105 ΣΧΟΛΙΑ

Ίβιτς: Ξεχνάμε ό,τι έγινε, νίκη με Παναθηναϊκό

Ο τεχνικός διευθυντής της ΑΕΚ μίλησε στους ποδοσφαιριστές και έδωσε το σύνθημα, ενόψει του ντέρμπι της Κυριακής

Στα αποδυτήρια βρέθηκε ο Ίλια Ίβιτς, μετά το τέλος του αγώνα με την Μπράγκα, και μίλησε στους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, ζητώντας τους να ξεχάσουν ό,τι έγινε και τόνισε πως μοναδικός στόχος στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, την Κυριακή, είναι η νίκη και μόνο η νίκη.

Ο τεχνικός διευθυντής της ΑΕΚ είπε στους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ τα εξής: "Ψηλά το κεφάλι. Δεν θέλω να μας βλέπω έτσι. Ότι έγινε… έγινε, το ξεχνάμε. Έχουμε πολύ δύσκολο και κρίσιμο ματς την Κυριακή. Το μυαλό μας πρέπει να είναι εκεί. Χάθηκε ένας στόχος που ήταν η Ευρώπη και η πρόκριση στην επόμενη φάση. Έχουμε ακόμη δύο στην Ελλάδα. Και πρέπει τώρα να επικεντρωθούμε εκεί. Και την Κυριακή πρέπει να κερδίσουμε τον Παναθηναϊκό. Να μείνουμε ενωμένοι".


Γιορτινό πακέτο* διασκέδασης – Κάθε μέρα εκπλήξεις* (21+)
*ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Starman21 - 5/12/2020 15:40

Δεν ξεχνάμε ότι φάγαμε δύο ξεφτιλισμενες ήττες.. Όταν κοιτάς να διορθωθεί τι φταίει πας μπροστά όταν ξεχνάς κάνεις τα ίδιο λάθος

Cabal21 - 5/12/2020 15:13

Αυτό το ενωμένοι εμένα με προβληματίζει...και κάποιος άλλος ποδοσφαιριστής το τόνισε επίσης,μου διαφεύγει τώρα ποιος...

epikouros - 5/12/2020 14:18

Η παρεμβαση του Ιβιτς ειναι ο,τι καλυτερο μπορουσε να κανει. Προσπαθει να κρατησει μια ομαδα η οποια ξεκινησε τις υποχρεωσεις της με μεγαλες προσδοκιες αλλα πλεον παραπεει.


Ομως οσοι φωναζουν για την ακαταλληλοτητα του Καρερα εδω και καιρο μονο αδικο δεν εχουν. Τωρα η αμυνα μπαζει και ο τερματοφυλακας ειναι ακαταλληλος για το επιπεδο που θελει η ομαδα να... Συνέχεια πρωταγωνιστησει. Ειρθαν αξιολογοι παιχτες μα εμειναν και παλτα. Δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα με τοσο περιορισμενο προϋπολογισμο.


Η φετινη χρονια χαθηκε νωρις και αδοξα. Ας προετοιμαστουμε λιγο καλυτερα για του χρονου...

Vasilis_Constructor - 5/12/2020 12:59

Πλέον ποντάρουμε και ελπίζουμε ΜΟΝΟ στον Ίλια και στον Τίγρη. Έχουμε πρόβλημα προπονητή, έχουμε θέμα με το τέρμα, έχουμε τρύπες στην άμυνα και πρέπει να φύγει ο Ολιβέϊρα.

Δεν είναι πολλά τα προβλήματα. Πιστεύω οτι τα βλέπουν και θα τα διορθώσουν.

ΥΓ: Δεν θα με χάλαγε να γυρίσει σε λίγες μέρες ο Μπάρκας που τον πολεμάνε στη Σκωτία , και ο Βράνιες.... Συνέχεια
Τροφή για σκέψη...

komakino - 5/12/2020 13:39

Πολεμάνε τον Μπαρκα και ζήταγαν να παίζει ο Μπέιν που είναι Σκωτσέζος δικο τους παιδί, και αυτος 3, 3 τα τρωει... Κοιτάνε τα 2 δεντρα και όχι το δασος... Δηλαδή όχι την άμυνα τους που είναι μαύρη τρυπα ...

THOMASMAYROS - 5/12/2020 11:30

Παλιά είχε ο παοβ προπονητη συνεπηθετο σου θυμάσαι το συνθημα?

Fotakos69 - 5/12/2020 11:04

Άρα αν ρε γαμωτο δεν έρθει η νίκη με τον Παναθηναϊκό του Πουγγουρα,του Αλέξανδροπουλου ,του Αγιουμπ και όλης αυτής της "τρομερής" ομάδας του Παναθηναϊκού που "ανάγκασε" τον προπονητή μας να γίνουμε ρεζίλι σαν ΑΕΚ άλλη μια φορά στην Ευρώπη,αν λοιπόν δεν έρθει η νίκη αλλά καμία ήττα ακόμα και με μισό μηδέν,θα ξεχάσουμε και πάλι ? Ρωτάω βρε παιδι μου τελικά ,στις πόσες κακές παρενθέσεις θα υπάρχει θέμα προπονητή ? Από εδώ και πέρα θα πηγαίνουμε κάθε ματς και βλέπουμε ? Γιατί εγώ αυτό... Συνέχεια που διαβάζω από ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ ακόμα και αυτούς που δεν σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους για τον Καρερα είναι ότι δεν υπάρχει θέμα προπονητή "ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ " όμως λένε στο τέλος για να γίνουν σύγχρονες Πυθιες και να λένε τα "ιξεις αφίξεις"..Γιατί λοιπόν αφού δεν υπάρχει θέμα προπονητή και η διοίκηση τον στηρίζει γιατί δεν βγαίνει ΔΗΜΟΣΙΑ μια ανακοίνωση στήριξης του προπονητή ακόμα και στα λάθη του ? Ειναι πολύ τυχερή η ΑΕΚ που δεν υπάρχει κόσμος στο γήπεδο αλλιώς να έβλεπα εγώ μετά το ματς με τη Ζόρια και τη Μπράγκα,αν υπήρχε θέμα προπονητή ή όχι ..

Diamantis - 5/12/2020 10:36

Οπως ελεγε ενας σοφός ....Όποιος δεν θυμάται το παρελθόν του, είναι καταδικασμένος να το ξαναζήσει.

οπως ελεγε και ενας αλλος σοφος ...Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε; Πολέμα!

Jimysdk21 - 5/12/2020 10:07

Αδερφια μου λειπει πολυ το 18, ελληνες παικτες μετριοι προς το καλο. Ηξερες με ποιους ειχες να κανεις, λαμπροπουλο,μπακασετα, κονε κ πολλους αλλους.. Οτι κ να εκαναν τουλαχιστον παλευαν. Στο μπινελικι εσκυβαν κεφαλι κ προσπαθουσαν. Τωρα ολο αυτο με εχει χαλασει. Πολλοι ξενοι, αμφιβολου αξιας τουλαχιστον αμυνα.. δεν μιλανε μεταξυ τους, δεν εχουν χημεια κ ιδια γλωσσα επικοινωνιας, αλλα για αλλα της παρασκευης το γαλα. Θελω ν βλεπω ελληνακια στην ομαδα οπως... Συνέχεια μαχαιρα,μποτο,χριστοπουλο κ αλλους. Δλδ ο ολιβειρα τι παραπανω εχει αυτη τη περιοδο απο χριστοπουλο;; Μ λειπει που δεν υπαρχουν βλεψεις αποκτησης ελληνων παικτων. Ερχονται ξενοι μετριοι χωρις καμια βελτιωση. Κυριακοπουλος αριστερα, μαυροπανος αμυνα, φουντας αν κ εφυγε ακομψα τωρα παιζει καλα κ φαινεται.... Θελω να βλεπω ελληνες, που ξερουν τι σημαινει Α.Ε.Κ. κ μετα εννοειται ξενουν που πραγματικα κανουν τη διαφορα.

Σκεψου, να ειχαμε παστελουχο αντι ολιβειρα, βρανιες αντι των 2 της αμυνας κ απλα ενα κονε.

Χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν!

kostas9-11 - 5/12/2020 01:51

Δε βαρεθήκατε να ξεχνάτε φέτος και μετά να κοιτάτε το επόμενο και μόλις περνάει κι αυτό να ξεχνάτε πάλι? Κουρασατε... Θα πάθετε Αλτσχαιμερ όπως το πάτε

forza_aekara - 5/12/2020 01:02

Εγω ενωμενος ειμαι...απαντησε ο Ολιβειρα

renasi21 - 5/12/2020 00:50

Καλά να ρωτήσω κάτι; Ζητάτε από τον Ίβιτς να φέρει νέο προπονητή. Τι είναι οι προπονητές; Πουκάμισα; Πετάξου ρε Ίβιτς και φέρε ένα γιατί αυτό που έχω λεκιάστηκε; Ρε έλα να σοβαρευτούμε λίγο. Προτιμάω να μου πείτε, λόγο ότι κατέχει το άθλημα, να πάει στον Καρέρα να του τα ψάλει λίγο, να τον ταρακουνήσει, να του μιλήσει γλυκά… δεν ξέρω τι θα κάνει και πως θα το κάνει αλλά πιστεύω πως ο Ίβιτς είναι ο κατάλληλος να βγάλει από τον Καρέρα τον καλό του εαυτό για να προχωρήσουμε φέτος... Συνέχεια θετικά. Έχω άδικο; Δεν μπορεί να το κάνει;

Manos_AEK21 - 4/12/2020 23:47

Ίλια σου έχει δώσει τα κλειδιά της ΑΕΚ μας ο Τίγρης και αυτό από μόνο του λέει πολλά...

Δεν πρέπει να ξεχνάμε γιατί άμα ξεχνάμε το ένα άμα ξεχνάμε το άλλο την βάψαμε άσχημα...

Ίλια θα πρέπει να επικεντρωθείς στα προβλήματα που έχει η ομάδα μας και να δουλέψεις πολύ για να πας βήματα μπροστά την ΑΕΚ μας και όχι βήματα πίσω... Έρχεται πρώτα ο Θεός και ο υπέροχος ναός η Αγία Σοφία... Έχει παρατηρηθεί ότι δεν έχει χημεία η ομάδα μας δεν έχει μια αγωνιστική σταθερότητα και... Συνέχεια όλο αυτό είναι καθαρά θέμα προπονητή και αυτό είναι τεράστιο πρόβλημα....

Δεν λέω ότι ο Μανολο Χιμένεθ ήταν καλύτερος προπονητής αλλά ήταν ποίο σοβαρή και σταθερή η ομάδα μας με πολύ πάθος και όρεξη μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο του κάθε αγώνα για την νίκη.... Κάτι που δεν το βλέπουμε τώρα....

R21_AEK - 4/12/2020 14:26

Ιβιτς πρεπει η ομαδα να αλλαξει προπονητη και να ενισθυθει στη αμυνα εχεις τοσες γνωριμιες στην Ιταλια δεν μπορεις να βρεις εναν τερματοφυλακα σαν τον Σορεντινο και 2 σεντερ μπακ της προκοπης.

alex_21 - 4/12/2020 23:42

Αυτός τον είχε φέρει τον Σορεντινο αν δεν κάνω λαθως

hugemike - 4/12/2020 23:31

Ελεύθερους;;

Aekolatris21 - 4/12/2020 23:38

Ιβιτς εμείς είμαστε Α.Ε.Κ,όχι για τ λεφτά αλλά για την ιδέα!

Δεν πουλάμε τα ιδεώδη μας,ούτε την ομάδα εσύ μπορείς να το κάνεις λόγο επαγγελματος όπως και το έπραξες πηγαίνοντας στον γαύρο.Φτανει πιά με το πάμε"παρακάτω"εάν εγώ δεν πάω αύριο στην δουλειά θα έχω επίπτωσης έτσι πρέπει να συμβαίνει και σε αυτούς που η ομάδα παραπέπει ας αναλογιστούν όλοι τις ευθύνες τούς!οι περισσότεροι εδώ μέσα περνούμε 5 εκατοσταρικα και ο Ολιβέιρα π.χ 1.2 μύρια και... Συνέχεια χάνει αυτά που χάνει και εσείς του χαρίζοσαστε.φτανει πια με αυτήν την καραμέλα.

ik1956 - 4/12/2020 23:34

Ξεχνάμε το ένα ξεχνάμε το άλλο αλλά η ΙΣΤΟΡΙΑ δεν ξεχνάει γράφει με πένα που καίει.

Αλλά εσείς οι ξένοι δέν πρόκειται ποτέ να καταλάβετε τι σημαίνει ΑΕΚ

Geoxru21 - 4/12/2020 21:59

Ξεχνάμε το ένα ξεχνάμε το άλλο Ίλια μου...την άλλη εβδομάδα θα μας πείτε ξεχνάμε κ το πρωτάθλημα για φέτος και τσακ εξώφυλλο το γήπεδο μετά κ όλα καλά

Geoxru21 - 4/12/2020 21:58

Ξεχνάμε το ένα ξεχνάμε το άλλο Ίλια μου...την άλλη εβδομάδα θα μας πείτε ξεχνάμε κ το πρωτάθλημα για φέτος και τσακ εξώφυλλο το γήπεδο μετά κ όλα καλά

stratos11 - 4/12/2020 21:28

ηδη πρεπει να ψαχνεις.πριν να ειναι αργα

PARARLAMA - 4/12/2020 21:56

Και να το κάνει, πιστεύεις οτι θα βγεί να το πεί;

loukas - 4/12/2020 21:36

Ίλια ξέχνα το ένα ξέχνα το άλλο σε λίγο θα ξεχάσουμε τι ομάδα είμαστε...

Basil - 4/12/2020 21:29

Δεν θα ξεχάσουμε πότε την ξεφτυλα στην Ευρώπη, την ξεφτυλα που πέσαμε στην Ελλάδα Δεν τα ξεχνάω ποτέ κ σφίγγει η καρδιά μου. ΔΕΝ ΞΕΧΝΏ, ΜΑΘΑΊΝΩ ΆΛΛΑ ΜΆΛΛΟΝ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΜΥΑΛΙΑ ΝΑ ΠΑΙΔΕΥΤΟΥΝ.,ΤΣΕΠΕΣ ΝΑ ΑΔΕΙΆΣΟΥΝ Κ ΝΑ ΓΕΜΊΣΟΥΝ ΑΡΓΌΤΕΡΑ (ΑΥΤΌ ΛΈΓΕΤΑΙ ΕΠΈΝΔΥΣΗ)

R21_AEK - 4/12/2020 20:49

Η αληθεια παντως και η πραγματικοτητα ειναι απο τοτε που ανεβηκε η ομαδα στην Α Εθνικη αγωνιστικα η διοικηση εχει αποτυχει παταγωδως μονο μια χρονια ηταν καλη το 18 κι αυτο νομιζω οτι εγινε απο σποντα δεν ηταν εργο τοσο διοικησης αλλα περισσοτερο θελησης και πεισματος των παιχτων και του Μανολο που ξεπερασαν τους εαυτους και αντι να στηριχτει εκεινη η ομαδα και ο προπονητης και να συνεχισει η ομαδα στο ιδιο μοτιβο και να κανουμε ακομα ενα βημα μπροστα καναμε 2 βηματα πισω.

Mike 94 - 4/12/2020 21:28

Νταξει έχει αποτύχει παταγωδώς γιατί αφενός είχε ξεκινήσει ένα πρότζεκτ (Έλληνες παίκτες και προπονητή) το οποίο στην πρώτη κακή εμφάνιση κρέμασε και από εκεί και πέρα πληρώνει της κακές επιλογές στην διοίκηση. Λίγοι το γράφουμε αλλά το 18 ο λόγος που το πήραμε ήταν ότι τεχνικός διευθυντής ήταν ο Μαϊστόροβιτς! Οργάνωσε και έχτισε την ομάδα του 18 σε χρόνο ντε τε. Δεν έγινε από απόντα. Μετά ήρθε ο Λυμπε που ήταν και πριν και τα ξαναέκανε μαντάρα. Απλά είναι τα πράγματα. Άσε... Συνέχεια τον Ίβιτς δύο τρία χρόνια και θα τα ξαναπούμε. Δεν χτίζονται οι ομάδες σε ένα καλοκαίρι

R21_AEK - 4/12/2020 22:41

Εννοειται οτι ο Ιβιτς πρεπει να μεινει και να συνεχισει γιατι και την πρωτη φορα που ηταν στη ομαδα τα ειχε παει καλα σ αυτη τη θεση και ο κατηφορος ειχε ξεκινησει μετα την φυγη το 2006 και ειδαμε μετα τα χαλια στις μεταγραφες που σε 2 χρονια αλλαξαμε 60-70παιχτες.Το 18 δεν ειχαμε μονο τον Μαιστοροβιτς αλλα και τον Μπαγεβιτς που ηταν επικεφαλης αγωνιστικου τμηματος.Η ΑΕΚ εχει ελλειψη στελεχων με συγχρονες ποδοσφαιρικες γνωσεις.

Texas_Jack21 - 5/12/2020 00:18

Ότι έχει ο Μπαγεβιτς συγχρονες ποδοσφαιρικες γνωσεις το απέδειξε και στη Βοσνία...! (Τι άλλο θ' ακούσουμε;)

THOMASMAYROS - 4/12/2020 21:13

Απορώ ποιος διαφωνεί σε αυτό που λες μπρο

Euaggelos21 - 4/12/2020 21:22

Και εσύ φταις ιβιτς για αυτόν τον προπονητή που έφερες εσύ τον επέλεξες αντί να αφήσετε τον Χιμένεθ να τους πάρει τα σκάλπ.

Mike 94 - 4/12/2020 21:25

Δεν ήταν εδώ όταν έφυγε ο Χιμένεθ ο Ίβιτς!

Agioi-Anargiroi-21 - 4/12/2020 23:07

Κανεις λαθος..στο κολημενο στα προσωπα μυαλα ειναι ακομα

Kons21 - 4/12/2020 21:22

Αμνησία θα πάθουμε στο τετ Ilia... Αλτσχάιμερ μας βλέπω όλους να Αποκτάμε στο Τέλος...

siokostas - 4/12/2020 20:35

Θα συμφωνούσα μαζί σου ίλια, αν η ήττα αυτή ήταν μια παρένθεση, αν η ΑΕΚ είχε ομάδα η οποία έπαιζε το οποιοδήποτε σύστημα σωστά, αν οι παίκτες είχαν αυτοπεποίθηση και νοοτροπία νικητή, αν ο κάθε παίκτης ήξερε πως να μαρκάρει στη θέση του και οι γραμμές μας αλληλο-υποστηρίζονταν, αν, αν, αν, αν....

Όμως παρόλο ότι ήρθαν πολλοί καλοί νέοι παίκτες, δεν παίζουμε καλό ποδόσφαιρο και τρώμε πολλά... Συνέχεια γκολ, ιδιαίτερα στην Ευρώπη όπου η γύμνια δεν κρύβεται, άρα κάτι δεν πάει καλά.

Αν ήμουν στη θέση σου θα έκανα πολλά τετ α τετ με τους παίκτες, για να δω τι συμβαίνει.

EyeOfEagle - 4/12/2020 15:11

Εγώ ειπα κατι χθες και μερικοί μπορεί να μην το προσεξαν...

Η ΑΕΚ δεν έχει θεμα προπονητη.... Μονο αμπαλοι με την κλασσική νοοτροπία του Έλληνα να τρωει προπονητές θα δουν οτι ο Καρερα δεν ειναι καλος προπονητής (γεμίστε με με dislikes οι αναφερόμενοι αλλα αυτη είναι η πραγματικότητα )... Η ομαδα φέτος πιστολιασε την Ευρώπη και είναι ξεκαθαρο αυτό!

Δεν ξερω αν ειναι απόφαση διοίκησης ή προπονητη αυτο για να επικεντρωθουν στα εγχώρια, αλλα το... Συνέχεια σίγουρο ειναι οτι εκανε αυτό που εκανε ο ποακ το '19!

Δεν μπορει απο περσι μέχρι και τον τελικό κυπέλλου να παιζει παντα με την πιο ορθολογικη ενδεκαδα παντα με τα δεδομένα καθε αγωνιστικής, να κανει το ιδιο με Βολφσπουργκ να κάνει το ιδιο με τις εγχώριες διοργανώσεις και ξαφνικα σε κάποιους αγώνες στην Ευρώπη να κανει αρλούμπες και να βαζει οτι να 'ναι παίκτες... ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙ οτι ο στοχος φετος Ευρωπαϊκά ηταν μονο οι όμιλοι!!! Οποιος θελει το καταλαβαινει οποιος δεν θέλει, ας ριξει οπως παντα το φταίξιμο στον προπονητή, το ευκολο θυμα! Η πραγματικότητα όμως ειναι μια και αν βαλετε κάτω τα δεδομένα θα το καταλάβετε και μονοι σας!

Την ΑΕΚ την έπαιρνε φέτος να κανει κατι τετοιο (σε αντίθεση με περυσι τον παοκ) μιας και εβγαζε την τελευταια μηδενικη χρόνια της και παρόλο την παρουσία της φέτος, ανεβηκε βαθμολογικά στο ranking της Uefa... Σκεφτείτε λιγο, περα απο το δέντρο που βλέπετε οι περισσότεροι...

natso32 - 4/12/2020 18:40

Αδελφέ να ξέρεις κάτι, ούτε εμείς πιστολιασαμε την Ευρώπη, ούτε ο παοκ του19.δυστυχως και για τους δύο η Ευρώπη μας πιστολιασε επειδή είμαστε λιγοι

EyeOfEagle - 4/12/2020 20:53

κι ομως αν βαλεις κατω τα δεδομενα ισχυει.... αν ειμασταν λιγοι, δεν θα περναγαμε ουτε την Βολφσμπουργκ που ειναι καλυτερη απο Ζορια και Μπραγκα

maestros21 - 4/12/2020 22:30

Τη Βόλφσμπουργκ την περάσαμε επειδή ο Σιμόες έπαθε Πογκμπά. Αυτό γίνεται μια φορά στα 10 χρόνια. Φυσικά και είμαστε λίγοι μπροστά της σε όλα τα επίπεδα (αθλητικό, τεχνογνωσία, σκάουτινγκ κλπ) Ας δούμε κάποτε την πραγματικότητα χωρίς κόμπλεξ

EyeOfEagle - 5/12/2020 00:04

Αυτη δεν ειναι λογικη... τοτε και η Ζορια μας κερδισε γιατι επαθε Μπαρτσελονα... Αλλα δεν μιλαμε για εναν αγωνα μονο, αλλα για πολλους...

Lefteris21R - 4/12/2020 18:21

Άντε να προσπαθήσουμε να σε πιστέψουμε...Στο παιχνίδι με το γαύρο στο τελικό τι έγινε?Στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ στο ΟΑΚΑ?Εγώ βλέπω μια ομάδα χωρίς προπονητή ότι κάνουν οι παίχτες από μόνοι τους.. Επίσης και να μην τους νοιάζει η Ευρώπη αυτές δεν είναι επιλογές για 11αδα(ειδικά με ζόρια εδώ μέσα).

EyeOfEagle - 4/12/2020 20:50

Στο παιχνιδι με το γαυρο ειχες εντελως αλλη ομαδα, οσο καλος και να ηταν ο προπονητης δυσκολα τον νικαγαμε! με τον παοκ χασαμε στο τελευταιο λεπτο του παιχνιδιου παλι απο λαθος του δεξι μπακ μας (Βασιλαν αν θυμαμαι καλα) και τον Χνιντ να δινει ασσιστ στον Μουνγκ και ο Τσιτωντας να κανει τον τροχονομο... ΠΑΛΙ ιδιοι οι πρωταγωνιστες... Συνέχεια
Και ξαναδιαβασε τι γραφω... οταν δεν σε νοιαζει η Ευρωπαϊκη πορεια, δεν θα ασχοληθεις με σωστη 11αδα...

Lefteris21R - 4/12/2020 22:05

Για τον τελικό με τον γαύρο θεωρώ πάλι ότι έχει αρκετές ευθύνες ο προπονητής γιατί δεν από πέρυσι στην ομάδα θα έπρεπε να είχε προετοιμαστεί καλύτερα.Στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ δεν χάσαμε μας ισοφάρισαν στο τέλος με 90:10 κατοχή μέσα στο ΟΑΚΑ και μόλις φάγαμε το γκολ αντί να βγούμε μπροστά έτρεχε ο ΠΑΟΚ να κάνει σέντρα να μας γυρίσει το ματς.Τελος για την Ευρώπη καταλαβαίνω ότι μπορεί να έχει πάρει γραμμή από την διοίκηση αλλά θεωρώ πολύ κακό το ροτεισον που κάνει πχ θα ήθελα εχθές να... Συνέχεια βάλει τανκοβιτς αριστερά για να δέσει περισσότερο με την ομάδα.Δεν με πείθει ο Καρερα..μακάρι να πέσω έξω.

komakino - 4/12/2020 16:47

ρε φιλε, έστω ότι έχεις δικιο, άποψη σου, κάπου την βλέπω στο βαθος του μυαλού μου και λεω, γιατί όχι μπορεί να ισχυει... Έστω ότι ισχύει λοιπόν, πρέπει να γίνει με αυτόν τον τρόπο? με λιγότερη ξεφτίλα δεν μπορεί να γίνει? με πιάνεις?

EyeOfEagle - 4/12/2020 20:45

τα σκορ δεν την νοιαζει την διοίκηση (αν πηρε αυτη την αποφαση)... σε λιγα χρονια δεν θα τα θυμαται κανεις παρα μονο οσοι ψαξουν τα στατιστικα! Σαφως θα γινοταν για εμας του φιλαθλους να μην ισχυε αυτο και ακομα περισσοτερο οχι με τετοια σκορ, αλλα μαλλον πονταρουν σε εγχωρια επιτυχια που θα ξεχασουμε την Ευρωπαικη αποτυχια

taxiss21 - 4/12/2020 18:21

Komakino αυτην την απορία την εχω και εγω. Έστω ότι ισχύει αυτό το σκεπτικό γιατί ξεφτιλίζεται έτσι η ομάδα και απλα δν χάνει με πιο αξιοπρεπή σκορ?

1kitrinopistoli - 4/12/2020 20:21

Για πείτε μου έναν προπονητή τα τελευταία 20χρονια που έφυγε νύχτα από την ΑΕΚ να έκανε καριέρα μετα σε ευρωπαϊκή ομάδα.Να σας πω εγω.ΚΑΝΕΙΣ.Αρα οσοι φύγανε καλώς φύγανε .Το πρόβλημα είναι με όσους μείνανε που έπρεπε να είχαν φύγει νωριτερα.Και μην μου λέτε ότι εμείς οι οπαδοί είμαστε αμπαλοι γιατί Μοράις Κετσπάγια και Καρντοσο δεν θα φέρναμε ποτε

Okonski21R - 4/12/2020 18:34

Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί πρέπει να μπω σε αυτό το σκεπτικό της επιλογής εγχωριες διοργανώσεις η Ευρώπη. Αυτό που ξέρω είναι ότι η ΑΕΚ με μικρότερο μπάτζετ νικούσε Ρεαλ, Μίλαν, Δυναμό Δρέσδης κτλ και τώρα έχει γίνει πελάτης της Ζόρια, της Μπραγκα κτλ με 3-4 τεμάχια το παιχνίδι. Εμένα αυτό δεν μου αρέσει, κ δεν το δικαιολογώ επ ουδενί.

taxiss21 - 4/12/2020 17:53

Το ίδιο έγραψα και εγω χθες στο άρθρο που λεει το πρώτο σχόλιο του Καρερα. Παίζουν δύο τινα: Η ο Καρερα δν μπορεί στα μεγάλα παιχνίδια και ειναι φοβικος ή απλά μετά την ήττα από τη Λέστερ το παράτησαν και είπαν ότι πάμε για πρωτάθλημα για αυτο και οι κουλές ενδεκαδες με ζόρια και τα ασύνδετα σχήματα. Περιεργο είναι γιατί στην Ελλάδα εστω και με χαμηλού επιπέδου ομάδες παίζουν πολύ με αυτοματισμούς και δεν μπορεί να είναι τυχαίο ότι έχουμε ρεκόρ 6-1-1.

MOSCHATO21R - 4/12/2020 16:46

Συμφωνω μεχρι και στα σημεια στιξης!!!!!!!Θα προσθεσω ομως οτι η ομαδα αδικει τον εαυτο της εχοντας αυτα τα ακραια μπακ τα οποιοα χαλουν ολη την αμυντικη λειτουργεια της ομαδας,σε συνδιασμο με τον τερματοφυλακα,που δεν ειναι κακος,αλλα δεν μπορει να εμπνευσει και να καθοδηγησει την αμυνα του!

jimmyaek21 - 4/12/2020 16:09

Μα για αυτό φίλε δεν τίθεται και θέμα προπονητή στην ομάδα από αυτούς που εκτός από γνώμη έχουν και εξουσία. Απλά, κακά τα ψέμματα, λίγο καλύτερη παρουσία ( 2 νίκες με Ζόρια) και εξασφάλιση και περισσότερων βαθμών από τις φετινές νίκες (3 τον αριθμό) θα βοηθούσε πολύ του χρόνου.

EyeOfEagle - 4/12/2020 16:30

Μια νικη συν, μια πλην δεν κανει μεγαλη διαφορα φιλε μου... η ουσια ειναι οτι πετυχαν τον φετινο στοχο που ειχαν θεσει, να μπουν στους ομιλους!

jimmyaek21 - 4/12/2020 17:54

Το δεν κάνει διαφορά φίλε είναι σχετικό. Για εμένα για παράδειγμα όντως δεν κάνει. Ο αποκλεισμός είναι αποκλεισμός και δεν υπάρχει σε αυτόν. Αλλά και οικονομικά οφέλη υπήρχαν με 3-4 βαθμούς παραπάνω και καλύτερες κληρώσεις. Πράγματα όχι και τόσο ασήμαντα. Επίσης η Ευρώπη αποτελεί και έναν καθαρό καθρέφτη. Το να βρίσκεσαι κάτω από την Ζόρια και, αντικειμενικά μιλώντας, να είσαι και από τις χειρότερες ομάδες (σε θέμα βαθμών πάντα) της διοργάνωσης δείχνει ότι η ομάδα έχει ΠΟΛΥ... Συνέχεια δρόμο να ακόμα.

imodium - 4/12/2020 18:44

ΟΧΙ δεν ξεχναμε τιποτα !!ο ενας βαθμος στο γιουροπα σε αυτον τον ομιλο ,ειναι μεγαλυτερη ξεφτιλα απο το μηδεν στο τσουλου επι ουζουνιδη , θα πρεπει να ντρεπονται ολοι !!απο τον προεδρο μεχρι τον σεκιουριτι στα σπατα , ΟΛΟΙ εκτος απο τον κοσμο , που τρωει τοσες πικρες χρονια τωρα χωρις να φταιει

imodium - 4/12/2020 19:55

απο τα νευρα μου αλλο θελω να γραψω αλλο γραφω!! η μια νικη στον ομιλο ηθελα να γραψω οχι ο ενας βαθμος , σε καθε πριπτωση και τον παναθηναικο να κερδισουν την κυριακη δεν λεει τιποτα αυτο , πρεπει να προβληματιστουν ολοι οι αρμοδιοι για την ευρωπαικη παρουσια της ΑΕΚ τα τελευταια δυο χρονια

n0tis - 4/12/2020 19:45

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Το πολύ ξεχνάμε μπαίνει στο DNA

Basil - 4/12/2020 19:31

Δεν με ενδιαφέρει κύριε Ιβιτς, να πάμε στο επόμενο ματς. Θέλω όλα τα ματς να τα νικάει η ΑΕΚ η τουλάχιστον να προσπαθεί. Έχει νικήσει κ παλιά κ Αγγλικές κ Ρωσικές κ Πορτογαλικές ομαδες στο παρελθόν κ μάλιστα σε μια χρονιά που επίσης ήταν από τις καλύτερες στην Ευρώπη. Η ΑΕΚ είχε περισσότερους Έλληνες. Ερασιτεχνικό ήταν το ποδόσφαιρο μας τότε. Ο ΥΜΝΟΣ ΜΑΣ ΤΟ ΛΈΕΙ, ΝΙΚΉΣΤΕ ΝΙΚΉΣΤΕ ΝΙΚΉΣΤΕ. Πρέπει να το μάθουν οι ξένοι κ οι Έλληνες κοσοι καινούργιοι έρχονται. Και κάτι... Συνέχεια άλλο τα παιδάκια των 17 κ 18 19χρονων που πήρατε από την χώρα σου ποτέ θα παίξουν, έξω στην Ευρώπη παίζουν αυτές οι ηλικίες. Αντε να αναστησουμε κ τον Βαζελο την Κυριακή

tomblack11 - 4/12/2020 18:48

Θα αναστηθεί παλι όπως και περσι ο βάζελος

egli_21 - 4/12/2020 16:30

Ακόμα και ο Ψωμιάδης είχε φέρει Γκαμάρα και Σάντος προπονητή. Τι στον κόρακα πια, έναν ανθρωπο με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ποιότητα δεν μπορείτε να φέρετε;;

R21_AEK - 4/12/2020 17:51

Μονο δεξι μπακ δεν ειχε εκεινη η ομαδα και χασαμε δικο μας πρωταθλημα μεσα στη ΝΦ με ηττα απο τον οσφπ 2-3 που ολο το γηπεδο φωναζε βγαλε τον Γεωργεα απο τα δεξια και δεν τον εβγαλε.

egli_21 - 5/12/2020 01:21

Συμφωνώ @R21_AEK. Απλά λέω για τις συγκεκριμένες θέσεις και τα μεγαλύτερα ονόματα που έφερε.

steliostoys - 4/12/2020 20:46

τον είχε κάνει οΤζόρτζεβιτς γιο γιο...

GIORGOS18 - 4/12/2020 17:46

Η ομάδα είναι α προπονητη τι δεν βλέπετε???έχουμε κερδίσει τις μικρομεσαίες ομάδες με γκολ μόνο από εμπνεύσεις παικτων που ευτυχώς φέτος η ομάδα έχει πολλους.... Συστήματα και αυτοματισμούς δεν νομίζω να έχει δει κανείς μας... Συν κάθε εβδομάδα 7 στους 11 ποδοσφαιριστες είναι αλλαγές.... Πως?????

boban21 - 4/12/2020 16:51

Ευτυχώς δεν είναι τα μαγαζιά ανοιχτά δλδ, θα τους καναμε και το τραπέζι να μη χαλάσουμε τα παιδιά. Μπες ρε ιβιτς και πες του ό,τι ακόμα και στα γεράματα τους κάνεις χαζούς με τέτοια άμυνα, πες τον Καρέρα ό,τι αν φύγει θα είναι στη φροζινονε, ξύπνησε τους

AEKara1821 - 4/12/2020 16:40

Καλα ρε Ηλία, τρωμε απανωτες τεσσάρες και το ξεχνάμε? Αντί να τους βάλετε χέρι τους χαϊδεύετε??? Τι σόι human resource managment ειναι τούτο??

cloud - 4/12/2020 16:02

Πάρα πολύ εύκολα ξεχνάμε (τώρα τελευταία) σε αυτή την ομάδα.

TA1959 - 4/12/2020 15:11

Για πρωτη φορα εκτος παιδιας ο Ιλια. Αν δεν μαθεις απο τα λαθη σου θα τα ξανακανεις. Ιλια για πες μας, τι εμαθες απο τους ευρωπεους αγωνες φετος.? Και τι πρεπει να αλλαξει? Για καποιους παλαιους σαν κι εμενα, πρεπει να αλλαξει η νοοτροπια. Αντε γιατι μας τα κανατε τσουρεκια με το παμε μπροστα. Που πας μπροστα ρε καραμητρο?

TA1959 - 4/12/2020 15:49

Τεκμηριωμενα τα dislike...

THOMASMAYROS - 4/12/2020 15:46

ΗΛΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥΣ ΔΕ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ

s_papapanagiotou2 - 4/12/2020 15:43

Aπό το μέχρι στιγμής δείγμα γραφής, η ομάδα χρειάζεται για το καλοκαίρι (όταν και θα μπεί κατά πάσα πιθανότητα Αγιά Σοφιά) τις εξής μεταγραφές :

α. Τερματοφύλακα για βασικό (Τσιντώτας δεύτερος)

β. Σέντερ μπάκ ηγέτη (ίσως Βράνιες)

γ. Αριστερό και δεξιό πλάγια μπάκ για βασικούς (Ινσούα και Βασιλαντωνό αλλαγές)... Συνέχεια
δ. Ένα 10άρι ηγέτη (Στύλ Τσιάρτα)

ε. Ένα Σέντερ φόρ στη θέση του Ολιβέιρα.

στ. και τέλος ένα επιπλέον ποιοτικό εξτρέμ ( σαν τον Γκαρσία).

Έτσι θα χτυπήσουμε πρωτάθλημα στα ίσια και αξιοπρεπή συμμετοχή στην Ευρώπη.

maktsounas - 4/12/2020 15:40

Ξεχάστε ότι γίναμε το τσίρκο της Ευρώπης πάμε τώρα για την ολοκλήρωση της ξεφτιλας!!!! Ίλια ξυπνά και διώξε τον πτοπονηταρα που έφερες πριν είναι αργά και για σένα!!!!

Mike 94 - 4/12/2020 15:15

Δηλαδή τι ακριβώς θέλατε να πει στα αποδυτήρια? Παιδιά ο προπονητής είναι μέτριος και εσύ Μπακακη και εσύ Χνιντ είστε ταγαρια? Μου αρέσει που ορισμένοι νομίζουν ότι βλέπουν αυτοί και ο Ίλια όχι. Ξέρει ακριβώς τι θα κάνει ο άνθρωπος αφήστε τον κόσμο να κάνει την δουλειά του. Άσχετο το τι λέει με το τι σκέφτεται

EyeOfEagle - 4/12/2020 15:37

Μα τι λες ρε φιλε? Πιο ειδικη απο εδω τα παλικαρια εδω μεσα υπαρχουν? Εγω απορω πως η ΠΑΕ δεν προσλαμβανει προπονητες, ΤΔ απο εδω μεσα!

R21_AEK - 4/12/2020 15:47

Φιλε μπορει να μην εχουμε τις γνωριμιες που εχουν καποιοι στην ΠΑΕ για να φερνουν ποδοσφαιριστες αλλα πιστεψε πολλοι απο εδω θα τα πηγαιναν καλυτερα σε σχεση με καποιους απο κει μεσα στο θεμα επιλογη παιχτων και προπονητων.Οταν παρακολουθεις χρονια ποδοσφαιρο κατι σκαμπαζεις δεν ειναι πυρηνικη φυσικη.

Kaustiratzis - 4/12/2020 17:13

Σοβαρά τώρα; Εσύ βλέπεις καλύτερα από τον Ίβιτς; Έχετε ξεφύγει εδώ μέσα. Σας θυμίζω την ατάκα του Μύρτσου:

Μ: που τα ξέρεις όλα αυτά και έχεις γνώμη;

Α: τόσα χρόνια στα γήπεδα έχω μάθει μπάλα.

Μ: εγώ τόσα χρόνια στα μπουζούκια φίλε μου, μπουζούκι δεν έμαθα.... Συνέχεια
Αυτό για τους ξερολες προπονητές-παραγοντες της κερκίδας.

Κ Ο Υ Ρ Α Ζ Ε Τ Ε . . . .

TA1959 - 4/12/2020 15:34

Αρα δεν θα επρεπε να πει, ειδαμε και ξερουμε τι πρεπει να διορθωσουμε, προσοχη να κερδισουμε με διαφορα τον Παναθηναικο στον επομενο αγωνα? Ετσι για να ξυπνησουν καποια γιδια?

TA1959 - 4/12/2020 15:23

Ας τους δωσουμε και μπονους, ετσι για τονωση ηθικου

Nacho_21 - 4/12/2020 14:53

Ξεχνάμε το ένα Ξεχνάμε το άλλο,

στο τέλος θα πρέπει να έχουμε αλτσχαιμερ

Για να βλέπουμε Την Αεκ..

galinos - 4/12/2020 15:31

Μπράβο φίλε , με έκανες και γέλασα ....

teokavas - 4/12/2020 15:21

Ίλια είσαι λάθος εδώ, όποιος ξέχνα επαναλαμβανει τα ίδια λαθη, κανόνας!

21_pan - 4/12/2020 15:15

ιλια εσυ καλα τα λες να τα κανουν πραξη δν βλεπω ομως

MYSTHPIOS - 4/12/2020 15:08

Κάποτε βρίζαμε τον Ντέμη που ενώ είχε φέρει και προπονηταράδες και παικτάρες τόλμησε να πει ότι όποιος θύλει πρωταθλήματα να γίνει Ολυμπιακός. Σήμερα που μας λένε, με άλλα λόγια, δεν πειράζει που δεν είμαστε ΑΕΚ αλλά κάτι άλλο, όλα είναι μιά χαρά.

mikesal - 4/12/2020 15:06

Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να δοθεί στον τσιντωτα μία δεύτερη ευκαιρία ….όπως και ο Μπάρκας έκανε μία κακή χρονιά και πέρσι ήταν εκπληκτική χρονιά του έτσι συμβαίνει με τον Παναγιώτη Για να μην ξεχνάμε ότι τη χρονιά που πήραμε το πρωτάθλημα είχε ίδιες μετοχές με τον Μπάρκα και τον Ανέστη…. Από κει και πέρα η ομάδα δεν έχει πρόβλημα μόνο στην άμυνα αλλά στο πώς αμύνεται συνολικά…..Δεν μπορεί πολλές φορές να πιεζει ψηλα το σέντερ φορ και ο λιβάγια και ο Μάνταλος να κοιτάνε….. Μπορεί... Συνέχεια ο λιβάγια και ο Μάνταλος να είναι οι πιο ποιοτικοί παίκτες της ομάδας αλλά πρέπει να μάθουν και να μαρκάρου,ν δεν γίνεται να μαρκάρει ο 35χρονος βαλμπουενά και αυτοι όχι…. Ειδάλλως πρέπει να αντικατασταθούν με νεοτερους παιχτες όπως ο λιβαι γκαρσια …..Από κει και πέρα έχει κλείσει ο κυκλος του μπακάκη στην ομάδα γιατί μετά τις απανωτές κακές εμφανίσεις έχει δείξει και ο ίδιος οτι θέλει να φύγει... Όπως έχει κλείσει και ο κύκλος του ολιβέρα αν δεν ανανεώσει το συμβόλαιο γιατί θεωρώ ότι παίζει ρόλο στην απόδοση του….. Και τώρα αρχίζει το κράξιμο το κανονικό , Γαλανόπουλος σιμοες Simanski σακχοφ κριστισιτς ειναι ολοι μετριοι απο εκει ξεκιναει η ραχοκοκαλια της ομαδας, θα κρατουσα μονο τον σακχοφ επειδη παταει ολο το γηπεδο αλλα και παλι εκει μας λειπει ποιοτητα οπως και ενας αντιμανταλος να παιζει οταν δεν μπορει ο πετρος η μαζι με τον πετρο σε αναποδο τριγωνο οταν πιεζουμε….οι κεντρικοι αμυντικοι ειναι καλοι υπο προυποθεσεις και τα μπακ ανυπαρκτα αμυντικα (επιθετικα εχουμε δυο κανα δυο ενεργειες απο τον βασιλαντωνοπουλο οπως και απο τον λοπες δυο χρονια πριν) ...επισης στην ομαδα λειπει η ταχυτητα...ο λιβαι γκαρσια προσθεσε σε αυτο το κομματι σε σχεση με περυσι αλλα σε σχεση με την μπραγκα ειμασταν μια ταχυτητα κατω

EMPROS_AITE1924 - 4/12/2020 15:04

Aν δεν παρουμε στοπερ και μπακ τον γεναρη ,γεια σας για αλλη μια χρονια! Ας ελπισουμε μεχρι τοτε ν ειμαστε εντος πρωταθληματος παντως! Για το κυπελο θ πω αυτο που σκεφτομαι με μια δοση χιουμορ...μη τολμησετε και πατε τελικο!

1kitrinopistoli - 4/12/2020 15:03

Έλα μωρέ και τι έγινε .13 γκολ με αγώνα λιγότερο έχουμε φάει στο Γιουρόπα.Παμε τώρα να κερδίσουμε τον ΠΑΟ και κανείς δεν θα θυμάται το Γιουροπα αφού θα παίζουμε στο Κόνφερενς λιγκ

R21_AEK - 4/12/2020 14:54

Λοπεζ,Μπακακης,Σβαρνας,Τσιγκρι.Παουλινιο,Ινσουα πρεπει να αποχωρησουν Τσινωτας να παει 2 τερματοφυλακας.Νεντε μενει Χνιντ για αναπληρωματικος αν δεν θελει να καθεται παγκο να παει δανεικος σε καμια αλλη ομαδα της Ευρωπης να παρει παιχνιδια γιατι προσοντα εχει απλα δεν εχει σωστες τοποθετησεις μεσα στο γηπεδο δεν ξερει καλα την θεση.Οσο κραταμε αυτους τους παιχτες στην ΑΕΚ προκοπη δεν θα δουμε οσο καλη επιθεση και να αποκτησει η ομαδα.

Nedved - 4/12/2020 14:51

Γιατι ενα παιχνιδι με τον παναθηναικο να ειναι πιο σημαντικο απο ενα οποιoδηποτε ευρωπαικο ματς? Ο καρερα καθαρα χτες αντιμετωπισε το παιχνιδι σαν "να βγει η υποχρεωση" αλλα αν τα βαλεις κατω μια νικη στην ευρωπη δινει 600χιλιαρικα και βαθμους στο ranking ωστε του χρονου να μην παιζεις την εισοδο στους ομιλους με την καθε βολφσμπουργκ.

Ο καρερα ξεκαθαρα πλεον δεν ειναι προπονητης για την ΑΕΚ. Ανθρωπος που νομιζει οτι ειναι στον... Συνέχεια ατρομητο της ιταλιας δεν μπορει να συνεχισει. Περυσι μετα απο καρντοζο και κωστενογλου συν τις προσθηκες του γεναρη θα παρουσιαζε μια καλυτερη εικονα αλλα τα κακως κειμενα συνεχιζουν να υπαρχουν. Ομαδα φοβικη που προσαρμοζεται παντα στον αντιπαλο με κακη νοοτροπια μεσα στο γηπεδο.

Η νοοτροπια του ολιβειρα συνεχιζει να δειχνει οτι κατι μεσα στην ομαδα δεν παει καλα, παικτης που κοιταει μονο την παρτυ του δεν μπορει να παιζει και μαλιστα να επιβραβευεται με νεο συμβολαιο (?). Χτες εβαλε γκολ και δεν πηγε ουτε ενας συμπαικτης του να τον αγκαλιασει, οπως φυσικα δεν πηγε και αυτος σε κανεναν γιατι μας κανει χαρη που παιζει στην Ελλαδα.

Παρα πολλες λαθος επιλογες ως τωρα και στον σχεδιασμο του ιβιτς, δεν γινεται να βλεπεις αυτα τα μπακ και να λες το ροστερ ειναι οκ, δεν γινεται να επενδυεις σε νεους παικτες και να τους εχεις μονιμα εκτος αποστολης (λατσι, καρακλαγιτς, ραντονια, σαμπα). Η ομαδα εχει πολλες επιλογες αλλα δεν νομιζω οτι εχει και ποιοτητα σε ολες της θεσεις.

aekbox - 4/12/2020 14:50

Σωθήκαμε τώρα ,ώσπου να έρθει η επόμενη στραβή και έτσι θα πηγαίνει η δουλειά κατά τα φαινόμενα ...γιατί και η ενδεκάδα που θα νικήσει υποτίθεται τον παο ,θα αλλάξει πάλι .

Dean94 - 4/12/2020 14:50

Όσα άσχημα και να έχει ο Χοντρός , όλο τον βόθρο που κουβαλάει , είχε τουλάχιστον τα κάκαλα να ξηλώσει όποιον δεν έκανε απο την κ*λο-ομάδα του και την έστρωσε.

maestros21 - 4/12/2020 14:16

Πολύ εύκολα ξεχνάτε ρε Ίλια και έχουν μαζευτεί πάρα πολλά που ούτε ξεχνιούνται ούτε καταπίνονται! Από λόγια χορτάσαμε...

an0nymous - 4/12/2020 14:48

ναι ωραία και τώρα τι; θα κάτσουμε να κλάψουμε; ..θα σκεφτόμαστε κάθε βδομάδα την ζόρια και την μπράγκα;


προχωράμε μπροστά.. είναι μια κακή χρονιά στην ευρώπη οκ.. τι να κάνουμε. έχουμε το πρωτάθλημα και είμαστε μέσα στον στόχο και πρέπει να το κυνηγήσουμε..

maestros21 - 4/12/2020 16:40

Ναι φίλε μου. Θα το σκεφτόμαστε διότι μόνο έτσι θα φροντίσουμε μήπως και δεν επαναληφθεί αυτό το χάλι. Επίσης, δεν ξέρω αν είναι για κλάματα ή για γέλια όλη αυτή η εικόνα της ομάδας. Και δεν είναι απλώς μια κακή χρονιά στην Ευρώπη, είναι ΆΛΛΗ μια κακή χρονιά στην Ευρώπη. Και επειδή εσένα σου αρέσει αυτό το ¨ξεχνάμε¨, να σου θυμίσω πως στην έδρα μας έχουμε να κάνουμε νίκη 10 ολόκληρα χρόνια στο Europa.

an0nymous - 4/12/2020 18:08

είχαμε κι άλλες κακές χρονιές και εξαιρετικές χρονιές όπως και θα έχουμε και στο μέλλον εξαιρετικές χρονιές στην ευρώπη.. έτσι είναι το ποδόσφαιρο.. δεν θα κάνεις πάντα πορείες.. δες και την Ρεαλ.. 13 τσουλου έχει και τρώει φάπες δεξιά και αριστερά..


φέτος είσαι σκατά του χρόνου μπορεί να γυρίσει.. μπάλα είναι και γυρίζει.. οπότε δεν θα μείνουμε να... Συνέχεια κλαίμε την μοίρα μας.. εγώ τουλάχιστον όχι.. προχωράμε παρακάτω.


Έχουμε πρωτάθλημα ας εστιάσουμε εκεί όλοι.. η μήπως να το παρατήσουμε κι αυτό;

maestros21 - 4/12/2020 19:17

Εσυ λες μπάλα είναι και γυρίζει και το ρίχνεις στην τύχη σαν να είναι τζόκερ και Λόττο. Οι ομάδες και οι πορείες δεν γίνονται με τύχη φίλε, αλλά με σχεδιασμός σωστό, χρήματα και όραμα. Και με το να θυμάσαι τα λάθη σου και να μαθαίνεις από αυτά. Τα όσα λες για Ρεάλ κλπ τελείως άστοχα. Κανείς δεν είπε να παρατηρήσουμε το πρωτάθλημα...

johnys® - 4/12/2020 14:38

Μα τον παναθηναικο θα τον νικήσουμε αλλα κακά τα ψέματα είμαστε μονο για το ελληνικό μας πρωτάθλημα και αυτό σε κάποια παιχνίδια με επιφύλαξη.δυστυχως αυτή είναι η αλήθεια και για ευρωπαϊκά παιχνίδια δεν είμαστε έτοιμοι.τωρα το τι φταίει και το βλέπουμε και να αρχίσουν να αναρωτιούνται οι άνθρωποι της διοίκησης.ελπιζω να διορθωθούν όλα σύντομα και δεν θα μπω σε διαδικασία να πω τα αυτονόητα και να κράξω.

R21_AEK - 4/12/2020 14:45

Καλα μην παιρνεις και ορκο οτι θα κερδισουν τον Παο γιατι δεν θα μου κανει καμια εντυπωση οχι μονο να μην κερδισουν αλλα και να χασουν η ΑΕΚ δεν εμπνει καμια σιγουρια ειδικα αυτη η αμυνα σε καθε ματς δεχεται ευκαιριες με το τσουβαλι και δεχεται γκολ για πλακα.

Toni__21 - 4/12/2020 14:41

Μια ακόμη δήλωση που φαίνεται ξεκάθαρα πως σε κανέναν στην ομάδα δε τους ένοιαξε φέτος η Ευρώπη .. παρά μόνο το πρωτάθλημα..που και εκεί στα ντέρμπι δεν εχει δείξει τίποτα παρά μόνο φόβο.. (τα δυο καλά ματς που κάναμε ήταν απλά μια 'ξεπέτα' (βολφσμπουργκ εντός,ζορια εκτός))... το μόνο που τους ένοιαζε ήταν απλά να μπούν ομίλους να τσεπώσουν τα λεφτά και ότι κάτσει...δλδ ο πάτος.. ούτε μία προσπάθεια παραπάνω..... Συνέχεια
Μακάρι να πάρουμε το πρωτάθλημα (φαντάζει αδύνατο αν δεν παρουμε 2-3παίχτες μπακ κλπ.. και αν δεν βάλει μυαλό ο φοβισμένος και κάποιοι παίχτες).. αλλά και η ευρώπη να μη σε νοιάζει κάνε μια αξιοπρεπή προσπάθεια και μη ξεφτυλίζεις την ομάδα..

R21_AEK - 4/12/2020 14:39

Οσο για το πρωταθλημα παιδια ας μην κοροιδευομαστε η ομαδα δεν μπορει να το παρει με τετοια αμυνα γιατι αυτη ειναι που δινει τους τιτλους και στα ντερμπι η ομαδα παντα ειναι κατωτερη το βλεπουμε με Οσφπ,Παοκ αλλα και με ομαδες τυπου Λεστερ και Μπραγκα δεν μπορουμε να φανουμε ανταγωνιστικοι λογω αυτου του προβληματος στην αμυνα.

meta aek21 - 4/12/2020 14:37

Οταν λεει ο τεχνικος διευθυντης οτι εγινε εγινε χαθηκε ενας στοχος παμε παρακατω (να χασουμε και τους αλλους στοχους) φαντασου τι θα λενε οι παικτες και ο καρερα!

Sab64 - 4/12/2020 14:22

ατάκες που λενε καθε χρονο στην ΛΑΜΙΑ στον ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΛΑΡΙΣΑ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ κ.λ.π. που χανουν σχεδον καθε αγωνιστικη και λενε... παει περασε αυτο παμε γι'αλλα .....ξεφτίλα!!!!

koliou - 4/12/2020 14:16

Ρε παιδιά εδώ μιλάμε για ευρωπαϊκή ξεφτίλα και από όλους στο τεχνικό τιμ, πάλι καλά όχι από τους οπαδούς, περνάει στα ψιλά σαν να μην έγινε τίποτα.


Δηλαδή ο ιβιτς που έχει παίξει στην ΑΕΚ στα καλά της, του αρέσει αυτό που βλέπει; Εγώ πιστεύω όχι.

Το θέμα είναι γιατι δεν τραβάει αυτιά είτε παιχτών είτε προπονητή για αυτήν την εικόνα, και όχι... Συνέχεια απαραίτητα να διώξει Καρέρα.

Δηλαδή ότι πάμε καλά στο πρωτάθλημα αναιρεί την ξεφτίλα της Ευρώπης, ποια σοβαρή ομάδα έχει τέτοιο πλάνο.

Με αυτήν τη νοοτροπία και το να μην κοιτάμε τα λάθη των προηγούμενων αγώνων, αλλά να λέμε την καραμέλα " ψηλά το κεφάλι, δεν κοιτάμε πίσω", δυστυχώς θα πάμε ακόμα χειρότερα γιατί δεν είναι μια στραβή αλλά συνεχόμενες στραβές, κυρίως σε κρίσιμα ματς.

Να περάσει παρακαλώ

apo1 - 4/12/2020 14:10

Όχι, δεν ξεχνάμε και δεν πρέπει να ξεχνάμε.

Διασυρμός με τη Ζόρυα, νέα ευρωπαϊκή ήττα με κακή εμφάνιση.

Δηλαδή αν κερδίσουμε τον Παναθηναϊκό όλα καλά;

The GodfatheR_21 - 4/12/2020 14:08

Καμία δικαιολογία από δω και πέρα για κούραση και φόρτο. Κανένας βαθμός χαμένος στα επερχόμενα ματς. Επίσης πίσω πρέπει να αφήσουν και μερικοί παίχτες το ότι ανήκουν στην ομάδα. Καλό είναι να πάρουν τον δρόμο του αποχωρισμού Ολιβέιρα(φαντάζομαι παίρνει χρόνο συμμετοχής για να εξαντλήσει το συμβόλαιο του τον Γενάρη), μαζί με Μπακάκη, τέλος οι προσωπολατρίες, όπως και Λόπεζ, Παουλίνιο κατα την ταπεινή μου γνώμη. Εμπιστοσύνη στον προπονητή μέχρι το τέλος της χρονιά που θα... Συνέχεια γίνει ο απολογισμός.

2headedeagle - 4/12/2020 14:06

Προφανώς και δεν πρέπει να ξεχάσουμε τι έγινε Ίλια. Να επικεντρωθούμε στο ματς με το βάζελο ναι. Αλίμονο μας όμως αν θεωρήσουμε τη φετινή παρουσία φυσιολογική. Όχι ότι ντε και καλά έπρεπε να προκριθούμε. Αλλά η εικόνα μας ήταν σαν να βγήκε ο Αστέρας Τρίπολης Ευρώπη. Την καταλαβαίνετε τη διαφορά;

KitrinoTsakali89 - 4/12/2020 14:05

Στο πρώτο σκέλος διαφωνούμε. Κανείς δεν ξεχνάει. Στο δεύτερο ναι, ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ με Παναθηναικό!

an0nymous - 4/12/2020 13:59

Όλα για το πρωτάθλημα τώρα!! Δώστε τα πάντα, νίκες μέχρι το τέλος!!

ΕΠΟΜΕΝΟ