Ο... πανικός για τα εισιτήρια του ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ καλά κρατεί! Με τον λαό της ΑΕΚ, να εξαφανίζει τα μαγικά χαρτάκια, με την προπώληση να είναι πλέον 15.000 απλά εισιτήρια. Κάτι που σημαίνει, πως αν συνυπολογίζουμε και τα διαρκείας, τότε από σήμερα 30.000 κόσμος είναι μέσα στο ΟΑΚΑ. Και όλα αυτά, ενώ απομένουν πέντε ημέρες για την σέντρα της Κυριακής. Από εκεί και πέρα, να σημειώσουμε πως επτά είναι συνολικά οι Θύρες που έχουν sold out (1-35-15-3-7-11 και η 23), ενώ είναι θέμα χρόνου να κλείσει και η 9 μαζί με τα διαρκείας της. Η εντυπωσιακή προπώληση, οι ρυθμοί διάθεσης που παραμένουν οι υψηλοί και η τεράστια δίψα που επικρατεί ακόμα και στην επαρχία με μεγάλα ταξίδια που οργανώνονται από Ενωσίτες, δείχνουν πως πάμε για ένα σχεδόν γεμάτο ΟΑΚΑ μέχρι την Κυριακή. Όλα θα κριθούν βεβαίως, αναφορικά με το τελικό νούμερο, από το ρυθμό προπώλησης στις τρεις μέρες που απομένουν για το ντέρμπι (Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο) και βεβαίως από το πόσα εισιτήρια θα φύγουν την Κυριακή, ημέρα του αγώνα, όταν ανοίξουν όλα τα εκδοτήρια πριν από το ματς. Είναι αυτονόητο, πως... κακός χαμός για ένα εισιτήριο επικρατεί και στο πέταλο της ORIGINAL, λόγω και της ιστορίας με τον Κούμπα, αλλά επαναλαμβάνουμε η ζήτηση για τα μαγικά χαρτάκια είναι τεράστια σε όλες τις θύρες και αφορά ολόκληρο το ΟΑΚΑ.
Αγοράστε εδώ το εισιτήριο σας.
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!
Καλά πάμε, μην ξεχνάτε ότι ο περισσότερος κόσμος της ΑΕΚΑΡΑΣ δεν θεωρεί ντέρμπι το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ και σιγά μην τρέξει μια βδομάδα πριν, να βγάλει 3 εισιτήρια + 3 κάρτες φιλάθλου για να πάει τα παιδιά του να δουν τις μπουγάτσες να κάνουν καραγκιοζιλίκια με τα όπλα. Ας έχουμε 35-45.000 σε όλα τα ματς του πρωταθλήματος κι ας μην το γεμίσουμε μεθαύριο. Άντε γιατί πολύ αξία τους δώσαμε.
Για τα παιδικά εισιτήρια δε χρειάζεται κάρτα φιλάθλου
Πόσα εισιτήρια βγαίνουν περίπου για ηλεκτρονική πώληση και πόσα περίπου στα εκδοτήρια;Όταν γράφετε έμειναν 6000 εισιτήρια για παράδειγμα απούλητα στο ίντερνετ,εννοείται από αυτά που βγήκαν ηλεκτρονικά.Δεν φαίνεται στο ηλεκτρονικό σύστημα πόσα πωλούνται από τα εκδοτήρια.Σωστά;
το ιδιο συστημα εχουν και στα εκδοτηρια
Αν εξαιρέσεις θύρες που πάνε στους οργανωμένους πχ 2 όλες οι άλλες φαίνονται στο ηλεκτρονικό σύστημα κανονικα και προφανώς μετράνε και τα εισιτήρια από τα εκδοτήρια καθώς κλείνουν οι θέσεις αλλιώς θα υπήρχαν διπλά εισιτήρια για μία θέση.Όταν λένε μένουν 6.000 απούλητα εννοούν απο τα διαθέσιμα στην ηλεκτορνική προπώληση που είναι σχεδόν όσα είναι διαθέσιμα γενικά βάση τις θύρες που έχουν ανοίξει
Ευχαριστω για την απάντηση.Με βάση τις θύρες που άνοιξαν η συνολική χωρητικότητα τους είναι περίπου στις 40 χιλιάδες.Άρα για να έχουν μείνει 6 χιλιάδες απούλητα,σημαίνει πως 34 χιλιάδες (μαζί με τα διαρκείας) έχουν κλείσει θέση.Βάζω μέσα στους υπολογισμούς και τα δυο πέταλα,όπου το πέταλο της ορίτζιναλ είναι σολντ αουτ.Κι επειδή αρκετοί πληρώνονται αύριο και αναμένεται το τελευταίο διήμερο συν την Κυριακή μέρα του αγώνα να υπάρξει μεγαλύτερη κινητικότητα,θεωρώ πως η ΑΕΚ θα κόψει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ 45 χιλιάδες εισιτήρια περίπου.Την πρώτη χρονιά Ντέμη με την πολύ μεγάλη συσπείρωση,κόντρα στον παοκ είχαμε 36 χιλιάδες εισιτήρια.Άλλος παοκ τότε και άλλος τώρα,αλλά μιλάμε για την χρονιά που η ΑΕΚ είχε την μεγαλύτερη συσπείρωση τα τελευταία 15 χρόνια.
ΥΓ. Λογικά θα ανοίξουν και άλλες θύρες.
Εκεινη την χρονια του Ντεμη αδερφε κατεβηκα απο επαρχια σε ΟΛΑ τα παιχνιδια !! Πρωτη φορα το εχω κανει αυτο στην ζωη μου!! Σε ΟΛΑ ομως δεν ειχα χασει ματς!!! Δεν υπηρχε παιχνιδι εκεινη την χρονια που να ειχαμε κατω απο 45.000 και ας ελεγαν οτι θελουν τα επισημα εισιτηρια!! Θυμαμαι χαρακτηριστικα το παιχνιδι με την Ξανθη και την γκολαρα του Σεζαρ , που καθομουν στην θυρα 16!!! Φαντασου τι γινοταν! Μιλαμε για πανω διαζωμα διπλα στο matrix...Στανταρ ειχαμε 50.000 εκεινη την μερα!!
Μπράβο ρε Γιώργο.Άμα μπορούσες και τώρα και ήταν τα οικονομικά σου όπως τότε και δεν ξέρω τι υποχρεώσεις έχεις πιστεύω το ίδιο θα έκανες.Και επί Μελισσανίδη στα ντέρμπι και στα παιχνίδια Ευρώπης,ο κόσμος που είναι στο στάδιο είναι 10 χιλιάδες παραπάνω από την καταμέτρηση των εισιτηρίων.Δεν ξέρω τι θα ισχύσει από Κυριακή που λέει θα είναι αυστηρότερος ο έλεγχος και λιγότερες οι προσκλήσεις.
Να κάνει το ΑΕΚ365 μία αναδρομή την δεκαετία του 80' για να θυμίσει τον αγωνα ΑΕΚ-παοκ 1-0
Με γκολ του Μανωλα και με 60000 κόσμο.
Τοτε παίζαμε στο ΟΑΚΑ.
Διαθέσιμα εισιτήρια ηλεκτρονικά (26/09/19 - 14:45) : 6831
Διαθέσιμα εισιτήρια ηλεκτρονικά (26/09/19 - 20:30) : 6141
Σε 6 ωρίτσες φύγανε περίπου 700 εισιτήρια!
αν ακουγατε τι λενε στα ραδιοφωνα εδω πανω τα παοκια θα πρεπει να εχουμε 63333 κοσμο μεσα . παμε ΑΕΚΑΡΕΣ
Πως αντέχετε ολες αυτες τις αλαζονείες και τις μπουρδολογιες τους εκει πανω? Μεγάλα κουράγια έχετε!!
....ΛΟΓΙΣΤΗ.... ΜΟΥ ΑΣΤΟ δεν το φανταζεσε ... εμεις εδω στην Κατερινη διπλα τους ετσι την Κυριακη κατεβαζουμε 500 ατομα κατω . να ξερετε οτι η σιωπηλη μαζα στην Β Ελλαδα ειναι ΑΡΗΣ . ΑΚΟΜΑ και στο γηπεδο για να πανε περνουν χρημα
Εν τω μεταξυ λεμε για το οικονομικο προβλημα που εχουν οι περισσοτεροι κτλ (που οντως ισχυει) αλλα τα εισιτηρια που φευγουν πιο δυσκολα στο site της ΠΑΕ ειναι τα πιο φθηνα των 10 ευρω...
Κατι αλλο που παρατηρησα ειναι οτι μεχρι χθες η 33Α ηταν κλειστη! Τωρα που ανοιξα την βλεπω ανοιχτη και τα εισιτηρια να εχουν εξαντληθει!!! Πως εγινε αυτο ρε μαγκες σε ενα πρωι ενω η 33Β εχει ακομα εισιτηρια και ειναι ανοιχτη απο την Κυριακη...???!!!!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Με δεδομενο οτι εχουν μεινει ακομα 6677 εισιτηρια οπως λεει ο φιλος πιο κατω και ειναι Πεμπτη , βλεπω μεχρι το Σαββατο το πρωι να εχουν τελειωσει και η ΠΑΕ να ανοιγει και αλλες θυρες!!!!
Αδερφέ, 33α είναι όλο διάρκειας, πολύ λίγα διαθέσιμα εισητηρια.
Εισαι σιγουρος η 33 ειναι με διαρκειας??? Αυτη ειναι η θυρα διπλα στο πεταλο της Original που πολες φορες ειναι κλειστη νομιζω...
Εκεί θα με βρεις μόνιμα... Οπότε τσεκαρισμένο 100%.
εκει εχω διαρκεια ειδικα η Α ειναι σχεδον ολη διαρκειας
aderfia kalispera!! pame gera tin kyriaki na patisoume ton kai kala aititto!! AEKARA MONOOOO! ithela na rwtisw kati giati erxomai apo thessaloniki me filaraki mou,oson afora ta eisitiria! egw exw diarkeia gia tin 1 k to filaraki pire eisitirio gia tin 3 giati eixan idi teleiwsei ta alla,theloume omws na goustaroume parea ! tha mporesei na mpei mazi mou stin 1 me kapoion tropo?
Πηγαίνετε στο κιόσκι της ορίτζιναλ εξω από την 35 να δείτε τι μπορεί να γίνει.....
Να ρωτήσω κατι? Πήγα σήμερα από το site να βγάλω εισητηρια και δεν προχωράει εάν δεν δηλώσω τη κάρτα φίλου. Είναι υποχρεωτικό? Στη θύρα cosmote που πάω πάντα δεν μου τη ζητάει.
Στην κοσμοτέ δε χρειάζεται για όλες τις άλλες χρειάζεται το νούμερο της κάρτα φίλου για να βγάλεις εισιτήριο
4¨14 : κάτω διάζωμα 3699 , επάνω διάζωμα : 2978. Σύνολο 6677
27 θα πληρωθεί ο κόσμος και απο 27 βράδυ και μετά τα εισητηρία θα έχουν πολύ πολύ ζήτηση.Να είμαστε ρεαλιστές,no money για τους περισσότερους τέλος του μήνα.
Μεγαλη αληθεια φιλε! Απο 20 μεχρι 27 οι περισσοτεροι ειναι στεγνοι.... Δυσκολες εποχες...
Ευτυχως καποιοι(μαζι και γω) πληρωνομαστε 27.Τι να πουν και οι φιλοι που θα πληρωθουν Δευτερα η Τριτη... Ελπιζω να τα καταφερουν!
Ερχομαστε απο εξωτερικο για τον αγωνα.
Το μεσημερι βολτα στην Αγια Σοφια.
Τι καλο σε φαγητο εχει εκει κοντα;
Μελισσες.Εξαιρετικο μεζεδοπωλειο, με ποικιλια και φθηνο.Και αν εχει καλο καιρο, εχει να κατσετε και εξω στο χαλικι!
Δες το Άνετον στο Μαρούσι καλό φαγητό κοντά στο γήπεδο πας από στενά χωρίς να χρειαστεί να βγεις κεντρικό.
https://www.tripadvisor.com.gr/Restaurant_Review-g1205209-d790052-Reviews-Aneton-Maroussi_Attica.html
Φίλε δες εδώ υπέροχο φαγητό και πας από εκεί στο γήπεδο από στενά χωρίς να βγεις σε κεντρικό δρόμο - απόσταση 3 - 3.5 χιλμ - 5 -10 λεπτά με αυτοκίνητο.
Εσείς έρχεστε από εξωτερικό για τον αγώνα και κάποιοι ΑΕΚτζηδες εδώ Αθήνα θα την αραξουν σε καφετέριες και ψητοπωλεία για να δουν από την TV τον αγώνα.... Ντροπή.....
Αν θέλεις κάτι σε πιο παραδοσιακό, πήγαινε στο mr Loukidelis στην πλατεία Ηρώων, πολύ κοντά στο γήπεδο. ΑΕΚτζήδες φουλ, στο υπόγειο έχουν φανέλες και φωτογραφίες παλέμαχων. Πολύ ωραίο φαγητό. Αν πάτε να πάρετε οπωσδήποτε Τυρόπιτα Μυκόνου. (είχε πάει ο Σταρόβας και έφαγε 10!!! χαχαχα)
Καλά να περάσετε και καλή αντάμωση στη ΟΑΚΑ!
Αφου ερχεσαι απο εξωτερικο φιλε σιγουρα θα γουσταρεις παραδοσιακο ελληνικο φαγητο. Στον Ανδρεα για κοντοσουβλια και κλεφτικα. Και μετα γλυκο μικρασιατικο διπλα στον Τιλλα. Φυσικα εχει απειρα μαγαζια και ξαναεγινε τρελη πιατσα η Φιλαδελφεια μετα απο την ειδηση οτι ξεκιναει ο Ναος! Επισης για ποτακι μετα σε Κιτρινη Γκαζοζα και τα παρακειμενα μαγαζια για να αρχισεις να πιανεις και το γηπεδικο κλιμα. Καφε επισης η Βυζαντινη Γωνια ειναι μια καλη επιλογη αν θες στο μεταξυ να δεις... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κανεναν αγωνα. Γενικα οπως σου ειπα παραπανω η Φιλαδελφεια απο τωρα ειναι μια απο τους πιο hot Δημους στην Αθηνα και οταν θα μπουμε στον Ναο δεν ξερω που μπορει να φτασει αυτη η ιστορια....
Πολλές προτάσεις, κάποιες αναφέρθηκα.
ο.
Με τη σειρά μου προτείνω την Βενετσιάνα. Πρόκειται για πιτσαρία-εστιατόρι
1) Πίτσες σε ξυλόφουρνο, υπέροχες όπως και πεινιρλί αν και καλυτερα οι πρώτες
2) Πιάτα της ώρας, σνίτσελ, μπιεφτέκι κλπ. αλα κρεμ και όλα τα συναφή
3) Μαγειρευτά της μέρας δηλαδή σπιτικό φαγητό... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Τώρα έχει και μπέργκερ το οποίο είναι αρκετά καλό αλλά θεωρώ πως τα παραπάνω αξίζουν περισσότερο.
ΥΓ. Δεν αφορά διαφήμιση αλλά το μαγαζί για όσους ξέρουν είναι εξαιρετικό και για τους λάτρεις της πίτσας κορυφαίο!
Φιλε, ελα σαν και. Εμας τους αρρώστους. Νεα φιλαδελφια ολη μερα Κυριακή... Σουβλάκια, παΐδια, μπυρες και. Μετα Μαρούσι ΟΑΚΑ. Βολτα και τελείωμα που. Θα σου μεινει στον εγκέφαλο μεχρι να κάνεις εγγόνια και να τους λες γιαα εκείνη την μερα. ΠΑΜΕ ΑΕΚΑΡΑ.
Αν θες το καλύτερο σουβλάκι αλλά είναι 5 λεπτά από το γήπεδο αναζήτησε τον Ευριπίδη και θα με θυμηθείς........
Σουβλάκι γκοτζιλα αδελφέ και Λοκανικο κροκόδειλος
Αν θέλετε ταβέρνα κοντά στο γήπεδο είναι ο "Λεμονόκηπος", αν σου κάνει και καλό σουβλατζίδικο με πολίτικη κουζίνα επίσης κοντά στο γήπεδο είναι η "Πόλη".
Η νέα Φιλαδέλφεια είναι τίγκα στα σουβλατζίδικα και τις πιτσαρίες. Ό,τι θέλεις μπορείς να βρεις! Αν πας κατευθείαν Μαρούσι εκεί δε θα βρεις τίποτα, μόνο hotdog με 5 ευρώ χωρίς απόδειξη από πλανόδιους!
Διαθέσιμα εισιτήρια ηλεκτρονικά (23/09/19 - 15:00) : 12716
Διαθέσιμα εισιτήρια ηλεκτρονικά (25/09/19 - 14:00) : 8658
Διαθέσιμα εισιτήρια ηλεκτρονικά (26/09/19 - 14:45) : 6831... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Άρα σε 2 μέρες (Δευτέρα έως Τετάρτη) έχουν πουληθεί μόλις 4058 εισιτήρια.
Και σε μία μέρα (Τετάρτη με Πέμπτη) έχουν πουληθεί 1827 εισιτήρια..
Νομίζω παραμένει χαμηλή η προπώληση..!
Εχει νοστιμη μπουγατσα με κρασακι μαλαματινας φιλε
Ελατε στο τραπεζι κ εσεις!!!
Κατα τα αλλα μου αρεσει που ολοι μιζεριαζουμε που ο προεδρος δεν ριχνει λεφτα να φτιαξουμε ανταγωνιστικη ομαδα
Τουλαχιστον εκεινος προχωρα το γηπεδο που αν δεν υπηρχε δεν ξερω κ εγω ποσα χρονια θα περιμεναμε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ακομα...
Εμεις τι κανουμε για την ομαδα μας?
Ολοι εμεις που δεν παιρνουμε ενα διαρκειας τοσα χρονια ?
Ας πηγαινουμε τουλαχιστον σε κρισημα παιχνιδια να στηριξουμε την προσπαθεια.
Ο.κ εχουμε ολοι τα προβληματα μας αλλα μπορουμε να στεριθουμε κατι αλλο προκειμενου να αγορασουμε ενα εισητηριο.
Ολοι ΟΑΚΑ την Κυριακη να μας δουν κ να χεστουν ολοι τους για τα καλυτερα που ερχονται συντομα στο παλατι μας!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ αδελφια . ετσι προς ενημερωση για τους σημερινους ρυθμους πωλησεις απο τις 9,30 εως τις 12,30 σε 3 ωρες δηλαδη φυγανε 560 εισητηρια .... δεν το λες και ασχημα .... παμε δυνατα
Αυτό που θα σας πω παιδιά είναι ότι την ιδέα την έδωσε ο Άκης Γεωργίου εδώ στο καλύτερο αθλητικό σαϊτ aek365 με την πάρα πολύ ωραία φώτο του Μαρκο που έφτιαξε στο άρθρο του και με τον φίλο μας με το όνομα προφίλ LUKOS που είπε την ιδέα του και την βρίσκω σωστή ***Όπως το να φτιάξουν τα παιδιά της original21 ένα κορεο η εάν δεν γίνετε κορεο τότε ένα πολύ μεγάλο πανό με τον Μαρκο Λιβαγια να κρατάει ένα πιστόλι δηλαδή σαν απάντηση προς τους Πσοκτζηδες τότε στην μπούκα του Ιβάν με το πιστόλι μέσα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στον αγωνιστικό χώρο της Τούμπας που απειλούσε..... ***Πιστευω ότι θα φτιαχτεί πάρα πολύ ο Μαρκο Λιβαγια όπως και υπόλοιποι παίχτες μας..... ***Όταν έχουν όρεξη τα παιδιά της original21 ζωγραφίζουν είναι καλλιτέχνες........
Καλύτερο ο Ιβάν με το μπιστόλι και ο Λιβάγια να του βάζει ένα λουλούδι να (με το συμπάθιο) μέσα στην κάνη :D :D :D
Τα αεροπορικά από Κέρκυρα μαζί με τον Γιο μου που θα έρθει από Γιάννενα έτοιμα.
Ξενοδοχείο έκλεισε.
Βόλτα πριν τον αγώνα και φαγητό δίπλα στον ΝΑΟ προγραμματίστηκε.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Εισιτήρια στην 29 ΟΚ .
Σαν τον παλιό καλό καιρό ... !!!
Ερχόμαστε κι εμείς,παίρνω τον πατέρα μου (76 ετών) που με πρωτοπήγε στη Νεα Φιλαδέλφεια και με έκανε να αγαπάω την ιδέα ΑΕΚ, τον πάω βόλτα απο Αγία Σοφιά και το απόγευμα ΟΑΚΑ για την καψούρα μας.
Μηνυμα προς ολους τους ΑΕΚτζηδες της γης: αδερφια ελατε γηπεδο φετος κ του χρονου.οι στιγμες που θα μπορουμε να μαστε 650000 κοσμος σε ενα γηπεδο μειωνονται.σε λιγο καιρο θα εχουμε τον ναο μας αλλα θα μαστε 33000 μεγιστος αριθμος.σκεφτειτε την διαφορα στα 2 νουμερα κ ελατε γηπεδο παιδια.μην πετατε αυτες τις στιγμες.βριζουμε κ καταριομαστε το οακα αλλα οσες φορες το γεμισαμε οι στιγμες ηταν μοναδικες κ το ξερουμε ολοι.φετος σε καθε παιχνιδι εποβαλεται το γηπεδο να γεμιζει κ να μπουμε σαν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πρωταθλητες στην αγια σοφια
Το γεγονος οτι οι φιλαθλοι του παοκ στην πλειοψηφια τους εχουν γινει προβατα κ παρασερνονται κατα καιρους απο τον καθε ιδιοκτητη που θελει να ξεπλυνει χρημα,βγαζοντας απυθμενο μισος για την ΑΕΚ,δεν θα πρεπει να μας κανει κ εμας να παρασερνομαστε κ να ξεχναμε.επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι κ θα πρεπει να υπαρχει ενοτητα γενικως για να επιβιωσουμε τα επομενα χρονια κ εμεις κ τα παιδια μας,ας υπαρχουν κ καποιοι φιλαθλοι ομαδας με ριζες απο τα κλεμμενα εδαφη της χωρας μας που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ να εχουν μνημη για τις καταβολες μας,οτι κ οι 2 ομαδες προερχονται απο το περα κλουμπ,κ να κρατανε το επιπεδο των απογονων των προσφυγων ψηλα ρε παιδια.με το δεδομενο οτι τα παοκια γινανε γαυροι,οι πανιωνιοι αστα να πανε χωρις σχολιο γιατι μου ερχεται εμετος μονο κ μονο που το γραφω,οι απολλωνιστες ειναι πολυ λιγοι κ ο απολλων καλαμαριας επισης,μονο εμεις μειναμε.μην τους κανουμε την χαρη να συνεχισουμε αυτον τον διχασμο με πανο που λενε καποιοι κλπ.οι νικες μας η μονη απαντηση.μην ξεχναμε.κ την παραγκα του γαυρου η συμμαχια των δικεφαλων την εριξε.κ αν χρειαστει θα ξαναγινει.το οτι μας εχουν κατασφαξει γενικως τα τελευταια 4 χρονια κ απο την αλλη ανηκουμε κ στο ποκ αθηνων ειναι παρανοια αλλα μην παρασυρθουμε.δεν μεγαλωσαμε μισοντας τον παοκ ποτε.ισως γιατι ποτε δεν μπορουσε να μας φτασει.δειτε τους τιτλους μας σε ολα τα αθληματα κ θα καταλαβατε την διαφορα μας.κ το θεμα ειναι πως οι δικοι μας τιτλοι δεν ειναι χαρισμενοι κ θα πρεπε στο ποδοσφαιρο τουλαχιστον να ναι διπλασιοι τουλαχιστον αν προσθεσουμε κ τους κλεμμενους.αυτα κ ελπιζω σε 50 χιλ την κυριακη κ μια μεγαλη νικη μας
Θυμάστε όλοι πέρυσι στο ΑΕΚ - Παοκ στην ισοπαλία για το πρωτάθλημα πως προκαλούσε ((και υπήρχε ένταση και μπήκανε και τα ΜΑΤ στην εξέδρα)) αυτός ο Γιωργάκης ο ψευτο μάγκας με της πλάτες του μπαμπάκα του.... Προσοχή παιδιά από όλους σας..... Στην γωνία μας περιμένουν για το παραμικρό για τιμωρία........
Οσοι λενε για τον Παοκ οτι μαζευει παραπανω μεσο ορο απο την ΑΕΚ να ξερετε οτι στη Θεσ/ικη αν δεν ερθουν δικοι τους απο κοντινες επαρχιακες πολεις η Τουμπα δεν γεμιζει.
Γενικα ο Ελληνας δεν εχει γηπεδικη κουλτουρα. Ο αλλος τις προαλλες ελεγε "Ολη μου η ζωη ειναι η ΑΕΚ αλλα οχι να πηγαινω και με την Λαμια!". Προφανως αποψεις ειναι αυτα και ο καθενας κανει οτι θελει, δεν αναγκαζουμε κανεναν, αλλα λιγοι αγαπανε το γηπεδο. Οπως λες ΠΑΟΚ και Ολυμπιακος δεν το γεμιζουν στα μικρα ματς.
Το γήπεδο το αγαπάμε. Και πολυ μάλιστα.
Το ΟΑΚΑ το μισούμε. Και πολύ μάλιστα.
Ειδικά το κάτω διάζωμα.
Το έγραψα και προχθές το ξαναγράφω και σήμερα, αν μπορεί κάποιο κλαμπ από τους οργανωμένους να φτιάξει ένα μεγάλο ευδιάκριτο πανό που να είναι καυστικό για την ομάδα των ορκ. Με χαλάει πολύ το πανό που σηκώνουν για εμάς και την καταγωγή μας.
Δεν χρειαζεται να βγαλουμε κομπλεξ. Τα πανο της Οριτζιναλ συνηθως εχουν κοινωνικα μηνυματα (κατα του ρατσισμου ή φασισμου πχ) ή μιλανε για την ομαδα μας (τις προαλλες εγινε μνεια στο προσφυγικο μας παρελθον).
Συμφωνώ φιλαράκι. Το οποίο να είναι τοποθετημένο ακριβώς απέναντι από τα δημοσιογραφικά για να φαίνεται κ από νόβα να το βλέπουν οι κομπλεξικοι
Μια πολύ καλή θέση είναι να απλώνεται από την 8 έως την 10.
Το ξαναλέω και εγώ πρέπει να αναφέρονται οι μεταξύ μας αγώνες που τους έχουμε ισοπεδώσει οι τίτλοι τους που μετρώνται στα δάκτυλα ενός χεριού και ότι δεν έχουν παίξει ποτέ τσιυλου αυτά τους πονάνε δεν είναι και λίγα φυσικά
Γενικά υπερβολικό το άρθρο. Λίγοι μέχρι στιγμής και αν συνεχίσουμε έτσι ο Κωστένογλου θα πέσει σίγουρα έξω... Δυστυχώς όμως προς τα κάτω. Ελπίζω να αποδειχθεί ότι λέω μπούρδες. Πάντως προς αποφύγη παρεξηγήσεων εγώ για να ενθουσιαστω με την προσέλευση θέλω να ανοίξει και το απέναντι πάνω διάζωμα ακόμα και αν μιλάμε για 2-3 θύρες.
Γυρω στους 40.000 πιστευβ θα κλεισουμε. Δεν ειναι ασχημα. Μεγαλο μερος του κοσμου δεν εχει πειστει ακομα απο την ομαδα. Με μια νικη την Κυριακη θα αποδειξουμε πολλα ομως.
Παιδιά όσοι και να έρθουν, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι φωνή ενενήντα λεπτά .Είναι πολύ σημαντικό να πάρουμε αυτό το ντέρμπι και για βαθμολογικους λόγους και για να επανέρθει η κανονικότατα. Πάμε να τους δώσουμε να καταλάβουν ποιος είναι το αφεντικό! !!!
Ας μου εξηγηση καποιος γιατι ο Αθηναιος ΑΕΚτζης δεν πηγαινει γηπεδο ο νομος Αττικης ειναι 5εκ+ δηλαδη δεν υπαρχουν 30χιλ ΑΕΚτζηδες να πανε γηπεδο?Εγω εχω καταλαβει αν δεν ερθουν απο επαρχια και απο αλλες κοντινες περιοχες εκτος Αττικης το ΟΑΚΑ μαξιμουμ θα εχει 15χιλ.Η ΑΕΚ τι δεν εχει κοσμο στην Αθηνα ή εχει και δεν ασχολουνται κι αυτο το φαινομενο το βλεπαμε και παλια οταν υπηρχε και το Νικος Γκουμας.
Φίλε μου στην δουλειά μου υπάρχουν καμία 15 αεκτζηδες από αυτους 3 μου είπαν θα πάνε γήπεδο ο καθένας για τους λόγους του δεν πάει άλλο έχω κόσμο άλλο είναι ενεργός και πάω γήπεδο μην τα μπερδεύεις
Παντού σε όλες τις χώρες οι περισσότεροι οπαδοί δεν είναι γηπεδικοί. Όταν ο άλλος σου λέει δεν θα έρθω γιατί έτσι και γιουβέτσι, συνήθως δεν πάει και ποτέ ή πάρα πολύ σπάνια. Η διαφορά μας με τους γαύρους και τους παοκτζήδες (και τους βάζελους παλιότερα) είναι ότι εμείς δυστυχώς έχουμε πολλούς στην επαρχία που θα θέλανε να είναι κάθε Κυριακή στο γήπεδο αλλά δεν μπορούνε, ενώ οι παοκτζήδες και οι γαύροι έχουν συγκεντρωμένο το κύριο όγκο των οπαδών τους σε Θεσσαλονίκη και Πειραιά!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ποσοστιαία αν το πάρεις από όσους δηλώνουν γαύροι και αυτούς που πάνε γήπεδο το ποσοστό είναι μικρότερο από το δικό μας, και για τους παοκτζήδες έτσι ήτανε απλά τα τελευταία χρόνια πηγαίνουν πολλοί στο γήπεδο, και κυρίως είναι κάτοικοι Θεσσαλονίκης!
Οι Γερμανοι ειναι ακρως γηπεδικοι! Βρεθηκα στο Ντισελντορφ πριν λιγα χρονια κι ετυχε να παω γηπεδο σε αγωνα β´ λιγκα της Φορτουνα με Γκροιτερ Φιρτ. Δευτερα βραδυ το ματς και μεσα ειχε πανω απο 40χιλ κοσμο. Για Ντορτμουντ κτλ δε συζηταω, μιλαμε για 70χιλ διαρκειας και σχεδον sold out καθε ματς. Ο Ελληνας δεν παει γηπεδο! Βαριεται, κλαιγεται πως δεν εχει λεφτα (ενω τα τρωει αλλου), του φαινεται μακρια το γηπεδο κτλ κτλ κτλ. Θεμα κουλτουρας ειναι που χρειαζονται πολλα χρονια για να αλλαξει
Ρε φίλε δεν υπάρχει στάνταρ πάω γήπεδο γιατί μπορεί κάποιος να μην μπορεί την μθα Κυριακή και να μπορεί την άλλη για χψ λόγους εγώ πχ Λαμια ήμουν εκτός Αττικής αυτή την Κυριακή θα πάω η ένας άλλος.. Υπάρχουν οι ενεργοί που πάνε 4 στις 5 φορε στο γήπεδο κάποιοι που πάνε μόνο Ευρώπη και ντέρμπι οι απονομές και κάποιοι που δηλώνουν κάποια ομάδα και πάνε μια η καμία φορά στο γήπεδο
Δεν το εννοώ έτσι ρε αδερφέ. Δεν αναφέρομαι σε αυτού που δε θα πάνε επειδή τους τυχαίνει πρόβλημα. Υπάρχουν και άλλοι που προτιμάν να το δούνε από το καφενείο κι ας μένουν δίπλα στο γήπεδο κι ας μην έχουν να κάνουν κάτι εκείνη τη στιγμή, απλά γιατί δεν τους αρέσει το γήπεδο και βαριούνται τη διαδικασία. Έχω πολλούς τέτοιους φίλους, δεν είναι ότι δεν μπορούν να πάνε αλλά δεν το γουστάρουν με τίποτα να πάνε να καθίσουν σε μια άκρη μέσα σε κρύα και βροχές στριμωγμένοι με αγνώστους κλπ,... ΣΥΝΕΧΕΙΑ και τσάμπα να ήτανε πάλι δε θα πήγαιναν, τους αρέσει να το βλέπουν από τη τηλεόραση και να κάνουν χαβαλέ με γαύρους και βάζελους.
Η ΑΕΚ έχει διάσπαρτο κόσμο εξαιτίας της φύσης της. Αντιπροσωπεύει όλο τον προσφυγικό ελληνισμό και ασχέτως το ότι έχει έδρα στην Αθήνα, δεν προσδιορίζεται ως αθηναϊκή ομάδα.
Αυτοι που δηλωνουν ΑΕΚτσηδες στην Αθηνα μπορουνε να γεμισουν 5 ΟΑΚΑ οχι μονο 1 . Το θεμα ειναι ομως οτι , αλλο δηλωνω ΑΕΚτσης και αλλο ασχολουμαι ΕΝΕΡΓΑ με την ΑΕΚ! Στην Ελλαδα φιλε μου αυτοι που ασχολουνται ενεργα με τις ομαδες τους δεν ειναι πανω απο 30-40.000 απο καθε ομαδα! Ολοι οι αλλοι απλα λενε οτι ειναι κατι...
Δες για παραδειγμα τους βαζελους που εχουν αντικειμενικα πολυ κοσμο , ποσοι εχουν δωσει λεφτα στο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ paoalive! Ουτε 20.000 δεν βρεθηκαν να δωσουν εστω 5 ευρω! Αυτο θα πει ασχολουμαι ενεργα με την ομαδα μου!! Τοσοι ειναι φιλε απο ολες τις ομαδες!! Δεν ειναι περισσοτερος ο κοσμος με γηπδικη κουλτουρα!!
Σωστος πρόσθεσε και λίγο την οικονομική κρίση την διακοπή μετακινήσεων οπαδών και την παράγκα των προηγούμενων ετών που ξενέρωσε πολλούς με το άθλημα και βγαίνει γιατί έχει μειωθεί ο ενεργός κόσμος συν φυσικά το θέαμα που όλο και έπεφτε αφού η ψαλίδα όλο και μεγαλώνει μεταξύ ελληνικών ομάδων και ευρωπαϊκών
Ετσι ειναι αδερφε! Φαντασου εγω εχω φιλο μου ΑΕΚτση που καποτε δεν εχανε ματς , ο οποιος εχει ορκιστει οτι οσο παιζουμε στο ΟΑΚΑ δεν ξαναπαει γηπεδο!!
Όπως τα λες εγώ στην δουλειά μου ρωτάω τον έναν θα έρθεις; όχι μου λέει θέλω αλλά έχω να πάω επίσκεψη ο άλλος μου λέει μόνο στην Αγία Σοφία ο άλλος ξέρω ότι θέλει αλλά λόγω κρίσεων πανικού φοβάται ένας άλλος έχει να κρατήσει το παιδί γιατί η γυναίκα του θα λείπει κοκ μπερδεύουν όλοι το αν έχουμε κόσμο με άλλες παραμέτρους όσο για τον πληθυσμό που λένε της Αθήνας αν βγάλεις αρρώστους γέρους παιδιά ανθρώπους που την ώρα του ματς δουλεύουν κοκ από 4εκ πάμε στα 2 βάλε και βαζελεε και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γαυρους και άλλων ομάδων μειώνεται ακόμα περισσότερο όλες οι μεγάλες ομάδες οι 3 δηλαδή ενεργούς έχουν καμία 25000 χονδρικα
Εμενα παντως αυτη η συσπηρωση μου θυμιζει λιγο το 2004...Παντως οποτε ο κοσμος κ η ομαδα ηταν μια γροθια πηγαιναμε τρενο..Εμεις διαφερουμε σε ολα απο τους αλλους γιατι εκτος απο οπαδοι/φιλαθλοι ξερουμε κ βλεπουμε κ μπαλα..Ποτε παιζει η ομαδα κ ποτε οχι..Δεν τρωμε σανο σαν τους αλλους .Για τους ποακτζιδες αστο αυτοι τρωνε εδω κ 2 χρονια οτι τους πασαρουν κ λανσαρουν τα ραδιοφωνα τις Θεσνικης...Εμεις στο επιπεδο τους δεν πεσαμε κ δεν θα πεσουμε ποτε....Τρια κομματια κατεβαινουμε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Σαββατο βραδυ απο Στοκχολμη κ αναχωρηση Δευτερα πρωι...Καλο ταξιδι σε ολα τα αδερφια που θα ταξιδεψουν απο ολη την Ελλαδα κ Εξωτερικο..Να θυμαστε ολοι οτι εστω κ καποιος σε περιμενει πισω στο σπιτι..Καλο βραδυ σε ολους!!
σίγουρα μιλάμε για 50.000 πλέον..
Ρε παιδιά θα έχει πολύ κόσμο και οι περισσότεροι όπως και εγώ περνώ έξω από το γήπεδο εισιτήριο το χω για γούρι....
Τι σας νοιάζει από που έρχεται ο καθένας εγω θελω 30.000 τρελαμενουςςςςςςς ρε!!!!!!
Πάμε ρε μάγκες μπορούμε να το γεμίσουμε
1. Ο καιρός την Κυριακή θα είναι ιδανικός. ξαστεριά και ~25 βαθμοί.
ιά/γυναίκες/κορίτσια και γεμίζουμε το ΟΑΚΑ (αν μπορούμε από θέμα οικονομικών, υγείας και λοιπών υποχρεώσεων)
2. Όπως φαίνεται όλα τα αστέρια μας ετοιμοπόλεμα (Ολιβέιρα μπαίνει κανονικά)
3. Φέτος δεν έχουμε απολαύσει από κοντά κάποιο μεγάλο παιχνίδι (κεκλεισμένων τα προκριματικά) και με γαύρο αργεί
4. Η ομάδα είναι μέσα στο στόχο της και παίζει με τον έναν από τους δύο αντιπάλους της για το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πρωτάθλημα
5. Επίκειται πάρτι στις εξέδρες
6. Πάμε να ακούσουμε τον ύμνο της ΑΕΚΑΡΑΣ από τα μεγάφωνα του ΟΑΚΑ
7. Πάμε να φωνάξουμε "Μάρκο Λιβάγια" και να τον δούμε να μας χειροκροτάει και να μας τρελαίνει
Για όλους αυτούς τους λόγους και για πόσους ακόμα που ξεχνάω, παίρνουμε φίλους/γονείς/παιδ
Θα έρθουν ΑΕΚτζηδες από Θράκη από Ορεστιάδα από Αλεξανδρούπολη από Ξάνθη από Κομοτηνή από Δράμα από Καβάλα και κλπ... Και εσείς βρε ΑΕΚτζηδες της Αθήνας ακόμα δεν έχετε πάρει εισιτήρια....?????? Για ξυπνήστε λίγο και με όλη την καλή διάθεση το λέω...... Όλοι οι δρόμοι την Κυριακή οδηγούν πρώτα στα Φιλαδέλφεια στον Ναό και μετά Καλογρεζα ΟΑΚΑ........
Παίδες επειδή βλέπω συζήτηση, το στάνταρ γηπεδικό κοινό της ΑΕΚ είναι 15-17,000. Πάντα τόσοι ήταν. Και στην Νέα Φιλαδέλφεια τόσοι ήταν. Sad but true. Οι υπόλοιποι θέλουν ένα επιπλέον κίνητρο για να πάνε. Ντέρμπι, ευρωπαϊκό, καλή πορεία, καλή μπάλα, κάτι τέλος πάντων. Και εγώ έτσι ήμουν και δυστυχώς στην Ν.Φιλαδέλφεια, στο ΟΑΚΑ είχα 9 χρόνια διαρκείας όσο έμενα Αθήνα. Επίσης, η προπέρσινη πρωταθληματική χρονιά μας έδειξε πως τουλάχιστον στο ΟΑΚΑ δεν πατάει εύκολα ο ΑΕΚτζής. Για να μην... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πω για το μπάσκετ...
Τώρα που η συσπείρωση του κόσμου είναι υψηλή 35-40,000 με ΠΑΟΚ είναι ένα πολύ καλό νούμερο και πολύ πάνω από τον μέσο όρο που μαζεύει ο συγκεκριμένος αντίπαλος! Πρωταθλητής, αήττητος ...χεστήκαμε. Αν ήταν ο γαύρος θα φτάναμε κοντά σε soldout αλλά και πάλι δεν θα το κάναμε. Μην είμαστε υπερβολικοί μέσα στον ενθουσιασμό μας και απογοητευόμαστε μετά.
2 λεωφορεια κατεβαινουν απο κιτρινομαυρη Λαμια, FORZA AEKARAAA!!!
Μαγκες εγω ουτε παρακαλαω κανενα ουτε τιποτα! Τον δρομο τον ξερουν ολοι! Ενα θα πω μονο! Ειναι ντροπη να εχει ο ΠΑΟΚ μεγαλυτερο μεσο ορο εισιτηριων απο την ΑΕΚ !!! Απλα ντροπη!!!
παοκ ή πόακ λέγεται αδερφέ... Με κεφαλαία γράφουμε τις μεγάλες ομάδες μόνο. Φιλικά! Χχαχαχα!
Βασιλαρα , κομμωτριες ειναι μωρε τους ξερουμε...Απλα επειδη μου την δινει οταν γραφουν οι αλλοι αεκ αντι για ΑΕΚ και επειδη δεν θελω να γινω σαν τα μουτρα τους γραφω ολες τις ομαδες κανονικα!! Ασχετα αν ειναι γυφτοι και μοουγατσες... Φιλικα επισης!!!
Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ. Σημασία έχει ο μέσος όρος εισιτηρίων. Αν το γεμίσουμε με παοκ (και καλώς θα το γεμίσουμε) αλλά στο επόμενο είμαστε πάλι μεταξύ συγγενών και φίλων, είναι σα να τους δίνουμε τεράστια αξία και τα παόκια θα κοκορεύονται.
45000 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ..... Παρασκευη και σκ θα ανεβει η κινηση ,,,, ολοι ειναι ρεστοι οταν πλησιαζει το τελος του μηνα απο πεμπτη που θα αρχισουν οι πληρωμες θα υπαρξει ανοδος ... Μην ξεχναμε οτι ειναι υποχρεωτικη η καρτα φιλου και ειναι το πρωτο στην ουσια ματς που αναγκαζωντε ολοι να αγορασουν και την καρτα φιλου που ανεβαζει το κοστος ....... ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΝΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΜΕ ΑΕΚΑΡΑ
Εντάξει ρε παιδιά δεν παίζουμε και με τη Μπαρτσελόνα, με τον παοκ παίζουμε. Δε λέω, καλό είναι που το γήπεδο θα είναι τίγκα, αλλά πρέπει και στα άλλα παιχνίδια να έχουμε κόσμο. Το να έχεις 60.000 με παοκ και στο επόμενο να πέσεις κάτω από 15.000 δεν λέει κάτι. Πρέπει σιγά-σιγά να ανέβει ο μέσος όρος θεατών.
Όταν παίζεις με λαμία και έχεις πάνω από 20 χιλιάδες στο γήπεδο και την κυριακή με παοκ θα έχει σχεδόν πενήντα χιλιάδες,φαίνεται ότι ο κόσμος είναι πολύ συσπειρωμένος φέτος και θα έχει πολύ λαό στο γήπεδο.Αν στα παιχνίδια με μικρομεσαίες ομάδες όπως η κάθε λαμία έχουμε 20-25 χιλιάδες,με τον άρη 30-35 χιλιάδες και στα ντέρμπι πάνω από 50 χιλιάδες θα είναι μια χαρά.
Δεν θελω να μειωσω τους οπαδους μας απλως στο ματς με λαμια ειχαν προηγηθει το 0-2 με τραμπζονσπορ και 2-3 με αστερα οποτε ο κοσμος ειχε φαγωθει καπως... σε αλλα ματς με βολο και τετοια θα ναι παλι 11 χιλ.
Μακάρι να είναι έτσι, όλοι το ευχόμαστε!
Πάλι καλά που θα έρθουν και όλα τα παλικάρια της επαρχίας γιατί διαφορετικά μόνο όλο το κάτω διάζωμα του ΟΑΚΑ θα ήταν γεμάτο.... Εάν τα παλικάρια εδώ της Αθήνας δεν την αραξουν στης καφετέριες και στα ψητοπωλεία για να δουν από την TV τον αγώνα τότε μπορεί και 50.000......
Πάμε δυνατά ρε παιδιά για άλλα 30 ! Θέλω να το γεμίσουμε το Νταχάου και να δώσουμε το μήνυμα στους παίκτες μας οτι το Μαϊο κάτι περιμένουμε!!!!!!!!!!
Φίλε Βασίλη από ότι καταλαβαίνω εάν δεν κάνω λάθος πρέπει να είσαι αρχι μιχανικος κατασκευής έργου και εάν επιτρέπεται για ποια κατασκευαστικη εταιρία είσαι εργαζόμενος...???? Ευχαριστώ....
Φίλε Μάνο δεν μπορώ να πώ και να γράψω περισσότερα. Ας μείνουμε σε αυτό.
Φίλε Βασίλη. Έγινε εντάξει κατανοητό και σεβαστό από πλευράς μου.. Σίγουρα είσαι σε μια δύσκολη θέση.. Και συγνώμη εάν σε έφερα σε δύσκολη θέση..... Έχω έναν γνωστό εκεί μέσα στο εργοτάξιο.... Τέλος πάντων.... Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ από καρδιάς που μας ενημερώνεις συνέχεια για τον ναό μας... Έχω μάθει ότι πάτε τρένο την κατασκευή του έργου και μπράβο σας παιδιά.....!!!
Φίλε Βασίλη μιας και απαντάς σε όλα στείλε μας σε παρακαλώ σε pdf και ένα εκκαθαριστικό της εφορίας :-) Πλάκα κάνω προφανώς,τον έχετε ζαλίσει τον άνθρωπο
Μην ξεχνάμε ότι στην Ελλάδα από τις 20 μέχρι τις 25 του μήνα οι 8 στους 10 είναι πανί με πανί. Από σήμερα που αρχίζουν και πέφτουν μισθοί , συντάξεις , επιδόματα κ.τ.λ. πιστεύω θα ανέβει κατακόρυφα η προπώληση.
Εκτιμώ πως θα είμαστε μεταξύ 45 με 50 χιλιάδες. Καθόλου άσχημα..
Άμα έχουμε 30.000 εισιτήρια εκκαθάριση καλά θα είναι
Δυστυχώς στην Αθήνα οι γηπεδικοι οπαδοί είναι λιγοι
Η Αγιά Σοφια μας δηλαδη θα γεμίζει για πλάκα...!
Ο Κωστέ δεν πεφτει εξω......κοντα στις 50.000 θάχει.
To έγραψα και σε άλλο άρθρο το ΑΕΚ-ΠΑΟΚ είναι το μόνο εμπορικό παιχνίδι το αμέσως επόμενο είναι μετά από 4 μήνες με τον ΟΣΦΠ που αναμένεται να μαζέψει πολύ κόσμο.Η προπώληση δεν είναι κακή αλλά σίγουρα δεν είναι και καλή για το μέγεθος της ΑΕΚ.Με τους ρυθμούς αυτούς δύσκολα θα μαζευτεί 50 χιλιάδες κοσμος και παραπάνω αλλά κάπου στις 40-45.Ας ξυπνήσουν επιτέλους κάποιοι και ας ξυπνήσουν και άλλους μαζί τους.Ξεκινάνε χιλιάδες από κάθε άκρη της Ελλάδος και οι Αθηναίοι κάθονται στον... ΣΥΝΕΧΕΙΑ καναπέ τους;
Από Αθήνα μόνο οι οργανωμένοι και κάμποσες χιλιάδες ακόμα ΑΕΚτζήδες που πάνε βρέξει χιονίσει στο γήπεδο.Η μεγάλη δύναμη της ΑΕΚ ήταν και είναι η επαρχία.Δεν αναφέρομαι ξαναλέω σε οργανωμένους.
Κουρασες...Απο επαρχία στην καλύτερη να έρθουν 2000 ολοι οι αλλοι ειναι Αθηναιοι.Και μην την ξεκιναμε παλι αυτη την κουβεντα.Ας αφησουμε τις κατηγοριες και τις γκρηνιες...Και ας χαρουμε αυτο που εχει ξεκινησει μετα την φυγη του Καρντοσο.
Φίλε από επαρχία θα είναι πολλοί παραπάνω σιγουρα..Και με οργανωμένες και με μεμονωμένες μετακινήσεις
Δεν έχουμε να χωρίσουμε κάτι είτε από Αθήνα είτε από επαρχία είτε από τον Δια,όλοι ΑΕΚ είμαστε...αλλά αδερφέ μου,εντελώς φιλικά,η δύναμη της ΑΕΚ στην επαρχία φαίνεται όταν παίζει στην επαρχία..καλώς η κακώς,με βάση τα τωρινά εξοδα(και όχι λόγω μειωμένης λατρείας στην ομάδα)που απαιτούνται,θα προτιμήσει κάποιος να καθίσει να δει την ομάδα τηλεόραση...όπως και να το κανεις
ΑΕΚ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ ΛΑΜΠΡΙΝΗ
Περίμενα ότι θα γράψεις σχόλιο.Μόνο εσύ κάθε φορά ασχολείσαι με το θέμα αυτό και ότι γράφω για να απαντήσεις.Πες ότι εγώ λέω ότι κατέβει στο μυαλό μου.Εσύ τι βλέπεις;Αρκετοί ακόμα βλέπουν ότι η επαρχία στηρίζει περισσότερο αναλογικά.Θα έχει 50 χιλιάδες την Κυριακή και 2 χιλιάδες θα είναι από επαρχία;Γιατί απαντάς κάθε φορά;Γιατί σε θίγει αυτό που γράφω;Το σταματάω εδώ γιατί δεν χρειάζονται γκρίνιες.Μακάρι να κάνω λάθος.Μακάρι να στηρίζει η Αθήνα όσο πρέπει την ΑΕΚ.Δεν έχουμε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ να χωρίσουμε τίποτα Αθηναίοι και επαρχιώτες.Όλοι την ΑΕΚ αγαπάμε.
Σε θελω με δυνατη φωνη την κυριακη..δεν θα το συνεχισω το θεμα αληθεια..καλη εκδρομη και με
την νικη...
Να είσαι καλά ρε φίλε.Όλοι δίπλα στην ΑΕΚάρα μας από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Εγώ είμαι αισιόδοξος για το πόσος κόσμος θα είναι την Κυριακή.Λογικά δεν θα γεμίσει αλλά θα έχει τουλάχιστον 45-50 χιλιάδες.Δεν είναι κάτι απλό.Μπορεί πολύς κόσμος να ενθουσιάστηκε και να περίμενε 60 χιλιάδες,αλλά 50 χιλιάδες με ΠΑΟΚ δεν είχαμε νομίζω ούτε την πρώτη χρονιά στο ΟΑΚΑ όπου γινόταν χαμός και είχαμε μέσο όρο στο τέλος της σεζόν 27 χιλιάδες κόσμο.Η συσπείρωση που υπάρχει φέτος είναι πάρα πολύ μεγάλη και θυμίζει εκείνη την σεζόν.Για να ξέρουμε και τι λέμε άλλες χρονιές... ΣΥΝΕΧΕΙΑ είχαμε από 20 χιλιάδες μέχρι το πολύ 30 χιλιάδες κόντρα στον παοκ.Ακόμα και πρόπερσι την πρωταθληματική χρονιά νομίζω είχαμε κάπου 25 χιλιάδες.Είναι ακόμα 4 μέρες και από 5 χιλιάδες εισιτήρια να φεύγουν κάθε μέρα άνετα θα έχει 50 χιλιάδες.
Δε γίνεται να συγκρίνουμε άλλες χρονιές βέβαια γιατί καμία άλλη χρονιά ο παοκ δεν ήταν πρωταθλητής ούτε θεωρούνταν άξιος αντίπαλος όσο θεωρείται πλέον.Επίσης πέρυσι και πρόπερσι υπήρχαν σαφώς και πιο εμπορικά παιχνίδια να μαζέψουν κόσμο καθώς η ομάδα έπαιζε ευρώπη.Πλέον υπάρχει μόνο αυτό το ματς και το ματς με οσφπ για μαζική προσέλευση και μετά στα πλέι οφ ξανά.Αν υπολογίσουμε όλα τα παραπάνω οι 50.000 δεν αποτελούν και τόσο υπέρβαση για το μέγεθος της ΑΕΚ
Εγώ θα σου πω κάτι άλλο.Πρόπερσι και ενώ η ομάδα έχει ξεκινήσει πολύ δυνατά σε Ελλάδα και Ευρώπη,έχοντας πάρει και ισοπαλία στο Σαν Σίρο την 3η αγωνιστική του γιουρόπα,ύστερα από δυο εβδομάδες που παίξαμε στο ΟΑΚΑ με Μίλαν είχαμε 40 χιλιάδες εισιτήρια.Κι επειδή υπήρχαν πολλές προσκλήσεις σε χορηγούς κλπ και αρκετοί μπήκαν τζάμπα,φαινόταν να έχει το στάδιο 50 χιλιάδες περίπου.Με Μίλαν 50 χιλιάδες όχι με παοκ.Σύγκριση υπάρχει άσχετα αν το ιδανικό θα ήταν σε κάθε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ παιχνίδι η ΑΕΚ και ανεξάρτητα από τον αντίπαλο να είχε 60 χιλιάδες κόσμο.Με Ριέκα και Αούστρια είχαμε 25 χιλιάδες αν θυμάσαι.Πέρυσι στο τσάμπιονς λιγκ μόνο με μπάγερν είχαμε περισσότερο κόσμο από ότι αναμένεται την Κυριακή.
Δε διαφωνώ με όσα λες αλλά ξαναλέω όλα τα άλλα χρόνια ειδικά όταν παίζεις ευρώπη ο κόσμος σπάει ειδικά όσοι έρχονται από μακρυά ,άλλοι θα επέλεξαν πχ να πάνε με μίλαν,άλλοι με οσφπ άλλοι με παοκ άλλοι με ριέκα κοκ.Φέτος αυτό δεν υπάρχει αρα είναι πιο εύκολο να συμβεί μαζική προσέλευση καθώς μιλάμε μόνο για δύο σημαντικά παιχνίδια για ένα διάστημα τουλάχιστον εξι μηνων (χωρίς να μετράω το καλοκαίρι και το προηγούμενο σημαντικό ματς που μαζέψαμε κόσμο).+του ότι το ματς της κυριακής... ΣΥΝΕΧΕΙΑ είναι σε πολύ καλή ώρα,καλό καιρό και αρκετά καλή περίοδο (φοιτητες μαθητές κλπ είναι χαλαροί συνήθως τέτοια εποχή)
Πολύ καλά! Μετα κ απο αυτό, θεωρώ την εξεδρα ορθιων (Safe standing seats - rail seats) στο πέταλο της 21 στο νεο γήπεδο επιβεβλημένη!