Quantcast
139 ΣΧΟΛΙΑ

Καρέρα – Ίβιτς στους παίκτες: Στο χέρι μας είναι όλα

«Πρέπει να ηρεμήσουμε όλοι», τόνισαν προπονητής και Τεχν. Διευθυντής στους ποδοσφαιριστές, στα αποδυτήρια στα Σπάτα. Τετ-α-τετ με Λιβάγια ο Ίβιτς που του ζήτησε εξηγήσεις

Το δικό τους μήνυμα στους ποδοσφαιριστές θέλησαν να στείλουν Μάσιμο Καρέρα και Ίλια Ίβιτς μετά την ήττα από την Μπράγκα και όσα έγιναν. Ο προπονητής και ο Τεχν. Διευθυντής της ομάδας, μίλησαν σήμερα στους παίκτες στα αποδυτήρια στα Σπάτα, στο πλαίσιο της προπόνησης και τους είπαν: «Πρέπει να ηρεμήσουμε όλοι… Είμαστε καλή ομάδα και είμαστε στην αρχή. Δεν έχει κριθεί τίποτε. Ενα στραβό αποτέλεσμα δεν μας αλλάζει από τους στόχους μας. Στο χέρι μας είναι όλα. Ηρεμία για όλους, πάμε να πάρουμε ότι μας αξίζει». Επίσης ο Ίλια Ίβιτς μίλησε προσωπικά με τον Μάρκο Λιβάγια και του ζήτησε εξηγήσεις για την συμπεριφορά του χθες. Ενώ παράλληλα τον ρώτησε αν υπάρχει πρόβλημα με τον Μάσιμο Καρέρα. Ο Κροάτης απάντησε πως δεν τίθεται κανένα ζήτημα με τον προπονητή του μετά την… αλλαγή στην αλλαγή που τον έκανε στην Πορτογαλία. Θυμίζουμε πως ο Καρέρα αντικατέστησε τον Λιβάγια αμέσως μετά το τρίτο τέρμα στο οποίο ο παίκτης πουλάει τη μπάλα φθηνά και κάθετε στο τερέν.


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
gdmidis21 - 24/10/2020 14:18

ΑΛΛΑΞΤΕ ΠΑΛΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ, ΦΑΤΕ ΤΟΝ. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ. ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΜΠΑΤΖΕΤ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΕΚ (ΟΣΦΠ, ΠΑΟΚ, ΜΠΡΑΓΚΑ); ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΡΑΜΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΠΛΗΡΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΣΟΤΙΚΑ. ΑΛΛΑ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΤΕ ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΜΟΝΟ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ!

Elastogipedo - 24/10/2020 23:18

Πες μας εσύ ρε φίλε τι μπάτζετ έχει ο ατρόμητος που χάσαμε και ο Παναιτωλικός που με το ζόρι κερδισαμε?

Dima - 24/10/2020 19:31

Σηκωθείτε παιδιά !! Όλοι το καλό της ομάδας θέλουν. Υπομονή και υποστήριξη..έτσι χτίζονται οι ομάδες έχουμε πολύ καλό υλικό . Ναι απογοητευόμαστε, αλλά έχουμε περάσει και χειρότερα.

Elastogipedo - 24/10/2020 18:57

Στο χέρι σας είναι απλά μην το κουνάτε πάνω κάτω...

roentgen21 - 24/10/2020 17:01

Καλά, κρατήστε λίγο την μπάλα πρώτα στο πόδι σας, και μετά βλέπουμε για το χέρι σας...

1kitrinopistoli - 24/10/2020 15:47

Επειδή το χάντμπολ παίζεται με τα χέρια να είστε σίγουροι ότι εκεί και πρωτάθλημα και ευρωπαϊκό θα παρουμε

Arrwstia1924 - 24/10/2020 14:42

Δεν μπορώ να καταλάβω πως πριν 15 ημέρες που νικήσαμε την Βόλφσμπουργκ όλοι σας χειροκροταγατε την ομάδα, λέγατε τι ομαδάρα έχουμε φέτος και ο καρερα ο καλύτερος προπονητής, και τώρα κράζετε τουε πάντες. Σοβαρευτείτε αν είναι να αλλάζουμε έτσι προπονητή Πότε δεν θα φτιάξουμε ομάδα. Ο γαύρος πόσα χρόνια έχει τον Μαρτινσ 2 3 και μόνο ένα προταθλημα έχει. Γι'αυτό ξεκολλατε λίγο από το θέμα καρερα. Και εμένα δεν μου αρέσει να βλέπω την αεκ να κάνει μόνο άμυνα αλλά ΕΜΠΙΣΤΟΣΎΝΗ.... Συνέχεια

Επίσης για τον λιβαγια , ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ . Όλοι ξέρουμε τι παικταράς είναι και το ταλέντο του . Δεν γίνεται έτσι ξαφνικά να ξέχασε να παίζει. Μήπως κάτι συμβαίνει μέσα στην ομάδα και δεν βγαίνει παρά έξω? Μήπως παίζει σημασία και η ανανέωση? Τι είδους σχόλια είναι αυτά που λέτε διακοπή συμβολαίου και τέτοια. Ξέρω στα τελευταία παιχνίδια είναι ο ΧΕΙΡΌΤΕΡΟΣ αλλά όχι και διακοπή. Καλύτερα να φάει λίγο πάγκο παρά αυτό.


Όσον αναφορά τον Νέλσον. Και αυτός παρόμοιος με τον λιβαγια . Μήπως παίζει σημασία το συμβόλαιο και παίζει έτσι? Όσο για τις ευκαιρίες, προφανώς και έφταιγε αυτός αλλά επιθετικός είναι. Και λογικό να χάνει και τέτοια. Θα μου πεις έπαιζε εθνική Πορτογαλίας, και σε τόσες άλλες μεγάλες ομάδες. Και ναι το ξέρω εστω μια ευκαιρία έπρεπε να την κάνει γκολ . Και εγ θέλω τσινο πίσω αλλά... υποτίθεται δεν έκανε


Μεχρι και σχόλια που κράζουν το ροστερ είδα. Καθίστε ρε παιδιά οι μισοί είναι τραυματίες. Λείπει το βασικό μας χαφ, το βασικό εξτρέμ και το βασικό μπακ. Ξέρετε τι επιλογές θα έχουμε όταν επιστρέψουν όλοι.


ΕΜΠΙΣΤΟΣΎΝΗ ΣΤΗΝ ΟΜΆΔΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΕΚ

Dimco21 - 24/10/2020 14:35

Καλησπερα σε ολα τα αδερφια.Ολοι εχεται τα δικια σας με τα σχολια σας.Μπορείτε να μου πείτε ποιός ειναι ο ΚΟΡΜΟΣ της ομαδας (6 - 7παιχτες)και μετα σχολιαζουμε...........

papaioanou21 - 24/10/2020 14:34

Η δουλεια του προπονητη φαινεται οσον αφορα την εικονα που βγαζει καθε ομαδα στον αγωνιστικο χωρο χωρις παντα να συνοδευεται με νικες.Ομως καποια πραγματα φαινονται και αποτελουν την ταυτοτητα που δινει ο προπονητης με την δουλεια του.Εμεις τι εχουμε δει απο τοτε που παρελαβε την ομαδα ο καρερα εκτος απο ποδοσφαιρο σκοπιμοτητας και μια ομαδα να προσπαθει να κλεψει αποτελεσμα???

MikraAsia1924 - 24/10/2020 14:01

Ειμαι απογοητευμενος απο το ξεκίνημα της σεζόν αλλα απο την αλλη θα μου κανει μεγάλη εντυπωση αν δεν δουμε πολυ ωραια πράγματα απο αυτη την Αεκ φετος. Προπονητης ταιριαξε πέρσι παρα πολύ καλά.. εχει το δικαίωμα να κανει κοιλιά οκ και τωρα θελει στήριξη και παιχτες με κάποιες προσθήκες στα μπακ πολυ καλοί κατα τα άλλα. Ενας τεχνικος διευθυντής που εχει δείξε φοβεροι εργο.

Δυο θεματα πρεπει να λυθουν τωρα χθες.... Συνέχεια
Α. Τραυματιαμοι (προπονήσεις κτλ)

Β. Λιβαγια Ολιβειρα αν ψηθουν να παιξουν για την ομάδα να αποτελέσουν μια παρεα εχει καλως αλλιως τελος τωρα!!

Να θυμησω οτι τα τςλςυταια χρονια δυο ομαδες ηταν μια μεγάλη παρεα μια γροθιά και κάνανε απιστευτα πραγματα. Η Αεκ του Ντεμη 2004 και η Αεκ του Χιμενεθ 2017.

Η Αεκ του Ριβαλντο οχι τοσο απλα ηταν πολύ ανώτερη απο τους αντιπάλους της.

jodakos - 24/10/2020 13:38

Ο προπονητης εχει ευθύνες στο οτι η ομαδα δεν εχει "δουλευτεί" ακομα σε τετοιο βαθμο που να μπορουν οι νεοφερμενοι να ενσωματώνονται κ να προσαρμόζονται στην ομάδα. Αυτο θέλει χρόνο, τουλάχιστον μισή σεζόν κ δείχνει την επιτυχία ή όχι ενός κοουτς. Πέρσι, παρα την καραντίνα, φάνηκε στα playoffs να αποδίδει κάπως η ομάδα σαν ομάδα, αλλά όχι στον απαιτούμενο βαθμό που να πετύχει την διάρκεια αλλά κ να αφομοιώνονται οι νέοι στο σύνολο. Ίσως κ γιατί οι μονάδες βοήθησαν σε αυτο, 50-50 με την... Συνέχεια ομαδικότητα. Οι μονάδες αυτές, Λιβαγια Ολιβεϊρα κ λιγοτερο ισως ο Μανταλος, είναι ντεφορμέ παικτικά κ ψυχολογικά-πνευματικά ο καθενας για τους λόγους του, που ο ίδιος τους ξέρει. Έχουν αποδείξει οτι είναι κ οι 3 σημαντικοί αλλά απο τον Σεπτέμβριο κ μετα πολυ λίγοι παικτικά αλλα και πολυ αργοι! Με δεδομένο αυτο, την προσθήκη πολλών νέων παικτών, αλλα κ τους τραυματισμούς αρκετών παικτών, χάθηκε η όποια μικρη συνοχή κ ομαδικότητα υπήρχε. Αυτή είναι που δείχνει το επίπεδο μιας ΟΜΑΔΑΣ κ τη διαρκειά της. Αυτο αναμένω απο τον κοουτς. Παικτες π.χ. ο Τανκοβιτς, ετοιμος απο φυσική κατασταση μπαίνει στην ομάδα αλλά αδυνατεί να φανεί κ να βοηθήσει διοτι λειπει η ομαδικοτητα οι αυτοματισμοι κ τα συστηματα απο την ομαδα. Αυτο βλεπω μεχρι τωρα κ αναμενω με υπομονή τη δουλειά πάνω σε αυτό του κόουτς, που θα φερει αποτελέσματα αλλα το κυριότερο να δούμε μπάλα απο την ΑΕΚΑΡΑ μας! Πιστεύω στον κοουτς αλλά θα έχει πολυ δουλειά ακόμα να κάνει κ η ανανέωση θέλει χρόνο, δουλειά κ τύχη όμως!

ΑΕΚΑΡΑ ΠΑΝΤΑ!

loukanikos - 24/10/2020 12:27

Καθε χρονο περιπου τετοια εποχη τα ιδια ακουμε.....Στο χερι μας ειναι ολα......Παμε γερα δεν φοβομαστε κανενα.....Το πρωταθλημα εχει πολυ δρομο....Καισ το τελος γκρινια και αναθεμα....Καλο ΣΑΒ/ΚΟ αδελφια με νικες παντου ελπιζω.....

Kons21 - 24/10/2020 12:10

*χαμαιλέοντας*

Kons21 - 24/10/2020 12:08

Υπομονή κάνεις όταν βλέπεις ότι η Ομάδα κάτι παίζει αλλά δεν της βγαίνει... Έτσι έκανε και ο Γαύρος και κράτησαν τον Μαρτινς...Δεν του βγαίνανε κάποια αποτελέσματα αλλά η βοθρομαδα τους έπαιζε μπαλιτσα...Ο Μάσιμο εφέτος ποια είναι η ταυτότητα και η εξέλιξη της Ομάδας μας??? Τίποτα...ούτε δυστυχώς τον χαμολαιωντα μπορεί να παριστάνει όπως μας έλεγε...

kontra_vidos_21 - 23/10/2020 23:15

Εγώ θα πάω κόντρα στο πνεύμα των ημερών.. ξέρω πως όποιος κράζει αυτή την στιγμή Λιβάγια Ολιβέιρα Μάνταλο αποθεώνεται και γεμίζει λαικς αλλά ειλικρινά πρέπει να ακουστούν και κάποιες αλήθειες... Πρώτη αλήθεια είναι πως η εικόνα της ομάδας χωρίς Μάνταλο είναι τραγικότατη, όπως είδαμε στο πρώτο ημίχρονο με Παναιτωλικό και στον αγώνα με τον παοκ... Επιτέλους δηλαδή λίγο σεβασμό στο παλικάρι... Ξεκολλήστε από την λέξη ηγέτης ή αρχηγός.. το παλικάρι ξέρει μπάλα...... Συνέχεια
Δεύτερη αλήθεια ο Λιβάγια... Το τελευταίο διάστημα περιπατητή τον ανεβάζουμε.. αδιάφορο.. παρτάκια... Αν είναι δυνατόν.. που να μην υπήρχε η τεχνολογία δηλαδή.. γιατί υπάρχει η ρουφιάνα και λέει πως στον αγώνα με τον παοκ ο Λιβάγια έτρεξε σχεδόν 12 χιλιόμετρα, περισσότερα από οποιονδήποτε άλλον παίκτη... Στο γράφημα φαίνεται επίσης πως σπάνια περνούσε το κέντρο και μόνιμα βοηθούσε αμυντικά την ομάδα.. σε κάποια φάση άφησε την θέση του και βρέθηκε δεξιά να καλύψει τον Παουλινιο επειδή η φάση τον έβγαλε να πιέσει ψηλά..

Πείτε ότι είναι ανούσιος.. πείτε ότι είναι περίεργος χαρακτήρας.. αλλά αδιάφορος και περιπατητής ε όχι ρε μάγκες δεν είναι...

Χθες έκανε πολύ καλό ματς με το που μπήκε.. έβγαλε μαγική μπαλιά στον Τάνκοβιτς αλλά δυστυχώς ο Σουηδός δεν έκανε καλό πάρσιμο και ο Ολιβέιρα αστόχησε σε κενό τέρμα...

Και μια που μιλάμε για Ολιβέιρα και τον κράζουμε και αυτόν αποθεώνοντας τον Καρίμ, εγώ πάντως προτιμώ να έχω ένα σέντερ φορ που μπορεί να μου κανει 10 τελικές και ας τις χάσει όλες στην κακή του μέρα, παρά κάποιον που η αντίπαλη ομάδα δεν τον ένιωσε...

Το πρόβλημα το δημιούργησε μόνος του ο προπονητής μας... Αφενός με την φοβία του σε όλα τα ματς και την θλιβερη τακτική αντιμετώπιση στον αγώνα με τον παοκ, δημιούργησε πολύ νωρίς μια κατάσταση ότι αν χάσουμε από την Μπράγκα υπάρχει θέμα.. και αφετέρου με την ηλίθια μαγκιά του να κάνει αλλαγή στην αλλαγή τον Λιβάγια... Γιατί η εμφάνιση δεν ήταν άσχημη... Το σκορ ναι αλλά η εμφάνιση όχι.. αυτός δημιούργησε θέμα..

Γιατί τι θα καταφέρεις ρε Καρέρα με αυτό που έκανες? Να χωρίσεις την ομάδα στα δύο?

Κάλεσε τον στο γραφείο σου και ρίξε εκατό καντήλια.. Άστον έξω για πέντε αγώνες.. κρέμασε του και το δελτίο αν θέλεις.. αλλά με αυτό που έκανες μόνο να χάσεις έχεις.. και δυστυχώς αν χάσεις εσύ θα χάσουμε κι εμείς...

fisherman71 - 24/10/2020 00:32

Μας τρέλανες. Στο μισό κείμενο έχεις like, στο άλλο μισό dislike.

nick_ch - 24/10/2020 14:11

Χα χα fisherman όντως. Αλλά δε φταίει ο φίλος kontra (ούτε ο Toni εάν πήγαινε εκεί η απάντηση).

Μας έχουν τρελάνει οι ίδιοι οι παίκτες. Συγκεκριμένα οι Ολιβεϊρα - Λιβάγια.

Από τη μια ο Ολιβέιρα είναι κλασσικός φορ που θα μπει στις φάσεις. Και όμως φέτος θα τη χάσει. Ατομιστής (παίζει για να φανεί ο εαυτός του by far) αλλά δίνει και πάσες. Μερικές φορέςς δεν τον κατηγορούμε (κλασσικός φορ), μερικές φορές του ρίχνουμε μπινελίκια. Πάντως αυτό που βλέπω σε... Συνέχεια Ολιβειρα είναι ότι είναι πάρα πολύ απρόσεκτος. Ακόμα και στη φάση άμυνα που έκανε (σε κόρνερ αν θυμάμαι καλά) που βρήκε και χέρι κοίταγε αλλού χωρίς λόγο. Νομίζω η αυτοσυγκέντρωση του είναι όπως η δική μου εάν είχα απέναντι τη Μόνικα Μπελούτσι και προσπαθούσα να δουλέψω.


Ο Λιβάγια απο την άλλη είναι σε τόσο μεγάλο βαθμό εκνευριστικός με τις εμμονές του να κρατάει μπάλα ανούσια. Ταυτόχρονα όμως τρέχει σαν το σκυλί. Επίσης από το πολύ ανούσιο κράτημα, όλο και κάποια μπαλιά μπορεί να βγάλει σε χώρο που δεν θα την έβγαζε άλλος.

Με αυτά και αυτά... στο τέλος εμάς θα τρελάνουν και θα συνεχίσουν να κάνουν τη ζωάρα τους.

Πάντως δίδυμο και ενδεκάδα μαζί δεν κάνουν. Και από ότι κατάλαβα ούτε στα αποδυτήρια δεν πρέπει να είναι αυτοί μαζί, για το καλό της ομάδας. Εάν πρέπει να φύγει οπωσδήποτε κάποιος (έτσι πιστεύω) καλύτερα να φύγει ο ολιβέιρα που προσφέρει γενικά και κατά μέσο όρο λιγότερα. Ειδικά βάση του υψηλού συμβολαίου που έχει.

nicarch - 24/10/2020 12:02

αδελφε, γενικα συμφωνω μαζι σου αλλα στο θεμα του Λιβαγια εχεις αδικο, η συμπεριφορα του ειναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ, να τον καλεσει ο προπονητης να του πει τι? πως οταν χανεις την μπαλα απο μαρκαρισμα δεν καθεσαι στο χορτο παρακολουθωντας την ομαδα σου να τρωει γκολ? και σε παλιο παιχνιδι γειτονιων να το εκανε θα τον πεταγαμε εξω αμεσως, αν θυμαστε οι μεγαλυτεροι (τοτε που υπηρχαν γειτονιες).

kontra_vidos_21 - 24/10/2020 14:07

Φυσικά και είναι αδιανόητη η συμπεριφορά του, Γι' αυτό λέω να τιμωρηθεί κιόλας.. αλλά πρέπει να ξέρεις πώς.. και ο Μάρτινς έχει θέματα με τον Φορτούνη αλλά δεν τον κάνει αλλαγή στην αλλαγή.. τον αφήνει εκτός.. τον βάζει λίγα λεπτά.. του κάνει αλλιώς τα καψώνια του... Αυτό που έκανε ο Καρέρα είναι από διαφήμιση της κοσμοτέ.. στις γειτονιές όπως λες γίνεται όχι σε σοβαρές ομάδες από σοβαρούς προπονητές.. από Αλέφαντους γίνεται και μόνο μπουρδέλο την ομάδα κάνει.. κανένα κέρδος.. εδώ ακόμη... Συνέχεια κι εμείς το συζητάμε μέρες.. φαντάσου πως είναι τα αποδυτήρια τώρα.. πως είναι τα γραφεία.. φαντάσου αμήχανα βλέμματα.. και αύριο έχουμε αγώνα.. δεν γίνονται αυτά..

Επειδή γράφω πολλά και ίσως χάνεται το νόημα θα τα πω πιο απλά.. θεωρώ ότι ο Λιβάγια δεν είναι αδιάφορος και περιπατητής, με αποδείξεις φαίνεται πως τρέχει περισσότερα από κάθε άλλο.. θεωρώ πως αγωνιστικά δεν έχει ξεκίνησει καλά όπως και κανένας από τους μεσους και τους επιθετικούς εκτός ίσως του Καρίμ που έχει σκοράρει σε δύο φάσεις.. σε αυτό όμως φταίει απόλυτα ο προπονητής.. δεν είναι μπάλα αυτό.. οι μέσοι και οι επιθετικοί μας έχουν μόνιμα δύο και τρεις αντιπάλους... Κάνουμε επιθέσεις με μόνο 3 ποδοσφαιριστές... Φοβάμαι πως δεν θα αργήσει η στιγμή που θα κράζουμε ως παλτά και τους Καρίμ Γκαρσία Τάνκοβιτς... Κάνεις δεν μπορεί να παίξει χωρίς βοήθειες... Το πρόβλημα είναι στην νοοτροπία του προπονητή...

Αν με το καλό αλλάξει, θα αλλάξει και η απόδοση των μεσοεπιθετικών.. γιατί τώρα είναι όλοι ξενερωμένοι..

Άρα.. θα έπρεπε να τιμωρηθεί ο Λιβάγια? ΝΑΙ.. με αυτόν τον καφενειακό τρόπο? ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ ΟΧΙ... Αυτή είναι η άποψη μου καθαρά με γνώμονα το συμφέρον της ομάδας.. ο Λιβάγια αν δεν μας κάνει να πάει στο καλό.. αλλά για την αγωνιστική κατάσταση της ομάδας δεν φταίει ούτε αυτός ούτε ο Ολιβέιρα ούτε ο Μάνταλος ούτε κανένας από τους παίκτες..

Centeno - 24/10/2020 10:48

Δηλαδή όταν το χάνεις με σχεδόν κενό τέρμα παίρνεις και παράσημο επειδή σε "ένιωσε" η άμυνα;


Και στην άλλη ευκαιρία που χάνει η άμυνα τον "ένιωσε" γιατί πήρε την μπάλα μέσα από τα πόδια του Λόπεζ για να τελειώσει μόνος του την φάση.

toni savefski r21 - 23/10/2020 23:41

Για Καρερα Μανταλο συμφωνω.Για Ολιβειρα δεν αναφερεις οτι χθες οπως και σε αλλα παιχνιδια επαιξε πρωτα για τον εαυτο του και μετα για την ομαδα.

Ο Λιβαγια με τον παοκ που λες εκανε το καλυτερο του παιχνιδι εδω και 2 μηνες. Στον τελικο κυπελλου και με τη Σεντ Γκαλεν που επαιζες εναν τιτλο και μια προκριση δεν ηταν αδιαφορος;

Στην Ελβετια το καταλαβες οτι δε πανηγυρισε το γκολ γιατι ο Ολιβειρα πηρε την εκτελεση;... Συνέχεια
Χθες καταλαβες οτι καθησε κατω μετα το δευτερο πουλημα της μπαλας; Ποσα γκολ και ποσες κοντρες εχουμε φαει σε 2 μηνες με τον ιδιο τροπο; Τα νευρα που εχει και φλερταρει με τη κοκκινη σε καθε παιχνιδι τα δικαιολογουμε κι αυτα;

Δεν ειναι αδιαφορια και παρτακισμος ολα αυτα; Και μη γελιομαστε η εμφανιση ειναι ξεκαθαρα ασχημη οταν στο δευτερο ημιχρονο ειχαμε εικονα διαλυσης.

kontra_vidos_21 - 24/10/2020 02:50

Όχι φίλε μου ούτε με την Σέντ Γκάλεν ούτε στον τελικό κυπέλλου τον είδα αδιάφορο.. κακός μπορεί να ήταν.. αδιάφορος όχι.. ο Λιβάγια τρέχει πολύ και παίζει για την ομάδα... Ακόμη και στις ατομικές του ενέργειες, το καλό της ομάδας σκέφτεται.. χθες πέρασε πάρε βάλε στον Τάνκοβιτς.. πέρασε πάσες στον Ολιβέιρα.. και γενικά όταν υπάρχει πάσα πάντα την δίνει...

Ο Ολιβέιρα ναι είναι ένα τακ πιο ατομιστής.. αλλά μήπως δεν είναι και ο Καρίμ? Πολλά σέντερ φορ... Συνέχεια είναι... Αλλά μην φτάνουμε στο σημείο να το ξεφτιλίσουμε το θέμα... Διαβάζοντας τα σχόλια νομίζεις ότι βγήκε ο Ολιβέιρα πέντε φορές σε φάση σαν του Κλωναριδη με την Μπενφίκα και δεν την έδωσε ούτε μια φορά..

Αλλά αλήθεια τώρα, σε ποια φάση του χθεσινού αγώνα υπήρχε παίχτης μας σε προφανή θέση για γκολ και δεν την έδωσε ο Ολιβέιρα? Σε ποιά φάση υπήρχε παίκτης μας σε σχετικά καλή θέση και δεν την έδωσε... Κι όμως φίλε μου σε καμία... Ναι μεν έχασε πολλά, αλλά έγκλημα δεν έκανε σε καμία φάση ώστε να λέμε αυτά που λέμε σήμερα..

Και για τον Λιβάγια στην φάση του τρίτου γκολ που πέφτει για να πάρει φάουλ δεν το παίρνει και κάθεται κάτω, ναι είναι φάση πολύ άσχημη.. γι' αυτό είπα πως τιμώρησέ τον κάνε ότι καταλαβαίνεις.. αλλά αλλαγή στην αλλαγή στο 90 είναι τραγική κίνηση που βάζει μπουρλότο στα αποδυτήρια.. στα γραφεία της ομάδας.. στην κερκίδα.. παντού.. δεν υπάρχει κέρδος κανένα από τέτοια κίνηση... Ήταν κίνηση ερασιτέχνη προπονητή... Κίνηση Αλέφαντου...

Άνθρωποι είναι όλοι.. και φέτος ο Λιβάγια δέχεται πόλεμο από όλη την δημοσιογραφία που δυστυχώς έχει επιρρεασει και εμάς... Κρέμασε την ομάδα αφού έφταιγε και στα δύο γκολ γράφουν όλοι... Και στο 2-0 μηδέν απλά δεν πέρασε η μπαλιά του 10 μέτρα έξω από την περιοχή της Μπράγκα... Τρεις παίκτες απέτυχαν να κόψουν έστω με φάουλ τον αντίπαλο.. ο Βασιλαντωνόπουλος δεν ασχολήθηκε καν με την φάση απλά θεώρησε σωστό να πάει στην θέση του.. ο Κρίστισιτς δεν τελείωσε την φάση με φάουλ και ας έπαιρνε κάρτα.. ο Ρουμάνος φοβήθηκε να μαρκάρει γιατί είχε κάρτα.. ο Σβάρνας δεν αποφάσισε αν θα πάει στην μπάλα ή αν θα καλύψει τον χώρο και τελικά δεν έκανε τίποτα από τα δύο.. και ο Τσιντώτας δεν έπεσε καν.. και για τους δημοσιογράφους δεν φταίει κανένας από όλους αυτούς αλλά φταίει ο Λιβάγια επειδή δεν πέρασε μια μπαλιά του έξω από την μεγάλη περιοχή της Μπράγκα... Είπαμε... Δεν είναι άγιος αλλά τα έχουμε ξαναζήσει αυτά με Αδαμίδηδες.. κάθε φορά που θέλανε να φάνε έναν παίκτη ή που ο παίκτης θα έφευγε επειδή του χρωστούσαμε αναλάμβανε η δημοσιογραφία να τους βγάλει άχρηστους και πηγή του κακού για τα πάντα...

Οκ δεν ανανεώνει ο Λιβάγια αλλά είναι παίκτης που έχει τιμήσει την φανέλα.. καλύτερος παίκτης του πρωταθλήματος για πέρυσι πριν έναν μήνα, άχρηστος τώρα?

Το θέμα είναι να αλλάξει μυαλά ο Καρέρα γιατί πονάνε τα μάτια μας.. με τον τρόπο παιχνιδιού του εκθέτει τους μεσους και τους επιθετικούς μας... Μόνιμα 2-3 εναντίον 7 αμυντικών παίζουμε.. ούτε βοήθειες ούτε τίποτα... Αυτό πρέπει να καταλάβουμε, πως αν δεν αλλάξει νοοτροπία ο Καρέρα δεν θα αργήσει η μέρα που θα κραξουμε και τον Καρίμ και τον λιβάι Γκαρσία και τον Τάνκοβιτς και όλους... Δεν παίζεται ποδόσφαιρο όταν παίζεις με 7-8 αμυντικούς... Δεν γίνεται επίθεση μόνο με 3-4 παίκτες...

monoenwsi21 - 24/10/2020 11:48

Το υλικο που εχει η ΑΕΚ και ο προπονητης που εχει δεν ειναι ουτε για να χασει απο τη χαλκηδονα ουτε για να χασει και μαλιστα με 3-0 απο την Μπραγκα!!!!! Εγιναν λαθη(μαλλον) και στην προετοιμασια και(σιγουρα) στην διαχειριση των παιχτων και καποιων καταστασεων. Εγω θελω να δω την ΑΕΚ με το κεντρο της πληρες και τα ακρα της πληρη.Θελω να δω ολους τους παικτεσ στη διαθεση του Καρερα και τον Καρερα να αφησει καποια κολληματα με παικτες. Εκτος αν του εχουν πει να τους βαζει για να... Συνέχεια πουληθουν.Αν δω αυτα τοτε θα μπορω να πω για το ταβανι της ομαδας της ομαδας αυτης.

aek_forever - 24/10/2020 11:47

Λοιπον εδω και μερες βλεπω τα σχολια και δεν λεω κουβεντα. Δεν αντεξα ομως και πρεπει και εγω να πω καποια πραγματα. Φετος εχουμε απο υλικο την πιο πληρη ομαδα των τελευταιων ετων. Απο το 18 τουλαχιστον....... Εχουμε ενα σοβαρο προπονητη που πολλες φορες εχει αποδειξει την ικανοτητα του. Προσωπικα το μονο που του καταλογίζω. Την απωλεια του κυπελλου. Επρεπε να το ειχαμε παρει αυτο το κυπελλο. Ολα τα άλλα θα ερθουν. Ο ανθρωπος ξερει στρατηγική και το εχει αποδειξει. Αφηστε τον να... Συνέχεια δουλεψει. Οι καιροι ειναι δυσκολοι και δεν μπορουμε να βγαζουμε επιπολαια συμπερασματα. Αν φυγει τωρα ο Καρερα θα εχουμε παλι τα ιδια τα περυσινα. Η ομαδα θα διαλυσει μεχρι να βρουμε αλλον σοβαρο προπονητη να φερουμε. Μελανο σημειο οι εκκρεμοτητες Λιβαγια και Ολιβειρα. Ας αποφασισει η διοικηση τι θα κανει με τους συγκεκριμενους παιχτες. Η ανανεωστε τους η ας τελειωσουν απο την ομαδα. Και το Δεκεμβρη κλεινουμε τις τρυπες. Η ομαδα εγινε νοσοκομειο. Υπηρχαν προβληματα. Σιγουρα ζορίστηκαν οι παιχτες και φανηκε αυτό. Αλλα αν θες να ανεβεις επιπεδο πρεπει να περασεις απο αυτό το σταδιο. Ουτε το πρωταθλημα εχει χαθει ουτε η σεζον. Μπροστα μας ειναι ολα. Εχω εμπιστοσύνη σε αυτον τον άνθρωπο προσωπικα. Για μενα φερθηκε σωστα στον Λιβαγια και θελει πολλα κακαλα για να κανει ενας προπονητης αυτό που εκανε. Ο Λιβαγια χανει την μπαλα και καθεται καθιστος και παρακολουθει την φαση. Σε ευρωπαικο αγωνα. Που και το γκολ μετραει ειδικα στην ισοβαθμία. Να τον αφησουμε να δουλεψει και υπομονη μεχρι να επιστρεψουν οι παιχτες μας.

Aeksalamis123 - 24/10/2020 11:44

Ο Καρέρα ευθύνεται για την βαριά προπόνηση που έβγαλε τραυματισμούς και έλλειψη φρεσκάδας προς το παρόν. Όμως αυτό είναι ένα θέμα που θα αξιολογηθεί οριστικά στη λήξη της σεζόν. Ας δούμε πόσο πίσω θα μείνουμε εντέλει και αν θα υπερέχουμε σε φυσική κατάσταση στο κρίσιμο κομμάτι Ιανουαρίου - Απριλίου...Κατά τα άλλα για να ηρεμήσουμε πρέπει οι προβληματικές συμπεριφορές να μπουν στην άκρη με κάθε τρόπο και κόστος. Ο Λιβάγια με την στάση του προκαλεί διαρκώς θέματα. Η συνολική προσφορά... Συνέχεια του είναι πολύ μικρότερη του προβαλλόμενου με λίγες καλές και πολλές αρνητικές στιγμές συνολικά. Το αγωνιστικό στυλ του υποχρεώνει την ομάδα να μην παίζει με εξτρέμ διότι φορ δεν κάνει κέφι να παίζει, δεκάρι ούτε κατά διάνοια καθώς τακτικά και αμυντικά είναι ανύπαρκτος οπότε τι μένει; Κάπου αριστερά, κάτι σαν ακραίος...Αν έχει διάθεση κάτι γίνεται...αλλιώς...Και έχει επιβληθεί με τον τρόπο του σε όλους ώστε να μην του μιλάει κανείς, ό,τι και αν κάνει..Έχει και λόγο για προπονητές...Πανηγυρικές αναρτήσεις για τη φυγή Ουζουνίδη, αρχικά επιδοκιμασίες για Κωστένογλου αλλά μετά τσαμπουκάδες προς τον πάγκο για τα χειροκροτήματα σε γκολ του Ολιβέιρα...Και τώρα ζόρια για τον Ιταλό...Ήδη κυκλοφορεί ρεπορτάζ που ελέγχεται αν είναι ακριβές περί ''ξεσπάσματος'' στα αποδυτήρια...μετά τη λήξη του αγώνα... Σοβαρά; Και ποιος είναι ο παίκτης; Σε ποιες επιτυχίες οδήγησε την ομάδα; Αν δεν ήταν ο ινδιάνος με τον Λάζαρο μπροστά και ο τρελός πίσω, το '18 πρωτάθλημα δεν θα βλέπαμε ούτε με το κυάλι... Μετά είναι και ο Ολιβέιρα...Που η νοοτροπία του είναι εντελώς ακατάλληλη για μας. Βλέπει τον εαυτό του τεράστιο και περαστικό από την ΑΕΚ. Αυτοί οι δύο παίκτες είναι πλέον βαρίδια για την ομάδα. Απαιτείται αποχώρησή τους και αντικατάστασή τους, κάτι που με τα χρήματα που διαθέτει η ομάδα για αυτούς αλλά και την ικανότητα του Ίβιτς, είναι απλή υπόθεση. Κατά τα άλλα συγκέντρωση και δουλειά από όλους, στήριξη στον Καρέρα και ενίσχυση στις θέσεις που πασιφανώς πονάμε.

MikraAsia1924 - 24/10/2020 11:07

Παιδιατα ιδια και περσι με τον Καρερα οτι ειναι αμυντικος κτλ δεν θυμαμαι την Αεκ ομως αλλες χρονιές να κερδιζει ματς απο το πρωτο 20λεπτο με ωραιες επιθεσεις και αυτοματισμούς και με χειροτερο ροστερ. Πηρε μια ομαδα χαλια την σουλουπωσε στα δυσκολα ματς την εκανε σφιχτή αλλα στα αλλα ματς έπαιζε φουλ επιθεση.Ναι φετος δεν ξεκίνησε καλα. Ναι ευθύνεται και για τους τραυματισμους. Μπορει να φταίει το σύστημα δεν εχει βρει ακομα ταιριαστό μπορει να μην εχει... Συνέχεια αντιληφθεί οτι καποιοι παιζουν για παρτι τους οπως ο Ολιβειρα με τον Λιβαγια γιατι αλλα του λενε πριν το ματς και αλλα κανουν και να πρεπει να βρει λυση αλλα οχι ετσι απλα να φυγει ενω εχει δειξει τι μπορει να κάνει. Το ορθολογικο αυτο ειναι να βρουν λυση με τον Ιβιτς οπως τωρα. Εχουμε τρελαθεί επειδη ο γαυρος παει καλα και βιαζόμαστε. Δεν αδικω τον κόσμο αφου 3 χρονια τωρα ειμαστε εκτος στόχων απο Νοέμβριο και η Αεκ μετα πτωχευσης εποχη δεν μπορει να το σηκωνει αυτο το βαρος αλλα περσι προπερσι ηταν πιο λογική η επιθετικη κριτική με τον Λυμπε να κανει ακατανόητα πράγματα. Φετος ομως υπάρχει λογικη καποια σωστα καποια λαθος αλλα υπάρχει λογική. Αυτο που ισως πληρώνουμε ειναι το λαθος της διοικησης να μην τελειωσει τα θεματα με Ολιβειρα Λιβαγια αφου απο χαρακτηρα και οι δύο δεν εχουν δειξει επαγγελματισμο αλλα παιζουν μονο για παρτι τους δεν θελουν να γινουν μέρος μιας παρέας.Φανατστειτε να τραβαγαν αυτοι οπως πέρσι μαζι με τον Μανταλο με τέτοιον Καριμ μονο νικες θα είχαμε. Το μονο που θελει διορθωση η ομαδα ειναι τα μπακ σαν ενίσχυση περισσοτερο σε ποιοτητα και δυστυχώς να βρούμε Βρανιες. Ο τύπος ακόμα δεν εχει αντικατασταθεί καμμια σχεση αμυνα με Βρανιες και αμηνα χωρίς. Ας ελπισουμε στον Χνιντ. Αν δεν βγαινει ο Σβαρνας μη το κάνουμε σαν τον Γιακουμακη με το ζόρι και χανουμε χρονιες. Η ΑΕΚ δεν εχει την πολυτέλεια να χανει βαθμους οοως εγινε το πρωταθλημα.

Bannnn - 23/10/2020 23:16

Όλα θα φτιάξουν παιδιά, υπομονή να επανέλθουν όλοι ( στους τραυματίες αναφέρομαι) και θα δούμε μια ωραία ΑΕΚ φέτος

victor21R - 24/10/2020 10:52

Οι μεγαλες ομαδες δεν πρεπει να στεκονται σε δικαιολογιες γιατι τοτε βολευεσαι σε αυτη την νοοτροπια και σε καταπινει... Οι μεγαλες ομαδες πρεπει να βρισκουν λυσεις μεσα απο τα προβληματα τους και να προχωρανε μπροστα.

Εθελοντής στο OPEN - 24/10/2020 09:37

Ωραία, εγώ σου έβαλα λάικ. Αλλά και για τους τραυματισμούς -εκτός από την τύχη - ποιος έχει μεγάλο μέρος της ευθύνης; Εσύ; Εγώ;

1kitrinopistoli - 23/10/2020 23:48

Σαββατογεννημενος είσαι?

victor21R - 24/10/2020 10:44

Carrera κανε μας μια χαρη. Μην κατεβασεις αυριο παλι την ομαδα με αυτη την φοβικη νοοτροπια και με 3 στοπερ. Φτανει πια αυτο το ανεκδοτο. Δεν γινεται ολοκληρη ΑΕΚ να κατεβαινουμε με νοοτροπια μικρομεσαιας ομαδας στα παιχνιδια. Παιξε επιτελους το 4-3-3 που σου αρεσει , βαλε ολους τους παιχτες στην θεση τους και ασε να δουμε και να κρινουμε την ομαδα κατω απο ορθολογικες συνθηκες.Τοσο δυσκολο ειναι να ξεκινησεις τον Μαχαιρα στο ενα ακρο της επιθεσης και τον Tankovic στο αλλο? Αντε... Συνέχεια ξυπνηστε η ΑΕΚ ειμαστε!!! Παμε για το διπλο να τελειωνουμε απο εκει και να βρουμε ψυχολογια για την συνεχεια. Σταματηστε να πηγαινετε εναντια στην λογικη. Καντε αυτο που πρεπει! Παμε ρε δικεφαλε!!!

Centeno - 24/10/2020 10:40

Δυστυχώς δεν είμαι αισιόδοξος για το μέλλον της ομάδας με Καρρέρα..


Από την μία πέρυσι είναι ο λόγος που σώθηκε κάπως η χρονιά..


Από την άλλη φέτος που στόχος είναι να διεκδικήσει τίτλους και πορείες δείχνει ένα εντελώς... Συνέχεια διαφορετικό πρόσωπο και κυρίως φοβάται τους αντιπάλους. Παιχταράδες πήραμε, δικαιολογία για απουσίες δεν υπάρχει..


Και ο παοκ την χρονιά που το πήρε έχασε τον πριγιοβιτς και κατάφερε να παίξει ακόμα καλύτερα μετά.. Και ο γαύρος που κέρδισε την Μαρσέιγ έπαιξε χωρίς Γκιλιέρμε, Τσιμίκα, Ομάρ, Ποντένσε, και με Φορτούνη πάγκο (αντικαταστάτες όλων αυτών είναι κάτι 35χρονοι και ο Ραντζέλοβιτς).


Θέλω να πω ότι μετά από ένα χρόνο με Καρρέρα η ομάδα δεν έχει επιθετικό πλάνο, ενώ το αμυντικό πλάνο στηρίζεται στο να βάζουμε 5 αμυντικούς και 3 χαφ μπροστά τους.

gp44 - 24/10/2020 09:33

Τώρα που πέρασε μια μέρα από την τρικυμία της Πορτογαλίας, γιατί εν θερμω και εγώ θα έλεγα να ξηλωθεί όλη η ομαδα:

1. αυτοί οι παίχτες και αυτός ο προπονητής μας βάλανε στους ομίλους με μεγάλη υπέρβαση, μην τους μηδενιζουμε

2. λόγω των ειδικών συνθηκών όλες οι ομάδες στην Ευρώπη δεν έχουν βρει τον κανονικό τους ρυθμό,... Συνέχεια υπάρχουν πολλά τρέλα αποτελέσματα, όλοι θα χρειαστούν χρόνο να δείξουν τι μπορούν να κανουν

3. με το τανε ξήλωνε συνήθως δεν γίνεται δουλειά. Αν δεν κάνω λάθος όλα τα πρωταθλήματα των τελευταίων ετών τα πήραν προπονητές που ήταν 2η χρονια στην ομάδα τους (Χιμένεθ, Λουτσεσκου, Μαρτινς). Όλοι αντιμετώπισαν δύσκολες στιγμές μέχρι να βρουν ρυθμό οι ομάδες τους, όμως στηριχτηκαν και έφεραν αποτέλεσμα και τιτλο

4. και εγώ αγαπώ Χιμένεθ, θεωρώ ότι έχει μια ειδική χημεία με την ομάδα και ότι αδικήθηκε που δεν είχε την ευκαιρία να συνεχίσει το έργο του. Όμως δεν ειναι καλό να ζούμε με τη σκέψη νέου φαντασματος, μας πήρε μια εικοσαετία με τον Ντούσαν και είδαμε πόσο κακό κάνει μια τέτοια σκιά για τον προπονητή της ομάδας, ας το αποφύγουμε.

IliasDeli - 23/10/2020 22:41

Καλησπέρα σε όλους εχω να γράψω από το τελικό κυπέλλου με γαύρο γιατί είχα ξενερώσει είχα σβησει και το email μου από το 365 γιατί δεν ήθελα να πω πράγματα που δεν ήθελα,για όσους δεν κατάλαβαν ποιος είμαι είμαι ο ilias 87 απλά άλλαξα το name μου έτσι,πάμε λοιπόν παρακάτω ειμαι πολύ ξεμερωμενος οχι με τις μεταγραφές που κάναμε γιατί φέτος καναμε καλες,δεν θα πω για Μελισσανίδη γιατί φέτος δεν μπορεί να του προσάψει κανείς τπτ,θα πω ότι με έχουν ξενερώσει απίστευτα 3ατομα και πραγματικά... Συνέχεια θέλω να τελειώσει η χρονιά και να φύγουν!και αναφέρομαι σε καρερα λιβαγια και Ολιβέιρα!και οι τρεις αυτή τη στιγμή έχουν ψυχολογία άστα να πάνε, καρερα με την Μπράγκα επειζες ρε φίλε δλδ αν έπαιζες με Μπάγερν τι θα έκανες τι σύστημα θα επαιζες χαλάρωσε λίγο δεν είσαι στην Παλέρμο στην ΑΕΚ είσαι η φύση της ομάδας είναι η επίθεση και όχι να μην φάμε 3-4γκολ δλδ φουλ άμυνα,προπονητή χθες και μην κάνετε το λάθος και ανανεώσετε λιβαγια Ολιβέιρα θα ειναι αποτυχια!!και κάτι για Μάνταλο,μανταλε πανε δίπλα στον τανκοβιτς μπας και μάθεις να χτυπάς ένα κόρνερ της προκοπής!και κατι τελευταίο και πιο σοβαρο,ο γαύρος έχει ξεφύγει σε όλα τα επίπεδα και δεν τον φτάνουμε ούτε με Φεράρι δυστυχώς θα παλεύουμε ποιος θα ειναι ο δεύτερος τα επομενα 10χρονια και μη με πεις κανένας για το γήπεδο και μπλα μπλα θα κάνουμε ομάδα και και δεν πιστεύω τπτ έχω ξενςρωσει αφαντασα αλλά δεν τα παρατάω ήμουν είμαι και θα είμαι ΑΕΚ απλά η απαγοητευση ειναι μεγάλη διότι βλέπω ότι τα άλογα του γαυρου ανεβαίνουν και τα δίκα μας δυστυχώς έχουν κουραστει!!

siokostas - 24/10/2020 08:38

Συμφωνώ μαζί σου φίλε Ilia.

Η ομάδα αυτή τη στιγμή δεν έχει καλή ψυχολογία και καθόλου νοοτροπία νικητή.

Αν δεν διορθωθεί πρώτα αυτό, τότε όσους νέους παίκτες και να πάρεις και όλοι οι καινούργιοι πχ Τάνκοβιτς Garcia, θα γίνονται και αυτοί loosers.

Οι παίκτες της ομάδας μας σήμερα, δυστυχώς ΔΕΝ καταλαβαίνουν σε ποια ομάδα παίζουν.... Συνέχεια
Προτείνω καθημερινή εκπαίδευση, με video από παλιά Φιλαδέλφεια, Μίμη Παπαιωάνου, Θ. Μαύρο, Ντέμη και μουσική υπόκρουση το τραγούδι ela sto gipedo του Tamandani Nsaliwa!!!

Panagiotis1963 - 24/10/2020 08:05

Να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα. Πρώτον, κανένας Λιβάγια, Ολιβέιρα ή Μάνταλος δεν είναι πάνω από την ομάδα. Χάρη σε αυτήν έχουν δουλειά και βγάζουν το παντεσπάνι τους άρα οφείλουν να της δείχνουν τον πρέποντα σεβασμό.

Δεύτερον, το ποδόσφαιρο είναι ομαδικό άθλημα που σημαίνει ότι οι παίκτες σε μια ομάδα είναι συνεργάτες. Όποιος λοιπόν κάνει εμφανίσεις όπως αυτές των παραπάνω, ιδίως των δύο πρώτων, δείχνει... Συνέχεια έλλειψη σεβασμού στους συνεργάτες του, άρα εξόχως αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.

Τρίτον, κάθε ομάδα πλέον είναι ιδιωτική επιχείρηση. Όταν λοιπόν ζητάς από τον εργοδότη σου αύξηση πρέπει να αποδεικνύεις ότι την αξίζεις. Πιστεύει κανείς ότι αν οποιοσδήποτε υπάλληλος σε οποιαδήποτε ιδιωτική εταιρεία είχε απόδοση ανάλογη με αυτή των παραπάνω παικτών μας θα συνέχιζε να εργάζεται σε αυτή την εταιρεία;

Σε μια σοβαρή ομάδα αυτή τη στιγμή Λιβάγια και Ολιβέιρα θα έβλεπαν τους αγώνες από την κερκίδα. Όταν έχω έναν παικταρά (Λιβάγια) -τον οποίο να σημειώσω ότι τον αγάπησα από την πρώτη στιγμή που ήλθε στην ομάδα- που έχει αποδείξει τι μπορεί να κάνει και τον βλέπω να συμπεριφέρεται με αυτό τον τρόπο ενώ του έχω δώσει ήδη τόσες ευκαιρίες, τότε τον στέλνω κερκίδα. Το αυτό κάνω και με τον Ολιβέιρα για τους ίδιους περίπου λόγους. Αλλιώς δείχνω ότι υποτιμώ τους υπόλοιπους που, αν μη τι άλλο, προσπαθούν και τους δίνω κι από πάνω το δικαίωμα να κάνουν τα ίδια. Γιατί δηλαδή ο Κρίστιτσιτς, για παράδειγμα, να τα δίνει όλα όταν βλέπει τον άλλο συνεχώς αδιάφορο και να μην υφίσταται τις συνέπειες της αδιαφορίας του; Με λίγα λόγια, τέτοιες συμπεριφορές αν μείνουν ατιμώρητες μπορούν στο τέλος να διαλύσουν ολόκληρη την ομάδα. Και μην μου πείτε για κακή ψυχολογία και τέτοια που γράφουν κάποιοι διότι αν αυτοί με τα λεφτά που παίρνουν αυτή τη στιγμή έχουν κακή ψυχολογία τότε ο εργαζόμενος των 400 ευρώ ή ο άνεργος τι ψυχολογία ακριβώς πρέπει να έχουν;

Όσο για τον Καρέρα πρέπει να καταλάβει με κάποιον τρόπο ότι η ΑΕΚ δεν είναι μια μικρομεσαία ομάδα για να παίζει κλεφτοπόλεμο και να προσαρμόζει το παιχνίδι της στον κάθε αντίπαλο. Η ΑΕΚ είναι ομάδα που πρέπει να κατεβαίνει για να κάνει το δικό της παιχνίδι. Να παίζαμε με Μπάγερν, Λίβερπουλ, Μπαρτσελόνα, άντε να καταλάβω ότι εκεί δεν σε παίρνει. Η Μπράγκα όμως και ο ΠΑΟΚ δεν είναι τέτοια μεγέθη. Μ' ένα σωστό στήσιμο και με επιλογή των κατάλληλων παικτών που να παίζουν και στη θέση τους θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει την Πέμπτη. Δεν βάζεις, για παράδειγμα, τον Ανσαριφάρντ που είναι σέντερ φορ να παίξει εξτρέμ. Και όταν έχεις δει ότι ο αντίπαλός σου έχει δυνατά άκρα ενισχύεις τα δικά σου, δεν αφήνεις τον Βασιλαντωνόπουλο να τρέχει πάνω κάτω ενενήντα λεπτά χωρίς στήριγμα μπροστά, να του έχει βγει η γλώσσα και μετά να τον κατακρίνεις στη φάση του γκολ επειδή έχασε τον αντίπαλο (αν δείτε τη φάση θα παρατηρήσετε ότι ήταν μόνος με δύο, ήταν κι άλλος ένας πίσω του, ποιον να πρωτοφυλάξει;).

Δεν λέω να διώξουμε τον Καρέρα, δεν είναι αυτή η λύση τέτοια εποχή που και να τον διώξεις δεν βρίσκεις κάτι καλύτερο. Πρέπει όμως να του ζητηθούν εξηγήσεις τόσο για την εικόνα της ομάδας συνολικά όσο και για την συμπεριφορά ορισμένων παικτών καθώς και για τους αλλεπάλληλους τραυματισμούς που οφείλονται ξεκάθαρα στην προετοιμασία της ομάδας. Ο Καρέρα επέλεξε τον γυμναστή του άρα είναι υπεύθυνος και γι αυτόν. Και πρέπει να του δώσουν να καταλάβει ότι η ΑΕΚ δεν είναι το ελληνικό αντίστοιχο της Παλέρμο ή της Κάλιαρι.

REFEREE_21 - 24/10/2020 04:34

Διάβασα πολλά και διαφορα κυριολεκτικά, ενα θελω να πω, οταν εισαι πραγματικα μεγάλος συλλογος δεν διώχνεις παίχτες επιπέδου Λιβαγια, Ολιβέιρα, Βρανιες , Μάνταλου, ακόμα και Μπακασετα, απλα τους επιβαλεσαι και οι τρόποι του μαναντσμεντ ειναι πολλοί.

Με προσωπική παρεμβαση (ακόμα και παράλληλη) προπονητή, τεχνικού διευθυντή, προέδρου μπορείς να " επιβάλεις" αυτο που πρεπει σε εικοσιπενταχρονα παιδια, μοναδικό μεγάλο ερωτηματικό ο Ολιβέιρα καθ... Συνέχεια 'οτι φαίνεται- μαλλον καθαρά και δεδηλωμένα- οτι βλέπει ΜΟΝΟ σαν σκαλοπάτι και οχι...πλατύσκαλο την ΑΕΚ.

Ειναι αστεία η άποψη καποιων -πολλών- εδω μεσα που λεει τον διώχνεις και φέρνεις τον τάδε η τον τάδε, κακά τα ψέμματα με την πορεία που εχει τα τελευταια χρονια η ΑΕΚ, η χώρα συνολικότερα καθώς και το ποδόσφαιρο της, καθρέπτης της οποιας ειναι, δεν μπορείς να κανεις μαγκιες του στυλ, διώχνω αυτα τα ονοματα γιατι σε αυτο το πρωτάθλημα σε αυτα τα γήπεδα και με αυτους τους προϋπολογισμούς δεν παίρνεις τιποτα καλύτερο οποτε διαχειρίζεσαι αριστοτεχνικά και με λιγο μεγαλύτερο κόστος αυτο το δυναμικό που μπορώ να πω οτι φέτος ειναι το καλύτερο απο την, μετα Μπάγεβιτς προπονητή, εποχή .

Εκει πρεπει να στοχεύσουμε τωρα να κρατηθούν ολοι ακόμα και ο Ολιβέιρα αν γινεται και να αναπτύσσουμε εδω μεσα τις τελευταίες προπονητικές ικανότητες μας που συνεχως θα αυξάνονται αφου η γενεσιουργός αιτία ειναι πλέον το πληρέστερο και ποιοτικότερο ροστερ που μαζι με δυο σοβαρα στελέχη προπονητή και τεχνικό διευθυντή γέννησε και συντηρεί ελπίδες για κατι πολυ καλύτερο μεσα σε ενα μοντέρνο -αν και μικρό- ποδοσφαιρικό γηπεδο.

Ομως επειδη δεν εξαρτώνται ολα μόνο απο την δικη σου δουλειά, οργάνωση, επενδύσεις, θα πρεπει να είμαστε αισιόδοξα συγκρατημένοι για το θέμα τίτλων, αφου η διάθεση και πρακτική των δυο σημερα και ισως τριών αυριο, κύριων ανταγωνιστών μας για την πίτα η το μεγαλύτερο μέρος αυτής, ειναι τεράστια και πληρει περισσότερους όρους αφου για πολιτικό εθνικούς λόγους θα ευνοηθούν και πάλι απο πολιτεια και θεσμούς σε βαθμό που θα κανει την διαφορά.

Συμπερασμα, πρωτιστως φτιάχνουμε ομαδα να δούμε μπαλα και αν σώσει η τύχη θα νικήσουμε κάποτε, τον ισχυρό οικονομικό ανταγωνισμό του, στην ουσία, ομίλου εφοπλιστών που εκφράζεται δια του ενος στον Πειραιά και τον αντίστοιχο εκ Ρωσίας επενδυτή του βορρά και θα δούμε καποιους τίτλους, λαού και ΑΕΚ θέλοντος και "θεσμών" πολιτείας, επιτρέποντος.

Byzantinos1025 - 24/10/2020 02:42

Δεν είναι ένα και δυο τα κρούσματα με τον Κροάτη.Μας έχει κρεμάσει ουκ ολίγες φορές και η συμπεριφορά του διακρίνεται από έναν εκδικητικό εγωκεντρισμό.Τέτοιοι τύποι είναι ωρολογιακές βόμβες,ικανές να τινάξουν τα πάντα στον αέρα,όπως εσκαψε τον λάκκο στον Καρέρα(προσωπικά πιστεύω πως τον έχει στοχοποιήσει)έτσι θα συμβεί και με τον Ίβιτς,και αυτός θα τον πληρώσει ακριβά,μακάρι να βγω ψεύτης.

DIONYSHS - 24/10/2020 01:20

Αυτή η ΑΕΚ μας κούρασε...... Υπομονή μέχρι να γυρίσουν όλοι από τους τραυματισμους.. Μήπως δούμε κάτι καλο

gdmidis21 - 24/10/2020 00:49

ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΙΣΟ ΓΥΡΟ ΠΕΡΣΥ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΛΕΙΦ ΟΦΦ ΚΑΙ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ: ΚΑΛΟΣ Ο ΚΑΡΕΡΑ, ΧΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ: ΚΑΚΟΣ Ο ΚΑΡΕΡΑ, ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΤΗ ΒΟΛΦΣΜΠΟΥΡΓΚ: ΚΑΛΟΣ Ο ΚΑΡΕΡΑ, ΧΑΝΟΥΜΕ ΧΘΕΣ: ΚΑΚΟΣ Ο ΚΑΡΕΡΑ. Ο ΜΕΣΟΣ ΑΕΚΤΖΗΣ

gdmidis21 - 24/10/2020 00:48

ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΚΡΙΝΙΑ. ΧΘΕΣ ΔΕ ΠΑΙΞΑΜΕ ΤΟΣΟ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΑΤΟΜΙΚΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ 2 ΕΠΙΘΕΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΕ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ Χ ΚΑΙ ΦΑΓΑΜΕ ΚΑΙ 3 ΜΑΛΙΣΤΑ. ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΤΟΝ ΚΟΟΥΤΣ

Romo25 - 23/10/2020 20:56

Ξεκινάω από το θέμα του Λιβάγια. Αν ήταν κάτι που έκανε πρώτη φορά, τότε ίσως και θα μπορούσε να του δοθεί μία δεύτερη ευκαιρία τόσο από τον Καρέρα όσο και από την διοίκηση. Ωστόσο, μιλάμε για έναν παίκτη που έχει πουλήσει την ομάδα πάρα πολλές φορές και σε πολύ κρίσιμα χρονικά σημεία, μιλάμε για έναν παίκτη που είναι κοινό μυστικό ότι λύνει και δένει στα αποδυτήρια κυρίως με αρνητικό τρόπο, ενώ έχει παίξει πολύ μεγάλο ρόλο στο να φύγουνε ακόμα και προπονητές από την ομάδα. Από εκεί... Συνέχεια και πέρα, προφανώς και έχει φοβερό ταλέντο και φοβερή ποιότητα, αλλά δεν μπαίνει σε καλούπι, έχει πάρα πολλές ιδιοτροπίες και συνολικά μιλώντας, το ζύγι είναι πέρα για πέρα αρνητικό.

Μετά και τη σημερινή συμπεριφορά του, αφενός θεωρώ πως έχει τελειώσει ήδη από την ομάδα, αφετέρου δεν καταλαβαίνω πραγματικά όσους κάθονται και τον υποστηρίζουν, όπως υποστήριζαν παλιότερα και τον Βράνιες μετά από δικές του παρασπονδίες. Ξεκολλήστε από την προσωπολατρεία επιτέλους, γιατί βλάπτει πολύ.

Πέραν του Λιβάγια, ο Ολιβέϊρα μπορεί πράγματι να ήταν μέσα σε όλες σχεδόν τις φάσεις, ωστόσο εκτός του ότι έχασε όλες τις ευκαιρίες του, παρουσιάζει από την πρώτη στιγμή που ήρθε συμπεριφορά Ρωμαίου σε αποίκους. Έχει φοβερό τουπέ, φοβερή αλαζονεία μέσα στο παιχνίδι του και παίζει μόνο για τον εαυτό του κι όχι για την ομάδα. Προσωπικά, τέτοιους παίκτες δεν τους θέλω και μακάρι να φύγει το συντομότερο δυνατόν.

Περαιτέρω, η ομάδα δεν έχει ακραία μπακ επιπέδου πρωταθλητισμού και χρειάζεται άμεσα τόσο αριστερό όσο και δεξί μπακ με ποιότητα τέτοια που θα τους επιτρέψει να πάρουν τη φανέλα σπίτι, κρατώντας Ινσούα και Μπακάκη ή Βασιλαντωνόπουλο για αναπληρωματικούς.

Όσον αφορά στα σέντερ μπακ, να σημειώσω απλά ότι ο Σβάρνας, παρά το γεγονός ότι πέρασε μία περίοδο φόρμας, σε καμία περίπτωση δεν είναι στο επίπεδο για βασικός στην Α.Ε.Κ., και δε νομίζω ότι μπορεί να φτάσει κιόλας ποτέ. Οι υπόλοιποι σέντερ μπακ είναι καλύτεροι, οπότε ελπίζω να βρεθεί ένα καλό δίδυμο που να έχει χημεία, με προσωπική μου εντύπωση ότι αυτό θα είναι το Νεντελτσιάρου – Χνιντ.

Πάμε λοιπόν παρακάτω:

Η ομάδα πράγματι φέτος ενισχύθηκε κυρίως ποσοτικά αλλά σε κάποιες θέσεις και ποιοτικά. Συγκεκριμένα, οι Τάνκοβιτς και Γκαρσία είναι για βασικοί και αναντικατάστατοι στην ομάδα. Επίσης, ο Σάκχοφ μπορεί να είναι αργός, ωστόσο έχει πολύ μυαλό στο παιχνίδι του και φαίνεται ότι έχει δέσει με τον Κρίστισιτς, συνεπώς όταν γυρίσουν και τα καθαρά εξάρια της ομάδας πιστεύω ότι στους μέσους είμαστε στο επίπεδο που πρέπει να είμαστε.

Ο Ίβιτς λοιπόν, έχει καταφέρει κάτι πολύ βασικό και δύσκολο. Είναι ο πρώτος, και ίσως ο μόνος που θα μπορούσε, ο οποίος κατάφερε να κάνει τον Μελισσανίδη να τον εμπιστευτεί και να ακολουθήσει τις προτάσεις του. Ο τελευταίος που το έκανε αυτό ήταν ο Λυμπερόπουλος, με καταστροφικές συνέπειες. Συνεπώς, είναι πολύ καλό σημάδι για την ομάδα μακροπρόθεσμα το γεγονός ότι ο Ίβιτς έχει την απαιτούμενη «εξουσία» ώστε να περνάει δικές του επιλογές και προτάσεις, καθώς δυστυχώς έχουμε έναν πρόεδρο ο οποίος είναι πολύ προσωποκεντρικός στην άσκηση της εξουσίας του και θέλει να έχει τον τελευταίο λόγο σε όλα τα θέματα. Επειδή λοιπόν έχει αποδειχθεί ότι οι επιλογές του προέδρου στο ποδοσφαιρικό κομμάτι είναι σπανίως σωστές, η παρουσία του Ίβιτς είναι το πιο κομβικό στοιχείο για το μέλλον της ομάδας.

Ωστόσο, έχει κάνει κι αυτός ένα μεγάλο λάθος. Το λάθος αυτό ακούσει στο όνομα Μάσιμο Καρέρα. Εξηγούμαι: Από τότε που ήρθε ο συγκεκριμένος προπονητής έχουν γίνει τα κάτωθι: Πρώτον, συμμάζεψε πράγματι τα συντρίμμια Καρντόσο – Κωστένογλου, βελτίωσε τη φυσική κατάσταση της ομάδας, της έδωσε μία αμυντική συνέπεια, με αποτέλεσμα να κάνουμε έναν καλό δεύτερο γύρο και γενικά καλά play off. Ωστόσο, ακόμα και σε αυτή την περίοδο, τα ντέρμπι ήταν το αδύναμο σημείο του Καρέρα, καθώς η ομάδα σε όλα κατέβηκε με φοβική αντιμετώπιση.

Το καλοκαίρι, με την προετοιμασία που έκανε, όσο δύσκολη κι αν ήταν αυτή, είχε την ευκαιρία να δουλέψει κάποια πράγματα και κάποια συστήματα, πήρε σχεδόν όλους τους παίκτες που ζήτησε, όπως προκύπτει μέσα από τα ρεπορτάζ, και τελικώς αυτό που έχει καταφέρει είναι δυστυχώς το απόλυτο μηδέν. Κι αυτό γιατί εκτός του ότι έχασε τον τελικό κυπέλλου με εκ νέου φοβική αντιμετώπιση, αντιμετώπισε με ηττοπάθεια και το ντέρμπι με τον Π.Α.Ο.Κ. όπως και τον χθεσινό αγώνα, ενώ έχασε κι από τον Ατρόμητο. Εξαίρεση είναι μοναχά η πρόκριση με την Βόλφσμπουργκ, που πράγματι ήταν υπέρβαση, ωστόσο και πάλι αυτή ήρθε με ένα γκολ του Σιμόες που δύσκολα θα ξαναμπεί και μία ατομική ενέργεια του Καρίμ.

Το πρόβλημα του Καρέρα είναι λοιπόν ότι μετά από σχεδόν ένα χρόνο στο τιμόνι, δεν έχει δώσει ταυτότητα στην ομάδα, δεν έχει καταλήξει καν σε κάποιο σύστημα ούτως ώστε η ομάδα να αποκτήσει μια σταθερότητα στην απόδοσή της, δεν έχει δουλέψει καθόλου το επιθετικό κομμάτι και το κομμάτι της κατοχής, ενώ τόσο η ψυχολογική διαχείριση των παικτών του πριν από κρίσιμα ματς, όσο και οι δηλώσεις του οι οποίες είναι μονίμως αδιάφορες και κάποιες φορές υποτιμητικές για το μέγεθος της ομάδας μας, δείχνουν έναν άνθρωπο ο οποίος δεν έχει συγκεκριμένο σχέδιο στο μυαλό του, δεν έχει καταλάβει το μέγεθος της ομάδας στην οποία έχει έρθει, δεν αξιολογεί σωστά τα παιχνίδια ακόμα και μετά το τέλος τους, ενώ δεν ταιριάζει και με την ψυχοσύνθεση της Α.Ε.Κ., καθώς είναι ακόμα ένας φουλ αμυντικογενής προπονητής.

Καταλαβαίνω λοιπόν το επιχείρημα ότι η ομάδα δεν μπορεί να αλλάζει κάθε χρόνο δυο προπονητές, ωστόσο το να κρατήσουμε τον λάθος προπονητή παραπάνω απ’ όσο πρέπει μόνο και μόνο για να μην ξανακάνουμε αλλαγή προπονητή, είναι λάθος. Η ομάδα πρέπει αν βρει έναν προπονητή με σχέδιο σε άμυνα και επίθεση, με όραμα, χωρίς φοβίες και με πλήρη επίγνωση του μεγέθους της Α.Ε.Κ., και πάνω του να επενδύσει χρονικά.

Θα ήταν πολύ διαφορετικά αυτά που γράφω αν έβλεπα προοπτική με τον Καρέρα. Ο Μάρτινς ας πούμε στον Ολυμπιακό, μπορεί όταν πρωτοήρθε να έκανε πολύ άσχημα αποτελέσματα, ωστόσο ήταν ορατό το γεγονός ότι κάπου την πήγαινε την ομάδα του. Εδώ πέρα η ομάδα δεν πάει πουθενά. Και μπορεί οι απουσίες να είναι πάρα πολλές, κάτι στο οποίο ευθύνεται τόσο το τιμ των φυσιοθεραπευτών όσο και οι παίκτες ατομικά (παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η υπευθυνότητα και ο επαγγελματισμός στην προπόνηση και στη ζωή τους), ωστόσο ακόμα και με τόσες απουσίες θα μπορούσε τόσο με τον Π.Α.Ο.Κ. όσο και χθες να έχει κατεβάσει ορθολογικότερες ενδεκάδες, θα μπορούσε να μην κατεβάσει την ομάδα τόσο φοβικά, θα μπορούσε να έχει κάνει δίκαιες αλλαγές κι όχι να βγάζει εκτός τον Καρίμ για να μείνει μέσα ο Ολιβέϊρα ή να βάζει τον Λιβάγια αντί του Μαχαίρα.

Τέλος, η μεγαλύτερη ευθύνη βαρύνει την διοίκηση και προσωπικά τον Μελισσανίδη, ο οποίος εξακολουθώ να πιστεύω ότι πρέπει να δώσει τα κλειδιά στον Ίβιτς και να ασχοληθεί αποκλειστικά με το γήπεδο. Όσο ασχολείται με το ποδοσφαιρικό κομμάτι, παρουσιάζονται φαινόμενα με παίκτες – παιδιά και παίκτες – αποπαίδια, παρουσιάζονται μη ορθολογικές και μη ποδοσφαιρικές επιλογές και πολλά πολλά άλλα. Επίσης, είναι πολύ δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι δεν υπάρχει παρέμβασή του στην ομάδα όταν συνεχίζουν να παίζουν οι Λιβάγια και Ολιβέϊρα ενώ είναι στη χειρότερη φόρμα που θα μπορούσαν να είναι. Ίσως προσπαθεί να τους πουλήσει τον Γενάρη, δεν ξέρω. Ωστόσο, δεν είναι νορμάλ η εμμονή με τη συμμετοχή τους στα ματς, ειδικά εφόσον πλέον στις θέσεις τους υπάρχουν καλύτερες εναλλακτικές αυτή την περίοδο (Τάνκοβιτς, Μαχαίρας).

Τέλος, κι επειδή δεν θέλω να το αφήσω αυτό το κομμάτι, θα ήθελα να πω κάτι και για τον Πέτρο τον Μάνταλο. Είναι πράγματι μία φυσιογνωμία της σύγχρονης Α.Ε.Κ., ωστόσο το παιδί πλέον έχει φορτιστεί πολύ πνευματικά και συναισθηματικά στην ομάδα, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να σηκώσει την ευθύνη. Είτε θα πρέπει να φύγει και να ξανάρθει για το κλείσιμο της καριέρας του, είτε θα πρέπει να έρθει ένας βασικός για τη θέση του ώστε να αποτελεί την πρώτη αλλαγή. Όπως και να’ χει, θα πρέπει επιτέλους η ομάδα να απογαλακτιστεί τόσο απ’ αυτόν όσο και από τους υπόλοιπους προαναφερθέντες (Λιβάγια, Ολιβέϊρα, Μπακάκη).

Καταλαβαίνω τις ψύχραιμες ματιές όπως του φίλου Φοίνικα, ωστόσο, παρά το γεγονός ότι κι εγώ από την χρονιά του πρωταθλητισμού και μέχρι πολύ πρόσφατα είχα το ίδιο ψύχραιμες ματιές, θεωρώ ότι κάποια πράγματα πια δεν παίρνουν αναβολή, δεν χρειάζονται δεύτερες σκέψεις. Σε στέλνουν εκεί τα ίδια τα γεγονότα, η μαζική αγανάκτηση της πλειοψηφίας του κόσμου της ομάδας και φυσικά η ίδια η πορεία της ομάδας.

Υ.Γ. Στον χθεσινό αγώνα η Α.Ε.Κ. για 60 λεπτά δεν ήταν κακή σε αυτό που προσπάθησε να παίξει. Προσωπικά, θεωρώ την απόδοση πολύ καλύτερη από τον αγώνα με τον Π.Α.Ο.Κ. Το πρόβλημα, για εμένα, ήταν αφενός ότι αυτό που προσπαθεί μονίμως να παίξει είναι μια στείρα άμυνα χωρίς δικό της χαρακτήρα, κι αφετέρου ότι η ψυχολογία της είναι τόσο εύθραυστη που μόλις γίνεται κάτι κακό στην πορεία του αγώνα, τα πάντα καταρρέουν. Εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα, ο οποίος ισχύει εδώ και δύο χρόνια, είναι μόνο το ματς με τους Γερμανούς. Απ’ αυτό προκύπτει ότι η ομάδα χρειάζεται μία μαζική ένεση ψυχολογίας η οποία πιστεύω ότι πρέπει να γίνει με μία μεθοδική αναζήτηση και αντικατάσταση του νυν προπονητή με τον κατάλληλο διάδοχό του, ειδικά από τη στιγμή που δόξα τω Θεώ οι μεταγραφικές επιλογές του Ίβιτς επιτέλους είναι ποδοσφαιρικά σωστές και λογικές.

Υ.Γ. 2 Για όσο διάστημα ακόμα είναι ο Καρέρα προπονητής, ελπίζω τουλάχιστον να παίζουν αυτοί που πραγματικά αξίζουν. Με λίγα λόγια, Τσιντώτας, Χνιντ, Νεντελτσιάρου, Κρίστισιτς, Σάκχοφ, Σιμόες, Τάνκοβιτς, Γκαρσία, Μαχαίρας και Καρίμ θα πρέπει όταν είναι διαθέσιμοι να παίζουν. Φτάνει πια η υποχρεωτική χρησιμοποίηση των παικτών – τοτέμ σε θέσεις που δεν είναι οι φυσικές τους, σε βάρος των άλλων παικτών που στο κάτω κάτω και μεγαλύτερη προοπτική έχουν, και μεγαλύτερη ποιότητα σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά και βρίσκονται σε καλύτερη φόρμα.

papaioannou10 - 24/10/2020 00:17

Φίλε Romo25. Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.

Πρώτον ο προπονητής. Οι προπονητές έχουν τρία πράγματα: 1. Εμπειρίες. Ο Καρέρα ως παίκτης έχει παίξει σε ανώτατο επίπεδο και γνώρισε μεγάλα ονόματα προπονητών. Ως προπονητής δούλεψε ως βοηθός του Κόντε και ως πρώτος στη Μόσχα με την οποία πήρε και το πρωτάθλημα, πράγμα καθόλου μα καθόλου εύκολο, σε ένα πρωτάθλημα με αρκετό χρήμα και πολλές ¨διασυνδέσεις". Σε εμάς από τη στιγμή που ήρθε... Συνέχεια (δεν το αρνείσαι κιόλας) μας ανέβασε επίπεδα. 2. Μάτι. Μπορούν ή δεν μπορούν να διαβάζουν ένα αγώνα και από πριν αλλά και κατά τη διάρκεια κυρίως (ειδικά σε αυτό το κομμάτι ο Καρέρα το έχει αποδείξει ότι τα πάει πάρα πολύ καλά). Μπορούν ή δεν μπορούν να δουν αν ένας παίκτης κάνει ή δεν κάνει. Από τους παίκτες που ενέκρινε και απόκτησε η ομάδα πιστεύω πως μάλλον το έχει. 3. Είναι συντηρητικοί πχ. Μουρίνιο ή ρισκάρουν πχ. Βεγκνέρ. Σπάνια θα βρεις προπονητή που κάνουν και τα δύο ταυτόχρονα (Κλοπ). Και αυτοί είναι απλησίαστου επιπέδου για τα Ελληνικά δεδομένα. Ο δικός μας είναι από τους πρώτους. Δεν ρισκάρει. Πάει για το αποτέλεσμα και δεν τον νοιάζει αν αρέσει σε σένα ή εμένα.

Συμπέρασμα: Ο Καρέρα ξέρει με τι έχει να κάνει. Το ρόστερ του μέχρι και τώρα είναι αδύναμο. Οι μεταγραφές που ήθελε έγιναν αλλά ακόμα δεν τις έχει στη διάθεσή του. Όταν λοιπόν πάει σε ένα ντέρμπυ και γνωρίζει τις δυνατότητες και τις αδυναμίες της ομάδας του αλλά και του αντιπάλου, στο δικό του μυαλό φτιάχνει ένα πλάνο με το οποίο θα προσπαθήσει να πάρει το καλύτερο από άποψη αποτελέσματος. Παρά το γεγονός λοιπόν, ότι προσωπικά δεν μου αρέσουν τέτοιοι προπονητές (όπως δεν μου άρεσε ο Μανόλο που είναι της ίδιας σχολής), ο Καρέρα είναι ένας πολύ καλός προπονητής. Άλλωστε άνθρωπος είναι θα κάνει και λάθη.

Ο Λιβάγια. Για μένα, ο ποιοτικότερος παίκτης του Ελληνικού πρωταθλήματος. Με τα στραβά του; Ναι. Δεν είναι και ο πρώτος (Ιμπραχίμοβιτς). Ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογώ τη συμπεριφορά του στον χθεσινό αγώνα. Και ο Καρέρα καλά έκανε και του έδειξε ότι υπάρχουν και άλλοι δρόμοι. Ωστόσο με το χέρι στην καρδιά: υπάρχει έστω και μια πιθανότητα στις εκατό να ήταν παίκτης της ΑΕΚ, αν είχε τα μυαλά στο κεφάλι του; Ουδεμία. Άρα ή δεν μπλέκεις καθόλου ή προσπαθείς να τον συνετίσεις. Πάντως πέρυσι με τον Καρέρα έκανε την καλύτερη χρονιά του στην Ελλάδα. Άρα περιθώρια να βρεθούν λύσεις υπάρχουν. Μην απαξιώνετε όμως έτσι αυτόν τον παίκτη. Και μην ακούω ότι είναι απών από τα μεγάλα παιχνίδια γιατί έχω πολλά να αναφέρω. Σίγουρα η ομάδα θα προχωρήσει και χωρίς αυτόν. Αλλά θα πρέπει να εκτιμάς αυτό που έχεις και να το προσαρμόζεις. Αν αυτός ο παίκτης φύγει και πάει στους γαύρους θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ. Στο χθεσινό ματς η αντίδρασή του αφορούσε την μη χρήση του ως βασικού. Το όλο ντεφορμάρισμά του αφορά το συμβόλαιο γιατί δεν θέλει να φύγει αλλά να πάρει και κάτι περισσότερο από αυτά που παίρνει. Και εγώ και εσύ και ο καθένας μας που θα αναδεικνύονταν κορυφαίος του πρωταθλήματος και που έχει μπροστά του ανανέωση συμβολαίου θα κοιτούσε να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερα.

Ολιβέιρα. Ποιοτικότατος παίκτης και φορ. Όταν όμως παίζει με το μυαλό να φύγει, τότε καλύτερα να τον αφήσουμε. Είναι το άκρο αντίθετο με τον Λιβάγια. Γι’ αυτό και δεν μπορούν να συνεργαστούν. Χθες πάντως προσπάθησε και έπαιξε καλά. Έπαιξε τη θέση του έτσι όπως έπρεπε. Ωστόσο για ένα τέτοιο φορ δεν δικαιολογείται να μην κάνει μια έστω ευκαιρία γκολ. Και είχε τρεις.

Νεντελτσιάρου. Ακόμα δεν τον είδαμε. Προσωπικά στο χθεσινό θα τον βαθμολογούσα με 4 ή 5. Όχι παραπάνω. Επίσης δεν τον βλέπω και πολύ στο ψηλό παιχνίδι. Αλλά όπως είπα είναι νωρίς να τον κρίνουμε.

Το να μου βγάζεις έξω όμως τον Τσίγκρι και να μου βάζεις αυτόν είναι αμαρτία φίλε μου. Όπως αμαρτία είναι να θεωρείς τον Μάνταλο παίκτη για φυγή. Το αποδίδεις σε προσωπολατρίες και σε παιδιά και αποπαίδια. Μην κάνετε αυτό το λάθος. Τόσοι προπονητές, τόσοι συμπαίκτες, τόσοι εξωτερικοί παράγοντες, χαρακτήρισαν αυτούς τους παίκτες ως από τους κορυφαίους του Ελληνικού πρωταθλήματος. Μην τα λέτε αυτά. Είναι κρίμα. Χθες τον αγώνα τον είδα σε live streaming, με Άγγλο σπίκερ. Μου έκανε φοβερή εντύπωση οι γνώσεις του για τέσσερις παίκτες μας. Λιβάγια, Μάνταλο, Τσιγκρίνσκι και Ολιβέιρα. Και καλά τον Ολιβέιρα τον είδε και στην Αγγλία. Και καλά ο Τσιγκρίνσκι που πέρασε από Μπάρτσα και πήρε Ευρωπαϊκό. Τον Μάνταλο από πού τον ήξερε; Ίσως από την Εθνική. Τον Λιβάγια όμως τον «έψαχνε». Απορούσε γιατί δεν ξεκίνησε το παιχνίδι. Μιλούσε γι’ αυτόν λες και τον θαύμαζε και φυσικά απογοητεύτηκε από την εμφάνισή του.

Παρακαλώ μην απαξιώνεται τους παίκτες.

ΑΕΚΑΡΑ, ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ.

vaspan - 23/10/2020 23:07

Συμφωνώ σε όλα εκτός για τον Μάνταλο ο οποίος είναι σίγουρα στα κάτω του αλλά ξέρει πολύ μπάλα και αγαπάει την ΑΕΚ και το βασικότερο έμεινε στο καράβι όταν αυτό βουλιάζε αν και θα μπορούσε να έχει φυγει.Οσο για τον Καρέρα πρέπει οι υπεύθυνοι να αναπροσαρμόσουν τα πιστεύω σε αυτόν δεν φτάνει μετά από κάθε ματς να λέει τι πρέπει να γινει ο σκοπός είναι να το κάνει γιατί αυτός είναι ο προπονητής και δεν είναι εκεί για να κανει υποδείξεις .

Psntelis21 - 23/10/2020 22:40

Αδερφέ απλά να σου θυμίσω ότι ο Ολιβέιρα με ΠΑΟΚ δεν έπαιξε ο Μάρκο μπήκε αλλαγή εχθές και ο Ρουμάνος ήταν βασικός και στα δύο . Ο Ιταλός σου φταίει που δεν κόβουν ούτε με βαλέ και που τρώμε γκολ σε κάθε αγώνα . Αν έπαιζε ο Σιμοες η έστω να είχαμε ένα εξαρι καλά η ομάδα δεν θα είχε τέτοια εικόνα . Οι νίκες θα έρθουν με σωστή άμυνα και εμείς έχουμε για βασικό τον Σβαρνα που δεν ήταν βασικός στην Ξάνθη και τον Ρουμάνο που μπήκε εντεκάδα με το που ήρθε λες και πήραμε τον Σταμ. Οι... Συνέχεια μονάδες στην άμυνα και στο τέρμα μαζί δυστυχώς με καλούς επιθετικούς απέναντι τους τα χάνουν είτε αυτό λέγεται τραντζισιον είτε στημένα είτε σέντρες . Επίσης να σου θυμίσω ότι ο βασιλαντωνοπουλος δεν είχε παίξει ποτέ και εμείς τώρα τον έχουμε βασικό και παρακαλάμε να γυρίσει ο μπακακης τον οποίο τον βρίζουμε γιατί δεν κάνει καλές σέντρες .

combatiente_21 - 23/10/2020 21:18

Συμφωνώ σε κάποια διαφωνώ σε αλλα ,ο μάρκο όμως γιατί δεν μπαίνει σε καλούπι;

Επί χιμενεθ δεν μπήκε και αλλαξε το μομεντουμ τοτε;με Μαρίνο δεν εκανε καλα μάτς;με καρέρα πέρσι δεν βγήκε mvp και του έριχνε και Καρπαζιες οταν πηρε επίτηδες την κίτρινη και λέγαμε για το καλό κλίμα;... Συνέχεια
Ξεκάθαρα το θέμα του Συμβολαίου ,του ανταγωνισμού και των σχολίων που διαβάζει τον έχουν επηρεάσει. Είναι στο χέρι της διοίκησης και του προπονητή να αντιστρέψουν το κλίμα,ώστε να μείνει ένας από τους ποιοτικοτερους παίκτες τα τελευταία χρόνια.

Υ.γ προφανώς αποδεχόμενος, πως γαυτος που αποφασίζει ειναι ο κόουτς και πως ο μάρκο ειναι ενα γρανάζι στην αλυσίδα όπως όλοι

toni savefski r21 - 23/10/2020 22:29

Συγνωμη ρε αδερφε,πως ειναι στο χερι της διοικισης να αντιστρεψει το κλιμα;

Εννοεις να του δωσει τα λεφτα που ζηταει για να μας κανει τη χαρη να φερθει σαν επαγγελματιας;

Τα 700.00 που παιρνει δεν ειναι αρκετος λογος για να παιξει μπαλα;

Romo25 - 23/10/2020 21:31

Φίλε μου, προφανώς και έχει κάνει πολύ καλά ματς, και προφανώς και υπήρχαν περίοδοι κατά τις οποίες ακολουθούσε τις εκάστοτε τακτικές των προπονητών του, ωστόσο πάντα, αργά ή γρήγορα, κάτι του στραβώνει και αρχίζει ξανά τα δικά του. Το μόνο λοιπόν που λέω είναι ότι στη ζυγαριά τα αρνητικά είναι πολύ περισσότερα από τα θετικά του, γι' αυτό και θεωρώ ότι πρέπει η ομάδα να προχωρήσει χωρίς αυτόν.

afev - 23/10/2020 21:45

Σε πολλα συμφωνω. Εκει ομως που διαφωνω ειναι οτι Ολιβειρα και Λιβαγια παιζουν με εντολη Μελ για να πωληθουν. Αυτο δεν στεκει πρωτον γιατι κανεις σοβαρος προπονητης δεν θα το δεχοταν... Και ο Καρερα αν μη τι αλλο δεν υστερει σε προσωπικοτητα.

Δευτερον οι παικτες απο Δεκεμβριο υπογραφουν οπου θελουν. Καμμια ομαδα δεν θα δωσει χρηματα για ενα παικτη που θα παρει ελευθερο σε 6 μηνες.... Συνέχεια
Επισης ο Μελ εχει κατηγορηθει οτι οποιος δεν ανανεωνει μπαινει στον παγο. Γιατι τωρα να ισχυει το αντιθετο;

Oσον αφορα το ΥΓ2 Σιμοες , Γκαρσια θα επαιζαν αν ηταν καλα, και λογικα τοτε καποιο απο τα τοτεμ που λες θα ηταν στον παγκο

Romo25 - 23/10/2020 22:27

Φίλε μου, αυτό που λες έχει λογική και καλώς το λες. Ωστόσο, για να είμαι κι εγώ ξεκάθαρος, το μόνο που έγραψα είναι ότι δεν βγάζει καμία λογική η εμμονή στη χρησιμοποίηση δύο παικτών που βρίσκονται σε όσο το δυνατόν πιο ντεφορμέ κατάσταση. Επειδή μπορεί λοιπόν κατά τη γνώμη μου ο Καρέρα να μην είναι αυτό που χρειάζεται η ομάδα, ωστόσο δεν είναι και τρελός, μία πιθανή εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι να υπάρχει εντολή εκ των άνωθεν, είτε για να πουληθούν είτε για να εκτεθούν... Συνέχεια περισσότερο ώστε να μην υπάρξει γκρίνια σε περίπτωση μη ανανέωσής τους. Το καταλαβαίνω ότι μπορεί για πολλούς να θεωρείται συνωμοσιολογία, ωστόσο έχουν γίνει και πολύ πιο απίστευτα πράγματα στην ομάδα τα τελευταία χρόνια, τα οποία δεν έχουν γίνει γνωστά. Όπως και να' χει, απολύτως σεβαστή η άποψή σου και μακάρι να είναι αλήθεια και το ποδοσφαιρικό τμήμα να λειτουργεί ανεξάρτητα.

afev - 23/10/2020 22:43

Αγαπητε και παλι θα διαφωνησω χαχχαχα. Καμμια ομαδα στον κοσμο δεν βαζει παικτες για να εκτεθουν ωστε να μην ανανεωθουν. Γιατι κανει κακο στον εαυτο της πρωτα. Ειδες τι αντιδρασεις υπαρχουν απο τον κοσμο. Και επαναλαμβανω οτι κανεις σοβαρος προπονητης δεν συμμετεχει σ ε τετοιες πρακτικες

Romo25 - 23/10/2020 23:54

Afev, φίλε μου, συγγνώμη αλλά κι εγώ θα διαφωνήσω ξανά, ειδικά όταν η ίδια η ομάδα μας έχει αποδείξει ότι προκειμένου να εξυπηρετηθούν επιδιώξεις είναι ικανή να κάνει κακό στον εαυτό της, όπως ας πούμε στο θέμα των ενστάσεων, ακόμα και στο μη ηθελημένο πρωτάθλημα του 2018, όπως πολλοί (κι ως ένα σημείο κι ο ίδιος ο Μελισσανίδης άφησε να εννοηθεί τότε) πιστεύουν. Ευτυχώς που είχαμε τον ΜΑΝΟΛΟ ΧΙΜΕΝΕΘ και τα κατάφερε κόντρα σε όλους και σε όλα τότε, και πήραμε το πιο μάγκικο πρωτάθλημα της... Συνέχεια ιστορίας μας μαζί με αυτό του 89...

Psntelis21 - 23/10/2020 22:47

Δηλαδή ο Μελισσανίδης προτιμά να χάσει τις νίκες στο πρωτάθλημα και στη Ευρώπη για να εκτεθούν στα μάτια μας επειδή δεν τους ανανεώνει με τα χρήματα που θέλουν . Μάλιστα ίσως το κάνει και επειδή θα φύγει ο Ιταλός το καλοκαίρι οπότε να μην γκρινιάζουμε και για αυτόν . Τι άλλο θα διαβάσουμε άραγε . . .

Romo25 - 23/10/2020 23:50

Φίλε μου εγώ έγραψα τη γνώμη μου και κάποια πράγματα στα οποία θεωρώ ότι επιχειρηματολόγησα. Αν έχεις όρεξη για ειρωνεία, τότε ειρωνεύσου ελεύθερα. Πάντως, το γεγονός ότι ακόμα και σήμερα ξαφνικά έληξε το επεισόδιο μεταξύ Λιβάγια και Καρέρα χωρίς να γραφτεί τίποτα το συγκεκριμένο για το ΠΩΣ έληξε το θέμα, αποδεικνύει αυτό που γράφω ότι γίνονται πολλά πράγματα που δεν τα γνωρίζουμε.

paleos21 - 23/10/2020 22:18

Συνυπογραφω φίλε μου ακριβώς έτσι όπως τα είπες για τα τοτέμ και τον προπονητή.

RomanEmpire32 - 23/10/2020 21:58

Μάγκα συμφωνώ σε όλα εκτός απο το θέμα του προπονητη.

corfaek - 23/10/2020 21:18

Εκεί που τα έβαλες με τον Καρερα σταμάτησα το διάβασμα... προτείνεις κάποιον καλύτερο προπονητή παρακάτω ο οποίος θα καθίσει και αυτός μερικούς μήνες μόνο επειδή δεν θα κερδίσει σε ντέρμπι;

Romo25 - 23/10/2020 21:30

Δεν είναι δουλειά μου να προτείνω προπονητή φίλε μου, εγώ το μόνο που λέω είναι αυτά που βλέπω από τον συγκεκριμένο προπονητή. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.

alex - 23/10/2020 21:28

Η πιο τεκμηριωμένη αναλυση απο οπαδο της ΑΕΚ. Ισως καποιοι δημοσιογραφοι θα πρεπει να το διαβασουν αυτο... Κατι θα μαθουν!!!!

AEK ANTIFA - 23/10/2020 21:07

Ρε μάγκα χίλια μπράβο και μακάρι να το διαβάσουν αυτοί που πρέπει......

φαντροκ - 23/10/2020 21:05

αν βαλεις και φωτογραφιες και διαφημισεις και χοντρους τιτλους και υποτιτλους πιανεις ανετα 8 με 10 σελιδες σε εφημεριδα. αξιος. θα το διαβασω ολοκληρο το σχολιο στο lockdown.


ΥΓ: πλακιτσα κανω φιλος, δωσε πονο λεμε

alli_meria_21 - 23/10/2020 23:32

ΤΟΝ ΚΑΡΡΕΡΑ-ΤΟΝ ΙΒΙΤΣ-ΤΟΝ ΜΕΛ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ.

ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΧΘΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΛΦΤΣΜΠΟΥΡΓΚ ΤΟΥΣ ΑΠΟΘΕΩΝΑΜΕ.....ΤΩΡΑ?

Τοσο γρηγορα αλλαζουν τα συναισθηματα μας?

ΥΠΟΜΟΝΗ....

Μια λεξη αγνωστη στον μεσο Ελληνα!!!

theiosloukas - 23/10/2020 23:47

Τι λες ρε άνθρωπε... Η υπομονη , άγνωστη λέξη στο ΑΕΚτζη;;; Ήμουν παιδάκι και γέρασα κάνοντας υπομονη και ζητώντας αξιοπρέπεια... τι δεν καταλαβαινεις;;;

Yellow_Legend - 24/10/2020 10:29

Πες τα ρε Λουκά!! Γεράσαμε στην υπομονή και θέλουμε επιτέλους να πρωταγωνίστουμε. Δεν είναι γκρίνια και μιζέρια. Όλοι το καλό της ΑΕΚ θέλουμε.

alli_meria_21 - 24/10/2020 00:43

θα στο ξαναγραψω γιατι δεν ξερω αν το πειρε αδερφε

τα τελευταια 5 χρονια με μελ ειδες γηπεδο,πρωταθλημα μετα απο 25 χρονακια ,5 τελικους και τσαμπιονς.

αν θελουμε καθε χρονο νταμπλ και πορεια ευρωπη μονο μπαγερν γιατι και η μπαρτσα επεσε πολυ.

οποτε θελει παλυ ΥΠΟΜΟΝΗ δεν γινεται αλλιως αδερφια.

παντα φιλικα.

alli_meria_21 - 24/10/2020 00:22

ΝΑΙ αδερφε μου ΥΠΟΜΟΝΗ αυτο θα σου ξαναπω και παλι.

τι δεν ειδες δηλαδη? δεν ειδες νεο γηπεδο? δεν ειδες μετα απο 25 χρονια πρωταθλημα? δεν ειδες 5 συνεχεις τελικους?δεν ειδες τσαμπιονς λιγκ? τι θα ηθελες δλδ καθε χρονο νταμπλ και καλη πορεια τσαμπιονς?ας γινουμε ολοι μπαγερν τοτε.....

vassilisa21 - 23/10/2020 23:47

Μια σοβαρή και δουλεμένηκαι καλα γυμνασμενη ΑΕΚ θα μπορούσε να παρει άνετα την νίκη χθες.οποτε άλλαξε σωστά τρεις πάσες δημιούργησε φασεις.

1kitrinopistoli - 23/10/2020 23:40

Αν κάποιος έχει χάσει την εμπιστοσύνη μου είναι ο Καρερα τον οποίο τον θεωρώ υπεύθυνο για ότι καλό αλλά περισσότερο κακό συμβαίνει αυτους τους μήνες στην ομάδα.Δεν με νοιάζει αν ξαναπαίξει ο Λιβάγια η' ο Μέσι.Εγω θέλω η ομάδα μου να παίζει ποδόσφαιρο και όχι αντιποδοσφαιρο

Tobi21 - 23/10/2020 23:32

Η ΑΕΚΑΡΑ μας σε 2 μήνες θα είναι απείρως καλύτερη. Ήδη από την Κυριακή με Μπακακη Ινσουα θα είναι πιο αθλητική. Θα πάρει το ματς με την ποιότητα Μάρκο Πέτρου και Τανκοβιτς δύσκολα. Και την Πέμπτη αποτέλεσμα καλό. Απλά μέχρι να επιστρέψουν Σιμοες και Σιμανσκι δεν βγαίνει το 433 και θα πάμε σε αλχημείες. Το λέω τώρα, που όλοι είμαστε απογοητευμένοι,αλλα το πιστεύω. Οι μεταγραφές μας είναι όλες τρομερές, όχι μηδενισμό σε παίχτες και προπονητή. Ο ιβιτς έφτιαξε το ροστερ πολύ,... Συνέχεια θέλει και άλλο σιγουρα και θα γινει

papaioannou10 - 23/10/2020 22:47

Ας ξεκινήσουμε με τα απλά. Όταν ο προπονητής λέει πως θέλω 24 παίκτες, δεν το λέει για πλάκα. Το μεγάλο ρόστερ φέρνει τέτοια προβλήματα. Ένα το κρατούμενο. Πάμε στο δεύτερο. Στο ματς με τη Βόλσμπουργκ ο Καρέρα έκανε ακριβώς το ίδιο. Κράτησε τον Λιβάγια για το δεύτερο και με την είσοδό του έδωσε πιο επιθετική πνοή. Εκεί τα κατάφερε, εδώ το κατέστρεψε. Γιατί; Πιστεύω ότι οι αλλαγές του εδώ ήταν λάθος. Σωστές σαν κινήσεις αλλά λάθος πρόσωπα. Από την άμυνα έπρεπε να αφαιρέσει ένα... Συνέχεια στόπερ και το έκανε. Δεν έπρεπε όμως να βγάλει τον Τσίγκρι αλλά τον Ρουμάνο. Πρώτον γιατί σαν δίδυμο ο Τσίγκρι και ο Σβάρνας έχουν παίξει ουκ ολίγες φορές ενώ ο Νέντε με τον Σβάρνα πόσες; Επίσης ο Ρουμάνος είχε κίτρινη και τέλος δεν έχει την εμπειρία του Ουκρανού. Από την επίθεση έπρεπε να αφαιρέσει ένα φορ. Κατά τη γνώμη μου φορ που τελευταία σε ξελασπώνει είναι ο Καρίμ. Ωστόσο του δίνω και ένα δίκιο καθώς ο Νέλσον είναι πιο έμπειρος, παίζει στη χώρα του και γνωρίζει τους αντιπάλους, σίγουρα θα ήθελε να δείξει στους συμπατριώτες του ότι παραμένει ένας μεγάλος φορ. Όμως αυτά είναι υποθέσεις να μην πω επιθυμίες. Όπως και να το κάνουμε ο φορ μας που αυτή τη στιγμή είναι πιο φορμαρισμένος είναι ο Καρίμ. Άρα αυτός έπρεπε να μείνει.

Πριν τον αγώνα έγραψα ότι το σύστημα με το οποίο κατέβασε την ομάδα ο Καρέρα είναι λάθος διότι οι αντίπαλοι έπαιζαν 4-4-2 και επομένως θα μας έβγαζαν 2 παίκτες στα πλάγια για κάθε πλευρά, αλλά ταυτόχρονα παρατήρησα ότι ο Καρέρα είναι ο προπονητής και αυτός ξέρει καλύτερα. Πράγματι το πρόβλημα αυτό το έλυσε με τις εναλλαγές του αντίστοιχου αμυντικού χαφ και του αντίστοιχου στόπερ. Στον αντίποδα χάναμε παίκτη στον άξονα γι' αυτό και τρώγαμε καλά σουτ από εκεί. Επίσης θεωρώ ότι οι επιλογή να μείνει ο Χνιντ έξω έγινε διότι η μπράνγκα είναι ομάδα που παίζει με ταχύτητα και την μπάλα κάτω. Άρα επέλεξε στόπερ στα πλάγια με μεγαλύτερη ταχύτητα από αυτόν.

Σε γενικές γραμμές λοιπόν ο προπονητής μας τα πήγε καλούτσικα. Από το αποτέλεσμα κρίνεται πως δεν τα πήγε καλά. Όταν όμως έχεις κάποιους παίκτες που επειδή δεν ξεκίνησαν βασικοί (καταλαβαίνετε για ποιον μιλάω και τον θέλω στην ομάδα οπωσδήποτε γιατί είναι παικτάρα αλλά θα πρέπει να συμμορφωθεί και αν όχι να φύγει ) και όχι λόγω της ανανέωσης συμβολαίου, λόγω νοοτροπίας, όταν το φορ σου στις τρεις ευκαιρίες δεν σου κάνει έστω ένα γκολ, όταν το ένα από τα κεντρικά σου χαφ δείχνει να είναι (και πρέπει να είναι) κουρασμένο, αλλά και όταν ξεκινάς το παιχνίδι με δυο καθαρά φορ, ενώ παίζεις με δύο επιθετικούς και όχι με ένα κλασικό φορ και ένα δεύτερο επιθετικό, τότε μοιραία θα χάσεις. Και εντάξει και η ήττα μέσα στο παιχνίδι είναι και ειδικά όταν παίζεις εκτός. Το ότι όμως χάνεις με 3-0, ενώ η εικόνα του παιχνιδιού έδειχνε μέχρι και ισοπαλία, τότε πρέπει να προβληματιστείς έντονα.

Τρώμε εύκολα γκολ, χαζά γκολ. Γκολ που δεν σε προϊδεάζουν από πριν. Αυτό ενδεχομένως δείχνει ότι δεν υπάρχει ομαδική δουλειά. Δείχνει ότι οι παίκτες δεν συνεννοούνται μεταξύ τους, σαν να μην υπάρχει σωστός καταμερισμός ευθυνών και υποχρεώσεων ή (και αυτό φοβάμαι περισσότερο) σαν να παίζουν για τον εαυτό τους, πράγμα που παραπέμπει σε "άσχημα" αποδυτήρια.

Συμπέρασμα για τον προπονητή: σωστή αντιμετώπιση του αγώνα αλλά λάθος πρόσωπα.

Συμπέρασμα για τους παίκτες: Χρειάζεται οπωσδήποτε να λυθούν εκκρεμότητες, αλλά και να γίνει ξεσκαρτάρισμα. Έχουμε τέσσερα δεξιά μπακ και δεν ξέρουμε ποιος λογίζεται ο βασικός και ποιος δεύτερος και στο τέλος δεν είμαστε ευχαριστημένοι από κανέναν. Έχουμε τρία αριστερά μπακ και προς το παρόν κανένας δεν αποδίδει πολύ καλά. Οι πιτσιρικάδες τι θα γίνουν; Θα κάθονται και θα βλέπουν το χρόνο να περνάει; Για μένα λοιπόν ο ΤΔ έχει πολύ δουλειά να κάνει ακόμα. Και πάνω απ' όλα να ξεκαθαρίσει την κατάσταση στα αποδυτήρια ή σε συγκεκριμένους παίκτες να θέσει τα όρια της ομάδας.

Συμπέρασμα για εμάς, τους φιλάθλους: Θα πρέπει να κάνουμε υπομονή μέχρι να μπει σε κανονικούς ρυθμούς όλο το ρόστερ και μετά να κρίνουμε αν κάνει ο προπονητής, ποιοι παίκτες πρέπει να μείνουν και ποιοι πρέπει να φύγουν, τι παίκτες πρέπει να αποκτηθούν. Πιστεύω ότι με ηρεμία και καλή πίστη όλα θα γίνουν, ώστε να μπει το νερό στο αυλάκι και ας χάσουμε το πρωτάθλημα. Την πορεία στην Ευρώπη όμως πρέπει να την διεκδικήσουμε μέχρι τέλους. Ας νικήσουμε λοιπόν τη Λέστερ και μετά τα λέμε.

Συγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο.

ΑΕΚΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ.

imodium - 23/10/2020 23:03

το μεγαλο ροστερ φταιει που δεν αλλαζουν δευτερη πασα και ειναι ψυχολογικα απροετοιμαστοι σε ολα τα ματς ? ο προπονητης ειναι ενα χρονο δεν υπαρχει καμια δικαιολογια!! η ομαδα ειναι αδουλευτη

jodakos - 24/10/2020 00:50

Ο προπονητης εχει ευθύνες στο οτι η ομαδα δεν εχει "δουλευτει" ακομα σε τετοιο βαθμο που να μπορουν οι νεοφερμενοι να ενσωματώνονται κ να προσαρμόζονται στην ομάδα. Αυτο θέλει χρόνο, τουλάχιστον μισή σεζόν κ δείχνει την επιτυχία ή όχι ενός κοουτς. Πέρσι παρα την καραντίνα φάνηκε στα playoffs να αποδίδει κάπως η ομάδα σαν ομάδα, αλλά όχι στον απαιτούμενο βαθμό που να πετύχει την διάρκεια αλλά κ να αφομοιώνονται οι νέοι στο σύνολο. Ίσως κ γιατί οι μονάδες βοήθησαν σε αυτο, 50-50 με την... Συνέχεια ομαδικότητα. Οι μονάδες αυτές, Λιβαγια Ολιβεϊρα κ λιγοτερο ισως ο Μανταλος, είναι ντεφορμέ παικτικά κ ψυχολογικά ο καθενας για τους λόγους του, που ο ίδιος τους ξέρει, Έχουν αποδείξει οτι είναι κ οι 3 σημαντικοί αλλά απο τον Σεπτέμβριο κ μετα πολυ λίγοι παικτικά αλλα και πολυ αργοι! Με δεδομένο αυτο, την προσθήκη πολλών νέων παικτών, αλλα κ τους τραυματισμούς αρκετών παικτών, χάθηκε η όποια μικτη συνοχή κ ομαδικότητα υπήρχε. Αυτή είναι που δείχνει το επίπεδο μιας ΟΜΑΔΑΣ κ τη διαρκειά της. Αυτο αναμένω απο τον κοουτς. Παικτες π.χ. ο Τανκοβιτς, ετοιμος απο φυσική κατασταση μπαίνει στην ομάδα αλλά αδυνατεί να φανεί κ να βοηθήσει διοτι λειπει η ομαδικοτητα οι αυτοματισμοι κ τα συστηματα απο την ομαδα. Αυτο βλεπω μεχρι τωρα κ αναμενω με υπομονή τη δουλειά πάνω σε αυτό του κόουτς, που θα φερει αποτελέσματα αλλα το κυριότερο να δούμε μπάλα απο την ΑΕΚΑΡΑ μας! Πιστεύω στον κοουτς αλλά θα έχει πολυ δουλειά ακόμα να κάνει κ πρέπει να πάψει να περιμενει πραγματα απο τις μονάδες του περσι!

mmaek21 - 23/10/2020 22:44

Είτε το θέλουμε είτε όχι παίκτη σαν τον Λιβάγια έχουμε χρόνια να δούμε.Έχει άπειρο ταλέντο(μονο του μειονεκτημα η ταχυτητα),έχει αγαπήσει την ομάδα ακόμα και αν δεν το δείχνει τώρα και έχει αγαπηθεί το ίδιο.Είναι γεγονός ότι δεν είναι ο παίκτης ηγέτης που θα πάρει την ομάδα μόνος του στις πλάτες του αλλά είναι από αυτούς πού όταν έχουν το ίδιο ποιοτικούς συμπαίκτες δείχνουν την αξία τους, τρανταχτό παράδειγμα ο Νεϊμάρ που χωρίς τον Μέσι δεν έχει κάνει τίποτα στην Παρί ενώ... Συνέχεια προφανώς κανείς δεν αμφισβητεί το βεληνεκές του. Ο Μάρκο αποτελεί σημαία μας είτε το θέλουμε είτε όχι και επειδή έχει δείξει πολλάκις οτι προσπαθεί να πνίξει τις παραξενιές του πιστεύω ότι απλά θα πρέπει να τον «δαμάσει» ο Ίλια και να τον βάλει σε τάξη και όλα θα πάνε καλά.Όσον αφορά την αποδοσή του πιστεύω ακράδαντα ότι είναι 100% αποτέλεσμα του ότι παίζει σαν εξτρέμ που δεν είναι η φυσική του θέση,λογικά δεν μπορεί να αποδώσει επειδή είναι πάναργος,απογοητεύεται,ξενερώνει και γι αυτό θεωρώ ότι έχει αυτό το υφάκι και την νοοτροπία και όχι λόγω του συμβολαίου του



Σε σχέση με τον Νέλσον είναι ένα καλομαθημένο παικτάκι,μέγας παρτάκιας με τουρλουμπούκι αντίληψη για το ποδόσφαιρο αφού του παρουσιάζονται εύκολες ευκαιρίες να σκοράρει και αυτός κάνει τα δικά του και το αστείο είναι ότι ο βλάκας τελικά κάνει κακό και στα ίδια τα στατιστικά του,ντάξει για τον ατομισμό του δεν χωράνε λόγια όπως και για την μη ομαδικότητα του..Όταν ήρθε δεν ήταν έτσι,κάτι που αυτομάτως τον καθιστά μισθοφόρο..Βέβαια το ζήτημα με τις ατομιστίες του λύνετε πολύ απλά αν του μιλήσει ο Καρέρα και του εξηγήσει ότι ή θα αλλάξει τροπάριο ή θα ξαναπαίξει το Πάσχα αλλά ο Καρέρα δεν εχει δείξει και ιδιαίτερα ενοχλημένος από αυτό που βγάζει μάτι και το βλέπουν όλοι εκτός απο αυτόν(!!).Ακόμα και έτσι τέτοια ταγάρια με τέτοιες νοοτροπίες δεν χωράνε στην ΑΕΚ . Νέλσον, στα τσακίδια



Έκανα πολύ κόπο για να γράψω το σχόλιο σας παρακαλώ περάστε το

Pastore Sardo - 23/10/2020 22:35

Πολλές κουβέντες και συμμετοχικό management δεν ταιρίαζουν σε ομάδα ποδοσφαίρου. Οποιος δεν νοιωθει υπευθυνος για τον τροπο που παίζει , και δεν θυσιάζεται για την ομάδα , να τα μαζεύει και στην εξέδρα.

Thanosst - 23/10/2020 22:34

Στο μυαλό μου είναι καπως απλά και ίσως κυνικά τα πράγματα,ισως γιατι δεν έχω την ευθύνη της απόφασης.Ο Λιβαγια παίρνει γυρω στα 750 ,η ΑΕΚ του γυρω στο 1,2 αλλά αυτος θελει διπλασιασμο αποδοχων δλδ γυρω στο 1,5.Συγγνωμή αυτα τα λεφτά δεν δίνονται ,εκτιμω τον Λιβαγια με τα καλα του και τα κακα του ομως δεν γινεται μια ομαδα να παιζει γι αυτον και αυτος να κανει τον..Μέσσι της ΑΕΚ.Στην τελικη με 1,5 τον χρονο βρισκεις παικτη που θα..μπαινει σε καλουπι.Ο Λιβαγια σε 2 μηνες μπορει να υπογράψει... Συνέχεια σαν ελευθερος για την επομενη σεζον..Ας βρει το συμβολαιο που θελει και στο πρωταθλημα που θελει. Υπαρχει τόσο ο Τανκοβιτς οσο και ο Μαχαιρας ακομα και αν δεν προχωρησει η ΑΕΚ σε κινηση τον Γεναρη.

Ο Ολιβειρα του οποιου ο ατομισμος παντα με εκνευριζε ομως δεν ξεχναω πως πάντα φωναζαμε για εναν ψηλο κλασσικο σεντερ φορ ακομα και με Αραουχο ,ακομα και με Πονσε.Ο ατομισμος του εχει ξεφυγει .Ειδικα σε μια περιοδο που δεν παραγουμε φσσεις λογω ελλειψεων ,τουλαχιστον η ομαδικοτητα θα πρεπει να ειναι σε υψηλα επιπεδα. Ο Νελσον ζηταει γυρω στο 1,8 αλλά πότε δεν ειδε την ΑΕΚ σαν κατι πιο μονιμο.Εχει το μυαλο του εξω. Τον Γεναρη εχει το ιδιο δικαιωμα.Ας βρει το συμβολαιο και το πρωταθλημα που θελει και αυτος. Δεν καταλαβαινω-στυγνα και επαγγελματικα-γιατι πρεπει να τους λιβανιζει ενας ολοκληρος οργανισμος.

Και αν ολα αυτα που γραφω εχουν μια βαση τότε θα πρεπει και ο κοουτς να αρει την εμπιστοσυνη του και να δουλεψει με τους παίκτες που έχουν το μυαλο τους στην ΑΕΚ,και την επιθυμια να πετυχουν μεσα απο την ΑΕΚ.

toni savefski r21 - 23/10/2020 22:26

Για μπαλιτσα μπορουμε να μιλαμε να συμφωνουμε να διαφωνουμε και να λεμε οτι θελουμε.

Το προβλημα του Λιβαγια ομως δεν ειναι αγωνιστηκο.Εδω και 2 μηνες που δεν εκλεισε η ανανεωση ο ανθρωπος δε θελει....

Περπαταει μεσα στο γηπεδο,πουλαει μπαλες,εχει νευρα με ολους ακομα και με συμπαικτες του.Ειναι αρνητικος και ενα μονιμο προβλημα.Οποιαδηποτε σοβαρη ομαδα θα τον ειχε τελειωσει.... Συνέχεια
Επισης δε γινεται να βαλαμε στον παγο προπερσι τους 3 ή τον Γαλανοπουλο επειδη δε δεχτηκαν τη προταση και να εχουμε τον Λιβαγια να μας κανει κεφενειο επειδη δε παιρνει τα λεφτα που θελει.

Για μενα τα ειναι ο πιο ποιοτικος παικτης κτλ δεν εχουν καμια σημασια οταν εχεις στην ομαδα σου εναν ανθρωπο που φερεται ετσι...

AEKAgiaSofia - 23/10/2020 22:21

Μόλις καταστρέψατε τα αποδυτήρια! Η συζήτηση με τον λιβαγια δεν έπρεπε να είναι ερώτηση για τον προπονητή του.. έπρεπε να είναι προειδοποίηση για την συμπεριφορά του! Και ξεκαθάρισμα πως εάν υπάρξει ξανά τέτοια αντίδραση μέσα στον αγωνιστικό χώρο αλλά και στα αποδυτήρια.. η τιμωρία του θα είναι δεδομένη. Και βέβαια να μας πει για ποιον λόγο ζητάει τα λεφτά αυτά.

johnsot - 23/10/2020 22:07

Νομίζω πως πάμε σε εποχή σιωπηρής αποδυνάμωσης του ρόλου που θα παίζουν και ο Λιβαγια και ο Ολιβειρα στην ομάδα. Αν δεν είχαμε τόσες απουσίες θα γινόταν πιο εμφατικά. Ο Καρέρα πρέπει να στηριχθεί για να αξιολογηθεί υπό ομαλες συνθήκες και μάλιστα να του δωθει επαρκής χρόνος. Έτσι και αλλιώς φίλοι συνοπαδοι δύσκολα φέτος θα κυνηγήσουμε τον τίτλο από τον γαυρο. Δεν προλαβαίνει η νέα ΑΕΚ να είναι έτοιμη. Φέτος όμως μπορούν να μπουν οι βάσεις ώστε η νέα ΑΕΚ να είναι έτοιμη του χρόνου... Συνέχεια στο νέο γήπεδο.

yellowriver - 23/10/2020 21:51

Προσωπικά ουδέποτε έβαλα dislike στην άποψη του οποιουδήποτε φίλου .Ωστόσο αυτοί που μου βάλανε dislike στην τελευταία μου ανάρτηση ,μπορώ να μάθω σε τι συνίσταται η εναντίωση τους .Δεν χρειαζόμαστε έναν καλίτερο προπονητή ;; Δεν απαιτείται να απομακρυνθούν άμεσα από την ομάδα 8 που ο θεός να τους πει ποδοσφαιριστές και στη θέση τους να έλθουν 8 παικταράδες και στο 1/4 της αξίας τους ;;;

Familia 9®11 - 23/10/2020 22:03

Αν είπες για μάνταλο λιβαια Ολιβέιρα Λόπεζ μπακάκη παουλινιο συμφωνώ αλλά για κάποιους είναι καλά παιδιά είναι πολλά χρόνια στην ομάδα κλπ για αυτό πατάνε ντισλαικ..μην νευριάζεις παιδάκια είναι

yellowriver - 24/10/2020 15:09

Σε ευχαριστώ Familia 9®11.Λογική εξήγηση μου φαίνεται.

Kitrinomavri Kriti 21 - 23/10/2020 21:54

Εντάξει μας πείσατε!! Κυριακή κοντή γιορτή, στα Γιάννενα!!

sid21 - 23/10/2020 21:54

Ο σιμοες πριν λιγο καιρο ηταν λιγος για την ομαδα. Τωρα που εκανε καποια καλα παιχνιδια εγινε ξαφνικα αναντικαταστατος.

Το αντιθετο με λιβαγια, μανταλο κτλ. Μολις κανουν 3-4 καλα παιχιδια θα θεοποιηθουν παλι.

Εχετε σκεφτει ποτε μηπως η πλειοψηφια απο εμας ειμαστε ακαταλληλοι για φιλαθλοι της ομαδας?

Τωρα βεβαια πως ειναι δυνατον αφου εμεις τα ξερουμε ολα...

Familia 9®11 - 23/10/2020 21:20

Δεύτερη ευκαιρία? Συγνώμη κ όλα καλά? Τι είναι η ΑΕΚ?εκκλησία? Συγκεντρωθειτε πάνω από την ΑΕΚ ΚΑΝΕΙΣ


Η παίχτες γίνονται συνήθως μεγάλοι παίχτες λόγω βιογραφικού κ τροπαίων κλπ ..ας πάει ο κύριος Μάρκος ο γυρολόγος (δείτε το βιογραφικό του στην ΑΕΚ μόνο έκανε καριέρα) μαζί με το άλλο το... Συνέχεια ανέκδοτο τν Αστραχάν Ολιβέιρα

ΥΣ η ΑΕΚ ΥΠΉΡΧΕ ΠΡΙΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΤΏΡΑ Κ ΘΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΣΕ ΧΙΛΙΑ ΧΡΌΝΙΑ ΓΙΑΤΊ ΕΊΝΑΙ ΑΙΏΝΙΑ ..ΕΣΕΙς ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ..

ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΕΔΩ ΕΚΕΙ Κ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΕΊ

Familia 9®11 - 23/10/2020 21:51

Ντισλαικ στο πάνω από την ΑΕΚ ΚΑΝΕΙΣ μόνο τρολακια κανουν

tomblack11 - 23/10/2020 20:49

Ευκολη κριτική από όλους. Θυμήθητε ποσες φορές τον αποθεωσσμε, όλοι. Τον Λιβαγια. Το προβλημα ειναι όχι αγωνιστικό. Για τον Νέλσον ότι και να πουμε ειναι λίγο. Δέν έχει πεισει ουτε μια στιγμή ότι είναι καλυτερος του Τσινο. Εκεί έχει ευθύνη ο Καρερα που τον απαξίωσε. Χάσαμε τήν ευκαιρία να τον αγοράσουμε επιτέλους το καλοκαίρι. Λάθος και του Ίβιτς. Τώρα ανέβηκε παλι η αξία του. Θα κάνε και πρωτη φορά προετοιμασια μέ τήν ομάδα.

Alekos_Souda - 23/10/2020 21:45

Αυτό που κάποιοι μιλάτε για εύκολη κριτική ή ότι παλιά αποθεωναμε λοβαγια... Έχω να πω πως κάθε χρονιά είναι διαφορετική και κάθε μήνας επίσης! Οπότε όταν κάποιος δεν παίζει καλά ή κάνει πειθαρχικά παραπτώματα ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ θα κρίνεται! Ειδικά ο λιβαγια που έχει κάνει πάνω 10 πειθαρχικά στα 3 χρόνια που παίζει σε εμάς!

Familia 9®11 - 23/10/2020 21:33

Στους τυφλούς επικρατεί ο μονόφθαλμος..και αν ήταν όντως ΠΑΙΧΤΑΡΑ πλέον δεν είναι καν παίχτης για την ΑΕΚ

Όταν κάνεις παιχνίδια τακτικής σε μια μεγάλη ομάδα κ ο Μέσσι να είσαι οφείλεις να σεβαστείς την ιστορία σου τν λαό σου κ τις αρχές του συλλόγου..παίχτης λιβαια μόνο στην κερκίδα κ με εισητηριο

combatiente_21 - 23/10/2020 21:25

Δηλαδή ήθελε να δώσει η διοίκηση τα 2,7 στην πας παλμας και την επέτρεψε ο καρέρα, ελα παιδιά μη λέμε ότι θέλουμε τωρα...

Ο σερχιο δεν ήταν καλά οταν ηρθε και με το ξέσπασμα του κορωνοιου και τις επιπτώσεις στις ομάδες το ντιλ δεν έγινε.

cdls21 - 23/10/2020 20:59

Εύκολη κριτική;; Αδερφέ το επόμενο στάδιο μετά από αυτό που έκανε είναι να σηκωθεί και να φύγει από το γήπεδο όταν ξενερώσει ξανα. Δε βάλαμε ποτέ κανέναν πάνω από την ομάδα και ο κύριος Λιβάγια είναι ένα τίποτα μπροστά στην ΑΕΚ.

Vasilis_Constructor - 23/10/2020 21:42

Πού είναι ο φίλος μας ο Φοίνικας να δώσει την κλασσική του τρομερή ανάλυση?

Δεν ειρωνεύομαι. Το εννοώ.

humaxmane52 - 23/10/2020 21:24

Καποτε Για οσους θυμούνται παλια ο μπαγεβιτς έστειλε τον Μιχάλη Βλαχο να κανει προπόνηση με την Μαρκο και του εκοψε την μπάλα οταν τον εκανε αλλαγή και του πέταξε την φανελα μπροστα στα ποδια.... Και μην ξεχνατε οτι ο Μιχαλης ηταν καλος παίχτης εκείνη την εποχή...

Αυτα και δεν εχω κατι με τον Μιχαλη απλα το πλήρωσε με την λαλαλια του και ας το μετανιωσε

barbfak21 - 23/10/2020 21:34

Ντουμιτρίου

humaxmane52 - 23/10/2020 21:34

συγνώμη παιδια με τον Μιχαλη τον Βλαχος τοτε ηταν ο Ντουμίτρου Ντουμίτριου και οχι ο μπαγεβιτς

και μην ξεχνατε οτι ο τοτε προπονητης έπαιζε αμυντικό ποδόσφαιρο. και μετα απο φωνες του κοσμου εκανε την ΑΕΚ επιθετική ομαδα και γκάζωνε

yellowriver - 23/10/2020 21:32

Φέραμε ήδη στην ομάδα μέχρι τώρα 8 πολύ καλούς ποδοσφαιριστές :Σιμάνσκι, Ινσούα ,Χνιντ,Νέντε, Τάνκοβιτς, Γκαρσία ,Ανσαριφάρντ, Σάκχοφ και δύο τρεις μικρούς. Κύριε Ιβιτς 1) φέρε μας έναν προπονηταρά 2) Αλλους 8 παικταράδες χρειαζόμαστε με παράλληλο ξεσκαρτάρισμα των υπαρχόντων .Αν δυσκολεύεστε ποίοι θα πρέπει να απομακρυνθούν άμεσα ,πολύ ευχαρίστως να σας βοηθήσω.

Vasilis_Constructor - 23/10/2020 21:30

Πού είναι ο φίλος μας ο Φοίνικας να δώσει την κλασσική του τρομερή ανάλυση?

Δεν ειρωνεύομαι. Το εννοώ.

VagosK - 23/10/2020 21:30

Ο Λιβαγια ειναι παιχταρα. Ας ειχαμε αλλους πεντε στο επιπεδο του και θα βλεπαμε μπαλαρα. Οταν δεν υπαρχει κινηση στο χωρο τι να κανει? Να πασαρει απλα για να πασαρει οποως κανουν οι περισσοτεροι χωρις δημιουργικη σκεψη?

Τωρα μας φταιει και ο Καρερα και ο φουφουτος. Ενταξει ελεος.

Η ομαδα και ο προπονητης θα κριθουν στο τελος.... Συνέχεια
Ας επιστρεψει με το καλο ο Λιβαι και οι Σιμοες Σιμανσκι και εδω ειμαστε και θα τα ξαναπουμε.

Υπομονη!!!

Dud21 - 23/10/2020 21:29

Τελικά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα.

an0nymous - 23/10/2020 21:25

οπότε κατάλαβε ότι έκανε λαλακία γι αυτό και δεν αντέδρασε στην αλλαγή.. αυτό έλειπε να είχε θέμα με τον προπονητή.


καλό είναι να ξεκαθαρίσει γενικός το θέμα με τον Μάρκο.. αν θέλει να συνεχίσει και αν έχει το μυαλό του στην ομάδα η όχι..

Bella_21 - 23/10/2020 20:36

Δεν θυμάστε τις μας έκανε ο λιβαγια στο ματσ με την βιντι, την κλωτσιά στον λαζοβιτς και όχι μόνο, τι να λέμε τώρα ο άνθρωπος είναι αδιόρθωτος!!!! Ο χαρακτήρας του μηδενιζη όλο το ταλέντο του!!! Κρίμα!!!

combatiente_21 - 23/10/2020 21:22

Λάθος κίνηση και αψυχολόγητη τοτε ,αν και ο λαζοβιτς ήταν πολύ προκλητικός,λάθος όμως και ο κανονισμός τοτε (και εφαρμογή μονκ στους αδύναμους),4 αγωνιστικές λοπεζ και λιβαγια και ο Κριστιάνο Ροναλντο για χειρότερο από του λοπεζ δεν έπαθε τίποτα...

teopas - 23/10/2020 21:04

Την κλωτσια στον λαζοβιτς κ εγω θα την έσκαγα

Brazilianos - 23/10/2020 20:22

Αρα απο οτι καταλαβαινω εγω το θεμα με τον Λιβαγια το κρυβουμε κατω απο το χαλακι. Προσωπικα το θεωρω λαθος. Δεν με ενδιαφερει αν αντιδρα και παιζει ετσι για το συμβολαιο, επειδη ξυπνησε στραβα η επειδη εχει προβλημα με τον Ολιβειρα η με το γεγονος πως σε καποια ματς δεν ξεκιναω βασικος. Η συμπεριφορα αυτη ειναι υψιστη ασεβεια προς τους συμπαικτες του και κυριως προς το εμβλημα. Η καθεται προς παραδειγματισμο τρια ματς παγκο και ζητα συγνωμη μπαινοντας σιγα σιγα παλι στην... Συνέχεια ομαδα η εξεδρα μεχρι το χειμωνα και ας φερει εστω 1Μ. Ολιβειρα και Λιβαγια μαζι κοστιζουν 2εκ€ ετησιως. Και συμφωνα με τις αξιωσεις τους θελουν να φτασουν συνολικα τα 3εκ€. Και ρωταω εγω...ειμαστε σοβαροι; Τι καταφερανε με την ομαδα για να ζητανε αυτα τα λεφτα. Σαν να κοροιδευουν στην μουρα ειναι. Η ομαδα πρεπει να απαλαχθει απο τα οικονομικα αυτα βαριδια και απο κακους χαρακτηρες. Ο ενας παιζει για τον εαυτο του ο αλλος για να κανει ντριμπλες και να καθεται στο πατωμα να τραβα τις καλτσες του οταν τρωμε γκολ και ολη οι υπολοιποι να τρεχουν σαν τους παλαβους για αυτους.

Να αποχωρησουν και οι δυο το χειμωνα και ο Ιβιτς ειμαι σιγουρος θα βρει καλυτερους παικτες με συγχρονα χαρακτηριστικα και καλυτερο χαρακτηρα.

Αυτα ηθελα να πω αποψη μου παιδια. Παρακαλω πολυ να περασει δεν βριζω κανεναν και παραθετω την γνωμη μου κοσμια. Ευχαριστω πολυ.

sid21 - 23/10/2020 21:15

Αν δηλ τον βαλεις τρεις αγωνες παγκο και τον αναγκασεις να ζητησει και συγνωμη τι κερδιζεις?

Σκυλος ειναι και τον τιμωρεις?

Αυτες οι σκεψεις αγαπητε που οδηγουν και σε συμπεριφορες ειναι φασιζουσες που δεν οδηγουν πουθενα.

Αν θες να παρεις το 100% απο καποιον τον ανεβαζεις και τον βοηθας στα δυσκολα. Δεν του καταρακωνεις... Συνέχεια την ψυχολογια και δεν τον συμπεριφερεσαι σα ζωο

Psntelis21 - 23/10/2020 22:57

Φίλε είναι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής . Πρέπει να σέβεται τους κανόνες που υπάρχουν στην δουλειά του όπως κάνει ο καθένας επαγγελματίας σε οποιαδήποτε δουλειά . Το να τον στείλει να προπονείται μόνος του αμεσως είναι φασιζουσα συμπεριφορά . Χρειάζεται παραδειγματική τιμωρία αλλιώς μετά θα κάνουν όλοι ότι θέλουν και θα έχουν κ θα έχουν και δίκιο .

SergioAEKARAujo - 23/10/2020 21:05

Όταν πρωτοείδα τον τανκοβιτς είπα ότι μου θυμίζει αρκετά τον λιβαγια , οπότε ο Ίβιτς μάλλον πρέπει να ψάξει αριστερό εξτρέμ τον χειμώνα!

ioannis72RT - 23/10/2020 20:33

Πολύ ωραία τα είπες έτσι ακριβώς είναι.

the21guy - 23/10/2020 21:13

Για Ολιβέιρα και Λιβάγια πρέπει Εντός εβδομάδας να παρθουν αποφάσεις με τελική πρόταση και τελική απάντηση και να γίνουν από τώρα κινήσεις προκειμένου εάν φύγουν τις πρώτες μέρες της μεταγραφικής περιόδου να έρθουν αντικαταστάτες και την υπόλοιπη να έρθουν μπακ και να φύγει ένας από κάθε πλευρά δανεικός μεταγραφή κ19 δεν ξέρω αλλά πρέπει να γίνει αυτό.Αυτα σε ένα σωστό σύμπαν στο σύμπαν ΑΕΚ μας έχω ικανούς να τους παρακαλάμε να μείνουν μέχρι το τέλος για το χαβαλέ τους και να... Συνέχεια κάνουμε πάλι παίκτη τον Παουλίνιο αν βγάλει μια σέντρα εντός με την Λάρισα και βάλουμε γκολ...

φαντροκ - 23/10/2020 21:09

να ρωτησω κατι ρε παιδια; υπηρξε ποτε καποια συναντηση τετ α τετ μεταξυ λιβαγια και οποιουδηποτε και δεν λυθηκε το θεμα;

και οι 85 συναντησεις που εχουν γινει για τα "θεματα" του μαρκο, ητανε απολυτα πετυχημενες.

τετοιο ποσοστο επιτυχιας δεν εχω πιασει ουτε εγω παλια στο γραφειο του λυκειαρχη...

lounds - 23/10/2020 21:06

Χθες είπα να σχολιάσω αλλά με μεγάλα νεύρα θα ήμουν πολύ καυστικός και άδικος.

Τα έβαλα σήμερα όλα κάτω και κατέληξα μετά απο ώριμη σκέψη:

Πώληση Ολιβέιρα.

Πάγκο μίνιμουμ 3 παιχνίδια για Λιβάγια Ή άμεση ανανέωση. Δεν θελω να μπω καν στο κόπο να πω πόσα καντάρια μπάλα ξέρει.... Συνέχεια
Οι επιστροφές Γαλανό, Σιμάνσκι και μετέπειτα Σιμόες θα μας ανεβάσει και θα δώσει μεγάλη τόνωση, τόσο μεσοεπιθετικά όσο και ψυχολογικά. (πιο πολλές μεταβιβάσεις και ασίστ απο τον Μάνταλο αφού θα έχει πιο ελευθερο ρόλο, όπως και πιο πολλά γκολ στην επίθεση)

Θέλω να πω ότι το ένα φέρνει το άλλο.

Η ομάδα (προς το παρόν δεν είναι) θέλει ακόμη περίπου ένα μήνα για να δούμε ωραία πράγματα.

Στο πρωτάθλημα θεωρώ θα σώσουμε την κατάσταση αυτή την περίοδο.

Για Γιουρόπα δύσκολο.

Και κάτι άλλο. Σωστά έστησε την ΑΕΚ ο Καρέρα. Το μόνο λάθος του ήταν η αλλαγή Τσίγκρι. Δεν έχει καμιά εμμονή με κανένα παίχτη. Επέμενε σε Ολιβέιρα, δεν του βγήκε.

Εκτός και αν βάζαμε τον ίδιο τον προπονητή να σκοράρει σε κενή εστία ή να βάλει κεφαλιά σε απόσταση 1 μέτρου.

geoo - 23/10/2020 21:03

ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ.....ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΕΡΘΕΙ ΤΟΣΟ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΟΣΟ ΑΥΤΟΣ.......ΚΡΙΜΑ

Chariskorydallos45 - 23/10/2020 20:58

Στηριξτε ργν ομασα.μην τα ισοπεδωνουμε ολα.ειναι η πρωτη χρονια που εγιναν σωστες κινησεις.βγηκαν πολλοι τραυματισμοι.εκει ελεγχεται το προπονητικο τιμ.αλλα οχι να τους διωξουμε ολους.ο λατρεμενος αραουχο εκλεισε 5ετες οταν εφυγς απο εμας.ο βρανιες ακομη ερχεται.μονο ΑΕΚ ουτε ισοπεδωση ουτε προσωπολατρεια.η ομαδα θελει 2 καλα μπακ.αυτη τη στιγμη με ασναριφαντ τανκοβιτς δε καιγεσαι για ολιβ λιβαγια.αν δεν αλλαξουν μυαλα με αυτα τα λεφτα παιρνεις μια εξτρεμαρα μια... Συνέχεια μπακαρα και εισαι μια χαρα.φετος ας μην περιμενουμε τιποτα παρα μονο χτισιμο.εχω καλο προαισθημα.ενωση στηριξη κ υπομονη ενα χρονο ακομη

RomanEmpire32 - 23/10/2020 20:56

Λιβαγια το λιγότερο εξέδρα

Πρέπει επιτέλους η ΑΕΚ να περαση ένα μήνυμα γενικότερα δεν μπορουν να κάνουν οι παικτες ότι θέλουν και να μην τιμωρούνται

Είπε μια φορά η ομάδα ενταξει είπε δυο οκ εε όχι και τρίτη

Έλεος... Συνέχεια
Δεν υπολογιζει διοίκηση καν?

Κάθε φορά τα ίδια άκουμε ότι και καλά να πουνε αντρικές κουβέντες και να τα λύσουνε και να δούμε τι πάει λάθος και να το διορθώσουμε και αλλά τέτοια που τα ακουμε συνέχεια χωρίς αποτελέσμα

Αν ήταν σε άλλη ομάδα π.χ Ολυμπιακός η σε κάποια Ευρωπαϊκή ομάδα θα το είχαν στειλει αδιάβαστος

Πρέπει η διοίκηση και ο προπονητης να παρουν μέτρα γιατι κάθε φορά τα ίδια κανει.

giannisaek211 - 23/10/2020 20:53

Συμβαίνουν αυτά κακώς αλλά συμβαίνουν παντού όχι μόνο σε μας για το καλό της ομάδας να τελειώσει οριστικά το θέμα και ο καθένας από το πόστο του να κάνει αυτό που πρέπει για την ομάδα ...

papaioanou21 - 23/10/2020 20:47

Ρε αι σιχτιρ καλα λεει ο φιλος με τα ψυχολογικα του λιβαγια και του καθε λιβαγια ορισμενοι δεν θελουν μονο να ειναι καποιος προπονητης πρεπει να ειναι και ψυχιατρος κατι που δεν ειναι ο ιταλος ηταν ομως ο μανολο γιαυτο και επαιρνε το 100% απο καθε παικτη.....

pavlito77 - 23/10/2020 20:47

Δεν νομίζω να έγιναν όλα τόσο ήρεμα, γνωρίζοντας τον χαρακτήρα του λιβαγια. Πείτε την αλήθεια στον κόσμο, τι φταίει, δεν μπορεί ο καλύτερος παίκτης μας με καρερα να είναι εξαφανισμένος. Είναι θέμα συμβολαίου, προπονητή, γυμναστή τι;;

giorgoss21 - 23/10/2020 20:46

Αυτο φοβάμαι Καρέρα μην πάρουμε αυτό που μας αξίζει γιατί όπως παίζουμε δεν μας αξίζει τίποτα. Με τον κίλερ φορ που έχουμε μίλησε κανείς?

Psychosocial_ - 23/10/2020 20:45

Την Κυριακή θα φανεί κατά πόσο είναι στο χέρι μας όλα και πως είναι το κλίμα γενικότερα. Κοντός ψαλμός..

aekbasket1 - 23/10/2020 20:42

Ότι και να λέμε, αν δε γυρίσουν τουλάχιστον 2 από τους ΛΙΓΟΥΣ ΤΑΧΥΔΥΝΑΜΙΚΟΥΣ παίκτες που έχουμε (Συμάνσκι, Γαλανό, Γκαρσία, Αλμπάνη και Σιμόες-ειδικά ο τελευταίος), πριν τραυματιστεί κι άλλος, ώστε να υπάρχει ροτέισον, ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.

Δεν υπάρχει ούτε θέμα ψυχολογίας (πλην Λιβάγια-Ολιβέιρα), ούτε "αμυντικογενούς" προπονητή, ούτε τίποτα.... Συνέχεια
Οι 2 χαφ (Σάκχωφ-Κρίστισιτς) τα χουν φτύσει και -με την έλλειψη εξτρέμ- για να τους καλύπτει, παίζει ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΛΑ σε 3-4-3, 3-5-2 κλπ.

Επειδή τα μπακ που έχουμε παίζουν, είτε ΜΟΝΟ ΑΜΥΝΑ (Μπακάκης Ινσούα), είτε ΜΟΝΟ ΕΠΙΘΕΣΗ (Βασιλα-Λόπες) και οι υπόλοιποι είναι σχετικά ΑΡΓΟΙ, υπάρχει τεράστιο πρόβλημα και άμυνας και ανάπτυξης.

Μακάρι να βγω ψεύτης και λάθος, αλλά προβλέπω ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ και

-Ηττα/Χ στα Γιάννενα, εκτός αν προηγηθούμε που θα παιχτεί

-Ηττα με Λέστερ

-Νικη με οφη, έστω και δύσκολα

Μακάρι να κάνω λάθος

-Ηττα/Χ στη Ζόρυα με σύνθεση ανάγκης

-Ηττα στον Άρη με σύνθεση ανάγκης

yellowriver - 23/10/2020 20:41

Στο χέρι τους είναι όλα.Σωπάτε καλέ.!!! Ομάδα που τρώει σφαλιάρα από τον Ατρόμητο και δεν ντρέπονται ,τι χαίρι περιμένεις. !!! Κύριε Ιβιτς άδικα χάνεις τον καιρό σου συνομιλώντας μαζί τους. Συνέχισε και φέρε μας παικταράδες .Είμαι πολύ ευχαριστημένος από Σιμάνσκι,Ινσούα , Γκαρσία, Σάκχοφ, Χνίντ, Νέντε, Τάνκοβιτς και Ανσαριφάρντ. Προχώρα στο ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΞΕΣΚΑΡΤΑΡΙΣΜΑ ΤΩΡΑ !!!

AEKARAS000 - 23/10/2020 20:39

ΤΣΙΝΟ ΑΠΌ ΧΘΕΣ

SergioAEKARAujo - 23/10/2020 20:37

Τον βάζεις στο σκαμνί και αρχίζεις:

- γιατί είχες την εικόνα αυτή ;

- τι σε δυσκόλεψε στο χθεσινό ματς ;

- υπάρχει κάποιο πρόβλημα που πρέπει να λυθεί;

- τι ενέργειες θα κάνουμε για να μην ξανά επαναληφθεί η εικόνα αυτή ;... Συνέχεια
Απλές μανατζμενιστικες μαλακίες..

του βγάζεις ένα διαρκείας και του το δίνεις τυλιγμένο με κορδέλα... Άι σιχτιρ...

combatiente_21 - 23/10/2020 20:30

Τα προβλήματα σε ένα σύλλογο, ένα club που προτάσει την ενότητα του και πρέπει να είναι σαν γροθιά (οπως οταν πηρε το πρωτάθλημα το 18)λύνονται οταν κοιτάει ο ένας τον άλλον στα μάτια και λέγονται αντρίκιες κουβέντες.

Μερικά αισχρα σχόλια που γράφονται εδω μέσα ,σε σάιτ,ακόμη και σε εφημερίδες δείχνουν την οπαδική και φίλαθλο πτώση..οχι μονο την αγωνιστική.... Συνέχεια

Μην νομίζετε ότι οι εξυπνάδες που λέγονται δεν επηρεάζουν το κλίμα στην ομάδα, πηρε πρωτάθλημα στην Ρωσία ο ιταλός και βγήκαν τωρα να μας τον πουνε αλεφαντο,ο λιβαγια από οταν ηρθε (με την μουρλα που έχει στο κεφάλι)μας προσέφερε στιγμές που θα θυμόμαστε για πάντα.


Δεν θα διαλυθεί η ομαδα φιλτατοι ουτε θα αλλάξει τον 10 προπονητή σε 6 χρονια ,στήριξη στην ομάδα και όχι στην αποδόμηση των παικτών και του τιμ.

Evryk - 23/10/2020 20:35

Ναι, με προυποθεση ομως οτι ο κυριος σεβεται την ομαδα.

Οταν ο εγωισμος του ειναι πανω απο την ομαδα, οχι φιλε μου, ας φυγει και στο καλο, οσο καλος παικτης και να ειναι.

combatiente_21 - 23/10/2020 21:13

Ο σεβασμός είναι απαραίτητος προφανώς, ο μάρκο ειναι κοντά 3 χρονια εδω εχει παίξει πανω απο 100 ματς ,έχει βάλει σημαντικά γκολ ασίστ και ξαφνικά έπαψε να σέβεται τον σύλλογο;

Με ενα κακο ξεκίνημα και λαθη θα τον καθαρίσουμε δηλαδη;

Εγώ πιστεύω πως πρέπει να βρεθεί μια λύση για να μην παρκάρει ο παίκτης μέχρι το τέλος του Συμβολαίου του και να μιλήσει με την διοίκηση στην διακοπή του χειμώνα ώστε να ξέρουν όλοι τι να... Συνέχεια περιμένουν.

HMAPTON - 23/10/2020 20:33

Όταν διαβάζω τέτοια άρθρα του στυλ..

Όλοι ενωμένοι.. Όλοι μια γροθιά και κανένα θέμα με προπονητή και παίχτες..

Τότε υπάρχει τεράστιο θέμα προπονητή και παιχτών..

Τικ τοκ... Τικ τοκ...

dragan21 - 23/10/2020 20:32

Όλοι είμαστε ξενερωμενοι αλλά μην τα μηδενίζουμε όλα ..ας είμεθα ρεαλιστές αλλά κ δίκαιοι ! Προετοιμασία πρώτη φορά με τον παρόν τεχνικό επιτελείο , πόλοι τραυματισμοί κ η απάντηση είναι ότι ήταν στο πρόγραμμα κ θα δούμε το κέρδος τον Δεκέμβρη ..οι τραυματισμοί καίριων παικτών (Γκαρσία ,σιμοες,ινσουα ,Γαλανόπουλος , ) αλλά κ οι μεταγραφές της τελευταίας στιγμής σε μια σεζόν περίεργη λόγω κοβιντ , θέλει χρόνο κ υπομονη ..το θέμα είναι ότι μέχρι να δέσει η ομάδα θα ήταν κρίμα να... Συνέχεια έχουμε χάσει το τρένο ..ιδωμεν ! Είμαστε ακόμα στην αρχή κ η ομάδα είναι πιο πλήρης από ποτέ (μετά την άνοδο ,εποχή Μελ) .

Evryk - 23/10/2020 20:31

Ειναι τυχεροι οι Λιβαγια και Ολιβειρα που παιζουν χωρις κοσμο. Θα ετρωγαν τοσο κραξιμο που βαζουν την παρτη τους πανω απο την ομαδα που θα εβαζαν και στο τσεπακι για οπου πανε τον Γεναρη.

Κανενας πανω απο την ΑΕΚ.

aek_dikefalos21 - 23/10/2020 20:16

Δεν είμαι ενηλικος για να πω την αλήθεια αλλά θέλω να γράψω κάτι που μου έλεγε ο πατέρας μου όταν πηγαινα σχολείο και πεσαμε κατηγορία... ΑΕΚ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΑΕΚΑΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ!

combatiente_21 - 23/10/2020 20:31

Πιο σωστό και ενωτικό σχόλιο απο πολλούς ενήλικες εδω μεσα

alex21xas - 23/10/2020 20:29

Ναι μωρε εχετε δικιο ετσι ηρεμια παιδια μεχρι το επομενο βατερλο ,δεν κοιμηθηκαν τα παιδια απο τη στεναχωρια,οΛιβαγια ρε Ιβιτς συγγνωμη τι θεμΑ να εχει αλοιμονο ελεθευρος μενει τον ρωτας αν εχει θεμα ??Και πες οτι εχει τι κανουμε για εναν αδιαφορο αυτη τη στιγμη ποδοσφαιριστη αλλαζεις προπονητη??Και οι δυο παιχτες στο παγκο μεχρι να τελειωνουν με το θεμα των συμβολαιων τους ,ακομα και ο Μεσι 10 μερες κρατησε το θεματακι ,εμεις το καναμε κυπριακο λες και αυτη τη στιγμη... Συνέχεια στηριζομαστε σε αυτους ,ρε ουστ οποιος δεν γουσταρει,εμεις σηκωθηκαμε το πρωι με ζαλαδες και στεναχωρια απο τη καζουρα ,εχουν αναγκη αυτοι ΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΧΑΜΩ!!

evo21 - 23/10/2020 20:28

Κανενα ζητημα Λιβαγια αλλα το σκορ εγραψε , κανενα ζητημα ισως για σενα , μεγαλο ζητημα για εμας τους απλους οπαδους, Μια συγνωμη στο κοσμο ρε , και οτι οσο εισαι στην ομαδα θα βαζεις και θα σερβιρεις γκολ για την ΑΕΚαρα οχι να χαριζεις γκολ, ακου κανενα ζητημα.

AEK ANTIFA - 23/10/2020 20:26

Ξυπνήστε όλοι εκεί στην ΠΑΕ και μη ρίχνετε ευθύνες ο ένας στον άλλον....Φταίτε όλοι σας.

johnsot - 23/10/2020 20:26

Το τι ειπώθηκε πραγματικά θα πάρει καιρό να τομάθουμε και αν

Spark - 23/10/2020 20:23

Δεν ειναι το στραβο αποτελεσμα το θεμα, αυτα συμβαινουν κι ειναι μεστο προγραμμα, δεν γινεται να κερδιζεις παντα. Το θεμα ειναι η κακιστη εικονα της ομαδας, που δειχνει να μην εχει πλανο εδω και πολυ καιρο.... Συνέχεια
Ποιο ακριβως ειναι το συστημα μας? Γιατι παιζουν παικτες τοτεμ συνεχεια ενω βγαζει ματι πως δεν θελουν/δεν μπορουν? Δηλαδη σε κανα μηνα θα στρωσουμε ας πουμε? Χλωμο με το στυλακι που εχουν τα τοτεμ και με τις θλασεις των υπολοιπων κι επισης χλωμο γιατι τοσες αγωνιστηκες δεν εχουμε δει σχεδον ιχνος απο ενα ορθολογικο συστημα να πουμε οκ απλα θελουν κι αλλο χρονο να το αφομοιωσουν, το μονο που βλεπουμε ειναι οπου φυγει φυγει η μπαλα και ατομικες ενεργειες. Ειπαμε στηριζουμε στηριζουμε αλλα εχουν καει τα ματια μας, 0 ποδοσφαιρο.

Pictus21 - 23/10/2020 20:22

μηπως του ειπατε και συγγνωμη που δεν ηταν 11αδα?

Vasilis_Constructor - 23/10/2020 20:13

Μήν τους χαϊδεύετε τα αυτιά!!!

Είναι αργά για κουβεντούλες. Μας έχουν πικράνει ήδη 3-4 φορές μέσα σε λίγα μάτς φέτος!

Τελικός Κυπέλλου, πόακ, μπουρνάζι και χθές η Μπράγκα. Έλεος κάπου!

Σφίξτε τους τα δόντια και τα λουριά να πάρουν μπρός! Όποιος δε γουστάρει, σπίτι του!!!

Kostasilioupoli67 - 23/10/2020 20:11

Κόψε κ@λους Ηλία.

Δε καταλαβαίνουν από χαϊδεματα και κουβεντες

kutsur1 - 23/10/2020 20:11

ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ Η ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΑ

ΕΠΟΜΕΝΟ