Το ελληνικό ποδόσφαιρο θα αλλάξει και θα επιστρέψει στα χέρια του Έλληνα φιλάθλου... Με αυτή τη δυναμική ανακοίνωση, η ΠΑΕ ΑΕΚ φωτογραφίζει την αλλαγή στο ελληνικό ποδόσφαιρο μέσω των εκλογών της ΕΠΟ και ξεκαθαρίζει πως το "πανηγύρι της ανομίας φτάνει στο τέλος του".
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ:
Γνωρίζουμε καλά ότι με ανακοινώσεις δεν διαλύονται οι εγκληματικές οργανώσεις. Αλλωστε στην ΑΕΚ δεν αρμόζει ο ρόλος της διαμαρτυρίας, αλλά της πρωτοβουλίας. Ραντεβού, λοιπόν, σε δέκα μήνες προκειμένου το ποδόσφαιρό μας να σταματήσει να αηδιάζει όσους το αγαπούν και συνειδητά απέχουν ολοένα και περισσότερο από ένα παιχνίδι με σημαδεμένη τράπουλα. Γνωρίζουμε πολύ καλά και το ποιόν και το ρόλο και τα κριτήρια των ανθρώπων, που αναδεικνύουν και επιλέγουν διαιτητές νομίζοντας ότι θα κάνουν εσαεί το δικό τους παιχνίδι. Η ανοχή, όμως, έχει προ πολλού εξαντληθεί. Το ελληνικό ποδόσφαιρο θα φύγει από τα χέρια τους και από τη σπείρα που το διαφεντεύει και θα επιστρέψει στον Ελληνα φίλαθλο.
Συγχαίρουμε τον δημοσιογράφο της Nova, κ. Αντώνη Καρπετόπουλο, που, όπως και στη Λεωφόρο γνώριζε πριν από τον διαιτητή ότι το ντέρμπι δεν θα διεξαχθεί, έτσι και χθες το βράδυ είχε την πληροφόρηση πριν από τον Πανιώνιο ότι θα βγάλει ανακοίνωση για τη διαιτησία. Το θράσος τους, πλέον, να παρουσιάζουν τα θύματα ως θύτες προσβάλλει τη νοημοσύνη και των δικών τους οπαδών. Τα «έγκυρα» sms της άθλιας προπαγάνδας τους προκαλούν την ίδια σιχαμάρα και αποστροφή όσο και οι εμπνευστές τους. Όπως και οι τηλεοπτικές μεταδόσεις της Nova, που επιβάλλονται στους δημοσιογράφους με την αυστηρή οριοθέτηση για το πού και πότε επιτρέπεται να παίρνουν θέση.
Το πανηγύρι της ανομίας φτάνει στο τέλος του…
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!
Δηλαδη με λιγα λογια παλι στα φετινα θα κινηθουμε αφου τωρα εχουμε Δεκεμβριο και σιγα σιγα μετραει αντιστροφα κι αυτο το πρωταθλημα παρωδια,με βαση το χρονοδιαγραμμα(10 μηνες)παλι το πρωταθλημα θα το παρει ο γκει και θα κυνηγαμε δευτερη θεση.
στο τρεχον πρωταθλημα φαινεται οτι εχει κριθει ο πρωταθλητης,δεν νομιζω να διαφωνεις.οταν λεμε 10 μηνες μιλαμε για τον Οκτωβριο 2016.η επομενη σεζον λοιπον ισα θα χει αρχισει οποτε δεν μπορει να εχουν κριθει πολλα
Από ανακοινώσεις χορτάσαμε, με κλανιές δε βάφονται αυγά.
βγαζουμε ανακοινωση λετε "οτι η ΑΕΚ δεν κανει τιποτα ετσι",δεν βγαζουμε ανακοινωση λετε "η ΑΕΚ δεν κανει τιποτα απολυτως" ....της στραβης @@@ της φταινε και οι τριχες !!
Έργα ρε φίλε, έργα... το μόνο που βλέπουμε είναι σφαγές για την ΑΕΚ και περιπάτους για τον Θρήνο.
να περιμενεις για να δεις εργα!!η "παραγκα" δεν ειναι ξυλινη για να πεσει ευκολα και για να χτισεις γηπεδο στην Ελλαδα θελει τεραστια γραφειοκρατια και χρονο.ειδικα αν εχεις τον Δημο απεναντι σου !!
αν νομιζεις οτι εσυ μπορεις να τα καταφερεις καλυτερα πηγαινε και ζητα τις μετοχες της ΑΕΚ και της Δικεφαλος !!
Τις ζήτησα αλλά δεν μου τις δίνει ο τίγρης... μάλλον με φοβάται.
2 χρόνια μακριά από τη Σούπερ Λιγκ έμεινε η ΑΕΚ.
22 χρόνια χωρίς πρωτάθλημα.
13 χρόνια χωρίς γήπεδο.
3 χρόνια κοντεύουν από την παρουσίαση της Αγιάς Σοφιάς του Δημήτρη Μελισσανίδη και ούτε χορτάρι δεν έχει κοπεί στο οικόπεδό μας.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
14 αγωνιστικές στη Σούπερ Λιγκ και έχουμε χάσει ήδη 12 βαθμούς.
5 αγώνες έχουμε δώσει με τους 5 άμεσους ανταγωνιστές μας αυτή την εποχή και έχουμε 3 ήττες και 2 ισοπαλίες.
10 μήνες τώρα πρέπει να περιμένουμε για να αλλάξει η διοίκηση στην ΕΠΟ.
25 χρόνια το τέρας στέκεται εκεί, ανίκητο και διαφεντεύει το ελληνικό ποδόσφαιρο και κανείς δεν κατάφερε να το εξολοθρεύσει.
Συμπαθάτε με αν φαίνομαι πεσιμιστής και απαισιόδοξος. Κατά βάθος είμαι σίγουρος ότι θα αλλάξει η κατάσταση μια μέρα και ότι η χούντα του ελληνικού ποδοσφαίρου θα πέσει. Η ΑΕΚ θα ξαναπάρει πρωταθλήματα και μάλιστα γνήσια, με το σπαθί της, όπως τα έπαιρνε πάντα. Το γήπεδο θα χτιστεί και θα είναι από τα ομορφότερα στον κόσμο. Θα έρθουν πάλι εκείνες οι μέρες που κάθε αντίπαλος όταν θα μπαίνει στο γήπεδο να αντιμετωπίσει την ΑΕΚ θα παρακαλάει να έρθει η στιγμή που θα λήξει το ματς.
Και τότε γιατί γκρινιάζεις, θα με ρωτήσει κανείς. Γιατί ρε αδέρφια, κάποιοι από εμάς μεγαλώσαμε πολύ και φοβόμαστε ότι δεν πρόκειται να προλάβουμε και πολλά πράγματα. Ήδη κάθε χρόνο μετράμε απώλειες. Ο Θέμης, ο Κώστας προχτές και τόσοι άλλοι. Φέτος, πέρυσι, πρόπερσι. Πολλοί κιτρινόμαυροι άγγελοι μαζεύτηκαν στον ουρανό. Κι όλοι αυτοί έφυγαν με ένα παράπονο. Ότι δεν πρόλαβαν να δουν τίποτα από εκείνα που όλοι μας περιμένουμε με τόση λαχτάρα και αγωνία. Εντάξει, το θηρίο που έχουμε να παλέψουμε είναι τρομερό. Δεν πέφτει έτσι εύκολα όσο και να το χτυπάμε. 25 ολόκληρα χρόνια εξουσιάζει το ελληνικό ποδόσφαιρο και κανένας δεν κατάφερε ακόμα να το σκοτώσει. Το θέμα είναι ότι όσο κι αν απογοητευόμαστε άλλο τόσο πρέπει να σηκωνόμαστε όρθιοι και να συνεχίζουμε να το πολεμάμε. Και όσοι μένουν πίσω να παλεύουν με περισσότερο πείσμα και για εκείνους που έφυγαν. Αυτή θα πρέπει να είναι η υπόσχεσή μας. Κι όπου φτάσουμε…
ΤΟ 2008 ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ....ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ 2007-2008 Α . Ε . Κ .
η ιστορια δε γραφει "ΑΕΚ Πρωταθλητρια 2008" και αυτο μετραει!!ολα τα αλλα ειναι σταχτη στα ματια!!
Δεν το ξεχνάω αδερφέ αλλά θέλω ένα πρωτάθλημα που να μπορώ να το πανηγυρίσω με την καρδιά μου...
Φιλε μου Perdikokeas ,ειλικρινα ειναι ενα απο τα καλυτερα σχολια που εχω διαβασει εως τωρα στο σαιτ.
ας ολες τις ταξεις των ΑΕΚτζηδων.Και αυτους που χαρακτηριζονται ως μιρλες και αυτοι που λενε υπομονη ολα θα γινουν.Ολους.
Αποτυπωνεις την κατασταση ως εχει,περιλαμβανοντ
Ε ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ. ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ Η ΣΤΗΝ ΕΠΟ; ΠΟΙΟ ΤΙΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΓΗΠΕΔΟ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ; ΠΕΣΑΜΕ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΙΡΚΟ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Γ...ΜΩ ΤΗΣ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ.
Αυτό ακριβώς που είπες. "Μια μέρα θα αλλάξει η κατάσταση". Το θέμα είναι τι θα έχει απομείνει από εμάς όταν συμβεί και αν θα αξιωθούμε να το χαρούμε! Να σαι καλά και κράτα γερά!
Perdikokeas
με χάσαμε ανθρώπους δικούς μας κι αυτό που μας έμεινε είναι η ελπίδα.
Αδερφέ πόσο δίκιο έχεις μεγαλώσαμε,ασπρίσα
Ελπίζω μαζί με τον 82χρόνο αρρωστάκι Αεκτζή πατέρα μου να μας αξιώσει ο Θεός να κάτσουμε διπλα διπλα στον ναό,τίποτε άλλο.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
+1924 για το σχόλιο σου.
Σου εύχομαι να σας έχει ο θεός καλά και να σας αξιώσει να καθίσετε δίπλα-δίπλα μαζί με τον πατέρα σου στον καινούριο ναό να απολαύσετε την ΑΕΚάρα και μάλιστα να ρίχνει μια ξεγυρισμένη 4άρα στον γαύρο!
Ανακοινωσεις και ξανα ανακοινωσεις. Σαν να μην περασε μια μερα. Τοτε ηταν ο Αδαμιδης, πιο πριν οι κοκκινομαγουλοι και πιο πριν η διαφορετικοτητα του Ντεμη. 8 χρονια παρακαλουσες να ερθει ο εχων τη δυνατοτητα να "παρει κουμαντα". Τελικα και με τα "κουμαντα" στο ιδιο εργο θεατες. Το χειροτερο ολων ειναι οτι δεν εχεις και ομαδα, δηλαδη δεν σου εδωσε το δικαιωμα να ελπιζεις οτι πχ θα βγεις στην Ευρωπη, θα κανεις πορειες ονειρο, θα δεις πραγματα. Μια μιζερια, μια αηδια, μια κατασταση που τη... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ζεις πανω απο δεκαετια. Διοτι η μοναδικη φορα που ειχες διαιτησιες πενηνταρισιες ηταν με το...Μακη. Κι εκει εκανες κακακια στο σημαντικο ματς οπως ειπε και ο ιδιος ο Μακης στους παικτες.
Εδω εχουμε μια κατασταση που απλως διαιωνιζεται, εναν ανθρωπο που δεν ξοδευει, δεν ασχολειται οσο αφηνε να εννοηθει οτι θα ασχοληθει, εναν ανθρωπο που απο τη στιγμη που επεσε ο Σαμαρας και αποσυρθηκε το σχεδιο Ανδριανου, εχει γινει κατι σαν Αδαμιδης. Κατι σκορπιες ανακοινωσεις, κατι "διαρροες" και ασφαλως δημοσιογραφοι να κανουν το ασπρο μαυρο σχετικα με την ποιοτητα. Και η πλακα ειναι πως προκειται για τους ιδιους ακριβως ανθρωπους που καποτε ελεγαν το Τζεμπουρ αμπαλο, το Σκοκο οτι διαλεγει παιχνιδια, τον Μαϊστοροβιτς ντυμενο ξυλο. Σημερα ο Αρθο ειναι ο εμπειρος που διπλα του ο Κολοβετσιος γινεται καλυτερος, ο Μπουονανοτε μαγος, ο Ραφικ ο καλυτερος σεντερ φορ της Λιγκας.
Αφαιρουμενων αυτων, το χειροτερο απ ολα ειναι οτι οι Ελληνες και δη ο Μανταλος αποχαιρετανε την ΑΕΚ που τους αγκαλιασε. Ο Μπακακης κανει διφορουμενες κουταμαρες στα σοσιαλ, ο Ανα θελει να φυγει, ο Σοϊλεδης κλωτσαει μπουκαλια στις προπονησεις, ο Τζανετοπουλος αρνειται καν να παει στην Ακτη Μιαουλη να δει το "μεγαλο", ο Πλατελλας "δεν εχει να αποδειξει τιποτα σε κανεναν" και παει λεγοντας. Η ομαδα ειναι ξανα αρρωστη εκει που λεγαμε οτι καθαρισε, εκανε reset, κανει νεο ξεκινημα με αντιβιοτικο στο ερασιτεχνικο ενα γηπεδο που παρουσιαστηκε το 2013 οτι ειναι αυτονομο και αυτοτελες. Τελικα ενταχθηκε στο ΡΣΑ, τελικα θελει συνοδα "που δεν αφορουν την ΑΕΚ" (αλλα η ΑΕΚ κανει δωρο μελετες υποτιθεται στο Υπουργειο) τελικα η Δουρου που ηταν στημενη σου δινει και τα 20 εκατομμυρια, τελικα ο Βασιλοπουλος ειχε δικιο που σου ελεγε οτι δεν ειχες καν μελετες στο φακελλο (αφου οι σφραγιδες ΣΟΥ ειναι Μαρτιου του 2015 και το φακελλο υποτιθεται τον κατεθεσες Αυγουστο του 2014) τελικα η αδεια θα εβγαινε Αυγουστο του 2015 επειδη το ΣτΕ καθαρογραψε την αποφαση, τελικα ο Νικοστρατος ειπε οτι πριν μια βδομαδα εβγαζες αδεια, τελικα χρειαζονται οχι 65 που μαθαμε το 2013 αλλα 105 που ξερουμε πλεον το 2015 και τελικα απ αυτα τα 105 τα δικα σου τα κεφαλαια ειναι 45. Τα υπολοιπα τα θες απο το κρατος που κοβει συνταξεις, κοβει μισθους, βαζει τους πιο τρομακτικους φορους που επιβληθηκαν ποτέ, δεν εχει μαντηλι να κλαψει.
Και εξακολουθεις να κοροϊδευεις την κοινωνια οτι θα χτισεις γηπεδο. Και ολο λες οτι για την καθυστερηση φταιει το παλιοπαιδο ο Αρης, μετα οι αργιες, μετα ο Τσιρωνης, μετα το δασαρχειο, μετα ο Λαφαζανης, πιο μετα ο Σκουρλετης, ξανα ο Αρης. Και η ζωη συνεχιζεται με την ΑΕΚ να εχει εμβληματικη φυσιογνωμια το Χρηστο τον Αραβιδη. Να εχει στοπερ καποιον Αρθο απο το Ισραηλ, δεξιο μπακ εναν πρωην 29χρονο παικτη του Παναιτωλικου, σουπερ σταρ εναν ανθρωπο που εχει να παιξει απο το 2009, μεγαλο ονομα εναν Βενεζουελανο που εχει παθει δυο χιαστους και τον μαζεψες απο τα πεταμενα της Νικης Βολου της Τουρκιας και φορ την καψουρα του αφεντικου, εναν παικτη που καποτε κινησε Θεους και δαιμονες να σ αφησει στη δυσκολοτερη καμπη της ιστοριας σου ενω σου κοστισε 5 εκατομμυρια για να παει ελευθερος στον Ολυμπιακο. Και αυτον τον ανθρωπο εσυ τον φερνεις πισω και τον ξανακανεις πρωτο ονομα απο κει που ηταν στο παγκοσμιου φημης και κλασης κυπριακο πρωταθλημα.
Σορρυ μαγκες, αν αυτα τα πραγματα τα εκανε κανενας Παππας ή κανενας Νοτιας, θα ειχε καει το ΟΑΚΑ. Τα κανουν ο Μελισσανιδης και ο Μπαγεβιτς και περιμενουμε να πεσει σαν σαπιο φρουτο ο Μαρινακης για να παρουνε κουμαντα. Δηλαδη ο Κιντης τι περιμενε; Δεν περιμενε να αποσυρθει ο Κοκκαλης για να παιζει στα ισα; Διοτι και ο Κιντης το διαχειριστη ηρθε να κανει το 2009. Χιλια δικια εχετε για τη διαιτησια, αλλα και τη νικη να επαιρνες για τι πραγμα μιλαμε ακριβως; Για τη δευτερη θεση; Ποια δευτερη θεση και ποια play offs; Με ποιο υποβαθρο θα βγεις να παιξεις στην Ευρωπη; Που θα εμφανιστεις με αυτους; Που θα πας με μια ομαδα χωρισμενη στα δυο με Ελληνες και ξενους; ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ; Με το Δελλα ελεγες οτι χτιζεις ομαδα βασισμενη σε Ελληνες, οτι εχεις ενα πλανο δημιουργιας μιας ομαδας με στερεες βασεις. Και τελικα αλλαζεις το "πλανο" και φερνεις τον Πογετ μεχρι το καλοκαιρι. Για να φυγει το καλοκαιρι, να βαλεις εκει στις ζεστες μια μπουλντοζα να κανει βολτες στο χωραφι και μετα να ζητας απο την οRiginal να "πιεσει" για να δωσει το κρατος τα λεφτα για τα συνοδα μηπως και ξεκινησεις το εργο απο το οποιο ΘΑ βγαλεις λεφτα.
Μπορω να γραψω κι αλλα, δε θελω, δε χρειαζεται. Δοξα τω Θεω υπαρχουν ΑΕΚτζήδες που εχουν δει κανονικη ΑΕΚ, ξερουν οτι ΑΕΚ δεν ειναι το instagram και οι Gucci τσαντες της Χριστινας στη Ρ2. Ε θα μεγαλωσουμε και σιγα σιγα θα χαθει "η κανονικη ΑΕΚ" και θα μεινουν οσοι την ΑΕΚ την ξερουν τα τελευταια 15 χρονια. Το ειχε πει τελεια ενας φιλος: υποστηριζουμε μια αναμνηση. Και βασιζομενοι στο θυμικο πηγαμε στο Μελισσανιδη, δεχτηκαμε 400 φορες το Μπαγεβιτς, δεχτηκαμε με ανοιχτες αγκαλες το Ραφικ, καναμε μοκο στο Στελιο "που δεν επιανε το κινητο στη Ροδο" οταν ο ανηψιος του πηγε στον Ολυμπιακο και παει λεγοντας. Το θυμικο και οι αναμνησεις μας εχουν καταστρεψει. Και ολοενα παμε και πιο κατω. Αυτη τη στιγμη το μονο πραγμα που δουλευει ρολοι στην ΑΕΚ ειναι το οικονομικο. Μια εταιρεια νεοσυστατη, ελευθερη χρεων που παραγει κερδη και δυνητικα αποκτα δικο της γηπεδο. Ολα τα υπολοιπα ειναι ιδια κι απαραλλαχτα με τον Αδαμιδη, το Θανοπουλο, το Ντεμη και ολο το διοικητικομανι απο την εποχη που ο Ολυμπιακος αποφασισε οτι το ελληνικο ποδοσφαιρο ειναι για την παρτη του και μονο.
Χαρα στο κουραγιο των πιτσιρικαδων.
Φίλε ashton τα είπες όλα.
Με φίλους σαν εσένα,έχουμε 1 ελπίδα σαν ομάδα.
ASHTON ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΣΜΑ ΚΑΙ ΓΚΡΙΝΙΑ ΑΝΕΙΠΩΤΗ. ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΕΣ ΚΟΤΣΑΝΕΣ. ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΕΣ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ; ΚΑΙ ΤΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑ ΣΑΜΑΡΟΑΝΔΡΙΑΝΟΥΣ; TΣΟΥΒΑΛΙΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΑΜΙΔΗ; ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΖΙΜΠΟΥΡ; ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΟΑΚΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΩ: ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΗΝ ΑΕΚ;... ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!!
KAMIA ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ H MONO ΜΙΡΛΑ;;;!!!!!!!!!!
Ένας χείμαρρος που τα παρασέρνει όλα. Δεν έχει σημασία αν σε κάποιες λεπτομέρειες έχει κανείς κάτι να προσθέσει ή να διορθώσει. Δεν σταματά παρά μόνο σε λίμνη ή σε θάλασσα αυτή η ορμή! Ωραίος!
ASHTON ΤΡΟΜΕΡΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΣΜΑ ΚΑΙ ΑΚΡΑΤΟΣ ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ. ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΙΑ. ΚΡΙΜΑ ΤΟΣΕΣ ΛΕΞΕΙΣ.
!
μαστορα ... ενα θα σου πω για να καταλαβεις.ο Παππας ,ο Νοτιας και ο Αδραχμιδης (ειδικα αυτος) εκαναν χειροτερα και δεν εγινε τιποτα περα απο κατι δακρυγονα σε 1-2 ματς γυρω απο τα επισημα.επι της ουσιας δεν τους αγγιξε και δεν επαθαν τιποτα!!
οποτε δες την ουσια και νιωσε λιγο τριγυρω σου !! κι αν διαφωνεις με ολα αυτα πηγαινε στην ΠΑΕ σκασε ζεστο χρημα και κανε εσυ τον ιδιοκτητη αν εχεις φραγκα και νομιζεις οτι το κατεχεις καλυτερα ... και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ παραγκες να ριξεις και νταμπλ για χρονια να παρεις , Θεο θα σε κανουμε ναουμε !!!!!!!!!!!!!!!! το χεις ή εισαι κι εσυ ολο λογια .... γιατι η ΠΑΕ δυο παραγραφους εγραψε και εσυ εγραψες εξι !!!!!!!!!!!!!
keimeno tou'' the magician''....ok....
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΟΥΠΕΡ-ΝΤΟΥΠΕΡ σχολιο του αδερφου ΖΑΣΤΡΟΥ!!
Το προσκυνω!!!
Φιλε ωραιο το κειμενο σου πανω σε κριτικη νοτα που ακουγεται ωραια στον απογοητευμενο οπαδο.. Βγαζεις ομως καποια αυθαιρετα συμπερασματα που ακουγονται τουλαχιστον επικίνδυνα.. πρωτα λες οτι φερανε τον τζιμπουρ που οι ιδιοι θεωρουσαν αμπαλο.. μπορεις να διευκρινησεις ποιοι απο αυτους που τον εφεραν τον θεωρουσαν και αμπαλο.. λες για τον σκοκο που καποιοι τον κατηγορουσαν οτι διαλεγε παιχνιδια, αλλα δεν νομιζω οτι καποιος απο αυτους που εννοεις τον αφησε ποτε εστω και πεντε λεπτα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στον μπαγκο.. και αυτοι που τους κατηγορουσαν οτι το ελεγαν κατεβηκαν στο δρομο για να μην τον ξεπουλησουν οι αμετοχοι ειρωνευόμενοι απο τους υπολοιπους και κυριως απο την τοτε οριτζιναλ των αμετοχων.. βγαζεις συμπερασμα οτι η ομαδα ειναι παλι άρρωστη.. γιατι ο ανταμς δεν πηγε στο ραντεβου με τον μεγαλο.. γιατι ο σοιδελης λες οτι κλωτσαει μπουκαλια και γιατι ο πλατελας δεν εχει να αποδειξει τιποτα σε κανεναν.. και ειλικρινά πιστευεις οτι η σημερινη ΑΕΚ εκβιαζεται και εξαρταται απο αυτους τους παικτες.. που δεν ξερω κατα ποσο στεκουν αυτα.. αλλα ειμαι σιγουρος οτι αν εχουν λιγο μυαλο οι συγκεκριμενοι που αναφερεις πρεπει να ευχαριστουν τρεις φορες την ημερα την τυχη τους που βρισκονται στην ΑΕΚ και να εχουν μεγαλυτερη αγωνια απο την κληρωση του τζοκερ αν θα παραμεινουν.. λες για το γηπεδο και ξεπερνας εαυτον.. βεβαια η δικαιωση στο στε δε σου καθησε και την βγαζεις απεξω.. το τι εχει παρουσιασει η ΑΕΚ στο δημο το εχει παρουσιασει σε δεκαενια υπηρεσιες και πηρε εγκριση.. μονο στο δημαρχο σου βρηκε κολλημα και που ποτε δε μας ειπαν τι έλειπε.. μιλας για σφραγιδες που ελειπαν ενω ποτε ο δημος δεν ειπε κατι τετοιο.. μιλας για μελετες οταν ο δημαρχος που χαιρεις εμπιστοσυνη ποτε δε παρουσιασε αντιπροταση εστω δειγμα μελετης απο δικες του υπηρεσιες και παρουσιασε συμπερασματα μιας μ.κ.ο που δεν εχει καμια σχεση με τον δημο.. μιλας για δασαρχειο και υπ. γεωργιας οταν και οι δυο εδωσαν αμεσως την εγκριση εδω και ενα χρονο.. ενω αντιθετα εδωσαν πορτα στον δημαρχο οταν πηγε για επικυρωση των εξι στρεμματων οτι ειναι αλσος λέγοντάς του χαραχτηριστικα οτι ειναι εκταση που ανηκει στην ΑΕΚ και δεν χει καμια αρμοδιοτητα.. Λες οτι το γηπεδο μπηκε στο ρ.σ.α και το θεωρεις κακο.. Για την ΑΕΚ ηταν πολυ πιο βολικο και πιο ευκολο να πέρναγε μια φωτογραφικη ρύθμιση που θα αφορουσε μονο το γηπεδο.. οπως συνηθως γινεται σε καθε παρανομη πραξη στη χωρα μας.. Το οτι ενταχθηκε σε ενα συνολικο σχεδιο για την Αττική ηταν οτι πιο νομιμο και πιο διεξοδικο μπορει να γινει για ενα καθολα νομιμο εργο.. λες για τον λαφαζανη και για τον σκουρλετη χωρις να μας λες γιατι κρατανε μια εγκριση εναμισυ χρονο στα συρταρια ενω γνωριζουν οτι ειναι σε ολα νομιμη με διαφορα τερτίπια τη στιγμη που κανενας απο τους δυο δεν εχουν ψελίσει ουτε λεξη οτι εστω και σε ενα σημειο της μελετης δεν συμφωνουν.. μιλας για τον μελισσανιδη οτι δεν καθαρισε το ποδοσφαιρο οταν επεσε ο ανδριανος με τον σαμαρα.. ντρεπομαι σαν αριστερος να λεω οτι ο κοντονης που υποσχεθηκε την καθαρση οχι μονο μας κοροιδεψε οπως ολοι οι πολιτικοι αλλα μας παραπλανησε κιολας.. εκανε τον συριζα που ειχε συμφωνησει στο νομοσχεδιο ανδριανου με την αυλωνιτου τοτε σαν υπευθυνο αθλητισμου να μη ψηφισει εκεινο το νομοσχέδιο γιατι ο ιδιοε θα εφερνε ενα πιο πληρες.. που θα αλλαζε το τροπο εκλογης της ομοσπονδιας, και θα ανεξαρτητοποιουσε την διαιτησια απο την επο.. Το αποτελεσμα ηταν ολοι να περιμενουν το νομοσχεδιο μαμουθ του κοντονη και να μεινουν τα πραγματα οπως ηταν..χωρις καν να περασει εστω εκεινο του ανδριανου που καποιες αλλαγες τις εφερνε.. μιλας για λεφτα του κρατους για το γηπεδο της ΑΕΚ.. Τι να σου πω.. Ειναι το μοναδικο γηπεδο που φτιαχνεται σε οικοπεδο δικο της.. που θα ανηκει στην ερασιτεχνικη.. χωρις ιδιοκτητη οπως το καραισκακης, το αελαρενα,η παιανια,το προπονητηριο του τσακιρη.. που θα χρηματοδοτηθει απο ιδια κεφαλαια χωρις θαλασσοδάνεια που ποτε δεν αποπληρωνονται.. δες καραιςκακης και εθνικη τραπεζα..χωρις εμπορικους χωρους.. γηπεδα σουπερμαρκετ δηλ.και μιλας για τα είκοσι μυρια της περιφερειας για συνοδευτικα εργα.. οταν η ΑΕΚ πεζοδρομει, ανοιγει προσβαση με τον περισσο,κατασκευαζει και συνδεει αποχετευτικο δικτυο της περιοχης με εκεινο στο ποδονιφτη,αγοραζει εκτασεις για παρκινγκ, και προσφερει εκατονταδες χωρος σταθμευσης στο δημο..και δεν αναφερω τι θα δινει το γηπεδο στο κρατος και στο δημο..20 μυρια που ποτε δεν ζητησε ο μελισσανιδης και που ηταν αποθεματικό και υποσχεση του σγουρου σε αδαμιδη βουρο και χατζηχρηστο πολυ πριν αναλαβει ο μελισσανιδης.. ουτε εχασε κανενας το μισθο του ουτε τη συνταξη του απο το γηπεδο της ΑΕΚ.. αλλα πολυ περισσοτερο απο τις αποφασεις αυτης και των προηγουμενων κυβερνησεων.. συνηθως δεν απανταω σε σχολια οσο και αν με εξοργιζουν μερικα.. αλλα το δικο σου δεν ειναι απλα ενα σχολιο.. η φθηνη και λαικιστικη προπαγανδα με χαλαει..
Για τα περί γηπέδου, ισχύει το εξής: αδικαιολόγητα δεν μας έχουν εκδόσει οικοδομική άδεια και αυτό αποτελεί κρατική ευθύνη και μόνο.
Ωραια τα λες, γουσταρω αλλα εισαι μονοπλευρος και πολυ αυστηρος. Εχουν γινει και καλα πραγματα και παρολα αυτα την εχει δευτερη την ομαδα πανω ακομα και απο τον σαββιδη που σπρωχνει χρονια τωρα αρκετα φραγκα.. Βεβαια η ομαδα ειναι εντελως ανισορροπα χτισμενη και αυτο μπορεις ευκολα να το καταλαβεις αν την φανταστεις να παιζει πχ στο ουεφα. Δεν εχει τυχη πχ να κανει διακριση στην Ευρωπη ουτε για αστειο..
Λιτός και περιεκτικός!
καλες οι ανακοινωσεις αλλα καλυτερες οι πραξεις...αμεση και πιοτικη ενισχυση του ροστερ με τερματοφυλακα,δυο σεντερ μπακ,εξτρεμ και φορ... χωρις δυνατη ομαδα δεν μπορεις να απαιτεις απο τους διαιτητες να σε σεβαστουν...και οταν δεν το κανουν να μπορεις να κερδιζεις πανιωνιους με κοντρα τους διαιτητες οι φθηνες δικαιολογιες πρεπει να τελειωσουν...70 λεπτα 11 εναντιον 11 με καποιον πανιωνιο χωρις καθαρη ευκαιρια... γιαυτο δεν εφταιγε η διαιτησια...
Αυτό μάλιστα pipo. μήνυμα με πρόταση. Τα λάθη του καλοκαιριού πληρώνουμε. Με δυο εκατομ. και 3 παίχτες δεν θα ήμασταν πρώτοι αλλά θα η παρλαγκα ήδη θα είχε εκτεθεί επιπλέον. ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΜΕΣΑ.
Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν, νιος ήμουν και γέρασα
Ανακοινωση επιπεδου "ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ".. ευχαριστω αλλα δεν θα παρω.. εχετε χασει την εμπιστοσυνη μου εδω και καιρο
ΧΑΣΕ ΟΤΙ ΘΕΣ. ΚΑΙ ΚΑΤΣΕ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ 25 ΧΡΟΝΙΑ. ΜΕΙΝΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΟΥ.
Κοψτε τη nova απο τοτε που βγηκε δεν εχουμε παρει πρωταθλημα...
τι να την κανω την ανακοινωση θα φερει πισω το κλεμενο γκολ και τους 2 βαθμους ?
Φιλε μου, οι περισσοτεροι εδω μεσα, ζηταγανε τοσο καιρο απο την διοίκηση, να βγαλει μια ανακοινωση διαμαρτυριας οταν σε καθε ματς μας σφαζουν τα κορακια και το συστημα τους για να μην μας περνανε για μακακες, και τωρα που την βγαλανε παλι τους τα χωνουμε? Οκ. δεν λεω οτι θα βγαλουμε κατι με μια ανακοινωση, αλλα επρεπε να γινει και αυτο καποτε! Ο σκοπος βεβαια, ειναι να γινουν και εργα, οχι μονο λογια, αλλα πιστευω οτι ημαστε κοντα και σε αυτα!! ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΝΟ!!!!
Κάντε ραντεβού εσείς ! Ο αλλος το πήρε το ματσάκι του παλι!
άμα γουστάρεις κι εσύ να τα παίρνεις έτσι, μπράβο σου, εμεις ήμαστε ΑΕΚ!!!
Apo oti thimame kai o adrahmidis me notia kai papa kanane tetiou eidous anakinoseis kai skisane kati kalson. O tigris eirthe gia na ehei h omada sevasmo alla dusitihos mas sfazoun heirotera apo prin. Otan vlepei okathe dietitis oti oi pehtes mas einai o aravidis o barbosa o vaggelakis o platelas kai kati alloi pouthenades gia AEK ti sevasmo na mas ehoun? Ama den ginoun kiniseis suntonismenes kai prakseis ousias den pame pouthena apo anakinoseis ehoume hortasei tosa hronia!! ps aurio tha mas timorisoun giautin tin anakinosei gia na mas deiksoun pioi einai!! O prezemporas hontros gelaei me kati tetia
Ξεπερνάει τα όρια της γελοιότητας το να προσπαθούν να μας πείσουν ότι το γκολ της ΑΕΚ ήταν offside. Δεν έχει σημασία τι λέμε εμείς, σημασία έχει αυτό που ορίζει ο κανονισμός, και ο κανονισμός το ορίζει με σαφήνεια και είναι απόλυτος. Την φάση την επηρεάζει μόνο η επαφή ή η κατοχή της μπάλας. Όταν γίνεται σουτ για γκολ έξω από την περιοχή με μια ντουζίνα παίκτες μπροστά και η μπάλα δεν βρίσκει πουθενά, από την στιγμή και μόνο που το συζητάμε έχουμε πέσει θύματα της γελοιότητας. Είχε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δικαίωμα ο Τζιμπούρ ακόμα και αν ήταν ξεχασμένος να κουνάει χέρια και πόδια και να μπαίνει και να κάνει ό, τι γουστάρει, το σουτ του Μπαρμπόσα είναι για γκολ, δεν είναι μεταβίβαση και προκαλώ όλους εκείνους που γράφουν θέλοντας να μας πείσουν ότι η διαιτησία ήταν κακή και για τους δυο, να βρουν ένα σουτ έξω από την περιοχή (και έχει σημασία το να είναι έξω από την περιοχή) που μπήκε στα δίχτυα χωρίς να υπάρχει επαφή της μπάλας πουθενά, και το οποίο ακυρώθηκε διότι κάποιος παίκτης δεν άρεσε στον τερματοφύλακα και του απέσπασε την προσοχή. Αυτά τα συζητάνε μόνο όταν υπάρχει Χούντα, και θέλουν να ταΐσουν με κουτόχορτο τους οπαδούς τους. Και για να μην ξεχνιόμαστε, το να δέχονται όσοι τα αναπαραγάγουν αυτά ότι ο Τζεμπούρ ήταν offside σε μια φάση που είναι ο ορισμός της οριακής περίπτωσης, απλά και μόνο για να καταδείξουν ότι ο διαιτητής ήταν κακός και για τους δυο, από μόνο αυτό σημαίνει πολλά.
φίλε ήταν οφσάιτ όπως το γκολ που μας είχε βάλει ο Γαύρος στο Καραισκάκη με τον Μητρογλου να κάνει κίνηση για μπλάλα επιρεάζοντας την οπτική του τερματοφίλακα για να εκδηκηθει ο Σκοκο με 2 γκολαρες και να γυρίσει το μάτς
.) και η πρώτη κίτρινη στον Αρθρο (ο οποίος μετά τον διαιτητή είναι ο νούμερο 1 υπαίτιος της ήττας) ήταν αστεία.......
όμως και οφσάιτ που ήταν δεν ακυρώνει πως ο διαιτητής δεν έδωσε πέναλτι πεντακάθαρο που στο χρονικό σημείο που ήταν θα άλλαζε όλο το μάτς, έδωσε φάουλ στο γκόλ λες και παίζουμε μπάσκετ (κατά... ΣΥΝΕΧΕΙΑ την γνώμη μου σωστά σφύρηξε αλλά όταν είναι ο Γαύρος............
Εντωμεταξυ στο καραισκακη πριν 4-5 χρονια που καναμε την ανατροπη 1-2 με σκοκκο τετοιο γκολ μας ειχαν βαλει και χειροτερο γιατι ο κυριος αν θυμαμαι καλα μητρογλου ηταν διπλα στον τερματοφυλακα μας 4-5 μετρα ξεχασμενος οφσαιντ και ειχε γινει 5 λεπτα διακοπη για το αν θα μετρησει κ ο διαιτητης αρχικα το ειχε ακυρωσει εντωμεταξυ...τι ψαχνουμε μωρε να βρουμε,τελειωμενη χωρα,τελειωμενο ποδοσφαιρο ολα μες στην διαφθορα..
Ο μητρογλου ειχε ακουμπισει την μπαλα!
Να αγιάσει το στόμα σου αδερφέ !!
ΘΕΣΗ off side ΠΟΥ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ
Αναφερόμαστε στις περιπτώσεις όπου για τον παίκτη ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις και παράλληλα ενεργεί:... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
• Παρεμβαίνοντας στο παιχνίδι : δηλαδή ΠΑΙΖΕΙ ή ΑΓΓΙΖΕΙ τη μπάλα την οποία έχει δεχθεί από συμπαίκτη του.
• Παρεμποδίζει αντίπαλο : δηλαδή δεν αφήνει ή επηρεάζει αντίπαλο που παίζει τη μπάλα ή βρίσκεται σε θέση να παίξει τη μπάλα με το να παρεμποδίσει, ολοφάνερα, το πεδίο όρασής του ή τις κινήσεις του. Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ, ΚΙΝΗΣΗ,ή χρησιμοποιεί λόγια, ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗ, ΠΑΡΑΠΛΑΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ.
• Αποκομίζοντας παράνομο πλεονέκτημα βρισκόμενος σε θέση off side.
Τα γραφω και εδω επειδη το εψαξα λιγο (κυρίως επειδη μου φανηκαν σωστα αυτα που εγραψες)
Επομενως , ο Τζιμπουρ και ο καθε Τζιμπουρ δεν νομιζω να εχουν τετοια 'ελευθερια κινησεων'
Αυτο ομως δεν αναιρει το οτι γινεται τρομερη προπαγανδα κατα της ΑΕΚ και συμφωνω επι της ουσιας με οσα λες
Πολύ σωστή ανάλυση-τοποθέτηση αδελφέ.
+1924 !!
Πολύ σωστή ανάλυση-τοποθέτηση αδελφέ.
+1924 !!
Και να σας πω και κατι αλλο, αντε και εχεις διαιτητησια 50-50 σου λεω εγω..ωραια? Να την κανεις τι?? Αφου βλεπεις οτι ο gay εχει γεμισει το πρωταθλημα με δορυφορους με πρωτο και καλυτερο την ντροπο της προσφυγιας, που πας?? να κανεις τι?? ξεκιναει ο gay το πρωταθλημα με +10/15 με το καλημερα..
Μαγκες η λυση ειναι μονο μια. Ολα τα αλλα τα βλεπει ο διδαξαμε ηθος και γελαει..Φευγεις απο την σουπερ λιγδα συντονισμενα με παοκ και παο και την διαλυεις την παραγκα.. ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ..
@TonySoprano ολα τα στοιχεια της παραγκας ειναι αλληλενδετα.αν δεν εχεις διατησια 80-20 δεν εχεις δορυφορους δεν εχεις αποφασεις της ΕΠΟ υπερ σου και κατα των αντιπαλων κλπ.αν εχεις ενα απο αυτα τα εχεις ολα και η παραγκα ειναι σε ισχυ.Γενικα αν πεσει η παραγκα πεφτουν ολα τα στοιχεια της .
Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΗΠΕΔΟ.....ΕΚΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΚΕΦΑΛΙ.....Ο παοκ εχει ολοκληρο και ο παο μισο.....ΕΜΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ....ΓΗΠΕΔΟ ΤΩΡΑ
Ρε αδερφέ σοβαρά τωρα ....
Πιστεύεις ότι τα κοράκια θα φοβηθούν να σε σφάξουν μες την Αγία Σοφιά ;;;;
Όλοι θελουμε το γήπεδο σαν τρελοί και θα γίνει αλλα μην τρέφουμε και αυταπάτες ...
aekcrom den ksero an se sfaksoyn mesa stin agia sofia , alla sti filadelfeia s exoyn sfaksei kapoies fores ap oti thymamai kai malista ti mia eixe frontisei o kokalistan kekleismenon ton thyron ki esteile ton dimitropoylo ton palio , oxi ton torino.
Φιλαράκι έχεις δίκιο
Αλλα υπάρχει κι άλλη λύση
Να μπει φυλακή ο φαταουλ και να υποβιβαστεί το λιμάνι του Πακιστάν ..
Δύσκολο ε;;
Φιλε κοιτα, δεν ξερω αν ειναι δυσκολο η οχι, εγω ξερω οτι η ζωη εχει περιεργους τροπους να ικανοποιει τις αδικιες.. Και μονο λοιπον στην σκεψη οτι μπορει να τελειωσουμε δευτερη αγωνιστικα και πρωτη μετα απο τιμωρια και υποβιβασμο του gay ανατριχιαζω, ιδιως αν σκεφτω τον τροπο που μας πηρε το τιτλο στα χαρτια επι νικολαιδη..Επαναλαμβανω, η ζωη κανει περιεργους κυκλους..
Κι εγώ αυτούς τους περίεργους κύκλους περιμένω ρε φίλε
Μακάρι
Δεν το λες και εύκολο, στη Ελλάδα.Μακάρι πάντως
Οι ανακοινώσεις είναι για τους εγγράματους. Εγω είμ' αγράμματος. Περιμενα άλλη αντίδραση.. Κρίμα
αμαν εισαι αγραμματος,γυρνα στη σπηλια σου...δε τα πιανεις αυτα εσυ .
Πανε οι εποχες που τα δεντρα στη Συγγρου ειχαν πανω τους κοκκινα βρακακια.....
'Η χαλασε ο μεγαλος....ή μαζευει και θα ξεπληρωσει ολα μαζι μετα...τοτε που κανεις δεν θα τους θυμαται...ειδωμεν
ama to pame etsi... H omada thelei prostasia apo tetoia korakia, ekei tha fanei h dunamikh tou club, h dunamh ths dioikhshs kai oti ta logia den einai logia tou aera... Ante na doume ti tha doume mexri na perasoun autoi oi 10 mhnes. Telos, se kathe AEKtzh prepei na dwthei Nobel Iwbias upomonhs...
Ελπίζω σε αυτούς τους δέκα μήνες να έχουμε 3 παιχταράδες σε κάθε γραμμή. Τον δρόμο προς την δόξα μας τον έδειξε η Arsenal δηλαδή παίξε μπάλα και βουλωσε τους. ΓΙΑΤ ΤΕ ΣΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΕΚ ΓΑΜΩΤΗ ΜΟΥ.
Με την Αρσεναλ την βουτια δεν την πηρανε πεναλτυ. Το αντιστοιχο ελληνικο ματς θα ηταν 1-0 αντι για 0-1 στο ημιχρονο. Τεραστια διαφορα
μεχρι και η βαζελα κερδιζει τον αστερα....και εμεις την ηττα απο αστερα και πανιωνιο την βγαζουμε με μια ανακοινωση ραντεβου
η βαθμολογια λεει οτι ειμαστε 2οι με 2 βαθμους πανω απο τον βαζελο...τωρα τι λες εσυ ειναι δικες σου επινοησεις.....
καταρχάς δεν χάσαμε από τον Πανιώνιο ( άσχετα αν είναι σαν ήττα ) από εκεί και πέρα και αυτοί έχασαν από τον Πανιώνιο και τον Ηρακλή που εμείς τους ρίξαμε 5 και εμείς ήρθαμε χ με την Ξάνθη και αυτοί νίκησαν...που θες να το πας? αν ακολουθείς τον ΠΑΟ αφαίρεσε μας και 2 βαθμούς για να πάμε και εμείς στους 25..ήμαρτον...
Για να ξαναγινει η ΑΕΚ ομαδα φοβητρο χρειαζεται κατ εμε 1)30000 κοσμο σε καθε παιχνιδι 2)Σοβαρο μεταγραφικο σχεδιασμο 3)Πιεση(το λεω ευγενικα) απο τον κοσμο σε κορακια που ειναι αποδεδειγμενα πουλημενοι 4)Σοβαρη δουλεια και αξιοκρατια στις ακαδημιες 5)Ενα γυμναστη υψηλου επιπεδου.Κοινως πιστη,χρημα και οραμα απο ολους μας.υ.γ Οι ανακοινωσεις χρειαζονται αλλα να μην μενουμε μονο σε αυτες.υ.γ 2 Αν αυριο το πρωι 50000 Αεκτζηδες διακοψουμε τη nova να δουμε αν θα μας παρουν στα σοβαρα ή... ΣΥΝΕΧΕΙΑ οχι.
τον Ιανουάριο Nova δεν θα ξαναπαίξει σπίτι μου. Τέλος ! Ας το βλέπω στο ίντερνετ στα ρωσικά ή αγγλικά...δεν με ενδιαφέρει... Μέχρι τότε χωρίς ήχο !!
Φιλε σε οποια γλωσσα και να ακους ποδοσφαιρικα ματσ ειναι μια χαρα....οι χειροτεροι ειναι εδω....ειναι τοσο βαρετοι , ψευτοαντικειμενικοι και γαυροποιημενοι που ακουγονται λες και απαγγελουν συνταγες μαγειρικης....και σε γιουρο και σε μουντιαλ Ο ΥΠΝΟΣ
Μονο εμεις χανουμε ρε @ουστη μου φετος απο τον αστερογαβρο, το εβαλε και βαζελος..Ρε @ουστη, ωρες ωρες σκεφτομαι αν ειχα μπροστα μου τον μισθοφορο τον βαργκας θα τον επνιγα με αυτο που εκανε..Δεν μπορω να το ξεπερασω με τιποτα.
Ούτε εγώ φίλε μου αλλά αν το σκεφτείς όλα είναι στιγμές....σήμερα πήγε στο δοκάρι η μπάλα σε εμάς για μια λάθος πάσα έχασε ένα γκολ η ΑΕΚ...+ την αποβολή που είναι μέσα στο παιχνίδι...πάντως με περισσότερη συγκέντρωση και λύσεις η ΑΕΚ θα ήταν ψηλότερα στην βαθμολογία
O χοντρός κάνει πάρτι θα ξεφύγει και άλλο στο στημένο πρωτάθλημα.Οι δορυφόροι περιμένουν τα ψίχουλα προς το τέλος μπας και σωθούν και δεν αντιδρούν γιατί μετά θα τους φάει ο υποβιβασμός .Tα παπαγαλάκια δημοσιογράφοι περιμένουν και αυτά κάτι από το κόκκινο Αι Βασίλη λίγα παραδάκια για να αποθεώσουν το θείο και να του δείξουν ότι είναι συμβατικά με το σύστημα τον δοξάζουν μπας και βγάλουν κάτι από αυτό έστω ένα διορισμό στο red cafe.Oλοι στο τέλος θα αποθεώνουν και τα μεγαλωμένα με... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Πρωταθλητή κολλημένα γαυράκια θα λένε το γνωστό κάνε ομάδα, όλοι σας και μόνοι μας κτλ και μετά τα έκτροπα και τα επεισόδια που γίνονται κάποιοι ψάχνουν τις αιτίες . Λοιπόν καλύτερα να μας αποκλείσουν για κάποια χρόνια από την Ευρώπη πάρα στα στημμένα του Βαγγέλα, εκτός και εαν μετά από 10 μήνες αλλάξει κάτι δύσκολο το βλέπω ....
Παντως εγω απο αυριο nova ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!!
Και πολυ άντεξα. Τα περισσότερα ξένα πρωταθλήματα τα έχασε, απο ταινίες όλο βλακείες και σειρές β' διαλογής και το Adam σέρνεται. Χάρη τους έκανα τόσο καιρο απλά έψαχνα μια τέτοια ευκαιρία για να τους τρίψω στη μούρη τον γαυρετοπουλο.
Ο Πανιώνιος είναι φέτος το χαϊδεμένο παιδί του συστήματος. Όπως ήταν για κάποιες χρονιές ο Άρης, ο Πλατανιάς και διαχρονικά ο Αστήρ Τριπόλεως. Όλοι αυτοί θα πεταχτούν σαν στιμμένες λεμονόκουπες, θα τους ξεβράσει το ίδιο το σύστημα που τους προστατεύει όταν δεν θα τους χρειάζεται πλέον. Αλλά η ΑΕΚ θα παραμείνει μεγάλη ομάδα και αύριο και στο μέλλον.
ετσι...οτι επαθαν Ολυμπιακος Βολου,ΟΦΗ,Εργοτελης,Αρης,Κερκυρα !!
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ....ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ....ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΠΑΣΤΗΣ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΥΤΕ ΑΝ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ατρομητακια ΟΥΤΕ ΑΝ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ ΜΕ ρουληδες ΟΥΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ νιονιους.....ΕΛΕΓΑΝ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΝΑΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΑ@#$%% ΤΟΥΣ ΠΟΥ@#$$$.........ΕΚΕΙ ΘΑ ΦΤΥΝΟΥΝ ΑΙΜΑ....ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΟΤΑΝ....ΑΥΤΟ ΧΑΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ.....Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ......
Υ.Γ. ΑΕΚ ΟΥΙΣΚΙ ΚΑΙ IRON MAIDEN ΔΙΣΚΟΙ
ΓΗΠΕΔΟ ΤΩΡΑ....ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ....καταντησαμε να χανουμε απο τον νιονιο του τουρκολιμανου και ολα καλα....αληθεια τι εγινε περυσι τελευταια αγωνιστικη αναμεσα στον παρτουζαν και τον νιονιο?πως προστατεψε η διοικηση την Α.Ε.Κ. στο κυπελλο περυσι οταν σφαγιαστηκε απο την πασαλιμανιωτισσα γαυριελα?ΜΟΥΓΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΑΙΤΑΒΛΙ ΜΟΥΓΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΑΓΚΑ....Αληθεια πως κατοχυρωθηκε το γκολ στον ΡΕΠΟ αφου εμεις που ημασταν στο σταδιο της μιζας βλεπαμε καθαρα οτι ο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πινακας εγραφε ποση ωρα 0-0?ΕΙΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ.........ΔΩΣΤΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΕΓΕΡΣΗΣ ΤΩΡΑ....ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
Φιλε ψυχραιμία, σας νιώθω και σας συνχαιρω ολους εσας τους νεους διοτι αν και οι περισσότεροι πρωταθλημα δεν εχετε καν ζήσει, η, εστω θυμάστε εν τουτης ειστε ΕΚΕΙ στο υψος της ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ. Εγω δεν γνωριζω αν στην θεση σας θα ημουν (Για να ειμαι ειλικρινείς).
Ενα παντως να ξερεις, Αν δεν μπορεσουν αυτοι που ειναι τωρα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
Και θα το κανουν πιστεψε με, με αλλον τροπο αυτη την φορα ΟΧΙ οπως εγινε τοτε.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Κανε εναν κοπο να διαβασεις το Αδερφο ΚΙΤΡΙΝΟ πιο πανω, πραγματι τα λεει ολα. Και μην μου πεις οτι δεν εχεις αλλη υπομονη, αν δεν ειχες θα ήσουν αλλου. Αν το κανεις για να ασκήσεις "Πιεση" να ξερεις οτι ο συγκεκριμενος δεν ιδρώνει, θα κανει οτι ΠΡΕΠΕΙ οπως αυτος ξερει.
Τώρα γήπεδο σαν να λέμε ... πατάς ένα κουμπί και βγαίνει μια χοντρή . Λες και ζεις σε άλλη χώρα ,δεν ξέρεις κάτι για ΑΒ ,ΛΑΦΑΖΑΝΗΔΕΣ ,ΤΩΡΑ ΣΚΟΥΡΛΕΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.ΜΠΑΡΙΤΑΚΗ ΜΕ ΤΙΣ 45 ΗΜΕΡΕΣ ΑΒΑΝΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ... ΦΡΙΚΙΣΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΝ ΤΗ ΜΟΥΤΣΟΥΝΑ ...
μπραβο στη παε για την ανακοινωση.. εστιαζει ακριβως τις εστιες της σαπίλας και διαφθορας του ελληνικου ποδοσφαιρου..το κοκκινο συστημα στηθηκε και στηριχθηκε σε δυο πυλωνες.. ενα ηταν η ελεγχομενη ομοσπονδια που στην ελλαδα πιλοταρει την διαιτησια και βαφτιζει πρωταθλητη απο τον σεπτεμβρη.. και ο αλλος πυλωνας ηταν η το μονοπώλιο της νοβα που με τα δια βιου τηλεοπτικα συμβολαια που εφτιαχνε και σε συνεργασία με την κρατικη ερτ και τον κρατικο οπαπ εφτιαξε ολα αυτα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τα χρονια την οικονομικη ανομοιογενεια στο ελληνικο ποδοσφαιρο υπερ του διορισμενου..με αποτελεσμα την οικονομικη εξαρτηση πολλων ομαδων που για να επιβιωσουν εγιναν δορυφοροι της λαίλαπας που τοσα χρονια εισπραττει τα παντα..ως πριν λιγα χρονια που στο τσαμπιονς λιγκ εβγαινε και ο δευτερος αυτη τη νοθεια τη στηριζε με τη σιωπη του και ο έτερος των αιωνιων με ανταλαγμα τη δευτερη θεση..και το σφαγιασμο ολων των οιπολοιπων.. Μια χουντα ομως για να σταθει χρειαζεται και μια καλη προπαγανδα.. πρωταγωνιστικο ρολο σε αυτο επαιξε η νοβα που απο τη μερα που μπηκε στη ζωη μας,τηλεοραση.ραδιόφωνο και εφημεριδα δηθεν αντικειμενικα με τους κορυφαιους αθλητικογραφους μαθαμε πολυ καλα το δογμα φτιαξε ομαδα για νικας και τις διαιτησιες.. και το πρωταθλημα των δυο ταχυτητων αφου ο διορισμενος του κοκκαλη και του μαρινακη επενδυει και δεν μπορεις να τον ανταγωνιστεις.. απο τη πρωτη μερα που μπηκε ο μελισσανιδης το μεγσλο στοιχημα ηταν η κοντρα του με αυτο το συστημα.. παντα ημουν υπερ της επιστροφης μελισσανιδη στην ΑΕΚ και δεν το κρυβω απο τη πρωτη μερα που ανοιξε το 365.. και ο μοναδικος λογος ηταν αυτος.. για μενα πετυχημενος θα ειναι οχι αν φτιαξει μια καλη ομαδα η κερδισει ενα πρωταθλημα, η αν φτιαξει το γηπεδο.. για μενα τιγρης θα ξαναγινει μονο οταν διαλυσει τη κοκκινη χουντα.. καλυτερο πρωταθλημα μας έταξε και αυτο περιμενω απο αυτον.. καπου ισως πιστεψε και αυτος απο την καλη προθεση που εδειχνε η πολιτεια.. απο την ανακοινωση καταλαβαινω οτι πλεον και αυτοι αντιληφθηκαν την κοροιδια κοντονη.. εδω και δυο χρονια η μαχη παίζεται στις ενωσεις.. και ολα πλεον εκει θα κριθουν.. στο δικο τους συστημα..και οποιος ειναι περισσοτερος μαγκας και το ελέγξει..και νομιζω οτι αυτο ειναι και το στυλ που ταιριαζει περισσοτερο του μελισσανιδη.. αφου ο κοντονης δεν εκανε πραξη τις υποσχεσεις του οτι θα αλλαζε το συστημα εκλογης της επο και τη ανεξαρτητοποιηση της διαιτησιας.. Το σχολιο μου δεν εχει να κανει με το τι ομαδα θα φτιαξει η ΑΕΚ η αν θα γινει το γηπεδο.. το να καθαρισει το ελληνικο ποδοσφαιρο για μενα ειναι πολυ πιο βασικο για το τι σεντερφορ θα εχουμε η για το ποτε θα ειναι ετοιμο το γηπεδο.. τα ιδια ελεγα χθες τα ιδια θα λεω και αυριο αν ο μελισσανιδης φτιαξει το γηπεδο η αν θα φερει το καλυτερο σεντερφορ για την ομαδα μου..
Οπως παντα εύστοχος! Εύγε!!!
+1924
Μπράβο!!!
10 μηνες υπομονη. εδω κανουμε 20 χρονια.το θεμα ειναι ομως αυτοι που ασελγησανε 20 χρονια στο ελληνικο ποδοσφαιρο πρεπει να περασουν τα ιδια και χειροτερα απο αυτα που τραβηξανε ολοι οι υπολοιποι. και δε μιλαω για εκδικηση μιλαω για νεμεσις.για θεια δικη.και φυσικα για τιμωρια.στεγνα.και οσο για κατι δημοσιογραφακια τυπου καρπετοπουλου και αλλων σαλιαριδων το τελος τους ερχεται.θα επιβιωσουν οσοι εχουν πραγματικα αρχ@@@α στο παντελονι τους.γιατι οι υπολοιποι η λεξη παντελονια... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ειναι αγνωστη λεξη για αυτους
Πόσοι δικέ μήνες φίλες μου. Χρόνια κανουμε. Και όταν μπήκε ο Τίγρη πριν 2 χρόνια μας είπε κάντε υπομονή 2 χρόνια. Και κάναμε. Και ερχόμενοι στην Α είδαμε ότι υπομονή μας δεν άξιζε γιατί το μόνο διαφορετικό που βρήκαμε είναι μεγαλύτερη εύνοια. Και τι θα αλλάξει στις εκλογές νομίζουμε? Αφού σε όλες τις ενώσεις έχουν δικούς τους ανθρώπους.
Είπα ξανά... Οταν ο Μελισανιδης είπε ερχόμαστε είχε μαζί κυβέρνηση κ δημαρχεία.αν είχαμε γήπεδο τωρα θα είχαμε έσοδα, χορηγίες, σεβασμό έδρα ψυχολογία!αλλος στην θέση του θα είχε φύγει με αυτα τα εμπόδια...όμως ο τίγρης σε οτι κάνει πετυχαίνει.
Οταν όλοι λέγαν για 5αδα η ΑΕΚ ειναι 2η με όλα κόντρα
Και όσον αφορά τα περί δημαρχειας και κυβέρνησης δεν θα έπρεπε να μας αφορούν. Η ΑΕΚ πρέπει να κινείται μέσα στο νομικό πλαίσιο με οποιαδήποτε κυβέρνηση και όχι με λυκοφιλιες.
Νικ φιλε μου δεν διαφωνώ. Απλά το μόνο θέμα της ΑΕΚ δεν είναι μόνο το γήπεδο. Ακόμα συμμετέχουμε σε ένα πρωτάθλημα. Δεν είναι καν θέμα δικό μας. Είναι όλων των υπολοίπων ομάδων πλην Ολυμπιακού και παραρτημάτων. Εγω δεν μπορώ να ικανοποιήσω με τη δεύτερη θέση. Δεν θα ήμουν ικανοποιημένος καν με την πρώτη θέση αν συνέχιζαν τα σκηνικά του Ολυμπιακού. Θέλω καθαρό πρωτάθλημα.
Υγ. Τα ντισλαικ μάλλον θα τα πήρα από άτομα που είναι ευχαριστημένοι με την κατάσταση που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ διαμορφώνεται.
Δεν ξέρω αν ο Τίγρης θα χρειαστεί 10 μήνες ή 10 χρόνια για να ανατρέψει την κατάσταση στην ΕΠΟ, αλλά είναι η μόνη ελπίδα που έχουμε, τέλος. Άλλος δεν υπάρχει, έχει φανεί ξεκάθαρα, αλλά και να υπήρχε κάποιος να ρίξει λεφτά, γρήγορα θα έφευγε, όταν καταλάβαινε, ότι η τράπουλα είναι σημαδεμένη και πρωτάθλημα δεν παίρνεις με τίποτα, αν δεν ελέγξεις την ΕΠΟ. Η εγκληματική οργάνωση έχει βγάλει ρίζες και δεν ξεριζώνεται ούτε εύκολα, ούτε γρήγορα. Όσα για τα γαυροτρόλ, που μπαίνουν και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ παριστάνουν τους τάχα ανυπόμονους Αεκτσήδες, δεν πάτε στο "Πάμε Πακέτο" να βρείτε τους πρόγονους σας στο 6ο στόλο, λέω εγώ.
Μπλα, μπλα, μπλα, τριβει τα χερια του ο μαριδακης, παιζουμε στο γηπεδο του..
Εμείς ειχαμε-Έχουμε ελπίδα τον Τίγρη. Ο ΠΑΟΚ τον Σαββίδη ο ΠΑΟ γενικά Έχεις ελπίδα. Ωστόσο από ότι φαίνεται και οι τρεις τουλάχιστον ανεξάρτητα δεν μπορούν να κάνουν απολύτως τίποτα. Τα πραγματα Είναι πολύ χειρότερα. Για να φανταστούμε τι γίνεται ο διορισμένος δεν σπρώχνονται μόνο και μόνο για να πάρει το πρωτάθλημα. Σπρωχνεται για να το πάρει αήττητος. Άκουσον Άκουσον. Κάτι πρέπει να γινει. Η ελπίδα έχει πεθάνει προ πολλού.
Και πάμε πάλι φίλε της ΑΕΚ...ΥΠΟΜΟΝΗ.Άλλους 10 μήνες.Τί δεν Κατάλαβες;
Υπάρχει φίλαθλος άλλης ομάδας παγκοσμίως που να έχει κάνει τόση υπομονή;Που κάθε φορά τον μπολιάζουν ελπίδα (μόνο στα λόγια)και μετά του λένε υπομονή;
Γιατί δεν λέτε σε... "τρία τέρμενα" (όπως λένε οι συμπαθείς αθίγγανοι) ώστε να πέσετε σίγουρα μέσα?
Απο λογια εχουμε χορτασει και απο τον Βαζελο ευχαριστουμε ειμαστε κομπλε
αυτο ακριβως λεει και η ανακοινωση για και ειναι μικρη .δε χρειαζονται πολλα λογια,σας βλεπουμε και στις εκλογες τον Οκτωβρη θα γκρεμιστει η παραγκα!!απλα βγηκε για να μην γκρινιαζετε οι κλαψομιρλες και να μη νομιζει η παραγκα οτι δεν αντιδραμε και τα χαφτουμε.
Ρε φίλε ΑΕΚΦΟΡΖΑ σοβαρά τώρα θέλω να σου πω κάτι. Σε κάθε σχόλιο σου παροτρύνσεις να σταματήσουμε τη γκρίνια και εκτοξεύει κατηγορίες για Καυλιαρηδες και τα λοιπά. Θα θελα να ξερά εισαι τόσο ικανοποιημένος με τα πράγματα στην ομάδα αλλά και στο ελληνικό ποδόσφαιρο γενικότερα.
@kwsta sofos οχι δεν ειμαι καθολου ικανοποιημενος απο κανενα απο τα δυο!!αλλα δικαστης,εισαγγελεας και υπουργος δεν ειμαι ουτε εγω ουτε εσυ ουτε ο Μελισσανιδης !!τι θες να γινει δηλαδη ??? να παρει καμμια κουμπουρα και να μπουμπουναει στα γραφεια της ΕΠΟ και των διαιτητων ??? οι παλιες εποχες περασαν φιλε μου κι αυτα δεν γινονται πλεον!! αφου λοιπον ο Μαρινακης δεν φευγει απο το ποδοσφαιρο ουτε μπορουν να τον απομακρυνουν, η ΕΠΟ δεν πεφτει μονη της,ο Κοντωνης δεν μπορει την διαλυσει και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δεν υπαρχουν Ενωσεις να την ριξουν δεν μενει τιποτα αλλο απο το να ληξει η θητεια της και να εξασφαλισουν οι ομαδες οτι δεν θα βγει διοικηση που θα κανει τα ιδια...
εχεις εσυ καποιο αλλο τροπο ή ξερεις μονο το μιρλα και απλα να διαφωνεις χωρις να προτεινεις λυσεις σαν το ΚΚΕ και τον τσυριζα ????
Πρώτον δεν καταλαβαίνω γιατί επιτίθεσαι. Δεύτερον υπάρχει τρόπος. Μαζεύουν σε ένα βίντεο τις φάσεις που έχουν γίνει στο φετινό πρωτάθλημα και ενώ κοντά ΑΕΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟ Παναιτωλικός και όποιος αλλο θέλει και φεύγουν από το πρωτάθλημα. Θ σου πω εγώ Ποια επο και ποια Νόβα.
Χαίρω πολύ. Δηλαδή θα περιμένουμε κάθε φορά να έχουμε εκλογές στην παράγκα και στο μεσοδιάστημα που υπάρχει κάποιος στην καρέκλα, απλά δεχόμαστε όσα συμβαίνουν; Κι άμα βγει πάλι κανένας δικός τους, θα περιμένουμε άλλα 2-3-4 χρόνια για τις εκλογές ή να μην επανεκλεγεί ή το ένα ή το άλλο;
Το θέμα είναι να ρίξουμε την παράγκα και όταν ενεργεί, όχι να περιμένουμε να αποσυντεθεί μόνη της.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ειδάλλως μου φαίνεται ως αποδοχή αδυναμίας να κάνουμε οτιδήποτε. Ως τότε, θα βγάζουμε καμιά ανακοίνωση να τσιμπάει ο κόσμος. Κι άμα η ΑΕΚ κάνει "υπομονή" και ως τότε μας σφάζουν κάθε τρεις και λίγο, ας δώσει από την υπομονή του χρόνου για παίκτες, μπας και φτιάξει ομάδα. Γιατί τα λεφτά μας τελειώσανε να τα δίνουμε εμείς που δεν έχουμε σε ένα βαρέλι χωρίς πάτο κι εκείνος που έχει να στρατολογεί το Δημάτο να βγάζει ανακοινώσεις.
υπομονή 10 μήνες.. εκλογές.. μέχρι τότε θα τρως την σαπίλα στην μάπα. Απλά μη γκρινιάζεις..
Ερχόμαστε!!!(σε 10 μήνες)
Κανέναν παίχτη θα πάρουμε;
Ακαδημίες θα φτιάξουμε;
Δίκτυο σκαουτινγκ;
Αν δε θέλετε να βάλετε λεφτά επειδη οντως εχουμε χούντα,να μας το πείτε,να μην τα βάζουμε ουτε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εμεις στα διαρκείας.
Δε νομιζω οτι αν περνάτε ενα Σέντερ φορ της προκοπής,και ενα Σέντερ μπακ θα σας λείπανε περισσοτερο αποτι σε μας που πήραμε το διαρκείας και καθε βδομάδα βλέπουμε αυτο το θέαμα.
aekfc.gr !!!Οι απαντήσεις για ακαδημίες και δίκτυο σκαουτινγκ. λάθος έπρεπε να βάλει ενα υγ στην ανακοίνωση η ΠΑΕ που να αναφέρει οτι θα πάρει σεντερ φορ και σεντερ μπακ για να μας κατευνάσει γτ ο λαός της ΑΕΚ με την διοίκηση βράζει και όχι με το τι γίνεται στο παρασκήνιο! Ρε τι τραβάμεεεε!
Φιλε μου πρώτα να φτιάξουμε ομάδα και μετά όλα τα άλλα.
Συμφωνείς δηλαδή με την λογική των γαύρων....."επενδύστε και φτιάξτε ομάδα πρώτα και μετά μιλήστε για διαιτησίες".....μπράβο λεβέντη μου......και σ'ανώτερα.....
Φίλε μου πρώτα να φτιάξουμε ομάδα και μετά όλα τα άλλα.Τί καινούριο βλέπουμε από τη διαιτησία και δεν το περιμέναμε;;;
ός εκτός και επί τα αυτά.
Αν πάλι δε θέλουν να βάλουν λεφτά για παίχτες τη χρονιά του ερχόμαστε,γιατί ζητάνε από τον κόσμο να βάλει;;;;
Ποιος ήρθε στη θέση του Μπουράκι;;;Στου Ζήκου;;;... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
όσο για το scouting,ο Αστέρας έχει καλύτερο.Εμείς 1 Μιλοβάνονιτς έχουμε να τρέχει αριστερά,δεξιά,εντ
'Εχετε βαλθεί να μας τρελάνετε εδω μέσα, δεν παίζει!! Ψάξε και θα δεις ποιον πήρε για αντικαταστάτη του μπουράκι! Και διάβασε και το βιογραφικό του. Ο Ζήκος τι έκανε ακριβώς και χρειαζόμαστε κάποιον άλλο; Τον οργανωτή έκανε! Έλεος με την φαγωμάρα. Η Παε συνεχώς ανακοινώνει οτι επεκτείνεται το δίκτυο της και εσυ λες οτι κάθονται! Τρομερό scouting ο Αστέρας είχε κάποτε! Εκτός αν ο φούντας και ο παπαδόπουλος είναι επιπέδου ΑΕΚ και είναι κατακριτέο το οτι δεν τους πήραμε εμεις.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Η ΑΕΚ τρέχει σε ένα πλάνο 3τιας και παράλληλα την Αγια Σοφιά και την κάθαρση του ποδοσφαίρου. Το οτι έχουμε αδυναμίες δεν σημαίνει οτι δεν έχουμε και ομάδα! Μην φέρνετε την καταστροφή γτ υπάρχουν τα άτομα που θα φέρουν την ομάδα μας στην κορυφή! Τίποτα δεν χτίστηκε σε μια μέρα..
Σσσσωραιος ρε Κωτσάκη..!!
Ακαδημίες έχει.. και είναι σε καλό δρόμο, δίκτυο σκάουτινγκ όπως φαίνεται λειτουργεί είναι σε καλό δρόμο.. παίκτη θα πάρουμε αλλά χέστηκα για τον παίκτη προσωπικά.. πρώτα να φύγει η μπόχα.. και τον μέσι να σου πάρει πρωτάθλημα ξέχνα.. βλέπεις τι γίνεται.
Αν δεν βλέπεις ξύπνα τότε και άνοιξε τα μάτια σου..
Εντάξει,αφού για να βάλει λεφτά θέλει να φύγει πρώτα η μπόχα,να περιμένουμε και μεις και μετά να πάρουμε διαρκείας.Αλλιώς τί να το κάνω για 1 πρωτάθλημα που και στημένο είναι και ομάδα δεν έχω;
Ε μην παρεις ρε μεγάλε διαρκείας...οποίος θέλει κ κυρίως οποίος μπορεί .
Είσαι απο αυτούς που το καλοκαίρι λέγανε οτι θα ειναι επιτυχία η 5αδα....κ τωρα δεν σου φτάνει η 2η θέση!!
Σε πειράζει να έχεις παραπάνω έσοδα για να φτιάξεις καλύτερη ομάδα στο μέλλον ? Θα μπορούσε να αντιτεινει κάποιος άλλος .
Γιατι να παρεις σεντερ φορ αφου τα κορακια ειναι στημενα; (λογικη μεσου μελους αεκ365)
Εσένα ποιος σε έχρισε ανώτερο μέλος για να προσβάλλεις τους άλλους και τις απόψεις τους έτσι;.
Δεν το λεω προσβλητικα και δεν εννοουσα μεσο σε iq. Απλα τα περισσοτερα σχολια συγκλινουν σ αυτην την αποψη. Που απλα πιστευω το κανουν εν βρασμω. Καλα εκανες και το ειπες, για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις. Μπορει να κραζω, αλλα προσωπικα δεν θιγω κανεναν.
Αυτος ο καραγκιοζης της νοβα που μετεδιδε χθες ο Παπαβασιλειου πρεπει να ναι μεγαλος αντι-ΑΕΚτζης. Θυμαμαι κ περσι στην εκπομπη λεπτο προς λεπτο του μπασκετ αντιμετωπιζε την ΑΕΚ σα να ειναι καμια ομαδουλα κ την εδειχνε ελαχιστα, ενω εδειχνε την περισσοτερη ωρα κ εκανε αναλυσης επι αναλυσεων σε αγωνες του Πανελυσινιακου κ της Κηφισιας..
ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΙΧΑΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΤΟΛΑ ΤΡΟΥΜΠΑ.....ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΟ 2 ΓΥΡΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΙΚΟΥΣ......ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ.
....αυτη την στιγμη Τιγρη το παιχνιδι ειναι GAME OVER....βαλε κερμα να ξαναξεκινισει.....αρκετα με δαυτους. (..και δεν εννοω να βαλεις χρηματα στην ΠΑΕ....εννοω απλα να ξαναξεκινισει το GAME..ωστε ο καθε ανυπαρκτος Στυλιαρας να το σκεφτετε να σε αδικισει ξανα....)....αραγε θα περασει το σχολιο? απο χθες το στελνω..
Θελω να το πιστεψω, αλλα ειναι παααααααρα πολυ δυσκολο να συμβει. Το συστημα στη χωρα μας ειναι ακρως διαβλητο και διεφθαρμενο απο οπου και αν το πιασει κανεις. Ο γαυρος κανει επιδειξη δυναμης και γλενταει πανω στα πτωματα των αλλων "δηθεν διεκδικητων" του τιτλου και κανεις δε μπορει να κανει τιποτα. Παει να παρει πρωταθλημα με το απολυτο. Ειτε παιξει μπαλα, ειτε οχι, μα ενα πεναλτι, μια αποβολη ενα επιθετικο φαουλ κτλ κτλ το τριποντο το τσεπωνει. Και μενουμε ολοι οι υπολοιποι να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τσακωνομαστε για το αν ηταν πεναλτι του Γιοχανσον ή οχι.
Συν του οτι τα παραρτηματα σκιζονται να κοψουν βαθμους απο μας και τους υπολοιπους, ενω στο γαυρο τα ποδαρακια ειναι ορθανοιχτα! Χαρακτηριστικο στατιστικο να δει κανεις ποσα τακλιν γινονται σε ματς των παραρτηματων με γαυρο, και ποσα στα ματς εναντιον των υπολοιπων ομαδων....
Θα πειτε ολοι, γνωστα ειναι αυτα.... Πως ομως θα καθαρισει το τοπιο οταν η σαπιλα εχει φτασει τοσο βαθια;
απο ανακοινωσεις χορτασαμε..και πριν 2 χρονια εγω θυμαμαι το οταν γυρισουμε εμεις τελειωσατε..αλλα δεν βλεπω κανενα να τελειωσε..το αντιθετο μαλιστα...η να δουμε πραξεις να φυγουμε απο το σαπιο πρωταθλημα....η να φανε λαχανο ΕΠΟ γαυρο και ΚΕΔ η να φυγουνε απο το πρωταθλημα οσες ομαδες δν ειναι στο αρμα του χοντρου...σιχαθηκαμε πια με τους βρωμιαρηδες το εχουνε τερματισει..
Επιτέλους. Αυτό που αισθάνομαι εδώ και... 2 χρόνια, μου το είπε... "φωναχτά" ο Μελισσανίδης και η ΑΕΚ !
! Σας τα γράφω, εδώ και πολύ καιρό... Λίγο υπομονή... Όλα θα ΓΙΝΟΥΝ, όπως πρέπει! Αυτό είναι το... ΜΟΝΟ σίγουρο!!!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση (του ενστίκτου)...
Τώρα... μπορώ, να χαρώ την ομάδα μου, για το υπόλοιπο της σεζόν (ότι κι αν γίνει) με μεγαλύτερη ανακούφιση, και με ακόμα μεγαλύτερη προσμονή γι αυτό που θα επακολουθήσει...!!
Είτε το θέλουν, είτε δεν το θέλουν. ΠΙΣΤΗ να υπάρχει, όπως είπε κι ο... Κωνσταντινέας, κι όλα γίνονται... Και δεν υπάρχει άλλος τρόπος, γιατί πλέον είναι... μονόδρομος!
Και ο καθένας στο... ΤΕΛΟΣ θα πάρει αυτό που του... αξίζει. Ο νοών νοείτω...
Τικ τακ, τικ τακ, τικ τακ, τικ τακ... Η (πραγματική) αντίστροφη μέτρηση άρχισε... ... ...!
Ευχομαι σε αυτο το ραντεβου να ειμαστε συνεπεις και δυνατοι γιατι αλλιως ο χοντρος θα φτιαξει 20ετη δυναστεια.....τιγρη ολο ραντεβου μας δινεις.....ουτε γκομενες να ειμασταν....αντε να δουμε
Ολη την Μπαρτσελονα να φερουμε ,και να την πουμε ΑΕΚ,πρωταθλημα δεν προκειται να δουμε ,αν πρωτα δεν ξεβρωμισει το συστημα. Οι ριζεs ειναι πολυ βαθειεs. Σωστη η ανακοινωση ,αρκει να αρχισει ο Μελ και το επιτελειο του να τουs ξεδοντιαζει σιγα,σιγα απο τωρα.
Kαι γενικα ρε παιδια,οταν καθεσαι σε ενα καρε,οπου η τραπουλα ειναι σημαδεμενη,δεν πονταρειs. Αλαζειs τραπουλα και ξεκινανε ολα απο την αρχη.
Επειδή δεν άκουσα. Έκανε καμιά ανακοίνωση ο Ματζουράκης για τη διαιτησία, όπως είχε κάνει μετά τον αγώνα στο ΟΑΚΑ?
Επίσης εκτός από τα προαναφερόμενα που είπα παραπάνω άλλη μια άποψη δικιά μου αλλά και άλλων αδερφών πιστεύω είναι ΑΕΚ,ΠΑΟ,ΠΑΟΚ και άλλες 6 με 7 ομάδες της σούπερ λίγδας να αποχωρήσουμε συμπαρασύροντας και άλλες ομάδες από β και γ εθνικές κατηγορίες όσο περισσότεροι είμαστε τόσο καλύτερα τα πράγματα.Δηλαδή φανταστείτε ένα σύνολο 60 με 70 ομάδες να έχει αποσχιστεί από τα γελοία πρωταθλήματα τα οποία τα έχει διαμορφώσει μία ομάδα(όλοι ξέρουμε ποια) έτσι ώστε να καρπώνεται... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αυτή και μόνο αυτή τις (όποιες και αν είναι αυτές)επιτυχίες και όλοι οι άλλοι να κάνουμε τους φίκους στο σκηνικό τους. Να επεξεργαζόμαστε όλοι τρόπους που θα δυναμώσουν τα πρωταθλήματα μας πάλι δηλαδή και οι 70 η όσοι θα είμαστε να καθίσουμε κάτω και να δούμε πως θα είναι τα πράγματα στο μέλλον, και άσε τους ακατανόμαστους με τα λιγοστά παραρτήματα να παίζουν μονάχοι τους.Επιθυμητές και δεκτές και άλλες απόψεις εσείς τι λέτε φίλοι μου.
Αυτο ειναι πρακτικα και εμπορικα αδυνατο δυστυχως
Εάν δεν υπάρχει άλλη λύση, αυτό ακριβώς πρέπει να γίνει. Χωρίς ΑΕΚ, παο και παοκ δεν υπάρχει πρωτάθλημα, ποσω μάλλον με τις υπόλοιπες ομάδες στις οποίες αναφέρεσαι.
Τίγρη ο,τι είναι να κάνεις καντο το πολύ μέσα σε ενσν χρόνο, ο κόσμος έχει απογοητευθει δεν αντέχει άλλο!!
Σε ενα πρωταθλημα το οποιο το θεωρεις διεφθαρμενο και διαπλεκομενο δεν συμμετεχεις καθολου Κ ΦΕΥΓΕΙΣ ,απο την στιγμη που συμμετεχεις γινεσαι συμμετοχος και σιωπηρα δεχεσαι οτι συμβαινει για να ευνοειται παντα ο εξης ενας....η διοικηση θα επρεπε να εχει διασφαλισει στην επιστροφη της ομαδας οχι να ευνουμαστε και τετοια αλλα το 50-50.Ολα τα υπολοιπα ειναι κινησεις ανευ ουσιας...
ΥΣ οταν μετα τον αγωνα με τον παοκ βγαινεις και λες ολα καλα...ενω δεν σου εχει δωθει καθαρο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πεναλντι στο 80 που θα αλλαζε το τελικο αποτελεσμα δινεις δικαιωμα...τι επακολουθησε τις επομενες αγωνιστικες το ειδαμε ολοι..
Είπαμε εχθές πως θα δουμε ΤΕΡΑΤΑ.
Ότι και να λέμε, μια από τα ίδια και τα ίδια.
Στο αστερισμό του ΜΑΦΙΟΖΟΥ.
Δεν είμασταν και ΑΕΚ μέτρια πράγματα.
Το θέμα είναι τι θα κάνουμε, θα την βγάλουμε με ανακοινώσεις?... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Κουραστικάμε?.
5 ανακοινωσεις από την αρχή του έτους 50 ο Παναθηναϊκός 10 ο ΠΑΟΚ.
Και τι θα γίνει που ο Μαρινάκης σας γλενταει.
Γιατί ξεκίνησε το πρωτάθλημα αυτό?
Και τι σημαίνει δεν κάνω επενδύσεις γιατί ο άλλος έχει τα μέσα.
Τι σημαίνει περιμένω το γήπεδο για να δούμε προκοπή.
Και θα περιμένουμε 3 χρόνια για να μας γ@@ν τα κορακια.
Σαν ομάδα β εθνικής μας αντιμετωπίζουν σε κάθε ματς.
Τελιωνετε με την πλάκα.
Επενδυστε σε όλα τα επίπεδα για να κερδίζουμε τους πάντες.
Δεν έχουμε υπομονή.
ΔΩΣΤΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΕΓΕΡΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΥΜΠΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΟ 2 ΓΥΡΟ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ Η Α.Ε.Κ. ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕς ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ....ΜΟΝΟ ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕΤΟΣ!!!
ΘΑ φτιάξουμε ομάδα, ΘΑ φτιάξουμε γήπεδο, ΘΑ καθαρίσουμε το πρωτάθλημα. 2.5 χρόνια και ακόμα περιμένουμε... Η υπομονή-στήριξη δεν είναι ανεξάντλητη.
Από λόγια χορτάσαμε! Παρακαλώ τα επόμενα να τα διαβάσουμε μετά τα όποια έργα! Είτε αγωνιστικά, είτε παραγοντικά, είτε γηπεδικά! Συμφωνώ για την εμετική nova μόνο, και τα στελέχη της, που είναι συνυπεύθυνη για το χάλι που σήμερα ζούμε!
Ο άνθρωπος που παρέκαμψε την παράγκα του καπετάνιου σε ηλικία μικρότερη των 40 ετών φτιάχνοντας ομαδάρα και κατακτώντας 3 σερί πρωταθλήματα, ο άνθρωπος που κατέκτησε επιχειρηματικά τον κόσμο ξεκινώντας απο το τίποτα ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ!!!!!!!!
!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!
Ειναι βέβαιο για μένα, ότι στέλνει το μήνυμα όντας σίγουρος ότι ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΤΕΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΝΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΟΙ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΙ!!!!!!!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΕΠΩΔΥΝΑ!!!!!!!!!!!
ΤΙΓΡΗ ΕΙΜΑΙ 100% ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΕΚΑΡΑ, ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ!!!!!!!!!
Επι της ουσιας μπορει να εχεις δικιο , αλλα δεν πρεπει να γραφεις ανακριβειες.
Δεν κατακτησαν ποτε 3 Πρωταθληματα οι Μελισσανιδης - Καρρας.
Το 1ο σερι το πηρε ο ( μεγας) Κωστας Γενερακης, θα επρεπε να το γνωριζεις , η, να το θυμασαι.
Πρωταθλητρια Ομαδα παρελαβε ο Μελισσανιδης απο τον κυριο Κωστα,δεν την εφτιαξε ο ιδιος.Με παικτες Σαβεβσκι , Σαββιδη , Σαμπα, Μανωλα, Δημητριαδη , Μπατιστα, Αλεξα(χρειο) και Μπαγεβιτς προπονητη.
ΠΟΙΑ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΓΙΩΡΓΑΚΗ;; ΠΟΙΑ ΚΑΡΑΜΕΛΑ;; ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΣΥ: Πανε κανε αλλου το δικηγορο.....ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΝ ΠΕΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ.....ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΣΥΝΕΦΑΚΙ ΜΙΛΑΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗ;; ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΧΡΕΗ ΣΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ,ΧΡΕΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΛ, ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ (που ειναι η ειδικοτητα σου) ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΠΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΤΛ...ΚΡΙΜΑ ΡΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΓΙΑ ΜΠΑΛΙΤΣΑ...ΑΝΤΕ ΑΣΧΟΛΕΙΣΟΥ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΩΡΑ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ..ΚΑΙ ΑΣΕ ΕΜΑΣ ΤΑ ΑΡΡΩΣΤΑΚΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΠΑΛΙΤΣΑ...
Εγω , εδω στο site σταθερος ειμαι , εδω και 6 χρονια.Γραφω τακτικα τις αποψεις μου.
Εσυ ειχες εξαφανιστει και επανεμφανιστηκες προσφατως για να μας ξαναδωσεις ....τα φωτα σου.Φαινεται θα σε ειχε πειραξει πως απο'κει που "ερχοσουνα" , τωρα εισαι 16 βαθμους πισω , πριν τα χασομερια του Α γυρου.
Λοιπον ακου φιλαρακι : Εγω δεν σ'εχω ποσταρει ποτε.Ποτε.Μου εισαι παντελως αδιαφορος , γι' αυτο.Δεν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ασχολουμαι μαζι σου.
Εσυ αντιθετως , καθεσαι και με ποσταρεις συνεχως. Λοιπον , τραβα τη βολτιτσα σου και μην ασχολεισαι μαζι μου. Αμα δε γουσταρεις και δε σε διαφερουν αυτα που γραφω ,μην τα διαβαζεις.Αγνοεισε τα. Και εσυ και το κουβαδακι σου.....
ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΛΑΘΗ....ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΑΙ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΗΡΘΕΣ ΕΣΥ...ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΑ ΚΡΙΝΕΣΑΙ ΟΠΩΣ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ..ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΒΡΩ 100 ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΜΠΑΛΙΤΣΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ...ΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΕΙΡΩΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΒΟΛΛΕΣ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΣΟΥ..ΠΟΥ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΤΕΙΣ , ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΝΩΣΤΗΣ..ΟΠΩΣ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΛΕΓΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΣΟΥ ΑΝΤΙΜΙΛΟΥΣΕ...ΑΣΕ ΤΩΡΑ ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΞΕΡΟΥΝ...ΚΡΙΜΑ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΤΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ ΑΕΚ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΧΡΕΗ ΚΤΛ...
Εμ βεβαια , εσυ ξερεις τοση μπαλα ωστε τη χρονια που πεσαμε ( 2013) , εγραφες επανειλλημενως οτι δεν πεφτουμε με τιποτα και οτι αμα πεσουμε ....δεν θα ξαναγραψεις !
ολοτουμποXSEROLA.
Αληθεια , γιατι ξαναγραψες ? Μπαλαδοφατσα.....κ
Οσο για την παρουσια σου εδω απο την πρωτη μερα , συγνωμη , δεν την ειχα προσεξει.Ισως γιατι τα σχολια σου ηταν παντα ρηχα, αδιαφορα, εμπαθη και ψαχνοντουσαν για καβγαδες χωρις λογο , οπως... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σημερα.
Ισως γιατι , εχεις αλλαξει καμμια δεκαρια nicknames, αναλογα με το κατα που φυσαει ο ανεμος. Απο Blanco ξαφνικα εγινες Gudjonsen, μετα Θεωμας , μετα "Τρεμη η Γη" , μετα "Ερχομαστε" , μετα σκετο XSEROLAS.
Κωμωδια σκετη. Α για κανα ταβλι ρε. Μονο γι'αυτο κανεις.....
ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΤΟ ΝΙΚ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ...ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ: ΞΕΡΟΛΑΣ...ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΝΙΚ ΜΟΥ(παντως οχι σε μενα για να σε βοηθησω)...ΑΣΕ ΤΑ ΣΑΠΙΑ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΨΑΧΝΟΜΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΚΑΥΓΑΔΕΣ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ..ΚΑΜΙΑ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΚΑΥΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΣΕΝΑ..ΠΑΝΤΩΣ ΒΛΕΠΩ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΑΠΑΡΗΤΗΡΗΤΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΠΟ ΣΕΝΑ..ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ......ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ...ΜΕ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΧΡΕΗ ΚΤΛ; ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΒΛΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ..
Υ.Γ: ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΕ ΣΑΙΤ ΘΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ...ΑΛΛΙΩΣ ΣΤΕΙΛΕ ΕΜΕΙΛ ΚΑΙ ΜΙΛΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ.ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΠΟΣΤΑΡΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ ΠΟΣΤΑΡΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΕ ΣΕΝΑ...ΟΥΤΕ ΣΕ ΞΕΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ...ΚΑΙ ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ..ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ...ΑΡΚΕΤΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΜΩΣ..ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ..
Νταξ ρε Γιωργακι..ενα λαθος εκανε ο ανθρωπος και επεσες να τον φας...οκ ξερουμε δεν τον πας τον "φιλαθλο" , αλλα μηπως θες να φερουμε πισω τον Δημητρελο και τον Αδαμιδαρο;; η' να την διαλυσουμε την ομαδα;;
ΜΑΖΊ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΓΏ ΤΊΓΡΗ, ΣΟΥ ΈΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ! ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΔΕΙΣ ΤΈΤΟΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΆΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΑ ΞΈΡΕΙΣ ...
Δεν κοβεις και'συ και καποιοι αλλοι , αυτη την καραμελα XEROLA ? που οποιος παει να πει μια κουβεντα που, δεν πεταει μαζι με το..."συνεφακι σας", του πετατε αμεσως το τσιτατο οτι γουσταρει το Δημητρελο ?Αντε μπραβο. Πανε κανε αλλου το δικηγορο....
Δεν μπορώ να κρίνω αν κάποιος είναι ΑΕΚ στα αλήθεια από τα σχόλια όσο σκληρή να είναι και μια άποψη...το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι αρκετοί έχετε πέσει στην παγίδα της "αντικειμενικής" δημοσιογραφίας από "αντικειμενικά " σάιτ...το έχω παρατηρήσει εδώ και μισό χρόνο αυτό με δήθεν άρθρα για εσωτερικά προβλήματα στην ΑΕΚ η για την κακή ομάδα...εχθές το σιγούρεψα με κάποια άρθρα όπως "ο Τζιμπούρ δημιούργησε μεγάλα πρόβλημα μετά την αλλαγή" "η ΑΕΚ έβαλε γκολ με... ΣΥΝΕΧΕΙΑ καθαρό Οφσάιντ" ( τόσο καθαρό που στο ριπλέι φαίνεται το χέρι του να εξέχει αν και ήταν ) και ένα από τα κορυφαία που διάβασα σήμερα σε αντικειμενικό άρθρο είναι το " το πέναλτι της ΑΕΚ ήταν δύσκολη φάση ενώ ήταν λέει καθαρό πέναλτι του Μπουμάλ" βέβαια το κακό είναι ότι βγαίνουν και οι γνωστεί στο ραδιόφωνο ( δεν λέω ονόματα όλοι τους ξέρουμε ) που παπαγαλίσουν ακριβώς αυτά που διαβάσουν...όπως και στα σχόλια...ΠΑΙΔΙΆ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΤΟ ΠΆΝΕ ΕΚΕΊ ΠΟΥ ΘΈΛΟΥΝ μόνο αυτό λέω...
ΥΓ1 Κώστα εχθές γέλασα με το τηλεφωνικά από τον γνωστό οπαδό της ΕΠΟ και του ΟΣΦΠ που σου είπε ότι τον έσπρωξε τρία μέτρα τον αμυντικό ο Λαμπρόπουλος ότι το πέναλτι του Γιόχανσον δεν ήταν ενώ του Μπουμαλ ήταν ολοκάθαρο και τον βρήκε δύο φορές χαμηλά στο πόδι...απλά επειδή τον ακούω εδώ και χρόνια να ξέρεις ότι βγαίνει πάντα με την ατάκα εγώ τα ξέρω όλα και λέει 50 ανακρίβειες στο λεπτό...από εδώ και πέρα να του απαντάς όπως πρέπει....
Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν, πως το να ρίξει κάποιος εκατομμύρια και να φέρει παίκτες, είναι σαν να ρίχνει λεφτά σε βαρέλι δίχως πάτο.
Θα πηγαίνατε να επενδύσετε σε μια εταιρεία που ξέρετε απο πριν οτι την ληστεύουν καθημερινά? Όχι βέβαια..
Πρώτα θα περιμένατε να καθαρίσει απο τους κλέφτες και μετά θα βάζατε λεφτά.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Έτσι λοιπόν η ΑΕΚ πορεύεται κάνοντας προσεκτικές κινήσεις, μένοντας ταυτόχρονα στο παιχνίδι.
Φτιάχνει εναν κορμό ταλαντούχων παικτών νεαρής ηλικίας, και του χρόνου θα παίζει στο uefa περιμένοντας τις εκλογές της ΕΠΟ όπου θα παιχτεί το χοντρό παιχνίδι. Έτσι και αρχίσει να ξηλώνεται η συμμορία, θα αλλάξουν τα κόζια.
Ακριβώς έτσι. Κανείς δεν είναι (και δεν πρέπει να είναι) τόσο ηλίθιος να ρίχνει λεφτά σε ένα βαρέλι χωρίς πάτο.
είσαι από τους λίγους εδώ μέσα που καταλαβαίνουν τί παίζεται..
ΔΗΛΑΔΗ Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΑΣ? ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΛΟΘΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...
εσύ τι λες να είναι; και μόνο το γεγονός ότι νόμιζε ότι μπορεί να πάρει πρωτάθλημα με μία μικρή ομάδα επειδή θα ρίξει λεφτά τα λέει όλα.. σαν να πάρει ο Μπιλ Γκέιτς την Καστοριά για να πάρει πρωτάθλημα..
έχει γίνει βέβαια κάτι αντίστοιχο στην Αγγλία με Σίτυ και Τσέλσυ αλλά εκεί δαπανήθηκαν ιλιγγειώδη ποσά..
ΑΦΟΥ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ,ΣΕ 10 ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ Η ΟΜΑΔΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΒΟΡΙ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟ?ΔΥΟ ΟΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ,'Η ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΛΕΦΤΑ 'Η ΣΕ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΕΡΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΣΗ...
Να μην ξεχάσουμε σε 10 μήνες να βαστάμε μαζί μας και καναδυό ζευγάρια καλσόν παραπάνω, μήπως σκίσουμε αυτό που φοράμε! Ο Φαταούλ κάνει χυδαία επίδειξη δύναμης κι εμείς βγάζουμε ανακοινώσεις, που δεν ανησυχούν κανέναν!
Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα να με βοηθήσετε σε κάτι άσχετο με το άρθρο. Είμαι 19 από Θεσσαλονίκη και την Τετάρτη θα βρίσκομαι στην Αθήνα. Πώς μπορώ να μεταβώ από τον Λυκαβηττό στο ΟΑΚΑ για να δω τη Βασίλισσα ; Δεν έχω αυτοκίνητο. Ευχαριστώ!
Θα πας στον σταθμο του μετρο Πανεπιστημιο απο Λυκαβητο. Δες το στο χαρτη πως. Αν εισαι κοντα, με τα ποδια αν οχι θα πρεπει να ρωτησεις ποιο λεωφορειο σε βολευει. Απο το Πανεπιστημιο θα παρεις το τραινο (Κατεύθυνση: Ανθούπολη) και θα σταματησεις στην σταση Ομονοια του ηλεκτρικου. Απο εκει πας κατευθειαν στον σταθμο Ειρηνη (Κατεύθυνση: Κηφισιά) που ειναι το ΟΑΚΑ.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Δες και Google maps θα τα βρεις ολα.
Αδερφε θα παρεις μετρο απο την πιο κοντινη σου σταση (ευαγγελισμο κλπ) και θα αλλαξεις στο Μοναστηρακι για ηλεκτρικο προς κηφισια. Και θα κατεβεις Ειρηνη.
ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΑΝΤΩΣ Η ΕΠΟ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ...... ΠΑΙΡΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΟΥΦΑ ......
Καρπετοπουλος....οπως ευστοχα εγραψε ενας φιλος παρακατω,ενας απο τους βασικους εκπροσωπους της γενιας του Κωστοπουλισμου,που διελυσε και διεβρωσε ολοκληρη γενια...ενα κιμβαλο αλλαλαζον με μπροστανζα την ψευτοκουλτουρα και την ημιμαθεια..ορκισμενος εχθρος της ΑΕΚ...η καταρα του ειναι οτι ειναι ενας καρπουζοκεφαλος σε εμφανιση και κακος ανθρωπος...πολυ ΚΑΚΟΣ ομως...ελπιζω να υπαρχουν ραμματα για την γουνα του!
Η ανακοίνωση είναι καλή. Δείχνει το μέγεθος της ανομίας που βασιλεύει, επισημαίνει ότι με τα σημερινά συστατικα αλλαγή με κανέναν τρόπο δεν επιτυγχάνεται και τέλος προσδιορίζει την καθοριστική ημερομηνία όπου θα παιχτούν όλα. Ή εμείς η αυτοί!
Υ.Γ. Για να αποκαλύπτει με ανακοίνωση που θα χτυπήσει τον ναρκέμπορα και την συμμορία του πάει να πει ότι τα πράγματα πάνε καλά με τις ενώσεις ποδοσφαίρου.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Υ.Γ. Αν θέλετε (όπως όλοι επαίρεστε)να χτυπήσετε το σύστημα, κάντε ένα τηλεφώνημα στη ΝΟΒΑ και δώστε τους διορία ενός μήνα, ότι θα κάνετε διακοπή της συνδρομης σας αν δεν απολύσει τον Καρπετόπουλο. Να δημιουργηθεί δηλαδή ένα κίνημα (μαζί με βάζελους και μπαόκια) που θα περάσει το πρώτο μήνυμα. Στόχος δεν είναι το παιδί του σωλήνα, ο Καρπετόπουλος, αλλά ο συμβολισμός μια τόσο μαζικής κίνησης.
ΓΑΥΡΟΙ, ΚΟΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΟΒΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ !!!!!!
Κακά τα ψέματα σταματήστε την γκρίνια όλοι.. τύπου ρίξε λεφτά κτλ γιατί μέχρι να ξεβρομίσει η μπόχα δεν πρόκειται να γίνουν υπερβάσεις.. και ότι θα ξεβρομίσει αυτή η μπόχα είναι σίγουρο!
προσωπικά δεν ανησυχώ για τίποτα.. ξέρω ότι έχουμε δυνατή διοίκηση.. πιο δυνατή απ όσο νομίζουμε και εμείς οι ίδιοι.. όλα θα γίνουν όπως πρέπει. Απλά υπομονή.. δεν γίνονται όλα σε μια μέρα!
Μακάρι αδελφέ, αυτό θέλουμε όλοι μας!!
ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ!
Βλεπετε κυριοι οτι γραφω "Ερχομαστε" και με γεμιζετε dislikes.
Γιατι ειναι πασιφανες οτι το εκλαμβανετε ως ειρωνεια. (Ορθως)
Ακομα κ αυτο που πριν κατι μηνες το απαραγαμε συνεχεια, τωρα το λεμε μονο ειρωνικα πρεπει να μας προβληματιζει ολους.
Ήρθαμε αλλα δεν το έχεις καταλάβει ξυπνιε...οτι απο την πρώτη χρονια στην σούπα λιγκ είμαστε φαβορί για δεύτερη θέση χωρίς την πολυτέλεια της Ευρώπης κλπ κ οτι χτυπάμε πλέον επο λίγδα κλπ δεν σου φτάνουν; Όλα γίνονται οπως πρεπει
Εσύ δηλαδή όταν ακόμη ήμασταν στη Γ ' αυτό περίμενες; Να ανέβεις και να βρίσκεσαι στην κατάσταση αυτή; Μάλλον ο καθένας είχε ερμηνεύσει με το δικό του τρόπο αυτό το "Ερχόμαστε". Η μάλλον κάποιοι από τη φθορά ξεχάσαμε ποια είναι η δυναμικη της ΑΕΚ.
Φιλε οταν ξεκινούσες στην γ εθνική είχες φίλα προσκυνάνε κ κυβέρνηση κ τοπική αυτοδιοίκηση...το γήπεδο τωρα θα ήταν έτοιμο κ να είσαι σίγουρος οτι σκοπός ήταν τα εγκαίνια να γίνουν με έναν μεγάλο ποδοσφαιριστή στιλ Ρόνι.
Και φυσικα όλα τα δεδομένα θα ήταν υπέρ μας...έδρα κόσμος χορηγειες έσοδα ενθουσιασμός
Οποτε τηρουμένων των όσων ακολούθησαν ...ναι φιλε μου ήρθαμε
Ναι ερχομαστε και ναι το λες ειρωνικα αν κρινουμε απο προηγουμενα σχολια. Γι αυτο τα dislike επειδη καταλαβαινει ο κοσμος οτι το λες ειρωνικα κατι που σημαινει οτι πιστευουν το αντιθετο απο εσενα.
Ναι Δημητρη ερχομαστε. Απλα εσυ απο Θεσσαλια ξεκινα λιγο νωριτερα να φτασουμε μαζι.
Φίλε μου έχεις μετά από χρονια προοπτική και (παρά τα λάθη της) ισχυρή και ανεξάρτητη διοίκηση. Και βρίσκεσαι στη μέση του κυκλώνα: Σου την πέφτουν μαφιόζοι, φασίστες, "οικολόγοι" αγωνιστές, διαιτητές, δημοσιογράφοι, άσχετες τρίτες ομάδες, πολιτικοί, αντιπολιτευτές και κυβερνητικοί. Και επιλέγεις να την πέσεις στην διοίκησή σου. Δεν είναι μάλλον άκαιρο αυτό;
Tα σκουπίδια μαζεύονται με σκούπα,φαράσι και πέταμα.
,ΚΕΔ,ΕΠΟ,Λίγδα επιβάλλεται όλοι οι αγανακτισμένοι φίλαθλοι να τους στείλουν στα σπίτια τους τώρα γιατί σε δέκα μήνες ίσως να μην έχει μείνει τίποτα όρθιο.
Kαρπετόπουλοι λαχανοντολμάδες ξινισμένοι,Κόρακες
Στο τηγάνι αυτήν την ώρα ο Χασάπης Παπαδόπουλος έχει βγάλει τον μπαλντά και κόβει γιατί το γαυρί... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δυσκολευόταν τι να λέμε τώρα.
Ξυπνήστε εκεί κάτω κινητοποιηθείτε επιτέλους γιατί θα κλάψουμε θύματα.
πραγματικα μια ανακοινωση εντελως ανουσια και γελοια που δεν τρομαζει κανεναν και δεν αποδιδει ευθυνες και τιμωρια πουθενα για τον χθεσινο διασυρμο αγωνιστικα και διοικητικα.αλλη μια φορα ξεκρεμαστη η Α.Ε.Κ. μας...πραγματικα λυπαμαι....οσο αυτο το ραντεβου σε 10 μηνες κοιταξτε μην εννοειται το γηπεδο....αρχιζει το γηπεδο πριν το καλοκαιρι 30000 διαρκειας....δεν αρχιζει 3000 διαρκειας
υ.γ. αραγε πως κοιμουνται οι κατηγορουμενοι μετα απο αυτη την ανακοινωση? ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ
Ρε φίλε πλάκα μας κανείς? που κολλάει η γύμνια της ομάδας με την διαιτησία? είδα και στα ματς που νικήσαμε ( Ατρόμητος Καλλονή Βέροια ) την διαιτησία...αν δεν το έχεις καταλάβει 2 ολοκάθαρα πέναλτι με την Καλλονή μέσα στο ΟΑΚΑ δεν τα έδωσε γιατί είχε εντολή...2 μέτρα οφσάιντ στο 90 με Ατρόμητο το άφησα επειδή θέλανε να χάσουμε βαθμούς....και αν θες σου πιάνω ένα ένα παιχνίδι...καλό είναι να ζητάμε μια δυνατή ΑΕΚ από την διοίκηση αλλά μην τα μηδενίσουμε όλα...
ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΓΑΥΡΟΥΣ ΣΤΟ SITE ...
Αυτη την Αηδια να λες καποιον γαυρο, οταν δεν σ αρεσουν τα γραφομενα.. Ηθελα να ξερα ποιος το πρωτοξεκινησε.
Γαύρο μια χαρα ειναι β ανακοίνωση...ουτε μπορείς να πεις οτι εχει κουράσει.η δοιηκηση 4μηνες δεν μιλάει αλλα θυμίζει πως παρακολουθεί κ περιμένει
Πολυ καυστική κ ωραία ανακοίνωση
Σκορπιε, μην δινεις τοσους χαρακτηρισμους στην ανακοινωση.
Μπορεις να πεις απλα "Αλαφούζια ανακοινωση".
Καντε λιγο υπομονη ρε μυρωδιαδες γαυροτρολ...η υπομονη ειναι αρετη αδερφια...θα τους στρωσει ο προεδρος...ψυχοραγουνε...η τελευται τους χρονια ειναι...κι οσο για το κωλοκαναλο θα τους στρωσει κι αυτους...
Οριστε!!!!!!
Με τετοιο επιθετικο φαουλ αντιστοιχο του λαμπροπουλου κερδιζουν κα εσεις κραζετε την ομαδα μας που με μαγκια ξεπερασε αλλους με μεγαλυτερα μπατζετ(παοκ παο) και θα ηταν κοντα στην πρωτη θεση διχως τους εγκληματιες. Σοβαρευτειτε και γινετε αντικειμενικοι, μην σας συνεπαιρνει το συναισθημα. Καλα υπαρχουν και γαυροτρολ αλλα δειτε τι κανει τη διαφορα. Αντε τελειωστε τους... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γαυρους να ευχαριστηθουμε την ομαδα μας.
Την ώρα της ανακοίνωσης ο Ολυμπιακός κερδίζει την κόκκινη. Ο Ιντεγιε με θράσος αλλά και σιγουριά σπρώχνει ελεύθερα τον αμυντικό χωρίς να χρεώνεται με φάουλ. Η Νόβα δεν παίρνει θέση για τη φαση. Προφανώς. Φτάνει με τις ανακοινώσεις. Μη γίνουμε Παναθηναϊκός. Έργα μονο. Και όχι υποσχέσεις σε βάθος μηνών. Οι υποσχέσεις για κάθαρση ξεκίνησαν πριν 2 χρόνια άλλα τα πράγματα είναι χειρότερα.
Μελισσανιδη για το υπολοιπο του πρωταθληματος ζητα να μην μας ξαναμεταδοσει το νοβα.....οταν παιζει η αεκ να μην επιτρεπει να το δειχνει....να δουμε μετα πιος θα χασει τα λεφτα του που ολοι οι αεκτζηδες θα κοψουν τη συνδεση!!
Φιλε κεντρική διαχείρηση ειναι τα τηλεοπτικά κ εχει ποινές κ ρήτρες μέχρι κ πτώση στην β
Δεν ειναι όλα απλα
Η γαυριέλα οταν κάποιος δημοσιογράφος του ΟΤΕ είπε το αυτονόητο τον έστειλα σπίτι του. Κ οι δημοσιοκαφροι δεν είπαν λέξη !!!
Δυστυχώς, έχεις απόλυτο δίκιο φίλε
Δεν θα μας κανουν τπτ φιλε..το πολυ πολυ ας μας δειχνει χωρις μεταδοση!!
Ματζουρακη τωρα δεν μηλας για διαιτησια κωλογερε:
Την ώρα της ανακοίνωσης η γαυριέλα καθάριζε ένα ακόμη ματς με το γνωστό τρόπο.Οι τύποι μας κοροιδεύουν μες στα μούτρα κι εμείς βγάζουμε ανακοινώσεις.Τι χώρα είμαστε απορώ,πόσο θα ξεφτιλίζει την πολιτεία,τους νόμους,όλους τους θεσμούς η βοθρίλα και δε θα νοιάζεται κανείς;Αλίμονο σ εμάς που ασχολούμαστε ακόμη μ αυτό το θέατρο σκιών.
Παιδιά για να μην το πολυλογούμε αυτό το θεατράκι πρέπει να τελειώσει κάποια στιγμή από πολλές πλευρές και από πολλές παραμέτρους. Δηλαδή πρώτα από όλα κοιτάς από που μπορείς τώρα στην αρχή να τους κάνεις ζημιά από ποιόν τομέα εξ αγωνιστικά 1ον τους τρέχεις σε πολλές υποθέσεις στα δικαστήρια (βλέπεις δεν έχουν μια και δύο έχουν πάρα μα πάρα πολλές και σοβαρές κιόλας όντας μαφιόζικη και εγκληματική οργάνωση τρομάρα τους) όπου εκεί έχει μπεί το νερό στο αυλάκι. Σε αυτόν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ το τομέα επιπλέον κοιτάς να μην τους χαριστείς κάστανο βλέπε υπόθεση Χοντρού είσαι η δεν είσαι πρόεδρος της ομάδας σου και αναλόγως πράττεις(δυστυχώς όμως πρέπει να έχεις και ένα σοβαρό και αρχ#$$%%ατο κράτος μαζί σου κάτι που στην περίπτωση μας δεν συμβαίνει ας ελπίσουμε και εκεί προς ποιο θετικές εξελίξεις στο άμεσο μέλλον) για να μην μας κοροϊδεύει και μέσα στα μούτρα μας.Μετά κοιτάς τις σχέσεις του σαν άλλος Πάμπλο Εσκομπάρ με όλα τα πρωταθλήματα της Ελλάδας α, β, γ τοπικά και μην μου πεί κανείς ότι δεν το κάνει γιατί για μένα είτε είναι αφελής είτε βαλτός,σαν αρχιμαφιόζος και η "ομάδα" του να είναι ο απόλυτος ρυθμιστής από αποτελέσματα μέχρι μεταγραφές και άλλα σημαντικά για ομάδες ζητήματα π.χ βιοποριστικό παικτών μέχρι ομάδων βλέπε νιονιός.2ον Το ότι μέσα στους αγωνιστικούς χώρους είναι το απόλυτο αφεντικό δεν το αμφισβητεί κανείς με την έννοια του παράνομου στησίματος και δεν συμμαζεύετε διότι κύριοι τα αποτελέσματα που έκανε τα τελευταία 11 χρονιά τα έκανε με άτιμους τρόπους και τσέπωνε με το έτσι θέλω τα εκατομυριάκια του τσου λου εις βάρος άλλων ομάδων και το ακόμα πιο χυδαίο για μένα ότι το γραφείο προπαγάνδας φλόμωνε το κόσμο στο ψέμα στην απάτη και στην λασπολογία. Έβλεπε ένας χριστιανός τι γινόταν στο ποδόσφαιρο και βγαίναν τα γαυράκια από οπαδούς μέχρι ανώτερα "κλιμάκια και στελέχη" της κατάπτυστης παε και λέγανε τα δικά τους με συνέπεια να μας βγάζουν και τρελούς από πάνω αυτοί είναι δεν θα αλλάξουν ποτέ. Επίσης δικιά μου γνώμη είναι από την 13η θέση στο πίνακα κατατάξεως η Ελλάδα όσον αφορά τις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις να πέσει πολύ κάτω για να βγαίνει μόνο ένας στο europa league και να δίνει από Μάϊο μήνα προκριματικά,να δούμε τότε όλους αυτούς τους νοικοκύρηδες-επενδυτές-για την ψυχή της μάνας τους-επιχειρηματίες τι θα κάνουν τότε θα ενδιαφέρονται να επενδύσουν σαν αγνοί καλοθελητές νοικοκύρηδες τις ομαδούλες τους η θα βρούνε δουλεία αλλού σε τίποτα καράβια τύπου noor και να πηγαινοφέρνουν σαν καλοί άνθρωποι που είναι χρήσιμα για την κοινωνία προϊόντα βλέπε σαν το περιεχόμενο του παραπάνω καραβιού, σαν δεν ντρέπονται λέω εγώ ΛΟΙΠΟΝ ΑΜΕΣΗ ΠΟΙΝΗ ΥΨΙΣΤΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΑΡΚΕΜΠΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. Και προς πάσα γαυράκια καλύτερα γελάει αυτός που γελάει στο τέλος. Πέρνα το δεν βρίζω
Ο CARPETCRAWLER ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΟΜΟΙΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ
ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΝΑ ΓΛΕΙΦΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΩΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ.
Η ΔΑΙΤΗΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ σε ΚΑΘΕ ΜΑΤΣ ΚΑΙ ΕΧΘΡΙΚΟΤΕΡΗ
ΕΝΩ ΤΑ ΜΜΕ ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΣΑΝ ΜΙΚΡΗ ΟΜΑΔΑ.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΕΠΟΧΕΣ ΑΔΑΜΙΔΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΟΜΕΙΣ.
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΝΑΤΑΓΩΝΙΣΤΗ.
ΤΟ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΑΝΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.
ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣ ΝΑ ΤΗΡΕΙ ΣΤΑΣΗ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑΣΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ.
ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΑΕΚ
EIXAN KOΛΛΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ...ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ Ο ΚΟΡΑΚΑΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΜΕ 10 ΕΝΩ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙ ΦΑΟΥΛ Ο ΙΝΤΕΓΙΕ----- ΤΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ;;; ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΑΤΜΑΤΖΙΔΑΡΟΣ --- ΜΕ ΜΠΟΡΟΘΡΥΛΟ ΤΗΝ ΠΕΡΝΑΓΑΝ ΤΗΝ ΑΡΣΕΝΑΛ Ή ΜΕ ΚΥΖΑ Ή ΜΕ ... ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΟΙ------ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΕΙΝΟΥΝ ...
Αφού δεν έχει οπαδούς ο γαβριώνιος, ασχολούνται οι κανονικοί γάβροι με το ματς. Στο κάτω κάτω η 2η ομάδα τους έπαιζε. Μελ στο θέμα της Εγκληματικής Ποδοσφαιρικής Οργάνωσης θα περιμένουμε και 10 μήνες και 10 χρόνια και όσο χρειαστεί. Και αν δεν τα καταφερεις, θα στηρίξουμε και τον επόμενο από εσένα. Αυτό που δεν θα κάνουμε είναι να πέσουμε στο τριπάκι των μαφιόζων αντιπροσώπων της οργάνωσης ποδοσφαίρου που έχουν εξανδραποδίσει όλο το ελληνικό ποδόσφαιρο (ομάδες, εξουσία και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τύπος) και μετά βγαίνουν και μέμφονται τον Μελ γιατί δεν τους έχει ρίξει όσο γρήγορα πίστευαν.
Για την διαιτησία τα πράγματα είναι απλά: Ας ξεκίναγε με το πέναλντι το δικό μας και ας τα έδινε μετά όλα σωστά. Δεν το έκανε όμως, τα έκανε απλώς όλα κουλοβάχαρτα για να μπορούν να μιλάνε και να βγάλουν όλοι μαζί την ΑΕΚ ως την μεγάλη δύναμη του ελληνικού ποδοσφαίρου που αδικεί τον συμπαθή νέο γαβριώνιο. Μιλάμε για μία ομάδα με ιστορία 10-15 χρόνων που παίζει κάθε χρόνο με περιορισμό μεταγραφών (αλλά χωρίς περιορισμό δανεικών την μαμά εταιρεία) και περιέργως δεν χρεοκωπεί ποτέ, αλλά και δεν ξεχρεώνει ποτέ. Μαζεύει πάντοτε βαθμούς αρχικά με καταπληκτικές διαιτησίες και έπειτα στο 2ο γύρο αρχίζει να τους μοιράζει "περιέργως". Σε αύτην την ομάδα του νέου Γαβριωνίου βγάζουν το ψωμί τους παικτες όπως ο Μενδρινός και ο Μητρόπουλος και ο νοών νοείτο. Έτσι ήθελαν να καταντήσουν την ΑΕΚΑΡΑ μας αλλά λυτρώθηκε με τον εξευτελιστικό υποβιβασμό. Τώρα στο pay roll του συστήματος είναι πολλοί "λειτουργοί" του Τύπου όπως ο Κάρπετ. Αν εβγαιναν όλες οι κασσέτες στην φόρα θα καταλάβαινε πολλά ο κοσμάκης. Και αφού πλέον οι μάσκες έχουν πέσει τα σκυλιά γαυγίζουν ελεύθερα και συνεχώς γύρω από τους χοντρούς εφέντες.
Με την ευκαιρία το γκολ μας ήταν κανονική γκολάρα.
Κ ΠΕΝΑΛΝΤΥ κύριοι!!!!
Καλά τα λέει η διοίκηση αρκεί σε 10 μήνες να είμαστε παρόντες στο ραντεβού και να μην χάσουμε, γιατί αν χάσουμε, χαιρετίσματα...
Μέχρι τώρα η διοίκηση δεν τα έχει πάει καλά σε αυτό το κομμάτι. Το σλόγκαν "ερχόμαστε" έδωσε προσδοκίες στον κόσμο χωρίς αποτέλεσμα.
Με τη νέα σύνθεση της ΚΕΔ η ΠΑΕ έβγαλε ανακοίνωση λέγοντας "Σας μοιάζουμε για πρόβατα επί σφαγήν;"... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Η απάντηση φυσικά είναι ΝΑΙ, έτσι ακριβώς μας βλέπουν, σαν πρόβατα επί σφαγήν.
Ας ελπίσουμε στο ραντεβού σε 10 μήνες να είναι παρούσα η διοίκηση και να νικήσει.
Παιδες, ο χοντρος κανει παρτυ. Πριν απο λιγο ειδα την φαση με την αποβολη του τερματοφυλακα του Παναιτωλικου και μου ηλθε αναγουλα. Ο Ιντέγιε κανει επιθετικό φάουλ αφου σπρωχνει καθαρα τον αμυντικο που βρισκεται μπροστα του. Ο αμυντικος μετα το σπρωξιμο του Ιντέγιε πεφτει στον τερματοφυλακα του ο οποιος ακουμπαει την μπαλλα με τα χερια εκτος περιοχης. Και αντι για επιθετικο φαουλ ο κορακας δινει αποβολη στον τερματοφυλακα του Παναιτωλικου. Και ηθελημενα να απέκρουσε την... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μπαλλα εκτος περιχής (πραγμα που δεν συμβαινει) ο Ιντεγιε δεν ηταν ο τελευταιος παικτης αφου μπροστα του υπηρχε και ενας αμυντικος (στον οποιο εκανε το φαουλ). Η τραπουλα ειναι σημαδεμενη, οχι μονο για το ποιος θα βγει πρωταθλητής, αλλα και ποιος θα βγει δευτερος (δειτε τα κατορθωματα του κορακα χθες στhν Ν. Σμυρνη) αφου δεν μας θελουν σατ προκριματικα του CHAMPIONS LEAGUE γιατι μονο εμας ΦΟΒΟΥΝΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. Επίσης και το ποιοι θα πεσουν, αφου φαινεται οτι τον Παναιτωλικο δεν τον θελουν γιατι δεν ειναι στο αρμα τους.
Βλεπω ποδοσφαιρο απο το 1970 και εχω ζησει απειρους παραγοντες (πχ Μαντζαβελακης, Γουλανδρής, Νταιφας, Βαρδινογιαννης κλπ) οπως επίσης και πολλους διαιτητες (Κατσωρας, Ζλατανος κλπ) και ειλικρινα σας λεω λοτι τετοια αηδια δεν φανταζομουν ποτε ότι θα ζήσω.
Απογοητευτηκα τοσο πολυ που σκεφτομαι να μη ξαναασχοληθω με την βρωμια που ονομαζεται Ελληνικο ποδοσφαιρο. Τουλαχιστον μεχρι να ξεβρωμίσει (αν και εφ’ οσον συμβει ποτε αυτο
Το ξερουμε ολοι οτι η Νοβα ειναι γαυροκαναλο αλλα μετα και απο χθες οποιος ΑΕΚτζης εχει Νοβα στο σπιτι του ακομα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚτζης.
Πιστευω οτι και τις εκλογες να χασουν πρεπει να γινουν ακομα παρα πολλα πραγματα. Οπως να μπουνε καποιοι πραγματικα στη φυλακη, να ξεκινησει μια φουρνια καινουριων διαιτητων που δε θα εχουν καμια συνδεση με το σημερινο συστημα , να υπαρχει μια διοικηση στους διαιτητες ανεξαρτητη απο ΕΠΟ, ομαδες κτλ. να γινει επαγγελματικη η διαιτησια και αλλα πολλα. Νομιζω οτι απαιτειται παρα πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα να γινουν αυτα και δε ξερω αν υπαρχει η υπομονη.
Και τι προτίνεις να δεχθούμε μοιρολατρικά την ήδη υπάρχουσα κατάσταση?
Η σαπίλα είναι πολύ μεγάλη και βαθειά ριζομένη οπότε και η προσπάθεια εξόντωσης της θα είναι πολύ επίπονη και χρονοβόρα...
Φυσικα και δε πρεπει να δεχθουμε την υπαρχουσα κατασταση.Ομως δεν ξερω αν το συνολο των οπαδων της ομαδας μας μπορει να περιμενει τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα καθως μη κοροιδευομαστε στην Ελλαδα ζουμε. Ολοι θελουν αμεσα τα παντα.
Τελικα ποσο δικιο μπορει να εχω?Το φωναζω χρονια τωρα και το λεω{52 ΒΛΑΧΟΠΡΟΕΔΡΟΙ ΔΟΙΗΚΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ]μεσω τον ενωσεων..Και ξερετε κατι?Εχουν απιστευτη δυναμη κ εξουσια.πολοι φιλαθλοι δεν γνωριζουν τι γινετε.Ουσιαστικα αυτο για οσους το θυμουνται ..Η αρχη του κακου Νοεμβριος του 1997-Αλεξανδρουπολη εκλογες...Ας ελπισουμε ολοι εμεις οι υγιεις φιλαθλοι.οτι το κακο θα σταματησει τον Οκτομβριο 16 στις εκλογες.Και ρωταω εγω τωρα?γιατι 52 βλαχοι και οχι 1052¨??μαζι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ και ποδοσφαιριστες παραγοντες κτλ..να δεις ποτε σφυγγουν οι κ.....οι..
Επιτέλους ανακοίνωση επιπέδου ΑΕΚ και Τίγρη.. Αναμένουμε να υλοποιηθούν στο ακέραιο όλα τα παραπάνω....
Έθεσε και συγκεκριμένο deadline η διοίκηση. Άιντε να δούμε, το 2016 τελικά θα κριθούν όλα για γήπεδο/παράγκα.
Οπότε φέτος τέλος. Κοβουμε την νοβα και το ρίχνουμε στο μπάσκετ!
ΑΡΑ ΑΦΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΠΑΡΑΓΚΑ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2016 ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΞΕΚΙΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 17.....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΓΑΤΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 13 ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΑΦΟΥ ΠΕΣΕΙ Η ΠΑΡΑΓΚΑ ΕΠΕΝΔΥΟΥΜΕ....ΠΩΣ ΒΑΖΕΤΕ ΤΟ 08 70 ΕΚ. ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΑΦΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΡΑΓΚΑ?........ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΑΤΕ ΧΡΕΗ Α;ΛΛΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΚΛΕΙΨΕΙ ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΤΩΝ ΧΡΕΩΝ ΕΣΕΙΣ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΕΚ........ΤΟ ΛΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ.........ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΥΡΙΟΙ.....Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΤΑ 4,5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΦΗΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ......
Οι παράγκες πέφτουν με λεφτά. Και ο δικός μας ο φίλαθλος δεν βάζει μία, ο Αλαφούζος δεν...οπότε μένει ο Ιβάν....Τι λέτε? θα την πάρουν την ΕΠΟ?
Κ Η ΠΑΡΑΓΚΑ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ! Απευθείας κόκκινη σε παίχτη του Παναιτωλικόυ !!! Χαχαχαχα θα τους τα κλασουμε!! Έχουν πιάσει ολα τα πόστα οι βρομιάρηδες!!!!
Όσο εμεις σχολιάζουμε, ο Παναιτωλικός παίζει με 10 παίχτες. Δεν υπάρχει αυτό το πράγμα και οι 10 μήνες ειναι πολύ μακριά.
ANTE ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΑΚΑΡΙ , ΔΙΑΛΥΣΤΕ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΙΚΗ ΣΑΠΙΛΑΑΑΑΑ !!!!!!!!!!
Οταν λεμε για γαυροτρολ εδω μεσα καποιοι μας λενε γραφικους.Ειναι δυνατον σ αυτο που γραφει ο The Game21 να πατα dislike? Μιζεροι ασχοληστε μαζι μας,τοσο κομπλεξικα οντα ειστε.Σ οτι ιστοσελιδα αθλητικη υπαρχει μπαινετε και γραφετε σε σχολια αλλων ομαδων,πραγμα που αλλοι οπαδοι δεν το κανουν.Μιζεροι και κομπλεξικοι οπως παντα.Αλλα ολα τα λεει η ιστορια.1925 ιδρυση ομαδας για να μπει σφηνα σε Εθνικο,ΠΑΟ,ΑΕΚ παει πολυ μακρια αυτη η καλλιεργια της μιζεριας και του κομπλεξ...φτανει πια!!!
Σωστός ο FughwaltZ ! +1
Ποιος γαύρος θίχτηκε ?
ΑΥΤΟΣ,ΠΟΥ ΣΕ ΦΙΛΟΔΩΡΙΣΕ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΜΕ DISLIKE -)-)
Χμμμ κάτι ξέρεις εσύ μαύρο πρόβατο ... !!
ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΘΡΥΛΑΡΑ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΓΙΓΑΝΤΑ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΤΩΝ 10 ΠΑΙΧΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΕΜΦΑΤΙΚΟ 1-0 ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΦΛΟΜΩΣΟΥΝ!!!Υ.Γ. ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΒΡΟ "ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ 11 ΕΝΑΝΤΙΟΝ 11" ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΕΣ ΑΜΥΝΕΣ.
Αν εχουμε μαθει κατι για τις ανακοινωσεις που βγαζει η ΑΕΚ εδω και καιρο,ειναι πως δεν ειναι "κουφιες" σαν του ΠΑΟ,αλλα αντιθετως,κρυβουν πολλα παρασκηνιακα γεγονοτα.Συνυπολογιζοντας το οτι ο Μελισσανιδης σπανια εκτιθεται,μονο αισιοδοξοι μπορουμε να ειμαστε για το μελλον.
Υ.Γ.:Στηριξη στην ομαδα.
Ρε παιδια τι ειπε παλι αυτη η δημοσιογραφικη διανοια, ο αμεμπτος, κορυφαιος δημοσιογραφος καρπετοπουλος;
Ο ΛΑΧΑΝΟΝΤΟΛΜΑΣ ΜΕ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ ΤΗΣ ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΕΙΑΣ...ΕΝΑ ΝΤΕΜΕΚ ΦΙΛΟΣΟΦΗΜΕΝΟ Π@Π@ΡΙ ΠΟΥ ΑΝΔΡΩΘΗΚΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΙΣΜΟΥ.
Ω! ο Καρπετόπουλος!!! Όταν ο Μαρινάκης κατήγγειλε τον Μελισσανίδη ως ηθικό αυτουργό της επίθεσης στον Ζωγράφο, όπως του τηλεφώνησε ο Ζωγράφος δέκατα του δευτερολέπτου μετά την επίθεση που δέχτηκε, ο Κάρπετ χαρακτήρισε την καταγγελία πλήρως τεκμηριωμένη, και κάθε εβδομάδα αναρωτιόταν τι γίνεται με την καταγγελία αυτή. Μόλις η δικαιοσύνη απεφάνθη, ούτε μισή λέξη!!! Όταν ο Μελισσανίδης απάντησε με στοιχεία για στημένοςυ αγώνες, πλοία πο μεταφέρουν ηρωίνη, παράνομους... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στοιχηματισμούς, ο Κάρπετ απλώς φοβόταν έξαρση του φανατισμού. Όταν ο Σπάθας κατακρεούργησε τον Αστέρα Τρίπολης με ανύπαρκτα οφάιντ κλπ, το μόνο που έγραψε ήταν ότι κάποτε πρόπερσι είχε ευνοήσει τον παο. Στον επαναληπτικό αγώνα κυπέλλου με τον οσφπ, έγραφε την παραμονή ότι ο Καλογερόπουλος δεν είναι από τους διαιτητές που σηκώνουν απειλές και επισκέψεις στα αποδυτήρια, ενώ μετά την εξευτελιστική για τον Μαινάκη απόφαση του εισαγγελέα διέγνωσε ότι δεν έχει στοιχεία, αλλιώς θα τον προφυλάκιζε. Για τις καταγγελίες Γεωργέα και άλλων για το στημένο με τη Βέρροια, απεφάνθη ότι τέτοια ποσά δεν παίζονται στο στοίχημα και ειρωνευόταν τον Θωμαΐδη, ενώ συνεχώς καθύβριζε όποιον ασκούσε κριτική στους Σαρρή και Γκιρτζίκη! Καρπετόπουλος είναι το ψευδώνυμο τουΜαρινάκη στη Σπόρτ-ντέι και στη Νόβα!!! (και ο κάποτε δικεφαλίσιος Μίχος, στα ίδια χνάρια βαδίζει). Να βρεθεί κάποιος να τους μαζέψει, καθως έχουν γίνει εκνευριστικοί και αηδιαστικοί.
Εάν δεν εκδιωχθούν οι δημοσιογράφοι που καλύπτουν την εγκληματική οργάνωση δεν πάμε πουθενά...
Αμα δν καθαρισει η επο παρτε την ομαδα και φυγετε ο κοσμος θα σας στηριξει σε αυτη την αποφαση
ΚΟΨΤΕ ΤΗ ΝΟΒΑ ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ ! Η ΠΑΕ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ.ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ.
Στο πρωτάθλημα υπάρχει ο Ολυμπιακός, και οι ομάδες του ολυμπιακού . Αυτός κανονίζει ποιος θα πέσει στη β ποιος θα βγει Ευρώπη (βλέπε, Αστέρας - Πανιώνιος ). Οι υπόλοιποι συμπληρώνουν τις θέσεις. Ούτε και γω θα έβαζα λεφτά με τέτοιες συνθήκες. Ξέχωρα με αυτά εμείς πρέπει να κάνουμε του χρόνου δυνατή ομάδα για τα παιχνίδια στην Ευρώπη.
Τοσο σίγουροι είναι εκει στην ΠΑΕ ???
Και αν δεν του κάτσει ??????? τί γίνεται???????
Καλα ρε ειστε σοβαροι; Σαφως να βαλει λεφτα αλλα εχετε την αυταπατη οτι και δυο φορες καλυτερη ομαδα να φτιαξουμε απο τη θρυλοτα θα παρουμε πρωταθλημα μ' αυτο το καθεστως; Ειστε αφελεις λες και δεν εχετε ζησει στη χωρα εδω και 20 χρονια. Κοψτε ολοι τη νοβα, εγω το εκανα ηδη σημερα κιολας αφου πρωτα τους ειπα οτι το κανω γιατι κανουν προπαγανδα υπερ της θρυλοτας. Ουτε ευρω στη σιχαμενη νοβα, να μεινουν καποιοι ανεργοι απο τα πιονια του βρωμερου συστηματος.
ΜΑΚΑΡΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ,ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ 50-50 ΚΑΙ ΣΤΥΛΙΑΡΕΣ ,ΑΡΕΤΟΠΟΥΛΟΙ ,ΚΥΖΕΣ,ΤΖΗΛΟΙ (ΝΕΟ ΦΡΟΥΤΟ ),ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΙ Κ.Λ.Π ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΟΡΙΖΟΥΝ + ΑΘΛΙΑ ΚΕΔ + ΕΠΟ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ----------- ΠΑΝΤΩΣ Κ.ΤΙΓΡΗ ,ΣΑΒΒΙΔΗ ,ΑΛΑΦΟΥΖΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ... Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΣΑΣ ΡΑΠΙΣΕ ΑΛΥΠΗΤΑ ΔΙΧΩΣ ΕΛΕΟΣ --------ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΙΧΤΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΕΤΕ ...ΑΡΚΕΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕ Ο ΧΑΒΑΛΕΣ ...ΑΦΗΣΤΕ ..ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ...
Ραντεβου στα γουναραδικα οπως ελεγε κ ο μεγαλος Αρης ! !
osoi exoun zisei ton tigri,kseroun ti 8a kanei..osoi den ton exoun zisei,8a ton ma8oun sintoma..paraskinio sigoura iparxei pou den to kseroume..8a dagkosei otan er8ei i ora aderfia ipomoni..prota 8a ksevromisi ton topo kai meta 8a deite kai omada,den xreiazontai fragka apo tora den iparxei logos to kseroume oloi..IPOMONI..signomi gia ta greeklish..
Έλεος με τις ανακοινώσεις και τα λόγια... Γήπεδο δεν βλέπουμε, ομάδα δεν βλέπουμε, σχεδιασμό σοβαρό δεν βλέπουμε... ήμουν 14 ετών στο τελευταίο πρωτάθλημα και έχω βαρεθεί και χορτάσει από λόγια και υποσχέσεις για διάλυση της παράγκας του gay-rou!
Κάντε κατι εεπιτελυς για αυτήν την κατάντια! Λυπήθηκε μας! Μας απομακρύνουν από ένα άθλημα που αγαπαμε! Δεν μας αφήνουν να στηρίξουμε την ομάδα που αγαπαμε! Σιγά σιγά μας απαγορεύουν να πηγαίνουμε γήπεδο! Σας παρακαλούμε αν υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε εμείς οι φίλαθλοι για να το αλλάξουμε αυτό πείτε μας και θα το κάνουμε!!!! Δεν μπορώ άλλο... Θελω το ποδόσφαιρο πριν 25 χρόνια... Βλέπω το soccer στην Αμερική και δεν έχει καμία σχέση με το δικό μας. Εκεί ο κόσμος το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ευχαριστιεται. Πραγματικά λυπαμαι
λογια λογια λοοοογια
Και ... ;