214 ΣΧΟΛΙΑ

Ερωτηματικό η οψιόν για Ζεράλδες

Η περσινή στάση της Σπόρτινγκ Λισαβόνας όταν τον δάνεισε στην Άιντραχτ και τι θα πράξουν τώρα με την ΑΕΚ οι Πορτογάλοι


Θα υπάρξουν εξελίξεις μέσα στην εβδομάδα που έρχεται για τις μεταγραφικές υποθέσεις της ΑΕΚ, με αυτή του Τσίκο Ζεράλδες, να βρίσκεται εδώ και ημέρες στο προσκήνιο. Ο Νίκος Λυμπερόπουλος είναι αυτός που έχει αναλάβει να κλείσει τη συμφωνία με την Σπόρτινγκ για τον δανεισμό του Πορτογάλου χαφ και οι επαφές με την ομάδα της Λισαβόνας είναι πιθανό να κορυφωθούν τα επόμενα 24ώρα.

Η συμφωνία της ΑΕΚ με τον Ζεράλδες έχει κλείσει. Απομένει τώρα να σφραγιστεί και η συμφωνία της ΑΕΚ με την ομάδα του. Ενδιαφέρον θα έχει πάντως να δούμε τι θα γίνει με την οψιόν αγοράς που θα έχει, αν τελικά έχει η ΑΕΚ για τον Ζεράλδες. Κοιτώντας την περσινή ιστορία με τον δανεισμό του Ζεράλδες από την Σπόρτινγκ στην Άιντραχτ βλέπουμε πως οι Πορτογάλοι δεν θέλησαν να βάλουν οψιόν στον δανεισμό του παίκτη του, αν και οι Γερμανοί ήταν διατεθειμένοι να δώσουν ακόμη και 6 εκατ. ευρώ! Τελικά η Σπόρτινγκ είχε τονίσει στην Άιντραχτ πως της δανείζει τον Ζεράλδες και πως αν επιθυμούσε να τον κάνει δικό της, θα μπορούσε να σπάσει τη ρήτρα που έχει στο συμβόλαιό του ,ύψους  45 εκατ. ευρώ. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι στάση θα κρατήσει τώρα η Σπόρτινγκ στον δανεισμό του Ζεράλδες στην ΑΕΚ κι αν θα δεχθεί να μπει οψιόν, αλλά και το ύψος αυτής.

Επίσης, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν στο νέο συμβόλαιο που αναμένεται να υπογράψει ο Ζεράλδες με την Σπόρτινγκ, μπει ρήτρα και το ύψος της. Εμείς να τονίσουμε πως η ΑΕΚ στο παρελθόν μόνο στην περίπτωση του Σέρχιο Αραούχο δέχθηκε να τον αποκτήσει δανεικό  από τη Λας Πάλμας, χωρίς να μπει οψιόν αγοράς. Από εκεί και πέρα στους δανεισμούς των Λιβάια, Οικονόμου, Πόνσε, Μπογέ, Άλεφ, είχε μπει ρήτρα αγοράς από την ΑΕΚ. Ολα αυτά θα ξεκαθαρίσουν τα επόμενα 24ώρα, καθώς οι συζητήσεις της Ένωσης και δη του Νίκου Λυμπερόπουλου, με τους Πορτογάλους για τον Ζεράλδες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.

Πηγή: εφημερίδα SPORTIME


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Xaris345 - 17/6/2019 09:24

Εσεις ολοι που γκρινιαζετε για μεταγραφες δεν πρεπει να ειστε αεκτζιδες αλλα βαλτοι παοκια και γαβροι για να κανετε ζημια.

mhtsos21 - 17/6/2019 11:00

Ποιες μεταγραφές ?

Manos_AEK21 - 16/6/2019 22:39

2 πολύ καλές περιπτώσεις επιθετικών που είναι οικονομικές για την ομάδα μας.. 1. Rodrigao 25 χρονών Ομάδα Κοριτιμπα Β Βραζιλίας και 2. Cucchi Patricio 26 χρόνων Ομάδα Γιμνασια Μεντοζα Β Αργεντινής.... Μπείτε στο YouTube να τους δείτε παιδιά...... Ας ενημερώσει κάποιος τον αγαπητό Λυμπε......

kokoraki94 - 17/6/2019 09:45

Τα dislike δεν μπορώ να καταλάβω ..γνωρίζουν από πού ήρθε ο Μπλάνκο;..πρώτος σκόρερ β Αργεντινής .

Predators21 - 17/6/2019 09:30

ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΟΥ.

1. Μεταγραφες μην περιμενετε να γινουν τοσο καλες οσο σας παρουσιαζουν. Ειναι απλα προπαγανδα για τα εισητηρια διαρκειας οπου καθε χρονο γινεται.

2. Σταματηστε ρε την γκρινια. Ολοι οι αλλοι οπαδοι, φιλαθλοι, οταν δεν γινεται μια μεταγραφη(μπεργκ) ποτε δεν τα βαζουν με την διοικηση και δεν ασκουν τετοια πιεση. Εξαλλου τετοια εποχη καμια ομαδα... Συνέχεια δεν κανει καλες μεταγραφες. Γι αυτο μην ασχολειστε(και γω μαζι) με τις μεταγραφες. Μονο κακο κανουμε. Τα λογια μας ποτε δεν ακουγονται.

3. Βλεπω ο προπονητης να μας φευγει βραδυ.

4· ΡΕ σαιτ , και ολοι εσεις οι δημοσιογραφοι, ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΨΗΝΕΤΑΙ, ΕΡΧΕΤΑΙ, ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΑΠΟΜΕΝΟΥΝ. Καθε φορα που τα γραφετε αυτα ξερετε πολυ καλα οτι η μεταγραφη δεν θα γινει και απλα παραμυθιαζεται τον κοσμο χωρις λογο. ΤΟ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΤΡΙΠΛΟ ΜΠΑΜ ουτε εσεις οι ιδιοι δεν το πιστεψατε. Οποτε μονο οταν ειναι 99% σιγουρος ο παικτης ανεβαστε το καλυτερα.

Vasilis.A E K. HAIDARI - 17/6/2019 09:08

Φιλοι μου καλημερα,η αληθεια ειναι οτι τα νεα σε επιπεδο μεταγραφών δεν βοηθουν να πνεει ανεμος αισιοδοξιας,και αιτιολογημενα ως ενα σημειο απο πολλους φιλους της ομαδας εκφραζεται δυσαρεσκεια,ειτε με ''ακραιους χαρακτηρισμους'' [ υπερβολες ],ειτε με καυστικο χιουμορ,εχοντας αποδεκτη την διοικηση της ομαδας.................προσωπικα απο αυτο εδω το βημα, εχω πολλες φορες υποστηριξει,οτι οσο δεν εχουμε επισημη πληροφορηση απο την Π Α Ε ,καλο ειναι ολες τις πληροφοριες... Συνέχεια απ'ολα τα ΜΜΕ ,πρεπει λιγο να τις φιλτραρουμε,και να μην τις υιοθετουμε απολυτα,θεωρω αδιανοητο οι εχοντες τις ευθυνες της ομαδας ,να μην εχουν ετοιμο το σχεδιασμο της ΑΕΚ απο '' ΧΘΕΣ ''με βαση τις χιλιοειπομενες επι 3ετια βεβαιωμενες αναγκες της ,και στις τρεις γραμμες και να μην κινούνται για την ενισχυση της....................κατοπιν τουτου,σε αυτη την φαση οφειλλουμε να κανουμε υπομονη,να περιμενουμε στην τρεχουσα εβδομαδα,εμπρακτες κινησεις της ΠΑΕ για το επιμαχο θεμα , και υστερα να μπουμε στην διαδικασια κρισεων και σχολιων,εκτιμω οτι ειναι λιγο ατοπο-αδικο με οδηγο την διψα μας για αμεση ενισχυση της ομαδας ,να ισοπεδωνουμε την διοικηση και τους ανθρωπους της......................σε συνεχεια των παραπανω προτεινω,να κανουμε υπομονη, με την προσδοκια οτι συντομα η ΠΑΕ θα εχει υλοποιησει τον προγραμματισμο της,με σκοπο οχι να ικανοποιησει τα θελω του καθενος μας ,αλλα να καλυψει τις μεγαλες τρυπες που παρουσιαζει η ομαδα,και απαιτουν ποιοτικες προσθηκες,παρακληση λοιπον ας περιορισουμε λιγο την γκρινια ,αναμενοντας, οτι τα καλλιτερα ερχονται...................Α Ε Κ Α Ρ Α....ΤΕΛΟΣ...

gandalf - 17/6/2019 03:24

Αντε ρε λυμπε τελειώνετε, οχι αλλο κάρβουνο ρε παιδιά, δεν άντεχετε

Thodoris21AEK - 16/6/2019 14:32

Μαθηματα πως να ξενερωσεις τους οπαδους της αγαπημενης σου ομαδας απο την ΠΑΕ ΑΕΚ , εναρξη θερινων μαθηματων απο 1η Ιουνιου μεχρι 31 Αυγουστου καθημερινα απο 08:00 μεχρι 20:00. Μαθηματα και το Σαββατοκυριακο επειτα απο συνεννοηση. Οι ενδιαφερομενοι να εχουν μαζι τους λεξοτανιλ για καθε ενδεχομενο.

ΠΑΕ Α.Ε.Κ. Εχιμιθια και αξιοπιστια για ενα καλοκαιρι που θα σου μεινει αξεχαστο!

ks_aekara_mia_zwh - 17/6/2019 01:26

Αδερφέ Καλημέρα.

Το επικό και ευφάνταστο σχόλιό σου, στηλιτεύει με πανέμορφο τρόπο αυτό που ζούμε δύο χρονιές τώρα...την κλιμακούμενη απαξίωση της αγαπημένης μας ομάδας!

Να είσαι καλά.

_oko - 16/6/2019 15:56

Εχει κ βραδινα τμηματα, για τους ρομαντικους, γιατι δεν το λετε;

DemosthenesOrator - 16/6/2019 15:25

Ρε παιδιά ερώτηση : Σέντερ φορ τώρα που έφυγε ο Πόνσε ποιον θα έχουμε (διότι και από το μεταγραφικό ρεπορτάζ δεν έχει ακουστεί κάτι για striker) ?

Aekfamily21 - 16/6/2019 22:17

ειπαμε να γκρινιαξουμε αλλα μην ειμαστε αδικοι ...δυο χρονια ο βασικος σεντερ φορ ερχεται Αυγουστο φετος μας πειραξε κσι αυτο;

Κατσε να ερθουν 2 χαφ ενας εξω αριστερα και ενα σεντερ μπακ , να δουμε κσι ποιοι αλλοι θα φυγουν κσι με πόσα και βλεπουμε . Εχουμε εναμιση γεματο μηνα για το πρωτο επισημο και δυομιση για την περιοδο μεταγραφων

manolis6 - 16/6/2019 22:03

Λιβάγια και αναπληρωματικός Γιακουμάκης.

taxiss21 - 16/6/2019 20:22

Εδω δεν κλεινει αυτος που ειναι μια ανασα θελουμε και φορ χαχα, α

mikehas21 - 16/6/2019 19:46

Πολύ καλή ερώτηση,προχωρείστε στην επόμενη!!

ΗΜΑΡΤΟΝ - 16/6/2019 22:16

Το ψωμί του οπαδού ειναι οι μεταγραφές. Οταν δεν ενισχύεται η ομάδα και του στερείς την προσμονή να δει την ομάδα του να παίζει όμορφο ποδόσφαιρο και να διεκδικήσει κατι στο πρωτάθλημα τοτε λόγω αμφίδρομης σχέσης θα βρεθουν χαμένες ολες οι πλευρές...ομαδα, διοίκηση και κόσμος.

Σε πρώτο επίπεδο αυτό θα φανει στα διαρκείας..

Παρακαλώ η διοίκηση ας με διαψευσει εστω και 31 Αυγούστου

BTB_21 - 16/6/2019 22:08

δε μπορω να καταλαβω που το πανε (και) φετος..εχεις νεο προπονητη οταν οι 2 βασικοι αντιπαλοι σου κρατανε τους ιδιους μαζι με ανανεωσεις βασικων παιχτων, θεωρω το παν στο ποδοσφαιρο τη χημεια..εχεις βασικα κενα που συντομα ξεκινα προετοιμασια και παλι δεν εχεις καλυψει. ας περιμενουμε και ας κανουμε υπομονη αλλα ολα δειχνουν οτι το καλαθι θα ναι μικρο..

blueplanet - 16/6/2019 21:36

Ποιές μεταγραφές και πράσινα άλογα.Αυτά είναι όνειρα εαρινής νυκτός.Η ΑΕΚ θέλω να παίζει με τους εξής: Μπάρκας-Γκριγκοριάν,Κορνέζος,Βράνιες,Λόπες-Χολζχάουζερ ,Σαμπανάτζοβιτς,Κρίστιτσιτς-Μεταγραφή,Λιβάγια,Μεταγραφή. Αν έχουν άγχος οι Γκριγκοριάν,Κορνέζος και Σαμπανάτζοβιτς να αντικατασταθούν από τους Παουλίνιο,Τσιγκρίνσκι και Σιμόες αντίστοιχα μέχρι να στρώσουνε.Ανησυχία προκαλεί το γεγονός ότι το "ξεσκαρτάρισμα"... Συνέχεια σταμάτησε πάλι.Ο Μπακασέτας και ο Γκάλο ήταν τα προβλήματα;

giapantaek - 16/6/2019 22:02

ΘΕΛΕ!!!Πηγαινε αγορασε δικη σου ομαδα και παρε αυτους τους παικτες να παιζουν οπως θες εσυ!!Η ΑΕΚ εχει διοικηση!!

blueplanet - 16/6/2019 22:47

Κύριε giapantaek το σάιτ είναι ανοικτό σε όλους μας.Ευφυείς ανθρώπους σαν εσένα και λιγότερο ευφυείς σαν εμένα.Αρα δεν θα μου απευθύνεις υποδείξεις.Εφόσον έχεις αυτοαναγορευτεί σε "άνθρωπο' της διοίκησης ,ε τότε πες μας ποιοί είναι καλύτεροι από αυτούς που μνημονεύω εγώ και σκέπτεται να κατεβάσει ο κ.Καρντόσο δεδομένου ότι αλόγιστα εκατ.Ευρώ δεν υπάρχουν.

Rodosmaik - 16/6/2019 21:50

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ λαός της ΑΕΚ απαιτεί ΜΕΤΑΓΡΑΦΈΣ!!!

Thana21 - 16/6/2019 21:29

Ρήτρα λέει στον Ζεράλδες 45 εκατομμύρια και καμιά 60ρια που λέει ο πρόεδρος της Λας Πάλμας για Αραούχο φτάνουμε τα 150 εκατομμύρια περίπου.Τώρα τι τα έχουν περάσει τα εκατομμύρια είναι άλλη κουβέντα.Μάλλον πιαστήκαμε κορόιδα με την πώληση Μπακασέτα.Έπρεπε να ζητάμε 20 εκατομμύρια για Μπακασέτα και 30 για τον Μάνταλο.Όσο για Λιβάγια και Μπάρκα να ζητάμε από 80 εκατομμύρια για τον καθένα.Πούλησε η Ρόμα μόνο 8 εκατομμύρια τον Πόνσε.Με την λογική αυτή έπρεπε να τον πουλήσει στα 100... Συνέχεια εκατομμύρια.Όσο για Μέσι και Ρονάλντο έπρεπε να κοστίζουν τουλάχιστον από 1 δις ευρώ ο καθένας.

M_A_D - 16/6/2019 21:20

καλα εχει τοσες ημερες που ασχολουμαστε με τον Ζεραλδες, και η απορια μου ειναι, καλα το τι εκανε περσι η Σπορτιγκ με τον δανεισμο του παικτη τωρα το εμαθαν στην ΠΑΕ? δεν επρεπε να το ηξεραν και να το εχουν ξεκαθαρισει? η μαλλον παμε για μια ακομη μεταγραφικη αποτυχια οπως με τον Κροατη ριχνοντας ακομη μια φορα το φταιξιμο σε αλλη ομαδα? δηλ. ολες οι μεταγραφικες αποτυχιες ριχνονται στους αλλους, ποτε δεν φταιμε εμεις. Μαλιστα, συγχαρητηρια κυριοι της διοικησης, καθε περσι και... Συνέχεια καλυτερα, ημασταν σχεδον σιγουροι για 3, ο ενας πεταξε, ο αλλος ετοιμαζετε, και ο τριτος εχει εξαφανιστει απο το προσκηνιο, μακαρι να βγω ψευτης αλλα νομιζω οτι ο Κος Μελισσανιδης αυτα που ειπε για τις μεταγραφες και τα λαθη που εγιναν περσι, μαλλον ηταν λογια εντυπωσιασμου και τιποτε αλλο, και ξαναλεω ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΓΩ ΨΕΥΤΗΣ.

mikeAEKrespect - 16/6/2019 21:05

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ;;;;;;;

ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΑΡΟΥΛΗΣ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΤΙΣ ΜΟΥΦΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΕΣ ........

ΕΛΕΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!!!!... Συνέχεια
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ .......... ΟΥΤΕ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ....

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ , ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΑΙΚΤΩΝ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ! ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ;;;;;;;;;;;;;;

ΑΛΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΨΟΥΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ !!!!! ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΜΑΣ !!! Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ .....

ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ..... Δ Ε Ν Κ Α Ν Ε Ι !!!!!!!

Σορρυ για την τσαντιλα μου αλλα εχω ξενερωσει απιστευτα πια...........

orbon - 16/6/2019 16:03

Τοση δουλεια για εναν δανεισμο ελαχιστες φορες θυμαμαι. Τοσο καιρο ακομα δεν εχει ξεκαθαριστει αν θα εχει ρητρα ή οχι ο παικτης? Τι ακριβως συζητανε με την Σπορτινγκ? Δεν ξερω αν φταιει ο Λυμπε, τα οικονομικα μεσα που (δεν) εχει η ΠΑΕ, ή και τα 2. Το ζητημα ειναι οτι η ομαδα δεν μοιαζει να δυναμωνει χρονο με το χρονο. Θα εχουμε την γηπεδαρα και θα παιζουμε με ροστερ τριτης θεσης.

Babisaek83 - 16/6/2019 20:46

Ο Άρης καλύτερες μεταγραφές κανει

peter365 - 16/6/2019 21:10

Γινε αρης τοτε..

Moonchild21 - 16/6/2019 17:03

Aμα τραβάμε τόση ταλαιπωρία για ένα δανεισμό που να κάναμε και κανονική μεταγραφή..

Aekfamily21 - 16/6/2019 20:28

ανοιγω Σκαι tv και πεφτω στα αθλητικα οπου σε σουπερ απο κατω στην οθονη γραφει «προβαρει τα κιτρινομαυρα ο Πογκμπα» και μου φευγει ο καφες και το σαγονι μαζι! Το σουπερ συνεχιζει στην οθονη ενω στην ειδηση λεει πως ο παικτης θελει να φυγει απο την μαντσεστερ και τον διεκδικει η Γιουβεντους! μεχρι να συνελθω εχει βγει ο παρουσιαστης και χαμογελωντας λεει οτι προβαρει τα κιτρινομαυρα ο Ζεραλδες... το ονειρο μου κρατησε 1 ολοκληρο λεπτο ... σκουπιστηκα απο τους καφεδες... Συνέχεια και αλλαξα καναλι

alex_21 - 16/6/2019 20:26

Σε μια βδομάδα αρχίζει η προετοιμασία. Τι στο καλό κάνετε?? Ξυπνάτε θέλουμε μεταγραφές φτάνει πια το περίμενε έχουμε μεγάλες τρύπες.

Euaggelos - 16/6/2019 20:24

Τρώμε τις μέρες με 3 παίχτες ψάχνουν να γλιτώσουν και να δώσουν ελάχιστα χρήματα και στο τέλος πάλι θα ψωνίσουν όπως στην λαϊκή τα σάπια ότι περίσσεψε και δεν θέλει καμία ομάδα

officer123 - 16/6/2019 19:55

Αυτό που ξέρω είναι ότι ο Ζεραλδες μας έχει φάει ήδη 15 μέρες και απορώ τι περιμένουμε αφού αυτοί δεν βάζουν οψιον. Θα πρεπε ήδη να έχουμε πάει αλλού. Κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια...

BlackYellowEagle - 16/6/2019 19:12

Όσο για τον Λυμπε δεν κάνει που δεν κάνει δεν του διαθέτουν και χρήμα και δένει το γλυκό.

ΜΑΝΤΑ21 - 16/6/2019 18:45

πραγματικα δεν βλεπω φως σε τιποτα ρε παιδια μεγαλη απογοητευση σε ολα εκτος του γηπεδου που προχωραει,δεν βλεπω ενισχυση στην ομαδα μονο ονοματα να παιζουν καθε μερα ουτε ο μαρτινς θα ερθει κ τωρα αρχιζω κ εχω αμφιβολιες κ για τον ζεραλδες, δεν γινεται δουλεια ετσι δεν γινεται να χει κοψει ολους τους παικτες του λυμπε ο προπονητης δεν γινεται να γεμισουμε πορτογαλους κ δανεικους κ του χρονου ξανα απο την αρχη δεν μπορω να μπω στο μυαλο της διοικησης τι θελει να κανει στην ομαδα... Συνέχεια ενω ειχαμε ετοιμη στρωμενη ομαδα με το πρωταθλημα περσι συν δυο τρεις προσθηκες θα χαμε ομαδαρα μονο να φευγουν παικτες βλεπω τι να πω εχω ξενερωσει με ολους κ ολα!!!

Xarouhs - 16/6/2019 18:43

Δεν ξέρω γιατί πολλοί από εσάς λέτε πως δεν φταίει ο Λυμπερόπουλος, εννοείται πως φταίει αυτός 100%. Δεν ξέρω ακριβώς για ποιο λόγο δεν έχει καλή επικοινωνία με τον Πρόεδρο, τον φοβάται, τον ντρέπεται, ποιος ξέρει. Αλλά ρε Λυμπερόπουλε για όνομα της Παναγίας, κανά ΕΦΙΚΤΟ στόχο, που να μείνει προίκα στην ομάδα δεν μπορείς να κοιτάξεις; Τι είναι όλες αυτές οι ανέφικτες περιπτώσεις που κοιτάμε. Τζάμπα ταλαιπωρούμε τους παίχτες, τους Προέδρους των ομάδων, τους εαυτούς μας τους... Συνέχεια ίδιους. Πρώτα κοιτάμε το πορτοφόλι μας, τι μπορούμε να διαθέσουμε, εφικτούς στόχους, στο πλαίσιο της οικονομικής πολιτικής που έχει θέσει ο Πρόεδρος και πάμε. Έχουμε καταντήσει ανέκδοτο.

jav21ier - 16/6/2019 18:23

Από την στιγμή που μπήκαν οι άραβες και οι Κινέζοι στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο τα πράγματα ξέφυγαν.. Γιατί να μην βάλουν ρήτρα για κάποιον ζεραλδες 45εκ;μπορεί κάποιος άραβας να στραβωθει (καλά 45 δεν θα δώσει αλλά θα του πουν: έχει 45 μύρια ρήτρα με 30 είναι δικός σου, και μπορεί κάλλιστα να κλείσει εκεί γύρω στα 25).Το κακό είναι ότι με τα νέα δεδομένα έχουμε παρασυρθεί και εμείς.. Ακούμε και διαβαζουμε και υπολογίζουμε την αξια των δικό μας παιχτών με τέτοια κρητηρια.. 2-3 (!!!!!) εκ. Ο... Συνέχεια μπακασετας!!! Πρόταση 10(!!!!!!!) εκ από Αγγλία για μανταλο!! 10 (!) ο μπαρκας!! 7-8(!!!) εκ ο Γαλανόπουλος!! Σύνολο 30 εκ όταν ο ζινταν κόστισε στην ρεαλ 80 εκ!! Θα μου πείτε άλλες εποχές αλλά και πάλι... Το είπε και ο Μπερλουσκόνι πριν πουλήσει την Μιλαν' αυτοί έχουν τρελαθεί τελείως δεν πρόκειται να δαπανησω τέτοια πόσα για αγορά παικτων'... Τώρα όταν ακούμε μεταγραφές πχ Ρετσου 20 εκ είναι παιχνίδια μανατζαρεων και να γυρίζει το χρήμα η ακόμα και ξέπλυμα πιστεύω εγώ.. Πχ δώσαμε αυτόν 20 μύρια πήραμε τον άλλον 7 από την σαχταρ γιοχανεσμπουργκ κτλ

Aekfamily21 - 16/6/2019 18:38

δηλαδη για σενα για το οτι η ομαδα εδω και 2 χρονια δεν μπορει να σταυρωσει δανεισμο αν δεν φτασει 30 Αυγουστου φταινε οι Αραβες και οι Κινεζοι... ασε μας ρε Νικολα

jav21ier - 16/6/2019 19:53

Όχι φίλε μου,δεν μιλάω για τον δανεισμό μιλάω για την οψιον αγοράς, λέω ότι οι οικονομικά στενά ομάδες όπως εμείς έχουν τελειώσει μεταγραφικά.. Βλέπουμε μετριοτατους παίχτες να κοστίζουν 10 15 20 εκ.. Ακούω εδώ μέσα να πάρουμε χαφαρα του 1εκ.(ετησιες απολαβές παίχτη) όταν μετριότατοι παίχτες αμοιβονται με 4-5εκ. Πχ η γιουναιτεντ έδωσε σε έναν νότιο Αμερικανό αμυντικό χαφ που δεν θυμάμαι τώρα το όνομα του 40 εκ και τον θεωρώ τόσο αστείο που δεν θα τον ήθελα ούτε στην ΑΕΚ.

Aekfamily21 - 16/6/2019 20:32

μη μου πεις οτι στο Νικολα επεσα μεσα;

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 16/6/2019 18:22

Μεταγραφές!!!!!!!!!!!!!!!!

ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΜΟΥΦΕΣ.

oritzinal1964 - 16/6/2019 18:20

Μόνο ΑΕΚ....Μόνο γήπεδο...Σιγά σιγά να φτιάξουμε ομάδα που να αποδίδει ποιοτικό ποδόσφαιρο..γλέντα τους μιρλες πρόεδρε,έτσι κι αλλιώς στην Αγία Σοφία μόνο απ' έξω θα πατάνε,κάθε ένας που θα πάρει διαρκείας θα περάσει από ανιχνευτή....

TRELOPOULOS21 - 16/6/2019 18:01

Εναλακτικες και πας παρακάτω ξεκολατε γιατι κι ο κοσμος δυστυχως θα κολλήσει αργοτερα

vkallis21 - 16/6/2019 17:47

Ηδη σε καποια αρθρα σε αλλα σαιτ εχουν αρχισει ηδη τα απαραιτητα «μασαζ» στον κοσμο της ΑΕΚ του τυπου «το πιο σημαντικο ειναι να κλεισει ο παικτης,ας ειναι και χωρις οψιον»..Λες και μιλαμε για τον Κριστιανο Ροναλντο..Η φραση «στης επομενες 24-48 ωρες» εχει καταντησει παρωδια σε αυτη την ομαδα..Το μονο που προκειται να γινει σε 24-48 ωρες ειναι να σπασουν τα νευρα τα δικα μας..Μονο μια λεξη ταιριαζει σε ολα αυτα,η λεξη «Παρωδια»

ngiggs21 - 16/6/2019 16:01

Κλείστε το μαγαζι

Spanovagelodimitris - 16/6/2019 17:44

Αν κλείσει το μαγαζί που σκοπεύεις να πας ; Σου προτείνω στα καρντάσια βγάζουν 5 εκ έσοδα και ξοδεύουν 100.

AEKthesaloniki - 16/6/2019 17:10

Πρόεδρε ο κόσμος έχει απογοητευτεί θα μπούμε στο γήπεδο και δεν θα έχουμε ούτε 5000 διαρκείας!!!

johnsot - 16/6/2019 17:39

Το ανησυχητικό είναι ότι το ξερει

voyageur2112 - 16/6/2019 15:59

Η επικεφαλίδα του συγκεκριμένου κειμένου είναι ερωτηματικό .....και κάθε μέρα κάτι νέο, κάποιο καινούργιο ... ερωτηματικό. Εδώ και καμία δεκαριά μέρες είναι ερωτηματικό ο Ζεραλδες. Λυπούμαι παρά πολύ που θα γράψω αυτή την αράδα ..για μένα πλέον είναι ερωτηματικό η υπόσταση ΑΕΚ. Το εικονίδιο στην αρχή ίσως μαρτυράει ποσά χρόνια λατρεύω αυτό το σύλλογο. Από την εποχή του ραδιοφώνου και του τρανζίστορ. Αυτό που συμβαίνει τα δυο τελευταία χρόνια όμως, σίγουρα δεν έχει προηγούμενο, αλλά με... Συνέχεια γεμίζει με ερωτηματικά-α π ο γ ο η τ ε υ σ η.

Spanovagelodimitris - 16/6/2019 17:36

Φαντάζομαι με Ζαφειρόπουλο, Τροχανα, Εnic, Θανόπουλο,Αδαμίδη, Δημητρελο. Οι μεταγραφές του μπελοτι, καντερο, μεντίνα, κλπ κλείνανε άμεσα για αυτό και δεν έχει προηγούμενο η σημερινή αποτυχία.

Thomas11 - 16/6/2019 16:30

Απ τη μια συμφωνώ ...απ την άλλη βλέπω να χτίζεται ενα γήπεδο και προπερσι πήρα πρωτάθλημα @ εννοω κάτσε και βλέπουμε τι εννοεί ο Μελ οταν λεει κατάλαβα το λάθος

the_teacher - 16/6/2019 17:11

Μια φορά. ΜΙΑ

LambisAEK1950 - 16/6/2019 12:11

Πάνω που λέγαμε οτι πήραμε μπρος στις μεταγραφές....Διαβάσαμε οτι έρχεται να υπογράψει και είναι τελειωμένη σχεδόν η υπόθεση του Ζεράλδες και τώρα...πισωγυρίσματα!!! Ο Κροβίνοβιτς...άντε γειά...και εκείνος ο εξτρέμ ο Μάρτινς τι απέγινε??? Και εκκρεμούν ακόμα οι μεταγραφές στόπερ και φορ, συν ένα χαφ ακόμα κλπ. κλπ.!!! Στο μεταξύ έχουν φύγει Γκάλο, Λαμπρόπουλος, Άλεφ, Μπογέ, Πόνσε, Μπακασέτας και μάλλον φεύγει και ο Τσόσιτς!!! Σε μια βδομάδα ξεκινάει προετοιμασία.....Κατά τ'... Συνέχεια άλλα έχουμε πλάνο και μεταγραφικούς στόχους!!!Τέλεια!!!

ks_aekara_mia_zwh - 16/6/2019 17:10

Καλησπέρα αδερφέ !

Δυστυχώς πάμε για μία από πέρυσι. Δεν φταίει ο Λύμπε για τον σχεδιασμό, καθώς με πορδές αυγά δεν βάφεις. Ψίχουλα του δίνει για να φέρει ποδοσφαιριστές! Δεν θα φταίνε του χρόνου τέτοια εποχή παίκτες και προπονητής, αυτούς αγοράζεις, αυτή είναι η δυναμική τους, μέχρι εκεί μπορούν να φτάσουν!... Συνέχεια
Όλα μα όλα είναι ευθύνη της διοίκησης, που επιλέγει τη μέθοδο: να πάει στη λαϊκή στις 3 το μεσημέρι για να πάρει φθηνά και ας είναι ότι έχει απομείνει στον πάγκο....

Δυστυχώς η στρατηγική δεν αλλάζει. Θα είμαστε η μοναδική ομάδα που, ενώ η ιστορία της και το όνομά της επιτάσσει να πρωταγωνιστεί και συνάμα η ομάδα κράζει εδώ και καιρό για ενίσχυση, θα βγούμε και από αυτή τη μεταγραφική σεζόν με + στο πουγκί. Πουλάμε, δεν ανανεώνουμε, αποδεσμεύουμε και στην αντίπερα όχθη ενίσχυση ουσιαστική μέχρι σήμερα 0.

Απλά ερωτήματα: Με ποιους θα πάει στην προετοιμασία η ομάδα που ξεκινά οσονούπω; Του χρόνου τέτοια εποχή θα παραδέχονται από την διοίκηση εκ νέου λάθη για τον καλοκαιρινό σχεδιασμό; Έχει ακούσει κανείς κάτι για επιθετικό κλάσης ή πάμε και φέτος για προετοιμασία με λιβάγια και βάρκα την ελπίδα; Εξτρέμ θα πάρει επιτέλους η ομάδα καθώς δεν έχει ούτε ένα; Την τρύπα στην άμυνα με ποιον παίκτη θα την κλείσει; Πότε θα ενσωματωθούν όποιοι είναι τελικά αυτοί οι παίκτες που πρόκειται να έρθουν; Τα προβλήματα στο στομάχι μας ποιος θα τα πληρώσει και αυτή τη σεζόν;

Το γήπεδο είναι δικαιολογία, κατ'εμέ, όταν ο προϋπολογισμός του και το budget του έχουν συνταχθεί πολύ πριν καν η ΑΕΚΑΡΑ μας πάρει το πρωτάθλημα άρα δεν υπολόγιζε κανείς το έσοδο του cl τότε. Πέρυσι πήρε 25 από cl και αντί να σπρώξει κάποια από αυτά για ενίσχυση της ομάδας που θα έπαιζε σε όμιλο φωτιά την άφησε με κενά. Θα μπορούσε να ανέβαζε επίπεδο την τότε πρωταθλήτρια Ελλάδος και να βουλώσει στόματα σε γαύρους νότου και βορρά και αντιθέτως την απαξίωσε και γίναμε βούτυρο στο ψωμί της προπαγάνδας τους!!! Γιατί;

Τονίζω: σε ένα γήπεδο στολίδι πρέπει να παίζει και ομάδα στολίδι, όπως ακριβώς αξίζει στην ΑΕΚΑΡΑ μας, για την ιστορία της και την κουλτούρα που κουβαλά όλα αυτά τα χρόνια! Αν δεν το αντιλαμβάνεται η διοίκηση της ομάδας τότε τολμώ να πω ότι δεν είμαστε σε καλό δρόμο. Μακάρι να βγω ψεύτης....

ΑΕΚΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ!!!

Aekfamily21 - 16/6/2019 17:02

Προεδρε καλα κανεις και εμπιστευεσαι τους ανθρωπους σου, αλλα ο Ρηγκαν καποτε ειπε «εμπιστεψου μεν αλλα επαληθευσε»

Magiko_aristero - 16/6/2019 16:56

Μπάκα θα λέμε και θα κλαίμε.....

Thana21 - 16/6/2019 16:18

To να έρθει ο Ζεράλδες θα είναι πολύ καλή προοπτική.Το να έρθει χωρίς οψιόν ή να μην έρθει καθόλου γιατί δεν θα υπάρχει η οψιόν σαν προϋπόθεση,θα ειναι μεγάλη αποτυχία για Λυμπερόπουλο και Καρντόσο.Τι συζητούσαν τόσο καιρό;Γενικά δεν είναι σοβαρή εικόνα να παρουσιάζονται στη συνέχεια στις μεταγραφές διαφορετικοί όροι από τους αρχικούς.

Aekfamily21 - 16/6/2019 16:48

επειδη δεν ειμαι σιγουρος πως γνωριζαμε τους αρχικους για να υεωρουμε τωρα πως αλλαξαν, λεω οτι επικοινωνιακα βαζουμε το ενα γκολ πισω απο τ´αλλο... οποιος διαρρεει το ρεπορταζ μεταγραφων ανεβαζει πολυ ψηλα τον πηχη και περναει συνεχεια απο κατω

artac_21 - 16/6/2019 16:41

Αν αντέχουμε τα 45 εκ. ας δώσουμε 50 να φέρουμε τον Καβάνι.

blueplanet - 16/6/2019 16:36

Φέρτε τον Χολζχάουζερ !!! Ξυπνήστε εκεί στην ΠΑΕ.Ξέρουνε ότι μας τον υπέδειξε ο κ.Καρντόσο και κάθε πέντε λεπτά θα μας ζητάνε της παναγίας τα μάτια.Σηκωθείτε και φύγετε αμέσως!!! Ψάχνουνε για κορόιδα!!

giapantaek - 16/6/2019 16:35

μαλιστα...αρχισαμε τωρα τις αμφιβολιες ενω εδω και 10 μερες ειμαστε στο μιλαμε με την ομαδα ενω τις τελευταιες 3-4 ειμασταν εχει κλεισει κι απο εβδομαδα ερχεται....

Οταν γραφω κι εχει μαλλιασει το πλητρολογιο μου να μην δημοσιευετε ενδιαφερον για παικτη πριν κλεισει η μεταγραφη δεν ακουτε και ο κοσμος γκρινιαζει και με το δικιο του !ηδη αρχισαν οι πρωτες αμφιβολιες και αν τελικα στραβωσει η μεταγραφη τοτε ολοι θα εξαφανιστειτε και παλι η ΠΑΕ θα τα... Συνέχεια λουστει!!!

Ηδη χασαμε τον Κροβινοβιτς,του Μαρτινς εχει σταματησει να ακουγεται και τωρα μας ζωνουν τα φιδια για τον Ζεραλδες....δεν καταλαβαινετε....τοση μουρμουρα 6 χρονια τωρα και δεν καταλαβαινετε!!!!!!!!!!!!!!!!!

Euaggelos - 16/6/2019 16:18

Δανεικούς ελεύθερους και το παραμύθι συνεχίζεται

AEKthesaloniki - 16/6/2019 16:06

Μα αν υπογράψει συμβόλαιο με την ομάδα του θα μπορεί να υπογράψει συμβόλαιο και με την ΑΕΚ; Ή θα γίνει όπως και του ponce που δεν υπέγραψε και μας έφυγε;

trat60 - 16/6/2019 16:05

Κουκλοθέατρο.

stelios_21 - 16/6/2019 15:44

Δινει ο Μελισαν στον Λυμπε λιγα μακαρονια και λιγο κιμα και του λεει: φτιαξε ρε Λυμπε ενα μουσακα να φαμε!!Τι να σου κανει κι αυτος ο καημενος!! (Α στο καλο κουραστηκα,παω να φαω!!)

Panos1970 - 16/6/2019 15:53

Γι αυτο υπαρχει πληρης εμπιστοσυνη στον Λυμπε - δεν μιλαει..

ANTO21 - 16/6/2019 15:51

Μεταγραφική πολιτική για λύπηση, ποδοσφαιρικό θέαμα για λύπηση, επικοινωνιακή πολιτική μεταγραφών (χαρείτε στην αρχή και μετά κλαψτε) για λύπηση, σεβασμός απέναντι σε εμάς που αγαπάμε αυτή την ομάδα περισσότερο και από την ιδια μας τη ζωή: κανένας...ειλικρινά λυπάμαι...

sirtak - 16/6/2019 15:47

45 ανάσες απτον Ζεραλδες η ΑΕΚ..

gelasto_kanoni - 16/6/2019 15:51

Το επόμενο άρθρο που θα ανέβει θα λέει συμφωνία με Ζεράλδες,μόνο τα 45 εκατομμύρια μας χωρίζουν για την ολοκλήρωση της μεταγραφής

Spark - 16/6/2019 16:03

Δεν ειναι τιποτα τα 45 εκατομμυρια, αυτα τα δινουμε. Και 80 μη σου πω, τα δινουμε. Το συμβολαιο ειναι ομως προβληματακι, γτ αν ειναι πανω απο μυριο, μπορει να χαλασουν τα αποδυτηρια και να ξενερωσουν τα παιδια.

gelasto_kanoni - 16/6/2019 16:06

Τι,θέλει και να πληρωνεται;

Ωχουυυ σε μπελάδες μας βάζει,να πάρουμε κάνα αλλο

nickaek2001 - 16/6/2019 14:30

Αντί για Κροβίνοβιτς ένας play maker πίσω ζώνης όπως ψάχνει όπως λέει είναι ο Χολτζχαουζερ. Ελεύθερος και προσιτός για τα δεδομένα μας. Ο Μπακασετας έπρεπε το λιγότερο να φύγει με 3.000.000. Είμαστε ανύπαρκτοι στο θεμα management. Ο Λυμπερόπουλος είναι ανύπαρκτος. Η διοικηση είναι έσοδα-εξοδα. Να δουμε όταν θα γινει το γηπεδο και δε θα υπάρχει η δικαιολογία "φτιαχνουμε γηπεδο και τα έσοδα παν εκει"

Mpagiazit21 - 16/6/2019 15:41

Χολτζχαουερ ελεύθερος..; Από πέρσι το καλοκαίρι ελεύθερος είναι αυτός;;; Ο Μπακασετας πόσες προτάσεις έφερε τα Χριστούγεννα;; Αν θυμάσαι ήταν εκτός ομάδας!

Βγάζεις άχρηστους τους ανθρώπους που σε έβγαλαν από τον βούρκο σε βοήθησαν να σταθείς στα πόδια σου.. και τώρα σου μαθαίνουν να περπατάς ΜΌΝΟΣ σου!!!

Έλεος!!!

gelasto_kanoni - 16/6/2019 14:59

Δηλαδή αν δεν είχαμε τα έσοδα του τσ.λ. θα είχε σταματήσει το γήπεδο ή θα είχαμε ξεπουλήσει μέχρι και την u17;

Sūn_Wù-kōng - 16/6/2019 15:20

αυτος ο Οψιον παικταρας πρεπει να ειναι, καθε χρονο για αυτον διαβαζω

andyvet - 16/6/2019 15:37

Καλος αλλα απλησιαστος καθε χρονο!

blacknyellow911 - 16/6/2019 15:26

Πραγματικα δρν σας κάνει και εσας εντύπωση οτι ο Αρης κανει πιο ευκολα μεταγραφες απο εμας και με πιο αποτελεσματικό τρόπο;

josepic21 - 16/6/2019 15:23

Δυστυχώς ο χαφ που θέλαμε θα είναι ο Μοραν μιας και δεν ανέβηκε η Μάλαγα... Ο ενας εξτρέμ θα είναι εκείνος ο εξαφανισμένος βραζιλιάνος που ήρθε πέρσι και τον έδωσαν δανεικό στον Άρη....Πρέπει να τελειώνουμε μέχρι να πάμε στο Κιελτσε, μια καλή κλήρωση να έχουμε για να μπούμε στους ομίλους αλλά θα πρέπει η ομάδα να είναι πλήρεις

jav21ier - 16/6/2019 15:21

Παιδιά οκ το χειρότερο απ'ολα είναι το δούλεμα της ΠΑΕ που νομίζει ότι απευθύνεται σε κάφρους.. Α) πρέπει να είναι ισοσκελισμενα τα συμβόλαια τον παιχτών για να μην υπάρχουν εντάσεις!! Αυτά δεν γίνονται πουθενά σε καμία ομάδα του κόσμου από την μπαρτσελονα(σιγά μην έπαιρνε ο μεσι τα ίδια λευτα με τον σουαρες) μέχρι το τοπικό τις περιοχής μου (ο σέντερ φορ το φιλαράκι μου παίρνει 6000 ενώ οι υπόλοιποι πολύ λιγότερο!!) Β) είναι άδικο να πάρουμε παίχτες και να αδικήσουμε τους περσινού... Συνέχεια πρωταθλητές... Ναι μόνο που ξέχασαν να πουν ότι από τους πρωταθλητής έφυγαν ο αραουχο ο Λάζαρος και ο βρανιες δλδ καμία 50 γκολ και σίγουρα ένα - 10 παθητικό. Γ) δεν θα πάρουμε παίχτες απλά για να πάρουμε... Να τους εκλεινες νωρίτερα και αφού δεν του έκλεισες σκασε περισσότερα λεφτά τώρα για να πάρεις, για να καλύψεις το τραγικό λάθος που έκανες δλδ έλεος δικαιολογίες για μικρά παιδια

Zagso - 16/6/2019 15:18

Έναν καλό παίχτη να θελουμε κ να τον πάρουμε χωρίς παρατράγουδα δε γίνεται δλδ;;;

corfaek - 16/6/2019 15:15

Είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ... υπάρχουν άραγε τόσο μίζεροι, αχάριστοι και ξερολες οπαδοί σε άλλοι ομάδα; Γράφετε οι περισσότεροι σαν να είστε τα μεγάλα αφεντικά ίσως γιατί στην ζωή σας πέφτει πολύ παντόφλα και κλωτσιδι...

LambisAEK1950 - 16/6/2019 15:04

Α-Π-Ο-Γ-Ο-Η-Τ-Ε-Υ-Σ-Η!!!!! Τα ίδια και χειρότερα από πέρισυ!!!! ΞΕΝΕΡΩΣΑΜΕΕΕΕ!!!

Enosis1987 - 16/6/2019 15:02

45 εκατ

Συγνωμη νομιζα 45χιλιομετρα για τη τελικη

Aekfamily21 - 16/6/2019 14:59

ο προπονητης ηρθε γιατι του αρεσε το προτζεκτ ειπε. Το δικο του προτζεκτ θα το στηριξουμε παιδια ή θα τον τρελανουμε και αυτον ;

gelasto_kanoni - 16/6/2019 14:53

Πιστεύω ότι προσπαθούμε να τον πάρουμε άμεσα με μεταγραφή αλλά δίνουμε 44,5 εκατομμύρια και δεν μας τον δίνουν

Aekfamily21 - 16/6/2019 14:51

επισης να σας ενημερωσω πως επικοινωνιακα εξακολουθουμε να πνιγομαστε με μια σταγονα νερο... ΕΛΕΟΣ

meta aek21 - 16/6/2019 14:48

Αφελφια εχετε δικιο στα ποιο πολλα απο αυτα που λετε, αλλα ας δουμε τη θα γινει τις επομενες μερες.Και το ιδιο το αθρο λεει τι εγινε περυσι με την αιντραχτ οχι τι θα γινει τωρα.

eargle - 16/6/2019 14:47

Εγω θα το πω και ας με μαυρισετε πάλι , ο άνθρωπος που κανει οικονομικά deals έχει συγκεκριμένες ικανότητες αυτές προηγούνται πάντα των γνωριμιών , σίγουρα ο Νικόλας απο οτι έχει δείξει μέχρι σήμερα δεν το έχει καλο θα ήτανε να ξεκινά επαφές και τα οικονομικά να τα ολοκληρώνει άλλος , και μην πείτε οτι δεν του δίνουν τα απαιτούμενα , πρώτα γνωρίζεις το budget και μετα ξεκινάς άρα προφανώς γνωρίζει πως θα κινηθεί απλά δεν μπορει.

AEKthesaloniki - 16/6/2019 14:41

Μια ζωή κάθε μεταγραφική περίοδος για καλούς παίκτες με τις ομάδες τους γίνεται σίριαλ... Όταν δεν έχουμε την πολιτική να τα χώσουμε και προσπαθούμε να τους πάρουμε με ψίχουλα αυτά θα συναντάμε κάθε καλοκαίρι... από τους τρεις σίγουρους χάλασε του Κροβίνοβιτς, μάλλον θα χαλάσει και του Μαρτίνς, και του Ζεράλδες είναι 50 - 50. Μακάρι να διαψευθώ.

Babisaek83 - 16/6/2019 14:43

Βαρεθηκαμε ρεεε παιδιά. Κάθε μ ταγραφικη τα ίδια. Μη λέτε τίποτα οι εφημερίδες. Δεν αντέχεται άλλο. Κουράστηκαμε ρε. Σιχαθηκαμε ρε.

jav21ier - 16/6/2019 14:36

Πρέπει εκεί στην ΠΑΕ να ξυπνήσουν άμεσα γιατί στον περσινό τελικό του κυπέλου εγώ τρομοκράτη.. Οι παίχτες του παοκ παιζαν λες και έφτασαν στο γήπεδο με μαγιό και διχάλα παντόφλα μετά από θάλασσα, και δεν τους κάναμε καν φάση στο ΟΑΚΑ!!!!! Δεν λέω οκ τα λεφτά στο γήπεδο όμως αν συνεχίσουμε έτσι 1-2 χρόνια ακόμα (μέχρι να γίνει το γήπεδο) και συνεχίσει ο Ρώσος να τα χώνει, θα χρειαστούμε τα 70 εκ. του ντεμη για να τους φτάσουμε!!

taxiss21 - 16/6/2019 12:17

Ρε παιδια συγνωμη αν για τους βασικους στοχους του Καρντοσο δν παρουμε ουτε εναν με ποιους θα παίξει αυτος ο χριστιανός? Και μετα θα τα ριξουν πανω του σαν ευθυνες οτι δν παρουσίασε εργο. Θα μου πειτε ελα Ιουνιος ειναι ακομα ναι αλλα σε δωδεκα μερες πανε προετοιμασια και εχουν φυγει ηδη οι Μπακασετας, Πονσε, Αλεφ, Γκαλο, λογικα ο Μπογε, ο Γιαννιωτας και αυτος μαλλον χαιρεταει για Κύπρο, ισως και ο Μπαρκας γθα Ρομα και εμεις έχουμε παρει... τον τερνατοφυλακα Αθανασιάδη τον Παουλινιο... Συνέχεια και τον Ντελετιτς που δν εχςι ανακοινωθει ακομα.

taxiss21 - 16/6/2019 14:30

Κοινώς μονο αντικατασταση του Γκαλο εχουμε κανει μέχρι στιγμης. Για Μπακασετα ειναι υποτίθεται ο Ζεραλδες. Και μετα ποιοι? Ο Γιακουμακης τι θα γινει? Ο Μπογε θα φυγει τελικά η τον θελει ο Καρντοσο? Σεντερ μπακ η ομαδα δν θα πάρει? Ή με Σβάρνα Τσοσιτς Οικονόμου και Τσιγκρινσκι ειναι κομπλέ (που δεν ειναι σε καμια περίπτωση)? Φορ θα κανουμε τον Λιβαγια χωρις να ειναι καθαρος φορ? Δυστυχώς ενω ημουν αισιόδοξος μέχρι και χθες σήμερα ξενερωσα απίστευτα. Τοσα χρηματα θα παρουμε απο Μπακασετα... Συνέχεια και ενδεχομενη πωληση Μπαρκα. Δν πρεοει ενα μεγαλο μερος αυτών των χρημάτων να δοθούν εκεί να χτιστεί η ομαδα? Δηλαδή τι αλλο πια να πούμε. Αυτος ο άμοιρος ο Καρντοσο ζήτησε τεσσερις σιγουρα παίκτες και του εχει ερθει μονο ο ενας. Και αντε ο Κροβινοβιτς ηταν πολυ ζορικη περιπτωση και το ξεραμε. Ο Ζεραλδες που ειναι εδω και 100000 αρθρα κλεισμενος που ειναι? Ο Μαρτινς που ψηνεται και θελει που ειναι?

blacknyellow911 - 16/6/2019 14:29

Τι ψυχοβγαλτες ειστε ρε

only-AEK - 16/6/2019 14:19

Τον Λυμπερόπουλο και πόρτα αυτόματη που κλείνει μόνη της να τον βάλεις να κλείσει , θα την αφήσει ανοιχτή...

gelasto_kanoni - 16/6/2019 14:22

Να σου δώσω 100 ευρώ να μου πάρεις αυτοκίνητο;

only-AEK - 16/6/2019 14:24

το ότι είχαν βάλει πέρυσι την Αιντραχτ να πληρώσει 45 εκατ ρήτρα άμα ήθελε να τον αποκτήσει τελικά γιατί το μάθαμε σήμερα ?

gelasto_kanoni - 16/6/2019 14:47

Δεν το κατάλαβες αυτό που εννοώ.Βάζουν μπροστά το Λυμπερόπουλο να κάνει τις επαφές και όταν φτάνουμε στο μαρούλι τον ξεβρακώνουν αφού δεν τον στηρίζει ο πρόεδρος

taxiss21 - 16/6/2019 14:59

Και εγω το ιδιιο πιστευω οσο και να θεωρω οτι ο Λυμπε ειναι λιγο αρχαριος ακομα για να κλεινει συμφωνίες κλπ δν νομιζω πως εχει την ιδια ευθυνη.

IliasKappant - 16/6/2019 16:50

Φιλε τραβα στη Ρεαλ αν σου πει σου δινει 500εκ για μεταγραφες και απο την παραλια μεσω μεσεντζερ κλεινεις παικτες.

Bandy21 - 16/6/2019 14:21

Πραγματικά έχω απογοητευτεί πάρα πολύ! Όλα τα βρίσκουν δύσκολα και όλο πρόβλημα αναφέρουν που δεν είχε προβλεφθεί.Ανησυχητικό και το πως μας "περνούν" τα προβλήματα...πχ αν θέλουν παλι τη Ρήτρα 45 εκ.

g_papadimitrioy - 16/6/2019 14:21

Ούτε έλλειψη ικανότητας μετεγγραφων έχουμε ούτε ανικανότητα διαχείρισης ούτε αδυναμία κατανόησης δεδομένων..λεφτά δεν διαθέτουμε...απλά και ξεκάθαρα...

izno21 - 16/6/2019 14:19

Το πολύ το κύριε ελέησον το βαριέται κι ο Θεός. Λυπάμαι που το λέω αλλά ούτε Ζεράλδες ούτε Μαρτινς βλέπω να έρχονται και θυμηθείτε το. Πάμε γι άλλα....

Sigurros - 16/6/2019 14:18

Παιδιά ποιός θυμάται πέρυσι το άρθρο τελευταίες ώρες των μεταγραφών??Η ΑΕΚ δεν βρίσκει χαφ,ο Ουζουνίδης υπολογίζει τον Μοράν!!!Ακόμα εφιάλτες έχω..

angelm - 16/6/2019 13:02

Είπαν κι έγραψαν ότι ως το τέλος του μήνα θα ανακοινωθούν 4 παίχτες λίγη υπομονή ακόμα να δουμε

taxiss21 - 16/6/2019 14:13

Εκ των οποιων 4 ο ενας ειναι ο Ντελετιτς και οι άλλοι τρεις ποιοι ειναι?

jav21ier - 16/6/2019 14:25

Ο Αθανασιάδης ο δεύτερος....

ChicoMaestroGeraldes - 16/6/2019 13:59

Καλα και την εβδομαδα που περασε, μας λεγανε οτι θα εχουμε κανει σιγουρα μια, ίσως και δυο μεταγραφες. Ειδες εσυ κανεναν; Πλεον απ'όσα μας λενε και μας γραφουν οι ρεπορτερ δεν πιστευω ουτε τα μισα.

nipper66 - 16/6/2019 13:18

ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ................ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!

jav21ier - 16/6/2019 14:07

Δυστυχώς ο τίγρης εδώ και καιρό άρχισε θα θυμίζει πρόεδρο ομάδας σε γνωστή διαφήμιση τηλεφωνικής εταιρίας.. 'Να τους πείς ότι στην ομάδα παίζει και οοοοοο........Γιακουμακης!'

ChicoMaestroGeraldes - 16/6/2019 14:05

Το πραγμα φανηκε οτι στραβωνει, οταν βγηκε προς τα εξω οτι η Σπορτινγκ θελει να ανανεωσει το συμβολαιο του παικτη. Απο την στιγμη που αυτο ληγει το 2021 και οχι το επομενο καλοκαιρι, για ποιο λογο να το κανει; Αρα παει να πει οτι τον παικτη τον πιστευουν αρκετα και απλως θελουν να τον δωσουν μια χρονια δανεικο χωρις οψιον για να παρει παιχνιδια και να επιστρεψει πιο ετοιμος. 20 μερες που μιλαμε με αυτους για τον συγκεκριμενο παικτη, δεν καταλαβαμε την προθεση τους;

Thodoris21AEK - 16/6/2019 14:05

Εγω δεν αντεχω αλλο αυτο το ψυχολογικο με τις μεταγραφες καντε κατι εκει στην παε ΚΟΙΜΑΣΤΕ!!!

nipper66 - 16/6/2019 13:32

ΞΕΧΑΣΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΙΩΤΑ......ΠΕΡΥΣΙ ΗΡΘΕ ΛΙΓΟ ΑΡΓΑ ...ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ ...ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΤΑΓΡΑΦΗ ΦΕΤΟΣ ....ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΟΡΘΩΣΗ!!!!!!!!!!!ΧΑ...ΧΑ...ΧΑ!!!!

gelasto_kanoni - 16/6/2019 14:03

Και φέτος το κερασάκι στην τούρτα θα είναι

KingVang21 - 16/6/2019 13:42

Δεν μπορούν τα παλικάρια του μεταγραφικού σχεδιασμού... Τελικά η φράση "Λύμπε φύγε από εκεί" κολλάει και στα διοικητικά. Έχω και μια θεωρία που λέει ότι όταν μιλάει ο Λύμπε στο τηλέφωνο με τον εκάστοτε μάνατζερ ή πρόεδρο φτάνουμε κοντά σε συμφωνία, αλλά όταν φτάνει η στιγμή να τα πούνε απο κοντά ξενερώνουν όλοι με το εκάστοτε σακάκι του Λύμπε και μας ζητάνε περισσότερα. Γιατί σκέφτονται "για να κατάφεραν να του πουλήσουν τέτοιο παλτό ακριβά, μπορούμε και εμείς".

the_boss - 16/6/2019 14:01

Χα Χα Σωραίος !!!!

makis1810 - 16/6/2019 14:01

Φιλε μου δεν φταιει ο Λυμπε.Ολα γινονται γιατι εμειs δεν βαζουμε φραγκα.Προσπαθουμε να κανουμε μεταγραφεs στο τσαμπα......

IliasKappant - 16/6/2019 13:56

Φιλε αμα του Λυμπε του δινουν 100 και του λενε φερε μου παικτες που κανουν 200 τι περιμενεις?Αμα εδινες λεφτα και εμενα να εβαζες θα τα καταφερνα

Thodoris21AEK - 16/6/2019 13:54

Φιλε νασε καλα με εκανες και γελασα με το παλτο του Λυμπε

Showmethemoneyyy - 16/6/2019 13:52

Δεν τα βλέπω πολύ καλά τα πράγματα.

Αφήσαμε τον Μπακασέτα χωρίς να είμαι σίγουρος οτι θα καταφερούμε να τον αντικαστήσουμε με καλλύτερο παίκτη. Οι πορτογάλλοι ειναι έτη φώτος μπροστά απο εμας σε αυτού του είδους το αλισβερίσι και εμείς πάμε χωρίς να έχουμε την δυνατότητα επι της ουσίας να ψωνίσουμε απο τους μεγάλους αυτής της λίγκας.... Συνέχεια
Πήραμε εναν ελεύθερο μπακ ο οποίος δεν ήταν η πρώτη μας επιλογή , κοιτάμε να φέρουμε εναν κεντρικό-επιτελικό μέσο χωρίς απο οτι φαίνεται να μπορεί να μπεί οψιον και αν μπεί θα είναι εξωφρενική , ξαφνικα ο προέδρος της `Μπράγκα ειναι ξενερωμένος λόγω ΑΛΕΦ.

Δυστύχως πάμε σε επάναληψη της μεταγραφικής περιόδου του καλοκαιρίου του 2018.

Ο τεχνικός διευθυντής έχει δουλέψει κάποιες περιπτώσεις ο Προπονήτης δεν πολύ ψηνεται για αυτές και ξεκινάμε ενα παιχνιδι με κάποιες περίπτωσεις που δεν εχουμε την δυνατότητα να διεκπεραιώσουμε. Θυμίζω οτι η ομάδα αυτην την στιγμή σε σχέση με αυτήν που πήρε το πρωτάθλημα δεν έχει βασικό σεντερ φορ - Αραούχο , ενα γρηγορο και δυναμικό σεντερ μπακ -Βράνιες , εναν εμπειρο ακραίο με ικανότητα στο ενας εναντίον ενος -Λάζαρος δώσαμε και τον Μπάκα που ήταν παρά τις αδυναμίες του παικτής με προσωπικότητα οποίος σπάνια επαίζε στην θέση του και έχουμε Σβάρνα αντι Λαμπρόπουλο και Κριστισιτσ αντί Κονέ.

Αν δεν γίνει κατί εξωπραγματικό είμαστε στην εκινηση με τον Άρη και τον Ατρομήτο για την Τριτη θέση

aekarachios - 16/6/2019 13:47

Τελικα νομιζω πλεον με την ΑΕΚ δεν μας παιρνει να ενθουσιαζομαστε ουτε λιγο για μεταγραφες, γιατι μετα πεφτουμε απο τα συννεφα και ξενερωνουμεοσο τιποτα, οπως τωρα. Καλο Αυγουστο μαγκεες...

giler75 - 16/6/2019 13:47

ΘΑ ΓΕΛΆΜΕ ΠΆΛΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ..

diogeo - 16/6/2019 13:38

Σε κάποια γωνιά στην πλατεία της Μάλαγα κάποιος Μοράν κοιμάται ήσυχος γνωρίζοντας ότι και του χρόνου τον περιμένουν 500Κ ακόμα μην μπορώντας να τον ξεφορτωθεί η ΠΑΕ μετά το καταστροφικό 6μηνο που έκανε στην segunda.

LambisAEK1950 - 16/6/2019 13:34

Άρχισαν τα όργανα!!!! Από 3 παίκτες το ΤΙΠΟΤΑ?????? Σε μιά βδομάδα αρχίζει η προετοιμασία!!! ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!

legend_21 - 16/6/2019 13:32

Τόσο δύσκολο να κλείσουμε εναν παίκτη που πέρυσι ήταν όλη τη χρονιά τραυματίας και έπαιξε 15 λεπτά σύνολο;δύο καλούτσικες σεζόν έχει κάνει στην πορτογαλία σε μέτριες ομάδες και είναι ήδη 24....

Gabrielz - 16/6/2019 13:30

Εκει στν ΠΑΕ δεν έχετε βαρεθεί να γελάνε όλοι μαζι μας;; απλα ρωτάω....

christidisminas - 16/6/2019 13:24

Εσείς εκεί στην ΠΑΕ έχετε καταντήσει γραφικοί.Το έχετε πάρει χαμπάρι.

Droit_Au_But - 16/6/2019 13:17

Κουράσατε ...

FLABIO21 - 16/6/2019 13:17

Μάγκες μας έχετε κουράσει, πείτε καλύτερα ότι λόγο γηπέδου δεν κάνουμε μεταγραφείς να ηρεμήσουμε και εμείς και εσείς έλεος....

ΗΜΑΡΤΟΝ - 16/6/2019 13:16

45 εκατομμύρια??? Τον Ζεραλδες θέλουμε να αγοράσουμε ή ολόκληρη τη Σπόρτινγκ??

nipper66 - 16/6/2019 13:03

ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΚΤΗ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΣΦΥΡΑΤΕ ΜΟΥ...ΚΑΙ ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ ΟΣΟ-ΟΣΟ (ΒΛΕΠΕ ΜΠΑΚΑΣΕΤΑΣ ) ΣΕ ΤΙΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ .....ΑΛΛΟΥΣ ΦΥΣΙΚΑ!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ!!!!!!!!!!!ΑΠΟ ΣΑΝΟ ΚΑΛΑ ΠΑΜΕ!!!!!!!ΚΑΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΕΧΕΙ 16!!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!!!!!!!ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!

Savevski_8 - 16/6/2019 12:46

Μιλανε ενα μηνα δεν ξερω κ γω ποσο καιρο τωρα καταλαβαν οτι περσυ τον εδωσαν χωρις οψιον και η ρητρα του ειναι 45 μυρια;;προχθες ελεγαν θα ανανεωσει για τυπικους λογους κ θα ρθει δανεικος με οψιον...πολλα νευρα πραγματικα...50% με την παε και 50% με τους δημοσιογραφους μας...πραγματικα δεν ξερω ποιον να βρισω πιο πολυ...

YellowTank - 16/6/2019 13:01

Aυτους που διαρρέουν ότι είμαστε μια ανάσα από το να τους παρουμε

Spark - 16/6/2019 13:01

Οταν διαβαζουμε αυτα τα " βλεπει, τσεκαρει, στο στοχαστρο, ξεκιναει, μαρσαρει, φουλαρει, τελειωνει, στην τελικη ευθεια" τοσες μερες, ξεραμε πως θα γινει σιριαλ το πραγμα.

Samian86 - 16/6/2019 12:54

Ρε παιδιά επειδή τρώνε το κράξιμο όλοι... πιστεύετε ότι φταίει πραγματικά ο Λύμπε και οι υπόλοιποι που ασχολούνται με τις μεταγραφές? Εργαζόμενοι είναι και βαδίζουν πάνω στη μεταγραφική πολιτική της διοίκησης... δανεικοί και ελεύθεροι ΜΟΝΟ και βασικά όταν οι παίχτες έχουν ζήτηση δε μπαίνουμε καν στο κόπο, κοιτάμε αλλους!Και ρήτρα να του βάλουν ... θα τη πληρώσουμε?

original3006 - 16/6/2019 12:22

Μπορείτε να μας ξενερωσετε κι άλλο.. έτσι κι αλλιώς αυτό κάνετε κάθε χρόνο.. εγώ δεν περιμένω κάτι καλύτερο από τους 3 αυτούς που ακούστηκαν για αυτό και είπα ότι όταν ακούστηκαν κάτι μου μύριζε ότι το παρουσιάζουν πολύ εύκολο.. αντικαταστάτες υπάρχουν μια ή δύο κλάσεις κάτω όπως κάθε χρόνο.. από μένα Καληνύχτα από τώρα για τα μεταγραφικά εσείς ας ελπίζετε σε κάτι καλό εγώ δεν κάθομαι να ξανά απογοητευτω

VAMOS_AEK_ARGENTINA - 16/6/2019 12:52

Ποιος σε ξενερώνει «κάθε χρόνο» ρε φίλε; Ο Τίγρης, τη σεζόν 2018-19, από τη στιγμή που η ΑΕΚ προκρίθηκε στους Ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ από το καλοκαίρι, από εκείνη τη στιγμή και μετά, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ τη στιγμή που και η κουτσή Μαρία στο τελευταίο κωλοχώρι της Ελλάδας γνώριζε ότι ακόμη κι αν χρειαζόταν να γυρίσει ο κόσμος ανάποδα, το Πρωτάθλημα θα το έπαιρνε ο ΠΑΟΚ; Ας κοιτάξουμε να κάνουμε ΟΛΟΙ το καθήκον μας στηρίζοντας οικονομικά την ομάδα όσο μπορεί ο καθένας... Συνέχεια μας αγοράζοντας διαρκείας και μετά ασκούμε και κριτική...

IliasKappant - 16/6/2019 16:53

Φιλε προβατα δεν ειμαστε.Ο Παοκ που λες οτι του το ταξαν δεν εχασε ουτε απο εμας ουτε απο γαυρους.Το χειροτερο μαλιστα ειναι οτι στον τελικο κυπελλου που υποτιθεται το θελαμε πολυ μας νικησε στο ΡΕΛΑΝΤΙ!

original3006 - 16/6/2019 13:12

Άκου να δεις φίλε μου με αυτήν την λογική να μην ξανά κάνουμε μεταγραφές γιατί θα το τάξουν σε κάποιον.. το θέμα είναι αν έκανε μεταγραφές το καλοκαίρι που ήξερε ότι περάσαμε θα βλέπαμε καλύτερο ποδόσφαιρο καλύτερη συγκομιδή βαθμών και πολλά ακόμα που δεν μπορούμε να ξέρουμε για κάτι που δεν έγινε..

Spark - 16/6/2019 13:10

Κι εγω γιατι να παρω διαρκειας αν τα πρωταθληματα ειναι ταγμενα αλλου με αυτη τη λογικη? Καταλαβαινετε τι λετε? Και βασικα, επειδη ειναι ταγμενο το πρωταθλημα αλλου, πρεπει να καουν εμας τα ματια μας? 20 χρονια ηταν ταγμενο στον ολυμπιακο, αλλα ειδαμε μια ΑΕΚΑΡΑ να παιζει και να παιρνει δυο ισοπαλιες με τρομερη μπαλα απο την Ρεαλ των galacticos, να κερδιζει (την τοτε καλη) Μιλαν κλπ. Μηπως ηθελες κ τοτε να παιζουμε με σιμοες και γιαννιωτες? Δεν υπαρχει δικαιωλογια. Να παρει παικτες κ ας... Συνέχεια ειναι ταγμενο αλλου. Αλλιως να μου πει να παιξω εγω που αγαπω την ομαδα και παιζω κ τσαμπα, μονο τις βενζινες θελω,κ ελατε εσεις γηπεδο να με βλεπετε.

john Original - 16/6/2019 13:08

ΚΑΙ ΠΟΥ ΗΡΕΡΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Ο ΠΑΟΚ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΩΡΑΙΑ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΕΣΤΩ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ Η ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ;ΚΑΙ ΣΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2004...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ;

taxiss21 - 16/6/2019 12:41

Ρε παιδια μας δουλευει και η Σπορτινγκ τι 45 εκατομμυρια οψιον για εναν παικτη που δεν ειναι καν βασικος?

Samian86 - 16/6/2019 12:35

Άρπα κόλλα σχεδιασμός και φέτος... δανεικοί και ελεύθεροι αλλά να μην έχουμε και ανταγωνισμό από άλλες ομάδες! Όσο για τις πωλήσεις, κοψοχρονιά ο Μπακα (αυτόν γιατί δε τον πήρανε αυτοί με οψιον?) και ο Γιαννιώτας να πάει ελεύθερος στη Κύπρο(γιατί όχι δανεικός να πάρει παιχνίδια)! στο τέλος θα μείνουν 4-5 παίχτες που δεν υπάρχει ενδιαφέρον απο καμια άλλη ομάδα ώστε να πουληθούν και καμια 10αρια δανεικοί! Αλλά είπαμε θα έχουμε γήπεδο...

Union - 16/6/2019 12:32

Τελος και τα refresh τελος τα F5 τελος το καψιμο πανω απο τον υπολογιστη μπας και δουμε καμια μεταγραφη.Οπως και περυσι μας γεμιζουν ενθουσιασμο και στο τελος ξενερα.Αν δε δω παικτη στο αεροδρομιο δεν ασχολούμαι με μεταγραφικα.Κριμα και απογοητευση.

Sherlock Holmes - 16/6/2019 12:23

To χειροτερο ειναι πως καθε μεταγραφικη περιοδο ευελπιστουμε πως θα ξυπνησετε και θα δουλεψετε τις μεταγραφες οπως πρεπει κι αυτες που πρεπει για να ανεβουμε ενα σκαλι ποιοτικα.Αντ αυτου εκει στην ΠΑΕ καταφερνετε να γινεστε χειροτεροι καθε φορα.Μιλαμε για αθλο τωρα ε?

Στο να πουλατε ή στο να ξεπουλατε οπως θελετε δειτε το ειστε μανουλες.

Στο να τσεπωνετε με αφορμη το γηπεδο εσοδα γιουροπα,τσαμπιονς λιγκ επισης.... Συνέχεια
Διωξατε τον πρωταθληματικο Χιμενεθ και ηρθε στην θεση του ενας καθηγητης ποδοσφαιρου,σοβαρος αλλα δεν παυει να μαθαινει τωρα.Αφου λοιπον πηρατε αυτη την αποφαση στηριξτε τον παναθεμα με.

Πωλητικη βγαζω 100 χαλαω 99 κυριε Μελισσανιδη δεν υφισταται εως τωρα.Βγαζετε 100 χαλατε 20.

Αμυντικο-ους-Χαφαρα,δυο εξτρεμαρες επιτελους και εναν φορ που θα εχει συμβολαιο για μας ωστε να χτισουμε πανω του κι οχι καθε χρονο να ρισκαρουμε .

Πραγματικα ξυπνηστε,μην τα θελετε ολα δικα σας.Ο κοσμος δεν ζηταει παραλογα πραγματα,ζηταει οργανωση,δουλεια και να πεσει λιγο χρημα στην αγορα επιτελους.

Η απαθεια του ΑΕΚτζη σε καθε μεταγραφικο παζαρι ειναι αξιο λογου πως το καταφερνετε με τετοια μαεστρια.

aekcy01 - 16/6/2019 12:22

Όχι σε δανεικούς χωρίς οψιόν. Ο Λύμπε μιλάει 2 βδομάδες μαζί τους, δεν κατάλαβε πως δεν ήθελαν να βάλουν οψιόν;

Jim1987 - 16/6/2019 12:21

Εφόσον πάει για δανεικούς παλι το πράγμα και γενικά δεν δίνουμε λεφτά γιατί δεν επενδύουμε εστω σε εναν δυο καλούς σκούτερ να μας φέρνουν από λατινική Αμερική πχ παίκτες οικονομικούς. Να είναι τουλάχιστον δικοί μας και όλο και κάποιος θα βγει.

Ειδικά τους δανεικους με οption είναι δύσκολο να τους κρατήσεις γιατί έρχονται ένα χρόνο...βλέπουν το πρωτάθλημα μας και λένε άστο.... Συνέχεια
Δεν χτίζεται ομάδα έτσι...Ειδικά στην επίθεση το να φέρνεις παίκτες να βάζουν 20 γκολ και να φεύγουν είναι σαν να τους κανείς χάρη. Η ομάδα δεν κερδίζει κάτι από αυτό μακροπρόθεσμα.

Psychosocial - 16/6/2019 12:18

Ήταν που θα βαζαμε τις βάσεις για την ομαδα που θα μπει στο νέο γήπεδο ( έχει ειπωθεί απο επίσημα χείλη αυτό). Έτσι θα γίνει; Με δανεικούς; Ή δανεισμούς με θεωρατες οψιον αγοράς; Πάλι ομαδα μιας χρήσης πάμε να φτιάξουμε, εγω αυτό βλέπω. Του χρόνου θα θέλουμε 8 με 10 νέους παικτες ξανα..

yellowvest - 16/6/2019 12:16

Χωρίς οψιόν δεν λέει...

NightKing21 - 16/6/2019 12:16

Πραγματικά είμαστε η πιο δυσκοίλια ομάδα στις μεταγραφές.

Sherlock Holmes - 16/6/2019 12:15

To χειροτερο ειναι πως καθε μεταγραφικη περιοδο ευελπιστουμε πως θα ξυπνησετε και θα δουλεψετε τις μεταγραφες οπως πρεπει κι αυτες που πρεπει για να ανεβουμε ενα σκαλι ποιοτικα.Αντ αυτου εκει στην ΠΑΕ καταφερνετε να γινεστε χειροτεροι καθε φορα.Μιλαμε για αθλο τωρα ε?

Στο να πουλατε ή στο να ξεπουλατε οπως θελετε δειτε το ειστε μανουλες.

Στο να τσεπωνετε με αφορμη το γηπεδο εσοδα γιουροπα,τσαμπιονς λιγκ επισης.... Συνέχεια
Διωξατε τον πρωταθληματικο Χιμενεθ και ηρθε στην θεση του ενας καθηγητης ποδοσφαιρου,σοβαρος αλλα δεν παυει να μαθαινει τωρα.Αφου λοιπον πηρατε αυτη την αποφαση στηριξτε τον παναθεμα με.

Πωλητικη βγαζω 100 χαλαω 99 κυριε Μελισσανιδη δεν υφισταται εως τωρα.Βγαζετε 100 χαλατε 20.

Αμυντικο-ους-Χαφαρα,δυο εξτρεμαρες επιτελους και εναν φορ που θα εχει συμβολαιο για μας ωστε να χτισουμε πανω του κι οχι καθε χρονο να ρισκαρουμε .

Πραγματικα ξυπνηστε,μην τα θελετε ολα δικα σας.Ο κοσμος δεν ζηταει παραλογα πραγματα,ζηταει οργανωση,δουλεια και να πεσει λιγο χρημα στην αγορα επιτελους.

Η απαθεια του ΑΕΚτζη σε καθε μεταγραφικο παζαρι ειναι αξιο λογου πως το καταφερνετε με τετοια μαεστρια.

borsalino911 - 16/6/2019 12:09

Από τρεις , κανέναν ??

PanosAEK21original - 16/6/2019 12:02

Εγώ από ότι βλέπω πάει να χαλάσει και του Μαρτίνς,αυτό βλέπω και ειλικρινά νιώθω ακριβώς όπως πέρσι, ΚΟΥΡΑΣΗ.Και είναι πολύ εκνευριστικο αυτό γιατί σου δίνονται ελπίδες ότι κάτι έχει αλλάξει φέτος αλλά πάλι τα ίδια, Λυμπερόπουλε δε κάνεις αγόρι μου ΔΕΝ ΚΆΝΕΙΣ!!Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοια κωλυσιεργία και να μη μπορούμε να κλείσουμε έναν παίκτη,δηλαδή του Κροβινοβιτς πόσο θα κραταγε αν δεν έκλεινε εκεί;1 μήνα;

Agelos_21 - 16/6/2019 11:55

Άντε να τον αναστήσουμε και αυτόν και μετά να τον μοσχοπουλήσει η Σπόρτινγκ. Και εμείς του χρόνου να ψάχνουμε πάλι για δανεικούς. Τίγρη, πάρε νέους Έλληνες παίκτες, βάλτους να παίξουν τη νέα σαιζόν, να δουλευτούν με τον Καρντόσο, ώστε στην Αγία Σοφία να τρώνε σίδερα. Για να τελειώνουμε με αυτά τα παραμύθια.

johnsot - 16/6/2019 11:52

Δεν ξέρω αν θα πρέπει να γελάσω η να κλαψω

pelekan21 - 16/6/2019 11:42

Άμα άρχισαν τα ερωτηματικά?????

Samian86 - 16/6/2019 11:39

Ο Γιαννιώτας να φύγει ελεύθερος ούτε καν με οψιον και να του πληρώνουν το συμβόλαιο, από την άλλη να μη μπορούμε να κάνουμε μεταγραφές και να κυνηγάμε μόνο ελεύθερους(παρακαλώντας να μην υπάρχουν άλλες ενδιαφερόμενες ομάδες) και δανεικούς με ελάχιστες πιθανότητες παραμονής στην ομάδα μας! Στο τέλος θα φύγουν ακομα 2-3 από το ρόστερ και θα μας μείνουν οι παίχτες που δεν ενδιαφέρεται κάνεις να μας τους πάρει και καμια δεκαριά δανεικοί... η ομάδα αποκτήθηκε τσάμπα απο... Συνέχεια τη Γ εθνική, ρευστό για παίχτες με το σταγονόμετρο, το γήπεδο βγαίνει από τα έσοδα του ποδοσφαιρικού τμήματος και της περιφέρειας και στο τέλος θα ΧΡΥΣΟΠΟΥΛΗΘΕΙ απο το μεγαλομέτοχο που τον προσκυνάμε.... μακάρι να έχω άδικο, αλλά για εκεί οδεύουμε!

john_msc_telec - 16/6/2019 11:39

Φέρατε τον Καρντόσο και καλά κάνατε για να δούμε πιο επιθετικό ποδόσφαιρο. Στηρίξτε τον κιόλας....

locoaekR21 - 16/6/2019 11:38

Να αρχίσουμε λίγο την γκρίνια... Από τριπλό χτύπημα την Δευτέρα χάσαμε σίγουρα το ένα, ο κετσε έλεγε ότι ο ζεραλδες Τετάρτη Πέμπτη θα έχει κλείσει έρχεται Κυριακή και βλέπουμε αυτό από την Παρασκευή ακούμε ότι ο πρόεδρος της Μπράγκα είναι στραβομενος που δεν αγοράσαμε τον Αλεφ και δεν θέλει να μας δώσει τον Μαρτινς , μακαρι να πάρουμε παικταράδες, αλλά σίγουρα κάτι δεν πάει καλά με το σχεδιασμό και με αυτούς που κάνουν τις μεταγραφές!!!!

aris1924 - 16/6/2019 11:36

Στο ίδιο έργο θεατές, με πενταροδεκάρες να προσπαθούμε να φέρουμε παίκτες, συγγνώμη δεν θα πάρω δεν είμαι φίλος

kostaskafk9 - 16/6/2019 11:36

Ρε εκεί στη ΠΑΕ τι όνειρο είδατε πάλι, 45 μύρια ρήτρα και τώρα τι θέλετε? άντε και τη πάνε στη μέση τη ρήτρα αποδέσμευσης 20 περιπου μύρια στο νέο συμβόλαιο που θα υπογράψει, εσένα στην οψιόν θα στη βάλουν 6 μύρια πχ??έτσι απλά επειδή είμαστε ωραίοι...και το χειρότερο απ' όλα ακόμα δεν έχουμε φτάσει στο όνομα του αντί Πόνσε εκεί να δούμε κλαμααααα , φορτώσετε mb αδέρφια το καλοκαίρι θα είναι μεγάλο.....

aekovios58 - 16/6/2019 11:34

Καλημέρα, φίλοι μου. Είναι απαράδεκτα και προσβλητικά αυτά που διάβασα στο ρεπορτάζ. Η ΑΕΚ είναι μεγάλη ομάδα κι αυτό πρέπει να το μάθουν οι Ευρωπαίοι και κυρίως οι παρακατιανοί. Η ΑΕΚ δεν είναι Προπονητήριο παικτών και Χρηματιστήριο προπονητών. Αν δεν μπει οψιόν και μάλιστα λογική , τότε να μην ασχοληθεί άλλο η ΑΕΚ. Η ποδοσφαιρική αγορά είναι γεμάτη από Ζεράλδες κι ας το καταλάβει πρώτος ο Καρντόσο. Και τέλος κάποτε πρέπει να σταματήσει η ΑΕΚ να είναι Κέντρο Διερχομένων του Ρουφ.... Συνέχεια Έρρωσθε...

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 16/6/2019 09:43

Παιδιά αυτο το 《 Καλά κρασιά 》...... τι σημαίνει????

rinos2121 - 16/6/2019 11:34

φιλε μου εινε τοτε που η γυναικα σου η η κοπελα σου , η οποια δεν ασχολειτε με ποδοσφαιρο, δινει το κορακη πεναλντη και σε ρωταει : αυτο τωρα εινε οφσαιντ? η απαντηση εινε καλα κρασια....

kostas37 - 16/6/2019 14:01

ΧΑ ΧΑ ΧΑ.να είσαι καλά ρε φίλε να γελάσει και λίγο το χειλακι μας

GGAEK - 16/6/2019 11:21

Good wines....

aekovios58 - 16/6/2019 11:29

Καλημέρα, φίλοι μου. Είναι απαράδεκτα και προσβλητικά αυτά που διάβασα στο ρεπορτάζ. Η ΑΕΚ είναι μεγάλη ομάδα κι αυτό πρέπει να το μάθουν οι Ευρωπαίοι και κυρίως οι παρακατιανοί. Η ΑΕΚ δεν είναι Προπονητήριο παικτών και Χρηματιστήριο προπονητών. Αν δεν μπει οψιόν και μάλιστα λογική , τότε να μην ασχοληθεί άλλο η ΑΕΚ. Η ποδοσφαιρική αγορά είναι γεμάτη από Ζεράλδες κι ας το καταλάβει πρώτος ο Καρντόσο. Και τέλος κάποτε πρέπει να σταματήσει η ΑΕΚ να είναι Κέντρο Διερχομένων του Ρουφ.... Συνέχεια Έρρωσθε...

makis1810 - 16/6/2019 11:22

Καλα αμα ξεκινησαν τα ερωτηματικα παει και αυτοs........Μαγκεs τα νευρα μαs.....Ελεοs......

skarlo - 16/6/2019 11:21

Καλά κρασιά μαγκες..Για να φτάσει η ομάδα να χτυπάει τέτοιους παίκτες και να τους προσφέρει συμβόλαια , θα πρέπει να κάνει τεράστια βήματα μπροστά..Μιλάμε για μόνιμα τεράστια έσοδα απο το γήπεδο και πολύ καλές πορείες στην Ευρώπη που θα αυξήσουν τα έσοδα απο διαφήμιση και άλλες συμφωνίες.

Είναι καλό πλάνο δεν λέω , γιατί είναι νοικοκυρεμένο και ασφαλές για την ομάδα , μην ξαναπάθει τα... Συνέχεια ίδια, απλά θέλει υπομονή πολύ και στήριξη.όσο η ομάδα δεν βγάζει πολλλά περισσότερα σταθερα απο αυτά που ξοδευει δεν θα μπορεί και να στηθεί και κορμός ομάδας με ελίτ παίκτες(για τα ελληνικά δεδομένα) μιας και τα ποσά είναι απλησίαστα για εμάς..Θα μπορεις να φέρεις κάποιον για μια χρονιά και πάλι απο την αρχή.Ειδικά όσο το ελληνικό πρωτάθλημα είναι σε αυτό το (ανύπαρκτο) επίπεδο..

Βεβαια για μένα το Against modern footbal είναι πιο επίκαιρο απο ποτέ...τα οικονομικά μεγέθη έχουν φτάσει σε τέτοια επίπεδα που πλεον είναι γελοίο..


Καλημέρα και αγάπη σε όλους τους πατεράδες μέρα που είναι σήμερα!

dimoriginal21 - 16/6/2019 11:18

Αν ειναι να μην εχει οψιον για του χρονου ή προσιτη οψιον ή δεν εχει υπογραψει ο παικτης αν πληρωσουμε την οψιον ΤΟΤΕ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΧΑΖΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ!!!!!!

ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!!

dinmak123 - 16/6/2019 11:17

Δανεικός ο ένας δανεικός ο άλλος τι γίνεται εκεί στην διοίκηση η στο τμήμα των μεταγραφών έτσι δουλεύεται με δανεικούς??? Καμία κανονική μεταγραφή αξιόλογη δεν θα δούμε???? Κάθε χρονο τέτοια εποχή μας μουρλενετα με κάτι ονόματα που η ρήτρα τους είναι και απλησίαστη και γίνεται ένα σήριαλ όλο το καλοκαίρι γύρω από έναν παίκτη και ξεχναμαι και τους άλλους στόχους για μεταγραφές. Ελεοοοοοοοοος

AKIS21NF - 16/6/2019 11:15

Φέρτε τον αντιπρόεδρο του Εδεσσαικου για Τ. Δ. Να ξέρουμε εξ αρχής τι γίνεται με τις διαπραγματεύσεις...

artac_21 - 16/6/2019 11:11

Ρήτρα ύψους 45 εκατ. ευρώ; Καλά κρασιά!

dinmak123 - 16/6/2019 11:09

Πάμε να καθιερώσουμε στην Αεκ τον όρο δανεικό. Μπράβο μας.

Enosis1987 - 16/6/2019 11:08

Καλημερα αδερφια

Μαλιστα η τελικη ευθεια ειναι

dinmak123 - 16/6/2019 11:07

45 εκατομμύρια οψιον!!!!!!!!! Που πάμε ρεεε εε και ασχολούμαστε πάλι σήριαλ αραουχο βλέπω ελειοοοοοοος. Να ξεκολαμαι γρήγορα παίζουν μαζί μας της Σπόρτιγκ.

vagaslanis - 16/6/2019 11:00

Χιλιες φορες να παρεις φτηνους παικτες με προοπτικη με κανονικη μεταγραφη παρα αυτο το πραγμα...γκρεμιζε χτιζε γκρεμιζε χτιζε..αλλα πρεπει να χεις τεχνικο τιμ κ οργανωση σουπερ για να συμβει αυτο

dim21kpatissia - 16/6/2019 10:59

Καλά ρε πάτε καλά εκεί στην ΠΑΕ?

Vasilis_Constructor - 16/6/2019 10:57

Πάμε γι' άλλα ! Άστε τον. Ζωηρέψτε λιγάκι όμως γιατι το F5 έχει λασκάρει και φέτος...

AEKARAG21_kostis - 16/6/2019 10:53

Χωρίς λογική οψιόν μην τον πάρετε ούτε για αστειο!!!!!χωρίς δε καθόλου οψιόν ας τον έχουν να τον χαίρονται...απλά τελειώνετε γιατί από τα ονόματα που βγήκαν τόσο γρήγορα τώρα ήμαστε στο 'αντε πότε θα κλείσουμε τον εναν'.....

ks_aekara_mia_zwh - 16/6/2019 10:52

Αδέρφια Καλημέρα!

Τα γράφω και τα ξαναγράφω.

Δυστυχώς πάμε για μία από πέρυσι. Δεν φταίει ο Λύμπε για τον σχεδιασμό, καθώς με πορδές αυγά δεν βάφεις. Ψίχουλα του δίνει για να φέρει ποδοσφαιριστές! Δεν θα φταίνε του χρόνου τέτοια εποχή παίκτες και προπονητής, αυτούς αγοράζεις, αυτή είναι η δυναμική τους, μέχρι εκεί μπορούν να... Συνέχεια φτάσουν!

Όλα μα όλα είναι ευθύνη της διοίκησης, που επιλέγει τη μέθοδο: να πάει στη λαϊκή στις 3 το μεσημέρι για να πάρει φθηνά και ας είναι ότι έχει απομείνει στον πάγκο....

Δυστυχώς η στρατηγική δεν αλλάζει. Θα είμαστε η μοναδική ομάδα που, ενώ η ιστορία της και το όνομά της επιτάσσει να πρωταγωνιστεί και συνάμα η ομάδα κράζει εδώ και καιρό για ενίσχυση, θα βγούμε και από αυτή τη μεταγραφική σεζόν με + στο πουγκί. Πουλάμε, δεν ανανεώνουμε, αποδεσμεύουμε και στην αντίπερα όχθη ενίσχυση ουσιαστική μέχρι σήμερα 0.

Απλά ερωτήματα: Με ποιους θα πάει στην προετοιμασία η ομάδα που ξεκινά οσονούπω; Του χρόνου τέτοια εποχή θα παραδέχονται από την διοίκηση εκ νέου λάθη για τον καλοκαιρινό σχεδιασμό; Έχει ακούσει κανείς κάτι για επιθετικό κλάσης ή πάμε και φέτος για προετοιμασία με λιβάγια και βάρκα την ελπίδα; Εξτρέμ θα πάρει επιτέλους η ομάδα καθώς δεν έχει ούτε ένα; Την τρύπα στην άμυνα με ποιον παίκτη θα την κλείσει; Πότε θα ενσωματωθούν όποιοι είναι τελικά αυτοί οι παίκτες που πρόκειται να έρθουν; Τα προβλήματα στο στομάχι μας ποιος θα τα πληρώσει και αυτή τη σεζόν;

Το γήπεδο είναι δικαιολογία, κατ'εμέ, όταν ο προϋπολογισμός του και το budget του έχουν συνταχθεί πολύ πριν καν η ΑΕΚΑΡΑ μας πάρει το πρωτάθλημα άρα δεν υπολόγιζε κανείς το έσοδο του cl τότε. Πέρυσι πήρε 25 από cl και αντί να σπρώξει κάποια από αυτά για ενίσχυση της ομάδας που θα έπαιζε σε όμιλο φωτιά την άφησε με κενά. Θα μπορούσε να ανέβαζε επίπεδο την τότε πρωταθλήτρια Ελλάδος και να βουλώσει στόματα σε γαύρους νότου και βορρά και αντιθέτως την απαξίωσε και γίναμε βούτυρο στο ψωμί της προπαγάνδας τους!!! Γιατί;

Τονίζω: σε ένα γήπεδο στολίδι πρέπει να παίζει και ομάδα στολίδι, όπως ακριβώς αξίζει στην ΑΕΚΑΡΑ μας, για την ιστορία της και την κουλτούρα που κουβαλά όλα αυτά τα χρόνια! Αν δεν το αντιλαμβάνεται η διοίκηση της ομάδας τότε τολμώ να πω ότι δεν είμαστε σε καλό δρόμο. Μακάρι να βγω ψεύτης....

ΑΕΚΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ!!!

taxiss21 - 16/6/2019 10:51

Ελεος πια εχουμε διαβασει 25000 αρθρα με αυτον τον Ζεραλδες

diogeo - 16/6/2019 10:44

Εμένα παιδιά το μόνο άγχος μου είναι πότε θα ανακοινωθούν τα διαρκείας.Δεν περιμένω κανένα ζεραλδες και κανένα παίχτη γενικά.Οτι είναι να κάνει η ΠΑΕ θα το κάνει γιατί αυτοί ξέρουν καλύτερα.Αναμενω να πάρω το διάρκειας μου να στηρίξω την ομάδα και ας γυρίσει να παίζει ο Μανου και ο Φολια εξτρέμ και ο Αλμέιδα σέντερ φορ αφού σας ιντριγκάρουν οι Πορτογάλοι τελευταία.Αδιαφορώ για τα πρόσωπα.Την καψούρα μου για την ομάδα δεν περιμένω να την καθορίσει κανένας περαστικός από... Συνέχεια εδώ. #monoaek

v58AEK - 16/6/2019 10:42

Μην τον είδατε τον Παναγή; Αν τον δει κανένας ειδοποιείστε

combatiente_21 - 16/6/2019 10:27

Είναι να μην κολλησουμε σε μια περίπτωση...

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 16/6/2019 10:20

και καθομαστε εμεις κι ασχολουμαστε ολο το καλοκαιρι !!!!

καλά κρασσά αλεκο ....

Bill83 - 16/6/2019 10:19

Τι σας ελεγα, περιμένετε πρώτα να δούμε ποιος θα αντικαταστήσει το μπακασετα και μετά πανηγυρίζουμε που τον δώσαμε? Ας περιμένουμε τώρα τέλη Αυγούστου να πάρουμε τον αντίστοιχο γιαννιωτα.

josepic21 - 16/6/2019 10:18

Αν η Σπόρτινγκ δεν θελει ρητρα δεν μπορούμε να κανουμε κατι για αυτό, οποτε ΄η το δεχομαστε από την στιγμη που τον θελει ο προπονητης μας εστω και για μια χρονια και βλέπουμε στο μελλον ή παμε για αλλον….

ioannis64AEK - 16/6/2019 10:18

δεν πειράζει βρείτε άλλον...το μοναστήρι να είναι καλά...υπάρχουν και Έλληνες...και ο Τσέλιος που δανείσαμε στον Εργοτέλη μια χαρά είναι για 8αρι

n_peramos_21 - 16/6/2019 10:13

Η 31η Αυγούστου αργεί;;;

TRELOPOULOS21 - 16/6/2019 09:29

Δε χτιζεις ομαδα με δανεικους αλλάξτε ρωτα

afev - 16/6/2019 10:12

φιλε ο δανεισμος αμα συνοδευεται με οψιον αγορας που ΜΠΟΡΟΥΜΕ να πληρωσουμε ειναι καλη λυση, οπως εγινε με Λιβαγια. Φαντασου να ειχαμε αγορασει τον Αλεφ αντι για τον δανεισμο με οψιον...Τωρα θα τον ειχαμε φορτωθει

dragan21 - 16/6/2019 10:12

Και είδαμε που πήγε ο Πόνσε

..Ρωσία ,συμβόλαιο με 2 μύρια δεν έβρισκε στην Ευρώπη ,κ εκεί τα δινουνε πρώτον γιατί δεν έχουν οικονομικό πρόβλημα και δεύτερον διότι αν δεν έχει λιλι η υπόθεση ο παίκτης δεν πάει να παίζει με αρκούδες κ χιονάνθρωπος

Georgosrg21 - 16/6/2019 08:40

ΕΣΕΙΣ ΛΕΓΑΤΕ ΠΩΣ Η ΑΕΚ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ ΤΟΥ ΠΟΝΣΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΆΡΕΙ ΔΑΝΕΙΚΟΎΣ ΧΩΡΙΣ ΟΨΙΟΝ ΑΓΟΡΑΣ!! ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΓΊΝΟΝΤΑΙ..

Cyrano - 16/6/2019 09:48

Πες τα ρε φίλε. Όχι μόνο οψιόν αλλά και σε λογικό ποσό αλλιώς δεν έχει νόημα.

Georgosrg21 - 16/6/2019 15:03

Ακριβώς αδελφέ

AEKCYPRUS - 16/6/2019 10:12

Φίλε τίποτα δεν έχουν μάθει από τότε που έφυγε ο Μαιστοροβιτς είναι ότι ναναι ο σχεδιασμός ότι κάτσει και ότι τύχει!

Rodosmaik - 16/6/2019 09:52

Κάποιος μας κάνει πλάκα!!!

dragan21 - 16/6/2019 10:10

Αν ο παίκτης είναι τεράστιας διαφοράς σε ποιότητα για το ελληνικό πρωτάθλημα ,δεν με χαλάει να έρχεται και δανεικός για έναν χρόνο ...πραγματικά δεν με χαλάει ,διότι σε ανεβάζει επίπεδο σαν τον Πόνσε . Σίγουρα δεν είναι αιτία ωφέλιμο για επενδυτικούς λόγους ,διότι δεν θα έχει χρηματικό όφελος στο μέλλον ,αλλά σε βοηθάει να έχει η ομάδα καλύτερο μέλλον με την διαφορά ποιότητας του ...ναι ,δεν φτιάχνεις ομάδες με μέλλον έχοντας δανεικούς παίκτες ,αλλά ατενίζεις καλύτερα το μέλλον... Συνέχεια σου με τις εμφανίσεις τους ..έτσι απλά

afev - 16/6/2019 10:06

Περα απο την ουσια του θεματος, επικοινωνιακα παιρνουμε παλι κατω απο την βαση. Οποιαδηποτε κινηση που γινεται διαρρεει αμεσως, καλλιεργουνται στον κοσμο προσδοκιες, δικαιολογημενα, και μετα τυχον αποτυχια φερνει οπως ειναι επομενο γκρινια.

Το ιδιο γινεται σε καθε περιοδο. Δεν ξερω ποιος ευθυνεται αλλα ειναι κατι που εχει κουρασει τον κοσμο.... Συνέχεια
Θα προτιμουσα να μην ξερω τιποτα και να δω τους παικτες στα γραφεια για υπογραφες.

Θα μου πειτε οτι το ρεπορταζ κατι πρεπει να γραφει...αλλα απο την πρωτη μερα επαφης τα περι σιγουριας κλπ ειναι ανευθυνα

Sigurros - 16/6/2019 09:38

Εχει χαλάσει ήδη η μεταγραφή...Και αν δεν έχει χαλάσει θα έρθει απλά δανεικός!!!

Rodosmaik - 16/6/2019 09:31

Λείπουν μπλούζες της ομάδας μας από την πιάτσα... με ΟΝΟΜΑΤΑ.!!! ΓΙΑΤΊ ΌΛΑ ΠΑΊΖΟΥΝ ΡΌΛΟ!!!

alimos - 16/6/2019 09:29

Άρχισε να κουράζει η περίπτωση ενός παίχτη που όσο καλός κάι να είναι πέρυσι έπαιξε σύνολο 15 λεπτά.

ΗΜΑΡΤΟΝ - 16/6/2019 09:28

Κάτσε κόρη ανύπαντρη, να κάνω γιο να πάρεις..

Rodosmaik - 16/6/2019 09:19

Και έτσι σιγά σιγά περνάνε μέρες μήνες και μετά πάλι ξανά κανένα ελεύθερο μετά τον Αύγουστο!!!

Αλήθεια έχετε κουράσει τον κόσμο δεν το καταλαβαίνετε?????

Rodosmaik - 16/6/2019 09:23

Δε νομίζω πάντως να αξίζουμε κάτι τέτοιο ιδικά εμείς δεν νομίζω!!!

spiros_gewrgiadis - 16/6/2019 09:20

Α και κάτι αλλο,όσο σεβασμό και να έχουμε στον Λυμπε(εξαίρετο ήθος)σαν τεχνικός διευθυντής απλά δεν υπάρχει

Marios1986Aekaraaaa - 16/6/2019 09:18

Πάλι μια τελειωμένη υπόθεση όπως παρουσιαζόταν όλη την προηγούμενη εβδομάδα πάει πάλι να γίνει σειριαλ....Εκεί που ο ζεραλδες και ο μαρτινς πλησιάζανε στην ΑΕΚ ξαφνικά πάνε να γίνουν δύσκολες υποθέσεις και τελικά έτσι όπως πάει το έργο βλέπω να χαλάνε στο τέλος....Που οφείλεται όλο αυτό ότι προσπαθούμε με λίγα λεφτά να πάρουμε παίχτες που αξίζουν τα τριπλάσια η στο ότι ο Λυμπερόπουλος δυστυχώς αποδεικνύει ότι ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ την θέση του τεχνικού διευθυντή κάτι που το γνωρίζουμε εδώ... Συνέχεια και καιρό;;;

Μακάρι όλα να τελειώσουν θετικά για την ομάδα και να πάει στην προετοιμασία γεμάτη με όλα τα όπλα της και όχι λειψή πέριμενοντας να κάτσει κανένα λαχείο πάλι...

Υστ...Χρόνια πολλα σε όλους τους πατεράδες ....

officer123 - 16/6/2019 09:17

να και η εξήγηση επιτέλους για την καθυστέρηση. ελπίζω να μην φάμε κι άλλη βδομάδα περιμένοντας τη ρήτρα;;;;;;;

Kalogreza2121 - 16/6/2019 08:58

Άλλος από εδώ.Από τη μια έχουμε Αραούχο με ρήτρα 60 εκ και από την άλλη Ζεραλδες με 45 εκ. Όλους τους ακριβούς θέλουμε.

Πέρα από την πλάκα peterson mandatov grandsir δεν έχουν πουληθεί ακόμα. Μήπως να παίρναμε κάποιον από αυτούς και μετά έχουμε καιρό για τον Ζεραλδες που φαίνεται να στραβωνει ή να έρθει και αυτός χωρίς ρητρα.

corto_maltese_8_12 - 16/6/2019 08:54

Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου.

ilias87 - 16/6/2019 08:49

Ερχετε θα έρθει μπορεί να έρθει ίσως θα έρθει μαλν θα έρθει,τι λέει ρε παιδιά θα το κάνουμε και το φετινό καλοκαίρι σήριαλ?Αν δεν θέλουν πάμε γιαλα!

Αλκέτας - 16/6/2019 08:41

Μάλιστα... άρα δανεικός για έναν χρόνο και γεια. Ρήτρα πάνω από 3-4 εκατ. δεν βλέπω να πληρώνουμε.

christidisminas - 16/6/2019 08:38

Το βλέπω να χαλάει το σίγουρο.

Aekaragiapantare21 - 16/6/2019 08:35

ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΏΝΟΥΜΕ ΣΙΓΆ ΣΙΓΆ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΎ ΈΧΕΙ ΤΡΑΒΉΞΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΈΜΑ. ΠΑΜΕ

ΕΠΟΜΕΝΟ