119 ΣΧΟΛΙΑ

Αντιδρά η ORIGINAL στην επικείμενη πρόσληψη Παπαθεοδώρου στην ΑΕΚ!

"Στο κλειστό των Λιοσίων Μάκη και Χάρη μην γιουχάρει ΑΕΚΤΖΗΣ ΑΕΚΤΖΗ, να μην ξαναζήσουμε στιγμές Μπαγιεβιτς! Μάκη και Χάρη δεν το αντέχει η ΑΕΚ, δεν το αντέχετε και εσείς" αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση


Η ORIGINAL 21 εξέδωσε ανακοίνωση μέσω της οποίας αντιδρά στην επικείμενη πρόσληψη του Ηλία Παπαθεοδώρου στο τιμόνι της Βασίλισσας.

Αναλυτικά:

Mάκη, Χάρη θυμάστε; Θυμάστε την πρώτη μας συνάντηση στο γραφείο του Χάρη; Εκεί που πήρε "σάρκα και οστά" μια τρελή σκέψη! Μια τρελή, δύσκολη άλλα συνάμα και τόσο γοητευτική και "γνήσια" ιδέα....

Ποιά ήταν αυτή; Να ξανακάνουμε με εσάς μπροστάρηδες την ΑΕΚ μοναδική βασίλισσα σε όλη την Ευρώπη! Ήμασταν σίγουροι ότι θα γίνει! Κάθε Παρασκευή στο δωματιάκι εξαιτίας της αγωνίας μας για τη βασίλισσα το θέμα αυτό μονοπωλούσε το ενδιαφέρον! Ήμασταν σίγουροι γιατί στα μάτια σας είδαμε την καθαρότητα και την ανιδιοτέλεια! Στο βλέμμα σας είδαμε το πείσμα και την σπίθα. Στην καρδιά σας την αγάπη για την μεγαλύτερη ομάδα του κόσμου! ΤΗΝ ΑΕΚ. Πόσο τα γουστάρουμε να ξέρατε όλα αυτά...Πόσο πολύ θέλουμε να τα έχει κάποιος ή κάποιοι που έχουν στα χεριά τους την τύχη της ΑΕΚ..Την τύχη της Βασίλισσας. Και τα καταφέρατε Μάκη και Χάρη, παρόλο που δεν είχατε την στήριξη της πλειοψηφίας του κόσμου. Οργανωμένου και μη.

Καταφέρατε από το κλειστό του Κρόνου να Την κάνετε κυπελλούχο Ελλάδας, να την πάρετε από το χέρι από το κλειστό του Ικάρου Σερρών και να Την κάνετε πρωταθλήτρια Ευρώπης! Από την Λευκάδα μας ταξιδέψατε στο Ρίο της Βραζιλίας που γυρίσατε πίσω με έναν παγκόσμιο τίτλο! Ακριβώς δηλαδή αυτό που αξίζει στην παγκόσμια ΑΕΚ. Ματώσατε ψυχολογικά και οικονομικά άλλα τα καταφέρατε και συνεχίζετε φτιάχνοντας ένα γήπεδο που εκεί θα γράψουμε μαζί τις ενδοξότερες σελίδες της ιστορίας μας, εκεί που θα πανηγυρίσουμε μαζί τίτλους και θα ταπεινώσουμε κάθε εχθρό της ΑΕΚ! Και τους εχθρούς της ΑΕΚ τους πολεμάμε! ΝΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΑΜΕ!

Για αυτό προσέξτε! Πρόσεξε Μάκη....Πρόσεξε Χάρη... Μέσα στους πολλούς εχθρούς της ΑΕΚ φιγουράρει σε περίοπτη θέση το όνομα του Βασίλη Παπαθεοδώρου κατά κόσμο "Λαλάκη"... Πρώην "πρασινοφρουρός" και νυν διευθυντής σύνταξης του πορτοκάλι βόθρου. Του βόθρου που εδώ και αρκετό καιρό έχει μαζέψει ο,τι πιο λυπηρό και ΥΠΟΥΛΟ υπάρχει και για μια χούφτα ρούβλια γράφει και επιβάλλει ο,τι του προστάξει το αφεντικό. Και το αφεντικό Μάκη και Χάρη προστάζει να μειώνεται με κάθε τρόπο η ΑΕΚ. Να μειώνεται και να προσβάλλεται η οικογένεια της ΑΕΚ. Η οικογένεια σας Μάκη και Χάρη. Με βρώμικους τρόπους, με άθλιες μεθοδεύσεις.


Δεν θα σας πούμε τι ΠΡΕΠΕΙ να κάνετε. Δεν το έχουμε κάνει ποτέ εξάλλου. Η ηθική σας , η συνείδηση σας και η αγάπη σας για την ΑΕΚ θα σας το πουν. Θα σας πουν να πράξετε το αυτονόητο και το αυταπόδεικτο. Όμως Μάκη και Χάρη ο,τι τελικά κι αν αποφασίσετε ένα πράγμα να αποφύγετε. Ένα πράγμα που ιστορικά μας έκανε πάντα κακό και η επικείμενη πρόσληψη του προπονητή που φαντάζει ως φαβορί για την ιερή καρέκλα του προπονητή της ΑΕΚ μπορεί να επιφέρει! Τι; Στο κλειστό των Λιοσίων Μάκη και Χάρη μην γιουχάρει ΑΕΚΤΖΗΣ ΑΕΚΤΖΗ, να μην ξαναζήσουμε στιγμές Μπαγιεβιτς! Μάκη και Χάρη δεν το αντέχει η ΑΕΚ, δεν το αντέχετε και εσείς.

Ο Ηλίας Παπαθεοδώρου ίσως είναι καλός προπονητής, ίσως και όχι! Δεν θέλουμε να το μάθουμε στη καμπούρα της ΑΕΚ. Δεν έχουμε τίποτα με τον άνθρωπο. Όμως είναι αδερφός του "Λαλάκη"...του εχθρού της ΑΕΚ. Και επειδή η ΑΕΚ είναι μια, αδιαίρετη και οικογένεια και επειδή η ηθική ξεπερνάει τα 40 αγωνιστικά λεπτά, αν θέλουμε να λέμε ότι: "είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ", οργανισμός ΑΕΚ και Παπαθεοδώρου "δεν πάνε μαζί". Σπέρνουμε το σπόρο του προβληματισμού! Μια πλειάδα προπονητών εκεί έξω θα παρακαλούσε να είναι στην ΑΕΚ. Σκεφτείτε το Μάκη και Χάρη....


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Daddy_Pig - 21/6/2019 09:17

Αλλάζουν τα χούγια; Δυστυχώς όχι. Οι 100-200 οργανωμένοι με τα φθηνά εισιτήρια νομίζουν σε κάθε ομάδα ότι είναι και οι σωτήρες της. Κοινωνικό πρόβλημα...

Mxm21 - 18/6/2019 17:43

Το αστείο είναι ότι όλοι τελικά πάνε γήπεδο κατά τα λεγόμενα τους εκτός της ορίτζιναλ. Πράγμα που δεν ισχύει βέβαια. Αν είναι να βγάλουμε χολή λέμε και κάνα ψέματα κι για να δέσει ε; συγνώμη για τον χώρο που καταλαμβανω στην πλατφόρμα των σχολίων.. Νομίζω πως έγραψα αρκετά. Ευχαριστώ το σαητ που φιλοξενεί και τις απόψεις μου ψωρι; να κάνει κάποιου είδους διαχωρισμό. Να στε καλά. Μια ζωή ΑΕΚ αδέρφια.

seb74 - 18/6/2019 18:49

δεν ειναι μονο η δικη σου αληθεια φιλε μου!! η καθε οπτικη εχει μια αληθεια. τωρα αν νομιζεις οτι 500- 1000 ατομα που γραφουν εδω λενε ψεματα για το αν πανε γηπεδο ή οχι, θα σε συμβουλευα να εχεις καλοπροαιρετη ματια τουλαχοστον στην αρχη, δωστους μια ευκαιρια ισως να λενε και αληθεια. αλωστε τα μαθηματικα βγαινουν. αν υποθεσουμε οτι εδω γραφουν 1000 ατομα μπορει και να ηταν ολοι στο γηπεδο του ακρατητου που ειχαμε ως εδρα και κοψαμε 1900 εισητηρια. εγω παντως ημουνα. μονο ΑΕΚ

slade21 - 18/6/2019 13:06

Μιλάνε αυτοί που πετούσαν μολότοφ στους οπαδούς του Άγιαξ. Αυτοί που έκαναν επεισόδια έξω από το γήπεδο με τα ΜΑΤ, η αιτία που ΑΝ μπούμε ομίλους Γιουρόπα φέτος θα είναι υπέρβαση, αυτοί που αν γίνονται κάπου επεισόδια την ίδια ώρα με αγώνα της ΑΕΚ πιθανότατα θα πάνε στα επεισόδια αντί για το γήπεδο. Εσείς και όλοι οι οργανωμένοι είστε η μάστιγα του ελληνικού αθλητισμού και οι πλειοψηφία σας δεν προσφέρει τίποτα στην κοινωνία.

Mxm21 - 18/6/2019 17:07

Αν μπούμε ομίλους σημαίνει πως κάναμε καλες μεταγραφές σε σχέση με πέρσι. Το αν προσφέρει κάποιος στην κοινωνία εσύ δε θα το πεις.. Πρώτου μας πεις εσύ τι προσφέρεις.

Toxotis_21 - 18/6/2019 00:04

Ο οργανισμός ΑΕΚ σε οποιοδήποτε τμήμα του χρειάζεται ανθρώπους που 100 τοις εκατό προσπαθούν για το καλό του συλλόγου χωρίς μισή δεύτερη σκέψη ή ενδοιασμό.

Ο φίλος του εχθρού μου είναι εχθρός μου ,πόσο μάλλον ο αδερφός του εχθρού μου.

Θέλουμε ανθρώπους που οποιοσδήποτε ειναι εναντίον μας και ειδικά με ύπουλα μέσα να είναι και δικός του εχθρός.... Συνέχεια
Αν έρθει λοιπόν, μιας και δεκάδες άλλους προπονητες χωρίς τέτοιες περίεργες συμπτώσεις τους ψάξαμε και δε μας κάνουν, να βγει στην παρουσίαση του και να πει δημόσια στο λαό της ΑΕΚ ότι το σάιτ του αδερφού του είναι αισχρό απέναντι στην ΑΕΚ και το απορρίπτει..

Αν βγει και κάνει αυτή τη δήλωση καλώς να έρθει..ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ

Mxm21 - 18/6/2019 17:03

Σε 2 οπαδούς του εσ Ντι εν εη δεν άρεσε το σχόλιο σου.

Mxm21 - 18/6/2019 16:52

Οπαδοί των λαηκ και ντισλαηκ ήσασταν και τότε. Γήπεδο μόνο 5 χιλιάρικα ήμασταν. Περιμένατε τον σαλιαρελι τον κοζονη πιο παλιά και τον βιντιαδη τόσο μυαλό είχατε.

seb74 - 18/6/2019 16:59

διχαστικα σχολια συνεχεια, η ομαδα δεν ειναι πουθενα στο σκεπτικο σου. δεν ειναι θεματοφυλακας η original οπως και κανενας οργανωμενος ή μη οργανωμενος, η ΑΕΚ δεν χρειαζεται τη βοηθεια μας, την αγαπη μας χρειαζεται . μονο ΑΕΚ.

Mxm21 - 18/6/2019 17:11

Μη κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Διαβάστε τους εαυτούς σας πρώτα κι ύστερα μιλήστε για διχόνοια.

seb74 - 18/6/2019 18:37

δεν καταλαβαινω τη θες να πεις. αλλα η αυτοκριτικη δεν ειναι καταναγκη κακο. παντα βοηθαει. μονο ΑΕΚ.

seb74 - 18/6/2019 16:53

μια ζωη μεσα στα γηπεδα μαζι με την ΑΕΚΑΡΑ το μονο που με ξενιζε και με στεναχωρά ειναι ο διχασμος, η ανακοινωση ειναι διχαστικη και εχει ηδη κανει κακο. η original ηταν ειναι και θα ειναι κομματι της ΑΕΚΑΡΑΣ μας, εδω ομως κανει λαθος. ποτε δεν κρινουμε καποιον για της συμπεριφορες καποιου αλλου. το καλο της ομαδας και η εξελιξη της ειναι στοχος ΟΛΩΝ και οχι μονο της διοικησης. στηριζουμε της αποφασεις και εξελισσομαστε ολοι μαζι!! μονο ΑΕΚ!

lycourgos - 17/6/2019 23:32

Ανακοίνωση εμετός. Οι περισσότεροι "οργανωμένοι" δεν έχουν ίχνος αγάπης για την ομάδα. Και αγάπη είναι να βάζεις την ομάδα και τον συν-Ενωσητη πάνω από τον εγωισμό σου.

Από το 2007 δεν έχω πατήσει πόδι σε πέταλο, εκτός από μια φορά στο εξωτερικό... και μου βγήκε το ταξίδι ξυνό.

Mxm21 - 18/6/2019 16:35

Γενικά δε πατούσα τε πόδι στο γήπεδο μετά τον ντεμη. Μόνοι μας ήμασταν με χίλια προβλήματα εντάσεις με παράγοντες κι άλλα κωμικό τραγικά που μας κάνανε πόσα βράδια να μη κλείνουμε μάτι. Πότε δε θα ξεχάσω που σας παρακαλούσαν με να έρθετε γήπεδο για να μαζέψουμε λεφτά για την αδειοδότηση κι εσείς σφυριζατε κλέφτικα περιμένω ντας βιντιαδηδες και σαλιαρελιδες. Ευτυχώς που υπαρχει σχεδόν 4 δεκαετίες η ορίτζιναλ ο μοναδικός φρουρός της ΑΕΚ που πάντα ήτανε εκεί στα καλά... Συνέχεια και στα κακά. ΑΕΚ σ αγαπώ ορίτζιναλ σε λατρεύω.

maek21 - 18/6/2019 17:14

Η τελευταία σου φράση που είναι και μότο σας τα λέει όλα για το ποιον βάζεις πιο πάνω...

Mxm21 - 18/6/2019 17:23

Ότι και να λες εσύ εδώ μέσα δεν αλλάζει αυτό που κάνατε την 4ετια 09-13. Δηλαδή τίποτα. Μια ζωή παθητικοί με διαφορά κόμπλεξ από τη δουλειά σας από το σπίτι σας και δε ξέρω γωτι αλλο

Nic21 - 18/6/2019 10:56

Το 49 υπέρ και το 5 κατά στο σχόλιο του lykourgos λέει τα αυτονόητα!

artac_21 - 18/6/2019 00:32

Η ανακοίνωση είναι εξαιρετική. Λέει τα αυτονόητα.

Amvroaek21 - 17/6/2019 22:41

Θέλω να δω αν θα φύγει ο Μάκης μετα από όλα αυτά τι θα κάνει η ορίτζιναλ..καλά κάνει ο Μελισσανίδης και σας έχει σούζα..

- 18/6/2019 16:33

Τι εννοείς, τους έχει σούζα;

andre21 - 18/6/2019 16:23

από τους πιο προοδευτικούς εδώ και πολλά χρόνια οπαδούς σχεδόν σε όλη την ευρώπη....η original21 βγάζει μια ανακοίνωση και μιλάει για οικογενειακή ευθύνη.....δεν την αναγνωρίζω...μην προσπαθείτε μάταια να πείσετε εμάς τουλάχιστον που ήμασταν πίσω από την original21 από το 1982.......πείστε πρώτα τους εαυτούς σας και άντε και μερικά δεκαεξάχρονα.........

ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

TRELOPOULOS21 - 17/6/2019 22:21

Ολη τη χρονιά απόντες ,............

MANUEL_D0MINGUEZ - 18/6/2019 16:16

Μακάρι να ήταν απόντες και στο ποδόσφαιρο. Έτσι, δεν θα είχαμε αρπάξει τόσες τιμωρίες !

aek21reeee - 17/6/2019 23:48

εσείς που μιλάτε για τους παναθηναϊκούς και ολυμπιακούς αδελφούς, ξαδέλφους, θείους, θείες,μπατζανάκηδές σας, να υποθέσω ότι όλοι αυτοί δεν είναι αρχισυντάκτες σε βοθροσάιτ που ρίχνουν χολή για την ΑΕΚ...δεν έχει καμία σχέση αυτή η "οικογενειακή ευθύνη" με τις δικές σας οικογένειες, εδώ μιλάμε για δημόσιο και κυρηγμένο πόλεμο

alouminoxarto - 18/6/2019 15:49

Και τι να κάνει ο προπονητής φίλε μου; Να του αλλάξει καριέρα; Ο καθένας παίρνει τον δρόμο του. Μάλλον εισαι μικρός ακόμα και δεν ξέρεις πως έχει η ζωή

artac_21 - 18/6/2019 10:25

Ο τίτλος του άρθρου είναι ελλιπής. Όχι "Η ORIGINAL 21 εξέδωσε ανακοίνωση...".

Αλλά: "Η μεγαλύτερη οργάνωση οπαδών της ΑΕΚ, η ORIGINAL 21 εξέδωσε ανακοίνωση..."

maek21 - 18/6/2019 11:36

... και να συμπλήρωνε "που στήριζε όλη τη χρονιά το τμήμα μπάσκετ με τα 100 ως και 200 άτομα στο πέταλο όλη τη χρονιά"!

Mxm21 - 18/6/2019 16:54

Ασ ερχόσουν κι εσύ να ήμασταν 201 οκ; μόνο κριτική κι από ουσία μηδέν.

maek21 - 18/6/2019 17:16

Άσε τις μπούρδες σου για αλλού! Εγώ ήμουν μονίμως εκεί και θα είμαι όσο ο Μάκης σας κρατάει μακρυά απ' το να κάνετε κουμάντο! Εσύ σε πόσα ήσουν και σε πόσα από αυτά πλήρωσες για να είσαι...

Mxm21 - 18/6/2019 17:20

Μη μιλάς επιθετικά εδώ μέσα. Μπορείς να έρθεις στο γήπεδο από νέα σεζόν να τα πεις έτσι ακριβώς όπως τα λες. Η ανωνυμία σας έχει κάνει πολύ μάγκες

Magiko_aristero - 18/6/2019 02:21

Έχετε βγάλει ανακοινωσάρες και ανακοινωσάρες αλλά εδώ υπάρχει φάουλ. Μην μπλέκεται το βοθροσάιτ με τον προπονητή της ομάδας μας. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Επίσης είναι λάθος και το ύφος της ανακοίνωσης και το αίσθημα που προσπαθεί να περάσει στον κόσμο.

zlatan21 - 17/6/2019 21:18

Αντιδρανε αυτοι που ηρθαν δυο φορες φετος? Σε ποσα ματς ειχε η οριτζιναλ πανω απο 200 ατομα στο πεταλο της? Ποσοι πληρωσαν τα 5 ευρω? Μετα τα οσα εκαναν σε βαρος του Φιλιππου, εβαλαν στοχο το Μακη?

artac_21 - 18/6/2019 01:25

Ρε φίλε θα μας βγάλετε τώρα τον Φιλίππου άγιο; Ξεχνάτε ότι ο Γρανίτσας γκρέμισε το γήπεδο με την ανοχή του Φιλίππου; Θα μπορούσε να το κάνει μόνος του;

aekman9_11 - 17/6/2019 22:07

Δεν παμε καλα μου φαινεται...5 χρονια που ηταν στην ποδοσφαιρικη ΑΕΚ ο μπαγεβιτς απο το 2013 εως το 2018 δεν βγηκε καμια ανακοινωση.τωρα που ερχεται ενας ελληνας ανερχομενος προπονητης δεν τον γουσταρουμε εξαιτιας του αδερφου του;;;;πολλοι που μιλανε απο δω μεσα για πεδουλακη ξεχνανε ποιοι κανανε το 2010 ντου στην προπονηση κ εφυγε μετα απο 2 ματς.και ποιοι διωξανε τον γιαουρτα.ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΡΕ!!!!!!!

artac_21 - 18/6/2019 01:19

Για τον Μπαγεβιτς από το 2013 ως το 2018 δεν βγήκε καμιά ανακοίνωση γιατί δεν είχε κανένα ρόλο στην ΑΕΚ. Ήταν ωσεί παρών.

alouminoxarto - 17/6/2019 23:02

Καλά τι σχέση έχει ο αδερφός κάποιου; Εμένα ο αδερφός μου είναι βαζελος και χρυσαυγιτης. Εγώ τι σχέση έχω με αυτό που ουτε καν μιλιομαστε; Άστοχη τελείως η ανακοίνωση παιδιά

Toxotis_21 - 18/6/2019 00:09

Να βγει και να δηλώσει και ο Ηλίας Παπαθεοδώρου ότι με τον αδερφό του δε μιλιέται εξαιτίας του πολέμου που κάνει στην ΑΕΚ και καλώς να υπογράψει τότε φίλε...

combatiente_21 - 18/6/2019 00:01

Καλά κάνεις που δεν μιλιεστε

EyeofEagle - 17/6/2019 23:44

περαστικα αδελφε...

krav21 - 17/6/2019 23:44

αδερφε alouminoxarto οπως καταλαβαινεις απο το dislike, εισαι ενοχος επειδη ο αδερφος σου ειναι βαζελος και χρυσαυγουλο. Εσυ φταις και κανονικα δεν θα επρεπε να σου μιλαμε καν. Ισως θα επρεπε να σε αποβαλουμε απο την ΑΕΚ δια παντος. Ο τυπος που βαζει τα dislikes εχει ενα σοϊ αψογο σε ολα που οπου να ναι θα αγιασουν ολοι τους.

prosfigia - 17/6/2019 23:59

Λοιπον τα πραγματα ειναι απλα. H


1. Ο Παπαθεοδωρου ειναι προπονηταρας ! Τον παρακολουθουσα απο τοτε που ηταν στην ΑΕΝΚ, δηλάδη στην Β Εθνικη. Εκανε εξαιρετικη δουλεια, ηταν κ ειναι πολυ εργατικος και την ανεβασε στην Α 1. Ακομα κ στον παοκ εκανε εξαιρετικη δουλεια παρα τα προβληματα που ειχε.... Συνέχεια

2. Ειναι φιλο-βαζελος αλλα οχι τρελαμενος. Γουσταρε ομως και την ΑΕΚ απο τοτε που ηταν στην Α 2.


Δεν καταλαβαιθνω τι παιζει με R 21 αλλα αν ερθει στην ΑΕΚ και τον αφησουμε πιστευω οτι θα κανει παπαδες. Εξαιρετικος κ εξελιξιμος προπονητης !!!


ΜΟΝΟ ΑΕΚ

STAVROS21PERISTERI - 17/6/2019 23:44

Ωραια διωξατε τον Φιλιππου διωξτε τωρα και τον Αγγελοπουλο να αναλαβεται παλι εσεις και να τρεχουμε στην Β εθνικη.

Livajia21 - 17/6/2019 23:41

Κοιτάξτε εσείς εκεί στην original να μαζέψετε τα 100 200 ατομα που έχουν καταστρέψει την ομάδα από πρόπερσι με τιμωρίες και αφαιρέσεις βαθμών και αφήστε τις ανακοινώσεις που μόνο κακό κάνουν.

Στο κάτω κάτω ποίοι είστε εσείς που κάνετε κουμάντο στην τσέπη του Μάκη? Εκείνος βάζει τα ωραία του χρήματα και εκείνος θα αποφασίσει ποιος θα είναι ο επόμενος προπονητής. Αν δεν σας αρέσει σπιτάκι σας.

sarafis - 17/6/2019 23:35

Ρε παιδιά, είμαστε στο 2020! Οι ομάδες είναι εταιρίες και παίζονται εκατομμύρια! Οι οπαδοί-φίλαθλοι, αγαπούν, είναι ερωτευμένοι-πορωμένοι με την ομάδα με την ιδέα, ΑΛΛΆ, άλλος τα χώνει και ματώνει για να σου παραθέσει ένα θέαμα, με την αγαπημένη μας ομάδα....Η θέση μας είναι στην κερκίδα...και όχι στο Διοικητικό Συμβούλιο της ομάδας!...μόνο στραβες συμβαίνουν όταν οι οπαδοί αρχίζουν και μπλέκονται στα διοικητικά ομάδων...και αν μια ομάδα έχει ισχυρή διοίκηση, δεν μασάει από... Συνέχεια Ανακοινώσεις....

ioannis64AEK - 17/6/2019 20:31

Δεν συμφωνώ. Δεν υπάρχει οικογενειακή ευθύνη. Έλεος. Δεν μπορεί κανείς να είναι υπεύθυνος για ότι κάνει ο αδελφός του. Τελεία και παύλα. Μεγάλο λάθος της original, γιατί σπέρνει ήδη αυτό που υποτίθεται ότι θέλει να αποφύγει. Δηλαδή αν ο πρόεδρος επιλέξει τελικά (με μπασκετικά κριτήρια) τον Παπαθεοδώρου, αυτή η ανακοίνωση δεν σπέρνει τον διχασμό; πολύ κοντόφθαλμη η original σε αυτή την περίπτωση...

krav21 - 17/6/2019 23:31

Εσεις ρε φυντανια που κανετε dislike,θα μας πειτε αν πιστευετε ή οχι στην οικογενειακη ευθυνη? Ο Παπαθεοδωρου και ο καθε Παπαθεοδωρου ειναι υπολογος για τις πραξεις του αδερφου,αδερφης,γονεα,γιου,κορης? Θα μας τρελλανεται τελειως με την ηλιθια αυτη λογικη?

krav21 - 17/6/2019 23:26

Μαλιστα...Φανταστικα..Ειτε τελικα ερθει ο Παπαθεοδωρου ειτε οχι, το πραγμα εσπασε πριν καν αρχισει.... Ποιος προπονητης θα παει σε μια ομαδα που το οργανωμενο κομματι των οπαδων βγαζει τετοια ανακοινωση. Ακομα και να ερθει δεν θα εχει την ψυχικη ηρεμια να δουλεψει αφου στη πρωτη στραβη θα γινει πανικος και το ξερει καλα...Οταν υπαρχει καχυποψια και αμφισβητηση προτου καν ξεκινησει οτιδηποτε, με τι κουραγιο να δουλεψει κανεις. Ουτε εγω ξερω αν ειναι καλος προπονητης ή... Συνέχεια οχι. 'Η μαλλον δε ξερω αν ειναι αρκετα ικανος ωστε να μπορεσει να ανταποκριθει στη φανελα της ΑΕΚ. Αλλο αυτο και αλλο να τον καταδικαζουμε επειδη ο αδερφος του η ο Θειος του ή ο μπατζανακης του ειναι εχθρος της ΑΕΚ. Επειδη ο Κωστακης ο Μανωλας φωναζε προχθες ολυμπιακαρα, ε τοτε να αφορισουμε και τον Στελιο. Ετσι δε παει? Ο καθε ανθρωπος ειναι υπευθυνος για τις πραξεις του. Εγω ειμαι ΑΕΚτζης και ο αδερφος μου ολυμπιακος. Με χαρακτηριζει αυτο εμενα σαν ανθρωπο? Εγω πραγματικα δε θυμαμαι να εχει μιλησει υποτιμητικα ή να κανει οτιδηποτε για να προκαλεσει ο Ηλιας Παπαθεοδωρου την ΑΕΚ.

Το εγκλημα λοιπον του Παπαθεοδωρου ειναι ο αδερφος του... Λογικη παραλογου. Βεβαια εχουν δικαιωμα οι οργανωμενοι να εχουν τετοιες απαιτησεις μιας και σε ολα τα παιχνιδια στο οακα ηταν μεσα 5000-6000 για πλακα. Τετοια στηριξη στον Μακη απο το οργανωμενο κινημα,στον Μακη που "ειναι ενας απο εμας" δεν ματαξαναειδε ο Ελληνικος αθλητισμος. Εχω απορια αν αυτοι οι 200 το πολυ οργανωμενοι που πηγαινανε στο γηπεδο μιλανε και για λογαριασμο ολων των υπολοιπων που αν τους ρωτησεις θα δυσκολευτουν να σου πουν την δωδεκαδα της ομαδας.

Υπαρχει λοιπον ο Μακης Αγγελοπουλος,ενα αρρωστακι ΑΕΚτζης που τα χωνει απο τη τσεπη του παλευοντας με τα θηρια και τη μαφια του Ελληνικου πρωταθληματος και της Ευρωλιγκας και ερχεται μια παρεα οργανωμενων που δεν πατανε καν στο γηπεδο να υποδειξουν με λογικη πενταχρονου, σε ποιον προπονητη θα σκασει τα ωραια του χρηματα ο Μακης ωστε να εχουμε παλι του χρονου μια δυνατη ομαδα στο μπασκετ....

Εγω το εχω ξαναπει απο την εποχη που καποιοι καφροι βριζανε μπαμπα και γιο σακοτα πισω απο το παγκο της ομαδας.... Δεν μας αξιζει στην πλειοψηφια μας προεδρος σαν τον μακη Αγγελοπουλο. Μακαρι να μην αποθαρυνεται απο τετοιες πρακτικες και να συνεχισει να μας κανει περηφανους σε αυτο το αθλημα που καποια χρονια πριν ηταν στα ορια της εξαφανισης και τωρα μας βρωμαει ο Θιοντορ και μας μυριζει ο Γιορκ.

Απο ανακοινωσεις τετοιου ειδους καλα τα παμε.... Να τα κανουμε μπαχαλο με μπαοκ,Αγιαξ,γαυρο κτλ. εκει δε λεμε κουβεντα. Να τρωει -3 η ομαδα και να κινδυνευει να χασει την Ευρωπη,μια χαρα τα καταφερνουμε.

Επειδη ξερω πολυ καλα την σχεση του μακη με την original, θα επρεπε οι εμπνευστες της ανακοινωσης να κλεινανε ενα ραντεβου μαζι του και να μοιραστουν τους προβληματισμους τους. Να τους πει και ο Μακης αυτα που πιστευει και να βρεθει μια λυση μεσα απο κουβεντα.

Προτιμησαν ομως να βγαλουν αυτο το πραγμα στον αερα το οποιο μελλοντικα θα "οπλισει" το χερι και στομα του καθε μαστουρωμενου καφρου στην πρωτη στραβη του Παπαθεοδωρου εφοσον κανει το "λαθος"και ερθει.

Νοσουμε παρα πολυ βαρια και δε νομιζω να υπαρχει γιατρεια...

corto_maltese_8_12 - 17/6/2019 23:06

Η original, καλό είναι, να κάτσει στα αυγά της και να μη βγάζει ανακοινώσεις για όλους μας. Δουλειά όλων μας είναι να στηρίζουμε την ομάδα μας και όχι να σπέρνουμε διχόνια.

Ο Αγγελόπουλος έχει και το μαχαίρι και το καρπούζι. Ταμείο θα κάνουμε στο τέλος. Και αν αποδειχθεί ότι ήταν λάθος επιλογή ο συγκεκριμένος προπονητής, να είστε σίγουροι ότι ο πρώτος που θα το αναγνωρίσει θα είναι ο Αγγελόπουλος.

5maiou2018 - 17/6/2019 23:01

Και η original καλά κάνει και λέει τη γνώμη της και ο Μάκης ξέρει καλά τη πρέπει να κάνει, και ότι και να γίνει ΜΟΝΟ ΑΕΚ

tritasos21 - 17/6/2019 22:58

Ρε δε βγάζετε το σκασμό!!! Έχετε λόγο για τα πάντα. Μια ομάδα μοντέλο πριν λίγα χρόνια την απαξιώσατε ο Φιλίππου την εγκατέλειψε και ήρθε αυτός ο άνθρωπος βάζει τα χρήματα του με 300 άτομα στο ΟΑΚΑ .

aeksagapo - 17/6/2019 22:39

Απαράδεχτη Ανακοίνωση !!!!!!!!!!!!!!!

kostas1971 - 17/6/2019 22:35

καλως τους νταβατζηδες!!! το γηπεδο γεμισε μονο σε δυο ματς μπαμπεργκ κ παοκ...-3 η ομαδα ποδοσφαιρου εξαιτιας σας...στην επομενη στραβη στην ευρωπη θα φαμε κανα δυο χρονια παλι εξαιτιας σας...τωρα θα κανετε και κουμαντο στις τσεπες των προεδρων;

pericles - 17/6/2019 22:08

η orignal και η οποια original καλα θα κανει να κατσει στα αυγα της και να επιτελεσει τον ρολο που χει αναθεσει η ιδια στον εαυτο της. Το πρωτο πραγμα που εκανε ο Μελισσανιδης οταν επεστρεψε στην ΑΕΚ ηταν να τελειωσει τον Χατζηχρηστο...το 2005 στις εκλογες της Ερασιτεχνικης παρενεβη και ψηφισε τον δικο της ανθρωπο τον Ντεμη Νικολαιδη ,μκλεινοντας τοτε τον δρομο στον Μελισσανιδη...ας μην γινουν τα ιδια λαθη οπως τοτε...ο Αγγελοπουλος ειναι εξαιρετικος ανθρωπος κ Αεκτζης ας μην το διωξουμε κι... Συνέχεια αυτον..!!!!

stef1970 - 17/6/2019 22:31

ΑΠΌΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟΣ.

ΜΠΡΑΒΟ.

nikpit30 - 17/6/2019 22:28

Στηρίξτε την ομάδα και αφήστε τα κουμάντα σε αυτούς που πρέπει.Αντε γιατί και φέτος από κουταμαρα σε κουταμαρα ήσασταν σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ για να μην το πω αλλιώς.

Christos21Loukerni - 17/6/2019 22:23

Σε καλό δρόμο είμαστε! Ο μέσος Αεκτζής έχει άποψη απο το ποιο προπονητή πρέπει να πάρει Αγγελόπουλος, για το που πρέπει να επενδύσει τα λεφτά του Τσάμπιονς Λιγκ ο Μελισσανίδης και πάει λέγοντας από χαντ μπολ, στίβο, κλπ.

Jim1987 - 17/6/2019 22:20

Τα ηξερα αυτα γιαυτο ελεγα να μεινει ο Μπανκι να τελειωνει η ιστορια...Τραγικα πραγματα και χωρις να υπαρχει η αναλογη στηριξη στην ομαδα για να υπαρχουν και τετοιου ειδους απαιτησεις προς τον προεδρο της.

antwnisv - 17/6/2019 22:19

To καταλαβαίνετε ότι οι μόνοι που σπέρνετε διχώνια είστε εσείς έτσι;

alex_21 - 17/6/2019 22:13

Το μόνο που φοβάμαι είναι μην σπαστει ο Κύριος Αγγελόπουλος και την κάνει. Είναι το μόνο που δεν χρειάζεται η ΑΕΚ

aek_apo_palia_40xil_diark - 17/6/2019 22:10

Παπαριές. με Π κεφαλαίαο. Και εμένα ο αδερφός μου μπορεί να έχει σκοτώσει άνθρωπο. Σημαίνει πως είμαι και εγώ δολοφόνος;

Nikos_Filadelfeia - 17/6/2019 22:02

Κοιτάξτε τα σχόλια εδώ. Το "πράγμα που ιστορικά μας έκανε πάντα κακό" το επανέφερε ήδη αυτή η ανακοίνωση...

giapantaek - 17/6/2019 21:57

Η δικη μου η αποψη ειναι να μην εφευγε ο Μπανκι....αφου εφυγε τοτε πρεπει να ερθει σιγουρα ξενος προπονητης (αφου δεν μπορουμε να φερουμε τον Ιτουδη) αν θελουμε να παρουμε πρωταθλημα και συνεχη παρουσια στις στα F4 των ευρωπαϊκων διοργανωσεων!!προπονητες στυλ Παπαθεοδωρου (ακομα και ο αδερφος του "πορτοκαλι") και Πριφτη ειναι για να φτιαξεις ομαδα απο το μηδεν και μετα να την παρει κανενας εμπειρος ξενος να την ανεβασει ψηλα.

aek_marseille - 17/6/2019 21:55

Ρε πάτε καλά???Τα ίδια ωραία που έγιναν στο ποδόσφαιρο πάτε να κάνετε και στο μπάσκετ??έχω διάρκειας σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ και φέτος πήγαινα μόνο μπάσκετ εκτός από 5-6 αγώνες ποδόσφαιρο. Τις "Αρχές " σας τις είδαμε στο ποδόσφαιρο όλα αυτά τα χρόνια,όπως και στο χάντμπολ πολλές φορές.. Επεισοδια για να λέμε ότι είμαστε πιο μάγκες από τους άλλους.. Καθίστε στο ποδόσφαιρο με τον Τίγρη και αφήστε τον Μάκη να κάνει ο,τι γουστάρει.Θελετε να έχετε και άποψη με 25 άτομα μέσο όρο οργανωμένων οπαδών... Συνέχεια στο μπάσκετ..Μόνο στα πανηγύρια ερχόσαστε κι όταν έρχεται γαύρος,βάζελος κι οι περισσότεροι μετα το 5λεπτο για να μπείτε τσάμπα!!πιο ενεργοί ήταν οι οργανωμένοι της Κύμης φέτος.. άντε με τα τερτίπια σας πλέον!!Ανακοίνωση ντροπή και έλλειψη σεβασμού προς τον μοναδικό άνθρωπο που αγαπάει την ΑΕΚ χωρίς όφελος!!!Και για να μιλήσουμε αντρίκια, αν δεν έρθει ο παπαθεωδορου θα πάρετε 5000 διάρκειας???Πέρυσι χωρίς παπαθεωδορου, με ευρωπαϊκό και ομαδάρα ζήτημα αν πήρατε 100 διάρκειας!!Εσείς δηλαδή αγαπάτε την ΑΕΚ κι ο Μάκης όχι??Εγώ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ να πω σε αυτόν τον άνθρωπο τι να κάνει!!!!

2121AEK - 17/6/2019 21:44

Μια λυση που ειναι η πιο σιγουρη υπαρχει και το σκεφτομαστε ακομα;;;;

Υπαρχει καλυτερος Ελληνας προπονητης που να δουλευει και με νεα παιδια απο τον Πεδουλακη;;;;

Επιτελους ας λειτουργησει η λογικη μια φορα στην ΑΕΚ και να μην χρειαστει να ξανακανουμε αλλαγες προπονητων μεσα στη χρονια.....

RomanJ - 17/6/2019 21:54

Μα και τον Πεδουλάκη, δεν το θέλει η ορίτζιναλ... τον έχει διώξει ήδη μια φορά.

ovelix - 17/6/2019 21:40

Η χειρότερη ανακοινωση που έχει βγάλει πότε η original. Κάθε άνθρωπος είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του , όχι για των συγγενών του. Δεν περίμενα από την orignal που έχει αποδείξει κοινωνικές ευαισθησίες να βγάζει ανακοινωση - μπουλινκγ για καποιον με μονη κατηγορία το τι κανει ο αδερφός του.

aekperissos - 17/6/2019 21:37

άρχισαν η εποχές Φιλίππου η αλητεία ξαναχτύπα

spyrros - 17/6/2019 21:32

Για τις "στιγμές Μπάγιεβιτς" υπεύθυνη ήταν η Original που ήθελε σώνει και ντε να επιβάλλει τα πιστεύω της.Στη σημερινή τους ανακοίνωση βέβαια δηλώνουν ότι δε σκοπεύουν να επιβάλλουν στη διοίκηση το τι θα κάνει.Όταν όμως στην ίδια ανακοίνωση προδικαζουν διχασμό,γιουχαρισματα και φασαρίες,στην πραγματικότητα προσπαθούν να επιβάλλουν στη διοίκηση το τι θα κάνει.

Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι όπως και στην περίπτωση Μπάγιεβιτς οι γιούχες μεταξύ των ΑΕΚτζηδων... Συνέχεια είχαν αυτουργούς,έτσι και όποιες γιούχες προκύψουν στην περίπτωση Παπαθεοδωρου θα έχουν και εκείνες αυτουργούς και θα είναι η ίδιοι.Η Original.Αν λοιπόν αγαπητοί φίλοι της Original δεν επιθυμείτε να συμβούν αυτά που γράφετε στην ανακοίνωση μη κουνατε το δάχτυλο στη διοίκηση.Κουνήστε το μεταξύ σας,ο ένας στον άλλο.Γιατί για όσα συμβούν υπαίτιοι θα είστε εσείς.

odhgaras - 17/6/2019 21:25

Αυτοι που εχουν γνωμη για το ποιος θα ερθει καλο ειναι να πηγαινουν και γηπεδο.Οχι μονο 150-200 ατομα.Αυτη ειναι η ΟRIGINALΜΑΛΛΟΝ ειμαστε μονο για τα πανηγυρια(βαζοντας και τον ευατο μου μεσα)αλλα μενοντας 500χλμ μακρια (αλλα εχοντας διαρκειας ποδοσφαιρο-μπασκετ).Μην αρχισουμε παλι τα παλια...ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!

zlatan21 - 17/6/2019 21:25

Δεν υπαρχει Οριτζιναλ, απο την εποχη του Τροχανα και μετα. Απο την ωρα που ανεχτηκε τα δαχτυλα του Τροχανα, και κυρηξε πολεμο στον Φιλιππου, δεν υπαρχει αυτη η οργανωση.

teo72 - 17/6/2019 20:46

Αυτονόητα πράγματα.....οι προπαγανδιστές του πεντακοσαρικου μακριά....

zlatan21 - 17/6/2019 21:23

ΑΥτονοητα? Ποια? Να εχουν αποψη και να θελουν να την επιβαλλουν οι εξαφανισμενοι?

Ryangiggs21 - 17/6/2019 20:41

Και να εισαι ο Μακης και να σκεφτεσαι οτι δεν μαζευονται ουτε 1000 ατομα αλλα θελουν να σου κανουν κουμαντο και ποιον προπονητη θα πάρεις.. Απαραδεκτη ανακοινωση, δεν εχει σχεση το μπασκετ με τα συμφεροντα του ποδοσφαιρου..

R21ANTIFA - 17/6/2019 21:16

Η ORIGINAL φιλαρακι ειναι παντα εκει, και βεβαια μετραει η γνωμη της, γιατι πταν παιζει η ομαδα εξω και 3000 χιλιομετρα μακρια, ειναι εκει τα αλανια της μονο με δανικα φραγκα για να ειναι στην αγαπη τους διπλα, ασε τα δεν πατανε γηπεδο.

evangelo_t - 17/6/2019 23:45

Προφανώς ζεις σε ένα παράλληλο σύμπαν φιλαράκι και δεν πατάς στο μπάσκετ.

R21ANTIFA - 17/6/2019 21:23

Η ORIGINAL φιλαρακι ειναι παντα εκει, και βεβαια μετραει η γνωμη της, γιατι πταν παιζει η ομαδα εξω και 3000 χιλιομετρα μακρια, ειναι εκει τα αλανια της μονο με δανικα φραγκα για να ειναι στην αγαπη τους διπλα, ασε τα δεν πατανε γηπεδο.

aek_marseille - 17/6/2019 22:05

Πλάκα κάνεις ρε μεγάλε??που είναι η original ρε φίλε??Περισσότερα είναι τα πανό από τους ίδιους τους οργανωμένους!!εκεί είμαστε και τα βλέπουμε μόνοι μας!!

MinO21 - 17/6/2019 20:47

Ωραιο κειμενο αντρικιο... Δεν θα κρινω αν ειναι σωστο ή οχι.... αυτο που δεν μου αρεσει ομως ειναι οτι τα like θα ξεπερασουν τις αδειες καρέκλες του ΟΑΚΑ

zlatan21 - 17/6/2019 21:22

Νταβατζιδικο, οχι αντρικιο

Aekaragiapantare21 - 17/6/2019 20:51

Συμφωνώ απόλυτα με την original

zlatan21 - 17/6/2019 21:21

Ετσι... να διωξει αλλη μια φορα καποιον απο την ΑΕΚ, επειδη ετσι γουσταρει

peter365 - 17/6/2019 21:12

Μαλλον εχετε κοινο πορτοφολι και ο Παπαθεοδωρου ζηταει πολλα!

zlatan21 - 17/6/2019 21:20

Ανακοινωση ντροπη

ilias87 - 17/6/2019 20:27

Ρε παιδιά είμαι λίγο πίσω,ποιος είναι ο λαλακης και ποιος ο Χάρης βοηθείστε!

Vasilis21tr - 17/6/2019 21:19

λαλακης ειναι ο αδερφος του παπαθεοδωρου που ειναι διευθυντης στο πορτοκαλι πορνοσαιτ, Χαρης ειναι ο Χαρης Κουτας διευθυνων συμβουλος της ΚΑΕ ΑΕΚ

Yan_Kee_Goh - 17/6/2019 21:18

και γιατί να έχουμε εμείς το πρόβλημα και να μην το έχει ο αδερφός του? Απαράδεκτη ανακοίνωση, σε λίγο εκτός από την οικογενειακή ευθύνη η Ορίτζιναλ θα επικαλεστεί και το προπατορικό αμάρτημα.

stelios89 - 17/6/2019 21:15

Πάλι σπέρνουν το διχασμό, το λέω 10ετιες από εποχή Μπάγιεβιτς, καποιοι θεωρούν τον αυτό τους περισσότερο ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ και δημιουργούν προβλήματα δες Ξύλο στις κερκίδες εποχή Ντούσαν, Έκαναν τον Βτεμη να σιχαθεί με αποτέλεσμα να μην έρχεται ούτε γήπεδο, κ τώρα που σιγά σιγά ανεβαίνει το μπασκετ πάνε να κάνουν ότι έκαναν στο Φιλλίπου , θέλουν να έχουν λόγο. Στηρίξτε πρώτα την ομάδα καθώς ούτε το 1/3 της ορίτζιναλ δεν πηγαίνει στο γήπεδο για το μπασκετ και αφήστε τις αποφάσεις να... Συνέχεια τις παίρνει αυτός που πληρώνει. Κ δείτε τη ζημιά κάνετε με τα επεισόδια που κάνετε στην ομάδα του ποδοσφαίρου.

officer123 - 17/6/2019 21:13

Συμφωνώ με ορίτζιναλ. Δεν χάθηκαν και οι προπονητές πρόεδρε. Πότε μου δεν έχω διαγράψει σαιτ από τη μνήμη μου. Με τον πορτοκαλί βόθρο όμως το έκανα

stef1970 - 17/6/2019 21:07

Λαθος ανακοίνωση που δημιουργεί πρόβλημα απο το πουθενά.

Ευτυχως ή δυστυχώς αυτος που αποφασίζει ειναι ο ιδιοκτήτης. Αυτος δηλαδη που βαζει τα λεφτά. Αν αρχίσουμε να μπερδεύουμε τους ρόλους μας σε μια ομαδα, παύει να ειναι ομαδα. Η θεση της Οριτζιναλ και του κάθε οπαδού ειναι στην εξέδρα και οχι να επιλέγει προπονητες και παικτες.

Απο την μια λέμε οτι στηρίζουμε τον προεδρο και την ομάδα και απο την αλλη του δημιουργούμε... Συνέχεια προβληματα χωρις λογο.

Κρίμα...

Προσέξτε μονο μην στραβώσει με κατι τετοια ο κ. Αγγελόπουλος και φυγει και βρεθούμε παλι στο μηδέν...θα κλαίμε....

ioannis64AEK - 17/6/2019 21:04

Είναι απόλυτο λάθος να αποδίδουμε οικογενειακή ευθύνη. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Καμμιά σχέση με Μπάγεβιτς που ο ίδιος πήγε σε άλλη ομάδα κι όχι ο αδελφός του. Έλεος! Μην κόβετε τα σχόλια. Δεν θα γυρίσουμε τον οργανισμό ΑΕΚ σε άλλες εποχές.

Wazzaa21 - 17/6/2019 21:02

"Δεν θα σας πούμε τι ΠΡΕΠΕΙ να κάνετε. Δεν το έχουμε κάνει ποτέ εξάλλου. Η ηθική σας , η συνείδηση σας και η αγάπη σας για την ΑΕΚ θα σας το πουν. Θα σας πουν να πράξετε το αυτονόητο και το αυταπόδεικτο."


και εγώ που νόμιζα ότι μετά από 1000 λέξεις ανακοίνωση προσπαθούσατε να τους πείτε τι να κάνουν.....

peter365 - 17/6/2019 21:00

Το να προσωποποιουμε καταστασεις πλεον στον αθλητισμο ειναι ουτοπια..και ειδικα για αποφασει ανθρωπων σαν τον κ. Μακη! Ουτε κι εγω θελω να ερθει αλλα αν τελικα παρθει αυτη η αποφαση θα πρεπει να στηριξουμε ολοι!

RomanJ - 17/6/2019 20:22

Δεν συμφωνώ...

Στην ίδια λογική, αν υπήρχε περίπτωση να έρθει ο Ομπράντοβιτς, θα έλεγαν όχι όπως είπαν όχι και στον Πεδουλάκη πιο παλιά??..

GGAEK - 17/6/2019 20:57

Τι συγκρίνεις ρε φίλε; Υπήρχε περίπτωση ο αδερφός του ομπράντοβιτς να φυτοζωεί με ένα άθλιο σάιτ με ρωσικά ξεροκόμματα; Ο ομπράντοβιτς είναι ογκόλιθος του μπάσκετ. Οι τίτλοι και η αξία του υπερκαλύπτουν το πράσινο παρελθόν του. Και να ξέρεις ότι ο ΙΔΙΟΣ ο ομπραντοβιτς ΔΕΝ θα ερχόταν ποτέ σε άλλη ελληνική ομάδα πλην βαζελου. Ο Παπαθεοδωρου με τι μούτρα έρχεται; ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ.

RomanJ - 17/6/2019 21:44

Προφανώς και δεν θα έρθει ο Ομπάντοβιτς, είναι μια υπερβολή για παράδειγμα, αλλά η απάντηση σου, ότι προφανώς και δεν θα λέγαν τίποτα άμα ερχόταν ο Ομπάντοβιτς, σημαίνει ότι δεν είναι θέμα ιδεολογίας αλλά είναι όπως μας βολέψει..

Ο Πεδουλάκης έχει κανέναν αδερφό σε κανένα σάιτ?? και αυτόν τον διώξανε..

borsalino911 - 17/6/2019 20:54

Φέρε μπαρτζωκα πρόεδρε!

gooner - 17/6/2019 20:49

Αυτό είναι εντελώς άδικο. ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις δίκες του πράξεις και όχι για αυτές των γωνιών του και των συγγενών του.Ο Ηλίας πρέπει κριθεί με αυτά που έχει κάνει στην καριέρα του και οχι με αυτα που γράφει ο αδερφός του .Για άλλη μια φορά η ορίτζιναλ προτρέχει και διχάζει.

thanasis_AEKARA - 17/6/2019 20:49

Αντε στο διατανο ρε καλοπαιδα

Bill83 - 17/6/2019 20:48

Δε φτάνει που τον έχουμε αφήσει μόνο του τον ανθρωπο, θα του κάνουμε και υποδείξεις ποιον θα πάρει. Να μη πάρουμε Παπαθεοδώρου λέει, λόγω του αδερφού του! Ρε κουνήστε το κεφάλι σας! Που θα κάνει η ομάδα τον προγραμματισμό της με βάση τις δικές σας συμπάθειες

dimitris65 - 17/6/2019 20:46

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ.........

combatiente_21 - 17/6/2019 20:14

Σωστό ή λάθος το κείμενο, το διακύβευμα είναι πως το τελευταίο πράγμα που θέλουμε τώρα, σε μια τέτοια μεταβατική περίοδο είναι η διχόνοια στις εξέδρες.


Δεν είμαι αρνητικός στην πρόσληψη του αλλά βλέποντας πως υπάρχει μερίδα κόσμου που αντιδρά ,τότε θα πω πως το καλύτερο είναι να μην έρθει ο παπαθεοδωρου.... Συνέχεια

Υ.γ ότι ομάδα και αν φτιάξεις, ότι πρόοδος και να γίνει αν γυρίσουμε σε εποχές Μπάγιεβιτς..τελειωσαμε

Nickname21 - 17/6/2019 20:39

Ποιές εξέδρες;

combatiente_21 - 17/6/2019 22:06

Αυτές που έχουμε δυστυχώς,Σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά σε ποιο μεγάλο ματς (και υπάρχει λίγο παραπάνω κόσμος θα έχουμε γκρίνια)

Εκτός και αν θέλουμε εκκαθάριση οπότε πασο

orbon - 17/6/2019 20:45

Η συγκεκριμενη μεριδα του κοσμου δεν παταει γηπεδο στο μπασκετ εκτος 4-5 αγωνων το χρονο.

combatiente_21 - 17/6/2019 22:02

Δεν θα διαφωνήσω, απλά εισπράττω το κλίμα και σε σχόλια σε σάιτ ,σε συζητήσεις και παρέθεσα το σχόλιο, εκτός και αν όλοι στο 365 που γράφουν κατά της πρόσληψης παπαθεοδωρου ειναι μελη της ορίτζιναλ.

orbon - 17/6/2019 20:43

Επαγγελματιας ειναι. Τι σχεση εχει που δουλευει ο αδερφος του? Υποτιθεται ειμαστε υπερανω τετοιων...

Thomas11 - 17/6/2019 20:43

Αν ειναι να φερει διάσπαση στην ΕΝΩΣΗ ...Να μην έρθει ..@...σε μεγαλύτερη εκτίμηση έχω τους οργανωμένους οπαδούς μας από ένα όνομα....που καλά καλά δεν ξέρω ....@ Στο κάτω κάτω κάτι θα ξέρουν ....

FLABIO21 - 17/6/2019 20:40

Έτσι μπράβο μακριά τα ερπετά από την ΑΕΚ,και σιγά τον Φιλ Τζάκσον αδερφό του Λαλακη....

Tettiks21 - 17/6/2019 20:39

Λοιπον για να μην τσακωνομαστε προτεινω 3: Δημητρης Ποδαρας (πρωην προπονητης Πρωτεα Βουλας), Μιχαλης Κακιουζης (ΓΣ Κορωπιου) και anthony Pelle. Η τελευταια ειναι δυσκολη περιπτωση γιατι αγνοειται η τυχη του τα τελευταια 13 χρονια... ΥΓ Οχι θα μας τρελανετε εσεις...

stayros1924 - 17/6/2019 20:37

Ωραία αυτά τα πονόψυχα να μην γιουχάρει ΑΕΚτζής ΑΕΚτζή, αλλά οι ίδιοι είναι αυτοί που ετοιμάζονται να γιουχάρουν. Και με την λογική τους δεν θα φταίνε οι ίδιοι, αλλά ο Παπαθεοδώρου και ο Μάκης που τον έφερε. Τι να πω ρε παιδιά, όλοι μας σχεδόν περάσαμε από κάποιο club της R και ακόμη και τώρα στα 50 μας φωνάζουμε ΑΕΚ ΟΛΕ ORIGINAL, αλλά αυτά είναι άρρωστα πράγματα.

Theo_21 - 17/6/2019 20:36

Ωραια ανακοινωση. Δεν έχει θέση ο συγκεκριμενος στην ΑΕΚ. Ουτε στις εξεδρες.

Psychosocial - 17/6/2019 20:36

Συμφωνώ 100%. Το εγραψα άλλωστε και στο προηγούμενο άρθρο για τον επόμενο προπονητή. Υπάρχει ένα ασυμβίβαστο εδω, τι να κανουμε..Πολλοί αξιόλογοι προπονητες βρίσκονται εκεί εξω, θα βρούμε. Δεν χρειάζεται να φέρουμε δαύτον στην ΑΕΚ.

Jpandan21 - 17/6/2019 20:34

Λιγη ντροπη ρε παιδια ας ερθετε πρωτα γηπεδο πανω απο 200 και μετα βγαζετε και ανακοινωση.

v58AEK - 17/6/2019 20:26

΄Αρχισαν τα όργανα............. ΑΕΚ είμαστε άλλωστε. Να δούμε την κατάληξη, φοβάμαι και ανησυχώ. Πώς θα το πάρει ο κος Αγγελόπουλος; Ας γίνει το καλύτερο, μόνο μην διαλύσουμε την ομάδα για τον........Λαλάκη.

v58AEK - 17/6/2019 20:26

΄Αρχισαν τα όργανα............. ΑΕΚ είμαστε άλλωστε. Να δούμε την κατάληξη, φοβάμαι και ανησυχώ. Πώς θα το πάρει ο κος Αγγελόπουλος; Ας γίνει το καλύτερο, μόνο μην διαλύσουμε την ομάδα για τον........Λαλάκη.

EyeofEagle - 17/6/2019 20:22

Απο τις λιγες φορες που συμφωνω με την οριτζιναλ! Ο Ηλιας οσο καλος και να ειναι σαν ελληνας προπονητης θα φερει διχόνοια στον κοσμο και δεν το αντεχει η μπασκετικη ΑΕΚ!


υ.γ. αναφέρατε εκει στην οριτζιναλ για τον Μπαγεβιτς αλλα απο τοτε που εφυγε, δεν υπάρχει αγωνας που να μην τον εχετε βρίσει.... υποκρισία λεγεται αυτο!

thewizard21 - 17/6/2019 20:15

"Λαλάκη" !!! Κλαίω...

legend_21 - 17/6/2019 20:13

Χωρίς να έχει άδικο η original ο κόουτς είναι πάνω από όλα επαγγελματίας.Επίσης υπάρχουν αδέρφια οργανωμένοι οπαδοί διαφορετικών ομάδων!.Υπό αύτο το κλίμα βέβαια δε ξέρω πόσο μπορεί η πρόληψη του Παπαθεωδόρου να βοηθήσει την ομάδα...

BTB_21 - 17/6/2019 20:11

δεν εχουν αδικο, δε χαθηκαν οι προπονητες μπορει να βρεθει και καλυτερος, ο διχασμος στο κοσμο ομως ειναι δικοπο μαχαιρι!

ΕΠΟΜΕΝΟ