Quantcast
83 ΣΧΟΛΙΑ

ORIGINAL 21: Δεν είμαστε αχάριστοι, αλλά δεν είμαστε και απαθείς

Διαβάστε την ανακοίνωση της ORIGINAL

Με ανακοίνωσή της η ORIGINAL, το βράδυ της Πέμπτη και μέσω του προφίλ της στo facebook, αναφέρεται στη χθεσινή της κίνηση διαμαρτυρίας. Η ανακοίνωση αναφέρει: 

Εικοσιτέσσερις και κάτι ώρες έχουν περάσει από τον τρόπο διαμαρτυρίας που επιλέξαμε να κάνουμε για τα αγωνιστικα κακώς κείμενα και διοικητικά λαθη που ταλανίζουν αυτή την στιγμή την ΑΕΚ. Και τι δεν έχουμε ακούσει, και τι δεν έχουμε διαβάσει...
Χωρίς κανένα ίχνος απολογίας, τοποθετούμαστε μόνο για τον κόσμο της ΑΕΚ , τον πατέρα μας, τον αδερφό μας, τον φίλο μας... :
Σιχαμένα ΑΡΔάκια, από χτες η πουλημένη σας πένα γράφει για να περάσει στον κόσμο το γιατί η κριτική στον Μελισσανίδη έγινε από τον ιερό χώρο του γηπέδου και δεν υπήρχε σεβασμός σε κάτι που αυτός δημιούργησε...
Ναι, θα συμφωνήσουμε με το δεύτερο, αυτός μπήκε μπροστά, αυτός το φτιάχνει : αυτό είναι γεγονός αδιαπραγμάτευτο και αδιαμφισβήτητο από όλους. Μόνο που στα γραφόμενα και στα λεγόμενά σας τεχνηέντως ξεχάσατε να αναφέρετε πως δίπλα στον Μελισσανίδη ήταν η ORIGINAL με αγώνες στους δρόμους, στα διοικητικά συμβούλια, ανάχωμα στην κάθε τρικλοποδιά που έβαζε ο τότε δήμαρχος για την κατασκευή του γηπέδου, με δεκάδες προσαγωγές, συλλήψεις και δικαστήρια αδερφών μας, την ώρα που ο δικός σας αγώνας ήταν να παίρνετε κανά γνωστό τηλέφωνο να μάθετε κανα νέο, να το βγάλετε σαν αποκλειστικό. Δεν μπορείτε να μιλάτε λοιπόν εσείς για σεβασμό στον χώρο.
Προσπαθείτε ξανά τεχνηέντως να περάσετε στον κόσμο το λάθος της ORIGINAL παραβλέποντας βέβαια ότι εν μέσω γενικού λοκντάουν, αν ανηφορίζαμε για το ΟΑΚΑ 300 άνθρωποι, σήμερα δεν θα ήταν πρώτο θέμα το Καπιτώλιο και θα είχατε και την αβάντα να μιλάτε για επεισόδια και αίμα που τόσο πουλάει. Αλλά δεν σας κάναμε την χάρη, το πανό διαμαρτυρίας μπήκε εκεί που έπρεπε δεδομένων των περιστάσεων... στο ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ.
Φυσικά δεν είναι το μοναδικό γήπεδο στον κόσμο και δη στην Ελλάδα που οπαδοί διαμαρτύρονται και κάνουν κριτική στην εκάστοτε διοίκηση. Έχει γίνει άπειρες φορές αλλά εσείς σήμερα ανακαλύψατε την Αμερική, λες και το κάθε γήπεδο δεν είναι χώρος "ιερός" για την κάθε ομάδα, για τον κάθε οπαδό. Εκτός και αν πιστεύετε ότι όλα τ’ άλλα δεν είναι γήπεδα, είναι στάνες με πρόβατα και στην σουίτα τους ειναι ο τσομπάνης. Τότε ναι, μαζί σας έχετε δίκιο.
Ε ρε ΒΕΡΓΑ που θέλετε...
Σιχαμένα ΑΡΔάκια, έχετε και άποψη για το περιεχόμενο του πανό... γιατί σύγκριση με τον Ιωνικό, ποίος ο λόγος για να το χρησιμοποιήσουν...
Ρε τραγελαφικοί, αυτά θέλαμε να δείξουμε, ότι δεν μπορεί να υπάρχει σύγκριση με τον Ιωνικό, που προφανέστατα δεν είναι τυχαία η επιλογή του, προφανέστατα είναι η ομάδα της γειτονιάς του Μελισσανίδη, προφανέστατα θέλαμε να τονίσουμε ότι η ΑΕΚ δεν μπορεί να διοικείται με τον τρόπο που διοικείται μια ομάδα γειτονιάς.
Αδερφέ ΑΕΚΤΖΗ, είναι σεβαστή η κάθε άποψη σου, είτε ειναι θετική είτε αρνητική. Για εμάς στο τέλος της ημέρας πάντα θα είμαστε αδέρφια, θα χαιρόμαστε μαζί στη χαρά, θα λυπόμαστε μαζί στη λύπη και ας μας τρελαίνεις καμιά φορά όταν λες η ORIGINAL γιατί δεν μιλάει, που ειναι; τα παίρνει; φοβάται; ...και όταν μιλάει να λες αυτοί τώρα γιατί μιλάνε, διοίκηση ασκούν;
Αδερφέ ΑΕΚΤΖΗ, δεν σηκώνουμε το τσεκούρι του πολέμου στον Μελισσανίδη και σε κάθε Μελισσανίδη. Πονάει να χωριζόμαστε σε Μελισσανιδικούς και αντι-Μελισσανιδικούς, σε Μανταλικούς και αντι-Μανταλικούς, ΔΕΝ έχουμε εμφύλιο στην ΑΕΚ, μόνο με ΕΝΩΣΗ θα την δούμε να μεγαλουργεί.
Αδερφέ, δεν είμαστε αχάριστοι αλλά δεν μπορούμε να είμαστε και απαθείς. Είμαστε οι πρώτοι που θα χειροκροτήσουμε τον Μελισσανίδη στο σωστό, είμαστε οι πρώτοι που θα τον κράξουμε στο λάθος, με γνώμονα και μονο την αγνή αγάπη, την ανιδιοτέλεια και την τρέλα μας για την ΑΕΚ... όπως εσύ αδερφέ!
Πάρτε το χαμπάρι όλοι: Η ORIGINAL δεν μπορεί να φιμωθεί από κανέναν, έχει άποψη, έχει κρίση, έχει φωνή, είναι ελεύθερη. Δεν χαρτζιλικωνόμαστε, δεν λέμε ό,τι είναι να πούμε για να γίνουμε αρεστοί σε κανέναν.
Δεν μας κρατάει κανείς από πουθενά. Με κόντρα τον καιρό, κρατάμε την οπαδική σημαία ψηλά, είμαστε ενωμένοι μια γροθιά, μια ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ και είμαστε περήφανοι για αυτό.
Αγαπάμε παθολογικά την ΑΕΚ και το μόνο που θέλουμε είναι να την βλέπουμε ψηλά... όπως εσύ αδερφέ!

Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Alastor - 8/1/2021 18:39

Αθλιο πανό αθλίων !!!!!

Germanos1966 - 8/1/2021 02:18

Η ανακοίνωση θυμίζει.....Indymedia!

toni savefski r21 - 8/1/2021 18:28

Κι εσενα οι αποψεις σου δημοκρατια της Βαϊμαρης...

Thanasen - 8/1/2021 17:05

Αν ημουν ο προεδρος θα σας ειχα αφησει ετσι οπως ειναι το γηπεδο πραγματικα αυτο αξιζετε

R21_AEK - 8/1/2021 12:57

Παιδια για δειτε τι λεγανε οι γαυροι για τον Κοκκαλη οταν η ομαδα τους πηγαινε χαλια και τι λεγανε τα τελευταια χρονια πριν φυγει και την δωσει στον Μαρινακη λεγανε πολυ χειροτερα πραματα οποτε αυτα που ειπαν οι οργανωμενοι να μην αρεσαν σε μερικους αλλα τι να εκαναν να μην λεγανε τιποτα για να λενε μερικοι οτι η R τα παιρνει και δεν μιλαει?3 χρονια εχουμε καταντησει ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ κυριολεκτικα 4 χαμενοι τελικοι χωρις να βαλουμε ΓΚΟΛ με κατεβασμενα τα χερια -20 απο την κορυφη στην Ευρωπη... Συνέχεια ρεζιλι και στα ντερμπι σε 25 παιχνιδια 3 νικες και αλλαγες προπονητων 4.Αν αυτο δεν ειναι αγωνιστικο ξεβρακωμα τοτε τι ειναι πειτε μας και εμας να ξερουμε.

ckoufogiannis - 8/1/2021 15:31

Κομπάρσος και να είσαι φιναλίστ σε 4 τελικούς...Δεν γίνεται ρε φίλε! Αν ήσουν κομπάρσος, θα αποχωρούσες από τον πρώτο γύρο... θέλετε και τα λέτε ή σας ξεφεύγουν;

Η ορίτζιναλ δεν είναι πλέον αντιπροσωπευτική της αγνής αγάπης του ενωσήτικου λαού.

Αγαπάνε μόνο το πάθος τους που οδήγησε σε ουκ ολίγες τιμωρίες την ομάδα. Αγαπάς και τις συνέπειες να τις πληρώνει η ομάδα και ο απλός φίλαθλος, που για τα πιστεύω σας, του στερείται το γήπεδο....;... Συνέχεια
Προς τί όλο το πανηγύρι προχθές;

Στην Αγιά Σοφιά θα τα σπάτε πάλι ;

Όλα εκ του αποτελέσματος... ας βγαίνετε στην αρχή της σεζόν να κρίνετε ποδοσφαιρικά την ομάδα ! Τότε που υποθετικά, είμασταν ομαδάρα...!

Είστε η πάρτη σας και μόνο!

R21_AEK - 8/1/2021 16:38

Γενικα απο τοτε που ανεβηκε η ομαδα στην 1 κατηγορια αγωνιστικα εχει αποτυχει μονο το 18 ειδαμε κατι και αντι να στηριχτει η ομαδα αυτη και να ενισχυθει διαλυθηκε οπως εγινε και το 2008 τοτε με τον Ντεμη που διελυσε ολη την πρωταθλητικη ΑΕΚ διωχνοντας βασικους παιχτες εκεινης της ομαδας.

kostas2015 - 8/1/2021 14:31

ΚΑΙ ΞΑΦΙΝΙΚΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΛΤΣΙΔΗΣ..ΤΕΛΙΚΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ.. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΑΥΤΟ... Η ORIGINAL EINAI TAYTIΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΕΚ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΥΣ ΓΡΑΦΟΝΤΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΧΑΣΜΟΥΣ.

RS71 - 8/1/2021 00:29

Προς το καρκίνωμα του οργανισμού ΑΕΚ

Το 2005 κανατε με τον αρχηγό σας το Χατζημούσια ένα τραγικό λάθος , που αφορούσε το γήπεδο της ΑΕΚ.( και το γραφω γιατι καποιος εγραψε τι εχει κάνει η original για το γήπεδο ).

Το 2021 προσπαθείτε να επαναλάβετε το ίδιο λάθος.

Το ξαναγράφω , μην τυχον και στραβώσει ο πόντιος και αφήσει το γήπεδο γιαπί και δεν θα μπορέσετε να... Συνέχεια βαλετε ούτε τους μεντεσέδες.

Fyllou - 8/1/2021 11:35

Σωστός

toni savefski r21 - 8/1/2021 18:33

Σωστος λεει ο αλλος με αβαταρ Ντεμη..........

ugly21 - 8/1/2021 13:48

Και μόνο από την λέξη "καρκίνωμα" που χρησιμοποιείς για ΑΕΚτζηδες σου αξίζουν θερμά συγχαρητήρια. Η Original το 2005 ψήφιζε ότι υποστήριζε τότε η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου της ΑΕΚ δηλαδή δαγκωτο Ντέμη Νικολαΐδη. Άσε λοιπόν τίς εντυπώσεις. Εσύ τι ψήφισες εκείνη την ημέρα; Δεν φαντάζομαι να μην ήσουν μέλος στην ερασιτεχνική και να μην είχες δικαίωμα ψήφου ; Λάθος της αλλά λάθη δεν κάνουν μόνο οι ανύπαρκτοι.

RS71 - 8/1/2021 15:07

Ugly 21 λαδι λαδι και απο τηγανίτα τιποτα. Ρωτησε το φιλο σου , τον αρχηγο σου τι ειχε μιλησει με τον Μελ στο δωματιακι.

victor21R - 8/1/2021 09:56

Αυτός είναι ο φόβος σας μερικών δηλαδή? Μην στραβωσει ο Μελισσανίδης και αφήσει το γήπεδο γιαπι?? Σταματήστε να είστε τόσο φοβικοι. Σκεφτείτε λίγο λογικά και θα καταλάβετε ότι δεν υπάρχει τέτοια πιθανότητα...

AntonisPapanikolaou - 8/1/2021 11:45

"Εκτός και αν πιστεύετε ότι όλα τ’ άλλα δεν είναι γήπεδα, είναι στάνες με πρόβατα και στην σουίτα τους ειναι ο τσομπάνης. Τότε ναι, μαζί σας έχετε δίκιο."

ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ...

Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ , Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ "ΘΡΥΛΙΚΟΥ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ " ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΑΜΩΝΩΝ ΤΟΥ...... Συνέχεια
ΠΟΣΟ ΑΛΛΑΞΕΣ... ΠΟΣΟ ΑΛΛΑΞΑ ...

johnsot - 8/1/2021 12:04

AntonisPapanikolaou καλή η καζούρα αλλά για άλλη μια χρονιά είσαι μίλια πίσω τους και τρώς 3αρες για πλάκα. Καλά τα σχόλια εσωτερικής κατανάλωσης αλλά ας δούμε και την πραγματικότητα

Fotakos69 - 8/1/2021 13:13

Αυτό αναιρεί το ποιόν του ιδιοκτήτη και τα μέσα που χρησιμοποιεί για να είναι μπροστά από τους άλλους ή αναιρεί το ότι ελέγχει από τα ουρητήρα του Δήμου Πειραιά μέχρι και το τελευταίο σύνδεσμο τη θύρας στα 4 ( γιατί εκεί στα 4 κάθονται εδώ και χρόνια) ? Εκτος κι αν δεν ισχύει αυτό που γράφω και είναι καθαρά με τα αγωνιστικά κριτήρια και μόνο μπροστά από τους άλλους όποτε να πάω πάσο ..Αλλά επειδή όλοι νομίζω θυμόμαστε (Ή ΞΕΧΑΣΑΤΕ ? ) κάτι κάμερες που όλως τυχαίως διαγράφηκε το υλικό τους... Συνέχεια για να μην έρθει κανένας υποβιβασμός ή κάτι υποθέσεις για στημένα που κράτησαν χρόνια μέχρι να επέλθει παραγράφη για κάποια κακουργήματα και μέχρι να βρεθεί εισαγγελέας που θα ζητάει και απόδειξη εξόφλησης να έχουν υπογράψει όσοι τα πήραν ,ενώ πριν κάτι χρόνια κάποια Καβάλα και κάποιον Ολυμπιακό Βόλου τους καθάρισαν και τους διέλυσαν σε μια νύχτα ΜΕ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ μόνο περί στημένων, όπως έκαναν και στην Ιταλία με μια Γιουβέντους,οπως κάνουν τα κράτη που υπάρχει δικαιοσύνη με όρχεις και όχι το αντίθετο.Μηπως να πουμε και μπράβο του μάγκα για όλα αυτά ή για αυτά που ζουμε ξανά με τις ομάδες δορυφόρους και τον σκουληκαρη ?Όχι φιλε μου δεν θα αναγνωρίσω ποτε και δεν θα πω ποτέ ότι η πραγματικότητα είναι αυτό που κάνει ο γαυρος ,είτε του βορρά είτε του νότου,γιατί τα ίδια κάνουν..Μα ποτέ όμως γιατί ποτέ δεν θέλω η ΑΕΚ να φτάσει να έχει μοτό το "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα"..Το ότι αγωνιστικά έχουν μια καλή ομάδα δεν θα γίνει η κολυμπήθρα του Σιλωαμ για να ξεχάσουμε τα υπόλοιπα και το πώς έχει φτάσει να έχει μια καλή ομάδα..

johnsot - 8/1/2021 14:16

παρα πολύ σωστά όλα, όμως σε τι εξυπηρετεί το να παίρνουμε ένα απόσπασμα της ανακοίνωσης της ορίτζιναλ για να αναφερθούμε στον γαύρο όταν το νόημα της συζήτησης είναι το αν ασκήθηκε ορθώς κριτική στον Μελ και απο το σημείο που έγινε αυτή η κριτική. Για τα χάλια μας αυτή την στιγμή μείς ευθυνόμαστε κανείς άλλος

Hunter461 - 8/1/2021 12:01

Θα ήθελα να θυμίσω ότι έχουμε επιτέλους το γήπεδό μας στη Νέα Φιλαδέλφεια υπό κατασκευή, και επίσης ένα ευρωπαϊκών προδιαγραφών προπονητικό κέντρο με εγκαταστάσεις και γήπεδα όπως αξίζει σε ένα μεγάλο club.

Κάνοντας μια αναδρομή στο πρόσφατο παρελθόν δεν θυμάμαι να αποκόμισε η ομάδα πολλά από τους αγωνιστικούς αγώνες της Original… μάλλον ζημιά με τιμωρίες έδρας σε ευρωπαϊκούς αγώνες μετά από... Συνέχεια μολότοφ, πανό για ραντεβού με οπαδούς, και επεισόδια σε τελικούς κυπέλου που σε καμιά περίπτωση δεν τιμούν ή βοηθούν το σύλλογο.

Επίσης θυμηθείτε ότι ο Μελισανίδης είχε πει ότι το όνειρό του είναι η ΑΕΚ στο μέλλον να είναι αυτάρκης να μην έχει ανάγκη κανένα Μελισανίδη και αυτό προσπαθεί να κάνει

anemos777 - 8/1/2021 07:47

Έχω την εντύπωση (μακάρι να διαψευστώ ) ότι κάτι πολύ άσχημο ξεκίνησε για την ΑΕΚ. Ο Μελ, λόγω χαρακτήρα, δεν θα το αφήσει αυτό να πέσει κάτω... Και σίγουρα στην ΑγιαΣοφιά δεν θα θελήσει (όπως όλοι μας) καταστάσεις τύπου μαχών με την αστυνομία στα ημίχρονα που θα φέρνουν τιμωρίες και καταστροφές στο νέο γήπεδο....

Πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να σκεφτεί να.... περιορίσει - αποκλείσει την παρουσία κάποιων στο... Συνέχεια γήπεδο... Ε τη συνέχεια την φαντάζεστε...

Fyllou - 8/1/2021 11:37

Και πολύ καλά θα κάνει

aek_are_for_ever - 8/1/2021 11:12

Πόσο εύκολο είναι άραγε να φτιάχνεις γήπεδο, (χωρίς δανεισμό) προπονητικό κέντρο, και ταυτόχρονα να διατηρείς ομάδα με μεγάλα συμβόλαια που θα κάνει πρωταθλητισμό όταν μάλιστα ως παρελθόν έχεις μια πτώχευση κι έναν υποβιβασμό που προήλθαν από λάθη διοικήσεων που προσπάθησαν να ξοδέψουν ασύστολα συμμετέχοντας σ΄εναν αθέμιτο ανταγωνισμό με τον γαύρο του Κόκκαλη και του Μαρινάκη που επι 25 χρόνια παντελόνιαζε εκατομμύρια απ' το CL?? Δεν γίνονται όλα μαζί ούτε απ΄την μια στιγμή στην... Συνέχεια άλλη. Θεωρώ πως μέχρι τώρα έχουν γίνει αρκετά προς τη σωστή κατεύθυνση και σίγουρα μπορεί να έγιναν και λάθη. Όλους μας πονάει όταν η ομάδα δεν είναι στα καλά της. Η ομάδα ακόμα και για λόγους F.F.P. δεν μπορεί να χαλάει περισσότερα απ' όσα βγάζει. Πέρα απ' όλα αυτά όμως άλλη είναι η δουλειά της διοίκησης και άλλη των οπαδών όποιοι κι αν είναι αυτοί. Υπήρξαν διοικήσεις που κατέστρεψαν ομάδες και τις διέλυσαν κυριολεκτικά όπως και οργανώσεις οπαδών που με την τακτική τους οδήγησαν ομάδες σε μαρασμό. Ας είμαστε προσεκτικοί όλοι γιατί δεν θα υπάρχει πάντα ο από μηχανής θεός.

AntonisPapanikolaou - 8/1/2021 11:11

"Εκτός και αν πιστεύετε ότι όλα τ’ άλλα δεν είναι γήπεδα, είναι στάνες με πρόβατα και στην σουίτα τους ειναι ο τσομπάνης. Τότε ναι, μαζί σας έχετε δίκιο."


ΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ...... Συνέχεια
ΠΟΣΟ ΑΛΛΑΞΕΣ...ΠΟΣΟ ΑΛΛΑΞΑ...

ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ ΚΙΤΡΙΝΑ...ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ ΜΑΥΡΑ...

Fyllou - 8/1/2021 10:59

Οκ ρε παιδιά όλοι μαζί να μην δημιουργείτε ένταση.

alex21xas - 8/1/2021 10:13

Καλημερα αδελφια !!Νομιζω η θεση τις ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ηταν σαφης ,αναγνωρισε τον αγωνα για τη κατασκευη του γηπεδου του Προεδρου αλλα και τις αναφορας για τον Ιωνικο,και εγω αρχικα στραβωσα αλλα νομιζω με καλυψαν,κανεις στο απυροβλητο θεσεις και αποψεις ειναι στο πλαισιο τις Δημοκρατιας και του ελευθερου λογου,φυσικα ο Προεδρος αγαπα την Ομαδα ενοοειτε χωρις αυτον δεν θα βλεπαμε γηπεδο ποτε,αλλα στο θεμα διαχειρησης ομαδας και επιλογων εχει κανει πολλα λαθη!!Παμε γερα δεν χαθηκε... Συνέχεια τιποτα ,μεταγραφες 3-4 και ολα θα πανε καλα!!

baggelis37 - 8/1/2021 10:56

Εμενα παλι συγνωμη δεν με καλυβη πια τίποτα δεν ειναι ετσι τα ίδια κάνανε με τον Ντέμη και έπαψε ο άνθρωπος να ασχωλειται που ακούστηκε να απολογιται ο Ντέμης για τα ΑΕΚΤΖΙΔΙΚΑ φρονηματα αχρηστο προεδρο τον βγάλανε καλος παικτης αλλα στην διοίκηση χαλια πιοι ειστε ολοι εσεις επιτελους που προσβαλετε αξιοπρεπειες του καθενα? Γι αυτό κάθετε μακριά θα μπει ο άνθρωπος στην χαβρα ιουδαιων ετσι και ο μελισαν μια φορα δεν άντεξε τα είπε σε συντευξη εχω μπλεξει με όλους αυτούς τους... Συνέχεια ΤΡΕΛΛΟΥΣ και το κακό είναι ότι είναι μέσα στην ΑΕΚ τώρα καληφτηκα και στο τέλος να ξέρεις θα κάνω μαζεψω μερικους θα πάρω και ένα πάνω θα κάθομαι οισω απο καθε διαμαρτηρια σας και θα γράφει ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ!!

Manos_AEK21 - 8/1/2021 07:58

Λίγος σεβασμός δεν βλάπτει σε αυτόν τον νοικοκύρη άνθρωπο που λέγετε Δημήτρης Μελισσανιδης που πήγε και τα έβαλε με όλο αυτό το βρώμικο σύστημα για να μας φτιάξει αυτόν τον υπέροχο ναό χωρίς δάνεια χωρίς να χρωστάει πουθενά σαν ΑΕΚ σε αυτόν τον άνθρωπο που έδωσε ζωή - ελπίδα και μέλλον στην ΑΕΚ και στον κόσμο της......

Είναι δικαίωμα της Original21 να κάνει την οποιαδήποτε διαμαρτυρία αλλά όχι μέσα στην υπό κατασκευή... Συνέχεια Αγία Σοφία γιατί ήταν πολύ άσχημο... Ήτανε φάουλ αυτό από την Original21.....

johnsot - 8/1/2021 10:01

Δεν είναι φάουλ φίλε Μάνο γιατι:

1. Είχε τον συμβολισμό ότι φτιάχνεις το γήπεδο αλλά έχεις παραμελήσει το αγωμιστικο

2. Έγινε με ειρηνικό και κόσμιο τρόπο.

3. Πήρε έκταση το θέμα και συζητήθηκε που διαφορετικά ίσως να μην γινόταν.

4. Πείραξε τον Μελισσανιδη και είναι καιρός να πειράξουμε τον Μελ σαν οπαδοί μπας και ξεφύγουμε... Συνέχεια από την κακομοιριά του κομπαρσου και της φαπας από τον γαυρο

Σωστά έπραξε κατ εμέ η ορίτζιναλ απλά για μένα στην ανακοίνωσε που δημοσίευσε έπρεπε να αναλύσει τα λάθη του Μελ και όχι να προβεί σε ανούσιες, επιθετικές δηλώσεις γενικού περιεχομενου

DOC_TOR - 8/1/2021 09:53

Ανακοίνωση απείρου κάλλους. Copy paste ετικέτες σε επαγγελματίες δημοσιογράφους (αλήθεια οι συντάκτες της ανακοίνωσης τι επαγγέλονται;), αναφορές σε "πουλητάρια" και "βέργες", ξεβράσματα μιας ομάδας ανθρώπων που η ΑΕΚ είναι μόνο το ΠΡΟΣΧΗΜΑ και όχι η αιτία για ότι κάνουν και ότι λένε. Η απόλυτη παρακμή του πραγματικά μεγάλου και άξιου οπαδικού κινήματος που υπήρξε μέχρι τα 80s.

Pan_21 - 8/1/2021 09:25

Δηλαδή εάν βγω εγώ και πω ότι ο Ντέμης ήταν από τα καλύτερα πράγματα που έχουν συμβεί στην ΑΕΚ θα σεβαστείτε την άποψη μου η θα με βρίσετε;

victor21R - 8/1/2021 09:49

Καταρχάς σε ποιους απευθύνεσαι? Η original δεν είναι ένα πρόσωπο. Ο καθένας έχει την άποψη του. Αν ρωτάς εμένα θα σου πω ότι τον Ντέμη τον έχω ακόμα φωτογραφία πάνω από το κρεβάτι μου!!! Θα είναι πάντα ο ήρωας των παιδικών και εφηβικών μου χρόνων...!!

RS71 - 8/1/2021 09:34

Pan 21 ο κάθε παραγοντας κρίνεται από τα έργα του

NEAKIOSNEWS - 7/1/2021 22:29

Σεβασμό στο Μελισσαν, χαρις αυτόν είμαστε πάλι στη. Α ΕΘΝΙΚΉ, ΘΥΜΗΘΕΊΤΕ που ήμασταν πριν 7 χρόνια, θυμηθείτε τον αγαπούλα με τα 21,5 δις που έφαγε, τον τροχανα τα πέτρινα χρόνια και την χρεωκοπία, ο Μελισσαν μας ανέβασε τρένο στην Α εθνική, πήραμε πρωτάθλημα κύπελο, πήγαμε τσου λου και γιουροπα, θα έχουμε το καλύτερο γήπεδο της χώρας, με μια εξυγιασμενη ΠΑΕ,, χωρίς χρέη και. Με πλεόνασμα 3.000.000 ευρώ προ φόρων, η μοναδική ομάδα στη χώρα και 158 η στο πλανήτη με κέρδη, στο αγωνιστικό κομμάτι ενώ... Συνέχεια έδωσε χρήματα δεν του βγήκαν οι παίκτες, τιμή που έχουμε αυτό. Τον άνθρωπο στην ομάδα, σεβασμός!!!!!! Τίγρη δείξε τα δόντια σου.

eagle_kan - 8/1/2021 06:43

Εσύ φίλε μου με όλο το σεβασμό είσαι ικανοποιημένος από το γεγονός ότι είσαι σχεδόν πάντα Δεκέμβριο μήνα εκτός πρωταθλήματος; Ότι η ομάδα παραπαίει αγωνιστικά και τρώει τριάρες στα ντέρμπι; Ότι εκ του αποτελέσματος διαφαίνεται ότι δεν έχει σωστό προγραμματισμό αλλάζοντας κάθε λίγο τους προπονητές, παίκτες, τεχνικούς διευθυντές, υπεύθυνους ακαδημιών και όποιον άλλο θες που η ίδια η διοίκηση επιλέγει κάθε φορά και μάλιστα κάνοντας ανακύκλωση προσώπων σε αρκετές... Συνέχεια περιπτώσεις; Που η ομάδα έχει αρκετούς παίχτες που κανονικά δεν αξίζουν να φοράν την δοξασμένη αυτή φανέλα αλλά τη φοράν απλά επειδή δεν κοστίζουν ακριβά. Ο Μελ ξεκάθαρα φτιάχνει το γήπεδο, μπράβο του αλλά αγωνιστικά διατηρεί την ομάδα στην τριτοτέταρτη θέση και αυτό πονάει παρα πολύ είτε το θελεις είτε όχι. Κανένας μα κανένας δεν μπαίνει πάνω από την ΑΕΚ οποίος και να είναι αυτός. Θα πω μπράβο στα παιδια της Original αλλά και αυτοί έχουν κάνει λάθη για μένα όπως να διώξουν τον Μπάγεβιτς. Από τότε που έφυγε η ομάδα παραπαίει οργανωτικά. Έπρεπε τότε να βάλουν και αυτοί την ΑΕΚ πάνω από τον εγωισμό τους...Δεν λέω ότι αυτό φταίει για την κατάσταση αλοιμονο απλά λέω ότι όλοι κάνουμε λάθη και η κριτική είναι ευπρόσδεκτη. Αυτή τη χρονική στιγμή τα λάθη γίνονται από τον Πρόεδρο και πρέπει να του ασκούμε κριτική γι αυτό είμαστε μεγάλη ομάδα γιατί έχουμε λαό που ασκεί κριτική για να είναι η ομάδα εκεί που της αξίζει δηλαδή ΠΡΩΤΗ...

Φωνή Λογικής - 8/1/2021 09:59

Αδελφέ, ο Μπάγεβιτς έφυγε λόγω προβλημάτων υγείας. Υπάρχει μια διαμάχη μεταξύ της Original και του Βάτραχου, αλλά μην τα παρουσιάζουμε όλα όπως μας βολεύουν.

elgreco - 7/1/2021 23:37

Αστους, μην τους ξυπνας ακομα βλεπουνε ονειρα.

baggelis37 - 8/1/2021 05:21

Η ORIGINAL δεν έχει το αλάθειτο του παπά και να ξέρει ότι αυτή κάνει διαμαρτηρια αλλα εκφραζει και πολύ κόσμο και αυτό κάνει το προβλημα οταν κανει λαθοι δεν παραδέχεται και φτιάχνει κλίμα επιρεαζοντας και όταν έχει δίκιο καλά κάνει το προβλημα ειναι οταν εχει αδικο οπως τωρα μια ομάδα δεν γίνετε μόνο με χρηματα αλλωστε το έχει διξει το παρελθόν ο κσσκοτας ειχε αγορασει την μάνα και τον πατερα του από την άλλη όταν η ΑΕΚ που είχε πάρει πρωταθλήματα και ήταν η καλύτερη με μέτριο μπάτζετ πάντα... Συνέχεια ήταν με τσαρτα απο ναουσα με άγνωστο κεσπαγια με νικολαιδη που ήρθε με λιγότερα χρήματα με άγνωστο σαβεσκι εγω ειμαι 47 εχω παιξει χρονια μπαλα η ΑΕΚ άλλες χρονιές επερνε πρωταθλημα αλλες οχι ποτε δεν γιξοντουσταν αυτα τα πράγματα φενετε τα sosial media οοως και ελευθερία τοθ οογου σημερα με πολλά ΜΜΕ έχει κάνει κάποιους συγνώμη να το πω κατινες ολη την ώρα μιλάνε βρίζουν ειρωνευονται χλευαζουν κυριοι η μπάλα έτσι είναι τίποτα δεν εινσι αυτομοητο οταν ειναι αυτονοητο παει να πει κλέβεις τα χρονια που μεγακωσα κλεβανε ερασιτεχνικα πληρωναν κορακια και όλα καλά τώρα έχουν ολόκληρες ομάδες η ΑΕΚ παίζει με όλους αντιπαλους ο γαυρος που συνάμα πάει κάθε χρόνο τσαμπιος (εινσι πολλαωτα λεφτα) τιποτα πια στην τύχη οποτε ειναι απλα εσεις που πιστεύετε ότι φταει ο πρόεδρος και έχετε κάνει κλίμα να ρωτησο ρε παιδια γιατι τον παρακαλαγατε 2 χρονια στα επισιμα να μπει στην ομαδα?αφού εσείς δεν ειστεβπου τον διώξατε τότε που ηυελε να πάρει την ερασιτεχνική Κακ βάλατε απεναντι με το χατζηχριστο σε αλλοψηφοδελτιο οποτε εφυγε και δεν μπόρεσε να φτιάξει το γήπεδο τότε και τι κάνατε είπατε πούλησε στον τροχανα σε κάποιο αύριο ο καθένας δεν θα πούλαγε?αυριο δεν θα πουληση γιατι πολλοι απο σας δενντον θελουν κσι βριζετε ξερετε τι σχολια κανετε μερικοι αλλοι για το δάφνη και άλλοι για φυλακή αν πω τι κσταδταση εχρτε διμιουργησηθα γινω πολυ κακος επιτελους στηριξτε την ομάδα αληθεινα χωρις δηκσιολογιες μια ζωή φταίνε οι παίκτες οι προπονητές οι πτοεδροι κοιταχτε φτιαξετε λιγο τον εαυτό του ο καθένας η ΑΕΚ ΟΤΑΝ ΦΤΙΑΧΤΕΙ Ο ΝΑΟΣ ΘΑ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ 12 ΠΑΙΚΤΗ ΤΗΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΑΕΚ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΟΤΕ Η ΜΠΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΡΝΗ! ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟ ΜΑΖΙ ΣΑΣ Η ΑΕΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΜΕΛΙΣΑΝΙΔΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

aek_o_kitriniaris - 8/1/2021 01:05

Οι ομάδες δεν γίνονται μεγάλες αποκλειστικά από το πρόεδρε τους οι μεγάλες ομάδες όμως έχουν αποκλειστικά μεγάλους και πιστούς οπαδούς (φιλάθλους) , και αυτό η original το έχει αποδείξει πολλάκις. Κριτικές χωράνε και για τους δύο φορείς είναι η υγεία τής δημοκρατίας και στην ΑΕΚ ευτυχώς παρά τα αγωνιστικά προβλήματα τό έχουμε

josepic21 - 8/1/2021 00:49

Εύχομαι μόνο στο πρώτο ντέρμπι με κόσμο εντος έδρας να μην έχουμε παρατράγουδα με την αστυνομία, ξέρετε πολύ καλά.... Και μετά ανακοινώσεις για αυτοκριτικες κτλ. Από λόγια χαρτασαμε. Ελπίζω να έχει γίνει το reset και να έχετε καταφέρει να ελενξετε αυτούς που πρέπει όταν πρεπει. Αλλιώς κλείστε το. Δεν είναι η original του περελθοντος που όλοι περάσαμε από εκει, άλλοι για λίγο και άλλοι πολύ.

gioro1973 - 8/1/2021 00:37

Ενώ οι ορίτζιναλ δεν έχει ευθηνες κουμάντο να κάνει στην τζεπη της, η ομάδα βαδίζει βάση εσόδων όταν με το καλό τελειώση το γήπεδο οι ομάδα θα πουλήθη στον καλτσιδη και μέτα θα έρθει η απογείωση ως τότε ας βολευτούμε με σβάρνα και μπακάλη τρίτοτεταρτη θέση

jimsainis - 8/1/2021 00:26

Πρέπει όλοι μας, με πρώτους τους Μελισσανίδη και Original, να καταλάβουμε ότι αν συνεχίσει αυτήν την μίζερη κατάσταση στο αγωνιστικό τμήμα, κινδυνεύει ο οργανισμός ΑΕΚ να πάει από την ΕΝΩΣΗ στον ΕΜΦΥΛΙΟ. Και τα δύο από "Ε" ξεκινάνε.

ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΕΚ. Ας το αποδείξουμε. Ας μην αυτοκαταστραφούμε.

Υ.Γ. ΠΡΕΠΕΙ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

AndRew77 - 8/1/2021 00:24

Θα ηθελα να παρω θεση στο θεμα μιας και εχω σταθει και στις δυο κερκιδες και στο πεταλο και στο πανω διαζωμα πιο μετα...Ξεκινησα 9-11 μαζι με το παρεακι απο ΣΠΑRti21R και παντα Φιλαδελφεια δεν εκατσα πουθενα αλλου πλην καποιου φιλικου ματς που ειχα κατσει στην 1 καπου στα 80s πιτσιρικας με τον πατερα μου με τις κερκιδες ακομα τσιμεντα με κιτρινα τετραγωνακια βαμμενα οι σειρες καθισματων..Παρολο που δεν το εχουμε καταλάβει μιλαμε για ενα πολυ σοβαρο θεμα και μιλαμε επισημα... Συνέχεια για την πρωτη ανοιχτη διαφωνια του μεγαλυτερου συνδεσμου οπαδων της ΑΕΚ με τον προεδρο που ηρθε ως μεσιας να μας φτασει εκει που ειμασταν στην κορυφη της Ελλαδας και να παιζουμε στους ομιλους που εμεις τους μαθαμε με σεζον οπως αυτη με Μιλαν,Αγιαξ,Σαλτζμπουργκ η την φοβερη πορεια με τα Χ Ρεαλ,ΜΙλαν και Γκενκ..Ομως..κατι δεν αρεσει στην οriginal και ειναι αυτο που δεν αρεσει και σε εμας!! Θεωρουμε πως οτι χρημα και να πεφτει στο γηπεδο πρεπει να εχουμε παικτες ανταγωνιστικους και να χτυπανε τα ντερμπι και την θεση του πρωταθλητη..Οσο βαρος και να ριξεις στην κατασκευη του γηπεδου ΔΕΝ πρεπει να χανεις το πρωταθλημα 25 βαθους plus πισω και να χανεις 4 τελικους σερι (δεν ξαναγινε στα χρονικα του θεσμου)

Παρακολουθω την προεδρια Μελισσανιδη με ουδετερη σταση ολο τον καιρο αλλα εκφραζω τα εξης παραπονα

1) Οσο η ομαδα υπεφερε και ειχε φτασει σε σημειο απο δω τα διαβαζαμε αλλωστε να μην εχουν τα βασικα οι παικτες και το team δεν εμφανιστηκε να πει χορηγια των εταιριων μου για την ομαδα τοσα λεφτα...

2) Εδειξε οτι θελει την ομαδα αφου διαλυθηκε και επεσε Γ εθνικη που για μενα με πονα περισσοτερο απο τα 23 χρονια χωρις πρωταθλημα και δεν την βοηθησε λιγο μπας και κρατηθει Α και την παρει την επομενη χρονια

3) Δεν διαπραγματευτηκε ποτε το χρεος της ομαδας οπως εκανε ο Σαββιδης στον Παοκ και δεν επαιξαν με τον Παοκ Σταυρουπολης σε ξερά γηπεδα...

4) Εδιωξε απο τις θεσεις εργασιας ανθρωπους που ηδη δουλευαν απληρωτοι...

5) Δειχνει να επαναπαυεται με την θεση της ομαδας και τα αποτελεσματα και δεν ξεσπα μετα απο ηττα σε ντερμπι η να κανει κινηση μεταγραφικη αμεσης ενισχυσης και γινονται οι μεταγραφες στον καιρο τους σαν σε 15 ετες πλανο..

6) Αποφευγει τις απευθειας συγκρουσεις με Σαββιδη και χοντρο..

Τελος παντων μην γραφω τωρα ολοκληρο πινακα αυτα τα λαθη του βρισκω εγω μπορει και να ειμαι λαθος..

Αυτο μονο που θεωρω λαθος απο πλευρας Original..Επειδη σε αυτο το γηπεδο λαχταρισαν να μπουν αδερφια που δεν προλαβαν και γενικα ολοι το εχουμε ονειρο μας φανηκε ασχημο μια δαμαρτυρια μεσα εκει ισως εξω απο την θυρα που θα στεγασει την οργανωμενη μεριδα των οπαδων θα ηταν πιο Fair για ολους...

Respect για τα αγνα σας συναισθηματα η ΑΕΚ πανω απο ολα κανενα προσωπο καμια κυβερνηση καμια προεδρια...If the sun refused to shine we still be loving you........

Fotakos69 - 8/1/2021 00:18

Δυστυχώς ΑΔΕΡΦΙΑ έχετε χάσει προ πολλού το δικαίωμα να λέτε ότι μπορείτε να μιλάτε ελεύθερα και να μην βάζετε κανένα πάνω από το καλό της ΑΕΚ..Το χάσατε όταν αφήσατε από το πέταλο σας να φύγουν 50 ΑΛΗΤΕΣ και να κυνηγάνε τους απλήρωτους φροντιστές της ΑΕΚ και τον Μπουγαιδη με τον Κουρελα,έτσι για να θυμηθούμε ποια ΑΕΚ υπήρξε πριν τον Μελλισανιδη, βάζοντας ταφόπλακα στις όποιες ελπίδες είχε αγωνιστικά η ΑΕΚ να μη γνωρίσει την ντροπή του υποβιβασμού στην ιστορία της..Αυτό δεν... Συνέχεια πρόκειται να σας το συγχωρήσει κανένα ΑΕΚτζης, ειδικά αυτοί που την εφηβεία μας την περάσαμε δύο σκάλια κάτω από τον Μπάμπη,μέσα στη Σκεπαστή.Αλλα ακόμα και μετά από αυτό, δείξατε πάλι ότι αυτό που σας ενδιαφέρει είναι πρώτα το οπαδικο σας κίνημα αλλιώς ,αν σας ενδιέφερε πρώτα και πάνω από όλα το καλό της ΑΕΚ,όταν πάλι κάποιοι ΑΛΗΤΕΣ στο ματς με τον Άγιαξ έγραψαν άλλη μια μαύρη σελίδα στην ιστορία της ΑΕΚ κάνοντας την διεθνώς ρεζίλι, εσείς το επιτρεψατε..Κι οποίος πει ότι δεν ξέρατε τι θα γίνει ή δεν είναι δουλειά σας να αστυνομευετε την εξέδρα,τότε δεν έχει ιδέα πως λειτουργεί το λεγόμενο οπαδικο κίνημα. Ας μάθει πώς ας πούμε μοιράζονται οι "διαπιστεύσεις" πριν από τον τελικό με τον Παοκ που ήταν κεκλεισμένων των θυρών,έξω από το σύνδεσμο στο Άλσος, ξέρετε εσείς. Ας μάθει γιατί κάποιοι σύνδεσμοι έχουν γίνει Getto και πάλι ξέρετε εσείς, ειδικά αν είστε από τα Πατήσια..Αν λοιπόν αδέρφια, είχατε γνώμονα πρώτα από όλα και πάνω από όλα το καλό της ΑΕΚ δεν θα επιτρεπατε να έχουν συμβεί αυτά, και αναφέρομαι μόνο σε αυτά..Όχι δεν θα αναφερθω στο τελικό της ντροπής στο Βόλο ή στον άλλο τελικό με τον Ατρόμητο όπου πάλι μόνο το καλό της ΑΕΚ δεν βάλατε μπροστά .. Αυτό που έγινε με τον Πανθρακικό επισκιάζει κάθε κακό και καλό που έχετε κάνει στην ΑΕΚ..Και ναι κριτική μπορείτε φυσικά να κάνετε όπως όλοι μας,αλλά για το ποιος έχει ντροπιάσει την ΑΕΚ και ποιος την μικρυνε (αν και για μένα πάντα ΑΕΚ θα είναι.Μικρό είναι το μυαλό όσων λένε ότι η ΑΕΚ μικραίνει γιατί δεν παίρνει ένα πρωταθλημα ή γιατί παίζει ο Μπακακης αντί για τον Ντάνι Άλβες),αν ψάχνετε λοιπόν ποιος την μίκρυνε και την έφτασε να γίνει Ιωνικος, κοιτάξτε τους καθρέφτες σας .Κι αν τώρα δεν σας αρέσει ο τρόπος που διοικεί την ΑΕΚ ο Μελισσανίδης, αργήσατε κάτι χρόνια να αντιδράσετε.. Γιατί όταν έκανε τις δηλώσεις του στο Τατόι για το πώς θέλει να διοικεί την ΑΕΚ, χωρίς σε καμία στιγμή από τις δηλώσεις του να πει ότι έχει σκοπό να βγάζει πέντε η ΑΕΚ και να χαλάει 10 ,δεν είδα καμία ανακοίνωση σας που να λέει ότι μήπως νομίζεις ότι πήρες τον Ιωνικο..Ούτε δική σας ούτε κανενός Α.Ρ.Δ . Απολογήθειτε λοιπόν πρώτα για το τι κάνατε εσείς ώστε να μη φτάσει η μέρα που οι ΑΕΚτζηδες κλαιγαμε σαν παιδιά στο Περιστέρι μαζί με κάποιους από τους παίχτες της ΑΕΚ για την πιο πικρή στιγμή στην ζωή της ΑΕΚ , πείτε μια συγνώμη εστω και τώρα για αυτά που κάνατε αλλά και για αυτά που ΔΕΝ κάνατε ενώ μπορούσατε και μην δίνετε αφορμές να γίνεστε πρωτοσέλιδα στο 10.gr και στο σύστημα των γαυροφυλλαδων..Η δουλειά σας και η θέση σας και θέση μας , είναι στις εξέδρες του οακα ή στις εξέδρες σε όποιο γήπεδο παίζει η ΑΕΚ και όχι οι μπουκες σε οποιοδήποτε άλλο σημείο ή μέρος όπου μόνο μεγαλύτερο πρόβλημα μπορείτε να δημιουργήσετε παρά καλό να κάνετε.. Εκτός αν σας ενδιαφέρει η δημοσιότητα των μέσων ενημέρωσης του ομίλου Αλτερ Εγκο και των συνεργαζόμενων ή "συνεργαζόμενων" μέσων "επικοινωνίας" του Φαταουλ.

Aekaras_1924 - 7/1/2021 23:47

Να μη χωριζομαστε σε Μανταλικους-Αντιμανταλικους, Μελισσανιδικους-Αντιμελισσανιδικους λεει η οριτζιναλ... αλλ να χωριζομαστε σε Μπαγεβιτσικους-Αντιμπαγεβιτσικους ε οριτζιναλ;; οτι βολευει καθε φορα..

AntonisPapanikolaou - 7/1/2021 22:33

Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ...


Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙ ΕΣΤΙ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΣΤΙ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ...

ΜΕ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ.... Συνέχεια
ΑΣΚΩ ΚΡΙΤΙΚΗ ,ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΣΚΩ ΕΞΟΥΣΙΑ...


ΜΗΠΩΣ ΓΙΝΑΜΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ?


ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΕΚ?


Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ Η ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ?


ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΖΩΗΣ Η ΜΗΠΩΣ

ΕΝΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ?


ΟΤΑΝ ΔΕ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΕΧΝΑΣ,

ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΣΕ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ...


ΑΕΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΜΑΙ ...

ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΨΥΧΕΣ...

Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΗ...


ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ 2018 ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ 2016...


ΠΟΙΟΙ...ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ,

ΚΑΤΑΚΤΩΝΤΑΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑ!


ΠΟΥ ΓΙΝΑΜΕ ΑΕΚΑΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΥΠΕΛΛΑ ,

ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΧΑΡΕΣ!


ΑΣΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ...

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ . . .


ΣΤΙΣ "ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ" ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ.


Η ΑΕΚ ΔΕΝ ΜΙΚΡΥΝΕ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ Γ ΕΘΝΙΚΗ...


ΤΟ ΔΙΣ ΚΑΙ ΤΡΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ...


ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΑΟ , ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΙΩΝΙΚΟ ? ? ?


ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...

victor21R - 7/1/2021 23:42

Εισαι εκτος θεματος αδερφε.

1ον) Δεν βαγαλαμε κατι στην φορα που δεν το ηξερε ολος ο κοσμος. Οτι η ομαδα ειναι αθλια φωναξαν τα παιδια της Original. Τι γραφεις οι οικογενειες δεν βγαουν τα εσωτερικα τους? Τελειως αστοχο

2ον) Η απογοητευση δεν ειναι γιατι δεν παιρνουμε σερι τα πρωταθληματα. Κανενας δεν απαιτησε κατι τετοιο. ΑΛΛΑ ΑΠΑΙΤΩ Η ΑΕΚ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΕ 3ΑΡΕΣ ΚΑΙ 4ΑΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΜΕΝΟΥΣ .... Συνέχεια ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΑΡΟΥΛΗΣ. ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΜΕΙ ΤΟ ΦΙΛΟΚΑΡΔΙ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΒΟΛΟ. ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ???

3ον) Ποιον ειδες να ασκει εξουσια. Ξεκαθαρη κριτικη ηταν και αν δεν σας αρεσει αν κανουμε κριτικη να πατε σε μια χωρα που εχει δικτατορία. Εδω εχουμε δημοκρατια και οταν θα γινομαστε ξεφτιλα θα το λεμε και θα το φωναζουμε στον καθε Μελισσανιδη

RS71 - 7/1/2021 23:59

Victor αστοχο το δικο σου το σχολιο. Δες το δεντρακι, αλλά χάνεις το δασος...

victor21R - 8/1/2021 09:53

Εξήγησε μου σε παρακαλώ ποιο είναι το δεντράκι και ποιο είναι το δάσος για να καταλάβω τι θέλεις να πεις. Γιατί βλέπω ότι το πας στο πονηρό χωρίς να έχει στάλα πραγματικότητας η σκέψη σου...

RS71 - 8/1/2021 16:10

Victor την απαντηση την παίρνεις απο την αναρτηση του antonis papanikolaou. Πονηρη λοιπόν ειναι η τοποθέτηση της original.

Fernando911 - 7/1/2021 22:47

200 LIKE ΝΑ ΧΑ

Stratonian75 - 7/1/2021 22:47

Επιτέλους αδερφέ. Μπράβο

johnsot - 7/1/2021 23:41

Εγώ εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν αναλύει η ορίτζιναλ ποια είναι τα λάθη που έχει κάνει ο πρόεδρος; Διότι με γενικότητες ο καθένας τα ερμηνεύει όπως θέλει. Είναι ότι δεν επενδύει; Ότι αλλάζει σαν τα πουκάμισα προπονητές και ΤΔ; Ότι δεν χτυπάει επικοινωνίακα τους ανταγωνιστές του; Ότι έχει εμμονές; Μήπως κάτι άλλο; Νομίζω ότι έστρεψε την συζήτηση σε λάθος κατεύθυνση. Εννοείται πάντως ότι καλώς ασκησε κριτική στον Μελισσανιδη γιατί αυτό εκφράζει την πλειοψηφία... Συνέχεια του κόσμου

senso - 7/1/2021 23:03

Συγχαρητήρια.....Προσφέρατε άφθονο γέλιο στους αντιπάλους.

victor21R - 7/1/2021 23:32

Περισσοτερο απο το γελιο που τους προσφερει η ομαδα μας τα τελευταια 2,5 χρονια που εχουμε γινει ανεκδοτο με ευθυνη του ιδιοκτητη , δεν νομιζω να προσφερε η Original...

TSOLIASGIANNENA21 - 7/1/2021 23:30

Το θέμα σήμερα είναι η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με την επέκταση των συμβολαίων Λιβαγια Ολιβέιρα. Είναι βέβαιο ότι οι συγκεκριμένοι παικτες δεν είναι συγκεντρωμένοι στα αγωνιστικά τους καθήκοντα και έχει επηρεαστεί όλη η ομάδα. Ένα άλλο θέμα είναι ότι αμυντικά παρότι έγιναν 2 μεταγραφές Σέντερ μπακ η απώλεια του Βράνιες δεν καλύφθηκε. Επίσης και η θέση του Τερματοφύλακα δεν εμπνέει σιγουριά. Σίγουρα θέλουμε και δεξί μπακ.Νομίζω κακώς η Original τα έχωσε στον Μελισσανίδη... Συνέχεια γιατί μεταγραφικά επενδυσε

το καλοκαίρι. Το θετικό είναι ότι φαίνεται ότι θα βγουν κάποιοι νέοι παικτες από τα σπλάχνα της Ομάδας. Λίγο υπομονή και τα καλύτερα έρχονται.

akismarkis21 - 7/1/2021 23:26

Πόσο άλλαξες πόσο άλλαξα

τα όνειρά μου κιτρινα

τα όνειρά σας...

sid21 - 7/1/2021 23:22

Η original αντιπροσωπευει μια μεριδα φιλαθλων. Οι πςρισσοτεροι εχουν δικη τους σκεψη και αποψη και δεν χειραγωγουνται. Αυτοι λοιπον οι φιλαθλοι αλλοτε συντασονται με την original αλλοτε οχι. Δεν αποτελει μειζον θεμα για την ομαδα μας. Ειναι απλα η αποψη καποιων. Ας επικεντρωθουμε στο καλο της αεκ Μας.

MikraAsia1924 - 7/1/2021 23:22

Ορίτζιναλ συμφωνω με την διαμαρτυρία σου διαφωνω με την σημερινη σου απαντηση και ανακοίνωση. Γιατι ειχες την αναγκη να το κανεις αυτο?

Ολοι αυτοι που σε κρινουν καθονται και σε χαζευουν στο γιουτιουμπ με περιφανεια. Καμαρωνουν που γεμίζεις επαρχιες . Αλλα ετσι τους εμαθαν οτι ο κοσμος ειναι βλακας και το αφεντικο ξερει οποτε μην το τσαντίζεται.Την ομαδα την μεγαλωνουν και οι οπαδοι της και οι απαιτήσεις τους. Ειναι σκληρη η... Συνέχεια ανακοίνωση αλλα οι αποφάσεις της διοίκησης να κανει οτι θελει χωρις κανενα γνώμονα με έπαρση το ενα λαθος μετα το αλλο χωρις να πιανει παλμο φιλαθλων καθόλου ομως και ολη αυτη η παραλογη διαδικασία εκτος ποδοσφαιρικης λογικης μας εκανε να ντρεπομαστε για ολες αυτς τις ταπεινοτικες ηττες τα τελευταια 3 χρονια. Οχι 1 χρονο αλλα 3 χρονια.Αυτη η σταση της διοικησης που μας εκανε να κρυβουμε απο τα παιδια μας την Αεκ μη γινουν αλλη ομαδα δεν ειναι σκληρη ? Το πανο ειναι σκληρο? Καταρχην ειναι δυνατον να βρίσκεσαι εκει ψηλα σε ενα απο τα 3 μαγαζιά της χωρας με τον περισσότερο κοσμο και να φυγεις επειδή τα εκανες μανταρα και σε κριτικάρουν για αυτό? Τι φοβάστε μωρε ειναι δυνατον να μην ξερει που ειναι και τι κριτική θα φαει μετα απο ολα αυτα? Αν ειναι να φυγει για αυτο μην φοβάστε θα φυγει ουτως η άλλως. Αλλάξτε μυαλα η Αεκ ειναι πανω απο ολους αλλιως συντομα εσείς θα κανετε την Αεκ Ιωνικό.

imodium - 7/1/2021 23:12

3 χρονια σερι ειμαστε σε μαυρα χαλια κατι επρεπε να πει και η οριτζιναλ, καλα εκανε!! βεβαια μην ξεγελιεστε δεν ιδρωνει το αυτι του μεγαλου με τιποτα

andsou - 7/1/2021 22:43

Ασυναρτησίες....

panosaekara - 7/1/2021 21:59

Ητανε μια ειρηνική διαμαρτυρία για τα λάθη που κάνει η διοίκηση στο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ μέρος.....ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ κανένας δεν λέει να φυγει ο Μελλισσαν απλώς έχουμε μικρήνει πολύ δαν ομάδα....Που έπρεπε να διαμαρτυρηθούν δηλ. στην βυζαντική γωνιά; Η σωστή κριτική με ωραίο τρόπο πάντα πρέπει να γίνεται και στο σωστό μέρος.....

RS71 - 7/1/2021 22:22

Εχει μικρύνει ? Πρωτο λαθος. Θελουν να διαμαρτυρηθούν ? Πολυ ωραια. Ας πήγαιναν στο ΟΑΚΑ ή στα στα γράφεια. Τωρα μιας και ειπες για Βυζαντινή γωνια , ας μην πηγαιναν εκεί. Ας πηγαιναν στην κιτρινη γκαζόζα.

victor21R - 7/1/2021 22:19

Μπραβο ρε ORIGINAL!! Οπως παντα λογος με ειλικρίνεια , λόγια σταράτα , αυθεντικά , και ενωτικά! Η Original που αγαπησαμε απο μικρα παιδια ! Οποιος δεν θελει να κανουμε κριτικη να παει να ζησει στην Βορεια Κορεα!

"Είμαστε οι πρώτοι που θα χειροκροτήσουμε τον Μελισσανίδη στο σωστό, είμαστε οι πρώτοι που θα τον κράξουμε στο λάθος"

iptamenos - 7/1/2021 22:16

ναι σε ολα

nacho21R - 7/1/2021 22:06

οι "συνοπαδοι μας "που πηγαν στο ναο εχθες και εκφραστηκαν με αυτον τον τροπο δεν εξεφρασαν το μεγαλυτερο μερος του κοσμου ,που λενε μερικοι συνεχως εδω μεσα απο εχθες ,απλα εξεφρασαν την αποψη τους για να μην λεμε και οτι θελουμε στη τελικη..δεν νομιζω οτι στην ΑΕΚστους περισσοτερους οπαδους της τους αρεσε το πρωι τα πρωτοσελιδα του βαγγελα που πανηγυριζαν

AEKapomikros - 7/1/2021 21:55

Ταυτίζομαι απόλυτα...

1kitrinopistoli - 7/1/2021 21:53

Μόνο θλίψη.Μας φταίει όποιος μιλάει μας φταίει και όποιος δεν μιλάει.Ενας έπρεπε να μιλήσει και λέγεται Μελισσανίδης.Περιμενω

diogeoo - 7/1/2021 21:47

Η ορίτζιναλ έκανε αυτή την κίνηση,κάποιοι συμφωνούν ειδικά ως προς το μέρος της συγκέντρωσης κάποιοι διαφωνούν (όπως εγώ).Από εκεί και πέρα δεν βλέπω το λόγο του απολογιτικης αυτου κειμένου.Ετσι έκριναν,έτσι έκαναν.

LibeRta - 7/1/2021 21:18

Όχι μόνο τα "Αρδακια" ... Και πολλοί εδώ μέσα το επικαλέστηκαν και ξέχασαν τι έκανε η ORIGINAL για το γήπεδο !!

RS71 - 7/1/2021 21:43

Τιποτα δεν έκανε.

Straekmono - 7/1/2021 21:41

Σωστοί απόλυτα

Billerious21 - 7/1/2021 21:39

ORIGINAL λόγια από την μοναδική στην Ελλάδα οργάνωση οπαδών που δεν έχει αφεντικά.

WhereEaglesDare - 7/1/2021 21:39

Κάθε καλοπροαίρετη κριτική είναι δεκτή. Στη συγκεκριμένη περίπτωση και εγώ μαζί σας.

tlmhs - 7/1/2021 21:38

Πολύ σωστοί. Μοναχά ΕΝΩΣΙΣ

Alastor - 7/1/2021 21:37

Κανείς δεν αμφισβητεί την αγάπη σας για την ΑΕΚ. Αλλά και εσείς δεν ειστε υπεράνω κριτικής. Δεν εχετε το αλάθητο. Μαγκιά αεκτζήδικη μαλιστα να κάνετε και λιγη αυτοκριτική για τα λάθη σας: Το πανό στο σπίτιμας με οσα εχει περάσει ο Μελισσανίδης ήταν ΑΔΙΚΟ! Τοσυνεχιζόμενο κράξιμο στον ΝΤΟΥΣΑΝ επίσης ειναι τεράστιο σφάλμα και αδικία!

Original78 - 7/1/2021 21:13

Έτσι ακριβώς!

komakino - 7/1/2021 21:28

Εδώ ο κόσμος χάνετε, και...

andre21 - 7/1/2021 21:25

Με χιόνια και βροχές...με λάθη- χωρίς λάθη....με Δημήτρη-χωρίς Δημήτρη .....με γήπεδο - χωρίς γήπεδο η original 21 θα είναι πάντα original.....

KevineDurante - 7/1/2021 21:21

Έτσι μπράβο! Σωστή η κριτική, σωστό το πανό, σωστή η σημερινή δημοσίευση μα πάνω από όλα σωστό το μέρος διαμαρτυρίας. Δε γίνεται να μπούμε σε αυτό το γήπεδο με ομάδα της πλάκας. Λέγαμε θα χάνουν από Δεκελείας, από τα αποδυτήρια κλπ... Κανείς στο απυρόβλητο, ούτε αυτός που έφτιαξε το γήπεδο, ειδικά αυτός...

Psychosocial_ - 7/1/2021 21:13

Το φυσιολογικό είπε η Ορίτζιναλ, αυτο που σκέφτεται κάθε ΑΕΚτζής. Αν δεν μπορεί ή δεν θέλει να το καταλάβει κάποιος, πρόβλημα του. Αλλά είναι και υποκρισία, εδώ που τα λέμε. Έχετε πει και γράψει τα μύρια για τον Μελισσανιδη, τώρα που τα είπε η R σας πείραξε..

yellowstorm2121 - 7/1/2021 21:04

α ρε R...χαιρομαι που προλαβα να ποσταρω χτες βραδυ σχολιο στο αντιστοιχο αρθρο, προσπαθωντας να εξηγησω σε αδαεις συνΑΕΚτζήδες όλα αυτα που εσύ περιγράφεις! δεν ημουν μελος σου οργανωμενο ποτέ, αλλά πάντα δίπλα σου στους αγωνες που έδινες, δινεις και θα δινεις για την ΑΕΚαρα σε ολους τους δρομους, σε ολες τις γωνιες, "σε όλα τα γηπεδα της Γης" οπως ξεκιναγε το συνθηματακι! ΜΟΝΟ ΑΕΚ ρε!

Juggernaut - 7/1/2021 20:59

Το θεμα ειναι οτι στο μεγαλο ζητημα που προεκυψε με την προσφυγη για τον παοκ δεν ακουστηκατε και για αλλα σοβαρα θεματα.

Να υπαρχει μια συνεπεια και οχι η αναγκη να ακουστουμε για να ΄΄κερδισουμε ΄΄ κατι ή να ασκουμε συνδιοικηση οπως τα παλια καλα χρονια .

THEO 21 ALIMOS - 7/1/2021 20:58

Ξεχνατε το Α και το Ω.Χωρις ΔΗΜ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΓΗΠΕΔΟ ΠΟΤΕ.....!!!!!!Ολα τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΗΔΕΝΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!

ΕΠΟΜΕΝΟ

 

 

30/08 - 20:07
Ομάδες – μύθοι έρχονται στο ΟΑΚΑ
combatiente_21 - 25/02 - 11:58
---προσοχή στην μπενφικα με μια φάση μπορεί να βάλει 4 γκολ...
28/01 - 13:09
Η κυβέρνηση καθαρίζει για τον ΠΑΟΚ!
Dull_Knife_73 - 21/02 - 21:23
---Τα σχολικά μου χρόνια ήταν όλα στην δεακετία του 1980. Μπορώ να μιλήσω από τότε και όχι για πιο πριν. Αυτό που έχω δει λοιπόν είναι πως για το κράτος στην Ελλάδα υπάρχουν 3 ομάδες και εμείς δεν ανήκουμε σε αυτές. Κατά καιρούς υπάρχουν και κάποιες τοπικές και εμείς πάλι δεν ανήκουμε σε αυτές.Στην δεκαετία του '80 λοιπόν έχω δει υποβιβασμό του Ηρακλή για δωροδοκία. Έχω δει να μας μικραίνει το γήπεδο ο ΓΓΑ με το έτσι θέλω, έχω δει να μας χαρίζονται (την πρώτη και ίσως μοναδική φορά που έγινε αυτό) για δωροδοκία Χρυσοβιτσιάνου στις Σέρρες και έχω δει να χαρίζεται το πρωτάθλημα στον ΠΑΟΚ για τα 2300 χρόνια της Θεσσαλονίκης, την στιγμή που σε συνάντευξη του παλαίμαχος του ΠΑΟΚ (συνέντευξη που έχουν εξαφανίσει) ανέφερε πως το πρωτάθλημα το άξιζε η ΑΕΚ. Φυσικά έχω δει και τα μηδενικά συμβόλαια του ΠΑΟ με τον Βαρδινογιάννη όπου θεωρητικά ο παίκτης υπέγραφε στον Παναθηναϊκό χωρίς λεφτά, απλά μόνο με τον μισθό του. Ας φανταστεί κάποιος πόσα χρέη θα είχαν αν έπεφταν από την εφορία τα αντίστοιχα πρόστιμα και προσαυξήσεις. Και έχω δει να αλλάζουν τον νόμο (όπως τώρα) αναδρομικά για να μην τιμωρηθεί η Λάρισα για ντοπαρισμένο παίκτη με αφαίρεση βαθμών όπως ήταν ο νόμος ως τότε και χάσει το πρωτάθλημα. Πρωτάθλημα που αν δει κανείς το πέναλτυ που δεν έδωσε σε εμάς στον αγώνα με την Παναχαϊκή εκτός έδρας (10 φορές χειρότερο από του Βιερίνια στην Λαμία πέρυσι) θα καταλάβει διάφορα. Νόμος που φυσικά αν ήταν κάποια από τις τρεις ομάδες που αναγνωρίζει το κράτος πως υπάρχουν, δε θα άλλαζε ποτέ με αναδρομική ισχύ.Τη δεκαετία του '90 είδα να βγαίνει υπουργός της κυβέρνησης (Μάνος) και να μας λέει πως η σωτηρία του γάβρου από τα χρέη θα κόστιζε απλά 100 δραχμές σε κάθε Έλληνα (με την απάντηση της Original τότε σε δήλωση να είναι πως "δε δίνουμε 100 δραχμές για να σωθεί ο Ολυμπιακός, δίνουμε 100 δραχμές για να πέσει"). Μάλιστα όχι μόνο τον έσωσαν με φωτογραφικό νόμο, αλλά τον άφησαν να κρατήσει και όλους τους παίκτες που είχε. Καμμία τιμωρία. Τα "πέτρινα χρόνια" που λένε οι γάβροι. Μετά είδα τον Βαρδινογιάννη να τραμπουκίζει ατιμώρητος αστυνομικό που δεν τον άφηνε να μπει στον αγωνιστικό χώρο, στον τελικό του 1995. Είδα το κλέψιμο του πρωταθλήματος από την καλύτερη ομάδα όλων των εποχών το 1996. Είδα τον γάβρο στο μπάσκετ με Ιωαννίδη να μας κερδίζει ενώ εκτέλεσε 25 βολές μόνος του(!!!) ο Πάσπαλιε. Είδα επιτροπή να δέχεται την γνωμοδότηση του Βενιζέλου (που ως τότε δεν είχε ξανακατέβει σε εκλογές) πως ο Γαλακτερός είναι ελεύθερος από την ΑΕΚ επειδή η ΑΕΚ δεν του έδωσε χρήματα που δεν ήταν στο συμβόλαιο του αλλά του τα είχαν υποσχεθεί κάτω από το τραπέζι. Την στιγμή που ο καθηγητής του στο Πανεπιστήμιο είχε αντίθετη γνωμοδότηση και έλεγε "τι παραπάνω να πει από εμένα ο μαθητής μου;". Λίγους μήνες μετά από αυτό, ο Βενιζέλος που πρωτοκατέβηκε στην πολιτική με το ΠΑΣΟΚ βγήκε πρώτος σε σταυρούς στην Θεσσαλονίκη, αφήνοντας πίσω κάτι Τσοχατζόπουλους κλπ που ως τότε έκαναν περίπατο. Μετά είδα τον γάβρο με τον εκσυγχρονισμό να κάνει ΤΑ αίσχη που δεν είχαν ξαναγίνει και να μας βγάζουν όλους τρελλούς.Στη δεκαετία του 2000 είδα να αφήνει ένα πρωτάθλημα ο γάβρος μόλις άλλαξε η κυβέρνηση για ξεκάρφωμα. Είδα τον Βενιζέλο (που λέγαμε πιο πριν) να περνάει νόμο για διαγραφή των χρεών σε Άρη και ΠΑΟΚ στο μπάσκετ και όταν τον εκμεταλλεύτηκε ο Πανιώνιος αυτό το παραθυράκι να λέει πως είναι παράνομο!!!! Είδα να μας ρίχνουν πρόστιμο γιατί ο πρόεδρος της ομάδας έκλεψε την ίδια του την εταιρεία. Έτσι δημιουργήθηκαν τα χρέη για το άρθρο 44. Είδα να μας πολεμούν για να μη μπούμε σε αυτό το άρθρο με μπροστάρη τον υπουργό της κυβέρνησης Ορφανό. Και στην τελευταία εκδίκαση που είχαμε συμπληρώσει το 60% των πιστωτών που απαιτούνταν ο εκπρόσωπος του κράτους δεν εμφανίστηκε για να μας λένε πως ευνοηθήκαμε. Είδα να μας κλέβουν πρωτάθλημα ενώ 2 χρόνια πριν κλαψούριζαν οι γάβροι για να μην τους κοπούν βαθμοί με τον Πανιώνιο. Και είδα να δέχονται σε μόνιμη βάση ότι κάθε φορά που γινόταν εκδίκαση της υπόθεσης μας, ο Ψωμιάδης είχε πνευμονία. Στο τέλος της δεκαετίας έμαθα πως ο Τσοχατζόπουλος βλέποντας πως αν τα πας καλά με τους γάβρους του βορρά σε ψηφίζουν, τους αγόραζε και διαρκείας για να κάνουν τα κουμάντα τους.Στη δεκαετία του 2010, είδα να αλλάζουν τα κόζια και να μας σφάζει ο βάζελος για να πάρει το πρωτάθλημα το 2010 με μια από τις πιο καραμπινάτες αλλοιώσεις αποτελέσματος για να βγούμε νωρίς από την διεκδίκηση του πρωταθλήματος να είναι στο Ξάνθη-ΑΕΚ (0-1) με διαιτητή τον Κάκο που αφού μας ακύρωσε δυο κανονικά γκολ, μέτρησε γκολ της Ξάνθης με το χέρι. Είδα το δικαστήριο να δέχεται πως ο γιος του Ψωμιάδη από 12 ετών είχε άλογα και έκανε περιουσία και άρα τα χρήματα που του είχε μεταβιβάσει ο πατέρας του, ήταν δικά του και άρα δε μπορούσαν να επιστραφούν στην ΑΕΚ. Είδα η εκδίκαση να πηγαίνει τόσο μακρυά ώστε να πέσουμε. Είδα Μαρινάκη να κάνει ό,τι θέλει και να μην ασχολείται κανείς. Και είδα και τον Σαββίδη να δημιουργεί παράδοση στην Τούμπα και στο κύπελλο κλέβοντας κάθε χρόνο τουλάχιστον ένα παιχνίδι. Ειδικά με αυτούς δε, είδα ότι ήταν έτοιμοι να διώξουν τον Κλαψέσκου τη χρονιά που πήραμε το πρωτάθλημα μιας και εκτός Τούμπας δεν είχαν πάρει νίκη και ξαφνικά να κερδίζουν την Ξάνθη εκτός με 0-3 χωρίς άγχος με τα "μανταλάκια" του Ζίφκοβιτς, να κερδίζουν τα Γιάννενα που τελικά δεν ξέρουμε σε ποιον ανήκουν (ενώ έκαναν και κατάληψη βγάζοντας τον κόσμο έξω), να κερδίζουν ψεύτικα τον Παναιτωλικό, να παίζουν φιλικό με τον Ατρόμητο που μας είχε κόψει 5 βαθμούς και στον μοναδικό αγώνα που γνώρισαν αντίσταση (από τον Αστέρα) να παίζουν ξύλο ο προπονητής και διάφοροι και να μην τιμωρείται κανείς, την στιγμή που για το δάχτυλο του Μανόλο σε κάφρο που του έβριζε την μάνα, του ρίξανε 7 αγωνιστικές. Και αυτοί οι τύποι που δεν είχαν αφήσει τίποτα να μην το επηρρεάζουν και έπαιζαν αβέρτα φιλικά μας λένε κλέφτες και χάρτινους!!! Γι' αυτό και το πρωτάθλημα του 2018 είναι ίσως πιο μάγκικο και από του 1989 και ποτέ δε θα πω κακό λόγο για κάποιον από τους μάγκες παίκτες εκείνης της ομάδας (εξαιρουμένου όσους πάνε σε γάβρους κλπ).Έχω καταλάβει λοιπόν πως υπάρχουν 3 ομάδες και αυτήν την δεκαετία θα έλεγα πως έγιναν δύο. Η μία είναι ο γάβρος του βορρά και η άλλη ο γάβρος ο γνήσιος. Ο γάβρος ο γνήσιος έχει τον περισσότερο κόσμο και μάλιστα σε πολλές μεριές. Δε φημίζεται αυτός ο κόσμος για την κριτική και την οξυδέρκεια του αλλά για το ότι είναι στρατός. Σε αυτό βοήθησε και το ότι οι αρχηγοί συνδέσμων είναι πλέον άμισθοι σαν τον Κάκο :), και κάνουν πλάτες στις πολιτικές και επιχειρηματικές επιδιώξεις του αφεντικού τους. Επομένως είναι υπολογίσιμοι για το πιθανό εκλογικό κόστος που μπορεί να έχουν, πράγμα που διαπιστώσαμε και στις δημοτικές εκλογές στον Πειραιά. Οι γάβροι του βορρά δεν έχουν τόσο κόσμο, έχουν λιγότερο από εμάς αλλά έχουν ένα ατού. Είναι συγκεντρωμένοι σε περιοχές της βόρειας Ελλάδας και επηρρεάζουν σε τοπικό επίπεδο το αποτέλεσμα των εκλογών. Κατά τα άλλα, το επίπεδο τους είναι το ίδιο με των γάβρων του νότου. Οι βάζελοι είναι αρκετοί αλλά όχι στρατός. Αυτό σημαίνει ότι τους λαμβάνουν υπόψιν αλλά πως ξέρουν πως δε θα κάνουν όσα κάνουν οι δυο γάβροι. Για αυτό και τους έχουν γράψει κατά βάσει σε αυτήν την δεκαετία. Αν είναι να βγουν στους δρόμους και να κινητοποιήσουν βουλευτές, θα το κάνουν μόνο για κάτι ιδιαίτερα σοβαρό. Κι εμείς το ίδιο είμαστε και οι εκλογές στην Νέα Φιλαδέλφεια με τον κατάπτυστο δήμαρχο πριν από 5 χρόνια το αποδεικνύουν. Αν δεν είσαι διατεθειμένος να απειλήσεις σε αυτήν την χώρα δε θα δεις χαΐρι. Οι μόνες φορές που συσπειρωθήκαμε με πορείες ήταν με το άρθρο 44. Μετά, ο κόσμος μας θέλει απλά να πηγαίνει γήπεδο, να βλέπει την ομάδα να τα δίνει όλα, να αγωνίζεται κλπ και όχι να κάνει πλάτες στον Μελισσανίδη, στον Σιρχάουζ κλπ. Γι' αυτό και δε μας υπολογίζουν και για αυτό και μας κακοφαίνεται τώρα που οι γάβροι του βορρά ευνοούνται ξανά. Πάντα ευνοούνταν, εμείς δεν τους βλέπαμε γιατί δεν είχαν φράγκα και ομάδα και τους είχαμε στην φάπα. Εμείς, ο Ηρακλής και ο Άρης είμαστε απλά για να εφαρμόζονται για πρώτη φορά οι κανονισμοί και να λένε οι κυβερνήσεις πως "ό,τι πει ο νόμος". Θεωρώ βέβαιο πως σε περίπτωση ανιπαράθεσης με τον Άρη θα χάναμε γιατί και αυτοί συγκεντρωμένοι είναι πληθυσμιακά, ενώ τους μόνους που θ ακερδίζαμε είναι ο Ηρακλής.Δώθηκε μια ευκαιρία σε έναν πολιτικό αρχηγό να γραφτεί στην ιστορία, να πέσουν επί ημερών του οι δυο γάβροι (μιας και έρχεται και η δίκη για την εγκληματική οργάνωση) που έκαναν τα μύρια όσα. Να τιμωρηθούν. Να αρχίσει ο κόσμος να πιστεύει πως κάτι θα αλλάξει. Αντιθέτως αυτός την κλώτσησε όπως και όλοι οι προηγούμενοι και παρότι είναι πολύ μπροστά στις δημοσκοπήσεις. Αυτή η ατιμωρησία που υπάρχει παντού στην ελληνική κοινωνία είναι που διώχνει τον κόσμο γενικά, τόσο από την Ελλάδα, όσο και από τα γήπεδα. Και όποιοι σαν κι εμάς απλά θέλουν τα αυτονόητα, παραμένουμε κομπάρσοι στα πολιτικά παιχνίδια και τελικά και στα αγωνιστικά. Γι' αυτό και οι νέοι γίνονται πλέον ξένες ομάδες κυρίως και μετά ίσως υποστηρίξουν ελληνικές. Σήμερα πάντως πειστήκαμε ότι το βαρέλι δεν έχει πάτο...
23/02 - 16:40
Εγκρίθηκε από την Περιφέρεια το εναπομείναν κονδύλι για το εσωτερικό του γηπέδου!
evo21 - 24/02 - 18:42
---Ο Μελισσανιδης για να ειμαστε δικαιοι , κατορθωσε το ακατορθωτο , εξαφανισε το νουμερο 7... των θαυματων του κοσμου και το εκανε 8 κανοντας ενα Παλατι στην Νεα Φιλαδελφεια για την ΑΕΚ κατω απο αντιξοες συνθηκες .
26/02 - 23:26
Στα γραφεία της ΠΑΕ ο Μελισσανίδης, μπαράζ επαφών και συζητήσεων
Anest21 - 28/02 - 00:18
---προεδρε μαζι σου!!! στεναχωριεμαι και εγω μαζι με τα αδελφια αλλα δεν θα κραξω,θα εχω υπομονη και εμπιστοσυνη φτιαξε το ΝΑΟ που τοσο περιμενουμε Υ.Γ πρωτα το σπιτι...και μετα τα επιπλα!
23/02 - 11:47
Κετσετζόγλου: Πιθανή η τριάδα στην άμυνα της ΑΕΚ με Παναθηναϊκό (AUDIO)
CaptainPanos1985 - 26/02 - 07:09
---Αλανια μου συνΑΕΚΑΡΕΣ. Επειδη ηρθε η ωρα να την κανω για το μεροκαμματο κι επειδη απο το καραβι,για διαφορους λογους που δεν ειναι της παρουσης,ειναι αδυνατο να γραφω,σας χαιρετω,με μια ευχη. Ευχομαι το καλοκαιρι που θα γυρισω,να βρω την ΑΕΚΑΡΑ μου 100 φορες πιο δυνατη και η φετινη χρονια να ειναι μια κακια αναμνηση. Να προσεχετε τους εαυτους σας μαγκες και υγεια πανω απο ολα. υγ ΑΕΚΑΡΑ μου παρε μια κουπα,εστω μια κουπα,και σου υποσχομαι οτι θα τη χαλασω την μπουρου οπου κι αν ειμαι. υγ 2 ΑΕΚ εκει ΑΕΚ εδω ΑΕΚ και στον Ειρηνικο!!!