381 ΣΧΟΛΙΑ

ΑΕΚ - Ολυμπιακός 1-2 (ΤΕΛΙΚΟ)

Η ΑΕΚ υποδέχεται απόψε τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ για την 4η αγωνιστική των πλέι οφ - Το aek365 σας ενημερώνει με παραλειπόμενα και LIVE τον αγώνα


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
nightbird - 28/6/2020 22:37

γιατί έβγαλε τον αλμπάνη και όχι τον βέρντε? Τι κόλλημα είναι αυτό με τον βέρντε?

trofh_gia_skepsh - 29/6/2020 01:33

Θέλουμε να τον πουλήσουμε

george_perak - 28/6/2020 23:58

Γεια σας χαίρομαι που όλοι εδώ μέσα συμφωνούν με εμένα για το verde παρόλο τα δικά μου κόσμια σχόλια ως προς το πρόσωπο του ποδοσφαιριστή ποτέ δεν τα αναρτάται!!! Με εκτίμηση

Hector - 28/6/2020 23:56

Ο ολυμπιακός αγόρασε καλύτερους παίκτες και πήρε δίκαια το πρωτάθλημα. Εμείς βρήκαμε καλό προπονητή και είμαστε εντάξει επιθετικά. Στο κέντρο και στην άμυνα θέλουμε σημαντική ενίσχυση για να διεκδικήσουμε πρωτάθλημα. Δεν τρελαίνομαι με Σιμάνσκι. Είναι στο επίπεδο του Άλεφ. Ο βέρντε λίγα πράγματα. Ο Κρίστισιτς μερικές φορές λες τι παικταράς είναι αυτός και κάποιες άλλες ξεχνάς ότι παίζει. Αν θέλουμε να πάρουμε το κύπελο πρέπει να παίξουμε σκληρά στον τελικό.

AEK_GT_78 - 28/6/2020 23:51

Λιβαγια μια κλαση πανω απο τους αλλους, Παολινιο φαινεται οτι τα δωσε ολα και πηγε καλα γιατι θελει τη θεση του βασικου. Δεν ειναι ουτε θα γινει παιχτης που θα κανει τη διαφορα αλλα τιμιος ειναι. Βερντε τα χω πει, εχει πολλα ψωμια να φαει ακομη, πολυ δουλεια θελει, θεωρητικα μπορει καποτε να γινει πολυ καλος, μεχρι τοτε εχει πολλες αδυναμίες να καλυψει. Και ο Σιμανσκι θελει πολυ δουλεια ακομη. Ο Οικονομου αμυντικαρα δεν ειναι γιατι ειναι αργος, αλλα ειναι και ο μονος απο τους πισω που... Συνέχεια μπορει να κανει μια καλη μακρινη μπαλια. Οι μικροι μας ειναι μια ελπιδα αλλα η ομαδα θελει 3-4 ακομα ετοιμους Λιβαγια και δεν μπορει να περιμενει ολους τους αλλους ποτε θα κανουν τη διαφορα.

serifis_45 - 28/6/2020 23:49

ενταξει ενταξει τελικα ειδα και το 2 ημιχρονο

krisgeo21 - 28/6/2020 23:45

Αυτός ο Τσιντώτας αν έχει π@π@ρια θα έφευγε σήμερα από την ομάδα μόνος του έτσι απλά

Montechristo21 - 28/6/2020 23:45

Oλη η εικόνα του μάτς στο λάθος του Τσιντώτα στο τέλος.

vaterman - 28/6/2020 23:30

Διαβάζω συνέχεια να πουληθεί ο Μπάρκας κλπ κλπ. Θα είναι έγκλημα αν πουληθεί και δεν αποκτηθεί τερματοφύλακας αξίας!!! Θλιβερή εικόνα ο τσιντωτας!!!! Άθλιος!!!

vale21 - 28/6/2020 23:45

Οι παίκτες πρέπει να παίζουν για να αποδίδουν. Ο τσιντωτας είναι καλός τερματοφύλακας αλλά θέλει παιχνίδια. Η μήπως περιμένεις να παίξει μπαλαρα ο Αλμπάνης που πραγματικά δεν θυμάμαι δύο χρόνια τώρα αν έχει παίξει ολόκληρο επίσημο παιχνίδι.

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 28/6/2020 23:44

Θέλει πολύ χρήμα αλλα κι επιλογές σωστές για να φτιαχτεί ομαδάρα.Δε γινεται με παιχτες β' εθνικης.

Σ αυτην για παράδειγμα, ο Μανταλος κι ο τιμιος Χουλτ , θαναι αλλαγες...!!!

Δε γινεται με Σβαρνες Οικονομου και Κοντορεβυθουληδες να παιξεις Ch. League προκριματικα ουτε Γιουροπα...!

Θα στεναχωρεθείς...γιατι θα μεινεις εκτός με το καλημέρα...... Συνέχεια
Και το χαωδες αυτο πραμα το οακα για τη σαιζον που ερχεται πρεπει να το παρατήσουν να σκεφτουν Ριζουπολη, μεχρι να μπουμε στην Αγια Σοφιά.

Αλλα πρωτιστως να φτιαχτει ΟΜΑΔΑΡΑ.

Το αν θα ξεκινήσει να γινεται κατι τετοιο θα διαφανεί απο..........την επόμενη μερα του τελικου..!

Τα ψεματα τελειώσανε....!!!

Και δεν γινεται να μας φταινε συνεχεια οι .....coach.!!

Δεν ειναι άχρηστος ο Καρρερα ..! Δεν ειναι σαν τον απίθανο που κουβαλησε ο Λυμπε, και κατέστρεψε τη χρονια...!

Αλλα επαναλαμβάνω......χρειάζεται καλός σχεδιασμός και πολύ χρήμα....! Εγώ με τα μεχρι τώρα δεδομενα, το δεύτερο το βλεπω χλωμό....!!!!!

Kanie11 - 28/6/2020 23:44

Δυστυχώς η ποιοτική διαφορά είναι χαοτική. Είτε με απουσίες είτε χωρίς. Και όποιος δεν το βλέπει απλά δεν ξέρει από ποδόσφαιρο. Στον τελικό βέβαια το μάτς θα είναι πιο κλειστό και θα έχουμε τις δικές μας πιθανότητες.

Kitrinomavri Kriti 21 - 28/6/2020 23:26

Πιστεύω να καταλάβατε όλοι σήμερα, ότι ο Παουλινιο δεν πρέπει να ξαναβγεί από την ενδεκάδα!!

azcarate21 - 28/6/2020 23:44

Δυστυχως θα συνεχισουμε να τρωμε το τουρμπατο μηχανακι που ξερει οση μπαλα ξερει ενα κυριολεκτικο μηχανακι στη μαπα οπως γινοταν οταν ειχαμε τον παιχταρα Γκαλο. Το γιατι συμβαινει αυτο ειναι κατι που οι περισσοτεροι ξερουμε αλλα δεν θελουμε να παραδεχτουμε...

an0nymous - 28/6/2020 23:29

αμυντικά δεν κάνει τίποτα.. επιθετικά μόνο είναι καλός.

marv - 28/6/2020 23:43

Μας φταίει η ομάδα αλλά αυτοί οι εκφωνητές της νόβα μεγάλωσαν με τη φωτογραφία του τσουκαλά πάνω από το κρεββάτι τους. Έλεος να ακούμε λιβανιστήρι για τον Μάρτινς 2 ώρες συνεχόμενα.

Nikolaos - 28/6/2020 23:42

Δλδ τι διαφορετικό είχε ο σημερινός αγώνας από την γενικότερη εικόνα της διετίας,επειδή παίζαμε με τους γαύρους;μα πέρσι φάγαμε τέσσερα σε ένα ημίχρονο με πλήρης ομάδα,επειδή πήρε πρωτάθλημα ;μα οι κινήσεις που έκανε από το 18 και μετά είναι παράδειγμα προς εμάς,τιποτα διαφορετικό κύριοι,η ίδια στεναχώρια εδώ και δυο χρόνια,τα αναπάντητα γιατί η πρωταθληματικη ομάδα δεν στηρίχτηκε,εξιλαστήρια θύματα πολλα,είτε εντέχνως είτε από αφέλεια,τραγικότερο ίσως ότι ο... Συνέχεια λαός της ΑΕΚχανει τις ποδοσφαιρικές γνώσεις που είχε ανέκαθεν,χάνει την συνοχή και την ποδοσφαιρική του κουλτούρα,ίσως κάποιους τους βολεύει...

jav21ier - 28/6/2020 23:26

Βγάζει την μπάλα ο τσιτωντας μόνος του έξω και οι γαυροι γελάνε.. Εκεί φτασαμε

AEK_GT_78 - 28/6/2020 23:42

Δεν εχω κατι με Τσιτωντα γενικα, θεωρητικά ειναι καλος, αλλα σημερα ουτε αγγαρεια να εκανε, το υφος του στα κοντινα ηταν βαριεμαι να κουνηθω, το τερμα πρεπει να χει "ελατηρια" να γυαλίζει το ματι του κτλ σημερα δεν τα χε, δεν ειχε ευθυνη βεβαια, αλλα ενα καλο τερμα σε φορμα θα κανε μια προσπαθεια στο δευτερο μπορει να πιανε το πρωτο, τεσπα αυτοι ειναι σε μεγαλη φορμα και εμεις την ψαχνουμε

Xarouhs - 28/6/2020 23:31

Γελάνε γιατί θα το είχαν παίξει στο στοίχημα, για τον Αβραάμ έχουν ακουστεί πολλά άλλωστε...

Constantinoupoli86 - 28/6/2020 23:41

Βέρντε = πολύ ανούσιος παίχτης. Μόνο ταχύτητα και δυνατό σουτ έχει! Λίγος για βασικός!

BYZANTIN - 28/6/2020 23:39

Το μπουρ@ελοκάναλα NOVA OPEN δεν είχαν να δείξουν τη φάση με το χέρι παίκτη του κοκού μέσα στην περιοχή τρία λεπτά πριν τη λήξη. Δε, εκείνο το μπορ@έλο το VAR τι έκανε. Σουβλάκια έτρωγαν πάλι ;;; Άντε αγαπηθείτε με την παράγκα σας ...


Σας είχα πει δε την Παρασκευή ότι αυτή η @ούστρα ο Γάλλος ο ρέφερι ήταν τοποθετημένος από Καραμπέ... Συνέχεια και ότι το ματς θα το στηνε. Ούτε καν είδε τη φάση με το χέρι στο VAR αν και είμαι υποψιασμένος ότι από το VAR δεν του είπαν τίποτα.


Ξαναλέω και το φωνάζω. Αν αυτό γινόταν στον τελικό θα χάναμε άλλο ένα κύπελλο άδικα. Ή ΑΕΚ οφείλει να διαμαρτυρηθεί. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!

Panosr21kd - 28/6/2020 23:39

Πέναλτι στο 89 ρεεεε

johnyaekara - 28/6/2020 23:38

EpsilonKappa77 Θα συμφωησω μαζι σου για τοβαλλο ματς του τελικου αλλα μαλλον δεν θελαμε δευτερη θεση στα πλει οφ αλλιως δεν εξηγειται αλλιως!!Η ομαδα ηταν αθλια σημερα και ειναι φετος κατωτερη του οσφπ που εχει πολυ φυνατη ομαδα!!Αλλα η αποτυχια του σημερα στην ΑΕΚ δεν ειναι παντα η μητερα της επιτυχιας του αυριο γιατι το αυριο θελει για να χτυπησεις τον οσφπ κα να παρεις πρωταθλημα πανω απο 10 μυρρια σε μεταγραφες κατα την αποψη μ και ο Μελ δεν.θα δωσει ποτε τετοια λεφτα!!!

VagosK - 28/6/2020 23:12

Ο Σιμανσκι ειναι πιτσιρικας θα βελτιωθει. Ο Βερντε δυστυχως για τα λεφτα που παιρνει πρεπει να φυγει

Sūn_Wù-kōng - 28/6/2020 23:37

25 χρονων πιτσιρικας;

aekaranikaia21 - 28/6/2020 23:28

Πιτσιρικας δεν ειναι αλλα το κεντρο μονος του το κρατησε

RomanJ - 28/6/2020 23:26

Ναι, πιτσιρικάς ο Σιμάνσκι..μόνο 25 είναι. Να τον δώσουμε και 2-3 χρόνια δανεικό να ψηθεί?..

sentinel_21 - 28/6/2020 23:22

Ο Βερντε που ειναι 2 χρονια μικροτερος του Σιμανσκι ειναι γεροντας? Οτι να ναι γραφετε ρε σεις

imodium - 28/6/2020 23:28

πηραν και μαθηματικα το πρωταθλημα μεσα στο οακα

Alani21 - 28/6/2020 23:37

Γι α ποιο λόγο το αναφέρεις αυτό ;

Ενδιαφέρει κάποιον ή θες απλά να μας το θυμησεις ;

imodium - 28/6/2020 23:41

γιατι δεν γουσταρω που εγινε φιλε και γιατι δεν πρεπει να ξαναγινει κατι τετοιο μεσα στην φιλαδελφεια για αυτο

Droit_Au_But - 28/6/2020 23:27

Δεν πειράζει.

Όχι άλλα βήματα πίσω όμως.

Ας επενδύσουμε στον προπονητή και ας τον στηρίξουμε.

TA1959 - 28/6/2020 23:35

Ισως δεν πειραζει τους νεωτερους. Ειμαι 61, με πειραζει παρα πολυ εμενα, γιατι δεν ξερω ποσες χαμενες χρονιες λογω κακου σχεδιασμου μπορω να αγνοω κατ' επαναληψη. Με ολο το σεβασμο για τη γνωμη σου.

vale21 - 28/6/2020 23:42

Συμφωνώ και επαυξάνω! Πόσες χαμένες χρονιές μπορείς να αντέξεις;

TA1959 - 28/6/2020 23:35

Συμφωνω με τη 2η και 3η προταση σου

Manos_AEK21 - 28/6/2020 23:35

Μπράβο στον Ολυμπιακό που πήρε και μαθηματικά το πρωτάθλημα... Να λέμε την αλήθεια ή καλύτερη ομάδα φέτος με διαφορά....

Με προβλημάτισε η ομάδα μας σήμερα που δεν ήταν καλή......

Και η 2η θέση αρχίζει και δυσκολεύει πολύ......

Stratiotis21 - 28/6/2020 23:32

Πάρτε το κύπελλο 4ος χαμένος τελικός δεν έχει ξαναγίνει!

Kws21 - 28/6/2020 23:30

Γελάει ο κόσμος με τον Τσιντώτα!!

an0nymous - 28/6/2020 23:29

ρε παιδιά.. το χέρι δεν ήταν πέναλτι;; τι έγινε εγώ δεν κατάλαβα τίποτα..

aekaranikaia21 - 28/6/2020 23:29

ο Μαχαιρας σε 10 λεπτα εκανε περισσοτερα απο οτι ο Βερντε σε 80. Γνωμη μου

vale21 - 28/6/2020 23:21

Θα τρελαθώ ρε γμτ. Ρισκάρει στο 89, στο ΟΓΔΟΝΤΑ ΕΝΝΙΑ!

an0nymous - 28/6/2020 23:28

άσε μας ρε φίλε τώρα.. σοβαρά τώρα, άσε μας. λες και είχε τίποτα παικταράδες στο πάγκο.. με τα πιτσιρίκια κατεβήκαμε..

eimaikaigwaek - 28/6/2020 23:01

Ρεκορ Τσιντωτα, 2 γκολ και ενα δοκαρι ορθιος

inzaghi9 - 28/6/2020 23:28

Έπαθε Ανέστη σήμερα ο Τσιντώτας.

VagosK - 28/6/2020 23:06

Χα χα χα ωραιος

EpsilonKappa77 - 28/6/2020 23:15

Μερικές επισημάνσεις,λίγο πριν το τέλος του αγώνα:

1.Ο Τελικός θα είναι ΠΟΛΥ διαφορετικό ματς.

2.Η ΑΕΚ,σ'εκείνο τον αγώνα,θα είναι σχεδόν πλήρης.Σήμερα αγωνίζεται με ΠΟΛΛΕΣ ελλείψεις.

3.Ο Καρέρα κάνει ΦΟΒΕΡΗ δουλειά.

4.Η ΑΕΚ θέλει ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ προσθήκες,ΥΨΗΛΗΣ ποιότητας.... Συνέχεια
Το αποτέλεσμα,σήμερα,πιθανόν,δεν θα έχει το αποτέλεσμα της νίκης.

Όμως,για την ΑΕΚ του σήμερα ισχύει η εξής παροιμία:

"Η αποτυχία του σήμερα είναι η μητέρα της επιτυχίας του αύριο".

apaleftos21 - 28/6/2020 23:28

βέβαια ο Καρέρα , στα play off έχει νικήσει ΜΟΝΟ τον Οφη... έχει μεγάλη ευθύνη στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό... θα πάρει το κύπελλο? θα βγάλει την ομάδα δεύτερη? οφείλει να κερδίσει 2 φορές τον Μπαουγκ ... θα το κάνει? την Τετάρτη ΔΕΝ θα έχει δικαιολογία ελλείψεων. Θα κάνει άκυρες αλλαγές όπως σήμερα?

Activemember91 - 28/6/2020 23:36

Είσαι απαλεφτος όνομα και πράγμα, εσένα ο καρερα σου φταιει από όλο αυτό .

Sotious21 - 28/6/2020 23:35

Αδερφέ αυτό το "οφείλει" να κερδίσει τον παοκ δεν το κατάλαβα. Μπας και του εχουν δωσει μεγαλύτερο μπάτζετ που απαιτεις και 2 νίκες?

aekaranikaia21 - 28/6/2020 23:33

Ασε φιλε εκτος απο το πρωτο με τον Παο, δεν φταιει κανενας Καρερα, το ελλιπεστατο ροστερ φταιει

an0nymous - 28/6/2020 23:30

δες λίγο τι είχε στον πάγκο και μετά πες μας για άκυρες αλλαγές..

an0nymous - 28/6/2020 23:27

Μετά το 60' κάτι έκαναν..

2121AEK - 28/6/2020 23:26

Μονος του στη γραμμη του αουτ παει να πιασει την μπαλα για μια τελευταια επιθεση...του φευγει κατω απο τα ποδια και το αουτ το κανει κορνερ και αυτος θελει να παιζει τερματοφυλακας στην ΑΕΚ;;;;;

ΕΛΕΟΣ.....

skotadi - 28/6/2020 23:26

Το ρεπλαι δεν υπάρχει στη κωλο nova φάση πέναλτι είναι ξαναδείχτετο

Constantinoupoli86 - 28/6/2020 23:26

Κουραστήκαμε!

Mr21 - 28/6/2020 23:24

Το πρωτο ημιχρονο ειναι των παιχτων και το δευτερο των προπονητων. Στερουμε σημαντικα δυστηχως

eeaek - 28/6/2020 23:23

Ο Ολυμπιακός πολύ καλύτερος

tigra21 - 28/6/2020 23:21

Το πεναλντακι του Ελαμντελαουι το πνιξανε τα κατά τα άλλα αλλοδαπά κοράκια! Ουστ

stef1970 - 28/6/2020 23:21

Με την εμφάνιση μας στο 1ο ημίχρονο αδικησαμε τον εαυτό μας...μπορεί πάλι να χάναμε αλλά η εικόνα μας στο α' ήταν απαράδεκτη...

NAVAJO21 - 28/6/2020 23:21

ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΠΗΓΕ ΟΛΟΣ Ο ΠΑΓΚΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΒΑΡ?

dtsioux - 28/6/2020 23:20

Πέναλτι ρε κόρακα!!!

Cristiano_ronaldo21 - 28/6/2020 23:20

Στο χερι δν χτυπησε η μπαλα εντος περιοχης;;;;

Kemp21 - 28/6/2020 23:19

Χέρι ρεεεεεε

NAVAJO21 - 28/6/2020 23:19

Για να δουμε λιγο πολυ εχουμε καλο μομεντουμ. Μπορουμε την ισοφαρηση? Ο οσφπ εχει ριξει ρυθμους αδικαιολογητα. Δε νομιζω οτι καναμε κατι εμεις καλυτερα να πω την αληθεια.

tevez9_11 - 28/6/2020 23:00

O Βερντε βαραει σου και πηγαινει αραουτ. Τραγικος! Ο πρωτος που πρεπει να φυγει απο την ΑΕΚ ειναι και μετα απο αυτον να ακολουθησει ο ανευρος Κριστισιτς.

k_m21 - 28/6/2020 23:14

Και όμως προτιμήθηκε από τον Αλμπάνη για να παραμείνει στο ματς...... ΕΛΕΟΣ

EyeOfEagle - 28/6/2020 23:12

ΒΓΑΛΕ ΤΟΝ ΒΕΡΝΤΕ!!!!! και να μην ξαναμπει παραμονο για να ξεκουρασει τον Αλμπανη!

andReas88 - 28/6/2020 23:10

Εν τω μεταξυ αυτο που μας χαλαει ο Παουλινιο ενω βασικος μας ειναι ο Μπακακης πρεπει να το κοιταξουμε. Σαρανταρα μπαλια και κανει κοντρολ λες κ ειναι ο Λιβαγια. Ο Μπακακης θα την ειχε στοπαρει με το κεφαλι, θα ανεβαινε 10 μετρα τψος, θα την κατεβαζε και θα του εβγαινε πλαγιο.

2121AEK - 28/6/2020 23:10

Και μην ξανακουσω κανεναν να λεει για τον Μπουχαλακη γιατι τετοιο παικτη που να κανει τοσα πολλα πραγματα η ΑΕΚ δεν εχει...

Kemp21 - 28/6/2020 23:09

Βγάλε τον Βέρντερ έξω ρεεεε βάλε μποτο

ΠΕΙΡΑΤΗΣ21 - 28/6/2020 23:07

Βαλε μεσα τα πιτσιρικια τωρα!!!

ΥΓ αυτος ο Μανταλος για αυτην την Αεκ ειναι πολυτελεια

inzaghi9 - 28/6/2020 22:57

Παρά τα κενά και τα δεδομένα προβλήματα, στο 2ο βλέπουμε ψυχή και πίστη. Κάτι τους έκανε ο Καρέρα. Άντε, δε θα αργήσει το γκολ, αν σκοράρουμε νωρίς υπάρχει ελπίδα. Πίσω βέβαια την προσευχή μας κλασικά...

stef1970 - 28/6/2020 23:06

Το ότι ο γαύρος είναι ανώτερος φέτος ως ομάδα το γνωρίζουμε.

Το θέμα είναι εμεις γιατι μπήκαμε στο 1ο ημίχρονο τόσο φοβισμένα...τόσο χάλια...

inzaghi9 - 28/6/2020 23:30

Έχουμε ψυχολογικό στα ντέρμπι από πέρυσι. Συγκεκριμένα με τον γαύρο ακόμη κι όταν είχαμε το σερί νικών και ήταν για 5 γκολ, πάντα φοβόμασταν. Με Καρέρα του χρόνου αυτό θα αλλάξει. Φάνηκε καθαρά σήμερα πόση διαφορά κάνει η ψυχολογία και η πίστη του προπονητή.

johnyaekara - 28/6/2020 23:05

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ.ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΠΑΛΑ!!ΕΛ ΑΡΑΜΠΙ ΠΑΙΚΤΗΣ ΦΩΤΙΑ!!ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΕΜΕΙΣ ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

Bruxellois1980 - 28/6/2020 23:05

Πάντως, όσο σημαντικός κι αν είναι ο Μανταλος, βλέποντας τα στημένα του Μάρκο δεν θα έπρεπε να τα χτυπάει άλλος.

eimaikaigwaek - 28/6/2020 23:04

Ρε Οικονομου μονος σου εισαι! Στειλτη μεσα!

aekaranikaia21 - 28/6/2020 23:04

Αν ειχαμε Σιμοες σε αυτο το.ματς ως κοφτη πιστευω δεν θα μας ειχαν παρει ετσι αβιαστα το κεντρι

aliceaek - 28/6/2020 23:04

Ρε Οικονόμου όταν παίρνουμε κεφαλιά για γκόλ κουνάμε και λίγο το κεφάλι ρε αγόρι μου

tzes1924 - 28/6/2020 22:56

Κακά τα ψέμματα παιδιά, ούτε κύπελλο πρόκειται να πάρουμε ούτε 2η θέση. Μία ακόμα αποτυχημένη χρονιά. Ας ελπίσουμε ότι ο Ίβιτς θα μπορέσει να διορθώσει τα κακώς κείμενα των προηγούμενων...

stef1970 - 28/6/2020 23:02

Φίλε ο Ίβιτς ξέρει τι να κάνει.

Χρειάζετε όμως και σοβαρό μπάτζετ το καλοκαίρι. Αν πάμε με 2 εκ. ευρώ να πάρουμε 5 παίκτες και θέλουμε να είναι και πρώτης σειρας καληνυχτα...εδω παζαρευουμε 1 μηνα τον Σημανσκι και δεν μπορουμε να τον παρουμε.

tzes1924 - 28/6/2020 23:05

Δεν θα διαφωνήσω... Φυσικά τα λεφτά είναι αυτονόητα! Απλά περιγράφω ότι και τις προηγούμενες χρονιές σπαταλήθηκαν κάποια λεφτά (έστω και περιορισμένα) για λάθος επιλογές

VagosK - 28/6/2020 23:01

Α ρε Ντουσαν. Ωραιες εποχες πριγκηπα. Να ξερεις ποσο σε σεβομαι.

Constantinoupoli86 - 28/6/2020 22:57

Βάλαμε γκολ. Άντε να δούμε μήπως μας γυρίσει, ποτέ δεν ξέρεις!

Bruxellois1980 - 28/6/2020 22:59

Συμφωνώ, η ψυχολογία είναι το παν. Μακάρι, εμείς θα το πιστεύουμε μέχρι το τέλος ας το πιστέψουν και οι παίκτες μας!

Theovis68 - 28/6/2020 22:59

Στην ΑΕΚ των ονείρων μας από τους σημερινούς ποδοσφαιριστές χωράνε 4-5. Μαυριστε με όσο θέλετε όμως αυτή είναι η αλήθεια. Και δε χρειαζόταν το σημερινό παιχνίδι. Και δυστυχώς ο Άρης δεν μας έκανε τη χάρη να κόψει πόντους ώστε να μην φαίνεται η γύμνια μας. Αυτά κ καλό βράδυ αδέρφια

ottoman21r - 28/6/2020 22:58

Χαίρομαι γιατί βλέπω αλλαγή νοοτροπίας! Το γκολ ήταν φυσικό αποτέλεσμα... Πάμε!

TZIMHS72 - 28/6/2020 22:58

Απλα,,,, Ιβιτσ έχεις δουλεια!

andReas88 - 28/6/2020 22:56

Λοιπον δε με νοιαζει ανθα κανει χατ τρικ στα επομενα 25 λεπτα, ο Βερντελας πρεπει να φυγει χθες. Δε μπορω να σε βλεπω αλλο ρε ατομισταρε.

SERXIOLIVAYA21 - 28/6/2020 22:56

Ινδιανος

NAVAJO21 - 28/6/2020 22:37

Ολοι οσοι μιλατε για μεταγραφες, να ξερετε οτι δεν λετε κατι καινουριο. Το απλο γυμνο ματι των φιλαθλων τα βλεπει και τα λεει τουλαχιστον τρια χρονια τωρα. Τωρα που τα ξανατονιζετε δεν θα αλλαξει κατι. Το ονειρο το χουμε δει, το οραμα ειναι πασιφανεστατο. Καληνυχτα.

NAVAJO21 - 28/6/2020 22:55

Δεν ειναι μονο οτι μαζεψαμε ενα σωρο παλτα με βαρια συμβολαια, εγιναν ανανεωσεις που δεν επρεπε, δε κρατησαμε αλλους παιχτες οταν επρεπε.


Όταν βγήκαμε πρωταθλητές καταρρίψαμε το ρεκόρ καλύτερης άμυνας στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου με μόλις 12 γκολ παθητικό. Το προηγούμενο ρεκόρ το κατείχε ο γαύρος από το 72-73 (με 12).... Συνέχεια Τώρα κάθε διώξιμο που κάνουμε μυρίζει γκολ. Έλεος.

METALLICA21 - 28/6/2020 22:43

Αποψε δυστυχως ξεφτιλιζομαστε. Η ΑΕΚ της β´ εθνικης μπορει επισης να εχανε, θα εφτυνε αιμα τουλαχιστον

aek_14 - 28/6/2020 22:42

Μεταγραφές θέλουμε, αλλά δεν θελουμε ούτε να φύγει ο τίμιος Χουλτ, το παιδι που πρόσφερε ο Σιμόες, ο διεθνής Μπακάκης, το υπόδειγμα ο Τσιγκρίσκι και πάει λέγοντας. Δεν γίνεται ετσι.

KevineDurante - 28/6/2020 22:25

Μελισσανίδη φταις για την ξεφτίλα των 2 τελευταίων χρόνων, φταίς και για τους 4 σερί χαμένους τελικούς. Απλά και λιτά

Pant21 - 28/6/2020 22:54

Υπομονή φιλε δεν φταίει ο Μελισσανίδης...να μπούμε στο Ναό μας πρώτα κ θα έχουμε κ παίκτες

sentinel_21 - 28/6/2020 22:49

Το τραγικοτερο δεν ειναι αυτα που γραφεις αλλα το οτι βρεθηκαν και μερικοι αφελεις να σου κανουν like..Ενω ειναι ξεκαθαρος ο ρολος σου...Δεν πας αλλου να ασχοληθεις με την ομαδα σου και να μας αφησεις στην ησυχια μας?

AkadimiaPlatona21 - 28/6/2020 22:42

ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΒΑ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΡΕ ΑΕΚΑΡΧΗ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΚΕΒΙΝ ΝΤΟΥΡΑΝ. ΡΟΜΠΑ ΠΟΥΒΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΛΛΙΣΑΝΙΔΗ. ΠΟΤΕ ΧΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ 4ο Τελικό ε? ΡΟΜΠΑ

sempron_21 - 28/6/2020 22:53

Για τα πανηγύρια... δυστυχώς!

dtsioux - 28/6/2020 22:53

Το τάκλιν του σκεπαροσεμεδο στο αραουχο είναι μαρς κόκκινη.

2121AEK - 28/6/2020 22:53

Ειμαστε η μονη ομαδα παγκοσμιως που τα δυο της μπακ κανουν επιθεση προς τα πισω.....

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.....

Kemp21 - 28/6/2020 22:53

Εχω μάθει τον γιο μου να λέει ΑΕΚ όταν βλέπει το σήμα δέκα μέτρα μακριά να είναι το δείχνει κ λεει ΑΕΚ ευτυχώς που είναι 1.5 χρονών κ δεν καταλαβαίνει... Ελπίζω στην Αγία Σοφία όταν θα τον παιρνω να είμαστε εμείς όπως ο γαυρος σήμερα...

zormpas49 - 28/6/2020 22:51

Ότι και να λέμε χωρίς Μάνταλο,Λόπεζ,Σιμοες, Μπακακη Ολιβέιρα η ομάδα αυτή είναι.Κριστισις και Σιμανσκι σε πτώση εδώ και καιρό.

aek_14 - 28/6/2020 22:36

Δόθηκαν τα πιο κάτω ποσά για τους πιο κάτω παίκτες


Κρίστισιτς 500.000

Οικονόμου 700.000(ο Χριστός και η Παναγία)

Βέρντε 1.000.000 (Ο Χριστός και η Παναγία και όλοι οι Άγιοι Μαζί)... Συνέχεια

Σύνολο 2.200.000 έδωσε ο Λύμπε εκτός τα συμβόλαια για παίκτες που είναι εντελώ εκτός τόπου και χρόνου. Συν τα υπόλοιπα ταγάρια που εχουμε και τους λέμε παικταράδες. Εδώ μερικοί λένε να κρατήσουμε τον Χουλτ επειδή είναι τίμιος. Τίμια ομάδα που χάνει με κάτω χέρια θέλουν κάποιοι.

stef1970 - 28/6/2020 22:51

Δυστυχώς φίλε ο Λυμπε ως τεχνικός διευθυντής τα εκανε μαντάρα. Μας φόρτωσε με ένα σωρό παλτα...συν τον προπονητη -απατη Καρντοσο.

πλήρης αποτυχία...

orbon - 28/6/2020 22:48

Το πρόβλημα είναι ότι έδωσες 2.2 εκ για 3 παίχτες, την ώρα που έχει παίχτες 5πλάσιας ή και παραπάνω αξίας ο Ολυμπιακός.

Kemp21 - 28/6/2020 22:41

Φίλε νομίζω ότι για Οικονόμου έδωσε 1.2 τεράστιο έγκλημα ο Λαμπρόπουλος 2 κλάσεις πανω ήταν.

aek_14 - 28/6/2020 22:47

Και τα δύο μεγάλα ποσά. Με τέτοια λεφτά έφερνες παίκτες δύο φορές καλύτερους. Ο Λύμπε χάλασε πολλά λεφτά για ομάδα που δεν είχε έσοδα από πωλήσεις.

aek_14 - 28/6/2020 22:46

Και καμία 400.000 για τον Σιμάο. Σε 1,5 χρόνο περίπου δώθηκαν 3.000.000 εκτός τα συμβόλαια για παίκτες αμφιβόλου αξίας.

DOGO21 - 28/6/2020 22:51

Τουλάχιστον βάλτε να δούμε κανένα πιτσιρίκι

Giorgos888 - 28/6/2020 22:50

ΞΕΦΤΊΛΑ... Όλη η άμυνα θέλει ξηλωμα για του χρόνου...Μόνο ο Τσιγκρινσκι κάνει και αυτός για αλλαγή... Κριστισιτς να φύγει όσο όσο...Και ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ!!

2121AEK - 28/6/2020 22:50

Κοιτας τον παγκο της ΑΕΚ και σε πιανει απελπισια....και ΔΕΝ ειναι αυτοι που λειπουν τιμωρημενοι....ειναι οτι οι μισοι που ΠΑΙΖΟΥΝ δεν θα επρεπε ουτε εξω απο τη Φιλαδελφεια να περνανε.....

Παρακαλαμε τον Χουλτ να μεινει ενα μηνα ακομα και το...σκεφτεται;;;;;;

ΕΛΕΟΣ....... Συνέχεια
Αντι να βγει η ιδια η ΑΕΚ και να πει φευγει γιατι ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ το παλικαρι....τον παρακαλαμε κι ολας;;;;

tzes1924 - 28/6/2020 22:50

Κάποια στιγμή πρέπει και οι δημοσιογράφοι να αρχίσουν να αλλάζουν το τροπάριο...

maniac 72 - 28/6/2020 22:49

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΓΕΝΕΤΙΣΤΗΣ ΝΑ ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΠΟΡΜΠΟΚΗ ΚΑΣΑΠΗ

zormpas49 - 28/6/2020 22:49

Ότι και να λέμε χωρίς Μάνταλο,Λόπεζ,Σιμοες, Μπακακη Ολιβέιρα η ομάδα αυτή είναι.Κριστισις και Σιμανσκι σε πτώση εδώ και καιρό.

VagosK - 28/6/2020 22:47

Ελεος. Δεν ειναι οτι χανουμε το περιμενα. Αλλα ολες οι δηλωσεις που κανανε οι παιχτες και οι δημοσιογραφοι αυτες τις μερες οτι τα κανουμε και θα ρανουμε. Πως!!! Με μιση ομαδα? Απο που και ως που να κερδισουμε? Ειναι οτι παιζουμε καμια σπουδαια μπαλα ολο το προηγουμενο διαστημα και παμε με μιση ομαδα να κερδισουμε?

maniac 72 - 28/6/2020 22:47

ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΓΚΟ ΤΙ ΘΕΛΑΤΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ! ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΝ ΒΕΡΝΤΕ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΣΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΑΙΓΧΝΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ!!!!!!!!

Kemp21 - 28/6/2020 22:45

Κόκκινο είναι αυτό ρε του σεμεδο

Kemp21 - 28/6/2020 22:36

Το χειροτερο είναι ότι δεν βλέπω να παιρνουμε την 2η θέση με τίποτα.

R21_AEK - 28/6/2020 22:45

Η 2 θεση χαθηκε στο ματς με τον Παο και τον Αρη αφου δεν μπορεσαν να κερδισουν αυτους τους δυο εντος εδρας τελειωσε.

R21_AEK - 28/6/2020 22:35

Δεν φαγαμε στη μαπα Β,Γ εθνικη για να βλεπουμε τον οσφπ να μας κανει πλακα λες και ειναι προπονηση μεσα στην εδρα μας.

diminio21 - 28/6/2020 22:45

Έτσι ακριβώς φίλε. Όλα τ άλλα, άντε να τα καταπιώ, αλλά σε αυτό έχεις δίκιο. Πιάσαμε πάτο, για να μην μας κάνει πλάκα ο γαύρος. Και δεν θέλω σας παρακαλώ, να πούμε πάλι για το γήπεδο. Αυτά, ας ελπίσουμε να μείνουμε στα δύο και πολύ περισσότερο να βάλουμε.. Δεν θα ξεχάσω τις Καλλιθέες στο γήπεδο μας..

xpanos28 - 28/6/2020 22:45

Όταν έχεις 2 χρόνια να κάνεις σωστή προετοιμασία, και σε σημαντικά πόστα είχες άσχετους, είναι φυσικό επόμενο να γίνεσαι ομάδα γειτονιάς. Για εμένα προσωπικά μία χαμένη χρονιά την έσωσε ο ΙΒΙΤΣ (αφού κατάλαβε ο κ. Μελισσανίδης και είδε ότι πρέπει να βάλει έμπειρους ανθρώπους σε διάφορα πόστα σημαντικά ). Επιλογή του ο Καρέρα που έστρωσε όσο μπορούσε την ομάδα με τόνους προβλήματα και την έκανε όσο μπορούσε ξανά ανταγωνιστική. Για εμένα η ομάδα πρέπει να κάνει ένα σοβαρό restart, και... Συνέχεια ευτυχώς υπάρχουν ικανοί τεχνικός διευθυντής και προπονητής που με κατάλληλες και όχι απαραίτητα ακριβές κινήσεις να διορθώσουν όσο μπορούν τα κακώς κείμενα. Δεν το δέχομαι ομάδες όπως ΑΡΗΣ, ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ, ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ και πολλές άλλες ομάδες να έχουν καταφέρει και να έχουν στις ομάδες τους μερικούς καλούς παίχτες που κάνουν την διαφορά και όταν παίζουν με τους BIG4. Κάτι λάθος γίνεται στο scooting. Μάλλον πρέπει να βελτιώσουμε τις σχέσεις μας με μερικούς manager. Μάλλον.

John1978R - 28/6/2020 22:44

Αν λήξει κάτω από 0-4 θα είμαι ευτυχισμένος. Πόσο στεναχώρια και σήμερα ρε.

Lucifer - 28/6/2020 22:44

Σημερα αν δεν γινει θαυμα μονο να σωσουμε τα προσχειματα γινετε.το λεω καιρο οτι κ ν λετε με διεθνη σουηδο αριστερα κ παιχτη μπραγκα κλπ δεξια αν ειχες εναν ντιοπ κεντρο ν μην περνανε μπουχαλακιδες λες κ ειναι πογκμπα θα ηταν αλιος.επισης διαβαζα προσφατα Γκετζογλου κ πραγματικα αυτος κ Ταχτσιδης ηταν 2 φορες ποιο ταλεντα απο μπουχα αλλα ανθρωποφαγια πλας λαθος ματσαρισματα π.χ μπουχα χωρις τ μοτερακι καμαρα θα ηταν βουτυρο στο ψωμι του αντιπαλου...στην Ελλαδα θες η` ποιοτιτα... Συνέχεια ανεξαρτητα ηλικιας η` κατι ξεχωριστο αναλογα την θεση π.χ μπα υψος δυναμη καμαρα αντοχη ταχυτητα.τροφη για σκεψη οτι δεν ειναι τοσο δυσκολο να βρεις σπουδαιες περιπτωσεις απλα οταν γινετε μην το κανεις ντερμπυ σαρεσει τν περνεις τελος.τρ να μπω τρανσφερ μαρκετ θα βρω 3-4 στανταρ που ερχοντε ΑΕΚΑΡΑ χτες βρες κ περιπτωσεις απο αγγλια γαλλια ισπανια χαμηλες κατηγοριες συν την δεδομενη ποιοτητα μανταλου λιβαγια ολι αραουχο γινεσε πυραυλος.σορρυ αν κουρασα.οτι κ να γινει κυπελο κ τσ λου ακομη μπροστα μας

Kemp21 - 28/6/2020 22:44

Εγώ πιστευω οτι η ομάδα πρεπει να αρχίσει να δουλευει τριάδα γαλανό σιμανσκι Μάνταλο η κριστισιτς για τριάδα ώστε να είναι έτοιμοι για τον τελικό. Ένα ματς είναι

Bruxellois1980 - 28/6/2020 22:43

Κάναμε τελική, κάναμε τελική!!! Μην κοιτάτε που πήγε, κάναμε τελική! Όλε, όλε!

Kostantinosda - 28/6/2020 22:43

σοβαρευτείτε μην μας ξεφτιλίσουν κιόλας

R21_AEK - 28/6/2020 22:42

Βερντε,Κριστιτσιτς που χρυσοπληρωνονται δρομο απο την ομαδα ουτε στον τελικο μην παιξουν φτανει πια να πληρωνει η ομαδα σαπακια.

zlatan21 - 28/6/2020 22:42

Αδεια απο δυναμεις και θεληση η ομαδα, πολυ θεληση και τρεξιμο ο γαυρος.

Πολυ δουλεμενη ομαδα ο γαυρος. Φανηκε ξεκεθαρα οτι ΕΜΕΙΣ δεν αντεχουμε στην πιεση ψηλα

Constantinoupoli86 - 28/6/2020 22:33

Όταν τσιγκουνεύεσαι να πάρεις ακόμα κι ένα καλό στόπερ και πας με τους Σβάρνες, τι περιμένεις ρε παιδιά; Ας το πάρουμε απόφαση ότι η ομάδα έτσι θα πάει και του χρόνου και δεν ξέρω κι εγώ για πόσα χρόνια ακόμα! Εντάξει φτιάχνουμε το γήπεδο, αλλά αγωνιστικά δεν είναι επίπεδο αυτό!

imodium - 28/6/2020 22:40

αμα δεν μπει ο καλτσιδης η ενας επενδυτης τελος παντων ,ετσι θα ειμαστε καθε χρονο! θα μας σπανε τα νευρα και τα συκωτια ......τρεις το λαδι τρεις το ξυδι και η αεκαρα τριτοτεταρτη

Optimus - 28/6/2020 22:40

Αποκαρδιωτική η εικόνα μας. Αλήθεια ο Οικονόμου μπήκε για να να εξασφαλίσει ότι θα φάμε γκολ στο πρώτο ημίχρονο? Εδώ πήγαμε να φάμε γκολ απο τον Φορτούνη με τον ίδιο τρόπο που μας το έβαλε στο 1-1 του ΟΑΚΑ. Δεν υπάρχει ένας παίκτης να πάρει την μπάλα και να τη κυκλοφορήσει. Μετά τον Μάνταλο, το χάος. Ξέραμε ότι θα χάσουμε αλλά όχι και έτσι στο ρελαντί. Μακάρι να γίνει μια ανατροπή. Να έστω ότι μπορούμε να τους ισοφαρίσουμε, έτσι για την τιμή των όπλων. Τι να πω? Τα χω χαμένα.

MONOPADELOSR21 - 28/6/2020 22:25

Φέρτε πίσω τν μανολο ρεεεεε

EyeOfEagle - 28/6/2020 22:40

ναι ο προπονητης φταιει

aekaranikaia21 - 28/6/2020 22:29

Ποιον Μανολο ρε φιλε. Παιζουμε με Παουλινιο τον γερασμενο Τσιγκρι Σβαρνα Οικονομου Βερντε

aek_thessaloniki - 28/6/2020 22:32

Ο Παουλινιο μια χαρα ειναι.

2121AEK - 28/6/2020 22:55

Μαλλον δεν εχουμε σχεση με το ποδοσφαιρο εεεεε;;;;

Panos1970 - 28/6/2020 22:39

Κριστιτσιτς κούρασες..πολυ

Droit_Au_But - 28/6/2020 22:39

Θα βάλει Μπακασετα Λαμπρόπουλο στο δεύτερο ...

Kemp21 - 28/6/2020 22:38

Βάλε μποτοξ να το καρφώσει.

ovelix - 28/6/2020 22:38

Έμεις να συνεχίσουμε το παζάρι να γλιτώσουμε μερικές χιλιάδες για το Σιμανσκι , για μεταγραφικούς στόχους που τελικά χάνονται , να θεωρούμε ικανό να κουμαντάρει το κέντρο ο μέτριος Κριτισιτς που έκανε απλά 3,5 ικανοποιητικά ματς και αποθεώθηκε , να εχουνε εξτρέμ ανέκδοτα σαν τον βερντε , και όταν θα έρχεστε η ώρα να παίζουμε με τους γαύρους να βλέπουμε ότι η ψαλίδα έχει ανοίξει και μας παίζουν για πλάκα .

Kemp21 - 28/6/2020 22:38

Οι δικοί μας είναι μουσκεμα οι άλλοι τώρα αρχίζουν να ιδρώνουν τεράστια διαφορά αθλητικοτητας.

Luckytony21 - 28/6/2020 22:34

Κύριε Καρέρα από το Α.Τ Ο.Α.Κ.Α σας τηλεφωνώ..έχουμε συλλάβει κάποιον κύριο Μαρτινς διότι βρέθηκαν πάνω του το πορτοφόλι σας,το διαβατήριό σας κ ένα δίπλωμα προπονητή με την φωτό σας..

EyeOfEagle - 28/6/2020 22:38

δυστυχώς ο κύριος καρερα δεν εχει διαθεσιμη μπογια για να βαψει τα αυγα και του δώσανε μονο πορδες!

skotadi - 28/6/2020 22:37

Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω κανέναν ( γιατί δεν βλέπω καθόλου παθος) Αλλά είμαστε Χωρίς 7 μαζί με τον Βαρνιες βασικούς ( με όποιου ευθύνη και να ναι αυτο) Ελπιζω καλύτερη εικόνα στο δευτερο

zormpas49 - 28/6/2020 22:32

Ότι και να λέμε χωρίς Μάνταλο,Λόπεζ,Σιμοες, Μπακακη Ολιβέιρα η ομάδα αυτή είναι.Κριστισις και Σιμανσκι σε πτώση εδώ και καιρό.

R21_AEK - 28/6/2020 22:36

Φιλε και αυτοι να παιζαμε τα ιδια θα βλεπαμε εδω παραλιγο να αποκλειστουμε απο τον Αρη ενω επαιζαν αυτοι.Ο Μανταλος του χρονου δεν πρεπει να θεωρειται βασικος στην ομαδα

DMS_21 - 28/6/2020 22:36

Είναι δυστυχώς μια κλάση πάνω ο γαύρος και ειδικά σήμερα με τις απουσίες μας (κυρίως του Μάνταλου) ξέραμε ότι θα φανεί περισσότερο αυτό.

Αυτό που όμως είναι πραγματικά εξοργιστικό είναι ότι ο γαύρος βγάζει περισσότερο πάθος και διάθεση να πάρει το παιχνίδι. Λες και είναι αυτός που έχει το μεγαλύτερο βαθμολογικό ενδιαφέρον. Μια χαλαρότητα σε βαθμό αδιαφορίας. Οι αποστάσεις από τον Ελ αραμπί απαράδεκτες. Οι μέσοι μας δεν... Συνέχεια ακολουθούν καν τους μέσους του γαύρου που κατεβαίνουν για γκολ. ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ...

nikosxatzhkyriakeio - 28/6/2020 22:36

Υπάρχει χαώδης διαφορά με τον γαύρο, μην γελιόμαστε. Απλώς αποδεικνύεται ότι το επίπεδό μας είναι μιας μέτριας ομάδας, που μπορεί να κερδίσει σχετικά εύκολα τον ΟΦΗ, παρότι δουλεμένη ομάδα, να κοντράρει τον Άρη, που διαθέτει καλό σύνολο, να χάνει έστω και όχι εύκολα από τον μΠΑΟΚ και να διασύρεται (όχι στο σκορ, αλλά στην απόδοση) από τον μισητό. Αναμένουμε κινήσεις μέσα στο καλοκαίρι.

TA1959 - 28/6/2020 22:35

Αυτη η στανη τετοιο γαλα βγαζει. Καποιος να πει στον ποιμενα οτι χρειαζομαστε δυο κλασεις πανω ... προβατα, πριν πατησω τα 70...

serifis_45 - 28/6/2020 22:35

οσο γεια τους 3 στην αμυνα εναν Βρανιες δεν κανουν

konan - 28/6/2020 22:35

Σβαρνας δεν είναι ούτε για Γ' Εθνική

TonyAekara21 - 28/6/2020 22:35

Παιδες ετσι ετυχε.Με σημαντικες απουσιες ειναι πολυ δυσκολο.Εγιναν και καποια λαθη απο Μασιμο λογω απειριας.Δεν πειραζει συνεχιζουμε και βλεπουμε!!Στον Τελικο θα ειναι αλλο ματς.Βλεπουμε τη σημασια των Αρχηγων καθως και του μπακακη και του λοπεζ.Ελπιζω το καλοκαιρι να γινουν ριζικες αλλαγες ωστε να ξεφορτωθουν παικτες Β εθνικης οπως χουλτ παουλινιο οικονομου βερντε κλπ και να γινουν αξιολογες μεταγραφες για να μπουν οι βασεις για την ομαδα της Αγιας Σοφιας

spyross - 28/6/2020 22:34

οχι παιδια ο μανταλος φταιει.οτι η αεκ ειναι -8 παικτες δεν μας λεει τιποτα?μανταλος,ολιβειρα,σιμοες,λοπες,μπακακης,μπαρκας,γαλανο και βρανιες που λογω του κεφαλιου του λειπει σημερα πολυ.η ομαδα ξερουμε τι θελοι.2 στοπερ,2 εξτρεμ.2 μπακ χωρις να εχουμε πωληση αυτοι οι 6.και φυσικα τερμα αν φυγει ο μπαρκας.παω να σκασω παλι θα με βρει το πρωι ,λιγο ψυχη θελω ρε γαμωτο

apaleftos21 - 28/6/2020 22:32

άθλια εμφάνιση... οι ρεπόρτερ μας άραγε θα επιμείνουν ότι ο Κριστισιτς και ο Σιμανσκι είναι εξαιρετικά χαφ και η ομάδα ΔΕΝ θα χρειάζεται ενίσχυση εκεί? άραγε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα κραξουν τον ΑΝΕΠΑΡΚΗ Καρέρα? επιμένει να βάζει ένας ΚΑΚΟ παίκτη (τον Ιταλό Πλατελα) και φτύνει, υπονομεύει τον Αλμπανη... Αλήθεια τί έχει κάνει ο Καρερα? πέρασε τον Άρη Ε? μεγάλη επιτυχία... στα πλέι οφ κοιμάται και η ομάδα είναι ΑΘΛΙΑ

orbon - 28/6/2020 22:34

Ναι έπρεπε να βάλει σήμερα έναν εκ των Μπότο, Μαχαίρα, Χριστόπουλο για να έχεις να κράζεις περισσότερο.

apaleftos21 - 28/6/2020 22:53

να μην βγάλει τον Αλμπανη ; και να βγάλει το σαπακι τον Βερντε; να βάλει τον Σάμπα; μην κραξεις εσυ ... να είσαι ικανοποιημένος απο την εμφάνιση

dalmas26 - 28/6/2020 22:34

Αποκαρδιωτική εμφάνιση!!!!!και χωρίς πάγκο παιδιά που δεν έχουν παίξει ποτέ!!!!μας βρήκαν έτσι και θα μας.... ελπίζω όταν βρούμε και εμείς τις ευκαιρίες μας να τους ξεκολιασουμε πράγμα που δεν το κάναμε πολλές φορές στο παρελθόν!!!!θυμήθειτε το 4-0 αντί 7 και 8 καλή τύχη αδέλφια!!!!ΑΕΚΑΡΑ πάντα!!!!!

Jimysdk21 - 28/6/2020 22:34

Τουλαχιστον με μανολο ειχαμε ψυχολογια.. Καθε μετριο παικτη τον εκανε να παιζει με το μαχαιρι στα δοντια. 11 καμικαζι. Τωρα τι; Ρε καρερα τον αλμπανη; Τον αλμπανη για να αφησεις μεσα τον κοκοπικο βερντε; Δεν ξερω φιλοι αεκτζηδες,νιωθω απογοητευση κ αγωνια για μελλον.. Συμβολαιο ζωης με μανολο κ ας παιζαμε αμυντικα,με μισο γκολ να νικαμε..

Alex71 - 28/6/2020 22:34

Με πορδεςςςς αυγά δεν βάφονται μόνο με δανεικούς παίχτες κοιτάμε να βγάζουμε την χρονιά τίποτα παραπάνω θα μπούμε Αγία Σοφιά με μέτρια ομαδα

spiros61 - 28/6/2020 22:34

Κόουτς ρίξε στα βαθιά τα πιτσιρίκια

aekgiorgos1924 - 28/6/2020 22:29

Η ομάδα είναι ανύπαρκτη σε όλα τα επίπεδα στη δυστυχώς δεν έχουμε καμία ελπίδα με το γαύρο ούτε σήμερα που φαίνεται ούτε στον τελικό είναι σίγουρα 1 ίσως και 2 κλάσης πάνω ο ακατανομαστος ,

Και πάρτε το χαμπάρι ο μανταλος είτε μας αρέσει είτε όχι με τα καλά του και κακά του είναι χρήσιμος παίκτης για την ΑΕΚ και φαίνεται στο παιχνίδι μας μέχρι να βρεθεί καλύτερος παίκτης δεν πρέπει να φύγει να την καμία.

vgr21 - 28/6/2020 22:34

ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΗΡΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ

aekxilewsh - 28/6/2020 22:34

Και ο άλλος βρήκε ότι φταίει ο Αλμπάνης.

Που τους βρίσκουμε όλους.

Καλλίτεροι ο ΠΑΟ καπ Αρης.

Στο πρώτο δυνατό τεστ ξεγυμνωθηκαμε.

Ούτε για Ουέφα δεν κάνουμε... Συνέχεια
Χαιρετίσματα στην εξουσία..


.

andsou - 28/6/2020 22:33

ευτυχως λειπει Μανταλος και παιζουμε πιο γρηγορο ποδοσφαιρο χωρις καθυστερηση στην αναπτυξη...

Manolo_9_11 - 28/6/2020 22:33

ΒΕΡΝΤΕ ΑΝΙΚΑΝΕ ΒΓΑΛΕ ΤΗ ΦΑΝΕΛΑ!

R21_AEK - 28/6/2020 22:33

Ο Κριστιτσιτς πληρωνεται απο την ομαδα?Ερωτηση κανω γιατι αυτο που βλεπουμε απ αυτον ειναι αγγαρεια ο ανθρωπος δεν ΤΡΕΧΕΙ το καλυτερο ειναι μολις τελειωσει η σεζον να παει απο εκει που ηρθε θελουμε παιχτες με διαθεση να παιξουν.

aek_thessaloniki - 28/6/2020 22:33

Λήξτο.

andreas_mono_aek - 28/6/2020 22:33

Το χειρότερο απ όλα είναι ότι δεν βλέπω τρόπο να αλλάξει αυτή η εικόνα.

Xarouhs - 28/6/2020 22:32

Σαν στρουμφάκια είναι μπροστά στους παίχτες του Ολυμπιακού οι παίχτες μας. Βέρντε, Χούλτ, Σβάρνας, Παουλίνο.Καλά με τα λεφτά που παίρνει ο Βέρντε ο Ίβιτς μπορεί να βρει εκατό καλύτερους παίχτες, με περισσότερο τσαγανό και πιο πολύ συμμετοχή, εξαφανισμένος. Σβάρνας, Οικονόμου έτσι όπως παίζουν, ούτε για τον Πανιώνιο, Κρίστισιτς λες και έχει ερωτική απογοήτευση, Σιμάσνσκι, τι να κάνει και αυτός. Μόνο ο Λιβάγια, ο Αραούχο και ο Τσιγκρίνσι είναι επιπέδου ΑΕΚ. Θέλει η ομάδες πάρα πολλές... Συνέχεια προσθήκες.

Εν τω μεταξύ άλλαξε το σύστημα ο κόουτς, έβαλε τρίτο αμυντικό και φάγαμε τα γκολ.

vgr21 - 28/6/2020 22:32

ΔΕΝ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΛΟΙ ΣΤΟ Α ΗΧΙΧΡ ΕΧΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΜΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΣ ΣΤΟ Β

an0nymous - 28/6/2020 22:32

πάντως παιδιά λίγο θα με πειράξει που θα χάσουμε.. δεν περίμενα να κάνουμε και τίποτα έτσι κι αλλιώς.. βάλε και τις απουσίες που έχουμε.. αλλά περίμενα λίγο πάθος λίγο νεύρο στο παιχνίδι και να κάνουμε καμιά φάση..


αλλά οκ.. δεν θα τους κρίνω απ αυτό το ματς με την μισή ομάδα να λείπει και να προέρχεται απο... Συνέχεια 120λεπτά.. οκ.


Ελπίζω στον τελικό να τους κοιτάξουν στα μάτια.. μην έχουμε την ίδια εικόνα.

AEKpaflaAEK - 28/6/2020 22:32

Όπως βλέπω το ματς παίδες δείχνουμε σαν ο γαύρος να είναι όχι μια κλάση άλλα μια κατηγορία πάνω από εμάς. Δεν περίμενα τέτοιο χάλι. Όταν ήμασταν Β Εθνική καλύτερα παίζαμε. Αυτό που με στεναχωρεί περισσότερο δεν είναι τα γκολ αλλά η χαώδης διαφορά στις προσωπικές μονομαχίες και στην κυκλοφορία.

- 28/6/2020 22:32

Τον Βέρντε γιατί Τον άφησεs μέσα κόουτs ; Δρόμο μαζί με τον περιπατητή Κριστιτιτs. Δυστυχώs φοβάμαι ότι πάμε για ξεφτύλα .Ντροπή σε όλουs . Το Κύπελλο μαs μάρανε .Πρόεδρε ότι πληρώνειs παίρνειs !

Murinhovich - 28/6/2020 22:32

Το φοβόμουνα όταν για το ματς με τον γαύρο άκουσα δηλώσεις του τύπου "τον σεβόμαστε αλλά δεν τον φοβόμαστε", αφού πάντα τέτοιες δηλώσεις δείχνουν ακριβώς φόβο. Και πάντα οδηγούν σε εύκολη ήττα μας.

Ο τρόπος που παίζαμε έδειχνε ότι απλά προσπαθούσαμε να καθυστερήσουμε το πρώτο γκολ.

Και αντί να βγάλει τον ανύπαρκτο όλον αυτόν τον καιρό Αραούχο, έβγαλε τον ζωηρό Αλμπάνη.

Kemp21 - 28/6/2020 22:14

Είναι μια κλάση πανω ο γαυρος μάγκες δυστηχως. Ένα κλικ μπροστά σε όλες τις φάσεις.

R21_AEK - 28/6/2020 22:17

Προπονηση κανουν οι δικοι μας ουτε να τρεξουν δεν μπορουν ντροπη.

s12original - 28/6/2020 22:41

Το να μην έχουν οι δικοί μας την ίδια ένταση στο παιχνίδι τους είναι εν μέρη αναμενόμενο λόγω της παράτασης και της υπερπροσπάθειας με τα σκουλίκια . Αυτό που δεν μπορώ να δικαιολογήσω είναι την πλήρη ανυπαρξία του κέντρου μας και την μεροληψία του κόουτς υπέρ του παντελώς ανύπαρκτου βέρντε .

lycourgos - 28/6/2020 22:31

Το "κλικ" με τη στρατιωτική ορολογία ε; 1 χιλιόμετρο

BYZANTIN - 28/6/2020 22:27

Ο Γαύρος φίλε έχει κάνει μεταγραφές όχι βλακείες. Εμείς καμμία αξίας.

zikos1982 - 28/6/2020 22:25

Μονο μια ρε αδερφε???

johnsot - 28/6/2020 22:17

Μόνο;

Psychosocial - 28/6/2020 22:31

Τραγική εμφάνιση και πολλά λάθη του Καρερα. Με 4-4-2 απέναντι στους 3 χαφ του ολυμπιακού; Και μετα σε 5-3-2 με.. Βερντε στα χαφ; Βγάζεις Βερντε και βάζεις Σαμπανατζοβιτς να γεμίσεις λίγο το κέντρο. Έπρεπε να είχες ξεκινήσει έτσι, καλύτερα.

steleas2244 - 28/6/2020 22:31

υπομονη θα το γυρισουμε....

METALLICA21 - 28/6/2020 22:31

Αν ειχαμε φαει 5 στο ημιχρονο (ανετα θα μπορουσαμε) τι θα λεγαμε αραγε;

Droit_Au_But - 28/6/2020 22:31

Το χειρότερο δεν είναι που τρώμε ήδη δύο.

Τι χειρότερο είναι ότι δεν ιδρώνει κανείς ...

R21_AEK - 28/6/2020 22:31

Ρε παιδια σε ολες τις θεσεις σχεδον ειναι πολυ ανωτεροι εχει τετραδα αμυνας καλυτερη κεντρο καλυτερο ακρα καλυτερα και προπονητη που ειναι ηδη 2 χρονια στην ομαδα.

SoNoLogiK - 28/6/2020 21:10

Καθαρή Νίκη έρχεται

SoNoLogiK - 28/6/2020 22:31

Το παίρνω πίσω

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 28/6/2020 22:31

ουτε Μανταλος ουτε τιποτα δεν μας φταιει...

απλα ο γαβρος ειναι σε επιπεδο παικτων 2 πατωματα πανω απο μας...

μονο Λιβαγια θα επαιζε σε αυτη την 11αδα του γαβρου....και μετα δυσκολιας..

marv - 28/6/2020 22:27

Η ενδεκάδα ανάγκης δεν δικαιολογεί τέτοια συμπεριφορά πάντως. Το κέντρο μας είναι χωνί και υποτίθεται είναι η βασική δυάδα. Ελπίζω να ξυπνήσουν στο δεύτερο

Rosso_21 - 28/6/2020 22:31

Ο Κριστιτσιτς είναι παλαίμαχος φίλε μου. Δεν μπορεί ο άνθρωπος σε αυτούς τους ρυθμούς. Με τις Λαμίες ξεχωρίζει...

giorgosaek26 - 28/6/2020 22:31

Λέμε για αρη και τον γαυρο του βορρά τι κάνουμε εμεις θα περιμένουμε να χάνει το σίχαμα μήπως το περάσουμε εντός έδρας πετάξαμε 4 βαθμούς και σήμερα αυτό!!!!! Οι αλλοι φταίνε εμείς φταίμε δεν έχουμε ομάδα φταίει να συνηθίσουμε στις ήττες στα ντέρμπι τι θα γινει;περιμένουμε το γήπεδο πως και πως καλύτερα ς μπει ο κόσμος μονο και σας λέω γιατί να κάτσει ο καρερα τι να περιμένει αυτα έχει και παραπάνω κάνει

sakis1967 - 28/6/2020 22:31

φίλες -οι δυστυχώς ή ευτυχώς αυτή είναι η ομάδα μας!. όσοι σκέφτονται λογικά το ήξεραν οτι η ομάδα μας δεν μπορεί να σταθεί κόντρα στους γαύρους. πόσο μάλλον τώρα που παίζει με ελλέιψεις. ο Μπουχαλάκης κάνει ανενόχλητος παιχνίδι, ο Φορτούνης κάθετες κ ο Ελ αραμπί χωρίς αντίπαλο. Ο Βέρντε δεν ξέρω γιατί τρέχει κ απορώ γιατί έμεινε στο σχήμα κ επελέχθηκε ο Αλμπάνης να φύγει ο οποίος μάλιστα έμοιαζε να πατά πολύ καλύτερα. Ας μην μιλήσω για τα ακραία μπακ! ο ΟΣΦΠ δεν θα μας χαριστεί... Συνέχεια κ θα επιδιώξει εξευτελιστική τιμωρία. Η 2η θέση μοιάζει να εξαρτάται από άλλους ενώ για το Κύπελλο είναι πολύ δύσκολα για την ομάδα μας. Η σεζόν χάθηκε κ ο Πρόεδρος πρέπει να βοηθήσει το προπονητή που είναι πραγματικά πολύ αξιόλογος. Ας ελπίσουμε ότι αυτή τη φορά θα θελήσει να το κάνει με το σωστό τρόπο κ όχι με μπαλώματα αμφιβόλου αξίας κ ποιότητας.

Chino11 - 28/6/2020 22:31

Εγω ενα εχω να πω.. Ειναι το 1ο διπλο που μας κανουν απ την επανοδο της ομαδας.. Ελπιζω σε μη διασυρμο μ αυτα που βλεπω

spiros61 - 28/6/2020 22:25

Είμαστε από αγώνα με παράταση ταξίδι κ πολλές απουσίες το θέμα είναι να παίξουμε λίγο καλύτερα αν κ πιστεύω σήμερα παίζει πολύ καλύτερα μέχρι τώρα ο γαυρος. Τσιτωντας χωρίς ρυθμό μην περιμένετε κ πολλά.

yellowstorm2121 - 28/6/2020 22:30

αυτο το σχολιο τωρα ειναι δικαιολογια για οιο πραγμα απο ολα τα αθλια που βλεπουμε αποψε?

thewizard21 - 28/6/2020 22:30

Πρόεδρε, ελπίζω να βλέπεις το ματς.

Creator21 - 28/6/2020 22:30

Κλάσεις ανώτερος ο Γαύρος δυστυχώς. Ας μας πει ο Τίγρης τι ομάδα θέλει να μπει στην Αγία Σοφία. Εκτός αν περιμένει να γυρίσει Σιμαο, Γιακουμακης και Βασιλαντωνο. Έλεος.

Kitrinomavri Kriti 21 - 28/6/2020 22:30

Μακάρι να βγω ψευτης, αλλά προδιαγράφεται, ιστορική ήττα!!

CU_stin_Agia_Sofia - 28/6/2020 22:30

Η ομαδα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΝΑ παει για πρωταθλημα μεσα στα επομενα 3 χρονια,με αγια σοφια η χωρις,θελει μεταγραφες εντεκαδας σε ολες τις θεσεις εκτος του επιθετικου,αν πουμε οτι μενει και ο αραουχο.

Με μανταλο,σιμανσκι το πολυ σαν αλλαγες.

Θελουμε δλδ χονδρικα καμια 10ρια παικτες ισαξιους των ολιβειρα,λιβαγια...... Συνέχεια
Θελει αποφασεις,σχεδιο και..λεφτα.

ΔικηγοροςΣκοτεινωνΥποθεσ - 28/6/2020 22:30

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΟΝΤΑΡΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ. ΛΕΦΤΑ ΠΑΙΡΝΩ, ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕ ΝΟΙΩΘΩ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕ ΝΟΙΩΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΒΕΒΑΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΧΑΦ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ. ΛΙΓΟ ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ...

johnyaekara - 28/6/2020 22:30

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ.ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΠΑΛΑ!!ΕΛ ΑΡΑΜΠΙ ΠΑΙΚΤΗΣ ΦΩΤΙΑ!!ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΕΜΕΙΣ ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

zormpas49 - 28/6/2020 22:30

Ότι και να λέμε χωρίς Μάνταλο,Λόπεζ,Σιμοες, Μπακακη Ολιβέιρα η ομάδα αυτή είναι.Κριστισις και Σιμανσκι σε πτώση εδώ και καιρό.

Rosso_21 - 28/6/2020 22:29

Φτηνιάρικο ρόστερ.

Δεν μπορούν να σηκώσουν τη φανέλα μερικοί και τους βλέπουμε κάθε χρόνο βασικούς.

Αδυνατώ να θυμηθώ πότε μας έπαιξε έτσι ο γαύρος μέσα στην έδρα μας.

Ίσως τη μαύρη χρονιά. (και αυτό τα λέει όλα).

Δεν πολύ ελπίζω σε αλλαγές. Μια απ' τα ίδια θα βλέπουμε όσο δεν πέφτουν χρήματα.... Συνέχεια
ΥΓ, Ευτυχώς που υπάρχει ο αντι Μπάρκας.

nikoshyper - 28/6/2020 22:29

Δεν περίμενα να κερδίσουμε. Εδώ δεν μπορεσαμε τον βαζελο και τον αρη.. Αλλά όχι και αυτο το πράγμα.. ντροπη

NachoScocco - 28/6/2020 22:29

Κύριε Μελισσανίδη αντέχετε να βλέπετε αυτό το ξεγυμνωμα? Σαν παιδικο εναντίον αντρικού είμαστε.Μια αηδία..

- 28/6/2020 21:56

Εμφάνιση ντροπή. Η ομάδα τηs ΑΕΚ τηs Β εθνικήs ποιό καλά θα έπαιζε . Βέρντερ πάρε δρόμο . Μόνοs του παίζει ο τσιμίκαs .

nickolasdiego - 28/6/2020 22:29

Η ομάδα της β' είχε... τσαγανό και δέκα κιλά μπάλες ο κάθε παίκτης! Ο Δελλας τους είχε κάνει να καταλάβουν ότι αφού παίζουν συν ΑΕΚΑΡΑ είναι παικταραδες. Με Πλατελλα, Αραβιδη, Ανακογλου και Ροβα και τους είχαμε στα ίσα και οακα και στο τηγάνι. Κρίμα που μπήκαμε χεσμενοι. Ο γκει είναι καλή και δουλεμένη ομάδα (φτου φτου) αλλά και ο Καρέρα τους φοβήθηκε πολύ. Αυτός ο φόβος βγαίνει και στους παίκτες. Μπες μέσα και παλεψε το παιχνίδι και όχι να περιμένεις μήπως και το κλέψεις.

pat21 - 28/6/2020 22:28

Το κακό ξεκίνησε την πρωτάθληματικη χρονια .

Όταν είσαι μέσα σε τρεις στόχους φέρνεις Μοραν και Μασούντ, παρόλαυτα σου βγαίνει.

Το καλοκαίρι βγαίνεις τσουλου και παίρνεις Γιαννωτά Οικονόμου και αλεφ.

Σε δύο χρόνια αντί να κάνεις βήματα μπροστά εκάνες βήματα πίσω. Τώρα τα κενά μαζεύτηκαν και δε καλύπτονται σε ένα καλοκαίρι.... Συνέχεια
Και πλέον με ένα καλό προπονητή και μια καλή προετοιμασία δεν καλύπτεται η διαφορα

MONOPADELOSR21 - 28/6/2020 22:24

Φέρτε πίσω τν μανολο ρεεεεε

yellowstorm2121 - 28/6/2020 22:28

ασε φιλε..λατρευω Μανολο αλλα εχει φαει 6αρες και 4αρες απο αυτους

aekaranikaia21 - 28/6/2020 22:03

Αντι για Βερντε βγαζεις Αλμπανη ρε Καρερα. Μεταξυ αυτων των δυο ο Αλμπανης ετρεχε μαρκαρε ενω.τον Βερντε τον περναγανε σαν σταματημενο. Μακαρι να κανει καμια καλη ενεργεια να μας διαψευσει

an0nymous - 28/6/2020 22:28

και οι δύο το ίδιο χάλι είναι φίλε.. καμία διαφορά..

johnsot - 28/6/2020 22:24

Και οι δύο είναι για κλαμματα

panosvag21 - 28/6/2020 22:08

Πολυ σωστη αλλαγη φιλε.ηδη βλεπουμε κατι καλυτερο.τουλαχιστον κραταμε λιγο μπαλα τωρα

Theos - 28/6/2020 22:28

Τουλάχιστον μιας και τα παλικάρια δεν μπορούν ας βάλουν τους νέους μπας και βγάλουν ψυχή. Χίλιες φορές απο τον Βέρντε.

phoebus21 - 28/6/2020 22:28

Κύριε Ίβιτς οι δουλειές σας για αύριο είναι οι εξής:

1. Μας δίνετε πειστικές εξηγήσεις γιατί αφήσατε συμβόλαια που λήγουν να σκάσουν τελευταία μέρα(πχ ο χούλτ παίζει με το μυαλό σε διακοπές)

2. Ενημερώνετε τους Τσετσένους οτι ΔΕΝ ενδιαφερόμαστε για τον Σιμάνσκι. Μην μας φορτώσετε ακόμα έναν χαφ που δεν ξέρει να κάνει σωστή πάσα... Συνέχεια
3. Ανανεώνετε αύριο κιόλας τα συμβόλαια Λιβάγια - Ολιβέιρα

4. Ενημερώστε τον κόουτς πως στον 2ο τερματοφύλακα δίνουμε έγκαιρα χρόνο συμμετοχής και όχι τελευταία στιγμή

EyeOfEagle - 28/6/2020 22:28

Συγνωμη ρε παιδια, αλλα περα απο τις οπαδικες μας επιθυμιες και τις ευχες κλπ, οντως τωρα πίστευε καποιος που εχει αντικειμενικη οπτικη και ξερει απο μπαλα οτι μπορουμε να νικησουμε τον γαυρο? με την συγκεκριμενη αμυνα που θέλουμε τουλαχιστον 2 βασικοτατους κεντρικους αμυντικους και με το φορ γκολτζη που εχει ο ολυμπιακός?

Παιδια μην γελιομαστε, ακομα και αυτες τις απουσιες να μην ειχαμε των βασικων μας, τον γαυρο δεν... Συνέχεια τον νικαμε φετος! Η διαφορα ποιοτητας ειναι αρκετα μεγαλη, τουλαχιστον οσο ηταν μεταξυ μας το 2018 αλλα απο την αντιθετη πλευρα!

Δεν πειραζει, υπομονη μεχρι να μπουμε Αγια Σοφια να ερθει το αγωνιστικό κομματι σε πρωτη προτεραιοτητα! Δεν γίνεται να τα θελουμε ολα δικα μας!

leoniddas - 28/6/2020 22:06

Σας έχει περάσει απο το μυαλό ότι τους αποκοιμίζουμε μέχρι να τους ρίξουμε 3 μπαλάκια? :)

stef1970 - 28/6/2020 22:28

Άμα ρε φίλε φάμε 3 γκολ το να το κάνω, και να ξυπνήσουμε θα είναι πολύ αργά...

Δυστυχώς αυτό μπορούμε αυτό παίζουμε...

Μεταγραφές επειγόντως και πολλές...

s12original - 28/6/2020 22:46

Με την εικόνα που έχουμε αν το κοντέρ σταματήσει στα 3 θα είμαστε καλά .

goten21gr - 28/6/2020 22:28

Ευτυχως δεν παιζει και ο Μανταλος και μπορουμε και δημιουργουμε φασεις και κραταμε μπαλα στο κεντρο.

johnsot - 28/6/2020 22:28

Όταν εμείς διώχναμε τον Χιμένεθ για να έρθει ο Καρντοσο ο Μάρτιν ήδη εφτιαχνε την ομάδα του. Όταν εμεις αλλάζαμε μισή ντουζίνα παίκτες χωρίς να έρχονται καλύτεροι απλά έτσι αλλάζαμε, ο γαύρος εφτιαχνε κόρνο. Να τα αποτελέσματα, η διαφορά χαώδης και δεν κλείνει ευκολα

R21_AEK - 28/6/2020 22:28

Τι θα γινει αμα χασουμε κι αλλο τελικο που θα ειναι ο 4 συνεχομενος?Δεν ξερω τι σκεφτεται ο Καρερα αλλα πρεπει κατι να γινει 3 σερι ματς φετος με οσφπ και ουτε γκολ δεν εχουμε βαλει αλλα εδω δεν κανουμε φασεις πως θα κανουμε γκολ.

Bruno5555 - 28/6/2020 22:27

Καταλάβατε πιστεύω τώρα που λείπει ο Μανταλος τι δουλειά κάνει!

nkaplantzis - 28/6/2020 22:27

.Συγνώμη ομοιδεάτες αλλά το σημερινό είναι ΟΣΦΠ με τα δεύτερα σε προπόνηση στο Ρέντη.

MONOPADELOSR21 - 28/6/2020 22:24

Φέρτε πίσω τν μανολο ρεεεεε

Constantinoupoli86 - 28/6/2020 22:27

Ο Καρέρα φταίει;

illGreko - 28/6/2020 22:27

Πολυ μεγαλη η ψαλίδα! Θελουμε 2 χρονια για να φτάσουμε σε τετοιο επιπεδο!

yellowstorm2121 - 28/6/2020 22:27

εχω δει αμετρητα ματς με τους βοθρους. σε πολλα ημασταν πολυ καλυτεροι και κερδιζαμε οριακα ή χαναμε τσαμπα βαθμους. σε αλλα ηταν ελαχιστα καλυτεροι και παντα μας κερδιζαν..σε αλλα ηταν πολυ καλυτεροι και με ηρωικες εμφανισεις καναμε τεραστιες νικες..και σε αλλα που εμεις δεν βλεπομασταν και οι αλλοι ηταν απλα πολυ καλοι γνωρισαμε ορισμενους αξεχαστους διασυρμους. σε ποια απο αυτες τις περιπτωσεις κατατασσετε εσεις την αποψινη βραδια ως τωρα?εγω να την πω την αμαρτια μου..αν δεν... Συνέχεια σβησουν μηχανες πρεπει να προετοιμαζομαστε για μαυρη νυχτα...μηπως δεν σταματησουν στα 6 σημερα..πριν δυο χρονια αν μου ελεγες να παιξω 10 παιχνιδια με τον γαβρο θα σου ελεγα ευχαριστως να τον παιξω αφου θα τον κερδισω στα 8. μεσα σε δυο χρονια η διαφορα της πρωταθληματικης τοτε ΑΕΚ και του τριτου γκει εχει γινει χαοτικη απο την αντιστροφη...μονο στον δικο μας μαγικο κοσμο αυτο...και σε εποχες μη παραγκας..ελπιζω η Παναγια να βαλει το χερι της αποψε.

irish_21 - 28/6/2020 22:27

Μανταλο λεμε και ΚΛΑΙΜΕ

Zeus21 - 28/6/2020 22:25

Πιστεύω αυτοί που δεν γουστάρουν Μάνταλο να έχουν αλλάξει γνώμη

Para21 - 28/6/2020 22:26

Ποιος μανταλος ρε φίλε; η άμυνα σήμερα είναι για τα πανηγύρια. Με μανταλο δε θα άλλαζε κάτι, ίσως απλά κρατούσαμε παραπάνω τη μπάλα αλλά τα γκολ θα τα τρώγαμε

EyeOfEagle - 28/6/2020 22:31

το η αμυνα σημερα μου αρεσε φιλε μου... η αμυνα απο τοτε που έφυγε ο Βρανιες γενικα ειναι για τα πανηγύρια και οχι μονο σήμερα! οταν τα ειπα εγω πριν 2 ματς για την αμυνα με μαυρισαν μερικοι.... θελουμε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 11αδατους κεντρικους αμυντικους και οχι ρισκα

an0nymous - 28/6/2020 22:26

εν το μεταξύ αυτό ήθελα να πω.. κράζουν μάνταλο σχεδόν όλοι αλλά χωρίς μάνταλο η μπάλα δεν πάει μπροστά για κανέναν λόγο..

R21_AEK - 28/6/2020 22:15

Ουτε σουτ δεν εχει κανει η ομαδα πραγματικα ειμαστε για λυπηση.

Getto_9x11 - 28/6/2020 22:26

Εγώ ειλικρινά το έχω απορία όπως και στο ματς με τον Άρη με ελάχιστες εξαιρέσεις. Υπάρχει κάποιος που βλέπει αυτή την ομάδα στην προπόνηση και λέει ‘ωραία είμαστε καλά, μπορούμε να κάνουμε το παιχνίδι μας και να παίξουμε το επιθετικό ποδόσφαιρο που ανέκαθεν έπαιζε η ΑΕΚ’. Δε βλέπεται αυτό το πράγμα, δεν έχεις παίχτες έχεις απλά ανθρώπους να καλύπτουν τις απαιτούμενες θέσεις.... Συνέχεια
Μέτρια ΑΕΚ για ακόμα μια σεζόν, και δε μιλάω μόνο αγωνιστικά. Έχεις υιοθετήσει τη νοοτροπία του μετρίου από τη διοίκηση μέχρι και τους ποδοσφαιριστές που φέρνεις εδώ και χρόνια.

Bruxellois1980 - 28/6/2020 22:26

Η απόλυτη ανυπαρξία μπροστά. Ελπίζω τουλάχιστον να συνειδητοποιήσουν αυτοί που βρίζουν ή/και μειώνουν συνέχεια τον Μάνταλο πόσο σημαντικός είναι.

R21_AEK - 28/6/2020 22:14

Ετσι θα παει η ομαδα στο τελικο ο Οσφπ δειχνει πολυ καλυτερος πιο αθλητικη ομαδα 2 επιπεδα πανω σε ταχυδυναμη.Η ομαδα του χρονου χρειαζεται 8 παιχτες 11αδας μονο Λιβαγια,Μπαρκας και Ολιβειρα κανουν για βασικοι ολοι οι υπολοιποι μονο για ρεζερβες αυτη ειναι η πραγματικοτητα αν θελουμε να ανταγωνιστουμε τον οσφπ του χρονου αλλιως παλι δεν θα κανουμε τιποτα.Παλι καλα που εχουμε τον Καρερα αλλιως θα βλεπαμε χειροτερα πραματα η ομαδα εδω και 2 χρονια ειναι ΒΑΡΙΑ ΑΡΡΩΣΤΗ αγωνιστικα... Συνέχεια ειναι ενα πτωμα.

jim_yellow_74 - 28/6/2020 22:26

8 paικτες εντεκαδας λεει! να ξεκινησουμε τον ερανο απο τωρα!

imodium - 28/6/2020 22:24

φιλε αυτα τα λεμε τοσο καιρο και μας εχουν ταραξει στα ντισλαικ ,η ομαδα θελει μεταγραφες επιπεδου και οχι 2-3!!τουλαχιστον 5 ,ουτε ο καρερα ουτε ο λιβαγια μπορουν να καλυψουν το χαντικαπ που υπαρχει,η ομαδα θελει ΕΝΙΣΧΥΣΗ ....και μην πει κανενας οτι παιζει με απουσιες γιατι και κομπλε να ειμασταν η διαφορα ειναι μεγαλη ετσι και αλλιως

Getto_9x11 - 28/6/2020 22:19

Ελπίζω το Ολιβέιρα να είναι λάθος. Ο παίχτης είναι ακατάλληλος, δεν μπορεί να τελειώσει φάση με τίποτα κι ας είναι κλασικός Φορ. Το παιδί απλά δε μπορεί, 2 χατ τρικ έχει κάνει κατά τύχη και οι φάσεις που έχει χάσει μπροστά από το τέρμα είναι αμέτρητες.

Billerious21 - 28/6/2020 22:26

Με Σβαρνα Χουλτ Τσιντωτα Παουλινιο και τον γεροΤσιγκρινσκη στην άμυνα δεν ήμαστε ΑΕΚ αλλά ομάδα μικρομεσαία ελληνικού πρωταθλήματος.

Byzantinos1025 - 28/6/2020 22:26

Δεν βλέπεται η ομάδα,απογοήτευση σε σημείο που κανείς δεν φανταζόταν.Εύχομαι το σκορ να μείνει εκεί που είναι και να βγάλουμε αντίδραση.Κάποιοι παίκτες από αύριο κιόλας πρέπει να είναι παρελθόν.

Byzantinos1025 - 28/6/2020 22:26

Δεν βλέπεται η ομάδα,απογοήτευση σε σημείο που κανείς δεν φανταζόταν.Εύχομαι το σκορ να μείνει εκεί που είναι και να βγάλουμε αντίδραση.Κάποιοι παίκτες από αύριο κιόλας πρέπει να είναι παρελθόν.

MONOPADELOSR21 - 28/6/2020 22:26

Φέρτε πίσω τν μανολο ρεεεεε

BYZANTIN - 28/6/2020 22:25

Και φυσικά εδώ φαίνεται η ανυπαρξία στις μεταγραφές. Ούτε μία για ενίσχυση ενώ έχουμε ταυτόχρονα απώλειες. Άντε να δούμε πόσο θα μας σκάσει αυτή η διοίκηση να κάνει μερικές μεταγραφές ποιότητας. Σταματήσαμε να το φωνάζουμε, αγκάλιασε η γλώσσα μας ρε Τίγρη.

s12original - 28/6/2020 22:25

Το κέντρο μας είναι ανύπαρκτο . Ο gayρος δεν φοβάται τους επιθετικούς μας και τα μπακ του κάνουν πάρτη στα φτερά μας . Αν δεν αλλάξει κάτι στο κέντρο μας , τότε πολύ φοβάμαι ότι μετά το 65-70 το κοντέρ θα γράψει πολλά .

aekbox - 28/6/2020 22:25

Κέντρο μηδέν ... για λύπηση ... Κρίστισιτς -Βέρντε ... δεν κάνουν είναι φανερό ... και αντί για τον Βέρντε ο Καρέρα βγάζει τον πολύ καλό Αλμπάνη ... Ο Φορτούνης ως το ματς με την ΑΕΚ ήταν άφαντος από τότε που επέστρεψε και σήμερα με την ΑΕΚ δείχνει Πλατινί ...Κέντρο ,εξτρεμ ,άμυνα ...η ομάδα θέλει παντού ενίσχυση αν θέλει να ξαναπάρει ντέρμπι και να μην είναι κομπάρσος ... και δε φταίνε οι απώλειες ..

Andreas295 - 28/6/2020 22:24

Ούτε το 2012-2013 δεν είμασταν τόσο ανύπαρκτοι στο γήπεδο με το γαύρο. Εμφάνιση ντροπή. Άμα μας δίνανε τη δυνατότητα να λήξει το ματς θα το κάναμε. Ντροπή!

jav21ier - 28/6/2020 22:24

Ε εντάξει η εικόνα του παιχνιδιού είναι ότι ο γύρος είναι τρεις κλασεις πάνω. Σαν να βλέπω μπαρτσελονα Γρανάδα.Σαν να παίζουν άντρες με παιδάκια. Μας εκτοπιζουν σαν να μην υπάρχουμε. Ελ αραμπι πραγματικός κιλερ με διαφορά ο καλύτερος στο πρωτάθλημα. 7 παίχτες επιπέδου για να κοντράρεις πλέον τον γαυρο τόσο απλα

kakos77 - 28/6/2020 22:24

Παίκτες που δεν ξέρουν τι κάνουνε, χωρίς πάθος αδουλευτη ομαδα σε σύγκριση με τους γαυρους. Φυσικά για όλους αυτούς που κράζουν τον Μανταλο, φαίνεται πόσο μεγάλη είναι η απουσία του. Ελπίζω στον τελικό να μην παρουσιάσουμε με το ίδιο χαλί. Έχουμε στόπερ στην ομάδα? Ο Σιμανσκυ πόσα αξίζει?

orbon - 28/6/2020 22:13

Απαράδεκτα τα ατομικά μαρκαρίσματα. Τελείωσε 3-4 φάσεις μόνος του ο Ελ Αραμπι, κάποια στιγμή θα το τρώγαμε.

an0nymous - 28/6/2020 22:24

ε ναι ρε θέμα χρόνου ήταν.. έχουν περάσει και όλες οι σέντρες τους.. οι αμυντικοί δεν έχουν κόψει τίποτα.. λογικό να το φας κάποια στιγμή..

zikos1982 - 28/6/2020 22:24

Για κλωτσιες ολοι ειστε!Θελουν κ 2η θεση για προκριματικα ch.league. παναθε μα μας.Προεδρε αν δεν ριξεις λεφτα αυτο θα χειροτερεψει κ το ξερεις

serifis_45 - 28/6/2020 22:24

ας το δουνε αυτοι που σχεδιασανε την ομαδα μετα το πρωταθλημα που πηραμε

NAVAJO21 - 28/6/2020 22:24

Παρακαλαμε μη φαμε 4? Αυτο ειναι το οραμα του προεδρου? Μπεε!

ioannis72RT - 28/6/2020 22:24

Ο τσιντωτας είναι όντως τερματοφυλακας;Ερώτηση κανω γιατί από όσο βλέπω εγώ μάλλον δεν πρέπει να είναι. Γνώμη μου.

aekstockholm21 - 28/6/2020 22:24

Οχι απλα δεν εχουμε κανει φαση αλλα το σκορ επρεπε να ειναι μεγαλυτερο..Δεν ξερω να μπορει να αλλαξει πολλα πραγματα ο Ιταλος..Κ το συστημα που αλλαξε οι ακρες του Θρυνου ειναι γρηγορες κ μας δημιουργουν προβλημα...Τριτη πασα δεν εχουμε δει..Τι να πω... ο Θεος Βοηθος !!!

zormpas49 - 28/6/2020 22:23

Αφού στην άμυνα δεν υπάρχει άλλος,ας βάλει Σάμπα με 2 πιτσιρίκια.καλυτερα θα παίξουν.

andReas88 - 28/6/2020 22:23

Τσιντωτα μπορεις να κανεις κ καμια βουτια ετσι για το καλο.

an0nymous - 28/6/2020 22:23

ευτυχώς το έληξε.. ψόφιοι οι παίκτες δεν μπορούν να κουνηθούν.. νεύρο μηδέν, τσαμπουκάς μηδέν, τρεξίματα μηδέν.. η άμυνα δεν κόβει τίποτα.. μια πάσα δεν μπορούν να περάσουν μπροστά.. ο κρίστισιτς στο κέντρο τίποτα.. μόνο λάθη μια πάσα κατι ρε παιδί μου..


χάλια μαύρα.. δεν ξέρω αν τους επηρέασαν τα 120 λεπτά που έπαιξαν πάντως ψόφιοι είναι και φαίνεται..

R21_AEK - 28/6/2020 22:23

Αμυντικα χαλια αλλα και οταν παιρνουν την μπαλα οι δικοι μας δεν μπορουν να την κυκλοφορησουν μονο λαθη λες και φοβουνται.

Mikepap - 28/6/2020 22:23

Τι είναι αυτό το χάλι ;

Wizard - 28/6/2020 22:23

Παιχτακια αδιαφορα περαν απο τους 2-3 γνωστους αγνωστους, που απλα δεν εχουν καν λιγο εγωισμο και ξεφτιλιζονται απο ενα αδιαφορο σχεδον γαυρο... Ιχνος ευκαιριας.. Αλλη μια πεταμενη χρονια φτανει στο τελος.. Ενας τελικος μενει ουσιαστικα... Τσιντωτες, σβαρνες κλπ δεν υπαρχουν σαν παιχτες.. Οπως και πολλοι αλλοι.. Η 3η ομαδα φετος με διαφορα απο τους 2 γαυρους...

costasseretis21 - 28/6/2020 22:23

Δε βλέπετε η ΑΕΚ προκλητικοι οι ποδοσφαιριστες

Kemp21 - 28/6/2020 22:23

Ο μόνος που μπορεί να τα βάλει με τους παικτες του γαυρου σε ταχυδυναμη είναι ο σιμανσκι. Θα είναι έγκλημα αν χαθεί για 100χιλιαρικα

serifis_45 - 28/6/2020 22:23

το 2 ημιχρονο αρνουμε να το δω

galinos - 28/6/2020 22:23

Ούτε Αρχή , αλλά ούτε Τέλος .... Δημητριάδη στο Ημίχρονο , πες τους , να μας λυπηθούν ...είναι κρίμα

Golgis21 - 28/6/2020 22:22

Μην λεμε τα ιδια.Μανταλος αναντικαταστατος.ρε φιλε καρερα τι ακριβως βλεπεις στο βερντε κ εβγαλες αλμπανη;

alex - 28/6/2020 22:22

Μήπως να δοκιμάσουμε και λίγο "μέλλον" στο β ημίχρονο? Θα ξεφύγει που θα ξεφύγει το σκορ αν συνεχιστεί αυτή η παράσταση....

MaRkOsS - 28/6/2020 22:22

Ωχ...

manolis6 - 28/6/2020 22:22

Πως κατάντησε έτσι η ομάδα; Δεν ντρεπόμαστε λιγάκι. Τουλάχιστον να αποφύγουμε το διασυρμό...

RomanJ - 28/6/2020 22:22

Σιμάνσκι-Κρίστισιτς δείνουν 1-2 σκαλιά κάτω από τα χαφ του γαύρου, ο Βέρντε δείχνει out of his league, άρα δεν υπάρχει κέντρο.

Μακάρι να ρίξουν στροφές οι άλλοι αφού καθάρισαν το ματς γατί αλλιώς θα είναι δύσκολη βραδιά..

Constantinaek1978 - 28/6/2020 22:22

Θλίψη τίποτε άλλο.. Να θυμησω πως το κίνητρο υποτιθεται το έχουμε εμείς.

ioannis72RT - 28/6/2020 22:22

Μ αρέσει που λέτε μερικοί ότι έχουμε και ομάδα.ο γαύρος σε 2 χρόνια έκανε ομαδάρα εμείς 5 χρόνια τι κάνουμε ; τίποτα στο ίδιο σημείο και χειρότερο από ότι ήμασταν. Καλό το γήπεδο άλλα χωρίς καλή ομάδα άστα να πάνε. Πιστεύω να τα βλέπει ο πρόεδρος αυτά!!

only-AEK - 28/6/2020 22:22

ΠΑΡΤΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΡΕ

serifis_45 - 28/6/2020 22:22

συνχαρητηρια στον κ Μαρτινς γεια την δουλεια που εκανε στον οσφπ ποσο απλο ειναι το ποδοσφαιρο

voyageur2112 - 28/6/2020 22:22

Ήταν γνωστό σ’ όλους μας ότι δεν είχαμε καμία τύχη απέναντι στην ομάδα του Οσφπ. Τίγρη, εάν δεν έρθουν παικταράδες στην ΑΕΚ, ....τα τείχη της Αγίας Σοφίας θα αποδειχτούν δυστυχώς χάρτινα.

R21_AEK - 28/6/2020 22:21

Ειχαμε μια ομαδα το 18 δυνατη που με καποιες προσθηκες και με εναν κανονικο προπονητη εφοσον εφυγε ο Μανολο και οχι τον αστειο Μαρινο η ομαδα θα συνεχιζε να ειναι δυνατη και ανταγωνιστικη κι ομως καταφεραν και την διελυσαν εδω και 2 χρονια δεν ειναι ομαδα αυτο που βλεπουμε απλα υπαρχουν καποιοι καλοι παιχτες μπροστα και μας κρατανε στη 3 θεση αλλιως θα ειμασταν πιο κατω.

george_perak - 28/6/2020 22:21

Συγνώμη αλλά ο Αλμπάνης έπρεπε να βγει ή ο verde;

inzaghi9 - 28/6/2020 22:07

Καλύτερος και πιο σίγουρος ο ολυμπιακός, αλλά τον περιορίζουμε και θα ανέβουμε. Σημαντικό να μη δεχτούμε γκολ τώρα. Δυστυχώς το κέντρο μας δεν έχει χτίσει ακόμη τη σιγουριά και τη χημεία που πρέπει για αυτά τα ματς, γι' αυτό φαίνεται τόσο άσχημη η εικόνα μας.

inzaghi9 - 28/6/2020 22:21

Τι την ήθελα την αισοδοξία, καταρρεύσαμε...

ilias87 - 28/6/2020 22:21

Τι ομαδάρα έχουμε ρε πουστ@μου μπράβο πρόεδρε

!!

istoria_apo_tin_poli - 28/6/2020 22:21

άμα ενδιαφέρεστε έχει το million dollar baby του Ίστγουντ στην τηλεόραση, εγώ πάντως δε μπορώ να το δω άλλο αυτό το πράμα, μ' έχουν πιάσει νεύρα και κατάθλιψη ταυτόχρονα

PaulOriginal - 28/6/2020 22:21

Δεν ξέρω τι να πω.. Έχω σκαλώσει

Crack_the_Sky21 - 28/6/2020 22:21

Τι βλέπουμε τι συνονθύλευμα ειναι αυτο θεε μου! 5 παίχτες ποιότητας και γρήγορα αλλιώς δεν βλέπω αλλαγή η ομάδα ειναι 2 ταχύτητες κάτω μας κάνουν πλάκα λες και παίζει επαγγελματική ομάδα με σχολικό είναι

Nedved - 28/6/2020 22:21

Μας εχει ξεφτιλισει ο μπουχαλακης ρε ελεος κοιμισμενοι. Κριστισιτς ξαναγυρισαμε στα παλια μηδεν σε ολα

Artkate762 - 28/6/2020 22:21

Έτσι θα κατέβουμε στον τελικό;

aek_14 - 28/6/2020 22:21

Ο Κριστιτις κοιμάται ορθιος. Θέλουμε καινούργιο κέντρο.

goten21gr - 28/6/2020 22:20

Ευτυχως εχουμε Σβαρνα Οικονομου δεν χρειαζομαστε μεταγραφη κεντρικου αμυντικου

aek_xios - 28/6/2020 22:00

o tsintotas den einai parathrhths EINAI ANYPARKTOS eleos dil

Alekos_Souda - 28/6/2020 22:20

Ρε ΜΥΡΩΔΙΆΔΕΣ ΚΡΊΝΕΤΕ ΈΝΑΝ ΆΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΝΑ ΠΑΊΞΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ? ΠΗΓΑΊΝΕΤΕ ΝΑ ΔΕΊΤΕ ΤΈΝΝΙΣ ΚΑΛΎΤΕΡΑ

R21_AEK - 28/6/2020 22:14

Μ αρεσει που λενε καποιοι οτι αν φυγει ο Μπαρκας θα τον αντικατασταση ο Τσιντωτας πανε καλα?

k_m21 - 28/6/2020 22:09

Απλά το έγραψα πιο ευγενικά...

johnsot - 28/6/2020 22:20

Πότε μετά τον υποβιβασμό δεν θυμάμαι τέτοια εξευτελιστικη εμφάνιση σε Ελλάδα και Ευρώπη εντός και εκτος

o_kanenas_21 - 28/6/2020 22:20

Τσιντωντα πέσε ρε αγόρι μου και ας το φαμε

eimaikaigwaek - 28/6/2020 22:20

Λες και παιζει παιδικη ομαδα εναντιων επαγγελματιων. Κριμα

vangelisaek - 28/6/2020 22:20

μια κουβεντα μονο!!!!!!!!!!!!αι σιχτιρ με την ομαδα που εχουμε................παρτε παικτες και διωξτε ολη την σαβουρα..........εχουμε γινει ρεζιλι!!!!!!!!!!!η αμυνα σουρωτηρι..........45 λεπτα και δεν εχουμε κανει τελικη!!!!!!!!

Spiros911 - 28/6/2020 22:20

Εντάξει φτιάχνουμε γήπεδο

iptamenos - 28/6/2020 22:20

Μ Η Δ Ε Ν

kwstas_240 - 28/6/2020 22:19

Με πορδές δεν βάφονται αυγά...

BTB_21 - 28/6/2020 22:19

δε μπορουμε ουτε κοντρα να παρουμε..θλιβερη εικονα χωρις ιχνος δυναμης..

aek_thessaloniki - 28/6/2020 22:19

Με την Μπαρτσελονα να παιζαμε καλυτερα θα στεκομασταν... Οχι πρωταθλημα του χρονου, αν δεν γινουν μεταγραφες θα παλεψουμε να μπούμε 3αδα.

george_perak - 28/6/2020 22:19

Πολύ προστασία στο verde αντί να βγει αυτός βγήκε ο Αλμπάνης

tzes1924 - 28/6/2020 22:19

Ασχέτως τελικού κυπέλλου, για μένα η ομάδα είναι αποτυχημένη για φέτος. Ούτε Ευρώπη, ούτε διεκδίκηση πρωταθλήματος, ούτε (όπως πάει το πράγμα) για 2η θέση δεν βλέπω διάθεση. Η διοίκηση θα πρέπει να κάνει πειστικές μεταγραφές φέτος γιατί προβλέπω πολύυυυυυυ γκρίνια... και το γήπεδο δεν τη σώζει!... Συνέχεια
ΥΓ Για σήμερα δεν χρειάζεται να σχολιάσω...

Kostantinosda - 28/6/2020 22:19

και εδω καταλαβαινουμε ο βλακας ο Βρανιες ποσο κακο εκανε με την φυγη του

2121AEK - 28/6/2020 22:19

Λέω εγώ τώρα...μήπως κατάλαβε κανείς ότι η ΑΕΚ θέλει ΠΡΩΤΑ δύο κορυφαία Μπακ χαφ και μετά οτιδήποτε άλλο;ς; Δεν έχουν κόψει τα Μπακ ΟΥΤΕ μια σέντρα απ' όσες έκανε ο Ολυμπιακός...

carlee - 28/6/2020 22:19

Χαώδης η διαφορά,δυστυχώς...

Constantinoupoli86 - 28/6/2020 22:19

Απελπισία!

an0nymous - 28/6/2020 22:18

Δεν πεθαμένοι είναι οι παίκτες.. Νεύρο μηδέν!

stavag1968 - 28/6/2020 22:18

Το ντροπή είναι λίγο, κινδυνεύουμε απόψε με διασυρμό

DaltonsBrothers - 28/6/2020 22:18

Κυρα Διοίκηση όλα καλά τα Α και το Ω είστε εσείς για ότι αρνητικό και θετικό συμβαίνει στην ΑΕΚ. Μεταγραφές θέλει ομάδα για να δυναμώσει κρατήστε αυτούς που πρέπει και ενισχύστε την ομάδα του χρόνου θα είναι χειρότερα τα πράγματα οι άλλοι 2 θα δυναμωνόσουν πολύ. Πάρτε παίκτες καλούς και ο Καρερα θα μας απογειώσει είναι κρίμα να σπαταλήσετε και την άλλη χρονιά.

empros_aete - 28/6/2020 22:18

Είναι απο τις λιγες φορές ίσως επι Αδαμίδη επίσης που υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά μεταξύ των δυο ομάδων.

Ντροπή σε όσους κατάντησαν την ΑΕΚ αεκάκι.. ο κόσμος της ΑΕΚ δεν το αξίζει αυτό..

tevez9_11 - 28/6/2020 22:18

Nτροπιαστικη εμφανιση! Ανυπαρκτοι ολοι !

johnniewalker - 28/6/2020 22:18

Οι εκφωνητές θα έρθουν σε οργασμό σε λίγο από τη χαρά τους. Έλεος!

gipedo_sti_nea_filadelfei - 28/6/2020 22:18

για τα πανηγύρια....

Kozetmns21 - 28/6/2020 22:18

Κανε 4 αλλαγες στο ημιχρονο και βαλε 4 πιτσιρικαδες, να το ευχαριστηθουν τουλαχιστον 1 ημιχρονο.

the_teacher - 28/6/2020 22:18

Είναι σε άλλο επίπεδο ο γαύρος, δυστυχώς μάγκες

Carlito - 28/6/2020 22:18

Την κλείνω δεν θα το αντέξω

v_waters - 28/6/2020 22:17

Θα φάμε πολλα σήμερα.

PaulOriginal - 28/6/2020 22:17

Τι γίνεται??

stef1970 - 28/6/2020 22:17

Δυστυχώς, παρόλο που λείπουν 5 παίκτες, η ομάδα θέλει ενίσχυση σε κέντρο και άμυνα.

Ιδίως η άμυνα είναι άστα να πάνε. Δύο σέντερ μπακ και δύο πλάγια μπακ. Πρωτης σειρας,. Οποσδηποτε. Θέλεις και κάποιον στο κέντρο να κάνει παιχνίδι.

Αυτό σημαίνει πως πρέπει να πέσουν χρήματα.

Θα πέσουν??? ή θα πάμε σε λύσεις ανάγκης και ρίσκου...

Kostantinosda - 28/6/2020 22:17

Δεν ειναι δικαιολογίες οι απουσιες, εκτος του οτι εχουμε μπει σαν χεσμενοι, ειναι και ανωτερος σαν ομαδα ο γαυρος εφετος

Ayoumie - 28/6/2020 22:17

κλασσικος σβαρνας μαρκαρει τον αερα....α ρε αεκαρα να παιζεις με αμυντικους τον σβαρνα και τον οικονομου...αλμπανης κλασσικα ανυπαρκτος μονο για αλλαγη κανει.

Miros - 28/6/2020 22:17

αν αυτο ειναι ΑΕΚ να μου το πειτε αντε βαλτε dislike μονο γιαυτο ειστε

ottoman21r - 28/6/2020 22:17

Η άμυνα μαρκάρει με τα μάτια

Union - 28/6/2020 22:17

Ντροπη...

jason2000 - 28/6/2020 22:17

Καληνύχτα...προβλέπεται ενας ακομα διασυρμός...τέλος η χρονιά για μένα..

Σκούπα όλοι για του χρόνου από γυμναστη μεχρι πρόεδρο και τα ξαναλέμε

Gennaro_De_Tommaso21 - 28/6/2020 22:16

στην φαση του γκολ ο Σβαρνας ποιον ακριβως φυλαει???? τον κανενα....

an0nymous - 28/6/2020 22:16

Η άμυνα δεν κόβει ούτε με βαλε σήμερα

mmaek21 - 28/6/2020 22:15

Καλα το ξεραμε οτι ειναι λιγο περιεργος με τις αλλαγες του αλλα με αυτην η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα...Ποσο θα στηριζει πια τον Βερντε


ΥΓ:Αμυνα ξυλωμα

apaleftos21 - 28/6/2020 22:15

βγάζει τον Αλμπανη που παίζει καλά και αφήνει μέσα τον Βερντε.... εξοργιστικό αυτό, και στα play off ο Καρέρα ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΙ ... με τον Βαζελο κοιμοτανε, ως τωρα με την αλλαγή τα κάνει μαντάρα...

R21_AEK - 28/6/2020 22:13

Ετσι θα παει η ομαδα στο τελικο ο Οσφπ δειχνει πολυ καλυτερος πιο αθλητικη ομαδα 2 επιπεδα πανω σε ταχυδυναμη.Η ομαδα του χρονου χρειαζεται 8 παιχτες 11αδας μονο Λιβαγια,Μπαρκας και Ολιβειρα κανουν για βασικοι ολοι οι υπολοιποι μονο για ρεζερβες αυτη ειναι η πραγματικοτητα αν θελουμε να ανταγωνιστουμε τον οσφπ του χρονου αλλιως παλι δεν θα κανουμε τιποτα.Παλι καλα που εχουμε τον Καρερα αλλιως θα βλεπαμε χειροτερα πραματα η ομαδα εδω και 2 χρονια ειναι ΒΑΡΙΑ ΑΡΡΩΣΤΗ αγωνιστικα... Συνέχεια ειναι ενα πτωμα.

vangelisaek - 28/6/2020 22:13

κριμα...........................παρτε παικτες................δεν ειναι ομαδα αυτη........η αμυνα ειναι σκορποχωρι........αι σιχτιρ!!!!!!!!

Para21 - 28/6/2020 22:13

Τι έβαλε ο άλλος ρε μακακες

panosvag21 - 28/6/2020 22:13

Τον ελ αραμπι δεν μπορει να τον πιασει κανενας αμυντικος μας παντως...

Cristiano_ronaldo21 - 28/6/2020 22:12

Τσιντωτας μεχρι τωρα γυρναει το κεφαλι δεν εχει ρυθμο ουτε καν δοκιμαζει να πεσει..ο σβαρνας οταν θα κοψει και θα βρει συμπαοχτη θα πανηγυρισω σαν γκολ..πρεπει να εχει τουλαχιστον 5-6 μπαλιες σε αντιπαλο για ακομα μια φορα

METALLICA21 - 28/6/2020 22:12

Σβαρνας ουτε για τοπικο. Ρε Μελισσανιδη να ξεφτιλιζομαστε πως το αντεχεις;

dtsioux - 28/6/2020 22:12

3 σέντερ μπακ εκτός θέσης, σβάρνα ποιον μαρκάρεις;

Kemp21 - 28/6/2020 22:08

Μέχρι τώρα είμαστε τυχεροί. Η αλλαγή σωστή του αλμπίνο αλλά εγώ θα έβαζα τρίτο χαφ. Όσο είναι 0-0 μπορουμε την νίκη. Η διαφορά των 2 ομάδων εινσι στα φουλ μπακ κ στα κεντρικά χαφ. Μέρα με νυχτα.

General34 - 28/6/2020 22:08

Βλέπει μπροστά ο Καρερα, σου λέει αν είναι να φάω κανένα 4μπαλο, ας φάω 2 σβηστά και χαλαρά, δεν λέω έχουμε ελλείψεις αλλά λες και παίζουμε με την Μπαρτσελόνα! Πάμε ρε ΑΕΚΑΡΑ πιο γερά!!

Argos21 - 28/6/2020 22:07

Δυστυχώς πάμε μήπως κλέψουμε κάτι. Ελπίζω να δουμε ΑΕΚ τουλάχιστον στον τελικό!

Bruxellois1980 - 28/6/2020 22:07

Τα είδε τα χάλια μας ο Μασιμο και θα το γυρίσει σε κατενάτσιο. Λυπάμαι που το λέω, αλλά μακάρι απλά να μη χάσουμε.

o_kanenas_21 - 28/6/2020 22:06

Γιατί μια ζωή να είμαστε σαν υπνοτισμενοι μετά από επιτυχία ποτέ δεν μπόρεσα να το καταλάβω

agabak - 28/6/2020 22:01

Τρίτο χάφ θέλει η ομάδα όχι τρίτο σεντερ μπακ. Στο κέντρο δεν υπάρχουμε. Ο Σαμπαναντζοβιτς θα έπρεπε να μπει.

Θλιβερή η εικόνα μας κατά τα αλλά σαν να παίζει γαύρος Λαμία.

TonyAekara21 - 28/6/2020 22:05

ισχυει φιλε..Ματς που θελει Σιμο και του ταιριαζει και δεν μπορει να παιξει δυστυχως..Αλλα επρεπε Σαμπα οπως με παοκ φετος στην τ(ρ)ουμπα.

agabak - 28/6/2020 22:12

Ευτυχώς μπήκε τρίτο αργοκίνητο σεντερ μπακ και δε φάγαμε γκολ... Τα σεντερ μπακ μας είναι για λύπηση. Ειδικά ο συμπαθέστατος Σβάρνας που μας πλασάρεται ως next big thing είναι παίχτης επιπέδου Παναιτωλικού.

blackie - 28/6/2020 22:05

Είναι απογοητευτική η εικονα ρε γμτ. Στην κανονική διάρκεια 0-0 μεν, αλλά δεν είχαμε φάει ιδιαίτερες φάσεις. Σήμερα απλά είμαστε τυχεροί ως τωρα.

blackie - 28/6/2020 22:05

Είναι απογοητευτική η εικονα ρε γμτ. Στην κανονική διάρκεια 0-0 μεν, αλλά δεν είχαμε φάει ιδιαίτερες φάσεις. Σήμερα απλά είμαστε τυχεροί ως τωρα.

General34 - 28/6/2020 22:05

Βλέπει μπροστά ο Καρερα, σου λέει αν είναι να φάω κανένα 4μπαλο, ας φάω 2 σβηστά και χαλαρά, δεν λέω έχουμε ελλείψεις αλλά λες και παίζουμε με την Μπαρτσελόνα! Πάμε ρε ΑΕΚΑΡΑ πιο γερά!!

mmaek21 - 28/6/2020 22:04

Τπυ στριψε του καρερα;

CU_stin_Agia_Sofia - 28/6/2020 22:04

Στα προηγουμενα ματς ο φορτουνης παταγε τα ποδια του και επεφτε κατω,με εμας κλασικα ο καλυτερος παικτης.

Μαλλον φταιει που στα προηγουμενα ματς τον μαρκαραν,σημαντικο αυτο.

imodium - 28/6/2020 22:01

μονοτερμα .........

Panos1970 - 28/6/2020 22:00

Για τα πανηγύρια

o_kanenas_21 - 28/6/2020 22:00

Δεν έχουμε κέντρο

Sigurros - 28/6/2020 21:59

Black is the night on the mountains...

METALLICA21 - 28/6/2020 21:58

Κραξτε οσο θελετε. Λυπαμαι με αυτο που βλεπω

TonyAekara21 - 28/6/2020 21:57

Γερά Αεκάρα!!!

PaulOriginal - 28/6/2020 21:56

Τι βλέπουμε??

johnsot - 28/6/2020 21:54

Μέχρι στιγμής προκαλούμε τον οικτο

Ayoumie - 28/6/2020 21:54

βαλτε στοιχημα ποσα θα φαμε σημερα!!!για κλαματα κλασσικα!

k_m21 - 28/6/2020 21:54

Τσιντωτας παρατηρητής στο πρώτο 20'......

CU_stin_Agia_Sofia - 28/6/2020 21:53

Στο 20' σαν να βλεπω να παιζει η εθνικη βραζιλιας με τη σιερρα λεονε.

Para21 - 28/6/2020 21:49

Θεμα χρόνου να το βάλει ο γκευρος

METALLICA21 - 28/6/2020 21:39

Ελεος ρε Λιβαγια.... πρεπει να παιζει με καρτα απο το 6’ παλι;

johnyaekara - 28/6/2020 21:37

ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ ΑΦΕΡΦΙΑ Ο ΠΑΟΚ ΠΗΡΕ ΔΙΠΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΜΠΑ!!

DaltonsBrothers - 28/6/2020 21:29

Βάλε ρε Αραουχαρε κανα γκολ σήμερα

MaRkOsS - 28/6/2020 21:23

Κάρφωσα άσσο στο στοίχημα. Πάμε ρε παιδιά, όχι για μένα...... για την φουκαριάρα την τσέπη μου!

Constantinoupoli86 - 28/6/2020 21:22

Δεν παίζουμε ούτε με τη Μπαρτσελόνα, ούτε με τη Λίβερπουλ. Παίζουμε με την συμμορία των κλεφτών και των απατεώνων. Με αυτούς που κατέστρεψαν τις Κυριακές μας για 2 δεκαετίες. Πάμε να τους διαλύσουμε και να πάρουμε το τρίποντο!

johnyaekara - 28/6/2020 21:19

ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ ΑΦΕΡΦΙΑ Ο ΠΑΟΚ ΠΗΡΕ ΔΙΠΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΜΠΑ!!

Kostaskaterini21 - 28/6/2020 21:14

ΑΕΚΑΡΑ μου εμείς πιστοί σε σένα για την νίκη. Πάμε με πίστη για την νίκη. Το πιο σημαντικό να μην έχουμε τραυματισμούς σήμερα.

kaltsone - 28/6/2020 21:04

Σημερα ισως ειναι μια (τελευταια) ευκαιρεια να σπασει το αηττητο οπως φαινεται πρωταθλημα του ολυμπιακου....αλλιως δυσκολα . Η ΝΙΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΗ ΣΗΜΕΡΑ (ΚΑΙ ΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)

METALLICA21 - 28/6/2020 20:45

Οι σκωληκες τοσο πολυ ζαλιστηκαν απο τη φαπα της Τεταρτης...;

ScoccoMan - 28/6/2020 20:38

τα σκουληκια το μονο που τους ενοιαζε ηταν να μας απακλεισουν. Εχουν τοση μεγαλη εμπαθεια με την ΑΕΚ που εχουν τυφλωθει. Δεν τους ενοιαζε ο τελικος, μονο να αποκλεισουν την ΑΕΚ. Σημερα αβαβα. παραλια.

GMARAGAEK - 28/6/2020 20:22

ΠΑΜΕ ΑΕΚΑΡΑ ΓΕΡΆ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΜΠΟΡΕΊΣ!!!

aekstockholm21 - 28/6/2020 20:20

Ισως ειναι μεγαλη ευκαιρια σημερα καποιοι παικτες να αποδειξουν οτι αξιζουν να βρισκονται στο ροστερ τις ΑΕΚ..Η ομαδα εχει πολλες ελλειψεις σημερα με εναν αντιπαλο που ειναι φορμαρισμενος...η μη ηττα ειναι επιτυχια σημερα..Παμε δυνατα με ψυχη κ καρδια!!

johnsot - 28/6/2020 20:16

Ο παοκ το καθάρισε το ματς με τον Αρη. Πρέπει ναπ πάρουμε αποτέλεσμα με γαυρο οπωσδήποτε, να σφίξουν τα δόντια οι βασικοί της πρόκρισης και να αντέξουν. Καλή επιτυχία στην ομάδα και κυριως χωρίς τραυματισμός που τους φοβάμαι σημερα

ΕΠΟΜΕΝΟ