Quantcast
97 ΣΧΟΛΙΑ

Γκαρσία: Η ΑΕΚ ήταν η σωστή επιλογή, ήρθα με βάση το συναίσθημα και την ιστορία της ομάδας!

Ο Λιβάι μιλά για την επιλογή του να φορέσει τον Δικέφαλο, το ενδιαφέρον που υπήρχε από τον Ολυμπιακό, την πορεία του μέχρι τώρα στους κιτρινόμαυρους και την προοπτική της Αγιά Σοφιάς. «Ο Χιμένεθ μας ζητά να βάλουμε περισσότερη καρδιά», σημειώνει για τον προπονητή του

Την «σωστή επιλογή» για την καριέρα του χαρακτήρισε την ΑΕΚ ο Λιβάι Γκαρσία. Ο 23χρονος εξτρέμ, παραχώρησε συνέντευξη στο OPEN και τόνισε πως επέλεξε να φορέσει τον Δικέφαλο στο στήθος με «βάση το συναίσθημα και την ιστορία της ομάδας». Ρωτήθηκε, μάλιστα, και για το ενδιαφέρον από τον Ολυμπιακό, λέγοντας πως η πρόταση της Ένωσης ήταν η καλύτερη για τον ίδιο, ενώ εξέφρασε την χαρά του τόσο για την μέχρι τώρα πορεία του, όσο και για το ότι αποτελεί μέλος της κιτρινόμαυρης οικογένειας. Όσο για τον Μανόλο Χιμένεθ; «Μας ζητά να βάλουμε περισσότερη καρδιά στα παιχνίδια», σχολίασε.

Αναλυτικά όσα είπε ο Λιβάι Γκαρσία στο OPEN:

Για τον Καρέρα και το προηγούμενο διάστημα: Για να είμαι ειλικρινής, είμαι εδώ λίγο καιρό, έχασα αρκετά παιχνίδια αλλά για μένα παίζουμε αρκετά καλά, ο προηγούμενος προπονητής ήταν κι αυτός φανταστικός δυστυχώς δεν πήγαμε καλά αλλά αυτή τη στιγμή είναι πολύ σημαντικό ότι παλεύουμε όλοι μαζί και έχουμε ένα πολύ καλό σερί και μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι. Συγκεντρωνόμαστε στο τώρα και έχουμε αφήσει πίσω τι έχει γίνει στο παρελθόν.

Για την ανάκαμψη με Χιμένεθ: Κάθε προπονητής έχει το δικό του στυλ παιχνιδιού, δυστυχώς δεν πήγε καλά με τον Καρέρα και τώρα ο κ. Χιμένεθ μας ζητά να βάλουμε περισσότερη καρδιά στο παιχνίδι μας και μέχρι τώρα πηγαίνει αρκετά καλά.

Για το πως νιώθει στην ΑΕΚ και στην Αθήνα: Περνάω πολύ καλά, για’ μένα όλα έχουν να κάνουν με το περιβάλλον και το πως νιώθω. Πήρα την απόφαση να έρθω στην ΑΕΚ με βάση το συναίσθημα αλλά και την ιστορία της ΑΕΚ, μέχρι τώρα όλα είναι πάρα πολύ καλά και είμαι χαρούμενος εδώ. Η Αθήνα είναι υπέροχη, δυστυχώς ήρθα σε περίοδο πανδημίας και δεν έχω δει πολλά αλλά μέχρι τώρα όλα είναι υπέροχα.

Για το ενδιαφέρον που υπήρχε και από τον Ολυμπιακό: Έχω ακούσει κι εγώ κάποιες φήμες αλλά η ΑΕΚ έκανε την καλύτερη πρόταση για εμένα, μίλησα με την οικογένεια μου, τους γονείς μου, όλοι με βοήθησαν να πάρω αυτή την σωστή απόφαση επομένως δεν με ενδιαφέρει να ασχοληθώ με όσα λέγονται.

Για τα εξαιρετικά στημένα που εκτελεί: Είναι κάτι που συνηθίζω το τελευταίο διάστημα, είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα και ελπίζω να τελειοποιήσω τα κτυπήματα μου στα στημένα και να σκοράρω κι άλλα γκολ. Ήμουν λίγο ντροπαλός (στις προηγούμενες ομάδες μου) για να το κάνω και δούλευα ακόμα την τεχνική μου αλλά τώρα νιώθω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και τα παιδιά μου δίνουν το ελεύθερο να εκτελώ

Για τον κόσμο της ΑΕΚ και την προοπτική της Αγιά Σοφιάς: Για μένα το πιο σημαντικό είναι να γνωρίσω τους οπαδούς μας, με όσα έχω δει, θέλω πραγματικά να δω τους οπαδούς μας και ελπίζω όταν τελειώσουμε με την πανδημία και είναι όλοι ασφαλείς να τους δω από κοντά. Έχω ακούσει για το νέο γήπεδο και ελπίζω σύντομα να παίξουμε εκεί, είμαι πολύ ενθουσιασμένος και θέλω να είμαι μέρος της ιστορίας της ΑΕΚ.


Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
pa46nos - 24/1/2021 15:43

Σε ένα άρθρο για τον Γκαρσία, εσείς τσακώνεστε για τον Παπασταθόπουλο.

Ένας μόνο άνθρωπος έγραψε μια αράδα για αυτό το παλικάρι που ήρθε να παίξει στην ομάδα μας.

Δυστυχώς αυτή είναι η μεγαλύτερη πληγή της ΑΕΚ. Ο κόσμος της και η προσωπολατρεία. Προσωπολατρεια που κάποτε επί Μπαγιεβιτς την εξορκιζατε και λέγατε ότι δεν θα ξαναγίνει κάτι τέτοιο και τώρα βρίζετε ξανά τον Σωκράτη επειδή δεν έρχεται στην ομάδα. Τόσο πολύ ανάγκη έχετε έναν Σωκράτη που... Συνέχεια λείπει εδώ και 12 χρόνια; Τόσο πολύ ανάγκη έχετε έναν παίχτη που πλησιάζει στη δύση της καριέρας του;

Τόσο πολύ ανάγκη έχετε έναν παίχτη που έχει να παίξει μπάλα 6 μήνες;

Τόσο πολύ ανάγκη έχετε να ξοδέψει η ομάδα 1 μυριο το χρόνο για έναν παίχτη που θα σταματήσει σε 2-3 χρόνια παρά να επενδύσετε σε Λάτσι και αντίστοιχους πιτσιρικάδες που θα φέρουν έσοδα από τις πωλήσεις τους στο μέλλον;

Προτιμάτε τον Σωκράτη από το να φτιάξει ο προπονητής τους μικρούς μας και να έχουμε δεμένη αμυνα τα επόμενα 5 χρόνια;

Καημένοι εσωστρεφείς και ανεγκέφαλοι ΑΕΚτζήδες, εσείς που λατρεύετε και βρίζετε πρώην παίχτες, άλλους ΑΕΚτζήδες γιατί δε συμφωνούν με εσάς, Αχάριστοι και ασεβαστοι προς τη διοίκηση που έβγαλε από τη μιζέρια την ομάδα, αλλά εσείς δεν λέτε να βγάλετε τη μιζέρια από πάνω σας... Μεχρι πριν μερικά χρόνια παρακαλουσατε τον Μελ να πάρει την ομάδα και τώρα που την έχετε απαιτείτε να φύγει...

Είστε επιεικώς απαράδεκτοι, κύριοι... Ντροπή νιώθω μόνο που είμαι ΑΕΚτζής με τέτοιους ομοϊδεάτες.

Αντί να στηρίξετε και να έχετε ως στόχο το "ΜΟΝΆΧΑ ΕΝΩΣΙΣ", εσείς φαγωνεστε μεταξύ σας. Βρίζετε διοίκηση και παίχτες. Βρίζετε ομοϊδεάτες ΑΕΚτζήδες.

Ντροπή σας ΑΕΚΑΡΕΣ μου....

Συνέλθετε πριν να είναι αργά....

Original__1924 - 24/1/2021 16:24

Σ'ότι αφορά το επιχείρημα σου περί προτίμησης σε "επένδυση" στο μέλλον με πραγματικά ταλαντούχους-πιτσιρικάδες ώστε να στηθεί ένα αμυντικό σύνολο με προοπτική πόσο άπειρο like αδερφέ....εύγε πραγματικά!!!

Προσωπικά...δεν τρελαινόμουν να επιστρέψει ο Σωκράτης, όσο και αν τον συμπαθώ.....προφανώς και είμαι άτομο που μετά απο Σέρχιο(αλλά η μεγάλη αρρώστια παραμένει ο Ντέμης) δεν πολύ... Συνέχεια στηρίζομαι-επιστρέφω στο παρελθόν, πόσο μάλλον στο πολύ μακρινό(βλέπε Σωκράτης) και προτιμώ την μελλοντική επένδυση/προοπτική!!!!

Φοίνικας - 24/1/2021 13:47

Επειδή άνοιξε κουβέντα Παπασταθόπουλου, και λογικό.


Διάβασα στο σαητ ότι ο Παπα θα πάρει 1,5 μυριο μαζί με μπόνους από γαυρο. Ρεπόρτερ ΑΕΚ σε Facebook post λέει ότι θα πάρει 2,1 μύρια ενώ η ΑΕΚ του προσέφερε 1 μυριο. Προσωπικά δεν το πιστευω το 2,1 μύρια τον χρόνο, ούτε ο Βαλμπουενα δεν παίρνει τόσα. Για το 1 μυριο και αν το προσέφερε η ΑΕΚ δεν θα μάθουμε... Συνέχεια ποτέ γιατί στο επικοινωνιακο κομμάτι και στην σφυγμό μέτρηση του παλμού του κόσμου είμαστε ανύπαρκτοι και άσχετοι.


Ανεξάρτητα με την αδυναμια της ΑΕΚ και όσα σωστά της σέρνουμε εδώ και καιρό, για την έλλειψη πλάνου, για το γεγονός ότι δεν πήρε σέντερ μπακ και παίρνει ένα δεξί μπακ στοίχημα βάσει στατιστικών έξι μηνων, στα δικά μου τα μάτια α ο Σωκράτης είναι ρόμπα ξεκουμπωτη και δεν σχετιζεται με τα εκνευριστικά λάθη της ομάδας μας. Αν μάλιστα όντως του προσέφερε η ΑΕΚ 1 μυριο τον χρόνο, κι ο άνθρωπος που έχει βγάλει λεφτά για τα τρισεγγονα του πήγε για 1, 5 στον γαυρο, τότε είναι ακόμα μεγαλύτερος ρομπας.


Οταν μάλιστα εχεις προσφορές από Λατσιο, Τζενοα, Μπετις, τόσα χρόνια μας σκοτιζεις τον έρωτα ότι προτεραιότητα έχεις το εξωτερικό και στην Ελλάδα πρώτο λόγο έχει η ΑΕΚ, και πας σε αυτούς που σε έκλεψαν το 2008 και σου έβριζαν την μάνα για 90 λεπτά, είσαι ξεφτίλας και πολύ λίγος ως ανθρωπος.


Αυτά για να μάθουμε να διαχωρίζουμε το ένα από το άλλο. Η ενδοια της διοικητικής ΑΕΚ δεν αναιρεί το ξεφτιλικι του Παπασταθόπουλου και το αντίθετο. Προσωπικά φυσικά και ήθελα τον Σωκράτη πίσω στην ΑΕΚ. Βλέποντας πως λειτουργεί ως άτομο, λέω μακριά και καθόλου αγαπημένοι και τα λέμε Αγία Σοφία. Αρκεί αυτά τα 800, 900 ή 1 μυριο ή δεν ξέρω πόσα τελικά προσέφερε η ΑΕΚ και αν τα προσέφερε, να δοθούν σε αντίστοιχο σέντερ μπακ-ηγέτη το καλοκαίρι. Πρωτα γιατί είναι αγωνιστική ανάγκη και μετά για να μην δίνονται άλλοθι σε Σωκρατηδες.


Αυτά.


Υ.Γ.: Εμείς σαν λαός της ΑΕΚ, που είμαστε εκεί, αυτοί που είμαστε, οσοι, πολλοι ή λίγοι, με κρίση, με αφραγκιες, με Γ εθνικές, με κρύα, με πικρες, αξίζουμε να μαθαίνουμε τα τι και τα πως? Αξίζουμε να μάθουμε αν υπήρξε προσέγγιση και ποια ήταν? Αξίζουμε να μάθουμε αν υπάρχει σχέδιο αγωνιστικό? Τι έχει γίνει με το παρασκήνιο και την ΕΠΟ? Πως είναι δυνατόν να στηρίζουμε Ζαγορακηδες? Να μας σφάζουν διαιτητές με Var και να είμαστε η μόνη ομάδα στην Σούπερ Ληγκ που δεν την έχει πει στον Κλατενμπεργκ? Τι διαολο συμβαίνει?

Simosk - 24/1/2021 14:46

Αδερφέ μου, άστοχο το σχόλιο σου σήμερα. Από πουθενά δεν προκύπτει ότι του προσφέραμε ένα μυριο. Έχει βγει βρώμα για 500 χιλ, που κι αυτό έχει διαψευστεί, οπότε αν δεν ισχύει απλά δεν του κάναμε καμμία προσφορά. Αν ισχύει είναι απλά ξεφτίλα από μέρους μας. Πάντως ακόμα και σ'αυτό το άστοχο σχόλιο, σου έκανα like γιατί το υστερόγραφο σου είναι όλα τα λεφτά !!

Fotakos69 - 24/1/2021 15:48

Αδερφέ δεν έχει βγει απλά "βρώμα" έχει γραφτεί από ρεπόρτερ ΑΕΚ και όχι μόνο ένα ,ότι η ΑΕΚ ανέβασε την προσφορά της στα 800 χιλιιαρικα .Το τι διαψεύδει η κάθε παε αν κάτσουμε να το ψάξουμε θα δεις πολλές διαψεύσεις που έμειναν διαψεύσεις στα χαρτιά..Τώρα αν θέλουμε να στήσουμε την ΑΕΚ στο τοίχο γιατί δεν πήγε να δώσει ένα και ενάμισι εκατομμύριο για τον Παπασταθόπουλο και να μπει σε ένα πληστηριασμο για ένα παίχτη που ο ίδιος δήλωνε ότι δεν θα κοιτάξει το οικονομικό αν είναι να έρθει... Συνέχεια στην ΑΕΚ, υπάρχουν οι δηλώσεις του στο ίντερνετ αν ψάξεις,οκ δικαίωμα σου και δικαίωμα σας αλλά για μένα πολύ καλά έκανε .Δεν αξίζει ούτε καν το 1 εκατομμύριο για ένα στόπερ που σε δύο χρόνια θα ψάχνεις τον διάδοχο αλλά και για μια τέτοια προσωπικότητα που ΞΕΧΝΑΕΙ λόγια αλλά και ποιος του εκλέψε τον ιδρώτα το 2008.

skastos - 24/1/2021 15:34

ΟΡΙΣΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΣΩΚΡΩΤΗΣ:

Για την επιστροφή του στην Ελλάδα, την πρόταση του ΠΑΟΚ και τη δήλωση που είχε κάνει ο ίδιος για την ΑΕΚ:

«Δεν υπάρχει περίπτωση να γυρίσω στην Ελλάδα και να πάω σε κάποια άλλη ομάδα εκτός από την ΑΕΚ για το οικονομικό. Σε περίπτωση που γυρίσω και θελήσω να παίξω στο ελληνικό πρωτάθλημα, θα πάω στην... Συνέχεια ΑΕΚ. Βέβαια, το θεωρώ δύσκολο να γυρίσω, γιατί τα πράγματα δεν πάνε προς το καλύτερο»


ΑΣ ΜΗΝ ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΤΟΤΕ..... ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΑ ΛΕΦΤΑ......

ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΜΕ ΤΗ ΦΑΝΕΛΑ ΜΑΣ......

ΑΣ ΜΠΕΙ ΜΕ ΤΟΥ γαυρου ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟΤΕ................


ΥΓ. ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ......


ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Ο AΝΔΡΕΑΣ ΔΗΜΑΤΟΣ?????? ΜΟΝΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ ΣΤΟ FACEBOOK


ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ γαυρο ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΓΙΟΥΧΑΡΩ

Φοίνικας - 24/1/2021 15:18

Αδερφέ μου SimosK, δεν το ξέρω, το σημειώνω κιόλας. Αλλά, επί της ουσίας, γράφω ότι δεν έχει σημασία από την στιγμή που είχε προτάσεις από εξωτερικό και τρομερά πρωταθλήματα και μας ζαλιζε περί προτεραιοτητων εξωτερικού και ΑΕΚ. Γράφω απλά ότι ΑΝ ισχύει αυτό που έγραψε ρεπόρτερ ΑΕΚ περί προσφοράς στο μυριο, τότε είναι ακόμα περισσότερο εκτεθειμένος σε σχέση με τα όσα έλεγε. Αν όλα αυτά τα χρόνια έλεγε απλά ότι είναι επαγγελματίας και θα πάει όπου του δώσουν τα περισσότερα... Συνέχεια λεφτά, θα ασχολιόταν κανεις με την πάρτυ του? Θα ήταν ειλικρινής και θα τον είχαμε πάρει γραμμή από τότε.


Ωστοσο, να το γράψω και εδώ, γιατί νομίζω ότι προσπαρναται (σε καμία περίπτωση ηθελημμενα αδερφέ Σιμο, να το ξεκαθαρίσω) πως οι ανακολουθίες του ΧΨ Σωκράτη δεν αθωωνουν την διοικητικη/διαχειριστικη ένδεια της ΠΑΕ, σε αγωνιστικό αλλά και όχι μόνο σχεδιασμό. Και σε αυτό το κομμάτι δεν έβαλα ποτέ μέσα το μπάτζετ και το οικονομικό. Μα ποτέ. Το λέω για έφαγα και πέσιμο ότι κάνω κουμαντο σε τσέπες.


Σε κάθε περίπτωση να είσαι καλά για την αλληλεπιδραση φίλε Σιμο.

Fotakos69 - 24/1/2021 15:41

Α βρε Φοίνικα πως φαίνεται ότι είσαι ΑΕΚτζης από τις παλιές καλές εποχές...Δείχνουμε την ηλικία μας βέβαια αλλά δεν πειράζει.. χαχαχα Φώτης ...Μαζί σου με χίλια και τέτοιες "προσωπικότητες" που φαίνεται ότι κρίνουν τα πάντα με γνώμονα το πόσα μηδενικά θα προσθέσουν στους ήδη τιγκα με κάτι εκατομμύρια τραπεζικούς λογαριασμούς τους και δεν τους απασχολούν από το ποιος δίνει αυτά τα λεφτά και ποιας ομάδας τη φανέλα θα φορέσουν,της ομάδας που ακόμα και τους δικούς τους κόπους... Συνέχεια ΕΚΛΕΨΕ με την υπόθεση Βάλνερ,δεν έχουν θέση στην ΑΕΚ που πιστεύουμε ότι ο σκοπός ΔΕΝ αγιάζει τα μέσα..Και συμφωνώ απόλυτα και με το υστερόγραφο σου , βρίσκω αδιανόητο να στηρίζει η ΑΕΚ έναν άνθρωπο που ξεσήκωνε τον κόσμο και στην ουσία συντάσσονταν με αυτούς που έλεγαν κλεμενο το πρωτάθλημα της ΑΕΚ και με αυτούς που θεωρούσαν αδικία ,να τιμωρηθεί ο ιδιοκτήτης μιας ομάδας που μπουκαρε με όπλα και μπράβους στο γήπεδο..Όντως θα πρέπει κάποια στιγμή να μάθουμε τι συμβαίνει και η ΑΕΚ συνεχίζει την τακτική του Γκάντι απέναντι στη βια που δέχεται ενώ βλεπει ότι δεν εκτιμάει κανείς το ότι δεν ανακατεύεται σε θέματα άλλων.Ουτε καν και τα δικά της συμφέροντα έδειξε ότι δεν βάζει μπροστά στο θέμα με τα δελτία κι ας ήξερε ότι πήγαινε ενάντια στο θυμικο του κόσμου.Οποτε ναι κάποιος πρέπει να μας εξηγήσει κάποια στιγμή γιατί ανεχόμαστε γύρω μας να γίνεται χαμός ,οι παίχτες στα παραρτήματα να πηγαινοέρχονται, παίχτες να καταγγείλουν απόπειρα δωροδοκίας στη διοίκηση της πρώην ομάδας τους πρώτα δίνοντας μας στο πιάτο ότι υπάρχει θέμα συνιδιοκτησίας, ιδιοκτήτης ομάδας να λέει ότι δίνει στον παοκ παίχτη γιατί ετσι θέλει με αιολα στοιχεία για το πώς τον είχε μέχρι τώρα και η διοίκηση της ΑΕΚ να κάνει τη πάπια και να σφυρίζει αδιάφορα,ούτε καν ένα σχόλιο,όπως συμβαίνει το ίδιο και από κάτι "δεν χαμπαριαζω εγώ και τα βάζω με το σύστημα" ρεπόρτερ της ΑΕΚ που ούτε λέξη δεν γραφουν πουθενά για αυτά .Δεν αναφέρομαι στον Κετσε και στον Σταμάτη,έτσι για να μη τους τσουβαλιαζω όλους .Να είσαι καλά φίλε και ελπίζω να τελειώσει αυτή η περίοδος που δεν μπορούμε να βρεθούμε εκεί που πάντα είμαστε,δίπλα στην ΑΕΚ, όποιος και αν φοράει τη φανέλα της..

dancos - 24/1/2021 14:39

Φοίνικα συμφωνώ σε αυτά που λες για τον Παπασταθόπουλο και κυρίως στη φράση: "Η ένδεια της διοικητικής ΑΕΚ δεν αναιρεί το ξεφτιλίκι του Παπασταθόπουλου και το αντίθετο".

Ωστόσο, δεν συμφωνώ με ορισμένα από αυτά στο υστερόγραφό σου:

α) η ΠΑΕ δεν είναι υποχρεωμένη σε καμία των περιπτώσεων να εξηγήσει αναλυτικά την πρόταση ή τα ποσά που ενδεχομένως κατατέθηκαν.... Συνέχεια
β) Φυσικά και υπάρχει παρασκήνιο για την ΕΠΟ αλλά και πάλι δεν μπορεί να βγει η ΠΑΕ φάτσα φόρα να πει πώς κινείται. Κάτι τέτοιο θα ήταν το λιγότερο εγκληματικό!

γ) Το ότι δεν κάνει ανακοινώσεις εναντίον του Κλάτενμπεργκ και το ότι δεν κάνει την απαραίτητη ενίσχυση στην ομάδα, πιθανότατα έχει σχέση με το γήπεδο (τουλάχιστον στο δικό μου μυαλό). Δηλαδή στην πρώτη περίπτωση ίσως να μην μπορεί να φωνάξει ή καλύτερα να βρυχηθεί ο Τίγρης όσο εξαρτάται από Περιφέρεια και κράτος για το γήπεδο και στην δεύτερη ο λόγος είναι ότι θα αργήσουμε ακόμα να μπούμε στο σπίτι μας (καλοκαίρι 2022 το νωρίτερο και να είμαστε ευτυχισμένοι).

Καλό υπόλοιπο Κυριακής και με τη νίκη.

Φοίνικας - 24/1/2021 15:25

Αδερφέ danco, καταλαβαίνω τι θες να πεις. Αν η ΑΕΚ τα είχε κάνει όλα τέλεια τα τελευταία 2,5 χρόνια κάνεις δεν θα έψαχνε απαντήσεις. Αλλά πλέον δεν αξίζουμε κάτι γιατί θα σκάσουμε? Κομμάτι του οργανισμού ΑΕΚ είμαστε κι εμείς, δεν υφίστανται μεγάλοι σύλλογοι χωρίς τον κόσμο τους. Βέβαια προφανώς και δεν ζητάω να βγάλει η ΑΕΚ ανακοίνωση ή να κάνει συνέντευξη τύπου, αυτο έλειπε. Οι "διαρροές", "οι πηγές", "οι ανεπίσημες θέσεις εντός" και τα, καμία φορά χρήσιμα, Non paper μια χαρά αρκούν... Συνέχεια να κάνουν την δουλειά. Από τον παραλογισμό και την προπαγάνδα του ΠΑΟΚ το 2018 μέχρι σήμερα και τα όσα έχουν συμβεί, έχω κουραστεί από το γεγονός ότι η ΑΕΚ το παίζει μπλαζέ επικοινωνιακα και δεν δίνει λογαριασμό ούτε στους αντιπάλους της που την λασπολογουν αλλά ουτε και στον λαο της που κοντεύει να σκάσει.

dancos - 24/1/2021 18:42

Φίλε Φοίνικα (έχουμε και την ίδια ηλικία, από προηγούμενες αναφορές σου σε αυτό το θέμα) δεν έχεις άδικο. Πολύ φοβάμαι όμως, πως πίσω από αυτή την αδράνεια της ΠΑΕ, βρίσκεται το γήπεδο. Εμένα μου μοιάζει πιο πολύ ότι δεν θέλουμε να αντιδράσουμε έντονα, επειδή καλώς ή κακώς εξαρτόμαστε από την κυβέρνηση για την αποπεράτωση του γηπέδου. Το ίδιο εξοργισμένος βέβαια είμαι κι εγώ με την όλη στάση της ΠΑΕ. Ας κάνουμε υπομονή μέχρι να πάρουμε άδεια λειτουργίας και μετά θα αλλάξουμε ρότα.

evo21 - 24/1/2021 14:04

Τιναφτα που γραφεις σημερα φιλαρακι , ρομπα ειναι οσοι πανε να κανουν κουμαντο στη τσεπη του καθενος. Αθλιο σχολιο εκανες , κριμα γιατι εχεις ομορφες αποψεις παντα.

Φοίνικας - 24/1/2021 14:47

Αν δεν καταλαβαίνεις ότι γράφω καθαρά πως η αδυναμία και δυσλειτουργια της ΑΕΚ δεν αναιρεί το ξεφτιλικι του Παπα και το αντιστροφο, πρόβλημα σου φίλε. Αν είναι άθλιο το σχόλιο μου ή όχι ας το κρίνει οποιος το διαβάζει. Μιλάτε για κουμάντο σε τσέπες λες και μιλάμε για μεροκαματιαρηδες που προτίμησαν τα 1500 ευρώ από τα 1000. Τόσες προσφορές είχε, ένα μυριο φορες μην έρθει στην ΑΕΚ, αλλά όταν μας ζάλισε σε κάθε συνέντευξη για προτεραιότητα εξωτερικού και ΑΕΚ και καταλήγει εκεί που έβριζε... Συνέχεια το 2008 και που τον έβριζαν πέρυσι χυδαία και εν χορώ (όχι δηλαδή μεμονωμένα) είναι ξεφτίλας. Κι επειδή τονίζεις αυτό με την τσέπη, είναι πλούσιος ξεφτίλας. Να δώσουμε και δίκιο στον Αλεξανδρή, τον Μπαγεβιτς, τον Σαμπανατσοβτς και τον Μανωλα τότε και να αρχίσουμε να βρίζουμε το κορόιδο τον Νικολαΐδη που έβαλε τις αρχές και τις αξίες του ως 23χρονος πάνω από τα φράγκα και τις απειλές Αλαμανου, Λουβαρη και Σία.


Ειλικρινά τόσο εκνευρισμενος δεν έχω νιώσει. Που θα με πεις και ρομπα γιατί κάνω δήθεν και κουμαντο στην τσεπη του Σωκρατακου. Για κάνουμε την χάρη σε παρακαλώ. Σου θιξαμε το τοτέμ.

VagosK - 24/1/2021 15:25

Μας ταχε πρηξει ο φραγκοφονιας οτι οταν γυρισει η μονη επιλογη θα ηταν η ΑΕΚ και εμεις τον πιστευαμε και καρτερουσαμε την ωρα να γυρισει και να φορεσει την κιτρινομαυρη φανελα

Επισης οποιος πιστευει οτι η ΑΕΚ με τα χαλια της αμυνας δεν του εκανε προσφορα και οποιος πιστευει οτι πηγε στον γαυρο επειδη εκει ειναι ο κουμπαρος του, ειναι τουλαχιστον αφελης. Την κονομα του σκεφτηκε. Αυτος ειναι ρομπα Evo οχι ο Φοινικας που μιλαει με την ψυχη

VagosK - 24/1/2021 15:20

Δωσε τοπο στην οργη. Αμα καποιοι τους αρεσει να τους δουλευουν ειναι δικο τους θεμα.

evo21 - 24/1/2021 14:59

Φιλαρακο , εχω 2 μυρια και χρωσταω 2,5 , θα μου τα δωσεις εσυ;

Fotakos69 - 24/1/2021 15:21

Σόι του Παπασταθόπουλου να φανταστώ και σε ενόχλησε η ανάρτηση του Φοίνικα,σε σημείο να το βρίσκεις "άθλιο " ? Να το κοιτάξεις και ναι ,αφού είναι ρόμπα όσοι κατά τη γνώμη σου πάνε να κάνουν κουμάντο στη τσέπη του καθενός ,να φανταστώ ότι είμαστε "ρόμπα" και όσοι ΑΕΚτζηδες ζητάμε από τον Μελλισανιδη να βάλει περισσότερα λεφτά στην ομάδα που θα χτιστεί για την Αγιά Σοφιά ? Τι όχι "κουμάντο στην τσέπη του καθενός " θα κάνουμε ?

EMPROS_AITE1924 - 24/1/2021 14:22

Σωστος ο evo21 ....πες τα γιατι θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε απο πολλους εδω μεσα...πραγματικα μερικα σχολια με κανουν να μην ξερω τι πρεπει να κανω...να γελασω ή να κλαψω! Καμια προταση δεν καναμε σε κανενα Παπ!

VagosK - 24/1/2021 14:18

Αν δεν είχε κανει τις δηλωσεις ότι αν γυρναγε θα ήταν μονο για να παιξει στην ΑΕΚ τοτε θα είχες δικιο

Τις εκανε ομως οποτε για αυτο και τον κραζουμε

Δεν θα μας δουλευει κανένας

Johneto - 24/1/2021 15:05

Φίλε Φοίνικα, δεν νομίζω ότι ισχυε η προσφορά της ΑΕΚ για 1εκ (δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες προσφορές ειδικά για 32χρονο). Εγώ δεν νομίζω ότι ίσχυαν και οι άλλες προσφορές από το εξωτερικό, για κόλπα των μάνατζεραιων μου φαίνονται. Ένας τελειωμένος παίκτης είναι. Και από σήμερα είναι τελειωμένος και σαν άνθρωπος από τον κόσμο της ΑΕΚ.

VagosK - 24/1/2021 14:16

Έτσι μπραβο. Που στη θέση του αν ήταν Ντέμης, Ατματζίδης ούτε καν θα σκέφτονταν τα λεφτά. Σαν δεν ντρεπεται λίγο.

night_writer - 24/1/2021 14:15

Φίλε, με όλο τον σεβασμό μιας και σε διαβάζω τακτικά, όμως ο συλλογισμός σου για τον Σωκράτη στηρίζεται στο "αν" η ΑΕΚ του προσέφερε 1 εκ. Δηλαδή σε μια υπόθεση. Νομίζω ότι το συναίσθημα μας καταβάλλει καμία φορά και γινόμαστε άδικοι με κάποια πρόσωπα.

Κι εγώ θα τον ήθελα στην ομάδα, κι εγώ θα τον αποκαλούσα φιλοχρήματο αν για μικρή διαφορά επέλεγε το γαύρο, αλλά από τη στιγμή που δεν μπορώ να ξέρω κι ούτε πρόκειται να μάθω το παρασκήνιο, δε θα τον... Συνέχεια κατηγορήσω.

Επαναλαμβάνω, το λέω φιλικά, απλώς είναι η μόνη φορά που τυχαίνει να διαφωνήσω με σένα.

Συνέχισε να γραφεις.

Cocco Bill - 24/1/2021 14:06

Ο Παπασταθόπουλος είναι χειρότερος και από τον Αλεξανδρή, τουλάχιστον εκείνος δεν είχε κάνει και τέτοια κονόμα. Αν το 1 εκ που δίναμε εμείς ισχύει, μπορούν να το διαθέσουν και για άλλο ανάλογο ή καλύτερο παίκτη

MikraAsia1924 - 24/1/2021 15:34

Γκαρσια εισαι παιχτουρα για την ωρα χαιρόμαστε να σε βλεπουμε αλλα καλες επιλογες συναισθηματα και ιστορια ομαδας κτλ αστα για μετα. Συνέχισε ετσι μεινε μερικα χρονια και μετα αν και οταν δεθείς με την ομαδα τα λεμε αυτα. Αμφιβάλλω αν την ηξερες ως ονομα την ΑΕΚ πριν απο 6 μηνες. Εμείς γεννηθήκαμε με την ΑΕΚ. Οποτε τωρα μονο δουλειά εισαι σε ομαδα με απαιτήσεις μην κοιτας η ανοχή ειναι μεχρι να μπουμε στο γήπεδο μετα η ανοχη θα γινει απαίτηση και η απαίτηση ασφυκτιη πιεση

Certified_AEKG - 24/1/2021 15:31

Ετσι ρε Λιβαι!! Συναισθηματικο σε θελω και σημερα το βραδυ...3 κωλοτουμπες να κανεις μετα το γκολακι που θα πεταξεις!!

Οσοι ασχολουνται με Παπασταθο, του δινουν αξια. Θα σας παραπεμψω σε αρθρο του κοντρα προ 3 μηνων που εξηγουσε πληρως τη καριερα του Σωκρατη και δεν χαιδευε αυτια... Για ομαδα των μετρων μας δεν ειναι τετοιες μεταγγραφες. Η διοικηση πρεπει να κινειται εξυπνα οχι με βαση το συναισθημα...Ο... Συνέχεια ουκρανος για δεξια θα βγει παικταρας επι παραδειγματι

Spyrosxr84 - 24/1/2021 14:50

Σε αυτό το άρθρο υπάρχει η συνέντευξη του παίχτη της ΑΕΚ,που είναι ένα από τα καλύτερα extrem που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.Δεν βλέπω να γράφει για κανέναν Παπασταθόπουλο.Επίλεον θα ήθελα να σας θυμίσω ότι δεν είμαστε ΑΕΚ ούτε για τα πολλά πρωταθλήματα ούτε για τα πολλά λεφτά και τις ακριβές μεταγραφές,αν και οΓκαρσία δεν κόστισε και λίγο.

ΥΓ.Και ο Εσκομπάρ είχε πολλά λεφτά...

Φοίνικας - 24/1/2021 15:18

Πολύ δίκιο έχεις ρε Σπύρο και είμαι και από αυτούς που έπεσαν στην λουπα. Αλλά από την άλλη αδερφέ καταλαβαίνεις ότι είναι κομμάτι της καυτής επικαιρότητας, κι αφού δεν υπάρχει αντίστοιχο άρθρο στο aek365, καλώς ή κακώς καταχραστηκαμε τον έχω χώρο.

Spyrosxr84 - 24/1/2021 16:45

Να είσαι καλά φίλε Φοίνικα.Μην αγχώνεσαι τα καλύτερα έρχονται.Ας κάνει ο καθένας ότι θέλει.Έχουμε ζήσει και χειρότερα από την μη επίτευξη μιας μεταγραφής.

M_A_D - 24/1/2021 14:58

Σε αρθρο καθαρα για τον παικταρα Γκαρσια, τα περισσοτερα σχολια ειναι για τον Παπασταθοπουλο τον Μπεκενμπαουερ, μπραβο σας

Johneto - 24/1/2021 13:52

Αντιλαμβάνομαι την δυσαρέσκεια για την πολιτική της ομάδας στα μεταγραφικά αλλά για τον Παπασταθοπουλο θεωρώ ότι καλώς δεν τον πήραμε. 32 χρόνων παίκτη από τον πάγο όσο καλός και να ναι για να αντικαταστήσει 33χρονο δεν έχει λογική. Σε 1-2 χρόνια πάλι θα ψάχνουμε για στόπερ ηγέτη. Άσε που προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι ο ΠΑΠ είναι ξεζουμισμενος και δεν θα αξίζει τα λεφτά του. Όχι ότι πιστεύω ότι θα πάρουμε και κάνα αξιόλογο παίκτη αντί του Τσιγκρι

SanktPauli21 - 24/1/2021 13:59

Αυτο ακριβως λεμε ολοι, οτι θα μπορουσε να ριξει τις απαιτησεις του ωστε ολοι να ειμαστε χαρουμενοι και να τον εχουμε θεο για τα επομενα 2 χρονια. Υποτιθεται δικο μας παιδι ειναι. Ενα χρονο βασικος θα παιζε ανετα και διπλα του θα πλαισιωναμε τη νεα γενια. Αλλα οχι και τοσα λεφτα, συμφωνω οτι δε τα αξιζει.

Johneto - 24/1/2021 14:14

Φίλε sankpaul21 προσωπικά δεν πολύπιστεύω στους συναισθηματισμους των παικτών. Αντε για μια διαφορά 200 300 χιλιάρικα όχι για παραπάνω. Ο τελευταίος που απαρνήθηκε τα βρώμικα λεφτά τους, όπως σωστά έγραψε ένας άλλος φίλος από κάτω ήταν ο Ντέμης. Και κοίταξε που βρίσκεται τώρα ο Ντέμης στη συνείδηση του κόσμου της ΑΕΚ. Αμφιλεγόμενος. Για να κάνουμε και την αυτοκριτική μας.

Υ. Γ. Ο Παπασταθοπουλος θα έχει την τύχη του Λάζαρου. Το καλοκαίρι του 22 θα ψάχνουν τρόπο να σπάσουν... Συνέχεια το συμβόλαιο του. Σας το υπογραφω

Arrwstia1924 - 24/1/2021 13:58

Το θέμα δεν είναι ο παπασταθοπουλος. Το θέμα είναι να πέφτει χρήμα για να πάρουμε παίκτες, και όχι να κάνουμε μια μεταγραφή , έτσι για να το πούμε. Παράδειγμα ο Γκαρσία. 2.5 3μ τον πήραμε?κάνει παπάδες. Και τι λέμε όλοι ?άλλους 3 4 σαν αυτόν να είχαμε και θα είμασταν ομαδάρα. Λέμε κλείσαμε γουτα, κοντά στον χαριση, πήραμε παρρα. Δεν πα να είναι 5η επιλογή ο καθένας, στην Αγία Σοφία με αυτούς θα μπούμε για 5ους??? Εγώ πάντως προτιμώ παιδιά από την ακαδημία παρά αυτούς... Συνέχεια

Ομάδα που να περιμένει να μείνει ελεύθερος ο παίκτης που θέλει για να τον αγοράσει (βράνιες) , ομάδα που ήξερε ότι έχει πρόβλημα στα στόπερ και έλεγε ΑΝ περάσουμε ομίλους θα πάρουμε, έτσι δεν γίνεται τίποτα .


Πολύ απλά. Στον μεταγραφικό σχεδιασμό, στις επικοινωνίες με ποδοσφαιριστές, διαχείριση συμβολαίων κτλ είμαστε ΠΟΛΥ πίσω από ότι είναι ο γαύρος ή ακόμα και ο ΠΑΟΚ.


Διώχνεις τον επαγγελματία ιβιτσ που σου εφερε σιμανσκι , καρίμ, λατσι, Γκαρσία, τανκοβιτσ, νεντε + ραντόνια και καρακλαγιτσ. Πούλησε 1μ τον οικονόμου και έκανε μια καλή συμφωνία με σπετσια για βερντε. Και έφερε και το παλτό Ινσουα. Ενομπακαρε (μικρό το κακο, έφυγε γρήγορα) , χνιντ δεν ξέρω αν είναι καλός ή κακος.


Και φέρνεις κονέ, με 0 εμπειρία από αυτή την δουλειά, και ρου χρόνου μπαίνουμε και στον ΝΑΟ . Ιβιτσ τεχνικό διευθυντή και κονέ σε μια ακάλυπτη θέση από όλες αυτές που έχει η πάει. ( Και ο ιβιτσ νομίζω ήθελε να ήταν τεχνικός διευθυντής, δεν είχε κάποιο πρόβλημα με κονέ ) Νομίζω.


Στο θέμα του λαλα . Αφού ήταν δύσκολο να έρθει τώρα, πάρτον για το Καλοκαίρι. Δωστα τα χρήματα και φέρτον για το Καλοκαίρι να έχουμε την καλύτερη δεξιά μεριά (λαλα Γκαρσία )


Σε μια μεταγραφή δώσαμε πολλά λεφτά, και κάθε φορά που παίρνει την μπάλα, τους χαζεύει.


Αυτά από εμένα. ΜΟΝΟ ΑΕΚ

SanktPauli21 - 24/1/2021 13:51

Κύριε (ειρωνικά) Παπασταθόπουλε, αντιλαμβάνεστε την οικονομική πολιτική μιας ομάδας που φτιάχνει νέο γήπεδο από το μηδέν και τα δεδομένα του πρωταθλήματος. Αντιλαμβάνεστε την πτωτική σας πορεία και το πέρας των χρόνων σας. Για την ΑΕΚ ήσασαταν πάντα το καμάρι της. Δε μπορείτε να εξισώνετε την όποια προσπάθεια που κάνει η ΑΕΚ για να σας φέρει πίσω με τα πρεζοχρήματα του Πειραιά. Στις δηλώσεις είπατε ότι ΑΝ δε θέλει τον Σωκράτη η ΑΕΚ, τότε γιατί όχι στον ΟΣΦΠ, ΠΑΟ, ΠΑΟΚ ή και ΑΡΗ. Με... Συνέχεια τι λεφτά ρε Σωκράτη να σε διεκδικήσουν οι άλλοι? Σε βλέπω να κλείνεις καριέρα στο παράρτημα του ΑΡΗ. Πες το από την αρχή, θα πάω σε όποιον δώσει τα περισσότερα. Επί ίσοις όροις. Όλα τα υπόλοιπα είναι δηλώσεις εντυπωσιασμού.

evo21 - 24/1/2021 13:48

Με τετοια ΣΩΣΤΗ ανατροφη που σου εχει δωσει η οικογενεια σου ,[ απο τα λεγομενα σου αυτο καταλαβαινουμε], εδω ειναι το σπιτι σου παιχταρα στην ΑΕΚ, οχι σε γκετο και συμμοριτες.

NEAKIOSNEWS - 24/1/2021 13:40

Παιχτουρα θέλω στην Αγία Σοφία να χορεύεις ους τους γύρους στους ρυθμούς σου, και 35 000 ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ να σε αποθεώνουμε, ΛΙΒΑΙ παικταρά....

VagosK - 24/1/2021 13:39

«Ουδείς πιο αχάριστος του ευεργετηθέντος»

Ο Παπασταθοπουλος ανδρωθηκε στην ομαδαρα μας και εκανε καριερα στο εξωτερικό

Επελεξε την πιο καταλληλη οικονομική πρόταση για αυτόν

Η ΑΕΚ φυσικά και του εκανε προταση που δεν την δεχτηκε

Αλλα επειδη ειχε πουλησει οπαδοφροσυνη οτι αν γυριζε θα ηταν μονο για την ΑΕΚ η ΠΑΕ κρατησε... Συνέχεια χασμηλούς τονους για να μην εκνευριστούν οι Αεικτζήδες

Τα υπολοιπα είναι να εχουμε να λεμε αλλα μην μας περνάνε για χαζούς.

Θα έπρεπε να ντρεπεται.

Κετσε παρακαλώ να περάσει

skyway80 - 24/1/2021 13:37

NA ΠΑΡΕΤΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟΝ ΡΑΒΟΥΣΗ / ΤΟΝ ΒΑΜΒΑΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗ / ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΦΑΝΕΛΕΣ / ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΚΟΠΗ

evo21 - 24/1/2021 13:37

Αν με την ιδια ακριβως προσφορα συμβολαιου ο Παπασταθοπουλος προτιμουσε γαυρο , τοτε θα τα ακουγε δικαιολογημενα. Κουμαντο στη τσεπη του καθενος δεν εχει δικαιωμα κανενας να κανει.

night_writer - 24/1/2021 12:52

Γκαρσία είσαι μεγάλο παιχτουρι!

Όσα για τον Παπασταθόπουλο, ένας έντιμος Αεκτζης δεν πρόκειται να τα βάλει μαζί του. Τον ευχαριστούμε για ότι προσέφερε και σεβόμαστε την επιθυμία του να πάει όπου γουστάρει. Έλεος

Κανείς δεν ξέρει τι διαπραγμάτευση παίχτηκε μεταξύ ΑΕΚ και παίχτη, άρα κανείς δε μπορεί να τόν κατηγορήσει ως πουλημένο και τέτοια. Αν πάλι κάποιοι θέλουν να παίζουν το παιχνίδι των... Συνέχεια δημοσιογράφων, τι να πω. Εγώ δε θα φτύσω έναν παίκτη απλά επειδή τα άρθρα τον παρουσιάζουν σαν προδότη.

ΑΕΚ και ξερό ψωμί.

Expat - 24/1/2021 13:31

Μακάρι να υπήρχαν κι άλλοι με τη νοοτροπία σου αλλά οι περισσότεροι είτε Αεκτζηδες,είτε πράσινοι η κόκκινοι το ίδιο κάφροι ειναι

barlos71 - 24/1/2021 13:24

Ξεκολλάτε ρε με τον Παπασταθόπουλο. Νέος Λάζαρος είναι...τον παίρνει ο γαύρος για να μας μπει στο μάτι. Να με θυμηθείτε που δεν θα παίξει. Ενα χρόνο εκτός είναι και πάει στα 33...για ποιό λόγο να δώσουμε ενα καρό λεφτά? Δεν υπάρχουν στόπερ άλλοι δηλαδή?

Kostaskaterini21 - 24/1/2021 13:16

Καλημέρα. Το πρόβλημα δεν είναι ο Παπασταθόπουλος και που θα πάει. Οι αντιδράσεις έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι η πολιτική της ΑΕΚ στις μεταγραφές πάει σε παίχτες λαχεία ελπίζοντας να μας βγουν. Καλώς ή κακώς σε επίπεδο οικονομικής πολιτικής είμαστε τρίτοι αυτή την στιγμή. Ταυτόχρονα όμως δεν γίνονται τόσα χρόνια δεν γίνονται κινήσεις που βία κάλυπταν την διαφορά ώστε αυτό το επίπεδο με ένα δίκτυο σκάουτινγκ για παράδειγμα που θα μας επέτρεπε να βρίσκουμε σχετικά νωρίς... Συνέχεια και φθηνά παίκτες που κάνουν για την ομάδα. Επίσης υπάρχει μια έλλειψη πλάνου για το αγωνιστικό κομμάτι της ομάδας με ένα σκεπτικό πάμε και όπου μας βγάλει. Δεν ξέρω τι θα γίνει όταν είναι έτοιμο το γήπεδο και ολοκληρωθεί το προπονητικό αν θα αλλάξει η οικονομική πολιτική ή αν θα προσελκύσει επενδυτές. Μέχρι τότε αυτή θα είναι η κατάσταση. Επίσης κάτι που πολλοί αναφέρουν είναι ότι η ΑΕΚ έχει σταματήσει να ασχολείται με την αγορά της λατινικής Αμερικής που πάντα είχαμε παίκτες. Και επειδή πολλοί θα πούνε ότι είναι πανάκριβη,εμείς δεν έχουμε πάρει κανένα Αργεντινό από κανένα άλλο πρωτάθλημα που μπορεί να έπαιζε εδώ και χρόνια. Μονο ΑΕΚ μόνο νίκη σήμερα.

sempron_21 - 24/1/2021 13:06

Παιχτούρα!!

Flos - 24/1/2021 12:31

Καλημέρα σε ολα τα αδέρφια.Ρε παιδια τι να εκανε ο Σωκράτης δηλ να ερχότανε σε μας με 800 γιατί δν νομίζω ότι δίναμε παραπάνω επαγγελματίας δν είναι?Γιατί να δώσουμε σύνολο 2 μυρια για λιβαγια κ ολιβειρα κ με αυτα τα λεφτά παρε Σωκράτη με 1.4 κ παρε κ με τα άλλα 600 ενα 2 σέντερ φορ γιατί 1 εχει καριμ

R21_AEK - 24/1/2021 12:57

Να σου κατι στα @@@@ μας που θα παει ο Παπασταθοπουλος ας παει οπου γουσταρει.Η ΑΕΚ θα βρει παιχτες που θελουν να παιξουν σ αυτην δεν χρειαζεται να παρακαλαει κανεναν ακομα και τον Λιβαγια αμα θελει ας παει κι αυτος στον γαυρο.Νυσαφι πια κουραστηκαμε που θα παει ο ενας που θα παει ο αλλος και δεν επικεντρωνομαστε στην ομαδα μας.

tratzas21 - 24/1/2021 13:34

Καταλαβαίνετε μερικοί από εσάς εδώ μέσα ότι δεν πας πουθενά με τον σταυρό στο χέρι; Ότι για να κάνεις μεγάλη ομάδα χρειάζονται χρήματα και όχι μπακακηδες και και σβαρνες που είναι φιλοοτιμοι και "τιμανε" τη φανέλα; Όταν τα καταλάβετε αυτά ίσως πάμε πιο μπροστά σαν ομάδα

john Original - 24/1/2021 13:09

ΣΥΜΦΩΝΩ..ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΜΙΑ ΣΙΧΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ..ΟΤΑΝ ΠΕΡΣΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥ ΕΒΡΙΖΕ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕ..ΟΤΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΛΕΓΕ ΣΤΗΝ ΕΡΑ ΣΠΟΡ..ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ..ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΖΕ ΡΟΛΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ...ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕ 3 ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΧΕΙ ΚΑΝΕΙ..ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο ΜΗΝΑΣ..

Simosk - 24/1/2021 12:55

Ξεκολλατε ρε απ'τον Παπασταθόπουλο. Τι σας νοιάζει τι παίχτες παίρνει ο γαύρος ?? Επαγγελματίας είναι και μάλλον θα πάει εκεί, αφού εμείς δεν ασχολήθηκαμε. Εμένα με νοιάζει ποιους παίκτες παίρνουμε εμείς και όχι ποιους οι γαύροι. Να φέρουμε έναν στόπερ ηγέτη που χρειάζεται και αν δεν φέρουμε να γκρινιαξουμε, αλλά όχι να γκρινιάζουμε για τον (κάθε) Παπασταθόπουλο.

Mike227 - 24/1/2021 12:51

Φέρτε Χολσχάουζερ να κάνει στον παικταρά 30άρες και 40άρες μπαλιές ακριβείας ,να δείτε γκολ με το τσουβάλι .Τώρα ,μόνο αν δεήσει ο κ.Μάνταλος ή ο κ.Λιβάγια να πάει η μπάλα λίγο δεξιά. Γέρνει το γήπεδο προς τα αριστερά . Κύριε Χιμένεθ ,βάλτον σέντερ φορ και για πλάκα 30 τεμάχια θα τα ρίξει .Δεν το βλέπετε;;;;;;;;;;;;;;

PeterAEK21 - 24/1/2021 10:50

Μην ακουω δικαιολογιες για τον σωκρατη..Αν τελικα παει στον γαυρο ο τυπος ειναι θλιβερος και μεγαλος φραγκοφονιας..Δεν υπαρχει περιπτωση ο γαυρος να του δινει πανω απο 2 μυρια, με τιποτα και η ΑΕΚ θα του εδινε λιγο κατω απο ενα...τεραστια διαφορα οταν εχεις βγαλει καμια 30αρια εκαττομυρια ε; Αλλα και μεγαλυτερη να ειναι η διαφορα...πηγαινε ρε φιλε ενα χρονο στην αραβια να βγαλεις μια 10αρα και γυρνα μετα!... Συνέχεια
Αλλα οχι, θελει και να γυρισει στην Ελλαδα και να βγαλει οσα περισσοτερα μπορει...Ε εισαι μικρος και σαν α θρωπος και σαν ποδοσφαιριστης..Δεν εδωσες τιποτα στην ΑΕΚ μια μεταγραφη σε καιρους που λεφτα υπηρχαν, μονο η ΑΕΚ σου εδωσε...Δεν πειραζει πηγαινε σε αυτους που σε γιουχαραν επειδη ειχες παιξει εδω...Θλιβερε..

EMPROS_AITE1924 - 24/1/2021 12:50

Απο την μια τον λες φραγκοφονια και απο την αλλη λες πηγαινε αραβια ,βγαλε καμια 10αρια και ξαναελα ενω λες κιολας οτι εχει ηδη 30 μυρια. Εχεις μπερδευτει και πολυ μαλιστα! Ποιοι ειστε εσεις ρε μαγκες που θα τον κρινεται σαν ανθρωπο και σαν επαγγελματια ,επειδη κοιταει την τσεπη του ξερω γω? Και αναρωτιεστε τι δεν μας αρεσει και τι ειναι λαθος κιολας σε αυτα που λες! Θελει να παιξει σε υψηλο επιπεδο και τσουλου ,σε ποιον θα παει? Στην Αραβια? Στην ΑΕΚ? Σιγα μην μας ρωτησει κιολας, του καναμε... Συνέχεια καμια προταση και δεν το θυμαμαι?? Τεραστιο ρισπεκτ στον Σωκρατη...και οσο για τον Μανωλα και αυτος καλα εκανε και εφυγε απο μια εν δυναμει διαλυμενη τοτε ΑΕΚ και πηγε σε μια ομαδα , που τον εστειλε Ρομα και ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ...Εχετε μαθει να κρινετε επιλογες να πουμε. Και οχι ο Σωκρατης δεν ειναι αντιπαθητικος σαν τον Μανωλα!

PeterAEK21 - 24/1/2021 13:15

Οτι να ναι φιλος...1) αν τον νοιαζουν τοσο τα λεφτα μπορει να παρει πολυ περισσοτερα και οχι απο την συγκεκριμενη ομαδα, αυτο λεω στο σχολιο. Φραγκοφονια τον λεω επειδη για μικρη για τα δεδομενα του παικτη διαφορα χρηματων θα παει στον γαυρο

2) Θελει να παιξει σε υψηλο επιπεδο και για αυτο παει στον γαυρο ενω μεχρι περσι επαιζε στην αρσεναλ..οκευ!... Συνέχεια
3) Για τον μανωλα εννοειται δεν θα το σχολιασω, εσυ χειροκροτα τον οταν ερθει στην αγια σοφια..

EMPROS_AITE1924 - 24/1/2021 13:36

Εφοσον δεν μπορει πλεον να παιζει στην Αρσεναλ ,θελει να εξακολουθει να παιζει τσαμπιονς λιγκ και ο γαυρος του το προσφερει αυτο εστω και στα προκριματικα...στην Λατσιο δε το κοβω να επαιζε γιατι να παει εκει? Και οχι δεν τον θελω τον Μανωλα στην ομαδα, την επιλογη του κατανοω ,δεν μου ειναι συμπαθης..και εσυ θα εφευγες απο μια εταιρια που δειχνει σημαδια χρεωκοπιας και θα πηγαινες σε μια αλλη με καλυτερα λεφτα και δυνατοτητες εξελιξης, απλα δεν το παραδεχεσαι

PeterAEK21 - 24/1/2021 14:05

Φιλε εκει ειναι που διαφωνουμε..δεν κατηγορησα ουτε τον μανωλα ουτε τον σωκρατη γιατι δεν ηρθαν στην ΑΕΚ. πολυ σωστα λες υπαρχουν και αλλες καλυτερες ομαδες(εταιριες). Αλλα ΟΧΙ στον γαυρο. Τοσες επιλογες υπαρχουν...Ο μανωλας με το ονομα που εχει πηγε στον γαυρο και μετα δηλωνει και γαυρος και ο σωκρατης που του εκλεψαν πρωταθλημα και τον γιουχαραν χυδαια κανει κι αυτος το ιδιο..για μενα ειναι θεμα νοοτροπιας και ηθικης..Καλοι οι επαγγελματισμοι και τους σεβομαστε, αλλα σε αλλους... Συνέχεια παικτες με διαφορετικ συμπεριφορα...

Markalieutis21 - 24/1/2021 11:10

Ρε μάγκες τι κάνετε dislike?Τι δε σας αρέσει?Δε μπορώ να καταλάβω τι σκέφτεστε, ειλικρινά.

PeterAEK21 - 24/1/2021 12:31

Τι να πω ρε φιλε, σε λιγο θα βγαλουμε αθωο και τον μανωλα...

Fotakos69 - 24/1/2021 12:30

Όσοι κάνετε ντισλαικ μπορείτε να μας εξηγήσετε τι είναι λάθος σε αυτά που γράφει ο φίλος ? Εκτός κι αν έχετε μπει σε λάθος σάιτ ή έχει τόσο μεγάλο σόι ο Παπασταθόπουλος και στεναχωρήθηκατε που η ΑΕΚ δεν μπαίνει σε ενα πληστηριασμο για ένα μισθοφόρο 33 χρόνο ,34 όταν μπει στην Αγιά Σοφιά,και δεν του δίνει παραπάνω από 1.2 ,όσα του δίνει ο γαυρος,

Karim11 - 24/1/2021 12:15

Ρε πατε καλα;;; σε συνεντευξη του παιχταρα ασχολειστε με πρωην ποδοσφαιριστες;; Αφηστε τον τελειωμενο να πα να τα παιρνει απο αλλου, χαρη μας κανει. Αντε ασχοληθειτε με τον ΠΑΙΚΤΑΡΑ μας κι οσα ειπε εδω....

Dracul68 - 24/1/2021 12:47

Σε μια συνέντευξη που λέει ο παίκτης (που στοίχισε 2.5 μύρια για λίγο παραπάνω από τα μισά του δικαιώματα), ότι ήρθε στην ομάδα επειδή το είπε η καρδιά του και το συναίσθημά του, υπάρχουν ένα σωρό σχόλια για κάποιον που δεν θέλει να έρθει για τον ίδιο λόγο. Ξεκολλάτε ρε από πρόσωπα, ξεκολλάτε από Βράνιες, από Σωκράτη και οποιονδήποτε άλλον δεν θέλει να έρθει είτε γιατί δεν γουστάρει είτε γιατί δεν θα πάρει τα λεφτά που περιμένει. Δεν υπάρχουν πια παίκτες-σημαίες, δεν... Συνέχεια υπάρχουν δανεικά και υποχρεώσεις σε ομάδες που δήθεν τους ανέδειξαν κι ο καθένας ενεργεί με βάση το συμφέρον του και κρίνεται από τις πράξεις του. Σταματήστε να ασχολείστε με αυτούς που είναι εκτός ομάδας κι ασχοληθείτε με αυτους που για τον έναν ή τον άλλον λόγο τιμούν τη φανέλα της ομάδας μας

AEKaras53 - 24/1/2021 12:40

Γκαρσία - Καρίμ - Τάνκοβιτς είναι λίρα εκατό , η βασική επιθετική τριπλέτα...

Γρήγοροι και σκόρερ και οι τρείς...

Στο κέντρο υστερούμε στα δύσκολα και απαιτητικά ματς , εκεί χρειαζόμαστε ενίσχυση , δυο παικταράδες θέλουμε ...

Κ.ΣΠΥΡ.

ugly21 - 24/1/2021 12:30

Μας έχουν πάρει χαμπάρι οι δημοσιογράφοι ότι είμαστε μιρλες , ότι πεθαίνουμε για επιστροφές και μας γλεντανε. "Το δικό μας παιδί", "μας τον πήρε ο γαύρος" , "σημαία " (!) κλπ κλπ. Αυτά για έναν ποδοσφαιριστή που φόρεσε την φανέλα μας καμμιά σαρανταρια φορές πριν χρόνια και τώρα βρίσκεται σε πτώση. Η ίδια διοίκηση που έφερε Τσιγκρινσκι και Βρανιες (καλύτερους του Σωκράτη δηλαδή ) οφείλει και θα το κάνει πιστεύω να φέρει τον επόμενο Τσιγκρινσκι ή Βρανιες. Α, και σταματήστε αυτό το... Συνέχεια κακόγουστο "με Γουτα θα μπούμε Αγία Σοφιά" γιατί πρώτον είναι ανάρμοστη συμπεριφορά προς τον παίκτη που δεν σας φταίει τίποτα και δεύτερον έρχεται για πάγκο . Εκτός αν θέλετε πέντε Μανωλαδες να έχουμε!

Thanopoui - 24/1/2021 11:33

Χτυπάει ο πολντο επικοινωνιακά την ΑΕΚ και θρέφει τη γκρινια με τα παιχνίδια των δημοσιογράφων υπαλλήλων του και τσιμπάτε πολλοί σε απίστευτο βαθμό.


1ον Σου κλεψανε το πρωτάθλημα το 2008.

2ον Έχεις βιώσει τη χούντα.... Συνέχεια
3ον Σε έχουν περάσει γενεές δεκατέσσερις όταν τους αντιμετωπισες.

4ον Λες πολύ μεγάλα λόγια για την ενδεχόμενη επιστροφή σου

5ον Εχεις λύσει το οικονομικό σου ζήτημα για τα δισέγγονα σου

6ον Σου κάνει πρόταση η ομάδα που σε ανέδειξε.


Για ολα τα παραπάνω, ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΡΕΣΤΟΣ να γίνεσαι αναφορά στην ιστορία μας αν πας στους σιχαμενους.


ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΙΏΣΑΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΣΤΕ ΚΑΙΡΟΣΚΌΠΟΙ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ.


ΘΕΛΟΥΜΕ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΦΑΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.

ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΕΚ.

Fotakos69 - 24/1/2021 12:25

Μα τι λες φίλε μου έχεις "άδικο" η ΑΕΚ θα έπρεπε να δώσει σε ένα τυχοδιώκτη,γιατί αυτό αποδεικνύει ότι είναι ο Σωκράτης,ένας τυχοδιώκτης που κοιτάει μόνο τα φράγκα και ας ισχύουν όσα λες και ας μη τα έχει ανάγκη,θα έπρεπε λοιπόν να του δώσει πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ το χρόνο,για να μη πει ο Φώτης από τα Πατήσια ότι χάσαμε τον Παπασταθόπουλο.Ενα pllus εκατομμύριο,για ένα παίχτη που είναι 33+ και όταν η ομάδα μπει στην Αγιά Σοφιά θα είναι στα 34 οπότε θα πρέπει να ψάχνεις τον διάδοχο του και... Συνέχεια ένα παίχτη που η τελευταία φορά που έπαιξε ήταν πέρυσι.Αν ο ίδιος δεν έμπαινε σε αυτή τη διαδικασία ποιος μου δίνει πιο πολλά για να έρθω, ξεχνώντας όσα δήλωνε και όποιος θέλει τα βρίσκει γραμμένα, ξεχνώντας ότι έφαγε τα μπινελικια της ζωής του στο τηγάνι τους επειδή απλά ήταν παίχτης της ΑΕΚ,τότε ναι ,θα ήθελα να είναι στην ΑΕΚ και να συνεχίσει και μετά από άλλο πόστο γιατί με τη στάση του και τη πορεία της ζωής του θα είχε να δείξει πράγματα στους υπόλοιπους.Αλλα τι να κάνουμε , αποδεικνύει ότι λειτουργεί σαν μισθοφόρος οπότε για μένα καλώς κάνει η ΑΕΚ και δεν δίνει τα λεφτά που ζητάει,τα 800 χιλιάρικα το χρόνο για ένα παίχτη με τα δικά του δεδομένα μια χαρά είναι γιατί θα τρελαθουμε στο τέλος.

Karim11 - 24/1/2021 12:14

Ρε πατε καλα;;; σε συνεντευξη του παιχταρα ασχολειστε με πρωην ποδοσφαιριστες;; Αφηστε τον τελειωμενο να πα να τα παιρνει απο αλλου, χαρη μας κανει. Αντε ασχοληθειτε με τον ΠΑΙΚΤΑΡΑ μας κι οσα ειπε εδω....

Ora_gia_aek - 24/1/2021 11:16

ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΣΩΚΡΑΤΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.ΣΤΟ ΠΑΝΘΕΩΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ.ΟΤΑΝ ΜΠΕΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.ΥΓ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΙ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΡΙΧΑ ΑΠ ΤΑ ΑΡ.....Α ΤΟΥ

Nikoslibe - 24/1/2021 12:22

μπορει να φερουμε Ντεμη, ποτε δεν ξερεις με αυτη την ομαδα

5elle1972 - 24/1/2021 12:08

ΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΤΡΕΧΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗΝ ΑΕΚ.......ΡΕ ΑΙΝΤΕ ΟΛΟΙ ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ Ε ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ Ε?ΞΕΡΕΤΕ ΠΙΟΙ ΗΤΑΝΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ?ΘΩΜΑΣ ΜΑΥΡΟΣ ΠΟΥ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ Ο ΚΑΤΣΑΒΟΣ ΠΟΥ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ ΑΠ ΤΗΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΓΑΒΡΟΥ ΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ο ΤΣΙΤΩΝΤΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΑΣΕ ΜΠΑΛΛΑ 1 ΧΡΟΝΟ ΕΛΕΩ ΚΟΜΠΟΤΗ ΝΑΙ ΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚΤΣΗΔΕΣ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ..ΕΧΕΙΣ ΓΕΜΙΣΕΙ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ... Συνέχεια ΑΕΚ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ.............ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ.

geopar2010 - 24/1/2021 12:08

έτσι παιχταρά μου δίδαξε τι σημαίνει ΑΕΚ δείξε στους προδότες χριστοδουλοπαπασταθόπουλους γιατί ήρθες στην ομαδάρα μας

Doppeladler - 24/1/2021 12:01

Μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την απόκτηση Πα"πουλου από τον οσφπ με αξιοπρέπεια; Δηλαδή, να μην το κάνουμε θέμα και να μην υποτιμούμε τη νοημοσύνη των οπαδών της ΑΕΚ με φτηνά τρικ; Όλοι οι επαγγελματίες, εμού συμπεριλαμβανομένου, εργάζονται για το εισόδημα, την κοινωνική καταξίωση, το πάθος τους - οι τυχεροί - εν ολίγοις για τον εαυτό τους. Ούτε ο ΛΙβάι είχε αφίσσα τον Δίντσικο στον τοίχο του υπνοδωματίου του, ούτε ο Σωκράτης ξενυχτάει βλέποντας τσουκαλά.

imodium - 24/1/2021 11:22

ολοι κανουν μεταγραφες και εμεις ειμαστε πολυ πισω απο τους ''ανταγωνιστες'' μας! που δηλαδη στα λογια μονο τους ανταγωνιζομαστε .......... τραγικη κατασταση

Grigoris2121 - 24/1/2021 11:02

Στον Σωκρατη που θα εφτιαχνες πρωταθληματικη αμυνα και που διπλα του ο Λατσι θα πουλιοταν με 10 εκ εδιναν 500 η 800 χιλιαρικα. Την ιδια ωρα που στον προβληματικο Λιβαγια που ακομα ψαχνουμε τι θεση εχει στο γηπεδο δινουν 1 εκ!!!!! για 4 χρονια!!!!!

Λογω αυτου και αλλων αδιανοητων χειρισμων εχει ξενερωσει ο κοσμος και οχι γιατι δεν ηρθε ο Σωκρατης.

Aekaarraa21 - 24/1/2021 10:59

Αυτά να τα βλέπει ο κ. Σωκράτης (ο νέος χριστοδουλοπουλος. Τελικά οι μόνοι που έμειναν πιστοί στην ομάδα μας ενώ τους ήθελαν τέτοιοι αντίπαλοι ήταν ο Μανώλης ο ντεμης και ο κωστης

mortal_5hxc - 24/1/2021 10:58

Αγορίνα μου εσύ..... όχι πολύ,ένα 20% να ανεβάσεις ακόμα και θα κάνεις τεράστια πράγματα,θα τους κατουρας όλους εδώ!

htheod - 24/1/2021 10:52

Ίσως δεν είναι άσχετη η δήλωση της ομάδας οτι δεν ενδιαφέρεται για κεντρικό αμυντικό. Ο Σωκράτης είπε οτι αν έρθει Ελλάδα θα πάει ο ίδιος στην ΑΕΚ και να δώσει προτεραιότητα.


Κρίμα γιατί χρονικά ήταν η κατάλληλη στιγμή να έρθει. Το θέμα είναι αν τον ήθελε η ομάδα και πόσο .. Το ιδανικό θα ήταν να μείνει εξωτερικό όμως ίσως έχουμε και εμείς ευθύνη.

Konstantinos2121 - 24/1/2021 09:22

Να και ενας που δεν σκεφτικέ αποκλειστικά το χρηματικο ποσο που θα εισπραξει .....Αρεε σωκρατη δεν σου αρεσε το 1.2 εκ εδω...

victor21R - 24/1/2021 09:47

Απο το μυαλο σας τα βγαζετε αυτα τα ποσά? Επισης να ξερεις ολοι τα λεφτα κοιτανε. ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ηρθε με πολυ λιγοτερα στην ΑΕΚ και δεν θα βγει αλλος κανενας σαν κ αυτον !!!! ΜΟΝΟ Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΝΤΕΜΗΣ!!!

Konstantinos2121 - 24/1/2021 17:11

φιλε βιτορ τοσα ηταν το ηξερα , με τα μπονους ειναι 1,2 και ο λιμπιακοσ ειχε πει σου προφαιρουμε 300χιλ παραπανω απο οποιαδιποτε ελληνικη ομαδα

CU_stin_Agia_Sofia - 24/1/2021 12:04

Τον ντεμη ομως δεν τον θελαμε γιατι θα εδιωχνε τα καλα μαστουρωμενα παιδακια απο το γηπεδο και τον λεγαμε ρουφιάνο.

Οσο ηθικοι ειμασταν εμεις τοτε,τοσο ηθικος ειναι ο σωκρατης σημερα,αυτα μας αξιζουν

VanGel21 - 24/1/2021 10:54

Και ο Ευριπλιδης Κατσαβός φίλος

sirleonpo - 24/1/2021 10:47

1.2μ??????? Εδώ γελάνε....και 700κ αμφιβάλω άμα δίναμε......

AEK_POWERHOUSE - 24/1/2021 09:46

Τι φταίει ο Σωκράτης? Αφού από την ΠΑΕ δήλωσαν ότι δεν ενδιαφέρονται για απόκτηση στόπερ αλλά μόνο δεξιού μπακ.

LITHOUANAS_21 - 24/1/2021 10:27

Δεν αρχίζουν και τελειώνουν όλα στο Σωκράτη. Σεβαστή η επιλογή του να πάει στο γαύρο. Το θέμα είναι η ομάδα να έχει πλάνο χτισίματος της άμυνας σε παίχτη ογκολιθο και όχι να είμαστε προσκολλημένοι σε ονόματα. Αν σου φέρει παίχτη μέτριο για στόπερ-αντιτσιγκρινσκι τότε κραξτε αβέρτα

garatzia - 24/1/2021 10:43

Δηλαδή δεν ήταν σημαντικό, όταν ένα δικό μας παιδί που έχει δηλώσει ότι θελει να έρθει και είναι ότι καλύτερο για να χτίσεις την άμυνα με αυτόν να τον χάνεις από τον ακατανομαστο.

Fotakos69 - 24/1/2021 12:37

Αυτό το "δικό μας" παιδί όπως λες δει είχε δηλώσει μόνο αυτό που γράφεις.Ειχε δηλώσει επίσης ότι αν αποφασίσει να γυρίσει στην ΑΕΚ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟ ΘΈΜΑ γιατί χρωστάει στην ΑΕΚ το ότι δεν του έφραξε το δρόμο,του τον άνοιξε και έγινε ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΣ ώστε να έχει την άνεση να μη βλέπει τα πράγματα μόνο με το οικονομικό.Αυτο το "δικό μας " παιδι επίσης ,όταν έπαιζε στο Καραϊσκάκη χωρίς να δώσει αφορμή,του έβριζαν την μάνα και τη γυναίκα επειδή κάποτε έπαιζε στην ΑΕΚ..Ε φαντάσου πόσο... Συνέχεια "δικό μας" παιδί είναι όταν όλα αυτά τα ξεχνάει και πάει στο γαύρο γιατί του δίνει 400 χιλιάρικα παραπάνω..Τέτοια "δικά μας " παιδιά ,να μας λείπουν.

Karim11 - 24/1/2021 12:19

ειναι τελειωμενος ρε φιλε δεν το βλεπεις;

1kitrinopistoli - 24/1/2021 10:40

Παιδιά τόσα λεφτά για Σωκράτη?Αυτός είναι σε παρακμή πλέον για αυτό και δεν βρήκε αλλού συμβόλαιο.Αμα ήταν φέρναμε και τον Βρανιές με λιγότερα.Να τα δώσουμε για σέντερ φορ οκ αλλά όχι και για αυτόν στα συνταξιμα του

garatzia - 24/1/2021 10:38

Η απόκτηση του Λιβαι είναι ο σωστός τρόπος που πρέπει να κάνει μια ομάδα για να είναι ψηλά και να εξελίσσεται. Δυστυχώς φοβάμαι για εμάς ήταν η εξαίρεση που επιβαιβεωνει τον κανόνα και κανόνας σε εμας είναι να με πολύ ψάξιμο τελικά να παίρνουμε μετριοτητες. Το χειρότερο δε είναι που χάθηκε ο Παπασταθοπουλος από την στιγμή που η ομάδα θέλει παίκτη αναφορά στην άμυνα, αφού ο Τσιγκρινσκι μάλλον τελειώνει, τι καλύτερο από ένα δικό μας παιδί. Η ομάδα δεν ξέρω τι πρόταση του έκανε αλλά έχω... Συνέχεια την αίσθηση ότι δεν έκανε όσα μπορούσε και δεν εννοώ μόνο το οικονομικό. Μια ακόμα τεράστια αποτυχία με αντίκτυπο σημαντικό για τα επόμενα τρία χρόνια. Μακάρι να κάνω λάθος.

Markalieutis21 - 24/1/2021 09:44

Καρφιτσώστε το να είναι πάνω, πάνω για κάνα μήνα μπας και ξεχαστεί η ήττα με το Σωκράτη.Στπ συγκεκριμένο δε μπορώ να κατηγορήσω Τίγρη παρόλα αυτά.Αν πάει στο γαύρο δείχνει πόσο μικρός είναι σε προσωπικότητα. Δε δέχομαι ότι είναι επαγγελματίας κλπ.Αν θες να είσαι επαγγελματίας ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΦΙΛΕ.

Markalieutis21 - 24/1/2021 10:20

Ένας από εσάς που κάνετε dislike θα ήθελα πολύ να μου πει σε τι διαφωνεί.

renaissance21 - 24/1/2021 11:09

να κατηγορησεις τον τιγρη γιατι η επισημη δηλωση της παε προχτες ηταν οτι δεν ενδιαφερομαστε για στοπερ και παμε μονο για δεξι μπακ

Kellhus21 - 24/1/2021 10:29

Δεν εκανα ντισλαηκ, αλλα να σου θυμισω οτι η δηλωση που χε κανει κ εχει παρεξηγηθει απο πολλους απο μας, ειναι οτι αν γυρισει Ελλαδα θα μιλησει πρωτα με την ΑΕΚ. Εχει μεγαλη διαφορα με το γυρναω μονο στην ΑΕΚ. Εγιναν επαφες. Λογικα, αν κλεισει στον γαυρο η διαφορα στις προσφορες θα ταν πολυ μεγαλη

Markalieutis21 - 24/1/2021 10:45

Κάποιο λάθος κάνεις, φίλε μου.Διάβασε παρακάτω.


«Δεν υπάρχει περίπτωση να γυρίσω στην Ελλάδα και να πάω σε κάποια άλλη ομάδα εκτός από την ΑΕΚ για το οικονομικό. Σε περίπτωση που γυρίσω και θελήσω να παίξω στο ελληνικό πρωτάθλημα, θα πάω στην ΑΕΚ. Βέβαια, το θεωρώ δύσκολο να γυρίσω, γιατί τα πράγματα δεν πάνε προς το καλύτερο».... Συνέχεια

https://www.google.com/amp/s/www.protothema.gr/sports/article/866086/papastathopoulos-tha-epestrefa-mono-gia-tin-aek/AMP/

Nikoslibe - 24/1/2021 12:11

Για το οικονομικο φιλε, η ΠΑΕ εβγαλε ανακοινωση και ειπε οτι δεν ενδιαφερεται για τον Παπασταθοπουλο.

MikraAsia1924 - 24/1/2021 10:08

Ενω ο Γκαρσια αν του δωσει ο γαυρος 2 εκ τον χρόνο δεν θα πάει ε? Ρε εσεις το ποδόσφαιρο ειναι επαγγελματικό και μάλιστα με χοντρα λεφτά. Εργατες είναι τι θες να πουνε. Οταν εσείς το 2008 χανατε τον ύπνο σας για το αδικοχαμένο στα χαρτιά πρωταθλημα ο Παπασταθοπουλος εκανε κουμπαριες με τον Τοροσιδη. Να ξερουμε λιγο τι λεμε.

John3299 - 24/1/2021 09:36

Ξεκολλατε με τον Παπασταθόπουλο.Παιχτες σαν τον Livai μπορούμε να βρούμε 1-2 ακόμα?Το παιδί αυτό καλά να είναι θα μας τρελάνει μέσα στο Ναό.

AEKapomikros - 24/1/2021 09:23

Τυχαίο ποστ....

Μπηχτή στο Σόκρατες σαν να λέμε...

Εμ κάθε μερα Πάσχα δεν είναι ούτε με πορδες βάφεις αυγά...


Υ.Γ. Επανερχόμαστε στα συνηθισμένα για την ομάδα της καρδιάς μας...με το Γκαρσία ήταν μια τυχαία... Συνέχεια παρένθεση το καλοκαίρι

ΕΠΟΜΕΝΟ