Η συμφωνία επετεύχθη! Ο Βινίσιους Φρέιτας μπορεί να θεωρηθεί παίκτης της ΑΕΚ. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η Ένωση τα βρήκε σε όλα τόσο με τον Βραζιλιάνο μπακ, όσο και με την Λάτσιο και ο 23χρονος έρχεται από τώρα στην Αθήνα για να ξεκινήσει προπονήσεις. Όλα δείχνουν πως ο παίκτης θα έρθει υπογράφοντας 3,5 χρόνια, με την Λάτσιο να διατηρεί ένα ποσοστό μεταπώλησης, όχι πάντως πάνω από 20%.
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!

ΛΑΤΣΙΟ = Ο ορισμος του φασισμου ...τους περισσοτερους ακροδεξιους οπαδους του κοσμου.Μεχρι πριν λιγα χρονια δεν επαιρναν μαυρο παικτη λογω...κολληματος...Σπερμα κι αυτη οπως και η Ρομα του..Μουσολινι...Η Ρομα ξεφυγε ομως επειδη δημιουργηθηκε να ειναι ο φτωχος συγγενης της Λατσιο για να υπαρχει αντιλογος στη Ρωμη..Ελα ομως που τη Ρομα την αγκαλιασε η εργατικη ταξη και ξεφυγε τελειως απο τη σαπιλα των φασιστων...Ολα ειναι πολιτικη...Παντου και παντα...Απλως μερικες φορες... ΣΥΝΕΧΕΙΑ καποιες ομαδες αλλαζουν σελιδα οπως η Ρομα λογω συγκυριών...Οπως και τα βαζελια πουο ξεφυγαν απο τον πυρηνα των ευγενων...ΑΕΚαρα ρε προσφυγια...αγκαλια και αδερφοσυνη και καημος...Ολα παιζουν ρολο .Πραγματικα και να με κανε ο πατερας μου ΑΕΚ που ετσι εγινε αν γνωριζα οτι ειναι σπερμα φασιστων θα αλλαζα ομαδα...Αυτο το πολιτικο υποβαθρο δινει αλλη διασταση στην κ@υλα ή φυσικα στη ξενερα...Και οπως ειναι γνωστο σε αυτους που γνωριζουν εδω Ελλαδα τους βαζελους λεγανε αλλα αλλοι εχουν τη χαρη...Γαβριελα και Αρουλης....Στην ΑΕΚ οποιος ειναι φασιστας και υποστηριζει την ομαδα μας 2 τινα υπαρχουν...Η' ειναι βλαξ με περικεφαλαια σαν αυτες που καπηλευονται ή ανιστοριτος χωρις να αναιρει την πρωτη εκδοχη...
Aπό την ιστορική και μεγάλη Λάτσιο, από τον αετό της Ρώμης, στον αετό του Βυζαντίου. Καλωσόρισες παιχταρά!
Πολυ σωστο σχόλιο...επίσης ολοι εσεις που είστε αντιφασίστες όπως λετε,οταν γινατε ΑΕΚ στην ηλικία των 5 ετων τουλάχιστον γνωρίζατε τι σημαινει φασισμος και αναρχία μηπως??? Οσοι βάζετε τις πολιτικές σας απόψεις πάνω απο την ΑΕΚ,αλλάξτε ομαδα
Ιστορικη και μεγαλη η ναζιστικη λατσιο;κι εχεις και σημα την οριτζιναλ;λαθος ομαδα διαλεξες αδερφε
Ποια ιστορική Λάτσιο;;;Την πιο μισητή ομαδα παγκοσμίως, αδέρφια μας στην ΙΤΑΛΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΛΙΒΟΡΝΟ!!!
Φιλε μου εισαι ελεύθερος φυσικά να υποστηριζεις την Λάτσιο όσο θες αλλά ΑΕΚ και Λάτσιο είναι το ακριβως αντίθετο ιδεολογικά και ποτε δεν θα τις εβαζα δίπλα δίπλα ουτε καν λογο αετού...
Φίλε μου αν νομίζει ότι αυτά που συμβολίζει ο δικέφαλος αετός του Βυζαντίου, έχουν σχέση με την Λιβόρνο και την Σανκτ Πάουλι... μάλλον έχεις διαβάσει λάθος πηγές. Επίσης τα χρώματα της Λάτσιο είναι το λευκό και το γαλάζιο, τα οποία επιλέχθηκαν προς τιμήν της Ελλάδας, γενέτειρας των Ολυμπιακών Αγώνων...
thhseas_r21 Μ αυτο ειναι και το ισχυρο οπλο του φασισμου.Η ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ.Γ ι αυτο διαλεγουν και συμβολα οπως σβαστιγκες και φοινικες...Οποιος τρωει κουτοχορτο το καταπινει αμασητο και ειναι ανιστοριτος.Ενα παραδειγμα θα σοY πω αδερφε.Επι χουντας αφου διαγραψανε τα χρεη ριχνωντας σταχτη στα ματια του λαου κανανε και πομπες συμφωνα με τα αρχαιοελληνικα ιδεωδες...Και δωστου σανο...και φατε σανο...Ξερεις φιλε μου πως αναλαμβαναν οι χειροτεροι τυραννοι ?Σα θριαμβευτές...Οταν επεφτε το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ προσωπειο και απο κατω αποκαλυπτοταν η σαπιλα τοτε επρεπε ξανα ματα να ιδρωσει ο κ@λος της ανθρωποτητας για να τους ανατρεψει...ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ!!!
Υπο ποια εννοια αντιθετες? οτι δεν εχουν σχεσεις ναι αλλα αντιθετες δυο ομαδες πως ειναι?
Η διαφορά μας είναι πολύ απλή,εμείς μαζεύουμε τρόφιμα για τους πρόσφυγες ,ενώ οι λατσιαλι τους κυνηγούν....κατάλαβατε σιστακια;;;
DoctoR911
+1924
Η ΑΕΚ είναι ομάδα προσφύγων και συμβολίζει αντιφασισμο... Εμείς δεν έχουμε καμία σχέση με τους εθνικιστές της λατσιο... Θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας και στο γήπεδο και συγκεκριμένα στην ορίτζιναλ... Και το λέω επειδή βάλατε και το R στο όνομα σας...
Το καλύτερο αριστερό μπακ που έπαιξε στην ΑΕΚ είναι ο γεωργατος και όχι ο κασαπης!!καλός φιλοτιμος αλλά όχι ο καλύτερος!!
Αυτοι που σου βαλαν αρν .ψ εχουν γαυρικη νοοτροπια ...φυσικα σαν τον γρηγορη γεωρτΖαζο δεν περασε μπακ απο την αεκ...κριστιαν βιερι: ο μοναδικος που στελνει την μπαλα εκει που θελω!
Καλα κι εσυ ετσι κι αλλιως εισαι γνωστος αμπαλος σ εχουμε μαθει συλλεκτης ντισλαικ του ιδιου κλαμπ κι.εσυ ναυτικε της συμφορας
Ιεροσυλια...μαθε μπαλα
Φίλε πληροφοριακα σου λέω ότι ο μέγιστος κασαπης έπαιξε μικτή κόσμου
ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!! ΜΕ ΤΟΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΤΟ ΡΕΚΟΡ!!!
440 dislike σε 2 σχολια δεν θα ειχε παρει ουτε ο βασιλοπουλος ο γαυροδημαρχος..
Βρε μπας και είσαι Πόντιος?
Η εισαι πολυ μικρός ή θες να μας τρελάνεις όλους. Το 220ο dislike από μένα!
Πραγματικά και επίτηδες να ήθελα να πάρω τόσα dislike δεν θα τα κατάφερνα και μάλιστα σε δυο ποστ στο ίδιο άρθρο....μπράβο ρε μπαγάσα χωρίς ειρωνεία θέλει πολυ κοπο και σκέψη για να τα καταφέρεις να τραβήξεις τόση προσοχή!
Μην οδηγήσεις έτσι θα σκοτώσεις κόσμο. Φιλικά στο λέω.
Γηά σο, τακι γκαβρο !!!
@ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21
χχ
χχαχαχαχαχαχαχαχαχ
Καταπληκτικη πασα απο Γεωργατο,τι κανει ο Γεωργατος,μεγαλα πραγματα απο Γεωργατο,Τρομερη σεντρα απο Γεωργατο,Παντου Γεωργατο βλεπω...Φανταστικος ο Γεωργατος,Γκολ ο Γεωργατος (ασχετα που ηταν ο Βιερι αυτο δεν μας απασχολει καθολου και οτι ο Γεωργατος ειχε βγει εκτος αγωνα με αλλαγη....) . Κριμα φιλοζ που δεν το εχει το youtube...Το έψαξα αλλά δεν , να στο εστελνα να βγαζες γουστα...
Ελα πες την αλήθεια, θες να δεις αν μπορείς να ξεπεράσεις το αρνητικό ρεκόρ που έκανες λίγο πιο κάτω, έτσι;
Χαχαχαχαχα.... πεθανα!!!
Ο Γεωργάτος ήταν παιχταράς απλά και δεν το συζητάμε καθόλου πόσο θα ανέβαζε την ομάδα να είχαμε ένα μπακ σαν τον Γρηγόρη.Ωστόσο κι ο Κασάπης ήταν εξίσου εκπληκτικός παίχτης.Με μια διαφορά με Γεωργάτο.Ο Μιχάλης είχε μια φοβερή ισορροπία σε ανασταλτικά κι επιθετικά καθήκοντα,κάτι που σπάνια μπορείς να βρεις σ' αυτό τον βαθμό σ' ένα μπακ.Κι αυτό ήταν η ειδοποιός διαφορά που τον έκανε καλύτερο και πολυτιμότερο σε σύγκριση με Γεωργάτο.Αν κι επιθετικά δεν υστερούσε καθόλου ο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Κασάπαρος σε σχέση με τον Γρηγόρη.Είχε το συνεχές ανεβοκατέβασμα,πολύ καλή σέντρα κι αμυντικά ήταν μαχητικότατος και με νεύρο.Δεν άφηνε να περάσει ο αντίπαλος.Το ιδανικό μπακ για μένα ο Κασάπης.
Για μένα το σημαντικότερο στα μπακ,πρώτα να είναι καλοί αμυντικά κι ακολούθως να μπορούν να προσφέρουν στην επιθετική ανάπτυξη.Καθώς στις μεγάλες ομάδες,ένα μπακ που φτάνει μέχρι τη σέντρα του γηπέδου χωρίς την ικανότητα να δώσει το κάτι παραπάνω,είναι σχεδόν ''καταδικασμένο'' ως προς την καριέρα του.Αντίθετα μπακ που να έχει τη καλύτερη σέντρα του κόσμου,να είναι γρήγορος κλπ...Αν αμυντικά δεν είναι καλός κι αξιόπιστος,δώρο άδωρον.
Θανάσης πες το με μια προταση μη κουραζεσαι.Αντικειμενικα και οχι επειδη ειμαι ΑΕΚτζης , ο Κασαπης ηταν το καλυτερο αριστερο μπακ που περασε ποτε απο τα ελληνικα γηπεδα.
Ποιος αραγε να εκανε το dislike??? 1. O Γεωργατος ? 2 . ο Μαλμπασα ? 3. ο Παλομπαρινι ή Αλευροπουλος 4. ο podios_aek ?
Οποιος το βρει κερδιζει βιντεοκασετα με τα καλυτερα του Γεωργατου σε σχολιασμο Παλομπαρινι και δυο κουτακια μπυρες...
οχι ρε η ο πεταυρακης η ο καραμπελας ηταν δεν μπορω να αποφασισω
Ο Γεωργάτος με τον Κασάπη ήταν η καλύτερη αριστερή πτέρυγα που θυμάμαι εγώ. Κατα τ'άλλα: ε ρε Μάλμπασα που χρειάζεστε μερικοί....
Οι ποδοςφαιρικες σου γνώσεις μας ξεπερνούν όλους εδώ μεσα , απορώ που δεν μας είπες για Διντσικο και Πατικα μέχρι τωρα , καθώς κανένας δεν σου κάνει ............πίσσα και πούπουλα φιλαρακι.
podios_aek μηπως εισαι ο Παλομπαρινι??? Αξεχαστη περιγραφη αγωνα...Επαιζε Ιντερ δεν θυμαμαι με ποια...Ολους τους παικτες τους ελεγε Γεωργατο...Η πλακα ειναι οτι ο Γεωργατος ειχε γινει αλλαγη...αλλα παλι εκει ο κερατας...με τη θεικη αξεχαστη ατακα..''Παντου Γεωργατο βλεπω..." .
Αδερφέ περιγραφή Αλευρόπουλου πρέπει να ηταν
Ναι ε elgato ?? Παιζει να ηταν Αλευρουλος..Αν θυμαμαι καλα Alpha ήταν?
Ποιος είναι ο Κολομπαρίνι?
Ρε φίλε κλαίω.....!!!!
Τι λιγότερο που έχεις να κάνεις , είναι dislike στον εαυτό σου και να παραδοθείς από μόνος σου γτ μάλλον τους ξέφυγες αδερφέ. ...
Μηπως νομιζης κι ολας οτι ο βαγγελας ειναι επενδυτης ?
Με έκανες και έκανα login για να σου πατήσω το dislike! 21 χρόνια πριν ο Κασάπης έπαιξε στη Μικτή Κόσμου στο Καμπ Νου. Για να καταλάβεις για ποιο μπακ μιλάμε δηλαδή..
Σαν προσφορά ειδικά στην ΑΕΚ δεν το συζητάμε καν,δεν θεωρώ ότι θέτεις τέτοιο ζήτημα.Εκτός ότι ο Κασάπαρος έδωσε τα μέγιστα,ο ένας έπαιξε 11 χρόνια κι ο άλλος ενάμιση.Δεν υπάρχει καν σύγκριση.
Χαχαχαχα Ποντιακό ανέκδοτο ε;;; Ο Κασαπης ήταν το κορυφαίο αριστερό μπακ των τελευταίων δεκαετιών για Ελλάδα. Ταχύτητα, τεχνική, δύναμη, εκρηκτικοτητα, ντρίμπλα, σέντρα και κυρίως όλα αυτά για 90' λεπτά ασταμάτητα.
Για άλλαξε πλευρό τώρα..!!!
Ο Κασαπαρος ήταν σε βάθος χρόνου φοβερός, ο γεο έκατσε λίγο και δεν το λες και πολύ συμπαθητικό εδώ που τα λέμε...
Είσαι και γαυρος είσαι και άσχετος. Πάρε τα κουβαδακια σου και κατέβα στον χοντρό.
ε ρε γλεντια που εχασα σημερα που δεν μπηκα....χαχαχα αληθεια το ρεκορ ντισλικε πιο ειναι ?
Να ριξω κανα καλο σλογκαν μηπως και το σπασω!
Θελω να δω και Βαργκας μαζι με τους αλλους δυο λατινους στην επιθεση...
Πιστευω πως και αυτος εχει κατι ακομα να δωσει.. το ξερει το τοπι... τσαμπουκας του λειπει και δυναμη..
Araujo patito vargas εχεις δικιο φιλε ο λαζαρος δεν τραβαει
Ψυχιατρεεεεεεεεεε ο podios_aek
Και μετα ξυπνησες μικρε...... Μαθε τα βασικα του ποδοσφαιρου και μετα να μιλας..........
Και μετα ξυπνησες μικρε...... Μαθε τα βασικα του ποδοσφαιρου και μετα να μιλας..........
Θα βγάλουμε και λεφτά από αυτό το παιδί. Εμπιστεύομαι Μαιστοροβιτς που γνωρίζει το Ελβετικό πρωτάθλημα.
Κουίζ:
Ποιος παλιός παίχτης της ΑΕΚ έχει παίξει σε Παντοβα και Περουτζια?
Δελλας?
Κρέεκ.
Μπορει και ο Ναλιτζης...
Ο μεγαλύτερος επιθετικός που έχει περάσει από Ελλάδα ειναι ο αλεξανδρης!!
Anakata δεν το χεις αγορι μου...Φαινεται το στημενο απο το γνησιο μαργαριταρι αμπαλοσυνης...
Ωπα παιδιά ο pontios_aek μπούκαρε απο το μπαλκόνι. Όλα καλά, τον μαζέψανε.
Παιδιά έχετε δει τι βγάζει αν γκουγκλάρετε: Freitas?
Καλά πλάκα κάνουμε τώρα μιλάμε για τον αραουχο ότι πίνει την ώρα που οι μισοί Ελληνες ποδοσφαιριστές ξημερωβραδιαζοντε στα μπουζούκια???Ο Τζόρτζεβιτς έπαιρνε σβαρνα τις τζαμαρίες και την άλλη μέρα πετούσε.. βρανιες για μένα ο αμυντικός ο σκληρός που έλλειπε και ο βινισιους στην καλύτερη ποδοσφαιρική ηλικία που διψάει για διάκριση!!!
Στοίχημα κανείς ότι θα παίξει βασικός για το υπόλοιπο της σεζον καθώς και για την επόμενη σεζον ο Ντιντακ;;;
Μη βαζεις στοιχημα γιατι θα το χασεις και θα κρυβεσαι ξερεις εσυ καλα τον παιχτη ε;εξυπναδες
Ειναι αργα να μπουμε πλεϊ οφ ;
Καταρχας θελω να πω πως η λατσιο ειναι ανετα στην πρωτη τετραδια της ιταλιας..αυτο σημαινει οτι οι σκαουτερς ειναι πολλοι καλοι..ειναι νεος και πανω απο ολα εξελιξημος...
Παιδια ξυπνηστεεε ο ντιντακ δεν κανει για βασικος δεν το χει το παιδι...μια χαρα ειναι η μεταγραφη και για γεναρη μηνα
1)βρανιες μεταγραφαρα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
2)αραουχο και μεθυσμενο να παιζει θα τα παστελωνει
Μονο ο αινταρεβιτς δεν κανει προς το παρόν
Σεβαστες ολες οι γνωμες σας αδελφια
Απλα δεν θεωρω πως πρεπει να καει ο γαλανοπουλος!
Συμφωνω σε ολα και προφανως λαηκ ,
ωρω οτι θα βελτιωθει 100%....μεχρις στιγμης ειναι λιγος για ΑΕΚ..
οσον αφορα τον Αηντε-ρε-βιτς...θε
Διαφωνώ με τον Αινταρεβιτς. Προχτές έκανε καλό παιχνίδι, ειναι καινούργιος και θελει λιγο χρονο ακομα να εγκληματιστει περισσότερο. Νομίζω ότι θα μας βγει...
O Ανταρεβιτς κοβει , εχει καλη μακρινη μπαλα και στημενα (ενας πιο επιθετικος Γιοχανσον,στα playΩΧ θα θελουμε και τον Αστριντ και τον Γαλανοπουλο γιατι αλλιως θα εχουμε σκασμενο κεντρο οπως περσυ)το μονο κακαο ειναι οτι ειναι αργος .Οσο για τον Βινισιους μακαρι να ειναι ο Γκαλο της αριστερης πλευρας αλλα ακομα δεν το ειδαμε το παλικαρακι και οι μισοι τον βγαλανε Κασαπη και οι αλλοι μισοι ΑρουαBAR1
aektzis_spiros και ο Αινταρεβιτς φιλε μου με επιφυλαξη γιατι εχει ποδι φωτια...Με κλειστα ματια βρισκει παικτη...Ειδαμε και καλα στημενα με Ξανθη μετα απο καιρο...Αν προσαρμοστει πληρως ισως ειναι η εκπληξη...Ειδωμεν...
Όλες οι μεταγραφές του Ιανουαρίου ήταν πάρα πολύ δυνατές.θα με θυμηθείτε.
Με αυτά που διαβάζω εδώ αρχίζω να πιστεύω ότι πολλοί δεν είναι απλώς άσχετοι με το ποδόσφαιρο, αλλά χρειάζονται ψυχίατρο με αυτά που γράφουν, αν δεν είναι γαυροτρολ. Ήταν φανερό ότι στην θέση του αριστερού μπακ είχαμε ένα παίκτη που θεωρούνταν ανεπαρκής και ο αναπληρωματικός του τόσο ανεπαρκής που δεν έπαιρνε καν ευκαιρίες. Προφανώς αν ο Βινίσίους ήταν βασικός στην Λάτσιο δεν θα πήγαινε στην ΑΕΚ, αλλά στην Γιουβέντους. Μιλάμε για ένα παίκτη 23 μόλις ετών, που ανήκοντας σε μια... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σημαντική ομάδα της Ιταλίας δεν πήρε ποτέ ευκαιρίες και ψάχνει τώρα την ευκαιρία του σε εμάς, που προφανώς ξέρει ότι δεν έχει ουσιαστικά αντίπαλο για την θέση, πως το ξέρει, του το είπε ο μάνατζερ του. Για μένα κάνει μπαμ, όπως έκανε και με τον Βράνιες, ότι ο παίκτης θα πάρει φανέλα βασικού, όπως φυσικά ο Αραούχο. Τελικά στα μέσα της σεζόν η ΑΕΚ βρήκε τρεις βασικούς για την ενδεκάδα της και ένα προπονητή, αντίθετα οι μεταγραφές του καλοκαιριού απέτυχαν σε μεγάλο βαθμό ή πλήρως όλες. Κάποιοι θα πουν ότι προτρέχω, δεν προτρέχω γιατί Βράνιες, Βινίσιους και Αραούχο είναι σε τέλεια ηλικία, δίχως προβλήματα τραυματισμών και ειδικά ο Βόσνιος και διεθνής. Προφανώς όλοι κρίνονται στο γήπεδο, αλλά ο Αλμέιδα πχ ήταν μεγάλο ρίσκο και φάνηκε, όπως και ο Τσιγκίνσκι και ο Λάζαρος και ο Λέσκοτ που ευτυχώς έφυγε και ήρθε ο Βόσνιος. Αν φτάσαμε σε σημείο να μην μας κάνει ένας 23χρονος που δεν βρήκε χρόνο συμμετοχής στην Λάτσιο και ο Αραούχο επειδή οδηγεί έχοντας πιει 2 ποτά (όπως το 90% των ελλήνων), τι να πω. Εγώ είμαι πολύ αισιόδοξος, κρίμα που δεν είχαν γίνει το καλοκαίρι αυτές οι κινήσεις, να χτυπούσαμε και τίτλο και όχι μόνο το μπρίκι του κυπέλλου. Το ρόστερ μας ενισχύθηκε, υπάρχει και ένας κανονικός προπονητής, μπορώ επιτέλους να είμαι αισιόδοξος ότι θα δω κανονική ΑΕΚ στα ματς που απομένουν.
μια μικρη ενσταση φιλε μου...το 90% των Ελληνων οδηγει εχοντας πιει 2 ποτα πρωτα αλλα δεν ειναι επαγγελματιες ποδοσφαιριστες για να τους επηρεασει αγωνιστικα..αυτα και μακαρι να αφησει τις κακες συνηθειες ο Αραουχο στην Ισπανια και σε εμας να παιξει μονο την μπαλα που ξερει!!
Φίλε εάν θέλεις να σου θυμίσω πολλούς Ελληνες ποδοσφαιριστές που ήταν κόκαλο κάθε βράδυ στα μπουζούκια και τους μαζευανε???
πολλοι μπορει να ηταν,αξιολογοι ομως οχι...τελευταια παραδειγματα ο Τσιμπουρης και ο αλλος του βαζελου που εφυγε περσι με περισσοτερες παρουσιες στην παραλιακη παρα στην 18αδα του ΠΑΟ.
τσιγαρο και μπαλα μπορει να πηγαινουν μαζι αλλα πιωμα,ξενυχτι ή ναρκωτικα με μπαλα δεν πανε με την καμμια.ειναι θεμα αντοχης καθε ανθρωπινου οργανισμου ενος επαγγελματια αθλητη...
υγ.οταν εισαι κοκαλο το βραδι σημαινει οτι το πρωϊ δεν πας στην προπονηση,ισως και την επομενη... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μερα και σιγορα δεν μπορεις να παιξεις αγωνα την επομενη.σε τετοια κατασταση δεν ηταν κανενας αξιολογος επαγγελματιας ποδοσφαιριστης.
AEKAPAforzaaa πολλες φορες σου εχω απαντησει αποτομα αλλα εχεις δικιο σ αυτα που γραφεις και εισαι η φωνη της λογικης στο συγκεκριμενο κειμενο σου.Αλλα και για τον Αραουχο τον πιασανε 2 φορες αιντε πες να το κανε και 10 και τον βγαλανε ολοι και καλα αλκοολικο.Βουξανε ολα τα site.Θελω μονο να το παρει εγωιστικα και στο πρωτο παιχνιδι να κανει hat trick ετσι για το γμτ....Αληθεια ξερει κανεις τι σημαινει να εισαι αλκοολικος??? Οσο για τους παικτες...Η πλειοψηφια των παικτων βγαινει και πινει απανταχου... ΣΥΝΕΧΕΙΑ της υφηλιου πλεον...Πιτσιρικια ειναι τα περισσοτερα που βγαζουν γουστα με τα ασωτα φραγκα που παιρνουν...Το θεμα ειναι ποιος το αντεχει και ποιος οχι ή πιο απλα ΑΕΚΑΡΑ μου οπως το εγραψες ποιος ειναι σωστος επαγγελματιας και δεν κανει κρεπαλες θελοντας να φτασει οσο ψηλοτερα μπορει...
Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα γράφεις...Να προσθέσω και έναν 4ο βασικό που βρήκε η ΑΕΚ στα μέσα της σεζόν που λέγεται...Μπάρκας!
tasos333 τα λες καλα αλλα σε ενα εχεις αδικο...Οχι το 90% , το 98%....
Να αγιάσει το στόμα σου, γιατί εδώ μέσα έχουμε μπλέξει με πολλούς άμπαλους...
Καλορίζικος ο βραζιλιάνος. Δεν διάβασα όλα τα σχόλια με αφορμή την σύγκριση Κασάπη-Γεωργάτου, αλλά απ' όσα διάβασα ρε παιδιά ούτε ένας δεν ανέφερε ότι ο Γεωργάτος στην ΑΕΚ έπαιζε μεσοεπιθετικός κι όχι αριστερό μπακ. Ο λόγος προφανής, πως αλλιώς θα χωράγανε κι οι 2 στην ενδεκάδα; Να έλειπε σε καναν αγώνα ο Μιχάλης & να 'παιζε ο Γρηγόρης μπακ ίσως αν & δεν το θυμάμαι για να πω την αλήθεια, αφού ο Μιχάλης μαζί με τον Τόνι (παλιότερα) δεν χάνανε αγώνα, δεν τραυματιζόντουσαν σχεδόν ποτέ & πολύ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σπάνια έπαιρναν κάρτες. Ο Μιχάλης έπαιρνε κάρτες μόνο σε ντέρμπι με τον γαύρο, αφού έβγαινε εκτός εαυτού με τα χειρουργεία που μας περνάγανε. Ο Τόνι ήταν ο μόνος που ακόμη & με τον γαύρο μπορούσε να συγκρατήσει τα νεύρα του. Για να επιστρέψω πάλι στο θέμα Κασάπη-Γεωργάτου δεν έχει κανένα νόημα η σύγκρισή τους για το χρονικό διάστημα που ο Γρηγόρης φόραγε τον δικέφαλο.
Παιδιά η ομάδα πρέπει να φτιάξει γήπεδο στην Ν.Φιλαδέλφεια.Αν δεν πιέσουμε αυτόν που βγάλανε κάποιοι Δήμαρχο στην Φιλαδέλφεια δεν γίνεται τίποτα....Απο εκεί πρέπει να ξεκινήσουμε.Ο Μελισσανίδης απο την πλευρά του θα κάνει αυτό που πρέπει για να ενισχυθεί η ομάδα.Η ΑΕΚΑΡΑ μας πρέπει να φτιάξει επιτέλους το δικό της γήπεδο...και όχι σαν τον γαύρο που το μισό ανήκει στον Λαυρεντιάδη και το άλλο μισό στον Μαρινάκη.....και για να μην ξεχνιόμαστε γι'αυτούς που λένε ότι ο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γαύρος δεν χρωστάει...ακόμα απλήρωτα είναι τα δάνεια για το γήπεδο...αλλά εκεί δεν μιλάει κανείς.....γι'αυτό λοιπόν υπομονή λίγο ακόμα......
Νομιζω οτι μετα τη συγκριση Κασαπη - Γεωργατου εδω μεσα τα ειδαμε ολα...και εις ανωτερα podios_aek .Επομενες συγκρισεις θα μπορουσανε να ηταν...Μαυρος - Μπελεκ , Σορεντινο - Μπαροχα , Γκαμαρα - Μπουγαιδης , Σαββιδης - Φετσης και το καλυτερο στο κραταω για το τελος....Νεστοριδης - Ντελιμπασιτς...Αρχιζουν και οι δυο απο Ν,ενταξει?? Αλλα ο Ντελιμπασιτς εχει πιο πολλα γραμματα....
Στα λατινικα ο Νεστοριδης κερδιζει Delibasic=9 Nestoridis=10
Ο Μαυρος οχι με τον Μπελεκ αλλα με τον Μπλεκ συγκρινεται που τους εδερνε ολους :):):)
ρε σεις καποιοι εδω μεσα δεν κανετε σχολια
τρομοκρατικα χτυπηματα κανετε
Στο μεταξύ έχουμε φέρει Μελικιώτη, Αραούχο, Βινίσιους, Βράνιες και έχουμε κλείσει για τον καλοκαίρι Γιακουμάκη και Τσιντώτα (όλοι αυτοί θα κοστίσουν συνολικά 2-4εκ).
Είναι που δεν βάζει λεφτά ο Μελισσανίδης στην ομάδα.
Λογικά όλοι αυτοί πληρώνονται με φιλάκια ή με τις δεκάδες χιλιάδες εισιτήρια που κόβει ο σουπερφανταστικός κόσμος της ΑΕΚ..
Πες τα ρε παιδακι μου!!! Θα μας κανουν στο τελος απο OASIS να ακουμε Τερλεγκα:):)
ΑΕΚ ΚΑΨΟΥΡΑ SEPULTURA
Και αινταρεβιτς φέραμε...
Μπήκα να διαβάσω τπτ για το βινισιους και αντ αυτού βλέπω ο ένας λέει ότι το καλύτερο μπακ που πέρασε ήταν ο γεωργατος (1ο εγκεφαλικό) ο άλλος λέει έπρεπε να έχουμε πρόεδρο το σαββιδη (2ο εγκεφαλικό) γυρίζω σελίδα μπας και στρώσει και βλέπω τον άλλο να λέει πως παίρνουμε ένα παιδί 23 χρονών από τη λατσιο και πριν το δει το βγάζει παλτό. Σοβαροτης μηδέν...
έχω λιώσει να είστε καλά ρε παιδιά πολύ γέλιο τα σχόλια...χαχαχα
Σου κολανε και ενσημα ρε podios
ΕΝΑΝ ΙΒΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ
συναγωνισμό με τον podios_aek για τα dislaik ε? καλα το πας συνέχισε ...
Σηκώσαμε κούπα, πέσαμε, επιστρέψαμε, ξανασηκώσαμε κούπα και ο Ιβάν την μόνη κούπα που χει σηκώσει είναι αυτή του καφέ.
ούτε πρόκειται να σηκώσει ο Ιβάν
bladerunner1924 ενα δεξι εξτρεμ θελουμε...Τωρα αν τον λενε στο μικρο Ιβαν....
Αδερφέ κανείς δεν είπε ότι ο Τιγρης δεν έκανε λάθη, αλλά πρόσεχε τι εύχεσαι γιατί εάν είχαμε Ιβαν θα είχαν φύγει από το 2ο χρόνο τους τουλάχιστον οι Σιμόες, Γιόχανσον. Νομίζω ότι είναι φως φανάρι πως κινείται ο άνθρωπος. Δώσε βάση στο σχόλιο του Depon21 και σύγκρινε τις 2 περιπτώσεις... Επιπλέον υπάρχει καλύτερη εναλλακτική και δεν το ξέρουμε;
Από Ιβαν, προτιμώ τον Μπρέσεβιτς.
Από τους πλέον ανεπιθύμητους του σαιτ έχεις γίνει...
νταξει ρε φιλε μπλαντερανιερος εδω και χρονια ειναι αυτος, ανατρεπτικος παντα, να μας εκνευριζει σχεδον παντα...ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΛΗΤΤΟΥΜΕ μαζι του...επισης δεν ειναι και τρολλ, ειναι σταθερη αξια με απειρες ιδιορυθμιες....κι εμεις εχουμε...πολλες ή λιγες..
Εγώ έχω κράξει πολλές φορές τον Μελισσανίδη για τα λεφτά που δεν βάζει στην ΑΕΚ,ανάλογα με το δικό του οικονομικό μέγεθος αλλά και το μέγεθος της ΑΕΚ σαν ομάδα και τις απαιτήσεις που έχει μια τέτοια μεγάλη ομάδα σε χρηματοδότηση.Αλλά και να υπήρχε έστω κι υποθετικά ενδεχόμενο Ιβάν για ΑΕΚ ή κάποιου σαν τον Ιβάν,πραγματικά δεν θα τον ήθελα.Βάζει λεφτα ο άνθρωπος και πάρα πολλά μάλιστα.Τι να το κάνεις;Ουσία μηδέν.Ούτε έχει κερδίσει τίποτα η ομάδα του όλα αυτά τα χρόνια,εξαιτίας και του... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μεγέθους του ΠΑΟΚ για μένα,αλλά και δείχνει να μην έχει γνώσεις από μπάλα.Κι άντε τίτλο δεν πήρε,τον παοκτσή τον γεμίζει αυτό που βλέπει σαν εικόνα ομάδας όλα αυτά τα χρόνια;
Για να κάνεις ομάδα,χρειάζεται λεφτά και γνώση.Όταν θα διαθέτεις μόνο το ένα από αυτά τα δυο,δυσκολα θα υπάρξει πρόοδος.Κι επειδή η γνώση είναι πιο δύσκολη κι ο Μελισσανίδης ξέρει καντάρια μπάλα,εκεί είναι το κρίμα,να μην μπορεί να κάνει τα παραπάνω βήματα η ομάδα εξαιτίας λιτότητας.
τον τρομερό !!!!!! και δυο διπλόπιτα !!!!!!
Ιβαν δημητρελο;.. ιβαν αδαμιδη;.. τον ιβαν τον κοζωνη;.. η τον ιβαν τον ξενιαδη;.. γιατι αλλον ιβαν στον ορίζοντα ΑΕΚ δεν βλεπω..
Και μη σου πω πως ξεχασες και τον ιβαν Σκλαβενιτη
Ανεβαινει η ομαδα τις τελευταιες βδομαδες και εχεις χαθει..dont worry μολις κανουμε γκελα θα σε φωναξουμε να πεις τα δικα σου παλι
Ο Ιβάν λέει δίνει λεφτά...έδωσε 10 εκατομμύρια για τα χρέη χαρίζοντας το κράτος τα άλλα 20 έδωσε 10 εκατομμύρια τα δύο πρώτα χρόνια για μεταγραφές και τώρα περίμενε να πουλήσει τον Ροντρίγκεζ για να κάνει μεταγραφές...εκτός απ όλα αυτά ο Ιβάν τα κάνει αυτά γιατί έχει κέρδος από τον ΠΑΟΚ όπου όταν αγοράσει αυτά που θέλει στην Βόρεια Ελλάδα θα την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια αλλά τότε θα είναι αργά για αυτούς που τον αποθεώνουν τώρα...και πάμε στο κακό Μελισσανίδη που όντως έχει κάνει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ λάθη...κατηγουρούμε τον Μελισσανίδη γιατί δεν έσωσε την ΑΕΚ και όλοι φέρνουν το παράδειγμα του Ιβάν και εγώ αναρωτιέμαι κάπου εδώ...είχε η ΑΕΚ παγωμένα χρέη που και να μην τα πλήρωνε δεν θα γινόταν κάτι? είπε το κράτος στον Μελισσανίδη να σου χαρίσουμε τα πρόστιμα ? είχε η ΑΕΚ έσοδα από γήπεδο κλπ? ήταν στην ίδια κατάσταση η ΑΕΚ του 2012 με τον ΠΑΟΚ όταν μπήκε ο Ιβάν? είχε καμία δίκη που έπαιρνε αναβολή κάθε χρόνο? δεν λέω έχει κάνει λάθη ο Μελισσανίδης αλλά το θέμα δεν είναι μόνο τα λεφτά αλλά το πλάνο...και στο κάτω κάτω αδελφέ αν ήθελε ο Μελισσανίδης να κάνει ανοίγματα στην Ελλάδα και να αγοράσει μικρό επειχηρήσεις όπως κάνει ο Ιβάν τότε να είσαι σίγουρος ότι θα έδινε λεφτά για μεταγραφές για να ασχολούνται μόνο με το τι κάνει στο ποδόσφαιρο...
ΥΓ1 Το ότι έδωσε για αυτούς τόσα λεφτά που πήρε τώρα ένα θα σου πω...να είναι καλά οι μάνατζερ...
Αδερφε μια χαρα νομιζω οτι θα ειναι και ο Αγγελόπουλος για να διαχειριστεί έσοδα - έξοδα..!!!!!!!!!!
Ουστ ρε σαβιδολαγνε απο δω οξω γλυφτη απο την παραγκα
Να σου δώσει η ΠΑΕ το IBAN, να κάνεις την κατάθεσή σου να πάρουμε κανένα παικταρά.
Ναι ειδες, βαρεθηκαν να σηκωνουν κουπες τα μπαοκια απο την 1η χρονια κιολας... Ακομα και οταν λειπαμε εμεις παλι τπτ δεν εκαναν με εναν ανταγωνιστη λιγοτερο. Και για μπαλα μιλαμε μπαλαρα ετσι?Α ρε ποσο ευκολα ξεχνατε που τα προηγουμενα 4 χρονια δεν βελπονταν ο ΠΑΟΚ και τωρα λετε εναν Ιβαν χρειαζομαστε επειδη για 1η χρονια φετος τσουλαει το τοπι.
εναν ιβαν ου δεν ξερει τι σχημα εχει το τοπι και τον εκμεταλευονται μανατζερ?
Τραβα γινε μπαοκ μας εχεις κουρασει
Αυτά αδερφέ δε λέγονται..
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΜΕΛ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ PODIE aek ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΟΝΚΑΣΑΠΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΔΕΣ ΣΤΟ yotybe ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ??
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΜΕΛ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ PODIE aek ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΟΝΚΑΣΑΠΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΔΕΣ ΣΤΟ yotybe ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ??
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟΝ ΓΑΥΡΟΡΓΑΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΣΑΠΑΡΟ ΓΤ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΤΟΝ ΚΑΣΑΠΗ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ... ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ
Πέραν των άλλων, μην αμελείτε ότι η Λάτσιο έθεσε ως όρο το 20% σε περίπτωση μεταπώλησης του ποδοσφαιριστή.
Αυτό και μόνο λέει πολλά ...
Μην λέτε λόγια του αέρα,το παιδί θα κριθεί εντός γηπέδου. Αυτό που θέλουμε είναι να μπορεί να παίζει καλή άμυνα,να έχει πνευμόνια ώστε να γεμίζει η αριστερή πλευρά και εννοείται να βγάζει καλύτερες σέντρες από τον Ντίντακ. Δηλαδή πόσο χειρότερος μπορεί να είναι από αυτούς που έχουμε;
ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΝΔΕΚΑΔΑ...ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΜΑΙΟ...ΠΑΡΤΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΡΕ Κ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...
Ειδαμε και τον Αινταρεβιτσ που ηρθε απο γεματη χρονια
filimou kai o tsiartas otan irte stin aek ta eidia me ton souid itan kai exalou pote den itan grigoros oute markare allaeixe aristero xirafi opos kai o souidos exei kalo aristero kai gia emena ta eprepe na ekteli ola ta stimena
Τι πρόβλημα έχετε όλοι με τον Αϊντάρεβιτς δε μπορώ να καταλάβω... ΟΚ, δεν είναι και ο πιο γρήγορος, αλλά έχει τη μακρινή πάσα και πολύ καλά στημένα, όπως φάνηκε στην Ξάνθη, στοιχεία που επιθετικά μπορούν να μας βοηθήσουν. Όσο θα δένει με την ομάδα και τον προπονητή, θα αποδίδει και καλύτερα.
Δεν εχω τιποτα με το παιδι και ας ηρθε σαν αντιεπαγγελματιας (παραπανω κιλα). Αυτο που θελω να επισημανω στον φιλο ειναι πως δεν εχει και τεραστια σημασια αν καποιος εχει πολλα αγωνιστικα λεπτα τον τελευταιο καιρο και σαν παραδειγμα εθεσα τον Αινταρεβιτσ ο οποιος με γεματη σεζον (ακομα και το μισο αυτην της σεζον επαιζε βασικος νομιζω στην παλια του ομαδα), ηρθε και εκανε ενα μηνα να προσαρμοστει στην ομαδα.
υπομονη ολοι μας..μαζι και εγω που γενικα ειμαι γκρινιαρης.να βγει η χρονια φετος..του χρονου τετοιο καιρο θα βλεπουμε μπουλντοζες για το γηπεδο και μεταγραφες επιπεδου αεκ.μια αλλη χρονια μας περιμενει και ειναι κατι που το πιστευω οσο τιποτα αλλο.
Κάποιοι κρίνετε έναν παίχτη που έρχεται στην ΑΕΚ με κριτήρια Ρεάλ Μαδρίτης. Λοιπόν, πού νομίζετε ότι έρχεται ο Βινίσιους και δε μας κάνει επειδή έπαιζε στην Ελβετία; Τι νομίζετε ότι είναι το ελληνικό πρωτάθλημα και ποιο το επίπεδο των ομάδων του; Πώς δηλαδή φαντάζεστε τους παίχτες που θα κάνουν τη διαφορά στην τριτοκοσμική αυτή λίγκα; Σας μιλάω σοβαρά, σε αυτό εδώ το πρωτάθλημα, αν ένας παίχτης είναι κοντρολαρισμένος, στοιχειωδώς γρήγορος και δίνει μια πάσα σωστή στα 10 μέτρα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μοιάζει με τον Πελέ. Καλορίζικος, ρε Βινίσιους
Ο παικτης φαινεται γρηγορος. Δεν τον ξερω, οτι εχω δει... σαν βραζιλιανος θα εχει κ τουλαχιστον αξιοπρεπη χειρισμο της μπαλας. Λογικα παζει κ LW κ νομιζω οτι τον χρησιμοποιησε κ ετσι η ζυριχη σε καποια παιχνιδια, φαινεται οτι εχει καλη σεντρα κ στημενα. Απο κει κ περα το να τον πηρε η Λατσιο κ το καλοκαιρι δεν τον εδινε δανεικο το καλοκαιρι, προφανως κατι εβλεπαν η κατι περιμεναν απο αυτον το οποιο ειναι ενθαρρυντικο... δυσκολο για βασικος στους ιταλους παντως με Λουκακου και ραντου... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μπροστα του. Αλλο στοιχειο επισης ενθαρυντικο ειναι οτι η ζυριχη τον ξανα ειχε δανεικο περαν της περουτζια κ της παντοβα. Στα κακα τωρα, η ζυριχη ειναι ομαδα β' ελβετιας (αν κ πηρε το κυπελλο περυσι) εκει εκανε την καλυτερη του σαιζον. και δεν εχει ουτε μια (ουτε μια ρε φιλε?) συμμετοχη σε επισημο παιχνιδι της Λατσιο. Το καλοκαιρι, αλλα και τωρα, τον ζητησε η Σλερνιτανα (β' ιταλιας)
Φίλε η σαλερνιτανα ειναι η δευτερη ομαδα ιδιοκτησίας λοτιτο απο το 11.. η λατσιο πολλους ποδοσφαιριστες της που δεν βρισκουν θεση στην πρωτη ομαδα προσπαθεί να τους παρκάρει εκει.. Αυτος μαλλον ενα τετοιο παρκάρισμα δεν το ηθελε αφου ειχε προτάσεις για δανεισμό.. απο την βραζιλια, την αυστρια, την πεσκαρα ακομη και την καλιαρι.. και μαλλον για καποιον τετοιο λογο ο παικτης ηταν παντα εκτος ομαδας και απο τις 3 Ιούλη που χαιρέτησε την ζυριχη προπονείται μονος του στο φορμελο..... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ο παροπλισμός του στην λατσιο ειχε να κανει περιςςιτερο με τετοια θεματα και οχι τοσο με την αγωνιστική του αξια.. επισης στην λατσιο τα προηγούμενα χρονια έπεσε πανω στον δεινόσαυρο τον ραντου, τον ολανδο τον μπρααντφεντ, τον πιερινια και τον λουλιτς71 που εκεινη την εποχη επαιζε ολη την αριστερή πλευρά..
Απο το 2009 έχει 40 συμμέτοχες και 1 γκολ!!ποιος τον βρήκε αυτόν!!!
podios_aek πες μου οτι εισαι απο αυτους που παιζουν fifa ή pro και κανουν πασα απο τον τερματοφυλακα στα μπακ και τρεχουν για γκολ με ντριμπλες και λοιπα εχοντας αγνωστη λεξη την πασα???Απο αυτους εισαι ετσι? Ναι ο Βινισιους δεν κανει εχεις δικιο...Εχει 2 μπιμπικια στο αριστερο μαγουλο και μια ελια στο πηγουνι...
τακι εσυ ?
Και τον Μπαρκα να τον διωξουμε.
0 γκολ
0 ασιστ
σε ολη του την καριερα.
Στατιστικά για το αρχείο σου:
Όνομα Παίκτη: Ashley Cole
Θέση: Αριστερό μπακ
Συμμετοχές: 605... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Γκολ: 17
Ασίστ: 53
Όνομα Παίκτη: Dani Alves
Θέση: Δεξί μπακ
Συμμετοχές: 634
Γκολ: 38
Ασίστ: 134
Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις που υποστηρίζουν τον προβληματισμό σου καθώς έχουν σκοράρει αρκετά γκολ στην καριέρα τους.
Και παραθέτω:
Όνομα Παίκτη: Roberto Carlos
Θέση: Αριστερό μπακ
Συμμετοχές: 775
Γκολ: 94
Ασίστ: 69
Για να μαθαίνεις και λίγα μαθηματικά...Το άλλο παλτό που είχαμε πριν πολλά χρόνια, ο Μιχάλαρος ο Κασάπης, είχε 7 γκολ σε 243 συμμετοχές. Με απλή αναγωγή, στις 40 συμμετοχές είχε 1.15 γκολ!! Ας είναι λίγο χειρότερος από τον Κασάπη, μου φθάνει!!!!!
το ζητουμενο ρε παιδιά είναι να βαζει γκολ...? ή να είναι ανασταλτικά βράχος και να μπορει να κουβαλάει και το τόπι μέχρι την αντίπαλη περιοχή και να έχει και μια καλή σέντρα...?!!!!
Για την ακριβεια 49 συμμετοχες.Γι' αυτο σου κανουν dislike.Ειναι οι ιδιοι φανταζομαι που οταν πηραμε τον Ντιαζ και λεγαμε οτι μαλλον ειναι παλτο κανανε dislike.Οι ιδιοι στο τελος της χρονιας παλι θα λενε τι παλτο πηραμε.Ωστοσο ευχομαι ο Βινισιους να μην βγει παλτο για το καλο της ομαδας.Αλλα δεν το πιστευω
Ο ντιας ηταν παλτό και το φωνάζαμε ολοι.. οτι απο τα τοσα αριστερα μπακ που κοιταζανε κατέληξαν στον χειρότερο.. Το παιδί αυτο γιατι να το πεις παλτό.. ουτε βεβαια και παικταρα αφου δεν τον γνωριζεις.. Μονο στη ζυριχη επαιξε κανονικα και απο οτι λενε πηγε πολυ καλα.. Η λατσιο δεν του εδωσε καμια ευκαιρια.. Μονο το πρωτο εξάμηνο τον ειχε στην ομαδα.. Μετα τον εδινε συνεχως δανεικό.. το καλοκαιρι τον ειχε εκτος ομαδας να προπονείται μονος του και δεν τον εδινε ουτε δανεικό.. μονο τον... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πουλούσε.. Κανενας δεν κατάλαβε τι επαιζε με αυτον τον παικτη.. και το καλοκαιρι πολλα λατσιαλικα δημοσιεύματα ρωτούσαν για το μυστήριο βινισιους.. Τωρα μαλλον πείστηκε και τον εδωσε.. Δεν νομιζω οτι ο παροπλισμός του ειχε αγωνιστικά κριτήρια.. δεν ειναι ο μονος παικτης που παροπλίζεται στην λατσιο οχι βεβαια γιατι ειναι άχρηστος.. εδω τον μορισον εχει δυο χρονια και παιζει το πολυ σε κανενα δίτερμα.. Παντως στην ΑΕΚ το προβλημα δεν το λύνει ο αντικαταστάτης του ντιντακ.. ακομη και αν προκειται για πολυ καλυτερο.. το προβλημα δεν μπορει να το λύσει μονος του ουτε καν ενας παικταράς σαν τον αραουχο.. Δεν φτάνει.. Η ΑΕΚ θελει εναν ακομη γρηγορο και ποιοτικό εξτρεμ η μεσοεπιθετικό.. Με αυτούς που εχουμε σε ολα τα παιχνιδια που ειχαν ενα βαθμό δυσκολίας και κυριως στα δυομισυ ντερμπυ που δώσαμε εκτος ειχαμε 0 φασεις!!!.. Αν το αντιληφθείτε αυτο.. Τοτε θα σταματήσουμε να ασχολούμαστε με προπονητες, με τα αριστερα και τα δεξιά μπακ και θα δουμε τι ειναι αυτο που λείπει πραγματικα απο την ομαδα για να της αλλαξει εντελως την εικονα.. που θα της δωσει ταχυτητα στα ποδια και στη σκέψη, ουσια πανω απο ολα και θα μπορει να πονέσει τον αντίπαλο.. πως ειναι ο λαζαρος;.. καμία σχεση...
Τι λόγο έχουμε να τον λέμε παλτό από τώρα;
Θα σπασεις ολα τα ρεκορ σημερα...σε dislike...
Το 2009 πρεπει να ηταν 15 χρονων....
Αδερφέ μέτρα από το 1994, που η Βραζιλία πήρε το παγκόσμιο με αριστερό μπακ τον Ρομπέρτο Κάρλος. Ρε τι ακούμε. .
υπάρχουν τελικά εδώ μέσα πάνω από 15 troll !!!!!
Ο καλύτερος αριστερός μπακ της τελευταίας 25ετίας (τουλάχιστον) δηλαδή ο Κασάπης, ξέρεις πόσα γκολ έβαλε στην καριέρα του? (Άκου ένα γκολ..)
Εδώ τα CF που έχουμε έχουμε λιγότερα γκολ...κ εσύ θες αριστερό μπακ πρωτο σκορερ..ξύπνα ρε
Μαγγες ο podios aek εχει δικιο! Αριστερο μπακ που δεν εχει 15 με 20 γκολ τη σεζον δεν ειναι αριστερο μπακ!!!!!!!!!!!!!!! Γιατι ο Βρανιες με 1 ενα γκολ τα τελευταια 5 χρονια ειναι σεντερ μπακ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Το σχόλιο αν μη τι άλλο, αξίζει ρεκόρ σε dislikes...!! Πάμε για τη 300αρα.... Άκου μονο ένα γκολ.... Ντροπή του!!!!
Καταρχάς έχουμε τη 2η καλύτερη επίθεση στο πρωτάθλημα με 25 γκολ. Το πρόβλημα είναι η άμυνα που έχει δεχθεί 16. Τώρα με Αραούχο ευελπιστούμε να είναι ακόμα πιο παραγωγική η επίθεση. Με την άμυνα να δούμε τι θα γίνει. Με Μανόλο πάντως έχουμε 0 παθητικά σε 3 ματς (2 πρωτάθλημα). 'Ισως βοηθάει κ η προσθήκη Βράνιες βέβαια.
χαχαχαχαχα ρε μεγαλε 23 χρονων και μετρας απο το 2009 οταν ηταν δλδ 15!!!! Και απο το 1990 αν μετρησεις παλι 49 (και οχι 40 ) θα βρεις. Ρε τι αλλο θα διαβασουμε...
πεστα ρε φιλε και εγω οταν πηραμε τον μπαρκα απο τον ατρομητο λεω τι παλτο ειναι αυτο? ειναι δυνατον ουτε 1 γκολ ποιος τον προτινε........οταν μαθετε τα μπακ της λατσιο τι επιεδο ειναι τοτε να πειτε γιατι δεν επαιζε ο παιχτης
Ρομπα εγινες με τη χολη σου αδερφε ουτε τα χρονια δε μετρησες προκειμενου να πεταξεις τη λαλακια σου
ΑΥΤΟΣ 1-0
Και εκτός του ότι το 2009 ήταν 15 χρονών, παίζει μπακ. Τι τον παίρνουμε τον μπακ για να βάζει γκολ ή για να βγάζει σέντρες και να παίζει άμυνα; Ας μη βάλει και κανένα γκολ όσο παίζει, αρκεί να δίνει καλές μπαλιές και να μην εποτρέπψει να μπει από την πλευρά που παίζει ούτε 1 γκολ.
Καλά Ναι ρε φίλε .. 23 χρόνων είναι.. Και ότι έπαιζε σε ομάδες τα τελευταία χρόνια δανεικός είναι πολύ θετικό .. Στην Ελλάδα τώρα θα άρχιζε να παίζει βασικός σε κάποια μεσαία ομάδα και θα λέγαμε ταλέντο πάρτε τον Βινισους (πως λένε κάποιοι πάρτε τον Κουρτη ; )
Τι σχεση εχουν τα μπακ με το γκολ? Ρε μερικοί εχετε μυρωδιά με το ποδοσφαιρο?
Να μου πεις για ασσιστ οκ, αλλα για γκολ??
Το 2009 ήταν 15 χρονών ρε παλικάρι! Τι συμμετοχές να έχει;;; Επίσης η Lazio έχει Λουκάκου. Μην τα ακυρώνετε όλα! Καλώς να έρθει το παιδί και να δουλέψει ήρεμος! Και το καλοκαίρι πάλι εδώ θα είμαστε και τα ξαναλέμε!!!
Το 2009 ηταν 15 χρονων. Απο το 2000 επρεπε να μετρησεις!
Έλα αγόρι μου εσυ, παίξε την γραμμή full και άσε τους μόνιμα στεναχωρημένους να λένε.
παρε το 166 και γρηγορα για νοσοκομειο.ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΣ ΤΟ
ΣΙΔΕΡΟΚΕΦΑΛΟΣ ΡΕ ΠΑΙΧΤΡΟΝΙ...
OI KAΛΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝΑΣΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ :
Ο Γκάλο στην Ξάνθη έκανε το λάθος από κούραση στα συνεχόμενα ματς που έδωσε...
Το ίδιο και ο Μάνταλος είναι κουρασμένος από τα συνεχόμενα ματς θέλει να φάει λίγο πάγκο...για να φορμαριστεί ξανά στα ντέρμπι...
Ο ντίτακ έφαγε λίγο πάγκο και εμφανίστηκε βελτιωμένος ...... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Το παραμύθι ΝΤΙΑΣ έπρεπε να λήξει ...καλώς να ορίσει ...ο Χίμενθ ξέρει να τον διαχειριστεί ...
Φιλε δεν εφταιγε ο γκαλος εκει αλλος εφταιγε.
Έλληνες νεαροί μπακ 23 χρονών δεν υπάρχουν???τι πάμε και παίρνουμε έναν ξένο επειδή είναι βραζιλιανος????πόσα παλτά έχουμε δει Βραζιλιάνους Ε Ε Ε αιντε
Ειδα ρε αδερφε και τους Ελληνες ταλαντουχους νεαρους σεντερ μπακ που πηραμε τι εγινε.....
Δεν καταλαβαίνω τα 3,5 χρόνια. Μετά δεν μπορούμε να τους λύσουμε τα συμβόλαια να φύγουν...
Πολύ θετική εξέλιξη!
Ωραία κίνηση, επιτέλους ένα αρ. μπακ με καλή σέντρα. Από εκεί και πέρα εγώ τους βραζιλιάνους μπακ δεν τους πολύ εμπιστεύομαι στα αμυντικά τους καθήκοντα, αυτός ελπίζω να είναι το κάτι διαφορετικό.
Καλή σου τύχη παίκτη μου και δώσε τα πάντα για να ξαναγίνει η ομάδα πάλι ΑΕΚΑΡΑ και να κερδίσουμε όλοι από αυτό... Σιδεροκέφαλος!!!ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ
Ο χειροτερος παιχτης εδω μεσα ειναι ο podios_aek.... Τι ειναι αυτα που λες ρε φιλε?? Θες και τα λες???
θεωρω πως αυτη η μεταγραφη ισως να ειναι πιο καιρια και απο του επιθετικου.,η ομαδα απο τα αριστερα μπαζει εδω και καιρο
Για μένα είναι θετικό που έγινε μεταγραφή αριστερού μπακ.Τώρα αν χρειαστεί χρόνο και πόσος θα είναι αυτός,θα τα δούμε στη συνέχεια.Από το να μην γινόταν καν μια τέτοια μεταγραφή...Ότι έρχεται με προοπτική να μείνει,είτε αποδώσει τα αναμενόμενα μέχρι τον Μάιο είτε όχι,είναι σίγουρο με 3.5 χρόνια συμβόλαιο.Από την απόδοση του όμως θα εξαρτηθεί στο τι θα ψάξουμε το καλοκαίρι,γιατί για μένα είναι βέβαια ότι θα ξαναβγείς στην αγορά για αριστερό μπακ.Ελπίζω να είναι αυτός που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ περιμένει η ομάδα μας,ώστε να πάμε σε μια καλή εναλλακτική του.Ο Ντίας δεν έχει μέλλον στην ΑΕΚ,ο Ντίντακ λίγο δύσκολο να συνεχίσει.
Βασικούρα θα ναι του χρόνου ο μικρός με τα στημένα και την σέντρα που χει.
Καλως ορισες παιχτρονι μου!!!!!!Υγεια να εχεις,και θα ζησεις μαγικες στιγμες στην ΑΕΚΑΡΑ μας!!!!!!!!!
Δε παίρνουμε παίκτες,γκρινιάζετε.Παίρνουμε παίκτες,πάλι γκρινιάζετε.Τί μίρλες είστε εσείς ρε??? Ούτε οι χήρες στο κρεβάτι δε κάνουν έτσι !!
Dinosmamelias ..ας μην γινόμαστε ντινοσαυροι, δεν υπάρχει κανένας λόγος.
Επιτέλους μετά από δύο μεταγραφικές περιόδους που έκαναν λάθος επιλογές πήραν το μάθημα τους...μερικοί βέβαια θα προτιμούσαν η ΑΕΚ να δώσει 1 εκατομμύριο στην Λάτσιο γιατί έτσι νομίζουν ότι είναι καλύτερη μεταγραφή απ ότι τώρα που ήρθε σαν ελεύθερος...το θέμα της ΑΕΚ που θα πρέπει να κοιτάξει είναι να φέρει 5-6 ξένους ποιοτικούς και όχι 10 ξένους μέτριους...η ΑΕΚ πρέπει να κάνει ένα ρόστερ όπου οι Έλληνες θα είναι περισσότεροι ...βέβαια σε μερικές θέσεις όπως φορ εξτρέμ ή η κολόνα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στόπερ θα πρέπει να είναι ξένοι γιατί καλός η κακός δεν υπάρχουν Έλληνες σε αυτή την θέση που να μπορούν να κάνουν την διάφορα...από την άλλη προτιμώ να έχω πρώτο φορ τον Αραούχο και πίσω τον Γιακουμάκη παρά να έχω τρεις ξένους από τους οποίους κανένας δεν κάνει την διαφορά...
ΥΓ1 ΜΌΝΟ ΑΕΚ
ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙΣ!!!
Μπαλαδοφατσα!
Καλη Προσθήκη, με γκαλο και αυτον μπορουμε να παιξουμε ανετα το 3-5-2!!!!! Οσοι γαυροι βγάζετε χολή και το παίζεται αεκτζηδες ο ΤΡΟΜΟΣ σας εχει κυριεύσει......
Από τα βιντεάκια και από την καριέρα του, μια χαρά μοιάζει το παιδί. Νέος είναι άλλωστε, μακάρι να βρει στην ΑΕΚ την ομάδα που θα τον ανεβάσει.
Καλώς ήρθες στην Αεκαρα μας
ΜΠΑΡΚΑΣ
ΓΚΑΛΟ ΒΡΑΝΙΕΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΙΝΙΣΙΟΥΣ
ΣΙΜΟΕΣ ΓΙΟΧΑΝΣΟΝ ΑΙΝΤΑΡΕΒΙΤΣ ΠΑΤΙΤΟ
ΑΡΑΟΥΧΟ ΑΛΜΕΙΔΑ
ΣΕ 4-4-2 ΜΕ ΡΟΜΒΟ ΤΟΝ ΠΑΤΙΤΟ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΑΟΥΧΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΜΕΙΔΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ. ΘΑ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΒΑΖΑ ΚΑΙ ΤΣΙΓΚΡΙΝΣΚΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ. ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΙΝΙΣΙΟΥΣ ΤΟΥ ΑΙΝΤΑΡΕΒΙΤΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΥΓΚΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΤΙΝΤΑΚ ΜΑΝΤΑΛΟΣ ΚΑΙ ΠΕΚΧΑΡΤ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΦΟΡΜΑ ΚΛΠ
Επιτέλους, καλύφθηκε το κενό. Χρειαζόταν αυτή η μεταγραφή, όπως και ενός εξτρέμ.
Καλή προσθήκη, χωρίς ρίσκο και με προοπτικές !!
Από τους ήδη υπάρχοντες εκτιμώ πως θα είναι καλύτερος.
Ρε παιδιά καλά λέει ο pontios_aek και ο Μπάρκας τα ίδια , 40 συμμετοχές κανένα γκολ , για μένα δεν κάνει ! Αρε Μελισσανίδη με τα λαχεία σου...
Μακάρι να βγει κασαπης. Αλλά απλώς επισημαίνω ότι έχει 44 συμμετοχες (ή κάπου εκεί ) από το '14, και η τελευταία του ομάδα β Ελβετίας. ...Άρα, στοίχημα κι αυτός. ...
Ρε αδερφε οταν επαιξε η ομαδα ηταν Α Ελβετιας... Ψαξτο λιγο πρωτα
Ρε αδερφε οταν επαιξε η ομαδα ηταν Α Ελβετιας... Ψαξτο λιγο πρωτα
Η ομάδα χρειάζεται ένα αριστερό μπάκ.. όχι για αλλαγή του Ντίντακ.. αλλά ο Ντίντακ να γίνει αλλαγή του!
Ετσι θα μεγαλώσει η ομάδα..... Και από κάτω βγάινουν τα λιβανιστήρια και είναι ευχαριστημένα που δεν θα κουράζεται άλλο ο παιχταράς ντίντακ...
Το ζητούμενο τώρα δεν ειναι η αξία του παίχτη αυτή τη στιγμή.
Μπορεί να βγεί λύρα 100 μπορει να αποδειχθεί μετριότητα. Θα δείξει.
Το θέμα τώρα είναι για ακόμη μια φορά η προχειρότητα με την οποία οι
υπεύθυνοι αντιμετωπίζουν τα προβλήματα με το ρόστερ της ομάδας.
"Φωνάζει"καιρό τώρα οτι δεν εχουμε εναλλακτική του ηδη "σκασμένου"... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ντίντακ.Πάρε ενα μπακ απ εστω και μετριο παίχτη που να μπορεί να
παίξει αμεσα.
Αντι αυτού προτιμάμε να πάρουμε ενα ακόμη λαχείο που δεν αναμένεται
να μπεί στην ομάδα σύντομα.Να προσευχόμαστε μονο να ειναι καλά ο
Ντίντακ οσο καιρό θα χρειασθει ο ορεσίβιος να κριθεί ετοιμος και να διεκδικήσει
θεση στην ενδεκάδα.
Απ οτι εγραψε φιλος που ζει εξωτερικο και τυον εχερι παρακολουθησει ειναι πολυ ανωτερος του ισπανου σε ταχυτητα και σεντρα.!Για συγκριση με Ντιαζ δεν το συζηταμε!
Θα ειναι κριμα ομως να παμε να σωσουμε τη χρονια, χωρις δεξι ( καθαρο) εξτρεμ.!
Αυτο που θελω, ειναι ν αρχισει να παιζει ο Ιησους( και ναναι 100% καλα) και να δω μια αμυνα με, Μπαρκα, Γκαλο , Τσιγκρινσκι, Βρανιες, Βινισιους.
Τελικά αυτός καλός είναι?
Ρε φιλε podios_aek με συνχωρεις που κολανε τα ποσα γκολ εχει βαλει ενας αριστερος μπακ για να καταλαβω??? Αλλο αριστερο μπακ και αλλο σεντερ φορ επιθετικος να σου εξηγησω για να καταλαβεις γιατι απο οτι φενετε δεν πρεπει να γνωριζεις τα βασικα του ποδοσφαιρου............... ????
Απορω με μερικους που χωρις να εχουν δει τον ποδοσφαιριστη τον βγαζουν μπαζο απο τις στατιστικες που διαβαζουν.
Αν κρινω απο κανα δυο βιντεακια που τον ειδα μια χαρα μπακ ειναι ,ανεβαινει και κανει παιχνιδι συχνα και ξερει μπαλα .Δεν ειναι τσεκουρι τυπου Βρανιες αλλα με Γκαλο απεναντι μια χαρα ισσοροπημενη αναπτυξη απο τις πτερυγες αποκτας
Έχει καμία σχέση με τον φρέιτας του απόλλωνα?
Παιδια καλησπερα.. Ειναι και ψιλος ο Βραζιλιανος αυτος. Μιπως ξερει κανεις εαν μπορει και παιζει και στοπερ??????? Γιατι εαν παιζει και στοπερ το παλικαρι αυτο θα δωσει λυσεις στον Μανολο στην αμυνα....... Εαν ξερεις καποιος ας μου απαντηση..... ?????
Ξέρουμε τι θα γίνει με Ντιντακ, Ντιας? Βασικά με Ντιας ? Θα συνεχίσουμε μέχρι το καλοκαίρι με 3 αριστερά μπακ ή θα φύγει από τώρα ?
Χαίρομαι για αυτον τον παίκτη, με τη διαίσθηση που έχω θα τα πάει πολυ καλά
Παιδια καλησπερα.. Ειναι και ψιλος ο Βραζιλιανος αυτος. Μιπως ξερει κανεις εαν μπορει και παιζει και στοπερ??????? Γιατι εαν παιζει και στοπερ το παλικαρι αυτο θα δωσει λυσεις στον Μανολο στην αμυνα....... Εαν ξερεις καποιος ας μου απαντηση..... ?????
Ρε αδερφια μην γκρινιαζετε,το εχετε καταλαβει οτι με 3 μεταγραφες το καλοκαιρι παμε για πρωτσθλημα του χρονου.θελουμε 2 δεξια εξτρεμ και ενα δεκαρι και ειμαστε κομπλε
Αντε να βαλουμε και αυτον στην συλλογη μας με τα αριστερα μπακ (Ντιαζ-Μανωλας-Βινίσιους) και να παιζει ο Ντιτακ ..??
Απο την ΠΑΕ θα μας πουν ποτε θα ειναι ετοιμος για να παιξει γιατι εχει ακουστει για Απριλιο - Μαιο ...???
Παίρνεις και Κουτρη για το καλοκαίρι και είσαι μια χαρά αν αποδειχθεί καλός ο Βινισιους διώχνοντας τον πρώην παίκτη της ΜΙΛΑΝ
Συνχαρητηρια κ καλως ν ερθεις.δεν ξερω γιατι μερικοι βγαζετε χολι.
1) βραζιλιανος
2) lazio
3)πιτσιρικας εξελιξιμος
4)τσαμπα μεταγραφη .... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
5)+1 λογος ν πεξει ο ντιντακ καλητερα.
Δεν σας φτανουνε; Μου περισεουνε!
Παιχταρα μου ελα να ξαναθυμηθουμε τα βασικα ενος συγχρονου μπακ γιατι μ αυτον εδω θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε...
Εδω θα μαστε να τον δουμε τον παιχτη ,χαλαρωστε μερικοι που νομιζετε οτι για να παρεις πρωταθλημα στο Ελλαντα θες τον Τζορντι Αλμπα.Πειτε μου φετος εναν καλυτερο αριστετο μπακ απο τον μετριο οντως φετινο Ντιντακ που παιζει στη σουπερ λιγδα
Στην κατασταση που βρισκομαστε πιο πολυ με ενδιαφερει να ειναι γερο σκαρι, παρα να ειναι......Ρομπερτο Καρλος. Δε θα αντεξω κι αλλον λουφα και λατρη του "ελευθερος υπηρεσιας".
Μακαρι να βγει καλο παικτακι, να εχει ορεξη γιατι καλη ηλικια εχει μπορουμε να δουμε λιγο φως και απο αριστερα
Doctor εγω σαν αεκ φερνω τον βινισιους που ναι μεν ειναι 23 αλλα σε αυτη την.ηλικια επρεπε να εχει κανει περισσοτερα πραγματα αυτο πιστευω και ο γαυρος εφερε τον αλι σισσοκο για αρ.μπακ εστω και δανεικο!!που εχει παιξει ο ενας και που ο αλλος και ας υπαρχει διαφορα ηλικιας!!το λεω πως μπορουσαμε για κατι καλυτερο!!
Που έχει παιξει ο Ιντεγε και που ο Αλμειδα. Τροφή για σκέψη
Σισοκο , μιλαμε για ποδοσφαιριστη ανεκδοτο, ας μας ελεγες καποιο αλλο παραδειγμα ρε φιλε που θα μπορουσες να βρεις ςιναι η αληθεια απλα απο αυτο καρφωνεσαι για το ποσο το εχεις με το ευρωπαικο ποδοσφαιρο και απλα θες να κραξεις (που σου λεω οτι ανετα θα μπορουσες να το κανεις). Επισης το αριστερο μας μπακ δεν κανει γιατι ειναι 23 και δεν μπορουσε ν απαιξει στη Λατσιο ενω οταν ο γαυρος πηρε τον Μιραλας που δεν επαιζε στη Σεντ Ετιεν ηταν παιχταρας...Ολα θα φανουν στο γηπεδο και επειδη... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γοα τον Σισοκο τον εχουμε δει στο γηπεδο για αυτο σου λεω οτι ηταν τελειως ατυχης η επιλογη σου.
Συγνωμη θεωρεις το ελληνικο πρωταθλημα ανωτερο απο αυτο της Ελβετιας που ο παικτης επαιζε βασικος περυσι και πηρε και τιτλο??
ς που πηραμε εχει καλυτερο Potential!!!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Οσο για τον σισσοκο....εγω δεν θα τον προτιμουσα....αυτο
Αρκετα πια με ξεζουμισμενους παικτες που εχουν κανει τον κυκλο τους!!
Να σου θυμιζω οτι ο γαυρος που τοσο θαυμαζεις τον καλυτερο μπακ που ειχε τα τελευταια χρονια τον πηρε απο καποια Βαλενσιεν (Μαζουακου)....και τον δευτερο καλυτερο απο Β Γερμανιας (Χολεμπας)!!!
Μακάρι να βγει ο παίκτης......Μακάρι.
Πάντως όταν ξέρεις ότι θέλεις παίκτη σε αυτή την θέση μήνες τώρα υποτίθεται ότι θα είχες κάνει ψάξιμο. Εμένα μου μοιάζει για ευκαιρία....με χαμηλό κόστος και υψηλό ρίσκο.
Δεν παιρνει παικτες εχει καβουρια..παιρνει παικτες κουβαλαει παλτα....φτιαχνει σωστα συμβολαια κ δεν τον κοροιδευουν οι μανατζερ ειναι εργο Λυσσανδρου Μαιστρο Ντε Μπαρτολο Λυμπε Ζηκου κλπ ακυρωνει συμβολαια με τενεκεδες ;;;ειναι αχρηστος κ εχει τον ξεμωραμενο Μπαγεβιτς . Λοιπον εσεις την μιρλα σας την κακομοιρια σας κ εντελει την ασχετοσυνη σας κ αυτοι την δουλεια τους. Οποιος ειναι λογικος ξερει οτι καθε δουλεια εχει στραβες αναποδες ατυχιες γκελες κ παει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ λεγοντας....κανεις δεν χαιρεται που χαθηκε η χρονια αλλα δεν χρεωνει και την ελευση του Εωσφορου στον Μελ κ τον Μπαγεβιτς....Αν δεν στηθει η ΑΕΚ στα ποδια της με γηπεδο κ εσοδα η Γ Εθνικη δεν θα ειναι κακο ονειρο αλλα επαναλαμβανομενη πραγματικοτητα.
Eπιθετικα που τον ειδα καλος φαινεται,μιλαμε για τα βιντεακια παντα.Αμυντικα θα τον δουμε.
Για μενα ομως πρεπει η 11 αδα να χει καλους παιχτες και οι ρεζερβες να αποτελουνται απο μικρους ακαδημιας ή ταλεντακια απο αλλες χωρες.
Στην ιταλια δεν ειναι ευκολο να παιξεις σαν αριστερο μπακ.Συνηθως παιζουν με μπακ που εχουν ολη την πλευρα και η λατζιο νομιζω εχει λουκακου και ραντου,αν δεν κανω λαθος.
ερχεται σε εξαιρετικη ηλικια.πιστευω οτι σαν βραζιλιανος θα εχει καλη τεχνικη αλλα θα πρεπει να δουλεψει στον αμυντικο τομεα.μακαρι να ανεβει και ο didac και να εχει ο μανολο ευχαριστο πονοκεφαλο για τον ποιον θα βαζει μεσα.
Bladerunner άμα θέλεις ιβαν πάνε προς βορρά....
Πολυ αθλητικός και μέτρια σέντρα. Απο το ντιας σιγουρα καλύτερος, οπως και απο Ντιντακ. Ωστόσο τα παντα θα φανούν στο γηπεδο.
Στην Λάτσιο ήτανε και δεν έπαιζε , τον έδιναν και καθάριζε τους μπάγκους!!και ναι στο ποδόσφαιρο πρέπει όλοι να έχουν συμμετοχή στο σκοράρισμα από αμυντικούς στα στημένα μέχρι και από τα χαφ!!
Ενα δεξί εξτρέμ και είμαστε υπερκομπλε
Oi περισσότεροι από ότι βλέπω,όπως και η διοίκηση,θεωρούν ότι οι παίκτες είναι καρπούζια.
Να τα ανοίξουμε πρωτα και μετά να τα βγάλουμε μάπα.
Ούτε βιογραφικά κοιτάμε,ούτε χαρ/κα,ούτε τίποτα.
Μαζεύουν παικτες του 150ρικου και ότι κάτσει.Και σε αυτό δεν ρίχνω το βάρος μόνο στον Μελ,αλλά και σε αυτούς που κάνουν τις μεταγραφές.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ο Μίλοβάνοβιτς μια κλάση πάνω σαν τεχν διευθυντής.
Γενικά,οι κινήσεις,που έχουν γίνει εκτός Αινταρεβιτς είναι λογικές. Να μείνει ο Μανολο το καλοκαίρι να διαλέξει 4 παίχτες Και θα,Πάμε σούπερ. Και στην Ευρώπη αν καταφερουμε βγούμε λόγω των εγκλημάτων του Κετσπαγια θα μπούμε στους ομίλους.
Όταν θα βγάζει μάτια ο αινταρεβιτς να δούμε τι θα λες
To 13/14 πήρε μεταγραφή στην lazio, από τότε έχει 52 συμμετοχές 1 γκολ και 6 ασίστ (στην lazio καμία συμμετοχή) Τώρα τι έκανε το 2009 στα 15 του δεν ξέρω . Δεν έχει τρομερά νούμερα, αλλά μακάρι να μας βοηθήσει ! μόνο ΑΕΚ
3,5 Χρονια συμβολαιο?Μακαρι να μας βγει γιατι εχω την εντυπωση οτι ειναι πολλα τα χρονια?αρα τον πιστευει αυτος που τον προτεινε στην ΑΕΚ εννωο Μαιστοροβιτς
Όταν δεν τον ξέρουμε τον πρότεινε ο Μαϊστόροβιτς.
Αν βγει αρχίζουμε τα "πωπωπω τι μεταγραφάρες έκανε το βατράχι ή ο Μελισσανίδης"
Αν δεν βγει βρίζουμε Μαϊστόροβιτς.
Γνωστά αυτά
καλα ρε φιλε τι πινεις τι ειναι αυτο που μου εγραψες?τοσο πολυ μαιστοροβιτσ εισαι αντι για ΑΕΚ μονο?τι θελεις να σου θυμισω Μοραις?ποιος το εφερε?τον πατατα τον αινταρεβιτσ ποιος το εφερε>?οχι και επιτυχημενος ο μαιστοροβιτσ χαλαρωσε λιγο αιντε
Τους φτηνούς πάντως παίχτες,τους κλείνουμε ταχύτατα χωρίς σήριαλ και ιστορίες.Σε τέτοιες περιπτώσεις δείχνει
αντανακλαστικά η διοίκηση.Μακάρι να αποτελέσει ένα αξιόπιστο back-up,του Ντίντακ αρχικά και βλέπουμε.
Συνήθως έτσι γίνεται. Εδώ η Ρεάλ παλεύει να κλείσει Ντε Χέα 2 χρόνια.
Οπως ο Αραουχο;
Επιτέλους τελειώνουμε με την ΑΕΚ των "παιδιών" που κάνουν κοντρόλ με το καλάμι και γυρνάμε ξανά στην λάτιν ΑΕΚ του τσαμπουκά της αλητείας, της χαίτης.
Τί να πρωτοθυμηθώ;
Τον Σκόκο;
Τον Μπλάνκο;... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Τον Ρίμπο;
Τον Νάβας;
Πάμε μωρή ΑΕΚΑΡΑ
από τα σχόλια καταλαβαίνω ότι πήραμε πάλι λαχείο αλλά όχι υψηλού ρίσκου. γιατί δεν είναι μεγάλος ηλικιακά, σε πτώση ή με ιστορικό τραυματισμών. με τα δεδομένα του μπάτζετ πάντως φαίνεται τέλειος, αφού είναι τζάμπα (άραγε θα δώσουμε κάτι στη λάτσιο ή μόνο ποσοστό μεταπώλησης;;;).
όσοι περιμένουν ακόμη πρωτοκλασάτες μεταγραφές φαντάζομαι ότι το έχουν πλέον αποδεχτεί ότι με μελ. μόνο έτσι θα κινούμαστε........ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
σχετικά με μπαρμπόσα προτιμώ να μην έρθει και να δοθούν περισσότερες ευκαιρίες σε μελικιώτη. εκτός κι αν βρεθεί κάτι αντίστοιχο του βινίσιους (τζάμπα σε εξαιρετική ηλικία και από προηγμένη σχολή και πρωτάθλημα)...
Το αλλο με τον τοτο το ξερεις;
Άντε να είναι τυχερός ότι και αν είναι με τους παίκτες κατσαπλιαδες και τα γηπεδα παλιοχωραφα εδώ πέρα και μακάρι να βοηθήσει.Αυτο έχει ανάγκη η Αεκαρα μας από αυτόν τώρα.Μακαρι
Μια γρήγορη ματιά στο www.tranfermarkt.com θα σας πείσει ότι είναι κατώτερος του Didac και απο χρόνο συμμετοχής και από ομάδες που έχει παίξει.
Απραξία φέτος και πέρυσι ούτε καν βασικός σε μέτρια ομάδα Ελβετίας.
Πειτε ενα καλωσορισες κομπλεξαρες που μπηκατε μονο για να κραξετε
κάποιος φίλος έγραψε για 20 συμμετοχές πέρυσι στη β Ελβετίας..........
τι να πω, άλλο ένα λαχείο.......
μοναδική παρηγοριά ότι η λάτσιο τον κράτησε 3,5 ολόκληρα χρόνια περιμένοντάς τον.
γνωρίζει κάποιος τι έκανε πριν τη Ζυρίχη;;;;;;;;;
http://www.transfermarkt.gr/vinicius/leistungsdatendetails/spieler/277361/verein/260
Δες και πες.
Φίλε επαιξε στη Ζυρίχη περισυ ενω ηταν στην πρωτη κατηγορια και απλα υποβιβαστηκε.
Φιλε α ελβετιας επαιζε στην ζυριχη η οποια επεσε β εθνικη και πηρε κυπελλο μην τρελενεστε παλι ολοι σταματησατε να κραζετε με αραουχο και τωρα ξανα παλι δεν Το βαζετε κατω δειτε πρωτα και μετα φωναζετε το 80 % των μεταγραφων μας εχει βγει μεχρο τωρα ο αινταρεβιτσ ειναι γ αλλαγη μια χαρα οποτε δεν χρειαζετε να φωναζουμε φορτσα αεκ παμεε ρε
εχουμε θεση ξενου?
ΠΟΙΟΙ 5 ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΞΕΝΟΙ?
Εικαζω Patito Rodriguez,Galo,Vargas,Araujo και ίσως Chygrynskiy.
DIAZ?
Αρα ο Τσιγκρινσκι είναι κοινοτικός και θα γίνει έλα φύγε του Ντιάζ και του Βινισιους.
5 δε πρεπει να ναι?
Νομίζω έχει Ιταλικό διαβατήριο.
portogaliko *
Πορτογαλικο διαβατηριο εχει....ειναι κοινοτικος!!!
Έχει πορτογαλικό διαβατήριο φίλε μου .. σίγουρο
Νομίζω πως εχει Πορτογαλικο διαβατιριο. Αν κανω λαθος πεστε μου
παίκτης που θα μπορούσε να έρθει σε παραπάνω από τις μισές ομάδες της σουπερλιγκ χωρίς τυμπανοκρουσίες κιόλας. Αν σας ικανοποιεί για την ΑΕΚ τι να πω... Η ΑΕΚ χρειάζεται παίκτες σαν τον Αραούχο για να αλλάξει επίπεδο
μπορείτε να μου εξηγήσετε τα ντισλαικ?
Γιατί όταν έρχεται ένας παίχτης καινούριος του ευχόμαστε καλή επιτυχία.
ειναι κινηση για το μελλον.... τον ιανουαριο δεν βρισκεις τιποτα τρελο για μπακ, ειναι νεος, τον εχει μια ομαδα που εχει εξερετικα μπακ και φυσικα δεν θα καταφερνε να παιξει στην λατσιο αν αναλογιστουμε τι παιχτες εχει, δεν τον εχουμε δει τον βγαλανε παλτο, ιστορικο τραυματισμον δεν εχει, σεντρα εχει, επιθετικα ειναι καλος, αμυντικα δεν ξερω, εχει τριπλα και ειναι αρκετα γρηγορος σε καλυψα?
Ένα μέτριο παίχτη από Ιταλία και Ισπανία να πάρουμε είναι υπεραρκετά για το επίπεδο σουπερλιγδας.. Στο χορτάρι θα δούμε πόσο καλοί είναι όλοι.. Πάντως βάση για τη νέα σεζόν έχουμε πρώτη φορά τα τελευταία 6-7 χρόνια....
Kαλος να ορισει!!
Για οσους λενε οτι ο παικτης προερχεται απο απραξια....αυτο ειναι σε μεγαλο βαθμο λαθος!!
Ο παικτης εκανε προετοιμασια κανονικα με την Λατσιο το καλοκαιρι, προπονουνταν κανονικοτατα με... ΣΥΝΕΧΕΙΑ την ομαδα μεχρι και εχθες και ηταν σχεδον στα μισα φετινα ματς του καμπιονατο στον παγκο ως αναπληρωματικος αριστερος μπακ (μεχρι και πριν μια εβδομαδα στην ηττα με 2-0 απο την Γιουβεντους)!!
Οποτε ναι μεν δεν επαιξε φετος (δεν συνηθιζεται αλλωστε σε καμια ομαδα να γινεται συχνα αλλαγη αριστερου μπακ αν δεν εχει καποιο προβλημα ο βασικος) αλλα δεν ηταν σε απραξια.....ουτε ερχεται απροπονητος!!
Θεωρω οτι απο φυσικη κατασταση με βαση τα παραπανω ειναι ετοιμος να μπει να παιξει και αυριο!!!
Αδερφέ τί προετοιμασία με Λάτσιο μας λες εδώ τώρα;
Αν ο παίχτης δεν διαθέτει ελληνικό DNA και δεν έχει γαλουχηθεί με τις τακτικές αρχές των Παράσχων και των Τεννέδων αυτού του τόπου δεν κάνει για την ΑΕΚ.
Εγω απλα φιλε μου παρεθετω τα γεγονοτα...για καποιους που υποστηριζουν οτι θα ειναι ετοιμος απο το μαρτιο και να δουμε.....ο παικτης απο φυσικη κατασταση (μιας και ηταν μελος της ομαδας δεν ηταν παροπλισμενος) λογικα παιζει και αυριο!!!
Έξω οι άμπαλοι Έλληνες από την ΑΕΚ που την βλέπουν και ΑΕΚάρχες.
Ζήτω οι Γαλανόπουλοι, οι Μεληκιώτηδες και οι Μπάρκες που ναι ταπεινοί.
Ζήτω οι λατίνοι παιχταράδες τύπου Σκόκο (τους βγάλαμε στην Ελλαδάρα στοιχηματίες και φέραμε Γιάχιτς και Μάκους).
Ζήτω οι φιλότιμοι, επαγγελματίες τύπου Γιόχανσον και Σιμόες.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Από Έλληνες μόνο πιτσιρίκους που θεωρούν ΤΙΜΗ να ναι στην αποστολή της ΑΕΚ και όχι υποχρέωση να ναι βασικοί.
Έλληνες που θα απαιτούν θέση βασικού θα ναι μόνο επίπεδο Παπασταθόπουλος, Κατσουράνης, Ντέμης και Τσιάρτας.
Να τελειώνουμε επιτέλους με τους Κολοβέτσιους, τους Αραβίδηδες και τα υπόλοιπα "παιδιά"
;)
Μπάρκας Βινισιους γκάλο οι 2 στα άκρα τσιγκρινσκι βρανιες κεντρικοί αμυντικοί, Σιμοες Γιοχανσον με γαλανοπουλος back up ,δεκάρι μανταλος πατιτο αριστερά δεξιά Λάζαρος και μπροστά Αραουχο...Και φύγαμε champions..Όνειρο ζω μη με ξυπνάτε..
Δεν ξέρω γιατί είστε κάποιοι τόσο αρνητικοί. Εγώ πάντως έχω πολύ θετικό αίσθημα για τον Βινισιους.
Η ΑΕΚ είναι ομάδα που πρέπει να πατάει τον αντίπαλό της στο δικό του μισό. Για να γίνει αυτό χρειάζεται τα μπακ της να παίζουν πολύ ψηλά, άρα να έχουν επιθετικό προσανατολισμό. Ο Βινισιους αυτό θα προσφέρει. Επομένως, πολύ καλή κίνηση από την ΠΑΕ.
Προχωράμε!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΥΓ. γηπεδο στα ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ. Μάλλον πρέπει η ORIGINAL 21 να κάνει μια επίσκεψη στον λουλη δήμαρχο μου φαίνεται...
Είναι αρνητικοί γιατί έχουν μείνει στην 10ετία του 1990 που μπορούσες να έχεις μέχρι τρεις ξένους.
Επίσης γιατί έχουν φάει την προπαγάνδα πως η ΑΕΚ έχει κάποιου είδους υποχρέωση να φτιάξει την επόμενη Εθνική Ελλάδος.
Λες και που είχε στην εθνική που σήκωσε το Euro την μισή ομάδα της το πίστωσε κανένας (ακούς κάτι συνεντεύξεις πως εκείνη η Εθνική απαρτιζόταν από παίχτες Παναθηναϊκούς και Ολυμπιακού... ΣΥΝΕΧΕΙΑ -ζντοινγκ-).
Έρχεται 23χρονος Βραζιλιάνος που τον είχε εντοπίσει η Λάτσιο, αλλά δεν μας κάνει.
Θα προτιμούσαμε κανέναν 23χρονο Σκορδοπούτσογλου από κανένα Λεβαδειακό.
Να ταν δικό μας παιδί, να ήξερε τι θα πει ΑΕΚ κτλ.
Πιστεύω σε κάλυψα.
Ρε αδερφε Σκορδοπούτσογλου????? Κλαιω ρε συ.... Να σαι καλα και μου εφτιαξες το μαυρο μεσημερι μου
Τα είδαμε τα δικά μας παιδιά, καλυτερα ο Βινισιους απο Ελληνακια που θα μένουν στασημα και θα στην λενε και απο πανω.
Δυστυχώς Λυμπε,Δέλλας και Ντεμης δεν ξαναβγαίνουν εύκολα με ήθος και επαγγελματισμό , τωρα τους βλέπεις τους Ελληνες μόλις παίξουν καμια 20αρια ματς σηκώνουν αμανέ.
Έχουν περάσει οι Μπραουδάκηδες γραμμή πως ΑΕΚ, Παναθηναϊκός και ΠΑΟΚ έχουν υποχρέωση να έχουν Έλληνες προπονητές και να βγάζουν Έλληνες παίχτες για να έχουμε δυνατή Εθνική.
Για την Ολυμπιακάρα κουβέντα.
Η Ολυμπιακάρα θα χει ξένους "προπονηταράδες" και "παιχταράδες και δεν θα ασχολείται με Εθνική αλλά μόνο να σηκώνει κούπες.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Φυσικά την προπαγάνδα των Μπραουδάκηδων την έχουν φάει μόνο οι πάντα @γ@θομούνηδες ΑΕΚτζήδες και απαιτούν Ουζουνίδηδες και Δέλλες προπονητές, Μύγες, Αρκούδες και λοιπά "ταλέντα" για παίχτες (ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΚΙΟΛΑΣ).
Δεν υπάρχει σωτηρία φίλε μου.
Απόδειξη όσων λέω, η πίκρα που σκόρπισε η έλευση Χιμένεθ (3 χρόνια προπονητής κάποιας.... Σεβίλλης) στους Αντικειμενικούς. Για τον Ουζουνίδαρο βέβαια που κάνει σερί ισοπαλίες κουβέντα.
Εδώ ήθελαν Νίκο Παπαδόπουλο... Που κατέληξε στην Β Εθνική και τον ΟΦΗ. Ουτε εγώ τρελάθηκα με Χιμένεθ αλλά απο Παπαδουλος και Μαντζουρακηδες που ζητούσαν κάποιοι χίλιες φορες ο Ισπανός.
Κουτρηδες,Μυγες και λοιποί παίκτες ας κάνουν 2 πολύ καλες σεζόν στις ομάδες τους και βλέπουμε, δεν είναι λίγοι αυτοι που κάνουν ενα καλό εξάμηνο και μετα καταλήγουν στην Γ Εθνική και ψάχνουν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ συμβόλαιο. Κουτσιανικούληδες υπάρχουν πολλοί.
Θυμάμαι κράξιμο που έριχναν κάποιοι όταν η ΑΕΚ δεν ανανέωσε τον.... Τσούπρο.
Ήθελαν Τσούπρο ενδεκαδάτο και αρχηγό στην Αγιά Σοφιά.
Σου λέω δεν υπάρχει σωτηρία.
Και το Νικολιά μην ξεχνάς.Και τον Τσίτα.
α διαφωνήσω με αυτό που λέτε ότι θα είναι έτοιμος σε ένα μήνα....Από την στιγμή που προπονείται κανονικά με την Λατσιο και δεν έχει κάποιο τραυματισμό ο παίκτης είναι έτοιμος να παίξει ακόμα και αύριο..απλά δεν έχει ρυμθμο αγώνων τον οποίο τον αποκτάει περνώντας παιχνίδια...οπότε με τα δεδομένα που γνωρίζω για τον παίκτη αυτό που λέτε ότι θα είναι έτοιμος σε κανα μήνα είναι πολύ υπερβολικό
φανταστική κίνηση, στη Λάτσιο δεν έπαιζε και δεν θα έπαιζε λόγο Ραντού, ο Ρουμάνος δεν κουνιέται. Από τα βίντεο δείχνει ακριβώς τα στοιχεία που πρέπει να έχει ένα ακραίο μπακ, βέβαια, τα ίδια και καλύτερα στοιχεία έδειχνε και αυτός ο Αιγύπτιος που κυνηγούσαμε πρόπερσι και πήγε στην Κύπρο, o Χαφέζ, ο οποίος-πάντως- και στην Ομόνοια και στη Λανς είναι βασικός και αναντικατάστατος και είναι μόλις 21.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
τέλος πάντων, να γίνει ότι πρέπει να γίνει η ομάδα να πάρει το κύπελλο και να μπει στα Play Off και επιτέλους να αρχίσουν τα έργα και το καλοκαίρι να γίνουν όλα όπως πρέπει να γίνουν να ξεκινήσει το πρωτάθλημα και να είμαστε επιτέλους διεκδικητές, πάνε 9 χρόνια που έχουμε να το διεκδικήσουμε, νισάφι
Σύμφωνα με τον Τσακίρη (χθες στο ραδιόφωνο), έχει να παίξει από περσυ τον Μάη. Οπότε για φέτος δεν νομίζω να μπορεί να βοηθήσει για τουλαχιστον 1-2 μήνες. Ιδωμεν.
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΡΙΑ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ.... ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΗΣ ΛΑΤΣΙΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΜΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ @@@@@ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΔΕ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ....ΤΕΛΗ ΦΛΕΒΑΡΗ ΘΑ ΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ...
Μακάρι να έχεις δίκιο γιατι ο Ντιντακ έχει σκάσει. Σχετικά με τα dislike και στο αρχικό μου σχόλιο αλλα και στο δικό σου, αν και ειλικρινά ΑΔΙΑΦΟΡΩ για το αν σε κάποιον δεν αρέσουν αυτά που γράφω, μια λογική εξήγηση για το τι το μεμπτό είχαν τα σχόλια μας θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΣΤΟ ΤΩΡΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ...ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΜΕΣΑ ΔΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΡΟΛΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΛΑ@@ΣΤΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ Η ΣΩΣΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑΥΤΟΥΣ...
Μετρας από το πρώτο επαγγελματικό συμβόλαιο και μετά!
Σε σχέση με τον μη επαγγελματία ποδοσφαιριστη Ντιαζ είναι βελτίωση. ΚΑϊ δε χρειάζεται καν να τον δούμε στο γήπεδο για να το πούμε αυτό. Αν μπορέσουμε και εξτρεμ τότε όλα οκ. Ελπίζω ο Τσιγκρι να καταφέρει να μη βγάζει τραυματισμούς στο μέλλον διότι θα έχουμε τρύπα στο κέντρο της άμυνας.
Κλεινεις και τον κουτρη για το καλοκαιρι και μαζι με ενα αριστεροποδαρο στοπερ (που να μπορει να παιξει και αρ. μπακ) το καλοκαιρι, αμυντικα ειμαστε παρα πολυ καλα για του χρονου, για να δουμε...
Απο το 2009 έχει 40 συμμέτοχες και 1 γκολ!!ποιος τον βρήκε αυτόν!!!
Δεν γνωρίζω αν προορίζεται για βασικός από του χρόνου ή σε ανταγωνισμό με τον Ντίντακ. Αναγνωρίζω ότι είναι μια περίπτωση ελκυστική με ενθαρρυντικά στοιχεία, όπως ηλικία, χαρακτηριστικά, καταγωγή κλπ. , όμως δεν συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σας. Δηλαδή θέλω πρώτα να τον δω από κοντά, όχι για να σχηματίσω ολοκληρωμένη, αλλά ακόμα και πρώτη άποψη. Οι 20 συμμετοχές πέρσι στην Ζυρίχη δεν τον καθιστούν βασικό και ούτε η Ζυρίχη είναι κάποια άκρως ανταγωνιστική ομάδα.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Επίσης, για όσους αναφέρουν ότι "χειρότερος του Ντίντακ δεν μπορεί να είναι" (όχι ο συγκεκριμένος αλλά ως παράδειγμα το φέρνω), να ξέρετε ότι μπορεί να είναι και αρκετά χειρότερος. Γιατί έτσι φτάσαμε από τον Ασουνσάο, στον Μάκο και στον Ξενοφώντα Φέτση.
*Μακάρι να πιάσει ο παίχτης, πραγματικά θα ενθουσιαστώ γιατί αυτού του είδους φουλ-μπακ με συναπαίρνουν.
Ωραία ήρθε και αυτος τώρα ομως Φέρτε και τον μπαρμποσα επιτέλους και θα είμαστε άλλη ομάδα μετα !
απο οτι φαινεται το τελαυταιο πανο της ® επιασε τοπο εξου και τα μπινελικια του Τιγρη στον Ντανιελ μεσα απο το μπουθ.απο τοτε Αραουχο και Βουνισιος (και πεδινος το καλοκαιρι χαχαχαχαχα!!) εκλεισε γρηγορα!!
Μπραβο και χαιρομαι που διορθωσα την καθυστερηση που ελεγα οτι εχουν!!
Αντε τωρα να παρουμε κι ενα δεξι εξτρεμ...
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΠΟΧΗ!!!!
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΛΝΤΕΡ ΜΠΑΡΜΠΟΖΑ ΤΩΡΑ!
φερτε πισω τον μπαρμποσα λεμε θα βοηθησει πολυ την ομαδα ειναι τρεχαντηρι και μπουκαδορος.
Με το καλό να έρθει ο παίχτης! Σωματικά και τεχνικά προσόντα τα έχει. Προπονήσεις χρειάζεται και θα αποκτήσει ρυθμό. Σε 1-1,5 μήνα θα είναι έτοιμος. 23 χρονών είναι μόνο, οι νεαρές ηλικίες προσαρμόζονται πιο εύκολα. Καλή κίνηση είναι, θα δώσει βοήθειες, ειδικά προς το τέλος του πρωταθλήματος και στα play offs θα γνωρίσει την ομάδα, και θα ξεκινήσει καλοκαιρινή προετοιμασία, γνωρίζοντας ήδη τους συμπαίχτες του και τη λειτουργία της ομάδας. Καλώς ήρθες Βίνι! Καλή επιτυχία!
Γρήγορος και καλή σέντρα και τα στοιχειώδη στην άμυνα και είναι μια χαρά. Δεν βρίσκεις εύκολα αριστερό μπακ.
ΦΕΡΤΕ ΚΑΙ ΜΠΑΡΜΠΟΣΑ!!!
Δανεικό στόπερ !
Σκετο δανεικο καλυτερα οχι..
Άντε καλώς να έρθει το παλικάρι. Μακάρι να μας βγεί super.Να τελειώνει και αυτό το ανέκδοτο ο Ντίαζ.
κατσε κατο απο κολονα εση να μην σου πεσουν στο κεφαλη καταλαβες δημητρελο
Πέσανε τα τσιμέντα....
Σχολειο δεν εχεις εσυ ηρθες να μαζεψεις ντισλαικ τρολακι;
Φίλε Refik, εγώ έχω δει τον κανονικό Ρέφικ (αν μιλάμε για τον ίδιο), εσύ?
Φυσικα και εχω δει καθως και μιμη παπαιωαννου επισης εχω δει αυτο δεν σημαινει οτι θα ζω με το παρελθον ουτε ειρωνευομαι για εναν παιχτη που δεν εχω δει καν
Δεν πήγαινε για τον παίκτη, ποτέ κανένα παιδί δεν φταίει, είτε κάνει είτε όχι. Παρακάτω εξηγώ. οκ, no problem.
δες τον πρώτα στο γήπεδο και μετά ειρωνέψου...έχω τρομερό προαίσθημα γι αυτόν τον παίχτη..οκ δεν θα κρίνω από 2-3 βιντεάκια αλλά στα εν λόγω βίντεο είδα χαρακτηριστικά που έχουμε χρόνια να δουμε στην ομαδα σε αριστερό μπακ...βασικά ιταν σιγουρα ένας πιο γρηγορος Σοιλέδης(επιθετικα ο Σοιλεδης ηταν απίστευτος αφου ηταν και χαφ) αλλά στο πιο γρηγορο και νομιζω και πιο κοντρολαρισμένος αμυντικα..γενικα πιστεύω θα μας βγει γκάλο ...θα φτιάχνει παιχνίδι από τα αριστερά...και αν μας βγει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ όντως έχει και τρομερή ηλικία...
Πειράζει που ήθελα μια κλάση Αραούχο και για εκεί και πήραμε λαχείο?
Το ότι μπορεί και να κληρώσει δεν τον βγάζει από την κατηγορία λαχείου.
Αν το πάρεις με το ότι θα είναι καλύτερος του Ντίαζ οκ, χειρότερος δεν θα είναι.
Το μόνο καλό είναι ότι είναι μόνο 23 χρονών και έχει περιθώρια. Το μόνο που με παρηγορεί.
ναι ρε φιλε γιατι ο γαυροσ εχει τουσ φοβερουσ και τρομερους ......... ντελα παρτον και κουνα τον ωρεσ και φιγκουεροα , 23 χρονων ειναι αν θελει να κανει καριερα να η ευκαιρια του .
ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ!
Χειρότερος απ'τον τραυματία Ντάζ δεν μπορεί να είναι...Θα πάρει ανάσες και ο Ντίντακ και θα υπάρξει ανταγωνισμος στη θέση κάτι το οποίο θα βοηθήσει και τους 2...Πέρσι που υπήρχε Σοιλεδης ο Ντίντακ ήταν προβλεπέ (ούτε φοβερός ούτε το φετινό χάλι)...Μπράβο στη διοίκηση...
Οι σωστές κινήσεις να επιβραβεύονται. Νεαρός βραζιλιάνος,με γεμάτη χρόνια,στη Ζυρίχη πέρσι κι ελεύθερος. Όχι δανεικός κι αηδίες. Από την απόκτηση ενός πρώην ποδοσφαιριστή σαν τον Ντιαζ είναι τεράστια,πρόοδος.
Mε γεματη χρονια στη Ζυριxη περισυ και καθολου μπαλα φετος!!Να τα λεμε και αυτα.Το 13/14 επαιξε στα 10 απο τα τελευταια 20 παιxνιδια της serie b και το 14/15 επαιξε σε 14 απο 42 παιχνιδια της serie b!!
Rosso_21 ωραία φώτο προφίλ αδερφέ.
Αν παρουμε και δεξι εξτρεμ ειμαστε κομπλε για φετος στον οριζοντα μονο για μπαρμποσα ακουω για να δουμε
Τελικά η διοίκηση φαίνεται να κατάλαβε το λάθος της. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι αποδεικνύει ότι αγαπάει την ομάδα και έχει όραμα.
Καλώς ήρθες!!!! Μακάρι να μας κάνεις να ξεχάσουμε τον Κασάπη!!!!!
Ωραιαα
Καλως να ερθει ο παικταρας!!!
Ο Μανωλας τι θα γινει;Δεν γινεται να υπαρχουν 4 αριστερα μπακ..Πρεπει να φυγει...
Στην προηγούμενη είδηση έγραψα σχόλιο. ( Δεν ξέρω κάν αν πρόλαβε να ανέβει ) ότι είναι λίγο άσχημο να κρατήσουνε πχ ένα ποσοστό της τάξεως 20% (μάγος Είμαι ; δεν το ήξερα τότε το ποσό ) γτ σε μια πιθανή μεταγραφή 2εκατομμυριων (Λέμε τώρα ) το ποσό θα ανέρχεται στα 400 χιλ. !!, ,στη πρώτη μαντεία έπεσε μέσα πάντως .. έχουμε χρόνου την δεύτερη ..... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Καλός ήρθες παίχτη και μακάρι να είσαι καλός !!! ΑΕΚαρα μονο
Θα κριθει στο γηπεδο, καλη αρχη!
Προλαβαίνουμε δεν προλαβαίνουμε για το δεξι εξτρεμ! Αντε γρηγορα...
Καλορίζικος, όπως όλοι που έρχονται στην ΑΕΚ. Την κριτική αφήστε τη πριν τον δείτε. Μακάρι να βοηθήσει
Σιδεροκεφαλος καλωσηρθες στη μεγαλυτερη ομαδα του κοσμου καλη πορεια να εχεις χωρις τραυματισμους στο χερι σου ειναι να καθιερωθεις καλοριζικος
Μακαρι να ειναι αξιολογος επιθετικα. Μονο αυτο.
Χειροτερος απο Ντιας αποκλειεται να ειναι, ελπθζουμε να ειναι καλυτερος και απο τον Ντιντακ. Μην ξεχνατε πριν καποια χρονια ποσα φραγκα εσκασε η Μιλαν για να παρει τον Ντιντακ και οτι θεωρουταν μεγαλο ταλεντο, οποτε δεν μου λεει κατι το οτι ηταν στην Λατσιο (δεν επαιζε κιολας).
Μακαρι λοιπον να ειναι καλυτερος επιθετικα απο ντιντακ και εστω ισαξιος αμυντικα.
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΙΝΗΣΗ.ΟΠΟΙΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ(ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.)
ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΜΩΡΗ ΑΡΡΩΣΤΙΑ.
Μακαρι να βγαλει ματια με την ΑΕΚΑΡΑ! Αντε και ενα καλο δεξι εξτρεμ να παει ο Λαζαρος απο αριστερα τον οποιο πιστευω πολυ!
Μπράβο επιτέλους και λίγος ανταγωνισμός για τον ντιντακ. Μόνο καλό θα κάνει αυτή η κίνηση σε αμφότερους. Καλώς να έρθεις παιχτουρα!!!
παιδια γνωριζει καποιος τι λεει ο εν λογω παικτης?εγω παντως δεν τον εχω ακουσει ουτε τον εχω δει ποτε!!!
Παιχτρονι!Οταν βρει αγωνιστικο ρυθμο θα κανει παπαδες απο αριστερα!
μεγαλη παικτουρα. βραζιλιανος αμυντικος πλην των τοπ επιπιεδου εξαιρεσεων δεν υπαρχει. ελπιζω τουλαχιστον να κανει σεντρες κ κουρσες. ξερει κανεις τιποτα για το πως παιζει? τοσο πιο χαλια ομαδα απο τη λατσιο ειμαστε πλεον????