Quantcast
198 ΣΧΟΛΙΑ

Σε δυο λεπτά πάγωσε το όνειρο…

Η ΑΕΚ στεκόταν πολύ καλά για μια ώρα κόντρα στην αχτύπητη Μπάγερν Μονάχου, αλλά ένα καταστροφικό δίλεπτο ήταν αρκετό για τους Βαυαρούς (0-2) – Συγκλόνισαν 60.000 Ενωσίτες, που γέμισαν το ΟΑΚΑ και δημιούργησαν μαγική ατμόσφαιρα χειροκροτώντας στο φινάλε την Πρωταθλήτρια Ελλάδος για την προσπάθεια

Champions League – 3η αγωνιστική

ΑΕΚ – ΜΠΑΓΕΡΝ ΜΟΝΑΧΟΥ 0-2

ΓΗΠΕΔΟ: ΟΑΚΑ

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Αλεξέι Κουλμπάκοφ (Λευκορωσία)

Η ΑΕΚ κοίταξε κατάματα για μια ώρα την αχτύπητη Μπάγερν Μονάχου, αλλά δύο στιγμές αδράνειας ανασταλτικά, τις οποίες εκμεταλλεύτηκε ο αντίπαλος με την τεράστια ποιότητα του, ήταν αρκετές να κρίνουν το παιχνίδι στο ΟΑΚΑ. Η πρωταθλήτρια Ελλάδος, παρά την ήττα με 0-2, ήταν ανταγωνιστική κόντρα σε μια ομάδα που αποτελεί ένα από τα φαβορί για την κατάκτηση του Champions League και αν ήταν λίγο πιο προσεκτική και συγκεντρωμένη στο καταστροφικό δίλεπτο, ενδεχομένως να μπορούσε να διεκδικήσει κάτι παραπάνω. Κομβικό κομμάτι σαφέστατα αυτό του 61’ και του 63’ με τα δύο κολλητά γκολ των Μαρτίνεθ - Λεβαντόφσκι αντίστοιχα, σε ένα χρονικό σημείο μάλιστα που έδειχνε να μπαίνει στην εξίσωση και ο κόσμος, που απόψε γέμισε το ΟΑΚΑ και δημιούργησε μοναδική ατμόσφαιρα, χειροκροτώντας στο φινάλε την Πρωταθλήτρια Ελλάδος για την προσπάθεια…

Με διάταξη 4-4-2 και πλάνο να κλείσει τους χώρους, μπλοκάροντας το συνεχές passing-game που επιχειρούσε η Μπάγερν ξεκίνησε η ΑΕΚ. Ο Ουζουνίδης μάλιστα, επέλεξε να βάλει αριστερά τον Μπακασέτα και δεξιά τον Μάνταλο (και όχι με ανάποδα πόδια όπως συνηθίζει) πράγμα που του βγήκε στο μαρκάρισμα του Ρόμπεν, καθώς οι βοήθειες που έδινε ο Τάσος στον Χουλτ ήταν σημαντικές και ουσιαστικά ο Ολλανδός πέρασε σχεδόν απαρατήρητος στο πρώτο μέρος. Οι Βαυαροί, αυτό που έκαναν από τα πρώτα λεπτά, ήταν γρήγορη κυκλοφορία έχοντας την κατοχή στο δικό τους μισό, αλλά τα πράγματα ήταν δύσκολα γι’ αυτούς όταν έφταναν έξω από την περιοχή της ΑΕΚ. Εκεί, η Ένωση είχε φροντίσει να κλείνει σωστά τους χώρους, οι Σιμόες – Γαλανόπουλος τακτικά ήταν άριστοι, ενώ και ο Τσιγκρίνσκι με τον Λαμπρόπουλο είχαν καίριες επεμβάσεις σε περιπτώσεις που ο αντίπαλος έβγαινε απειλητικά απέναντι από τον Μπάρκα, κυρίως με πλαγιοκοπήσεις και παράλληλα γυρίσματα. Η ΑΕΚ απειλείται στο πρώτο μέρος μόνο από δύο δικά της πουλήματα της μπάλας, όπου δίνει την ευκαιρία στην Μπάγερν με μια τελική πάσα να κάνει και γκολ, αλλά ευτυχώς οι Βαυαροί υστέρησαν σε αυτόν τον τομέα. Εκεί που φάνηκε στο πρώτο μέρος ότι η ΑΕΚ μπορεί να χτυπήσει την Μπάγερν, ήταν στα δύο αντίπαλα στόπερ που υστερούσαν σε ταχύτητα έναντι των Κλωναρίδη - Πόνσε κι αυτό φάνηκε σε δυο-τρεις περιπτώσεις όπου η Ένωση με βαθιές μπαλιές δημιούργησε επικίνδυνες προϋποθέσεις. Αποκορύφωμα η φάση του 20’, όπου ο Έξι βγήκε πλάγια δεξιά από μια τέτοια μπαλιά στην πλάτη της αντίπαλης άμυνας αλλά σούταρε λίγο άουτ, ενώ στο 28’ η ΑΕΚ δημιουργεί δεύτερη ευκαιρία κυκλοφορώντας υπέροχα την μπάλα αλλά ο Μάνταλος δεν είχε καλό τελείωμα με το κεφάλι.Συνοπτικά η ΑΕΚ έδειξε να αντέχει στην πίεση της Μπάγερν που έβγαλε πολλή ποιότητα και απλά ζητούσε περισσότερη συγκέντρωση και ψυχραιμία στο επιθετικό κομμάτι έτσι ώστε γίνει και πιο απειλητική…

Στο ξεκίνημα του δευτέρου μέρους – τουλάχιστον μέχρι να έρθει το διπλό σοκ - η ΑΕΚ βγάζει μεγαλύτερη διάθεση στο παιχνίδι της και δείχνει να κρατά μακριά από τα καρέ του Μπάρκα την Μπάγερν. Μάλιστα έχει και μια απειλητική στιγμή σε κόντρα επίθεση με άστοχο σουτ του Μπακασέτα, σε ένα χρονικό σημείο που μπαίνει μάλιστα στην εξίσωση και ο κόσμος! Όλα αυτά μέχρι το 61ο λεπτό, όπου η Μπάγερν εκμεταλλεύεται την αδράνεια της κιτρινόμαυρης άμυνας και σε φάση διαρκείας με κοντινό πλασέ του Μαρτίνεθ ανοίγει το σκορ, ενώ δύο λεπτά μετά πετυχαίνει και δεύτερο τέρμα, το οποίο ξεκινά από λάθος του Κλωναρίδη στην μεσαία γραμμή… Οι Βαυαροί βρίσκουν με αυτόν τον τρόπο ανοιχτή την άμυνα της ΑΕΚ και με την τεράστια ποιότητα που τους διακρίνει αλλάζουν την μπάλα και ο Λεβαντόφσκι σκοράρει σε άδεια εστία. Ο Μαρίνος Ουζουνίδης σε αυτό το σημείο αποφασίζει να προχωρήσει στην πρώτη του αλλαγή, βγάζοντας τον κουρασμένο Κλωναρίδη και βάζοντας τον Μπογέ, με την Ένωση να προσπαθεί να συνέλθει, να κρατήσει μπάλα στην κατοχή της και να πάρει μέτρα στο γήπεδο. Λίγο αργότερα η ΑΕΚ αλλάζει και διάταξη με την είσοδο του Άλεφ αντί του Μάνταλου, παίζοντας με τριάδα στον άξονα, σε ένα χρονικό σημείο που ο ρυθμός όσο περνά η ώρα πέφτει και το

ΑΕΚ: Μπάρκας, Μπακάκης, Λαμπρόπουλος, Τσιγκρίνσκι, Χουλτ, Γαλανόπουλος (85’ Γκάλο), Σιμόες, Μπακασέτας, Μάνταλος (75’ Άλεφ), Κλωναρίδης (64’ Μπογέ), Πόνσε.

ΜΠΑΓΕΡΝ ΜΟΝΑΧΟΥ: Νόιερ, Σούλε, Χούμελς, Τιάγκο, Μαρτίνεθ, Ραφίνια, Κίμιχ, Χάμες (62’ Γκορέτσκα), Γκνάμπρι (74’ Μίλερ), Ρόμπεν, Λεβαντόφσκι (84’ Βάγκνερ).

ΣYNOΛIKA EIΣITHPIA 56.865 ME MEIKTEΣ EIΣΠPAΞEIΣ 878.770 EYPΩ

Το aek365 ήταν στο Στάδιο και σας μετέφερε παραλειπόμενα και LIVE τον αγώνα


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα (21+)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Baygon21 - 24/10/2018 16:28

Το μόνο που θα άλλαζα από χθες θα ήταν τα βεγγαλικά. Κατά τα άλλα πολύ καλή εμφάνιση από την ΑΕΚ και τον κόσμο μας! Έχει και συνέχεια ο όμιλος..

Theos - 23/10/2018 22:49

Επισης τωρα συνειδητοποιω οτι εφυγε ο προπονητης που μας πηρε πρωταθλημα και ηρθε ο προπονητης που τερματισε τον παο στη χειροτερη θεση της ιστοριας του

acherontas1972 - 24/10/2018 09:59

Το θέμα δεν είναι η μπαρούφα που πέταξες και η ασχετοσύνη σου με το άθλημα αλλά οι 14 που συμμερίζονται το απαξιωτικό σχόλιό σου. Έχουν κάνει τόσα ατομικά λάθη φέτος οι παίκτες μας (δίνοντας ουσιαστικά έτοιμα γκολ στους αντιπάλους) όσα δεν έκαναν τα τελευταία 3 χρόνια. Αν έβλεπες τα παιχνίδια της ομάδας μας από "ψηλά" θα το παρατηρούσες αυτό.

mikeAEKARA - 24/10/2018 07:22

Ετσι που ηταν ο ΠΑΟ, και που σωθηκε θαυμα ηταν. Δεν μιλαω για το κοουτσαρισμα στην ΑΕΚ, ,δεν το κρινω αυτο, αλλα στον ΠΑΟ εκανε πολυ καλη δουλεια.

Υ.Γ. πόσο διαφορετικα θα ηταν τα πραγματα στο CL εαν ειχαμε κερδισει την Μπενφικα, δωσε την πασα στον Γιακουμακη ρε συ....

Nikmor21 - 24/10/2018 01:05

Ο Μαρίνος φταίει για τον ΠΑΟ? Για κάνε μια στροφή γύρω απ τον άξονά σου.

dio_g - 24/10/2018 00:56

Φιλε νομίζω οτι περδεύεις την βούρτσα με την πούτ...α...αλλά δεν πειράζει... νάσαι καλά αδελφέ

θάνος μια ΖΩΗ ΑΕΚ - 24/10/2018 00:56

διάβασα το ίδιο σχόλιό σου σε άλλο σάιτ. Λύσσαξες με τον Ουζουνίδη. Μια χαρά παίζει η ομάδα, καλύτερα από πέρσι. Αποδυναμωμένη είναι. να δούμε αν προσαρμοστεί ο Μπογε΄και ο Πόνσε τι θα κάνουν στην πορεία. είναι σημαντικό αυτό.

johnyy1924 - 24/10/2018 00:51

Οτι ναναι

Sorre28 - 24/10/2018 00:30

Δε βρίζω ποτέ τα θεία αλλά με ωθείς στα άκρα...

aekovios58 - 24/10/2018 09:20

Καλημέρα, φίλοι μου.Ομάδες της ποιότητας Μπάγερν παίζουν αδιάλειπτα σε όλη τη διάρκεια του ματς με βαθμολογία 8 και άνω. Αντίθετα, οι ελληνικές εμφανίζουν 3-4 χρονικές παρενθέσεις κάτω της βάσης. Εκεί και τότε γίνεται η ζημιά.Οι παλαιότερες επιτυχίες της ΑΕΚ οφείλονται σε 4-5 παίκτες μεγάλης αξίας ,που δε υπάρχουν στην τωρινή ομάδα.Πάμε λοιπόν παρακάτω.Έρρωσθε...

aekovios58 - 24/10/2018 09:06

Καλημέρα, φίλοι μου.Ομάδες της ποιότητας Μπάγερν παίζουν αδιάλειπτα σε όλη τη διάρκεια του ματς με βαθμολογία 8 και άνω. Αντίθετα, οι ελληνικές εμφανίζουν 3-4 χρονικές παρενθέσεις κάτω της βάσης. Εκεί και τότε γίνεται η ζημιά.Οι παλαιότερες επιτυχίες της ΑΕΚ οφείλονται σε 4-5 παίκτες μεγάλης αξίας ,που δε υπάρχουν στην τωρινή ομάδα.Πάμε λοιπόν παρακάτω.Έρρωσθε...

Nikmor21 - 24/10/2018 00:59

Αξιοπρεπής ήττα στο Champions League απέναντι σε μια απ τις 6-7 κορυφαίες ομάδες του πλανήτη. Η ΑΕΚ κοίταξε στα μάτια το θηρίο για 60'. Και έκανε και ευκαιρίες διότι πολύ απλά δεν είναι στο DNA της το ταμπούρι. Θεωρώ ότι με Λιβάγια και Λόπεζ μέσα θα ήταν κάπως διαφορετικά τα πράγματα. Ηταν ΕΓΚΛΗΜΑ αυτό που έκαναν μετά τη λήξη του ματς με τη Βίντι. Δε λέω πως θα κερδίζαμε την Μπάγερν αλλά ΝΑΙ τη Μπενφίκα με Μάρκο μέσα την είχαμε ρε γμτ!... Συνέχεια
Απ εκεί και πέρα ο Μαρίνος με το υλικό που έχει κάνει το καλύτερο δυνατό. Δε νομίζω ο Μανόλο να έφερνε καλύτερα αποτελέσματα. Η ομάδα κληρώθηκε σε ένα πολύ δύσκολο όμιλο. Κι ας μη κρυβόμαστε...το ρόστερ το φετινό δεν είναι επιπέδου ομίλου CL. Για το Γιουρόπα θα ήταν μια χαρά.

Για το ματς συγκεκριμένα τώρα πιστεύω ότι αν δεν τρώγαμε το 2ο γκολ τόσο γρήγορα και άμεσα θα μπορούσαμε να κάνουμε ευκαιρίες για ισοφάριση. Η Μπάγερν εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο το μούδιασμα - πάγωμα απ το 1ο γκολ και έβαλε 2ο σαν σε προπόνηση. Μετά είδαμε την ΑΕΚ του 2ου ημιχρόνου στο Αμστερνταμ. Ευτυχώς που οι Γερμανοί χαλάρωσαν και δεν συνέχισαν να πιέζουν διότι θα τρώγαμε και 3ο.

Και βέβαια δεν γίνεται να μη συγκρίνω το ματς της ΑΕΚ με αυτό των νεόπλουτων μπουγατσόμυαλων στην Τούμπα με την Τσέλσυ. Ο μπαοκ σε εκείνο το ματς στήθηκε για να μη διασυρθεί και όχι για να παίξει ποδόσφαιρο κοιτώντας στα μάτια τον αντίπαλό του. Ο Ραντανπλαν Κλαψέσκου άφησε εκτός υγιείς βασικούς για να τους έχει φρεσκαδούρα με την ΑΕΚ (Μάτος). Και βέβαια έπαιξε όπως θα έπαιζε η...Λαμία του Τεννέ. Ταμπούρι και πούλμαν. 21 τελικές έκανε η ψιλοαδιάφορη Τσέλσυ που κατέβηκε στην Θεσ/νίκη χωρίς τον Αζάρ για να κάνει μια επαγγελματική νίκη και να ξεμπερδεύει.

Η Μπάγερν αντιθέτως κατέβηκε καθόλου αδιάφορη και για να ρίξει όσα περισσότερα μπορεί ώστε να "πάρει τα πάνω της" λόγω του ντεφορμαρίσματος και της κακής ψυχολογίας. Οι Γερμανοί ήθελαν μια ευρεία νίκη με μεγάλο σκορ. Φαίνονταν άλλωστε απ τον εκνευρισμό τους μέχρι το 60'. Η ΑΕΚ όμως δεν τους το επέτρεψε, φυσικά χωρίς ταμπούρι. Επαιξε μπάλα, παρήγαγε ποδόσφαιρο, δεν κατέβηκε για να μη διασυρθεί. Σε ευχαριστώ ΑΕΚΑΡΑ μου που δεν έχεις παίξει ταμπούρι ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΜΠΕΡΝΑΜΠΕΟΥ!

Costas68 - 24/10/2018 08:36

Ετσι ακριβως φίλε..ομάδα που έχουν τιμήσει με την παρουσία τους ο Νεστορίδης, ο Παπαιωάννου, ο Μάυρος και ο Νικολαίδης, ΔΕΝ δικαιούται να παίξει ταμπούρι , και ακόμα και αν το ζητήσει ο προπονητής οι παίκτες δεν πρέπει να υπακούσουν , γιατί ...Ειναι τόσο Διαφορετικό να είσαι ΑΕΚΑΡΑ !!!!

panos_gate21 - 24/10/2018 01:17

Πολύ μεγάλο βράδυ

Ολοι μας θα επρεπε να αισθανομαστε υπερτυχεροι που το ειδαμε απο κοντα

Στηριζουμε την ομαδα τον προπονητη και τη διοικηση μας για να ζησουμε πολλα βραδια σαν το σημερινο και ακομα καλυτερα. Η ΑΕΚαρα αναγεννήθηκε και επισημα σημερα σιγα σιγα σκαλοπατι σκαλοπατι θα ρθουν και τα αποτελεσματα, και τα μεγαλα διπλα, και τα σερι πρωταθληματα και και και..!... Συνέχεια Στηριξη μεχρι τελικης πτωσης, δε θα την αφησουμε μονη ΠΟΤΕ ξανα. Μεσα απο τα λαθη που γινανε φετος θα γινουμε πιο δυνατοι, υποχρεωση ολων μας να τα βρουμε, να τα πουμε αλλα και να στηριζουμε την ΑΕΚ σε καθε περιπτωση.


Μη ξεχνιομαστε, αύριο κι αλλο μεγαλο ευρωπαικο παιχνιδι για την μπασκετικη ΑΕΚ. Ολοι διπλα της το αξιζει

v58AEK - 24/10/2018 08:08

Δυστυχώς μόνο ένα like μπορώ να σου χαρίσω αδελφέ panos-gate21. Το πιο σωστό και ορθολογικό σχόλιο. Συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενα σου. Στήριξη και αγάπη στην ομάδα.

Thana21 - 24/10/2018 05:04

Πίστευα πολύ στη χθεσινή νίκη.Κυρίως παρασυρόμενος από το οπαδικό συναίσθημα αλλά και από την αγωνιστική κατάσταση της Γερμανικής ομάδας ύστερα.Μπορεί η Μπάγερν να είναι η πιο αχώνευτη ομάδα της Ευρώπης για αρκετούς,μετά από γαύρο και μπαοκ εννοείται,αλλά είναι και η πιο σοβαρή ομάδα αγωνιστικά ανέκαθεν.Οποιαδήποτε ομάδα αυτού του επιπέδου μπορεί να κάνει γκέλα πιο εύκολα από αυτήν την ομάδα.... Συνέχεια
Μια ομάδα οργανωμένη σε όλα τα επίπεδα λες και δουλεύει σαν μηχανή.Που ξαναλέω δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση αυτή την περίοδο αλλά δεν θα δώσει τόσο εύκολα δικαιώματα.Είναι το μόνο πράγμα που παραδέχομαι σ' αυτόν τον σύλλογο που κατά τ' άλλα σαν ομάδα την σιχαίνομαι.Η σοβαρότητα που βγάζει σε όλα τα επίπεδα.

Σε κάποιο σημείο του αγώνα είχα νευριαστεί πάρα πολύ και απογοητευθεί,αλλά όταν το μυαλό καθαρίζει μετά τους αγώνες συνειδητοποιείς ότι με την Μπάγερν έπαιζες κι όχι καμιά μικρομεσαία ομάδα της Ελλάδας.Απλά όταν παίζεις με μια μικρομεσαία ομάδα του πρωταθλήματος μας ακόμα κι αν στραβώσει πολύ το παιχνίδι ξέρεις ότι μπορεί άνετα η ΑΕΚ να κάνει την ανατροπή.Όταν παίζεις με την Μπάγερν και χάνεις 0-1 τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και για ισοπαλία,αν χάνεις 0-2 τότε ξέρεις ότι και τέσσερα ενενηντάλεπτα να έχεις να παίξεις η ισοφάριση σχεδόν αδύνατη.

Η ομάδα μας για 60 λεπτά ήταν πολύ καλή κι εννοώ ανασταλτικά εννοείται.Δεν μπορείς να περιμένεις επιθετικά πολλά πράγματα σε ένα τέτοιο παιχνίδι,το ζητούμενο είναι να κρατήσεις το μηδέν κι ότι προκύψει μπροστά.Υπήρχε πάθος πολύ,υπήρχε αγωνιστικότητα,αμυνόταν καλά κι εύκολα ή δύσκολα καθάριζε τις φάσεις και στάθηκε πάρα πολύ καλά για μια ώρα αγώνα.

Όσο κι αν την πλήρωσε πάλι από στιγμιαία αδράνεια,ξέρεις ότι παίζεις με την Μπάγερν και μπορεί ένα λάθος να κάνεις που λέει ο λόγος σε 90 λεπτά και να το πληρώσεις.Αυτό που με πείραξε πάρα πολύ ήταν μετά το 0-1,η αντίδραση της ομάδας και το 2ο γκολ κατευθείαν.Όσο κι αν μιλάμε για το κορυφαίο επίπεδο δυσκολίας,δεν μπορεί να τα χάνει τόσο πολύ η ομάδα όταν στραβώνει το παιχνίδι και να επικρατεί πανικός.Το δεύτερο γκολ ήταν ανεπίτρεπτο σαν αντίδραση και απαράδεκτο.

Ο κόσμος ήταν συγκλονιστικός.Θυμίζοντας την ατμόσφαιρα στο σπουδαίο παιχνίδι πριν 12 χρόνια με την Μίλαν.Έσπασε κι εκείνο το ρεκόρ στην προσέλευση,περίμενα ότι οριακά θα ήταν περισσότερα τα εισιτήρια χθες.Ο παλμός φοβερός.Η εικόνα με τα καπνογόνα πάρα πολύ όμορφη έστω κι αν παίξουμε χωρίς κόσμο με Άγιαξ.Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο αυστηρή η UEFA και τώρα το μιμείται και η ΕΠΟ.Αφού δεν πετιένται τα καπνογόνα γιατί να υπάρχει τιμωρία;

ΥΓ. Να πω μόνο για τον Πόνσε.Όταν ήρθε το καλοκαίρι ήμουν πολύ επιφυλακτικός με τα ποσοστά του στο σκοράρισμα.Βλέποντας τον με την ΑΕΚ δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι είναι τόσο αρνητικοί.Τι παραπάνω μπορούσε να κάνει χθες;Ο Αραούχο τι παραπάνω θα μπορούσε να κάνει;Πόσο εύκολα κρατούσε μπάλα η ΑΕΚ και πόσο εύκολα και σωστά πήγαινε η μπάλα στην επίθεση κι έφταιγε ο Πόνσε ας πούμε που δεν μπορούσε να περάσει 3-4 παίχτες μόνος του και να βάλει γκολ;Πολύ καλός ο Αραούχο αλλά και 11 γκολ στο πρωτάθλημα πέρυσι.Ο Πόνσε ήδη έχει 3 σε 6 παιχνίδια που έχει παίξει.

chris_farges - 24/10/2018 04:36

Σεβασμος στην ομαδα μας καμμια ελληνικη ομδα δεν κερδισε αυτους και Μαραντονα να ειχαμε παλι θα χαναμε ...Δεν φταει ο Μανταλος για ολα σεβασμο στν αρχηγο .Πρωταθλημα αντι του Ζμπαοκ να παρουμε

sak28 - 24/10/2018 02:18

Πολύ κουβέντα για μια αναμενόμενη ήττα...καλό είναι να χτυπήσουμε τα παιχνίδια με αγιαξ μέσα και μπενφίκα εξω..μην τα παρατήσουμε..να κυνηγήσουμε 3η θέση..ποτέ δεν ξέρεις..

gero17 - 24/10/2018 01:21

Ετοιμάστε το πακέτο για αγορά και 4ετές συμβόλαιο στο Μπογιέ ΧΘΕΣ!

Kitrinomayros21 - 24/10/2018 01:43

Μαλλον δεν ψαχνεις αρκετα για τα θεματα της ομαδας. Ο μπογε ειναι στην ομαδα δανεικος με οψιον αγορας 6 εκαττομυριων ευρω και αυτοματη ενεργοποιηση τετραετους συμβολαιου αν θυμαμαι καλα. Στην ΠΑΕ θα πρεπε να τους καινε οι 2 καυτες πατατες των ημερων , οι ανανεωσεις του Σιμοες και του Μπακασετα. Με το μπακασετα τι συμβαινει;

gero17 - 24/10/2018 11:52

Μάλλον δεν κατάλαβες ότι δε λέω κάτι διαφορετικό (για τον Μπογιέ). Για τις ανανεώσεις συμφωνώ αλλά είναι άσχετο.

ilias87 - 24/10/2018 01:32

Παιδιά ας μη λέμε ότι θέλουμε,έχουμε μια αξιοπρεπέστατη ομάδα σε Ευρώπη και μια πολύ καλή ομάδα στην Ελλάδα..απλός η ομάδα χρειάζεται 2 με 3ης προσθήκες επιπέδου τσάμπιονς λιγκ και μετά θα δούμε αλλά πράγματα..πιστεύω ότι το Γενάρη θα γίνουν κινήσεις οι οποίες θα μας ανεβάσουν επιπέδο...ίδωμεν....

AEKARAMAN21 - 24/10/2018 01:31

Υπερηφανεια για αυτη την ομαδα που αλλοι μεχρι το 60 θα χανε φαει 5 για πλακα

marking - 24/10/2018 01:25

Ανανεώσετε σιμος λαμπρο και μπακασετα να ηρεμήσουμε λίγο..

midis59 - 24/10/2018 01:04

ΕΠΙΣΗΣ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΠΝΟΓΟΝΑ ΕΝΩ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΙ ΣΤΗΝ UEFA ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΜΕ ΑΓΙΑΞ. ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ 3Η ΘΕΣΗ ΤΟΤΕ ΣΥΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ

ΝΗΣΙΩΤΗΣ #21 - 24/10/2018 00:53

Έτσι όπως το πάμε δεν θα πάρει κανεις διαρκείας του χρόνου.. αν είναι τα μισά ματς κεκλεισμένων ποιος ο λόγος να πάρεις διαρκείας;;;;

midis59 - 24/10/2018 00:42

ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΝΙΚΗΣΕ Ο ΑΓΙΑΞ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΝΙΚΗΣΕΙ Η ΜΠΕΝΦΙΚΑ ΣΤΗ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΤΗ ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΟΝΤΟ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΑΝΤΑ ΕΝΤΟΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ)

Abassinka - 24/10/2018 00:30

Κάρφωσε το ρε Τάσο να πέσει το ΟΑΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

serar11 - 23/10/2018 23:05

Οκ ναι η διαφορά κλάσης είναι μεγάλη όμως πρέπει να δουμε τα λάθη μας.Δεν νοειται να παιζει αυτός ο Μπακάκης αντι του Γκάλου.Αν δινει ομάδα εξωτερικού λεφτα για αυτόν τον Μάνταλο, τι να πω.Όποιος συγκρίνει Πονσε με Αραουχο είναι μυρωδιάς,χωρίς να σημαινει ότι μπορούσαμε να κρατήσουμε τον Σέρχιο,αλλά δεν μπορέι να γίνει σύγκριση.

Abassinka - 24/10/2018 00:29

Ο Πόνσε είναι πολύ καλός σέντερ φορ αδέρφια....είναι ο πλεον μάχιμος και κερδίζει φάσεις από το πουθενά...θέλει 3-4 γκολ να πάρει και λίγο πάνω του...το γκολ είναι αυτοπεποίθηση...μην ξεχνάμε ότι ο Λιβάγια μέχρι να βάλει γκολ πέρυσι κλωτσούσε τις πινακίδες στις φάσεις...όλοι μαζί αδέρφια!!!!ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!!!

Vasilis1924 - 23/10/2018 23:18

Με όλο το σεβασμό προς τον Σέρχιο,ο Αραούχο θα έκανε πολύ χειρότερο παιχνίδι από τον Πόνσε σήμερα.Ο Εζεκιέλ με τη δυναμικότητά του κόντραρε τους κεντρικούς αμυντικούς της Μπάγερν και κερδίσαμε κατοχές.Ο Αραούχο αυτό δε θα μπορούσε να το κάνει..

DMS_21 - 23/10/2018 23:54

Σωστός είσαι, συμφωνώ. Αλλά ο Αραούχο είναι περισσότερο εκτελεστής!

GENSUI - 23/10/2018 23:43

Μονο που μισή φάση μπορεί να το σφηνωνε αν κ το βρισκω απιθανο....ο Σέρχιο το χε το γκολ απο το πουθενά....

nteminio11 - 23/10/2018 23:19

Δεν υπάρχει σύγκριση ..Πόνσε καλύτερος για την θέση που τον θέλουμε

alexs85 - 23/10/2018 23:26

Ντεμινιι Φορ περσυ ηταν ο σερχιο φορ φετος ο πονσε. Νομιζω αν ρωτησεις 100 ΑΕΚτζηδες ποιον θα ηθελαν οι 95 θα σου λεγαν τον αραουχο

Sorre28 - 24/10/2018 00:24

Αλεξ, από τους 15 ΑΕΚτζήδες που ξέρω και συναναστρέφομαι και οι 15 προτιμούνε Πόνσε, νομίζω πρέπει να αλλάξεις λιγο τη στατιστική σου

orbon - 23/10/2018 23:47

Φορ περιοχής ο ένας, φορ που κινείται παντού ο άλλος. Το εύκολο γκολ ο Τσινο ΔΕΝ το είχε, απλά είχε την τρέλα και την ποιότητα για γκολάρες όπως αυτή με τον γαυρο.

giwrgosncs18 - 23/10/2018 22:41

Βάλε ρε ΑΕΚαρααα ένα γκολ για όλους αυτούς που δεν ήταν και λίγοι που άρχισαν να φεύγουν από το 80’. Ελεος ρε πανηγυρτζιδες. Μόνο αυτό

Sorre28 - 24/10/2018 00:26

Εγώ απογοητεύτηκα λίγο από την εικόνα της κερκίδας μετά το 2-0, ούτε ξανακουστήκαμε.. Επίσης οι Γερμανοί κάναν πολύ ωραία κερκίδα η αλήθεια είναι

nteminio11 - 23/10/2018 23:19

Χίλια λαικ ..μια ζωή τα ίδια ..

palaios21 - 23/10/2018 23:09

ΡΕ παλληκαρια μη τρελαίνεστε που καποιοι φυγανε λιγο πιο νωρις ,εκει που ημουν εγω φευγανε πολλοι μπαμπαδες με παιδακια 7 ετων .ΤΙ να κανουν δηλαδη να συσσωρευτουν με τα μικρουλια μεσα στο πληθος και στα τραινα ???

giwrgosncs18 - 23/10/2018 23:13

palaios21 . Αν νικούσαμε 2-0 θα έφευγαν για να μην συσσωρευτούν με τα παιδιά τους ? Νομίζω δεν στέκει σαν δικαιολογία με όλο τον σεβασμό

21zaries - 24/10/2018 00:12

Έχεις δίκιο βουνό!Αλλά ότι η ομάδα μας σταμάτησε να παίζει στο 63 είναι η άλλη αλήθεια.Είναι κάπως απογοητευτικό αυτό και ξενερώνεις γενικά.Εγώ έκατσα βέβαια γιατί πάντα ελπίζουμε...Ο καθένας πράττει όπως νομίζει...δυστυχώς ή ευτυχώς!

aekstockholm21 - 23/10/2018 22:48

Ειναι οτι χειροτερο να φευγουν απο το 80...Ειναι σαν να φευγεις απο μια παρασταση η σινεμα χωρις να τελειωσει το εργο...Ντροπη σε ολους αυτους...

giwrgosncs18 - 23/10/2018 23:11

Καλή ελληνική νοοτροπία φιλε . Να προλάβει ο άλλος να πάρει το αμάξι να μη πετύχει κίνηση . Ενώ πόσος κόσμος αυτή τη στιγμή κάνει πολύωρο ταξίδι για να φτάσει στην πόλη του . Κρίμα πραγματικά . Λες και χάναμε από τον οφη

bleda - 24/10/2018 00:26

Ο Ουζουνίδης είναι πολύ καλός προπονητής, και στήνει μια χαρά ομάδα. Παίξαμε και χάσαμε με έναν από τους μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς συλλόγους σε μια εποχή που οι μεγάλες ομάδες του Τσου-Λου είναι τρεις κλάσεις ανώτερες από τις ελληνικές. Συνεχίζουμε και παμε μπροστά με Ουζουνίδη και με τα παιδιά της ομάδας.

the_teacher - 23/10/2018 22:40

Είναι φοβερό που κάποιοι δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι το ελληνικό ποδόσφαιρο έχει χάσει την επαφή του με το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο του πιο υψηλού επιπέδου. Άλλοι θυμούνται το Μπερναμπέου το 2002, άλλοι τη Μίλαν του 2006. Μάγκες, ζούμε στο 2018 και το ελληνικό ποδόσφαιρο, μετά από 20 χρόνια κακοποίησης, έχει μείνει χιλιόμετρα πίσω. Τα μεγέθη έχουν ξεφύγει και δεν μπορούν να καλυφθούν. Τουλάχιστον όχι με μπάτζετ σαν το δικό μας και πρωτάθλημα σαν το ελληνικό. Η ΑΕΚ και οι ελληνικές... Συνέχεια ομάδες είναι επιπέδου ομίλων Γιουρόπα και πάλι όχι τίποτα το ιδιαίτερο. Όποιος θέλει να μη συμμετέχει απλά στο Τσάμπιονς Λιγκ, πρέπει να σταξει πολλά.

Κατά τ' άλλα, η ΑΕΚ σήμερα έκανε ο,τι μπορούσε. Μόνο αν δεν έκανε κανένα λάθος, θα έπαιρνε ένα ηρωικό κι απρόσμενο 0-0. Συνεχίζουμε. Τίποτα άλλο.

Abassinka - 24/10/2018 00:26

Εντάξει δεκτό ότι έχει καταστραφεί το ποδόσφαιρο μας αλλά μην τρελαθουμε κιόλας ...με την Μίλαν το 2006 βάλαμε ένα φάουλ όχι φτιαχμενη επίθεση και επίσης είχε 2 δοκάρια η Μίλαν και όσες φάσεις είχε σήμερα η Μπάγερν...μην λέμε ότι παίξαμε καλύτερα τότε... πήγες να πάρεις το Χ σήμερα αλλά άμα έμπαινε το γκολ του Τάσου που έκανε απογοητευτικό τελείωμα ίσως λέγαμε αλλά τώρα!πάντα φιλικά!

ΑΕΚΑΡΑ μόνο αδέρφια!!!!!!!

the_teacher - 24/10/2018 13:35

Ούτε να κλέψεις είναι πια τόσο εύκολο. Το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο στο πολύ υψηλό του επίπεδο έχει θωρακιστεί και από αυτό. Στυλ Ελλάδας 2004 δεν υπάρχει πια. Δες το Μουντιάλ φέτος. Όποιος μπήκε να κλέψει, τον έφαγε το σκοτάδι

Abassinka - 25/10/2018 02:29

Θα συμφωνήσω ότι είναι πλέον δύσκολο και ένα κλέψεις αλλά δεν μπορείς να παίξεις στα ίσια αυτές τι ομάδες δυστυχώς...απλά όσο λες για το Μουντιάλ θα διαφωνήσω γιατί όλες οι ομάδες αγωνίζονταν για να πετύχουν το πρώτο γκολ και έκτοτε όλες μα όλες οι ομάδες έπαιζαν άμυνα ακόμα και με μικρότερες ομάδες ..πχ Γαλλία - Αυστραλία...

Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως!... Συνέχεια
ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΊΑ ΚΑΙ ΑΕΚ ΑΔΈΡΦΙΑ!!!!!!

navas__21 - 23/10/2018 22:59

Σωστο. Αλλα δεν ειπε κανεις να κερδισεις την Μπαγερν. Να της κανεις ΜΙΑ φαση. Να αλλαξεις 5 πασες και να κανεις ενα σουτ με αξιωσεις. Μην παμε στο αλλο ακρο και να θεοποιουμε τα μπατζετ και τους αντιπαλους. Με αυτη την λογικη η εθνικη του 2004 η η ΑΕΚ με τη Ρεαλ δεν επρεπε να κατεβουν να παιξουν.


Και μια τεραστια διαφορα. Το 2002 και το 2006 που αναφερεις η ΑΕΚ δεν ηταν πρωταθλητρια.... Συνέχεια
Η πικρια και η στεναχωρια υπαρχει γιατι σαν πρωταθλητρια η ΑΕΚ ειχε την ευκαιρια να ενισχυθει και να σταθει αξιοπρεπως σε αυτο το επιπεδο. Οπου αξιοπρεπως σημαινει να κανει 1-2 φασεις στην Μπαγερν...

the_teacher - 23/10/2018 22:55

Παιδιά, έχουμε ένα πρωτάθλημα που σφυρίζουν ξένοι διαιτητές, τι να λέμε τώρα ρε. Υπαναπτυκτοι πλέον και με τη βούλα

eliascm21 - 23/10/2018 22:34

Ενα επιπεδο κατω απο περσι η ομαδα. Που εισαι ρε Μανωλο

eleven - 24/10/2018 00:25

........

navas__21 - 23/10/2018 22:49

Για να ευθυμησουμε και λιγο..

Βλεπω Αγιαξ-Μπενφικα. Ειναι σα να πηγαινεις στο δημοτικο και να βλεπεις λυκειοπαιδα να τσακωνονται.

Αλλη ταχυτητα αλλη δυναμη αλλο επιπεδο μαγκες. Τετοια ΑΕΚ θα βλεπουμε στην Αγια Σοφια!

eleven - 24/10/2018 00:22

Μακάρι αδερφέ!!

midis59 - 23/10/2018 23:30

ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΧΟΛΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΟΥ ΣΑΙ ΡΕ ΜΑΝΟΛΟ Η ΟΤΙ ΜΕ ΤΗ ΠΕΡΣΥΝΗ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΤΟ Χ. ΠΕΡΣΥ ΠΑΙΖΑΜΕ EUROPA ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΧΩ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΜΕ ΠΕΡΣΥ. ΤΕΛΟΣ ΣΕΒΟΜΑΙ ΜΑΝΟΛΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΜΑΡΙΝΟΣ. ΟΛΟΙ ΑΕΚ

Sorre28 - 24/10/2018 00:22

Συμφωνώ. Κάποιοι συγκρίνουν τα χ που πήραμε πέρυσι με μια πεθαμένη Μίλαν που τη γλεντούσε η κάθε μικρομεσαία ιταλική ομάδα με την Μπάγερν όπου ο τερματοφύλακας της ξέρει περισσότερη μπάλα από τους μισούς κεντρικούς χαφ μας.

Creator21 - 24/10/2018 00:21

Παίδες μπράβο στην ομάδα. Έπαιξε όπως της επιτρεψαν να παίξει οι μη προσθήκες το Καλοκαίρι. Γυμνή. Δεν έχω παράπονο από αυτόν τον αγώνα. Αυτοί που παίξανε ήταν πολύ καλοί. Έχω παράπονο για τους προηγούμενους αγώνες που μπορούσε να πάρει αποτέλεσμα με σχεδόν ισοδυμαμους αντίπαλους. Anyway. Ας χαρούμε και τα άλλα ματς διότι από του χρόνου θα βλέπουμε άλλους.

enositis_2007 - 24/10/2018 00:19

Ας κερδισει ο αγιαξ και στην πορτογαλια και τα λεμε μετα ποιος θα βγει τριτος!!

superb_fk - 24/10/2018 00:15

Σε αυτό το επίπεδο οι κριτικές δεν χωράνε. Είναι άλλο το επίπεδο. Οι παίχτες δώσανε ότι μπορούσαν με τα καλά και τα κακά τους. Αυτό που σηκώνει αρκετή συζήτηση είναι το θέμα ότι πολλοί παίχτες φαίνονται ήδη σκασμενοι. Δεν ξέρω αν φταίει η αλλαγή του τρόπου εκγύμνασης ή η καταπόνηση της προηγούμενης χρονιάς. Πάντως είναι ανησυχητικό. Δεν θέλω να αναφέρω ονόματα . Νομίζω όλοι τα βλέπουμε. Το μόνο καλό που βγαίνει είναι ότι η ομάδα απέβαλε πλέον το όποιο άγχος υπήρχε για κάτι... Συνέχεια θετικό μπροστά στον κόσμο μας. Πλέον χωρίς άγχος ίσως βγούνε καλύτερες εμφανίσεις στο Τσάμπιονς λιγκ.

vassilisa21 - 24/10/2018 00:10

Μπράβο για την προσπάθεια σε όλους...κατα τα άλλα οποιαδήποτε κριτική σε αυτό το ματς είναι ατυχής...

R21_AEK - 23/10/2018 22:54

Παιδια δεν εχω κατι με τον Μαρινο και τον καθε Μαρινο αλλα Ελληνας προποντης στην ΑΕΚ δεν μπορει να σταθει κι οχι μονο στην ΑΕΚ αλλα και στις αλλες μεγαλες ομαδες της χωρας εννοω ομαδα να πρωταγωνιστει υπαρχουν και καποιες εξαιρεσεις πχ ο Κυραστας και ο Αναστασιαδης αλλα γενικα Ελληνας προπονητης δυστυχως δεν.Η ΑΕΚ χρειαζεται ξενο προπονητη με ενα πολυ καλο τεχνικο τιμ. Με Ελληνες προπονητες δεν παμε πουθενα εχουμε μεινει ποδοσφαιρικα πολυ πισω απο την υπολοιπη... Συνέχεια Ευρωπη.Ας περασει η φετινη σεζον και του χρονου ξενος προπονητης με περγαμηνες καλος ο Μαρινος σαν προπονητης και σαν ανθρωπος αλλα ειναι λιγος γι αυτο που παει να δημιουργησει η ΑΕΚ.

Giorgos77k - 23/10/2018 23:35

Για θυμήσου Παθιακάκη...

Nikmor21 - 24/10/2018 00:22

Για θυμίσου τι παίκτες είχε ο Πάθιακας και τι έχει ο Μαρίνος.

TolisCoo - 24/10/2018 00:06

Σχολιο οπου κρινεις ανθρωπο λογω υπηκοοτητας με στεναχωρει!και δεν εχει να πει αν και εσυ εισαι ελληνας η να μου αναφερεις στατιστικα!καθε ανθρωπος πραττει και αναλογα κρινεται!

christoss21 - 23/10/2018 22:20

Ουζουνιδι κατάλαβες ότι έπαιζες με την Μπάγερν?βάλε ένα εξτρα χαφ να μπετοναρεις το κέντρο.Δες και λίγο πως σστήθηκε πέρυσι η ομάδα με Μίλαν.

combatiente_21 - 24/10/2018 00:04

Ιεροσυλία να συγκρίνουμε την περσινή Μίλαν με αυτήν την μπαγερν

ScoccoMan - 23/10/2018 23:38

αμα κοιμαται ο μανταλος δεν φταιει ο ουζουνιδης

aek_14 - 23/10/2018 22:24

Η περυσινή Μίλαν δεν έχει καμία σχέση με την φετινή Μπάγερν.

evangelo_t - 23/10/2018 22:43

Και ο Μαρίνος καμία σχέση με Μανόλο...

aek_14 - 23/10/2018 22:47

Να κάνετε μια ομάδα Χιμένεθ F.C, και να φέρετε τον Ισπανό για προπονητή.

evangelo_t - 23/10/2018 23:19

Έχω την εντύπωση πως επιτρέπετε να λέμε την άποψή μας, αν όχι να με συμπαθάς αδερφέ. Ο Ισπανός έφτιαξε μια ομάδα που είχε ψυχή κι έμπαινε να χτυπήσει κάθε παιχνίδι. Κατηγορήθηκε πως έπαιζε αμυντικά με 15-20 τελικές σε κάθε σχεδόν παιχνίδι κι αντίθετα υμνήθηκε ο Μαρίνος χωρίς να έχει δείξει κάτι σημαντικό μέχρι τώρα. Εγώ προσωπικά προτιμώ την τρέλα του Ισπανού που την μετέδιδε στους παίκτες του κι έβγαινε στο γήπεδο σχεδόν πάντα. Μπορεί φέτος να ήταν χειρότερος από τον... Συνέχεια Ουζουνίδη, μπορεί κι όχι. Αλλά είμαι σίγουρος πως η ομάδα θα έμπαινε με το μαχαίρι στα δόντια σε κάθε παιχνίδι κι όχι μπλαζέ όπως με Αγιαξ και Μπενφίκα.

Autokrator - 24/10/2018 01:06

Φίλε μου...με ρίσκα εδώ μέσα πέρσι έπρεπε να χάναμε 0-4 στο ημίχρονο...με αουστρια πάλι δεν νικήσαμε...άσε τον Μανόλο εκεί που είναι...μακριά και αγαπημένοι...Πολύ μακριά όμως.

Morten - 23/10/2018 22:42

Μιλάμε για την MILAN του kaka pirlo maldini dida ζεεντορφ ίντσακι Κόστακουρτα.... Τι να λέμε τωρα

eleven - 23/10/2018 22:32

Το στήσιμο ήταν καλό... Αν είχες στο κέντρο ένα χαφ να ξέρει ποδόσφαιρο, θα κρατούσες περισσότερο μπάλα, δλδ θα πιεζοσουν λιγότερο, δλδ θα κράταγες το Χ (ισως)!! Αποτελεσμα: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ!! Η ομάδα είναι η ίδια με πέρσι, μόνο που τώρα παίζει τσου λου!!

braxami21 - 24/10/2018 00:02

Είναι φανερό από ένα τέτοιο παιχνίδι πώς λειπανε οι ανάσες δηλαδή οι αλλαγές αλλά έχω μία απορία γιατί να μην παίξει μπογε Πόνσε άκρα 10αρι μανταλος και κορυφή κλωναριδης ποτέ?

DOC_TOR - 24/10/2018 00:01

Τίγρη, δώσε ένα τέλος στις ηλιθιότητες μερίδας "οπαδών". Δεν αξίζει στους 60.000 που ήρθαν με τα παιδιά τους να σιχτιρίζουν με αυτή τη κατάσταση. Τα -3 και οι τιμωρίες της έδρας ας είναι η αφορμή για γενναίες αποφάσεις. Δες την εικόνα με τις σημαίες από τη μια και την εικόνα με φωτιές και καπνούς από την άλλη. Δεν συνυπάρχουν αυτά. Θα μείνουν μόνο οι φωτιές στο τέλος.

Carlito - 24/10/2018 00:00

Σήμερα μια χαρά πήγαμε παιδιά. Τη να συζητήσουμε τώρα. Μια χαρά πήγε η ομάδα και του χρόνου καλύτερα

littledevilakos21 - 23/10/2018 23:16

Μπραβο για την προσπαθεια που ειδαμε και λαιβ. (Αν και θα ηθελα να παιξει ο Γκαλο και ο Μπογε απο την αρχη αντι για αλλαγη)


Ντροπη στους λιγους γυφτους που φυγαν μονοι τους (!) απο το γηπεδο εχωντας στην τσαντα τους 10-15 σημαιες λες και δεν ηθελαν οι αλλοι μια.

Aragorn - 23/10/2018 23:57

Επίσης ντροπή σε αυτούς που άναψαν βεγγαλικά και θα φάμε μία αγωνιστική και δεν θα δούμε το Αγιαξ-ΑΕΚ.

midis59 - 23/10/2018 23:56

ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΝΙΚΗΣΕ Ο ΑΓΙΑΞ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΝΙΚΗΣΕΙ Η ΜΠΕΝΦΙΚΑ ΣΤΗ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΤΗ ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΟΝΤΟ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΑΝΤΑ ΕΝΤΟΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ)

xristosmariat - 23/10/2018 23:49

1.Μανταλος ανυπαρκτος με αποτελεσμα να εκτεθει ανεπανορθωτα ο Μπακακης.(Να τον χαιρομαστε γιατι εβαλε το γκολ με τον απολλων).

2.Προτιμω να βλεπω την ΑΕΚ να παιζει ετσι 4-5-1 και να πιστευει οτι μπορει να πετυχει παρα στυλ μπαοκ 4-6-0 για να φαει λιγοτερα απο εμενα.

3.Ειναι και θεμα ατυχιας να γινεται κοντρα και να γυρναει η μπαλα σε αντιπαλο μονο του να σκοραρει.... Συνέχεια
4.Καλα εκανε και δεν ενισχυσε την ομαδα περισσοτερο ο μελ γιατι βλεπουμε οτι μας την εχουν στημενη φετος,οποτε γιατι να ξανοιχτει.(Πρωτος εγω τον εκραξα αλλα τελικα καλα εκανε).

5.Αυτος ο Χουλτ τι αυτοπεπιθηση ειχε,λες και ειχε να αντιμετωπισει τιποτα μπακ και εξτρεμ σουπερλιγκας.Απο εκει περιμενα τη ζημια με ρομπεν-κιμικ απο την αλλη την παθαμε.Μετα και την σημερινη του εμφανιση δειχνει οτι μονο τυχαια δεν ηταν και κοντρα στην μπενφικα.


6. ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΨΗΛΑ

Arsenal21 - 23/10/2018 23:49

Ποια ψαλλιδα εχει ανοιξει ρε παιδια; Τη χειροτερη Μπαγερν πετυχαμε. Με τη Μπαγερν του Χαινκες τι θα καναμε δηλαδη;; Θυμαμαι ΑΕΚ με Αγιαξ και Μιλαν φιναλιστ να στεκεται αξιοπρεπεστατα. Ανεπιτρεπτοι διοικητικοι χειρισμοι, χαμηλου επιπεδου ροστερ καιλιγος προπονητης. Ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε.

Aekopliktos - 23/10/2018 23:23

Είμαστε 2 ταχύτητες πίσω δυστυχώς.... Δεν μπορούμε να σταθούμε στον θεσμό όπως παλιότερα, λείπουν τα υλικά για θελκτικο ποδόσφαιρο.... Τα βλαμμένα πάλι ΔΡΑΣΑΝ σήμερα, τι να πω, μάλλον η διοίκηση γουστάρει τιμωρίες.. 4 χρόνια πρόοδο μηδέν στο φαινόμενο..

orbon - 23/10/2018 23:46

Έχουν ανοίξει οι αποστάσεις πλέον. Ο γαυρος πέρσι πήρε ένα βαθμό τιμής ένεκεν. Δες απλά το ροστερ και την καριέρα όσων παίζανε με ρεαλ στο 3-3 και θα καταλάβεις.

Aragorn - 23/10/2018 23:45

Πάντως έτσι και φάμε και εδώ αγωνιστική για τα βεγγαλικά (ο άλλος ξελαρυγγιάστηκε σήμερα να φωνάζει να μην ανάψουν) τότε καλό είναι η ΠΑΕ να μας πει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα ώστε να σταματήσουμε τουλάχιστον οι υπόλοιποι να παίρνουμε διαρκείας. Δεν μπορώ να προτείνω κάτι άλλο. Βαρέθηκα και σιχάθηκα κάθε φορά το ίδο πράγμα. Ας αναλογιστεί και η ΠΑΕ τις ευθύνες τις απέναντι στο κόσμο που πάει σε κάθε ματς στο γήπεδο.... Συνέχεια
Φτάνει πια με αυτά τα βεγγαλικά. Έλεος!!!!!!

Βρείτε κάτι άλλο να κάνετε και να μην παίζετε με την ίδια την ομάδα σας που λέτε ότι αγαπάτε.

marios69 - 23/10/2018 23:41

Όποιος περίμενε αυτό το παιχνίδι για να κραξει τι να πω?Μπράβο σε όλα τα παιδιά.Για αυτούς που έφυγαν στο 80 και πάλι τι να πω?στην ΑΕΚ ήρθατε όχι στο Δελφιναριο.Πάμε γερά με Άρη.

johnyaekara - 23/10/2018 22:16

Κυριε Μελ πηραμε 30 μυρια πανω κατω απο Ουεφα!!Που πηγαν;;;Κανεναν παιχτη δεν;

demetrios21 - 23/10/2018 23:38

Δηλαδη νομιζεις οτι το βράδυ που αποκλεισαμε τη Βιντι, τα 30 μυρια μπηκαν ντουκου στο λογαριασμο της ΠΑΕ;

an0nymous - 23/10/2018 22:24

στο γήπεδο πήγαν.. υπάρχει πρόβλημα;

tcom83 - 23/10/2018 23:28

Ρε φιλε πως πηγαν τα λςφτα του τσουλου στο γηπεδο αφου μπαινουν στο τελος της διοργανωσης;;;;;;; .......

aek_14 - 23/10/2018 22:34

Άσε ρε φίλε μην ασχολείσαι. Μας έχουν πρήξει με τα λεφτά μερικοί. Δεν αντιλαμβάνονται πως το γήπεδο είναι για 100 χρόνια ενώ ένας παίκτης για 3-4 χρόνια.

eleven - 23/10/2018 22:34

Ναι

Lalos21 - 23/10/2018 22:53

Φίλε όλοι μας θέλαμε κάποιες μεταγραφές παραπάνω αλλά το σχόλιο σου είναι άκυρο σε σχέση με τον σημερινό αγώνα.. Καλά στάθηκε η ομάδα. Δεν είμαι ούτε ευχαριστημένος ούτε δυσαρεστημένος σήμερα. Μόνο στην σκέψη με ποια ομάδα έπαιζες και μετά τον σημερινό αγώνα απλά δεν έχεις να σχολιάσεις κάτι. Έγινε αυτό που ξέρουμε. Έχασες την συγκέντρωση σου και το πληρώνεις. Με αυτές τις ομάδες έτσι γίνεται πάντα.

R21_AEK - 23/10/2018 23:02

Παιδια δεν εχω κατι με τον Μαρινο και τον καθε Μαρινο αλλα Ελληνας προποντης στην ΑΕΚ δεν μπορει να σταθει κι οχι μονο στην ΑΕΚ αλλα και στις αλλες μεγαλες ομαδες της χωρας εννοω ομαδα να πρωταγωνιστει υπαρχουν και καποιες εξαιρεσεις πχ ο Κυραστας και ο Αναστασιαδης αλλα γενικα Ελληνας προπονητης δυστυχως δεν.Η ΑΕΚ χρειαζεται ξενο προπονητη με ενα πολυ καλο τεχνικο τιμ. Με Ελληνες προπονητες δεν παμε πουθενα εχουμε μεινει ποδοσφαιρικα πολυ πισω απο την υπολοιπη... Συνέχεια Ευρωπη.Ας περασει η φετινη σεζον και του χρονου ξενος προπονητης με περγαμηνες καλος ο Μαρινος σαν προπονητης και σαν ανθρωπος αλλα ειναι λιγος γι αυτο που παει να δημιουργησει η ΑΕΚ.

underthesea - 23/10/2018 23:37

Φίλε με ξένο προπονητή η ΑΕΚ θα νικαγε σημερα, αλλά θα βγαινε και πρώτη στον ομιλο μη σου πω

Aragorn - 23/10/2018 23:16

Ρε μεγάλε τι γράφεις? Πας καλά? Ο προπονητής σου φταίει? Ήμαρτον δηλαδή.

cvk1980 - 23/10/2018 23:36

Πιστεύω ότι οι ομάδες χτίζονται και δεν αγοράζονται αλλά νομίζω ότι αυτή η ομάδα άξιζε καλύτερο μεταγραφικό σχεδιασμό το καλοκαίρι.

GENSUI - 23/10/2018 23:36

Για 15 λεπτα επαιξε μπαλα η Μπαγερν κ φάγαμε 2 ...δεν εχω κσνενα παράπονο....αυτη ειναι η πραγματικότητα κ δεν πρέπει να τσακωθείς μαζι της... Στα 35 του ο Ρομπεν κ ηταν 3 ταχυτητες πανω ....τα δεκάδες εκατομμύρια τ αξιζουν δεν τους τα χαρισαν....

kostasfarsalios21 - 23/10/2018 23:35

Ο Ουζουνίδης με το υλικό που διαθέτουμε και με τις δυνστότητες του καθενός, έστησε εξαιρετικά την ομάδα. Μετά το παιχνίδι, ο καθένας μπορεί να λέειωότι θέλει, αλλά η πραγματικότητα είναι.ότι ο Ουζουνίδης ήταν πολύ σωστός. Θα μπορούσε πάντως η ομάδα να ήταν ακόμα πιο ανταγωνιστική στο υπόψη θεσμό, σν είχσν γίνει τουλάχιστον δυο ακόμα ποιοτικές προσθήκες . Δεν λέω ότι με τις δυο προσθήκες θα γινόταν κάτι διαφορετικό, αλλά με Μπενφίκα και Άγιαξ, σίγουρα θα είμαστσν πιο ανταγωνιστικοί.... Συνέχεια Συγχαρητήρια σε παίχτες και οροπονητή, για την τεράστια προσπάθειά τους στο σημερινό παιχνίδι.

johny_21 - 23/10/2018 23:35

Αυτος ο αγωνας δεν ειναι για να δεις παικτες και προπονητη. .Οπως και ολοι οι αγωνες του ΤσουΛου.Οι ομαδες ειναι πολυ ανωτερες απο εμας.Το μονο που πρεπει να μας προβληματισει ειναι τα νεκρα δεκαλεπτα και το σκορποχωρι στην αμυνα οταν δεχτουμε γκολ.Το ιδιο με Αγιαξ Μπενφικα, Παοκ,ολυμπιακο και σημερα.Ντροπη σε αυτους που αναψαν καπνογονα και θα ειμαστε τιμωρημενοι μαλλον με Αγιαξ οι οποιοι μαλλον ειναι και αυτοι που εκαναν το ντου και πηραμε -3 με τον... Συνέχεια γαυρο.Μπραβο στην ομαδα και συνεχιζουμε.

johnsot - 23/10/2018 23:35

εντάξει φαινόταν οτι κάποια στιγμή θα μας το έβαζαν παρά το γεγονός οτι είχαμε μπει καλά στο β ημιχρονο. Όμως τα παιδιά προσπάθησαν πολύ και γι αυτό άξιζαν το χειροκρότημα όλων στο τέλος και κακώς ορισμένοι έφυγαν. Δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι για επίπεδο ch l αλλά είμαστε σε καλό δρόμο. Ήδη στην Ελλάδα έχουμε αρχίσει να ανοίγουμε τη ψαλίδα απο πολλές ομάδες. Έχουμε τρια διπλά που την πρώτη- δεύτερη χρονιά δεν μπορούσαμε να σταυρώσουμε διπλό. Θα έρθει και η στιγμή για μεγάλες νίκες... Συνέχεια στην Ευρώπη. Υπομονή

Aekara25 - 23/10/2018 22:38

Τον γαυρο στο ch l δεν τον υποστιριξα ποτε γιατι εμ εβλεβε τα πρωταθληματα και δεν εβαζε λεφτα για παιχτες κ απο οανω...με τοσα λεφτα επρεπε να ηταν αλλο επιπεδο...

Το ιδιο θα κανω κ με την ομαδα μας αν με τοσα χρηματα δεν γινουν μεταγραφες γεναρη η το επομενο καλοκαιρι...

Η ομαδα αποψε εδωσε την ψυχη της ενα μεγαλοπραβο...αλλα δυστηχως φανηκε η ελλειψη εξτρεμ κ 8αριου... Συνέχεια αλλα κ μεγαλη ατυχια παλι τζαμπα γκολ δεχθηκαμε...ps : στηριζουμε την ομαδα!!! Παμε να τα δωσουμε ολα να παρουμε 7 βαθμους τπτ δεν τελιωσε

demetrios21 - 23/10/2018 23:32

Για να καταλαβω... εγραψες πραγματι οτι δεν θα υποστηριζεις την ΑΕΚ στο CL εαν... και μετα ΥΓ "στηριζουμε την ομαδα";

Aekara25 - 24/10/2018 00:05

Και ναι εγραψα να στηριζουμε την ομαδα...και ετσι πρεπει....το οτι ειμαι απογοητευμενος απ τον φετινο σχεδιασμο δεν σημαινει οτι δεν θα στηριξω την ομαδα...

dtsioux - 23/10/2018 22:48

Ενώ αν έβαζε λεφτά,παρόλο που στα έκλεβε,θα τον υποστηριζες.

aek_apo_palia_40xil_diark - 23/10/2018 23:27

Το κεφάλι ψηλά. Τιμητικό το 0-2. Κρίμα πάντως, γιατί έτσι όπως πήγε το παιχνίδι, εκεί που πήγαμε να πάρουμε τα πάνω μας, παπ φάε μια γκολάρα απίστευτη σε εκτέλεση

και αντανακλαστικά μεν, εκενευριστική δε, γιατι ήταν από τυχερή καραμππόλα. Με 0-1 θα παιζόντουσαν όλα, ειδικά έτσι όπως συγκινητικά στήριζε ο κόσμος.

Και μέρχι να συνέλθουμε πάρε και το 2ο. Μετά κάναν συντήρηση αυτοί. Δεν πειράζει. Εμπειρία. Είδατε... Συνέχεια καμιά περιττή τρίπλα; Οι Γερμανοί δίδαξαν απλό, ουσιαστικό ποδόσφαιρο.

Ελπίζω να πήραμε το μάθημα μας.


Με Μπογέ από την αρχή και Λιβάγια, Πόνσε, Μάνταλο στην επίθεση δεν αποκλείω τίποτα με τον Άγιαξ στην έδρα μας (το -Χ- χρυσάφι) και πάμε να τα παίξουμε όλα για όλα με

Μπενφίκα μετά. Θεωρητικά πάντα, εάν και η Μπενφίκα χάσει όλα τα ματς (διόλου απίθανο με Άγιαξ εντός εκτός και επί τ' αυτά και Μπάγερν εκτός!) τότε όλα θα παιχτούν στο

μεταξύ μας ματς στο Ντα Λουζ όπου θα θέλουμε νίκη με 2 γκολ διαφορά. Απίθανο αλλά όχι ακατόρθωτο. Εάν με λίγα λόγια κάνει διπλό ο Άγιαξ στη Πορτογαλία και πάρουμε

ένα -χ- εμείς εδώ τότε με απλή νίκη (χαχαχα όχι και τόσο απλή ξέρω ξέρω) συνεχίζουμε ΟΥΕΦΑ. Θα είναι τρομερό κατόρθωμα να το πετύχουμε αυτό σε τόσο δύσκολο όμιλο.

Δεν θα παραξανενευτώ εάν δω ένα τελικό Τσ. Λιγκ Μπάγερν-Άγιαξ φέτο, ή στα επόμενα 2-3 χρόνια.


ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ συγκεντρωμένα νίκη με Άρη. Είναι πολύ επικίνδυνη ομάδα αλλά εάν παίξουμε σοβαρά όλο το ματς, χωρίςνα μην τους υποτιμήσουμε στο 1-0 τους έχουμε.

Κάτι μου λέει πως ο ΠΑΟ θα φέρει τα πάνω κάτω. Χάλια είναι ο ΠΑΟΚ, ότι και να μου λέτε. ΧΑΛΙΑ. Η τρύπα τους έχει ανοίξει μέχρι εκεί που δεν πάει.

Δοκάρια, αυτογκόλ, χαμένο πέναλτυ. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις μπορεί και να φέυγαν με ΜΗ-ΔΕΝ,ναι μηδέν βαθμούς στο σακούλι αφού είναι το σουτ του Λιβάγια

που χάζευε ο Κουνελάκης, οι φάσεις του γάβρου πριν βάλει αυτογκόλ και το πέναλτυ του Άρη που εάν το φάει, πιο πιθανό ήταν να γίνει 3-1 μετά.. ΔΙΠΛΟ ΞΕΡΟ ο ΠΑΟ και

να νικήσει ο Ατρόμητος παράλληλα. Έτσι, θέλω να τους δω να ΞΕΒΡΑΚΩΘΟΥΝ μετά με τον Ατρόμητο +3 από τον ΠΑΟΚ..

midis59 - 23/10/2018 23:19

ΗΡΕΜΙΑ. ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΟΥΤΣ. ΟΛΟΙ ΑΕΚ

aekxilewsh - 23/10/2018 23:13

Εχει ανοιξει πολυ η ψαλιδα πλεον με τις μεγαλες ομαδες.


Παρε παραδειγμα την Σεβιλλη η οποια πηρε τοσα europa leauge kαι στο champion leauge ειναι μια μικρη ομαδα.

george1969 - 23/10/2018 23:12

μπραβο αεκαρα μου για ακομα μια φορα μας εκανες υπεριφανους μπραβο σας λεβεντες

mikroviostoaima - 23/10/2018 23:11

Αχ ρε ΑΕΚΑΡΑ

Πολύ καλή εμφάνιση, αλλά 3 λεπτά ήταν αρκετά για να γίνει η ζημιά

Φοβεροί Γαλανόπουλος και Λαμπρόπουλος

Πολύ φθηνά και τα 2 γκολ

Ελπίζω να μην τιμωρηθούμε για τα καπνογόνα

IscoAEK - 23/10/2018 23:06

Ημασταν ΑΕΚΑΡΑ !Παιξαμε στα ίσα!!!

Δεν έκατσε !Δεν είμαστε ψημένοι για champions league.Ο Χρόνος θα είναι δάσκαλος γι αυτήν την ομάδα.

Παιξαμε πολύ θαρραλέα μια τέτοια ομάδα.Ισως να μην έπρεπε τόσο .Πολυ ατυχοι ιδιως στο 2ο γκολ,που ατυχως ηρθε καπακι με το πρωτο .

ΥΣΤ:Δεν ειναι ωρα για κριτικες.....

pelekan21 - 23/10/2018 22:56

Η ομαδα ειναι καλη αλλα δεν ειναι επιπεδου ch leauge.ολα τα αλλα ειναι για εσωτωρικη καταναλωση .ουτε μπαγιερν ουτε αγιαξ ουτε μπενφικα γιναμε.το γηπεδο εγερνε τι λεμε τωρα...

taxiss21 - 23/10/2018 23:04

Αυτο ειναι μια αληθεια.

BTB_21 - 23/10/2018 23:03

Δε περίμενα κάτι καλύτερο η αλήθεια και θα στηρίξω την ομάδα..στην Ευρώπη όλα έχουν χαθεί στο κέντρο που στο σύνολο των αγώνων έχει κρατήσει μπάλα πόσο 4 λεπτά? Να είναι 5?

spyrros - 23/10/2018 23:02

Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά σήμερα ήμασταν μια ωραία ατμόσφαιρα...και μπράβο μας.

Όσο για τα αγωνιστικά,ας μην κρυβόμαστε πίσω απ'το δάχτυλό μας,το φυσιολογικό και αναμενόμενο έγινε.Και πάλι όμως,περηφάνια και μόνο περηφάνια γι αυτό το σύλλογο και για τις χαρές που μας δίνει τα τελευταία χρόνια.

alexs85 - 23/10/2018 22:38

Μπραβο γαι την προσπαθεια μονο.

Θελω να σχολιασω κατι συγκεκριμενο...

Εβλεπες τον μπακασετα μονιμως να μαρκαρει το αντιπαλο μπακ και το μανταλο να πεταει αετο. Ο ρομπεν που ηταν στην αριστερη μερια τον κλεισανε καλα. Απο τα δεξια δε εφταιγε μονο ο μπακακης που φετος σερνεται αλλα και ο ματταλος που ενω ξερει μπαλα δεν μαρκαρει δε τρεχει δε βοηθαει. Κ το λεω εγω που... Συνέχεια ποτε δεν ελεγα τπτ για το μανταλο. Μπραβο στο γαλανοπουλο που ειναι 20 . Θα κανει καριερα σαν 6αρι το πιστευω. Ουζουνιδη γκαλο γτ οχι βασικος?τεσπα αναμενομενο αποτλεεσμα καλη εμφανιση για μια ωρα αλλα καποια πραγματα πρεπει να λεγονται.

Υ,Γ. συγκριση αραουχο με πονσε ειναι ιεροσυλια

Υ.Γ 2 η περσυνη ομαδα με λιγη τυχη ισως να επαιρνε και το Χ


Μπαρκας 6

Μπακακης 2

Χουλτ 7

Λαμπροπουλος 7

Τσιγκρισκι 7

Σιμοες 6

Γαλανο 8

Μανταλος 1

Μπακασετας 6

Κλωναριδης 5

Πονσε 5

taxiss21 - 23/10/2018 23:02

Εχω μια ενσταση για τον Πονσε. Ειδικα στο πρωτο ημιχρονο παλεψε δν του δινοταν με τιποτα καμα δυο τρια φαουλ που επρεπε να παρει κοντα στην περιοχη ειχε και ενα καλο σουτ. Γενικα δννειναι κακος και δν γινεται να τον συγκρινεις με τον Αραουχο ειναι διαφορετικοι παικτεςς.

alexs85 - 23/10/2018 23:24

Συμφωνω οτι δεν ειναι κακος παιχτης οπως και οτι ειναι διαφορετικι στυλ. Αλλα τους συγκρινω γιατι περσυ ειχαμε φορ σερχιο και φετος πονσε. Καλος ο πονσε αλλα ο σερχιο ειναι 3 σκαλες πανω καθως κανει 50 διαφορετικα πραγματα στο γηπεδο εκτος απ τ να σκοραρει. Δυστυχως για τους λογους του δεν εμεινε. Τι να κανουμε. Αλλα δεν μπορω να βλεπω συγκριση των 2 απο μερικους φιλους. Για μενα ο σερχιο ειναι ο 2ος καλυτερος επιθετικος που εχω προλαβει στην ΑΕΚ (ειμαι 33).

G339 - 23/10/2018 23:52

Ποιον βάζεις πρώτο

alexs85 - 24/10/2018 00:54

Ντεμη

dortmunder77 - 23/10/2018 23:00

oυτε μια κιτρινη...

phil_marlowe21 - 23/10/2018 22:48

Πιστεύω ότι δεν έπρεπε να ανεβάσουμε την πίεση ψηλά με το που άρχισε το β' ημίχρονο. Έπρεπε να συνεχίσουμε κλειστά μέχρι το 70' και από εκεί και πέρα βλέποντας και κάνοντας. Έτσι βρήκαν κάποιους χώρους οι της Μπάγερν και αντίο ζωή.. Μεγάλη ευκαιρία για Χ σήμερα, όπως εξελίχθηκε το ματς, χάθηκε από αφέλεια..

SoloAek21 - 23/10/2018 22:47

450μυρια ειναι το μπατζετ της Μπαγερν αλλα και παλι το ιδιο ειναι.... Γαλανοπουλος καλυτερος παιχτης με διαφορα σημερα

MPARLOS77 - 23/10/2018 22:46

Δυστυχώς, θέλει υπομονή αλλά πιστεύω πως αξίζει να κάνουμε.

ilias87 - 23/10/2018 22:14

Εγώ ένα θα πω...808 μπάτζετ Μπάγερν 313 όλη η σούπερ λιγκ 37 εκ μπάτζετ οοοοοολη η ΑΕΚ..και η συζήτηση σταματάει εδώ....

Sūn_Wù-kōng - 23/10/2018 22:41

808εκατ. μπατζετ δεν υπαρχει...εσυ λες για την μεταγραφικη αξια παικτων που τους βαζει η γερμανικη ιστοσελιδα transfermarkt... μεγαλη διαφορα... μην γραφετε οτι να ναι.

Kitrinomayros21 - 24/10/2018 01:16

Και ετσι να το παρεις βαση αξιας ροστερ δηλαδη δεν υπαρχει συγκριση ρε παιδια .... 800 εκατομμύρια με 38 της ΑΕΚ ?? Ουτε για πλακα δε ειναι συγκρισιμα τα μεγεθη αυτα..

armaos21 - 23/10/2018 22:39

αρα ο αγιαξ γιατι δεν εχασε?

the_teacher - 23/10/2018 22:52

Ο Άγιαξ, αν δεν κάνω λάθος, φέτος έδωσε 60 εκατομμύρια για μεταγραφές. Μη συγκρίνετε καν

Baval_21 - 23/10/2018 22:32

808 η Μπαγιερν φίλε αλλά και 808 που μετράνε και πιάνουν τόπο. Όχι 808 από Άραβες όπως Παρι η Σιτυ μέχρι πριν 3 χρόνια. Δεν μπορείς απλά να τους κοιτάξεις στα μάτια αυτή τη στιγμή. Και αυτοί που λένε για μεταγραφές με τα 30 του τσου λου να μας πουν ποιους θα έφερναν ώστε να αλλάξει αυτή η ισορροπία!

Starman21 - 23/10/2018 22:44

Δεν είναι δικαιολογία αυτό δεν κάνω μεταγραφες επειδή δεν μπορώ να κοιτάξω την μπαγιερν.. Έτσι δεν ανεβαίνεις επίπεδο με καλές μεταγραφες μπορείς να ανεβάσεις επίπεδο

Baval_21 - 23/10/2018 23:32

Θα ανέβεις φίλε σταδιακά. Έτσι θέλει. Του χρόνου ένα σκαλί πιο πάνω, του παραχρονου με το γήπεδο ακόμα ένα. Θέλει υπομονή, τόση κάναμε ως τώρα, εδώ που φθάσαμε κι αρχίσαμε να θυμόμαστε και λίγο τι θα πει ΑΕΚ τώρα θα τα τσακισουμε όλα μόνοι μας; Όπως έγραψα και σε άλλο σχόλιο, δεν είναι ότι θέλουμε 1,2 η 5 παίχτες αλλά θέλουμε κάποια χρόνια να συμμετασχουμε και να παίζουμε σε αυτό το επίπεδο για να δούμε κάποια στιγμή τη Μπαγιερν στα μάτια. Όχι να γίνουμε καλύτεροι. Νίκες θα έρθουν... Συνέχεια με άλλες ομάδες, ακόμα και φέτος μπορεί να γίνει, αλλά για να σταθούμε επαρκώς σε αυτό το επίπεδο θέλουμε να αλλάξουμε σταδιακά και με σταθερά βήματα. Να μη γίνουμε δλδ όπως κάποιες κυπριακές ομάδες που ήταν φωτοβολίδες. ΑΕΚ θα είμαστε όταν θα εδραιωθουμε σε αυτό το επίπεδο.

sid - 23/10/2018 22:42

Σωστός... κακώς η εθνική Ελλάδος κατέβηκε να παίξει στο Euro του 2004.

Στη ζωή δεν κερδίζει πάντα ο ισχυρός και το χρήμα.

Μην είστε ηττοπαθεις.

johnyaekara - 23/10/2018 22:41

Αν θελουμε και του χρονου Τσου λου τοτε ας παρουμε πρωταθλημα!!Κανενας Παοκ δεν πρεπει να τ ο παρει!!Ποιος Παοκ;;Παμε καλα;;

leon21 - 23/10/2018 22:26

Αυτοί που κράζουν την ομάδα είναι ανίδεοι.Νομιζω δεν έχετε αντιληφθεί με τι ομάδα παίξαμε.Μια χαρά πήγε η ομάδα.Πηραμε Κύπελλο πήραμε πρωτάθλημα μπήκαμε ομίλους δύο φορές φτιάχνουμε και γήπεδο.Βημα βήμα θα κάνουμε και πορεία στην Ευρώπη.Η ομάδα και η διοίκηση έχουν πλάνο που καμία άλλη ελληνική ομάδα δεν έχει.Μπραβο στον υπέροχο μοναδικό κόσμο μας

aek_14 - 23/10/2018 22:40

Να μας πούν οι 7 με τα ντισλαικ που διαφωνούν.

aek_14 - 23/10/2018 22:51

Εμ καλά, όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα, αρχίζουν τα ντισλαικ.

midis59 - 23/10/2018 22:35

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Η ΜΠΑΓΕΡΝ. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΕΜΕΙΣ.

stelios89 - 23/10/2018 22:35

Δυστυχώς όλα έγιναν από την δεξιά μεριά, λολοι το βλέπαμε εκτός από τον Ουζουνίδη. Δεν πειράζει όμως προχωράμε, χρειάζεται χρόνος κ μεταγραφές επιπέδου για να αντιμετωπίσεις τέτοιες ομάδες .

De_Ma - 23/10/2018 22:29

Κριμα, πολυ κριμα, η δεξια πλευρα σημερα απουσα, τα εξτρεμ ηταν για να συμπληρωσουμε 11αδα, παθος και δυναμη δεν υπηρχε χανοταν πολυ ευκολα η κατοχη της μπαλας, πολλες φορες κρατανε την μπαλα περισσοτερο απο οτι πρεπει δεν την δινουν με την μια, Ουζουνιδη τον Τσοσιτς γιατι τον εχεις συνεχεια εξω? η αμυνα θελει παρα πολυ δουλεια.

Ορισμενοι λενε καλα ρε παιδια, ηρεμειστε με την Μπαγερν παιζαμε ομαδα κλασης ανωτερη απα εμας, δεν... Συνέχεια θα διαφωνησω, αλλα θα ηθελα να ρωτησω φανηκε αυτη η τεραστια διαφορα σημερα? θα απαντησω οχι, εαν η ομαδα ηταν σωστα στημενη και ειχαν λιγο περισσοτερο παθος και χωρις τα συνεχομενα λαθη της δεξιας πλευρας το πιο πιθανο θα ηταν να παρουμε τουλαχιστον το Χ και να υπενθυμισω οτι και στο Μπερναμπεου παιζαμε με μια κλασεις ανωτερη ομαδα αλλα οχι μονο πηραμε το Χ αλλα καναμε και ανατροπη, Η ΔΙΑΦΟΡΑ? τοτε ειχαμε παικτες με εντονη προσωπικοτητα οι οποιοι πιστευαν στις ποδοσφαιρικες ικανοτητες τους, ενω τωρα μπαααα. Δυστυχως οταν εχεις φιλοδοξιες δεν πιπιλιζεις οτι επαιξες με μια πολυ καλυτερη σου ομαδα, ειδικα οταν αυτη η ομαδα σημερα δεν το εδειξε αυτο, η στην χειροτερη περιπτωση εδειξε λιγο καλυτερη λογω αποδοσης των δικων μας παικτων. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ.

Baval_21 - 23/10/2018 22:35

Φίλε ήσουν γήπεδο; Γιατί εγώ που τώρα γυρνάω λέω και πάλι καλά! Η διαφορά είναι τερατωδης δυστυχώς και θέλουμε όχι μια η δύο ή πέντε μεταγραφές. Αλλά πολλά χρόνια σε αυτό το επίπεδο για να μπορέσεις κάποια στιγμή να τους δεις κατάματα.

teo74 - 23/10/2018 22:34

ΜΠΡΑΒΟ ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ

navas__21 - 23/10/2018 22:07

Χαωδης η διαφορα. Μια ομαδα που στοιχιζει 800 εκ οταν ολο το ελληνικο πρωταθλημα 250. Οταν ενας παιχτης τοους στοιχιζει οσο ολη η ΑΕΚ.


ΑΛΛΑ.

Μια οργανωμενη επιθεση, 5 πασες, μια σεντρα, ενα σουτ ουτε ενα δεν ειδαμε. Να βγει μια πλαγιοκοπηση... Συνέχεια με μια σεντρα και ας παει στα χερια του τερματοφυλακα. Ουτε τα βασικα.


Εχουμε παιξει και παλιοτερα με υπερομαδες και στεκομασταν αξιοπρεπεστατα για να μην αναφερω οτι παιρναμε και αποτελεσματα. Τι συγκρισεις να κανουμε για τα ΑΕΚ Ρεαλ τι παιχτες ειχαμε τοτε. Δεν ζηταμε να νικησεις την Μπαγερν αλλα να της κανεις μια ευκαιρια..


Δυστυχως η ομαδα δεν ενισχυθηκε για να σταθει σε αυτο το επιπεδο. Και αποδυναμωθηκε ακομα και για τα ελληνικα δεδομενα. Αλλα αυτα ειναι χιλιοειπωμενα αλλα καθε φορα τα βλεπεις και απορεις γιατι δεν ηρθαν 2-3 παιχτες επιπεδου. Για το κεντρο. Για τα ακρα.


5 χρονια ψαχνουμε ενα εξτρεμ και ακομα Μανταλος Μπακασετας στα ακρα...


Προσωπικα ελπιζω οτι το σχεδιο της διοικησης ειναι να αλλαξει επιπεδο στους παιχτες οταν μπουμε στο καινουργιο γηπεδο.

depon21 - 23/10/2018 22:33

Φίλε μου δεν είναι τυχαίο ότι εδώ και 4 χρόνια η ΑΕΚ δεν παίρνει πάνω από έναν ποιοτικό εξτρέμ αντιθέτως το κάνει σκόπιμα και έχει τους λόγους της..

Saxon79 - 23/10/2018 23:09

Θέλεις να μοιραστείς μαζί μας τους λόγους;

Saxon79 - 23/10/2018 22:46

Θέλεις να μας πεις το λόγο να το μάθουμε και εμείς;

Aek1981 - 23/10/2018 22:33

ένα έχω να πω....χίλια μπράβο σε όλους που πήγαν γήπεδο και χίλια μπράβο σε εμάς τους φιλάθλους που αλάξαμε νεοτροπία και στηρίζουμε την ομάδα...δεν περιμένουμε τη στραβή να κράξουμε αλλά μένουμε κοντά στην ομάδα στα άσχημα και στα δύσκολα...έτσι είναι η μπάλα έχει τα κάτω της και τα πάνω της

dubai_fun - 23/10/2018 22:32

Ανά πρώτα ο Θεός πάρουμε ένα βαθμό στο Μόναχο, θα κλείσουμε τον όμιλο με 7.......

Το πάω το στοίχημα!!!

combatiente_21 - 23/10/2018 22:31

Αυτό που χάλασε λίγο την εικόνα ήταν πως φάγαμε κολλητά το δεύτερο,εκεί έλειψε το καιρό μυαλό για να δίνουμε την μπάλα (Όπως και με αγιαξ κ Μπενφίκα),αντιθέτως κάναμε πασες στα 2 μέτρα και φάγαμε και άλλο.

Εκεί διώχνεις την μπάλα να κερδίσεις λίγα μέτρα στο γήπεδο και μα καθαρίσει το μυαλό σου.... Συνέχεια
Δεν πειράζει όμως,τα παιδιά τα έδωσαν όλα.


Υ γ μοναδική παραφωνία κάποιοι λιγοι που ρισκαραν να μας κόψουν το ματς με τον αγιαξ,επίσης θλιβερό περιστατικό τον στην γωνία στο πέταλο κάποιος άναψε καπνογονο,κάποιοι τον γιουχαραν και αυτός με την παρέα του τους επιτέθηκε.

Anti_Blanco - 23/10/2018 22:31

Εγω ρε παιδες μια ζωη θα εχω την ιδια απορια. Ας αφησουμε στην ακρη την τεχνικη, τις γνωσεις, την εμπειρια κτλ κτλ. Τι διαλο δεν γινεται σωστα στο κομματι της αθλητικοτητας τοσα χρονια??

Ρε σεις καθε μα καθε χρονο μετα απο δυο μηνες μπαλα οι μισοι ειναι ψοφιοι!

Τι δεν γινεται σωστα επιτελους??

Κατα τα αλλα πηγαινουμε για προετοιμασιες σε ξενες χωρες ταχα μου για καλυτερο οξυγονο.... Συνέχεια
Ρε βαλτε τους να τρεχουν καθε πρωι πανω στην Παρνηθα οπως μας ετρεχαν πιτσιρικαδες οι προπονητες.

Που ειναι αυτα τα τοτε κορμια...

Light ολοι πλεον

Starman21 - 23/10/2018 22:31

Παίκτες τον Ιανουάριο και δύο αμυντικά χαφ..

vasia - 23/10/2018 22:29

Δυστυχως δεν ειμαστε ετοιμοι να αντιμετωπισουμε ομαδες τετοιου επιπεδου.Ο κακος σχεδιασμος του καλοκαιριου σαφως και παιζει τον ρολο του,αφου στερουμαστε υψηλου επιπεδου παικτων σε καποιες θεσεις για τετοιου ειδους αγωνες!Δεν υπαρχει ομως καμια ντροπη σε αυτην την ηττα!Ισως να περιμεναμε καποια αντιδραση μετα τα γκολ που δεχτηκαμε.

ScoccoMan - 23/10/2018 22:27

Πάγωσε 2 λεπτά ο Μάνταλος , δεν πήγε να μαρκάρει , βάλανε στη μέση τον μπακακη καληνύχτα

dubai_fun - 23/10/2018 22:26

Πολλά μπράβο στο Βασίλη Λαμπρόπουλο για τη φοβερή του πορεία όλα αυτά τα χρόνια.

Και φυσικά στο Γάλανοπουλο για την απόδοση του σημερα.

johnyaekara - 23/10/2018 22:25

Ο Μπακακης ειναι καλος για Ελλαδα!!Ο Γκναμπρι εκανε παρτι!!Ο Χουλτ ειναι παικταρα

stevepyr - 23/10/2018 22:25

Συγχαρητηρια στην ομαδα μας που καθε χρονο μεγαλωνει και αποκτα εμπειριες ως παρακαταθήκη της νεας εκτοξευσης!

Συγχαρητηρια στον ασυγκριτο λαο της ΑΕΚΑΡΑΣ!

Ο στοχος δεν ηταν να παρουμε το Ch.L.....

Μην παραμυθιαζομαστε.... Συνέχεια
Αξιοπρεπεστατες εμφανίσεις και ό,τι κατσει.

Το μονο παραπονο μου ειναι η αψυχολογητα αρνηση απο τον παγκο, να μπει νωριτερα ο Γκαλο για να βοηθησει τη δεξια πλευρα μας που εμπαζε...

Ελπιζω να μη στερηθουμε τη χαρά ενος ακομα παιχνιδιου στο ανωτερο επιπεδο, λογω καπνογονων.

Θα ειναι κριμα.

Προχωράμε και ψηλωνουμε!!!!

Υ.Γ. Τι παιχτουρα είσαι ρε Μπογε;;;;

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

aekaramono_ - 23/10/2018 22:24

Μόνο υπερηφάνεια για την εμφάνιση της ομάδας μας και ντροπή σε εσάς που τη θεωρείτε ντροπιαστική! Παίξαμε με τη Μπαγιερν παιδιά

pavlos20 - 23/10/2018 22:23

Me ta matia markaroume,Bring back Manolo Himenez.

orbon - 23/10/2018 22:22

Διαφορά επιπέδου μάγκες. Στο 90 εμείς είχαμε πεθάνει και οι άλλοι παίζανε λες και έκαναν 11 αλλαγές. Ίσως άτυχοι που δεν προλάβαμε την αλλαγή του Μπογε πριν το 2ο,αλλα αυτά έχει το Τσου λου.


Δεν πειράζει ΑΕΚΑΡΑ!

Filosofos - 23/10/2018 22:21

Σταθηκαμε ΑΜΥΝΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ για μια ωρα... Απο εκει και περα μπροστα, ήμασταν το απολυτο 0... Συνέχεια πουλαγαμε την μπαλα και σε αλλες περιπτώσεις φταναμε πλαγια στην περιοχη τους και αντι να γινει καποια σεντρα, απλα χάναμε την μπαλα επειδη την παιδευαμε περισσότερο απο οτι επρεπε!


Εν παση περιπτωση, η διαφορά ποιότητας ουτως η αλλως ειναι χαώδης, ειπαμε οτι ειχαμε να ανέβουμε... Συνέχεια βουνο μεχρι τον Ιανουάριο ειδικα μετα απο τις μεταγραφές που δεν εγιναν... Ηταν μια ηττα που την περιμέναμε! Οπως και πάνω στο Μόναχο...

Συνεχίζουμε δυνατα, εχουμε τον αρουλη την κυριακη, στήριξη στην ομαδα!

toni - 23/10/2018 22:21

Από δεξιά είχαμε θέματα. Ολες οι φάσεις της Μπάγερν απο εκεί βγήκαν. Δυσκολεύτηκε πολύ ο Μπακάκης και δεν είχε βοήθειες.

Antimpaok - 23/10/2018 22:20

Στό πρώτο γκόλ μαρκάρει ο Πόνσε μόνος του τον 22 στο ύψος της μεγάλης περιοχής!!!!!!!!!!!! ποιός έπρεπε να 'ηταν εκεί;;;;;

Morten - 23/10/2018 22:15

Τι να πω παίζαμε με μια ομάδα....... Έτη φωτός μπροστά....

Αλλά δυστυχώς είμαστε λίγοι.... Να δούμε τι θα κάνουμε στο Μόναχο προβλέπω τρικυμία!!!!! Η ΑΕΚ ΜΕ ΛΥΜΠΕ ΖΟΥΛΙΟ ΣΕΖΑΡ..... ΕΊΧΕ ΔΑΜΑΣΕΙ ΤΗ MILAN.... Η ΣΗΜΕΡΙΝΉ ΑΕΚ ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΘΈΛΕΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΆ ΚΑΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΓΙΑ CHAMPIONS LEAGUE

PaflaAEK - 23/10/2018 22:20

Καλά το δαμάσει είναι σχετικό. Κανονικά το κλέψαμε το ματς . Έβγαλε τα άντερα του ο Σορεντίνο.

Morten - 23/10/2018 22:25

Δεν έχεις άδικο αλλά 1-0 έγραψε ο φωτεινός πίνακας... Και έμεινε στην ιστορία

vaios aek - 23/10/2018 22:09

η βαθμολογια μανταλος σιμοες 2 μπακακης κλωναριδης 3 τσιγκρινσκι λαμπροπουλος χουλτ μπαρκας μπακασετας 7 πονσε 8 γαλανοπουλος 10

Prof_Chaos - 23/10/2018 22:19

Η καλύτερη βαθμολογία όταν χάνεις άντε να είναι 7 και αυτό όταν παίζεις στα ίσια.. τι είδους βαθμολογία είναι αυτή που έβγαλες; Ούτε στα ποδοσφαιρακια δεν παίζει

G339 - 23/10/2018 22:18

Με τον τρόπο αυτό παθητικού παιχνιδιού 90 λεπτά δεν βγαίνουν, κάποια στιγμή μπαίνει το γκολ και τελειώνει το παραμύθι, ότι ακριβώς έγινε και με τον Άγιαξ, εκείνο βέβαια ήταν και εκτός έδρας ματς. Η Μπάγιερν είναι σούπερ όνομα, αλλά είναι σε κακό φεγγάρι, φαντάσου δηλαδή να ήταν και σε καλό. Πηγαίνουμε καρφί να τελειώσουμε με 0 βαθμούς, ειδικά αν παίξουμε χωρίς κόσμο με τον Άγιαξ, που βέβαια θα έχει μάλλον προκριθεί. Το έγκλημα βέβαια ήταν με την Μπενφίκα που δεν πήραμε έστω το Χ.... Συνέχεια Τεσπά τα ματς του τσουλού εξελίσσονται σε μαρτύριο, οπότε θα υπάρχει και ένα καλό του χρόνου, που λογικά θα είμαστε πάλι στο Ευρώπα. Τέλος οι δυο Αργεντίνοι αποδεικνύονται της πλάκας με τέτοιο αντίπαλο, κρίμα που είναι τιμωρημένος ο Λιβάγια, ο μόνος που έχει την κλάση, αλλά και τα καρύδια να κοιτάξει στα μάτια τέτοιους αντιπάλους.

giannisanna - 23/10/2018 22:17

Τίγρη πάμε πάλι καλή η Αεκαρα μας σήμερα αλλά αν θες η ομάδα να γίνει τρένο κρατάς μπακασετα σιμοες και περνεις Μπερκ μολεδο ερνανι και επιστροφή βαρνιες σαν δανεικός αφού δεν πάει καλά ξεκινά σύντομα Μπερκ μολεδο ερνανι βαρνιες σκοκκο

Cristiano_ronaldo21 - 23/10/2018 22:17

Αυτο που παιζουμε 4-4-2 ειτε παιζουμε με τον τελευταιο ειτε με την μπαγερν ειτε εντος ειτε εκτος εγω δεν το καταλαβαινω..αναγκαστικα παει με μπαγερν ο μανταλος να μαρκαρει τα αντιπαλα μπακ που απλα δεν βγαινει..με ενα 4-2-3-1 και μανταλο στα χαφ θα χαμε περισσοτερη δημιουργια τουλαχιστον να το ευχαριστιομασταν και ας χαναμε..εκτος απο καποια καλα τρεξιματα δεν ειδαμε τιποτα σημερα..

manolis6 - 23/10/2018 22:16

΄Ενας αγώνας στην έδρα μας έμεινε κι αυτός μάλλον κεκλεισμένων θυρών. Να δούμε αν μπορέσουμε να μαζέψουμε κανένα πόντο. Ευτυχώς βάλαμε τα δύο γκολ με Μπενφίκα ώστε να μην μείνουμε χωρίς βαθμούς και γκολ.

Prof_Chaos - 23/10/2018 22:15

Αν αναλογιστείς απέναντι σε ποιον παίζεις ήμασταν θετικοί. Τουλάχιστον ανασταλτικά πήγε καλα η ομάδα.Ισως τους φοβηθηκαμε λίγο παραπάνω στο 1 ημίχρονο.Προχωραμε με μια δυνατή εμπειρία

aekstockholm21 - 23/10/2018 22:05

Υπερηφάνεια και Μόνο....Βαθιά μέσα μας το ξέραμε. Απλά είχαμε αυτήν την γ@μ@μένη ελπίδα....Κ όπως έγραψα κ στο ημίχρονο ότι θέλει οπωσδήποτε βοήθεια ό Μπακακης από δεξιά....Του έβγαιναν 3 κ ήταν μόνος. Δεν πειράζει Καψούρα μου...Την Κυριακή με νίκη...

Antimpaok - 23/10/2018 22:13

Ποιός έπρεπε να ήταν εκει και να βοηθήσει;;;;;;;;;;

Prof_Chaos - 23/10/2018 22:17

Ο Μανταλος

cvk1980 - 23/10/2018 22:27

Επρεπε να παιζει η αλλαγη που δεν εγινε το καλοκαιρι,

ο Μανταλος δεν πηγε καλα γιατι δεν παιζει σε αυτη την θεση και ειδικα οταν αντιμετιπτωπιζεις την Μπαγερν.

Saxon79 - 23/10/2018 22:05

Η διαφορά δυναμικότητας των δύο ομάδων είναι γνωστή. Από αυτό μέχρι να βλέπω την ΑΕΚ επί 90 λεπτά να είναι ούτε καν κομπάρσος στη σημερινή παράσταση ,υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά. Ντροπιαστική εμφάνιση...

aek_14 - 23/10/2018 22:12

Ντροπή για τα παιδία σήμερα που διένυσαν συνολικά πάνω από 100 χιλιόμετρα;


Ντροπιαστική ήταν η συμπεριφορά μερίδας των οπαδών.

kostas2015 - 23/10/2018 22:12

ΟΝΕΙΡΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΣΟΙ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ!! ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ, ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΙΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ-ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ-ΚΥΠΕΛΛΟ-ΕΥΡΩΠΗ. ΛΙΓΟ ΑΤΥΧΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ. ΑΕΚΑΡΑ!!!... Συνέχεια
ΥΓ

ΟΝΕΙΡΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ, ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΛΕΕΙ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΣ Λ.

antwnhs_pserhmos - 23/10/2018 22:12

Πιο πολυ με ενοχλει που πλην της αποδοσης Γαλανοπουλου δεν μου μενει κατι να θυμαμαι. Δηλ ουτε παθος ουτε τακτικη ουτε ψυχη ουτε καποια κυκλοφορια. Θα τερματισουμε με μηδεν βαθμους και αυτο ειναι κατι που δεν ξεγραφει ποτε. Οπως η εφταρα του γαβρου. Νομιζω ο κοσμος σημερα φευγει απογοητευμενος. Η συνειδητοποιηση του οτι, στο επιπεδο αυτο ειμαστε για ενα δυο. Καλα ημιχρονα πρεπει να γινει αφορμη για βελτιωση. Αλλιως ας παιζουμε στου ουεφα που ειναι στα μετρα μας.

JohnWick21 - 23/10/2018 22:00

Παιδια μια ερωτηση, ποτε αρχιζουν να επιρριπτονται ευθυνες στον προπονητη για τις επιλογες του;

aek_14 - 23/10/2018 22:10

Ουδείς αλάθητος. Έχει κάνει λάθη, όπως κάνουν όλοι οι προπονητές. Και κάτι άλλο, μετά Χριστόν προφήτης ο οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει.


Τώρα αν εσύ ζητάς το κεφάλι του Ουζουνίδη για την μέχρι τώρα πορεία της ομάδας, διαφωνώ.

JohnWick21 - 23/10/2018 22:19

Ειδες να ζηταω το κεφαλι;

Το οτι ο Μπακακης δεν μπορει να παρει τα ποδια του ενω ο Γκαλο παιζει αξιοπρεπεστατα τελευταιο καιρο ειναι μετα Χριστον προφητεια;

Το οτι Μανταλος - Μπακασετας δεν κανουν για εξτρεμ και συνεχιζει και τους βαζει ειναι μετα Χριστον προφητεια; Τον Γιαννιωτα γιατι τον πηρε αφου προτιμα να βαζει τα 10ρια ως εξτρεμ;... Συνέχεια
Για το οτι η ομαδα ενα ολοκληρο παιχνιδι δεν εκανε ενα επιθετικο τριγωνο, 0 αναπτυξη, και 0 πλανο, εστω και απεναντι σε αυτην την Μπαγιερν φταιω εγω; Οι η παικτες; Ο προπονητης στο απυροβλητο;

Abassinka - 24/10/2018 08:25

Πρώτον κάναμε 5 τελικές έστω και έτσι όπως τις κάναμε...ήταν ΑΠΟΛΎΤΩΣ λογικό να παίξουμε άμυνα σε αυτό το ματς!έξτρεμ όπως λέει και ο φίλος πιο πάνω τους χρησιμοποιούσε και πέρυσι και δεν μιλούσε κανείς γιατί;γιατί απλα δεν χάναμε στα παιχνίδια στην Ευρώπη...τώρα το ότι θέλετε τον Γκάλο βασικό 90' με Μπάγιερν που πρέπει να παίζεις στα κόκκινα από το 0 μέχρι το 90+5 δεν μπορώ να το καταλάβω...οκ δεν είναι καλός φέτος ο Μπακακης αλλά τα τρεξίματα του δεν τα έχει ο Γκάλο ούτε στο 1ο λεπτό του... Συνέχεια αγώνα...για αυτό προτιμήθηκε κιόλας...ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!!!!!

aek_14 - 23/10/2018 22:29

Και ο Χιμένεθ πέρυσι εξτρέμ τους έβαζε και δεν θυμάμαι να είχε κανένας παράπονο.


Ο Μπακάκης δεν είχε καθόλου βοήθειες από τον Μάνταλο.


Επίσης αν δεν κατάλαβες με τη ομάδα παίζαμε τότε τι να σου πω. Και η Γιουβέντους τώρα παίζει... Συνέχεια μονότερμα την Μαν. Γιουν.

R21_AEK - 23/10/2018 22:03

Μην λες τιποτα φιλε να δουμε που το πανε.Εμενε η ΑΕΚ δεν μου αρεσε σημερα εχει πολλα κενα το ροστερ ειδικα σ αυτο το επιπεδο φαινεται και ο προπονητης δεν εχει καμια σχεση με τον Χιμενεθ που ειχε δημιουργησει ενα σκληροτραχηλο συνολο ενω φετος βλεπουμε το αντιθετο μια ομαδα πολυ σοφτ.

Dogtorass21 - 23/10/2018 22:07

μη γρινιάζετε άλλο να χαρείτε... παίζαμε ίσως με την καλύτερη ομάδα του κόσμου.Οι παίκτες αυτοί είναι ΌΛΟΙ καλύτεροι σε ΌΛΑ απ τους δικούς μας, γι αυτό γίνονται και τα λάθη που κράζετε.

Δεν είναι ομάδες αυτές για συμπεράσματα.Εύχομαι στο προσεχές μέλον, να γρινιάζουμε '' δικαίως'' όταν χάνουμε απο τις ομάδες αυτές.Ομως χρειάζεται υπομονή. Εμείς το μόνο που περνάει απ το χέρι μας είναι να μην βυθίζουμε την ομάδα με την εξωαγωνιστική συμπεριφορά μας,και να τη στηρίζουμε!

OKPHTIKOS - 23/10/2018 22:07

Μπράβο στην ομάδα. Μπορούμε καλύτερα.

Simoes αγόρι μου.. είσαι λίγος για την ΑΕΚ.

AEKioannis64 - 23/10/2018 22:07

...Και κάτι άλλο...το να περνάς στους ομίλους και να παίρνεις 0 βαθμούς...είναι δώρο άδωρο και εν τέλει αρνητικό για το πρεστιζ της ομάδας...

AEKioannis64 - 23/10/2018 22:04

Φάνηκε καθαρά ότι χωρίς ενίσχυση δεν μπορούσαμε να σταθούμε σε αυτό το επίπεδο. Κρίμα...

depon21 - 23/10/2018 22:04

Εντάξει ναι με την Μπάγερν παίζαμε αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι δεν έκαναν πάλι τα ίδια λάθη...καταρχάς αν υπάρχει σεμινάριο για τα "φθηνά" γκολ που μπορεί να φάει μια ομάδα ας βάλουν τα φετινά γκολ που έχει φάει η ΑΕΚ αλλά αυτό δεν οφείλεται μόνο στην συγκέντρωση αλλά και σε μερικούς παίκτες που φταίνε όχι επειδή δεν είναι καλοί αλλά επειδή παίζουν σε λάθος θέση...σήμερα είδαμε πάλι τον Μάνταλο και τον Μπακασέτα να είναι εντελώς ΑΚΊΝΔΥΝΟΙ επιθετικά και αμυντικά να μην... Συνέχεια μπορούν να ακολουθήσουν τα ανεβάσματα τον μπακ της Μπάγερν με αποτέλεσμα να κάνουν γιογιό τον Μπακάκη και λιγότερο τον Χουλτ επίσης αν δεν έχεις χαφ να κρατήσει μπάλα να ηρεμήσει το παιχνίδι και να δώσει σωστά την μπάλα τότε αυτομάτως θα παίρνει ο αντίπαλος γρηγορότερα την κατοχή στα πόδια του..


ΥΓ Κορυφαίοι Γαλανόπουλος Μπάρκας και καλοί οι Πόνσε Λαμπρόπουλος


ΥΓ1 Αν τιμωρηθούμε με τιμωρία έδρας θα περιμένουμε και την ανάλογη τιμωρία σε αυτούς που την προκάλεσαν.


ΥΓ2 Θα πρέπει να τους πει κάποιος ότι και 3-0 να είναι αυτοί θα πρέπει να παίζουν σαν να ήταν 0-0 γιατί αυτοί δεν σταματάνε και ενδέχεται να έρθει η συντριβή.


ΜΟΝΟ ΑΕΚ

helmut21 - 23/10/2018 22:04

αεκαρα σ αγαπω

aek_14 - 23/10/2018 22:03

Η μεγαλύτερη απογοήτευση σήμερα ήταν τα καπνογόνα. Θα στερήσουν την ευκαιρία από τον κόσμο να δει την ομάδα στο τελευταίο ματς Τσ. Λιγκ. Όχι ότι παίζεται καμία πρόκριση, αλλά δεν θα μπορεί ο κόσμος να το χαρεί.


Και ίσως ακόμα χειρότερο σε περίπτωση τιμωρίας παραπάνω από 1 αγωνιστικής, να παίξουμε χωρίς... Συνέχεια κόσμο σε προκριματικά.


Αυτές οι διάνοιες πρέπει να εκδιωχθούν από το γήπεδο. Αυστηρός έλεγχος πριν το ματς, και σε όποιον αρέσει. Σε όποιον δεν αρέσει, έχει κλούβα, ταυτοποίηση και ισόβιος αποκλεισμός από το γήπεδο.

an0nymous - 23/10/2018 22:01

Τίμια εμφάνιση από τν ομάδα.. Κάτι παθαίνει βέβαια όταν τρώει το πρώτο γκολ.. Κατά τα άλλα ότι μπόρεσε έπαιξε και δεν κλείστηκε ποτέ πίσω..

Para21 - 23/10/2018 22:01

Συγχαρητήρια στην ομάδα για την ψυχή που έβγαλε.. Απέναντι είχαμε ένα μεγαθήριο που σε ορισμένες στιγμές νόμιζες ότι απλά κάνει προπόνηση

Το μόνο που με απογοήτευσε και με εξόργισε σήμερα ήταν η Original...Δεν έπρεπε να υπάρξουν καπνόγόνα....

Eiriniaek21 - 23/10/2018 22:01

Κρίμα ειλικρινά κρίμα δεν πειράζει ομαδαρα μου είμαστε υπερήφανοι για εσένα.....

ΕΠΟΜΕΝΟ