Quantcast
95 ΣΧΟΛΙΑ

Οι 18 του Χιμένεθ για την πρόκριση (ΦΩΤΟ)

Δείτε ποιους επέλεξε ο Μανόλο Χιμένεθ για τη ρεβάνς με τον Πλατανιά - Εκτός ο Βάργκας!

Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ΑΕΚ για την αυριανή ρεβάνς του 0-0 με τον Πλατανιά. Δεν είχαμε κάποιο απρόοπτο της τελευταίας στιγμής και εκτός αποστολής έμειναν οι τραυματίες Γκάλο (ατομικό), Μπακάκης (θεραπεία), Πατίτο (ατομικό), όπως και ο Βινίσιους, αλλά και ο Βάργκας μετά από απόφαση του Χιμένεθ. Ο προπονητής λοιπόν, παίρνει μαζί του στην αποστολή 18 παίκτες. Πρόκειται για τους εξής:

Ανέστης, Μπάρκας, Λαμπρόπουλος, Τσιγκρίνσκι, Βράνιες, Κολοβέτσιος, Ντίντακ, Σιμόες, Γιόχανσον, Γαλανόπουλος, Αϊντάρεβιτς, Μάνταλος, Τσέλιος, Χριστοδουλόπουλος, Πέκχαρτ, Μπακασέτας, Αλμέιδα, Αραούχο


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
catman21 - 1/3/2017 06:16

Οσο ο Μανόλο τα καταφέρνει δεν μου δίνει αφορμή να πω τίποτα.Ας ρίξουμε μια τεσσάρα και ας κατέβει η ομάδα με 11 τερματοφύλακες.Στο τέλος της διαδρομής θα κάνω τη σούμα και θα δω τι κατάφερε.ΑΕΚ πάνω απ όλα!!!

bielsaloco1 - 28/2/2017 16:28

Εγω θα τα γραψω και ας με γεμισετε αρνητικα....Δεν εχω καμια εμπιστοσυνη στον χιμενεθ....ειναι μεν καλυτερος απο τιμουρ και μοραις...αλλα δυσκολα να βρεθει χειροτερος απο αυτους.....ο ανθρωπος εχει εμμονη με το ροτεισον και αυτο δεν ειναι τωρινο...παικτες που εχουν πολυ καλη αποδωση στο επομενο εξαφανιζονται....δεν μπορουν να βρουνε ετσι ρυθμο αλλα και δεν υπαρχει κορμος και ομοιογενεια στην ομαδα ασε που χαλαει και τους παικτες ασχημα αυτο.......ακομα και στους τερματοφυλακες κανει... Συνέχεια ροτεισον ο ανθρωπος....η φιλοσοφια του η αγωνιστικη ειναι να μην φαω γκολ σε ολα τα ματς...στα ντερμπι να το δεχθω....στον πλατανια και στο ηρακλη τι νοοτροποια ηταν αυτη;

Με τον γαυρο με 10 και να σερνετε μου εβαλε 3 αμ χαφ το ατομο για να κρατησει το 1-0 ....να γινει καμια στραβη στα χασομερια να εχουμε δραματα....με την λαρισα το ματς καθαρισε στο 80 και .....ολα τα ματς τα νομιζει ντερμπι.....και επειδη πολλοι του λετε και μπραβο.....ενα ερωτημα.....ο ντιντακ γιατι ειναι εκτος ροτεισον;ποιος ειναι ο ρομπερτο καρλος;ο μπακασετας τι δουλεια εχει να εμφανιζετε καθε τοσο στην 11δα;και τι προσφερει εκτος απο το σπασιμο των νευρων μας ....σαν αξιος διαδοχος του αραβιδη;

Εγω αυτα τα ακουω βερεσε.....ροτεισον και παπα@@@@@@ιες.....

Εχεις την καλη σου 11δα.....αν ειναι ολοι καλα τους βαζεις να παιξουν.....πετανε 2γκολ στο ημιχρονο και στο 60 βγαζεις αυτους που θες και λες στους αλλους να αλλαζουν πασουλες μεχρι να τελειωσει και οποιος εχει ορεξη και θελει ας παει για τριτο και τεταρτο.....αυτο ειναι ....προφυλαξη και συντηρηση δυναμεων.....και οχι μεχρι το 90 να εισαι με την ψυχη στο στομα μην τυχον στραβωσει κατι....οσο για τον βαργκας....σιγα το νεο....τα ιδια θα περασει και ο πατιτο.....δεν του αρεσουν αυτοι....αυτος θελει εργατες που δεν του καθαριζουν τα ματς με 2 ενεργιες....τι δεν καταλαβατε;και αν τον θελει αυτος αλλα η διοικηση του ειπε μην τον βαζει ειναι χειροτερο γιατι ακουει σε εντολες σε κομματι που ειναι αποκλειστικα δικο του...το αγωνιστικο.Με τους παικτες που εχει πλεον η ομαδα....μη κατακτηση κυπελλου και πρωτιας στα πλει οφ ειναι ΑΠΟΤΥΧΙΑ.

Ο χιμενεθ κανει λαθη που δεν τα εχει πληρωσει η ομαδα και καλυπτονται απο τις επιτυχιες;;;!!!!!κατα ποσο η νοοτροποια αντιμετωπισης των ματς με γαυρο...ηρακλη και πλατανια ειναι προς την σωστη κατευθηνση δεν το καταλαβαινω.....

Κρινω με διαφορα κριτηρια.....το αποτελεσμα ενος αγωνα δεν ειναι το σημαντικοτερο και το πιο ασφαλες συμπερασμα για μενα..

mixalis21 - 1/3/2017 00:21

Όταν δεν βάζει τον Μπακασετα λέμε γιατί κρατάει τον Μανταλο και δεν βάζει τον Τασο. Όταν τον βάζει λέμε γιατί μπαίνει ενδεκάδα. Εεεε δεν

Rocket - 28/2/2017 19:04

Φιλε μου αυτην την τακτικη που προτεινεις ακολουθησε περσι ο Δελλας,παιζοντας ενα μονο συστημα με τους εντεκα ιδιους με πολυ μικρες διαφοροποιησεις.Το αποτελεσμα ηταν στο τελος ο καθε αντιπαλος που ερχοταν να παιξει μαζι μας να ειναι 100% προετοιμασμενος να μας αντιμετωπισει, γ αυτο αν θυμασαι ενω ειχαμε κατοχη και passing game να μπλοκαρουμε εξω απο την αντιπαλη περιοχη.Ημασταν προβλεψιμοι και στα προσωπα και στη δημιουργια.Τωρα δε ξερει ο καθε πλατανιας τι θα του ξημερωσει και πως να... Συνέχεια παραταξει εντεκαδα.Το συγχρονο ποδοσφαιρο αυτο απαιτει συν οτι πρεπει να ανανεωνεται συχνα το σχημα εξαιτιας της φθορας στη φυσικη κατασταση που προκαλεσε ο γεωργιανος με την προετοιμασια.

bielsaloco1 - 28/2/2017 22:14

Φιλε μπορεις να μου πεις ποια ομαδα θεωρεις οτι εχει καλητερο ροστερ απο την ΑΕΚ;

Εγω πιστευω πως πλεον εχουμε σε επιπεδο 11δας το καλητερο.Και για το ροτεισον που λες....σιγα τα μεγαθηρια....και τους φοβερους ρυθμους που παιζετε το ποδοσφαιρο στην ελλαδα...κανουμε η μαλλον καποιοι θεωρουν οτι ειναι ντερμπι ματς με ξανθη πλατανια και πανιωνιο....ελεος....βαση ροστερ αυτοι ειναι για δυο τρια γκολ.....αλλα η αγωνιστικη φιλοσοφια και η νοοτροποια μας τα κανει... Συνέχεια δυσκολα.....για τα συστηματα που λες

σωστα οτι δουλευονται στην προετοιμασια.....μπορεις να μου εξηγησεις τι ονειρο ειδε ο χιμενεθ και κατεβασε 5-3-2 στα περιβολια;τους το εμαθε σε δυο μερες στην προπονηση;φυσικα και οχι...φοβηθηκε και αποφασησε να παει σε αντιποδοσφαιρο και κλωστοπατιναδα για να παρει το 0!!!!!Ειναι νοοτροποια μεγαλης ομαδας αυτο;και να δοκιμαζει συστηματα και προσωπα σε τοσο κρισιμη καμπη ειναι λογικο;το να καταλαβει οτι ο μπακασετας δεν μπορει εξτρεμ πρεπει να το δει στο ματς με τον γαυρο η στα περιβολια;στην προπονηση τι κοιταει;τα χαρτια;το να μου βγαζει πρωτη αλλαγη τον πατιτο στο ματς με τον γαυρο που το παλικαρι τους εκανε γιο γιο και αν ηταν σωστος ο κορακας θα ειχε κερδισει 2 αποβολες στο μισαωρο ειναι σωστο;και μην μου πει καποιος οτι τραυματιστηκε για αυτο τον αλλαξε....το ειχε αποφασησει ηδη ...λιγο πριν χτυπησει ο πατιτο....μετα ο παικτης δεν θα ξενερωσει;

Και μου βαζει 3 αμ χαφ για να κρατησει το γκολ....και μετα απο αυτην την αλλαγη δινουμε μπαλα και γηπεδο στους πεθαμενους γαυρους......και κραταμε την ανασα μας μην γινει καμια στραβη.....και μου κραταει τον μπακασετα να περιφερετε ασκοπα στο γηπεδο....και μολις τον βγαζει και μπαινει ο λαζαρος....ολοι ειδαν την διαφορα και το ποσο λαθος νοοτροποια ειχε η ομαδα και τακτικη....ματς για 3 μπαλο ευκολα με ορθλογικη 11δα το καναμε θριλερ.

Τον αραουχο βλεπεις κανενα πλανο στα ματς πως παει να τον εκμεταλευθει;

Ειναι ισπανος.....και καθε ισπανος προπονητης απο τα λιγα που ξερω απο μπαλα 2 πραγματα ξερει....καλη κυκλοφορια και πρεσινγκ.

Σε ποιο ματς ειδαμε την ομαδα να πρεσαρει;

Ποτε ειχαμε κατοχη που βαλαμε τον αντιπαλο στην περιοχη και τον πιεζαμε ασφυκτικα;

Αυτα θελω να δω εγω και οχι μπαλα αλλα πογιετ....και μην ξεχνας τι εργαλια ειχαν οι προηγουμενοι και τι ο χιμενεθ τωρα...μεγαλη διαφορα.οσο παιζαμε με αραβιδη....πλατελα ...μπαρμποσα...μπροστα τι απαιτησεις να εχουμε...τωρα ομως ειναι αλλιως και ο μανολο οφειλει να καταλαβει οτι ειναι σε ομαδα πρωταγωνιστρια και οχι σαν την σαραγοσα να πηγαινει εκτος για το 0.

Και για αυτο που λες οτι σε μαθαινουν οι αντιπαλοι με ενα συστημα παλι σωστος εισαι...αλλα.....οταν εχεις καλητερους παικτες και το παιζει καιρο δεν μπορουν να σε σταματισουν....

Τωρα μου θυμισες με αυτο κατι που ειχε πει ο φεργκιουσον....τον ρωτησανε αν τον προβληματιζει που ξερουν οι αντιπαλοι τα παντα για την μαντσεστερ αφου παντα κατεβαζει το 4-4-2 ....επι κιν...γκιγκς...μπεκαμ...γιορκ..κοουλ..κτλ.

Απαντησε γελωντας....το ποδοσφαιρο κυριοι ειναι απλο....εγω αυτους εχω...αυτους θα κατεβασω....η μπαλα θα παει στην επιθεση με τους τροπους που ξερουν ολοι....ας ερθουν λοιπον να μας αντιμετοπισουν.

Αυτο ειναι ο ορισμος της νοοτροποιας της μεγαλης ομαδας...τοτε που το ειπε η αχωνευτη... για μενα ομαδα αυτη...επαιξε το καλυτερο ποδοσφαιρο επι φεργκιουσον για δυο χρονια.

dimitrisss_21 - 28/2/2017 19:16

Ο καθε Πλατανιας και επι Δελλα στο ΟΑΚΑ εχανε. Εκτος ουτε τωρα νικαμε παροτι εχουμε καλυτερο ροστερ απο περυσι. Αν θυμασαι ο Δελλας ουτε 10ρι δεν ειχε αφου μονο με γαυρο ο Μανταλος μπορεσε και ξεκινησε. Δε διαφωνω οτι καλο ειναι να μπορεις να παιξεις πανω απο 2 συστηματα. Αλλα αυτα πρεπει να χουν δουλευτει στην προετοιμασια. Οσον αφορα τα προσωπα, απο τη μια συμφωνω με το ροτεισον του Χιμενεθ, αλλα διαφωνω καθετα που αφησε εξω τον Βαργκας και παμε με 1 εξτρεμ.

barlos71 - 28/2/2017 16:33

Στο μόνο που συμφωνώ φίλε είναι τα dislikes που θα φας...με το συμπάθιο δλδ...μόνο ΑΕΚ...

bielsaloco1 - 28/2/2017 18:21

Δεν πειραζει φιλε.....εδω ειμαστε....ο μανολο απο μονος του θα τα μπερδεψει......

Η ομαδα θελει απο δω και περα που γυριζουν και ο τσιγκρινσκι και αλμειδα καλη ψυχολογια και καλη φυσικη κατασταση....τιποτα αλλο......ουτε θελουμε προπονητη που θελει να μας δειξει αρετες φοβερες και τρομερες....ουτε να περπαταει πανω στο νερο σαν τον χριστο....γιατι ο χιμενεθ τετοιες μαγκες παει να κανει.....τα πραγματα ειναι απλα.......για μενα σε ολα τα ματς αν δεν υπαρχει προβλημα... Συνέχεια τραυματισμου πρεπει να ξεκινανε οι παρακατω.....μπαρκας....γκαλο..........βρανιες....τσιγκρινσκι.....βινισιους.....σιμοες......αινταρεβιτς.....πατιτο... λαζαρος......βαργκας η μανταλος....αραουχο....αν δεις ποτε αυτην την 11δα σφυρα μου κλεφτικα....τον ντιντακ δεν τον βαζω γιατι εχουμε επενδυση στον βινισιους.....και ετσι οπως την παει την δουλεια ο μανολο το χρονου θα τον δουμε....

Αν χρειαστει να παιξει και ο ουγκο αλμειδα τον βαζεις να παιξεις με 2φορ.......

Αλλα εμεις προσαρμοζομαστε στην 11δα που θα κατεβασει ο καθε πλατανιας και καθε νιονιος......και μην μου πειτε οτι εχουν καλες ομαδες....αν ειχαν τους δικους μας παικτες τι θα κανανε τοτε;

konalive21 - 28/2/2017 18:05

Φίλε bielsaloco1 συμφωνώ μαζί σου 1000%. Θυμάμαι και την πρώτη φορά που ήταν στην ΑΕΚ και έκανε τα ίδια. Σε κάθε παιχνίδι έκανε ένα κάρο αλλαγές. Έχω την εντύπωση ότι γι αυτό το λόγο τη μια παίζουμε καλά και την άλλη όχι. Μακάρι να βγω αρνητικός αλλά κάποια στιγμή θα έρθουν και τα αρνητικά αποτελέσματα.

spiros61 - 28/2/2017 22:41

Δηλ οι άλλοι δεν κουράζονται ολοι ειναι καλά προπονημένοι εκτός του βαργκα ουτε για τόν πάγκο δεν κάνει ετσι για τα δύσκολα

xristarasole - 28/2/2017 20:35

Προπονηταράδες για πείτε μου αν τον βάλει αύριο τον Βάργκας, την δευτέρα ποιόν θα έχει φρέσκο να ξεκλειδώσει την άμυνα του νιόνιου?

kon365 - 28/2/2017 21:35

ας προκυθουμε πρώτα και μετα ψαχνουμε ποιος θα ξεκλειδώσει την άμυνα του νιόνιου...

xristarasole - 28/2/2017 23:52

A καλά αν σας φοβίζει και ο πλατανιάς αλλάξτε ομάδα

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 28/2/2017 22:36

xristarasole...

ΠΟΛΥ αγκρεσιβ εισαι τυπε μου !

bielsaloco1 - 28/2/2017 22:24

Σιγα ρε φιλε...μονο οι δικοι μας κουραζονται ε;και να σου πω και κατι γιατι πολυ μικρη την εχετε την ομαδα......και την δευτερα να μην τον βαλει θα ειναι αποτυχια αν δεν κερδισουμε τον πανιωνιο.

Δεν κρεμετε η ομαδα απο κανενα βαργκας....

Η σηζητηση γινετε για το πως χειριζετε ο χιμενεθ το ροστερ...τουλαχιστον απο μενα.

Ας μην βαλει βαργκας....αν δεν τον βαλει ομως....να βαλει πατιτο λαζαρο την δευτερα...και οχι τον... Συνέχεια μπακασετα η τον πεκχαρτ....να δειχνει η ομαδα απο την ανακοινωση των συνθεσεων ακομα νοοτροποια....οτι κυριοι εγω ηρθα εδω να παιξω για την νικη επιθετικα....παιξτε αμυνα λοιπον για να με σταματησετε.....ειναι ακομα και αυτο παιχνιδι...παιχνιδι μυαλου...οταν ομως πας για το 0 με σφιχτα πισω οι αλλοι το πιστευουν οτι μπορουν να παρουν αποτελεσμα.

leo_95 - 28/2/2017 21:42

Τι έγινε δεν ανανεώνει και τρώει πάγκο και εξέδρα?

- 28/2/2017 20:38

Είναι λάθος να αφήνει εκτός αποστολής ένα τεχνίτη παίκτη σαν τον Βάργκας σε επαναληπτικό κυπέλλου που χρειάζεσαι γκολ για να περασεις.Ειναι από τους ελάχιστους παίκτες που έχουμε που μπορεί να ανοίξει άμυνες και έχει και πολυ καλα στημενα!

tsiroudas - 28/2/2017 20:33

Αυτό με τα προπονητικα πια έχει καταντήσει βαρετό. Από τη στιγμή που που ήρθε προπονητής στα μέσα της σεζόν με το μαχαίρι στο λαιμό να σώσει τη χρονιά και ως τώρα τα πάει καλά με άριστες σχέσεις στα αποδυτήρια όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε. Θέλω να πιστεύω πως δε περιμένουν μερικοί στη γωνία τη στραβή για να πουν.. (τα λεγα εγώ).

Θανάσης - 28/2/2017 18:05

Στα μπακ για το δεξί άκρο ήταν μετρημένα κουκιά.Βράνιες και αν προκύψει απρόοπτο θα επιστρατευτεί ο Λαμπρόπουλος.Αριστερά εκπλήσσει που πάει μόνο με Ντίντακ,χωρίς άλλο μπακ στην αποστολή.Σίγουρα κι ο αποκλεισμός Βάργκας είναι έκπληξη.

Θεωρώ όμως ο Μανόλο βλέποντας πως έχει σχεδόν δυο ισάξιες εντεκάδες,προσπαθεί να είναι ακριβοδίκαιος και να τους μοιράζει χρόνο κι αποστολή στον πόντο.Το rotation δεν αφορά μόνο τους... Συνέχεια βασικούς,αλλά κι όσους θα συμμετέχουν κάθε φορά στην αποστολή.Ποντάρει στην πληρότητα του ρόστερ,στην καλή αγωνιστική κατάσταση αρκετών αλλά και στο να απολαμβάνει εμπιστοσύνη στη πράξη.Γιατί όταν έλεγε θα σας υπολογίζω όλους στα επόμενα παιχνίδια,έπρεπε να το δείξει έμπρακτα κι όχι τα παπατζιλίκια αρκετών προπονητών που μένουν στα λόγια.

Όσον αφορά το αυριανό σύστημα,πιστεύω θα επιλέξει ένα 4-4-2 με Μπάρκα τερματοφύλακα,Βράνιες - Τσιγκρίνσκι - Κολοβέτσιο - Ντίντακ στην άμυνα,Σιμόες - Αϊντάρεβιτς αμυντικά χαφ,Μάνταλο - Χριστοδουλόπουλο στα άκρα και Αλμέιδα - Αραούχο στην επίθεση.

Αλκέτας - 28/2/2017 20:32

Αυτή ακριβώς την εντεκάδα θα κατεβάσει φίλε. Ελπίζω δηλαδή. Όπως και να 'χει ο Βάργκας έπρεπε να έιναι τουλάχιστον πάγκο, το παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό. Το κύπελλο δεν είναι μόνο άλλο ένα τρόπαιο, είναι και ευρωπαϊκό εισιτήριο.

DragoslavStepanovic - 28/2/2017 17:15

Ελα ρε μαγκες τι κανει νιαου νιαου στα κεραμυδια με 3-5-2 κλασσικο θα παιξει ο Χιμενεθ γι αυτο αφησε και τον Βινισιους εξω που ειναι πλαγιο μπακ παρολο που γκαλο, μπακακης ειναι τραυματιες. Λογικα θα εχει ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟ, ΚΟΛΟΒΕΤΣΙΟ(ΤΣΙΓΚΡΙΣΝΣΚΙ) ΒΡΑΝΙΕΣ ΟΙ 3 ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ, ΣΙΜΟΕΣ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΡΟΛΟ ΚΟΦΤΗ, ΓΙΟΧΑΝΣΟΝ ΑΙΝΤΑΡΕΒΙΤΣ ΩΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥΣ ΜΕΣΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, ΜΑΝΤΑΛΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΑΦ, ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΛΟ ΔΕΞΙ ΚΑΙ ΑΡΑΟΥΧΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑΣΟ ΜΠΑΚΑΣΕΤΑ(ΠΕΚΧΑΡΤ) ΜΠΡΟΣΤΑ

kon365 - 28/2/2017 20:27

3-5-2 χωρις μπακ-χαφ;

θα παιξουν ο Μανταλος και ο Λαζαρος ολη την πλευρα;

maker - 28/2/2017 20:14

Προπονηταράδες ηρεμήστε

TRex21 - 28/2/2017 19:00

Τι κανεις ρε κοουτς. Τον Ρολαντ αφηνεις εξω? Θα τον ξενερωσεις και θα τον χασεις στο λεω. Εκτος αν τον θες βασικο με το παραρτημα.


Ακομη και με εναν τερματοφυλακα να εβγαζες αποστολη, πιο λογικο θα φαινοταν απο το να μην παιρνεις αποστολη τον Βαργκας. Ο παιχταρας δυο γκολ παρε βαλε θα στα κανε. Πως θα ξυρισουμε τωρα το μουστακι... Συνέχεια του Παρασχου-Ντελ Μποσκε?

barlos71 - 28/2/2017 16:40

Ας πούμε ότι έμπαινε ο Βάργκας, και φυσικά ο Τσέλιος δεν έβγαινε λόγω κανονισμού. Ποιός δεν θα έμπαινε? Διαλέξτε: Μπακασέτας, Πέκχαρτ, Γαλανόπουλος για υποψήφιοι. Θα μπορούσε να κόψει Πέκχαρτ αλλά είμαστε σίγουροι για Αλμέιδα? Ή το αντίστροφο? Αφήνεις έξω ενα καλό Αλμέιδα? Στο κάτω κάτω ρε παιδιά ο Βάργκας δεν έιναι και καθαρό εξτρέμ...για δεύτερος επιθετικός είναι, για περιφερειακός. Δεν κάνει για εξτρεμ λόγω ταχύτητας και επιστροφών. Άρα χωρίς εξτρέμ στο ύποπτο παιχνιδάκι αύριο.... Συνέχεια Επομένως μπετονα΄ρουεμ κέντρο και φορτώνουμε άξονα. Γκολ θα βάλουμε, το θέμα είναι μη φάμε. Αιντάρεβιτς, Μάνταλος και Λάζαρος μπορούν να ταίσουνε ωραία Αραούχο και Ούγκο...

bielsaloco1 - 28/2/2017 18:36

Φιλε ο βαργκας δεν ειναι εξτρεμ αλλα παιζει και εκει μια χαρα....οσο για το διλλημα....ο μπακασετας ας μαθει τι θεση παιζει και μετα ας μπαινει και αποστολες.....οσο για το φορτωμα του αξονα που λες....κατσε να δουμε πως θα παιξει ο πλατανιας.....να προσαρμοσουμε την 11δα μας και εμεις πανω τους.....αλλα προσεξε.....αν σου φορτωσει και αυτος τον αξονα...πρεπει να πας απο τα πλαγια να παιξεις....με ενα λαζαρο να δω πως θα τα καταφερει ο μανολο απο το πλαι....γιατι γκαλο γιοκ....πατιτο... Συνέχεια γιοκ....βαργκας....γιοκ ...με ντιντακ και το χιλιοαποτυχιμενο μανταλος στο πλαι;ααααα... ξεχασα τον μπακασετα εξτρεμ μας αρεσει εμας να βλεπουμε.....

Ας σοβαρευτουμε.....αυριο αν δυσκολευτει ο αραουχο θα παιζει εξτρεμ......οπως στον πλατανια μεσα.....μια χαρα κρατησαμε το 0 εκει μεσα.....μακαρι να μην το κανει γκραν κινιολ το ματς παλι ο μανολο αυριο....αλλα νομιζω πως θα καρδιοχτυπαμε μεχρι αργα στο ματς.....

MITS21 - 28/2/2017 16:51

Έλα ντε μπορούν να ταΐσουν σωστά?η ο μόνος που μπορεί είναι ο Βαργκας

ForzaEnwsis - 28/2/2017 18:14

Θεωρω πως ο Βαργκας θα επρεπε να ειναι μεσα...Λειπει ο Πατιτο, ο Λαζαρος ισως χρειαζεται καποιες ανασες δεν θα παιξει λογικα 90λεπτο, θα επρεπε να ειναι μεσα ο Βαργκας, εξαλλου οποτε παιζει κανει πολυ καλα ματς...Θα εχει ενδιαφερον να δουμε πως σκεφτεται ο Μανολο να παιξει με μονο ενα καθαρο εξτρεμ στην αποστολη, παντως σιγουρα κατι παραπανω θα ξερει, ας μην το παιξουμε προπονητες...Οπως τοτε με τον γαυρο που λεγαμε τι ονειρο ειδε με Αϊνταρεβιτς και τελικα τους καρφωσε και βγηκε mvp

AKIS1924 - 28/2/2017 17:40

Μην μας τρελενεις μανολο. Ο βαργκας εκτος? Ο πιο φορμαρισμενος παιχτης μας? Ας αφηνες μπακασετα.

Περιεργα πραγματα. Κριμα και ηθελα να μεινει και του χρονου.

Θανάσης - 28/2/2017 18:10

Είναι έκπληξη φίλε ο Βάργκας εκτός αποστολής,αλλά και να πάει μόνο μ' ένα αριστερό μπακ στην αποστολή.Δεν είναι τρελός όμως ο Χιμένεθ να αφήνει αναίτια παίχτες εκτός.Πιστεύω είναι λόγω της πληρότητας του ρόστερ και για λόγους τακτικής αφήνει εκτός συγκεκριμένους.Όπου λόγος τακτικής,το μοίρασμα των συμμετοχών στο παιχνίδι αλλά και στην αποστολή κάθε φορά.Όσο μπορεί και του επιτρέπεται από τις συνθήκες του κάθε αγώνα να το κάνει.

giannis4f - 28/2/2017 17:16

Εκτός έπρεπε να μείνει ένας μέσος λόγω Τσέλιου (κανονισμός για παίκτες u20), οπότε Βάργκας, μην τρελένεστε

EMANOYIL - 28/2/2017 16:42

ΠΑΙΔΙΑ ΑΣΤΕ ΤΟΝ ΜΑΝΟΛΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΕΔΩ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΜΟΥΡ Κ ΜΩΡΑΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΑΝΕ Κ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΑΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΜΑΝΟΛΟ

combatiente_21 - 28/2/2017 16:26

Όσον αφορά τον Βάργκας(τον πάω με χίλια)είναι παίκτης που δυστυχώς χρειζει ειδικής μεταχείρισης,θυμόμαστε όλοι πως είχε μείνει εκτός αρκετό καιρό από μυϊκά προβλήματα παίζοντας πιο παλιά κάποια σερί παιχνίδια,από την στιγμή που ο Μανόλο τον άφησε εκτός πάει να πει ότι το συζήτησαν και μαζί και με το ιατρικό τιμ για να καταλήξουν εκεί.

Δεν νομίζω να μην καταλαβαίνει ο coach ότι ο Βάργκας είναι από τους παίκτες που κατέχουν το τόπι όσο... Συνέχεια κανείς στο ρόστερ,άρα μην δημιουργούμε θέμα από το πουθενα.

Εκεί που θα σταθώ και θα απογοητευτω είναι αν καταφερουμε να χασουμε αυτόν τόν παίκτη το καλοκαίρι...

aek_meteo - 28/2/2017 16:04

Ματς για γερά νεύρα αύριο, και πιθανότατα με δυνατές μονομαχίες, που δεν είναι το στυλ του Βάργκας. Αμέσως να τον τελειώσετε, ή να βγάλετε λάθος το Μανόλο. Η ομάδα και χωρίς Πατίτο και χωρίς Βάργκας έχει τις λύσεις μπροστά, και κάτι μου λέει πως αύριο οι Αραούχο, Αλμέιδα θα αποδώσουν φοβερά... Καλή επιτυχία!

AEKARACyprus21 - 28/2/2017 14:17

Δεν καταλαβαινω γιατι αντιμετωπιζεται ετσι ο Βαργας φετος...μπορει να υστερει στα αμυντικα του καθηκοντα και σε αντοχη ομως ειναι ο πιο ουσιαστικος παικτης μπροστα παιζει απλα με την μια εχει πολλες ασιστ συμφωνα με τον χρονο που του δινετε και εχει και την ικανοτητα στο σκοραρισμα

Costas68 - 28/2/2017 16:00

Αυτή είναι και η δική μου απορία ...Ελπίζω να μάθουμε τι συμβαίνει ...Υποτίθεται ότι παίζεις πρόκριση σε θεσμό που σε καίει και ρίχνεις όλα τα βαριά χαρτιά σου μέσα ...

borsalino911 - 28/2/2017 14:39

Ακριβώς. Παίζει τη μια, δεν την κουράζει, να τη φέρει από το αριστερό στο δεξί κλπ. Είναι γρήγορος σε πόδια σκέψη και εκτέλεση. Γιατί τον έχουν παραγκωνισει Ποιος ξέρει.. οκ, δεν είναι τόσο δυναμικός Ή αμυντικογενης, αλλά σε κάποια ματς που θες φουλ επίθεση, πρέπει να ξεκινάει.. Εκτός αν έχει ζητήσει ο ίδιος να φύγει..

saxa - 28/2/2017 15:36

Re magkes to eixa ksanapei kai pio palia O BARGAS to kalokairi feygh paei belgio ....

AEKARACyprus21 - 28/2/2017 15:14

Ειναι η μονη εξηγηση αυτο που λες δεν εξηγειται διαφορετικα, στο 6-0 με τον Λεβαδειακο εκανε ενα απο τα καλυτερα παιχνιδια του στην ΑΕΚ 1 γκολ + συμετοχη σχεδον σε ολα τα αλλα και στο επομενο ματς εκτος αποστολης!

The_Saint - 28/2/2017 15:54

Χαίρομαι που διαβάζω εντεκάδες φίλων με τον Μάνταλο στα άκρα.

Πέφτει σιγά σιγά η άποψη, ότι "του παιδιού του αρέσει να παίζει δεκάρι".

thoukis21 - 28/2/2017 16:00

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΑΣ ΑΛΛΟΣ? ΜΕ 1 ΕΞΤΡΕΜ! ΠΑΜΕ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΟ ΠΑΤΙΤΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΒΑΡΓΚΑΣ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕ ΕΚΤΟΣ 18ΑΔΑΣ ΓΙΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΛΟΓΟ

Costas68 - 28/2/2017 15:58

Δηλαδή και άμα φεύγει ο Βάργκας που λένε οι ενημερωμένοι δεν μπορεί για το επόμενο τρίμηνο να τον χρησιμοποιήσει ? Εντελώς αλόγιστο μου ακούγεται σαν λογική...Ελπίζω να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα στις σχέσεις τους γιατί πρόκειται για καλό παίκτη και τον χρειάζομαστε...

thoukis21 - 28/2/2017 14:52

ΛΟΓΙΚΑ ΠΑΜΕ ΜΕ:

ΜΠΑΡΚΑ

ΒΡΑΝΙΕΣ,ΤΣΙΓΚΡΙ,ΛΑΜΡΟ,ΝΤΙΝΤΑΚ

ΣΙΜΟΕΣ,ΓΙΟΧΑΝΣΟΝ

ΛΑΖΑΡΟΣ,ΜΑΝΤΑΛΟΣ... Συνέχεια
ΑΡΑΟΥΧΟ ΟΥΓΚΟ

ΥΓ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ 11ΑΔΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 3 ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΦΑΕΙ Ο ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ

East_London - 28/2/2017 15:54

Θεωρώ πως θα βάλει Αιντάρεβιτς αντί Γιόχανσον καθώς κάνει κυκλικό ροτέησον σε αυτές τις θέσεις.

falas_g - 28/2/2017 15:51

Που είναι ο Μεληκιώτης? Ξέρεις κανείς?

The_Saint - 28/2/2017 15:48

Πάμε σαν ΑΕΚ. Ούτε δευτερόλεπτο να μην πιστεψει ο . . . . . Πλατανιάς, ότι μπορεί να προκριθεί.


Υ.Γ. Φαίνεται το προφανές ότι ο Βινίσιους είναι επένδυση ( κατά κόσμον λαχείο) και όχι απαλλαγή του Ντίντακ.

Ντίντακ γερά , κράτα τη πλευρά !

tokitrinopistoli - 28/2/2017 15:43

Ολα ροδινα αλλα με 2 αγκαθια,Βαργκας και Βινισιους.Για τον πρωτο δεν ξερω για τον δευτερο οπως φαινεται ο τεραστιος Ντιντακ ειναι ανυπερβλητο εμποδιο

jony1997 - 28/2/2017 15:22

Ανεστης, Βρανιες δεξι μπακ, Τσιγκρινσκι, Κολοβετσιος στοπερ, Ντιντακ αριστερα, Γιοχανσον, Σιμοες χαφ, Λαζαρος δεξια, Μανταλος αριστερα, Μπακακασετας 2ος φορ, Αραουχο σεντερ φορ. Ετσι πιστευω οτι θα αρχισει και θα περασει και τον Αλμειδα καποια στιγμη στο ματς.

Tolis1971 - 28/2/2017 14:57

Προφανώς κάτι δεν γνωρίζουμε στην υπόθεση Βάργκας. Δεν είναι χαζός ο Μανόλο. Κάτι υπάρχει εδώ και θα φανεί σε κάποιο καιρό. Πίστευα ότι Βινίσιους από την άλλη θα είναι βασικός να πάρει και καμιά ανάσα ο χριστιανός ο Ντίντακ... Τι να πω... Πάντως με Ιησού και Βράνιες είμαστε με μηδεν στην άμυνα και όσα βάλουμε μπροστά...

depon21 - 28/2/2017 14:52

18 παίκτες στην αποστολή και ένας μόνο εξτρέμ...μεγάλο προγραμματισμό είχαν οι υπεύθυνοι το καλοκαίρι...

Alieva - 28/2/2017 14:38

Μ βινισιους τι γινετε ρε πεδια;; Φαση ντιας θα τον κανουμε!;; Εχουμε 3 για να πεζει ο ντιντακ ολα τα πεχνιδια;; Θελει ξεκουραση..

borsalino911 - 28/2/2017 14:43

Ποιος ντιας ρε φίλε, μετρας κ αυτόν? ? Πάει αυτός μας τελείωσε..

borsalino911 - 28/2/2017 14:42

Καταρχάς πιστεύω ότι με ενεργό βαργκας, κερδίζεις και αραουχο. Ο αραουχο είναι παίκτης ψυχολογίας και με τον βαργκας θα ήταν τρομερό δίδυμο.. Τι να πω, ελπίζω να ξέρει ο χιμενεθ και να μην είναι τίποτα παιχνίδια των μανατζερ

kbokis - 28/2/2017 14:03

Από την στιγμή που απέκλεισε και τον Βίνισιους απο την αποστολή. Πιστεύω ότι θα παίξει με τρεις στην άμυνα. Δεν νομίζω να παίξει με 4 πίσω και να μην έχει έναν αμυντικό στον πάγκο!

dimitrisss_21 - 28/2/2017 14:21

Για να παιζε με 3, θα πρεπε να χαμε διαθεσιμα 2 μιακ χαφ. Ο Ντιντακ λογω ανεπαρκειας στη δημιουργια δε μπορει, ενω ουτε ο Βρανιεε μπορει να παιξει ολη την πλευρα (ουτε ο Λαζαρος). Αλλωστε η τριαδα στην αμυνα απαιτει 5 αμυντικους ενω η 4δα απαιτει 4. Αρα στο 3-5-2 δε θα χουμε αμυντικο στον παγκο. Σε συστημα με 4 αμυντικους, θα χουμε και εναν στον παγκο.

kbokis - 28/2/2017 15:13

Οι τρεις στην άμυνα θα είναι τσινκρίνσκι βράνιες λαμπρόπουλος. Έτσι έχεις Κολοβέτσιο και ίσως ντίτακ στον πάγκο. Στους 5 του κέντρου θα έχει Χριστοδουλόπουλο και Ντίτακ στα άκρα Σιμόες Ανταιρεβιτς ή (Γιοχανσον, Γαλανόπουλο) λίγο πιο μπροστά μάνταλό και στην επίθεση Αραούχο με έναν εκ των Μπακασέτα ,Πέτχαρτ,Αλμέιδα

dimitrisss_21 - 28/2/2017 16:57

Ο Ντιντακ πως θα ναι παγκο? Ποιος θα παιξει μπακ χαφ? Ο Μπακασετας? Και στα δεξια πως θα παιξει ο Λαχαρος? Ακομα δε μπορει να βγαλει 90λεπτο σε υψηλο ρυθμο ως εξτρεμ. Θα παιξει ολη την πλευρα? Δε γινεται να παει ετσι, απο τη στιγμη που δινει μεγαλη σημασια στο να κρατησει το μηδεν.

ΥΣ: Κσι με 4 στην αμυνα, θα χεις Κολοβετσιο στον παγκο. Αρα επιμενω οτι δεν αλλαζει κατι στον παγκο αν παιξει με 3 πισω.

kbokis - 28/2/2017 17:14

Ναι φίλε μου απόψεις είναι αυτές. Δεν λέω πώς θέλω να παίξει εγώ αλλά τι πιστεύω ότι θα κάνει!Και για να μείνει ο Ντιτακ πάγκο (που δεν πιστεύω ότι θα γίνει) Μπορεί να παίξει ο Γαλανόπουλος εκεί και σε ακραία περίπτωση ο μπακασέτας. ΥΓ χαίρομε ποθ μπορούμε με κάποιους φίλους να κάνουμε ποδοσφαιρική συζήτηση έστω και αν δεν συμφωνούμε. Και όχι αυτό το ντισλαικ χωρίς δικαιολογία στα σχόλια (εξαιρουμένων των τρολ)

ilios - 28/2/2017 13:46

Τον Βάργκας τον κρατάει για τον πανιώνιο και καλά κάνει, γιατι όλοι πλέον έχουν πάρει χαμπάρι ότι ο γαύρος θέλει να μας βγάλει από τα play off, από κει πέρα ηρθανε δύο (Τσικρι -Οούγκο), και πρεπει να μείνει έξω ένας (Βινισιους). Ελπίζω και στον Γιακουμάκι που ανυπομονεί να ερθει στη ομάδα μας. Πάντως είμαι αισιόδοξος για αύριο

kon365 - 28/2/2017 14:02

αν το κανει αυτο, πάσο...

αλλα τοτε θεωρητικα θα εχει και Πατιτο, που δεν θα τον εχει αυριο...

kon365 - 28/2/2017 13:14

διαφωνω με την μη-επιλογη Βαργκας αλλα:

Α. δεν ειμαι προπονητης

Β. απο την ελλειψη εξτρεμ στην αποστολη, υποθετω οτι σκοπευει να παιξει 4-4-2 με Μανταλο αριστερα, Λαζαρο δεξια και μπροστα Αραουχο-Αλμειδα(ή Πεκχαρτ)

Γ.Εύχομαι οχι 4-2-3-1 με Μπακασετα εξτρεμ

Kostaek21 - 28/2/2017 13:55

Ο Βάργκας έμεινε έξω όπως και ο Βινίσιους, για να χωρέσει τον Τσέλιο! Στο Κύπελλο είναι υποχρεωμένος να έχει 2 (δεν είμαι τελείως σίγουρος για τον αριθμό) παίκτες από την δεύτερη ομάδα.

kon365 - 28/2/2017 20:29

ειναι προφανες οτι βασει κανονισμων καποιος επρεπε να μεινει εξω και να μπει ο Τσελιος...

το ερωτημα ειναι γιατι επρεπε αυτος να ειναι ο Βαργκας...

Sifinio21 - 28/2/2017 13:47

ΡΕ ΜΑΝΟΛΟΟΟΟΟ ΕΞΩ Ο ΒΑΡΓΚΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΛΜΕΙΔΑ ?

contactaekathens - 28/2/2017 13:10

Άντε με τον Ανέστη πάλι ...ΚΑΙ ΑΛΜΕΙΔΑ ΚΑΙ ΠΕΚΧΑΡΤ ΠΕΡΙΤΤΟΙ ένας από τους δύο έπρεπε και Βάργκας ...ΑΝ ΠΡΟΚΡΙΘΕΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ...ΑΥΤΟΣ ΞΕΡΕΙ

21enosis - 28/2/2017 13:32

Αν στραβωσει το ματς και θελεις 2-3 γκολακια θα σου πω εγω ποσο περιττοι ειναι και οι δυο....

contactaekathens - 28/2/2017 13:53

ποιός θα ταΐζει τους επιθετικούς ;

oko10aek - 28/2/2017 13:11

Τσέλιος και Γαλανόπουλος έπρεπε να είναι στην 18-άδα. Από εκεί και πέρα, μάλλον τελειώνουμε τον Βάργκας έτσι. Κρίμα, πολύ κρίμα. Είναι ο καλύτερος παίκτης της ΑΕΚ και τον τελειώνουν, αφού λογίζεται πια ως η τελευταία λύση σε κέντρο-εξτρέμ. Και αυτό για να βάζει τον Μπακασέτα στην άκρη να πονάνε τα μάτια μας.

21enosis - 28/2/2017 13:30

Ενω προχθες ο Βαργκας ''εβγαλε'' ματια....

Τι λεμε τωρα...φαινεται να κανει αγγαρια πλεον....ολο το διαστημα που επαιξε εκανε μονο μια σεντρα....

Βεβαια μην τον αδικησω ηταν το πρωτο γκολ αλλα ρε φιλε αφου το εχεις το αθλημα παιξε λιγο και δειξε κατι.....

sirtak - 28/2/2017 13:25

Ακατανοητο πραγμα αυτο που συμβαινι με τον Βαργκας.Η μονη εξηγηση ειναι να ξερουν απτην διοικηση ή να εχουν αποφασισει οτι θα φυγει το καλοκαιρι.Και παλι ομως θαπρεπε να τον εκμεταλευτουν.Τελος παντων,και χωρις αυτον λογικα θα προκριθουμε ευκολα η δυσκολα.

CaptTolis21 - 28/2/2017 13:24

ΑΕΚΑΡΑ ΦΕΡΕ ΜΑΣ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ !!! ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΟΡΕΚΤΙΚΟ ΘΕΛΩ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ ΤΟΝ ΣΥΝΗΘΗΣ ΠΕΛΑΤΗΗΗΗΗΗ!! ΨΥΧΙΑΤΡΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥ

ForzaEnwsis - 28/2/2017 13:21

Μαλιστα...διαφωνω αλλα κατι παραπανω θα ξερει...Προσωπικα οπως το βλεπω το πραγμα αφου υπαρχει μονο ενα εξτρεμ στην αποστολη φανταζομαι να παιξουμε κατι σε 4-4-2 με Μανταλο αριστερα και Λαζαρο δεξια...Στο κεντρο Σιμοες-Αϊνταρεβιτς και μπροστα Αραούχο-Αλμέιδα...Μπορει και 4-2-3-1 με το ιδιο κεντρο και ακρα, απλα μοναδικο σεντερ φορ Αραουχο και πισω του Μπακασετα....Θα δουμε...Οπως και να χει ο κοουτς θα ξερει καλυτερα, μην αρχισουμε παλι να λεμε οπως τοτε με Αϊνταρεβιτς και γαυρο που... Συνέχεια τελικα τους καρφωσε, υπομονη και ολοι θα κριθουν στο γηπεδο

australos68 - 28/2/2017 13:20

το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ο βινίσιους δεν είναι ακόμη έτοιμος, δυστυχώς.............

πόσο να αντέξει ακόμη ο ντίντακ;;;;;;;;;;;;;;;;;

και οι Γιόχανσον, μάνταλος, λαμπρόπουλος είναι κουρασμένοι

το ροτέισον γίνεται δυστυχώς με ξεκούραστους: πατίτο, βάργκας, Γαλανόπουλος, αντάρεβιτς, Λάζαρος, αλμέιδα, αραούχο, πέτχαρτ, μπακασέτας........... Συνέχεια
ελπίζω να βρει τρόπο να ξεκουράσει κάποια στιγμή και τους ντίντακ, μάνταλο, Γιόχανσον, Λαμπρόπουλο..........

LamprosAEK21 - 28/2/2017 13:02

Χωρίς να θέλω να το παίξω κάποιος προπονητής...Θα προτιμούσα μια ενδεκάδα δυνατή γιατί όσο να είναι δεν είναι εύκολος ο πλατάνιας αλλά και να δέσουν οι βασικοί μεταξύ τους....Μπαρκας,βρανιες,τσιγκρινσκι,ντιντακ,Λαμπρόπουλος,σιμοες,γιοχανσον,μανταλος,Λάζαρος, αραουχο,αλμειδα...4-3-1-2!!!κάθεσαι και κοιτάς μια τέτοια ενδεκάδα και λες γιατί να μην είσαι πρώτος με 20 βαθμούς διαφορά....κρίμα...!!!!

dimitrisss_21 - 28/2/2017 13:16

Φιλε αυτη η 11δα δεν εχει δημιουργικα μπακ, εχει δυο 6ρια (ετσι δε μπορεις ευκολα να ανοιξεις κλειστες αμυνες) και εχει εναν φορ που χει συνεχως ενοχλησεις. Αρα η απαντηση σε αυτο που αναρωτιεσαι ειναι απλη. Με Γκαλο και Πατιτο(και με ΑΛμειδα -Λαμπροπουλο στον παγκο), ναι χεις μια ομαδα με πολλες δυνατοτητες που ομως παροτι το θεμα στον αξονα παραμενει (εχει βοηθησει βεβαια ο Ανινταρεβιτς). Αλλα μη ξεχναμε οτι οι Βρανιες και Αραουχο ηρθαν τωρα. Και κακα τα ψεματα να παρεις... Συνέχεια πρωταθλημα με Πεκχαρτ βασικο και χωρις να εχεις παιχτες να του τη δινουν ετοιμη στο πιατο (ετσι θα μπορουσε να βαλει και 15 γκολ), ειναι λιγο δυσκολο. Βεβαια δεν θα τα ακατορθωτο με τετοιο γαυρο(που τωρα ξεκαθαρα εχει λιγοτερες λυσεις απο την ΑΕΚ). Αλλα το σημαντικοτερο ηταν τα τραγικα λαθη που εγιναν με τους προπονητες.

LamprosAEK21 - 28/2/2017 17:31

Εγώ μιλάω για το συγκεκριμένο παιχνίδι...Με αυτούς που έχει πάρει πως θα ήταν μια ωραία ενδεκάδα....Για εμένα αυτή τη στιγμή κατά την γνώμη μου η καλύτερη ενδεκάδα στην ΑΕΚ είναι η εξής:Μπαρκας,γκάλο,τσιγκρινσκι,βρανιες,ντιντακ(βινισιους) γιοχανσον,σιμοες,μανταλος,Πατιτο,Βάργκας(Λάζαρος)αραουχο...4-2-3-1...Τελικά για σήμερα θα μου άρεσε περισσότερο γιοχανσον σιμοες αντιαρεβιτς και 10αρι μανταλος με αραουχο αλμειδα... Συνέχεια μπροστά..Αυτή είναι η γνώμη μου χωρίς να θέλω να το παίξω μουρινιο!!!!

Γιατί ξέρεις με αυτό κέντρο και αυτή την άμυνα δεν πρόκειται να φας πότε γκολ...αλλά επίσης ο αντιαρεβιτς είναι ένας παίχτης πουπάρχει μπορεί να δημιουργήσει με το σιμοες και τον μανταλο!!!!

kon365 - 28/2/2017 13:15

στο 3 ποιοι θα ειναι; Σιμοες, Γιοχανσον και;

kon365 - 28/2/2017 15:20

προς τι τα dislikes σε αυτη την ερωτηση βρε παιδια; μια ερωτηση κάνω...

προσπαθω να καταλαβω πως μπορει να προκυψει 4-3-1-2 με αυτους τους παικτς που προτεινει ο LamprosAEK21...

τα 3 χαφ ποιοι θα ειναι; Γιοχανσον - Σιμοες - Μανταλος;

και ο Χριστοδουλοπουλος μπροστα τους;

sheva21 - 28/2/2017 12:59

Δεν είχαμε κάποιο απρόοπτο της τελευταίας στιγμής και εκτός αποστολής έμειναν οι τραυματίες Γκάλο, Μπακάκης, Πατίτο, όπως και ο Βινίσιους, αλλά και ο Βάργκας.

Αποστολη χωρις αλλαγη στα μπακ και βαργκας.

ποιος ο λογος να ειναι εξω ο βαργκας και ο βινισιους αν ειναι υγιεις??

vangelis1981 - 28/2/2017 13:10

O Βινισιους γιατι επρεπε να μπει ο Τσελιος στην αποστολη αν και θα προτιμουσα να αφηνε εκτος Γιοχανσον.Με Σιμοες,Αιντα,Γαλανο δεν χρειαζομασταν και αλλο αμυντικο χαφ για το ματς.Για τον Βαργκας ειναι περιεργο,δεν καταλαβαινω για να παμε με 3 σεντερ φορ αφου θα παιξουμε με εναν και θα ειχαμε εναν ακομα στον παγκο,ο Βαργκας θα ηταν πιο χρησιμος ως εξτρα μεσοεπιθετικος.

21enosis - 28/2/2017 13:28

Ο Γιοχανσον φιλε μου παιζει και στοπερ αν χρειαστει οποτε δεν τον αφηνεις εκτος....αλλωστε ειναι και εμπειροτατος παικτης για να εχεις την πολυτελεια να ειναι στην εξεδρα...και δευτερον δεν υπολογιζει τωρα Γαλανοπουλο απλα τον πηρε γιατι ειναι πιο ετοιμος απο τους μικρους και πρεπει να εχει ΔΥΟ....

Alekos123 - 28/2/2017 13:10

Νομίζω πως πρέπει να πάρει αποστολή 2 μικρούς (Τσέλιος Γαλανόπουλος),οποτε την πληρωνει ο Βινισιους.Οσο για Βάργκας φαντάζομαι εφόσον έπαιξε Κυριακή δε θα μπορούσε άνετα βασικός αύριο,καλώς η κακώς μ αυτούς πάμε.Δώστε τα όλα για τους 4.

ddaek - 28/2/2017 13:10

Πρέπει να πάρει 18 μεταξύ των οποίων οι 2 πρέπει να είναι κάτω των 21 (Γαλανόπουλος, Τσέλιος). Αλλά να παίζει ο Μπακασέτας αντί του Βάργκας?

mpourmpokrassades04 - 28/2/2017 13:08

λόγω προκύρηξης του κυπέλου πρέπει να έχει ΄στην 18αδα και κάποιους μικρούς που προέρχονται από τις ακαδημίες.

kon365 - 28/2/2017 13:05

για Βαργκας συμφωνω, αλλα ποιον θα αφηνες εξω για να ειναι μεσα και οι 2 (ειδικα ο Βινισιους);

Οκ, ο Βαργκας θα μπορουσε να μπει στη θεση του Καμπασέτα...

Xatzi_21 - 28/2/2017 13:05

Έπρεπε να μπει ο στελιος στο κύπελλο π είναι γηγενής. .

andReas88 - 28/2/2017 13:10

Το 0-0 ειναι πολύ υπουλο για το γηπεδουχο του 2ου ματς. Πρέπει να μπούμε δυνατά να βάλουμε 2 γκολάκια για να μην αγχωθουμε. Ούτε εμένα μ αρεσε ο αποκλεισμός του Βάργκας, είναι από τους λίγους που μπορούν ν αλλαξουν τη ροη του αγωνα με μία φάση.

giorgos_aridaiaaa - 28/2/2017 13:10

Στο κύπελλο χρειάζεται ένας συγκεκριμένος αριθμός παικτών γηγενών οπότε γι αυτό ειναι στην αποστολή ο Τσέλιο συν τον Γαλανόπουλο, μην αρχίζετε οπότε να κράζετε για τον Βαργκας

Viking - 28/2/2017 13:10

Ποιος Βαργκας ρε. Είναι σαν το el Ninio. Πότε δεν ξέρεις τι καιρό θα κάνει. Μπορεί να κάνει το καλύτερο παιχνίδι αλλά μπορεί και να είναι αφαντος. Με τον νόμο να θέλει 2 από τις ακαδημίες για το κύπελλο πήρε τον Τσέλιο. Ελπίζω να παίξει. Είναι καταπληκτικό δεκαρι.

ForzaEnwsis - 28/2/2017 13:08

Θεωρω πως ο Βαργκας θα επρεπε να ειναι μεσα...Λειπει ο Πατιτο, ο Λαζαρος ισως χρειαζεται καποιες ανασες δεν θα παιξει λογικα 90λεπτο, θα επρεπε να ειναι μεσα ο Βαργκας, εξαλλου οποτε παιζει κανει πολυ καλα ματς...Θα εχει ενδιαφερον να δουμε πως σκεφτεται ο Μανολο να παιξει με μονο ενα καθαρο εξτρεμ στην αποστολη, παντως σιγουρα κατι παραπανω θα ξερει, ας μην το παιξουμε προπονητες...Οπως τοτε με τον γαυρο που λεγαμε τι ονειρο ειδε με Αϊνταρεβιτς και τελικα τους καρφωσε και βγηκε mvp

dimitrisss_21 - 28/2/2017 13:07

Αρχιζω να ανησυχω. Παμε με ενα μονο εξτρεμ και αυτος δε ξερω αν αντεχει ακομα σε υψηλο ρυθμο για 90 λεπτα(και υπαρχει και το ενδεχομενο παρατασης). Δλδ κινδυνευουμε σε καποιο σημειο του αγωνα να παιζουμε με εξτρεμ τους Μανταλο-Μπακασετα. Και ισως καλυτερα ειναι να ξεκινησουμε χωρις εξτρεμ παρα να τελειωσουμε ετσι το παιχνιδι. Δλδ καλυτερα να μπει ο Λαζαρος στο ημιχρονο.

kon365 - 28/2/2017 13:06

που ειν' ο Βάργκας, που ειν' ο Πουτσίνι; κανένας πια δεν έχει μείνει...

Μονάχα εσύ μου μένεις μόνο, γλυκιά μου αγάπη στο δηλώνω...

v58AEK - 28/2/2017 13:05

΄Αρχισαν τα όργανα.... Τί έγινε ρε παιδιά;

ΕΠΟΜΕΝΟ