217 ΣΧΟΛΙΑ

Παίρνει Ντέλετιτς η ΑΕΚ!

O Σέρβος εξτρέμ που μένει ελεύθερος το καλοκαίρι αναμένεται να καταλήξει στην Ενωση


Πολύ κοντά στην απόκτηση του Μίλος Ντέλετιτς βρίσκεται η ΑΕΚ. Το συμβόλαιο του Ντέλετιτς με την Λάρισα λήγει το καλοκαίρι και έτσι από τον Ιανουάριο είχε δικαίωμα να διαπραγματευτεί και να συμφωνήσει με άλλη ομάδα.

Η ΑΕΚ αναμένεται να κάνει δικό της τον 25χρονο εξτρέμ που έχει ξεχωρίσει με την φανέλα της ΑΕΛ. Ο Ντέλετιτς μετρά φέτος 22 συμμετοχές, 5 γκολ και 3 ασίστ με τους «βυσσινί», όπου αγωνίζεται από το 2016. Παρότι αριστεροπόδαρος αγωνίζεται κυρίως δεξιά και έχει στοιχεία που ψάχνει η Ένωση στο παιχνίδι της.

Με την κίνηση για την απόκτηση του Ντέλετιτς η ΑΕΚ συνεχίζει την πολιτική της να αποκτά παίκτες που ξεχωρίσουν στην Σούπερ Λίγκα όπως ο Μπάρκας, ο Μπακασέτας, ο Γιακουμάκης και ο Αλμπάνης


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Panos1970 - 13/2/2019 00:51

Ειχα καιρο να γραψω - ολοι μας λιγο ξενερωσαμε με την φετινη χρονια, αναρωτηθηκαμε, κριτικαραμε..

Η χρονια εχει ακομη δρομο - εμενα ομως μου αρεσει που η ομαδα θα ειναι παλι οικογενεια (με τα στραβα του Μανολο - ποιος δεν εχει εξ΄αλλου), ο κορμος του ροστερ του χρονου σε μεγαλο βαθμο θα ειναι ο ιδιος (ολοι ελπιζουμε σε ποιοτικες προσθηκες φυσικα) και το μαγαζι, ετσι οπως ειναι νοικοκυρεμενο (με το γηπεδο που ερχεται) ειναι ανα πασα στιγμη ελκυστικο για οποιονδηποτε αν (ο μη γενοιτο) φυγει... Συνέχεια ο Μελισσανιδης.


Τελικα η μεγαλυτερη επιτυχια του Μελισσαν (σε μια περιοδο της επιχειρηματικης του ζωης που δεν ειναι η καλυτερη λογω της ιστοριας στην Αμερικη) ειναι οτι στηνει την ΠΑΕ με τροπο που δεν θα εχει πλεον αναγκη κανενα σωτηρα, ουτε καν τον ιδιο. Ακομα κι αν καποιος δεν συμφωνει μαζι του, πρεπει να αναγνωρισουμε την τεραστια συμβολη του στην κατευθυνση αυτη. Αξια ανεκτιμητη..

TEX21 - 13/2/2019 00:11

Είναι σαφές πως έχουμε διαφορετικές αντιλήψεις μεταξύ μας όσο αφορά τις προτεραιότητες της ομάδας μας. Πρέπει να βλέπουμε την μεγάλη εικόνα. Για μένα π.χ. η κατασκευή του γηπέδου έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από το να πάρουμε ένα πρωτάθλημα. Σκέψου λιγάκι, όταν τελειώσει με το καλό, τι έδρα θα είναι (τόσα χρόνια παίζουμε εκτός έδρας συνέχεια ουσιαστικά) πόσα μικρά παιδιά θα το επισκέπτονται με αποτέλεσμα η ομάδα να αποκτήσει νέους οπαδούς. Εννοείται φυσικά παράλληλα με... Συνέχεια καλή πορεία στα γήπεδα. Ο Μελ. όποιον παίκτη αξίζει τον κρατάει, αυτή είναι η άποψή μου. Επειδή μια χρονιά πήραμε κάποια φράγκα παραπάνω από αυτά που χαλάει η ομάδα πρέπει να τα σκορπίσουμε σε αβέβαιες αγορές όπως είναι η αγορά παικτών; Δεν είναι καθόλου σίγουρο πως συμφέρει την ΑΕΚ να πάρει δάνειο για να φτιάξει το γήπεδο καλύτερα είναι να είμαστε εξ αρχής χωρίς δάνεια και τα χρήματα του C.L. να πέσουν στο γήπεδο. Μετά είναι και το άλλο: ο Μελ. Ξεκάθαρα και τίμια το έχει δηλώσει από την αρχή πως στόχος του είναι η ομάδα να έχει πάντα οικονομική αυτάρκεια και να μην κρέμεται σε κανενός τα …φρύδια. Ακόμα και στα δικά του. Το μοντέλο που αναφέρουν κάποιοι φίλοι, δηλαδή του προέδρου -πλυντηριά που δήθεν βάζει χρήματα και κάποια στιγμή την κάνει με ελαφριά πηδηματάκια έχει πεθάνει οριστικά. Ας μπούμε στην νέα εποχή και να ακολουθήσουμε π.χ. το μοντέλο της Ντόρτμουντ που από ξοφλημένη και υποβιβασμένη είναι από τις πιο υγιείς ομάδες στην Ευρώπη. Η δυναμική που θα μας δώσει το ιδιόκτητο γήπεδο θα είναι καταλυτική. Πάνω από 20.0000 διαρκείας, χορηγοί, πωλήσεις κ.λ.π. Ας κάνουμε όλοι μας υπομονή έχουμε φάει τον γάιδαρο η ουρά έμεινε τα καλύτερα είναι μπροστά μας. ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!

afev - 12/2/2019 17:17

Πριν καμποσα χρονια ο οσφπ απεκτησε απο τον Πανηλειακο καποιον Τζωρτζεβιτς, πακετο με καποιον Γιαννακοπουλο. Την συνεχεια την ξερουμε ολοι. Ενα απο τα πολα παραδειγματα που λενε οτι οι μεταγγραφες κρινονται στο χορταρι, και οχι απο το ονομα του σωματειου που τιν παιρνεις

vagaslanis - 13/2/2019 00:11

Ο Τζορτζεβιτς θα πηγαινε οπου ηταν ο Μπαγεβιτς και δυστυχως εκεινη τη χρονια εφυγε...τον θελαμε κ εμεις τοτε,το αναφερω ετσι για την ιστορια και συμφωνω οτι ολα στο γηπεδο φαινονται...

ntagxan_irak - 13/2/2019 12:23

Ο Ττζωρτζεβιτς στον Πανηλιακο εβγαζε ματια ,ηταν μια ομαδα μονος του. Ο Τροχανας τοτε προεδρος της ΑΕΚ ανεξαρτητα απο τις βλακειες, που εκανε καταλαβε την αξια αυτου του παικτη και τον επεισε με μεγαλη προσφορα να θελει να ερθει στην ΑΕΚ . Ομως πολυ σωστα τα λεει ο φιλος ο Σερβος Τζωρτζεβιτς ακολουθησε τον Μπαγιεβιτς στον ολυμπιακο. Εμενα προσωπικα αυτη η περιπτωση με ειχε πειραξει πιο πολυ απο ολα στην συνεργασια του ΝΤΟΥΣΑΝ με οσφπ. Ειχα πληροφοριες απο πολλες... Συνέχεια πηγες για την αξια του ΤΖΩΡΤΖΕΒΙΤΣ, που αν ερχοταν σε μας θα κοντραραμε στα ισα τους γαυρους του ισχυρου Κοκαλη και ισως ακομη να τους περναμε και κανα δυο πρωταθληματα.

Φοίνικας - 13/2/2019 00:58

για την ιστορια λιγους μηνες πριν φυγει ειπε στον Τροχανα οτι δεν τον θελει (στην ΑΕΚ), προκειμενου να τον παρει στον Οσφπ το καλοκαιρι.

josepic21 - 12/2/2019 21:16

Οποτε στα εξτρεμ εχουμε , Αλμπανη(εχει την δυνατοτητα να ειναι βασικος, Γιαννιωτα(εχει συμβολαιο μεχρι το 2021, αλλαγη για αντεπιθεσεις), Ντελετιτς(εχει πολυ καλα στοιχεια και το καλοκαιρι θα δει ο Μανολο αν μπορει να ειναι και βασικος), Κλωναριδη( αλλαγη για αντεπιθεσεις ) και καποιον καλητερο στην θεση του Μπογε για βασικο. Στα χαφ με Γαλαν.και Σιμοες ειμαστε οκ + Κριστι, + καποιον αλλον καλητερο και εμπειρο στην θεση του Αλεφ( εκτος αν μεινει με λιγα λεφτα- κατω απο μυριο και ποσοστο... Συνέχεια μεταπωλησεις, για 1,8 ουτε για αστειο)+ Σαμπαναζοβιτς (ο Μανολο θα τον δει και θα αποφασισει αν μεινει η θα παει δανεικος), Μπροστα Πονσε πιστευω θα μεινει και πρεπει ειτε δανεικος ειτε με αγορα, Λιβαγια και Γιακουμακης (αν φυγει παμε για αλλον- παλι μικρο σε ηλικια), 10ρια-πισω απο τον φορ, Μπακασετας και Μανταλο.Αμυνα, αν φυγει ο Λαμπρο. σιγουρα εναν καλητερο του. Μπακ πρεπει να μεινει ο Γκαλο και να γυρισει ο Βασιλο, οποτε ο Μπακακης μπορει να βοηθησει και στο κεντρο της αμυνας με 3 αμυντικους.

AEKMONOGEGE - 12/2/2019 15:12

Αν τον επερνε ο γαυρος ''κοιμαται η διοικηση'',αν τον πάρουμε εμείς ''δεν κανει'' αν ειναι ελευθερος ο προεδρος είναι καβουριας-αν κανει το κομματι του και τα πληρώσει η ομαδα με απαγορευση μεταγραφων, ηταν λαμόγια.Οτι δεν μαθαινει κανεις από το παρελθον είναι το πιο στενάχωρο...Εγώ πάντως βλέπω μια νοικοκυρεμένη ομάδα που το μοντέλο του πληρώνω όσα βγαζω είναι ορθο.Πρεζεμπορας ή ρωσοδιαπλεκομενος δεν ειναι και δεν βλεπω ποιος θα αναλάβει αν τα βροντήξει ο Μελισαννίδης .Θεωρώ... Συνέχεια επισης στημένη την φετινή τράπουλα λόγω Μακεδονίας και θα ήταν πολύ λακαμας ο πρόεδρος αν εριχνε λεφτά σε μια χρονιά που η πρωτη θέση ηταν ''κλεισμένη'' απο τον ΤσιπροΣαββιδη.Ξαφνικά τιμωρήθηκε η ΑΕΚ με -3 χωρις λογο δεν καταλάβαίνει κανεις οτι πρωτάθλημα δεν εβλεπες?Ο μπαοκ φιλικά το ιδιο διαστημα.Και οποιος πει οτι δεν έχασε τα ντέρμπυ κλαιν μαιν παντα το πρωτάθλημα κρινετε σε όλα τα παιχνίδια και ο μπαοκ απλά το έχει δεμένο με την βοηθεια του παρακράτους.Ο χοντρος κι αυτος το ιδιο παιχνιδι παιζει.

Ειναι καλό να κρίνουμε αλλά και να διαβάζουμε το παιχνίδι .ΑΕΚ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΓΗΠΕΔΟ

kbokis - 12/2/2019 20:51

AEKMONOGEGE Μπράβο σου άλλα για να γίνουν κατανοητά αυτά που λες πρέπει να υπάρχει και μυαλό και όχι ψευτό εγωισμούς του στιλ να σπρώξει λεφτά για να δείξω ότι την έχω μεγαλύτερη. Πράγμα που συμβαίνει με όσους κράζουν με το οτιδήποτε κάνει η δεν κάνει ο Μελισανίδης!!

starpoint - 12/2/2019 20:32

Καταπληκτικός!!!!

barlos21 - 12/2/2019 17:43

ΣΩΣΤΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ,ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ!!ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΓΗΠΕΔΟ...Κ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΕΝΟ CLUB ME EΣΟΔΑ-ΕΞΟΔΑ ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΦΕΤΟΣ ΑΛΛΑ Κ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ,ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΑΒΟΡΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ...ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΙ ΜΠΑΛΑ Κ Η ΦΑΝΕΛΑ Κ Η ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ!!ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!

biker - 12/2/2019 17:06

Έτσι απλά κι αναλυτικά. Προφανώς εποχές κοκκαλισταν πολλοί ήταν αγεννητοι ή νομίζουν ότι τα ...... 135 πρωταθλήματα του σιχαματος είναι αληθινά. Σωστή διαχείριση, δικό μας γήπεδο και στήριξη μαζική στην ομάδα κι όλα θα έρθουν. Ο Μελ. δεν είναι χθεσινός και αποδεικνύεται από την μοναδική αξιόπιστη απόδειξη, κερδισμένα πανάξια Πρωταθλήματα!

AEKVOLOS - 12/2/2019 16:55

Χίλια μπράβο ρε μάγκα ....AEKMONOGEGE

andreas - 12/2/2019 16:06

Εισαι Ωραιος και ΕΞΥΠΝΟΣ!!!!!!!!!!!!

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 12/2/2019 16:05

Like

thanos_aek - 12/2/2019 15:31

Να μη δουλεύουν τα likes να πάρεις 1000 από εμένα...!! Πόσο απλά τα λες και πόσο σωστά

Aek1981 - 12/2/2019 20:08

τον παίχτη δεν τον ξέρω δεν έχω δει λάρισα καθόλου.

αυτό που πλέον πρέπει να καταλάβει καλά η διοίκηση είναι πως τα λαχεία πρέπει να σταματήσουν.χρειαζόμαστε παίχτες αξίας....όχι μόνο για βασικούς αλλά και για τον πάγκο να υπάρχει βάθος .

και δεν πρόκειτε να κράξω αυτούς που τρέχουν να βγάλουν συμπεράσματα του τύπου δεν κάνει για την... Συνέχεια ΑΕΚ γιατί τις περισσότερες φορές έχουν δίκιο.

Kemp21 - 12/2/2019 20:05

Απο τον γιαννιωτα τον μονοκοματο τρεις κλασεις πανω ειναι ο ντελετιτς, πολυ καλη προσθηκη αν ερθει ειναι καλος παικτης για μια λυση απο τον παγκο ειναι ιδανικος.

AEKOslo - 12/2/2019 19:57

Καλύτερος από Γιαννιώτα σίγουρα, μακάρι να παλέψει να γίνει και βασικός αν το αξίζει!

Ίδωμεν!

vasilis_v - 12/2/2019 13:49

Πιθανόν κάποιοι δεν έχετε αντιληφθεί τον ρόλο του Ρώσσου στην Ελλάδα... Δεν ήρθε επειδή ήταν μπαοκάρα από μικρός αλλά για να πάρει δουλειές σε μια χώρα που εκποιείται... Και αν δεν τα βρει με την νέα κυβέρνηση θα αρχίσει τις μειώσεις ΜΚ και τότε να δούμε τα μπαόκια...

Τώρα για τα 25 που λέτε του Τσ Λ, εν μέρει έχετε δίκαιο. Αλλά προφανώς αγνοείτε και ότι μας λείπουν και καμιά εικοσαριά εκ για το γήπεδο τα οποία ή θα μπουν από την ομάδα ή θα πάρουμε δάνειο από την... Συνέχεια Πειραιώς...

sko21 - 12/2/2019 19:33

Αδερφέ, στις εταιρείες δεν υπάρχουν μειώσεις ΜΚ. Ο μόνος τρόπος για να βγουν λεφτά από το ΜΚ είναι να δοθούν μερίσματα. Μόνο που για να δοθούν μερίσματα χρειάζονται κέρδη, κάτι που στον ΠΑΟΚ, αλλά και γενικά στις ελληνικές ΠΑΕ δεν παίζει. Το ΜΚ του ΠΑΟΚ αυξάνεται συνεχώς για να καλύψει το οικονομικό άνοιγμα της ΠΑΕ, δηλαδή τις ζημίες χρήσης ή το έλλειμμα συναλλαγών. Αν ο ΠΑΟΚ πάθει κανά χουνέρι και δεν μπει ούτε στους Ομίλους C.L. ούτε στους Ομίλους E.L. τότε θα έχει τεράστιο πρόβλημα με... Συνέχεια το Financial FairPlay. Φέτος τον έσωσε η πώληση Πρίγιοβιτς, αλλά δεν βλέπω να έχει κανέναν άλλον να πουλήσει με πάνω από 5 μύρια του χρόνου. Επίσης ο Σαββίδης δεν ήρθε να αγοράσει κοψοχρονιά για να βγάλει λεφτά. Αγοράζει ζημιογόνες επιχειρήσεις που παραμένουν ζημιογόνες. Οι λόγοι είναι γεωπολιτικοί και γι αυτό αγοράζει ό,τι κινείται στη Βόρεια Ελλάδα (και άλλοι Ρώσοι το κάνουν αυτό) αλλά θωρακίζεται και σε πολιτική δύναμη με τηλεοπτικό κανάλι, εφημερίδες, ιστοσελίδες και φυσικά τον ΠΑΟΚ. Κατά τη γνώμη μου είναι θέμα λίγων χρόνων να έρθει σε ανοιχτή σύγκρουση με τα αμερικανικά συμφέροντα, να φάει γερή κλωτσιά και τα παόκια να επανέλθουν στις αλησμόνητες εποχές Βουλινού και Μπατατούδη.

giapantaek - 12/2/2019 17:43

φιλε τα 25 του Τσ Λ θα χρησιμοποιηθουν προσωρινα για το γηπεδο μονο αν ως τη στιγμη που χρειαστουν δεν εχει κλεισει η χορηγια για το εμπορικο ονομα του γηπεδου.Οποτε μολις παρουμε τα λεφτα απο την ονοματοδοσια θα επιστραφουν στην ΠΑΕ κι αυτο παντα αν εως τοτε εχει αλλαξει ο νομος κι επιτρεπει οι ΠΑΕ να φτιαχνουν γηπεδα.

AEKMONOGEGE - 12/2/2019 16:59

Ηρθε με σχέδιο να παρει μια ομάδα και ξέρω (μεγάλος παοκτσης οσο και ο κόκκαλης γαύρος χοχοχο)οτι πρώτα χτυπησε την πορτα του Αρη αλλά τον εδιωξαν γιατι δεν τον πιστευαν.Τα ντηλ με την κυβέρνηση να είναι καλά.

winner_aek - 12/2/2019 16:06

Πόσο δίκιο εχεις

O XSEROLAS - 12/2/2019 17:50

ΑΔΕΛΦΙΑ ΑΣ ΧΑΛΑΡΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ....ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ Ο ΤΙΓΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ.....ΠΙΟ ΑΕΚΤΖΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΓΡΗ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ....

ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΤΣΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ Ο ΡΩΣΟΣ;; ΚΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ...ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΟΥΓΚ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝΕ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΛΙ...

aekovios58 - 12/2/2019 17:46

Φίλοι μου, δεν υπάρχει πιο γενική και ασαφής έννοια από το καλός. Τί σημαίνει καλός παίκτης; Ο Ποντένσε είναι καλός ; Όλοι σχεδόν λένε ότι είναι. Εγώ έχω αντίθετη άποψη , γιατί το καλός για μένα είναι το αποτελεσματικός που δεν είναι. Ξέρετε, υπήρχε κάποτε ένας άγραφος νόμος στο Αγγλικό ποδόσφαιρο ότι "επιθετικός που δε σκοράρει σε τρία συνεχή ματς να πιάνει πάγκο ".Κι αυτό γιατί αυτή ήταν η δουλειά του. Αφήστε λοιπόν να έλθει με το καλό το παλληκάρι στην ομάδα μας και μετά κρίνουμε.... Συνέχεια Οι δικές μου εντυπώσεις είναι πολύ θετικές. Και σταματήστε επιτέλους τη γκρίνια και τη μιζέρια. Υπάρχουν και όρια. Έρρωσθε...

lowbap_21 - 12/2/2019 11:07

Επειδη εγω δεν εχω παρακολουησει καθολου την λαρισα φετος δεν τον ξερω οποτε δεν μπορω να πω.. Αλλα εν εξτρεμ που μου αρεσει απο super league ειναι ο Mana. Πολυ καλος παιχτης. Τι λετε θα εκανε για την ΑΕΚΑΡΑ μας?

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 12/2/2019 16:51

Στα παιχνίδια με τους γαυρους βορρά και νότου ήταν μέτριος.Γενικά παίκτης του ύψους η του βάθους.Δεν ξέρω αν τέτοια προσθήκη χρειάζεται η ομάδα.

sentinel_21 - 12/2/2019 20:50

Αδερφε τι γραφεις? Κρινεις ενα επιθετικο και ειδικοτερα εξτρεμ εαν τα πηγε καλα σε 2 παιχνιδια με τον πρωτο & δευτερο της βαθμολογις που ειναι λογικο οτι θα εχει ελαχιστες ευκαιριες να κανει κατι? Ριξε μια ματια στα παιχνιδια που επαιξε επιθετικα η Λαρισσα και θα καταλαβεις τι παικτης ειναι...Για σκεψου λιγο τι σου λεω

Rosso_21 - 12/2/2019 16:32

Χρειζόμαστε πολύ ανώτερους πάικτες (στα χαρτιά έστω) από Ντέλετιτς για να χτυπήσουμε πρωτάθλημα. Απ' την άλλη μην αρχίζουμε την μίρλα από τώρα, το καλοκαίρι τα σπουδαία σε ό,τι αφορά την ενίσχυση της ομάδας. Για αντι-Γιαννιώτα θα ήθελα να τον δώ και ας του δοθεί η ευκαιρία.Αν τον λογίζουμε ως βασικούρα και πάμε σε λύσεις απ' αυτό το ράφι, δυστυχώς αλλά δεν...

Simosk - 12/2/2019 16:29

Θερμη παρακληση: ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗ ΓΚΡΙΝΙΑ !!!!! Καλα κανει και παιρνει το Ντελετιτς. Και το καλοκαιρι δε θελω 5-6 παιχτες. Θελω παση θυσια τον Πονσε και ενα εξτρεμ με 2 μυρια (στυλ Πετερσεν). Αν κλεισουν ελευθερο εξτρεμ τοσο το καλυτερο. Θελω κι ενα καλο στοπερ, αλλα ας μου φερουν δανεικο, δε με νοιαζει. Αν πιστευουν το Σαμπα,δεν θελω αλλο χαφ. Ας κανουν και μια συμβαση με το Ροτσα να μας στενει 1-2 πιτσιρικια το χρονο απο Αργεντινη με 200-300 χιλ τον καθενα! Λεει ενας φιλος παρακατω:... Συνέχεια περιμενετε πρωταθλημα με Αλμπανη και Ντελετιτς?? ΝΑΙ ρε, θα τους το παρω!!!! Εδω τους το πηρα με Αϊνταρεβιτς και Τζανετοπουλο !!!!! Εχω κατι που δεν εχουν οι αλλοι: ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ που ξερει αποδεδειγμενα να παιρνει το 1000% απο καθε παιχτη !!!!! Σταματηστε μονο τη γκρινια !!

nikipe - 12/2/2019 14:23

Πολύ καλός. Γρήγορος και αποτελεσματικός. Για την Λάρισα.

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 12/2/2019 16:13

Αδερφέ μου είσαι λάθος.Πρόκειται για ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε εξτρεμ έξω από τους τρεις αυτή την περίοδο.

Να είναι γερός και θα το δεις.

ΜΟΝΟ ΑΕΚ

nikipe - 12/2/2019 19:14

Ελπίζω.

dimoriginal21 - 12/2/2019 16:34

O γουιλιαμ μπαρμποσα του Παναιτωλικού και ο ματεο Γκαρσία ειναι επισης παρα πολυ καλη!!!!!

originalista - 12/2/2019 16:06

Μην τ ξαναλεμε..Σιμοες Γιοχανσον Αραουχο παλαιοτερα Μπλανκο Ασουνσαο ολοι κρινονται στο γηπεδο κ μονο

pavlos20 - 12/2/2019 16:03

H AEK theli pektes pou tha kanoun ti diafora,opos Ponce Araujo Livaja ktl, pektes apo tin Larisa ti tha tous kanis.

Nikolaos - 12/2/2019 15:34

Θα σας πω κατι που ακουγα σημερα το πρωι για τον Παναθηναικο και καταλαβα οτι οι ομαδες δεν θελουν παρορμησεις γιατι μπορει μια λανθασμενη χρονια να σε κυνηγα για χρονια,λοιπον,οι βαζελοι εχουν ενα μεγαλο οικονομικο ανοιγμα στον Εκι Γκονζαλες,μιλαμε για εναν παικτη που επαιξε πριν 15 χρονια στον βαζελο και πολλοι απο εσας δεν ειχατε γεννηθει οι εισασταν σε πολυ μικροι ηλικια,δε το γραφω ειρωνικα αντιθετα ζηλευω τα νιατα,αυτον λοιπον τον παιχτη για να μην εχει προβληματα ο βαζελος... Συνέχεια πρεπει να του εξοφλησει 1,5 εκατ. ευρω,για να καταλαβετε το μεγεθος,το σημερινο του μπατζετ για ολη τη χρονια ειναι 3,5 εκατ,καταλαβαινουμε λοιπον οτι οποιαδηποτε υπερβαση στην Ελλαδα ειναι πολυ πιθανο να την πληρωνεις για χρονια.

christosk - 12/2/2019 16:03

Το 99% των οπαδών μας δεν έχει βασικές γνώσεις πως δουλεύει μια ΑΕ , οπότε λογικό να λένε όσα λένε. Αν είχαν επαφή με την πραγματικότητα και όχι να βλέπουν τι παρουσιάζει ο γαύρος και ο κάθε γαύρος θα είχαμε πιο σωστή κριτική άποψη για την ομάδα μας. Είδαμε και ο ποακ που έχει για δεύτερη 11αδα ομάδα των 27εκ € τι έχει καταφέρει να κάνει

aek__for_life - 12/2/2019 16:03

Καλά έκανε η ομάδα και τον πήρε. Το μόνο εξτρέμ που έχουμε είναι ο Αλμπάνης. Ο Γιαννιώτας ας δείξει μέχρι το καλοκαίρι αν αξίζει αν και δύσκολα. Με Αλμπάνη και Ντελετιτς έχεις γεμίσει τον πάγκο, το θέμα είναι να βρουν δύο καλούς παίχτες για βασικούς. Και επίσης όπως λέει και το άλλο παλικάρι πριν, πρέπει να μπει επιτέλους μία τάξη. Τι σύστημα θα παίξουμε και ποιοι υπολογίζονται για ποιες θέσεις.

Navagosmyk21 - 12/2/2019 14:26

Παιδια Ο Ντελετιτς ειναι 10 φορες καλυτερος απο Γιαννιωτα πρωτον...και δευτερον και ο Αλμπανης σας χαλαγε αλλα ειναι κ αυτος 5 φορες καλυτερος απο Γιαννιωτα ..ειδωμεν!!

Thana21 - 12/2/2019 15:52

Το να είναι 10 φορές καλύτερος από Γιαννιώτα δεν μου λέει τίποτα.Για βασικός κάνει στην ΑΕΚ;Δεν τον ξέρω τον Ντέλετιτς αλλά δεν μπορώ να πιστεψω ότι μπορεί να ξεκινήσει την επόμενη χρονιά και να αποτελεί κάτι παραπάνω από 4η επιλογή στην ιεραρχία των εξτρέμ.

Ponhrh_alepou - 12/2/2019 14:55

Εγώ προσωπικά δε μπορώ να καταλάβω γιατί να βαλουμε το μπακασετα σε μια θέση που χρειάζεται πολύ καλή τεχνική και πνευμονια , μόνο και μόνο για να συγκλινει και να σουτάρει ... Και στη τελική ο μπακασετα είναι 3 χρόνια στην ΑΕΚ και ζήτημα είναι να έχει βάλει ολα κιολα 5 σουτ και αυτά όχι και σε κρίσιμα παιχνίδια... Οπότε δε το καταλαβαίνω... Χαραμιζουμε μια θέση για να παίξει ο μπακασετα ο οποίος δεν είναι ούτε εξτρέμ αλλά ούτε και 10αρι γιατί δεν έχει τεχνική.... Ας αποφασίσουν στη... Συνέχεια διοίκηση ποιο σύστημα παίζουμε και ποιους παίχτες χρειάζομαστε... Δε γίνεται να έχουμε στην ομάδα 4 δεκαριά μπακασετα,μάνταλο,λιβαγια και κλωναριδη , ας κοιτάξουν λίγο να βάλουν μια τάξη στην ομάδα ... Γιατί μας βλέπω να κατανταμε σαν την Ίντερ ...

dimdhm - 12/2/2019 15:30

Κλωναριδης δεν ειναι δεκαρι αδελφε.

Για μενα 1000 φορες να πουλήσουμε Μανταλο και να παρουμε ενα καλο εξτρεμ παρα να φύγει ο Μπακασέτας

sentinel_21 - 12/2/2019 14:23

Το αστειο ειναι οτι ολοι αυτοι που κραζουν την ΑΕΚ για την διαφαινομενη αποκτηση Ντελετιτς ειναι οι ιδιοι που εγραφαν να παρουμε τον Μασουρα η τον Νταρμπισαιρ απο τον Πανιωνιο...Οι δε ηταν λαβρακια ενω ο Ντελετιτς αχρηστος? Ρε σεις σοβαρευτειτε λιγο και μην φουσκωνουν τα μυαλα σας με μουγαδοφραγκα μεταγραφων των δυο γαβρων...Οποιος ειδε το μεταξυ τους ματς και ξερει εστω και γραμμαρια μπαλλας καταλαβε οτι ο πολυδιαφημισμενος εξτρεμ Τ-ζ_αμπα του σπαοκ ηταν ο πιο αδυναμος... Συνέχεια κρικος της ομαδας...Αυτος ντε που και καλα αξιζει 5 μυρια....Δειξτε εμπιστοσυνη στην διοικηση και μην ψοφατε για γκρινια & μουρμουρα.....

alouminoxarto - 12/2/2019 15:27

Αν εννοείς Ντουρμισαι, ναι είναι παικταράς αλλά προςωπικα είμαι υπερ απόκτησης ντελετιτς

sentinel_21 - 12/2/2019 16:49

Ναι ρε φιλε αυτον λεω...Δεν αντιλεγω αλλα παικταρας ειναι και ο Ντελετιτς καθενας στην ομαδα που επαιξε...Δεν μπορει η κινηση του γαβρου να ειναι για αρκετους εδω μεσα σοβαρη ενισχυση ενω η αποκτηση Ντελετιτς αγορα απο πανερι...

pat21 - 12/2/2019 14:26

Τα χρόνια που την ΑΕΚ δε θα την κυνηγά το παρασκήνιο δε θα είναι πολλά . Οπότε τώρα είναι η ώρα που πρέπει να γίνουν μεταγραφές που θα φέρουν πρωταθληματα .

Αν πάρει ο γαύρος η ο βαζελος το παρασκήνιο και γήπεδο να έχουμε και λεφτά να πέφτουνε στο κενό θα πηγαίνουν . Τώρα είναι η ώρα να πάρουμε πίσω ότι μας είχαν στερησει

GGAEK - 12/2/2019 15:22

Ότι τώρα δηλαδή επειδή δε σου έδωσαν ένα πέναλτι και σου χάρισαν άλλο ένα, είσαι οκ.... Αφού σε καθάρισαν σαν αυγό με -3 κ άλλους 3 με Χαλκηδόνα χωρίς κόσμο και σε έβαλαν νοκ άουτ, σε εκθέτουν κι από πανω για να χουν οι γαύροι βορρά και νότου να λένε.... ρε πόλεμο έχουμε, τίποτα δεν άλλαξε....

pat21 - 12/2/2019 19:34

Φίλε μου μάλλον δεν έχεις ζήσει ούτε σπανεα ούτε ποντικηδες Δημητρόπουλους και μπριακους κλπ

Φοίνικας - 12/2/2019 15:14

Θεωρείς ότι αυτή την στιγμή δεν υπάρχει παρασκήνιο? Αδερφέ, μπορεί το παιχνίδι να μην παίζεται στις ΚΕΔ πια, αλλά παίζεται στα φιλικά σωματεία και στην δικαιοσύνη. Από πέρυσι ήδη. Για αυτό λέμε πως αυτό που κατάφερε πέρυσι η ΑΕΚ ήταν άθλος, αλλά χωρίς τον Μελισσανίδη να προστατεύει το δίκιο της ομάδας σε κρίσιμα σημεία πρωτάθλημα δεν βλέπαμε.

monoenwsi21 - 12/2/2019 15:17

Όχι ρε φούστη μου,πήγαμε και πήραμε έναν καλό παίχτη που αγωνίζεται στο ελληνικό πρωτάθλημα!!!!!!! Όχι,τι μακακίες είναι αυτές!!!!!! Όχι!

Jim1987 - 12/2/2019 15:15

Ωραιος φαινεται...καλη ηλικια...μικρο ρισκο.Αν πιασει... επιασε αν οχι ...οκ. Γιατι γκρινια?

johnyy1924 - 12/2/2019 15:12

ΑΕΚ αρα γερα γ.. τν πειραια

al_vin_21 - 12/2/2019 15:10

Καλός παίκτης κι αριστος τακτικά. Δε χρειάζεται γκρινια.

monoenwsi21 - 12/2/2019 14:50

Εντάξει,τι κακομοιριά, τι μίρλα και τι μιζέρια είναι αυτή από μερικούς σε άρθρο που λέει ότι η ομάδα πήρε έναν πολύ καλό παίχτη του ελληνικού πρωταθλήματος! Ελεος!!!! Δε σας είπε το αρθρο ότι έδωσε τσάμπα έναν καλό παίχτη της! Ότι πήρε ένα καλό παίχτη σας λέει το αρθρο! Τι στα κομμάτια ρε π###στη μου!!!

Psychosocial - 12/2/2019 14:10

Καλος παίκτης ο Ντελετιτς, γρηγορος, με ικανότητα στο 1 εναντίον 1 και καλα πόδια. Επίσης καλο παιδί, οικογενειαρχης και μιλαει απταιστα ελληνικά( απο Λάρισα είμαι). Δεν έχουμε Ντελετιτς στο φετινό ροστερ.. Απο κει και πέρα, επειδή βλέπω ότι υπάρχουν γκρίνιες να ξέρετε οτι το μπάτζετ μέχρι να μπούμε στο καινούργιο γήπεδο θα είναι συγκεκριμένο. Αυτο που ήταν περσι, φέτος θα είναι και του χρόνου. Καλώς ή κακώς. Οπότε στήριξη στον Μανολο γιατί είναι ο μόνος που μπορεί να κάνει θαύματα,... Συνέχεια σαν το περσινό, απέναντι στα μεγαλα μπάτζετ των αλλων δυο. Και ουτε τη μεγαλη μπάλα και το " ΑΕΚ σημαίνει επίθεση" μην περιμένετε να δείτε, γιατί αυτα απαιτουν παιχταράδες, αρα λεφτά. Να (ξανα) θυμισω αυτο που εχει πει ο Γκουαρδιολα, οτι η δουλειά του προπονητή φαίνεται απ το κέντρο του γηπέδου και πίσω. Απ το κέντρο και μπροστά είναι δουλειά του προέδρου... Για μενα ο Μανολο παίρνει άριστα σ αυτό , αμα του φέρουνε και ποιοτικούς παίκτες μπροστά θα παιξει και καλη μπαλα η ομάδα.

Sūn_Wù-kōng - 12/2/2019 14:38

το θεμα ειναι λεγαν θελουμε 15 ακομα για το γηπεδο, αλλα διαβαζεις +10 Europa LEague, 5 Capelli, 25 τουλαχιστον, απο CL. ΟΚ να παει εσοδα εξοδα η ομαδα αφου δεν υπαρχει καποιος να βαλει λεφτα με ΑΜΚ, αλλα τοτε βαλτε και τα εσοδα στην ΠΑΕ οταν εχει μεγαλα εσοδα, αυτο θελει ο κοσμος.


ασε που αν ειχες ροστερ να παρει λιγους βαθμους στο CL θα ειχες και 2-4 εκατ παραπανω εσοδα. Οταν... Συνέχεια αξιζει να επενδυσεις αυτα που βγαζεις, να τα βαζεις στην ΠΑΕ, αυτο ειναι το θεμα, οχι ανοιγματα... ενα τεχνικο επιτελειο να ειναι ικανο να φερει παικτες χρειαζομαστε και τα λεφτα της ΠΑΕ να μπενουν στην ΠΑΕ, ενα μερος ας παει στο γηπεδο σιγουρα αλλα το γηπεδο ηθελε αλλα 30+ εκατ. δλδ;;;

Thana21 - 12/2/2019 15:41

Η χρηματοδότηση πάνω-κάτω για το γήπεδο είναι η εξής: 15-20 εκατομμύρια ο Μελισσανίδης,5 εκατομμύρια Πόλυς και Παππάς (συν ότι μαζευτεί από ενδεχόμενους άλλους χρηματοδότες όπως ο Σαραντίτης),20 εκατομμύρια η Περιφέρεια.Σύνολο μέχρι στιγμής περίπου 45 εκατομμύρια.Το γήπεδο με τους φόρους θα πάει στα 80 εκατομμύρια,άρα μένουν άλλα 35.Υπάρχει αυτή τη στιγμή στο ταμείο το ποσό των 25 εκατομμυρίων περίπου από τσάμπιονς λιγκ που είναι κέρδος.Τα 15-20 εξ αυτών να πάνε στο γήπεδο (θα... Συνέχεια μείνει κάποιο ποσό και για μεταγραφές πιστεύω) πάμε στα 60-65 εκατομμύρια που έχουν μαζευτεί για την Αγιά-Σοφιά.Μένουν άλλα 15-20 εκατομμύρια.Αυτά είτε θα τα βρει από τον χορηγό που θα δώσει το όνομα στο γήπεδο για μια δεκαετία για παράδειγμα ή θα τα βρει η ΑΕΚ από δανεισμό.

Thana21 - 12/2/2019 15:50

Παράλειψη μου που δεν ανέφερα τα χρήματα που μαζεύτηκαν από τα διαρκείας σε γ και β εθνική,όπου μέρος αυτών πήγαινε στην Αγιά Σοφιά όπως και από χρήματα που μαζεύτηκαν από την άυξηση μετοχικού κεφαλαίου όπου ο καθένας μπορούσε να συνδράμει.Πρέπει να μαζεύτηκαν περίπου 3 εκατομμύρια από εκεί συνολικά.

marios69 - 12/2/2019 14:28

Γεμίζει το Ρόστερρρρρρρ.Μια χαρά είναι!

lymbe21_19 - 12/2/2019 14:15

Μερικοί μου φαίνεται εδώ μέσα ξεχνάνε ότι η ομάδα βρίσκεται μπροστά στον εφιάλτη μιας τιμωρίας στην Ευρώπη,που αν δεν την διαχειριστεί σωστά, τότε θα χτυπήσει πολλά χρόνια πίσω...δεν μπορεί η ΑΕΚ να ξοδεύει 5-6 εκατομμύρια για έναν ποδοσφαιριστή την ώρα που δεν θα έχει έσοδα από Ευρώπη... Ειδικά αν γίνει η υπέρβαση με Πόνσε ( που δεν νομίζω), τότε οι λοιπές κινήσεις θα είναι ακόμα πιο προσεκτικές...για ντελετιτς δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη.. από τα δύο-τρια παιχνίδια που τον έχω δει,... Συνέχεια ξεχωρίζει σίγουρα από τους συμπαίκτες του, αλλά άλλο Λάρισα, άλλο ΑΕΚ...θα κριθεί στο γήπεδο

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 12/2/2019 10:10

πασαλειματα ....

κριμα...

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 12/2/2019 14:06

μα ποση υπομονη ????

τοσα χρονια στη σφαλιαρα απο γαβρο 20+ μετα γ & β μετα μετα απο χρονια μια σουπερ χρονια...

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΚΑΙ -14....

Οχι ρε φιλε , καμμια υπομονη καμμια ανοχη κανενας ασυλια...

sentinel_21 - 12/2/2019 17:49

Μητσο εδω μεσα γνωριστηκαμε οταν βολοδερναμε στις εξεδρες της Γ & της Β κατηγοριας...Καταλαβαινω την πικρα σου γιατι εισα;ι και εσυ αρρωστακι οπως και εγω και δεν ειναι κανενας μας πιτσιρικας...Απλα αδερφε η ΑΕΚ παντα μαζευε καλους παικτες απο Ελλαδα και ενας απο αυτους ειναι και τουτος...Οπως και η κοινη μας αγαπη ο Βασιλαντωνοπουλος. Δεν με χαλανε ρε φιλε τετοιες κινησεις και να το δεις οτι θα βγουν...Δυστυχως τα βαρυγδουπα συμβολαια τα φαγαμε στην μαπα και απλα τα... Συνέχεια φορτωθηκαμε στην πλατη τοσα χρονια....

Εγω κανω υπομονη μεχει να ξεκινησει το νεο γηπεδο και τοτε θα δεις οτι η κατασταση θα βελτιωθει κατα πολυ

Το παλιο μου παλτο - 12/2/2019 17:20

θα κάνεις υπομονή θες δε θες. Ευτυχώς δεν είναι στο χέρι σου να αποφασίζεις τις μεταγραφές και την οικονομική πολιτική της ομάδας.

n_peramos_21 - 12/2/2019 15:34

Υπομονή για τις μεταγραφές..Αυτό εννοώ υπομονή..Όλοι στεναχωρήθηκαμε που δεν πήραμε παίχτες αλλά για να δούμε τώρα..

20 χρόνια στην σφαλιάρα..Είχες τον Μελισσανίδη 20 χρόνια και δεν το θυμάμαι;;;Εκτός αν νομίζεις ότι πέρσι χωρίς αυτόν θα έπαιρνες πρωτάθλημα...Η θα σου έχτιζε γήπεδο..

Στα 20 χρόνια με αυτόν θα έπαιρνες αυτό που άξιζες...Δεν θα σε έκλεβαν έτσι..... Συνέχεια
Και στο κάτω κάτω αν δεν σου αρέσει πες μας ποιος είναι κατάλληλος;;;

Και στο ξαναλεω και εγώ έχω ενοχληθεί αλλά κάνω υπομονή να δω τις μεταγραφές..

electradyne - 12/2/2019 15:24

Ε πες τα!

n_peramos_21 - 12/2/2019 10:30

Δεν μπορεις να κανεις λιγο υπομονη????Ειπε κανεις οτι θα ειναι βασικος???

barlos71 - 12/2/2019 13:59

Ε ρε τι γίνεται. Σας χαλάει που πάιρνουμε το παιχτάκι που διακρίνεται στην εγχώρια διοργάνωση? Σας είπε κανέις ότι δεν θα πάρουμε άλλους? Ψυχραιμία αδέρφια. Ούτως ή άλλως ότι και να κάνει η διοίκηση διαρκέιας δε φέυγουν. Πρωτάθλημα, Τσου Λου κολλημένοι στα 10χιλ είμαστε. Μη σκάτε.

jony1997 - 12/2/2019 12:35

Ο άλλος πήρε 10.000.000€ από Πρίγιοβιτς και λιγότερα από 10.000.000€ από το Γιουρόπα Λιγκ και σκάει 6.000.000€ για μεταγραφές τον Γενάρη και φέρνει δανεικό Ολιβέιρα. Εμείς παίρνουμε 25.000.000€ από Τσ. Λ. και τα βάζουμε στο γήπεδο. Πρωτάθλημα σε 24 χρόνια πάλι...

angelm - 12/2/2019 12:47

γινε ζμπαοκ μας κουρασες αυτη ειναι η πολιτική της ΑΕΚ αν δε σ αρεσει αλλαξε

kalymnos82 - 12/2/2019 14:50

Ωπα ρε αρχηγε που θα μας πεις εσυ τι θα κανουμε και τι θα πουμε.

Nic21 - 12/2/2019 13:07

Οδηγίες: παίρνεις όλα τα αξεσουάρ, κασκόλ, καπέλα, εμφανίσεις, γάντια, μπουφάν κτλ... τα αφήνεις 24 ώρες μέσα σε χλωρίνη! Αυτό ήταν όλα έγιναν ασπρόμαυρα και πλέον μπορείς να φοράς τα χρώματα της ομάδας που θαυμάζεις/ζηλεύεις

jony1997 - 12/2/2019 14:02

Άρα εσύ θες η ομάδα σου να είναι τριτο-τέταρτη; Καλύτερα να αλλάξεις εσύ ομάδα.

Indianos1924 - 12/2/2019 13:20

1924 like από εμένα αδερφέ..

Εξάλλου δεν ξοδεύαμε ποτέ περισσότερα από τους ανταγωνιστές μας ότι περνάμε το περνάμε με την μαγκιά μας και την ποδοσφαιρική λογική μας.

ΑΕΚ ΑΕΚ ΑΕΚ ΑΕΚ ΑΕΚ

Anakasa21 - 12/2/2019 13:32

Καιρος να αλλαξει αυτο . Οχι γιατι ειμαστε τρελοι αλλα γιατι εχει αλλαξει το ποδοσφαιρο αδερφε. Και δεν πρεπει να ξαναπερνανε τα χρονια και να μη βνλεπουμε πρωταθλημα. Μερικοι πρεπει να το δειτε αυτο και σας το λεω με ολη τη καλη τη διαθεση.

kalymnos82 - 12/2/2019 13:57

Σωστος εισαι φιλε μου.Δεν υπαρχει περιπτωση οχι του χρονου αλλα τουλαχιστον μια τριετια πρεπει να ξεχασουμε διεκδικηση πρωταθληματος.......δυστυχως

victoR_21 - 12/2/2019 13:37

Γινε ο αλλος τοτε....

Moschato21 - 12/2/2019 13:24

15 εκατομμυρια πηρε απο Γιουροπα Λιγκ, επειδη περασε απο πλευοφ, συν 1εκ περιπου απο τους 3 βαθμους. Τωρα αν θεωρεις φυσιολογια τα σκιωδη ντιλ με ομαδες Ανατολικης Ευρωπης παω πασο...

Φοίνικας - 12/2/2019 12:58

Κοίτα να δεις γιατί έχετε μπερδέψει κάποια πράγματα.


Αν ο Σαββίδης για δικούς του λόγους έχει λεφτά για πέταμα, δεν σημαίνει ότι έχει και ο Μελισσανίδης. Και όσον αφορά εμάς, μετά τον Μελισσανίδη το χάος (ένα το κρατούμενο). Εκτός αν έχεις κάτι άλλο υπόψιν σου.... Συνέχεια

Αυτή την στιγμή αν για ΧΨ λόγους ο Σαββίδης πει ¨πληρώνω τις υποχρεώσεις της ΠΑΕ με 28/2/2019 και αποχωρώ" ο ΠΑΟΚ έφυγε σούμπιτος για Γ' εθνική γιατί έχει δεσμευμένες υποχρεώσεις τριετίας τις οποίες ως οργανισμός ούτε κατά διάνοια δεν μπορεί να καλύψει χωρίς τον πατερούλη. Δεν λέω ότι θα γίνει και ξαφνικά θα φύγει ο Σαββίδης, αλλά ιδίως εμείς που έχουμε καεί από τον χυλό δεν πρέπει να λειτουργούμε έτσι. (δεύτερο το κρατούμενο)


Έχω να σου πω, από πράγματα που τυγχάνει να γνωρίζω (και δεν το έχω παίξει ποτέ insider) ότι χωρίς Μελισσάν να προστατεύσει την ομάδα θα έγραφε ήδη 25 χρόνια χωρίς πρωτάθλημα η ιστορία και θα είχε ο θεός πότε θα σπάγαμε τελικά την κατάρα. Οπότε καλή η κριτική, κακή όμως όταν περιλαμβάνει εμπάθεια και στείρα συνθηματολογία (τρία τα κρατούμενα).

AEK_gia_panta2 - 12/2/2019 13:51

Δε μιλάω σχεδόν ποτέ για τη διοίκηση, αλλά ας καταλάβουμε μία και καλή το εξής σύντομο: Ρεαλιστικά, ΔΕΝ υπάρχει άλλο πλάνο. Αυτό είναι, αν σας αρέσει καλώς, αν όχι, απλά προσαρμοστείτε. Τί θέλετε, "επενδυτές" που σε 2-3 χρόνια θα την κάνουν και θα κλαίμε πάλι; Να είμαστε σοβαροί.


Η χρονιά είναι αποτυχημένη, από τώρα για του χρόνου όμως θα μας στρώσει ο Μανόλο μας. Με τα όποια... Συνέχεια προβλήματα και κολλήματα.

Μεταγραφικά θέλουμε: 1. στόπερ, 2. δύο καλά εξτρέμ, 3. φορ, 4. ανανέωση Γκάλο, 5. παραμονή Πόνσε, 6. παραμονή Άλεφ, αν τον θέλει ο Μανόλο.

Τον Ντέλετιτς τον βλέπω σαν αντι-Γιαννιώτα, ο οποίος αν δεν δείξει πράγματα, θα πρέπει να φύγει.


Υπομονή λοιπόν. Γιατί στη Φιλαδέλφεια χτίζεται μια επένδυση ΑΙΩΝΑ και καλώς ή κακώς εκεί πέφτει το βάρος. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δε μπορούμε ταυτόχρονα να έχουμε ομαδάρα για πρωτάθλημα με ευρωπαϊκές επιτυχίες (βλέπε πέρσι!).


Ταυτόχρονα η ερασιτεχνική μεγαλώνει παντού και αποκτά δικό της χώρο, οι ακαδημίες μας ψάχνουν και θα βρουν το δρόμο τους, έχουμε προπονητικό σύγχρονο το οποίο θα επεκταθεί, στο μπάσκετ είμαστε πρωταθλητές Ευρώπης και παίζουμε Διηπειρωτικό, η ομάδα μεγαλώνει και εκεί βήμα-βήμα και θα αποκτήσει και δική της γηπεδάρα-καυτή έδρα.


Να βλέπετε πού και πού τη μεγάλη εικόνα συνΑΕΚτζήδες μου. Μη μαυρίζετε την εικόνα λόγω...Ντέλετιτς.

dimoriginal21 - 12/2/2019 12:56

Το ροστερ μας το καλοκαίρι πρεπει να ειναι:

Μπάρκας Τσιντωτας Γιαννικογλου

ΜΕΤΑΓΓΑΦΗ Τσιγκρινσκι Τσοσιτς Οικονομου Σβαρνας

Γκαλο Μπακακης Χουλτ Λοπες

ΜΕΤΑΓΡΑΦΉ Σιμοες Κριστισιτς Σαμπα Γαλανοπουλος... Συνέχεια
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΉ ΜΕΤΑΓΡΑΦΉ Αλμπανης Ντελετιτς Μανταλος Μπακασετας Γιαννιωτας (λιβαγια) Γιουσης Μποτος

Πονσε ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΉ (λιβαγια)

Πρεπει να κρατησουμε οπωσδήποτε τον πονσε και μετεπειτα να ανανεωσουμε γκαλο και να πάρουμε 5 παικτες ενδεκάδας που θα κανουν την διαφορα απτην πρωτη μερα .

Αλλιώς δεν θα εχουμε καθολου τυχη του χρονου στο πρωταθλημα , αφού ο μπαοκ μετα το επικείμενο πρωταθλημα θα ενισχυθεί πολυ.

ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!!!

Anakasa21 - 12/2/2019 13:49

Γιαννιωτας περισευει και δε κανει. Επισης υπολογισε και πιθανες μη αναμενομενς αποχωρισεις αμα προκυψει προταση απο εξωτερικο για καποιον παιχτη μας. Θελει οργανωση απο τωρα.

dimoriginal21 - 12/2/2019 14:35

Εννοειται αδερφε μου ότι αν προκυψει αποχώρηση , τον αντικαθισταμε με καλυτερο ή ισο παικτη.

Anakasa21 - 12/2/2019 15:05

Το τι εννοειται απο το τι γινεται στην ΑΕΚ απεχουν οσο η γη απο τον αρη

Sūn_Wù-kōng - 12/2/2019 13:47

χθες με τον Παναιτωλικο ηταν χαλια, γενικα δεν κανει την διαφορα. Παικτης για την ΑΕΚ ειναι ο Ντελετιτς; Τι να πεις...


γενικα τα μεταγραφικα της ομαδας ειναι να κλαις, ετσι δεν κανουμε τιποτα, και δεν περιμενω και κατι να πω την αληθια, καθε χρονο τα ιδια, ουτε τον Πονσε δεν θα παρουμε...

depon21 - 12/2/2019 12:15

Έλα φτάνει η καραμέλα με τα χρέη και με τα ανοίγματα... δηλαδή μερικοί τι μας λέτε; ότι η ΑΕΚ του Μελισσανιδη είναι ανίκανοι και δεν μπορεί επειδή δεν έχει λεφτά να φέρει 4-5 παίκτες από το κέντρο και μπροστά με συμβόλαιο 700-900 χιλιάρικα για να κάνουν την διαφορά; δεν μπορεί να δώσει για έναν παίκτη που θέλει να αγοράσει 2 εκατομμύρια ευρώ; ε με συγχωρείτε αλλά αν δεν μπορεί η ΑΕΚ του Μελισσανιδη ( όχι του Αδαμιδη) με 40 + εκατομμύρια τότε για τι πρωτάθλημα μιλάμε και γιατί... Συνέχεια μουρμουραμε που ο ΠΑΟΚ και ο ΟΣΦΠ ξεφεύγουν; και μην μου πει κανένας για το γήπεδο γιατί δεν μιλαμε για τρελά ανοίγματα αλλά για ελάχιστα για μια ομάδα που λέει και εννοεί ότι πάει για πρωτάθλημα..

barlos71 - 12/2/2019 13:47

Η ομάδα δε βγάζει κέρδη έτσι όπως είναι. Μέσα μπαίνει, δείτε ισολογισμούς. Γιατί θεωρείτε αυτονόητο ότι θα υπάρχει πάντα ο καλός πατερούλης που θα ξηλώνεται για να θαυμάζουμε εμείς τους παιχταράδες? Με 10χιλ διαρκείας θέλετε και 5 συμβόλαια του εκατομμυρίου? Συνέλθετε

depon21 - 12/2/2019 14:17

Ε τότε ας αποδεχτούμε ότι δεν έχουμε πρόεδρο και οι απαιτήσεις μας να είναι μεχει την τριτη θέση και αν βγούμε δεύτερη η πρώτη να πούμε ότι είναι υπέρβαση... απορώ γιατί είχαμε τόση γκρίνια για την φετινή σεζόν μιας και ήμαστε μέσα στους στόχους μας ( τριτη θέση και κύπελλο).

barlos71 - 12/2/2019 17:33

Πόσα βάζει ο πρόεδρος της Μπάρτσα? του Άγιαξ? Της Ουντινέζε? Το μοντέλο που προτέινεις είναι μοντέλο Κοσκωτά και Κόκκαλη. Μακριά!

Thana21 - 12/2/2019 15:31

Επειδή έχω δει ισολογισμούς η ομάδα την πρώτη χρονιά της επιστροφής όπως και την σεζόν 2016-17 είχε περισσότερα έξοδα από έσοδα.Από 4 εκατομμύρια παραπάνω τα έξοδα για κάθε μία από αυτές τις δυο σεζόν.Τον περσινό ισολογισμό δεν έχω δει,πιθανολογώ λόγω εσόδων Ευρώπης θα ήταν ίσα έσοδα-έξοδα.Φέτος λόγω τσάμπιονς λιγκ το κέρδος ήταν πολύ μεγάλο.

Όμως μια μεγάλη Ελληνική ομάδα δεν μπορεί να ζει μόνο με τα έσοδα της και να είναι ανταγωνιστική... Συνέχεια διαρκώς.Σαφώς τα έσοδα παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο,αλλά θα πρέπει ο πρόεδρος κάθε χρονιά να βάζει και 4-5 εκατομμύρια.Δεν αναφέρομαι μόνο στον Μελισσανίδη.Αναφέρομαι στον πρόεδρο κάθε μεγάλης ομάδας.Αναφέρομαι στον κάθε πρόεδρο της ΑΕΚ.

Δεν είναι η Ελλάδα όπως στην Αγγλία με τα τεράστια έσοδα από τα τηλεοπτικά.Ούτε τα έξοδα μιας ΠΑΕ είναι μόνο το μπατζετ (συμβολαίων-μισθών σε παίχτες-προπονητικό τιμ) όπως πιστεύουν πολλοί.Για παράδειγμα το μπάτζετ της ΑΕΚ την σεζόν 2016-17 ήταν περίπου 9 εκατομμύρια και τα συνολικά έξοδα της ομάδας στα 17 εκατομμύρια.

Για να ήταν μόνο αυτοχρηματοδοτούμενη η ΑΕΚ και φουλ ανταγωνιστική,θα έπρεπε κάθε χρόνο να μπαίνει στους ομίλους του τσάμπιονς λιγκ.Κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο.

ΥΓ. Με το να βάζει ένας μεγαλοπαράγοντας κάθε χρόνο 5 εκατομμύρια στην ομάδα,σε μια δεκαετία είναι στο σύνολο 50 εκατομμύρια.Δεν είναι πολλά λεφτά τα 50 εκατομμύρια στα 10 χρόνια.Άποψη μου.

barlos71 - 12/2/2019 17:31

Πολύ άνετος με τα λεφτά των άλλων σε βρίσκω φίλε. Εγώ δεν ξερω αν είανι πολλά, ξέρω ότι αν είχα 25χιλ διαρκέιας αλλιώς θα συζήταγα. Αλλά για να πάμε στο γήπεδο, να παρουμε φανέλες και να ενισχύσουμε θέλουμε πρωτάθλημα, αλλιώς γιοκ. Δεν πάει έτσι

Anakasa21 - 12/2/2019 12:23

Και πως να δικαιολογισουν τα ανεξηγητα που γινονται ρε αδερεφε;; Καποιοι λενε να μην δωσουμε αρκετα για να μην εχουμε παλι χρεη, αλλοι λενε να γινει πρωτα το γηπεδο (λες και αυτο μας εξασφαλιζει επιτυχιες). Ολοι για την ΑΕΚ νοιαζομαστε. Απλα καποια στιγμη πρεπει να καταλαβουν ΟΛΑ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ οτι χωρις να μπει το χερι στη τσεπη (δε μιλαω για τρελες) η ομαδα θα ειναι αδυνατον να πρωταγωνιστει.

TEX21 - 12/2/2019 13:30

Τα κουβαρνταλίκια τα έχουμε πληρώσει πολλές φορές με άσχημο τρόπο . Ακόμα και με υποβιβασμό. Το θα χαλάμε πιο λίγα από όσα βγάζουμε του Μελ. με εκφράζει απόλυτα. Σημασία έχει το γήπεδο και τίποτε άλλο. Ας κάνουμε 2-3 χρόνια να πάρουμε πρωτάθλημα. Όλοι όσοι κράζετε την σφικτή οικονομική πολιτική θυμηθείτε όταν την κάνουν ο χοντρός του λιμανιού και ο μπάρμπα στρουφ του βορρά τι χαλάσματα θα αφήσουν πίσω τους... Όσοι έχουμε μια κάποια ηλικία,, το έχουμε δει αυτό το έργο πολλές φορές.

Anakasa21 - 12/2/2019 13:45

Κουβανταλικια ποια ρε αδρεφε;;;;; θα ειναι κουβανταλικι αν ψαξεις και φερεις εναν παιχτη ποιοτικο με παραστασεις; Δηλαδη αν πληρωσει μια φορα ακριβα θα ξαναπεσουμε Γ; Πιστευεις πως με Αλμπανη και Ντελετιτς θα παρεις πρωταθλημα;; Σταματηστε να δικαιολογειτε τα παντα

Και ποιος σου λεει οτι θα φυγουν οι αλλοι;; Δηλαδη αμα φυγουν σε 10 χρονια , εμεις πρεπει να εξακολουθουμε να παιζουμε με τα ψιχουλα;;;; Και γιατι να φυγουν και στη τελικη τι μας νοιαζει αν θα... Συνέχεια φυγουν η αν θα μεινουν ;; Εμεις το καλο της ομαδας μας θελουμε. Και το καλο της ομαδας μας ειναι να ανεβαινει επιπεδο μερα με τη μερα. Περασαν 24 χρονια μεχρι να ερθει το πρωταθλημα . Δεν θααφησουμε να ξαναπερασουν ουτε τα μισα.

Το γηπεδο δε σου εξασφαλιζει τιποτα αδερφε. Σου δινει κυρος και ωθηση και μια αιγλη.

Βγαλτε επιτελους τη μιζερια απο πανω σας και δειτε περα απο προσωπα.

Σου το λεω με ολη την αγαπη που εχω προς εναν αδερφο ΑΕΚΤΖΗ

TEX21 - 12/2/2019 19:59

Φίλε μου είναι σαφές πως έχουμε διαφορετική αντίληψη όσο αφορά τις προτεραιότητες της ομάδας μας. Πρέπει να βλέπουμε την μεγάλη εικόνα. Για μένα π.χ. η κατασκευή του γηπέδου έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από το να πάρουμε ένα πρωτάθλημα. Σκέψου λιγάκι, όταν τελειώσει με το καλό, τι έδρα θα είναι (τόσα χρόνια παίζουμε εκτός έδρας συνέχεια ουσιαστικά) πόσα μικρά παιδιά θα το επισκέπτονται με αποτέλεσμα η ομάδα να αποκτήσει νέους οπαδούς. Εννοείται φυσικά παράλληλα με καλή πορεία στα... Συνέχεια γήπεδα. Ο Μελ. όποιον παίκτη αξίζει τον κρατάει, αυτή είναι η άποψή μου. Επειδή μια χρονιά πήραμε κάποια φράγκα παραπάνω από αυτά που χαλάει η ομάδα πρέπει να τα σκορπίσουμε σε αβέβαιες αγορές όπως είναι η αγορά παικτών; Δεν είναι καθόλου σίγουρο πως συμφέρει την ΑΕΚ να πάρει δάνειο για να φτιάξει το γήπεδο καλύτερα είναι να είμαστε εξ αρχής χωρίς δάνεια και τα χρήματα του C.L. να πέσουν στο γήπεδο. Μετά είναι και το άλλο: ο Μελ. Ξεκάθαρα και τίμια το έχει δηλώσει από την αρχή πως στόχος του είναι η ομάδα να έχει πάντα οικονομική αυτάρκεια και να μην κρέμεται σε κανενός τα …φρύδια. Ακόμα και στα δικά του. Το μοντέλο που αναφέρουν κάποιοι φίλοι, δηλαδή του προέδρου -πλυντηριά που δήθεν βάζει χρήματα και κάποια στιγμή την κάνει με ελαφριά πηδηματάκια έχει πεθάνει οριστικά. Ας μπούμε στην νέα εποχή και να ακολουθήσουμε π.χ. το μοντέλο της Ντόρτμουντ που από ξοφλημένη και υποβιβασμένη είναι από τις πιο υγιείς ομάδες στην Ευρώπη. Η δυναμική που θα μας δώσει το ιδιόκτητο γήπεδο θα είναι καταλυτική. Πάνω από 20.0000 διαρκείας, χορηγοί, πωλήσεις κ.λ.π. Ας κάνουμε όλοι μας υπομονή έχουμε φάει τον γάιδαρο η ουρά έμεινε τα καλύτερα είναι μπροστά μας. ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!

loucid_dreamer - 12/2/2019 13:37

Eιναι πολυ καλος τον τσεκαρω ολο αυτον τον καιρο που παιζει στον κουγια...μονος του ειναι ουσιαστικα εκει, ειναι καλος, καλη μεταγραφη

franki - 12/2/2019 13:15

προπονηταραδες μου ,προεδραρες μου , εμ δεν αναλαμβανεται του λογου σας το σωματειον να εκτοξευθουμεν στον πλανητη του Αρεως η στην δ εθνικην λατρευεται ανθρωπους οπως αυτους οι οποιοι αρχουν στα αντιπαλα σωματεια σας αρεσουν οι πρακτικες των ???? μπουκες με πιστολια ,δηλωσεις επι δηλωσεων για εμενα ντροπιαστικες και για τα σωματεια τα οποια εκπροσωπουν αλλα και για το ανθρωπινο ειδος γενικοτερα ,σας χαλαει ο ανθρωπος ο οποιος αρχει του ιδικου μας σωματειου ο οποιος... Συνέχεια προφανως προσεχει τον παρα τοσο τον ιδικον του οσο και του σωματειου ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ ΑΔΑΜΗΔΟΔΗΜΗΤΕΛΟΞΕΝΙΔΗΔΟΣΑΛΙΑΡΕΛΗΔΕς ΠΟΥς ΣΑς ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ απο οποιοδηποτε αλλον θα δεχομουν τετοις κριτικες οχι ομως απο τους ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ οχι μετα το αισχος που ζησαμε καταποντιζομενοι στα ταρταρα.....

Aekara83 - 12/2/2019 13:06

Τόση γκρίνια....και δεν τον έχουμε δει ούτε καν να κρατάει στυλό να υπογράφει. ΕΛΕΟΣ!!!! Λοιπόν πρόεδροι , προπονητές, σκάουτερς μας τα έχετε ζαλίσει. Και για τον Αραούχο όταν ακούγατε λέγατε " από ποια Λας παλμός τώρα ....και εκεί αναπληρωματικος είναι " και τώρα του κάνετε και π@πες για να ξανάρθει. Μόνο ΑΕΚ και τιμημενος οποίος φοράει την φανέλα ΤΗΣ!

Nic21 - 12/2/2019 12:28

Παιδιά να κάνω μια ερώτηση;

Ας δεχτούμε ότι όντως η διοίκηση δε Κάνει το καλύτερο για την ομάδα μας...

Πόσοι από εσάς έχετε τα άντερα να φωνάξετε "φύγετε από εδώ " ρωτάω γιατί μόλις πριν 4 χρόνια παίζαμε στα χωράφια, πριν 10 χρόνια παίρναμε παίχτες που δεν είχαμε λεφτά να πληρώσουμε, λέγαμε και ευχαριστώ στους gay μετά από κάθε σφαγή, μας έλεγαν αν θέλετε πρωτάθλημα γίνεται Ολυμπιακός και... Συνέχεια ΠΑΟ... πριν 16 χρόνια μας γκρέμισαν το γήπεδο και μας έφερναν ραμπεσαντρατανα, πριν 20 χρόνια ήμασταν πρόβατα προς σφαγή σε κάθε ντέρμπι και πριν 25 χρόνια είχαμε πρωταθληματικη ομάδα...

Ποιος ήταν τότε, ποιοί ήταν μετά, ποιος είναι τώρα που:

Χτίζεις το καλύτερο γήπεδο της χώρας

Έχεις ομάδα που η 3η θέση είναι αποτυχία

Δεν χρωστάς ούτε μισό ευρώ

Έχεις βγαλει 3-4 παίχτες

Έχεις 3 τελικούς κυπέλλου, 1 κύπελλο, 1 πρωτάθλημα

Δεν σου λέει κανένας φτιάξε ομάδα να κερδίζεις και τους διαιτητές

Πας στο κιελτσε για προετοιμασία και όχι στα Ζαγοροχώρια

Έχεις μέχρι και το καλύτερο πούλμαν ομάδας

Έχεις δικό σου ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΟ προπονητικό κέντρο

....

Μη βιάζεστε... καμία πολυκατοικία δεν ανέβηκε χωρίς θεμέλια...

Ακόμα και ο παοκ που ζηλευετε (ήμαρτον δηλαδή) έκανε 7(!!!!) Χρόνια για να πάρει 1(!!!!) Πρωτάθλημα με αυτή τη διοίκηση σκορπώντας λεφτά μέχρι να βρει 11 παίχτες που θα του φέρουν αυτό που ήθελε. Και; τι άλλο έχει; γήπεδο; προπονητικό; βασεις; αν αύριο φύγει ο ρώσος ποιος θα αναλάβει τον παοκ με τόσο άνοιγμα που έχει δεξιά κι αριστερά;

Anakasa21 - 12/2/2019 12:59

Αδερφε σωστα πραγματα θελουμε να γινονται.

Nic21 - 12/2/2019 13:03

Δηλαδή από το 95 και μετά έχουν γίνει ποτέ πιο σωστά πράγματα από ότι σήμερα;

Anakasa21 - 12/2/2019 13:29

Τι σχεση εχει το ενα με το αλλαο αδερφε; Δηλαδη αμα κανω καποιο σχολιο σε κατι που κατα γενικη ομολογια η τωρινη διοικηση ειναι λαθος (μεταγραφες , μικρο μπατζετ) παει να πει οτι ειμαι εχθρος της ομαδας;

Το οτι χωρις τον μελισσανιδη η ομαδα θα βρεθει σε δυσκολη θεση και μετα απο αυτον το χαος το ξερουμε. Αλλα οχι και να εξωραιζουμε τα πραγματα μονο και μονο γιατι δεν υποαρχει αλλος να... Συνέχεια αναλαβει.

Οπως παιρνει πανω του τα σωστα να παρει πανω του και τα λαθη. Δεν ειπαμε να φυγει κανενας

moye - 12/2/2019 12:28

Συμφωνώ απολυτα με τον depon21.Τι ειναι αυτα ρε?Δηλαδή οι άλλοι που αγοραζουν παίχτες ειναι ηλίθιοι και εμείς πονηροι?

monaxa_enwsi - 12/2/2019 12:50

Φιλε δεν ειναι θεμα εξυπναδας η πονηριας αλλα θεμα πλανου.


Οταν φυγει το παιδοβουβαλο και ο Ρωσσος τι θα συμβει ? Το πιο σημαντικο εργο που προσφερει ο Τιγρης στη ομαδα με το γηπεδο (ΠΑΝΩ ΑΠΟ 60μυρια θα στοιχησει και δεν εχει σημμασια απο που θα μπουν αλλα οτι επιτελους θα μπουν - ΜΗΝ ξεχνατε οτι στο Ελλαδισταν ζουμε και οτι εν μια νυχτι βγηκε εκτος... Συνέχεια Ολυμπιακων αγωνων και ο βλακας ο Γρανιτσας μας αφησε χωρις γηπεδο για 20 σχεδον χρονια. Επισης ο Ντεμαρος με τοσες γνωριμιες και πορτες ανοικτες δεν τα καταφερε) και την οικονομικη πολιτικη που ακολουθει ειναι οτι την κανει ικανη να αυτοσυντηρειται. Να μην εχει αναγκη απο μεσιες του στυλ Ψωμιαδης, Μπομπ Κοζωνης, Τουρκοι επενδυτες (ΗΜΑΡΤΟΝ καποιοι εγραφαν να ερθουν) και ο αλλος ο Ελληνας απο το Μεξικο που δεν τον θυμαμαι τωρα που μας εφερε ο κοντος ο Κουγιας.


Αυτο ειναι το σημαντικο. Το ειπαμε ξανα, το να εισαι τζαμπα μαγκας ειναι ευκολο και το παιδοβουβαλο που μπορει να εριξε χρημα τζαμπα μαγκας ηταν γιατι ειχε το κοριοπολις και τα εστεινε ολα. Τωρα ο Σαββιδης περιπου παει να κανει τα ιδια.


Εμεις ειμαστε ΑΕΚ ομως, και ειμαστε αλλιως. Δεν θελουμε πρωταθληματα στημενα ουτε στα χαρτια, πως να το κανουμε. Τα θελουμε αντρικια στο γηπεδο και με την αξια μας.


ΜΟΝΟ ΑΕΚ,

Tettiks21 - 12/2/2019 13:13

Αλεχαντρο Σκλαβενιτης!!! Ακομα τον ψαχνει η εταιρια κινητης τηλεφωνιας, χαχαχα!!!

gr8lionx - 12/2/2019 11:35

Το σημαντικό είναι πως θα δέσει κάποιος παίκτης με την ομάδα. Οι μεταγραφές Show-Style είναι μόνο για ομάδες που θέλουν να κάνουν Show αφού έχουν καμμιά 60.000 κόσμο κάθε φορά που πρέπει να ψυχαγωγήσουν (Thats entertainment!) Στην Ελλάδα στον χώρο του ποδοσφαίρου ή μαφιόζος θάσαι ή νοικοκύρης. Λεφτά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και δεν θα υπάρχουν για πολύ ακόμα. Δεν είναι μόνο η αγορά ενός παίκτη 5-6 εκ. το κόστος. Είναι και το αντίστοιχο μηνιάτικο, πριμ, εφορίες, μανατζαρέοι, λοιποί παίκτες με δόσεις ζήλειας... Συνέχεια κ.λ.π. Και μετά έρχεται και η "ανεξάρτητη" δικαιοσύνη και σου δείχνει ποιός κάνει κουμάντο τελικά. Η λύση κατα την γνώμη μου είναι ΑΚΑΔΗΜΕΙΕΣ - ΑΓΟΡΕΣ ΜΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ - ΚΕΡΔΟΣ ΜΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ και ΥΓΕΙΑ στην ΟΜΑΔΑ.

jony1997 - 12/2/2019 12:40

Καλά κάτσε εσύ στο -14 με αυτό το σκεπτικό. Το να φέρνεις παίκτες με παραστάσεις ή πολλά υποσχόμενους όπως κάνουν οι δύο γαύροι (Βέρνμπλουμ, Ίνγκασον, Ζαμπά, Σβιντέρσκι, Ποντένσε, Σολδάνο, Νάτχο, Γκιγιέρμε κλπ.) είναι ο μόνος τρόπος να πάρεις πρωτάθλημα. Οι άλλοι έχουν Ελ Καντούρι, Ενρίκε και Λημνιό, οι άλλοι Μασούρα, Ζιλ Ντίας και εμείς θα φέρουμε τον Ντέλετιτς.

dtsioux - 12/2/2019 13:13

Καλά μην τρελαίνεσαι κιόλας,ο γαύρος με όλους τους υπερπαιχτες που λες,έχει 2 βαθμούς παραπάνω κερδισμενους βαθμούς στο γήπεδο.

Argos21 - 12/2/2019 12:21

Έκανες λόγια τις σκέψεις μου! Είναι λάθος να έχουμε σαν πρότυπο ομάδες όπως Ρεάλ Παρί και Σίτι, που χαλάνε εκατομμύρια(που εμείς δεν θα δούμε ποτέ) για να αγοράσουν αστέρια. Προτιμώ χίλιες φορές να γίνουμε Άγιαξ Μπενφίκα και Πόρτο, που με έξυπνες κινήσεις, δημιουργούν αστέρια!!!!

kitrinomaurhxios21 - 12/2/2019 11:42

Καρά λάικ

Bill83 - 12/2/2019 12:40

Θέλουμε δύο ενδεκαδατα εξτρέμ. Ο Ντελετιτς δεν είναι ένας από αυτούς. Αν μιλάμε για αντικαταστάτη του Γιαννιωτα, ΟΚ

Kostas38 - 12/2/2019 12:38

Καλός παίχτης έξυπνη κίνηση. Η ομαδα ξανά ενισχύεται. Καλοκαίρι θέλω στόπερ και άλλο ένα πλάγιο επιθετικό απο πανω ράφι και είμαι οκ.

G339 - 12/2/2019 12:07

Αμφιβάλλω αν όλοι αυτοί που κρίνουν τον παίκτη, τον έχουν δει πάνω από 5 φορές να παίζει και να βρίσκονται στις κερκίδες (μόνο αν είσαι στο γήπεδο μπορείς να έχεις ολοκληρωμένη εικόνα για ένα παίκτη). Προφανώς είναι ένας παίκτης που μπορεί και παίξει και αριστερά αφού είναι αριστεροπόδαρος, άσχετα αν στην ομάδα του παίζει δεξιά. Όταν έρθει θα τον κρίνω, πάντως είναι και θέμα προπονητή. Ο Αλμπάνης έκανε με τον Οφη κάποιες κινήσεις που κάνουν μόνο παίκτες υψηλής κλάσης... Συνέχεια και όλο αυτό τον καιρό ήταν σαν μην υπήρχε. Και τις λίγες φορές που τον έβαλε ο Ουζουνίδης, πάλι δεν έκανε τίποτα. Με τον Χιμένεθ ξαφνικά έδειξε παίκτης που αξίζει την φανέλα της ΑΕΚ. Τον Ντελετιτς τον ήθελε προφανώς ο Χιμένεθ (όπως και τον Αλμπάνη), οπότε θα πάρει ευκαιρίες του χρόνου και δεν θα μου κάνει εντύπωση να κάνει παπάδες. Σιγά-σιγά χτίστηκε η ομάδα της επόμενης χρονιάς. Ήρθε ο Κρίστιστις που είναι ο ιδανικός παρτενέρ του Σιμόες που τελικά έμεινε, αν μείνει και ο Άλεφ θα είμαστε πλήρεις, αφού υπάρχει και ο Γαλανο. Αλμπάνης-Ντέλετιτς για τα φτερά, ένας εκ των Πόνσε-Αραούχο για σέντερ φορ. Με την επιστροφή Λόπες και αφού έμεινε και ο Γκάλο, έχουμε δυο παίκτες για δεξιά και δυο και αριστερά στην άμυνα. Αγοράστηκε ο Οικονόμου και στα σέντερ μπακ είμαστε πλήρεις, αφού ήρθε και ο Σβάρνας. Αν τώρα δεν τιμωρηθούμε θα έρθει πιθανόν και κάτι πιο ποιοτικό, αλλιώς θα μείνουμε με αυτούς μόνο ή και λιγότερους, γιατί δύσκολα θα μείνει ο Πόνσε ή θα έρθει ο Αραούχο, δίχως Ευρώπα.

Anakasa21 - 12/2/2019 12:32

Λοιπον, Αλμπανης σε ενα ματς επαιξε , Ντελετις παιχτης για λαρισα και μεχρι εκει,Αλεφ δεν εχει δειξει να αξιζει 2μυρια, Πονσε πρεπει να μεινει αλλα απο οτι βλεπουμε μεχρι τωρα στις μεταγραφες δυσκολα θα δωσει ο μητσος 6 μυρια αλλα και να τα δωσει δυσκολα νομιζω οτι θα μεινει ο Πονσε μιας και ανηκει στη Ρομα. Αραουχο δυσκολα θα ερθει, Γκαλο δε ξερω που ειδες οτι μενει αλλα και να μειναι ειναι 33 χρονων, ποσο να τρεξει ακομα?... Συνέχεια
Στα μπακ θες εναν γρηγορο και στυλ Βρανιες , Ο Σβαρνας εχει πλεον τη θεση του Λαμπροπουλου.

Επομενως 5+1 (πονσε) παιχτες.Επομενως λεφτα

AEKsketo - 12/2/2019 12:31

Και Mateo Garcia κλειστε. Ειναι παικταρα!

aekman_21 - 12/2/2019 12:07

Πολύ καλή κίνηση.Από πέρσι έλεγα ότι τον ήθελα στην ΆΕΚ μας..Και άσε τους..γκρινιάρηδες να λένε.Οι πιο πολλοί όυτε καν θα τον έχουν δει .Υ.Γ..Μακάρι να πάρει χρόνο συμμετοχής ο Γιαννιωτας..Αξίζει.

mhtsos21 - 12/2/2019 12:28

Οχι φίλε ο γιαννιωτας δεν αξίζει να είναι στην ΑΕΚ . Μη μικραινετε την ομάδα μερικοί που μας λέτε ότι είναι μεταγραφαρα ο ντελετιτς. Μπορεί να βγει καλός αλλά όχι και μεταγραφαρα.

soad21 - 12/2/2019 12:33

Ναι ρε φιλε,ποιος Γιαννιωτας??Πηρε κ το 11!!!Για μενα καλος ο Ντελετιτς να ερχετε απο τον παγκο κ γνωμη μου πας στον Αστερα,κλεονεις τον Κυριακοπουλο με μια καλη συμφωνοα με την προυποθεση πως τον αφηνεις αλλο ενα χρονο εκει να παρει κι αλλα παιχνιδια κ αριστερα εχεις 3 επιλογες με Λοπες Κυριακοπουλο να μπορουν να παιξουν κ πιο μπροστα.

mhtsos21 - 12/2/2019 14:10

Φίλε και μένα μαρεσει ο Κυριακόπουλος αλλά επίσης πρέπει το καλοκαίρι η διοίκηση να κάνει τέσσερις τουλάχιστον πολύ βαρβατες μεταγραφές . Αν δε το κάνει πάλι τα ίδια με φέτος θα έχουμε .

ZAPATISTA21 - 12/2/2019 12:23

Παιχτάκι της σειράς

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 12/2/2019 10:07

Εγώ λέω ότι πάμε για Ντέλετιτς και έναν ακόμα καλό που θα πάρει το συμβόλαιο του Μπογέ.Και τέλος στα εξτρέμ....

Dull_Knife_73 - 12/2/2019 12:12

Συμφωνώ. Τέτοιες "μουλωχτές" μεταγραφές συνήθως μας βγαίνουν κιόλας. Και αν είναι να έχουμε Αλμπάνη και Ντέλετιτς για καλές εναλλακτικές λύσεις στα εξτρέμ και να έρθει ένας πραγματικά πολύ καλός (έβλεπα το Χέρκαλες - Άγιαξ και ο Κουβάς -Κούβας μάλλον, αλλά επειδή με έστειλε στον κουβά του αλλάζω και το επίθετο- είχε κάνει τα μπακ του Άγιαξ γιογιό, φυσικά με τέτοιες εμφανίσεις πολύ δύσκολο να μπορούμε να τον δελεάσουμε) για βασικός, νομίζω ότι θα είμαστε ήδη ένα σκαλί πάνω σε... Συνέχεια σχέση με φέτος.

moye - 12/2/2019 12:10

Ελπιδοφόρος παίχτης αλλα όχι για την ΑΕΚ.Γιατι νομίζω οτι μιλάμε για την ΑΕΚ.Εκτος αν έχω μπει σε λάθος σαιτ!

eleven - 12/2/2019 12:01

Επιτέλους μια μεταγραφαρα επιπέδου ΑΕΚ! Το μόνο κακό είναι ότι βρισκεται ηδη Ελλάδα και δεν θα μπορώ να πάω Ελ Βελ να πανηγυρισω.....

Baval_21 - 12/2/2019 11:02

Πηραμε τον Ντελετιτς κατω απο τη μυτη των γαυρων Βορρα και Νοτου γιατι ειανι αμπαλοι και δεν μπορουν να ξεχωριζουν παιχτες (μονο οι μανατζερς τους πασαρουν περιπτωσεις) και δεν το καταλαβε κανεις παρα μονο οταν το ρουφιανεψε ο κοντος. Κι εσεις γκρινιαζετε, οι ιδιοι που λεγατε γιατι βγαινουν προς τα εξω οι μεταγραφικοι μας στοχοι ενω δεν εχουν κλεισει... Αν εβγαινε και τον χτυπουσαν οι αλλοι και επρεπε να σκασουμε κανα 700 χιλιαρικα προκειμενου να τον κλεισουμε απο τωρα... Συνέχεια θα πανηγυριζατε. Αν μας τον επαιρναν οι αλλοι με αυτο το ποσο θα κραζατε Λυμπε και καβουρα που δεν μπορουν να κανουν μια επικοινωνιακη νικη. Αυτοι ειστε (ξερετε μονοι σας ποιοι , αυτοι που θα θιχτειτε, οι αλλοι απλα συμφωνουν μαζι μου).

Anakasa21 - 12/2/2019 11:56

Σιγα ρε αρερφε τον Σερβο Κριστιανο που εχασαν.

ssexybruno - 12/2/2019 11:56

Κάθε χρόνο η ομάδα αποκτά κάποιον παίχτη που δείχνει θετικά χαρακτηριστικά σε μικρους συλλόγους του πρωταθλήματος! Δε νομίζω ότι ο ντελετιτς θα έρθει να πάρει φανέλα βασικού! Είναι οι μεταγραφές που πρέπει να γίνονται σε έναν σύλλογο, ώστε να δίνει ευκαιρία σε παιδιά που πιστεύει, που έχουν ορισμένες παραστάσεις και έχουν δείξει κάποια θετικά στοιχεία! Από εκεί και πέρα θεωρώ πως δεν θα λογίζεται ως βασικό. Δε νομίζω ότι ο πρόεδρος της ομάδας χρειάζεται συμβουλές από εμας! Όσο για τις... Συνέχεια αντιπαράθεσεις που διαβάζω, έτσι είναι το ποδόσφαιρο ρε αεκαρα. Μερικα λαχεία βγαίνουν μερικά όχι, το έχουμε δει τα τελευταία χρόνια , 10 βγήκαν , 10 δε βγήκαν! Αποτέλεσμα; Μην τρέχουμε να κριτικάρουμε και να φέρουμε την καταστροφή αλλά ούτε να τρελαινόμαστε με το παραμικρό! Υπομονη όλα θα φανούν όταν καθίσουμε στην εξέδρα!

Mitsakos11 - 12/2/2019 11:24

Από τη στιγμή που δεν διαψεύσαμε τη δήλωση του Κούγια, ήταν δεδομένη η μεταγραφή.Εμένα μ αρέσει, αριστεροπόδαρο εξτρέμ και ξεχωρίζει σαν τη μύγα στην ΑΕΛ.Για όποιους λένε ότι δεν πάμε πουθενά με εξτρέμ Γιαννιώτα, Αλμπάνη, Ντέλετιτς, να πω ότι πιστεύω πως ο Γιαννιώτας, αν δεν δείξει κάτι εξαιρετικό δεν θα μείνει στην ΑΕΚ, ή τέλος πάντων θα μετατραπεί σε λύση Μοράν.

METALLICA21 - 12/2/2019 11:55

Ο Αλμπανης εδειξε καποια ωραια πραγματακια τωρα τελευταια. Ειναι δραστηριος, εχει ποδοσφαιρικη σκεψη, εχει καλο σουτ. Ρυθμος και παιχνιδια του λειπουν. Ο Γιαννωτας ειναι τουλαχιστον 3 σκαλια κατω σαν παικτης. Προσωπικα πιστευω πως οριακα κανει για ομαδα β´ εθνικης. Αστοχη η συγκριση μεταξυ τους

Anakasa21 - 12/2/2019 11:48

ποτε να το δειξει ? τον Μαιο που θα εχει τελειωσει το πρωταθκημα? Εδω δεν το εδειξε με τον απολλν λαρισας

aekp - 12/2/2019 11:45

μακάρι να παίρναμε κονε τον γενάρη. πιστεύω θα τον ήθελε ο μανολο

ntagxan_irak - 12/2/2019 10:07

Σημερα φανερωνεται η οριστικη πολιτικη ΤΙΓΡΗ στα οικονομικα και ειδικα ,μπατζετ,μεταγραφες κ.λ.π. Συνεχιζεται η σφιχτη οικονομικη πολιτικη και το δειχνει αυτην την φορα η επιλογη ΝΤΕΛΕΣΙΤΣ για την θεση του ΕΞΤΡΕΜ, που τοσο εχει απασχολεισει την ΑΕΚ απο περυσι. Τωρα οταν ο ΣΑΒΙΔΗΣ αγοραζει φορ και κραταει τον σεντερ μπακ διαθετοντας πανω απο πεντε εκατομυρια κανεις απο τους μεγαλους και ειδικα ο ΜΕΛΙΣΑΝΙΔΗΣ δεν εχει διαθεση να ρισκαρει και να μπει σε αυτο το... Συνέχεια παιχνιδι, που μπορει να ειναι και ουσιας αλλα και εντυπωσεων. Επομενως η μοναδικη ελπιδα, η μονη σοβαρη επενδυση πλεον για την ΑΕΚ εχει ονομα και λεγεται ΜΑΝΟΛΟ ΧΙΜΕΝΕΘ. Ηδη αρχισε παλι να φαινεται το εργο του και οι επιλογες του να δουλευει με ΕΛΛΗΝΕΣ παικτες σε ενα πολυ υποβαθμισμενο πρωταθλημα στην Ευρωπη και να ταυτιζεται με την οικονομικη πολιτικη της Διοικησης, ισως να ειναι η μονη σωστη κινηση απεναντι στην αλαζονικη συμπεριφορα των δυο αλλοφρονων ανταγωνιστων. Αυτο το υποστηριζω γιατι αν φτιαξεις ομαδα μπετον, που θα εχει μεσα Μπακακηδες ,Γαλανοπουλους,Αλμπανηδες,Μπακασετες ,και εχεις και δυο τρεις ΠΟΝΣΗΔΕΣ και ΛΙΒΑΓΙΕΣ απο τα προηγμενα πρωταθληματα σιγα μη φοβηθει ο ΜΑΝΟΛΟ τα εισαγομενα ποδοσφαιρο-μαζωματα απο ολη την υφηλιο του καθε ΜΠΑΟΚ!!

Anakasa21 - 12/2/2019 11:45

ναι αδερφε θα φιαξει ομαδα με μπακακη που κανει σεντρα με το γονατο και αλμπανη που εκανε ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. Αμα δε πληρωσεις ομαδα δε φιαχνεις.

joker21 - 12/2/2019 10:59

Δε φτιάχνεις ομάδα με Έλληνες παίκτες!! Πλέον! Στο σύγχρονο ποδόσφαιρο δεν υπάρχει ο Έλληνας! Δε το ξέρει απλα! Για τη S.L. να παίρνεις ενα πρωτάθλημα στα 5 καλός είναι. Κ απ τη στιγμή που δεν έχεις ακαδημίες για να διδάξεις σωστά το ποδόσφαιρο η λύση είναι ξένοι. (οχι οποιοδήποτε ξενος ετσι?). Δυστυχώς έτσι είναι!

BlueEyesWhiteDragon - 12/2/2019 10:45

Ακου φιλος περι μπατζετ... Ο χοντρος ακομα συντηρει την ομαδα και θα την συντηρει για 3-4 χρονια ακομα απο τα λεφτα του τσουλου... Οσο για τον φραγκονερο 9/10 μεταγραφες απο ρωσια ουκρανια με ποσα εξωφρενικα για τα δεδομενα δλδ κατι προς κομπινα παει αλλωστε εχει αποδειξει οτι δεν μασαει σε αυτα... Ο μελισσαν μπορει να παρα ειναι σφιχτος αλλα πιστεψε με περα απο την κονομα προκειτε για τους ελαχιστους που αγαπανε τις ομαδες τους.. Θα τον κραζω και θα συνεχιζω να τον κραζω αλλα ειμαι... Συνέχεια σιγουρος πως πρωτα βαζει το γηπεδο και μετα το πως δεν θα ζημειωσει την ομαδα

starpoint - 12/2/2019 11:13

Στον ΠΑΟΚ υπάρχουν άπειρα λεφτά από την Ρωσία και δαπανώνται.Δικαίωμα τους αλλά να δούμε μέχρι πότε.Στον ΟΣΦΠ βλέπω σφίξαν τα λουριά ,ενώ στον ΠΑΟ δεν υπάρχει σταγόνα Ευρώ.Από την Διοίκηση μας εγώ απαιτώ να μην δημιουργήσει χρέος ούτε 1 ευρώ.!!!

vasilis_v - 12/2/2019 11:44

Ο ΠΑΟΚ έχει ήδη άνοιγμα 110 εκ... Όταν σκάσει η φούσκα θα κάνει πολύ μεγάλο κρότο...

Anakasa21 - 12/2/2019 11:37

Αδερφε φτανει πια αυτο με το χρεος. Δεν πρεπει να αποτελει δικαιολογια. Το να παρεις παιχτες με 2-3-4 εκτατομυρια και να δωσεις ενα αξιοσεβαστο συμβολαιο για να ερθουν στην ελλαδα δεν θα μας ριξει ξανα στη Γ. Αλλο σωστη επενδυση και αλλο σωστη διαχειριση.

Καλος η κακος οι ποδοσφαιρικες ομαδες πλεον ειναι και εταιριες. Και ετιαριες χωρις χρεως δεν υπαρχουν. Και μετα τη Γ στην ομαδα υπαρχεο χρεος , αλλα της ταξης των 2-4 μυριων , τα οποια με σωστη... Συνέχεια ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ εχουν καλφθει.

Nic21 - 12/2/2019 10:46

Πέρισυ το καλοκαίρι, πήραμε Αλμπάνη γκρινιαζατε, τον Αύγουστο πήραμε Μπογιε, πανιγυριζατε...

Το αποτέλεσμα;

Για τον Αλμπανη λέτε να μη ξανά βγει από την 11αδα και για τον Μπογιε να πάει από εκεί που ήρθε...

Αλλά τι λέω...

Όταν ήρθε ο Βρανιες δεν τον ήθελε κανένας, ο Μπάρκας ήταν καλός αλλά μόνο για κύπελλο, ο Αραουχο... Συνέχεια ήταν αλκοολικός, ο Σιμοες παλτουδια που ΕΠΡΕΠΕ να μας φορτώσουν αν θέλαμε Αραουχο δεύτερη σεζόν, ο Οικονόμου πολύ λίγος για την ομάδα μας

...

Αντιθέτως με Αλμειδα και Λεσκοτ είχαν πέσει τα τσιμέντα....

Η ιστορία σας εκθέτει... σταματήστε επιτέλους

Anakasa21 - 12/2/2019 11:30

Ετσι γινεται με τα λαχεια και με τους δανεικους . Θα ειναι παντα 50-50. Μια φορα να κανει η ΑΕΚ σιγουρη μεταγραφη επιπεδου και ποιοτητας και τι στο κοσμο. Αλλα ναι ξεχασα κατσε να γινει το γηπεδο και μετα

monaxa_enwsi - 12/2/2019 11:27

Απο τα καλυτερα σχολια που εχω διαβασει τα τελευταια 5 χρονια σε αυτο το σαιτ. Συμφωνω και επαυξανω, σε αυτους θα προσθετα και τον Γιοχανσον που και αυτον οι μυριωδες οι οπαδοι μας εβγαλαν παλτο πριν καν τον δουν.

Θα θυμησω τον Τσιριτσ, Βιενλισκι, Ντελιπασιτς, Ραμπρεσαντρατανα που και για αυτους τρεχανε καποιοι στο αεροδρομιο πριν καν τους δουν.... Συνέχεια

Ηρεμηστε και στηριξτε την ομαδα. Εχουμε τον καλυτερο προεδρο απο οσους υπαρχουν τωρα στην Ελλαδα. Θα μπορουσε να φορτωσει χρεη την ομαδα οπως ο Αγαπουλας ο Μακης, ο Στρατος, ο Γρανιτσας, η Νετμετ και πολλοι αλλοι και να το παιζει τζαμπα μαγκας αλλα υπηρετει τα συμφεροντα ΤΗΣ ΠΑΕ ΑΕΚ,


Οταν φτιαξει η ομαδα το δικο της γηπεδο κατι που θα σημαινει οτι θα ειναι οικονομικα βιωσιμη και σχετικα πιο ανεξαρτητη λογω εσοδων και μειωσης εξοδων που πληρωνει στο ΟΑΚΑ τοτε σιγα σιγα θα γινουν και πιο ακριβες μεταγραφες (οχι απαραιτητα και πιο ποιοτικες ομως).


Ολοι θελουμε να φερει η ομαδα παιχταραδες και να διαλυουμε τα γαβρο-μπαοκια αλλα αυτο δεν πρεπει να γινει εις βαρος της ομαδας.


Η Ντορμουντ για παραδειγμα εχει παρει Τσου Λου, πρωταθληματα κλπ και πριν 15 χρονια κινδυνευε με διαλυση λογω οικονομικων προβληματων.


Τωρα, 10 χρονια μετα εχει παρει ξανα πρωταθληματα, βγαζει παιχτες (αρκετους τους πουλησε στη Μπαγιερν - Λεβαντοφσκι, Γκετσε κλπ.) αλλα εξακολουθει και ειναι εκει.


Σκεφτητε τι θα γινοταν να πουλουσαμε Λιβαγια και Τσιγκρινσκι στον Gay?


Ηρεμηστε λοιπον και στηριχτε την ομαδα.


Ο Τιγρης εχει πλανο και να θυμαστε, ακομα και οταν πηραμε το πρωταθλημα δεν τους ειπε οτι Ηρθαμε... Κατι ετοιμαζει λοιπον και θα τους το πει στο σωστο ταιμινγ!!!!

Nic21 - 12/2/2019 10:49

*Λιβάγια, όχι Σιμοες

alouminoxarto - 12/2/2019 11:19

Πολύ σωστός. Βέβαια πήραμε και καλούς που βγήκαν όπως ριβαλντο, γκαμαρα, σκοκο.

YellowKing21 - 12/2/2019 11:18

Τα πες όλα..

aLiGaToR_21 - 12/2/2019 11:00

Πόσο μα πόσο σωστό σχόλιο!!

Baval_21 - 12/2/2019 10:56

Πες τα ρε φιλε. Εν τω μεταξυ πολλοι απο αυτους που σχολιαζουν και πανηγυριζαν η εκραζαν δεν ηξεραν ουτε τον Αλμειδα και τον Λεσκοτ! Ολα φαινονται στο χορταρι. Ο Ντελετιτς κανει πολυ καλη χρονια και θα δουμε αν ανταπεξελθει και ποσο θα βελτιωθει με Μανολο. Αμα επαιζε ο Ντελετιτς Ρωσια με τα φετινα του παιχνιδια θα τον κοστολογουσαν 3-4 εκ και αν τον παιρναμε θα ελεγαν μεταγραφαρα, τωρα επειδη τον παιρνουμε τζαμπα κραζουν. Ελεος.

ΝΗΣΙΩΤΗΣ #21 - 12/2/2019 11:28

Ντελετιτς, Αλμπάνης, κλωναριδης vs Πέδρο ενρικε, λεο ζαμπα, ελ καντουρι.

Anakasa21 - 12/2/2019 11:27

Μηνας μπαινει , μηνας βγαινει και μυαλο δε βαζουν με τιποτα.

grigorat - 12/2/2019 10:42

Μάλιστα. Οι 3 από τους 4 εξτρεμ που πρέπει να έχει μια ομάδα θα είναι Ντελετιτς, Γιαννιώτας και Αλμπάνης. Πάμε για μεγάλα πράγματα...

dtsioux - 12/2/2019 10:47

Δεν νομίζω να μείνει ο Γιαννιωτας,Αλμπάνης,Ντελετιτς είναι καλοί,ψάχνουμε για 1-2 καλύτερου επιπέδου.

monaxa_enwsi - 12/2/2019 11:28

Ακριβως ετσι

Tigrhs21 - 12/2/2019 10:56

Φίλε για να φτιάξεις αυτοκρατορία χρειάζεσαι κάστρο . Κανε λίγο υπομονή η αυτοκρατορια ετοιμάζεται

Anakasa21 - 12/2/2019 11:27

Εγω λεω να μη κατεβαζουμε καν ομαδα μεχρι να γινει το γηπεδο. τι λες;

fek_chris - 12/2/2019 11:23

Ειναι η πολιτικη της ετσι φτηνους και καλους.Ο Αλμπανης δεν ηταν στην Γιουβεντους.............

fek_chris - 12/2/2019 11:20

Μπραβο χρησημος παιχτης θα ειναι καλη μεταγραφη ειναι εξτρεμ.Να τον δειτε και μετα τον κρινεται .

Χριστόφ - 12/2/2019 10:26

Εγώ δεν θα διαφωνήσω με την προσθήκη του σέρβου. Ωστόσο Με την ίδια λογική γιατί δεν τσιμπάμε τον νικολιά που φέτος στον πας βγάζει μάτια;; Τον πιστεύω πολύ μαζί με τον Αλμπάνη, τέτοιοι παίκτες είναι που θα σου φτιάξουν κορμό, θα αποτελέσουν ποιοτική προσθήκη από τον πάγκο ή ακόμα θα πάρουν και φανέλα βασικού σε αρκετά ματς πρωταθλήματος

loucid_dreamer - 12/2/2019 11:13

Ο ΝΙΚΟΛΙΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΣ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ , ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΣΤΟ ΤΡΑΝΣΙΣΙΟΝ , ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΘΕΤΑ. ΕΠΙΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΣΙΣΤ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΚΟΡΑΡΕΙ

fek_chris - 12/2/2019 11:36

Και εχει ξαναπαιξει στην ΑΕΚ αρα δεν θελει προσαρμογη Εγω θα επερνα και τον Κυριακοπουλο και τον Ντουρμισαι πριν πανε στον βοθρο

Χριστόφ - 12/2/2019 12:21

Καλά Ο ντουρμισαι, αν δεν πάει τελικά Ιταλία, θα μας ήταν λουκούμι

Χριστόφ - 12/2/2019 10:39

Για να εξηγούμαι, σαφώς θα χρειαστούμε το καλοκαίρι για την προσθήκη ενός κοχονάτου εξτρέμ.. εκτός και αν δώσουμε χρόνο και εμπιστοσύνη στον μπογιέ.. αλλά και πάλι, ποιοτικοί παίκτες εργαλεία χρειάζονται

alouminoxarto - 12/2/2019 11:21

Ο μπογέ χαιρετάει το καλοκαίρι. Μηδέν προσφορά

Theo_21 - 12/2/2019 11:11

Το λάθος του Μελισσανιδη ΔΕΝ ειναι η σφιχτη οικονομική πολιτικη. Το λάθος ειναι οτι αντι Αινταρεβιτς κ Μοραν, θα μπορούσε να έχει Εναν ο οποιος να ηταν για 11αδα. Αυτό ειναι το λάθος. Τωρα για το καλοκαίρι, αν η ομάδα πάρει η κρατήσει εναν σεντερ φορ α λα Πονσε, φέρει εναν ΠΟΙΟΤΙΚΟ εξτρεμ (πλην Ντελετιτς) κ δεν αλλάξει/πουλησει οτι έχει σε ροστερ κ τεχνικο τιμ... υπάρχει ελπιδα κ μάλιστα σοβαρή... Συνέχεια
Οσον αφορά τον Ιβαν, Ο Ιβαν που ζηλευετε μερικοι πληρωνει υπεραξιες. Ο ΠΑΟΚ (κ καθε ελληνικη ομαδα) δεν έχει τετοια εσοδα. Ο ΠΑΟΚ πχ έχει 120 εκατ. ευρω Μετοχικο κεφάλαιο (!!?), πείτε μου πόσο αξιζει όλη η ΠΑΕ ΠΑΟΚ κ βγάλτε την χασούρα...

depon21 - 12/2/2019 11:08

Παιδιά για να είμαστε ειλικρινής με τους εαυτούς μας πρέπει να πούμε ότι αν έρχεται για να συμπληρώσει την τετράδα τον εξτρεμ μαζί με τον Αλμπάνη και τους δύο βασικούς που θα πρέπει να πάρει τότε είναι μια χαρά λύση αλλά αν από την άλλη έρχεται με σκοπό να μην πάρουν βασικούς εξτρεμ επιπέδου τότε όχι μόνο για πρωτάθλημα δεν πάμε αλλά η διαφορά με τους άλλους δύο θα έχει ξεφύγει... Αυτή είναι η ωμή αλήθεια και όποιος δεν την βλέπει κοροϊδεύει τον εαυτό του.

sarafis - 12/2/2019 11:05

Μάγκες Καλή μεταγραφή

GvR21 - 12/2/2019 10:48

Σταματήστε να κρίνετε πριν δείτε έναν παίκτη. Πόσες φορές κρίνατε έναν παίκτη νωρίς και μετά έβγαλε μάτια; πχ Λιβάγια, Χουλτ.. Λίγο υπομονή να τον δούμε και μετά να κρίνουμε.

nikoskos - 12/2/2019 10:44

βρε τον Κούγια δίκιο ειχε

vasilis_christoglou - 12/2/2019 10:40

Κάποιοι ξεχνάτε ότι πήραμε πρωταθλημα με παίκτες όπως Μπακασέτας Λαμπρόπουλος Μπακακης Μπάρκας Μανταλος που όλοι ήρθαν από superleague. Και τον Γκαλο από σούπερ Λιγκ τον μάθαμε. Βάζετε και εσείς μέτρο σύγκρισης με τον Ρώσο στη Θεσσαλονίκη ρε; Για πότε θα τα τινάξει αυτός και θα φύγει χαμπάρι δεν θα πάρετε. Αλλά η ΑΕΚ με την πολιτική αυτή θα είναι ακόμα εδώ και στο σπίτι της.

BlueEyesWhiteDragon - 12/2/2019 10:38

Ενταξει ρε μαγκες ηρεμηστε... Παιχτης πολυτελεια για τα τυρια... Ειναι ετοιμος για το κατι παραπανω... Αν μπορει θα δειξει εφοσον και αν ερθει... Και μεταξυ μας απο το να εξαφανιστει σε γαυρους βορρα και νοτου καλυτερα σε εμας που θα παρει και ευκαιριες

Magiko_aristero - 12/2/2019 10:37

Ωραίες μεταγραφές αυτές. Επιτέλους ένας αριστεροπόδαρος πλαϊνός. Μόνο Α.Ε.Κ.

Φοίνικας - 12/2/2019 10:37

Μια χαρά. Προχωράμε. Εμπιστοσύνη υπάρχει, πίστη υπάρχει. Το έχει κερδίσει η ηγεσία της ΑΕΚ. Και για όσους ξέρουν πράγματα και καταστάσεις ξέρουν πολύ καλά ότι με τις συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στο ποδόσφαιρο τα τελευταία δυο χρόνια, χωρίς Μελισσανίδη θα είχαμε φάει ένα πιστόλιασμα πέρυσι που θα το θυμόμασταν μέχρι τις τελευταίες μέρες της ζωής μας. Δεν μπορείς να γράψεις τι και πως, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Δίπλα του λοιπόν, μόνο με καλόπιστη κριτική. Μόνο αυτός μπορεί... Συνέχεια (αποδεδειγμένα).

TigrisR21 - 12/2/2019 10:36

Παικταρας...!!!από τους καλύτερους εξτρέμ του φετινού πρωταθλήματος....!!!αολιστα σε χάσαμε!!!!

Αλκέτας - 12/2/2019 10:35

Δεν υπάρχει μεγάλη ομάδα στον κόσμο που να μην χτυπάει ότι καλύτερο από το πρωτάθλημα της. Επίσης δεν υπάρχει μεγάλη ομάδα στον κόσμο που να μην παίρνει ότι καλύτερο μπορεί από το εξωτερικό για την ενίσχυση της.

peperman21 - 12/2/2019 10:30

Προπονηταραδες του πληκτρολογιου περιμενετε να τον δειτε πρωτα!!!!

Liou - 12/2/2019 10:21

Εσείς θέλετε 12 Φλεβάρη να κλείσει η ΑΕΚ εξτρέμ επιπέδου ΤΣ.Λ. καληνύχτα σε εσάς λοιπόν...πολύ καλή πρώτη προσθήκη που θα βοηθήσει και θα διακριθεί με κάτι λαμιες ξανθές κλπ.για τις βασικές μεταγραφές περιμένετε το καλοκαίρι.ελεος πια κλείνει παίχτη η ομάδα κ κράζετε.θα ναι δηλαδή χειρότερος του Γιαννιώτα??

taxiss21 - 12/2/2019 10:12

Πολυ καλη λυση οχι βεβαια οτι σε ανεβαζει σε επιπεδο αλλα απο Γιαννιωτα καλυτερος δειχνει. Βεβαια μπορει να μας βγει και λιρα εκατο κανεις μας δεν το ξερει απο τωρα. Αν προοριζεται για βασικος παντως δν ξερω κατα ποσο θα ανοιχτει η διοικηση για το καλοκαιρι και στα υπολοιπα. Ιδωμεν!

TRELOPOULOS21 - 12/2/2019 10:07

Θερμή παρακληση προς αδερφια αφηστε ολοι τη κειτικη κατα μερος το γηπεδο και η εικονα που θα δειξει θα κρινει κανεις αλλος στηριζω την ΑΕΚΑΡΑ μου με τρέλα

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 12/2/2019 10:10

μωρ τι μας λες που θα το βουλωσουμε ???

AthensHardcore - 12/2/2019 10:07

Καλα μαγκες μη τρελενεστε η ΑΕΚ δεν τον πηρε για βασικο ουτε για τεταρτο-πεμπτη αλλαγη. Εχει προετοιμασια μπροστα του και αν κανει αυτα που θελει ο Μανολο θα παιζει αλλιως οχι. Και τους Ντεμη, Τσιαρτα, Κατσουρανη κλπ κλπ δεν τους πηραμε απο καμια πρεμιερ λιγκ ή καμπιονατο.

marv - 12/2/2019 10:02

Πρέπει να αποκτηθεί ο Πόνσε ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ( αν κάνουμε καμία ανοησία λόγω πολιτικής συμβολαίων θα καταλήξει 100% σε κάποιον γαύρο, μάλλον του νότου που δεν έχει αξιόπιστη λύση στο σκοράρισμα) και απο εκεί και πέρα χρειαζόμαστε 2 πολύ καλά εξτρέμ που να κάνουν τη διαφορά. Λύσεις τύπου Ντέλετιτς είναι καλές και ας ανταγωνιστούν για την θέση μαζί με Αλμπάνη με αυτούς που ΠΡΕΠΕΙ να έρθουν.

Αν κάνει προετοιμασία με επαγγελματική ομάδα και παίζει σε κανονικό χορτάρι και όχι σε αυτό που... Συνέχεια βοσκάνε πρόβατα, μπορεί να μας βγάλει και τα μάτια και να πάρει τη φανέλα σπίτι, όπως και ο Αλμπάνης, δεν με χαλάει καθόλου.

Το λάθος θα είναι να θεωρούμε ότι κλείσαμε τις θέσεις στα εξτρέμ, σε θέσεις που οι λύσεις είναι εξαιρετικά περιορισμένες. Νομίζω ότι είναι και οι μόνες θέσεις που ψάχνουμε πολύ καιρό παίκτες και μπορούμε να ξοδέψουμε και κάτι παραπάνω. Δεν μπορώ καν να φανταστώ ότι ΔΕΝ θα το κάνουμε για 5η (;) σερί μεταγραφική περίοδο.

GGAEK - 12/2/2019 09:56

Κράζετε όλοι λες και είναι 31 Αυγούστου. Έκλεισε (μάλλον) ένας παίχτης που είναι καλός και εξελίξιμος, ως ελεύθερος. Όλες οι ομάδες παίρνουν τέτοιου είδους παίχτες και μάλιστα με μεταγραφή. Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζετε πως όσο αιωρείται ποινή ευρωπαϊκού αποκλεισμού δεν πρόκειται να δείτε οικονομική υπέρβαση. Τι δεν καταλαβαίνετε;;;;;;

sortilege81 - 12/2/2019 09:21

Πολύ καλός ο Ντέλετιτς. Ίσως στην ΑΕΚ είναι λιγότερο ατομιστής αλλά αν δεν είναι κ ατομιστές αυτοί οι παίκτες πώς θα σου εμφανίσουν υπεραρυθμια στην επίθεση? Έχει καλό δυνατό διαγώνιο σουτ. Κάνεις παίκτης της ΑΕΚ δεν έχει το σουτ του. Πάσχουμε πολύ και από έξω από την περιοχή. Ένα Μπακασετα έχουμε που έχει δυνατό αλλά συνήθως πηγαίνει ψηλά. Δεν σουταρουμε γενικά απέξω και δεν είμαστε απειλητικοί. Πόνσε αδύναμο σουτ, Μανταλος, Λιβαγια ψηλά εκτός τέρματος. Ελπίζω να βοηθήσει.

Baval_21 - 12/2/2019 09:50

Κανεις παιχτης στην ΑΕΚ δεν εχει το σουτ του;!!! Μπακασετας-Λιβαγια; Παντως εγω χθες που τον ειδα για μια ακομα φορα μου αρεσε παρα πολυ και επειδη ακουστηκε για εμας τον παρατηρουσα και χωρις την μπαλα οσο γινεται απο την τηλεοραση και ειναι πολυ καλος τακτικα. Τελος, η σεντρα που βγαζει με το δεξι (αριστεροποδαρος παιχτης) στο 1ο γκολ της ΑΕΛ ειναι ακομα ενα στοιχειο πολυ ενθαρρυντικο.

sortilege81 - 12/2/2019 12:18

Ναι εννοουσα χαμηλά ευθύβολα σουτ και να πάνε όλα στην εστία όχι ψηλά δυνατα σουτ στα περιστέρια. Πόσα τέτοια γκολ έβαλες φέτος? Είναι μια επιπλέον λύση νομίζω.

victoR_21 - 12/2/2019 09:20

Ο Deletic για μενα ειναι μια πολυ καλη επιλογη αν προοριζεται για το rotation .... Αν αποκτηθει για να μοιραζεται την αριστερη πτερυγα μαζι με τον Αλμπανη ειναι μια χαρα μεταγραφη (φυσικα μπορει να παιξει και δεξια ). Αν εχουν ομως στο μυαλο τους να βγαλουν ολη την χρονια μονο με Αλμπανη και Deletic ειναι λαθος. Επιβαλλεται η αποκτηση ενος ακομα εξτρεμ ετοιμου ( για να μην πω δυο) απο το εξωτερικο που θα κανει σιγουρα την διαφορα...Μεγαλη ομαδα που θελει να παει καλα σε τρεις διοργανωσεις πρεπει... Συνέχεια να εχει 4 εξτρεμ στο ροστερ της ! Θεωρω δεδομενο οτι θα φυγουν Boye και Γιαννιωτας το καλοκαιρι γιατι πολυ απλα δεν κανουν γι αυτο που θελουμε...

Για τον Mateo Garcia που διαβαζω απο πολλους , εγω τον θεωρω εξεραιτικη επιλογη!Απ οτι ξερω εχει ρητρα κοντα στα 2 εκ. την οποια δεν υπαρχει περιπτωση να την πληρωσει ο Αρης! Με δεδομενο τις καλες σχεσεις με την Las Palmas και λογο Manolo για μενα πρεπει να γινει κινηση το καλοκαιρι! Εξτρεμ σε φοβερη ηλικια , με καλες εμφανισεις στο πρωταθλημα νομιζω μπορει να κανει πολλα πραγματα στην συνεχεια. Επισης για τον Chris-21 που εγραψε οτι δεν εχει ασιστ , εγω βλεπω στα στατιστικα του οτι εχει 2 ασιστ μεχρι τωρα στο πρωταθλημα ενω ο Deletic 1....

sortilege81 - 12/2/2019 09:49

5 ασίστ ο Deletic

victoR_21 - 12/2/2019 10:08

Βασικα τωρα που ξαναβλεοω τα στατιστικα γραφει 5 γκολ και 3 ασιστ ο Deletic σε πρωταθλημα και κυπελλο , 8 γκολ και 2 ασιστ ο Mateo σε πρωταθλημα και κυπελλο επισης....Δεν ξερω αν ειναι σωστα , απο το transfermarkt τα βλεπω, συνυθως τα γραφει σωστα...

n_peramos_21 - 12/2/2019 09:49

Και εγω οπως πολλοι εχουμε στεναχωρηθει που η ομαδα ειχε την δυνατοτητα να ενισχυθει και δεν το εκανε..Καθηστε ομως να δουμε..Ξεκιναμε ηδη τις μεταγραφες απο πολυ νωρις..Κανεις δεν ειπε οτι θα ειναι βασικος ο Ντελετιτς...Καθηστε να δουμε και στο τελους κανουμε ταμειο..

opos_palia - 12/2/2019 09:45

Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ.ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΣΑΝ ΤΗ ΜΥΓΑ ΜΕΣ ΣΤΟ ΓΑΛΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΙΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ, ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ.

Kalogreza2121 - 12/2/2019 09:39

Από τους παίκτες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά είναι άλλη κίνηση αλλά όχι όταν ακούγαμε ναρσινγκ, Πέτερσον, Περέιρα ,Κάρλος Μανέ να καταλήξουμε στον Ντελετιτς. Αφού και ο Αλμπάνης ανεβαίνει να τον θεωρησουμε μόνο αντικαταστάτη του Γιαννιωτα.

Thana21 - 12/2/2019 08:19

Ο Ντέλετιτς δεν μπορεί παρά να ξεκινήσει από τεταρτο-πέμπτη λύση στα εξτρέμ κι από εκεί και πέρα ανάλογα με το τι θα δείξει να ανέβει ή όχι στην ιεραρχία της θέσης.Η ΑΕΚ χρειάζεται δυο παιχταράδες για τα άκρα της.Έχοντας ως πολύ καλή εναλλακτική για την θέση τον Αλμπάνη που δείχνει πράγματα με Μανόλο.

angelm - 12/2/2019 09:39

Όχι τεταρτοπεμπτη δέκατη όγδοη

Thana21 - 12/2/2019 13:53

Για σένα μπορεί ο Ντέλετιτς να υπολογίζεται για βασικός ή μπορεί να είναι πρώτη επιλογή από τον πάγκο πάνω από Αλμπάνη;Για μένα ο Αλμπάνης που τον εκτιμώ πρέπει να είναι η πρώτη εναλλακτική για τα εξτρέμ.Βασικοί να είναι δυο παιχταράδες άλλης κλάσης.Βάσει αυτών ο Ντέλετιτς είναι παραπάνω από τεταρτο-πέμπτη λύση;

teo72 - 12/2/2019 09:38

Στα άκρα θέλουμε γρήγορο μπουκαδωρο παικταρά, να έχει το ένας με έναν..... Ο ντελετιτς ίσως είναι καλός για το ροτεισον που τώρα είναι στο μηδέν στα εξτρεμ, αλλά όχι για βασικός.....

angelm - 12/2/2019 09:35

Πολύ καλή επιλογή αν καταφέρει να σηκώσει τη φανέλα θα παίξει μεγάλη μπάλα

joker21 - 12/2/2019 09:26

Αν έρθει για βαθος πάγκου, καλως τον! Αν έρθει για βασικός, καληνύχτα μας!

Αυτό το 'είναι αριστεροποδαρος αλλά παίζει κυρίως δεξιά' πρέπει να σταματήσει αν θέλουμε να κάνουμε ομάδα! Πάρτε επιτέλους καθαρόαιμος παίχτες!!

protohori-30 - 12/2/2019 09:18

Καλημέρα σε όλους....

Μίλος Ντελετίτς: Αρκετά γρήγορος, δυνατό κορμί, καλός στο ένας vs ενός, αλλά εξίσου καλός στα αμυντικά του καθήκοντα . Τέλος αρκετά καλό αριστερό πόδι, που ψάχνει την κάθετη ή εξυπνη πάσα στην περιοχή του αντιπάλου. Νομίζω ότι με δεδομένο ότι μένει ελεύθερος, είναι πολύ καλή κίνηση... και στο κάτω-κάτω πόσο χειρότερος από Ζαμπά, Λημνιο, Ζιλ Ντιας, Μασούρα κλπ κλπ είναι ρε παιδια?... Συνέχεια
Το θέμα είναι να πλαισιώσουν τον Αλμπάνη και τον Ντελετιτς με δύο εξτρεμ, με εμπειρια και ικανοτητα να κάνουν την διαφορα, έτσι νομίζω θα είμαστε σούπερ...

Μπογέ και Γιαννώτας αποχωρούν κατα 90%...

alouminoxarto - 12/2/2019 09:04

Δείτε αγώνα πρώτα. Ο παίκτης δίνει τρομερή ενέργεια στην ομάδα. Έχει τρομερά γρήγορη επαφή και κίνηση με την μπάλα που θυμίζει Φορτούνη. Προφανώς δεν είναι η σίγουρη λύση που θα σε αλλάξει επίπεδο αλλά πολύ καλή προσθήκη αν όντως γίνει. Αν βγει θα ναι λίρα εκατό, αν όχι, πάμε παρακάτω. Θεωρώ πρέπει να κοιτάς τους καλούς της ελληνικής αγοράς. Και στο παρελθόν έτσι χτίσαμε ομάδες.

Marcos - 12/2/2019 08:58

Αμάν αυτη η γκρινια σας, μια χαρα ειναι ο Ντελετιτς.

Chris-21 - 12/2/2019 08:50

Κοιτούσα τα στατιστικά του Γκαρσία του Άρη... Ο οποίος δεν έχει ασίστ. Αυτό σημαίνει ότι παίζει κυρίως για τον εαυτό του... Ενώ ο Ντελετιτς είναι πιο ομαδικός Και χθες που είδα το ματς.... Όντως ήταν ο παίχτης που άλλαξε το ματς

alex_symis_chalkida - 12/2/2019 08:49

Η ομάδα σίγουρα χρειάζεται 2_3 ελπιδοφορους παίκτες να δινουν βαθος στο ροστερ και επιλογές,στο προπονητή.να θυμισουμε οτι αν θεωρησουμε οτι θα φύγουν μπογιε και γιαννιωτας, μενουμε παλι με 1εξτρέμ!Υ.Γ. Για παικτες επιπέδου Ντελετιτς εχουν δοθει και ποσα κοντα στο 1εκατομμύριο, απο αλλες ομαδες.

Peponi21 - 12/2/2019 08:48

Πηραμε το καλυτερο κ ποιο υποσχομενο εξτρεμ της super leagua..πολυ ψαχμενη κινηση μπραβο στον Λυμπε..

θελουμε τους καλυτερους απο ελλαδα κ 3-4 ακομα τοπ απο εξωτερικο..

AEK Frankfurti - 12/2/2019 08:36

Προτιμώ Ματέο Γκαρσια του Άρη !

Aravocordero - 12/2/2019 08:33

ΓΡΟΘΙΆ Στο ΚΑΤΕΣΤΗΜΈΝΟ ΤΟΥ νομοθέτη.

Πάλι τινάξαμε ΤΗΝ μπάνκα

Costas68 - 12/2/2019 08:12

Άλλος ενας παικτης απο μικρή ομάδα που είναι δύσκολο να αντέξει το βάρος της φανέλλας της πρωταθλήτριας ..μακάρι να τα καταφέρει να κάνει την διαφορά και να βοηθήσει

maek21 - 12/2/2019 08:22

Άλλος ένας Νικολαΐδης, Τσιάρτας, Κασαπης, Μπορμπόκης, Κωστής, Μπατίστα, Ατματζίδης, κλπ και σου αναφέρω μόνο τη φουρνιά που έβγαλε την καλύτερη ελληνική ομάδα όλων των εποχών!

ilias87 - 12/2/2019 08:32

Καμία σχέση φίλε maek21

maek21 - 12/2/2019 11:54

Δε λέω ότι είναι τέτοιας αξίας, μην παρεξηγηθώ. Αλλά τονίζω ότι κι όλοι αυτοί από μικρές ομάδες ήρθαν και μια χαρά αντέξανε το βάρος της φανέλας και ξεδίπλωσαν το ταλέντο τους! Δεν είναι επιχείρημα το πού έπαιζε, αυτό εξηγώ. Έχει δείξει καλά στοιχεία, θα έρθει και θα κριθεί από αυτά που θα προσφέρει εδώ, ούτε θα αποθεωθεί αν κάνει παπάδες στην Λάρισα ούτε θα μηδενιστεί επειδή τον παίρνουμε από εκεί!

Hammers_9_11 - 12/2/2019 08:32

Η αλήθεια είναι ότι η ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια δεν έχει μεταγραφικές αποτυχίες από την εγχώρια αγορά, ίσα ίσα της βγαίνουν οι περισσότεροι...να είσαι σίγουρος ότι ο Ντέλετιτς θα βοηθήσει πολύ περισσότερο από τον Μπογέ...τους έχω παρακολουθήσει καλά και τους δυο και έχω να πω ότι ο Σέρβος είναι πολύ πιο απλός στο παιχνίδι του, καλύτερος στο ένας εναντίον ενός και διαθέτει φαρμακερό σουτ...τώρα η ΑΕΚ χρειάζεται ακόμη ένα πολύ καλό εξτρέμ που σίγουρα δεν μπορεί να το βρει στην... Συνέχεια Ελλάδα...αν αποκτήσει ένα τέτοιο, τότε η μεταγραφή του Ντέλετιτς θα αποδειχθεί πάρα πολύ χρήσιμη και έξυπνη

METALLICA21 - 12/2/2019 08:18

Καταλαβαινουμε λοιπον πως παλι θα αναζητησουμε λαχεια. Παικτες με μικρη αξια, που ισως κανουν το ξεπεταγμα της ζωης τους σε εμας. Δε διαφωνω με την πολιτικη αυτη, αλλα αν θες να πας για τιτλους πρεπει να εχεις στο ροστερ και 5-6 δυνατα συμβολαια παικτων αναγνωρισμενης αξιας

zafeiris - 12/2/2019 08:31

Καλημέρα ειχε δικιο ο Ευχουλης τελικα,τον ειχε κλεισει η ΑΕΚ,απο αυτά που εχω δει είναι καλος παικτης!

spirosdriver21 - 12/2/2019 08:30

ΕΙΣΑΙ ΑΕΚ.ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΦΕΤΟΣ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΤΕΛΕΤΙΤΣ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

andre21 - 12/2/2019 08:20

έτσι θα ανταγωνιστούμε τους γαύρους βορά και νότου ?? ...για να δούμε τι θα δουν τα ματάκια μας πάλι.....

ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

GGAEK - 12/2/2019 08:26

Ενώ αν τον έπαιρνε κανένας απ αυτούς που αναφέρεις θα έλεγες μας παίρνουν τους παίχτες μέσα απ τα χέρια μας, ξυπνήστε εκεί στην ΠΑΕ. Καλή η κριτική αλλά γόνιμη, όχι στείρα. Λες και ο Ντουρμισάι είναι καλύτερος που τον έκλεισε η γαβριέλα ή ο Πασχαλάκης πήγε από καμία Ρεάλ στις μπουγάτσες.... Γκρίνια για τη γκρίνια....

andre21 - 12/2/2019 10:16

ότι νάναι.....καταρχήν επειδή δεν με ξέρεις το τι θα έλεγα είναι άτοπο.....αφού ικανοποιείσαι με τέτοιες μεταγραφές δικαίωμά σου.... και αν κάθε κριτική ή διαφορετική άποψη θεωρείται γκρίνια τότε ...καλημέρα.....

h_o_r_j_e_n_ionia_volos - 12/2/2019 08:14

Ποποποπο καλημέρα η νέα χρονιά ξεκινάει δυναμικά και στόχο την κορυφή πάλι

ΕΠΟΜΕΝΟ