Quantcast
122 ΣΧΟΛΙΑ

Καρέρα: Δεν ήμασταν καλοί

Το σχόλιο του προπονητή μετά τον χαμένο τελικό

Με μία ατάκα του στον Cosmoteο Μάσιμο Καρέρα σχολίασε το πώς πήγε το ματς και τον χαμένο τελικό της ΑΕΚ. Ο προπονητής είπε: «Γνωρίζαμε τη δυσκολία του αγώνα. Ειχαμε δουλέψει αρκετά, αλλα δε νομίζω ότι ήμασταν καλοί στο κράτημα της μπάλας».


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Ian_Brown - 13/9/2020 18:58

Τι να σου κάνει και ο καρερα όταν γίνετε ντόρος γιατί βγήκε αλλαγή αυτός γιατί μπήκε αυτός γιατί δεν επεξε αυτός γιατί θύμωσε και κλώτσησε τον πάγκο όταν έγινε αλλαγή αυτός έχει μπλέξει με την ελληνική πραγματικότητα και τους Έλληνες παράγοντες παλιάς κοπής σε συνάρτηση με τους οπαδούς που το μόνο που θέλουν μα κερδίζουν.Ειναι ξεκάθαρο ότι ο Θρήνος εχτές έχει ανεβεί ψηλά σαν ομάδα αν και Σεπτέμβριο μηνα όποτε από Γενάρη να είχαμε να λέγαμε ποσό μάλλον στα πλέι-οφ

R21KRISNA - 13/9/2020 17:48

σε παλαιότερο σχόλιο μου σας έγραφα ότι θα πατωσουμε φέτος και με κανιβαλισατε, τώρα τι εχετε να αρθρωσετε;δυστυχώς όταν διαλυει πρωταθληματικη ομάδα και διώχνεις δυο φορές πρωταθληματικο προπονητη γίνονται αυτά, το κάρμα βαραίνει, ένωσις, ομόνοια λέξεις άγνωστες πλεον για την ΑΕΚ.

Konstantinos_1975 - 13/9/2020 18:20

@R21KRISNA


Δεν θα πατώσουμε, φέτος. Αμέσως, να φέρετε την καταστροφή. Πόσο δε μάλλον, όταν μιλάμε για ένα παιχνίδι, στο οποίο, παίξαμε με το παλαιό ρόστερ και με τις αποχωρήσεις του, αλλά χωρίς τις προσθήκες. Σίγουρα, το καλό είναι ότι βγάλαμε κάποια συμπεράσματα, για παίχτες που αξιώνουν κάποια... Συνέχεια λεφτά και δείχνει η διοίκηση, γιατί κινείται ΟΛΟΣΩΣΤΑ, στο κομμάτι των χρημάτων και δεν μοιράζει λευκές επιταγές, όπως θα είχαν δώσει μερικοί σε αυτά τα άτομα, για να ανανεώσουν.


Από 'κει και πέρα, την πρώτη φορά, ο Χιμένεθ επέλεξε να φύγει, λόγω του προβλήματος υγείας της μητέρας του - ίσως και ήταν το γεγονός ότι θα επέστρεφε στην πατρίδα του, για να προπονήσει την Λας Πάλμας και το είδε σαν ευκαιρία -. Παρόλα αυτά, την δεύτερη φορά, εγώ θυμάμαι η πλειοψηφία, να τον θεωρεί προπονητή loser, όπως λέτε και για την ομάδα χθες.


Εε λοιπόν, να μάθετε και εσείς να σέβεστε κάποια πρόσωπα, όταν ΦΟΡΑΝΕ την φανέλα της ΑΕΚ και όχι να τους απαξιώνεται και να τους θυμάστε όταν πάνε αλλού και να τους κάνετε θεούς.

R21KRISNA - 13/9/2020 20:50

Οτιδήποτε γίνετε δυό φορές φανερώνει τρόπο σκέψης...

R21KRISNA - 13/9/2020 17:47

σε παλαιότερο σχόλιο μου σας έγραφα ότι θα πατωσουμε φέτος και με κανιβαλισατε, τώρα τι εχετε να αρθρωσετε;δυστυχώς όταν διαλυει πρωταθληματικη ομάδα και διώχνεις δυο φορές πρωταθληματικο προπονητη γίνονται αυτά, το κάρμα βαραίνει, ένωσις, ομόνοια λέξεις άγνωστες πλεον για την ΑΕΚ.

jav21ier - 13/9/2020 16:08

Κατά την γνώμη μου ο τίγρης πρέπει να κάνει το εξής.. Ουτοπικό θα μου πείτε αλλά δεν είναι μακρυά από την πραγματικότητα. Σύμφωνα με τα ποσά που ακούγονται πουλας λιβαγια Ολιβειρα μανταλο από 4εκ τον καθένα. Πάμε στα 12,συν τα 6 του Μπάρκα παμε στα 18.με αυτά τα χρήματα παιρνουμε αντικαταστατες δλδ 8αρι αριστερό ξτρεμε και φορ. Πουλάς/δανείζεις μπακάκη σιμοες κριστισιτς βερντε κοντά σε ένα ποσό των 3εκ.συν ένα από Οικονόμου πας στα 4.ΚΑΙ ΤΏΡΑ ΝΑΙ ΉΡΘΕ Η ΏΡΑ ΓΙΑ ΕΠΈΝΔΥΣΗ. σε αυτά κολλάς αλλά... Συνέχεια 6 εκ και πάμε στα 10 και παίρνουμε δεξί μπακ σέντερ μπακ δεξί ξτρεμ και ένα ψηλό 6αρι κατά προτίμηση Αφρικανοί με σωματικά προσοντα και να ξέρει μπάλα. Η επένδυση είναι 6 μύρια μαζί με συμβόλαια το άνοιγμα Αντε να πάει 12.μπαινεις ομίλους γιουροπα και είσαι οκ. Αν δεν μπεις βλέπεις τι κάνεις του χρόνου. Έτσι χτίζεις μια βάση και του χρόνου αγοράζεις αριστερό μπακ τερματοφυλακας βασικό και αποδεσμεύει όλες τις μετριότητες(για μένα θα το πω ωμά, παουλινιο σβάρνα λοπες αλμπάνη) και τους αντικαθιστάς με καλυτερους. Έτσι κάνεις ομάδα για να μπεις Αγία σοφια

jav21ier - 13/9/2020 16:29

Και εξηγούμε γιατί πρέπει να τους πουλήσουμε. Μανταλος:δεν έχει δύναμη, δεν έχει τριπλά, δεν έχει ταχύτητα, δεν έχει σουτ, δεν έχει στημένα, έχει μέτρια κάθετη και απλά ξέρει μπάλα. Δεν κάνει για βασικός για την ΑΕΚ που θέλουμε τόσο απλά. Λιβαγια:το έγραψε και ένας φίλος σε ένα άλλο άρθρο ακριβώς ότι ήθελα να πω. Ξέρει μπάλα είναι μέγας μπάλαδωρος!! Αλλά δεν είναι ποδοσφαιριστης. Είναι σαν τον ρεμι/ραμι καγιαρντ που βλέπαμε στα βιντεακια του γιουτιουμπ. Παιχταράς αλλα όχι... Συνέχεια ποδοσφαιριστης. Κάθε θέση στο γήπεδο έχει απαιτήσεις. Ο μάρκο είναι ποδοσφαιριστης που δεν θέλει να απαιτούνται πράγματα από αυτόν!!!! Μπορεί να παίξει Μόνο ως δεύτερος φορ σε 4-4-2 με ρομβο(έχει καταργηθεί αυτό το ποδόσφαιρο με ένα αμυντικό χαφ) η σε 3-5-2 αλλά πρέπει να έχεις ΦΟΥΛ ΜΠΑΚΑΡΕΣ ΥΨΗΛΟΤΑΤΗΣ ΚΛΑΣΗΣ, που φυσικά δεν έχουμε. Ολιβειρα:παίχτης που δεν έχει κάνει μια ενέργεια να θυμάμαι από την περσινή σαιζόν για μένα δεν είναι μεγάλος παίχτης. Όσα παιχνίδια έκανε με γαυρο και παοκ το μόνο που θυμάμαι είναι 7-8 υποδοχές με πλάτη, ένα σουτ στην κλήστη γωνία στο καραισκακι και την φάση χθες στην αρχή του αγώνα. ΑΠΌ ΕΚΕΊ ΚΑΙ ΠΈΡΑ ΤΙΠΟΤΑΑΑ!!! Καμία σύγκριση με τσινο που ακόμα και πέρυσι που πολλοί τον λένε παλεμαχο κάρφωσε από ένα σε γαυρο και βαζελο φτανοντας τα 9-10 γκολ σε ντέρμπι σε 3 χρόνια που έπαιζε δεν έπαιζε, ερχόταν έφευγε οπότε για μένα καμία σύγκριση. Δεν θέλετε Αραουχο; οκ το δεχομαι με τα χρήματα που θα μπουν στα ταμεία βρίσκεις σίγουρα καλύτερο του ολιβειρα

trofh_gia_skepsh - 13/9/2020 16:29

Αν γινόταν αυτό που λες έπρεπε να είχε γίνει πριν από 1 μήνα, Τώρα δεν προλαβαίνεις.

trofh_gia_skepsh - 13/9/2020 16:07

Πριν κράξετε τον Καρέρα θα σας θυμίσω ότι έπρεπε να παίξει με ένα κακοφτιαγμένο ρόστερ από τους προηγούμενους και ο μοναδικός παίκτης που του πήραν ήταν ο Σιμάνσκι . Θα τον κρίνουμε φέτος με τις δικές του επιλογές και προετοιμασία. Δύσκολο να βάλεις γκολ με κόρνερ χθες με τόσους ψηλούς που είχε ο γαύρος και με δεδομένο ότι δεν έχουμε παίκτη που να χτυπάει πολύ καλά στημένα

gian - 13/9/2020 14:54

Eγω νομιζω οτι λειπει ο μπαμπας οπως ειπε και ο Τονι στις σπορ ιστοριες οποιος την ειδε τωρα καταλαβαινη πολλα.Λειπει ο προπονητης που κανει κουμαντο σε ολα αποφασεις παιχτες κτλ.Την ομαδαρα του Ντουσαν δεν θα την ξαναδουμε οπως δεν βλεπω να ερχεται και ενας Ντουσαν.Και αυτος ασημως ηρθε τα παικτακια τα εκανε παικτες και εδω ολοι οι προπονηταρες που ερχονται ζητουν ετοιμους παικτες εδω ειναι η διαφορα του τοτε και του τωρα. Γνωμη μου????

Naftilos21 - 13/9/2020 13:51

Παιδιά χαλαρά λίγο οι τοοοοσο θερμοί υποστηρικτές του καρερα...το αν είναι καλός η όχι θα το δείξει και θα κριθεί...αλλά μέχρι στιγμής έχει δείξει στα καλά ότι βελτίωσε λίγο το τσίρκο του καρντοσο(λογικό)...και στα κακα ότι το ψυχολογικό κομμάτι δεν το έχει σαν τον Χιμένεθ..κατά τα άλλα στο αγωνιστικό κάποια πράγματα έχει στο μυαλό του αλλά φέτος είναι η χρονιά του...θα δείξει και θα κριθεί..το ότι βέβαια η ομάδα κερδίζει 15 κόρνερ και και κάνει μια ευκαιρία με απευθείας... Συνέχεια εκτέλεση είναι μόνο δική του ευθύνη...γενικά λε

giannis1970 - 12/9/2020 23:23

Έχεις μεγάλες ευθύνες.

Τι θα περιμένουμε την νέα χρονιά;

TheScouter21 - 13/9/2020 12:03

Μεγαλες ευθυνες εχει η διοικηση που δεν του δινει ενα σωστο μπατζετ να δουλεψει. Και οχι μονο αυτουνου αλλα και ολων των υπολοιπων χρονια τωρα...

speri2007 - 13/9/2020 14:00

Οκ σίγουρα το μπάτζετ δεν είναι μεγάλο σίγουρα χρειάζεται παίχτες, αλλά η ευθύνη του είναι ότι εδώ και πόσο καιρό που είναι στην ομάδα βλέπουμε μια ΑΕΚ χωρίς πλάνο μέσα στο γήπεδο.

Εγώ χθες ένα τουρλουμπουκι με σέντρες σε 1.90 αμυντικούς του γαύρου έβλεπα.

Ας μην ξεχνάμε ότι ο Μανόλο δεν είχε μεγαλύτερο μπάτζετ από το τωρινό αλλά δεν ποναγαν τα μάτια μας. Βλέπαμε μπάλα και μια ομάδα με στόχους και σχέδιο.... Συνέχεια
Εκεί είναι η ευθύνη του.

Ricardo_Kaka - 13/9/2020 15:37

Χτες πήγε να χτυπήσει σωστά στα μπακ του Ολυμπιακού αλλά όταν ο Λιβάγια και ο Βέρντε δεν μπορούν να κάνουν τίποτα ενάντιον του Μπρούνο που δεν είναι μπακ και του Τοροσίδη που πλέον δεν είναι ποδοσφαιριστής ο Καρέρα είναι το λιγότερο. Και με τα χαφ που έχουμε δεν μπορούμε να παίξουμε μπάλα οπότε οι σέντρες είναι μια μέση λύση μήπως κάναν και κάποιο λάθος τα ψηλά - επιρρεπείς σε λάθη στόπερ του ολυμπιακού. Επίσης με Μανόλο θεωρώ ότι υπήρχε λίγο πιο ποιοτικό σύνολο και ότι ο... Συνέχεια Ολυμπιακός δεν ήταν σίγουρα στο ίδιο επίπεδο με τώρα

RomanJ - 13/9/2020 12:58

Έχει ευθύνες και ο Καρέρα, 90 λεπτά η ομάδα του δεν είχε κανένα άλλο πλάνο επίθεσης εκτός από το να κάνει γιόμες στην πλάτη των πλάγιων μπακ.

Αφού βλέπεις ότι δεν βγαίνει, άλλαξε το, δοκίμασε κάτι άλλο. 90 κάτι λεπτά δεν κάναμε ούτε μια σοβαρή φάση και ο Καρέρα επέμενε σε αυτό το πλάνο.... Συνέχεια
Ο Μαρτίνς έστησε μια ωραία παγίδα και του πήρε όχι μόνο το πορτοφόλι, του πήρε την ταυτότητα, τα λεφτά, την γυναίκα και την γκόμενα.

Ricardo_Kaka - 13/9/2020 13:28

Ωραία λες ότι έχει μεγάλες ευθύνες. Για πες μας κιόλας ποιες είναι αυτές.

Naftilos21 - 13/9/2020 13:55

Μια ειναι να κάνει κανένα κόρνερ στην προπόνηση και άλλη μία να μην ξεκινάει π.χ με τον Παναθηναϊκό χωρίς φορ ...και να το μάζευει κ αργά...έχει ευθύνες εννοείται ο προπονητής είναι...αλλά φέτος θα δείξει ότι έχει...ούτε να τον υπερασπιζόμαστε ούτε να τον κατηγορήσουμε μπορουμε

makriniotis_v - 13/9/2020 12:39

Δες πρώτα τις ευθύνες της διοίκησης και άσε τον προπονητή έξω από αυτά τα παιχνίδια

dalmas26 - 13/9/2020 12:46

Οχι δεν ειμασταν καλοι,ειμασταν πολυ κακοι και ησουν ο χειροτερος ξεκινησες τρογωντας τον Αραουχο γιατι δεν ηξερες να τους χορεσεις στην ιδια 11αδα με τον ολιβειρα,αχρηστεψες λιβαγια βαζωντας τον πανω στην γραμμη,αχρηστεψες ολιβειρα που τον βαζεις μονο του πανω στα 2 θηρια που ειχε ο ολυμπιακος στην αμυνα του,καρδισες 100 κορνερ και δεν απειλησες ουτε μια φορα,επαιζαν με τοροσιδη -μπρουνο και φανηκες σαν να επαιζες με λιγοτερους παιχτες και σρο τελευταιο τεταρτο μενεις και απο... Συνέχεια δυναμεις!!!!!για να μην πω και για βερντε που θα επρεπε να τον ειχες στειλει σπιτι του!!!σε λιγο θα μας πεις οτι ελλειψε ο οικονομου γιατι ειχαμε προσαρμωσει τα στημενα πανω του!!!!!

DytikosATHENS37 - 13/9/2020 12:31

Η πιο ωραία προσπάθεια ηταν του πιτσιρικά μας (μαχαιρα) κ μπραβο του.... ολα τ αλλα περισσεύουν...

Manos_AEK21 - 13/9/2020 12:29

Στο ίδιο έργο θεατές ήμασταν Κύριε Καρέρα.. Αυτό ήμασταν...

Μία ομάδα που ήταν πρωταθλητισμου όπως την σεζόν 2017-2018 τώρα έχουμε καταντήσει μια ομάδα looser....

krisgeo21 - 13/9/2020 12:26

Τι λες ρε φίλε με ένα δεν ήμασταν καλοί δηλαδή τώρα όλα μέλι γάλα θα μας τρέλανες εσυ θαρρείς ότι έπαιζες εχτές κάποιο φιλικό παιχνίδι ρε άντε τον πουλο όλοι σας

foinikas21 - 13/9/2020 12:11

Φερτε Αραουχο!!!! Δεν ξέρω και δεν έχει νόημα να διαφωνούμε αν είναι καλυτερος του Ολιβέιρα.. Το σίγουρο είναι ότι ΑΓΑΠΑ την ομάδα και ματώνει τη φανέλα.. Αυτό λείπει από την ΑΕΚΑΡΑ μας

dalmas26 - 13/9/2020 12:25

Τα γκολ που πετυχε ο Αραουχο ο ολιβειρα ουτε τα ςχει φανταστει τον εφαγε η προπονηταρα!!!!δεν εξιζε τα λεφτα του λενε τα αξιζε ο ολιβειρα????επρεπε να αγωνιζονται μαζιιιιιιιιιιιιικαι θα εκτοξευοντουσαν και οι μετοχες τους!!!!!

Dragon85 - 13/9/2020 12:20

Συμφωνώ απόλυτα άσε που λόγο των σχέσεων που έχει με το livaja τον ανεβάζει και εκείνον μόνο με τη παρουσία του.

d_spanos69 - 13/9/2020 12:16

Προς τον Πρόεδρο της ομάδας μας: Αγαπούλα πουλα... Πρώτα όλους τους παίκτες γιατί σχεδόν κανείς από αυτούς δεν αξίζει να φοράει την φανέλα της ΑΕΚ και μετά την ομάδα. Φτάνει πια έλεος. Όποιος έχει δει την ΑΕΚ της δεκαετίας '90(ιδίως του 1995) τον πιάνει θλίψη κ μελαγχολία. Παικτακια της σειράς από το πανέρι όλοι αυτοί θα κουβαλουσαν μόνο τις μπάλες σε εκείνη την μεγάλη ΑΕΚ. Πρόεδρε ρίξε χρήμα να ανέβει η ομάδα επίπεδο κ θα στο δώσει πίσω κάποια στιγμή. Ποιος από αυτούς θα μπει να παίξει στην... Συνέχεια Αγιά Σοφια? Γιατί αν μπούμε με αυτούς θα παίζουν σε άδειες εξέδρες. Και εμείς θα γερνάμε κ θα μαραζωνουμε μερα τη μέρα. Κε Μελισσανιδη η ΑΕΚ είναι Ιδέα θέλει Πρόεδρο που να έχει Όραμα και να μην πάει ο χρόνος χαμένος. Δεν είναι μόνο έσοδα - έξοδα.

dalmas26 - 13/9/2020 12:15

Εσυ ησουν ο πιο κακος απο ολους !!!εφαγες Αραουχο,εξαφανισες λιβαγια πανω στην γραμμη,εριξες τον ολιβειρα μονο του πανω στα θηρια,εκανες 200 κορνερ χωρις να απειλησεις ουτε μια φορα ,ειχες δωρο τοροσιδη και μπρουνο και φανηκες σαν να επαιζες με λιγοτερους και στο τελευταιο τεταρτο εμεινες και απο δυναμεις!!!!!ησουν πολυ κακος για την ακριβεια ο χειροτερος

Dragon85 - 13/9/2020 12:10

Ήμασταν αυτοί που μπορούσαμε να ήμαστε....με ρόστερ κατώτερο από τα δεύτερα του γαύρου δεν μπορείς να κάνεις κάτι.η ομάδα θέλει αλλαγή στο 80% της αν θέλουμε να διεκδικήσουμε κάτι φέτος αλλιώς θα παλέψουμε για την 3-4 θέση πάλι.ας μας πουν ότι αυτός είναι ο στόχος και ας βάλουν πιτσιρικάδες μέσα τουλάχιστον

Maniac_jo - 13/9/2020 11:48

Το μεγαλύτερο λάθος του κοουτς να κρατήσει μέσα λιβαγια και να βγάλει τον σαφώς καλύτερο χθες βερντε

AEK 1977 - 13/9/2020 00:09

ΣΤΙΣ 21/06/2020, λίγο πριν από την ρεβάνς με τον Άρη, έγραψα στο ΑΕΚ365 το πιο κάτω σχόλιο και μερικοί ειδήμονες ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ με ειρωνέυτηκαν. Τώρα περαστικά μας και ελπίζω του χρόνου να μη πάμε τελικό αν είναι να ξαναδούμε μία από τα ίδια.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Παρακολουθώ την ΑΕΚ από το 1972. Είδα ΑΕΚ και ΑΕΚ. Καλές και κακές, υπερομάδες που έφθασαν μέχρι τα... Συνέχεια ημιτελικά του Ουέφα, αλλά και την καταστροφή του 2013 με τον υποβιβασμό.


Σε όλες τις εποχές η κοινή συνισταμένη ήταν ότι στις νίκες μεθούσα και στις ήττες αρρώσταινα. Και φθάσαμε στον ημιτελικό με τον Άρη και για πρώτη φορά στην ζωή μου δεν ξέρω τι θέλω. Νίκη ή ισοπαλία και πρόκριση στο τελικό ή αποκλεισμό. Θα μου πείτε καλά είσαι ΑΕΚΤΖΗΣ εσύ?



Και εξηγούμε γιατί υπάρχει αυτό το δίλημμα. ΟΚ. Να περάσουμε στον τελικό και να κατακτήσουμε το Κύπελλο τι πιο μεθυστικό. Αλλά για σκεφτείτε, να περάσουμε στον τελικό και να χάσουμε το κύπελλο για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, είτε από τον γαύρο του νότου είτε από αυτόν του βορρά δεν θα υπάρχει μεγαλύτερη ξεφτίλα.


Θα μείνουμε στην ιστορία σαν η πιο looser ομάδα όλων των εποχών στον θεσμό του κυπέλλου (δεν υπάρχει άλλο τέτοιο προηγούμενο στον θεσμό).


Εάν πραγματικά ήξερα την κατάληξη του τελικού και αν αυτή θα ήταν όπως τους προηγούμενους τρεις, τότε την Τετάρτη θα ήμουν ο πιο φανατικός αρειανός.


Συγνώμη αλλά τέταρτη σερί αποτυχία δεν αντέχεται και γι’ αυτό δεν θα πάρω.

barbfak21 - 13/9/2020 11:42

Αδελφέ θυμάμαι σού είχα απαντήσει σε εκείνο το σχόλιο.Σου ξανα απαντώ.Looser δεν είναι αυτός πού χάνει ,looser είναι η νοοτροπία της αποφυγής.Να μην παίζουμε τελικούς γιατί υπάρχει περίπτωση να τους χάσουμε????Μα αν δεν παίζουμε δεν θα μπορούμε να κερδίσουμε......τι λέτε τώρα.....

toni - 13/9/2020 09:05

Με αυτή τη λογική θα πρέπει να απευχόμαστε να φτάσουμε και την επόμενη σεζόν στον τελικό κυπέλλου. Όχι, ΑΕΚ είσαι, έχεις υποχρέωση να πρωταγωνιστείς.

Όσο για τον χθεσινό τελικό θα πω το εξής: τέτοια ματς κερδίζονται από το πάθος και την ένταση. Και ενίοτε από προσωπικές ενέργειες μεγάλων παικτών.

Με χαλάει όταν βλέπω απάθεια στην ομάδα. Αν είχε ματώσει η φανέλα χθες, θα μιλούσαμε αλλιώς.

EyeOfEagle - 13/9/2020 11:36

Προσωπικά δεν θέλω να ξαναπάμε τελικο του χρονου... Αυτη την στιγμη με την διαφορά των ροστερ ειναι σίγουρος ενας 5ος χαμενος τελικός και δεν καταπιάνεται!

johnsot - 13/9/2020 08:11

Φίλε μου για να πάψεις να είσαι looserομαδα πρέπει να νικησεις σε τελικό και όχι να κρύβεσαι. Απλά με αυτούς τους παίκτες σαν αγωνιστική αξία και προσωπικότητα θα χάσουμε όχι 4 αλλά 14 συνεχόμενους τελικους

grizoskosmos - 13/9/2020 11:40

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...zzzzzzzzzzzzzz

_panagiotis_ - 13/9/2020 11:35

Μάγκες συμφωνώ έχει ευθύνη!

Αλλά όταν έχει για αναπληρωματικούς για να διεκδικήσει το τρόπαιο Μαχαίρα, Χριστόπουλο, Λατσί και Σάμπα ενώ ο αντίπαλος έχει αφήσει στον πάγκο, Φορτούνη, Σεμέδο, Χασάν και Σουντανί, τότε τι να πούμε?

Το χάος!

Christof1976 - 13/9/2020 11:27

γουστάρω τον προεδρο με χιλια για ευνοητους λογους αλλα αυτο το θεμα να τον χαιδευτε οι δημοσιογράφοι τη στιγμη που αγωνιστικα ειμαστε τραγικοι αν δεν αλλαξει η νοοτροπία αυτη δε παμε πουθενα

isamorianomali - 13/9/2020 11:24

Προπονητες δεν ειμαστε. Επισης ο Καρερα εχει δειξει πως ειναι κανονικος προπονητης. Ευχομαι να γυμναστει σωστα η ομαδα αλλά....η ταπεινη μου γνωμη ειναι πως: Ο ολυμπιακος με 2 πλ. μπακ ανυπαρκτα δεν απειληθηκε... η ομαδα δεν εχει εξτρεμ...το καταλαβαινουμε αυτο ή οχι; Ειναι ευκολο να εμπεδωθει οτι ο Λιβαγια δεν εχει ενα στοιχειο ποδοσφαιρικα ωστε να πηγαινει στη γραμμη; Ειδικα σε ματς οπου πρεπει να γυρναει κ αρκετα πισω... Ο Λιβαγια με τα 100 στραβα του (για αυτο παιζει κ σε εμας εξαλλου)... Συνέχεια πρεπει να παιζει σε διδυμο φορ... Αλλιως εκτιθεται... Χθες παλι επαιζε 30μετρα μακρυα απο τον Ολιβειρα....Αστεια πραματα... Αντιποδοσφαιρικα. Επισης επειδη ειναι της μοδας να παιζεις με εναν φορ απομονωμενο δεν παει να πει οτι μπορει ο οποιοσδηποτε να το κανει κ να χεις μια επιθετικοτητα ορθολογικη συναμα...Ο Ολιβειρα ειναι δυνατος αλλά ατσαλος παιχτης. Οντας απομονωμενος κ χωρις εξτρεμ να τον πλαισιωνουν γρηγορα,εξαφανιζεται. Δεν εχει την τεχνικη για γρηγορη υποδοχη της μπαλας κ σπασιμο. Οταν παιζεις με ενα φορ πρεπει να ναι ή σφαιρα ή να χει τεχνικη καταρτιση Λυμπεροπουλου.

cvk1980 - 13/9/2020 11:13

Μολις ειδα τις δυο εντεκαδες , σκεφτηκα οτι το κυπελλο αυτη τη φορα δεν χάνετε! Δεν υπολογισα ομως οτι ο Μανταλος ηταν χαμένος στα πετροδόλλαρα και ο Ολιβειρα μαζι με τον Λιβαγια χαμενοι στις διαπραγματευσεις! Λιγο να ένοιωθαν την στεναχωρια μας και την αγαπη μας για την ΑΕΚΑΡΑ!!

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 13/9/2020 11:07

Και φτάσαμε στο σημείο που κάποιοι κράζουν τον προπονητή για την αγωνιστική γύμνια της ομάδας.Όπως έκραζαν και τους προηγούμενους από αυτόν.....Και η ιστορία συνεχίζετε.....

Δυστυχώς η ομάδα θέλει χτίσιμο από την αρχή χωρίς συναισθηματισμούς, κυρίως γιατί χρόνια τώρα είναι μία πολύ κακοφτιαγμένη ομάδα.Γιατί έπαιρνε παίχτες κακούς για ΑΕΚ ή καλούς που όμως δεν τους χρειαζόταν(βάση χαρακτηριστικών).Αυτό πιστεύω το βλέπει και το ξέρει ο Ίλια και προσπαθεί να το... Συνέχεια διορθώσει(βλέποντας τα χαρακτηριστικά των παιχτών που παίρνει-δε μιλάω για την ετοιμότητα τους να σηκώσουν την ΑΕΚ στις πλάτες τους τη δεδομένη στιγμή).Δυστυχώς όλα αυτά τα πασαλήματα των περασμένων ετών θέλουν χρόνο για να διορθωθούν,δεν αρκούν μία ή δύο μεταγραφικές περίοδοι.Θα περιμένω και τα επόμενα παιχνίδια μήπως,λέω μήπως τα "παιδιά" είναι πιασμένα ακόμα,ήταν και το πρώτο επίσημο και μόλις το δεύτερο παιχνίδι από την έναρξη της προετοιμασίας.Βλέπετε η .....τάβλα μου για την ομάδα μας μου επιτρέπει να τα "δικαιολογώ" ακόμα....Μήπως νοιώσω και εγώ καλύτερα.Αυτά από εμένα συναρρωστάκια μου και ζητάω συγγνώμη εκ των προτέρων για κάποια πιθανά ορθογραφικά λάθη.....

asiaminor - 13/9/2020 11:04

Τωρα να πω κατι?Που ηταν οι παιχταραδες μας ,που θα επρεπε να παρουν πανω τους το παιχνιδι και να μας οδηγησουν στην Νικη;Μανταλος:Πολυ λιγος χθες.Μικροπασουλες και μεχρι εκει.Λιβαγια:Δεν υπηρχε χθες.Ολιβειρα:Aνευρος θα ηταν μια λεξη ,που θα τον χαρακτηριζε ανετα χθες.Τα ψηλα κορμια των στοπερ του γαυρου τον εξαφανισαν.Αισθανθηκα οτι εμοιαζε μονος του εκει.Γενικα μια στεναχωρια χθες και περισσοτερο γιατι η ΑΕΚ εμοιαζε με ενα καραβι ,που μπολοδερνε στα κυματα χωρις... Συνέχεια προορισμο.Εμοιαζε σαν να μην εχει ενα σχεδιο ρε παιδι μου...Και σε αυτο σημαντικο ρολο επαιξε και ο Καρερα χθες.Δεν ειδα καμια κινηση,καμια αντιδραση,καμια δραση γενικοτερα απο πλευρας του.Κριμα ,κριμα,κριμα...

Thanosst - 13/9/2020 10:46

Αρχιζω και εκνευριζομαι με το σχολιο ," δεν τους προετοιμασε ψυχολογικα".Φίλοι, δεν εχουμε να κανουμε με παιδακια που θα πανε πρωτη μερα στο σχολειο.Μιλαμε για παικτες που στην πλειοψηφια τους ειναι χρονια στην ομαδα,ξερουν τι παιζεται.Μιλαμε για παικτες που αξιωνουν εκατομυρια,που αξιωνουν μεταγραφες σε Ιταλια,Αγγλια και τελος μιλαμε ΓΙΑ ΤΕΛΙΚΟ.Να συζητησουμε για επιλογη Μπακακη σαν δεξι μπακ,απο κει και περα δεν ειχε αλλες λυσεις λογω ροστερ.Να μιλησουμε για το... Συνέχεια γεγονος οτι δεν εκανε καμια παρεμβαση στον αγωνα.Να μιλησουμε για το γεγονος πως 4-3-3 χωρις ακρα και συνεχομενο πρεσινγκ δεν υφισταται και δεν αλλαξε ποτε σχηματισμο,ενω μας εχει συνηθισει σε τετοιες παρεμβασεις. Αλλα οχι για ψυχολογιες,την φυσικη κατασταση την ειδα σχετικα καλη,δεν ειδα διαθεση, δεν ειδα λαχταρα για καταξιωση προσωπικη και ομαδικη μεσα απο την κατακτηση ενος τιτλου.Προσωπικα δεν μου κανουν παικτες που δεν εχουν την λαχταρα να γραψουν στο βιογραφικο τους επιτυχιες οπως κατακτησεις τιτλων.Σε ποδοσφαιρικο οργανισμο εργαζονται ,οχι σε ΔΕΚΟ

EyeOfEagle - 12/9/2020 23:46

Ο Καρερα φταίει για το ροστερ που έχει, το βρήκατε το θύμα.... Μασιμο φυγε οσο προλαβαίνεις!!

victor21R - 13/9/2020 10:43

Φιλε μου , δεν νομιζω οτι θελει να κανενας να κανει εξιλαστηριο θυμα τον Carrera. Εχω την εντυπωση πως ολοι τον πιστευουμε τον Carrera. Αλλα το ποδοσφαιρο δεν ειναι πεταω μεσα 11 παιχτες και επειδη ειναι πιο ακριβοι απο τους αλλους θα κερδισουν. Ειναι και τακτικη το ποδσφαιρο. Και για μενα προσωπικα εκανε λαθος χθες ο coach. Οταν δεν εχεις εξτρεμ και μπακ που να μπορουν να αμυνθουν δεν παιζεις 4-3-3. Γιατι το 4-3-3 βγαζει στην φορα ολες τις αδυναμιες σου σαν ροστερ. Οταν δεν εχεις εξτρεμ και μπακ... Συνέχεια προσπαθεις να βρεις ενα συστημα που να καλυπτει τις αδυναμιες σου σε αυτο το κομμτι. Και το μονο τετοιο συστημα ειναι το 3-5-2 η το 4-4-2 με ρομβο στο κεντρο , δηλαδη χωρις εξτρεμ.

Cyrano - 13/9/2020 10:31

Ο Λιβάγια σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τα λεφτά που ζητάει, το ίδιο και ο Ολιβέιρα. Ο Μάνταλος στα 600, έτσι κι έτσι. Ο Λόπεζ σαν το ΝΑΤΟ κι αυτός, εγκεφαλικά νεκρός. Ο Μπακάκης είναι για να συμπληρώνει το ρόστερ. Σβάρνας, αμυντικός που γυρνάει κώλο σε σουτ απλά δεν μου κάνει. Τσιγκρίνσκι, καλός τακτικά αλλά παλαίμαχος. Για τον Βέρντε τι να συζητήσουμε, γελάνε και τα κεραμύδια. Η μεγάλη μου απογοήτευση ο Κριστίτσιτς. Όταν είχε έρθει τον πίστευα, έχει κάνει κάποια καλά παιχνίδια αλλά... Συνέχεια γενικά δεν έχει την προσωπικότητα που περίμενα. Δεν μπορείς να κάνεις πρωταθλητισμό με τέτοιο ρόστερ.

Πληρώνουμε αμαρτίες Λύμπε, ο Ίβιτς θα το στρώσει το πράγμα αλλά θέλει χρήμα.

AVFC - 13/9/2020 10:30

Σώπα ρε Καρερα, πως δεν είμασταν καλοί.

Στις διαπιστώσεις είμαστε όλοι πρώτοι....

O XSEROLAS - 13/9/2020 10:26

ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΕΛΙΚΟ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ.....ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΟΜΑΔΑ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΛΟΥΖΕΡ ΣΕ ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΚΥΠΕΛΟΥ....ΜΗΠΩΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΠΑΛΙ;; ΑΠΛΑ ΡΩΤΑΩ...

Kotsos21 - 13/9/2020 10:23

Ο Πογιετ ήταν μη ρεαλιστικός όταν για να μείνει ζητούσε παίχτες και παραπάνω λεφτά στα συμβόλαια του προπονητικού επιτελείου.Αφου δε μου παίρνεις τους παίχτες που θέλω,δώσε σε μένα και στους συνεργάτες μου περισσότερα χρήματα για να εξελιξω τους υπάρχοντες παίχτες ή να αναβαθμίσω παίχτες από την ακαδημία.Γιατι αυτή είναι μια δουλειά δύσκολη για έναν προπονητή.Οποτε κανε κι εσύ κάτι αντίστοιχο Ιταλε,γιατί αυτός είναι ο σωστός δρόμος εξέλιξης και αναβάθμισης μιας ομάδας.Και... Συνέχεια θεωρώ και πιο αξιοπρεπής για έναν προπονητή που θέλει η ομάδα του να πετύχει τους στόχους που της έχει αναθέσει η διοίκηση.

Centeno - 13/9/2020 09:05

Δεν φταις εσύ.. τι να κάνεις? Να μπεις μέσα να παίξεις?

Κάποιοι στην ομάδα ζητάνε συμβόλαια εκατομμυρίων και σε κάθε ντέρμπι κρύβονται.. Που είναι ο εγωισμός τους και η προσωπικότητα τους εκεί?

Δωστους πρόεδρε να κάνουν τις μαγκιές τους σε άλλες ομάδες και ας παίξουμε με μικρούς.. Δηλαδή τι χειρότερο μπορεί να γίνει? Να βγούμε 4οι αντί για 3οι ??

vangelisaek - 13/9/2020 08:37

παρτε παικτες.η απολυτη ξεφτιλα καταντησαμε 4 συνεχομενοι τελικοι χαμενοι!!!!!!!!!ποτε δεν θα ειμαστε καλοι με την ομαδα που εχουμε!!!!!!!!!!!!!

Fabio Canavaro - 13/9/2020 06:16

Όλη η εικόνα της ΑΕΚ σε μία φάση.. Είναι στο 89' και κάνουμε επίθεση με Μάνταλο στο κέντρο να έχει τη μπάλα στα πόδια και να πηγαίνει χαλαρά με αέρα νικητή.

christoforos1969 - 13/9/2020 04:11

Είμαι από αυτούς που γράφω σπάνια ... παρακολουθώ όλα τα σχόλια σας και σέβομαι τις απόψεις όλων σας..


Ήθελα σήμερα να εκφράσω την θλίψη μου για αυτό που είδαμε όλοι μας.... χωρίς αρχή και τέλος...με παίχτες που όλο το καλοκαίρι μας βασανίζουν και γεμίζουν τις σελίδες των εφημερίδων και των... Συνέχεια σάιτ...όπως και των εκπομπών...για το πόσο πολύ πρέπει να μείνουν στην ομάδα μας...... πόσο πολύ σημαντικοί είναι...και πόσο πολύ θα έλειπαν από την ΑΕΚΑΡΑ μας....

Εγώ σήμερα με όλο τον σεβασμό σε όλους σας...και στις απόψεις σας... δεν είδα κάποιον από τα βαριά ονόματα...να μπορούν να πάρουν την ΑΕΚ στις πλάτες τους ... και να τα δώσουν όλα... ξέροντας πόσο πολύ..το ήθελε ο κόσμος μας αυτό το Κύπελλο.... πάρα ταύτα... είδα κάποιους να περπατάνε... ιδιαίτερα προς το τέλος του αγώνα...και στην διάρκεια του... χωρίς πάθος...που είδα σε παίχτη με το όνομα Μαχαίρα..να τα δίνει όλα...!!!!

Είναι ντροπή και μόνο ντροπή... για όλους μας...να βλέπουμε αυτή την ΑΕΚ...

Ας καταλάβουν οι υπεύθυνοι... πόσο πολύ έχουν πονέσει..όλοι αυτοί που στήριζαν την ομάδα...με Τρίγλια Ραφήνας... Άγιο Νικόλαο...και από όπου πέρασε και ότι πέρασε ...όλα αυτά τα χρόνια...

Δεν είναι μόνο το γήπεδο...που μπράβο για ότι έχει γίνει και θα γίνει...

Η ΑΕΚ είναι η ζωή μας....την πονάμε... δεν μας αξίζει... όλο αυτό..

Κάντε αυτό που πρέπει ....μην μας πληγώνεται άλλο...

ΑΕΚΑΡΑ για πάντα...!!!

Ezequiel - 13/9/2020 03:22

Τι να πεις και εσύ ρε άνθρωπε εδώ που ήρθες και έμπλεξες..Πάλι θα φύγει προπονητής και πάλι αυτός θα φταίει..

jagouar21 - 13/9/2020 03:16

Κύριοι ολιβειρα λιβαγια Μπακάκη κλπ... Να σας υπενθυμίσω κάτι ότι πρώτα από όλα για να τα παίρνεις χοντρά πρέπει να ιδρώνεις να πασχίζεις και να αγαπάς αυτό που κάνεις..... Σε όλη την ομάδα βάλτε κασέτες να δούνε το σαβεσκι που έπαιζε τραυματίας και δεν τον ένοιαζε πόσα λεφτά θα πάρει αλλά το πως θα γίνεται καλύτερος για να πετύχει η ομάδα που αγαπά τους στόχους της!!!!!

inzaghi9 - 13/9/2020 02:43

Πολλή απαξίωση, όπως αναμενοταν. Παίδες, ούτε ο Λιβάγια ούτε ο Ολιβέιρα ξέχασαν την μπάλα που ήξεραν. Οι δυνατότητες της περσινής ομάδας είναι γνωστές και ήδη ήταν μαγική εικόνα η παρουσία αυτού του συνοθυλεύματος στον τελικό. Όπως έγινε αναρίθμητες φορές πέρυσι, όταν βρίσκουμε αντίπαλο που έχει ποιότητα και καλό στήσιμο δε μας σώζει η ατομική ποιότητα.

THANOS56 - 13/9/2020 00:19

ΦΙΛΕ lackystrike...Μη τα ριχνεις στο ΚΑΡΕΡΑ ..Ο ανθρωπος κανει δουλεια αλλα δεν εχει ΥΛΙΚΟ...Ο Ουζουνιδης πριν φυγει του παρεδωσε σαπιο ΥΛΙΚΟ...Εδιωξε το ΤΑΣΟ ΜΠΑΚΑΣΕΤΑ και ειπε του ΣΙΜΟΕΣ να ψαξει για ομαδα στην Αφρικη. Τιγρη λεφτα εχεις...δοξα το θεο...γινε ΜΑΚΗΣ ...γινε...ΠΑΠΑΣΤΑΜΑΤΗΣ....Μ Π Ο Ρ Ε Ι Σ

θάνος μια ΖΩΗ ΑΕΚ - 13/9/2020 02:06

Αμφισβητώ και τη δουλειά του Καρέρα. Η ομάδα ήταν ένα τσούρμο από αργούς παίκτες που δεν ήξεραν τι να κάνουν με την μπάλα και τι χωρίς αυτήν... Τέτοια ντροπή δεν έχω ξανανιώσει...

ilias87 - 13/9/2020 01:29

Εμένα δεν μου γεμίζει το μάτι ο καρερα είναι καλός προπονητής αλλά Χιμένεθ δεν θα γινει!!

victor21R - 12/9/2020 23:48

Coach όταν μου έχεις τον Livaja αριστερό εξτρέμ και 90 λεπτά εκτός παιχνιδιού αυτά συμβαίνουν. Όταν επιλέγεις να βάλεις τον Πλατελλα της Ιταλίας βασικό σε τελικό κυπέλλου ενώ ο παίχτης είναι φευγατος αυτά συμβαίνουν.Οταν βάζεις μέσα τον χειρότερο δεξιό μπακ του πρωταθλήματος τον Μπακάκη που τον έχει γλεντήσει ο κάθε πικραμένος αυτά γίνονται. Παίξε ρε άνθρωπε του Θεού 3-5-2 αφού βλέπεις ότι ΔΕΝ έχεις εξτρέμ για να παίξεις κάτι άλλο. Με το ζόρι δηλαδή?? Οι άλλοι σήμερα ήταν με μισή ομάδα... Συνέχεια και πάλι δεν καταφέραμε ούτε ισοπαλία.

Babisaek83 - 13/9/2020 01:09

Που είχε πρόβλημα στο 352

Kili1924 - 13/9/2020 00:24

Εγώ ένα έχω να πω....μιστερ φταις κ Εσύ....φταις Γτ συμβιβάζεσαι με μετριότητες τύπου μπακακηδες κ βερντε! Ζήτησε παίχτες κ αν δεν σου φέρει σήκω φύγε κ πες ζήτησα παίχτες κ δεν μου έφεραν κ όλοι θα είμαστε μαζί σου κ θα λέμε ότι έχεις καρύδια....μεχρι τότε κάτσε σαν κότα κ άσε εμάς να ποναμε κ να υποφέρουμε!

EyeOfEagle - 13/9/2020 01:08

Αυτό ακριβως

Maniac_jo - 13/9/2020 01:07

Τώρα είναι καλός ο Βερντε;

AEK_ORIGINAL_1924 - 13/9/2020 01:06

Δεν φταις εσυ Ιταλε μας και το κακο ειναι οτι δεν φταινε ουτε τα παιδια...

2017:χανεις εναν τελικο με 2 μετρα οφσαϊντ

2018:χανεις δικαια εναν ακομα τελικο

2019:χανεις εναν τελικο που παλι δεν σου δινουν 2 πεναλτι

2020:χανεις εναν ακομα τελικο... Συνέχεια
Δυστηχως αυτο που πρεπει να γινει ειναι η ομαδα να μην παει μεχρι τον τελικο του χρονου. Υπαρχει ενας φοβος που αμα δυστηχως δεν αποκλειστουμε μια φορα θα χανουμε και ας παιζει ο Messi,Ronaldo,Ramos,Ter stegen,Mbappe και ολοι αυτοι μαζι....

mortal_5hxc - 13/9/2020 00:17

Ο Μάσιμο είναι πολυτέλεια για την ΑΕΚ κ για το ελληνικό ποδόσφαιρο γενικότερα.... γι'αυτό κόψτε τις μαλακίες ορισμένοι εδώ μέσα!!!

chRistoss - 13/9/2020 01:03

Από πού κ ως που ρε φίλε πολυτέλεια;;

Ποιος είναι ο Καρέρα;

aekstockholm21 - 13/9/2020 11:32

Ωραια να τον φαμε κ αυτον τωρα....

aeka_21_mono - 13/9/2020 00:25

Ο Λυμπερόπουλος και ο Καρντοσο φταίνε και όχι εσύ. Εσύ είσαι σοβαρός. Μακάρι να κάνεις και τους παίκτες

METALLICA21 - 13/9/2020 01:00

Για αυτον θα αρχισει απο αυριο κιολας η κριτικη φιλε μου... Τι εδειξε σε ολο το ματς; Γιομες γιομες γιομες.... Στα στημενα εμφανως αδουλευτη η ομαδα.... Δε σου βγαινει, οκ, συμβαινει. Κανεις κατι να το αλλαξεις...;

GirnaPisoThaPethano - 12/9/2020 23:24

Εκατό χιλιάδες κόρνερ και στημένα μια καλή φάση δεν είδαμε ίσως φταις και εσύ για αυτό καρερα

Bookalexis - 13/9/2020 00:32

Για θυμησε μου το τελευταίο γκολ από στημένο που έχουμε κάνει ευκαιρία τα τελευταία χρόνια?με οποιονδήποτε?

konan - 13/9/2020 00:31

Άσε μεγάλε γιατί έχεις τεράστιες ευθύνες και εσύ η ομάδα εμφανίστηκε τελείως μα τελείως απροετοίμαστη, μεγάλο καμπανάκι για τον Καρέρα

AEK 1977 - 13/9/2020 00:26

Μου αρέσει που έκαψες τον Τσίνο για τον Ολιβέιρα που τρομάρα του θέλει και αύξηση αποδοχών ή μεταγραφή στην Αγγλία. Φέρτε τον Τσίνο πίσω χθες μπας και δούμε κανένα γκολ σε ντέρμπυ. Γιατί με αυτούς που έχουμε μας βλέπω να πανηγυρίζουμε τα 0-0 με Άρη και Παο.

gcha85 - 13/9/2020 00:20

ΤΙΓΡΗ ΜΑΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΓΗΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕΣΑ. ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΕΠΙΑ. ΒΑΛΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΜΕΓΑΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ.

AEKepirus - 13/9/2020 00:16

Πονάνε τα μάτια μου ακόμα...Αυτό το τσούρμο δεν είναι ΑΕΚ κύριε πρόεδρε. Δεν ξέρω για ποιό λόγο παλεύουμε να ανανεώσουμε Λιβαγια κ Ολιβειρα.Ο μεν Λιβαγια δείχνει να μη τον πολύ ενδιαφέρει το ποδόσφαιρο αυτή την εποχή, ο άλλος άφαντος 90 λεπτά. Δεν αγαπάνε την ΑΕΚ αυτοί ρε πρόεδρε, μην τους παρακαλείς άλλο ,βαλε τους μικρους να παίξουν, τι της εχουμε της ακαδημιες!? Υγ.θα ξενερώσει κι ο κόουτς και θα ψαχνομαστε από την αρχή!Βαλε μικρούς λέμε!Όχι άλλες μεταγραφές!

george76 - 13/9/2020 00:09

Πέσαμε στην Γ εθνική με σκοπό να μας πάρει ο Μελ. Απολογισμός ένα πρωτάθλημα και κύπελλο. Οι λύπες από λάθος προγραμματισμούς, χαμένα κύπελλα και προοπτική της ομάδας νομίζω έιναι περισσότερα από αυτά που πήραμε. καλό βράδυ μελ

johnsot - 12/9/2020 23:40

Κάποιοι ρίχνουν την ευθύνη στον προπονητή εγώ ένα έχω να πω. Η στραβός είναι ο γυαλος η στραβά αρμενιζουμε

lackystrike - 13/9/2020 00:04

Έχει και αυτός ευθύνες φιλε μου. Του έχει πάρει τα σώβρακα ο Μάρτινς.

johnsot - 13/9/2020 00:13

Αυτό το ροστερ δεν μπορεί παραπάνω φίλε μου. Το παιχνίδι ήταν αντιγραφή του περσινού. Άλλος αντίπαλος, άλλος προπονητής περίπου όμως ίδιοι παίκτες και τρόπος παιχνιδιού. Δεν μπορεί συνεχώς να φταίει οι προπονητές. Νιώθω ότι προσπαθούμε να σκαρφσλωσουμε έναν τοίχο που δεν μπορούμε να περάσουμε. Δεν έχω εκνευρισμό, έχω απελπισία και μου έχει γίνει συνήθεια, αυτό είναι που ενοχλεί περισσοτερο

chris_aekara - 12/9/2020 23:59

ΞΕΦΤΙΛΑ!!! Το χειρότερο είναι ότι 4 χρόνια τώρα κανείς δεν φαίνεται να παίρνει το μήνυμα και να αλλάζει στάση

jimint_aekara4ever - 12/9/2020 23:47

Απλά πράγματα, τεράστια η διαφορά ποιότητας σε σχέση με τους γαύρος. Είπαμε με πούδρες αυγά δεν βάφεις. Φανταστείτε τι έχει να γίνει όταν παίξουν και οι μεταγραφές τους. Μεγάλη στενοχώρια σήμερα και το χειρότερο να μάθουμε ότι πήραν και το Γκαρσία. Καληνύχτα.

spiros_gewrgiadis - 12/9/2020 23:54

Ναι αλλά τότε θα παίζεινκαι ο Καρακλαγιτς με τον Ενομπακαρε, έλεος κάπου λυπηθείτε μας εκεί στη διοίκηση

NCM21 - 12/9/2020 23:54

Ζήτα παίκτες αλλιώς είσαι συνυπεύθυνος.Αν δεν σου πάρουν σήκω φύγε πριν να φταις για όλα

R21_AEK - 12/9/2020 23:43

Το ειχα πει αν δεν του φερουν παιχτες δεν θα γινει τιποτα και με τον Καρερα και στο τελος θα κατηγορουμε αυτον ενω αυτος θα εχει την λιγοτερη ευθυνη.Και με τον Μανολο χασαμε 3 τελικους στους οποιος παλι οι παιχτες ηταν ανυπαρκτοι.

gcha85 - 12/9/2020 23:41

Η ΑΡΧΗΓΑΡΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΟ ΜΑΤΣ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΚΡΑΖΑΤΕ ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΔΩΡΟ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΚΑΚΗΣ ΝΑ ΚΛΑΙΜΕ. ΜΗΔΕΝ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΚΕΝΤΡΟ ΧΑΛΙΑ

chris_aekara - 12/9/2020 23:38

ΞΕΦΤΙΛΑ!!! Το χειρότερο είναι ότι 4 χρόνια τώρα κανείς δεν φαίνεται να παίρνει το μήνυμα και να αλλάζει στάση

AEK 21 - 12/9/2020 23:33

Δυστυχώς ο Καρέρα δεν μπορεί να προετοιμάσει την ομάδα για τα μεγάλα παιχνίδια όπως έκανε ο Χιμένεθ. Και μην ξεχνάτε ότι τους 3 τελικούς που έχασε, μας σφάξανε οι διαιτητές. Ο Καρέρα όσο και να έχει βελτιώσει την ομάδα, δεν τους κάνει να είναι με το μαχαίρι στα δόντια. Διώξτε ολιβειρα και φέρτε πίσω τσινο, πάρτε Γκαρσία τον λιβαι και εκείνον από τη σιτυ και διώξτε Βερντς και κριστιτσις. Επιτέλους παίξτε καλή μπάλα, προσπαθήστε και άμα χάσετε χάσατε αλλά όχι αυτό το πράγμα που κάνετε

Basil - 12/9/2020 23:32

Μας φοβόντουσαν, ανέβαλαν κάθε σαββατοκύριακο τον τελικό , τους έφταιγαν γήπεδα, γιατί αυτό ήταν το καλύτερο και τελικά μας νίκησαν γιατί απλά τρέχουν, μαρκάρουν, αποκρούουν κ βάζουν γκολ. Μπροστά στην γραμμή ο άλλος ο καλός μας ο σεντερ φορ που τον ζητάνε στην Αγγλία (τι λέμε τώρα) το έχασε.

koukou_roukou - 12/9/2020 23:30

Στον εναν δινουν να οδηγησει νταλικα και στον αλλον ποδηλατο (παλια ατακα απο Σερα Φερερ) . Αλλα απ' οτι φαινεται ειναι διαχρονικη για μας .. Δυστυχως

Psychosocial_ - 12/9/2020 23:24

Κόουτς παρουσίασες μια ομάδα με πολύ βαριά πόδια, καθόλου φρέσκια. Αυτό από την μία είναι κακο γιατί χάσαμε εύκολα σήμερα, αλλά στην πορεία πιθανόν να βγει σε καλό γιατί φαίνεται ότι έγινε σοβαρή δουλειά στην προετοιμασία. Τελοσπαντων, δεν πρέπει να σε κρίνουμε απόψε. Όταν θα έρθουν κανονικοί ποδοσφαιριστές και θα έχουμε ροστερ επιπέδου ΑΕΚ, τότε πρέπει να κριθεί ο προπονητής. Ας γίνει κάτι με την σωστή σειρά επιτέλους σε αυτήν την ομάδα..

chRistoss - 12/9/2020 23:13

Πόσες φαπες πρέπει να φας από αυτούς;

Κ ακόμα κ σήμερα δεν ήξερες πως να κατεβάσεις την ομάδα ρε απαραδεκτε. Άιντε φύγε κ εσύ κ πάρε μαζί σου τον παιχταρα με το κοτσιδακι κ τα τατουάζ και τον όλιβερια που δεν πηδάει χαρτοπετσέτα..

goccini - 12/9/2020 23:22

Έτσι αδερφέ πες τα όπως έχουν τα πράγματα!!

Spark - 12/9/2020 23:22

Αυτο μπορει η ομαδα κοουτς, αλλα πως να το πεις. Παιξαμε με τον μισο γαυρο και δεν υπηρχαμε πουθενα. Αυτο ειναι ντροπη και αμπαλοσηνη, τιποτα αλλο. Καποτε χαναμε απο αυτους λογω διαιτησιας. Πλεον χανουμε επειδη μας παιζουν για πλακα. Να μαθουμε κι εμεις να γραφουμε παντου και να λεμε τους γαυρους κοτες επειδη καθυστερουσαν τον τελικο, δεν κοιταμε τα μαυρα μας τα χαλια, με 17χρονο τερμα επαιζαν. Αλλα ολα καλα στη διοικηση, ζεν. Να στε καλα.

Androulos1977 - 12/9/2020 23:22

Κοουτς οκ αλλα 20 κορνερ ουτε μια φαση για γκολ? Ε κατι συμβαινει..

Που εισαι ρε Παπα μπουμπα ντιοπ που τους επερνες παραμαζεμα σε καθε κορνερ

DREAM21 - 12/9/2020 23:21

Εχειs και εσύ ευθύνη γι'αυτό το χάλι . Ζήτα σοβαρέs μεταγραφέs ή σήκω φύγε να γλυτώσειs

taxiss21 - 12/9/2020 23:19

Φέτος υπάρχει πλάνο στις μεταγραφες αλλά ελπίζω να πάρουν παίκτη διαφοράς. Το χρειαζομαστε. Ο Καρερα δν μας φταίει σε τίποτα και τόσο που μας πήγε καλά μας πήγε.

babisaek1 - 12/9/2020 23:19

Τον εκτιμω αλλα δεν του συγχωρω οτι εκαψε τον Τσινο για το ταγαρι

nnm21 - 12/9/2020 23:19

Το ότι ο προπονητής μας λέει ότι δεν ήμασταν καλοί είναι πολύ ενθαρρυντικό! Το ανησυχητικό θα ήταν να έλεγε ότι παίξαμε καλά αλλά ήμασταν άτυχοι όπως λένε οι περισσότεροι προπονητές;!

nnm21 - 12/9/2020 23:19

Το ότι ο προπονητής μας λέει ότι δεν ήμασταν καλοί είναι πολύ ενθαρρυντικό! Το ανησυχητικό θα ήταν να έλεγε ότι παίξαμε καλά αλλά ήμασταν άτυχοι όπως λένε οι περισσότεροι προπονητές;!

5elle1972 - 12/9/2020 23:18

Δεν μπόρεσες coach να προετοιμάσεις την ομάδα ψυχολογικά άνευρη χωρίς ενέργεια και χωρίς Φαντασία και ταχύτητα έχεις μερίδιο ευθύνης για την κακή εικόνα σήμερα

XENO1 - 12/9/2020 23:18

Αυτόν τον Ολυμπιακό δεν κερδίσατε;έλεος πια ασυγχώρητο όλοι σας.

giorgoss21 - 12/9/2020 23:11

Ασε μας ρε καρερα και εσύ.... Για ενα ματς προετοιμαζεστε δυο μηνες τωρα και........ 96 λεπτα σεντρες στο πουθενα καναμε. Ο Ολιβειρα 2 μετρα και μια κεφαλια δεν μπορει να παρει. το κοτσακι (ο λιβαγια ) αλλα νταλων..... Δεν τρεπεστε λιγο? ανεκδοτο εχουμε γινει να πηγαινουμε τελικους και να τους χανουμε.

letalek - 12/9/2020 23:17

ο Ολιβειρα αν προσεξες φαινοταν κοντος διπλα στους δυο στοπερ του γαυρου

Dull_Knife_73 - 13/9/2020 17:42

Ο Αραούχο με το πείσμα του και μόνο έβαλε γκολ από κόρνερ ανάμεσα σε αυτούς τους δύο στα play off με κεφαλιά και είναι κι ένα κεφάλι κοντύτερος του Ολιβέιρα.

giorgoss21 - 12/9/2020 23:48

Ειναι 5-6 ποντους πιο κοντος τους. Απλα δεν πηδηξε ποτε για κεφαλια. Δεν τον ενιωσαν ποτε οι αντιπαλοι. Αδιαφορος απλα οπως και ο κοτσακιας.

tRenador21 - 12/9/2020 23:17

Εισαι στην ομαδα 9 μηνες Μασιμο. Φαινεσαι σοβαρος ανθρωπος, αλλα εγω προσωπικα δεν ειδα κατι διαφορετικο απο την ΑΕΚ σημερα μετα απο καλοκαιρινη προετοιμασια. Ενα 4-3-3 που βγαινει εναντια σε μικρομεσαιες ομαδες,ενα συστημα που θελει γρηγορα μπακ και ποιοτικα τα οποια ξερεις οτι δεν διαθετεις. Αν συνεχισεις ετσι δεν σε βλεπω να βγαζεις παρελαση. Ασε που θα σε φαμε ακομα και αν εισαι καλος προπονητης για να καλυψουμε τα λαθη της διοικησης. Η ΑΕΚ μικραινει,σε λιγα χρονια στο... Συνέχεια ποδοσφαιρο θα ειμαστε ατρομητος,αν δεν γιναμε ηδη. Καληνυχτα...Οχι οτι θα κοιμηθουμε αλλα ετσι για να λεμε!

R21_AEK - 12/9/2020 23:17

Δεν νομιζω οτι φταιει τοσο πολυ ο Καρερα αν και αυτος εχει ευθυνη αλλα περισσοτερο φταιει οτι καποιοι παιχτες απλα δεν ΜΠΟΡΟΥΝ εδω και δυο χρονια ειναι κατω του μετριου.

tonino21 - 12/9/2020 23:16

Στο κράτημα δεν είμασταν καλοί αλλά στο πούλημα πήραμε άριστα...ειδικά ο μέγας μπαλαδόρος Μάρκο έσπασε το Tendex σήμερα από κοντά και ο κολλητός Πετράν , έχεις τα άντερα να τους πετάξεις εκτός ενδεκάδας εδώ σε θέλω....

Dogtorass21 - 12/9/2020 23:16

Κι εγω δεν ήμουν....4 κορες έκανα! Αϊ ρε...

"Η ΑΕΚ είναι Ιδέα" - 12/9/2020 23:15

Καλοί σίγουρα δεν ήμασταν, αλλά αυτόν το ολυμπιακό ρε γμτ, δεν χρειάζεται να είσαι καλός για να τον κερδίσεις!

Και όμως, θα μπορούσαμε να χάσουμε και με περισσότερα...

the21guy - 12/9/2020 23:14

Φύγε όσο προλαβαίνεις Μασιμο πριν αρχίσουμε να κατηγορούμε εσένα επειδή ο πρόεδρος φτιάχνει γήπεδο...Η μόνη φορά που στρώσαμε ήταν όταν αρχίσαμε τα πανό με παίκτες λαχεία και Απάτσι.Αυτα ζητάει δυστυχώς η διοίκηση μας

aekstockholm21 - 12/9/2020 23:14

Τι να κανεις κ εσυ ρε Ιταλε..Οταν βλεπεις απο ολα τα βαρια σου χαρτια απαθεια...Πετραν σε ενα ματς που επρεπε να τρως σιδερα η απαθεια σου ηταν λες κ παιζαμε φιλικο...Σημερα ειδα οτι θελουμε 2 εξτρεμ,Σεντερ μπακ σιγουρα..Μπακακη ευχαριστουμε αλλα οχι αλλο...Μαρκο ενταξει ολα καλα?Ολιβειρα?Μας εχετε κανει την ζωη μαυρη ρε!!!Με τον μισο ακατονομαστο παιζαμε κ με μπρουνο τοροσιδη μπακ...Ημαρτον ρε.....

AEKaraleme - 12/9/2020 23:14

4ο σερί


Η ξεφτιλα αυτη δεν θα ξεπλυθει ποτέ.


Πληρως αποτυχημενη διοικηση. Πλήρως ομως!

Εθελοντής στο OPEN - 12/9/2020 23:13

Στη θεωρία, όλοι παιχταράδες είμαστε, κόουτς...

Straekmono - 12/9/2020 23:13

Σοβαρέψου και ζητά παίχτες ξυπνάτε κι διώξτε τους εθισμένε νους στην ήττα .... που τους έχει γίνει συνήθεια και το περνάνε στο έτσι .... αρκετά

NAVAJO21 - 12/9/2020 23:13

ΠΆΜΕ ΌΛΟΙ ΜΑΖΊ, ΌΣΟ ΣΚΟΤΩΜΈΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ Ο ΟΣΦΠ ΔΕ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΊ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΌ. ΒΓΕΊΤΕ ΦΩΝΆΞΤΕ ΌΛΟΙ ΜΑΖΊ ΑΥΤΉ ΤΗ ΝΤΡΟΠΉ ΠΟΥ ΔΕ ΞΕΠΛΕΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΠΤ. ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΡΕ. ΔΕ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΓΑΜ@ ΤΗ ΠΟΥΤ@ΝΑ ΜΟΥ. ΔΕ ΜΠΟΡΟΎΜΕ.

ling - 12/9/2020 23:12

Κοουτς, πολλά λάθη επαναλαμβανονται, τα είδανε και στα πλέι οφ, και δεν διορθώνονται. Αδιόρθωτη είναι και η κατάσταση στα στημένα.

Naftilos21 - 12/9/2020 23:12

Ουστ...αυτό δεν είναι ΑΕΚ...έτσι ετοιμαζόμασταν τόσο καιρό;;;να χάνουμε ένα μηδέν να κρατιόμαστε μέσα στον αγώνα από θαύμα και να μην κάνουμε μια φάση;ενώ ο άλλος είχε σταματήσει να παίζει από το 60;;;ντροπη

aekbox - 12/9/2020 23:08

Εγώ θα έλεγα τόσο. μπορούμε - τόσο παίζουμε. Από αυτην την ομάδα μόνο τον Αλμπάνη ξεχώρισα, οι υπόλοιποι. δεν μπορούν , θέλει καινούργιο αίμα. Ντροπή να χάνουμε συνέχεια από τους γαύρους. το

stef21original - 12/9/2020 23:07

Τι να πεις και συ.Φυγε να δεις προκοπη

imodium - 12/9/2020 23:07

και καλοι να ειμαστε η διαφορα ειναι μεγαλη, εδω τον μισο ολυμπιακο δεν μπορουμε να κερδισουμε .....

ΕΠΟΜΕΝΟ