένει σε Σβάρνα για δεξί μπακ ο Μανόλο (AUDIO)

Ακούστε όσα είπε το πρωί της Πέμπτης στον ΣΠΟΡ FM ο Κώστας Κετσετζόγλου

Στην εκτίμηση ότι το όνομα του ατόμου που θα επιλεγεί να αναλάβει τα καθήκοντα που έχει ο Μηνάς Λυσάνδρου στην ΑΕΚ δεν έχει γραφεί ακόμη από τον Τύπο προχώρησε ο Κώστας Κετσετζόγλου στον αέρα του bwinΣΠΟΡ FM 94,6.

Ο ρεπόρτερ της Ένωσης αναφέρθηκε και στο θέμα της προεδρίας του Θοδωρή Ζαγοράκη στη ΕΠΟ υπογραμμίζοντας πως ο Δημήτρης Μελισσανίδης είχε και άλλη συνάντηση με τον παλαίμαχο άσο για το φλέγον ζήτημα των αρχαιρεσιών της ομοσπονδίας, εκτιμώντας ότι η ΑΕΚ δεν θα αποτελέσει πρόβλημα για τον Ζαγοράκη στην εκλογή του εάν τελικά εκείνος το αποφασίσει. Επιπλέον, αναφέρθηκε και στα αγωνιστικά και τα σχέδια του Χιμένεθ για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, με τον προπονητή να επιμένει στη χρησιμοποίηση του Σβάρνα ως δεξιό μπακ.

 


44.000€ εγγυημένες* στην 4η περίοδο της Novileague! Ξεκίνα από σήμερα (21+)
*Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
ntonisa - 26/2/2021 16:58

Όταν βάζεις αρχική 11αδα δεξι μπακ τον σβάρνα δεν κάνεις για προπονητης της ΑΕΚ.

GoldenEagle69 - 25/2/2021 21:23

Σιγά μην πάμε με αυτόν προπονητή στην Αγιά Σοφιά, ούτε γι' αστείο !!

Arpagos - 26/2/2021 00:06

Ότι και να λές οι μόνοι προπονητές των τελευταίων χρόνων που θα τους άξιζε να μπούν στην Αγία Σοφία είναι ο Χιμένεθ και ο Δέλλας. Ο μόνος που μπορούμε να φέρουμε (οικονομικά) και είναι αξιοπρεπής κατάτ η γνώμη μου είναι ο προπονητής του Βόλου (ο οποίος παρεπιπτόντως έκανε τεμενάδες στον Μανόλο όταν τον είδε μπροστά του. Έχει καλή νοοτροπία όμως πιστεύω και με ένα καλό ρόστερ θα μπορούσε να κάνει σπουδαία πράματα). Μακάρι να αφήσουν το μανόλο να φτιάξει από την αρχή την ομάδα του χρόνου.

petapgr - 25/2/2021 18:56

Μία μόνο ερώτηση.

Ποιος από εσάς πιστεύει οτι εάν δεν τραυματιζόταν τυχαία ο Ολιβέιρα, και γινόταν η αλλαγή του Κρίτσιστις με αποτέλεσμα να σουλουπωθεί το κέντρο, ο Χιμένεθ θα έκανε κάτι αντίστοιχο από μόνος του.

Ο άνθρωπος δυστυχώς δεν κάνει όσο και να στενοχωρεί αυτό πολλούς από εσάς.... Συνέχεια
Το βιογραφικό του τα λέει όλα . Που αλλού έχει δουλέψει με επιτυχία?

Μόνο εμείς αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια Βράνιες, Χιμένεθ, Αραούχο.

Δεν πάμε μπροστά έτσι. Βράζουμε μια ζωή στο ζουμί μας και χαλάμε τις Κυριακές μας.

Ένα πλάνο για το αύριο δεν υπάρχει. Ότι κάτσει !

Αυτό πάλι με το Σβάρνα δεξί μπακ ξεπερνάει και το κρύο ανέκδοτο των Ράδιο Αρβύλα.

Fotmit86 - 25/2/2021 19:44

Απάντησε μου ρε άνθρωπε ,αν έπαιζε ο Κρίστιτσιτς από την άρχή ,μου υπογράφεις ότι δεν θα τρώγαμε τα δύο γκολ την στιγμή που όποια σέντρα γίνεται εκτός του Λάτσι και του Σιμάνσκι κανένας άλλος δεν πηδάει να αποκρούσει;;;; Επί Χιμένεθ 2017-2018 έψαχνες να βρεις ποιος δεν πήδαγε .Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά της ΑΕΚ του κ.Χιμένεθ με την σημερινή ΑΕΚ έτσι όπως την καταντήσατε με τους "κανονικούς" προπονηταράδες σας από τα πάνω ράφια και μας έχετε αρρωστήσει!!! Μας έχετε κτικιάσει με τις... Συνέχεια βαθυστόχαστες αναλύσεις σας περί σύγχρονου και επιθετικού ποδοσφαίρου !!! Βάλατε στα στόματα σας τα ιερά και όσια της ομάδας !!! Εικοσι τέσσερα ολόκληρα χρόνια είχες να δεις πρωτάθλημα . !!! Πες ένα μπράβο τουλάχιστον στον αρχιτέκτονα !!!!

RBaggio - 26/2/2021 13:48

Φίλε είναι πιτσιρικάδες και την Μπαρτσελόνα να κερδίσεις τα ίδια θα διαβάζεις. Υπομονή.

anduril21 - 25/2/2021 22:07

Fotmit86 Φίλε μου χωρίς παρεξήγηση συμφωνώ με τα όσα λες για Χιμένεθ(τον γουστάρω και εγώ τον Μανόλο) για την τεράστια συμβολή του στο πρωτάθλημα του 2018, ωστόσο σε κάποια πράγματα είσαι λίγο φάουλ και υπερβολικός. Σε ακούω που βγάζεις μια ειρωνεία για τους προκατόχους του Μανόλο (κανονικοί, προπονηταράδες). Κανείς δεν είπε ότι οι προηγόυμενοι ήταν προπονηταράδες ωστόσο ναι ήταν κανονικοί προπονητές (με εξαίρεση τον Καρντόσο) οι οποίοι όμως δεν είχαν τα κατάλληλα εργαλεία στα... Συνέχεια χέρια τους και ο μόνος που τα ζήτησε(Πογιέτ) έφυγε κακήν κακώς. Έπειτα λες ότι έχεις χτικιάσει με τις θεωρίες περί σύγχρονου επιθετικού ποδοσφαίρου. Δηλαδή εσύ ρε αδελφέ αν αποκτήσεις τους κατάλληλους παίκτες δεν θέλεις να βλέπεις επιθετικό ποδόσφαιρο (με σταθερή άμυνα φυσικά) τι θέλεις όλοι πίσω από τη σέντρα και πάμε για καμια αντεπίθεση. Να σου θυμίσω μόνο ότι το τελευταίο μας πρωτάθλημα δεν ήταν πριν 24 χρόνια αλλά το 2008(άσχετα που μας το κλέψανε) και το πήραμε παίζοντας σύγχρονο επιθετικό ποδόσφαιρο ενώ ταυτόχρονα είχαμε και την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος.

petapgr - 25/2/2021 21:08

Εντάξει αδελφέ.

Εγώ δεν λέω μπράβο στον αρχιτέκτονα.

Λέω όμως ας είναι καλά ο Σαββίδης .

oloi_roufianoi_mikroi_meg - 25/2/2021 21:32

Παοκάρα;;;;;

Fotmit86 - 25/2/2021 21:26

Κατ αρχήν ,συγχώρεσε με για το οξύ ύφος στην προηγούμενη τοποθέτηση μου . Προφανώς και δεν είσαι ο βασικός υπεύθυνος για όλα τα κακά της ομάδας μας.

Λέγωντας "ας είναι καλά ο Σαββίδης" εννοείς ότι το πρωτάθλημα που πήραμε ήταν μούφα;;;;;; Συγγνώμη ,αλλά αυτό που κάνεις αγγίζει τα όρια του "ξεπεσμού". Διανοείσαι τι budjet είχε ο ΣΜΠΑΟΚ και ο ΟΣΦΠ τότε;;; Τυχαία κάναμε 21 νίκες και 2 μόνο ήττες;;; Τυχαία συμμετείχε η ομάδα στους ομίλους του UEFA EUROPA... Συνέχεια LEAGUE τερματίζοντας πίσω από την Μίλαν αήττητη;;; Τυχαία προκρίθηκε στους 32 όπου αποκλείστηκε από την Ντιναμό Κιέβου με συνολικό σκορ 1-1;;;; Τυχαία σημείωσε ρεκόρ καλύτερης αμυντικής επίδοσης όλων των εποχών, με μόλις 12 γκολ παθητικό ;;;; Σε ποιόν πλανήτη τελικά ζείτε;;;

Fotmit86 - 25/2/2021 21:24

Κατ αρχήν ,συγχώρεσε με για το οξύ ύφος στην προηγούμενη τοποθέτηση μου . Προφανώς και δεν είσαι ο βασικός υπεύθυνος για όλα τα κακά της ομάδας μας.

Λέγωντας "ας είναι καλά ο Σαββίδης" εννοείς ότι το πρωτάθλημα που πήραμε ήταν μούφα;;;;;; Συγγνώμη ,αλλά αυτό που κάνεις αγγίζει τα όρια του "ξεπεσμού". Διανοείσαι τι budjet είχε ο ΣΜΠΑΟΚ και ο ΟΣΦΠ τότε;;; Τυχαία κάναμε 21 νίκες και 2 μόνο ήττες;;; Τυχαία συμμετείχε η ομάδα στους ομίλους του UEFA EUROPA... Συνέχεια LEAGUE τερματίζοντας πίσω από την Μίλαν αήττητη;;; Τυχαία προκρίθηκε στους 32 όπου αποκλείστηκε από την Ντιναμό Κιέβου με συνολικό σκορ 1-1;;;; Τυχαία σημείωσε ρεκόρ καλύτερης αμυντικής επίδοσης όλων των εποχών, με μόλις 12 γκολ παθητικό ;;;; Σε ποιόν πλανήτη τελικά ζείτε;;;

oloi_roufianoi_mikroi_meg - 25/2/2021 21:30

Δλδ θες να μας πεις ότι θα σε χαλαγε να αναμασας αυτή τη στιγμή τον Βρανιες και τον Αραούχο.... τι να πω....τι άλλο θα διαβάσουν τα μάτια μας εδώ μέσα...

petapgr - 26/2/2021 11:50

Λοιπόν για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.

Λέγοντας οτι αναμασάμε ονόματα ποδοσφαιριστών εννοώ οτι δεν βλέπουμε μπροστά, δεν απαξιώνω τους ποδοσφαιριστές, καλώς η κακώς, κακώς φυσικά δεν είναι στη ομάδα τώρα.

Το πρωτάθλημα του ΄18 εγώ δεν είπα οτι είναι μούφα, όμως αν δεν μπουκάριζε μέσα ο σαββίδης είμαστε σίγουροι οτι ο διαιτητής δεν θα κατακύρωνε τελικά το γκολ?... Συνέχεια
Για τη πορεία στο ΟΥΕΦΑ.

Όλοι έχουμε καλές και κακιές στιγμές στη ζωή μας στη δουλειά μας και παντού.

Στον απολογισμό όμως ποιες υπερτερούν?

Δεν κρίνω τον προπονητή για την συγκεκριμένη χρονιά αλλά συνολικά.

Sikor - 25/2/2021 20:54

Να σου κάνω κγω μια ερώτηση;

Πιστεύεις ότι το 2018 εαν είχαμε άλλον προπονητή στο μπάτζετ που κυμαινομαστε εδω και χρόνια θα περνάμε πρωτάθλημα;;;

Την απάντηση θα την βρεις αν κοιτάξεις τις υπόλοιπες χρονιές.

petapgr - 25/2/2021 21:04

Σοβαρά τώρα ?

Ο Σαββίδης με το κουμπούρι σου θυμίζει τίποτα?

Sikor - 25/2/2021 21:55

Όντως;;;;

Είσαι ΑΕΚτζης και θεωρείς ότι πήραμε πρωτάθλημα γιατί μπήκε ο Σαββίδης με το όπλο; Το σκορ το θυμάσαι;;; Μήπως θεωρείς και το γκολ των Ορκ κανονικό;

Sikor - 25/2/2021 21:01

Να σου κάνω κγω μια ερώτηση;

Πιστεύεις ότι το 2018 εαν είχαμε άλλον προπονητή στο μπάτζετ που κυμαινομαστε εδω και χρόνια θα περνάμε πρωτάθλημα;;;

Την απάντηση θα την βρεις αν κοιτάξεις τις υπόλοιπες χρονιές.

Sikor - 25/2/2021 20:49

Να σου κάνω κγω μια ερώτηση;

Πιστεύεις ότι το 2018 εαν είχαμε άλλον προπονητή στο μπάτζετ που κυμαινομαστε εδω και χρόνια θα περνάμε πρωτάθλημα;;;

Την απάντηση θα την βρεις αν κοιτάξεις τις υπόλοιπες χρονιές.

fnikaia21 - 25/2/2021 14:42

Όταν γυρισε ο Μανολο δεν μπορω να πω ότι πέταξα από τη χαρά μου,ήθελα να πιστέψω όμως είχα την ελπίδα ότι θα έρθει ανανεωμένος με νέες ιδέες και μαζί με την δεδομένη αγάπη του για την ομαδα θα κάνει κάτι άλλο. Μάταια, τα κολλήματα του ειναι και πάλι εδώ ένας μέτριος προπονητης παλιάς σχολής χωρίς καμία διαθεση να εξελιχθεί! Τίποτα δεν ειναι τυχαίο αγαπητοί εκτός της ΑΕΚ το τιποτα μια λας Πάλμας και κάτι άραβες. Αν ψάχνετε τις διαφορες μας με τον οσφπ εκει θα τις βρείτε, οι προπονητες... Συνέχεια του πήγαν Μπαρτσελονα Γουλβς Έβερτον Μονακό και οι δικοί μας στο ταμείο ανεργίας! Έχουμε πολύ καλούς παίχτες αλλα ποτε δεν είχαμε εναν καλο προπονητή αυτή είναι η αλήθεια δεν ειναι αποψη ειναι η πραγματικότητα!

oloi_roufianoi_mikroi_meg - 25/2/2021 21:26

Έλεος με τους προπονητές του γαύρου πια, για πες μας ρε fnikaia ποιοι προπονητές του γαύρου πήγαν απευθείας σε Μπαρτσελόνα Γουλβς και Μονακό; Για ποιον μιλάς; Για τον Βαλβέρδε και την Μπαρτσελόνα; Εκεί πήγε απευθείας; Έχεις λάθος, στη Βαλένθια πήγε. Για τον Μάρκο Σίλβα; Ποια Γουλβς και Έβερτον, στη Χαλ πήγε μετά το γαυρο. Για τον Ζαρντιμ; Ποια Μονακό, στη Σπόρτινγκ Λισαβόνας πήγε. Άρα καλό θα είναι να μη λές ανακρίβειες, και όπως καταλαβαίνεις είναι η άποψη σου και ΔΕΝ είναι η... Συνέχεια πραγματικότητα.

fnikaia21 - 25/2/2021 23:05

Ο τίτλος σου πάντως είναι όλα τα λεφτά :) Με το γαυρο ασχολούμαστε φιλε μου αφού είναι το απέναντι μαγαζί με ποιον να ασχοληθούμε με το Βόλο; (Αν και ο προπονητής του,πολύ εξελίξιμος) Θα ήθελα κι εγώ πολύ να μην είναι αυτή η πραγματικότητα αλλα έτσι είναι φίλε, οι αριθμοί στα ντέρμπι ειδικά είναι αμείλικτοι οι χαμένοι τελικοί το ιδιο και τη χρονια που πήραμε το πρωτάθλημα στο τσακ γλιτώσαμε την αυτοκτονία, τι άλλο θέλεις να δεις; Φυσικά δεν λέω τον άνθρωπο τσαρλατανο θα ήταν ντροπή μου... Συνέχεια αλλα ειναι μέχρι ένα σημείο και το ξαναλέω αυτή είναι η πραγματικότητα!

JuanRomanR - 25/2/2021 22:07

@oloi rouf

Ο Βαλβέρδε πήγε στη Σοσιεδάδ - Πριμέρα

Ο Μάρκο Σίλβα πήγε στην Watford - Πρέμιερ Λιγκ

Ο Ζαρντίμ πήγε στην Σπόρτινγκ - 1η κατηγορία Πορτογαλίας... Συνέχεια
Έχει προπονησει κανείς από τους δικούς μας σε αυτό το επίπεδο??..

JuanRomanR - 25/2/2021 20:29

60 χρονών είναι, τώρα θα ανανεωθεί και θα αλλάξει φιλοσοφία στο ποδόσφαιρο??...

2021 και το μόνο που κάνουμε είναι να φωνάζουμε "second balls" σε παιχνίδια που ψάχνουμε εμείς το γκολ.

Βρείτε μου άλλη ομάδα που λειτουργεί με αυτήν την λογική

ioannis72RT - 25/2/2021 19:43

Αχ αυτές οι εκπλήξεις είναι που με φοβιζουν!

ismael_blanco - 25/2/2021 21:23

Ο Ινσούα να αναλάβει, να ρίχνει και καμία ψιλή στην ΕΠΟ εάν δε συμφωνούν με ό,τι προτείνει.

Sikor - 25/2/2021 21:10

Ακούω κάποιους που δεν σας αρέσει ο Μανόλο.

Στα λεφτά που δίνουμε ο Μανόλο είναι ότι καλύτερο έχει περάσει τα τελευταία χρόνια. Αν εσάς σας άρεσε ο Καρντοσο, ο Μοράις κτλ τότε πάω πάσο. Κακά τα ψέματα αυτά δίνει η διοίκηση και αυτός είναι ο καλύτερος που έχει περάσει τα τελευταία χρόνια. Αυτός είναι που μας έφερε το πρωτάθλημα το 2018.

Απλά πριν διώξετε τον Μανόλο βεβαιωθείτε ότι η διοίκηση δεν θα φέρει καποιο λαχείο και ότι θα... Συνέχεια βάλει το χέρι στην τσέπη.

insgram21 - 25/2/2021 20:52

Αυτό που συμβαίνει είναι ακατανόητο. Μόλις επέστρεψε ο Μανολο, είχαμε μετά το τηγάνι, 3 σερί αγώνες χωρίς να δεχτούμε γκολ και τη δύσκολη Τούμπα που η άμυνά μας με Λατσι και Σβάρνα ήταν πολύ καλή. Τώρα τι όνειρο είδε ο Μανολο και σπάει αυτό το δίδυμο, με πειράματα και εμμονές περίεργες; Δίδυμο Σβάρνα - Λατσι και δεξί μπακ Βασιλαντωνοπουλος είναι αυτή τη στιγμή ότι πιο ποιοτικό έχουμε στο ροστερ για αυτές τις θέσεις και είναι σίγουρος ότι με Σταύρο θα είχε πολύ μεγαλύτερο ρόλο και ο... Συνέχεια Γκαρσία... Βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας τελικά. Μια ζωή ΑΕΚ.

Thanos71 - 25/2/2021 16:46

Η συγχωρεμενη Κωνσταντινουπολίτισσα γιαγιά μου έλεγε: Ο έξυπνος κατανοεί, ο πονηρός δικαιολογειται, ο ανόητος επιμένει. Το να θες να κάνεις με το ζόρι έναν σέντερ μπακ ακραίο μπακ είναι ανόητο. Πλέον τον επιθετικό τόνο στα ματς τον δίνουν σε μεγάλο βαθμό οι ακραίοι μπακ. Με τον Σβάρνα αχρηστεύει ο κόουτς την δεξιά πτέρυγα πλήρως και απενεργοποιει και τον εξτρεμ έτσι, π.χ Γκαρσία. Ο Κονέ που ξέρει μπάλα δεν μπορεί να του το εξηγήσει?

Arpagos - 25/2/2021 19:10

Φίλε μου ο Μανόλο ως μπακ ήταν σαν παίκτης στην πριμέρα οπότε όσο και να διαφωνώ, θα κάνω τουμπεκί. Κάτι ξέρει και κάτι βλέπει και στις προπονήσεις. Επίσης τον Ντατσένκο και τον Ραντόγια δεν θα τους κατηγορήσω, ωστόσο μπορώ να κατηγορήσω αυτούς που τον έφεραν (τον πρώτο ο άλλος είναι μικρός) και πιστεύω (χωρίς να είμαι σίγουρος) πως δεν ήταν ο Κονέ που επέμεινε τόσο. Αυτός τον Λαλά ήθελε. Του Μανόλο του καταλογίζω όμως πως δε φέρνει αντιρήσεις ωστόσο όταν πάνε να του φέρουν κάτι που δε... Συνέχεια θέλει. Πρέπει να φτιάξουμε το τμήμα (σκαουτινγκ κτλ) που είναι υπεύθυνο για τις μεταγραφές και να συνενοείται με και για το καλό της ομάδας ομαλά και σωστά με όλα τα άλλα τμήματα (πχ τεχνικό).

JuanRomanR - 25/2/2021 20:08

@ arpagos

Ο Χιμένεθ ήταν αριστερό μπακ στην πριμέρα ΠΡΙΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ. Τότε πλάγια μπακ παίζανε όσοι τρέχανε και κλωτσούσανε κυρίως, και μετά κοιτούσαν κατά πόσο ξέρουν μπάλα και συμμετεχουν στον επιθετικό παιχνίδι της ομάδας.

Έχει αλλάξει ο ρόλος του πλάγιου μπακ σήμερα.

afev - 25/2/2021 20:49

Φιλε θα διαφωνησω με αυτο που γραφεις για το παρελθον. Ο Κασαπης που ολοι ακομα μιλανε γι αυτον πρωτοπαιξε στην ομαδα το 1993, δηλ πριν απο 28 χρονια. Και επαιζε πιο συγχρονα και απο τους σημερινους

JuanRomanR - 25/2/2021 21:00

Ο Κασάπης ήταν μια περίπτωση, για αυτό και μνημονεύεται.

Ήταν η εξαίρεση και όχι ο κανόνας

Arpagos - 25/2/2021 22:36

Παντως μου αρεσει που το σχολειο μου προκάλεσε πολα likes ακομα και για τις απόψεις που διαφωνούν η μια με την άλλη. Σε καθε περίπτωση παιδιά δεν ειμαστε στις προπονήσεις. Σιγουρα ομως θέλουμε μεταγραφες με τα χαρακτηριστικά που θα ήθελε ο προπονητής σε όλες τις θέσεις της άμυνας. Για τον Ντατσενκο ελπιζω να μη χασαμε απλως λεφτά και να βρει το ρόλο του εστω και σε ειδικές συνθηκες (πχ συστημα με τρεις στην άμυνα όταν αυτό χρειάζεται)

JuanRomanR - 26/2/2021 15:50

@ arpagos

Ποδοσφαιροκουβέντα κάνουμε και ο καθένας έχει μια άποψη.


Δεν γινεται να συμφωνούμε όλοι..Αυτό δεν είναι ΑΕΚ : )

afev - 25/2/2021 21:19

Μπορμποκης 1993, Κοπιτσης1993, Γεωργατος 1995 γαυρος, μην γραψω για εξωτερικο γιατι η λιστα δεν τελειωνει...Ολοι μπακ που ηταν τεχνιτες μπαλαδοροι

JuanRomanR - 25/2/2021 21:52

Όλοι τους παίκτες που είχαν ξεκινήσει σαν εξτρέμ ή δεκάρια και όχι σαν μπακ.

Μπορώ να σου φέρω σαν αντιπαραδειγμα :

Michel Salgado - Real Madrid

Neville Man utd

Αυτοί κάναν καριέρα και σηκώσαν πρωταθλήματα και ΤσουΛου. Δεν τους μνημονεύει όμως κανείς.... Συνέχεια
Όλοι θυμούνται τους Καφού, Ρομπέρτο Κάρλος που ήταν και οι μπακ του (τότε)μέλοντος.

CU_stin_Agia_Sofia - 25/2/2021 19:07

Καραπαπάς

D21R - 25/2/2021 13:15

Μαγκες λετε να εννοει τον Ντεμη;

paradosi_AEK - 25/2/2021 16:53

Αυτός είναι ελεύθερος ή δεσμεύεται με κανένα συμβόλαιο με τον Σαββίδη; Άσε μας ρε φίλε με τον Ντέμη. Αυτός και η Original ευθύνονται για την πτώση της ΑΕΚ και ΄σεις ονειρεύεστε νεκροθάφτες;

D21R - 25/2/2021 19:49

Ρε χριστιανε τι εχεις πιει; Ποιος σου ειπε οτι ονειρευομαι η θελω τον ντεμη τι εχεις παθει; Διαβασε την προταση μου ειναι μια απλη αναφορα σε ενα ονομα, απο που προκυπτει η επιθυμια μου προς το προσωπο του... κοιταξε τα ελληνικα σου εχεις θεμα

Petran20 - 25/2/2021 19:25

Εν τω μεταξυ ειχε ερθει σε ρηξη με την οριτζιναλ για το χουλιγκανισμο τα επεισοδεια και τις τιμωριες που ετρωγε η ομαδα εξαιτιας της. Το οραμα του Ντεμη ηταν πρωτα ενα υγιες ποδοσφαιρο και μετα μια δυνατη ΑΕΚ . Κι εσυ αν ειχες παιξει μπαλα στα χρονια της σιχαμενης γαυροκρατοριας και της δυσωδίας που αυτή ανεδυε κι εσυ αυτο θα ηθελες!

Οχι να γινεις χαλιφης στη θεση τπυ χαλίφη.... Συνέχεια
Υστ: Δεν ειμαι κατα της οριτζιναλ, ειμαι κατα του χουλιγκανισμου που μας εφτασε σε τελικους κεκλεισμενων των θυρων και σε σφαγες οπαδων στον Βολο και οχι μονο.

Υστ2: Τι κακο σου εκανε ο Ντεμης στην ομαδα ;; επειδη δεν διεκδικησε ενα πρωταθλημα που χασαμε στα χαρτια , να το παρει πισω στα χαρτια; ή επειδη ειδες τον Ριβαλντο , τον Σκοκο , τον Μπρουνο Αλβες κρατησε τον Κατσουρ επειδη ηταν φιλοι και πολλους αλλους στην ομαδα ;

ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ !αυτη η εμπαθεια για τον Ντεμη ειναι τελειως αβασιμη!

Samian - 25/2/2021 18:58

O Ντέμης δεν είναι τύπου "yes man" που αναζητάμε... οπότε αποκλείεται!

AEKOslo - 25/2/2021 13:27

Πολυ καλό για να είναι αληθινό!

Manos_AEK21 - 25/2/2021 18:06

Ό Ντατσενκο τί έγινε;;

Συμφωνώ εν μέρη με τον φίλο Doppeladdler δεν συμφωνώ με τόν τρόπο πού διατυπώνει την άποψη τού..

Κετσε! κατά την γνώμη μου ή καλύτερη λύση για αντί Λυσάνδρου είναι ό Κύριος Αλεξίου πού μήν ξεχνάμε ότι επί προεδρίας τού ή ερασιτεχνική ΑΕΚ έχει πάει μεγάλα βήματα μπροστά και πρόεδρος στην ερασιτεχνική ΑΕΚ ό γίγαντας Κύριος Παπασταμάτης..!!

2121enosis - 25/2/2021 17:58

Εχεις ενα δεξι εξτρεμ που μπορει να κανει οργια και θελει απλα ενα δεξι μπακ που να κανει απλα τα βασικα....κι εσυ του βαζεις πισω του τον Σβαρνα που δεν ειναι δεξι μπακ....ΟΥΤΕ αυτο μπορει να καταλαβει;;;;

Doppeladler - 25/2/2021 16:54

Αυτό που μερικοί απαιτείτε χτυπωντας τα ποδαράκια στο πάτωμα, σαν να ζητάτε από το μπαμπά νέο παιχνίδι, ειδεμή δρομολογείτε αλλαγή ιδιοκτησίας - με τη φαντασία σας - να το κοιτάξετε. Μετά τον Μπάρλο, ο 2ος μεγάλος ευεργέτης της ΑΕΚ είναι ο Δημήτρης Μελισσανίδης, είτε σας αρέσει είτε όχι.

Μετρήστε πόσα τίτλους κατέκτησε η ΑΕΚ υπό την ηγεσία του, συνυπολογίστε και το γήπεδο που "δεν γίνεται στη Ν.Φ." και εάν εξακολουθείτε να τον αμφισβητείτε, δεν σας χρειάζεται η ΑΕΚ, ΣΤΟ ΚΑΛΟ... Συνέχεια ΠΑΙΔΕΣ!!!

Αλήθεια, από εσάς που μας έχετε πρήξει με το μένος εναντίον του Τίγρη, τουλάχιστον το ρημάδι το ιλιγγιώδες ποσό των €10 το καταβάλλατε για να ενισχύσετε την Μάνα ΑΕΚ; Εάν όχι, ΣΚΑΣΜΟΣ!!!

lemmy - 25/2/2021 17:39

Εγώ που έχω βγάλει κάρτα φίλου ΑΕΚ μπορώ να εκφέρω αποψη;

Πάντως αν μπορώ, να πω ότι συμφωνώ με την αποψη σας για το Μελισσανιδη αλλα δέχομαι και την αντίθετη άποψη αρκεί να είναι τεκμηριωμένη.

Doppeladler - 25/2/2021 18:13

Αδερφούλη με το γ@μ@το avatar και nick, παρά το ύφος μου για το οποίο απολογούμαι, απεχθάνομαι τα ΑΕΚόμετρα. Δεν κυριολεκτώ πως πρέπει να λογοκρινόμαστε, ούτε είναι κανείς υπεράνω κριτικής - πλην των Entombed - αλλά καυτηριάζω την αχαριστία γιατί με αηδιάζει, όπως και τα κουβαρνταλίκια με ξένα πορτοφόλια.

Samian - 25/2/2021 18:50

Mετά το Μπάρλο όλες οι διοικήσεις πλην του Μελ, ήταν υπο συνθήκη διοικήσεις! Με λίγα λόγια μετά το Μπάρλο φυσικά έρχεται δεύτερος ο Μελ αφού δεν υπάρχει ανταγωνιστής για τη δεύτερη θέση, οπότε προς τι τόσες φανφάρες? Σαν τον Γιωργάκη το Παπανδρέου ένα πράμα που βγήκε πρώτος χωρίς ανταγωνιστή για τη προεδρία... όταν πούλησε την έδωσε την ομάδα σε καλά χέρια? Αν τυχόν δώσει την ομάδα ο Μελ θα έχει λαμβάνειν από το γήπεδο και από το προπονητικό ενοίκια? Αναπάντητες ερωτήσεις και αυτές... οπότε... Συνέχεια χαλάρωσε

NightKing21 - 25/2/2021 15:36

Έχουμε δει Μπάγεβιτς να βάζει δεξί μπακ Κοφι Αμπονσά, στον Σβάρνα θα κολλήσουμε;

Doppeladler - 25/2/2021 17:11

Τον Τσιάρτα δεξί εξτρέμ με ανάποδο πόδι, τότε στο ξεκίνημά του...

Έπαιξε όμως ο Βασιλάκης κι εκεί αδιαμαρτύρητα και οργίασε ;) Αλλά τότε ποιός κουνιόταν στον Πρίγκηπα;

alain21 - 25/2/2021 15:17

Ντεμης... Το ατομο που θα φερει την αλλαγή. Μονο αυτος θα προκαλεσει σεισμό.

paradosi_AEK - 25/2/2021 16:45

την προηγούμενη φορά αυτός μας διέλυσε, αν δεν το θυμάσαι.

Tsino - 25/2/2021 20:07

paradosi_AEK μαλλον εισαι πολυ μικρος ηλικιακα. Ή εισαι ενας απο αυτους που ο Ντεμης κατονομασε. Δεν εξηγειται αλλιως τετοια εμπαθεια προς τον ανθρωπο που βρηκε χρηματα, βρηκε παιχτες, εφερε τον Φερερ και πηρε πρωταθημα εναντια σε ΟΛΗ την παραγκα ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ!

AEK91 - 25/2/2021 18:29

Στη τρύπα σου εσύ, που θα πεις ότι σε διέλυσε, είδαμε λίγο μπάλα... Αο τότε έχουμε να δούμε ξυπνα. Ευχή για την ΑΕΚ ένας άνθρωπος σαν τον ντεμη να φτιάξει με ένα νοικοκύρη στα οικονομικά την ομάδα.

manasp12 - 25/2/2021 15:29

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΜΗΝΕΣ, ΑΦΟΥ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΣΒΑΡΝΑ ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΩΤΗΡΙΑ.

Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.

barlos71 - 25/2/2021 16:19

Σωστά! Να φύγει ο Μελ...αλλά να τελειώσει πρώτα το γήπεδο. Μετά ας έρθουν Δημητρέλοι και λοιποί να βάλετε μυαλό. Ουδείς πιο αχάριστος του ευεργετηθέντος.

AEKaras53 - 25/2/2021 16:15

Ρε άν ήταν προπονητής ο Μανόλο δεν θα ήταν μονίμως άνεργος , θα τον προσλάμβανε μια Έλτσε ή μια Λεβάντε ή μια τέτοια ομάδα.

Βάζει τον Σβάρνα δεξί μπακ αλλά είναι απαραίτητος στο κέντρο άμυνας ο Στράτος ...

AEKaras53 - 25/2/2021 16:06

Ρε ποιός αντι-Λυσάνδρου και κουραφέξαλα !!!

Πάρτε κάποιον να βρίσκει καλούς παίκτες και κοιτάξτε και κατά Λατινική Αμερική μεριά ...

Δώδεκα παίκτες πήραμε το καλοκαίρι , πάρτε τρείς και καλούς και όχι δώδεκα ...

STAMOS_CHICAGO - 25/2/2021 15:53

Καλημερα σας,

Δεν νομιζω οτι η ΑΕΚ θα φτιαξει καποτε μια ομαδα που οι αλλοι θα λενε ωχ παιζω με την ΑΕΚ.Εμεις που ειμαστε οι φιλαθλοι βλεπουμε καποια λαθη ,αυτοι που ειναι μεσα στα πραγματα δεν βλεπουν,μαλλον δεν ξερουν οι δεν θελουν να μαθουν να φτιαξουν την ομαδα.Γραφουν ο Μελλισανιδης πηγε στο γηπεδο,παρακολουθει απο κοντα τις εργασιες στο γηπεδο και αλλα τετοια,τι παει και βλεπει αν... Συνέχεια βαψανε τον τοιχο,ανα βαλανε καλα την πριζα,η ομαδα ειναι αρρωστη θελει χειρουργειο και αυτοι της δινουν ντεπον.Μπορουμε να γραφουμε ωρες αλλα σημασια εχει τι κανουν αυτοιοιπαικτεσ αυτο ξερουν αυτο κανουν.Φοβαμαι μεθαυριο με τον Βολο μη γινει κατι σαν ΑΠΟΛΛΩΝΑ κερδισαμε 4-2 αλλα χασαμε 2-1 ευτυχως πηραμε την προκριση.καλα κρασια.Βαλε σβαρνα δεξι μπακ και τον ουκρανο βαλτον να κατσει δεξια στον μπαγκο.Ο ολυμπιακος σας φταιει και ο παοκ η λαρισα .ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ

DREAM21 - 25/2/2021 15:52

Δηλαδή θα πάμε με δίδυμο Λάτσι - Ντέντε; Ωχ μάνα μου ! Πάλι δηλαδή, πρέπει να βάλουμε, 3 γκόλ και πάνω για να κερδίσουμε ! Καλά κρασιά !

John1978rrrr - 25/2/2021 15:33

Τίποτα δεν είναι περίεργο στη ΑΕΚ ρε παιδιά, ειδικά με προπονητή τον Μανόλη δεν θα πρέπει να σας κάνει καμία εντύπωση η ανώμαλη ενδεκάδα.

Cocco Bill - 25/2/2021 15:27

Για μένα αν παίξουν μαζί Μάνταλος και Σακχοφ θα χάσουμε το κέντρο μαρς. Ο Ουκρανός για μένα πρέπει να παίζει μόνο στην θέση του Πέτρου, σε δύσκολα ματς. Έχει περισσότερη δύναμη από τον Πέτρο, αλλά δίνει λιγότερες ασίστ, δίνει όμως. Αν νικάμε και θέλει να προσθέσει δύναμη, μπορεί να τον βάλει στην θέση του Πέτρου ή αν κουραστεί κάποιος από τους Σιμάνσκι-Κρίστισιτς ή (χτύπα ξύλο) τραυματιστεί. Τώρα για τον Σβάρνα, το πρόβλημα είναι ότι η ομάδα δεν έχει παίξει καθόλου το 3-4-3, ο δε... Συνέχεια Σβάρνας καλώς-κακώς είναι καλύτερος αμυντικά από όλους τους υπόλοιπους, δηλαδή Ντατσενκο-Ραντόνια, αλλά και Βασιλαντωνόπουλο που στο πρώτο ματς τον είχε κάνει γιογιο, ο παίκτης του ΠΑΟ. Οπότε ή θα παίξουμε όπως μετά τον τραυματισμό του Νέλσον και αδύναμοι κρίκοι θα είναι ο Ντέντε (κυρίως) και ο Λάτσι ή θα παίξει με 3 πίσω, που δεν έχουμε ξαναπαίξει και στις 3 περιπτώσεις ο Σβάρνας θα αμύνεται δεξιά, στο 3-4-3 φαντάζομαι όμως ότι θα πήγαινε αριστερά και θα έμενε ο αργός Ντέντε μόνος στο κέντρο της άμυνας. Οπότε βλέπω πιο λογικό το 3-4-3 να δοκιμαστεί όταν γυρίσει ο Μπακάκης, που θα είναι αυτός ο δεξιός στόπερ, ο Σβάρνας στο κέντρο και ο Λάτσι ο αριστερός στόπερ. Αν βέβαια το ματς πάρει κάποια στιγμή την μορφή που πήρε με τον Αστέρα, ίσως μπει ο Ντατσένκο στην θέση του Ντέντε και γυρίσει τότε το σύστημα σε 3-4-3. Ας μην ξεχνάμε ότι ο ΠΑΟ έχει πολύ καλή άμυνα, οπότε ο πρώτος στόχος είναι επιτέλους να μην φάμε γκολ, ειδικά πρώτοι και το γκολ μπροστά θα το βρούμε.

Jimmy_F_Hasselbaink - 25/2/2021 15:22

Φημολογείται ότι ο Ερόλ Μπουλούτ μένει ελεύθερος από την Φενέρ, ελπίζω να μπει στη λίστα για το καλοκαίρι....

Vasileios_Tοtolidis - 25/2/2021 15:19

Ελπίζω να μην είναι ο Πετράκης, το όνομα έκπληξη....

77st - 25/2/2021 15:05

Διαβαστε την δηλωση του γκουαρντιολα.Δεν ειναι ειρωνεια ειναι η πραγματικοτητα . αχ φτωχεια καταραμενη

Bruxellois1980 - 25/2/2021 14:51

Εκτός του ότι δυσκολεύει την ζωή του Γκαρσία όπως έγραψα στο πρώτο σχόλιο μου (αφού αφήνουν ελεύθερο τον Σβάρνα και πέφτουν 2 και 3 πάνω στον Γκαρσία), αφαιρεί από την ομάδα και το πιο λειτουργικό δίδυμο στόπερ φέτος, Σβάρνας/Λάτσι. 2 λάθη σε μια κίνηση δηλαδή...

Basil - 25/2/2021 14:49

Γιατί όταν του παίρνουν συνέντευξη πριν ή μετά του ματς, δεν το ρωτάνε για ποιο λόγο βάζει τον Σβάρνα δεξί μπακ κ αργός είναι κ επιθετικός μπακ δεν είναι Γιατί;;, νικήσουμε η χάσουμε, να τον ρωτήσουν κ τι θα γίνει με τον Ουκρανό θα το στείλει πίσω;

Mike 94 - 25/2/2021 14:47

Να κάψεις και τον Σβαρνα και τον Ντατσενκο. Α ρε Μανόλο μόνος σου θα φας το κεφάλι σου πάλι..

Cyrano - 25/2/2021 14:41

Έτσι όμως κινδυνεύεις να κάψεις και τον καημένο Σβάρνα που είναι φιλότιμο παιδί. Αν δεν του κάνει ο Ουκρανός ας βάλει τον Ραντόνια.

gregoraek - 25/2/2021 14:34

Πραγματικά είναι απορίας άξιο πώς επέλεξαν να αφήσουν την άμυνα εκτεθειμένη, τόσο από άστοχες επιλογές

όσο και από καμία κάλυψη σε ορισμένα κενά.


Υπάρχει μια πολύ καλή ανάλυση (και όχι άποψη) βάσει στατιστικών στοιχείων από τον Θέμη Καίσαρη στο... Συνέχεια sport24,"Η θλιβερή πραγματικότητα για την άμυνα της ΑΕΚ" στην οποία δε χωράει αμφισβήτηση βάσει των δεδομένων που παρουσιάζει.

Περίτρανα αποδεικνύονται σωστές οι απόψεις των περισσότερων οπαδών για το πρόβλημα στην άμυνα και η επιτακτική ανάγκη ενίσχυσης τη χειμερινή περίοδο (και όχι μόνο).

Ξέχωρα ότι έχουμε -πάντα βάσει στοιχείων- τον χειρότερο αμυντικό του πρωταθλήματος, έχουμε και από τις χειρότερες άμυνες.


Δε μπορώ να καταλάβω γιατί οι "δικοί μας" δημοσιογράφοι δεν αναφέρονται σε αυτές τις αναλύσεις αφού είναι διαθέσιμες.

Εκτός και αν φοβούνται μήπως προσβάλουν τη διοίκηση.

Εμάς πάντως δε μπορούν να μας επηρεάσουν την ψυχολογία αφού είμαστε ένα κλικ πριν τον πάτο με αυτά που βλέπουμε.

Έναν τίτλο κυνηγάμε και την έξοδο στην Ευρώπη.


Όσο αφορά το θέμα του Λυσάνδρου αυτά που γράφονται αλλά από άτομα στην ΠΑΕ, είναι ότι ήταν ένας άριστος ρολίστας αλλά είχε και την προσωπικότητα και τις γνωριμίες για φέρνει σε πέρας με επιτυχία τις δύσκολες αποστολές.

Αυτό που δεν είχε ήταν η ουσιαστική συμμετοχή στο σχεδιασμό στρατηγικής και στις επιλογές στελέχωσης στο ποδοσφαιρικό τμήμα.

Ελπίζω ο αντικαταστάτης του να έχει περισσότερα ή ίδια αποτελέσματα.


ΥΓ.

Ποτέ δεν πρόκειται να μειώσω την επιτυχία του πρωταθλήματος του 2018 και την χαρά και ευτυχία που έφερε σε όλους, αλλά στόχος της ΑΕΚ είναι και πρέπει να είναι να κατακτά όσο πιο συχνά μπορεί πρωταθλήματα και τους υπόλοιπους τίτλους.

Δε μπορεί κάθε χρόνο να χαιρετάει το πρωτάθλημα από τον Νοέμβριο.

Η ΑΕΚ αν δε μπορέσει μια χρονιά να πάρει πρωτάθλημα θα πρέπει να το χάνει σε ισοβαθμία η με ένα - δύο πόντους διαφορά και την επόμενη χρονιά να σκυλιάζει και να το ξαναπαίρνει.

Αυτή την ΑΕΚ ονειρεύομαι και ελπίζω με την ώθηση του καινούργιου γηπέδου αλλά και τις σωστές επιλογές από τα λάθη του παρελθόντος να δούμε την ΑΕΚ ακόμα πιο πολλές φορές πρωταθλήτρια, τροπαιούχο και να πρωταγωνιστεί σε όλους τους τομείς με όμορφο επιθετικό ποδόσφαιρο

AEKRcy - 25/2/2021 13:52

Σβάρνας δεξί μπακ....ξανά. Χιμένεθ.... απλά επικίνδυνος. Και εμμονικός όπως πάντα. Τί καλύτερο παρουσίασε από τον Καρέρα είπαμε; Μια τρύπα στο νερό δυστυχώς.

AEK91 - 25/2/2021 14:24

Μάγκες το παιδί δεν λέει κάτι κακό, είναι εμμονικος ΌΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ, δεν λέω να μπει ο ντατσενκο με 10 κιλά πόδια από την προετοιμασία αλλά με τ βασιλαντ που είναι μέτριος αλλά έχει μια ταχύτητα-πάσα να βοηθήσει το Γκαρσία είναι εμμονικος.

Mitsakos11 - 25/2/2021 14:06

Τι να παρουσιάσει με αυτή την ομάδα σε δύο μήνες μου λες; Όχι ότι είχα εγώ κάτι με τον Καρέρα, πέρα από κάποια μεμωνομενα λάθη, και πάλι πιστεύω ότι το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης ανήκει στους παίχτες. Δηλαδή και στατιστικά να το δεις, δεν γι έτσι τόσο προπονητές από το 2018 και μετά να είναι όλοι άχρηστοι.

chmark - 25/2/2021 14:13

Η κλασσικη καλη Αεκτζιδικη κριτική, παντα θετικη και ποτε αρνητικη...., ο προπονητης ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ αλλα ολοι οι αλλοι , εμεις, ξέρουμε , ξέρουμε τι δείχνει ο καθε παιχτης στην προνηση, ξερουμε ποια ειναι τα εργοματρικα του, ξερουμε τι θέλει να κλειδωσει ο προπονητης, ξερουμε σε τι ψυχολογια ειναι ο καθε παιχτης , γενικα ολα τα ξερουμε , βεβαια θα μου πειτε ? τα αποτελεσματα δεν τα βλεπεις ? Βεβαια και τα βλεπω και Βεβαια δεν μου αρεσουν και βεβαια η ΑΕΚ δεν ειναι για δευτερη ειναι για πρωτη, αλλα... Συνέχεια εχει διαφορα τι ονειρευομαι και διαφορα ποια ειναι η πραγματικοτητα,

Ομαδα θα κανουμε μονο ΟΤΑΝ εχουμε ενα σταθερο σχημα για οσο χρειαζεται, ΠΟΣΟΙ απο εδω δεν ελεγαν, καλα που ηρθε ο Καρερα και εφυγε ο Χιμενεθ , Μετα ?? που ειναι ο ΚΑΡΕΡΑ ? ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΦΤΑΙΓΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟς .

oko10aek - 25/2/2021 14:11

Να τον βάλει με τον Πανθηναϊκό να τον δούμε εμείς; Λέτε εσείς να μην τον βλέπει καθημερινά αυτός; Εντωμεταξύ το λίγο που τον είδαμε κι εμείς κάτι καταλάβαμε.

franki - 25/2/2021 12:01

Και καλα κανει οταν τα μπακ που εχει δεν κοβουν ουτε με βαλε τοτε σβαρνας μεχρι να δυση ο ηλιος τουλαχιστον εχει πασα και ειναι ΣΟΒΑΡΟΣ σε οτι κανει

sentinel_21 - 25/2/2021 13:36

Και μετα γραψε κατεβατα για τα στοπερ της ομαδας που δεν κανουν για την ομαδα...

Kalogreza2121 - 25/2/2021 12:14

Νέος Τριστασον δηλαδή. Πολύ περίεργα πράγματα γίνονται στην ομάδα. Θέλαμε πόσους παίκτες πήραν έναν και αυτός δεν κάνει στον προπονητή. Κλείστε Aurelio Buta τουλάχιστον που είναι εξαιρετικος.

sentinel_21 - 25/2/2021 13:35

Παικτης 24 χρονων που μενει το καλοκαιρι ελευθεροις με χρηματιστηριακη αξια 4 εκ και 6 εκ πριν δυο χρονια....Μαλιστα .Και περιμενεις να μην εχεις αντιπαλο την μιση Ευρωπη στο που θα παει...

Kalogreza2121 - 25/2/2021 14:29

Και τον Ζιφκοβιτς υποτίθεται θα τον ήθελε όλη η Ευρώπη αλλά στον μπαοκ παίζει. Για αυτό πρέπει να γίνεται προσπάθεια για οποιονδήποτε καλό παίκτη κυκλοφορεί. Τον συγκεκριμένο που ανέφερα πάντως συζητάει με Μπεσίκτας όχι με Μπάρτσα.

officer123 - 25/2/2021 12:38

όσοι αντιδράτε με Σβάρνα προφανώς ξεχνάτε τα πάρτι που έκανε ο κάθε πικραμένος από την αρχή της σεζόν από τη μεριά (και όχι μόνο) των Βασίλ, Παουλίνιο και Ραντόνια......

ο Χιμένεθ θέλει να εξασφαλίσει τα νώτα του όσο μπορεί καλύτερα, πού είναι το παράξενο;;;;;;

ο βάζελος έχει φέτος καλύτερους παίκτες. όχι ότι και πέρσι δεν μας νίκησε......

και όσοι παρακαλάτε να φύγει ο Χιμένεθ αυτό να ξέρετε θα είναι καταστροφή με τη δεδομένη... Συνέχεια οικονομική πολιτική της ομάδας. και εάν του είχαν φέρει έστω 2 κανονικά μπακ το Γενάρη σήμερα θα μιλούσαμε μόνο για 2η θέση και κύπελο......

aek_thessaloniki - 25/2/2021 13:33

Μάλλον ξεχνάς 7 χρόνια τι πάρτι κάνουν όλες οι ομάδες δεξιά με τον Μπακακη, βγάλατε όλοι οι ειδήμονες συμπέρασμα για τον Ντατσενκο από μισό παιχνίδι. Μάλλον ξεχνάς ότι ο Χιμεμεθ είναι τόσο εμμονικος-κομπλεξικος που βρίσκει δουλειά μονο σε εμάς τους καημενους. Η ομάδα έχει φτάσει σε αυτό το σημείο γιατί υπάρχουν οπαδοί σαν εσάς που έχετε ρίξει τον πήχη στα τάρταρα.

AEKthebest - 25/2/2021 16:49

Εγώ πάντως δεν ξεχνώ πόση εμπάθεια έχουν κάποιοι μαζί τού Χιμένεθ. Καί ούτε ξεχνώ πόσοι εξαφανίζονται σε σχόλια κάτω από επιτυχίες τού. Σύντομα θα τό θυμηθούμε.

VasilisChatz1924 - 25/2/2021 12:51

Συμφωνώ γενικά,αλλά αντιδρώ με Σβάρνα γιατί ο Ραντόνια δεν είχε αντιμετωπίσει θέματα στο πρώτο ημίχρονο με τον Άρη που αγωνίστηκε,αντιθέτως είχε κλειδώσει τον Γκάμα,στο δεύτερο ημίχρονο που αποχώρησε είχαμε από εκεί θέματα

officer123 - 25/2/2021 13:54

στο τελευταίο του παιχνίδι πήγε πολύ χάλια. από τότε, εάν έχεις προσέξει, κανείς δεν μιλάει πλέον για αυτόν. ξεκάθαρα δεν είναι έτοιμος ακόμη

Droit_Au_But - 25/2/2021 12:54

Το παράξενο είναι οτι ακούσαμε 'δεν θα έρθει παίκτης για να 'ερθει αλλά για να κάνει την διαφορά" και τελικά έχει παίξει δεξί μπακ μέχρ και ο Λόπεζ αντί αυτού.

enotita - 25/2/2021 13:28

ας αφήσουμε τον προπονητή να ξέρει καλύτερα. Κάθε μέρα τους βλέπει στην προπόνηση. ΔΕΝ είναι ο χιμένεθ προπονητής που κάνει αδικίες γι αυτό και τον ήθελαν οι παίκτες να γυρίσει. Για να κάνει οτι κάνει κάτι βλέπει.

gate21forever - 25/2/2021 13:23

Με τον Σβάρνα θα ασχοληθούμε πάλι ή με το ότι δεν θα σταθούμε εμπόδιο στην εκλογή του εκλεκτού του Μαρινάκη στη προεδρία της ΕΠΟ; Η επανασύσταση της παράγκας, όπως τη γνωρίσαμε στο μαύρο παρελθόν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα και μετά οι κακοί αγωνιστικοί σχεδιασμοί, οι εμμονές των προπονητών και η αρετές των παικτών. Το μέλλον προβλέπεται ζοφερό και η ΑΕΚ οφείλει να πρωτοστατεί ενάντια στις παράγκες.

Lary - 25/2/2021 13:21

Μανολο έπαιζα μπάλα στο χωριό μου πριν 30 χρόνια...να έρθω να με δοκιμάσεις

Tsino - 25/2/2021 13:17

Ευχαριστη εκπληξη αντι Λυσανδρου, μονο ο Ντεμης μπορει να ειναι.

Οσο για τον Ζαγορακη, ειναι εκλεκτος της κυβερνησης μαρινακη και αυτο λεει πολλα. Ελπιζω να σημαινει την εναρξη της εποχης 50%-50% στο ελληνικο ποδοσφαιρο και οχι παραδοση ανευ ορων..

HeisenbeRg911 - 25/2/2021 13:10

Πολλα κολληματα ρε Μανολο....τα οποια δυστυχως κοστιζουν τοσα χρονια , αλλα δεν φταιει αυτος η δοιηκηση φταιει που τον φερνει καθε χρονο αντι να επενδυσει σε εναν σοβαρο προπονητη δινοντας του βεβαια τα απαραιτητα εργαλεια...

fnikaia21 - 25/2/2021 13:08

Όταν γυρισε ο Μανολο δεν μπορω να πω ότι πέταξα από τη χαρά μου,ήθελα να πιστέψω όμως είχα την ελπίδα ότι θα έρθει ανανεωμένος με νέες ιδέες και μαζί με την δεδομένη αγάπη του για την ομαδα θα κάνει κάτι άλλο. Μάταια, τα κολλήματα του ειναι και πάλι εδώ ένας μέτριος προπονητης παλιάς σχολής χωρίς καμία διαθεση να εξελιχθεί! Τίποτα δεν ειναι τυχαίο αγαπητοί εκτός της ΑΕΚ το τιποτα μια λας Πάλμας και κάτι άραβες. Αν ψάχνετε τις διαφορες μας με τον οσφπ εκει θα τις βρείτε, οι προπονητες... Συνέχεια του πήγαν Μπαρτσελονα Γουλβς Έβερτον Μονακό και οι δικοί μας στο ταμείο ανεργίας! Έχουμε πολύ καλούς παίχτες αλλα ποτε δεν είχαμε εναν καλο προπονητή αυτή είναι η αλήθεια δεν ειναι αποψη ειναι η πραγματικότητα!

Droit_Au_But - 25/2/2021 12:58

Ελάτε παιδιά πείτε ονόματα για αντι -Λυσάνδρου ...

Εγώ λέω Κούγιας χαχαχαχα

Mpompa21 - 25/2/2021 12:30

Ασε ρε γαμωτο ένα ολόκληρο 90λεπτο τον Νταντσενκο μέσα, να πάρει λίγο τα πάνω του το παιδί...να δείξει τι μπορεί να κάνει! Βάλε Σβάρνα-Λατσι κεντρικό δίδυμο που έδειξαν να συνεργάζονται καλα...Δε γίνεται να τα βλέπουμε εμείς και να μην τα βλέπουν οι υπεύθυνοι...και στη τελική αν συμβαίνει κάτι άλλο ας μας το πουν να μην λέμε κάθε φορά τα ίδια

Droit_Au_But - 25/2/2021 12:56

Μήπως αδερφέ βλέπει οτι εάν τον βάλει θα παίζουμε με 10 ;

Mpompa21 - 25/2/2021 13:48

Ίσως να ισχύει αυτό που λες...αλλά αν δεν το δοκιμάσει δε θα το μάθουμε ποτέ...μπορεί να παίξει 90 λεπτά και να πάρει ρυθμό και να βγάλει ματιά...

Droit_Au_But - 25/2/2021 14:57

Το έχει δοκομάσει σε αγώνες με απογοητευτικά αποτελέσματα και βλέπει και τις προπονήσεις ...

Πολύ πιο παράξενο είναι το οτι κάποιος Βσιλαντωνόπουλος έγινε από κλητήρας Δήμαρχος και πάλι κλητήρας ...

KATRABANELIS - 25/2/2021 12:38

ΤΕΤΈΛΕΣΤΑΙ

Aeksalamis123 - 25/2/2021 12:34

Εγώ δεν ξέρω αν είναι επιβαρυμένος από την προετοιμασία ο Ουκρανός. Ξέρω ότι έρχεται από μια ομάδα στον πάτο του ρωσικού πρωταθλήματος, δηλ. κάτι λιγότερο από τον Παουλίνιο(πάτος πορτογαλικού πρωταθλήματος). Δηλαδή τι περιμέναμε; Κανέναν πλήρη παίκτη; Άντε να έχει μια καλή σέντρα. Από όσα είδα στο ματς με τον Βόλο δεν είναι καν ανταγωνιστικό να παίζει δεξί μπακ. Καλά κάνει ο Μανόλο και δεν τον εμπιστεύεται. Τώρα για τα υπόλοιπα, δεν είναι καλό για μια ομάδα να φεύγουν με τη θέλησή... Συνέχεια τους στελέχη σαν τους Ίβιτς και Λυσσάνδρου. Δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά με την λειτουργία της ομάδας. Για την αναπλήρωση Λυσσάνδρου θα δούμε. Για την επιλογή Κονέ δεν έχω λόγια καθώς δεν είναι καν τεχνικός διευθυντής καθώς μέχρι να δεχτεί την πρότασή μας σχεδίαζε να ξεκινήσει προπονητική...

aekarrwsteia - 25/2/2021 12:34

Σβαρνας δεξί μπακ. Απόλυτα επιτυχημένη και η μεταγραφή του Νταντσενκο, και γενικότερα ο μεταγραφικός σχεδιασμός (και) του Ιανουαρίου...

Mr21 - 25/2/2021 12:33

Οταν εμεις λεγαμε απο τα πρωτα βιντεο που ειδαμε για τον ολεγκ οτι ειναι πολυ υποπτο που δεν υπαρχει καμια φαση που να αμυνεται ειμασταν οι περιεργοι. Αλλα προφανως το καταπιαμε οπως και το κακο βιογραφικο του γιατι πιστεψαμε οτι κατι παραπανω θα ηξεραν στη διοικηση για να τον πιστευουν τοσο. Μην πω τι ηξεραν τελικα... Η ανικανοτητα που υπαρχει ξεπερναει καθε οριο δεν γινεται εμεις οι απλοι οπαδοι να βλεπουμε πραγματα που αγνοουν οι "ειδικοι". Και ναι το ξερω οτι ειναι πολυ νωρις να... Συνέχεια βγαζουμε συμπερασματα αλλα οσο βαρρια και αν ειναι τα ποδια του (που λογικα δεν ισχυει και αυτο γιατι κανει κοντα 3 μηνες προπονησεις) και οσο χρονο και να θελει να προσαρμοστει ενας ανθρωπος που δεν ξερει αγγλικα σε ξενη χωρα ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ να ειναι καλυτερος ο Σβαρνας σαν δεξι μπακ απο ενα παιχτη που υποτιθεται οτι θα ηταν απο το πανω ραφι. Οπως δεν νοειται να χανεις απο τον αστερα και να μην μπαινει αλλαγη στη θεση του τραγικου εκεινη τη μερα νεντε οποτε δεν υφισταται και η δικαιολογια που λεγεται για το οτι θελει χρονο για να σταθει αμυντικα οταν ο αστερας δεν περναγε το κεντρο. Δυστυχως αν τα βαλεις κατω με τοσους παιχτες λαχεια που εχουμε πληρωσει θα μπορουσαμε να ειχαμε φερει 5 παιχταραδες και να χτυπαγαμε πρωταθλημα στα ισα και μη σας πω οτι θα διναμε και λιγοτερα. Σε λαθη επιμενετε την ΑΕΚ τη μικραινετε

LibeRta - 25/2/2021 12:28

Δηλαδή συγνωμη ρε Μανόλο.. την προηγούμενη εβδομάδα που έβαλες σβαρνα δεξιά βελτιώθηκε η άμυνα;;; Αν τον θεωρείς καλύτερο βάλε τον στην θέση του και βάλε τον νταντσενκο δεξιά να πάμε τουλάχιστον καλύτερα επιθετικά

Renegade1924 - 25/2/2021 12:19

Ο Νταντσενκο λογικα θα παιξει μολις τραυματιστει ο φροντιστης.Στοχευμενη μεταγραφη

johan_cruijff_14 - 25/2/2021 12:10

τα ποσοστά του Ρουμάνου στον Αερα ειναι επικυνδυνα τραγικά και δυστυχώς τραβάει προς τα κάτω και τον πιτσιρικά οποίος ομοίως εχει ασχημα νουμερα .Ελπίζω πραγματικά να μην το πληρώσουμε

Flos - 25/2/2021 12:09

Καλημέρα αδέρφια

Με το ζόρι Δ.μπακ σβάρνα.Εχει ραντονια ντατσενκο κ βασιλαντωνοπουλο

chrlm21 - 25/2/2021 11:47

Τα ιδια παντελακη μου τα ιδι παντελη μου .. λες και δεν ξεραμε οτι εχει κολληματα αλλα σε αυτη την θητεια δε ξεραμε ποιο θα ναι ..

Christof1976 - 25/2/2021 12:09

μην αγχώνεσαι αδερφε τον τελειώνουν αμεσα

Poison21 - 25/2/2021 12:07

Πήραμε δεξί μπακ για να παίζει ο σβάρνας?? WTF??

TTT8 - 25/2/2021 12:04

Καλημέρα σε όλους.

Θα σχολιάσω και τα δυο θέματα.

Αρχικά τα αγωνιστικά με την εμμονή του Μανόλο και τους παίκτες που δεν γουστάρει. Όπως παλιότερα τον Βασιλαντωνόπουλο και το συνεχίζει ενώ το παιδί έδειξε πως προσπαθεί κ δεν τον λες κακό κ παίζει κ στη θέση του. Τον Τρίστανσον που δεν τον ειδαμε κ καθολου κ ολα αυτα γιατί δεν τους... Συνέχεια επελεξε αυτός. Το ιδιο γινεται κ με τον Νταντσένκο. Πόσες ευκαιρίες του έδωσε? Ήρθε από άλλο πρωτάθλημα, δώστου χρονο να προσαρμοστεί.

Όσο για τον Ζαγοράκη απορώ μα την Παναγία. Να δώσεις στήριξη σε κάποιον, για μια τόσο σοβαρή θέση, όταν ο Ζαγοράκης απειλούσε να παραιτηθεί από Ευρωβουλευτής στη περίπτωση που έπεφτε ο ΠΑΟΚ. Ρε πάτε καλά?

tmavro - 25/2/2021 12:04

Το γεγονος οτι ο Νταντσενκο προέρχεται απο την προετοιμασια της πρώην ομάδας του ειναι ανασταλτικο στοιχείο για να τον εμπιστευτει τοσο γρήγορα ο Μανόλο και σωστα παει στην πιο αξιοπιστη λυση που κρινει ο ιδιος μιας και αυτος εχει την ευθυνη για την ενδεκάδα που κατεβαινει στο γήπεδο. Τον Νταντσενκο για τους βιαστικους πιστευω οτι θα εχουμε μια 1η εικονα περιπου σε 2 εβδομάδες που θα αρχισουν να λυνονται τα ποδια του απο την προετοιμασια και θα εχει εγκλιματιστει... Συνέχεια και στην ομάδα. ΜΕχρι τοτε κραταμε τα θετικα που ειναι καποια δημιουργικα στοιχεια που εδειξε και περιμενουμε να τον δουμε τι μπορει να προσφέρει οταν θα ειναι ετοιμος.

Ponhrh_alepou - 25/2/2021 12:02

Δεν περιμένω κατι καινουργιο απο τον Μανολο , στο ιδιο εργο θεατες ειμαστε για αλλη μια Κυριακη... Ο ανθρωπος εχει εμμονες με Βασιλαντωνοπουλο και ντατσενκο... Ηρθε σε μια ομαδα που την ηξερε απεξω και ανακατωτα, οφειλε να εχει κοιταξει μαζι με τον Κονε να φερουν ενα Αξιολογο δεξι μπακ και οχι να πονανε τα ματια μας καθε αγωνιστικη.... Δυστυχως αυτος ο προπονητης δε καταλαβαινει οτι οταν κανει επιλογες οπως να βαζει τον σβαρνα η τον λοπεζ δεξι μπακ , χαντακωνει την ομαδα και ειναι σαν να την... Συνέχεια Βαζει να παιξει με παιχτη λιγοτερο...

CHALKIDA - 25/2/2021 12:02

Το προβλημα δεν ειναι ο Σβαρνας δεξια αφου δεν υπαρχει και αλλος.

Το προβλημα ειναι που δεν θα ειναι στο κεντρο αμυνας αφου και εκει δυστηχως καλυτερο δεν υπαρχει απο εκεινον! ΚΑΤΑΝΤΙΑ αλλα αυτη ειναι η αληθεια...

VasilisChatz1924 - 25/2/2021 12:01

Δηλαδή άλλος ένας αγώνας που ο Γκαρσία δε θα έχει βοήθειες στα δεξιά?Απλά σκεφτείτε το λογικό,έναν παίκτη να ανεβαίνει πίσω από τον Γκαρσία και αυτός να συγκλίνει και να σουτάρει.Μέχρι τώρα φέτος αυτό δεν το έχουμε δει γιατί τον κλείνουν 2-3 παίκτες όταν είναι μόνος του..

Bruxellois1980 - 25/2/2021 11:57

ΕΛΕΟΣ. Επιτρέπεις στον αντίπαλο να στέλνει 2 και 3 παίκτες πάνω στον Γκαρσία, αφού θεωρούν ότι δεν έχει κάτι να φοβάται από τον Σβάρνα ως δεξί μπακ... Τι να πω πραγματικά, μία μεταγραφή κάναμε, και προφανώς χωρίς την έγκριση του προπονητή... Πάντως, αφού το γκόλ τα τρώμε με όλα τα συστήματα, και με Σβάρνα δεξί μπακ, ας δώσει έμφαση στα δυνατά μας σημεία (δηλαδή κυρίως τον Γκαρσία), και ας έρθει 3-5 το ματς.

ΕΠΟΜΕΝΟ