11.34 Τα ζευγάρια στους 4: Ολυμπιακός - ΑΕΚ και ΠΑΟ - ΠΑΟΚ
Τα πρώτα ματς 12 και 13 Απριλίου και οι ρεβάνς 26-27
11.33 Ο Ολυμπιακός θα είναι γηπεδούχος στο πρώτο ματς και η ρεβάνς στο ΟΑΚΑ
11.33 Με Ολυμπιακό η ΑΕΚ
11.32 Πρώτη ομάδα που βγαίνει είναι ο ΠΑΟ και θα παίξει με τον ΠΑΟΚ
11.30 Όλα έτοιμα και ξεκινάει η διαδικασία με τον Ζήση Βρύζα να εξηγεί το πως θα γίνει η κλήρωση
11.29 Ο Πέτρος Καϊμακάμης εκπροσωπεί την ΑΕΚ στην κλήρωση
11.26 Αν και τίποτα δεν είναι δεδομένο (στην Ελλάδα είμαστε...) σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε ως τώρα τα πρώτα ματς των ημιτελικών θα διεξαχθούν στις 12-13 Απρίλη και οι ρεβάνς στις 26-27 Απρίλη, ενώ ο τελικός θα διεξαχθεί στις 6 Μαϊου.
11.11 Για να μην υπάρξουν σκηνές ανάλογες με αυτές της Παρασκευής η Αντιτρομοκρατική έλεγξε τον χώρο των γραφείων της ΕΠΟ νωρίς το πρωί
11.10 Στην κληρωτίδα θα μπουν ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, ΠΑΟ και Ολυμπιακός
11.08 Η κλήρωση είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει στις 11.30 και μαζί θα τη δούμε LIVE
11.07 Δεν έγινε την Παρασκευή όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο, λόγω... βόμβας, η κλήρωση των ημιτελικών του Κυπέλλου, πάμε να δούμε αν θα... καταφέρουν σήμερα να ολοκληρώσουν τη διαδικασία.
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!
Σε διπλούς αγώνες δεν έχουμε τύχη.ελάτε στην πραγματικότητα
Εντάξει το παραχεσ@με όλοι... Οτι προσδοκίες και να έχουμε από τους χρήστες του απόλυτου site της ΑΕΚάρας, εχει καταντήσει bullying αυτό και είναι λάθος για έναν αδερφό. Πρέπει να μπορεί ο καθένας να εκφράζεται όπως νοιώθει εφόσον έχει καλές προθέσεις. Born80s, εάν είσαι γαυροτρολ, τότε τα θέλει ο τέτοιος σου...
Το ρεκορ θα το σπασεις στα εγκαινια της ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑΣ με κανενα σχολιο του τυπου "Να καλεσουμε τον βλαχοδημαρχο να κοψει την κορδελα".
Θα παίξουμε σαν Αεκάρα και θα τους πατήσουμε μέσα - έξω, άντε με την ηττοπάθεια πια. Πάρε το 782 dislike σου.
Την μεγάλη Τετάρτη θα σπάσω το ρεκόρ των like
Τη Μ. Τεταρτη δεν θα βγαινεις απ'το λαγουμι.
Για να καταλαβω δηλαδη: ευχεσαι να χασουμε για να δικαιωθεις; Ημαρτον ρε φιλε, εισαι ΑΕΚ εσυ τωρα;
born80s - 22/3/2017 15:39
Άρα είσαι σίγουρος ότι θα χάσουμε ,οπότε εύχεσαι να γίνει για να δικαιωθείς & έτσι θα επιβεβαιώσεις ότι είσαι γαυροτρόλ. Το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν άλλοι 15 σαν του λόγου σου απόγονοι του στόλου στο σάιτ.
Αν Καραπαπάρας σου δίνει ένα ευρώ για κάθε dislike το έβγαλες το μηνιάτικο trolάκι...
Ειμαι το 777 dislike σου και σου λεω οτι εχεις μααζεψει τοσα γτ εισαι απολυτος οτι θα χασουμε...να ελεγες οτι ειναι δυσκολο οκ αλλα οτι δεν εχουμε πιθανοτητες ΟΧΙ...εισαι ΑΕΚ οχι λεβαδειακος...
ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο BORN80s NA ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΜΗΠΩΣ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟ 1000ΑΡΙΚΟ
Εσείς οι "experts" που κραζετε...είμαι σίγουρος ότι είστε λιγότερο AEKτζήδες από τον Born80s (γράφτηκε και το ότι είναι 'Γαύρος" - ΕΛΕΟΣ!!). Προφανώς ο καθένας έχει το σκεπτικό του και το γράφει ελεύθερα. Να θυμίσω απλά ότι ξαφνικά...γίναμε ομαδάρα και περνάμε τους πάντες. Η ομαδάρα μας λοιπόν έπαιζε με ένα παίκτη παραπάνω στον αγώνα πρωταθλήματος στο ΟΑΚΑ και έκανε πασούλες στο κέντρο λες και φοβόταν τον ανύπαρκτο όντως Ολυμπιακό σε εκέινο το παιχνίδι. Επίσης, έχουμε μια τάση να μπαίνουμε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σα "χεσμένοι" στο ΚαραΙσκάκη. Τέλος, ο ίδιος ο Κέτσε γράφει στα σφηνάκια ότι τον ανησυχεί η υπεραισιοδοξία μας για το ματς κυπέλου. Θα συμφωνήσω με born80s, μην παραμυθιάζεστε, είναι διπλά τα παιχνίδια.
Κανένας ΑΕΚτζής ,κανένας φίλαθλος-οπαδός μιας ομάδας δεν υποστηρίζει ότι η ομάδα του δεν έχει καμία τύχη σε αγώνα. Μόνο κάτι άσχετοι σαν εσένα και τον born80s θα το δέχονταν. Κάνε μας την χάρη λοιπόν και μην ξαναγράψεις υποτιμητικά σχόλια για την ομάδα μας.
ΥΓ. Αν το έχεις σίγουρο κι ελπίζεις ότι θα χάσουμε παίξτο και στο στοίχημα να τα οικονομήσεις.
Θα το παιζα, αλλα δε νομιζω να οικονομησω με μικρη αποδοση. Αλλα και οι μπουκ μαλλον "ασχετοι" θα ναι....
η μπουκ λέγανε ναι στο δημοψηφισμα νικη bremain kai klinton μαντεψε σε ποια επεσαν μεσα
Ντε και καλά να 'ναι γαύρος κάποιος που γράφει την άποψή του. Γίναμε ξαφνικά υπερομάδα και θα τους περάσουμε σε διπλά παιχνίδια. Εδώ στο ΟΑΚΑ παίζαν με 10 οι γαυροι, ήταν ανύπαρκτοι,και παρόλα αυτά φοβόμασταν να περάσουμε τη σέντρα. Αφήστε τα έχουμε ξαναζήσει τα "σιγουράκια" μας...
εφτιαξα λογαριασμό μόνο για το dislike
Pare ena ki esy!
ουτε καν 1000 ?
τζαμπα τρολ εισαι !
Παιδια δε νομιζω να ναι γαυρος με τετοια φωτο,απλα ισως να ηθελε να πει πως δεν ειναι τοσο ευκολα τα παιχνιδια οσο φαινονται ,δηλαδη σημερα τους ακουω ολους λες και γιναμε η Ρεαλ Μ. , οκ ο ΟΣΦΠ εχει τα χαλια του αλλα μη νομιζετε πως θα κανουμε και περιπατο ,χειροτερος δε θα ναι ,οποτε οταν ο ΟΣΦΠ ειναι χαλια και τον νικας με το ζορι 1-0 και συ και ο Παο ,αυτο σημαινει κατι ,το πλεονεκτημα του Οσφπ ειναι οταν βρισκει ΑΕΚ-ΠΑΟ-ΠΑΟΚ χαλια τους βαζει 3-4 μεσα στην εδρα του ,ενω εμεις παρολο που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μπορουμε κατι μας φοβιζει και μενουμε με ρισκο στο 1-0 ,βλεπε το προσφατο στο οακα που μπορουσαμε παραπανω,αυτη τη νοοτροπια θα πρεπει να την αλλαξουμε ... 50-50 ειναι οι πιθανοτητες ,μην ακουω βλακειες για περιπατοι ,ας μη μας πιανει και μας επαρση οπως αυτους,σεμνα και ταπεινα ,δε γιναμε ομαδαρα ξαφνικα,εχουμε και μειονεκτηματα,απλα ο κανονικος προπονητης Μανωλο μας ξαφνιασε περισσοτερο απ οσο περιμεναμε,ειμαστε σε καλη φορμα αλλα σε τετοια ματς τιποτα δε παιζει ρολο ,παρα μονο ποιος το θελει πιο πολυ ,οπως το θελουμε εμεις ετσι θα το θελουν και αυτοι ... Ας μη λεμε πολλα ,πιστευουμε στην ομαδα,ειναι σε καλο φεγγαρι αλλα με τον Ολυμπιακο παιζεις και μεσα εκει χρειαζεται ΠΡΟΣΟΧΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ !!!!!!!!! ΥΓ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟ ΟΛΙΓΟΝ ... ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ,ΤΙ ?? ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ,ΕΙΤΕ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ ,ΕΙΤΕ ΓΙΟΥΡΟΠΑ ΛΙΓΚ ΕΙΤΕ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ .. ΟΤΑΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ Π.Χ ΕΝΑ ΚΥΠΕΛΛΟ ΤΟΤΕ ΑΔΕΙΑΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ,Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΧΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΨΑΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ,ΒΛΕΠΕ ΕΜΑΣ ΠΕΡΥΣΙ ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ,ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 2000-01 ... ΥΓ Το οτι ειμαστε επιτελους ομαδα και μας φοβουνται κιολας γι αυτο θα κοιταξουν να μας τελειωσουν απο το Καραισκακης χρειαζεται προσοχη και μετα στο οακα πιστευω στην ομαδα πως μπορει να βαλει και 4 σε οποιαδηποτε ομαδα ,οσο και να βελτιωθηκαμε η ομαδα μην υφησυχασει και μεινουμε με το ιδιο ροστερ,χρειαζονται προσθηκες και δυνατες μαλιστα ... Αυτα ,ευχαριστω !!
Μπά, ο ίδιος είσαι μου φαίνεται και προσπαθείς να δικαιολογηθεις ........με άλλο λογαριασμό.
Σε μενα αναφερεσαι φιλαρακι ? Αν ναι ζητα συγνωμη τωρα γιατι τα στοιχεια μου υπαρχουν μεσα και αν θες παμε και ενα στοιχηματακι και να το επιβεβαιωσει το σαιτ,εγω αν εγραφα κατι τετοιο θα το εγραφα απο δω,κατανοητος??? Αντε μην ακουσεις τιποτα τωρα ... Φαντασιοπληκτε !
THANOS1982T - 22/3/2017 16:47
Αν αναφέρεσαι σε μένα φιλαράκι, ναι, εσένα εννοώ.
Όταν βλέπω παρόμοια φώτο με τον προηγούμενο και στο nick name υπάρχει η δεκαετία του 80 και στους δυο και διαβάζοντας το σχόλιο σου, βλέπω κάποια κοινά σημεία, λογικό να σκεφτώ κάτι τέτοιο.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Όλοι ξέρουμε πόσο εύκολα μπορεί ο καθένας να έχει όσους λογαριασμούς θέλει.
Αλλά δυστυχώς κανείς ποτέ δεν μπορεί να ξέρει τι ομάδα είναι ο άλλος όταν είναι πίσω από τα πλήκτρα.
Το σχόλιο μου ήρθε αυθόρμητα και το έγραψα περισσότερο για να δω την αντίδραση σου και να προσπαθήσω να σε ψυχολογησω.
Ζητάω ΣΥΓΝΩΜΗ λοιπόν γιατί φαίνεται να έχεις προσβληθεί στ'αληθεια(οτι θα έκανα και γω αν κάποιος με έλεγε γαυροτρολ)και άρα δεν είσαι ο ίδιος.
Όμως ΑΕΚ είμαστε και όσο δύσκολο κι αν είναι κάτι,πρέπει να μην απογοητευομαστε και να πιστεύουμε και να αισιοδοξουμε για το καλύτερο.
Φιλικά πάντα.
Αρχικα πηγα να σε βρισω αλλα πρωτον δε θα περνουσε το μηνυμα μου και δευτερον απο τη μεση και μετα μου εδειξες πως σεβεσαι ,οποτε ολα καλα... Δεκτη και η συγνωμη,μα εγω το ειπα αν ηθελα να τρολλαρω η να εγραφα κατι παρομοιο δε θα εφτιαχνα αλλο λογαριασμο καν.. Απο δω θα τα εγραφα ... Οσο για τη φωτο ναι μοιαζει,οπως και ειμαι γεννηθεις το 1982 εξισου και τ ονομα και αν με πηγαινες λιγο ακομη κοντρα εξοργιστηκα τοσο πολυ που ημουν ετοιμος να σου γραψω τα στοιχεια μου και στο φεισμπουκ για να δεις... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ποιος ειμαι και τι χα χα . Εγω ειμαι νεος εδω ,δηλαδη παρακολουθω το σαιτ χρονια αλλα πριν κανα μηνα εκανα εγγραφη και πιο πολυ θα με δεις και για το μπασκετ να σχολιαζω ,λιγο αρνητικα βεβαια αλλα οχι λογω γκρινιας και μιζεριας αλλα λογω απαιτησεων και τι ειναι η ΑΕΚ διοτι πιστευω οι νεοι φιλαθλοι μας σε ηλικια τουλαχιστον αυτο μου δειχνουν ,οτι δεν εχουν απαιτησεις απο την ομαδα... Δηλαδη ειμαστε τριτοι -τεταρτοι και αυτοι ολα καλα ,σαν να μην τρεχει τιποτα ..Γιατι? Διοτι μεγαλωσανε με την ΑΕΚ του Αδαμιδη και ετσι τωρα που βλεπουν μια οργανωση στην ομαδα τους αρκει και ας μη παιρνουμε τιτλο ,τα ιδια και στο μπασκετ,εμεις ομως οι πιο παλιοι που ειδαμε την ΑΕΚ τσαμπιονς λιγκ και Ευρωλιγκα οπως και πρωταθληματα γι αυτο γκρινιαζουμε -γι αυτο κριτικαρουμε-γι αυτο απαιτουμε ,γιατι η ΑΕΚ επιβαλλεται να πρωταγωνιστει,δε με νοιαζει αν τον χασω τον τιτλο ,αρκει να μαι ανταγωνιστικος,ποδοσφαιρο ειναι ,μεσα στο παιχνιδι ειναι και η νικη και η ηττα . ΥΓ Οσο για τον φιλο που με παρομοιασες και μενα με μπερδευει,απο τη μια λεω οκ γαυρος αλλα απο την αλλη αν ηταν ενας γαυρος δε νομιζω να εβαζε και τη τοσο ωραια φανελα της ΑΕΚ,απλα θα φτιαχνε ενα προχειρο με σκετο ψευδωνυμο και εκει μπηκα στη διαδικασια ν απαντησω απο κατω και να μπω στο μυαλο του μηπως ειναι απο τους παλιους ΑΕΚτσηδες που μαθανε μια αλλη ΑΕΚ ! Μπορει να το κανε και επιτηδες ,λες και τι εχει να χασει,αφου απορρητα ειναι ,εμεις χανουμε χρονο που ασχολουμαστε μαζι του !! Καληνυχτα και οκ ολα καλα !
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, και γω είμαι γεννημένος αρχή της δεκαετίας και αναζητώ την ομάδα που είχαμε τη δεκαετία του '90.
Όλα καλά λοιπόν!
Καλή επιτυχία στην ΑΕΑΚΑΡΑ μας!!!
THANOS1982T απο τη μεση και κατω συμφωνω απολυτα ομως δε γινεται να λες 1-0 με το ζορι για ΑΕΚ και παο γτ ή δεν εχεις δει τα ματς ή εισαι ο ιδιος με τον πανω με αλλο account ο γαυρος με βαζελο ειχε μια τελικη και με μας νομιζω εκανε 2-3 σουτ και αυτα στην original ο μπαρκας δε χρειαστηκε
Ρε φιλε σε λιγο θα μας περνανε για το ιδιο ατομο... Το σκέφτηκες πολύ το Nickname που έχεις....Ήμαρτον
Τα ειδα τα ματς,αυτο λεω πως επρεπε να τον βαλουμε 4 ,αυτοι οταν βρισκουν την ευκαιρια δε μας χαριζουνε !! Και φυσικα δεν ειμαι ο ιδιος .
Φιλε εισαι ΑΕΚ και αυτο σημαίνει αυτόματα οτι μπορεις να κερδίσεις τους πάντες αν παίξεις σαν ΑΕΚ.τελος
Φίλε συμφωνώ σε πολλά απ' αυτά που λες...Ο γαύρος έφτιαξε μία αυτοκρατορία με μαφιόζικο τρόπο αλλά την έφτιαξε αφού εμείς δεν έιχαμε σταθερές διοικήσεις, ο τζίγγερ βολεύτηκε στη 2η θέση όσο αυτή έδινε απευθείας θέση στο ΤσΛ και ο μπαογκ ήταν τελείως ανύπαρκτος. Με τα συνεχόμενα πρωταθλήματα εφτιάξαν χαρακτήρα και με τα 20 μύρια στην τσέπη κάθε χρόνο έφεραν και κάποιους καλούς επιθετικογενείς- συνήθως -παίκτες. Γι' αυτό και όποτε τους πετυχέναμε πεθαμένους κρατάγαμε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πισηνές (πλην το 4-0) και όποτε μας πετύχαιναν σε άσχημες σεζόν μας έχουν βάλει και πολλά...Ξέρετε ότι μετά το 4-0 οι γαύροι έδωσαν όρκο εκδίκησης? Αυτα τα dynamics πρέπει να αλλάξουν και πιστεύω ότι μπαίνουν οι σώστες βάσεις για να αλλάξουν. Ας κρατήσουμε χαμηλά τη μπάλα και ας μη μιλάμε για 4άρες (κάτι που κάνει ο παοκ και το πληρώνει), πάμε με πάθος και αρκει να τους αποκλείσουμε με μισό τέρμα διαφορά..Θα αρχίζουν μόνοι τους να τρώνε τις σάρκες τους...
THANOS, για το αν είναι γαύρος ή όχι... κοίτα κι αυτό το σχόλιο (από άλλο nick):
katrin04 - 21/3/2017 15:57
Ατυχη κληρωση,τελος για φετος.Τουλαχιστον να μπουμε πενταδα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ίδιο ύφος και "σύνταξη", είναι προφανώς γραμμένο από το ίδιο άτομο... ή μάλλον από το ίδιο γαυρο-τρολλ.
Συμφωνώ Και εγώ αδερφέ με αυτά που έγραψες, Όσο και καψούρα να είμαι με την ΑΕΚ! Χρειάζεται ταπεινότητα και Όπως είπες όταν μας βρίσκουν χάλια Δεν μας λυπούνται, το ίδιο πρέπει να κάνουμε και μεις! Φυσικά ότι η ομάδα από τις νίκες φτιάχνεται και αποκτά προσωπικότητα και αυτό θέλει χρόνο! Πιστεύω είμαστε σε Καλό δρόμο! Υ.Γ. γήπεδο θέλουμε και το θέλουμε μόνο Ν.Φ.
Σε πήραμε χαμπάρι όλοι οι υγιείς φίλαθλοι της ΑΕΚ και σε γλεντάμε με dislike. Όταν συμπληρώσεις 1000 θα κάνουμε και party για πάρτη σου.........στης Φιλαδέλφειας τα μέρη!!!
Πάμε γερά παιδιά ........ μόνο 245 μείνανε!!!
755 και.δεν σε χαλασε μπρο
Σκορ απο τετρις τα dislike σου. Τα στρογγυλεύω στα 750!!!!!
Το περίεργο είναι τα 15 likes, που σημαίνει ότι πολλοί γαύροι μπαίνουν εδώ μέσα κι αν είναι και κάποιοι ηττοπαθεις δικοί μας ανάμεσα σ αυτά καλύτερα να αλλάξουν ομάδα η μυαλά. Τρώνε κουτόχορτο από τον κάθε γκαιμπελισκο Gay.
Πάρε το 680!
Άκου λοιπόν γαυράκο. Σε 11 ημιτελικούς έχουμε περάσει 6 έναντι 5 . Σε 7 τελικούς έχουμε 4 κύπελλα.
Αν θες σου κάνω δώρο τις επισκέψεις στον ψυχίατρο! Θα τον χρειαστείς σύντομα...
Φιλε μπορεις να μου πεις που βρηκες αυτη την φωτο σε παρακαλω;
Καλά τα λες...............
Άντε και .... να τα Χιλιάσεις, στο εύχομαι ολόψυχα κακομοίρη και μίζερε οπαδέ!!!
Απογοητεύτηκα...πιστεψα ακομα και στα 1000 καποια στιγμη...
ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΕΣ ΤΟ 725Ο DISLIKE ΣΟΥ!!!! ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΡΕΚΟΡ!!!!!! ΣΕ ΚΑΛΗ ΜΕΡΙΑ ΚΑΙ Σ' ΑΝΩΤΕΡΑ !!!
Καλο τεστ για να μετρησουμε ποσος κοσμος διαβαζει αεκ365. Δε νομιζω να υπαρχει ανθρωπος που απλα θα το προσπερασει.. ευγε!
Οποιοσδηποτε ΑΕΚτζης θα ειχε απαντησει-απολογηθει με τετοιο κραξιμο. Καθαροαιμο γαυροτρολ. Παει γερα για χιλιαρου ομως. Τετοιες δοξες ουτε στα γαυροσαιτ δεν θα εχει δει...
Καλά εσύ φίλε born80s όχι μόνο έχεις σπάσει ρεκόρ ντισλαικ αλλά με 1μιση γραμμή σχόλιο τους έχεις βγάλει όλους από τα ρούχα τους και σου απαντάνε με κατεβατα. .. και τέλος έχεις σπάσει και ρεκόρ απαντήσεων... εύγε. .
700 dislikes? Παγκόσμιο ρεκόρ!
ΠΆΡΕ ΚΑΙ ΑΠΌ ΕΜΈΝΑ ΈΝΑ ΝΤΙΣΛΑΙΚ ΈΤΣΙ ΠΡΙΝ ΑΛΛΆΞΕΙ Η ΜΈΡΑ..
Σε διπλούς αγώνες δεν έχουμε τύχη.ελάτε στην πραγματικότητα χαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχα...Κ σε.διπλούς και σε τριπλούν και σε δεκαπλους πάντα θα περνάει η ΑΕΚΑΡΑ αν μας παίζει η διαιτησία 50-50κ τύχη έχουμε και ικανότητα καλο σας βραδυ αδέρφια....
Σε διπλούς αγώνες δεν έχουμε τύχη με τη Ρεάλ, τη Μπαρτσελόνα, τη Μπάγερν όχι με τον Ολυμπιακό...
Περίμενα να ειναι ο 700στος αλλα δεν άντεχα αλλο..λοιπον άκου καλα..εμεις ειμαστε ομάδα με @@ και δε πουλάμε παραμύθια και ουτε τρώμε κουτόχορτο και δε την εχουμε δει μπράτσα οπως εσείς.οποτε να ξερεις κατι.οτι για αλλη μια φορα θα δεις το κυρ σαββα να διαμαρτύρεται για τη διαιτησία και για οτι αλλο του κατέβει γιατι η ΑΕΚΑΡΑ θα ειναι παντα ο χειρότερος εφιάλτη σας όσους τίτλους και να παίρνετε ο και οτι ομάδα και να φτιάχνεται...χαιρετισματα στα παιδια του Πειραιά δωσε και πες... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τους οτι ερχόμαστε με ωραίες διαθέσεις στο προκάτ σας γιαυτο μα ειστε ήσυχοι!
Ευγε τέκνον μου.Καταχωρήθηξες ως ο απόλυτος ΝΤΙΣΛΑΪΪΚΑΡΧΗΣ.Γραφεις ιστοριία απόψε.
Το 684ο απο εμένα,καλοφάγωτα!
Περσι μας ηθελαν αυτοι και δεν τους χαλασαμε χατηρι...προσοχη μην παθουμε τα ιδια φετος εμεις...το μονο που χρειαζεται ειναι να μην μπουν για αλλη μια φορα χεσμενοι στον πειραια γιατι τα τελευταια 2 χρονια εκει μεσα δεν κατεβαινουμε καν να παιξουμε.Αν παει καλα το πρωτο ματς,στο οακα θα τους λιωσουμε
Παιδιά απάντησε το παλικάρι ? βαρέθηκα να σκρολάρω...
Μη το παρεξηγάτε ρε παιδιά το παιδί ,γιατί για πιτσιρικάς πρόκειται λέω εγώ τώρα ,αν είναι ανιστόρητος και είναι 17-18 χρονών τι έχει δεί απο την Α.Ε.Κ. ? Την έχει δει να πέφτει ,να παίζει Γ και Β εθνική και δύο μέτριες χρονιές στην Α και τρεις νίκες με τον γάβρο να μη πούμε για τεσσάρες και εξάρες.
Άρα λοιπόν δεν φταίει εξ ολοκλήρου ο πιτσιρικάς που έχει νοοτροπία ηττοπάθειας, και εμείς κάπως... ΣΥΝΕΧΕΙΑ έτσι μπορεί να σκεφτόμασταν αν δεν είχαμε ζήσει τις μεγάλες Α.Ε.Κ. διαχρονικά.
Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι όντως πιστεύω ότι είναι Αεκτζής, αυτό είναι το μεγαλύτερο κακό που μας κάνανε τα τελευταία χρόνια κάτι Αεκάρες.
Brother! Μόλις σου έκανα το 666ο dislike! Άντε και εις ανώτερα!
Ξεπερνάς οσονούπω και τον Αντίχριστο 666.Θεός φυλάξοι.
Ρεκόρ ! Μπράβο μεγάλε.... Πέρνα από Πειραιά να πάρεις το χρυσό.
Ακόμη dislike παίρνεις εσυ..
Ελατε στη πραγματικοτητα ειναι σωστο αλλα οτι δεν εχουμε τυχη με πειραξε πολυ γιατι η ΑΕΚ δεν ειναι καποια ομαδουλα και η διαφορα με τον τωρινο οσφπ ειναι μικρη.Οντως δεν θα ειναι ευκολο αλλα πιστευω οτι η ομαδα θα περασει γιατι εχει και καλη παραδοση σε νοκ αουτ παιχνιδια με τον οσφπ και βρισκεται σε καλυτερη κατασταση.
Γαυρακο πες αλευρι ο αραουχο σε γυρευει
Σκεφτηκα καιγω πολλες φορες να γραψω καμμια μ³³³³³³³κια να περναει η ωρα για να παρω κανα ντισλαικ,αλλα δεν παει το χερι να γραψω κατι εναντιον της καψουρας
Πες μας τι πίνεις ...θα βρούμε λύση να τ'αλλάξεις ...
637 έχεις μέλλον ακόμα
ΑΠΟΛΥΤΟ ΡΕΚΟΡ !!!! 630....και παμε ακαθεκτοι για τα 1000..
(οφειλεις ομως να μας πεις σαν αντρακι...αν τρολλαρεις ή αν εισαι γαυρος)
όχι μόνο είναι γαύρος αλλά αποτελεί και πυρήνα γαύρων με 15 like ...θα έλεγα κάποιον που αρχίζει με Β...και τελειώνει σε άκη ...αλλά ας το αφήσουμε αφού δεν υπάρχουν αποδείξεις ...κάτι τέτοιο παρόμοιο τον κόβω ...
Στα 1000 θα μας πει..
ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ.....ΜΠΡΡΡΡΡΡΡ......ΒΑΓΓΕΛΑ ΣΟΥ ΕΦΥΓΑ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ
ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΑΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΠΙΔΑ...ΑΣ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ....
ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ.....ΜΠΡΡΡΡΡΡΡ......ΒΑΓΓΕΛΑ ΣΟΥ ΕΦΥΓΑ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ
ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΑΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΠΙΔΑ...ΑΣ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ....
πω πω ρε κακομοιρη, κατρακυλα που πηρες...σαν την ομαδα σου και συ ακλαφτος!!!
Αληθεύει ρε μεγάλε ότι προτίθεται ο γαυρος να ζήτηση από χορηγό της επο να διαθέσει χημική τουαλέτα στο ΟΑΚΑ για τον μπάρμπα Σαββα;
Παρε και το ν.603 απο εμενα.
600 dislike και ανεβαίνει. Δεν το έχω ξαναδει αυτό. Μεγάλε έχεις χάρισμα, να το κοιτάξεις.
Είσαι πια πελάτης μας !!! Δε χρειαζόμαστε τη βοήθεια της τύχης ... Ασχολήσου με το σκορποχώρι την ομάδα σου...
Απορώ και που βρέθηκαν 15 λουζερς να συμφωνήσουν!!!
Κάνε σε όλους μας την χαρη και εξαφανισου από εδώ..
Ελεγα σημερα να κανω καπου εναdislike και με βοηθησες χωρις σκεψη. Να σαι καλα. παντα τετοια!
564 και ανεβαινει........εχουν πλακα οι γαβροι τελικα!
ρε παιδια ρε παιδια ο ανθρωπας καλα τα λεει... γαυρος ειναι οποτε εχει δικιο σε διπλους αγωνες οι γαυροι (οπως ειναι) δεν εχουν τυχη....
564 και ανεβαινει........εχουν πλακα οι γαβροι τελικα!
Δεν ψηφίζατε έξυπνα ... δώσατε dislike ...αλλά έπρεπε σε κάποιον φίλο από τους κάτω να κάνετε like να φτάσει τα 200 like και να μείνει για πάντα η κατακραυγή προς παραδειγματικό και συμμόρφωση ...
μπήκε ήδη στην πρώτη πεντάδα μπράβο
Φίλε βγάλε σε παρακαλώ την φωτογραφία με τη φανέλα της ΑΕΚ. Δεν αξίζεις ούτε καν να την έχεις σαν φωτογραφια. Όταν φοράει κάποιος αυτή τη φανέλα ή ακόμα οποίος έχει και σαν μπρελόκ αυτό το έμβλημα ή ακόμα και μέσα στο μυαλό του εάν έχει το δικέφαλο αετό , έχει σαν αρχή του τη νικη. Νίκη ακόμα και στις λεπτομέρειες της ζωής φιλέ μου. Όχι μόνο στους αγωνιστικούς χώρους αλλά παντού. Στη Γ' εθνική πεσαμε , μας κατέστρεψαν οικονομικά τόσοι ..μας πρόδωσαν ψευτοπροεδροι και ψευτοπαδοι... είναι τόσα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ που μπορώ να γράψω αλλά δεν θέλω να κουραζω. Κοίτα που είμαστε φιλε μου. Με λίγη προσοχή αν είχαμε θα ειμασταν πρώτη και πάλι. Ακούει ο γαύρος ΑΕΚ και κλ@νει μέντες. Και εσύ εκεί, ο άνθρωπος της φαπας. Ή ΑΕΚ φιλέ μου δεν είναι φαπα . Είναι νίκη . Τα μισά από αυτά που έχει τραβήξει ή ομάδα μας εάν τα είχαν περάσει άλλες ομάδες θα είχαν θα είχαν αλλάξει αφμ,ονομα, ύπαρξη γενικότερα στο ποδοσφαιρικό χάρτη. Πρόσεξε την ομάδα σου ,σας δουλεύει ο μπουλουκος. Φιλε μου , ή ΑΕΚ δεν μασησε σε Real Madrid, στους γιατρούς θα μασήσει;
και ποιος σου ειπε οτι θα ειναι διπλοι οι αγωνες?απλα ο 2ο αγωνας θα ειναι απλα διαδικαστικος αφου στο τηγανι θα φατε 3
Φίλε, χάπια κι αλκοόλ μαζί δεν .....
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ. ΨΥΧΙΑΤΡΕ......
Πάλι σταμάτησες τα χάπια;
Για να πιάσει η θεραπεία, που σου έδωσε ο γιατρός, πρέπει να τα πίνεις κάθε μέρα.
Αυτοι οι 14 κυριε Κετσετζογλου ,διευθυνσεις και ονοματα ,τωρα
τετοια λες και θα θυμηθώ τα γαλλικα που ξερω
Ειμαστε τοσοι πολλοι εδω μεσα ρε μαγκες? φιλε περα απ τη πλακα πες οτι τρολαρεις να γελασουμε ομαδικως...δε λεω οτι ειναι 1000% σιγουρη η προκριση αλλα μ αυτον τον γαυρο οχι και δεν εχουμε τυχη ρε μαν ημαρτον...αν δεν μπουμε χεσμενοι εκει μεσα στο τηγανι θα περασουμε, γιατι στο ΟΑΚΑ με αυτον το λαο και με αυτον τον αντιπαλο σε τετοια χαλια ,θα κανουμε παρτυ...αυτα οσον αφορα εμας τους φιλαθλους ,σε καμια περιπτωση δεν πρεπει οι ποδοσφαιριστες να υποτιμησουν το ματς..τα καλυτερα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ερχονται και ΜΟΝΟ ΑΕΚ...
Φιλε γερα για 600αρα :P
Μπράβο μεγάλε.....Τον "έκαψες " τον server...
Γράφε συχνά πιο συχνά.
Να γελάμε πιο συχνά.
προς aek365 .Στα 1924 dislikes βαλτε κόφτη!
14 likes...μεγάλε....Ευχαριστούμε..αποκαλυψες 14 γαυροτρολ
Ο ίδιος είναι με διαφορετικά προφίλ!!!
Ο ίδιος είναι με διαφορετικά προφίλ!!!
Τα καταφερες ρε ΤΣΑΚΑΛΕ!!!
Παρε και το 493ο απο μενα. Σε καλη μερια.
Ο επαναληπτικός είναι 26 ή 27?
Ελα και στα 500 εχεις δωρο το ΖΟΝΚ ΚΑΡΑΠΑΠΑΡΑ!!!
πιο πολύ θέλω να φύγεις εσύ από το ΑΕΚ365 παρά ο Μπάγιεβιτς απο την ΑΕΚ... Πάρε μαζί σου και τους 14!!! που συμφώνησαν... Αδερφέ η ΑΕΚ χρειάζεται οπαδούς που να πιστεύουν στην νίκη κάτω απο οποιεσδήποτε συνθήκες... Άλλωστε ο κόσμος έχει πάρει πολλά ντέρμπι μόνος του... Στην Β΄εθνική και μου έβαλε στο κύπελλο δύο κάλπικα γκολ και έκανε 1 ευκαιρία σε 180 λεπτά... Και τώρα θεωρείς ότι ''δεν έχουμε τύχη...?'' Ακόμα και ο σάββας με τον καραπαππά ξεροκατάπιαν και συ ξεστομίζεις τέτοιες σαχλαμάρες...? Τι να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πω...? Μάλλον περνάς κρίση αυτοεκτίμησης και πάσχεις απο μανιοκαταδίωξη... Περαστικά και γρήγορη ανάρρωση σου εύχομαι...
ΣΤΑ 700 DISLIKE ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΕ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!!!!!!
Αν τογραφες την εποχή του Μοράις θάσουν συγχωρημένος....την παρούσα χρονική στιγμή με τα χάλια του γαύρου(όχι όμως να τον υποτιμήσουμε τώρα που η ευρώπη του τέλειωσε ) και την δικιά μας αγωνιστική άνοδο με χιμένεθ θάλεγα ότι αν δεν κερδίσουμε μέσα έξω θάμαστε για σκότωμα
Πραγματικά αυτό σκεφτόμουν το πρωί φίλε,αν είχαμε μοραις ίσως να έδινα ένα δίκαιο στο φίλο μ'αυτό που έγραψε αλλά ευτυχώς έχουμε χιμενεθ και περιμένω πως κ πως τα παιχνίδια ειδικά μέσα στο Οακα νομίζω χωρίς απουσίες κ με φουλ κόσμο θα τους συντρψουμε....
Ναι φιλε ,θα χασουμε απο τον Ντακοστα κ το Ρετσο....σοβαρα τωρα 55%-45% υπερ μας ειναι...σοβαροτητα θελει μονο
Στα 500 δώρο ένα διάρκειας από τη διοίκηση για εσένα....
Μάλλον εσυ πρέπει να συνέλθεις φίλε...
Εσύ μάλλον δεν έχεις τύχη να χαρείς λιγάκι (καθότι γαυράκος).
Τρέχει ο γαυρακος να κρυφτει αλλα ελα που η πολυ χαρα δεν τον αφηνει...
.....
Συγκεντρωθειτεεεεε
Ενταξει αδερφια δεν εχει πλακα πλεον,κετσε κατεβασε το αρθρο,εγω κραταω φωτογραφια καθε 100αδα dislike,θα φτασει τα 1000;Απλησιαστο πραγματικα.
Ρε καλλιτέχνη, πώς το κατάφερες να πιάσεις τόσα dlikes.... Εσύ όχι μόνο έσπασες το ρεκόρ αλλά άφησες απλησίαστο νούμερο για τον επόμενο..... Πωπωπω τρελλή παρακαταθήκη ρε καλλιτέχνη.
Αυτο που με προβληματιζει ειναι τα 13 likes ! Εχουμε γεμισει θρυνους εδω μεσα... Σκουπα aek365! Στειλτους στο βοθρολιμανο..
Σήμερα ο Ολυμπιακός είναι σε χειρότερη κατάσταση από ΠΑΟ-ΠΑΟΚ.
Σίγουρα τα'χεις...... τετρακοσια !!!!
Δηλαδή ο ο τύπος σε λίγο θα τάχει 400;
μπήκα μόνο και μόνο για να σου κάνω dislike. Δεν μπορεί να υπάρχει οπαδός της ομάδας μου με τη δική σου νοοτροπία. Και με τη Μπαρτσελόνα να παίζουμε θα πιστεύω γιατί αγαπώ την ομάδα μου και εύχομαι να μην χάσει ποτέ. Πολύ περισσότερο με μια τόσο μισητή ομάδα που μάλιστα είναι και πεθαμένη αγωνιστικά
Ισως να μην είχαμε τύχη χωρίς Αραούχο, Βρανιες και με Μοραίς/Κετσπάγια στον πάγκο, απέναντι στο καλό ροστερ του Ολυμπιακού του πρώτου γύρου. Σήμερα τα πράγματα βελτιώθηκαν για εμάς και χειροτέρεψαν για εκείνους. Δεν λέω φυσικά ότι θα είναι εύκολο, αλλά δεν δέχομαι ότι δεν έχει τύχη αυτή η ΑΕΚ απέναντι σε αυτόν τον Ολυμπιακό. Μην τρελάθούμε τελείως.
Σίγουρα θα φτάσεις τα400!!
347 ειναι το ρεκορ καρατρολλαραχαχαχαχααα
Για να δουμε,τα ξεπερνας τα 300 dislike;
Eσεις οι 3 που κανατε dislike εχετε δικιο, επρεπε να γραψω 500.
Ακριβώς!!!
+++++++++1924 χαχαχαχαχαχα δάκρυσα
Και ναι είναι γεγονός!! Πέρασε τα 300 dislikes!!!! Ποιο δύσκολο ήταν αυτό παρά η ανατροπή της barca με την Paris!!!
Ναι οντως τυχη δεν εχουμε γενικα σαν ομαδα εδω και πολλα χροναι.Εχουμε ψυχη ομως και αυτην την στιγμη ικονοτερη ομαδα απο την γαβριελα φερναντεζ...Θα το δεις και θα ρθεις στην πραγματικοτητα γιατι ο ψευτοπρωταθλητης μας τελειωσε...
Εγω λεω να μην κατεβουμε καθολου,μην ξεφτιλιστουμε.
Με επεισε η επιχειματολογια του porn80s.
Είμαι σίγουρος ότι είσαι ή θα ήθελες να γίνεις διαιτητής
Πανιώνιος είσαι φίλε?Έχετε αποκλειστεί εσείς απο το κύπελλο!
Καλυτερα σε διπλους μεγαλε γιατι το σεξ απο το πρωτο ραντεβου καταστρεφει τη σχεση.
ΜΠΑΙΝΩ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΩ ΜΟΛΙΣ ΣΠΑΣΕΙΣ ΤΗΝ 500ΡΑ ΣΤΑ DISLIKE
21 εμειναν ακομη!!!
Είμαι σίγουρος ότι είσαι ή θα ήθελες να γίνεις διαιτητής
GAVRAKO MIN XEHNAS PANTOU EINAI PEIRAIAS..ANTE STO LIMANI GATAKI GIA KANA FRAPPE
Καλυτερα σε διπλα παιχνιδια μεγαλε γιατι το σεξ απο το πρωτο ραντεβου καταστρεφει τη σχεση.
Σάββα τι έγινε;Πρώτη φορά πού συμφωνώ μαζί σου.Οντως,δεν εχετε καμμιά μα καμμιά τύχη.
Εχει δικαιο ο φιλος.Με Μανθατη,Ρετσο,Ανδρουτσο,Μποτια,Ντακοστα,Φιγκειρας,Ρομαο,Ντελα Μπεγια,Ελιονουσι και τους εφηβους Τσορι και Καμπιασο δεν περναμε με τιποτα!!!
Φιλε μολις εσπασες ρεκορ στα ντισλαικ συγχαρητηρια!
Να φανταστώ δεν θες και το γηπεδο στην Ν.Φιλαδελφια?μια σκεψη μου..τυχαια
Έχουμε ρεκόρ νομίζω
Μάθαμε και 2 πραγματάκια σήμερα
1ον στο site υπάρχουν 10 γαυροτρόλ
2ον επιβεβαιώνεται ότι είστε επιστήμονες, το ''΄πειρα 4 like'' το καταλαβαίνουν μόνο στο τηγάνι. Εδώ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στην Ελλάδα γράφεται με η, ''πήρα''. Από αυτό σε καταλάβαμε ότι είσαι γαύρος
7 λεπτα μετα το σχολιο σου αναρωτηθηκα αν χτυπας πανω απο 300 dislike αλλα εσυ εισαι αχορταγος, ο ουρανος ειναι το ταβανι σου.
ουαου εδω παμε για καποιου ειδους ρεκορ
Παλικαρα κοντα ειναι...ρε με τον βουζα και τον ντα κοστα δεν θα σε κερδισω...θα σε γλεντησω....τα γκολ του γαυρου δεν μας ειπες ποιος θα βαλει....ετσι για να μας μορφωσεις....προσωπικα τους ηθελα σαν τρελλος σε διπλο παιχνιδι....σε ενα τους γλεντας...σε διπλο αρχιζει η σεξουαλικη μερια του θεματος....αντε ξυπνα τωρα μεσημεριασε.....
ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΒΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΟΥΖΑ ΣΤΑ ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑΤΕ ΤΥΧΗ....????ΚΟΙΤΑΤΕ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΣΑΝ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑ;ΛΑΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΨΩΦΙΑ....!!!
Γαυρακο πες αλευρι...ο Αραουχο σε γυρευει.
Όχι ότι έχουμε γίνει Μπαρτσελονα, αλλά νομίζω πως εσύ δεν έχεις επαφή με την πραγματικότητα. Ιδίως με την κατάσταση του γαυρου σήμερα. Όλα θα φανούν στο γήπεδο
Βγαλε πρωτα την φανελα που εχεις για avatar και μετα μιλα!!!
Πείρα όμως και 4 like
έχεις μεγάλη "πήρα" στο γράψιμο...
Σε παρακαλω πολυ! Οταν μιλας στον κυριο, να βαζεις μπροστα και το "Dr"!!! Δεν θα γινουμε ολοι ισα κι ομοια! Σεβασμος σε εναν επειστοιμωνα!
Ο Σάββας, ο Καραπαππάς, ο εαυτός σου και ο Βασιλόπουλος.
Φυσικα και δεν εχετε τυχει.θα σας λιωσουμε
Καταλαβαίνω τι λες. Εδώ και χρόνια φεύγουμε μονίμως με κάτω τα μούτρα απο Καραϊσκάκη. Αλλα αν θέλουμε να (ξανά)γίνουμε μεγάλη ομάδα, πρέπει να πιστέψουμε οτι μπορούμε να κερδίσουμε. Τα μυστικά της νίκης: 1)μην υποτιμας τον αντίπαλο 2)μην υποτιμας τον εαυτό σου.
με στοιχιμα ότι 13:00 έχεις ξεπεράσει tα 100 dislike
Νταξει περα απο το οτι "¨δεν εχουμε τυχη" ειναι βαρυ , απολυτο και ηττοπαθες... καλυτερα να χαμε τη γαβριελα στον τελικο. Γιατι σου λεω οτι εντος μαλλον θα τους κερδισουμε, το θεμα ειναι οτι αν κανουμε κανα αποτελεσμα στο πρωτο παιχνιδι εκτος που στο αλλο δεν θα γυρναει.... Καλυτερα ηταν να τους καρπαζωναμε τελικο
Δεν προλαβαίνει λέμε!!!
Ημουν το πρωτο dislike...Νιωθω περηφανος
Ξεπεσμός.......
Μπήκα απλά για να σου δώσω μια ακόμα αρνητική, αλλα τώρα με αραούχο και ανεβασμένο μάνταλο όντως δεν εχετε καμία τυχη.
ο καθένας έχει την γνώμη του.. αλλα φίλε εσύ το τερμάτισες.. κανονικά το μήνυμα σου δεν έπρεπε να είχε περάσει.. πρώτον γιατί προσβάλει τον Αεκτζή και δεύτερο η δικη σου τρολιά εύκολα χρησιμοποιείται από τους γαύρους μπας και αναθαρρήσουν.. δεν ξέρω σε τι σύμπαν ταξιδεύεις αλλα θα προσπαθήσω να σε επαναφέρω στην πραγματικότητα.. η ΑΕΚ δεν έχει τον κετσπάγια προπονητή.. στην ΑΕΚ δεν παίζει ο λαμπρόπουλος στα χαφ.. ο πλατελας παίζει στον ατρόμητο.. στην ΑΕΚ παίζει ο αραούχο..... ΣΥΝΕΧΕΙΑ παίζουν ακόμη και άλλοι νέοι ποδοσφαιριστές όπως ο βράνιες και ο αιντάρεβιτς.. ξαναχρησιμοποιείται και για κακή σου τύχη βρίσκεται και σε καλή κατάσταση ο βάργκας.. επανέρχεται αυτός που τσακίσατε στην κλωτσιά γιατί την μπάλα δεν του την παίρνετε, ο πατίτο.. επίσης μην ξεχάσω η ΑΕΚ εδώ και δυο μήνες έχει νέο προπονητή.. τον χιμενεζ.. μην βιάζεσαι να χαρείς γιατί οποιαδήποτε ταύτιση με το παρελθόν δεν έχει καμια σχέση.. αήττητος.. μονο δυο ισοπαλίες εκτος.. δεν έχει δεχθεί τέρμα στα εντός.. και να ξερες ποσο μετράει αυτό στους διπλούς αγώνες.. για το τι έχει γίνει στον γαύρο τον τελευταίο καιρό δεν σου γράφω γιατί νομίζω πως και στον πλανήτη που βρίσκεσαι θα τα μαθαίνεις..
born80s αυτό το μήνυμα πραγματικά μας ξεπερνάει ...πρέπει να περάσει σε αρνητικές ψήφους τον κακόμοιρο ναυτικό τρένων ...
Αν γράψω ότι εύχομαι να το πάρει ο γαυρος μπορεί και να πάρω λιγότερα dislike. Εσύ υποτιμάς και την ομάδα μας. Άκου εκεί δεν έχουμε ελπίδα. Δεν έχουμε ελπίδα να ξεπλύνουμε την βρώμα του 6-0. Εκεί ναι συμφωνώ δε μας βλέπω να ρίχνουμε τοσα.
Η αλαζονεια δεν αρμοζει και δεν ταιριαζει στην ΑΕΚ μας αλλα αυτο που ειπες το λεει μονο ο Τακης και ο φιλος του ο Ακης.Παμε σεμνα και ταπεινα.
Αρκετά υποτιμητικό μήνυμα για την ομάδα μας.
Δε λεω ότι θα κάνουμε πάρτι.
Δεν πρέπει να τους υποτιμήσουμε λόγω των τελευταίων αρνητικών εμφανίσεων.
50-50 η πρόκριση.
80s αεκτζης με νοοτροπια loser? Κατι παει λαθος εδω.
Σάββα ξαναμπήκες??? Ετοιμάσου να πονέσεις τρολακι.
Μπορεί να χάσουμε αλλά κρίνοντας από τα ντέρμπι οι δικοί μας μπαίνουν δυναμικά. Οι παίκτες του Ολυμπιακού από την άλλη μπαίνουν ηττημένοι. Φάπες Ευρώπη, φάπες Ελλάδα, φάπες και από τους οπαδούς τους που μεταξύ μας δεν έχουν και άδικο. Παλιά είχαν καλούς παίχτες (Ασχέτως αν κάποια από τα πρωταθήματα τους "βρωμούσαν") ενώ τώρα έχουν ταγάρια. Αν μπούν οι δικοί μας όπως έχουν μπεί στα μέχρι τώρα μεγάλα ντέρμπι τότε προβλέπω μεγάλη νίκη.
αν αναφέρεσαι στους φίλους σου τους γαύρους έχεις δίκιο...
Ωραία, κανένα πρόβλημα. Τότε κάτσε σπίτι σου να δεις το ματς και μην έρθεις στο ΟΑΚΑ...απλά τα πράγματα...
ανεργος γαυρος
Ειμαστε καλυτερη ομαδα, εχουμε ρεβανς εντος και το μομεντουμ ειναι κιτρινομαυρο...Τα υπολοιπα σε λιγο καιρο...
Εσείς δεν έχετε τύχη romantikos21, grafikos7 η πως αλλιώς σε λένε.
Πάντα ήσουν το μαύρο πρόβατο στη ζωή σου
Με Ανσαριφαρντ,Ελιονουσι και Σέμπα παιζουν... Ολοι μαζί έναν Αραουχο δεν κανουν... Τον Τσορι μονο να προσεχουμε να μην κανει παιχνίδι και τους εξαφανισες...όπως έκανε ο βαζελος προχθες.
Αντε στη τρυπα σου τωρα αφου πρωτα γεμισεις ντισλαικ αμυριστε
Αν είχαμε όλοι νοοτροπία σαν την δίκη σου όντως δεν θα είχαμε τύχη
Χαλαρώστε λίγο παιδιά ειναι δυο ντέρμπι
Πάμε ΑΕΚΑΡΑ
Όταν περάσουμε κ πάμε τελικό να δω τί θα πεις ύστερα. ..
Μπράβο, Έτσι θέλω να το βλέπουν τα γαυράκια!
Αδερφέ άλλαξε εικονίδιο!
Οπως δεν είχαμε τύχη και πριν δυο χρόνια και χρειάστηκε το χέρι το Ο Χαρα για να αποκλειστούμε όντας στην Β εθνική ακόμα?
Εχουμε καλυτερη ομαδα, η ρεβανς στην εδρα μας και το μομεντουμ αυτη τη στιγμη ειναι κιτρινομαυρο...Εσυ ελα στην πραγματικοτητα και μην βγαζεις κομπλεξ φιλε μου, τους εχουμε..Φοβουνται ηδη και ας μην το παραδεχονται
σε ποια πραγματικοτητα ζεις ακριβως?σε 3 ντερμπυ ενα σουτ εχουνε αντε στο καραισκακη να κανουν 2 σουτ!το λιγοτερο χ με γκολ καραιταβλι και στο οακα ξεβρακωμα
Τι λες ρε φίλε; Αν δεν έχουμε τύχη σε τέτοια κατάσταση που βρισκόμαστε και στην κατάσταση που είναι αυτοί, πότε έχουμε;
Μήπως σε χάλασε κιόλας;
ax kai na fame kanena trimpalo na dw ti trolarisma tha sas kanei o born80s...xixixix
Xwria tou oti fovamai ayti ti fora ti diaitisia
Για εισητηρια εκτος ουτε για αστειο εε?
Σου έριξα κι εγώ ένα μακρινό dislike από Αυστραλία.
Θέλω να κάνεις ρεκόρ, να ξεπεράσεις τα 1000.
Το οτι μπαινω να τσεκάρω τι ρεκορ εχει κανει ο born80s με ξεπερνά.............
Γαυρακο είμαι σίγουρος ότι τα χαίρεσαι τα dislikes για την πετυχημενη τρολια σου, αλλά τα 15 likes με προβληματίζουν, που δείχνουν ότι είσαστε αρκετοί εδώ μέσα και παρασυρετε και κάποιους δικούς μας losers.
Πωπω ρε φιλε 736 και συνεχιζεις ακαθεκτος ,εχεις λοιπον κερδισει παναξια το παρασημο...
ΤΗΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΑΛΑΜΗΣ.ΑΞΙΟΣ!
Αραουχο 0-1 για την ΑΕΚ...όπως με σκοκο δυο παστέλια
με διαιτησια στα ισια και με τσαγανο στο τηγανι δεν εχουν τυχη στην κατασταση που ειναι τωρα με αυτους τους παικτες που εχουν.
σε λίγο τα dislike θα περάσουνε και τον κόσμο που είχαμε στο συλλαλητήριο..ειρωνεία
ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΕΞΩ,ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ....ΟΣΑ ΓΡΑΨΕΙ...ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΟ 2008 ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΜΕ ΣΤΑ 4.ΞΕΦΤΥΛΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ,ΑΝ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΑ 0-2 ΝΩΡΙΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΒΡΕΧΕΙ ΚΟΡΝΕΔΕΣ...ΟΠΟΤΕ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥΣ...FORZA AEKARA ΜΙΑ ΖΩΗ.................
Έτσι, να πάει για διακοπή το ματς, κάνε ένα χατ τρικ ρε Σέρτζιο και στείλτους στο ΨΥΧΙΑΤΡΟ!
Μάγκες ηρεμία βλέπω απο πολλούς υπερόψια που δεν χρειάζεται και ελπίζω να μην την έχει και η ομάδα.Ναι ο γαύρος είναι ότι χειρότερο έχει τα τελευταια χρόνια,ναι έχουμε καλύτερους και πιο ποιοτικούς παίχτες αυτή τη στιγμή.Αλλά μην ξεχνάτε ότι το ίδιο χάλια ομάδα ήταν στον πρώτο γύρο και τους αναστήσαμε και επίσης μην ξεχνάτε ότι κάτι παθαίνουμε στο καραισκάκη τα τελευταία χρόνια και ότι είναι σίγουρο πως ο ολυμπιακός θα βγάλει αντίδραση στο ματς της χρόνιας τους που είναι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πλέον με έμας και θα θέλουν να "εξιλεωθούν" οι παίχτες ενώ παράλληλα εμείς έχουμε και σημαντικά μάτς στο πρωτάθλημα που ακόμα σκεφτόμαστε τα πλειοφ αυτοί έχουν χαλαρό πρόγραμμα.Η ομάδα θα πρέπει ταπείνα και γενικά όλοι μας ας αφήσουμε τα πολλά λόγια και ας μιλήσουμε μέσα στο γήπεδο,όπως κάναμε πριν 2 χρόνια μέσα στο καραισκάκη με ρόστερ β εθνικής ασχέτως αν ένα χέρι μας στέρησε την πρόκριση.Επίσης,πολλή δουλεία στην ψυχολογία εκεί θα παιχτεί σαν παίχτες το πιστεύω ότι είναι καλύτεροι ας το πιστέψουν και αυτοί χωρίς όμως να δουν υπερόπτικα τον αντίπαλο και ας μπουν με καρύδια και όχι όπως έχουν μπει τα τελευταία χρόνια επιτέλους ας τους βγει και λίγο εγωισμός μέσα σε αυτό το γήπεδο.Αν γίνουν αυτά είμαι σίγουρος πως η ομάδα θα πάρει καλό αποτέλεσμα και στο 2ο ματς θα δούμε γεμάτο οακα και η πρόκριση σίγουρα εντός έδρας θα είναι πιο εύκολη.
Μαζί σου για το χαμηλά τη μπάλα αλλά δικαιολογώ και αυτούς που είναι υπεραισιόδοξοι (και εγώ μέσα!) - ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ; Ο χοντρός ξεπούλησε και μην ξεχνάμε πως αυτή τη φορά θα παίξουμε ΧΩΡΙΣ ΙΝΤΕΓΕ και με Αραούχο φορμαρισμένο και δεμένο με την ομάδα. Το χωρίς Ιντέγε σημαίνει πολλά, σημαίνει πως η άμυνα θα έχει ευκολότερο έργο (άρα πιο πιθανό τα μπακ μας να είναι επιθετικά), σημαίνει πως οι αντίπαλοι το πιστεύουν λιγότερο με το φλούφλη Ταρίφ μπροστά. 1 γκολ θέλουμε στο τηγάνι αυτό, και ας λήξει ότι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ θέλει μετά.
ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ, high score θέλουμε στο ΟΑΚΑ, χωρίς λύπηση!
παίδες μην ξεχνάτε ότι παίζουμε με την πιο βρωμικη ομάδα στην ιστορία του παγκόσμιου ποδοσφαίρου... 1997-2017 είκοσι χρόνια ποδοσφαιρική μαφία που με τον καιρό έγινε ποδοσφαιρική μασονία... και το χειρότερο...? οι οπαδοί της είναι υπερήφανοι γι αυτό...!!! Αυτό και μόνο την καθιστά εκτός απο την πλέον διαφθαρμένη και την πλέον μικρή... Ποδοσφαιρικά ανάπηροι δηλαδή... Η γιουβε, η μιλαν η γαλατά μπροστά τους είναι καλόγριες... έχουν ξεπεράσει κάθε ανεκτό όριο... Καμία λύπηση... ΣΥΝΕΧΕΙΑ απέναντι σ' αυτό το ποδοσφαιρικό έκτρωμα... τελειώστε τους...
ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.....ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥΝ....Α ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ
50 50 ειναι η πρόκριση το μόνο που με προβληματίζει είναι η παρατεταμένη κοιλιά που έχει ο οσφπ ισως με το κύπελλο να προσπαθησει να αποδείξει κατι και οι παικτες και ο προπονητής
Συγνωμη ρε φιλε που ειμαι ΑΕΚ και δεν παρακαλαω να κληρωθω με τον Αχαρναικο...
Ατυχη κληρωση,τελος για φετος.Τουλαχιστον να μπουμε πενταδα
Κατερινακι ψήνεις να βρεθούμε από κοντά να μου πεις τις απόψεις σου; Μου αρέσει να ..... (γνωρίζω) γαυρινες
Νάτο και το δεύτερο προφιλ της τρολλάρας... πανομοιότυπο σχόλιο, μέχρι την έλλειψη κενού μετά την τελεία.
Μπορούμε να προσθέσουμε κι αυτά τα dislikes στο τελικό ρεκόρ?
Χαχά.
150 mg βελαφαξινη με 50 mg κουετιαπινη...οπως καταλαβες ειμαι ψυχιατρος...ισχυρο σχημα. Αντικαταθλιπτικο με αντιψυχωσικο. Μετα απο 670 dislike αδελφε τρολ θα το χρειαστεις...
Το ματς είναι 50 50 με προβληματίζει η πολύ κακή εικονα του οσφπ δεν μπορεί να έχει σε διάρκεια τέτοια χαλια θα ξαναπάρει τα πανω του και το κύπελλο ίσως είναι και η ευκαιρία του να αποδείξει κατι
ΤΕΛΕΙΑ!!!! Καλύτερα δεν γινόταν! Αν είμαστε σοβαροί περνάμε καθαρά!
εντάξει κανείς δεν λέει ότι είναι εύκολο ματς η ότι θα περάσουμε εύκολα.. αλλά ρε μεγάλε το ότι δεν έχουμε τύχη;;; ΑΕΚ είμαστε αν δεν το έχεις καταλάβει!!! άμα δεν πιστεύεις εσύ στην ομάδα πρόβλημα σου.. εμείς πιστεύουμε!
αντικειμενικα ειναι 50 -50 οι πιθανοτητες αλλα πιστευω στην ομαδα και τον χιμενεθ,πιστευω θα κανουμε το back to back kai θα το σηκωσουμε και φετος.ΜΟΝΟ ΑΕΚ .
Δεν ξεκινατε τα εισητηρια απο τωρα? μην εχουμε και ταλαιπωριες...αφου θα το γεμισουμε.
Μάγκες είναι πιο δύσκολα τα ματς απ ότι αυτό του πρωταθληματος ,αλλά είναι μια καλή ευκαιρία να εξιλεωθεί ο Μανόλο μέσα στο σκουπιδοκαραισκακης.Οπως επίσης το παιχτουρι μπροστα ο αραουχο δεν το βλέπω να μένει μετά τα όργια που θα κάνει σ αυτά τα δύο ματς,είτε περάσουμε είτε όχι ο τύπος θα γράψει ιστορία και εκτός και εντος
Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΙΔΙΑ.
Ο γαυρακος ειναι ο πιο αδυναμος απο τους 3, αποφευγουμε τουμπα και λεωφορο,
ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΝΙΚΗΦΟΡΑ τα ζελακια στο ΟΑΚΑ.....
ΚΑΙ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΠΑ...και μετα βλεπουμε..
οχι?
632
ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.....ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥΝ....Α ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ
Θελω και γω να γραψω καμμια παπαρια,να παρω ντισλαικ αλλα δεν μου παει η καρδια, ουτε για αστειο να γραψω κατι εναντιον της αρρωστιας μου
einai πειρασμος...δεν μπορεις να πεις....κι εμενα μουχει ερθει 2-3 φορες ..αλλααα....δεν παει το χερι..
Εχουμε και 15 γαβρους που του εκαναν like
ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΑΠΟ : ΠΑΟΚ , ΠΑΟ , ΟΣΦΠ ............ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ? ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΦΑΞΕΙ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΑ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.......ΟΛΟΙ!!!
ΑΝ ΔΙΑΛΕΓΑΜΕ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑΜΕ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ,ΧΩΡΙΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ(ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3),ΧΩΡΙΣ ΡΥΘΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΘΥΖΗΖΕΙ...ΔΗΛ ΤΟΝ ΘΡΗΝΟ.ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΜΕ
Μην ξεχναμε οτι τα διπλα παιχνιδια θελουν πανω απ'ολα σωστη στρατηγικη και οχι απαραιτητα να πατησεις τον αντιπαλο . Ενα γκολ εκτος εδρας και θα εχουμε βαλει τις βασεις για προκριση.
Να τους πάρουμε την προπέρσινή ρεβάνς............στο έπακρο αυτή την φορά!!!!!!!!!!!!!!!
Θελω το σχολιο σου να παραμεινει σε ολα τα αρθρα που ανεβαζει το σαιτ μεχρι την ημερα του παιχνιδιου να δουμε ποσα dislike θα κονομησεις!!εισαι ενα θαυμα της φυσης αυτο δεν εχει ξαναγινει στην ιστορια του σαιτ!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΕΑΜΑ...
ΑΕΚ εβίβα τον Κούλη ξαν@πήδα!!
πω πω ρε κακομοιρη, κατρακυλα που πηρες...σαν την ομαδα σου και συ ακλαφτος!!!
τι πεταξε ρε το φρουτο..?
παμε για ενα θετικο αποτελεσμα στο τηγανι, με γκολ..
και μετα στο ΟΑΚΑ θα κανουμε παρτι.!
αν δεν υπηρχε και αυτη η διακοπη, θα ημουν πιο σιγουρος απο το 50-50.
ειμαι ο 590!!γαυρακι!!!τοσο πολυ μας φοβαστε?
πάρε και ένα από μένα να τα κάνεις 585!
παρε και ενα απο εμενα νατα κανεις 577 και στο ΟΑΚΑ και τα τρια μου στεγνα
Τώρα εγώ πως να σου αντισταθώ;;; Πάρε και ένα από μένα να γίνουν 564. Από ότι βλέπω έχεις δρόμο ακόμα..
559 !!!!!!!!!! το εβγλα φωτογραφια να το θυμαμαι....ΑΞΕΧΑΣΤΟΣ....Ενας εσυ και ενας ο ``Τσακωνας``....θα τον θυμουνται οι πιο παλιοι στο 365
Ειμαι υπερήφανος που ήμουν ο 550 dislike!!!!
Ειμαι υπερηφν
Το 527ο απο εμένα και σε καλη μεριά...Νταξει φιλε εσπασες κάθε ρεκορ
Νικηστε στο τηγάνι!Τη ρεβάνς αφήστε την σε εμάς...
Καλώς τα παιδιά,3-0. Ο gay ρουλης στις γνωστές ταρίφες!!
Βασικα με οποιον και να παιζαμε και με την εντυπωσιακη εικονα της ΑΕΚ στο οακα οι πιθανοτητες ειναι με το μερος μας.Ελπιζω τελικο οχι με τον ζμπαοκ διοτι ο Βρυζας ειναι ικανος να τον κανει στο Καυτατζογλειο
Μπορεί κάποιος να απαντήσει στο πότε θα βγουν οι τελικές ημερομηνίες ?? 26 ή 27 παίζουμε. Αντε εμείς από Β. Ελλάδα θέλουμε να οργανωθούμε
Μπηκα τωρα στις 17 : 56 και η πρωτη μου δουλεια ηταν απ ο,τι ολοι καταλαβαινετε να βοηθησω τον παλιοφιλο born80s-karapapa να πιασει την 500αρα!!!! Ειμαι το dislike Ν. 476 και χαιρομαι γι αυτο.
Δευτερον,ενα απο τα πολλα εγκληματα που θα με στοιχοιωνουν ειναι η καρτα και αποβολη που παιρνει ο Ζηκος οταν κανει καθαρο τακλιν ,η μπαλα φτανει στον Τσιαρτα και αυτος ετοιμαζεται να δωσει στον Ντεμη να τους το καρφωσει! ΔΙΑΛΥΣΤΕ το τσιρκο για ολα τα εγκληματα που εχει κανει και ολες τις... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κλεψιες! ΤΕΛΕΙΩΣΤΕ το βοθρο! ΞΕΣΚΙΣΤΕ τα σιχαματα! ΑΦΗΣΤΕ το μπαρμπα σαββα να αφοδευσει!!!!!!!! ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΔΕΡΦΙΑ ΝΑ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΞΙΛΕΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΑ 3-0 ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ 4-0 ΠΕΡΙΣΥ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ..
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΚΑΡΥΔΑΤΗ ΑΕΚ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΙΩΝΕΙ ΜΕΣΑ ΕΚΕΙ..
ΟΧΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΧΕΣΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΦΕΤΟΣ ΠΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΛΕΠΤΟ..... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΟΑΚΑ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΩ..ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ..ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΙΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ!
ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΠΛΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΓΑΒΡΟ..ΤΙ ΝΑ ΠΩ..ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ..
Το υπέρ-troll το τερμάτισε, θα περάσουν χρόνια να σπάσει το καινούργιο ρεκόρ dislikes... πάει αισίως για 500άρα!!!
προβλεπω φαρσα για βομβα και πριν απο τα ματς με προτροπη του μποτία..που να μπλεκει με τον αραουχο τωρα.
ΑΕΚ ΕΙΜΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΚΑΝΩ
ΑΕΚ εισαι...ας ερθει οποιος θελει. Το ζητημα δεν ειναι ποιος θα ερθει...το ζητημα ειναι πως θα φυγει...
παίδες μην ξεχνάτε ότι παίζουμε με την πιο βρωμικη ομάδα στην ιστορία του παγκόσμιου ποδοσφαίρου... 1997-2017 είκοσι χρόνια ποδοσφαιρική μαφία που με τον καιρό έγινε ποδοσφαιρική μασονία... και το χειρότερο...? οι οπαδοί της είναι υπερήφανοι γι αυτό...!!! Αυτό και μόνο την καθιστά εκτός απο την πλέον διαφθαρμένη και την πλέον μικρή... Ποδοσφαιρικά ανάπηροι δηλαδή... Η γιουβε, η μιλαν η γαλατά μπροστά τους είναι καλόγριες... έχουν ξεπεράσει κάθε ανεκτό όριο... Καμία λύπηση... ΣΥΝΕΧΕΙΑ απέναντι σ' αυτό το ποδοσφαιρικό έκτρωμα... Αφού δεν τους πήρε πισω τα πρωταθλήματα η δικαιοσύνη το μόνο που απομένει είναι να τους τιμωρήσουμε εμείς με άλλες δύο 4άρες...
ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΑΣ.....ΜΗΝ ΣΠΑΤΑΛΗΘΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΟΠΕΡΣΙ.
....ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΧΩΜΑ...ΜΑΝΟΛΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ Π Ρ Ε Π Ε Ι....ΓΥΑΛΙΣΜΕΝΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΑ ΔΟΝΤΙΑ.....
Τ Ω Ρ Α ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΙΒΑΛΛΙΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΤΟΥΣ......ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ....... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
PERFECT TIMING,ΑΠΟ ΚΑΡΠΑΖΙΑ ΣΕ ΚΑΡΠΑΖΙΑ,ΣΕ ΚΑΡΠΑΖΙΑ ΣΕ ΚΑΡΠΑΖΙΑ.....ΕΚΕΙ.
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΕΡΜΠΥ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΡΕΜΟΥΝ ΕΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΛΙΓΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ....ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΟΡΜΙΑ ΚΑΙ 200% ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΜΕ ΟΤΙ ΚΟΝΕ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΗΣΟΥΝ......Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η.....
Τ Ω Ρ Α ΤΟΥΣ ΣΒΗΝΕΙΣ....ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΛΕΙΣΕ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΤΑ 1000 ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΝΑΚΕΙΑΔΑΣ ΜΕΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΩΠΟΘΥΣΙΩΝ ΜΕ ΚΟΡΝΕΔΕΣ.....
ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΞΥΛΟ.....ΤΗΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.....
Καλύτερη κλήρωση δεν θα μπορολυσε να γίνει. Για τους εξής λόγους:
α) αποφύγαμε τις δύο πιο φορμαρισμένες ομάδες μετά την ΑΕΚ, τον ΠΑΟΚ και τον ΠΑΟ. Ασ' τους να βγάλουνε τα μάτια τους μόνοι τους.
β) Παίζουμε με τον ανύπαρκτο οσφπ. Ματς ευκολάκι. Το χειρότερο σκορ; Χ στο τηγάνι, νίκη στο ΟΑΚΑ. Μπορούμε και πολλά γκολ. Π.χ. με ένα 0-2 στο τηγάνι έκλεισε η πρόκριση.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
γ) Οι παίκτες είδαν τις αδυναμίες του οσφπ και θα μπουν στα παιχνίδια με τον αέρα του καλύτερου. Καμία φοβία δεν θα υπάρχει.
Αν σκέφτονται έτσι και οι παίκτες μας άστο πάλι με 3αρα μας βλέπω να φεύγουμε. Απτην μια έχεις τον έναν να λέει δεν έχουμε τύχη και απτην άλλη τον άλλον ευκολακι. Πολύ δύσκολα τα ματς όμως έχουμε το μομεντουμ. Με ένα καλό σκορ στο τηγάνι και φυσικά με το εκτός εδρας γκολ είμαστε κομπλε.
* μπορούσε
Επιτέλους μας χαμογέλασε και μας μια φορά η τύχη!
born80s 463 disliked τι είπες τώρα!!!!!!!
Ο επαναληπτικός 26 θα είναι ?
Το δικο μας ειναι 26 ;
Αυτή την φορά δεν θα υπάρχει οίκτος ...
4-0 με Βουζα και άντε στην χαβούζα...
Παμε να κανουμε αυτο που ξερουμε μονο νικη με τους ανυπαρκτους και στο τελος κυπελλο ΑΕΚ ΜΙΑ ΖΩΗ!!!!!!!!
ekana login mono kai mono gia na sou kano dislaik
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΡΕ ΤΥΠΕ.....ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ
Ποτε θα ξερουμε ακριβως τις ημερομηνιες;
ΤΙ ΕΙΝ'ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ;;;;;
Ο τύπος πρέπει να έχει κάνει ρεκόρ dislike που δύσκολα θα σπάσει
μην ξεχναμε οτι αυτο το ματς ειναι το μονο που εμεινε στους γαυρους και θα βγαλουν ολα τα κομπλεξ και ολο το παθος τους φυσικα σ εμας μετα απο τις ηττες τουσ απο παο παοκ κ εμας στο οακα φυσικα.. με προσοχη και ενα εκτος εδρας γκολ και ολα καλα! συν βρανιες και αραουχο και λογικα συν τσιγκρι!
Δεν ειμαστε το φαβορι,αυτην τη στιγμη.Με γκολ στο καραισκασκης ομως εχουμε το πανω χερι...αυτο που ευχομαι παντως ειναι να γινουν δυο παιχνιδια με γεματα γηπεδα και 50ρισιες διαιτισιες...
Στο ΟΑΚΑ η νίκη είναι σίγουρη. Μέσα στο τηγάνι είναι η μαγκιά να νικήσουμε. Αν παίζαμε τώρα που ο θρήνος είναι σε μαύρα χαλια θα μπορούσαμε να κάνουμε μεγάλο διπλό, και όταν λέω μεγάλο εννοώ με σκορ. Σε ένα μήνα ειδικά αν έχουν πάρει και προπονητή μόνο σε καλύτερη κατάσταση μπορεί να είναι, χειρότερα απ ότι είναι τώρα δεν πάει. Αλλά όλα αυτά είναι υποθέσεις. Εγώ ένα πράγμα θέλω να δω απ τους παίκτες μας. Να δείξουν ποσά...τα έχουν..Να μην μπουνε σαν κότες στο Καραϊσκάκη, στο ματς του... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πρώτου γύρου από το βολε που κάνει ο Ανεστης και πάει απευθείας αουτ καταλάβαμε ότι οι παίκτες μας μπήκαν χεσμένοι. Αυτό να μη το ξαναδούμε!!! Ο βρανιες έχει δηλώσει πως είναι γεννημένος για ματς σε γεμάτα γήπεδα αντιπάλων, βρανιες δείξε σε όλους πως πρέπει να μπουν! Δείξτε ότι έχετε cojones, ΑΕΚ είμαστε όχι Άρης! Είμαστε μεγάλη ομάδα, και οι μεγάλες ομάδες όταν βλέπουν τον αντίπαλο σε κακή κατάσταση τον διαλύουν. Εμείς στο ΟΑΚΑ μπορούσαμε να τους διαλύσουμε και δεν το κάναμε. Ένα μεγάλο διπλό στο Καραϊσκάκη θελουμε!!
μεγαλε born80 η αποδοση σου επεσε στο 1,15 σε ολες τις στοιχιματικες φτανεις τα 500 dislike ανετα.
απο την αρχη της χρονιας δεν με ενοιαζε το κυπελλο, ωστοσο μας δινεται τωρα η ευκαιρια να κανουμε μια καλη εμφανιση στο τηγανι.... πας παιζεις παθιασμενα και καλη μπαλα και φευγεις με θετικο αποτελεσμα που δειχνει οτι εισαι μεγαλη ομαδα!! οτι και να γινει εισητηριακι για επαναληπτικο πριν το ματς και παμε να παρταρουμε!
Πραγματικά ρε Ομαδάρα τώρα μας δίνετε η ευκαιρία να τους αποτελειώσουμε και να τους αποδείξουμε για ακόμη μια φορά την γύμνια τους, και μάλιστα μέσα στο τηγάνιιιιι!!!! Αποτελειώστε τους λέμεεεεεεεεε!!!!!!!!! Ήσουν-Είσαι και Θα Είσαι η Μεγάλη μας ΑΡΡΩΣΤΙΑ ρε ΑΕΚΑΡΑ!!!!!!
η δικιά σου πραγματικότητα που είναι ? στο τρελοκομείο?
Το 360 dislike απο εμένα και να εισαι σιγουρος οτι οι γαυροι το μονο που δεν ηθελαν ηταν εμας στα ημιτελικα.Ραντεβου στον τελικο με την κουπα δικια μας!!!
Aν το ματς γινει 50-50, εχουμε περισσοτερες πιθανοτητες αγωνιστικα να περασουμε αλλα μονο ευκολο δεν θα ειναι. Φαγαμε 3 στο πρωτο γυρο και κατρακυλησαμε στη βαθμολογια μετα το ματς αυτο με αλλαγες προπονητων παιχτων, ψυχολογιας κλπ. Οποτε να κανουμε κρατει και ολα θα γινουν. Ειναι 2 ματς με το κατεστημενο αυτα, δεν ειναι μονο ματς κυπελλου. Παμε να κανουμε το 4 στα 4 σε σερι ματς.
Ψυχιατρε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στα τελευταια 8 παιχνιδια μας στο καραισκακη εχουμε φαει 22 γκολ και εχουμε βαλει 4. Σε συνδυασμο με την δυσκολια μας να παρουμε διπλο ακομα και με ομαδες ουραγους, ειλικρινα πρεπει να εχουμε λιγοτερη επαρση και περισσοτερη συγκεντρωση και στα ΔΥΟ ματς.
- ειμαι μπαμπας σου μια ζωη...το λεει η ιστορια
-εχω μεγαλη διαφορα ..εχω 43
-43 εχετε.. η διαφορα μας ομως ...ο πειραιας απο τον βοσπορο μια ιδεα δρομος..
ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ
Τελεια!!Οτι καλυτερο...ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!!! Αλλο ενα χτύπημα στο βόθρο του ελληνικού ποδοσφαιρου...Χτυπήστε τους αλύπητα!!! Νικη και στα 2 παιχνιδια!!!
Ωωωωωρε τι ωραιο δωρο ειναι αυτο ??!!
Η αποκαθηλωση του γαυρου λεεεεμε
ΠΑΜΕ ΑΕΚAΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΣΑΡΩΣΟΥΜΕ ΟΛΑ !!!
ΔΕΝ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΕΎΚΟΛΟ.. Ο ΧΟΝΤΡΌΣ ΘΑ ΔΏΣΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΜΑΧΗ ΤΟΥ... ΠΆΝΤΩΣ ΜΑΚΆΡΙ ΝΑ ΠΑΊΞΟΥΜΕ ΠΡΏΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ ΣΤΟ ΤΗΓΆΝΙ.. ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΛΆΤΕ ΣΕ ΕΜΆΣ ΜΠΡΟΣΤΆ ΣΕ 60.000 ΝΑ ΠΕΡΆΣΕΤΕ..
Το πρωτο ματς στο τηγανι θα το ακουω με ακουστικα στο ραδιοφωνο οπως περσι στον τελικο και θα πηγαινω σουβλακια στα σπιτια και σε καθε γκολ θα χοροπηδαω πανω στην παπια και ολοι θα με κοιτανε σαν να ειμαι τρελος.Στο δευτερο παλι με 65.000 κοσμο αλλα αυτη τη φορα θα αποθεωνουμε τον Μανολο και την παρεα του.Μονο ΑΕΚ
ΑΕΚ μπορεις.Καλη επιτυχια στην ομαδαρα μας.Με τα σημερινα δεδομενα ειναι η καλυτερη κληρωση.
Τρια δεδομένα βλέπω:
1) Είμαστε σε πολύ καλό φεγγάρι δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα, η ομάδα είναι δυνατή και επιστρέφει και ο παικταράς Πατίτο.
2) Το πρόγραμμα είναι βατό ή έστω όχι πολύ πιο ζόρικο από των υπολοίπων, νίκη με βάζελο και πλατανιά για να εξασφαλίσουμε τα πλέη οφφ και επικεντρωνώμαστε στο κύπελλο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
3) Ο γαύρος δεν νομίζω να μπορεί να παρουσιαστεί χειρότερος από ότι παρουσιάζετε αυτό το διάστημα, ας ελπίσουμε να μην αλλάξει προπονητή και να πάμε στα ματς με Βούζα αντίπαλο. Το καραϊσκάκι είναι δύσκολη έδρα και οι γαύροι θα βγάλουν πολύ μίσος για εμάς, όμως ήρθε η ώρα για ΔΙΠΛΟ μετά από χρόνια εκεί μέσα. Και θα γίνει. ΦΟΡΤΣΑ ΑΕΚ
Για να περασει ο Γαυρος την ΑΕΚΑΡΑ στο κυπελο και να παει τελικο μονο με ενα τροπο μπορει.....Να το παρει στα χαρτια
AEK ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΚΡΙΘΕΙΣ !!!!! Με συγχωρειται αλλα αμα δεν μπορουμε να αποκλεισουμε τον χειροτερο γαυρο της 5αετιας τοτε τι κανουμε ???
να γινω λιγο κακος;;;;;;;γτ βιαζεσται ρε παιδια;;;ξεχνατε τι γινεται οποτε κατεβαινουμε καραισκακη;;;συμφωνοι ,δεν ειναι σε καλοι κατασταση αυτοι..αλλα κ εμεις;;;;τι κανουμε εκτος εδρας κυριως;;;για χαλαρωστε λιγο!!!ολοι θελουμε εκδικηση!!!!σε καθε παιχνιδι,σε καθε διοργανωση μ αυτους!!!!αλλα να εχουμε χαμηλα την μπαλα...για μενα προσωπικα ηταν η χειροτερη δυνατη κληρωση!!!τους ηθελα σε τελικο!!!οπως κ να χει ειναι πληγωμενοι...και το συστημα....γαυρος....ξερει πολυ καλα το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ θεμα ψυχολογιας κ προπαγανδας...ειναι σιγουρο οτι μεχρι τοτε θα τους εχουν φανατησει στον μεγιστο βαθμο...ελεος λοιπον και μην υποτιματε κανεναν!!!χαμηλα την μπαλα παιδια...πρεπει να περασει κ στους παιχτες αυτο!!!οταν γινουμε η ομαδα φοβητρο των 90s τα ξαναλεμε!!!!μεχρι τοτε,σεμνα κ ταπεινα...
καμια έπαρση δεν βγάζει η ΑΕΚ.. δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος στην ΑΕΚ που να λέει τα περυσινά γραφικά του σάββα η τα φετινά του βασιλάκη του κωσταντίνου .. στην ΑΕΚ δεν θα βρείς τέτοιους τύπους και σίγουρα στην ΑΕΚ του μελισσανίδη δεν θα βρείς αλαζονεία.. όσο οξύμωρο και να σου φαίνεται αυτό.. στην ΑΕΚ δεν θα βρείς για παράδειγμα τον κομπασμό και την αγωνια του σαββίδη που ανοικτά ταυτίζει τον εαυτό του με την κάθαρση στο ελληνικό ποδόσφαιρο.. με πρόσφατη τη δήλωση συμπαράστασης στο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σπανό αλλα και αναφέροντας την μεγάλη του θυσία να μην κατεβει σε ένα χαμένο ημιτελικό συρόμενος από μιά χούφτα ανεγκέφαλους οργανωμένους.. στην ΑΕΚ συναντάς μονο σιωπή παρα τις προκλήσεις.. και συναντάς την σιωπή του ισχυρού.. ο ενθουσιασμός του κόσμου είναι ένα άλλο κεφαλαιο δεν έχει καμια σχέση με την ομάδα.. ο κόσμος της ΑΕΚ διψάει για καλο ποδόσφαιρο και επιτυχίες.. την τελευταία περίοδο έχουμε χαμογελάσει και πάλι και είμαστε πάλι αισιόδοξοι.. αυτό ούτε το δημιουργούμε αλλα ούτε το κρύβουμε.. το βγάζουν η αγωνιστική κατάσταση της ομάδας και τα αποτελέσματα στο γήπεδο.. το νικήστε τον ολύμπι@@ο είναι διαχρονικό και δεν έχει να κάνει ούτε με έπαρση ούτε με ψηλά η χαμηλά την μπάλα.. είναι απλά η απαίτηση του έλληνα φιλαθλου και καθήκον της ομάδας όταν συναντάμε αυτό το "προϊόν εγκλήματος" απέναντι μας....
καλησπερα κατακιτρινε!και να προσθεσω οτι καλο ειναι να χουμε κατα νου,οτι ο γαυρος βλεποντας καλυτερα απ ολους μας τα χαλια του,δεν θα κατεβει σαν προβατο επι σφαγη..Δεν το αντεχουν..θα κανουν οτι περναει απο το χερι τους,για να ανατρεψουν την σημερινη κατασταση,οπως εχει διαμορφωθει..Θεωρω σιγουρο οτι με εμας στο αγωνιστικο κομματι θα εχουν προπονητη και ισως χτυπησουν καμια πορτοκαλαδα παραπανω..στο εξωαγωνιστικο ισως επιχειρησουν καμια τιμωρια εδρας..σε καθε περιπτωση... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εμεις πρεπει να κραταμε τη μπαλα ΧΑΜΗΛΑ κυριολεκτικα και μεταφορικα..
1-1 στο τηγανι και 6-0 στο οακα για εκδικηση του μανολο!
kakh klhrwsh me paok eprepe
Την επόμενη βδομάδα κατεβαίνω για τον βαζελο. Ήδη αρχίζω να μαζεύω λεφτά για τον γαύρο. ΑΕΚ γερά. Κύπελλο στη Ν.Φιλαδελφεια!!!! Τελικά ΑΕΚΑΡΑ μου είσαι μικρόβιο στο αίμα!!!
Με εξιτάρει Αθηναικό ντέρμπι σε καυτό ΟΑΚΑ.Ασε τον γαυρο να ελπιζει και τα παοκια να ονειρευονται τελικους σε επαρχιες με 4000 κόσμο ο καθενας.
Τέλεια σε διπλό αγώνα και με πρωτο ματς εκεί δεν έχουν τύχη
Το 1949 που είχε πάλι βρεθεί το big4 στους ημιτελικούς είχαν προκύψει πάλι τα ίδια ζευγάρια, πέρασαν τελικό ΑΕΚ-ΠΑΟ και το πήραμε εμείς. Προσωπικά θεωρούσα τον Θρήνο την χειρότερη κλήρωση, λόγω της κακής παράδοσης τα τελευταία χρόνια στο τηγάνι, αν και με τον Τραι μια χαρά τα είχαμε πάει, 1-1 με τα κοράκια να μας κόβουν 3 τετ α τετ στο α ημίχρονο, για να αποκλειστούμε τελικά με το γκολ που φάγαμε στο ΟΑΚΑ στα τελευταία λεπτά και την διακοπή, επειδή καμιά 30αρια μπήκαν μέσα στον περιβάλλοντα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ χώρο.Τελικά η χρονιά παίζεται σε δυο ζαριές, αν τους περάσουμε νομίζω ότι τον ΠΑΟ τον έχουμε και παίρνοντας το κύπελλο εξασφαλίζουμε και την Ευρώπη. Πολύ σημαντικό το πρώτο ματς στο τηγάνι, ευκαιρία να ευκαιρία να ξεπεράσουμε το ψυχολογικό μας πρόβλημα εκεί μέσα, αν και σίγουρα αυτοί θα παρουσιαστούν με διάθεση να πολεμήσουν μέχρι τέλους.
κοιταξτε για να χαλαρωσετε ολοι οι πανιγυρτζηδες που θα γεμισετε το οακα αν εχουμε παρει αποτελεσμα στο φαληρο (αλλα με την πρωτη στραβη θα βριζετε), ειμαστε το 4ο φαβορι για την κατακτηση κυπελου με βάση τις στοιχηματικές εταιρείες... οπότε χαλαρώστε. Θέλει δύναη, πάθος και συγκεντρωση στο φουλ και βεβαια μπορούμε να τα καταφερουμε!!! το εχουμε ξανακανει πολλές φορές! το καναμε και περσυ! forza aekara! υγ. και γηπεδο στη νεα φιλαδελφεια!!
Ψυχιατρεέεεεεεεεε....... Πάμε επιτέλους για καλή εμφάνιση καρυδατη στο τηγάνι γιατί στην αρένα του ΟΑΚΑ με 67.000 όλα θα είναι πιο ευκολα
ΑΕΚ-ΠΑΟ ΤΕΛΙΚΟΣΣΣΣ
Επειδή έχω ενα φίλο γαυρο που βγάζει ακόμα γλωσσίτσα...ριξτε τους ενα 3μπαλο εντός εκτος να μας θυμούνται..για μια φορα απλα γονατίστε τους.
Υγ: Εννοείται ότι στο οακα θα είμαι μέσα για φιέστα..και μόνος πάω Αθήνα από Καρδίτσα..
Να τελειώνουμε με τον γαύρο και μετά το κύπελο στην ΑΕΚΑΡΑ. Πάμε όλοι μαζί και δυνατά ! ! !
το θελωωωωωωω γμτ!!!! να το στησουμε στα μπετα στη φιλαδελφεια... εκει να μεινει να το βλεπουν ολοι!!!!
Ελπιζω μονο ο χιμενεθ να μην κανει συτο που βλεπω τωρα τελευταια στα ματς μας ...βαζουμε γκολ κ μετα γυρναμε πισω κ χανουμε το ξεντρο ενω ξερουμε καλα πως το κεντρο μας φετος αντεχει σε καθε τη. Τα δεδομενα ειναι μαζι μας γτ προηγουμαστε η μαλλον βαζουμε γκολ πριν το ημιχρονο στατιστικα αλλα θελει οπως πρωτοανελαβε ο χιμενεθ.να φωναζει να πιεσουμε ψηλα μεχρι το 90 κ ετσι ελπιζ. Σε 2πλο αν οχι το Χ για ρεβανς....φορτσα κ με ψυχολογια κ ετοιμοτητα Αεκ της καρδιας μας...ζω για να σε ξαναδω... ΣΥΝΕΧΕΙΑ οπως αρμοζει στην βασιλισσα .....
Δεν νομιζω να το λεει ο Χιμενεθ,πρεπει να ειναι μεσα απο την ομαδα,μπορει να το κανουν οι παιχτες σαν αμυνα για να κερδισουν.Το κλασσικο,βαλαμε γκολ στο 40 ,ληχτο τωρα.
Τελικός ΠΑΟ-ΑΕΚ
Old school
Κατι ηξερε ο προφήτης Βρανιες.....!
Με αυτα τα χαλια που εχει ο γαυρος μπορουμε να καθαρισουμε την προκριση απο το Καραισκακη, αρκει να μην κατεβουμε με ητοπαθεια.
Με βάση την εικόνα των δύο ομάδων τον τελευταίο μήνα, η ΑΕΚ μοιάζει να είναι το φαβορί. Από την άλλη όμως, όσο κι αν βρίσκεται σε κακή κατάσταση ο γαύρος, δεν πρέπει να ξεχνάμε πόσο δυσκολεύεται η ΑΕΚ στο Καραισκάκης και ότι πρόκειται για ένα ντέρμπι. Οφείλουμε να παρουσιαστούμε απολύτως συγκεντρωμένοι και σοβαροί. Υπάρχει αισιοδοξία, θα κάνουμε και το χιούμορ μας αλλά δεν πρέπει να αντιμετωπίσουμε το ματς με την ελαφρότητα που διαβάζω εδώ. Ο ίδιος ο Βράνιες, που ήθελε τον γαύρο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ως αντίπαλο, τον ξεχώρισε ως την καλύτερη ομάδα και κάτι παραπάνω από μας θα ξέρει. Αισιοδοξία και αποφασιστικότητα ναι. Υπεροψία και χαλαρότητα, όχι.
Τα κεφαλια κατω και μονο νικη.δ εν ειναι τιποτα ευκολο!!!
ΤΣΙΡΚΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΟ ΤΟ ΣΥΝΟΘΥΛΛΕΥΜΑ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΑΚΗ....ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΤΙΣ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΟΣ....ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥΣ....ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΙΟΥΝΙΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ...!!!
Αφήστε τους πανηγυρισμούς πριν τα παιχνίδια, η αλαζονεία μας έχει στοιχίσει ακριβά ειδικά με τους χάρτινους που τους έχουμε αναστήσει πάμπολλες φορές.
Δεν υποτιμω τον γαβρο αλλα ειμαι πολυ αισιοδοξος δεν βλεπω πως μπορω να χασω απο αυτον τον γαβρο εκτος κι αν μπω στο.τηγανι χεσμενος αν μπουμε με το μαχαιρι στα δοντια το κυπελο θα ειναι και φετος δικο μας
Ιδού η Ρόδος ιδού και το πηδημα....
Η Ρόδος δε χρειάζεται...
ΧΑΛΑΡΑ Κ ΧΩΡΙΣ ΑΝΧΟΣ.... ΜΕ ΝΤΟΥΦΕΚΟΑΡΑΟΥΧΟ!!
Γκολ στο Καραισκάκη για ν έρθουν ΟΑΚΑ θέλοντας γκολ και να παιξουν ανοιχτα.... Μετά...βαρέλι δίχως πάτο....
Ηξξ
Ο γαύρος πλέον θα έχει προπονητή(κανονικό εννοώ αφού είναι θέμα ημερών αν όχι ωρών) και θα "μαζέψει" το όποιο χάλι έχει η ομάδα του αυτή την στιγμή στον βαθμό που μπορεί αλλά θα την "μαζέψει"(μέχρι τον πρώτο αγώνα κυπέλλου σίγουρα).Προσωπικά πιστεύω ο βάζελος "πέτυχε" τον γαύρο στην χειρότερη του(χρονικά) φετινή κατάσταση και ίσως στην χειρότερη των τελευταίων 15 ετών.
,ΠΑΟΚ,ΠΑΟ),το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μόνο που απομένει στον σιχαμένο είναι να βγάλει αντίδραση και άρα η τελευταία του ευκαιρία είναι το κύπελλο.Εκεί λοιπόν θα πρέπει να παρουσιαστούμε συγκεντρωμένοι,παθιασμένοι(πολύ βασικό) και να μην τους υποτιμήσουμε όπως στον πρώτο γύρο και τους "αναστήσουμε" για πολλοστή φορά.Εαν πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα μέσα στο Καραισκάκη μετά θα πρέπει να τους ¨πατήσουμε"/αποτελείωσουμε στο ΟΑΚΑ ....ΑΛΛΑ όπως και αν έχει ΔΕΝ πρέπει να τους υποτιμήσουμε και μπούμε "χεσμένοι" ή και αλαζόνες(και αναφέρομαι και στα 2 ματς) όπως στον πρώτο γύρο.Πάθος και (αυτο)συγκέντρωση....πολύ βασικά χαρακτηριστικά(εντός και εκτός έδρας).
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:Μετά τα απανωτά "κλαρίνα" του γαύρου στον δεύτερο γύρο(ΑΕΚ,Πανιώνιος
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ. 55-45 ΥΠΕΡ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΙΜΕΝΕΘ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΕΧΘΡΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟΝ ΣΙΜΟΕΣ ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ
Paidia egw ena exw na pw ....oso agwnistika k na aneveikame logo ths ethnikis twra tha katsoun ta pragmata k tha anevei k gayros ....prepei na proseksoume gt exoume megalo dialleima......makari na paei opws statistika paei ton teleftaio kairo...dld na valoume goal prin to hmixrono k meta na kratisoume to kedro k na pame gia orgsnwmenes epitheseis...gt egw oso kalo k na mas ekane o ximene8 ena pragma den maresei pou me to pou vazoume goal dinoume ston adipalo to kedro k piezoume poli xamila...ekei tha thn patisoume an thn patisoume..an pali to psrei panw tou o coach k tous exei opws ta prwta mats pou anelave k tous fwnazei mexri to 90na skiliasoun k na piezoun mprosta tote k sto ksraiskai tha paroume apotelesma eite X eite 2plo diskolo....OAKA den mporw na pw gnwmh an den mas dw meta apo 20,meres twra xwris mats p tha exoume
Μακάρι να γινόταν αύριο ο ημιτελικός! Θα τρώγανε μια ντουζίνα γκολ.
Πιστεύω ότι τώρα είναι οι κατάλληλες συνθήκες για να ξεπλύνουμε το 6-0. Η διαφορά της ΑΕΚ με τους απόγονους του 6ου στόλου είναι τεράστια. Forza ΑΕΚάρα μου για διπλό στο καραϊτάβλι και άνετη επικράτηση στο ΟΑΚΑ.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ψυχίατρεεεεεεεεεε
Αν αποκλείσουμε από αυτόν τον χάλια Ολυμπιακό Ε τότε θα είμαστε άξιοι τη μοίρας μας...Τον βρίσκεις έτσι,τον ξεσκίζεις μέσα έξω..
Αυτό που περιγράφεις είναι το μεγάλο μας μειονέκτημα.
Όταν πάμε με αέρα να τον πατήσουμε, τον ανασταίνουμε κανονικά.
Αλλά κι όταν τον έχουμε και μπορούμε να του ρίξουμε 4-5, αφήνουμε το σκορ στο 1-0 ή 2-1 σαν να φοβόμαστε να τους ξεφτιλίσουμε.
Η έπαρση και η αλαζονεία δεν μας βγαίνει σε καλό... καλύτερα να πανηγυρίζουμε μετά παρά πριν.
Σωστός και αν φέτος θελουμε να λέμε πως τσάμπα χάσαμε το πρωτάθλημα απο αυτόν τον Ολυμπιακό επιβάλλεται να τον αποκλείσουμε
Ηρεμία παιδιά γιατί και στο παιχνίδι πρωταθληματος για μαλλί πήγαμε και ήρθαμε κουρεμενοι. Μην τους αναστησουμε πάλι!
Καλημερα σε ολους οπου με την κληρωση γινεται ακομα ομορφοτερη η μερα μας . Με Μανολο δεν εχουμε να φοβηθουμε και κανεναν και ειδικα στα ΝΤΕΡΜΠΙ το απεδειξε και το 2011 με το Κυπελλο που σηκωσε που περασαμε απο βαζελο,παοκι παρολα τα προβληματα που ειχαμε . Η προβλεψη μου ειναι οτι η ομαδα θα παει τρενο μετα και το διπλο στον ατρομητο γιατι θα λυθουν τα ποδια τους και θα τους φυγει το ψυχολογικο που ειχαν χωρις εκτος εδρας νικη εδω και ποσους μηνες .
Χαλαρωστε λιγο ειναι το μοναδικο που εμεινε στον γαυρο.Δεν τον παιρνει να μην παλεψει για να περασει,θα φανε κορνεδες.Μερικοι εδω ξεχνουν οτι και στην παντοδυναμια της ΑΕΚ ο γαυρος ηταν αντιπαλος δυνατος,ενα ντερμπυ δηλαδη.
Μπράβο στα μπαλάκια...!!Στο τελικό τον ήθελα αλλα όποιον και να έβρισκε θα έτρωγε φάπα.Με σπαθένιες διαιτησιες και χωρις να επιτραπεί να οριστούνε τα αμετανόητα ταλιμπανάκια,θα έχουμε φάπα στο καραισκάκι,Πάρτυ στο ΟΑΚΑ,τελικό στο ίδιο γήπεδο και 2ο κύπελο με Μανολο.Αυτη η φάπα θα πονέσει οσο πόνεσαν ολες οι τελευταίες μαζί...!Στην τσιτα
Ώρα να σταματησει η ΑΕΚ τις μιζέρες εμφανίσεις στο Καραϊσκάκη. Από τα αποδυτήρια χάνουμε τα τελευταία χρόνια. Πάμε! !!!
Καλώς τα ναυτάκια τα ζουμπουρλούδικα !!
κακο προαισθημα...γερα και γκαυλ***νοι ομως τους εχουμε.
Ας αφησουμε τις βαρυγδουπες δηλωσεις και ας κοιταξουμε ναμαστε συγκεντρωμενοι στο καραισκακη γιατι δεν θα κανουμε περιπατο εκει οπως λετε ολοι. Μας περιμενουν στην γωνια. Αυτα και παμε να το ξαναπαρουμε.
Βλεπω καποιους οπαδους μας και κανουν λες και πεσαμε με κανεναν πλατανια στο κυπελλο....Χαλαρωστε οσο χαλια και να ειναι...Δεν παυει να ειναι ολυμπιακος.....Χαμηλα τους τονους και ολα θα φανουν στο γηπεδο...Με σοβαροτητα και παθος θα περασουμε!!
Μπαρκας-Γκαλο-Βρανιες-Λαμπροπουλος-Ντιντακ-Σιμοες-Γιοχανσον-Αϊνταρεβιτς-Βαργκας-Μανταλος-Aραουχο καθως και ο Λαζαρος που ανεβαινει και επιστρεφει ο παιχταρας Πατιτο
τα κοστα-Μποτια-Ντε λα μπεγια-Ρομαο-Μαρτινς-Σεμπα-Ντομινγκεζ-Ελιονουσι-Ανσαριφαντ καθως και αλλες ενδακαδες... ΣΥΝΕΧΕΙΑ επιλογες οπως Ανδρουτσος και Ρετσος
Καπινο-Φιγκειρας-Ν
Ας μην πω τιποτα αλλο...Λιωστε τους
Γουστάρω να προκριθω με αντίπαλο Ολυμπιακό του Μοντανιε.....
Με μηδέν στο Καραισκάκη ο γαύρος είναι έξω - πάντως, όποιος και να έπεφτε δύσκολο θα ήταν γιατί άλλα παιχνίδια το κύπελλο και άλλο το μομέντουμ των ομάδων. Και μην ξεχνάτε ότι πέρισυ θέλανε μαζί μας τελικό και τον έχασαν εύκολα - ένα γκολ στο καραισκάκη και αυτή την φορά 3-4 στο ΟΑΚΑ και πάμε για τελικό με βάζελο
NA παίξουν για την ΑΕΚΑΡΑ αλλά και για αυτόν τον ΑΒ εξ'Ηλείας ...
Gay ηθελα απο την αρχη. Με προβληματιζει η κακή εικονα των εκτος εδρας αλλά συνάμα βλεπω πως εκτός εδρας δεν τρωμε γκολ. Στο ΟΑΚΑ δεν φοβαμαι καθολου. Απλα χαμηλα την μπαλλα. Ολοι μας πιστευω ηθελαν γαυρο για να ζησουν αλλοι μια βραδια με 65Κ κοσμο αλλα και λογω της κακης του εικονας φετος. Και μοντανιε να παρουν και μουρινιο δεν εχουμε να ζηλεψουμε τιποτα και κανεναν απο το φετινο ροστερ οπως κατεληξε
Ελπιζω να μην μας φαει το κομπλεξ που έχουμε στο Καραϊσκάκη τα τελευταία χρόνια. Κάντε μου dislike δεν με ενδιαφέρει εγώ παρουσιάζω γεγονότα μόνο
μπορεί να φαίνεται σαν κόμπλεξ αλλα δεν είναι.. ένα παιχνίδι κυπέλλου στην β εθνική που ήταν διπλό ματς και τακτικά το αντιμετωπίσαμε όπως έπρεπε γιατί υπήρχε και ο επαναληπτικός.. πήραμε εύκολη ισοπαλία που μας αδικούσε κιόλας.. τα παιχνίδια πρωταθλήματος είναι διαφορετικά.. χάνεται εύκολα η συγκέντρωση και ρισκάρεις για να το γυρίσεις.. επίσης τα δυο παιχνίδια που έπαιξε η ΑΕΚ στο καραϊσκάκης δεν έχει καμια σχέση εκείνη η ΑΕΚ με την ΑΕΚ που έχουμε τώρα.. ούτε από άποψη προπονητή... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ούτε από άποψη κατάστασης ποδοσφαιριστών και ομάδας αλλα και ούτε από άποψη επιλογων.. σίγουρα σε ένα όσφπ-ΑΕΚ δεν υπάρχουν προγνωστικά.. αλλα τουλάχιστον μπορούμε να πούμε ότι τώρα είμαστε σε πολύ καλύτερη κατάσταση..
Ο Βρανιες το ειπε γαυρο πρωτα να ξεμπερδευουμε αχαχχα παμε μωρη αρρωστια κυπελλοοοο κυπελλοοοοο.........
Πάντως το Βούζα δεν θα τον βρούμε εκεί. Το κυρ Σάββα θα βλέπουμε να ωρύεται. Εδώ κρίνονται οι προπονητές της ΑΕΚ, Σε αγώνες που δίνουν τιτλους. Να σταματήσουν οι οργανωμένοι τις αβάντες σε συγκεκριμένους παίκτες και στον παρόντα προπονητή, μέχρι να βγούμε τελικό. Και κάποιοι αλλοπρόσαλλοι να μη χαίρονται που ο Τιγρης δεν καλεσε στη συνάντηση μαζί και τον Μπάγεβιτς. Όταν ο Μπάγεβιτς μετρούσε 9 τίτλους αυτοί ήταν μικροί.
KAIROS NA TELIONOUME M AYTOUS,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ΚΥΠΕΛΛΟ ΞΑΝΑ!
ΑΕΚ ΜΟΝΟ!
diplo alla scocco 1-2 kai tavla apo araouxo
Εννοείται ότι μπορεί κι έχει πολύ καλές πιθανότητες να πάει τελικό η ΑΕΚ και να το σηκώσει.Δεν λέω αλαζονικά ότι θα τον πατήσουμε τον γαύρο λες και είναι βέροια,αλλά η Ένωση είναι σε πολύ καλή κατάσταση,ο Ολυμπιακός είναι σε κακή και μπορεί να το εκμεταλλευτεί η ομάδα μας αυτό.Το 3-0 στο Καραϊσκάκη ήταν τελείως πλασματικό σκορ που διαμορφώθηκε εξαιτίας της πολύ κακής κατάστασης της ΑΕΚ.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Πάμε ρε ΑΕΚάρα.
ΑΝ Η ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ ΠΑΙΞΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ. ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΨΗΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΝΑΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ 70000 ΑΕΚΤΖΗΔΙΚΕΣ ΨΥΧΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ . ΑΕΚ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Θα περάσουμε και καθαρά !!! Εχει αλλάξει η ψυχολογία πλέον και το momentum είναι υπερ μας !!
Πάμε για repeat ΑΕΚΑΡΑ !!
Ενταξει, ας αφησουμε τωρα τις ευκολες κληρωσεις και τα σχετικα. Δεν εχουμε καλη προιστορια στην εδρα τους. Θελει σφιχτη αμυνα εκει και να σκοραρουμε ενα γκολ. Τωρα οποτε αρχιζαμε τις αλαζονειες προσγειωνομασταν με φαπα. Απο την εποχη του Οκκα που ειχαμε την Ντριμ τιμ που θα τα σαρωνε ολα σε Ελλαδα και Ευρωπη και δεν εκανε τιποτα, μεχρι και προσφατα δηλαδη φετος που πηγαιναμε για πρωταθλημα με Ουγκο. Οποτε αφηστε τις βαρυγδουπες δηλωσεις ολοι. Στο τελος ξυριζουν το γαμπρο.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Παμε χωρις δηλωσεις για να κρατησουμε τον περσινο τιτλο μας. Αν περασουμε τον γαυρο τοχουμε σηκωσει την ιδια μερα.
Κυριος αντιπαλος ; Ο εαυτός μας. Δεν Υπάρχει φετινός Ολυμπιακος να μας ανταγωνιστεί, είναι ολα στα χέρι μας.
Θα ξαναζήσουμε τις μαγικές στιγμές του '14 με 70χιλ λαό, ελπίζοντας με διαφορετικό τέλος
Η κλήρωση ήταν και δεν ήταν καλή.
Ο γάβρος είναι στη χειρότερη κατάσταση από όλους και δε φαίνεται να έχει και τους παίκτες να αναστρέψει την πτώση του, αλλά είναι πολύ επικίνδυνος αν εμείς πάμε τρεις λαλούν και δυο χορεύουν.
1. Οι τύποι θα τα δώσουν για να αποδείξουν ότι δίκαια παίρνουν το πρωτάθλημα. Θα μπουν με το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μαχαίρι στα δόντια και η κλωτσιά θα πάει σύννεφο.
2. Το γήπεδο τους θα το κάνουν ζούγκλα γιατί ξέρουν πως είναι αδύναμοι και μόνο έτσι θα έχουν ελπίδες για να περάσουν. Ευκαιρία να αποδείξουμε ότι το αξίζουμε, αλλά ως τώρα σε τέτοια γήπεδα παίζουμε κι εμείς χεσμένοι.
3. Το τελευταίο παιχνίδι του Μανώλο εκεί ήταν το γνωστό 6-0 όπου μας είχαν σφάξει βέβαια για να ανέβει τόσο πολύ ο δείκτης του σκορ. Ελπίζω να μην του έχουν μείνει ψυχολογικά και να ξέρει τώρα καλύτερα την ψυχολογία της ομάδας όταν παίζει εκεί. Ευκαιρία και για εκείνον να πάρει μια ρεβάνς τώρα που ξέρει καλύτερα πως λειτουργεί ο οργανισμός ΑΕΚ (αν θυμάστε, 4 μέρες νωρίτερα είχαμε αποκλείσει τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα και το είχαμε ρίξει στο...σορολόπ).
4. Όσο χάλια κι αν είναι ο γάβρος, πρέπει πρώτα να πιστέψουμε εμείς ότι είμαστε καλύτεροι και να θέλουμε να το αποδείξουμε όποιες κι αν είναι οι συνθήκες. Δεν εννοώ τους οπαδούς, εννοώ τους παίκτες. Αν δε μπούμε συγκεντρωμένοι και πιστεύουμε ότι θα κάνουμε περίπατο θα έχουμε κηδεία. Περίπατο έχουμε να κάνουμε από το '96 με Μπατίστα.
Αυτά δε σημαίνουν πως τους φοβάμαι, απλά σημαίνουν πως χωρίς συγκέντρωση και θέληση (στην πράξη κι όχι στο μυαλό μας ή στα λόγια) θα αποκλειστούμε και θα αρχίσει η εσωστρέφεια και το ότι πρέπει να φύγουν όλοι και να έρθει κάποιος κανονικός προπονητής (γιατί τότε θα θυμηθούμε την εξάρα επί Μανώλο και πως είναι "παπατζής" κλπ). Πραγματικά επειδή όλοι έχουν χαρεί μιας και ο γάβρος παίζει χάλια και θεωρούμε δεδομένο πως θα τον περάσουμε, έχουμε πάρα πολλά να χάσουμε αν στραβώσει το πράγμα. Και τους ξυπνάς και τον εγωισμό αν τους υποτιμάς. Χρειάζεται τεράστια σύνεση για να διαχειριστούμε αυτόν τον ενθουσιασμό που μπορεί να μας έρθει μπούμερανγκ.
Θέλω να πιστεύω πως θα είμαστε σοβαροί και θα περάσουμε στον τελικό. Εκεί πιστεύω θα είναι ο βάζελος γιατί ο ΠΑΟΚ έχει μικρή φανέλα. Επίσης, αν περάσει θα μας τα κάνουν νταούλια με το γήπεδο του τελικού και αν δεν περάσουν θα πέσουν αυτοί σε εσωστρέφεια (ανάλογα και με τον τρόπο που θα αποκλειστούν). Επειδή έχουν πολύ ψηλά τον αμανέ γενικά, είναι ικανοί να φάνε τον Ίβιτς και να σκορπίσουν. Επίσης, με το να μην διεκδικήσουν καν έναν ακόμα τίτλο, δεν τους αφήνεις να ξεπεράσουν τα κόμπλεξ τους.
Ας πάμε τελικό και συζητάμε και για τον βάζελο -αν έρθει-.
Ημουν σίγουρος (και το χα γράψει). Δεν επρόκειτο να ρισκαρουν σε μονο τελικό λόγω και των περσινων.Προσπαθούν να εκμετάλλευτουν την έδρα τους, αν μπορούν να βάλουν περισσότερα απ όσα θα φάνε σε μας. Για μένα οι κληρώσεις δεν είναι καθαρες ,σε κάθε ποδοσφαίρικο επιπέδο.Δε πειράζει όμως, έγινε το χατήρι του Βρανιες!
Νομιζω οτι αν παιξουμε οπως παιζουμε τους δυο τελευταιους μηνες δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα
η ΑΕΚ του Χιμενεθ δεν εχει να φοβηθει τιποτα...ωρα να τελειωνουμε με τον θιασο του χοντρου και μεσα στο καραισκακη - θελω 11 βρανιες στο γηπεδο και μετα 11000 βρανιες ολοι εμεις να τους περιμενουμε στην επιστροφη για τα πανηγυρια - Η ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ - ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΕΣΤΑ
ενδεχομενως ο ολυμπιακος θα ειναι αλλη ομαδα τοτε. μπορει καλυτερος μπορει κ χειροτερος. θα εχει νεο προπονητη κ υπαρχει κ η διακοπη. επισης λογικα θα εχει τελειωσει το πρωταθλημα επομενως θα τα δωσουν ολα. Σε εμας βεβαια υπαρχει περιπτωση να εχει γυρισει ο Τσιγκρινσκι. Επομενως με αμυνα μαζι με Βρανιες διδυμο δεν βλεπω να βαζει γκολ ο ολυμπιακος
Οκ γαυρε.Ετοιμασου ν'αποθανεις αλλη μια φορα
magkes egw exw na pw oti opoios kai na htan o antipalos tha htan duskolos....etuxe o gay-ros....ta kefalia mesa , mhn eimaste proklitikoi opws o kur savvas ...proponish , dunamh, pisth kai liga sxolia... meta to match as poume oti 8eloume! AEK MONO !
Καλώς τα πελατάκιαααααααααα μας.........Γάβρε για πες αλεύρι......ο Βράνιες σε γυρεύειιιιιιι.....
Φόρτσα ΑΕΚΑΡΑ , δεν φοβόμαστε κανένα , είμαστε άλλη ομάδα με Μανόλο , θα περάσουμε σίγουρα και θα πάρουμε το κύπελλο, αυτή την περίοδο είμαστε φορμαρισμένοι και σοβαροί
Πολύ δύσκολη κλήρωση
Ίσως η χειρότερη κατ'εμε και θα εξηγήσω τους λόγους
Μπορεί ο Ολυμπιακός να είναι ερείπιο αλλά έχει τρομερή πίεση για κερδίσει το Κύπελλο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Πολύ πιθανόν να αλλάξουν και προπονητή κι να φέρουν κάποιον σοβαρό και όχι υπηρεσιακό
Και θα βάλλουν θεούς και δαίμονες για να περάσουν αλλιώς ο κόσμος θα τους φάει
Έχει χάσει 4 ματς συνεχόμενα εκτός έδρας αλλά μην ξεχνάτε εντός έδρας έχει κερδίσει και εμάς και τους άλλους μεγάλους
Και μπορεί να μην είναι αντικειμενικά η καλύτερη ομάδα αλλά δεν είναι όσο κακός φαίνεται τον τελευταίο καιρο
Εμείς τρέχουμε ένα τρομερό σερί το θέμα είναι πως θα είναι η κατάσταση των 2 ομάδων σε ένα μήνα
Όλα μπορούν να γίνουν δεν πρέπει να εφησυχάσουμε με την τωρινή κατάσταση του Γαύρου
Πρέπει να τα δώσουμε όλα για να πάρουμε το τρόπαιο
Δυστυχώς προβλέπω να έρχεται σφαγή πρέπει να δώσουμε το 200%
Με ένα καλό σκορ στο πρώτο αγώνα θα έχουμε 60.000 κόσμο στο ΟΑΚΑ
Υ.Γ θα δει και ο Αραουχο πραγματικά που ήρθε με την ατμόσφαιρα στον επαναληπτικό και συζητάμε μετά αν θέλει να πάει πίσω στην Λας Παλμας
Χαμηλά τη μπάλα και θα περάσουμε............................
................
............. ΣΥΝΕΧΕΙΑ
.........
Είμαστε σε καλύτερο φεγγάρι...........
Η έπαρση και η αλλαζονεία μόνο κακό κάνουν............
Δεν είναι τυχαίο ότι ο Οσιμ την ονόμασε *πόρνη*...........
Προσωπικά δεν τους ήθελα όχι για αγωνιστικούς λόγους αλλά για τα καραγκιοζιλίκια που κάνουν σε κάθε ματς Σάββας & Καραπαπάς ... θα έχουν στο μεταξύ λυσσάξει απο τις απανωτές φάπες και δεν έχουν να χάσουν κάτι ... προτιμούσα ΠΑΟ ή ΠΑΟΚ και ας αποκλειόμασταν που λέει ο λόγος ... πρέπει να γίνουν 2 ήρεμα ματς χωρίς παρατράγουδα και να τους αποκλείσουμε όμορφα και ωραία ...
νατο το sold out !
χαμηλα η μπαλα...συνηθως οταν η αεκ ειναι φαβορι δεν τα καταφερνει...επισης σε διπλα παιχνιδια μια στραβοκλοτσια ή χερακι...αλλαζουν τα παντα...ψυχραιμια και πιστη χρειαζεται αγωνιστικα ειμαστε καλυτεροι...
Πρεπει στο εκτος εδρας παιχνδι να σταθουμε ανταξια του υλικου μας. Αν παιξουμε οπως με Ηρακλη, Πανιωνιο, Παναιτωλικο και η λιστα συνεχιζεται η ηττα θα ειναι το πιο πιθανο αποτελεσμα. Αν παιξουν ομως με τσαγανο και παθος μονο με θετικο αποτελεσμα θα φυγουμε απο εκει μεσα. Και μετα στο ΟΑΚΑ τους χρωσταμε μια 4αρα ακομα.
Σκεφτείτε μόνο το γεμάτο ΟΑΚΑ στο δεύτερο παιχνίδι...τε΄τοιο πάρτυ δεν θα έχει ξαναυπάρξει στην σύγχρονη ιστορία της ΑΕΚΑΡΑΣ. Με τις εισπράξεις αυτές θα πληρωθεί ο ΑΡΑΟΥΧΟ για του χρόνου. 65 χιλιάδες ψυχίατροι μαζεμένοι μέσα στην τρέλλα...ζω για αυτά τα παιχνίδια.
Με οποιον και να πέφταμε ,με σοβαρότητα περνάμε.
Αλλα είναι ωραίο να τους ακούς να κλαίνε τους συγκεκριμένους.
Ευκαιρία να τον διαλύσεις στην κατασταση που είναι , οπως θα κανε και εκείνος.
FORZA AEKAΡΑ με παντελονάτες νίκες μεσα -έξω, και τελικό θέλω τον ΠΑΟ να τους καθαρίσουμε και τους 2 λίγο πριν το κλείσιμο της χρονιάς,γιατι κακα τα ψέμματα αυτοι οι 2 είναι οι αντίπαλοι μας... ΣΥΝΕΧΕΙΑ διαχρονικά και δεν είναι κανένας ΠΑΟΚ για κανέναν.
πέραν τις πλάκας κ εντελώς αντικειμενικα δεν ήταν ευνοηκια κλήρωση. Καλύτερα να τον βρίσκαμε στον τελικό. Όχι ότι είναι φοβητρο απλά έχουμε την τάση σαν ΑΕΚ να ανασταινουμε τους πεθαμενους κ συγκεκριμένα θυμήθητε πόσες φορές ο γαυρος ήταν σε τέτοια κατάσταση κ μόλις έπαιζε με εμάς στην έδρα του μας έριχνε 3 κ 4
Η αλήθεια είναι ότι ο ΟΣΦΠ ήταν ο μόνος αντίπαλος που δεν ήθελα στα ημιτελικά. Αυτό γιατί θα το παίξουν ζωή και θάνατος με μας. Θα ξεσπάσουν και μάλλον όχι αγωνιστικά. Θα θέλουν να μαλακώσουν το κλίμα μετα τις ήττες. Το ζήτημα είναι ότι έχουμε καλύτερη ομάδα σε όλες τις θέσεις. Ας τους το δείξουμε(και να τους τα δείξουμε) άλλη μία φορά!
Λοιπόν, ΕΑΝ η ομάδα κατέβει στο τηγάνι με το μαχαίρι στα δόντια θα τους περάσουμε...Το οακα θα βουλιάξει στη ρεβάνς και λογικά και ο καρνάβαλος. Το ματς πάντως εκεί θέλει τεράστια προσοχή. Θα προσπαθήσουν να βγάλουν αντίδραση και να κλείσουν με θετικές εντυπώσεις τη σεζόν. Λογικά θα δημιουργήσουν ζούγκλα και θα προκαλέσουν και όλοι ξέρουμε ότι σε τέτοια περιβάλλοντα η διαιτησία τους βοηθάει. Μεγάλη προσοχή στο πρώτο ματς. Χρωστάμε μία καλή εμφάνιση εκεί μέσα.
Χωρις καμια διαθεση αλλαζωνειας ειναι οτι καλυτερο αυτη η κληρωση ντερμπι σιγουρα αλλα μεγαλο φαβορι η ΑΕΚ απο ολες τις αποψεις αγωνηστικα και ψυχολογικα δεν φοβαμαι καθολου μονο η κακη ΑΕΚ μπορει ν αποκλειστει απο αυτον τον γαβρο
Τελευταια φορα που ειδαμε αυτους τους τεσσερις στους ημιτελικους ηταν το 1949...Τα ζευγαρια ηταν Παναθηναϊκος-Παοκ και Ολυμπιακος-ΑΕΚ....Τελικος ΑΕΚ-Παναθηναϊκος και ο τιτλος κιτρινομαυρος...Η ιστορια επαναλαμβανεται 68 χρονια μετα
το χειροτερο ειναι να εχουμε την λογικη που γραφεται οι περισσοτεροι εδω ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ. το ιδιο καναμε κ στον πρωτο γυρο κ ειδαμε τα αποτελεσματα. πρεπει να ειμαστε σοβαροι, εχουμε καλυτερη ομαδα πλεον, χαμηλα η μπαλα, να μπουμε μεσα σαν να μην υπαρχει αυριο κ θα πανε ολα καλα πιστευω
Μας θελατε εεεεεε????????
!!!
Εμείς να δειτεεεεεεε!!!!!!!
Αν και είναι νωρίς για να ασχοληθούμε με αυτούς θα πω ένα μόνο........
ΌΧΙ ΟΊΚΤΟ ΣΤΟΝ ΓΑΥΡΟ.
Έτσι θα καταλαβουνε ξανά ότι ΉΡΘΑΜΕ.
Έλα μανόλο η ευκαιρία σου! Διπλό στο Καραϊσκάκη και τριάρα στο ΟΑΚΑ, ξεπλένεις την ντροπή της εξάρας και υπογράφεις και νέο συμβόλαιο για του χρόνου...
Μόνο με παράγκα στα ντουζένια της και σφαγές...Με 50άρα διαιτησία η πραγματικότητα άλλα έχει δείξει στο πρόσφατο παρελθόν...
Θα είναι ωραίο να αποκλείσουμε την ομάδα του Μοντανιε στις πρώτες του εμφανίσεις στα ελληνικά γήπεδα.
Όταν τους ρίξετε νοκ άουτ μην διανοηθείτε να πατήσετε φρένα πάλι..
Γενικα η ΑΕΚ χρωστάει ένα 0-3 ή 0-4 στον λαό της, άμα αποβάλλουμε το φόβο μας(τον ίδιο που είχε ο βάζελος προχθες κ δεν έριξε 5) θα πέσει τρελό γλέντι
Μελι και βοτσαλο στους γαυρους...
pedia iremia ta kefalia kato! prota nikame kai meta milame
Πολύ καλή η κλήρωση!!! τύχαμε με τον πιο αδύναμο!!! θέλω πανηγυρική πρόκριση!!!
Αυτο το ηθελα πολυ!!!Περιμενω μεγαλο σκορ στο οακα!!!Ειληκρινα δεν με ενδιαφερει να παρω το κυπελο,με ενδιαφερει να τους διασυρουμε!!!!!!!
Φίλε μου εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να τους διασυρουμε. Ας τους κερδίσουμε με μισό μηδέν να πάμε τελικό κ κανείς δεν θα θυμάται μετά το τι έγινε στον ημιτελικο. Εγώ θέλω να το σηκώσουμε το τρόπαιο. Για πολλούς λόγους. Τπτ αλλο.
https://www.youtube.com/watch?v=FElWcUDhT4Y
Παιδια χαμηλα η μπαλα..ο ολυμπιακος ειναι ολυμπιακος αλλα μια καλη ΑΕΚ με
Αραουχο κ στα δυο παιχνιδια θα προκριθει. Προσοχη στο τηγανι κ στο ΟΑΚΑ θα χει παρτυ..παμε ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ!
Προσωπικά ήθελα τον Ολυμπιακό στον τελικό γιατί σε μονό ματς ήμουν σίγουρος πως τον έχουμε. Τώρα για διπλά ματς τα φοβάμαι, προτιμούσα Παναθηναϊκό στα ημιτελικά. Τον ΠΑΟΚ δεν τον ήθελα πουθενά γιατί θα τα δώσουν όλα για όλα για τίτλο.
ΤΕΛΕΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!!!
ΑΕΚ ΜΠΑΟΚ ΠΑΙΔΙΑ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ...
Ο ΠΑΟΚ δεν εχει Πριγιοβιτς τώρα, Μπορεί και στον τελικο (αν παει) να μην τον έχει...
Το ορθιο στυλιαρι που δεν ακουμπησε μπαλα με εμας;Πεκχαρτ καλυτερος, σιγα μην περιμενουμε αν παιξει η δεν παιξει ο πριγιοβιτς,εγω δεν τους θελω γιατι ειναι κομπλεξικοι και θα αναστατωσουν τον κοσμο για το γηπεδο.
Καθόλου ορθιο στυλιαρι, ας είμαστε αντικειμενικοί επειδή τον εξαφανισαμε εμείς δεν σημαίνει οτι δεν είναι καλός φορ. Το οτι είναι κομπλεξικοι το ξέρουν και απο μόνοι τους ... Εφόσων περάσουμε τον γαυρο καλοδεχούμενοι είναι όλοι...απλα ο βαζελος έχει πιο βαριά φανέλα απο τον ΠΑΟΚ και έχει την σημασία του και αυτό σε τελικούς. Ενω ένας τελικός ΑΕΚ - ΠΑΟΚ στο ΟΑΚΑ και μάλιστα χωρίς Πριγιοβιτς θα ήταν σιγουρακι το 16ο Κυπελλο μας...
ΟΧΙ,θα μας πρηξουν για το γηπεδο και θα παιξουμε σε κανενα Ael fc arena με 5.000 εισητηρια ο καθενας,μονο βαζελο.
κρητη θα γινει με μπαοκ παμε για νεο ιεραπετρα!!!
Προτιμώ και εγώ ζμπαογκ αλλά δεν ξέρουμε που θα γίνει ο τελικός, θα μας πριξουν τα.. νεύρα μέχρι να βγει και βλέπω παράταση στην παράταση
Μάγκες ο στόχος είναι να κατακτήσουμε το κύπελλο όχι απλά να περάσουμε Ολυμπιακό.
Ε Π Ι Τ Α Κ Τ Ι Κ Η ανάγκη να το σηκώσουμε και φέτος.
(ΑΕΚ - ΠΑΟΚ βλέπω και εγώ)
Πολυ καλη ευκαιρία να δίνει η ομάδα οτι γύρισε σελίδα μια και καλη και οτι ξεμπέρδεψε με τους δαίμονες του παρελθόντος . Πρέπει να κατέβουν χωρίς κόμπλεξ στο Καραϊσκάκη και να πάρουν αποτέλεσμα , είμαστε καλύτεροι ας το δείξουν επιτέλους.
Χωρίς Ιντέγε θα τους ξεφτυλίσουμε!!
πατιτο αραουχο βαργκας
μανταλος γιοχανσον
σιμοες
ντιτακ λαμπρο βρανιες γκαλο
μπαρκας... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
τι να νοιωσουμε ρε μεσα εξω με αυτους?τρομος θα τους πιασει!!
Πραγματικά δε μπορούσα να διαλέξω αντίπαλο μιας και ο καθένας έχει διαφορετικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Από τη μία λοιπόν αυτή τη στιγμή ο γαύρος βρίσκεται στη χειρότερη ψυχολογικη κατασταση απο τους τρεις, από την άλλη όμως ( και με στεναχωρεί αυτό) βγάζουμε ακόμα πολύ κόμπλεξ μέσα στο Καραϊσκάκης (με εξαίρεση το 1-1 με Δέλλα) και μπαίνουμε με κατεβασμένα τα χέρια. Ελπίζω αυτό να αλλάξει με Χιμένεθ, γιατί πραγματικά είναι σε τραγική κατάσταση ο γαύρος.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Υ.Γ: Μπορει ένας τελικός με ΠΑΟΚ να σημαίνει εύκολος τίτλος, αλλά ομολογώ πως μου έχει λείψει ενα ωραίο κλασικό αθηναϊκό ντερμπι, ειδικά σε τελικό κυπέλου!
Με σοβαρό ροτεισον και χωρίς τραυματισμούς ο γαύρος ότι και να κάνει και προπονητή να αλλάξει ομάδα δεν έχει....Είναι η ευκαιρία που περιμέναμε...Νίκη στο Καραϊσκάκη και ξεφτιλισμα στο ΟΑΚΑ
Με αεροπλάνα και βαπόρια...όλοι δρόμοι οδηγούν στο ΟΑΚΑ!!!
Έρχεται μεγάλο γλέντι μέσα-έξω!
Τίποτα λιγότερο απο διπλό μες το τηγάνι και πανηγυρική πρόκριση στο ΟΑΚΑ!! Τέλος η ηττοπάθεια και η μιζέρια!! Η ΑΕΚ βρήκε το δρόμο της και όλοι θα πάρουν αυτά που τους χρωστάμε!!
πρεπει να αποδειξουμε οτι μπορουμε να σταθουμε και μεσα στο Καραϊσκακη αποσπώντας διπλό ή ισοπαλια. Οποια νικη στο ΟΑΚΑ χωρις καλη εμφανιση στο πρωτο ματς δεν εχει νοημα. Ο ΟΣΦΠ ειναι σε χαλια αγωνιστικη κατασταση αλλα παραμενει επικινδυνος ιδιως στην εδρα του. Με σοβαροτητα, προσοχη και αυτοπεποιθηση μπορουμε να παμε τελικο. Πιστευω οτι σε μονο ματς εχουμε ειτε ΠΑΟΚ ειτε ΠΑΟ. Αντε ΑΕΚαρα φερε μας το ΚΥΠΕΛΛΟ!!!!!
Το όνειρο του βρανιες θα βγει αληθινό!! Πάμε για την νίκη!!
Δεν χρειαζονται υπερφιαλες δηλωσεις,προφητειες για σκορ και γενικα αλαζονικη συμπεριφορα (αυτα ειναι ειδικοτητα της Τρουμπας),απλα λεμε στους παικτες μας να γυρισουν το χρονο 20 ετη πισω και να το κανουν οπως κι αυτοι : https://www.youtube.com/watch?v=vUJ-JI2KvD0,τιποτα λιγοτερο,τιποτα περισσοτερο !
Δυο σπέσιαλ Αραουχο, και αλλά δυο απ'ολα Πέτραν και Βαργκας... Α και μια Βρανιες για γλυκό.
Ψυχιατρε απο τωρα εισητηρια για ΟΑΚΑ,τουτη τη φορα στο καμινι θα σας περιμενει ο Αραουχο!!!!
Τελικο με βαζελο και repeat για την ΑΕΚΑΡΑ!Παμε για τον 30ο τιτλο της τεραστιας ιστοριας μας.
ΥΓ:Κατι σας χρωσταμε γαυρακια και θα σας ξεχρεωσουμε....
Αθλητικοί δικαστές στο Καραϊσκάκης.
Το νου σας ρεμάλια μην τους αναστήσουμε! Πρέπει να τους δωσουμε τη χαριστική βολή κ μετά ας κάνουν φιέστα μεταξύ συγγενών και φίλων!
Πολύ δύσκολη κλήρωση
Ίσως η χειρότερη κατ'εμε και θα εξηγήσω
Μπορεί ο Ολυμπιακός να είναι ερείπιο αλλά έχει τρομερή πίεση για κερδίσει το Κύπελλο
Πολύ πιθανόν να αλλάξουν και προπονητή κι να φέρουν κάποιον σοβαρό και όχι υπηρεσιακό
Και θα βάλλουν θεούς και δαίμονες για να περάσουν αλλιώς ο κόσμος θα τους φάει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Έχει χάσει 4 ματς συνεχόμενα εκτός έδρας αλλά μην ξεχνάτε εντός έδρας έχει κερδίσει και εμάς και τους άλλους μεγάλους
Και μπορεί να μην είναι αντικειμενικά η καλύτερη ομάδα αλλά δεν είναι όσο κακός φαίνεται τον τελευταίο καιρο
Εμείς τρέχουμε ένα τρομερό σερί το θέμα είναι πως θα είναι η κατάσταση των 2 ομάδων σε ένα μήνα
Όλα μπορούν να γίνουν δεν πρέπει να εφησυχάσουμε με την τωρινή κατάσταση του Γαύρου
Πρέπει να τα δώσουμε όλα για να πάρουμε το τρόπαιο
Δυστυχώς προβλέπω να έρχεται σφαγή πρέπει να δώσουμε το 200%
Με ένα καλό σκορ στο πρώτο αγώνα θα έχουμε 60.000 κόσμο στο ΟΑΚΑ
Υ.Γ θα δει και ο Αραουχο πραγματικά που ήρθε με την ατμόσφαιρα στον επαναληπτικό και συζητάμε μετά αν θέλει να πάει πίσω στην Λας Παλμας
ΑΕΚ ΠΑΟΚ ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Έχει πολύ δρόμο ακόμη μεχρι την κατάκτηση του τίτλου.. και δύσκολο.. Ας μήν λεμε πολλά, δεν ειναι η ώρα ακόμα αδέρφια..
Θα ελεγα οτι ειναι αρκετα καλη κληρωση αφου ο γαυρος ειναι σε χειροτερη κατασταση απο ΠΑΟ,ΠΑΟΚ.εχουμε και ρεβανς στο ΟΑΚΑ οποτε πιστευω εχουμε ακομα περισσοτερες πιθανοτητες αφου τους εχουμε παρει τον αερα και αυτο το διαστημα ειμαστε καλυτεροι.
Θεέ μου σ' ευχαριστώ!
Ξεφτυλιστε τους μεσα - εξω!!!
Ψυχίατρεε, ξεκινάω οικονομία.
Μανολο...Θυμισου...Ωρα για απαντησεις
καλως τα παιδια και τον μπαρμπα Σαββα!!!παλι γλεντια και χαρες θα εχουμε!!!
για μένα πιο σημαντικό είναι η ομάδα να επικεντρωθεί στα play-off ώστε να πάρει επιτελούς μέσω αυτών το εισιτήριο για τα προκριματικά του Τσαμπιονς-Λιγκ. Εκεί αν περάσει στον πρώτο προκριματικό κερδίζει τουλάχιστον τους ομίλους του Γιουρόπα αλλιώς θα έχει αλλή μια ευκαρία περνώντας δύο γύρους να βρεθεί στους ομίλους του Γιουρόπα. Αν πάλι η ομάδα ενισχυθεί πραγματικά το καλοκαίρι δεν αποκλείεται να περάσει και στους ομίλους του Τσαμπιονς-Λιγκ και εκεί όντως αλλάζει επίπεδο (και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ξαναγίνεται η ΑΕΚ όπως τη γνωρίσαμε). Με την κατάκτηση του κυπέλου θα πρέπει να παίξει 3 γύρους για να πάει στους ομιλους του Γιουρόπα. Είμαι σίγουρος ότι διοίκηση και τεχνική ηγεσία τα υπολογίζουν όλα αυτά και χαίρονται που πέσαμε με τον κούλη...
ΛΙΏΣΤΕ ΤΟΥΣ
Χιμενεθ..Κατι χρωστάς
αυτο θελαμε ολοι!!!τελειωστε τους απο το πρωτο ματς
ΕΛΑ ΑΕΚΑΡΑ ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΑΕΚ ΠΑΟΚ ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Βρε καλώς τα τα παιδιά. Περάστε να σας κεράσουμε ένα φοντάν
Sold out!
Μεγάλη Τετάρτη για την ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ!
Αντικειμενικά σε όλες τις γραμμές είμαστε καλύτεροι. Αν καταφέρουμε να κρατήσουμε τις ισορροπίες και εκτός γηπέδου τότε καθαρίζουμε την πρόκριση από το πρώτο μάτς στο λιμάνι.
Το μονο που μου αρεσει στην κληρωση με γαυρο ειναι οτι θα παιξουμε στο τηγανι με σαφως πιο ετοιμη την ομαδα μας. Ειμαι πολυ περιεργος να δω πως θα παρουσιαστουμε εκει μεσα γιατι τις τελευταιες μας επισκεψεις εκει περα (πλην του 1-1 προπερσι για το κυπελλο) δε θελω να τις θυμαμαι
Η καλυτερη κληρωση που μπορουσε να ερθει ωρα να τους αποτελειωσουμε να τελειωνουμε αυτη τη στιγμη ειναι μακραν η χειροτερη ομαδα απ τις 4 απ ολες τις αποψεις ειδικα βαση υλικου που δεν υπαρχει πλεον η ΑΕΚ θα τους αποτελειωσει η ΑΕΚ ειναι αυτη που θα ριξει οριστικα τη χουντα
Μην παμε παλι ....λερωμενοι στο Φαληρο ομως.Κανονιστε να τους αναστησουμε οπως στο πρωταθλημα παλι
ΟΛΕΕΕΕΕ! Αααααιντε Βρανιες παλι θα τα ξυνεις με τον ανσαριφαρντ.
ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ... ΛΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΧΩΣ ΑΥΡΙΟ!!!
ΛΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ!Ώρα για εξιλέωση μέσα στο τηγάνι για το έκτρωμα των δυο τελευταίων φορών και μετά πάρτι στο ΟΑΚΑ
Ναιιιιιιιιιι! Και ρεβανς στο ΟΑΚΑ.
ήρθε η ώρα για διπλό στον πειραιά με Αραούχο!
Να περασει και ο βαζελος να μην κλαινε και τα μπαοκια για την εδρα του τελικου.
1-1 στο Καραισκάκη και 65.000 λαού και 3-0 στον επαναληπτικό
Από λιμάνι μεριά διαβάζω θέλουν ΑΕΚ....
"Ηθελες τα και επαθες τα" τωρα θα δουν αυτοι!
ολοι βατοι ειναι αλλα ο gayros βαλτοτερος. Θα περασουμε με δυο νικες.
Ο γαύρος δεν θα ήθελε μονό παιχνίδι μαζί μας σε ουδέτερο γήπεδο, οποτε αν βγει ΑΕΚ-γαύρος θα ζήσουμε ωραίες στιγμές!
ΨΥΧΙΑΤΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Αυτήν την περίοδο είμαστε καλύτεροι από όλους. Όποιος θέλει να περάσει, με προτίμηση βέβαια στο γαύρο που είναι χάλια μαύρα και για να αποδειξουμε οτι με σοβαρη αμυνα τα 3-0 στο Καραισκακη που ξερανε να τα ξεχασουν. Βρηκαν τον Λεσκοτ και τα κανανε
θελω βαζελες και γαυρο τελικο.....
Χωρίς πλάκα, αυτή τη στιγμή η εικόνα των ομάδων ευνοεί να παίξουμε με γαυρακια και να τελειώνουμε νωρίς νωρίς την υπόθεση τελικός!!! Το κυπελλο πρεπει και θα μεινει στην Αεκαρα μας...
ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ