120 ΣΧΟΛΙΑ

Καρέρα: Μιλήσαμε με τον Λιβάγια, του εξήγησα και δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα (VIDEO)

Ο προπονητής, σε δηλώσεις του στη ΝΟVA ξεκαθάρισε πως υπολογίζει κανονικά στον Κροάτη με το θέμα να θεωρείται λήξαν – Τι είπε για Γαλανόπουλο, το ματς στη Μπράγκα και τη συνέχεια

Στο παρελθόν ανήκει το θέμα του Μάρκο Λιβάγια με τον Μάσιμο Καρέρα και όσα έγιναν στο ματς με την Μπράγκα, με τον προπονητή να τονίζει σε δηλώσεις του ότι μίλησε με τον παίκτη του, πως δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα και πως τον υπολογίζει κανονικά. 

Αναλυτικά όσα είπε ο Καρέρα στη ΝΟVA

Τι του άρεσε και τι όχι στο ματς με την Μπράγκα;

«Γνωρίζαμε ότι θα παίζαμε με μία πολύ δύσκολη ομάδα. Στήσαμε την άμυνα με τρόπο να αντεπεξέλθουμε όπως είδατε στο πρώτο ημίχρονο. Δεν μπορέσαμε να δημιουργήσουμε και είδατε αυτό που είδατε».

Για το σκορ κι αν η έκτασή του αδικεί την ΑΕΚ;

«Δεχθήκαμε ένα γκολ, το 1-0. Θα μπορούσαμε να είχαμε ισοφαρίσει. Δεχθήκαμε άλλα δυο γκολ με λάθη δικά μας. Δεν αξιοποιήσαμε τις ευκαιρίες μας και ήρθε αυτό το αποτέλεσμα. Θα δουλέψουμε στη συνέχεια για το καλύτερο. Από τη στιγμή που δεν κάναμε τις ευκαιρίες μας γκολ, τις έκαναν οι αντίπαλοι».

Για την κατάσταση πλέον με τον Λιβάγια;

«Όταν παρακολουθώ το παιχνίδι, παρακολουθώ το παιχνίδι. Ο Μάρκο έκανε δυο λάθη και αποφάσισα να τον κάνω αλλαγή».

Πώς επηρεάζει αυτή η αλλαγή την ψυχολογία του ποδοσφαιριστή;

«Εχω μιλήσει με τον Μάρκο. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Καθίσαμε μιλήσαμε, του εξήγησα. Είναι παίκτης της ΑΕΚ και θα τον χρησιμοποιήσω, όποτε πρέπει να τον χρησιμοποιήσω».

Για την προετοιμασία της ομάδας και τον λίγο χρόνο που έχει μπροστά του ανάμεσα στα παιχνίδια;

«Είναι το πρόγραμμα έτσι. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Το θέμα το δικό μας είναι να προετοιμάσουμε κατάλληλα το πρόγραμμα των προπονήσεων».

Για τη νίκη που πρέπει να πάρει η ΑΕΚ;

«Σε  κάθε αγώνα πάμε για τη νίκη. μέσα στο γήπεδο σίγουρα δεν υπάρχουμε μόνο εμείς. Υπάρχει και αντίπαλος. Θα πάμε να παλέψουμε και να φέρουμε το κατάλληλο αποτέλεσμα».

Πώς περιμένει τον ΠΑΣ;

«Είναι μια δύσκολη ομάδα ο ΠΑΣ. Ο Ολυμπιακός άφησε εκεί 2 βαθμούς. Θα παλέψουμε και θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό».

Για τον άξονα και ποιες είναι οι σκέψεις του για την 11άδα κι αν μπορεί να ξεκουράσει κάποιους παίκτες;

«Σίγουρα θα δούμε πως θα είναι οι δυο παίκτες. υπάρχει ο Σαμπανάτζοβιτς, ο Μπότος και θα αναλύσουμε ποιοι θα παίξουν».

Για τον Γαλανόπουλο και πότε τον υπολογίζει;

«Ο Γαλανόπουλος έχει μπει ήδη με την ομάδα. Εχει παίξει κάποια μικρά παιχνίδια στην προπόνηση. Σε μία εβδομάδα, σε 10 ημέρες θα μπορώ να τον υπολογίζω».


Η Novileague ήρθε με 500,000€ και καθημερινά δώρα! (21+)
*ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
georgetaz - 24/10/2020 21:54

1000 φορές να βλέπω Λιβάγια παρά Κατσικοκέρη....

Από εκεί και πέρα ας φροντίσουν αυτοί που είναι υπεύθυνοι, να τον κάνουν να αποδίδει όπως πρέπει. Και αυτή είναι η δουλειά του προπονητή μαζί με τα υπόλοιπα...

Και ο Βρανιες τσογλάνι και στόκος ήταν αλλά στο γήπεδο έβγαζε αυτό που έπρεπε και μη μου πει κανείς ότι δεν λείπει από την ομάδα γιατί θα τρελαθούμε...... Συνέχεια
Εγώ θέλω να έχει η ομάδα μου παίκτες με εκρηκτικό χαρακτήρα που να μην συμβιβαζονται με την ήττα και να βγάζουν ποδοσφαιρικό θράσος αρκεί να μπορεί να τους συμορφωνουν οι αρμόδιοι και να μην δημιουργούνται προβλήματα...

Και παρόλο που δεν θέλω να φύγει ούτε ο Καρέρα (είναι πολύ νωρίς για κριθεί), 1000 φορές Λιβάγια που ξέρω τι μπορεί να προσφέρει παρά Καρέρα....

SoNoLogiK - 25/10/2020 13:02

Φίλε ο μόνος που δεν λείπει αυτη τη στιγμή είναι ο Βράνιες. Αντιθέτως λείπει πολύ ο Σιμάνσκι (ο οποίος ελπίζω να γυρίσει σύντομα και να είναι καλά) και δύο Γκάλο με αντίθετα πόδια.

Nikaiotis90 - 24/10/2020 16:04

Ρε παιδιά απορώ πραγματικά με τα σχόλια πολλές φορές.

Οι ομάδες σήμερα καλώς ή κακώς γίνονται με μπάτζετ.


Η ΑΕΚ έχει το τρίτο μεγαλύτερο μπάτζετ και ως εκ τούτου θα βγεί τρίτη φυσιολογικά.

Παγκόσμια ισχύει αυτό, δεν γίνεται να κάνει πάντα η ΑΕΚ την υπέρβαση (πχ πρωτάθλημα , 10 αγώνες... Συνέχεια αήττητησ την Ευρώπη. Η Μπράγκα έχει την τριπλάσια αξία της ΑΕΚ όποτε και το τρίμπαλο είναι φυσιολογικό, όπως φυσιολογικό είναι να βγούμε και τρίτη στον όμιλο.


Να κράξετε αν η ΑΕΚ βγεί τέταρτη στους ομίλους και 4 στην Ελλάδα.

Γιατι αυτά τα λεφτά έχουν πέσει μας αρέσει δε μας αρέσει.


Και να αφήσουμε τουλάχιστον μία φορα έναν προπονητή να ολοκληρώσει το πρότζεκτ του και τότε θα τον κρίνουμε. Από παιδάκι δε θυμάμαι ΟΥΤΕ έναν προπονητή να έμεινε μιά τριετία.


Μέχρι και ο Χιμένεθ παπατζής έφυγε.

ΥΓ Η ΑΕΚ για να παίξει ωραίο ποδόσφαιρο θέλει πολύ χρήμα να πέσει. Οπότε οι καλύτερες επιλόγες προπονητών είναι οι αμυντικογενείς και μόνο με αμυντικογενή ΑΕΚ θα κάνουμε την όποια υπέρβαση.

ΑΕΚ1957 - 25/10/2020 12:13

Φιλε και μπαρτσελονα εχει το τετραπλο μπαζετ απο τη Μπαγερν και εφαγε 8 ασε απο την Παρι που νικησε στον τελικο την Τοτεναμ που της εριξε στην εδρα της 7 τα σαρωσε ολα που νηταν η Ρεαλ Ματζεστερ σιτυ ματζεστερ γιουναιντετ στον ημιτελικο ηταν η λιον η λιψια με το εν τριτο απο το μπαζετ αυτων των ομαδων που ανεφερα!

kakomoytsoynos - 25/10/2020 01:14

Αν ήταν έτσι εμείς δεν θα είχαμε πάρει ποτέ πρωτάθλημα ο Αγιαξ δεν θα είχε πάρει ποτέ κύπελλο πρωταθλητριών, η Ελλάδα ποτέ ευρωπαϊκό όπως και η Δανία, και η εθνική Γερμανίας ούτε κατά διάνοια παγκόσμιο κύπελλο και τόσα ακόμα παραδείγματα που θα μπορούσα να γράφω μια εβδομάδα. Αυτά καληνύχτα.

Givon - 25/10/2020 10:14

Αδελφέ κάθε πότε γίνεται αυτό;

victor21R - 24/10/2020 20:18

Ε ενταξει ρε φιλε αν ειναι ετσι να σταματησουμε να παιζουμε ποδοσφαιρο σε ολο τον πλανητη , δεν εχει νοημα. Να δωσουν τους τιτλους και τις θεσεις βαση μπατζετ σε καθε ομαδα και να τελειωνουμε. Σοβαρα τα γραφετε αυτα τα πραγματα? Ειναι ποδοσφαιρικο σχολιο αυτο??

gdmidis21 - 24/10/2020 23:02

ΑΠΛΑ ΕΜΕΣΑ ΕΞΗΓΕΙ ΟΤΙ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΟΤΑΝ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΣΦΠ ΚΑΙ ΠΑΟΚ

johnsot - 24/10/2020 20:02

Ενδιαφέρον σχόλιο αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Μπορεί να χτιστεί ωραία και ανταγωνιστικη ομάδα χωρίς να είναι ισάξιο το μπάτζετ. Σε πληροφορώ ότι ο γαύρος έφτιαξε αυτή την ομάδα πριν 3 χρόνια μειώνοντας το μπάτζετ. Όπως και η ΑΕΚ του Ντούσαν δεν είχε το μεγαλύτερο μπάτζετ. Έχεις δίκιο σε μεγάλο βαθμό αλλά παίζουν όμως πολύ σημαντικό ρόλο ο προπονητής, το scouting και μια στιβαρή διοικηση

sid21 - 24/10/2020 19:50

Απλοποιημένη σκέψη 15 χρόνου.

Ο Αθλητισμός είναι και διαχείριση συναισθημάτων εκτός από ικανότητα.

sentinel_21 - 24/10/2020 18:44

Ρε φιλε μην γραφεις οτι να ναι... Εαν ψαξεις ΟΛΑ τα πρωταθληματα που πηρε η ΑΕΚ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ το μεγαλυτερο μπατζετ... Το βασικοτερο στο συγχρονο ποδοσφαιρο και για τις ομαδες μεσαιας και χαμηλοτερης δυναμικης μανευρωπαικα ειναι η αναβαθμιση παικτων και η κεφαλαιοποιησης της υπεραξιας τους απο την καθε ομαδα.Αυτο ΔΕΝ προσμετραται στο μπατζετ...Εκτος και αν εσυ λανθασμενα θεωρεις μπατζετ τα νουμερακια του transfermarkt,,,Αυτα ΔΕΝ ειναι μπατζετ αλλα εκτιμησεις αξιας που θα... Συνέχεια επιβεβαιωθουν η οχι απο επικειμενες μεταφραφες...Ειναι αφελεστατο αυτο που εγραψες

alli_meria_21 - 24/10/2020 17:07

Αρα δεν υπαρχει λογος να γινονται οι αγωνες αλλα αναλογα με το μπατζετ να δεινουν τις θεσεις στις ομαδες.

η λεστερ ας πουμε στην Αγγλια ειχε το μεγαλυτερο μπατζετ οταν το πηρε.

Ναι δεν γινονται καθε μερα αυτα αλλα δεν γινοναι και μια φορα στα 1000 χρονια....ελεος.

ποτε δεν ειχαμε το μεγαλυτερο μπατζετ αλλα πηρες καμια 20αρια πρωταθληματα(με τα κλεμενα)και αλλα... Συνέχεια τοσα κυπελα με τριτοτεταρτα μπατζετ και γιαυτο μετρανε και διπλα(χ2) για εμας οταν ερχονται.

αν το περναμε καθε χρονο θα μετρουσε 1/2 για μενα.

chris_zaxarw - 24/10/2020 16:18

Αρα βασει budget το τεραμπαλο που θα ριξουμε αυριο στα Γιαννενα ειναι δεδομενο

Nikaiotis90 - 24/10/2020 16:32

Όχι μη κοιτάς το δέντρο αλλά το δάσος, αλλά και τετράμπαλο να ρίξει δεν θα με ενθουσιάσει.

Το πρωτάθλημα είναι ένας θεσμός που έχει μακρύ δρόμο.

Στο τέλος του δρόμου φυσιολογικά θα είμαστε τρίτοι χασουμε δε χασουμε με Γιάννενα.

chris_zaxarw - 24/10/2020 20:44

Φυσικά και παίζει μεγάλο ρόλο το budget δεν έχεις άδικο αλλά δε μετράει μόνο αυτό. Αν ήταν έτσι δε θα είχε κανένα νόημα να βλέπουμε μπάλα και θα μετράγαμε μόνο λεφτά. Το ποδόσφαιρο παίζεται από ανθρώπους και οι άνθρωποι δεν είναι αυτοκίνητα να βάλεις κάτω δυνατότητες (ιπποδυναμη, ροπη κλπ) και να βγάλεις κοστολόγιο. Η αξία των ποδοσφαιριστών και των ομάδων διαμορφώνονται από πολύ περισσότερους παράγοντες, δεν είναι τόσο απλό. Μακάρι να ήταν ερασιτεχνικό στην τελική το... Συνέχεια ποδόσφαιρο και να μην έπαιζαν γύρω του τόσα λεφτά γιατί μοιάζει παράλογο και συχνά προκλητικό, αλλά ακόμα και με αυτούς του παίχτες και αυτό το budget θα μπορούσαμε να βλέπουμε λίγη μπαλίτσα πιστεύω και οχι αυτό το πράγμα που είδαμε στα τελευταία ματς (ειδικά με παοκ). Και ναι συμφωνώ οτι με αυτό το budget και με την κατάσταση του γαύρου είναι δύσκολο να πάρεις πρωταθλημα τώρα, αλλά μπορείς τουλάχιστον φέτος να παίξεις λίγο μπάλα και να το χτυπήσεις στα ίσα μέχρι τέλος και οτι κάτσει, οχι να βγαίνεις εκτός από Οκτώβρη- Νοέμβρη.

EDOMONOAEK - 24/10/2020 16:58

Οπως κερδισες τη Βολφσμπουργκ σε ενα παιχνιδι ετσι μπορουν να σε κερδισουν και τα γιαννενα.

Σε μαραθωνιο πρωταθληματος κανει τη διαφορα το μπατζετ και μερικοι δεν θα το αποδεχτειτε και 100 χρονια να βγαινουμε τριτοδευτεροι.

2121AEK - 24/10/2020 19:40

Φίλε μου αν θες πρωταθλημα στην Ελλάδα δεν πρέπει ούτε στα Γιάννενα ούτε σε Ατρόμητους να χάνεις...τους τρεις βαθμούς που άφησες στο Περιστέρι πολύ δύσκολα θα τους καλύψεις.... αντίλαβου;;;

Nikaiotis90 - 24/10/2020 16:31

Όχι μη κοιτάς το δέντρο αλλά το δάσος, αλλά και τετράμπαλο να ρίξει δεν θα με ενθουσιάσει.

Το πρωτάθλημα είναι ένας θεσμός που έχει μακρύ δρόμο.

Στο τέλος του δρόμου φυσιολογικά θα είμαστε τρίτοι χασουμε δε χασουμε με Γιάννενα.

METALLICA21 - 24/10/2020 16:30

Με το μπαχαλο που επικρατει στην ομαδα, δυστυχως ειμαστε φαβορι για νεα γκελα....

Texas_Jack21 - 24/10/2020 16:41

Άμα το μπάτζετ έπαιρνε τίτλους η Μάντσεστερ Σίτυ και η Παρί θα παίζανε κάθε χρόνο τελικό C.L.

Manos_AEK21 - 25/10/2020 10:56

Τέτοιοι περίεργοι παίχτες που δημιουργούν προβλήματα στην ομάδα μετά από αντί επαγγελματική συμπεριφορά δεν έχουν καμία θέση στην ΑΕΚ μας...

Amonia - 24/10/2020 23:21

Με ήττα στον ΠΑΣ τι λέτε ότι πρέπει να γίνει;

gp44 - 25/10/2020 08:35

Να δώσουμε χρόνο σε προπονητή και παίχτες, όπως κάνουν όλες οι μεγάλες ομάδες του πλανήτη.

panagiotis2118 - 25/10/2020 02:41

Πιθανότατα θα τρίξει η καρέκλα του Ιταλού, το θέμα όμως δεν είναι αυτό αλλά αν εσύ σαν ΑΕΚτζης περιμένεις να χάσει η ομάδα μας και να μείνει πίσω βαθμολογικά για να επιβεβαιώσεις μια προσωπική σου άποψη?

Mike 94 - 25/10/2020 01:52

Λέμε ότι πρέπει να κερδίσουμε. Και εμφατικά θα ήταν το ιδανικό. Διαφορετικά ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω

peixro - 25/10/2020 06:28

Εχει αναρωτηθεί κανείς πόσες κόκκινες πόσες κίτρινες κάρτες έχει πάρει ο υποτιθέμενα ποιοτικότερος παίκτης της ΑΕΚ και πόσα γκόλ έχει δεχθεί η ομάδα απο τον ζαμαφουτισμό του;

Ramon - 25/10/2020 03:43

Συγνώμη Δεν αντελήφθη... Δεν τρέχει τίποτα με Λιβαϊα που όταν τρώγαμε το 3ο καθόταν στο χορτάρι κ έξυνε τα παπάκια του ???

Kons21 - 24/10/2020 18:48

Είδη ο Ivic ετοιμάζει και δουλεύει μέσα στο μυαλό του...Την επόμενη Προσωπική του Επιλογή...Που πάντα ήταν και η Πρωταρχική...που ακούει στο Όνομα Μιλογιεβιτς....

Cocco Bill - 24/10/2020 23:11

Δεν ξέρω τι έχει στο μυαλό του ο Ίβιτς, αλλά φαντάζομαι ότι ο Τίγρης δεν είναι κορόιδο να διώξει τον Καρέρα που του εξασφάλισε 7 εκ, αποκλείοντας τους Γερμανούς. Ο Ίβιτς είναι σίγουρα ασύγκριτα καλύτερος από τον Λύμπε, αλλά πέρα από τον Λιβάι (που τον ήξερε ο αδερφός του, που δούλευε στο Ισραήλ), ας δούμε τι θα αποδειχτούν οι Ντέντε, Χνιντ, Τάνκοβιτς. Θυμίζω ότι ο θρήνος έφερε σχεδόν τσάμπα τους Καμαρά, Μπα, Σισέ. Ο δε Καρέρα, τον Μαχαίρα μόνο να βγάλει, θα σημαίνει πολλά για την ΑΕΚ,... Συνέχεια ενώ δουλεύει και τους Λάτσι και αλλά τον πιτσιρικά τον Μιτάι. Γι αυτό ο Καρέρα πρέπει να στηριχθεί, ότι και να κάνει στα Γιάννενα, η ομάδα θα ρολάρει όταν γυρίσει ο Λιβάι, "μπει" στα συστήματα της ομάδας ο Τάνκοβιτς και καταλήξει στους δυο που θα είναι το δίδυμο πίσω, που για μένα ο ένας πρέπει να είναι ο Χνιντ.

R21_AEK - 24/10/2020 21:38

Φτανει πια με τους ιτς στην ομαδα ας φερει κανενα Γερμανο ή Ολλανδο να δουμε και λιγο να τσουλαει το τοπι.

gdmidis21 - 24/10/2020 23:01

ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΠΑΛΙΑ ΜΕ ΣΚΟΚΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΜΕ ΑΡΑΟΥΧΟ ΚΑΙ ΒΡΑΝΙΕΖ, Η ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΙΑ ΤΩΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΝΟΛΟ. ΞΕΚΟΛΛΑΤΕ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΑ

sempron_21 - 24/10/2020 22:48

Μα αυτό είναι το πρόβλημα, το να λέμε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.

Naftilos21 - 24/10/2020 22:10

Εγώ δ ξέρω τι χειρότερο...ένας μέτριος προπονητής;η ένα παίκτης που δημιουργει κλικες;;αν δ υπήρχαν κλικες π.χ νομίζω ότι η ΑΕΚ τότε επί Φερέρ θα είχε κάνει μια ομάδα 5ετιας.....

nasta_21 - 24/10/2020 21:54

Μιλήσαμε και του εξήγησα. Με έδειρε και τον ρώτησα γιατί. Πας και εσύ. Ιταλία είσαι και δεν το ξέρεις. Μεγάλε Φερνάντο έλα να φτιάξεις την ομάδα της Αγιά Σοφιας να κάνουν να δουν πρωτάθλημα είκοσι χρόνια οι άλλοι.

Cocco Bill - 24/10/2020 21:49

Αν δει κανείς ματς του Λιβάγια τα προηγούμενα χρόνια, το να προσπαθεί να περάσει 2-3 και να χάνει τελικά την μπάλα, καθώς ούτε έκρηξη έχει, ούτε ταχύτητα, ήταν κάτι σύνηθες, απλά αυτό γίνονταν μεταξύ αντίπαλης περιοχής και κέντρου και προλάβαιναν οι υπόλοιποι να κόψουν την αντεπίθεση, καθώς ο Λιβάγια συνήθως αδιαφορούσε μόλις έχανε την μπάλα και απλά κοιτούσε τον διαιτητή γιατί δεν του έδωσε φάουλ. Φέτος βρέθηκε αρκετά πίσω και τα λάθη του οδήγησαν σε γκολ τόσο από τον θρήνο... Συνέχεια στον τελικό, όσο και στην Πορτογαλία. Οπότε πρέπει να το πάρει απόφαση και ο Καρέρα και να τον βάζει μόνο αν είναι να παίξει πίσω από τον σέντερ φορ, οπότε εκεί και λάθος να κάνει, μπορεί να καλυφθεί. Ο Ολιβέιρα, από την πρώτη στιγμή που ήρθε φάνηκε ότι δεν ταίριασαν τα χνώτα τους με τον Λιβάγια. Ο Ολιβέιρα παίζει με σκοπό να σκοράρει, όταν είναι φορμαρισμένος παστελώνει αβέρτα, όταν δεν είναι σπάζει τα νεύρα όλων, καθώς χαραμίζει επιθέσεις. Ο δε Ανσαριφάντ λογικά αισθάνεται αδικημένος να γίνεται αυτός αλλαγή και όχι ο Πορτογάλος. Ο Καρέρα αν τον αφήσουν θα χτίσει ομάδα. Βασικά το υλικό μας είχε πολύ χτυπητές αδυναμίες, επειδή ο Ιταλός εξασφάλισε επιπλέον 7 εκ περνώντας την Βολφσμπουργκ, ήρθαν 2 παίκτες (Ντεντε-Τανκοβιτς) που αλλιώς δεν θα έρχονταν. Οπότε ελπίζω ο Τίγρης να τον αφήσει να ολοκληρώσει την φετινή χρονιά, να δούμε τι θα παρουσιάσει στο τέλος. Την δεδομένη στιγμή είμαστε στο ναδίρ, υπάρχουν πολλοί τραυματισμοί από την προετοιμασία που έγινε με σκοπό να έχουμε δυνάμεις όλη την χρονιά και αρκετοί παίκτες ήρθαν στο τέλος και ακόμη δεν έχουν δέσει με τους υπόλοιπους. Ας γυρίσει ο Λιβάι και θα δούμε τότε αν θα παίζουμε μπάλα ή όχι.

AEKmainz - 24/10/2020 21:30

Γενικα ας αναλογιστουμε την ομαδα του 18 και το ροστερ που πηρε πρωταθλημα...

Δεν θα δουμε τιποτα καλυτερο σαν μοναδες σε σχεση με αυτο που εχουμε τωρα, αλλα ο "αερας¨ που εβγαζε η ομαδα ηταν οτι παει για την νικη...και αν ακομα δεν εβγαινε, τοτε αρνουταν να χασει...δεν ξερω καν αν φταιει ο Λιβαγια , ο Καρερα, ο εκαστοτε κτλ...βλεπω μια κατασταση που εχει λιμνασει ομως και η ομαδα δεν μπορει να ανοιξει τα φτερα της...... Συνέχεια
Δεν ειμαι καν της αποψης οτι πρεπει να φυγει ο προπονητης η καποιοι παιχτες...

με ενοχλει ομως που αλλοι προοδευουν και εμεις οχι..

με ενοχλει να βλεπω τον συμβιβασμο με την 3η θεση επιδη δεν μπορει η ομαδα παραπανω..

με ενοχλει να διαβαζω ο ΠΑΣ ειναι δυσκολη ομαδα και ο Ολυμπιακος αφησε εκει 2 βαθμους (και απο ποτε ειναι κριτηριο μου ως ΑΕΚ το τι εκανε αλλη ομαδα) Η μηπως εχω τον ΟΣΦΠ σαν προτυπο?

Δεν εχω φοβηθει ουτε Ρεαλ εξω ουτε ποτε κανεναν, ανεξαρτητως αποτελεσματος, η ομαδα παντα παλευε,

οχι να με παιζει η Μπραγκα για μεγαλο σκορ και εγω να το δεχομαι, ουτε να βολευομαι σε δικαιολογιες για απουσιες βασικων για να με κανει γιογιο καποιος ΠΑΟΚ εντος εδρας...

Εκτος αν συμβιβαζομαστε σαν Λεβαδειακος οτι παιζουμε με ανωτερες ΠΟΛΥ ομαδες...δεν ξερω..

εγω παντως ακομα περιμενω ακομα εκεινη την ειδοποιηση που λεγε καποιος...

manolos5 - 24/10/2020 21:19

Μανόλοοοο....που είσαι Μανόλοοοοο.....παιδια αν ητανε στον παγκο ο Μανολο η ΑΕΚΑΡΑ μας θα ηταν διαφορετικη.....πολυ διαφορετική.....

R21_AEK - 24/10/2020 21:30

Ποση οικονομικη ζημια εχει παθει η ομαδα με τους προπονητες απο τοτε που εφυγε Μαρινος,Καρντοσο και τωρα Καρερα καλυτερα να κρατουσαν τον Μανολο που ηξερε την ομαδα πολυ καλα γουσταρε που ηταν στην ΑΕΚ και ο κοσμος αυτον.Ναι εκανε λαθη κι αυτος αλλα ολοι οι προπονητες κανουν κανεις δεν ειναι τελειος.Ο Καρερα προσωπικα στην αρχη οταν πρωτοηρθε μαζεψε την ομαδα αλλα στη συνεχεια εδειξε και δειχνει οτι δεν το εχει η ομαδα μπανει στο μηνα Νοεμβριο και δεν εχει κανει ουτε 1 ματς καλο μονο το... Συνέχεια 2 ημιχρονο με Βολσφμπουρκ απο κει και περα βλεπουμε το απολυτο τιποτα.

mayros2020 - 24/10/2020 20:58

Σε λιγο που θα αλαξουμε προπονητη και αν στη θεση του ερθει ο μανολο η καποιος ισαξιος του και η ομαδα θα βγαζει ματια με το ποδοσφαιρο που θα παιζει θα φανει τελικα αν εχουμε δικιο οσοι θελουμε να φυγει ο καρερα....

christ - 24/10/2020 20:57

Θεωρώ ότι το τρελό κράξιμο στον λιβαγια είναι γιατί κάναμε υπερβολική υπομονή σε όλες τις παραξενιές και τις αγωνιστικές ζημιές που μας προκάλεσε εδώ και καιρό. Ποιος έχει ξεχάσει την χαζή αποβολή πριν τους ομίλους του τσου λου με το παιχνίδι να έχει τελειώσει; Το ότι είναι καλός παίκτης εμένα δεν μου λέει τίποτα. Αν κάνει ζημιά στα αποδυτήρια και στο τερέν και στα σημαντικά ματς όλα είναι εξαφανισμένος δεν χρειάζεται αυτός ο παίκτης στην ομάδα ακόμα και αν τον λένε μεσι. Αν δεν... Συνέχεια έχει γίνει λάθος στη μετάφραση υπάρχει πολυ σοβαρό πρόβλημα αν μετά απο όσα έκανε ο λιβαγια έκατσε ο προπονητής να απολογείται και να εξηγεί... εξέδρα και αν δεν βάλει μυαλό στο καλό....πολυ υπομονή κάναμε... κανένας πάνω απο την ομάδα!

Fabio Canavaro - 24/10/2020 19:53

Να του παρεις και καραμέλες να του ζητήσεις και συγγνώμη. Διοίκηση υπάρχει να τον καλέσει σε απολογία;Τον Μαχαίρα γιατί τον εξαφάνισαν;Θα μας πει κανείς τι συμβαίνει και όλα τα αντιποδοσφαιρικα συμβαίνουν σε μάς;

- 24/10/2020 17:46

Α πόσους τον κράζετε, πόσοι από εσάς θα ήσασταν εντάξει αν τον βλέπατε να πηγαίνει στον οσφπ η στον παοκ? Γιατί πολλοί κράζανε και τον τζιμπουρ αλλά πήγε στον γκει και παστελωνε 20 τεμάχια το χρόνο.

Iapwnas - 24/10/2020 19:48

Είναι απλό

Αν πάει ο πρωταθλητής λιβαγια που κεντούσε μπροστά και ήταν σκυλιασμενος σε κάθε παιχνίδι θα μας πονέσει.

Αν πάει ο λιβιγια που παίζει αδιάφορα και γενικά όπως παίζει καλύτερα να φύγει γιατί μάλλον περισσότερο κακό κάνει παρά καλό

victor21R - 24/10/2020 18:01

Απο εμενα κανενα προβλημα να παει οπου θελει. Σιγα τον παιχταρα που θα εχουμε αντιπαλο. Αντε τους εχετε κανει ολους Θεους σ αυτη την ομαδα χωρις να εχουν καταφερει τιποτα τοσα χρονια...

kynigos1978 - 24/10/2020 19:46

1.Μανταλος κ λιβάια στην ίδια εντεκάδα μόνο στο 4411,2.Ανσαριφαρ κ Ολιβέιρα ποτέ ξανά στην ίδια εντεκάδα.Καρερα από εδώ κ πέρα μόνο 442,(2 στοπερ,2 Μπακ,2 εχτρεμ καθαρά,1 κόφτη,1 δημιουργικό χαφ,1 εννιαρη λιβάια η τανκοβιτς ,1 στράικερ.Η με 433(2 στοπερ,2 μπακ,2 εχτρεμ,2 κοφτες1 δημιουργικό χαφ ,1 φορ,μέχρι να σβήσει ο ήλιος κ με ψυχή κ πάθος κ πίεση από ψιλα για να ξανά γίνουμε ΑΕΚΑΡΑ.

johnsot - 24/10/2020 19:43

Ο Καρέρα είναι προπονητής με προσωπικότητα. Δεν έχουμε πειστεί ακόμα για το αν είναι προπονητής με ιδέες. Θα φανεί σύντομα. Ο Μάρκο είναι μακράν ο πιο ποιοτικός παίκτης της ΑΕΚ. Κατά τη γνώμη μου στο άμεσο μέλλον αν έχει σκοπό να παίξει μπάλα θα τον βλέπουμε μόνο ως 2ο επιθετικό, εκεί δηλαδή που με 2 γρήγορα εξτρεμ θα κάνει παπάδες. Θέλουμε πιάσει θυσία τη νίκη με Πας και πιστεύω ότι θα την παίρναμε αλλά δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα εμφανιστούν τα κουρασμένα μας 2 χαφ

2121AEK - 24/10/2020 19:38

Αν «δεν « υπάρχει πρόβλημα κ.Καρρερα τότε λυπάμαι αλλά το πρόβλημα είσαι εσυ...

Αν δεν βλέπεις ότι Λιβαγια και Ολιβέιρα παίζουν για την πάρτη τους κι όχι για την ομάδα τότε ζεις άλλου.... φτιάξε την ΑΕΚ άμεσα γιατί αυτό που βλέπουμε μόνο μπάλα δεν είναι....

SokrA(EK)tis - 24/10/2020 19:37

Εσυ του εξηγησες αντι να σου εξηγησει αυτος??????? Ωραια πραματα!!

jafer - 24/10/2020 19:16

Το καλό της ομάδας κοιτάει ο κόουτς και αυτή τη στιγμή μια λέξη ΟΜΟΝΟΙΑ....

stexatz - 24/10/2020 19:16

Paidia iremiste ligo.. An px kanoume 2-3 nikes sery k mia sto ekatomirio nikisoume lester tha arxisete pali ti omadara kai gamisan k bravo klp.. Poso malon an skorarei o livagia k vgali k asist k o mantalos klp. Den ginete me tous germanous molis nikisame na tous apotheonete k meta na tous vrizete. I omada tha exei k nokes k ites kai an perimene fantaze podosfero k na rixnoume 4ares apla den prokite k perimene adika. Gia dite tis teleftees agonistikes stin real ti ginete nikaei pou einai k i real oxi h AEK mas me batzet 5-6 ekatomirion

gdmidis21 - 24/10/2020 17:07

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΛΙΓΗ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΕΝΑ ΑΦΑΝΤΑΣΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ, ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ, ΕΝΩ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 3 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΒΟΛΣΦΜΠΟΥΡΓΚ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΘΕΟΥΣ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ, ΟΥΤΕ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΥΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΚΑΤΙ.

stexatz - 24/10/2020 19:10

Pes ta re file. San tin tainia tis renas vlaxopoulou eimaste molis exoume tin mpala pame agori ela pextara m ela pele tis elladas ela thee k molis tin xasi arxizoume re to kreas to palto ton axristo klp klp

victor21R - 24/10/2020 17:56

Δεν εχεις δει αφανταστο κραξιμο ακομα. Μεχρι στιγμης απλα κανουμε κριτικη. Ετσι και δεν παρουν νικες στην συνεχεια να δεις τι εχει να γινει. Δεν θα χαλαμε εμεις τα συκωτια μας επειδη αυτοι ειναι ανικανοι. Τα εχουν ολα και τρωνε 3αρες απο καποια Μπραγκα , φευγουν με κατεβασμενα κεφαλια απο το Περιστερι , παιζουν 90 λεπτα αμυνα μεσα στην εδρα τους με τον ΠΑΟΚ .... Ντοπιαζουν την φανελα που φορανε και εσυ θες στηριξη και ηρεμια?? 'Η θα παιξουν μπαλα ανταξια της φανελας που φορανε ή θα φάνε... Συνέχεια κραξιμο ΟΛΟΙ τους. Τι την περασανε την ΑΕΚ?

Iboganer21 - 24/10/2020 17:27

Έφτασε Οκτώβρης για να δεις ένα σοβαρό παιχνίδι με αυτόν προπονητή!!

THOMASMAYROS - 24/10/2020 19:01

Μαρεσει που κάθεστε και απαντάτε σε τρολ

R21_AEK - 24/10/2020 18:48

Η ΑΕΚ απο περσι πονταρει πολλα σε Ολιβειρα,Λιβαγια και Μανταλο που τελικα και οι τρεις δεν το αξιζουν οπως μας δειχνουν τα αποτελεσματα εχουμε πονταρει σε κουτσα αλογα.Η τριαδα με Μπλανκο,Σκοκο,Τζιμπουρ ηταν καλυτερη απλα ετυχε να πεσουν στην ΑΕΚ των χιλιων προβληματων με διοικηση της πλακας.

Kons21 - 24/10/2020 18:29

Μάσιμο έχεις τελειώσει... Απλώς ακόμη δεν στο έχουνε ανακοινώσει...Αν αύριο δεν φέρεις το διπλό...Σε βλέπω στο Μιλάνο για modeling...

ONLY21 - 24/10/2020 18:13

Τώρα το λύσαμε το πρόβλημα . Ο Λιβαγια φταίει για όλα . Να δούμε την Κυριακή ποια δικαιολογία θα βρούμε πάλι , γιατί με τα χάλια που έχουμε, δυστυχώs , δεν βλέπω να αλλάζει κάτι

Chris21chris - 24/10/2020 18:06

Α οκ τότε.. να του δώσουμε κ 2 μύρια μπόνους ..

aek21hools - 24/10/2020 18:05

Παιδια μεταξυ μας ολοι γνωριζουμε τι ποιοτητα διαθετει ο λιβαγια μην τα ισοπεδωνουμε ολα,ο κροατης πρεπει να μεινει στην ΑΕΚ,διοτι ξερω οτι δεν θα βρουμε καλυτερο απο αυτον ασε που θα παει σε καμια αλλη ομαδα και θα βγαζει ματια(μπακασετας πχ).Εγω πιστευω πως ο τροπος που χρησιμοποιουν αυτον τον παιχτη(εξτρεμ)εχει αυτες τις επιπτωσεις περα του χαρακτηρα του.Μακαρι αυτο το περιστατικο να του γινει μαθημα και να ειναι η αφετηρια μιας νεας αρχης.Μονο ΑΕΚ!!!

Grigoris2121 - 24/10/2020 17:54

Εδωσε δυο γκολ στον αντιπαλο σε ευρωπαικο ματς και στο δευτερο εκατσε κατω και κοιταγε...

Και του εξηγησε ο προπονητης!!!! Ρε τι αλλο θα ακουσουμε. Ελπιζω να εχει χαθει καπου η μεταφραση.


Οσο και να τους σιχαινομαστε ο Μαρτινς εστειλε εναν Φορτουνη να σκουπιζει τις εξεδρες.

Κανονισε Καρερα να τον ξεκινησεις αυριο και μετα κρατα τα αποδυτηρια με το κοστουμι και το γυαλι.

Elastogipedo - 24/10/2020 17:37

Τον μάθαμε τώρα τον Λιβαγια θα βάλει κάνα γκολ και θα σκύψει το κεφάλι δηθεν ότι ζητάει συγνώμη..

elber21 - 24/10/2020 17:27

Κατά τη γνώμη μου παιδιά πρέπει να προχωρήσουμε χωρίς Λιβαγια. Δεν είναι μόνο ότι είναι επιδεικτικά αδιάφορος και επικίνδυνος στο παιχνίδι του. Εκτός αυτού για μένα πρέπει να παίζει φορ ή δεύτερος επιθετικός. Με τη λογική να τον χωρέσουμε στην ομάδα, βάζοντας τον σαν εξτρέμ, καταστρέφουμε όλο το επιθετικό παιχνίδι της ομάδας. Χίλιες φορές λοιπόν για μένα να μείνει πάγκο κ μετά να πάει στο καλό και στη θέση του να παίζει ο Μαχαίρας ή ο Τανκοβιτς, ακόμα κ ο Αλμπάνης. Όσον... Συνέχεια αφορά τον Ολιβέιρα για μένα δεν είναι θέμα συμβολαίουυ, θεωρώ ότι είναι ντεφορμε και φανερά αγχωμενος γιατί βλέπει να χάνει την θέση από τον Καρίμ.

asiaminor - 24/10/2020 17:11

Βρε Μασιμο συγχώρα με...Εσυ του εξήγησες του Λιβαγια;Εσυ είσαι ο προπονητής.Κανεις ότι θέλεις με τι υλικό τις ομάδας.Αυτος έπρεπε να σου εξηγήσει γιατί πούλησε την μπάλα 2 φορές και έδωσε τα 2 απο τα 3 γκολ στην Μπράγκα.Και όχι μόνο αυτό ,αλλά θα έπρεπε επίσης να σου εξηγήσει ,γιατί τη δεύτερη φορά κάθησε κάτω σαν τον Πασα και έβλεπε μέχρι να μπει το γκολ και δεν έτρεξε να διορθώσει την μ@λ@κ@α ,που έκανε.Πέρασε τα μυνηματα ,που πρέπει ,γιατί αν συνεχίσετε έτσι ,θα χάσετε τα αποδυτήρια....

Mike 94 - 24/10/2020 17:24

Μα τι θες να πει στις δηλώσεις? Όσο πιο κομψά γίνεται λέει τα πράγματα. Αυτή είναι η δουλειά του.. το τι συμβαίνει στην πραγματικότητα θα φανεί στο γήπεδο

porcous21 - 24/10/2020 17:24

Οπως τα λες φιλε μου.. μην πουμε βεβαια οτι ο παικτης που σκοραρει το τριτο γκολ, ξεκιναει στην αντεπιθεση σχεδον απο το ιδιο σημειο που χανει την μπαλα ο λιβαγια, και ο μαρκος μας ειναι κατω ακομα και την ωρα που τρωμε το γκολ.. Δεν ειχε τιποτα να του εξηγησει ο Καρερα, το αντιθετο επρεπε να γινει

inzaghi9 - 24/10/2020 16:25

Πολλά σχολια ειναι εκτος πραγματικότητας. Μιλαμε για τον Λιβαγια λες κι ειναι ο Γκερερο και δεν εχει προσφερει τιποτα στην ομαδα.


Θα κανω ενα διαλειμμα και θα επανέλθω οταν αλλαξει η ψυχολογια, γιατί δεν υπάρχει ποδοσφαιρικη συζητηση μεσα στον παραλογισμο που επικρατει.

Stath21 - 24/10/2020 17:18

Αδερφε συμφωνω απολυτα μαζι σου στο επικρατει μια παρανοια. Δεν ειναι αδικη ομως. Περιμενεις πολλα απο το Λιβαγια παιχτικα. Αυτο που πληγωνει ομως ειναι οτι αν η ομαδα επεφτε κατηγορια ο Λιβαγια οσα κιλα μπαλα και να παιζει δεν θα εκλαιγε στον παγκο σα μωρο παιδι οπως εκανε ο Γκερερο. Και επειδη το αθλημα ειναι ομαδικο αν βαζεις τον εαυτο σου πανω απο την ομαδα και ο Ροναλντινιο να εισαι δεν βοηθας. Δε ζυγιζουμε τι προσεφερε ο καθενας. Γιατι μεταξυ μας οταν τον ειχαμε αναγκη με Πεκχαρτ... Συνέχεια ΜΟΝΟ μπροστα εφαγε δυο κοκκινες back to back. Παλι λογο μηδενικου σεβασμου προς την ομαδα. Η αδιαφορια και το βεντετιλικι εκανε ολο αυτο το ντορο. Οχι αν ειναι παιχταρας-που ειναι. Αποψη μου

gdmidis21 - 24/10/2020 17:06

ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ. ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΕΝΑ ΑΦΑΝΤΑΣΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΕΝΩ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 3 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΒΟΛΣΦΜΠΟΥΡΓΚ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΘΕΟΥΣ

cvk1980 - 24/10/2020 17:15

Το παιδι οσο ταλαντουχος είναι αλλο τοσο προβληματικος και αμυάλος παιχτης είναι, μετα απο αυτο που εγινε προπερσι στο C.L έπρεπε να τον διωξουν! Όλο νεύρα, πουλήματα της μπάλας και ανευ ουσιας τρίπλες! Ελεος πια!!!

- 24/10/2020 16:04

Ο livaja είναι ο πιο ποιοτικός παίχτης της ΑΕΚ τη τελευταία δεκαετία. Έχει ποιότητα. Επίσης έχει τον ποδόσφαιρο τσαμπουκά να πει είμαι ο καλύτερος και αυτό το έδειξε σε κείνη την επική ανατροπή με τον οσφπ το 3-2. Έχει βάλει γκολ στα προκριματικά με τη σελτικ και βοήθησε να εισπράξουμε 20 μύρια. Θα ναι μεγάλο λάθος να φύγει ελεύθερος. Και 1.3 να ζητάει καλό ειναι να τα δώσει η ομάδα. Και ας τον πουλήσει μετά. Όταν έχουμε δώσει 2 μύρια για την αγορά του είναι προτιμότερο να ξηλωθουμε λίγο στο... Συνέχεια συμβόλαιο πάρα να φύγει έτσι. Πάντως είναι παιχταράς και θα ήθελα να μείνει για πάντα στην ομάδα και να πλαισιώνει τον επιθετικό.

porcous21 - 24/10/2020 16:59

Τι να την κανω την ποιοτητα, οταν κανει τριπλιτσες χανοντας την μπαλα ή καθυστερωντας την αναπτυξη ? Μοιαζει σαν να παιζει μπαλα με τα παιδακια του στην αυλη του σπιτιου και κανει πλακα.. Ημαρτον

- 24/10/2020 17:32

Τρίπλες κάνει για να καθυστερήσει την ανάπτυξη για να προλάβουν να ανέβουν τα άλλα αργοκίνητα καράβια φίλε. Σε χαλάνε οι τρίπλες. Όταν οι άλλοι θέλουν τρία κοντρόλ για να κατεβάσουν τη μπάλα όπως το κάνει ο λιβαγια.

Aeksalamis123 - 24/10/2020 16:32

Φίλε, μπορώ να γράψω ένα σεντόνι για να σου αναλύσω κατά την γνώμη μου γιατί ο Λιβάγια δεν είναι πολύτιμος για την ΑΕΚ. αλλά απλώς ένας καλός παίκτης με ιδιαιτερότητες που βλάπτουν πολύ την ομάδα. Θα σου πω μόνο αυτό...ήμουν πιτσιρικάς και είχα πάρει τον ηλεκτρικό από Πειραιά για το παλιό Καραισκάκη...Κυριακή μεσημέρι..παίζαμε με τον γαύρο...είχα βρει εισιτήριο από Σαλαμίνα...από έναν φίλο γαύρο...το βαγόνι γεμάτο γαύρους...εγώ μουγκός...πετάγεται ένας και λέει...''πόσα θα ρίξουμε... Συνέχεια σήμερα;'' Απαντάει ένας άλλος...''ρε, έχουνε τον Μαύρο...ποιος τον κάνει καλά αυτόν;'' Κατάλαβες τι σημαίνει ηγέτης και πολύτιμος;

RomanEmpire32 - 24/10/2020 16:17

Αμα ήταν η πρώτη φορά που κρεμαγε την ομάδα θα λέγαμε οκ

Αλλά αυτό που κάνει το κάνει για πολλοστή φορά.

Με αυτό που παει να κανει ο καρερα θα χάσει τα αποδυτήρια

Ο λιβαγια πως το έχει δει godfather κάνει ότι γουστάρει και δεν τον τιμωρεί κανένας.

Απλά όμορφα και ωραία ο λιβαγια Εξεδρουλα μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιο του και άντε γεια... Συνέχεια
Υπάρχουν τόση παικτες στον κόσμο που μπορεί να φέρει η ΑΕΚ και καλυτερους μάλιστα

Φοβουνται να του μιλήσουμε.

Αφου παλι τα ίδια θα κανει.

gspyr21 - 24/10/2020 16:58

Αδελφέ τα έχει χάσει ήδη τα αποδυτήρια. Δυστυχώς πρέπει να ψάχνουμε ήδη για νέο προπονητή μόνο και μόνο από αυτό.

tomblack11 - 24/10/2020 16:58

Θα σας δουμε αυριο. Οτι και να πειτε τώρα...

Bebeto1972 - 24/10/2020 16:57

Φιλοι μου γραφω παντα καποιες μερες μετα τους αγωνες των ασχημων αποτελεσματων για να εχω οσο το δυνατον πιο ψυχραιμη αποψη και καθαρη ματια. Αυτα που πιστευω εγω ειναι τα εξης:

Πιστωση χρονου στον Καρερα γιατι το να αλλαξεις προπονητη αυτη την στιγμη ειναι σπασμωδικη κινηση, με χειροτερα ισως αποτελεσματα. Να κριθει με την ομαδα πληρης αλλα να ζητηθουν εξηγησεις εν τω μεταξυ απο τους ανθρωπους της ΠΑΕ για το τι γινεται με τους τραυματισμους ρεκορ και για το... Συνέχεια πλανο που εχει για την ΑΕΚ οσων αφορα την αγωνιστικη εικονα, με παραλληλη επεξηγηση για το που βρισκεται και για το οτι η ΑΕΚ πρεπει να παιζει κυριαρχικο ποδοσφαιρο. Αν οι εξηγησεις του Καρερα ειναι ικανοποιητικες, λευκη επιταγη για να αφηνει εξω τις "βεντετες" και να μην προσπαθει να τους χωρεσει ολους στο αρχικο σχημα, με τις οποιες συνεπειες και για αυτους και για την ομαδα.

Απο εκει και περα παικτες που δεν παιζουν για την ομαδα και προσπαθουν κυριως να φανουν οι ιδιοι και παικτες με ιδιομορφιες, βεντετιλικια, ξεσπασματα, νευρα, αδιαφορες και αλλοπροσαλες συμπεριφορες εντος και εκτος αγωνιστικου χωρου για μενα δεν χωρουν στην ΑΕΚ και πρεπει καποια στιγμη να τελειωνουμε με αυτο το "συνδρομο ασυλου" για δυσκολους και ιδιομορφους χαρακτηρες, που επειδη ακριβως ειχαν αυτες τις συμπεριφορες κατεληξαν στην ΑΕΚ και οχι στα πρωταθληματα της Αγγλιας και της Ισπανιας!

eargle - 24/10/2020 16:53

Εκτός αποστολής αν μας έχει μείνει λίγη τσίπα.

Nsarafis - 24/10/2020 16:45

Το διάβασα και παρακάτω..Με Ντούσαν στα αποδυτήρια πήρες πρωτάθλημα..

Psarontoufeko - 24/10/2020 16:10

Που εισαι ρε Ντουσκο δε τολμαγε να σου κουνηθει κανεις....

Texas_Jack21 - 24/10/2020 16:45

Στη Βοσνία τάκανε μαντάρα και τον απολύσανε.

METALLICA21 - 24/10/2020 16:24

Οσο ο Λιβαγια και ο Μανταλος αποτελουν τους «καλους» σου παικτες, τοτε θα ερχεσαι μια ζωη δευτεροτριτος οπου κι αν συμμετεχεις. Χασαμε και 4!!! συνεχομενους τελικους, αλλα μυαλο δε βαζουμε. Με αυτους πρωτα βιολια δε θα παμε πουθενα ουτε στην Ελλαδα, ουτε φυσικα στην Ευρωπη. Μαυριστε τωρα ελευθερα, οταν ομως ερθουν τα αναμενομενα αποτελεσματα μην ψαχνετε να δωσετε εξηγησεις στο 3-5-2, στο 4-2-3-1 και στο δεν εχουμε δημιουργια απο τον αξονα κτλ κτλ κτλ.....

R21_AEK - 24/10/2020 16:44

Μανταλος,Λιβαγια,Λοπεζ,Τσιγκρινσκι,Σβαρνας,Μπακακης δεν πρεπει να θεωρουνται βασικοι στην ΑΕΚ πλεον γιατι δεν κανουν το ιδιο και ο Σιμοες αλλα φετος ξεκινησε καλα αλλα κι αυτος θα ηταν μια καλη λυση για τον παγκο.

Kitrinomavri Kriti 21 - 24/10/2020 15:26

Ναι, μην το στενοχωρήσουμε το καημένο το παιδί και κάνει καμιά και δεν ανανεώσει και τον χάσουμε τσάμπα!! Παρακολουθώ την ΑΕΚ από τα τέλη δεκαετίας του 80' και δεν θυμάμαι, την ομάδα τόσο έρμαιο των παικτών της, πότε ξανά!! Αντί να έχει πάει ήδη εξέδρα, να του χαϊδεύουμε και τα αυτάκια!! Ντροπή!!

Nikaiotis90 - 24/10/2020 16:41

Μάλλον έχεις κενά μνήμης και δε θυμάσαι Σκόκο - Τζιμπούρ και μπουνίδια στο Μπάγεβιτς

- 24/10/2020 16:11

Εσύ αν είχες μια Πόρσε και σου έβγαζε πρόβλημα, θα την άφηνες σε καμία χαράδρα? 9 λιβαγια έχει αξία τουλάχιστον 5 μύρια και είναι περιουσιακό στοιχείο της ΑΕΚ

Kitrinomavri Kriti 21 - 24/10/2020 16:29

Όχι φίλε, θα την πουλούσα την Πόρσε!!! Με την λογική που κουβαλάς, να αφήσουμε την κάθε βεντέτα, να κάνει άνω κάτω την ομάδα, οπότε του καυλώνει!! Πάτε καλά ρε ορισμένοι???!!

R21_AEK - 24/10/2020 16:38

Δεν το δεχομαι ο Λιβαγια εχει παρει πολλες ευκαιριες και χαρες για την συμπεριφορα του ο παιχτης πρεπει να αποχωρηση απο την ομαδα χαλαει ολη την ομαδα και αγωνιστικα αλλα και στα αποδυτηρια.Η ΑΕΚ πρεπει να χει καποιους κανονες στην ομαδα εδω η Γιουβε πριν 2-3 χρονια εδιωξε τον Αλβες και τον Μπονουτσι γιατι τα ειχαν κανει π@@@@α στο ημιχρονο με την Ρεαλ στον τελικο και η ΑΕΚ κολλαει στον Λιβαγια που μονο προβληματα φερνει στην ομαδα.

mt21 - 24/10/2020 16:31

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι παραπάνω βλέπει στον εξίσου προκλητικό Ολιβέιρα που περιμένει τη μπάλα στα ακροδάχτυλα του ποδιού του με ύφος χιλίων καρδιναλίων, σε σχέση με τον Καρίμ ο οποίος συν τοις αλλοις αμείβεται με το εν τρίτο του συμβολαίου του Ολιβέιρα.

Τι όνειρο είδαν όλοι τους και άφησαν τον Απάτσι να φύγει, αντί να πουλήσουν τον Ολιβέιρα, αδυνατώ να καταλάβω. Και τώρα πέταξε το πουλάκι. Χάθηκε ο Τσίνο και μας ξέμεινε ο Ολιβέιρα που κατά πάσα... Συνέχεια πιθανότητα θα φύγει ελεύθερος το καλοκαίρι, ή θα τον δώσουμε κοψοχρονιά τον Γενάρη.

Mike 94 - 24/10/2020 16:25

Καιρός να δούμε Λιβαγια Καρίμ μόνο στην έντεκαδα να δούμε αν τα βρίσκουν αυτοί..

NAVAJO21 - 24/10/2020 16:24

Αμπραβο φαγαμε το τριμπαλο ολα καλα. Κανεις δε φταιει. Εγω φταιω.

vagaslanis - 24/10/2020 16:04

Η ΑΕΚ δεν ειναι τσαρδι κανενός οποιος ζοριζεται κ θελει να κανει τα δικα του δρομο.Παλιότερα με λιγοτερα θα ειχαν φαει ολοι κραξιμο φταιμε κ μεις οι οπαδοι που δε κανουμε τιποτα...

- 24/10/2020 16:12

Και τον τζιμπουρ έτσι φίλε και πήγε και τα παστελωνε με τον γκει μετά.

vagaslanis - 24/10/2020 17:20

Και τι λες να γινει να κανει οτι γουσταρει ο Λιβαγια κ ο καθε λιβαγια?Οσο για τον γκει πιθανον γιατι το χουμε ξαναδει το εργο.

dimitro - 24/10/2020 16:06

Είμαι παράλογος που πραγματικά δεν θέλω να ξαναδώ (παρόλο που είναι αδυναμία μου ο Κροάτης) με την φανέλα της ΑΕΚΑΡΑΣ μου τον Livaja και τον Oliveira, μην έχοντας υπογράψει επέκταση συνεργασίας προηγουμένος?

Κανένας πάνω από την ίδια την ομάδα.....

Μηδενός εξαιρουμένου ......... Συνέχεια
Η ΑΕΚ πάνω απ' όλους και από όλα.....

siokostas - 24/10/2020 15:58

Αγαπητέ κόουτς,

Αρκετές δηλώσεις σου έχουμε ακούσει, ώρα για έργα, ώρα να μας δείξεις αν κάνεις για την ΑΕΚ και αν πρέπει να σε υπολογίζουμε για το Ναό.

Περιμένουμε να δούμε μια κανονική ΑΕΚ, μια ΑΕΚ που οι παίκτες της θα δαγκώνουν και οι αντίπαλοι θα την τρέμουν.... Συνέχεια
Εμπρός αητέ, δικέφαλε.

combatiente_21 - 24/10/2020 15:38

Παιδιά στις δουλειές σας αν εχετε μια καλή περίοδο ή κάνετε ένα λάθος σας διώχνουνε;

Τους γαυρους κοροιδευαμε οτι βριζαν και ξηλωναν παίκτες με με πολυετή παρουσία και εχουμε γίνει χειρότεροι.

Yellow_and_Black - 24/10/2020 15:53

Άλλο έχω μια περίοδο ντεφορμαρίσματος σαν παίκτης, συμβαίνει και στους πιο καλούς παίκτες, κι άλλο είμαι εγωιστής, ατομιστής, νευρικός και κλωτσάω και βριζω όποιον βρεθεί μπροστά μου γιατί έμεινα πάγκο.

combatiente_21 - 24/10/2020 18:28

Υπερβολικός...

yellowriver - 24/10/2020 15:05

Αλλο πάλι τούτο .Προπονητής να αιτιολογεί τις αποφάσεις του σε ποδοσφαιριστή της ομάδας του ,που ειρήσθω εν παρόδω αμοίβεται με χιλ. Ευρώ ετησίως . Θου κύριε ,φυλακήν τω στόματι μου !!!!

o0ofio0o - 24/10/2020 15:50

μαλλον ποτε στην ζωη σου μεχρι τωρα δεν ειχες προπονητη.σε κανενα αθλημα.. ισως εισαι τυπος του καναπεως.. μαθε λοιπον οτι ο προπονητης σου στα αποδυτηρια ειναι το boss αλλα στο γραφειο του μεσα θελει να ειναι ο κολλητος σου και να ξερει τα παντα για σενα. ειμαι σιγουρος οτι τα ειπαν οι δυο τους οπως πρεπει

Chess21 - 24/10/2020 15:44

Φίλε και οι ποδοσφαιριστές άνθρωποι είναι. Πρέπει να τους διαχειρίζεσαι και αν γίνεται να τους έχεις όλους ευχαριστημένους. Λογικό να μιλήσουν για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις

oscardelta - 24/10/2020 15:36

Χιλια ευρω το χρονο παιρνει ο Λιβαγια?? Εχει τετοια συμβολαιαρα και περπαταει??

AEKARAG21_kostis - 24/10/2020 15:48

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΟΟΥΤΣ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ...ΑΛΛΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΘΑ 'ΜΙΚΡΥΝΕΙΣ' ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ!!ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΠΛΟ ΝΑ ΕΠΕΛΘΕΙ ΛΙΓΗ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΛΕΣΤΕΡ ΒΓΑΛΤΕ ΚΑΡΥΔΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΕΤΟΣ ΓΙΑΤΊ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΟΥ ΑΕΚΤΖΗ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ....

tsl_sweden - 24/10/2020 15:46

Οσο και να θελουμε να χρυσωσουμε το χαπι, οταμ το γυαλι ραγισει δεν ξανακολλα. Το προβλημα στην ομαδα ειναι προφανως βαθυτερο και λυνεται μονο με γενναιες αποφασεις, κατι για το οποιο ο οργανισμος της ΑΕΚ δεν μας εχει συνηθισει, εκτος απο την αμεση απομακρυνση Καρντοσο Λυμπεροπουλου.

Mentoras - 24/10/2020 15:46

365 να ανεβαζετε οτι θελετε... Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...ΤΡΕΧΕΙ ΠΑΙΖΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ...ΜΟΝΟ ΑΜΥΝΑ ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ ΑΥΤΟ

Spirosaek1984 - 24/10/2020 15:44

Από δω και πέρα δηλαδή θα αρχίσει να τρέχει θα μαρκάρει και θα σέβεται τα λεφτά που παίρνει καθώς και την κοινή αποδοχή που δε θα την είχε πουθενά αλλού στον κόσμο.

Yellow_and_Black - 24/10/2020 15:39

Λένε μερικοί αν φύγει ο Λιβαγια η ΑΕΚ θα πέσει 3 επίπεδα κάτω. Και τους ρωτάω εγώ τώρα. Μελλοντικά εφόσον όλοι είναι καλά τι θα προτιμούσατε; Ενδεκάδα με κέντρο-επιθεση Σιμοες Κρις Σαχοφ Γκαρσία Τανκοβιτς Ανσαριφαρντ ή Σιμοες Κρις Μάνταλο Λιβαγια Γκαρσία Ανσαριφαρντ; Για να χωρέσει ο Λιβαγια αναγκαστικά βγάζουμε η Γκαρσία η Τανκοβιτς! Και μη μου πείτε ενδεκάδα με Σιμοες Κρις Λιβαγια στο κέντρο γιατί η μπάλα δε πρόκειται να πάει μπροστά αλλά και η άμυνα θα μπαζει. Για μένα πουλάς το... Συνέχεια Γενάρη όσο όσο Λιβαγια Ολιβέιρα και Μάνταλο ( αλλιώς ας κάτσει πάγκο για εύκολα ματσάκια μόνο), και παίρνεις 1 χαφ 8-10αρι που να παίζει στο 4-3-3 και ένα φορ. Φαντάζεστε αν διώξουμε αυτούς τους 3 θα εξοικονομήσουμε περίπου 2,5 εκατομμύρια από τα συμβόλαια τους, χωριά κάποιες αποζημιώσεις για τις πωλήσεις τους. Με αυτά παίρνεις 2 παιχταραδες! Φτάνει πια! Βαρεθηκαμε να βλέπουμε τον Μάνταλο να κάνει σβούρες γύρω από τον εαυτό του, τον Λιβαγια να νομίζει ότι είναι σε 5χ5 και τον Ολιβέιρα να νομίζει ότι ο κ@λος του είναι πάνω από την ΑΕΚ.

THOMASMAYROS - 24/10/2020 15:38

Θα τα βρούνε για το καλό της ομάδας ΑΕΚ πάνω από όλα ταγαρια

1kitrinopistoli - 24/10/2020 15:38

Έτσι έπρεπε να γίνει.Ο Καρερα έκανε το σωστό γιατί άμα αρχίσουμε να αποδίδουμε ευθύνες αριστερά δεξιά τους παίρνει όλους η μπάλα και είναι άδικο και παραπλανητικό να την πληρώσει μόνο ο Λιβάγια

gdmidis21 - 24/10/2020 15:31

Ο ΛΙΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΕΑ ΑΡΧΗ

ioannis72RT - 24/10/2020 15:09

Αν ήταν άλλος θα είχε τελειώσει άλλα τώρα είναι λίβαγια αυτός ,αρε ΑΕΚΑΡΑ!!

gdmidis21 - 24/10/2020 15:31

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Ο ΛΙΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΕΑ ΑΡΧΗ

Konstantinos_1924 - 24/10/2020 15:28

Κάθομαι, μετά απ' το ματς με τον ΠΑΟΚ και πραγματικά, σκέφτομαι αν μπαίνω κάθε μέρα σε διαφορετικό site και διαβάζω τα σχόλια και όχι στο 365. Δηλαδή, δεν μπορώ να καταλάβω τι διαβάζω. Βέβαια, υπάρχει αιτιολόγηση σε αυτό και είναι απλή. Κωλοτούμπα λέγεται. Και τα λέω, όπως είναι με το όνομα τους. Πολύ απλά, διότι δεν με ενδιαφέρει να πάρω likes στα σχόλια μου και ούτε με επηρεάζουν και τα dislike.... Συνέχεια
Ας γίνω, λίγο πιο αναλυτικός όμως. Δεν χρειάζεται, να ρωτήσω πώς γίνετε ο Καρέρα, να ήταν θεός μετά την Βόλφσμπουργκ και τώρα ανίκανος. Το 'χω, ξαναπεί, ότι κάθε φορά που η ομάδα νικάει πάει για τρεμπλ και κάθε φορά που χάνει, είναι ομάδα Β' Εθνικής. Έτσι, δεν κάνουν οι παίχτες, ούτε και ο προπονητής. Ο Καρέρα, όμως, απ' την στιγμή που ανέλαβε, έκανε εμφανής διαφορά, ότι είναι πολύ ποιοτικός προπονητής. Διότι, 9/10 το στήσιμο της ενδεκάδας, είναι ΑΨΟΓΟ - το τονίζω - και στις 1/10 που θα κάνει την στραβή, δεν θα φοβηθεί να το αλλάξει (βλ. ΑΕΚ - Ολυμπιακός 0-0 στο ΟΑΚΑ, με την αλλαγή του Σιμάνσκι στο 35'). Διαχειρίζεται το ρόστερ και τις καταστάσεις πάρα πολύ καλά.


Προφανώς και όταν έχεις απουσίες, θα κάνεις διάφορες αλλαγές, τόσο σε σύστημα, όσο και σε παίχτες. Προφανώς και θα προσαρμοστείς στο σύστημα του αντιπάλου. Επίσης, τελευταία έχω αρχίσει να διαβάζω για άτομα που αναπολούν τον Χιμένεθ και νιώθω 100% σίγουρος, ότι ήταν οι ίδιοι που λέγανε για τους 3 χαμένους τελικούς. Αλλά το χειρότερο, είναι ότι λέγανε ότι επί εποχής Χιμένεθ, η ομάδα δεν άλλαζε συστήματα, δεν προσαρμοζόταν στον αντίπαλο. Δεν έπαιζε, το λεγόμενο, κατενάτσιο. Τις τότε εποχές, ειδικά στο 0-0 με τον Απόλλων Σμύρνης, που ήταν η τελευταία αγωνιστική του πρώτου γύρου, δεν θυμάται κανείς δηλαδή τι γραφόταν εδώ, που βγήκε «πρωταθλητής» χειμώνα, ο Ολυμπιακός, του Λεμονή.


Αλλά και τι δεν έχουμε διαβάσει, εδώ μέσα. Έχουμε διαβάσει για τον Βασιλαντωνόπουλο, που θα έπρεπε να είναι βασική επιλογή. Προφανώς και μετά από ένα κακό ματς, δεν κάνει. Για τον Παουλίνιο, που τον βγάζατε παιχταρά, αλλά τώρα ούτε αυτός κάνει. Για τον Σβάρνα, για τον Λιβάγια, για, για, για..


Πάντα, ήμουν στην αντίθετη πλευρά. Ότι ο Σταύρος, καλώς ή κακώς, δεν κάνει και γι' αυτό δεν έπαιρνε ευκαιρίες. Για τον Παουλίνιο, που πέρα από ταχύτητα - άλλο που τον περνάει ο Γιαννούλης κάθε φορά -, δεν έχει κάτι άλλο. Για τον Σβάρνα, που πάντα τον θεωρούσα, σαν τέταρτη επιλογή πίσω απ' τον τρίτο Τσιγκρίνσκι, για όταν δεν μπορεί ο Ουκρανός. Για τον Λιβάγια, που έχω πει πολλές φορές ότι απλά κάθεται και κρατάει μπάλα δίχως λόγο και χαλάει γρήγορες αντεπιθέσεις. Παρόλα αυτά, έπρεπε να του δώσουμε λευκή επιταγή.


Όμως, ακόμα και να τα λέμε εμείς, που δεν κράζουμε με το παραμικρό, μας λέτε ότι πετάμε καραμέλες, μονίμως. Γιατί; Διότι εμείς, θα κάνουμε την κριτική ανά ματς και δεν θα πούμε μετά από μια κακή εμφάνιση του Τάνκοβιτς, για παράδειγμα, ότι δεν κάνει, απλά δεν είχε την αναμενόμενη απόδοση σε αυτό το ματς. Διότι εμείς, δεν ζητάμε να δίνονται λευκές επιταγές, στους ποδοσφαιριστές για να ανανεώνουν, αλλά ότι η διοίκηση ξέρει καλύτερα, αν αξίζουν τα λεφτά που αξιώνουν ή όχι.


Επίσης, αν κάποιος κούρασε με την καραμέλα, είστε εσείς, που λέτε μονίμως την καραμέλα «Εγώ θυμάμαι την ΑΕΚ, πάντα να παίζει επιθετικό ποδόσφαιρο». Ε τότε πάρτε DVD και απολαύστε ακόμα την ΑΕΚ, των 90s - ξέρω ότι έχει παίξει και άλλες φορές το λεγόμενο επιθετικό ποδόσφαιρο -. Διότι, όλοι εσείς που μας λέτε για την ΑΕΚ, των τίτλων και ότι έχετε δει έναν Μαύρο, έναν Τσιάρτα, έναν Νικολαΐδη και έτσι γίνατε ΑΕΚ, με επιθετικό ποδόσφαιρο. Να σας θυμίσω, εμείς οι μικρότεροι, καλώς ή κακώς, γίναμε ΑΕΚ, με τον Σέζαρ, τον Ριβάλντο, αργότερα τον Σκόκο, τον Μπλάνκο και οι περισσότερες αναμνήσεις μας, είναι με τον Φούντα, τον Κατίδη και μετά τον Πεταυράκη και τον Σαρρή.

Kostasilioupoli67 - 24/10/2020 15:24

Περιμένουμε εναγωνίως τη συνέχεια.

Εγώ θα έκανα μια κουβέντα και με τον Ολιβέιρα

Kitrinomavri Kriti 21 - 24/10/2020 15:22

Ναι, μην το στενοχωρήσουμε το καημένο το παιδί και κάνει καμία και δεν ανανεώσει και τον χάσουμε τσάμπα!! Παρακολουθώ την ομάδα, από τέλη δεκαετίας του 80' και μεγαλύτερη ομάδα, έρμαιο των παικτών της, εγώ προσωπικά δεν θυμάμαι!! Αν είναι δυνατόν να έχουμε τον Λιβάγια και τον κάθε Λιβάγια, να κάνει ότι θέλει και να μην έχει πάει, ήδη εξέδρα!!

Spark - 24/10/2020 15:08

Απο τη μια καλο που "τελειωσε" θελουμε να ελπιζουμε το θεμα γρηγορα, απο την αλλη δεν γινεται αλλους να τους στελνουμε κερκιδα ή παγο κι αλλους να τους χαιδευουμε τα αυτια. Ο Λιβαγια αξιζει το λιγοτερο παγκο για αρκετες αγωνιστηκες γιατι το εχει παρακανει τελευταια. Ειδικα ετσι οπως παιζει αυτο το καιρο, δεν θα λειψει και καθολου.

taxiss21 - 24/10/2020 15:06

Είθε το παιχνιδι με τα Γιαννενα να είναι ηα ρχη μιας πολύ καλής πορείας. Αυτό λέω μόνο εγώ. Γιατί με υποθέσεις αν Ο Λιβαγια πρπεει να φυγει η αν ο Καρερα δν κανει δν βγάζουμε άκρη.

Sab64 - 24/10/2020 15:05

φυσικά και σωστά του μιλησε του Λιβαια ο Καρερα για να τον εχει ετοιμοπολεμο απο θεμα ψυχολογίας -εστω- αλλά θα πρεπει να του ξεκαθαρισει οτι θα ειναι και η τελευταία ευκαιρία που θα πρεπει να του δωσει αλλιως δεν εχει θεση στην ομαδα μας

ΕΠΟΜΕΝΟ