Quantcast
220 ΣΧΟΛΙΑ

Υπολογίζεται κανονικά ο Χνιντ

Ο Τυνήσιος θα είναι κανονικά στην αποστολή με τον Απόλλωνα στο κύπελλο αφού ξεπέρασε τον τραυματισμό, μόνο αν βρει τον στόπερ ηγέτη που θέλει και με προοπτική ή προκύψει θέμα Βράνιες θα αποκτηθεί κεντρικός αμυντικός.

Κανονικά θα υπολογίζει τον Νασίμ Χνιντ αρχής γεννομένης από τον αγώνα με τον Απόλλωνα ο Μανόλο Χιμένεθ. Ο Τυνήσιος αμυντικός έχει ξεπεράσει πλήρως τον τραυματισμό του και με δεδομένο πως ο μάνατζερ του δεν έφερε καμία πρόταση παρά τα όσα είχε προαναγγείλει οδηγούν τον Μανόλο Χιμένεθ σε αυτή την απόφαση σε συνενόηση πάντα με την διοίκηση. Η αλήθεια είναι πως ο Χνιντ δεν έχει συμπεριφορά 100% επαγγελματική, χωρίς όμως να έχει υποπέσει σε κάποιο σοβαρό παράπτωμα ή να έχει οποιοδήποτε επεισόδιο με προπονητή ή συμπαίκτη. 

Σε ότι αφορά την απόκτηση σέντερ μπακ η ΑΕΚ θα προχωρήσει σε μεταγραφή μόνο αν μπορέσει σε αυτή την περίοδο να βρει τον επόμενο Τσιγκρίνσκι. Με την παρουσία του Χνιντ αν βέβαια καταφέρει ο Μανόλο να τον βάλει σε καλούπια θα έχει πέντε στόπερ ενώ ήδη έχει 4 που υπολογίζονται κανονικά. Οπότε δεν τίθεται θέμα απόκτησης συμπληρωματικού παίκτη αλλά του επόμενη ηγέτη της άμυνας που θα μπορέσει να βοηθήσει και τους νεαρούς της ΑΕΚ να αναπτυχθούν όπως κάνει ήδη ο Τσιγκρίνσκι. 


Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
TheProhessor - 20/1/2021 01:20

Εγώ πάλι θα ήθελα του χρόνου 5αδα στα στόπερ τον παίκτη ηγέτη που θα αντικαταστήσει τον Τσιγκρίνσκι με τον Νεντελτσεάρου ή τον Λάτσι δίπλα του και τον Χνιντ να δουλεύεται και να παίρνει ευκαιρίες.

Ο Σβάρνας έχει ίδια ηλικία αλλά χαμηλότερο ταβάνι από τον Χνιντ και θα πρέπει να αποχωρήσει.

Ας κοιτάξουμε να ανεβάσουμε στη θέση του κάποιο στόπερ από τις ακαδημίες για 5η λύση.

Original78 - 20/1/2021 00:47

Δεν είναι το θέμα αν θα μείνει ή όχι ο Χνιντ. Εξάλλου η ομάδα το έκανε θέμα, όχι οι οπαδοί που γράφουμε.


Το ερώτημα είναι ένα: Δεδομένου της κατάστασης του Τσιγκρι, αμυντικό-ηγετη έχουμε; Που θα βοηθήσει και τον Χνιντ και τους υπόλοιπους.

Mike227 - 19/1/2021 21:46

Εγώ χωρίς να παριστάνω τον ειδικό στο να κρίνω αν ένας ποδοσφαιριστής είναι εξελίξιμος ή όχι ,πιστεύω ότι τέτοιον αμυντικό και γενικώτερα ποδοσφαιριστή στην ομάδα μας με τέτοια προσόντα όπως δύναμη και ύψος ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ .Τώρα έρχονται κάποιοι και σου λένε δεν έχει πάσα ,δεν έχει αντίληψη και διάφορα τέτοια . Εγώ πιστεύω ότι είναι ένας χαρισματικός αμυντικός όπως χαρισματικός είναι ο Γκαρσία ως επιθετικός.!!!!

AEKepirus - 19/1/2021 19:30

Για να μην τρελαθούμε εδώ μέσα...

Ο Χνιντ, από όσα όσα προλάβαμε να δούμε, έχει τα εξής προσόντα:

23 χρόνων, ψηλός (1.90),δυνατός μέχρι σκληρός στις επεμβάσεις, πολύ καλός στον αέρα, καλός με τη μπάλα,σχετικά ταχύς. Με τέτοια προσόντα ΔΕΝ έχουμε άλλον στην ομάδα...

Έρχεται από Τυνησία, άλλη κουλτούρα, περιεργη χωρα,οπότε θέλει σωστή αντιμετώπιση και χρόνο... Συνέχεια προσαρμογής.

Μπορεί να υστερεί σε θέματα τακτικής, αυτό είναι πράγμα που διορθώνεται, ο Μανολο μπορεί.

Το ότι θεωρεί αδικία που δεν παίζει, σημαίνει πως έχει ποδοσφαιρικό εγωισμό κι εμένα μου αρέσει.

Πάω στοίχημα πώς εάν αρχίσει να παίζει πολλοί εδώ μέσα θα αρχίσουν τις κωλοτούμπες...

mixant21 - 19/1/2021 20:24

@AEKepirus όλα καλά αυτά που λές αλλά δε υστερεί μόνο σε θέματα τακτικής. Πάσα στο μισό μέτρο δε μπορεί να δώσει και αυτό δε θέλει στρώσιμο αλλά πάρα πολύ δουλειά. Όταν βλέπεις ότι του έρχεται η μπάλα χαμηλά και πέφτει με το κεφάλι να διώξει αντί με τα πόδια .. άστα κλάφτα. Ξύλο απελέκητο είναι..

AEKepirus - 19/1/2021 20:59

Φίλε, έχω παίξει μπάλα 12 χρόνια, αμυντικός, τη φάση που λες τη θυμάμαι, (φάγαμε γκολ),σου θυμίζω πως τότε η άμυνά μας όλη ήταν παιδική χαρά .Από τη φάση αυτή, (διώχνει τη μπάλα με κεφαλιά κι όχι με τα ποδια),βγαίνει συμπέρασμα ότι δεν ξέρει μπάλα?

Ο τυπικός μέσος έλληνας φίλαθλος βγάζει συμπεράσματα επειδή συνήθως θυμάται μία φάση.

Εγώ πάλι πού την ξέρω τη θέση συνολικά σου λέω πως ξέρει ικανοποιητικά μπάλα για αμυντικός.... Συνέχεια
ΥΓ Αυτό πάντως που μου αρέσει στον τύπο είναι η δύναμη κ το ψηλό παιχνίδι.

Εύχομαι ο Μανολο να τον στηρίξει κ να τον δούμε σε δράση τώρα που στην άμυνα μπήκε μια τάξη..

mixant21 - 19/1/2021 22:03

@AEKepirus παράδειγμα ανέφερα μια φάση, αν και δεν είναι μόνο μία. Εσυ θυμάσαι κάποιο παιχνίδι που να είχε σωστές τοποθετήσεις; ή που να κάλυψε χώρους; Ο Νέντε για παράδειγμα στάθηκε καλύτερα σε περίοδο που επίσης η άμυνα πελαγοδρομούσε. Ναι να τον στηρίξει ο Μανόλο, αλλά με αυτά που είδα απο Λάτσι σε 2 μάτς τώρα καλύτερα να παίζει ο μικρός παρά ο τυνήσιος...

imodium - 19/1/2021 17:56

το καλοκαιρι πρεπει να φυγουν χνιντ και σβαρνας και να ερθουν δυο παιχταραδες στην θεση τους

Constantinoupoli86 - 19/1/2021 19:35

Αυτοί οι 3 που σου κάνανε dislike πολύ πιθανό να ήταν από τους πιο ωμούς υβριστές του Σβάρνα στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα! Τώρα είναι καλός ο Σβάρνας. Σε κανένα μήνα πάλι θα είναι στα μανταλάκια. Άστο ρε μεγάλε, έχει χαθεί η λογική!

gregoraek - 19/1/2021 17:51

οι παίχτες από το πάνω ράφι θέλουν και προπονητή από αντίστοιχο ράφι...

κακά τα ψέματα το μπάτζετ της ομάδας δεν είναι για επιλογές υψηλά αμοιβόμενων παιχτών και αντίστοιχης ποδοσφαιρικής αξίας.

έτσι προσπαθούν να επενδύσουν σε παίχτες που θα έχουν κίνητρο την επόμενη τους μεταγραφή σε καλύτερο σύλλογο, έχοντας βέβαια το ρίσκο να μη σου βγουν.... Συνέχεια
Με μια τέτοια καλή "φουρνιά" παιχτών μπορείς να διεκδικήσεις εγχώριους τίτλους αλλά είναι απίθανο να κάνεις καλή ευρωπαϊκή πορεία.

matrix__21 - 19/1/2021 17:13

Προοπτική αυτή είναι η λέξη κλειδί

Και εξηγούμαι

Ο Μπα του γαύρου μας αρέσει, εμένα ναι

Θα τον θέλαμε στην ΑΕΚ, εγώ ναι

Γνωστή ιστορία ο Μπα ο οποίος όταν ήρθε στο γαύρο δεν έπειθε.... Συνέχεια
Οι γαύροι του έδειξαν εμπιστοσύνη και υπομονή, αυτός δούλεψε και σήμερα στην 3η χρονιά του είναι βασικός και πολύ καλός.

Έκανε γκέλες και τσαφ ο Μπα? Πολλές

Ρωτώ τι παραπάνω προσόντα και περγαμηνές είχε ο Μπα όταν ήρθε πριν 3 χρονιά σε σχέση με τον Χνιντ και τον Νεντε ακόμα και τον Λάτσι ???

Μάγκες απλό είναι το θέμα, ο γαύρος διέκρινε την προοπτική στον Μπα πριν 3 χρόνια και σήμερα βλέπουμε το αποτέλεσμα.

Στην ΑΕΚ είμαστε πολύ αυστηροί με όλους τους νέους παίχτες μας και απαιτούμε να έρθουν και να παίζουν σαν το Σεμεδο...

Θέλει υπομονή και δουλειά αρκεί να ξέρεις σαν ομάδα που ποντάρεις, σε ποιους παιχτες, και να υπάρχουν προοπτικές.

Εγώ λοιπόν λέω πως υπάρχουν προοπτικές στους 3 σέντερ μπακ της ΑΕΚ και αξίζει να τους δουλέψουμε.

Εξαιρώ τον Σβάρνα ο οποίος έχει πάρει αρκετές ευκαιρίες και έχει δείξει και καλά και κακά στοιχεία άρα εκεί μάλλον είναι ώρα αξιολόγησης και αποφάσεων.

AEKaras53 - 19/1/2021 16:46

Πολύ σωστά !!! Ο Χνίντ προέρχεται απο κατώτερο πρωτάθλημα , θέλει χρόνο και προσαρμογή για να δείξει τα προσόντα του.

Επίσης έχει πλέον προπονητή έναν μετρ της άμυνας και όχι τον Carrera που τα έκανε μούσκεμα στο αμυντικό κομμάτι.

Έχει μέλλον ...... Συνέχεια
Κ.ΣΠΥΡ.

johnsot - 19/1/2021 15:30

Νομίζω πως ο Χνιντ έχει εκνευρίσει τον πρόεδρο για τα τερτίπια που έκανε αδικαιολογητα σε μια περίοδο που ήμασταν μέσα σε όλους τους στόχους. Γι αυτό και και μπήκε η ΑΕΚ σε λογική του φέρε πρόταση να φύγεις. Αντικειμενικά, δεν μπορεί να κριθεί από τώρα. Ειδικά σε μια περίοδο που η αμυντική τακτική της ομάδας αναδεικνύε τις αδυναμίες των αμυντικών. Είναι σωστή η απόφαση να δωθει μια ευκαιρία ακόμα με τον Μανολο στο τιμόνι. Εγώ πάντως έχω ξενερώσει μαζί του από την... Συνέχεια νοοτροπία που έδειξε τότε και εύχομαι απλά να τον έχω αδικησει

VagosK - 19/1/2021 15:50

Ακόμα δεν ήρθε στην ομαδα και διαμαρτυροταν γιατι δεν επαιζε λες και εβγαζε ματια στον αγωνιστικο χωρο. Ασε μας ρε. Τι να πει η παικτουρα ο Τανκοβιτς

R21_AEK - 19/1/2021 14:56

Ρε παιδια τον Λαμπροπουλο τον θυμαστε πριν ερθει ο Μανολο το 17?Ηταν αναπληρωματικος και ολοι λεγαμε οτι ειναι μετριος σεντερ μπακ αλλα με τον Μανολο απογειωθηκε και ειχε κανει τρομερη χρονια το 18 παιζοντας πολλα ματς βασικος.Γενικα ο Μανολο δεν ξερω πως το κανει αλλα παιχτες μετριους του 5 τους κανει να παιζουν για 7.Ο Χνιντ εχει πολυ καλυτερα προσοντα απο τον Λαμπροπουλο και τον Σβαρνα.

R21_AEK - 19/1/2021 14:52

Ο Χνιντ δεν ειναι τοσο κακος οσο νομιζουμε αλλα τον πηρε και αυτον απο κατω ολη η ομαδα.Στην αρχη οσο επαιξε δεν τοσο κακος σε σχεση με τον Σβαρνα που ηταν χειροτερος και πιο πολλα χρονια στην ομαδα.Στα Γιαννενα ο Χνιντ ηταν πολυ καλος κερδισε και το πεναλντυ και αμυντικα εκοψε πολλες φασεις οπως και με τον Παοκ στο 1-1 ειχε κοψει πολλες μπαλιες.Ο Μανολο θα τον φτιαξει και τωρα που η ομαδα συνολικα λειτουργει καλυτερα θα δουμε καλυτερα πραματα απ αυτον μην ξεχναμε οτι η ΑΕΚ... Συνέχεια ξοδεψε 700χιλ για να τον φερει και τον θελανε και αλλες ομαδες κι αυτος επελεξε ΑΕΚ.Ο Ιβιτς εχει πολυ καλο ματι δεν γινεται να επεσε τοσο εξω για παιχτη που πληρωσε.

matrix__21 - 19/1/2021 14:33

Ο Χνιντ που ειδαμε στο ματς με τον παοκ ηταν μια χαρα για λυση στην αμυνα, δεν λεω για ηγετης της αμυνας το ξεκαθαριζω, αλλα για λυση. Ηταν σκυλος και φουλ μαχητικος σε ενα ματς που δεχομασταν απειλες κατα ριπας, οχι ευκαιριες, αλλα συνεχεια σεντρες και προσπαθειες διασπασης την αμυνας. Με δεδομενο οτι με Μανολο βλεπουμε αλλο προσωπο σε πολλους παιχτες θα ελεγα πως αν αυτο γινει και στην περιπτωση του Χνιντ θα εχουμε εναν ακομα αμυντικο που στην φετινη σεζον χρειαζεται σιγουρα... Συνέχεια αφου ο Τσιγκρι χανει πολλα ματς και φετος. Ακομα και αν δεν παρουμε τωρα σεντερ μπακ, αν μπει και ο Χνιντ στην φετινη εξισωση με συνταγη Μανολο θα δυναμωσουμε αρκετα.

Πρεπει πιστευω να κυλησει αυτη η χρονια μεχρι το τελος της και να φανει με Μανολο ποια ειναι η καταταξη των 4 αμυντικων μας (εκτος Τσιγκρι), δηλαδη ποιος θεωρειται ο καλυτερος, αρα ποιος ειναι αυτος που θα παιζει του χρονου διπλα στον ηγετη στοπερ που θα παρουμε.

AEK ANTIFA - 18/1/2021 23:18

Ρε πάτε καλά??? Πάρτε παίχτες στον άνθρωπο... Μετά,με την πρώτη γκέλα θα αρχίσουμε να γκρινιάζουμε για τον Μανόλο και το καλοκαίρι θα τον χαιρετήσουμε για να αλλάξουμε επίπεδο πάλι .... αλλά με το ίδιο μπάτζετ

VagosK - 19/1/2021 14:04

Φιλε μου γκρινια για τον Μανολο αποκλείεται. Για τον πρόεδρο ναι αν δεν κάνει τα αυτονόητα.

nacho21R - 19/1/2021 08:47

εσυ θα αρχισεις να γκρινιαζεις μετα απο γκελα το ερωτημα ειναι αν θες να γινει η γκελα αυτο αναρωτιεμαι...

R21_AEK - 18/1/2021 21:43

Ο Χνιντ υστερει τακτικα σωματικα ειναι πολυ καλα αν ο Μανολο δουλεψει μαζι του σε καθημερινο επιπεδο θα βελτιωθει αρκει και ο παιχτης να βαλει το κεφαλι κατω και να δουλεψει.

eleft21 - 19/1/2021 13:53

Συμφωνώ αν μπουν τα σημεία στίξης. :)

FULLtisAEK - 18/1/2021 23:03

Ο Χνιντ υστερεί σωματικα; Αν τον δεις, θα τον αναγνωρίσεις;

Karim11 - 19/1/2021 00:03

μαθετε ρε σεις να διαβαζετε τι γραφει ο αλλος....

MikraAsia1924 - 19/1/2021 08:45

Ναι στο Χαριλαου ελεγα να βγουν δυο να μπουν αλλοι δυο ξεχασα ενα κόμμα και μου την επεσαν αφου αυτος δεν παιζει ειρωνείες χαμος. Βαζω 4 παιχτες λεω να βγουν οι δυο λογικα για να μπουν οι άλλοι δυο... οχι για τους περισσότερους που φτιάχνονται να κραζουν αφου λείπει ενα κομμα λεω να βγουν τρεις και να μπει ενας.. τι να πω ρε γμτ

FULLtisAEK - 19/1/2021 00:09

Φίλε ειπα συγγνώμη, αλλά για να διαβαστεί κάτι πρέπει να έχει και σημεία στίξης...

Skepasti_9_11_ - 19/1/2021 00:55

Έχεις δίκιο σε αυτό που λες και σου έβαλα like , αλλά και σε αυτό που μόλις έγραψες έπρεπε να βάλεις κόμμα , μετά το "κάτι".

FULLtisAEK - 18/1/2021 23:05

Σορρυ δε διάβασα καλά αυτό που έγραψες...

giorgoss - 18/1/2021 20:40

Ας δώσουμε παιχνίδια και στον Χνιντ Εξαλου αυτοί που τον επέλεξαν δεν είναι αμπαλοι. Εγώ προσωπικά πιστεύω στον παίκτη,.Με τον βασιλαντωνοπουλο τι γίνεται ξέρει κανείς γιατί τρώει άκυρο από τον προπονητή?

officer123 - 19/1/2021 13:14

ο Βασίλ είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από αμυντικός παίκτης

Bruxellois1980 - 18/1/2021 23:08

Κι εγώ το βρίσκω απίστευτο αυτό το κόλλημα με τον Βασιλαντωνόπουλο. Αν παίρνει τον Ραντόνια γιατί τον πιστεύει, τότε κανένα πρόβλημα, αλλά τις πρώτες φορές προτίμησε Σβάρνα δεξί μπακ... Γιατί δεν τον ρωτάει τον Μανόλο κανένας δημοσιογράφος;

vtkfaegr - 19/1/2021 12:53

Είναι κάπως ανεξήγητο για όλους φίλε αλλά, κανένας δεν ξέρει τι γίνεται μέσα στα αποδυτήρια της ομάδας ή στις προπονήσεις. Μπορεί ανάμεσα τους να υπάρχει ασυμφωνία χαρακτήρων ή να βλέπει ο Μανόλο κάτι στις προπονήσεις που τον έχει κάνει να πιστέψει πως ο παίκτης δεν του κάνει. Εγώ θα υποθέσω ότι δεν είναι αρκετά δυναμικός στην αμυντική του προσέγγιση ο παίκτης, κάτι που το έχουμε δει φέτος, μαρκάρισμα με τα μάτια κοντά στην γωνία του κόρνερ που έχει επιτρέψει στους αντιπάλους... Συνέχεια να βγάλουν σέντρες που έχουν καταλήξει στα δίχτυα.

Texas_Jack21 - 19/1/2021 09:58

Αυτοί που τον επέλεξαν είναι αμπαλοι, αλλιώς δεν εξηγείται.

Constantinoupoli86 - 18/1/2021 23:46

ΤΙ θα πει να δώσουμε παιχνίδια στον Χνιντ. Άμα ο τύπος δεν έχει μυρωδιά από μπάλα να τον βάζουμε να παίζει μέχρι να μάθει; Όλοι θα μάθουν στην καμπούρα μας; Αρκετά με τις ευκαιρίες στον α' και στο β' άμπαλο. Παραδίνουμε ευκαιρίες, ούτε το "να η ευκαιρία" να είμασταν. Ας το κάνουμε αν είναι, αλλά προκαταβολικά να ξέρετε με αυτή τη λογική δεν θα είμαστε ποτέ ανταγωνιστικοί, θα γίνουμε κάτι σαν μεγάλος πανιώνιος!

Constantinoupoli86 - 19/1/2021 09:51

Οι 37 που κάνατε dislike ελπίζω να μην τον βγάλατε άχρηστο τη μέρα από χάσαμε από παναθηναϊκό. Και άμα ο Χνιντ αρχίσει τις ζεμπεκιές να μην γκρινιάζετε. Επίσης να μη γκρινιάζετε αν η ΑΕΚ δεν είναι ανταγωνιστική με το γαύρο, γιατί οι άλλοι άμα σε ένα παιχνίδι τα κάνεις μαντάρα, όχι ευκαιρία δε σου δίνουν αλλά σε διώχνουν μέχρι να πεις κρεμμύδι. Για να λέμε και αλήθειες.

johnsot - 19/1/2021 15:41

Δεν λέει κανείς ότι είμαστε ανταγωνιστικοι του γαυρου τώρα με τον Μανολο. Ειδικά στην άμυνα Σεμεδο εμείς δεν έχουμε. Όμως φίλε μου δεν είναι καλό το timing για να πάρεις σπουδαίο cb. Ο Τσιγκρινσκι λογικά το καλοκαίρι χαιρετάει, ο Χνιντ θα έχει πλέον ξεκαθαρίσει αν μπορεί να σταθεί στην ΑΕΚ, ο Λατσι θα πάρει τις απαραίτητες ευκαιρίες για να μας δείξει ποιο είναι το ταβάνι του. Και το καλοκαίρι θα υπάρχει περισσότερος χρόνος για την πιο ασφαλή επιλογή.

Constantinoupoli86 - 19/1/2021 18:38

Έχω κουραστεί με τα ίδια και τα ίδια. Είναι σαν να σας αρέσει που πλέον δεν μας υπολογίζει κανένας. Με τα μυαλά που έχουμε θα μείνουμε στάσιμοι. Από τη μία υπεραισιοδοξούμε και από την άλλη καταστροφολογούμε. Δείχνουμε περισσότερο εμπιστοσύνη από όσο πρέπει σε καταστάσεις και πρόσωπα. Μετά τη λαίλαπα Καρντόσο ήρθε ο Κωστένογλου, τα συμμάζεψε κάπως και νομίζαμε ότι πάμε για πρωτάθλημα. Τα ίδια και τώρα. Προς Θεού δε λέω ότι ο Μανόλο είναι ίδια περίπτωση με Κωστένογλου,... Συνέχεια όμως η ομάδα χρειάζεται ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ αλλαγές, εμείς συνεχώς κυνηγάμε την ουρά μας.

EyeOfEagle - 19/1/2021 00:19

Που ξέρεις εσύ αν ειναι αμπαλος? Τον έκρινες απο μια εποχή που ολη η αμυντική γραμμή ηταν χαλια? Γιατι τον ειδα μακραν καλυτερο του Σβαρνα ο οποίος μας ειναι "καλος" τωρα...

Constantinoupoli86 - 19/1/2021 10:56

Άλλα πράγματα βλέπουμε τότε. Εμένα η γνώμη μου για το Χνιντ είναι ότι ο παίχτης πάσχει κυρίως σε ατομικό επίπεδο. Με αυτούς τους παίχτες δεν πας ούτε μέχρι το περίπτερο. Και γενικά βλέπω ότι αντί να πιέζουμε για στόπερ αρχίσαμε πάλι να υπεραισιοδοξούμε επειδή κερδίσαμε τον Άρη και τον Ατρόμητο, και να λέμε να πάρει ευκαιρίες ο ένας και ο άλλος. Ο Λιβάγια και ο Ολιβέιρα μέχρι χτες λέγανε να φύγουν με τις κλωτσιές, τώρα γίνανε πάλι παιχταράδες. Ο Αθανασιάδης έγινε ξαφνικά... Συνέχεια Μπάρκας. Εγώ είμαι εδώ για να "γκρινιάζω" (με την καλή έννοια πάντα). Δεν θα χαϊδέψω κανενός τα αυτιά.

officer123 - 19/1/2021 13:17

φίλε έχει δίκιο σε όλα αλλά δεν πρέπει να δούμε και τον Χνιτ με Χιμένεθ;;;

εδώ αναστήθηκαν ξαφνικά οι Σβάρνας, Μπακάκης!!!

Constantinoupoli86 - 19/1/2021 14:27

Πρόσεξε φίλε μου officer123. Είναι πολύ θετικό κάποιοι παίχτες να συνέρχονται. Όμως και πάλι, είναι αρκετό να στηρίζεσαι σε Μπακάκη και Σβάρνα και να έχεις την απαίτηση να κάνεις κάτι καλό; Είμαστε λίγο ή του ύψους ή του βάθους. Τι λίγο δηλαδή. Το έχουμε τερματίσει. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Ούτε οι παίχτες που έχουμε είναι τελείως άχρηστοι αλλά ούτε όμως δεν έχουμε ελλείψεις. Λέγαμε πολύ ότι δεν έφταιγε ο Καρέρα και ότι έπρεπε να φέρουμε καλούς παίχτες. Τώρα που με το Χιμένεθ κάπως... Συνέχεια συμμαζεύτηκε λέμε ότι οι παίχτες είναι μια χαρά και δεν χρειαζόμαστε άλλους. Βρίσκεις κάποια λογική σε όλα αυτά; Και εγώ δεν είπα να μην πάρει ευκαιρίες ο Χνιντ, αν ο Χιμένεθ θεωρεί ότι κάτι μπορεί να προσφέρει. Ακόμα κι αν ο Χνιντ δείξει ένα καλό πρόσωπο εσύ πιστεύεις ότι στο θέμα άμυνας είμαστε επαρκείς; Για να καταλάβω δηλαδή!

Certified_AEKG - 18/1/2021 20:49

Ακρα του ταφου σιωπη..

BLATATA - 19/1/2021 12:55

Για να καταλάβουμε παουλινιο και ο βασιλαν ήταν το πρόβλημα της ομάδας?? Ινσουα μπακακης σβάρνας είναι και αυτοί μεγάλο πρόβλημα στην άμυνα.. Και τα προβλήματα δεν χάνονται κρύβοντας τα κάτω από το χαλάκι...

Manwlhs - 19/1/2021 12:32

Ο Χνιντ θα βοηθήσει και στα στημένα. Ήδη έχει πάρει 2 η 3 καλές κεφαλιές. Αν είχε μπει ένα, θα ήταν διαφορετική η συζήτηση όλο αυτόν τον καιρό.

Giorgosoriginal21 - 19/1/2021 12:02

Μονο στην ΑΕΚ γινονται αυτα...αυριο μεθαυριο θα διαρευσει πως η ομαδα δεν παει για δεξι μπακ και πως θα αξιοποιηθει ο ραντονια

GEODIGS21 - 18/1/2021 23:50

Τώρα καταλάβαμε για ποιο λόγο έφυγε ο Ίβιτς και γιατί πήραμε Χιμένεθ για προπονητή!Χωρίς να αμφιβάλλω για Χιμένεθ αλλά μάλλον μεταγραφή δε βλέπω να μπορεί να απαιτήσει από τον πρόεδρο.Οποτε κανά δεξί Μπακ και τέλος λογικα

Texas_Jack21 - 19/1/2021 09:57

O Ίβιτς απεπέμφθη γιατί δεν έκανε καμία από τις δουλειές που του είχε αναθέσει ο Τίγρης.

officer123 - 19/1/2021 13:20

και ποιες είναι αυτές οι δουλειές;;;

μήπως διαφώνησαν στον τρόπο κτήσης μίας νέας ομάδας με μεγάλο προπονητή, τον οποίο είχε ήδη βρει μετά τον Καρέρα;;;;;;;

Aeksalamis123 - 19/1/2021 10:25

Ο Ίβιτς ΔΕΝ είναι άμπαλος και την δουλειά του, δηλαδή την ενίσχυση της ομάδας χωρίς υψηλό κόστος την έκανε μια χαρά.

officer123 - 19/1/2021 09:16

ένα δεξί μπακ επιπέδου Γκαρσία μπορούν;;;;;;

μόνο αυτό για το Γενάρη μπορούν;;;;;

μόνο έτσι θα αξιοποιήσεις Γκαρσία και θα ανέβεις επιτέλους επίπεδο.........

όσο για το στόπερ συμφωνώ, ας πάρει το χρόνο του για το νέο Τσίγκρίσκι, με το δεδομένο της παρουσίας πλέον και του Λάτσι.... Συνέχεια
όχι όμως 2 μύρια για Λιβάγια - Ολιβέιρα, τζάμπα τα λεφτά.......

VagosK - 19/1/2021 09:51

Φιλε μου μαλλον δανεικο θα παρουμε απο οτι φαινεται δεξι μπακ και τιποτε αλλο

officer123 - 19/1/2021 13:07

όσο καλός κι αν είναι ο Μανόλο με αυτήν την ομάδα όχι τον οσφπ, ούτε τον παοκ μπορούμε να χτυπήσουμε...

το μόνο που σώσαμε με την έλευση Μανόλο ήταν η 3η θέση, ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ!!!!!!!!!!!

johnsot - 19/1/2021 09:38

Αυτή την στιγμή η ΑΕΚ δεν έχει αμυντικό ορόσημο που να ξεχωρίζει, να είναι η κολώνα που θα στηριχθεί όλο το αμυντικό πλάνο και θα δώσει εμπιστοσύνη στα δύσκολα ματς. Σίγουρα θα χρειαστεί κάποιον τέτοιο η ομάδα στην θέση του Τσιγκρι σκι. Όμως τώρα δεν πρέπει να πάρει η ομάδα cb. Γιατι:

1) Θα πρέπει να αξιολογηθεί αξιόπιστα ο Χνιντ τώρα που άλλαξε όλη η αμυντική τακτική με Μανολο

2) Ο Λατσι θα χάσει έδαφος σε συμμετοχές την στιγμή που θα πρέπει, αν συνεχίσει έτσι, να είναι ένας... Συνέχεια εκ των 3 βασικών cb του χρονου

3) Η ομάδα δεν προλαβαίνει το πρωτάθλημα όχι τόσο γιατί δεν έχει καλό ροστερ, όσο γιατί ο γαύρος δεν χάνει με τίποτα βαθμούς με την αγωνιστική αλλά κυρίως την έξω αγωνιστική δυναμική που έχει. Οπότε είναι ευκαιρία να γίνει μια αξιόπιστη αξιολόγηση στην αμυνα

VagosK - 19/1/2021 09:15

Απο Χνιντ και Νεντε προτιμω μακραν Λατσι και με διαφορά

nacho21R - 19/1/2021 08:44

για ολους αυτους που ανησυχουν που δεν περνουμε αμυντικο να θυμισω οτι εχουμε 5 και τον χνιντ τον πληρωσαμε το καλοκαιρι 800κ περιπου,κ επισης καποτε ειχαμε μπακ απ του βρανιες κ του τσικρινσκι τον λαμπροπουλο κ τον τζανετοπουλο κ με αυτους δεν τρωγαμε γκολ ουτε στο μιλανο.ας τον δουμε λοιπον με το μανολο και αμα δεν κανει μετα κραζετε ελευθερα οπως κανετε παντα

MikraAsia1924 - 19/1/2021 08:41

Κανενας δεν κανει μεταγραφες κι ο ΠΑΟΚ ξεπουλαει. Εχουμε καλη ομαδα ομως και θελει απλα 2 με 3 κινήσεις για να εχει πλεον την ποιοτητα και να θέλει μονο δουλεια. Μην καταλήξουμε με δεξι μπακ τιν Γεωργε. Επιμένω ομως οτι και αριστερά εχουμε μεγαλο προβλημα. Εκτος απο Μιται δεν εχουμε τίποτα αλλο. Θεωρω χειροτερο τον Ινσουα απο τον Παουλινιο που διωχνουμε. Επισης μετά τα επιτυχημένα περασματα Λυμπεροπουλου (τεχνικού διευθυντή) Ουζουνιδη Κλωναριδη Χουλτ Ινσουα γίνεται να μην... Συνέχεια ξαναπαρουμε κατι από Παναθηναικο? Μονο λιγο τον Χουλτ αδικω που κακώς εφυγε για τον Ινσουα

pa46nos - 19/1/2021 06:09

Λέμε και ξαναλέμε...

Οι Χνιντ-Νεντελτσιαρου πρέπει να παίζουν μαζί, να κοιμούνται μαζί, να πηγαίνουν και τουαλέτα μαζί. Ο Τυνησιος μπορεί να μην ειναι Βράνιες σε θέμα ηγεσίας αλλά σε δυναμισμό το έχει. Σε τοποθετήσεις το έχει. Αν τον δουλέψει και ο προπονητής σωστά, θα πιάσει.

Οι Λάτσι και Σβάρνα τα ρεπό τους και ο Τσιγκρινσκι πλέον εμφανίσεις ως γκεστ σταρ μέχρι τη λήξη... Συνέχεια του συμβολαίου του. Μετά ας αναλάβει προπονητής αμυντικής τακτικής , από την Ακαδημία ως και την πρώτη ομάδα...και ενδιάμεσα να ελέγχει ως σκαουτερ αμυντικούς νεαρούς για μεταγραφή.

Crouch14 - 19/1/2021 02:45

Ο Χνιντ ακομα κ σε στατικες φασεις χανει ευκολα τον προσωπικο του αντιπαλο. Οκ να παρει 2-3 ευκαιριες επιπλεον αλλα πρεπει να βελτιωθει πολυ κ γρηγορα για να αξιζει μια θεση στο ροστερ.

aekmiazoh - 18/1/2021 21:12

Από ότι βλέπω και διαβαζω ανεβαίνει σιγα σιγά ο Μπακάκης λυνεται το προβλημα στην άμυνα βελτιώνεται το κέντρο μένει Λιβαγια Ολιβέιρα ΑΡΑ είμαστε μια χαρά ΑΡΑ μεταγραφές γιοκ... ;

Karim11 - 19/1/2021 00:25

ναι ρε γιοκ... 12 μεταγραφες καναμε πριν 4 μηνες

EyeOfEagle - 19/1/2021 00:23

Ευτυχώς που ο Μανολο δεν ειναι απαιτητικός προπονητής να ζηταει παίκτες και παιζει με οτι εχει

jagouar21 - 18/1/2021 23:44

Με Μανωλο στο τιμονι: Μπακάκης ανέβηκε σβάρνας καλύτερος λιβαγια θυμησε τα παλιά ολιβειρα ανεβαίνει γτ να μην συμβεί το ίδιο και με τον χνιντ.. Ειδομεν

John1978rrrr - 18/1/2021 23:37

Δεν υπάρχει Χνιντ ποδοσφαιριστης

Given21 - 18/1/2021 23:35

Ποτε θα καταλάβει η διοίκηση ότι το θέμα είναι ποιοτικό και όχι ποσοτικό..

Constantinoupoli86 - 18/1/2021 23:30

Χωρίς μεταγραφές οι σφαλιάρες κάποια στιγμή θα ξαναγυρίσουν. Το ότι συμμαζεύτηκε κάπως η κατάσταση δε σημαίνει ότι είμαστε άλλη ομάδα. Δεν αντέχω άλλο αυτή τη λογική. Αν δουν ότι δεν είμαστε το χάλι που είμασταν, αμέσως ξεχνάμε τις μεταγραφές και υπεραισιοδοξούμε. Κανένας εφησυχασμός.

Petran20 - 18/1/2021 22:55

Η αληθεια ειναι οτι ο Χνιντ δεν εχει καει.Αλλη μια αληθεια ειναι οτι δεν ειναι 100% συγκεντρωμενος στην ΑΕΚ.

ΔΕΝ ειναι ωρα για συμπερασματα, απλά ειναι λυπηρο πως ο μονος προπονητης που εχει πετυχει στην νεα εποχη της ΑΕΚ ειναι και ο μονος που δεν εχει στηριχθει...

Εγω με ενα δεξι μπακ τυπου Λαλα ή και τον ιδιο και ενα σεντερ μπακ της ποιοτητας του Βρανιες θα... Συνέχεια ηλπιζα, λογω των πλει οφ, ακομη και για τον τιτλο.!Τπτ δεν εχει χαθει, αλλα αρμοδιοτητα της διοικησης ειναι να αυξησει τις οποιες πιθανοτητες!Μακαρι να πιασει, δεν το συζηταμε !Απλα η ταση της απελπιδας ελπιδας δεν αρμοζει σε μεγαλη ομαδα κι εγω την ΑΕΚ την θελω Μεγαλη!!

JamesBlonde - 18/1/2021 22:48

Να πάρει παιχνίδια για να πωληθεί ρε παιδιά. Και να πάρει και τις ευκαιρίες του με κανονικό προπονητή και όχι με το ιταλικό ανέκδοτο

pav0107 - 18/1/2021 22:45

ΜΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΝΟΛΟ ΣΤΑ ΣΤΟΠΕΡ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ

JamesBlonde - 18/1/2021 22:45

Με Μανόλο μέχρι κι ο Χνιντ θα παίξει μπάλα... Πάντως αν κατάλαβα καλά πάμε για στόπερ μέχρι την τελευταία στιγμή των μεταγραφών Αν κάτσει κάτι καλό.

Garcia1924 - 18/1/2021 22:03

Ρε παιδιά ηρεμήστε λίγο!!Τόσοι και τόσοι πήραν ευκαιρίες...

Άλλοι βγήκαν άλλοι όχι...

Γιατί να μην πάρει ευκαιρίες το παιδι;;;

Τι μιρλα είναι αυτή εδώ μέσα ρε.....

Προπονηταραδες όλοι...

Original78 - 18/1/2021 22:40

Σου αρέσει ο Χνιντ; Πάντως μέχρι πρότινος στην ομάδα δεν άρεσε και είχε δώσει εντολή στον μάνατζερ του να βρει ομάδα για να δοθεί δανεικός. Και προφανώς θα αγοράζονταν άλλο στόπερ. Φαντάζομαι τα έχεις διαβάσει αυτά.

Droit_Au_But - 18/1/2021 22:35

Ο λόγος που υπαναχωρούμε στην υπόθεση στόπερ είναι ΞΕΚΆΘΑΡΑ η απόδοση του Λατσι .

Και να σας πω την γνώμη μου, δεν διαφωνώ τελείως.

Ο Λατσι μπαίνει πλέον από πέμπτος στην πρώτη τριάδα.

Οπότε έχει κάποια λογική η απόφαση της διοίκησης να πάρει μόνο εάν βρει κάτι εξαιρετικό ...

NEAKIOSNEWS - 18/1/2021 22:31

ΣΥΝΑΕΚΤΖΗΔΕΣ, μέχρι στιγμής ο Μανώλης έπιασε το παλμό της ομάδας κ το πάει το καράβι μια χαρά, νομίζω με την πανδημία κ άδεια γήπεδα τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι ίσως να μην πάρουμε παίκτη, αν κ. Πιστεύω πως τελευταία στιγμή ίσως πάρει σέντερ μπακ. Ίσως κ δεξί μπακ, η ομάδα θα πάει τρένο πιστεύω για 2 η θέση κ το καλοκαίρι θα πάρουμε παίκτες για την Αγία Σοφία, μην. Μιζέριαζουμε βλέπω καλά δείγματα μπάλας έχουμε παίκτες απλά έλειπε η ψυχολογία η σωστή τους θέση κ πολλά άλλα,... Συνέχεια αισιόδοξω για μεγάλα πράγματα απ του χρόνου ΑΕΚΑΡΑ μόνο.

dtsioux - 18/1/2021 22:27

Σωστή εξέλιξη,τον είδαμε πολύ λίγο σε περίοδο που η ομάδα έτρωγε γκολ με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο.Εχουμε 5 σέντερ Μπακ,είναι λάθος τώρα να κινηθούμε και για άλλον,τον καλοκαίρι θα έχεις τον χρόνο να βρεις κάποιον πολύ καλό.

Arthur_Shelby21 - 18/1/2021 21:23

Πάλι ξανά τα ίδια,τα ίδια απ'την αρχή.

Για Λαλά και Σωκράτη ξεκινήσαμε στον νέο "Ρομπέρτο Κάρλος" και τον νέο "Μανωλά" καταλήξαμε.

Δεν μου προκαλεί καμία αίσθηση πια. Τουλάχιστον ας διατηρηθεί η ομάδα έτσι όπως είναι

DF1972 - 18/1/2021 22:21

Εσύ Arthur, ψυχραιμία και μακριά από τις καταχρήσεις... Μη σου τη βιδώσει και τα κάνεις λίμπα εδώ μέσα, θα φάμε τιμωρίες! :)

Original78 - 18/1/2021 22:01

Ειλικρινά είναι κανείς ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ με τη συγκεκριμένη εξέλιξη; Και γιατί;


Οι 4 σερί νίκες μας θάμπωσαν και αφού η ομάδα προσπαθεί να αποφύγει να κάνει μεταγραφαρες, να το αποτέλεσμα.... Συνέχεια
Οι λανθασμένες κρίσεις και οι αποτυχημένες συνταγές, οδηγούν συνεχώς στα ίδια αποτυχημένα αποτελέσματα. Αυτό είναι κανόνας στη ζωή.


Ο Χιμένεθ ήρθε για να αναστήσει τον υπάρχον ρόστερ, όχι να το φτιάξει και να το εμπλουτίσει.

Constantinaek1978 - 18/1/2021 21:31

Καταλάβατε τώρα όλοι γιατί επιλέχθηκε ο Χιμένεθ?

Mike227 - 18/1/2021 21:41

Εγώ δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου .Πες μας γιατί επιλέχθηκε ;;;; Καρέρα θέλεις μήπως για να βγάλουμε όλη την ομάδα άχρηστη ;;;;Πόσα εγκλήματα σου έχει κάνει ο κ.Χιμένεθ;;;

Constantinaek1978 - 18/1/2021 22:17

Προφανώς και δεν πήγαινε άλλο με karerra. Αυτό είναι κοινώς αποδεκτό. Ωστόσο επιλέχθηκε μια λύση που αφενως από τη μια γνωρίζει το club και έχει υψηλές πιθανότητες επιτυχίας από την άλλη όμως δεν θα έχει τρελές απαιτήσεις οικονομικές για παίκτες καθότι είναι του χεριού της διοίκησης και θα κοιτάξει να αξιοποιήσει το υπάρχων ροστερ χωρίς πολλά πολλά. Βολική λύση δηλαδή αλλά πείτε μου εσείς πόσο μπορεί να μεταμορφωθεί ένας insua ένας σβάρνας ένας μανταλος ένας kristisic κτλ οταν έχουν... Συνέχεια φτάσει στο τελμα.

Karim11 - 19/1/2021 00:07

από τη μια γνωρίζει το club και έχει υψηλές πιθανότητες επιτυχίας από την άλλη όμως δεν θα έχει τρελές απαιτήσεις οικονομικές για παίκτες


και ειναι κακο αυτο;;

Constantinaek1978 - 19/1/2021 12:12

Όχι δεν είναι κακό αλλά έχει ταβάνι η λύση Χιμένεθ, ήρθε για να συμμαζέψει όχι να δημιουργήσει ομάδα με επιθετική ανάπτυξη να απαιτήσει παίκτες αξίες κτλ. Είναι μια βολική λύση για κάποιον που δε θέλει να δώσε λεφτά αυτό εννοώ.

FULLtisAEK - 18/1/2021 22:01

Το διαπιστώνουμε κάθε Κυριακή

FULLtisAEK - 18/1/2021 22:15

Καλά άμα δε σας αρέσει αυτό που βλέπετε από τον Χιμενεθ, μη βλέπετε την ομάδα. Εγώ προσωπικά απολαμβάνω τις νικες μας...

aekara_jason - 18/1/2021 21:47

Όσοι λένε για δεξί μπακ, να ξέρετε ότι μεθαύριο θα παίξει ο ραντονια και περιμένουν να τον δουν και θα αποφασίσουν αν χρειαζόμαστε δεξί μπακ, διότι είναι πολύ πιθανό ο μικρός να είναι και αυτός μια περίπτωση παρόμοια του Λατσι και θα είναι κρίμα αν είναι καλός να μην πάρει την ευκαιρία του. Πιστεύω ότι είναι σωστές οι αποφάσεις αυτές αφού η χρονιά είναι ήδη χαμένη, αφού είναι ήδη χαμένη ας παίξουν οι πιτσιρικάδες να κερδίσουμε κάτι. Οσο

Φοίνικας - 18/1/2021 19:40

Εκεί που αναθαρρεις με την χτεσινή εικόνα, διαβάζεις αυτό που φοβοσουν πως ψήνεται και λες ότι αυτή η ομάδα δεν μαθαίνει τίποτα από τα λάθη της. Με τον Τσιγκρινσκι να ειναι μια διαθέσιμος και τρεις εκτός, τον Χνιντ να μην έχει πείσει ακόμα, κοιταχτε να κάψετε τον παιχταρα που λέγεται Λατσι και να φορτώσετε στον Χιμένεθ ενδεχόμενα στραβά αποτελέσματα. Τα λόγια έχουν στερέψει πια. Άντε, με το καλό και η είδηση "επανέρχεται ο Παουλινιο" ξέρω γω. Πραγματικά τι να πεις.

Andreas295 - 18/1/2021 20:57

Ο Χνιντ πότε έδειξε ότι δεν κάνει όμως; Αυτή είναι η δική μου απορία. Εκτός του λάθους με τη Μπράγκα πότε υστέρησε; Για επαναφορά Παουλίνιο ή μη απόκτηση βασικού δεξιού μπακ δεν το συζητάμε καν φυσικά. Κι εγώ θα ήθελα Βράνιες και Παπασταθόπουλο, αλλά το να χάσουμε έναν παίκτη χωρίς να αξιολογηθεί επί της ουσίας είναι μεγάλο λάθος. Ας υποθέσουμε ότι έρχεται ο Βράνιες και φεύγει ο Χνιντ. Ποιοι θα παίζουν βασικοί; Ο Βράνιες και ένας ακόμα μεταξύ των Νέντε-Σβάρνα-Τσίγκρι-Λάτσι.... Συνέχεια Αν μείνει ο Χνιντ πιο πιθανό δεν είναι να πάρει περισσότερες ευκαιρίες ο Λάτσι απ' τη στιγμή που θα είναι διεκδικήσιμες 2 θέσεις στα στόπερ και όχι μια; Αν θέλουμε στόπερ κολώνα και παράλληλα να πάρει ευκαιρίες ο Λάτσι, τότε θα πρέπει να φύγει ένας στόπερ και προτιμώ αυτός που θα φύγει να είναι ο χειρότερος μεταξύ αυτών που θα έχουν αξιολογηθεί επαρκώς. Μέχρι τώρα λοιπόν και ο Λάτσι δεν είχε αξιολογηθεί και δεν τον "βλέπαμε" καν σαν επιλογή και όπως φαίνεται θα ήταν τεράστιο λάθος το να μην τον αξιοποιούμε. Εγώ το ίδιο πράγμα λέω και για τον Χνιντ. Να αξιολογηθεί και αν πράγματι δεν κάνει, ας αποχωρήσει και ας έρθει στόπερ κολώνα. Αλλά αν θέλουμε αντι-Τσιγκρίνσκι τώρα, τότε θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι να δούμε τον Λάτσι να τρώει πάγκο γιατί μπροστά απ' αυτόν θα υπάρχουν ο αντι-Τσιγκρίνσκι, ο Τσιγκρίνσκι, ο Νέντε και ο Σβάρνας.

Skepasti_9_11_ - 19/1/2021 01:00

Ανδρέα εκτός από το λάθος με τη Μπράγκα, είναι και το λάθος με τον παοκ, που έκανε κακο διωξιμο με κεφαλιά αντί να διώξει μακρυά με τα πόδια.

Φοίνικας - 18/1/2021 22:42

Ο άδειος πάγκος από σέντερ μπακ σε δύο σερί ματς δίνει την απάντηση φίλε Andreas295 για το αν και πότε θα παίζει ο Λατσι. Επίσης δεν ξέρω από που προκύπτει αυτή την στιγμή και με την εικόνα που έχει δείξει ο μικρός ότι βρίσκεται πίσω από Τσιγκρι, Νεντε και (κυρίως) Σβάρνα. Ο Χνιντ δεν έγραψα ότι δεν κάνει, έγραψα ότι δεν πείθει. Κι αν κρίνω από το γεγονός ότι σε ματς που ήταν καλά ο Μανολο δεν τον πήρε ούτε 18αδα, ούτε και εκεινον έχει πεισει μάλλον. Ο Λατσι άρπαξε την ευκαιρία από τα μαλλιά από το... Συνέχεια πρώτο ματς που μπηκε χωρίς μάλιστα να είναι καν προετοιμασμενος για αυτό. Καμία σχέση με Χνιντ άρα. Δεν ζητάμε και αριστερό μπακ και τερματοφυλακα. Τα ελάχιστα που βγάζουν μάτι εδώ και πολύ καιρό. Σέντερ μπακ (που το ξεχάσαμε πλέον) και δεξί μπακ που έχει αργήσει ήδη πάρα πολύ. Αν ψάχνεις ευκαιρίες προφανώς δεν θα βρεις τον Γενάρη αλλά μην τρελαθούμε ότι δεν υπάρχουν ποδοσφαιριστές άξιοι σε ολόκληρο τον πλανήτη. Έχουμε μπροστά μας 21 ματς με πλεη οφ μέσα άρα τίγκα στα ντέρμπι συν το κύπελλο που είμαστε υποχρεωμένοι να κατακτήσουμε. Κι εμείς τώρα τα αφήνουμε όλα στον Μανολο ελπίζοντας να βγάλει άσσους από παντού.

Andreas295 - 19/1/2021 00:04

Συγγνώμη, αλλά εγώ διαφωνώ. Καταρχάς είναι προφανές ότι εκτός του τραυματισμού του, ο Χνιντ δεν υπολογιζόταν γιατί έψαχναν ομάδα για να τον παραχωρήσουν. Βασίζεις το συλλογισμό σου όμως σε κάτι, το οποίο είναι και η βασική μας διαφωνία. Ο Λάτσι πήρε την ευκαιρία του με Χιμένεθ και με μια ομάδα που είχε στρώσει κατά πολύ αμυντικά και που είχε ανεβασμένη ψυχολογία. Πήρε τις ευκαιρίες του σε ευνοϊκές συνθήκες και σε μια στιγμή που η ομάδα έχει σχέδιο και πλάνο στον αγωνιστικό χώρο και δεν... Συνέχεια τρώει φάσεις κάθε τρεις και λίγο. Ο Χνιντ πότε ακριβώς πήρε ευκαιρία σε τέτοιες συνθήκες; Έπαιξε 90 λεπτά με ΠΑΟΚ και ήταν πιθανότατα ο mvp μας καθαρίζοντας ένα σωρό φάσεις, ήταν παντού, έπεφτε χωρίς φόβο και έγραψε στατιστικά που είχαμε να δούμε απ' τον Βράνιες. Έπαιξε με ΠΑΣ και πήρε την κεφαλιά και το πέναλτι που μας χάρισε τη νίκη και έκοψε τετ α τετ μισό γκολ. Έπαιξε με ΟΦΗ και είχε μια σχετικά καλή παρουσία με μόνο ίσως λάθος τον τρόπο που αντέδρασε στο 0-1. Με Μπράγκα έκανε το σοβαρό λάθος. Μπορείς να μου βρεις έναν στόπερ της ΑΕΚ σε όλο αυτό το διάστημα που να μην έκανε γκέλες, λάθη, τσαφ κλπ; Κανένας δεν βλεπόταν. Ούτε ο Τσιγκρίνσκι, ούτε ο Νέντε, ούτε ο Σβάρνας. Και αν θέλουμε πράγματι να μιλήσουμε για παραγκώνιση του Χνιντ επειδή δεν έπεισε, τότε ο Σβάρνας έπρεπε να κάθεται στην κερκίδα απ' το ματς με τον Ατρόμητο στο οποίο ούτε πήδηξε για κεφαλιά στο 1-0. Όμως ο Σβάρνας παίζει κανονικά και κάνει και πολύ καλά παιχνίδια. Κι αν θες και τη γνώμη μου, αν ο Λάτσι έμπαινε να παίξει πριν έρθει ο Χιμένεθ, με την εικόνα που είχε η ομάδα πιθανότατα θα είχε καεί κι αυτός. Θέλει η ΑΕΚ στόπερ; Ναι πιστεύω ότι θέλει έναν ηγέτη στην άμυνα. Όμως δεν καταλαβαίνω γιατί να καεί ο Χνιντ και να μην πούμε πχ ότι βγαίνει εκτός πλάνων ο Σβάρνας ή ο Νέντε ή ο Τσιγκρίνσκι; Ποιο είναι το κριτήριο με βάση το οποίο δεν κάνει αυτός και κάνουν οι άλλοι; Στο ίδιο διάστημα που ''κρίθηκε'' ο Χνιντ, τότε δεν έπρεπε να κριθούν και οι υπόλοιποι; Γιατί τότε τους είχαμε βγάλει όλους ανεπαρκείς. Ας πάρει λοιπόν και ο Χνιντ την ευκαιρία να κριθεί και με τον Χιμένεθ για να δούμε όλοι ποιος κάνει περισσότερο απ' τους άλλους σε φυσιολογικές συνθήκες. Επίσης ο πάγκος φίλε Φοίνικα είναι άδειος γιατί ο Τσιγκρίνσκι και ο Νέντε είναι τραυματίες και όχι γιατί τους εκτόπισε ο Λάτσι με την ικανότητα και την απόδοσή του. Μακάρι να μπορεί ο Λάτσι να σταθεί σαν βασικός γιατί σε αυτά τα 2 παιχνίδια ήταν φανταστικός, όμως όταν θα είναι έτοιμοι οι υπόλοιποι τότε θα δούμε αν ο Λάτσι υπολογίζεται για 1ος ή για 5ος στόπερ και αν θα πετάει απ' την αποστολή τον Τσιγκρίνσκι ή τον Νέντε. Αυτή τη στιγμή θέλουμε στόπερ ηγέτη, οπότε λέμε ''ποιος είναι αναλώσιμος;'' ο Χνιντ που δεν πήρε ευκαιρίες με τον Χιμένεθ, αλλά πριν 3 μήνες έκανε ένα λάθος, οπότε τι είχαμε τι χάσαμε. Έτσι όμως καις παίκτες που δεν είχαν τη δυνατότητα να δώσουν το 100%. Ας πάρει ο Χνιντ παιχνίδια μέχρι τέλη Γενάρη, ας σχηματίσει μια γνώμη και ο προπονητής και αν δεν κάνει τότε ας τον θέσουν εκτός ομάδας και ας πάρουν στόπερ. Αλλά ας του δώσουν την ευκαιρία που δικαιούται πρώτα.

Φοίνικας - 19/1/2021 01:01

Ρε αδερφέ Ανδρέα αφού συμφωνούμε ότι η ΑΕΚ χρειάζεται σέντερ μπακ αυτό είναι το βασικό και το κεντρικό μας θέμα. Και μακάρι και να βγει και ο Χνιντ από πάνω, αυτό ελειπε.

Andreas295 - 18/1/2021 21:44

Ο Χνιντ πότε έδειξε ότι δεν κάνει όμως; Αυτή είναι η δική μου απορία. Εκτός του λάθους με τη Μπράγκα πότε υστέρησε; Για επαναφορά Παουλίνιο ή μη απόκτηση βασικού δεξιού μπακ δεν το συζητάμε καν φυσικά. Κι εγώ θα ήθελα Βράνιες και Παπασταθόπουλο, αλλά το να χάσουμε έναν παίκτη χωρίς να αξιολογηθεί επί της ουσίας είναι μεγάλο λάθος. Ας υποθέσουμε ότι έρχεται ο Βράνιες και φεύγει ο Χνιντ. Ποιοι θα παίζουν βασικοί; Ο Βράνιες και ένας ακόμα μεταξύ των Νέντε-Σβάρνα-Τσίγκρι-Λάτσι.... Συνέχεια Αν μείνει ο Χνιντ πιο πιθανό δεν είναι να πάρει περισσότερες ευκαιρίες ο Λάτσι απ' τη στιγμή που θα είναι διεκδικήσιμες 2 θέσεις στα στόπερ και όχι μια; Αν θέλουμε στόπερ κολώνα και παράλληλα να πάρει ευκαιρίες ο Λάτσι, τότε θα πρέπει να φύγει ένας στόπερ και προτιμώ αυτός που θα φύγει να είναι ο χειρότερος μεταξύ αυτών που θα έχουν αξιολογηθεί επαρκώς. Μέχρι τώρα λοιπόν και ο Λάτσι δεν είχε αξιολογηθεί και δεν τον "βλέπαμε" καν σαν επιλογή και όπως φαίνεται θα ήταν τεράστιο λάθος το να μην τον αξιοποιούμε. Εγώ το ίδιο πράγμα λέω και για τον Χνιντ. Να αξιολογηθεί και αν πράγματι δεν κάνει, ας αποχωρήσει και ας έρθει στόπερ κολώνα. Αλλά αν θέλουμε αντι-Τσιγκρίνσκι τώρα, τότε θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι να δούμε τον Λάτσι να τρώει πάγκο γιατί μπροστά απ' αυτόν θα υπάρχουν ο αντι-Τσιγκρίνσκι, ο Τσιγκρίνσκι, ο Νέντε και ο Σβάρνας.

Andreas295 - 18/1/2021 21:28

Ο Χνιντ πότε έδειξε ότι δεν κάνει όμως; Αυτή είναι η δική μου απορία. Εκτός του λάθους με τη Μπράγκα πότε υστέρησε; Για επαναφορά Παουλίνιο ή μη απόκτηση βασικού δεξιού μπακ δεν το συζητάμε καν φυσικά. Κι εγώ θα ήθελα Βράνιες και Παπασταθόπουλο, αλλά το να χάσουμε έναν παίκτη χωρίς να αξιολογηθεί επί της ουσίας είναι μεγάλο λάθος. Ας υποθέσουμε ότι έρχεται ο Βράνιες και φεύγει ο Χνιντ. Ποιοι θα παίζουν βασικοί; Ο Βράνιες και ένας ακόμα μεταξύ των Νέντε-Σβάρνα-Τσίγκρι-Λάτσι.... Συνέχεια Αν μείνει ο Χνιντ πιο πιθανό δεν είναι να πάρει περισσότερες ευκαιρίες ο Λάτσι απ' τη στιγμή που θα είναι διεκδικήσιμες 2 θέσεις στα στόπερ και όχι μια; Αν θέλουμε στόπερ κολώνα και παράλληλα να πάρει ευκαιρίες ο Λάτσι, τότε θα πρέπει να φύγει ένας στόπερ και προτιμώ αυτός που θα φύγει να είναι ο χειρότερος μεταξύ αυτών που θα έχουν αξιολογηθεί επαρκώς. Μέχρι τώρα λοιπόν και ο Λάτσι δεν είχε αξιολογηθεί και δεν τον "βλέπαμε" καν σαν επιλογή και όπως φαίνεται θα ήταν τεράστιο λάθος το να μην τον αξιοποιούμε. Εγώ το ίδιο πράγμα λέω και για τον Χνιντ. Να αξιολογηθεί και αν πράγματι δεν κάνει, ας αποχωρήσει και ας έρθει στόπερ κολώνα. Αλλά αν θέλουμε αντι-Τσιγκρίνσκι τώρα, τότε θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι να δούμε τον Λάτσι να τρώει πάγκο γιατί μπροστά απ' αυτόν θα υπάρχουν ο αντι-Τσιγκρίνσκι, ο Τσιγκρίνσκι, ο Νέντε και ο Σβάρνας.

Andreas295 - 18/1/2021 21:20

Ο Χνιντ πότε έδειξε ότι δεν κάνει όμως; Αυτή είναι η δική μου απορία. Εκτός του λάθους με τη Μπράγκα πότε υστέρησε; Για επαναφορά Παουλίνιο ή μη απόκτηση βασικού δεξιού μπακ δεν το συζητάμε καν φυσικά. Κι εγώ θα ήθελα Βράνιες και Παπασταθόπουλο, αλλά το να χάσουμε έναν παίκτη χωρίς να αξιολογηθεί επί της ουσίας είναι μεγάλο λάθος. Ας υποθέσουμε ότι έρχεται ο Βράνιες και φεύγει ο Χνιντ. Ποιοι θα παίζουν βασικοί; Ο Βράνιες και ένας ακόμα μεταξύ των Νέντε-Σβάρνα-Τσίγκρι-Λάτσι.... Συνέχεια Αν μείνει ο Χνιντ πιο πιθανό δεν είναι να πάρει περισσότερες ευκαιρίες ο Λάτσι απ' τη στιγμή που θα είναι διεκδικήσιμες 2 θέσεις στα στόπερ και όχι μια; Αν θέλουμε στόπερ κολώνα και παράλληλα να πάρει ευκαιρίες ο Λάτσι, τότε θα πρέπει να φύγει ένας στόπερ και προτιμώ αυτός που θα φύγει να είναι ο χειρότερος μεταξύ αυτών που θα έχουν αξιολογηθεί επαρκώς. Μέχρι τώρα λοιπόν και ο Λάτσι δεν είχε αξιολογηθεί και δεν τον "βλέπαμε" καν σαν επιλογή και όπως φαίνεται θα ήταν τεράστιο λάθος το να μην τον αξιοποιούμε. Εγώ το ίδιο πράγμα λέω και για τον Χνιντ. Να αξιολογηθεί και αν πράγματι δεν κάνει, ας αποχωρήσει και ας έρθει στόπερ κολώνα. Αλλά αν θέλουμε αντι-Τσιγκρίνσκι τώρα, τότε θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι να δούμε τον Λάτσι να τρώει πάγκο γιατί μπροστά απ' αυτόν θα υπάρχουν ο αντι-Τσιγκρίνσκι, ο Τσιγκρίνσκι, ο Νέντε και ο Σβάρνας.

corfaek - 18/1/2021 20:41

Είναι δύσκολο, ως αδύνατο, να βρεις νέο Τσιγκρι τον Γενάρη! Από το να πάρεις κάποιον και το καλοκαίρι να πρέπει πάλι να διώξεις δύο καλύτερα κανέναν τώρα

AlBandy21 - 18/1/2021 20:56

Βρανιες τον είχες βρεί Γενάρη, το ίδιο κ τον Αραούχο και πάρα πολλούς ακόμη...

Old_School_Teacher - 18/1/2021 20:11

Μην βγάζεις από το κάδρο τον Χιμένεθ, Φοίνικα.

De facto δεν είναι άμοιρος ευθυνών.

Mike227 - 18/1/2021 20:52

Δηλαδή ποιές είναι οι ευθύνες του ;;;;

zafeiris - 18/1/2021 20:34

Φοίνικα έχεις δίκιο αλλά με αυτά που έχουμε δει με το Μανόλο μπορεί να μεταμορφώσει τον Χνιντ σε Μπονούτσι τι να πω βλέπουμε χάχα.

Okonski21R - 18/1/2021 20:15

Αναμενομενο ήταν, τόσο καιρό αυτα λέμε...

Mike 94 - 18/1/2021 20:04

Τίποτα τι να πεις.. μας λένε και γκρινιάρηδες εδώ μέσα.. αστεία πράγματα πραγματικά. Και τώρα που το θυμήθηκα, τι τραυματίας ήταν? Γιατί στο δελτίο δεν είχε δηλωθεί τραυματίας ούτε ατομικό έκανε τόσο καιρό από όσο ξέρουμε.. μου έχουν τελειώσει τα λόγια

EyeOfEagle - 18/1/2021 20:02

Φιλε Φοινικα, τωρα θα μαθουμε το πως λειτουργει η ΠΑΕ? καθε χρονο τα ιδια...

Certified_AEKG - 18/1/2021 19:56

Με αφορμη το θεμα....οι μετριοπαθεις αποψεις των οπαδων και οι ισοψηφισμοι που γινονται μετα απο καλους αγωνες, δεν βοηθουν στο να γινεται η κριτικη που αρμοζει σε βασικους επι χρονια παικτες της ομαδας μας....

Για τον Ρομπερτο Καρλος μιλαω...

tsakg - 18/1/2021 21:37

Σέντερ μπακ επιπέδου Τσιγκρι δε μπορείς να βρεις το Γενάρη.. Επομένως ψάχνεις από τώρα για το καλοκαίρι.. Η ομάδα έδωσε αρκετά λεφτά να φέρει το καλοκαίρι τον Χνιντ. Δε νομίζω να έκανε τόσο λάθος ο Ίβιτς. Ο παίκτης θα δείξει την αξία του αρκεί να του δοθούν συνεχόμενα παιχνίδια. Θέλουμε σέντερ μπακ που να κάνει παιχνίδι από πίσω και να μη αναγκάζεται ο Σιμόες να γυρίζει για να κατεβάσει μπάλα. Τέτοιον δεν έχουμε, πλην Τσιγκρι.. Και κάτι ακόμη... Ο Λιβάια μόνο δεκάρι, πίσω από... Συνέχεια σέντερ φορ, πουθενά αλλού.. Είδατε τι έκανε στο δεύτερο ημίχρονο με τον Ατρόμητο.. Τώρα πώς θα χορέσουν στην ίδια εντεκάδα με τον Μάνταλο; Πρόβλημα του Μανόλο..... Κλίνοντας: πιστεύω πως είναι λάθος που έφυγε ο Ίβιτς. γιατί; όλες σχεδόν οι μεταγραφές του ήταν επιτυχημένες τηρουμένων των χρημάτων που δόθηκαν..

AEK_POWERHOUSE - 18/1/2021 21:35

Περιμένουμε οσονούπω και την αναγέννηση Βασιλαντωνόπουλου, Παουλίνιο και από το καλοκαίρι και του Σιμάο.

Kalogreza2121 - 18/1/2021 20:59

Ο Χνιντ καλώς μπαίνει στην ομάδα. Και να κριθεί μέχρι το καλοκαίρι. Έχει δείξει καλά στοιχεία όσο τον είδαμε. Τώρα στον αμυντικό κολώνα που χρειαζόμαστε το περίμενα ότι θα πάει έτσι η δουλειά. Δύσκολο Γενάρη να βρεις τέτοιο παίκτη. Έχουν περιθώριο μέχρι το καλοκαίρι να γίνει η καλύτερη επιλογή. Δεξί μπακ όμως ΑΜΕΣΑ ΒΑΣΙΚΟ

dronald961 - 18/1/2021 21:33

Τραβηχτε τα σκρινσοτ αυτα τα σχολια να τ α θυναστε ακου εκει εχει δειξει καλα δειγνατα χνιντ πες ματς π ξεχωρισε γτ εγω κατι ντορτια θυμάμαι να τρώμε οπότε έπαιζε να μαρκάρει φέτος το που κ χρόνου θυμάμαι αν θέλετε ανεβάζω κ τα λινκ γ να μην λέτε ότι τα λέω έτσι...

taxiss21 - 18/1/2021 21:10

Μια χαρά θα είναι ο Χνιντ. Τον χρειάζεται η ομαδα ειδικά τώρα που έχει λίγες επιλογές λόγω τραυματισμών.

Αλλά σίγουρα δεν πρπεει να παραβλεπουμε ότι θέλουμε δεξί μπακ.

diogeoo - 18/1/2021 21:32

Οι ρόλοι των μάνατζερ στο σύγχρονο ποδόσφαιρο είναι που δημιουργούν τα μεγαλύτερα προβλήματα.Τον παίχτη ακόμα ελάχιστα τον είδαμε,ο ατζέντης του τον έβγαλε εκτός κάδρου και δαπανήθηκε ένα ποσό σεβαστό για την μεταγραφή.Εχει στοιχεία,θέλει προσαρμογή και κυρίως να μην επηρεάζεται.

combatiente_21 - 18/1/2021 20:02

Εγώ συμφωνώ, σε ποσα ματς δηλαδή τον είδαμε τον χνιντ και δεν μας έκανε;

Και μας έκανε πιο πολυ ο σβαρνας ας πούμε (δεν εχω κάτι με το παιδί)που είναι μια λύση για την ΑΕΚ αλλά ως αναπληρωματικός.

Δώστε του μάτς, είναι ψηλός, έχει κορμί για στοπερ, έχει τσαγανό.

dronald961 - 18/1/2021 21:31

Αυτά τα σχόλια δν μπορώ να βλέπω πόσο μπάλα δν βλέπεται μερικοί... ο Χάιντ το επίπεδο του είναι μαξ γ λαρισα... μαρκάρει εκτός τόπου κ χρόνου είναι κακος με την μπάλα στα πόδια κ αγύμναστος... όσα ματς έχει παίξει ένα καλό δν έκανε στα ευρωπαϊκά έλεγε ο μάνατζερ του να τον βάλουν να παίξει κ μαζεύαμε τεσαρες αν είναι δυνατόν ποια με τους αμπαλους ποδοσφαιροστες

combatiente_21 - 19/1/2021 08:53

Άρα μαζί με μας δεν ξέρει και ο Ίβιτς μπάλα, γιατι αυτός τον διάλεξε αν θυμάσαι. Μάλιστα έδωσε και 700 χαρτιά..

Andreas295 - 18/1/2021 21:17

Ακριβώς αυτό.

barlos71 - 18/1/2021 21:25

Η αγορά του επόμενου Τσιγκρινσκι είναι δύσκολη και θέλει χρόνο. Αν δένε βρεθεί τώρα ας πάει για καλοκαίρι. Σβάρνας, Λάτσι είναι εδώ. Με Τσιγκρινσκι και Νεντέ θα βγει η χρόνια ειδικά αν ο Χνιντ δώσει και λίγες βοήθειες. Το κόλπο ήταν να δώσει ο Λατσι που πραγματικά έπιασε τον ταύρο απο τα κερατά.

Maniac_jo - 18/1/2021 21:24

Είναι καλός παίχτης. Βασικά πολύ καλός παίχτης. Αξίζει την ευκαιρία του

Andreas295 - 18/1/2021 21:19

Αν τίθεται θέμα επαγγελματισμού δεν το γνωρίζω και προφανώς αυτοί που αποφασίζουν βλέπουν την καθημερινή εικόνα του παίκτη που εμείς δεν την βλέπουμε. Όμως με καθαρά αγωνιστικά κριτήρια, η προσωπικά μου άποψη είναι ότι ο Χνιντ δεν είχε δείξει να υστερεί απ' τους υπόλοιπους. Ένα λάθος με τη Μπράγκα έκανε και αυτό ήταν όλο. Με ΠΑΣ πήρε το πέναλτι, έκοψε και τετ α τετ. Με όλες τις ομάδες ήταν καλός στα επιθετικά στημένα. Με ΠΑΟΚ καθάρισε 500 σέντρες του αντιπάλου με κεφαλιές όντας... Συνέχεια γενικά ο καλύτερός μας αμυντικός στο ψηλό παιχνίδι. Δεν έκανε τσαφ ποτέ απ' όσο θυμάμαι, σε αντίθεση με το Νέντε που έχει κάνει που και που γκέλες όπως πχ με Ζόρια, αν και είναι καλός αμυντικός. Επίσης πρέπει να τον δούμε και σε μια στιβαρή αμυντικά όμάδα όπως αυτή του Χιμένεθ Αν τίθεται λοιπόν θέμα επαγγελματισμού είναι άλλη ιστορία, αλλά καθαρά αγωνιστικά είμαι πολύ χαρούμενος που υπολογίζεται κανονικά.

bill - 18/1/2021 21:18

Το χειρότερο απ' όλα είναι,ότι τέτοιου είδους ρεπορτάζ,έχουν γίνει συνήθεια και δεν μας εκπλήσσουν πια!!!

Aekolatris21 - 18/1/2021 21:10

Μάγκες και εγώ μαζί σας,αλλά δόθηκαν 700 χιλιάρικα για Χνιντ και ούτε ο μάνατζερ μπορεί να βρει ομάδα να παραχωρηθεί, οπότε πρέπει να περιμένει η ΠΑΕ δεν μπορεί να έχει 6 στόπερ και να παίζουν τα 2!

taxiss21 - 18/1/2021 21:14

Κοιτα το ζήτημα είναι επειδή παίζουμε σερι ματς τελευταία να έχει ο Χιμενεθ επιλογές για το ροτεισιον. Δν θα μπει ξαφνικά βασικός ο χνιντ αλλα θα πάρει λεπτά συμμετοχής και αναλόγως θα κριθεί πόσο θα παίζει γενικώς.

Stuck542 - 18/1/2021 21:14

δεξί μπακ και στο βάθος...........................τερματοφύλακας !!! αυτό μόνο!

kakomoytsoynos - 18/1/2021 21:03

Να πω κάτι για τον Χνίτ και μιλάω μόνο στο αγωνιστικό δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας παίκτης που παίζει στην εθνική ομάδα να είναι τόσο κακός και να έπεσε τόσο έξω ο Ίβιτς.

Και μην ξεχνάμε ότι όταν έπαιξε με την ΑΕΚ ο Χνιτ λέγαμε ότι δεν κάνει κανεις από τους στόπερ εκτός Τσιγκρι, Αν δεν υπάρχει αλλο πρόβλημα με τον παίκτη καλό θα ήταν να τον βλέπαμε τώρα τι μπορεί να κάνει.... Συνέχεια
Πάντως σαν σωματοδομή είναι τρομερός.

tigron - 18/1/2021 20:59

Πάρα πολύ καλά κάνει και υπολογίζεται, είναι παίκτης της ομάδας και μάλιστα μεταγραφή με αρκετά χρήματα. Από φυσικά προσόντα είναι άριστος, μένει να προσαρμοστεί στην Ελλάδα και στην ομάδα και να ανέβει σε απόδοση. Μην ξεχνάμε ότι ο Χνιντ πέρασε covid. Το έχω ξαναγράψει: Μπακάκης -Παουλίνιο -Βασιλαντωνόπουλος - Τσιγκρίνσκι - Σβάρνας - Λάτσι - Χνιντ - Ινσούα - Σαμπανάτζοβιτς - Σάκχοβ - Μάνταλος - Σιμάνσκι είναι οι παίκτες που πέρασαν covid. Κάποιοι δεν έπαιζαν και δεν είδαμε την πτώση... Συνέχεια στην απόδοσή τους, κάποιοι άλλοι (με χαρακτηριστικότερον όλων τον Σάκχοβ) είχαν μεγάλη πτώση στην απόδοση και επανέρχονται, με διαφορετικό ρυθμό καθώς κάθε οργανισμός έχει διαφορετική αντίδραση στην ανάρρωση. Ας έχουμε υπομονή επαγγελματίες είναι - βιονικοί όχι. ΑΕΚ μόνο. Προσωπικά τον Χνιντ τον πιστεύω, δεν ξέρω γιατί προαίσθημα πείτε ό,τι θέλετε πείτε. Μακάρι να έχει αυτός το μυαλό και η ομάδα την επιμονή και το πλάνο να τον στρώσουν. Όπως θα πω και για το Λάτσι: ΑΠΙΘΑΝΟΣ! Μακάρι να έχει την εξέλιξη για την οποία μας προιδεάζει, ΜΑΚΑΡΙ. Και για τπν ίδιο και για την ομάδα!

Andreas295 - 18/1/2021 20:59

Αν τίθεται θέμα επαγγελματισμού δεν το γνωρίζω και προφανώς αυτοί που αποφασίζουν βλέπουν την καθημερινή εικόνα του παίκτη που εμείς δεν την βλέπουμε. Όμως με καθαρά αγωνιστικά κριτήρια, η προσωπικά μου άποψη είναι ότι ο Χνιντ δεν είχε δείξει να υστερεί απ' τους υπόλοιπους. Ένα λάθος με τη Μπράγκα έκανε και αυτό ήταν όλο. Με ΠΑΣ πήρε το πέναλτι, έκοψε και τετ α τετ. Με όλες τις ομάδες ήταν καλός στα επιθετικά στημένα. Με ΠΑΟΚ καθάρισε 500 σέντρες του αντιπάλου με κεφαλιές όντας... Συνέχεια γενικά ο καλύτερός μας αμυντικός στο ψηλό παιχνίδι. Δεν έκανε τσαφ ποτέ απ' όσο θυμάμαι, σε αντίθεση με το Νέντε που έχει κάνει που και που γκέλες όπως πχ με Ζόρια, αν και είναι καλός αμυντικός. Επίσης πρέπει να τον δούμε και σε μια στιβαρή αμυντικά όμάδα όπως αυτή του Χιμένεθ Αν τίθεται λοιπόν θέμα επαγγελματισμού είναι άλλη ιστορία, αλλά καθαρά αγωνιστικά είμαι πολύ χαρούμενος που υπολογίζεται κανονικά.

AEK_QUEEN - 18/1/2021 20:54

Εγώ απτην πλευρά μου δεν βλέπω κάτι παράλογο σε αυτή την απόφαση. Σίγουρα χρειαζόμαστε έναν ηγέτη που θα αντικαταστήσει τον τσιγκρινσκι αλλά με μεταγραφή τώρα το Γενάρη θα έχουμε 6 αμυντικούς. Μην υποτιμάμε τον χνιντ γιατί πριν, όλη την άμυνα είχαμε τελειωμένη και ξαφνικά δεν τρώμε γκολ με τίποτα. Έχει δείξει ότι έχει πολύ καλά στοιχεία και σωματικά προσόντα και αξίζει μια ευκαιρία. Μόνο ΑΕΚ

sidiropoulosg - 18/1/2021 20:51

Για δεξι μπακ ομως δεν ακουμε τιποτα και με τις τακτικες της διοικησης ανησυχουμε δικαιολογημενα

tevez9_11 - 18/1/2021 20:50

Για να βρει τον επομενο Τσιγκρινσκι υπαρχουν δυο προυποθεσεις. Η μια ειναι να τον ψαχνει και η αλλη να διαθετει τα χρηματα για να τον παρει. Γνωρζιουμε εαν οντως ψαχνεται η ομαδα για να τον βρει ή ειναι ευσεβεις ποθοι αυτο που γραφεται?

Andreas295 - 18/1/2021 20:45

Αν τίθεται θέμα επαγγελματισμού δεν το γνωρίζω και προφανώς αυτοί που αποφασίζουν βλέπουν την καθημερινή εικόνα του παίκτη που εμείς δεν την βλέπουμε. Όμως με καθαρά αγωνιστικά κριτήρια, η προσωπικά μου άποψη είναι ότι ο Χνιντ δεν είχε δείξει να υστερεί απ' τους υπόλοιπους. Ένα λάθος με τη Μπράγκα έκανε και αυτό ήταν όλο. Με ΠΑΣ πήρε το πέναλτι, έκοψε και τετ α τετ. Με όλες τις ομάδες ήταν καλός στα επιθετικά στημένα. Με ΠΑΟΚ καθάρισε 500 σέντρες του αντιπάλου με κεφαλιές όντας... Συνέχεια γενικά ο καλύτερός μας αμυντικός στο ψηλό παιχνίδι. Δεν έκανε τσαφ ποτέ απ' όσο θυμάμαι, σε αντίθεση με το Νέντε που έχει κάνει που και που γκέλες όπως πχ με Ζόρια, αν και είναι καλός αμυντικός. Επίσης πρέπει να τον δούμε και σε μια στιβαρή αμυντικά όμάδα όπως αυτή του Χιμένεθ Αν τίθεται λοιπόν θέμα επαγγελματισμού είναι άλλη ιστορία, αλλά καθαρά αγωνιστικά είμαι πολύ χαρούμενος που υπολογίζεται κανονικά.

devil666 - 18/1/2021 20:44

Καταρχάς αν θέλουμε να παίζει ο Λατσι και ο κάθε λατσι δεν μπορείς να έχεις 6 στόπερ. Για να πάρεις πρέπει να διώξεις. Δεύτερον στα πλάγια Μπακ τα λέμε απ' το καλοκαίρι χρειάζεται αναβάθμιση. Τρίτον και κυριότερο στη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου είναι πολύ δύσκολο να βρεις παίχτες της προκοπής γιατί πρέπει να πληρώσεις αδρά μεσούσης της σεζόν. Οπότε αν είναι να φορτωθούμε παλτά καλύτερα κανέναν. Ήδη το ρόστερ είναι πολύ φορτωμένο. Κυρίως να φύγει κόσμος χρειάζεται και... Συνέχεια δευτερευόντως να έρθει.

Aekopliktos - 18/1/2021 20:11

Στα πρώτα δύσκολα ματς κ ντέρμπι θα λέμε πάλι για δ. μπακ κ στόπερ.... Δεν μας λείπει η ποσότητα αλλά η ποιότητα σαυτες τις θέσεις..... 2 χρόνια να μη μαθαίνουμε από τα λάθη μας είναι πολλά για το μέγεθος της ΑΕΚ....

Skakistis21 - 18/1/2021 20:43

Δυστυχώς δε μαθαινουμε κ γι'αυτό απο Νοέμβριο ειμαστε εκτός πρωταθλήματος....κ οταν συμπληρώσουμε 10 σερι ματς με γαυρους χωρις νικη θα λεμε παλι για μπακ κ στοπερ αλλα τοτε θαναι αργα....

Skeptikos21 - 18/1/2021 20:41

Άρα στόπερ γιόκ ! Ο Χνιντ για εμένα είναι περίπτωση που μπορεί να δουλευτεί γιατί έχει εξαιρετικά σωματικά προσόντα. Αν ο μανολο καταφέρει και τον βάλει στην λογική της τακτικής πειθαρχίας και συγκέντρωσης θα δούμε πράγματα. Φέρτε τουλάχιστον δεξί μπακ μάγκες. Θα είναι έγκλημα αν δεν αποκτηθεί καλός ακραίος !

apo1 - 18/1/2021 20:39

Γιατί όχι και ο Βασιλαντωνόπουλος; Που όποτε χρειάστηκε ήταν εκεί και αποδείχτηκε χρήσιμος;

Thyella21 - 18/1/2021 20:37

Η ομάδα την δεδομένη χρονική στιγμή χρειάζεται επειγόντως δεξί μπακ επιπέδου όπως οι Λαλά και Σβένσον...στα στόπερ δεν διαφωνώ με το να μην πάρει τώρα παίκτη και να δοκιμάσει τον Χνίντ και εξηγουμαι.Αν προκύψει η ευκαιρία και έρθει παίκτης για βασικός με ηγετικά χαρακτηριστικά που να κάνει την διαφορά, τότε καλώς να έρθει.Όμως,από το να έρθει ένας παίκτης απλά για να λέμε ότι ήρθε τότε καλύτερα να μείνουμε ως έχει και να αποκτηθεί ο σωστός στόπερ το καλοκαίρι .

VanGel21 - 18/1/2021 20:06

Καταλάβαμε ... μην πατάτε f5 την τελευταία μέρα των μεταγραφών

zaap - 18/1/2021 20:33

Έβαλα πινέζα πάνω..

MikraAsia1924 - 18/1/2021 20:29

Να μείνει ο Χνιντ.. να σταματησει ομως αμεσα ο Τσιγκρινσκι και να έρθει αντικαταστατης. Τον σέβομαι αλλα φετος αθελα του γιατι αυτο μπορει πλεον ως εκει...έχει κάνει πολύ κακό στην αμυνα. 1ο αγωνιστικά και 2ον με τις απουσιες του δεν στρώνουμε αμυνα με τιποτα δεν δένει η αμυνα. Ακομα κι αν μείνει οπωσδηποτε 5η επιλογη. Δυστυχώς ομως ο Χιμενεθ θα ξεκιναει απο αυτον και δεν θα του βγει.

Valderama - 18/1/2021 20:28

Σαν νέο θετικότατο το βρίσκω. Έχει καλούπι αμυντικού που μπορεί να γίνει σημείο αναφοράς σε άμυνα και επίθεση. Όλα διδάσκονται και μπορούν να δουλευτούν στο ποδοσφαιρικό κομμάτι επενδύοντας σε χρόνο αλλά το καλούπι όχι. Τον προτιμώ από Τσιγκρίνσκι επειδή θεωρητικά έχει μέλλον ενώ ο αγαπητός Τσιγκρίνσκι όχι. Επιπλέον, δυστυχώς, είμαστε εκτός στόχου πρωταθλήματος (δεν εξαρτάται από δικές μας δυνάμεις αλλά περισσότερο από ενδεχόμενες γκέλες ολυμπιακου), μπορούμε να επικεντρωθούμε στο... Συνέχεια τι ομάδα θέλουμε για του χρόνου και να γίνει το απαραίτητο ξεκαθάρισμα αρκεί ΝΑ ΔΟΘΟΎΝ ευκαιρίες στους παίκτες!

gogas21 - 18/1/2021 20:22

Σας λέω ότι με τον χνιντ θα τρίβετε τα μάτια σας..θα γίνει ο νέος Μανωλάς..το ξέρει και ο Μανόλο..υπομονή...μόνο ΑΕΚ!!!!

Thyella21 - 18/1/2021 20:28

Στα πρώτα του ματς στα οποία ήταν αρκετά καλός,αυτόν μου είχε θυμίσει και εμένα αδερφέ... προσωπικά εννοώ τον Κωστάκη που όσο αντιπαθητικός και αν είναι ,αλλά τόσο παικταρας είναι επίσης ...

gogas21 - 18/1/2021 21:22

Για τον Κωστάκη τον Μανωλά έλεγα και γω..αδερφέ.βλεπεις μπαλιτσα....

grivas21 - 19/1/2021 01:21

Εγώ θα έλεγα Bruno alves... Ακατέργαστο διαμάντι... Αν έχει το μυαλό στο κεφάλι του θα έχει μεγάλη πρόοδο

vbnaf21 - 18/1/2021 20:26

Πρόεδρε στήριξε μια φορά τον μανόλο . Και το πρωτάθλημα να μην πάρουμε είναι σημαντικό να κάνουμε νίκες στα ντέρμπυ που έρχονται. Η ομάδα πρέπει να χτίσει χαρακτήρα απο φετος. Οι καλοί παίκτες θα βοηθήσουν παιδιά όπως ο Λάτσι, ο Μιται και ο μαχαίρας να εξελιχθούν πιο γρήγορα και αυτό μόνο κέρδος θα είναι για την ομάδα. Τέλος αν με το καλό του χρόνου μπούμε στην Αγια Σοφια η ομάδα πρέπει να έχει τουλάχιστον 5 παικταράδες με @ρχιδι@ , δεν θα είναι εύκολο για όλους να διαχειριστούν αυτό... Συνέχεια που θα επικρατεί στον Ναό.

meta aek21 - 18/1/2021 20:25

Θα τον στρωσει ο Μανωλο και αυτον!

Grigoris2121 - 18/1/2021 20:25

Καμια εκπληξη.

DemosthenesOrator - 18/1/2021 20:24

Κατά την γνώμη μου, που βέβαια ούτε προπονητής είμαι ούτε τίποτα, οι αμυντικοί μας δεν είναι κακοί. Με τον Καρέρα ήταν απλά αδούλευτοι, απροπόνητοι και με μέτρια φυσική κατάσταση. Έχω εμπιστοσύνη στους παίκτες που απαρτίζουν την αμυντική μας γραμμή και αυτό φαίνεται στον Τσιγκρίνσκι. Ο Τσιγκρίνσκι με τον Καρέρα είχε κάνει αρκετά λάθη. Γιατί; Διότι δεν υπήρχε επικοινωνία, δεν υπήρχαν αυτοματισμοί (δεν είχαν δλδ δουλευτεί στην προπόνηση). Ο ίδιος παίκτης με τον Μανόλο έκανε παπάδες.... Συνέχεια Ποιο είναι το συμπέρασμα; Δεν έφταιγαν οι παίκτες, αλλά ο προπονητής.

ΥΓ Έφταιγε ΚΥΡΙΩΣ ο προπονητής, διότι στα προηγούμενα ματς είχαν γίνει και ανεπίτρεπτα για επαγγελματίες ποδοσφαιριστές λάθη.

evo21 - 18/1/2021 19:51

Τιποτα παιδες , και το δεξι μπακ να μην ειναι καλυτερος του Μπακακη και θυμωσει κανει μουτρα και πεσει η αποδοση του τωρα που συνηλθε αγωνιστικα.

Simosk - 18/1/2021 20:24

Κοιτάζουμε τον Κωτσιρα, αλλά είναι δύσκολη περίπτωση !!

Certified_AEKG - 18/1/2021 19:58

Ηρεμα φιλε, μην καταρριπτεις ετσι το μυθο του καλου παιδιου...που εχει εξαφανιστει στα σοσιαλ εδω και 2 χρονια....οι καλοθελητες θα φρικουλιασουν

Psalidocheris - 18/1/2021 19:57

χαχαχα καυστικός πάντα

aekbox - 18/1/2021 20:16

Ο Χνιντ μακάρι με τον μανόλο να απογειωθεί ,έχει τρομερά σωματικά προσόντα .

R21_AEK - 18/1/2021 20:16

Ο Μανολο κανει ακομα και τους μετριους παιχτες της ομαδας να φαινονται καλοι αλλα αυτο φαινεται να κανει κακο στην διοικηση γιατι σου λεει ελα μωρε και με αυτους κανει την δουλεια τι τωρα να ψαχνομαστε και να ξοδευομαστε.Ετσι ομως δεν γινεται δουλεια γιατι καλος χρυσος ο Μανολο αλλα εσεις δεν το βοηθατε καθολου και μετα εχετε απαιτησεις ολοκληρωτικου ποδοσφαιρου.Μετα μην αναρωτιεστε γιατι εχουμε 4 χαμενους τελικους και στα ντερμπι η ομαδα χανεται.

Juggernaut - 18/1/2021 20:13

Tα λαθη του παρελθοντος η ΑΕΚ τα πληρωνει τον οκτωβρη που μενει εκτος πρωταθληματος. Κατι τετοιο θα γινει παλι. Να μην χαρουμε τις νικες ,να μας διαψευσει παλι η διοικηση.

JuanRomanR - 18/1/2021 20:12

Λογική κίνησση να μην πάρουν στόπερ αν δεν βρουν αμυντικό που να μπορεί πραγματικά να κάνει την διαφορά.

Δεν έχει καμία διαφορά για το ευρωπαικό εισητήριο αν βγούμε 2οι ή 4οι. Ας χρησιμοποιήσουν τα παιχνίδια για να δώσουν και χρόνο και τον Χνιντ (εφόσον αποφάσισαν να του δώσουν ευκαιρία, ας παίξει μερικά ματς σερί για να τον δούμε και αυτόν) και στον Λάτσι.... Συνέχεια

Μια σημείωση για τον Λάτσι. Το παιδί τα πήγε καλά στα 2 παιχνίδια που έπαιξε αλλά μην ξεχνάμε ότι έπαιξε κόντρα σε ομάδες που παίζανε χωρίς κανονικό σέντερ φορ (Μάνος - Μανούσος - Λάζαρος). Ας τον δούμε πως θα τα καταφέρει και κόντρα σε κανέναν Μπαράλες αλλά μην τον βγάλουμε παλτό αν δεν μπορεί ακόμα να κοντράρει τέτοιου είδους φορ.

HolySpirit - 18/1/2021 20:10

Η πρόταση του μάνατζερ του που θα έφερνε τι απέγινε; Την έφαγε ο μαρμαγκαλος;;

taxiss21 - 18/1/2021 20:10

Γιατι πρπεει κάθε φορά που κανουνντρεις τέσσερις καλές εμφανίσεις να διαγράφονται όλα τα προβλήματα? Οκ για τον Χνιντ συμφωνώ πρπεει να παίζει γιατί πραγματικά δν τον έχουμε δει και ιδιαίτερα. Αλλά δεξί μπακ θέλουμε οπωσδήποτε. Με ένα μόνο δν παμε πουθενά. Και στηνβτελικη είναι θέμα ποιοτικής αναβάθμισης.

John3299 - 18/1/2021 20:09

Μακάρι να γίνει και στην Ελλάδα αυτό πο ισχύει στην Αγγλία.Ροστερ maximum 25 παίχτες και τέλος.Εμεις εδώ θέλουμε να έχει η ομάδα μας 4 gk 6 stopper,6-8 χαφ ,5-6 εξτρέμ, 3 10αρια ,3 σέντερ φορ (1 παιχταρα,1εμπειρο γκολτζη,1πιτσιρικά ταλέντο και 1 για μα υπάρχει)Κάνετε όπως κάνω εγώ όταν πάω για παϊδάκια (βάλε 3 κιλά και βλεπουμε)

Mike 94 - 18/1/2021 19:35

Δεν θα έπρεπε να ήμαστε λίγο κάθετοι σε περιπτώσεις παικτών που δεν είναι "επαγγελματίες"? Εφόσον Νεντε Τσιγκρι Λατσί Σβαρνας σαν προσωπικότητες είναι άψογοι και ο Χνιντ τίποτα ιδιαίτερο δεν έχει δείξει άρα μένει 5ος? Χωρίς να καιγόμαστε και ιδιαίτερα να παίξει? Δεν βλέπω τον λόγο... Βέβαια μακάρι να τον συμμορφωσει ο Μανόλο..

AEKepirus - 18/1/2021 20:08

Στα φυσικά προσόντα ο Χνιντ ειναι πρώτος φιλε μου,όσο για χαρακτήρα, μάλλον ο μάνατζέρ του δεν είναι σωστός, όχι ο παίκτης.

Mike 94 - 18/1/2021 20:40

Το ρεπορτάζ για τον παίχτη λέει όχι για τον μάνατζερ του..

ismael_blanco - 18/1/2021 19:46

Το πρόβλημα είναι ότι δώσαμε και 1 εκατομμύριο για να το φέρουμε τον παιχταρά, αλλιώς μάλλον θα έφευγε μαζί με τον Παουλίνιο.

combatiente_21 - 18/1/2021 20:14

700χιλ

ismael_blanco - 18/1/2021 20:28

Σωστός φίλε combatiente αλλά και πάλι, λίγα δεν είναι

combatiente_21 - 18/1/2021 21:04

Όχι δεν είναι λίγα, απλα το ανέφερα γιατί το είχα δει πρόσφατα.

kokoraki94 - 18/1/2021 20:27

620..

Mike 94 - 18/1/2021 20:01

Μα δεν είναι λογική αυτή.. δηλαδή αν αγοράσεις κάτι και βγει μάπα λες νταξει αυτό είναι τώρα?? Αυτά είναι ερασιτεχνισμοι..

R21_AEK - 18/1/2021 20:08

Αν εκανα μια μεταγραφη στην ΑΕΚ αυτη τη στιγμη θα ηταν ενας ΧΑΦ δημιουργικος και να διωχνανε τον Κριστι πισω στον Ερυθρο.

R21_AEK - 18/1/2021 20:06

Ουτε δεξι μπακ θα παρουν θα παιξει ο Ραντονια και μπορει να ανεβασουν τον Κατσικα αντε βαλτε τους κι αυτους να τους δουμε μηπως ειναι καλοι οπως ο Λατσι,Μαχαιρα και Μιται γιατι οχι.

DIMITRIS1984 - 18/1/2021 20:06

Η επόμενη μεταγραφή μας είναι ο Ρ-Α-Ν-Τ-Ο-Ν-Ι-Α την Τετάρτη ετοιμάστε.. Και αν είναι κακός.. Θα πουν μετά Πάουλινιο... για αυτό πήρε Κονε.. Που δεν είναι Τεχνικός διευθυντής ο Ανθρωπος.. Απλά εμψυχώνει την ομαδα

west21 - 18/1/2021 20:06

Χάχα μάλιστα γι'αυτη την εξέλιξη έπρεπε να περιμένουμε να περάσουν τόσες μέρες, η επόμενη εξέλιξη στα μεταγραφικά θα είναι ότι δεν θα πάρουμε δεξί μπακ αν δεν βρούμε Ντάνι Αλβες με 300 χιλιάρικα.

Starman21 - 18/1/2021 20:06

Υπολογίζετε Πάουλι ιό για νέα μεταγραφή δεξιού μπακ.. Και Βασίλης Αντώνιο για νέα μεταγραφή... Για το τέρμα έχετε μεγάλη επιστροφή τσιντωνιο..

Theo_ - 18/1/2021 20:06

Σου λενε στην διοικηση.... αφου παει να βγαλει Λατσι, γιατι να μη δοκιμασουμε κ Χνιντ που -θεωρητικα- ειναι πιο μπροστα?

Ryangiggs21 - 18/1/2021 20:05

Δηλαδή η γκρίνια του Μπακακη είναι 100% επαγγελματική?

Mike227 - 18/1/2021 19:44

Αντιγράφω την ανάρτηση του σάιτ "Η αλήθεια είναι πως ο Χνιντ δεν έχει συμπεριφορά 100% επαγγελματική".......και ρωτάω: Δηλαδή έχει 90% ,99% ;;; Σε τι συνίσταται η απόκλιση από του να έχει 100% επαγγελματική συμπεριφορά ;;;; Εγώ ένα χαμογελαστό παιδί βλέπω .

JuanRomanR - 18/1/2021 20:05

Από ότι είχα ακούσει, έχουν θέμα με τον συγεκριμένο με περιττά κιλά που δεν λέει να χάσει.

Εκεί λογικά θα αναφέρονται στον επαγγελματισμό του. Ίσως να του προσάπτουν και τα τερτίπια του μάνατζερ του ή να είχε στραβώσει κάπως και ο ίδιος εκείνη την περίοδοδ(?).

EyeOfEagle - 18/1/2021 20:01

λογικα τωρα μας πειραζουν τα ξανθα μαλλια...

Grigoris2121 - 18/1/2021 20:04

Καμια εκπληξη. Εχουμε πλεον χασει το μετρημα ποσες φορες στην ΑΕΚ εχει βιαστει η (ποδοσφαιρικη) λογικη.

R21_AEK - 18/1/2021 20:04

Ο Μανολο κανει ακομα και τους μετριους παιχτες της ομαδας να φαινονται καλοι αλλα αυτο φαινεται να κανει κακο στην διοικηση γιατι σου λεει ελα μωρε και με αυτους κανει την δουλεια τι τωρα να ψαχνομαστε και να ξοδευομαστε.Ετσι ομως δεν γινεται δουλεια γιατι καλος χρυσος ο Μανολο αλλα εσεις δεν το βοηθατε καθολου και μετα εχετε απαιτησεις ολοκληρωτικου ποδοσφαιρου.Μετα μην αναρωτιεστε γιατι εχουμε 4 χαμενους τελικους και στα ντερμπι η ομαδα χανεται.

alex21xas - 18/1/2021 20:03

Με τέτοιο Λατσι φυσικό ήταν να μην καιγόμαστε για στόπερ ,μακάρι το παιδάκι να παει έτσι δείχνει ωριμότητα και φυσικά φοβερά προσόντα,τωρα για δεξί μπακ θα ήταν μεγάλο λάθος να μη γινει μεταγραφή άμεσα και πιστεύω θα γινει !!Παντως η ομάδα ειναι μεταμορφωμένη κακά τα ψέματα και ήδη πολλοί παίχτες έχουν δείξει διαφορετικό πρόσωπο πιστεύω !!Αντε να δούμε είπαμε εχει ψωμι το πρωτάθλημα ακόμα !!

italosaektzis - 18/1/2021 20:02

Για να συνοψίσουμε,ο μεταγραφικός σχεδιασμός της ΑΕΚ εξαρτάται

α) από το αν η Άντερλεχτ αφήσει ελεύθερο τον Βρανιες.

β)αν κάποιος στόπερ ηγέτης μείνει ελεύθερος,σε καλή ηλικία και δεν θέλει πολλά χρήματα.

γ)ο μάνατζερ του Χνιντ που δεν βάζει γλώσσα μέσα,ξαφνικα γίνει σοβαρός άνθρωπος και φέρει πρόταση για τον πελάτη του.... Συνέχεια
Αν αυτό ονομάζεται "μεταγραφικό πλάνο" ή "ποδοσφαιρικό πρότζεκτ ,εγώ είμαι αστροναύτης.

CU_stin_Agia_Sofia - 18/1/2021 19:41

Αρθρο που λεει υπολογιζεται κανονικά ο βασιλαντ η ο παουλινιο σε 3..2..1..

Mike 94 - 18/1/2021 20:00

Στο ίδιο έργο θεατές...

John3299 - 18/1/2021 20:00

Αν βάλει τον radonia και δω έναν καινούργιο mitai δεν θα με χάλαγε καθόλου να μην πάρουμε δεξί μπακ και να παίζει το παιδί μαζί με μπακάκη.Παιδια με football manager μεγάλωσα και γω αλλά το πραγματικό ποδόσφαιρο είναι λίγο διαφορετικό. ΥΓ Αιώνια σου η μνήμη maxim tsigalko...........

EyeOfEagle - 18/1/2021 19:59

"μόνο αν βρει τον στόπερ ηγέτη που θέλει και με προοπτική ή προκύψει θέμα Βράνιες θα αποκτηθεί κεντρικός αμυντικός"


Τα λεγαμε μερικοι... κλασσικος οργανισμος ΑΕΚ καθε Γεναρη... Συνέχεια
"Υπολογίζεται κανονικά ο Χνιντ"

Οπως ο Βασιλαν ή οπως ο Σβαρνας?

EnniaEntekaR - 18/1/2021 19:58

Τα ίδια λάθη ξανά και ξανά, ταβάνι 2η θέση, επειδή κάναμε δυο νίκες δλδ τα ξεχάσαμε όλα...

the21guy - 18/1/2021 19:57

Κακό αρκετά αυτό.Και εξηγώ...Ο παίκτης φαινόταν φευγάτος και λογικά δεν βρήκε κάποια πρόταση με αποτέλεσμα να μείνει.Επισης για να λένε δεν είναι 100% επαγγελματίας φαντάζεστε τι μπορεί να έχει κάνει...Οποιος τον έχει στα social βλέπει ότι με ένα τάκλιν κόντρα στην Λεστερ την είδε Τυνήσιο κράμα Καναβαρο-Μαλντινι.Τελος τακτικά είναι ακόμη πίσω και δεν ξέρω αν θα τον εμπιστευτεί ο Χιμένεθ.Και άλλη μια ερώτηση.Αν Λιβαγια Ολιβέιρα δεν συμφωνήσουν θα έχουμε 2 αδιάφορους... Συνέχεια ποδοσφαιριστές για 6 μήνες;Η απάντηση είναι 100% ναι γιατί δεν έχουμε πάρει απόφαση ποτε για ριζικές αλλαγές.Για δεξί μπακ ετοιμαστείτε για λαχείο...Να ναι καλά ο Μανολο αλλά αν δεν στηριχτει σε βάθος χρόνου θα έρθουν και τα κακά αποτελέσματα και η αμφισβήτηση

goten21gr - 18/1/2021 19:36

Δεξι μπακ θα παρουμε ή δεν εχουμε αναγκη ουτε εκει;

Certified_AEKG - 18/1/2021 19:47

Με 1 ασσιστ και 2 ολοσωστες μεταβιβασεις χρειαζομαστε αλλον νομιζεις;;;

ismael_blanco - 18/1/2021 20:49

χαχαχα γελάω μόνος μου 2 λεπτά (όσες και οι ολόσωστες μεταβιβάσεις)

SuperLigda - 18/1/2021 19:56

Μιχαλης μπακαγιοκο!

badnemesis40 - 18/1/2021 19:57

Δεν έχουμε ανάγκη, υπάρχει ο Παουλινιο

Oti_pei_o_mell - 18/1/2021 19:56

Θα δείτε τώρα με τον Απόλλωνα θα παίξει καλά ο ραντονια καί θά πουν ούτε δεξί Μπακ χρειαζόμαστε είμαστε πλήρης

EMPROS_AITE1924 - 18/1/2021 19:55

ενταξει στοπερ δεν παιρνουμε...μπακ ,εστω?

Serpico - 18/1/2021 19:35

Ο χνιντ δεν κάνει γ Ά εθνική

Andreas295 - 18/1/2021 19:51

Μπορώ να ρωτήσω σε ποιο παιχνίδι το έδειξε αυτό; Γενικώς πού ακριβώς απογοήτευσε ο Χνιντ; Εκτός του λάθος με Μπράγκα, πότε έδειξε ότι δεν είναι παίκτης Α Εθνικής;

ismael_blanco - 18/1/2021 20:55

3-4 παιχνίδια έχει παίξει, το ένα ήταν αυτό με την Μπράγκα, το άλλο ήταν που έστρωσε την μπάλα στον ΟΦΗ για να μας το βάλουν και το 3ο που κέρδισε το πέναλτι μεν στον ΠΑΣ αλλά δεν μπορούσε να πάρει κεφαλιά ούτε με αίτηση και φάγαμε 2 γκολ (να ναι καλά το ΒΑΡ!)

Andreas295 - 18/1/2021 22:39

Με τη Μπράγκα είχε κακή αντίδραση. Με τον ΟΦΗ δεν ήταν δικό του λάθος, αλλά δεν ήταν και η καλύτερη η αντίδρασή του. Συμφωνώ. Κάτι άλλο; Με ΠΑΟΚ ξεχάσαμε ότι καθάρισε μόνος του πάνω απ' τις μισές σέντρες του ΠΑΟΚ; Ξεχάσαμε στα Γιάννενα που πήρε την κεφαλιά και το πέναλτι και έσωσε τετ α τετ; Ξεχάσαμε σε πόσες και πόσες φάσεις έχει πάρει κεφαλιά σε επιθετικά στημένα; Πες μου δηλαδή αν στα παιχνίδια που αναφέρεις οι υπόλοιποι στόπερ ήταν καλύτεροι. Δεν έκανε λαθάρες ο Τσιγκρίνσκι, ο... Συνέχεια Σβάρνας και ο Νέντε; Να σου θυμίσω το τσαφ του Νέντε με Ζόρια στην Ουκρανία; Έκανε 1-2 ατομικά λάθη, όταν άλλοι έχουν κάνει 22 και μόνο αυτός μένει εκτός. Σύμφωνα με τα στατιστικά όσο έπαιζε ήταν ο κορυφαίος παίκτης μας στο ψηλό παιχνίδι, σε τέτοιο σημείο που είχε φτάσει τα στατιστικά του Βράνιες σε κερδισμένες κεφαλιές και κάποιες άλλες κατηγορίες. Αν τίθεται θέμα επαγγελματισμού είναι άλλο θέμα και δεν το γνωρίζουμε εμείς. Καθαρά αγωνιστικά, η απαξίωση του είναι τεράστιο λάθος.

Andreas295 - 18/1/2021 22:02

Με τη Μπράγκα είχε κακή αντίδραση. Με τον ΟΦΗ δεν ήταν δικό του λάθος, αλλά δεν ήταν και η καλύτερη η αντίδρασή του. Συμφωνώ. Κάτι άλλο; Με ΠΑΟΚ ξεχάσαμε ότι καθάρισε μόνος του πάνω απ' τις μισές σέντρες του ΠΑΟΚ; Ξεχάσαμε στα Γιάννενα που πήρε την κεφαλιά και το πέναλτι και έσωσε τετ α τετ; Ξεχάσαμε σε πόσες και πόσες φάσεις έχει πάρει κεφαλιά σε επιθετικά στημένα; Πες μου δηλαδή αν στα παιχνίδια που αναφέρεις οι υπόλοιποι στόπερ ήταν καλύτεροι. Δεν έκανε λαθάρες ο Τσιγκρίνσκι, ο... Συνέχεια Σβάρνας και ο Νέντε; Να σου θυμίσω το τσαφ του Νέντε με Ζόρια στην Ουκρανία; Έκανε 1-2 ατομικά λάθη, όταν άλλοι έχουν κάνει 22 και μόνο αυτός μένει εκτός. Σύμφωνα με τα στατιστικά όσο έπαιζε ήταν ο κορυφαίος παίκτης μας στο ψηλό παιχνίδι, σε τέτοιο σημείο που είχε φτάσει τα στατιστικά του Βράνιες σε κερδισμένες κεφαλιές και κάποιες άλλες κατηγορίες. Αν τίθεται θέμα επαγγελματισμού είναι άλλο θέμα και δεν το γνωρίζουμε εμείς. Καθαρά αγωνιστικά, η απαξίωση του είναι τεράστιο λάθος.

Andreas295 - 18/1/2021 21:42

Με τη Μπράγκα είχε κακή αντίδραση. Με τον ΟΦΗ δεν ήταν δικό του λάθος, αλλά δεν ήταν και η καλύτερη η αντίδρασή του. Συμφωνώ. Κάτι άλλο; Με ΠΑΟΚ ξεχάσαμε ότι καθάρισε μόνος του πάνω απ' τις μισές σέντρες του ΠΑΟΚ; Ξεχάσαμε στα Γιάννενα που πήρε την κεφαλιά και το πέναλτι και έσωσε τετ α τετ; Ξεχάσαμε σε πόσες και πόσες φάσεις έχει πάρει κεφαλιά σε επιθετικά στημένα; Πες μου δηλαδή αν στα παιχνίδια που αναφέρεις οι υπόλοιποι στόπερ ήταν καλύτεροι. Δεν έκανε λαθάρες ο Τσιγκρίνσκι, ο... Συνέχεια Σβάρνας και ο Νέντε; Να σου θυμίσω το τσαφ του Νέντε με Ζόρια στην Ουκρανία; Έκανε 1-2 ατομικά λάθη, όταν άλλοι έχουν κάνει 22 και μόνο αυτός μένει εκτός. Σύμφωνα με τα στατιστικά όσο έπαιζε ήταν ο κορυφαίος παίκτης μας στο ψηλό παιχνίδι, σε τέτοιο σημείο που είχε φτάσει τα στατιστικά του Βράνιες σε κερδισμένες κεφαλιές και κάποιες άλλες κατηγορίες. Αν τίθεται θέμα επαγγελματισμού είναι άλλο θέμα και δεν το γνωρίζουμε εμείς. Καθαρά αγωνιστικά, η απαξίωση του είναι τεράστιο λάθος.

Certified_AEKG - 18/1/2021 19:50

Λετε περιπαικτικα οτι σε λιγο θα μας πουν οτι υπολογιζεται και ο Βασιλαντωνο και αυτο που δεν καταλαβαινετε ή βασικα δεν βλεπετε, καθοτι αοματοι οι περισσοτεροι, ειναι οτι ισως ειναι ο μονος που θα το αξιζε...

Υ.Γ. να σας προλαβω οτι ¨μονο" 2 γκολ πουλησε φετος, ενω αλλοι σε 3 σεζον εχουν πουλησει 17+ αχμ αχμ...

Moschato21 - 18/1/2021 19:50

Τελευταια ευκαιρια για εναν παιχτη που κοστισε πολυ, αλλα 6 μηνες και λιγες συμμετοχες μετα φαινεται καμμενο χαρτι. Τωρα αν ειναι προβληματα χαρακτηρα, προσαρμογης, μανατζερικα ή διαχειρισης απο την ομαδα μεχρι τωρα δεν γνωριζω, αλλα εμπιστευομαι το διδυμο Χιμενεθ - Κονε ωστε να βρουν τροπο να τον προσεγγισουν και να τον αξιοποιησουν.

renaissance21 - 18/1/2021 19:46

σημασια εχει η ποιοτικα σε καθε θεση οχι η ποσοτητα.Θελουμε εναν στοπερ που να ξεκιναμε απο αυτον και μετα οι αλλοι 4

gertinho21 - 18/1/2021 19:45

ένα άγχος λιγότερο και για μας τους απαιτητικούς όσον αφορά τη μεταγραφική αδρεναλίνη...

MikraAsia1924 - 18/1/2021 19:43

Ok θετικο οτι μενει ο Χνιντ πιστεύω οτι εχει προσόντα καλα και θελει δουλεια ...αρνητικο οτι μαλλον δεν παίρνουμε αλλον κατι που πριν Χιμενεθ ηταν απαραίτητο. Εχουμε παιξει με 2 ομαδες χωρις σοβαρο φορ.. Ατρομητος Αρης ..και με δυο ομαδες χαμηλης δυναμικότητας Παναιτωλικό Λαμια.. δυστυχως φαινεται οτι θα βγουν συμπεράσματα απο αυτα τα ματς. Δεν συμφωνω.. Αν ομως μείνει αληθεια προτιμώ ο Τσιγκρινσκι να μείνει μονο για κανα κύπελλο η ώρα ανάγκης.. δεν μπορει πλεον και με τετοιο Λατσι η... Συνέχεια ΑΕΚ πρεπει να ποντάρει σε Λατσι, Νεντε, Χνιντ και μετα Σβαρνας και τελυταια επιλογη Χνιντ οχι να αρχίσουμε παλι την 11αδα από Τσιγκρινσκι δεν μπορει που δεν μπορει απουσιαζει συνέχεια και δεν δενει η αμυνα..

Για μπακ αριστερο δεξι και τερμα δεν το συζητώ.. ο Ινσουα ακομα και στην καλη μερα κανει πεναλτι με χερι πιανει την μπαλα αν ηθελε το εδινε ο διαιτητης δίνει δικαίωμα παίρνει κοκκινη.. και εχει ενα στιλ μη κολακευτικό για την Αεκ να το πω κομψά

John3299 - 18/1/2021 19:41

Συμφωνώ απόλυτα. Αν πάρουν στόπερ πρέπει να είναι κάποιος σαν τον Gamara.Αλλιως δεν υπάρχει κανένας λόγος.Με την ενεργοποίηση του Hnid έχεις 5 στόπερ 11αδας.Και είναι και πολλοί. Γιατί ο Lacci πρέπει να πάρει τουλάχιστον 10 ματς έως το τέλος της χρονιάς,και του χρόνου ένα βασικό δίδυμο Lacci,Nende δεν θα με χάλαγε καθόλου.Το παιδί είναι ατόφιο χρυσάφι.Το νού σας ρεμάλια !!!!χαχα

Andreas295 - 18/1/2021 19:41

Αν τίθεται θέμα επαγγελματισμού δεν το γνωρίζω και προφανώς αυτοί που αποφασίζουν βλέπουν την καθημερινή εικόνα του παίκτη που εμείς δεν την βλέπουμε. Όμως με καθαρά αγωνιστικά κριτήρια, η προσωπικά μου άποψη είναι ότι ο Χνιντ δεν είχε δείξει να υστερεί απ' τους υπόλοιπους. Ένα λάθος με τη Μπράγκα έκανε και αυτό ήταν όλο. Με ΠΑΣ πήρε το πέναλτι, έκοψε και τετ α τετ. Με όλες τις ομάδες ήταν καλός στα επιθετικά στημένα. Με ΠΑΟΚ καθάρισε 500 σέντρες του αντιπάλου με κεφαλιές όντας... Συνέχεια γενικά ο καλύτερός μας αμυντικός στο ψηλό παιχνίδι. Δεν έκανε τσαφ ποτέ απ' όσο θυμάμαι, σε αντίθεση με το Νέντε που έχει κάνει που και που γκέλες όπως πχ με Ζόρια, αν και είναι καλός αμυντικός. Επίσης πρέπει να τον δούμε και σε μια στιβαρή αμυντικά όμάδα όπως αυτή του Χιμένεθ Αν τίθεται λοιπόν θέμα επαγγελματισμού είναι άλλη ιστορία, αλλά καθαρά αγωνιστικά είμαι πολύ χαρούμενος που υπολογίζεται κανονικά.

ONLY21 - 18/1/2021 19:40

Καλά ! Τό έχουμε ξαναδεί το έργο .Μου αρέσει που πιστεύαμε ότι θα πάρουμε δεξί μπάκ στόπερ και τέρμα . Ούτε δεξί μπάκ θα πάρουμε . Να δείτε που αύριο θα μαs πούν ότι υπολογίζουν τον βασιλαντωνόπουλο κανονικά ! Δεν αλλάζει τίποτα σε αυτήν την ομάδα .Μια ζωή τα ίδια . Αs είναι καλά ο Μανόλο που ανασταίνεί και πεθαμένουs !

ismael_blanco - 18/1/2021 19:39

Πολύ φοβάμαι ένα μελλοντικό άρθρο που θα αναφέρει: "Υπολογίζεται κανονικά ο Βασιλαντονώπουλος σε συμφωνία Χιμένεθ - διοίκησης. Δεξί μπακ θα αποκτηθεί μόνο ένας ηγέτης για να βοηθήσει τους νεαρούς (30χρονους) μπακ της ΑΕΚ να εξελιχθούν" και το δεξί μπακ θα είναι και κανένας 40 χρονών για να είναι και πιο έμπειρος από τους υπάρχοντες.

bill - 18/1/2021 19:38

Χαχαχαχαχα!!!!!!!

SanktPauli21 - 18/1/2021 19:38

Αρχικα δυσανασχετησα, γιατι λε δε γινεται να εχεις Μαλντινι η τιποτα αλλα ενταξει τι να πω. Εχουμε τοσα παλτα, αν δε καταφερεις να αποδεσμευσεις συμβολαια δε γινεται να φορτωθεις κ αλλα. Κ αν χτυπα ξυλο δε σου βγει τι θα τους κανεις ολους αυτους. Οπως τοσα χρονια ημασταν φορτωμενοι με 10 αρια και τους βαζαμε να παιζουν οπου να ναι. Καλα ακομα γινεται αυτο αλλα στην αμυνα δε παιζει. Μακαρι να μην εκτεθουν κ αν εκτεθουν οπως στο καραισκακη στο βολο κλπ να παρει την ευθυνη αυτος που ψαχνει τον... Συνέχεια νεο Πουγιολ. Η παναγια να φυλαει.

mixalis_f - 18/1/2021 19:36

Αρα συμπερασματικά θα γίνει αυτό που είπε ο Κώστας στο πρωί στο ραδιόφωνο. Είμαστε σε περίοδο καλής ψυχολογίας και σε τέτοιες περιόδους όπως και παλιότερα που γινόταν οι μεταγραφική υπέρβαση πιθανά να γίνει και τώρα. Κρατήσαμε και τον Χνιντ! Τι άλλο θέλετε δηλαδή;;;;

Ελπίζω να βγω λάθος άλλα η " μετάφραση" αυτής της πληροφορίας για μένα σημαίνει ότι δεν... θα βρούμε τον επόμενο Τσιγκ σε αυτή τη μεταγραφική περίοδο

AlBandy21 - 18/1/2021 19:35

Να βγούμε να το πανηγυρίσουμε σα μεταγραφή δλδ; Για αυτό δε θα πάρουμε στόπερ;... επίσης το δεν είναι 100% επαγγελματίας, αλλά δεν έχει κάνει αυτό ή το άλλο...τι λοιπόν; περίεργα πράγματα

PerseasZ - 18/1/2021 19:35

Δε πουλάμε Λιβαγια κ ολιβειρα

Άρα δεν έχουμε για μεταγραφές.

Δε το πιστεύω τι πάμε να κάνουμε.

Θες απλά 2 υπερβάσεις στο δεξί μπακ και στο στόπερ ώστε το καλοκαίρι να μένουν ακόμα 2-3 κινήσεις για να φτιάξεις την ομάδα της αγιασοφιας.... Συνέχεια
Κριμα

htheod - 18/1/2021 19:33

Ο Μανόλο σπάνια κάνει αλλαγές στους κεντρικούς αμυντικούς αν είναι υγιείς και αυτό έχει νόημα αφού αποκτούν ομοιογένεια και δεν καταπονούνται ιδιαίτερα λόγω θέσης.


Όταν και άν μπει ο Χνίντ η άμυνα (συνολικά) θα είναι δεμένη και θα αποδώσει και ο ίδιος.

Costas68 - 18/1/2021 19:33

Να τον δουλέψει ο Μανόλο και θα γίνει μια χαρά σκύλος στην άμυνα, και αν μείνει ελεύθερος ο ψυχοπαθής ας τον πάρουμε

Zoul - 18/1/2021 19:33

Συμφωνω με το να υπολογιζεται. Διαφωνω με το αν βρει. Αν θελεις να βρεις, βρισκεις. Αν δεν θελεις δεν βρεις, δεν βρισκεις. Γι' αυτο υπαρχουν οι scouters και οι Τεχνικοι Διευθυντες...

Fernado_Navas - 18/1/2021 19:32

Ελπίζω ακόμα και εάν βγάλει «μάτια» ο Ραντόνια (στον αγώνα του κυπέλλου της Τετάρτης) να πάρουμε έστω ένα δεξί μπακ που να ξέρει μπάλα... ΜΟΝΑ ΑΕΚάρα

Certified_AEKG - 18/1/2021 19:30

Αυτα ειναι! Ολοι υπολογιζονται και ολοι εχουν επανελθει στις καλες εμφανισεις!

Μαλλον ο Βασιλαντωνο εφταιγε για την καταντια του Νοεμβρη-Δεκεμβρη..........

21SPV21 - 18/1/2021 19:29

Αυτό το "θα πάρουμε μόνο αν βρούμε κάτι αξιόλογο" το ακούμε σε κάθε μεταγραφική περίοδο. Και περιέργως σε ολόκληρη την υφήλιο δεν υπάρχει κανείς που να μας κάνει..

italosaektzis - 18/1/2021 19:27

δεξί Μπακ έπρεπε να είναι στα Σπατα από την Πρωτοχρονιά.Πήγε 18 ο μήνας και ακόμα να φανεί.Στα στόπερ φωνάζει ότι θελουμε ενίσχυση,διοτι ο Τσιγκρινσι τραυματίζεται πολύ συχνά,και ο Σβάρνας είναι λίγος για ΑΕΚ.Και για να προλάβω μερικούς,ναι έχει βελτιωθεί στα τελευταία παιχνίδια αλλά παίχτης επιπεδου ΑΕΚ δεν ήταν και δεν είναι.Δυστυχως αντιλαμβάνομαι ότι και αυτή την μεταγραφική περίοδο θα έχουμε μια από τα ίδια.

badnemesis40 - 18/1/2021 19:26

Ok, καταλάβαμε....

ΕΠΟΜΕΝΟ