Quantcast
251 ΣΧΟΛΙΑ

Άξιζε τη νίκη, μπορεί την πρόκριση η ΑΕΚ

Έγειρε το ΟΑΚΑ στο δεύτερο ημίχρονο και η πολύ ανώτερη ΑΕΚ άγγιξε την ανατροπή κόντρα στη Ντιναμό – Άδικο το τελικό 1-1 για την Ένωση, που παρέμεινε αήττητη για ένατο παιχνίδι στο Europa League και αποθεώθηκε από τον κόσμο με συνθήματα για πρόκριση μέσα στο Κίεβο

EUROPALEAGUE – ΦΑΣΗ ΤΩΝ «32»

ΑΕΚ – ΝΤΙΝΑΜΟ ΚΙΕΒΟΥ 1-1

ΓΗΠΕΔΟ: ΟΑΚΑ

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Κάρλος Ντελ Σέρο (Ισπανία)

Αυτή η ατσάλινη ΑΕΚ δεν χάνει ποτέ! Κόντρα σε θεούς και δαίμονες και στον… ανεκδιήγητο Ντελ Σέρο που τα έβλεπε όλα Ντιναμό, η Ένωση ήρθε ισόπαλη 1-1 κρατώντας το αήττητο και τις ελπίδες της για πρόκριση εν όψει της ρεβάνς στο Κίεβο. Οι Ουκρανοί εκμεταλλεύτηκαν τη μια και μοναδική αδράνεια του Μπακάκη και της κιτρινόμαυρης άμυνας ανοίγοντας το σκορ, ενώ το γκολ που έψαχνε η ΑΕΚ και το οποίο δικαιούνταν 100% ήρθε στο 80’ με τον Αϊντάρεβιτς, ένα λεπτό μετά την είσοδο του στο ματς! Η ΑΕΚ ανέβασε κατακόρυφα την απόδοση της στην επανάληψη σφυροκοπώντας τη Ντιναμό μετά την είσοδο του Λάζαρου που έφτιαξε το γκολ και γενικά έκανε άνω – κάτω την αντίπαλη άμυνα μοιάζοντας ασταμάτητος. Η Ένωση θα μπορούσε ξεκάθαρα να φέρει τα πάνω κάτω και να κάνει την ολική ανατροπή αν ήταν λίγο πιο τυχερή στην τελική εκτέλεση και αν φυσικά δεν έπεφτε πάνω στον Μπόικο που με δύσκολες επεμβάσεις, όπως αυτή στο φάουλ του Γκάλο, κράτησε όρθια τη Ντιναμό. Όπως και να’ χει, το τελικό 1-1, μα κυρίως το τρομερό πάθος και η θέληση για ανατροπή που έβγαλε η ΑΕΚ στην επανάληψη, έπεισαν τους πάντες πως όλα είναι ανοιχτά εν όψει της ρεβάνς στο Κίεβο, με τους 45.000 Ενωσίτες στην εξέδρα που δημιούργησαν εκπληκτική ατμόσφαιρα να ζητούν την πρόκριση μέσα στην Ουκρανία. Να σημειώσουμε πως καθοριστικό ρόλο, ως αρνητικός πρωταγωνιστής, έπαιξε στο ματς ο διαιτητής Κάρλος Ντελ Σέρο από την Ισπανία που έβλεπε όλες τις 50-50 φάσεις Ντιναμό, ενώ τα πιο σοβαρά λάθη έχουν να κάνουν με τον πειθαρχικό έλεγχο και την μη αποβολή του Γκαρμάς, ο οποίος γλιτώνει τη δεύτερη κίτρινη σε τουλάχιστον τρεις περιπτώσεις.

Με 4-4-1-1, τον Λιβάγια πίσω από τον Γιακουμάκη και τους Μπακασέτα – Κλωναρίδη στα άκρα ξεκίνησε η ΑΕΚ στο παιχνίδι. Οι ποδοσφαιριστές του Χιμένεθ μπήκαν με πρόθεση να πιέσουν ψηλά και να δημιουργήσουν προβλήματα στην ανασταλτική λειτουργία του αντιπάλου, παιχνίδι που φάνηκε να… βγαίνει στην ομάδα τουλάχιστον στο πρώτο τέταρτο, όπου η τετράδα μεσοεπιθετικά ήταν κινητική και δημιουργούσε ρήγματα. Οι Ουκρανοί από την πλευρά τους ήταν φανερό πως είχαν πρόθεση να πάνε το ματς σε χαμηλό τέμπο και με μηδενικό ρίσκο να ψάξουν την ευκαιρία τους. Τη βρήκαν στο 19’, όταν από καθαρά προσωπικό λάθος και αδράνεια του Μπακάκη ο Γκονζάλες γύρισε παράλληλα και ο Τσιγκάνκοφ με πλασέ έκανε το 0-1 κόντρα στην ροή του αγώνα παγώνοντας το ΟΑΚΑ. Αυτό το γκολ… αποσυντόνισε την ΑΕΚ, η οποία από εκεί και πέρα όχι μόνο είχε να ξεπεράσει την αναποδιά του 0-1, αλλά και έναν σφικτό αντίπαλο όπως η Ντιναμό που έκανε άμυνα στο μισό γήπεδο και δεν άφηνε χώρους. Η Ένωση έβαλε σε κάποια διαστήματα την μπάλα κάτω, την άλλαξε με ταχύτητα αλλά της έλειψε η γρήγορη σκέψη στην τελική πάσα και στην… εκτέλεση. Η ΑΕΚ δημιούργησε δύο-τρεις επικίνδυνες καταστάσεις στα καρέ του Μπόικο που ωστόσο δεν τελείωσαν όπως έπρεπε, με αποτέλεσμα η ομάδα να μην απειλήσει ουσιαστικά. Στο πρώτο ημίχρονο υπήρξαν και δύο-τρία σφυρίγματα του Ντελ Τόρο που σηκώνουν κουβέντα, με τον διαιτητή να χάνει τον πειθαρχικό έλεγχο βγάζοντας δύο κάρτες σε Λιβάγια – Βράνιες (χάνουν την ρεβάνς) τραβηγμένες, ενώ χαρίστηκε στους Ουκρανούς σε τουλάχιστον δύο περιπτώσεις. Στο δεύτερο λεπτό των καθυστερήσεων υπήρξε και ένα κράτημα στον Λιβάγια μέσα στην περιοχή από τον Κατσερίντι όπου ο Ντελ Τόρο θα μπορούσε να δώσει πέναλτι, αλλά έδειξε παίζετε…

Με την ΑΕΚ να μπαίνει με το πόδι πατημένο στο… γκάζι, κάνοντας δύο γρήγορες – γρήγορες αλλαγές ξεκίνησε το δεύτερο ημίχρονο. Η είσοδος των Λάζαρου – Αραούχο ήταν φανερό πως έδωσαν άλλη ώθηση στην Ένωση που έκλεισε τους Ουκρανούς στο μισό γήπεδο και προσπάθησε να τρυπήσει το ταμπούρι της Ντιναμό με γρήγορο passinggame. Στο 57’ ο Λάζαρος είχε σημαντική ευκαιρία με σουτ όπου η μπάλα έφυγε λίγο άουτ, ενώ ο ίδιος παίκτης που με την κλασική του κίνηση από αριστερά δημιούργησε πολλά ρήγματα, κέρδισε φάουλ σε καλή θέση αλλά η εκτέλεση του σταμάτησε σε κεφάλι αμυντικού. Η ΑΕΚ δεν σταμάτησε να ασκεί πίεση ψηλά και να παίζει στα… κόκκινα, απέναντι σε μια Ντιναμό που προσπαθούσε πάντα να παγώσει τον ρυθμό παίζοντας σκληρά υπό την ανοχή του Ντελ Τόρο. Είναι χαρακτηριστικό πως ο διαιτητής χαρίστηκε σε τουλάχιστον τρεις ξεκάθαρες περιπτώσεις δεύτερη κίτρινη στον Γκαρμάς ο οποίος έμοιαζε να έχει… ασυλία μέχρι που στο 78’ αντικαταστάθηκε ολοκληρώνοντας χωρίς να αποβληθεί το ματς. Την ίδια ώρα, η ΑΕΚ είχε προλάβει να απειλήσει με δύο εξαιρετικές εκτελέσεις φάουλ του Γκάλο και του Λάζαρου οι οποίες σταμάτησαν πάνω στον ανίκητο μέχρι εκείνη την στιγμή Μπόικο. Ο γκολκίπερ της Ντιναμό… λύγισε, εν τέλει, στο 80’ με την ΑΕΚ επιτέλους να βρίσκει το γκολ που έψαχνε και το οποίο δικαιούνταν 100% με τον Άστριτ Αϊντάρεβιτς, ένα λεπτό μετά την είσοδο του στο ματς! Ήταν ένα ωραίο γέμισμα του άπιαστου Λάζαρου, με τον Σουηδό να βρίσκεται στο δεύτερο δοκάρι και με κεφαλιά να κάνει το 1-1 βάζοντας φωτιά στο ΟΑΚΑ! Η ΑΕΚ με την ώθηση του κόσμου και με την ορμή του 1-1 προσπάθησε από εκεί και πέρα να φτάσει σε ολική ανατροπή ωστόσο οι Ουκρανοί με νύχια και με δόντια κράτησαν την ισοπαλία…

ΑΕΚ: Μπάρκας, Γκάλο, Βράνιες, Λαμπρόπουλος, Μπακάκης, Σιμόες, Γαλανόπουλος (79’ Αϊντάρεβιτς), Μπακασέτας, Λιβάγια, Κλωναρίδης (51’ Χριστοδουλόπουλος), Γιακουμάκης (58’ Αραούχο).

ΝΤΙΝΑΜΟ ΚΙΕΒΟΥ: Μπόικο, Κατσαρίντι, Κάνταρ, Μορόζιουκ, Κετζιόρα, Σεπέλιεφ, Μπουγιάλσκι, Γκαρμάς (78’ Μπεσέντιν), Ντερλίς Γκονζάλες, Τσιγκάνκοφ, Μοράες (90’ Σαπαρένκο).

Το aek365 ήταν στο Στάδιο και σας μετέφερε παραλειπόμενα και LIVE τον αγώνα

ΣYNOΛIKA EIΣITHPIA 30.518 ME MEIKTEΣ EIΣΠPAΞEIΣ 469.585 EYPΩ


Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
KostisPetralona21 - 16/2/2018 18:54

Προσωπικά, αν και στηρίζω σχεδόν πάντα τον κόουτς στις επιλογές του, θα διαφωνήσω με τη χθεσινή 11δα... Και βασικά όχι με τον Κλώνα ή τον Γιακουμάκη, αλλά με τον Λαμπρόπουλο. Με Τσιγκρίνσκι στο παιχνίδι από την αρχή ίσως είχε αποφευχθεί μέχρι και το γκολ της Ντιναμό, αλλά επίσης πιο σημαντικό για μένα θα ήταν να είχαμε κάποιον με ηρεμία και ψύχραιμο πίσω να σπάει σωστά τη μπάλα, κάτι που ομολογουμένως δεν έγινε ούτε στο δεύτερο ημίχρονο εκτός από κάποιες κούρσες Μπακάκη-... Συνέχεια Γκάλο και ανεβάσματα του Όγκνιεν

Θανάσης - 16/2/2018 13:29

Άξιζε εννοείται τη νίκη χθες κι αξίζει τη πρόκριση.Το χθεσινό παιχνίδι σαν εικόνα μου θύμισε το αντίστοιχο με την Αούστρια Βιέννης στο ΟΑΚΑ.Όπου η ΑΕΚ έπαιξε κυριαρχικό ποδόσφαιρο και είχε κλείσει στο μισό γήπεδο τους Αυστριακούς στο δεύτερο ημίχρονο με συνεχείς επιθέσεις.

Είχε και τότε δεχτεί γκολ από ολιγωρία της άμυνας σε ελάχιστες στιγμές που ήταν καθοριστικές για τη διαμόρφωση του αποτελέσματος.Το ίδιο συνέβη και χθες.Από ένα λάθος και μια φάση των Ουκρανών... Συνέχεια ουσιαστικά για 90 λεπτά,δέχτηκε η Ένωση το γκολ.Στο δεύτερο ημίχρονο την ''έπνιξε'' την Ντιναμό μην αφήνοντας την ούτε τελική να κάνει.

Σίγουρα μπορεί και δικαιούται να προκριθεί η ΑΕΚ.Πιστεύω απόλυτα ότι μπορεί να πάρει την πρόκριση ακόμα κι αν χρειαστεί να κερδίσει την Ντιναμό.Το λέω αυτό γιατί για μένα είναι ελάχιστες οι πιθανότητες να λήξει 0-0.Θα μπουν γκολ.

ΥΓ1. Ότι και να γίνει στην Ουκρανία,όπου θεωρώ ότι θα προκριθεί η ομάδα μας,το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν χορταίνες τη φετινή ΑΕΚάρα και δεν μπορείς να περιμένεις το επόμενο παιχνίδι της.Όταν είσαι οπαδός πάντα ανυπομονείς να δεις την ομάδα σου,αλλά όταν σε γεμίζει αυτή με το απίστευτο πάθος,τη ψυχή και την ποιότητα της,σε κάνει ακόμα πιο ανυπόμονο.

ΥΓ2. Ο κόσμος;ORIGINAL απλά.

Napolitanos_21 - 16/2/2018 00:23

Μόλις μπήκαν τα όπλα μας κατηφορησε το γηπεδο, πετάξαμε παλι ενα ημίχρονο... Αρε Μανολιο... Ματς για 2-0 ήρθε 1-1. Μπορεί πολλά η ομάδα και πρέπει να διεκδικούμε τα μέγιστα.

an0nymous - 16/2/2018 10:26

φίλε ειλικρινά βαριέμαι να σου αναλύσω το σωστό σκεπτικό του μανόλο και είμαι σίγουρος πως δεν θα το καταλάβεις και να στο αναλύσω.. οπότε δεν θα κάνω τον κόπο.


αν εσύ νομίζεις ότι βάζοντας τους καλύτερους σου σε κάθε ματς βασικούς θα κερδίσεις όλα τα ματς απλά είσαι βαθιά νυχτωμένος.. μόνο αυτό σου λέω.

tsartaselmago - 16/2/2018 17:00

μια χαρα το καταλαβαινω το σκεπτικο του ρε φιλε...αλλα διαφωνω καθετα και οριζοντια....τωρα αν εσυ πιστευεις οτι ΜΗ βαζοντας τους καλυτερους εχεις περισσοτερες ελπιδες....οπως ειπα διαφωνουμε....

και οπως ειπα και στον ναπολιτανο...αν εβαζε τους καλυτερους και νικουσαμε 2-0 3-0 ...παλι εγω μυρωδιας θα ειμαι...οτι και να κανει το βλεπετε σωστο....η διαφωνια μου για να σου δωσω να καταλαβεις ειναι πως πιστευω οτι η ομαδα με τους καλους στην 11δα παιζει ΜΠΑΛΑΡΑ και δεν εχει να φοβηθει ΤΙΠΟΤΑ και απο... Συνέχεια κανενα αντιπαλο....στα δυσκολα ματς ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ να βαζεις τους καλυτερους....και σε αυτα που λεω η αποδωση των καλυτερων με αναγκαζει να τα λεω....οταν λοιπον (πειραζεις) 1-2-3-4-5 αυτο το πραγμα και αναγκαζεσαι να κυνηγας που η ορθοτητα αυτης της λογικης?με την αρχικη 11δα....γκολ δεν εβαζες(παικτικα και οχι τυχαια)ουτε σε 3 μερες.... και πως θα εισαι σιγουρος οτι δεν θα φας ομως(απο τυχη των αλλων) για να σου βγει το δικο σου σχεδιο?

tsartaselmago - 16/2/2018 13:27

Ρε φιλε τι τους λες.....οποιος τολμα να επισημανει λαθος του χιμενεθ ειναι μυρωδιας.....κατι αναλογο με οτι κανουν οι κυβερνοντες,,,οποιος δεν ειναι μαζι τους ειναι ρατσιστης και εθνικιστης κτλ (βλεπε μακεδονικο).

Οι αλλοι δεν εχουν αγωνιστικο ρυθμο...ηρθαν να παιξουν αμυνα και μηπως βαλουν 1 γκολ....με την αρχικη 11δα που δεν μπορουσε να κανει τιποτα επιθετικα τους βολεψε και βρηκαν αυτο το γκολ....αν... Συνέχεια ξεκινουσαμε και με λαζαρο και με αραουχο θα τους πατουσαμε απο το α ημιχρονο.....αλλα ξερεις κατι....παλι ο μανολο θα ηταν μαγκας και αυτοι που τον κριτικαρουν μυρωδιαδες....οπως και να τα κανει ο μανολο αποθεωνετε.....η προσωπολατρεια εχει φτασει σε τετοιο σημειο που ακομα και λαθη του που βγαζουν ματια....τα μετατρεπουν σε μαγκια του.....χθες χαθηκε μεγαλη ευκαιρια να εχουμε σκορ προκρισης ....γιατι ξεκινησαμε για αλλη μια φορα λαθος.....αλλα μπροστα στην αποθεωση του μανολο τι σημασια εχει μια προκριση στο ουεφα?

barlos71 - 16/2/2018 07:45

Άμα δεν καταλαβαίνεις απο μπάλα....

krav21 - 16/2/2018 02:31

Παλι εδω να γκρινιαξεις για τον προπονητη? δεν κουραστηκες? Τραβα να αναλαβεςι εσυ να κερδιζεις ομαδες με 8πλασιο μπατζετ, 3-0. Εχετε κουρασει τρολακια.

combatiente_21 - 16/2/2018 01:12

Ναπολιτανε θες και τύχη ρε φίλε,μια κατεβασιά,ένα τσαφ εφαγες γκολ,δεν υπήρχαν πουθενά στον αγώνα..είχες και τον διαιτητή ,ε δεν θες κ άλλα!

Το σκέφτηκα αυτό που έγραψες ,εν μέρη θα συμφωνούσα αλλά σκέψου,έχει εκτός από 3 διοργανώσεις ,τους τραυματισμούς και μια ομάδα και ένα λαό που διψάει για κούπα...

sid - 16/2/2018 00:36

Διαχείριση ρόστερ λέγεται(και μάλιστα πολύ μικρού) !!!

Napolitanos_21 - 16/2/2018 00:55

Διαχείριση ρόστερ κανουν όλες οι ομάδες στον κοσμο. Δεν ξέρω πόσες απο αυτές όμως παίρνουν λιγότερα απο όσα αξίζουν απο τα ματς λογο της διαχείρισης.

sid - 16/2/2018 09:27

Ναπολιτάνε όπως σου έγραψα το ρόστερ είναι πολύ μικρό. Όλοι θέλουμε να παίζουν μπροστά Αραούχο, Λιβάγια και Λάζαρος. Αλλά το θέμα είναι ότι ΔΕΝ μπορούν να παίζουν συνεχόμενα 90λεπτα... Ο Μανόλο προσπαθεί να πάρει ότι μπορεί από τους δεύτερους.

tsartaselmago - 16/2/2018 00:29

Η ομαδα μπορει οπως λες...οταν παιζουν αυτοι που επιβαλετε και οχι με την λογικη να τους κουρασουμε και να τους παρουμε στο β.....γιατι ολοι ξεραμε τι θα γινει με τους αρχικους 11.....

jr21 - 16/2/2018 12:08

Αδερφια οτι και να γραψει το ταμειο στο τελος δεν αξιζει να αφησουμε μονη της αυτη την ομαδα.Οποιος μπορει μεσα μεσα με Ξανθη.Στις χαρες και στις λυπες μαζι ΜΟ-ΝΑ-ΧΑ Ε-ΝΩ-ΣΙΣ!

Θανάσης - 16/2/2018 11:53

Άξιζε εννοείται τη νίκη χθες κι αξίζει τη πρόκριση.Το χθεσινό παιχνίδι σαν εικόνα μου θύμισε το αντίστοιχο με την Αούστρια Βιέννης στο ΟΑΚΑ.Όπου η ΑΕΚ έπαιξε κυριαρχικό ποδόσφαιρο και είχε κλείσει στο μισό γήπεδο τους Αυστριακούς στο δεύτερο ημίχρονο με συνεχείς επιθέσεις.

Είχε και τότε δεχτεί γκολ από ολιγωρία της άμυνας σε ελάχιστες στιγμές που ήταν καθοριστικές για τη διαμόρφωση του αποτελέσματος.Το ίδιο συνέβη και χθες.Από ένα λάθος και μια φάση των Ουκρανών... Συνέχεια ουσιαστικά για 90 λεπτά,δέχτηκε η Ένωση το γκολ.Στο δεύτερο ημίχρονο την ''έπνιξε'' την Ντιναμό μην αφήνοντας την ούτε τελική να κάνει.

Σίγουρα μπορεί και δικαιούται να προκριθεί η ΑΕΚ.Πιστεύω απόλυτα ότι μπορεί να πάρει την πρόκριση ακόμα κι αν χρειαστεί να κερδίσει την Ντιναμό.Το λέω αυτό γιατί για μένα είναι ελάχιστες οι πιθανότητες να λήξει 0-0.Θα μπουν γκολ.

ΥΓ1. Ότι και να γίνει στην Ουκρανία,όπου θεωρώ ότι θα προκριθεί η ομάδα μας,το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν χορταίνες τη φετινή ΑΕΚάρα και δεν μπορείς να περιμένεις το επόμενο παιχνίδι της.Όταν είσαι οπαδός πάντα ανυπομονείς να δεις την ομάδα σου,αλλά όταν σε γεμίζει αυτή με το απίστευτο πάθος,τη ψυχή και την ποιότητα της,σε κάνει ακόμα πιο ανυπόμονο.

ΥΓ2. Ο κόσμος;ORIGINAL απλά.

jimmy_savevski_8 - 16/2/2018 11:30

Αυτή η ομάδα δεν παραδίδεται ποτέ κι αυτό σαν ΑΕΚτση με κάνει υπερήφανο!Με τόσες ελλείψεις,με τόση γκίνια,με βασικά ατού σε κακή μέρα(π.χ. Λιβάγια)και με 1 προκλητικό(ειδικα στο α' ημίχρονο)διαιτητή...το πάλεψε ακόμη και για την ανατροπή!!Ο Μανόλο μας έχει μέσα σε 3 στόχους...αυτό τα λέει όλα!Για μένα επέλεξε να χτυπήσει το ματς στο β' ημίχρονο και καλά έκανε!Θα του έβγαινε αν δεν έκανε το λάθος ο Μπακάκης!!Οι παίκτες χρειάζονται ανάσες και σωστή... Συνέχεια διαχείριση,αλλιώς θα πέφτουν σαν τις μύγες!!Στήριξη και πίστη στην ομάδα!!Ήρθα απο Γιάννενα για το παιχνίδι και δεν το μετάνιωσα στιγμή!!Κάποια συναισθήματα μονο στο γήπεδο τα ζεις!!Μακάρι η ΑΕΚΑΡΑ να δικαιώσει τις προσδοκίες όλων μας!!

nikoshyper - 16/2/2018 01:19

Που ειναι ο κοσμος μας οεο; αξιζει περισσοτερη στηριξη η ομαδαρα μας.. πως αντεχετε και δεν ερχεστε κοντα της; πως δεν σας συγκινει; τι περιμενετε αδερφια για να αφησετε τους καναπεδες και να αγκαλιασετε την ΑΕΚΑΡΑ μας;

aekforeverandever - 16/2/2018 04:12

ρε φίλε τρέλα πουλάς; ήρθες στο γήπεδο; ή έτσι τα πετάς;

nikoshyper - 16/2/2018 14:18

Αν ειστε ευχαριστημενοι με την εως σημερα παρουσια του κοσμου φετος τοτε οκ μαλλον τα βλεπουμε διφορετικα τα πραγματα.. και ναι ηρθα στο γηπεδο οπως σε ολους τους αγωνες..

an0nymous - 16/2/2018 11:11

ξέρουν μόνο να γκρινιάζουν για το ροτέισον του μανόλο ρε..

pasxalisef - 16/2/2018 09:41

Όπα ρε φίλε μας δουλεύεις. Πάνω από 40000 είχε χθες καθημερινή κιόλας. Όταν οι άλλοι χαίρονται όταν έχουν πάνω από 20000. Δεν μπορώ να σας καταλάβω μερικούς. Ο κόσμος αυτός θα γέμιζε κοντά 2 φορές την τούμπα και 2 φορές το Καραϊσκάκη. Το οακα ποτέ δεν πρόκειται να γίνει έδρα καταλάβετε το αυτο

Fotis33 - 16/2/2018 11:09

Σ ένα σημείο θα σταθώ μόνο γτ τα υπόλοιπα τα είπατε όλα.οταν σε ένα τέτοιο ματς που σου πάνε όλα στραβά από την αρχή (είσαι πίσω στο σκορ και με κόντρα διαιτησια),φεύγεις στεναχωρημένος γτ δεν κερδισες δείχνει το μεγαλείο αυτής της ομάδας.οταν δεν παρατάς το παιχνίδι και μεχρι το 94 προσπαθείς για τη νίκη είναι δήγμα ΠΙΣΤΗΣ.αυτη η ομάδα αξίζει το χειροκρότημα και το σεβασμό όλων.ακομα και αν έχανε.παμε να πάρουμε την πρόκριση εκεί.απλα γτ είμαστε ΑΕΚ

superdoctoras - 16/2/2018 11:06

Θα συμφωνήσω με τον "Δάσκαλο" μέχρι κεραίας και θα συμπληρώσω το αυτονόητο. Οι περισσότεροι σύντροφοι γράφουν (και δικαιολογημένα): Να αγοράσουμε Αραούχο, Λιβάγια, να ανανεώσουμε τα συμβόλαια που λήγουν, να διώξουμε τον τάδε, να φέρουμε τον δείνα κλπ. Μια κίνηση χρειάζεται η ΑΕΚ: ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΝΟΛΟ , να τον αφήσουν ελεύθερο, να του αφαιρέσουν τα βαρίδια (αν υπάρχουν), να του δώσουν ένα αξιοπρεπές budget και να του έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη. Οι μεγάλες ομάδες με διάρκεια στην... Συνέχεια απόδοση και με σταθερά ανοδικές πορείες γίνονται με δοκιμασμένους και σταθερούς προπονητές και ο Μανώλης είναι ένας από αυτούς. Ο μόνος λόγος να φύγει ο Χιμένεθ είναι για να προσληφθεί ένας προπονητής υψηλότερου επιπέδου που θα του σπρώξεις πολύ χρήμα για συμβόλαιο και διαχείριση και θα του παραδώσεις την ομάδα εν λευκώ. Για τους άνωθεν λόγους που σε ένα παντελώς απαξιωμένο προϊόν σε μια χρεοκοπημένη χώρα μοιάζουν επιεικώς ουτοπικοί, ο Χιμένεθ είναι μονόδρομος. Τα καλύτερα έρχονται!!

Tigrhs21 - 16/2/2018 11:01

Μανολο μπράβο κάνεις το καλύτερο για την ΑΕΚ κ τωρα πρεπει να παρεις Ξάνθη να πας Κίεβο κ μετα Ατρόμητο .Σου εχουμε εμπιστοσύνη .Όσο για χθες είχαμε της ατυχίες με βασικούς παίκτες κ εχθρική διαιτησία

MaRkOsS - 16/2/2018 11:01

Ρε παιδιά.... Έχει κατηφόρα το ΟΑΚΑ;;

( τα καλύτερα έρχονται μάγκες.)

barlos71 - 16/2/2018 10:48

Και του χρόνου παιδιά, πάρτε κανα διαρκέιας. Τζάμπα βγαίνει...

saura - 16/2/2018 10:45

Αν δουλεύαμε στις προπονήσεις και τις στημένες φάσεις,αμυνα-επιθεση ,θα είμαστε ακόμη πιο πλήρης ομάδα.

the_teacher - 16/2/2018 00:43

Η ΑΕΚ είναι τρομερή ομάδα. Εντελώς έξω από τα ελληνικά ποδοσφαιρικά δεδομένα. Η ΑΕΚ είναι μια ομάδα που κάποιες στιγμές μοιάζει με μια κανονική ευρωπαϊκή ομάδα, επιπέδου Europa. Μην το υποτιμάτε αυτό. Σε ένα ελληνικό ποδόσφαιρο, που μοιάζει να σέρνεται σε τακτικές και στρατηγικές μιας δεκαετίας πίσω, η ΑΕΚ παίζει το πιο κοντινό σε ευρωπαϊκά πρότυπα ποδόσφαιρο. Δε θέλω να πω πολλά. Μόνο το πρέσινγκ της να δει κάποιος, αντιλαμβάνεται αυτό που λέω.... Συνέχεια
Έστιβα το κεφάλι μου τι ήθελε ο Μανόλο σήμερα και κατέβασε αυτή την εντεκάδα και αυτό που σκέφτομαι είναι ότι γνωρίζοντας ότι αυτό είναι το πρώτο επίσημο ματς των Ουκρανών, θέλησε να κάνει το ίδιο κόλπο που έκανε με τον Ολυμπιακό. Να βγάλει ένα ημίχρονο χωρίς ρίσκο και να χτυπήσει δυνατά το δεύτερο ημίχρονο, αφού η Δυνάμο δεν μπορεί να παίξει σε φουλ ρυθμό ένα ολόκληρο ενενηντάλεπτο. Θα το πετύχαινε αυτό αν δε γινόταν το λάθος του Μπακάκη, ο οποίος για να μην τον αδικούμε, στην αρχή έμενε συνέχεια ακάλυπτος. Τώρα πάμε στο Κίεβο για να προκριθούμε, κάτι για το οποίο είμαι σχεδόν βέβαιος ότι θα το κάνουμε. Η ΑΕΚ έχει απίστευτη προσωπικότητα κι αυτό θα το δούμε ξανά και στην Ουκρανία. Η ΑΕΚ είναι πολύ καλή ομάδα. Ο κόσμος ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΦΗΣΕΙ ΜΟΝΗ. Σήμερα, η ανατροπή οφείλεται έν μέρει και σε αυτόν. Η ΑΕΚ αξίζει της στήριξης μας. Η ΑΕΚ είναι το μέλλον του ελληνικού ποδοσφαίρου. Όσοι είστε στην Αθήνα να πηγαίνετε να την βλέπετε. Έχουμε μπροστά μας τη δημιουργία μιας ομάδας που θα αφήσει εποχή κι εσείς έχετε τη δυνατότητα να γίνετε αυτόπτες μάρτυρες της Ιστορίας

Δε μου λέτε; Να φύγει λέτε ο Μπακασέτας; Θυμάμαι πόσο τον έχουμε αμφισβητήσει, ίσως δίκαια, και τώρα χαιρόμαστε να βλέπουμε αυτόν τον παιχταρά

Πάμε γερά ΑΕΚΑΡΑ, όλοι κοντά της.

Φοίνικας - 16/2/2018 10:39

Αδερφέ the_teacher, στο εξαιρετικό σου σχόλιο και στο σημείο "Μόνο το πρέσινγκ της να δει κάποιος, αντιλαμβάνεται αυτό που λέω" να προσθέσω απλά κάτι γιατί μου κάνει τρομερή εντύπωση. Πόσο ψύχραιμα και εύκολα η ομάδα απεγκλωβίζεται από το πρέσινγκ του αντιπάλου. Αυτή η ομάδα εύκολα εξουδετερώνει την πίεση στο δικό της κράτημα μπάλας, δεν είναι καθόλου λίγο αυτό.

an0nymous - 16/2/2018 10:28

Αστους ρε φίλε να λένε.. κατ αρχήν ο Μπακασέτας μετά την ματσάρα που έκανε με τον παναιτωλικό είναι σταθερό πολυ καλός.. κι ας γκρινιάζουν ορισμένοι άμπαλοι.

kwstas_menidi21 - 16/2/2018 07:21

Φίλε το πιο σωστό σχόλιο έχεις κάνει. Αλλά εδώ βλέπουμε αρνητικα σχόλια για τον Μανολο. Λες και τους τρώει το ψωμί. Για τα ελληνικά δεδομένα μια χαρά προπονηταρας είναι ο Μανολο. Αν δεν μας καλύπτει πάντως μπορούμε να προσφέρουμε κλειστό τριετες στον Τιμουρ με βοηθό τον Μοραις.

the_teacher - 16/2/2018 01:12

Επίσης να προσθέσω ότι η ΑΕΚ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ήταν μουτζωμένη από τη μοίρα. Έξω ο Κονέ, ο οποίος όποιος έχει μάτια βλέπει ότι είναι βασικότατος, έξω ο Λόπεζ, γρίπη (!!!) ο Μασούντ συν φυσικά όλες τις γνωστές απουσίες. Καμιά ομάδα δε θα άντεχε αυτά που περνάει η ΑΕΚ. Καμιά.

chester_bennington - 16/2/2018 01:03

ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΤΗ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!!!

combatiente_21 - 16/2/2018 01:01

Θα σταθώ στο κομμάτι του κόσμου, δυστυχώς με την Ξάνθη παλιά τα ίδια,ελπίζω ν κάνω λάθος...

taxiss21 - 16/2/2018 00:48

+1924 με καλυψες απολυτα...

tsartaselmago - 16/2/2018 01:27

Σε ολους μενει μια πικρια απο το αποτελεσμα......

Αυτο απορεει απο την εμφανηση του β ημιχρονου.....

Οι ουκρανοι με το γκολ που βρηκαν στο α ημιχρονο κοιταξανε να το κρατησουνε και ηταν λογικο.

Στο πρωτο δεν καναμε φαση....ουτε μιση.....

Στο β με την εισοδο του λαζαρου και του αραουχο αλλαξε ολο το ματς....... Συνέχεια
Τωρα αν νομιζετε οτι αυτο εγινε γιατι δουλεψε το σχεδιο του μανολο....δικαιωμα σας.....

Δεν κουραστηκανε οι ουκρανοι απο το 50.....η ικανοτητα αυτων που ηταν στο γηπεδο τους αναγκασε σε παθητικο ρολο.....οι οποιοι αν ηταν 0-0 το σκορ...αμφιβαλω αν μπαινανε....οπως πολυ αμφιβαλω οτι μπορουσε η 11δα του α να κανει οχι γκολ...αλλα τελικη....

Και οποιος νομιζει οτι ειναι αλλιως ας το συζητησουμε......

Γιατι πρεπει να χανουμε για να βλεπουμε την μπαλα του β ημιχρονου...με αυτους τους παικτες ....το ιδιο σε πολλα ματς εχει συμβει....και κυριως στα ευρωπαικα ειναι καρμπον το σημερινο παιχνιδι με αουστρια και ριεκα....καρμπον....

Αυτη η καραμελα του να κουραστουν οι αντιπαλοι και ριχνω στο β 2-3 βαρια χαρτια για να τους κερδισω....συγνωμη ....αλλα για μενα ειναι αστεια....για τον απλουστατο λογο οτι τις περισσοτερες φορες κυνηγας το σκορ και αναγκαζεσαι να πεταξεις μεσα αυτους που ντεμεκ ξεκουραζεις.......

Μα αν ξεκινας τους καλυτερους .....το πιθανοτερο ειναι να μην αναγκαστεις να κυνηγας εσυ αλλα οι αλλοι.....τουλαχιστον αυτο δειχνει η ομαδα....για ποιο λογο γινετε αυτο ξανα και ξανα ειλικρινα ειναι ακατανοητο.....οι ουκρανοι ηρθαν για αυτο ακριβως το αποτελεσμα...και εμεις τους το επιτρεψαμε απο την αρχη να το πετυχουν.....και επειδη πολλοι λετε οτι το ποδοσφαιρο δεν ειναι πλει στεισον.....ποιος μας εγγυατε οτι αυτο το κολπο ...να αφηνουμε λαζαρο αραουχο η λιβαγια στον παγκο ...για να κουραστουν οι αλλοι!!!!θα πετυχαινει?

Και θυμιζω οτι....τουλαχιστον στα ευρωπαικα ματς...δεν νικησαμε κανεναν!!!!!

Που βαση αποδωσης ομαδας στο β ημιχρονο σε ΟΛΑ τα ματς......με τους σωστους παικτες ηταν πολλα με λιγα για υπερ μας......σε ΟΛΑ τα ματς.....για να παιξουμε μπαλαρα....που εκ του αποτελεσματος δειχνουν οι παικτες οτι μπορουν να παιξουν....επρεπε να χανουμε.....σημερα το ματς ηταν για 2-0 3-0 ανα ξεκινουσαμε με τους λαζαρο αραουχο αντι για κλωναριδη γιακουμακη η μπακασετα....1 επρεπε να ειναι απο αυτους μεσα......οχι και οι 3!!!

Φοβερος γκαλο σημερα....ο λαζαρος επισης και αρκετα φρεσκος μου φανηκε εμενα....

an0nymous - 16/2/2018 10:34

φίλε έχει γράψει ολόκληρο κατεβατό και γράφεις πράγματα λες και ματς πάτησαν οι ουκρανοί ξέρω γω μας βάλανε το γκολ και μετά ρίξαμε τους παιχταράδες για να το γυρίσουμε που κουράστηκαν περισσότερο.


αν δεν κατάλαβες το γκολ μπήκε απο άτυχη στιγμή θες; απο μια αδράνεια τέλος πάντων και τέλος.. μια... Συνέχεια φάση αυτή ήταν δεν είχε άλλη η ντινάμο. Και δεύτερον τους Λάζαρο και Αραούχο θα τους έριχνε έτσι κι αλλιώς στο δεύτερο. Και καλά κάνει τους ξεκουράζει.


Αν παίζουν συνεχόμενα ειδικά ο λάζαρος θα κλατάρει.. δεν ξέρω αν πρόσεξες αλλά πριν κάνα μήνα δεν απέδιδε τα ίδια έδειχνε σκασμένος.. τώρα όταν μπαίνει απ τον πάγκο για ένα ημίχρονο κάνει παπάδες γιατί παίρνει ανάσες..


ο μανόλο καλά τ σκέφτηκε και θα το παίρναμε το ματς.. απλά ήταν η ατυχία του γκολ που φάγαμε.

tsartaselmago - 16/2/2018 16:48

μπαλα ειναι...γκολ μπορει να φας απο το πουθενα...με μια κοντρα..ενα στημενο...οτιδηποτε....

οταν οι αλλοι καταφερνουν με τον α η β τροπο το σκοπο τους επομενο ειναι να κλειστουν και να σε περιμενουν...

το θεμα ειναι ΚΑΙ για το χθεσινο ματς οτι με αυτο το σκεπτικο που παμε (δλδ 2-3 καλοι μας παικτες στον παγκο να τους βαλουμε στο β)μας μενει μονο ενα ημιχρονο να το γυρισουμε....και επειδη οι αλλοι... Συνέχεια ειναι 9-10 στην αμυνα το κανει πολυ δυσκολο...οσο υπεροχη και να εχεις οι καθαρες ευκαιριες θα ειναι λιγες...οπως και χθες...

Φυσικα και δεν ηρθαν οι ουκρανοι να σε πατησουν....αυτοι ηρθαν να μην φανε γκολ πρωτα και αν βρουν και ενα ακομα καλυτερα....και 2ο να τρωγανε ...αυτοι παλι ευχαριστημενοι θα ηταν....δεν εχουν αγωνιστικο ρυθμο και στην ουσια θελαν να κερδισουν χρονο μεχρι το επομενο να ειναι πιο ετοιμοι...και δεν ειχαμε μονο εμεις σχεδιο...και αυτοι ειχαν....το θεμα ειναι οτι τους το επιτρεψαμε εμεις να το καταφερουν σπαταλοντας 1 ημιχρονο....με την ξανθη παιζουμε ..μεσα...γιακουμακη κλωναριδη ας τους εβαζε με ξανθη ....και εκει αν θες κατι παραπανω βαζεις μετα λαζαρο,αραουχο...οχι χθες.....λες δεν καταλαβαινω.....εσυ καταλαβαινεις ποσο σημαντικο ειναι να βελτιωσουμε την θεση μας στην ευρωπη?και φετος ειναι μεγαλη ευκαιρια με τους αντιπαλους που μας ετυχαν....δεν σου επεσε η αρσεναλ η ατλετικο η καποια ομαδα που δεν μπορεις να περασεις....

Μονο με την νικες που αξιζαμε με αουστρια,ριεκα και χθες θα ειμασταν σε πολυ καλυτερη μοιρα στις κληρωσεις ....και εκει ειναι το μυστικο ...... το χρημα που θα ερθει απο προκρισεις με βατους αντιπαλους....και τετοια ματς επετρεψε μου να σου πω πως οι παικτες τα περιμενουν πως και πως και η οποια κουραση δεν παιζει και τοσο ρολο....με την αυρα που εχει η ομαδα την συγκεκρημενη περιοδο ...τον ενθουσιασμο και την αυτοπεποιθηση ...και με τον κοσμο μεσα στην εδρα σου να σου δεινει φτερα το τελευταιο που θα επαιζε ρολο ηταν η κουραση....διαφωνουμε φυσικα....αλλα εγω αυτο πιστευω....δεν το εχουμε δει παντως και πολλες φορες απο την αρχη των ματς τι μπορουνε να κανουνε οι καλυτεροι μαζι ....το εχουμε δει σε 2α ημιχρονα...σε ολους μας αρεσε και με αυτα τα δεδομενα γραφουμε.....και να στο πω και αλλιως....ο γιακουμακης μπηκε με γαυρο και βοηθησε στην νικη....γιατι λετε οτι αν στραβωσει κατι δεν θα εχει καποιον να βαλει μετα?για να τους ξεκινα πως ειναι ικανοι?για αλλαγες γιατι να μην ειναι?

Και κατι τελευταιο....για το γκολ ευθηνη εχει ο μπακακης οκ...αλλα το παιδι ΔΕΝ ειναι αρ μπακ....και τοσο καιρο που ηταν τελειος μπραβο του...τι να λεμε....ΑΛΛΑ ....ενα τετοιο λαθος απο παικτη που δεν ειναι η θεση του εκει πρεπει και να το περιμενεις ετσι δεν ειναι?και ο μπακακης παιζει εκει και οταν ηταν καλα και ο λοπεζ....και σεντρες εβγαλε 2 φοβερες με γαυρο....Αλλα αυτα ειναι η εξαιρεση...χθες και σε αρκετα αλλα ματς δεν μπορεσε να κανει σωστη σεντρα....θα κατηγορησουμε το μπακακη?

Α...και χθες ο γκαλο που ειναι 32 οργωσε το γηπεδο για αλλη μια φορα....ποσα συνεχομενα ματς εχει ο γκαλο?

Θελω να πω με αυτο πως σε σπουδαια ματς οι παικτες δινουν το 120% φιλε....

aekaracy - 16/2/2018 10:17

Καλημερα παιδια.Καταρχην ευχαριστω τον θεο που με αξιωσε να κατεβω απο Κυπρο με τα παιδια μου για την Αεκαρα μας (με Ολυμπιακο για το κυπελλο)!Η ομαδα ψες στο δευτερο ημιχρονο ηταν καταπληκτικη!Πανε πολλα χρονια να δω την Αεκαρα σε τετοια φορμα!Και μην ξεχναμε οτι το ροτεισον ειναι πλεον αναγκαστικο στο συγχρονο ποδοσφαιρο με τα συνεχομενα παιχνιδια!Ειμαστε σε παρα πολυ καλο δρομο!VAMOS ΑΕΚΑΡΑ!!!

AekBE - 16/2/2018 10:12

Δυστυχώς οι παίχτες έχουν βαριά πόδια είναι Τετάρτη βδομάδα με παιχνίδι μεσοβδόμαδα, η γκαντεμια με τους τραυματισμούς Λόπεζ ,κονέ και την ίωση του Μασούντ άφησε την ομάδα χωρίς πολλές επιλογές στο ροτεισον αντί για κλωναριδη είχαμε Μασούντ δεν φαινόταν η διαφορά. Εγώ είμαι υπέρ ευχαριστημένος με την ομάδα φέτος, πολλές αντιξοότητες με τραυματισμούς και όμως τα βγάζει πέρα και έχει μέταλο νικητή!

"Η ΑΕΚ είναι Ιδέα" - 16/2/2018 10:12

Δεν θα γράψω πολλά, μπράβο στην ομάδα και στον κόσμο στο γήπεδο για την στήριξη! Πιστεύω ότι θα προκριθούμε!

kadman - 16/2/2018 10:05

καλά ρε παιδιά , αυτοί οι Ουκρανοί έχουν δουλέψει στην προπόνηση, το να πέφτουν κάτω όταν εκτελείται φάουλ σε βάρος τους έξω από την περιοχή τους για να διακόπτεται το παιχνίδι ??? Συνεχώς το έκαναν αυτό στο Β΄ημίχρονο.

piss - 16/2/2018 09:58

στο δευτερο ημηχρονο ειμασταν οντως καλοι, κριμα που δεν βαλαμε ενα δευτερο γκολ δεν πειραζει θα το βαλουμε στην ουκρανια... την κυριακη νικη με ξανθη και συνεχιζουμε... ολα καλα

giannisanna - 16/2/2018 09:53

Δεν ξερω εσυς αδερφια νομιζεται εγω ετσι οπως μας ειδα περναμε για σκεψου οτι με 1γκολ θα θελουν 1 για παραταση και 2 για προκριση και επειδη εγω εχω δει αρκετους αγωνες τις ντιναμο οτα τους παιζεις αμυντικα και κυνηγανε το γκολ τα τρωνε με την σεσουλα αρα δικια μου γνωμη συστημα 5-4-1 και χτυπημα σε αντεπιθεσης θα περασουμαι το πιστευω το ταξιδη δεν σταματαει εδω μονο αεκ

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 16/2/2018 09:53

Έτσι όπως έπαιξε η ΟΜΑΔΑ στο Β΄ , θα περάσει στο Κίεβο , ακόμα και με κόντρα διαιτησία.

ΜΟΝΟ ΑΕΚ.

Alepou_21 - 16/2/2018 09:53

Παιδιά καλημερα σε όλους !!! Συγχωρέστε για αυτό που θα πω ... Αλλά εμένα δε μου άρεσε ο Μπάρκας ... Δε ξέρω γιατί αλλά ένα σουτ - 1 γκολ έφαγε .... Επίσης ο Χιμένεθ είχε τερματοφύλακες στο Ουέφα δε χρειαζόταν να βάλει Μπάρκα αλλά να πάρει χουλτ....

tsartaselmago - 16/2/2018 00:23

Αλλο ενα ματς που πεταχτηκε ενα ημιχρονο.....κριμα....τους ειχαμε ....τελικα επαιξαν και λαζαρος και αραουχο....ηταν σιγουρο με την 11δα του α ημιχρονου...πραγματικα κριμα.....με μια φαση μας πηραν χ με γκολ....

Κατα τα αλλα ο μανολο ξερει.....

kai_pou_sai_akoma - 16/2/2018 03:10

Ρε μάγε, κάτι παρόμοιο θα ήθελες να γράψεις και για το 1ο ημίχρονο στα παιχνίδια στο Καραϊσκάκη με τον gay και στο ΟΑΚΑ αλλά δεν σου έκατσε. Κερδίσαμε και στα δύο. Περαστικά σου.

tsartaselmago - 16/2/2018 14:12

οτι να ναι...στο καραισκακη μεχρι το 75-80 καναμε καθηστερησεις αν δεν το καταλαβες.....και δεν κοιτουσαμε την επιθεση....μετα το γκολ του γαυρου βγηκαμε μαζικα μπροστα πιεσαμε ενα 15λεπτο και με λιγη τυχη νικησαμε στο τελος.....αυτο στο πρωταθλημα...στο κυπελλο το 0-0 ασχολιαστο κακο ματς...στον επαναληπτικο τωρα...τραυματιζετε ο λοπεζ και μπαινει ο λαζαρος...στο α κακο ματς...στο β τους περνουμε φαλαγγι...βαζουμε γρηγορα 2 γκολ και εκει γυρναμε πισω....βαζει ο γαυρος το γκολ και 15 λεπτα... Συνέχεια μας κλεινει και χανει 2-3 φασεις για να μας κανει κηδεια...ο κουρασμενος γαυρος που δεν τρεχει αλλα περπαταει απο το 60....απο το πουθενα αναστηθηκε...εγω λεω με 3ο στοπερ μετα το 2-0 δεν θα περνουσαμε την αγωνια αυτην στο τελος....με 3ο στοπερ ξεκιναει πολλες φορες τα ματς ο μανολο....τωρα που νικουσαμε ανετα 2-0 δεν εβαλε.....αυτα ....

krav21 - 16/2/2018 02:28

Απο εσενα ξερει πολυ καλυτερα ορθια μιρλα. Χαρες και πανηγυρια εχεις σημερα που δεν κερδισαμε,ετσι?

tsartaselmago - 16/2/2018 13:31

Ναι πεταω αμπαλε.....γιατι η ομαδα μου με αυτονοητη 11δα τους επερνε την προκριση απο χθες ανετα ....αλλα τι σε νοιαζει εσενα η προκριση....εσενα σε νοιαζει να αποθεωνεις τον πυρηνικο επιστημονα που κανει συνεχεια τα ιδια λαθη......

krav21 - 16/2/2018 17:12

Αμπαλο να πεις στον καθρεφτη σου τρολακι. Κοιταξτε εναν χαμενο προπονητη που η μοιρα τον εριξε να γινει σχολιαστης. Μυρωδιας και ασχετος ολκης και εκνευριστικο τρολ εισαι.

tsartaselmago - 16/2/2018 17:35

Εισαι αμπαλος ολκης...το μονο που κανεις ειναι να βγαινεις και να γινεσαι αγενης με ολους οσους δεν εχουν την ιδια γνωμη με σενα....αυτο περισσοτερο ΑΕΚ δεν σε κανει απο κανεναν....εγω ΑΕΚ ειμαι ουτε χιμενεθ ουτε τιποτα....οταν κανει χαζομαρες θα τα λεω....και κανει πολυ συχνα....αν δεν σ αρεσει ξιδακι....εφαγε πατιτο τριστανσον για να παιζει αυτο το κατσικι που το εχει παραπαιδι....ξερεις τι δηλωσε για την χρησιμοποιηση κλωναριδη?Οτι αισθανεται πως τον εχει ΑΔΙΚΗΣΕΙ!!!!!και ψαχνει τροπο να... Συνέχεια του δεινει ματς!!!!!!

PearlJam - 16/2/2018 09:36

ναι ο Μανόλο ξέρει περισσότερα από εμένα, από εσένα και μάλλον από όλους μας...

an0nymous - 16/2/2018 01:20

να ξες φίλε.. αν έπαιζε ο λάζαρος απ την αρχή παίζει να μην κάνατε τίποτα.. υπάρχει πλάνο που τους κρατάς για να τους βάλεις φρέσκους όταν κοραστούν οι άλλοι.. οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνετε και απλά λέτε.

tsartaselmago - 16/2/2018 01:57

ειλικρινα ρε φιλε...ειναι σοβαρα πραγματα αυτα?

που τα ειδατε γραμμενα αυτα?

να αφηνει η μπαρτσα τον σουαρες η τον μεσι εκτος π.χ και να τον βαζει στο β...για να καθαρησει....

Αν το καταλαβες...ετσι και ξεκινουσαμε σωστα...θα ειχαμε περασει απο αποψε και αυτο ειναι το γαμωτο.....

acherontas1972 - 16/2/2018 11:56

tsartaselmago - 16/2/2018 01:57

Αρκετές φορές συμβαίνει με τον Μέσι αυτό & με τελευταίο παράδειγμα του Μπέιλ προχθές , αποδεικνύεται ότι όχι απλά είσαι άσχετος με το άθλημα αλλά δεν παρακολουθείς κιόλας τα μεγάλα Ευρωπαικά πρωταθλήματα να δεις πως πράττουν οι μεγάλες ομάδες όπως κι η ΑΕΚ.

tsartaselmago - 16/2/2018 14:01

αρκετες φορες με τον μεσι????σε κανενα ματς κυπελλου μπορει.....ασε που οταν δεν παιζει δεν νικανε κιολας....οσο για μπειλ....εκτος του οτι ηταν τραυματιας για μεγαλο διαστημα .....δεν τον υπολογιζει ο ζινταν...δεν ειναι βασικος στην ρεαλ εδω και παρα πολυ καιρο....τον εχουν για δωσιμο.....εσυ τι πρακολουθεις δεν ξερω .....ουτε τον ισκο βαζει....χθες η αρσεναλ επαιξε στο χωριο με φουλ βασικους οπως και η ατλετικο μαδριτης....οσες ομαδες δεν το εχουν στοχο το ουεφα κανανε ροτεισον και... Συνέχεια αλχημιες....ναπολι,λατσιο και φυσικα δεν τα καταφεραν....τουλαχιστον στα πρωτα ματς....

acherontas1972 - 16/2/2018 20:52

Με Εσπανιόλ ο Μέσι μπαίνει αλλαγή στο 59' στο 0-0, τελικό 1-1

Με Σπόρτινγκ Λ. ο Μέσι μπαίνει αλλαγή στο 61

Με Θέλτα στο κύπελλο εκτός αποστολής

Με Μουρθία κύπελλο εκτός αποστολής

Με Γιουβέντους εκτός ο Μέσι μπαίνει αλλαγή στο 56... Συνέχεια

Αυτά είναι από Νοέμβριο μέχρι τώρα, σε 2 μήνες δηλαδή.....

Τα σχόλια περιττά......

tsartaselmago - 16/2/2018 23:08

ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ...ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΣ ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΤΕ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ? Η ΑΔΙΑΦΟΡΑ?

ΕΓΡΑΨΕς 5 ΜΑΤς...ΤΑ 2 ΚΥΠΕΛΛΟΥ ...ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΝΑΛΗΚΤΙΚΟΣ...ΤΑ 2 ΣΤΟ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΜΕ ΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΗ ΠΡΟΚΡΙΣΗ....ΜΕ ΕΣΠΑΝΙΟΛ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΗΤΑΝ ΛΙΜΝΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΒΑΛΒΕΡΔΕ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΜΗ ΘΕΛΟΝΤΑς ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ...ΜΕ 12 ΠΟΝΤΟΥς ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ 2ο ΤΟΤΕ...

an0nymous - 16/2/2018 11:09

μόνο που ο λάζαρος δεν είναι ο μέσι φίλε.. ο λάζαρος αν πρόσεξες στα τελευταία ματς φαινόταν ότι ήταν κουρασμένος και δεν είχε τρεξίματα.. οπότε καλά κάνει και τον χρησιμοποιεί έτσι γιατί αποδίδει αυτό.. ο παίκτης είναι 30 φεύγα όχι 20 χρονών.


έτσι και ξεκινούσαμε "σωστά" ..δεν καταλαβαίνω τι εννοείς σωστά.. για μένα σωστά ξεκινήσαμε.. για... Συνέχεια σένα όχι.. επειδή ήθελες λάζαρο αραούχο.. εγώ όσον αφορά τον λάζαρο πιστεύω καλά έκανε και τον κρατάει για αλλαγή.. το κακό είναι ότι δεν υπάρχει απλά ισάξιος για να τον ξεκουράσει.. αν είχαμε μάνταλο θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα.. δεν θα φαινόταν ότι δεν παίζει ο λάζαρος..

tsartaselmago - 16/2/2018 13:52

Ρε συ....το ποδοσφαιρο ειναι απλο.....οι αλλοι δεν εχουν αγωνιστικο ρυθμο...ερχονται να παιξουν τα βασικα για εκτος εδρας ματς.....ειναι ευρωπαικο ματς που οι παικτες θελουν σαν τρελλοι να παιξουν και θα τα δωσουν ολα...οπως τα εδωσαν....βαλε τους καλυτερους απο το πρωτο λεπτο....με τον κοσμο..τον ενθουσιαμο και την χημεια που εχει η ομαδα δεν γλυτωνανε...δεν υπαρχει κουραση σε τετοια ματς....και για την ΑΕΚ ναι λαζαρος και αραουχο ειναι οι αντιστοιχοι μεσι σουαρες.....αυτο το να κουραστουνε οι... Συνέχεια αλλοι και να μπουνε στο β πραγματικα δεν ειναι ποδοσφαιρο λογικο....απλα γιατι στο α δεν εχεις υπογραμενο συμβολαιο οτι θα γινουν τα πραγματα οπως εσυ τα ονειρευτηκες στο κεφαλι σου.....και στο β οπως καταλαβαινεις αν εχουν στραβωσει τα πραγματα εχεις λιγο χρονο να αντιδρασεις....μαζευτικαν οι αλλοι ολοι πισω παιζαν με το χρονο και αντε κυνηγα....3 φασες βγαλαμε καλες η 1 μπηκε......αν ειχαμε βαλει πρωτοι γκολ θα ηταν αλλιως...αλλα με κλωναριδη,γιακουμακη,μπακασετα ταυτοχρονα μεσα.....τι περιμενεις?

Και η ναπολι χθες κατι παρομοιο εκανε και τον ηπιε...αλλα βγηκε ο προπονητης και ειπε οτι στοχο ειναι το πρωταθλημα....το ειπε...τα ιδια και η λατσιο ....και πολλες ομαδες το κανουν...εμεις τι θελουμε?αν μας ενδιαφερει που για μενα πρεπει να μας ενδιαφερει και πολυ η ευρωπη και κυρια με βατους αντιπαλους οπως η δυναμο το χτυπας το ματς με οτι εχεις ....και οχι το χτυπαω αλλα στο β ημιχρονο!!!!!

acherontas1972 - 16/2/2018 01:16

Για την φάση του γκολ ,μπορείς να μου πεις την ευθύνη του Χιμένεθ; Κούρασες πραγματικά φίλε με την εμπάθεια σου για τον προπονητή της ομάδας μας. Μάλλον τον μισείς γιατί σου πήρε την θέση δεν υπάρχει άλλη εξήγηση. Μπορείς να μου αναφέρεις έναν προπονητή οποιουδήποτε πρωταθλήματος που δεν έχει κάνει λάθη, που δεν έχει γκελάρει η ομάδα του, μόνον έναν.

elikopterakias - 16/2/2018 00:29

Έλα να πιάσεις εσύ δουλειά στη θέση του μάγε !

tsartaselmago - 16/2/2018 00:54

Ασε μας ρε φιλε.....

krav21 - 16/2/2018 02:28

Αυτο που σου λεει.Εχεις κουρασει τρολακι.

laiono - 16/2/2018 09:35

Με μια νορμάλ διαιτησία και όχι σαν τον χθεσινό κόρακα θα περάσουμε...!Πάλι τους έκανες να μιλάνε για σένα ρε ΑΕΚΑΡΑ!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

jr21 - 16/2/2018 09:19

Με τόσες απουσίες,με αναγκαστικό ροτεισον,με συνεχόμενα παιχνίδια Φλεβάρη μήνα,με ένα κακό πρώτο ημίχρονο και έναν κάκιστο διαιτητή ή ομάδα αυτή δείχνει ότι είναι πολύ σκληρή για να πεθάνει.Δεν ξέρω τι θα γίνει στο τέλος, το ματς στο Κίεβο θα είναι πολύ δύσκολο,η Ντιναμο δεν είναι κακή ομάδα έχει έλλειψη Ρυθμού και φυσικής κατάστασης άλλα είναι μαχητές,όσο είχαν δυνάμεις έβγαιναν πρώτοι στη μπάλα.Αυτο που είναι σίγουρο είναι ότι η ΑΕΚ θα πουλήσει πολύ ακριβά το τομάρι της σε όλες τις... Συνέχεια διοργανώσεις .Προπονητές του καναπέ δεν τους σχολιάζω καν,διαβάζω αστεία πράγματα,σοβαρευτείτε.Μονο περηφάνια νοιώθω για την ομάδα,ο λαός στάθηκε στο ύψος του αν και πρέπει να φωνάζουμε λίγο περισσότερο όταν το ματς στραβώνει.Τοτε μας χρειάζεται πιο πολύ η ΑΕΚ.υ.γΑπιστευτος Λάζαρος χτες,RESPECT! Υ.γ 2 Ποτέ θα ξεφουσκώνει αυτή η ΑΕΚ ρε παιδιά?

Fotis33 - 16/2/2018 08:09

Το να είσαι στεναχωρημένος σαν να έχασες επειδή δεν κατάφερες να πάρεις τη νίκη σ ένα τέτοιο ματς σημαίνει πολλά.δειχνει το μεγαλείο αυτής της ομάδας.πλεον δεν έχουμε να αποδείξουμε τπτ κ σε κανέναν.ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ σε αυτή την ομάδα και πολύ περισσότερο το ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ οι ίδιοι οι παίχτες.δεν εγκατέλειψαν ποτέ γτ αυτή η ομάδα δεν ξέρει να χάνει.αυτη η ομάδα θα συνεχίσει γτ το αξίζει.ολοι κοντά της λοιπον..τα καλύτερα έρχονται.οταν βλεπεις να μη συμβιβαζεσαι με την ισοπαλία αλλά να... Συνέχεια προσπαθείς μεχρι το 94 να παρεις το ματς((γτ το αξιζεις),κόντρα σε ολα μια λέξη μενει μονο στο τελος.ΠΙΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ.γτ ΜΠΟΡΕΙΣ.γτ απλά είσαι ΑΕΚ.

alexaekara - 16/2/2018 01:18

1 ΜΟΝΟ ΛΑΘΟΣ, Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΡΕΝΤΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟ 1-1 ΑΝΤΙ 2-0. ΗΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ !!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΑΠ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΗ ΡΕΒΑΝΣ !!! (ΩΡΑ ΝΑ ΑΠΟΣΒΕΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥ Ο ΜΑΣΟΥΝΤ...)

Dimitris94 - 16/2/2018 07:49

Ελεύθερος ήρθε και με χαμηλό συμβόλαιο ο άνθρωπος.. ήδη έχει αποδείξει ότι έχει χώρο στην ΑΕΚ, τώρα θα φανεί αν μπορεί να κάνει τη διαφορά..

eagle_kan - 16/2/2018 07:16

Καλημερα αδέρφια. Η ομάδα χτες ήταν ΑΕΚ στο δεύτερο ημίχρονο. Ο Κλωναριδης είναι ξένο σώμα στην ομάδα και εκτος κλίματος. Πολύ θα ήθελα στη θέση του έναν παιχταρά ισάξιου με το Λαζαρο γιατί με βάση τους πολλούς αγώνες, το χρειαζόμαστε όλο το ρόστερ και ο Κλωναριδης απλά δεν υπάρχει. Παρ όλα αυτά ο Μανόλο καλά έκανε και ξεκίνησε έτσι γιατί πρώτος στόχος κακά τα ψέματα είναι το πρωτάθλημα. Ο Γιακουμάκης δεν ήταν άσχημος (και ο Αραουχο που μπήκε δεν φάνηκε πολύ). Προχωράμε για ΞΑΝΘΗ, το... Συνέχεια θέμα πρόκρισης εννοείται ότι δεν έχει τελειώσει γιατί η φετινή ΑΕΚ δεν καταθέτει όπλα και μπορεί το διπλό στο Κιέβο. Μπράβο στα παιδιά για την παρατεταμένη καταβολή προσπάθειας σε Ελλάδα και Ευρώπη...και είμαι σίγουρος πως φέτος θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές!!! FORCA AEK!!!

BYZANTIN - 16/2/2018 07:09

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ. ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΔΙΚΟ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΣΟΒΑΡΗ ΦΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΣΚΟΡΑΡΟΥΝ. ΔΕ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ ΠΟΥ ΧΘΕΣ ΗΤΑΝ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ. ΤΟ ΤΡΑΒΑ ΣΚΟΥΝΤΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΠΑΝΟ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΝΟΛΟ. ΕΙΧΑ ΔΕ ΠΕΙ ΧΘΕΣ ΝΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΟΥΚΡΑΝΟΥ ΤΗΣ ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ ΟΤΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ Η ΔΥΝΑΜΟ ΘΑ ΚΛΑΤΑΡΕΙ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ... Συνέχεια ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΟ ΑΗΤΗΤΟ ΣΑΣ ΑΕΤΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΧΤΥΠΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ. ΕΙΝΑΙ Η ΑΧΙΛΛΕΙΟΣ ΠΤΕΡΝΑ ΤΟΥΣ.

apotefromenos - 16/2/2018 04:02

Ο μανολο ως πανεξυπνος προπονητης (και αυτος με τα κολληματα του οπως ολοι οι ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ) κανει κανονικο ροτεισον που ολο λεγεται στην ελλαδα αλλα κανεις δεν το κανει οπως πρεπει, και ειδικα σρον δευτερο γυρο. Ετσι ειναι, ετσι πρεπει να γινει. Τρεχει σερι νικες καθε 3 μερες με τα βασικα γραναζια την ομαδας να παιζουν ενα ημιχρονο. Αποτελεσμα?παει το ματς στο 2ο ημιχρονο και γερνει το γηπεδο. Αν δεν εκανε το πρωτο λαθος της....χρονιας ο φλας-μπακ δεν τρωγαμε... Συνέχεια γκολ ουτε με αιτηση και στο 2ο θα εληγε 2,3-0 κατα τη γνωμη μου. Τιποτα ιδιατερο αυτη η ντιναμο, ανοστη ομαδα με δυνατο κεντρο που μπορουμε να τους ματσαρουμε στο κιεβο, ειδικα τωρα που τους ειδαμε. Μπορουσαμε και σημερα. Ο κοσμος δεν ξερω αν οντως παει να το πιστεψει αλλα δεν νομιζω την κυριακη να δω 20.000 κασκολ να φωναζουν για την αγαπη μας.


Περα τα του ματς, ενα πραγμα ηθελα να γραψω για σημερα. Οτι και να γινει φετος, ειμαι επιτελους περηφανος για την ομαδα μου μετα απο χρονια. Ωραια η λιγδα, η καζουρα, τα νευρα, κουβεντες για διαιτησια αλλα διαφορετικο πραγμα η ευρωπη. Γιατι η ΑΕΚ πια ειναι μια αναπτυσσομενη συγχρονη ευρωπαικη ομαδα. Αλλη αισθηση οταν μπορεις σε νοκ-αουτ ματς στην ευρωπη που αντιπροσωπευεις τη χωρα σου, σε βλεπει πολυς κοσμος, να παιζεις μονοτερμα παραδοσιακες ομαδες της ευρωπης και να φευγεις απο το γηπεδο νιωθοντας οτι παρολο πηγαν ολα καλα μας αδικει το αποτελεσμα.


Κατι καλο φτιαχνεται εδω και 2 χρονια, και φετος αρχιζει να αποδιδει καρπους. Ερχεται και το ενα καλο νεο μετα το αλλο για το γηπεδο μας, το Σπιτι μας.


Ειμαστε πια εδω, οπως μας αξιζει. Με τον ιδρωτα μας, με την τιμη μας, με τις "ιστοριες" που φτιαχτηκαν τα μαυρα 3 χρονια...


Καληνυχτα αδεφια

Υγ.1Ολοι γηπεδο την κυριακη

Υγ.2Μην την αφησετε μονη, λιγο ακομα εμεινε

Υγ.3Δεν σταματω να τραγουδω ποτε οε ΑΕΚ ολε ολε

Pns21 - 16/2/2018 03:41

Πολυ ωραια ατμοσφαιρα. Στην αλλαγη του Αινταρεβιτς λεω (ειρωνικα) "βαλτο ρε Αστριτ να τρελαθουμε". Μπαινει το γκολ, ουρλιαζω χοροπηδαω χωρις να εχω καταλαβει ποιος το εβαλε. Και νιωθω εναν διπλα μου να μου ουρλιαζει: " Ο ΑΙΝΤΑΡΕΒΙΤΣ. Ο ΑΙΝΤΑΡΕΒΙΤΣ".

aekforeverandever - 16/2/2018 03:16

Πήγαμε πολύ καλά. πατήσαμε τη ντιναμό, η οποία έκανε 2 επιθέσεις σε όλο τον αγώνα. καταλαβαίνουμε το πλάνο του Χιμένεθ ότι έπρεπε να ξεκουραστούν τσιγκρίνσκι και λάζαρος, αλλά στο β' ημίχρονο έπρεπε να έρθει 3-1 και όχι 1-1. εάν χάναμε θα ήταν μεγάλη αμαρτία. στο β' ημίχρονο νιώθαμε ότι παίζαμε με μικρή ομάδα του πρωταθλήματος όμως γι΄αυτό έφταιγε η ΑΕΚ ,ΟΧΙ η ντιναμό. αν εξαιρέσει κανείς ένα θέμα που έχουμε ακόμη με το σκοράρισμα, είμαστε η καλύτερη και η πιο ολοκληρωτική ομάδα στην... Συνέχεια Ελλάδα. όλοι με Ξάνθη μέσα όπως σήμερα!

alexaekara - 16/2/2018 03:11

ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ !!!! ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΜΕ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ...... ΑΕΚΑΡΑ (ΜΑΝΟΛΟ) ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΗ ΡΕΒΑΝΣ ΑΠ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΞΕΣΚΙΣΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΗΝ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΜΑΤΣ 0-0 ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ 80' ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΝΑ ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΚΛΕΨΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ. ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΗΘΕΙΣ !!!!

AndreSimoes21 - 16/2/2018 03:01

Επιβεβαιωνεται για ακομα μια φορα οτι οι περισσότεροι απ οσους παρακολουθουν αυτό το σπορ είναι ασχετοι.. Πως θα διαχειριστεί η ομαδα ρε ασχετοι ολα αυτα τα ματς? Πως γινεται να παίζουν οι ιδιοι σε ολα ματς βασικοι? Αν ηταν ετσι το ποδοσφαιρο δε θα χε προπονητές αλλα θα παιζανε οι καλύτεροι.. Πολυ ευκολο ε? Αλλα δεν ειναι ετσι.. Δυστυχως ειστε αμπαλοι.. Κ εσεις που γραφετε σχολια αρνητικα για τις επιλογες του μανολο κ εσεις στο γηπεδο που μας κουφανατε με την "αμπαλοσυνη" σας

DIMITRIS1984 - 16/2/2018 01:31

Πεταξαμε ενα ημιχρονο λογω του πρωταθληματος που εννοειται το θελουμε περισσοτερο(rotation)...στο δευτερο ημιχρονο ημασταν ΑΕΚ...η μεταγραφη του εξτρεμ που δεν εγινε ποτε ισως βγαινει τωρα...παμε στο κιεβο με ψυχη να τους το πεταξουμε και να παρουμε την προκριση!!!

Mike21AEK - 16/2/2018 02:32

Συμφωνώ για την μη μεταγραφη εξτρέμ! Με την είσοδό του Λάζαρου αμέσως γιναμε πιο απηλειτικοί αλλά προχωράμε με ό,τι έχουμε και στηρίζουμε με ο,τι έχουμε και δεν έχουμε...!

leontas_021 - 16/2/2018 02:30

Λογω τραυματισμων/γριπης ελειπαν σημερα οι Μανταλος-Γιοχανσον (απο νωρις στη σεζον εκτος, δεν εχαναν λεπτο κανονικα) και οι Μασουντ, Κονε, Τσοσιτς, Λοπεζ. Δεν εχουν δηλωθει στην Ευρωπη Χουλτ, Μοραν. Δεν μπηκε για να παρει ανασες ο Τσιγκρινσκι. Ξεκουραστηκαν στο α ημιχρονο Αραουχο, Λαζαρος. Μια ολοκληρη εντεκαδα εκτος, δωδεκα με το ροτεισιον στο τερμα οπου Τσιγκρινσκι-Μπαρκας ειναι σχεδον ισαξιοι! Μετρωντας τους Γιακουμακη-Κλωναριδη που επαιξαν στη βασικη εντεκαδα και τον... Συνέχεια Αινταρεβιτς που σκοραρε ως αλλαγη φτανουμε τους 24, με Τζανετοπουλο και Γιουση που χρησιμοποιουνται λιγο τους 26! Με τετοιο βαθυ ροστερ (λειπει μονο ενισχυση στους εξτρεμ και αντικατασταση οσων φυγουν το καλοκαιρι, πχ Γιοχανσον) και με το μεταλλο νικητων που εχουν οι παικτες (και λογω πρωταθληματικης φανελας και λογω νοοτροπιας που εμφυσησε ο Χιμενεθ) ξανασκοραρε η ΑΕΚ μετα το 80' και παρεμεινε ζωντανη για την προκριση! Προσοχη μεγαλη με Ξανθη, ασχετως των αποτελεσματων του ΠΑΟΚ αν με διπλο στην Τουμπα πιανουμε την κορυφη θα το κερδισουμε το ματς!

Marios_1 - 16/2/2018 02:23

Μια ΑΕΚ βγαλμένη από τα καλύτερά μας όνειρα !


Παίζει εδω και ενάμιση μήνα ΣΥΝΕΧΕΙΑ 2 ματς τη βδομάδα και Ματς απιστευτα δυνατά με Γαύρο μέσα έξω να τον αποκλείει σε κυπελο και να τον αφηνει πίσω στο πρωτάθλημα, με Τριπολη και τωρα με Ντιναμό... Συνέχεια
24 Ματς αήτητη !


Χωρίς Μάνταλο


Χωρίς Γιόχανσον


Χωρίς Τσιγκρίνσκι - Jesus


Χωρίς Κονέ


Χωρίς Λόπεζ


Χωρίς Τσόσιτς


Χωρίς Μασούντ


Χωρίς να μπορεί να παιξει ο Χουλτ Ευρώπη


Με ένα διαιτητή με διατεταγμένη υπηρεσία που έκανε τα πάντα για να ωφελήσει τους Ουκρανούς και να της κάνει ζημιά


Έπαιξε την Ντιναμό στο μισό γήπεδο και μπορούσε 2 και 3 γκολ


ΖΗΤΩ Η Α.Ε.Κ !


Υ.Γ: ΕΜΕΤΙΚΗ κυριολεκτικά η μετάδοση του Τσόχου που έβλεπε τα πάντα "δίκαια" και ωραία καμωμένα με την εγκληματική διαιτησία ποθ χαρίζει 3 φορές κοκκινη και μόνο μετα το 75 άρχισε να μιλάει λίγο πιο αντικειμενικα, λογικά επειδή θα πέσανε κάμποσα μηνύματα απο αγανακτισμένους ΑΕΚτζήδες για αυτά που ακούγανε...


ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑΡΑ !

maknixr - 16/2/2018 02:13

Αδερφια μενω κατω πατησια περιμενω προτασεις απο οσουν μενουμε εδω γυρο να δουμε καπου ολοι μαζι το ματς να κλαιμε μαζι για την επικη προκριση.ευχαρειστω.

dimi_bahn - 16/2/2018 01:59

Ολοι οι Αθηναίοι που μπορείτε μεσα με Ξάνθη.Μην αφήνετε μόνη την ομαδα.

LambX - 16/2/2018 01:59

Η Α.Ε.Κ. ανοικει κ στην Ευρωπη δυναμικα κανοντας ομαδαρες οπως η Δυναμο που εχει βγαλει παιχταραδες στο παρελθον να κλεινονται στην αμυνα κ να μοιαζουν Λεβαδειακος...Η Α.Ε.Κ φετος μπορει κ πρωταθλημα κ κυπελλο κ μια συχεια στην Ευρωπη.Η ΑΕΚ φετος ειναι αντρικεια ομαδα.Παοζει πολυ τρελο ποδοσφαιρο.Αν παρουμε φετος το πρωταθλημα σιγουρα θα μιλαμε στο επομενο πρωταθλημα για μια ΑΕΚ που ισως ξεπερασει κ την ΑΕΚ των 3ων πρωταθληματων.Μονο κατενατσιο μπορουν να σε παιξουν ολοι... Συνέχεια φετος στο πρωταθλημα κ ηδη αρχισαν κ στην Ευρωπη.ΑΕΚΑΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ Κ ΤΟΥΣ 3 ΣΤΟΧΟΥΣ!!!!

captain_beyond - 16/2/2018 01:20

Πάλι συγχαρητήρια στη μεγάλη απέθαντη ΑΕΚΑΡΑ.Μπράβο σε όλους μέσα στην ομάδα που δίνουν πάντα το 100% και μας κάνουν να τους γουστάρουμε.Δεν είναι γκρίνια,αλλά δε μπορώ να μη σκέφτομαι πώς θα ήμασταν με δύο παίκτες μπροστά που θα τσουλούσαν λίγο τη μπαλίτσα,να το θέσω έτσι,πόσο πανικό και θαυμασμό θα προκαλούσαμε.ΑΕΚΑΡΑ μέχρι τα μπούνια!Υ.Γ.Όσοι κράζουν μέσα στο γήπεδο παίκτη που φοράει φανέλα με το δικέφαλο,δεν αξίζουν να λέγονται ΑΕΚτζήδες,και δε λέω τίποτα άλλο μόνο και... Συνέχεια μόνο για να μην κοπεί το μήνυμα.

Φοίνικας - 16/2/2018 01:51

Να μπορούσα να σου βάλω 1000 like μόνο και για το ΥΓ σου αδερφε! Πες τα!

kartoutsos - 16/2/2018 01:50

Δεν ξέρω τι έχουν γράψει οι ειδήμονες του ποδοσφαίρου στα αθλητικά σάιτ (ούτε καν του ΑΕΚ365, ακόμα) αλλά αυτό που είδα σήμερα από την ομάδα ήταν τα εξής:


- η ομάδα δεν κατάφερε να μας ξεσηκώσει αν και το ξεκίνημα δεν ήταν κακό. Όταν μπήκε ο Λάζαρος πιστέψαμε ότι δεν χάνουμε ή αν χάσουμε θα είναι μεγάλη αδικία.... Συνέχεια

- η τετράδα στην άμυνα σήμερα πέρασε το πιο εύκολο ευρωπαικό της βράδυ κι ένα από τα πιο εύκολα βράδια της γενικά. Οι Ουκρανοί δεν τολμούσαν να ανεβάσουν παίκτες - ίσως να φταίει η αγωνιστική τους απραξία πάντως ήταν εντελώς ακίνδυνοι (παρ' όλ' αυτά τους χαρίσαμε ένα γκολ)


- άτυχη λόγω τραυματισμών και απουσιών αλλά και σε περίοδο ντεφορμαρίσματος η ΑΕΚάρα, τουλάχιστον μεσοεπιθετικά: φλυαρία και κούραση, το σημερινό παιχνίδι με ένα κανονικό εξτρέμ που να μπορεί να βγάζει 90λεπτο και ΈΝΑΝ να μπορεί να περάσει μια κάθετη θα είχε πάρει το παιχνίδι χαλαρά.


- ο διαιτητής ήθελε οπωσδήποτε να αποδείξει ότι δεν μασάει από έδρες (όντως δεν μάσησε) κι έφτασε στο σημείο να χαρίζεται στους φιλοξενούμενους ... εκεί στην Ευρώπη πρέπει να μάθουν το 50 -50 ... Τίγρη κάνε αυτό που ξέρεις!!!!


- σε μια δύσκολη περίοδο η ΑΕΚάρα αποδυκνείει ότι είναι ομάδα και βασικά ότι έχει χαρακτήρα όχι μόνο στην Ελλάδα! ΚΙ ΑΥΤΟ είναι πολύ βασικό για να παραμείνει στους στόχους της.


- οι ουκρανοί δεν είναι φόβητρο και δεν νομίζω ότι θα έχουν άλλη επιλογή από το να παίξουν όπως σήμερα που μας άφηναν την μπάλα ... ο Απόλλωνας της ουκρανίας ήταν κι αυτό είναι επικίνδυνο για μας ειδικά από την στιγμή που δεν καίγονται για το γκολ στην έδρα τους - μακάρι να ήταν ο γαύρος της ουκρανίας.


- Ελπίζω να είδε ο Χιμένεθ ότι ΟΛΕΣ τις σέντρες τις καθάρισαν οι ουκρανοί αμυντικοί και η μία που ήταν ευθύνη του τερματοφύλακα τους έγινε γκολ!


- δεν ξέρω τι ήταν πιο ανακουφιστικό, ότι έμπαινε ο Λάζαρος ή ότι έβγαινε ο Κλωναρίδης; οι υπόλοιποι μεσοεπιθετικά ήταν στην καλύτερη μέτριοι (εκτός του Λάζαρου).


- Θα μπορούσαμε να νικήσουμε (ειδικά αν είχε αποβάλλει το 19 που έπρεπε να είχε χαιρετίσει από νωρίς), δεν νικήσαμε και χρειαζόμαστε γκολ μέσα στο κίεβο. ΜΠΟΡΟΥΜΕ!

mia_zwh_aek - 16/2/2018 01:47

Σίγουρα το αποτέλεσμα είναι άδικο. Ελπίζω να περάσουμε. Ο διαιτητής μπορώ να πω ότι με έβγαλε από τα ρούχα μου κάτι που δεν περίμενα από ευρωπαίο διαιτητή.

Original__1924 - 16/2/2018 01:02

1-1 αντι για τουλάχιστον 3-1....η ΑΕΚΑΡΑ ήταν κυριολεκτικά ισοπεδωτική και πάμε για την πρόκριση στον επαναληπτικό όπου πλέον όλα είναι ανοιχτά γιατί με εκτός έδρας γκολ έχουμε 2 ευκαιρίες(νίκη πρόκριση ή παράταση εαν σκοράρουν)!!!Το γκολ οφείλεται ξεκάθαρα σε ατομικό λάθος ή και "αλληλοκάλυψη" ΑΛΛΑ σε καμία περίπτωση ΔΕΝ θα "κρεμάσω" τον αποκαλυπτικό-εξαιρετικό απο κάθε άποψη φετινό Μπακάκη για μια και μόνο στιγμή!!!Τρομερός ο Μανόλο που "ζυγίσει" κυριολεκτικά τον... Συνέχεια χρόνο συμμετοχής λόγω συνεχόμενων παιχνιδιών αλλά και απουσιών και κάνει απίστευτη διαχείριση στο υλικό ώστε η ομάδα ν΄ανταπεξέρχεται σε 3 διοργανώσεις(πρωτάθλημα-κύπελλο-Ευρώπη).

Original__1924 - 16/2/2018 01:44

*"ζυγίζει"

AekKaterini1988 - 16/2/2018 01:40

Κατ' αρχήν συγχαρητήρια στην ομάδα και τον προπονητή μας. Ακόμα περισσότερα συγχαρητήρια στα αδέρφια μας, που βρέθηκαν στο γήπεδο και για ακόμα μία φορά ήταν άψογοι. Δύο σχόλια μόνο:

Ο Διαιτητής ήταν προκλητικός - απαράδεκτος , όσο δεν πάει και ο Speaker του συνδρομητικού καναλιού, ήταν τραγικός. Τέλος για μένα αδέρφια η ομάδα μας, όσο παίζει έτσι δεν έχει να φοβηθεί κανέναν και τίποτα. Μόνο να έχουμε λίγη τύχη παραπάνω (στο γήπεδο και στην υγεία των παικτών μας). Καλό... Συνέχεια ξημέρωμα.

JOHNleon - 16/2/2018 01:35

φοβερος κοσμος, ωραια μπαλα,το χαρηκα το ματς περα απο το σκορ.με στεναχωρει μονο η λαθος κριση του χιμενεθ με τον κλοναριδη ,ενω το παιδι δεν εχει κανει ουτε ματς της προκοπης,ελπιζω να μην αποδειχτει εγκληματικο οτι δε πηραμε εξτρεμ. για τον διαιτητη οτι και να πει κανεις ειναι πολυ λιγο πραγματικα,ελπιζω μη στειλυον καμικαζι και στην ουκρανια... φορτσα ομαδαρα!

Φοίνικας - 16/2/2018 01:34

Η μεγάλη μαγκιά αυτής της ομάδας είναι ότι δεχτήκαμε γκολ και για το μόνο που ήμουν σίγουρος ήταν ότι η ΑΕΚάρα θα βγάλει αντίδραση. Το ματς θα πήγαινε στο 1-0 στο δεύτερο ημίχρονο ακριβώς όπως είχε σχεδιαστεί. Στράβωσε από ένα ατομικό λάθος του φανταστικού φέτος Μπακάκη, συμβαίνουν αυτά στο ποδόσφαιρο. Αλλά πάλι δεν μάσησε η ομάδα, αξίζαμε την νίκη και θα ολοκληρώσουμε την αποστολή στο Κίεβο.... Συνέχεια

Υ.Γ.: Κούρασε η μίρλα γιατί ο Χιμένεθ έτσι και γιατί ο Χιμένεθ αλλιώς. Ο άνθρωπος έχει φτιάξει ομάδα που έχουμε χρόνια να δούμε.


Υ.Γ.2: 9 συνεχόμενα ματς αήττητοι στην Ευρώπη. Το 2002-2003 είχαμε 11 συνεχόμενα αήτηττοι. Βρείτε μου άλλον στην Ελλάδα. Μόνο η ΑΕΚάρα αυτά!

midis59 - 16/2/2018 01:32

ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ! ΟΛΟΙ ΑΕΚ

davidian - 16/2/2018 01:30

Μπραβο ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ!!!δεν πειραζει για το 1-1 αν και πιστευα οτι θα νικησουμε.ομως πιστευω οτι στο δευτερο γυρο θα νικησουμε σιγουρα.και εννοειται δεν θα ειναι και ο ιδιος κοιμισμενος διαιτητης.

Thomas11 - 16/2/2018 01:29

Δεν μας βγήκαν ούτε ο Κλωναρίδης (καθόλου) ουτε ο Γιακουμάκης (μαχητικός και μέχρι εκεί) έτσι χάθηκε το πρώτο ημίχρονο ...... @Μια φάση που νομίζαμε οτι ο Μπακακής (σούπερ παιχτρόνι) τον είχε συν ακόμα μία που η κεφαλια του Λάζαρου δεν ειναι καρφωτή αλλα ψιλοκρεμασ΄τη (μετά την ισοφάριση) τέλειωσε το παιχνίδι. @ Η Δυναμο είχε τρεις παίχτες πολύ καλούς ...αυτό ήταν κατά τ α΄λλα μου θμυμισε Ξυλοκόπους Σκωτσέζους...νομίζω πως τους έχουμε ......αν βάλουμε πρώτοι γκολ στο Κίεβο θα βάλουμε κ... Συνέχεια αλλο....και θα περάσουμε ...

palobar - 16/2/2018 01:20

Συγχαρητηρια στον κοσμο της ΑΕΚ. Πραγματικα οι οπαδοι αυτης ομαδος εχουν μια αλλη ποιοτητα. Φανηκε την στιγμη που δεχθηκαμε το γκολ αλλα και σε ολον τον αγωνα. Αγνωστοι μεταξυ αγνωστων. Αισθανομουν σαν να ειμασταν μια μεγαλη οικογενεια. Ψυχη, παθος, αγαπη και αγνοτητα για αυτην την αγαπαμε ολοι. Ουτε καφριλες ουτε τιποτα απο ολα αυτα που εχουν ενα μεγαλο μερος του κοσμου απο τα γηπεδα. Ειμαι περηφανος που ειμαι οπαδος αυτης της μεγαλης ομαδας. Ενα σχολιο για τον Κλωναριδη και καντε οσα... Συνέχεια dislike θελετε. Εχω να παιξω μπαλα 28 χρονια. Υπηρχαν στιγμες που ηθελα να πηδηξω απο την θυρα 8 και να μπω στο γηπεδο. Οταν φορας την δικεφαλο στο στηθος και εχεις 30.000 κοσμο απο πανω σου πρεπει να τρως σιδερα. Ο συγκεκριμενος παικτης ειναι αταλαντος, αδιαφορος, και πολυ λιγος για την ΑΕΚ ποσο δε για εναν αγωνα οπως τον σημερινο. Σε αντιθεση με τον Γιακουμακη που επαιξε παθιασμενα και φαινεται οτι μπορει να δωσει πολλα στην ομαδα.

Tonybouloni23 - 16/2/2018 01:16

Ειναι πολυ κριμα πραγματικα για τα παιδια και μονο..Περα απο τα οπαδικα μας..Να μην κατακτησουν τουλαχιστον 1 τιτλο..Πραγματικα θα ειναι αδικο γι αυτη την ΟΜΑΔΑΡΑ του Μανολο!

D1mitrios - 16/2/2018 01:15

Ποσα χρονια ειχα να νιωσω αυτο το συναισθημα ..

Της καθολικης αποδοχης και πιστης απολα τα αδελφια στην ΑΕΚ του Χιμενεθ..

Αυτο το ΑΕΚ=ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ απο τα αποδυτηρια,μεταφερεται σιγα σιγα και μεταξυ των φιλαθλων..

Γιατι ειχαμε ξεχασει πως εκτος απο ΑΕΚ λεγομαστε και ΕΝΩΣΙΣ..

Cyanide - 16/2/2018 01:14

Μόλις γύρισα κι εγώ σπίτι.Λοιπόν μπράβο στην ομάδα μέταλλο έχει αποκτήσει.Το σκορ είναι πλασματικό.Χάσαμε τρομερές ευκαιρίες η Ντιναμό τίποτα το σπουδαίο.Γελούσα με την αλλαγή Αιντάρεβιτς και πάει και βάζει γκολ.Αυτά είναι τα ωραία.Προκλητικός ο Ισπανός διαιτητής σήμερα αν ήταν σωστός θα είχε καθαρίσει η πρόκριση υπερ της ΑΕΚ.Δε πειράζει όμως στο Κίεβο λοιπόν τα υπόλοιπα.

GiannisAgrinio21 - 16/2/2018 01:13

Μπράβο στην ομάδα και στην προσπάθεια που εκαναν τα παιδιά. Μεγαλο ματς απο μεγάλη ομάδα που θύμισε ΑΕΚ απο παλιά. Λιγη τυχη να ειχαμε και θα το γυρνούσαμε.

ΥΓ Λάζαρος μεγάλη εμφάνιση (ψυχιατρε μας τρελανες)

ΥΓ 2 Ακομη να ξεφουσκώνει η ΑΕΚ. ... Α ρε μυρωδιαδες δεν πεθαίνουμε φέτος ρε με τίποτα....

accept10000 - 16/2/2018 01:13

ΕΧΑΣΕ Η ΑΤΑΛΑΝΤΑ

ΕΧΑΣΕ Η ΖΕΝΙΤ ...


ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ (και σαλτσμπουργκ νομιζω) ΑΗΤΤΗΤΟΙ ...

dragan21 - 16/2/2018 01:13

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ !!!!! Η Α.Ε.Κ. μας ειχε κανει τον ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ...να μπερδεψει για το πως γραφεται το μου ΕΛΕΙΨΕΣ..Με ΕΙ ή με Υ....???

dragan21 - 16/2/2018 01:11

The teacher ...Χαιρομαι να βλεπω νορμαλ ανιληψεις αναγνωστων του σαιτ ...ετσι ειναι τα πραγματα ,απλα κ ομορφα..ευγε.Τωρα εχεις προεδρο που κανει αυτα που ταζει ..ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ..Απλα τα πραγματα ......Εισαι ΑΕΚ και περπατας με ψηλα το κεφαλι..Ποσο μου ειχε λειψει αυτο .........

anarchris21 - 16/2/2018 01:10

Παιδια οφειλουμε ενα μπραβο και μια συγγνωμη στον μπακασετα το παιδι εδω και ενα δυο μηνες κανει τρομερες εμφανισεις

ZAPATISTA21 - 16/2/2018 01:04

Δεν φτάνει ενας ισπανός ρέφερι να μας κάνει καλά....Υποπτη σφυρίχτρα....Θα εχει παντρευτεί Ουκρανίδα,δεν εξηγείται αλλιώς....Ποια Ντιναμό...?....ΠΕΣΤΕ ΚΑΤΩ....Δεν γλιτώνετε κυρίες

K1tr1nos21 - 16/2/2018 01:03

καταρχήν ενα μεγαλο μπράβο στην ΑΕΚαρα μας.. για την τοσο μεγαλη προσπαθεια που κανουν.. τοσα συνεχόμενα παιχνιδια. τόσους τραυματισμούς.. και παλι εχουν τοσα πολλα ψυχικά αποθέματα να τρεχουν ακατάπαυστα μεχρι το 94.. δεν κανουν ουτε λεπτο πισω.. δεν συμβιβάζονται ουτε υποχωρούν μπροστα στη κούραση.. δεν ξερω αν ειναι η καλυτερη ΑΕΚ.. ουτε η ποιοτικότερη.. αλλα σιγουρα ειναι απο τις πιο ψυχωμενες.. η πιο παλικαρίσια.. αυτη που ειναι πισω στο σκορ και βρισκει την δυναμη να... Συνέχεια εξαφανίσει.. να καταπιεί τον αντιπαλο.. να τον καθηλώνει στο μισό γηπεδο.. ο διαιτητης σημερα μας εκανε να θυμηθούμε τα χειρουργεία των προηγούμενων χρόνων.. σημερα καταφερε να μας ανεβάσει την πιεση.. μην απαξιώνουμε την ντιναμο.. ειναι μια γρηγορη ομαδα.. με πολυ δυνατούς ποδοσφαιριστες.. σε δυναμη και ταχυτητα δεν εχει σχεση με τις ομαδες της λιγδας.. θα υπαρχει το κρύο και σιγουρα οι ουκρανοι πιο έτοιμοι απο οτι ηταν σημερα που προέρχονται απο δίμηνη αποχή.. αλλα ειπαμε το μεταλο και οι αντοχές αυτης της ομαδας δεν εχουν νταβανι.. δεν ξερει κανεις που μπορουν να μας πανε.. μπράβο ΑΕΚαρα μου.. σημερα μετράει η προσπαθεια και η καταθεση ψυχής.. περισσοτερο απο το παιχνιδι το ιδιο..

submariner - 16/2/2018 01:03

Πολύ δυνατή η ΑΕΚ σήμερα στο Β ημίχρονο. Αν παίξουν έτσι στον επαναληπτικό μπορούμε πρόκριση. Και ο κόσμος πολύ δυνατός. Η μοναδική παραφωνία ο Κλωναρίδης. Δεν ξέρω τι βλέπατε από την τηλεόραση αλλά ο τύπος δεν ήταν απλά κακός ήταν ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ. Δεν άξιζει ούτε για 18 αδα. Απορώ τι βλέπει ο Χιμένεθ

demetrios21 - 16/2/2018 00:38

1. Τους εχουμε. Εστω και χωρις Λιβαγια, μας βλεπω να σκοραρουμε εκτός.

2. Στο 75' επρεπε να τους αφησει με δεκα παιχτες. Ο ορισμος της (δευτερης) κιτρινης.

3. Στο 76' επρεπε να τους αφησει με δεκα (εννια αν ειχε βγαλει και τον αλλον). Ο ορισμος της κοκκινης.

4. Τρελη εμπνευση του Μανολο ο Αστριτ... κατσε να βαλω τον ψηλο μπας και παρουμε καμια κεφαλια στο τερμα τους... ισως να τον εβαλε και για να βγαλει καμια μπαλια, αν και αυτο δεν εκατσε.... Συνέχεια
5. Η σεντρα του Λαζαρου στο γκολ ειναι απιστευτη.

6. Τους εκανε ανω κατω ο Λαζαρος... ως αλλαγη / ξεκουραστος ειναι φοβερος.

7. Εδινε και πεναλτυ στο πρωτο φαουλ που κανανε στο Λαζαρο.

8. Υπαρχουν ακομα haters του Μπακασετα αραγε;

9. Τι φαουλαρα εκανε ο Γκαλο και το εβγαλε ο αλλος ο π@υστης...

10. Δεν ηθελε και πολυ να το σωσει ο Μπαρκας, με λιγο τυχη το ειχε βγαλει.

chester_bennington - 16/2/2018 01:02

ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΤΟ 8... ΑΡΑΓΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ HATERS ΣΕ ΠΑΙΧΤΗ ΤΗΣ ΑΕΚ??????

submariner - 16/2/2018 01:22

Εγώ για τον Κλωναρίδη

Severian21 - 16/2/2018 00:53

Κ στο 45+ επρεπε να τους αφησει με δεκα για τον ιδιο παιχτη

demetrios21 - 16/2/2018 01:10

Ναι φιλε, τωρα που ξαναειδα ολα τα στιγμιοτυπα... μπορουσε ανετα να τον ειχε αποβαλει πολυ πιο νωρις σε 2-3 περιπτωσεις!

ANESTHSR21 - 16/2/2018 01:00

Αυτοι ειναι χειροτεροι και απο τον πλατανια τετοιο μονοτερμα και τετοιο σμπρωξιμο απ την διαιτησια πρωτη φορα βλεπω σε ευρωπαικο μας ματσ λαμογιο ισπανε εχασας την μπαλα

stevepyr - 16/2/2018 00:41

Μόνο περηφάνια αξιζει για αυτη την ομαδα!!!

Αν δεν κυνηγουσαμε παλι το σκορ......

Παντως με την εικονα των ομαδων, φάνηκε οτι εχουν γρηγορους παικτες μπροστα, ομως εμεις ειχαμε το παθος και την πρωτη επαφη!!!

Συγχαρητηρια στα παιδια που παρα την κουραση και τις πάμπολλες απουσιες δειχνουν οτι δε χανουν... Συνέχεια πουθενα..... Ποιός μπαοκ και Δυναμο μωρε;;;;

Φατε τους εκτος οπως ξερετε...!!!!

Μπραβο στο υπέροχο λαο που πρέπει να στηρίξει και στα τελευταία ματς που κρινονται ολα...

Ο διαιτητής πρεπει να στοχευσε τις καρτες μας που ηταν αυστηρές και νοκ αουτ για το Κιεβο, συν το παγκόσμιο ρεκορ να προσπαθεί καποιος πεντε (5) φορές να παρει κόκκινη και να μην.......

Στον επαναληπτικο μπορουμε!!!!

Τσιγκρι και Μασουντ αντικαταστάτες και παμε να τους βουλιάξουμε ...!!!

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

Psyxiatross - 16/2/2018 00:58

Και Λόπες Κονέ !

Μην τους ξεχνάμε!!!

Μπορούν να προκαλέσουν μεγάλες ζημιές στην άμυνα της Ντιναμό αυτοί οι δύο !


ΑΕΚ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΞΑΝΑ!!!

stevepyr - 16/2/2018 01:02

Δυστυχως δεν προλαβαινουν φιλε....

Τσοσιτς ισως!!

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

FughwaltZ ( Πόλη..) - 16/2/2018 00:56

Διαιτητη εισαι πολυ π@@σταρα...ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

TheQueen - 16/2/2018 00:54

Τι ατσαλένια ομαδάρα έχουμε φέτος ρε παιδιά;

sid - 16/2/2018 00:53

Κόντρα στην τύχη

Κόντρα σε έναν ανεκδιηγητο διαιτητή

Κόντρα σε τραυματισμούς

Κόντρα σε κούραση

Κόντρα στο μικρό ρόστερ... Συνέχεια
Μπράβο στα παιδιά και τον Μανόλο, που τα δωσαν όλα.

Πάμε την Πέμπτη στην Ουκρανία για την πρόκριση!!!

AEKTOYMPA87 - 16/2/2018 00:43

Είμαι από τους ανθρώπους που δεν μιλάω ποτέ για διαιτησία και είναι το τελευταίο πράγμα που ασχολούμαι.Ελπίζω και παρακαλώ την διοίκηση της ΑΕΚ να διαμαρτυρηθεί στην Ουεφα για την προκλητική και σφαγιαστική σημερινή διαιτησία.Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙ!

accept10000 - 16/2/2018 00:46

ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΕΗΘΕΙ ???

ΣΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΚΛΑΨΟΤΕΛΑΛΗ ???

ΑΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ...

Astrinos - 16/2/2018 01:03

Ρε φίλε , αφού ο αγαπητικός του διαιτητή (δηλαδή ο γκόμενος) έπαιζε στην αντίπαλη ομάδα με το Νο 19 , κανονικά η ΟΥΕΦΑ έπρεπε να τον εξαιρέσει. Με ένσταση το παίρνουμε το ματς , ποιός τον χέζει τον Θεοδωρίδη .

Astrinos - 16/2/2018 00:52

Αδελφέ , πάω στοίχημα ότι ο Κάρλος ντελ Σέρο φυστικώνεται από το Νο 19 της Ντυναμό. Δεν εξηγείται αλλοιώς αυτά που έκανε σήμερα... Εκτέθηκε και τον πήραν όλοι πρέφα. Θα είναι έγκλημα να μην τον κυνηγήσει η Διοίκηση στα αρμόδια όργανα τησ ΟΥΕΦΑ. Δεν μας έφτανε η παράγκα τόσα χρόνια , τώρα θα έχουμε και Ντελ Σέρους στο δρόμο μας ?

demetrios21 - 16/2/2018 00:52

Α, ξεχασα και κατι άλλο σημαντικο... το σερι στο +1 και τρεχει ακομα!!!!!

accept10000 - 16/2/2018 00:52

ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥΣ

ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ Η ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΕΠΑΙΞΕ ...ΕΔΡΑ ...

ΜΑΛΛΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΒΑΝΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΑΠΑΝΙΚΟ ΚΟΡΑΚΙ

ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ

ΜΕ ΒΛΑΚΩΔΗ ΤΡΟΠΟ ...

psiloritis21 - 16/2/2018 00:42

bravo ston aidarovic, xoris na prokalesi pote koris na pezi, kai na mi murmurizi, kai me to adiko kraksimo pu eki akusi toso kiero apo ton kozmo tis aek na ine o pjo krisimos opote xriazotane, brabo tu.

nirvanazzz - 16/2/2018 00:52

Ρε τρελέ Άστριτ γύρνα το στα ελληνικα τουλάχιστον

AEKARA_99_reloaded - 16/2/2018 00:51

ΚΩΛΟΪΣΠΑΝΕ ΚΟΡΑΚΑ!!!ΑΕΚΑΡΑ αξίζεις την πρόκριση και θα την πάρεις.

cvk1980 - 16/2/2018 00:31

Δεν νομιζω οτι πεταξαμε το α ημιχρονο, ειμαστε η μοναδικη ομαδα που κυνηγαει τρεις στοχους και τρεχουμε ενα μαραθωνιο οι ανασες ειναι πολυ σημαντικες! Και απο την αλλη δεν φταιει ο προπονητης που δινει ευκαιριες και οι παιχτες την πετανε συν οτι σημερα επρεπε να ειχαμε κερδισει ολα καλα συνεχιζουμε μας εχει κανει περηφανους απιστευτη χρονια μεχρι στιγμης!

nick_aek_21 - 16/2/2018 00:50

Το πρωτο ημιχρονο το..."πεταμε" παντα επιτιδες στα ματς που πρεπει να κανουμε ροτεσιον.Γιατι αλλιως θα σου παιξει ο Λαζαρος οπως τον ειδες σημερα οπως τον ειδες με το γαυρο και αλλιως θα σου παιξει αν τον εχεις 90 λεπτα μεσα γιατι δεν γινετε να κοιτας στο παγκο κ να εχεις Κλωναριδη κ Γιακουμακη αν στραβωσει το ματς.... Συνέχεια
Υπαρχει βεβαια κ η αλλη περιπτωση να τους βαλει ολους μεσα κ να τους λιωσει μαζι με το κοσμο στο 1ο ημιχρονο αλλα απο τη στιγμη που του εχει βγει τοσες φορες (Ριεκα αουστρια γαυρο μεσα/εξω/κυπελλο κ αλλα 2-3 ματς) ε δεν το αλαζεις για αυτο εχουμε δει τοσα ματς φετος που ειναι να τρελενεσε.

VolosOriginal21 - 16/2/2018 00:38

Εχεις απολυτο δικιο φιλε cvk1980 δεν γινετε να μην κανει ξεκουρασει παιχτες και κατα την γνωμη μου ο Γιακουμακης πηρε αυτην την ευκαιρια και απο την αλλη ο Κλωναριδης την πεταξε (ακομα μια φορα) στα σκουπιδια. Μεγαλη απογοητευση το παιδι αυτο εχει κουρασει πλεον.

prosfygas_efesou - 16/2/2018 00:50

Μπραβο ΑΕΚΑΡΑ!!! Τους εχουμε στο Κιεβο..

MagikoAristero - 16/2/2018 00:50

Κρίμα που δεν θα παίξει ο Βράνιες εκεί μέσα. Με τόσους τραυματισμούς έχουμε και τις κάρτες....που δεν είναι κιόλας.... Και στους άλλους χαρίζονται 2 και 3 φορές... Με τη μαγκιά μας, όποιος και να παίξει θα περάσουμε.

De_Ma - 16/2/2018 00:50

Συγχαρητηρια στην ομαδα για την προσπαθεια, μπορουσε ακομα και την ανατροπη, ελπιζω στο 2ο παιχνιδι να μην μας βαλουνε τοσο τραγικο, κακο, και ασχετο διαιτητη, αποδειξανε οτι παρα τις συνθηκες, διαιτητης, απουσιες, κακη μερα των Λιβαγια, Σιμοες, Μπακακη, δεν συμβιβαζεται η ΑΕΚΑΡΑ με την ηττα. Παμε για προκριση μεσα στο κιεβο.

Sadinoel - 16/2/2018 00:49

Ακουω τον Αστριτ λεει ειμαι επιθετικο χαφ και εδω κ ενα χρονο αμυνομαι αλλα δεν παραπονιεμαι... βρε αγορι μου με Μανταλο στον πρωτο μισο ,Μπακα Μασουντ στο δευτερο ,που να χωρεσεις βρε αγορι μου;

ntelos500 - 16/2/2018 00:49

Και μόνο αυτές οι εμφανίσεις φτάνουν για να δούμε ότι έχουμε μια γεμάτη χρονιά με πολύ καλή ομάδα....μια ξεκούραστη ΑΕΚ χωρίς τόσες απουσίες (μάνταλος,Γιόχανσον, κονέ, χουλτ, Μασούντ) θα τους είχε ρίξει 3....πιστεύω εκεί.μεσα θα κερδίσουμε 0-2 αν σκοράρουμε μέχρι το 30.....χωρίς ίχνος γκρίνιας δεν μας βγήκαν και τριστασον πατιτο και κλωναριδης....να ανοίξει το ροτεισον.....δυστηχως την άλλη εβδομάδα νομίζω ότι θα έχουμε πιο βαριά πόδια...πρέπει να... Συνέχεια καθαρίσουμε την Ξάνθη εύκολα από το πρώτο ημίχρονο.....ΑΕΚΑΡΑ σε ευχαριστούμε για όσα μας έχεις χαρίσει μέχρι τώρα....

Kefas213 - 16/2/2018 00:48

Η φετινή Α.Ε.ΚΑΡΑ ΔΕΝ ΝΙΚΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΠΕΘΕΝΕΙ ΠΟΤΕ.

ΟΥΤΕ ΜΕ ΔΙΑΙΤΗΣΙΕΣ 30-70 ( όπως η σημερινή ) ΟΥΤΕ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΣΚΟΡ ΜΕ 2 ΓΚΟΛ( όπως με Ριεκα και ΓΑΥΡΟ ) ΟΥΤΕ ΣΕ ΓΗΠΕΔΑ ΘΡΥΛΗΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ( ΜΙΛΑΝ ) ΟΥΤΕ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΣΚΟΡ ΜΕ 1-0 ΣΤΟ 86 ( με ΓΑΥΡΟ η ανατροπή Γιακουμάκη ) ΟΥΤΕ ΟΤΑΝ ΠΕΖΕΙ ΜΕ 10 ΠΑΙΧΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 10 ΛΕΠΤΟ ( οπως με τον Π.Α.Ο.Κ ) ΟΥΤΕ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΣΚΟΡ ΣΤΟ 93 ( όπως με Π.Α.Ο ) ΜΕ... Συνέχεια
ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ ΔΕΝ ΝΙΚΙΕΤΑΙ.

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ

M.V.P του αγώνα πιστεύω ότι ηταν ο Λαζαρος γιατί μπήκε σαν αλαγη και έκανε ότι έκαναν όλοι η άλλοι σήμερα σε 40 λεπτά ( απο το 50 που μπήκε μέχρι το 90 ).

Απίστευτη η στιγμή που όταν μπενει ο ΑΣΤΡΙΤ όλοι αρχίζουν να τον χλευάζουν και μετά απο 2 λεπτά να βάζει γκολ.

Η μόνη λάθος απόφαση του Χιμενεθ ηταν η επιλογή του Κλωναρίδη στην βασική ενδεκαδα.

Πιστεύω ότι με λίγο πιο έξυπνη διαχείρηση περνούμε το διπλό στο Κιέβο και συνεχιζουμε στην επόμενη φάση του Europa League.

Συνεχίζουνε το μεγαλύτερο σερί αήττητων παιχνιδιών σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.

ΟΛΟΙ ΓΗΠΕΔΟ ΜΕ ΞΑΝΘΗ, η ομάδα θα είναι κουρασμένη και θα ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ να την ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡπολυτιμη ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3ΒΑΘΜΟΥΣ.

ΕΜΠΡΟΣ ΑΗΤΕ

aekstockholm21 - 16/2/2018 00:47

Λοιπον ας αφησουμε ολοι την γκρινια για την ενδεκαδα κ ας βαλουμε ολοι κατω το κεφαλι κ να σκεφτουμε...Λετε ο Μανολο να μην ξερει?Η τον περνατε για χαζο?Μια χαρα κατεβασε την ομαδα κ εμεις που ειμασταν γηπεδο λεγαμε οτι για να φαμε γκολ μονο απο κανενα λαθος οπως κ εγινε με τον Μπακακη...Αν εβαζε απο την αρχη ολα τα οπλα ποιους θα ειχε παγκο για πειτε μου???Το ματς πηγαινε για 0-0 η 1-0 για την ομαδα μας στο ημιχρονο....Ας ωψετε το λαθος του μπακακη αλλα αυτα συμβαινουν στο... Συνέχεια ποδοσφαιρο....Στο δευτερο που θα ειχαν κουραστει οι ουκρανοι θα εμπαιναν τα βαρια οπλα οπως κ εγινε...Η ομαδα επαιξε ολοκληροτικο ποδοσφαιρο σημερα κ μονο περηφανοι πρεπει να ειμαστε...Ο διαιτητης ηταν για κλαματα...Αν καταθεσουν ψυχη κ καρδια την επομενη Πεμπτη η Προκριση ειναι δικη μας.....Κ τωρα επιστροφη στην Σουηδια....FORZA ΑΕΚΑΡΑ....Χαλαλι σου ολα τα χιλιομετρα κ η ταλαιπωρια.....Το πρωταθλημα ειναι δικο μας...

Nea_Karia_G21_AEKARA - 16/2/2018 00:45

ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΑΤΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΤΙΑΞΕ Η ΑΕΚΑΡΑ!!!!! ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΡΠΟΥΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ... ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΕΛΗΣΗ ΠΑΘΟΣ ΟΜΟΡΦΟ ΣΤΡΩΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΕΚ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΤΙΓΡΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕ...ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ Η ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ....

psvhotel - 16/2/2018 00:45

Ευχαριστουμε τιποτα αλλο

NightKing21 - 16/2/2018 00:44

Τέτοιο rope-a-dope που παίζει η ΑΕΚ του Μανόλο, ούτε ο Μωχάμεντ Άλι...! Mπράβο ΑΕΚάρα μου!!!

D1mitrios - 16/2/2018 00:42

Ξερω οτι περναμε στο κιεβο,δε ξερω τι εχει στο μυαλο του ο γιος του κυρ σαββα,η μαλλον ξερω..

aimilios1 - 16/2/2018 00:39

Ευχαριστώ Αεκαρα μου για την μπαλαρα σήμερα! Μας έχεις κάνει πολύ περήφανους όλη την Χρόνια! Παμε δυνατά!

Boudas - 16/2/2018 00:39

Μόνο σεβασμός και αγάπη γι αυτήν την υπέροχη ομάδα... Μπράβο ΑΕΚΑΡΑ μου!!!

Akis77 - 16/2/2018 00:38

Τι ΟΜΑΔΑΡΑ απολαμβανουμε φετος Θεε μου. Πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια και επιβράβευση με πρωτάθλημα όλοι!

Υ.Γ.: διαιτητής για να σφυρίζει κλεφτικα...

taxiss21 - 16/2/2018 00:38

Παιξαμε πολυ καλα. Αυτη ειναι η μεγαλη αληθεια. Η Ντιναμο δν υοαρχει σβηστα τους ειχαμε. Μια φαση μονο και γκολ ε νταξ θες κα τυχη να το πετυχεις αυτο. Ο Λαζαρος ηταν αυτος που αλλαξε το παιχνιδι ολο. Και αν ο Μποικο δν ειχε @@θει να τα πιανει ολα μιλουσαμε για ενα 3-1 ευκολο. Και σε ολα αυτα εθχαμε και την κουραση δν μπορουν να παιζουν οι ιδιοι καθε ματς. Λογικη ειχε να βαλει βασικο τον Γιακουμακη απλως ηταν συνεχως κλεισμενος. Ο Λιβαγια σημερα στο β επαιξε καλυτερα στο α εμοιαζε... Συνέχεια αποσυντονισμενος. Ο Κλωναριδης δυστυχως σημερα απεδειξε οτι δεν μπορει καθολου. Εντελψς εκτος απο τα νερα του και πολυ σοφτ.

ilias87 - 16/2/2018 00:24

Αν δεν περάσουμε από αυτό το χάλι που λέγεται Ντιναμο δν θα φταίνε οι παίχτες αλλά η πουταν@ τύχη.....

combatiente_21 - 16/2/2018 00:38

Το 19 σίγουρα έβαζε κρέας στον ρεφερι...

Astrinos - 16/2/2018 00:30

Και η τύχη , αλλά πρωτίστως το γουρούνι που λεγόταν Κάρλος ντελ Σέρο ... και να τον πήδαγε ο Ουκρανός τόση εύνοια δεν θα του έδειχνε !

sid - 16/2/2018 00:28

... και ο πουστ@ ρας ο διαιτητής.

dimitris10 - 16/2/2018 00:38

o diathths htan megalos mounopanas auto exw na pw..to arxidi..mpravo aekara..SUNEXIZOUMEEE!!!!

aekaranikaia21 - 16/2/2018 00:37

ΑΕΚ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΚΡΙΘΕΙΣ

krisaek - 16/2/2018 00:37

Μπράβο στην ομάδα!

Σε γεμίζει ρε φίλε......πολλά μπράβο!!!!

Mimis_Papaioannoy - 16/2/2018 00:37

Πολύ φούστης ο κω..ισπ...ς. Τέτοια εχθρική διαιτησία δέν ξανάγινε . Τρείς φορές χαρίστηκε στόν Ουκρανό μέ τόν επίδεσμο στό κεφάλι νά τού δώσει δεύτερη κίτρινη. Πάμε ΑΕΚΑΡΑ ! πρόκριση μέσα στό σπίτι τους τήν ερχόμενη πέμπτη.

chester_bennington - 16/2/2018 00:36

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΖΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩ ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ!!!

ScoccoMan - 16/2/2018 00:35

Ντιναμο η χειρότερη ομάδα που πέρασε φέτος από ΟΑΚΑ. Έχεις περάσει από ομίλους , σου έχει φέξει στην κλήρωση , και παίζουμε με κλωνάρια και Γιακουμάκη αντί να τους πνίξουμε από την αρχή . Μου φαίνεται αδιανόητο να αποκλειστούμε από αυτό το χαλί το μαύρο

Astrinos - 16/2/2018 00:14

Αλήτη βρωμιάρη Ισπανέ ρέφερυ είσαι η επιτομή της φουστιάς και της πρόκλησης . Θρασύμι, γουρούνι σκληρόπετσο πως μπόρεσες να προκαλείς έτσι μπροστά σε τόσο κόσμο ? ΠΕΝΤΕ φορές τον άφησες χωρίς δεύτερη ολοφάνερη κίτρινη και αλλοίωσες το αποτέλεσμα ! Σου ευχόμαστε να το φας το αποψινό μεροκάματο σε φάρμακα ΚΑΘΑΡΜΑ που αν δεν σε τιμωρήσει η ΟΥΕΦΑ θα είναι για άπειρες κλωτσιές !!!!!!!!!!!! Μην κάνει το έγκλημα η Διοίκηση να μην τον κυνηγήσει στα αρμόδια όργανα .

accept10000 - 16/2/2018 00:35

ΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ???

ΞΕΧΝΑΣ ΠΟΙΑΝΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ "ΤΕΛΑΛΗ" Ο ΓΙΟΣ

ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΟΥΕΦΑ ???

ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΒΑΛΤΟΣ Ο ΙΑΠΑΝΟΣ ...

Logris - 16/2/2018 00:24

Μη ξεχνάς τις κίτρινες σε Λιβαγια βρανιες που δεν παίζουν στο Κιέβο

Astrinos - 16/2/2018 00:22

Εσύ ρε τραχανοπλαγιά που πατάς dislike , σου άρεσε ο Ισπανος ο κόρακας ? Άντε γκιώνη πήγαινε να μη σου πω που βραδιάτικα ! Μέχρι και οι Ουκρανοί το έδειξαν ότι την είχαν σίγουρη την κόκκινη.

Mitsakos11 - 16/2/2018 00:35

Σ ΑΓΑΠΑΩ ΡΕ ΑΕΚΑΡΑ.Τι υπέροχο συναίσθημα να παίζουμε Φλεβάρη στην Ευρώπη.10 ολόκληρα χρόνια περάσανε ρε παιδιά από το ΑΕΚ-Χετάφε.10.Σαν χθες.Η πρόκριση είναι ΔΙΚΗ μας.Πρώτη φορά είμαι τόσο σίγουρος.

Sadinoel - 16/2/2018 00:35

Πολυ καλο Β ημιχρονο . Οχι αλλο Κλωναριδη ομως Μανολο αρκετα παιξαμε με δεκα ολο το πρωτο ημιχρονο. Στην αλλαγη του φανηκε εκτος κλιματος ανευρος χωρις παθος

Chris-21 - 16/2/2018 00:23

Τι λαός θεέ μου. Μπράβο στα αδέρφια που πήγαν σήμερα. Εδώ στη βόρεια Ελλάδα είχαμε κλάματα από τους πονεμένους. 23 ματς αήττητη η ομάδα μας. Μπράβο Μανόλο. Μπράβο στους 14 καμικάζι μας που έπαιξαν...ΜΟΝΟ ΑΕΚ!

Chris-21 - 16/2/2018 00:35

Α επίσης ρε παιδιά εσείς που ήσασταν στις θύρες 11-12-13-14 δεν νιώσατε να γέρνει προς εσάς το γήπεδο όταν μπήκε ο Λάζαρος. Τι τυχεροί που είσασταν.... Η σακούλα που ήταν στο γήπεδο σε κάποια φάση ήταν γι'αυτόν που έφαγε την ποδιά από τον Λάζαρο? Χαχαχαχα

spyross - 16/2/2018 00:35

αδερφια αυτη η ομαδα αξιζει την αγαπη μας.δεν θα πω κατι για καποιο παικτη γιατι μεχρι και ο αστριτ που δεν ειναι για αεκ εβαλε γκολ.γιαυτο δεν καιω ακομα τον κλωναριδη γιατι στην ρεβανς θα υπαρχουν αρκετοι χωροι και ανοιχτο γηπεδο.γνωμη μου αν ειναι χ στο 1ο ημιχρονο στην ουκρανια τοτε ολα γινονται.με ξανθη ο μπακακης εκτιει τιμωρια αρα χουλτ με ξανθη επιστρεφει ο τσοσιτς οποτε μπορει να παιξει με βρανιες και με ντιναμο τσιγκρι λαμπρο η τσοσιτσ πισω.μια ενδεκαδα για ουκρανια... Συνέχεια μπαρκας γκαλο τσιγκρι λαμπρο η τσοσιτς μπακακης σιμοες γαλανο λοπες αριστερα μασουντ 10αρι λαζαρος δεξια και αραουχο μπροστα.αλλαγες λαμπρο η τσοσιτς μπακασετας και γιακουμακης η κλωνα αν εισαι μπροστα και θες να βγεις στην κοντρα.VAMOS AEKARA

KMYLOS21 - 16/2/2018 00:33

Μεγαλη μπαλα.μπραβο ρε αεκαρα.κλωναριδης δεν υπαρχει.αινταρεβιτς βαζει το γκολ και μετα εκανε 5 λαθος πασες.

Logris - 16/2/2018 00:33

Σχόλιο του Μπακασετα πριν λιγο στο ΟΤΕ TV.

Στην ΑΕΚ ειμαστε μια οικογένεια εχουμε φιλοδοξίες σε όλες τις διοργανώσεις και δεν μπορει να μας σταματήσεις ΚΑΝΕΝΑΣ.

Δωωωωωσε ρε Ταααααααασο!!!!

johny_21 - 16/2/2018 00:25

Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ σε ολα τα παιδια της ομαδας.Το αξιζουν και με το παραπανω. Προκριση μεσα στην Ουκρανια τωρα. Ενα μονο παραπονο. Μακαρι να ειχαμε ακομα εναν Λαζαρο...

maknixr - 16/2/2018 00:33

θα ειχες τον κονε..αν θυμασε κι περυσι ως τρ περιπου ο λαζαρος δεν ηταν αυτος που ειναι τρ....τν παει λιγο πισω ο τραυματισμος του αλα μην ξεχνας αδερφε σχεδον τζαμπα εχεις 2 βασικους της Ελλαδας του Σαντος που χτυπισε προκριση στους 8 του WORLD CUP.ειναι κεφαλαια για την ομαδα αυτοι οι 2.

Activemember91 - 16/2/2018 00:25

Μόνο περηφάνεια και σεβασμός για αυτή την ομάδα του Χιμένεθ !! Vamos AEKARA !!!

chester_bennington - 16/2/2018 00:33

LIKE ΓΙΑ ΤΟ AVATAR ΣΟΥ!!! ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ACTIVE MEMBER ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ......

Activemember91 - 16/2/2018 01:36

Καμία απολύτως σχέση , μόνο πολλές νύχτες μοναξιάς !! Κατά τα άλλα καμία σχέση !!

aekgiorgos1924 - 16/2/2018 00:33

Η ομάδα έπαιξε πολύ καλά δυστυχώς ο διαιτητής μας έσφαξε είναι ο λόγος που δεν νικήσαμε δεν δίνει πέναλτι στου λιβάδια στο 1 ημίχρονο δεν δίνει 2 πέναλτι του Χριστοδουλοπουλου χάρισε πολλές κάρτες στους Ουκρανους θα έπρεπε να παίζουν με 10 από πολύ νωρίς στο παιχνίδι μην πω και με 9 και πολλά ανάποδα φάουλ το σκορ έπρεπε να 4-1 η ομάδα μπορεί να περάσει άνετα αν στο Κίεβο αρκεί να μην υπάρχει τέτοιος διαιτητής στο παιχνίδι.

Dusan_Sakota - 16/2/2018 00:33

Μόλις μπήκε ο Αστρίτ είπα,κάνε το παιχνίδι της ζωής σου,και το έβαλε.Μπράβο ρε ΑΕΚΑΡΑ,κόντρα σε έναν διαιτητή σίχαμα!!!

Yellow_Panda - 16/2/2018 00:33

Α ρε ΑΕΚαρα! ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑΑ ΡΕΕΕ. ΕΤΣΙ ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ!


- Μανόλο ψήσου να παίξεις κανα τζοκεράκι. Το 'χεις.

- Ο Λάζαρος μπήκε και τους τρύπισε. Αυτό. Σουρωτήρι.

- Άστριτ. Τον είχα ξεχάσει αυτόν και σε 10 δεύτερα με έκανε να γκαρίζω το όνομα του. Μετά από το γκολ... Συνέχεια ... άστο.

- Αμα οι διαιτητές μας είναι να σφυρίζουν στα τρένα, ο Ισπανός αυτός ούτε στο μπάνιο του δεν πρέπει να σφυρίζει.

- Η ΑΕΚ του Μανόλο αμα το ματς είναι ας πούμε 95 λεπτά, οι παίκτες θα παλεύουν 96. Ψυχάρες.

- Αμα μπει η ομάδα στην Ουκρανία όπως μπήκε ο Λάζαρος σήμερα, την πρόκριση δεν την χάνουμε ούτε με δικαστική εντολή.


Υ.Γ. Η ΑΕΚ που πριν λίγα χρόνια ήταν στα χωράφια της Β' και της Γ' τώρα είναι στην Ευρώπη, στο πρωτάθλημα και στο κύπελλο αήττητη σε σερί από τις 23 Οκτωβρίου. Και συνεχίζουμε. (Κάθε δυσκολία για καλό που λένε.)

txAEK - 16/2/2018 00:21

1 ΑΕΚΑΡΑ ΟΜΑΔΑΡΑ

2 Διαιτητής μ@λ@κ@ς

3 Περιγραφή όπως πάντα αντιαεκτζιδικη

4 Κόσμος δύναμη

skepasti_21 - 16/2/2018 00:32

Τι λέτε ρε σεις, μια χαρά ήταν ο Τσόχος, συνέχεια έλεγε τα προτερηματα της ΑΕΚ. Μην κάνετε την τρίχα τριχιά

Logris - 16/2/2018 00:27

Αυτο με την περιγραφή έσπασε τα νεύρα μας

Ουτε Ουκρανότσολιάς να ήταν ο Τσοχος

vgr21 - 16/2/2018 00:31

ΜΠΡΑΒΟ ΑΕΚ!!!

Tigrhs21 - 16/2/2018 00:31

Μπράβο μπράβο μπράβο ΑΕΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Κ ΜΕ@@@@@@ ιιιιιι διαιτησία

Markalieutis21 - 16/2/2018 00:31

Περιμένοντας την ΑΕΚΑΡΑ να ξεφουσκώσει..

kostastirol - 16/2/2018 00:31

3 ομάδες έχω δεί να παίζουν έτσι στο ΟΑΚΑ (και οι 11 πίσω). Απόλλων, Ατρόμητος και Ντιναμό. Μακάρι να έχουμε κι εμεις διαιτησία 70-30 υπέρ μας στο Κίεβο

anarchris21 - 16/2/2018 00:30

Με το ιδιο πλανο και στο κιεβο και τους εχουμε,μασουντ στην θεση του λιβαγια και τσιγκρινσκι στην θεση του βρανιες,φορτσα ΑΕΚΑΡΑ

legend_21 - 16/2/2018 00:29

Κρίμα να πάρει το προβάδισμα πρόκρισης μια ανύπαρκτη ομάδα από αυτό το ματς.Δυστυχώς ο Μπακάκης από τα αριστερά με ανάποδο πόδι σε τέτοιες φάσεις δυσκολεύεται αν έβγαζε τη μπάλα έστω πλάγιο ίσως μιλούσαμε σε διαφορετική βάση τώρα.Κρίμα.Προφανώς βέβαια δεν του ρίχνει κανείς ευθύνες το παιδί παίζει κάτι παραπάνω από καλά σε άλλη θέση και με ανάποδο πόδι.Λιβάγια δυστυχώς σήμερα ήταν κακός.Οι σημαντικές απουσίες Κονέ,Λόπεζ ακόμα και Μασούντ έπαιξαν ρόλο.Η σημερινή διαιτησία... Συνέχεια σηκώνει επίσημη διαμαρτυρία στην ΟΥΕΦΑ ο άνθρωπος τους χάρισε τουλάχιστον 5 κίτρινες κάρτες ενώ εμάς μα τιμώρησε με αυστηρές κάρτες δύο παίκτες που χάνουν και τον επαναληπτικό.

combatiente_21 - 16/2/2018 00:29

Ο παίκτης με την φανέλα 19 πρέπει να υπέγραφε τον ρεφερι,δεν εξηγείται αλλιώς,ο προπονητής τους το κατάλαβε και τον έβγαλε να μην μείνει με 10...

Δεν μπορεί να αποκλειστεί η ΑΕΚ από αυτήν την ομάδα (απλά δεν μπορεί)

Υ.γ η ομάδα αρνείται να χάσει...

Υ.γ2 μπράβο στον κόσμο μας

aeto - 16/2/2018 00:29

Μπράβο στην ομάδα, με λίγη τύχη θα περάσουμε, τίποτα ιδιαίτερο οι Ουκρανοί.

angelm - 16/2/2018 00:28

Δεν ξέρω τι θα πουν οι γιατροί του ιντερνέτ εκείνο που ξέρω ανεξάρτητα απ την πρόκριση η ΑΕΚ του β ημιχρόνου δεν έχει αντίπαλο στην Ελλάδα αυτη η ομαδα δεν χάνει από κανέναν μονο από τον κακό εαυτό μας από κανέναν άλλον συνεχίζουμε το κεφάλι ψηλά ΑΕΚΑΡΑ τιποτα δε τελειωσε μπορούμε ανετα

Anakasa21 - 16/2/2018 00:28

Θα ειναι αδικο να μην περασουμε την Ντιναμο...Οι αλλοι εκαναν μια σοβαρη φαση και εβαλαν γκολ. Δεν ειναι καλυτεροι απο εμας. Αλλα ετσι ειναι στην Ευρωπη, τα εχουμε δει και απο κατι Λιλ-Μιλαν αυτα...

Μπραβο στην ομαδα που εχει τσακωθει με με την λεξη "ηττα". Παμε παρακατω.

Την Κυριακη εχει Ξανθη και επικεντρωνομαστε εκει. Μακαρι να ειχε τοσο κοσμο σε καθε ματς...

Διπλα στην ΑΕΚ μεχρι το τελος.

fotismenidi21 - 16/2/2018 00:27

Αυτοί είναι ανύπαρκτοι δεν μπορούν να προκριθούν αυτοί...έστω 1-1 στο Κιέβο το μπορούμε στην κανονική διάρκεια στο Κιέβο και μετά το περνούμε και στην παράταση...μηδέν ευκαιρίες αυτοί με άναρχο ποδόσφαιρο και έπρεπε να παίζουν με 10 από το 45...πολυ σπρώξιμο και από διαιτησία και δεν ξέρω το λόγο..

philadelphiadream - 16/2/2018 00:27

τη φετινη ΑΕΚ θα τη θυμομαστε ουτως η αλλως, ελπιζω στα επιτευγματα να εινάι και η προκριση μεσα στο κιεβο

nick_aek_21 - 16/2/2018 00:27

15-3 σουτ 65-35 κατοχη 6 στο στοχο εναντιον ενος αυτα...

elgrapsas - 16/2/2018 00:25

Μάγκες στο Κίεβο θα βάλουμε 2 τεμάχια...οποτε πρόκριση εκει μεσα!! ΑΕΚ στα εύκολα ΑΕΚΑΡΑ στα δυσκολα!

dtsioux - 16/2/2018 00:25

Τι να γραψεις για το πνευμα αυτης της ομαδας!!!!!Πραγματικα δεν πιστευουν οτι θα χασουν με τιποτα,λιγο καλυτερος να ηταν ο Λιβαγια στο δευτερο θα ειχαμε 3-1 ευκολα.Για τον διαιτητη αρνουμαι να δωσω αξια σε τετοιο αλητη,μου θυμισε εναν διαιτητη στην αγγλια που δεν ειχε δωσει 3 καθαρα πεναλτι στον ντι κανιο και τον αναγκασε να ζητησει αλλαγη απο τον προπονητη του.Αυτος ο γκασμας(γκαρμας)ηθελε να παρει κοκκινη γιατι το ειχε παιξει στο στοιχημα και ο αλητης τον... Συνέχεια κρατουσε μεσα γιατι ειχε παιξει καμια αποβολη.

aek1993 - 16/2/2018 00:24

Κρίμα, αξίζαμε την νικη. Ενα λάθος του Μπακακη και γκολ. Τωρα θα είναι πολύ δυσκολα στο Κίεβο με τόσες απουσίες και συνεχείς αγώνες. Ας επικεντρωθούμε στο πρωταθλημα γιατί αυτό θέλουμε πανω απ'όλα..

Msarr - 16/2/2018 00:24

δεν μπορώ να φανταστώ τι θα εκανε αυτη η ομαδάρα αν δεν είχε τόσους τραυματισμούς!!παμε ρε ΑΕΚΑΡΑ!

accept10000 - 16/2/2018 00:24

ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΙΕΒΟ ...

gatos_21 - 16/2/2018 00:24

Νικηστε! ΝΙκηστε! Παμε για τεραστιο διπλο, δεν γλυτωνουν τα ουκρανακια!!!

nikos1977 - 16/2/2018 00:24

ευχαριστω ολη την ομαδα γι συτο που μ εκανε να αισθανθω σημερα το βραδυ....ευχαριστω ολα τα παιδια για την ψυχη που δωσανε... γυρισα κουρασμενος, κρυωμενος.. αλλα περηφανος και ευτυχισμενος... γινεται μεγαλη η ΑΕΚ μας..!

nick_aek_21 - 16/2/2018 00:19

Μπραβο σε ολους που φεραν την ομαδα ως εδω κοντρα σε τραυματισμους ατυχιες κ κατι #@@#@# σαν τον σημερινο μπραβο στα παιδια που εχουν αφησει κ τη ψυχη τους στο γηπεδο για αυτη τη φανελα μπραβο σε ολους εκτος το Κλωναριδη.

dpa21 - 16/2/2018 00:24

γιατι σε χαλασε ο Κλωναριδης σημερα εε;; Δεν επαιξε τελεια αλλα εκανε την δουλεια του! τρεξηματα και κουρασε τους αντιπαλους. ΞΕΚΩΛΑ ΜΙΖΕΡΕ

Scarface_21 - 16/2/2018 00:24

Μπράβο στην ομάδα! Πάμε μόνο για την νίκη στο Κίεβο!!!

mikroviostoaima - 16/2/2018 00:07

Έλεος! 1 φάση 1 γκολ οι ουκρανοί

Πολύ καλή εμφάνιση, αξίζαμε ξεκάθαρα την νίκη

Τραγικος διαιτητής, από το ημίχρονο με 10 έπρεπε να παίζουν, 4 φορές δεν δώθηκε 2η κίτρινη

Πολύ καλοί Λάζαρος,Γκάλο,Βράνιες

Πάμε για την πρόκριση

mikroviostoaima - 16/2/2018 00:18

Πιστεύετε φταίει ο Μπακάκης στο γκολ; Ποια η γνώμη σας αδέρφια

BudweiseR - 16/2/2018 00:32

Δυστυχώς φταιει...εκει καθαρίζεις την φάση...

oRiGiNaL -21- - 16/2/2018 00:23

Φταίει αδερφέ...δυστυχώς έκανε κακο ματς ο μπακακης σημερα... μια καλη σεντρα δεν έκανε... μας ειχε συνηθίσει αλλιώς..

JPant - 16/2/2018 00:23

Η άποψη μου είναι ότι χάνει την φάση, όλοι οι αμυντικοί περιμένουν ότι θα δώσει επιθετικό φάουλ και αντιδρούν αργά. Είναι μια κακή στιγμή. Υπάρχουν και αυτές στο ποδόσφαιρο. :(

spiros21 - 16/2/2018 00:22

Εβαλε λαθος το σωμα του και τον πεταξε απο τη φαση ο αντιπαλος

nirvanazzz - 16/2/2018 00:23

Έκανε λάθος. Από δικό του λάθος φάγαμέ γκολ, ωστόσο τα λάθη είναι ανθρώπινα. Όπως τον απωθεώνουμε που 2 μήνες συνεχόμενα είναι στα γκάζια, έτσι θα πρέπει να τον στηρίξουμε και στο λάθος. Όχι φίλε, δεν φταίει ο Μπακάκης, άνθρωπος είναι. Γίνονται αυτά.


Αυτό βέβαια ισχύει για όλους τους παίκτες/ανθρώπους.

Severian21 - 16/2/2018 00:22

Λαζαρος, Μπακασετας, Γκαλο, Βρανιες καταπληκτικοι. Τρισαθλιο κορακι. Θα τους παρουμε εκει μεσα. Β ημιχρονο παιξαν σαν νεοφωτιστοι. Ταμπουρι κ κσθυστερησεις

aek367 - 16/2/2018 00:22

ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΆΣΟΥΜΕ ΑΥΤΉΝ ΤΗΝ ΟΜΆΔΑ!!!

ΤΈΛΟΣ.

Trelos_Aektzhs - 16/2/2018 00:21

Ότι και να γίνει respect στην ομάδα που αρνείται να χάσει με τόσες απουσίες και κούραση απέναντι σε μια ομάδα που μπορεί να μην έχει ρυθμό αλλά είναι πολύ γυμνασμενη και λειτουργεί με πλάνο.Θα είναι δύσκολα στην Ουκρανία αλλά μάλλον θα πάμε όλοι μαζί στον ψυχίατρο στο τέλος.

ΜΑΝΤΑ21 - 16/2/2018 00:20

ΟΧΙ ΔΑΚΡΥΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΠΗΚΑΜΕ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ ΑΓΧΩΜΕΝΟΙ Κ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ!!ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΛΗ Η ΝΤΙΝΑΜΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΜΑΣ!!!!ΝΙΚΗ 0-1 ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ Κ ΠΕΡΝΑΜΕ!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

depon21 - 16/2/2018 00:20

Μόνο ένα μεγάλο χειροκρότημα μπορείς να δώσεις σε αυτή την ομάδα...παίζει τέτοια μπάλα και έχει σταθερές αρχές μέσα στο παιχνίδι της όταν την ίδια ώρα παίζει με τρεις σημαντικές απουσίες εδώ και καιρό ( Μάνταλος Γιόχανσον Τσόσιτς ) ενώ σήμερα δεν είχε ακόμα τους Χουλτ Μοράν ( δεν δηλώθηκαν ) και τους τραυματίες Λόπες Κονέ Μασούντ...δυστυχώς ο Χιμένεθ δεν μπορεί να νικήσει και την γκαντεμιά...όσο για το ροτέισον καλά έκανε γιατί τα παιχνίδια και πριν από αυτό το ματς αλλά και... Συνέχεια μετά ήταν συνεχόμενα δύσκολα επομένως θέλουν ανάσες οι παίκτες...


ΥΓ1 Δεν θα πω για τους πολύ καλούς σήμερα Χριστοδουλόπουλο Σιμόες Γκάλο αλλά για έναν παίκτη που εγώ προσωπικά έχω κάνει πολλές φορές αρνητική κριτική και αυτός είναι ο Μπακασέτας...σήμερα ήταν ένας παίκτης με καινούργια στοιχεία στο παιχνίδι του και δεν πίστευα για το παιχνίδι που έκανε...ένα μεγάλο μπράβο Μπακασέτα για σήμερα


ΜΟΝΟ ΑΕΚ

nikos_akadimia_platonos_2 - 16/2/2018 00:19

ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ!! ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ. ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ Ο ΛΙΒΑΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΑΜΕ.

- 16/2/2018 00:19

Μπραβο ΑΕΚ αρα μεγάλη προσπάθεια αλλά από όσο φαίνεται η ομάδα άρχισε και βγάζει κούραση + η τραυματισμοί που έχουμε μισή ντουζίνα στο σύνολο θα επιβαρύνουν πολύ την όλοι προσπάθεια των άλλων παιχτών καιρός να επικεντρωθουμε στο πρωτάθλημα διότι θα κλατάρουν και αυτοί που έμειναν

JPant - 16/2/2018 00:19

Εντάξει παιδιά ήμασταν και άτυχοι.


Με λίγο καλύτερο διαιτητή και λίγο καλύτερη απόδοση του Λιβάγια, θα μιλάγαμε για σκορ πρόκρισης απόψε.Κρίμα ήταν ευκαιρία.Τώρα τα πράγματα είναι πιο δύσκολα.... Συνέχεια
Αλλά την ΑΕΚ δεν την φοβάμαι στα δύσκολα.Πίστη και μπράβο σε όλα τα παιδιά και τους τεχνικούς, το αξίζουν φέτος ότι και αν γίνει.

Logris - 16/2/2018 00:16

Δε θα γκρίνιαξω πάλι για τον Κλωναρίδη.....βαρέθηκα

Αυτη η ομάδα εχει μέταλλο

Τέλεια και παύλα ΑΕΚ εισαι......κ[email protected]λα

nick_aek_21 - 16/2/2018 00:18

Εγω τρελενομαι για αυτο το στυλακι που εχει το αδιαφορο ασε το οτι δεν υπαρχει στο γηπεδο οι αλλοι εχουν φτυσει αιμα ολη τη σαιζον και μπαινει ο κυριος Βικτωρας σε νοκ αουτ ματς στους 32 του Γιουροπα και παιζει λες κ ειναι στη παραλια αυριο πρεπει να τον διωξουν αυριο πρωι

aek_metallica - 16/2/2018 00:17

Άδικο!!! Ανεκδιήγητος ο Ισπανός διαιτητής!! Ντροπή!!

ΑΕΚαρα τους έχεις,δεν μασάμε!!

spiros61 - 16/2/2018 00:17

ΤΙΓΡΗ ετοιμάσου να χάσεις το στοίχημα ετοίμασε το χρήμα ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΛΛΟ

tokitrinopistoli - 16/2/2018 00:17

Αμα τους βαφαμε κοκκινους τους Ουκρανους θα τους ειχαμε @@@

igano78 - 16/2/2018 00:17

Σε θαυμασαμε ΑΕΚΑΡΑ και σημερα!!!!!

Παμε για προκριση εκει μεσα!!!!!

Τιποτα δεν ειναι τυχαιο η ομαδα εχει πλεον αλλη νοοτροπια, εχει πλεον μεταλλο νικητη!!!!!

Vasilis1924 - 16/2/2018 00:16

Φαντάζομαι δεν αισθάνομαι μόνο εγώ την ισοπαλία σαν ήττα...

kitrinomaurosvolos - 16/2/2018 00:16

Μπραβο στα παιδια που επαιξαν μπραβο στον κοσμο μπραβο σε ολους αλλα σημερα επρεπε να ειχαμε κερδισει, μια κοντρα εβγαλε κ εβαλε γκολ, λες κ εβλεπα αεκ απολλων ηταν. Αν δεν ειχαμε τοσες ελειψεις θα περνουσαμε ανετα, ομως μπορουμε στο κιεβο την προκριση, αν βαλουμε γκολ εκει θα περασουμε

Nefertiti - 16/2/2018 00:16

Μπράβο στην ομαδάρα μας που έκανε τεράστια εμφάνιση. Οι παίχτες μας τα έδωσαν όλα και πίστεψαν στην ανατροπή. Αν δεν είχαμε και τέτοια εχθρική διαιτησία, το σκορ θα ήταν 2-1 ή 3-1 και σίγουρα 2 κόκκινες.

Δεν πειράζει ΑΕΚΑΡΑ...πάμε δυνατά για την πρόκριση!!! Ότι και να γίνει έχουμε φτιάξει φοβερή ομάδα!!! Μπράβο παιδιά!!!!!

Salonica_aek - 16/2/2018 00:15

ΑΕΚ ΘΡΗΣΚΕΊΑ ΤΗΝ ΠΡΌΚΡΙΣΗ ΘΑ ΠΆΡΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΊΑ!

cvk1980 - 16/2/2018 00:15

Δεν χανουμε λεμε!!! Νικη και προκριση στο παγομενο Κιεβο!! Μονο εμεις συνεχιζουμε.......

JimX - 16/2/2018 00:14

με 50-50 διαιτητή τους έχουμε ....εγώ περιμένω τη κλήρωση για την επόμενη φάση ζήτω ΑΕΚΑΡΑ

V_Vasilis - 16/2/2018 00:14

Τέτοιο αλήτη διαιτητή είχαμε να δούμε από τα καλυτερα της παράγκας... Καθορισε το ματς αφήνοντας με 11 τους Ουκρανούς και προσπάθησε να καθορίσει και τη Ρεβάνς σημαδευοντας Λιβάγια Βρανιες... Στα π@παρια μας κωλοισπανε, είμαστε καλύτεροι και θα περάσουμε και θα έχουμε και τους παιχταράδες καθαρούς για τον επόμενο γύρο...

morten21 - 16/2/2018 00:14

υποκλικομαι στην προσπάθεια των παικτών ....και την συγκλονιστική παρουσία του ενωσιτικου λαου !!!!!ΠΑΜΕ ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΚΙΕΒΟ!!!!

spiros61 - 16/2/2018 00:14

Τελικά εχουμε ΟΜΑΔΑΡΑ και δεν το έχουμε καταλάβει ακόμη. Οχι άλλες γκρίνιες ΜΑΝΟΛΟ εισαι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΛΑΖΑΡΟΣ από άλλο πλανήτη

daveaek - 16/2/2018 00:14

Μπράβο ΑΕΚΑΡΑ !!! Αλλά κρίμα για δέκα γκολ ήταν ρε. Μπράβο μαχητές !

nick_aek_21 - 16/2/2018 00:14

Ο Λαζαρος σε τετοια ματς κανει οργια μπαινει στο 60 ξεκουραστος και τους κανει αλογα οταν παιζει βασικος κουραζετε κ σιγουρα δεν παιζει οπως οταν ειναι αλλαγη.

Αντε γ@#@#@# Ισπανε αληταρα

thanasouras - 16/2/2018 00:13

βελτιωσετας

skarlo - 16/2/2018 00:13

Αυτή η ομάδα αξίζει μόνο το σεβασμό και την στήριξη μας!! Τα παλικάρια είναι πραγματική οικογένεια και τα δίνουν όλα μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο.Με τόσες στραβές που γίνονται φέτος και όμως δεν κάνουν πίσω τα τσακάλια.Αυτό είναι!!Πάιζε έτσι και ας χάσεις, κανείς δεν μπορεί να σου προσάψει τίποτα.

Α.Ε.Κ.

Giorgos_AEK_Hannover - 16/2/2018 00:13

Μέσα εκει σίγουρα διπλό γιατί θα έρθουμε απο Γερμανία με ποδήλατο , ναι καλα διαβάσατε!!!

nick_aek_21 - 16/2/2018 00:13

Αυτος που εκανε το 2ο φαουλ στο Λαζαρο λιγο εξω απο τη περιοχη ηταν αυτος που θελει ο παοκ? Γιατι ουτε εκει εδωσε κιτρινη που επρεπε να δωσει

Kearnage - 16/2/2018 00:12

Αδικο σκορ, τεσσερις φορες ο ιδιος παιχτης επρεπε να ειχε παρει κοκκινη. Τα πραγματα θα ηταν τελειως διαφορετικα. Παρολα αυτα, το πιστευω οτι θα περασουμε στο Κιεβο.

AEKaraSalonica - 16/2/2018 00:12

Ποια ντιναμο τετοιο ταμπουρι ουτε η λαμια. Μπραβο ρε ΑΕΚΑΡΑ εστω και για το αδικο Χ κοντρα στον κλοουν τον διαιτητη.Στο κιεβο για την προκριση!

nirvanazzz - 16/2/2018 00:12

Καμία σχέση η Ντιναμό του πρώτου με την Ντιναμό του δεύτερου. Ο προπονητής της ξεκάθαρα τους είπε να κρατήσουν το 0-1 και να μας αφήσουν μπάλα, και το πλήρωσε. Όσοι πουν για Χιμένεθ, να σκεφτούν πρώτα ότι την Ντιναμό του πρώτου ημιχρόνου δεν θα μπορούσαν να την καταβάλουν σημαντικά περισσότερο οι Λάζαρος-Σέρχιο. Η είσοδος τους στο Β έκανε την ομάδα απρόβλεπτη, κάτι που ίσως να έχανε άν τους ξεκινούσε βασικούς.... Συνέχεια

ΥΓ: Σήμερα όλοι θα λένε μπράβο Άστριτ. Αναρωτιέμαι οι γνωστοί-άγνωστοι στο γήπεδο που τον έβριζαν τι θα λένε τώρα.

kai_pou_sai_akoma - 16/2/2018 00:12

Δεν πειράζει ΑΕΚΑΡΑ. Πάμε για την πρόκριση στο Κίεβο και νομίζω πως θα κερδίσουμε εκεί.

Ο Τσιγκρίνσκι θα μας καθοδηγήσει.

psuxiatros21 - 16/2/2018 00:12

1-1 και έφυγαν με σκυμενα κεφάλια σαν να χάσανε δείγμα του ότι το πίστευαν δεν πειράζει ΑΕΚΑΡΑ πρόκριση στην Ουκρανία απεδειξες ότι είσαι καλύτερη.

BudweiseR - 16/2/2018 00:11

Περήφανος γι αυτήν την ομάδα... Διαιτησία βγαλμένη από τα πιο σκοτεινα χρόνια της παράγκας... Αν αποκλεισμού με θα φταιει αυτός ο κλόουν....

nick_aek_21 - 16/2/2018 00:11

Τιγρη να πας στη ΚΕΔ της ΟΥΕΦΑ και να μη ξανασφυριξει αυτος ο αληταρας ποτε του παλι καλα που ειμαστε πολιτισμενοι και εφυγε σαν κυριος.Ποτε δεν θελω να γινοντε τετοια πραγματα αλλα πραγματικα 25 χρονια βλεπω μπαλα τετοιο πραγμα δν εχω ξαναδει ποτε μου.

Giorgos_AEK_Hannover - 16/2/2018 00:11

Μέσα εκει σίγουρα διπλό γιατί θα έρθουμε απο Γερμανία με ποδήλατο , ναι καλα διαβάσατε!!!

Giorgos_AEK_Hannover - 16/2/2018 00:10

Μέσα εκει σίγουρα διπλό γιατί θα έρθουμε απο Γερμανία με ποδήλατο , ναι καλα διαβάσατε!!!

R21_Ronin - 16/2/2018 00:10

Μπραβο στην ομαδα για ολη την προσπαθεια που εχει κανει μεχρι στιγμης ειναι τρομεροι δεν το βαζουν κατω με τιποτα.Κριμα που στον επαναληπτικο θα χει η ομαδα τοσες πολλες απουσιες παλι αλλα ακομα κι ετσι πιστευουμε στην προκριση

an0nymous - 16/2/2018 00:10

μπορείς ΑΕΚΑΡΑ και θα την πάρεις!!!!

SakisOriginal21 - 16/2/2018 00:10

αυτην η μαγευτικη ΑΕΚΑΡΑ φετος εχει καρδια και ψυχη.Δεν χανει απο κανεναν και τιποτα.Εμπρος ολοι οι αετοι να ανοιξουμε τα φτερα μας και να οδηγησουμε την ΑΕΚΑΡΑ μας ξανα στην κορυφη.Μονο ΑΕΚ και προκριση μεσα στο σπιτι τους για να καιει!!!!

ΕΠΟΜΕΝΟ