Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!
Γιατι δεν βγαινει να μιλησει ο τιγρης για το πλανο του και το χρονοδιαγραμμα. Ας μας πει παιδια, σε 3 χρονια ομαδα που να πεταει. Τον πρωτο χρονο γηπεδο, τον δευτερο εδραιωση, τον τριτο τους καταπινουμε ολους. Να ξερουμε. Κακο ειναι?
Πρόεδρε, δεν με έχει χαλάσει ούτε η ήττα ούτε ο τρίτος χαμένος τελικός ούτε η αγωνιστική κατάσταση της ομάδας φέτος. Αντιλαμβάνομαι ότι θα υπάρχουν και χρονιές που δεν θα πηγαίνουν καλά. Μπορώ να καταλάβω την οικονομική πολιτική που επιλέγεις για να διοικήσεις την ομάδα (ανεξάρτητα αν συμφωνώ ή διαφωνώ). Αυτό όμως που με εξοργίζει είναι η επικοινωνιακή πολιτική που έχεις επιλέξει απέναντι σε αυτούς που λοιδορούν την ΑΕΚ μας. Είναι απαράδεκτο οι παίκτες της ομάδας μας να βγαίνουν για... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ζέσταμα ή να παραλαμβάνουν τα μετάλλια της συμμετοχής τους στον τελικό υπό την ιαχή ¨κλέφτες¨. Αυτό το παραμύθι πρέπει να τελειώσει !! Το γεγονός ότι οι παίκτες μας δεν αντέδρασαν αγωνιστικά και δεν έκλεισαν τα στόματα των απίθανων τύπων του οργανισμού παοκ δεν σημαίνει ότι η επίσημη ΑΕΚ πρέπει να κάτσει με τα χέρια σταυρωμένα. Η
μετριοπαθή στάση της διοίκησης μας ενισχύει την βία που αυτοί προκαλούν. Αντέδρασε θεσμικά !!!
Ντροπή ήταν που φτασαμε στο ΟΑΚΑ με προσπκλησεις στην P2 και τα ματ μας έβαζαν σε μιά γωνία κοντά στην 29 για να μπουν τα ΟΡΚ ......και οταν ρωτούσαμε γιατί δεν μας αφήνουν να περάσουμε μας έλεγαν σε διάλεκτο δική τους. ΦΥΓΕ ΡΕ ΣΕ ΛΕΩ ΑΠΟ ΕΔΩ. Ο τσετσένος ακομα κα ιδικά του ματ έφερε και εμείς κουβέντα , κανείς απο την ΠΑΕ δεν είπε τίποτα αν και ήταν εκεί. Ολα τα είχαν κανονισει τα μπαοκία ........
Με τετοια εμφανιση και αυτο το υλικο τι να τα κανεις?
Δώσε 1.5 μύριο και τσιμπα τον ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΜΑΤΕΟ ΓΚΑΡΣΙΑ .
Με τον Μανόλο θα γίνει τρομερός!!!
Τέτοιες κινήσεις χρειάζεται η ομάδα για αρχή..
Για το πάω και κάπου αλλού. Φέτος, όσες φορές είδα το παόκι δεν είδα να παίζει καμιά ιδιαίτερη μπάλα. Πώς το ελβγαλε αήττητος;
Μετά, ο γαύρος του νότου ήταν υποτονικός στις διαμαρτυρίες. Πού ήταν τα περσινά του Θεοδωρίδη που όλο φώναζε κι έσκιζε τα ρούχα του.
Οι δικοί μας ήταν χαλαροί μέχρι ψιλοαδιάφοροι σε όλα τα επίπεδα.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Μήπως τελικά υπήρχε κάτι εξωποδοσφαιρικο που μας διαφεύγει;
''Γιατί είναι φαινόμενο μόνο της ΑΕΚ να φοβάται κάποιος να πει τα αυτονόητα που έχει δει σε ένα ματς για να μην εμφανιστούν οι δήθεν ξύπνιοι που δεν τρώνε σανό. Αυτοί δηλαδή που τρώνε το… περισσότερο σε βάρος της ίδιας τους της ομάδας. '' Και είναι αυτοί που κάνουν το μεγαλύτερο κακό στην ομάδα!
Εν πολλοίς καλά τα λέει στο άρθρο του ο κύριος Κετσετζόγλου, ωστόσο αυτό που προσωπικά βρίσκω ακραίο είναι η επιθετικότητα που συχνά-πυκνά βγαίνει με όλους όσοι εκφράζουν διαφορετικό σκεπτικό. Κι εγώ δεν συμφωνώ με όσους έχουν προτεταμένο δείκτη αποδίδοντας ευθύνες, αλλά, απλά, τους προσπερνώ. Όσον αφορά στις διαμαρτυρίες, σαφώς ήταν ήπιες λόγω της απογοήτευσης που όλοι νοιώσαμε για μια ακόμη φορά φέτος λόγω της μετριότατης εμφάνισης, ωστόσο, το θεμιτό είναι να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εκφράζονται κόσμια μεν θεσμικά δε, κάτι που σημαίνει ότι πρέπει και η διοίκηση να πάρει θέση. Όλοι θυμόμαστε τι έγινε στο Βόλο, και, προσωπικά μιλώντας, περίμενα εναγωνίως την διοίκηση να προασπίσει τα δικαιώματα της ομάδας, αυτή, όμως, σιώπησε ηχηρά...!
ΚΑΝΈΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΣΕ ΚΛΈΨΕΙ ΌΤΑΝ ΈΧΕΙΣ Ο Μ Α Δ Α Ρ Α .
ΜΠΈΝΕΙΣ ΜΈΣΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΊΖΕΙΣ ΤΟ ΜΑΤΣ .
ΚΑΝΈΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΣΕ ΚΛΈΨΕΙ ΌΤΑΝ ΈΧΕΙΣ Ο Μ Α Δ Α Ρ Α .
ΜΠΈΝΕΙΣ ΜΈΣΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΊΖΕΙΣ ΤΟ ΜΑΤΣ .
καλό άρθρο. συμφωνώ. άλλο πράγμα το δεν παίξαμε καλά, και άλλο πράγμα να μη λέμε ότι αδικηθήκαμε από τον διαιτητή επειδή δεν παίξαμε καλά. άλλο το ένα, και άλλο το άλλο.
ξέρεις όμως τι άλλο δεν μου αρέσει!!?? άσχετο από τον τελικό.
όλη τη χρονιά ειπώθηκε και γράφτηκε (γενικά μιλάω) ότι ο Μελισσανίδης δεν έκανε κάποιο άνοιγμα με... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μεταγραφές, γιατί φέτος η χρονιά ήταν δοσμένη στο Σαββίδη.
Δε χρειάζεται να φέρουμε ειδικούς. η φετινή χρονιά (όπως και η περσινή) ήταν στρωμένη με ροδοπέταλα για τον Σαββίδη. Έκανε μπαμ από μακριά σε όλα τα επίπεδα.
Με αυτή τη νοοτροπία όμως, τον να μην κάνω το κάτι παραπάνω γιατί φέτος είναι δοσμένο στο γαύρο α', του χρόνου στο γαύρο β' κ.ο.κ, ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑ.
Και για να μην μπερδευόμαστε, δεν εννοώ τα ό,τι ναναι μεταγραφές του γαύρου α', και του γαύρου β΄.
Εννοώ προσεκτικές κινήσεις, αλλά κινήσεις.
Διαρκή ενίσχυση της ομάδας.
Πέρσι εδώ μέσα ο ένας έλεγε θέλουμε 2 παίχτες, ο άλλος 3, ο άλλος 4.
Φέτος θέλουμε καμιά δεκαριά, και δεν μας φτάνουνε.
Γιατί όσους φύγανε δεν τους αντικαταστήσαμε. Και όσοι μείνανε ή δεν παίζουνε καθόλου, ή παίζουν στο ρελαντί.
Στοπ στη νοοτροπία δεν ενισχύομαι γιατί είναι δοσμένο.
Αλλιώς δεν πάμε πουθενά.
Σήμερα, προς το βράδυ, άρχισε να ξεθυμένει η ξενέρα. επιτέλους!!
Γράψτε τα ρε Κέτσε, πείτε τα, φωνάξτε τα. Τσαμπουκαλίκι κατέβηκαν, κλέψανε το κύπελλο, μας χλεύασαν κι έφυγαν ξανά. Τί θα πει δεν έπαιξε καλά η ΑΕΚ; Καλύτερη από τον ΠΑΟΚ ήταν. Του Τσιγκρίνσκι δεν ήταν πέναλτι δηλαδή; Γιατί μας γέμισε κάρτες αυτός; Γιατί το VAR δεν τον ειδοποίησε τόσες φορές; Σκέτη κλοπή. Για τελικό και ισοδύναμες ομάδες που η μία παίζει με 10 παίκτες πίσω από την μπάλα καλά παίξαμε.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Να μας εξηγήσουν τι έγινε με τους Γερμανούς από την ομάδα. Δεν πιστεύαμε στα μάτια μας.
Και στο γκολ του ΠΑΟΚ, είδαμε ριπλέι από την κεντρική κάμερα, με γραμμή περίεργα βαλμένη 5 λεπτά μετά. Ακόμα και για αυτό πια αμφιβολία έχω.
Πραγματικα πιστευω αν γινοταν το αναποδο ηταν ικανοι να μην τελειωσει το ματς για τοσο κομπλεξ μιλαμε.
Επισης πιστευω οτι και αυτοι οι ξενοι διαιτητες ερχονται προετοιμασμενοι να κανουν αυτο που πρεπει και το εδειξαν με την πρωτη ευκαιρια πως θα δουλευει το PAR οπως εγραψε καποιος φιλος στα σχολια (paok assistant referee).
Θέλω να επισημάνω σε όσους θεωρούν πως ο παοκ δεν έπαιξε καλά πως όλη την σεζον το ποδοσφαιρο που παιζει ειναι αυτο και βασίζεται στις στημένες φάσεις και στις αντεπιθέσεις που εμεις δεν τους δωσαμε αυτην την δυνατοτητα. Αν και σαν μονάδες υπερτερούν τοσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά το ποδόσφαιρο που παιζουν είναι μετριότατο.Το κύπελλο δεν το πήρε ο παοκ η ΑΕΚ το έχασε.
Απ τις λιγες φορες που συμφωνω στο 100% μαζι σου
Δεν μας δοθηκαν 2 πεναλτυ, "περιεργως" ο διαιτητης αλλοιωσε το αποτελεσμα (εξωφρενικος), και δεν παιξαμε καλα (μπορει να τυχει οποιαδηποτε μερα). Ολα αυτα δεδομενα και απαραδεκτα για τελικο κυπελου. ΑΛΛΑ - Μονο εγω ειδα οτι ο Λουτσεσκου φορτωσε τον αξονα, και ο Χιμενεθ ειχε τα χερια δεμενα και παιζαμε με πολλες λομπες και πισωγυρισματα επειδη τα ακραια μπακ δεν ειναι εξτρεμ, και τα εξτρεμ που εχουμε δεν ειναι ετοιμα για παιχνιδι που να αντεξουν το σκληρο παιχνιδι που σιγουρα θα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γινοταν αν ειχαν μπει μεσα αυτα τα εξτρεμ? Δηλαδη το ιδιο προβλημα που μας χαντακωσε ολη τη χρονια, συν διαιτητικα "λαθη" που αλλοιωσαν το αποτελεσμα. Εγω δεν κατηγορω τους παιχτες μας για οποια ανικανοτητα 'η ατυχια παρουσιασαν στον τελικο.
Εμένα φίλε συνΑΕΚτζη με προβληματίζει κάτι. Τίμιος και εργατικός ο Μανόλο. Ναι θα φτιάξει την φυσική κατάσταση της ομάδας. Μόνο που δεν ζούμε μόνοι σ' αυτόν το πλανήτη. Έχουν φτιάξει και οι άλλοι δύο γαύροι. Με φοβίζει ο Μανόλο ότι έχει γίνει προβλέψιμος και από μαρτινς και από τον ραζβαν. Και οι δυο προπονητές μας έχουν φάει στο κέντρο και μας νίκησαν . Επίσης σε παιχνίδια έντονης πίεσης πολλές φορές έχει αργά αντανακλαστικά με τις αλλαγές.
Πιθανως σωστος ο προβληματισμος σου φιλε συνΑΕΚτζη. Κατα την πολυ ταπεινη μου γνωμη (καθως ΔΕΝ ειμαι εμπειογνωμων) ο μονος τροπος να αποδειξουμε 'η να ανταποδειξουμε τον προβληματισμο σου ειναι η αγορα εξτρεμ. 2? 2+φυντανια? 2 +1 αναπληρωματικο +φυντανια? Δεν ειμαι εμπειρογνωμων (αλλα νομιζω 2+φυντανια).
Τις προάλλες στο ραδιόφωνο άκουγα έναν οπαδό του παοκ να λέει πολύ σοβαρά, πως τώρα που τελείωσε το πρωτάθλημα ήρθε η ώρα να ξεκουραστεί, και όταν τον ρώτησε ο δημοσιογράφος γιατί εσύ τι έκανες και κουράστηκες, αυτός απάντησε ε πως και οι οπαδοί κουράζονται όσο οι ποδοσφαιριστές. Και αμέσως μπόρεσα να φανταστώ γιατί κουράστηκε, κουράστηκε να μπαίνει στα αντικειμενικά σαιτ ή στα ραδιόφωνα όλη του την ώρα βγάζοντας χολή και δηλητήριο για τις άλλες ομάδες, για τους άλλους... ΣΥΝΕΧΕΙΑ οπαδούς, να προπαγανδίζει, να βρίζει, μια διαδικτυακή φθηνή απομίμηση των γαύρων του Νότου. Φταίμε και εμείς που τους πήραμε στα σοβαρά και προσπαθήσαμε να τους καταλάβουμε, αλλά δεν τους ξέραμε, νομίζω τώρα που τους γνωρίσαμε, το πήραμε το μάθημα μας. Δεν χρειάζεται αδέρφια ΑΕΚτσήδες να μπαίνουμε στην διαδικασία να τους απαντάμε, ούτε να πατάμε σε κάτι άρθρα του στυλ, τι έγραψε ο Γιωργάκης, ο Σταυράκης και ο κάθε άκης, είναι ειδική κατηγορία ανθρώπων, τζάμπα στεναχωριόμαστε. Και πολύ σημασία τους δώσαμε, την ομαδάρα μας και τα μάτια μας και τα καλύτερα θα έρθουν.
Φυσικά και είναι πέναλτυ, σίγουρα τα είδαμε, όμως δεν θέλω να επικεντρώνομαι εκεί λόγω της γενικής απογοήτευσης για την έλλειψη προσπάθειας απο το 75 και μετά.
ς και δεν θέλω να επικεντρωθώ στην διαιτησία. Αυτό ας το κάνει η διοίκηση, οι παίκτες την ώρα του αγώνα ή ο κάθε Κέτσε που γράφει για τα της ΑΕΚ. Σαμπώς και όταν παλεύαμε με τα ορκ για να τους πείσουμε οτι η μέρα δεν είναι νύχτα βγάλαμε άκρη. Τότε όμως η ομάδα είχε κάνει αυτό που έπρεπε και οι φιλάθλοι ένιωθαν την ανάγκη να υπερασπιστούν την νομιμότητα και τη λογική. Τώρα υπερτερεί η απογοήτευση, για την αγωνιστική εικόνα πάντα. Το γήπεδο μας δίνει χαρά, ελπίδα και αισιοδοξία για το μέλλον.
Δεν σημαίνει οτι επειδή ο μέσος φίλαθλος της ΑΕΚ δεν φωνάζει για τις διαιτητικές αδικίες οτι τις ασπάζεται κιόλας. Προσωπικά είμαι απογοητευμένος απο την έλλειψη προσπάθειας και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αποτελεσματικότητα
Εννοείται ότι πρέπει να μιλάμε και να ουρλιάζουμε για το δίκιο μας. Η πολιτική του κατευνασμού και της μετριοπάθειας δεν οδηγεί πουθενά ή μάλλον οδηγεί στην αποθράσυνση των αντιπάλων. Υστερούμε που υστερούμε επικοινωνιακά έναντι αυτών αν δεν μιλάμε καθόλου και το παίζουμε υπεράνω θα μας καβαλήσουν στο σβέρκο. Κάτι τελευταίο όσον αφορά τους ανύπαρκτους καρπαζοεισπράκτορες που έχουν βγάλει γλώσσα λόγω των τελευταίων αγώνων, η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο
Ένας και μοναδικός! Κώστας Κετσετζογλου!!!! Ψυχαρα!!!
Κώστα καλησπέρα.
Τέτοιους ανεγκέφαλους υβριστές που προωθούν τη βία, από τη διοίκηση μέχρι τους δημοσιογράφους του ΠΑΟΚ, εγώ δεν έχω ξανασυναντήσει.
Οπαδική, στρατευμένη δημοσιογραφία πάντα υπήρχε, υπήρχαν όμως και κάποια όρια.
Με την ανοχή της Πολιτείας, του κρατικού καναλιού και της ομάδας μας, τα πράγματα έχουν ξεφύγει.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Μιλάμε για την πλήρη χουλιγκανοποίηση όλου του συστήματός τους και έπειτα ψάχνουμε να βρούμε πώς παράγεται η βία.
Δίνεται η αίσθηση ότι με το να κρατάμε επικοινωνιακά χαμηλούς τόνους, συμβάλλουμε στο καταλάγιασμα της βίας.
Είναι λάθος. Αποθρασύνονται και παράγουν ακόμη περισσότερη βία από τη δική τους την πλευρά, αλλά και από τη δική μας την πλευρά, αφού υπάρχουν κάποιοι που δεν ανέχονται (πώς να το κάνουμε) να ταυτίζεται η ομάδα μας με ντροπές της προσφυγιάς, με κλέφτες κτλ.
Και εντάξει, οι παίκτες μας φάνηκε ότι δεν είχαν τον εγωνισμό σε όλα τα επίπεδα. Και δεν είναι και δουλειά τους, στην τελική το επικοινωνιακό. Το αγωνιστικό είναι κι αυτό ας το να πάει στο διάολο...
Αλλά δεν μπορούμε πλέον να το αφήνουμε έτσι. Κάθε επίσημη αναφορά, ειδικα από μέλη του Δ.Σ. όπως ο υιός Σαββίδης, πρέπει να επιφέρει δική μας καταγγελία και ποινικές κυρώσεις. Μην περιμένουμε ούτε εισαγγελείς, ούτε ποδοσφαιρική δικαιοσύνη.
Αντί να κυνηγάμε εμείς για τα αίσχη που έγιναν πέρσι, που ξεφτίλισαν την Ελλάδα σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, βρεθήκαμε με χίλιους χαρακτηρισμούς και απολογούμενοι.
Και ερωτώ: γιατί δεν τα έκαναν αυτά στον γάβρο που στην τελική αυτός τους στέρησε 3 βαθμούς; Γιατί από την ΑΕΚ με την ισοπαλία δεν έχασαν κανένα πρωτάθλημα; Γιατί γνωρίζουν πολύ καλά ότι 1 θα πουν και 10 θα απαντήσουν οι άλλοι. Και θα είναι 10 που θα τους κολλήσουν στον τοίχο για τις ποινές που γύρισαν ξημερώματα, για τα ίδια που έκαναν πέρσι αυτοί στον ΠΑΟ κτλ. Δεν καταλαβαίνουν αυτοί ούτε από χριστιανικά γυρίσματα του μάγουλου, ούτε από ήπιες πρακτικές. Τον υβριστή τον στέλνεις στο δικαστήριο και ζητάει συγγνώμη.
Αντί να επιδιώκουμε εμείς να μάθουμε για ποιο λόγο η ποινική δικαιοσύνη δεν έχει κάνει ακομα τη δουλειά της και δίνει διαρκώς αναβολές στον Ιβάν Σαββίδη (έστω και για το πλημέλημμα, που θα είναι πλήγμα στην εικόνα του), σφυράμε αδιάφορα. Όλο το βάρος της υπεράσπισης ενάντια στην προπαγάνδα το έχουν επωμιστεί 4-5 δημοσιογράφοι της ΑΕΚ κι αυτό είναι άδικο για τους ίδιους. Την ίδια ώρα οι άλλοι 2 φτιάχνουν και στέλνουν βιντεάκια στη ΦΙΦΑ, βγάζουν διαρκώς ανακοινώσεις, βγάζουν λαγούς να λένε αστήριχτες υπερβολές, βγάζουν το άσπρο μαυρο και σπιλώνουν την μοναδική ομάδα που δεν μιλάει.
Αυτή η στάση μας λοιπόν αποτρέπει τελικά τη βία ή παράγει περισσότερη; Γνωρίζω πολλούς που, πέρα από τα δικά μας σφάλματα, την αγωνιστική καθίζησή μας κτλ, είναι εκνευρισμένοι και προσβεβλημένοι και καθόλου ψύχραιμοι μπροστά σε αυτό που συμβαίνει. Κι αυτό το μανίκι τραβάει 1 και βάλε χρόνο τώρα...
Κι αν η πολιτική μας δεν είναι των ανακοινώσεων, και αν δεν θέλουμε να υπερασπιστούμε την τιμή της ομάδας μας με τους τρόπους που προβλέπει ο νόμος, ας συναντηθούμε στο ανώτερο επίπεδο και ας θέσουμε βέτο. Οτι εμείς συνειδητά απέχουμε, αλλά δεν είμαστε και μαλάκες. Αν συνεχιστεί η ατιμωρισία ολόκληρων οργανισμών που λοιδωρούν την ΑΕΚ, θα είναι και υπαίτιοι για ό,τι συμβεί.. Κάτι να κάνουμε όμως, κάτι, γιατί αν αφήσουμε την ένταση αυτή να εκτονωθεί από τον κόσμο θα είναι ιστορικό λάθος.
Σίγουρα, θα μπορούσαν να κλείσουν πολλά στόματα με μία νίκη, έστω κι αν όλα αυτά δεν έχουν να κάνουν με το ποδόσφαιρο. Αλλά επειδή από εκεί το ξεκίνησαν, μια νίκη θα τους έβαζε σε μια δική τους εσωστρέφεια και θα ηρεμούσαμε. Αφού λοιπόν δεν έγινε αγωνιστικά, ας κάνει η ΠΑΕ το ελάχιστο και ας κόψει μαχαίρι το παραμικρό, κι όχι να ζοχαδιάζεσαι εσύ και άλλοι 3-4 δημοσιογράφοι για να σταματήσει αυτός ο βόθρος και να πρέπει να απαντήσεις στον κάθε Αμετροεπόγλου...
Σωστός φιλε tvo21...
Εγω με καθε ειλικρίνεια, απορω με κατι συνοπαδους μας, απορω με τους καφρους ουγκ που την ειδαν ομαδα και ΚΑΘΕΣΤΩΣ απο την πληρη αφανια και ανυπαρξία και απορω που μπαίνουμε σε μοιρολατρία και εσωστρεφεια, αφήνοντας τους κανιβαλους με βια και ετσιθελισμο να πετυχαινουν ό,τι δεν ειχαν δει σε 95 χρονια...... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Αλήθεια, εχει κανείς ενδοιασμο οτι αν συνεχίσει ετσι το πραγμα θα δουμε ακομα πιο μαυρες στιγμες για το ελληνικο ποδοσφαιρο απο οτι με τον διορισμό του κατω γαυρου;;;
Και οχι τιποτα αλλο, τοσα χρονια κατηγορουσαν τους αυθεντικους γαυρους για τρομοκρατια και αυτοι τους ξεπέρασαν σε 3 χρονια γινοντας πιο μισητοι κυριολεκτικά..
Τελικα θα φθασουμε σε σημειο με οσα γινονται να λεμε εμεις ή ο γαυρος.... Ε ρε γλεντια!!
ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ
Έχεις δίκιο... Και κάτι ακόμα.
Δεν λέω ότι μάτωσαν οι παίκτες μας για τη φανέλα, αντίθετα μετά το 55 δεν μπορούσα να πιστέψω κι εγώ την απραξία και την ανημποριά που έβλεπα.
Όμως δεν θέλω να ξαναδώ ακόμα και τον πιο άχρηστο παίκτη που φορά τη φανέλα με το σήμα της ομάδας μου, να παραλαμβάνει μετάλλιο κάτω από την ιαχή "κλέφτες-κλέφτες" και να περνάει αυτό απαρατήρητο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ και αναπάντητο. Σύσσωμοι, "επίσημοι" της ΕΠΟ, "οικογένειες" παικτών του ΠΑΟΚ και δήθεν δημοσιογράφοι να προσβάλλουν την τιμή της ομάδας μου. Κάτι που γίνεται κατά συρροή ένα χρόνο τώρα και παρακολουθούμε όλοι σαν χάνοι...
Δεν είναι απλά καβλάντισμα στο Instagram, είναι μια πραγματικότητα που αρκετά έχουμε ανεχτεί και κάπως πρέπει να αντιδράσει επισήμως η ΠΑΕ. Ναι, η διοίκηση ευθύνεται γι' αυτό το αγωνιστικό χάλι και την ανημποριά. Αλλά μη μπερδευόμαστε. Η απάθεια μπροστά σε αυτή τη VIP/media χουλιγκανοποίηση είναι ένα άλλο πράγμα και πρέπει να υπάρχει μηδενική ανοχή. Ισχυροποίηση της ΑΕΚ ενόψει της νέας σεζόν δεν νοείται μόνο στο αγωνιστικό, είναι πολλά που πρέπει να γίνουν, κάποια από τα οποία δεν κοστίζουν κιόλας.
Πραγματικά όντως που λένε και κάποιοι φίλοι ποιο κάτω είχαμε τεράστια ευκαιρία να τους πατήσουμε που δεν ήτανε και τίποτα το ιδιαίτερο στον τελικό αλλά οι δικοί μας ΤΊΠΟΤΑ ΔΕΝ... ***Να ξέρετε παιδιά ότι αυτό μου φενετε περίεργο όλο αυτό....
ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΊΡΑΞΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΌΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΈΝΑΛΤΙ ΈΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΉΤΑΝ. ΜΕ ΠΕΊΡΑΞΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΉΚΑΜΕ ΠΟΤΈ ΣΤΟ ΜΑΤΣ ΑΠΈΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ ΠΑΟΚ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΊΩΝ 2 ΕΤΏΝ. ΕΊΧΑΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΊΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΣΤΌΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΓΙΑ ΑΚΌΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΆ.
Εμενα με πειραξε και η εμφανιση, αλλα με πειραξε και που η διαιτησια δεν μου εδωσε ενα απο τα τρια πεναλτυ, για να δω πως θα πηγαινε μετα το παιχνιδι. Θα ανεβαιναμε εμεις (και ψυχολογικα), θα ανεβαινε η θα επεφτε και ο παοκ; Αλλα τουλαχιστον θα βλεπαμε οτι κατι αλλαζει μετα απο 20 χρονια αθλιων διαιτησιων, οτι τουλαχιστον θα ειχαμε να ελπιζομε εστω και στους ξενους διαιτητες και θα σταματουσαμε να ειμαστε οι καρπαζοεισπρακτορες. Πειραζει που με πειραζει και η αθλια εμφανιση... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μας και η αθλια εμφανιση της διαιτησιας;
Εγώ ρε παιδιά απορώ. Να σε φωνάζουν "κλεφτη" επί 1 χρόνο και έρχεται η ώρα να τους παίξεις και να "καθαρισεις" το όνομα και την αξία σου ως ποδοσφαιριστής και να μπαίνεις με φόβο και πεσμένος. Αντί να μπουκάρουν μέσα και να τους πατήσουν και ας χάσουν στην τελική....
Αν δε δινοταν στον παοκ θα σε πειραζε?
Συμφωνώ φίλε 100%
Προσωπικά έχω δει πολλά τέτοια ματς να τα γυρίζει η παράγκα της 20ετιας κ χωρίς να είναι τα πέναλτι... Κετσε αμήν θα πω εγώ γτ περίμενα ένα τέτοιο άρθρο. Τώρα το τι θα κάνουμε με την αγωνιστικότη τα της ομάδας εκ των έσω είναι ΆΛΛΟ καπέλο. Αν έριχνε κανένα τριμπαλο μετά με τον βαρέλα πχ με ένα χέρι θα λέγαμε Όλοι αλλά τώρα...Μηπως δεν έχει γυρίσει τέτοια ματς στο πρόσφατο παρελθόν με τον ίδιο προπονητή κ παρόμοιο ροστερ?? Η από την άλλη ήταν ο Αγιαξ?? Ευτυχώς γτ δε θα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κρυφτούν τώρα τα προβλήματα κάτω απ το χάλι ε? ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ!!! Κ τα ξέρουν κ η οικονομική πολιτική δε θα αλλάξει σύντομα. Πολύ απλά η κούπα on the table που είπε κ ο γιος του πατέρα του ΕΧΑΘΗ!Βούλωστε τους τα στόματα κ διώξτε απ τα σαιτ μας τους κομπλεξικους.Ειναι αντιγραφή κ κατά βάθος πιστέψτε με το ξέρουν. Υπερασπίστε κ προστατέψτε την ομάδα μας κ την ΈΝΔΟΞΗ ιστορία της! ΑΕΚ ΜΟΝΟ
Κώστα, να στο ξαναευχηθώ: να αγιάσει το χέρι σου. Και η ευχή μου είναι με όλη μου την ψυχή. Αν και πιστεύω έχεις έναν ενδοιασμό πριν γράψεις, σωστά αποφασίζεις να γράψεις τα αυτονόητα! Και πολύ καλα κανείς και προσβάλεις τους ξυπνητζήδες που αδυνατούν να αποδεχθούν ότι είναι δυνατόν να αδικηθεί από τη διαιτησία ακομα και όταν είσαι χειρότερος από τον αντιπαλο σου. Όσοι τα γράφαμε από το πρωί η ειρωνία και τα dislike έπεφταν βροχή από τους υπερασπιστές της διαφορετικότητας ...και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ της κυβέρνησης.
Κλέφτες είναι σαν τά αδέρφια τους του νότου, σιχαμεροι από τον πρώτο μέχρι και τον τελευταίο οπαδό τους και από τον πρώτο μέχρι και το τελευταίο μέλος της διοίκησης τους. Εδώ στην βόρεια Ελλάδα τους έχουμε σιχαθεί είναι απίστευτα εμετικοι, βγάζουν Κ γλώσσα οι ατιτλοι.
Αφού ο Γερμανός χασάπης που έστειλαν να σφυρίξει , έγραψε το var εκεί που ήξερε ... στην ουσία οι ΠΑΟΚτζήδες έπαιξαν έτσι όπως ήθελαν και ξέρουν δηλ .χωρίς var ουσιαστικά άσχετα με το αν τοποθετήθηκε .
Και μας πέρασαν και το μήνυμα για τη νέα χρονιά για το πως θα χρησιμοποιούν το var ... αν συμφέρει τον ΜΠΑΟΚ και τον Γιωργάκη θα το εφαρμόζουν κατά γράμμα ...αν δεν συμφέρει θα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ το παραβλέπουν ...προβλέπονται μεγάλες ομορφιές . Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ της ΑΕΚ ΟΦΕΙΛΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΔΥΝΑΜΙΚΗ και όχι υποτονική ...γιατί στρώνουν για του χρόνου σκεπάσματα για τον Ιβάν και τον υιό του ...
Για να κραταει τετοια σιωπή η παε,και γενικα η σταση που κραταει γυρω απο τετοια ζητηματα 3 χρονια τωρα,πιστευω οτι οσα εχουν γινει ...επρεπε να γινουν,οπως εγιναν.Επισης πιστευω οτι του χρονου θα δουμε μια αλλη ΑΕΚ και απο αποψη επικοινωνιακη οσο και στα της ομαδας.Η ''βαλιτσα'' δεν θα παει παραπερα...
το παοκτζηδες γραφεται με μικρα μονο η ΑΕΚ γραφεται με κεφαλαια μην ξαναδω τετοιο λαθος.
Επιτέλους να σταματήσει η διοίκηση να κρατάει χαμηλούς τόνους. Άσχετα με την εμφάνιση της ομάδας τα κοράκια μας έχουν στήσει 2 χρονιές με τον ρώσο.
Ο παοκ μετα το τέλος του περσινού πρωταθλήματος εφάρμοσε μια τακτική μεσω των μ.μ.ε και μάλιστα με επιθετικό τροπο οτι η ΑΕΚ εκλεψε το πρωτάθλημα. Αυτη η τακτικη δε σταματησε τον τελευταίο χρονο ουτε μια μέρα.. Ακομα και αδερφια Αεκτζηδες παρασυρθηκαν σε αυτόν τον κυκλώνα. Η δημοσια απάντηση του Κονέ τοτε στον αέρα ηταν αποστομωτική αλλά ηταν η μοναδική. Η ΑΕΚ επρεπε να μην είχε δωσει τόσο χώρο στον παοκ να κάνει το παιχνιδι του.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Φετος ο νομος εφαρμόστηκε μονο στην ΑΕΚ με τετοιο τροπο που ηταν προκλητική ακομα και η δικαιοσυνη απέναντι μας.
Η χρηση του var στην Ελλάδα μαλλον ειναι καταδικασμένη να αποτύχει. Αν δινοταν το πέναλτι πιστευω το ματς θα γύριζε. Η ΑΕΚ ειναι ομαδα ψυχολογιας.
Παντως αν υπάρχει έστω και ενας αδερφός Αεκτζης που να πιστεύει οτι η Cimolai ηρθε σημερα να τοποθετήσει το στέγαστρο επειδη χθες χασαμε τον τίτλο τότε λυπάμαι εξαιρετικά.
Υ.Γ : Εχουμε περισσότερο απο ενα μηνα για την προετοιμασία της ομαδας και θα γίνουν ολα οπως πρέπει
Μπραβο Κετσε.Τιποτα αλλο.-
νισαφι παιδια...το λυσσαξαμε!!τι νοημα εχει να μοιρολογαμε ενω δεν παιξαμε ιδιως για το ακουσιο χερι του Κανιας στο μισο μετρο????
Ακομα και στον ενα ποντο να ειναι η μπαλα, ασυναισθητα, οταν δεν θες να την βρεις/σε βρει,
τραβας το χερι πισω.Δεν συνεχιζεις να το φερνεις μπροστα απλωμενο, σαν κουπι!
ΑΝ ειχε κανει αυτη την κινηση, να αποφυγει την μπαλα ,και απ την συγκεκριμενη αποσταση,
τοτε δεν θα ηταν χερι.Απλα ειναι τα πραγματα φιλε.
Φίλε μου δεν πάει έτσι το πράγμα όπως πας να μας το παρουσιάσεις ...ο Κάνιας έχει απλωμένο χέρι ενώ όφειλε να το έχει κατεβασμένο ,είναι προέκταση του σωματος του και αν το δεις και καλά δείχνει να το ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΝΤΡΟΛΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ . 100% πέναλτι και αυτά για το μισό μέτρο είναι να είχαμε να λέγαμε ,ας το είχε κατεβασμένο αν ήθελε να είναι σωστός . Ο ίδιος διαιτητής σε παρόμοια φάση στη Γερμανία... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο Ντόρντουντ -Σάλκε ...το έδωσε το πέναλτι ... τα συμπεράσματα δικά σας ...μάλλον θα έπινε ούζα με Έλληνες ομογενείς της Γερμανίας ΠΑΟΚτζήδες και δεν ήθελε να τους κακοκαρδίσει .ΔΕΝ ΈΧΩ ΔΕΙ ΠΙΟ ΑΙΣΧΡΗ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΗ ΥΠΕΡ ΜΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ...από ξένο ή Έλληνα φέτος ...
Παλικάρια είπαμε δεν παίξαμε καλά, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αξίζαμε να χάσουμε ή ότι δεν πρέπει να μην σχολιάζουμε τα πέναλτι σταυρώνοντας τους παίκτες μας. Παρουσιαστήκαμε κατώτεροι των προσδοκιών που είχαμε μετά και τις δηλώσεις των παικτών αλλά ενώ είμασταν καλύτεροι από το συνοθύλευμα του Παοκ χάσαμε (δυστυχώς) το τρόπαιο. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Ο Παοκ ακόμα μία φορά φέτος στάθηκε υπερβολικά τυχερός μαζί με το καθιερωμένο πια σπρώξιμο της διετίας από την... ΣΥΝΕΧΕΙΑ διαιτησία. Περιμένουμε λοιπόν τις επόμενες κινήσεις της διοίκησης παρακολουθόντας την ανέγερση του ναού.
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΑΕΚΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Όταν όλη η χρονιά πέραν από την είσοδο στους ομίλους είναι άκρως αποτυχημένη ,τότε κάποιοι δεν κάνανε καλά την δουλειά τους ..ο χρόνος περνάει , η αγία Σοφιά φτιάχνεται , ο κορμός της επόμενης σεζόν Πρέπει να είναι κατά 75% ο κατάλληλος που θα μπει στον ναό ,κ δεν θα δέχεται να ακούει την λέξη ήττα . Από το υπάρχον υλικό δυστυχώς δεν ξέρω αν μπορώ να βρω πάνω από 7 παίχτες που κάνουν για την 15 αδα της αποστολής
Λιγο πιο ψυχραιμος σημερα,χρειαζεται παντα να περασουν 1-2 μερες,για να συνελθω.Τραγικη η νοοτροπια και η διαθεση για νικη προχτες.Οταν ομως παιζεις με αυτη τη νοοτροπια σχεδον ολη τη σεζον δυσκολα αλλαζει αυτο για ενα ματς,ακομα και εαν ειναι τελικος.Τα λαθη πολλα, εχουν χιλιοειπωθει,τα ξερουμε ολοι.Ακομα και ετσι ομως βλεποντας τις 2 φασεις καταλαβαινεις οτι υπαρχει ξεκαθαρη αλλοιωση αποτελεσματος.Τελος.Και επειδη μας τα ειχανε ζαλισει με το VAR,να τους πουμε και εμεις και να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ακουστει καλα οτι ο διατητης που βλεπει σε VAR αυτες τις φασεις και δεν δινει πεναλτι ειναι ΣΤΗΜΕΝΟΣ.Ειτε ειναι Ελληνας,ειτε Γερμανος,ειτε Γκανεζος,ειτε Καμποτζιανος.Ειναι στημενος παει και τελειωσε,οι φασεις ειναι πεντακαθαρες.Εχουμε και επισημα λοιπον το νεο χαλιφατο.Αυτα που εκανε ο γαυρος του νοτου τοσα χρονια,τα βλεπουμε απο το αδελφακι του βορρα πλεον.Σε πιο χαλαρες εκδοσεις,διοτι δεν τους παιρνει να κανουν τα οργια του κοκκινου σιχαματος,αλλα με τις ιδιες τακτικες παντου.Δεν πειραζει,ειμαστε συνηθισμενοι εμεις οι ΑΕΚτζηδες τοσα χρονια.Θα μας βρισκεται παντα μπροστα σας να μαχομαστε με τις παραγκες σας.Ειτε ειναι ερυθρολευκες,ειτε ασπρομαυρες.Ο αγωνας για το δικιο ειναι στο αιμα μας κυριοι,ειστε ατυχοι.Συγχωρηστε μου αδερφια το ρομαντικο υφος.Δεν εχω την εντυπωση οτι η ομαδα μου αποτελειται απο Αγιους.Τετοια αισχη ομως η ΑΕΚ,υπο οποιαδηποτε διοικηση δεν εχει κανει ποτε.Οταν λοπον οι δηθεν,πρωην πια,επαναστατες του βορρα και νυν υπαλληλοι του νεου εθνικου προμηθευτη,μιντιαρχη,κουμανταδορου μας κουνανε το δαχτυλο της ισονομιας και της δικαιοσυνης,καλο ειναι να τους βαζουμε στη θεση τους.Υ.Γ1 Προεδρε, νομιζω οτι εχεις θυμωσει περισσοτερο απο ολους μας.Παρε τις αποφασεις που πρεπει ,ας ειναι και δυσσαρεστες.Η ευθυνη βαρυνει κυριως εσενα.Y.Γ2 Στα δυσκολα πρεπει να αγαπαμε λιγο πιο πολυ αυτη την ΙΔΕΑ απο οτι συνηθως,ολοι μας.Υ.Γ3 ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ!
σημερα εδειξα και τις 3 φασεις σε δεκαδες συναδελφους, φιλους κλπ
Μονο στο πεναλτυ στον Τσιγκρινσκι υπηρχε ομοφωνια οτι ειναι ξακαθαρο, και ομως ουτε κουβεντα εδω... γιατι?
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΥΛΟΓΑ ΑΠΟΡΙΑ Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ-ΣΑΛΚΕ [ ετυχε να το δω ] ΕΔΩΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΕΝΑΛΤΥ ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΗΡΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΘΡΥΝΟ ΤΟΥ ΒΟΡΑ ..........ΕΠΙΣΗΣ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΛΙΒΑΓΙΑ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ VAR ΟΦΕΙΛΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ,ΕΠΕΙΔΗ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΞΕΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ... ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ'' ΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ VAR ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΕΣ ΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΗΠΕΔΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ,ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΠΟΤΕ...............ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΡΟΠΑΙΟ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΟΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΟΙ ΜΑΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΗΤΑΝ ΑΦΑΝΤΟΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ..................ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΣΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΕΣΤΙΖ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ,ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΝΕΑ Α Ε Κ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ - ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΝΙΚΗΤΗ ΟΠΟΥ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ - ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΣΑΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΟΜΑΔΑ....................ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Π Α Ε [σωστη αρχικα] ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΗΠΙΩΝ ΤΟΝΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΚΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΩΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ,ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΣ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗΣ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑΣ.....................Α Ε Κ Α Ρ Α .......ΤΕΛΟΣ..
Αλλού με ξύνεις Γιάννη μου αλλού έχω φαγούρα!!Δεν λέω ότι δεν ήταν πέναλτι. Να είχαμε ομάδα να το γυρίσουμε όμως. Και ποιος το υπογράφει με αυτήν την τρομερή ψυχολογία φέτος ότι θα έμπαινε το γκολ αν παίρναμε τι πέναλτι. Και από την στιγμή που η ίδια η διοίκηση είναι υπεράνω τι συζητάμε;
Τίγρη δες εδώ τι πρέπει να κανεις αν θέλεις να ΞΑΝΑπαρεις το πρωτάθλημα. Μπάρκας,Γκάλο,Βρανιες,Τσιγκρινσκι,Χούλτ,Κρίστιτσιτς,Ραντόγια,Νάρσινγχ,Ματσίς,Λιβάγια,Αραούχο
Οικονόμου,Τσιγκρίνσκι,Χούλτ,Σιμοες,Γαλανόπουλος,Μανταλος,Μπακασετας,Κλωναρίδης,Γιακουμάκης
Τίγρη δες εδώ τι πρέπει να κανεις αν θέλεις να ΞΑΝΑχάσεις το πρωτάθλημα.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Τσιντώτας,Μπενίτο,
Η διοίκηση πρέπει να φροντίσει για την ενίσχυση της ομάδας μας, ώστε να ξαναγίνει αυτό που όλοι οι οπαδοί της θέλουμε πραγματικά. Το γήπεδο δεν είναι καταναγκασμος, και μέρος ψυχανάλυσης, καταπιεσμενων προσωπικότητα, αλλά χώρος ψυχαγωγίας, και συναισθημάτων, που μόνο το ποδόσφαιρο προσφέρει. Ραντεβού τον Σεπτέμβριο,... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΥΓ. Για τα αγωνιστικά θα τα μιλήσουμε εν εύθετο
Γι αυτο ειμαστε διαφορετικοι απο ολους Κετσε.....Μπραβο σου για το κειμενο...Δεν νομιζω να εχουμε να συμπληρωσουμε κατι..Μιλησε η Αεκτζιδικη Ψυχη κ Καρδια....
Έχω διαβάσει πάρα πολλά, από το Σάββατο το βράδυ, ο καθένας λέει αυτό που πιστεύει και κάθε άποψη είναι σεβαστή. Είχα πει ότι ο τελικός δεν θα αλλάξει την εικόνα της ομάδας μας, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα. Δυστυχώς αυτό και έγινε. Το πρόβλημα δεν είναι τα πέναλτι που δεν δόθηκαν, αλλά που ούτε μια φορά, η ομάδα δεν με έκανε να σηκωθώ από το καναπέ, εκεί που με υποχρεώσαν να είμαι για άλλη μία φορά, όλοι αυτοί που δεν αγαπούν πρώτα το ποδόσφαιρο, και ούτε τις ομάδες τους. Αυτό αφορά... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πρωτίστως τους (φίλους) της ΑΕΚ, και για όσα έγιναν και αυτή την χρονιά. Η διοίκηση πρέπει να φροντίσει
Συμφωνω σε πολλα με τον Κετσε, αλλα το θεμα δεν ειναι τα δυο Πεναλτι. Ακομα και εαν τα εδινε και παιρναμε τον τελικό το μόνο που θα γινόταν είναι να κρυβόταν κάτω απο το χαλί το πρόβλημα της ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ομαδας. Αυτο που ΟΛΟΙ πρεπει να δουμε ειναι οτι η ομαδα εχει εξωφθαλμα κενα σε όλες τις θεσεις και ισως και στον Προπονητη. Θεωρώ ότι δεν πρέπει αλλα, δεν μπορούν και να επαναληφθούν τα περσινά καλοκαιρινά λάθη. Πρώτα να ξεκαθαρίσει του προπονητή και μετά να ΑΓΟΡΑΣΤΟΥΝ παίκτες στις... ΣΥΝΕΧΕΙΑ θέσεις που πονάμε (5-6 παίκτες πρώτης γραμμής). πρέπει να γτιάξουμε επιτέλους κορμό για ομάδα με βάθος 10ετίας. Η επόμενη χρονιά πρέπεπι να είναι το χτίσιμο και η μεθεπόμενη στην γηπέδάρα μας η έναρξη του μεγαλείου. Δεν υπαρχουν άλλα περιθώρια λάθους, ή φέτος ή το τραίνο χάνεται για πολλά χρόνια. Κάτι μου λέει μετά τις κινήσεις του Τίγρη (ΕΠΟ - ΕΠΑΕ) ότι φέτος τα πράγματα θα αλλάξουν. Αναμένουμε......
Καλησπέρα παιδιά!! Είναι πρώτη φορά που φορά που γράφω στο σάιτ. Δυστυχώς δεν έτυχε να ζήσω την μεγάλη ομάδα της ΑΕΚαρας(όπως και χιλιάδες ακόμα συνοπαδοι μου)που την χειροκροτούσαν σε όλα τα γήπεδα της Ελλάδας. Από την άλλη έζησα την ΑΕΚ της κατρακύλας (από το γκρέμισμα του ναού μας μέχρι και τον υποβιβασμό της Γ εθνικής). Γι' αυτό άλλωστε αγαπάω την ΑΕΚαρα ανεξάρτητα από τους πόσους τελικούς έχει χάσει. Αυτό που με ενόχλησε στον αγώνα του Σαββάτου δεν ήταν τόσο η μη κατάκτηση του... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κυπέλλου όσο η αυταπάρνηση και ο εγωισμός που δεν έδειξαν οι παίχτες (έστω και στο δεύτερο ημίχρονο που βρισκόμασταν πίσω στο σκορ και δεν είχαμε να χάσουμε τίποτα παραπάνω) απέναντι σε αυτούς που τους(μας) αποκαλούν κλέφτες εδώ και ένα χρόνο.
Υγ: μπορεί να μην παίξαμε καλά στον αγώνα του Σαββάτου αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να παίρνω τα σφυρίγματα που δικαιουμαι (πέναλτι)
Υγ2: Υπομονή και τα καλύτερα έρχονται για την ΑΕΚαρα μας!!!!!
Δυστυχώς αν αυτός είναι ο τρόπος που θα εκμεταλλευτούμε το var καλύτερα να μην υπάρχει var καθόλου...
Γιατί το έτσι το είδα ή δεν το είδα του διαιτητή, ακόμη και για το εξόφθαλμο, μπορείς να το καταλάβεις και να το καταπιείς... Το να το βλέπεις καθαρά σε δύο και τρία ριπλεϊ.. να το βλέπει μαζί σου όλη η Ελλάδα.. να σου λένε οι υπεύθυνοι του var πως είναι πέναλτι.. κι εσύ τελικά να αποφασίζεις να μην το δώσεις ποιος μπορεί να το δεχτεί? Ποιος μπορεί να το κατανοήσει?... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Δεν έχω πάρει μέρος ποτέ στην ζωή μου σε βιαιοπραγίες και δεν είμαι 18 χρόνων να βράζει το αίμα μου.. αλλά ειλικρινά αν παρόμοιες αποφάσεις συμβούν του χρόνου από Έλληνες διαιτητές θα έχουμε νεκρούς και όχι απλά ξυλοδαρμούς..
Γι' αυτό καλύτερα ας ξεχάσουμε το var... Αν ένας Γερμανός μπορεί να με κάνει να πιστεύω πως ήταν 100% στημένος πως να εμπιστευτώ τον Έλληνα?
Καλύτερα να αφήσω μια απειροελάχιστη πιθανότητα να μην το είδε καλά.. γιατί να το βλέπεις ξανά και ξανά σε ριπλεϊ και να μην το δίνεις δεν αντέχεται...
Για να μην το κουράζουμε παιδιά.....σκούπα στα αποδυτήρια από team manager,προπονητή,παίκτες κλπ. και Αλλαγή φιλοσοφίας από ακαδημίες μέχρι 1η ομάδα.
Ένας παλιός γνώριμος μπορεί να το κάνει "Έλληνας"με καρδιά από την Λισσαβώνα.....
Fernando Santos estamos esperando por voce
Κετσε! και παιδιά έχω παίξει μπάλα σε καλό επίπεδο επαγγελματικά και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας της απόψεις μου.. *Όντως η αλήθεια είναι ότι εάν δινοντουσαν τα 2 Πέναλτι ((που ήτανε και έπρεπε να δωθουν)) θα βλέπαμε ένα άλλο ματς υπέρ της ομάδας μας αλλά τελικά δεν δόθηκαν και αυτό θεωρό ότι ήτανε αλλοίωση του αποτελέσματος.. *Όντως επιρεαστηκαν ψυχολογικά οι παίχτες μας αλλά να πω την αλήθεια κατα την γνώμη μου παρα επιρεαστηκαν πάρα ήτανε βουτιρακηδες ειδικά στο 2ο ημίχρονο... Εγώ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ είδα ότι οι παίχτες μας δεν έβγαλαν καμία αντίδραση να πιεσουν να τρέξουν να βάλουν κάτω την μπάλα να παίξουν μπάλα να βγάλουν κάτι ρε αδέρφια... ***Κετσε και παιδιά και ο Παοκ δεν έπαιξε και τίποτα το ιδιαίτερο απλά του έκατσε η φάση έβαλε το γκολ και μετά περίμενε την ΑΕΚ και έκανε διαχείριση.... ***Εμένα πάντως κατα την γνώμη μου κάτι μου ψιλό μυρίζει σε όλο αυτό κάτι δεν κολλάει.........
***Προοδευτική και Ιωνικός Α Εθνική... Δεν θέλω να πω περισσότερα.... Ευχαριστώ.....
Κωστα το αρθρο σου ειναι οπως παντα τεκμηριωμενο και συναισθηματικο. καταλαβαινω την οργη σου και δεν βλεπω πουθενα να εχεις αδικο. ομως εξισου με τους ξυπνητζηδες δηθεν αντικειμενικους συνοπαδους μας, πιο πολυ θα επρεπε να σε θυμωνει η επικοινωνιακη πολιτικη της ΠΑΕ ΑΕΚ στα θεματα διαιτησιας και αντιδικιας με τους ανταγωνιστες μας. αγαπω τον Ανδρεα Δηματο, το ηθος του και την αγαπη του για την ΑΕΚ, αλλα προσωπικα εχω κουραστει απο τα ρομαντικα ποσταρισματα περι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ διαφορετικοτητας και τα νοσταλγικα ρετρο. ζω σε εναν πολεμο με γαβρους και νεογαβρους, με λοιδωρουν, με κοροϊδευουν, με συκοφαντουν και με πολεμουν..εχω αφεντικο τον Τιγρη και παριστανω απλα κατι μεταξυ κομπαρσου και τεθλιμμενης χηρας...ε με ολο το σεβασμο δεν μου κανει αυτος ο ρολος, θελω μια πιο ηχηρη φωνη και εκπροσωπηση.δεν λεω καφριλα, μηπως μου κοψετε το σχολιο αλλα ο ΑΕΚτζηδικος τσαμπουκας της 7ετιας 1988-1995 μου λειπει πολυ. δεν ειμαστε hooligans αλλα ουτε και οι ρολιγκανς της Ελλαδας. εχουμε τρεξει παντου για την ΑΕΚ, εχουμε φαει κρυο, πετρες, γκλοπιες σε καθε σκ#%γηπεδο αλλα μαθαμε να πολεμαμε για την ομαδα με ο,τι μεσο μπορουμε. εγω ας πουμε στην καθημερινοτητα μου καζουρα αλλοθρησκου δεν αφηνω αναπαντητη. η επισημη ΠΑΕ γιατι σκυβει συνεχεια το κεφαλι..ελεος λιγο. σορρυ αν κουρασα. ΜΟΝΟ ΑΕΚ
Πές τα αδελφέ!!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΤΑΝΕΙ Η ΤΟΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!! Αρκετά με τους κάφρους και με τις προσβολές στην ομάδα μας!!!
Δεν φταίει η διαφορετικότητα φίλε. Η βλακεία μας φταίει (της διοίκησης δηλαδή). Ας μην δίναμε δικαιώματα (αναφέρομαι στα λάθη του καλοκαιριού που μας έφεραν εδώ). Όπως στρώσαμε κοιμόμαστε.
Εγώ θα ήθελα μια έντιμη απάντηση από όλους σας εδώ μέσα μετά το θλιβερό θέαμα που είδαμε από την Ομάδα μας .
Πιστεύει κάποιος από εμάς ότι και με τα δύο μπενάλτι να μας έδιναν , θα κερδίζαμε ??? θα είμαστε οι τελικοι νικητές ????
" ...Το λέει κι ένα τραγούδι που μας μάθαιναν παλιά
Ο χαμένος τα παίρνει όλα..."
Για να πάρεις μιά έντιμη απάντηση πρώτα χρειάζεται μία έντιμη ερώτηση ...........αυτό κατάλαβες από το άρθρο του κετσέ ??? τα έχουμε πει εκατό φορές από χθες ότι δεν παίξαμε καλά ή αν θες άθλια και χρειάζονται από τη διοίκηση σημαντικές αποφάσεις και κινήσεις για την ομάδα όχι από αύριο αλλά... ΣΥΝΕΧΕΙΑ από χθες........γκε γκε ......Όμως δεν υπάρχει λογική σε αυτό που θες να ακούσεις , δηλαδή μία ομάδα δεν παίζει καθόλου καλά και αφού δεν παίζει καλά αν κερδίσει τυχαία έστω κάποιο πέναλντι, ο διατητής να μην το σφυρίξει γιατί η ομάδα που το κέρδισε δεν παίζει καθόλου καλά....ποιός ό λόγος να το σφυρίξει αφού δεν παίζει καλά η ομάδα σάμπως και να το βάλει θα νικήσει ??...με ξεπερνάει το σκεπτικό σου....ότι νάναι....
ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ
Φίλε Αντρέ , νομίζω ότι εστιάζεις στο δέντρο και όχι στο δάσος .
Μην προσπαθούμε να σκεπάσουμε την κατάντια μας κάτω από το χαλάκι
Ο Αντρέ που έχεις και προφίλ τελικά δεν μας είπες ζει????? ***Παιδιά να ξέρετε ότι όταν ακούτε πολλά λόγια από ποδοσφαιριστη και ειδικά τέτοια βαριά λόγια πριν τον αγώνα τότε απλά ΔΕΝ......
πάντως αν δεν κάνω λάθος είναι η πρώτη φορά που εγώ τουλάχιστον ακούω παίκτη της ΑΕΚ να μιλάει έτσι πριν από τον τελικό.......και μέσα στον αγωνιστικό χώρο το ένα λάθος να διαδέχεται το άλλο....κρίμα...και πίκρα.....
Ναι εγώ. Γιατί στο ποδόσφαιρο δεν έχει σημασία το πόσο καλά η κακά έπαιξες, αλλά το πόσες φορές έστειλες την μπάλλα στα δίκτυα. Ακόμη και πέρσι αν ο Αραούχο ισοφάριζε, σε πληροφορώ ότι θα κατάρρεαν οι Παοκτσήδες αν μετά τα όσα είχαν χάσει βρίσκονταν στην παράταση με 1-1. Και πέρσι τους προστάτεψε το κοράκι, ο Βράνιες δεν έκανε τίποτα στην φάση που έφαγε την 2η κίτρινη, απλώς τον έσπρωξαν. Αλλά βέβαια όταν έχεις κίτρινη και ο διαιτητής έχει ήδη δείξει κόκκινη στον αντίπαλο,... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αποφεύγεις να πας σε τέτοιες φάσεις, όπως ο διάολος το λιβάνι. Για φέτος λοιπόν που λες στο α ημίχρονο είχαν και αυτοί άλλη μια ευκαιρία πλην του γκολ, είχαμε και εμείς δυο με τον Πόνσε. Μέτα αυτοί κλείστηκαν πίσω, εμείς χωρίς εξτρέμ καληνύχτα. Αν πάντως βάζαμε το πέναλτι και αναγκαστικά ξανανοίγωνταν ο Παοκ δεν ξέρεις αν θα έβαζαν αυτοί ή εμείς το 2ο, αν έμπαινες κίολας και δεν πηγαίναμε παράταση ή και πέναλτι.
Φίλε έχω παίξει μπάλα σε καλό επίπεδο επαγγελματικά και σε πληροφορώ ότι έγινε αλλοίωση του αποτελέσματος και εννοείτε ότι οι παίχτες μας επιρεαστηκαν ψυχολογικά.....
Μάνο, σε ποια ομάδα έπαιζες; Και ποια χρονιά;
Προοδευτική και Ιωνικός Α Εθνική... Δεν θέλω να πω περισσότερα.... Ευχαριστώ.....
βασικα τα 2 δυο πεναλντι ηταν ο μονος τροπος για να γυρισουμε το ματς χωρις να βαζω το χερι στην φωτια οτι δεν θα ισοφαριζομασταν με την πηγη κινδυνων οικονομου πισω..οπως και το να μενανε με 10.
Υ.Γ. βαλτε οσα dislike θελετε αλλα το χερι δεν ειναι μαρς πεναλντι.και δινεται και δεν δινεται
Δηλαδή επειδή δεν παίζαμε καλά (και ο παοκ δεν έπαιζε καλά εξάλλου) δεν έπρεπε να δώσει τα πέναλτι? Από πού προκύπτει αυτή η λογική; Είναι εντελώς άσχετος ο συνειρμός σου.
Τότε ρε φιλαράκι όποια ομάδα δεν παίζει καλά και τις κάνουν πέναλτι να μην το δίνει ο διαιτητής.
Και να πω και κάτι άλλο στον πρώτο γύρο ο Ολυμπιακός εναντίον του ΠΑΟΚ έκανε 30 ευκαιρίες και ο ΠΑΟΚ καμία κέρδισε όμως 0-1 να το δώσουν σε Ολυμπιακό το παιχνίδι τότε αφού δεν έπαιξε καλά ο ΠΑΟΚ.
στο κύπελλο πάλι Ολυμπιακός - Λαμία η Λαμία πέρασε δεν έπαιξε καλύτερα από τον Ολυμπιακό αλλά έβαλε τα γκολ που χρειαζόταν για να περάσει.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Πρέπει να μάθουμε να ξεχωρίζουμε, άλλο το πόσο καλά έπαιξε η ομάδα να κάνουμε κριτική και άλλο πως έπαιξε ο διαιτητής αυτό είναι διαφορετικό οι διαιτητές δεν σφυρίζουν σύμφωνα με την απόδοση της ομάδας πρέπει να σφυρίζουν αυτά που βλέπουν και εάν κάνουν λάθη να αναφέρονται και αυτά.
πάντα εντιμα μιλάμε εδω μέσα όσοι γνωριζόμαστε ...οπότε 1.ειναι μλκ ή ερώτηση σου και 2. ΝΑΙ σίγουρα 100%. 3. εχεις καμία αντίρρηση; μ΄πηπως εχεις να μας πεις για ευκαιρίες που έκαναν; και την γλυτώσαμε στο τσακ; ...ΟΧΙ φυσικά οπότε ναι θα κερδίζαμε ....
Ακόμα και να χάναμε τελικά, τα πέναλτι δεν έπρεπε να δοθούν;;;
Δεν κσταλάβαινω πως το σκέφτεσαι!
Είναι δύο διαφορετικά πράγματα, δίνουμε το πέναλτι σύμφωνα με τους κανονισμούς, και μετά περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει ως την λήξη του παιχνιδιού!
Το έγραψα και χθες, μπορει ο παοκ να έχει καλύτερη ομάδα αυτή τη στιγμή, κερδίζει πάντα ο καλύτερος... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο ποδόσφαιρο;;;
Αγαπητέ φίλε, στο γκολ του Τάκη του Καραγκιοζόπουλου στο 0-1 στο ΟΑΚΑ ήμουν πιτσιρικάς, ήμουν στο γήπεδο, ο γαύρος είχε κάνει 15 κλασικές ευκαιρίες, εμείς κερδίσαμε...
Αν θέλει ενίσχυση η ομάδα, ΕΝΝΟΕΊΤΕ, όμως αυτό είναι άλλο θέμα!
Με το συμπαθειο φίλε αλλά αυτή είναι μια ανόητη ερώτηση και σωστή απάντηση δεν υπάρχει.
Εμείς θα κερδίζαμε....Έτσι απλά. Δεν χρειάζεται παραπάνω εξηγήσεις, όποιος έχει παίξει μπάλα έστω και σε ερασιτεχνικό επίπεδο καταλαβαίνει το γιατί.
Ναι ρε αδερφέ θα κερδίζαμε 100% γιατί και οι αντίπαλοι είχαν τα ίδια χάλια.
Πιθανον οχι. Αλλα δν θα μαθουμε ποτε κιολας. Γιατι αν οντως μας δινοντουσαν τα 2 πεναλτι και πες γινοταν το 1-2 απο 1-0 ποιος μου λεει οτι αυτοι μετα θα μπορουσαν να σκοραρουν για την ισοφαριση? Μπορει να τους κοβοταν η ψυχολογια ή και να εκαναν ευκαιριες χωρις να τις αξιοποιουν και να φταναμε απλα σε ενα τελικο αποτελεσμα μετα απο πολλα καρδιοχτυπια στην νικη. Μπορει επισης ομως να ισοφαριζαν σε 2-2 και στο τελος μια λαθος κινηση τους στην αμυνα τους να κατεληγε σε γκολ υπερ μας.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Οπως επισης θα μπορουσε φυσικα και να μας το γυρισουν ή πολυ απλα να παει παραταση για το ματς. Ή ακομα χειροτερα να μας δινοντουσαν και να μην σκοραραμε σε ενα απο τα δυο ή και στα δυο. Η ουσια ειναι μια ομως: απο την στιγμη που δν δοθηκαν δν ξερεις πως θα εξελισσοταν το ματς. Τα σεναρια οπως βλεπεις ειναι πολλα και στην μπαλα δν κερδιζει παντα ο καλυτερος.
Και με 1 θα ημασταν. ΟΚ; Το δεχεσαι ή απλα εκανες την ερωτηση για να το παιξεις κι εσυ υπερανω; Λες και ο παοκ επαιξε καμια μπαλα της προκοπης...
Καλό το άρθρο σου Κώστα, αλλά νομίζω ότι κάπου κατά την γνώμη μου, έχει λαθέψει κάπου.
Δεν είναι κακό να πεις κάτι αν αδικήθηκε η Ομάδα μας, ούτε άσχημα θα αισθανθούμε, ούτε θα φοβηθούμε μη και τυχόν μας "κράξουν". Πιστεύω ότι ένα από τα στοιχεία διαφορετικότητάς μας είναι το ότι ΠΡΩΤΑ στεναχωρούμαστε για την εικόνα της Ομάδας και το πως παίζει και μετά για όποια διαιτητικά "λάθη". Τι να κάνουμε? Δεν θα γίνουμε ποτέ γαύροι, ούτε του Βορρά ούτε του Νότου. Και η συντριπτική... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πλειοψηφία από εμάς δεν θα γίνουμε σαν τους 200 βλαμμένους που τα σπάνε και πλακώνονται όποτε θελήσουν και το μόνο που θ' ασχοληθούν είναι το πέναλτυ που δεν μας έδωσε ο διαιτητής. Αυτούς τους πληρώσαμε καλά εφέτος και ίσως και του χρόνου με τα 2 κεκλεισμένων στους προκριματικούς για EUROPA.
Προσωπικά πιστεύω ότι ο διαιτητής ήταν ελαφρώς "μιλημένος". Δεν ήταν μόνον τα 2 πέναλτυ... Ήταν γενικά ο τρόπος που σφύριζε.
Αλλά να με συγχωρείς Κώστα. Όταν βλέπω αυτή την εικόνα από την Ομάδα μας, ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ, το τελευταίο που με στεναχωρεί είναι το πέναλτυ που δεν μας έδωσε το κοράκι της UEFA.
Ένα καλό προπονητή με σχέδιο και μεταγραφές για να αλλάξει το κλίμα και να συσπειρωθεί ο κόσμος στο νέο ξεκίνημα
Ο Χιμένεθ μας τρολαρει και θα μας τρελάνει στο τέλος. Τον ρωτάνε τι χρειάζεται η ΑΕΚ για τίτλους και λέει ο Αλμπάνης και πόσο του έλλειψε επειδή ήταν άρρωστος. Εν το μεταξύ η καθόλου η κάτι τέταρτα τον έβαζε.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Δεν του έχω καθόλου εμπιστοσύνη . Μπορεί να έρθουν παίχτες και αυτός να παίζει με μπακασετα Αλμπάνη και όλους τους παλιούς.
Το μόνο καλό είναι ο καλός γυμναστής που εχει και η ομάδα θα βγάζει ένταση
Καμία βελτίωση δεν είχε η ομάδα και δεν ήταν και λίγο το διάστημα. Κάποιοι που ξεγελιουνται και νομίζουν ότι πήγαμε καλύτερα από πριν , δεν λαμβάνουν υπόψη ότι δεν είχαμε ευρωπαϊκά παιχνίδια ενδιάμεσα που θα Φερνάνε σωματική και ψυχολογική κόπωση και γκρινια
Καλησπερα..
Εγω εχω μερικες ερωτησεις και θα ηθελα να ακουσω την γνωμη σου Κωστα..
Γιατι τα 2 πεναλντι δεν δοθηκαν????
Γιατι τα σπορια τα εδινε στον παοκ???
Γιατι και στο πρωτο παιχνιδι παλι με ξενο διαιτητη δεν μας δοθηκε πεναλντι???... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Μηπως και ξαναρωταω εγω καναμε αγωνα για να πεσει η παραγκα και τελικα καποιος αλλος δημιουργει μια ιδια???
Μπορει η διοικηση να διασφαλισει την ισονομια???Μπορει να κανει κινησεις ωστε να μην σφυρανε οι εκαστοτε Σκουλαδες και Ευαγγελου και να τους στελνουν να σφυρανε στα τραινα???
Γιατι απο οτι φαινεται σκοπο ειχανε οχι μονο να ΤΟΥΣ στειλουνε τελικο αλλα να ΤΟΥΣ το δωσουνε κιολας...
Για τον Βόλο η απάντηση είναι ότι έπρεπε να πάρει και αυτός κάτι, γιατί έως τότε δεν είχε πάρει τίποτα. Για το φετινό η απάντηση είναι Πρέσπες και η καθίζηση των ποσοστών της κυβέρνησης στην Μακεδονία. Ο διαιτητής ήρθε για να τους σπρώξει, ξεκάθαρα. Έχεις δει ποτέ στην ζωή σου αλλαγή σε πλάγιο στις καθυστερήσεις στην ομάδα που πασχίζει να ισοφαρίσει? Από εκεί και μόνο καταλαβαίνεις ότι δεν ήταν τυχαίο το λάθος στην ανατροπή του Λιβάγια.
Του δινουνε και νταμπλ επειδη.....εχουμε τις πρεσπες..Οποτε ας κανει αυτα που εκανε ο γαβρος..
Φερανε και τον γερμανο Ευαγγελου εδω ,αυτον δηλαδη που ειχε μπλεχτει σε σκανδαλο και το γλυκο εδεσε...
Μια χαρα..Μου αρεσει που εχουμε και τον Περειρα εδω (χαχαχαχαχαχαχα) για να ρυθμιζει την διαιτησια..
Ο Παοκ είναι ακριβώς όπως ήταν ο Θρήνος επι Κόκκαλη. Όπως τότε ο Κόκκαλης ήταν ο αγαπημένος επιχειρηματίας τότε του Σημίτη, έτσι τώρα ο Σαββίδης είναι του Τσίπρα. Θυμίζω ότι μόλις άλλαξε ο πρωθυπουργός τότε, άλλαξαν άμεσα και τα σφυρίγματα και ο τίτλος πήγε στον ΠΑΟ του Βαρδινογιάννη. Την επομένη του πήγαν τα κλειδιά της παράγκας (όπως έχουν πει δημοσιογράφοι που ξέρουν), αυτός αρνήθηκε και την επομένη το ξαναπήρε ο Θρήνος. Του χρόνου ο Θρήνος θα ειναι το πρώτο φαβορί, εκτός... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αν φτιάξουμε εμείς ομάδα, πάντως ο Σαββίδης δεν το ξαναπαίρνει. Τα ανθρώπινα λάθη, θα γίνονται σε βάρος του και με την βοήθεια του var.
Του δινουνε και νταμπλ επειδη.....εχουμε τις πρεσπες..Οποτε ας κανει αυτα που εκανε ο γαβρος..
Φερανε και τον γερμανο Ευαγγελου εδω ,αυτον δηλαδη που ειχε μπλεχτει σε σκανδαλο και το γλυκο εδεσε...
Μια χαρα..Μου αρεσει που εχουμε και τον Περειρα εδω (χαχαχαχαχαχαχα) για να ρυθμιζει την διαιτησια..
Του δινουνε και νταμπλ επειδη.....εχουμε τις πρεσπες..Οποτε ας κανει αυτα που εκανε ο γαβρος..
Φερανε και τον γερμανο Ευαγγελου εδω ,αυτον δηλαδη που ειχε μπλεχτει σε σκανδαλο και το γλυκο εδεσε...
Μια χαρα..Μου αρεσει που εχουμε και τον Περειρα εδω (χαχαχαχαχαχαχα) για να ρυθμιζει την διαιτησια..
Δηλαδη σφαζουμε Παναθηναικο ΑΕΚ για να παρει ο ποακ κυπελλο.......επειδη κατι επρεπε να παρει..
Του δινουμε το κυπελλο επειδη......εχασε το πρωταθλημα ο κουμπουροφορος..
Δηλαδη σφαζουμε Παναθηναικο ΑΕΚ για να παρει ο ποακ κυπελλο.......επειδη κατι επρεπε να παρει..
Του δινουμε το κυπελλο επειδη......εχασε το πρωταθλημα ο κουμπουροφορος..
Πεστα... γιατι μου φαινεται οτι το κομπλεξ ή φοβος οπως θελει το βλεπει κανεις ορισμενων αδερφων μας να μην τους πουν γαυρους ή ποακτσηδες τους κανει να κλεινουν τα ματια και να μη μιλανε για τα προφανη...
αν και διαφωνω σε πολλα θεματα με τον Κώστα στο συγκεκριμένο άρθρο εχει απολυτο δικιο και θα κρατησω μονο μια μικρη ένσταση στο γεγονος οτι η διαφορετικότητα μας σε σχέση με τον ΠΑΟΚ έχει να κανει και με το γεγονός ότι εμεις ειμαστε μεγάλη ομάδα. Αυτο να το σημειώσουμε γιατι σε καμια περιπτωση δεν θα εξισώσουμε την συμπεριφορά μας με αυτη του κοσμου του ΠΑΟΚ επειδη δεν παιξαμε καλα σε εναν τελικο και επειδη ο ΠΑΟΚ ευνοηθηκε απο τη διαιτησία παρά τη χρήση του VAR.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Απο εκει και πέρα σωστα γίνεται αναφορά οτι και το VAR δεν είναι πανάκεια γιατι εξαρτάται απο το τρόπο που θα χρησιμοποιηθει και θα πρεπει να εξετάσουμε σοβαρα τι θα γινόταν αν τα πράγματα ήταν ανάποδα αν δηλαδη αυτά τα πεναλτυ δεν τα επαιρνε ο γαύρος ή ο ΠΑΟΚ τι θα εβγαιναν να γράψουν και να πουν.
Επίσης για οσους εχουν παιξει μπαλα η προχθεσινη διαιτησία χρήζει ερμηνείας διότι η ΑΕΚ μπαινει εμφανως με τσαμπουκα σε ολες τις φάσεις και ο διαιτητης μοιράζει δύο κιτρινες με τη πρώτη ενω σε παρομοιες περιπτώσεις των παικτών του ΠΑΟΚ κανει παρατηρήσεις. Μετα βλεπουμε ένα μέτριο παιχνιδι ενω σε ολες τις περιπτώσεις ο διαιτητης κοβει συνεχως ολες τις επιθέσεις μας με φαουλ.
Και τέλος να πω κατι που περνάει απαρατήρητο σε σχολιασμο αν θελουμε να κρίνουμε τη διαιτησία του Γςρμανου δεν πρεπει να στεκόμαστε στις φάσεις των πεναλτυ αλλα στη κιτρινη που δινει στον Πόνσε σε μια φάση που ο Πασχαλάκης συγκρούεται με δικο του συπαικτη και στο οποιο σφυρίζεται φαουλ υπερ του ΠΑΟΚ και κιτρινη σε Πόνσε.
Φυσικά και δεν είναι ντροπή να λέμε για τα λάθη του διαιτητή και καλά κάνουν όσοι τα αναφέρουν. Το θέμα είναι ότι οι περισσότεροι φίλαθλοι δεν έχουν το κουράγιο να μιλήσουν για αυτά όταν βλέπουν μια ομάδα να μην μπορεί να αλλάξει δύο πάσες σε έναν αγώνα ολόκληρο, μια σεζόν ιστορικά απογοητευτικη και πάνω από όλα κανένα σημάδι ότι κάτι θα αλλάξει του χρόνου. Εγώ βλέπω μια κατάσταση οργανωτικά και αγωνιστικά τραγική. Τα λάθη δεν γίνανε από τις 28 Αυγούστου και μετά.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Γίνανε όλη τη χρονιά. Ο προγραμματισμος σε όλα τα σοβαρά κλαμπ γίνεται την σεζόν που κυλάει για την επόμενη. Πόσο μάλλον όταν δεδομένα πας να χτυπήσεις αντιπάλους με πολλαπλάσιο μπάτζετ. Μήπως υπάρχει καμία ένδειξη προγραμματισμου για του χρόνου? Και να ήταν μόνο οι μεταγραφικές κινήσεις... Έβλεπα προσφάτως την αποστολή της κ17 αν δεν κάνω λαθος της εθνικής. Από 4 παίκτες παοκ και οσφπ και κανένας της ΑΕΚ!!! Δυστυχώς είμαστε μακράν πίσω από τους ανταγωνιστές μας και αγωνιστικά και οικονομικά και οργανωτικά. Μακάρι να υπάρχει η θέληση και η διάθεσή για κάτι διαφορετικό αλλά από τις κινήσεις που έχουμε δει όλη τη χρονιά το θεωρώ πολύ δύσκολο και δεν μιλάω μόνο για τα μεταγραφικά αλλά και για κινήσεις τύπου Κωστενογλου προπονητής στις ακαδημίες. Δεν βλέπω από που προκύπτει οτι μας έγιναν μαθημα τα λάθη μας. Μακάρι να διαψευσθω αλλά όλα δείχνουν ότι και του χρόνου θα έχουμε μια από τα ίδια...
εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι εάν οι εύνοιες σε ημιτελικούς - τελικό ήταν αντίστροφες, ο τελικός δεν θα τελείωνε ποτέ, εις βάρος τους ξανά εννοείται,
;;
ποιος διαφωνεί;;;;;;;;;;
ια αυτούς που ειρωνεύουνται τις ειδήσεις για το γήπεδο που χτίζει η ΑΕΚΑΡΑ στη Φιλαδέλφεια επειδή είναι… πονηροί και δεν τρώνε παραμύθι να επαναλάβω αυτό που είχα γράψει. Δεν θέλω να τους ξέρω, δεν θέλω να διαβάζουν το aek365, δεν θέλω να με ακούν στο ραδιόφωνο, δεν θέλω να αναπνεω τον ίδιο αέρα μαζί τους ούτε στο… facebook.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ότι καλύτερο έχεις πει ποτέ ,ξεφτίλα μεγάλη του οποίου ΑΕΚτζη ειρωνεύεται τα βίντεο με την πρόοδο του γηπέδου
Κετσε ακριβως αυτα που σκεφτομαι ειπες.Τωρα που αρχιζω και ηρεμω πραγματικα τα βαζω με τον εαυτο μου που ξεσκισα την ομαδα(και σωστα ως ενα βαθμο)και δεν εδωσα καθολου σημασια στο χειρουργειο που μας περασαν για πολλοστη φορα και δεν ηταν μονο τα πεναλτυ.Πραγματικα η μεγαλυτερη νικη τους και παραλληλα ηττα μας ειναι αυτη η νοοτροπια που μας εχουν περασει του σκασε και κολυμπα!Εγω οταν ακουσα για γερμανους διαιτητες με ειχαν ζωσει τα φιδια γιατι ειναι γνωστη η σχεση αυτης της φυλης... ΣΥΝΕΧΕΙΑ με την λαμογια!Γιαυτο οπως εγραψα και χθες φουλ επιθεση και να βαλουμε τους κομπλεξικους και παλι στη φυσικη τους θεση δηλαδη κατω απο τον αρη.
Δεν θα μιλήσω προσωπικά για το πέναλτι. Δεν έχει σημασία η γνώμη μου. Για εμάς είναι, για τους άλλους δεν είναι, για τον γερμανο δεν είναι , για άλλον διαιτητή είναι, δεν το έδωσε εν τέλη και για τους άλλους είναι δίκαιο, αν το έδινε για τους άλλους αγοράσαμε το var και τους κλέψαμε το νταμπλ, το πήραμε γιατί ήταν η έδρα μας ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΑΚΡΗ ΠΟΤΕ σε τέτοια θέματα. Αλήθεια πόσες φορές δεν βγάλατε άκρη σε κουβέντες με άλλους οπαδούς? όλο κάτι θυμούνται άσχετο και και και....... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Θα μοιραστώ όμως το τι είδα και άκουσα σε ένα καφέ εδώ στην κυψέλη στην Αθήνα που είδα τον αγώνα παρέα με παγωμένες μπύρες....
Δεν ξέρω πως έγινε καθώς πάω συχνά για αγώνες στην συνδρομητική που έδειχνε τον αγώνα στα εκτός έδρας ή σε περιπτώσεις που δεν πάω γήπεδο λόγο ανωτέρας βιας. Ξαναλέω δεν ξέρω πως έγινε και στην κυψέλη η καφετέρια ήταν γεμάτη παοκτζηδες 70% σαν να ήμουν Θεσσαλονίκη ένα πράγμα. Το μεγαλύτερο ποσοστό από το 70% που λέω ήταν άνω των 50 ετών. 37 εγώ. Κάθισα σε ένα τραπέζι μόνος καθώς πήγα από νωρίς και όσο γέμιζε το μαγαζί εκατσαν μαζί μου 4 μεσήλικες παοκτζηδες και μιλάγαμε κάνοντας κουβέντα από επικεροτητα και για το παιχνίδι φυσικά.
Όλοι μου έλεγαν προγνωστικά 2-0 υπέρ της ΑΕΚ μας και ακουγόταν από γύρω ότι ίδια γνώμη είχαν και άλλοι παοκτζηδες καθώς τους άκουγα να μιλάνε μεταξύ τους. Ξέρετε δεν πήγαιναν καλά τώρα τελευταία δεν τους άρεσε η ομάδα τους και άλλα τέτοια...βέβαια μετά τον αγώνα η ομάδα τους πέταγε φωτιές και είναι ομαδαρα και το έλεγαν από πριν ότι θα το πάρουν...χαχαχα..
Όλοι αυτοί οι παοκτζηδες στο πέναλτι της φάσης του var όταν το έδειξε η τηλεόραση μέχρι ο τύπος να δείξει τελικά κορνερ, είχαν ΠΑΓΩΣΕΙ!!!!! χτύπαγαν τα χέρια στα τραπέζια, σηκώθηκαν όρθιοι έπιαναν τα κεφάλια τους, και όλο το μαγαζί ήταν πωπω τι πάθαμε, γιατί χέρι ρε φίλε...γιατί δεν το κόλλησε τζάμπα πέναλτι ξεφυσήματα και τέτοια...κανένας δεν είπε δεν ήταν!! μόλις ο τύπος δεν έδωσε πέναλτι ξεφύσαγαν με ανακούφιση και κάποιοι είπαν, ρε δεν το έδωσε ρε και γέλαγαν...
Αυτη η αντίδραση για μένα Κωστα λέει πιο πολλά και καταλαβαινεις πιο πολλά από τα facebook.
Ορθά μιλας Κετσε, αλλά τον τόνο όφειλε να τον δίνει η ΠΑΕ, εκτός αν είχε φροντίσει από το πρώτο πιστόλιασμα το 2015-2016 για την ισονομία (η οποία μεταφράζεται είτε σε κανένα λαθος, ειτε σε εκατέρωθεν μοιρασμένα λάθη) οπότε δε θα χρειαζόταν να κάνει θόρυβο. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι επίσημα η ΑΕΚ είναι πολύ λάητ απέναντι στον Παοκ και όλοι ευαγγελίζονται μια δήθεν τελικά εξυγίανση όταν από την επιστροφή μέχρι χτες η ΑΕΚ έχει φάει τις εξής πιστόλες σε ματς με Παοκ:... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
1) 2015-2016, Τουμπα, μη καταλογισμος πεναλτι υπερ Σιμοες στο 1-1 και τελικά ήττα με 2-1.
2) 2016-2017, Τούμπα, ήττα στις καθυστερήσεις από ξεκάθαρο άουτ που μεταφράστηκε σε επαναφορά εντός πεδιάς και κόρνερ.
3) 2017 τελικός, μη αποβολή Μάτος και ήττα με γκολ κάτι μέτρα οφ σάηντ
4) 2018 τελικός, ο Βιερήνια σπρώχνει τον Βράνες και αποβάλλεται ο παίχτης της ΑΕΚ.
5) 2018-2019, Οακα, δεν δίνεται ξεκάθαρο πέναλτι υπερ της ΑΕΚ, τελικά ισοπαλία.
6) 2019 τελικός, δεν δίνονται δυο πέναλτι υπερ της ΑΕΚ με το οφ σαηντ σε βαρος του Λιβαγια κανονικα να το διδασκουν και στπ δημοτικο.
Στο μεταξυ 4 χρονια εχουμε παιξει με τον παοκ συνολικα σε πρωταθλημα, πλεη οφ και κυπελλο 13 φορες, ενα λαθος υπερ της ΑΕΚ (που να κρινει ή οχι αποτελεσμα) δεν εγινε. Η ΠΑΕ σε ολα τα ανωτέρω μούγκα στην στρούγκα το οποιο (επαναλαμβανω) δεν θα με πειραζε αν μπορουσε να προστατευσει την ομαδα. Στον αντιποδα εχουμε εναν οργανισμο που παρουσιαζει ως σφαγη ενα ακυρωμενο γκολ σαν το οποιο εχουν ακυρωθει 3 φετος στο Τσ.Λ. και εμφανιζουν και ως ανηκουστο να διακοπει ματς το οποιο διεκοψε ο προεδρος τους με κουμπουρια και μπραβους.
Καλα κανεις και τα χωνεις στον κοσμο, κι εγω ως ενα βαθμο δεν ασχολουμαι με την διαιτησια οποτε πιανει κι εμενα το χωσιμο (και ξαναλεω δικιο εχεις γιατι η αγωνιστικη εικονα δεν θα επρεπε να συνδεεται με τα διαιτητικα λαθη) αλλα ενα μεγαλυτερο χωσιμο το θελει η επισημη ΑΕΚ που δειχνει αδυναμη (?) ή χωρίς θέληση (?) και διαθεση (?) να απαντησει στην χυδαια επικοινωνιακη λελαπα του παοκ αρχικα και κυριως να προσταυσει την ομαδα απο συνεχομενες σφαγες. Οι αλλοι καμαρωνουν οτι μπορουν και κανουν οτι γουσταρουν, μεχρι και για την ξεφτιλα της ΕΠΟ να τους δωσει τις προσκλησεις βαυκαλιζονται, οι συναδελφοι σου τσουβαλιαζουν για αυτη την ξεφτιλα και δεν λενε ποιοι οπαδοι συγκεκριμενα τραμπουκιζαν κοσμο και δημοσιογραφους και η ΑΕΚ κρατα μια παθητικη σταση.
Βλεπεις να εκτιμα κανεις αυτο ως μια συνετη σταση? Αφου στα ασχημα μας τσουβαλιαζουν με τους αλλους και στην ουσια του πραγματος ο αλλοα κερδιζει και αθεμιτα αγωνες, τιτλους και εντυπωσεις. Αν ετσι ειναι να παει το εργο ας το ξερουμε να μην χαλαμε και την ζαχαρενια μας τσαμπα.
Εξαιρετικός Κώστας και εξαιρετικό συμπλήρωμα Φοίνικα. Μας έχουν περάσει πριονοκορδέλα από τότε που ανεβήκαμε (και για να πω την αλήθεια, από το 1988 που βλέπω μπάλα στο γήπεδο δε θυμάμαι να τους έχουμε αδικήσει κιόλας, το αντίθετο και πολλές φορές, αλλά το προσπερνάω γιατί μπορεί μικρότερος να έβλεπα τα πράγματα πιο φανατικά) και δε μιλάμε καθόλου. Την πρώτη χρονιά με Σιμόες είπαμε, οκ, άντε να φάμε την πιστολιά λόγω συμμαχίας και ας μην είμαστε προκατειλημμένοι. Τη δεύτερη χρονιά τα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ίδια. Θα προσθέσω και τα παιχνίδια στα play off τη χρονιά εκείνη που μας ακυρώνουν γκολ στο 1-1 στην Τούμπα κεκλεισμένων των θυρών και μετά κάνουν 2-1 και το το 0-0 στην έδρα μας που ενώ έχει αποβληθεί παίκτης του ΠΑΟΚ στο πρώτο ημίχρονο δείχνει δυο αστείες κάρτες στον Πέκχαρτ για να ισοφαρίσει.
Όπως κι εσύ έτσι κι εγώ δεν καταλαβαίνω για ποιόν λόγο είμαστε τόσο σιωπηλοί και αυτοί κερδίζουν τις εντυπώσεις οι ξεφτιλισμένοι λέγοντας μας κλέφτες. Και λέω ξεφτιλισμένοι γιατί αν ο πρώτος που κρατούσε χαμηλούς τόνους για τις ηλιθιότητες του ήταν ο Σαββίδης, δε θα υπήρχε αυτή η κατάσταση. Απλά ο τύπος εξυπηρετεί προφανώς άλλους λόγους και γι' αυτό τον ευνοεί να σηκώνει τους τόνους τόσο πολύ...
αδερφε Dull_Knife_73 μην το ψαχνεις. 30 χρονια που βλεπω την ΑΕΚ οσο και να σπαω το κεφαλι μου ενα ματς που να αδικηθηκαν στα μεταξυ μας παιχνιδια δεν μπορω να θυμηθω. αντιθετα τοσα μαζεμενα λαθη σε βαρος μονο της μια ομαδας μονο στα σκληρη παραγκα σε παιχνιδια με τον γαυρο θυμαμαι. νομιζω οτι εχουμε μια καλη θεληση τοσο καιρο οτι το ενα ειναι λαθος, το αλλο καλη εκτιμηση του διαιτητη και παει λεγοντας γιατι δεν θελουμε να πιστεψουμε οτι με Μελισσανιδη αλλαξε η χουντα κι απο κοκκινη εγινε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ασπρομαυρη. φετος ιδιως σε πολλαπλα επιπεδα (ΕΠΟ, αθλητικη δικαιοσυνη, επιλεκτικα διαιτητικα λαθη, φιλικα σωματεια, ΜΜΕ) θυμιζει πολυ εντονα σκληρη παραγκα η φαση. Το γεγονος οτι ο παοκ ειχε μια καλα δουλεμενη ομαδα και ορισμενους πολυ καλους παιχτες δεν αναιρει οτι τα πραγματα ειναι το λιγοτερο περιεργα και ανησυχητικα. Θα δειξει το μελλον, αλλα η συγκρουση θα ειναι αναποφευκτη. Οποτε να κοιταζουμε να βελτιωσουμε την ομαδα αλλα να κοιταζουμε να πετυχουμε και την ισονομια, γιατι το ενα χωρις το αλλο δεν αρκουν.
Εγώ πιστεύω για να μη μιλάει ο Μελισσανίδης έχει το λόγο που δεν μιλάει έφαγε πισώπλατα μαχαιριά και θα κάνει αυτό που πρέπει όταν έρθει η ώρα.
Να βγει τώρα και να φωνάζει ξέρει ότι δεν έχει κανένα αποτέλεσμα έχει υπομονή όμως και θα τα τακτοποιήσει όταν έρθει η ώρα.
Κέτσε δεν ειναι ντροπή να το λέμε ...εννοείται .....Σημαντικότερο όμως νομίζω (οχι για την ψυχολογία μας τώρα αλλά για το πρωτάθλημα του 2019 -2020) ειναι να απαριθμήσουμε τις εσωτερικές μας μλκ μπας και ρυθμιστούμε καλύτερα . Συμπεριλαμβάνεται σε αυτές πως δεν μιλάμε καθόλου για τίποτα ούτε για τις ποινές μας ούτε για τις ποινές τών άλλων ούτε για την διαιτησία ούτε για ΄τιποτα και χάνουμε όλα τα δικαστήρια ενώ μεταξύ μας λέμε οτι έχουμε και γμ το νομικό επιτελείο ....
ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΜΕ.... ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΜΑΣ ΩΣ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΥΡΩΝ ΚΟΡΑΚΩΝ ΤΟΥ ΙΜΠΑΝ...
άλλο το ένα άλλο το άλλο...
Μπράβο Κώστα που γράφεις για τη διαιτησία! Επιτέλους, και η διοίκηση πρέπει να βγάλει ανακοίνωση! Πρόκειται για καραμπινάτη αλλοίωση αποτελέσματος και είναι αδιάφορο το ότι η ομάδα έπαιξε μέτρια καθώς και ο παοκ (που τερμάτισε 20 βαθμούς παραπάνω στο πρωτάθλημα) δεν ήταν καλύτερος. Σε ακόμα έναν τελικό η ΑΕΚ αδικήθηκε κατάφωρα και υπάρχουν φίλαθλοι της ΑΕΚ που αυτομαστιγώνονται.
δεν ειχαμε ομαδα για να κερδισει.
δεν κατεβηκαμε στο 2ημιχρ.
και να ισοφαριζαμε με το πεναλτυ δεν...
ειδαμε στο τσ.λου πως ανατρεπονται τα αποτελεσματα,
και τρια πεναλτυ να παιρναμε.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
δεν ειχαμε ψυχη.
με την λουζερ ψυχολογια που επαιζαν μπορει να εχαναν και τα πεναλτι αν τους τα εδιναν...
Στο χθεσινό άρθρο για το var, έγραψα ουσιαστικά τα ίδια πράγματα, αλλά με λιγότερα λόγια, άρα συμφωνώ απολύτως με το κείμενο!
Πεστα ρε Κετσε!! Ψυχαρα!! Και όσοι δεν σε γουστάρουν και σε κατηγορούν τότε ας φύγουν από εδώ...
Φέτος μπορεί να μην είμασταν στα καλύτερά μας αλλά αν δεν συνωμοτούσε το σύμπαν σε βάρος μας θα είμασταν σίγουρα νταμπλούχοι. Κυβέρνηση, αντιπολίτευση, κοράκια οποιασδήποτε εθνικότητας, αθλητική δικαιοσύνη και var όλοι τους και μόνοι μας
Κετσαρος απο αλλο πλανητηηηη
Αν τα γεγονοτα ηταν αναποδα θα μας φωναζαν κλεφτες καμια δεκαετια! Εμεις ολοι υπερανω λες και ειναι κακο να φωναζεις οταν σε αδικουν..
Κώστα κατά αρχήν να αγιάσει το στόμα σου. Βαρέθηκα τους το αυτομαστίγωμα, να μην μιλάμε για την διαιτησία επειδή δεν κάναμε πολλές ευκαιρίες. Όποιος θέλει να αυτομαστιγώνεται ας πάρει ένα μαστίγιο να το κάνει σπίτι του, χωρίς να μας πρήζει εδώ πέρα. Το πέναλτι που δεν δόθηκε στον Λιβάγια είναι κραχτή φάση και είναι απίστευτο που διέφυγε με var. Η άλλη είναι στην κρίση του διαιτητή. Πάντως υπάρχει μια φάση στις καθυστερήσεις που περιέργως δεν αναφέρει κανείς. Πηδάνε σε μια... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σέντρα Γαλανόπουλος και ένας δικός τους, που κατά λάθος του ρίχνει αγκωνιά στο κεφάλι στην μεγάλη τους όμως περιοχή. Είναι η φάση που διακόπηκε το ματς στις καθυστερήσεις. Είναι πέναλτι, άσχετα αν δεν το ήθελε ο δικός τους, όπως ήταν φάουλ και κάρτα όταν βρήκε ο Λιβάγια το χέρι του Βαρελά που είχε σκύψει, επίσης χωρίς να το θέλει. Αλλά όταν το κοράκι δίνει αλλαγή σε πλάγιο στις καθυστερήσεις καταλαβαίνεις πολλά. Ο παοκ το πήρε για τις Πρέσπες, γι αυτές καθάρισαν τα κοράκια κατά σειρά, Πανιώνιο, Τρίπολη και εμάς. Γιατί η ζημιά από τις Πρέσπες για την κυβέρνηση είναι πολύ μεγαλύτερη από ότι φαντάζονταν στην Μακεδονία και ο παοκ το εκμεταλλεύτηκε. Ο Τίγρης όντως αντιδρά υποτονικά, πιστεύω δεν θέλει να συγκρουστεί με την υπάρχουσα κυβέρνηση που τον βοήθησε αρκετά σε κάποια θέματα του γηπέδου, κυρίως με τον δήμαρχο, αλλά και νομοθετικά στο να μπορεί να είναι κανονικά στην ΠΑΕ και να μπει η ομάδα στο στοίχημα. Την νέα χρονιά πιστεύω θα έχει πιο επιθετική πολιτική στα θέματα διαιτησίας, όπου ας μην ξεχνάμε είμαστε πλέον ισοπαλία με τον παοκ σε συμβούλους. Μεταγραφικά δεν περιμένω σπουδαία πράγματα, εκτός αν βρεθεί αγοραστής για κάποιο ή κάποιους από αυτούς που έχουμε στην βιτρίνα για πώληση (Μάνταλο, Λιβάγια, Μπάρκα, Γαλανόπουλο). Αν πουλήσουμε θα αγοράσουμε και κάτι καλό εκεί που μας λείπει, δηλαδή στον ασβέστη. Αλλιώς τα οικονομικά μεγέθη θα αλλάξουν όταν μπούμε στο νέο γήπεδο.
ΥΓ Συγχαρητήρια κυρίως για την τελευταία παράγραφο. οι ξυπνητζήδες ας βρουν στέκι αλλού.
Να αγιάσει η .....πένα σου!!!!!!!!!
Εμένα προσωπικά δεν με νοιάζουν τα πέναλτι .... καθόλου ομάδα θέλω και ομάδα δεν έχω
Γινε Μπαρτσελονα να εχεις..
Μπραβο Κωστα. Πολλα συγχαρητηρια και σε ευχαριστω για καθε λεξη σε αυτο το κειμενο σου. Με εκφραζει πληρως και για την αποδοση της ομαδας μας πρωτον αλλα και για τη κακιστη διαιτησια. Και τοσο η ΔΙΟΙΚΗΣΗ οσο και οι ΟΠΑΔΟΙ μας πρεπει να σταματησουμε να ειμαστε και να κανουμε τα...καλα παιδια. Δεν μπορουμε να αδικουμαστε καταφωρα και να λεμε δεν θα γινουμε γαυροι, γιατι στο τελος γινομαστε απλα...καρπαζοεισπρακτορες. Και για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους, ο διαιτητης αυτος δεν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μπορει επειδη ειναι ξενος βα εχει ασυλια. Και εχομε και λεμε. Τρια (3) τα πεναλτυ που καταπιε, τα 2 που πολυ σωστα ειδαμε, εξηγησες, καταλαβαμε, αλλα και το κρατημα-κατεβασμα στο Τσιγκρινσκι σε κοενερ μετα τα 2 προηγουμενα πεναλτυ, παρομοιο ακριβως με αυτο που δοθηκε για κρατημα σε βαρος μας, με τη Μπαγερν αν δεν κανω λαθος. Συν τις 2 εντελως αδικες κιτρινες σε Λιβαγια και Πονσε σε φασεις που δεν υπηρχε καν φαουλ. Ο διαιτητης αυτος...καταργησε και εξευτελισε το var...
πες τα ρε ανθρωπε 20 χρονια βλεπω μπαλα και στο τελος θα με κανουν να ξεχασω και τα βασικα,εχουμαι καταντησηκαι τσιμπιομαστε για να δουμε αν αυτα που ακουμε η βλεπουμε εινε πραγματικοτητα...
Καλησπέρα σε όλους.
Χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν, ντροπή είναι να χάνεις 3 σερί τελικούς από τον ΠΑΟΚ και ντροπή είναι να ασχολούμαστε τόσο πολύ με μια ομάδα που μια λογικά χτισμένη ΑΕΚ θα την είχε εκεί που ήταν πάντα. Αρκετά πιο κάτω μας.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Καταφέραμε να βάλουμε τον ΠΑΟΚ στον χάρτη και συνεχίζουμε να τον κάνουμε μάγκα όλοι μας.
Κρίμα
Η ΑΕΚ συμπεριφέρεται με φίλαθλο πνεύμα , χωρίς ακρότητες και χωρίς μεγαλοστομίες που γίνονται προσβολές . Ο ΠΑΟΚ λειτουργεί εντελώς διαφορετικά. Νταηλικι , απειλές και ψευτοτσαμπουκας επιβεβαιώνοντας το γαβρικο DNA. Σκεφτείτε αν είχε γίνει από την αντίθετη η πορεία του ματς. Να είχε βάλει γκολ ο Πονσε και να μην έδινε πέναλτι σε χέρι του Σιμοες. Θα είχαν μπουκάρει μέσα παλι... Οι βουλευτές ΤΟΥΣ θα απειλούσαν με ''αποσχιση'' από την Αθήνα για να πάρουν ψηφαλακια απο τα πρόβατα .... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Οι εντολοδόχοι δημοσιογραφισκοι θα λυσσαγαν , προωθώντας και πάλι την βία . Και ένα τελευταίο φίλε Κετσε , αν ξέρεις. Η Αστυνομία θα καταγγείλει τα επεισόδια που έγιναν με τους Ορκ ΕΝΤΟΣ γηπέδου ??? Ή η μόνη ομάδα που λυσσαξε είναι η ΑΕΚ???
Επειδή έχω μάθει να τα λέω πάντα αντικειμενικά και όχι επηρρεασμένος από νίκη ή ήττα, πιστεύω ότι η ομάδα έχει καλύτερη αφετηριά για τις μεταγραφές φέτος από οποιαδήοποτε άλλη χρονιά !
Έχει ξεκάθαρα εντιπίσει τις ανάγκες της, και έχει και κάποιους ποδοσφαιριστές που μπορεί να φέρουν χρήματα.
Τώρα εάν ο πρόεδρος πιστεύει ότι είναι η ώρα να ειδοποιήσει τους αντιπάλους να φοβούνται ή ότι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ακόμα είναι περίοδος να φτιάξει κορμό, δεν το γνωρίζω.
Όμως Τσιγκρίνσκι Οικονόμου Σιμόες Κρίστισιτς Χούλτ Λόπεζ Μάνταλος Γαλανόπουλος Μπακασέτας Λιβάγια είναι ένας κορμός και βλέποντας σε τι θέσεις παίζουν καταλαβαίνεις που χριάζεται ενίσχυση.
Για εμένα χρειάζονται
2 στοπερ με πώληση Τσόσιτς
Ένα αμυντικό χάφ τύπου Σάμαρη
Δύο ακραίοι επθετικοί
Ένα σέντερ φόρ
Π΄βληση Μπακάκη και ένα δεξί πακ μαζί με Γκάλο Βασιλαντωνόπουλο.
Ακριβώς αυτούς θα ήθελα να μας χαιρετίσουν ....
Αδερφέ ΑΕΚ είμαστε , Όχι Ατρόμητος η Λειβαδιά ...
Πλάκα -πλάκα μας έχουν κατακλέψει 2 κύπελλα ,μας υβρίζουν συνεχώς ,έκαναν ένα ψεύτικο νταμπλ (δεν έπρεπε καν να βρίσκονται στον τελικό αφού έσφαξαν Πανιώνιο -Αστέρα ...μας έσφαξαν και στον τελικό με τον προκλητικότατο Γερμανό χασάπη που έστειλαν για αυτό το σκοπό ) και κοκορεύονται κιόλας ,κάνουν οπαδούς ...ενώ αν βρεθεί και πάρει κανένα αβανταδόρικο αράουτ η ΑΕΚ ...θα ποστάρει ο Γιωργάκης . Γιατί τόση σιωπή άραγε ; δεν είναι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο στυλ της ΑΕΚ το ''σφάξε με πασά μου να αγιασω '' . Σε αυτούς η πολιτική της προπαγάνδας και της παραποίησης ,τους βγαίνει μια χαρά ,τους συσπειρώνει και τους χαρίζει τίτλους αράδα ,ψεύτικους και αληθινούς ,άσε που μας πήραν τον αέρα .Απαιτείται από εδώ και πέρα Μελισσανίδη όπου συναντάμε αυτή την ομάδα τα επόμενα 5 χρόνια να την πατάμε αγωνιστικά ,να ισιώσει η φάση ,είναι χειρότεροι και πιό ύπουλοι των γαύρων του νότου .
Ένα μεγάλο μπράβο,πολύ ωραίο κείμενο.Πολλες ομάδες στο παρελθον δεν παίξανε καλά και κερδσανε κύπελλα γιατί στο ποδόσφαιρο συμβαίνει συνέχεια αυτό,δεν παίζαμε δα και με την Μπαρτσελόνα.Ας έδινε τα πέναλτι και αν μετά μας κερδιζανε μπορούσαμε να γράφουμε διαφορετικά.
Κι αναρωτιομασταν γιατί φέτος κεκλεισμένων και όχι το 18 που η ένταση ήταν μεγαλύτερη ... Τρίτη χρονιά σφάξιμο με το βαμβάκι στους τελικούς κυπέλλου ... Ειναι πολλά τα λεφτά Γκιοργκι ...
Κωστα συμφωνω με οσα εγραψες αλλα μια σκληρη ανακοινωση απο την ΠΑΕ επιβαλλεται διοτι αν τους αφησουμε ετσι θα δουμε και πολυ χειροτερα απο την νεοσυστατη βορεια παραγκα.Σε 3 χρονια θεωρω οτι ο παραγοντας διαιτησια μας στερησε 2 κυπελλα και να θυμηθουμε πως εφτασαν τα ορκ στον τελικο σφαζοντας νιονιο και αστερα !!!!!!
Με καλυψες. Όπως έγραψα και σε άλλο σχόλιο προσοχή στο PAR ( paok assistance referee) με κάμερες από Ρωσία
Μπράβο ρε Κώστα! Επιτέλους! Σωστή η νοοτροπία της διοίκησης να ασχολείται κυρίως με το τι κάνει η ομάδα και να μην δυναμιτίζει το κλίμα με δηλώσεις αλλά και αυτό έχει τα όρια του. Μακάρι να ήταν και οι άλλοι σαν εμάς αλλά δυστυχώς είναι το αντίθετο ακριβώς και μόνοι μας το ποδόσφαιρο δεν μπορούμε να το φτιάξουμε. Από ένα σημείο και μετά σε έχουν για βλάκα. Είμαι σίγουρος ότι ο Τίγρης κάνει υπομονή και περιμένει την κατάλληλη στιγμή για να μιλήσει αλλά ήδη έχει ξεφύγει το πράγμα. 3... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τελικοί, στους 2 μας σφάζουν χώρια τι γίνεται όλη τη χρονιά. Ας ενεργοποιηθούν λοιπόν εκεί στην ΠΑΕ πέρα από το αγωνιστικό και στα υπόλοιπα κομμάτια. Εδώ πάνω η προπαγάνδα πάει σύννεφο. Μιλάμε οι άνθρωποι είναι τουλάχιστον πρόβατα.
Και στην ΠΑΕ ΑΕΚ....ΣΣΣΣΙΩΠΗ....
ακριβως. αυτοι μας λενε κλεφτες χωρις να εχουμε κανει τιποτα και εμας μας εχουν κατακλεψει και το δεχομαστε. μας βγηκε της εκκλησιας ο τιγρης
αυτά τα 2 πεναλτυ που δεν δοθηκαν μας στερησαν το κυπελλο. ξερω ότι δεν παιξαμε καλα αλλα ουτε ο παοκ επαιξε καλα ηταν απλα ένα κακο παιχνιδι και από τις δυο ομαδες. ο παοκ προηγηθηκε είχαμε την ευκαιρια να ισοφαρίσουμε αν δινοταν το πεναλτυ στο πεντακαθαρο χερι που ο διαιτητης πηγε να το δει στο βαρ και αφου εχει πληρωθεί χοντρα από τον φιλο του λουμπος μιχελ εδειξε κορνερ. αν τοο εδινε το πεναλτυ όλα θα ηταν διαφορετικα ανεξάρτητα από το αν παιξαμε καλα η όχι το κυπελλο μας το εκλεψαν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ με το ετσι θελω. τουλαχιστο αυτή η κλοπη μας εκανε να ξεχασουμε την κλοπη στο βολο τουλαχιστο εκει δεν ειχε βαρ και δεν υποτιμουσαν την νοημοσυνη του κοσμου όπως προχτες που ενώ ολοι ειδαμε ότι εγινε χερι ο διαιτητης εδωσε κορνερ. και κατι προς τον κυριο μελισσανιδη: προεδρε όπως αυτοι οι τρισελεηνοι εδώ και ένα χρονο μας κατηγορουν κλεφτες και χαρτινους ενώ δεν ημαστε ουτε κατά διανοια ξεκινα και εσυ και βριζε τους σε κάθε συνεντευξη σου και να τους αποκαλεις μεκαθε αισχρο χαρτακτηρισμο που υπαρχει γιατι αυτους τους αξιζει
ντροπη ειναι να χανεις απο αυτον το μπαοκ ξερω εγω να πω !