Χωρίς μεγάλα λόγια και μετρημένος εμφανίστηκε σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ ο πρότζεκτ μάνατζερ του γηπέδου της ΑΕΚ, Δημήτρης Ανδριόπουλος. Αναφέρθηκε στην άδεια, τη στάση του Δήμου Φιλαδέλφειας όλα αυτά τα χρόνια, την πολιτεία και φυσικά την υπογειοποίηση. Αναλυτικό όλα όσα είπε:
«Έχω κάνει τουλάχιστον 3-4 φορές λανθασμένες εκτιμήσεις για το πότε θα ξεκινήσει το έργο. Χωρίς να θέλω να αποποιούμαι τις δικές μου ευθύνες, αν υπάρχουν, είναι ότι οι καταστάσεις στην Ελλάδα τα 3 τελευταία χρόνια είναι ρευστές. Η δεύτερη μεγάλη αλήθεια είναι πως αρκετές φορές… ξεχάστηκε σε γραφεία υπουργών το έργο για αρκετά μεγάλα διαστήματα. Γι’ αυτό οποιαδήποτε εκτίμηση για το πότε θα ξεκινήσουν τα έργα είναι παρακινδυνευμένη».
Για τον Δήμο Φιλαδέλφειας;
«Δεν θέλω να χρησιμοποιώ ακραίες εκφράσεις, όπως αν είναι «εχθρός» ή όχι. Σίγουρα όμως και το έχει δηλώσει επίσημα είναι απόλυτα αρνητικός για την υλοποίηση του γηπέδου. Το έκανε στη διαβούλευση ΜπΕ. Πιστεύω αν ο Δήμος ήταν από ουδέτερος έως ελαφρά συνεργάσιμος θα είχαμε την άδεια πολύ καιρό στα χέρια μας. Και θα πρέπει να πούμε πως σε πολλές φάσεις, ένα κομμάτι και της ίδιας της οικογένειας της ΑΕΚ δημιουργούσε προσκόμματα και άρνηση σε αυτή την εξέλιξη».
Με τον Δήμο αρνητικό και μη συνεργάσιμο μπορεί να γίνει το γήπεδο;
«Με τον Δήμο αρνητικό και μη συνεργάσιμο και την άδεια να έχουμε στα χέρια μας θα προκύπτουν διαρκώς καινούργια ζητήματα και καθυστερήσεις. Πιστεύω θα έχουμε την άδεια στα χέρια μας τους επόμενους μήνες. Αλλά, η άδεια, η οποία σχεδόν έχει καταντήσει… φετίχ, είναι ένα βήμα προς την υλοποίηση. Στην ΑΕΚ παραχωρήθηκαν τα περίφημα 2,5 στρέμματα Άλσους για να κάνει ένα γήπεδο. Ο Δήμος έχει καταπατήσει δάσος και Άλσος, 4,5 με 5 στρέμματα εδώ και χρόνια και εξακολουθεί να έχει εκεί παράνομες εγκαταστάσεις».
Για την υπογειοποίηση;
«Θυμίζω ότι η μελέτη του γηπέδου έχει γίνει με υπογειοποίηση και χωρίς υπογειοποίηση δεν λειτουργεί γήπεδο. Θα πρέπει η οικογένεια της ΑΕΚ μαζί με τον Δήμο κυρίως και την Περιφέρεια να αποκαταστήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης για να υλοποιηθεί το έργο».
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!
"Φεβρουάριο του 2016 θα παίζουμε στον νέο μας γήπεδο" αυτή ήταν η δέσμευση, Οκτώβριος του 2016 και ο PrM του γηπέδου λέει "Πιστεύω θα έχουμε την άδεια στα χέρια μας τους επόμενους μήνες." ΟΧΙ δεν θέλω γήπεδο στη ΝΦ πλέον. Δεν θέλω να αναβαθμίσω με τα χρήματα μου μία περιοχή που δείχνει έμπρακτα ότι δεν με γουστάρει, αφήστε τους στη μιζέρια τους. Φτιάξτε ένα μνημείο να τους θυμίζει την μεγάλη ευκαιρία που είχαν!
Για οσους ξερουν τη γλωσσα των..............επενδυτων-σωτηρων-μανατζερς ειναι ευκολο να αντιληφθουν οτι το εργο παει 2 χρονακια παρακατω!!!!!!!!Οι λογοι ειναι ........αμιγως οικονομικοι και πολυ λιγοτερο αυτοι που προβαλλονται.Στη χωρα των......λωτοφαγων θα επισυμβουν πολλα ουρανοκατεβατα πραγματα την ερχομενη διετια και η επενδυση θα καθυστερησει για.......τεχνικους λογους!!!!!!!Το 2019 οταν θα εχει αποσαφηνιστει το νεο τοπιο,τοτε ο επενδυτης σωτηρας θα κανει τις... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κινησεις του!!!!!!!!!!Ειπαμε στην Ελλαδα μια επενδυση για να ειναι...............εξασφαλισμενη ,πρεπει να δωσει κερδη 1000% πανω!!!!!!!!!!!
μικρασιάτη πες μου ποιος είναι ο ένας επιχειρηματίας που θα σου χρηματοδοτήσει το έργο για να έχει και αυτό που λες "το 100% κέρδος".. και κυρίως το πολύ απλό που ρωτώ και όλα τα συντροφια που έχουν λυσσάξει με το γήπεδο της ΑΕΚ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ;.. τι ακριβώς θα εκμεταλλεύεται το κουρείο η το στιβαλιστηριο;.. μας έχετε ρημάξει στην παπατζα και ένας δεν έχει απαντήσει..... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ταγράφονται χρεωστικοί τόκοι 2.331.872 εκατομμυρίων) γιατί οι τράπεζες θα βγάλουν σε πλειστηριασμό το ακίνητο; Άρα η πληροφορία του Δημήτρη Μελισσανίδη ότι υπάρχει δάνειο που δεν εξυπηρετείται είναι ακριβής.
ΠΩΣ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΘΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΜΕΤΟΧΙΚΑ ΤΗΝ ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΚΤΗ ΜΕΤΟΧΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ;..
ποίες είναι οι εμπορικές χρήσεις που θα εκμεταλλεύονται οι μέτοχοι της δικέφαλος;.. και τι σχέση έχει η χρηματοδότηση του γηπέδου της ΑΕΚ με αυτό του καραϊσκάκης;.. είπαμε ο μαρξ μας έμαθε να σκεφτόμαστε διαλεχτικά, να αναλύουμε και να ξεμπλοκάρουμε την σκέψη μας.. όχι να την μπλοκάρουμε με μυθεύματα, συνομωσιολογίες και αλλα γραφικά που ασχολούνται οι ψεκασμένοι..
ακούστε λοιπόν συντροφια γιατί η δικέφαλος δεν έχει καμια σχέση με τις επιχειρήσεις του καραϊσκάκης και της αελ αρένα..
η καραϊσκάκης ήταν εταιρεία 100% συμφερόντων κόκκαλη και του απατεώνα λαυρεντιάδη.. βασιζόμενη σε δάνεια με δικες του προσωπικές εγγυήσεις.. που κανεις δεν αποπληρώνει.. και ένα γήπεδο ιδιωτικό που ανηκε στον κόκκαλη και στον λαυρεντιάδη μισό μισό.. και στην συνεχεια πούλησαν σαν δικη τους περιουσια στον μαρινάκη..
αντίθετα το μετοχικό κεφαλαιο της δικέφαλος είναι ανοικτό προς όλους.. εσύ εγώ ο βασιλόπουλος, ο δήμος, ο σκουρλέτης, ο σύριζα, ο φίλης.. οποιος γουστάρει μπορεί να αγοράσει μετοχές χωρίς κανέναν περιορισμό από πλευράς μεγαλομετόχων.. πως μπορείς να ελέγξεις τις μετοχές και με σκοπό να κερδίσεις τι από ένα καθαρά ποδοσφαιρικό γήπεδο με δυο εστιατόρια ένα κουρείο και ένα παπουτσάδικο.. που πάντα θα ανήκει στη ερασιτεχνική ΑΕΚ σύμφωνα με το παραχωρητήριο.. και για να μην συνεχίσετε να μπερδεύεστε καλοί μου φίλοι του σύριζα με αλλα καθαρά ιδιωτικά γήπεδα τύπου καραϊσκάκης και λάρισας.. αν έχετε κουράγιο διαβάστε τι ισχύει για το καραϊσκάκης..
«…Ο Κόκκαλης και μια εταιρεία, που φέρεται ότι ήταν συμφερόντων Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, σύναψαν ομολογιακό δάνειο 50 εκατομμυρίων ευρώ, πριν χρόνια, για να χρηματοδοτήσουν την ανέγερση και κατασκευή του σταδίου Καραϊσκάκη.
Συστήθηκε εταιρεία με την επωνυμία «Καραϊσκάκης ΑΕ» στην οποία συμμετείχαν 50% ο Κόκκαλης και 50% ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης.
Το δάνειο χρηματοδοτήθηκε από 5 τράπεζες.
Με ποσοστό 33% συμμετείχε η Alpha bank, δηλαδή 16,5 εκατομμύρια ευρώ, η Εθνική κατέβαλλε το 25% του δανείου δηλαδή 12,5 εκατομμύρια, η Eurobank το 25% του δανείου ή 12,5 εκατομμύρια, το 10% ή 5 εκατομμύρια η Πειραιώς και το 7% του δανείου η Attica bank.
Το δάνειο φέρει προσωπικές εγγυήσεις των Κόκκαλη και Λαυρεντιάδη….»
Τι πραγματικά συμβαίνει με το ομολογιακό δάνειο των 50 εκατομμυρίων στο Καραϊσκάκη; –Οι τράπεζες βγάζουν σε πλειστηριασμό το γήπεδο
To αρχικό ομολογιακό δάνειο των 50 εκατομμυρίων που χορηγήθηκε στην εταιρεία «Καραισκάκης ΑΕ» δεν εξυπηρετείται…
Τι πραγματικά συμβαίνει με το ομολογιακό δάνειο των 50 εκατομμυρίων στο στάδιο Καραϊσκάκη; (Τα 50 εκατορμμύρια ήταν το αρχικό ποσό του ομολογιακού και των άλλων υποχρεώσεων της εταιρείας προς τις τράπεζες) Με αφορμή τις σημαντικές καταγγελίες του μεγαλομετόχου της ΑΕΚ Δημήτρη Μελισσανίδη αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ότι ο Μαρινάκης δεν εξυπηρετεί το δάνειο της εταιρείας «Καραϊσκάκη ΑΕ». Τι ακριβώς συμβαίνει;
Πρωτίστως πρέπει να αναφερθεί ότι το αρχικό ομολογιακό δάνειο των 50 εκατομμυρίων όντως δεν εξυπηρετείται. Αν εξυπηρετείται….(κα
Όμως ποια είναι η ιστορία του ομολογιακού δανείου; Ο Κόκκαλης και μια εταιρεία που φέρεται ότι ήταν συμφερόντων Λαυρέντη Λαυρεντιάδη σύναψαν ομολογιακό δάνειο 50 εκατομμυρίων ευρώ πριν χρόνια για να χρηματοδοτήσουν την ανέγερση και κατασκευή του σταδίου Καραϊσκάκη. Συστήθηκε εταιρεία με την επωνυμία «Καραϊσκάκης ΑΕ» στην οποία συμμετείχαν 50% ο Κόκκαλης και 50% ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης. Το δάνειο χρηματοδοτήθηκε από 5 τράπεζες. Με ποσοστό 33% συμμετείχε η Alpha bank δηλαδή 16,5 εκατομμύρια ευρώ, η Εθνική κατέβαλλε το 25% του δανείου δηλαδή 12,5 εκατομμύρια, η Eurobank το 25% του δανείου ή 12,5 εκατομμύρια, το 10% ή 5 εκατομμύρια η Πειραιώς και το 7% του δανείου η Attica bank. Το δάνειο φέρει προσωπικές εγγυήσεις των Κόκκαλη και Λαυρεντιάδη.
Το δάνειο αρχικώς εξυπηρετείτο και με βάση πληροφορίες από τις τράπεζες είχαν ουσιαστικά αποπληρωθεί 10 εκατομμύρια, δηλαδή έχουν απομείνει 40 εκατομμύρια. Εφόσον το δάνειο δεν αποπληρώνεται δεν είναι σαφές ποιο είναι το τρέχον υπόλοιπο καθώς δεν γνωρίζουμε αν περιλαμβάνονται ή όχι τα πέναλτι των υπερημεριών ή πως έχει αποτιμηθεί και ποια ακριβώς ζημία έχουν γράψει οι τράπεζες.
Ο Κόκκαλης όταν υπήρξαν οι δικαστικές εμπλοκές του Λαυρεντιάδη σταμάτησε να αποπληρώνει το δάνειο, ή δεν αποπληρωνόταν μόνο μέρος του και εδώ γεννάται το ερώτημα γιατί οι τράπεζες δεν ζήτησαν από τον Κόκκαλη να καταβάλλει τις προσωπικές του εγγυήσεις ή να διεκδικήσουν το δάνειο στο σύνολο του από τον Κόκκαλη. Ο Κόκκαλης στην πορεία μετεβίβασε τον Ολυμπιακό στον Β. Μαρινάκη αλλά όπως αναφέρουν οι τράπεζες, δεν έχει μεταβιβαστεί το ομολογιακό δάνειο καθώς η εταιρεία «Καραϊσκάκης ΑΕ» συνεχίζει να υφίσταται με μετόχους τον Κόκκαλη και πλέον όχι τον Λαυρεντιάδη αλλά το ελληνικό δημόσιο. Οι 5 τράπεζες που συμμετείχαν στον κοινοπρακτικό δάνειο ανέθεσαν στην εταιρεία ορκωτών ελεγκτών Deloitte να αποτιμήσει το Καραϊσκάκη ως ακίνητο. Από την αποτίμηση προέκυψε ότι το ακίνητο έχει αξία 40 εκατιμμυρίων, που …παραδόξως είναι και το υπόλοιπο των δανείων της εταιρίας. Οι συνολικές υποχρεώσεις της εταιρείας «Καραισκάκη ΑΕ» φθάνουν τα 44,24 εκατ ευρώ.
Οι τράπεζες, και ειδικά η Alpha bank που εποπτεύει το δάνειο, έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν στην λύση της εκκαθαρίσεως εν λειτουργία. Δηλαδή να βγάλουν σε πλειστηριασμό το ακίνητο του σταδίου Καραϊσκάκη. Όμως εδώ γεννώνται τα εξής ερωτήματα. 1) Ο Κόκκαλης είχε option στην συμφωνία του με τον Μαρινάκη; 2) Ο Μαρινάκης που έχει κάθε συμφέρον να αγοράσει το ακίνητο θα προσφέρει τίμημα 40 εκατομμυρίων, που είναι η αξία του ακινήτου; 3) Πώς οι τράπεζες έδωσαν 50 εκατομμύρια δάνειο σε μια εταιρεία –ακίνητο αφού η αξία του είναι 40 εκατομμύρια; 4) Γιατί οι τράπεζες δεν διεκδίκησαν όλο αυτό τον καιρό το δάνειο από τις προσωπικές εγγυήσεις του Κόκκαλη άπαξ και ο Λαυρεντιάδης είχε εμπλακεί με την δικαιοσύνη; 5) Οι τράπεζες εφόσον βγάλουν σε πλειστηριασμό το ακίνητο θα θέσουν όριο τιμής εκκινήσεως π.χ. τα 40 εκατομμύρια ή θα δεχθούν οποιαδήποτε προσφορά από τον Μαρινάκη; 6) Αν δεχθούν οποιαδήποτε προσφορά, την διαφορά θα την καλύψει ο Κόκκαλης ή γενικώς οι τράπεζες είναι διατεθειμένες….να χάσουν; 7) Στην διαδικασία εκκαθαρίσεως εν λειτουργία θα μπορεί να συμμετάσχει και άλλος ενδιαφερόμενος; Λογικά θα μπορεί γιατί το δάνειο δεν εξυπηρετείται άρα έχουν καταπέσει όλοι οι όροι του ή οι νομικές καλύψεις που είχε. Σημαντική υποσημείωση
Με βάση τον τελευταίο ισολογισμό της εταιρείας «Καραισκάκη ΑΕ» που υπογράφει η Deloitte το ομολογιακό δάνειο είναι 31,134 εκατομμύρια ευρώ και η αναπόσβεστη αξία του ακινήτου 51,1 εκατ ευρώ. Οι συνολικές υποχρεώσεις της εταιρείας φθάνουν τα 44,244 εκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο το ομολογιακό των 31,13 εκατομμυρίων δεν είναι ο μόνος δανεισμός της «Καραισκάκη ΑΕ» αφού ο συνολικός δανεισμός βραχυπρόθεσμος, μακροπρόθεσμος και ομολογιακό φθάνει τα 41 εκατομμύρια ευρώ περίπου, ενώ αν συμπεριληφθούν όλες οι υποχρεώσεις και πέραν των δανείων φθάνουν στα 44,24 εκατ ευρώ.."
mikrasiatis Aδερφέ απίστευτη ανάλυση έκανες, παίρνοντας τις γεωπολιτικές εξελίξεις πέρα απο τα όρια της χώρας. Σίγουρα όλα είναι οικονομία και κέρδος όπως είπε και ο Κάρολος. Δεν ξέρω στο συγκεκριμένο γηπεδικό θέμα αν έχεις δίκιο βέβαια, αλλά το πήγες μακριά.
Έχει μία λογική αυτό που λες όχι βέβαια ότι είναι και έτσι όμως.
ΠΟΥ ειναι ολοι εκεινοι οι αεκτζηδες επαναστατες τις κακιας ωρας που τοτε στις εκλογες μας πουλουσαν φουμαρα για μεταξωτες κορδελες και ελπιδες ...με δημαρχαρα τον βασιλοπουλο και υπουργο το αρχιαμορφωτο ιδεοληπτικο σκουπιδι τον σκουρλετη ????????????????????Σιχαινομουν την ζωη μου τοτε διαβαζοντας δακρυβρεχτα σχολια εδω μεσα ψηφιστε συριζα και βασιλοπουλο γιατι πρωτα οι ζωες μας και μετα η ΑΕΚ και οτι το γηπεδο θα γινει οπως και να εχει μην ανησυχειτε...ΕΣΕΙΣ ειστε λοιπον οι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ βασικοι υπευθυνοι που αυτα τα αμορφωτα σκουπιδια χτιζουν καθημερινα τοιχους με σκοπο να μην γυρισουμε ποτε στο ΔΙΚΟ ΜΑΣ σπιτι,το σπιτι που μας ανηκει και ηταν- ειναι -και θα ειναι παγκοσμια και πανελλαδικα το σημα κατατεθεν τις ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ περιοχης.ΑΕΚ=ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ =ΑΕΚ ολα και ολοι ηρθανε μετα στην δικη μας περιοχη και μας βρηκαν..δεν σας βρηκαμε ρε αχρειοι μας βρηκατε!!! τι δεν καταλαβαινετε λοιπον ?????????η μαλλον τι δεν θελετε να καταλαβετε..Το γηπεδο θα το κανουμε και θα το κανουμε στο χωραφι μας,στο σπιτι μας στην δικη μας περιοχη και θα ισοπεδωσουμε ΟΛΕΣ τις και καλα..αριστερα ιδεοληπτικα μπιφτεκια.. και να βρουμε στο δρομο μας...
ρε για να δεις τι μαλακες ημαστε σαν λαος ολοι λεγανε ναι για το γηπεδο και " ψηφισαν" βασιλοπουλο που ελεγε οτι νανε [ καπιοι ψηφοι δοθηκαν βεβαια μονο και μονο για βγαλουν λεφτα αλλα αφου μαλακιζομαστε ασ τους κοιταμε]
Τελικα ολοι αυτοι οι θαυμαστες των Τσιπροκαμμενων και του Βασιλοπουλου που μας ελεγαν τι πρεπει να ψηφισουμε ωστε και τις ζωες μας μας να σωσουμε αλλα και για να φτιαχτει το γηπεδο, τελικα πετυχαν και το γηπεδο να εχει μπλοκαριστει εδω και 2 χρονια και οι ζωες μας να καταστραφουν...
υπομονή , κάποτε όλες οι κυβερνήσεις αλλάζουν ,
το ίδιο και οι δήμαρχοι.
υπομονή!
Ηθελα να ξερα ποιός σου κάνει dislike και τι εκρήξεις κάνει το κεφάλι τους μέσα
ο ΑΒ είναι ο ένας
Πες τα ρε man23333!!!!!!!!!! Μας έχουν ταράξει στην πρόοδο οι αριστεροί!!
Μήπως μας προετοιμάζουν για plan b;
Το plan Β θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ως μελέτη μαζί με το plan Α , τώρα πια είναι αργά , για plan Χ μας βλέπω...
Ο Ανδριόπουλος είναι σοβαρός άνθρωπος, και είναι μεγάλη τύχη για την ΑΕΚ που ένας τέτοιος άνθρωπος έχει αναλάβει ως Project Manager του έργου αυτού.
Ουσιαστικά, τρία πράγματα λέει ο Ανδριόπουλος , τα οποία είναι γνωστά και έχουν ήδη λεχθεί ( και απο τον Μελισσανίδη) :... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
1. Το Γήπεδο αυτό , είναι ένα Εργο ΣΔΙΤ ( Σύμπραξης Δημόσιου-Ιδιωτικού Τομέα) το οποίο μοιραίως, όταν δεν υπάρχει Πολιτική Βούληση και όταν καλούνται να το αδειοδοτήσουν και να συμμετάσχουν στην υλοποίηση του άνθρωποι οι οποίοι αφένος θεωρούν την ιδιωτική πρωτοβουλία a priori παρά φύση δραστηριότητα , τον κάθε επιχειρηματία a priori εγκληματία και το κέρδος a priori κακούργημα και αφετέρου ματαιώνουν Επενδύσεις ακόμα και με την υποψία οτι μπορεί να "θιχτεί" ο......κορμοράνος του Βοτανικού και ο χρυσοκίτρινος φρύνος της Νέας Φιλαδέλφειας , τότε οι καθυστερήσεις μπορεί να είναι απίστευτα μεγάλες.
2. Το Γήπεδο αυτό , δεν μπορεί να κατασκευαστεί χωρίς την υπογειοποίηση της Πατριάρχου Κωνσταντίνου και της Φωκών.
3. Ακόμα και αν το Εργο αδειοδοτηθεί , ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας , είναι σε θέση να προβάλλει πάσης φύσεως "προσκόμματα" και εμπόδια , σε βαθμό που χωρίς την εκ των προτέρων δέσμευση για τη συνεργασία του και τη συμβολή του στην ομαλή υλοποιήση του έργου ,ο οποιοσδήποτε επενδυτής θα δίσταζε να ξεκινήσει ένα έργο , το οποίο είναι αμφίβολο ( λόγω της στάσης του Δήμου ΝΦ) , ΠΩΣ και κυρίως ΠΟΤΕ θα ολοκληρωθεί.
Θα διαφωνησω με τον Ανδριοπουλο. Θεωρω απαραδεκτο τον σκοταδισμο 3 χρονια τωρα... ξερεις ποσος κοσμος μονο σημερα καταλαβε τα περι της υπογειοποιησης? Project manager σημαινει εχω πλανο, το δημοσιευω. Καθε ενεργεια στο πλανο εχει προαπαιτουμενα, και εχει και contigency (πως θα πετυχεις το ιδιο αποτελεσμα με διαφορετικο τροπο).
Οι ενεργειες και η πιεση προσμτην "φιλικη περιφερεια" θα επρεπε να ετρεχαν παραλληλα, και να μην... ΣΥΝΕΧΕΙΑ περιμενε νε ξεπεραστουν τα εμποδια για το γηπεδο, για να ξεκινησει να σκεφτεται η περιφερεια τα δικα της tasks. Αμελεια? εσκεμενη ενεργεια? Δεν ξερω... Σιγουρα ομως οχι τιμια σταση απεναντι σε ολους μας.
Φιλικα
Ετσι..και μια ορθη σκεψη..σωστος ρε μαν.
Οι επομενες δημοτικες ειναι το 2019... το μονο που ακουγεται λογικο, ειναι να τρεξει η περιφερεια αυτα τα 3 χρονια την υπογειοποιηση... και το γηπεδο μετα τις δημοτικες, να τελειωσει το 2020... υπαρχουν καποια χρηματα που μαζευτηκαν για το γηπεδο, ας μπουν στην ομαδα...
Μαζικές ειρηνικές κινητοποιήσεις κάθε μήνα έξω από το δημαρχείο να πάρει το μήνυμα η κυβέρνηση και αποστολές email στο σύριζα.. είμαστε όντως πολλοί σοφτ εμείς οι αεκτζηδες.. Πρέπει να μιλήσει ο λαός. Εμπρός λοιπόν.. αν κινηθούμε εμείς ο λαός τις ΑΕΚ αθτο που είναι να γίνει θα γίνει ένα βήμα γρηγορότερα. Σηκωθείτε από τις καρέκλες
Εχουν γινει ολα αυτα
As ypo8esoume oti o Mel, antilambanomenos oti to ghpedo, argei, apofasizei na ependysei ta 10 myria pou 8a ebaze se metagrafes, pernontas 3 paiktes apo 1-2 myria... gia 2 xronia
Ta diarkeias apo 7000 8a eftanan ta 15? Ta 20? Na paroume ena meso oro kai na poume oti 8a eixame +10 xiliades apo ta fetina. Me meso oro ta 250 euros einai 2.5 myria... epi dyo xronia, einai 5 myria...
Se ayta ta dyo xronia h logikh leei oti h omada 8a eixe aykshmena esoda toso apo parapamw eishthria, apo xorhgous alla kai apo thn eyrwpaikh poreia.
Apo eyrwpaikh poreia mexri omilous europa, milame gia peripou 5 myria... thn xronia.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Mhn mou pei kaneis me empsyxo yliko antistoixo tou fetinou, kai san adynamoi, 8a perasoume pote 2 gurous...
Me mia aploikh proseggish, blepoume loipon oti an h proteraiothta htan h omada, mia prosegmenh ependysh, 8a ebgaze ta lefta ths...
Senario episthmoniks fantasias... dystyxws
Yparxoun omws ekeina ta 2 myria apo ta diarkeias... pou ka8ontai? 3 xronia twra!!!
As epeftan sthn omada, an prepei na bgainoun oi isologismoi opwsdhpote...
Ayth h soupa pu blepoume, apla den paei allo
Στο σχόλιο μου θα προσπαθήσω να διαφωτίσω τα πράγματα
ν, το έργο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ έχει εγκριθεί ως σύνολο και άδεια λειτουργιάς του γηπέδου δεν θα λάβουμε. Πιστεύω ότι είναι πλέον αντιληπτό που υπάρχει το πρόβλημα. Εμείς από την μεριά μας ολοκληρώνουμε το γήπεδο, πιστεύω τους πρώτους μήνες του 2017 θα έχουμε την άδεια, αλλά σκαλώνει η υπογειοποιηση και τότε καλύτερα να μην πω τι παίρνουμε
Δια να παίξουμε ξανά στην Νέα Φιλαδέλφεια πρέπει να ολοκληρωθούν υποχρεωτικά δυο ξεχωριστά έργα . 1.Το γήπεδο από την ΑΕΚ 2. Τα συνοδευτικά έργα (υπογειοποίηση κ.λ) από την Περιφέρεια. Προσοχή εάν γίνει το γήπεδο και δεν ολοκληρωθούν τα συνοδευτικά έργα (υπογειοποίηση κ.λ.) αγώνας με θεατές στο γήπεδο μας δεν πρόκειται να γίνει, γιατί βάσει των εγκριμένων περιβαλλοντολογικώ
Αδέλφια το πρόβλημα είναι μεγάλο. Τα συνωδά έργα είναι Δημόσια έργα, και έργα τέτοιου μεγέθους δεν ολοκληρώνονται τόσο γρήγορα αφού μπορούν εύκολα να σκαλώσουν. Για παράδειγμα κατά τον διαγωνισμό του έργου μια κατασκευαστική συμφερόντων Μαρινάτη πλακώνει στις ενστάσεις τους άλλους και άντε να ξεμπερδέψεις. Επιπλέον εδώ μπορεί να μας καθυστερήσει και ο Δήμος. Και τέλος υπάρχουν χρήματα στην περιφέρεια για τα έργα αυτά?
Στην διοίκηση δεν είναι χαζοί. Τα ξέρουν αυτά. Αλλιώς τα σχεδίασαν και αλλιώς τους βγήκαν. Πιστεύω ότι για αυτό και ο Μελισανιδης έχει ξενερώσει. Πίστευε ότι με την άνοδο θα είχαμε ξεκινήσει το γήπεδο, η ομάδα θα είχε τεράστια δυναμική και θα επένδυε πολλά για να ζήσουμε το όνειρο μας. Τώρα βλέπει τα πράγματα ψόφια και δεν βάζει φράγκο. Έσοδα - Έξοδα. Λογικό είναι, επιχειρηματίας είναι….
ldrag στο πρωτο σκελος συμφωνω.η περιφερεια τα χει εγκρινει ολα κ θα προχωρουν ταυτοχρονα καθοτι π.χ η εισοδος των αποστολων,κτλ..θα γινεται απο τον υπογειοποιημενο δρομο.δεν υπαρχει καμμια κατασκευαστικη μαρινακη,ουτε θα κατεβουν εξωγιηνοι.οταν αρχισουν τα εργα αρχιζουν να τρεχουν κ ρητρες.ο δημος η οποιος αλλος,μπορει να δημιουργησει απλως καθυστερησεις μονο νομικα.π.χ να προσβαλει την αδεια.κτλ..
Φιλε, χωρις παρεξηγηση.... ξερεις τι σημαινει δημοσιο εργο?
Πρεπει να προκηρυχτει.... μεχρι και ενα ετος εδω
Πρεπει να γινει η αξιολογηση προσφορων, να επιλεχτει ο αναδοχος του εργου... θα ακολουθησουν ενστασεις, στα δικαστηρια. Αυτο θα παρει και 2 χρονια στην καλυτερη... Μπορει να μπουν διαφοροι πονηροι στην δημοπρασια, απλα για να κανουν ενστασεις μετα....... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Μετα, πρεπει να γινει το εργο, πες αλλο ενα χρονο.
Μιλαμε δηλαδη περιμτα 3-5 χρονια...
Ας παρουμε την καλυτερη περιπτωση, που ειναι 3 χρονια.
Εγω απο τα λιγα που γνωριζω, δεν νομιζω οτι μπορει να ολοκληρωθει το γηπεδο, χωρις την υπογειοποιιηση... Μπορει να φτασει σε ενα ποσοστο μεγαλο πχ στο 70% και επειτα να το βλεπουμε για μερικα χρονια να περιμενει και να φθειρεται, μεχρι να ολοκληρωθει το εργο της περιφερειας...
Ετσι βλεπαμε και το Μοσχος να σκουριαζει 10 χρονια, μεχρι να γινουν τα τελευταια εργα...
Προφανως και η διοικηση και ειδικα ο Ανδριοπουλος τα γνωριζαν, το γεγονος οτι το ειπαν δημοσια μετα 3 χρονια, οτι η υπογειοποιηση πρεπει να ολοκληρωθει μαζι, και ειναι της περιφερειας, ειναι ασυγχωρητο, γιατι πολυς κοσμος δεν το ειχε καταλαβει...
Τωρα το πως αισθανεται ο Μελ, αυτος μονο ξερει... εχει τεραστιες ευθυνες ομως, οτι 3 χρονια τωρα, αμελησε την υπογειοποιηση
Σωστά τα περισσότερα που λες. Όσο αφορά τα χρήματα της περιφέρειας υπάρχουν. Είναι τα 20 εκατ. για αθλητικά έργα της Ε.Ε. που χουν δεσμευτεί για την ΑΕΚ. Εξακολουθώ λοιπόν να πιστεύω ότι το πιό μεγάλο εμπόδιο είναι ο Δήμος και η άσχημη οικονομική συγκυρία για την χώρα και την επιχειρηματικότητα.
bikker μαλλον καπου το χεις χασει..τα 20 μυρια αφορουν το γηπεδο κ μονο.τα χρηματα της υπογειοποιησης ειναι εξτρα κ εχουν υπολογιστει γυρω στα 15.κ το πιο πιθανον να παρθουν απο το ΕΣΠΑ
Παιδια, το υποννοουμενο εδω ειναι ξεκαθαρο. Η αδεια ειναιβπολυ σημαντικη αλλα η συνεργασια του δημου χρειαζεται για 100 μικροπραγματα που θα προκυψουν. Χωρις αυτη κ με την αδεια παλι δυσκολα θα προχωρησουν τα πραγματα. Οποιος διαφωνει..παρακσλω..
τι να λέμε τώρα, άκου τους ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.
Πρωτη φορα λοιπον ειπε ξεκαθαρα οτι η υπογειοποιηση ειναι εργο αρμοδιοτητας περιφερειεας, με συνδρομη του δημου (κυκλοφοριακες ρυθμισεις κλπ κλπ).
Τι σημαινει αυτο? Πρεπει να προκηρυχτει διαγωνισμος, να γινει επιλογη, αναθεση... να ξεπεραστουν ολες οι ενστασεις εναντιον της αναθεσης, και να ξεκινησουν τα εργα.
Καταλαβαινει κανεις ευκολα, οτι μιλαμε για οριζοντα 3ετιαε στην καλυτερη... τι σημαινει αυτο? Ακομη... ΣΥΝΕΧΕΙΑ και αν ξεκινησει η κατασκευη της Αγιας Σοφιας, πρεπει να συγχρονιστει με το εργο αυτο....
Τωρα γιατι επρεπε να περιμενει η υπογειοποιηση 3 χρονια, σε καποιο γραφειο, για να φτασει προ των θυρων η αδειοδοτηση της Αγιας Σοφιας, ειναι θεμα να μας το εξηγησει ο Ανδριοπουλος... οπως και οι υποστηρικτες οτι με την Περιφερεια "ολα καλα"...
Οποτε σαν θεμα, ελεγα οτι το προβλημα μας δεν ειναι ο Βασιλοπουλος μονο, αλλα και η υπογειοποιηση, ειτε δεν εμφανιζοταν το ποστ, ειτε πεφτανε τα dislike βροχη... Τελος παντων, μου φαινεται σαν ομολογια "μην περιμενετε γηπεδο συντομα", και καλα θα κανει η ΠΑΕ να κοιταξει να φτιαξουμε ομαδα πρωτα, και οχι γηπεδο, γιατι το δευτερο θα αργησει, και η υπομονη εξαντλειται...
Το γήπεδο προχωράει μεν, αλλά με ρυθμούς χελώνας δε. Όσοι το πολεμούν και το υπονομεύουν έχουν ημερομηνία λήξης. Μέχρι τις επόμενες εθνικές και δημοτικές εκλογές...
Οι δημοτικές αργούν και αν αλλάξει και η κυβέρνηση ο δήμος θα γίνει ακόμη πιο αδιάλλακτος.
βλέπω κάποια αριστεροστροφα τρολλ παίρνουν θέσεις έμμεσης υποστήρηξεις .... χαχαχα ... μην του θίξουν την 3η(???) φορά ... χαχα
Τι έγινε στον βοτανικό? έφυγαν οι κορμοράνοι και αντι για γήπεδο οι βάζελοι θα κάνουν τζαμί οι αλάχακμπαρ? όπως και τα δεξιόστροφα τρολλ το ίδιο και περισσότερο αστείοι ...
365 Θα το γράψω πάλι............ Γήπεδο μόνο στα Σπάτα και όταν εχουμε την αδεια μια μικρογραφία δωρο στους Ρομα να κανουν προπονησεις
αδερφια με το καινουργιο χρονο ξεκιναει το γηπεδο υπογραφη ΛΟΥΚΑΣ.
γεια σου ρε Λουκα μεγιστε Insider !!! Καλη διαμονη στη μεγαλη των Insider σπηλια απο αρχη του χρονου σου ευχομαι κι εσενα!!
Λεγανε Οκτωμβριο βγαινει η αδεια αλλα παει και αυτος ο μηνας.Ας μας πουν οτι καποιος πρεπει να συντηρει το ΟΑΚΑ και να τελειωνουμε φτανει τοση κοροιδια.Ο Μελισσανιδης το θελει πολυ αλλα ρε παιδια πειτε μου ενας ανθρωπος με τοση οικονομικη δυναμη δεν μπορει να κανει το γηπεδο δεν μπορω να το πιστεψω.
Κλασσικό επιχείρημα νεοφιλαδελφειωτη που ψήφισε Βασιλόπουλο.
Φιλε δεν ξερεις τι λες εγω δεν μενω καν Αθηνα και εσυ γραφεις οτι ψηφισα Βασιλοπουλο οτι να ναι.
Δεν είπα ότι ψηφίδες Βασιλόπουλο. Είπα ότι αυτά τα επιχειρήματα χρησιμοποιούν οι ΑΕΚτζηδες που ψήφισαν Βασιλόπουλο και πολλοί άλλοι που θα τον ψήφιζαν για ιδεολογικούς λόγους εαν τους δινόταν η ευκαιρια.
Φίλε μου το συγκεκριμένο γήπεδο δεν είναι ένα απλό γήπεδο ( σαν του γαυρου με φανατισμενους οπαδούς που πιστεύουν στο Κοράνι ) αυτό το γήπεδο είναι κάτι σαν ναός κουβαλά την ιστορία τής Ελλάδας είναι μνημείο ξυπνά μνήμες. οι κυβερνοντες ώμος βγάζουν σπυριά για αυτά τα θέματα δεν τα αντέχουν αν ήταν να γίνει τζάμι κάτι θα γινόταν.
Το γηπεδο θα χει τρομερη καθυστερηση. Και η υπογειοποιηση που λεμε οτι θα γινει, καθυστερησεις θα χει οπως ολα τα εργα στην Ελλαδα. Παρολα αυτα, τουλαχιστον ξερουμε οτι με αλλο δημαρχο, το γηπεδο θα προχωρησει χωρις προβληματα. Δεν ειναι και λιγο αυτο. Μπορει να χρειαστει αρκετη υπομονη ακομα, αλλα εχουν επιτευχθει πολυ σημαντικοι στοχοι στο συγκεκριμενο θεμα.
Και αυτα που λενε καποιοι να παμε σε αλλη περιοχη, δε νομιζω οτι στεκουν. Και εγω το ηθελα στην... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αρχη, αλλα αν το προσπαθησουμε τωρα, θα καθυστερησουμε ακομα περισσοτερο.
Ως προς τη σημασία του Δήμου στο όλο πρότζεκτ της Αγιά-Σοφιάς το είχε τονίσει από την αρχή ο Ανδριόπουλος.Δεν είναι κάτι που το λέει πρώτη φορά.Μακάρι η ΑΕΚ να πάρει την αδεια σύντομα και να ξεκινήσει με την έναρξη του γηπέδου και η υπογειοποίηση.Όσο για το αν εμμείνει στην ίδια στάση ο Δήμος:αφενός θεωρώ με την άδεια στο χέρι θα μπορέσει να τον πιέσει η ΑΕΚ στις όποιες καθυστερήσεις αν προκύψουν κατά τη διάρκεια των έργων,αφετέρου ας πάρουν όλα το δρόμο τους και μπει το νερό στο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αυλάκι με το να ξεκινήσει να χτίζεται το γήπεδο,να σιγουρευτεί να γίνει το γήπεδο και αναγκαστικά θα κάνουμε υπομονή.Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε;Τουλάχιστον αν ξεκινήσει να χτίζεται θα έχεις μια σιγουριά ότι θα τελειώσει κιόλας το έργο.Ότι μπορεί να κάνει η ΑΕΚ σε συνεργασία με την εκάστοτε κυβέρνηση και τη Περιφέρεια πιστεύω θα κυλήσει ομαλά.Και να υπήρχε έστω και σαν εναλλακτική στην άκρη του μυαλού άλλη τοποθεσία,τόσο χρόνο που θα χρειαστεί η γραφειοκρατία από την αρχή -όσο κι αν έχεις μαζί σου την δημοτική αρχή αλλού- γρηγορότερα θα γίνει στη Φιλαδέλφεια.
σαν να μας ειπε :....οσο υπαρχει αυτη η δημοτικη αρχη ξεχαστε το γηπεδο...δηλαδηηη;; ωρα για plan b..μηπως;;; ηηη θα πρεπει να φτασει το 2030...για να δουμε γηπεδο στην φιλαδελφεια;;;μηπως παραειμαστε καθως πρεπει και κυριοι και soft εμεις οι αεκτζηδες
καλα κρασια ...... πολυ μασημενα λογια και οπως λενε και στο χωριο μου αυτα ειναι σκουλικιαρικα.............
Σοφοί άνθρωποι οι συγχωριανοί σου...
Συγχαρητήρια στους αεκτζήδες που ψήφισαν γαυρόπουλο...μας άφησαν χωρίς γήπεδο! Και ο τίγρης χωρίς ομάδα. Όλα καλά;
#πιστεύω θα έχουμε την άδεια στα χέρια μας τους ΕΠΌΜΕΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ#... κι εδώ πίκρα...
Τωρα ειναι που πρεπει να εχεις μια πολυ δυνατη διοικηση για να κανεις οτι ειναι δυνατον για να πιεσεις οσο δεν παει αλλο για την ξατασκευη του ναου....... Επικοινωνιακα ο Τιγρης το εχει χασει το παιχνιδη. Και οπως επισεις με καβουρια μεγαλη ομαδα και γηπεδο δεν γινονται....... Με ολη την καλη διαθεση τα λεω..........
Επιτέλους!! Έπρεπε να περάσουν 3 χρόνια για να μιλήσει ξεκάθαρα και ρεαλιστικά,και ορθώς έπραξε,κάτι το οποίο το γνωρίζαμε βέβαια.. Το μόνο σίγουρο χαρτί που έχουμε 100%,είναι ότι ο Δήμος αυτός με την συγκεκριμένη "προοδευτική" παράταξη δεν υπάρχει περίπτωση να συναίνεσή! Ούτε σε 100 χρόνια!!
άτες",κατατρεγμενους,φτωχούς,"προοδευτικους" ανθρώπους?!! Και ολοι αυτοι οι "αριστεροί" σπουδάζουν σε Πανεπιστήμια της Κούβας?της Βενεζουέλας?της Β. Κορέας?του Βιετνάμ?
Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί μόνο οι αριστεροί είχαν το προνόμιο να θεωρούνται ως τα μόνα όντα,τα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ οποία είχαν και έχουν ευαισθησία σε πρόσφυγες,"επαναστ
Ο κάθε πανιβλακας "προοδευτικός" έρχεται και κάνει πειράματα σε μας......για να αποδείξει τι?
Τελος πάντων,εμείς οι ταλαίπωροι ΑΕΚτζηδες βγαίνουμε πάντα χαμένοι. Έχουμε 1 χαρά και 100 λύπες. Τι να πεις.
Ελπίζω να περάσει......
ΑΕΚ Forever & Ever.....
O Ανδριόπουλος είχε πει στην παρουσίαση του γηπέδου οτι ¨Τέτοια έργα χωρίς την συναίνεση Κράτους- Περιφέρειας - Δήμου δεν γίνονται ποτέ" , το είπε κι ένας άλλος φίλος εδώ. Δεν καταλαβαίνω την απαισιοδοξία και την ξαφνική μιζέρια με το που ξαναμίλησε ο άνθρωπος. Είναι γνωστό ότι πρόβλημα με κράτος και περιφέρεια δεν υφίσταται ΤΥΠΙΚΑ, αφού έχεις δικαιωθεί δικαστικά και θα τους ήταν δύσκολο αφού υπάρχουν και οι ψήφοι. Από κει και πέρα η διοίκηση το χειρίζεται άψογα μέχρι στιγμής... ΣΥΝΕΧΕΙΑ χρησιμοποιώντας όλα τα μέσα που έχει κι έχει κερδίσει πολύ έδαφος. Το τεράστιο πρόβλημα είναι ο Δήμος, μ΄έναν ιδεοληπτικό, κομπλεξικό, αμόρφωτο δήμαρχο συν γαύρο. Είναι όμως η επιλογή των κατοίκων της Ν.Φ. σεβαστή να τους εκπροσωπεί. Αυτός θα ανακαλύπτει τεράστια εμπόδια για την αποτροπή του έργου. Δεν βλέπω άλλο τρόπο μέσα σ' ενα "ευνομούμενο" υποτίθεται κράτος, παρά να συνεχίσουμε την προσπάθεια με ότι κερδισμένες δικαστικές αποφάσεις έχουμε.
Φίλε μου έτσι είναι. Απορώ γιατί μας έχει πιάσει αμόκ μετά τις δηλώσεις Ανδριόπουλου. Είμαστε στο δρόμο να γίνει και ξέραμε τι δυσκολίες θα έχουμε. Μόνο οι ελεεινοί κάνανε η μάλλον τους κάνανε γήπεδο απο το παραθυράκι.
ελα ντε ρε φιλε.Απο τον Ιουλιο του 2014 το ειχε πει ο Ανδριοπουλος σε συνεντευξη τυπου.απλα τωρα που υπαρχει γκρινια για τα αγωνιστικα βρηκαν ολη την αφορμη να τα χωσουν περισσοτερο.
Όσο υπάρχει ΣΥΡΙΖΑ , δεν θα δούμε γήπεδο. Τέλος.
spaceman Φίλε μου απεχθάνομαι να μιλάω πολιτικά σ΄αθλητικό site, αλλά πολύ το πολιτικοποιήτε κάποιοι. Ποιός ΣΥΡΙΖΑ και ποιά αριστερά και δεξιά? Αυτά είναι πλαστά στερεότυπα του αστικού συστήματος. Στην Ελλάδα συγκεκριμένα ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ είναι απλώς διαφορετικά πολιτικά σχήματα πασοκικής νοοτροπίας. Το τι έκαναν όλοι υπέρ του γαύρου είναι γνωστά και φανερά.
Φίλε μου, όλα είναι θέμα πολιτικής, είτε μας αρέσει είτε όχι. Δυστυχώς έτσι είναι. Σίγουρα κάποια από αυτά που λες στεκουν. Αλλά αν απομονωσεις την περίπτωση του γηπέδου στην σημερινή διάσταση, πιστεύω ότι θα καταλήξεις στο ίδιο συμπέρασμα. Όπως για παράδειγμα στο Ελληνικό, αντιδρουσαν και αντιδρούν όλοι όσοι είναι αριστεροι, στον Βοτανικό το ίδιο, το ίδιο γίνεται και στην Φιλαδέλφεια. Όπου βλέπουν ιδιωτική πρωτοβουλία αντιδρούν για συγκεκριμενους λόγους. Τώρα αν δεν συμφωνεί... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κανείς με αυτό, άλλο θέμα. Αυτά που γράφω όμως προέρχονται από εμπειρία 25 ετών σε παρόμοια θέματα.
φιλε το προβλημα δεν ειναι ο ΣΥΡΙΖΑ... αυτος ευτυχώς εκανε κωλοτουμπα οπως εχει κανει σε 1002 πραγματα απο τοτε που βγήκε, και κατάλαβε οτι πρεπει να γινει επενδυση! το προβλημα ειναι ο Α.Β. που ανήκει στον Λαφαζανη! πρεπει να καταφερουμε την κυβέρνηση να αναγκασει τον ΑΒ να συναινέσει στο γηπεδο!
Αυτό δεν πρόκειται να γίνει τον αιώνα τον άπαντα.Βαλτός του χοντρού είναι, αν πέρναγε από το χέρι του δεν θα το κάναμε ποτέ το γήπεδο
Σιγά το νέο! .. Έχω πάψει να ασχολουμαι με το θέμα "γήπεδο επί ΣΥΡΙΖΑ" Έχω κερδίσει ήδη τρία στοιχήματα των 50 ευρώ (τα οποία δεν τα πήρα επειδη είναι αδερφια) από φίλους μου Αεκτζηδες που τους πίστευαν. Και δυστυχώς από το γήπεδο ξεκινάνε όλα τα κακά της ομάδας μας και όχι τόσο από το πόσο βαθιά μπαίνει το χέρι στην τσέπη. ..
Να ψηφίσουμε ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ τότε που επί των ημερών τους χτίσαμε 5-6 γήπεδα
Φίλε μου, επί ΝΔ και ΠΑΣΟΚ μπορεί να μην χτίσαμε 5-6 γήπεδα, αλλά τουλάχιστον τώρα δεν θα είχαμε θέμα. Να σου θυμίσω πως προχωρούσε το θέμα πριν έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ στην Κυβέρνηση και ο Βασιλόπουλος στην Δημαρχία. Οπότε μην μπερδεύεσαι. Απλά όπου υπάρχει Αριστερά, πρόοδος σε τέτοια έργα δεν υπάρχει. Παγκοσμίως και Διαπλανητικώς! Χιλιάδες παραδείγματα.
Επί ΝΔ και υπουργού Ιωαννίδη έκαναν τα αδύνατα δυνατά να πέσεις κατηγορία για να σωθεί ο Αρης.
Επί ΠΑΣΟΚ έφτιαξαν το Καραϊσκάκη αντί της ΝΦ..
End of discussion.
Το end of discussion δεν το κατάλαβα, αλλά αντιπαρέρχομαι. Σε αυτά που αναφέρεσαι δεν ήταν λόγω ΝΔ και ΠΑΣΟΚ , αλλά λόγω ανυπαρξίας διοίκησης από την δική μας πλευρά. Πάμε όμως στο σήμερα. Επί Αποστολάκη και Σγουρού άρχισε να προχωράει το θέμα; Όλες οι εγκρίσεις δίνονταν άμεσα; Πολλές από τις καθυστερήσεις που είχαμε από τότε οφείλονταν στον Βασιλόπουλου και στον Λαφαζάνη; Και εν κατα κλείδι, η Αριστερή ιδεολογία είναι ενάντια σε κάθε τέτοια κίνηση που γίνεται και αυτό έχει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αποδειχτεί παντού. Κι επειδή εγώ δεν είμαι αριστερός, δεν λέω end of discussion διότι θέλω ο καθένας να λέει ελεύθερα τη γνώμη του. Αν τώρα δεν σου αρέσει είναι άλλη υπόθεση.
Σταματήστε βρε και οι δύο αυτές τις αστείες υπεραπλουστεύσεις. Τι αριστερά και δεξιά. Στην χώρα της διαφθοράς ,της μίζας και της διαπλοκής οι "ιδεολογίες" πάνε περίπατο.
Πες τα ρε φιλε.. Γιατι ως γνωστον υπαρχουν τα καλα και τα κακα κομματα και οοοοοχι δεν ειναι ολα ιδια.... Α ρε ελληνα... Κακομοιρη...
Δεν ήταν λόγω ανυπαρξίας διοίκησης απο την δική μας??? πλευρά. Το ΠΑΣΟΚ κορόιδεψε την διοίκηση της ΑΕΚ όποια κι αν ήταν αυτή. ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ συνυπέγραψαν την λαμογιά παραχώρησης για τον Κόκκαλη, αφού ήταν η εποχή των ολυμπιακών και της ρεμούλας.
Ο Ιωαννιδης εάν θες να ξέρεις έσωσε την ΑΕΚ. Και να σου πω γιατί. Είχε πάει ο αλ. ...ρας ο Καπετανοπουλος, ναι ο γνωστός με το παραχωρητηριο, και είχε ζητήσει να μπει το Σδοε στην ΑΕΚ. Καταλαβαινεις τι καταστροφή θα ήταν αυτό για την ομάδα, γ Αθηνών και διάλυση του σωματείου. Ο Ιωαννιδης λοιπόν δεν επέτρεψε να προχωρήσει η διαδικασία.
Oasis ακριβώς όπως τα λες. Επί ΠΑΣΟΚ πετάξανε εν μία νυκτί το γήπεδο της ΑΕΚ έξω απο τα ολυμπιακά έργα και φτιάξανε το Καραισκάκης στον ολυμπιακό. Μόνο που ξέχασες να πεις ότι το ψηφίσανε αυτό και η ΝΔ κι ο Συνασπισμός. Τη δωρεά στον Κόκκαλη την έκανε όλη η βουλή πλην ΚΚΕ φυσικά.
ΕΝΑ ΣΕΝΑΡΙΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΤΙΓΡΗΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΣΟΒΑΡΑ PLAN B ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΤΙΘΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΠΑΤΑ 42000 ΘΕΣΕΩΝ ΕΧΕΙ ΒΑΣΗ ???ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟ??
Δεν πειράζει παιδιά σας εχω τη λύση για ολα! ΥΠΟΜΟΝΗ! Την τελευταία δεκαετία ειναι της μόδας κιολας!
Γήπεδο στην ΝΦ δεν πρόκειται να κτιστεί. Η μόνη εφικτή ίσως λύση θα ήταν να γκρεμιστεί το ΟΑΚΑ και να βρεθεί χρηματοδότης για κοινό γήπεδο ΑΕΚ και ΠΑΟ με ταυτόχρονη πώληση των οικοπέδων τους (ΝΦ κ Λεωφόρος), αλλά επειδή ζούμε στην Ελλάδα, η δουλειά θα πάει ΟΑΚΑ μέχρι να πέσει η στέγη του Καλατράβα.
εγω ενα πραγμα πιστευω, οτι το μεγαλο αφεντικο το θελει πολυ το γηπεδο, αλλα για καποιο λογο που δεν ξερω δεν το θελει ακομα.
ισως δεν εχει βρει ακομα την εταιρια παρει το ονομα και θα δωσει ενα μεγαλο πακετο ή κατι αλλο. πιστευω παντως οτι εχει σχεση με χρηματα.
γιατι στις αλλες επιχειρησεις του αυτο κανει? περιμενει μηνα με το μηνα χρονο με το χρονο την καθε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δημοσια υπηρεσια?
ρεεεε γηπεδο στα σπατα και ολα μια χαρα ρε...
Κατ' αρχάς μην βάζεται όλους τους Φιλαδελφειώτες στο ίδιο τσουβάλι. Στον πρώτο γύρο ο ΑΒ πήρε 18%. Και στον Β' γύρο 53% λόγω του ότι ο Γεωργαμλής είχε την στάμπα του αχυρανθρώπου του Τομπούλογλου. Η ΑΕΚ έστω και για λόγους εκδίκησης πρέπει το 2019 να βρει έναν ΚΑΘΑΡΟ ΑΕΚτζή, με πολιτική επάρκεια, να τον στηρίξει και να πάρει το δήμο για πλάκα.
Και στον πρώτο γύρο γιατί οι Φιλαδελφιωτες δεν ψήφισαν τον Αραπογλου; Οπότε στο δεύτερο γύρο θα ήταν ο βλακας με τον Αραπογλου.
18% πήρε και ο Αράπογλου. Ο πρώτος με τον τρίτο είχαν 100 ψήφους διαφορά (σε 20.000 εκλογικό σώμα). Η ΑΕΚ όμως έκανε τη χαζομάρα να έχει Γεωργαμλή, Αράπογλου, Γαϊτανά ακόμη και Κόντο που ήταν υπέρ του γηπέδου, δηλαδή οι ψήφοι των ΑΕΚτζήδων έσπασαν σε 4 κομμάτια! Αν εσείς αυτό το θεωρείται σοφό, πατήστε όσα dislike θέλετε!!!
Α ρε Ντεμη μοναδικε μας και ΑΕΚτζη μεχρι το κοκκαλο. Εισαι ο μονος που αψηφισες τον τραμπουκο Ψωμιαδη με κινδυνο της ζωης σου και ο μονος που μιλησες για γηπεδο 40000 θεσεων αλλου. Ας ζησουν οι Φιλαδελφιωτες χωρις γηπεδο και με τον γελοιο Βασιλοπουλο
AEKlife - πάμε τότε να παίξουμε στο γήπεδο 40.000 που μας έχτισε ο Ντέμης ,να μην ασχολούμαστε ...
Aλλού?? Που αλλού???!!!!!!!!!!! Καλά ακόμα δεν έχουμε καταλάβει ότι αυτή ήταν μιά κίνηση αντιπερισπασμού απέναντι στην κατασκευή γηπέδου, ώστε να πληρώνουμε τα ενοίκια και την συντήρηση του ΟΑΚΑ????? Ο ΓΑΠ, ο Σουφλιάς κι ίσως κι ο Ντέμης σίγουρα το ξέρουν.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!
Αυτο που εχω καταλαβει(και επειδη εχω μιλησει και με γνωστη μου δημ.συμβουλο στον δημο Ν.Φ με την μερια βασιλοπουλου)ειναι οτι το εργο θα παρει μπροστα μονο με αλλη δημοτικη αρχη.Και μην ξεχναμε οτι εκλογες δημοτικες(αν δεν κανω λαθος)εχουμε το 2019.Οπως μου λεχθηκε,με μας γηπεδο δεν γινεται.Ξεκαθαρα.Μιλαμε για καταστασεις και πεισμα ταλιμπαν.Αν δεν γινει καποιο θαυμα,και οι διοικουντες το θελουν ακομα,βλεοω να κανουμε αρκετα χρονακια ακομα υπομονη για να μπουμε στον... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ναο.Τουλαχιστον μια 5ετια απο σημερα.
ΠΟΤΕ ΞΑΝΆ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ Ν ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ....ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΚΆΤΟΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΦΕΙΑ
επισης , ειδικα στη νεα φιλαδελφεια(οχι ιωνια μεταμορφωση ηρακλειο )ποιος σου ειπε οτι ειναι η περισσοτεροι ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ? θα ειχε ενδιαφερον να μας πουν αποψη ανθρωποι που μενουν εκει. εγω αμφιβαλω παντως...
εγω που μενω μια ζωη Ν.Φ. και βγαινω πολλες φορες Ν.Ι. , Ν.Η. , και Μεταμορφωση θα σου πω! Η Ν.Φ. ειναι σαν γκετο ΑΕΚτζηδων, στα 10 ατομα 8 ειναι ΑΕΚ, 1 γαυρος, 1 βαζελος! στην Μεταμορφωση γινεται χαμος απο ΑΕΚτζηδες, ισως ειναι περισσοτεροι απο οτι στην Ν.Φ. ! Ν.Ι. και Ν.Η. λιγο λιγοτεροι οι ΑΕΚτζηδες αλλα παλι πλειοψηφία! π.χ. στα 10 ατομα, 6 ΑΕΚτζηδες 2 γαυροι 2 βαζελοι! και στην Ν.Ερυθραια επισης πολυ ΑΕΚτζηδες απλα εκει ήμαστε μοιρασμένοι με τους βαζελους! λιγότεροι οι γαυροι...
Αδέρφια Ν.Φιλαδέλφεια γεννήθηκα και μένω. ΑΕΚ antepithesi πιστεύω ότι είναι κάπως έτσι οι αναλογίες αλλά με την Νέα Ιωνία λόγω Σαφράμπολης, Περισσού, Καλογρέζας, Πευκάκια πρώτη. Φυσικά οι ΑΕΚοπεριοχές Μεταμόρφωση, Ν.Ηράκλειο , Ν.Φιλαδέλφεια ακολουθούν από κοντά. Σίγουρα είμαστε η πλειοψηφία σ αυτές τις περιοχές.
ετσι αδελφε! τις προαλες οταν η Ωρα αν θυμάμαι καλα, ειχε βγαλει ενα βιβλίο με αφιέρωμα για το νεο γηπεδο της ΑΕΚ, εφτασα μεχρι την Ερυθραια για να το βρω! γυρισα Φιλαδελφεια, Ιωνια, Μεταμορφωση, Αγ. Αναργυρους, Ηρακλειο και δεν το έβρισκα πουθενά! μεχρι το μεσημερι ειχαν εξαφανιστεί ολα και οι περιπτεράδες εκαναν εξτρα παραγγελία λογο της ζήτησης!
Εγώ στο λεω. Και φυσικά είμαστε περισσότεροι.
Δυστυχώς αλλά όλη η Νέα Χαλκηδόνα - ΝΦ είναι στο 90% ΣΥΡΙΖΑ και το κακό είναι ότι έχουν και το ίδιο μυαλό με αυτούς του ΣΥΡΙΖΑ...
...sorry που θα απογοητεύσω, αλλά τι γνώμη έχεις για τους κάτοικους Ν.Φ.;;; Επιπλέον, ακόμα κι αν βγει άλλος, πόσο σίγουροι μπορούμε να είμαστε για καλύτερες μέρες;;; Πιο γρήγορα θα φτιάξουμε ομάδα...
μολις ερθει μια σταβη.... θυμομαστε το γηπεδο, για να κουτοχορτασουμε.....
Ναι αλλά είναι πρώτη φορά που τα νέα δεν τα λες κι ευχάριστα...
δεν ειναι η πρωτη φορα.o Ανδριοπουλος εχει πει απο τον Ιουλιο 2014 οτι αν δεν συμφωνησουν Δημος και Περιφερεια θα γινει δυσκολα το γηπεδο.
Επισης μπορουμε εμεις που μενουμε στην Ν. Φ. Να κανουμε την Δημαρχιακη ζωη του Α. Β. κολαση για το υπολοιπο της θητειας του!
OΡΙΣΤΙΚΗ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ...
τα 10 dislike εχουν ποοοοολυ πλακα. λες και εγω την εβαλα την ταφοπλακα.....
Α ρε Ντεμη μοναδικε μας και ΑΕΚτζη μεχρι το κοκκαλο. Εισαι ο μονος που αψηφισες τον τραμπουκο Ψωμιαδη με κινδυνο της ζωης σου και ο μονος που μιλησες για γηπεδο 40000 θεσεων αλλου. Ας ζησουν οι Φιλαδελφιωτες χωρις γηπεδο και με τον γελοιο Βασιλοπουλο
εμης σαν φοιλαθλη της αεκ τη κανουμε τηποτα καθομαστε στο πληκτροογιο και κηταμε πος θα πηκαρουμε το τυγρη δεν βαζη λεφτα και ειναι καβουρια σε αυτα ειμαστε προτη αντη να πιεζουμε με σηνεχομενα σηλαλητοιρια για το καλο της ομαδας που ειναι η μεγαλητερη οργανοση ορ21 τη κανη τηποτα δεν κανη αν ειναι για καμια φασαρια και να τημοριετε ειναι προτη αν ειταν η γαυρη η βαζελη θα ειχα σηκοση... ΣΥΝΕΧΕΙΑ την αθηνα ατο ποδη μονο λογια και κρητηκη ειμαστε να βρηζουμε το μπαγιεβιτσ και ολα ειναι καλα μαγκιες απο ορθογραφια ειμαι ληγο χαλια
Λίγο χάλια; ΄Οχι καλέ, Μπαμπινιώτης. Πάντως πολύ κρύο το χιούμορ σου. Σε γαυροσάιτ με ομογάλακτους θα ήταν ότι πρέπει πάντως.
Εννοειται οτι τρολλαρεις και γραφεις κατ'αυτον τον τροπο. Αλλα ρε φιλε, δεν ειναι κουραστικο? Πραγματικα τωρα...
Η συγκεκριμένη ορθογραφία δεν δείχνει έλλειψη παιδείας, αλλά είναι αποτέλεσμα άλλου παράγοντα γι αυτό μη δίνεις σημασία σε παρακαλώ στα σχόλια του κάθε αδαούς. Εσύ καλά κάνεις και εκφράζεις σκέψεις και προβληματισμούς όπως όλοι μας.
Επίδειξη ισχύος κάνεις γαύρε; Πήγαινε στα ομογάλακτα αδέρφια σου και πούλα μούρη για την ορθογραφία σου. Υ.Γ. Και επειδή σε βλέπω και γνώστη, μάθε και στους (επόπτες) πως να την σηκώνουν...την σημαία. Άντε μου που έχεις ειδικότητα από τον στόλο παλικάρι μου...
Η ορθογραφια δεν σημαινει τιποτα φιλε οι κομπλεξικοι την κοιτανε σημασια εχει οτι τα λες σωστα.
...τι μας λέει λοιπόν η τελευταία πρόταση;;; ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΜΕ !!!
Οι δηλώσεις μου φαίνονται σαν παραδοχή πως δεν μπορεί να ολοκληρωθεί το έργο. Μακάρι να ερμηνεύω λάθος. ΄Ισως αν αλλάξει σε κάποια χρόνια η δημοτική αρχή Ν. Φιλαδελφείας.
δεν λεει κατι το οποιο ειναι αγνωστο.δεν ασπαζομαι καποια σχολια εδω μεσα.ειναι γνωστο οτι ο δημος δεν το θελει.το οτι μπορουν να κανουν κινησεις κ αφου βγει η αδεια ειναι γνωστο σε οσουν ξερουν λιγα νομικα οτι μπορει να γινουν κινησεις καθυστερησης..οχι ματαιωσης.καθυστερησης!!!δεν νομιζω οτι λεει κατι καινουργιο ο ανδριοπουλος.απλως εξηγει οτι δεν φταει κανενας απο την ΑΕΚ.οπως βεβαια αναφερει κ τους γνωστους εσωτερικους επενδυτες που δεν θελουν το γηπεδο λογω μελισσανιδη.αλλα γι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αυτο δεν βλεπω να γινεται κουβεντα
Εγω λεω να "μαζοχτειται" ολοι εδω του 365 και να κανετε συλλαλητηρια πανω κατω στη Δεκελειας οπως λεει και το προσφυγοπολουλο..και αφηστε την ORIGINAL στην υσηχια της να ταξειδευει απο Πατρα και Χαλκιδα μεχρι Βελγιο.Τοοοσοι ειστε.μπαλα ξερετε,προπονηταρες ειστε,μανατζαραιοι ειστε,μπασκετικοι ειστε,επιχειρησεις εχετε στησει,δρομους εχετε ανοιξει..τα παντα ξερετε..τα κανετε ολα και συμφερετε..σιγα..ενα γηπεδο στην ΑΕΚ δεν θα φτιαξετε;εδω κανετε πολιτικη αναλυση... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σε 12 δευτερολεπτα..και συ ρε Ανδριοπουλε τι μιλας;Αν ελεγες σε ενα μηνα ξεκιναμε ολοι θα περιμεναν να περασει ο μηνας να σε κραξουν..ασε που η ειρωνια παει συννεφο..τι ξερεις εσυ;επειδη κερδισατε στο ΣτΕ και προχωραει η υπογοιοποιηση;πφφφφ...γατακι..τωρα που τα πες ολα χωρις να πεις τιποτα γιατι ετσι πρεπει και καλα εκανες πααααλι η ειρωνια και η μιρλα παει συννεφο..ρε αμα δειψατε για γκρινια αντε στη γυναικα σας,στην γκομενα σας,στην πεθερα σας σε κανενα καφενειο...να ειστε σιγουροι στην ΑΕΚ δεν θα λειψετε ουτε μερα...ουτε που θα το καταλαβει..
Project Manager στην Ελλάδα ... Σα να λέμε ψαράς στη Σαχάρα
Μην ξεχνάμε ότι οι διαδικασίες έχουν ξεκινήσει από το μακρινό πλέον 2013.Τότε η κυβέρνηση ήταν άλλη και πιο φιλική προς τον επιχειρηματία απ' ότι η τωρινή αλλά και τότε οι διαδικασίες πήγαιναν με ρυθμούς χελώνας.Να σας θυμίσω ότι τα 2 στρέμματα που πήραμε ήρθαν στη βουλή με καθυστέρηση πολλών μηνών προς ψήφιση.Μ 'αυτό θέλω να πω πως οι κυβερνήσεις αλλάζουνε αλλά τα συμφέροντα μένουν.Οπότε επειδή πραγματικά κανένας μας δεν ξέρει τι πραγματικά παίζεται γύρω από την υπόθεση γήπεδο ΑΕΚ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ καλό θα είναι να μην κατηγορούμε μονόπλευρα.Ας βάλουμε και στο πίσω μέρος του μυαλού μας και το 1% πιθανότητα να μην προχωράμε για λόγους που ξέρει ο Τίγρης ας πούμε....! Επίσης μην ξεχνάμε ότι το γήπεδο ήταν και ο βασικότερος λόγος για τον οποίο χρυσώθηκε το χάπι της ξεφτίλας της Γ και Β εθνικής και πέρασε σχετικά αναίμακτα.Όπως επίσης να μην ξεχνάμε ότι κι από την πλευρά του κράτους ισχύει αυτό που έλεγε ο πρόσφυγας παππούς μου και το ξανάκουσα δακρυσμένος στην Πολίτικη Κουζίνα."Οι Τούρκοι μας έδιωξαν σαν έλληνες και οι έλληνες μας υποδέχτηκαν σαν τούρκους". Μην νομίζετε ότι αυτό σε μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων έχει αλλάξει.Την ΑΕΚ την θέλουν πρόσφυγα μια ζωή γιατί γνωρίζουν τι είναι ικανή να πετύχει έχοντας το σπιτικό της....!
Χαλαρώστε.. Προσποιηση κάνει
Σιγά τον Μέσι
Απο την αρχη ελεγα οτι για να ψηφίσουν αυτον τον τρομπα δημαρχο,ψηφισαν οτι δεν θελουν και την ομαδα μας. Ιερα χωματα μεν αλλα η ομαδα ειναι χωρις γηπεδο και πολυ αδυναμη χωρις αυτο. Η μονη λυση εξ αρχης ηταν το γηπεδο να γινει αλλου!Ειμαι σιγουρος πως θα ηταν ετοιμο ηδη!Καποια καμενα μυαλα ηθελαν την ομαδα εκει παση θυσια.Τωρα ας περιμενουν την δευτερα παρουσια να γινει το γηπεδο και κατα προεκταση,πρωταθλημα!
Με αυτά και με αυτά και παρότι πέσαμε και Γ Εθνική και έχουμε πλέον στον τιμόνι ένα πολύ δυνατό επιχειρηματία:
Α) Ομάδα σοβαρή αυτή την στιγμή δεν έχουμε. Όχι ότι έχουν οι άλλοι τίποτα σπουδαία πάντως αυτή την στιγμή εμφανίζονται καλύτεροι
Β) Το γήπεδο δεν φαίνεται να ξεκινάει σύντομα άρα και αν ξεκινήσει ποτέ μιλάμε για 2020 να μπούμε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Γ) Η χούντα μπορεί να πέφτει αλλά έχει ακόμη πολύ δρόμο / χρόνο για να πέσει τελικά.
Δεν βλέπω κάτι ουσιαστικά αισιόδοξο σε σχέση με αυτά που πιστέψαμε και περιμέναμε και.....ναι ξέρω: υπομονή.
μεταγραφες μας ειναι οτι βρεθει στο δρομο μας αρκει ναναι φτηνο. Δηλαδη Λαζαρος που δεν εβρισκε αλλη ομαδα και μαλιστα επιπεδου ΑΕΚ, Μπακασετας πουρθε μονος του γιατι ηταν ΑΕΚ (και την λεμε οτι πηραμε και παικτη πουθελε ο χοντρος), Αλμειδα που ηταν φτηνος και ονομα αλλα παροπλισμενος κλπ κλπ. Βεβαια επειδη ξοδευτηκαμε για Αλμειδα (500χιλιαρικα) ειπαμε να αφησουμε τον Πεκχαρτ (δεν παιζει ουτε Β εθνικη) για αλλαγη, και να μην παρουμε αμυντικο χαφ. Αυτος ειναι ο σχεδιασμος. Να νομιζουμε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ οτι φιαχνουμε ομαδα για πρωταθλημα....αλλα στο τελος να φταιει ο προπονητης. Αυτο ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ???????????? ΑΠΛΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ !!!!!!!!!!!!!!!
Ο Ανδριοπουλος ειναι πολυ σοβαρος και τα ειχε πει απο τον Ιουνιο του '14 στην δευτερη παρουσιαση του γηπεδου.
φερειας δεν γινονται ποτε".... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Πιο συγκεκριμενα ειχε πει: "Τετοια εργα χωρις την συναινεση Δημου-Κρατους-Περι
Οταν ομως καποιοι τα ελεγαν, καποιοι αλλοι τους ελεγαν μιζερους.
Και συνεχίζουν να μιζεριαζουν και να σου πω το γιατί.
Απο το 2014
Έχουμε κερδίσει το Στε.
Έχουμε κερδίσει τη διαβούλευση
Έχουμε την έγκριση της υπογειοποίησης... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Οποίος απο εδώ και στο εξής δεν σέβεται το ανώτατο δικαστήριο του κράτους και τις αποφάσεις θεσμών το λιγότερο που μπορεί να χαρακτηριστεί είναι φασίστας.
Και οποίος απο την οικογένεια της ΑΕΚ δεν στηρίζει τη διοίκηση στο θέμα του γηπέδου πλέον θεωρείται υπονομευτής .
Καταλαβαινεις αυτο που ειπα και εχει πει και ο Ανδριοπουλος? Τι σχεση εχει η στηριξη στην διοικηση? Λες και αμα γραφουν 50 ατομα εδω μεσα καθε μερα θα προχωρησει ως δια μαγειας.
Καταλαβαινεις οτι απο την στιγμη που ο Δημος ειναι ορκισμενος εχθρος σου μπορει να σου φερει χιλια δυο εμποδια και γηπεδο να δεις σε 5 χρονια στην καλυτερη?
Ο Ανδριοπουλος είπε και κάτι άλλο πιο σημαντικό που μάλλον δεν το κατάλαβες , ότι κάποιοι μέσα από την ΑΕΚ βάζουν εμπόδια.
Πολυ αδικη χωρα η ελλαδα... Αυτο που γινεται με τον ολιπιακο δεν γινεται πουθενα στον κοσμο (1820κτλ) ουτε σε χουντες ουτε σε τριτοκοσμικες χωρες...Φταιμε και εμεις που τα ανεχομαστε ομως και περιμενουμε απο τον καθε τιγρη να κανει κατι και εμεις καναπε... Που ηταν η οριτζιναλ οταν εδωσαν καναλι στον εμπορο? Οταν μας πολεμαει το κρατος και δεν μας αφηνει να χτισουμε? Οταν δεν επεμβαινει καποιος να ριξει την επο και ας μας διωξει η ουεφα? Οταν βασει νομου πρεπει να υποβαθμιστει ο οσφμ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αλλα ειναι παλι πρωταθλητης? Οταν γκρεμισαν το γηπεδο μας και τους αφησαμε να χτισουν καραισκακι και εμεις αστεγοι? Μονο αν μας φοβουνται θα μας σεβονται, σε αυτη τη χωρα ισχυει ο νομος της ζουγκλας και εμεις σαν ομαδα παντα με το σταυρο στο χερι και στον καναπε μας.. Μονο ο λαος μπορει να ριξει μια χουντα αλλα η οριτζιναλ σκεφτεται μονο το οπαδικο κοματι, οχι την ΑΕΚ και πως θα την προστατεψει απο τη χουντα των μαφιοζων...
Πίκρα στεναχώρια ολοκληρη η χώρα θα γίνουν Ολυμπιακοί
To 90% της χώρα γαύροι είναι στην νοοτροπία χρόνια τώρα
Το 90% της χώρας είναι γαύροι και πασόκ στην νοοτροπία χρόνια τώρα γι αυτό κι η έλλειψη δικαιοσύνης και διαφάνειας.
Citizen ? Eίδες Supersonic ?
Ο ανθρωπος το λεει καθαρα.Το γηπεδο μαυτον τον δημαρχο δεν μπορει να γινει.Θα πρεπει να περιμενουμε τις δημοτικες εκλογες και βλεπουμε μετα.Ελπιζω ολοι εδω μεσα να εχουμε καταλαβει πως πρεπει να ΜΑΥΡΙΖΟΥΜΕ τον συριζα οπου τον βρισκουμε.
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Κ ΛΕΕΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ,ΓΗΠΕΔΟ
Δ Ε Ν ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Ο ΚΑΘΕ ΑΔΑΗΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ.ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΟΝΟΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ...ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΠ ΑΟΡΙΣΤΟΝ....
ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2020 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟ ΑΒ...
Να μη σου πω μεχρι το 2050..ρε ειστε πολλοι και δεν σας προλαβαινω λεμε!
Μάλλον πρέπει να πάει η ΑΕΚ στο σχέδιο Β....η ουδέτερη στάση που μέχρι και σήμερα ακολουθεί η δικέφαλος ΑΕ πρέπει να σταματήσει...ο κόσμος της ΑΕΚ δεν μπορεί να περιμένει άλλο...
ΥΓ1 αφού καθυστερεί το γήπεδο πρέπει άμεσα να κάνει ομάδα πρωταθλητισμού με ποιότητα για να κρατήσει τον κόσμο στο παγωμένο ΟΑΚΑ...
Τι ηθελε ο " πολυ σοβαρος " και "μετρημενος " κυριος στα γραφεια του σαπιοκοιλια ;;;; γιατι δεν δημοσιευεται το σχολιο . Ξετετε κατι και εσεις που δεν ξερουμε ;;;;
Δυστυχώς οι αλήθειες είναι πικρές όπως μας τις είπε ο εν λόγω άνθρωπος.. Με τον νυν δήμαρχο, έργα δεν ξεκινάνε σίγουρα ως το τέλος της θητείας του το Σετέβρη του 2019 !!!
Ζήσε μάη μου...
ΠΛΑΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙ Ο ΨΕΥΤΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΑΔΕΛΦΙΩΤΕΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΑΒ ΔΑΓΚΩΤΟ!!!
ΑΧ ΡΕ ΑΕΚΑΡΑ ΤΙ ΤΡΑΒΑΣ...
Εμένα ο Ανδριόπουλος δεν μου φάνηκε μετρημένος, αλλά απαισιόδοξος.
Κυριε Ανδριοπουλε μιπως πρεπει να πιεσετε οσο δεν παει αλλο για να εκδοθει η οικοδομικη αδεια?????? Ειναι το μεγαλυτερο στοιχημα του Κ.Μελισσσνιδη που εαν δεν τα καταφερει θα ειναι τεραστια αποτυχια γιαυτον προσωπικα....
Μάλιστα.Αριστεροτσολιαδες της φακης,Δεξιοι,αριστεροι ολοι πεταγμα στα σκουπιδια θελετε...ουτε για να φυλατε τα προβατα δεν κανετε αχρηστα οντα.Επανασταση οι ντεμεκ αριστεροι εκει που δεν πρεπει που δεν ξερουν τι τους γινεται,φραγκοφονιαδες , λοποδυτες κια λαμογια οι δεξιοι απο την αλλη και στην ακρη τα ''παιδια του Αρη'' μη χ@σω κολλητα,συναμα θα ελεγα με τα φασισταρια
Ο.
(αγνος σουρεαλισμος,θα ξυριζε το μουστακι ο Νταλι...).Αντε μου στο δ@@@λο ολοι.Καημενη μου ΑΕΚ θα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πεθανουμε και γηπεδο δεν προκειται να δουμε σε αυτη τη χωρα...ποιο γηπεδο..σε λιγο να φαμε δεν θα εχουμε με δαυτους...ΜΠΟΥΡΛΟΤ
Και κάπου εδώ αρχίζουν σιγά σιγά οι δεύτερες σκέψεις...
Ο ΟΔΔΥ είναι ακόμα διαθέσιμος;.....
Έχει και τέλειο κλειστό απέναντι ( Παει και το Γαλάτσι).....
Μια στάση προαστιακού να φτιάξουμε...
Και ο δήμαρχος δικός μας...... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Λέμε τώρα...
Σίγουρα όμως ως το 2019 γηπεδο δεν βλέπουμε.... Ζήτω οι ΑΒ και οι Μάλλιοι
φιλε ο χώρος του oddy ποτε δεν ήταν διαθέσιμος.. ήταν μια προεκλογική κοροϊδία του σουφλιά και τίποτα άλλο.. τον χώρο τον διεκδικούσαν το υπ. γεωργίας, ο δήμος, ο στρατός και μια σειρά από ιδιώτες.. επίσης ο χώρος από όλα τα επιμελητήρια έχει κριθεί ακατάλληλος λόγω της τοξικότητας του εδάφους..
Το ΟΔΔΥ ήταν πολιτική φούσκα του Σουφλια και συμμετείχε σε αυτό και ο Νικολαιδης .
Έχει δίκαιο ο Kitrinos 21. Στα 100 μέτρα βάθος ύστερα απο έρευνα του Πολυτεχνείου υπάρχει κάδμιο.
Ακόμα κι έτσι δυστυχώς φαίνεται πιο απλή περίπτωση από τη Φιλαδέλφεια...
Αφού δεν θέλει ο δήμαρχος (που δεν ελέγχεται πλέον από το Κόμμα) πρέπει να περιμένουμε ως το 2019 και τις εκλογές με την ελπίδα να μην ξαναβγεί
Η εναλλακτική είναι το plan b (αν υπάρχει) .... Χωρίς συναισθηματισμούς και με τεχνοκρατικά κριτήρια.(Πολλά χρόνια καθυστέρηση).... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Πάντως σε κάθε περίπτωση πρώτη φορά ο project manager ήταν τόσο επιφυλακτικός(έως και απαισιόδοξος)
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Κ ΛΕΕΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ,ΓΗΠΕΔΟ
Δ Ε Ν ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Ο ΚΑΘΕ ΑΔΑΗΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ.ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΟΝΟΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ...ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΠ ΑΟΡΙΣΤΟΝ....
πολυ απλα μας λεει λοιπον οτι αν δεν θελει ο Δημος ( που δεν θελει ) , μπορει να ξεκινησουν καποια εργακια (μπουλντοζες , χωματουργιακα κλπ ) , αλλα ουσιαστικη προοδος δεν προκειται να υπαρξει. Δυστυχως παμε για μετα το 2019 ..............
.....Θα πρέπει η οικογένεια της ΑΕΚ μαζί με τον Δήμο κυρίως και την Περιφέρεια να αποκαταστήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης για να υλοποιηθεί το έργο».
Αν καταλαβα καλα , κατα το 2020 ισως...
.....Καληνυχτα
Ο δήμος αν ήταν απλά ουδετερος απέναντι στο γήπεδο θα είχαμε ήδη θεμέλια ...ΕΊΝΑΙ ξεκάθαρο πως δεν μας θέλουν για χ λόγους και όσο ο δήμος είναι κατά γήπεδο δεν έχουμε. ..Γιατί λοιπόν τέτοιο κωλημα με την Φιλαδέλφεια. .ας γίνει εκεί ένα γήπεδο μπάσκετ μελλοντικά και του ποδοσφαίρου αλλού σε όποιο οικόπεδο γουστάρουμε και να ναι και 40,000 θέσεων. ..Η ΑΕΚ είναι όλης της Ελλάδας όχι της Φιλαδέλφειας και δε μπορεί να μείνει άλλο χωρίς γήπεδο. ..Αρχίζουμε να χάνουμε την ταυτότητά... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μας ως ομάδα καταλάβετε το. .Γήπεδο αμεσααα
Γηπεδο αλλου. Δεν μας θελουν εκει. Η ΑΕΚ πρεπει μα εχει σπιτι με καθε κόστος. Δεν γινεται η μεγαλύτερη ομαδα της Ελλάδας να μην εχει το κάστρο της.
Και αν πάμε αλλού τι νομίζεις πως θα συναντήσουμε; Τα ίδια. Θα εμφανιστούν οι οικοταλιμπάν και οι Στρούγκες να λένε τα δικά τους.
Το όνομα 'Αγία Σοφία' είναι φανερό ότι ενοχλεί. Αν το ονομάζαμε Βλαντιμίρ Λένιν ο ΑΒ και ο Τσίπρας θα έδιναν όλο το άλσος
μη κολλας στα πολιτικα.ειναι φανερο και γνωστο οτι ο δημαρχος ειναι βαλτος απο τον πατσοκοιλια .υπαλληλος με ημερομηνια ληξεως τη ληξη της δημαρχιας του.
Και αν πάμε αλλού τι νομίζεις πως θα συναντήσουμε; Τα ίδια. Θα εμφανιστούν οι οικοταλιμπάν και οι Στρούγκες να λένε τα δικά τους.
Το όνομα 'Αγία Σοφία' είναι φανερό ότι ενοχλεί. Αν το ονομάζαμε Βλαντιμίρ Λένιν ο ΑΒ και ο Τσίπρας θα έδιναν όλο το άλσος
Έχεις φάει το γάιδαρο στην ουρά θα κολλήσουμε. Αν ήταν να πας κάπου αλλού αυτό έπρεπε να είχε γίνει εξαρχής.
Που είναι τώρα οι ΑΕΚάρες που ψήφισαν ΑΒ και ΣΥΡΙΖΑ, που το διατυμπάνιζαν εδώ μέσα και έδιναν συγχαρητήρια λες και έκαναν κανένα σπουδαίο κατόρθωμα; Και είμαι σίγουρος πως αυτοί είναι οι πρώτοι που κράζουν για την καθυστέρηση.
Ο ΑΒ το καθυστερεί με τον πιο πιθανό και απίθανο τρόπο, προσπαθώντας από τη μια να απωθήσει τα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ 'επιχειρηματικά συμφέροντα' από την ΝΦ του μπαμπούλα Μελισσανίδη. Λες και δεν έχει άλλη δουλειά ο Τίγρης από το ασχολείται με την αφεντιά του Από την άλλη να δημιουργεί διχασμό στον κόσμο μας με αυτή την καθυστέρηση, ας μην πέσουμε στην παγίδα του.
Αυτό τον διχασμό τρέχουν διάφοροι ιστιότοποι, γνωστοί και μη εξαιρεταίοι, οι οποίοι συχνά πυκνά ανασύρουν δηλώσεις του Τίγρη για το γήπεδο από παλαιότερα, ενώ οι ίδιοι επικροτούν τις κινήσεις ΑΒ. Και το παίζουν και αεκτζήδες.
Όπως αυτούς που προσπαθούν να ακυρώσουν το παραχωρητήριο, και να διαλύσουν ότι προσπάθεια έχουν κάνει μέχρι στιγμής ο Μάκης και ο Τίγρης. Θέλουν μια Α.Ε.Κ μικρή, για την ελέγχουν και να κάνουν μνημόσυνα στη ΝΦ και το έπος του 68'.
Και κάπου στη μέση είναι το τέρας της γραφειοκρατίας.
Το γήπεδο γίνεται με απόφαση του ΣτΕ, και κανένας δεν έχει δικαίωμα να το σταματήσει. Να το βάλουν καλά στο μυαλό τους οι διάφοροι εφιάλτες και ΑΒ και σια.
Το γηπεδο απο την στιγμη που ειναι νομιμο και εχει ολα τα απαραιτητα χαρτια (ΣΤΕ) θα γινει ! Η αδεια αρχες 17 θα βγει και τα εργα θα ξεκινησουν κανονικα ! Ομως θα καθυστερησει πολυ για να ολοκληρωθει ...Με την περιφερεια στο θεμα της υπογειοποιησης δεν θα εχουμε θεμα γιατι ειναι μαζι μας...Ο Δημος ειναι το μονο προβλημα που εχουμε να αντιμετωπισουμε και ηθελα να ρωτησω σε ποια σημεια του εργου μπορει να μας καθυστερησει? Σκουπιδια,υπογειοποιηση η και αλλου ?
Απλά παιδιά μετά την έκδοση της άδειας με την πρώτη καθυστέρηση των έργων ετοιμαστείτε για συλλαλητήρια στη Ν. Φιλαδέλφεια. Κάθε μέρα θα είμαστε εκεί. Μόνο τότε θα καταλάβουν τι εστί ΑΕΚ και πόσο αδικημένος είναι ο κόσμος της. Τέλος. Ας καθυστερήσουν το έργο και θα τα πούμε.
Γειά σου Γαυράκο με τα dislike σου. Αντε να πληρωθείς τώρα.
Τέλος το γήπεδο με απλά λόγια...
"Με τον Δήμο αρνητικό και μη συνεργάσιμο και την άδεια να έχουμε στα χέρια μας θα προκύπτουν διαρκώς καινούργια ζητήματα και καθυστερήσεις"!!! Aυτό τα λέει όλα αδέλφια...
φταίμε και εμείς τέτοιο κώλυμα να γίνει το γήπεδο στη φιλαδέλφεια δεν το καταλαβαίνω, βάλτε όσα dislike θέλετε εγώ το λέω από την αρχή πάμε για γήπεδο αλλου, δεν μας θέλουν εκεί
φιλε νομίζεις ότι έτσι και πάμε αλλου θα υπάρχει άλλη κυβέρνηση και άλλο πεχωδε.. κακά τα ψέμματα ο σκουρλέτης πολιτικά είναι η συνεχεια του λαφαζάνη στο υπουργείο.. υπέρμαχος του κρατισμού ορκισμένος εχθρός της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και κυρίως ανήκει σε εκείνους του κύκλους του σύριζα που έχουν θέμα με τον μελισσανίδη..δικαίωμα του και καλά κάνει.. αυτό που δεν είναι δικαίωμα του είναι να μην σέβεται τους νομους και τις δικαστικές αποφάσεις..όπως επίσης να είναι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τόσο ανεκτικοί σε άλλους επιχειρηματίες ακόμη και σε κατηγορουμενους μαφιόζους.. να στοχοποιούν εργολάβους και λαθρέμπορες όπως λέει και ο φίλος τους κουρτάκης στα παραπολιτικά,στα unfollow και στα πανιά της θύρας 7..και να έχουν επίσημο συνομιλητή τους εσκομπάρ και τους πρεζεμπορες.. όλα θα ξεμπλοκάρουν με μια αλλαγή στο πεχωδε.. μπορεί η συνεργασία του δήμου να είχε βοηθήσει στην διαδικασία αλλα μονο αν θέλει το πεχωδε και η κυβέρνηση.. δηλαδή ο μαρινάκης.. μπορεί να ανάψει το πράσινο φως σε όλα..
Oτι εχουμε φαει καργα δουλεμα κι απο πλευρας διοικησης ειναι δεδομενο.Οπως δεδομενο ειναι η εχθρα των παραπλευρων υπηρεσιων και φυτευτων.
υς τους εχω τους ΝεοΦιλαδελφιωτες) και δεν βγει καποιο καινουργιο φρουτο σαν τον ΑΒ,τοτε θα μετρησει αντιστροφα η κατασκευη του γηπεδου.
α θα τα εβρισκα,μετα θα τον απειλουσα κι αν δεν χαμπαριαζε θα προσπαθουσα να τον ριξω βγαζοντας τα στη φορα.
Το ενθαρρυντικο της υποθεσης αν μπορει να θεωρηθει ετσι,ειναι οτι εχουμε περασει παλουκια και παλουκια εστω και με μεγαλη καθυστερηση.Αν ηθελε να κανει πισω ο Μελισσανιδης και η Δικεφαλος Α.Ε. θα μπορουσε να βρει ενα καρο αφορμες.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Αντ αυτου με υπομονη απο πλευρας μας,ξεπερναμε ενα ενα τα εμποδια προς την υλοποιηση του προτζεκτ.
Ετσι θα πορευτουν και μετα την εκδοση της αδειας.Προβληματα θα προκυψουν κι αλλα,μην γελιομαστε και πολυ καλα κανει και τα επισημαινει ο κ.Ανδριοπουλος.
Να κανουν κατι αλλο με εχθρικο Δημο απεναντι τους δεν γινεται.
Εκτιμηση μου ειναι οτι μεχρι να τελειωσει η θητεια του Βασιλοπουλου γηπεδο δεν θα δουμε.Απλα θα εχουμε κανει καποια βηματα σε ρυθμους χελωνας.
Εφοσον δεν ξαναψηφιστει(ικανο
Πενταετης ειναι η θητεια των Δημαρχων.Οποτε καντε την εξης αριθμητικη πραξη 5-2=3 συν 1 γυρω στα 4 χρονια.
Η ΑΕΚ το παει λαουλαου και καλα κανει διοτι ξερει οτι δεν θα βγει πουθενα να τεντωσει το ηδη τεντωμενο σχοινι.
Στη θεση μας ισως να κινουσα γη και ουρανο να βγαλω απλυτα στη φορα του γαυροδημαρχου.Πρωτ
Κανουν το συμβουλιο οι τεκτονες,μετα πρεπει να καθαρογραφτει,να περασει κανας μηνας ή 2 μεχρι να βαλει υπογραφη το υπουργειο,δεν θυμαμαι να θελει κατι αλλο για την αδεια τουλαχιστον.Τα αλλα εργα μπορει να σε καθυστερησουν αφου την παρεις την αδεια εργασιων.Θα φας αρκετο χρονο μεχρι να φυγουν τα σκουπιδιαρικα γιατι θα σου βαλει θεμα αδυναμιας μετακινησης και ελλειψη χωρου,αν παει δικαστικα αυτο τα λεμε του χρονου.Το θεμα της υπογειοποιησης ειναι θεμα κρατους ,τα αλλα εργα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αναπλασης ειναι δικα μας θεματα.
Α ρε Βαγγελα και Σωκρατηδες που να σας κουνηθει κανενας,στα βαθη της πειραικης θα ηταν.Αυτο μονο.
Ρε φιλε που να παει δικαστικα για καταπατημενο χωρο.....
Απλα πρεπει ενα βραδυ να ....΄΄φυγουν'' ολα σε χρονο DT και να τα ψαχνουν στο Λαυριο να τελειωνουμε....
ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ.....
Φιλε ξερεις τι σημαινει δικαστηριο για καταπατηση χωρου,εδω καναν 3 μηνες να φυγουν ναρκομανεις απο σπιτι που τους νοικιαζε ενας γνωστος και το χαν καταστρεψει.Ο νομος ειναι μαζι μας αλλα τι να το κανεις,αργουν αυτα.
Θελουμε μια σοβαρη δυνατη διοικηση για να εχουμε μια μεγαλη ομαδα και να γινει και το γηπεδο...... Μπορειτε Κυριοι???????
κομμάτι και της ίδιας της οικογένειας της ΑΕΚ δημιουργούσε προσκόμματα και άρνηση σε αυτή την εξέλιξη».
Νομίζω αυτή ήταν το σημαντικό στη συνέντευξη.
Το τι κάνει το λαμογιο ο Βασιλόπουλος το ξέραμε από την αρχή. Ας είναι καλά οι ΑΕΚαρες που τον ψήφισαν.
Αν υπάρχουν καθυστερήσεις μετά την άδεια ας βγάλει μια ανακοίνωση η ΑΕΚ κατά του Σύριζα και του Δήμου, να δούμε ιδρώνει καθόλου το αυτάκι τους. Ας οργανώσουμε ένα καλό συλλαλητήριο να δούμε τι θα έχουν να πουν μετά.
Ποιος θα οργανώσει συλλαλητήριο φίλε μου; Εγώ, εσύ και οι λοιποί σχολιαστές; Και μην μου πεις η Original γιατί αυτή ήταν κακιά και δίχαζε και έπρεπε να περιοριστεί στο πέταλο.
να ρωτησω κατι απλο; Ας αφησουμε την "Αγια Σοφια",ποσο εφικτο θα ηταν να φτιαχνοταν ενας κλωνος του "Νικος Γκουμας" απλα με μια προβλεψη για παρκινγκ; Τοσο δυσκολο ειναι ; Φανταστειτε ΞΑΝΑ μια σκεπαστη την 8-12 απο πανω, την 3 διπλα ...πωωω δεν περιγραφω αλλο...
οι επομενες εδημοτικες εκλογες ειναι το 19 οχι το 18,ελπιζω ηοικογενεια της ΑΕΚ να μην κρατησει παλι ουδετερη σταση και να κατεβασει καποιο δυνατο ονομα σε συνεργασια με τον συριζα αφου στην νφ ειναι ολοι αριστεροι και βαζουν πανω αποτην ομαδα το κομμα και πρεπει καιμεις οι οπαδοι/φιλαθλοι να κανουμε κατι ενεργα,φτανει πια ο καναπες εδω παιζεταιη υπαρξη μας ,παιδια υπομονη αν δεν γινει το γηπεδο το 18 προβλεπω να γινεται το 20
ΚΕΤΣΕ ΜΕ ΑΚΟΥΣ?ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΑΚΟΥΓΑ ΜΕΧΡΙ ΑΡΓΑ ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ 20 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΑΒΡΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΛΠΙΚΑ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΠΙΣΩ. ΟΤΑΝ ΤΣΕΠΩΝΕΙΣ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 25 ΜΥΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΛΠΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΒΑΝΤΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΕΚΛΕΨΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 19.ΧΤΥΠΑ ΤΟΥΣ ΓΑΒΡΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΟΝΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΞΕΝΥΧΤΑΝΕ..
Τι πρεπει να γινει αλλο για να καταλαβη ο Αεκτζης οτι ΔΕΝ μας θελουν.Ειμαστε μια ομαδα ανθρωπων που δεν τους θελουν στα ποδια τους.Μια ζωη μας βαζουν εμποδια οι αλλοι 6 μηνες εμεις χρονια.Ποσα δεν ξερω.Νεος ειμουν και γερασα φτανει πια ΕΛΕΟΣ........
Τι πρεπει να γινει αλλο για να καταλαβη ο Αεκτζης οτι ΔΕΝ μας θελουν.Ειμαστε μια ομαδα ανθρωπων που δεν τους θελουν στα ποδια τους.Μια ζωη μας βαζουν εμποδια οι αλλοι 6 μηνες εμεις χρονια.Ποσα δεν ξερω.Νεος ειμουν και γερασα φτανει πια ΕΛΕΟΣ........
Κυριε Ανδριπουλε σεβομαστε και εκτιμαμαι την προσπαθεια που κανετε αλλα απο οτι φενετε δεν πρεπει να κανετε τοσο πολυ μεγαλη προσπαθεια για την εκδοση της οικοδομικης αδειας..... Παιδια μιπως πρεπει να κουνουμε συγκεντρωσεις διαμαρτυριας ειρινικα εκει που πρεπει για να πιεσουμε την κατασταση γιατι δεν παει αλλοκαι απο οτι φενετε δεν υπαρχει φως στο τουνελ ακομα....... ???????
"Πιστεύω θα έχουμε την άδεια στα χέρια μας τους επόμενους μήνες."...........
ΕΕΕΕΕΕΕΕ
μόνο σε μένα φάνηκε κάπως αυτό??? εδώ μας λένε ότι μπορεί να την έχουμε μέχρι και τέλος του μήνα...τι σκωτζέζικα ντους είναι αυτά...δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλο πια....ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕΕ
οπου διαβασες οτι μπορει να την εχουμε ως το τελος του μηνα σβηστο.το συμβουλιο της Αρχιτεκτονικης επιτροπης που θα εξετασει το φακελο μας θα γινει στις 2 Νοεμβριου και θα βγαλει σχετικα συντομα την αποφαση.μετα πρεπει το Υπουργειο να κανει τις τελευταιες ενεργειες για να βγαλει την αδεια.αρα στην καλυτερη μεχρι τελος του χρονου θα την εχουμε και εργασιες για το γηπεδο απο Φλεβαρη αφου πρεπει να γινει και ο μηνιαιος διαγωνισμος για την κατασκευαστικη.
Το ζουμι ειναι οτι γηπεδο δεν ξεκιναει τουλαχιστον μεχρι το 2018.Οσο υπαρχει ο ακατανομαστος δημαρχος το ξεχναμε.Παντα κατι θα βρισκει εστω και το πιο ασημαντο.Οποτε Ελλας το μεγαλειο σου.....
γιατι αποκλειεις να ξεκινησει μεσα στο 2017 που ειναι το πιο πιθανο και να ξεκινησει το 2018.ακομα δημαρχος θα ειναι.
Γιατι αν κανει αναθεση διαγωνισμου για την υπογειοποιηση που ειναι δουλεια του δημου να το κανει...τοτε φιλε μου οσο θετικη κι αν ειναι η περιφερεια ζησε Μαη μου....και φυσικα δεν βαζω μεσα και το ενδεχομενο να εχουμε εκλογες ετσι;;;;
Ρε παιδιά σίγουρα είναι δουλειά του Δήμου ή της πολιτείας; Ειλικρινά δεν γνωρίζω γι αυτό ρωτάω..μου φαίνεται περίεργο..δημόσιο έργο δεν θεωρείται;
Οσο παει και δυσκολευη ...μακαρι να γινει αλλα μετα της εκλογες το βλεπω
Επειγοντως συλλαλητηριο στην Ν.Φ ,ειναι ξεκαθαρο οτι το προτζεκτ παει να αποτυχει, δεν πρεπει να κανουμε πισω ....
Θα με ενδιέφερε να μου πεις τί έχει κερδίσει ο οποιοσδήποτε τα τελευταία δέκα τελευταία χρόνια κάνοντας συλλαλητήρια..
Προτιμας να μεινουμε απραγοι?Να μας παραμυθιαζουν με ατακες του στυλ΄΄σε 100 μερες΄΄....Μπορει ως προς το αγωνιστικο κομματι να ειμαστε ελαστικοι αλλα ως προς το ΓΗΠΕΔΟ δεν πρεπει να ανεχτουμε το παραμικρο..
Προτιμώ να κάνουμε ότι είναι να κάνουμε σε επίπεδο ηγεσίας. Όποιος είναι ισχυρός σε επίπεδο ηγεσίας κάνει όσα έχει να κάνει χωρίς ανακοινώσεις και συλλαλητήρια.
Ακριβως οπως τα λες ,αλλα δεν υπαρχει προθεση απο την ηγεσια...Κακα τα ψεματα τα κρατη τα ελεγχουν πολυεθνικες και εκατομυριουχοι..Δεν μπορει να μας λενε οτι τους εμποδιζει στην υλοποιηση των σχεδιων καποιος ΑΒ
Καμία πολυεθνική και κανένας εκατομμυριούχος δεν ελέγχει τα κράτη. Κάθε τέσσερα χρονάκια (μάξιμουμ) ο κόσμος καλείται να ψηφίσει. Για το γεγονός ότι τον πιάνουν πάντα κότσο οι πολιτικοί (με την χορηγία ίσων ανέφερες παραπάνω) δεν του φταίει κανείς παρά μόνο το κεφάλι του το λειψό.
ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ : Πιστεύω θα έχουμε την άδεια στα χέρια μας τους επόμενους μήνες.
Καλά κρασιά .
επομενοι μηνες ειναι και ο Νοεμβρης και ο Δεκεμβρης.οχι μονο ο Μαϊος και ο Σεπτεμβρης του 2017.οποτε μην φερνουμε την καταστροφη.
όπως επίσης επόμενοι μήνες ήταν ο Μάιος/Ιούνιος 2016 , κατόπιν Αύγουστος/Σεπτέμβριος 2016 και πάει λέγοντας . Δε ξέρω πλέον για το ποιος ευθύνεται και πόσο , ξέρω ότι ο ηρωικός κόσμος της ΑΕΚ δεν αξίζει πια τόσα μαρτύρια . Η διοίκηση έχει στηριχτεί όσο καμία , έχουμε υπομείνει ακόμα και Γ Εθνική , ποιο το αντάλλαγμα ; Μια άθλια ομάδα με απαρχαιωμένες τακτικές και τρόπο λειτουργίας σε κάθε επίπεδο . Και όχι δε θέλω Αδαμίδη και Δημητρέλο , επειδή πλέον είναι το μόνο επιχείρημα που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ έχει απομείνει σε κάποιους ...
Λες και δεν μας εφτανε η Σαββατιατικη σφαλιαρα, επρεπε να φαμε και αλλη μια σημερα...
22 χρονια χωρις πρωταθλημα-13 χρονια χωρις γηπεδο
ΑΔΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ-ΟΜΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ
Από τις τελικές ευθείες , στο ''θα έχουμε την άδεια σε μερικούς μήνες'', πλέον και οι πιο αισιόδοξοι αρχίζουν να αμφιβάλλουν . απογοήτευση μόνο
Με τον Δήμο αρνητικό και μη συνεργάσιμο και την άδεια να έχουμε στα χέρια μας θα προκύπτουν διαρκώς καινούργια ζητήματα και καθυστερήσεις. Πιστεύω θα έχουμε την άδεια στα χέρια μας
Εαν ισχυει τοτε καλο 2020...
ΔΗλ καλά κρασιά ,πρέπει και επιβάλλεται να αλλάξει ο δήμαρχος ,αλλά με τα μυαλά ,τα κολλήματα και τη γαυροσύνη αυτών εκεί ...πιστεύω πάλι τον ΑΒ θα βγάλουν ,που είναι και χάλια δήμαρχος ...τους αξίζει ...
2020 και αν ...αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αυτή η παθητική στάση της ΑΕΚ απέναντι σε κυβέρνηση και δήμο ...γιατί δεν τους ξεμπροστιάζει ...δεν πιάνονται φίλοι τέτοιοι τύποι ...
θα προτείνω τη μοναδική λύση που θα μας ξεμπλοκάρει ...
ΜΕΛ . ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ -ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ βάλε ένα δικό μας παιδί αλλά δούρειο ίππο ! ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ... ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ...μετά την κάνει γυριστή και τρέχει τις διασικασίες του γηπέδου ...ΜΕΛ .μόνο έτσι με Μάλλιους κ.τ.λ σε αυτούς εκεί θα γίνει γήπεδο ...μόνο με πονηριά και δούλεμα.
Καλά κρασά...
''«Με τον Δήμο αρνητικό και μη συνεργάσιμο και την άδεια να έχουμε στα χέρια μας θα προκύπτουν διαρκώς καινούργια ζητήματα και καθυστερήσεις....'' Για τι μας προετοιμαζεις κ.Ανδριοπουλε;;;;
ς βαρος του δημου του θα ειναι....... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Τι προβλημα και καθυστερηση να εχουμε εμεις....;;;;; Την υπογειοποιηση;;;;
Οκ....καντε εσεις το γηπεδο που ειναι σε ΕΝΤΕΛΟΣ αλλο χωρο και την υπογειοποιηση ας την καθυστερησει κι 1-2 χρονια ο χαζοδημαρχος....ει
Αν το εργο ειναι ετοιμο ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ θα κανει τον δρομο ΑΜΕΣΑ......
Αφηστε τις δικαιολογιες γιατι η υπομονη μας εχει εξαντληθει προ πολλου.....ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ....
Δεν είναι δικαιολογίες. Να διαβάσεις τα σχέδια. Χωρίς υπογειοποίηση γήπεδο δεν μπορεί να γίνει (παρά μόνο 20,000 θέσεων) γιατί δεν θα είναι προσβάσιμο για τις ομάδες οι οποίες θα μπαίνουν σε αυτό (πούλμαν κτλ) μέσω του υπογείου.
φιλε μου η υπογειοποιηση δεν γινεται για να εξυπηρετει την εισοδο/εισοδο των πουλμαν αλλα για να μην μπλοκαρει η κυκλοφορια στην περιοχη γυρω απο το γηπεδο με τους πεζους.
με την υπογειοποιηση τα αυτοκινητα θα πηγαινουν απο κατω,οι πεζοι στον πεζοδρομο απο πανω και θα ειναι πιο ομαλα ολα απο οτι πριν.κινηση φυσικα θα υπαρχει οπως υπαρχει και γυρω απο το Καραϊσκακη και γυρω απο τη Λεωφορο τις ωρες πριν και μετα τους αγωνες.
Εκεί που είναι το υπόγειο θα είναι η είσοδος των ομάδων. Δες ξανά τα σχέδια ;)
δεν με καταλαβες.δε διαφωνω οτι η εισοδος θα ειναι στον υπογειο δρομο οπως θα λες.λέω οτι η ουσια δεν ειναι για την εισοδο αλλα γενικοτερα για την ολη ομαλοποιηση της κυκλοφοριας στην περιοχη.γινεται για πολλους κυκλοφοριακους λογους δηλαδη.οχι απλα για την εισοδο των πουλμαν.
εξαλλου αν ηταν μονο η εισοδος το θεμα θα εμπαινε ενα φαναρι απο την απεναντι πλευρα για τα πουλμαν που ερχονται απο Δεκελειας.δε θα χρειαζοταν ολοκληρη υπογειοποιηση...
Η υπογειοποιηση γίνεται για την κυκλοφορία. Ήμαρτον δηλ. Δηλαδή η περιφέρεια εγκρίνει το έργο για το πως θα εξυπηρετουνται οι ομάδες και όχι για την αποσυμφορηση
Μαλιστα καταλαβαμε....
Προβλέπω ότι μετά την έκδοση της άδειας θα είναι εκεί όχι μόνο οι εργάτες αλλά και άλλοι πολλοί....
Μάλιστα....
"Με τον Δήμο αρνητικό και μη συνεργάσιμο και την άδεια να έχουμε στα χέρια μας θα προκύπτουν διαρκώς καινούργια ζητήματα και καθυστερήσεις"
"μαζί με τον Δήμο κυρίως και την Περιφέρεια να αποκαταστήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης για να υλοποιηθεί το έργο".... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Πότε έχουμε δημοτικές είπαμε?
Γιατί όπως λέει ο πρότζεκτ μάνατζερ, ξεκάθαρα νομίζω, και όπως έχουμε διαπιστώσει όλοι εμείς χρόνια τώρα, γήπεδο να μην περιμένουμε άμεσα. Δυστυχώς.
Μας έκανες την καρδιά περιβόλι πρωί πρωί