108 ΣΧΟΛΙΑ

Καρέρα: Δεχόμαστε εύκολα γκολ, να καταλάβουμε ποιο είναι το πρόβλημα (VIDEO)

 Ο τεχνικός της ΑΕΚ μετά την ήττα από την Μπράγκα στάθηκε στα λάθη που έγιναν στην αμυντική λειτουργία-Όλα όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου 

Στα εύκολα λάθη που δέχεται η ΑΕΚ στάθηκε ο Μάσιμο Καρέρα στην συνέντευξη Τύπου, προσθέτοντας πως η ομάδα πρέπει να δουλέψει για να καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημα.

Αναλυτικά όσα είπε ο Μάσιμο Καρέρα στη συνέντευξη Τύπου:

Είχε πει πως η Ζόρια ήταν μια παρένθεση μήπως μετά και το σημερινό είναι κάτι πιο σοβαρό; Σίγουρα δεν είναι ευχάριστη κατάσταση. Ιδιαίτερα σήμερα δεχτήκαμε δύο γκολ μέσα σε 9 λεπτά. Προσπαθήσαμε όμως μετά, να παίξουμε, αλλά με το τρίτο γκολ ήταν σαν να μας έκοψαν τα πόδια. Παίξαμε με μια καλή ομάδα που εκμεταλλεύεται τα λάθη. Πρέπει να δουλέψουμε και να καταλάβουμε ποιο είναι το πρόβλημα γιατί δεχόμαστε εύκολα γκολ.

Για το που οφείλεται η διαφορετική εικόνα της ΑΕΚ σε Ελλάδα και Ευρώπη: «Η διαφορά είναι κυρίως στην ένταση μεταξύ των δύο διοργανώσεων. Το διεθνές επίπεδο παίζει ρόλο και εκεί παίζουν ομάδες που έχουν συνηθίσει τέτοιους αγώνες. Η Μπράγκα είναι μια πολύ καλή ποιοτικά ομάδα. Είναι ομάδες στην Ευρώπη που εκμεταλλεύονται το παραμικρό λάθος και εμείς σε αυτά τα ευρωπαϊκά ματς κάναμε αρκετά λάθη».

Για το τι θεωρεί ότι χρειάζεται η ΑΕΚ για να μπορεί να είναι ανταγωνιστική σε επίπεδο ομίλου Europa League: «Θεωρώ πως χρειάζεται να παίζει συχνά ευρωπαϊκά ματς. Πρέπει να συνηθίσει να είναι σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Εκεί τα ματς είναι διαφορετικά. Πρέπει να παίζει κάθε χρόνο στην Ευρώπη για να μπορεί να ανταποκριθεί».

Για το γεγονός ότι η ΑΕΚ παίζει χρόνια στην Ευρώπη και ότι έχει εμπειρία από ευρωπαϊκές διοργανώσεις: «Εννοώ ότι δεν αρκεί να παίζεις στα πλέι οφ και στους ομίλους αλλά να συνηθίζεις να τα περνάς και να πηγαίνεις μπροστά γιατί ο ρυθμός είναι διαφορετικός».


Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
JM21 - 5/12/2020 04:02

Σηκώνω τα χέρια ψηλά . Δεν έχουμε καταλάβει ακόμα γιατί τρώμε εύκολα γκολ,απ ότι φαίνεται θα το ψάχνουνε πολύ.ΚΑΗΚΑΜΕ!!!!

loukas - 4/12/2020 21:40

Είναι απλό...λέγεται "χαμηλού επιπέδου παίκτες"...Είναι σαν να το αναρωτιέται ο προπονητής της εθνική νήσων Φερόε...δεν έχει λογική...

de_my - 4/12/2020 15:22

Caro Massimo buongiorno. Vedo con dolore che le cose con la squadra non cambiano per niente!! Chi è che deve capire qual è il problema? Io credo che il primo dev'essere l'allenatore!! BASTA CON GLI ESPERIMENTI! NON GIOCHIAMO IL TORNEO DELLE PARROCCHIE!! QUESTE FIGURE NON SONO AMMESSE NE' IN EUROPA E NEANCHE IN GRECIA!!! CHI GIOCA SOLO PER I SOLDI ED IL CONTRATTO IN CURVA, NON IN TRIBUNA!!! METTI A POSTO LO SPOGLIATOIO. CHIARISCI CON TUTTI CHE GIOCANO IN UNA SQUADRA CON NOME E FAMA!! SI CHIAMA AEK!!! PARLI DEL PASSATO E DEL FUTURO!! DA QUESTO MOMENTO DUNQUE LA SQUADRA CAMBIA MENTALITA'!! LA MAGLIA CHE INDOSSANO LA DEVONO ONORARE COME I NOSTRI IDOLI!!! BASTA FIGURACCE!!! VOGLIAMO SQUADRA CON "NOCI", ΜΕ @ΚΑΡΥΔΙΑ@, come diciamo noi greci. DOMENICA, NEL DERBY, VOGLIAMO VEDERE ALTRA MENTALITA' NELLA SQUADRA!!! FORZA AEKARA!!! ΦΟΡΤΣΑ ΑΕΚΑΡΑ!!! ΔΕΙΞΕ... Συνέχεια ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΟΜΑΔΑ ΕΙΣΑΙ!!! Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!!! Δημήτρης από Μπολόνια Ιταλίας- Demetrio da Bologna

drgiannis - 4/12/2020 18:16

ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΧΩΣΙΜΟ ΣΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ,ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΛΟ ΘΑ ΤΑΝΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΑΚΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ !!!

Bono1976 - 4/12/2020 18:06

Α ρε καρέρα

mak2121 - 4/12/2020 15:50

Όταν παίζεις με μια ομάδα καλύτερη από εσένα. Και δε μιλάω συγκεκριμένα για ποιότητα. Μιλάω για σύνολο,συνοχή,πλάνο, ταχύτητα και πολλά άλλα....δε τη παίζεις τόσο επιθετικά.εδω πας λίγο ποιο αμυντικά. Και σε κάποια αντεπίθεση κυνηγάς το γκολ. Αν το βάλουμε βέβαια. Γιατί αν βάζαμε τις μισές από τις κλασικές ευκαιρίες μας στους ομίλους θα είχαμε διπλάσιους βαθμούς τώρα.εσυ όμως Καρερα πηγές αμυντικά με τη ζόρια και της έδωσες χώρο και με τη Μπράγκα ανοίχτηκες. Μήπως μπερδεύτηκες... Συνέχεια λίγο; Δε θέλω γενικά να τον κατηγορήσω σα προπονητή αλλά θεωρώ πως έχει χάσει την εκτίμηση των παικτών του και αυτομάτως τα αποδυτήρια.επισης τακτικά δε το χει το θέμα. Σε όλα τα δύσκολα και κρίσιμα ματς του πήραν το πορτοφόλι οι αντίπαλοι προπονητές. Πχ του γαύρου.βρες τις αδυναμίες πρώτα που όλοι βλέπουμε και κάνε κάτι επιτέλους.μπροστα έχεις ποιότητα να σου πάρουν το ματς. Δύσκολα μένουμε στο μηδέν. Αλλά αν σε κάθε αγώνα με οποιοδήποτε αντίπαλο τρώμε τουλάχιστον ένα γκολ τι να σου κάνει και η επίθεση. Για μένα που δεν είμαι προπονητής το θέμα της ομάδας είναι τακτική. Όχι πρόσωπα. Αυτή είναι η γνώμη μου και ήθελα να την εκφράσω.

mikesal - 4/12/2020 15:06

Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να δοθεί στον τσιντωτα μία δεύτερη ευκαιρία ….όπως και ο Μπάρκας έκανε μία κακή χρονιά και πέρσι ήταν εκπληκτική χρονιά του έτσι συμβαίνει με τον Παναγιώτη Για να μην ξεχνάμε ότι τη χρονιά που πήραμε το πρωτάθλημα είχε ίδιες μετοχές με τον Μπάρκα και τον Ανέστη…. Από κει και πέρα η ομάδα δεν έχει πρόβλημα μόνο στην άμυνα αλλά στο πώς αμύνεται συνολικά…..Δεν μπορεί πολλές φορές να πιεζει ψηλα το σέντερ φορ και ο λιβάγια και ο Μάνταλος να κοιτάνε….. Μπορεί... Συνέχεια ο λιβάγια και ο Μάνταλος να είναι οι πιο ποιοτικοί παίκτες της ομάδας αλλά πρέπει να μάθουν και να μαρκάρου,ν δεν γίνεται να μαρκάρει ο 35χρονος βαλμπουενά και αυτοι όχι…. Ειδάλλως πρέπει να αντικατασταθούν με νεοτερους παιχτες όπως ο λιβαι γκαρσια …..Από κει και πέρα έχει κλείσει ο κυκλος του μπακάκη στην ομάδα γιατί μετά τις απανωτές κακές εμφανίσεις έχει δείξει και ο ίδιος οτι θέλει να φύγει... Όπως έχει κλείσει και ο κύκλος του ολιβέρα αν δεν ανανεώσει το συμβόλαιο γιατί θεωρώ ότι παίζει ρόλο στην απόδοση του….. Και τώρα αρχίζει το κράξιμο το κανονικό , Γαλανόπουλος σιμοες Simanski σακχοφ κριστισιτς ειναι ολοι μετριοι απο εκει ξεκιναει η ραχοκοκαλια της ομαδας, θα κρατουσα μονο τον σακχοφ επειδη παταει ολο το γηπεδο αλλα και παλι εκει μας λειπει ποιοτητα οπως και ενας αντιμανταλος να παιζει οταν δεν μπορει ο πετρος η μαζι με τον πετρο σε αναποδο τριγωνο οταν πιεζουμε….οι κεντρικοι αμυντικοι ειναι καλοι υπο προυποθεσεις και τα μπακ ανυπαρκτα αμυντικα (επιθετικα εχουμε δυο κανα δυο ενεργειες απο τον βασιλαντωνοπουλο οπως και απο τον λοπες δυο χρονια πριν) ...επισης στην ομαδα λειπει η ταχυτητα...ο λιβαι γκαρσια προσθεσε σε αυτο το κομματι σε σχεση με περυσι αλλα σε σχεση με την μπραγκα ειμασταν μια ταχυτητα κατω

Crel21R - 4/12/2020 13:48

Μάλλον η άμυνα Καρέρα είναι υψηλής απόδοσης και απαιτήσεων (δλδ είναι με πίεση πολύ ψηλά που δίνει πολά γκολ από ανακτήσεις και αντεπιθέσεις αλλά χρειάζεται "ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ (ΣΤΟΠΕΡ ΚΑΙ ΜΠΑΚ) ΣΤΟ ΕΝΑΣ ΜΕ ΕΝΑΣ" με την ποιότητα στοπερ που έχουμε αυτή η τακτική είναι σούπερ για τα ματς πρωταθλήματος εκτός Γαύρου άντε και Μπάοκ αλλά είναι καταστροφή στην Ευρώπη. Με δίδυμο Ντέντε και Βράνιες (στα καλά του) και δυο μπακ που σε αμυντικές επιδόσεις να είναι όπως ήταν ο Μπακάκης το 17/18... Συνέχεια (που πήγε αλήθεια εκείνος ο παίχτης) η ΑΕΚ θα είχε περάσει τον όμιλο. Με αυτούς που έχει... είναι καρμανιόλα... μόνο με υπεραριθμία στην άμυνα γίνεται δουλειά δλδ ή με 3αδα πίσω (που τον κράξαμε με τη Ζόρια εντός αλλά αν δεν μέναμε με 10 δεν έβαζε γκολ η Ζορια ούτε σε τρία 90άλεπτα) ή με σύστημα παράδοσης κατοχής (όπως με Ζόρια εκτός) το οποίο από εδώ και πέρα μόνο με Γαύρο 2 ματς, στη Λέστερ εκτός και ξανά από Μάιο...

latinoss21 - 4/12/2020 09:11

Η ΟΜΑΔΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ...ΕΜΕΙΣ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ!!

Naftilos21 - 4/12/2020 13:43

Η ομάδα αγωνιστικά ξεκινάει από τον προπονητή...εγώ θα σου πω ότι και ο τσιντωντας δ κάνει αλλά ούτε και ο Αθανασιάδης...είναι αμφίβολος ο πρώτος στο ματς με την Λάρισα και τελικά τον βάζεις,και ξεκινάς τον ενάμιση χρόνο ανενεργό Αθανασιάδη στο ματς με την ζόρια;;και μετά δεν τον ξαναβάζεις;;;τον έκαψε τέλος...όχι παιδιά την μια φταιει ο μπακακης την άλλη ο χνιντ την άλλη ο ινσουα την άλλη το οποίο τέρμα ...για μένα πρώτα έπρεπε να αποφασίσει σε μια αμυντική λειτουργία με... Συνέχεια έναν ποδοσφαιριστή να αλλάζει ,και όχι όλοι οι παίκτες και το σύστημα και μετά μόλις πάρουν παιχνίδια στα πόδια τους ξαναλέω με ένα συγκεκριμένο πλάνο μπορούμε να δούμε τι και ποιος δεν κανει

Constantinoupoli86 - 4/12/2020 11:17

Απίστευτα απογοητευμένος από τον Παναγιώτη. Πίστευα πολύ σε αυτόν και όταν έφυγε ο Μπάρκας είχα πει ότι θα τα καταφέρει ως βασικός τερματοφύλακας.

alkaalikos - 4/12/2020 13:04

Όχι, όχι, όχι άλλο Μπακάκη........Ειδικά σε ευρώπη...όχι..

_panagiotis_ - 4/12/2020 11:42

Φτάσαμε Δεκέμβρη και έχω βαρεθεί πλέον μετά από ήττα να διαβάζω τον Καρέρα να λέει ότι δεχόμαστε εύκολα γκολ, ότι έχουμε έλλειψη συγκέντρωσης, ότι κάνουμε φάσεις και δεν βρίσκουμε το γκολ και ένα σωρό ότι και ότι πλέον. Ναι μεν αναγνωρίζεις ή λες πως αναγνωρίζεις τα λάθη σου αλλά το θέμα είναι και να δουλεύεις πάνω σε αυτά ώστε να τα διορθώσεις και όχι μετά από κάθε ήττα να βγαίνει και από ένα στην επιφάνεια.... Συνέχεια
Και πέραν των μετρίων στησίματος στην 11αδα που κάνει, στο κοουτσάρισμα τον θεωρώ πολύ κακό από τα λίγα που ξέρω από ποδόσφαιρο, δεν είναι ο κοουτς με το magic touch που θα αλλάξει ένα παιχνίδι, ίσα ίσα μπορεί να το κάνει χειρότερο αλλά το ότι η ομάδα παραμένει χωρίς αγωνιστική ταυτότητα και η αγωνιστική και ψυχολογική προετοιμασία που κάνει πριν από κάθε ματς θα έλεγε κανείς πως είναι ανύπαρκτη και στηρίζεται μονάχα στις εμπνεύσεις 3-4 ποδοσφαιριστών και όχι στο σύνολο για να κερδίσει ένα ματς, με κάνει να πιστεύω πως απλά είναι ένας τυχοδιώκτης και όχι ένας "δάσκαλος" του ποδοσφαίρου όπως οι περισσότεροι θα έλεγα πιστεύαμε.

Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο μάγκες, ξέρω κουράζει.

21_pan - 4/12/2020 11:34

μπακακης-χνιντ-ινσουα-τσιντωτας - νεντελτσεαρου μιλαμε εσπασαν τα ρεκορ σε ραντεβου στους οφθαλμιατρους σημερα....

herc21 - 4/12/2020 09:54

Ευθυνες καρερα:

1 μη επαρκης ψυχολογικη προετοιμασια ομαδας σε παιχνιδια σταθμο της ΑΕΚ.Οι παιχτες βγαινουν απο τα αποδυτηρια ειτε στο 1ο ημιχ ειτε στο 2ο και δεν δαγκωνουν.

2 Δεν διαβαζει τα παιχνιδια και τον αντιπαλο και κατεβαζει την ομαδα με αλοπροσαλα συστηματα.Χθες επρεπε να παιζει με 3 στοπερ τη στιγμη που δικαιολογημενα δεν εμπιστευεται τον χνιντ ενω με τη... Συνέχεια ζορια επρεπε να επαιζε αλλο συστημα..(μην τα ξαναλεμε)

2 Κακες επιλογες παιχτων.Αφου δεν εμπιστευεται τον σαμπανατζοβιτς για ποιο λογο δεν ζητησε απομακρυνση του να του εφερναν ενα αλλο μεσο το καλοκαιρι αφου γνωριζε οτι ο σιμανσκι θα επεστρεφε δεκεμβριο και ο γαλανοπουλος απο τη πολυμηνη απουσια του φαινεται βαρυς για 90λεπτα..(Εγω προσωπικα θα ηθελα να βλεπω περισοτερο τον σαμπα..)

Ο ινσουα που δεν μου αρεσε καθολου απο το παο ακομα.Ειναι δικη του επιλογη και ειναι σχεδον μονιμα ο χειροτερος παιχτης.Χθες ειδικα γελασαμε και λιγο σε μια πασα του λιβαγια που γυρνουσε γυρω γυρω απο τον εαυτο του και κοντεψε να πεσει..

3.Η αμυντικη λειτουργια της ομαδας ειναι πολυ προβληματικη χωρις αλληλοκαλυψεις και οι γραμμες ειναι παντα μακρυα γι αυτο με σχετικα γρηγορες ομαδες οπως η μπραγκα μας κανανε περιγελο 2 φορες και εκτιθεται και ο τσιντωτας που για μενα ειναι καλος τερματοφυλακας,.


Τι χρειαζεται απο δω και περα:

1 Αν η ομαδα βρισκεται εντος στοχου πρωταθληματος μεχρι την χειμερινη μεταγραφικη περιοδο πρεπει οπωσδηποτε να παρουμε ενα δεξιο μπακ βασικο καλο ποδοσφαιριστη και οχι σαν αυτους που εχουμε.Αν μπορουν να πουλησουν ινσουα η λοπεζ και να παρουμε ενα αλλο βασικο επισης.Πρεπει να βρουμε ενα οχταροδεκαρι για να ξεκουραζει το μανταλο με ιδια στοιχεια κουβαλημα μπαλας καλες προοθητικες πασες και να σουταρει .

2 Ξεσκαρταρισμα του ροστερ.Παιχτες οπως ο καρακλαιτς ο ραντονια ο σαμπα αν δεν υπολογιζονται να δωθουν δανεικοι να αποκτησουν αγωνες στα ποδια τους.Επισης αν δεν υπολογιζονται παιχτες οπως ο ολιβειρα ο παουλινιο να παιζουν λιγοτερο η και αποδεσμευση ακομα.Το ιδιο ισχυει και για τον αλμπανη αν δεν ανανεωσει ας δωθει να παιζει περισοτερο ο μαχαιρας..

Ο Καρερα εχει καποια θετικα αλλα και καποια αρνητικα στοιχεια σαν προπονητης.Το επιτελειο του ειναι καλο για παραδειγμα δεν βρισκω απροπονητη την ομαδα τρεχουν οι παιχτες,Επισης ειναι δικαιος προπονητης οσοι αξιζουν παιζουν με εξαιρεση τον σαμπα ολοι οι αλλοι παιρνουν ευκαιριες τους καινουριους μικρους δεν τους βαζω ειναι αγουροι ακομα..

Το αρνητικο ειναι η αμυντικη λειτουργια μετα απο ενα χρονο που εχει την ομαδα αυτος.Και τι να περιμενουμε απο δω και περα να αλλαξει περισοτερο.Μονο να δεσουν οι κεντρικοι αμυντικοι μεταξυ τους και με προσθηκες στα μπακ στη χειμερινη μεταγραφικη περιοδο να δεσει η αμυνα...


Συμπερασματικα θελει χρονο ακομα η ομαδα με καρερα εκτος αν βγουμε εκτος στοχου πρωταθληματος σχετικα νωρις και παρουσιαζει η ομαδα σημαδια αποσυνθεσης οπως με ζορια η παοκ.

Cocco Bill - 4/12/2020 11:01

Αν χθες σου φάνηκε χειρότερος παίκτης ο Ινσούα, ενώ όλα τα γκολ μπήκαν από την άλλη πλευρά, μάλλον χρειάζεσαι οφθαλμίατρο. Ο δε μικρός Σάμπα, όσες φορές τον είδα, ήταν τρομερά άψυχος, το ακριβώς αντίθετο με τον πατέρα του. Συμφωνώ πάντως, ότι αν δεν υπολογίζονται οι Καρακλάιτς, Ραντόνια, μικρός Σάμπα, να πάνε αλλού να πάρουν παιχνίδια, εκτός και αν τους δουλεύουν εδώ σε επίπεδο δύναμης.

herc21 - 4/12/2020 12:57

κατι χαρακτηρισμους τυπου αφθαλμιατρους στους δικους σου...Το αν διαφωνησεις με καποιον δεν χρειαζεται να χαρακτηρισεις αγορι , ολοι συνοπαδοι ειμαστε και τα σχολια ειναι για να παραθετουμε την αποψη μας...καταλαβαινω οτι μπορει να διαφωνησεις δικαιωμα σου ειναι αλλα ουτε εβρισα ουτε χαρακτηρισα..Ημαρτον πια με ολους εσας που εκνευριζεστε τοσο ευκολα..

ΥΓ Και κρατα τον ινσουα στην δικη σου ΑΕΚ που ονειρευεσαι....

koutoulos21 - 3/12/2020 22:47

Γιατί δεν λες ρε Καρέρα ότι στήνεις ματσάκια; Η μήπως είναι η πρώτη φορά που σε κατηγορούν για αυτό; Ρωτήστε και κανένα Ιταλό τι εστί Καρέρα.

mastromitsos - 4/12/2020 10:57

It takes two to tango , που λεν και στο χωριό μου . Αν ισχύει αυτό, δεν το κάνει μόνος του για να τον κατηγορείς ...

Pagkosmios_aektzhs - 4/12/2020 08:52

1 ΧΡΟΝΟ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ...ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΤΤΑ

cvk1980 - 4/12/2020 08:52

Εγω δεν ξέρω από μπάλα αλλά έχεις Τσιγκρίνισκι, Σβάρνα και πας και αγοράζεις Χνίντ Νετσελεάουρου για να κάνεις μια άμυνα μπετόν?

Πουλάς τον Μπάρκα και δεν αγοράζεις τερματοφύλακα γιατί πιστεύεις τον Τσιντώτα?

Θέλεις να κάνεις οικονομική πολιτική και δεν έχεις βγάλει παίχτες απο τις ακαδημίες και το δίκτυο?

Adamos21 - 4/12/2020 08:49

Αυτήν η κατάσταση που πάντα μετά από αρνητικά αποτελέσματα υπάρχει απαισιοδοξία για την ομάδα πρέπει να σταματήσει.Οι περισσότεροι λέτε για τον Καρέρα, αλλά ξεχνάτε ότι έγινε το θαύμα και αποκλείσαμε την Βόλφσμπουργκ και το πιθανότερο ήταν να μην παίζαμε καν ομίλους.Παίζουμε με ομάδες που κοστίζουν 4 και 5 φορές περισσότερο από ότι εμείς.Με την Ζόρια έγιναν λάθη στο δεύτερο ματς με κόκκινη κάρτα με λάθος τερματοφύλακα και στο τέλος κάναμε και ένα πέναλτι.Το πρώτο ματς που η ΑΕΚ... Συνέχεια έκανε αυτό πρέπει και αυτό το ξεχνάμε, σε αντίθεση με τον ΠΑΟΚ που δεν κέρδισε πουθενά την Ομόνοια.Η ομάδα έχει δείξει στο πρωτάθλημα τον τελευταίο μήνα μια καλή εικόνα, δεν μπορούμε να τα ισοπεδώνουμε όλα και να υπάρχει μιζέρια.Πριν την έλευση Καρέρα είχαμε τελειωμένους όλους τους παίκτες και μετά ήταν όλοι χρήσιμοι και με επιλογές στον πάγκο.Στην Λέστερ η ΑΕΚ παρουσίασε καλή εικόνα και ήταν ανταγωνιστική, αλλά δεν γίνεται να παίρνεις αποτελέσματα συνέχεια απέναντι σε τέτοιες ομάδες.Ο Ολυμπιακός το μόνο αποτέλεσμα που πήραν ήταν την νίκη με την Μαρσέλης που τους έκατσε στο 90 και στο πρωτάθλημα με Παναθηναϊκό και Άρη δείχνει να είναι προβληματικός, αλλά δεν μιλάνε για ποχώρηση Μάρτινς.Ότι πρέπει να υπάρξουν βελτιώσεις στην άμυνα εννοείται πως συμφωνώ, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Adamos21 - 4/12/2020 08:48

Αυτήν η κατάσταση που πάντα μετά από αρνητικά αποτελέσματα υπάρχει απαισιοδοξία για την ομάδα πρέπει να σταματήσει.Οι περισσότεροι λέτε για τον Καρέρα, αλλά ξεχνάτε ότι έγινε το θαύμα και αποκλείσαμε την Βόλφσμπουργκ και το πιθανότερο ήταν να μην παίζαμε καν ομίλους.Παίζουμε με ομάδες που κοστίζουν 4 και 5 φορές περισσότερο από ότι εμείς.Με την Ζόρια έγιναν λάθη στο δεύτερο ματς με κόκκινη κάρτα με λάθος τερματοφύλακα και στο τέλος κάναμε και ένα πέναλτι.Το πρώτο ματς που η ΑΕΚ... Συνέχεια έκανε αυτό πρέπει και αυτό το ξεχνάμε, σε αντίθεση με τον ΠΑΟΚ που δεν κέρδισε πουθενά την Ομόνοια.Η ομάδα έχει δείξει στο πρωτάθλημα τον τελευταίο μήνα μια καλή εικόνα, δεν μπορούμε να τα ισοπεδώνουμε όλα και να υπάρχει μιζέρια.Πριν την έλευση Καρέρα είχαμε τελειωμένους όλους τους παίκτες και μετά ήταν όλοι χρήσιμοι και με επιλογές στον πάγκο.Στην Λέστερ η ΑΕΚ παρουσίασε καλή εικόνα και ήταν ανταγωνιστική, αλλά δεν γίνεται να παίρνεις αποτελέσματα συνέχεια απέναντι σε τέτοιες ομάδες.Ο Ολυμπιακός το μόνο αποτέλεσμα που πήραν ήταν την νίκη με την Μαρσέλης που τους έκατσε στο 90 και στο πρωτάθλημα με Παναθηναϊκό και Άρη δείχνει να είναι προβληματικός, αλλά δεν μιλάνε για ποχώρηση Μάρτινς.Ότι πρέπει να υπάρξουν βελτιώσεις στην άμυνα εννοείται πως συμφωνώ, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Adamos21 - 4/12/2020 08:47

Αυτήν η κατάσταση που πάντα μετά από αρνητικά αποτελέσματα υπάρχει απαισιοδοξία για την ομάδα πρέπει να σταματήσει.Οι περισσότεροι λέτε για τον Καρέρα, αλλά ξεχνάτε ότι έγινε το θαύμα και αποκλείσαμε την Βόλφσμπουργκ και το πιθανότερο ήταν να μην παίζαμε καν ομίλους.Παίζουμε με ομάδες που κοστίζουν 4 και 5 φορές περισσότερο από ότι εμείς.Με την Ζόρια έγιναν λάθη στο δεύτερο ματς με κόκκινη κάρτα με λάθος τερματοφύλακα και στο τέλος κάναμε και ένα πέναλτι.Το πρώτο ματς που η ΑΕΚ... Συνέχεια έκανε αυτό πρέπει και αυτό το ξεχνάμε, σε αντίθεση με τον ΠΑΟΚ που δεν κέρδισε πουθενά την Ομόνοια.Η ομάδα έχει δείξει στο πρωτάθλημα τον τελευταίο μήνα μια καλή εικόνα, δεν μπορούμε να τα ισοπεδώνουμε όλα και να υπάρχει μιζέρια.Πριν την έλευση Καρέρα είχαμε τελειωμένους όλους τους παίκτες και μετά ήταν όλοι χρήσιμοι και με επιλογές στον πάγκο.Στην Λέστερ η ΑΕΚ παρουσίασε καλή εικόνα και ήταν ανταγωνιστική, αλλά δεν γίνεται να παίρνεις αποτελέσματα συνέχεια απέναντι σε τέτοιες ομάδες.Ο Ολυμπιακός το μόνο αποτέλεσμα που πήραν ήταν την νίκη με την Μαρσέλης που τους έκατσε στο 90 και στο πρωτάθλημα με Παναθηναϊκό και Άρη δείχνει να είναι προβληματικός, αλλά δεν μιλάνε για ποχώρηση Μάρτινς.Ότι πρέπει να υπάρξουν βελτιώσεις στην άμυνα εννοείται πως συμφωνώ, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

21SPV21 - 4/12/2020 00:00

Όταν τρώμε γκολ όπως το 2ο με τη Λέστερ και όπως τα σημερινά την ευθύνη την έχει ο προπονητής.. Έχουμε δει τόσες και τόσες ομάδες να παίζουν αποτελεσματική άμυνα και με πολύ χειρότερους παίκτες απ΄τα δικά μας τα λιμά αλλά εμείς είμαστε εντελώς αδούλευτοι.

PorosPower - 4/12/2020 08:45

Καρέρα είσαι λίγος...

alex21xas - 4/12/2020 08:32

Οταν η ομαδα δεχεται σε 10 λεπτα 2 γκολ και εχει παθητικο 10-0 τοτε η λογικη λεει κυριε Καρερα ελειψη αυτοσυγκεντρωσης και κακης διαχειρησης υλικου,εγω αυτο ξερω να πω,εγω βλεπω μια ομαδα φοβισμενη και κυριως χωρις ψυχολογια ακομα και σε ομαδες χαμηλοτερης δυναμικοτητας!!!Αντε να δουμε τι αλλο θα ζησουμε κοουτς!!

Iboganer21 - 4/12/2020 07:37

Έπρεπε να σε έπαιρνε ο τσιπρας στα eurogroup ρε κόουτς να τους έλεγες τί φταίει στην οικονομία μας.... Είσαι καλός στις δικαιολογίες, πάντα φταίνε οι άλλοι και συμβαίνουν υπερφυσικά πράγματα κάθε φορά και τρώμε γκολ από τα αποδυτήρια....

Ayoumi - 4/12/2020 02:43

εσεις που κλετε για μεταγραφες η ζορια εχει καλυτερους παιχτες ε? η μηπως η ομονοια....σιγουρα υπαρχουν μικρη παιχτες για την αεκ οπως ο μπακακης ο τσιντωτας(απορω ακομα πως θεωρειται αυτον τον ανθρωπο μερικοι καλο τερματοφυλακα οτι παει μεσα γραφει και το τρωει παντα ορθιος το λεω σε καθε παιχνιδι και καθε φορα το ιδιο γινεται επιασε 2 πεναλντι που σχεδον πηγαν πανω του και τα 2 τραγικα εκτελσμενα και τα 2 και τον κανατε θεο ΤΟΝ ΤΣΙΝΤΩΤΑ.)αλλα σιγουρα για τα χαλια της ομαδας φταιει ο... Συνέχεια τσαρλατανος καρερα.στην επιθεση δεν ξερεις τι να την κανεις την μπαλα δεν εχεις αυτοματισμους στην αμυνα εισαι χωνη ε τι δουλευει τοσο καιρο στις προπονησεις...

airush - 4/12/2020 02:32

Όσο κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας αυτά θα γίνονται,η ομάδα χρειάζεται δυο στόπερ και δυο μπακ επιπέδου,όχι αλλά λαχεία και δυστυχώς και ένα προπονητή επιπέδου.

Αν είναι να φύγει ο Ιταλός και να έρθει ο Κωστένογλου καλύτερα να μείνει.

REFEREE_21 - 4/12/2020 01:59

Το μόνο καλό του κορονοϊού είναι ότι απέχουμε από τις εξέδρες, διαφορετικά θα είχαμε παρατράγουδα με αυτήν την ΑΕΚ

Χωρίς καμια ανοχή θα πρέπει διοίκηση, προπονητής και παίκτες από το επόμενο παιχνίδι να δείξουν ότι καλύτερο μπορούν και αυτό να μεταφραστεί σε νίκες διαφορετικά η ζημιά στην συνέχεια θα είναι πολύ μεγάλη .... Συνέχεια
Απαιτείται σταθερός κορμός ομάδας και ανέβασμα ηθικού συνολικά, όσο για την στάση ορισμένων για τον Τσιντώτα είναι πολύ λανθασμένη οποίος γνωρίζει από ποδόσφαιρο ξέρει ότι αυτή η θέση έχει ιδιαίτερη βαρύτητα και η επιπόλαιη κριτική προς τον τερματοφύλακα μόνο ζημιά κάνει σε αυτόν και κατά συνέπεια στην ομάδα.

Ο Τσιντώτας είναι κορυφαίος τερματοφύλακας πολύ καλύτερος από αυτό που το όλο σύστημα τον υποχρεώνει να δείχνει, μην ξεχνάτε και μην παραβλέπετε όλοι οι ποδοσφαιριστές είναι πολύ κάτω των δυνατοτήτων τους, δεν ξέχασαν την μπάλα που ξέρουν απλά το όλο κλίμα και οι σχετικές αδυναμίες του προπονητή δεν έχουν φτάνει μέχρι στιγμής το κλίμα που θα αναδείξει τις δυνατότητες τους απόδειξη ότι μέσα στην Ελλάδα υποδεέστερες σε υλικό ομάδες μας έχουν χορέψει.

Πλην ελαχιστότατων οι παίχτες αποδίδουν αυτήν την στιγμή κάτω του 60% των δυνατοτήτων τους, θέλει δουλειά, πάθος, διοικητικές παρεμβάσεις και λίγο τύχη ώστε απλά να...ξεκινήσουμε γιατί ακόμα, ούτε αυτό δεν εχει γίνει

aek21hools - 4/12/2020 00:46

Λοιπόν ιταλικε η αλήθεια είναι πως δεν σε έχω κράξει ποτέ μέχρι και πριν τον αγώνα πίστευα ότι έχεις να μας δείξεις πράγματα (λάθος μου).Εγω δεν ανέχομαι εσύ ως προπονητής της ΑΕΚ να την θεωρείς ομάδα με ελλειπής ευρωπαϊκή πορεία ,μάλλον δεν ξέρεις σε ποια ομάδα βρίσκεσαι ,θα σου πω εγώ όμως,βρίσκεσαι στην μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδος την ΑΕΚ με την πιο βαριά ιστορία ,βρίσκεσαι σε μια ομάδα η οποία κάποτε κοιτούσε κατάματα μεγαθήρια και στο τέλος τα κατεδαφιζε,βρίσκεσαι σε... Συνέχεια μια ομάδα με τους πιο τρελους οπαδούς και ταυτόχρονα πληγωμένους(αυτά τα γράφω με δάκρυα στα μάτια),βρίσκεσαι σε μια ομάδα που ποτέ δεν της χαρίστηκε τίποτα ίσα ίσα έγινε αντικείμενο χλεύης και άσχημης κριτικής.Εγω ως οπαδός της μεγαλύτερης ομάδα της Ελλάδος δεν ανέχομαι για κανέναν λόγο αυτές τις άκρως απαξιωτικές προς την ΑΕΚ δηλώσεις,ευελπιστώ πως το μήνυμά μου θα το δει κάποιος ο οποίος θα μπορέσει να βοηθήσει έμμεσα ή άμεσα την θρησκεία μου.Αυριο θα έχω πιο καθαρό κεφάλι και θα μπορέσω να δω τα πράγματα από μια διαφορετική οπτική,ωστόσο αυτό δεν θα αλλάξει τίποτα.Νικησε τον βαζελο και μετά φύγε!Κανένας πάνω από την ΑΕΚ μας κανένας!

tevez9_11 - 3/12/2020 22:56

To προβλημα ειναι οτι η αμυντικη γραμμη μαζι και ο τερματοφυλακας ειναι της πλακας παιχτακια. Οποιος προπονητης και να ερθει με τετοιους παιχτες πισω το ιδιο χαλι θα βλεπουμε. Απο τη μεση και μπροστα που υπαρχει ποιοτητα η ομαδα ειναι μια χαρα. Οτι συστημα και να παιξουμε, οποιος προπονητης και να ερθει δεν μπορει να κανει σοβαρους παιχτες τον Νεντετσιαρου, τον Μπακακη, τον Χνιντ και να κανει τον Τσιγκρινσκι ξανα 25 χρονων. Ο Καρερα φταιει που του Τσιντωτα του περναει η... Συνέχεια σεντρα κατω απο τα ποδια η που δεν μπορει να μπλοκαρει ενα απλο σουτ στο τριτο γκολ? Ρε παιδια μην κοροιδευομαστε μεταξυ μας, η ομαδα πισω ειναι εξαιρετικα χαμηλου επιπεδου.

pastas21 - 4/12/2020 00:46

ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΦΕΡΕ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΠΕΛΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙΣ ΣΑΝ ΚΥΡΙΟΣ Η ΠΑΤΑΣ ΠΟΔΙ ΚΑΙ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΤΑΔΕ ΠΑΙΧΤΗ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΒΡΑΝΙΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΕΚΟΦΡΟΣΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΒΡΑΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΜΑΔΕΣ ΤΥΠΟΥ ΣΕΒΙΛΗΣ ,ΒΑΛΕΝΘΙΑ ΚΤΛ.ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΕΡΝΕΙ ΕΤΥΧΕ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ.ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΕΝ ΕΤΗ 2020 ΠΡΕΠΕΙ Ο ΑΜΥΝΤΙΚΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙ... Συνέχεια ΠΟΛΥ ΜΠΑΛΑ.ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙΣ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ ΤΥΠΟΥ ΔΕΛΛΑ ή ΤΥΠΟΥ ΧΕΝΡΙΞΕΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.ΔΕΣ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΙ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΤΡΙΧΑ ΑΠΟ ΤΑ Α.......Α ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΤΟΥ ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΙΕΡΑ ΛΟΓΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.ΟΙ ΔΥΟ ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ ΑΠΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΡΙΨΟΥΝ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.ΔΕΣ ΠΕΡΣΙ ΤΟΝ ΣΙΜΑΝΣΚΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟΝ ΖΙΦΚΟΒΙΤΣ ΣΤΟΝ ΜΠΑΟΚ.ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΛΕΠΤΟ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.ΓΙΑΤΙ?ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΗ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΩ ΣΤΟΝ ΚΑΡΕΡΑ.ΟΤΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΓΚΟΛ ΑΠΟ ΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΡΩΣ ΓΚΟΛ ΑΠΟ ΣΤΗΜΕΝΑ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΑ.ΘΑ ΣΕ ΠΑΩ ΣΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟ 2004 ΜΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΝ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΩΝ ΣΤΗΜΕΝΩΝ ΦΑΣΕΩΝ ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΣΑΝΤΟΣ.ΤΑ 3/4 ΤΩΝ ΓΚΟΛ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΦΑΟΥΛ.ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΑΡΠΟΥΖΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΤΟΡΙΛ?ΕΙΔΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΠΟΥΡΜΠΟΚΡΑΣΑΔΕΣ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΓΚΟΛ ΟΥΤΕ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ.ΟΠΟΤΕ ΠΟΝΤΑΡΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ,ΣΤΑ ΣΤΗΜΕΝΑ.ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ?ΝΟΜΗΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΨΕΙ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΑΣ.ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΡΙΧΝΩ ΟΛΑ ΣΤΗ ΑΜΥΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Η ΤΕΤΡΑΔΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΟΥ ΜΑΡΚΑΡΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΑ.ΑΥΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΚΟΥΡΑΣΑ.

AEKmainz - 3/12/2020 23:47

Ωραια ολα αυτα. Ο Καρερα φταιει που η ομαδα ειναι τακτικα ΑΔΟΥΛΕΥΤΗ κ δεν μπορει να αλλαξει δυο πασες και χανει αμεσως την μπαλα οταν πιεζεται...

Μη μιλησω για ψυχολογικη προετοιμασια αγωνα αλλα και πλανο παιχνιδιου, που αν κατι στραβωσει αντε γεια.

Η ομαδα φαινεται για τις μοναδες που εχει ΠΟΛΥ κακη.... Συνέχεια
Γι αυτο ευθυνεται μονο ο προπονητης...

ismael_blanco - 3/12/2020 23:09

Διαφωνώ για το Νέντε πάντως, είναι πολύ ποιοτικός αμυντικός με πολλές δυνατότητες εξέλιξης.

Babisaek83 - 3/12/2020 23:33

Ναι ρε φίλε τι φταίει ο νεντε; όλοι οι άλλοι για σουτο

Cfu1980 - 4/12/2020 00:45

Πάω γήπεδο θα κάτσει ένας μ@@@@ς δίπλα μου που θα βρίζει παίχτες και προπονητή, παίζω φαπες, πάω καφενείο να δω θα κάτσει δίπλα μου νέος μ@@@@@ς που θα βρίζει πάλι,παίζω φαπες, στα διάφορα site τα ίδια (μόνο που δεν ξέρω πως να παίξω φαπες).... Δεν είμαι 80 χρονώ αλλά 40 και νιώθω πιο old school και από το παπάκι του Στηβ Ντούζου... Πάτε καλά?? Τι πράμα είναι αυτό ρε?? Τι σόι μ@@@@ες είναι αυτοί ρε?? Με ποιους είστε ρε παιδί μου? Με μας η με τους άλλους?? Ναι χάσαμε και φάγαμε και 4 και 3 κτλ και την στενοχώρια... Συνέχεια σας την κάνετε θυμό και βρισιές για την ομάδα?? Ρε μπάλα ξέρετε?? Είδατε καθόλου την Μπράγκα τι παίχτες έχει? Τι ομάδα? Τι διάολο ρε παιδί μου, μόνοι μας θέλετε να παίζουμε? Ρε δεν μπορούμε να απολαύσουμε μπάλα ρε με σάς. Και εγώ θέλω το champions League να πάρουμε αλλά όχι και να αρχίζω να βρίζω παίχτες και προπονητή επειδή χάσαμε από μια ομάδα πάρα πολύ καλή. Και βέβαια έχουμε θέματα, και βέβαια κάναμε λάθη τρομερά και βέβαια θέλουμε δουλειά, και βέβαια θέλουμε καλύτερου παίχτες σε κάποιες θέσεις αλλά λύσσα κακία να σας φαεί επιτέλους που κάνετε σαν την χήρα στο κρεβάτι ρε π@@@η μου. Μικρομεσαία ομάδα λέει ο άλλος την Μπράγκα που αν έπαιζε εδώ θα έπαιρνε από το Σεπτέμβριο το πρωτάθλημα. Λίγο σεβασμό ρε παιδί μου, εργαζόμενοι είναι και αυτοί δεν είναι εκεί για να τους γ@@@@τε. Του άλλου του φταίει το κούρεμα του χνιντ γιατί δηλώνει απειθαρχία, του άλλου του φταίνε τα γυαλιά του καρερα γιατί τον νοιάζει το στυλ και όχι η δουλειά του κτλ κτλ. Ένα είναι σίγουρο παιδιά, η πουτσαρδέλα σας σας φταίει που είναι μικρή και όχι η ομάδα. Άι στο διάολο επιτέλους λέω, και δεν ξαναμπαινω πουθενά πια να διαβάσω γιατί αυτή η ιστορία με τα σχόλια και social media είναι ο φασισμός στο μεγαλείο του. Καλό βράδυ και είπαμε: να τραβάτε την τσουτσουνέλα σας να μεγαλώσει.

Vstrommer71 - 3/12/2020 23:17

Πρέπει να είμαστε η μοναδική παγκοσμίως ομάδα με Ιταλό προπονητή και χωρίς άμυνα.Fact.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 4/12/2020 00:44

Ποσο δικιο.οταν το σκεφτεσαι ,ειναι και το πιο στεναχωρο.

Panos1970 - 4/12/2020 00:40

Τα είπαν κι αλλοι:


Τσιντωτας: η του ύψους η του βάθους. Νο1 προσόν στον τερματοφύλακα η αξιοπιστία/σταθερότητα. Άρα δυστυχως δεν..... Συνέχεια
Χνιντ: Ατεχνος, τακτικά μέτριος (και είμαι ευγενής), με αντιπάλους άνω του μετρίου δεν μπορεί..


Νεντε: Οκ αλλά τίποτα σπουδαιο


Για τα μπακ δεν χρειάζεται κάποια αναφορα..πηγαίνετε και πληρώστε δυο νέα, ελπιδοφορα μπακ τον Γενάρη από την εγχώρια αγορά που θα ξέρουν και που παίζουν και θα σκιστούν για να πετύχουν..100 φορές αυτό παρά αυτό που βλέπουμε

alex_21 - 4/12/2020 00:40

Κάτσε μπροστά στον καθρέφτη και ρωτα τον εαυτό σου τι έχεις κάνει για να τους στρώσεις στην άμυνα. Γιατί η ομάδα δεν έχει βελτιωθεί ούτε στο ελάχιστο στην άμυνα το αντίθετο μην σου πω κάθε ματς και χειρότερα. Κύριε Καρερα ευχαριστούμε πολύ αλλά ήρθε η ώρα να αναλογιστείς τις ευθύνες σου να αποδεχτείς ότι αμυντικά δεν μπορείς να τους στρώσεις και να φύγεις τώρα όσο τα πράγματα είναι ήρεμα γιατί έρχονται σε 1 μήνα έχουμε 3-4 ντέρμπι.

FughwaltZ ( Πόλη...) - 4/12/2020 00:32

Το προβλημα ειναι οτι η ομαδα δεν εχει ενα σταθερο κορμο . Καλο το ροτεισον αλλα και οι παικτες πρεπει να δεσουν με συνεχομενα παιχνιδια για να αρχισουν αν βρισκονται μεταξυ τους . Επισης το προβλημα ειναι πως τα ακραια μπακ της ομαδας ειναι κατω του μετριου . Προβλημα ειναι πως ο Τσιγκρινσι γερασε και δεν υπαρχει μια προσωπικοτητα στα μπακ . Προβλημα ειναι που ο Μαχαιρας παραγκωνιζεται για να δινεται χρονος στα ιερα τερατα της ομαδας ...Τελος προβλημα ειναι που πιανει... Συνέχεια θεση στο ροστερ ο ανθρωπος Ολιβειρα γιατι κατ ' εμε ειναι πρωην ποδοσφαιριστης . Χιλιες φορες Καριμ και Λιβαγια σ αυτη τη θεση να εναλλασονται παρα ο Ολιβειρα . Εχω χρονια να δω τοσο αδιαφορο επιθετικο στην ΑΕΚ . Μεχρι και ο Μακης κατι εκανε ,ετρεχε προσπαθουσε και ΧΑΜΟΓΕΛΟΥΣΕ . Οχι αυτα τα μουτρα λες και ειναι απληρωτος ή παιζει στην κωλοπετινιτσα και δε γουσταρει .

antwnhs_21 - 3/12/2020 23:48

Το πρόβλημα είσαι εσύ Ιταλε.Δεν γίνεται στην έδρα σου να τρως σβηστά 4 γκολ από την Μπράγκα.

miazoiORIGINAL - 4/12/2020 00:26

όταν τρως 2 γκολ σε 2 λεπτα μεχρι το 9ο λεπτο μονο ο ιταλός δεν φταιει...

zormpas49 - 3/12/2020 22:56

Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε παίκτες άμυνας.Οσο για κέντρο οκ,μας έλειπαν τρεις.

Cocco Bill - 4/12/2020 00:18

Φίλε η αμπαλίαση είναι νόσος. Από όλους του αμυντικούς που έπαιξαν σήμερα, μόνο ο Ντέντε και ο Ινσούα ήταν αξιοπρεπείς. Ο Τσιντώτας τραγικός, ο Μπακάκης ο MVP του αντιπάλου, ο Χνίντ φάνηκε γιατί είναι αναπληρωματιός του Σβάρνα. Με τέτοιους παίκτες δεν πας πουθενά, αυτή είναι η αλήθεια. Όπως πήραμε ποιοτικούς μεσοεπιθετικά, έτσι και πρέπει να πάρουμε και πίσω, αν θέλουμε να στεκόμαστε κόντρα σε καλές Ευρωπαϊκες ομάδες, όπως είναι η Μπράγκα.

zormpas49 - 3/12/2020 23:51

Οκ, εσείς με τα ντις-λαικ είστε ευχαριστημένοι από τους αμυντικούς που έχουμε.

Constantinoupoli86 - 4/12/2020 00:16

Καθόλου ευχαριστημένοι. Όμως ποιος διάλεξε τους συγκεκριμένους αμυντικούς; Εγώ ή εσύ; Ο Καρέρα τους διάλεξε.


ΥΓ: Εγώ πάντως δεν σου έκανα ούτε like ούτε dislike.

Mike 94 - 3/12/2020 23:59

Αν λέμε εμείς ότι η ομάδα έχει μικρύνει τα τελευταία χρόνια είναι όλα οκ. Αν το λέει ο Καρερα δεν σέβεται την ομάδα. Η αλήθεια είναι ότι τα χρόνια του υποβιβασμού μας στοίχησαν πολυ. Αυτές οι ομάδες είναι δύο σκαλιά πάνω μας. Υπομονή λοιπόν

elef3490 - 3/12/2020 23:57

Είσαι για μικρομεσαίες ομάδες. Είναι βαριά η ιστορία της ΑΕΚ για εσένα κόουτς. Ακόμα και πρωτάθλημα να πάρεις φέτος εγω την γνώμη μου για εσένα δεν την αλλάζω.

AEKmainz - 3/12/2020 23:42

Τοσο καιρο το λεω, οτι ο τυπος δεν εχει καν καταλαβει που εχει ερθει.

Νομιζει πως εχει βγαλει τον Λεβαδειακο στην ευρωπη και οκ, τι εγινε να χασει απο ολους στον ομιλο.

Και ειχα γραψει καποια στιγμη χαρακτηριστικα: δεν φαινεται να του καθεται η ηττα στην ευρωπη στο λαιμο, γι αυτο λεει "παμε παρακατω" κτλ. Ο τυπος το εχει μεταδωσει και στους παιχτες αυτο.

Ντερμπι ουτε κατα διανοια να κερδισει:... Συνέχεια
"Ποια ειναι η ΑΕΚ για να ανταγωνιστει τους αλλους?" σκεφτεται....

Γι αυτο σκανε στα μεγαλα ματς αποντες...

Απ τον τελικο κυπελλου ειχε βρομισει αυτη η λουζερ νοοτροπια...

Εκτος του οτι η ομαδα δεν μπορει να αλλαξει δυο πασες οταν την πιεζουν...

gianis - 3/12/2020 23:41

εαν μετα απο ενα χρονο δεν ξερεις ακομα ποιο ειναι το προβλημα αμυντικα και εισαι και ιταλος ξεχνατο σενιορ καληνυχτα

2121AEK - 3/12/2020 23:35

Εμεις να καταλαβουμε ή εσυ ρε απιθανε που δεν βλεπεις οτι ΔΕΝ εχεις ακραια μπακ....κι απο αυτα που εχεις βαζεις να παιξουν οι πιο ντεφορμε....ΕΕΕΕΕ;;;;;

larryaek - 3/12/2020 23:34

Και εσύ Ιταλε τι έκανες φέτος για να προχωρήσει η ομάδα και παρακάτω.Δεν ξέρω.Δεν υπάρχει κάποιος από την διοίκηση να ακούσει τις δηλώσεις του.Πως ο προπονητής της ομάδας προσβάλλει τον σύλλογο με αυτά που λέει.Ο Ίβιτς τι κάνει;ΤΕΛΕΙΩΣΤΕ ΤΟΝ τώρα.

Chris_z750 - 3/12/2020 23:32

Η ομάδα χρειάζεται εντεκαδατες μεταγραφές σε όλη την τετράδα της άμυνας, τερματοφύλακα σταθερό.ο τσιντωτας διστυχως δεν....!επίσης για αυτούς που δεν τους αρέσει ο κριστισιτς ελπίζω να κατάλαβαν την αξία του ακόμα κ σε μέτρια μέρα σήμερα που απουσίαζε...

john-aekara - 3/12/2020 23:29

Ασε μας ρε καρερα,μια φταιει η αποβολη του ΣΑΧΩΦ,την αλλη τα γρηγορα γκολ ,για την ξεφτιλα ποιοσ φταιει?

Μηπως εμεις που ντρεπομαστε και ποναμε για την ομαδα?

Gennaro_De_Tommaso21 - 3/12/2020 23:17

οι δηλωσεις ειναι τραγικες.... ας του πει καποιος οτι η ΑΕΚ εχει νικησει τεραστια ευρωπαικα club και εχει κανει πορειες στην ευρωπη.... Το οτι αναφερει οτι η ΑΕΚ δεν εχει συνηθισει να παιζει σε αυτο το επιπεδο και οτι πρεπει να μαθει να μαθει να περναει πλέι οφ και στους ομίλους........ απλα ρεζιλικια...... τι λεει ο ανθρωπος ρε

geo1972thassos - 3/12/2020 23:04

ΓΕΩΡΓΕΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΑΛΛΟ

ToDeyteroDiarkeiasThelw - 3/12/2020 23:14

Έκλαψα

ToDeyteroDiarkeiasThelw - 3/12/2020 23:14

Έκλαψα

Fabio Canavaro - 3/12/2020 23:12

Αν δε φυγεις εσύ και να αναλάβει η διοίκηση τις ευθύνες που της αναλογούν θα έρθουν κι άλλες ξεφτίλες πράγμα το οποίο δεν αρμόζει στην ΑΕΚΑΡΑ μας. Εσένα περιμέναμε να μας πεις για την Ευρώπη γίδι ε γίδι που δεν έχεις ιδέα που ήρθες... Είσαι εκτός πραγματικότητας.

papaioanou21 - 3/12/2020 23:09

Τι εγινε τωρα παλι ??? μαλλον εμεις φταιμε παλι που λεγαμε οτι ο τυπος ειναι επικινδυνος και να φυγει γιατι δεν ξερει ουτε τι κανει ουτε που βρισκεται.....κρατηστε τον μεχρι να μαθει ποιο ειναι το προβλημα οπως λεει να παμε κουβα παλι φετος σε ολα.......

apo1 - 3/12/2020 23:08

Εδω και αρκετό καιρό έχω την αίσθηση πως θέλει να φύγει.

Ίσως έχει βρει κάτι που του αρέσει περισσότερο, στην Ιταλία ή στη Ρωσία.

teo72 - 3/12/2020 23:07

Ο τύπος είναι εκτός τόπου και χρόνου...τον περίμενα κ τον στηριζα στην αρχή.. αλλα τείνει να εξελιχθεί σε επικίνδυνο...

Kons21 - 3/12/2020 23:05

Έχεις αναρωτηθεί ρε Καρερα Αν το πρόβλημα είσαι εσύ!!!

tlmhs - 3/12/2020 23:04

Ρε αδέρφια ένα πράγμα σκέφτομαι συνέχεια νομίζω ότι ο τύπος δεν πολύ εκτιμάει την ΑΕΚ. Τον παρακαλέσαμε πολύ να έρθει και γενικά δεν τον πολύ νοιάζει. Αυτό νομίζω ότι έχει περάσει και στην ομάδα. Κάποιοι σκίζονται και κάποιοι άλλοι Πορτογάλοι επιθετικοί πχ παίζουν για τη φασάρα τους. Γεγονός είναι ότι η ομάδα είναι άρρωστη..

Μακάρι να διαψευστώ αλλά μετά και από το σημερινό πάει και αυτή η χρόνια..

tlmhs - 3/12/2020 23:02

Ρε αδέρφια ένα πράγμα σκέφτομαι συνέχεια νομίζω ότι ο τύπος δεν πολύ εκτιμάει την ΑΕΚ. Τον παρακαλέσαμε πολύ να έρθει και γενικά δεν τον πολύ νοιάζει. Αυτό νομίζω ότι έχει περάσει και στην ομάδα. Κάποιοι σκίζονται και κάποιοι άλλοι Πορτογάλοι επιθετικοί πχ παίζουν για τη φασάρα τους. Γεγονός είναι ότι η ομάδα είναι άρρωστη..

Μακάρι να διαψευστώ αλλά μετά και από το σημερινό πάει και αυτή η χρόνια..

mnisirios - 3/12/2020 23:01

Δεν πιστεύω να είναι εδώ αύριο δεν θα το αντέξω..........

kyrball - 3/12/2020 23:01

αν το προσεξατε ο Καρερα ηταν ασπρος σαν το πανι απο τον φοβο του. αποτελεσμα να περναει στους παικτες αγχος και ηττοπαθεια.ποδοσφαιριστες με προσωπικοτητα και δυνατο χαρακτηρα οπως Μανταλος,Τσιγκρινσκι,Καριμ,Τανκοβιτς,Σιμοες δεν επηρεαζονται ιδιαιτερα και κανουν το παιχνιδι τους. ατομα ομως με αδυναμη ψυχολογια οπως Μπακακης,Τσιντωτας,Χνιντ,Λοπεζ,Αλμπανης κ,λ,π ειναι δυνατον να καταστραφουν απο εναν τετοιο προπονητη με ολεθρια αποτελεσματα για την... Συνέχεια ΟΜΑΔΑ μας. οσο πιο γρηγορα φυγει λοιπον τοσο μικροτερη ζημια!

2headedeagle - 3/12/2020 23:01

Μετά από αυτές τις δηλώσεις έχεις τελειώσει κόουτς. Καλή συνέχεια στην επόμενη ομάδα σου. Ντροπή σου.

gamarra_04 - 3/12/2020 23:00

Βρε που το βρήκαμε αυτό το φρούτο...

Εχουμε τον μοναδικό Ιταλό προπονητή που δεν ξέρει από άμυνα...

Η τραβήξαμε λαχείο πάλι η μας δουλεύει ο λαζανιας..

Ελπίζω στα αυριανά πρωτοσέλιδα να γράφει ότι έφυγε νυχτιάτικα...

AEK 1977 - 3/12/2020 22:59

Εμείς το καταλάβαμε από καιρό. Το πρόβλημα είσαι εσύ.

renaissance21 - 3/12/2020 22:58

εχουμε φτασει Δεκεμβρη και μιλαει σαν να παιζουμε φιλικα αρχες Αυγουστου και κανει συνεντευξη τυπου για την μεχρι τωρα αποτιμηση της προετοιμασιας. Μας δουλευει? Εχουμε που εχουμε την καραντινα , μας παει πιο κατω ο τυπος και η ομαδα...

Nedved - 3/12/2020 22:58

Τι δηλωσεις ειναι αυτες ρε; Να συνηθησει να παιζει η ΑΕΚ ευρωπσικς ματς λεει. Πριν δυο χρονια η ΑΕΚ ηταν αηττητη με αντιπαλους κατι Μιλαν καη προπερσι επαιζε τσαμπιονς λιγκ. Πες μας εσυ ρε προπονηταρα που σε απεκλεισε ο μπσοκ με κατω τα χερια τι ευρωπαικες εμπειριες εχεις;

koukou_roukou - 3/12/2020 22:57

Ενα χρονο στην ομαδα και ακομα να καταλαβεις ποιο ειναι το προβλημα . Ε αι σιχτριρ σε πιανει μια αιδια...

ONLY21 - 3/12/2020 22:56

Τι λέει αυτόs ρε ; Αυτόs νομίζει ότι είναι προπονητηs του Αρούλη του όφη του αστέρα . Ρε πάρε δρόμο, που θα πείs ότι δεν ξέρει από ευρωπαϊκά παιχνίδια η ΑΕΚ .Διάβασε την ιστορία τηs ομάδαs άσχετε . Ρε ούστ ανύπαρκτε ιταλέ τσιχλάκια

koliou - 3/12/2020 22:51

Ρε παιδιά τις δύο τελευταίες απαντήσεις δεν ντράπηκα να τις δώσει. Πάντως εγώ κατάλαβα ότι μας υποβάθμισε ως ΑΕΚ ότι δεν έχουμε ευρωπαϊκές διακρίσεις. Πάμε παρακάτω..

Η άμυνα από την αρχή της χρόνιας μπάζει ότι δεν έχει καταλάβει ακόμα το τι πρέπει να δουλέψει σημαίνει ή ότι δεν είναι ικανός στο να το εντοπίσει ή ότι δεν μπορεί να το λύσει..

Τραμαζω και μόνο στην ιδέα ότι θα πάμε να παίξουμε στην Αγγλία με Λέστερ που θέλει μόνο νίκη

__Giati_einai_alliws - 3/12/2020 22:56

100%

1kitrinopistoli - 3/12/2020 22:56

Άρα ήμαστε μια άπειρη ομάδα στην Ευρώπη ενώ η Ζόρια είναι πεπειραμένη?

kbbak - 3/12/2020 22:55

Ο τερματοφυλακας ειναι λιγος. Δεν υπαρχειαγωνας που να μη κανει 2-3 σοβαρα λαθη. Δεξι μπακ δεν εχουμε, ο Μπακακης τα εφτυσε, τερμα. Ο Ινσουα ειναι βαρυς. Φτασαμε να λεμε πως ο γεροΤσιγκρινσκι ειναι ο καλυτερος, αυτο τα λεει ολα. Απο τα χαφ και μπροστα, εχουμε παικτες αλλα ο προπονητης δεν εχει βρει τη χημεια τους. Προσωπικη αποψη; Μανταλος και Λιβαγια δεν χωρανε στην ιδια ενδεκαδα. Ο Ολιβειρα περυσι ηταν 6 μηνες τραυματιας, δεν προσφερε τπτ, φετος σερνεται, δεν μπορει να σπασει... Συνέχεια ουτε μια μπαλια της προκοπης, ουτε το γκολ εχει. Αυτη ειναι δουλεια του προπονητη να βρει τους καταλληλους, να φτιαξει τη χημεια της ομαδας και δυστυχως δεν τα εχει καραφερει.

Elastogipedo - 3/12/2020 22:55

Φτάσαμε Δεκέμβρη και εσύ ακόμα ψάχνεις να βρεις το πρόβλημα?? Κάτι μου λέει ότι εσύ είσαι το πρόβλημα γιαυτό δεν το βρήκες ακόμα... ΟΟΥΥΥΣΣΤΤΤ..

labri21 - 3/12/2020 22:55

Επαγγελματίας προπονητής εδώ και 1 χρόνο σε ομάδα που κάνει πρωταθλητισμο και ακόμα δε μπορεί να βρει τι φταίει και δέχεται εύκολα γκολ. Μ@@@@α είσαι επικίνδυνος τελικά αυτό είναι το χειρότερο.

__Giati_einai_alliws - 3/12/2020 22:54

Ιδέα σου είναι, μη σκας. Ας το δούμε κάποια άλλη στιγμή, νωρίς είναι ακόμα.

Nikaiotis90 - 3/12/2020 22:54

Το μπάτζετ ειναι το πρόβλημα, όσα παίρνει ο παλαίμαχος Βιερίνια παίρνουν όλα τα μπακ μας δυστυχώς.

Δεν μπορείς να γκρινιάζεις όταν υψηλοί στόχοι δε τεθονται απο τη διοίκηση.


Τρίτο μπάτζετ στο Γιουρόπα, και τρίτο στην Ελλάδα

Αυτοί είναι οι στόχοι. και στην Ευρώπη θα χάσουμε και το στόχο μας όπως όλα δείχνουν.... Συνέχεια

Αυτή είναι η ΑΕΚ μας δυστυχώς να την στηρίζουμε και ας είμαστε αιώνιοι τρίτοι γιατι ΑΕΚ είναι ιδέα, και το εννοώ δεν το λέω ειρωνικά.

gdmidis - 3/12/2020 22:53

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΕΝΑ ΚΕΦΑΛΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΨΗΛΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.

ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΣΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΙΚΤΩΝ ΓΙΑ ΚΟΡΜΟ, ΝΑ ΔΕΘΟΥΝ

Nikos227 - 3/12/2020 22:50

Θα μας τρελανεις ρε? Τι σκατα κάνετε στις προπονήσεις? Μετά από τόσους μήνες και δεν έχεις καταφερει να φτιάξεις ένα σύνολο τις προκοπής, μια ομάδα ανταγωνιστική. Κάθε παιχνίδι κι έχουμε άγχος ποιους στο διάολο θα βάλεις, τι σκατοσυστημα θα κατεβάσεις. Αηδία μας έχει πιάσει. Α στο διάολο μπαγλαμά.

giaraek21 - 3/12/2020 22:50

Ωσπου να το καταλαβεις εσυ θα εχει τελειωσει η χρονια...

King Manolo Jimenez - 3/12/2020 22:49

ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ !!!!! ΦΥΓΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!! ΜΑΝΟΛΟ ΧΙΜΕΝΕΘ ΟΕΟΕΟΕΟΕ

nickcamel - 3/12/2020 22:49

Σ' έναν καθρέφτη αν κοιτάξεις κόουτς,θα το καταλάβεις το πρόβλημα...

Constantinoupoli86 - 3/12/2020 22:48

Τι να καταλάβουμε εμείς; Εσύ πληρώνεσαι για να κάνεις τον προπονητή επομένως εσύ πρέπει να καταλάβεις ποιο είναι το πρόβλημα. Άμα μετά από τόσο καιρό και τόσες σφαλιάρες ακόμα δεν έχεις καταλάβει τίποτα πήγαινε στο καλό να ησυχάσουμε κι εμείς να ησυχάσεις κι εσύ.

dimcheiz - 3/12/2020 22:48

Ναι... Να κάτσουμε όλοι μαζί να καταλάβουμε και να στο πούμε! Όχι ότι είναι η δουλειά σου να το έχεις αντιληφθεί και διορθώσει τόσο καιρό στην ομάδα....

zikos1982 - 3/12/2020 22:47

Εφοσον δεν ζητας 'ΣΥΓΝΩΜΗ' ουτε εσυ ουτε κανενας στον λαο της ΑΕΚ τοτε σημαινει οτι δεν εχετε ιδεα που βρισκεστε γι αυτο θα ελεγα οτι ηρθε η ωρα να πηδηξετε στη θαλασσα απο μονοι σας γιατι αμα ξυπνησει το θηριο(ο λαος της ΑΕΚ) τοτε θα σας πνιξει ολους μαζι!Μελισσανιδη αλλαξε τα ολα αποψε κιολας γιατι πονανε τα ματια μας κ οι καρδιες μας ματωνουν.Μοναχα Ενωσις!

Giorgos_Larisa21 - 3/12/2020 22:47

Τι λεει αυτος ρε παιδια?Ποσο στηριξη να δωσουμε πια σε εναν προπονητη που μονο για βοηθος κανει δυστυχως?Ακομη βοηθος ειναι και ετσι συμπεριφερεται με τα λαθη του και με αυτα που λεει!

nikaekara21 - 3/12/2020 22:47

Να σου φωνάξουμε τον Μανόλο να σου κάνει φροντιστήριο, πως παίζεται άμυνα;

legend_21 - 3/12/2020 22:46

Κόουτς όχι απλά κατεβάζεις λανθασμένα την ομάδα δεν αφήνεις μια βασική εντεκάδα να βρει ρυθμό,ξεχνάς να κάνεις αλλαγές ή κάνεις αλλαγές στο 89,κατεβάζεις ομάδα χωρίς πλάνο αλλά το πιο βασικό για εμένα είναι ότι κατεβάζεις μια φοβισμένη ξενερωμένη ομάδα,παίκτες που δεν γυαλίζει το μάτι τους αλλά τρέμουν τα πόδια τους ή τα χέρια τους στους τερματοφύλακες.Για αυτό τι φταίει κόουτς ;

kitrinh_enwsh - 3/12/2020 22:46

Ξέρουμε ποιο είναι το πρόβλημα, αλλά δε στο λέμε γιατί θα θυμώσεις!

MrBison07 - 3/12/2020 22:46

Είσαι επικίνδυνος όταν κάθε ματς κάνεις ροτεσιον

THOMASMAYROS - 3/12/2020 22:45

Μετά και από αυτή τη δήλωση δεν τον βλέπω καν διώξτε τον Αλμπάνη και φέρτε πίσω το Μανόλο

Aragorn - 3/12/2020 22:45

Αν δεν έχεις καταλάβει εσύ το πρόβλημα τότε ποιος? Και αν δεν το έχεις καταλάβει από την αρχή της σαιζόν τότε πότε περιμένεις?

araujoo11 - 3/12/2020 22:44

Σήμερα του γ@@@σες με αυτά που είπες αν έχουν λίγο τσίπα εκεί στην διοίκηση πρέπει νά σέ στείλουν στο αεροδρόμιο κατεύθυναν!!!!

giannis4f - 3/12/2020 22:44

Το πρόβλημα ξεκιναει απο σενα που τοσους μηνες δεν εχεις δωσει στην ομαδα τιποτα. Ποδοσφαιρο χωρις τακτικη, ενας Μανταλος να μοιράζει και αγιος ο Θεος. Πισω ελπίζουμε να σταματησει η μπαλα εκτος εστιας σε καθε ευκαιρία, σε κάθε κοντρα μυριζει γκολ

jigis_21 - 3/12/2020 22:44

Έχουμε φάει με 13 διαφορετικούς τρόπους έχουμε ακόμα

vangelisaek - 3/12/2020 22:44

Τι να καταλαβουμε;;;χαχαχα....εμεις Έχουμε καταλάβει....αλλοι κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν τι λένε οι φίλαθλοι...και προσπαθούν να μας πείσουν ότι Έχουμε ομάδα!!!

imodium - 3/12/2020 22:44

Εσύ είσαι το πρόβλημα βρε αστραχάν

Grigoris2121 - 3/12/2020 22:43

Οτι ανακατευεις συνεχως τα συστηματα και την ενδεκαδα κανεις αλχημειες ΣΥΝΕΧΕΙΑ και δεν μπορεις να καταληξεις σε βασικο κορμο που ΕΙΔΙΚΑ για την αμυνα και το κεντρο ειναι το αλφα και το ωμεγα σου εχει περασει απο το μυαλο?


Ρε εδω εβαλε τον Αθανασιαδη με τη Ζορια και τον Μπακακη αποψε. Τι συζηταμε ακομα!!!????

vagos38 - 3/12/2020 22:41

Το πρόβλημα είναι ότι παίζεις χωρίς συστήματα. Άμυνα δεν έχεις φτιάξει και ότι πάει μέσα γράφει. Τουλάχιστον ο Χιμένεθ είχε φτιάξει άμυνας και ας έπαιρνε τα αποτελέσματα με μισό μηδέν. Είσαι και Ιταλός... Μυρωδιάς. Αλήθεια ο Γαλανόπουλος τι ρόλο είχε σήμερα στο γήπεδο??

taxiss21 - 3/12/2020 22:41

Το ίδιο είπες και με τον αστέρα και με την Ζόρια ρε Καρερα. Δηλαδή τι δεν βλέπεις?

ΕΠΟΜΕΝΟ

 

 

30/08 - 20:07
Ομάδες – μύθοι έρχονται στο ΟΑΚΑ
combatiente_21 - 25/01 - 00:51
---προσοχή στην μπενφικα με μια φάση μπορεί να βάλει 4 γκολ...
04/02 - 21:34
Το κλαρίνο του αιώνα!
the_teacher - 25/01 - 01:35
---Πρέπει να έχει ξεφύγει το θέμα με την κλιματική αλλαγή, γιατί στο Καραϊσκάκη έβρεξε Π@@ΤΣΕΣ Μην το κόψετε ρεεεε
24/01 - 21:37
Πήγαινε για θρίαμβο αλλά πλήρωσε ένα παιδικό λάθος
Φοίνικας - 25/01 - 16:32
---Α. Γαλανόπουλος καλύτερος το γηπέδου. Ψυχαρα και ηγετική παρουσία. Ο πιο ολοκληρωμένος χαφ που έχουμε αυτή την στιγμή. Υπενθυμίζεται οτι του προτάθηκαν για ανανέωση ανά χρόνια 180 Χιλ, 200 Χιλ, 220 Χιλ κι επειδή δεν δέχτηκε αμέσως, η προσφορά αποσύρθηκε. Κι όλα αυτά την στιγμή που τον Λιβαγια τον λιβανιζουμε για 7 μήνες. Αυτόν τον παιχταρα θα τον είχαμε χάσει τσάμπα αν δεν ήταν ψυχαρα και ΑΕΚαρα. Αν ο Μανταλος έχει τσίπα, του δίνει το περιβραχιονιο σήμερα κιόλας.Β. Μανταλος (αφού τον ανέφερα) σταθερά απών από τα μεγάλα ματς. Το ίδιο και ο Λιβαγια ο οποίος έχει την ευκαιρία να κάνει το 1-3 και την κλωτσάει. Αν θέλει ο Μανταλος να παραμείνει με 400 χιλιάρικα και ο Λιβαγια με 500 χιλ για να καθαρίζουν Ατρομητους και Παναιτωλικους και να είναι ρολιστες, με το καλό να μεινουν. Ο Μανταλος πρεπει να απαλλαγεί από τον ρόλο του ηγέτη που δεν μπορεί να βαστάξει μπας και απελευθερωθει και ο Λιβαγια είτε να μείνει με τους ανωτέρω όρους είτε να πάει στο καλό. 1 μυριο δεν θα βρει πουθενά πέρα από Αραβιες και Σία.Γ. Θα ήθελα να δω ένα στατιστικό στοιχείο για το πόσα κόρνερ και φάουλ καθάρισε πέρυσι ο Βρανιες μόνος του και πόσα έχουν καθαρίσει φέτος ολοι οι σέντερ μπακ μας μαζί. Αυτό βέβαια δεν αθωώνει την υπόλοιπη ομάδα που δεν μπορούν να πάρουν κεφάλια από τον Ουαρντα είτε παίζει με Βόλο είτε με ΠΑΟΚ.Δ. Λέγαμε ότι η άμυνα θα κριθεί σε σοβαρό ματς, σήμερα δηλαδή. Και ενώ οι κεντρικοί αμυντικοί τα πήγαν γενικά καλά, πληρώνουμε ότι δίπλα στον ΧΨ Λατσι ή Σβάρνα δεν είναι ένας έμπειρος παιχταράς είτε να στείλει την μπάλα πλάγιο σε εκείνη την φάση είτε να φωνάξει στον συμπαίχτη του να την στείλει πλάγιο. Θα κάψουμε τον Λατσι που είναι παιχταράς και την εντυπωσιακή άνοδο Σβάρνα με Χιμένεθ με τις εμμονές μας.Ε. Το "Δ" δεν αναιρεί ότι το μεγαλύτερο έγκλημα είναι του Αθανασιάδη. Αυτά ούτε στο μίνι σοκερ που παίζουμε μεταξύ μας δεν τα κάνουμε. Έχει παίξει 5-6 ματς ο άνθρωπος και έχει κρεμάσει την ομάδα στα δύο από αυτά. Τσιντωτα είδαμε επίσης. Καλά κάναμε και τους δώσαμε ευκαιρία αλλά δεν μπορούν. Τερματοφυλακα χτες.ΣΤ. Γκαρσία υπερπαιχτουρα. Κι αν ο Λιβαγια ήταν για μια φορά συνεπής με την εικόνα της βεντέτας όχι μόνο στα λόγια αλλά και μέσα στο γήπεδο, θα έγραφε δύο ασίστ. Αυτός είναι παιχταράς που αξίζει συμβόλαιο εκατομμυρίου.Ζ. Εντυπωσιακή άνοδος Μπακακη αλλά είναι ένας και φέρνουμε ένα στοίχημα σύμφωνα με τα στατιστικά του των τελευταίων έξι μηνών. Θα κριθεί στο γήπεδο. Αυτοί που έχουν ήδη κριθεί είναι Λοπες και Ινσουα και δυστυχώς δεν κάνουν.Η. Φτάσαμε 23 Γενάρη. Η ομάδα έχει εξαιρετικά στοιχεία, μην τα ακυρώσουμε με εμμονές σε Λιβαγια και άρνησης ενίσχυσης της αμυνας.Θ. Περιστέρι εικόνες από σκληρή παράγκα αλλά ακόμα χειρότερη γιατί πλέον έγινε με var. Είχε δεν είχε ο Αυγενακης τα γύρισε όλα και τα έκανε όπως ήθελε ο κολλητός του. Αυτό σήμερα ήταν επίδειξη ισχύος ξεκάθαρα.Ι. Σωκράτη είσαι ελαχιστος ως ανθρωπος τελικά. Κριμα
11/01 - 21:34
Παλικαρίσιο διπλό η ΑΕΚ
Stratonian75 - 25/01 - 01:36
---Δυστυχώς όσοι μιλάτε και ρίχνετε δηλητήριο δεν έχετε ιδέα από ποδόσφαιρο, απλά θέλετε να βγάλετε και πάλι τα προσωπικά σας κόμπλεξ. Σήμερα είδαμε μια ομάδα που για 40 λεπτά έπαιζε με παίκτη λιγότερο και δεν κινδύνευσε στιγμή, δείχνοντας μεγάλο πάθος και οργάνωση. Ο Νέλσον που θέλετε να φύγει τους παίζει μόνος του, ο Μάρκο που μας σκότωσε τον πατέρα κρατάει 2 παίκτες πάνω του συνεχώς ισοφαρίζοντας την έλλειψη ενός παίκτη μας. Ο Μπακάκης που τον αντιμετώπιζετε σαν εχθρό, έκανε το πιο καλό, παθιασμένο ματς της χρονιάς ως τώρα προσπαθώντας να βρίσκεται παντού ακόμα και όταν δεν μπορούσε. Ο Λόπεζ που θεωρούμε κακό παίκτη, έβαζε κεφάλι, πόδι, χέρι στην φωτιά χωρίς λεπτό προθέρμανσης. Και πάνω από όλα ο ΑΕΚΤΖΗΣ Μανόλο Χιμένεθ, ο πιο πετυχημένος προπονητής μας (είτε θέλετε κάποιοι είτε όχι) τα τελευταία 25 χρόνια, έχει κάνει κοουτσάρισμα για σεμινάριο μετά την κόκκινη, πιέζοντας την Λαμία ψηλά και κάνοντας καταπληκτικές αλλαγές καταφέρνωντας να σβήσει το ματς και να πάρει άνετα το τρίποντο με 10 παίκτες. Όσοι περιμένετε γκέλες για να βγάζετε χολή ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! Η ΑΕΚ όπως δεκάδες μεγάλες ομάδες περνάει κρίση και θέλει δίπλα τους οπαδούς και όχι απέναντι. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! Και αν με χτύπησε το αγιάζι, το σακάκι μου κι αν στάζει, ΑΕΚΑΡΑ δεν με νοιάζει μιας και είμαστε μαζί!!!!!
25/01 - 22:05
Οριστικό ναυάγιο με Λιβάγια
John3299 - 26/01 - 03:38
---NO PROBLEM!!!!!!Εγώ γιατί είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έχει πρόταση από τον Γαύρο?Το κόμπλεξ τους είναι τόσο μεγάλο που μέχρι και τον Μπακακη θα πάρουν άμα φύγει από εμάς.Αντε πάμε τώρα να χτίσουμε γύρω από τον GARCIA με αναλογου επιπέδου παίχτες.