36 ΣΧΟΛΙΑ

Ο ερχομός του Ζεράλδες και η οψιόν

Ο αθλητικός Τύπος της Τρίτης γράφει στο ρεπορτάζ της ΑΕΚ


ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ

Στο πρώτο της θέμα σήμερα η Ώρα γράφει: «Πρέπει να τον έχουμε! Ολοκληρώνεται η απόκτηση του χαφ της Σπόρτινγκ με τον Πορτογάλο τεχνικό της Ένωσης να ζητάει να τον έχει στην ομάδα φέτος, ανεξάρτητα από τις προϋποθέσεις. Το dealκλείνει με δανεισμό, ακόμα και χωρίς οψιόν. Ψάχνει την άκρη με Μπράγκα για Μαρτίνς, αλλά δεν θα περιμένει για πολύ αφού έχει εναλλακτικές πρώτης γραμμής». Για το μπάσκετ η εφημερίδα τονίζει: «Εις το επανιδείν, φίλε Λούκα Μπάνκι. Παπαθεοδώρου η βασική επιλογή!»

SPORTIME

H  SPORTIME αναφέρει: «Υπογράφει ο Ζεράλδες στην ΑΕΚ χωρίς οψιόν, πιέζει να έρθει άμεσα ο Καρντόσο. Επιμένουν στην Ιταλία για φλερτ Ρόμα – Μπάρκα».

SPORTDAY

«Τελειώνει του Τσίκο», αναφέρει η SD και συνεχίζει: «Ως την Πέμπτη φινάλε με Ζεράλδες. Εμπόδια για Μαρτίνς. Σενάρια για τον Κάλα, ανοιχτή πόρτα για Αραούχο».

LIVE  SPORT

«Ζεράλδες, χωρίς οψιόν. Υπογράφει σήμερα ως δανεικός, αλλά δεν θα είναι στο χέρι της ΑΕΚ για την επόμενη σεζόν», αναφέρει η Live.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Κωνσταντίνος®21 - 18/6/2019 17:17

Δεν χρειάζεται, να γκρινιάζετε ρε παιδιά. Το λέω, γι'ακόμη μία φορά. Εγώ, προσωπικά, έγραφα επί Ουζουνίδη, ότι πρέπει να φύγουν πακέτο απ'την ομάδα Ουζουνίδης - Λυμπερόπουλος. Δεν έγινε και πήραν και οι 2, μία χαριστική για τον Ιανουάριο.


Μετά τον τελικό κυπέλλου, έλεγα να φύγει ο «Λύμπε», να μείνει ο Μανόλο. Πάλι έφυγε ο προπονητής και... Συνέχεια ο «Λύμπε», παραμένει σταθερά. Εντάξει, τα δεχόμαστε τα παραπάνω. Τώρα, όμως, το πράγμα πρέπει να αλλάξει.


Συγκεκριμένα, κάνω υπομονή και δεν γκρινιάζω, γιατί δεν ξέρω αν φέτος είχαμε βλέψεις για πρωτάθλημα. Περιμένω να δω, έργο Καρντόσο και έργο «Λύμπε» (εδώ και τρεις σεζόν). Πιστεύω, απ'τον πρώτο θα δούμε, αλλά από τον Λυμπερόπουλο, πάλι μία από τα ίδια.


Δεν θα με πειράξει, όμως, αν γίνουν οι κατάλληλες κινήσεις. Τι εννοώ. Το καλοκαίρι του 2017, έκανε όλες τις μεταγραφές ο Μαϊστόροβιτς και τον Σεπτέμβριο του 2017, αποχώρησε ο Σουηδός (χωρίς λόγο). Ας τον αφήσουν, για τρίτη μεταγραφική περίοδο να δουλέψει τον «Λύμπε» και αν πάλι, δεν μπορεί να κλείσει παίχτες (που δεν μπορεί), ας φύγει τον Σεπτέμβριο, ώστε να γίνουν οι κατάλληλες διορθωτικές κινήσεις τον Ιανουάριο (αφού θα'μαστε και λίγους μήνες, πριν την επιστροφή στον Ναό).


Ξέρω, ίσως ακούγεται λάθος το σκεπτικό μου, αφού θα έχουμε χάσει 6 μήνες, αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση. Το μεγάλο πρόβλημα, είναι ο Λυμπερόπουλος. Ούτε το μπάτζετ, ούτε τίποτα. Απλώς, δεν το κατέχει το συγκεκριμένο πόστο. Έχει αποδειχθεί, στο παρελθόν.


Οπότε, για να μην χαλάτε τα νεύρα σας και γκρινιάζετε, υπομονή και όλοι θα κριθούν!

blueplanet - 18/6/2019 20:01

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ 21 .Με την σειρά μου και εγώ να σου επισημάνω ότι ενώ όλες οι τοποθετήσεις σου είναι σχεδόν άρτιες και μελετημένες ,στο κομμάτι της παραίνεσης σου προς δήθεν "γκρινιάρηδες" ή "αιρετικούς" που τα βρίσκουν όλα μαύρα έχεις άδικο.Για να σου το αποδείξω ετοίμασα μία μικρή επιστολή για τον κ.Καρντόσο .Προσπάθησε να μου την απαντήσεις εσύ.Τότε θα καταλάβεις ότι κάτι δεν κυλάει καλά στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας.Παραθέτω την επιστολή............................ Συνέχεια
Κύριε Καρντόσο.Θέλω να σκύψετε ,λόγω του επείγοντως,πάνω στο θέμα της επικείμενης -ενδεχομένως και αυριανής - μεταγραφής του Ζεράλδες.Κανένας δεν αντιλέγει ότι θα πρόκειται για ιδιαίτερη ποδοσφαιρική αξία καθόσον έχετε άμεση γνώση του θέματος λόγω της παλαιότερης συνεργασίας σας με τον ποδοσφαιριστή. Πάραυτα έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι στην Αιντραχτ Φραγκφούρτης στην οποίαν δόθηκε δανεικός από την ομάδα του την Σπόρτινγκ Λισαβώνας ,έπαιξε μόνο τρεις αγώνες καθότι τραυματίας.1)Μήπως θα πρέπει να επανεξετάσετε την πρόθεση σας για τον συγκεκριμένο ποδοσφαιριστή;Μήπως θα ήταν καλίτερα να μας υποδεικνύατε έναν άλλον μπαλαδόρο υγιή όμως ποδοσφαιριστή;2)Οι κύριοι της Σπόρτινγκ Λισαβώνας παίζουν με τις ρήτρες.Ομιλούν για 45 εκατ.Ευρώ.Μήπως να βάζαμε ακόμα 5 εκατ.Ευρώ και να παίρναμε τον Καβάνι;3)Αν μας βγει καλός ,δεν θα μας ψήσουν το ψάρι στα χείλη σε περίπτωση που θέλουμε να τον αγοράσουμε και 4) Αν στον δεύτερο-τρίτο αγώνα αρχίσουν οι υποτροπιασμοί στους τραυματισμούς δεν πρέπει να προβλέψουμε να τον παραλάβουν πίσω χωρίς η ομάδα να επιβαρύνεται;

Κωνσταντίνος®21 - 18/6/2019 20:31

@blueplanet


Γεια σου, φίλε μου. Καταρχάς, δεν θέλω να μιλάμε με εικασίες, γιατί τα όσα αναφέρεις στην επιστολή, είναι πάνω - κάτω εικασίες. Παρόλα αυτά, θα απαντήσω στα 4 ερωτήματα σου, με την σειρά και ύστερα, θα σου πω τι δεν κυλάει καλά στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας (όπως αναφέρεις).... Συνέχεια

1. Καταρχάς, πρότεινε αυτόν τον ποδοσφαιριστή, διότι έχει δουλέψει μαζί του στο παρελθόν και τον βοήθησε να κάνει την πιο παραγωγική του σεζόν. Είναι άνθρωπος, που έχει δουλέψει με τον ποδοσφαιριστή και έχει μία καλή γνώμη, σε αντίθεση με εμάς, που απλώς έχουμε δει κάποια στιγμιότυπα στα βιντεάκια. Επίσης, οι τραυματισμοί, μπορούν να υπάρξουν και στον πιο υγιή, δεν έχει να κάνει με το αν ήταν τραυματίας πρόσφατα ή όχι (εφόσον δέχεται την κατάλληλη μεταχείριση). Επίσης, νομίζω, πώς ο Κροβίνοβιτς, ήταν ο παίχτης με τους συχνούς τραυματισμούς και όχι ο Ζεράλδες.


2. Καλώς ή κακώς, έχουν το πάνω χέρι. Μπορούν, να μας πουν ότι εμείς τον πουλάμε 100 εκ.€ και ΑΝ θέλετε. Και γω ξενέρωσα, όταν διάβασα για απλό δανεισμό δίχως οψιόν. Ίσως, όμως, κάνουμε μία καλύτερη πρόταση εφόσον τον δούμε και πάει καλά και τα καταφέρουμε. Αυτά, μόνο ο χρόνος θα τα δείξει.


3. Όπως, προείπα ο χρόνος θα δείξει και ναι, αν μας βγει το πιστεύω, πώς θα μας ψήσουν το ψάρι στα χείλη.


4. Αυτά, μπορούν να συμβούν στον οποιονδήποτε. Περίμενες, δηλαδή, να τραυματιστεί ο Λόπες, φέτος; Δεν νομίζω. Γενικά, αυτά μπορεί να συμβούν στον οποιονδήποτε.


Τώρα, εγώ θεωρώ πως ο Λυμπερόπουλος, φέρει τεράστια ευθύνη και την βγάζει μονίμως καθαρή. Όταν ξεκινήσαμε το πρότζεκτ, στην Γ' Εθνική και ήταν πάλι τεχνικός διευθυντής και έφυγε τότε (φαντάσου) άρον - άρον.


Ήρθε ο Μιλοβάνοβιτς, έστρωσε κάπως τα πράγματα, έφερε και κάποιους παίχτες που πέτυχαν (βλ. Γιόχανσον και Σιμόες), αλλά έφυγε γιατί είχε και αυτός ένα θέμα στο επικοινωνιακό. Ήρθε ο Μαϊστόροβιτς, μας απογείωσε και όταν πήγαιναν όλα ρολόι, απλώς έφυγε και ήρθε πίσω ο «Λύμπε» (μετά την αποτυχία ΚΑΙ στον Παναθηναϊκό) και μας προσγείωσε, όσο πιο απότομα γινόταν.


Εγώ, θέλω αν μπορείς, να κάτσεις και να μου γράψεις έστω 1 παίχτη, που ήρθε με κανονική μεταγραφή και από τους 3 που προανέφερα και ήταν επιτυχία. Για τους Μιλοβάνοβιτς και Μαϊστόροβιτς, ήδη μπορώ να πω τουλάχιστον 2-3 απ'τον καθένα, τώρα για τον «Λύμπε», δεν μου'ρχετε κάτι.

blueplanet - 18/6/2019 21:20

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ 21.Συγχαρητήρια και πάλι για την εκροή ορθού Ελληνικού λόγου.Ξεκινάω από το τέλος και θα είμαι λακωνικός.Ποιός είπε το αντίθετο για την εξαιρετική δουλειά που έκαναν οι Μιλιβάνοβιτς και Μαιστόροβιτς.Εγώ θα πρόσθετα και τον Ντούσαν Μπάγεβιτς ως τον συνδετικό κρίκο Διοίκησης και ομάδας. Ο ρόλος του ήταν καταλυτικός και μετά την φυγή του το καλοκαίρι του 2018 εισπράττουμε τα "επιχείρια" της πράξης μας.Ασυνεννοησία σε όλα τα επίπεδα. Ο Ζεράλδες σου επαναλαμβάνω έχει... Συνέχεια "ιστορικό τραυματισμών".Δεν είναι η περίπτωση του Λόπες .Φυσικά ,ποδόσφαιρο παίζουμε ,μέσα είναι και οι τραυματισμοί.Αλίμονο!!!Βλέπε περίπτωση Τσινγκρίνσκι.Μία παίζει εφτά είναι τραυματισμένος.Τεράστιος παίκτης ακόμα και σε αυτήν την ηλικία .Δεν τρέχει σαν κατσίκι μέσα στο γήπεδο.Περιμένει την μπάλα στο σωστό χρόνο.

Για τον Λυμπερόπουλο τι να σχολιάσω;Οφείλει να κάνει όσο κατέχει αυτή την νευραλγική θέση στην ομάδα μας το εξής πολύ απλό.α) Ετοιμους παίκτες για όλες τις θέσεις του πχ 1 εκατ.Ευρώ και β) Ετοιμους παίκτες από Β'και Γ' Εθνική Γαλλίας,Ιταλίας,Μάλι ,Σερβίας ,Κροατίας και Ελλάδας του π.χ 100.000 Ευρώ , οι λεγόμενες φθηνές λύσεις που μπορεί να καρποφορήσουν όμως.Η Διοίκηση θα αποφασίσει τελικά ποιούς θα φέρει στην ομάδα. Ομοίως και μπακ απ των προτάσεων αυτών.Τώρα ,τις εικασίες που τις είδες ,στα ερωτήματα που απευθύνω στον κ.Καρντόσο αλλά και σε κάθε εχέφρονα οπαδό της ομάδας μας!!! Φτάσαμε στο σημείο ...πετάει ο γάιδαρος,πετάει!!!

Κωνσταντίνος®21 - 18/6/2019 21:28

@blueplanet


Να'σαι καλά φίλε μου. Χάρηκα για τον διάλογο, ακόμα και αν δεν συμφωνούμε σε μεγάλο ποσοστό.

g_papadimitrioy - 18/6/2019 19:38

Φίλε Κωνσταντίνε, πρωτάθλημα πήρες όχι διότι υπήρχαν τόσο ψαγμενες επιλογές αλλά επειδή αφενός βγήκαν απόλυτα φτηνοί παίκτες ,δηλ. ο Βρανιες και ο Λάζαρος, πέτυχε εν μέρει το σφιχτό σύστημα του Μανόλο και οι αντίπαλοι έκαναν λάθη χοντρά. Αυτό όμως είναι εξαίρεση και όχι κανόνας. Δυστυχώς το μπάτζετ καθορίζει τα πάντα. Για ανικανο τον περνάς τον Λυμπερόπουλο; Δώσε του χρήματα και μια χαρά ξέρει να βρει παίκτες. Πιστεύεις ότι μπορούμε να έχουμε καλύτερη ομάδα από τους άλλους που... Συνέχεια διαθέτουν υπερδιπλάσιο μπατζετ; Έχεις να μου παραθέσεις παραδείγματα από την Ευρώπη ; Εννοώ σε αυτή τη λογική. Επικράτηση μικρού μπάτζετ.

Κωνσταντίνος®21 - 18/6/2019 20:18

@g_papadimitrioy


Φίλε μου, δεν θεωρώ πως ήρθε από τύχη κτλ, αλλά από σωστές επιλογές αυτό το πρωτάθλημα. Δεν ήρθαν, όλα στην τύχη για 1 ολόκληρη χρονιά. Είχαμε ανθρώπους, που δούλευαν αρκετά καλά, ώστε να πετύχει η ομάδα, τα όσα πέτυχε.... Συνέχεια

Ναι, θεωρώ τον Λυμπερόπουλο ανίκανο. Κάποιος ικανός, δεν χρειάζεται να του πεις πάρει 100.000.000€, για να πάρεις παίχτες. Αν είναι έτσι, αύριο κιόλας πάω στην ΠΑΕ και τους λέω, ότι και εγώ μπορώ να το κάνω. Το θέμα, είναι να βρίσκεις τους κατάλληλους, στις χαμηλότερες τιμές (χωρίς να σημαίνει, πώς όλοι αυτοί θα κοστίζουν το πολύ 2 εκ. €).


Το θέμα, είναι να αγοράζεις φθηνά και να πουλάς ακριβά. Όχι, να αγοράζεις ακριβά και να πουλάς ακριβά. Δες για παράδειγμα, την Άιντραχτ Φρανκφούρτης. Τον Γιόβιτς, τον είχε πάρει για ψίχουλα και έφυγε για 60 εκ.€, στην Ρεάλ Μαδρίτης.


Ξέρεις, γιατί; Διότι, είχε γίνει το σωστό scouting. Αυτά, όσο και αν μας φαίνονται εμάς, δεν γίνονται στην τύχη. Τώρα, τα περισσότερα ονόματα που παίζουν από Πορτογαλία, είναι εισηγήσεις Καρντόσο. Ο «Λύμπε», κάνει απλώς τις διαπραγματεύσεις και πάλι αποτυγχάνει.


Προσωπικά, όπως είπα, θεωρώ πως αυτός είναι το πρόβλημα. Και αυτό, διότι και την πρώτη του φορά ήταν εδώ απέτυχε, ήρθε ο Μιλοβάνοβιτς (που είχε κάποιες ατέλειες) έστρωσε λίγο το πράγμα και μετά ο Μαϊστόροβιτς, το εκτόξευσε. Ήρθε πάλι ο Λυμπερόπουλος (μετά την αποτυχία και στον Παναθηναϊκό) και πάλι όλα στραβά.


Φίλε μου, πιστεύω, δεν είναι τυχαίο.

g_papadimitrioy - 18/6/2019 23:10

Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου. Όμως εκείνη τη χρονιά ,τη μόνη που ήμασταν διεκδικητικοι, ο Βρανιες και Λάζαρος μόνο στοχευμένες κινήσεις δεν ήταν. Προέρχονταν από μέτριες χρονιές και μόνο ως λύσεις ανάγκης φάνταζαν.Απο εκεί και πέρα είμαστε συνεχώς πολύ μακριά από την κορυφή. Ακόμη όμως κι αν δεχτώ τη θέση σου για τον Λυμπερόπουλο, ποιος τον έβαλε στη θέση των επιτυχημένων; Εκεί είναι το κλειδί του θέματος.

Psychosocial - 18/6/2019 18:31

Δεν παει έτσι φιλε Κωνσταντίνε. Οταν το καραβι δεν προχωράει, φταίει ο καπετάνιος και όχι ο... μουτσος. Μπορεί να μην ειναι και ο πλέον αρμόδιος γι αυτή την θέση, αλλα και με τόση οικονομική στενότητα ποσες μεταγραφές καλες μπορείς να πετύχεις; Ζαριές είναι, αμα σε βοηθήσει η θεα τύχη έχει καλώς. Αλλιώς παζαρευεις τον Ζεραλδες δυο βδομάδες για να τον πάρεις δανεικό. Έτσι πάει.. Και στο κάτω κάτω αν δεν έχει τα προσόντα, γιατί τον κρατάνε; Ας φέρουν άλλον. Δεν φέρνουν όμως, τα... Συνέχεια βλέπεις.. Και για τον Καρντοσο που λες οτι πιστεύεις οτι θα κανει έργο, θα εξαρτηθεί απο τους παίκτες που θα έρθουν και αν θα είναι ποιοτικοι. Ειδάλλως, είναι καταδικασμενος να αποτύχει, οπως απέτυχαν και οι προηγούμενοι πλην του Μανολο.

Κωνσταντίνος®21 - 18/6/2019 18:54

@Psychosocial


Φίλε μου και ο Μαϊστόροβιτς, δεν είχε τρελό μπάτζετ και σου έφερε παιχταράδες και πήρες πρωτάθλημα. Επίσης, ο Λυμπερόπουλος, φαίνεται πως προσπαθεί να τον αντιγράψει με τον χειρότερο τρόπο.... Συνέχεια

Έφερε ο Σουηδός, τον Λιβάγια, δανεικό με οψιόν, έπιασε και τώρα μάθαμε το δανεικός με οψιόν (χωρίς να λέω ότι δεν είναι καλή λύση). Δες, όμως, τις διαφορές. Ο Σουηδός, έβαλε οψιόν 1.800.000€, για έναν παίχτη που φαινόταν ότι έχει ταλέντο αλλά ήταν πεσμένος.


Στον «Λύμπε», του λένε το λιγότερο που θα σου βάλουμε είναι 6.000.000€ και αν θες. Ούτε αυτό, δεν μπορεί να κάνει σωστά. Ναι, ας τον πάρουμε δανεικό, αλλά βάλε μία οψιόν της προκοπής. Ξέρω, πώς η Σπόρτινγκ, δεν ήταν εύκολη στο κομμάτι αυτό, αλλά έχει να κάνει και με το πόσο καλός διαπραγματευτής είσαι και εσύ.


Εγώ, προσωπικά, στον «Λύμπε», τα ρίχνω. Τώρα, το ότι συνεχίζουν να το πιστεύουν, ούτε εγώ μπορώ να το καταλάβω. Αλλά ξέρω, ότι είναι το μεγάλο πρόβλημα, στα μεταγραφικά θέματα. Όπως, προείπα υπομονή και θα κρίνουμε γι'αρχή 1η Σεπτεμβρίου, το αν καλύφθηκαν οι ανάγκες και μέχρι Ιανουάριο, θα έχουμε μία πρώτη εικόνα για την ομάδα.

Psychosocial - 18/6/2019 19:12

Αυτό σου εξηγώ, ότι το καλοκαίρι του 2017 εκατσε η ζάρια, βγηκαν αρκετές μεταγραφές και καναμε πολλη καλή χρονιά( εβαλε το χέρι του και ο Μανολο φυσικά). Πόσες φορές θα σε χαμογελασει η τύχη όμως με αυτό το μπάτζετ και να σου βγουν οι μεταγραφές; Μια στις 5, μην πω μια στις 10. Με οποιον τεχνικό διευθυντή και να έχεις. Δεν είναι το πρόσωπο, είναι η γενική πολιτική που ακολουθείται. Τελοσπαντων, θα τα δούμε ολα στο χορτάρι. Εκεί θα κριθούν άπαντες.

Κωνσταντίνος®21 - 18/6/2019 20:11

@Psychosocial


Προφανώς και κάποιος τους είχε τσεκάρει. Ναι μεν, θεωρόντουσαν «λαχεία», αλλά αυτός που τους υπέγραψε, ήξερε τι έπαιρνε και έπραξε σωστά. Το μπάτζετ, δεν ήταν τρομερό αλλά κατάφερε να κάνει τις σωστές κινήσεις.... Συνέχεια

Όταν το μπάτζετ, είναι χαμηλό, όπως σε εμάς, χρειάζεσαι καλό scouting, για να πετύχεις. Μόνο έτσι μπορεί να επιβιώσει και αν θεωρώ κάτι λάθος, στο πρότζεκτ μας, είναι ότι στηρίζεται στον «Λύμπε», που δεν μπορεί να κάνει τα παραπάνω.

apaleftos21 - 18/6/2019 16:48

ξεκάθαρα φαίνεται ότι η διοίκηση ΔΕΝ έχει υψηλούς στόχους . Τριτο-τεταρτοι με κάλυψη ότι του χρονου θα έχουμε γήπεδο. Ο Καρντοζο θα χρεωθει και θα πληρώσει την νύφη της αποτυχίας . Φεύγοντας θα πάρει και τους παίκτες που έφερεείτε λόγω της ανικανότητας τους είτε λόγω του δανεισμού χωρίς οψιον...Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα !!!

Psychosocial - 18/6/2019 13:26

Για ποιο λόγο να πας να πάρεις εναν παίκτη δανεικό χωρίς οψιον;; Τον θέλει οπωσδήποτε ο Καρντοσο, λεει, στηρίζει ολο το πλάνο πάνω του. Δηλαδή όταν ο Ζεραλδες φύγει το επόμενο καλοκαίρι πάει περίπατο το πλανο του προπονητή και θα φύγει κι αυτός μαζί;, ( αν δεν έχει φύγει νωρίτερα, γιατί Ελλάδα είσαι, ποτέ δεν ξέρεις). Αδιανόητα πράγματα. Αυτό είναι το χειρότερο που βλέπει ο κόσμος και κριτικάρει, την ελλειψη πλάνου και συγκεκριμένου σχεδίου. Δεν είναι μόνο η στενή οικονομική... Συνέχεια πολιτική που ενοχλεί. Και για ολα αυτά δεν μπορεί να φταίει ο Λυμπε. Απο την διοίκηση ξεκινανε ολα, να είμαστε τίμιοι στη κριτική μας..

blueplanet - 18/6/2019 16:23

Αυτή είναι η μιά πλευρά του νομίσματος.Υπάρχει και άλλη ανάγνωση:Σώνει και καλά να πάρουμε τον Ζεράλδες ,έναν παίκτη που πέρυσι στην Αιντραχτ Φρανγκφούρτης έπαιξε 3 αγώνες όλους και όλους καθότι τραυματίας. Αν στον δεύτερο ή τρίτο αγώνα στην Ελλάδα τραυματισθεί ,θα δεχθούν στην Σπόρτινγκ Λισαβώνας να τους τον επιστρέψουμε; Και ρωτάω ευγενέστατα,ο κ.Καρντόσο δεν μπορεί να μας υποδείξει έναν άλλον ποδοσφαιριστή υγιή όμως.!!!

officer123 - 18/6/2019 09:33

ήταν επιμονή Καρντόσο, το είχα καταλάβει και το έγραψα προχθές και με μαυρίσατε. τον θέλει πάση θυσία για να παράξει έργο στην 3η του προσπάθεια εκτός συνόρων. ξέρει ότι δεν θα έχει πολλές ακόμη ευκαιρίες εάν αποτύχει και στην ΑΕΚ..........

για μένα κακώς βέβαια τον παίρνουμε χωρίς οψιόν.

GGAEK - 18/6/2019 15:00

Να του είχε γίνει ΞΕΚΑΘΑΡΟ του κυρίου Καρντόσο ότι παίχτες μιας χρήσεως ΔΕΝ έρχονται. Αφού τον είχε τόση καψούρα και αφού είναι και καλά περιορισμένες οι διαπραγματευτικές δυνατότητες του Λύμπε, ας καθάριζε αυτός με τη Σπόρτιγκ για την οψιόν. Διαφορετικά πάμε σε plan b. Δεν πάμε καλά.....

Thomas11 - 18/6/2019 11:31

και τι να κάναμε άλλο ; ή θα έπρεπε να έχουμε εναλλακτική (αρα μπολικα λεφτά)

ή να του δώσουμε αυτό που θέλει όπως όπως για φετος

...και να τον κρίνουμε στο γήπδο (για τον προπονητή λέω)

LambisAEK1950 - 18/6/2019 14:00

Η ΑΕΚ έτσι όπως πάει το πράμα θα γίνει η ομάδα που ανασταίνει παίκτες και φυσικά τους χάνει μετά!!! Βλέπε Αραούχο, Πόνσε, τώρα Ζεράλδες και ποιός ξέρει ποιοί ακόμα!!! Με τέτοια πολιτική να δούμε τι ομάδα θα παίζει στην Αγιά Σοφιά!!!

LambisAEK1950 - 18/6/2019 13:53

Από προχτές το έγραφα για το "δανεικός ΣΚΕΤΟ" και δυστυχώς επιβεβαιώθηκα!!! Ωραία ομάδα φτιάχνουμε με δανεικούς χωρίς οψιόν ή με δανεικούς με οψιόν που δεν μπορούμε να καλύψουμε!!! Ομάδα μιας χρήσης δεν υπάρχει στον πλανήτη, ούτε χτίζεται έτσι!!! Τέλος!!!

AEKARA9 - 18/6/2019 13:38

Τα πραγματα ειναι απλα... ο παιχτης υπολογίζεται απο την Σπορτινγκ και επισης τον θελει ο καρντοσο, αυτοι επιδη τον υπολογιζουν τον παιχτη θα τον δωσουν σε εμας να ψηθει και να παρει παιχνιδια και μονο γι αυτο θα μας τον δωσουν! Εγω ειμαι τις αποψης να βρουμε καποιον αλλο με τα ιδια χαρακτηριστηκα ούτως ωστε να μπορει να γινει δικος μας....

stathis_aekara - 18/6/2019 12:43

δυστυχως με τετοιες κινησεις ομαδα της προκοπης για να μπουμε στην αγια σοφια με αξιωσεις τελος!!μονο μη με πειτε γρινιαρη!!δεν ανεχουμε αλλο!!

Navagosmyk21 - 18/6/2019 12:34

Ερχεται , Φτανει,ο Ερχομος,Η Αφιξη,Παταει Ελλαδα και ολα αυτα για ενα παιχτη που ναι μεν χρειαζετε και μαλιστα γρηγορα σε αυτη τι θεση,αλλα δεν θα εχει παλι οψιον πραγμα που σημαινει οτι και να μας βγει δεν θα μπορουμε να τον κρατησουμε γιατι ουτε οι γερμανοι τον κρατησαν περυσι με επισημη προταση 6 εκ. Γιατι συνεχιζουμε τα ιδια λαθη?εξηγηστε στον καρντοσο οτι ετσι κ ετσι να κατλαβει κ ας περημενουμε αλλες 2 εβδομαδες αμα ειναι να βρουμε καποιον να μπορει να μπει οψιον!!!!

johnys - 18/6/2019 11:56

χωρις οψιον θα ειναι ενα απο τα μεγαλυτερα λαθη.αλλα αν ζητανε πχ καπου στα 8 μυρια πως να μπορεσουμε να ενεργοποιησουμε αυτη την οψιον?απο την αλλη ναι μεν μπορει ο παικτης να πιασει και να τριβουμε τα ματια μας,αλλα αν δεν πιασει θα λεμε παλι καλα που δεν τον αγορασαμε.δεν μπορει ομως να αμφισβητησει κανεις την ποδοσφαιρικη του αξια.ομως για μενα χιλιες φορες να περναμε να περναμε παικτες με οψιον γιατι ετσι κανεις ομαδα.εκτος αν θελει ο κοουτς να κανει μια ομαδα και μεσα σε ενα... Συνέχεια χρονο η ΑΕΚ να ψαχνει να βρει ή εχει βρει ηδη τον αντικαταστατη του.δεν μπορω να το εξηγησω ουτε να το δικαιολογησω αυτο που περνουμε για ενα χρονο χωρις οψιον.σιγουρα κατι αλλο εχουμε στο μυαλο μας για να απρουμε και περιμενουμε τη σωστη στιγμη ωστε να το αρπαξουμε.

yellowvest - 18/6/2019 11:33

Xωρίς σχόλια ο δανεισμός χωρίς οψιόν ...Τον θέλει λέει ο Καρντόσο ...Και ; Η ομάδα πρέπει να έχει μία πολιτική που θα πρέπει να υπηρετεί πιστά και αν αρέσει στον Καρντόσο ας βρει και άλλους να του αρέσουν ,δεν είναι δα και ο Μέσι ο Ζεράλδες ...

Thodoris21AEK - 18/6/2019 11:30

Μπορει να μου απαντησει καποιος που τον εχει δει τον παιχτη να παιζει? Δηλαδη ειναι τοσο καλος που θα παρει την ομαδα στις πλατες του και θα παρουμε το πρωταθλημα? Γιατι με το μικρο μου το μυαλο δε καταλαβαινω που αποσκοπει ο δανεισμος του χωρις οψιον εκτος και αν ειναι ο Ροναλντο. Κατι δε λειτουργει καλα στην ΠΑΕ και πρεπει να το βρουν.

Thomas11 - 18/6/2019 11:29

Μάλιστα να βγει όπως ναναι αυτή η χρονιά ΚΑΙ του χρόνου ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΈΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΏΝΟΥΜΕ ΓΗΠΕΔΟ θα πάρουμε έναν που να κάνει την ίδια δουλειά με κανονικό συμβόλαιο για δύο χρόνια .

marv - 18/6/2019 11:17

Το καταλαβαίνω να πιέζει ο προπονητής να έρθει ο συγκεκριμένος ποδοσφαιριστής έστω και χωρίς οψιόν αγοράς.

Εκείνο που δεν καταλαβαίνω - μέχρι στιγμής- είναι τι ακριβώς ζήτησαν οι διοικούντες από τον Καρντόσο.

- Του ζήτησαν το πρωτάθλημα εδώ και τώρα; Άρα δανεικούς για ένα χρόνο για να σηκώσουν την κούπα και... Συνέχεια βλέπουμε; Είναι αρκετός ο Ζεράλντες και ο Παουλίνιο για να κάνουν τη διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

- Του ζήτησαν να κάνει ομάδα για να μπει στην Αγία Σοφία; Τι εξυπηρετεί μία τέτοια κίνηση σε αυτή τη περίπτωση;

Δεν μου "κολλάνε" πάντως οι κινήσεις ούτε με το ένα σενάριο ούτε με το άλλο.

OriginalKeratsini - 18/6/2019 10:46

Και η ιστορια επαναλαμβανεται αλά Πονσε..!!!

Κωνσταντίνος®21 - 18/6/2019 10:50

@OriginalKeratsini


Ο Πόνσε, είχε οψιόν. Ποιο πολύ Αραούχο, θυμίζει.

AEKARA9 - 18/6/2019 16:16

Και τι εγινε που ειχε , ηταν σαν να μην ειχε αφου δεν ηταν συμφωνως ο Πονσε αρα;

Κωνσταντίνος®21 - 18/6/2019 17:06

@AEKARA9


Δεν έχει σημασία, αν ενεργοποιήθηκε ή όχι. Το θέμα, είναι, πώς ο Αραούχο και την πρώτη φορά που ήρθε (Ιανουάριο 2017), αλλά και την δεύτερη (Αύγουστο 2017), δεν είχε απολύτως καμία ρήτρα και ερχόταν απλά ως δανεικός.... Συνέχεια

Ο Πόνσε, είχε ρήτρα αλλά δεν είχε υπογεγραμμένο συμβόλαιο (βλ. Λιβάγια) και γι'αυτό ήταν δύσκολο να μείνει.

Spark - 18/6/2019 10:39

Μαλιστα. Αντε το επομενο καλοκαιρακι να μαστε καλα, ξανα στο ψαξιμο. Αφου σκοτωνεται τοσο ο Καρντοσο που θελει τοσο τον παικτη για μια χρονια, αντι να παει για κατι αλλο που να μπορει να χτισει πανω του και να σκεφτει το μελλον, εγω τι να πω... Δηλαδη του λεγαμε εχουμε κι αυτες τις επιλογες, μπορουμε και να τις αγορασουμε, κι αυτος ελεγε οχι θελω δανεικο για εναν χρονο και μετα θα ξαναψαξουμε. Οκ.. Μονο μην ειναι παλι τιποτα τυπου "ο Λυμπε ειχε παικτες στη λιστα αλλα ο... Συνέχεια Ουζουνιδης δεν ηθελε κανεναν και προτιμησε να ξαναενεργοποιησει Μοραν". Οπως δεν εστεκε στο κεφαλι μου αυτο τοτε, ετσι δεν στεκει κι αυτο που διαβασα σημερα με τον Ζεραλδες.


Καλημερα σε ολους.

aekstockholm21 - 18/6/2019 10:32

Δανεικος χωρις οψιον...Μαλιστα....Δηλαδη κ αν ο παικτης βγαλει ματια η ομαδα δεν θα εχει την ευκαιρια να τον αποκτηση...Η παλι γιατι να δωσει τα παντα σε μια ομαδα που σιγουρα δεν θα συνεχιση...Αυτα τα πραγματα δεν ειναι καλα για μια ομαδα που θελει να χτισει εναν δυνατο κορμο...Η αποψη μου ειναι αυτη...Οσο κ να τον θελει ο προπονητης η ομαδα θα βγει χαμενη αργα η γρηγορα...Ειπαμε τερμα οι δανεικοι με οψιον που δεν θα μπορουσαμε να καλυψουμε αλλα εμεις παμε κ χωρις οψιον....Οι... Συνέχεια αλλοι κανουν παρτι με τις μεταγραφες...

konan - 18/6/2019 10:24

Προσπαθώ εδώ και καιρό να σας δικαιολογήσω αλλά μετά από τόσα λάθη πραγματικά εχω αρχίσει να μην τα καταφέρνω. Λίγο έλεος παιδιά φτάνει το κάψιμο

Giorgos_Larisa21 - 18/6/2019 10:18

Μα τοσο καημό πια???Εναλλακτικη δεν υπαρχει δηλαδη να υποθεσουμε?Θα κανουμε μαγκες παλι την προηγουμενη ομαδα του οπως εγινε με τον Αραουχο!Και ο Ζεραλδες δεν ειναι Αραουχο κατηγορια.Ακομη τουλάχιστον γιατι μπορει να τον αναστησουμε και στο τελος της χρονιας να τραβαμε τα μαλια μας και η Σπορτινγκ να τριβει τα χερια της!Τα ιδια λαθη παλι αν και διεδιδαν οτι θα αποφευχθουν!

ΕΠΟΜΕΝΟ