Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!
Αρχίζουμε πάλι να λέμε ότι έχουμε υλικό. ΟΧΙ, ΟΧΙ, η ΑΕΚ αυτή τη στιγμή δεν έχει υλικό! Έχουμε ξεζουμίσει το Μπακάκη θέλοντας να τον δούμε σαν ένα πλήρες ΚΑΛΟ μπακ, αλλά δεν είναι· το Σιμόες προσδοκώντας να είναι ΧΑΦΑΡΑ, αλλά δεν είναι! Η λίστα φυσικά δε σταματά εκεί. Και κάποιοι εδώ μέσα λέτε ότι υπάρχει παίκτης Ντέλετιτς...Τίποτα, η ομάδα αυτή κατήργησε τη λογική σε όλα τα επίπεδα και η μόνη λύση είναι να αλλάξει το ροστερ ριζικά, εκ θεμελίων, όπως έκανε ο γαύρος και πέρυσι είχε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μια συμπαθητική ομάδα, τουλάχιστον δουλεμένη με ποδοσφαιρική λογική, που έπαιζε ωραία μπάλα και έριχνε 5 άρες στο τέλος, ενώ φέτος πήγε CL και το παλεύει. Γιατί; Γιατί τους είπαν χαρτιά υγείας, και εμείς ανεχόμαστε τον κάθε άμπαλο, αργό, άτεχνο, αφάνταστο παίχτη. Με τις υγείες μας!
Διέκρινα έναν παίκτη του ΑΡΗ που ήταν πανταχού παρών ,έτρεχε πάνω κάτω, σκληρός αλλά αθλητικός .Φάουλ έκανε σε συγκεκριμένη στιγμή και όχι άσκοπα ή ανούσια.Κοίταξα ποιός είναι αυτός και βλέπω κάποιον Αμπου Μπα 21 ετών ,1,83 ύψος ,αμυντικός μέσος από Γαλλία.Κύριε Ιβιτς είναι τόσο δύσκολο να βρούμε τέτοιους παίκτες; Πονάει η ομάδα στην θέση αυτήν . Και μη μου πει κανείς ότι στον ΑΡΗ ρέει το χρήμα.............
Κατά την γνώμη μου αποδεικνύεται πως δεν είναι θέμα του εκάστοτε τεχνικού διευθυντή (χωρίς φυσικά να αφαιρώ την ευθύνη που έχει ο καθένας), αλλά είναι πρωτίστως θέμα διοίκησης και μπάτζετ. Μακάρι να κάνω λάθος.
Κάντε κάτι γιατί θα αρχίσω να το σκέφτομαι: https://www.youtube.com/watch?v=9cnXg73LcPg
Καλά η κοπέλα με το πορτοκαλί 9 άνετα παίζει στην θέση του Γιακουμάκη, δείτε γκολάρα που βάζει γύρω στο πρώτο λεπτό του βίντεο... Άσε που και οι δύο αυτές ομάδες παίζουν πιο κάθετο ποδόσφαιρο απ'ότι η τωρινή ΑΕΚ... Πάω να κλάψω...
Τι δεν καταλαβαινουμε?
Δηλαδη αν στην Εθνικη αντι του Αγγελου πηγαινε ο Κωστενογλου τι θα αλλαζε?
Και ο πιο ασχετος ξερει οτι ο σωστος προπονητης ανεβαζει και αξιοποιει ατομικα καθε παιχτη.
Αυτος ειναι η αρχη και το τελος μεσα στην ομαδα.
ουτε ο Προεδρος πρεπει να εχει λογο.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
το δυσκολο ειναι να μεταφρασεις την εννοια Προπονητης.
Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες. Αν ο προπονητής δεν είναι το άλφα και το ωμέγα σε μια ομάδα τότε θα υπήρχαν γυμναστές που θα βάζαν τους παίχτες μέσα να παίξουν και θα τέλειωνε το πανηγύρι. Σαφώς και ένας προπονητής δεν είναι μάγος να σου κάνει Μέσι τον Κουτσομήτρα, όμως αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να βελτιώσει ένα υλικό που έχει στα χέρια του ή να το καταστρέψει. Ο Κωστένογλου έχει νοοτροπία "διαχειριστή", δεν δουλεύει τον κάθε παίχτη ξεχωριστά, αλλά προσπαθεί να τους παρατάξει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στον αγωνιστικό χώρο με ένα τρόπο που σύμφωνα με την άποψη του "αποδίδει". Δεν μπορούσα προσωπικά να περιμένω κάτι περισσότερο από το Κωστένογλου, αυτό μπορούσε αυτό έκανε, η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά τη διοίκηση η οποία πήρε μια τόσο σοβαρή απόφαση για τη φετινή χρονιά βολεμένη υπό το πρόσχημα της "λαϊκής αποδοχής". Αυτά τα πράγματα δεν είναι σοβαρά, συγνώμη κιόλας!
στην εθνικη βγαζουν ματια και στην ΑΕΚ μας πονανε τα ματια ορισμενοι..αυτη η ομαδα εχει κλεισει καθε πιθανο κυκλο..πρεπει να ανοιξει ενας καινουριος..ο προεδρος να ψαξει για επενδυτες...ο τεχνικος διευθυντης για προπονητη και ο προπονητης για παιχτες..ολα απο την αρχη
Υπομονή ως τον Γενάρη,συμπαθέστατος ο πατήρ αλλα δεν κάνει για την ΑΕΚαρα,ας κάτσει σε άλλο πόστο!Ελπίζω απο Γενάρη η διοίκηση κ ο Ιλια να φέρουν τον Μιλογεβιτς κ τα πράγματα θα στρώσουν!ΑΕΚ στα εύκολα,ΑΕΚΑΡΑ στα δυσκολα!
Αν ο Ίβιτς έχει βρει μια πολύ καλή περίπτωση προπονητή που δεν μπορεί να προχωρήσει πριν το καλοκαίρι,ας φέρει έναν ικανότερο και πιο έμπειρο προπονητή από τον Κωστένογλου έστω σαν προσωρινό.
Το ιδανικότερο θα ηταν να έρθει προπονητής κλάσης και προοπτικής από τώρα για να άλλαξει άμεσα την εικόνα της ομάδας διεκδικώντας ότι μπορεί για φέτος και να την χτίσει για την επόμενη... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σεζόν.Όμως αν δεν γίνεται ας έρθει έστω ένας προσωρινός ως το καλοκαίρι.
Κι ας υπάρχει ο κίνδυνος όταν οι παίχτες ξέρουν ότι κάποιος έχει ημερομηνία λήξης.Μήπως υπάρχει κανένας προπονητής που να αισθάνεται μόνιμος σε μια ομάδα;Μήπως ο Χιμένεθ ως προπονητής με ημερομηνία λήξης δεν ήρθε και κέρδισε πανάξια και πολύ σωστά όπως αποδείχθηκε την παραμονή του;
Η ΑΕΚ χρειάζεται ένα ηλεκτροσόκ.Ίσως περισσότερο και από έναν προπονητή προοπτικής και κλάσης,να χρειάζεται έναν προπονητή που μπορεί να ανεβάσει την ομάδα άμεσα και να ειδικεύεται σε τέτοιες καταστάσεις,αν ξερεις ότι όλο αυτό θα αντέξει για μέχρι το τέλος της χρονιάς.Γιατί δεν σε ενδιαφέρει για μετά αφού θα φέρεις προπονητή κλάσης.Να φέρεις έναν Χιμένεθ και όχι απαραίτητα τον ίδιο.Που θα είναι κανονικός προπονητής και θα έχει τα στοιχεία του Χιμένεθ.
Η στασιμότητα δεν υφίσταται σε έναν κόσμο που τρέχει. Είτε πας μπροστά, είτε πας πίσω.
Η ομάδα φαίνεται παρατημένη δεν κουνιέται φύλλο και αυτό είναι εξοργιστικο. Ο Μελ. με τα μέχρι τώρα δεδομένα πήρε την ομάδα για το γηπεδο(τεράστιας σημασίας επίτευγμα δεν αντιλέγω) βάζοντας σε πολύ δεύτερη μοίρα το αγωνιστικό και αυτή η ΑΕΚ αγωνιστικά νομίζεις ότι έχει χειρότερο πρόεδρο και από τον αδαμιδη! Με αναχρονιστικες αντιλήψεις του τύπου "παίξτε με ψυχη" για να μας βγουν τα κατ'επιλογην λαχεία δε φτιάχνεις ούτε καν απλή ομάδα. Πρόεδρε υπάρχουν 3 λυσεις:1-Παιρνεις... ΣΥΝΕΧΕΙΑ προπονητή με σοβαρές παραστασεις και βιογραφικό που να ξέρει από πρωταθλητισμο και του δίνεις και το ανάλογο μπάτζετ. 2-Παραχωρεις τη θέση σου στο γιο σου με φρέσκα και σύγχρονα μυαλά. Και 3-Δινεις την ομάδα σε άλλον. Εσύ αποφασίζεις και μεις επικροτουμε, αλλά πρέπει να μιλήσεις έχεις υποχρέωση απέναντι σε αυτούς τους 15000! που ήρθαν χθες μετά το φιάσκο με βαζελο και ειδαν αυτό που είδαν!
αυτο με το γιο του ,ξεχνα το,απλα
Εγω ξέρω ότι με αυτή την ΑΕΚ πονάει η καρδιά μου,
δεν δέχομαι ότι η ΑΕΚ Νοέμβρη μήνα σταματά να διεκδικεί το πρωτάθλημα!
Απο Οκτώβρη παραιτήθηκαν φιλε. Με το ματς με τον γαυρο που πριν μια βδομάδα πετούσαν χαρταετό στα κλαμπ και ποσταρισματα του αερα.
Το πισωγύρισμα είναι ήδη πολύ μεγάλο κι όσο στρουθοκαμηλίζεις τόσο διογκώνεται και κατά συνέπεια δυσκολεύει αφάνταστα η αποκατάσταση όταν την επιχειρήσεις. Νομίζω πως ήρθε η ώρα να πούμε το αυτονόητο: το διοικητικό μοντέλο που εφαρμόστηκε τα τελευταία 2 χρόνια ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ. Καιρός για αλλαγή πλεύσης. Κύριε Μελισανίδη πάρτε σημαντικές αποφάσεις και εφαρμόστε δραστικά μέτρα. Δεν ξέρω αν είναι θέμα χρημάτων, ποσώς με ενδιαφέρει τι φταίει, πάντως κάτι φταίει. Βρείτε επιτέλους το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ βασικό αίτιο αυτής της κατάρρευσης πριν είναι ήδη πολύ αργά (πολύ αργά είναι ούτως ει άλλως αλλά το ποτάμι δε γυρίζει πίσω). Εγώ δηλώνω Μελισανιδικός, εμπιστεύομαι Μελισανίδη ως κεφαλή της ομάδας μου, δεν είναι κακό όμως να αρχίζουν να γίνονται και εναλλακτικές συζητήσεις. Αν ο Μελισανίδης θέλει να μας αφήσει τις υποδομές, γήπεδο και προπονητικό και γι' αυτό μόνο έχει μπει στο πάνθεον της ιστορίας της ομάδας μας. Στον αγωνιστικό τομέα όμως, αν δεν θέλει να ανοιχτεί άλλο μπορεί να βρει άλλους επενδυτές να συνεχίσουμε. Δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει μετά το Μελισανίδη εννοείται, όμως και η παρούσα κατάσταση είναι αδιέξοδη, είναι αργός θάνατος.
Ας πουλήσουν 1-2 παίχτες, όλη την ομάδα που λέει ο λόγος αλλά να φέρουν προπονητή. Τα πιο πολλά χρήματα να τα παίρνει ο προπονητής και το επιτελείο του, αλλά να είναι προπονητής γνωστός, με παραστάσεις, ιδέες για το ποδόσφαιρο, μαχητής. Τι να τον κάνω τον Βέρντε και τον Ολιβέιρα, τον Μπάρκα και τους άλλους αν είναι να παίζουμε έτσι, χίλιες φορές προπονητής. Και αν είναι το πρόβλημα οι απαιτήσεις του σε μεταγραφές μπορούν να του εξηγήσουν τα θέλω της Διοίκησης, να ξέρει που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ έρχεται, αυτός να έρθει στα νερά μας. Να βοηθήσει με τις Ακαδημίες, να βελτιώσει και τους παίχτες, ειδικά τους νέους. Άμεσα προπονητής, από το πάνω ράφι, δεκάδες οι ελεύθεροι.
Καλησπέρα, σε όλη την παρέα. Θεωρώ, πως τα λάθη της ομάδας, ξεκίνησαν τέλη Μαΐου, όταν και η θεματολογία, του site, ήταν η παραμονή ή όχι του Χιμένεθ, αλλά και του Λυμπερόπουλου. Ακουγόταν, πώς θα μπορούσε να μείνει και μονάχα ο ένας απ’ τους δύο. Εκεί, είχα εκφέρει την άποψη, ότι είτε φεύγουν και οι δύο – παρόλο που στήριζα Χιμένεθ – ή διαφορετικά μονάχα ο «Λύμπε».... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ο Μελισσανίδης, αντί έστω να τους κάνει να «πληρώσουν» την νύφη και οι δύο τους, αποφάσισε να διώξει – χρεώνοντας του, ουσιαστικά, την αποτυχία – στο άτομο, με την λιγότερη ευθύνη. Στο άτομο, το οποίο έφερε πίσω για να σώσει, ότι σωνόταν και παρόλο την προσπάθεια, αυτού του ατόμου, η αναγνώριση ήταν η αποχώρηση του και η παραμονή, ενός ανθρώπου, όπου είχε μεγάλη συμβολή, σε αυτήν την αποτυχία και την «έβγαζε» καθαρή.
Είμαι από τα άτομα, που απ’ την ημέρα, που ανακοινώθηκε η δεύτερη θητεία του Λυμπερόπουλου, στην ομάδα, ήμουν κατά. Παρόλα αυτά, με τα λόγια του προέδρου, στους δημοσιογράφους της ομάδας, τότε, είπα να δώσω μία δεύτερη ευκαιρία στον «Λύμπε», ώστε να αλλάξει κάτι. Πάλι, δεν ένιωθα 100% σιγουριά, όμως είχα αποφασίσει να τον αφήσω για ένα καλοκαίρι, δίχως να κρίνω αρνητικά την κάθε του κίνηση.
Ομολογώ, πώς η επιλογή Καρντόσο – τότε – με εξέπληξε με θετικό πρόσημο. Έβλεπα, έναν άνθρωπο προχωρημένο στο πρόσωπο του – ασχέτως με την κατάληξή του –. Επίσης, ο λόγος του, ακουγόταν πολύ καλός και σου έδινε μία αύρα, ότι όντως μπορεί να πετύχει. Τον στήριζα, αρκετά. Βέβαια, όταν άρχισαν οι «μουρμούρες», είχα γράψει, πώς εφόσον η απόλυση του, ερχόταν όλο και πιο κοντά, ο «Λύμπε», έπρεπε να τον ακολουθήσει, μιας και κατ’ εμέ είχε μεγάλο μερίδιο ευθύνης.
Τα «άκουγα», συχνά, από αρκετούς εδώ πέρα, για το γεγονός, πώς ο «Λύμπε», είχε την λιγότερη ευθύνη. Επειδή, δεν έπαιρνε συχνά αποφάσεις αυτός. Αντιθέτως, συνέχιζα να είμαι πιστός στην άποψη μου, διότι ακόμα και αν κάποια πράγματα ΔΕΝ γίνονται είναι καθαρά ευθύνη του αρμόδιου. Θυμάμαι, υπέρ αρκετές περιπτώσεις, που έπρεπε να μπει ο πρόεδρος στην μέση, για να έχουμε θετική κατάληξη. Αυτό δήλωνε ανεπάρκεια και ακόμη και σήμερα απορώ, πώς δέχθηκε τόσο μεγάλη «ασπίδα» απ’ τον Μελισσανίδη.
Ακόμη και όταν ήρθε ο Καρντόσο, παρόλο που τον πίστευα, ποτέ δεν θεώρησα, πώς η ομάδα θα μπορούσε να πάρει το πρωτάθλημα φέτος. Ήθελα, όμως, να δω μία ομάδα ανταγωνιστική στο χορτάρι, όπου θα το «χτύπαγε» επάξια και θα έπαιρνε και το κύπελλο, ώστε να γίνει μία αρχή. Αυτό, δεν το βλέπουμε και δεν νομίζω, πώς θα το δούμε και στην πορεία.
Θεωρώ, πώς δεν υπάρχει μονάχα ένας υπεύθυνος. Βλέπω, τον τελευταίο καιρό, μεγάλη απαξίωση για τον Μελισσανίδη και πάντα το φταίξιμο να «πέφτει» στις πλάτες του. Είναι όμως λάθος, ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η κριτική προς το πρόσωπο του. Δεν τον υποστηρίζω και δεν του αναιρώ ευθύνες. Παρόλα αυτά, δεν είναι αυτός που επιλέγει ποιοι παίχτες θα παίξουν. Δεν είναι αυτός, που κάνει το scouting. Είναι όμως, αυτός που επιλέγει πρόσωπα, για τις παραπάνω δουλειές. Γι’ αυτό κιόλας, αυτόματα σε κάθε κριτική (καλή ή κακή), που γίνεται για τον εκάστοτε παίχτη, προπονητή, τεχνικό διευθυντή, οι ευθύνες πάνε ΑΥΤΟΜΑΤΑ στο πρόσωπο του.
Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι φυσικά και έχει ευθύνες για όλα όσα βιώνουμε σαν ΑΕΚτζήδες. Όσο βρίσκεται στην ομάδα, πάντα είχε και πάντα θα έχει. Όταν η ομάδα πάει καλά, θα παίρνει και αυτός τα εύσημα, όπως και όταν πάει στραβά θα τα «ακούει». Δεν χρειάζεται, όμως, να γίνεται αναφορά στο όνομα του, γι’ αυτά τα πράγματα. Αυτόματα, με το που θα πούμε, ότι ο Κωστένογλου, δεν είναι αρκετός, η κριτική πάει και στον πρόεδρο.
Αυτό, θεωρώ, είναι ένα λάθος των οπαδών μας. Ότι, θεωρούν, πώς αν δεν αναφέρουν το όνομα του, απαλλάσσεται απ’ τις ευθύνες και καταλήγουν απλά να τον βλέπουν σαν υπαίτιο. Σίγουρα, όπως, προ είπα σε όλο μου το κείμενο, έχει ευθύνες, όμως δεν γίνεται να μην αναφέρουμε, για παράδειγμα, ότι ο Κωστένογλου, έχει μηδέν τακτικές, μηδέν πλάνο, μηδέν δημιουργία, μηδέν φαντασία κτλ κτλ και απλώς, να πετάμε ένα «ο Μελισσανίδης φταίει».
Ότι φταίει, φταίει. Απλώς, πρέπει να γίνεται η κριτική σε όλους. Απ’ την στιγμή, που αποτύχει ο Κωστένογλου, ο Ίβιτς, ο Σβάρνας κτλ, έχει αποτύχει ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ και ο Μελισσανίδης.
Δηλαδή εσύ άκουγες τον Καρντόσο να μιλάει και δεν σου ερχόνταν συνειρμικά στο μυαλό ο Πορτογάλος Τροχανάς αμπλαούμπλας. Μάλιστα.
@BlackKnight
Ρε φίλε μου, όταν ήρθε στην ομάδα, στην πρώτη του συνέντευξη άκουγες για μία ωραία φιλοσοφία ποδοσφαίρου, είτε θες να το παραδεχθείς, είτε όχι. Μετά, στις συνεντεύξεις τύπου, μετά τα ματς, άκουγες αρλούμπες, δεν αντιλέγω.
Κακώς εστίασα από όσα έγραψες στον Καρντόσο, αλλά μου έκανε εντύπωση που έγραψες ότι σου άρεσαν αυτά που έλεγε. Νόμιζα ότι πάνω κάτω όλοι οι ΑΕΚτζήδες είχαμε ψιλιαστεί για το τι έφεραν.
Έχοντας ήδη δει το βιογραφικό του και ακουγοντάς τον στην συνέντευξη τύπου όλοι όσοι μιλούσα συμφωνούσαν ότι πρόκειται για ένα τύπο που δεν έχει ιδέα και πετάει βλακείες για το ποδόσφαιρο λέγοντας πράγματα που θέλουμε να ακούσουμε.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Εμείς την ομάδα την ξέρουμε καλύτερα και από την κωλοτσεπή μας. Είναι δυνατόν να μας λέει κάποιος ότι, με τους ίδιους σχεδόν παίκτες θα παίξει το ποδόσφαιρο που περιέγραψε και που όλοι θα θέλαμε να παίζει η ομάδα και να τον πάρουμε στα σοβαρά;
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, εν μέρει, με το σχόλιό σου φίλε μου. Και λέω εν μέρει γιατί μέχρι και το σημείο "..πως θα το δούμε και στην πορεία.", σε γενικές γραμμές, θα μπορούσα να ταυτιστώ με το σχόλιο. Μετά νομίζω πως διαφωνώ. Ναι, όντως, δεν υπάρχει μοναδικός υπεύθυνος. Αν ήταν και τόσο εύκολο, θα μου πεις, θα είχαμε, θεωρητικά, ήδη ξεμπερδέψει από τον οποιοδήποτε μοναδικό υπαίτιο και, αυτόματα, θα είχαμε αλλάξει σελίδα. Μην μπερδεύεις την απαξίωση ως προς το πλάνο (το ποιο;) και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ την οικονομική πολιτική της διοίκησης της ομάδας από τον λαό της Α.Ε.Κ με την απαξίωση προς το πρόσωπό του Μελισσανίδη. Δεν τον κρίνει κανείς ως άνθρωπο ή ως οπαδό της Α.Ε.Κ αλλά ως μεγαλομέτοχο, διαχειριστή, διοικητικό αρχηγό κ.ο.κ. Και μέχρι τώρα, συνολικά, δε νομίζω ότι το πρόσημο είναι και τόσο θετικό, ώστε να μην μιλάμε ή να μην γκρινιάζουμε.
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Ας πάμε στην παράγραφο που αναφέρεις ότι δεν είναι εκείνος που επιλέγει τους παίκτες ή δεν εκτελεί χρέη scouter. Ναι δεν είναι ούτε παίκτης, ούτε προπονητής, ούτε scouter. Είναι εκείνος, όμως, που τους φέρνει, όπως πολύ σωστά το αναφέρεις και εσύ στο σχόλιό σου, αλλά, το πιο σημαντικό, είναι εκείνος που παρέχει τα χρήματα για την οποιαδήποτε μεταγραφική κίνηση. Ακόμα κι ο Ίβιτς, αν δεν στηριχτεί, δε θα μπορεί να πετύχει σπουδαία πράγματα. Αν πας να κλείσεις τον Τάνκοβιτς, ως παράδειγμα τον αναφέρω, και του προσφέρεις μέγιστο συμβόλαιο 300 και 400 χιλιάδες το πιο πιθανό είναι να φας άκυρο. Όταν, λοιπόν, προτείνει έναν παίκτη ο Ίβιτς και σου λέει, για παράδειγμα, ότι θέλει 700 και εσύ ως Μελισσανίδης του λες "Όχι, δίνω μέχρι 400.", αυτόματα χάνεις την εκάστοτε μεταγραφική υπόθεση και πηγαίνεις στην αμέσως(;) υποδεέστερη. Οπότε, ειδικά σε αυτό, έχει το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ μερίδιο ευθύνης. Όπως έχει και στο κομμάτι του γηπέδου, στο οποίο δε νομίζω πως υπάρχει ΑΕΚτζής σε ολόκληρο τον πλανήτη, που να μην του είναι ευγνώμων γι αυτό. Εγώ στα 22 μου, ήδη ονειρεύομαι πόσο ανατριχιαστικό θα είναι να μπω στο σπίτι μας, με τον πατέρα μου, κι αν όλα πάνε καλά, με τον παππού μου. Στο συγκεκριμένο μόνο ευχαριστώ μπορώ να του πω και να του σφίξω δυνατά το χέρι.
Κανείς δεν ζήτησε ή ζητάει μεγάλα οικονομικά ανοίγματα, τα οποία, με μαθηματική ακρίβεια, μπορεί να οδηγήσουν στα λάθη του παρελθόντος. Όμως, η ομάδα, ασχέτως με το τι συμβολίζει για τον καθένα ξεχωριστά από εμάς, είναι μία επιχείρηση. Μία επιχείρηση, ειδικά τέτοιας κλίμακας, θέλει και να ρισκάρει. Προφανώς με μέτρο, αλλά το ρίσκο οφείλει να το πάρει. Αν δε το πάρει, δε θα αντιμετωπίσει, λογικά, θέματα χρέους, αλλά θα μείνει, σχετικά, στάσιμη και οικονομικά "βαλτωμένη". Οπότε και δε θα μεγαλουργήσει και δε θα γιγαντωθεί, στο επίπεδο που της επιτρέπεται. Και η Λάρισα έχει το δικό της γήπεδο, αλλά παίζει με γυρολόγους, παλαίμαχους και δανεικούς από την ξαδερφούλα. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ και δεν νομίζω πως θα γίνουμε Λάρισα, αλλά το γήπεδο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΕΙΑ! Δεν θα γίνουν όλα, με μαγικό τρόπο, έτσι όπως τα ονειρευόμαστε. Αν δεν θέλει ή δεν μπορεί να προσφέρει οικονομικά το κάτι παραπάνω ο Μελισσανίδης, ας βγει να το πει. Να πατάμε και εμείς, επιτέλους, στα έδαφος. Δεν μας αξίζει η κοροϊδία ως λαό και η υπομονή που έχουμε κάνει είναι μεγαλύτερη από τον οποιοδήποτε. Το όραμα της Μεγάλης Α.Ε.Κ δεν σταματάει στο γήπεδο..
@Above_Senya
Καταρχάς, φίλε μου, έχεις κάθε δικαίωμα να διαφωνείς με την άποψη μου. Επίσης, εκτιμώ, ότι κάθεσαι και απαντάς σε αυτήν, μιας και έχει διαφωνία, κάνοντας σωστό διάλογο, παραθέτοντας και συ την δική σου άποψη και το τι θεωρείς λάθος. Οπότε, αυτό και μόνο μου αρκεί.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Από 'κει και πέρα, όπως είπα και στον φίλο toni savefski r21, δεν αναιρώ ότι έχει κάνει λάθη. Απλώς, είναι διαφορετικό το να αλλάξεις έναν προπονητή και διαφορετικό να αλλάξεις έναν πρόεδρο. Διαφωνώ, με όσους λένε να φύγει ο Μελισσανίδης. Εκεί, θέλω να καταλήξω. Διότι, το σχόλιο μου, λέει ουσιαστικά πως σε κάποια στραβή κίνηση έχει ευθύνη και ο πρόεδρος. Όπως, στις καλές παίρνει τα εύσημα. Όμως, αυτός είναι που θα πρέπει να αλλάξει την στραβή.
Για τα όσα αναφέρεις, συμφωνώ. Εγώ, θεωρώ, πώς δεν χρειάζεται ντε και καλά να παίρνεις ποδοσφαιριστές με υπεραξίες. Θα μπορούσες κάλλιστα, να επενδύσεις αυτά τα λεφτά, σε ένα τμήμα scouting, που θα μπορεί να σου φέρει ποδοσφαιριστές με 400.000€ και να βγούνε παιχταράδες. Πιο καλό παράδειγμα, είναι η Γιουβέντους.
Η Γιουβέντους, μετά την επιστροφή της στην Serie A, είχε την τακτική έσοδα - έξοδα. Έφτιαχνε το γήπεδο της, καλή ώρα, και απλώς επένδυσε στο τμήμα scouting και κατάφερε να πάρει ποδοσφαιριστές σαν τον Πογκμπά σε χαμηλή τιμή και να τους εκτοξεύσει. Γι' αυτό και πλέον, έχει την άνεση να δίνει 100 εκ. για τον Ρονάλντο, διότι έφτασε σε σημείο που βρήκε τόσα ταλέντα σε χαμηλή τιμή και τα πούλησε στο πικ της καριέρας τους, με υπέρογκα ποσά.
Μία ομάδα σε πιο κοντινό επίπεδο, η Μπενφίκα. Η οποία, ποτέ δεν αγοράζει ακριβά παίχτες. Πάντα τους παίρνει σε χαμηλές τιμές και φροντίζει, να είναι αυτή που θα πουλήσει ακριβά. Έχει και αυτή, αυστηρό μπάτζετ και πάλι τα καταφέρνει. Οπότε, δεν νομίζω, πώς είναι θέμα τα λεφτά που δίνουμε, αλλά ο τρόπος λειτουργίας μας, στο κομμάτι του scouting.
Αυτό, είναι ένα μεγάλο λάθος του Μελισσανίδη, που αντί να κάνει εδώ και καιρό, την υπέρβαση σε αυτό το κομμάτι, κρατούσε τον Λυμπερόπουλο, νομίζοντας, ότι δεν ξέρω και γω τι. Ελπίζουμε, πώς τώρα με Ίβιτς, αυτό θα αλλάξει προς το καλύτερο.
Φιλε εχω διαβασε αρκετα σχολια σου και ομολογω οτι γενικα διαφωνω με το σκεπτικο σου.Θα κανω μονο δυο παρατηρησεις.
ω 100%.Το προβλημα των οπαδων(ευτυχως οχι ολων) ειναι οτι σκεφτονται με το συναισθημα και οχι με τη λογικη.Τους οδηγει το συναισθημα και η επιθυμια με αποτελεσμα να εχουν λανθασμενη κριση.Αυτος ειναι και ο λογος που πιστεψες οτι η επιλογη Καρντοσο εχει θετικο προσημο και αυτος ειναι ο λογος που τα βλεπεις ολα τοσο αισιοδοξα.
1)Γραφεις ολοκληρο σεντονι και αυτοαναιρεισαι με τη τελευταια σου προταση η οποια περιγραφει μια χαρα το ολο προβλημα.Το προβλημα αρχιζει και τελειωνει σε αυτον που παιρνει τις αποφασεις.Οσο συνεχιζει να κανει λαθη θα εχουμε αυτα τα χαλια.Οταν αρχισει να κανει σωστες κινησεις πανω σε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ συγκεκριμενο πλανο θα χαμογελασει κι εμας το χειλακι μας.Τοσο απλο ειναι το πραγμα.
2)Μας λες οτι το λαθος των οπαδων ειναι πως ειναι αδικοι με τον Μελισσανιδη.Διαφων
@toni savefski r21
Ίσως, δεν διατύπωσα καλά το σχόλιο μου, όσον αφορά στην πρώτη σου παρατήρηση. Εγώ, θέλω να πω, ότι και όταν όλα πάνε καλά έχει μερίδιο ο Μελισσανίδης και όταν όταν πάνε χάλια, το ίδιο. Εφόσον, θα πούμε ότι ο Κωστένογλου, έχει αποτύχει, τότε αυτόματα έχει αποτύχει και ο Μελισσανίδης. Απλώς,... ΣΥΝΕΧΕΙΑ διαφωνώ, στα σχόλια που λένε να φύγει ο Μελισσανίδης και ότι δεν κάνει ο Μελισσανίδης.
Λάθη γίνονται και η κριτική ασκείται ΚΑΙ σε αυτόν, αυτόματα - όπως γράφω πολλάκις -. Όμως, δεν είναι το ίδιο να φύγει ο προπονητής και το ίδιο να φύγει ο πρόεδρος. Ελπίζω, να καταλαβαινόμαστε.
Όσο, για τους οπαδούς, σίγουρα λειτουργούμε με το συναίσθημα, όπως και εγώ. Απλώς, απ' την στιγμή που επιστρέψαμε στην Α Εθνική, εγώ προσωπικά τρεις προπονητές πίστεψα όλους και όλους, ότι θα πετύχουν στην ομάδα. Χιμένεθ, Πογέτ και Καρντόσο. Ας πούμε, σε περιπτώσεις όπως Δέλλας, Κετσπάγια, Ουζουνίδης κτλ, δεν πίστεψα ποτέ μου σε αυτούς, απλώς στήριξα μέχρι να μπορώ να κρίνω και την παρουσία τους, θετικά ή αρνητικά.
Φιλε μου αρχικα να σου πω οτι σε παραδεχομαι γιατι μπαινεις στο κοπο και απαντας και γιατι απο το τροπο που γραφεις διακρινω εναν ανθρωπο που σεβεται τον συνομιλητη του.Καθολου αυτονοητο δυστηχως.
Τωρα για το πρωτο θα σου πω οτι ειναι λαθος να χαραμιζεις τοσο χρονο να γραψεις οσα σκεφτεσαι και να εχεις στο μυαλο σου αυτους που βγαζουν κραυγες.Δεν αλλαζουν ετσι οι ιδιοκτησιες των... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ομαδων,επειδη ο χ ψ οπαδος εχει νευρα και ζηταει ''αιμα''.Το λεω αυτο εγω που ασκω αυστηρη κριτικη στον Μελ απο τη πρωτη μερα.
Το θεμα δεν ειναι να φυγει αλλα να σεβεται τη ποδοσφαιρικη λογικη και εμας τους ταλαιπωρους που εχουμε φαει τη πατσαβουρα με το κιλο εδω χρονια.
Για το θεμα προπονητη να πω οτι εκτος του οτι η ομαδα θελει εναν ανθρωπο εμπειρο με παραστασεις (ο Καρντοσο μονο τετοιος δεν ηταν)θελει και ποδοσφαιρικο πλανο.Οταν δεν υπαρχει και τον Γκουαρντιολα να φερεις θα χρειαστει χρονια να σε στρωσει.
@toni savefski r21
Να 'σαι καλά φίλε μου, για τα καλά σου λόγια. Πάντα, όταν γράφω, έχω σκοπό τον διάλογο, ακόμα κι αν υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Πάντως, εγώ βλέπω ταύτιση απόψεων στα όσα γράφουμε, αλλά ίσως εγώ τα διατύπωσα, με λάθος τρόπο, όπως προ είπα. Ευχαριστώ, για τον χρόνο σου, πάντως.
Το λάθος ήταν του Μελισαν που εμπιστεύτηκε τον αγαπητό Νίκο Λυμπεροπουλο και αυτός στην συνέχεια πιάστηκε κορόιδο από το πορτογαλικό γραφείο μάνατζερ που του έφεραν τον Καρντοσο και τις αποτυχημένες μεταγραφές. Μέγα λάθος να μην ρωτήσει και να ψάξει καλά το ποιόν του Καρντοσο ώστε να τον απορρίψει. Για τις μεταγραφες πχ. Ο Σιμαο γελάνε και οι πέτρες διότι είμαστε η μοναδική ομάδα που πληρώσαμε για αυτόν τον παίκτη, σε όλη την καριέρα του έφευγε ελεύθερος! Αυτά πληρωνουμε και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δυστηχως ειδικά με τον αποκλεισμό από την Ευρώπη σε συνδυασμό με τα έσοδα έξοδα και FFP ώστε να μην δημιουργηθεί πρόβλημα όπως θα έχει ο μπαοκ το καλοκαίρι δεν προκύται να πάρουμε προπονητή από το πάνω ράφι και ούτε θα έρθει κανένας σοβαρός πχ Μιλιβογεβιτς γιατί να αφήσει την σίγουρα του αστέρα και να έρθει στην ανασφάλεια που θα κάνει κακό στην καριέρα του. Θα πάρουμε καλό προπονητή του παρελθόντος που είναι στα κάτω του και θέλει να ξαναφτιάξει το όνομα του μιας και δεν έχει τίποτα να χασει όπως ο Χιμένεθ και φυσικά το πέτυχε. Βασικό δε να μην έχει απαιτήσεις για μεγάλο μπάτζετ.
Μενω εκτος Ελλαδας χρονια τωρα αλλα παντα ερχομουνα Αθηνα 3-4 φορες τον χρονο να ΤΗΝ δω απο κοντα και οχι απαραιτητα στα ντερμπι. Μου εφτανε που θα ειμαι κοντα ΤΗΣ ακομα και με την Λαμια, αλλα τι λεω εδω ειχα ερθει 5 φορες να ΤΗΝ δω στην Γ και ετρεχα στην Ραφηνα και εβλεπα την Μανδρα στο ΟΑΚΑ (σημειωτεον οτι δεν ειμαι Αθηναιος).
Η επομενη επισκεψη μου διπλα ΤΗΣ ειναι αρχες Δεκεμβρη με τον Πανιωνιο. Τα αεροπορικα για Αθηνα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εχουν κλειστει ηδη δυστηχως, αν δεν τα ειχα κλεισει δεν θα ερχομουν σιγουρα. Το θεωρω δεδομενο οτι δεν θα παω στο γηπεδο ασχετα αν αυτος ειναι ο λογος της επισκεψης μου. Οχι γιατι ειμαστε 9 βαθμους μακρια απο την κορυφη ουτε γιατι δεν θελω να ΤΗΝ δω ουτε γιατι βαρεθηκα αλλα γιατι εγω ερχομαι να δω την ΑΕΚ και αυτο το πραμα ΔΕΝ ειναι ΑΕΚ.
Πλεον δεν σκοπευω να ξοδεψω ουτε δυο ωρες αλλο ΣΚ για να δω 11 ρεζιληδες να περπατανε στην τηλεοραση...
καλυτερο υλικο απο το 17!!!! ο βερντε καλυτερος απο τον λαζαρο!!!ο σιμαο καλυτερος απο τον κονε!!!!!!!!!!!!!ο σβαρνας καλυτερος απο τον λαμπροπουλο!!!!!!!ο ζεραλντες καλυτερος απο τον μπακασετα!!!!! ρε μας δουλευεις???η ομαδα παει στον αυτοματο.παιχνιδι αλανας παιζει.ο καθενας κανει οτι θελει,παιζει οποτε θελει,και αν δεν εχουμε και ορεξουλα εχουμε πονοκεφαλο η ιωσουλα(κριστιτιτσ)!!!η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ειναι υπευθυνη και ας αναλαβει επιτελους τις ευθυνεσ.καλο το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γηπεδο αλλα ακομη ποιο συμαντικο ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ!
Η ομάδα δεν πάει ούτε μ αυτόματο πιλότο,έχει χαλάσει κι αυτός,απλά είμαστε στις προσευχές...
Πολύ σωστά. Αν δεν μπει φρένο, σαφώς έχει και παρακάτω. Εδώ βέβαια κάποιος πρέπει να δώσει τον ορισμό του φρένου. Φρένο μπορεί να θεωρηθεί και μια επίσκεψη του Μελισσανίδη στα Σπάτα. Όμως δεν είναι. Φρένο μπορεί να θεωρηθεί κι η αλλαγή προπονητή. Ναι, είναι μια αρχή αλλά δε φτάνει. Φρένο μπορεί να είναι και κάποιες ακριβές μεταγραφές. Ναι, οπωσδήποτε αλλά κι αυτό δε φτάνει. Φρένο θα μπει όταν γίνουν όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα. Πρέπει να στελεχωθεί το τμήμα με επαγγελματίες.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Σκάουτερ, προπονητές, βοηθοί, γυμναστές, μάγειρες, τα πάντα. Φρένο είναι να σταματήσει η σοφιστεία του «100 βγαλ ζω, 99 βάζω». Φρένο είναι να σταματήσουν και οι ατάκες του στυλ «ο πρόεδρος ξέρει μπάλα». Και πάλι, χρειάζονται κι άλλα. Καταλαβαίνω ότι η αρχή πρέπει να γίνει με τον προπονητή. Συμφωνούμε όλοι. Αν όμως και τώρα δεν αντιληφθεί η διοίκηση ότι η ομάδα χρειάζεται ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ κι επαγγελματική δουλειά σε όλα τα επίπεδα, αν δε σταματήσει η μιζέρια κι ο ερασιτεχνισμός, τότε το φρένο θα είναι προσωρινό. Εντελώς. Και πάλι θα φτάσουμε εδώ που είμαστε.
Χαίρομαι Κώστα που και εσύ βλέπεις αυτό που βλέπουμε όλοι. Δυστυχώς ο παραλληλισμός με τον αγώνα με την Ξάνθη είναι απόλυτα ακριβής. Κάθε λεπτό που περνάει χωρίς αλλαγή προπονητή, είναι λεπτό χαμένο για την ΑΕΚ...
Κουραστηκαμε..δεν βαρεθηκαμε
κωστα μου γιατι εισαι τοσο λαιτ με το τι χρειαζεται η ομαδα....
αλλιως και του χρονου τα ιδια θα εχουμε....
Η ΑΕΚ κατα 99% θα μπει στα μπαραζ γιατι καλως ή κακως εχει ΒΑΡΙΑ φανελα....
Νομιζεις λοιπον πως αν μπει θα μπορεσει με ΔΥΟ μεταγραφες τον Γεναρη να σταθει χωρις να ρεζιλευτει;;;
Θα περασει απο Τουμπα και Καραισκακη με εστω ηπιες ηττες;;;... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Αυτο σου δειχνει αυτη η ομαδα ετσι οπως ειναι ;;;;
Η ΑΕΚ Κωστα μου θελει 3-4 ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΛΙΒΑΓΙΑ ή ΟΛΙΒΕΙΡΑ ΤΩΡΑ.....εσνα στοπερ...ενα χαφ....ενα εξτρεμ κι ενα φορ τυπου Αραουχο...ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ....
Για να μπορει του χρονου με 2-3 ακομα προσθηκες να γινει πρωταγωνιστρια....
Αυτο θελει Κωστα μου η ΑΕΚ ΤΩΡΑ....ΧΘΕΣ.....
με 4 παίχτες επιπέδου Λιβάγια ή Ολιβέιρα που λες παίρνει και φέτος πρωτάθλημα, χαίρω πολύ!
Μια ερώτηση: Γιατί μετά από 3 μήνες δεν έχουμε βρει κανονικό προπονητή; Πού είναι το σκάλωμα;
Η ομάδα μοιάζει αφημένη στην τύχη της! Κανείς δε φαίνεται να νοιάζεται και θα το δείτε ότι πλέον τίθεται και θέμα διοίκησης σιγά σιγά! Η διαχείριση που γίνεται δεν αρέσει σε κανέναν.... Η ίδια η διοίκηση, με τις αποφάσεις της, διέλυσε μια ομάδα πρωταθλήτρια και σταδιακά την απαξίωσε... Τώρα απαξιώνεται και η ίδια η διοίκηση στα μάτια μας... σε λίγο θα παίζουν με 2-3 χιλιάδες κόσμο (όπως ο Παναθηναϊκός), θα βγαίνουμε 3οι ή 4οι στον αυτόματο πιλότο και δε θα ιδρώνει κανενός το αυτί!
Ακόμη πιο αστείο είναι ότι τελικά θα δωθούν κάποια χρήματα, θα έρθουν παίχτες αξίας και προπονητής, θα μπουν τα πράγματα σε μια σειρά, θα κάνουμε ένα σερί αήττητο και τελικά... θα τερματίσουμε τρίτοι, λόγω ενός τραγικού πρώτου γύρου. Μετά θα σκεφτόμαστε όλοι το αυτονόητο: γιατί όχι από την αρχή έτσι, γιατί όχι από το 2018 έτσι;
φίλε είσαι πολύ αισιόδοξος!!!!!!
ΜΕΡΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΣΥΝΟΠΑΔΟΥΣ ΜΟΥ, ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΛΑ. ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΕΙΟ ΛΟΥΚΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΡΩΣΤΑΚΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ. ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΞΗΓΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΑΕΚ, ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΤΙΘΕΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ, Ο ΠΙΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ, ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΦΥΤΡΩΣΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ - Μ...ΡΔΕΛΟ ΣΑΝ ΑΠΟ ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΕΣΗ ΘΑΡΡΕΙΣ, ΑΝΤΙ ΝΑ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΕΟΝΤΑ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΠΑΣΕΙ ΟΛΑ, ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΚΑΩΝΟΝΤΑΝ, ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΔΩ, ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΡΗΜΑΖΕΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΟΛΙΚΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΣΙΠΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΣΥΝΕΚΡΙΝΑ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΟΥ ΓΑΛΟΥΧΗΘΗΚΑ, ΔΗΛΑΔΗ, ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΓΗΠΕΔΟ, Ε ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ. ΕΙΔΙΚΑ Η ΗΤΤΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΖΕΛΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΗΡΘΕ, ΤΗ ΘΕΩΡΩ ΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1985 ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ.ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΙΠΟΤΑ,ΑΛΛΑ 2-3 ΣΧΟΛΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΜΕ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΚΡΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ Η ΟΜΑΔΑ, ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΥΠΟΜΟΝΗ, ΖΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΡΑΣ ΤΩΝ 90'S ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ, ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΩ, ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΔΩ ΠΑΛΙ ΕΤΣΙ, ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ, ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΝΟΜΙΖΑΜΕ, ΝΑ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ, ΑΦΟΤΟΥ ΕΠΕΣΑ ΣΤΗ Γ' ΕΘΝΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΩ, ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ, ΑΛΛΟ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ. ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΑΝΟΗΣΙΩΝ ΤΩΝ ΠΑΟΚΤΖΗΔΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΧΑΛΙ. ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΑΕΚ, ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ.
Οταν καταλαβουμε ποιοι ειναι οι στοχοι της ομαδας, ισως κατι να γινει. Για την ωρα, λεμε πως η ΑΕΚ παει για πρωταθλημα, οπως παντα. ΟΚ.. Γελοιο το λιγοτερο... Γαμω την καταντια μας.. Μας γλεντανε οι παντες και κανεις απ την ομαδα δε βγαζει μια αντιδραση... Η ομαδα ειναι σε κωμα.. καλη υπομονη σε ολους...
Η ΑΕΚ εδώ και δύο χρόνια κάνει στην πλειοψηφία τους αντιποδοσφαιρικές και μη λογικές κινήσεις σε όλα τα επίπεδα εκτός από το ζήτημα του γηπέδου! Κάποια στιγμή λοιπόν φτάνει το πλήρωμα του χρόνου που θα τιμωρηθείς για όλα τα λάθη που έκανες κατά συρροή τοσο καιρό! Δεν είναι μόνο τα λεφτά το ζήτημα.Ειναι και το γεγονός να γίνουν λογικές,ποδοσφαιρικές κινήσεις.Δηλαδή πόσα παραπάνω λεφτά από μας χάλασε ο Αρούλης ή ο ΟΦΗ που παίζουν ένα στρωτό, όμορφο ποδοσφαιρο; Εμεις δεν κάνουμε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ούτε καν αυτό! Εχτές δεν ήξερα ποια είναι η ΑΕΚ και ποια η φιλοξενούμενη ομάδα!!!!
Η αμήχανη στιγμή που βάζεις το ΑΕΚ-Ρεάλ 3-3 για να θυμηθείς και αρχίζεις καπάκι τα τσίπουρα για να ξεχάσεις...
Γράψε πως έρχεται πίσω ο ΜΑΝΟΛΟ και ας είναι αστείο μπας και χαμογελάσει λίγο η καρδιά μας. Πως καταντήσαμε έτσι?
Η αρχηγαρα γιατί δεν βγήκε να μιλήσει για νεκρούς γιατί δεν πήρε ευθύνες πάνω του γιατί δεν ζήτησε έστω μια συγνώμη για τον κόσμο που έφαγε την βροχή χθες για να δει τους πεθαμενους.??
Εγώ θα πω ότι ούτε πλάνο βλέπω,ούτε όραμα,ούτε θέληση,ούτε όρεξη,ούτε μεράκι,ούτε ''νοιάξιμο'' για ανταγωνιστική ομάδα....Όχι τώρα, από την εποχή που επιστρέψαμε. Δεν είναι τα χρήματα το πρόβλημα,είναι το ''νοιάξιμο'' για την ομάδα.Με αυτό το μπάτζετ αν ήξεραν τι θέλουν να κάνουν θα είχαμε μία ομάδα που τουλάχιστον θα τη χαιρόμασταν - έπαιρνε δεν έπαιρνε τίτλους.
οβιβασμός , αγωνιστική ανυπαρξία-έχασε το DNA της .Το DNA του πρωταθλητισμού. Αυτό ήθελα πρώτα να ξαναμπολιάσεις στην ομάδα πρόεδρε και όχι τα χρήματα σου. Αλλά ακόμα και την πρωταθληματική χρονιά έβλεπες μία άρνηση να επικοινωνηθεί προς τα έξω ότι "Ναι πάμε για πρωτάθλημα" , και μόνο εκεί λίγο μετά τα Χριστούγεννα η υπερπροσπάθεια παιχτών και προπονητή σε "αναγκάζουν" να το ψελίσεις...Στην κοπή της πίτας ήταν... Και λέμε για μεταγραφές τώρα...Εγώ κρατάω πάρα πολύ μικρό καλάθι.Εδώ πρόπερσι με την ομάδα να συνεχίζει στην Ευρώπη,μέσα σε όλους τους στόχους και με τραυματίες με χιαστούς Μάνταλο-Γιόχανσον και περιμέναμε να ξεφορτωθούμε Πατίτο-Τρίστανσον για να πάρουμε ποιούς? Το ανέκδοτο Μοράν,Το φιλότιμο αλλά με μικρό ταβάνι Χουλτ και τον 35χρονο Μασούντ που και κακή σεζόν έκανε από την αρχή και το aggresivve παιχνίδι του Χιμένεθ δε μπορούσε να υπηρετήσει.Και θα κάνουμε τώρα σε μία σεζόν που οικονομικά είμαστε ήδη μέσα?
Και στο κάτω κάτω αν δε σε ενδιαφέρει το αγωνιστικό γιατί αυτή η σπουδή ''να καθαρίσουμε το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ποδόσφαιρο''? Για να βγαίνουμε τρίτοι? Τριτοτέταρτοι βγαίναμε και πριν(για φέτος αμφιβάλλω ακόμα και για αυτό αν συνεχίσουν έτσι τα πράγματα).
Πέρασε πολλά η ΑΕΚ 20 χρόνια, αδικίες, ληστείες,διάφοροι απίθανοι τύποι που ασέλγησαν πάνω της,ξεσπιτώθηκε,υπ
Και αγωνιστικά να το δεις η κατάσταση Κώστα μου φαντάζει πιο δύσκολη από την εποχή Μοράις. Γιατί η αίσθηση που σου βγάζει αυτή η ομάδα είναι ότι μπορεί να διασυρθεί πολύ εύκολα από όλες τις ομάδες από το οχτώ και πάνω. Η ΑΕΚ θα πάει για πρωτάθλημα από την πρώτη χρονιά της επιστροφής έγραφες κάποτε Κώστα .Δε ξέρω αν ήταν πληροφόρηση,πόθος ή ελπίδα....Αν ήταν πληροφόρηση μάλλον σε πληροφόρησαν κι εσένα λάθος...
Sorry για το σεντόνι...όπως έγραψα και παραπάνω περάσαμε πάρα πάρα πολλά και αυτοί οι 25000 μαζόχες που πηγαίναμε με τη Θύελλα Ραφήνας και κάναμε πάρτυ-και ο απανταχού λαός της ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ που πονάει σήμερα για αυτή την κατάντια ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ και ΑΞΙΖΟΥΜΕ μία κανονική ΑΕΚ
Επίσης να θυμόμαστε ότι οι φίλοι της ομάδας δεν είναι ρομπότ, είναι και αυτοί άνθρωποι με χίλια προβλήματα και συχνά με οικονομικές δυσκολίες, που δίνουν χρήμα ίσως από το υστέρημα τους - για να δουν και να στηρίξουν την ομάδα. Δεν είναι μηχανές φτιαγμένες από ατσάλι, να δέχονται την μία απογοήτευση μετά την άλλη και να μην τους πειράζει. Κάποιοι έχουν και προβλήματα υγείας, δεν γίνεται να πηγαίνεις να δεις την ομάδα και να κινδυνεύεις από εγκεφαλικό ή ανακοπή. Ήμαρτον κάπου,... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πολλοί έχουν οικογένειες και δεν μπορούν να είναι μέσα στην μίρλα κάθε εβδομάδα, λόγω πλουσιόπαιδων που δεν ξέρουν που παίζουν και γιατί... Δεν είμαστε οσφπ και παοκάκι να νικάμε με πολιτικές πλάτες, δεν ζητάμε αυτό. Ζητάμε να βλέπουμε τα ματς χωρίς να ρισκάρουμε την υγεία μας, σωματική και ψυχική.
Καλημέρα σε όλους.Η ομάδα μας θέλει χτίσιμο από την αρχή για να επιστρέψει στην πρώτη θέση είναι ξεκάθαρο πια.Για αρχή πάρτε έναν καλό προπονητή με εμπειρία και αξιώσεις και έπειτα να τον αφήσουμε να κάνει την δουλειά του με αυτούς που χαλάνε τα αποδυτήρια και παίζουν για τον εαυτό τους μόνο έτσι θα επιστρέψουμε στην κορυφή εκεί που είναι η θέση της ΑΕΚ
Κάπου διάβασα χθές γυρίζοντας από το γήπεδο ένα σχόλιο και ας βγεί όποιος το έγραψε να γράψει εγώ το έκανα δεν συγκράτησα το όνομα. Τι έλεγε το σχόλιο : Όλοι φταίμε για για αυτό το κατάντημα η κάπως έτσι. Εδώ τι βλέπω από χθές φταίνε οι παίχτες η ο προπονητής ή πρόεδρος η εμείς που γυρίσαμε με 17 πίεση κλπ. ΛΑΘΟΣ ΕΊΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ. Σωστός μόνο αυτός που έγραψε όλοι φταίμε βέβαια δεν έχουμε το ίδιο ποσοστό στο φταίξιμο εγώ θα αναφέρω μόνο το ποσοστό το δικό μου και ο καθένας ας δεί το δικό του.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Εγώ δεν πανηγύριζα για κάποιους παίχτες εγώ δεν πανηγύριζα για προπονητή εγώ δεν τον έβρισα για την αποτυχία και έρανα με δάφνες τον προσωρινό εγώ δεν τον ξανά ούρλιαζα στο γήπεδο από τα νεύρα μου που έβαλε Γιακουμάκη πάνω που άρχισε να έχει Ρυθμό η ομάδα ναι εγώ . Τώρα όμως ζητάω να βγεί κάποιος υπεύθυνος να πει τι συμβαίνει καθαρά όσο και άσχημα να είναι τα πράγματα,να πάψει ο καθένας μας να ρίχνει ευθύνες ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ανάλογα με την δική του άποψη , λογική, συμπάθεια και κακεντρέχεια
Σοβαρά τώρα, σαν να ζούμε την ημέρα της μαρμότας, στην εικόνα της ΑΕΚ, στις δηλώσεις, στις αναλύσεις των ρεπόρτερ και δημοσιογράφων και στα σχόλια. Από την μια να στρουθακαμηλίζουμε και από την άλλη να επαναλαμβάνονται τα ίδια και τα ίδια, από ανούσια τσιτάτα του τύπου «μονόδρομος το σερί νικών μέχρι το τέλος του πρώτου γύρου» μέχρι τα σχόλια που χτυπάνε απευθείας στην ρίζα των προβλημάτων.
Επειδή, λοιπόν, όταν είσαι ΑΕΚτζής και ασκήσεις αυστηρή κριτική καλείσαι κάθε τόσο να αποδείξεις... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ότι δεν είσαι ελέφαντας, εγκάθετος, τρολ, γαύρος ή δεν ξέρω εγώ τι, ας ειπωθεί εν αρχής αυτό που θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο. Ποτέ να μην αναλάμβανε την ΠΑΕ ο Μελισσανίδης, όχι πρωτάθλημα να μην έπαιρνε όπως πήρε, αλλά την ομάδα να άφηνε να παλεύει να ορθοποδήσει μέσα από την Β και την Γ εθνική, και να ασχολούταν αποκλειστικά με το γήπεδο που φτιάχνει και που θα ανήκει στην ΑΕΚ και το προπονητικό που αγόρασε, επεκτείνει και έχει επίσης δωρίσει στην ΑΕΚ (καθόλου αυτονόητο να ανήκουν στην ΑΕΚ, δείτε τι παίζει με Καραισκάκης, Ρέντη και τι έπαιζε με Παιανία τελικά κάποτε) αρκούν και με το παραπάνω ώστε το μουσείο της ΑΕΚ να έχει ένα τεράστιο κάδρο του δίπλα στον ύψιστο Λουκά Μπάρλο και κυρίως τους ιδρυτές της ΑΕΚ γιατί αυτοί θα είναι για πάντα πάνω από όλους. Αν λοιπόν δεν ισοπεδώνεις και απαξιώνεις με χαρακτηρισμούς όπως «κάβουρας», «τσάμπας», «γατάκι» κλπ κλπ, η κριτική όχι μόνο δεν είναι κακή αλλά και επιβάλλεται για το καλό και του ίδιου και μέσα από αυτόν βασικά της ΑΕΚ, γιατί στο τέλος τέλος κι αυτός άρρωστος είναι με την ομάδα. Πάμε παρακάτω.
Αυτό που, σε πρώτη φάση, έχει ανάγκη ο ΑΕΚτζής είναι να νιώσει ότι τα πράγματα δεν έχουν αφεθεί στον αυτόματο πιλότο. Δεν χρειάζεται να βγει ο ίδιος ο Μελισσανίδης να μιλήσει. Και σημειολογικά ακόμα, αφού ορθά έδωσε κλειδιά σε Ίβιτς, να δώσει οδηγία στον Ίλια να δώσει δημόσια το στίγμα, αρκεί και με το παραπάνω. Όσο σκληρό κι αν είναι, να βγει να πει «ναι, τα κάναμε σκ@τ@ (κι ας μην περιλαμβάνεται σε αυτούς που τα κάναμε έτσι ο Ίβιτς), μάθαμε από τα λάθη, δεν θα επαναληφθούν παρόλο που επαναλήφθηκαν πολλάκις στο παρελθόν και τώρα θα κινηθούμε με το χ και το ψ τρόπο». Αυτό για αρχή γιατί μετά μιλάνε τα έργα.
‘Ενας απλός άρρωστος ΑΕΚτζής είμαι, σχολιαστής εδώ σε αυτή την κιτρινόμαυρη γωνιά του διαδικτύου και το τι νιώθω και πιστεύω σε προσωπικό επίπεδο ελάχιστη σημασία έχει. Αλλά θα αποφύγω το πρώτο πληθυντικό γιατί μόνο για τον εαυτό μου μπορώ να μιλήσω επί προσωπικού ως Ενωσίτης. Ε ρε φίλε νιώθω σαν να υποτιμάται η νοημοσύνη μου όταν πρώτο θέμα και κάρφωμα στον τοίχο είναι ο προπονητής λες και υπάρχουν προπονητές με μαγικά ραβδιά που χτες για παράδειγμα, και με τα κουκιά μετρημένα, θα έκανε τους Σιμάο, Ντέλετιτς, Βέρντε, Γιακουμάκη, Παουλίνιο και τον Οικονόμου (μπας και γλιτώναμε από τον εδώ και 1,5 χρόνο τέως ποδοσφαιριστή Βράνιες) παίχτες επιπέδου ΑΕΚ, ενώ θα κατάφερνε να άνοιξει και πάλι τον προφανέστατα εδώ και καιρό κλεισμένο κύκλο των Βράνιες, Σιμόες και Λόπες. Εννιά παίχτες με μπόλικο χρόνο συμμετοχής ανέφερα, παίχτες βασικοί ή 18άδας, πόσους να αναστήσει ή να μεταμορφώσει ο οποιοσδήποτε προπονητής δα.
Και σύμφωνοι, μπορεί ο ΧΨ Μανόλο χτες με την αύρα του να έπαιρνε ένα κλικ παραπάνω από τους ποδοσφαιριστές, να είχε αυτό που λέμε «σφιχτότερο σύνολο» και με κάποια τρικ να έπαιρνε το ματς, αλλά για πόσο θα κατάφερνε κι αυτός ο άγιος άνθρωπος που τόσο εύκολα απαξίωσε η ίδια η ΠΑΕ; Για ένα; Για τρία; Για πέντε ματς; Μα κι ο Κωστένογλου το έκανε στην αρχή. Και μην αρχίσουμε την κουβέντα περί Μανόλο και ΑΕΚ 2017-2018, γιατί τότε η ομάδα είχε δυο χρόνια νεότερο τον Τσιγκρίνσκι, είχε Γκάλο στα 31 του που έπαιζε μόνιμα στο 7/10 από δεξί μπακ και εξτρέμ μέχρι αμυντικό χαφ, είχε στο πρώτο μισό Γιόχανσον και στο δεύτερο μισό τον εκ Καμπιονάτο ορμώμενο και μπαρουτοκαπνισμένο Κονέ που μπροστά σε αυτούς που έχουμε τώρα είναι σαν να παίζαμε με Ινιέστα και Τσάβι στο κέντρο, είχε τον Χριστοδουλόπουλο που έκανε μια σεζόν από άλλον πλανήτη ως εξτρέμ, είχε Αραούχο που τσίμπαγε την μπάλα με την άκρη του ώμου στα 30 μέτρα από την αντίπαλη εστία σε σκοτωμένο γέμισμα και έστελνε την μπάλα συστημένη στο Γ της εστίας και είχε και Λιβάγια και Βράνιες πριν τους κάνουμε εμείς ο κόσμος σαν τα μούτρα μας με την άνευ λόγου προσωπική αποθέωση που απήλαυσαν ώστε να νιώσουν σημαντικότεροι από την ίδια την ομάδα. Οπότε για πάμε ακόμα παρακάτω.
Ο Κωστένογλου γνωρίζαμε εξαρχής ότι είναι υπηρεσιακός, ακόμα και μακράς διάρκειας αν θέλει κάποιος να τον πει, το ξέραμε από πάντα. Και βλέπουμε να γίνεται το δέντρο που μας κρύβει το δάσος, κι όταν λέω «να γίνεται» δεν εννοώ από μόνος του, κάποιοι άλλοι μας το πασάρουν έτσι. Γιατί τι είναι πιο εύκολο στο τέλος τέλος φίλε μου; Να αλλάξεις 10 μίνιμουμ ποδοσφαιριστές ή να αλλάξεις έναν προπονητή συν 2-3 ποδοσφαιριστές; Εδώ σε θέλω λοιπόν.
Υ.Γ. Το 10 στο ελάχιστο ποδοσφαιριστές δεν το πέταξα στο κουτουρού. Εκτός αν είμαι μόνο εγώ που θεωρώ ότι αυτή η ΑΕΚ φωνάζει για: δυο βασικά στόπερ για αρχή να κάνουν τετράδα με Τσίγκρι και Σβάρνα, δυο εν δυνάμει βασικά ή έστω αξιόπιστα 18άδας ακραία μπακ να κλείνουν τετράδα με Μπακάκη και Χουλτ, δυο βασικά χαφ + 1 ακόμα χαφ να κλείσουν την τετράδα μαζί με Γαλανόπουλο, δυο βασικά εξτρέμ και έναν φορ επιπέδου ΑΕΚ που να μπορεί είτε να παίξει βασικός ανάλογα τις ανάγκες και τις συνθήκες του ματς, είτε να έρχεται από τον πάγκο και να μπορεί να δώσει πράγματα γιατί βλέπω τον Γιακουμάκη και έχω αρχίσει να αναπολώ τον Πέκχαρτ, εκεί έχω φτάσει. Κι όταν λέμε δέκα ποδοσφαιριστές δεν μιλάμε για λαχεία και μισθοφόρους και ποδοσφαιριστές μειωμένων δυνατοτήτων που βαφτίζονται ως τα καλά κρυμμένα μυστικά του ευρωπαικού ποδοσφαίρου που ανακαλύψαμε εμείς λίγο πριν κλείσουν τα 30 τους. Μιλάμε για παιχταράδες. Αν θα είναι προϊόν πολυδάπανων μεταγραφών, εξαιρετικού σκάουτινγκ ή μέσα από τις Ακαδημίες ακόμα ακόμα δεν με απασχολεί, το χορτάρι θα τους κρίνει και το αποτέλεσμα που θα επιφέρουν πάνω σε αυτό.
είναι δυνατόν να αναλάμβανε ο Μελισσανίδης το γήπεδο και το αγωνιστικό άλλος επιχειρηματίας; Για βλάκα τον έχεις; Η ΑΕΚ ήταν ένα σκουπίδι στην Γ εθνική και σε λίγο καιρο θα μοσχοπωλείται όταν με το καλό ολοκληρωθεί και το γήπεδο. Εννοείται πως θα ευγνωμονούμε εσαεί τον Μελισσανίδη για την κατασκευή του γηπέδου αλλά προσωπικά θεωρώ ιεροσυλία να τον συγκρίνουμε με Μπάρλο. Έναν άνθρωπο που ΥΠΟΘΉΚΕΥΣΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ για την ΑΕΚ. Ποιός άλλος θα το έκανε αυτό; Αυτό νομάζεται... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ανιδιοτελής αγάπη. Το κάδρο λοιπόν του θείου Λουκά θα πρέπει να μπει σε άλλο ξεχωριστό χώρο. Όποιο άλλο μπεί δίπλα του αποτελεί προσβολή στη μνήμη του
Βρε φίλε johnsot, από όλο αυτό το κατεβατό, εσένα σε πείραξε αυτό; Το εντελώς υποθετικό και εκτός πραγματικότητας (προφανώς) σενάριο που χρησιμοποιώ απλώς και μόνο εισαγωγικά για να δείξω (και εξηγώ για ποιο λόγο θέλω να το κάνω) τις προθέσεις μου απέναντι στον έντονα κρινόμενο, μέσα από το σχόλιο μου, Μελισσανίδη; Ή το αν κάποιος με μεγάλη προσφορά δικαιούται να μπει δίπλα, πλάι ή κάτω από τον Μπάρλο (γιατί πάνω από τον Μπάρλο δεν αναφέρω πουθενά) ή να πάει στα σκουπίδια ή σε "άλλο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δωμάτιο¨ σε μια κουβέντα που ελάχιστα με απασχολεί και δεν αφορά το σχόλιο μου, ενώ μου θυμίζει συζήτηση επιπέδου "ποιος την έχει μεγαλύτερη". Άλλά αφού την ανοίγεις αυτή την κουβέντα, στα 12 πρωταθλήματα της ΑΕΚ ο Μελισσανίδης έχει συμμετοχή ως ηγέτης στα 3, έχει βάλει την ΑΕΚ σε όμιλο Τσ.Λ. τις 2 από τις συνολικά 5 φορές, έχει αγοράσει και δωρίσει στην ομάδα ένα προπονητικό κέντρο το οποίο επεκτείνει, και πήρε ένα οικόπεδο στο οποίο ήταν το σπίτι μας και είχαμε πεισθεί ότι δεν θα γυρίσουμε ποτέ πίσω και το έχει ορθώσει ήδη ενώ και αυτό θα ανήκει στην ΑΕΚ (όχι σαν άλλα κι αλλα γήπεδα). Γιατί δηλαδή είναι ιεροσυλία να βρίσκεται στο ίδιο δωμάτιο με τον τεράστιο Λουκά Μπάρλο, ξαναλέω όχι πάνω από τον Μπάρλο, στον ίδιο χώρο, πλάι του, κοντά του, πες το όπως θες. Μετά από όλα αυτά, δηλαδή, με ποιους πρωταθληματικούς συγκαταλέγεται ο Μελισσανίδης? Με τους, εννοεείται πολύ αγαπητούς και τεράστιους, Γιδόπουλο και Γενεράκη?
Να τώρα αυτά δεν γουστάρω, μπαίνουμε σε μια συζήτηση ελάσσονος σημασίας, όταν το όλο θέμα στο σχόλιό μου (μιας και σε αυτό απάντησες) έγκειται αλλού για αλλού από αυτό που συζητάμε τώρα.
Αγαπητε Κωστα ολοι εχουμε τις ευθυνες μας.οταν πεσαμε γ εθνικη χασαμε περα απο την πικρα μας μια μεγαλη ευκαιρια με ηρεμια κ με την επιλογη ενος προπονητη για βαθος πενταετιας τουλαχιστον να αναδειξουμε παικτες να φτιαξουμε εναν κορμο κ να αποφασισει η ομαδα να δουλεψει σε ενα στυλ παιχνιδιου κ ενα συστημα που της ταιριαζει.αντ αυτου πηραμε Δελλα κ εσυ ο ιδιος προσπαθουσες να μας πεισεις οτι εχει τα φοντα να γινει νεος Μπαγιεβιτς.αποτελεσμα δυο χαμενες χρονιες που η ΑΕΚ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δεν επαιξε ποτε το ποδοσφαιρο που ολοι θελαμε κ δεν εβγαλε κ εναν παικτη απο τα σπλαχνα της.ερχεται ο μανολο μας παιρνει πρωταθλημα με μια μετρια ομαδα κ αντι να τον κρατησεις κ να κανεις δυο τρεις προσθηκες κ να τους κανεις πλακα διωχνεις τον προπονητη κ με τις μεταγραφικες κινησεις φερνεις την ομαδα παλι απο την αρχη.κ φτασαμε σημερα στον Κωστε οπου το μονο θετικο ειναι οτι ειναι ΑΕΚτζης κ τον αγαπαμε.ομως δεν φτανει αγαπητε κ το ξεραμε ολοι απο την αρχη οτι δεν φτανει.υπερεκτιμησαμε κ εμεις οι ιδιοι παικτες σε σημειο που να μην τολμας να πεις σε φιλους οτι ο βρανιες ειναι πηγη κινδυνου,οτι ο λιβαγια απαγορευεται να συμπληρωνει καρτες κ να χανει παιχνιδια απο διαμαρτυριες ,οτι ο μπακακης πενηντα χρονια να παιξει δυο συνεχομενες σεντρες σωστες δεν θα βγαλει κ αλλα πολλα.προσωπικη μου αποψη εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων απο το σημερινο ροστερ κανεις δεν θα επαιζε ουτε στα οικογενειακα διπλα της ομαδας του 2008 για να μην παω πιο πισω τοτε που η ομαδα εκοβε ταριφα 4 γκολ σε καθε γηπεδο.ακομα κ ετσι ομως αυτο που εχουμε παθει σημερα εμεις μπορει να τυχει σε οποιαδηποτε ομαδα ετσι ειναι το ποδοσφαιρο.αυτο που με προβληματιζει ομως ειναι οτι η ομαδα δεν εχει πλανο εξοδου απο αυτη την κριση η αν εχει εμεις δεν το ξερουμε.το πιο σωστο θα ηταν να βγει καποιος κ να ενημερωσει τον κοσμο της ΑΕΚ οτι αυτη η χρονια η κ η επομενη ειναι μεταβατικη κ ο στοχος μας ειναι αυτος.να μας δωσουν δηλαδη να καταλαβουμε τι πρεπει να περιμενουμε απο την ομαδα να την στηριξουμε κ να μην ειμαστε καθε κυριακη βραδυ στα προθυρα εγκεφαλικου.
Ειμαι 33 τα προηγούμενα χρόνια πήγαινα σπίτι πριν παντρευτώ και μου έλεγε η μάνα μου,Ηλία έχασε η ΑΕΚ?το καταλάβενε γιατι ήμουν φουλ στεναχωρημένος το έδειχνε με μια φάτσα μέχρι κάτω,Εχθές πραγματικά μετά από σχεδόν 25 χρόνια που βλέπω την ΑΕΚ μου έφερε το ματς απλή αδιαφορία και εμένα αυτό δεν μου άρεσε,πως είναι όταν ξενερωνειες με μια γκόμενά και δεν θες ούτε να σ στείλει μνμα γιατί απλά δεν την γουστάρεις αυτό μου έφερε αυτό το ματς,και ειλικρινά δεν το λέω απλά για να το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πω!μας έκανε ο τίγρης να μην θέλουμε να δούμε μπάλα ειλικρινά δεν γούσταρα καθόλου μπάσκετ και τώρα κάθομαι και βλέπω μπάσκετ ,οχι επειδή μου αρέσει τόσο αλλά επειδή βλέπω κάθε χρόνο βελτίωση,μας έφερε ο Μάκης παιχταράδες που οι άλλες ομάδες λένε η ΑΕΚ του ματσιουλις του σλοτερ του λανκφορντ τι να πουν ρε γαμωτο για το ποδόσφαιρο η ΑΕΚ του Σιμάο?Η ΑΕΚ του κριστιτιτς η ΑΕΚ του Γιακουμακη?μας γελάνε οι πέτρες πάρτε το χαμπάρι το αμάξι χωρίς μηχανή δεν περπατάει έτσι και το γήπεδο αν δεν κάνεις ομάδα ο κόσμος δεν θα έρθει να στηρίξει για να γίνει έδρα και θα παίζουμε όπως παίζουμε τώρα ΟΑΚΑ,χάλασε η Κυριακή μας χάλασε η λαχτάρα μας να δούμε την αεκαρα και Ναι όσοι με διαβάζουν θα δούμε ότι την ΑΕΚ δεν την έχω γράψει ποτέ με μικρά γράμματα,σήμερα το έκανα γιατί απλά όσο περνάει ο καιρός αντί να μεγαλώνουμε δυστηχως μικραίνουμε,και αυτό είναι κρίμα ειδικά για τα μικρά παιδιά που ξεκίνησαν να γίνονται και πάλι ΑΕΚ Όπως παλιά που είχαμε ομαδάρα και έτσι γίναμε και εμείς...
Φίλε μου μια από τα ίδια. Πρόσεξε κανείς πως χτες τα σχόλια εδώ μέσα ήταν με το ζόρι 250; Άλλες εποχές σε τέτοια αποτελέσματα μαζεύαμε για πλάκα 480 - 500 - 600 - 700 σχόλια. Ο κόσμος έχει αποξενωθεί και αυτό είναι το χειρότερο για την ομάδα. Και δεν αποξενώθηκε λόγω κακών αποτελεσμάτων μόνο, αποξενώθηκε λόγω συνεχόμενων δειγμάτων από πλευράς διοίκησης που δε σε κάνουν να θες να συμμετέχεις στην ομάδα, να τη νοιώθεις δικιά σου. Μην κοιτάς που είμαστε κάποιοι άρρωστοι και συνεχίζουμε να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μπαίνουμε εδώ, οι περισσότεροι γίνονται λίγο αδιάφοροι για να μπορέσουν να αντέξουν, γιατί, αν κάποιος το έχει ξεχάσει, στη δεκαετία αυτή η ομάδα πήρε ένα κύπελλο, έχασε την Ευρώπη λόγω χρημάτων, έπεσε στην Γ' κατηγορία, πήρε ένα κύπελλο ακόμα με το που ανέβηκε, ένα πρωτάθλημα και έπαιξε Ευρώπη με ρεκόρ κιόλας (οι αναλαμπές της χαράς μας που όλοι πιστέψαμε ότι αφήσαμε τα άσχημα πίσω) και γίναμε ομάδα που τρώει για πλάκα διαφορά 2 γκολ στο τηγάνι (εκτός από πρόπερσι). Δηλαδή η ομάδα έχει κεράσει μια δεκαετία πίκρες και πάνω που είπαμε "ξεμπερδέψαμε με αυτά" τα βλέπουμε ξανά εδώ και ενάμιση χρόνο να μας έρχονται πάλι στο κεφάλι.
Θα πει κανείς, "οι οπαδοί είναι οπαδοί, όταν ξανάρθουν οι νίκες θα επιστρέψουν" και θα απαντήσω ότι θα επιστρέψουν για τα πανηγύρια και θα ξαναφύγουν μετά εύκολα. Όταν νοιώθουν πως δεν κάνουμε ούτε τα απλά ορθολογικά, όταν ξέρουν πως οικονομικό πρόβλημα δεν υπάρχει για να στηρίξουμε όπως το 2013 στην τρίτη εθνική, ε, τότε κι ο άλλος αποστασιοποιείται και βλέπει την ομάδα σαν υποκατάστατο του να πάει να πιεί ένα ποτό. Αν είναι να του προσφέρει χαρά θα πάει, αν όχι, πάει στο ποτό. Κι αυτό μόνο καλό δεν το λες γιατί θα φέρει και την απαξία της ομάδας στον γονιό που θα προσπαθεί να πείσει το παιδί του να μη γίνει γάβρος (βορρά ή νότου δεν έχει σημασία), θα φέρει κοινώς αδιαφορία και πελατειακή συμπεριφορά και σχέση πράγμα που ακόμα και οι χορηγοί θα το προσέξουν (για όσους τα κάνουν όλα τάληρα) και που ήξεραν πως η ομάδα μας δεν είχε τον περισσότερο κόσμο αλλά σίγουρα τον πιο πιστό (δες και συνδρομές NOVA)...
Οι βάζελοι για παράδειγμα είναι σε καλύτερη θέση ψυχολογικά από εμάς. Ξέρουν ότι είναι άφραγκοι και σου λένε μας έφαγε ο Αλαφούζος, η οικογένεια κι εγώ δεν ξέρω ποιος άλλος. Έχουν αυτήν την περίοδο στο μυαλό τους ως κενό, όπως είχαμε εμείς την Γ' εθνική χωρίς όμως να πέσουν. Περιμένουν κάποιον να τους σώσει για να πάνε ομαδικά στο γήπεδο και μάλιστα χωρίς Γ' εθνική κλπ και τότε θα γυρίσουν και θα μας τη λένε. Γυρίζουν και δείχνουν στα παιδιά τους σκηνές από το παρελθόν και λένε "να αυτή η ομάδα είμαστε, μας διέλυσε η παράγκα και μόλις ξεχρεώσουμε αυτοί θα ξαναγίνουμε, ο ΠΑΟΚ είναι μια φωτοβολίδα, τον γάβρο τον βλέπεις ότι δε μας κερδίζει ούτε τώρα που είμαστε στα χάλια μας και η ΑΕΚ δεν υπάρχει, μισή ώρα παίξαμε και ενώ είμασταν για τέσσερα γκολ, φοβηθήκαν και έχασαν, φαντάσου όταν θα έχουμε κανονική ομάδα". Έχω μεγαλώσει Αμπελόκηπους και τους ξέρω απ' έξω κι ανακατωτά
Εμείς από την άλλη έχουμε σωθεί με τίμημα την Γ' εθνική και περιμένουμε απλές, λογικές, ποδοσφαιρικές κινήσεις που δε βλέπουμε και γι' αυτό η απογοήτευση μας είναι μεγαλύτερη. Γιατί δώσαμε και σαν οπαδοί τα περισσότερα από όλους (όχι λεφτά, για ψυχή μιλάω) και σίγουρα δεν τα δώσαμε για να βλέπουμε την εκτρωματική διαχείριση από το '18 και έπειτα τουλάχιστον. Τί να πει ο άλλος στο παιδί του; Επιστρέψαμε από την Γ' εθνική για να είμαστε περίγελος; Και τί να του τάξεις όταν σε ρωτήσει πότε θα ξαναγίνουμε μεγάλοι; Να του πεις πως όταν γίνει το γήπεδο θα επικρατήσει η ποδοσφαιρική λογική (γιατί για να του πεις πως ο Μελισσανίδης είναι άφραγκος, δεν παίζει); Σιγά μην ασχοληθεί το παιδί με αυτά...
δεν σου έκανε εντύπωση οτι πλέον δεν γεμίζουμε γήπεδο ούτε με τη Μπάγερν; Πώς θα γίνει οπαδός ένα παιδάκι που βλέπει μια ομάδα να είναι συνεχώς της καρπαζιάς. Όση πλύση εγκεφάλου και να του κάνεις δεν μπορεί να παθιαστεί. Επειδη τυχαίνει να ασχολούμαι με παιδιά ένα θα σου πώ. Όλο και λιγότερα παιδιά γίνονται ΑΕΚτζήδες και αυτό με πολύ κόπο απο μτους πατεράδες τους
Dull_Knife_73, σχόλιο με θάρρος με επιμέρους σημεία που πονάνε πολύ και που αποφεύγουμε εδώ και καιρό να ξεστομίσουμε και για αυτό έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία όλο αυτό που έγραψες.
Dull τα σχολια σου ειναι πραγματικά χαρμα να τα διαβαζεις! Πιο σωστα δεν γινονταν να τα γραψεις ειλικρινά.
Ο Κωστένογλου ήταν προσωρινός και το ξέραμε και δεν μπορούμε να του ρίξουμε όλο το φταίξιμο.Ήρθε σε διαλυμένη ομάδα την ανέστησε για λίγο αλλά δεν μπορούσε να την κρατήσει εκεί όλη τη χρονιά.Η γνώμη μου είναι ότι προπονητή δεν βλέπουμε μέχρι να ξεκαθαριστεί η αποζημίωση καρντοσο. Εκεί χάθηκε όλη η χρόνια.Για το ρόστερ η δική μου άποψη είναι να γίνει ότι έγινε στον γαύρο πριν δύο χρόνια και να φτιαχτεί η ομάδα από την αρχή.Δεν είναι απαξίωση του ρόστερ αλλά η εικόνα που δείχνει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εδώ και ενάμιση χρόνο.Μένουν Μπάρκας,τσιτωντας,Μπακακης,Σβαρνας, Αλμπάνης,Γαλανό,Μανταλος,Λιβαγια,βερντε,Ολιβέιρα και εννοείται όχι όλοι αυτοί για βασικοί αλλά για αξιόπιστες αλλαγές των βασικών που θα πρέπει να έρθουν. Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να πεσει χρήμα αλλιώς του χρόνου πάλι ντέρμπυ με τα χωριά.
Σετιεν,Καπαρος,Εσκριμπα .. Τιποτα λιγοτερο .. Τα ιτς μετα μπαγιεβιτς εποχη εχουν αποτυχει πατγοδως .. Η ομαδα θελει προπονητη πεοσωπικοτητα κ οχι δοκιμες με προπονητες που εχουν δουλεψει σε πρωταθληματα σερβιας κ κυπρου..
Πελεγκρινο, Ρόγκερ Σμίντ, Κριστόφ Ντάουμ. Πόσοι άλλοι ελεύθεροι και ωραίοι, με φοβερά βιογραφικά έχουν κολλήσει προφανώς σε γνωστές προς σε εμάς λύσεις ( Μιλόγεβιτς ή κάποιος άλλος) ή σε περιπτώσεις που θα μένουν ελεύθεροι από το Καλοκαίρι. Προπονηταρά ΑΜΕΣΑ, τέρμα τα πειράματα, να του κάνουν και μια συνέντευξη, ένα ψυχογράφημα, δεν ξέρω τι και μην χάσουμε άλλες μέρες. Στη τελική αν δεν έχουμε το μπάτζετ για την απόκτηση ενός καλού προπονητή ας πουλήσουν έναν ποδοσφαιριστή... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τώρα τον Γενάρη, κανείς δεν θα τους πει τίποτα.
μου θυμίζει έντονα το αρθρο μετά τηυ τραμπζονσπορ. Οπότε λογικά έχουμε αλλαγή προπονητή
Δυστυχώς τρίτη φορά Μανόλο δεν νομίζω να έχει
Θα ειναι χαζος αμα δεχθει παλι να ερθει συγνωμη κιολας...
Δυστυχως! Ακόμα χειρότερα για..... 4η φορά . Τρείς φορές ήρθε και παλεψε, μάζεψε, κάλυψε και τα κατάφερε με το πάθος του, τα καλά του, τα στραβα του και τις αλχημείες του να συμμαζεψει και να κατακτήσει και τίτλους με τα συνοθυλευματα που του χαν αφήσει άλλοι. Θέλουμε προπονητή με γνώσεις και όραμα... χτες. Αδιάφορο πως θα τον λένε.
Ψυχραιμία παιδιά, θα βγει ο Δημάτος τώρα σε λίγο να μας πει για το γήπεδο...
Το γήπεδο είναι άλλο θέμα φίλε μου. Το σημαντικότερο όλων, για όσους μεγαλωσαμε στη Ν.Φ κι οχι στις εξοριες και τα μαυσωλεια. Το σημαντικότερο όλων για τις νέες γενιές που θα έχουν το σπίτι τους. Το σημαντικότερο όλων για την δυναμική της ομάδας. Το θέμα είναι να έχουμε και την ομάδα να το τιμήσει.
Ντροπή κάπου να ειρωνευόμαστε το γήπεδο όταν βολοδέρνουμε στο νταχάου εδώ και ήδη 15 χρόνια και 16 στο σύνολο μαζί με Λιόσια.
Φιλοι μου πρεπει να γινει κατανοητο απο ολους μας,οταν συμβαινει να υπαρχει παρατεταμενη κριση σε μια ομαδα αμεσα απαιτειται η παρουσια-εμφανιση του ''Η Γ Ε Τ Η'',τοσο για την διαχείριση και την επιλυση της,οσο και την εξασφαλιση του να μην επαναληφθουν τα λαθη του παρελθόντος,ετσι ωστε να επιτυγχανεται η ομαλοτητα-σταθεροτητα-συνεχεια...................διοτι κακα τα ψεματα η ληψη αποφασεων σε περιοδο διαχείρισης μιας κρισηςδεν μπορει να γινει απο τον οποιονδήποτε ,αφου αυτη... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γινεται κατω απο ιδιαιτερα δυσκολες συνθηκες με περισσοτερο επικρατούσες τις συνθηκες αβεβαιοτητας και επικινδυνοτητας και λιγοτερο επικρατουσες τις συνθηκες βεβαιοτητας,γι'αυτο κατα την ταπεινη μου αποψη ο Προεδρος κρινεται επιβεβλημενο να βγει επιτελους μπροστα,διοτι εχει ολα εκεινα τα χαρακτηριστικα του ΗΓΕΤΗ για να βγαλει την ομαδα απο το αδιεξοδο που εχει περιελθει,μιλωντας σε εφικτο χρονο δημοσια για τις προθεσεις του,απευθυνομενος στον απογοητευμενο-πληγωμενο κοσμο της ομαδας...............Α Ε Κ Α Ρ Α...ΤΕΛΟΣ....
Κωστα ποια ειναι η βελτιωση της ΑΕΚ στις μεταγραφες εφυγε ο Λαμπροπουλος και παιζει ο Σβαρνας που ειναι χειροτερος ηρθε ο Σιμαο που δεν εχει καμια διαφορα απο τον Αινταρεβιτς εφυγε ο Μπακασετας και μας φερανε τον Ιταλο Πλατελλα που λεγεται Βερντε εφυγε ο Γκαλο και ηρθε ο Παουλινιο που δεν τον λες και καλυτερο μεχρι στιγμης με αυτα που μας εχει δειξει οποτε η ΑΕΚ εκανε αλλη μια χρονια μια τρυπα στο νερο ο σχεδιασμος της ομαδας ηταν καταστροφικος.Ο Ολιβερια ηρθε στη θεση του Πονσε οκ η... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μονη ενιχυση που μπορουμε να πουμε ηταν ο Βρανιες πισω κι αυτος δανεικος απο κει και περα η ομαδα ειναι ιδια με περσι και χωρις προπονητη επιπεδου για ακομη μια χρονια.
Πες τα αδερφέ γιατί πάνε να μας πείσουν ότι η ΑΕΚ έχει καλύτερο υλικό από το 2017-2018 και φταίει ο ΧΨ προπονητής σήμερα. Τα απλά και βασικά είτε τα ξεχνάμε ή τα αποσιωπούμε, και δεν ξέρω τι είναι χειρότερο:
2017: Τσιγκρίνσκι 31 ετών / 2019: Τσιγκρίνσκι 33 ετών... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
2017: Λαμπρόπουλος / 2019: Οικονόμου
2017: Γκάλο / 2019: Παουλίνιο
2017: Γιόχανσον / 2019: Κρίστισιτς
2017: Κονέ / 2019: Σιμάο
2017: Μπακασέτας / 2019: Ζεράλδες
2017: Λάζαρος / 2019: Βέρντε
Τις κομβικές θέσεις μόνο να πιάσεις του σέντερ μπακ, των χαφ και του εξτρέμ, ήμασταν 3 σκάλες πάνω. Τι συζητάμε τώρα δηλαδή; Και κοιτάζουμε πάλι και πάλι και πάλι και πάλι το δέντρο που λέγεται κόουτς και αφήνουμε το δάσος. Ρε μακάρι να ήταν το πρόβλημα ο προπονητής, από πέρυσι με Ουζουνίδη λέμε ότι μακάρι το πρόβλημα να ήταν ο προπονητής, τον αλλάζεις και όλα καλά. Αλλού είναι το θέμα, κι ο Μανόλο ο λατρεμένος έπαιξε έναν τελικό πέρυσι με ΠΑΟΚ και έχασε στο σβηστό και του φορτώθηκε κι αυτό και από κομμάτι του κόσμου και από κομμάτι του τύπου. Τα ξεχνάμε όλα αυτά; Από χτες όλη η κουβέντα γύρω από τον προπονητή τον οποίο έτσι κι αλλιώς ξέραμε ότι είναι υπηρεσιακός (μικρής ή μακράς διάρκειας λίγη σημασία έχει) και για τα μεγάλα και ουσιώδη δεν λέει κανείς τίποτα. Και κάποιοι φίλοι ονειρεύονται και τίτλο επειδή λέει έχει πλέη οφ. Με αυτά τα παιχτάκια που έχουμε μαζέψει ο ελεύθερος Αντσελότι να έρθει θα αρπάξει φάπες, δέκατοσα ντέρμπι σερί χωρίς νίκη με 3 διαφορετικούς προπονητές δεν μας λένε τίποτα? Φτάνει κάπου να αφήνουμε έξω από το κάδρο τα προβλήματα τα μεγάλα και ουσιώδη απλά και μόνο επειδή αυτά διορθώνονται πολύ πιο δύσκολα και δαπανηφόρα από μια ακόμα αλλαγή προπονητή που ελπίζουμε να έχει δυνάμεις από το υπερπέραν.
Μπράβο αδερφέ, τα σύγκρινες όπως έπρεπε. Επίσης πολλοί λένε ότι το μπάτζετ είναι μεγαλύτερο από του 17-18. Ναι είναι. Αλλά δίνεις 1,2 στο φορ και 0,7+0,6 σε δυο "10άρια" (Λιβάγια+Μάνταλος), που τον ένα το βάζεις εξτρέμ, για να χωρέσουν.
Και δεν έχεις ένα σέντερ μπακ-κολώνα του 0,7-1εκατ, να στηριχθεί η άμυνα (και στηρίζεσαι σε ένα "παλαίμαχο" και ένα "ψυχάκια") και μια ΧΑΦΑΡΑ αντίστοιχη (δίπλα στην αποτυχημένη? επένδυση... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Κρίστισιτς) να δέσει το κέντρο, που είναι όλα τα λεφτά. Έτσι ΑΧΡΗΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ, χωρίς να είναι άχρηστοι
Αλλά όλα αυτά ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ, όχι μαθητευόμενους μάγους
Εκεί είναι όλη η ουσία που λες: "Έτσι ΑΧΡΗΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ, χωρίς να είναι άχρηστοι". Ομάδα που είναι ορθολογικά δομημένη και με στυλοβάτες/ποδοσφαιριστές αναφοράς στις κομβικές θέσεις, θα συμπαρασύρει και παίχτες με χαμηλότερο, θεωρητικά, ταβάνι. Πάντα έτσι ήταν και πάντα έτσι θα είναι. Ξέρω ότι αλλάζουν οι εποχές και δεν έχει νόημα να αναφέρουμε ως παράδειγμα ποδοσφαιριστές σαν τον Παπδόπουλο που πλάι στον Μανωλά ψήλωνε, ή τον Σταματή που κοντά στον Σαμπανάτσοβιτς έδειχνε χαφ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ υψηλού επιπέδου, αλλά ως παράδειγμα νεώτερης ιστορίας μου αρέσει να χρησιμοποιώ την ΑΕΚ 2004-2005, όπου προφανώς είχε έναν πολύ μεγάλο προπονητή, αλλά δεν έκανε μόνος του τους "Μπουρμποκρασάδες¨ παρολίγον πρωταθλητές. Εκείνη η ΑΕΚ στον άξονα είχε παίχτες από το υψηλότερο ράφι, Άλβες πίσω, Ασουνσάο και Κατσουράνη κέντρο, Λύμπε μπροστά, ενώ τον Γενάρη προσέθεσε ένα εξτρέμ που μπορεί να μην είναι το καλύτερο της ιστορίας της, αλλά που είχε το ένας με ένας και σκόραρε, κάτι που τα τωρινά εξτρέμ μας δεν κάνουν ούτε σε ηλεκτρονικό παιχνίδι. Δεν αρκούσαν τελικά αυτοί οι 4,5 παίχτες, αλλά είναι ένα δείγμα ότι αν σε κάθε γραμμή έχεις έναν τεράστιο παίχτη, σε συνδυασμό με έναν άξιο προπονητή μπορείς να είσαι μέσα στους στόχους σου. Αλήθεια, έχει η ΑΕΚ έναν ποδοσφαιριστή ως αξία και προσωπικότητα και επαγγελματισμό (όλο το πακέτο μετράει, γιατί ο Λιβάγια ας πούμε από επαγγελματισμό άστα να πάνε) ανάλογο των Άλβες-Ασουνσάο-Κατσουράνη-Λύμπε σήμερα που μιλάμε?
ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΚΕΤΣΕ...ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΛΟΓΕΒΙΤΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΡΙ(ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ) ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ...ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΕΝΑΡΗ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ....ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΙΒΙΤΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΠΛΕΟΝ!!!
Μερικές φορές νομίζω ότι η ομάδα είναι στον αυτόματο και να κοιμούνται όλοι εκεί στην διοίκηση. Αντί να πάρουν κάποιον προπονητή(όχι τπτ σοβαρό επιπέδου Μιλόγεβιτς τέτοια εποχή αλλά κάποιον καλύτερο από τον Κωστέ ) μετά την ξεφτίλα με το βάζελο που είχαμε και τη διακοπή καθόμαστε και ξεφτιλιζόμαστε σε κάθε αγώνα από τον κάθε ανύπαρκτο αρούλη τον κάθε όφη και προχωράμε . Τρώμε και το σανό του Ίβιτς που θέλει επιπέδου Μουρίνιου μόνο...Και όσο για Μιλόγεβιτς είναι αστείο να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ συζητάμε να έρθει την δεδομένη χρονική στιγμή.Ευχομαι να σταματήσει αυτή η κατηφόρα και να έχουμε εξελίξεις μέσα στη βδομάδα γιατί δεν μας βλέπω καλά με οφη
Ίσως και εμείς οι ίδιοι οι φίλαθλοι να έχουμε ρίξει αρκετά τον πήχη... Δεν γίνεται να τσακωνομαι με συν Αεκτζηδες επειδή τους λέω ότι σιμοες σιμάο Μπακάκης κλπ ΔΕΝ κάνουν για βασικοί παίχτες.. Ήμαρτον δηλαδή
Πόσο καιρό έχουμε να ακούσουμε τον πρόεδρο για όλα αυτά που γίνονται?
Εγω εχω μια ερωτηση Κωστα..Η ομαδα γιατι ΔΕΝ δινει λεφτα να παρει καλους και ποιοτικους παικτες????
Οι παικτες δεν απαξιωνονται απο εμας..Οι ιδιοι απαξιωνονται γιατι τοσο ξερουν και τοσο παιζουν..Και με τον Μουρινιο προπονητη θα μαθουν καποιοι να κανουν σωστο κοντρολ???Μια ντριμπλα εστω???Δεν νομιζω..
Δυστυχως με αυτα που ζουμε χρονια τωρα με παικτες λαχεια και ολα στον αυτοματο δεν παμε πουθενα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ και η ψυχολογικη κουραση των οπαδων θα οδηγησει στην αδιαφορια και στην απαξιωση..
Ειλικρινα μαγκες αν καποιος τον Μαιο του 2018 ερχοταν και μου ελεγε οτι φετος τετοια εποχη θα υπαρχει τοση ξενερα και μιζερια (δικαιολογημενη εννοειται) τοτε θα του ελεγα να παει να κλειστει σε τρελοκομειο
¨Μεταφράζοντας" αυτά που λέει ο Κέτσε, θα έρθει κάποιος έως το καλοκαίρι, πιθανότατα ο Δέλλας, εφόσον έχει συμφωνήσει ο Μιλόγεβιτς για το καλοκαίρι. Ο Κωστένογλου δυστυχώς έχασε τα αποδυτήρια με τον τρόπο που αντίδρασε στην συμπεριφορά του Λιβάγια με τον ΠΑΟ, αλλά το πρόβλημα είναι πολύ βαθύτερο. Χθες είχαμε χειρότερο ρόστερ στο γήπεδο από τον Άρη, όσο και αν ακούγεται αυτό απίστευτο. Αν μπορούσαν να παίξουν οι Γαλανόπουλος-Χουλτ και ακόμη περισσότερο και ο Κρίστισιτς μπορεί η... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εικόνα να ήταν εντελώς διαφορετική. Ο Κωστένογλου εκεί που σχεδίαζε να παίξει με Γαλανό-Κρίστιστις βρέθηκε με τον Σιμόες που σταθερά είναι μέτριος εδώ και 1,5 χρόνο και τον Σιμάο που κακώς βρίσκεται στο ρόστερ. Τον Λοπες θυμίζω ότι ο Χιμένεθ δεν τον έβαζε αριστερό μπακ, επειδή ακριβώς δεν του είχε εμπιστοσύνη αμυντικά και ίσως καθιέρωσε γι αυτό και το 3-5-2. Ο Χούλτ που και αυτός μέτριος είναι αμυντικά, είναι σίγουρα πολύ καλύτερος. Θα κλείσω θυμίζωντας ότι στην μεταμόρφωση της ΑΕΚ από αυτή του Μοράις σε αυτή του Χιμένεθ, κομβικό ρόλο έπαιξε ο Αραούχο, που με το καλημέρα έλυσε το πρόβλημα του γκολ, που ήταν μάστιγα πραγματικη επι ημερών Μοράις. Και τώρα αν έρθει ένας σέντερ μπακ και ένας αμυντικός χαφ και δώσοουν σιγουριά στην αμυντική λειτουργία, όλα θα αλλάξουν και τουλάχιστον ομάδες σαν τον Αρη, εντός έδρας θα τις καθαρίζουμε με συνοπτικές διαδικασίες.
Καλημέρα σε όλους τους ομοιοπαθεις !!Σίγουρα χρειάζεται ένα χάφ προδιαγραφών και ένα κανονικό στόπερ,όμως πιστέψτε με οι ομάδες γίνονται από τον προπονητή......με έναν καλό προπονητή θα φανούν και οι οποίες αρετές έχουν οι σημερινοί παίκτες μας!
Κέτσε με αυτό το άρθρο αυτή τη στιγμή εκφράζεις το 100% των ΑΕΚτζήδων. άποψή μου, εάν δεν μπορεί τώρα να βρεθεί ο εκλεκτός όπως λες να πάμε σε λύση τύπου Δέλλα, εάν θέλει φυσικά μέχρι το καλοκαίρι.
που κατά την άποψή μου γιατί να μην θέλει, αφού με στοιχειώδη δουλειά σε αυτό το χάλι θα δείξει σίγουρα πράγματα που θα βελτιώσουν σίγουρα το βιογραφικό του.
και με δεδομένο ότι το υλικό της ομάδας σε καμία περίπτωση δεν είναι για κάτω από την 3η θέση. που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ με τις παρούσες συνθήκες θα βρεθεί σίγουρα, γιατί υπάρχουν ομάδες πιο δουλεμένες από τη δική μας...
Η ομάδα δεν μπορεί να στρώσει ούτε από το πουθενά ούτε μέσα σε μια μέρα.
Χρειάζεται να συνυπάρχουν: ΠΛΑΝΟ, ΥΠΟΜΟΝΗ-ΧΡΟΝΟΣ και ΜΠΑΤΖΕΤ (ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΥΟ).
Ο Ίβιτς όσο καλός και να είναι και όσες ελευθερίες κινήσεων και να έχει, αν δεν έχει ΜΠΑΤΖΕΤ να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ φέρει ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ και ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ, η ΑΕΚ θα περιορισθεί στην ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ και ΘΑ ΚΑΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ.
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτά που γράφονται εδώ, δεν τα αντιλαμβάνονται ΟΛΟΙ. Περιμένουμε και στηρίζουμε!
Α.Ε.Κ στα εύκολα, Α.Ε.Κάρα στα δύσκολα!!!
Αποτύπωσες με μεγάλη ακρίβεια τα πράγματα. Ειναι η σκληρη αλήθεια. Βάλε εναν γύρο σφηνάκια ακόμα γιατί είμαστε απο χθες φουλ πικραμένοι όλοι. Να σημειώσω παντως οτι, όπως αποδείχτηκε στην συνέχεια, το υλικό της ΑΕΚ 2016-2017 δεν ηταν κακό. Με δυο προσθήκες τοτε Βρανιες και Αραουχο, ο Μανολο προπονητής και την τακτική που ευτυχώς ειχε δουλέψει πολυ καλα ο Μόραις, πήγαμε εξαιρετικά στον β γύρο. Πραγμα που στην φετινή περίπτωση δεν συμβαίνει καθώς ο Κωστενογλου δεν έχει προσδώσει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τιποτα, εκτος απο μια μικρή βελτίωση της φυσικής κατάστασης των παικτών. Τον αγαπαμε, τον εκτιμαμε ειναι ΑΕΚΑΡΑ, μπηκε μπροστα στα δύσκολα, να μην πάρει ολο το αναθεμα αυτος, αλλά πρέπει να αποχωρήσει.
Σε ειχα ακουσει πολλες φορες Κετσε να λες οτι στην παε θελουν να μεινει ο Κωστενογλου μεχρι το καλοκαιρι και απορουσα
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 26+10 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ 4+4 ΝΤΕΡΜΠΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΤΑΞΕΙ ΛΕΥΚΗ ΠΕΤΣΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ 2Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ;;;
Κέτσε με όλο το σεβασμό, αλλά το υλικό αυτό που έχει η ομάδα δεν είναι καλύτερο απο το 2017. Ειλικρινά πιστεύει κάποιος πως μπορέι κάποιος προπονητής , ακόμα και ο Μανόλο να βγεί δεύτερος στα πλεί οφ χωρίς τουλάχιστον τέσσερις ενδεκαδάτες μεταγραφές. Δυο στόπερ απαιραίτητα χθές, ένα χαφ της προκοπής, επιτέλους ένα κανονικό αριστερό εξτρέμ και επειδή μεγάλο όνομα προπονητής ξένος δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει με αυτές τις συνθήκες, ΜΑΝΟΛΟ χθές και κλειστό πενταετές.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Υ.Γ: ΑΕΚάρα στα δύσκολα.
Φίλε Κώστα, το κακό δεν ξεκίνησε με την πρόσληψη του Καρντόσο αλλά με την ακατανόητη απόλυση του Χιμένεθ. Έχουμε μία ομάδα που τις λείπουν πολλά. Ο Μανόλο κατάφερνε να μασκαρεύει τις αδυναμίες μας. Η ομάδα δεν τον εμπιστεύτηκε ποτέ. Τον έφεραν μετά τον Μοράις σε μία διαλυμένη ομάδα με παίκτες αποδομημένους κι έδωσε πνοή. Την επόμενη χρονιά πήρε πρωτάθλημα χωρίς να παρατήσει την Ευρώπη και χωρίς καμία βοήθεια από την διοίκηση που του έφερε Μοράν, Μασούντ και Χουλτ κι όχι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εξτρέμ που ήθελε ο ίδιος. Τον ξαναφέρανε να μαζέψει τα ασυμάζευτα μετά την επιλογή Μαρίνου.
Μπράβο Κέτσε !
Πολύ νσωστά η ΑΕΚ δεν έχει χειρότερο υλικό από την πρωταθληματική χρονιά !
Αλλά για να πούμε όλη την αλήθεια, ούτε τότε ούτε τώρα εχει το υλικό που της αξίζει ή που αξίζει πρωταθλήματα !
Απλά τότε είχε ...... Χιμένεθ .... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Τι σημάινει όμως Χιμένεθ ;
Δεν σημαίνει Γκουαρντιόλα αλλά σημαίνει ένας προπονητής που :
- Είναι Ρεαλιστής
- Επιβάλει πειθαρχχία
- Βγάζει το 120% των παικτών ατομικά
- Βγάζει το 150% του ρόστερ συνδυασμένα.
Όταν λοιπόν τον αλλάζεις , πας για το κάτι παραπάνω.
Έλα όμως που εμείς ΠΑΛΙ λήγαμε πολύ παρακάτω .....
Φέρτε καναντι ως το καλοκαίρι.Ξερει την Ελληνική πραγματικοτητη,θα την μαζέψει την ομάδα.
Η ομάδα δεν μπορεί να στρώσει ούτε από το πουθενά ούτε μέσα σε μια μέρα.
Χρειάζεται να συνυπάρχουν: ΠΛΑΝΟ, ΥΠΟΜΟΝΗ-ΧΡΟΝΟΣ και ΜΠΑΤΖΕΤ (ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΥΟ).
Ο Ίβιτς όσο καλός και να είναι και όσες ελευθερίες κινήσεων και να έχει, αν δεν έχει ΜΠΑΤΖΕΤ να φέρει ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ και ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ, η ΑΕΚ θα περιορισθεί στην ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ και ΘΑ ΚΑΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτά που γράφονται εδώ, δεν τα αντιλαμβάνονται ΟΛΟΙ. Περιμένουμε και στηρίζουμε!
Καλημέρα.. Αυτά που μας λες Κώστα είναι τα αυτονόητα.. Τι να κάνω εγώ τα λόγια του αέρα; η ομάδα δε βλέπετε... Κάποιος πρέπει να πληρώσει το μάρμαρο... Δε με νοιάζει να φύγουν όλοι, προπονητής, παίκτες, ο φροντιστης....... Δεν αντέχω άλλο καζο από τα μπαοκια... Έρχονται μεγάλες ξεφτιλες...