190 ΣΧΟΛΙΑ

Νίκη-χρυσάφι στα Γιάννενα η ΑΕΚ!

Με σκόρερ πάλι τον Καρίμ Ανσαριφάρντ, από πέναλτι που κέρδισε ο Χνιντ, καθάρισε την πολύ καλή ομάδα του ΠΑΣ με 0-1 – Μεγάλες ευκαιρίες να πάρει το ματς πιο εύκολα είχε η Ένωση, όμως θα μπορούσε (και) να ισοφαριστεί από την αδυναμία να καθαρίσει κάποιες εύκολες σέντρες

SUPER LEAGUE – 6η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ – ΑΕΚ 0-1

ΓΗΠΕΔΟ: Ζωσιμάδες

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Αρ. Διαμαντόπουλος (Αρκαδίας)

Διπλό-χρυσάφι στους Ζωσιμάδες με υπογραφή Καρίμ Ανσαριφάρντ για την ΑΕΚ! Η οποία, έχασε ένα… τσουβάλι ευκαιρίες έχοντας εξαιρετική εικόνα στο δημιουργικό κομμάτι και εν τέλει, πήρε τη νίκη απέναντι στον πολύ ανταγωνιστικό ΠΑΣ Γιάννινα με 0-1, χάρη στο γκολ-πέναλτι του Ιρανού σέντερ φορ. Οι ποδοσφαιριστές του Μάσιμο Καρέρα, έβγαλαν απόψε στο χορτάρι των Ζωσιμάδων και την απαραίτητη ηρεμία που απαιτούνταν και την ποιότητα που διαθέτουν, με αποτέλεσμα να φτιάξουν μπαράζ ευκαιριών, όπου αν υπήρχε λίγο πιο καθαρή σκέψη στην τελική εκτέλεση, τα πράγματα θα είχαν απλοποιηθεί από νωρίς, καθώς η ομάδα θα μπορούσε να φτάσει σε ένα σκορ ασφαλείας ακόμα και από το πρώτο μέρος. Στο οποίο, με τη συμπλήρωση του πρώτου τετάρτου, η ΑΕΚ ανοίγει το σκορ με το εύστοχο πέναλτι του Καρίμ το οποίο έρχεται μετά από υπόδειξη του VAR ορθά, αφού ο Χουτεσιώτης με… καρατιά γκρεμίζει αντικανονικά τον Χνιντ, ενώ το VAR λειτούργησε εξαιρετικά και σε άλλες δύο περιπτώσεις, όπου ακυρώθηκαν δύογκολ οφ-σάιντ του αντιπάλου πολύ σωστά, αφού η κιτρινόμαυρη άμυνα τραβήχτηκε έξυπνα. Συνολικά, ήταν ένα ματς που η ΑΕΚ επέβαλε τον ρυθμό της και τους κανόνες της, είχε σε εξαιρετική μέρα τους δύο της χαφ Σάκχοφ-Κρίστιτσιτς όπου από εκεί ξεκίναγε όλη η ηρεμία που προείπαμε, ενώ από εκεί και πέρα ξεχώρισε και ο Λόπες που μοίρασε δύο έτοιμα γκολ σε Μαχαίρα-Καρίμ. Φυσικά, στους διακριθέντες και ο Ανσαριφάρντ που καθορίζει και εν τέλει, το ματς για την ΑΕΚ.

Με 4-2-3-1 ξεκίνησε η ΑΕΚ στους Ζωσιμάδες, τους Χνιντ-Νέντε στα στόπερ, τους Σάκχοφ-Κρίστιτσιτς στον άξονα, τους Τάνκοβιτς-Μαχαίρα στις πλευρές, τον Μάνταλο δεκάρι και τον Καρίμ στην κορυφή. Ήταν ένα πρώτο μέρος, όπου οι ποδοσφαιριστές του Μάσιμο Καρέρα έβγαλαν μεγάλη ηρεμία στο παιχνίδι τους με σημεία αναφοράς τους Σάκχοφ-Κρίστιτσιτς, έβγαλαν δημιουργία και παιχνίδι από τα άκρα και έφτιαξαν αρκετές ευκαιρίες, παίρνοντας εν τέλει το προβάδισμα με το πέναλτι του Ανσαριφάρντ. Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως, όπου ο αντίπαλος απείλησε πρώτος ουσιαστικά, με μια φάση διαρκείας και μια προσπάθεια του Καρτάλη. Από εκεί και πέρα η ΑΕΚ πάτησε γκάζι, κυκλοφόρησε τη μπάλα, αναπτύχθηκε ορθολογικά και άγγιξε το 0-1 στο δέκατο λεπτό. Όταν ο Τάνκοβιτς όμορφα ανέβασε από αριστερά τον Λόπες, αυτός πλαγιοκόπησε, γύρισε σωστά αλλά ο Μαχαίρας σχεδόν σε κενή εστία με εξουδετερωμένο τον Χουτεσιώτη πλάσαρε στα πόδια του Πίρσμαν. Η κιτρινόμαυρη υπεροχή πάντως δεν άργησε να αποφέρει καρπούς αφού στο 13’ υπήρξε νέα χαμένη ευκαιρία αυτή την φορά με την κεφαλιά άουτ του Χνιντ από εκτέλεση κόρνερ του Μάνταλου, που σωστά μέσω VAR εξελίχθηκε σε πέναλτι υπέρ της ΑΕΚ, καθώς ο γκολκίπερ του ΠΑΣ στην έξοδο του γκρεμίζει με… καρατιά τον στόπερ της Ένωσης. Από τα 11 βήματα, ο Ανσαριφάρντ που ανέλαβε την εκτέλεση, ήταν εύστοχος και έκανε το 0-1. Η κιτρινόμαυρη πίεση παράμεινε, και η ΑΕΚ έδειχνε να ελέγχει απόλυτα το παιχνίδι με μεγάλη ηρεμία στο παιχνίδι της, δημιουργώντας ευκαιρία τόσο στο 22’ με επικίνδυνο γύρισμα του Μάνταλου όσο και στο 24’ με ξαφνικό σουτ – οβίδα του Μαχαίρα που έβγαλε ο Χουτεσιώτης στη γωνιά του. Ο ΠΑΣ επιχείρησε σε αυτό το σημείο να εκμεταλλευτεί κάποια μικρά κενά που άφησε η ΑΕΚ μεσοαμυντικά, απείλησε με ένα σουτ του Λεο στο 25’ όπου ο Τσιντώτας καθάρισε αλλά συνολικά οι παίκτες του Καρέρα ήλεγχαν την κατάσταση με την κατοχή στο 58%. Οι γηπεδούχοι στο 34’ έστειλαν την μπάλα στα δίχτυα με κεφαλιά του Παμλίδη που ήταν ξεχασμένος στο δεύτερο δοκάρι αλλά ορθά μέσω VAR το γκολ ακυρώθηκε ως οφ-σάιντ, ενώ πέντε λεπτά αργότερα η ΑΕΚ χάνει μοναδική ευκαιρία για δεύτερο γκολ, πάλι με εξαιρετική ανάπτυξη από αριστερά, ανέβασμα του Λόπες και ιδανικό γύρισμα αλλά ο Καρίμ με το κεφάλι σε άδεια εστία αστόχησε για λίγο. Στις καθυστερήσεις ο Ανσαριφάρντ θα απειλήσει και πάλι με ένα αριστερό σουτ, αλλά στη συγκεκριμένη φάση ήταν μαγικός ο τρόπος που ο Τάνκοβιτς έβγαλε σε θέση βολής τον συμπαίκτη του. Το δεύτερο ημίχρονο ξεκινά χωρίς αλλαγές για την ΑΕΚ, η οποία όμως φαίνεται πως μπαίνει έχοντας έλλειψη συγκέντρωσης και έντασης στο παιχνίδι της. Είναι χαρακτηριστικό πως ο ΠΑΣ έχει δοκάρι στο 49’ με κεφαλιά του Εραμούσπε όπου η μπάλα επιστρέφει στα χέρια του Τσιντώτα, ενώ δύο λεπτά μετά, υπάρχουν και πάλι λάθος μαρκαρίσματα, ο Ελευθεριάδης σκοράρει αλλά ευτυχώς το κάνει όντας εκτεθειμένος και το γκολ ακυρώνεται σωστά ως οφ σάιντ μέσω VAR. Στο 56’ ο Μάσιμο Καρέρα προχωρά στην πρώτη του κίνηση βγάζοντας τον Τάνκοβιτς και βάζοντας τον Λιβάγια, ο οποίος Λιβάγια στο 60’ με μαγική μπαλιά πάρε-βάλε βγάζει τον Σάκχοφ σε θέση βολής αλλά ο Ουκρανός δεν πλασάρει καλά. Ακολουθεί ένα διάστημα από εκεί και πέρα όπου η ΑΕΚ ελέγχει την κατάσταση, ρίχνει τον ρυθμό και έχει ψηλά τον αντίπαλο χωρίς να κινδυνεύει. Στο 70’ ο Καρέρα προχωρά σε άλλες δύο κινήσεις, βγάζοντας Καρίμ-Μαχαίρα και βάζοντας Ολιβέιρα-Ινσούα, με τον δεύτερο να πηγαίνει βεβαίως αριστερό μπακ, τον Λόπες να προωθείται αριστερό εξτρέμ και τον Λιβάγια να πηγαίνει δεξιά. Ένα λεπτό μετά, η ΑΕΚ αγγίζει το δεύτερο γκολ όταν σε φάουλ του Μάνταλου ο Λιβάγια πετάγεται στην καρδιά της αντίπαλης περιοχής αλλά με το κεφάλι στέλνει τη μπάλα στην αγκαλιά του Χουτεσιώτη, ενώ και στο 75’ έχουμε παρόμοια συνεργασία αλλά ο Μάρκο δεν προλαβαίνει να τσιμπήσει τη μπάλα. Μπαίνοντας στο τελευταίο 20λεπτο, το ματς αποκτά μια άγρια ομορφιά με τον ΠΑΣ να τα παίζει όλα για όλα, με την ΑΕΚ να βρίσκει χώρους όπως στο 78’ όπου ο Σάκχοφ έκανε υπέροχη κίνηση, έβγαλε τον Ολιβέιρα ολομόναχο σε θέση βολής αλλά ο Πορτογάλος πλάσαρε άουτ σε ένα ανεπανάληπτο τετ α τετ. Η Ένωση έπαιξε έξυπνα στα τελευταία λεπτά και κράτησε σχετικά άνετα και τον αντίπαλο μακριά από τα καρέ της και τη νίκη στους Ζωσιμάδες.

ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ: Χουτεσιώτης, Σάλιακας, Πίρσμαν, Κάργας, Εραμούσπε, Κάστρο, Σιόντης (61’ Νάουμετς), Καρτάλης (65’ Ντομίνγκεθ), Ελευθεριάδης (86’ Λώλης), Λεό, Παμλίδης.

ΑΕΚ: Τσιντώτας, Παουλίνιο, Νεντελτσιάρου, Χνιντ, Λόπες, Κρίστιτσιτς, Σάκχοφ, Μαχαίρας (70’ Ινσούα), Μάνταλος, Τάνκοβιτς (56’ Λιβάγια), Ανσαριφάρντ (70’ Ολιβέιρα).

ΤΟ LIVE ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ


Η Novileague ήρθε με 500,000€ και καθημερινά δώρα! (21+)
*ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
dragan21 - 26/10/2020 18:26

Όταν κλασσικές ευκαιρίες δεν τις κάνεις γκολ , έχεις την ψυχή στο στόμα μέχρι να σφυρίξει ο διαιτητής ...μπαίνει η μπάλα στο πλεκτό ??? Δεν έχεις μουρμούρες ...το καλό/κακό είναι ότι ευκαιρίες κάνεις ...γκολ δεν βάζεις όμως ...ας ελπίσουμε ότι οι επιθετικοί μας θα κάνουν τις κλασσικές φάσεις γκολ στην πορεία ,αλλιώς ....

R21_AEK - 26/10/2020 11:34

Ο Χνινιτ απορω που τοσο καιρο δεν ξεκιναει βασικος ο τυπος ειναι κτηνος στο ψηλο παιχνιδι καλος πεφτει πανω στην μπαλα δεν κωλωνει μεχρι στιγμης δειχνει καλα δειγματα ας κινηθουν για επιστροφη Βρανιες οι δυο τους θα εκαναν ενα πολυ καλο διδυμο ο Ρουμανος δεν κανει για βασικος για αλλαγη ειναι μια καλη λυση.Η ομαδα πρεπει οπωσδηποτε να κινηθει και για δυο ακραιους μπακ αριστερα και δεξια 11αδατους δεν παει αλλο αυτη η κατασταση.

geo1972thassos - 26/10/2020 16:22

Χθες έφαγες 2 γκολ κεφαλιές μέσα από την μικρή περιοχή .που το βλέπεις το καλός στο ψηλό παιχνίδι . Έχουν όλοι θέμα τοποθέτησης στην περιοχή από την περίοδο Δελλα έχουμε να δούμε είτε στην δική μας είτε στην άλλη μπας και κάνουμε κανα γκολ από κορνερ

monaxa_enwsi - 26/10/2020 13:03

Συγχαρητήρια για την νίκη ΑΕΚΑΡΑ. Μπορούμε πολυ καλύτερα. Γεμάτο ροστερ με πολλές απουσίες όμως. Υστερούμε στα ακραία μπακ, πολύ όμως.


Άλλο θελω να πω, το ΤΕΡΆΣΤΙΑ ΝΊΚΗ είναι τουλάχιστον άστοχος τίτλος και αν αυτός ο τιτλος επιλέχθηκε μεταξύ άλλων τι να πω για την ΩΡΑ?... Συνέχεια

Σημαντική νίκη? Ναι.

Νίκη Ψυχολογίας? Ναι.

Τονωτική νίκη? Ναι.


ΤΕΡΆΣΤΙΑ νίκη μες ΠΑΣ κάτι πάει ΠΟΛΎ ΛΑΘΟΣ.


Δηλαδή οταν νικήσουμε τον Gay-ro ή την Λεστερ τι θα είναι?


Κερδίσαμε τον ΠΑΣ με την ψυχή στο στόμα... Αλλο ΠΑΣ και άλλο ΑΕΚΑΡΑ.


Σημαντική νίκη για την συνέχεια, δεδομένων των συνθηκών των 3 τελευταίων ματς. Αυτό

AntonDobos21 - 26/10/2020 10:43

Στην ΑΕΚ ταιριαζουν περισσοτερο παιχτες χαμηλου προφιλ στυλ Καριμ που κανουν τη δουλεια τους , παρα πριμαντονες στυλ Λιβαγια Ολιβειρα. Ακομα και ο Πονσε που ειναι επιθετικαρα ειχε χαμηλο προφιλ

Porfi - 26/10/2020 10:34

Η φετινή χρονιά είναι δύσκολη για όλες τις ομάδες πόσο μάλλον για την ΑΕΚ που έχει παίκτες που πρέπει να δέσουν μεταξύ τους. Ας αφήσουμε λοιπόν τους αφορισμούς και ας στηρίξουμε την ομάδα και τον προπονητή. Η ομάδα δεν έχει κάνει προετοιμασία, δεν έχει παίξει φιλικά παιχνίδια, επί της ουσίας γίνεται μονταρισμα στα επίσημα παιχνίδια και μάλιστα με ένα κάρο τραυματισμούς. Έχω θυμώσει και εγώ πολλές φορές με την εικόνα της ομάδας αλλά ρε παιδιά ορισμένοι πραγματικά πιστεύω... Συνέχεια ότι εχθές παρακαλουσατε να μετρήσουν τα γκολ του ΠΑΣ για να μπείτε εδώ μέσα να κραξετε.

alex_21 - 26/10/2020 10:03

Με 2 μπακ η ομάδα η ομάδα θα έχει την δυνατότητα για ωραία πράγματα. Ινσουα και Παουλινιο είναι για πωλητήριο ( και ας ήρθε τώρα ο πρώτος). Δεν βγαίνει η χρονιά με αυτά τα μπακ

Goldberg - 26/10/2020 10:01

Το ματς με τη λέστερ θα είναι πολύ δύσκολο,με τις απουσίες που έχουμε στα χαφ και με την πίεση που θα ασκήσουν οι άγγλοι στην άμυνα μας θα είναι τρομερά δύσκολο να πάρουμε κάποιο αποτέλεσμα,ήδη ο σάκχοφ και ο κρίστιτσιτς είναι σκασμένοι φάνηκε και χθές αυτό,άλλωστε είναι 8άρια τα παιδία.


Δέν είναι η κανονική ΑΕΚ αυτό που βλέπουμε πάντως,το κέντρο μας πληγώνει άλλωστε όλο το σύγχρονο... Συνέχεια ποδόσφαιρο ξεκινάει απο τα ποιοτικά 6-8αρία που έχει η εκάστοτε ομάδα.


Θεωρώ ότι πρέιπει να παίξουμε την πέμπτη με 3 χάφ στο κέντρο και τον μάνταλο σε ελέυθερο ρόλο.

Konstantinos_1924 - 26/10/2020 10:00

Καλημέρα, σε όλους. Χθες, έγινε το αυτονόητο και η ομάδα, πήρε την νίκη μέσα σε μία δύσκολη έδρα. Διότι ότι και να λέμε, ο ΠΑΣ είναι μία επαρχιακή ομάδα, που όταν παίζει τις ομάδες στα ίσα - δεν εννοώ επιθετικά, αλλά όταν δεν είναι παράρτημα του Ολυμπιακού ή του ΠΑΟΚ, ώστε εκεί να χάνει με κάτω τα χέρια -, είναι πάρα πολύ δυνατή και φαίνεται φέτος και με τον Ολυμπιακό, που δεν κατάφερε να νικήσει εκεί μέσα, αλλά και με τον Άρη, στην Θεσσαλονίκη. Χάρηκα, που δεν κλείστηκαν πίσω απ' την... Συνέχεια αρχή και μας κοίταξαν στα μάτια και ειδικά το πρώτο ημίχρονο, ήταν πάρα πολύ παραγωγικό και για τις 2 ομάδες.


Για να μην μακρηγορήσω, θα πω λίγα πράγματα. Αρχικά, θα πω ότι επειδή τον «θάψατε» όσο δεν πάει τον Λόπες και εγώ, είμαι εδώ και πάρα πολύ καιρό αντίθετος με όλους σας, θα πω ότι αριστερά νιώθω μία ασφάλεια με Λόπες και Ινσούα. Παιχνίδια με ομάδες όπως ΠΑΣ, Αστέρας κτλ είναι «λουκούμι» για τον Λόπες, ενώ ματς που χρειάζεσαι πιο αμυντική προσέγγιση είναι του Ινσούα. Δεξιά αν και έκανε καλό ματς, ο Παουλίνιο, δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη, όπως ούτε και ο Βασιλαντωνόπουλος. Εκεί θα ήθελα, μεταγραφή και αναπληρωματικό Μπακάκη. Στην άμυνα χάρηκα, που είδαμε το δίδυμο Χνιντ - Νεντε, που πιστεύω, και θέλω, να καθιερωθεί.


Στα χαφ, μου αρέσει πάρα πολύ ο Σάκχοφ, δηλαδή δεν έχω δει ακόμα κακό ματς, απ' όταν ήρθε. Ο Κρίστιτσιτς, που ήθελα πέρσι τον Γενάρη, να φύγει, θέλω να μείνει και είναι ΒΑΣΙΚΟΣ. Πραγματικά, αυτός ο παίχτης, μπορεί να μην είναι γρήγορος, αλλά είναι πάρα πολύ καλό χαφ, με καλές δημιουργικές αρετές. Ο Μάνταλος, αν και τον κράζω επί χρόνια, τελευταία έχει κερδίσει τον σεβασμό μου. Ειδικά, μπροστά σε κάτι Λιβάγια και Ολιβέιρα, που δείχνουν ασέβεια, αν και δεν τον θεωρώ ηγέτη τον Μάνταλο, τον σέβομαι, γιατί τουλάχιστον θα δώσει ότι μπορεί. Κι ας μην είναι αρκετό, προσπαθεί.


Για τον Τάνκοβιτς, δεν χρειάζεται να πω πολλά. Απλά ονειρεύομαι, την επιστροφή Γκαρσία και τον Τάνκοβιτς αριστερά και Γκαρσία δεξιά. Τίποτα άλλο. Ο Μαχαίρας, πολύ καλός και θέλω να τον δω και άλλες φορές. Βέβαια χθες, πήρε και κάποιες φάσεις πάνω του, που δεν έπρεπε, αλλά τουλάχιστον δείχνει ότι έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του. Τέλος, ο Καρίμ, που τον κράζατε και λέγατε «Μα πως γίνετε να φοράει αυτός το 11». Ορίστε. Πλέον, όλοι τον αποθεώνετε και λέτε να ξεκινάει. Υπήρχαμε και εμείς της μειοψηφίας (κλασικά), που λέγαμε για κάποιον λόγο βγήκε και πρώτος σκόρερ στον Ολυμπιακό, ακόμα και σαν δεύτερος.


Θύμισε, πολύ απ' το ξεκίνημα του κόουτς, στην ομάδα, πέρσι. Πάντως, όπως λέγατε ότι με ΠΑΟΚ, ήμασταν για 3 γκολ, έτσι να πούμε ότι και χθες, το ματς ήταν για 0-3 από ημίχρονο. Γι' αυτό, χαμηλώστε λίγο την γκρίνια σας. Αμέσως, πέσατε να φάτε τον προπονητή. Πάλι καλά, που δεν αποφασίζετε εσείς, διότι έτσι δεν θα είχαμε πλέον προπονητή, αλλά θα είχαμε Λιβάγια και Ολιβέιρα, με λευκές επιταγές στην ομάδα.

cvk1980 - 26/10/2020 09:50

Μια νίκη που κρύβει αδυναμίες που αν δεν διορθωθούν άμεσα, πρίν τα Χριστούγεννα θα έχουμε χαιρετήσει το πρωτάθλημα, σίγουρα δεν είναι εικόνα για την ΑΕΚ το τελευταίο δεκάλεπτο όσο καλή ομάδα και αν είναι ο Πάς , ο Μάνταλος στην θέση του είναι πολύ καλός αλλα δεν είναι κόρνερ αυτά που εκτελεί για την ποιοτητά του!

guerilla_urbana - 26/10/2020 09:48

Η ομάδα έχει δυναμική να βγάλει ωραία πράγματα. Έναν καλό προπονητή χρειάζεται που να κατανοεί το μέγεθός της.

EpsilonKappa77 - 26/10/2020 09:39

Η νίκη στα Γιάννενα θυμίζει έντονα το πρώτο παιχνίδι Καρέρα στην ΑΕΚ.

Τότε η ΑΕΚ είχε παίξει στη Ξάνθη και είχε νικήσει 0-1.

Μετά από εκείνο τον αγώνα,άρχισε σιγά-σιγά η βελτίωση της ΑΕΚ και θα κορυφωνόταν αν δεν μεσολαβούσε ο κορονοϊός τέλη Φεβρουαρίου-αρχές Μαρτίου.

Μακάρι αυτό το ματς να είναι η έναρξη ανόδου της ομάδας.... Συνέχεια
Τέλος,η ομάδα,τότε,δεν ήταν του Καρέρα.Ήταν του Καρντόσο (έγινε η μεγάλη ζημιά ) και μετά ήρθε ο Κωστένογλου.

Τώρα,επειδή η ομάδα είναι σχεδιασμένη από τον Καρέρα,η βελτίωση λογικά θα έρθει ταχύτατα.

Η νίκη χθες ήταν ΧΡΥΣΑΦΙ.

alex21poli_dimitris - 26/10/2020 09:34

Εγώ θέλω να μάθω που είναι αυτοί οι κυριοι που όταν έγραψα πέρυσι "ο Ολιβέιρα δεν μου αρέσει" Σε ένα κακό του παιχνιδι που όμως σκόραρε, πηρα70 dislike. Και τώρα βλέπω μια απαξίωση στο προσωπο του από τους περισσοτερους εδώ μέσα. Έτσι είναι ο Έλληνας οπαδός τον Απρίλιο ήταν ο καλυτερος επιθετικός και τώρα ο χειρότερος. Τότε είχε κοντρολ,τελειώματα, ήταν γρηγορος, ομαδικός, έξυπνος και τώρα είναι τα αντίθετα. Ε λοιπόν αυτό ΔΕΝ υφίσταται! Αλλά το χειροτερο ειναι οτι όσες φορές κ να κάνετε μια... Συνέχεια τέτοια λάθος αξιολογηση δεν μαθαίνετε από το λαθος. Γιατί δεν ξέρετε να κρίνετε, βασικά δεν ξέρετε να 'βλεπετε' μπαλα

Bookalexis - 26/10/2020 08:10

Εγώ λέω ότι με ένα δεξί Μπακ καλο πίσω με πνευμόνι και μια ψυλοκαλη σέντρα και ένα παιχταρα στο κέντρο τον Δεκέμβρη θα το πάρει το πρωτάθλημα!και αν καταφέρει τον καλύτερο παίχτη του πρωταθλήματος να του πάρει τα καλά του (λιβαγια) θα το πάρει και με διαφορά!

panagiotis2118 - 26/10/2020 06:40

Στις δύσκολες έδρες που η ΑΕΚ συχνά στραβοπατει τα τελευταία χρόνια το σημαντικό είναι η νίκη με κάθε τρόπο.

Αργά η γρήγορα η ομάδα ( και δε φταίει ούτε ο καρρερα ούτε η διοίκηση ) λόγω της ανύπαρκτης ξεκούρασης θα πρέπει να διαλέξει πρωτάθλημα η Ευρώπη αν θέλει να κάνει το κάτι παραπάνω φέτος

Van Propersie - 25/10/2020 23:53

Μέχρι να επιστρέψουν οι χαφ απ' τους τραυματισμούς, αυτήν την εικόνα θα βλέπουμε από την ομάδα. Είναι τόσο απλό. Κρίστιτσιτς και Σάκχοφ είναι 8ρια, καθαρόαιμοι κεντρικοί χαφ που κάνεις εκ των δύο δεν έχει τα χαρακτηριστικά της σκούπας ή του χαφ με το ανελέητο πρέσινγκ (στοιχεία που έχουν οι 3 τραυματίες). Μέχρι στιγμής υπερβάλλουν εαυτόν και οι δυο τους, βγάζοντας συνεχόμενα παιχνίδια κι έχοντας ρόλους εντός γηπέδου που δεν ταιριάζουν στα αγωνιστικά τους χαρακτηριστικά. Μετά το 60'... Συνέχεια παρέδωσαν και σήμερα πνεύμα, παρότι δε σταμάτησαν να μάχονται μέχρι τη λήξη του αγώνα, κι όπως ήταν φυσιολογικό μια ομάδα δουλεμένη από πέρσι, όπως είναι ο ΠΑΣ, το εκμεταλλεύτηκε. Τους αξίζει η αναγνώριση και η κατανόηση για το πόσο δύσκολο έργο έχουν κληθεί να αποπερατώσουν.


Με την επιστροφή των χαφ και το πολυπόθητο rotation, η ομάδα θ' αρχίσει να στρώνει, δεχόμενη λιγότερη πίεση απ' ότι τώρα καθώς θα έχει επέλθει ισορροπία στον άξονα και τα πόδια των ποδοσφαιριστών λόγω προετοιμασίας θ' αρχίσουν να λύνονται.


Αυτό που προβληματίζει άπειρα, είναι τα ακραία μπακ. Ο Λόπεζ είχε τρία ανεβάσματα στο 1ο ημίχρονο και η ομάδα είχε δύο κλασικές ευκαιρίες για γκολ. Όσο ο Τάνκοβιτς ήταν εντός κλίματος αγώνα έδειξε ποια θα πρέπει να είναι η συνεργασία ενός μπακ με το εξτρέμ του και πόσο εύκολο γίνεται να διασπάσεις τέτοιες άμυνες. Πέραν των αναλαμπών του Λόπεζ και του οκ Βασιλαντωνόπουλου, κανένα από τα υπόλοιπα μπακ δεν μπορούν να βοηθήσουν επιθετικά (Ινσούα αχαρακτήριστος, χειρότερος κι απ' το Βινίσιους όσο έχει παίξει). Εκεί πρέπει οπωσδήποτε να δοθεί προτεραιότητα το Γενάρη ή ν' αναζητηθεί λύση εκ των έσω (να μπουν στο rotation οι Ραντόνια - Μιτάι). Τα μπακ μας είναι η αχίλλειος πτέρνα της ομάδας, end of story.


Τέλος, ο Ολιβέιρα είναι εντελώς ντεφορμέ. Και πέρσι στην αρχή της χρονιάς έτσι ακριβώς ξεκίνησε (εκτός του αγώνα στην Τουρκία). Η κάψα του να ξεμπουκώσει, χαλούσε και πέρσι επιθέσεις και το ίδιο κάνει και φέτος. Όταν βρήκε ένα ρυθμό και τα τελειωματά του ήταν καλύτερα και πρόσφερε και σε άλλους τομείς, αποββάλοντας αυτό το μπλαζέ υφάκι του "δε σου δίνω ούτε τον πυρετό μου" που δείχνει και τώρα. Είναι καθαρά ψυχολογικό το θέμα του. Ευτυχώς η ΑΕΚ φέτος έχει τον Καρίμ, ενώ πέρσι πίσω από τον Πορτογάλο στον 1ο γύρο δεν υπήρχε κανείς. Ο Λιβάγια από την άλλη, είναι ένα άλλο θύμα του "ποιος εχει σειρά να φάει το κράξιμο". Και πέρσι από τη στιγμή που γύρισε στα άκρα, αυτήν την εικόνα είχε. Πάσες πάρε - βάλε έβγαζε και τότε, το ίδιο κάνει και τώρα. Ως 2ος επιθετικός που βγαίνει από τα πλάγια έπαιζε και πέρσι, έτσι παίζει και τώρα. Η διαφορά είναι πως πέρσι είχε τον Ολιβέιρα να απασχολεί 2 και 3 αμυντικούς δίνοντας του χώρο να κινηθεί, ενώ η ομάδα είχε ήδη ρολάρει κι έπαιζε με μεγαλύτερη ένταση και πιο ψηλά στο γήπεδο. Ο Μάρκο είχε να κάνει λιγότερα μέτρα, είχε βοήθειες (ανεβάσματα Λόπεζ, συνεργασίες με Μάνταλο - Κρίστιτσιτς, φορμαρισμένο Νέλσον και το Σέρχιο που συννενοείται με κλειστά τα μάτια) και η ομάδα αξιοποιούσε στο μέτρο του δυνατού (καθώς έπαιζε σε λάθος θέση) την ποιότητά του.

Φέτος τι απ' αυτά ισχύει; Η ομάδα έχει ρολάρει; Ακόμα τα πόδια τους (και του ίδιου) είναι βαριά. Παίζει η ομάδα ψηλά; Όχι, γιατί λόγω της φυσικής κατάστασης η ομάδα δεν έχει ένταση να πιέσει ψηλά ακόμα, είναι στη φάση μονταρίσματος, ενώ έχει να διαχειριστεί το πρόγραμμα και τις απουσίες της. Ο Λιβάγια συνήθως βρίσκεται να μαρκάρει πίσω από το κέντρο, ενώ όταν έχει την μπάλα στην κατοχή του, δεν υπάρχει η παραμικρή κίνηση συμπαίκτη του για να του περάσει την μπάλα. Παίζει 30 με 40 μέτρα μακριά από την περιοχή. Ποια ακριβώς είναι η απαίτηση σας; Να τρέξει σαν άνεμος με την μπάλα πίσω από το κέντρο και να σκοράρει; Να κάνει τι ακριβώς; Αυτά που γράφονται είναι ποδοσφαιρικά, ανάλογης βαρύτητας, με το εάν ο Πογέτ έβαζε φορ τον Πλατέλλα ή τον Μπουονανότε και γω τους έκραζα γιατί ήταν εξαφανισμένοι και δεν έπαιρναν τις κεφαλιές από τις σέντρες του Γκάλο.

Ο Μάρκο, ακόμα κι από τη θέση του χαμάλη εξτρέμ που αμύνεται διαρκώς, έχει τις στιγμές του (μπαλιά στο 2-1 του Καρίμ, όπου 5 λεπτά νωρίτερα τρέχει και με τάκλιν ανακόπτει μπαλιά μισό γκολ που βγήκε απο αριστερά, με τον Ινσούα να κοιμάται όρθιος), με τα ορκ, ό,τι έκανε επιθετικά η ομάδα ξεκίνησε από τα πόδια του (γκολ, μπαλιά στον Παουλίνιο, η φάση του Αλμπάνη), ενώ στο ματς με την Μπράγκα όπου είχε κάκιστη εικόνα στο τελευταίο δεκάλεπτο, με το που μπήκε πέρασε κάθετη μισό γκολ όπου το έχασε σε κενή εστία ο Ολιβέιρα.


Καταλαβαίνω πως η εικόνα της ομάδας, ο τελικός με τον gay και η μη ανανέωση του συμβολαίου του - μέχρι στιγμής - έχουν παίξει ρόλο σε όλο αυτό το κλίμα, αλλά το πράγμα έχει ξεχειλωθεί με αηδίες ότι φτιάχνει κλίκες, γιάφκες και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Η ΑΕΚ όπως και πριν δύο χρόνια (θυμίζω χ με ΠΑΣ, νίκη με Λαμία με τα χίλια ζόρια, ήττα στην Τρίπολη) ξεκίνησε νωθρά. Τελείωσε τέλη Ιουλίου μετά από 3 μήνες διακοπή και ξεκίνησε προετοιμασία το 1ο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου. Αποφασίστηκε να μη γίνουν εκπτώσεις στη φυσική κατάσταση της ομάδας και να γίνει συντήρηση γιατί η ομάδα, παρότι αυτήν τη στιγμή θα πετούσε (όπως έκανε με Ουζουνίδη), μετά από ένα μήνα δε θα μπορούσε να κερδίσει ούτε την κ19 σε προπονητικό διπλό. Μέχρι να φανεί η δουλειά που έγινε και ν' αρχίσει να βγάζει ένταση και τρεξίματα στο παιχνίδι της, το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να παίρνει τ' αποτελέσματα όπως και να 'χει. Αυτήν τη στιγμή το μόνο που μετράει είναι να χάσει όσο το δυνατόν λιγότερους βαθμούς και να κρατηθεί εντός στόχων μέχρι να ρολάρει και να επιστρέψουν οι τραυματίες της. Ο Καρέρα δεν είναι Ουζουνίδης να θυσιάσει όλη τη χρονιά για να μη φανεί η προπονητική του γύμνια, ούτε Καρντόσο που δεν είχε επαφή με τον πλανήτη Γη. Όπως και ο Ίβιτς δεν είναι Λυμπερόπουλος και είμαι βέβαιος πως και οι περισσότερες επιλογές του θα βγουν και τα κενά που έχει η ομάδα θα τα καλύψει στις επόμενες μεταγραφικές περιόδους.

yellowriver - 26/10/2020 04:33

Σε διαβάζω ανελλιπώς επί σειρά ετών.Βγάζεις άνθρωπο καλλιεργημένο αλλά και γνώστη των ποδοσφαιρικών θεμάτων της ομάδας μας. Με λίγα λόγια: Η ομάδα μας είναι στο σωστό δρόμο από πλευράς εκγύμνασης και θα βγάλει τρεξίματα και ένταση μετά από δύο μήνες.Αρα κακώς παίρνουμε θέση ορισμένοι ότι η ομάδα μας χρειάζεται έναν καλίτερο προπονητή καθόσον ο κ.Καρέρα ότι ήταν να δώσει το έδωσε. Ποιότητα στην προπονητική έχει όμως ο κ.Καρέρα ; Κανείς εχέφρων άνθρωπος δεν τον... Συνέχεια συγκαταλέγει με Ουζουνίδη,Καρντόσο ή

Κωστένογλου.Θα εμπεδώσει όμως στην ομάδα 2-3 συστήματα χρησιμοποιώντας το κατάλληλο υλικό ;;; Απάντηση με το χέρι στην καρδιά σε αυτό το ερώτημα μπορείς να μου δώσεις;;;

George Logic - 26/10/2020 00:16

Συγχαρητήρια για το σχόλιο σου! Φαίνεται ότι ξέρεις μπάλα. Συμφωνω σε ολα. Όαση τέτοια σχόλια μέσα στην έρημο της ισοπεδωτικής κριτικής και της απαξίωσης. Καλό σου βράδυ.

Aek1924addicted - 26/10/2020 00:12

Εξαιρετική ανάλυση ομολογώ. Εγώ μέχρι πρόσφατα υπερασπιζόμουν Μάρκο Ολιβέιρα και Καρέρα, ο αγώνας στην Πορτογαλία με ξενέρωσε απίστευτα. Είναι αλήθεια ότι η κριτική μας είναι πολλές φορές εύκολη και εν βρασμώ ψυχής αλλά αγαπητέ Van Propersie και γνώσεις δείχνεις να έχεις και οι αναφορές σου στο παρελθόν είναι εύστοχες. Συνεπώς like από εμένα, αν και σε κάποια σημεία μάλλον δεν συμφωνώ απολύτως...

Cocco Bill - 25/10/2020 23:46

Η ομάδα είχε τρομερό άγχος, καθώς έρχονταν από 3 σερί αρνητικά αποτελέσματα και το τελευταίο βαριά ήττα. Αυτό φάνηκε στα σίγουρα γκολ που έχασαν οι Ολιβέιρα και Ανσαριφάντ. Ο Διαμαντόπουλος και οι βοηθοί του έκαναν μια πολύ προσεκτικά εχθρική διαιτησία. Αν δεν υπήρχε var δεν θα είχε δοθεί το πέναλτι και θα είχαν μετρήσει τα 2 οφσάιντ. Αλλά τον διαιτητή τον καταλαβαίνεις αλλού τι προθέσεις έχει, σε μια κόντρα που ένας παίκτης τους σταματά τον Σάκχοφ που ήταν έτοιμος να βγάλει ασίστ με... Συνέχεια τρόπο που δίνεις κίτρινη σίγουρα ή και κόκκινη κάρτα, αφού το μαρκάρισμα είναι σκόπιμο και αν έκανε την πάσα ήταν τετ α τετ, το κοράκι δεν δίνει ούτε κίτρινη, γιατί νομίζω ότι ο παίκτης τους είχε ήδη κίτρινη και θα έμεναν με 10. Αντίθετα σε μας έδινε με το παραμικρό κίτρινες. Για την ομάδα τώρα, φαντάζομαι ότι κλεινόμαστε τόσο πολύ γιατί παίζουμε με 2 αμυντικά χαφ σκασμένα, αφού παίζουν ασταμάτητα και κάποια στιγμή δεν έχουν δυνάμεις να ανεβοκατεβαίνουν. Στα δυο γκολ που ακυρώθηκαν από το var, η άμυνα ήταν παιδική χαρά και υποτίθεται πήραμε 2 παίκτες που είναι καλοί στην αεροπορία. Τι να πω με Λέστερ το μόνο που μπορούμε είναι να αποφύγουμε βαριά ήττα, δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο, αφού δεν θα υπάρξει ένας έστω να μπει στα χαφ να βρει τρεξίματα η ομάδα. Τέλος ο τσαμπουκάς στον Λιβάγια έπιασε, ο Κροάτης είναι πολύ συνεπής και αμυντικά, ο Μαχαίρας αν δεν μπορεί να το βάλει σε άδεια εστία, δεν θα μπορέσει να σταθεί στην ΑΕΚ. Ο Παουλίνιο έκανε μια πολύ καλή επιθετικά παρουσία, κρίμα που δεν είναι διαθέσιμος την Πέμπτη. Ο Ολιβέιρα προσπάθησε, έχει γκίνια, συμβαίνει αυτό στους σέντερ φορ, ειδικά αν αγχωθούν με το γκολ, γιατί είναι στην τελευταία τους σεζόν και ψάχνουν ένα καλό συμβόλαιο. Ο Τάνκοβιτς έχει κάποια καλά στοιχεία, παίκτης που θα κάνει την διαφορά, όπως πχ ο Λιβάι, δεν είναι σε καμιά περίπτωση. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται διαρκώς αυτός αλλαγή, την στιγμή που έχει τα περισσότερα ματς στα πόδια του, από όλους, εκτός αν το ήθελε φρέσκο για την Πέμπτη, που το ταμπούρι και οι αντεπιθέσεις θα πάνε σύννεφο. Πάντως περισσότερο είναι 2ος επιθετικός, παρά εξτρέμ.

evo21 - 26/10/2020 02:34

Φιλε επιασες ακριβως το νοημα με το κοράκι, δε δινει κίτρινη σε ασιστ για τετ α τετ και έχασες τα παντα απο τον παιχταρα Μαχαιρα, αδεια εστια; εισαι σίγουρος;;

21AEK06 - 25/10/2020 23:23

Θελω να πω καποια πραγματα που με εκαναν να χαρω ως φιλαθλος αλλα και ως οπαδος της ΑΕΚ σημερα χωρις να θελω να αναφερω τακτικες και προσωπα (οσο αναφορα το ποιος πρέπει να παιζει κλπ). 1ον χαρηκα με την ψυχη μου μια τοσο καλα δουλεμενη ομαδα που ειχε ο ΠΑΣ και κοντραρε στα ισια μια ομαδα ποιοτικοτερη και με βαρυτερη φανελα. Αυτο ειναι εργο προπονητή ΚΥΡΙΩΣ και μπραβο στον κυριο Γιαννικη.... Συνέχεια
2ον ειδα για 70 λεπτα μια επιθετικη ΑΕΚ. Εστω και με ελλειψεις. Προσπαθησε εκανε ευκαιριες πολλες, κλασικές ,σταθηκε και τυχερη βεβαια που ηταν εκτεθημενοι οι σκορερ του ΠΑΣ. Μια δυσκολη νικη σε μια δυσκολη εδρα ειναι παντα καλη και ας σου βγει και το λαδι που λεμε.

3ον η ομαδα ΠΡΕΠΕΙ να δωσει τα ΠΑΝΤΑ για να παρει θετικο αποτελεσμα (οχι κοβιντ,κακο αστειο, προχωράμε) με Λεστερ και νικη με ΟΦΗ την αλλη Κυριακη για να παει με την ψυχολογία στα υψη σε ενα ματς do or die με την Ζορια εκτος εδρας και μετα με τον ρουλη εκτος.

4ον μου αρεσε που ειδα τον Λιβαγια να ειναι καλος και να του λειπει το γκολ μονο στην φαση του 75(?). Ηταν ουσιαστικος σημερα και εκανε την διαφορα αυτο.

5ον ο τροπος που σε 2 περιπτωσεις ο Ινσουα χωρις να τον νοιαζει τιποτα εσκυψε το κεφαλι και καθαρισε (την μια) και εκανε ενεργεια (την αλλη) μου αρεσε αρκετα. Τετοια ψυχη θελω να βλεπω. Οπως την ειδα σε παρα πολλα προσωπα σημερα (σχεδον ολα).

6ον χαιρομαι για τον Μαχαιρα παρα πολυ. Ναι κατω η μπαλα γιατι ειναι περιεργες περιπτωσεις οι "μικροι" αλλα το παιδι αυτο νομιζω θα κανει την διαφορα σε 1-2 χρονια. Εχει τσαμπουκα και τσαγανο,δεν φοβαται να παει στο 1 με 1 (σε σημειο που να υπερβαλει πολλες φορες),δοκιμαζει τα ποδια του και τα δινει και ολα στην αμυνα (εκανε αρκετα κλεψιματα στο 1ο ημιχρονο). Οσο αναφορα για την φαση που χανει ειναι 50-50 εκει οσο ευκολο και να φαίνεται οποτε αφου δεν στοιχησε στην ομαδα χαλαλι του.

7ον Ολιβειρα. Κανω μια κωλοτουμπα απο το ματς με τον Παο για τα πλει οφ (και αργοτερα ακομα) και εχω να πω πως με ενοχλει πλεον. Νιωθω να θελω ως οπαδος να δω την καψουρα μου πισω,να δω εναν παιχτη που να δίνει οτι εχει και δεν εχει για τον δικεφαλο ή ακομα και να τον βλεπει ως σκαλοπάτι αλλα να δινει το 110% του για να ανεβει πολλα σκαλοπατια και οχι ενα (βλεπε Πονσε). Ρε Νελσον πραγματικα γιατι ετσι φετος? Ναι ισως να ειναι ντεφορμε,ναι εβαλε ενα γκολ που εδωσε την προκριση στην Ελβετια (με την 3η προσπαθεια σε μια φαση),ναι περυσι εβαλε 16 γκολ,εχωσε τοσες ασσιστ και εχασε και πολλα ματς ΟΜΩΣ φετος τι κανει? Ειναι ντεφορμε? Και γιατι δεν αφηνει την μπαλα στον συμπαιχτη του προχθες να κανει την παράλληλη και να μπούμε με την μπαλα στο τερμα? Για να φανει ειναι η απαντηση. Αλλα η γνωμη μου σε αυτο το θεμα ειναι πως ο Ολιβειρα πιστευει πως ξυνοντας τα φρύδια του θα δείξει την ποιότητα που εχει (γιατι εχει ας μην κοροϊδευομαστε). Κατι ακουστηκε πως ο Μελλισανιδης θελει να τον αποδεσμευσει τον Γεναρη και να φερει αλλο στυλ παιχτη (παίζεται και του Παστελουχο οπως διαβασα)και έχω να πω πως ειμαι υπερ απο ολες τις αποψεις κανοντας μια τουμπα απο το καλοκαιρι που ελεγα πως δεν αξιζει ο Τσινο και πως ειναι μακραν καλυτερος ο Ολιβειρα. Ο κυριος λογος ομως που κανω αυτη την κωλοτουμπα ειναι ενας και ακουει στο ονομα Καρίμ Ανσαριφαρντ. Ο τυπος ειναι κιλλερ (εχασε βεβαια μια κεφαλια σε μισοκενη εστια αλλα αν δειτε δεν περιμενε οτι θα περασει η μπαλα),στα κομβικα ματς δηλωνει παρων (εκτος απο Μπραγκα που δεν ηταν κακος και Ατρομητο) και γενικοτερα δειχνει πως είναι ενας φορ περιοχης με πολλα χαρακτηριστικά και φορ που κινείται παντου (βλεπε Τσινο).

ΥΓ. 0-1 κερδισε η Λεστερ (δεν ειδα το ματς) αλλα αν καποιος που ειδε το ματς μπορει να μου πει ας το κανει παρακαλω για να δούμε τι να περιμένουμε την Πεμπτη. Εγω ομως την Πέμπτη θελω να δω αποτελεσμα και παθος (μονο ετσι θα ερθει το αποτελεσμα). Ας κατσουν και 30 ατομα πισω απο την σεντρα ολο το ματς,αρκει να βγαλουν ψυχη και να παρουν αποτελεσμα. Καληνυχτα σε ολους σας

century21 - 26/10/2020 02:18

Σωστές παρατηρήσεις, για τη Λέστερ που λες έκλεψε τη νίκη το καλό είναι ότι τη Δευτέρα εχει ντέρμπι για την 4αδα με τη Λιντς ας ελπίσουμε ότι θα υποβαθμίσει το Γιουροπα σαν κλασσικη αγγλικη ομάδα

Mike 94 - 26/10/2020 00:18

Η Λέστερ είναι ομάδα που έχει στόχο την έξοδο στο Τσάμπιονς λιγκ από το πρωτάθλημα της Πρέμιερ λιγκ.. μόνο και μόνο αυτό τα λέει όλα νομίζω

ΜΑΝΤΑ21 - 25/10/2020 23:48

21ΑΕΚ06 ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΑΡΑ Η ΛΕΣΤΕΡ ΠΟΛΥ ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΗ ΜΕ ΠΛΑΝΟ ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΗΣ ΟΤΑΝ ΚΕΔΙΖΕΙΣ ΣΙΤΙ ΜΕ 6 ΠΑΣΤΕΛΙΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ Κ ΑΡΣΕΝΑΛ ΕΚΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΜΕΝΗ Κ ΔΕΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΕΥΚΟΛΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΡΩΗ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ Χ ΘΑ ΝΑΙ ΣΑΝ ΝΙΚΗ ΑΝ Κ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΧΤΙ Ο ΡΟΤΖΕΡΣ ΛΟΓΩ ΣΕΛΤΙΚ ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑ

21AEK06 - 26/10/2020 00:05

Μαντι γενικοτερα την Λεστερ σαν ομαδα την ξερω απλα λεω για το ματς με την Αρσεναλ αν το ειδε καποιος για να εχει μια περαιτέρω αποψη και με τι φορμα-ψυχολογια θα κατεβει για ΟΑΚΑ. Παντως λειπει το τερας ο Σογιουντσου και απο οτι ειδα στις φασεις εχουν ενα προβληματακι εκει περα.

Bebeto1972 - 25/10/2020 23:41

Συμφωνω σε ολα εκτος απο το 30 ατομα πισω απο τη σεντρα σε ολο το ματς και γι' αυτο δεν σου βαλα και λαικ.

21AEK06 - 26/10/2020 00:03

Μπεμπετο δεκτο φιλε μου,απλα επειδη ισως δεν το εξηγησα τοσο σωστα,να την κοιταξουν στα ματια και να τα δωσουν ολα και αν χρειαστεί να μπουν ολοι πισω και να φευγουμε στην κοντρα (δηλαδη πλανο,οχι αστοχες κοντρες)ας γινει. Χρειαζόμαστε αποτελεσμα και χρειάζεται παθος και να τους κοιτας στα μάτια.

korinthios - 25/10/2020 23:31

Φίλε μου είδα τα 25 τελευταία λεπτά. Όσο είδα, η Άρσεναλ δε μπορούσε να περάσει τη σέντρα....

21AEK06 - 25/10/2020 23:44

Καταλαβα δυσκολα τα πράγματα. Ας ελπισουμε να εχουν βγαλει μια κουραση παραπανω για να εχουμε περισσότερες πιθανότητες να παρουμε αποτελεσμα.

evo21 - 26/10/2020 01:45

Ολοι μαζι ρε μια γροθιά, σήμερα ακουστηκε πολλες φορες σε τηλεόραση και σαιτ του Ρώσου οτι

Σώθηκε η ΑΕΚ απο το VAR, την βοηθησε για να μην χάσει, ειπωθηκε υποτιμητικά παρολο που ηταν το δικαιο και το προφανες. Πονεσαν ρε γι'αυτό το ελεγαν συνεχεια με υπονοούμενα..

stamosaek - 26/10/2020 01:33

Κρατάμε μόνο τους βαθμους.... Τίποτα άλλο δεν έχει σημασία ...


Μακάρι να ξεκουραστεί η ομάδα γιατί την Πέμπτη τρέχουμε και δεν φτάνουμε

century21 - 26/10/2020 01:26

Παιζεις σε μια εδρα που σε 45 χρονια εχεις 5-10-7, οι δε 2 νικες απο τις 5 εχουν γινει το 2016 κ το 2019 (οι αλλες 3 δε το 76 το 85 και το 2003)

Παιζεις με μια ομαδα που σε οσα ματς εχει δωσει δειχνει οτι κατι κανει και δεν ειναι κακη και σε ολα εχει σκοραρει πρωτη

Παιζεις στο γηπεδο που ο θρηνος αφησε 2 βαθμους... Συνέχεια
Παιζεις μετα απο ταξιδι Παρασκευη πρωι απο Πορτογαλια και Σαββατο απογευμα για Γιαννενα

Παιζεις μετα απο 3 συνεχομενες γκελες που καλως ή κακως σηκωσαν σκονη

Παιζεις με τα ιδια χαφ 3ο ματς συνεχομενα, τα δε δυο προηγουμενα πολυ απαιτητικα και τα οποια 2 χαφ δεν φημιζονται για την ταχυτητα τους

Παιζεις χωρις την ακριβοτερη φετινη σου μεταγραφη

Παιζεις ευτυχως με βαρ γιατι και στα δυο γκολ οι Μακεδονες εποπτες απο Δραμα Καβαλα σε πιστολιασαν και δε σηκωσαν σημαια (ειδικα το δευτερο ηταν 2 μετρα οφσαιντ) και αν μετραγαν θα ειχαμε τρελλη γκρινια

Αν συνυπολογισουμε ολα αυτα και σκεφτομενοι πως ουσιαστικα μονο τη φαση με το δοκαρι φαγαμε και επισης χασαμε τα αχαστα σε 3 φασεις, τοτε η νικη ειναι χρυσαφι και μια χαρα και πραγματικα δεν κατανοω την οποια γκρινια καταγραφετε σημερα.

Εχουν αναφερει και αλλα παιδια ηδη, μεχρι να γυρισουν οι τραυματιες και να λυθουν τα ποδια απο την προπονηση του Ιταλου (οπως ειπε και ο Μορας), να παιρνω τα παιχνιδια με μισο μηδεν και τα λεμε μετα με τους ανταγωνιστες.

Υπομονη λοιπον και ΜΟΝΟ ΑΕΚ


ΥΓ στο οπεν παλι σπασανε το γραφικομετρο ο αμισθι και οι ανταποκριτες απο Θεσσαλονικη συγκρινοντας το πεναλτυ σημερα με το υποτιθεμενο του Λοπεζ σε Ματος στην διεκδικηση της μπαλας.... Ο ενας μαλιστα το τερματισε γιατι ενω ειπε ή ειναι κ τα δυο ή δεν ειναι μετα εκανε ραζβανια μαθηματικα και ελεγε ο παοκ εχασε 2 βαθμους η ΑΕΚ πηρε 2 κ υπαρχει αλλοιωση 4 βαθμων.

Ο δε αμισθι εβριζε τον Κλατενμπεργκ που καθε Δευτερα τον κανει ρομπα για αυτα που λεει καθε Κυριακη


Μη δινουμε τροφη σε αυτους με τη γκρινια μας, γιατι ειναι σε πολυ χειροτερο σημειο και θα φανει αμεσα

MikraAsia1924 - 26/10/2020 00:49

Καταλαβα ποσο σημαντικη νικη ειναι οταν γνωστος δημοσιογραφος αντικειμενικος αντιπαλης ομαδας μιλησε μετα τον Κωστα στο ραδιόφωνο. Συνήθως έχει μια ροη λογου εκνευριστικη για αντιπαλους οκ σωστη αν δεν τον ενδιαφέρει οκ αλλά συνήθως εχει μια ροη.

Παιδια σήμερα μολαει ξερω γω 10 λεπτα και δεν λεει τιποτα.. τίποτα όμως. Μονο εναν εκνευρισμό καταλαβαινεις οτι εχει μεσα του. Φτσει η αμυνα οπως πάντα αλλά η επίθεση φταιει. Θα μπορουσεψνα χε... Συνέχεια βαλει αλλα 3 γκολ η Αεκ αλλα το βαρ κέρδισε οχι η Αεκ. Φταιει ο Καρερα που δεν εβαλε Λιβαγια Ολιβειρα αλλα καλα κανει ο Καρερα και στα συστήματα. Μπηχτή οτι πηρε το ματς με αθεμιτους τρόπους αλλά δεν έβαλε 3. Το πιο σοβαρο προβλημα ειναι οι αμυντικοι αλλα οι επιθετικοι ηταν το προβλημα. Δεν κανω πλακα παιδια δεν βγαζει νοημα τιποτα. Ενας εκνευρισμενος άνθρωπος σε παραλήρημα. Σημαντικο το 3ποντο αν πιάνω σφυγμό από ανταγωνισμό.

vasevans - 26/10/2020 00:34

Πολλά καλά νέα σήμερα.Μεγάλη νίκη,ομάδα με εξτρέμ,καλούς τους κεντρικούς αμυντικούς , βελτιωμένο σε όλα livajia και πολύ καλό Paulinio.

DF72ARTA - 26/10/2020 00:34

Εμένα πάντως παιδιά, τα Γιάννενα σήμερα μου φάνηκαν πιο ζόρικα από την Μπράγκα...

ioannis64AEK - 26/10/2020 00:30

Πολύ καλή ομάδα τα Γιάννενα. Δύσκολη νίκη αλλά δίκαιη, λόγω ευκαιριών. Όλα τα υπόλοιπα τα είπε ο Van Propersie. (και για το nickname) Υποκλίνομαι.

Φοίνικας - 26/10/2020 00:09

Όταν μια μεγάλη ομαδα για διάφορους λόγους που (κατά την γνώμη μου) δεν αντικατοπριζουν την πραγματικη της δυναμική έχει συνεχόμενα δύο ήττες και μια ισοπαλία, το πρώτο και κύριο είναι να πάρει νίκη κι ας έρθει όπως να είναι (αρκεί πάντα να είναι διαιτητικά καθαρή). Συνεπώς θα μπορούσα να πω ότι στόχος επιτευχθη και να λήξει εδώ.... Συνέχεια
Επειδή όμως σιχάθηκα τους ΑΕΚτζηδες στην καφετέρια σήμερα που χλευαζαν την ίδια την ομάδα τους, θα ήθελα ρητορικα να τους ρωτήσω τι ακριβώς θέλουν ή περίμεναν.


Παίξαμε με μια ομάδα που βέβαια μεγαθήριο δεν είναι, αλλά αξιόμαχη είναι σε κάθε περίπτωση, κι η μόνη που έχει κόψει βαθμούς από τον γαυρο μέχρι τώρα. Σωστά? Σωστά.


Θα παίζαμε με ένα κεντρικό δίδυμο που έχει ήδη τραβήξει κουπί μεγάλο, χωρίς να φημίζεται για την ταχύτητα του, έχοντας ακόμα και τα 3 γρήγορα εξαρχία μας μη διαθεσιμα. Σωστά? Σωστά. Φάνηκε η έλλειψη του εξαριου σε κάποιες φάσεις? Φάνηκε. Είναι λογικό? Είναι. Ήταν ωστόσο οι Σακχοφ και Κριστισιτς καλοί σε ένα ακομα ματς? Ήταν.


Έβγαλε η ΑΕΚ συνδυασμούς και αυτοματισμούς (που έχει δεχτεί πόση κριτική για αυτό στα τελευταία ματς)? Έβγαλε. Έχασε 3 γκολ από αυτά που δεν χάνονται, πέρα από τις ευκαιρίες Σακχοφ και Λιβαγια? Έχασε. Δέχτηκε μια μόνο ουσιαστικά, έστω πολύ μεγάλη, ευκαιρία σε όλο το ματς? Μόνο το δοκάρι.


Για τα οφ σαηντ γιατί αυτομαστιγωνομαστε? Var μέχρι να σβήσει ο ήλιος γιατί οι επόπτες και ο διαιτητής θα μας είχαν καρά πιστολαρει σήμερα χωρίς Var και τώρα θα καναμε άλλη κουβεντα. Αλήθεια, η κίτρινη στον Γιαννιωτη στο φάουλ πάνω στον Σακχοφ με ποια λογική δεν δίνεται?


Πάμε παρακάτω. Ο Μανταλος ήταν καταπληκτικός στο πρώτο ημίχρονο? Ήταν. Ο Τανκοβιτς δείχνει ότι όταν είναι έτοιμος από αποψης φυσικής κατάστασης θα κάνει διαφορα? Ξεκάθαρα! Ο μικρός Μάχαιρας πάρα την μεγάλη ευκαιρία και δύο τρεις φορές που έκανε κατάχρηση ντρίπλας, ήταν εξαιρετικός τακτικά και δείχνει πάρα πολλά υποσχόμενος? Σαφέστατα.


Ο Λιβάγια, μετά από όλο αυτό το σκηνικό, μπήκε με το μαχαίρι στα δόντια? Μπήκε. Ο Ινσουα ήταν θετικός? Βέβαια. Ο Λοπεζ ήταν επιτέλους καλός στο δεύτερο ημίχρονο (με ένα προβληματικό είναι η αλήθεια πρώτο μέρος)? Και βέβαια ήταν και αυτό είναι πολύ ελπιδοφόρο.


Οι Νεντελτσεαρου και Χνιντ δείχνουν στοιχεία ότι μπορούν να αποτελέσουν το καλύτερο αμυντικό δίδυμο που έχει δείξει η ΑΕΚ από το 2015 και μετά μαζί με το πρωταθληματικο δίδυμο Τσιγκρι-Βρανιες 2017-2018? Αν βλέπεις τα επιμέρους στοιχεία είναι προφανές.


Και για να πάμε και στα κακά, ο Παουλίνιο ειναι πολύ λίγος και αναρωτιέσαι με ποια λογική προτιμήθηκε αντί του Γκαλο, ενώ για τον Ολιβεηρα η φάση είναι σαν να μην έχει καταλάβει καθόλου τι έγινε την Πέμπτη (σε αντίθεση με Μάρκο που μου έδειξε με την σημερινή αγωνιστική του συμπεριφορά ότι πρέπει να έκανε την αυτοκριτική του).


Στην ταμπακιέρα, όποιος θέλει μπορεί να βρει κάτι και να γκρινιάζει όλη μέρα. Αλλά επίσης όποιος θέλει μπορεί να δει ότι αυτή η ΑΕΚ με δουλειά, με επιστροφή των εξαριων της και του Γκαρσία και με απόκτηση ενός δεξιού μπακ τον Γενάρη, πραγματικά μπορεί να κοιτάζει ψηλά.

George Logic - 26/10/2020 00:28

Άλλο ένα καταπληκτικό σχόλιο. Μαζί με το σχολιο του Van Propersie πιο πάνω, ένας ακόμη λόγος να κοιμηθούμε πιο ήρεμοι, πέραν της νίκης της ΑΕΚΑΡΑΣ. Γιατί η γκρίνια κάποιων απλά ΔΕΝ ΑΝΤΈΧΕΤΑΙ!

ioannis64AEK - 26/10/2020 00:25

Πολύ καλή ομάδα τα Γιάννενα. Δύσκολη νίκη αλλά δίκαιη, λόγω ευκαιριών. Όλα τα υπόλοιπα τα είπε ο Van Propersie. (και για το nickname) Υποκλίνομαι.

theiosloukas - 25/10/2020 23:00

Όσο περισσότερο βλέπω αθλητικές εκπομπές , βραδυ Κυριακής σήμερα , καταλαβαινω ότι η αγαπημενη μου έχει μικρύνει πολυ... Δεν θυμάμαι καμία ΑΕΚ να κάνει καθυστερήσεις , διορθώστε με αν κάτι ξεχνάω γιατί το μυαλό μου έχει καεί με όσα βλέπω... Αν αυτό είναι ΑΕΚ , λυπάμαι πολυ!

Van Propersie - 26/10/2020 00:18

Ποια ΑΕΚ θες; Σου έχω ματς της ΑΕΚ κάθε χρονιάς από το '15 και μετά (γιατί η ΑΕΚ του 11-13 δεν μπαίνει σε σύγκριση). Πιο χαρακτηριστική ΑΕΚ από την ΑΕΚ του Ουζουνίδη με το Λεβαδειακό στο ΟΑΚΑ (1-0) που πέρασε αλλαγή τον Αλμπάνη στο 92 για να ροκανίσει το χρόνο κι έκανε καθυστερήσεις από το '80 δεν έχει. Ή την ΑΕΚ του Ουζουνίδη που έκανε καθυστερήσεις στην Κρήτη απέναντι στον ουραγό της Football League Κισσαμικό και κατάφερε να ισοφαριστεί και στο τέλος. Εκείνη η ομάδα ήταν αδούλευτη, δεν έκανε... Συνέχεια προετοιμασία και πετούσε το πρώτο δίμηνο. Μετά είχε την εικόνα που σου περιέγραψα πιο πάνω. Ρώτα το Χιμένεθ σε τι κατάθλιψη έπεσε όταν αντίκρισε πως του είχε διαλύσει σε 6 μήνες την ομάδα του.


Η ΑΕΚ τώρα έκανε το ακριβώς αντίθετο. Έκανε προετοιμασία κανονική, τα πόδια είναι βαριά και έχει αυτήν την εικόνα το 1ο δίμηνο. Επιπρόσθετα έχει και 6-7 απουσίες, ενώ σήμερα έδωσε το 3ο της ματς σε διάστημα εφτά ημερών. Παίζει από την αρχή της σεζόν 2 ματς την εβδομάδα.


Επειδή το έργο το έχουμε ξαναδεί πολλάκις, όχι μόνο στην ΑΕΚ (θυμίζω την εικόνα του γαύρου το πρώτο 3μηνο του Μάρτινς, όπου κέρδιζε με τα χίλια ζόρια με γκολ μετά το 85'), προτιμώ να έχει αυτήν την εικόνα αυτήν την περίοδο, παρά να πετάει τώρα και να βλέπω μια ΑΕΚ για λύπηση όλη την υπόλοιπη χρονιά.

George Logic - 26/10/2020 00:33

Φίλε να γράφεις πιο συχνά. Δίνεις ρεσιτάλ!

Hatemost23 - 26/10/2020 00:02

Εγώ θέλω να συγχαρώ τους Κρστιτσιτς και Σακχοφ για την ώρα. Τιμούν τη φανέλα παίζοντας σερί 90λεπτα με τόση ένταση και ψυχή. Μπράβο τους. Τρεις βαθμοί και προχωράμε. Έχω αίσθηση για μεγάλη ευρωπαϊκή νύχτα την Πέμπτη. Δεν ξέρω γιατί. Η ΑΕΚ κάνει κάτι τέτοια...ανέλπιστα.

evo21 - 26/10/2020 00:13

Φιλε τωρα που χαλαρωσαμε , γελαω ρε με τον παιχταρα τον Σακχοφ που στην επελαση που εκανε το Κτηνος με διασκελισμο τεραστιο και ενω δεν πηγαινε γρηγορα τον τραβαγε ο αμυντικος και δεν σταματαγε με τιποτα, Βαλτο κιολας ρε Νελσον.

george_perak - 26/10/2020 00:11

Αν θυμάμαι καλά ο ΠΑΣ τις δύο τελευταίες χρονιές στην Α ΕΘΝΙΚΉ μας έκλεψε στο ΟΑΚΑ τις νίκες με γκολ οφσάιντ, ΚΑΙΩΟΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΑΓΏΝΩΝ, ας όψεται τΟ var που έφερε την Δικαιοσύνη

Aekopliktos - 25/10/2020 23:20

Η γκρίνια δε βγάζει τιποτα... Σίγουρα εχουμε θεματα, κ έχουν γίνει λάθη... Σήμερα 3 σεντρες κάνει ο Πας κ δε βγάζουμε καμία.. Αστοχία μπροστά αλλά τουλάχιστον με εξτρεμ τσουλαει το τοπι.. Οι ανανεώσεις των δύο όσο είναι στον αέρα είναι πρόβλημα κ για τους παίκτες κ πιο πολύ για την ομάδα(έπρεπε εδώ κ 2 μήνες είτε να υπογράψουν είτε να πωληθούν)... Οι τραυματισμοί μας έχουν φέρει πολύ πίσω κ περιμένω πλήρης την ΑΕΚ για να δω τις δυνατότητες μας..

Skakistis21 - 26/10/2020 00:11

Συμφωνω οτι πρέπει να κρίνουμε την ομαδα μόλις δέσουν οι νέοι κ γυρίσουν όλοι οι τραυματιες...αλλα να δούμε κ ο Καρέρα τι ομάδα κ τι ποδόσφαιρο θέλει να παρουσιάσει...

nik67 - 26/10/2020 00:09

τα περισσότερα σχόλια είναι ότι να ναι. Με αποκορύφωμα το ότι τα τελευταία 10 λεπτά μερικοί είδαν πίεση και ευκαιρίες του Πας.

Μερικού παίκτες μας δεν έχουν ψυχολογία και φαίνεται αυτό στα αχαστα που χάσαμε σήμερα. Και φταίμε και εμείς οι οπαδοί για αυτό, λίγο η πολύ δε το ξέρω αλλά πάντως φταίμε. Και το σημαντικότερο είναι ότι χωρίς VAR στα Γιάννενα ο γαύρος θα είχε συν 2 πόντους και εμείς μείον 3 από ότι λέει η... Συνέχεια βαθμολογία αυτή τη στιγμή. 5 πόντοι δηλαδή διαφοράς .

Pictus21 - 26/10/2020 00:00

Παιδια λιγο υπομονη πριν βγαλουμε τον Καρερα μαγειρα. Ενας προπονητης δεν βγαζει το στυλ του σε μια ομαδα μεσα σε ενα 6ημνο ειδικα με ελλειπης προετοιμασια. Χωρις να λεω πως ολα θα πανε καλα θελω να μαι ρεαλιστης, δεν ξερω, αλλα πριν τους βγλουμε ολους αχρηστους η θεους λιγη υπομονη. Αν μπορω εγω 17 να κανω υπομονη θα πρεπε οι περισσοτεροι εδω να μπορουν. Παμε Α.Ε.ΚΑΡΑ θελω τους αγγλους σε καλαμακι την πεμπτη.

evo21 - 25/10/2020 23:55

Τα ειπε ο Μορας, ευτυχως, εδωσε τα φωτα του σε ολους τους αμπαλους ΑΕΚτζηδες και στους κομπλεξικους πορτοκαλοεισπρακτορες

Οτι ο τρόπος που ακολουθεί για την προπονηση των παιχτων της ΑΕΚ ειναι εξαντλητικος , ασυνήθιστο για Ελλαδα , τα αποτελέσματα θα φανουν σε λιγο καιρο

Και σε συνδυασμό με Λιβαι Γκαρσια θα τους διαλυσουμε ολους. Ξερει ο Μορας ηταν Ιταλια, τον ξερει... Συνέχεια τον Μάσιμο.

Nikoslibe - 25/10/2020 23:52

Αρρωσταινω με τα σχολια του στυλ, αν ειχαμε τον Αραουχο, τον Χιμενεθ, αν επαιζε ο Γκαρσια και παει λεγοντας εχετε καμια σφαιρα και βλεπετε τα παραλληλα συμπαντα, τι διαολο. εγω γιατι δεν εχω κατι τετοιο?

Θα ηθελα να γραψω κ εγω το μακρυ ή το κοντο μου αλλα καποιοι αλλοι φιλοι εχουν γραψει καποια απο αυτα..θα αρκεστω να πω πως αν καποιος δεν ηξερε την βαθμολογια με την κλαψα που επικρατει εδω μεσα... Συνέχεια θα νομιζε πως ειμαστε 9 βαθμους μακρυα απο την κορυφη μετα απο 3 αγωνες, ενω ειμαστε μονο 3 βαθμους πισω και απομενουν 21(!!) αγωνιστικες ακομη.

ΑΕΚ

Mike 94 - 25/10/2020 23:51

Το τι διαβάζει εδώ μέσα κάνεις είναι απίστευτο. Αρχικα χαίρομαι που φάγανε ταπιδι όσοι ήλπιζαν σε ήττα για να φύγει ο κοουτς. Δεν σκέφτεται έτσι κάποιος που αγαπάει την ομάδα του πόσο μάλλον ένας ΑΕΚτζης. Πάμε παρακάτω. Θα ήθελα να συνειδητοποιήσετε πόσο γελοία είναι τα σχόλια τύπου, παλικάρι ο Κρίστι κρατάει μόνος του την ομάδα όταν εσείς (και εγώ μαζί) κραζατε να φύγει ο τουρίστας πριν εμφανιστεί ο Καρερα και αναγεννηθεί. Σχόλια σε άλλες αγωνιστηκες, γιατί δεν βάζει τον Μαχαίρα θα... Συνέχεια τον εξαφανίσει. ΜΑ ΑΥΤΟΣ ΤΟΝ ΕΜΦΆΝΙΣΕ. Κάτι αντίστοιχο και με τον Βασι (τον οποίο δεν πολυπιστευω) Να μην αναφέρω και το ότι αυτός έφερε επιτέλους τον Μάνταλο στα χαφ, εκεί που πρέπει να παίζει. Γιατί άλλοι τον είχαν βαφτίσει εξτρέμ. Τέλος και τον Λιβαγια θα βάλει στον πάγκο, και τον Ολιβέιρα, και τον Μάνταλο έχει αφήσει και έχει δείξει ότι δεν νιώθει από ντίβες. Λογικό είναι να στηρίξουμε νομίζω έναν σοβαρό προπονητή, που οκ δεν είναι Κλοπ, αλλά ούτε εμείς Λίβερπουλ. Και εγώ υπεραγαπαω την ΑΕΚ και λέω ότι είναι η μεγαλύτερη ομάδα στον κόσμο, αλλά ας είμεθα και λίγο σοβαροί.

inzaghi9 - 25/10/2020 23:50

Πολύτιμη νίκη σε έδρα που ο γαύρος άφησε βαθμούς. Δε χωράνε αναλύσεις, η ομάδα σε αυτή τη φάση του χτισίματος θέλει απλά το αποτέλεσμα, τα υπόλοιπα θα έρθουν.

Coffeeshop21 - 25/10/2020 23:49

Μπραβο ΑΕΚΑΡΑ , παρολο που ήμασταν πάλι μισοί και κουρασμένοι νικήσαμε και αυτό μετράει , όλα με λεστερ τώρα . By the way , ευτυχώς που υπάρχει και VAR πια γιατί με αυτήν την διαιτησία θα χάναμε 2-0 από το οφσάιντ , ΜΟΝΟ ΑΕΚ-ΕΞΩ ΟΙ ΜΙΖΕΡΟΙ

vassilisa21 - 25/10/2020 23:48

Εσείς όλοι που λέτε για το var ότι μας γλυτωσε ,θα προτιμούσατε λοιπόν να μην υπήρχε και να μετραγαν τα γκολ...ξεχνάτε ποσα τέτοια γκολ έχουμε δεχθεί στο παρελθόν...τότε ήσαστε χαρουμενοι;θέλετε δε θέλετε το var είναι στο παιχνίδι....κι ευτυχώς που είναι γιατί τώρα θα μιλάγαμε για σφαγή πάλι....

aekman21R - 25/10/2020 23:43

Μπράβο παιδιά..Συνεχίζουμε...Υ.Γ Η μόνη μου ένσταση όταν είδα αποστολή, ήταν η είσοδος σε αυτήν του Χριστόπουλου,αντί του βασιλαντωνό,που θα μπορούσε να δώσει ανάσες στα αμυντικά χαφ..Ας είναι...

Moschato21 - 25/10/2020 23:41

Τα προβληματα ειναι ιδια, οπως με παοκ και Μπραγκα. Ωστοσο σημερα υπηρξε διαθεση και επιθετικοτητα. Οταν αρχισαν οι μπαταριες να πεφτουν, η ΑΕΚ οπισθοχωρησε. Με την εισοδο των Λιβαγια - Ινσουα - Ολιβειρα ηλεγξε τον ρυθμο απο ενα σημειο και μετα. Θα επρεπε να βρουμε ενα γκολ να το σιγουρεψουμε πιο πριν το παιχνιδι.

WOLF1967 - 25/10/2020 23:38

Εγώ θα σταθω στις απίστευτες χαμένες ευκαιρίες του Μαχαιρα , του Ολιβέιρα κ του Ανσαριφάρντ!!! 100% αποτυχία!!! Επίσης είχαν 2 γκολ κ ενα δοκάρι σε τρεις φάσεις!!! Δεν ξέρω πια τι να υποθέσω!! Ευχομαι να δέσουμε όσο πιο γρήγορα στην άμυνα κ να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί στην επίθεση ακόμη γρηγορότερα!!!

orbon - 25/10/2020 23:41

Ολιβέιρα και Ανσαριφάρντ έχουν δείξει ότι έχουν το γκολ. Απλά ο Ολιβέιρα είναι σε κακό φεγγάρι και ο Καρίμ (που τα έχει πάει καλά) δεν έχει βρει 100% τον ρυθμό που είχε σε γαύρο και πανιώνιο. Υπομονή και η ομάδα ΠΡΕΠΕΙ να βρει γκολ από τα εξτρεμ και το κέντρο.

matrix__21 - 25/10/2020 23:37

Ο τρόπος ανάπτυξης στη φάση του Μαχαίρα που το βγάζει ο αμυντικός πάνω στη γραμμή και στην κεφαλιά του Καριμ που περνάει λίγο άουτ είναι η ΑΕΚ που θα βλέπουμε πιο συχνά από εδώ και μπρος.

Υπομονή και τα καλύτερα έρχονται!

Μόνο ΑΕΚ!

Bebeto1972 - 25/10/2020 23:31

Ρε παιδια ας ηρεμησουμε λιγο και μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Η ομαδα σημερα επαιξε ορθολογικα και εβγαλε αντιδραση για τις ηττες, σε μια δυσκολη εδρα και μια αρκετα καλη ομαδα που ολοι θα τα βρουν σκουρα!! Ανοιχτηκε και επαιξε ποδοσφαιρο με ικανοποιητικες ευκαιριες για 1,5 ημιχρονο και δεν κλειστηκε οπως με Παοκ και Ατρομητο (για Μπραγκα δεν μιλαω γιατι δεν μπορεσα να το δω). Ο Καρερα αφησε επιτελους στον παγκο Λιβαγια και τον εβαλε στο β' ημιχρονο, πραττωντας επιτελους το σωστο,... Συνέχεια κατι που φανηκε και απο το μυαλωμενο παιχνιδι του Λιβαγια χωρις την ταλαιπωρια της μπαλας που μας ειχε συνηθισει τελευταια, απο την ωρα που μπηκε μεχρι το τελος. Με Ολιβειρα εγινε το ιδιο και ειδαμε επιτελους πυγμη απο τον Καρερα προς τις βεντετες και τους παικτες αυτους που θελουν ειδικη διαχειριση (ταρακουνημα και οχι φανελλα βασικου στο σπιτι) για να καταλαβουν τι γινεται.. Δεν μπορουμε να τα ριχνουμε ολα στον Καρερα με τοσους καινουργιους παικτες μεταξυ τους, τραυματισμους και χωρις καθαρο 6αρι στην ομαδα. Ναι τον εκραξα κι εγω για τους καυθρεφτες, το καντενατσιο και την προσπαθεια να τους χωρεσει ολους μαζι μπροστα (κανοντας πισω στα βαρια ονοματα), στα προηγουμενα παιχνιδια αλλα σημερα ειδα κατι καλο και το λεω!

george_perak - 25/10/2020 22:59

Στο πρώτο ημίχρονο είδαμε την ΑΕΚ του μέλλοντος, στο 2ο ημίχρονο την ΑΕΚ προηγούμενων ετών.

Αλκέτας - 25/10/2020 23:30

Στο πρώτο ημίχρονο είδαμε την ΑΕΚ με 2 κανονικά εξτρέμ, στο 2ο ημίχρονο την ΑΕΚ με τα ίδια δυο κεντρικά χαφ εδώ και τόσα ματς Κυριακή - Πέμπτη που δεν μπορείς να ξεκουράσεις ούτε λεπτό.

VagosK - 25/10/2020 23:10

Την ΑΕΚ του μελλοντος???? Ουαουυυυ

christ - 25/10/2020 23:18

Η ειρωνία σε συν οπαδό είναι άποψη;

Cristiano_ronaldo21 - 25/10/2020 23:29

Χρυσοι βαθμοι..μεγαλο παιχνιδι ο σακχοφ..τα ακρα της αμυνας πληγμα στην ομαδα για αυτο βγαινουν οι σεντρες ανενοχλητες..καλυτερη τακτικα θελει πολυ δουλεια ακομα σε κατοχη και σωστες τοποθετησεις στο γηπεδο δουλευοντας ενα δυο συστηματα οχι 5-6..

MikraAsia1924 - 25/10/2020 23:29

Εχουν περασει Σαντος Πογιετ ασε μην θυμηθώ κι αλλους και βγαζουμε τον Καρερα αμυντικο προπονητή? Σήμερα ηταν οσα πανε κι οσα ερθουν η χαρα του ποδοσφαίρου. Το βλεπε ανετα ενας ουδετερος χωρις να βαρεθει.Πέρσι βάζαμε 2 με 3 στο πρωτο 20 λεπτο σε αρκετα ματς και μετα ηταν αγγαρεία. Οκ δεν ειναι Φερερ της πρωτης χρονιας ουτε Δελλας ουτε θεωρω θα θέλαμε να ειναι δεν ειμαστε η Σεντ Γκαλεν γάβγισμα κι απο ουσια τιποτα ουτε η Μπαρτσελονα του Γκουαρντιολα. Αλλα να σταματήσουμε λίγο αυτό... Συνέχεια το πραμα με τον αμυντικο προπονητη?

xastalis - 25/10/2020 23:29

...μία Λαμπάδα για το var να ανάψουμε...!!,

yellowriver - 25/10/2020 22:52

Γνωρίζει κάποιος φίλος να μας ενημερώσει πόσα ζητάει ο Ολιβέιρα και ο Λιβάγια ;;; Αν λείπουν μερικά λεφτά ,να δω τι οικονομίες έχω να τσοντάρω λίγο μην χάσουμε και αυτή την ευκαιρία!!!!!

VagosK - 25/10/2020 23:28

Φιλε τζαμπα πραγμα οχι πολλα εναμιση εκκατομμυρια ο καθε ενας. Εχουν ακριβυνει και οι πανες οποτε δυσκολευονται τα παλλικαρια

yellowriver - 25/10/2020 23:40

Ενάμισυ εκατομμύριο Ευρώ τον χρόνο ζητάνε ;;; Αν είναι δυνατόν ......................Θέλουν και ανανέωση συμβολαίων με διπλασιασμό των αποδοχών τους .Και όταν λέμε αποδοχές μιλάμε για εκατομ. Ευρώ τον

χρόνο.!!! Τα έχω δει όλα στη ζωή ,ας πεθάνω πια!!!

AEKmainz - 25/10/2020 23:26

Δυο γκολ οφσαιντ για εκατοστα και οχι 1 κ 2 μετρα προβαδισμα, δεν παυει να ειναι δυο φασεις που η αμυνα νικηθηκε απ τον αντιπαλο. δεν θα ειμαστε παντα τυχεροι με τις αποφασεις του ΒΑΡ.

η ομαδα καπου κομπλαρει καθε φορα που προηγειται και αρνειται να παιξει μπαλα.

και με Γκαρσια το ιδιο περιπου θα ηταν. τα χαφ δεν μπορουν να κανουν σωστα την αναπτυξη για να αποσυμφορηθουν στις πτερυγες τα εξτρεμ. παιζουμε την μπαλα απο τα πλαγια μπακ στις πτερυγες... Συνέχεια καθετα και ειμαστε προβλεψιμοι εδω και χρονια.

Δεν ειναι θεμα προσωπων, μιας και το κανουν συνεχεια αυτο. η ομαδα εχει για αυτες τις μοναδες που διαθετει πολυ κακη αναπτυξη...

Εν πασει περιπτωσει ομαδα και προπονητης χρειαζεται χρονο για να ανεβασουν στανταρ....

Και παλι με προβληματιζει η σκεψη του "τι θα γινοταν αν ενα γκολ του ΠΑΣ μετρουσε?"

Εχω την εντυπωση θα παιζαμε για να μην χασουμε...

τουλαχιστον Καρερα με λογικες αλλαγες και παλι καλα που εχουμε Σακχοφ στην ομαδα...

Ελπιζω να μην εχουμε την ιδια συνεχεια...

xastalis - 25/10/2020 23:26

...μία Λαμπάδα για το var να ανάψουμε...!!,

the_teacher - 25/10/2020 23:25

Δεν έχω πρόβλημα μια ομάδα να μένει πίσω. Το αντίθετο. Το θεωρώ και απαραίτητο κάποιες φορές. Αλλά υπάρχει τεράστια διαφορά από το μένω πίσω και χτυπάω στην αντεπίθεση, κρατάω την μπάλα κλπ με το μένω πίσω και διώχνω μόνο. Το κάναμε με τον ΠΑΟΚ 75 λεπτά, με την Μπραγκα 90 και σήμερα 30. Όταν παίζεις με τα Γιάννενα, μπορείς να γλιτώσεις. Στα μεγάλα παιχνίδια, αν μένεις πίσω όλη την ώρα κι απλά αμύνεσαι, κάποια στιγμή θα το φας. Δε μου άρεσε καθόλου η εικόνα στο τέλος, με τον πάγκο να πετάει... Συνέχεια μπάλες, με καθυστέρηση για κάρτες και δυο αριστερά μπακ να μαρκαρουν τον Σάλιακα (!). Ο Καρέρα πρέπει να αλλάξει νοοτροπία και να σταματήσει στην πρώτη ευκαιρία να μετατρέπει την ΑΕΚ σε αργοκινητο καράβι με αλλαγές που μονίμως την κάνουν χειρότερη. Τέλος πάντων, νικήσαμε αλλά με τετοια νοοτροπία δεν μπορούμε να πάμε μακριά. Ας ελπίσουμε να αλλάξει άμεσα.

ZAPATISTA21 - 25/10/2020 23:01

Να κάτσω να κάνω ανάλυση την ΑΕΚ έστω μια πρόταση με αντίπαλο τα Γιάννενα ... ;...Όχι ευχαριστώ έχω αξιοπρέπεια και δεν είμαι και δημοσιογραφος που είναι δουλειά τους.Κοιταμε μπροστά .ΥΓ.Ο Ολιβέιρα δεν πετυχαίνει τον κετσε στα 2μετρα.

jr21 - 25/10/2020 23:14

Τι υπονοεις αδερφε,οτι ο Κετσε εχει παχυνει?

THOMASMAYROS - 25/10/2020 23:20

Παρέχει παχυνει

combatiente_21 - 25/10/2020 23:19

Πάντως ο βασικός σου ανταγωνιστής αφησε 2 βαθμούς εκεί

mmaek21 - 25/10/2020 22:44

Επειδη δεν το ειδα το παιχνιδι μπορει καποιος φιλος σας παρακαλω να μου πει πως παιξαμε; Παιξαμε επιθετικα;Ειχαμε την κατοχη δηλαη και καναμε φασεις; Ο Μαχαιρας πως επαιξε;;


Αυτα τα 3 με νοιαζουν κυριως, ευχαριστω

VagosK - 25/10/2020 23:19

Φιλε τα παιδια δεν σου ειπαν την αληθεια για να μη σε στεναχωρησουν βραδυατικα. Αστο καλυτερα πηγαινε για υπνο και το πρωι μπες στο ιντερνετ να διαβασεις για τα κατορθωματα μας

siokostas - 25/10/2020 22:58

Παίξαμε σαν ΑΕΚ. Κατοχή μοιρασμένη. Στο τέλος και μετά το 80 οπισθοχωρήσαμε και κλειστήκαμε και κινδυνέψαμε. Ο Μαχαίρας βελτιώθηκε όταν απλοποίησε το παιχνίδι του και τον αισθάνθηκε η άμυνα του ΠΑΣ.

Είναι μια σημαντική νίκη, που θα μας βοηθήσει στην ψυχολογία και στο κτίσιμο της νοοτροπίας νικητή. Δεν υστέρησε κανένας παίκτης, αλλά θα χρειαστεί να μάθουν οι παίκτες μας να μην... Συνέχεια εκνευρίζονται, γιατί χάνεται η αυτοσυγκέντρωσή τους. Ο Καρίμ και ο Τάνκοβιτς παραλίγο να πάρουν κόκκινη λόγω αυτού.

imodium - 25/10/2020 22:51

στο πρωτο ημηχρονο μονο παιξαμε επιθετικα φιλε , ειχαμε κατοχη (στοΑ ημηχρονο) ο μαχαιρας ηταν φλυαρος αν επαιζε πιο απλα θα ηταν αποτελεσματικος

mmaek21 - 25/10/2020 22:55

Ευχαριστω φιλε

zormpas49 - 25/10/2020 22:54

Ο Μαχαίρας καλός,παιξαμε επιθετικά,θα μπορούσε το σκορ να ήταν 3-1 η 4-1,απλά επειδή είναι ΑΕΚ μας καρδιοχτυπησε πάλι.μας λείπει το αμυντικό χαφ.

toni - 25/10/2020 22:53

Παίξαμε επιθετικά ναι, εκτός από το τελευταίο τέταρτο όπου ανέβηκε ο ΠΑΣ. Κυρίως από τα πλάγια, ο Μαχαίρας κινητικός αλλά υπερέβαλε σε ντρίπλες σε κάποιες φάσεις γι αυτό και ο Καρέρα του είπε να παίξει πιό απλά.

Και κατοχή είχαμε και 2-3 ευκαιρίες πολύ δυνατές, μια εκ των οποίων από τον Μαχαίρα.

Έδειξε διαθεση για δημιουργία η ομάδα πάντως. Χτίζεται κορμός παιχνίδι με παιχνίδι

Christof1976 - 25/10/2020 23:16

πολυ σημαντικό τριποντο και κραταμε αυτο κριστιτιτς σακχωφ πρεπει να παρουν ανασες γιατι θα σκασουν απ τα σερι ματς θετικο οτι βγαλαμε πολλες φασεις κενα στην αμυνα λογο απουσιας εξαριου ανεβασμενοι τοσο ο μανταλος οσο κι ο λιβαγια που μπηκε σαν αλλαγη συνεχιζουμε στηρίζουμε και θα ερθουν καλυτερες μερες οταν γυρισουν οι τραυματίες στηριξη στην ομαδα και να σταματήσουν οι αφορισμοί μονο κακο κανουν στην ομαδα τιποτε αλλο μονο ΑΕΚ

jr21 - 25/10/2020 23:16

Χρειαζεται πολυ μεγαλη βελτιωση η ομαδα,ειμασταν τυχεροι σημερα.Κραταμε μονο το τριποντο.

2121AEK - 25/10/2020 22:45

Αν δεν σταματησει αυτη η νοοτροπια του κλεινομαι πισω και κραταω το 0-1 η ΑΕΚ δεν παει πουθενα....Μεχρι το 80 ηταν μια χαρα παιχνιδι...απο εκει και μετα λες και επαιζε η Μπαρτσα.....Μας κλεισανε μεσα στο τερμα και δεν περνουσαμε τη σεντρα.... Τι στο καλο σκεπτικο ειναι αυτο;;;; ΗΜΑΡΤΟΝ.... Με ΔΥΟ αριστερα μπακ πισω και δεξια κενο αερος;;;; ΓΙΑΤΙ;;;;;

trofh_gia_skepsh - 25/10/2020 23:15

Γιατί έχεις ξεμείνει από χαφ και δεν έχεις κάποιον από τον πάγκο για να φρεσκάρεις τον άξονα και να πάρεις τρεξίματα. Πόσο να τρέξουν Κρίστισιτς Σάκχωφ; Σάμπα μάλλον δεν μπορεί

Babisaek83 - 25/10/2020 22:50

Μια χαρά ειναι, αλλά το θέμα είναι ότι τα μπακ σου δεν έχουν καλές τοποθετήσεις με αποτελεσυ να παίρνουν μέτρα στα φτερά για πλάκα.... Και να βάζουν πίεση στη δυάδα της αμυνΑς. Για αυτό πάει με 3 πισω.

SAM_21 - 25/10/2020 23:14

Εγώ ένα έχω να πω:ευτυχώς που είχαμε το varγιατι χωρίς αυτό το 0_1 θα ήταν 2_0.Τι τραβάμε τόσα χρόνια εμείς της ΑΕΚ από τους ΈΛΛΗΝΕΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ.........

Psychosocial_ - 25/10/2020 23:13

Μόνο τους 3 πόντους κρατάμε. Ψιλοκαλη η ομάδα για 30 λεπτά στο πρώτο ημίχρονο, στο δεύτερο μαζεύτηκε ξανά πίσω, δεν μου άρεσε καθόλου. Ίσως μέτρησε και η κούραση. Ευτυχώς ήταν οφσαιντ το γκολ του Πας, δύσκολα θα κερδιζαμε αν μετρούσε. Αν το δούμε ατομικά, ο Σακοφ πολύ καλός στο κέντρο αλλά πολύ κουρασμένο τον ειδα στο τέλος, ο Χνιντ σκύλος πίσω, ο Μανταλος κέρδισε σημαντικά φάουλ και έδωσε ανάσες.

Agioi-Anargiroi-21 - 25/10/2020 23:13

μπραβο στην ομαδα...μια προσευχη για σακφοφ κριστισιτς ,,μην παθουμε καμια θλαση...και με 2 ποιοτικα μπακ αριστερο και δεξι που θα φερει ο Ιλια η ομαδα θα ειναι μια χαρα...μιλαω και για μελλοντικα μην αρχιζεττε μεχρι τα χριστουγεννα κτλ

johnsot - 25/10/2020 23:12

Κομβική νίκη με όχι πειστική εμφάνιση. Όμως κάπου το περιμέναμε. Οσο υπάρχουν ελαφρυντικά εμένα μου αρκεί.

AEKARAG21_kostis - 25/10/2020 23:02

ΑΥΤΌ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΤΟΙΜΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ...ΟΛΙΒΕΙΡΑ ΧΟΝΤΡΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΣΣΟ ΜΕ ΛΕΣΤΕΡ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΛΙΓΗ ΦΟΡΑ..ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΜΑΣ,ΠΟΛΛΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΤΑ ΜΑΤΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ ΣΤΟ ΦΟΥΛ.

VagosK - 25/10/2020 23:11

Ασσο με Λεστερ?????

imodium - 25/10/2020 23:17

ασο φιλτρο ......

korinthios - 25/10/2020 23:11

Διαβάζω τα σχόλια και θλίβομαι. Αυτή που βλέπουμε τώρα, δεν είναι η ΑΕΚ που πιστεύω πως θα δούμε σε δύο μήνες από τώρα (προσωπική μου άποψη κι ελπίζω να δικαιωθώ). Κι εξηγώ τους λόγους:

1. Η ομάδα φαίνεται βαριά κι αυτό νομίζω πως έχει να κάνει με την προετοιμασία. Κάποια στιγμή -όχι πολύ μακριά- θα λυθεί.

2. Τα χαφ μας εξαιτίας των τραυματισμών είναι κουρασμένα από τα συνεχή δύσκολα παιχνίδια και... Συνέχεια μερικές φορές η ομάδα μοιάζει κομμένη στη μέση. Με την επιστροφή των τραυματιών η εικόνα θα είναι εντελώς διαφορετική.

3. Υπάρχουν πολλοί καινούριοι ποδοσφαιριστές που θέλουν χρόνο για να δέσουν.

4. Ο ποδοσφαιριστής που θα αλλάξει εντελώς την εικόνα της ομάδας, επιστρέφει σε 1 μήνα.

Για τους παραπάνω λόγους, χρειάζεται από όλους μας υπομονή και νίκες έστω και με μισό μηδέν.

Μην απαξιώνετε έτσι την ομάδα και τους παίκτες μας. Είμαι σίγουρος πως αυτή η ομάδα φέτος θα μας προσφέρει πολλές συγκινήσεις.

Όσο για το "αυτή δεν είναι ΑΕΚ", είμαι 53 ετών κι έχω δει καλύτερες αλλά και πολύ χειρότερες ΑΕΚ. Η τωρινή,έχω ένα προαίσθημα πως θα είναι από τις πολύ πολύ καλές. Υπομονή, αυτοσυγκράτηση και λίγο ήθος στον τρόπο που εκφραζόμαστε για τους παίκτες, τον προπονητή και τη διοίκηση.

Καλό βράδυ σε όλους.

kostas9-11 - 25/10/2020 23:10

Θα ακούσω κάποια στιγμή απο ραδιοφωνική περιγραφή ότι σκόραρε ο Ολιβειρα και δεν θα το πιστεύω, θα νομίζω ότι μας κάνει πλάκα ο εκφωνητής... Γεια σου ρε Νέλσον Πατίκα

giotisvasilis - 25/10/2020 23:09

Αυτό που έχει ουσία είναι η νίκη. Μόνο ΑΕΚ.


Κάτι άλλο που ήθελα να αναφέρω προς το ΑΕΚ365.

Θεωρώ ότι πρέπει να αναβαθμίσετε λίγο (ως πολύ) τη μετάδοση του αγώνα όταν κάνετε το Live.

Προσωπικά μπήκα να δω ως τα μέσα του πρώτου ημιχρόνου διότι δε πρόλαβα να το δω ζωντανά, και ήταν... Συνέχεια αρκετά κουραστικό. Προτίμησα να μπω σε άλλο site με πολλές περισσότερες πληροφορίες στα, του αγώνα.


Παρακαλώ θεωρήστε το σχόλιο-παρατήρηση καλοπροαίρετο-η προς το site, διότι μόνο τέτοια είναι.


Ευχαριστώ πολύ


Και πάλι μόνο ΑΕΚ.

AEK_Artista! - 25/10/2020 22:55

Πολύ καλή ομάδα ο ΠΑΣ.

Δυστυχώς η ΑΕΚ θέλει χρόνο, θα πάρει κάνα μήνα να δούμε τι κάνουμε με την επιστροφή των τραυματιών και μέχρι να δέσει η ομάδα. Ελπίζω μέχρι τότε να μην είναι αργά.

gdmidis21 - 25/10/2020 23:09

ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ

an0nymous - 25/10/2020 23:02

Μέχρι τότε νίκη και με μισό μηδέν..

ScoccoMan - 25/10/2020 23:09

Καμμία θλάση δεν είχαμε ;

gdmidis21 - 25/10/2020 23:08

ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΣΕΙ Η ΟΜΑΔΑ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΗΡΘΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΩΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ! ΣΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΡΑΘΜΑΤΙΣΜΟΙ ΒΑΣΙΚΩΝ ΟΠΩΣ ΛΙΒΑΙ ΚΑΙ ΣΙΜΟΕΣ. ΟΛΟΙ ΑΕΚ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ

ΜΑΝΤΑ21 - 25/10/2020 23:08

τουλαχιστον σημερα οπως κ με τους γερμανους δειξαμε ομαδικοτητα παθος τσαμπουκα αυταπαρνηση μπραβο για την νικη σε ολους.Ας κουλαρουμε λιγο κ μεις μαγκες καλος κ ομαρκο σημερα περιμενω ενα γκολ του νελσον που ολοι ξερουμε οτι ειναι καλος παικτης ενα να βαλει να ξεκολλησει αλλα θα σταθω στο πολυεργαλειο σακχοφ ακουραστος για μενα ο καλυτερος του γηπεδου.Ηρεμια γιατι ερχεται η ομαδαρα λεστερ .Μπραβο για την νικη σημερα την χρειαζομασταν ολοι μας κ εμεις κ οι παικτες.

MikraAsia1924 - 25/10/2020 23:08

Υπάρχουν παιχτες τις Αεκ που ειναι τραυματιεςψκαι οι υπολοιποι ειναι ψοφιοι κατακουρασμενοι. Ουτε τα ποδια τρέχουν ουτε το μυαλο είναι καθαρό σε άμυνα και επίθεση οποιος δεν το βλεπει αυτο θα του φταιει το ροστερ. Φαινεται ο Καρερα το εχει εντυπωσει αυτο κι εχει μαζεψει τις προπονήσεις αλλιως τωρα θα παιζαμε με την U19.

Υπομονή το μονο αποτέλεσμα που φαίνεται να στοιχίζει εως τωρα ειναι με τον Ατρομητο που αν καποια... Συνέχεια στιγμη του ριξουμε 32 γκολ θα θελω κι αλλα. Ομαδα καρκινος χανουμε Γκαρσια μενουμε με 10 γιατι έπρεπε να τους πετυχουμε μετα απο Βολσμπουργκ για αυτο. Τα άλλα οκ ενα Χ με Παοκ και μια ήττα στη Πορτογαλία αν συνεχιζαμε μετα καλα δεν ηταν καταστροφη. Υπομονη λοιπον υπομονη

vagaslanis - 25/10/2020 23:08

Ανελπιστο για μενα τριποντο πραγματικα δε περιμενα να το παρουμε κ μπραβο.Η ομαδα θελει τεραστια βελτίωση για να κανουμε κατι φετος ευχομαι ο χρονος να κυλα υπερ μας γιατι σημερα κερδισαμε λιγο.

Pastore Sardo - 25/10/2020 23:08

Η ομάδα ήταν καλή στο πρώτο ημίχρονο οταν και οι παιχτες του κέντρου ηταν ξεκούραστοι. Στο β' ημιχρονο λογικά με την κουραση των κεντρώων παιχτών δεν μπορουσαμε να κρατησουμε την μπαλα. Επρεπε το ματς να το καθαρίσουμε πιο εύκολα με βαση τις ευκαιρίες που χάσαμε . Ο Σάκχώφ ηταν πολύ καλός , οπως και οι Κριστισιτς , Τανκοβιτς όσο ειχαν δυναμεις , μετα αρχισαν να "πουλάνε " μπάλες. Κριμα που το κεντρο μας εχει αποδεκατιστεί. Παμε γερά με την Λεστερ τωρα.

R21Sparti - 25/10/2020 23:07

Σήμερα έπρεπε να πάρουμε αυτή την νίκη και με μισό μηδέν που λέει ο λογος.Εγω θα ήθελα να αναφερθώ στον Ολιβέιρα,ο οποίος δεν αξίζει ούτε το 1/3 από αυτά που ζητάει(1.5 εκ σχεδόν),ενώ ο τίμιος Καρίμ παίρνει το 1/3 από αυτά και προσφέρει τα μέγιστα για την ΑΕΚ.Ωστοσο έχω την ιδέα πως ο Ολιβέιρα την Πέμπτη θα επιδιώξει να κάνει το ματς της ζωής του (με την ΑΓΓΛΙΚΉ Λέστερ),ώστε να παίξει στο πρωτάθλημα που θέλει αλλά δεν αξίζει (αγγλικό).Μόνο ΑΕΚ

nik1961 - 25/10/2020 23:07

σημερα μπραβο.. μονο μπραβο σε ολα τα παιδιά..ηταν ενωμενοι κσι το παλεψανε..πως φαινεται ρε γμτ οταν ειναι ολοι μια γροθιά... μακαρι να χει συνεχεια..πι λεπτομερειες ειναι γις τους ειδημονες κι εγω ειμαι απλο αρρωστακι ΑΕΚ..

EMPROS_AITE1924 - 25/10/2020 22:55

Οπως ξαναεγραψα δεν γινεται να βλεπω park the bus (φαση Μουρινιο) απεναντι σε μια ομαδα σαν τα Γιαννινα...και να πω οτι αποδιδει αυτο, να παιζαμε δηλαδη αμυναρα χωρις να τρωμε γκολ και να κραταγαμε το 1-0 ανετα εστω και με ολους πισω απ τη μπαλα, οκ ...εδω καθε φορα που περνανε το κεντρο φοβομαστε και κανουμε προσευχες να πουμε.

Σοβαρευτητε γιατι η Λεστερ δεν ειναι ουτε Ατρομητος ,ουτε παοκ...με τετοιες εμφανισεις ας γραφει ο... Συνέχεια πινακας απο το πρωτο λεπτο 0-2 να ειμαστε ετοιμοι για αρχη!

VagosK - 25/10/2020 23:06

Ειμασυε ηδη ετοιμοι για το τι θα γραφει ο πινακας αφου με την αμυνα μας καθε φορα που πρεσαρςι ο αντυπαλος σηκωνουμε στον αερα τα μανουαλθα και τα εικονισματα για να ξορκισουμε το κακο δηλαδη να φαει ο Τσιντωτας το γκολ αφου θα τον εχει αδειασει για ακομα μια φορα η αμυνα

vgr21 - 25/10/2020 23:05

Συμαντικη νικη με μια καλη ομαδα αλλα θελουμε ακομα βελτιωση ,νεντε και χνιντ καλοι

john Original - 25/10/2020 23:05

ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΕΚ..ΚΑΛΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ..ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ..ΜΕΤΡΙΑ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΛΙΒΕΙΡΑ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΑΧΑΣΤΟ..ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΜΠΑΚ ΜΑΣ..ΤΑΝΚΟΒΙΤΣ ΜΑΧΑΙΡΑΣ ΜΑΝΤΑΛΟΣ ΣΑΚΧΟΦ ΕΠΑΙΞΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ..ΕΙΔΕ Ο ΚΑΡΡΕΡΑ ΕΛΠΙΖΩ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ...ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ..ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ Η ΟΜΑΔΑ..ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΓΚΑΡΣΙΑ ΣΙΜΑΝΣΚΙ.ΣΙΜΟΕΣ..ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ.ΑΛΜΠΑΝΗ..ΘΑ... Συνέχεια ΔΟΥΜΕ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...

yellowriver - 25/10/2020 23:05

Εντάξει ο Καρέρα .Παίζει με τα νεύρα μας ......Κάποιοι όμως εδώ μέσα που ακόμα χθες μας γράφατε ότι δεν δώσαμε χρόνο στον βιρτουόζο της μπάλας Σιμάο και δεν στηρίξαμε το project Καρντόσο ,τι επιδιώκετε τελικά;;; Να μας τρελάνετε ολοσχερώς ;;;;

George Logic - 25/10/2020 23:05

Συγχαρητηρια στην ομαδα για την πολυ σημαντικη νικη μετα απο εναν δυσκολο ευρωπαικο αγωνα και επι ενος δυσκολου αντιπαλου, που πριν απο λιγες μερες εκοψε βαθμους απο τον οσφπ. Οσοι απαξιωνουν τετοιες νικες ειτε ειναι εμπαθεις ειτε ειναι ασχετοι απο ποδοσφαιρο. Η ομαδα ειναι ταλαιπωρημενη ψυχολογικα και σωματικα, εχει βασικους παικτες τραυματιες, αλλους που ηρθαν προσφατα και δεν εχουν προσαρμοστει ακομα πληρως και με αυτες τις συνθηκες τετοιες νικες ειναι βαλσαμο και ασπιδα... Συνέχεια απεναντι στην κακοπροαιρετη κριτικη. Ευχομαι ακομη καλυτερη συνεχεια στην ομαδα.

Alexpappas1924 - 25/10/2020 23:04

+3 στο σακούλι και συνεχίζουμε...εγώ είμαι κατά του Μάνταλου αλλά σήμερα βρισκόταν ΠΑΝΤΟΥ...ο Ολιβέιρα κλασικός βαρύς παίχτης και χάνει τα αυτονόητα ... Λιβαγια είναι πεσμένος ψυχολογικά και φαίνεται αλλά Προσπαθεί δεν έχουμε μάθει να μαρκάρουμε σωστά και δεν σκεφτόμαστε καθαρά σε φάσεις που φαίνονται χαζές...μπράβο ΑΕΚΑΡΑ μου σαγαπαω ΑΕΚΑΡΑ μου ΑΕΚΑΡΑ Λαμπρινη

brooklyn1963 - 25/10/2020 23:04

Εχω κουραστει τοσα χρονια με τη γκρινια ορισμενων. Υπομονη καθολου, ΑΕΚ ειμαστε και πρεπει να ριχνουμε 3 και 4 γκολ σε τετοιους αντιπαλους. Αυτο θελετε και ολοι το θελουν. Περναμε μια δυσκολη εποχη λογω του κορωνοιου και σχεδον ολες οι μεγαλες ομαδες στην Ευρωπη αντιμετωπιζουν προβληματα. Τα φαβορι σπανε συνεχεια, αλλα εσεις εδω γκρινια και γκρινια. Παιζουμε με Σακχωφ και Κριστισιτς 3 παιχνιδια συνεχομενα, εχουμε αλλους τραυματισμους, κοπωση και γκρινια στα αποδυτηρια.... Συνέχεια
Υπομονη και στηριξτε την ομαδα

MrBison07 - 25/10/2020 23:04

Πρέπει να κάνουμε προσευχές να μην τραυματιστεί ο κριστισιτς 3 90 λεπτά έχει να βγάλει από τον ερυθρό αστέρα επειγόντως πρέπει να γυρίσουν γαλανό σιμοες και σιμανσκι

karpaul_21 - 25/10/2020 23:02

ευτυχως που τελειωσε... παμε παρακατω...

ZAPATISTA21 - 25/10/2020 23:02

Να κάτσω να κάνω ανάλυση την ΑΕΚ έστω μια πρόταση με αντίπαλο τα Γιάννενα ... ;...Όχι ευχαριστώ έχω αξιοπρέπεια και δεν είμαι και δημοσιογραφος που είναι δουλειά τους.Κοιταμε μπροστά .ΥΓ.Ο Ολιβέιρα δεν πετυχαίνει τον κετσε στα 2μετρα.

tlmhs - 25/10/2020 23:01

Μπράβο στην ομάδα για τη νίκη παρά πολύ σημαντική τη συγκεκριμένη στιγμή σε δύσκολη έδρα που θα δυσκολευτούν πολλοί. Ανησυχητικό οι 3 φάσεις του ΠΑΣ με το δοκάρι και τα 2 οφσαιτ γκολ θέλει δουλειά ακόμα σ' αυτό τον τομέα. Οπωσδήποτε να αντέξουν οι 2 μέσοι μέχρι ν αρχίσουν να μπαίνουν κ οι τραυματίες, περιμένω Γαλανό με ανυπομονησία. Θετικό η νίκη φυσικά, το ότι η ομάδα άντεξε στη σωματική κ ψυχολογική κούραση, και το ότι προς το παρών τουλάχιστον φαίνεται να συνέρχεται ο Μάρκο... Συνέχεια που όταν είναι προσεκτικός και απλός φαίνεται ότι άλλο τέτοιο παίκτη δεν έχουμε..

Simosk - 25/10/2020 22:55

Έλεος με τη μιρλα ορισμένοι. ΕΛΕΟΣ !!! Η ομάδα θέλει 2-3 βδομάδες να λυθούν τα πόδια. Συν ότι πρέπει να ενσωματωθούν οι νέοι. Δε μπορείτε να περιμένετε λίγο ?? Λίγο στήριξη στην ομάδα και τον προπονητή !!!

an0nymous - 25/10/2020 23:00

πες τα ρε γιατί πραγματικά εγώ έχω κουραστικά απ την κλάψα και την γκρίνια εδώ μέσα και όχι αν παίζει καλή η κακή μπάλα η ομάδα..


τέτοια κλάψα δεν αντέχεται εδω μέσα..

Simosk - 25/10/2020 23:18

Δεν παλεύονται ρε, δεν καταλαβαίνουν. Ούτε μια μεταγραφή δεν έγινε πριν την προετοιμασία, της οποίας το βασικό μέρος προγραμματίστηκε στη διακοπή αφού ο γ@μοτελικος αναβλήθηκε τόσες φορές. Δυο βασικοί ήρθαν την τελευταία μέρα, βάλε και τους τραυματίες και θέλουν η ομάδα να πετάει τέτοια εποχή !!!

NAVAJO21 - 25/10/2020 22:56

Δλδ να περιμενουμε τα χριστουγεννα να βρουν ρυθμο? Να μεινουμε εκτος ολων των στοχων? Τι λες ρε καραμητρο? Οτι να ναι.

romantic - 25/10/2020 23:04

Εν μερι έχει δίκιο ο φίλος.Λειπουν και τόσοι παίχτες με τραυματισμούς.Μην το ξεχνάμε αυτο

VagosK - 25/10/2020 23:02

Ποια Χριστουγεννα? Απο Γεναρη και αμα...

Natsos21 - 25/10/2020 22:54

Οι περισσότεροι λυπαμαι αλλα δεν εχετε επαφη με το αθλημα. Σημερα κ ιδιως στο πρωτο ημιχρονο ηταν η καλυτερη συνολικα εμφανιση. Πρωτη φιρα πρεσαρε σωστα κ ομαδικα. Πρωτη φορα βγηκαν αυτοματισμοι κ φασεις ολικληρωμενες. Πρωτη φορα καναν κάποια σωστα ανεβασματα τα μπακ. Κ στέκεστε στο οτι καναμε καθυστερησεις στα τελευταια λεπτα η οτι ορθως δεν μετρησαν 2 γκολ κ επιτέλους ειχαμε λθγη τυχη απεναντι σε μια δυνατη ομαδα.

VagosK - 25/10/2020 23:00

Φιλε εγω αν ηταν να πω μπραβο και να δωαω συγχαρητηρια θα τα εδινα στον ΠΑΣ που κατςβηκε με διαταξη 4 4 2 και δεν επαιξε ταμπουρι.

Τωρα οσο αφορα για εμας ασε να μη πω καλυτερα γιατι θα μας ακουσει η πολυκατοικια

kakomoytsoynos - 25/10/2020 23:00

Χάλασαν την μανέστρα στους γκρινιάρηδες σήμερα αλλά πάλι κατι θα βρουν να γκρινιάξουν. Ότι μας λείπουν τουλάχιστον 7 παίκτες που μπορούν άνετα να είναι οι βασικότεροι το αφήνουν η κάνουν πως δεν το βλέπουν.

Και το κορυφαίο που διάβασα μετα το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ ότι και ο ΠΑΟΚ είχε μεγάλες απουσίες τον Ελ Καντουρι και τον Μίσιτς.... Συνέχεια
Φανταστείτε σήμερα να είχαμε τον Σιμοες και τον Σιμανσκι να μπορεί να ξεκουράσει τα χαφ θα παίρναμε αυτό το ματς σαν προπόνηση.

O XSEROLAS - 25/10/2020 22:59

ΣΑΚΧΟΦ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΤΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ 2 ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ...ΙΣΩΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΕΤΟΣ....ΙΝΣΟΥΑ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΜΟΥ , Ο ΧΟΥΛΤ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΡΟΜΠΕΡΤΟ ΚΑΡΛΟΣ....Η ΟΜΑΔΑ ΓΕΝΙΚΩΣ ΔΕΝ ΤΣΟΥΛΑΕΙ...ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..

toni - 25/10/2020 22:59

Με λύπη μου διαπιστώνω ότι κάποιοι εδώ μέσα ίσως και να ήθελαν σήμερα στραβοπάτημα της ομάδας

TheScouter21 - 25/10/2020 22:52

ΓΙΑΤΙ δεν έγιναν φιλικά προετοιμασίας;;;


ΓΙΑΤΙ δεν έγιναν ασκήσεις κατοχής μπάλας;;;


ΓΙΑΤΙ δεν τους έμαθαν να δημιουργούν;;;... Συνέχεια

ΓΙΑΤΙ γυρνάει η μπάλα όλη την ώρα πίσω;;;


ΓΙΑΤΙ η ομάδα παίζει τόσο φοβισμένα;;;

vasko93 - 25/10/2020 22:59

Προπονητης είσαι ;

VagosK - 25/10/2020 23:09

Αστον να ξεδωσει ρε φιλε. Δεν βλεπεις οτι τρελλαθηκε με αυτο που ειδε πριν?

Ovoloseinaikitrinos - 25/10/2020 22:58

Το αποτέλεσμα θα μπορουσε να ήταν από 0-3 μέχρι 2-1. Θα σταθω σε τρία σημεία πρωτον οι παικτες δείχνουν κουρασμένοι δεν δικαιολογείται αυτό από το 60 κ μετα να είναι σαν παλαιμαχοι + τους τραυματισμους κάτι δεν γίνεται σωστά από το προπονητικο τιμ. Δευτερον οι πολλες φάσεις που δεχόμαστε στον αέρα κυρίως από τα πλαγια, δεν θυμάμαι γκολ που φάγαμε φέτος να είναι διαφορετικο και σε αυτό η ευθυνη είναι του καρερα. Τρίτον νομίζω ότι όσο δεν κρατάει ένα συστημα τόσο... Συνέχεια μικραίνουν και οι ελπίδες για διεκδίκηση του πρωταθληματος. Δεν θυμάμαι ποτε προπονητη μας να αλλάζει συνεχώς συστημα ανάλογα με τον αντίπαλο ειναι ντροπή για την ΑΕΚ αυτό. Μην την μικραίνουμε. Όπως κ οι κάρτες στις καθυστερήσεις δεν είναι στο DNA της Ομάδας το 0-1 δεν είμαστε προοδευτικη.

matrix__21 - 25/10/2020 22:58

Σημαντικό διπλό απόψε με όποιον τρόπο και αν ήρθε. Στο πρώτο ημίχρονο είμασταν καλοί αλλα άστοχο και θα μπορούσαμε να κλειδωσουμε το ματς με ένα 2ο γκολ.

Στο δεύτερο ημίχρονο κάτσαμε αρκετά πίσω και δώσαμε δικαίωμα στον ΠΑΣ να κάνει ευκαιρίες.

Δυστυχώς οι ευκαιρίες λουκούμι έτυχαν πάλι στον ολιβειρα όπως και στην Μπράγκα και όχι στον Ιρανό για να το τελειώσει.... Συνέχεια
Μόλις επιστρέψουν τα 6αρια μας θα δούμε άλλη ΑΕΚ.

Σακχοφ δεν βγαίνει από την 11αδα.

Παολινιο λίγος.

Ινσουα τρέλα χωρίς ουσία.

Τα 2 σέντερ μπακ καλοί.

Τανκο καλος όπως πάντα.

Ο Ιρανός φαρμάκι αν ξεμπουκωσει θα παστελωνει συνέχεια.

Μαχαίρας καλός κινητικος γρήγορος.

Ολιβειρα λίγος.

Λιβαγια όχι κακός σήμερα.

Κρίστι είναι παντού και τρομερός στα κλεψιματα ελπίζω να μην σκάσει μέχρι να γυρίσουν τα 6αρια μας.

Μόνο ΑΕΚ!

Walker21 - 25/10/2020 22:57

Όντως σημαντική νίκη, σακχοφ, Χνιντ υπερπολιτιμοι, γενικά καλό παιχνίδι, αλλά ρε παιδί μου αυτός ο Λιβαγια μπήκε για 30 λεπτά και τον έπιανε η καμερα με ανοιχτό το στόμα να προσπαθεί να πάρει ανάσες!! (είναι παιχταρα δεν αμφιβάλω αλλά...)

Manos_AEK21 - 25/10/2020 22:47

Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι κρατάμε την νίκη και προχωράμε...

Αυτά τα πολλά χρήματα που ζητάνε η Ολιβεϊρα και Λιβαγια δεν τα αξίζουν... Ευτυχώς που δεν τους ανανέωσε ο Πρόεδρος γιατί δεν αξίζουν ούτε αυτά τα χρήματα που είδη παίρνουν.....

21AEK06 - 25/10/2020 22:57

Φιλε ξεχασες τι σου εκανε ο Λιβαγια 3 χρονιες μαλλον για να λες τετοια πραγματα. Και σημερα για μενα ηταν ο καλος λιβαγια που του ελειψε το γκολ στην εκτελεση φαουλ του Μανταλου. Με Βόλφσμπουργκ επισης πολυ καλος και με Ατρομητο προσπαθησε αλλα δεν του βγηκαν πραγματα. Ειναι ντεφορμε και για μενα φταιει το γεγονος οτι δεν του ανανεωθηκε το συμβολαιο ενω εκανε τετοια χρονια πέρυσι σε μια τραγικη χρονια για την ΑΕΚ,πραγμα που τον εκανε να ξενερωσει λιγο. Επισης χωρις να ξερω κατι... Συνέχεια πιστευω πως η τραγικη εικονα με την Μπραγκα (που παρολα αυτα με το που μπηκε εβγαλε πασα παρε βαλε στον Τανκοβιτς) δεν ηταν εσκεμμενη ή οτιδήποτε. Για Ολιβειρα αστο νοσταλγω Πεκχαρτ-Αραβιδη (για Πονσε-Αραουχο δεν αναφερομαι καν,προφανως και Μπλάνκο-Ντεμη αλλα λεω για πρόσφατα) με τον φετινο Ολιβειρα. Χωρις να θελω να μειωσω κανέναν παιχτη που φοραει την φανελα της ΑΕΚ μας ελπιζω να ισχυσει αυτο που φημολογείται για αποδέσμευση Ολιβέιρα τον Γενάρη και να ερθει ενας φορ στυλ Φουντα(παραδειγμα)-Αραουχο(ακομα και ο ιδιος). Καλη σου νυχτα φιλε.

Manos_AEK21 - 25/10/2020 23:40

Μακάρι να ισχύει το ντεφορμέ γιατί εάν δεν ισχύει το ντεφορμέ και είναι ξενέρωμα και για αυτό δεν παίζει καλά επειδή δεν του έγινε ανανέωση τότε αυτό είναι αντί επαγγελματικό....

Και δεν ξεχνώ για κανέναν παίχτη το τι έχει προσφέρει... Έχω κράξει πάρα πολύ και τον Σιμοες αλλά δεν παύει να μην αναγνωρίζω το τι έχει προσφέρει στην ΑΕΚ μας....

Η ομάδα χρειάζεται χρόνο για να δέσει και καλό θα ήταν εκτός από την θέση του Ολιβεϊρα να γίνει και... Συνέχεια μια αναθεώρηση για τα πλάγια μπακ... Για παράδειγμα άφησε μεγάλο κενό ο Γκαλο.... Και χρειάζεται καλύτερο αριστερό μπακ η ΑΕΚ μας στην θέση του Λοπεζ.....

21AEK06 - 26/10/2020 00:12

Προφανως και χρειαζομαστε σημαντικη αναβάθμιση στα μπακ. Και συμφωνω εν μερη και με την αναφορα αντι επαγγελματισμου που λες απλα να πω πως και εσυ (και ο καθε εσυ) στην δουλεια σου οταν κανεις τα παντα πολυ καλα και εχεις βοηθησει αρκετά την εταιρεία (παράδειγμα) που δουλευεις να ανεβει ή να μην πεσει και ενω ολοι σε ευγνωμωνουν στον χωρο της δουλειας (ακομα και το αφεντικό) και σε εναν χρονο βαση συμβολαιου φευγεις και περιμενεις να σου κανει ανανεωση-αυξηση το αφεντικο και δεν την... Συνέχεια παιρνεις (ή εστω κοντα στα θελω σου) νιωθεις λιγο ξενερωμενος. Δεν ξερω ετσι το βλεπω εγω,αν και δεν ειναι λαθος αυτο που λες. Ειναι 50-50 οπως το θετεις εσυ.

george_perak - 25/10/2020 22:53

Ο λιβαγια ήταν σωστός τακτικά, δεν έκανε καμία κατάχρηση, ο Ολιβέιρα απλά δεν αξίζει την αύξηση που θέλει

Kotsos21 - 25/10/2020 22:56

Είναι πολύ σημαντικό η ομάδα να κερδίζει με μισό μηδέν, διότι ακόμα τα πόδια των ποδοσφαιριστών είναι βαριά. Για όσους/ες έχουν παίξει ποδόσφαιρο σε ερασιτεχνική ομάδα, η περίοδος της προετοιμασίας είναι το Α και το Ω. Και η προετοιμασία γίνεται με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Απ' όλα τα παιχνίδια μέχρι στιγμής φαίνεται ότι η ομάδα κάπου τώρα τελειώνει την προετοιμασία ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ. Γι' αυτό πρέπει να παίρνει τα παιχνίδια με μισό μηδέν. Μέσα σε όλα αυτά μην ξεχνάμε... Συνέχεια τις σημαντικές απουσίες στο κέντρο (Γαλανόπουλος, Σιμανσκι, Σιμόες), οπότε η ομάδα με τις νίκες κερδίζει χρόνο και για το δέσιμό της (αρκετοί καινούριοι παίχτες στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου) και για την επιστροφή των τραυματιών. Μπράβο στην ομάδα. Πάση θυσία αποτέλεσμα με Λέστερ. Ακόμα και το Χ είναι σημαντικό, αν δεν μπορούμε να τους πάρουμε. Καλό βράδυ ενωσίτες και καλή βδομάδα!

Familia 9®11 - 25/10/2020 22:56

Λοιπόν όταν ο λιβαια κρατάει περισσότερο την μπάλα ή κάνει μια ενέργεια παραπάνω (όπως κ ο Ολιβέιρα) κ αναφέρομαι γενικά σε όλα τα παιχνίδια δεν πειράζει τν Καρερα ούτε τους τα λέει από τον πάγκο όταν όμως τα κάνει ένα 20χρονο παιδί που βγάζει μάτια μέχρι εκείνη την στιγμή πειράζει..

Επίσης ρε Καρερα μου βγάζεις κ τα 2 καθαρόαιμα εξτρέμ κ μου βάζεις ινσουα για να κλείσεις την αριστερή πλευρά κ ταυτόχρονα όμως γυρνάς όλη την ομάδα πίσω από το 65 κ μετά κ για περίπου 30 λεπτά... Συνέχεια έχουν κατασκηνώσει τα Μπακ τους στην επίθεση? Κάποιος που δεν ξέρει ποδόσφαιρο θα πει κ τι θα κάναμε τα εξτρέμ? Τα εξτρέμ θα κρατούσαν τα Μπακ ψηλά μια από τις πολλές δουλειές τους είναι κ αυτή...αν έβγαινε ισοπαλία ο σημερινός αγώνας θα ήταν ο ίδιος ακριβώς λόγος που βγήκε ισοπαλία στο δεύτερο ημίχρονο κ με τον παοκ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να νομίζει ότι η ΑΕΚ είναι Κροτόνε ..βάζει γκολ όλοι πίσω πάμε να πάρουμε αποτελέσμα.. η ΑΕΚ βάζει γκολ κ μετά συνεχίζει να πιέζει γτ είναι μεγάλη ομάδα κύριε Καρερα ..

Ολιβέιρα για κλάματα

Παιχταρας κ ο σακχοφ κ ο τανκοβιτς κ ο Ρουμάνος με τον χνιντ καθάρισαν τα πάντα κ ότι φάσεις δημιουργήθηκαν ήταν από το δεξί κ το αριστερό Μπακ που γνωρίζουμε ότι πονάει η ΑΕΚ εκεί..

Σημαντική νίκη σε δυσκολη έδρα αλλά αν έπαιζες με γαύρο κ γυρνουσες την ομάδα έτσι όπως κ με τον παοκ θα έτρωγες 4 γτ ο γαύρος έχει φορ(κάτι που δεν έχει ο μπαοκ)

ΥΣ βγάλτε τα γυαλιά κ φέρτε κανονικό προπονητή

ΥΣ ολόκληρη ΑΕΚ κ έκανε καθυστερήσεις από τν τσιντωτα μέχρι τον αρχηγό τον μάνταλο..ίσως κ ο προπονητής να πέρασε την νοοτροπία του λουζερ στην ομάδα..μηδέν εμπιστοσύνη από τν Καρερα στην επιθετικές αρετές της ομάδας χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πίσω έχει δημιουργήσει άμυνα μπετόν (συνήθως πληγώνεται από τα Μπακ)

Καλο βράδυ

Arrwstia1924 - 25/10/2020 22:55

Νικαμε και πάλι γκρινιάζετε τι άλλο θέλετε να πούμε. Βλέπετε πόσους συνεχόμενους αγώνες παίζει η ομάδα. Λογικό θα βγει και κούραση κάποτε. Οι περισσότεροι εδώ μέσα 10 σκαλιά ανεβαίνετε και κουράζεστε. Ηρεμήστε λίγο. Όσο για τον λιβαγια μια χαρά έπαιξε σήμερα. Και ο Νέλσον. Όχι δεν αξίζει τα λεφτά του .

Tonino_21 - 25/10/2020 22:55

Μια χαρά νίκη , δύσκολη έδρα και μην ξεχνάμε ο γαύρος άφησε βαθμούς εκεί . Η μπάλα τσουλήσει στο πρώτο κατά διαστήματα , και μην ξεχνάμε είχαμε 4-5 κλασικές ευκαιρίες.

Η νίκες χτίζουν αυτοπεποίθηση , σε αυτούς που και με τις νίκες δεν βρίσκουν τίποτα θετικό και γκρινιάζουν ασταμάτητα ας σκεφτούνε πόσες απουσίες έχει η ομάδα, ποτέ γίνανε οι τελευταίες μεταγραφές και τι έγινε την Πέμπτη.

SpyRos_CoRfu_21 - 25/10/2020 22:55

Εμείς που είμαστε κοντά στα 40 δεν μπορούμε να δούμε αυτό το χάλι ... το υλικό είναι καλό η ομάδα είναι μπουλούκι ... Ευτυχώς υπάρχει ο Ιλια ...

vasspapado - 25/10/2020 22:54

Ο Νέλσονας έχει βαλθεί να μας στείλει στο ψυχιατρείο.

Όταν χάνεις τέτοιο πλασάρισμα και δεν κλειδώνεις το σκορ, τότε τα 1,2 εκ. ετησίως είναι μόνο για χάπια σε εμάς.

Εδώ δεν ζητάμε το δύσκολο σεντερφορίσιο γκολ, αλλά το απλό τελείωμα σε προπόνηση. Κρίμα..

Aspalathos21 - 25/10/2020 22:42

Νίκη που μας βυθίζει περισσότερο!!!!γκολ δεν βάζουμε με τίποτα ενώ τρώμε φάσεις αβερτα....πρώτη φορά αμφισβητώ καρερα....έχει ψοφήσει τον σακχοφ που είναι ότι καλύτερο έχουμε τώρα και δεν βάζει ένα χαφ μέσα να πάρει ανάσες το κέντρο...εκεί ξεκινάει το πρόβλημα!!!

Mark19 - 25/10/2020 22:54

Και εγώ πραγματικά απορώ γιατί τρία ματς τώρα δε βάζει ούτε Σιμοες , ούτε Γαλανό, ούτε Σιμανσκι. Τόσα χαφ!

Aspalathos21 - 25/10/2020 23:00

Καταρχήν ο σάμπα οπότε εχει μπει έχει δείξει και τρεξίματα και μαρκαρίσματα και πάσες και μηδέν λάθη....δεύτερον έχει παίξει ο βασιλαντονόπουλος με επιτυχία....έχει επιστρέψει ο Γαλανόπουλος οπότε ένα 20 εκεί που χάνεται η μπάλα στο τέλος μπορεί να μπει...όταν σκάσει ο σακχοφ που είναι κοντά τους τα λέμε...

aekbasket1 - 25/10/2020 22:53

Όταν λες ένα χαφ, εννοείς ΠΟΙΟΝ? Τον Σάμπα ή το Μπότο? Δεν υπάρχει παίκτης Σάμπα....ούτε Μπότος

Elastogipedo - 25/10/2020 22:47

Χρυσάφι το τρίποντο αλλά αυτό δεν είναι ΑΕΚ...

Quavious_Marshall - 25/10/2020 22:51

Δηλαδή αν είχαν μπει τα αχαστα θα ήταν?

Elastogipedo - 25/10/2020 22:59

Quavious_Marshall το ότι η ομάδα δεν μπορεί να βάλει γκολ δεν το βλέπεις? Το ότι σωθήκαμε σήμερα από VAR και το δοκάρι δεν το είδες? Το ότι κάναμε καθυστέρηση ενώ παίζουμε με τα Γιάννενα ούτε αυτό είδες?

an0nymous - 25/10/2020 22:54

Κάντε λίγο υπομονή.. κάθε χρόνο τα ίδια θα γράφουμε;


Πάντα υπάρχει ένα διάστημα που είναι σε κοιλιά οι ομάδες.. για την ομάδας είναι αυτήν την περίοδο με βάση την προετοιμασία που έκαναν. Και μιλάμε για ιδιαίτερη σεζόν..... Συνέχεια
Μη μας τα ζαλίζεται άλλο.. και του χρόνου το ίδιο θα γίνεται θα υπάρχει διάστημα με κοιλιά και του παρα χρόνου και σε 3 χρόνια και σε 4 και 5 και κάθε χρόνο γενικός.


Αυτή τη στιγμή μας νοιάζει να έρχονται τα τρίποντα.. αργότερα όταν φορμαριστεί η ομάδα και θα ναι πλήρης χωρίς απουσίες θα δούμε και ωραία μπαλίτσα.

Babisaek83 - 25/10/2020 22:50

Χαλαρώστε ρε παιδιά ούτε μένα κουβαρεσει, αλλά έπαιζε με την πλάτη στον τοιχο κ θα μπορούσε να ήταν 2-0 στο 20

MikraAsia1924 - 25/10/2020 22:53

Λοιπον αν το δουμε με ψυχραιμία φαίνεται το εξής.

Ουτε οι παίχτες ξεχασαν την μπαλα που ξέρουν ουτε ο προπονητής εγινε κακός.

Η ομαδα φαινεται να εκανε μια μινι προετοιμασία σε λαθος ταιμινγκ λογω οτι επειδή εγινε οτι εγινε με τελικους και κορονοιο δεν πρόλαβε να κανει πριν. Λεω λαθος ταιμινγκ γιατι το πρόγραμμα ηταν φουλ αυτη την περιοδο με πολυ δυνατα ματς Ευρωπη Ελλαδα.... Συνέχεια
Αν δειτε ολα τα ματς εκτος Βολσμπουργκ οι αντίπαλοι φαινονται να ειναι μια ταχύτητα πανω σε τρεξιματα και κοντρες. Αμυνα δεν υπάρχει καθαρό μυαλό ουτε επίθεση και προσθέστε και τους τραυματισμους στο παζλ και την εικονα φοβερης κουρασης που δειχνουν να εχουν.. στα μάτια μου αυτο δειχνει οτι εγινε καποιο προγραμμα που δεν μπορεσαν να τις σηκωσουν οι παιχτες με τετοιες αγωνιστικές υποχρεώσεις.

Το εχουν παρει χαμπαρι εν τω μεταξυ οι αντίπαλοι και πιεζουν σαν σκυλιά.

Μια ξεκούραστη Αεκ δεν θα εδινε τετοιο δικαίωμα ουτε στον Παοκ ουτε στη Μπραγκα ουτε στα Γιαννενα.

Αν ισχύει κατι τετοιο ελπιζω να το εχουν δει να το μαζεψουν να περιμένουν την διακοπή και μετα αυτο το "λαθος" αν ισχυει να μας βγει σε καλό και να είμαστε εμεις μια ταχύτητα πάνω

NAVAJO21 - 25/10/2020 22:53

Οι αλλοι ερχονται με ψυχολογια 2πλου απτην αρσεναλ, αιντε να δουμε ποιος θα τους μαρκαρει.

giannis4f - 25/10/2020 22:53

Καρκίνο βγάλαμε και σήμερα

KAYAK - 25/10/2020 22:53

Αρχικά είμαι και εγώ ένας από αυτούς που έχουνε κράξει την ομάδα!!! Από την άλλη ρε παιδιά παρατήρησα ΟΤΙ Βλέπω την ομάδα σήμερα και κάθομαι και μετράω πέντε παίκτες τους οποίους ο Καρέρα δεν τους είχες την προετοιμασία. Τον ΝΤΕΛΕΤΣΙΑΟΥ-ΧΝΙΝΤ-ΣΑΚΧΟΦ-ΤΑΝΚΟΒΙΤΣ-ΑΝΣΑΡΙΦΑΝΤ και ο ΓΚΑΡΣΙΑ Που αν ήταν καλά θα ήτανε βασικός. Άρα πώς να αποδώσει η

ομάδα όταν υπάρχουν έξι παίκτες οι οποίοι βρέθηκαν για πρώτη φορά πριν ένα μήνα μαζί. Άρα λέμε κι... Συνέχεια εμείς μαλακίες πάνω στην απογοήτευση μας!!! Αλλά όπως και να έχει πρέπει να έχουμε υπομονή αλλιώς δε γίνεται δουλειά!!!

Τους μόνους παίκτες που δεν δικαιολογώ είναι Ολιβέιρα και ο ΛΙΒΑΓΙΑ γιατί φαίνεται ότι επειδή δεν έχουν ανανεώσει με την ομάδα κάτι που ίσως μερίδιο ευθύνης να έχει και η διοίκηση που δεν φρόντισε να βρει άμεσα λύση στα θέματα αυτων των δύο Έχουν το μυαλό τους αλλού και όχι στην ΑΕΚ!!!

R21_AEK - 25/10/2020 22:52

Η ομαδα εχει μεγαλο προβλημα γιατι τις λειπουν Σιμασνκι,Γαλανο και Σιμοες οταν γυρισουν σιγουρα θα δουμε καλυτερη εικονα της ομαδας.

Iboganer21 - 25/10/2020 22:52

Ξεκινάμε:

Καρέρα προπονητής δεν υπάρχει μόνο ποδήλατα... Ο Ρουμάνος πίσω πιστεύω θα τα πάει καλά...Κριστισιτς και Σακχοφ όλα τα λεφτά τα παλληκάρια!! Καριμ σταθερή αξία, την είδε λίγο ο Μαχαίρας με ένα βραβείο mvp... Και πάμε στα θέματα: ολιβειρα ντεφορμέ, Λιβαγια αλλού και Μανταλος και να μην πάρει τίτλο και φέτος δεν έγινε και τίποτα ρε παιδάκι μου!!... Λοπεζ 'δίνει' κίτρινη στον ινσουα αν είναι δυνατόν και... Συνέχεια Τσιντωντας μας ξεφτιλίζει με κάρτα για καθυστερήσεις.... Δύσκολο την Πέμπτη αλλά θα δείξει.

panta21 - 25/10/2020 22:51

Κάτσε ο τίτλος έπρεπε να είναι ντροπη στα Γιάννενα σήμερα..καρερα έχεις ευθύνη για αυτήν την ΑΕΚ σε στηρίξαμε αλλά έχουν αρχίσει να πονάνε τα μάτια μας επικυνδινα ..

Zoul - 25/10/2020 22:44

ΑΕΚ, ΑΕΚ, αυτο δεν ειναι ΑΕΚ!

Panos1970 - 25/10/2020 22:51

Μαθαμε την καραμέλα και την πιπιλαμε - αν δεν είδες βελτίωση σήμερα μετά από τρια 24ωρα από ένα πολυ δυσκολο, από πολλές απόψεις παιχνίδι, τι να σου πω.. έχει δρόμο η ομάδα αλλά σήμερα ήταν ένα καλό πρώτο βήμα ανασύνταξης και μπράβο που βρήκαν το σθένος να αντιδράσουν, ως όφειλαν..

Iboganer21 - 25/10/2020 22:54

Ο δρόμος είχε την δική του ιστορία κι εσύ δεν θα είσαι μέσα σε τίποτα σε κάνα μήνα.... Αλλά έχει δρόμο ακόμα ναι ναι!!! Ε ρε κάτι μυαλά!!

TheScouter21 - 25/10/2020 22:50

Με την ψυχή στο στόμα...

R21_AEK - 25/10/2020 22:44

Η ομαδα πρεπει να ξεφορτωθει οσο γινεται πιο γρηγορα απο τα δυο βαριδια που λεγονται Λιβαγια και Ολιβειρα.

badnemesis40 - 25/10/2020 22:50

Για Ολιβειρα συμφωνώ, για Λιβαγια γιατί;

an0nymous - 25/10/2020 22:47

Πάμε ρε ΑΕΚΑΡΑ,


Μπορεί να γκρινιάζεται όλοι σας αλλά η ομάδα πέρασε απο κει που άφησαν 2 βαθμούς οι γαύροι και αυτο είναι σημαντικό για την ομάδα..... Συνέχεια
Άντε να επιστρέφουν τα χαφ μας γιατί δεν πάει άλλο να παίζουν οι ίδιοι 3 στα χαφ..

R21_AEK - 25/10/2020 22:49

Φιλε ο γαυρος ομως θα κερδισει τον Παοκ στην εδρα και θα περασει με διπλο απο το Περιστερι.

Sab64 - 25/10/2020 22:49

μου αρεσε το στησιμο της ομαδος με κανονικά εξτρεμ και ενα φορ τον πιο καλο (ανσαριφαρτ) και τον Μανταλο στην σωστη θέση .Αλλά εμα μεγαλο 'αλλά ' δεν νοειται μεγαλη ομαδα να μην μπορεις να κρατησεις την μπαλα σε πιεστικες καταστασεις .Μπαμ μπουμ με ΠΑΟΚ με Μπραγκα το ιδιο και σημερα .πολυ φοβος ρε παιδι μου .ΑΕΚ ειστε ρεεεεεε

ioannis91121 - 25/10/2020 22:49

Τι Ολιβέιρα τι Φουρέιρα το ιδιο πράγμα... Η Φουρέιρα fuego ο Ολιβέιρα fevgo...

goten21gr - 25/10/2020 22:49

Μαζευε κι αν ειναι και ρογες. Στα θετικα η εμφανιση Σακχοφ (χρειαζεται λιγες ανασες) που αγωνα με αγωνα γινεται αυτος που ξεραμε και στους μαο μαο. Πρεπει να δεσουν κι αλλο οι Χνιντ - Νεντε γιατι αυτοι θα ειναι λογικα το βασικο διδυμο. Τα αρνητικα παλι αυτες οι τρομερες χαμενες ευκαιριες με Μαχαιρα, Καριμ, Ολιβειρα και στα στημενα του πας η ομαδα καπου εχανε την συγκεντρωση της. Μια νικη που απλα επρεπε να ερθει και για θεμα ψυχολογιας της ομαδας και σ'ενα γηπεδο που δεν περασε ο gayρος.

Nostalgos_90s - 25/10/2020 22:48

Μπραβο στην ομάδα μας που πηρε ενα πολυ μεγαλο διπλο αν αναλογιστούμε την κουραση την κακη ψυχολογια μετα την ηττα στην ευρωπη οτι παιζαμε με μια πολυ καλη ομαδα ,η οποια απέδειξε πως η εμφανιση με τον Ολυμπιακό μονο τυχαια δεν ήταν..Συνεχιζουμε...

imodium - 25/10/2020 22:47

θελει πολυ βελτιωση η ομαδα και δεν ξερω αν φτανει ο χρονος γιατι υπαρχουν πολλα και σημαντικα παιχνιδια μπροστα ...δεν ξερω ειμαι προβληματισμενος

combatiente_21 - 25/10/2020 22:47

Λέμε για τη εικόνα της ομάδας ρε μαγκες αλλα δεν λέμε πως η ομαδα σε κάθε ματς παίζει με άλλη 11αδα ,το συνοχή να βρει ,τι ρυθμό και τι ομοιογένεια;

Δεν φταίει ο καρέρα σε αυτο ,λιγο η γκινια, λιγο κάποιες μεταγραφές που άργησαν...

Λίγη τύχη θέλουμε και λίγο χρόνο

Maniac_jo - 25/10/2020 22:46

Καλή εμφάνιση. Επιτέλους επιθετικό ποδόσφαιρο. Κρίμα για τις χαμένες ευκαιρίες θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει χωρίς καρδιοχτυπια. ΜΌΝΟ ΑΕΚ

nemertsikas - 25/10/2020 22:45

Ουφ...

nikaekara21 - 25/10/2020 22:44

Πράγματι μεγάλη νίκη. Μπράβο στον ΠΑΣ, που έπαιξε μπάλα και όχι ταμπούρι.

Εντωμεταξύ οι επόπτες χαμπάρι δεν πήραν για τα οφσάιτ. Χωρίς VAR θα χάναμε.

Mark19 - 25/10/2020 22:43

Αν δεν είχα δει το ματς και έβλεπα τα σχόλια θα νόμιζα ότι χάσαμε. Παίζουμε εδώ και τρία ματς χωρίς κόφτη (και τι ματς), παίζουν οι ίδιοι τρεις παίχτες στο κέντρο βγάζοντας 90λεπτα, και σήμερα χάνουμε τα αχαστα και παρόλα αυτά κερδίζουμε σε μια έδρα που ο βασικός αντίπαλος έφερε Χ. Προφανώς έχει θέματα η ομάδα αλλά αυτό που βλέπω είναι μια ομάδα που πέτυχε τον πρωταρχικό της στόχο να βγει Ευρώπη (όντας αουτσάιντερ) και που στο πρωτάθλημα είναι ισόβαθμη με τον ΟΣΦΠ. Χαλαρώστε λοιπόν... Συνέχεια λίγο όλοι που όλα σας φταίνε. Οι καθυστερήσεις, οι ντίβες, οι αλλαγές. Νισαφι πια

agabak - 25/10/2020 22:43

Ανσαριφαρντ και Σακχοφ οι καλύτερες μεταγραφές μας τα τελευταία 2 χρόνια ΕΥΚΟΛΑ.

Χνιντ σκύλος μεγάλες προοπτικές, Νεντε έχει αρχοντικό στυλ αλλά είναι πολύ αργος πρέπει να το δουλέψει. Προβληματισμός οι πολλες χαμένες κεφαλιές και σήμερα και με Μπράγκα που είναι κοντή ομάδα και με μπουγατσες.

Λείπει πολύ το 6 στην ομάδα, μακάρι να αντέξουν Κριστισιτς Σακχοφ χωρίς νέο τραυματισμό μέχρι να... Συνέχεια επιστρέψουν τα αμυντικά χάφ μας.

Την Πέμπτη θα είναι ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ..

gdmidis21 - 25/10/2020 22:42

1. ΝΙΚΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΣΟ ΓΚΟΛ ΓΙΑΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΠΙΕΣΗ ΛΟΓΩ ΤΩΝ 3 ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.

2. ΚΡΙΜΑ ΡΕ ΟΛΙΒΕΙΡΑ, ΣΕ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΛΥ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΟΤΙ ΧΑΝΕΙΣ ΓΚΟΛ ΕΥΚΟΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΖΗΤΑΣ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΠΟΛΛΑ.

3. ΤΑΝΚΟΒΙΤΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΟΤΙ ΤΟΝ ΠΗΡΑΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ... Συνέχεια ΛΙΓΑ

4. ΝΕΝΤ ΚΑΙ ΧΝΙΝΤ ΑΜΥΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΠΩΣ

5. ΜΑΧΑΙΡΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΜΙΚΡΕ.

6. ΒΡΙΣΤΕ ΜΕ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΟΣΟ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ. ΔΩΣΤΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΔΕΣΟΥΝ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ

toni - 25/10/2020 22:42

Χωρίς να θέλω να αδικήσω κάποιον αλλά Σάκχοφ και Κρίστισιτς...όλο το κέντρο!!

THOMASMAYROS - 25/10/2020 22:42

Πόνεσαν τα μάτια μου για άλλη μια φορα

ΕΠΟΜΕΝΟ