Ο πανικός για ένα εισιτήριο για το ματς της Πέμπτης με τη Μίλαν συνεχίζεται… Η ΠΑΕ ΑΕΚ μετά από χιλιάδες αιτήματα αναγκάστηκε να ανοίξει και τη θύρα 28 (είναι η κεντρική θύρα του ΟΑΚΑ πάνω από τα επίσημα) εισιτήρια της οποία πωλούνται ηλεκτρονικά. Το εισιτήριο για τη συγκεκριμένη θύρα κοστίζει 40 ευρώ και είναι η τελευταία θύρα που θα δοθεί ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος. Είναι χαρακτηριστικό πως η συγκεκριμένη θύρα ανοίγει ξανά και θα δεχθεί κόσμο για πρώτη φορά μετά το ματς Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό τον Μάρτιο του 2015. Nα τονίσουμε πως μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος έχουν εξαντληθεί όλα τα εισιτήρια, εκτός πλέον από τη θύρα 28. Εισιτήρια πωλούνται κανονικά από το εκδοτήριο του ΟΑΚΑ.
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!

Γιατί υπάρχει γκρίνια,όποιου αντέχει η τσέπη τα περνει αλλιώς σηκώνεται από το καναπέ πάει στη ουρά και περνει . Έχει 3 μέρες τώρα 4 , 14,21,31 με 15ε και 20ε και δεν εχουν εξαντληθεί .το μονο αρνητικο που συναντησα ειναι δεν διαθέτουν pos τα ταμεια που στις μέρες μας μέχρι και τα περίπτερα έχουν .
Παιδιά αύριο πως Θάνος λειτουργούν τα εκδοτήρια ( κανονικά δηλαδή απο της 10 μέχρι της 5 ?)
Ευχαριστω
Σε εκλιπαρώ ρε ΑΕΚάρα...άνοιξε 2-3 θύρες πάνω να σταματήσει πια αυτή γκρίνια!!! Δεν την αντέχω...Λέτε πολλοί " Ανοίξτε θύρες υπάρχει κόσμος που θέλει να πάρει εισιτήρια ! " Τα ίδια λέγατε και στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, φωνάζατε να ανοίξει το απέναντι διάζωμα αλλα τελικά καλά καλά δεν είχε τιγκάρει το ανοιχτό...Συνεπώς, κανέις από εμάς δεν ξέρει καλύτερα την κίνηση και τη ζήτηση των εισιτηρίων από τη ΠΑΕ...οσοι φωνάζετε εδώ πέρα έχετε πάρει ήδη εισιτήριο...δεν βλέπω πολλούς να λένε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ότι δεν έχουν εισιτήριο...κόφτε το αυτό. Η ομάδα ξέρει καλύτερα τι πρέπει να κάνει.
Ρε παιδιά είναι αλήθεια ότι έχει απεργία αύριο το μετρό;
Εχει απεργια στο μετρο αυριο απο τις 9 το βραδυ μεχρι τελος της βαρδιας...
καλησπέρα σε όλους σας...πήγα πήρα τικετ στην 21...σήμερα το πρωί...είχε κόσμο...αλλά λίγο μπάχαλο έχει γίνει το θέμα...ψαχνομασταν σχεδόν όλοι εκεί τι έχει μείνει κτλ!!! ανοιξτε τς όλες πλέον να τελειώνουμε κ με προσιτές τιμές!!να γεμισειιιιιι
Τουλαχιστον θα βγαλουν τις καλυτερες φωτογραφιες
Αν βάζαμε γενική είσοδο 10 ευρώ και ανοίγαμε ΟΛΕΣ τις θύρες πλην VIP κτλ, πιστεύω ότι θα είχαν εξαντληθεί τα εισιτήρια τώρα. Από το να ανοίγεις 10 θύρες, που οι περισσότερες είναι και αρκετά ακριβές, και να περιμένεις να γεμίσουν αυτές για να ανοίξεις μετά άλλη μια, νομίζω ότι αυτό θα ήταν καλύτερο... Αν δε δώσεις (που παίζουμε και σε μεγάλο γήπεδο) την ευκαιρία στον κόσμο να πάει τώρα στο γήπεδο κ να το γεμίσει σε προσιτή τιμή, πότε θα το κάνεις, στη ΝΦ που θα έχουμε γήπεδο 30.000 θέσεων??
Μαγκες δδ γινεται δουλεια ετσι.. εξαιτιας της παε δδ θα γεμισει το γηπεδο.. πρεπει ειτε ν ανοιξουν και τις αλλες θυρες ασχετα με την πωληση στην 28 ειτε να ριξουν την τιμη στα 20-30 ευρω κι αυτοι π πληρωσαν 40 ας μπουν τσαμπα με τον παοκ
πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο και γιατί ακολουθούν τέτοια πολιτική. Μπορεί για την τηλεόραση να μην φαίνεται άσχημο αλλά για τους παίχτες μέσα στο γήπεδο κάνει "μπαμ" η μία εξέδρα να ναι γεμάτη και η άλλη άδεια..
Αδερφέ έχεις απόλυτο δίκιο .
Εχει κανεις εικονα τι γινεται στα εκδοτηρια;
Σημερα το πρωι διαβασα οτι εχει πολυ κοσμο και απο πριν ανοιξουν ειχε μεγαλη σειρα....αντε να δουμε μακαρι!!!
που το διαβασες αδερφε??
Καλημέρα στα αδέρφια. Ξημέρωσε το λοιπόν και ακόμα στην Θ.28 υπάρχουν διαθέσιμα 1023 εισιτήρια.
Δεν είναι κακό εκεί στην ΠΑΕ να παραδεχτούν ότι το "πείραμα" απέτυχε. Να ανοίξουν τουλάχιστον τις 34, 32 και 30 στα 15, 20 βαριά 25 ευρώ γιατί όχι τίποτε άλλο, αν δεν μπει άλλος κόσμος στο πάνω διάζωμα οι δικοί μας στην Θ.28 θα είναι τόσο ξέμπαρκοι που θα μοιάζουν με φιλοξενούμενους στο ίδιο μας το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γήπεδο.
ρε παιδια εχουμε κολλησει χωρις λογο. Για λογους που προφανως απτονται τεχνικων θεματων η ΠΑΕ ανακοινωσε οτι ειναι η τελευταια θυρα που ανοιγει η λεκτρονικα. Οποτε αν δεν εξαντληθουν τα εισητηρια στις υπολοιπες πιο φθηνες θυρες ποιο το νοημα να να ανοιξει αλλες; Τη πεμπτη λογικα θα ανοιξουν και μια δυο ακομα
Αδερφέ, από την στιγμή που άνοιξε θύρα στο διάζωμα το κόβω χλωμό να μην γίνεται και στις υπόλοιπες θύρες του διαώματος.Η θ.17 για παράδειγμα με Μίλαν δεν διατίθετο ηλεκτρονικά, αλλά με ΠΑΟΚ διατίθεται κανονικά μέσω διαδικτύου. Εγώ προσωπικά αδυνατώ να κατανοήσω το σκεπτικό του τμήματος εισιτηρίων. Αν παίζαμε στην Αγιά Σοφιά με τα μισά εισιτήρια διαθέσιμα και με την ζήτηση στο 200%, θα έπαιρνε την ΠΑΕ να κάνει ότι θέλει, θα έλεγε με άλλα λόγια "πηδήξτε" κι εμείς θα ρωτάγαμε "πόσο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ψηλά?". Εδώ μιλάμε για το αχανές ΟΑΚΑ όμως και το έτος 2017, θέλει και ένα "σπρωξιματάκι-διευκόλυνση" από την ΠΑΕ για να γεμίσει, έτσι νομίζω.
ΑΝΟΙΞΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΘΥΡΕΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ 40 ΕΥΡΩ. 365 ΠΙΕΣΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΙΓΑΚΙ...ΒΛΕΠΕΙΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ. ΙΔΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΜΕ ΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΖΗΤΑΜΕ, ΟΧΙ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΤΣΑΜΠΑ
μήπως θα έθουν ιταλοί;
Ναι εχουν δωσει 3500 εισητηρια αλλα δεν περιμενουν πανω απο 500
Δεν μας τα λέτε καλά παλληκάρια....Τι μιρλα είναι αυτή; Η ΠΑΕ ως Ανώνυμη Εταιρεία σκοπό πρωτίστως έχει το κέρδος και καλά κάνει...Διότι υπάρχουν και κόστη.Του Στάδιου τα επωμίζεται εξ ολοκλήρου η ΠΑΕ,άρα για να βγει η χασούρα όταν παίζει εντός η ομάδα με 5000 ή κεκλεισμένων από κάπου πρέπει να υπάρξουν έσοδα.
Τώρα με τον τραυματισμό του Μανταλου πρέπει η ομάδα να έχει ρευστό για να κάνει μεταγραφή αν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ χρειαστεί χώρια οι ανανεώσεις...Με το παραμικρό ακόμη και αν φωνάξει το γήπεδο ενάντια στην ΕΟ τα ,40χίλιαρα πέφτουν για πλάκα.Το σύγχρονο ποδόσφαιρο δυστυχώς έτσι παίζεται,με συμπαίκτη τους ισοσκελισμενους προϋπολογισμους.
Εγώ με την "πετρια"μου για τη Βασίλισσα αλλά και την επιλογή μου να μην εχω διαρκείς φέτος για να μην επιβραβευσω την ΚΑΕ προτίμησα τον ημιτελικό και δεν πρόλαβα τα φθηνά και δεν έχω 40€ την Πέμπτη
Δεν πειράζει ας κλείσουμε θέσεις με τον ΠΑΟΚ,εξάλλου για την αρρώστια μας την ΑΕΚαρα πάμε στο γήπεδό.
Μημ ξεχνάμε τις αλητείες με τα εισιτήρια στο.Champions 2001 και τις τιμές τους.
Εμάς λοιπόν σαν οπαδούς μας νοιάζει η διοίκηση να είναι αποτελεσματική και να υλοποιει. όσα υπόσχεται και σε αυτό η ΠΑΕ στέκεται τίμια.
Ευχαριστώ όλοι γήπεδο σε όλα τα αθλήματα
Παιδια έχουμε τρια ατομα εισητηρια στην 14 (εκει βρήκαμε) αλλά λόγω του οτι θέλουμε να ζησουμε αυτο το ματς απο το πεταλο,πιστευετε να υπάρχει κάποιο πρόβλημα??
Μάγκες στο πέταλο θα είναι τίγκα και θα ταλαιπωρηθείτε..εγώ προτείνω να πάτε στη θέση σας να απολαύσετε το ματσάκι...και επειδή έχετε όρεξη να φωνάξετε να προσπαθήσετε να ωθήσετε και τους άλλους και να το κάνετε πέταλο στη 14. Τώρα αν έχετε πολύ καύλα να πάτε 1-35 θα πρέπει να πάτε πολύ νωρίς...σε όλα τα μεγάλα ματσ το πέταλο γεμίζει από πολύ νωρίς.
Το μόνο πρόβλημα ειναι ότι το πέταλο θα είναι έτσι κι αλλιώς υπερπλήρες λόγω όσων μπαίνουν τζάμπα.Οποτε εξαρτάται από εσάς.
Ανοιξτε τις υπολοιπες το τελευταιο διημερο με την τιμη των 10 ευρω για να γεμισει το γηπεδο! Κερδισμενοι θα βγειτε.
/
S
δεν γίνεται αυτό...
και μετα θα αρχισουν τα σχολια: οτι γιατι δεν το ειπατε απο την αρχη, εγω τωρα πηρα με 25€, θελω τα λεφτα μου πισω κτλ!
Χαλαλι ρε φιλε. Γηπεδο γεματο -αλλη εικονα.. Με τα 25 ευρω επισης εχεις καλη θεα. Αυτες που εχουν μεινει ειναι χειροτερες. Μικρη η διαφορα φιλε. Αξιζει. 10-15 ευρω οι υπολοιπες. ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ.
/... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
S
Δημιουργεις προηγουμενο
Αν περασουμε στα play off ή του χρονου με το καλο στο τσουλου παλι τα ιδια θα ζηταμε αν γινει φετος
Σπανια τα χωνω σ'αυτη τη διοικηση απο τοτε που εχει ερθει και η οποια ξαναεκανε την ΑΕΚ δυνατη και γνωστη παντου αλλα αυτο πρεπει να το πω. Ανοιγεις τηνθυρα 28 πανω διαζωμα τελευταια στιγμη και την "χτυπας" με 40 ευρω τελευταια στιγμη. Κερδοσκοπικη κινηση καθαρα. Σαν να θελετε το γηπεδο να μην γεμισει. (Οπως και να εχεις την ιδια τιμη εισητηριου στις θυρες 5 με 7 και 13 με 11). Εγω θα πηγαινα και με 50 ευρω γιατι τετοιες βραδιες- γιορτες δεν πρεπει να τις χανεις και επειδη ειμαι και λιγο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ "τρελλος" με το ποδοσφαιρο και την ΑΕΚ. Αλλα αυτο δεν ξερω εαν ισχυει για ολο τον κοσμο. :)
//
S
Κατά τη γνώμη μου 40 ευρω έχει η συγκεκριμένη θύρα λόγω του οτι από κάτω είναι τα VIP και το κάνουν για λόγους ασφαλείας.. θεωρητικά αυτός που θα δώσει 40 ευρώ είναι μεγαλύτερης ηλικίας και δεν κάνει επεισόδια.. θεωρητικά πάντα και κατά τη ταπεινή μου άποψη..
Aek365 μπορείς να κανεις ένα άρθρο για το ποσά εισιτήρια έφυγαν σήμερα ;;;
Ευχαριστω πολύ
Υπάρχει πιθανότητα να ανοίξουν αύριο οι θύρες 34-32-30 ;;;
εξαρταται τι γινεται με τις αλλες θυρες...αν γεμιζουν αυτές π εχουν μεινει (δεν βαζω μεσα την 28 επειδη ειν ακριβα) λογικα θα ανοιξουν...αν παραμενουν αρκετα απουλητα δεν θα ανοιξουν.
αφου ανοιξε η 31λογικα θα ανοιξουν και αυτες αλλα ας γεμησουμεπρωτατην 4 την 14και την21 και μετα παμε και απο εκει
Αδέρφια...έχουμε ασχοληθεί πολύ για μια θύρα 1600 ατόμων τη στιγμή που είμαστε ήδη μέσα 40.000+...αντί να συζητάμε τι θα κάνουμε για να έχουμε ωραία ατμόσφαιρα, καθόμαστε και ασχολούμαστε με ανοησίες...κανείς δεν αναγκάζει κανέναν να πάρει 40 ευρώ εισιτήριο.Όποιος τα έχει θα τα δώσει. Όποιος δεν τα έχει (οι περισσότεροι από μας) μπορούσε να είχε ήδη αγοράσει,μεγάλο λάθος όσοι περίμεναν τελευταία στιγμή. Όποιος θέλει να είναι μέσα τη πέμπτη...έρχεται στο γήπεδο και παίρνει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εισιτήριο πιο οικονομικό. Όποιος δεν θέλει να έρθει θα βρίσκει δικαιολογίες. Πριν το ματσ σίγουρα θα υπάρχουν εισιτήρια οικονομικότερα απο 40 ευρω
Ξέρετε να μου πείτε ποιες θύρες πωλούνται από τα εκδοτηρια και αν θα ανοίξουν άλλες;;
4-14-21-31-28
Λογικά θα ανοίξουν άλλες την Πέμπτη
Ευχαριστώ φίλε μήπως γνωρίζεις τιμές για αυτές τις θύρες;
4-14 -31 20 ευρω
21 15 ευρω
28 40 ευρω
παιδιά έχουμε καμιά εικόνα για το πώς ήταν οι ουρές σήμερα;;
2 μέρες ακόμα για το μεγάλο τετραήμερο! Ξεκινάμε από το ματς με την Μίλαν την Πέμπτη ( ολοι μέσα Αδέρφια! Σπαστε τα τηλέφωνα της ΠΑΕ Για παραπάνω θύρες!) και συνεχίζουμε και κορυφωνουνε με το ματς στο Μπάσκετ και στο ποδόσφαιρο τη Κυριακή! ΌΛΟΙ ΕΚΕΊ! ΜΟΝΟ ΑΕΚ! ΠΑΜΕΕΕΕ
2 μέρες ακόμα για το μεγάλο τετραήμερο! Ξεκινάμε από το ματς με την Μίλαν την Πέμπτη ( ολοι μέσα Αδέρφια! Σπαστε τα τηλέφωνα της ΠΑΕ Για παραπάνω θύρες!) και συνεχίζουμε και κορυφωνουνε με το ματς στο Μπάσκετ και στο ποδόσφαιρο τη Κυριακή! ΌΛΟΙ ΕΚΕΊ! ΜΟΝΟ ΑΕΚ! ΠΑΜΕΕΕΕ
Μάγκες, τελευταία υπερκαμένη ενημέρωση διαθεσιμότητας εισιτηρίων στην Θ.28 από εμένα. Ώρα 17:37 διαθέσιμα ειστήρια στην Θ.28 είναι συνολικά 1197.
Όπως καταλαβαίνετε δεν τσουλάει η συγκεκριμένη θύρα. Ας ελπίσουμε ότι αύριο θα γίνουν διαθέσιμες οι Θύρες 26, 30, 32, 33 και 34 σε πιο προσιτές τιμές. Ξαναλέμε, πριν κρίνουμε κάποιον γιατί περίμενε μέχρι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σήμερα να βγάλει εισιτήριο ηλεκτρονικά, ότι πάρα πολύς κόσμος πληρώθηκε σήμερα (τελευταία ημέρα του μήνα).
Άηντε, καλό βράδυ μαγκίτες.
στα 40ευρώ που να τσουλήσει.. το θέμα είναι θα ανοίξουν τις άλλες θύρες δίπλα για να πάρει ο κόσμος; η θα περιμένουν να γεμίσει η 28;
Φιλε πρεπει να ανοιξουν και πιο φθηνες θυρες διαφορετικα ειναι εκβιασμος και τον τιγρη μας δεν τον εχω για εκβιαστη.
Με το 40αρι που εβαλε στην συγκεκριμενη θυρα,ενω η αντιστοιχη απεναντι ειχε 25 εδειξε στον κοσμο οτι τον βλεπει μονο σαν ευρω και αν και ειναι βαρια κουβεντα θα γραψω οτι καποιοι ξενερωσανε,ηταν λαθος το 40αρι πως να το κανουμε τωρα;Προσεξτε δεν γραφω οτι ειναι ακριβα η φθηνα,γραφω οτι για την ιδια θυρα εχεις τιμη 60% πανω!!!Δεν ξερω ποιος εβγαλε αυτη την αποφαση αλλα εκει που δεν προλαβαινανε να ανοιγουν θυρες ξαφνικα παγωσε το ενδιαφερον.
Φοίνικα έχεις δώσει ρέστα με την ενημέρωση. Αντε και αύριο και μετά ελεύθερος υπηρεσίας!
Γεια σου Μπαρλο μου! Με εκανες και γελασα με το ελευθερος υπηρεσιας!
Που να τσουλήσει αυτή η θύρα,η τιμή είναι κάκιστη.
από τα καλύτερα ερασιτεχνικά videos: https://www.youtube.com/watch?v=IAeISrA5Ams
ΑΝ ΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΠΑΟΚ....
ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΟΜΙΣΘΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΜΙΑ ΑΞΙΠΡΕΠΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΟΑΚΑ (ΟΧΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΡΜΑΤΟΠΛΕΓΜΑΤΑ)
Αδυνατό να καταλάβω πως σκέφτεται η ΠΑΕ σε κάποια πράγματα και δεν αναφέρομαι στο θέμα της τιμής η τιμή σωστή είναι όπως είπαν και άλλοι πιο κάτω η 9 έχει 30 πχ και η 29 έχει 60 που η 9 είναι και πιο κεντική.Αλλά,όλη σου η πολιτική στις θύρες είναι ότι δεν ανοίγω άλλη μέχρι να γεμίσουν οι υπάρχουσες για να φαίνεται και ο κόσμος πιο συγκεντρωμένος αυτό είναι κατανοήτο ίσως μας ταλαιπωρεί κάποιες φορές αλλά έχει μια βάση,και μετά μου ανοίγεις την 28,που είναι και ακριβή και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ξέμπαρκη?Βγάλε εκεί 32,34 με ένα 20αρικο πρώτα να φύγουν και που θα έχει και άλλη οπτική όλο το πέταλο της R με 32,34 γεμάτες!
Κάνω dislike και εξηγώ πως αυτές οι θύρες δίπλα από το πέταλο δεν ανοίγουν γιατί από εκεί 1ον) μπαίνουν τα σεκιούριτι και 2ον) η πρόσβαση εντός του αγωνιστικού χώρου είναι πολύ εύκολη. Οι δυο αυτές θύρες δεν ανοίγουν πότε σχεδόν
H 31 ανοιξε και μεχρι της 3.30 ειχε εισιτηρια . Σημερα ητανε 4-14-28-31 που μπορούσες να προμηθευτείς μέχρι εκείνη την ώρα που ήμουνα εκει.
Εσύ μιλάς για 31,33 της κάτω εγώ έγραψα για 32,34 της πανω
σωστός.. και γω 32, 34 θα άνοιγα και θα συνέχιζαν προς το κέντρο.. 30 κτλ..
πολύ σωστός φίλε...
Φιλε το σχόλιό σου ειναι ο μονος σοβαρός προβληματισμος που διάβασα σήμερα. Συμφωνώ απόλυτα μαζι σου.
Απλα δεν ξέρω , για να μην το κανουν θα εχουν καποιο λογο.
Βγήκαν τα εισιτήρια με παοκ
Παιδιά βγήκαν τα εισιτήρια γα το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ
Μάγκες μην κλαίτε για τα εισητηρια Γιατι έμαθα οτι στον γαύρο εχουν 50-60 τα ποιο φθηνά που μπορούσες να πάρεις και έγιναν Σολντ αουτ σε 10 λεπτά ! Νταξει προφανώς ειναι διαφορετικές συγκυρίες όπως πχ εχουν 22.000 διαρκείας και το γήπεδο χωράει 30.000 αλλά Νταξει ρε παιδια έχουμε να παίξουμε τέτοιο κρίσιμο ματς τόσα χρονια , και ο κόσμος να έλεγα οτι ερχόταν συνέχεια με τους ‘αδύναμους’ πέρα απο τα ντέρμπι να πω εντάξει λογικό αλλά μαζεύουμε παντα 4 χιλιαρικα , αν δεν τπ γεμίσουμε σε αυτο το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ματς τότε ποτε ; Επίσης είδατε το κορεο του γαύρου σε ολο το γήπεδο ... εμείς μήπως να κανουμε κάτι ωραίο για να δείξουμε οτι ΗΡΘΑΜΕ και στην Ευρώπη ; Μην παρεξηγηθώ και λέτε γαυροτρολ Κτλπ απλά και όμορφα θέτω κάποιες απόψεις που με βασανίζουν !
ΥΣ.1 -> μανταλαρα για παντα Αρχηγαρα
ΥΣ.2 ->και εγω φοιτητής ειμαι σε επαρχία με μονο το πατέρα μου να δουλεύει και με δουλεια που καλύπτουν βασικές ανάγκες , αλλά έκανα τα κουμάντα μου 2 μήνες στερήθηκα καφέδες και κλαμπάκια για να μαζέψω για εισητηρια πλοίου και ΟΑΚΑ
ΥΣ.3 ->όλοι εκεί να δώσουμε το παρόν και να πάρουμε τον ασσο
Έτσι είναι φίλε μου. Όποιος θέλει βρίσκει τρόπο. Και εγώ έκοψα τον 2ο καφέ και νάτο το διαρκείας (εννοείται πως το πήρα με δόσεις 45€ το μήνα ή 1.5€ τη μέρα).
κασκόλ σημαίες και χαρτιά όπως τότε.. κορεό δεν ετοίμασε η παε, τώρα αν ετοίμασαν κάτι οι οργανωμένοι άγνωστο.
Έχω 2 εισιτήρια στην 3 όποιος θέλει να μου στείλει email στο alexdamgr@gmail.com . τιμή προφανώς όσο κάνουν και κανονικά δηλαδή 15 €.
Αύριο θα ανοίξουν και της άλλες θύρες 34-32-30 και 26 Οποιος γνωρίζει παρακαλώ ας πει
Ρε μαγκες θα κανουμε κανενα κορεο?
Ειμαστε η μονη ομαδα στην ευρωπη που ανοιγουμε καπνογονα σε ευρωπαικα ματς
θα υπαρχουν εισιτηρια στα εκδοτηρια την Πεμπτη οποιος ερθει απο επαρχια.
Θα μεριμνήσει η ΠΑΕ για να υπάρχουν...γνωρίζει ότι πολλοι παίρνουν εισιτήρια πριν το ματσ τελευταια στιγμη..
Γεμιζει ηλεκτρονικα μεχρι αυριο και η 28 καθως και 21 και 31 απο εκδοτηρια και πλεον την ημερα τπυ αγωνα φυσιολογικα θα υπαρξουν εισητηρια στις θυρες 30 32 και 34 αφου ολο το κατω και πανω διαζωμα απεναντι απο επισημα ειναι γεματα....πραγμα που σημαινει οτι ολο το γηπεδο με εξαιρεση 33 για λογους ασφαλειας και το κενο των τρειων θυρων 26 24 22(που μου φαινεται πολυυυ υπερβολικο...μακαρι να ανοιγανε και 26)θα ειναι γεματο αρα μιλαμε για 55 χιλιαδες περιπου με 60....αντε να δουμε σμρ και αυριο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ θα φανει πως θα παει το πραγμα γτ την ημερα του αγωνα ειμαι σιγουρος οτι θα υπαρξει μεγαλη ζητηση απο εκδοτηρια!!!!
Προφανώς και δεν θα είναι τρεις θύρες κλειστές για λόγους ασφαλείας με τους οπαδούς της Μίλαν.Μάλλον θα ανοίγει μία-μία μέχρι να γεμίσει για να είναι ομοιόμορφα ο κόσμος κι όχι ο ένας εδώ κι ο άλλος παραπέρα.Μπορεί να κάνω και λάθος.
επίσης υπάρχει και η Πέμπτη.Μερικο΄θα μπουν μετά από μισή ώρα αγώνα.
θα κάνουμε κάποιο κορεο?ξέρει κανείς?
παίδες λέτε να'χει κ αύριο στα εκδοτήρια για τν 21θύρα;;μπας κ προλάβω να πάω...πως θα μπορέσουμε να το μάθουμε αυτό;;
Αδερφέ μη μασας. Πιστεύω ότι αν τελειώσει οι 4, 14, 21 και 31 στα εκδοτήρια, τότε θα ανοίξει και η 33, ενδεχομένως και κάποιες εκ των 34, 32 και 30. Αντιλαμβανομαι βεβαια οτι στην 21 ειναι πιο φτηνα (15 ευρω) από τις θ.4 και 14, αλλά λογικά αν ανοίξουν οι θ.33 και 34 θα ειναι και αυτες στα 15 ευρω. Οπως και να εχει αφου δεν προλαβαινεις και δεν μπορεις να πας σημερα δεν υπαρχει λογος να αγχωνεσαι. Το βραδυ αν υπαρξει καποιο sold out θα υπαρξει νεα ενημερωση (λογικα).
Ευχαριστώ πολύ να'σαι Καλά κ συνέχισε το έργο σουυ!!!
Αδερφέ πήγαινε και κάπου θα βρείς και να τελειώσουν 21,31 θα ανοίξουν πάνω μετά
Αδέρφια μια Ερώτηση. Ξέρει κανείς που πηγε σήμερα εκδοτήρια τι γίνεται με 4,14,21,31;
Πιστεύετε μέχρι αύριο θα φύγουν;
Η λογική λέει πως η θύρα θα γεμίσει τελευταία στιγμή λόγω της τιμής όποτε μην περιμένουμε να κλείσει σήμερα
Και συνεχίζω την απόλυτη καμμενιά. Ώρα 14:22, διαθέσιμα εισιτήρια στην Θ.28: 872!
(Αν σκεφτείς ότι κατά τη 13:00 υπήρχαν διαθέσιμα περί τα 1,500 εισιτήρια μάλλον πάει για ξεπούλημα κι αυτή η θύρα μέχρι τις 17:00)
Κύριε φοίνικα...δεν μας λες κ στην 21θύρα τι γίνεται;;;;χαχα
Καλε μου Υδραυλικέ, δυστυχώς δεν έχω πληροφοριοδόται εις τα εκδοτήρια! Αλλά κάπως πρέπει να μάθουμε και για 4, 14, 21 και 31.... Εκτίθεμαι διαφορετικα! Χαχαχα
RESPECT
Λαθος παιδια. Όχι 872, 1300 περίπου. Ο δαίμων του πληκτρολογίου χτύπησε.
Η 33 γιατί δεν ανοίγει ποτέ;
Παιδες αν κ εγω εχω αγορασμενα για την 3 κ κατεβαινουμε 4 ατομα απο Σουηδια μολις μπηκα στην ηλεκτρονικη διευθυνση κ ειδα οτι εχει παρα πολλα στην 28 με 40 ευρω...Δεν νομιζω να φυγουν ολα στην συγκεκριμενη γιατι ειναι ακριβα....Ας ανοιξουν τις αλλες κ βαλτε το 15 με 20 να αγορασει ολος ο κοσμος...Ειναι κριμα γιατι ειναι μεγαλη η διψα του λαου μας.....Υγ....Πετραν μου μην μασας θα επιστρεψεις πιο δυνατος.....Κ θα βαρεθεις μετα να σηκωνεις τροπαια.....
Αν είναι δυνατόν 40 ευρώ..
σωστα....επρεπε να στο εχουν 150 οπως ο Ψωμιαδης με την Ρεαλ για να το εκτιμησεις!!
υγ.στο κεντρο στο πανω διαζωμα ειναι ρε φιλε...τι θες ? να τι βαλουν 10€ ? μετα θα διαμαρτυρεσαι γιατι δεν το εχουν 5€ και μετα γιατι δε στο φερνουν τσαμπα και στο σπιτι !!
Τα γιατί δεν είναι τέτοια η τιμή και έπρεπε να είναι άλλη τα έχω κριτικάρει πολλές φορές.Και τώρα οι τιμές είναι πολύ καλές ειδικά με τον αντίπαλο που παίζεις.Όμως εδώ έχει δίκιο.Οι 8-10 που είναι το ίδιο από πλευράς ορατότητας με την 28 έχει 25 ευρώ κι αυτή 40.Φάουλ πιστεύω από πλευράς ΠΑΕ,που γενικά ορίζει καλές τιμές ξαναλέω.
ρε μαγκες...οποιος δεν θελει δεν θα αγορασει απο την 28...δεν σας εβαλε η ΑΕΚ το πιστολι στο κεφαλι και σας ειπε αγοραστε απο την 28...ηρεμηστε..οποιος εχει θα παρει...ολοι οι αλλοι υπομονη.
Ειναι η καλυτερη θυρα του γηπεδου( μαζι με την 8), οσον αφορα το κομματι της θεασης, και παιζουμε με τη Μιλαν, ποσο ηθελες να εχει;
Η 8 όμως έχει 25
το θεμα ειναι οτι η 28 ειναι στην πλευρα των επισημων, η οποια έχει άλλες παροχές και καλώς ή κακώς άλλες τιμές, καθώς απευθύνεται σε διαφορετικό "κόσμο"...
με40 ευρω το εισητηριο αμφιβαλω αν θα σπορεσει να γεμισει η θυρα στις μερεςμας εγω οταν ειχα παει με τον ολυμπιακο ειχα παρει στην 20 το 2015 με20 ευρω και εβλεπα και πολυ καλα
Επειδή βλέπω διάφορα σχόλια από κάτω σχετικά με το αν είναι ακριβά ή όχι το 40ευρω στην θύρα που απέναντι έχει 25 ... Ρε αδερφια πάτε καλά ?Πάμε καλά ??Είμαστε έτοιμοι να τσακωθούμε πια κ για ενα θέμα που είναι τόσο υποκείμενικο ? Αναφέρομαι σε κάποια σχόλια που γίνονται με χαρακτηρισμούς κ βγάζουν ένταση αλλά μήπως να προσπαθήσουμε να αποβαλουμε λιγάκι αυτή την διάθεση να αρπαχτουμε η οποία δεν υπάρχει μόνο εδώ φυσικά,όποιος κυκλοφορεί στο δρόμο είτε με αυτοκίνητο είτε με μότο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ καταλαβαίνει τι λέω ..Δεν κάνω υπόδειξη σε κανένα αδερφό τις απόψεις μας σαφώς αναφέρουμε εδώ στη παρέα αλλά σαν παράπονο αν θέλετε το λέω γενικά ,πως στο καλό μας έχουν καταντήσει έτσι ??Μας έχουν κλέψει οι ΑΛΗΤΕΣ ότι πιο όμορφο είχαμε σαν λαός ,το χαμόγελο ακόμα κ στα δύσκολα...Ας θυμηθούμε τουλάχιστον εδώ μέσα ότι εκτός από κάποια ΖΩΑ που υπάρχουν ανάμεσα μας κ φαίνονται από τα ντισλαικ πχ στο θέμα του Μάνταλου κ που ελπίζω κάποια στιγμή οι υπεύθυνοι του 365 να βρουν λύση ώστε να τους στείλουν στον αγύριστο,ας θυμόμαστε λοιπόν οι υπόλοιποι όταν συζητάμε εδώ για οτιδήποτε είτε συμφωνούμε ειτε όχι με κάποια άποψη ,ότι κάνουμε κουβέντα με ανθρώπους που μας ενώνει κάτι όμορφο,κάτι μαγικό,με 3 γράμματα... ΑΕΚ !!! Φιλικά προς όλους κ χωρίς καμία πρόθεση να το παίξω δάσκαλος η κάτι τέτοιο το επαναλαμβάνω.
Υπάρχουν εισιτήρια φθηνότερα στα εκδοτήρια!
Αλλά βλέπετε θέλουμε αγορά από τον καναπέ, τελευταία στιγμή και κατά παραγγελία τιμή.
Εε όχι ρε αδερφέ, μπορείτε να πάτε στα εκδοτήρια να πάρετε φθηνότερο σε άλλη θύρα!
σηγνωμη, μονο στην Αθήνα υπαρχουν Ενωσίτες;
και εγώ επαρχία είμαι φίλε!
απλώς εγώ φρόντισα να πάρω νωρίτερα!
αφου κάποιοι το άφησαν για τελευταία στιγμή, ας πάνε να παρουν τελευταία στιγμή απο τα εκδοτήρια...
Δεν ήξερα ότι γίνεσαι περισσότερο ΑΕΚτζής αν πρέπει να πας να περιμένεις στην ουρά στα εκδοτήρια.
Αυτό έγραψα ρε φίλε ;Απάντησα στο "μας στερούν τη δυνατότητα να έρθουμε ".Αν θες να έρθεις δεν θα σε πειράξει η ουρά.Ολα είναι θέμα προτεραιοτήτων και θέλησης
Απο την περιφερεια τι θα κανει ο κοσμος;
Πως θα αγορασει εισιτηριο;
Ευτυχως εγω προλαβα να κλεισω ηλεκτρονικά, αλλα γνωριζω ατομα που δεν ειχαν πληρωθεί και δεν μπορουσαν να κλεισουν νωριτερα.
Αυτοι ολοι λοιπον που διψανε να ερθουν και τους στερειται η δυνατότητα, τι θα κάνουν;
Απολύτως λάθος να τα βάλουν 40€.Αλλα οποίος ερθει από επαρχία μπορεί να βγάλει τη μέρα του αγώνα όπως γινόταν τόσα χρόνια χωρίς ηλεκτρονικά εισιτήρια.Γιατι πνιγόμαστε σε μια κουτάλια νερό ;
Κατόπιν απαιτήσης των αδερφών εν Δικέφαλο Αετό Elefsina 21 και Renaissance21, επανέρχομαι με μια ακόμα υπερκαμένη ενημέρωση διαδικτυακής προπώλησης.
Ώρα 15:06, τα διαθέσιμα εισιτήρια στην Θύρα 28 είναι: 1.286.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Για καποιο λογο ξαφνικα ελευθερώθηκαν παρα πολλα στο τμημα Β και Α. Δεν μπορω να εξηγησω το πως και γιατι. Μεσα σε 2 ωρες πουληθηκαν κάτι παραπάνω απο 200 εισιτήρια με άλλα λόγια.
Θα σας πριζω τα συκωτια κάθε μέρα
οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
.......κορεο οοοοοοοοοοοοοοοοοο
Το χω ξαναγράφει το γράφω κ τωρα μπας και γίνει κανα θαύμα...Εγώ αν ήμουν Μελλισανιδης θα έδινα εκτος από την εντολή για ανανέωση κ εντολή στο εμπορικό τμήμα η εμφάνιση του Μάνταλου να δοθεί στο πιο χαμηλό πόσο που μπορεί να γίνει σε μια τιμή συμβολική κ σε συννενόηση με την εταιρεία που μας ντύνει να ισχύει για οτιδήποτε έχει να κάνει με επίσημη εμφάνιση η φανέλα προπόνησης της ΑΕΚ κ το όνομα Μανταλος ώστε το οακα την Πέμπτη να είναι μια ζωντανή απόδειξη ότι η ΑΕΚ είναι Άλλη Εντελώς... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Κατάσταση με 70 000 ψυχιάτρους Μανταλους .. Έχω την αίσθηση πάντως ότι η ορίτζιναλ θα κάνει πάλι αυτό που όλοι αισθανόμαστε ότι πρέπει να γίνει για εναν παίχτη μας που δεν θυμάμαι άλλον έως τώρα να έχει τόσο σοβαρο τραυματισμό κ στα δύο πόδια του με ότι συνεπάγεται αυτό,μέσα σε ούτε δύο χρόνια κ την ώρα του αγώνα...
ORIGINAL 21,Πλατεία Αργεντινήs Δημοκρατίαs 4,ενταύθα..
Επεισης ανοίξτε και της άλλες θύρες πάνω απο τους VIP Γτ απο όσο βλεπω στο internet έχουν σχεδόν αδειάσει ( μονο η 28Γ ) εχει πολλα εισιτήρια
ΕΜΠΡΟΣ ΑΗΤΕ
Καποιο λαθος κανεις!ελαχιστα εχουν πωληθεί μολις τωρα το δα. :/
Μα πως να πουληθούν,είναι πολύ ακριβά στην 28.
Νομίζω ατυχής η επιλογή της 28 και με τιμή 40Ε. Ελπίζω όμως μόλις ξεπουλήσουν 4,14,21 και 31 θα πάρουν σειρά για άνοιγμα οι 30,32,34 που λογικά θα φουλάρουν και την μέρα του αγώνα
Παιδιά 2 ερωτήσεις
Πρώτη: ποσό περίπου είναι η χωρητικότητα της θύρας 28 ;;;
2ευτερη σε ποιες θύρες υπάρχουν εισιτήρια διαθέσιμη ( εκτός της 28 ) ;;;
Ευχαριστω πολύ
ΕΜΠΡΟΣ ΑΗΤΕ
Φανταζομαι και στις 4 και 14 θα έχει
Φίλε εχει στην 21 και 31..ανοιξαν χθες..αυτα για το κάτω διαζωμα
Είναι γύρω στους 1600 η χωρητικότητα της.Εισιτηρια κατά τα αλλά έχει στις 21 και 31 και λίγα ακόμη στις 4 και 14
Έχω υπολογίσει ότι μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχω αποσβέσει τα 260€ που έδωσα για το διαρκείας κατά 60% με 70% (μαζί με τα φιλικά). Και αν δεν είχαμε και τα κεκλεισμένων των θυρών τότε θα είχαμε 100% απόσβεση.
Πες τα ρε φίλε...το παίρνεις και σε 5 δόσεις και ουσιαστικά μία η άλλη μέχρι τον Γενάρη. Μετά βλέπεις τζάμπα.
Δεν επιτρεπεται στο ετος 2017 να μην υπαρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικης αγορας εισιτηριου, σε ολο το σταδιο του ΟΑΚΑ.
Για τους ανθρωπους απ την περιφερεια δεν γινεται να οανε στα εκδοτήρια.
Αλλα ακομη και για κατοικους Αττικης που μενουν μακρια απ το ΟΑΚΑ πρέπει να φυγεις 3 ωρες απ την δουλειά σου (μια ωρα να πας, μια ωρα στην ουρα αναμονη, και μια ωρα γυρισμο).... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ας εξηγησει τουλαχιστον η ΠΑΕ για ποιο λογο δεν τις ανοίγει ηλεκτρονικα τις θυρες
Πάμε να καούμε πάλι λίγο σήμερα. Ώρα 12:58, διαθέσιμα εισιτήρια στην (ακριβή ομολογουμένως) Θ.28: 1.506
Θελουμε ενημερωση θελουμε ενημερωση χαχαχαχαχ εισαι η ελπιδα για εμας τους πορωμενος-καμενους που δεν μπορπυμε να δουμε τι παιζει στα ηλεκτρονικα
Εισαι μεγαλη μορφη! Περνα και απο τα εκδοτηρια να μας ενημερωνεια!
Αχαχαχαχαχα! Αδερφέ renaissance21, αν δεν δούλευα θα ερχόμουν για καφεδάκι στην ουρά και ενημέρωση με τηλεβόα!
Για να κλέψω και λίγη από τη δόξα του φίλου που ενημερώνει για τα εισιτήρια, έχουμε και λέμε. Ώρα: 14:40, Διαθέσιμα εισιτήρια στη Θύρα 28: 1.315
Δύο ώρες μετά δηλαδή και πωλήθηκαν περίπου 200 εισιτήρια.
Φιλε ΑΕΚτζη, προσεξα οτι υπαρχουν μεγαλα σκαμπανεβασματα στην θ.28 ως προς τις διαθεσιμες θεσεις. Την μια λεει ξερω γω διαθεσιμες 1000, και μετα απο μιση ώρα λεει 1200. Δεν ξερω τι γινεται.
Όταν μπαίνεις και επιλέγεις μια θέση, το σύστημα την έχει προσωρινά σαν "κρατημένη". Αυτό γίνεται με όσους απλά κοιτάνε για εισιτήρια χωρίς να έχουν αποφασίσει αν τελικά θα πάρουν εκεί. Εαν δεν ολοκληρώσεις την αγορά ξαναγίνεται ελέυθερη.
Μας δουλεύουν φίλε για να μην κάνουμε σωστά τη δουλειά μας.
Τωρα που πηγα εγω 14:40 ειχε καμια 40-50 ατομα και αποτι ακουσα πρεπει να εχει λιγα στη 4,14 και μετα 31,21
Να εισαι καλα αδερφε Kahn!
Παιδιά κατι άσχετο αλλά μήπως έχουμε καμία σημερινή φοτο απο τα εκδοτήρια για να καταλάβουμε πως πάμε Γτ απο ηλεκτρονικά είμαστε οκ
Ευχαριστω
Γιατί δεν τις βάζετε όλες ΚΑΙ ηλεκτρονικά, τόσο δύσκολο είναι???
Κατσε να φύγουν οι διαθέσιμες πρώτα να δουμε τι ζήτηση υπάρχει. Αν μεχρι το βράδυ γίνει παλι ηλεκτρονικο sold out ή φυγουν ας πουμε το70% τον διαθεσιμων εισιτηρίων κατι θα κανει η ΠΑΕ.
Ναι, μπορει να ειναι τοσο δύσκολο. Τα πραγματα δεν γίνονται πατοντας ενα κουμπάκι.
Ειμαστε κουβαρνταδες αδερφε, 40αρια να γεμισουν τα ταμεια
Λέτε ορισμένοι ότι είναι πιο ακριβά επειδή είναι πάνω από τη VIP κτλ και με το επιχείρημα της 29 που έχει 60 ευρώ ενώ η απέναντι έχει 20 ευρώ. Καμία σχέση. Η 29 είναι πιο ακριβή διότι ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ κι έχει απευθείας πρόσβαση μέσα στο lounge. Οι υπόλοιπες θύρες στο πάνω διάζωμα δεν έχουν κανένα παραπάνω προνόμιο από τις θύρες στο απέναντι πάνω διάζωμα.
τι περιμένατε 2 μέρες πριν το ματς, στο κάτω κάτω με την Μίλαν παίζεις, δηλαδή στην Αγιά Σοφία που θα κανει το φθηνότερο εισιτήριο 30 ευρω τι θα λέτε...
Τριαντα το φθηνότερο;Μάλλον δεν εχεις καταλάβει σε τι εποχές ζούμε...
Χαλάλι σου ΑΕΚΑΡΑ! θα μου κοστίσεις κάτι παραπάνω αλλα οτι θα αναβιώσω την ατμόσφαιρα του 2006 αξία ανεκτίμητη, δεν θα ξεχάσω ΠΟΤΕ εκείνη την βραδία οπως δεν θα ξεχάσω ΠΟΤΕ το μαρτύριο της Γ εθνικής, εύχομαι να ζήσουμε πολλές Ευρωπαϊκές βραδιές και να αποχαιρετήσουμε το παγωμένο ΟΑΚΑ με φιέστα πρωταθλήματος! fORZA ΑΕΚΑΡΑ!!
ξερει κανεις τι εικονα εχουμε απο τα εκδοτηρια σημερα και τη θυρες πουλανε
Όλο γκρίνια που αποφασίσατε να έρθετε μια φορά στο γήπεδο και αυτό τελευταία στιγμή. Κάντε υπομονή έρχετε η Αγια Σοφιά και τέτοια διλήμματα δεν θα υπάρχουν αφού θα χωράει 32,000 μόνο.
Πήγε κανεις εκδοτήρια σήμερα;Πως είναι η κίνηση;
Ας παρουν απο εκει οι επαρχιωτες και οι κατοικοι εξωτερικου και οι αθηναιοι που δεν εχουν παρει ακομη ας πανε στα εκδοτηρια.......ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΟΚ,ΠΑΟ(μπασκετ).....μια εβδομαδα γεματη ΑΕΚ....θεε 3 νικες για να ρεφαρεις τον τραυματισμο του ΑΡΧΗΓΟΥ!
Εισαι ο μοναδικος μετα απο εμενα που παρατηρησα να μιλαει για το μπασκετ ΟΛΟΙ μεσα κι εκει τουλαχιστον 10χιλιαδες πρεπει να εχει και εισητηρια μονο με 5 ευρω θα ειμαστε αδικαιολογητοι πραγματικα....
Πριν φάω πέσιμο για γκρίνια, δεν το λέω για εμένα (έχω διαρκείας) αλλά για τα αδέρφια. Όταν η θ.9 έχει 30 ευρώ και οι Θ.8 και Θ.10 έχουν 25, το 40-ευρω είναι τουλάχιστον υπερβολικό. Αν ο λόγος είναι ότι είναι πάνω από τα VIP, μιλάμε για αστεία δικαιολογία. Τέλος πάντων.
Υ.Γ. Το άνοιγμα της Θ.28 ηλεκτρονικά πάντως δείχνει ότι δεν υπάρχει μηχανογραφικό θέμα για την... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κερκίδα πάνω από τα επίσημα. Καλό θα ήταν άρα να ανοίξει ηλεκτρονικά (και μέσω εκδοτηρίων) και η θ.34 στα 15 ευρώ, καθώς και οι θ.32 και θ.30 στα 20 ευρώ. Ας το σπρώξει το sold out και η ΠΑΕ λίγο διευκολύνοντας κάπως την κατάσταση. Ξαναλέμε, μην ξεχνάμε ότι υπάρχει πολύς κόσμος που πληρώθηκε σήμερα (τελευταία μέρα του μήνα).
Πόσες θέσεις έχει ή θύρα 28 γνωρίζει κάποιος;μόνο ΑΕΚ
Κοντα στις 1600.
Φιλε μου υπολογισε επειδη κι εγω εκανα αυτην την ερωτηση χθες οτι εχει περιπου 2000...
Ανοιξαν θυρα πανω απο τα VIP και ενω το κοστος συμφωνα με αυτα που ξερουμε ειναι απαγορευτικο(ναι πληρωνουμε ΠΟΛΛΑ για καθε παραπανω θυρα που ανοιγει ιδιαιτερα πανω απο τα δημοσιογραφικα πρεπει να ξεφευγει τελειως) και θελουν καποιοι, οι οποιοι παρεμπιπτοντως τοσες μερες δεν πηραν εισιτηριο και το θελουν και ιντερνετικα, αυτο να κοστιζει οσα και το απεναντι!!!! Μαγκες, σορρυ κιολας, καταλαβαινω ΑΕΚ εισαστε αλλα κατι μου λεει οι πιο πολλοι απο εσας που διαμαρτυρεστε ειστε απο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αυτους που δεν αντεχουμε την μιρλα τους στο γηπεδο. Καντε μας τη χαρη και μην ξοδευτειτε 40Ε να βρουμε και εμεις την ησυχια μας να δουμε μπαλιτσα (τι ωραια που ηταν με Κλαμπ Μπριζ, λιγοι για τετοιο ματς αλλα οπως πρεπει) και να στηριξουμε ΑΕΚαρα.
Λαθος.
Αφαιρεθηκαν και δια μαγειας η τιμες των 8-10 !!!!!!!!!!!!!!
εξαντληθηκαν εκει...
Οντως γιατι αφαιρεσαν μονο το καφε χρωματακι απο τις τιμες δεξια στο banner? Ολα εχουν εξαντληθει εκτος απο την γκρι που ειναι η vip και παραμενουν οι τιμες με τα αντιστοιχα χρωματα. Τις 8-10 αφαιρεσαν μονο
Προφανέστατα και είναι ακριβά...αλλά δεν θα ξεχάσω ότι πολλές μέρες υπήρχαν κενές θέσεις στην 19 που είχε τα πιο φτηνά εισιτήρια, αλλά δεν υπήρχε ζήτηση...να κάνανε όλοι τα κουμάντα τους να πάιρνανε από νωρίς ηλεκτρονικό. Εγώ δηλαδή που το έβγαλα τη 1η μερα διάθεσης ήμουν βλάκας?
ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. 40 ΕΥΡΩ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ 25. ΝΤΡΟΠΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
Απο κατω εχει 120 και η διπλα 60 και απο απεναντι 30 και 20 αντιστοιχα! Και μαντεψε κατι,συμβαινει σε ΟΛΑ τα γηπεδα του κοσμου.
Σταματήστε την κλαψα,ας βγάζατε νωρίτερα...
Πριν φάω πέσιμο για γκρίνια, δεν το λέω για εμένα (έχω διαρκείας) αλλά για τα αδέρφια. Όταν η θ.9 έχει 30 ευρώ και οι Θ.8 και Θ.10 έχουν 25, το 40-ευρω είναι τουλάχιστον υπερβολικό. Αν ο λόγος είναι ότι είναι πάνω από τα VIP, μιλάμε για αστεία δικαιολογία. Τέλος πάντων.
Υ.Γ. Το άνοιγμα της Θ.28 ηλεκτρονικά πάντως δείχνει ότι δεν υπάρχει μηχανογραφικό θέμα για την... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κερκίδα πάνω από τα επίσημα. Καλό θα ήταν άρα να ανοίξει ηλεκτρονικά (και μέσω εκδοτηρίων) και η θ.34 στα 15 ευρώ, καθώς και οι θ.32 και θ.30 στα 20 ευρώ. Ας το σπρώξει το sold out και η ΠΑΕ λίγο διευκολύνοντας κάπως την κατάσταση. Ξαναλέμε, μην ξεχνάμε ότι υπάρχει πολύς κόσμος που πληρώθηκε σήμερα (τελευταία μέρα του μήνα).
αρχίζει το κλάμα γιατί κάνει 40 ευρώ, σε 1...2....3..........
Πιο κλαμα αδερφε. Ο φιλος εκανε ενα πολυ λογικο ερωτημα. Το οακα στις επανω θυρες εχει ακριβώς τις ίδιες θυρες και απο τις δυο πλευρες. Και εγω που με την μπριζ και με τον γαυρο ειχα παει στην 10 με 25 ευρω αλλα τωρα δεν προλαβα να παρω γιατι στην ίδια θυρα απέναντι εχει 40 ευρω. Απλη και λογικη ερωτηση.
με την ίδια λογικη που η 29 έχει 60 ευρω και η 9 30...ετσι και η η 10 εχει 25 και η 28 40...σου απαντησα λογικα
Ενώ είναι απόλυτα λογική τιμή ας πούμε;
Απολυτα λογικη, ναι. Γιατι δε λες και για την απο κατω που εχει 60 και 120; Γιατι δεν τη συγκρινεις με αυτες τις θυρες τις τιμες; Απεναντι 20,30 και οι πανω 25 Ε αντιστοιχα. Αρα με την ιδια αναλογια επρεπε να ειναι 90 γιατι απο κατω ακριβως εχουν 60 και 120! Και στο λεω που εχω διαρκειας στην 7, δεν πληρωσα κανενα στα VIP η στην 29 για να πεις οτι με τσουζει και τα λεω.
τα εισιτήρια έχουν κυκλοφορήσει απο την προηγούμενη Τετάρτη!
Δεν αναγκάζει κανέναν η ΠΑΕ να παει να πάρει εκεί, μπορεί κάλλιστα να πάει στα εκδοτήρια να πάρει σε άλλη θύρα φθηνότερο!
Μη τα θέλετε όλα δικά σας!
Κι να μαστε πάνω απο τα VIP και να πληρώσουμε και τα 25 που πλήρωσαν οι άλλοι απέναντι!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
και σου ξαναλέω εισιτήρια δίνονται 6 μέρες τώρα και όποιος δε θέλει εκεί παει εκδοτήρια...
25 κάνει ακριβώς απέναντι...Εκεί γιατί 40 ;;
Γιατι ειναι πανω απο τα επισημα. Γιατι η 9 κανει 30 και η 29 60;
Γιατί έχει διαφορετικά καθίσματα κι έχεις πρόσβαση μέσα στο lounge.
γιατί είχατε μια εβδομάδα σχεδόν, τώρα που τελείωσαν και είναι μεγάλη η ζήτηση...
ΑΔΕΡΦΕ ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΛΛΑ ΣΚΕΨΟΥ ΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ...
δεν διαφωνώ ότι δεν είναι εύκολο ειδικά για αυτους με οικογένειες, αλλα θέλετε γεμάτο γήπεδο και να έχει φθηνά εισητηρια σε καλές θεσεις δύο μέρες πριν το ματς
Αδελφε δε θελω να στο παιξω τιποτα,καταλαβαινω οτι καποιοι εχετε οικονομικη στενοτητα αλλα ποσο καιρο περιμενες αυτο το παιχνιδι; Στην τελικη ουτε να δανειστεις δεν ειχες και να τα εδινες πισω σημερα που θα πληρωνοσουν; Σε παρακαλω, μην διαβαζουμε τωρα δικαιολογιες, απλα το αφησανε για τελευταια στιγμη παρα πολλοι, αλλα και παλι θελουν ιντερνετικα! Δε θελω ουτε να παρεξηγηθεις ουτε τιποτα, απλα δεν μπορω να διαβαζω κριτικη απο καποιους οι οποιοι ειναι οι μονοι υπευθυνοι της... ΣΥΝΕΧΕΙΑ θσεης που βρισκονται.
Γιατί είσαι πάνω από τα VIP :-)
Ε και ????
Σύμφωνα με την οικονομική θεωρία όταν αυξάνεται η ζήτηση ενός αγαθού έχει σαν αποτέλεσμα να αυξάνεται η τιμή του.
Άσε μας ρε φίλε. Ήρθες εδώ να μας πεις πως κινείται ο Καπιταλισμός?! Έχω κι εγώ 2 εισιτήρια στην 23. Να τα πουλήσω 30 ευρώ άσχετα αν τα πήρα 10?
Σου αρέσει δεν σου αρέσει...έτσι πάνε τα πράγματα...όσο πιο γρήγορα το καταλάβεις τόσο πιο γρήγορα θα το χωνέψεις.
Μπορει να κοστίζει περισσότερο να ανοίξει μια θύρα ηλεκτρονικα ενώ δεν προβλεπόταν.
Επίσης μπορεί να παιζει ρολο και το κομμάτι του μάρκετινγκ.
Και στην 9 κάνει 30 και ακριβώς απέναντι 120... Πέρα από αυτό σε καταλαβαίνω πως το λες και πραγματικά είναι κρίμα να μην δίνουμε φθηνά εισιτήρια να έρθει ο κόσμος γήπεδο
Λοιπον για το 40ρικο... Η μιλαν δεν ειναι ατρομητος, ουτε παναιτωλικος ουτε καν μπριζ ουτε και ολυμπιακος . Η μιλαν εχει μετα τη ρεαλ τα περισσοτερα ευρωπαικα τροπαια ... Ειναι ομαδα παγκοσμιου βεληνεκους οπου και στα κατω της ειναι μη συναγωνισιμη σε πολλα επιπεδα οπως και στο εμπορικο φυσικα
Μπορει να ειναι μεγαλη ομαδα,να εχουν παιξει στα καλυτερα γηπεδα με τους καλυτερους αντιπαλους,την Πεμπτη ομως θα (ξανα)παθουν ζημια με αυτο που θα ζησουν!!!
Σας ζηλευω...δυστηχως ειναι πολλα τα χιλιομετρα για εργασιμη μερα....