Quantcast
151 ΣΧΟΛΙΑ

Χοντρά γκάζια Μελισσανίδη σε όλους!

Μίλησε με σκληρή γλώσσα και έθεσε ΑΠΑΝΤΕΣ προ των ευθυνών τους, έχοντας κατ’ ιδίαν συνάντηση και με τον Ίλια Ίβιτς για τη θλιβερή εικόνα της ομάδας. Μόνο ο μεταφραστής ήταν παρών στο άγριο χέρι που έβαλε ο Τίγρης και στους παίκτες, αφού πρώτα είχε προηγηθεί η… κατσάδα στα στελέχη του ποδοσφαιρικού τμήματος

Άγριο χέρι από τον Δημήτρη Μελισσανίδη σήμερα στα Σπάτα σε όλους. Και όταν λέμε όλους, εννοούμε ΟΛΟΥΣ μηδενός εξαιρουμένου! Ο διοικητικής ηγέτης της ΑΕΚ, ανέβηκε στο προπονητικό και μίλησε με σκληρή γλώσσα μέσα στα αποδυτήρια στους ποδοσφαιριστές. Σε μια ομιλία μάλιστα, στην οποία ήταν παρών μόνον ο ίδιος, οι παίκτες και ο μεταφραστής. Κανένας άλλος! Ο Τίγρης σε άγριο ύφος έθεσε τους παίκτες προ των ευθυνών τους και στάθηκε ιδιαίτερα στο πρόσωπο που παρουσιάζει η ομάδα με τη σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι να έρχεται την Κυριακή, όπου η ΑΕΚ πραγματικά ήταν… απούσα στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό. Ένα ντέρμπι, που σήμαινε τόσα πολλά και άπαντες γνώριζαν, αλλά δεν έκαναν απολύτως τίποτα για να το κερδίσουν. «Ρε έχετε καταλάβει που έχετε έρθει; Στην ΑΕΚ είστε ρε! Λοιπόν, το λέω για πρώτη και τελευταία φορά! Όποιος δεν έχει αντιληφθεί που βρίσκεται θα φύγει! Τώρα! Προπονητής σας είναι ο Καρέρα. Αυτός είναι και τέλος! Δεν έχω κανένα θέμα να φτιάξω την ομάδα από την αρχή για να την κάνω και πάλι ομάδα! Τα συγχωροχάρτια σε σας ειδικά τελείωσαν», ήταν τα λόγια του Τίγρη προς τους παίκτες.

Κατ’ ιδίαν συνάντηση και με Ίβιτς για την τραγική εικόνα και τα αίτια αυτής

Ο Δημήτρης Μελισσανίδης είχε κατ’ ιδίαν συνάντηση και με τον Ίλια Ίβιτς για τη θλιβερή εικόνα της ομάδας και τα αίτια αυτής αλλά και με στελέχη του ποδοσφαιρικού τμήματος όπως ο Βασίλης Δημητριάδης. Και το συμπέρασμα που βγήκε, είναι πως άπαντες κατάλαβαν πλέον, πως αν δεν γυρίσει η κατάσταση, δεν θα είναι μόνο ο Μάσιμο Καρέρα που θα την πληρώσει με απομάκρυνση…


Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Cocco Bill - 9/12/2020 11:34

Για μένα το μεγάλο πρόβλημα της ΑΕΚ ονομάζεται Λιβάγια. Δεν αναφέρομαι τόσο στον χαρακτήρα του παίκτη, όπου έχει βελτιωθεί πολύ, όσο στο ότι προκειμένου να παίξει εκεί που θέλει και με τον τρόπο που θέλει μπερδεύεται όλη η ομάδα. Ο Λιβάγια κανονικά θα έπρεπε να παίζει σέντερ φορ, έχει τον όγκο, την τεχνική και σουτάρει ή κάνει κεφαλιές με εξαιρετικά ποσοστά ευστοχίας. Δεν θέλει όμως να παίζει εκεί, ίσως επειδή είναι ευέξαπτος και ο σέντερ φορ τρώει το περισσότερο ξύλο. Βασικά είναι... Συνέχεια μια νέα περίπτωση Λυμπερόπουλου. Θέλει να παίζει κοντά στο σέντερ φορ, για γίνει αυτό πρέπει ή να παίξουμε 4-4-2 σε ρόμβο με ένα αμυντικό χαφ μόνο ή 3-5-2 με τα εξτρέμ να παίζουν και τον ρόλο των μπακ. Το πρώτο σύστημα μόνο αν είχαμε αμυντικό χαφ επιπέδου μπαμπά Σάμπα, θα μπορούσε να παιχθεί, γιατί διαρκώς ο αμυντικός μας χαφ θα είχε περισσότερους αντιπάλους, δεν έχουμε. Στο δεύτερο σύστημα έπρεπε και οι 3 σέντερ μπακ να είναι και πολύ καλοί και γρήγοροι, για να βγάλουν πέρα με τα αντίπαλα εξτρέμ. Ο θρήνος πχ με τους Μπα-Σισε-Σεμέδο, μπορεί να το παίξει. Εμείς χρειαζόμασταν 3 Βράνιες, ή έστω 2, δεν έχουμε κανένα. Τα μόνα που μας ταιριάζουν είναι το 4-2-3-1, όπου όμως ο Σιμόες πρέπει να είναι ο ένας από τους 2 αμυντικούς χαφ, για να δίνει τις βοήθειες που χρειάζονται οι κεντρικοί αμυντικοί και οι 2 χαφ να δίνουν σημαντικές βοήθειες στους αντίστοιχους μπακ, γιατί οι μπακ μας είναι της πλάκας (για ΑΕΚ). Το άλλο που μπορούμε να παίξουμε είναι το 5-3-2, εκεί όντως ο Λιβάγια μπορεί να είναι ο ένας από τους 2 της επίθεσης, απλώς μιλάμε για σύστημα που μόνο όταν παίζουμε με καλύτερους αντιπάλους ή μας αρκεί και ένα Χ, έχει νόημα να παίξουμε. Στο 4-2-3-1, ο Λιβάγια (φέτος) ή ο Μάνταλος (παλαιότερα) πηγαίνει στο αριστερό άκρο της επίθεσης, για να συγκλίνει, αλλά με καλές ομάδες αυτό έχουμε δει ότι δεν δουλεύει, γι αυτό σταθερά χάνουμε από τον θρήνο και κερδίζουμε σπανίως τον Παοκ. Οπότε στο ποιος να μείνει από τους Ολιβέιρα-Λιβάγια, εγώ ψηφίζω τον πρώτο (με τα λεφτά όμως που παίρνει ο Μάνταλος), ή κανένας. Με τα περίπου 2 εκ, που εξοικονομούμε από τα 2 συμβόλαια, ας φέρουν 2 πλάγια μπακ, τον Βράνιες και ένα τέρμα έμπειρο, έστω για τα κακά φεγγάρια του Τσιντώτα. Αν πάρουμε και από 500 χιλ για τον καθένα τον Γενάρη, ακόμη καλύτερα, θα υπάρχουν 3 εκ, για τα παραπάνω. Το τι θα γίνει με τον Καρέρα την δεδομένη στιγμή, είναι λιγότερο σημαντικό, είτε μείνει, είτε φύγει, οι επιλογές αυτού και του επόμενου, είναι αυτά που έγραψα παραπάνω. Άντε αν αλλάξει οι παίκτες για 2-3 ματς να παίξουν στο 101%, όπως γίνεται πάντα στις αλλαγές προπονητή, μετά θα γυρίσουμε στα ίδια. Το σύστημα είναι σημαντικότερο από το να παίζει ένας παίκτης, ακόμη και αν είναι ποιοτικός. Ο Φορτούνης πχ μένει σταθερά εκτός αρχικής 11αδας, απλά ο θρήνος με τα λεφτά του τσουλου και τις ακριβές πωλήσεις που κάνει, αντέχει να έχει ένα τέτοιο συμβόλαιο στον πάγκο, επίσης ο Φορτούνης δεν έχει τον χαρακτήρα του Λιβάγια, αλλά και αυτός στο τέλος μπορεί να ζητήσει να φύγει. Το θέμα είναι ότι ο Μαρτινς τους έφτιαξε την καλύτερη ομάδα που είχαν ποτέ, επειδή δεν λογάριασε ποιον θα αφήσει έξω, φτάνει να παίζουν όπως θέλει. Δηλαδή με άμυνα γρανίτη από τους 3 του κέντρου που τρέχουν ασταμάτητα και βοηθάν την άμυνα και το γκολ που βρίσκει από την ποιότητα των επιθετικών του και το γρήγορο transition.

pastas21 - 9/12/2020 20:10

ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ.ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΙΛΙΦΘΕΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΔΟΜΙΜΕΝΗ.ΕΓΩ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΑΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΙΔΙΕΤΕΡΑ ΜΕΣΟΕΠΙΘΕΤΙΚΑ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΪΩΝ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟΥΡΤΑ.ΛΙΒΑΓΙΑ ΚΑΙ ΟΛΙΒΕΗΡΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΘΑ ΕΠΕΡΝΕΣ 3 ΕΚ + 2 ΕΚ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΛΥΤΩΝΕΣ.ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΤΟ... Συνέχεια ΕΚΑΝΕΣ ΑΛΛΑ ΑΦΗΣΕΣ ΞΕΚΡΕΜΑΣΤΟ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΝΑ ΕΧΕΙ 2 ΠΑΙΧΤΕΣ ΝΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΩΝΩ ΣΤΟΝ ΚΑΡΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ή ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΛΙΒΑΓΙΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΘΡΥΝΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΕΚΕΙ.

tsiliak11 - 9/12/2020 19:12

πριν λιγες μερες ειχα πει οτι η ομαδα ειναι αρωστη σε αλλες θεσης λιγο ποιο πανω απο τους παικτες και τον προπονητη.....περιμενεται και θα καταλαβετε οτι ο μελισανιδης μονοι χαζος δεν ειναι ...το λαθος του ειναι οτι εχει αφησει να μιλανε πολλοι ...αλλα το εχει καταλαβει και θα παρει σκουπα

AekaraMoy - 9/12/2020 16:59

Καλά τους τα πες ΤΙΓΡΗ !!!! γιατί μου φαινεται το προπονητή δε το υπολόγιζε κανένας εκεί μέσα προσωπικά πιστεύω ότι αν καταφέρει ο Καρέρα χωρίς να κάνω το προπονητή του καναπέ και δέσει την ομάδα και θα το κάνει η ΑΕΚ φέτος σηκώνει πρωτάθλημα ΠΙΣΤΗ θα τα καταφέρουμε στεναχώριες πέρασαν. Η ομάδα θα βρεί το ρυθμό της μονο κακό κανουμε με την γκρίνια αν και ήταν λογικό μετά απο τέτοια εικόνα. Αυτός που έπρεπε να μιλήσει μίλησε έκανε αυτό που έπρεπε. Τωρα δίπλα στην ΑΕΚ ΟΛΟΙ ΠΑΜΕ... Συνέχεια ΑΕΚΑΡΑ ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ !!! ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ

Aeksalamis123 - 9/12/2020 15:15

Με Λιβάγια χωρίς θέση να μπερδεύει την τακτική και με άμυνα πολύ χαμηλού επιπέδου δεν γίνεται τίποτα.

moriqueindir - 9/12/2020 15:01

Και 'ιδρωσε το αυτί τους τώρα....χωρίς πράξεις αυτά είναι για εσωτερική κατανάλωση

VagosK - 9/12/2020 14:06

Πρόεδρε παραπονο το εχω να σου τρωει τα λεφτα ο Σιμαο και να ταξυνει.

Το ξερω οτι αυτα σε εσενα δεν περνανε και το εχεις δειξει πολλες φορες

Και επιση δεν εισαι κοροιδο κανονισε να τον στειλεις τον χαραμοφαι. Ελεος πια!

Roper - 9/12/2020 13:22

Ρε παιδιά, η μισή ομάδα πέρασε COVID-19, που αφήνει στο 50% των νοσούντων ατονία και αίσθημα κούρασης για μήνες! Μήπως να το δούμε κι από αυτή την πλευρά!

aekstockholm21 - 9/12/2020 11:37

Προεδρε κ εσυ εχεις ευθυνη..Αν ειχες οχυρωσει την αμυνα με παικτες επιπεδου ΑΕΚ κ εβλεπες τα ιδια που βλεπουμε τωρα τοτε θα ειχες ολο το δικαιο με το μερος σου...Ομως δεν το εχεις...Συνολικα εχουμε 5 μπακ αυτην την στιγμη που ειναι κατω του μετριου...Πηραμε Σεντερ μπακ για να αποδειξουμε σε βαθος χρονου οτι ειναι λαχεια..Η ομαδα θελει παικτες που θα ειναι σημειο αναφορας...Καλα τα γκαζια εννοειτε αλλα ας κοιταχτουμε κ στον καθρεφτη...Τουλαχιστον ελπιζουμε να επιασαν τοπο τα γκαζια..

Starman21 - 9/12/2020 09:07

Τι να το κάνεις αν δεν φέρει παίκτες ένας Γκαρσία δεν φτανει θες παικταραδες.. Άρα χρήμα να επενδύσει.. Χωρίς επένδυση ομάδα δεν θα έχεις για πρωτάθλημα ούτε για Ευρώπη.. Ο μεγαλύτερος που φταίει σε αυτό είναι ο τίγρης.. Αυτούς αλώστε πήρες με απειλές μπάλα δεν πρόκειται να παίξουν ποτέ..

XENO1 - 9/12/2020 11:21

Τόσο καλούς παίκτες χρειαζόμαστε να κερδίσουν τον Παναθηναϊκό;

Starman21 - 9/12/2020 19:33

Το θέμα δεν είναι ο παναθηναϊκός το θέμα είναι ο παοκ Ολυμπιακός και Ευρώπη.. Η ΑΕΚ είναι ομάδα που θα πάει για πρωτάθλημα όχι για τρίτη θέση αυτός πρέπει να είναι ο σκοπός από την αρχή

nikos3239 - 9/12/2020 10:57

το πρόβλημα είναι ότι αυτή η στάνη αυτο το γάλα βγάζει και δεν λύνεται με "γκαζια" η ομάδα θέλει παίχτες με προσωπικότητα και ταλέντο στην άμυνα κυρίως...κατ' εμε θέλει και προπονητή

officer123 - 9/12/2020 08:57

διαβάζοντας όλα τα ρεπορτάζ, το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι 2 πρέπει να είναι οι πρώτες κινήσεις για να ξαναγίνουμε κανονική ομάδα, πριν κριθεί ουσιαστικά ο Καρέρα, εφόσον θέλει και ο ίδιος να μείνει, γιατί αυτό δεν είναι και τόσο ξεκάθαρο:

1. ξεφορτώνεσαι Λιβάγια - Ολιβέιρα και αντικαθιστάς μόνο το δεύτερο

2. ξεφορτώνεσαι 2-3 από τα υπάρχοντα μπακ και παίρνεις 2 κανονικά, ένα για κάθε άκρο.... Συνέχεια
οικονομικά οι παραπάνω προτάσεις θεωρώ ότι είναι ανεκτές.

τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους

johnsot - 9/12/2020 10:43

Ο Λιβαγια είναι περίεργο παιδί αλλά τιθασσευεται. Υπάρχει γενικότερο πρόβλημα νοοτροπίας δεν είναι ζητημα ενός παίκτης ατομικα. Ο άλλος ας πάει στην ευχή του Θεού. Στα υπόλοιπα δεν υπάρχει ενώσίτες που να διαφωνει

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 9/12/2020 10:25

θελεις και τερμα και 2 cb ... + αντικαταστατη Μανταλου για οταν δεν μπορει η αρχηγαρα μας...(κιτρινες κλπ)

Droit_Au_But - 9/12/2020 10:35

Έγινε αυτό που έπρεπε . -

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 9/12/2020 10:24

αυτοκριτικη....

μεγαλη αρετη....

giannis aek santorini - 9/12/2020 10:18

Τι κανεις ρε ανικανε προεδρε ! Φωναζεις στους ποδοσφαιριστες;;;; ΜΟΝΟ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΦΤΑΙΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ!!!

AEKUNITED - 8/12/2020 23:48

Βλέποντας τον αγώνα Λειψία-Μάντσεστερ επιβεβαιώνεται στο μυαλό μου ότι για να φτιάξεις καλή ομάδα υπάρχουν δύο τρόποι.Ο ένας είναι με πολλά λεφτά.Ο άλλος είναι συνεπής και συνετή διοίκηση,σοβαρός και δουλευταράς προπονητής,οργανωμένο scouting,ακαδημίες και στήριξη και υπομονή από τον κόσμο.

Αυτά με ένα πλάνο 4-5 ετών φτιάχνουν ομάδες όπως η Λειψία,η Σάλτσμπουργκ κλπ κάτι που προσωπικά πραγματικά ζηλεύω και προτιμώ από το να πάρω ένα πρωτάθλημα και μετά.....?

lesxinorios21 - 9/12/2020 00:14

Στήριξη και υπομονή από τον κόσμο. Ξέρετε τι σημαίνει στην πράξη;

Όταν η ομάδα δεν τραβάει το βουλώνω και δεν κράζω.

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 9/12/2020 10:27

για τα επομενα 5-10 χρονια δηλαδης ???

VagosK - 9/12/2020 14:11

Οχι φίλε μου, ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ υπομονη γιατί μετα μπαινουμε ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ και εκει δεν παιζει να τα ξυνουνε οταν βγαινουν στον αγωνιστικο χωρο μπροστα σε τιγκα γηπεδο.

Με τετοιες εμφανισεις δεν θα εχουν που να κρυφτουν.

johnsot - 9/12/2020 10:17

Τόσο η Λειψία όσο και η σαλτσμπουργκ έχουν ένα χορηγό κολοσσό. Κολυμπανε στο χρημα

FughwaltZ ( Πόλη...) - 9/12/2020 07:24

DANIELO9 συμφωνω αλλα ποια απο τις 2 δεν εχει λεφτα ? Η Μαντσεστερ ή η Λειψια με χορηγο τη redbull?? Μην τρελαθουμε κιολας . Για τ αλλα που αναφερεις 100% .

aekbasket1 - 8/12/2020 18:26

Επειδή με τις φωνές στους παίκτες, δε βγάλαμε ΠΟΤΕ άκρη, μερικά συμπεράσματα για Καρέρα (απ' αυτά που βλέπουμε και απ' αυτά ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΝΕ)


-Δεν ήταν ζεστός να έρθει και γενικά "μιλάει" πολύ για επιστροφή Ιταλία (λογικό σε ένα βαθμό).

-Έχτισε -στην πορεία- πολύ καλή σχέση με Μελ και την ομάδα (πχ δεν τίθεται ιδιαίτερο θέμα... Συνέχεια αποζημίωσης).

-Απ' ότι λέγεται -εκτός Ενομπακάρε- δεν πρότεινε παίκτες, απλά αποδέχτηκε (και απέρριψε) εισηγήσεις.

-Έχει μικρή εμπειρία σαν 1ος (με πρωτάθλημα), αλλά μεγάλη εμπειρία γενικά (παίκτης-βοηθός) και είναι κανονικός προπονητής.

-Έχει αναδείξει (Μαχαίρας, Μιτάι) και προάγει (Βασιλαντωνόπουλος, Σβάρνας) παίκτες χωρίς να φοβάται ΚΑΙ έβαλε σε πάγο και παίκτες που δεν πιστεύει (καλώς ή κακώς), παρ' όλο που είναι μεταγραφές (Σάμπα, Καρακλάγιτς, λίγο Χνιντ).

-Σουλούπωσε την ομάδα ΑΜΥΝΤΙΚΑ όταν ήρθε και άρχισε να παίζει και μπαλίτσα με αποκορύφωμα Άρη κύπελο.

-Τα ντέρμπυ και τα ευρωπαϊκά τα αντιμετώπισε συντηρητικά/αμυντικά/φοβικά και αλλού δικαιώθηκε, αλλού όχι.


Πάμε να αναλύσουμε το τελευταίο, γιατί πιστεύω είναι Η ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ για την ΑΕΚ.

-Ο Καρέρα ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ στα μεγάλα ματς (ντέρμπυ και ευρώπη) και δυστυχώς έχει ΔΙΚΙΟ.

-Ακόμα και ΕΠΙ ΒΡΑΝΙΕΣ, θυμίζω (πλέι οφ) εντός με παο 1-1 (αλλά φάγαμε 2 γκολ, ακυρώθηκε για φάουλ στο κέντρο το 1) και εντός με Άρη 2-2, ήταν τα 2 πρώτα ματς.2 ανά ματς!!! με τον 4ο και 5ο.

-ΧΩΡΙΣ ΒΡΑΝΙΕΣ ΠΙΑ (έχει φύγει, αλλά δεν είναι αυτός το θέμα), με 4-3-3 (Σιμόες-Κριστι-Μάντα-Λιβα-Βερντε σα δεξί χαφ να κυνηγά το 1 μπακ-Ολιβε) βρίσκεται σε 2 επιθέσεις του Άρη να χάνει 2-0 και να αποκλείεται. Βάζει Αλμπάνη αντί Βέρντε και ΛΙΒΑΓΙΑ ΦΟΡ σε 4-4-2 και το σώζουμε στο 95'.

-Πάει τούμπα ΜΕ ΠΕΘΑΜΕΝΟ τότε παοκ. Πάλι 4-3-3, πάλι οι ίδιοι (Αλμπάνης πάλι περισσότερο σα χαφ να κυνηγά Γιαννούλη αντί Βέρντε) και κυριαρχεί στο Ά. Στο β΄με τις αλλαγές του παοκ (+οικονομου) τη γλυτώνουμε φτηνά και με το χαζό πέναλτυ 0-2.

-Με παο εκτός (1-3) παίζει 4-3-3, ΑΛΛΑ ΜΕ 3 ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΧΑΦ (Σιμόες-Συμάνσκι-Κριστι) και Μάνταλο-Λιβάγια στα άκρα, που δεν τους (και μας) αρέσει...ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟ.

-Τελικός κυπέλου. 4-3-3 με Μάνταλο εσωτερικό και Λιβάγια άκρα. Έπρεπε να φάμε 3-4 (Άγιος Τσιντώτας).

-Σεντ Γκάλεν 4-3-3, πάλι Μάνταλος 8άρι, Λιβάγια (και Καρίμ κακώς) άκρα, τη γλυτώσαμε φτηνά. Είμασταν για 2-3 γκολ.

-ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΒΟΛΦΣΜΠΟΥΡΓΚ. Εδώ είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ. Εκτός 11άδας ο Λιβάγια σε 4-3-3 με 3!!! αμυντικά χαφ (Σιμο-Σακχωφ-Κριστι), αριστερά να συγκλίνει Μάνταλος, δεξιά Γκαρσία, φορ Ολιβέιρα. Αμυντικά πήγαμε ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΛΑ και αν δεν έχανε (και έπεφτε) το πέναλτυ ο Μάνταλος, θα προηγούμασταν. Το τρώμε στο 45, αλλαγή ο Μάνταλος στο 60 (μπαίνει Λιβάγια και στο 85 Καριμ αντί Ολιβέιρα. Μπροστά η μόνη φάση που κάναμε ήταν το σουτ του Σιμόες και φυσικά το γκολ Καρίμ (μετά από πασάρα Λιβάγια) ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗ ΡΟΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.

-ΤΡΑΥΜΑΤΊΖΕΤΑΙ ο Γκαρσία και από κει αρχίζει το 3-5-2 (παοκ, με ελλείψεις και κυρίως ΧΩΡΙΣ Μάνταλο, Γκαρσία και Μιτάι αριστ. μπακ). Αμυντικά οκ πλην Μιτάι, αλλά μπροστά τίποτα. Κάποια στιγμή, μοιραία, το φάγαμε.

-Το επαναλαμβάνει με Μπράγκα (πολύ καλύτερη ομάδα από μας), κρατάμε πίσω, χάνουμε μπροστά (Ολιβέιρα). Το γυρνάει 4-2-3-1 με Λιβάγια αριστερά, 3-0 καληνύχτα.

-Λέστερ επιστροφή σε 4-2-3-1 με τρομερό Μάνταλο 10άρι και ΛΙβάγια αριστερά. 0-2 ημίχρονο. Αλλαγή Λιβάγια με Τάνκοβιτς 1-2, παρολίγο 2-2, αλλά παρολίγο και 1-3, έμεινε 1-2.

-Επιστροφή 3-5-2 με Ζόρυα με Μάνταλο πίσω από Τάνκο, Λιβάγια. Κρατάμε πίσω, τα βάζουμε ΟΛΑ μπροστά 0-3 και μετά 1-4.

-Στην Ελλάδα εν τω μεταξύ (Γιάννενα-οφη), χωρίς Γκαρσία και με διαθέσιμα μόνο 2 (εξουθενωμένα) χαφ και με 4-2-3-1 ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΛΙΒΑΓΙΑ 11ΑΔΑ κερδίζεις, ΑΛΛΑ δέχεσαι εύκολα γκολ (Τσίγκρι ΠΑΛΙ τραυματίας). 2 με Γιάννενα που ακυρώνονται και 1 με οφη στην αρχή.

-ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΖΟΡΥΑ (που για μας ήταν ομαδούλα-όλοι το είχαμε σίγουρο-αλλά για τον κόουτς δεν ήταν και αποδείχτηκε με Λέστερ), ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΜΑΝΤΑΛΟΣ. Έχει επιστρέψει και ο Σιμόες και η μισή ομάδα έχει χάσει προπονήσεις λόγω Κορωνοιού!!! Τι κάνουμε τώρα συνοπαδέ (που ο Λιβάγια σκόραρε, αλλά πίσω τρώμε αβέρτα)? 4άδα πίσω και όσα πάνε και όσα έρθουν? Η΄5άδα και κάπου θα σκοράρουμε? Διαλέγει το 2ο. ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΔΕ ΒΑΖΕΙ ΚΑΡΙΜ ΣΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ γυρίζοντας σε 4-3-3/4-2-3-1, τρώει κόκκινη ο Σάκχωφ, κάνει λάθος (?), γιατί ως τότε ήταν πολύ καλός κυρίως με τα πόδια, με Αθανασιάδη, τρώμε το ίδιο γκολ που τρώμε συνέχεια (σέντρα στην περιοχή) και μετά ΤΡΙΚΥΜΙΑ...

-ΟΛΟΙ είμαστε κάγκελα, έρχεται η Τρίπολη. Τσίγκρυ-Νέντε δίδυμο, 4-2-3-1 με Τάνκο-Λιβάγια-Καρίμ μπροστά από Σάκχωφ-Κριστι (Σιμόες πάγκο). Επιθετικά μαγεύουμε, βάζει γκολ από ΘΕΣΗ ΦΟΡ Ο ΛΙΒΑΓΙΑ, τρώμε το ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΑΠΟ ΣΕΝΤΡΑ γκολ, το γυρνάμε και στο τέλος, που αρχίζει η κούραση, αρχίζουν τα καρδιακά. Κάθε επίθεση του Αστέρα "θάνατος", προλαβαίνει βάζει Σιμόες (4-3-3) και Χνιντ (3-5-2) και το κλειδώνει-σώζει.

-Το κλίμα είναι κακό, παρά τη νίκη, ο Σάκχωφ τιμωρημένος, ο Γκαρσία ανέτοιμος, ο Τσίγκρι πάλι τραυματίας, Λόπεζ το ίδιο, Συμάνσκι-Παουλίνιο εκτός ευρώπης, ο Κριστι έχει ενοχλήσεις και έρχεται ο παο την Κυριακή. Βάζει αναγκαστικά Σιμόες-Γαλανό στα χαφ, αναγκαστικά Ινσούα και έχει να διαλέξει μεταξύ Μπακάκη/Βασιλαν (2 συνεχόμενα 90λεπτα και υπεύθυνος για το γκολ στην Πορτογαλία) και 2 από Σβάρνα/Χνιντ/Νέντε. Το τελευταίο είναι το λάθος. ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΕΠΗΡΡΕΑΣΤΕΙ (κακώς), έχει ακούσει τα εξ αμάξης για την 3άδα και πάει σε 4-2-3-1 (με δίδυμο ΤσΛ Μαρίνου στα χαφ, Μάνταλος 10άρι-Λιβάγια αριστερά μέχρι να δύσει ο ήλιος και φορ Ολιβέιρα, για να παίξει ο Καρίμ με παο). 0-2 στο 10΄, 1-4 και αντίο ζωή.

-Η κατάσταση έχει γίνει ΤΡΑΓΙΚΗ. Την ίδια ώρα ο παοκ παίρνει βαθμούς που δεν έπρεπε, ο οσφπ δεν έχει παιξει ντέρμπυ, είναι ΕΜΦΑΝΩΣ ΠΕΣΜΕΝΟΣ και εξουθενομένος σε σχέση με πέρυσι και παίζει φιλικά-ντέρμπυ και εμείς δεχόμαστε, με 4-2-3-1, γκολ και φάσεις ακόμα και από τη Λάρισα, αλλά μπροστά βάζουμε.

-Η ΠΙΕΣΗ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ. Ματς ζωής-θανάτου με παο. Βάζει την 11άδα με Τρίπολη γιατί ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ και όλοι εμείς το θεωρούμε ΔΕΔΟΜΕΝΟ-δείτε σχόλια ευχαρίστησης μόλις ανακοινώθηκαν οι 11άδες, και γω μέσα σε αυτούς. Ο Καρέρα δεν το πιστεύει. Αυτός (με τον μπόλονι να ξυπνά και να το γυρίζει σε 4-3-3) θα πήγαινε έιτε σε 4-3-3, είτε σε 3-5-2 με Σιμόες μέσα και Λιβάγια/Τάνκοβιτς εκτός. Ντέρμπυ είναι. ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ (κακώς ξαναλέω) ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΤΟΥ Κ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΥΜΑ...

-Ο παο κλείνει το Μάνταλο και το αριστερό εξτρέμ Λιβάγια (το πιο εύκολο, όλοι ΣΤΑ ΝΤΕΡΜΠΥ το κάνουν), ο Τάνκοβιτς δε μπορεί δεξιά, χτυπάνε στην κόντρα και σεντράρουν στο κέντρο.-6 ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΕΚ.


Να γράψω τώρα το συμπέρασμα ή σε επόμενο ποστ?

aekbasket1 - 8/12/2020 21:07

Το συμπέρασμα είναι

1) 1ον αυτό που λέμε ΟΛΟΙ. Θέλουμε 2 ακραία μπακ ΒΑΣΙΚΟΥΣ και 1 ΠΥΛΩΝΑ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ (Τσιγκρι δεν είναι πια), για να αρχίσουν να δημιουργούνται δίδυμα. Με αυτούς ο Καρέρα ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΔΙΔΥΜΟ.

2) Ο Καρέρα έχει ΕΥΘΥΝΗ για την αμυντική λειτουργία, ΑΛΛΑ...... Συνέχεια
3) Τα ακραία μπακ δεν είναι επιπέδου ΑΕΚ μεν, αλλά με 2 κανονικά εξτρέμ και 3 χαφ (αλλά γαύρος) καλύπτονται κάπως.

4) ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (συνολική με αυτοματισμούς) ΜΕ ΛΙΒΑΓΙΑ ΣΤΑ ΑΚΡΑ, μαζί με Μάνταλο στην 11άδα, ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ. Και ο Κλοπ να έρθει.

5) Πως πήραμε πρωτάθλημα? Όσο έπαιζε ο Μάνταλος το ένα εξτρέμ ήταν ο Λάζαρος και το άλλο Λόπεζ ή Γκάλο (και αντίστοιχα καλυπτόταν ο Μπακάκης), με Αραούχο/Λιβάγια φορ και ο ΑΛΛΟΣ ΠΑΓΚΟ (συνήθως Λιβάγια). Όταν τραυματίστηκε ο Μάνταλος (και ο Γιόχανσον, που κάλυψε ο Κονέ), τότε ο Μπακασέτας με το Λιβάγια, έπαίζαν μαζί με Αραούχο σε 4-4-2 ή 3-5-2 χωρίς Λάζαρο.

6) Από τότε με Μάνταλο και Λιβάγια ΜΑΖΙ, μόνο 3-5-2 μπορούμε να παίξουμε (ούτε 4-4-2 γιατί θες 2 χαφ να τρέχουν), αλλά αυτό ΕΥΚΟΛΑ ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ από ομάδες με άκρα (οσφπ-παοκ-ευρώπη) ή ΕΥΚΟΛΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ από πιο μικρές ομάδες, με 3-5-2 κι αυτές.


ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΝΤΕΡΜΠΥ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΔΕ ΒΓΑΖΕΙ ΑΚΡΗ, ούτε θα βγάλει.

macak21 - 9/12/2020 11:01

Εξαιρετικό σχόλιο, ανάλυση ακόμα μια φορά με δεδομένα κυρίως και πεπραγμένα ενός έτοθς Καρέρα( μια και μας το θύμησε η ΠΑΕ προσφάτως)...

Συμφωνώ απόλυτα με εσένα, τον aNDREAS 295 και λοιπούς φίλους συνΑΕΚτζήδες...

Μια χιουμοριστική αλλά νομιζω υπαρκτή δικαιολογία-εξήγηση (πέρα από τις προφανείς που όλι έχετε αναλύσει ορθότατα) είναι ότι ο Ιταλός διαβάζει ή καλύτερα του διαβάζουν πολύ περισσότερο... Συνέχεια αυτά που γράφονται ή λέγονται από τους δημοσιογράφους...μήπως σαν παράμετρος είναι και αυτή που μπορεί κάτι - κάπως να εξηγήσει τα διαρκή πειράματα?? πχ για τον ορισμό χαμαιλέοντας....σιγά σιγά έφθασε να μην διαβάζει καν τους αντιπάλους....

Cocco Bill - 8/12/2020 22:13

Στο1. προσθέτω και τέρμα, διότι ο Αθανασιάδης είναι 1,5 χρόνο χωρίς αγώνες και πρακτικά έχουμε μόνο τον Τσιντώτα. Τα προηγούμενα χρόνια, όταν ο Μπάρκας πχ ήταν σε κακό φεγγάρι, έπαιζε κάποια ματς ο Τσιντώτας και παλαιότερα αυτό γίνονταν με τους Μπάρκα-Ανέστη.

Βασικά το μεγάλο πρόβλημα της ΑΕΚ είναι που να παίξει ο Λιβάγια, από την στιγμή που δεν θέλει να παίξει σέντερ φορ. Τον βάζεις στα πλάγια, μένει χωρίς βοήθειες ο μπακ που παίζει στην πλευρά του,... Συνέχεια ενώ και ο Λιβάγια με καλούς αντιπάλους δεν μπορεί να διεισδύσει, γιατί δεν έχει ούτε έκρηξη, ούτε ταχύτητα. Ο Λιβάγια βολεύεται στο 4-2-3-1, αλλά χωρίς τον Σιμόες η αμυντική γραμμή έχει προβλήματα. Στο 3-5-2 που λες, εννοείς στο πλάι να παίζουν δυο αμυντικοί πχ Παουλίνιο-Ινσούα ή μήπως δυο χαφ, πχ Λιβάι-Αλμπάνης. Στην πρώτη περίπτωση δεν θα παίζει η πιο ακριβή μας επένδυση και ο πιο ποιοτικός μας παίκτης (για μένα), στην δεύτερη θα τα καταφέρει μια τριάδα πχ Σβάρνας, Ντέντε, Χνιντ, δίχως κανονικούς αμυντικούς να τους βοηθάνε. Για αυτούς τους λόγους, εγώ προσωπικά δεν θέλω την παραμονή του Λιβάγια, παρόλα που τον θεωρώ παίκτη κλάσης, αλλά το γεγονός ότι δεν έχει ξεκάθαρη θέση στο γήπεδο μας δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από αυτά που αυτός λύνει και βέβαια είναι φανερό ότι αν στραβώσει με κάποιον, όπως πχ με τον Ολιβέιρα, δεν λογαριάζει καθόλου την ομάδα και τα λεφτά που παίρνει. Το 1εκ που δίνουμε στον Λιβάγια, μπορεί να πάει σε δυο προσθήκες στην άμυνα και να καλυφθεί η θέση του Κροάτη από τους υπάρχοντες (Αλμπάνης, Μαχαίρας, Τάνκοβιτς). Ειδικά ο Τάνκοβιτς λέγεται ότι είναι τύπος που αν βρεθεί στον πάγκο, θα δημιουργήσει θέματα.

aekbasket1 - 8/12/2020 22:33

Δε λέω να παίξουμε με 3-5-2. Σιγά μη δε παίζει ο Γκαρσία, για να βολεύονται άλλοι κ άλλοι.

Λέω να μην παίζει ο Λιβάγια πουθενά αλλού, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΦΟΡ. Αν δε θέλει ή δε μπορεί (γιατί βγαίνει εκτός περιοχής) ΑΝΤΙΟ. Με τα λεφτά του παίρνεις κάτι ΜΠΑΚΑΡΕΣ...

Θέλω να δω 2 (4-2-3-1 με Μάνταλο) ή 3 (4-3-3 χωρίς Μάνταλο) από Συμάνσκι-Σάκχωφ-Κριστι-Σιμόες στα χαφ με Γκαρσία-Μαχαίρα (Αλμπάνη) δεξιά και Τάνκοβιτς-Αλμπάνη (Μαχαίρα) αριστερά. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΙΑ.... Συνέχεια
Μετά θα δούμε (όχι ότι δε θελουμε ενίσχυση), είναι ΤΟΣΟ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΟΙ ΠΙΣΩ ?

Babisaek83 - 8/12/2020 21:24

Συμφωνώ

Toxotis_21 - 9/12/2020 10:17

Μπραβο ρε φιλε, συμφωνει ή διαφωνει καποιος, επιτελους διαβασα μια τεχνικη αναλυση εμπεριστατωμενη που δεν την εχω διαβασει τοσο καιρο απο επαγγελματια δημοσιογραφο. Επιτελους συζητηση για μπαλα.. Αυτα εχουν λειψει απο τον κοσμο και τετοια θελουμε να διαβαζουμε και οχι μονο γενικολογιες και ευχολογια.

Andreas295 - 9/12/2020 00:08

Ωραία όσα έγραψες φίλε μου, αλλά δεν είμαι πολύ σίγουρος αν συμφωνώ σε κάποια απ' αυτά (συμπεριλαμβάνω και τα συμπεράσματά σου στο επόμενο σχόλιο). Και να εξηγήσω τι εννοώ:


• Ο Λιβάγια στα αριστερά έκανε φοβερή χρονιά πέρσι. Ακόμα και το γκολ στον Αστέρα που λες ότι το έβαλε από θέση φορ είναι γιατί ακριβώς αυτός είναι ο ρόλος του όταν παίζει στα πλάγια. Να πατάει... Συνέχεια περιοχή σαν φορ όταν η μπάλα παίζεται από τη δεξιά πλευρά ή αν έχει καταφέρει να βρει χώρο το αριστερό μπακ ώστε να πετάξει σέντρα (όπως έγινε στο ματς με τον ΟΦΗ στα play off). Αμυντικά ενδεχομένως και να υστερεί, αλλά ίδιου τύπου γκολ (σέντρα απ' το πλάι) τα τρώμε και απ' τις δύο πλευρές. Όμως θα ήταν ωραίο να δούμε κάποια στιγμή και κάποιον άλλο σ' αυτή τη θέση (Τάνκοβιτς-Μαχαίρα-Αλμπάνη).


• Δεν πιστεύω επίσης ότι μπορεί να εξηγηθεί τόσο απλά η ήττα απ' τον Παναθηναϊκό. Εμείς γιατί στα play off πχ δεν κλείναμε απλά Φορτούνη και Βαλμπουενά ώστε να μη φάμε φάση; Φυσικά και στα ντέρμπι ο αντίπαλος θα πάει να κλείσει τα επιθετικά ατού σου. Εμείς όμως έχουμε τόσους καλούς παίχτες απ' τη μέση και μπροστά. Το θέμα εκεί είναι περισσότερο η ομαδική λειτουργία, οι συνεργασίες κλπ. Αυτή είναι η γνώμη μου. Ναι κλείνουν το Λιβάγια και το Μάνταλο. Όλοι οι άλλοι τι κάνουν όμως; Δεν συμμετέχουν στο επιθετικό παιχνίδι; Έχουμε τόσους ποιοτικούς παίχτες απ' τη μέση και μπροστά. Κανείς δεν έμοιαζε να προσφέρει κάτι επιθετικά εκτός ίσως του Γκαρσία που μπόρεσε να βγάλει κάποιες προσπάθειες κι αυτές ατομικές που κατέληξαν σε σέντρα. Δεν βγάλαμε ούτε ένα συνδυασμό. Το να βασίζουμε την επιθετική μας λειτουργία στις εμπνεύσεις 2-3 παιχτών δεν είναι λειτουργικό, ειδικά σε ντέρμπι. Επίσης στα ματς με τον Ολυμπιακό ποιος μας έκανε ζημιά σχεδόν σε κάθε παιχνίδι; Ο Καμαρά. Σα να λέμε για το δικό μας ρόστερ ο Σάκχοφ. Άφαντος με Παναθηναϊκό. Γιατί;


• Επίσης με τη Μπράγκα το 1-0 δεν έγινε 3-0 λόγω της αλλαγής του σχήματος. Έγινε 3-0 επειδή οι γραμμές της ομάδας άνοιξαν, προσπαθούσαμε να παίξουμε πιο ανοιχτά και να επιτεθούμε και ο Σάκχοφ βρισκόταν πολύ πιο ψηλά και μακρα απ' τον Κρίστιτσιτς όταν κάναμε οργανωμένη επίθεση. Στο τρανζίσιον τα δεχτήκαμε και τα 2 τελευταία γκολ μετά από λάθος μεταβιβάσεις. Όχι σε οργανωμένη άμυνα. Δες το 3-0 της Μπράγκα. Ο Σάκχοφ με τον Κρίστιτσιτς έχουν τεράστια απόσταση. Ο ένας είναι 10-15 μέτρα πίσω απ' τη σέντρα και ο άλλος 10-15 μέτρα μπροστά.


• Για μένα το πρόβλημα ποτέ δεν ήταν η 5άδα και ο Καρέρα πράγματι φαίνεται να έχει επηρεαστεί απ' την κριτική. Το 3-5-2 (με τους παίχτες που έχουμε) όμως ρίχνει όλο το βάρος στα μπακ μας, τα οποία δεν είναι στο επίπεδο που θα έπρεπε-θέλαμε και αυτό δε βοηθάει ούτε στην επίθεση ούτε στην άμυνα όταν ο αντίπαλος επιτίθεται απ' τα πλάγια. Αν δοκίμαζε 5-4-1 όπως κόντρα στον ΠΑΟΚ τα τελευταία λεπτά (όχι με Σάμπα εξτρέμ βέβαια) για μένα θα είχε πάρει λογική απόφαση γιατί και θα θωράκιζε το κέντρο της άμυνας και θα προσέφερε αλληλοκαλύψεις στα πλάγια χωρίς να στερεί παίχτες απ' τον άξονα όπως γίνεται στο 3-5-2 που τα χαφ πηγαίνουν συχνά στο πλάι για να προσφέρουν βοήθειες στα μπακ.


• Το ότι δεν κερδίζουμε ντέρμπι πιστεύω ότι είναι συνδυασμός πολλών πραγμάτων και όχι μόνο το αν παίζουν μαζί Λιβάγια-Μάνταλος. Εξάλλου το 3-2 με τον Ολυμπιακό ήρθε με ασσίστ Λιβάγια και γκολ Μάνταλου. Το 1-0 με Παναθηναϊκό το Φλεβάρη ήρθε με Λιβάγια αριστερά και Μάνταλο στον άξονα. Εγώ πιστεύω ότι στα ντέρμπι υστερούμε κυρίως γιατί υπάρχει έλλειψη πάθους-πίστης απ' τους παίχτες (ίσως και τον προπονητή), γιατί κάποιες φορές δεν κάνουμε σωστές τακτικές επιλογές και γιατί δεν ξέρουμε τι θέλουμε να παίξουμε. Άμυνα με αντεπιθέσεις; Ποδόσφαιρο κατοχής; Επίθεση με ξαφνικές άμυνες όπως παίζουμε με την παρέα μου στο 5×5; Επίσης δεν χτυπάμε στις αδυναμίες του αντιπάλου και πάμε σε κάθε παιχνίδι με κύριο σκεπτικό πώς να μη χάσουμε και όχι πώς θα βρούμε τρόπο να κερδίσουμε. Και όλα αυτά κουμπώνουν με την κακή αμυντική λειτουργία και το ότι επιθετικά βασιζόμαστε περισσότερο σε ποιοτικά ξεσπάσματα κάποιων παιχτών, οι οποίοι αδρανοποιούνται απ' τον αντίπαλο προπονητή, παρά στην ομαδική επιθετική λειτουργία. Απόδειξη γι' αυτό ότι χωρίς τον Μάνταλο η ομάδα κόβεται στα δύο και ότι πράγματι όταν μας κλείνουν 2 παίχτες αδρανοποιείται όλη η ομάδα. Δεν υπάρχει εμπιστοσύνη στην άμυνα, πληρώνουμε σχεδόν όλα τα λάθη μας, δεν παίρνουμε έξτρα (ποιοτικές) βοήθειες στην επίθεση απ' τα μπακ και άρα γινόμαστε ακόμα λιγότερο απρόβλεπτοι. Κάπως έτσι το βλέπω εγώ.


• Επειδή κι εγώ τόσες μέρες έχω κάνει μεγάλη κριτική στον προπονητή, θεωρώ σωστό να πω ότι και οι παίχτες δεν έχουν σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Έχει κάνει τα λάθη του ο Καρέρα, αλλά τέτοια εικόνα δε θα βλέπαμε αν όλοι έδιναν το 100%. Ας κρίνει ο προπονητής ποιος δίνει ό,τι έχει και όποιος δεν το δίνει δεν πρέπει να βλέπει ούτε αποστολή κατά τη γνώμη μου.

aekbasket1 - 9/12/2020 01:12

Φίλε μου απαντάω σε όλα με τη σειρά, αλλά σύντομα, γιατί έχω κουράσει τους υπόλοιπους

1. Μόνο με ομάδες σαν τον Αστέρα κλπ. Όχι σε ντέρμπυ.

2. Αυτό δε γίνεται με οσφπ, γιατί έχει πολλαπλή απειλή με Φορτουνη στο 10 και 2 εξτρέμ που δίνουν πλάτος στην επίθεση. Βάλε Φορτούνη και Βαλμπουενά χωρίς εξτρέμ και θα δεις πόσο εύλολα τους μπλοκάρεις.... Συνέχεια
3. Οι γραμμές άνοιξαν, γιατί άλλαξε η διάταξη και με εξτρέμ Λιβάγια ΔΕΝ...

4. Δεν λέω ότι θέλω 5άδα, ούτε μου αρέσει και ΣΥΝΦΩΝΩ για τα μπακ. Εξηγώ γιατί ήθελε ή το κάνει ο Καρέρα

5. Κερδίσαμε τότε με 0-2 πίσω, Μάνταλο αριστερό εξτρέμ, Λάζαρο δεξί και Λιβάγια-Αραούχο φορ, σε ματς ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ. Το 1-0 με φορ Αραούχο (ο μόνος που ταίριάζει με Λιβάγια γιατί κινείται εκτός περιοχής) δεν κάναμε άλλη φάση σε όλο το ματς. Στα άλλα συμφωνώ.

6. Συμφωνώ απόλυτα και γι΄αυτό τον κατηγορώ.

Andreas295 - 9/12/2020 17:16

Προσωπικά δεν κουράζομαι καθόλου, ίσα ίσα μου αρέσει να διαβάζω απόψεις που εκφέρονται αναλυτικά και δομημένα ακόμα κι αν διαφωνώ γιατί έτσι νομίζω γινόμαστε όλοι καλύτεροι και μπορούμε να δούμε και μια διαφορετική οπτική των πραγμάτων. Απαντάω κι εγώ λοιπόν σε όσα απάντησες:


1) Ναι με αυτές τις ομάδες έχει αποδώσει, όπως βέβαια και με τον Άρη πέρσι που ήταν πολύ κρίσιμα τα... Συνέχεια παιχνίδια. Σε ντέρμπι αν αφήσουμε στην άκρη το Λιβάγια υπάρχει κάποιος που να έχει ξεχωρίσει; Να πέταγε όλη η ομάδα και να υστερούσε ο Λιβάγια να το καταλάβω. Όταν μονίμως οι πάντες παίζουν κάτω απ' τη βάση δε νομίζω ότι είναι ρεαλιστική απαίτηση να περιμένεις να καθαρίζει τα παιχνίδια ένας παίχτης. Επίσης πέρσι σε αυτή τη θέση έκανε την πιο παραγωγική σεζόν του στην ΑΕΚ βγάζοντας και ασσίστ και σκοράροντας. Δε λέω ότι είναι η καλή του θέση ή ο ιδανικός τρόπος να τον χρησιμοποιήσει η ομάδα, αλλά δε νομίζω ότι η χρησιμοποίησή του εκεί αποτελεί και τόσο μεγάλο τροχοπέδη στην ανάπτυξη της ομάδας ή στην αμυντική της λειτουργία.


2) Στα play off που μας πέρασαν παίξαμε με τον Ολυμπιακό και χάναμε 0-2 στο ημίχρονο και ήταν σοκαριστικό το πως έκανε ό,τι ήθελε ο Ολυμπιακός κι εμείς δεν υπήρχαμε στο γήπεδο. Θυμάσαι φαντάζομαι. Το έκανε με Φορτούνη αριστερό εξτρέμ και Μασούρα δεξιά. Δεν έπαιζε καν ο Βαλμπουενά. Και ο Μασούρας πιο πολύ φέρνει σε κρυφό φορ που έρχεται απ' το πλάι παρά σε εξτρέμ με την έννοια του ''παίχτη γραμμής''. Ανέβαζε όμως τα μπακ που γινόντουσαν εξτρέμ, έβγαζε κρυφό φορ τον Καμαρά και ο Φορτούνης παρόλο που έπαιζε αριστερά δεν ξέρω καν αν πάτησε καθόλου τη γραμμή του πλαγίου.


2) Η δική μου γνώμη είναι ότι οι γραμμές άνοιξαν επειδή αποφασίσαμε να επιτεθούμε και ανεβάσαμε την επιθετική μας γραμμή πολύ πιο κοντά στην περιοχή της Μπράγκα με αποτέλεσμα ο χώρος του κέντρου να μείνει πιο άδειος απ' ότι ήταν όταν παίζαμε με σχεδόν όλη την ομάδα πίσω απ' το κέντρο και φυσικά έπαιξε ρόλο και η κούραση. Δες πχ στην επίθεση που βγάζουμε με βαθιά μπαλιά στο 41 ότι ο Κρίστιτσιτς που βγάζει τη σέντρα είναι μερικά μέτρα πίσω απ' τη σέντρα και ο Σάκχοφ είναι σχεδόν πάνω στη γραμμή του κέντρου και ο Λόπεζ με τον Βασιλαντωνόπουλο έχουν ανέβει 15-20 μέτρα πάνω απ' τη σέντρα και πίσω απ' τον Κρίστιτσιτς υπήρχαν 3 αμυντικοί (στόπερ), ενώ στη φάση του 2-0 στο 77 που βγάζουμε πάλι οργανωμένη επίθεση και κάνει λάθος ο Λιβάγια, ο Σάκχοφ είναι στην ίδια ευθεία με το φορ μας και τα αντίπαλα στόπερ 20-25 μέτρα πάνω απ' τη σέντρα, αλλά αυτή τη φορά ενώ ο Βασιλαντωνόπουλος έχει ανέβει πάνω απ' τη σέντρα, ο Λόπεζ παίζει τον ρόλο του 3ου στόπερ και μένει κοντά στα 2 κανονικά στόπερ πίσω απ' τον Κρίστιτσιτς. Πάλι 3 πίσω απ' τον Κρίστιτσιτς δηλαδή. Επίσης ο Λιβάγια εκεί δεν έκανε λάθος ως εξτρέμ, αλλά περισσότερο ως 10αρι.


4) Καταλαβαίνω ότι εξηγείς γιατί ήθελε να το κάνει ο Καρέρα, αλλά εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί επέλεξε να θωρακίσει μόνο το κέντρο της άμυνας και όχι και τα πλάγια.


5) Σε ματς όλα για όλα όμως αυτοί ανταποκρίθηκαν, οπότε δεν βλέπω γιατί να μην ανταποκριθούν και πάλι. Επίσης ανταποκρίθηκαν επειδή όπως λες είχαν και συμπαίκτες που δεν υστέρησαν και πάλευαν. Επίσης συμφωνώ ότι δεν κάναμε άλλη φάση σε όλο το ματς στο 1-0 με τον Παναθηναϊκό και πήραμε το παιχνίδι από μια προσωπική ενέργεια κι αυτό ακριβώς μου δείχνει ότι με προσωπικές ενέργειες δε μπορείς να παίρνεις ντέρμπι κάθε μέρα είτε τις περιμένεις απ' το Λιβάγια, είτε απ' το Μάνταλο είτε απ' τον Αραούχο. Πόσες φορές μπορείς να περιμένεις ότι θα μπαίνουν τέτοιες γκολάρες όπως του Αραούχο; Συμφωνώ όμως ότι με προσωπικές ενέργειες του Αραούχο πχ έχουμε πάρει ντέρμπι, ενώ ο Λιβάγια δεν έχει φανεί όσο θα έπρεπε με κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις όπως το 1-1 στις καθυστερήσεις με Παναθηναϊκό το 17-18, η ασσίστ στο Μάνταλο στο 3-2, η ασσίστ στον Πόνσε στο 1-1 με ΠΑΟΚ το 18-19.

Cocco Bill - 8/12/2020 21:48

Πολύ καλό το κείμενο σου φίλε, μας θύμησες πράγματα που είχαμε ξεχάσει και τα το 4-3-3 που παίζαμε πέρσι. Βασικά το 4-3-3 και το 3-5-2 βοηθά περισσότερο την αμυντική γραμμή, οπότε μετά την πώληση Μπάρκα και την μη παραμονή Βράνιες και έως να έρθουν, αν έρθουν, κάποιες ποιοτικές προσθήκες, είναι μάλλον μονόδρομος στα ματς με ισοδύναμους ή καλύτερους αντιπάλους. Το 4-2-3-1 είναι για ματς με αντίπαλους που έχουν σκοπό να παίξουν ταμπούρι και που δεν θα βγουν πολύ μπροστά.

mhtsos21 - 8/12/2020 21:26

Αδερφέ μπράβο για το χρονο που αφιέρωσες για την ανάλυση αλλά είσαι λίγο υπερβολικός. Δύο που κράτησα είναι ότι δεν μπήκε το γκολ του Καρίμ κόντρα στη ροή του αγώνα ( δεν απειληθηκαμε συνολικά καθόλου από τη Βόλφσμπουργκ ) και επίσης όχι και θάνατος κάθε επίθεση του αστέρα στο τέλος . Κραταγανε μπάλα και πλησιάζανε περιοχή χωρίς να ξέρουν τι να κάνουνε . Δεν απειληθηκαμε καθόλου ουσιαστικά.

chrisap75 - 8/12/2020 20:50

Μπράβο φίλε για όλη την ανάλυση σου. Περιμένω βεβαια να διαβάσω και τα δικά σου συμπερασματα αλλα θα γράψω και μερικά δικά μου. Το τέρμα το αφήνω απεξω γιατι χωρίς άμυνα... μπακ για οποιοδήποτε σύστημα δεν υπάρχουν. Προφανώς πάει με 3 CB όταν φοβάται το παιχνίδι και καλά έκανε απ ότι φαίνεται. Αλλιώς με 2 CB θα βάλει 3 αμυντικά χαφ μπροστά, οπότε τέλος η ανάπτυξη. Πιστεύω στην θέση 6,8 έχουμε καλές επιλογές για φέτος. Ο Μάνταλος πρέπει να παίζει στη θέση του 10άρι. Ο Λιβάγια να παίζει φορ και... Συνέχεια ποτέ ξανά στα πλάγια. Ο Τανκοβιτς αριστερά και ο Γκαρσία δεξιά. Τον Ανσαριφαρντ πάω πολύ και δίνει λύσεις μόνο σαν CF όμως. Προφανώς δεν φαίνεται να χωράει ο Ολιβέιρα και φυσικά όχι με τα λεφτά που θα πρέπει να παίρνει....Οπότε θέλουμε 2 μπακ RB, LB και Μιται Ραντόγια αλλαγές. Ενα 11άτο CB (Βράνιες ή ο ίδιος ή με το στυλ του) μαζί με Νεντε και τον Χιντ να παίρνει συμμετοχές (υπάρχει και Λάτσι πιο πίσω).. ένα 2ο 10άρι ή να δούμε τον Τανκοβιτς εκεί.

savvy8 - 8/12/2020 19:46

Δεν γνωρίζω πολλά από τεχνικές αναλύσεις ποδοσφαίρου αλλά συγχαρητήρια για το κόπο και την άποψή σου και φυσικά έμαθα και κάτι απ αυτά. Συμφωνώ φυσικά με το πνεύμα της. Το ξαναγράφω, δεν είναι δυνατόν από το 1980 να φεύγουν από την ομάδα σε λιγότερο από χρόνο 30 προπονητές, 5-6 στους 18 μήνες, ένας στις δύο σεζόν και ο μόνο ένας να μένει 5? Τόσα λάθη κάνουν όλοι?

aekara21re - 8/12/2020 19:24

+1000.........Βάλε και την κακή φυσική κατάσταση με μηδενική ταχυδύναμη και ''δένει το γλυκό''......

Aekara83 - 9/12/2020 10:16

Την ευθύνη της μη αγοράς τερματοφυλακα αλήθεια ποιος την έχει? Θεωρώ ότι εκεί μέγα υπαρχει θέμα ! Και σε συνδυασμό με τους τραγικούς αμυντικούς μας συνθέτουν το φετινό παζλ αποτυχίας. Επιθετικα αρκετά καλύτεροι αλλά τι να το κάνεις. ...Δεν είναι σύστημα το όσα βάλουμε και όσα φάμε

alex21xas - 9/12/2020 09:07

Προεδρε και εσυ εχεις κανει λαθη να τα λεμε και αυτα ,δεν θα πω στο τρυπακι δεν βαζεισ χρηματα να ερθουν πιαχταραδες οι ομαδες γινονται και χωρις παιχτες αξιας,αλλα mix μεταξυ εμπειρων και ταλεντων,ευθηνη δικια σου προεδρε ειναι καταρχην το θεμα συμβολαιων ΛΙΒΑΓΙΑ-ΟΛΙΒΕΙΡΑ,αυτο πρεπει να το ειχες χειριστει αποκλειστικα μονος και να επαιρνες και μονος αποφαση,αυτο που αιωρειται μηνες τωρα μονο κακο κανει στην ομαδα,και επισης περιμενα απο εσενα αλλη αντιμετωπιση... Συνέχεια στο θεμα Αραουχο,μας ειχες συνηθισει πολλα χρονια πριν και το ξερουν αρκετα πολλοι εδω μεσα οτι κραταγες η εφερνες απο μονος σου παιχτες τετοιου ειδους,ο Τσινο επρεπε να ηταν εδω και να εμπαινε στην Αγια Σοφια βεβαια ποτε δεν ειναι αργα αλλα σε πολλα θεματα εχεισ και εσυ μεγαλη ευθηνη !!

MikraAsia1924 - 9/12/2020 08:46

Το ποιοι παιχτες πλασαρονται και τους έχουμε στο μυαλό μας ως βασικούς ειναι σχετικό αν μπορούν αυτοι να ειναι βασικοί. Αν πέρσι σε αυτη την χάλια ΑΕΚ πηγαίναμε σε ματς χωρις Βρανιες,Τσιγκρινσκι,Χουλτ (οκ δεν ειναι κι οτι καλυτερο αλλα εθνικη Σουηδίας επαιζε παιδια δεν συγκρίνεται με Ινσουα) και πηγαίναμε με Σβαρνα,Ινσουα,Βασιλαντωνοπουλο και τερματοφυλακα τον Τσιντωτα θα λεγαμε τι τυχερος ειναι ο ΠΑΟ τι γκαντεμιά κι αν χαναμε θα το χρεωναμε σε αυτη την... Συνέχεια αμυνα ανάγκης.

Δυστυχώς φέτος ειναι η χρονια αποσυρσης του Τσιγκρινακι και ζηταμε απο Τσιντωτα,Βασιλο,Ινσουα,Σβαρνα να παιξουν τον ρολο κανονικών βασικων ποδοσφαιριστων επιπεδου ΑΕΚ αλλα δεν μπορουν. Τι να κανουμε.. επειδη εμεις τους λεμε βασικους πρέπει να ειναι κι ολας?

stratos11 - 9/12/2020 08:18

καλα τα λογια.κανε ομως 4-5 διακοπες συμβολαιου να σφιξουν οι κωλοι

nikglik - 9/12/2020 07:49

Ο προπονητής ΠΡΕΠΕΙ να μείνει μέχρι το τέλος της χρονιάς. ΕΛΕΟΣ με τις αλλαγές προπονητών. Τον κοντό με τα τακούνια κοροϊδεύουμε αλλά τα ίδια θέλουμε!!!!

o_kanenas_21 - 9/12/2020 06:40

Ε και...; θα μάθουν μπάλα τα αστέρια μας;

Original78 - 9/12/2020 06:26

Επιτέλους! Ήταν κρίσιμο για να δοθεί ο απαραίτητος τόνος σε όλους! Ελπίζω να αποδειχθεί και άμεσα αποτελεσματικό!


Υ.Γ. Το καλοκαίρι στην προοπτική αγοράς του Ινσούα είχα γράψει εδώ ότι προφανώς δεν είχαμε καλύτερες επιλογές. Μια εκτίμηση, χωρίς υβριστικό περιεχόμενο. Άμεσα κάποιοι άγνωστοι (προφανώς... Συνέχεια θαυμαστές του Ινσούα) έσπευσαν να απαντήσουν και να ειρωνευτουν (έτσι νόμιζαν). Το χειρότερο; Έγραψαν ψέματα ότι και καλά θυμόντουσαν ότι είχα γράψει να φύγει ο Λιβαγια και ο Μάνταλος (σ.σ. ποτέ). Αποτέλεσμα; Να φραγει ο λογαριασμός μου λόγω ανυπόστατων συκοφαντιών κάποιων τρολ. Νομίζω φιλτράρισμα πρέπει να υπάρχει μόνο στο αν κάποιος βρίζει και οχι να "τιμωρείται" ο βαλλομενος. Είναι υγιές που υπάρχουν σχόλια που κριτικάρουν, χωρίς να προσβάλουν, ακόμα και τον αγαπημένο όλων Ινσούα ;)

Bebeto1972 - 9/12/2020 03:55

Μαλλον δουλευομαστε..


Ο Λιβαγια επαθε κακωση την Τριτη (και οχι τη Δευτερα) στο ρεπορταζ ΑΕΚ απο το παιχνιδι με ΠΑΟ και δεν ταξιδευει Αγγλια!

Ο Ολιβειρα που εχει ξεχασει την πασα στην επιθεση γιατι πρεπει οπωσδηποτε να παστελωσει για να... Συνέχεια ακουστει, τα ριχνει στον προπονητη!

Ο Μπακακης στα 30 δεν εχει μαθει τη θεση του δεξιου μπακ και τι ακριβως πρεπει να κανει!

Ο Χνιντ στο τριμηνο στην ΑΕΚ, ζηταει φανελα βασικου στο σπιτι και ψαχνει ηδη αλλες προσφορες!

Υπαρχει θεμα αποδυτηριων ξεκαθαρα..


Ο Καρερα εχει ευθυνες σιγουρα και μεσα σε αυτες ειναι και η ισορροπια των αποδυτηριων, που χωρις την αμεριστη στηριξη της διοικησης ομως δεν μπορει να επιτευχθει!

Ευθυνες επισης βλεπω και στην υπαρξη ξεκαθαρου αγωνιστικου πλανου αλλα και φιλοσοφιας της ομαδας. Της ταυτοτητας δηλαδη της ΑΕΚ αυτη τη στιγμη, που ουσιαστικα δεν ξερουμε τι ειδους ποδοσφαιρο παιζει και τι σχημα θα κατεβασει καθε φορα και με ποιους (ειδικα στην αμυνα)!

Κατι που με ενοχλει ακομη ειναι οτι βλεπω εναν ανευρο προπονητη καθε φορα στον παγκο, ανεξαρτητως της εκβασης του αγωνα, χωρις παθος στο κοουτσαρισμα του και χωρις να αναφερω τις λαθος επιλογες (κρινοντας εκ του αποτελεσματος) για να αλλαξει την αρνητικη εκβαση συνηθως.

Ομως δεν φταιει μονο αυτος!


Υπαρχουν βεντετες και ευθυνες εκει στα Σπατα, με ονοματεπωνυμο.

Για να μην κοροιδευομαστε, αυτο αποδεικνυουν οι δηλωσεις των ιδιων των παικτων μετα το ματς με ΠΑΟ αλλα και τα λογια του Μελισσανιδη σημερα!

Ηρθε η ωρα λοιπον να τραβηχτουν αυτια, καποιοι να πανε εξεδρα, καποιοι να φανε προστιμα και καποιοι αλλοι να πανε σπιτακι τους, ανεξαρτητως ονοματων, γιατι ανεξαρτητως παλι προπονητη, παλι τα ιδια θα γινουν, οπως και με τον Καρερα, που στην πρωτη χρονια του περυσι, επαιζαν σφαλιαρες και εκαναν αγκαλιτσες..

AlanSmith17 - 9/12/2020 02:12

Ψυχραιμία παίδες, δε φαίνεται να είμαστε ακόμα στο επίπεδο του παοκ αγωνιστικά δυστυχώς. Σταθερότητα θέλει η ομάδα κ σίγουρα μια μεταγραφή στα μπακ. Στόχος του χρόνου να ξεπεράσουμε παοκ κ την επόμενη χρονιά με γήπεδο+κόσμο στην εξίσωση να δούμε ωραία πράγματα.

christ - 9/12/2020 00:34

Ας ξεκινήσει το ξεκαθάρισμα απο τους λιβαγια Ολιβέιρα που χαλάνε όλο το κλίμα στην ομάδα με τις χαζό κόντρες τους. Κάνει μπαμ ότι προτιμούν να δώσουν τη μπαλα σε αντίπαλο παρά ο ένας στον άλλο... θελουμε παίκτες ποιοτικούς αλλα να παίζουν για την ομάδα.. όχι κακομαθημένα που παίζουν για πάρτη τους... δηλητηριάζουν όλη την ομάδα δεν το βλέπει αυτό ο Μελ;;;

MikraAsia1924 - 8/12/2020 20:33

"Προπονητης σας είναι ο Καρερα. Αυτος ειναι και τελος"

Πριν ειχε συνάντηση με Καρερα και Ιβιτς.

Γιατι εγω βλεπω κλικες πισω απο αυτη τη φραση που θελουν να τον φανε?

Ο Καρερα οταν ηρθε και απο τα βιντεο που ειχαμε δει στη Ρωσια λατρευτηκε απο τους παιχτες.

Περσι έδινε χαστουκια στον Λιβαγια κι αυτος γέλαγε σε αλλαγή και ο Βρανιες τον σεβοταν. Οποτε δεν... Συνέχεια νομιζω οτι ειναι προπονητης που δεν φτιαχνει τους παιχτες. Κατι αλλο παιζει..

Babisaek83 - 8/12/2020 23:57

Εγώ νομίζω ότι οι μπροστά ασκούν πίεση στους πίσω, και έχουν πολύ άγχος. Και ειδικά ο Λιβαγια. Για αυτό ο ινσουα έχει χάσει τη μπάλα κ ο λοπεζ όσο πάει γίνεται χειρότερος. Επιπλέον είμαστε ΑΡΓΉ ομάδα. Μανταλος Λιβαγια κριστ. Σακχοφ τανκοβ όλοι αργοί. Δεν γίνεται να παίζουν μαζι. Δεν γίνεται γινόμαστε αργοί

aekxilewsh - 8/12/2020 21:34

money?

mortal_5hxc - 8/12/2020 23:44

Πρόεδρε....κ συ θες λίγα γκάζια εδώ που τα λέμε!

konan - 8/12/2020 23:42

Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ!!!!

aekofron - 8/12/2020 23:27

Καιρός ήταν Πρόεδρε. Αργησες και λίγο. Δεν μου αρέσει αυτός ο τρόπος βεβαια, αλλά πραγματικά χρειαζόταν.. .

FS2011 - 8/12/2020 21:47

Το είπα και χθες . Πρέπει να φύγουν κάποιοι παίκτες , να επέλθει ηρεμία στα αποδυτήρια και να μείνουν παίκτες που θα ματώνουν για την φανέλα. Πχ ο Γεωργίας σαν αξία παίκτη δεν ήταν και αυτό που λένε ο σούπερ σταρ , αλλά το πάθος και η νοοτροπία που έβγαζε κάθε Κυριακή στα μάτια μας φαινότανε σαν τον Dani Alves. Πρέπει σε κάθε ματς να γίνεται κατάθεση ψυχής.

dalmas26 - 8/12/2020 23:26

Ούτε αυτό είναι που λες τώρα καλέ μου φίλε και ο Ινσουα με πάθος παίζει αλλά δεν βλέπετε και ο γεωργεας πολύ αγαπητός αλλά δεν θα ξεχάσω το πέρασε στην Φιλαδέλφεια από τον Τζόρτζεβιτς με προπονητή τον Σάντος θέλει πάθος και ποιότητα παράδειγμα Κασάπης

elimav21 - 9/12/2020 09:47

εκείνο το ματς με Σάντος που λες φίλε, ο Γεωργέας είχε να αντιμετωπίσει 2 παίκτες. Τον Τζόρτζεβιτς και τον Βενετίδη (ανεβοκατέβαινε συνέχεια) τον οποίο θα έπρεπε να τον ακολουθεί ο μπροστινός του Γεωργέα. Αλλά ο μπροστινός του Γεωργέα ήταν ο Τσιάρτας εκείνη την ημέρα.

dalmas26 - 10/12/2020 03:20

Αυτό δεν το θυμόμουν και μπράβο σου που το θυμάσαι πάντως για να τα λέμε όλα τον γεωργεα τον αγαπήσαμε αλλά Μπορμπόκης η Κασάπης δεν ήταν !!!

Tonino_21 - 8/12/2020 23:16

Κάκωση ο Λιβάγια τίποτα το ανησυχητικό αλλά έξω με Leicester, μάλιστα. Τυχαίο ; Δεν νομίζω....

Diamantis - 8/12/2020 23:08

Και λίγα τους είπε...

john Original - 8/12/2020 23:08

ΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ..ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΟΜΑΔΑ..ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ..ΕΞΩ ΟΙ ΚΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ...ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ..ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ...ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ..ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΦΗΝΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΤΟ ΡΟΣΤΕΡ..ΣΚΟΥΠΑ ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ..ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΜΕ ΣΒΑΡΝΑ ΜΠΑΚΑΚΗ ΠΑΟΥΛΙΝΙΟ ΛΟΠΕΖ..ΣΚΟΥΠΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ..ΜΟΝΟ ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΕΚ...

tigra21 - 8/12/2020 20:10

Νομίζω ότι μάλλον οι περισσότεροι δεν εχετε παίξει μπάλα γιαυτό λέτε ότι να ναι. Τα πάντα έχουν να κάνουν με ψυχολογία και με διαθεση. Αν κάποιος δεν μπορεί να εμπνεύσει ένα σύνολο τότε η κατάσταση είναι δύσκολη. Και ο Καρέρα δυστυχώς δεν το χει με την ψυχολογία... Προσοχή δεν λέω ότι με κάποιον άλλον ξαφνικά θα μάθαιναν όλοι μπάλα και η ομάδα θα γινόταν Μπαρτσελονα. Αλλά βρε διαολε με την κατάλληλη έμπνευση και ψυχολογία των παιχτών δεν θα ειμασταν σε αυτό το χάλι. Δηλαδή είναι... Συνέχεια χειρότερος ο Σακχοφ ας πούμε από τον Σβαμπ και ο Μανταλος από τον Καντουρι? Η ο Σφιντερφσκι είναι καλύτερος από τον Ανσαριφαρντ? Η μήπως ο Ιγκασον είναι ο υπερπαιχτης που κρατάει όλη την άμυνα του παοκ και δεν τρώει γκολ? Και όμως με 10 παίχτες έβαλαν δύο γκολ στο Αστέρα και εμείς με 10 χάσαμε από το Ατρόμητο. Η μήπως θέλετε να μου πείτε πως έχει καλύτερους παίκτες σε ο βαζελος από εμάς? Όχι βέβαια, σε μονάδες υπερτερουμε σε όλες τις γραμμές από τον βαζελο. Ο γαυρος έπαιζε με βασικούς Βρουσαι, Βιναγκρε και Μπουχαλακη και όμως γύρισε το ματς με τον Βόλο και του έριξε 4.εμεις πιθανότατα στην ίδια κατάσταση θα το είχαμε χάσει η το πολύ πολύ να το είχαμε ισοφαρίσει, γιατί? Επειδή έχουμε χειρότερη ομάδα και παίκτες από τον Βόλο? Όχι φυσικά! Δεν έχουμε άνθρωπο να εμπνεύσει, να ωθήσει, να κάνει τους παίχτες να παίζουν σαν κομάντος. Και το πιο τρανό παράδειγμα είναι η ομάδα του Μανολο που με πολύ χειρότερο ροστερ έκανε πολλά μα πάρα πολλά περισσότερα από από τον Καρέρα. Η ομαδα απλά θέλει κάποιον την εμπνεύσει και με κάποιες αλλαγές και προσθήκες στο ροστερ να την κάνει τουλάχιστον πολύ σκληρή για να πεθάνει. Δεν λέω ότι ο Καρέρα δεν είναι καλός προπονητής, αλλά όπως φαίνεται δεν ταιριάζει με την ΑΕΚ. Υπάρχει κάποιος που να πιστεύει ότι ένας προπονητής τύπου Μανολο με αυτούς τους παικτες θα είχε χάσει τόσα παιχνίδια με τέτοιες ομάδες με τα χέρια κατεβασμένα κάτω, χωρίς νεύρο και χωρίς εγωισμό? Ούτε καν! Και πάλι δεν λέω να πάρουμε πάλι τον Μανολο, απλά λέω ότι δεν ταιριάζουν τα χνώτα της ΑΕΚ με τον Καρέρα.

dalmas26 - 8/12/2020 23:07

Εγώ φιλαρακι συμφωνώ για την γνωμη σου περί καρέρα όμως το προϊόν που βλέπουμε και μιας και έχεις παίξει μπάλα δεν είναι καλό γενικότερα ,σου φενεται φυσιολογικό να πηγαίνουν αήττητοι οι άλλοι;;;μπαοκ και γαύροι ;;οι γαύροι παίζουν συν αυτών που αναφέρεις και τον χολεμπας και τον Μασούρα δηλαδή ημαρτον και δεν χάνουν πουθενά ,φυσιολογικό το βρίσκεις;;;ο αρουλης έκανε ανατροπή με τον Ατρόμητο παιζωντας με 10 παίχτες ;;και εμείς δεν μπορούσαμε ούτε φάση ,είμαστε κακοι οκ αλλά... Συνέχεια την ίδια άμυνα έπαιζε ο Ατρόμητος με μας ;;;η ο Ελ αραμπι που κάνει χατ τρικ περνώντας την σκιά του;;;ίδια παίζουν με μας;;;;φταίνε κιαλλα πράγματα αυτό θέλω να πω!!!!που πρέπει να λύσει η διοίκηση !!!

aekofron - 8/12/2020 23:33

Αδερφέ παλαιότερα αναρωτιόμουν πως ο Τζιμπούρ έβαλε τα 10πλασια γκολ όταν έπαιζε στον γαύρο από ότι σε εμάς ή γιατί ο Ντέμης έπαιζε ξύλο με όλους τους αμυντικούς για να βάλει ένα γκολ. Και μετά ήρθε η καταγγελία για το Οσφπ-Βεροια. Νομίζω μιλάμε την ίδια γλώσσα...

dalmas26 - 8/12/2020 23:52

Ακριβώς ομως

Fotakos69 - 8/12/2020 22:04

Αδερφέ εγώ σε αυτό που έγραψες θα προσθέσω κατι που είδα με τα μάτια μου και είναι νομίζω δείγμα τι εστί να υπάρχει πραγματικά ομάδα και οικογένεια στα αποδυτήρια.Οσοι είμαστε κοντά στο πούλμαν της ηδονής,που έφυγε από τη Ριζούπολη και ήρθε Φιλαδέλφεια και ήταν κοντά όταν έφτασε έξω από το πόλις,πριν το γήπεδο,ίσως το θυμηθούν.. Είδα λοιπόν με τα μάτια μου κι άκουσα με τα αυτιά μου ,τους παίχτες πάνω στο πούλμαν να φωνάζουν μαζί με μας από κάτω, Μανόλο Χιμένεθ κι ανάμεσα σε αυτούς που... Συνέχεια το φώναζαν εν χορώ, ξέρετε ποιος ήταν ? Ο Ανέστης..Ο παίχτης που ο Μανόλο είχε έξω από την 11δα και πολλές φορές κι από τη 18δα από τον Δεκέμβριο και μετά ..Αυτό νομίζω σημαίνει πολλά για το τι συνέβαινε μέσα στα αποδυτήρια της ΑΕΚ που πήρε πρωταθλημα και βλέπουμε τι συμβαίνει τώρα, γιατί κάποια πράγματα φαίνονται και ας μην είμαστε στα αποδυτήρια.Κι αυτό νομίζω είναι το άλφα και το ωμέγα για κάθε προπονητή.

tigra21 - 8/12/2020 22:50

Ακριβώς το ίδιο λέω και εγω φίλε fotakos. Αυτό είχε ο Μανολο, κάτι το οποίο ο Καρέρα δεν το χει. Μην πας μακριά, εδώ ολόκληρη Μπαρτσελονα με τόσους παιχταράδες μέσα και δεν μπορεί να σηκώσει κεφάλι γιατί δεν έχει ψυχολογία και προπονητή για να την δημιουργήσει και να εμπνευσει τους παίκτες του.

siokostas - 8/12/2020 22:42

Tigra21 τα είπες όλα. Ο Καρέρα δυστυχώς δεν εμπνέει. Είναι συμπαθητικός κατά τα λοιπά, αλλά δεν μεταδίδει στην ομάδα νοοτροπία νικητή. Αν παραμείνει, καλό θα είναι να έρθουν ψυχολόγοι στα αποδυτήρια!

lesxinorios21 - 8/12/2020 21:26

Εγώ είμαι απλά οπαδός της ομάδας. Θα το πω όσο πιο απλά γίνεται. Θέλω τουλάχιστον 25 τελικές με τουλάχιστον τις 15 στην εστία.

gab - 8/12/2020 21:05

sostos se ola ,file ! respect

afev - 8/12/2020 20:23

Ενταξει ο Μανολο ηταν φοβερος στο ψυχολογικο κομματι. Αλλα μην νομιζουμε οτι το ροστερ ηταν χειροτερο απο το φετεινο. Ειχες Τσιγκρι πολυ νεωτερο, Βρανιες στα καλυτερα του, με Λαμπροπουλο να συμπληρωνει. Ειχες Γκαλο και Μπακακη που επαιζε σε πολλες θεσεις , μερα με την νυχτα με τον φετεινο.

Μπροστα Λιβαγια στο πικ του, Αραουχο και Λαζαρο που τρελλαινε κοσμο. Και Κονε και Μπακα και... Συνέχεια αλλους πολυ καλους ρολιστες.

Δεν το λες και ασχημο. Ειδικα η αμυνα καμμια σχεση σε ποιοτητα με φετος. Γιατι καποιο μεν ειναι οι ιδιοι αλλα στα τελειωματα τους

R21_AEK - 8/12/2020 20:29

Κανεις λαθος ολοι αυτοι που γραφεις πριν ερθουν στην ΑΕΚ ηταν στα κατω τους και με προβληματα και σε αγωνιστικο επιπεδο αλλα και ψυχολογικο ο Μανολο τους ανεβασε ολους αυτους καταλαβετε το και νομισαμε οτι ειχαμε παιχταραδες ενω στην ουσια ηταν απλα παιχτες της σειρας με καποια ποιοτητα αυτο ειναι ολο.

afev - 8/12/2020 20:39

Σιγουρα τους ανεβασε οπως λες δεν διαφωνω. Απλα γραφω οτι το ροστερ αυτο δεν ηταν τοσο ασχημο. Γιατι για να παρεις πρωταθλημα χρειαζεται και αξια.

georgetaz - 8/12/2020 20:16

Να αγιάσει το στόμα σου αδελφέ μου. Ότι είπες +1924!!!

Αντε γιατί με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα, πόνεσαν τα μάτια μου. Τους βγάλανε όλους άχρηστους...

Simosk - 8/12/2020 23:03

Ο Μπακακης κατάλαβε τώρα ή ακόμα???

giannisargos76 - 8/12/2020 21:38

Ας καταλάβουν οι βεντέτες που έχουμε (Λιβάϊα, Ολιβέϊρα) ότι με τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τα παιχνίδια πέραν από κακό στην ομάδα μας, κάνουν και κακό δικό τους. Δεν μπορείς να ζητάς πάνω από 1 εκατ. συμβόλαιο, να το παίζεις δύσκολος στην πρόταση που σου κάνουμε και να έχεις αυτή τη συμπεριφορά στο γήπεδο. Να παίζει ο Λιβάϊα έναν αγώνα καλά και πέντε να κάθεται. Δεν μπορεί ο Ολιβέϊρα να θέλει δέκα τελικές για να βάλει ένα γκόλ. Αν δεν θέλετε σηκωθείτε και φύγετε και με τα... Συνέχεια μισά χρήματα μπορούμε να βρούμε παίχτες (όπως ο Καρίμ, ο Τάνκοβιτς, ο Λιβάι) που να σκίζονται στο γήπεδο. Θέλουμε παίχτες που να ματώνουν για τη φανέλα. Δεν μπορώ κάθε τρεις ημέρες (Κυριακή, Πέμπτη) να είμαι σαν καταθλιπτικός στο σπίτι. Έχω και παιδιά να μεγαλώσω.

Αναφέρθηκα μόνο σε αυτούς (αν και πολλοί άλλοι έχουν παρόμοια συμπεριφορά) γιατί οι συγκεκριμένοι θυμίζουν περισσότερο μισθοφόρους παρά ποδοσφαιριστές. Τουλάχιστον κάποιοι άλλοι δεν μπορούν να προσφέρουν περισσότερο.

pastas21 - 8/12/2020 23:01

ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ.ΝΥΣΑΦΙ ΜΕ ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΧΤΗ.ΠΕΡΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙ ΣΕ 3 ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥΤΡΩΝΟΥΝ ΣΑΝ 13ΧΡΟΝΑ.

Cocco Bill - 8/12/2020 22:21

Εγώ βλέπω ότι οι Ολιβέιρα-Λιβάγια δεν αλλάζουν ούτε ματιά, όχι μπαλιά και όταν σκόραρε ο Ολιβέιρα με την Μπράγκα, δεν πήγε ούτε ένας παίκτης μας να πανηγυρίσει μαζί του. Λοιπόν το αν γουστάρει ο ένας τον άλλο εκτός γηπέδου, μου είναι αδιάφορο, στο γήπεδο οφείλουν να συνεργάζονται γιατί πληρώνονται καλά για να το κάνουν. Εγώ στην θέση του Τίγρη θα φώναζα προσωπικά τους Λιβάγια-Ολιβέιρα και θα τους έλεγα, ότι αν συνεχίσω να βλέπω αυτό το πράγμα, άσχετα τι θα γίνει με... Συνέχεια τον Καρέρα, εσείς θα βρεθείτε στην εξέδρα έως το καλοκαίρι και μετά ψάξτε να βρείτε τα λεφτά που ζητάτε τώρα. Έτσι και αλλιώς ούτε ο ένας, ούτε ο άλλος θα λείψουν ιδιαίτερα. Ο Ολιβέιρα παίζει μόνο για τον εαυτό του και ο Κροάτης προτιμά να φάει την μπάλα, παρά να την δώσει στον Πορτογάλο.

Mike 94 - 8/12/2020 22:58

Ναι και όσες φορές την δίνει και ο Ολιβέιρα την χάνει τελικά αφηνιαζει ο άλλος.. μα δεν είναι πεντάχρονα.. όπως είπες δεν μας νοιάζουν τα προσωπικά τους

volosaek24 - 8/12/2020 22:46

Νομίζω πρέπει να γίνουν διορθώσεις αλλά αναγκαστικά κάποιοι θα μείνουν. Άρα αυτοί που θα μείνουν πρέπει να παίζουν δυνατά. Σε τόσα και τόσα παιχνίδια είπαμε ως φίλαθλοι ότι η ομάδα τα έδωσε όλα και τη συγχωρούμε. Τώρα όμως πρέπει να ανεβάσει στροφές. Και συγνώμη αν έχετε αντίθετη άποψη. Όταν μια ομάδα έχει παίχτες που δεν έχουν ατομικότητα αλλά φέρονται στο γήπεδο ανώριμα, με νεύρα και μπορούν παρά τις ικανότητές τους να ανατινάξουν τα συμφέροντα της ομάδας τότε μην περιμένεις... Συνέχεια πολλά πράγματα. Τότε δηλητηριάζεται το κλίμα. Η ΑΕΚ θέλει παίχτες που θα κοιτούν πώς θα βγει το καλύτερο σε κάθε αγωνιστικό λεπτό και πάντα ομαδικά.

imodium - 8/12/2020 22:45

ασε τα γκαζια και τους συμπλεκτες και αρχησε το ξυλωμα απο τον γεναρη

Golgis21 - 8/12/2020 22:30

Τα πράγματα στο ποδόσφαιρο είναι απλά αλλά στην ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια κάνουμε σαν να πρόκειται για πυρηνική φυσική.πριν το τέλος της σεζόν πέρυσι είχες στα χέρια σου τον Αραούχο με 2,5 χαρτιά κ κάποιοι προσπάθησαν να σε πείσουν ότι είναι μέτριος δεν κάνει κ που να συγκριθεί με Ολιβέιρα.μπορουσες να πάρεις βρανιες με 500 χιλιάρικα κ δίκαια μιας κ λίγο καιρό πριν η Άντερλεχτ σου είχε δώσει 3,5 κ κάποιοι πάλι σου είπαν ότι δεν χρειάζεται θα στον φέρει η ομάδα του τζάμπα γιατί... Συνέχεια είναι κακός χαρακτήρας.πολεμαγες να πάρεις Τανκοβιτς κ σου φαινόταν ακριβός κ όταν μπορούσες να τον πάρεις μόνο με το συμβόλαιο του πάλι κάποιοι σου είπαν τι να τον κάνεις όταν έχεις τέτοιον Λιβαγια αριστερά.μεσα στην ατυχία μας με τον τραυματισμό του Γκαρσία ήμασταν τυχεροί που τον πήραμε τελικά γιατί είχε προνοήσει ο ίδιος με όρο στο συμβόλαιο του.ειναι οι ίδιοι που πανηγύριζαν όταν πήραμε τον Ινσουα ότι πήραμε κανονικό αριστερό μπακ γελάνε κ τα τσιμέντα.ο Λιβαγια είναι η αδυναμία μου κ παικταρας αλλα το κόλλημα να τον βάζεις αριστερά κ όχι στη θέση του για να καταφέρεις κάποια στιγμή να βάλεις κ Ολιβέιρα χωρίς να βγάλεις το Μάρκο κάνει κακό στην ομάδα μας κ μόνο.γιατι κ ο ίδιος δεν προσφέρει τα αναμενόμενα κ παράλληλα έχεις τέσσερα αρκετά καλά εξτρέμ να παλεύουν για μια θέση δεξιά.τελος κ για να μην κουράσω ένας προπονητής κρίνεται όταν έχει κάνει την προετοιμασία της ομάδας κ μόνο τότε.ο Καρέρα για μένα έχει κριθεί.δεν λέω να φύγει αλλά να μην τον θεοποιουμε κιόλας βάζοντας μπροστά ότι στο δεύτερο μισό της περσινής σεζόν μεταμόρφωσε την ομάδα.ομαδες που έχουν στο dna τους να πρωταγωνιστούν δεν μπορούν να τα πάνε χαλια ολη τη σεζόν ακόμα κ με μέτριο ρόστερ.αλλωστε κρατήσαμε πολλούς προπονητές τα τελευταία χρόνια επειδη θεωρήθηκε πως συμμαζεψαν την ομάδα στον δεύτερο γύρο κ όταν ανέλαβαν από την αρχή έφυγαν κ αυτοί σαν αποτυχημενοι.υγ βαρέθηκα τα τελευταία αρκετά χρόνια να διαβάζω στα ρεπορτάζ της ομάδας μου όταν τελειώνει το πρωτάθλημα για πρωταθληματικο δεύτερο γύρο όταν από Νοέμβρη έχω χάσει το τρενο

Opios_sas__einai_AEK - 8/12/2020 22:26

Μπράβο πρόεδρε, σωστή προσέγγιση, κόψε κ@@σ

1kitrinopistoli - 8/12/2020 22:16

Μπράβο στον Μελισσανίδη.Καλα έκανε και πήγε.Η ΑΕΚ δεν είναι ξεφραγο αμπέλι και επειδή κάποιοι δεν εξήγησαν σε αυτά τα παιχτακια και τον προπονητή ποιες είναι οι προσδοκίες και ποιες οι συνέπειες κάποιος έπρεπε να το κάνει στη γλώσσα που καταλαβαίνουν.Δηλαδη δεν έπρεπε να πάει?Δεν έπρεπε να μιλήσει.Τι είμαστε ανώνυμη εταιρεία?Έχει πρόεδρο.Εχει και τεχνικό διευθυντή που τον λιβανιζαμε για τις τεράστιες επιλογές του πριν προλάβουμε να τις δούμε.Δηλαδη σε αυτό το χάλι αν έρθει το... Συνέχεια καλύτερο δ.μπακ του κόσμου η ομάδα θα γαζωσει τον γαύρο?Όταν έλειπε ο Γκαρσία περιμέναμε να δούμε άλλη ΑΕΚ .Είδαμε διαφορα?Το πρόβλημα είναι συνολικό της ομάδας και όχι ενός παίχτη.

dalmas26 - 8/12/2020 21:50

Πρόεδρε μπορεί να φωνάξες και δίκιο έχεις .όμως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι γιατί πήρες τον ινσουα ;;δεν είχε χαλάσει η μεταγραφή και σε προσέγγισε μόνος και ανελαβες το κλείσιμο της μεταγραφής μόνος σου;;;έπειτα ήρθε ο χνιντ από την σφαξιεν ;;;την προηγούμενη ακριβώς σεζόν πήραν οι γαύροι τον καλύτερο του χνιντ ,Μεριά δεν ξέρατε ότι οι γαύροι ακόμα τον βρίζουν ;;τι περίμενατε ότι θα έβγαινε καλύτερος;;;έπειτα οι μάνατζερ του κάνουν και παράπονα ότι δεν παίζει και ο καρέρα τον... Συνέχεια βάζει και βασικό αντί να τον στηλουν να μην πω που,τώρα κάνει ανοιχτά παράπονα ο Ολιβέιρα για τον προπονητή του αντί να κοιτάξει τα χάλια του πάλι τίποτα,ο λιβαγια που τον αγαπάω ξαπλώνει σαν την Βουγιουκλάκη στο είναι το στρώμα μου μόνο ,πάλι τίποτα ,πέρσυ παραγγονιζοταν εμφανώς ο Αραούχο πάλι τίποτα,σφυρίγματα στο ελληνικό πρωτάθλημα πάλι τίποτα,οι άλλοι παίζουν φιλικά εμφανώς και δεν χάνουν πουθενά ,μέχρι και η Μπάρτσα χάνει ,και η Σίτι ,και όλες οι ομάδες του κόσμου ,γαύροι και μπαοκια με σβηστές μηχανές κερδίζουν ε όλα αυτά είναι φυσιολογικά ;;;

dalmas26 - 8/12/2020 22:12

Εν ολίγοις πολλά τα πρόβληματα σε πολλούς τομείς,εγώ προσωπικά πέταξα τον αποδικοποιητη περισσότερο από όλα αυτά που είπα με πειράζει που οι άλλοι είναι σαν να έχουν υπογράψει σύμβαση ότι θα πάνε αήττητοι μέχρι το τέλος ,ενώ εμείς οπότε δεν παίζουμε καλά θα χάνουμε!!!!και τέλος τον καρέρα δεν τον πιστεύω και δεν τον θέλω οφείλω όμως να του αναγνωρίσω πως αν έχει έστω και λίγο στο μυαλό του αυτά που έχω και εγώ δηλαδή ότι είμαστε μια ομάδα που κανείς δεν κάνει κουμάντο ,με τι... Συνέχεια όρεξη να εργαστεί;;;;κάτι ανάλογο βιώνουμε πολλοί στις δουλειές μας!!!!

dalmas26 - 8/12/2020 22:36

Να συμβάλει η εταιρία που έχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα του πρωταθλήματος να φτιάξει το ποδόσφαιρο και να μην μας περνάνε για μαλ@@ες,συνδρομητές θέλουν γιατί ??για να βλέπουμε τον Ελ αραμπι να κάνει χατ τρικ με αντίπαλο την σκιά του;;;αυτές τις άμυνες παίζουν οι άλλοι με την ΑΕΚ;;;;ο Αρουλης γύρισε ματσ με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι με 10 εμείς με 10 ούτε φάση ,φυσιολογικό κιαυτο το παράδειγμα ;;;για να μην πω κιαλλα για τους γαύρους ,όπως αριστερό Μπακ παίζει με τον χολεμπας και... Συνέχεια εξτρέμ τον Μασούρα !!!!! Αλλά ομαδάρα δεν χάνει ποτέ !!!μην μας δουλεύουν κιολας

Diesel752 - 8/12/2020 22:08

Μπορεί να μου πει κάποιος γιατί αυτή η ομάδα ακόμα και σε άγωνες που θα κερδίσει το πρώτο ημίχρονο είναι πάντα μπλαζέ?Δεν την είδα ποτε να μπαίνει στον αγώνα μια φορα και να είναι κυρίαρχη από την αρχή

aek_prosfugia_r21 - 8/12/2020 22:04

Επαγγελματίες είναι, τι γκάζια και φρένα

Πρόεδρε ρίξε κάνα πρόστιμο.

eagle1924 - 8/12/2020 22:00

Εγώ αν παίξουμε με γαύρο με Καρέρα προπονητή , κλείνω απο το πρωί τηλέφωνο,τηλεοραση ,ραδιοφωνο και βγαίνω απο το σπιτι μετά απο κανένα μήνα. Δικαιολογίες για τον μυρωδιά που έχουμε στον πάγκο δεν υπάρχουν. Επρεπε να απολυθεί απο την Ζόρια. Τώρα βλέπω προσπαθουν να μας πείσουν ότι είναι προπονηταράς οπως προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι έχουμε ομαδάρα. Οτι και να λένε το ποδοσφαιρο είναι δίκαιο (όσο μπορεί )άθλημα και σε εκθετει το ίδιο , όσα ψέματα και να λές...

Mike227 - 8/12/2020 21:50

Κύριε πρόεδρε,με απόλυτο σεβασμό για αυτά πράξατε και πράττετε καθημερινά για το μεγάλωμα της ομάδας μας , διαφωνώ με την στάση την οποίαν τηρείται.Οι ενστάσεις μου συνίστανται στα εξής δύο:1) Δεν είναι του βεληνεκούς σας να βάλετε μυαλό σε κανέναν θυμίζωντας σε μερικούς "μισθοφόρους" ποιά είναι η ΑΕΚ 2) νέος προπονητής "χθες" και ξεσκαρτάρισμα ποδοσφαιριστών "τώρα".Το πολύ κύριε ελέησον το βαριέται και ο παπάς!!!!

MpampisAEK - 8/12/2020 21:46

Πρέπει να είναι η πέμπτη ή η έκτη φορά που γίνεται ακριβώς το ίδιο πράγμα στα Σπάτα (προς τους παίχτες) τα τελευταία δυόμιση, τρία χρόνια. Τα αποτελέσματα γνωστά. Τώρα για την ξεκάθαρη στήριξη στον προπονητή και μάλιστα με την ατάκα "αυτός είναι ο προπονητής σας μέχρι το τέλος της σεζόν" ρε να δεις που την έχω ξανακούσει που την έχω ξανακούσει..... Αααα πρέπει να είναι καρμπόν το ίδιο αν αλλάξεις τα ονόματα με μια επίσκεψη επί Ουζουνιδη κάνα, ενάμιση μήνα πριν φύγει νύχτα....Αν το... Συνέχεια αποτέλεσμα της σημερινής του επίσκεψης ήταν ότι μέχρι αύριο βράδυ έρχεται άλλος προπονητής με καινούργιο τιμ, ότι έφυγαν 2,3 (του αγωνιστικού τμήματος, ΟΧΙ ο Ιβιτς) που είναι ΠΟΛΥ καιρό εκεί μέσα και είναι συνδετικός κρίκος σε όλη αυτή την τελευταία τριετία αρρωστιλας... και ότι παράλληλα σήμερα τέλειωσαν και μίνιμουμ 7,8 ποδοσφαιριστες (ο Θεός να τους κάνει) και θα μπαλώσουμε όπου χρειαστεί μέχρι τον Γενάρη όπου θα γίνουν γενναίες αλλαγές στο ροστερ αναγκαστικά και με κάποια παιδιά από κ20 θα έλεγα ότι ναι επιτέλους ξύπνησε ο τίγρης.... Το σημερινό έτσι όπως έγινε είναι για εμένα ακόμα μια απόδειξη ότι το πράγμα πηγαίνει απτο κακό στο χειρότερο.....

sotirakisonline - 8/12/2020 21:46

Καλησπέρα σε όλους με υγίεια.Πρίν καταθέσω το σχόλιο μου,θα ήθελα να αναφέρω πως είναι η πρώτη φορά που γράφω για θέμα που αφορούν το αγωνιστικό κομμάτι της ΑΕΚΑΡΑΣ μας.Και αυτό διότι λόγω του επαγγέλματος μου ,είμαι ναυτικός και ταξιδέυω τον περισσότερο καιρό ,που σημαίνει πως δεν έχω την δυνατότητα μέσω ενός υπολογιστή ,ωστέ να εκφράσω και εγώ την άποψη μου.Ωστόσο,μπαίνωστην ιστοσελίδα και διαβάζω ανελειπώς ,σχεδόν καθημερινά ,τις τοποθετήσεις σας που αφορούν τα... Συνέχεια ποδοσφαιρικά κυριώς δρώμενα της αγαπημένης μας ομάδας .Και αισθάνομαι ΤΙΜΗ που είμαι ΑΕΚΤΖΗΣ ,πέρα απο το κομμάτι ,ηθικών αξιών ,τρόπου σκέψης ,ζωής ,μιάς και διαπιστώνω με χαρά πως στις τάξεις των οπαδών /φιλάθλων μας ρέει ΑΦΘΟΝΗ ποδοσφαιρική ανιδιοτελής ΠΑΙΔΕΙΑ .Νίωθω και την ανάγκη να ευχαριστήσω και όλους τους συντελεστές και υπέυθηνους που συντηρούν την ιστοσελίδα αυτή και δίνουν τη δυνατότητα σε ανθρώπους ,όπως εγώ,που δεν έχουν τη δυνατότητα να πάνε στο γήπεδο ,η να παρακολουθήσουν μαζί με άλλα αδέρφια μια εγχώρια καλοκαιρινή προετοιμασία ας πούμε ,έστω δυαδικτιακά να είναι κοντά κατά ένα τρόπο στην ομάδα της καρδιάς μας .

Είμαι 44 ετών ,ΑΕΚΤΖΗΣ απο τότε που (ο Θεός να συγχωρέσει την ψιχούλα του ) ένα γειτονόπουλο στο Χαιδάρι ,ο Παναγιώτης ,σε ηλικία που ήμουν περίπου 8 ετών και εκείνος 13 ,μου χάρισε μετά απο ένα ''αγώνα '' αλάνας ,πιτσιρικάδες τότε ,ένα κασκόλ και ένα λάβαρο της ΑΕΚΑΡΑΣ ,αφού είχε προηγηθεί μια 'ξενάγηση' στο κιτρινόμαυρο σπίτι του ,με φωτογραφίες να διακοσμούν τους τοίχους απο ποδοσφαιριστές ΘΡΥΛΟΥΣ της εκείνς εποχής ,φωτογραφίες της σκεπαστής κτλ. Ο Θεός να αναπαύει την ψυχούλα του ,τον ευγνωμωνώ και του οφείλω για το ''βάπτισμα'' να με χρίσει ΑΕΚΤΖΗ και δεν θα ξεχάσω ,μέχρι να κλείσω τα ματια μου ,τη κουβέντα του ,όταν μου έδωσε το κασκόλ '' ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΝΟ'....


Νιώθω ευλογημένος που είμαι ΑΕΚΤΖΗΣ. Σε χαρές και σε λύπες .Ακόμα και όταν η ομάδα μας ,στην πιο ανείπωτη στιγμή της ιστορία της ,που όλοι μας πληγωθήκαμε ,όταν έπεσε στη Γ Εθνικη....ΑΕΚ στα έυκολα ΑΕΚΑΡΑ στα δύσκολα .Και αυτές τις ημέρες ,μετά απο τα 3 σερί ανεπιτυχή αποτελέσματα και πιο συγκεκριμένα απο την απακαρδιωτική εμφάνιση και ήττα απο τον Παναθηναικό,καθώς ο εγχώριος τίτλος σε σύγκριση με μια ευρωπαική αναμφισβήτητα αξιοπρεπή παρουσία ,είναι διακαής πόθος όλων μας ,συνεπώς και το να χάνεις με αυτό το τρόπο ,παρουσιάζωντας στο γήπεδο αυτή την είκονα ,μας πονάει και μας πληγώνει τα μέγιστα .


Με αφορμή λοιπόν το άρθρο ,για την επίσκεψη του προέδρου και τα όσα είπε στους ποδοσφαιριστές ,θέλω να απευθηνθώ σε εκείνον με ΕΝΩΣΙΤΙΚΗ και ΑΕΚΤΖΗΔΙΚΗ αγάπη ....ΠρόΕδρε ,να πάμε για λίγο πίσω ,στη θητεία σου κατα την οποία την 3ετια που η ΑΕΚ έπαιξε το καλύτερο ποδόσφαιρο στη σύγχρονη ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου .Θυμάμαι ακόμη ,το σύνθημα που λέγαμε στο ΝΑΟ ,κάθε φορα που πάιζαμε αγώνα πρωταθλήματος ,για τον επόμενο αντίπαλο ....ΠΑΟ ετοιμάσου ,έρχεται η σειρά σου ...Θυμάμαι επίσης ΤΟΤΕ να συζητώ στο σχολέιο ,να στοιχηματίζω για τα πόσα γκολ θα ρίχναμε στο προσεχή Κυριακάτικο αγώνα ...Αγωνιστικές ΑΓΙΕΣ ευλογημένες ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕΣ εποχές .....ΣΗΜΕΡΑ ? Φτιάχνεις ΓΗΠΕΔΑΡΑ ,προπονητικό ,ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟ ΑΦΜ , 0 χρέη ....Όποιος δεν στα αναγνωρίζει αυτά είναι ΑΣΘΕΝΗΣ ...Και εννοείτε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ..... Πως επέτρεψες και πως επιτρέπεις ,ως ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΑΝΡΘΡΩΠΟΣ,μετά απο την επιτυχία του 2018 ,αυτή την ποδοσφαιρική κατρακύλα της ΑΕΚΑΡΑΣ μας? ΣΕ ΑΓΑΠΩ πολύ ,δεν είμαι προσωπολάτρης ,με την λογική ενός αγράμματου απλού ανθρώπου σου κάνω τις ερωτήσεις και με τον ολόψυχο σεβασμό και ευγνωμωσύνη για όλα όσα έχεις προσφέρει ,με σημαντικότερο το γήπεδο ....Είναι οξύμωρο και αντιφατικό να πέρνεις πρωταθληματα και να παίζεις το καλυτερο ποδόσφαιρο ,έχωντας να αντιμετωπίσεις την ΤΟΤΕ εποχή Βαρδινογιάννηδες κυρίως και ΣΗΜΕΡΑ να επισκέφτεσαι και να τα ''χώνεις '' στο ποδοσφαιρικό team ,χωρίς να σε κατακρίνω γι αυτο ,εξαιτιας κάποιου Μπολόνι και κάποιου Χατζηγιοβάνη .....Είναι κάτι που δεν μπορώ να συγκροτήσω σαν πραγματικό καθεστώς ,αναλογιζόμενος ποίος είσαι ,τι έχεις προσφέρει και τι μπορέις να κάνεις ....Θέλω μια ΑΕΚ ,εκείνη την ΑΕΚ ,που θα συζητάμε για το σκορ που θα χάσει ο προσεχώς αντίπαλος ,το έχεις επιτύχει στο παρελθόν ,άρα δεν είμαι κατά φαντασία ασθενής ....Την ΑΕΚ που ΙΣΤΟΡΙΚΑ ,έπαιζε ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ποδόσφαιρο και το γνωρίζεις καλά όταν με τις δικές σου κινήσεις ,απολάμβανες στα επίσημα του ΝΑΟΥ ,πριν γκρεμιστεί καθώς και σε όλα σχεδόν τα γήπεδα της χώρας,την ομάδα φόβητρο ....

Θα ήθελα πολλά να γράψω,συγχωρέστε με αν σας κούρασα .....Θέλω μια ΑΕΚ απο τα παλιά ....Οπωσδήποτε μια ΑΕΚ χωρίς ΝΑΟ δεν μπορέι να είναι απόλυτα ανταγωνιστική ,ωστόσο πιστεύω ακράδαντα οτι μπορεί να είναι μαχητική και πρωταθληματική ,το έκανες αυτό πρόεδρε το 2018 .....

Έυχομαι σε όλους τα αδέρφια μου ,στις οικογένειες τους ,να έχουν κυρίως Υγίεια ,διανύουμε και βιώνουμε τα χειρότερα σαν έθνος ,σαν κοινωνία ,σαν λαός.....Ας είναι η ΑΕΚΑΡΑ μας ,μια διέξοδος ,μια παρηγοριά ,σε όλα φυσικά τα αθλήματα ,μην αδικούμε και μην απαξιώνουμε και τα όσα έχει κάνει και ο Αγγελόπουλος στο μπάσκετ ...ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΝΟ !!!!!!!

kostis______K - 8/12/2020 21:46

Και γω είμαι υπέρ της άποψης να μένει ο προπονητης για τουλάχιστον δυο χρόνια για να μπορεί να κριθεί σωστά.

Αλλά όπως είναι η κατάσταση ή τον διωχνεις ή διωχνεις 5-6 παίχτες. Η ομάδα χρειάζεται ένα restart... και μάλλον θα γίνει μετά το παιχνιδι με τον οσφπ

Original__1924 - 8/12/2020 21:27

Το έγραψα και προχθες και το ξαναγράφω τώρα....άμεση αποδέσμευση συμβολαίου σε Λιβάγια(τα περί ποιότητας πραγματικά τα ακούω βερεσέ όταν σχεδόν σε όλα τα κρίσιμα παιχνίδια είναι περιπατητής και το χειρότερο πολύ "κακός" χαρακτήρας με αποτέλεσμα να "κρεμάει" και την υπόλοιπη ομάδα και πλέον ο συγκεκριμένος γενικότερα δεν "μαζεύεται"), Ολιβέιρα(τέρμα παρτάκιας όπως και "βαρύς"/υπερεκτιμημένος), Χνιντ(ο συγκεκριμένος πριν λίγους μήνες ήρθε και έβαλε τον manager του να... Συνέχεια "κλαίγεται" γιατί δεν παίζει βασικός/πάρα πολύ κακό πρώτο δείγμα γραφής....τον είδαμε βέβαια και όταν παίζει πόσες "τρύπες" δημιουργεί ανασταλτικά και τι τραγικά/μοιραία για την ομάδα λάθη κάνει), Μπακάκης("εξαφανισμένος" εδώ και πολλούς μήνες) και Κρστίτσιτς(παίζει 1 στα 4-5 παιχνίδια)!!!


Επενδύστε στο υπόλοιπο ρόστερ ΧΘΕΣ και προωθήστε νεότερους παίκτες(Μαχαίρα, Μιτάι κλ.π)....όλα τα μεγάλα ποδοσφαιρικά clubs αυτό κάνουν....δεν εξαρτώνται απο ΚΑΝΕΝΑΝ γιατί ως γνωστόν ουδείς αναντικατάστατος αγαπητοί!!!

EMPROS_AITE1924 - 8/12/2020 21:43

Τι λες ρε φιλε που θα αποδεσμευσουμε τον καλυτερο παιχτη της ομαδας ,ετσι χωρις προταση...πατε καλα ρε?

pastas21 - 8/12/2020 22:08

ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΙΛΑΣ ΡΕ ΦΙΛΕ?ΣΕ 22 ΜΕΡΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΙΚΡΗΝΑΜΕ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ.ΚΡΕΜΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ Α.......Α ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΛΙΒΑΓΙΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΗΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΙΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΣΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΣΥΝΗΣΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.ΜΕ 1 ΕΚ. ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΙΣΑΞΙΟ ΤΟΥ ΛΙΒΑΓΙΑ?ΔΡΟΜΟ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟΥ.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΟΥΝ ΣΑΝ... Συνέχεια 13ΧΡΟΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ.Ο ΜΠΑΚΑΚΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΕΡΩΜΕΝΟΣ?ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ?ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΧΙ ΝΑ ΜΑΡΚΑΡΕΙ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΦΑΟΥΛ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.ΔΙΩΞΙΜΟ 10 ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΩΡΑ.

Original__1924 - 8/12/2020 22:02

Δεν ξερω εαν εισαι ενημερος, αλλα ο Λιβαγια σε λιγες εβδομαδες, μπορει να υπογραψει οπου θελει.....εαν οχι θα "κατσει" επανω στο συμβολαιο του και θα την κανει καλοκαιρι!!!

Για να δουμε, θα παιξει τιποτα απο Τουρκια πλευρα Ιανουαριο (οπως μας "ζαλισε" ο manager του για Τουρκικο ενδιαφερον καιρο τωρα)....ιδου η Ροδος....παντως (προσωπικη εκτιμηση) πιθανοτερο θεωρω ο συγκεκριμενος να "κατσει" στο συμβολαιο του μεχρι καλοκαιρι!!!!

aris1924 - 8/12/2020 21:22

Ελπίζω η στήριξη στον Καρέρα να είναι ουσιαστική έτσι ώστε τα βουτυρόπαιδα και οι μισθοφόροι που φοράνε την τιμημένη φανέλα μας να καταλάβουν ότι το παραμύθι της ασυλίας και του φύγε εσύ έλα εσύ όσον αφορά στους προπονητές τελείωσε, επιτέλους πρέπει να σπάσει το απόστημα της δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας και του όσα πάνε και όσα έρθουν που διακατέχει την πλειοψηφία των παικτών σε διαφορετική περίπτωση το βαρέλι δεν θα έχει πάτο

FULLtisAEK - 8/12/2020 21:13

Vasilis constructor... Έχεις ακούσει τίποτα οτι ο Καρέρα είναι εκτός εδώ και καιρό λόγω οικονειακου προβλήματος υγείας και ότι έρχεται ο Μανολο με κλειστό διετές;

Babisaek83 - 8/12/2020 21:12

Επιτέλους ρε πρόεδρε. Και αργησες

theManc21 - 8/12/2020 20:58

Αφου ηταν μονο ο Μελισσανιδης με τους παιχτες μεσα, εμεις πως μαθαμε τι τους ειπε?

EyeOfEagle - 8/12/2020 19:51

Εστι μπραβο... Το να διώχνουμε προπονητες ειναι το ευκολο και η πρώτη λύση... Αλλα οι βεντετες εκει μεσα ωρα να μας αδειάσουν την γωνια...

Walker21 - 8/12/2020 20:56

1000+ Οι βεντετες ας το βουλώσουν κι ας παίξουν μπάλα αλλιώς τον λοπου!

Familia 9®11 - 8/12/2020 20:01

Πρώτη φορά που συμφωνούμε φίλε

R21_AEK - 8/12/2020 20:34

Ας μας πει γιατι η Κ20 της ΑΕΚ τοσα χρονια δεν τα πηγαινει καλα πρεπει να ανεβουμε εκει και να βγαζουμε παιχτες ο Παοκ τα τελευταια χρονια εχει πολυ καλη ομαδα παιρνει το πρωταθλημα και ανεβαζει παιχτες στην Α ομαδα εμεις τι κανουμε τοσα χρονια ενω ο Προεδρος ειχε πει οτι κι αυτος ειναι ενας στοχος αλλα δεν το βλεπουμε και εχουν περασει 6 χρονια.

cvk1980 - 8/12/2020 20:55

Κανονικά σήμερα έπρεπε να έχουμε μια έτοιμη ενδεκάδα απο πιτσιρίκια και υπαρχουν ταλέντα που θα δίνανε και την ψυχη τους να φορέσουν την φανέλα της ΑΕΚ αλλα δίκτυο μηδέν και οι γνωστες άρωστες καταστάσεις

civicacias - 8/12/2020 20:40

Εκτός από τους προφανείς λόγους που αγαπάμε αυτή την ομάδα υπάρχει και ένας άλλος λόγος.....

Δεν βαριέσαι ποτέ . όλο και κάτι θα γίνεται και θα είμαστε στην πρίζα

combatiente_21 - 8/12/2020 20:31

Να χαμε να λέγαμε είναι αυτα ,μπαίνεις μέσα έχεις ομαδα καλους παίκτες προπονητή να έχει σύνολο δεμένο και ψυχωμενο και παίρνεις το πρωτάθλημα.

Φωνές και γκάζια τώρα καλά...

tigra21 - 8/12/2020 20:22

Βλέπω αυτήν στιγμή την Μπριζ που της ρίξαμε 3 γκολ πριν 3 χρόνια και κλαίω!!!! Γιατί πριν μερικές μέρες έριξε 3 στην Ζενιτ και έπαιξε στα ισια Ντόρτμουντ και Λατσιο για την πρόκριση και εμείς μετά από 3 χρόνια είμαστε τόσο χειρότεροι που αν μας το έλεγε κάποιος τότε θα τον στέλναμε στο Δαφνί. Διότι δεν γίνεται εκείνη η ομάδα έχοντας πάρει πρωτάθλημα και έχοντας μπει στους ομίλους το τσου λου να έχει κάνει τόσα βήματα πίσω, είναι απίθανο και αδύνατο να το διανοηθεί κάποιος.

MONO_AEK_ - 8/12/2020 19:20

Εγώ ένα πράγμα θέλω να πω τον ινσουα πως είναι δυνατόν να τον θέλαν στην ΑΕΚ μου φαίνεται απίστευτο ο Ίβιτς έχει μάτι ξέρει μπάλα τι του άρεσε πραγματικά δεν καταλαβαίνω.

carlee - 8/12/2020 20:21

Δεν τον ήθελε ο Ιβιτς αδερφέ. Τον Μπλαντένοβιτς ήθελε να φέρει αλλά επικράτησε η άποψη αυτών που έψησαν τον Καρέρα ότι έπρεπε να πάρει τον Ινσούα γιατί ο Μπλαντένοβιτς έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με τον Λόπεζ.

spapapanagiotou2 - 8/12/2020 20:18

Κάνε τα λόγια σου πράξη και φτιάξε την ομάδα από την αρχή. Διώξε όσους έχουν αποδείξει ότι δεν κάνουν για την ομάδα.

antoine - 8/12/2020 20:14

Γκάζια στους παίκτας ο πρόεδρος?


Τώρα είναι που δεν γλυτώνει ο γαύρος.

R21_AEK - 8/12/2020 20:09

Προεδρε οταν ερχονται στην ομαδα και ξεκιναει η σεζον πρεπει απο πριν να τους χωνεις και τους λες ηρθατε στην ΑΕΚ η ομαδα παει να τα παρει ολα αυτος ειναι ο στοχος οποιος δεν μπορει να φυγει.Η ΑΕΚ δεν ειναι ιδρυμα αταλαντων,αμπαλων ποδοσφαιριστων γιατι χαρη τους κανουμε που φορανε αυτη την φανελα με τον δικεφαλο.

NISIOTHSAEK21 - 8/12/2020 20:05

Έτσι θέλουνε! Και απειλή για πρόστιμα, γιατί όταν μηνας μπαίνει μηνας βγαίνει μπαίνουν 30χιλιαρικακια στο λογαριασμό σου το παίζεις κλαμένος στις δηλώσεις μετά το ματς και πας μετά στη βιλα σου αράζεις και όλα καλά....

TRIKERI - 8/12/2020 19:52

ΜΠΡΑΒΟ ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΙΠΕΣ....ΤΩΡΑ ΔΩΣΕ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΔΥΟ ΜΠΑΚ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΤΟΠΕΡ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΛΑ....

felippe - 8/12/2020 19:48

Εγώ διαφωνώ με την έντονη ψυχολογική ανισορροπία που υπάρχει σε σχέση με το πως βλέπουμε και αντιμετωπίζουμε ομάδες και προπονητές. Την προηγούμενη Κυριακή είχαμε παίξει την καλύτερη μπάλα για φέτος. Και μετά όλοι είναι για κερκίδα και σπίτι. Δε πάει έτσι. Εγώ θεωρώ πως το μεγάλο πρόβλημα της ομάδας, εκτός από το διαχρονικό ψυχολογικό πρόβλημα που υπάρχει, είναι τα μπακ και το γεγονός πως δεν έχει δέσει δίδυμο στα στόπερ. Τα μπακ παιζουν πρωταγωνιστικό ρόλο τόσο στην αμυντική όσο... Συνέχεια και στην επιθετική λειτουργία μιας ομάδας. Είναι χαλια ποιοτικά σε σχέση με το υπόλοιπο ρόστερ. Από εκεί και πέρα ψυχραιμία. Ετσι κι αλλιώς από την αρχή ξέραμε ότι ειμαστε 1 κλικ πίσω από ΟΣΦΠ και 0,5 από ΠΑΟΚ.

R21_AEK - 8/12/2020 19:46

Ωραια αυτα τα γκαζια αλλα οταν εχεις και παιχτες οι οποιοι ειναι οντως καλοι και ποιοτικοι και απλα τυχαινει λογω εσωτερικων προβληματων να μην τα πηγαινουν καλα τοτε ναι να πας και να τους τα χωσεις αλλα τωρα πια λιγο εχει σημασια γιατι πρωτον επρεπε να ειχε γινει απο τον Τελικο Κυπελλου ή μετα τον ματς με την Μπραγκα 3-0.Η ομαδα δεν βλεπετε απο την αρχη της σεζον.Νομιζω δεν εχει νοημα να τους τα χωνεις τωρα γιατι εσυ σαν διοικηση τους φερατε και τους εχετε στην ΑΕΚ.Δεν νομιζω μετα τα... Συνέχεια γκαζια ο Τσιγκρινσκι να γινει 30χρονων και ο Σβαρνας,Παουλινιο,Λοπεζ,Βασιλαντο,Ινσουα,Μπακακης,Τσιντωτας να γινουν καλυτεροι ειναι αυτοι που ειναι αυτο ειναι το επιπεδο τους απλα τους αλλαζεις και φερνεις καλυτερους τελος.

Okonski21R - 8/12/2020 19:42

Τι θα αλλάξει; ο Λιβαγια δεν θα συνεχίζει να παίζει αριστερό εξτρεμ; ο Ινσουα θα μάθει μπάλα; ο Καρέρα θα ξυπνήσει από το λήθαργο; συγγνώμη ρε παίδες αλλά εγώ αυτά τα ντου με τις φωνές τα θεωρώ πρακτικές παλαιομοδιτικου τύπου δεν πιστεύω ότι θα έχουν αποτέλεσμα. Το ξέρω ότι πολλοί διαφωνείτε αλλά αυτή είναι η άποψη μου.

georgetaz - 8/12/2020 19:27

Familia 9 11,τους έδιωξες όλους βλέπω!

Στο τέλος σε βλέπω να πηγαίνεις εσύ να παίξεις...

Και στάνταρ θα διαλέξεις το 9 ή το 11 από ότι βλέπω...

Familia 9®11 - 8/12/2020 19:42

Όχι ειρωνικό φιλαράκι δεν τους έδιωξα όλους απλά ανέφερα 11 ονόματα έναν παλαίμαχο τσιγκρι 1 παλαιστή ινσου α που άνετα έπαιζε στο ροκι

1 αμπαλο που όταν βλέπει την μπάλα κάνει προσευχή να μην σκάσει μπροστά του μπακάκη 2 πορτογαλικές τρύπες Λόπεζ παουλινιο 1 ακριβά αμειβόμενο ψυχολογικά προβληματικό άτομο κριστισιτς 1 λουζερ μανταλος ( 4 τελικούς πελάτης σε όλα τα ντέρμπι κ στο πρωτάθλημα απών) 1 Μπάτμαν λιβαια που έχει... Συνέχεια κόντρα με έναν άλλον τον τζόκερ που πρωταγωνιστεί ο Ολιβέιρα που δεν δίνουν πάσες ούτε με δικαστική απόφαση..εγώ φίλε αν ήμουν στην ΑΕΚ μπάλα μπορεί να μην έπαιζα αλλά χειραψίεςαγκαλιες κλπ δεν θα έκανα με τους εχθρούς στον αγωνιστικό χώρο κ σίγουρα θα εφτυνα το πνευμόνι μου κάθε αγωνιστική

Germanos1966 - 8/12/2020 22:39

Το γήπεδο είναι καλά εκεί που γίνετε ή να το πάμε κάπου...αλλού;;

georgetaz - 8/12/2020 20:01

Μήπως (λέω εγώ τώρα) να ήταν καλύτερα να βρούμε τρόπο να τους κάνουμε να βγάλουν αυτό που ξέρουν στο γήπεδο αντί να τους διώξουμε? Μιλάω για Πετραν, Μάρκο, Κριστιτσιτς και Ολιβέιρα, για άμυνα οκ τα έχουμε δει όλοι μας, αν κι εμένα μου αρέσει κι ο Χνιντ και ο Ντέλε απλά έπεσαν όλα μαζί...

Όταν έχεις ένα σύνολο χαρακτήρων θα πρέπει και να μπορείς να το χειριστείς ώστε να είναι όλα αρμονικά, δηλαδή αν είχαμε και τον Βράνιες τι θα κάναμε? Θα παίζανε ξύλο? Και εννοείται πως θα... Συνέχεια πρέπει να χαιρετανε τον αντίπαλο μετατο παιχνίδι, άλλωστε δεν είναι εχθροί, αντίπαλοι είναι.

Φτάνει να έχουν κάνει ότι καλύτερο μπορούν για 90'.

Όποιος έχει παίξει μπάλα, καταλαβαίνει τι λέω.

Familia 9®11 - 8/12/2020 20:11

Νέντε είναι παιχταρα που αδικείται με τα ταγαρια δίπλα του κ επειδή έπαιξα κ εγώ μπάλα θα σου πω το εξής σε ντέρμπι παιχνίδια που θες που είναι η ζωή ή ο θάνατος σου δεν βλέπεις πρόσωπα μόνο φανέλες..όσο για Ολιβέιρα με αυτά τα λεφτά πάνε πάρε ένα φορ γρήγορο από την στιγμή που υπάρχει ο ανσαριφαρντ όσο για τον λιβαια κριστισιτς φεύγουν

Familia 9®11 - 8/12/2020 19:56

Εντωμεταξυ τώρα που ξαναδιαβάζω το σχόλιο μου αν τους προσθέσεις όλους μαζί κάνουν το τέλειο ανέκδοτο..

Mike227 - 8/12/2020 19:31

Γιατί μας ενοχλούν οι άνθρωποι που λένε την αλήθεια καταθέτωντας "τεκμηριωμένα" τα προβλήματα της ομάδας μας και όχι τα ίδια τα προβλήματα;;;; Τι είδους βίτσιο είναι αυτό;;;;

AndReas_KamatRelo - 8/12/2020 19:21

Το έγραψα και νωρίτερα, αυτή η "επίσκεψη" του Μελισσανίδη, αλλά και των οπαδών έπρεπε να έχει γίνει καιρό τώρα, αλλά ποτέ δεν είναι αργά... Με αυτά που διάβασα χθες έπεσα από τα σύννεφα, άκου εκεί , καλά ρε θα μας τρελάνετε τελείως, τόσο καιρό τι κάνετε στις προπονήσεις, στις αναλύσεις των αγώνων, στις μεταξύ σας συζητήσεις, δεν τα αναφέρετε; Εντάξει δεν καταλάβατε, δεν σας βγαίνει ή δεν μπορείτε στην θέση που σας βάζει ο προπονητής, εσείς πρέπει να παίζετε στα περισσότερα παιχνίδια... Συνέχεια αδιάφοροι, άνευροι και χωρίς καμία διάθεση, που είναι ο εγωισμός σας ρε γ@μώτο, όντως τα βράδια κοιμάστε ήρεμοι; Δυστυχώς αυτό δείχνει τον μη επαγγελματισμό των παικτών μας και το πόσο πολύ έχουν αράξει κάποιοι στα συμβόλαια τους, πρόστιμα δεν υπάρχουν, παραγκωνισμός, ακόμα και λύση συμβολαίων; Ο προπονητής επίσης δεν είναι άμοιρος ευθυνών, δεν τα βλέπει τόσο καιρό, πως τους προετοιμάζει, δεν τα συζητάει μαζί τους; Δεν γίνεται στις προπονήσεις κάποιοι να "βγάζουν" μάτια και στους αγώνες να είναι θεατές... Δεν είμαι της λογικής να φύγει τώρα, αλλά και αυτός πρέπει να προσπαθήσει πάαααααρα πολύ για να αλλάξει την εικόνα και να γυρίσει το κλίμα στην ομάδα. Αφού λοιπόν πήρε "ψήφο εμπιστοσύνης" από τον Μελισσανίδη, ας κάνει τα προβλεπόμενα, χωρίς φόβο αλλά με πάθος, ας αφήσει όσους δεν προσπαθούν, δεν θέλουν, ή είναι βεντέτες στον πάγκο, εκτός αποστολής ή ακόμα και να εισηγηθεί την λύση των συμβολαίων τους και ας προχωρήσει με αυτούς που προσπαθούν και γουστάρουν να παίζουν για την ΑΕΚάρα μας...

an0nymous - 8/12/2020 19:21

Για να δούμε τι κατάλαβαν..

Familia 9®11 - 8/12/2020 18:50

Αν θέλετε η ομάδα να προχωρήσει κ να απομακρύνει αυτήν την τριετή σχεδόν λουζερ κατάσταση η ΑΕΚ πρέπει να διώξει:

Λόπεζ ινσουα τσιγκρι σβαρνα

Μπακάκη παουλινιο

Κριστισιτς μάνταλο αλμπανη... Συνέχεια
Λιβαια Ολιβέιρα

Ανεξαρτήτως ονόματα

Λιβαια κ μανταλος είναι καλοί παίχτες αλλά στα ντέρμπι ή κ στα σημαντικά παιχνίδια δεν τραβάνε .. προσέξτε θα μου πείτε έκανε καλό παιχνίδι με Λέστερ ο μανταλος κ ο κάθε μανταλος ..πόσα καλά παιχνίδια έκανε στα ντέρμπι η με την Βόλφσμπουργκ κλπ

Η ΑΕΚ θέλει γερές αλλαγές κ μην ξεχνάτε η ΑΕΚ υπήρχε υπάρχει κ θα υπάρχει πριν τώρα κ μετά από αυτούς..πάνω από την ΑΕΚ ΚΑΝΕΙΣ κ τέλος με την προσωπολατρεία..ομάδα λουζερ έβλεπες τον κουρμπελη με τι πάθος έπαιζε κ οι δικοί μας τιτικες ..παλιά ο Μανωλάς ( δεν τον χωνευω) έριχνε χαστούκια κ φώναζε στους συμπαίκτες του..αν το κόσμημα που γίνεται στα Φιλαδέλφεια θέλετε να γίνει ομορφότερο πρέπει να φύγουν οι λουζερς οι ντίβες τα μεγάλα συμβόλαια κ παίχτες που είναι 6 χρόνια στην ομάδα που φτάσανε ταβάνι..

ΥΣ τα παιδάκια χέστηκαν στα Σπάτα από την ορίτζιναλ να ξέρετε ...υποθηκών πολλά κ όχι τόσο κυριλατες κουβέντες με τον τρόπο που γράφτηκαν

ΜΟΝΟ ΑΕΚ..ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ Κ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΦΥΓΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΙΤΕ ΛΈΓΕΤΑΙ Μ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΟΒΕΙ ΤΑ ΧΟΡΤΑ ΣΤΑ ΣΠΑΤΑ

Familia 9®11 - 8/12/2020 19:10

Βλέπω καλά κρατεί η προσωπολατρεία κ ας μας κατέστρεψε τόσες κ τόσες φορές αν θέλετε να αλλάξει η ΑΕΚ ο Μελισσανίδης οι δημοσιογράφοι κ όλος ο οργανισμός ΑΕΚ πρέπει να αλλάξουμε κ εμείς να μην αποθεωνουμε με το παραμικρό τους παίχτες κλπ ούτε να χαϊδεύουμε αυτιά ..βρίσκουν κ κανουν ..τρία χρόνια τώρα μόνο συνεντεύξεις λόγια τίποτα άλλο ..εσείς με τα ντισλαικ λάθος ομάδα υποστηρίζετε

pavlos_21 - 8/12/2020 19:10

Προφανώς ξεκίνησε από τον εαυτό του. Τουλάχιστον στο σπίτι του στον καθρέφτη του.

mastromitsos - 8/12/2020 19:10

Κανέναν φουσκωτό δεν είχε μαζί να ρίξει καμμιά ψιλή ;

Giorgosoriginal21 - 8/12/2020 18:20

μεταγραφες ειναι η μαγικη λεξη τιγρη...και με τον παουλινιο και τον ινσουα η ομαδα δεν παει μπροστα

ioannis91121 - 8/12/2020 19:08

Ο Παουλινιο ηταν μια χαρα με παναθηναϊκό σε πληροφορώ για Ευρώπη δεν καταλαβαίνω πως επελεξε τον μπακακη αντι του Παουλινιο

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 8/12/2020 19:08

Ο κόσμος που αγαπάει την ΑΕΚΑΡΑ δινει απ το υστέρημα του για να πηγαινει να την βλεπει...!!Τώρα , λόγω του lockdown δεν μπορει ουτε αυτό...!!

Αυτους τι τους έλειψε, ειναι απληρωτοι..:? Εχουν χασει τη δουλεια τους ....?? Τι???....

Δεν εχουν καν το στοιχειώδη επαγγελματισμό...!!! Τους ξεφτύλισαν τα απληρωτα παιδακια του βαζελου....!!!!... Συνέχεια
Αυτους που δε σεβονται την ομαδα , την ιστορια της και τα λεφτα που παιρνουν εγώ δεν τους θελω μεσ την Αγια Σοφια...!!! Να πανε απο κει που ηρθαν..!!!

Στην Αγία Σοφιά μονο οποιος ματώνει......!!!!

Οι υπόλοιποι .........πούλο...ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΛΕΓΟΝΤΑΙ...!!!

ΑΛΛΙΩΣ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑ.....!!!!

Κλίκες - μίκες και τετοια κολπα.....τέλος....!!!!!

MirislavOko_1988 - 8/12/2020 19:06

Tatanes στα κρεβάτια σας. Δώσε πρόεδρε.

manos_aek - 8/12/2020 18:57

έτσι έπρεπε σκιστους όλους...

koursaros.d - 8/12/2020 18:55

Ρε τετοια μιρλα δεν υπαρχει πουθενα!!!! Παντα κατι θα βρισκουμε να γκρινιαζουμε..τοσες μερες λεγαμε να παει να τους τραβήξει ρα αυτια.. τωρα που πηγε..ειρωνευομαστε.. μηοως να εκτελουσε καναν δυο να ειμαστε ευχαριστημενοι??

mentor - 8/12/2020 18:47

σωπα ρε ξυπνησαμε??πανε στην φιλαδελφεια τωρα ..γηπεδο εχουμε ..ομαδα να μπει μεσα θα εχουμε?? κοτες ολες ...μονο για τα λεφτα παιζουν....χεστηκαν....χωρις προπονητη κολυβα δεν κανεις...

AEKARAG21_kostis - 8/12/2020 18:46

ΣΚΙΣΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Makris_return - 8/12/2020 18:38

1ον, και τωρα συγκινήθηκαν. Μέχρι εδω έφτασαν τα δάκρυα των παικτών απο την στενοχώρια, την απογοήτευση, τον θυμό, μπλα..μπλα..μπα.... 2ον, Ντέρμπι.. Ντέρμπι με ενα ψόφιο βάζελο που μέχρι προτινος έχανε απο ολους.. Ντέρμπι ήταν μεταξύ αεκ και παο της δεκαετίας του '90.. Καλά κρασιά!

aekagern - 8/12/2020 18:26

Τα χοντρά γκάζια έρχονται μετά τα χοντρά λεφτά προκειμένου να ενισχυθεί η ομάδα επαρκώς για να μπορεί να κοντράρει στα ίσα τους αντιπάλους της.

Τα χοντρά γκάζια μόνα τους, δεν κάνουν τίποτα. Είναι σαν να προσπαθείς να κάνεις ένα Yugo να ανταγωνισθεί μια Ferrari βάζοντας αντί βενζίνης, κηροζίνη. Απλά θα ... διαλυθεί στην προσπάθεια.

TheScouter21 - 8/12/2020 18:25

Πάρε κεφάλια! Και ξεκίνα από τους ποδοσφαιριστές που οι περισσότεροι δεν κάνουν για ΑΕΚ!

VagosK - 8/12/2020 18:19

Χωσε προεδρε μπας και σωθει η κατασταση. Και μεταγραφές έκανες και προπονητή άλλαξες και τον Γενάρη θα παρεις παλι παιχτες.

Αχαριστοι!

Τι σας ζήτησε ο Πρόεδρος? Λίγο νευρο ρε! Δεν ντρέπεστε λίγο. Έστω και χωρίς να έχουμε μπακ δεν δικαιολογείται αυτό το πράγμα.

Mike 94 - 8/12/2020 18:17

Νομίζω μια σωστή ατάκα θα ήταν: Αυτή τη φορά θα φύγετε εσείς. Όχι ο προπονητής.

Τεσπά ελπίζω να έχει αντίκτυπο.. για να δούμε..

siokostas - 8/12/2020 18:15

Και πολύ καλά έκανε.

Αν αποφάσιζε και να απολύσει τον προπονητή και να πάει με υπηρεσιακό μέχρι το τέλος της σαιζόν θα ήταν καλύτερα. Και η ΑΕΚ θα πρέπει να επιλέξει να παίζει ένα σταθερό τακτικό σύστημα παιχνιδιού και να προσλαμβάνει προπονητή που θα ξέρει να εφαρμόσει και θα εφαρμόζει το σύστημα αυτό. Αρκετά πια με τους σωτήρες. Έτσι κάνουν όλες οι μεγάλες ομάδες σε Αγγλία, Γερμανία.

ling - 8/12/2020 18:14

Μπράβο! Και να βάλει και χοντρό φρένο στην αδιαφορία και στον ατομισμό. Και χοντρό συμπλέκτη, για να αλλάξει ταχύτητα η ομάδα...

taxiss21 - 8/12/2020 18:11

Ελπίζω να ταρακουνηθηκαν άπαντες.

ΕΠΟΜΕΝΟ