251 ΣΧΟΛΙΑ

Με Πέτρο, Παναγιώτη και Μάρκο καθάρισε η σκληρή ΑΕΚ!

Ο Μάνταλος μπήκε στο δεύτερο ημίχρονο και μεταμόρφωσε την ΑΕΚ δημιουργικά φτιάχνοντας το πρώτο γκολ και βάζοντας το δεύτερο, ο Τσιντώτας στη μοναδική ευκαιρία του Παναιτωλικού απέκρουσε πάλι πέναλτι και ο Μάρκο έβαλε πάλι το πρώτο γκολ στο 69’ όπως… πέρυσι - Πολύ σκληρή και με τσαμπουκά η ΑΕΚ απ΄ το πρώτο λεπτό, όλοι κατέθεσαν ψυχή, ευχάριστη έκπληξη στα χαφ ο Βασιλαντωνόπουλος, στο 0-2 επί του Παναιτωλικού

SUPER LEAGUE – 2η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ-ΑΕΚ 0-2

ΓΗΠΕΔΟ: Αγρινίου

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Παραξιτέλης Ζαχαριάδης (Μακεδονίας)

Με παίκτες-«κλειδιά» τους Λιβάγια-Μάνταλο και τον σούπερ Τσιντώτα να πιάνει πέναλτι (ξανά) κρατώντας το πολύτιμο προβάδισμα σε κομβικό σημείο, η ΑΕΚ που έβγαλε σκληράδα και τσαμπουκά πέρασε νικηφόρα από το Αγρίνιο επικρατώντας 0-2 του Παναιτωλικού, εκκινώντας με τον ιδανικό τρόπο στην Super League. Η Ένωση, αφού πέταξε το πρώτο ημίχρονο όπου δεν βγήκαν οι επιλογές Καρέρα κυρίως στη δημιουργία, στην επανάληψη ανέβασε την απόδοση της και μίλησε η ποιότητα δύο ποδοσφαιριστών που έκαναν τη διαφορά. Του Πέτρου Μάνταλου και του Μάρκο Λιβάγια! Το 0-1 άλλωστε, είναι προϊόν συνεργασίας των δύο, όταν από εξαιρετικό κόρνερ του αρχηγού ο Κροάτης με κεφαλιά νικά τον Κνετ, ενώ το δεύτερο γκολ που κλειδώνει τη νίκη, έρχεται από τον Μάνταλο που βρέθηκε στο κατάλληλο σημείο και με μεγάλη ψυχραιμία εκτέλεσε τον αντίπαλο. Κομβικός για την ΑΕΚ βεβαίως, πέραν αυτών των δύο, ήταν και ο Παναγιώτης Τσιντώτας ο οποίος στο 75’ κράτησε το προβάδισμα για την ΑΕΚ πιάνοντας το πέναλτι του Ματσόλα (θυμίζουμε πως είχε πιάσει πέναλτι και στον τελικό) και δείχνοντας σε όλο το ματς μια εξαιρετική εικόνα με σοβαρότητα και σταθερότητα. Εξαιρετικά στάθηκε και ο Βασιλαντωνόπουλος σε ρόλο κεντρικού χαφ έχοντας ισορροπία στο παιχνίδι του, καλές επιλογές και πολλά τρεξίματα, θετικός και ο Ανσαριφάρντ που ήταν μέσα στις φάσεις αλλά του έλειψαν τα καλά τελειώματα σε μια-δύο περιπτώσεις. Από τους αρνητικούς πρωταγωνιστές ήταν ο Μακεδόνας διαιτητής Πραξιτέλης Ζαχαριάδης, που έχασε τον έλεγχο στον πειθαρχικό έλεγχο και τηρούσε δύο μέτρα και δύο σταθμά στον τρόπο που έβγαζε τις κάρτες, κιτρινίζοντας… όλη την ΑΕΚ στο Αγρίνιο!

Με ένα… είδος 3-4-1-2, τον Βασιλαντωνόπουλο δίπλα στον Σιμόες στον άξονα, τον Παουλίνιο δεξιά, τον Ινσούα αριστερά και τον Λιβάγια μαζί με τους Ανσαριφάρντ – Ολιβέιρα στην επίθεση ξεκίνησε ο Μάσιμο Καρέρα στο Αγρίνιο. Ήταν ένα πρώτο 45λεπτο, όπου δεν μπορούμε να πούμε πολλά, αφού η ΑΕΚ εμφάνισε κακή εικόνα τουλάχιστον στην ανάπτυξη. Ήταν φανερό πως οι επιλογές και το πλάνο του Ιταλού δεν έβγαινε και η ομάδα είχε μηδέν δημιουργία. Η μοναδική καλή στιγμή της ΑΕΚ σε ένα ολόκληρο πρώτο ημίχρονο, προέρχεται από μια σκοτωμένη μπάλα που κυνηγά ο Ανσαριφάρντ στο 13’, βάζοντας έξυπνα στο σώμα του για να σουτάρει από καλή θέση, με τον αντίπαλο να του βάζει κόντρα. Αυτό ήταν όλο. Από εκεί και πέρα η Ένωση δεν μπόρεσε να κυκλοφορήσει την μπάλα και είχε έναν ανορθόδοξο τρόπο να επιτίθεται ψάχνοντας από πίσω με μεγάλες μπάλες τους Λιβάγια-Ολιβέιρα-Ανσαριφάρντ. Όταν, δε, η μπάλα έφτανε εκεί, χανόταν με μεγάλη άνεση αφού αφενός δεν υπήρχε καθαρό μυαλό και αφετέρου δεν είχαν στηρίγματα. Όπως στηρίγματα δεν είχαν και οι δύο πλάγιοι μπακ-χαφ οι οποίοι τις ελάχιστες φορές που πήραν μπάλα και ανέβηκαν, έβλεπαν την μπροστά τριάδα κολλημένη σε μεγάλη απόσταση και αναγκαστικά είτε γύριζαν προς τα πίσω είτε έκαναν γέμισμα στο 50-50. Συνολικά δεν μπορεί κανείς να κρατήσει κάτι από το πρώτο 45λεπτο. Ίσως το ότι δεν απείλησε και ο Παναιτωλικός που είχε μόνο ένα σουτ του Μάζουρεκ στο 34’ άουτ όπου ο κατά τ’ άλλα θετικός Βασιλαντωνόπουλος σαν χαφ, άργησε να πάει πάνω του.

Με μια αλλαγή στη διάταξη και την είσοδο του Μάνταλου, που πήρε την θέση του κιτρινισμένου Χνιντ, ξεκίνησε η ΑΕΚ στην επανάληψη. Με το σχήμα να μετατρέπεται από το 3-4-1-2 του πρώτου μέρους σε 4-3-3, με τον Σιμόες κόφτη, τους Βασιλαντωνόπουλο-Μάνταλο εσωτερικούς,τον Ανσαριφάρντ δεξιά, τον Λιβάγια αριστερά και τον Ολιβέιρα στην κορυφή. Η Ένωση καταφέρνει με το καλημέρα, στο 46’, να βγάλει την πρώτη της συνδυασμένη ενέργεια, όταν ο Μάνταλος πάτησε ωραία στον Καρίμ, αυτός πάτησε περιοχή, απέφυγε τον αντίπαλο του αλλά το πλασέ του ήταν πάνω στον Κνετ. Γενικότερα, ήταν φανερό, πως με την είσοδο του Μάνταλου η ΑΕΚ είχε αποκτήσει μια μονάδα δημιουργίας και ήταν πιο δραστήρια. Απείλησε μάλιστα και με ένα επικίνδυνο γύρισμα του Ολιβέιρα και με την προσπάθεια του Καρίμ στο 54’, ο οποίος έπειτα από ατομική ενέργεια του Μάνταλου και κάθετη, άργησε να πλασάρει. Σε όλο αυτό το διάστημα και από την αρχή της επανάληψης, ο Παναιτωλικός ήταν οργανωμένος πίσω, προσπαθούσε να κλείσει τους διαδρόμους και την ίδια ώρα, η ΑΕΚ έψαχνε την… τρύπα και τη λύση για να διασπάσει το αντίπαλο τείχος. Μια σκαστή κεφαλιά του Ολιβέιρα στο 64’ δεν είχε αποτέλεσμα, με την υπεροχή της Ένωσης να αποφέρει καρπούς τελικά στο 69’ από στημένη μπάλα. Ο Μάνταλος εκτέλεσε το κόρνερ και ο Λιβάγια πατάχθηκε έξυπνα στο πρώτο δοκάρι και με κεφαλιά πιο ψηλά από όλους έκανε το 0-1. Αμέσως ακολουθεί το… τάιμ-άουτ από τον Ζαχαριάδη και με την επανέναρξη, ο Παναιτωλικός καταφέρνει με μια πολύ εύκολη κάθετη πάσα να διασπάσει την κακή λειτουργία της ΑΕΚ και να κερδίσει πέναλτι στο 73’, όταν ο Τσιγκρίνσκι με καθυστερημένο τάκλιν ανέτρεψε τον Ντίαζ. Ευτυχώς, ο Τσιντώτας κατάφερε από τα έντεκα βήματα να… ψαρέψει τον Ματσόλα και να του πιάσει την εκτέλεση με ωραία επέμβαση στην γωνιά του! Η ΑΕΚ συνέχισε να αντιμετωπίζει θέματα ανασταλτικά, ενώ δεν είχε το καθαρό μυαλό να κρατήσει την μπάλα στην κατοχή της. Στο 80’ ο Καρέρα αποφάσισε να προχωρήσει στη δεύτερη του κίνηση βγάζοντας τον Καρίμ και βάζοντας τον Λόπες που πήγε στο αριστερό άκρο της άμυνας, ο Ινσούα προωθήθηκε πιο μπροστά και ο Λιβάγια πήγε δεξιά. Στο 85’ η ΑΕΚ απείλησε μια μια ωραία κομπίνα, όταν ο Λιβάγια εκτέλεσε το φάουλ ψάχνοντας τον Μάνταλο, ο αρχηγός έκανε ωραία κίνηση αλλά το γύρισμα του ήταν λίγο πιο δυνατό και ο Ολιβέιρα δεν πρόλαβε να σπρώξει την μπάλα στα δίχτυα. Εν τέλει, η ΑΕΚ κλείδωσε το τρίποντο δύο λεπτά αργότερα, όταν ο Ινσούα έκανε το γύρισμα ο Ολιβέιρα απέφυγε εξαιρετικά τον αντίπαλο του πλασάροντας με την μπάλα (μάλλον) να σταματά σε χέρι αντιπάλου αλλά στην εξέλιξη και μετά από κόντρες και ένα άγγιγμα του Σιμόες, ο Μάνταλος βρέθηκε στη σωστή θέση και με ψύχραιμο πλασέ, αφού απέφυγε τον αντίπαλο του, έκανε το 0-2 που ήταν και το τελικό σκορ στο Αγρίνιο. Ο Καρέρα στα τελευταία λεπτά έβγαλε και τους Λιβάγια-Σιμόες βάζοντας Αλμπάνη και Μπότο.

ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ: Κνετ, Καρασαλίδης, Βάντερσον, Λιάβας (82’ Μεντίνα), Τζανακάκης (72’ Μεντόζα), Κωνσταντόπουλος, Τσιγγάρας (81’ Τσιγγάρας), Μάζουρεκ, Ντίαζ, Ντάλσιο (85’ Βέργος), Ματσόλα (81’ Αριγίμπι).

ΑΕΚ: Τσιντώτας, Σβάρνας, Τσιγκρίνσκι, Χνιντ (46’ Μάνταλος), Παουλίνιο, Σιμόες (90+2’ Μπότος), Λιβάγια (90+2’ Αλμπάνης), Βασιλαντωνόπουλος, Ινσούα, Ολιβέιρα, Ανσαριφάρντ (80’ Έλντερ Λόπες).

ΤΟ LIVE ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ


Η Novileague ήρθε με 500,000€ και καθημερινά δώρα! (21+)
*ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Psalidocheris - 20/9/2020 10:34

Λοιπόν επειδή ο παρορμητισμός είναι σύνηθες φαινόμενο στον ΑΕΚτζή...

Κανείς δεν είπε ότι ο Μάνταλος δεν είναι ποιοτικός ή ότι δεν ξέρει μπάλα... Όμως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΓΕΤΗΣ!!!!!!!!!! Να τα ξεχωρίσουμε λίγο αυτά παιδιά!!! Είναι άλλο πράγμα το ποιοτικός ποδοσφαιριστής και άλλο το ''ηγέτης της ομάδας''!!

Starman21 - 20/9/2020 20:23

Είναι ο αρχηγός μας

THOMASMAYROS - 20/9/2020 15:52

Καταγράφει;ς μια σκέψη σου για μένα είναι ηγέτης και το έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 20/9/2020 15:31

Αποψη σου ειναι αυτη και οχι κατ' αναγκη η αληθεια..

Πολλοι εχουν εντελως διαφορετικη αποψη....

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 20/9/2020 15:28

Αποψη σου.....

Πολλοι εχουν διαφορετικη οτι ειναι...

pame_mwri_arwstia - 20/9/2020 14:04

Πρώτον το ποδοσφαιρο ειναι ομαδικο αθλημα και δεν χρειαζονται ηγετες αλλα ομαδα.

Δευτερον αν υποθεσουμε πως καποιον πρεπει να βαφτίσουμε ηγέτη, αν χθες δεν ηταν ο Μάνταλος, ποιος ήταν;

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 19/9/2020 22:51

Αρχικά μπραβο στην ΑΕΚΑΡΑ που με παικτες ενα σωρο επαιξαν για 1η φορα μαζι, πηραν νικη σε μια δυσκολη εδρα.

Ντροπη στον εκφωνητη/λιωρη της νοβα που σε καθε καλη ενεργεια της ΑΕΚ εψαχνε αντιστοιχη ολιγωρια του Παναιτωλικου για να αυτοαναιρεθει. Στη γκολαρα του Λιβαγια εφταιγαν οι αμυντικοι που αφησαν τον Μανταλο ...κουφο ? Κορυφαια η γλοιωδης ρηση του οτι ο Καρερα ειναι ο 1ος Ιταλος προπονητης στην... Συνέχεια ΑΕΚ ..... στην μεγαλη κατηγορια , υπενθυμιζοντας εμμεσα τον θλιβερο μας υποβιβασμο. Ο πραξιτελης ( αχ αρχαιε μου αρχιτεκτονα ) ζαχαριαδης ...που μας πετσοκοψε με 5-6 κιτρινες και νομιζω 0-1 στο Αγρινιο....Θυμισε τις παλιες καλες εποχες...

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 20/9/2020 15:35

Οσον αφορα σε Τσιντωτα εκτιμω οτι σε 1-2 μηνες που θα ρολαρει κανονικα....θα τριβουμε τα ματια μας...

Πολλοι ξεχασαν οταν τον ειχαμε αντιπαλο με τη Λειβαδια που επιανε τα απιαστα και ρωταγαμε ποιος ειναι τουτς δω !!!!!!

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 20/9/2020 11:13

+ στοπερ επιπεδου ΑΕΚ +...

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 20/9/2020 10:42

+ δεξι μπακ επιπεδου ΑΕΚ

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 19/9/2020 23:05

Με Λιβαη+Σακχωφ+μεταγραφη....παμε για τιτλο...

GMARAGAEK - 19/9/2020 23:10

Κάτσε την γνώμη μου αδερφέ χρειαζόμαστε ένα δεξί μπακ με καλή σέντρα και ένα μαέστρο στο κέντρο με καλή τεχνική που να μπορεί να κάνει και παιχνίδι παραλληλα

Alekos_Souda - 20/9/2020 11:03

Νομίζω και στόπερ θέλουμε

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 20/9/2020 11:12

σωστοςςςς

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 20/9/2020 11:12

σωστοςςς...

panosvag21 - 19/9/2020 23:08

και τσιντωτα στα ντουζενια του...ειμαστε σε καλο δρομο φιλε πιστευω.τα μικρα ματς θα τα καθαριζουμε.τα ντερμπυ ειναι το στοιχημα μας

panosvag21 - 19/9/2020 23:08

και τσιντωτα στα ντουζενια του...ειμαστε σε καλο δρομο φιλε πιστευω.τα μικρα ματς θα τα καθαριζουμε.τα ντερμπυ ειναι το στοιχημα μας

LeoTheGoat - 20/9/2020 14:02

Άλλη μία επιβαιβέωση λοιπόν για τη κυκλοφορία της μπάλας με και χωρίς τον Πέτρο.Ο αρχηγός όσο και αν κάποιοι φωνάζουν και βλέπουν λογικά άλλο άθλημα,είναι υπεραπαραίτητος για την ΑΕΚ.Κοιτάξτε πόσες τελικές δημιουργήθηκαν στο 1ο ημίχρονο και πόσες στο 2ο.Έχω ξαναπεί πολλάκις ότι χωρίς τη συμβολή του οι τελικές μειώνονται πάνω από το 50% όταν παίζει.Τρομερός Μάνταλος λοιπόν αλλά μία μέτρια ΑΕΚ που είναι απολύτως φυσιολογικό μιας και μιλάμε για το πρώτο ματς πρωταθλήματος και... Συνέχεια δεύτερο επίσημο της χρονιάς και εννοείται παίζαμε και με καλό αντίπαλο από την άλλη μεριά,σε μία έδρα που όλοι δυσκολεύονται.Πολλές απουσίες και το καινούργιο σχήμα ήταν τα δύο πράγματα που έφεραν λίγο πίσω σε απόδοση την ομάδα,χωρίς να κατακρίνω τον προπονητή αλλά ίσα ίσα να του δίνω και ένα ελαφρυντικό για να δοκιμάσει πράγματα.Το 3-5-2 είναι ένα ευέλικτο σχήμα ειδικών συνθηκών που σου δίνει πολλά όταν στραβώσει ένα ματς και καλά έκανε και το δοκίμασε.Το λατρεύει άλλωστε,Ιταλός γαρ.Στα συν η χρησιμοποίηση του Βασιλαντωνόπουλου και φυσικά η απόδοση του Σιμόες,ο οποίος είναι άλλος ένας παίκτης που έχει ακούσει πάρα πολλά ενώ δεν θα έπρεπε.Δίνει τεράστιες βοήθειες στη μεσαία γραμμή,με τρομερό πάθος και τρεξίματα,ανεξαρτήτως αν δεν έχει τη ποιότητα άλλων παικτών είναι πάρα πολύ χρήσιμος και αρχηγική προσωπικότητα που η αλήθεια είναι ότι λείπει εδώ και κάποια χρόνια από την ομάδα.Στα μείον η εμφάνιση ξανά των Ολιβέιρα και Λιβάγια.Μην κουκουλώνουμε τις αδυναμίες μας από μία στατική φάση-γκολ του Μάρκο ή την μία τρίπλα του Ολιβέιρα.Περιμένουμε πολλά περισσότερα γιατί είναι δύο τρομερά ποιοτικοί παίκτες και έχουν μείνει ακόμα στα χαμηλά.Τέλος,βλέπω ότι με όλο το ρόστερ διαθέσιμο,η ομάδα είναι σίγουρα ένα επίπεδο πάνω από πέρυσι,αν γίνουν και δύο ακόμα μεταγραφές σε θέσεις που πονάμε πάμε για ωραία πράγματα.

ΜΟΝΟ ΑΕΚ

dodosorg21 - 20/9/2020 11:29

Την ΑΝΑΝΕΩΣΗ του ΜΑΡΚΟ τι εγινε????ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΑΜΕ????aek365???

pame_mwri_arwstia - 20/9/2020 13:55

Ρε παίδες, κάνετε σχόλια σαν να σας χρωστάει ο κόσμος κάτι.. Σαν να σας αδίκησαν προσωπικά..μήπως να κοιτάξετε λίγο το Ναπολεόντιό σας; Α.. και μην το ξεχασώ , αυτά τα ασπρα πισω απ τα αεροπλάνα φταίνε για την κατάντια μας..

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 20/9/2020 15:30

δεν καταλαβα ??

θα μας μαλωσεις κιολας επειδης ρωταμε ?

δεν τοξερα οτι δω μεσα υπαρχουμε μονο για τεμεναδες !!!!

για μαζωχτειτε λιγο με τους ναπολεοντισμους....

Psarontoufeko - 20/9/2020 12:45

Το πρωτο ημιχρονο ηταν καθαρα πειραματισμος του κοουτς.Ο Καρερα θελει το 3 5 2.Αλλωστε ειναι απο τη σχολη του προφεσορα του 3 5 2 Κοντε.Το θεμα ειναι οτι αυτο το συστημα θελει βαρβατα μπακ/χαφ κυριως οποτε με τα μπακ που εχουμε ειναι πολυ δυσκολο να του βγει.

netkostas - 20/9/2020 12:41

εγω απο μπαλα δε ξερω σε βαθμο επιστημονικης αναλυσης και γι αυτό μαλλον με συγκινησε πολυ ο Βασιλαντωνοπουλός... δε θα με νοιαζει δηλδη καθολου να εβλεπα σε καθε παιχνιδι της ΑΕΚΑΡΑΣ, 11 Βασιλαντωνοπουλος να ΤΡΕΧΟΥΝ μεσα στο γηπεδο όπως τον χθεσινο κι ας μην πάρουν ουτε κόρνερ...

THOMASMAYROS - 20/9/2020 11:19

Δε βαριομαστε ποτε να γράφουμε τι χρειάζεται η ομάδα οι υπεύθυνοι έχει σημασία τι πιστεύουν στο τέλος ξυρίζουν το παπά λένε όμως ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΕΝΑ Ο ΑΕΚΤΖΗΣ ΔΕ ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΜΕ 3 ΘΈΣΕΙΣ

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 20/9/2020 12:31

Σωστότατοςςςςς.....

evo21 - 20/9/2020 12:19

Και πες οτι η ΑΕΚ τα κανει αυτα που λετε και παρει 10 σερι πρωταθληματα, μετα ρε με τι θα γκρινιαζεται; αφου το εχετε στο dna σας εσεις η δηθεν επικριτες των παντων . Κατι θα βρειτε ε; θα θελετε αηττητα σερι μετα ε;

gian - 20/9/2020 12:10

Θα πρεπει ο Καρερα να κοιταξει να κανουν επιθεσεις με συνδιασμους το ενα τρια βλεπαμε δεν εχει αυτοματισμους η ομαδα οι πιο πολυ παικτες ειναι μαζι χρονια απαραδεκτο να μην βγαζουν επιθεσεις καλοι μονο στο δευτερο και ελπιδα ο Βασιλο ελπιζω να μην τον χασουμε

Tettiks21 - 20/9/2020 12:10

Μπράβο στην ΑΕΚΑΡΑ, πάμε με καλή ψυχολογία για το διπλό στα μουχλιασμένα τυριά και έπεται συνέχεια

DytikosATHENS37 - 20/9/2020 11:56

Ρε πετραν τι ψαρακι κανεις εδω στη φωτο ρε αγόρι μου.. πέρα απο την πλακα μπραβο ομαδα κάνατε το αυτονόητο γιατι ΑΕΚ είμαστε....

aekstockholm21 - 20/9/2020 11:51

Εγω θα σταθω στον Τσιντωτα που τα ακουει απο ολους μας αλλα εχει κανει την δουλεια του πολυ καλα.Μην ξεχναμε οτι δεν ειχε παιχνιδια στα ποδια του κ μεχρι στιγμης εχει πιασει δυο πεναλτι σε κρισιμα σημεια.Πιστευω με Μιχαηλιδη θα γινει πολυ καλος.Μου εκανε εντυπωση ο Ινσουα για το παθος του σε ολο το παιχνιδι κ πως πανηγυριζε τα γκολ με τους συμπαικτες του λες κ ειναι χρονια στην ομαδα.Στον Βασιλαντωνοπουλο που ακομη τρεχει κ ηταν αλανθαστος σε ολο το παιχνιδι.Χωρις φοβο κ με... Συνέχεια πολυ παθος....Το να κρινουμε την ομαδα μετα απο μια νικη με αρνητικα σχολια αυτο ειναι υγεια...Να υπαρχουν κ επιχειρηματα..Επειδη ο καθενας μας εδω μεσα εχει κ καποιον παικτη που πιστευει κατα την δικη του γνωμη οτι δεν κανει για το ροστερ τις ΑΕΚ ειναι δεδομενο..Αλλα συναμα πολλες φορες ειναι κ αδικο..Πρωτη αγωνιστικη με αρκετα νεα προσωπα,με το μαχαιρι στα δοντια μην στραβωσει το ματς,με καποιους παικτες να εχουν ακουσει τα πανδηνα απο τον τελικο κ μετα,με αρκετες ελλειψεις,με διαιτητη που τα σπορια κ τις καρτες τις μοιραζε μονο σε μια ομαδα ,με ολα αυτα τα παραπανω ξεκινησαμε καλα..Η ομαδα θα στρωσει απο παιχνιδι σε παιχνιδι..Υπομονη θελει απο ολους μας.Γινονται στοχευμενες μεταγραφες που θα βοηθησουν...Να μην αναφερω παραδειγματα απο την Ευρωπη που εχουν φαει σφαλιαρες πολλες ομαδες κορυφης απο υποδιεστερες που τα μπατζετ ειναι η μερα με την νυχτα...Κερδισαμε χαρηκαμε κ συνεχιζουμε..Νικη προκριση την πεμπτη κ ολα θα στρωσουν..Μοναχα Ενωση!!!

Xristos1969 - 20/9/2020 11:26

Λεβέντες χαλαρά η ομάδα χτες έπαιζε χωρίς χαφ γι'αυτό ο βασιλαντονοπουλος έπαιζε εκεί με ομάδα που δεν έχει δέσει ακόμα χωρίς φιλικά προετοιμασίας με τραυματισμούς με μια άμυνα καινούρια παρόλα αυτά αν ο λίβαγια το #αστερι#μας έπαιζε εκεί που του έλεγε ο προπονητής πίσω από τους επιθετικούς τα πράγματα θα ήταν αλλιώς στο πρώτο ημίχρονο αλλά ο παπαρας δεν ακούει κανέναν έφαγε και κάρτα εγώ θα τον πέταγα έξω από την ομάδα από τοτε με την βιντη τον παλιοχαρακτηρα αλλά δεν... Συνέχεια είμαι εγώ διοίκηση τώρα θα πρέπει να τον ανεχθούμε

mortal_5hxc - 20/9/2020 10:59

Ινσούα.... μηχανάκι GLX,δεν καίει δεν χαλάει! Ήταν παντού,από αριστερό μπακ, αριστερό εξτρέμ....από πλάγιος, μέσος.....από άμυνα επίθεση κ το αντίστροφο! Και μου έκανε εντύπωση κ το πάθος του! δείτε πως πανηγυρίζει στα γκολ κ ακόμα πιο πολύ στην απεκρουση του πέναλτι!!! Τι να πω.... γεννήθηκε Αεκτζής απλά δεν το ξερε!!!

SoNoLogiK - 20/9/2020 10:58

Τα περι Μάνταλου δεν τα καταλαβαίνω ρε παιδιά. Είναι όσο καλός είναι. Το θέμα είναι τι γίνεται όταν ο Μάνταλος δεν παίζει ή δεν είναι σε καλή μέρα. Γιαυτό χρειαζόταν κάτι σαν Αλέις Γκαρθία. Ο Σάκχοφ ίσως να μπορούσε να ισοροπίσει τα πράμματα αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι μπορεί να παίξει αυτό το ρόλο.

Alekos_Souda - 20/9/2020 10:48

ΜΗΝ ΞΕΧΝΆΤΕ ΠΩΣ Ο ΜΑΝΤΑΛΟΣ ΠΑΊΡΝΕΙ 700ΧΙΛ!! ΤΟ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΌΣ ΜΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΌ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΈΕΙ ΚΆΤ ΓΙΑΤΊ ΣΤΑ ΝΤΈΡΜΠΙ ΘΑ ΨΆΧΝΟΥΝΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΟΎΜΕ ΠΆΛΙ!! ΕΠΙΜΈΝΩ ΠΩΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΆΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΘΈΣΗ ΤΟΥ ΈΝΑΝ ΙΣΆΞΙΟ ΠΑΊΚΤΗ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΊ ΑΣ ΠΑΊΖΕΙ!! ΕΧΘΈΣ Π.Χ. ΑΝ ΣΤΟ ΠΡΏΤΟ ΗΜΊΧΡΟΝΟ ΈΠΑΙΖΕ Ο ΓΚΑΡΣΊΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΆΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΙΤΙ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΈΛΕΙΠΕ ΚΑΘΌΛΟΥ Ο ΜΑΝΤΑΛΟΣ.....

demis5185 - 20/9/2020 10:39

Μην παρεξηγηθω, χάρηκα όπως πάντα που κερδίσαμε και πανηγυρισα. Αλλά ίσως ένα στραβοπατημα να μην έκρυβε τα προβλήματα κάτω από το χαλάκι, για άλλη μια φορά. Προτιμώ τη νίκη βέβαια, σας τρελος με την ομάδα. Το πρώτο ημίχρονο με φόβισε πολύ, πόνεσαν τα μάτια μου επίσης.Στο 2ο ανεβήκαμε αλλά δυστυχώς είναι προφανές ότι χρειάζονται αλλαγές. Με σειρά προτεραιότητας ένας μέσος που να ξέρει μπάλα και να ζητάει τη μπάλα πρώτος και να κοιτάει μπροστά, να χει το γκολ με σουτ και να έχει... Συνέχεια ηγετικές ικανότητες. Επίσης, δεξί Μπακ χθες. Αριστερά, ο Ιησούς καλός, σκληρός, αλλά επιθετικά λίγος, αυτό το ξέραμε βέβαια. Ο Ανσαριφαρντ μου άρεσε πολύ, θα γράψει σίγουρα 15-20 γκολ φέτος. Αλλά κι αυτό το ξέραμε. Τέλος, ένα στόπερ ακόμα ,μια νέα ηλικιακά βερσιόν του Τσιγκρινσκι, επιβάλλεται να αποκτηθεί. Πάμε δυνατά την Πέμπτη!


Υ.Γ.: Ο Λιβαγια είναι παιχταρας και πουλεν, αλλά προσωπικά αρχίζει και με κουράζει. Η συμπεριφορά του μου δείχνει ότι κάτι συμβαίνει. Φλύαρος και άνευρος, καμία σχέση με τις πρώτες σεζόν του στην ομαδα. Ελπίζω να μην το χει πάρει απόφαση να φύγει, γιατί κάτι τέτοιο μου λέει η συμπεριφορά του από τη λήξη του προηγούμενου πρωταθλήματος και μετά.

demis5185 - 20/9/2020 10:44

Ινσουα*

MirislavOko_1988 - 20/9/2020 10:37

Χθες λέτε όλοι ότι δεν βλεπομασταν στο 1ο.Γιατι?Γιατί ο Μανταλος έλειπε.Με το που μπήκε άλλαξε το ματς.1 ασιστ 1 γκολ.Ο λιβαγια άφαντος εάν εξαιρέσουμε το γκολ.εαν νομιζει ότι αξίζει τα λεφτά που ζητά για το συμβόλαιο ας το δείξει.Ο Ολιβέιρα το ίδιο.Αντικαταστατες έχουμε.Και για τους 2.τον Γκαρθία και τον Ανσαριφαρντ ο οποίος χθες έδειξε αρκετά πράγματα και ήταν,για εμένα,καλύτερος από τον Νέλσον.Οσο για τον Σταυρό...είναι από τους λίγους που δεν γκρινιάζουν...5χρονια δανεισμοί και... Συνέχεια εξέδρα και δεν ζήτησε να αποδεσμευτεί ούτε γκρινιάξε γιατί δεν παίζει.Χθες έκανε ματσαρα.Θα θέλαμε να τον δούμε και στην θέση του Παουλινιο και του Μπακάκη.Δεξια δηλαδή. Εάν είναι εξαιρετικός και εκεί εγώ θα τον κράταγα και δεν θα πήγαινα για άλλο μπακ.Θελει δουλειά ακόμα η ομάδα και ο Καρερα κάνει τα μαγικα ώστε να μπούμε έτοιμοι μέσα στον ΝΑΟ

evo21 - 19/9/2020 22:58

Που ειναι ο Imodium και οι αλλοι που κραζουν ΑΕΚ ρε.

Βγειτε ρε.

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 20/9/2020 10:37

Λαηκ και στους 2 σας....ενεκα καλης αντιπαραθεσης !

imodium - 19/9/2020 23:33

εδω ειμαι ρε αστραχαν !!ψπες μου οτι σου αρεσε η ΑΕΚ και την απολαυσες, και εγω δεν θα ξαναπω τιποτα

evo21 - 19/9/2020 23:38

Αυτα τα ματς δεν ειναι για απολαυση , θελουν καρυδια , ξυπνα.

imodium - 19/9/2020 23:44

περιμενω την κριτικη σου σε αλλο ματς που θα ειναι για απολαυση δικε μου τοτε, αφου αυτο θελει καρυδια

AntonDobos21 - 19/9/2020 23:36

Ποια απολαυση ρε μαστορα απο το πρωτο ματς να πουμε? στοχος ειναι οι νικες, αμα θες απολαυση φαε καμια παστα

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 19/9/2020 23:00

Απο κατω σου ...χαχχαα

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 19/9/2020 23:06

τωρα πηγε απο πανω σου...χαχαχχαχααα

eleft21 - 20/9/2020 11:49

Χαχαχαχαχα.....

sentinel_21 - 19/9/2020 23:53

ΜΗΤΣΟ (Κατουνα) θυμασαι πριν 5-6ι χρονια που βλεπαμε τον Βασιλαντωνοπουλο στον Απολλωνα οταν ημασταν Β εθνικη και λεγαμε τι παικταρα ειναι αυτος? Χαιρομαι γιατι σημερα εκλεισε και τα τελευταια στοματα που δεν τον πιστευαν...Μπραβο ρε Σταυρο και σε μια θεση που δεν ειχε ξαναπαιξει....

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 20/9/2020 10:35

Απο τοτε τον θυμαμαι....Η Ριζουπολη ειναι σχολειο !

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 19/9/2020 23:08

τωρα πηγε απο πανω σου...χαχαχχαχααα

Elastogipedo - 19/9/2020 23:42

Μπράβο στον μανταλο για την εμφάνιση.. Απέδειξε για ακόμα μια φορά πως μόνο σε ματς με Παναιτωλικό και άλλες μικρομεσαίες ομάδες μπορεί να κάνει την διαφορά γιατί σε όλα τα ντέρμπι ψάχνουμε να δούμε αν παίζει...

2121AEK - 20/9/2020 00:51

Σε όλα τα ντέρμπι οι ομάδες που έχουν καλούς παίκτες χαραμίσουν 1-2 να μαρκάρουν τον Μάνταλο που παίζει μόνος του και σε εξουδετερώνουν...τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις;;;

Bruxellois1980 - 20/9/2020 14:50

@2121ΑΕΚ Φίλε έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω στους αντι-Μανταλικούς... Η αλήθεια είναι σχεδόν πάντα κάπου στη μέση, ούτε για τη Ρεάλ είναι, ούτε φυσικά είναι όσο χάλια λένε μερικοί ο Πετράν. Στην ΑΕΚ πάντως κάποιον άλλο να κάνει την δουλειά του δεν έχουμε... Το γεγονός ότι στα ντέρμπι όλοι οι αντίπαλοι επικεντρώνονται στο να μπλοκάρουν τον Μάνταλο δείχνει ποσο κομβικός είναι για την ΑΕΚ. Γι'αυτό χρειάζεται κάποιος που να μπορεί να κάνει παρόμοια δουλειά, ώστε στα... Συνέχεια ντέρμπι να μην μας μπλοκάρουν τόσο εύκολα οι αντίπαλοι.

an0nymous - 20/9/2020 09:42

Ωραία θα στο θέσω αλλιώς εγώ.. Τα μικρομεσαία ματς είναι που σου δίνουν πρωτάθλημα και όχι τα 2-3 ντέρμπι.

inzaghi9 - 20/9/2020 14:28

Θα είχες δίκαιο αν η ομάδα πέταγε στα ντέρμπι και ο Μανταλος ηταν μόνιμη παραφωνία. Στην πραγματικότητα αυτο που συμβαίνει είναι ότι ουτε η ποιότητα του Μανταλου δε φτανει για να κάλυψει την μετριότητα και τα προβλήματα τα τελευταία δυο χρόνια.

Aekouzakaipartouza - 20/9/2020 10:19

Μόνο που δεν είναι 2-3 ματς. Και συμφωνώ με τον φίλο πάνω.

Δεν μου λέει τίποτα το ότι ο μανταλος έπαιξε χθες.

Απόψεις ανταλλάσουμε εδώ μέσα, απλά παρατηρώ πως πολλοί αλλάζουν κατευθείαν άποψη για παίχτες όταν κάνουν ένα καλό ματς. Προσωπικά πρώτη φορά βλέπω τόσα θετικά σχόλια για τον Μανταλο.

officer123 - 20/9/2020 09:52

υπάρχουν και τα πλέι όφ πλέον, και οι τελικοί κυπέλου, μάντεψε γιατί έχουμε να κερδίσουμε ντέρμπι κάτι χρόνια..........

yiannis_wlw - 20/9/2020 10:14

Εάν ξέρεις πολλους που παίζουν με 2 χιαστους σε αυτό το επίπεδο να μας το πεις.

Chariskorydallos45 - 20/9/2020 10:06

Χεειαζομαστε γρηγορο στοπερ αμεσα.ο χνιντ θα τρωει καρτες.ο τσιγκρι τραυματισμους.ο Λατσι εβγαλε οιδημα που ειναι υπουλο.ελπιζω δεξια να παρει ευκαιρια ο βασιλαντο.οπότέ μετα πουλας εναν απο τους 2 αν δεν ανανεωσουν και παιρνεις αριστερο εξτρεμ

prayforaek - 20/9/2020 09:51

Το θετικο ειναι οτι χθες στο Β’ ειδαμε μια ομαδα μαχητικη σε ολες τις γραμμες. Οι παραφωνιες πλεον δεν μπορουν να κρυφτουν γιατι οταν οι μισοι τρωνε σιδερα και κάποιοι περπατανε θα ειναι σαν την μυγα μες το γαλα

prayforaek - 20/9/2020 09:48

ηταν χθες ο Λιβαγια κλειδι; Ολη η προσφορα του ηταν το γκολ αλλα κλειδι στο παιχνιδι δεν υπηρξε ποτε.

gv21aek - 20/9/2020 09:36

Το ότι δεν έχουμε ένα καλό δεκάρι, κάνει τον Μάνταλο να φαίνεται σαν Μέσι.

Ο Πέτρος δεν είναι κακός παίκτης. Δεν είναι όμως και το άπαν. Άρα ούτε ήρωας, ούτε παλτό.

Πιστεύω ότι ομάδα Μπακάκη, Σιμόες, Μάνταλου έχει κάνει τον κύκλο της. Τους θέλω στην ομάδα, αλλά σαν αναπληρωματικούς. Αν βρεθεί ευκαιρία και καλή πρόταση ας πωληθούν. Διαφορετικά ας παίζουν σαν αλλαγές εικοσάλεπτα και τέταρτα.... Συνέχεια
Φάνηκε χθες ότι χρειαζόμαστε ένα καθαρό δημιουργικό δεκάρι να φτιάχνει παιχνίδι. Ευτυχώς που ήταν ο Παναιτωλικός και όχι καμία καλύτερη ομάδα. Σε αυτή την περίπτωση ούτε ο Μάνταλος που τώρα τον ξανακανανε όλοι θεό, θα φαίνονταν. Δεν φταίει ο παίκτης. Τόσο μπορεί, όπου μπορεί, τόσο παίζει. Θα 'ρθουν στιγμές που θα τον βρίζουν πάλι. Δεν μπορεί την μια να είναι στην κορυφή και την άλλη στον πάτο. Είναι άδικο και για τον παίκτη και για την ομάδα.

John3299 - 20/9/2020 09:06

Ώρα για αυτοκριτική. Και γω όπως και πόλοι από εσάς χάρηκα χτες που δεν θα έπαιζε ο Μανταλος.Τελικα ευτυχώς μας ξεφτιλίσε ο Πέτρος.

ΠΡΕΠΕΙ να αγαπάμε περισσότερο τους παίχτες μας!Βέβαια αν ο Μανταλος και ο κάθε Μανταλος έπαιζε έτσι συνέχεια Θεό θα τον είχαμε.Τελος πάντων λίγο περισσότερη Αγάπη για τους παίχτες με τον Δικέφαλο στο στήθος. Πάμε για προκρίσεις τώρα και τα καλύτερα ερχονται

nakos0496 - 20/9/2020 08:55

Και τα δύο γκολ δημιουργήθηκαν χάριν της μαχητικότητας. Του Μάνταλου το πρώτο κυνηγώντας το κόρνερ και του Ινσούα το δεύτερο, με την επιμονή του κερδίζοντας την μονομαχία στο κόρνερ και γύρισμα στην περιοχή.

Κέρδος ο Βασιλαντωνόπουλος με τα ατελείωτα χιλιόμετρα στην καινούργια θέση. Εδώ είναι η μαγκιά του προπονητή.

century21 - 20/9/2020 07:20

Να περασουμε την Πέμπτη και ας παίξουμε χάλια. Είμαστε αρχή σεζόν, μετρανε οι νίκες για να πάρει η ομάδα ψυχολογία... Για αυτο ο παοκτζης στο Α ενω ειχαμε κατοχη 60-40 τα κερδισμένα φάουλ ήταν 4-14, χώρια τι έκανε με τις ύπουλες κάρτες στη σέντρα.... Πιστη στην ομαδα και υπομονή

aek_xios - 20/9/2020 06:12

πριν αρχισει ο αγωνας πολλοι που ειδαν την 11αδα πανηγυριζαν που δεν επαιζε ο μανταλος, ελπιζω τωρα ποια να καταλαβατε ποσο λαθος κανετε ,Μπηκε και αλλαξε η ομαδα.

mmaek21 - 20/9/2020 03:52

Ας τα δούμε αντικειμενικά τα πράγματα: Αν ο γκαρσία μας βγεί θέλουμε σεντερ μπακ,δεξι μπακ,αντι λοπες,8αρι να ξερει μπαλα (αλλα πηραμε σακχοφ που ναι μεν καλος αλλα δεν σε ανεβαζει επιπεδο δυστυχως),αριστερο εξτρεμ και ίσως και σεντερ φορ αν συνεχισει ετσι ο Ολιβειρα αλλα ειναι καλος φορ ας μην τον απαξιωνουμε... Συνέχεια
Εννοειται οτι δεν υπαρχει περιπτωση να γινουν αυτες οι μεταγραφες οποτε σκεφτομαι:

1)Παιρνεις Αλεις Γκαρσια

2)Παιρνεις στοπερ

3)Πουλας μπακακη και εχεις σαν 2ο βασιλαντωνοπουλο

Και εισαι κομπλε για φετος και του χρονου πριν μπεις στον ναο παιρνεις δεξι και αριστερο μπακ τοπ κλασης και ενα 8αρι να ξερει πολυ μπαλα και παιρνεις νταμπλ μεσα στον ναο:)

Rosso_21 - 19/9/2020 23:12

Ρε μάγκες διαβάζω τα σχόλια και εγκαλεί ο ένας τον άλλον. Δε βρίσκω κανένα νόημα σε όλο αυτό. Λες και παίζει και κανά σπουδαίο ρόλο ξέρω 'γω. Ανούσια πράγματα.

Η δική μου παρατήρηση είναι ότι η ομάδα θέλει ενίσχυση και κάποιες αλλαγές στο ρόστερ πριν κλείσει η μεταγραφική περίοδος. Να στηθεί ένα αγωνιστικό πλάνο επιτέλους που να προσπαθήσει η διοίκηση να το στηρίξει και το Γενάρη με μία - δύο κινήσεις ουσίας.... Συνέχεια
Λείπει ένα ποιοτικό σέντερ μπακ, λείπει ένα δεξί μπακ που θα πάρει φανέλα βασικού σπίτι και θα κοιμόμαστε ήσυχοι (Ο μπαογκ παίρνει δανεικό τον Μούσα Βαγκέ απ' την Μπαρτσελόνα). Θεωρώ ότι λείπει και ένας παίκτης αναφοράς box to box στο κέντρο. (Και) δεν θεωρώ ότι αυτός ο παίκτης αναφοράς είναι ο Σάκχοφ. Ας περιμένουμε όμως να δούμε και για κάποιες αλλαγές στο ρόστερ καθώς ο Ευγένιος μπορεί του χρόνου να έχει άλλο συμπαίκτη δίπλα του. Αναμένουμε και τον Λιβάι που έχει χαρακτηριστικά που μας λείπουν χρόνια.

Το σημαντικό σήμερα είναι οι 3 βαθμοί. Η ομάδα δεν ήταν καλή όμως. Απαιτείται βελτίωση και υπομονή...

evo21 - 20/9/2020 02:58

Box to box ειναι ο Σάκχοφ.

Skeptikos21 - 20/9/2020 02:53

Κακή η ομάδα στο πρώτο, αρκετά βελτιωμένη στο δεύτερο. Δεν ξέρω αν θα του βγει του καρερα το 3-5-2, στα ντέρμπι μας ταιριάζει, αλλά σε σφιχτές άμυνες νομίζω είναι καλύτερο το 4-3-3 μιας και θα ενσωματωθεί και ο γκαρσια και θα παίζουμε απο τα πλαγιά με τα εξτρέμ μας και όχι με τα μπακ μας. Όπως και να έχει ο καρερα ξέρει καλύτερα απο εμάς. Κρατάω τις πολυ θετικές και γεμάτο τσαμπουκά εμφανίσεις χνιντ και ινσουα, εννοείται τον βασιλαντωνοπουλο, αν τον δουλέψει ο καρερα μπορεί να έχουμε ευχάριστη... Συνέχεια εσωτερική μεταγραφή (πόσο χειρότερος είναι απο τον Μπακάκη ;;;) και επίσης κρατάω και την mvp εμφάνιση του Μάνταλου. Μπήκε και άλλαξε όλο το παιχνίδι. Μακάρι να πάρει τέτοιες πρωτοβουλίες και στα μεγάλα ματς !

mpampisaek - 20/9/2020 02:45

Δεν σηκώνει απόψε ούτε κράξιμο ούτε υψηλή ποδοσφαιρική κριτική.... Ένα ματς δεν τελειώνει στο 45 και παίζουν και οι τερματοφυλακες... Προφανώς πάλι χτύπησαν καμπαναριά αλλά είναι τόσο μεγάλο το ματς της Πέμπτης μέχρι το επόμενο (Ευρωπαϊκό) που..... πάμε παρακάτω....


Υ.Γ 1. Βασιλαντωνοπουλος εξέθεσε κόσμο και κοσμάκη .....επαγγελματιες και μη ....... Συνέχεια
Υ.Γ 2. Λέγαμε μέχρι και πέρσι ότι είναι γελοίο να βάζουμε παίχτες όπως ο Μανταλος και ο Μπακασετας στα άκρα..... Ε ρε Μασιμο μην πάμε στο ακόμα χειρότερο άκρο να βάζουμε ΚΑΘΑΡΑ ΕΝΝΙΑΡΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ (Ολιβειρα, Καριμ)..... Ελεοοοος

silver80 - 20/9/2020 02:19

Κάποιοι εδώ μέσα κράζανε όλη την εβδομάδα τον Μανταλο κ τον Λιβαγια κ παρακαλούσαν να τους πουλήσει η διοίκηση. Σήμερα ο αρχηγός πήρε το παιχνίδι σχεδόν μόνος του κ ο Μάρκο ήταν αυτός που άνοιξε το σκορ με παλικαρίσια κεφάλια!


Ο Μανταλος είναι από τους ποιοτικοτερους παίκτες στο πρωτάθλημα κ το μεγάλο του μειονέκτημα... Συνέχεια είναι ότι δεν έχει διάρκεια στη απόδοση του, σε αυτό θεωρώ ότι παίζουν ρόλο τα συνεχόμενα παιχνίδια κ οι δύο μεγάλοι τραυματισμοί - άλλοι θα είχαν κρεμάσει τα παπούτσια. Αν έπαιζε όπως σήμερα σε όλα τα παιχνίδια δεν θα χωρούσε στο ελληνικό πρωτάθλημα. Αυτό που χρειάζεται είναι ακόμα ένας παίκτης με τα ίδια χαρακτηριστικά για να τον ξεκουράζει κ να τον αντικαθιστά σε περιόδους ντεφορμαρισματος. Για τον Λιβαγια θεωρώ ότι η κλάση του είναι αναμφισβητητη, αλλά αφενός είναι παίκτης ψυχολογίας - αν εκνευριστεί έχει βγει εκτός κλίματος - αφετέρου η θέση του είναι πίσω από τον φορ με δύο καλούς εξτρεμ να τον πλαισιώνουν.


Από σήμερα μου άρεσε η εμφάνιση του Βασιλαντωνοπουλου σε νέο ρόλο, τα ανεβασματα του Ινσουα (μακάρι να συνεχίσει έτσι κ με πιο δυνατούς αντιπάλους) κ η ενθαρρυντική πρώτη του Χνιντ που όμως θέλει δουλειά στο τακτικό κομμάτι.

Crouch14 - 20/9/2020 02:09

Επιτελους ενας προπονητης που καταλαβε αυτο που βλεπαμε πολλοι, οτι ο Βασιλαντωνο εχει θεση στο ροστερ.

Ntelos21 - 20/9/2020 01:58

Θέλω να σταθώ στον ανσαριφαρντ θετική εμφάνιση και είχε δύο καλές φάσεις π μπορούσε να τελειώσει καλύτερα, νομιζω θα βοηθήσει αρκετά φέτος

athanatos21 - 20/9/2020 01:20

Μακαρι να τον μαθει,τον Βασιλαντονοπουλο,να παιζει εκει.

Με Βασιλαντονοπουλο,Σακχοφ και Μανταλο συο κεντρο,αλλο επιπεδο. Αν μπουν και Γκαρσια, Αλμπανης στα φτερα,με Λιβαγια πισω απο Καριμ η Ολιβειρα


Η ομαδα θα πεταει... Συνέχεια
Δε θα πιανεται.

ekos3 - 20/9/2020 01:11

Σημαντική νίκη, όμως η εμφάνιση προβληματική. 11άδα με 9 αργούς ποδοσφαιριστές δεν νοείται στο σύγχρονο ποδόσφαιρο. Στόπερ πολύ μέτρια (Τσιγκρίνσκι πρώην αθλητής) και ο Χνιντ βαρύς κι ασήκωτος. Ινσούα πολύ φιλότιμος αλλά έως εκεί, σωματότυπος που δεν παραπέμπει σε ποδοσφαιριστή και τεχνικά πολύ μέτριος. Ανσαριφαντ και Ολιβειρα είναι και οι δύο παίκτες περιοχής, δεν κολλάνε μαζί (βέβαια οι επιλογές του coach ήταν περιορισμένες). Βασιλαντωνόπουλος θετικός κι ο μόνος γρήγορος κι... Συνέχεια ευέλικτος παίκτης στην ενδεκάδα. Ο Μάνταλος που δέχεται τόση άδικη κριτική άλλαξε όλη την ομάδα, απορώ με αυτούς που τον κριτικάρουν, είναι από τους ελάχιστους παίκτες στο ρόστερ με δημιουργικές ικανότητες. Ο coach που τον εκτιμώ πολύ νομίζω σήμερα δεν ήταν σε καλό mood. Ας ελπίσουμε οι νέες προσθήκες να βοηθήσουν αλλά προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος, βαρεθήκαμε να βλέπουμε αργούς και τεχνικά μέτριους παίκτες, αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις...

stathis_aekara - 20/9/2020 01:05

Ελπίζω τώρα να καταλαβαμε όλοι ότι χωρίς μσνταλο μεσαία γραμμή δεν υπάρχει!για αυτό αύριο το πρωί πρέπει να έρθει και ένας αντιμανταλος!

Witty_Jack - 20/9/2020 01:03

Καλησπέρα σε όλους.


Το μόνο που νιώθω είναι ανακούφιση... για την ώρα δηλαδή, και τίποτα παραπάνω.


Προσωπικά θεωρώ πως ο Πέτρος είναι ο πιο ποιοτικός παίκτης σ’αυτήν την ΑΕΚ και δε μπαίνει σε... Συνέχεια σύγκριση με κανέναν, με κανέναν όμως...

Γιατί μαζί με την ποιότητά του είναι και ο πιο συνεπής στα καθήκοντά του σε σχέση με τους υπόλοιπους παλιούς.


Απλά έχουμε συνηθίσει, όταν εκείνος είναι σε μέτρια βραδιά και αυτό στοιχίζει στην ομάδα, να τον βάζουμε στο στόχαστρο. Ενώ ταυτόχρονα μπορεί η μισή βασική 11άδα να κινείται σταθερά στη μετριότητα σε όλα τα παιχνίδια.


Πρέπει οπωσδήποτε να αποκτηθεί άλλος ένας «Μάνταλος» τουλάχιστον ισάξιος, αν όχι καλύτερος το συντομότερο.

Γιατί χωρίς το παιχνίδι του Πέτρου η ομάδα είναι ένα συνοθύλευμα, όπως αυτή του πρώτου ημιχρόνου, ελέω επιλογών Καρέρα.


Και μάλιστα θεωρώ πως η ΑΕΚ του α’ ημιχρόνου ήταν εμφανώς χειρότερη κι από αυτήν του τελικού.


Τον Μπαναώτη, τον αγαπώ και τον ξεχωρίζω από τότε που ήρθε στην ΑΕΚ από τον «Κομποτιακό» και μάλιστα τον περίμενα πώς και πώς. Το παιδί είναι 1,5 χρόνο σχεδόν χωρίς συνεχόμενους αγώνες, του έλειπε ο ρυθμός και η αυτοπεποίθηση. Έχει ήδη δείξει πως επιστρέφει δυναμικά και σύντομα θα επιστρέψει στο υψηλό δικό του επίπεδο και πιστεύω πως θα το ξεπεράσει κιόλας.

Φυσικά χρειάζεται και βοήθειες από την άμυνα. Θέλει δυνατή και αξιόπιστη αμυντική γραμμή μπροστά του.


Ο Μάρκο με έχει κουράσει πλέον...

Όσο παικταράς και να είναι, βαρέθηκα να τον βλέπω ξενερωμένο, εκτός ρυθμού, εκτός παιχνιδιού, χωρίς συγκέντρωση, νευριασμένο στο μεγαλύτερο διάστημα του παιχνιδιού και να περιμένω 90λεπτά τη μια του ενέργεια που θα λυτρώσει την ομάδα και τον ίδιο. Όχι ότι συμβαίνει σε όλα τα ματς, συμβαίνει όμως πολύ τακτικά, εκνευριστικά συχνά. Και σ’αυτήν την ΑΕΚ, στοιχίζει όταν συμβαίνει..

Δε λέω ότι θέλω να πωληθεί, αλλά αν αυτό συμβεί δε θα με νοιάξει κιόλας (εφόσον αντικατασταθεί το κενό του και αξιοποιηθούν τα χρήματα που θα φέρει στα ταμεία).


Το Σβάρνα, όσο και να το συμπαθώ το παιδί, δεν μπορώ να τον βλέπω άλλο βασικό στην 11αδα. Δεν μου αρέσει ο τρόπος που μαρκάρει και η έλλειψη της στοιχειώδους τεχνικής στα πόδια.

Ας παίζει 2η αλλαγή.

Πρέπει να έρθει στόπερ για Νο1 αυτή τη στιγμή στην ομάδα.


Το ίδιο νιώθω και για τον Andres. Μετά τους Σιμάνσκι, Σακχοφ, Γαλανό (ο καθένας στη θέση του), ας είναι αλλαγή αυτών ανάλογα με το σύστημα.


Τον Ολιβέιρα θα τον ήθελα πιο ουσιαστικό (αν κάτι τέτοιο είναι εφικτό βέβαια). Βαρέθηκα να τον βλέπω να βγαίνει στο πλάγιο ή το κόρνερ, μακριά εκτός περιοχής για να πάρει μπάλα (σε αυτό βέβαια έχει ευθύνη και ο Καρέρα όταν δεν αφήνει τα μπακ να ανεβαίνουν πέρα από το κέντρο). Και με χαλάει που συχνά, περιμένει πρώτα να σκοράρει και μετά να παίξει ομαδικά, σπαταλώντας ευκαιρίες και επιλέγοντας το υπερβολικό αντί του απλού. Πιστεύω ότι μπορεί να παίξει καλύτερα, ωστόσο όταν η ομάδα είναι μέτρια προς κακή, μέχρι τώρα, δεν έχει ξεχωρίσει σχεδόν ποτέ κάνοντας το κάτι παραπάνω.


Μακάρι οι μεταγραφές να ενσωματωθούν γρήγορα και να βοηθήσουν πολύ. Περιμένω πολλά, όπως όλοι μας, ιδιαίτερα από Καρίμ και Γκαρσία.


Ο δε Καρέρα θεωρώ πως έχει τις ευθύνες του σε όλα τα μέτρια ή κακά παιχνίδια. Αυτό που με ενοχλεί είναι κυρίως τα χαμένα ημίχρονα εξαιτίας των λανθασμένων και αχρείαστων επιλογών του πολλές φορές.


Σήμερα για παράδειγμα σχολίασε πως «η νίκη είναι πιο γλυκιά όταν έχουμε μοχθήσει γι’αυτήν»..

Και είναι ανάγκη αυτό να το κάνουμε με τον κάθε Παναιτωλικό..;

Τί είμαστε, μαζόχες;


Τέλος, ο Ζαχαριάδης ήταν επιεικώς για λιθοβολισμό...

Ανύπαρκτες κάρτες σε Χνιντ, Σβάρνα, Ολιβέιρα στο α’ ημίχρονο. Και πεντακάθαρο χέρι-πέναλτι στο πλασέ του Ολιβέιρα πριν το 0-2 του Μάνταλου.


Υγ.: Μπράβο στο Σταύρο για την σούπερ εμφάνιση!

skotadi - 20/9/2020 00:56

Το πρώτο ημίχρονο το έχασα λίγο δουλειάς αλλα στο 2 το γκολ ήταν θέμα χρόνου μέχρι το 70 μπορούσε άνετα να ήταν 3-0 και υπήρχανε και μερικοί ωραίοι συνδυασμοί για πρώτο παιχνίδι ηταν ενθαρρυντικό εαν και χωρίς πίεση κάναμε πέναλτι σε μια φάση απο το πουθενά την νίκη την αξίζαμε φτιάξαμε και ψυχολογία ( ότι μπορεί να σου δώσει μια νίκη εναντίον του Παναιτωλικόυ ) για το επόμενο πολύ ΚΡΙΣΙΜΟ ευρωπαϊκό αγώνα... Συνέχεια
Μόνο μια επισήμανση στο γκολ του Μανταλου στον πανυγηρισμο φάνηκε σαν να υπάρχει θέμα με τον Ολιβειρα ελπίζω να κάνω λάθος

aek16469 - 20/9/2020 00:54

ενός λεπτού σιγή για εκείνους που πανηγύριζαν που δε ξεκίνησε ο αρχηγός και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αλ Νασρ.

ΠΑΜΕ ΑΕΚΑΡΑ!

nakos0496 - 20/9/2020 00:50

Πέραν της καθοριστικής συμβολής του Πέτρου που στην ουσία γύρισε το παιχνίδι, του Παναγιώτη στο πέναλτι και τα τρεξίματα του Σταύρου (εδώ κερδίσαμε έναν παίχτη) πρέπει να εξάρουμε την μαχητικότητα του Ινσούα (από δική του ενέργεια στη γωνία του κόρνερ ξεκίνησε η φάση του δεύτερου γκολ)

whereeaglesdare21 - 20/9/2020 00:50

1ον...Δημιουργία χωρίς Μάνταλο δεν υπάρχει...(τι έγινε μυρωδιάδες μου,σας άρεσε το α’ημχρ χωρίς Πετράν σε όλους εσάς που χτυπιοσασταν «όχι άλλο Μάνταλο»;;;

2ον...Έχει γούστο να καθιερωθεί ο Βασιλαντωνοπουλος χάφ και οι μισοί από μας εδώ μέσα να ξανασχολιάσουμε σε κανά δυο χρόνια....το λέω αυτό διότι είδα τα σχόλια με την ανακοίνωση τής ενδεκάδας και το κράξιμο που έφαγε ο Καρέρα από μας τους προπονηταράδες.....

2121AEK - 20/9/2020 00:47

Και μην ξανακούσω κάποιον ν αναρωτηθεί...μα τι βρίσκουν σ αυτόν τον Μάνταλο και παίζει βασικός...´

. Σήμερα το είδατε ΟΛΟΙ τι βρίσκουν....

SKEPTOMENOS12 - 20/9/2020 00:36

Μπράβο στην ομάδα για την,σημαντική,νίκη σήμερα.

Δεν είδα το ματς οποτε δεν μπορώ να έχω γνώμη για την εικόνα της ομαδας.Παμε δυνατά τώρα για το παιχνίδι με την Σεντ Γκαλεν και την πρόκριση.

evo21 - 19/9/2020 22:49

Στο 15 λεπτό εγραψα στο λαιβ και το σκορ 0-2 και το γιατί.

Αφιερωμενα στους ντισλαικ που στσζουν γενικά χολη για την ΑΕΚ αρα μας.

Καληνυχτακηδες.

Maniac_jo - 20/9/2020 00:33

Αδερφέ το έχω γράψει απ το μεσημέρι το 0 2 σε ένα άρθρο το οποίο όμως δε θυμάμαι. Γενικά πέφτω μέσα σε πολλές προβλέψεις. Είναι χάρισμα. Χαχαχα

FULLtisAEK - 19/9/2020 23:17

Υπάρχουν κάποια 2-0 που σε γεμιζουν αισιοδοξία και κάποια που σε προβληματιζουν. Νομίζω εύκολα καταλαβαίνεις και εσύ σε ποια κατηγορία ανήκει αυτή η νίκη...

aekvendeta - 19/9/2020 23:54

Υπάρχουν αεκτσηδες και υπάρχουν και σκατοψυχοι που περιμένουν να χάσει η ομάδα για να δικαιωθούν για τις μαυρίλα που στάζουν αν είναι αεκτσηδες !

Babisaek83 - 19/9/2020 23:07

Είχες προβλέψει ότι θα έπιανε κ το πέναλτι ε;

evo21 - 19/9/2020 23:14

Οτι θελεις ρωτα , σου βρηκα και βολσφμπουρκ στις 2και μιση , 3 εγινε η κληρωση , ξερουν τα παιδια , θυμουνται. Επισης ειδα 1 λεπτο τον Μορειρα και ειπα Πολ Γκασολ και αυτο το θυμουνται. χαχα Μονο ΑΕΚ ΡΕ.

FULLtisAEK - 19/9/2020 23:27

Για τον Μορειρα εσύ χρειάστηκες λίγα λεπτά, εμείς τον ξέραμε ήδη και ήμασταν σίγουροι για το τι πήραμε για αυτό χαρήκαμε πολύ για αυτή τη προσθήκη. Μπράβο έχεις γυάλινη σφαίρα και ήξερες ότι θα πέσουμε με Βολφσμπουργκ. Για το ματς όμως δε σχολίασες. Προέβλεψε το 2-0 επειδή παίζαμα ωραία και λες δε μπορεί 2 γκολ θα τα βάλουμε η πάλι με τη γυάλινη σφαίρα;

evo21 - 19/9/2020 23:05

Οποιος θελει παει λαιβ και το βλεπει.

Δε λεω παπάτζες εγω.

Μονο ΑΕΚ.

DVAF - 19/9/2020 23:09

Το είδες, το έπαιξες ?

telis_mak - 19/9/2020 23:07

Ο Μάνταλος ξέρει καντάρια μπάλα και το απέδειξε και σήμερα κάνοντας την διαφορά απλά σε πολλά παιχνίδια αδικεί τον εαυτό του. Ο "ήρεμος" Λιβάγια είναι άλλη κλάση. Ο Τσιντώτας χρειάζεται παιχνίδια και ψυχολογία, ο Ολιβέιρα πρέπει να αποφασίσει αν θέλει να συνεχίσει στην ΑΕΚ ή να φύγει ο Ανσαριφάντ πρέπει να καταλάβει ότι δεν έχει τίποτα να αποδείξει και γιαυτό πρέπει να παίζει ποιο ομαδικά, ο Ινσούα να "ξεψαρώσει" ήταν πολύ "σφιγμένος" ο Χνιντ γρήγορος με ταμπέλα "στάση Χνίντ" &... Συνέχεια τέλος ο Βασιλαντωνόπουλος με τέτοιες εμφανίσεις δεν πρέπει να βγαίνει από την ενδεκάδα. Η ΑΕΚ του Β ημιχρόνου είχε θέληση καθαρό μυαλό πίστη υπομονή αποφασιστικότητα και χωρίς όλες τις μεταγραφές.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 20/9/2020 00:33

Τοσα πολλα κανταρια, που τα εμφανιζει 2-3φορες στα 10 ματς,

για να μην του τα ματιασουν!

v_waters - 20/9/2020 00:32

Και επιτέλους ας σταματήσουμε να λέμε μπούρδες για το Μάνταλο. Είναι παλληκάρι, έχει ποιότητα και αλλάζει μόνος του το παιχνίδι της ΑΕΚ.

Golgis21 - 20/9/2020 00:22

Μάγκες η ομάδα δεν παράγει ποδόσφαιρο.ναι ξέρω είναι αρχή λείπουν παίκτες φύγανε άλλοι ήρθαν κάποιοι άλλοι.ολα αυτά τα ξέρω.ομως η ομάδα δείχνει να είναι παγιδευμένη στις ίδιες τις επιλογές της.ο λιβαγια δεν είναι δεκαρι όπως κ ο παουλινιο ο μπακάκης ο Λόπες κ ο Ινσουα δεν μπορούν κ δεν έχουν την ποιότητα να παίζουν όλη την πλευρά.δεν έχω την απαίτηση από την ομάδα αυτή τη στιγμή να είναι σούπερ αλλά τουλάχιστον να παίζει ορθολογικά.μακαρι να τα βλέπω όλα λάθος κ τα πάντα να πάνε... Συνέχεια καλά αλλά είμαι ψιλό απογοητευμενος

evo21 - 19/9/2020 23:37

Ο Βασιλαντονοπουλος εδωσε και τη ψυχη του σημερα. Δε με νοιαζει τιποτα αλλο , το παιδι ματωσε τη φανελλα.

BlueEyesWhiteDragon - 20/9/2020 00:22

Τρομερός και δεν θα μιλήσω για το αν έχει την ποιότητα αν και φάνηκε ένα σκαλί πάνω απο τον σιμοες... Θα μιλήσω για το πείσμα... Φάνηκε ότι ήθελε καιρό να παίξει και ότι θέλει να διακριθεί... Παίχτης που θέλει να παίξει ποδόσφαιρο και όχι να τον ζήσει το ποδόσφαιρο... Και με αυτό απευθύνομαι κυρίως σε λιβαγια Ολιβέιρα και μάνταλο ( ναι και μάνταλο γτ ένα τέλειο παιχνίδι με το Αγρίνιο δεν αρκεί αλλά μάλλον του έκανε καλό λίγο πάγκος) να αφήσουν τα ξινισμενα μούτρα τους και να παίξουν μπάλα...... Συνέχεια Λυσσαγε ο Τοροσίδης προχθές να πούμε και Ολιβέιρα μανταλος λιβαγια έμοιαζαν συνταξιούχοι με τα χέρια στην μέση

Simosk - 19/9/2020 23:54

Θέλανε να πουλήσουν το Σταύρο για 200 χιλ, αλλά αρνήθηκαν τις 500 χιλιάδες για το Μπακακη. Μιλάμε για ψυχοφαρμακα έτσι??

aggelo - 20/9/2020 00:13

Νομιζω 80.000 εδιναν οι Πολωνοι και ευτυχως δεν τον δωσαμε

link - 19/9/2020 23:58

Να πάει στην αιμοδοσία να δίνει αίμα φίλε μου.

Η ΑΕΚ πάσχει από παίκτες με ποιότητα στο κέντρο όχι άλλους αμπαλους στο ρόστερ νισάφι πια.

Θέλουμε παίκτες που να ξέρουν το ποδόσφαιρο και με την μπάλα στα πόδια αλά και στο μυαλό

Familia 9®11 - 20/9/2020 00:11

Εγώ πάλι θα πω ότι η ΑΕΚ έχει ανάγκη από παίχτες ποδοσφαιρικά θρασύς ποδοσφαιριστές που βάζουν την ομάδα πάνω από το εγώ τους ποδοσφαιριστές με ταχυδυναμη κ αθλητικά προσόντα θέληση κ το σημαντικότερο από όλα πάθος... ΑΥΤΑ λείπουν από την ΑΕΚ ίσως και αυτά

lesxinorios21 - 20/9/2020 00:07

Δεν βοηθάς έτσι.

evo21 - 20/9/2020 00:03

Καταλαβες σε ποια θεση επαιξε; Αυτος ηταν ΚΟΜΑΝΤΟ.

an0nymous - 19/9/2020 23:49

ψυχάρας.. μπράβο του!!

SoNoLogiK - 19/9/2020 23:47

Ίσως η σημαντικότερη νίκη της χρονιάς..

lesxinorios21 - 20/9/2020 00:17

Πολύ σημαντική. Πολύ ζόρικη.

SoNoLogiK - 20/9/2020 01:24

Η ομάδα είναι σε μια κρίσιμη κατάσταση. Διαχειρίζεται την απώλεια του κυπέλου και την κακη εμφάνιση, εχει τρεις παίκτες ενδυναμη βασικούς τραυματιες στο κεντρο, τρεις τρεις μεταγραφές πιυ ισως κάνουν τη διαφορά ανέτοιμους η τραυματιες. Το μονο φαρμακοβειναιβτετοιες νικες και σεβ2 μήνες θα βλεπουμε άλλη ομαδα. Νικη την Πέμπτη!

Alex_Kourso - 20/9/2020 00:16

Βασιλαντωνοπουλος και Μαχαιρας τα 2 θετικα των 2 τελευταιων παιχνιδιων αν δεν τους καψουμε τους βλεπω βασικους στο ΝΑΟ. Επισης καλο ειναι να επικρατει λιγο περισσοτερη ηρεμια στην αρχη των ματς πρεμιερα ηταν αδερφια ηρεμια θα βρουν πατηματα και κρινουμε μετα.

John1978R - 20/9/2020 00:16

Στα θετικά ή αμυντική λειτουργία της ομάδος εκτός από την φάση του πέναλτι. Δεν έχω κάτι με το παιδί αλλά αν φτάνουμε να περιμένουνε από έναν μέτριο ποδοσφαιριστη με δύο χιαστους σε 3-4 χρόνια να μας κάνει καμία φάση καταλαβαίνετε σε πόσο χάλια επίπεδο είμαστε. Τέλεια αρχή αλλά χρειαζόμαστε 2-3 ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ για να κάνουμε την διαφορά.

an0nymous - 19/9/2020 23:55

Ξέχασα να αναφέρω πως ο Χνίντ μου άρεσε πολύ, τσαμπουκάς και ωραίος! Αδικη η κάρτα που πήρε πολύ αυστηρή.

lesxinorios21 - 20/9/2020 00:15

Ο διαιτητάρας του κ@λ#γ@υρο¥ και του π@οκ. Ενώ το σήκωμα του ποδιού στην κεφαλιά του Ολιβέϊρα την άφησε και έδωσε φάουλ σε παρόμοια φάση στον παναιτωλικό όταν πίεζε να ισοφαρίσει. Έχουμε εχθρούς που θέλουν να γκελάρουμε και από την πίκρα μας να κάνουμε ζημιά στην ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΑΣ. ΞΥΠΝΑΤΕ.

Ezequiel - 20/9/2020 00:13

Βλέποντας το ματς αν και είχα άγχος γιατι ήθελα πάση θυσία να κερδίσει η ομάδα μας θα πω κάποια πράγματα που παρατήρησα και θα πω 2 πραγματα για τους παίχτες που παίξανε εγώ όπως τα βλέπω με τα ματια μου..

Τσιντωντας:να πω την αλήθεια εγώ δεν του είχα εμπιστοσύνη ίσως το παιδί παιχνίδι με παιχνίδι να δείξει την αξία του..Χνιντ :Καλός δυνατός μου άρεσε δυστυχώς ο διαιτητής του έδωσε άδικη κίτρινη... Συνέχεια κάρτα..Ινσουα:Μου άρεσε γενικά και είχε πάθος.. Τσιγκρινσκι:Ο ανθρωπος πλέον δεν μπορεί θέλουμε στόπερ για πάγκο και βλέπουμε Σιμοες:Τα ίδια και τα ίδια λίγος.. βασιλαντωνοπολος:Καλός έτρεξε αλλά θέλει δουλειά Παουλινιο:Θέλουμε δεξί μπακ λιβαγια:Ξέρουμε όλοι μας ότι ξέρει 100 κιλά μπάλα αν γίνει και πιο απλός στο παιχνίδι του θα είναι καλύτερα ανσαριφαρντ: Καλός αλλά λίγα πράγματα..Ολιβέιρα:καλός αλλά λίγα πράγματα.. Μακάρι με τις προσθήκες να υπάρξει βελτίωση!Πρωχοραμε μόνο ΑΕΚ

- 20/9/2020 00:12

Καλή αρχή απέναντι σε μια καλη ομάδα.

aggelo - 20/9/2020 00:11

Βαλτε στον τιτλο του θεματος και τον Βασιλαντωνοπουλο,επειδη δεν ειναι βεντετα τον αφηνουμε απ εξω,εκανε καταπληκτικο παιχνιδι το παληκαρι και μαλιστα στα Χαφ που απ οτι ειπε ο ιδιος δεν ξερει και τη θεση

nikglik - 20/9/2020 00:10

Άντε να δούμε όλοι αυτοί που ήθελαν να φύγει ο Μανταλος! Αλλά κάτι θα βρουν να πουν και σήμερα

Kotsos21 - 20/9/2020 00:08

Παρ' όλο που ''φαίνεται'' να χάθηκε ένα ημίχρονο με το 3-5-2?, 3-4-3? ο Καρέρα κατάφερε να δώσει λεπτά στα 3 νέα μεταγραφικά αποκτήματα (Ινσούα, Χνιντ, Καριμ), αλλά και στο Βασιλαντονο. Μη ξεχνάμε ότι είναι πολύ σημαντικό αυτό, δεδομένου ότι η ομάδα δεν έκανε αρκετά φιλικά προετοιμασίας, όπως και πολλές άλλες άλλωστε. Έτσι, πάμε στη Σεντ Γκάλεν με ψυχραιμία και αυτοπεποίθηση. Θεωρώ ότι επειδή είναι πολύ κρίσιμο το ματς στην Ελβετία, η ομάδα θα παίξει κάπως έτσι,με μικρές διαφορές. Λογικά θα... Συνέχεια ξεκινήσει με τριάδα πίσω στα στόπερ για να είναι πιο συμπαγής, στο κέντρο λογικά ο Πετράν θα ξεκινήσει και μπροστά Λιβαγια με Ολιβειρα. Και αναλόγως αν κυνηγάμε σκορ (κατι που απεύχομαι) θα το γυρίσεισε 4-3-3.

Van Propersie - 20/9/2020 00:05

Λοιπόν, για να μπαίνουν τα πράγματα σε μια σειρά.

Η ομάδα στερείται δεύτερου δημιουργικού μέσου. Όταν λείπει ή όταν δεν είναι σε καλή μέρα ο Μάνταλος, η ΑΕΚ κόβεται στα δύο όπως έγινε στον τελικό και σήμερα στο πρώτο ημίχρονο. Ο Λιβάγια δεν είναι τέτοιος παίκτης. Είναι περιφερειακός επιθετικός, μπορεί να παιξει στην κορυφή είτε μόνος είτε ως δίδυμο κι εσχάτως ως αριστερό εξτρέμ σε 4-4-3 (όπως το εφαρμόζουν πολλοί προπονητές χωρίς... Συνέχεια καθαρό εξτρέμ στο ένα από τα δύο άκρα). Στο τελευταίο σύστημα η απόδοση του εξαρτάται αποκλειστικά από το 8ρι που παίζει στην πλευρά του. Όσες φορές οι Κρίστιτσιτς-Μάνταλος ήταν καλοί, καλύπτοντας τις αδυναμίες του, ο Κροάτης έκανε παπάδες. Αυτοί οι δύο δεν τράβηξαν καθόλου στον τελικό και ακούει τα εξ αμάξης ο Μάρκο μαζί με το Νέλσον. Ήταν και είναι επιτακτική η ανάγκη απόκτησης τέτοιου παίκτη γιατί και το βάρος της οργάνωσης του επιθετικού παιχνιδιού πέφτει σ'ένα μόνο παίκτη (έλλειψη πλουραλισμού) και σε περίπτωση κακής βραδιάς ή διαβάσματος του αντιπάλου προπονητή ο Μάνταλος ακούει τα κέρατα του τα τράγια. Πρέπει η ΑΕΚ ν' απογαλακτιστεί και να βάλει κι άλλα πράγματα στο παιχνίδι της. Πάνω σε αυτό είναι βασισμένη η δική μου αντίρρηση και φαντάζομαι και των υπολοίπων αναφορικά με τη μεταγραφή του Σάκχοφ. Ο Ουκρανός δεν μπορεί να λογιστεί ως αντί Μάνταλος γιατί έχει τελείως διαφορετικά στοιχεία και είναι εντελώς διαφορετική η θέση του. Ως αντί Κρίστιτσιτς ή ως αντικαταστάτης του Σιμάνσκι μέχρι να επανέλθει μπορεί να λογιστεί ο Σάκχοφ και η αλήθεια είναι ότι συγκριτικά με τον ασταθή Σέρβο ενδεχομένως να προσφέρει περισσότερα. Η ανάγκη όμως για ένα χαφ με το ρόλο του Μάνταλου είναι επιβεβλημένη.


Τώρα στα του ματς, τραγική η τριάδα των στόπερ (χαζό πέναλτι ο Ιησούς, πολλά λάθη ο Σβάρνας, εν δυνάμει αποβληθής ο Χνιντ), αρκετά λάθη και από τους ακραίους οι οποίοι δε βοήθησαν καθόλου στο τελευταίο τρίτο. Καλή εικόνα από τους δύο στον άξονα (ιδίως από το Βάσι ο οποίος σκύλιασε και έδειξε ότι είναι πασπαρτού), οι 3 μπροστά τίποτα στο 1ο, αλλά με την είσοδο του Μάνταλου ανέβασαν την απόδοση τους γιατί είχαν ένα άτομο να μεταφέρει την μπάλα μπροστά.


Ο Καρέρα προσπάθησε και λόγω των απουσιών στα χαφ και τα εξτρέμ, να θωρακίσει τη άμυνα του και να ψάξει το γκολ λόγω της ποιότητας των τριών μπροστά. Του βγήκε η κίνηση με το Στράτο στα χαφ, αλλά δεν του βγήκαν τα υπόλοιπα και λόγω του κορακιού, ο οποίος μόνο στο Δημάτο δεν έβγαλε κίτρινη.


Προσωπικά η εικόνα της ομάδας για ένα λόγο με κάνει να αισιοδοξώ. Βλέπω πως ακόμα είναι ανέτοιμη, τα πόδια των παικτών είναι βαριά, επομένως δεν έγιναν εκπτώσεις κατά την προετοιμασία αλλά δόθηκε έμφαση στη φυσική κατάσταση και δεν έγινε συντήρηση από το προπονητικό τιμ, όπως έγινε από τον μποακ για παράδειγμα. Την ίδια ακριβώς εικόνα είχε και στα πρώτα της παιχνίδια (φιλικά και στα δύο με ΤΣΣΚΑ) τη χρονιά του πρωταθλήματος, ενώ την αμέσως επόμενη χρονιά με τον αχαρακτήριστο στον πάγκο να μην κάνει καθόλου προετοιμασία, η ΑΕΚ πετούσε μέχρι τα τέλη Σεπτέμβρη, αλλά από τέλη Οκτωβρίου δεν μπορούσε να κερδίσει ούτε την κ19 σε φιλικό. Είναι πολύ σημαντικό που έγινε κανονική προετοιμασία και η ομάδα δεν είχε βαθμολογική απώλεια τώρα, στο διάστημα που δεν έχει ρολάρει και απλά μοντάρεται. Με την επιστροφή των τραυματιών και την ενίσχυση του ρόστερ στις θέσεις που πονάμε (αντι Μάνταλος, στόπερ, δεξί μπακ κι ένα ακόμα εξτρέμ) η ομάδα θα δείξει εντελώς διαφορετική εικόνα απ' ότι την τελευταία διετία.


Υ.Γ. : Μπράβο ρε Τσιντώτα. Μπορεί στα πόδια να μην το έχει ακόμα και να θέλει παιχνίδια για να χτίσει ψυχολογία και να παίζει πιο "άνετα", αλλά για να βγάλεις 2ο σερί πέναλτι με το ματς στο 0-1, 15 λεπτά πριν τη λήξη, χρειάζεται να τα σέρνεις.

mister_loukidellhs - 20/9/2020 00:02

Πρέπει να αλλάξουν πολλά για να είμαστε ανταγωνιστικοί φέτος. Καταρχήν να κάνει μια καλή πρόταση η Φενέρ γιατί ο τεχνίτης αλλά βαρύς, αργός και κακομαθημένη βεντέτα Λιβάγια αποτελεί με τα τωρινά δεδομένα βαρίδι για την ομάδα. Κινείται όπου και όπως γουστάρει μέσα στο γήπεδο, χαλάει 10 φάσεις για να φτιάξει μία και έχει κακές σχέσεις απ'ότι φαίνεται με τους υπόλοιπους καλούς παίχτες της ομάδας Ολιβέιρα, Μάνταλο και μοιραία και με Καρίμ. Η ομάδα έχει δύο πολύ καλά φορ κλασσικά τον... Συνέχεια Ολιβέιρα και τον Ανσαριφάρντ, ένα παίχτη τον Μάνταλο που ερχόμενος από πίσω καλύπτει όλο το τόξο της περιοχής, ένα για μένα καλό Έλληνα παίχτη τον Αλμπάνη που με τον Λιβάγια είναι τελειωμένος και σε λίγο μπαίνει στην εξίσωση και αυτός που έλειπε ο Γκαρσία. Αν ήμουν Μελισσανίδης θα φώναζα στο γραφείο τους Καρέρα-Λιβάγια και θα τους ρωτούσα:" Είναι δυνατόν να χτυπάει φορ της ομάδας τα κόρνερ και να έχει κοντούς στην περιοχή για κεφαλιά; Μάρκο αγόρι μου γιατί η ομάδα στερείται την παρουσία σου μέσα στην περιοχή στα στημένα, που αποδείχτηκε στη φάση του πρώτου γκολ ότι είναι απαραίτητη; Από σήμερα σε θέλω να αφήσεις σε άλλον την εκτέλεση των στημένων και να μπείς στην περιοχή να δώσεις τις μάχες σου." Μάσιμο έχουμε λίγο τρικυμία ή μου φαίνεται; Βάζεις σωστά το Λόπεζ (εκεί βγαίνει ο Λιβάγια) αλλά τον βάζεις πίσω και τον Ινσούα μπροστά, μήπως είναι λίγο ανάποδο αυτό; H παρουσία του Βασιλαντωνόπουλου ήταν η μόνη θετική του κίνηση σήμερα, ο οποίος με την ταχύτητα και το ξεπέταγμα του ξεχώριζε, σε θέση που δεν έχει ξαναπαίξει, σαν τη μύγα μες το γάλα και αυτό δείχνει πόσο αργός και μη ταχυδυναμικός είναι ο άξονας και το κέντρο της ομάδας. Λύση στην ταχύτητα και στο ξεπέταγμα θα μπορούσε να δώσει η παρουσία του Μπακάκη όταν χρειάζεται και σε τριάδα στην άμυνα(βοήθεια στο αργοκίνητο κεντρικό δίδυμο, όπως το εφάρμοζε ο Χιμένεθ) και σαν αμυντικό χαφ(θυμηθείτε την περίπτωση Γεωργέα ταιριάζει πολύ).

nnm21 - 19/9/2020 23:43

Δεν καταλαβαίνω αυτήν την γκρίνια. Πάντα οι πρεμιέρες αν θυμάστε ήταν δύσκολες. Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό, γιατί έπαιζε και ο Παναιτωλικός που είναι μια καλή ομάδα η περσινή βαθμολογία τον αδικούσε . Μια χαρά πάμε παρακάτω!!!

lesxinorios21 - 19/9/2020 23:57

Και με κόντρα διαιτησία στημένη για να γκελάρουμε.

FULLtisAEK - 19/9/2020 23:52

Φίλε και άλλες φορές ξεκινάς με κάποιες νίκες και είσαι κοντά, το πρωτάθλημα είναι μεγάλο και οι αδυναμίες αργά ή γρήγορα από καλύπτονται. Οι έχοντες την ευθύνη και τη δύναμη δε διαβάζουν εμάς. Εμείς απλά λέμε τη γνώμη μας που δε γίνεται να συμπίπτουμε όλοι. Έχουμε 3 χρόνια να δούμε κάποια πειστική εμφάνιση της ομάδας. Ένα μεγάλο σκορ με χορταστική μπάλα εναντίον μικρού αντιπάλου ή καθαρή και επιβλητική νίκη εναντίον συνδιεκδικητη του τίτλου. 3 χρόνια τώρα είμαστε θατες στο ίδιο... Συνέχεια έργο. Ίσως ασυνείδητα θέλουμε να προλάβουμε τα χειρότερα νομίζοντας ότι μας διαβάζουν. Όταν όλοι θα είναι έτοιμοι φυσικά και ελπίζουμε ότι τα πράγματα θα βελτιωθούν μιας και εμπιστευομαστε τον προπονητή. Όμως δεν παύει η εμφάνιση να μας προβληματιζει...

an0nymous - 19/9/2020 23:51

Η διοίκηση αν είδε το σημερινό ματς να φέρει τον άλλον Γκαρσία που έβλεπε για αντικαταστάτη του Μάνταλο χθες!

lesxinorios21 - 19/9/2020 23:55

Η δοιήκηση θα κάνει τη δουλειά της και εμείς ωφείλουμε να στηρίξουμε και να αγαπήσουμε την ομάδα ώστε αυτην την αγάπη και την στήριξη να μας τα δώσουν με πάθος πίσω οι παιχταράδες μας. ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ. ΖΗΤΩ Η ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ.

an0nymous - 20/9/2020 00:14

δεν απαξιώνω τίποτα και εννοείται πως στηρίζω.. απλά λέω πως χρειαζόμαστε έναν ακόμα παίκτη σαν τον Μάνταλο.. πρέπει να έχεις δύο τετοιους παίκτες.

Rene - 19/9/2020 23:46

Πολλα καινουργια προσωπα,ανακατεμα ενδεκαδας και ενα συστημα που δεν παιζουμε τοσο τακτικα ηταν για μενα τα σημεια που χαρακτηριζουν το σημερινο παιχνιδι.Θελουν χρονο να μαθουν ο ενας τον αλλον.Ειδα θετικα και αρνητικα πραγματα σημερα.

Θετικα

1ον)Ο Ολιβειρα εδειξε πολυ ορεξατος σημερα με πολλες καλες ενεργειες.Ετρεχε ακομα και στο 90΄.Αν... Συνέχεια εκανε και σωστες τελικες επιλογες θα ηταν στους διακριθεντες.

2ον)MVP ο αρχηγος μακραν του δευτερου.Μπηκε και αλλαξε κατακορυφα την εικονα του παιχνιδιου.Ασσιστ-γκολ σε μισο παιχνιδι.Μπραβο Πετραν!

3ον)Ο Καριμ ηταν καλος αλλα θελει ακομα χρονο να μαθει την ομαδα.Περιμενω περισσοτερα απ αυτον.

4ον)Ο Τσιντωντας για δευτερο συνεχομενο παιχνιδι με διαψευδει πως περιμενα να παει μελλοντικα στο ν2 στη θεση του τερματοφυλακα.Περιμενω να τον δω υπο πιεση και επεμβασεις στη ροη ενος παιχνιδιου κι οχι στατικες οπως τα πεναλτυ για να τον αξιολογησω καλυτερα.

5ον)Ινσουα κλασσικος,σκυλος,ακαταπαυστα σκανανεβασματα και πολυ πρεσινγκ αλλα στο δημιουργικο μετριος.Παικτης του 6-7 οπως τον ξεραμε και στον παο.Καλυτερος απο τον τωρινο Λοπεζ.

6ον)Ο Βασιλαντωνοπουλος μου αρεσε αρκετα αλλα γενικα μπερδευτηκα με το συστημα,την διαταξη και τις θεσεις των παικτων σημερα.Ομως δεν πουλαγε την μπαλα,εδινε γρηγορα πασα τις περισσοτερες φορες σωστα και πρεσαρε αμυντικα.


Αρνητικα


1ον)Ο Λιβαγια περαν του γκολ και της ορεξης που ειχε,ηταν μετριος,αργουσε πολυ να δωσει την μπαλα με αποτελεσμα ή να την χανει ή να βραχυκυκλωνουν και οι υπολοιποι συμπαικτες του κανοντας κινηση ορισμενες φορες αλλα ασκοπα.Ευχομαι το γκολ να του ανεβασει την ψυχολογια γιατι ειναι τετοιου ειδους παικτης,ψυχολογιας.

2ον)Ο Τσιγκρινσκι μπαινει στους αρνητικους παικτες μονο και μονο για το πεναλτι.Κατα τ αλλα ηταν ο πιο σταθερος στην αμυνα,ανεβαινε,προσπαθουσε να μοιρασει την μπαλα οπως ζηταει ο Καρερα.

3ον)Ο Σβαρνας ειναι μια καλη λυση να ερχεται απο τον παγκο ως3-4η λυση .

4ον)Ο Παουλινιο ειχε πολλα θεματα και αμυντικα αλλα και επιθετικα δεν προσφερε οπως επρεπε.Γι αυτο και η ομαδα επαιζε κυριως απο αριστερα.

5ον)Ο Σιμοες μετρια αποδοση.


Αναφορικα με τον Χνιντ ,πιστευω πως θελει χρονο(λιγο παραπανω απο αλλους νεοαποκτηθεντες) τοσο για να μαθει την ομαδα αλλα και για τον διαφορετικο τροπο παιχνιδιου στην Ευρωπη.


Ο Καρερα σημερα με μπερδεψε παρα πολυ.Διορθωσε καπως με την ελευση του Μανταλου στην εντεκαδα την εικονα του παιχνιδιου.


Εν ολιγοις το αποτελεσμα ηταν θετικο μιας και πηραμε το διπλο σε μια δυσκολη εδρα και απεναντι σε μια συμπαθητικη αντιπαλο(απο τις ελαχιστες) που υπαρχουν στο Ελ.πρωταθλημα.


Υ.Γ. Παμε τωρα να περασουμε την Σεντ Γκαλεν ΑΕΚαρα μου!

lesxinorios21 - 19/9/2020 23:51

Και τα κ@ριόλι@ τους διατητές που αντιμετωπίζουμε.

Rene - 19/9/2020 23:57

Σιγουρα ηταν προκλητικος σημερα ο διαιτητης αλλα δεν νομιζω πως επηρεασε σε τετοιο βαθμο την ομαδα για να γκελαρει ))

zormpas49 - 20/9/2020 00:42

Όταν βγάζεις κάρτες στο αψε-σβησε κανείς τον παίκτη να χάνει την ορμή του, οπότε γίνεται ευάλωτος.

lesxinorios21 - 20/9/2020 00:06

Άμα ρπαιζε ο γαύρος έτσι θα σφήραγε λες και ήταν η Ρεάλ ο Παναιτωλικός. Αυτός πήγε εκεί για μα μας κόψει βαθμούς αλλά δεν του βγήκε του κ@ρ!ολ@. Βάλτε λίγο μυαλό και στηρίξτε τους δικούς και επιτεθείτε επιτέλους στους εχθρούς μας που είναι και πολλοί και τους κάνει πλάτες και σύστημα (πολιτικό, δικαστικό, δημοσιογραφικό) ΈΛΕΟΣ ΠΙΑ! ΣΤΗΡΙΧΤΕ ΚΑΙ ΜΠΕΙΤΕ ΑΣΠΙΔΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ.

FULLtisAEK - 19/9/2020 23:54

Ότι περίπου έγραψα και εγώ στις αξιολογήσεις μου..

MrPak - 19/9/2020 23:51

Κατάμε την νίκη και την εικόνα που έδειξε ο Βασιλαντωνόπουλος (από τον οποίο δεν είχαμε εικόνα και μάλιστα σαν χαφ) ... Από εκεί και πέρα , η ομάδα χρειάζεται στήριξη , όπως και ΟΛΟΙ οι παίκτες μας...

ΜΑΝΤΑ21 - 19/9/2020 23:49

συγγνωμη ρε παιδια να κανω μια ερωτηση?τον Χνιντ δεν τον πηραμε για αριστερο στοπερ γιατι επαιξε δεξια????στοπερ γιατι ουτε ο τσιγκρι μπορει πλεον ουτε ο σβαρνας ειναι για βασικος σε οαδα σαν την ΑΕΚ.Οσο για τον πετραν ..μιλησε το γηπεδο χωρις αυτον δεν φτανει η μπαλα στην επιθεση ουτε σε μια αιωνιοτητα.Καλος ο Σταυρος ετρεξε παλεψε αλλα θελω να τον δω δεξι μπακ κ κατι αλλο γιατι οι επιθετικοι μας δεν ειναι ομαδικοι?συμβαινει κατι ??σε τρεις περιπτωσεις δεν κανουν πασα να... Συνέχεια σκοραρουν οι συμπαικτες τους γιατι??ολοι πανε για γκολ ειτε απο πλαγια ειτε με σουτ ενω υπαρχει παικτης διπλα τεσπα την νικη ηθελα την πηραμε εστω κ ετσι .

Kitrinomavri Kriti 21 - 19/9/2020 23:32

Ρε παιδιά, να κάνω μια ερώτηση?? Είναι τυχαίο, που ακόμα ένα ματς, το διαβάζει πάλι λάθος ο κοουτς και πρέπει πάλι να προσπαθεί να βρει, χάνοντας ένα ημίχρονο, ποιο είναι το σύστημα που πρέπει να παίξει, αναλόγως τον αντίπαλο που έχει απέναντι του???

an0nymous - 19/9/2020 23:49

δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.. γιατί ο προπονητής δεν έπαιξε και κάνα φιλικό για να δοκιμάσει πράγματα.. οπότε το είδε σαν ευκαιρία για να δει πιθανών κάποια πράγματα.. και ήθελε να προφυλάξει προφανώς τον μάνταλο για το ευρωπαικό.. είδε δεν του βγήκε και άλλαξε τα πράγματα.

FULLtisAEK - 19/9/2020 23:37

Αυτό λέω και εγώ και μαυριζομαι. Μια παρατήρηση κάνουμε, δεν είναι κακό να λες μια αδυναμία, ενώ έχει πολλά θετικά. Δεν είπαμε να φύγει, απλα παρατηρούμε ότι παίζει πολύ φοβισμένα στο πρώτο ημίχρονο. Κάτι που στοιχεσε πολύ στο τελευταίο ματςε τον Παοκ. Προσωπικά θεωρώ ότι δεν εμπιστεύεται καθόλου το κέντρο της αμυνας μας και σίγουρα έχει εισηγηθεί και άλλο στόπερ όπως ακούγεται...

an0nymous - 19/9/2020 23:46

Αρχικά ελπίζω να μη ξαναδούμε την ΑΕΚ του πρώτου ημιχρόνου γιατί αυτό δεν ήταν ΑΕΚ!


Αντιθέτως στο δεύτερο ημίχρονο βγήκε η ΑΕΚ και έπαιξε μπάλα, όπως είχα πει το 3-5-2 θέλει δεξί και αριστερό μπακ που να μπορούν να το παίξουν αυτό το σύστημα κάτι που δεν έχουμε.... Συνέχεια
Πιστεύω φάνηκε πως χρειάζεται η ομάδα κι άλλον παίκτη σαν τον Μάνταλο.. να του δίνει ανάσες κτλ.. να μην τρέμεις σε περίπτωση που απουσιάσει ο αρχηγός.


Την ΑΕΚ του δευτέρου ημιχρόνου δεν την φοβάμαι γιατί θα βελτιωθεί κι άλλο μόλις μπουν και τα εξτρέμ της στο παιχνίδι..

FULLtisAEK - 19/9/2020 23:43

Οι μικροί δεν αξίζουν ευκαιρίες; Τι τους παίρνουμε τότε στην αποστολή, α ναι γιατί δεν έχουμε άλλους, είναι τραυματίες η ανέτοιμοι. Θα φτάσουν και αυτοί 28 και θα λέμε καλός ο Βασιλαντωνό...

Iptamenos_11 - 19/9/2020 23:42

Εγώ είδα μόνο τα στιγμιότυπα.

Οι πρώτες 4 φάσεις είναι για τον αντίπαλο....

Αντίθετα μετά δεν υπάρχει ο Παναιτωλικός επιθετικά (δεν ξέρω αν έβαλε το χεράκι του ο Καρέρα αφού δεν είδα ολόκληρο τον αγώνα).

Spark - 19/9/2020 23:38

Αθλιο πρωτο ημιχρονο, οκ δευτερο. Αν παιζαμε με δυνατοτερη ομαδα, τα πρωτα 45 λεπτα ισως και να ηταν μοιραια,δεν πρεπει να ξαναδουμε τετοια χαλια για ενα ολοκληρο ημιχρονο γιατι αν μεναμε πισω στο σκορ θα ταν αρκετα πιο δυσκολο να αντιδρασουμε οπως αντιδρασαμε στο δευτερο, ποσο μαλλον με δυνατοτερο αντιπαλο.... Συνέχεια
Η ομαδα εχει θεμα στη δημιουργια κι αν δεν παιζουν 1-2 παικτες δεν ξερει τι να κανει τη μπαλα. Ελπιζω με Γκαρσια και Σακχοφ να αρχισουμε να μοιραζουμε σωστες γρηγορες πασες πιο ανετα και να απειλουμε πιο ευκολα και απροβλεπτα και να μην χρειαζεται να περιμενει ολοκληρη η ομαδα τον Μανταλο να βγαλει μια πασα ή μια σεντρα γιατι αυτο σημαινει πως απλα βασιζεσαι στη μοναδα και οχι στην ομαδα, που σημαινει αν αυτη η μοναδα δεν ειναι στη μερα της (που συμβαινει συχνα) ή υπαρχει θεμα τραυματισμου, τοτε χανεσαι. Δεν γινεται να βασιζεσαι μοναχα σε εναν παικτη αλλιως να κοβεσαι στα δυο και να κουτουλανε οι παικτες μεταξυ τους.


Μπραβο για τη νικη και συγχαρητηρια σε Τσιντωτα, πολυ βασικο να αρχισει να παιρνει αυτοπεποιθηση αλλα μην κανουμε παρτυ λες και τσακισαμε κανα μεγαθηριο. Η ομαδα θελει πολλη δουλεια ακομη κι ελπιζω να βρεθει η σωστη φορμουλα συντομα.

ikaros24 - 19/9/2020 23:38

Η ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΝΕ ΟΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΗΓΟΥΡΑ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΣΤΟΠΕΡ,ΠΙΘΑΝΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΕΝ ΓΚΑΛΕΝ ΝΑ ΕΡΘΕΙ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝ ΜΠΟΥΜΕ ΟΜΙΛΟΥΣ. ΚΑΝΤΕ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΖΗΣΑΜΕ 1989 ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΕΙΣΗ ΕΤΣΙ Ο ΤΣΙΝΩΤΑΣ.

ovelix - 19/9/2020 23:36

Κάθε νίκη μετράει και μπράβο στην ομάδα , δεν θα βγούμε και στην Ομόνοια όμως να πανηγυρίσουμε . Δεν θα ξεχάσουμε ότι είδαμε μηδέν επιθετικές ιδέες στο α ημίχρονο , ότι μας έσωσε ο Τσιντώτας από τα χειρότερα . Και επειδή μερικοί θα μας τρελανετε, 500 μηνύματα είχαμε μετα το τελικό ότι Μάνταλος , Λιβαγια χάνονται στα μεγάλα ματς , δεν είναι ηγέτες κλπ και ότι είναι σούπερ για Παναιτωλικους κλπ. ε , αυτό είδαμε και σημερα , προς τι οι διθύραμβοι ? Καρέρα να δούμε και κανα αυτοματισμό , καμία... Συνέχεια επιθετική ιδέα , ότι ναι παίζουμε .

Androulos1977 - 19/9/2020 23:36

Ο μανταλος...

Και αρχηγος και ταπεινος...

Γεια σου πετραν φιλε μου!!!

Simosk - 19/9/2020 23:15

Για όνομα του Θεού, πάρτε Αλεις Γκαρσία, ελεύθερος είναι ακόμα. Ένας Μανταλος υπάρχει να σπρώχνει τη μπάλα μπροστά. Αν χτυπήσει; Αν κουραστεί? Αν δεν του πάει ένα ματς? Ας υπάρχουν δύο καλοί παίκτες και ας παίζει ο καλύτερος. Ο άλλος ας μπαίνει αλλαγή,κι οι δυο βασικοί θα είναι.

Mark19 - 19/9/2020 23:35

Σακχοφ

Simosk - 19/9/2020 23:53

Δηλαδή ο Κριστιτσιτς είναι ο αντικαταστάτης του Μάνταλου??

Constantinoupoli86 - 19/9/2020 23:34

Θέλει δουλειά. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο!

Familia 9®11 - 19/9/2020 23:33

Αρχικά ένα μεγάλο μπράβο στον κύριο Μιχαηλίδη τον προπονητή τερματοφυλάκων που κάνει εξαιρετική δουλειά με όλους τους τερματοφύλακες που πέρασαν από το 17 κ μετά που ήρθε. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ κ μετά ένα μεγάλο μπράβο στον Κατερινιώτη ΑΕΚΤΖΗ τσιντωτας τν πρωταθληματικο σου τερματοφύλακα σε ίδια ηλικία με τον Μπάρκα .... στηρίξτε τον το αξίζει..

Επιπρόσθετα μπράβο στον Πέτρο που άλλαξε το παιχνίδι πραγματικά συνέβαλε τα μέγιστα κ ελπίζω να... Συνέχεια συνεχίσει έτσι ανεξάρτητου αντιπάλου..

Επίσης δεν θέλω να σχολιάσω τον Μάρκο κ τα νεύρα του σίγουρα όμως θα τον βοηθήσει αυτό το γκολ ψυχολογικά .. χρειαζόμαστε όλοι τν καλό Μάρκο..

Θα ήθελα να σταθώ στον ινσουα που με την αθλητικοτητα του την δυναμη το πάθος κ τα άπειρα τρεξίματα του είναι σαν στόπερ στα Μπακ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ θα πλησιωσει άριστα τον Λόπεζ (αμυντικογενης επιθετικογενης) εδώ θα ήθελα να πω ότι ο ινσουα έκανε μάγκα σήμερα τον σβαρνα γτ τον βοήθησε στα μέγιστα αντίθετα με τον παουλινιο που με τα αμυντικά προβλήματα του έβαλε σε κίνδυνο το πολύ καλό για εμένα χνιντ (έδωσε πολύ σκληραδα στην ομάδα,καλός ψηλά ενώ ανέβαινε κ αρκετά ψηλά ώστε να κλέψει κ να φάει μαρκάρισμα , τον θεωρώ καλύτερο σε 4 δα στην άμυνα στην τριάδα ίσως μόνο ως λίμπερο, αν δεν ήταν το κοράκι δεν νομίζω να τον έβγαζε φοβήθηκε την κόκκινη) που μόλις έγινε τετράδα πηγε κ κρέμασε σε δύο φάσεις τον ΤΡΟΜΕΡΌ ΤΣΙΓΚΡΙ τον υγιή τσιγκρι δεν τον φοβάται κανείς..αυτό που θέλω να πω είναι ότι η ΑΕΚ θέλει δεξί Μπακ κ στόπερ αθλητικό τύπου ΒΡΑΝΙΕΣ..

Ανσαριφαρντ κ Ολιβέιρα μαζί δεν χωράνε ο λιβαια με έναν από τους δύο κολλάει πιο πολύ στο 3 5 2 κ με μάνταλο στο 10

Τέλος άφησα τα καλύτερα σήμερα έλειπαν .. σακχοφ κριστισιτς σιμανσκι γαλανοπουλος Γκαρσία κ ενομπακαρε (τον πιστεύω πολύ, επειδή έβλεπα Τσάμπιονς σιπ λόγω γουλφς όλοι η οικογένεια μου υποστηρίζει λύκους πολλά χρόνια τώρα κ τον θυμάμαι κ έχω να σας πω ότι θα ξαφνιαστειτε ευχάριστα) δεν σας βάζω καρακλατιτς τα πιτσιρίκια κλπ μιλάμε για έτοιμους παίχτες...

Όσο για τον Βασίλ. Που έκανα μια τρομακτική εμφάνιση σε μια θέση που δεν έχει ξαναπαίξει έδειξε χαρακτηριστικά που δεν έχει ούτε μπακακης παουλινιο μαζί πιο συγκεκριμένα ταχυδυναμη (μόνο τρέχουν οι άλλοι δύο) σκληραδα κ πολλά υπερβολικά πολλά κλεψίματα επίσης κουβάλησε την μπάλα όσο όσο για να την προωθήσει σωστά μπροστά ΚΑΘΕΤΑ κ για όσους τον θυμόμαστε από Λαμία θα ξέρουν ότι από τα δυνατά χαρακτηριστικά του είναι η σέντρα του...δώστε παιχνίδια στον Βασίλ. κ πιστεύω θα καθαρίσει κ τους δύο αν δεν γίνει μεταγραφή στο δεξί Μπακ


ΥΣ Καλή σεζόν να έχουμε ΑΕΚΑΡΑ κάνε την καλή σου την τρέλα να πανηγυρίσουμε στο τέλος ... ΑΕΚ είσαι


ΥΣ καλωσόρισες σακχοφ σίγουρα είσαι πολύ καλύτερος από αυτούς που είχαμε άλλο αν θέλαμε κάτι ακόμα καλύτερο


ΥΣ καλό βράδυ ΑΕΚΑΡΕΣ στήριξη κ υπομονή


ΥΣ αν έμπαινε το πέναλντι η γκρίνια θα έφευγε σύννεφο άλλο καλοπροαίρετη κριτική κ άλλο στοχευμένη όπως η σημερινή προσπάθεια να σαμποτάρει την ΑΕΚ ο Μακεδόνας διαιτητής.

KAYAK - 19/9/2020 23:30

Εγώ θα πω ότι ο ΒΑΣΙΛΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ είναι παιχταράς μεγάλος αλλά σίγουρα ένας παίκτης οποίος δε χρειαζόταν να φτάσει 28 χρονών για να είναι έτοιμος να προσφέρει στην ΑΕΚ. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτόν τον παίκτη δεν το κρατάγανε στην ομάδα να βοηθάει σε οποιαδήποτε στιγμή!!!Μέγα λάθος όλων των προηγούμενων προπονητών!!!

jr21 - 19/9/2020 23:30

Μερικες παρατηρησεις.Η ομαδα δεν φαινεται ετοιμη ακομα,σιγουρα θα φορτσαρει απο Οκτωβρη.Καλο πλανο στην αμυνα πιο δυσκολα τα πραγματα μπροστα,Σακχοφ και Γκαρσια πιστευω θα βοηθησουν στο επιθετικο κομματι.Ατομικα τωρα,ο Καρερα δεν ειναι κακος κοουτς,ας τον αφησουμε να δουλεψει.Σωστα προφυλαξε τον Μανταλο και νομιζω οτι και ο Πετρος πρεπει να το καταλαβει.Λιβαγια παιχταρα,στα μεγαλα ματς μονο πισω απο το φορ ειναι φανερο πια.ΤΣΙΝΤΩΤΑΣ ετσι βεντουζα,τιποτα... Συνέχεια αλλο!!!Βασιλαντωνο εδωσε ενεργεια και διαθεση σε μια ομαδα που την χρειαζοτανε,τιμιοτατος!Τσιγκρι παικταρα μου δεν πειραζει,επιτακτικη παντως αποκτηση στοπερ της ποιοτητας του.Χνιντ σκληρος,θα βγει πιστευω θελει λιγο χρονο.Ινσουα ενεπνεε σιγουρια πισω,αρκετα καλος και μπροστα.Καριμ και Ολιβειρα με διαθεση και οι 2 δεν ξεχωρισαν παντως.Η ομαδα θα ανεβει ουτε πανηγυρια,ουτε αφορισμοι ΜΟΝΟ ΑΕΚ!

Trelass - 19/9/2020 23:29

Το σημερινό παιχνίδι είναι η απάντηση σε αυτούς που λένε :

1) ποιος Μανταλος ρεεεε.?? Έλα με τον αμπαλο

2) ο Λιβαγια παίζει καλύτερα πίσω από τους επιθετικούς

3) με τον Τσιντωτα δε πας πουθενά

ALEX56 - 19/9/2020 23:29

Ρε Πέτρο κάποιους στεναχώρησες απόψε.. Μπράβο σε τσιτωντα κ βασιλαντωνοπουλο..

stevepyr - 19/9/2020 23:02

Ο Πετραν ξερει πολυ μπαλα.

Εχει σωστες διεκδικησεις με το σωμα.

Απλα καποιες φορές ειναι πιο light...

Ο Τσιγκρι καθοριστικος, περαν του πέναλτι.

Πολυ ψυχη ο Βασιλαντωνοπουλος.... Συνέχεια
Καλη αρχη!

Να δούμε λιγο το θέμα με τα ανεκμετάλευτα κορνερ...

3 φασεις του αντιπαλου ολες κι ολες και κινδυνεψαμε.

Η ομαδα θελει εναν βασικο σε καθε γραμμη ακομη!

Α, ο Πετραν σημερα ή ηταν πολυ γρήγορος ή οι αλλοι δεν....

Ολιβειρα ξανα μηδεν.

Λιβαγια το εγραψα στο live ειναι πληγη, ελα ομως που θα σου κανει τη μια φαση και θα εξιλεωθει....

Μπραβο στην ομαδα για την πρεμιερα που κρυβει παντα παγιδες, ομως πρεπει να γινουμε πιο δημιουργικοι και αποτελεσματικοι.

Στην Ελβετια θελει πολυ τρεξιμο και να γινουμε πιο επικίνδυνοι επιθετικά.

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

Εθελοντής στο OPEN - 19/9/2020 23:27

Ο Τσίγκρι πλέον είναι επικίνδυνος! Σ’ένα παράλληλο Σύμπαν, θα μπορούσε να έχει χάσει το ματς σήμερα μόνος του...

FULLtisAEK - 19/9/2020 23:24

Κάνανε 3 φάσεις, και κάναμε πόσες με 1 σουτ στο πρώτο ημίχρονο που αδυνατώ να θυμηθώ; Ο Ολιβειρα δεν ήταν μηδέν. Στα υπόλοιπα σύμφωνοι

21SPV21 - 19/9/2020 23:17

Τι ακριβώς καθόρισε ο Τσίγκρι;;

FULLtisAEK - 19/9/2020 23:12

Πέτρος όαση game changer,

-Τσιντωντας κομβικος ( σίγουρος ήμουν ότι θα το πιάσει, επεμενα στην παρέα για το πόσο καλός είναι),

-Μάρκο, προσπάθησε αλλά χωρίς κάτι ουσιαστικό

-Ανσαριφαντ άφαντος και αχρείαστος.... Συνέχεια
-Ολιβειρα κλάση με ωραίες ενέργειες αλλά θέλει και άλλη δουλειά μέσα στο παιχνίδι

-Βασιλαντωνοπουλος, πόλη ενεργεια στο πρώτο ημίχρονο κράτησε το κέντρο σε αρκετά σημεία, στο δεύτερο έπεσε κάθετα και χάθηκε.

-Ινσουα, επιτέλους ένα ολοκληρωμένο δεξί μπακ

-Σβαρνας για άλλη μια φορά έδειξε χτυπητές αδυναμίες

-Τσιγκρινσκι, επιβεβαίωσε την ανάγκη πως χρειαζόμαστε και άλλο μπακ

-Χνιτ, δύσκολο ντεμπούτο, δείχνει ότι έχει άγριες διαθέσεις

-Παουλινιο, άφαντος από τη δεξιά πλευρά, ότι έγινε εκεί έγινε από τον Πέτρο όταν μπήκε, ενώ αμυντικά ο Πορτογάλος δεν ήταν και τόσο συνεπής

--Σιμοες, έπαιξε καλά το ρόλο του κόφτη στο κέντρο, αλλά όσο ήμασταν στο 0-0 έδειχνε γιατί χρειαζομαστε κάτι πιο δημιουργικό σε αυτό το χώρο

Καρέρα πάλι ξεκίνησε το ματς φοβισμένα λες και παίζουμε με τη Μπαρτσελόνα, δείχνοντας ότι δεν έχει καμία εμπιστοσύνη στην άμυνα (3 αμυντικοί), χάνοντας ξανά ένα πρώτο ημίχρονο. Ξεκίνησε με ένα σύστημα κάτι ανάμεσα σε 3-5-2 και 3-4-3 ( αναλόγως σε ποιο χώρο λογίζεται ότι αγωνίστηκε ο Μάρκο, εγώ νομίζω 3-4-3) και στο πρώτο ημίχρονο η ομάδα έδειχνε τα κλασικά προβλήματα της. Μηδέν ευκαιρίες, ελάχιστες συνεργασίες, αργή ανάπτυξη. Από τα πρώτα λεπτά του δεύτερου ημιχρόνου μοιαζαμε πιο αποφασισμένο, και με τη βοήθεια του Καρέρα που έβαλε τον Πέτρο όλα άλλαξαν. Η ομάδα χρειάζεται πολύ καιρό ακόμα για να δέσει, να ενσωματώσει τις μεταγραφές και να αποκτήσει ομοιογένεια και ταυτότητα. Καλο αποτελεσμα..

inzaghi9 - 19/9/2020 23:27

Η ομάδα θέλει να βρει συνοχή, αλλά και άλλους δημιουργούς πέρα από τον Μάνταλο στο παιχνίδι της. Σάκχοφ, Λέβι, Ενομπακαρέ και Καρακλαγιτς θα έχουν τη ευκαιρία να δείξουν αν μπορούν να αναλάβουν σημαντικό ρόλο, αλλά όχι ακόμη δυστυχώς.


Το σταυρό μας λοιπόν στα επόμενα παιχνίδια, να μας κάτσουν τα αποτελέσματα για να μη χαλάσει η... Συνέχεια προσπάθεια πριν καν χτιστεί. Σήμερα μας έκατσε, αν αναλογιστούμε ότι ο (κακός) αντίπαλος έχασε πέναλντι κι εμείς σκοράραμε από κόρνερ.


Τέλος, πολύ κομβικό να γυρίσουν Σιμάνσκι, Γαλανόπουλος γιατι η αμυντική λειτουργία πάσχει σοβαρά. Επειδή δε το συζητώ πως θα γίνει μεταγραφή βασικού σεντερ μπακ, η άμυνα φέτος θα είναι καινούρια και θα πάρει χρόνο να δέσει.


Δεν μιζεριάζω, λογικότατο να είμαστε ανέτοιμοι αυτή τη στιγμή με όσα έχουν γίνει, αλλά έχουμε μεγάλη ανάγκη λίγη τύχη στην αρχή.

Aekolatris21 - 19/9/2020 23:25

Η ομάδα σε γενικές γραμμές έπαιξε ένα 20 λεπτό από 45' έως 65' .Αρκετές ενέργειες, αρκετές κάπως άναρχες αυτό οφείλεται και στο ότι ήταν πρεμιέρα και έβγαλε άγχος! Κορυφαίος ο βασιλαντωνοπουλος,Μανταλος μπήκε και είδαμε να ενώνεται το κέντρο με την επίθεση, Λιβαγιας λυτρωτής,ανσαριφαρντ ανέτοιμος,Ινσουα από λάθος του πήγε να ντριπλαρει στο πλάγιο αντί να διώξει και έκανε μετά το πέναλτι ο τσιγκρι,Σβαρνας αρκετό άγχος.Πολλα μπράβο στην τσιντωτα που... Συνέχεια αρκετοί κράζετε,δώστε του λγ χρόνο! Καλό στοιχείο πως έχουν δουλέψει στημένα στην προπόνηση.

teo72 - 19/9/2020 23:00

Το σημερινο κερδος ειναι ο βασιλαντωνο ως εξαρι κ η ψυχολογια που ξανακερδισαν οι μανταλος κ τσιντωτας.... Επισης στοπερ ηγέτη... Ειναι πλεον μονόδρομος οτι οι υπόλοιποι ειναι για δευτεροι για πολλους κ διαφορετικούς λόγους ο καθενας τους...

mikesal - 19/9/2020 23:24

ο βασιλαντωνοπουλος γιατι να μην δοκιμαστει δεξια με τον λεβι γκαρσια μπροστα του ;;;;

FULLtisAEK - 19/9/2020 23:28

Πιο ορθολογικά, έδειξε να έχει πνευμονία και ταχύτητα...

Skakistis21 - 19/9/2020 23:07

Συμφωνω οτι θέλουμε στόπερ ηγέτη..απο το πάνω ράφι γιατι ειναι κομβικη θεση... Οσο για βασιλαντωνο πολλα δεξοα μπακ μεταφέρονται με επιτυχια ως κοφτες με επιτυχία, το εχουμε δει κ στην ελλαδα κ στην Ευρώπη...

O_Dimitrakis - 19/9/2020 23:23

κάτι ασχετο, η φανέλα απο την τηλεόραση ηταν μια εκπληξη, εκει που πιστευα οτι θα είναι αηδια ήταν ωραια

BlackYellowEagle - 19/9/2020 23:21

Φίλε Rosso21 έχεις δίκιο. Δεν θα έπρεπε να συμβαίνει αυτό κανονικά. Όντως δεν έχει νόημα. Εδώ μέσα αν μη τι άλλο όλοι μηδενός εξαιρουμένου θέλουμε την ΑΕΚΑΡΑ μας πρωταθλήτρια και να χαιρόμαστε να την βλέπουμε να παίζει μπάλα όπως κάποτε. Οι μεγαλύτεροι καταλαβαίνουν στο πότε αναφέρομαι.

Vasilis_Constructor - 19/9/2020 23:19

Κρατάμε το 0-2, χωρίς πολλά πολλά λόγια, και πάμε για νίκη με τη Σεντ-Γκάλεν.

Blanco18ismael - 19/9/2020 23:17

Να δωσει λιγη προσοχη στον Βασιλαντωνοπουλο βρηκαμε δεξι μπακ απο το πουθενα.... Παμε ΑΕΚΑΡΑ

aggelo21 - 19/9/2020 23:17

Με τους μισούς να απουσιάζουν, τους υπόλοιπους να μην είναι έτοιμοι, με τέσσερις παίκτες να παίζουν για πρώτη φορά στην ίδια εντεκάδα, με έναν διαιτητή παθιασμένο να μας βλάψει, ρίξαμε δύο μπαλάκια χωρίς να παίξουμε μπάλα και όλα αυτά εμένα με αφήνουν σε ένα βαθμό ικανοποιημένο. Σίγουρα χρειάζονται να γίνουν πολλά ακόμα. Όσο για τον Καρέρα, χωρίς να έχει δώσει φιλικά η ομάδα είναι λογικό να πειραματίζεται σε σχήματα και πρόσωπα. Όχι όμως ότι δεν ξέρει να αλλάξει τη ροή ενός... Συνέχεια αγώνα που έχει στραβώσει και να πάρει το αποτέλεσμα. Περιμένω ενίσχυση αλλά είμαι αισιόδοξος, τουλάχιστον ότι η φετινή σεζόν θα είναι καλύτερη από την προηγούμενη...

Dana21 - 19/9/2020 23:16

Δύο σχόλια μόνο για το ματσ.

Ο βασιλαντονοπουλος έχει κάνει το αγροτικό σου σε Λαμία και Πολωνία, με αυτό το πάθος από αύριο βασικό δεξί Μπακ και ας παλέψει παουλινιο με μπακακη ποιος θα είναι στην αποστολή.

Αν δεν βάλει κάποιος χέρι στον Ολιβέιρα να αρχίσει να παίζει για την ομάδα και όχι για να βάλει 15 γκολ ώστε να φτιάξει το βιογραφικό του για να φύγει τότε θα είναι μόνιμα πρόβλημα για την ομάδα,δεν... Συνέχεια σπάει την μπάλα στο δεύτερο γκολ στον μάνταλο σε πρώτο χρόνο που είναι μόνος του.

afev - 19/9/2020 23:16

Δεν ειναι η πρωτη φορα που μπακ γινεται κοφτης. Το ειχε κανει και ο Χιμενεθ με Γκαλο οταν δεν ειχε αλλη λυση.

Και οπως και σημερα η κινηση ηταν επιτυχης

Cocco Bill - 19/9/2020 23:15

Η ομάδα δεν έχει ξεπεράσει ακόμη το κάζο του τελικού. Η έλλεψη αυτοπεποίθησης φάνηκε στο ότι αμέσως μετά το γκολ του Λιβάγια κάναμε το ένα λάθος μετά το άλλο με αποτέλεσμα να κλειστούμε και να γίνει το πέναλτι που έπιασε ο Τσιντώτας. Μετά την στιγμή αυτή ξαναβρήκε αυτοπεποίθηση και απειλήθηκε ξανά, ενώ ο Μάνταλος έδειξε την κλάση του στο γκολ, αλλά και στο πως μεταμόρφωσε την ομάδα στο β ημίχρονο. Ο Βασιλαντωνόπουλος δείχνει ο πιο ισορροπημένος αμυντικά και επιθετικά... Συνέχεια δεξιός μπακ που έχουμε και μάλιστα σήμερα διακρίθηκε δίχως να παίξει στην θέση του. Ο Χνιντ είναι υπεβολικά δυνατός στα μαρκαρίσματα του και κάπως αφελής, αν δεν το είχε βγάλει ο Ιταλός θα είχε σίγουρα αποβληθεί. Ο Λιβάγια έκανε ένα μαρκάρισμα για κόκκινη κάρτα στο α ημίχρονο, χωρίς κανένα λόγο. Αν η ομάδα κάνει κάποιες συνεχόμενες νίκες και βρει αυτοπεποίθηση, θα δούμε καλά πράγματα, το κακό είναι ότι έρχονται δύσκολα ματς και ειδικά αυτό στην Ελβετία την Πέμπτη που πρέπει να κερδίσουμε πάση θυσία, για να παίξουμε τις πιθανότητες μας με τους Γερμανούς. Στα θετικά ο Ινσούα, που όμως αναμένονταν έκλεισε την τρύπα που μόνιμα ήταν στα αριστερά της άμυνας μας, όταν έπαιζε ο Λόπες, αν και στην φάση του πέναλτι, από δικό του λάθος ανέκτησε την μπάλα ο Παναιτωλικός και έγινε η μπαλια που κατέληξε στο πέναλτι.

ioannis64AEK - 19/9/2020 23:12

Ο Χνιντ πρέπει να μάθει ότι στην Ευρώπη παίρνουν κίτρινη και πριν δώσουν και τα δυο πόδια του αντιπάλου στο χέρι, μέχρι όμως να το μάθει θέλουμε οπωσδήποτε στόπερ... Ο Λιβάγια δεν μπορεί να παίξει χαφ, και δεν έχουμε άλλο δημιουργικό χαφ πλην του Μάνταλου, άρα θέλουμε και δημιουργικό χαφ. Καριμ και Βασιλαντωνόπουλος πολύ θετικοί, αλλά στην θέση που έπαιξαν έχουμε άλλους 10 παίκτες!

vagaslanis - 19/9/2020 23:11

Και το εγραψα το μεσημερι οτι θα σκοραρει ο Μανταλος!!!Σημαντικο τριποντο σημερα θα δωσει ωθηση στην ομαδα.Μπραβο κ στον Βασιλαντωνοπουλο τετοιο παθος θελουμε απο τους παιχτες μας.

BlackYellowEagle - 19/9/2020 23:03

Δηλαδή φίλε και συνοπαδε Ενο21 για σένα είναι όλα καλά; Δεν είδες λάθη και αδυναμίες σήμερα; Τα κάλυψε όλα το 2-0 που με την ομάδα που παίζαμε θα έπρεπε να είναι αυτονόητο;

TheoAthens21 - 19/9/2020 23:10

Φιλε αστους μερικοί πρεπει να βαλουν σε κατσαρόλα μια μπάλα να βραζει και να παίρνουν μυρωδιές

AEKNilsen - 19/9/2020 23:20

ουτε απο μπαλα κατεχει, ουτε απο μπασκετ, ουτε απο συμπεριφορα, ουτε απο γραπτο λογο μπορει να προσφερει κατι.

Iskanter - 19/9/2020 23:10

Το πρώτο ημίχρονο κακό με μοναδική εξαίρεση τον Βασιλαντωνόπουλο ο οποίος ήταν ο καλύτερος του γηπέδου!!Θεωρώ ότι έχει αδικηθεί από την ομάδα. Πολύ καλός και ο Hnid με δυναμικότητα πηγαίνοντας πρώτος στην μπάλα. Μας έλειπε η δημιουργία στο πρώτο και γι αυτό έπαιξε τόσο άσχημα κάνοντας τόσα φάουλ .Αυτό το 3-5-2 που έπαιξε ο Carrera είναι το ίδιο με αυτό που έπαιζε ο Himenej.Βλέπω πολλούς κράζετε λιβαια και ολιβειρα.....μάγκες μου χωρίς κέντρο πώς θα δημιουργήσουν???θα κατέβουν στην άμυνα να... Συνέχεια πάρουν την μπάλα και να τρέξουν μέχρι την μεγάλη περιοχή ή με γιόμες?Στο δεύτερο ήμασταν σαφώς ανεβασμένοι με την έλευση του Μάνταλου στην ενδεκάδα.Τσιντώτα παλικάρι μου συνέχισε έτσι... 2 στα 2!Όσο παίρνει εμφανίσεις ανεβάζει αυτοπεποίθηση.Ο Ινσουα καλή εμφάνιση αν και στο πρώτο έκανε κάποια λάθη.Ανσατιφατ μέτριος.Τι δεν κρατάω απο αυτό το παιχνίδι? Σιμοες και Παουλινιο... Για τον πρώτο δεν περιμένω τίποτα εδώ και αρκετό καιρό...2 χρόνια πτωτική πορεία και κάκιστες εμφανίσεις(άντε να έχει κάνει 1-2 εμφανίσεις καλές).Όσο για τον δεύτερο ειλικρινά δεν θυμάμαι χειρότερο δεξιό μπακ να έχει περάσει από το ελληνικό πρωτάθλημα. Όχι μόνο απο την ομάδα μας αλλά από όλες τις ομάδες.Πάμε για την Ελβετία και σίγουρα θα δούμε άλλη Α.Ε.Κ.!!!Εμπιστοσύνη στον Carrera.

aekbasket1 - 19/9/2020 23:09

ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟ!!!!

alex21poli_dimitris - 19/9/2020 23:07

Περυσι εγραψα "ντρεπομαι να το παραδεχτω αλλα δν μ αρεσει ο ολιβειρα" Και πηρα 50 dislike. Το ειχα πει βλεποντας ολα τα παιχνιδια, ολη τη χρονια. Δν λεω αν ηταν σωστο η λαθος απλα αν το ελεγα τωρα θα επαιρνα 50 like..ετσι ειναι ο Ελληνας

dalmas26 - 19/9/2020 23:07

Τα πραγματα ειναι απλα!!!!η ομαδα ηταν γενικα μετρια ομως σε σχεση με περσυ που ξεκινησαμε με ηττα ξεκινηαμε με νικη και αυτο μετραει!!!μεγαλο κερδος ο βασιλαντονοπουλος που πρεπει να παιζει βασικος πια!!!τον εχει αδικησει πολυ η ομαδα!!!!επισης σε σχεση με χουλτ πολυ πιο χρησιμος ο ινσουα!!!!!τελος για μενα επρεπε να υπαρχει ο αραουχο και μην ειχε αποκτηθει ο ανσαριφατ!!!!με το συγκεκριμενο συστημα χωραγανε μαζι με ολιβειρα!!!θεωρω λαθος διαχειριση του κοουτσ!!!

Kalogreza2121 - 19/9/2020 23:07

Πολυ σημαντικη νικη, καθε βαθμος ειναι πολυτιμος. Αλλαξε το παιχνιδι ο μανταλος. Ποδοσφαιρικο κομπιουτερ οταν του βγει το ματς, αλλα τον θελουμε ετσι σε ολους του αγωνες. Ο λιβαγια ασχετα με το γκολ πρεπει να ανανεωσει. δινει πολλα στην ομαδα και δεν κρινεται ενας παικτης απο ενα ματς. Ο ολιβειρα αν ερχοταν προταση κοντα στη ρητρα του ,πραγμα απιθανο, καλο ειναι να αντικατασταθει αλλα αμα ερθουν προτασεις 2-3 εκ δεν αξιζει να φυγει. Ιδανικα για εμενα ανανεωνουν και οι δυο. Σημαντικη... Συνέχεια νικη αλλα οχι να κρυψει τα προβληματα. Θελουμε δεξι μπακ, στοπερ, 6αρι ΒΑΣΙΚΟΥΣ

devil666 - 19/9/2020 23:07

Οποιος δεν καταλαβε η ομαδα σωθηκε απ τον τσιντωτα σημερα. Χωρις κανενα σχεδιο. Ελπιζω να ξυπνησει ο κοουτσ , δεν ειναι κακο το ροστερ. Ινσουα σκυλος, Ο Χνιντ αν τον δουλεψουν θα ειναι απροσπελαστος, θυμαστε πως ηρθε ο Σισσε και ο Μπα? Καριμ βαρυς ακομα αλλα δεν επαιξε στη θεση του. Παουλινιο ουτε για τα προπονητικα διπλα απορω πως τρωει τη θεση του βασιλαντωνο. Τραγικα πραγματα εγιναν περισυ στο σχεδιασμο..

babispet - 19/9/2020 23:07

Χωρίς να θέλω να μειώσω την απόδοση του αρχηγού, που έκανε τρομερή εμφάνιση, το παιχνίδι άλλαξε η αλλαγή διάταξης, σε συνδυασμό με το περισσότερο πάθος που βγήκε στο δεύτερο ημίχρονο. Η πιο καθοριστικός παίχτης ο Τσιντωτας με την απεκρουση του πέναλτι.

Θέλει χρόνο ακόμα η ομάδα για να δέσει, με την έλλειψη φιλικών και των νέων παικτών.

Χρειαζόμαστε για λίγα ακόμα ματς μέχρι να βρούμε ρυθμό, υπομονή, τύχη, καθαρό μυαλό και να βγουν... Συνέχεια μπροστά οι πιο ποιοτικοί παίκτες όταν πρέπει.

Blackshadow21 - 19/9/2020 23:06

Παιδιά δεν ξέρω τι θα πείτε Αλλά ο χνιντ μου άρεσε πολυ!!! Τσάμπα η κίτρινη που τρώει, τραγικός διαιτητής Αλλά σύντομα θα ξεχάσουμε τον βραδιές πιστεύω!!

johnv - 19/9/2020 22:57

Είδατε που κάνει και καλό να μπαίνει και λίγο πάγκο ο μάνταλος να μην το έχει δεδομένο

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 19/9/2020 23:01

Ειδες οταν λειπει....ποσο σου λειπει ?

AEKNilsen - 19/9/2020 23:18

τη φραση με το μονοφθαλμο βασιλια δεν την εχεις ακουσει ποτε σου?

NikosMONOAEK - 19/9/2020 23:05

Δεν γίνεται σ αυτήν την ΑΕΚ μ αυτούς τους παίχτες να μην παίζει ο μάνταλος.

Ο μόνος παίχτης που μπορεί να πάει την μπάλα μπροστά.

vgr21 - 19/9/2020 22:59

ΜΕΤΡΙΟΙ ΣΤΟ Α' ΚΑΛΟΙ ΣΤΟ Β ' ,ΘΕΤΙΚΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΧΝΙΝΤ Κ ΙΝΣΟΥΑ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ,ΟΜΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ,Ο ΜΑΝΤΑΛΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΔΕΚΑΔΑ,ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟ ,ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ ΑΓΩΝΑ!!!

panosvag21 - 19/9/2020 23:05

την πεμπτη ειναι υποχρεωση κατ εμε.υπερ παντων αγωνας θα ειναι στα playoff

peter365 - 19/9/2020 22:54

Να δω τι θα λενε σημερα για το Μανταλο ολοι οσοι παρακαλουσαν να φυγει..προπονητες πληκτρολογιου! Λες κι οποιος γκρινιαζει μονιμα αγαπαει την ομαδα περισσοτερο

Union - 19/9/2020 23:04

αλλα ουτε και λιγοτερο φιλε..ολοι ΑΕΚΑΡΑ ειμαστε

peter365 - 19/9/2020 23:34

Χαιρομαι..αλλα λιγοτερη γκρινια ρε παιδια δε καταλαβαινετε οτι μονο κακο κανετε στην ομαδα?

21zaries - 19/9/2020 23:02

Εγώ δεν παρακαλούσα να φύγει φίλε αλλά έχω να πω ότι για να καθαρίζει Παναιτωλικους είναι καλός, γιατί στα παιχνίδια που καίνε είναι άφαντος...Οπως κι ο Λιβαγια που έχει όλη την ώρα τα νεύρα του (λες και δεν έχει μαμησει)... Μπράβο για τη νίκη και στον Τσιντωτα μπράβο... 2 πέναλτι σε μια βδομάδα δεν έχει πιάσει κανένας (της ΑΕΚ) από όσο θυμάμαι...

TheoAthens21 - 19/9/2020 23:00

Θελω να δω σχόλιο σου οταν με τους γαυρους ζελα και ρουλη θα ειναι αφαντος.

marsupilami_21 - 19/9/2020 23:04

Εντωμεταξυ μόνο εμένα μου φάνηκε ότι πρίν το πέναλτυ του Τσιγκρινσκι ο επιθετικός του Παναιτωλικού είναι οφσάιντ έστω και πολύ οριακά; Το είδαν άραγε στο βαρ;;

erethn_xrhnai_prwta_genes - 19/9/2020 23:03

Το αποτέλεσμα ήρθε κι μαζί ελπίζω ηρεμία. Έτσι χτίζεται αυτοπεποίθηση που θεωρώ λείπη από τότε που έφυγε ο τρελός, δηλαδή από τα πλέι οφ έως τώρα. Γιατί κακά τα ψέματα όταν η άμυνα κρατά το μηδέν δημιουργήτε μια σιγουριά και συνεπώς ηρεμία στους μπροστινούς να κάνουν το γκολ. Η ποιότητα μπροστά είναι δεδομένη. Φυσικά χριαζόμαστε ένα στόπερ σαν τον τρελό(στο καλό και να μας γράφεις) και ένα δεξί μπακ οπωσδήποτε. Ίσως με σάκου και ελπίζω ο κρίστησιστς να επανέλθει να δέσει το... Συνέχεια κέντρο. Τέλος νομίζω αν δουλευτή σωστά στην θέση/την μάθει ο βασιλαντωνόπουλος να βγάλουμε λαγό διότι είναι γρήγορος/μηχανάκι και ξέρει και μπαλίτσα. Τέλος έχουμε καλό τέρμα απλά πιστευω λείπη η εμπειρία σε μια δεδομένα δησκόλη ίσως η δυσκολότερη θέση. ΑΕΚΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΉ και ψυχρεμία παιδιά

KAYAK - 19/9/2020 23:03

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΥ ΚΑΡΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!

ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΓΑΥΡΟ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ!!!

ΚΑΡΕΡΑ ΠΑΡΕ ΤΑ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ!!!ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ

ΥΛΙΚΟ ΕΧΕΙΣ!!!

MONO_AEK_ - 19/9/2020 23:03

Ποτέ ξανά 3-5-2 τραγικό πρώτο ημίχρονο καλή στο δεύτερο με αλλαγή συστήματος και μάνταλο μέσα και τρομερό βασιλαντονοπουλο.

aekstockholm21 - 19/9/2020 23:03

Κρατάμε τους 3 βαθμούς, τον Βασιλαντωνοπουλο, κ τον Πετραν που χωρίς αυτόν η μπάλα δεν μπορεί να πάει μπροστά κακά τα ψέματα...Θέλουμε δουλειά ακόμα κ λιγότερα νεύρα. Πάμε για πρόκριση με τους Ελβετούς...

imodium - 19/9/2020 22:57

κερδισαμε αλλα εμενα δεν μου αρεσε η ομαδα και δεν ειναι γκρινια

panosvag21 - 19/9/2020 23:01

φιλε μη με παρεξηγησεις αλλα με το που τελειωσε το ματς αυτο σκεφτηκα.οτι ο ιμοντιουμ δε θα ειναι ευχαριστημενος...

AEKNilsen - 19/9/2020 23:12

αλλο το δεν ειναι ευχαριστημενοςο imodioum, αλλο οι μαλ.. του μονιμα εριστικου evo21 οτι ο imodioum κλαιει επειδη κερδισε η ΑΕΚ...λιγη λογικη δεν βλαπτει..

evo21 - 19/9/2020 23:17

Ετσι φιλε βριζε με απο μακρια , σωστος αλλα απο κοντα; αστο.

evo21 - 19/9/2020 23:00

Κλαις; χα

AEKNilsen - 19/9/2020 23:04

απο που προκυπτει το οτι κλαιει επειδη κερδισε η ομαδα του?

Grigoris2121 - 19/9/2020 23:01

Εγω θα τα γραψω τωρα μετα απο νικη. Η ομαδα ειναι απελπιστικα αργη ετσι δεν παει πουθενα.



Πρωτον αργη στην αμυνα. Δευτερο σερι ματς που δινει πεναλντι απο καθετες μπαλιες στην πλατη της που απλα δεν εχει την ταχυτητα να ανακοψει.

Δευτερον αργη στο κεντρο. Ολα τελειωνουν εκει. Αργη σε σκεψη που συνεπαγεται αργη κυκλοφορια... Συνέχεια πραγμα που την καθιστα παντελως ακινδυνη για μια στοιχειωδως οργανωμενη αμυνα. Η μπαλα γυρναει γυρω γυρω σε αργη κινηση. Η λομπα-σκαψιμο του Σιμοες στον Λιβαγια γυρω στο 60 σαν αυτες που καναμε στην αλανα απλα με ξεπερναει.

Και τριτον αργη στα ακρα αλλα το θεμα του εξτρεμ το εχουμε υπεραναλυσει. Μακαρι να λυθει τουλαχιστον στη μια πλευρα με τον Γκαρσια.


Μην ξεχναμε οτι το γκολ μπηκε απο στημενο και οτι το ματς δεν στραβωσε χαρη στην επεμβαση του Τσιντωτα. Ελπιζω αυτο το 2-0 οπως ηρθε να μην κρυψει τα θεματα κατω απτο χαλακι.


Υ.Γ. Ινσουα ΘΗΡΙΟ ΠΑΙΧΤΑΡΑ.

devil666 - 19/9/2020 22:55

Παιδια μην τρελαθουμε το ροστερ δεν ειναι τοσο τραγικο. Σημερα τα κανε μανταρα ο Καρερα. Αλλα περα παο το συστημα και τα παλαβα του αυτο που με τρελανε ηταν που αργησε τοσο να κανει αλλαγες και το χειροτερο το καψωνι στον Αλμπανη στο 91. Τωρα οι παικτες προφανως ο Καριμ δεν ειναι εξτρεμ ουτε μπορουν να ξεκινανε μαζι με Νελσον εχουν ακριβως την ιδια κοψια. Βασιλντωνοπουλος ξεχωρισε γιατι τρεχει και ειναι γρηγορος. ΑΥΤΟ μας λειπει. Αλλα συστημα με τριαδα μπροστα 3 που θελουν απο μια... Συνέχεια μπαλα δεν υπαρχει. Παντως το ροστερ πλεον ειναι καλο αρκει να το αναδειξςι ο κοουτσ. Για μενα η μονη θεση που υστερουμε τραγικα πλεον ειναι Δεξυ μπακ,με ανυπαρκτο παουλινιο και μετριο μπακακη.

panosvag21 - 19/9/2020 23:00

συμφωνω αν και θα το αλλαζα λιγο στο τελος.θα ελεγα ανυπαρκτο μπακακη και μετριο παουλινιο.ισως να αξιζει να δουμε και βασιλαντωνοπουλο δεξι μπακ,μια χαρα παικτης ειναι και στο κεντρο δυσκολα θα παρει χρονο με τοσα ατομα που εχουμε εκει

devil666 - 19/9/2020 23:21

Δεν εχεις δικιο. Ο μπακακης θα τα δωσει ολα αμυντικα τουλαχιστον και ξερει που βρισκεται και τι σημανινει ΑΕΚ. Ο αλλος μπορει να εχει λιγη τεχνικη παραπανω αλλα συνολικα ειναι επιπεδου Αστερα, μια διαρκης τρυπα στην αμυνα και στην τελικη μισθοφορος χωρις ψυχη. Εγω αν ημουν ΤΔ θα εδιωχνα παουλινιο και θα εφερνα βασικο παιχταρα δεξυ μπακ. Ειναι η μονη θεση που ποναμε πολυ. Αριστερα μου αρεσε ο σκυλος. Και πες οτι του χρονου θα κανεις την αναβαθμιση εκει με καποιον ανωτερο στη θεση... Συνέχεια του λιγου λοπες.

spyrros - 19/9/2020 22:55

Με ερώτηση προς οποίον γνωρίζει:Η εντεκάδα που ξεκίνησε απόψε έχει δοκιμαστεί έστω και σε οικογενειακό διτερμα;

KAYAK - 19/9/2020 23:00

ΑΠΟΡΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!!!

aek_thessaloniki - 19/9/2020 22:52

Πλεον τα δεξι μπακ της ομαδας ειναι Παουλινιο και Βασιλαντωνοπουλος. Επρεπε να παρει ευκαιριες και ευτυχως καταλαβαν ολοι οτι αξιζει να παιζει. Πολλα συγχαρητηρια στο παλικαρι και μακαρι να καθιερωθει!

Agorogiannis2 - 19/9/2020 23:00

Μόνο που δεν έπαιξε δεξί μπακ σήμερα!

aek_thessaloniki - 19/9/2020 23:05

Μονο που οπου και να επαιξε σημερα, εδειξε οτι εχει την στοιχειωδη τεχνικη καταρτιση σε σχεση με αλλα δεξι μπακ που εχουμε...

panosvag21 - 19/9/2020 23:04

δεν εχει σημασια.φανηκε οτι ειναι καλος ο παικτης.ισως του εκανε καλο ο δανεισμος

Xrhstospap - 19/9/2020 22:59

Διάβασα πάρα πολλά μηνύματα από το live τώρα και όχι κατά την διάρκεια του παιχνιδιού που είστε από πάνω για να κραξετε.. έλεος πια... Σταματήστε επιτέλους να λέτε μια θεός μια αμπαλος και έχετε υπομονή σήμερα έπαιξαν μαζί με βασιλαντωνοπουλο 4 νέοι την άλλη εβδομάδα θα μπουν και άλλοι 2 σίγουρα και σε λίγο καιρό θα δούμε πραγματικά τι θα έχει γίνει.. πάμε ΑΕΚΑΡΑ για 2πλο και συνεχίζουμε.

AEKNilsen - 19/9/2020 22:58

Απλα ο ΑΕΚτζης ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ 45 λεπτα μηδενικης μπαλας και νικη μετα.

Δεν ειναι μιζερια αυτο.

EpsilonKappa77 - 19/9/2020 22:54

Κρατάμε τη ΝΙΚΗ.

Η ομάδα θέλει ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ακόμη.

Μου έκανε άσχημη εντύπωση πως μετά το γκολ του Λιβάγια,η ομάδα κάθισε πίσω.

Με ποιον έπαιζε;Με καμιά υπερομάδα;Τι νοοτροπία είναι αυτή;

Αν δεν περάσουν τέσσερα-πέντε ματς,δεν μπορούμε να εξάγουμε ασφαλή συμπεράσματα.... Συνέχεια
Ο Τσιντώτας ΣΦΡΑΓΙΣΕ τη νίκη σήμερα.

Δεν χρειάζονται θριαμβολογίες.

Τρεις βαθμοί και τίποτα περισσότερο.

panosvag21 - 19/9/2020 22:57

ε καλα τωα εκατσε πισω.ποση ωρα εκατσε πισω?αφου το γκολ μας με το πεναλτυ που κερδισαν ειχαν 5 λεπτα χρονικη αποσταση...

Babisaek83 - 19/9/2020 23:02

Το θέμα είναι η αντίδραση πανικού και όχι το πίσω. Άλλο το αμυνομαι σωστά άλλο το οπισθοχωρω

Sotious21 - 19/9/2020 22:53

Στο 1ο ημίχρονο μου θύμισε ομάδα κετσπάγια. Σας αρέσει ή δεν σας αρέσει ο Μάνταλος, πάρτε το χαμπάρι: αυτή τη στιγμή ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.

eagle1924 - 19/9/2020 22:57

Ειμαι απο αυτους που και σημερα που τον αποθεωνετε συνεχιζω να λεω πως για να αλλαξουμε επιπεδο ο Πετρος πρεπει να ειναι αλλαγή και στη θεση του χρειαζομαστε ενα πολύ καλύτερο δημιουργικά ποιο γρήγορο και με καλύτερα στημένα απο αυτόν... Δεν θα κάνω κωλοτουμπα με μια καλή εμφγάνιση με το Παιναιτωλικό

korinthios - 19/9/2020 23:10

Φίλε μου, σου έκανα dislike και θα σου εξηγήσω το λόγο. Σε ένα αγώνα που ο Μάνταλος είχε ένα γκολ, μία ασίστ και άλλαξε την εικόνα του ματς, εσύ λες πως πρέπει να έρθει κάποιος καλύτερός του. Κι εγώ θα ήθελα κάποιον καλύτερο στη θέση του καλύτερού μας παίκτη, αλλά σε παρακαλώ μπορείς να σκεφτείς πόσα χρήματα χρειάζονται για να έρθει κάποιος που να προσφέρει στην ομάδα περισσότερα γκολ και ασίστ από τον Μάνταλο; Πάντως θα σου δώσω κι ένα δίκαιο. Και στη Μπαρτσελόνα θα ήθελαν κάποιον... Συνέχεια καλύτερο από τον Μέσι.....

eagle1924 - 19/9/2020 23:34

Εγώ σου έκανα like για την εξηγησή σου άλλα συνεχίσω να πιστέυω ότι δεν χρειαζόμαστε τον Μέσι που αναφέρεις απλά ένα καλύτερο οργανωτή απο τον Πέτρο.Ούτε βγάζω άχρηστο ούτε ξεχνάω την προσφορά του Πέτρου, απλά πιστεύω ότι η ομάδα πρέπει να πάρει στην θέση (απο τις πιο κομβικές σε μια ομάδα) του παίκτη αναφοράς που θα ανεβάσει όλη την ομάδα.

Coffeeshop21 - 19/9/2020 22:57

Μπραβο ΑΕΚΑΡΑ , χωρίς φοβερή απόδοση και χειρουργείο από τον παοκτζη νικήσαμε και πάλι νικήσαμε , μίζεροι περαστικά

AntonDobos21 - 19/9/2020 22:56

Που ειναι οι ξερολες προπονητες του πληκτρολογιου και του καναπε να κλαψουν για Μανταλο και Τσιντωτα

aekara2421 - 19/9/2020 22:56

Θεωρώ πως ο Βασιλαντωνοπουλος μπορεί να δώσει με την ενέργεια και τα τρεξίματα του κάτι που λείπει αρκετά από την ομάδα και καλό θα ήταν να έχει θέση στο rotation. Από εκεί και πέρα ο Τσιντωτας αν διορθώσει λίγο τις μεταβιβάσεις του με τα πόδια θα είναι μια χαρά για βασικός.

alex21poli_dimitris - 19/9/2020 22:56

Η ομαδα θελει στοπερ κ το φωναζει. Μ αρεσε το μυαλο του καριμ, το παθος του ινσουα,η αλλαγη στο παιχνιδι που πρικαλεσε η εμφανηση του αρχηγου,τα παντα του βασιλω.. Επισης η ομαδα θελει περισσοτερο δημιουργικους μεσους απλα εκει εχουμε πολλους παιχτες για να γινει κι αλλη προσθηκη...

AEK 1977 - 19/9/2020 22:53

Μπράβο στον Μάνταλο που μπήκε και έδωσε στην ΑΕΚ πολύ ποιότητα και ήταν καθοριστικός στην νίκη.

Μπράβο στον Τσινώντα που κράτησε ζωντανή την ΑΕΚ με την απόκρουση του πέναλτι (2/2 με αυτό που απόκρουσε στον τελικό με τους γαύρους) και που αν συνεχίσει έτσι, αφού παίρνει πια και την απαραίτητη αυτοπεποίθηση θα πουληθεί πιο ακριβά από τον Μπάρκα.

Θα ήθελα όμως να δώσω πολλά – πολλά μπράβο στο πιο αδικημένο ίσως ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ τον... Συνέχεια Βασιλαντωνόπουλο. Ίσως τον κορυφαίο παίκτη της ΑΕΚ σήμερα και πρέπει να του δοθούν πολλές ευκαιρίες σαν βασικός και να μην τον έχουμε μόνο για αντικατάσταση βασικών όταν αυτοί πρέπει να ξεκουραστούν. Τέτοια πληθωρική παρουσία είχα χρόνια να δω. Αλήθεια τι παραπάνω θα μας έδινε ο ακριβοπληρωμένος Κρίστισιστς?

tzes1924 - 19/9/2020 22:56

Με τέτοια τρεξίματα και διάθεση βλέπω τον Σταύρο για βασικό 6αρι αν συνεχίσει έτσι!

KAYAK - 19/9/2020 22:56

Η ομάδα θέλει υπομονή μέχρι να στρώσει. Στο πρώτο ημίχρονο προφανώς ήμασταν πάρα πολύ κακοί

στο δεύτερο όμως ήμασταν πολύ καλοί.

Το πολύ θετικό που είδα εγώ είναι ότι ομάδα 90 λεπτά σε τρεξίματα τα έχει για πλάκα. Όταν λυθούν και τα πόδια τους ΑΠΟ την προετοιμασία με τις προσθήκες τις καινούργιες πιστεύω ότι θα δούμε ωραία μπάλα. Βέβαια μέχρι τότε να έχουμε τύχη για να μπορούν να παίρνουν παιχνίδια και να ανεβαίνει και η... Συνέχεια ψυχολογία μας.

TheoAthens21 - 19/9/2020 22:56

Bασιλαντωνοπυλος ο ποιο αδικημένος επαγγελματίας ,διψάει για μπαλα και ξερει πρεπει να ειναι το βασικο μπακ. Τον Αλμπανη τον λυπήθηκα που μπήκε μονο για 3 λεπτα ενώ ηταν το μοναδικο εξτρεμ στην αποστολη . Ο Ανσαριφαρντ εκανε δυο τρεις καλες ενέργειες αλλα ως εκει , ο Ολιβειρα αφαντος, ο Λιβαγια οταν εβαλε το γκολ γελακια και ολα καλα αλλα πιο πριν μανουριαζε , ο Μανταλος δεν ξερω επιλεγει παιχνιδια ή ειναι μονο καλος για τους Πανετωλικους, Τσιντωτας σουπερ.Τσιγκρινσκι... Συνέχεια παλαιμαχος επρεπε να ειχε βγει με κόκκινη . Απο το 1 μεχρι το 10 η ομαδα ειναι για 4 γιατι πείρε την νικη.Θελει πολυ δουλεια ακομα σε τακτικη στημενα αμυνα και επιθεση.

kokoraki94 - 19/9/2020 22:56

Ο Βασιλαντωνοπουλος πολύ καλός και σε άλλη θέση μάλιστα..αυτός και ο μανταλος οι καλύτεροι...άμεση πώληση Ολιβέιρα από τρία εκατομμύρια και πάνω και αγορά άλλου επιθετικού και ενός αριστερού εξτρέμ και αμυντικού...μπράβο στην ομαδα

Nikos227 - 19/9/2020 22:53

Μπράβο σε όλους!! Μας αγχωσανε στο πρωί αλλά με σωστές κινήσεις από τον πάγκο πήραμε το διπλο!!

Manos_AEK21 - 19/9/2020 22:53

Η πρεμιέρες του πρωταθλήματος πάντα είναι δύσκολες.. Ένα τεράστιο μπράβο στην ομάδα μας σε όλους... Προχωράμε....

Mrv21 - 19/9/2020 22:53

ΙΝΣΟΥΑ ΨΥΧΑΡΑ.-

Kostaskaterini21 - 19/9/2020 22:51

Ο μανταλος άλλαξε το ματς ,ο τσιντωτας κράτησε την νίκη και ο βασιλαντωνοπουλος επίσης πάρα πολύ καλά. Χνιντ καλά στοιχεία αλλά θέλει κάποια παιχνίδια να προσαρμοστεί αφού πρώτη φορά έρχεται στην Ευρώπη,ινσουα όσο περνούσε η ώρα καλύτερος. Ανσαριφαρντ πολύ διάθεση αλλά και άγχος λόγω ντεμπούτο. Αν ηρεμήσει θα είναι καθοριστικός.

panos_naxos - 19/9/2020 22:51

Μην ξανά ακούσω για Μάνταλο.... Για λυπηση η εικόνα του πρώτου ημιχρόνου!! Καρερα...καλός χρυσός άγιος αλλά Σταμάτα να φοβάσαι...ΑΕΚ είμαστε!!

Ο Βασιλαντωνοπουλος ακόμα τρέχει.... εκπληκτικός!!

Τσιτωνταρος!!!

Στόπερ χτες!!... Συνέχεια
Ολιβέιρα μακάρι να φέρεις καλή πρόταση... Θέλω κάτι καλύτερο για μπροστά!!

GiannisGk21 - 19/9/2020 22:51

Μάνταλος κομβικός για άλλη μια φορά

alestavrou - 19/9/2020 22:51

No Mantalos, No party!

ZAPATISTA21 - 19/9/2020 22:51

Σήμερα επισκέφτηκα την Γιαγιά μου στο Παλαιό Ψυχικό ,επειδή πέρασε η ώρα έβαλα να δούμε την ΑΕΚ στην τηλεόραση και κάπου στο 15ο λεπτό σηκώθηκε και το έκλεισε ...Ήταν ανάπηρη 30 χρόνια ..!Θαύμα!...Στο τέλος Άνετη νίκη με τα τσικό

Tonino_21 - 19/9/2020 22:51

Μπράβο στην ομάδα , μπράβο και στον Καρέρα που δεν φοβάται και ρισκάρει. Ακόμα μεγαλύτερο μπράβο που δεν τσιμπήσανε με την παρά πολύ πονηρή διαιτησία , κάθε φάουλ και κάρτα λες και αλλάξανε οι κανονισμοί .... 3 κίτρινες στο κέντρο του γηπέδου σε απλά φάουλ πρέπει να είναι παγκόσμια πρωτοτυπία ... Πάμε με ηρεμία για νίκη στην Ελβετία . Μόνο ΑΕΚ.

"Η ΑΕΚ είναι Ιδέα" - 19/9/2020 22:50

Έτσι ο Μάνταλος, αλλιώς ο Μάνταλος, αν δεν ήταν σήμερα αυτός και ο Τσιντωτας, θα χάναμε 2 βαθμούς!

Είτε είναι ντέρμπι είτε όχι,, οι 3 βαθμοί χρειάζονται το ίδιο, βαρέθηκα την γκρίνια με τον Μάνταλο!

Στο κάτω κάτω, καλύτερο ΔΕΝ έχουμε...

Stratiotis21 - 19/9/2020 22:50

Μην παρασυρθούμε από τη νίκη η ομάδα θέλει ενίσχυση!

PetrosMantalos20 - 19/9/2020 22:49

Μπράβο ρε Αρχηγαρα

tzes1924 - 19/9/2020 22:48

Μπράβο στην ομάδα για πολύ σημαντική νίκη! Με Μάντολο, Σάκχοφ και 6αρι + τα εξτρεμ που θα μπουν στην εξίσωση θα δούμε μια διαφορετική εικόνα, πολυ πιο ελκυστική. Υπομονη και ΕΝΩΣΙΣ !!!

NAVAJO21 - 19/9/2020 22:48

Αντικειμενικά δεν ήμασταν καλοί, όμως με καλά περιθώρια βελτίωσης όταν δέσει η ομάδα και με τις νέες προσθήκες. Κρίμα για τον Χνιντ που τον πετσόκοψε το κοράκι. Βασιλαντονώπουλος δεν ήταν κακός, αλλά θέλει χρόνο. Μπράβο στον Τσιντώντα, αποκτάει ψυχολογία και μη ξεχνάμε ότι έχουμε τον καλύτερο προπονητή τερματοφυλάκων. Από εκεί και έπειτα ένας Γκαρσία θα έκανε πάρτυ στα εξτρεμ με οποιονδήποτε αντίπαλο.

the_teacher - 19/9/2020 22:47

Γεια σου ρε Πετραν

the_teacher - 19/9/2020 22:47

Γεια σου ρε Πετραν

lesxinorios21 - 19/9/2020 22:47

Έλα ρε ΑΕΚΑΡΑ!!!

ΕΠΟΜΕΝΟ