123 ΣΧΟΛΙΑ

Τελειώνει άμεσα του Ζεράλδες στην ΑΕΚ

Ο Πορτογάλος χαφ αναμένεται να πάει την Τρίτη στα γραφεία της Σπόρτινγκ για να υπογράψει και την ανανέωση του συμβολαίου του και τον δανεισμό του στην Ένωση  


Η αντίστροφη μέτρηση για την ολοκλήρωση του δανεισμού του Τσίκο Ζεράλδες στην ΑΕΚ ξεκίνησε… Ο παίκτης επέστρεψε από τις διακοπές του και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες την Τρίτη (18/6) θα μεταβεί στα γραφεία της Σπόρτινγκ προκειμένου αρχικά να υπογράψει την ανανέωση του συμβολαίου του με την ομάδα του και αμέσως μετά, την ίδια ημέρα, τον δανεισμό του στην ΑΕΚ. Οι ομάδες τα έχουν βρει σε όλα μεταξύ τους, όμως λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Το σίγουρο είναι πως μιλάμε για δανεισμό του Ζεράλδες για ένα χρόνο στην Ένωση.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
dinmak123 - 18/6/2019 14:26

Πάντως το παραδέχομαι αυτό με τους δανεικούς. Όποιος κυκλοφορεί δανεικός εκεί έξω πρώτοι εμείς τον κλείνουμε Μπραβοοοοοο εκεί στην διοίκηση και προπάντων στο τμήμα των μεταγραφών. Αντε να δούμε και τον επόμενο δανεικό τα μάτια σας 14 μην μας τον κλείσει άλλη ομάδα κακό που παθαμε

spinos21 - 18/6/2019 13:52

Ας πάρουν κανένα δικό μας παιδί τι φέρνουν δανεικούς με Ρήτρα χωρίς Ρήτρα θα βγει δεν θα βγει και μαλακιες εντάξει είπαμε δεν είμαστε ζώα. Ναι στο γήπεδο αλλά κάντε και μια προσπάθεια να γίνουμε ομάδα με συνοχή και συνέχεια.

Cristiano_ronaldo21 - 18/6/2019 13:38

λεγοντας και χτες αμεσα για ακομα μια μερα λογικα σημερα θα χει τελειωσει!η μηπως οχι??και δεν λεω φταινε οι δημοσιογραφοι ,το φταιξιμο καθαρα ειναι της παε που αυτη τα ισχυριζεται αυτα και μας κανει να ξαναζουμε ντεζαβου το περισυνο καλοκαιρι καρμπον!ψαχνοντας 5-6 βασικους μια εβδομαδα πριν την προετοιμασια!!!

DimLofR21 - 18/6/2019 10:27

Γελανε και τα τσιμεντα...Ετσι δεν ετοιμαζουμε ομαδα για την Αγια Σοφια! Με παιχτες με ετησια συμβαση δεν κανεις ομαδα...

tzitzis - 18/6/2019 09:21

ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΑΝΕΙΚΟΣ ΜΕ ΟΨΙΟΝ ΑΓΟΡΑΣ - ΔΑΝΕΙΚΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΨΙΟΝ

christidisminas - 18/6/2019 09:12

Συγγνώμη μεταγραφές κάνουμε για τα μάτια του κόσμου.Να τον πάρουμε να τον κάνουμε τι;Αν ισχύει αυτό χωρίς οψιον το ίδιο λάθος πάλι ;

dinmak123 - 18/6/2019 00:04

Στα παιδιά που μου γράψαν κάτι λογάκια έχω να πω ότι είμαι 46 χρόνων έχω δει την ΑΕΚ σε μεγάλες μέρες και με κανονικές μεταγραφές και όχι αυτό που πάμε να καθιερώσουμε τα τελευταία χρόνια με δανεικούς και ότι μας κατση. Έτσι χτίζουμε ομάδα???? Με συγχωρήστε αυτό δεν μου αρέσει καθόλου ανεξάρτητα αν πιάσουν και οι παίκτες αυτοί. Θα μείνουν ένα χρόνο και μετά τα ίδια κάθε χρόνο μια από τα ίδια δανεικοί και ξανά δανεικοί. Περιμένετε να φτιάξουμε ομάδα έτσι??? Το λέω σε μερικούς εδώ... Συνέχεια που με σχολίασαν επειδή αναφέρθηκα και στα διάρκειας του ΟΣΦΠ το είπα αυτό γιατί και εμείς δεν είμαστε μίζεροι περιμένουμε από την ομάδα μας το καλύτερο ΔΗΛΑΔΉ ΠΡΩΤΆΘΛΗΜΑ αλλά πως???? με δανεικούς που έρχονται????? Πωςςς??? Ας μου εξηγήσει κάποιος από τους επικριτές που έγραψαν για εμένα. Ευχαριστω

GRINIARIS - 17/6/2019 23:32

Η διοίκηση πέρυσι επέλεξε να μην επενδύσει σε μεταγραφές ,που θα την έκαναν πιο ανταγωνιστική στους ομίλους του CL και στο ελληνικό πρωτάθλημα με τα γνωστά αποτελέσματα σε όλους ..Το τριπλό χτύπημα που ανεφέρουν οι περισσότεροι στα σχολιά τους όντως ειναι παίχτες που θα άλλαζαν τον τρόπο παιχνιδιού της ομάδας , αν ήταν εφικτό να αποκτηθούν ..Το θέμα είναι οτι σου έρχονται μνήμες απο το περσινό redresh την τελευταία ημέρα των μεταγράφων , και σε πιάνει ένας ψιλοπανικός ακούγοντας... Συνέχεια για δυσκολίες στο κλείσιμο των μεταγραφών δανεικών παιχτών.

Sorre28 - 17/6/2019 23:12

Νομίζω πρέπει να κοιτάξετε στο λεξικό την έννοια της λέξης "άμεσα"...

KANON21 - 17/6/2019 22:56

Στη τελική ευθεία. Ακούγεται πιο ωραία.

mortal_5hxc - 17/6/2019 22:12

Αυτή η "αμεσότητα" στις μεταγραφές....τι να πω,ααααλλο πράγμα!

Damoklis - 17/6/2019 21:30

Όσο ο παίκτης έρχεται χωρίς οψιον αγοράς είναι σαν να φτιάχνεις ομάδα με δανεικά. Μόλις 9 παίκτης δέσει με την ομάδα και αποδώσει τα αναμενωμενα (αν σου βγει),

Miros - 17/6/2019 20:59

ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΑΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

ΠΑΡΤΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΑΠΟ ΚΟΣΤΑ ΡΙΚΑ ΕΝΤΕΛΗ Β ΓΑΛΙΑΣ ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ ΨΩΝΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΩ ΡΑΦΙ

ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΒΓΕΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΥΠΟΤΙΜΙΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ

ΕΝΤΑΞΗ ΦΙΤΑΧΟΥΜΕ ΓΗΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΑΞΙΟΜΑΧΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ Κ ΟΧΙ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΥΝΟ... Συνέχεια
ΝΙΚΟ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΕ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ?ΣΕ 10 ΜΕΡΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΟΝΙΑ Κ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΧΤΗ?

ΒΑΛΤΕ ΜΥΑΛΟ ΑΙΝΤΕ

Κωνσταντίνος®21 - 17/6/2019 21:26

@Miros


Κάτι, που το λέτε πολλοί. Η ομάδα, ξεκινάει σε 10 μέρες (27 Ιουνίου), την προετοιμασία. Για Πολωνία, αναχωρεί στις 2 Ιουλίου.

Miros - 17/6/2019 22:42

Κωνσταντίνος®21 δηλαδη κατα την γνωμη σου ολα καλα?τι πρεπει να γινει παλι?

θα παρουν παιχτες?μονο φευγουν....το θεμα ειναι να παρουμε παιχτες τωρα κ οχι 30 αυγουστου τυπου γιανιωτα τι να τους κανουμε τους παιχτες οτι κατσει?τυπου αινταρεβιτς?οσο αργεις τοσο περνεις οτι περισεψε απλα μαθηματικα......ανυσηχω

Κωνσταντίνος®21 - 17/6/2019 23:56

@Miros


Φίλε μου. Καταρχάς, προφανώς και εγώ θέλω μεταγραφές και άμεσα, απλώς κάνω υπομονή. Δεν υπάρχει κάποια άλλη επιλογή. Θα περιμένω, θα δω τι θα κάνει η διοίκηση και ύστερα θα κρίνω.... Συνέχεια
Τώρα, όσον αφορά το σχόλιο μου, δεν ήταν ότι ήθελα να πω κάτι με αυτό, αλλά μόνο να ξεκαθαρίσω κάτι, που πολλοί κάνετε λάθος. Ότι η προετοιμασία ξεκινάει 27 Ιουνίου, αλλά η ομάδα αναχωρεί για Πολωνία στις 2 Ιουλίου. Δεν το'πα για μεταγραφές ή κάτι.

christos1970 - 17/6/2019 21:11

Μάλλον copy-paste από την περασμένη εβδομάδα είναι το άρθρο...

Βάσανο η κάθε μεταγραφή. Τι να πω...

Πάντως αν μεχρι και Σάββατο, το αργότερο μέχρι Δευτέρα δεν έλθουν αυτοί που θέλουμε βλέπω ένα ....copy-paste της περσινής χρονιάς..... Τώρα γκρίνια είναι αυτό ή κούραση από τη μιζέρια???

LambisAEK1950 - 17/6/2019 20:45

Η ομάδα φεύγει σε μία βδομάδα για προετοιμασία και είναι με 7 παίκτες μείον ήδη! Έχουν ανακοινωθεί ο Αθανασιάδης και ο Παουλίνιο και θα έρθει τελικά (με τα χίλια ζόρια), κατά τα φαινόμενα, ΜΟΝΟ δανεικός ο Ζεράλδες. Για εξτρέμ, φορ, στόπερ και δεύτερο χαφ.....Έχει ο Θεός!!! Μέχρι τέλος Ιουλίου μάξιμουμ, θα πρέπει το ρόστερ να έχει γεμίσει, (μακάρι) με ποιοτικούς παίκτες, γιατί έχουμε προκριματικούς Europa League!!! Εύχομαι, ειλικρινά, να προκριθεί η ομάδα και να έχει καλή πορεία και στο... Συνέχεια εσωτερικό και στο εξωτερικό και να μην έχουμε τα φετινά χάλια, που το κάθε ματς το κάναμε ντέρμπι!!! Δεν αντέχεται δεύτερη χρονιά το ίδιο "έργο"!

Kemp21 - 17/6/2019 20:45

Λεω να μην γκρινιαζεται εγω που παντα γκρινιαζα, εγω θελω φετος να μπουν οι βασεις για μια ομαδα που θα παιζει μπαλαρα ωστε του χρονου που θα μπει στον ναο να θελει 1-2 πινελιες για αυτο που εχουμε στο μυαλο μας ολοι οι αεκτζηδες. Οποτε να φτιαξει ομαδα μεθοδικα κ σε βαθος κ οχι ομαδα μιας χρησης.

TRELOPOULOS21 - 17/6/2019 20:38

Φέρτε κανονικούς οι δανικοι ερχονται και παρερχονται εχω τη σεβαστη αλλα το δουλεμα κούρασε

ioannis64AEK - 17/6/2019 20:24

100 σχόλια; κουλάρετε ρε μάγκες...

demetrios21 - 17/6/2019 19:21

Καλά... κάτσε να πάρει ο Λαγωνικάκης το Lower (που μετά το scouting και ο σχεδιασμός μας θα πετάει), να δω πού θα κρυφτείτε όλοι εσείς που γκρινιάζετε.

Kemp21 - 17/6/2019 17:38

Κ μην γκρινιαζεται συνεχεια ρε παιδια δεν ειμαστε στον αυγουστο για να ειναι ολοκληρομενο το ροστερ.

Anatoliy - 17/6/2019 19:16

Ναι αλλα ξεχνας τα προκριματικα ... αμα αποκλειστουμε , καληνυχτα

Rodosmaik - 17/6/2019 19:10

Στο μόνο που βγάζω το καπέλο στην διοίκηση μας είναι το πόσο εύκολα διχάζει τον κόσμο!!!

Είπαμε είμαστε ΑΕΚ και έχουμε απατήσεις!!!

Αρκετά ή καραμέλα του γηπέδου κούρασε πολύ!!!

Βάλτε όσο μαύρο θέλετε κάποιοι δεν θα σταματήσω να το λέω!!!

LambisAEK1950 - 17/6/2019 18:35

Ήτανε που θα κάναμε τριπλό "μπαμ" στις μεταγραφές!!! Κροβίνοβιτς....ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ....Μάρτινς....δύσκολη περίπτωση, ο παίκτης θέλει, αλλά.....τα γνωστά....ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ (μάλλον, αφού σιγήσανε τα ρεπορτάζ).....Ζεράλδες....δανεικός χωρίς οψιόν κατά τα φαινόμενα και με τα χίλια ζόρια!!!! Άρα σύνολο....μην τα ρωτάς!!! Και εκκρεμούν άλλος ένας μέσος, στόπερ (ένας ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ), εξτρέμ (εδώ γελάνε!!!) και φυσικά φορ!!! Να μην αναφέρω αυτούς που ήδη φύγανε (7 τον αριθμό) και ίσως... Συνέχεια άλλοι 2 στα σκαριά για αποχώρηση (Τσόσιτς, Μπάρκας)!!! Ευτυχώς που φέτος είχαμε πλάνο μεταγραφών έτοιμο και δουλεμένο!!!

Αδέρφια, έχω διαρκείας από το παλιό μας "σπίτι", που το είδα να γκρεμίζεται, όπως πολλοί από σας άλλωστε!!! Θα πάρω και φέτος διαρκείας, ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ για να μπορέσω να δω την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ...ΤΊΠΟΤ' ΑΛΛΟ!!!!!!

kostasfarsalios21 - 17/6/2019 17:48

Ήμουν νιός και γέρασα. Εδώ και 15 μέρες ακούμε για τριπλό χτύπημα από Πορτογαλία. Το τριπλό έγινε μονό και μετ' εμποδίων. Πως όλοι καθαρίζουν άμεσα χωρίς να πάρει κανένας είδηση. Εμείς μια μεταγραφή, χωρίς να είναι και κάτι το τρομερό, σου θυμίζει σήριαλ του Φώσκολου. Για να μην ξεχνάμε ΕΦΥΓΑΝ: Πόνσε, Μπογέ, Άλεφ, Μπακασέτας, Λαμπρόπουλος, Γκάλο, Γιαννίκογλου και μάλλον και ο Μπάρκας και ΗΛΘΑΝ: Αθανασιάδης. Παουλίνιο. Εξαιρετικός μέχρι τώρα απολογισμός. Μπορείτε να μας πείτε ποιο... Συνέχεια θα είναι το μπάτζετ για φέτος για να καθόμαστε και τρώμε τα σωθικά μας;

kostasfarsalios21 - 17/6/2019 18:01

Στο παραπάνω σχόλιο, τι δεν ισχύει, μπορείς να μου πεις; Είστε ορισμένοι που σφυρίζετε αδιάφορα, όλα καλά, κάνετε με τον τρόπο σας κακό στην ομάδα και στο τέλος που δεν πάνε τα πράγματα καλά, κραυγάζετε διαμαρτυρόμενοι. Τότε όμως είναι αργά. Τώρα χρειάζεται η κριτική μας μήπως και ξυπνήσουν κάποιοι.

peter365 - 17/6/2019 21:40

Φιλαρακι τι δουλεια κανεις αν επιτρεπεται?

Κωνσταντίνος®21 - 17/6/2019 18:18

@kostasfarsalios21


Δεν κάνουμε, τα όσα αναφέρεις. Απλώς, περιμένουμε, βλέπουμε και αναλόγως κάνουμε ΚΡΙΤΙΚΗ! Δεν γκρινιάζουμε, απλώς λέμε ότι έγινε αυτό, αυτό και αυτό το λάθος, ασκώντας κριτική. Αυτό, που κάνεις εσύ και κάποιοι άλλοι, είναι γκρίνια.... Συνέχεια

Έχει διαφορά, το ένα με το άλλο.

kostasfarsalios21 - 17/6/2019 18:28

Αγαπητέ φίλε διάβασε το σχόλιο που έγραψες. Δυστυχώς, αλλά αυτοαναιρείσαι.

Κωνσταντίνος®21 - 17/6/2019 20:06

@kostasfarsalios21


Σε καμία περίπτωση, δεν αυτοαναιρούμαι φίλε μου. Σου εξηγώ, πώς αφού δούμε τις κινήσεις της ομάδας, τότε μπορούμε να πούμε αν έπιασε ή δεν έπιασε κάποιος και το αν τα πήγε καλά ή όχι, η διοίκηση. Αυτό στις 17 Ιουνίου (που έχει αρχίσει από Μάιο), να βγάζετε παίχτες άχρηστους, πώς δεν έγινε τίποτα και... Συνέχεια ότι θα τερματίσουμε 3η, λέγετε γκρίνια.


Κριτική είναι, αφού έχεις δει κάτι. Ας πούμε, ένας κριτής ταινιών, θα κρίνει μία ταινία από το εξώφυλλο; Όχι! Θα περιμένει να την δει και θα πει την κριτική του.

dragan21 - 17/6/2019 17:44

Τι τελειώνει άμεσα ...εδώ μέσα τα κομάντος θα σας φάνε,τελειψνεται..θα αρχίσει πάλι η γκρίνια κ η κριτική από τους καναπεδιλοφιλαθλους

slade21 - 17/6/2019 16:39

Ο Ζεράλδες είναι ένας παίκτης που είχε φέτος τρεις συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις, δεν υπολογίζεται από την ομάδα του, με τραυματισμούς στο ιστορικό του και με χρηματηστιριακή αξία που βρίσκεται σε καθοδική πορεία λόγω των παραπάνω. Επίσης μιλάμε για μια ομάδα που ξοδεύει κάθε χρόνο περίπου 30.000.000€ σε μεταγραφές και πουλάει γύρω στα 60.000.000€. Αδυνατώ να πιστέψω ότι θα ζητούσε πάνω από 2.000.000€ για τον Ζεράλδες. Σαν να μας δίνουν 500.000€ για τον Μοράν και να λέμε όχι. Νομίζω αν είχαμε... Συνέχεια πάει για αγορά τώρα θα ήταν ήδη ποδοσφαιριστής μας.

Kemp21 - 17/6/2019 17:36

Φιλε τετοιον παικτη ποιοτικο δεν εχεις στο ροστερ αυτη την στιγμη κ συ κοντευεις να τον βγαλεις σαπακι. Κ οι τριτες επιλογες των τριων μεγαλων της πορτογαλιας εδω κανουν την διαφορα. Μακαρι η οψιον να ειναι κατω απο 2 εκατομυρια.

slade21 - 17/6/2019 19:30

Το ότι δεν είναι αρκετά καλός για την Σπόρτινγκ ή την Άιντραχτ δεν σημαίνει ότι δεν είναι αρκετά ικανός για Ελλάδα. Εγώ απλά αναρωτιέμαι πόσο λεφτά θέλει η Σπόρτινγκ για τον παίκτη και αναρωτιέμαι και τι ύψος θα έχει η ρήτρα (αν υπάρξει), γιατί πιστεύω ότι με 2-2.500.000€ τον αγοράζαμε.

aekovios58 - 17/6/2019 17:33

Παιδιά, μην τα βάζετε με τον Λυμπερόπουλο. Ο Καρντόσο ανέτρεψε όλον τον μετεγγραφικό προηγούμενο σχεδιασμό και η Διοίκηση υπήκουσε. Απέκλεισε τον Βράνιες και τον Σουηδό στόπερ και επιμένει στις δικές του επιλογές. Έρρωσθε...

Gabriel Omar Batistuta - 17/6/2019 17:32

Τόσα άρθρα για το Ζεράλδες, νιώθω σαν να παίζει στην ΑΕΚ 3 χρόνια...

Thomas11 - 17/6/2019 17:30

Πάντως αδέρφια με αφορμή και παράδειγμα το μπασκετ μας ...την ομάδα δεν την κάνουν οι μεταγραφές Γενικά ....αλλά οι Καλές μεταγραφές και ο Προπονητής......στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό.

υ.γ. όσο και να φωνάζουμε ή να γκρινιάζουμε Καβάνι δεν θα δούμε για σεντερ φορ ...γμ την ατυχία μου

Thomas11 - 17/6/2019 17:26

Πάντως αδέρφια με αφορμή και παράδειγμα το μπασκετ μας .......την ομάδα δεν την κάνουν οι μεταγραφές Γενικά ........αλλά οι Καλές μεταγραφές και ο Προπονητής......στο τελος ξυρίζουν τον γαμπρό

υ.γ. όσο και να φωνάζουμε ή να γκρινιάζουμε Καβάνι δεν θα δούμε για σεντερ φορ ...γμ την ατυχία μου

trat60 - 17/6/2019 16:47

"Τελειώνει άμεσα", "μια ανάσα", "στην τελική ευθεία", "λεπτομέρειες απομένουν", κτλ. Εντάξει, την εμπεδώσαμε την μεταγραφολογία της πλάκας...

vkallis21 - 17/6/2019 14:00

Δεν ειναι καθαρα θεμα μπατζετ,η ΑΕΚ ποτε δεν ειχε μεγαλο μπατζετ τα τελευταια 6 χρονια..Ολο αυτο που γινεται ειναι ΠΛΗΡΗ ανικανοτητα των ανθρωπων που «τρεχουν»της μεταγραφες..Αν δεν αλλαξει αυτο δεν αλλαζει τιποτα..Θελεις σοβαρο τμημα σκαουτινγκ και σοβαρο επιτελειο αλλιως δεν κανεις τιποτα..Ειδικα με το μπατζετ που εχεις..Τωρα εμεις κραταμε τον Λυμπε επειδη ειναι τιμιος οκ,της προαλλες διαβασα πως ο Λαγωνικακης ΤΩΡΑ κανει μαθηματα Αγγλικων...Αν ειναι δυνατον μια ομαδα σαν... Συνέχεια την ΑΕΚ να λειτουργει σαν σχολειο σκαουτερ και Τ.Δ...Ως γνωστον στο σχολειο γινονται λαθη για να μην γινονται αργοτερα

aekcy01 - 17/6/2019 16:29

Ακριβώς μες το μυαλό μου είσαι. Αν ο Λύμπε μιλά δυό βδομάδες μαζί τους και δεν κατάφερε να ξεκαθαρίσει αν θα υπάρχει οψιόν ή όχι είναι αδιανόητο.

g_papadimitrioy - 17/6/2019 16:24

Τα τελευταία έξι χρόνια όπως γράφεις είχαμε μικρότερο μπάτζετ από τους ανταγωνιστές μας και για αυτόν ακριβώς τον λόγο με εξαίρεση το '17-'18 που από συγκυρίες πήραμε τίτλο όλες τις άλλες χρονιές ήμασταν ξεκάθαρα εκτός διεκδίκησης, δηλ. είκοσι πλας βαθμούς κάτω. Ξεκαθαρίζω ότι οι συγκυρίες που αναφερα είναι ότι μας βγήκαν φτηνοί παίκτες όπως Λάζαρος και Βρανιες, πέτυχε η χημεία της ομάδας κ.λ.π. Αυτό όμως είναι εξαίρεση και συμβαίνει μια στις τόσες. Δυστυχώς είναι πρωτιστα θέμα... Συνέχεια μπάτζετ. Μπορώ να σου φέρω άπειρα παραδείγματα από όλη την Ευρώπη που το μπάτζετ καθορίζει τις επιτυχίες των ομάδων, ιδιαίτερα μακροπρόθεσμα. Εσύ έχεις κάποιο παράδειγμα σε βάθος χρόνου που να δείχνει το αντίθετο; Εννοείται ότι σου σπευθυνομαι φιλικά χωρίς ίχνος αντιπαράθεσης.

officer123 - 17/6/2019 14:40

Το πρόβλημα είναι ότι με μικρό μπάτζετ προσπαθούμε να πάρουμε παίκτες που έχουν ένα σχετικά καλό όνομα στην Ευρώπη. Αυτά τα 2 μαζί δεν πάνε...

alex_21 - 17/6/2019 14:12

Συγνώμη άμα ακούσατε τον Κετσε όταν τον ρώτησαν αν θα υπάρχει Ρήτρα είπε δεν ξέρει. Πάει και αυτή η Ρήτρα?? Για ένα χρόνο και αυτός??

borsalino911 - 17/6/2019 16:24

To ζουμί δεν ήταν μόνο αυτό.. ήταν ότι μετά και τον κροβινοβιτς, πάει και ο μαρτινς απ ότι φαίνεται..

alex_21 - 17/6/2019 22:19

Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα αρχίζουν πάλι τα θέματα του Λυμπε με τις διαπραγματεύσεις.... Γιατί δεν τον πάει σε άλλο πόστο δεν το καταλαβαίνω

naftilos - 17/6/2019 16:02

Λοιπόν κάνω κ εγώ ρεπορτάζ για την ΑΕΚ...άμεση άμεση πρέπει να θεωρείται η μεταγραφή του ζεραλδες...υπάρχουν ακόμη δύο άμεσες γιατις υπόλοιπες θεσεις καθώς κ μια έμμεση για την θέση του στόπερ...με την θέση του χαφ τώρα μετά την έμμεση έμμεση που τλκ δ έγινε είναι στα σκαριά μια άμεση έμμεση...πάντως μέχρι την προετοιμασία θα έχει κλείσει η ομάδα άμεσα άμεσαα δύο παίκτες,άμεσα έμμεσα άλλους δύο και έμμεσα έμμεσα άλλον έναν...αυτά...για νεότερα θα σας ενημερωσω

Spark - 17/6/2019 15:55

Αν τελικα παντως ειναι σκετος δανεισμος και μας πηρε τοσο καιρο να το κλεισουμε, τοτε ειναι για γελια η κατασταση. Οποτε ελπιζω να μας διαψευσει ευχαριστα η διοικηση συντομα.


Ο Μαρτινς τι εγινε? Το φορ? Ειπαμε μια φορα τρεξαμε τρια ονοματα ταυτοχρονα και πιστεψαμε πως επιτελους θα κανουμε απανοτα χτυπηματα, αλλα τελικα μονο ενα σιριαλ τη φορα οπως παντα. Οταν... Συνέχεια "τελειωσει" του ζεραλδες, παμε για τον επομενο που θα βαλουμε "μπρος τις μηχανες" για δεκα μερες το λιγοτερο.

nilo - 17/6/2019 15:46

Δυστυχώς κούρασε..

Patikas89 - 17/6/2019 15:20

Ο Ζεράλδες πέρσι ήταν δανεικός στην Άϊντραχτ δίχως να γράψει συμμετοχή. Έχει διακριθεί μόνο σε Σπόρτινγκ Β και Ρίο Άβε. Βαριά η ξενιτιά μήπως;

Η Σπόρτινγκ δανείζει αβέρτα και τον Ιuri Μedeiros. Σταθμοί 2018-9 Τζένοα και Λέγκια. Οι Πολωνοί δεν τον κρατάνε (χθεσινή είδηση). Ο παίκτης είναι επίσης μεσοεπιθετικός, ένα κλικ πιο γρήγορος, μπουκαδόρος και κυρίως σταθερά παραγωγικός.... Συνέχεια
Θα μου πείτε εδώ κοντεύουμε να κλείσουμε μήνα για μία περίπτωση, να πάμε σ' άλλη; Ναι, αν η άλλη είναι σαφώς πιο δοκιμασμένη, εκ πρώτης όψεως καλύτερη και συζητάμε πάλι με τον ίδιο σύλλογο.

Rodosmaik - 17/6/2019 15:14

Καλά όλα αυτά που δεν είναι...

Ομάδα ρε παιδιά πότε θα φτιάξουμε έναν κορμό δλδ..

Επιτέλους εκεί στην ΠΑΕ πρέπει να καταλάβετε ότι όλα αυτά είναι δανικά απλή λογική ρε παιδιά ΗΜΑΡΤΟΝ... Καλούς παίχτες=με πολλά διαρκείας πολλές αγορές από μπλούζες και ένα σωρό άλλα!!!

Ελπίζω στο τέλος να κάνω λάθος εγώ αλλά μετά τα περσινά έχουμε πάρει από φόβο την οργάνωση... Συνέχεια μεταγραφών!!! Και στο κάτω κάτω ΑΕΚ είμαστε έλεος δλδ μετά από τόσα που έχει τραβήξει τόσα χρόνια αυτός ο λαός!!! Καταλαβαίνω και ευχαριστώ πολύ τον κύριο Μελισσανίδη δεν είμαι αχάριστος αλλά βρε πρόεδρε φτιάξε μας πια λίγο και εμάς φέρε κανένα παίχτη να πάρουμε καμία μπλούζα της προκοπής να πούμε πια τί ζητάμε δλδ μια αξιόλογη ομάδα και ας μην πάμε κάθε χρόνο για πρωτάθλημα!!! ΜΠΑΛΙΤΣΑ ΒΡΕ ΠΡΌΕΔΡΕ ΜΑΣ ΜΠΑΛΙΤΣΑ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΈΤΣΙ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΚΆΤΙ ΕΥΧΆΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΕΜΕΊΣ ΣΕ ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΜΊΖΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΊΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΈΧΟΥΝ ΡΊΞΕΙ ΌΛΟΙ ΑΥΤΟΊ!!!!!! ΆΝΤΕ ΚΑΛΉ ΕΒΔΟΜΆΔΑ ΣΕ ΌΛΑ ΤΆ ΑΔΈΡΦΙΑ ΕΔΏ ΜΕΣΑ ΕΛΠΊΖΩ ΣΤΑ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΓΙΑΤΊ ΠΟΛΎ ΑΠΛΆ ΘΈΛΩ ΝΑ ΕΛΠΊΖΩ!!!

PanosAEK21original - 17/6/2019 15:00

Παιδιά δεν είναι σίγουρο ότι έρχεται χωρίς οψιόν,περιμένετε να δουμε

Thana21 - 17/6/2019 14:55

Είναι καλός παίχτης και μακάρι να μπει και μια οψιόν που θα μπορεί να ενεργοποιήσει του χρόνου η ΑΕΚ.Γενικά ο Ζεράλδες,ο Μαρτίνς,ο Κροβίνοβιτς και άλλοι που έχουν ακουστεί είναι πολύ καλές περιπτώσεις.Άσχετα αν του Κροάτη δεν προχωράει.Δείχνει ότι έχει μπει μια βάση στην ποιότητα που θέλει η ΑΕΚ από τις μεταγραφές.Γιατί δεν μπορεί από τον στόχο του Κροβίνοβιτς να πάει να φέρει η ΑΕΚ κάποιο σαπάκι.... Συνέχεια
Σίγουρα είναι καλό να έχει το ρόστερ της ΑΕΚ αρκετούς Έλληνες αλλά και στην εντεκάδα της,αλλά πάντα είναι σημαντικότερο να αξίζουν να βρίσκονται στο ρόστερ και στην εντεκάδα.Το να είναι αυτοσκοπός απλά οι Έλληνες δεν λέει τίποτα.Ο παοκ δεν έπαθε τίποτα με δυο Έλληνες στην εντεκάδα.Μακάρι οι ξένοι να έχουν την νοοτροπία του Πόνσε,του Γιόχανσον και του Σιμόες κι ας είναι γεμάτη η εντεκάδα με ξένους.

davelis - 17/6/2019 14:55

Δεν ξέρω για μεταγραφικό σχεδιασμό και τέτοια... Αλλά στο Επικοινωνιακο κομμάτι είμαστε χάλια μαύρα.... Όλο τελικές ευθείες και τελειωματα είμαστε... Κοινος μόνο λόγια...

dinmak123 - 17/6/2019 13:34

Τι ομάδα φτιάχνουμε?? Έχει κάποιο κορμό η ο κορμός της είναι οι δανεικοί?? ΚΑΜΊΑ ΚΑΝΟΝΙΚΉ ΜΕΤΑΓΡΑΦΉ ΘΑ ΔΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕ Ο ΟΣΦΠ ΈΧΕΙ ΦΤΆΣΕΙ 15.000 διάρκειας εμείς πόσα φέτος με της αλχημείες των δανείκων κάθε χρόνο σας καταλάβαμε δεν τρώμε κουτόχορτο τέλος το δουλεμα

deathnoter21 - 17/6/2019 14:47

Τι σε νοιάζει ρε φίλε τι κάνουν οι άλλοι;;; στο κάτω κάτω παίζει μπάλα ο αριθμός των διάρκειας;;; παίζει μπάλα αν είναι κανονική μεταγραφή ή δανεικός; αμάν δλδ... Αμα δεν τη γουστάρεις την ομάδα σήκω φύγε. Έλεος δλδ. Ομάδα πριν το γήπεδο δεν θα δεις. Χωνεψε το, κατάλαβε το. Αγαπά τα παιδιά που φοράνε τη φανέλα ή κάτσε και δες τα 15.000 διάρκειας.

Rodosmaik - 17/6/2019 15:23

ΑΕΚ είσαι φίλε έχεις απαιτήσεις!!! Αν εσύ δεν είσαι να μην έχεις!!! Και το σπουδαιότερο πολύ λάθος ο τόνος σου!!! Εκτός βέβαια ότι δεν συμφωνώ σε τίποτα από όσα είπες!!!

Thomas11 - 17/6/2019 17:21

ε οχι οτι ειναι και καλύτερος ο τόνος του άλλου .....dinmak123 που "δεν τρώει κουτόχορτο" ...ενώ ολοι όι άλλοι με κουτόχορτο μεγαλώσαμε γι αυτό γίναμε ΑΕΚ .......@ ενω ακόμα δεν εχουμε αερίσει καλά καλά από τη μποχα του Αδαμίδο Θανόπουλων αυτό το στυλ ειναι πέρα για πέρα αντι ΑΕΚ....(εκτός αν ειναι κάτω των 25 χρονών οπότε ο χρονος μετράει διαφορετικά

Thodoris21AEK - 17/6/2019 17:04

@deathnoter21 Εισαι τοσο λαθος και αυτο φαινεται απο τα dislikes που αρπαξες , ο φιλος απο πανω καλα τα λεει, σηκω φυγε εσυ γιατι κατι σαν και εσενα μικρενουν την ομαδα μας.

Aekaragiapantare21 - 17/6/2019 14:19

ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΎ ΤΟ ΑΡΓΉΣΑΜΕ ΤΟ ΘΈΜΑ. ΦΥΣΙΚΆ ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΜΕΊΝΟΥΜΕ ΕΚΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΈΣ ΑΛΛΆ ΝΑ ΈΧΟΥΝ ΟΥΣΊΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΨΑΓΜΕΝΕΣ.

vagaslanis - 17/6/2019 14:17

Δυσκολη χρονια κ φετος κ εξιλαστηριο θυμα ο προπονητης που ενω εχει τους παιχταραδες δε καταφερε να φτιαξει ομαδα...

taxiss21 - 17/6/2019 13:56

Το θέμα δν ειναι να κανουμε μεταγραφες για να πουμς οτι καναμε αλλα γιατί ΟΝΤΩΣ η ομαδα εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ αναγκη για το ροστερ της. Μας λειπουν σεντερ μπακ, σεντερ φορ βασικο, δύο εξτρεμ (αντε να υπολογίσω τον Ντελετιτς ως τον έναν), δύο χαφ(8αρι δεκαρι). Δηλαδή και ποσοτικά να το δει κανεις εχουμε ανάγκες μεγαλες. Λειπουν παίκτες κοινως.

Jordan21 - 17/6/2019 13:32

Για άλλη μια χρονιά στο ίδιο έργο θεατές. Απολύτως καμία προοπτική μόνο μπαλώματα για να βγει και αυτή η χρονιά που αν είμαστε τυχεροί θα έχει ως επιστέγασμα κάποιον χαμένο τελικό κυπέλλου. Δανεικοί χωρίς οψιον οι οποίοι θα αναστήσουν σε εμάς την καριέρα τους. Δυστυχώς έχει φανεί η κατάληξη από την περασμένη χρονιά και δεν φαίνεται ότι θα αλλάξει κάτι. Εμείς εδώ ήμασταν και θα είμαστε όμως χάνεται η προοπτική και το όραμα που είχαμε άπαντες

2HEagle - 17/6/2019 13:27

Τελειώνει μες το καλοκαίρι...!

aris1924 - 17/6/2019 12:04

Το άμεσα στις μεταγραφές μας είναι κάνα δυο μήνες, μοιάζει με το "σε 5 λεπτά είμαι έτοιμη" της γυναίκας μου

kostas37 - 17/6/2019 13:17

ΧΑ ΧΑ ΧΑ.εμενα τα κάνει 3 τα λεπτά όταν δει ότι φορτώνω.

sirtak - 17/6/2019 13:14

Πραγματικά απορώ με το κουράγιο των ρεπόρτερ που βάζουν τέτοιους τίτλους στα άρθρα τους.Τωρα ως αναφορά την υπόθεση της μεταγραφής η δική μου γνώμη είναι πως με απαγορευτική ρήτρα δεν πρέπει να γίνει Και επίσης θα ήθελα να ξέρω αν ο προπονητής μας έχει την ίδια όρεξη που είχε όταν ήρθε,και τώρα που βλέπει πως λειτουργεί το πράγμα..

Κωνσταντίνος®21 - 17/6/2019 13:03

Αρχικά, πιστεύω, πώς αυτή η εβδομάδα, θα έχει εξελίξεις (θετικές ή μη). Ο Ζεράλδες, ακόμα το πιστεύω, πώς θα έρθει. Από κει και πέρα, για τον Μαρτίνς, δεν ξέρω, αλλά το ελπίζω. Όπως και να'χει, θα το μάθουμε μέσα στις επόμενες ημέρες.


Τώρα, κάποια σχόλια που διαβάζω, είναι απλώς τραγικά. Όπως τα κλασσικά "Αφού έδινε 6 εκ. €, για τον... Συνέχεια Πόνσε, ας δώσει 3 για τον χαφ". Το ότι τα 6 εκ. €, τα έδινε σε δόσεις 3 (ή 4 δεν θυμάμαι) χρόνων, δεν σας λέει κάτι;


Δεν θα τα έσκαγε με την μία, αλλά μέσα σε μία τριετία. Έλεος, δηλαδή. Πάντως, μακάρι να κλείσουν θετικά των Ζεράλδες και Μαρτίνς, ώστε να έρθουν και το χαφ με τον στόπερ, μέχρι την προετοιμασία. Για φορ, παρά τα όσα λέγονται για Ιούλιο, το πιστεύω ότι μάλλον θα πάμε για Αύγουστο.

panoscy21r - 17/6/2019 13:02

ΠΑΛΙ με δανεικούς, ΠΑΛΙ με αμφιβόλου αξίας, και σε ένα χρόνο ΠΑΛΙ θα ψάχνουμε παίκτες...

PsicAek - 17/6/2019 11:52

Φέτος θα δω χάντμπολ με 1000.

Κωνσταντίνος®21 - 17/6/2019 12:53

@PsicAek


Το ότι περίμενες να δεις τις μεταγραφές της ομάδας, για το αν θα στηρίξεις ή όχι, είναι τραγικό. Επίσης τραγικό, είναι ότι περίμενες να δεις τις μεταγραφές στο ποδόσφαιρο, για να στηρίξεις στο χάντμπολ. Δηλαδή, εσύ, είσαι ΑΕΚ, όπου βλέπεις μεταγραφές.... Συνέχεια

Υγ. Δηλαδή, τώρα, μετά από την αποτυχημένη σεζόν, παρά τις προσπάθειες του Μάκαρου στο μπάσκετ, αφού τα λεφτά του, δεν πιάσαν τόπο, ας τον βγάλουμε και αυτόν άχρηστο, ανίκανο και άλλα τόσα.

Jordan21 - 17/6/2019 13:52

Φίλε Κώστα το ζήτημα δεν είναι τόσο οι μεταγραφές όσο η έλλειψη πλάνου από τη διοίκηση η οποία έχει επικεντρωθεί μόνο στο γήπεδο που κάνεις δεν αμφιβάλλει ότι είναι το πλέον σημαντικό! Όμως δεν γίνεται να αφήνουμε σε δεύτερη μοίρα το αγωνιστικό καθώς του χρόνου που θα μπούμε θα παίζουμε με δανεικούς και χωρίς κορμό! Στηρίζουμε σε όλα τα αθλήματα όμως θέλουμε να υπάρχει πλάνο το οποίο στο ποδοσφαιρικό τμήμα έχει κάνει φτερα

Κωνσταντίνος®21 - 17/6/2019 14:17

@Jordan21


Ναι, δεν λέω πως τα πάμε περίφημα. Όμως, κοιτάμε σχετικά δύσκολες περιπτώσεις. Κυρίως, οικονομικά. Σαν ομάδα, δεν ήμαστε ακόμα έτοιμοι να δώσουμε κατευθείαν 3 εκ.€, παίρνοντας το ρίσκο. Θέλουμε, να προσαρμοστούμε σε δανεικούς, στους οποίους θα βάζουμε μία οψιόν αγοράς, σε περίπτωση που τελικά... Συνέχεια πιάσουν, να μπορούσε να δώσουμε τα χι ψι ποσό, ξέροντας καλύτερα την αξία τους.


Καλώς ή κακώς, αυτό θα συνεχίσει για κάποια χρόνια. Επίσης, θεωρώ άθλιο, το να στηρίζει κάποιος όπου "βλέπει έργο". Ο Μάκης, μετά από μία ονειρεμένη χρονιά και στο μπάσκετ (πέρα από το ποδόσφαιρο), είχαμε φιλοδοξίες ότι θα ήταν ακόμη καλύτερη η φετινή σεζόν.


Δεν πήγε, όμως. Κι ας έβαζε, και συνεχίζει να βάζει, λεφτά ο πρόεδρος. Τα λεφτά, δεν σου φέρνουν την επιτυχία. Δες ο Σαββίδης, πόσα χρόνια είναι στον ΠΑΟΚ. Μέχρι να πάρει το πρώτο του κύπελλο, όλοι τον θεωρούσαν απλώς έναν ακόμη πρόεδρο (κι ας έλεγαν όλοι, πώς είναι ο μοναδικός που βάζει λεφτά).


Λένε, πώς έχει βάλει 120 εκ.€ στον ΠΑΟΚ και τα 100 εκ.€, έχουν μπει μέσω ΑΜΚ. Για 1 κύπελλο, έκανε υπομονή 5 χρονιά (!) και για το πρωτάθλημα 7. Οπότε, το σκορπάω λεφτά, δεν φέρνει επιτυχία.


Επίσης, την ΑΕΚ, πρέπει να την στηρίζουμε σε όλα τα τμήματα. Δεν ήμαστε ΑΕΚ στο ποδόσφαιρο, κάτι άλλο στο μπάσκετ και κάτι άλλο στο χάντμπολ πχ. Ήμαστε, ΠΑΝΤΟΥ ΑΕΚ.

PsicAek - 17/6/2019 17:27

Φίλε μου το τι και που θα στηρίξω είναι θέμα δικό μου. Τι να χαρακτηρίζεις τραγική και άθλια την επιλογή κάποιου είναι απλά αστείο. Για στο κάτω κάτω ποιος είσαι εσύ?

Αν εσείς είστε χαρούμενοι με τοι φέρει ο άνεμος είναι δικό σας θέμα. Εγώ έχω προβλήματα στη ζωή μου να λύσω και δεν ακολουθώ λοβοτομημενα τίποτα.

Της ΠΑΕ ΑΕΚ είμαι πελάτης.. και με εισητηρια και με τη νόβα που έχω βάλει για ην πάρτι της και έχω... Συνέχεια απαιτήσεις.

Τώρα εσύ που είσαι πιο ΑΕΚ από εμένα κάνε ότι νομίζεις , εγώ έχω τον δικό μου τρόπο και δε σου πέφτει και λόγος.

Καλό απόγευμα να έχεις.

Κωνσταντίνος®21 - 17/6/2019 18:15

@PsicAek


Εγώ, είμαι ο Κωνσταντίνος. Υποστηρίζω την ΑΕΚάρα, ανεξαρτήτου αθλήματος, μεταγραφών, προέδρων κτλ. Μπορεί να μην έχω και την καλύτερη οικονομική δυνατότητα, αλλά ανεξάρτητα του οτιδήποτε, στηρίζω την ομάδα μου.... Συνέχεια

Εγώ, θεωρώ 13 χρόνια που υποστηρίζω αυτήν την ομάδα, ότι κάνω το σωστό με το να είμαι δίπλα της, συνεχώς! Με τον Ντέμη, τον Φερέρ, τον Σορεντίνο, τον Δέλλα και άλλους πολλούς, που έχουν περάσει ανά τα χρόνια. Με ένοιαζε, αυτό; ΚΑΘΟΛΟΥ! Γιατί η ΑΕΚ, δεν είναι πρόσωπα και καταστάσεις, είναι ΙΔΕΑ!


Καλή σου μέρα και σε'σένα.

afev - 17/6/2019 16:07

Kωνσταντινε εισαι η φωνη της λογικης, που δυστυχως σπανιζει...

AEKARA9 - 17/6/2019 12:47

Ημαρτον......

LambisAEK1950 - 17/6/2019 12:46

Σούπερ deal!!!! Μετά από τρεις βδομάδες σκληρών διαπραγματεύσεων καταφέραμε να πάρουμε δανεικό ένα χαφ που δεν έχει παίξει καθόλου την προηγούμενη σαιζόν και κατά τα φαινόμενα ΧΩΡΙΣ option αγοράς!!!! Δηλαδή ΕΛΕΟΣ!!!

Psarontoufeko - 17/6/2019 12:44

Κοιταξτε να βρειτε κανα παιχτη να κανουμε κ καμια μεταγραφη ολο δανεικους δανεικους ...ΑΕΚ ειμαστε οχι το κολοκωτρονιτσι της Ευρωπης να δινουμε αξια σε δανεικους τελειωμενους.

Thodoris21AEK - 17/6/2019 12:41

Αχ ΑΕΚαρα μου τοσα εχεις περασει δεν σου αξιζει ολο αυτο, ποιανου αμαρτιες πληρωνεις.

fortsaAEKARA - 17/6/2019 12:40

Έχουμε κ λέμε 20 απο το τρούλου,3,5απο βρανιες,10 απο Γιουρόπα,γύρω στα 800 απο μπακα,κ αν κάτσουνε τα 8 για Μπάρκα μιλάμε για πάνω από 40εκ.Έχουμε ένα γήπεδο παίρνουμε δανειαρα απο τράπεζες υποθυκευουμε το γήπεδο κ παμε για μεταγραφαρες Όχι δανεικους καβουρικα πράγματα Αγορά....Ξέχασα κ το προπονητικό δανειαρα κ αυτο....Χωστα ρε Καβούρι τσάμπα είναι κ αν πέσεις έξω σιγά ο πρώτος θα είσαι......

naftilos - 17/6/2019 12:37

Πριν μια εβδομάδα περπατούσαν κ οι 3 κ θα έπρεπε να θεωρείται τελειωμένη του ζεραλδες...μια εβδομάδα μετά προσπαθούμε να πάρουμε ζεραλδες χωρίς οψιόν...στο μόνο που είμαστε κ χρειαζόμαστε άλλους 5 εντεκαδατους για την προετοιμασία.... ευτυχώς στο να πουλάμε είμαστε πιο γρηγοροι

lymbe21_19 - 17/6/2019 12:32

Την προηγούμενη Δευτέρα όλα τα πρωτοσέλιδα και οι ιστοσελίδες έγραφαν ότι μέσα στην προηγούμενη εβδομάδα θα τελείωνε του εξτρέμ και του ζεραλντες, ότι θα έχουμε ανακοινώσεις, Μαρτινς, κραβινοβιτς και θα μείνει μόνο του φορ... τελικά τι πήραμε,? τρίτο τερματοφύλακα, γερανό και λίγη ακόμα απογοήτευση από την πολλή που μας έχετε ταισει και φέτος...και στο τέλος θα φέρετε ζεραλντες χωρίς οψιόν,θα πάρετε τον "έτοιμο" αντικαταστάτη του Μαρτινς που θα είναι 2 επίπεδα κάτω,και πίσω... Συνέχεια τον Μοράν για χαφ γιατί είναι πασαδόρος και αρέσει στον προπονητή...

HotSince00 - 17/6/2019 12:30

Για μένα λάθος που θα έρθει ο παίχτης δανεικός χωρίς οψιόν (έχει κουράσει αυτό) γιατί δεν θα χτιστεί ομάδα με κορμό.Κάθε χρόνο το ίδιο βιολί.Φέτος θα παλέψουμε για την τρίτη θέση με τον Άρη.Απλά πράγματα...

gooner - 17/6/2019 12:18

Τελειώνει άμεσα η τελειωμένη υπόθεση της τελειωμενης μεταγραφής του ζελαλδες.

AEKaraleme - 17/6/2019 12:14

Με δανεικους δεν φτιαχνεις ομαδα. Δεν καταλαβαινω τι κανουν. Ψαξε και βρες εναν παιχτη που να αρεσει στον προπονητη, κλειστον για 2-3 χρονια, φερτον και ξεκινα.


Αν δεν θελει οψιον η Σπορτινγκ αστον, τραβα αλλου. 100αδες παιχτες υπαρχουν, ποσο δυσκολο ειναι πια.... Συνέχεια

Παιζουμε τις κουμπαρες αλλη.μια φορα. Τι να τον κανω τον δανεικο για εναν χρονο. Αφου θα εδινες 6 εκατομμυρια για τον Πονσε, βρες ενα χαφ που να αξιζει για 3 εκατομμυρια και παρτον. Δουλευομαστε μεταξυ μας.

stevepyr - 17/6/2019 12:13

Τετοια αμεσότητα σπαει κοκκαλα....!!!

Χρόνια τωρα...

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

g_papadimitrioy - 17/6/2019 11:44

Δανεισμός χωρίς οψιόν είναι τραγική επιλογή. Υποτίθεται ότι ο Καρντοσο είναι προπονητής που θα αλλάξει το αγωνιστικό στυλ της ομάδας και ο Ζεραλδες ο άξονας της φιλοσοφίας του. Δηλαδή θα στηρίξει ο κοουτς όλο το σύστημα σε παίκτη μιας σεζόν;; Μήπως δεν προσβλέπουμε σε χτίσιμο αλλά σπρώχνουμε τον χρόνο; Αν είναι έτσι , κρίμα...

officer123 - 17/6/2019 12:00

μου φαίνεται ότι ο κόουτς τον θέλει με κάθε τρόπο, γιατί αυτό που βασικά επιδιώκει είναι να παράξει έργο άμεσα, αφού παντού και κυρίως στην Ελλάδα οι προπονητές κρίνονται από την πρώτη μέρα. επομένως το εάν θα το πετύχει με υλικά μίας χρήσης ή όχι έρχεται σε δεύτερη μοίρα για τον ίδιο.

εμείς πρέπει να συνηγορήσουμε σε αυτό;;;;;;;

g_papadimitrioy - 17/6/2019 13:30

Προσωπικά διαφωνώ τόσο με την υποτιθέμενη προσέγγιση του Καρντοσο όσο και με την απόλυτα σφιχτή οικονομική πολιτική της ομάδας.

christidisminas - 17/6/2019 11:15

Αν δεν τελειώσει το γήπεδο μην περιμένετε τίποτα. Αγορές απο τα καλάθια.

PsicAek - 17/6/2019 11:52

Ναι ,γιατί μετά.. θα γίνει χαμός..

g_papadimitrioy - 17/6/2019 11:46

Είπε ποτέ ότι όταν τελειώσει το γήπεδο θα βάλει λεφτά στην ομάδα;;; Δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο..

PETRAN_57 - 17/6/2019 11:36

Για το μετα σε βρισκω αισιοδοξο,για σκεψου λιγο,αλλαζει ο ανθρωπος στα 70?

Thomas11 - 17/6/2019 11:51

Α ηταν δισκοπες το παληκαρι.....ε οκ τοτε ;-)

kokoraki94 - 17/6/2019 11:44

Με την οψιόν τι γίνεται ρε παιδιά...;δεν λέει κανείς τίποτα. .

asterixovelix21 - 17/6/2019 11:28

Εάν πέρσι είχε οψιον 45 εκ. Τότε χαιρετίσματα... Θα έρθει για ένα χρόνο, και του χρόνου θα ψάχνουμε πάλι για κάποιον άλλο.. Απλά κατάντια....

officer123 - 17/6/2019 11:27

χωρίς λογική οψιόν και μετά από 15 μέρες αναμονής σημαίνει ήττα.............

Artkate762 - 17/6/2019 11:20

Βάλτε και μια οψιον ρε παιδιά. Αν μας βγει παιχταράς θα πάμε σε άλλες επιλογές πάλι;


ΥΓ: Χρειαζόμαστε και άλλες 4 μεταγραφές.

Toni__21 - 17/6/2019 11:18

Όλο τελειώνει.. αλλά ποτέ δε τελειώνει..

legend_21 - 17/6/2019 10:19

Γιατί να πάρουμε δανεικό έναν παίκτη μετά από σεζόν που δεν έπαιξε ούτε ένα ημίχρονο;Εμείς θα αναστήσουμε τις καριέρες όλων;Μια από τα ίδια πάμε να δούμε και φέτος κρίμα

corfaek - 17/6/2019 11:13

ενώ να τον αγοράζαμε θα ήταν σοφότερο για τους περισσότερους εδώ μέσα...

aekcy01 - 17/6/2019 11:34

Δανεικός με οψίον το πιο σωστό.

AEKARAG21_kostis - 17/6/2019 11:11

ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ...ΑΝΤΕ ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΦΟΡ ΚΑΙ ΣΤΟΠΕΡ ΜΕ ΧΙΛΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΜΕΣΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AEKapsouRis21 - 17/6/2019 11:11

Ωχ.. Μαλλον χωρις οψιον θα ερθει.. Κατα την αποψη μου ειναι λαθος μεγαλο κατι τετοιο. Καταλαβαινω οτι τον συγκεκριμενο τον θελει σαν τρελος ο προπονητης, αλλα θα πρεπει να παιρνουμε παικτες, τους οποιους θα μπορουμε να κρατησουμε στην ομαδα εφοσον το επιθυμουμε. Τελος παντων, ας ερθει πρωτα και βλεπουμε..

angelm - 17/6/2019 11:00

Θα είναι μεγάλο δέλεαρ ακόμα και για τους δανεικόυς να μπουν στο γήπεδο στολίδι του χρόνου όλα θα γίνουν όπως πρέπει να μην έχετε καμία αμφιβολία

mhtsos21 - 17/6/2019 10:59

Τελειώνετε και φέρτε κάνα παίχτη τι θα γίνει?? Λες και έχετε βάλει στοίχημα τα τελευταία δύο χρόνια να ξενερωσετε τον κόσμο όσο δεν πάει . Ξυπνάτεεεεεε

PETRAN_57 - 17/6/2019 10:59

Απο τους 3 σχεδον σιγουρους ειμαστε στον ενα κ αυτον χωρις οψιον κ γκρινιαζετε μωρε αχαριστοι.

aekovios58 - 17/6/2019 10:55

Καλημέρα, φίλοι μου. Ο μονοετής δανεισμός χωρίς οψιόν αγοράς σημαίνει αδιαμφισβήτητα δύο προϋποθέσεις : πρώτη, ότι η ομάδα είναι ανταγωνιστική για πρωτάθλημα , δεύτερη, ότι ο υπό μετεγγραφή παίκτης είναι πρώτης κλάσης για την επίτευξη αυτού του στόχου. Τούτων συμβαίνουν και τα δυο ( μακάρι ) , το ένα ή κανένα ( ο μη γένοιτο ) ; Οψόμεθα επί χόρτου ! Έρρωσθε...

Sigurros - 17/6/2019 10:47

Αχτι το έχω να διαβάσω, "έρχεται ο τάδε στην Αθήνα για υπογραφές",κ να μην έχει παίξει το όνομά του στα ρεπορτάζ!!!

aekcy01 - 17/6/2019 10:45

Αν δεν έχει οψίον θα την πάθουμε όπως με Αραούχο.

st_j21 - 17/6/2019 10:45

Ωραίος παίκτης φαίνεται δεν λέω αλλά το άρθρο που βγήκε χθες ότι δεν ξέρουμε αν θ έχει οψιον από εκεί που το θεωρουσαμε δεδομένο δεν με κάνει και πολύ αισιόδοξο. Θα μάθουμε σύντομα.

AEKthesaloniki - 17/6/2019 10:44

Μετά το συμβόλαιο που θα υπογράψει με την Σπόρτινγκ, θα μπορεί να υπογράψει και με εμάς συμβόλαιο για του χρόνου ώστε εάν πληρώσουμε την οψιόν να μπορούμε να τον κρατήσουμε; Ιδού το ερώτημα!!!

AEKthesaloniki - 17/6/2019 10:38

Το βασικό είναι εάν κάνει την διαφορά να μπορούμε του χρόνου να τον κρατήσουμε.

Filinio21 - 17/6/2019 10:33

Από Δευτέρα σε Δευτέρα μας πάτε με έναν παίχτη λες και δεν υπάρχουν άλλοι.. Έλεος δλδ τελειώνετε μπας και διαβάσουμε κανενα άλλο όνομα..

taxiss21 - 17/6/2019 10:30

Ναι ωραια για τις αλλες θέσεις τι γίνεται? Εξτρεμ, φορ σεντερ μπακ στις θεσεις των Πονσε, και αυτων που δν ειχαμε.

dr_Gonzo_21 - 17/6/2019 10:26

εε αντεε!!

Union - 17/6/2019 10:23

Αν ο παίκτης αποκτηθεί χωρίς οψιόν τότε είμαστε άξιοι της μοίρας και θα επιβεβαιωθεί για άλλη μια φορά η ασχετοσυνη του Λυμπε.Δεν γίνεται να χαραμίζεις δύο εβδομάδες για να φέρεις ένα παικτη δανεικό χωρίς οψιόν .Οκ,είναι καψούρα του Καρντοσο ο συγκεκριμένος αλλά δεν νομίζω να είναι τόσο κολλημένος μαζί του ώστε να θέλει την αποκτηση του ακόμη και μόνο για ένα χρόνο .Μακάρι λοιπόν να τοποθετηθεί οψιόν και να συνεχιστούν οι μεταγραφές γιατί έχουμε αργήσει χαρακτηριστικά και... Συνέχεια πρέπει σε 2 εβδομάδες να κλείσουμε άλλες 3-4 για να μπορεί να δουλέψει ο άνθρωπος με το υλικό που θα θέλει.

Predators21 - 17/6/2019 10:22

Ποια αντιστροφη μετρηση; Εχουμε τρια χρονια να δουμε κορμο ομαδας. Με δανεικους δεν θα γινει ποτε χωρις οψιον.

AEK Frankfurti - 17/6/2019 10:20

Καλά ...αυτό διαβάζουμε εδώ και δυο ευδομαδες ! Αν δεν μπουν υπογραφές δεν πιστεύω τίποτα

Sigurros - 17/6/2019 10:20

Καλημέρα.Άρα δεν έχουν να βρουν και πολλά,μιλάμε για μονοετή δανεισμό,plain and simple...

ΕΠΟΜΕΝΟ