Για το τέλος της συνεργασίας με τον Τραϊανό Δέλλα, αλλά και την επόμενη ημέρα μίλησε ο Ντούσαν Μπάγεβιτς από τα Σπάτα. Ο εκτελεστικός διευθυντής τόνισε ότι η διοίκηση θα φέρει ξένο και δυνατό τεχνικό και μάλιστα όσο γίνεται πιο γρήγορα.
Συγκεκριμένα είπε:
«Πρέπει να κάνουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται για τον νέο προπονητή. Ο Δέλλας βοήθησε πάρα πολύ την ΑΕΚ και σας παίκτης και σαν προπονητής. Αυτές οι στιγμές δεν είναι ευχάριστες, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Κοιτάμε μπροστά για να δούμε ότι την ΑΕΚ εκεί που αξίζει και είναι η θέση της. Ο Στέλιος θα φανεί με τον καιρό πόσο θα βοηθήσει και θα κάνει τη δουλειά του σωστά».
Για το από πού θα είναι ο νέος προπονητής;
«Ξένος θα είναι ο προπονητής. Δεν θέλω να λέμε ονόματα. Θα είναι σοβαρός, δυνατός, όσο γίνεται πιο καλός. Που γνωρίζει και την ΑΕΚ και τον πιστεύουμε όλοι. Πότε θα το καταφέρουμε θα δούμε».
Γιατι έφυγε ο Δέλλας κι αν υπήρχε διαφωνία;
«Δεν υπάρχει καμία διαφωνία. Όχι ιδιαίτερες. Όταν συνεργάζεσαι με κάποιον πρέπει να έχεις διαφωνίες. Όμως η συνεργασία μας ήταν καλή. Σε μια συνεργασία πάντα υπάρχουν διαφωνίες, αυτό παντού γίνεται. Αλλά αυτά δεν τα κρατάς στο τέλος. Από την δική μας πλευρά, αυτό που μπορούμε να πούμε, είναι πως η συνεργασία ήταν πολύ σωστή».
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΕΚΟΦΡΟΜ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟ ΧΑΦ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ¨ ΠΑΠΑΙΩΑΝΟΥ - ΤΣΑΝΛΑΙΝΤΕΡ - ΔΟΜΑΖΟ - ΝΙΚΟΛΟΥΔΗ - ΒΙΕΡΑ - ΟΚΟΝΣΚΙ - ΣΑΒΕΟΒΣΚΙ - ΤΣΙΑΡΤΑ , ΚΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΘΑ ΣΟΥ ΒΡΩ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ , ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΠΑΛΑ ΟΛΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΗΛΙΚΡΙΝΑ ΛΥΠΑΜΑΙ , ΟΜΩΣ ΑΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΙΧΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΗΣ ΑΕΚ ΣΤΑ ΧΑΦ ?
θΕΛΕΙΣ 3 ΠΑΙΧΤΕΣ ΜΙΝΙΜΟΥΜ , ΕΝΑΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗ , ΣΕΝΤΕΡΜΠΑΚ , ΕΝΑ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟ ΧΑΦ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΕΝΤΕΡΦΟΡ , Ο ΜΠΟΥΕΝΑΝΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ .ΘΕΛΕΙΣ 3 ΚΑΛΟΥΣ , ΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΕ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΣΒΕΣΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ , ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΜΠΑΛΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΑΕΚ .ΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ .
3 ΕΠΙΤΕΛΙΚΑ ΧΑΦ ΕΧΟΥΜΕ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΡΕΛΛΑ ΜΟΥ!!!
ο buananotte ειναι μια χαρα για αλλαγη του Μανταλου χαφ θελουμε
...το ακούσαμε κι αυτό. «Ο Μπουονανότε είναι λίγος για την ομάδα»...
Εξτρεμ θελει οχι επιτελικο...μια χαρα ειναι ο μπουονανοτε...στα αλλα ναι οκ...αποψη μου βεβαια..
ακουσα οτι ο μιλοβανοβιτς δουλευει το θεμα προπονητη......καταλαβαμε!!!!θα παρουμε τον πρωην προπονητη της λας παλμας!!!δενκαταλαβα παντως αυτη την εμμονη με ισπανο!!!!οι καλυτερες σχολες προπονητων που ταιριαζουν κ με το πρωταθλημα μας ειναι πορτογαλοι,γερμανοι κ ιταλοι!!!
ΠΡΟΔΟΤΗ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ
Άκουσα το όνομα "Χιμένεθ" και μπήκα. Από την εποχή του πρέπει νά 'χω να σχολιάσω.
Λοιπόν, θα συμφωνήσω με τον alexo524 ότι η αποπομπή Δέλλα ήταν απαράδεκτη. Τι απαράδεκτη δηλαδή, κάτι χειρότερο. Άντε, δεν θα καταλογίσω στη διοίκηση τσιγκουνιά. Της δίνω το ελαφρυντικό του ffp και της δεδομένης προσαρμογής που χρειάζεται μετά από δυο χρόνια εξορίας. Αυτό που θα καταλογίσω είναι ότι με τα παραπάνω δεδομένα δεν μπορείς να απαιτείς από τον προπονητή πορεία πρωταθλητισμού. Ούτε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ να τον καις επειδή δεν του βγήκαν δυο ρίσκα, έστω κι αν το ένα από αυτά είχε επώδυνη κατάληξη. Πόσο μάλλον να του φορτώνεις την ευθύνη διότι εσύ δεν τόλμησες να θέσεις με σαφήνεια τους στόχους της ομάδας.
Ομάδα χωρίς καθορισμό στόχων δεν μπορεί να υπάρχει. Το 2004 και η τραγικές συνέπειες της εγκατάλειψης του πλάνου δεν είναι τόσο μακριά για να έχει ξεχαστεί. Αμάν πια με τις σημαίες ευκαιρίας και τους προπονητές που κρίνονται σε ορίζοντα τριών αγωνιστικών..
Όσον αφορά στο διάδοχο, επειδή προσωπικά έχω απηυδήσει από την ισπανική γρίπη της τελευταίας δεκαετίας, πολύ θα το ήθελα να αποκτήσουμε προπονητή που να μη γνωρίζει άλλη ισπανική λέξη πλην του "πορφαβόρ". Φέρτε ρε παιδάκι μου τον Φατίχ Τερίμ.
Και εγώ πιστεύω πως παίξαμε καλά στο τηγάνι..Μερικοί κατηγορούν τον Μελισσανίδη πως δεν βάζει λεφτά..Εσείς αλήθεια πόσα θα ποντάρατε εάν ξέρατε πως είναι σημαδεμένη η τράπουλα? Ο Δέλλας είναι πολύ ξηγημένο παλικάρι αλλά και αυτός γνωρίζει ΠΑΡΟΛΟ την αντίθετη διαιτησία πως δεν τα πήγε καλά φέτο..Δεν του βγήκαν οι κινήσεις τι να κάνουμε..Ατύχησε πολύ και με τον Τζιμπούρ..Εάν έπαιζε στο ντέρμπυ ίσως να είχε μείνει..Κερασάκι η αλλαγή του Σιμόες..Δεν ξενερώνουμε ΠΟΤΕ, ΑΕΚΑΡΑ, χοντρέ η... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ώρα σου πλησιάζει..Όπως λέει και ο Μήτσος..ΤΙΚ ΤΟΚ ΤΙΚ ΤΟΚ ΤΑΚ ΤΙΚ ΤΟΚ ΤΙΚ ΤΟΚ ΤΑΚ
Συμφωνώ μαζί σου. Τη στιγμή που το "σύστημα Μαρινάκη" όχι μόνο ζει και βασιλεύει, αλλά προκαλεί με την πρώτη ευκαιρία και τη στιγμή επίσης που δεν παίζουμε στην Ευρώπη, είναι λογικό να μη θέλει να ρίξει χρήματα. Επρεπε όμως να είναι ειλικρινής από την αρχή με τον κόσμο. Να κάνει ξεκάθαρο από την αρχή ότι την πρώτη χρονιά θα γίνει προσπάθεια χτισίματος της ομάδας σε γερές βάσεις, δεν έχουμε στόχο το πρωτάθλημα αλλά θα διεκδικήσουμε την έξοδο στην Ευρώπη μέσω των play-off, θα γίνουν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ περιορισμένου κόστους μεταγραφικές κινήσεις ταυτόχρονα με τις προσπάθειες γιά κάθαρση στο χώρο του ποδοσφαίρου, η οποία αν γίνει θα επιτρέψει μεγαλύτερες επενδύσεις στο μέλλον. Δεν πήρα διαρκείας φέτος όχι επειδή δεν έγιναν μεταγραφές επιπέδου, αλλά ακριβώς επειδή η διοίκηση (επίσημη και ανεπίσημη) δεν ήταν ειλικρινής. Αφηναν διαρροές γιά στόχους πρωταθλητισμού χωρίς να κάνουν τις ανάλογες μεταγραφικές (και όχι μόνο) κινήσεις. Κράτησαν το Δέλλα, διότι ήξεραν ότι ένας ξένος προπονητής επιπέδου θα ζητήσει ηχηρές μεταγραφές. Η κίνηση αυτή δε συμβιβάζεται με στόχο πρωταθλητισμού. Αφού την έκαναν όμως, έπρεπε να τη στηρίξουν μέχρι το τέλος και όχι να τον χρησιμοποιήσουν σαν εξιλαστήριο θύμα με την πρώτη γκέλα γιά να καλύψουν τη δική τους πολιτική. Δηλαδή συνέχισαν την πολιτική του εμπαιγμού του κόσμου. Γιά αυτούς τους λόγους κατηγορώ τη διοίκηση και το Μελισσανίδη και όχι επειδή δε έβαλε χρήματα
αυτό που λες για την "τράπουλα" είναι μεγαλη αλήθεια και το πιο σωστά τοποθετημένο σχόλιο μεγάλε...
"ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΞΕΦΤΥΛΙΣΕ ΕΝΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΣΤΗΘΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΕΡΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ (ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΕΚΑΡΧΕΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ) ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ "ΜΕΓΑΛΗΣ" ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΡΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΑΛΛΑ ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΝΑ ΦΕΡΘΕΙΤΕ ΕΤΣΙ ΣΤΟΝ ΔΕΛΛΑ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΠΟΛΛΑ ΕΙΧΑΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΠΑΔΟ
ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΝΑ ΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΟΥ ΕΔΙΩΧΝΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ Η ΑΕΚ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΜΕ 5000 ΚΟΣΜΟ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ
Μπροστά στην τραγική απόφαση της αποπομπής Δέλλα, απαξιώ να ασχοληθώ με τα σενάρια γιά το νέο προπονητή. Είμαι όμως πολύ περίεργος ποιόν προπονητή επιπέδουν θα βρούν που θα του ζητήσουν πορεία πρωταθλητισμού με το υπάρχον roster-έκτρωμα που έχουν φτιάξει, με budget 2-3 εκατ και μεταγραφές μόνο ελεύθερους
Πρίγκιπα ανέλαβε εσύ!!!
( τι??? Σορρυ νομιζα ηταν πρωταπριλιά με αυτα που γίνονται στην ομαδα τον τελευταίο μηνα και ειπα να πω και εγω ενα αστείο)
Πρώτον. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο προπονητής πρέπει να γνωρίζει την ΑΕΚ? Τι βλέπεις είναι αυτές? Άμα είναι καλός προπονητής δεν έχει ανάγκη τιποτε....αυτα τα έλεγαν οι ομάδες 20 χρόνια πίσω! Και δευτερον...μπορούν οι φίλοι που βρίζουν όλη μέρα τον Μπαγιεβιτς να σταματήσουν? Μέρα από 20 χρόνια αυτό δεν λέγεται ούτε καν εμπαθεια...λέγεται αρρώστια! Επειδή χαλάτε την διάθεση και την δική μου και των περισσότερων εδώ μέσα σας παρακαλω...κόφτε το!!!!!αυτος είναι ο τεχνικός διευθυντής... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μας, αυτός είναι ο πρόεδρος μας και αυτή η ομαδα μας. Αν δεν γουσταρετε...τα κόμπλεξ ΙΚΑ σας αλλου!!!!
KAI AN SPASEI O DIAOLOS TO PODI TOY KAI ZHTHSEI PAIXTES ? AN DEI AYTOI POY YPARXOYN DEN........
OR THA POYN OTI TO BUGJET THS OMADAS EINAI AYTO POY EINAI. KAI POIOS EINAI O PROPONHTHS
POY AXOIZEI KATI TIS KAI DEN EINAI APO TO PANERI KAI THA PEI OK ERXOMAI? KATI KAPOY DEN... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
KOLLAEI BOREI KATI NA MHN EXEI PAEI OPOS TO H-TH-ELE O MEL. H ALH-THEIA EINAI MIA ENAS
EGLHMATIAS :( MARINAKHS) PETAXE TO GADI . O KAIROS OPOS PADA THA MAS PEI.
Δεν ξέρω αν κάνω λάθος και διαψεύστε με αν κάνω , αλλά έχω μια αδιόρατη υποψία πως αργά αλλά σταθερά επαναφέρεται το θαμμένο τόσο καιρό αντιΜπαγεβιτσικό σύνδρομο . Αν ισχύει κάτι τέτοιο κλάψτε πικρά γιατί το διχαστικό σκουλήκι που μας έτρωγε τόσα χρόνια είναι πάλι εδώ και πεινασμένο !!!
Κάνεις λάθος μόνο στην υπόθεση ότι ήταν θαμμένο... πάντα εδώ ήτανε.
Όπως και το σύνδρομο του ότι ΑΕΚ δεν υπάρχει χωρίς τον Ντούσαν (η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος).
Εδώ ο κόσμος καίγεται και κάποιοι (και οι μεν και οι δε) είναι ακόμα κολλημένοι 20 και 30 χρόνια πίσω.
Φιλε μου δεν κάνεις καθόλου λάθος απ ότι διαβάζεις ο σάρακας της διχόνοιας ξύπνησε και βγήκε πάλι παγανιά.
Μυαλό κουκούτσι.
.....Σε μια συνεργασία πάντα υπάρχουν διαφωνίες, αυτό παντού γίνεται......Οκ Ντουσαν καταλαβαμε...οπως και με τον Ζηκο...
Αυτες τις μερες και μετα την ηττα εχουμε διαβασει απειρα αρθρα,εκατονταδες σχολια,ακομη ενα ειναι και αυτο,δυστυχως.Εχουμε θεοποιησει μια ομαδα και εχουμε φερει αναστατωση στις γραμμες μας μεγαλου βεληνεκους.Εφυγε ενας προπονητης που ναι εκανε τα λαθη του αλλα στο ρεζουμε εχασε δυο αγωνες απο ΠΑΟΚ και ΟΣΦΠ μεσα στις εδρες τους.Αμφισβητουμε τους παντες σε ενα ματς που μεχρι το 65' επρεπε το σκορ να ειναι 0 - 0,να εχει δωσει πεναλτυ υπερ μας εκτος και αν το ποδοσφαιρο εκτος του... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τερματοφυλακα παιζετε και με τα χερια και να εχει αποβληθει παικτης στο γαυρου . Ξαφνικα 3κλασεις ανωτερη και 5 και 10 η ομαδα του λιμανιου.Ποιοτικα ναι διαθετει καλυτερο υλικο αλλα στο συγκεκριμενο αγωνα που ηταν οι κλασεις? Εγω παντως δεν το ειδα αυτο ,μπορει να ειμαι και αμπαλος...Αν ημασταν τοσο χαλια θα το ελεγα ,ΑΕΚ ειμαι οχι κατι αλλο για να ομορφαίνω δυσαρεστες καταστασεις . Εφυγαν σταδιακα μεσα σε 2 χρονια υγειη Αεκτζιδικα μελη που εχουνε πονεσει τη φανελα σε ασχημους κυριως καιρους , Λυμπε θες ,Ζηκο θες ,Δελλα θες . . .Μαγικα ραβδακια δεν υπαρχουν στο ποδοσφαιρο .Υπαρχει δουλεια και κινητρο .Και η ΑΕΚ τα ειχε ,τωρα πλεον δεν ξερω .Γυρναμε παλι στην αμφιβολια και στις σκεψεις .Λες και ειμαστε απογονοι καποιας καταρας που δεν σπαει με τπτ . Δεν εχουμε εμπιστοσυνη σε κανεναν . Δεν λεω οτι πρεπει να κρεμομαστε απο τα @@@δια προσωπων αλλα ειναι εγκληματικο να διωχνεις εναν προπονητη με ελαχιστο ποσοστο ηττων Οκτώβρη μηνα. Και ποσο μαλλον καποιον ας τον πουμε Δελλα που τονιζω εχασε 2 ντερμπυ σε δυο δυσκολες εδρες . Εγω και οταν ειχαμε ομαδα με προσωπικοτητες θυμαμαι κατι εκκινησεις που βολοδερναμε πολυ πιο χαμηλα με απαισιο ποδοσφαιρο . Αυτη η ομαδα εβγαζε υγεια τωρα θα δειξει ,εδειχνε δεμενη .Σιγουρα ο μεταγραφικος σχεδιασμος ως ενα σημειο ειχε κενα και γι αυτο δεν φταιει μονο ο προπονητης .Η ΑΕΚ με ενα προχειρο υπολογισμο αυτων των δυο χρονων χωρις την φετινη χρονια εβαλε στα ταμεια της το λιγοτερο 20 με 30 μυρια . Δεν μ αρεσει να καταλογησω υποθετικα ευθυνες ουτε θα στοχοποιησω τον Μελ . Οσοι ειναι ξυπνιοι και πατουν στη γη καταλαβαν το πλανο που ειχε δημιουργηθει .Κατι βλακειες περι μεταγραφων εκατομμυριων ,σεναρια επιστημονικης φαντασιας αφου οι ομαδες υποκειντο στο financial fair play και κινουνται πανω σ αυτο . Τωρα με την αποχωρηση του προπονητη , Ζηκου ,Λυμπε ψιλοβρωμαει η δουλεια . Εκει που λεγαμε ενας Ντεμης μενει για να φανει ξεκαθαρα η λεξη ΕΝΩΣΙΣ και παλι ολοι φυγανε . Οπως ειχα γραψει και δεν περασε (ενω απο κατι αλλους εδω μεσα περνανε ολα δεν θα γραψω ψευδώνυμα, ειναι γνωστα πλεον σε ολους και μονο κακο κανουν στος πιτσιρικαδες που μπορει να μπαινουν και να διαβαζουν,ελευθερια λογου πεστο και καλως στην τελικη γινεται) πλεον δημιουργουνται πολλα ισως . Ισως για τον προπονητη,ισως για τους παικτες ,σιγουρο πλεον ειναι το ισως και καψιμο φυσικα του προηγουμενου πλανου αφου τα περισσοτερα μελη την εκαναν ,ανικανοτητα τους πεστο αν και δεν το νομιζω...Μακαρι να γινονται ολα για καλο .Ειπαμε τα σκοτεινα χρονια περασανε και προσωπικα θελω να το πιστευω . Κουραστηκαμε με τη γκρινια ,τη φαγωμαρα , τη ξενερα . Το ελληνικο ποδοσφαιρο το γνωριζουμε ,τα ξερουμε ολοι .Μια ομαδα κλοουν σαρωνει τα παντα με αθέμιτα μεσα ,με εγκληματιες πρωτης ταξεως στις πρωτες γραμμες που τους πληρωνε και τους πληρωνει ολοκληρη η Ελλαδα .Αυτα ειναι δυστυχως δεδομενα . Εγω θελω την ομαδα μου να αποπνεει υγεια , να παιζει καλο ποδοσφαιρο και οτι ειναι να γινει ας γινει παντα μεσα στο γηπεδο . Μακαρι η επιλογη προπονητη να ειναι ορθη και να μην στοιχισει στην ομαδα βαθμους και ψυχικη υγεια . ΑΕΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ !
Υ.Γ. Δεν εχω τπτ προσωπικο με τον Χιμενεθ που ακουγεται αλλα ΟΧΙ.
Καλησπέρα
Σε ένα αθλητικο site διάβασα ότι τον Χιμένεθ τον πρότεινε ο τσαρτας.
Εγώ αναρωτιέμαι.....αν είναι αλήθεια από που και ως που ο τσαρτας ανακατεύεται και για ποίο λόγο τον ακούει η διοίκηση??
Έχουμε προεδρο και διευθυντή στην ομάδα μας ή όποιος θέλει κάνει και την πρόταση του???... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Το αργότερο αύριο το μεσημέρι πρέπει να ανακοινωθεί ο προπονητής και να είναι στον πάγκο το σαββατο.
Δεν έχουμε καιρό για χάσιμο ας το καταλάβουνε στην ομάδα μας το συντομότερο.
Με εκτίμηση
Ζήσης
Μπορεί να λειτουργεί ως εκπρόσωπος του μάνατζερ του .
Το λάθος εγινε το καλοκαίρι με την παραμονή του Δέλλα. Στο επαγγελματικο επιπεδο δε χωρούν σημαίες. Αυτες ετσι κι αλλιως υψωμενες είναι ! Η ομαδα είναι ασταθής και το μέταλο της δε θα άντεχε. Τώρα παρεμβάσεις και έγινε η πρώτη. Ας έλθει ο Ράμος, πολύ θα το ηθελα και μεταγραφές το Δεκέμβρη. Και όσο για το Μαρινάκη η νέα ΑΕΚ μετά τις αλλαγές θα τον κανει στη ρεβανς να κουρευεται.
Ρε φέρτε τον Μιτσελ. με αυτόν θα γίνει η ΑΕΚ μεγάλη και θα γαμήσουμε και αυτούς στο βόθρολιμανο τους
!!!!!
Ναι τώρα! Θα αφήσει τα 3 εκατομμύρια το χρόνο και τη Μαρσέιγ και θαρθει..
Ολοι στειλτε τους email για να παρουμε τον Lucien Favre!!
Πρέπει να πάρουμε ισπανόφωνο για να συμμαζέψει λίγο την κατάσταση, κατα προτίμηση Αργεντίνο.
μικαελ λαουντρουπ.....
Εσένα να δούμε πότε θα διώξουμε προδότη μπας και έρθουν σύγχρονα νέα και 'καθαρά' μυαλά στην ομάδα .
Αν μπορώ να αποκρυπτογραφήσω τα λεγόμενα του μάλλον για τον Γιοβάνοβιτς (Ηρακλης-Αποέλ) το κόβω.Είναι ξένος και ξέρει την πιάτσα...αλλά δεν θα δεσει και δεν θα τον στηρίξει ο κόσμος που θέλει κάτι άλλο,άγνωστο :) Ηρεμία όλα θα γίνουν,τα δυσκολα τα περάσαμε...Καλημέρες απανταχού!!!
Ξενος που να ξερει την ΑΕΚ και να εχει την εμπιστοσυνη της διοικησης?
.
Ραφικ Τζεμπουρ παικτης-προπονητης
...kai termatofylakas-giatros!!!
Νταμπλ ,εδω θα ειμαστε και θα δειτε..να θυμίσω το 2008 με την ηττα απο την λαρισα ειμασταν 7 βαθμους πισω απο την γαυριελα και απολυθικε ο φερερ και στην συνεχεια ηρθε ο κοστενογλου τελικα πειραμε το πρωταθλημα..επεισης εκεινη την χρονια στο τιγανι οι οργανωμενοι της μπυρας 7 εβγαλαν πανω που ελεγε "ριβαλντο οι μεγαλοι παικτες παιζουν σε μεγαλες ομαδες" ο τοτε προεδρος της θρυλοτας ειχε πει για τον ριβαλντο αν θελει να παιζει σε μικροτερες ομαδες ειναι επιλογη του ,τελικα τους εριξε 4... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ...Η ιστορια θα επαναλαμβανετε ......
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ , ΟΠΟΙΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ?
2oς και κύπελλο..
ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ.......
1οι στα playoff και κυπελλο
ME 500ΧΙΛ ΜΠΑΤΖΕΤ ΟΧΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΟΥΤΕ ΤΟ ΒΟΗΘΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ...
Τα ψέματα τελείωσαν.. ΟΚ κατα πολλούς δεν πέτυχε το πείραμα Δέλλα (αν και εγώ θα περίμενα να κάνω σούμα το Μάιο). Προφανώς η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ της διοίκησης προς όλους εμάς, που έχουμε κάνει τόση υπομονή και που στηρίζαμε οικονομικά την ομάδα (ακόμα και από το εξωτερικό) με διαρκείας και μετοχές γηπέδου, είναι να μας κάνει δώρο ένα προπονητη από το ΠΑΝΩ ράφι.. Δεν λέω να πληρώσει ρητρες κλπ. σε όμαδες αλλά υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι προπονητές ελευθεροι (βλ. Μπιέλσα, Χουαντε Ραμος, Σούστερ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κλπ.) Όχι άλλα πειράματα και όχι άλλες φθηνές λύσεις. Το ρόστερ με έναν επιθετικό-πιστόλι ακόμα έχει δυνατότητες και χτυπάει 2η θεση και Κύπελλο. Απλά χρειάζεται προπονητής βαρβάτος.. Δέχομαι ότι πήραμε φέτος μόνο ελευθερους, αλλά στο θέμα του προπονητή θα είμαι πολύ ευαίσθητος.
Υ.Γ.: Ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο Δέλλα για ότι έκανε για μας αυτά τα δύσκολα χρόνια. Θα είναι πάντα κεφάλαιο για την ΑΕΚ. Μακάρι κάποτε να επιστρέψει και να πανηγυρίσουμε τιτλους στο νέο γήπεδο.. Τράι είσαι ένας απο εμάς!!
Όταν διαβάζω "Σούστερ προπονητής από το πάνω ράφι", απορώ αν μιλάμε για το ίδιο άθλημα. Προπονητής Σούστερ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πουθενά. Ο άνθρωπος είναι απλά παλαίμαχος, που εμπορεύεται καλά το όνομά του. Έχεις δει άραγε το βιογραφικό του? Προπονητή με πλάνο και ικανότητα θέλουμε, όχι φιγουρατζή.
Αποψή σου... Η δικιά μου είναι πως προπονητής με θητεία σε Ισπανία (Ρεαλ, Μαλαγα, Χεταφε, Λεβαντε και Χερεθ) και αλλού, με κουπα και SuperCup για την Ελλάδα είναι μια χαρά.. Εκτός αν νομίζετε ότι γιναμε ξαφνικα UK και ψάχνετε το Μουρινιο.. To point μου πάντως δεν είναι αυτό. Εγω απλά θέλω να πω πως αφού η διοίκηση δεν έσκασε φράγκα για μεταγραφάρες τουλάχιστον ας τα χώσει χοντρά για προπονητη...
ΔΩΣΤΕ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΦΕΡΤΕ JUANDE RAMOS ΧΤΕΣ!
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΕ ΡΥΘΜΟ ΧΑΣΑΠΟΣΕΡΒΙΚΟ.
ΡΑΜΟΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.
ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΙΕΛΣΑ ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ
ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΙ ΤΟΥ ΤΟΝ ΣΚΟΚΟ.
αντε να ερθει ο καινουριος, να μεταμορφωσει τον χρυσανθο σε ζλαταν κ τον κολοβετσιο σε νεστα...
τι τελετε κυριε???
Αδελφε, ο Χρυσανθος ο,τι και να κανεις δε μεταμορφωνεται σε τιποτα.
bajevic k milovanovic......dromo twra!!!
Η μεγαλύτερη κατάντια μας, είναι η παρουσία αυτού του τύπου στην ΑΕΚ.
VAMOS RAMOS
Teams managed
1990–1992 Ilicitano
1992–1994 Alcoyano
1994–1995 Levante... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
1995–1996 Logroñés
1996–1997 Barcelona B
1997–1998 Lleida
1998–2001 Rayo Vallecano
2001–2002 Betis
2002 Espanyol
2003–2004 Málaga
2005–2007 Sevilla
2007–2008 Tottenham Hotspur
2008–2009 Real Madrid
2009 CSKA Moscow
2010–2014 Dnipro Dnipropetrovsk
Πρίγκιπα ανέλαβε εσύ!!!
( τι??? Σορρυ νομιζα ηταν πρωταπριλιά με αυτα που γίνονται στην ομαδα τον τελευταίο μηνα και ειπα να πω και εγω ενα αστείο)
Ζητείται προπονητής, ξένος, κατά προτίμηση ισπανός (μόδα κι έτσι) για να αναλάβει ομάδα με αρκετά καλούς και ελπιδοφόρους Ελληνες ποδοσφαιριστές και με ξένους αγορασμένους πάντα ως ελεύθερους και που θέλουν να αναστήσουν τις καριέρες τους. Ο συγκεκριμένος προπονητής θα πρέπει να αγωνίζεται με τον Άρθο κεντρικό αμυντικό, με 3 10άρια (ίσως και με 4 μετά τον Γενάρη!) και τον Τζεμπούρ. Θα πρέπει να μειώσει την διαφορά των 8 βαθμών από την πρωτοπόρο εγκληματική οργάνωση που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ θα τον σφάζει όπου τον βρίσκει. Τέλος θα πρέπει να είναι φτηνός και δεν θα πρέπει να αντιμιλάει σε βατράχια.
ξεχασες να πεις πως ο καινουριος θα πρεπει να εχει πορεια καλυτερη απο την τωρινη...δηλαδη σε 7 αγωνιστικες να ειναι 3ος με 4 νικες εντος(αηττητος εντος δηλαδη), 2 ηττες στα πιο δυσκολα ματς της χρονιας και μια ισοπαλια(που ισως να ηταν η κακια η ωρα). επισης ειναι πανω απο το 2ο μεγαλυτερο μπατζετ της ελλαδας με 2 βαθμους και εχοντας περασει απο την πιο δυσκολη εδρα της σουπερ λιγκ.
ες και να χωνουν το ποδοσφαιρο πιο βαθια στην πολιτικη.
θα πρεπει να αρεσει και στην οριτζιναλ γιατι δυστηχως οπως φαινεται αυτη κανει κουμαντο ακομα και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αντι να κοιταει να προστατευει την ομαδα απο αμυαλους και εγκληματιες που την τιμωρουν καθε βδομαδα και την χρεωνουν, κοιτανε να την απο μεγαλοεπιχειραματι
χωρις μελ γυρναμε 5 χρονια πισω και δεν βλεπουμε πρωταθλημα.
το μονο λαθος του τιγρη που δεν βγηκε απο σεπτεμβρη να πει οτι δεν παμε για πρωταθλημα αλλα για ευρωπη και οτι προχτες εκατσε και συζητησε και ακουσε 11 βλακες λες και αυτοι ειναι οι μονοι ΑΕΚτζηδες και οχι ολοι οι υπολοιποι.
το μονο λαθος του δελλα οι εμμονες του και η υπερβολικη εμπιστοσυνη που δειχνει στους ποδοσφαιριστες του για να μην τους στενοχωρησει.
Είσαι σωστός...
οσαμα εισαι ωραιος,η αληθεια
ΓΙΑ ΚΕΤΣΠΑΓΙΑ ΤΙ ΛΕΤΕ ? ΛΕΕΙ ?
Δεδομενου οτι ολοι οι ξενοι μας ειναι ισπανοφωνοι, ο προπονητης θα ειναι Ισπανος/-φωνος.
Ο Τιμουρ ειναι καπως ξεπερασμενος, δεν υπαρχει λογος να κολαμε σταθερα στν τελευταια 10ετια για να χτισουμε το αυριο μας.
Μπάγεβιτς: Ο νέος προπονητής θα είναι ξένος ( και φτηνός )...
φιλε μου black αυτο που εγραψες μονο σαν ανεκδοτο μπορω να το παρω . ο τζιμπουρ ειναι ψυχοτικος οχι προπονιτης αλλα ουτε για παιχτης δεν κανει το παιδι εχει βλαβη στον εγκεφαλο .
Ρε φιλε λες να το εγραψα σοβαρα? ;-))))
Εγώ θα την κάνω την πρόβλεψη μου..και επειδή ξέρετε οτι είμαι καλός προβλεψάκιας θα σας πω...
VAMOS BIEN JUANDE.....
Μήτσο φίλε μου λες???
Καλος ο ραμος..το 2007 που παιξαμε με σεβιλη ηταν εκει προπονητης χασαμε 2-0...περασε επο ρεαλ τσσκ τοτεναμ...συμφωνα με το τρανσφερμαρκετ εχει ποσοστο 49% σε νικες...και προτιμαει το 4-2-3-1...ειναι 61 χρονων...με τη σεβιλη ειχε φτιαξει ομαδαρα...αυτα...
μονο με επταψηφιο νουμερο αμοιβης...οποτε...
δεν τον ξερω τον τυπο !
ειναι καλο παιδι ?
δες βιογραφικο..δυνατο...ποοοολυ δυνατο..τωρα απο μαρουλι δν ξερω
ΜΑΚΑΡΙ ΤΟΤΕ , γιατι τρωμε τη μια πικρα μετα την αλλη ..........σε μπαλα,μπασκετ,βολευ, χαντμπολ....και δεν χωνευονται οι ατιμες !!!
Εσύ θα καταστρέψεις την ΑΕΚ!!!
ΦΟΡΤΩΘΗΚΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΤΟΥ ΦΟΡΤΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ.
τιγρη βρειτε τα με τον Ντεμη και δωστου το ποστο του Ντουσκο,παρτον στην εξεδρα μαζι σου και ασε τους νεοτερους να τρεξουν την ομαδα,ο Δελλας εκανε πολυ υπομονη με τον σερβοελληνα,ο νεος προπονητης δεν θα ανεχτει τα τερτιπια του,και θα υπαρξει ρηξη,θα μπουμε σε ενα φαυλο κυκλο,οπως και να εχει ο Ντεμης χρειαζεται να ειναι στην ομαδα.
τζαμπα ψαχνουν αλλου.εδω στο σαιτ ειναι 2 παληκαρια που ειναι ταμαμ.ξερουν συστηματα νεα,ξερουν την ΑΕΚ κ εχουν κ ετοιμο φορ.(κρισαντους)ας κανουν αυτους προταση δε νομιζω να παρνουν πολλα..
θα έρθει η δικαίωση και για μας!!
Ρε παιδια να φυγει ο Μπαγεβιτς να παει που.
Ο Μπαγεβιτς δεν ειναι υπαλληλος ειναι το δεξι χερι του Τιγρη με οτι συνεπαγεται αυτο.
Ο Μελ. Τον εχει να κανει κουμαντο γιατι τον εμπιστευεται και για να μη φαινεται αυτος.
Ειτε μας αρεσει ειτε οχι Τιγρης και Ντουσαν πανε πακετο.Οποτε διαλεξτε
Να μην φυγη , εχει εμπειριες ειναι γνωστης του αντικημενου , μπορουν να του δωσουν περισσοτερες αρμοδιοτιτες στις ακαδημιες και λιγοτερες στην ΠΑΕ
Έφυγε το 50% του προβλήματος που ήταν ο Δέλλας. Καλό παιδί, συμπαθητικός αλλά ακόμα δεν μπορούσε για ΑΕΚ. Ευελπιστώ να γυρίσει σε 4-5 χρόνια όπου θα έχει πιο πολλές εμπειρίες. Εσύ Σερβοέλληνα πότε θα φύγεις που είσαι το άλλο 50% του προβλήματος; Το έγραψα και στο άρθρο για το μπάσκετ με νοοτροπίες δεκατίας 80-90 δεν θα πάμε μπροστά. Ξυπνάτε
πεστα ρε φιλε, χριαζονται νεα μυαλα στης νευραλγικες θεσεις το ποδοσφαιρο εχει αλαξει, εχει γινει ολοκληρη επιστημη φρεσκιες ιδεες χριαζομαστε ο μπαγιεβιτς ειναι 20 χρονια πισω
Απο που να τις αποκτησει τις εμπειριες,απο το σπιτι???
hallo takis-originalo !!!!
Που ησουνα μπρε μπαγασάκι ?
Παρτυ έκανες ?
Μητσο κατσε να κανω ενα τεστ γιατι εχω κατι υπονοιες.....takis.21.original ? Γ@μιετ@ι ο θρυλος και ο πειρ@ι@ς!Για να δουμε....αντιδρασεις...Αν ειναι ο Τσουκαλας δεν θα συναινέσει...
λες ???? χαχχαχαα ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΤΡΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ ΧΑΧΑΑΑ
Όσο υπάρχει Τίγρης στην ΑΕΚ θα υπάρχει και Ντούσκο, αυτοί οι δυο πάνε πακέτο. Αν προτιμάς τον Χατζημούσια και τους αμέτοχους δικαίωμα σου.
Έχει γούστο η εφημερίδα"Το Γατί"να είχε δίκιο τότε που είχε βγάλει είδηση ότι υπήρχε θέμα Δέλλα και η διοίκηση είχε επαφή με τον...τα ευκόλως εννουμένα εννοούνται.
Ξένος που γνωρίζει την ΑΕΚ και να συμπληρώσω με φάρδος απεριόριστο πέρυσι σε αγώνες του τσου λου.
Μεχρι το"οσο γινεται πιο καλος"χαρηκα,αυτο που με ανησυχει ειναι"που να γνωριζει και την ΑΕΚ",τι θελει να πει ο ποιητης...
Makaro proedro mias k einai eleuftheros kai afiste t ola panw t
Marcelo Bielsa να κάνουμε ομαδάρα»
An den paroun TOP proponhth, milame gia mises douleies...
Oso gia ton Dusan, ki aytos exei tis ey8ynes tou gia to fetino sxediasmo. Genika exw megales amfibolies gia to pws kai poso mporei pleon na prosferei sthn omada.
Servos th nai lew gw..
Ψαχνουν για τον νεο προπονητη της Ομαδας ο Μπαγεβιτς με τον Μιλοβανοβιτς , νομιζω αυτο τα λεει ολα απο μονο του ......!!!!! ..?????
Αντι να τον ψαχνεις εσυ ας πουμε;
και μετα απορουν καποιοι πως φτασαμε εδω σαν χωρα...ας μπουν να διαβασουν μερικα σχολια στα οπαδικα σαιτς και θα καταλαβουν...
kitrinos_san_to_peponi
Αν διαβασεις καμια 30ρια φορες αυτο που εγραψες ισως και να καταλαβεις αυτα που σχολιασες....!!!!
Αν και καλυτερα να διαβαζες τα μαθηματα σου γιατι αυριο εχετε διαγωνισμα ....
Servos th nai lew gw..
Εφόσον το ρόστερ είναι πλήρης και ο ΜΟΝΟΣ φταίχτης απομακρύνθηκε από την ομάδα,ανέλαβε εσύ,πάρε βοηθό σου τον Μίλο και κάνε ομαδάρα!Ε;Φανταστικέ Ντούσαν!
ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ,ΕΙΣΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΕΓΙΝΑΝ.
Ειπες την ανοησια σου (για να μη γραψω τιποτα αλλο) τωρα πεσε να κοιμηθεις και σκεπασου μην κρυωσεις...
Ωχ αυτοι που ξερουν την ΑΕΚ δε θελει να τους ξερει αυτη...παλι προπονητη απο το πανερι ψαχνουν γιατι για να ερθει κανας καλος θελει Α: ΧΡΗΜΑΤΑ Β:ΠΑΙΚΤΕΣ ...θα φερουν οποιον δεν εχει δουλεια κ φυσικα δεν ζηταει τιποτα!
Ο Κετσπάγια πηγε πριν 1 μηνα στον ΑΠΟΕΛ και ριχνει 6αρες και 5αρες οποτε ξεχαστε τον.
Ο Μίτσελ ειναι στην 16η θεση(!) με την Μαρσειγ αρα μπορει να δουμε απόλυση.
Ο Βαλβερδε ειναι μια χαρα στην Μπιλμπαο.
Οι Μπιελσα, Φαβρε, Χουαντε Ραμος ειναι ελεύθεροι
Ο Γιοβανοβιτς ειναι στην Αλ Νασρ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ο Μπόλονι στην Αλ Ιτιχαντ.
Προσωπικα θελω Φαβρε η Μιτσελ. Βλεπω ομως Γιοβανοβιτς, Μπόλονι (1-2 Ισπανους ισως) και αν απολυθει ο Μιτσελ βλεπουμε.
Τον Μπιελσα ξεχνα τον, ψυχακια προπονητη δεν παιρνει ο Τιγρης
Παικτη ομως ...????
Πάρτε προπονητή Καταξιωμένο και δουλευταρά που να έχει κίνητρο για επιτυχία σαν τον Μάρκο Σίλβα!!
Ο Δελλας ηταν καταξιωμενος??
3ekolla... akribws epeidh den htan kata3iwmenos (ws proponhths) o Dellas, prepei na er8ei kata3iwmenos sth 8esh tou - alliws poio to nohma na ton alla3eis?
Και τα χαπάκια του Μάρκο Σίλβα. Να τα λέμε όλα.
"Tι τελετε κυριοι; Το τεμα εληξε, ειπα οτι ο νεος πρπονητης τα ειναι ξενος... "
Ουδεν μονιμοτερο του προσωρινου ..... Μανωλας μεχρι το καλοκαιρι και μετα βλεπουμε ..(Κεσπαγια) .
Μαθετε να διαβαζετε πριν βαλετε ντισλαικ ....
Συγκεκριμένα είπε: ..... Ο Στέλιος θα φανεί με τον καιρό πόσο θα βοηθήσει και θα κάνει τη δουλειά του σωστά ...
Για το από πού θα είναι ο νέος προπονητής; Ξένος θα είναι ο προπονητής. Που γνωρίζει και την ΑΕΚ και τον πιστεύουμε όλοι...
VAMOS BIEN JUANDE.....
Να σημειωθεί οτι είμαι ο πρώτος που το είχα προβλέψει....
"Πότε θα το καταφέρουμε - θα δούμε" Άρα μάλλον δεν είναι ο Μανόλο
Άσχετο αλλά το μεταφέρω να γελάσουμε λιγάκι.
Γάβρος γράφει δακρύβρεχτο σχόλιο για τον Δέλλα σε αθλητικό site ξεκινώντας...
Είμαι φίλος του ΟΣΦΠ αλλά την αδικία δεν την αντέχω μπλα μπλα μπλα
Μετά φαντάζομαι οτι θα ανέλαβε η πυροσβεστική.
erotisi efige o limpe den milise efige mpourati den milise efige zikos pali ta idia kai tora o delas pali den milise kai den milao gia tous proigoumenous eno lene oti agapane toso tin omada mas giati mas afinoun stin aporia gia to pios eu8inete? xoris na kanoume emeis ikasies
Μιλησε ο Τιγρης,δε διαβασες τιποτα εσυ??
Πολυ σωστός. Γιατί δεν μίλησε κανείς;
Γιατι φοβουνται τον Τιγρη
Ευκολάκι.
Ξένος.
Θα γνωρίζει από την ΑΕΚ.
Τον πιστεύουν όλοι (βασικά μόνο ο πρόεδρος αφού αυτουνού περνάει ο λόγος).... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Φτύστε τον μην τον ματιάσετε.
Ντούσαν αντικαταστάτης. :-P
" Που γνωρίζει και την ΑΕΚ..."
Δεν γίνεται να μην την γνωρίζει καλύτερα;
Από αυτούς που την γνωρίζουν τα τελευταία χρονια μόνο ο Σαντος εχει την προσωπικότητα να κάτσει στον πάγκο σημερα αν και πιστεύω οτι δεδομένων των συνθηκών μαλλον θα πρεπει να. βρείτε κάποιον ακόμη πιο καταξιωμένο.
Πολύ μεγάλο στομάχι ο Ντούσαν, πού τους χώρεσε τόσους που έφαγε;
...εγραψε! :)
Βασικά το μεγάλο στομάχι το έχει για να καταπίνει αυτά που ακούει κατά καιρούς από κάποιους σαν και σενα.
MEXΡΙ ΧΤΕΣ ΟΛΟΙ ΒΡΙΖΑΤΕ ΤΟΝ ΔΕΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΛΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΡΕ ΕΙΣΤΕ
άλλοι βρίζαν τον Δέλλα, άλλοι τον στηρίζαν και άλλοι ήταν ουδέτεροι, και αντίστοιχες ήταν και οι αντιδράσεις μετά την απόλυση Δέλλα, μην τα μπερδεύεις. Και αν κάποιοι κάνουν αντιφατικά σχόλια, αυτοί δεν είναι όλοι.
όλοι οι προπονητές έχουν συμπάθειες και αντιπάθειες. οτι δε στηρίζω το Δέλλα ή οτι διαφωνω με τις επιλογές του δε σημαίνει οτι χαίρομαι να τρώω εστω κι ενα γκόλ απο το γαύρο.! εγώ προσωπικά διαφωνούσα με το κουουτσάρισμα του Δέλλα και ενίοτε με την επιλογή της 11αδας σε πρόσωπα αλλά ξέρεις ποσο θα ήθελα να τελειώσει η σεζόν με 30 νίκες του Τραινού?? πολύ περισσότερο ακόμα κι αν το έπαιρνα με τον Πεπ
1) Ο Δέλλας είναι ο κύριος υπεύθυνος γιά το διασυρμό του Σαββάτου. Ακόμη και με το roster που του έφτιαξε η διοίκηση, θα μπορούσε να πάρει καλύτερο αποτέλεσμα από μιά ανώτερη ομάδα, όπως φάνηκε μέχρι το 60'. Στο σημείο εκείνο έκανε ένα λάθος που αποδείχτηκε καθοριστικό και καταστροφικό. Λάθη κάνουν όλοι οι προπονητές, ακόμη και οι έμπειροι. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να φεύγουν με το πρώτο λάθος.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
2) Το λάθος του Δέλλα είναι το δέντρο. Το δάσος όμως είναι η πολιτική της διοίκησης. Η οποία δεν ήταν ειλικρινής με τον κόσμο. Το σύνθημα "ερχόμαστε" δεν το εννοούσε. Διότι το "ερχόμαστε" γιά την ΑΕΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. Τίποτε λιγότερο. Ομως πρωτάθλημα δεν διεκδικείς με ψίχουλα.
αδερφέ το έρχομαι δε σημαίνει πρωτάθλημα. Στην προκειμένη περίπτωση σημαίνει σπάω το κατεστημένο του μονοπώλειου και πρωταγωνιστώ. εμείς το παρερμηνεύσαμε. Κανείς δεν ήθελε το κεφάλι του Δέλλα σε πιατέλα για να πιει το αίμα του! μετά το καραισκάκη και τη συνάντηση του Μελ με τους οργανωμένους δεν υπήρχε έδαφος για συνέχιση της συνεργασίας τους. Ας ελπίσουμε η ΑΕΚ να βγει κερδισμένη απο όλο αυτό
Καλα ετσι οπως διαβασα το αρθρο νομιζα οτι ειπε ο μπαγεβιτσ ο νεοπς προπονητης.... 15 καρδιες μαζι επαθα
Χρειαζόμαστε ένα προπονητή, που να είναι μεγαλύτερη βεντέτα απ' τους παίκτες .....για να παίζουν γι' αυτόν.
''ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ..'' ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ...ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ''ΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑΒΑΝΙ 300.000-400.000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΠΟΛΥ...''..ΑΔΕΡΦΙΑ ΞΕΧΑΣΤΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΑΝΤΟΣ...
Το ίδιο ταβάνι υπήρχε και στις μεταγραφές που έγιναν. Εκείνος όμως που πλήρωσε τη νύφη είναι ο Δέλλας.
Σε αντίθεση με το γενικό κλίμα της ονοματολογίας και της προπονητολογίας, όπου ο κάθε άσχετος γράφει ό,τι ανοησία κατεβάσει η κούτρα του, εγώ θα ασχοληθώ με την τραγική απόφαση της αποχώρησης του Δέλλα. Από την αρχή δε συμφωνούσα με την παραμονή του το καλοκαίρι. Ανεξάρτητα από το πόσο τον εκτιμώ γιά πολλούς λόγους, εφ' όσον η διοίκηση εννοούσε αυτά που έλεγε περί επιστροφής, κάτι που σημαίνει ότι ο στόχος μας θα ήταν το πρωτάθλημα, θα έπρεπε να πάρει φτασμένο προπονητή και να του... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δώσει τη δυνατότητα να διεκδικήσει επί ίσοις όροις το πρωτάθλημα. Με άλλα λόγια, να κάνει σοβαρές μεταγραφές που θα υποδείξει ο φτασμένος προπονητής. Γρήγορα κατάλαβα ότι η διοίκηση δεν είχε τέτοιους στόχους. Και από το γεγονός της παραμονής του Δέλλα και από τη μετριότητα των μεταγραφών που έγιναν. Των μεταγραφών χωρίς κανένα προγραμματισμό ή τουλάχιστον πολύ μακρυά από τον αρχικό προγραμματισμό που έλεγαν ότι είχαν κάνει. Κάποιες δε από τις μεταγραφές μύριζαν επικοινωνιακούς λόγους και απέβλεπαν να μετριάσουν τη γκρίνια που είχε ήδη ξεκινήσει. Το 1ο λάθος του Δέλλα ήταν ότι αποδέχτηκε να παραμείνει υπό κηδεμονία και χωρίς να πάρει εγγυήσεις ότι θα γίνουν σοβαρές μεταγραφές. Το 2ο λάθος του ήταν ότι βλέποντας στο τέλος του καλοκαιριού ότι δεν πήρε ό,τι ζήτησε (τα περί μη αποδοχής των Λάφερτι και Ιμπίσεβιτς, είναι γιά αφελείς και τα ακούω βερεσέ), όχι μόνο δεν αποχώρησε έστω τότε, αλλά επιπλέον -προς τιμή του- κάλυψε τη διοίκηση γιά το αλλοπρόσαλο roster που με ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ είχε δημιουργηθεί και το οποίο σε καμμία περίπτωση δεν παρέπεμπε σε φιλοδοξίες τίτλου. Με βασικό τερματοφύλακα ανάγκης, μακρυά από τα χαρακτηριστικά που υποτίθεται ότι ψάχναμε, χωρίς ηγέτη στην άμυνα, χωρίς αξιόπιστο φορ και με το μισό roster μεσοεπιθετικούς, πολλοί από τους οποίους έπαιζαν στην ίδια θέση. Τα αποτελέσματα ήταν αναμενόμενα, έγινα αισθητά από τους πρώτους αγώνες με τους εύκολους αντιπάλους και εμφανίστηκαν σε όλη τους τη μεγαλοπρέπεια στα 2 ντέρμπυ. Αμέσως έπεσαν όλες οι ευθύνες στο Δέλλα και στο πρόσωπό του βρέθηκε το εξιλαστήριο θύμα, όπως ακριβώς είχε σχεδιαστεί από το καλοκαίρι. Δηλαδή κάνουμε μεταγραφές με ψίχουλα και αν μας βγούν έχει καλώς. Αν όχι, στην πρώτη στραβή, ρίχνουμε τις ευθύνες στο Δέλλα και αποπροσανατολίζουμε τους ιθαγενείς μακρυά από τις δικές μας ευθύνες. Κάτι που όπως φαίνεται και από τα σχόλια που διάβασα, το κατάφερα. Κανείς δεν ασχολείται με τα λάθη και τις επιλογές της διοίκησης. Ολοι ασχολούνται με το όνομα του επόμενου προπονητή. Τι θα αλλάξει άραγε; Μήπως το roster δεν θα είναι το ίδιο; Μήπως θα γεννήσει φορ ο καινούργιος προπονητής; Μήπως θα αναστηθεί κάποιος Αρθο και θα γίνει ο ηγέτης της άμυνας; Το Σάββατο μας έφταιγε ο Δέλλας και ο Τζανετόπουλος. Τώρα ασχολούμαστε με το νέο προπονητή. Μόνο με τους υπεύθυνους γιά την εικόνα της ομάδας δεν ασχολούμαστε.
ΚΕΤΣΠΑΓΙΑ..........................................??????????????????????????????
Δεν καταλαβαίνω την εμμονή με τον ξένο προπονητή, όπως στην ΕΠΟ που θέλουν οπωσδήποτε ξένο προπονητή για την Εθνική. Αυτόν τον επαρχιωτισμό, αυτή την ξενομανία δεν την ανέχομαι, με προσβάλλει σαν Έλληνα.
παρτε πεπ γκουαρντιολα για να απογειωθούμε
Αλήθειες δεν θα μάθουμε, ας κρίνουμε από αυτά που είδαμε :1. Ο τίγρης δεν είναι αμοιρος ευθυνών 2. Ο Δέλλας είναι εργατικός, φιλοτιμος αλλά άπειρος 3.το καλοκαίρι αποκτήθηκαν 12 ποδοσφαιριστές εκ των οποίων οι 3 μεσοεπιθετικοι και στο σύνολο 8 με τους προϋπάρχοντες, 4. Απο τις 12 μεταγραφές στο ντέρμπι χρησιμοποιήθηκαν μόνο οι 4 και ο ένας τερματοφύλακας, 5. Στα δύο εύκολα αγωνιστικά χρόνια που πέρασαν υπήρχε διάχυτη η αμφιβολία αν ο Δέλλας θα μπορούσε να ήταν ο προπονητής της νεας... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εποχής με ορίζοντα πρωταθλητισμού, 6. Αποδείχθηκε ότι δεν έχει την ικανότητα επιλογής παικτών, δεν βελτιώνει ατομικά τους ποδοσφαιριστές, δεν έχει καλή διαχείριση του αγώνα. Είναι αξιαγάπητος ωε άνθρωπος, αφήνει πίσω του τις καλύτερες αναμνήσεις ως ποδοσφαιριστής αλλά για προπονητής υψηλών απαιτήσεων σε αυτή την φαση της καριέρας του δεν πληρεί τις προϋποθέσεις. Επίσης κάτι πολύ βασικό στο σύγχρονο ποδόσφαιρο είναι οτι το κριτήριο επιλογής συνεργατών δεν είναι "τα δικά μας παιδιά" δηλαδή το συναίσθημα αλλά το βιογραφικό και οι πληροφορίες.
πολυ καλα τα λες.
κυριοι της διοικησης καλως να ερθει ο νεος προπονιτης το θεμα ειναι να μην φερετε καποιον του χεριου σας παλι οπου τον ιανουαριο στις μεταγραφες μας πει παλι οτι η ΑΕΚ δεν χρειαζετε μεταγραφες και θα πορευτουμε με το ηδη υπαρχον υλικο γιατι πολυ απλα τοτε θα ψαχνατε να μας βρειτε στις κερκιδες και δεν θα ειμαστε πουθενα.
Ειναι ώρα ο δικτάτορας Σερβοέλληνας μαζί με τον Μελισσανίδη να φεύγουν......Η ομάδα στο Ντέμη!
κουνα το κεφαλι σου λιγο.
ο μελ ειπε το γηπεδο πρωτα.
χωρις αυτον θα εισαι οπως πριν.
θα σου φερουν το καλοκαιρι 5-6 παικταραδες να χαρεις εσυ και η μιση οριτζιναλ, θα χασεις το πρωταθλημα γιατι χωρις τον μελ και μια ισχυρη διοικηση δεν καθαριζει το ποδοσφαιρο και θα εισαι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ οπως ησουν πριν 5 χρονια.
Να φέρει και τον φίλο του τον Μπέκιο όμως ε, μην έρθει μόνος του.
Μόνο όταν χάνεις κάτι καταλαβαίνεις την αξία του,
Tώρα που δυστυχώς θα αρχίσουν οι ΦΑΠΕΣ στην ομάδα αγωνιστικά θα καταλάβεις και συ και όλοι την πραγματικότητα βάτραχε, λιγο υπομονή
στον αυτόματο πιλότο πήγαινε η ομάδα φίλε....τώρα κάπως παει να γίνει κάτι ανάλογα φυσικά με το τι πιλότο θα φέρουν για να κουμαντάρει. ο Δέλλας 2 χρόνια δεν βελτίωσε κανέναν παίκτη και εκτός απο αυτό έναν Μπουονανότε που έχουμε πήγε να τον εξαφανίσει την μια έξω την μια αλλαγή στο 60 τον ξενέρωσε. ποιός προπονητής Δέλλας...το μεγαλύτερο ανέκδοτο τις 2ετίας
κοίταξε να δεις....
για το επίπεδο των παιχτών της ΑΕΚ που όλοι τους μαζί κοστίζουν όσο ο Ιντέγιε του γαύρου θαύματα έκανε ο Δέλλας και έχει σε αυτό το επίπεδο την ομάδα και με 5 παίκτες που έβγαλε στην Εθνική από το πουθενά, τώρα θα τη δεις την πραγματική αξία και του Μπουονανότε και του Αρθο και των υπόλοιπων.... κι άμα αρχίσουν τίποτα στραβές ξαφνικά μη φωνάζεις ότι δεν έχουμε παίχτες,ε? γιατί η καραμελίτσα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ του κακού Ντελλα έλιωσε.
ποιά εθνική ρε φίλε που έχει χάσει απο το κάθε πικραμένο...σε αυτη την εθνική πάει όποιος κάνει 1-2 καλά ματς καμία με την εθνική του Σάντος και του Ρεχάγκελ που για να μπείς στην αποστολή έπρεπε να βγάζεις μάτια
Πολλοι σαν εσενα μικρενετε την ΑΕΚ.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Παρτο χαμπαρι ο Δελλας δεν κανει ακομα για προπονητης της ΑΕΚ.
Και δεν μιλαω για το ματς με το γαυρο εκει απλως επιβεβαιωσε οτι δεν το εχει στην διαχειρηση του ματς οπως σε ολα τα ματς που χρειαστηκε να παρεμβει.
Μαζι σου αν φερουνε χιμενεθ(δλδ οχι μεγαλο προπονητη) αλλα τα επιχειρηματα σου για τους παικτες... ΣΥΝΕΧΕΙΑ της εθνικης αστο...
Ο πλατελλας και ο αραβιδης ειναι απαραδεκτο να παιζουνε στην ΑΕΚ ο τζανε ειναι αλλη περιπτωση.
Αλλα αν ερθει ο νεος και ο αρθο αποδειχθει καλυτερος απο τους αλλους οπως ο ντιντακ που ετρωγε πανγκο για να παιζει ο σοιλεδης τι θα λες?Και η μεγαλη πλακα θα ειναι να βαζει να παιζει ο μακης αντι του νεου σας ηγετη και να τα βαζει εκει να δεις μετα......
Και μονο που ειπε οτι δεν ηθελε φορ για να μην καψει τον αραβιδη ειναι τραγικο!!!!!!!!!!!
κοίταξε να δεις....
ας αφήσω όλα τα άλλα . Πες μου τον ορισμό του πρόβατου και του άμπαλου.
δηλαδή εσύ πιστεύεις:
-οτι θα ρθει μεγάλος προπονητής στην ΑΕΚ
-οτι ο Δελλας ειπε οτι δεν ηθελε φορ για να μην καψει τον Αραβίδη... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
-οτι ο Χρύσανθος και ο Άρθο ειναι καλοι παικτες
-οτι ο Πλατελλας και ο Αραβιδης ειναι κακοι παικτες
τα δύο πρωτα πάνε στο πρόβατο και τα αλλα δύο στο άμπαλος, ..... α, και όπως είπα αν χτύπα ξύλο αρχίσουνε τίποτα στραβες μη χαθείς κι εσύ, ε?
όταν μάθεις τι σχήμα έχει η μπάλα θα πάρεις επιτέλους χαμπάρι οτί ο Δέλλας θα συνεχίζε να μαθαίνει στην καμπούρα μας και οτί ο Αραβίδης και ο Πλατέλλας δυστυχώς δεν είναι για πουθενά σε μια σοβαρή ΑΕΚ.Φτάσαμε 7η αγωνιστική και ο Δέλλας ακόμα ψαχνόταν σε σχήμα,σύστημα,πρόσωπα δλδ έλεος!!! με τα εντάξει μωρέ καλός είναι δικό μας παιδί την έχετε μικρύνει αφάνταστα την ΑΕΚ και επειδή δεν ήταν μόνο αυτος το προβλημα τι?δεν έπρεπε να φύγει?και στις στραβές εδώ θα είμαστε,εσυ το καλοκαίρι που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τα προβλέπαμε όλα όπως ακριβώς έγιναν εσύ που ήσουν?βαρούσες παλαμάκια?ασε μας ρε φίλε εσύ και όλοι οι ξυπνητζήδες άμπαλοι
Ασε τα υποθετικα.Σου ειπα οτι αν εδιωξαν τον δελλα για να φερουνε χιμενεθ μαζι σου.
ν ειναι φορ ο αλλος ουτε φορ ειναι ουτε πλαινος ουτε παικτης καλος μια μετριοτητα που τον εχετε κανει μερικοι και ηγετη ποιας?ΤΗΣ ΑΕΚΑΡΑΣ τρομαρα σας και οσοι διαφωνουνε ειναι αμπαλοι!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν ξερουμε ομως ποιον θα φερουμεΤον αρθο ουτε εσυ τον ειδες ουτε εγω οπως δεν ειχαμε δει βιλα.
Εσυ προτρεχεις και λες οτι θα φερουνε παλτο θα παιζουμε χαλια και οτι θα ερθουνε αγωνιστικες σφαλιαρες.
Ενω την βεροια και τον ατρομητο τους πηραμε ανετα και βγαλαμε ματια,να μην πουμε για ξανθη τουμπα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τηγανι.
Και μην ξεχνας με βεροια και γιαννενα και ατρομητο μακης ντιεγκο μπαρμποσα καθαρισανε,ουτε αραβιδαρος ουτε πλατελλας ετσι?
Γραφτηκε αρχες σεπτεμβρη αυτο γιατον δελλα οτι δεν ηθελε να καψει αραβιδη,αλλα και αυτο να μην ειπε δηλωσε οτι δεν θελει φορ ουτε σεντερ μπακ.
Οσο για τους καλους παικτες τον αρθο που τον ειδες και λες δεν ειναι καλος?Υποθετεις παλι.
Τον αραβιδη ομως που τον τρωμε στην μαπα τοσο καιρο σου λεω οτι ειναι το πιο αμπαλο φορ που ειχε η ΑΕΚ απο την ιδρυση της.Για αυτο σου λεω οτι μικραινετε με τις αποψεις σας την ομαδα.Οταν μου υπονοεις οτι ειμαι αμπαλος γιατι λεω την πραγματικοτητα για τον αραβιδη.Οχι ρε nik δεν ειναι παικτης για ΑΕΚ με τιποτα ομως.
ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΓΚΟ ΤΗΣ.
Ο πλατελας ειναι χρησιμος για αλλαγη.
Και για να δεις ποσο αμπαλος ειμαι ψαξε και δες αγωνιστικα λεπτα αραβιδη μακη και τα αναλογα γκολ.
Οποτε μπηκε ο μακης αλλαξε ολη η επιθεση,με τον αμπαλο πληρης ησυχια.
Δεν λεω οτι ο μακης ειναι ντρογκμπα ετσι,αλλα την θεση του φορ την κατεχει και τον βοηθαει το σωμα του να φερνει μια αναστατωση στην αντιπαλη περιοχη.Τουλαχιστο
Αυτα απο ενα προβατο και αμπαλο.
χμμμ... κοίταξε να δεις.
Το να είσαι άμπαλος είναι δικαίωμά σου και κατανοητό, δε θα κάτσω να το συζητήσω πολύ.... ο Πλατελλας κι ο Αραβας είναι αυτοί που είναι, κι από εκεί που ήταν βρέθηκαν να παίζουν στην ΑΕΚ και στην Εθνική, ναι έστω και σε αυτήν την Εθνική. Άρα σίγουρα βελτιώθηκαν πολύ από αυτό που ήταν, όπως και οι Μανταλος Μπακάκης και ο 20χρονος Λαμπρόπουλος και η συνεισφορά του Δέλλα σε αυτό είναι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μεγάλη, όπως εγραψα και πιο πάνω και δεν καταλαβαίνω γιατί ενοχλήθηκες. Αυτό λοιπόν που λέω εδώ τώρα μπορεί να στο επιβεβαιώσει αλλά και να στο επεξηγήσει αν σου είναι δύσκολο να το καταλάβεις μέχρι και ο ....τελευταίος ειδικός του ποδοσφαίρου, αν εσύ έχεις τις δικές σου θεωρίες αμπαλοσύνης και ιστορίες για αγριους σφηνωμένες στο μυαλό σου δε θα κατσω εγώ να σε μεταπείσω.
Το πιο τραγικό είναι το άλλο όμως το προβατικό... δεν το πιασες.....εδώ πιστεύεις ότι θα πάρουμε μεγάλο ξένο προπονητή (με ΤΙ μεταγραφές θα έρθει αυτός και ΤΙ χρήμα) άλλωστε το έχεις φαει το σότο μέχρι το μεδούλι ότι ο κακός Ντέλλας δήλωσε ότι δε θέλει φορ ούτε στόπερ, δηλαδή νομίζεις ότι ασχολείσαι με την ΑΕΚ αλλά ούτε καν έχεις παρει χαμπαρι τι παίζεται στην ΑΕΚ,..... οπότε επειδή καταντάει κουραστικό το κλείνω εδώ και απλά σου λέω.... μη χαθείς!!!!!
Ronal μπας κ την μυρισεις λιγο γτ μεταμοσχευση εγκεφαλου κομματι δυσκολο.
psit.... βασιλιά των Ιουδαίων! από πού ξεφύτρωσες εσύ ????
έχεις ακούσει τον Τάκη τον gay7 στην εκπομπή του που λέει..... "άντε γειά ! με ανώμαλους, δε μιλάω" !!!! xαχαχχ
άντε καληνύχτα
κοίταξε να δεις....
ας αφήσω όλα τα άλλα . Πες μου τον ορισμό του πρόβατου και του άμπαλου.
δηλαδή εσύ πιστεύεις:
-οτι θα ρθει μεγάλος προπονητής στην ΑΕΚ
-οτι ο Δελλας ειπε οτι δεν ηθελε φορ για να μην καψει τον Αραβίδη... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
-οτι ο Χρύσανθος και ο Άρθο ειναι καλοι παικτες
-οτι ο Πλατελλας και ο Αραβιδης ειναι κακοι παικτες
τα δύο πρωτα πάνε στο πρόβατο και τα αλλα δύο στο άμπαλος, ..... α, και όπως είπα αν χτύπα ξύλο αρχίσουνε τίποτα στραβες μη χαθείς κι εσύ, ε?
Ξένος πολύ καλός προπονητής που γνωρίζει την Ελλάδα είναι ο Βικρορ Σάντσεθ, παλιός παίχτης του βάζελου και το μυαλό του Μίτσελ την πρώτη καλή χρονιά του στον γαύρο. Έχει όμως συμβόλαιο με την λα Κορούνια.
re paides o (mpoloni) pou eixe palia o mpaok, mas xalouse? stil santos htan apoti thimame... asxeta an paratise ton mpaok gia na paei sta emirata gia 1,5 ekatomirio.. pios den tha to ekane?
Oποιοι γράφουν για Βαλβέρδε ας λάβουν υπόψιν τους ότι ο τύπος είναι στην Ατλέτικο Μπιλμπάο και τα πάει καλά. Οπότε....
Ο κετσπάγια θα ήταν πολύ καλή λύση στο πλαίσιο των δυνατοτήτων μας
ΑΠο τα λεγομενα του νομιζω ειναι ο κετσπαγια..μπορει και ο γιοβανοβιτς..ο βαλδερδε προπονει συλλογο?
Νομιζω ειναι ακομα στην Μπιλμπαο...δεν πιστευω πως υπαρχει περιπτωση Βαλβερδε, ουτε μια στο εκατομμυριο δεν θα εδινα για πολλους λογους... Πιο πιθανο θα εβλεπα να ερχοταν ο Μιτσελ απο Μαρσειγ, παρα ο Βαλβερδε, αλλα και σ'αυτον ελαχιστες πιθανοτητες θα εδινα...
o Βαλβέρδε είναι ακόμα Μπιλμπάο.Αν και φέτος δεν κάνει καθόλου καλή χρονιά.
Όποιος και να είναι ο νέος προπονητής είναι η τελευταία ευκαιρία του Σέρβου να αποδείξει ότι κάνει κάτι σωστό για την ομάδα.
Τα 90s(Μπάγιεβιτς-Μπουρουτζίκας-Μανωλάς) ξεφορτώθηκαν τα 00s(Δέλλας-Λύμπε-Ζήκος) για το χτίσιμο της ομάδας του μέλλοντος....
Υποτίθεται ότι όσο μεγαλώνεις, μαθαίνεις. Κοιτάς τα λάθη σου, βελτιώνεσαι και δεν τα επαναλαμβάνεις. Δεν ισχύει για όλους αυτό. Η ΑΕΚ πέρασε μια διαδικασία δύσκολη με τις λιγότερες δυνατές απώλειες. Δυο χρόνια πέρασαν γρήγορα, χωρίς ιδιαίτερο άγχος, κάτι που από πολλούς θεωρείται αυτονόητο, αλλά τα παραδείγματα Άρη και Ηρακλή δείχνουν ότι δεν είναι. Μέσα σε όλα αυτά υπήρχε ένας άνθρωπος που ναι μεν άρπαξε την ευκαιρία που του δόθηκε, αλλά ήταν και αυτός που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ανέλαβε στα ζόρια με κίνδυνο να κάψει την καριέρα του που μόλις ξεκινούσε.
ζίκα-Μανωλά και φροντίζει να αποβάλλει Ζήκους και Δέλλες. Και κυρίως, δεν τολμάει να κοιτάξει στον καθρέφτη να δει ότι είναι παρεάκι συνταξιούχων φίλων. Δεν τολμάει να ζητήσει πίστωση χρόνου και να συνεχίσει να χτίζει, φροντίζοντας να διοικεί με non-paper μοιράζοντας σανό. Φαίνεται όμως από το ποσοστό του κόσμου που δεν συμφωνεί με την αλλαγή προπονητή ότι οι περισσότεροι δεν το τρώνε πια. Ειδικά αν δουν κάποιο όνομα αντικαταστάτη από τα πανέρια που δεν θα έχει ελευθερία κινήσεων και θα πρέπει να έχει στο σβέρκο του την κουστωδία των φίλων.
Ο Δέλλας δούλεψε δυο ολόκληρες σεζόν στην ΑΕΚ με θετικό ισοζύγιο. Στη Γ” Εθνική με κωμικό ρόστερ και ένα συνονθύλευμα κατσαπλιάδων και πρώην ποδοσφαιριστών ανέβασε την ομάδα άνετα. Την επόμενη σεζόν με βελτιωμένο ρόστερ, έδειξε ότι είναι και προπονητής και όχι απλά ένα κόσμημα στην άκρη του πάγκου. Η ΑΕΚ έπαιξε συχνά καλό ποδόσφαιρο και κυρίως οργανωμένο και με πλάνο. Δεν βασιζόταν δηλαδή στην υπεροχή της στο ρόστερ, αλλά σε δουλειά που φαινόταν. Όταν ήρθε η δύσκολη ώρα να αντιμετωπίσει ξανά ομάδες Α” Εθνικής το έκανε στο κύπελλο αήττητη, διαλύοντας τον Ατρόμητο, παίρνοντας Χ στο Καραϊσκάκη με κόντρα διαιτησία και αποκλείστηκε τελικά στα χασομέρια του επαναληπτικού με το διαβόητο γκολ του Χάρα. Κι όμως, υπήρχαν φωνές και τις δυο σεζόν που στην πρώτη στραβή έφερναν τσιώληδες και άλλους τύπους που μυρίζουν ναφθαλίνη.
Η διοίκηση της ΑΕΚ (με λίγα λόγια ο Μελισσανίδης και οι φίλοι του στο ποδοσφαιρικό τμήμα) αποφάσισαν προς τιμήν τους να τον στηρίξουν. Ή τουλάχιστον έτσι φάνηκε. Σε κανένα όμως σημείο δεν φρόντισαν να πουν στον κόσμο τι να περιμένει. Οι φυλλάδες φούσκωναν τα μυαλά, ενώ στην πραγματικότητα φαινόταν ότι το πλάνο είναι συντηρητικό, να χτιστεί μια ομάδα, να προστεθούν παίκτες και να συνεχιστεί η περσινή δουλειά. Αντί όμως να το τονίσουν αυτό, φοβούμενοι αντιδράσεις, άφησαν να αιωρείται ότι η ομάδα από την πρώτη χρονιά πάει για μεγάλα πράγματα. Την ίδια στιγμή έκαναν μεν και κάποιες καλές μεταγραφές, αλλά άφηναν την ομάδα στην επίθεση με τον προβληματικό Τζεμπούρ (καψούρα λέει του ηγέτη) και τον Κρισάντους, ενώ έπαιρναν κεντρικό αμυντικό από τα χαμηλά ράφια. Το ρόστερ δεν είναι κακό, απλά δεν μπορεί να είναι και πρωταθληματικό. Κανείς δεν το παραδέχτηκε επίσημα.
Ο Δέλλας ίσως εκεί έκανε το μεγαλύτερο λάθος του. Δεν φρόντισε να πει εξ αρχής για τους στόχους της ομάδας ή ότι υπάρχουν ελλείψεις, κάλυψε τη διοίκηση και αυτό έγινε το όπλο εναντίον του αργότερα, όταν και η έλλειψη κάποιων μεταγραφών παρουσιάστηκε ως «απροθυμία του Δέλλα που δεν ήθελε παίκτες». Η διοίκηση της ΑΕΚ φάνηκε λιγότερο ορεξάτη να στηρίξει τον προπονητή και περισσότερο να απομακρυνθεί από οποιεσδήποτε ευθύνες. Οι γκρανκάσες που εν έτει 2015 ο Μελισσανίδης συνεχίζει να εμπιστεύεται δεν περιέβαλαν με εμπιστοσύνη τον Δέλλα, αλλά οχυρώθηκαν πίσω του. Τα ΜΜΕ έβρισκαν συνεχώς προβλήματα και ευθύνες στον προπονητή, αλλά δεν τόλμησαν να αγγίξουν ποτέ την ιερή αγελάδα που δεν έκανε το κάτι παραπάνω στις μεταγραφές.
Ναι, ο Δέλλας έκανε σημαντικά λάθη φέτος στα δυο πιο κρίσιμα παιχνίδια. Διάβασε λάθος το παιχνίδι της Τούμπας και ακόμα όταν ήρθε προς το μέρος του δεν μπόρεσε να το διαχειριστεί σωστά και να πάρει εστω το Χ, ενώ στο Καραϊσκάκη το διάβασε σωστά, αλλά έκανε σημαντικά λάθη στις αλλαγές και ένα παιχνίδι που στη χειρότερη θα το έχανε στο γκολ το μετέτρεψε σε συντριβή. Την ίδια στιγμή όμως έχει π.χ. την ομάδα πάνω από τον ΠΑΟΚ που υποτίθεται ότι φέτος έριξε χρήματα, ενώ έχει βγάλει ένα εξαιρετικά δύσκολο πρόγραμμα. Και στο κάτω κάτω, όταν λες αριστερά και δεξιά ότι θέλεις να δουλέψεις με ένα δικό σου παιδί, να του δώσεις χρόνο και να βγάλεις έναν προπονητή, δεν μπορείς να του συμπεριφέρεσαι με αυτόν τον τρόπο και να τον αναγκάζεις μέσω διαρροών να φύγει. Ειδικά όταν είναι ο Τραϊανός που έχει προσφέρει τόσα στην ομάδα κι όχι κάποιος από τους παλαιμάχους που μαζεύεις σε διάφορες θέσεις της ομάδας για βόλεμα και μόνο. Δυστυχώς όμως, η ΑΕΚ του 2015 λειτουργεί με νοοτροπία Μπάγεβιτς-Μπουρουτ
Αυτο το αρθρο το ειδα σε μια ποδοσφαιρικη αθλητικη σελιδα στο facebook... Το εγραψε παιδι που δεν ειναι καν δημοσιογραφος, και λεει οτι δεν μας εχουν πει οι δημοσιογραφοι... Ο Μελισσανιδης απετυχε, οχι ο Δελλας... Η ομαδα εχει ροστερ τριτοτεταρτου και ο προεδρος μιλουσε για πρωταθλημα... Για αυτο λοιπον εδιωξε οποιον ειπε τα πραγματα με το ονομα τους (Ζηκος) και εριξε τις συνεπειες των λαθων του στον Δελλα.. Το μονο λαθος του Δελλα ηταν οτι το καλοκαιρι καλυψε την διοικηση και δεν εκανε οτι εκανε ο Ζηκος..
Μήπως σκόπιμα ξέχασες να πεις ότι πέρισυ μετά τα ματς με τον gay στο κύπελλο, η ομάδα δεν βλεπόταν και στα playoffs είχαμε άθλια παρουσία; Πώς λες ότι στη Β' Εθνική παρουσίασε δουλειά που φαινόταν; Τα ξέχασες αυτά;
Καταρχην στα play off πρεπει να λαβεις υποψιν σου τρια πραγματα.. 1)Η ομαδα επρεπε να συνελθει μετα τον αδικο αποκλεισμο απο τον γαυρο 2) ελειπαν βασικοι παιχτες οπως μανταλος και μπακακης και τριτον οτι η ομαδα μπηκε στα πλει οφφ με το ενα ποδι στην σουπερλιγκα.. Οποτε ουτε το σουπερ κινητρο υπηρχε στους παιχτες αλλα ηταν και ευκερια για τον Δελλα για να τεσταρει ποιοι κανουν και ποιοι δεν κανουν για σουπερλιγκα... Ο ανθρωπος ηταν αναγκασμενος να βαζει μεσα κρισαντους για να μας πεισει η... ΣΥΝΕΧΕΙΑ διοικηση οτι ειναι μεταγραφαρα και δικαιολογημενα τον αποκτησαν.. Και περα απο αυτο σε ποιο ματς δεν σου αρεσε η ομαδα? Στο διπλο μεσα στην Λαρισα ή στο 3-3 με τον Απολλων στον οποιο ο Δελλας εκανε rotation(επαιζε ο Καραγκιολιδης π.χ. και ο Φαγιε) αλλα πηρε και αποτελεσμα...Δεν υπηρχε λογος να πιεσει τους παιχτες του στα πλει οφφ.. Ηδη ειχε πολλους τραυματιες.. Απλες κινησεις προπονητη εκανε που εσεις δεν μπορειτε να καταλαβετε.. Ο Δελλας εκανε λαθος με ΠΑΟΚ, ΟΣΦΠ αλλα ολα ξεκινησαν οταν δεν ειπε οτι με τους παιχτες που του δινει η διοικηση δεν χτυπαει πρωτια... Σου αφηνει την ΑΕΚ πανω απο ΠΑΟΚ με σχετικα δυσκολο προγραμμα και χαιρεσαι που εφυγε?
Στο λεω απο τωρα για να δεις οτι θα βγω αληθινος... Ο νεος προπονητης μας θα αναστησει τον βαζελο.. Το ματς παιξτο ασο με οβερ 3,5..
Όποιος φέτος με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ρόστερ ήθελε ή έλπιζε σε τίτλο είναι είτε άσχετος από μπάλα είτε μωροφιλόδοξος. Ταβάνι πρώτα τα πλέι οφ και η Ευρώπη και χτίσιμο ομάδας βήμα βήμα και όχι από τη σκεπή. Σε δύο χρόνια να έχεις απαιτήσεις πρωταθλητισμού, με προϋπόθεση το γήπεδο.
Ελα ντε. Αστους ρε φιλε,αφου δε καταλαβαινουν. Αστους να κλαινε τωρα. Που μου βγαζαν και σκορ για το καραισκακη τα αμπαλα.
artack δεν εχεις γικιο φιλε.Η ομαδα δεν βλεποταν γιατι ειχε σοβαρους τραυματισμους και γιατι ειχε ηδη ανεβει ουσιαστικα.Ηταν διαδικαστικου χαρακτηρα αν θυμασαι το δευτερο μισο σχεδον του πρωταθληματος.Ολοι ευχομαστε να ερθει ενας προπονητης καλος και να παει η ομαδα καλυτερα.Ομως εγω προσωπικα δεν το βλεπω εφικτο αυτο γιατι τα μυαλα των ανθρωπων που διοικουν φανηκε πως βρισκονται 30 χρονια πισω,οποτε οποιος προπονητης και να ερθει θα εχει να κανει μαυτους.ΜΑΚΑΡΙ να κανω λαθος... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αλλα τα σημαδια ειναι πολλα,οχι μονο η κακιστη για μενα επιλογη απολυσης του Δελλα.
ξερουμε οτι θελουν ισπανο, με δικο του τιμ και διαβαζω πως θελουν να ειναι το μεγαλυτερο ονομα στην ελλαδα.
δηλαδη θελουν να ειναι καλυτερος του σιλβα που ειναι το νουμερο 1 στην ελλαδα και πριν το καλοκαιρι ουτε που τον ξεραμε.
αρα σιγα τον προπονητη που θα φερουν. οποιος παει στον γαυρο, εχει σιγουρο πρωταθλημα. απλα ετυχε ο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σιλβα να του βγει.
μας δουλευουν ακομα και εδω.
μηπως εχουν ανακοινωσει και σε τι ποσο θα κυμανθει το ολο ψαξιμο.
κυριοι αντι να ψαχνεται τωρα το καλυτερο προπονητη σε συγκριση με αυτους που εχουμε εδω επρεπε το καλοκαιρι να ψαξετε το καλυτερο στοπερ, τον καλυτερο επιθετικο, το καλυτερο εξτρεμ και το καλυτερο αριστερο μπακ ωστε να στηριξετε τον δελλα.
αντε τωρα να δουμε τι θα φερετε, πως θα το παρουσιασετε εκει στην δοικηση και πως οι υπολοιποι.
Μιτσελ ή Βαλβερδε
Από τα λεγόμενα Μπαγιεβιτς ...είναι ο Κεσπαγια.
λαμβανοντας υποψιν το "Που γνωρίζει και την ΑΕΚ και τον πιστεύουμε όλοι" ειναι πολυ πιθανον να ειναι ο Κετσπαγια ή πρωην παικτης ή προπονητης της ΑΕΚ
εγω νομίζω πάμε για πρωην προπονητή (σύμφωνα με τα λεγόμενα του (μπαιεβιτσ χαχα))
Δε με νοίαζει ποιον θα φέρουν.. Θέλω να φύγουν χθές Μπάγεβιτς, Μιλοβάνοβιτς..
Ο Τουμπακοβιτς πληρει τις προυποθεσεις.
Νιομπλιας έως το καλοκαίρι και ανάλογα αποφασηζουν στην συνέχεια. ...
ο τζισους!!!!!ποιος νομπλιας ρε παιδια??????????τι πινετε ορισμενοι εδω μεσα????????για ΟΦΗ ή Ατρομητο μας εχετε?????????και μετα λετε οτι εχουν ριξει τον πηχυ στην διοικηση!!!
Εγκώ φέρει ξένο προπονητή σαν Τιμούρ που τα κρατήσει ΑΕΚ καλό γυμναστή Μπουρουτζικα,τα πέρνει ντώρο από μένα χαρτάκι με καλή 11άντα κάτε Κυριακή και τα φέρω για βοητό του Κόφι Αμπονσά που είναι καλό παιντί.
Λετε να ειναι ο Ντουσαν Ιβκοβιτς;
Φέρτε τον Αντσελότι που είναι και φτηνός :P
αφ είναι οι καλύτερες επιλογές άντε στη χειρότερη Καπαρός .
Πέρα από τη πλάκα Μπιέλσα-Σπαλέτι-Σά
Μπιελσα και Σπαλετι θελουν αρκετα πανω απο εκατομμυριο, ο Σααφ ισως ελαχιστα πιο κατω...χλωμο το κοβω να δωσουμε τοσα για προπονητη, αν και θα επρεπε...
Μια που τελειώσαμε με το παραμυθι του ανερχόμενου προπονητή απο τα σπλάχνα της ομάδας, ηρθε η ώρα να δουμε τι εχει καταλάβει η διοίκηση.
Θέλει να χτίσει σύγχρονο ευρωπαϊκό κλαμπ ή να διοικεί με κουμπάρους συγγενείς και φίλους τύπου Αχαρναϊκού (τυχαία η επιλογή της ομάδας!)
Αν και εχω κακό προαίσθημα. Θα σκάσει κανένα κούλο όνομα τύπου Κετσπάγια και θα κοπανάμε το κεφάλι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στον τοίχο.
Oxi re gamoto pano pou tha klhname to clop phge sthn liverpool...
ΦΕΡΤΕ ΤΟ ΣΑΝΤΟΣ
asagagr, μιας κ σε βλεπω πολυ επιθετικο, μπορεις να μας πεις τι ακριβως προσφερει αυτη τη στιγμη ο μπαγεβιτς στην ΑΕΚ;;
Τι να λεμε ρε παιδια με τον προπονητη που θα ερθει ?
Αν αρχισουμε ονοματα...θα γραψουμε βιβλιο !!! Εγω παιρνω παραδειγμα τοu gay-roy !!!Ουτε η μανα του δε τον ηξερε !!! 38 χρονων !!! Κι ομως...θελουμε δε θελουμε , μας αρεσει δε μας αρεσει εχει ΜΟΝΟ μια ηττα απο τη ΜΠΑΓΕΡΝ !!! Θελω να πω οτι θελουμε και μεις τετοια τυχη μαυτους να πετυχουμε και μεις λυρα 100 !!!
Τετοια τυχn οι gay-roi...τι να πω ??? Ενα αλλο που χρειαζομαστε απο εναν προπονητης ειναι η τελεια... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εκμεταλευση του...οποιο:δηποτε ροστερ της ομαδος !!! Και ...βεβαιως ... το κυριοτερο να ειναι ...ΦΙΛΟΔΟΞΟΣ ...με ΟΡΑΜΑ !!!!
Τωρα...αν πανε σε γνωστο : ΜΙΤΣΕΛ....ηηη ... ΒΑΛΒΕΡΔΕ ΧΘΕΣ !!!! Ασχετα αν ειναι Χλωμοτατο και για τους δυο !
Δυστυχώς το Πρωτάθλημα μας αλλά και η νοοτροπία του Έλληνα δεν μας αφήνουν να πάμε μπροστά!!!Καμία ομάδα δεν χτίστηκε μέσα σε μια νύχτα.Κανένας προπονητής δεν έγινε επιτυχημένος μετά από ένα παιχνίδι η αποτυχημένος...Μόνο στην Ελλάδα. Ο μεγάλος Σερ Αλεξ Φεργκισον μπορεί να μου θυμίσει κάποιος πόσα χρόνια έκανε να πάρει πρωτάθλημα η τίτλο???Οποιος και να έρθει και ο Γκουαρντίολα η νοοτροπία μας και η γκρίνια μας θα μας κάνει να τον διώξουμε με το πρώτο λάθος. Η ΑΕΚ μπορεί να μην... ΣΥΝΕΧΕΙΑ παίζει φέτος μπάλα και να φάγαμε και 4 από τους πέτσινους αλλά δυο χρόνια προσπάθησε να περάσει την νοοτροπία στην ομάδα να τρέχει να κυνηγάει να πιέζει παντού να παίζει επιθετικά να ξαναφέρει δλδ την νοοτροπία στην ομάδα που έχει χάσει πολλά Χρόνια τώρα. Η περσινή ΑΕΚ(δεν με νοιάζει αν έπαιζε β)θύμισε κάτι από παλιά .Δεν θα κάνω κριτική στον Δέλλα ούτε στον Χιμένεθ ούτε σε κανέναν.Δεν είναι η δουλεία μου δεν ξέρω.Ξέρω όμως πως πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπια.Κολλοσέ είσαι γίγαντας. Σε ευχαριστούμε!
ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ????????????
εσύ είσαι ο δούρειος ίππος
Καταρχήν σε όλη την Ευρώπη δεν γίνεσαι αν δεν κάνεις αγροτικό είτε σε μικρότερες κατηγορίες είτε σαν βοηθός ή σαν προπονητής κ20. Ο κολοσσός καλός ή κακώς 2 χρόνια μας έδειξε καλά στοιχεία ειδικά όταν η ομάδα ήταν β κατηγορία αλλά δυστυχώς είχε σκαμπανοβασματα, βέβαια πρέπει να βάλουμε και ότι είχε καλύτερο ροστερ αλλά ταυτόχρονα δούλευε κ σε διαφορετικές συνθήκες πολύ καλύτερες από τις αντιπαλες ομάδες, παρόλο αυτά φάνηκε λίγος με Κέρκυρα κ πάντα στο κύπελλο.. Δεν λέω ότι δεν είναι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ καλός αλλά χρειάζεται εμπειρίες ο Δελλας δεν διάβασε στον αγώνα με την Ξάνθη παοκ κ διορισμενο, φαινόταν χαμένος είναι πολύ καλό παιδί κ δουλεύει για αυτό κ θα πετύχει αλλά η ΑΕΚ δεν μπορεί να είναι το αγροτικό του Δελλα... Όσο για τον καινούριο προπονητή θα ήθελα χιμενεθ γτ γνωρίζει το πρωτάθλημα την ΑΕΚΑΡΑ κ με συνθήκες σωστές θα κάνει σπουδαία πράγματα. Κάποιοι λένε για μπιελσα επειδή τον ξέρω σαν προπονητή θα σας πω 2 πράγματα χάλασε το σκαουτινγκ τις μαρσειγ και είναι πολύ οξυθυμος.. Αυτά από εμένα και συγνώμη αν κούρασα
Φ Υ Γ Ε ! ! !
ποιος είσαι εσύ που διατάζεις;
να φύγεις εσύ!
εσυ ποτε θα παρεις δρομο δεν μας ειπες??
Ο ΛΥΜΠΕ ΕΦΥΓΕ (ο μεταγραφικος σχεδιασμός δεν πήγε καλύτερα)
τί? Κάτι πρέπει να δείξουμε με μια αποχή απο το γήπεδο - 1 αγωνιστική κανείς μέσα - 1 αγωνιστική... ΣΥΝΕΧΕΙΑ διαμαρτυρίας
Ο ΖΗΚΟΣ ΕΦΥΓΕ (πάει και το πλάνο με τις ακαδημίες)
Ο ΔΕΛΛΑΣ + ΜΠΟΡΜΠΟΚΗΣ ΕΦΥΓΑΝ (δε με πιστεύω ότι με το ίδιο ρόστερ θα παω καλύτερα)
τα βάζω με τον εαυτό μου........γιατί να δέχομαι να ασχολούμαι ακόμη και να πικραίνομαι....για
Κ τον ντου ντου γνωρίζουμε κ μας γνωρίζει!!! Λες;;; ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ Κ ΠΙΑΣΤΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΜΠΑΛΑΚΙΑ Κ ΚΟΥΦΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ!!! Θελω να ειναι κορυφή κ να κάνει του κεφαλιού του σε σύστημα μεταγραφές προπόνηση κτλ! ΓΙΝΕΤΕ;;; Κάντε ξανά την ΑΕΚ φόβητρο κ οχι καρπαζοεισπρακτορα! Άντε γιατί στο Τσακ ειμαστε οι παλιοί αλλά κ οι νέοι ( να μπούμε μεσα) που λένε! Μόνο ΜΕΓΑΛΗ ΑΕΚ!!!
Ειμαι αισιοδοξος κατι αλλαζει,ο νεος προπονητης εχει χρονο να δειξει εργο και δεν εννοω να μπει στα πλευ οφ αλλα να παιξει μπαλλα η ομαδα,αν οχι παμε για αλλα
ρε παιδια δεν νομίζεται οτι φτάνει πια να λετε ολοι εδω μεσα οτι να ναι? το 70% των σχολιων το σαββατο έλεγε να φύγει ο δέλλας και τελικά εφυγε,(σκεφτηκα απο μεσα μου,επιτελους θα σταματησουν την γκρίνια και δεν θα με πιάνει κατάθλιψη οταν θα μπαίνω στο site)απο χθές το 70% ειναι υπερ του δελλα και ολοι λενε δεν φταει ο δελλας για το χ στην ξάνθη την ήττα στην τουμπα και στο καραισκάκη αλλα και για τις κακες εμφανίσεις της ομαδας (προσοχη δεν ηθελα να φυγει ο δελλας).ρε παιδια πραγματικά... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σταματήστε το αυτο δεν αντεχω αλλο κλαψα ,οποιος θελει ας πιστεψει στην ομαδα οποιοσ δεν θελει ας μην πιστεψει και να μην στηρίξει!!εγω ειμαι απο την θεσσαλονικη και οπως μπορω θα την στιριξω.
Ετσι ακριβώς φίλε. Αμαν πια με τη μιζερια.
αδερφε θα συμφωνησω αλλα αμα ειχες προσεξει λιγο τους χρηστες που τη προηγουμενη βδομαδα μας τα εκαναν μπαλονια με το ποσο κακος ειναι ο Δελλας, θα διαπιστωσεις οτι απο χθες ειναι αφαντοι...
Ποιος Τιμούρ ρε παιδιά; το παλικάρι δουλεύει και πάει και πολύ καλά.
Δοκιμασμένη συνταγή Χιμένεθ και όπου πάει (μάλλον πουθενά).
Προς το παρόν απολαύστε Στελάκη και για να δείξουμε και καλό πρόσωπο την Κυριακή έξω ο Ανταμ και μέσα ο Άρθο.
Τα προβλήματα της ΑΕΚ όμως παραμένουν και δεν μπορούν να μπαίνουν κάτω από το χαλί με μια αλλαγή... ΣΥΝΕΧΕΙΑ προπονητή ή την έξοδο από την ενδεκάδα ενός παίχτη.
Πάρτε αποφάσεις για ζεστό χρήμα τον Γενάρη και κλείστε παίχτες που να κάνουν την διαφορά, κανείς δεν ζήτησε τον Ρονάλντο, απλά αξιόλογους ποδοσφαιριστές.
μήπως ήθελε να πει Σέρβος?
Δε ξερω ρε παιδια τι να πω. Ο Δελλας εφυγε, ο Λυμπε και ο Ζηκος το ιδιο και τελικα ο μονος που μενει και εχει το αλαθητο ειναι ο Σερβος. Φαγαμε 2 χρονια στα χωραφια με την ελπιδα για γηπεδο, για ομαδαρα που θα χτυπουσε τον τιτλο, για ακαδημιες, για μια ΑΕΚ συγχρονη που θα πηγαινε για μεγαλα πραγματα στην Ευρωπη και ειμαστε παλι οπως πριν απο 4-5 χρονια, στο καταραμενο ΟΑΚΑ με χαλια ηθικο. Το μονο που αλλαξε ειναι η ευρυθμη λειτουργια της ομαδας αλλα sorry ρε αδερφια, αλλα δεν νομιζω οτι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ φανταζεται κανεις την ΑΕΚ σαν ενα μαγαζακι που βγαζει τα εξοδα του. Η Original και τα Media στην απολυτη σιωπη. Δηλαδη ρε Aek365 και ολα τα αδερφια που βλεπετε το προβλημα μονο στο Δελλα αυτη η ΑΕΚ σας πειθει για το μελλον? Βλεπετε να εχει γινει εστω και κατι σε σχεση με αυτα που μας υποσχεθηκαν πριν 2,5 χρονια? Η ΑΕΚ καθε χρονο χανει κοσμο και πρεστιζ και οποιος δεν το βλεπει εθελοτυφλει. Ελπιζω να περασει το σχολιο και τα δυσκολα για την ΑΕΚΑΡΑ
Τι να λεμε ρε παιδια με τον προπονητη που θα ερθει ?
Αν αρχισουμε ονοματα...θα γραψουμε βιβλιο !!! Εγω παιρνω παραδειγμα τοu gay-roy !!!Ουτε η μανα του δε τον ηξερε !!! 38 χρονων !!! Κι ομως...θελουμε δε θελουμε , μας αρεσει δε μας αρεσει εχει ΜΟΝΟ μια ηττα απο τη ΜΠΑΓΕΡΝ !!! Θελω να πω οτι θελουμε και μεις τετοια τυχη μαυτους να πετυχουμε και μεις λυρα 100 !!!
Τετοια τυχn οι gay-roi...τι να πω ??? Ενα αλλο που χρειαζομαστε απο εναν προπονητης ειναι η τελεια... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εκμεταλευση του...οποιο:δηποτε ροστερ της ομαδος !!! Και ...βεβαιως ... το κυριοτερο να ειναι ...ΦΙΛΟΔΟΞΟΣ ...με ΟΡΑΜΑ !!!!
Τωρα...αν πανε σε γνωστο : ΜΙΤΣΕΛ....ηηη ... ΒΑΛΒΕΡΔΕ ΧΘΕΣ !!!! Ασχετα αν ειναι Χλωμοτατο και για τους δυο !
Τις επαφες τις κανει ο Μιλο..διαβασα.Ελπιζω ναναι προς....Ιβηρικη μερια.! οχι Χιμενεθ.....καποιος με πολυ μεγαλυτερες δυνατοτητες!..!. ...Οποιος κι αν ερθει παντως, θα πρεπει να πλαισιωθει απο εμπειρο και καλυτερο team και να τον αφησουν να δουλεψει !.Φυσικα και θα ζητησει.....ενισχυση..!..Δωστε του τα "εφοδια" να χτισει ομαδα......και θα δειτε οτι στο β γυρο....παοκ ......γαβροβαζελους...κλπ........θα τους καταπιουμε.......αμασητους.....!.!.!.....Το πρωταθλημα δεν το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ παιρνουμε, αλλα φτιαχνουμε ομαδα πρωτα και μετα ολα τ αλλα...!
- Εξυπακουεται οτι θα πρεπει να κανουν κατι και με .......τις παραγκες...!
Απο την επιλογή που θα κάνουν στην θέση του προπονητή θα φανεί αν αποφάσισε η διοίκηση να βάλει φράγκα και να ενισχύσει σημαντικά την ομάδα απο τον Γενάρη κιόλας. Όσο πιο καλός είναι ο προπονητής τόσες περισσότερες απαιτήσεις θα έχει.
Πραγματικά αμα ο νέος προπονητής είναι ο Χιμένεθ είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Μπορεί Μελ να μην έσταξες ουτε ευρώ για μεταγραφές εκτός από τον Ανδρεόπουλο, που δεν έπαιξε και καθόλου, αλλά στάξε μία φορά για προπονητή. Πάρε έναν καλό προπονητή και όχι παραμύθια του παρελθόντος, κράτα τον χρόνια και στηριζέ τον με μεταγραφές έστω και με διαχείρηση εσόδων δεν με ενδιαφέρει. Αλλά καλό προπονητή, επιπέδου Βαλβέρδε και πάνω. Αλλιώς Μελ μου συγνώμη που το λέω, αλλά τον διαχειριστή τον... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κάνει κ ο Χαικάλης!
Ξένος προπονητής, σοβαρός δυνατός, γνωρίζει την ΑΕΚ και τον πιστεύουμε όλοι... ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΣΑΝΤΟΣ!!! (Σε παρακαλώ Θεέ μου να είναι αυτός!!)
Martin Arruabarrena μήπως;
θα χαρει πολυ ο κοντος μας.. ο ενας μποκα ο αλλος ριβερ
Δεν ειναι ακομα στην Boca jrs?
Ξένος σοβαρός δυνατός;; Μήπως και ξενοέλληνας πολυνίκης;
Ξένος προπονητής που να γνωρίζει και την ΑΕΚ....
Κετσπάγια μου μυρίζει
Φιλε μακάρι αλλα ο κετσπαγια ειναι στην Κυπρο και δεν νομιζω να φευγει
Ο Αποελ εχει μεταμορφωθεί απο πταν πήγε
Τώρα είναι η ευκαιρία σας να φέρεται έναν ξένο έμπειρο πολύ καλό προπονητή..
Οι μόνοι προπονητές που θα μπορούσαν να δώσουν το κάτι παραπάνω αυτή την στιγμή στην ομάδα μας και που γνωρίζουν την ΑΕΚ και την ελληνική πραγματικότητα είναι κατα σειρά(προσωπικής προτίμησης): 1. Ερνέστο Βαλβέρδε, 2. Φερναντό Σάντος, 3. Μίτσελ.. Φέρε έναν απο αυτούς και φτιάξε ομάδα σοβαρή με ότι υλικά σου ζητήσει.. Έτσι χτίζονται οι μεγάλες ομάδες.-
Καλα και μετα ξυπνησες οτι θα ερθει καποιος απο αυτούς χαχαχ
Ενας προπονητης επιπεδου Μαρκαριαν θα μας σωσει αδερφια.
Ειναι και ελευθερος ποιος μας πιανει !!!
φτάνει πια η προσωπολατρεία στη ΑΕΚ. ο Δέλλας δεν έκανε για την ΑΕΚ ήταν λίγος και δεν είχε καταρχάς το θάρρος να σηκωθεί να φύγει το καλοκαίρι όταν του είπαν ότι δεν θα του φέρουν παίκτες για να πραγματοποιήσει τους στόχους η ομάδα. ποιούς στόχους ξέρουν αυτοί που τα είπαν μεταξύ τους γιατί στον κόσμο δεν είπαν τίποτα. όταν τελείωσαν οι μεταγραφές και ο Δέλλας έλεγε ότι είναι πλήρης ήξερε ότι κάποια στιγμή θα πληρώσει αυτός το μάρμαρο και έτσι έγινε. ήξερε ότι με... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Τζανετόπουλο βασικό και χωρίς σέντερ φορ θα εκτεθεί. δεν μπορεί να το βλέπαμε όλοι εμείς και να μην το έβλεπε ο ίδιος...απλά ήθελε να κάνει το καλό παιδί το καλοκαίρι να μην φέρει αντίρρηση και χάσει την δουλειά του. ήρθε η στιγμή λοιπόν ήρθαν τα άσχημα αποτελέσματα ήρθε και η 4άρα και τέλος. ας αναλάβουν τώρα όλοι τις ευθύνες τους να κάνουν ότι καλύτερο μπας και σώσουν ότι σώζετε απο αυτή την χρονιά και απο του χρόνου πάλι. έτσι καταντήσαμε ξανά να λέμε απο οκτώβρη μήνα για του χρόνου
Κεντρικό αμυντικό, έχουμε, δύο εξτρέμ, έχουμε, επιθετικούς, έχουμε, ο καημένος ο Δέλλας μας πείραξε που ήταν πάντα εδώ στα δύσκολα... Τι να πώ? Καλή τύχη στο νέο μας προπονητή όποιος και αν είναι, χωρίς όμως βασικό κορμό τι να μας κάνει και αυτός.. Οσο για Μπάγεβιτς απαξιώ να σχολιάσω έναν υποτακτικό του Ολυμπιακού και έναν φευγάτο προπονητή απο την ΑΕΚ στα δύσκολα.....
Ακουγετε κατι για τιμουρ, δηλαδη συγνωμη διωξαμε τον δελλα για να παρουμε τιμουρ.ε οχι δεν πιστευω να γινει καμια πατατα τετοια.
Αν βασιστούμε περισσότερο σ αυτό που είπε ο Ντούσαν "Που γνωρίζει και την ΑΕΚ" , τότε ο Τιμούρ θα είναι αποτυχία, ενώ ο Χιμένεθ πολύ καλύτερος του Δελλα. Για μένα δεν παίζει τίποτε άλλο.
να γνωριζει απο αεκ;;;; αφηστε τους προπονητες παλτα....η αεκ θελει μεγαλο προπονητη και μελισσανιδη πρεπει να τα σταξεις.....δεν θελουμε λυσεις τυπου χιμενεθ, καπαρος, ΚΕΤΣΠΑΓΙΑ, και κατι αποτυχημενους προπονητες που εργαστηκαν στην ελλαδα..θελουμε προπονητη αναγνωρισμενο...πληρωσε επιτελους μελισσανιδη...και προπονητες οπως ο μπιελσα (που του φορτωσαν κατι αμπαλους μαυρους στην μαρσειγ), και ματζαρι (πρωην προπονητη της ναπολι) ειναι οι καλυτερες... ΣΥΝΕΧΕΙΑ επιλογες
Don't call my name don't call my name . . . Fernando !
ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΙΜΕΝΕΘ,ΒΑΛΒΕΡΔΕ,ΜΙΤΣΕΛ ,ΚΕΤΣΠΑΓΙΑ ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ...
Λινεν ... μπουαχαχα
ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΓΑΝΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ "ΑΡΙΣΤΕΡΗ" ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ...ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ 50% ΑΠΟ ΟΑΕΔ.
δεν εκφραζω γνώμη αν είναι καλοί ή κακοί --- είναι και οι Σάντος ,Λίνεν (χωρίς πιθανότητες ) καθώς και οι Κονσεισάο ,Σόουζα ,Λουτσέσκου καθώς και ο Φερερ.
Και Σάντος, αν είμασταν τυχεροί και ήθελε και του έδιναν άδεια για παράλληλη απασχόληση από την εθνική Πορτογαλίας...
kai LINEN
Για όλους μπορούμε να γράψουμε άσχημα εδω μέσα. Για τον "Βδέλλα" τους "άμπαλους", τον Μανωλά, για όλους. Μόλις όμως τολμήσει κάποιος να υπενθυμίσει ποιος ειναι ο Μπάγεβιτς, τι εχει κανει και ποσό ανεπαρκής ειναι στα καθήκοντα του, στάνταρ θα τον μαυρίσουν στια dislike και θα του την πέσουν. Εγω λοιπόν το λεω ξεκάθαρα. Όσο αρχηγός του τμήματος ειναι ο Μπάγεβιτς, άσπρη μερα δε θα δουμε. Είτε γιατι ειναι αιωνίως κολλημένος και εγωπαθής είτε γιατι εχει ξεμείνει στον 20ο αιώνα.
Παιρνεις Βαλβερδε - Φτιαχνεις ομαδα - Την λες κ στον χοντρο
σιγα μην φυγει απο την μπιλμπαο για την αεκ..
εγω θα το κανα. :) :)
Συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα...
"Πρέπει να κάνουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται για τον νέο προπονητή."
"Ο Στέλιος θα φανεί με τον καιρό πόσο θα βοηθήσει και θα κάνει τη δουλειά του σωστά."... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Τι εννοείς Dusan;
Και εδώ πάλι τι εννοείς: "Που γνωρίζει και την ΑΕΚ"
Φωτογραφίζουμε μόνο Jimenez?
Συγνώμη φίλε μου αλλά ο Ντούσαν προσπαθεί να μας πει με τον πιο πλάγιο και έμμεσο τρόπο ότι η απόφαση έχει ληφθεί, ότι είναι ξένος, ότι τον λένε Χιμενεθ, ότι έχει ήδη υπογράψει !!! Τι δεν καταλαβαίνεις;
Τι δεν κατάλαβες; Λες και δεν εχεις ξανακούσει τον Μπάγεβιτς πως μιλάει τα ελληνικα.
ΜΗΠΩΣ NICKO ALEPHADITS???
ΕΓΩΙΣΤΑΡΟΣ ΕΡΙΧΝΕ ΤΑ ΒΑΡΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΙΚΑ ΤΟΥ Λαθη
Ενα ονομα μου έρχεται Γιοβάνοβιτς
Ricardo Gareca ή αλλιώς "Εl tigre". Ο δημιουργός της μεγάλης Βελέζ. Σήκωσε πρωταθλήματα, έκανε πορείες στο Λιμπερταδόρες, έπαιξε μπαλάρα, παρήγαγε παικταράδες. Gino Peruzzi, Fernando Tobio, Hector Canteros, Alejandro Cabral, Maxi Moralez, Facundo Ferreira, Lucas Pratto κλπ κλπ. Διαχρονική μου καψούρα, μακάρι να ερχόταν. Τον αναφέρω γιατί κάπου γράφτηκε το όνομά του.
Ξέρεις αν έχει εργαστεί ποτέ Ευρώπη? Αν όχι μήπως είναι στοίχημα κ αυτός?Ότι έχει κάνει τρομερή δουλειά εκεί είναι αδιαμφισβήτητο αλλά άλλο Αργεντινή άλλο Ελλάδα θεωρώ... κ για τους προπονητές...
To μεγάλο μπαμ προπονητικά το έκανε στη Βελέζ την τετραετία 2009-2013. Εξαιτίας του ξενυχτούσα αυτά τα χρόνια για να δω την -αγαπημένη από ξένες ομάδες- Βελέζ. Από κει και πέρα έχει δουλέψει στην Παλμέιρας(Βραζιλία) που δεν κόλλησε και από τον Φλεβάρη του 15' κοουτσάρει την εθνική του Περού. Στο Κόπα Αμέρικα του Ιουνίου πέρασε ως δεύτερος σε όμιλο με Βραζιλία-Κολομβία-Βενεζουέλα, μετά την Παραγουάη και αποκλείστηκε στα ημιτελικά από την διοργανώτρια και εν συνεχεία τροπαιούχο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Χιλή. Για να δώσω και κάποιες παραπάνω πληροφορίες για όσους ενδιαφέρονται. Σαν φιλοσοφία -τουλάχιστον στη Βελέζ- είχε το στρωτό ποδόσφαιρο με γρήγορο passing game. Μεγάλο ρόλο στο παιχνίδι του είχαν τα πλάγια μπακ(πολύ επιθετικά) και σε συστήματα δεν ήταν κολλημένος και προσαρμοζόταν στο υλικό που είχε. Κυρίως βέβαια έπαιζε με ρόμβο με τον ένα επιθετικό να κινείται σαν ψεύτικο εννιάρι. Συγγνώμη αν κούρασα, ελπίζω πάντως να σε κάλυψα.
Υ.Γ Πάντα ήμουν της άποψης πως αν είσαι καλός στη δουλειά σου τότε οι φθηνές δικαιολογίες πρέπει να λείπουν :)
Μωρε ας έρθει προπονητής της προκοπής και θα δείτε για πότε χωράνε μια χαρα στην ιδια 11δα Μανταλος, Νότης και Βάργκας.
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΘΕΤΕ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΑΕΚΤΖΗΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Μ.........ΕΣ
Εγω δεν στηριζω κανενα προσωπο μονο αν το αξιζει, εγω στηριζω τον δικεφαλο και οποιος δεν κανει θα την ακουσει.
Αυτό το "θα γνωρίζει για την ΑΕΚ" θέλω να πιστεύω ότι εννοείς πως στην ουσία θα γνωρίζει οτι στην Ελλάδα υπάρχει ομάδα ΑΕΚ κ είναι από τις 3 κορυφαίες π. χ. και οχι ότι έχει ξανασυνεργαστει... τέρμα τα πισωγυρισματα κ στο αγωνιστικό κομμάτι... Ε-ΠΕ-ΝΔΥ-ΣΤΕ...
ta strava alon ta plirose o delas
ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΝΑ ΔΩ ΠΟΙΟΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕΣΟΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΚΑΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ,ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΕΝΤΕΚΑΔΑΤΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ...
Καντε την μαγκια επιτελους καντε το σωστο και φερτε Μπιελσα, θα σκασω ειναι ευκαιρια να ερθει τωρα, δεν εχεις καθε μερα τετοιες ευκαιριες και αφηστε τον αναλωσιμους και μετριους και φερτε εναν προπονητη που να μπορεις να επενδυσεις πανω του. Επιτελους καντε κατι σωστο...
Να πω και εγω ενα ονομα για πλακα,ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΣΑΝΤΟΣ.
αμα ηταν ο Μανολο πιστευω θα ειχε κλεισει ηδη
Φοβαμαι πολυ την επιλογη που θα γινει.Παντως οσοι λετε για μπιελσα πρεπει να ειστε οι ιδιοι που λεγατε για ρομερο το καλοκαιρι,ουτε αυτος ερχεται ελλαδα ουτε εμεις δινουμε αυτα τα φραγκα(δυστυχως)
Παιζει ο Μιτσελ καθόλου στα σενάρια?
Ρε παιδιά ερώτηση έκανα.Τα κοκκινα χεράκια είναι απάντηση?
Επειδή ρωτάς σοβαρά πάρε ενα "κοκκινο χερακι". Μαλλον εχετε ανεβασει πολυ την ΑΕΚ στο μυαλο σας
Δηλαδή?
Οχι απλα ο μιτσελ ειναι αχρηστος
Λοιπον πακετο bielsa-adebayor-mazuch και φυγαμε τρενο
ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ ...
ξενος, γνωρισει την ΑΕΚ, τον πιστευουμε ολοι...Μανολο, Λινεν...εχει μουστακι? φοραει γυαλια? ρε λες να ειναι ο Ντουσαν???
Μπορεί και Arruabarrena....
ωωωωω!!! Μαιστοροβιτς?
τι τελετε κυριε?
Κατ' αρχάς ο Μπάγεβιτς άφησε υπονοούμενα ότι ο ξένος προπονητής μπορεί να αργήσει να έλθει. Άρα ο Στέλιος θα κοουτσάρει την ομάδα για καιρό. Αν πάει καλά και αξιοποιήσει τους παίκτες μας, μπορεί να μείνει ως το καλοκαίρι. Επίσης ο Μελ υπεσχέθη ότι θα πάρει 2-3 καλούς παίκτες το Γενάρη. Οι οιωνοί είναι καλοί για playoffs και για πρωταθλητισμό του χρόνου. Φτάνει που έδιωξαν τον Δέλλα ,γιατί με την ασχετοσύνη του, το Γενάρη θα μας είχε 18-20 βαθμούς πίσω. Απλά είναι τα πράγματα.
έφυγε τώρα για να γυρίσει πιο ισχυρός! καλή αντάμωση φίλε
Sergio Conseicao
Και εσύ ξένος είσαι!
Μήπως ξέρει κάποιος αν είναι ελεύθερος ο Κονσεισάο? Γιατί κάπου διάβασα ότι είναι στη λίστα. Πιστεύω ότι είναι από τους ανερχόμενους προπονητές. ο Κετσπάγια έχει συμβόλαιο . Δε μπορει να έρθει. Ο μπιελσα είναι ακριβός. Ο Καπαρός είναι τελειωμένος. Κάποτε ήταν καλός,τώρα όχι. Ο Φερνάντεζ απλά δεν υπάρχει σαν προπονητής. Ο Χιμένες δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο. Ο Μπόλονι επίσης είναι μια αξιόπιστη λύση. Και ο Λουτσέσκου επίσης . Το θέμα είναι και κατα πόσο είναι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εφικτοί οικονομικά οι στόχοι. . Γιατι και εγώ θα ήθελα το Μουρίνιο αλλά ......... .
Κονσεισάο λοιπόν, Μπόλονι ,Λουτσέσκου(είναι εφικτό να σπάσει το συμβόλαιο του χωρίς αρκετά λεφτά).
το πεταω και εγω ετσι ακυρα (χωρις πολυ ελπιδα) .... Βαλβερδε
Τι ταν θες τι τα γυρεύεις. Καλώς ή κακώς ο Δέλλας τέλος. Πάμε για ξένο προπονητή. Ας είναι η καλύτερη διαθέσιμη επιλογή. Αν όμως δεν έρθουν παίκτες βαριά ονόματα, τον Δέλλα τον βλέπω πάλι προπονητή του χρόνου τέτοια εποχή, πριν κάνει παρέλαση ο ξένος που θα έρθει
Τώρα που το ξεκαθαρίσαμε πάμε να συνοψίσουμε: "Ζητείται ξένος καταξιωμένος ή πολλά υποσχόμενος προπονητής. Χαλαρό και πολιτισμένο επαγγελματικό περιβάλλον. Καθαρές απολαβές 2500€-3000€/μηνά με πολλά έξτρα όπως μηδενικό άγχος για μεταγραφές και κατάρτιση ενδεκάδας (τα κάνουν άλλοι). Πλούσια πριμ που φτάνουν και τα 1000€ για κατάκτηση πρωταθλήματος και τα 500€ για κύπελλο . Μόνο σοβαρές αιτήσεις."
τωρα τι λεμε?ευχαριστουμε?
Σηκω κ φυγε κ ας τον καινουριο να δουλεψει μονος του!!
Ο Στέλιος θα φανεί με τον καιρό πόσο θα βοηθήσει και θα κάνει τη δουλειά του σωστά».
Για τον στελαρα τον φιλο μας να του δωσουμε χρονο να φανει και να κανει την δουλεια του σωστα για το δελλα ομως δεν γινεται.Οι κλικες στην ΑΕΚ δεν θα πεθανουνε ποτε.
ΓΚΙΓΕΡΜΟ ΣΕΛΟΤΟ ΤΗΣ ΛΑΝΟΥΣ Η ΜΠΙΕΛΣΑ.
Ο τιμουρ ειναι αποελ, ο μανολο πουθενα, ο μιτσελ μασσαλια, ο μπολονι καταρ καπου, ο ζαρντιμ μονακο...........κ ο σαντος πορτογαλια. Για εναν απο αυτους παμε, ετσι το μεταφραζω το σχολιο του στην τριτη ερωτηση που του τεθηκε
Αν και τον σέβομαι απεριόριστα έχω αρχίσει να πιστεύω ότι θα πρέπει να αποχωρήσει και αυτός. Η ομάδα χρειάζεται νέα πρόσωπα με νέες ιδέες γύρω από το ποδόσφαιρο.
Θα ήθελα Κετσπάγια αλλά μου μοιάζει εύκολο θύμα κι αυτός, θυμάστε πως τον ξαπέστειλαν οι γαύροι.
Προπονητή με κύρος, προσωπικότητα, φιλοδοξία και αδιαμφισβήτητη αξία. Όχι σε σχεδόν συνταξιούχους και σε Τεννέδες της Ισπανίας και της Ιταλίας.
«Ο Στέλιος θα φανεί με τον καιρό πόσο θα βοηθήσει και θα κάνει τη δουλειά του σωστά».
Define "καιρό" . . .
ΤΩΡΑ !
Εγω με την ατάκα που να γνωρίζει την ΑΕΚ βλέπω Χιμένεθ.Δεν θα κρίνω ουτε τωρα αλλα δεν μου ερχεται κατι αλλο στο μυαλο για προπονητη
Σήκω φύγε σερβε
Εχουμε και λεμε προπονητης που δουλεψε στην ΑΕΚ τα τελευταια 20 χρονια ο μονος καλος ηταν ο σαντος αν εννοει οτι ξερει την ΑΕΚ γιατι δουλεψε στην ελλαδα θα ελεγα μιτσελ
Μάλιστα, τα είπε όλα ο Μπάγιεβιτς.
«Ξένος θα είναι ο προπονητής. Δεν θέλω να λέμε ονόματα. Θα είναι σοβαρός, δυνατός, όσο γίνεται πιο καλός. Που γνωρίζει και την ΑΕΚ και τον πιστεύουμε όλοι. Πότε θα το καταφέρουμε θα δούμε»
Ποιος γνωρίζει την ΑΕΚ;
Εγώ βλέπω τον Χιμένεθ! Ποιος άλλος ξέρει την ΑΕΚ; Όλοι οι άλλοι δουλεύουν.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Πάντως ότι είναι να γίνει κάντε το γρήγορα και τελειώνεται με τον υπηρεσιακό Στελάκη.
Υποτίθεται ότι όσο μεγαλώνεις, μαθαίνεις. Κοιτάς τα λάθη σου, βελτιώνεσαι και δεν τα επαναλαμβάνεις. Δεν ισχύει για όλους αυτό. Η ΑΕΚ πέρασε μια διαδικασία δύσκολη με τις λιγότερες δυνατές απώλειες. Δυο χρόνια πέρασαν γρήγορα, χωρίς ιδιαίτερο άγχος, κάτι που από πολλούς θεωρείται αυτονόητο, αλλά τα παραδείγματα Άρη και Ηρακλή δείχνουν ότι δεν είναι. Μέσα σε όλα αυτά υπήρχε ένας άνθρωπος που ναι μεν άρπαξε την ευκαιρία που του δόθηκε, αλλά ήταν και αυτός που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ανέλαβε στα ζόρια με κίνδυνο να κάψει την καριέρα του που μόλις ξεκινούσε.
ζίκα-Μανωλά και φροντίζει να αποβάλλει Ζήκους και Δέλλες. Και κυρίως, δεν τολμάει να κοιτάξει στον καθρέφτη να δει ότι είναι παρεάκι συνταξιούχων φίλων. Δεν τολμάει να ζητήσει πίστωση χρόνου και να συνεχίσει να χτίζει, φροντίζοντας να διοικεί με non-paper μοιράζοντας σανό. Φαίνεται όμως από το ποσοστό του κόσμου που δεν συμφωνεί με την αλλαγή προπονητή ότι οι περισσότεροι δεν το τρώνε πια. Ειδικά αν δουν κάποιο όνομα αντικαταστάτη από τα πανέρια που δεν θα έχει ελευθερία κινήσεων και θα πρέπει να έχει στο σβέρκο του την κουστωδία των φίλων.
Ο Δέλλας δούλεψε δυο ολόκληρες σεζόν στην ΑΕΚ με θετικό ισοζύγιο. Στη Γ” Εθνική με κωμικό ρόστερ και ένα συνονθύλευμα κατσαπλιάδων και πρώην ποδοσφαιριστών ανέβασε την ομάδα άνετα. Την επόμενη σεζόν με βελτιωμένο ρόστερ, έδειξε ότι είναι και προπονητής και όχι απλά ένα κόσμημα στην άκρη του πάγκου. Η ΑΕΚ έπαιξε συχνά καλό ποδόσφαιρο και κυρίως οργανωμένο και με πλάνο. Δεν βασιζόταν δηλαδή στην υπεροχή της στο ρόστερ, αλλά σε δουλειά που φαινόταν. Όταν ήρθε η δύσκολη ώρα να αντιμετωπίσει ξανά ομάδες Α” Εθνικής το έκανε στο κύπελλο αήττητη, διαλύοντας τον Ατρόμητο, παίρνοντας Χ στο Καραϊσκάκη με κόντρα διαιτησία και αποκλείστηκε τελικά στα χασομέρια του επαναληπτικού με το διαβόητο γκολ του Χάρα. Κι όμως, υπήρχαν φωνές και τις δυο σεζόν που στην πρώτη στραβή έφερναν τσιώληδες και άλλους τύπους που μυρίζουν ναφθαλίνη.Η διοίκηση της ΑΕΚ (με λίγα λόγια ο Μελισσανίδης και οι φίλοι του στο ποδοσφαιρικό τμήμα) αποφάσισαν προς τιμήν τους να τον στηρίξουν. Ή τουλάχιστον έτσι φάνηκε. Σε κανένα όμως σημείο δεν φρόντισαν να πουν στον κόσμο τι να περιμένει. Οι φυλλάδες φούσκωναν τα μυαλά, ενώ στην πραγματικότητα φαινόταν ότι το πλάνο είναι συντηρητικό, να χτιστεί μια ομάδα, να προστεθούν παίκτες και να συνεχιστεί η περσινή δουλειά. Αντί όμως να το τονίσουν αυτό, φοβούμενοι αντιδράσεις, άφησαν να αιωρείται ότι η ομάδα από την πρώτη χρονιά πάει για μεγάλα πράγματα. Την ίδια στιγμή έκαναν μεν και κάποιες καλές μεταγραφές, αλλά άφηναν την ομάδα στην επίθεση με τον προβληματικό Τζεμπούρ (καψούρα λέει του ηγέτη) και τον Κρισάντους, ενώ έπαιρναν κεντρικό αμυντικό από τα χαμηλά ράφια. Το ρόστερ δεν είναι κακό, απλά δεν μπορεί να είναι και πρωταθληματικό. Κανείς δεν το παραδέχτηκε επίσημα.
Ο Δέλλας ίσως εκεί έκανε το μεγαλύτερο λάθος του. Δεν φρόντισε να πει εξ αρχής για τους στόχους της ομάδας ή ότι υπάρχουν ελλείψεις, κάλυψε τη διοίκηση και αυτό έγινε το όπλο εναντίον του αργότερα, όταν και η έλλειψη κάποιων μεταγραφών παρουσιάστηκε ως «απροθυμία του Δέλλα που δεν ήθελε παίκτες». Η διοίκηση της ΑΕΚ φάνηκε λιγότερο ορεξάτη να στηρίξει τον προπονητή και περισσότερο να απομακρυνθεί από οποιεσδήποτε ευθύνες. Οι γκρανκάσες που εν έτει 2015 ο Μελισσανίδης συνεχίζει να εμπιστεύεται δεν περιέβαλαν με εμπιστοσύνη τον Δέλλα, αλλά οχυρώθηκαν πίσω του. Τα ΜΜΕ έβρισκαν συνεχώς προβλήματα και ευθύνες στον προπονητή, αλλά δεν τόλμησαν να αγγίξουν ποτέ την ιερή αγελάδα που δεν έκανε το κάτι παραπάνω στις μεταγραφές.
Ναι, ο Δέλλας έκανε σημαντικά λάθη φέτος στα δυο πιο κρίσιμα παιχνίδια. Διάβασε λάθος το παιχνίδι της Τούμπας και ακόμα όταν ήρθε προς το μέρος του δεν μπόρεσε να το διαχειριστεί σωστά και να πάρει εστω το Χ, ενώ στο Καραϊσκάκη το διάβασε σωστά, αλλά έκανε σημαντικά λάθη στις αλλαγές και ένα παιχνίδι που στη χειρότερη θα το έχανε στο γκολ το μετέτρεψε σε συντριβή. Την ίδια στιγμή όμως έχει π.χ. την ομάδα πάνω από τον ΠΑΟΚ που υποτίθεται ότι φέτος έριξε χρήματα, ενώ έχει βγάλει ένα εξαιρετικά δύσκολο πρόγραμμα. Και στο κάτω κάτω, όταν λες αριστερά και δεξιά ότι θέλεις να δουλέψεις με ένα δικό σου παιδί, να του δώσεις χρόνο και να βγάλεις έναν προπονητή, δεν μπορείς να του συμπεριφέρεσαι με αυτόν τον τρόπο και να τον αναγκάζεις μέσω διαρροών να φύγει. Ειδικά όταν είναι ο Τραϊανός που έχει προσφέρει τόσα στην ομάδα κι όχι κάποιος από τους παλαιμάχους που μαζεύεις σε διάφορες θέσεις της ομάδας για βόλεμα και μόνο. Δυστυχώς όμως, η ΑΕΚ του 2015 λειτουργεί με νοοτροπία Μπάγεβιτς-Μπουρουτ
"Θα είναι σοβαρός, δυνατός, όσο γίνεται πιο καλός. Που γνωρίζει και την ΑΕΚ και τον πιστεύουμε όλοι." Τον εαυτο του εννοει????
Μανολο ρε παιδια τι τι ψαχνετε...
Εγω που ημουν υπερ της παραμονης του Δελλα, θα σας πω μπραβο αν φερετε καποιον πραγματικα καλο. Καλο και νεο ομως. Οπως ηταν ο Βαλβερδε πριν ερθει Ελλαδα ή οπως ειναι ο Σιλβα. Αν ειναι μεγαλης ηλικιας, να ειναι επιπεδου Μπιελσα. Επιτελους ριξτε χρημα.
O TIMOYR ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΕΚΤΣΗΣ
""Τι είπε ο παλαίμαχος του γαύρου από τα Σπάτα για το τέλος του Δέλλα και την επόμενη ημέρα"".
Ντούσαν φέρτε προπονητή μαζί με τους συνεργάτες του για να πάψουν να μας ζαλίζουν για τους Μπουρουτζίκες που "δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους".
Να σ'αφησουν και σένα στην ησυχία σου.
Διότι την κάθε αποτυχία του Δέλλα τη χρεωνόσουν εσυ, τη μια επειδή τον στήριζες και την άλλη επειδή "επενέβαινες" στο έργο του και δεν του έφερνες τους παίκτες που ήθελε.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Και οχι άλλους παλαιμαχους. Για τον κάθε παλαίμαχο που φέρνετε στην ομάδα, όταν έρθει η ώρα να φύγει γίνεται πόλεμος.
Ήρωες όλοι. Ήρωας ο Ζήκος, ήρωας ο Λύμπε, ήρωας ο Δέλλας, ήρωας ακόμα και ο Κέζος.
Όλοι απέναντι καλοί και εσείς πάντα οι κακοί.
Ξεμπερδεύετε με τους παλαίμαχους και προχωρήστε μπροστά.
Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα όλες οι ομάδες θα είχαν προπονητές και μάνατζερς παλαίμαχους και δεν θα ξόδευαν εκατομμύρια για καταρτισμένους επαγγελματίες, ούτε θα πλήρωναν γραφεία μανατζαρέων για να τους βρίσκουν παίκτες.
αρα εχει γνωση της ΑΕΚ κ αρα δεν περιμενουμε αμεση προσληψη....κετσπαγια?
Kyuss21 ΜΑΚΑΡΙ ΑΔΕΛΦΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΙΜΟΥΡ....ΜΑΚΑΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.........
τι μακαρι??αμα ειναι να ερθει παλι πρωην της ΑΕΚ γνωστος του μπαγεβιτς να κανει παλι σε ολα κουμαντο ο μπαγεβιτς τοτε τι καναμε>>μια τρυπα στο νερο...καινουριος προπονητης απο εξωτερικο που θα φερει δικο του τιμ που θα εχει λογο στις μεταγραφες στο ιατρικο τιμ σοτυς γυμναστες στα παντα...στο συγχρονο ποδοσφαιρο ο προπονητης ελεγχει τα παντα...
Οτι πει ο αρχηγος. Οτι πει ο εκτελεστικος. Δελλα, Λυμπε, Ζηκο μιληστε επιτελους.....