Την θέση της για το δημοψήφισμα της Κυριακής γνωστοποίησε η Original 21 μέσω ανάρτησης στην επίσημη ιστοσελίδα της στο Facebook: «Τα μεγάλα ΟΧΙ πάντα τα έλεγε ο λαός... Στις μεγάλες μάχες για αξιοπρέπεια, υπερηφάνεια και την ίδια την ζωή ο ΛΑΟΣ της ΑΕΚάρας είναι πάντα στην πρώτη γραμμή! Άλλωστε ειναι ξεκάθαρο χρόνια τώρα, ζούμε εξεγερμένοι και ΟΧΙ σαν ρουφιάνοι και προσκυνημένοι. Το ραντεβού μας αύριο στο Δωματιάκι μας στις 18:30 και ΟΛΟΙ μαζί κατηφορίζουμε για Σύνταγμα με ενδιάμεση στάση την αγαπημένη μας πλατεία».
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!

Εδ'ω μέσα είμαστε όλοι ΑΕΚ- έτσι ελπίζω τουλάχιστον. ΔΙΚΑΙΩΜΑ του καθένα είναι να ψηφίσει οτι θέλει και να πιστεύει οτι θέλει. Μια ε΄ρωτηση μόνο. Η ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ πως παίρνει θέση? Έιναι δυνατόν ΟΛΑ τα μέλη της να πιστεύουν το ίδιο? Ούτε σε κομματικούς χώρους δεν συμβαίνει αυτό, απόδειξη οτι 3-4 βουλευτές ΑΝΕΛ διαφοροποιήθηκαν. Εκτός αν είναι άποψη της ηγεσίας της οπότε πάω πάσο.
πιστευω εννοει τα τοπ παλαια μελη απο το δωματιακι , οταν λεει ''η original '' και οχι ολα τα κλαμπ.. παντως σωστη η παρατηρηση σου .. για τοδημοψιφισμα πρεπει ο καθενας να παρει ευθυνη προσωπικα .. π.χ. εγω λεω ΟΧΙ με τα μπουνια ''Ελευθερια η θανατος''
Λέμε ΟΧΙ στον ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑ & ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΠΡΙΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ...
Μηπως εισαι ........κριος ?ξυπνατε ρε!!
Εδώ και αρκετό καιρό η Μέρκελ παίζει το ρόλο του καλού μπάτσου. Ολοι οι υπόλοιποι δηλώνουν το αντίθετο. Δεν έχουν καμμιά αξία αυτές οι δηλώσεις. Ανεξάρτητα με τι δηλώνει ο καθένας, το γεγονός είναι ότι είτε υπερισχύσει το ΝΑΙ είτε το ΟΧΙ, η όποια ελληνική κυβέρνηση πάει από Δευτέρα γιά διαπραγματεύσεις, στο μόνο που μπορεί να ελπίζει είναι να την λυπηθούν. Δεν θα υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ απολύτως περιθώριο διαπραγμάτευσης με capital control και κλειστές τράπεζες. Με τους πολίτες να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στενάζουν στις ουρές, η οποιαδήποτε κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να κάνει μιά συμφωνία ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ, γιά να ανοίξει η στρόφιγγα του ELA. Με την άφρονα απόφαση της διεξαγωγής του δημοψηφίσματος που οδήγησε στο κλείσιμο των τραπαζών, οι δανειστές μας έχουν στο χέρι. Οποιο και αν είναι το αποτέλεσμα. Θα δεχτούμε ό,τι ακριβώς θέλουν και θα πούμε και ευχαριστώ. Και αυτό που θα επιβάλουν είναι ένα νέο μνημόνιο με πολύ σκληρότερα μέτρα από αυτά που πρότεινε την περασμένη εβδομάδα ο Τσίπρας λίγο πριν λιποτακτήσει (και δέχτηκαν οι δανειστές με μικρές διαφοροποιήσεις). Τα μέτρα του Τσίπρα θα είναι παιδική χαρά μπροστά σε αυτά που θα μας δώσουν τη Δευτέρα εκβιάζοντάς μας με τον ELA.
.
Συνεπώς, θα υπάρχουν 2 επιλογές γιά την -ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ- οποιαδήποτε κυβέρνηση με το οποιοδήποτε αποτέλεσμα στο δημοψήφισμα. Η αποδεχόμαστε τα μέτρα που απλά θα μας ανακοινώσουν ή ακολουθούμε το δικό μας δρόμο. Ο οποίος είναι ο ακόλουθος: οι τράπεζες παραμένουν κλειστές, δεν πληρώνεται η δόση των 3.5 δις στο τέλος Ιουλίου στην ΕΚΤ, ούτε η δόση προς το ΔΝΤ η οποία έλειξε τον Ιούνιο και ζητήσαμε παράταση, η κατάσταση από μέρα σε μέρα χειροτερεύει, γίνονται απαιτητές οι δόσεις που δεν πληρώθηκαν στην ΕΚΤ και το ΔΝΤ, πράγμα που σημαίνει επίσημη χρεοκοπία, γίνεται κούρεμα καταθέσεων προκειμένου να αποπληρωθεί το ποσό που πήραμε μέσω ELA και κάποια στιγμή, σε 1-2 μήνες οι τράπεζες ανοίγουν με δραχμή.
Και μετά τι;;;;;; Σε μιά χώρα που δεν παράγει απολύτως τίποτε και θα πρέπει να κάνει εισαγωγές με τις νέες πληθωριστικές δραχμές;;; Και χωρίς να μας δανείζει κανένας γιατί θα χρωστάμε σε όλη την υφήλιο και το δημόσιο χρέος μας θα έχει τριπλασιαστεί λόγω της υποτίμησης της δραχμής;;; Ο καθένας μπορεί να φανταστεί όπως θέλει τη συνέχεια. Ουδείς μπορεί να την προβλέψει.
Συνεπώς, αγαπητοί φίλοι, άδικα μαλώνουμε. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ. Το μεγάλο λάθος έγινε με την προκήρυξη του δημοψηφίσματος που είχε αποτέλεσμα το κλείσιμο των τραπεζών. Αυτό το κολοσιαίο λάθος ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ. Με κλειστές τράπεζες μας έχουν στο χέρι. Οταν θα πάμε στις Βρυξέλες (οποιοσδήποτε και αν πάει) η πρόταση-απόφαση των δανειστών take it or leave it θα είναι έτοιμη. Αυτό θα είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΟ (όχι σαν αυτό που αποκάλεσε τελεσίγραφο ο Τσίπρας την προηγούμενη Παρασκευή γιά να βρει δικαιολογία να φύγει). Ο χρόνος που είχαμε να κάνουμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ διαπραγμάτευση και να πετύχουμε καλύτερα μέτρα έληξε στις 30 Ιουνίου. Αυτό το χρόνο είχε διαθέσιμο ο ΣΥΡΙΖΑ γιά να πετύχει μιά λιγότερο κακή συμφωνία. Και ξέρετε γιατί έγινε αυτό το κολοσσιαίο λάθος της προκήρυξης του δημοψηφίσματος; Το ξέραμε αλλά μας το επιβεβαίωσε σήμερα ο επικεφαλής της "διαπραγματευτικής ομάδας" Τσακαλώτος : «Πήγαμε στο δημοψήφισμα γιατί θα έπεφτε η κυβέρνηση». Δηλαδή γιά καθαρά εσωκομματικούς λόγους. Επειδή ο κ. Τσίπρας δε μπορεί να ελέγξει τις συνιστώσες του. Σε μας, είπε ένα ακόμη ψέμα, ότι το έκανε ως διαπραγματευτικό όπλο.
Ό,τι έγραψα παραπάνω δεν είναι εικασίες και κινδυνολογία. Είναι γεγονότα και η κοινή λογική. Να γιατί το πραγματικό διακύβευμα στο δημοψήφισμα είναι ευρώ ή δραχμή. Εχουμε να επιλέξουμε μεταξύ ευρώ που σημαίνει ένα νέο μνημόνιο με σκληρά μέτρα, άγνωστο γιά πόσα χρόνια ακόμη και δραχμής με τραγικές επιπτώσεις, που είναι αδύνατο να προβλεφθούν.
Το λάθος έχει γίνει και το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος ελάχιστα είναι δυνατό να επηρεάσει τις εξελίξεις. Και αυτό έχει σχέση με τη διάθεση με την οποία θα υποδεχτούν την ελληνική κυβέρνηση τη Δευτέρα οι δανειστές στη Βρυξέλες, δεδομένου ότι έχουν δηλώσει ότι η παρούσα κυβέρνηση είναι αναξιόπιστη. Αν έχουν καλή διάθεση μπορεί να ξεκλειδώσουν τον ELA και να αφήσουν μερικές σταγόνες να τρέξουν.
Δυδτυχώς το μοναδικό στο οποίο μπορούμε να ελπίζουμε τώρα είναι στο έλεος των δανειστών. Εκεί μας έφερε η πρώτη φορά αριστερά-ακροδεξιά
@ alexo524 επειδη εχω διαβασει κι αλλες φορες αυτα που γραφεις, εχω προσεξει οτι ζεις σε ενα δικο σου, διαστημο-φανταστικό κοσμο κινδυνολογίας και παραισθήσεων.... κάτι σαν την ταινία ¨the matrix" ένα πράγμα.
Το μόνο θετικο λοιπον ειναι οτι οποιος σε διαβαζει, μπορει να ειναι απολυτα σιγουρος οτι θα συμβουν ακριβως ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ απο αυτα που γραφεις και προβλεπεις...... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
στα θέματα της ΑΕΚ έγιναν ακριβώς τα αντίθετα, στο θεμα του γηπεδου που ειχες γραψει οτι αποκλειεται να γινει λογω του κακου συριζα και μαρινακη εγινε ακριβως το αντιθετο και το γηπεδο φυσικα και θα γινει εκτος συγκλονιστικού και άσχετου απροοπτου, στο θεμα του Δελλα που θα "πάτωνε" και δε θα τα κατάφερνε στη Β έγινε ακριβώς το αντίθετο, στο θέμα της εγκληματικής οργάνωσης που επέμενες οτι δε θα γινει το παραμικρό λογω συριζα ηδη εχουμε κατηγορίες για 5 κακουργηματα, ναρκοπλοιο, και ο προεδρος να παρουσιαζεται στο τμημα 2 φορες το μηνα κλπ ενω ερχονται και τακτικοι δικαστες και η συνεργασία "των τριών"μεγάλων ομάδων και αναμενονται σημαντικοτατες εξελιξεις, και γενικά εχεις το σπανιο χάρισμα να συμβαινει παντα το αντιθετο απο αυτό που πιστεύεις...... κι ολα αυτα συμβαινουν γιατι παντα επηρεαζεσαι απο την απεχθεια και το "μισος" που νιωθεις για συγκεκριμενα ατομα (πολλες φορες οχι αδικα) κι εκει πάνω "τυφλωμένος" προσπαθείς να "πλάσεις" τις δικές σου φανταστικές ιστοριούλες διαπλοκης και τρόμου ... αθωωνοντας φυσικα παντα "τους καλούς" του παραμυθιού σου- αυτούς που συμπαθεις δηλαδη- οι οποιοι φυσικα δικαιολογουνται για ολα...δε φταινε ποτέ και για τίποτα !
Το "δημοψήφισμα" ήταν ότι ΤΟ ΣΩΣΤΟΤΕΡΟ έκανε ο Τσίπρας όλο αυτό το 5άμηνο, και η σημασία και το διακύβευμά του τεράστιο. Και η κοινή λογική λέει ότι το ΝΑΙ η ΟΧΙ δεν εχει να κανει με ΕΥΡΩ Η ΔΡΑΧΜΗ και άλλα τετοια "τρομοδιλημματα" με τα οποία μας βομβαρδιζουν μερα-νυχτα τα στημένα καναλια και οι σαμαραδες σου, αλλα με το ΝΑΙ Η ΟΧΙ στα συνεχόμενα φονικά μνημόνια των κοινών εκβιαστών οι οποιοι δεν στοχεύουν τόσο στα "οικονομικά ανταλλάγματα" και χρωστούμενα όσο στον ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ της πατρίδας μας σε κάθε ιστό κυριολεκτικα του "οργανισμού της".... κάτι που θεωρούσαν δεδομένο όλα τα προηγούμενα χρόνια με τους καθε λογης "γιωργάκηδες", κωστάκηδες" αντωνάκηδες" που τους έκαναν τις φιλιπινεζες και γι αυτό και τους περιφερουν ξανά στα καναλια αυτές τις μέρες οπως βλεπεις... από ανησυχια μηπως και κινδυνεψουν τα ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ.....
Γι αυτο κι εχει τεραστια σημασια ενα βροντερο ΟΧΙ, το οποιο θα τους φερει πλεον "προ των ευθυνων τους, αφου οι συνεπειες ενδεχομενης εξόδου της Ελλάδας θα ειναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΕΣ και γι αυτους και για χίλιους λόγους και το ξερεις καλά ...άρα θα γίνει παιχνίδι και ό,τι αρπάξει ο καθένας, οποτε τα "να μας λυπηθουν" και βρισκομαστε στο έλεός τους κλπ που γραφεις φιλε μου είναι προφανως αστειότητες.... αν ήθελαν να μας "πτωχευσουν" μπορουσαν να το ειχαν κανει πολυ νωρίτερα...... γιατί δεν το έκαναν ? κύριος σκοπός τους λοιπον ειναι πλέον το φαγωμα του "αγαπημενου" σου Αλέξη, ωστε ΚΑΙ το παράδειγμα "καλής διαγωγής" να δώσουν σε Ισπανίες κλπ, αλλά ΚΑΙ να επαναφέρουν τα νουδοπασοκικά ζόμπι τους ώστε να αρπαξουν ό,τι απέμεινε.... και δεν αμφιβαλλω οτι ειναι πια πολυ δύσκολη η θέση του, απο τη στιγμη που τους προηγουμενους μηνες δεν εκανε τιποτα ουσιαστικο και ασχολιοταν με το πως θα κουμανταρει τους αστειους λαφαζανηδες και τα εσωκομματικα (και ειναι το μονο πραγμα που συμφωνω μαζι σου).... ΤΩΡΑ ομως ήρθε η ώρα που θα κριθει πραγματικά..... ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ! Και πραγματικα ελπιζω να τα καταφερει και πρεπει να ελπιζεις κι εσυ, γιατι αλίμονό μας αν επιστρεψουμε στους βρικολακες του παρελθοντος (και φιλους σου) που μας εφτασαν εδω..
Αδέρφια δείτε το ερώτημα στο δημοψηφισμα πολύ ψύχραιμα και λογικά.
υξήσεων ΦΠΑ,καταστροφή του τουρισμού κα.Επίσης αποδεχόμαστε την γερμανική κυριαρχία και δίνουμε συγχωροχάρτι στους σαμαροβενιζέλους και στο παλαιοκομματικο διευθαρμενο και διαπλεκομενο κατεστημενο.
Πρώτον και στις δύο περιπτώσεις η Ελλάδα δεν μπορεί να φύγει από το ευρώ παρά μόνο αν την διώξουν αυτοί.Και δε θα το τολμήσουν γιατί το κόστος είναι τεραστιο γι αυτους και προκαλεσει διαλυση ευρωζωνης.Ουτε και ο Τσιπρας μπορει να παει στην δραχμη γιατι θα καταστρεψει την Ελλαδα σε αυτην την περίπτωση για τους λόγους που είπε σωστα ο Καραμανλης εχτες.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
-αν ψηφίσουμε ΝΑΙ τότε η κυβέρνηση αποδέχεται οποιοδήποτε όρο της Τρόϊκα και τρώμε αδιαμαρτύρητα όλα τα μνημόνια και τα υφεσιακά μέτρα που θα μας οδηγήσουν σε μειώσεις μισθών,συντάξεων,α
-αν ψηφίσουμε ΟΧΙ τοτε δίνουμε παράδειγμα σε ολη την Ευρωπη καιθως και μηνυμα οτι τα μετρα λιτοτητας δεν ειναι λυση και θα αναγκαστουν να ερθουν σε συμφωνια για δικαιη και βιωσιμη λυση μια και καλη.Και σε αυτην την περιπτωση θα υπάρξουν σκληρα μετρα αλλα θα επιδιωχθει λυση μια και κλαη.Οσο και αν πιεσουν μετα το ΟΧΙ οσο και αν επιμεινουν να κλεισουν τον ΕLA για να επιχειρησουν να εκφοβισουν και να πιεσουν τον ελληνικο λαο το ξεροουν καλα οτι δεν θα ανοιξουν τις πορτες της κολασεως γιατι θα διαλυθει η ΕΕ.Σε αυτην την περιπτωση θα πρεπει να κανουμε υπομονη και να αντισταθουμε στους εκβιασμους τους.Περισσότερα έχουμε να κερδίσουμε με το ΟΧΙ αλλα περισσοτερο την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ.
Σκεφτητε εθνικα και οχι κομματικα.
Δεν ειμαι συριζα και ουτε τον ψηφισα στις εκλογες.ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ
ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΑΔΕΡΦΙΑ !!!
https://www.youtube.com/watch?v=ja2LAc6llHQ
το ναι η το όχι είναι υπόθεση του λαου.. πέρα και πάνω από τα κόμματα.. ζούμε εξεγερμένοι και ΟΧΙ σαν ρουφιάνοι και προσκυνημένοι.. είναι στάση ζωής για την οριτζιναλ και δεν περίμεναν το δημοψήφισμα για να το πουν.. απλά μας το θυμίζουν.. παρα τα λάθη και τις διαφορες..πάμε πάλι όπως παλιά.. στις μεγάλες μάχες οι σκέψεις όλων μας ξανασυναντιούνται.. πέντε μέρες ταλαιπωρίας, αλλα μια πλαστική κάρτα και ένα ATM δε θα με αλλοτριώσουν ούτε θα με κάνουν να ξεχάσω πέντε χρονια δυστυχίας,... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εξαθλίωσης και υποδούλωσης ενός ολοκληρου λαου.. πάμε περήφανα σαν Έλληνες...
Εντωμεταξύ ρε Κίτρινε …… παραδέχομαι ότι όσοι προερχόμαστε από τον μη πολιτικοποιημένο χώρο της αριστερής σκέψης (για τέτοιο σε κόβω) ποτέ δεν είχαμε ιδιαίτερα ερείσματα σε έννοιες όπως Πατρίδα, σημαία, Έθνος κλπ …. Δεν λέω ότι ήμασταν τουρκόφιλοι, οπαδοί της παγκοσμιοποίησης, φιλοευρωπαϊστές ή κάτι τέτοιο ….. απλά προτιμάγαμε να υπηρετούμε έννοιες όπως κοινωνική δικαιοσύνη, ισονομία, ισότητα, αλληλεγγύη και άλλα …..... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Και ξαφνικά ανακαλύπτουμε ότι αυτή η χώρα είναι καταδικασμένη να είναι πάντα στην πρώτη γραμμή της μάχης και να πολεμάει για όλα τα Έθνη πέρα από το δικό της. Δεν ξέρω αν ήρθε η ώρα, αλλά και να μην ήρθε δεν θα αργήσει, που θα γίνει αυτό που δεν πιστέψαμε ποτέ ότι θα γίνει …. Θα κληθούμε σαν Έλληνες να «λογοδοτήσουμε» στην Ιστορία και τους Προγόνους μας.
Γι’αυτό και με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο (σχεδόν με συγκινείς) ….. πάμε σαν άλλοτε ….. να φάμε τα σκατά και να δρέψουν τους καρπούς μας οι επόμενοι αλλά και οι υπόλοιποι ……
...ΑΕΚ... φιλε μου σε περιφερειακές και πάντα βαθιά εξαρτημένες χώρες δεν μπορείς να μιλάς για έννοιες όπως κοινωνική δικαιοσύνη,ισονομία,ισότητα,αλληλεγγύη αν δεν κοιτάς να σπάσεις και τα δεσμά της εξάρτησης.. και αυτά είναι αιτήματα των εξαρτημένων κοινωνιών διαχρονικά και ας έμειναν ξεχασμένα στα χρονια των εθνικοαπελευθερωτικών αγώνων των κινημάτων του 60 και 70... για μένα αριστερά και πατριωτισμός ήταν και πέπει να είναι συνυφασμένες έννοιες άσχετα με αυτά που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ λέει η παραδοσιακή διεθνιστική η νεωτεριστική αριστερά..
5 μέρες ταλαιπωρίας; Δεν ξέρεις τι σημαίνει ταλαιπωρία. Δεν έχει δει τίποτα ακόμη. Και είσαν οικτρά γελασμένος αν νομίζεις οτι οι 5 μέρες που σου είπαν, θα είναι 5 μέρες στην πραγματικότητα
Πήρα απόφαση να ψηφισω Οχι βλεποτας ποιοι μου προτεινουν το ναι.
Να γινουμε Αλβανια του Εμβερ Χοτζα, Ρουμανια του Τσαουσεσκου, Β. Κορεα των Κιμ, να ψηφισουμε αυτό που μας λεει οι επαγγελματιες πατριωτες σαν τον Κασιδιαρη; Όχι. Ψηφίζουμε ΝΑΙ γιατι θελουμε να ειμαστε με την Ευρωπη του πολιτισμου της προοδου της Δημοκρατιας. ΝΑΙ.
Επισης...
3 εκατομμύρια κάτω από το όριο της φτώχιας
2 εκατομμύρια άνεργοι
2 εκατομμύρια ανασφάλιστοι
800.000 νέοι επιστήμονες μετανάστες... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
10 χιλιάδες αυτοκτονίες
Τα παιδιά λιποθυμάνε στα σχολεία
Γονείς αφήνουν τα νεογέννητα στα ιδρύματα
δεν ξερω αν ειναι ετσι στις χωρες που αναφερεις
Και μετα το οχι.........
6 εκατομμυρια κατω απο το οριο της φτωχιας...
4-5 εκατομμυρια ανεργοι...
επιστημονες και τελειοφοιτοι για καμμια 20ετια μονο στο εξωτερικο...
αυτοκτονιες που θα ξεπερασουν τις 100000 χιλιαδες....... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Και σε 20 χρονια θα ψαχνουν αδελφια να βρουν τα αδελφια τους.....
Αννα G.... ξεκολα....Δεν μπορεις ΚΑΝ να φανταστεις τι θα ζησεις μετα το οχι....και εγω σε προειδοποιησα.....
ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΟΙ ΛΙΠΟΘΥΜΑΝΕ ΣΤΑ ATM. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΗΤΑΝ ΜΟΥΦΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
ΠΡΑΣΙΝΟ = ΒΑΖΕΛΟΣ
ΠΡΑΣΙΝΟ + ΜΩΒ = ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΣ
ΚΑΙ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ?
Α ΞΕΧΑΣΑ ΘΑ ΜΑ ΣΤΕΛΝΕΙ Ο ΜΑΔΟΥΡΟ ΖΩΟΤΡΟΦΕΣ ΝΑ ΤΡΩΜΕ
ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΠΙΑ ΣΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ
Στο συγκεκριμένο κείμενο ο Μαντούρο έλεγε ότι λόγω ΔΝΤ τρώγαν ζωωοτροφές αλλά παρ'όλα αυτά το ξεφορτώθηκαν, ξεκάθαρη προπαγανδα του Θαίματος. Μην αναμασατε ότι σας πασάρουν
Υ.Γ. Χωρίς να εννοώ ότι η κατάσταση στη Βενεζουέλα είναι καλή ή κάτι τέτοιο αλλά η φάση στα ΜΜΕ έχει ξεφύγει τις τελευταίες μέρες.
ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΒΓΑΖΕΣ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ 14 ΕΚΑΤΟΜ. ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΗΤΕΥΣΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΛΕΦΑ;
anna_g , ναι σε ολα σε οτι εγραψες ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ, μονο που με το οχι εκτιμω οτι ολα τα παραπανω θα πολλαπλασιαστουνε χ2 και χ3. (φιλικα και με σεβασμο στην άποψή σου)
σωστα.. εκτιμας! το οποιο σημαινει οτι μπορει κ οχι. με το ναι σε νεο μνημονιο ομως ειναι σιγουρο, γιατι το ζησαμε τοσα χρονια κ το ειδαμε κ στις υπολοιπες χωρες που εφαρμοστηκε αυτη η πολιτικη.
φιλε μου σε σενα κ σε ολους τους ελληνινες ενα εχω να πω: αντισταθειτε πριν πουλησουν ολη την ελλαδα κ ειναι αργα
ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΑΚΙΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΟΥΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΜΕ 12ΩΡΑ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΜΠΟΔΕΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΙΑΖΑΝ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ . ΕΠΑΘΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΕΝ ΩΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΑΝ ΖΟΥΣΑ Η ΕΙΧΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΤΙΚΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΩΡΑ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΣΤΕΓΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΟΠΕΡΝΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΡΠΑΞΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΟΠΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΟΛΥ ΤΙ ΛΕΣ ΔΙΟΤΙ ΕΣΥ ΕΚΤΕΙΘΕΣΑΙ
Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΤΕΛΟΣ
εμεις για σενα κ τα παιδια σου θα ψηφισουμε οχι. εσυ αφου δεν καταλαβαινεις πως εγιναν και ποιοι ευθυνονται για ολα αυτα που περιγραφεις ψηφισε ναι .. εξαλλου στο λενε απο πρωι μεχρι το βραδυ οι ιδιοι οι υπευθυνοι μεσα απο τη τηλεοραση. καλη δυναμη
anna g ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΣΩΣΕΙΣ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ. ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΕΛΕΙΑ ΠΟΥ ΞΕΧΙΛΙΖΕΙ ΣΤΟ 'ΟΧΙ'
να σε σωσω??? δεν θελω να σε σωσω. εχεις παθει κ θα παθεις οτι σου αξιζει υπεραστιζοντας τα μνημονια
ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΖΕΙΣ ΣΤΟ ΨΕΜΜΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΟΧΙ ΔΙΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΟΧΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΝΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΜΕ ΤΗ ΦΡΑΠΕΔΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙΣ
ΚΙ ΑΣΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΧΙΑ ΛΟΓΙΑ
ΜΕ ΧΟΡΤΑΣΑΤΕ ΑΡΚΕΤΑ !!!
Αδερφέ μου …. χωρίς ίχνος ειρωνείας και με απόλυτο σεβασμό στο λούκι σου …..
την ανακοίνωση της ΓΣΕΕ την διάβασες ????
Αν δεν ξερεις να διαβαζεις θα σε βοηθησω εγω. ΔΕΝ ψηφιζεις για ολα αυτα που αναφερεις. Ψηφιζεις απλά εάν θες ένα συγκεκριμενο προγραμμα που σου πρότειναν. ΤΕΛΟΣ.
ANNA G 'δεν είναι η βροχή F
που σου χαράκωσε το βλέμμα
Είναι που είσαι μοναχή
κι αν τ’ αρνηθείς θα είναι ψέμα.
ΠΕΣ ΣΤΟ ΜΑΛΑΜΑ ΝΑ ΣΤΟ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΠΕΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ.
@Valero και μιας και είπες Μάλαμας, ας δούμε τι δήλωσε ο Σωκράταρος !
........................................
Σωκράτης Μάλαμας:
"Καλούμαστε να υπακούσουμε σε μια αναγκαιότητα προδιαγεγραμμένη από παράδοξα και αμφίβολης προέλευσης κέντρα αποφάσεων όπως π.χ επιτάσσει η λογική της γερμανικής πολιτικής σκηνής"... ΣΥΝΕΧΕΙΑ επισημαίνει μεταξύ άλλων ο γνωστός τραγουδοποιός. "Αλλά πρέπει να θυμηθούμε ότι πριν από 75 χρόνια η Γερμανία απασφάλισε ένα περίστροφο στον κρόταφο της Ελλάδας και η απάντηση ήταν Όχι. Σήμερα κουνάει μια πλαστική κάρτα συναλλαγών κάτω από τη μύτη μας και ζητάει ξανά ένα Ναι ή την αποπομπή μας από το κλαμπ των προθύμων. Τι θα απαντήσουμε; Πιστεύετε ότι έχουν αλλάξει οι προθέσεις αυτού του κράτους και των συμμάχων μέσα στα χρόνια; Σας λένε τίποτα οι λέξεις επέκταση, δύναμη, κυριαρχία, επιβολή; Ξανασκεφτείτε το. Όχι υπάκουοι δούλοι στο ανθρωποτροφείο των αγορών"...........
ANTE ΓΕΙΑ, "Ο-Χ-Ι" ΔΑΓΚΩΤΟ !!!!!
Τρέμε αρχαίε Σωκράτη. Μίλησε ο σύγχρονος!
Από του χρόνου και στα σχολικά βιβλία ο νέος φιλόσοφος...
δεν ακουω Μαλαμα.. μονο Μερκελ
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα γιά το οποίο εσύ μπορείς να ψηφίσεις, ισχύει μόνο γιά σένα. Οι δανειστές έχουν έτοιμο το πρόγραμμα που θα σου δώσουν τη Δευτέρα να υπογράψεις και θα είναι ένα μνημόνιο τουλάχιστον 20 δις. Και αυτό θα είναι πραγματικό τελεσίγραφο.
ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ. ΚΟΛΛΗΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ.
https://www.youtube.com/watch?v=OLBeIo1QAY0
ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ?
ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΠΙΣΩ
γιατι δεν λες οτι το ζηταει ο τσιπρας φιλεμου το οχι και το πας στον κασιδιαρη'.σεσενα η απαντηση που λες θα γινουμε αλβανια δυστυχως εχουμε γινει
re moraitisk eisai kathe mera lala..s h perneis kai repo
Σανό και η Original? Πάρτε το χαμπάρι, ΕΥΡΩ ή ΔΡΑΧΜΗ είναι το κόλπο. Με ΟΧΙ ξεχάστε το γήπεδο! Ξεχάστε και τον Τίγρη. Όπως όλη η ελλάδα φτώχεια και επιστροφή στο 1950. Θα παρακαλάμε όχι για μνημόνια αλλά για πακέτα βοήθειας. Φάρμακα, καύσιμα κτλ. Ότι βλε΄πετε γύρω σας από έργα, η Ευρώπη τα έχει κάνει. Δρόμους λιμάνια, αγροτικές επιδοτήσεις, τα πάντα. Ότι θέλει η Ελλάδα. ΝΑΙ για να υπάρχει αύριο για την ΑΕΚ και τη χώρα.
κουφοντινα+χα απο τη μια , μιτσοτακις και λοιπα απο την αλλη...
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ, μην επιρεααζεστε απο τον καθε τυχαρπαστο ή απο τους εγκληματιες.
Και οι 2 πλευρες εχουν οπαδους που μονο στο ακουσμα τους σε εξωθουν στο να κοψεις περα 40 ραχουλες... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ...χαχαχαα
Σημασια εχει τι λεει η λογικη του καθενος μας ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ & ΑΤΟΜΙΚΑ.
Ας μην ταυτιζομαστε με τους παραπανω παρουσιαζοντας τους σαν παραδειγματα προς αποφυγη.
Δηλαδη θα ειναι οτι χειροτερο για τους ΝΑΙ να λενε : να, και ο κουφοντινος οχι ψηφιζει
ή για τους ΟΧΙ :να, και ο μιτσοτετοιος ναι ψηφιζει , χωρις να θελω σε καμιά περιπτωση βεβαια να παραλληλησω τους εγκληματιες και τα αυγα του φιδιου, με τον ντρακουμελ .
ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ R να προσπαθει να προβατοποιησει τους ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ.
Ο καθενας ψηφιζει οτι του γουσταρει και οχι τι του υπαγορευει ο Ντεμης , η R, o baroufakthemall, o mitso-takis -, o kara-manlis , ο τσιπρας .
ΟΤΙ ΜΑΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ...ΚΑΙ τιποτα αλλο....αντε και ο doc_21 kai ο Γιωργος μονο ΑΕΚ ή κανας φιλος που θα ανταλλαξουμε αποψεις ΟΠΩΣ ΣΕ ΕΜΑΣ ΓΟΣΤΑΡΕΙ.
doc_21 θεϊκό το λινκ !!!
Αυτη ειναι η original,καταφερε για μια ακομη φορα να διχαζει τον κοσμο της ΑΕΚ,και οχι μονο,να επιτρεψει να εισχωρησουν τρολ-γαυροι,και να μας κανουν να μαλωνουμε.οριτζιναλιστες που υπογραφετε την ανακοινωση,μπορουσατε πρωπικα να εκφραστειτε και οχι στο ονομα της original. Aν δεν καταλαβατε δωσατε την ευκαιρια στον δημαρχο σας βασιλοπουλο και τον απιθανο λαφαζανη που εδω και 15 μερες δεν εχει βαλει την υπογραφη του να τριβουν απο χαρα τα χερια τους.Γιαυτο σας ΚΑΤΗΓΟΡΩ οτι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ συμπραξατε με τους εχθρους της ΑΕΚΑΡΑΣ....Και για τους βιαστικους που θα κανουν ντισλαικ τους λεω οτι υπηρξα οριτζιναλιστας ΚΑΘΑΡΟΣ πριν απο 40 χρονια και που εσεις δεν ειχατε γενηθει ακομα.Οι αγωνες μας και η αγωνια μας ηταν μονο για την ΑΕΚΑΡΑ αφηνοντας την πολιτικη απ'εξω.
Ναι ο Λαφαζάνης μερόνυχτα ασχολείται με το γήπεδο της ΑΕΚ. Πριν 40 χρόνια δεν υπήρχε Original, και αυτά περί "καθαρότητας" αστα για αλλού.
Η Original έχει χιλιάδες μέλη και εκαντοντάδες club σε Ελλάδα και εξωτερικό. Έκανε κάποια συνέλευση ή δημοψήφισμα μεταξύ των μελών της ή κάποιοι σε ένα δωματιάκι αποφάσισαν για όλους εμάς? Γιατί εγώ δεν θυμάμαι να ψήφισα...
Καλά κρασιά.
Αποστομωτική επιχειρηματολογία τολμώ να πω...
Καλά τα λέει η ορίτζιναλ. Επομένως, αν ποτέ διατυπωθεί το ερώτημα "Θέλετε να συνεχίσουν να λειτουργούν οι οπαδικοί σύνδεσμοι;", η απάντηση θα είναι μία. ΟΧΙ...
Αλλαξε πλευρό μεγάλε.
Εσείς αλλάξτε μυαλά. Δεν είστε προστάτες των ΑΕΚτσηδων για να δίνετε γραμμή σε κάθε πολιτικό θέμα.
Δε σε εμποδίζει κανένας να βγάλεις ανακοίνωση και να περάσεις γραμμή.
Δεν θα το έκανε ποτέ, γιατί δεν είμαι προστάτης. Σ αρέσει που συμπορεύεσαι με ναζήδες;;;
billaras21 AEKάρα,
δυστυχως συμφωνω μαζι σου !
https://www.youtube.com/watch?v=OLBeIo1QAY0
λεμε ΟΧΙ στην σαπιλα...κοιταξτε ρε ποιοι εινα υπερμαχοι του ναι,,, ΑΥΤΟΙ που μασ ξεσκισαν 30 χρονια,,,τωρα θελουν νασ σασ σωσουν... τουσ πιστευετε ξαναααα,,,,αν ειστε αξιοι τησ μοιρασ σασ !!!! αντε ρε τρεξτε με τον φαταουλ και τον αφραγκουζοοοο,,,,,α ξεχασα και το παιδι του σωληνα το μωραλη.... λεμε ΟΧΙ,,,,,, VENCEREMOSSS
Αυτοι εβγαλαν και τον δημαρχο ΦΙΛ.οι ανθρωποι ειναι γκαγκα.
Ο δούλος είναι ο πιο ασφαλής άνθρωπος...Δεν έχει να ανησυχεί για τίποτα.
ει δεν θα τους φτάσουμε ποτέ και ας καπηλευόμαστε ότι είναι πρόγονοι μας...Για τους χεστες του 2015 θα αισθάνονται ντροπή εκεί ψηλά..
!!!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Κάποιοι άνθρωποι δώσαν την ζωή τους για την ελευθερία....Εντάξ
Η δικιά μας Ευρώπη δεν θέλει να εκδικηθεί το "διαφορετικό" και κυρίως δεν πνίγει τον αδύναμο.ΟΧΙ...ΝΟ!!
Ξεκάθαρα π(R)άγματα
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΨΕΜΑΤΟΣ ΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.
Ρε αδερφε, αν τα βαλεις με τον Ζαμπιδη τι πιστευεις οτι μπορει να συμβει? Ποια ειναι τα πιθανα σεναρια?
Νομιζω οτι ειναι 3: 1) σε τουλουμιαζει στο ξυλο και σε κανει ασηκωτο, αλλα λες οτι τουλαχιστον ειμαι αξιοπρεπης, 2) κανεις πισω και φροντιζεις να δυναμωσεις εσυ ο ιδιος για να τον αντιμετωπισεις με πραγματικη αξιοπρεπεια στο μελλον, 3) αποφασιζεις να γινεις το γιουσουφακι του.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Το ΝΑΙ για μενα ειναι η επιλογη β). Και η α) και η γ) ειναι καταστροφικες. Το ΟΧΙ σημαινει με τον ενα ή τον αλλο τροπο τις επιλογες 1) και 3). Το ΝΑΙ σημαινει οτι επιλεγουμε το 2).
Διαλιεχτε και παρτε!
ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ;
ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΣΑΤΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΝΩ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΑΣ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΝΤΕΜΗ. ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΣΑΤΕ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑΝ. ΕΙΣΤΕ ΟΝΕΙΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΕΚ.
ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΦΙΛΗ ΤΗΣ ΔΟΥΡΟΥ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΤΗΣ ΡΑΧΗΛ ΜΑΚΡΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ. ΚΑΙ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΠΡΟΔΟΤΗ. ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ.
ΑΕΚ ΕΥΡΩΠΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΛΟΤΑΡ ΜΑΤΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΚΞ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΔΟΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧ.....................
ΘΥΜΑΣΕ ΤΙ ΤΣΑΚΩΜΟΥΣ ΡΙΧΝΑΜΕ ΠΡΙΝ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ ΣΤΟΝ ΟΔΔΥ?ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΟ-ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΤΟΝ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ ΠΩΣ ΤΟΝ ΕΙΔΕΣ????????????????ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ε????????????ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΚΗ ΤΟΝ ΡΟΥΒΑ,ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΣΟΜΕΡ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ...................ΤΙ ΖΟΥΜΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ???
ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΟΥ ΜΕ ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ? ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΝΤΕΜΗ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΕΧΘΗΚΑ ΕΚΕΙΝΗ ΒΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΗΤΑΝ Η ΒΡΩΜΙΚΗ ΣΥΜΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΗ.....ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ....Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΗΡΕΜΟΥ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΑΠΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ... ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΕΒΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ ....
ΔΕΝ ΑΝΕΧΘΗΚΑ
χαχαχαχαχααααα,
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΑΣ ΕΦΕΡΑ ΚΟΝΤΑ ΤΑ 2 ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ απ' τα παλιά!!!!
Επειδη ειστε και οι 2 σας εκπροσωποι του ΟΧΙ , σας ευχαριστω τα μαλα σαν ψηφοφορος του ΝΑΙ ....για την μεταξυ σας αντιπαραθεση , που ειδικα αυτες τις μερες μπορουσατε να την βαλετε στην ακρη.....κακά παιδιά.
ΔΟΥΡΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ
εμπέδωσες τουλάχιστον τώρα ότι σε αυτή τη ζωή υπάρχουν και άνθρωποι που δεν είναι τυφλά κομματόσκυλα όπως εσύ ?
και ότι κανένα γήπεδο και καμιά ομάδα δεν είναι υπεράνω της Ελλάδας μας ?
..και τώρα συνέχισε να παριστάνεις τον χάχα.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Υ.Γ. και μη χαίρεσαι, το γήπεδο ΘΑ ΓΙΝΕΙ και ο Τίγρης θα σε ΓΛΕΝΤΗΣΕΙ ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα.....
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙΡΟ ΕΡΧΕΣΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΠΟΝΗΡΟΥΛΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΗΜΕΡΑ........ΘΥΜΑΣΕ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΕΣ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΓΗΠΕΔΟ.ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΤΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΕΝΑ ΓΗΠΕΔΟ ... ΚΑΥΜΕΝΕ ΛΟΤΑΡ ΠΟΣΟ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ ΣΟΥ...ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΤΟ ΓΕΛΙΟ......
ΔΟΥΡΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ
1.) "ΘΥΜΑΣΕ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΕΣ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΓΗΠΕΔΟ" ( θυμάσΕ- θυμάσΕ- θυμάσΕ, τρία ολόκληρα χρόνια κάνεις το ίδιο λάθος Μπαμπινιώτη μου και κατά τ άλλα... διορθώνεις και το ναυπηγό !)... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
για δείξε μου λοιπόν που ακριβώς έγραψα εγώ ότι ο μοναδικός λόγος που δεν ψήφισα συριζα είναι το γήπεδο, ή και η ΑΕΚ γενικότερα. Και πού ακριβώς έγραψα, αυτά τα αίσχη που γράφεις εδώ, ότι : "Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΤΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΕΝΑ ΓΗΠΕΔΟ " !!!!
Δε θα βρεις κανένα τέτοιο σχόλιό μου όσο και να ψάχνεις... κατάλαβες λοιπόν ότι αυτό σημαίνει πως (για άλλη μια φορά) είσαι ένας αστείος ψευτάκος?
2.) Η διαφορά μας αυτή ακριβώς είναι. Ότι εγώ αν δω ένα κόμμα και κάνει κάτι θετικό και σωστό θα το υποστηρίξω, και αν δω κάτι λάθος θα καταδικάσω...... και στο έχω γράψει άπειρες φορές ψευτάκο... τον ΚΟΝΤΟΝΗ ας πούμε τον ξέχασες??? Γι αυτό δε θα διστάσω να ψηφίσω ΑΝΕΤΑ στο μέλλον σύριζα, ΑΝ όμως προηγουμένως με πείσει. Εσύ αντίθετα το σωστό του άλλου θα το προσπεράσεις, και το λάθος θα βρεις τρόπο να το δικαιολογήσεις. Αποδεδειγμένα. Έτσι εξηγείται και ο όρος "τυφλό κομματόσκυλο" που έγραψα πιο πάνω και που βλέπω ότι τον δέχεσαι χωρίς να διαμαρτύρεσαι και με μεγάλη ευχαρίστηση.
3.) Το ετοίμασες το ψηφοδέλτιο του ...συριζα για την Κυριακή ?
Άντε και καλό βόλι!..... Πελέ της πολιτικής και της ορθογραφίας... αχαχαχαχαχα
ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΘΥΜΑΣΕ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΕΣ Η ΟΧΙ?...ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΨΩΝΙΟ ΣΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΣΙΜΠΗΣΕΙΣ...ΕΤΣΙ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΨΩΝΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ......ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ....ΕΣΥ ΕΛΕΓΕΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΗΜΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΑΚΡΥΑ ΛΟΓΩ ΓΗΠΕΔΟΥ.......ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ..ΕΙΣΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΡΥΨΕΣ ΤΟΤΕ ..ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΣ ....
ΔΟΥΡΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ
..με άλλα λόγια εσύ πιστεύεις ότι θα πας να ψηφίσεις σύριζα και Τσίπρα την Κυριακή !
(πιο γελοίος πεθαίνεις..)
ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΡΕ ΜΠΑΓΑΣΑ...ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΑΤΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΛΕΝΕ ΟΧΙ ΕΓΩ Ο ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ....ΜΕ ΤΗ ΣΕΒΙΛΛΗ ΘΑ ΕΛΘΩ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ ΕΝΑ ΜΑΝΤΖΟΥΝΙ Η ΜΙΑ ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ...ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΩ ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΩ ΣΤΟ ΜΗΤΣΟ ΝΑ ΣΤΑ ΦΕΡΕΙ....
κλαίω !!!!
Μήτσο θες να δεις κάτι πραγματικά πολύ καλό για γέλιο μέχρι δακρύων? δες αυτό !
naikos-press.com/2012/03/h_15.html
http://www.panathi
είναι από βαζελο-σάιτ αλλά δεν έχει να κάνει... δες αυτή την εικόνα, ("η γαυροειδής εξέλιξη") αξίζει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τον κόπο!!
μην ξεχάσεις και μια φώτο του κατσικιού-ανηψιού και μία της Ζωίτσας και της Ρένας που είσαι φαν κλάμπερ να σε υπογράψω.... ρε συ άσε τη Σεβίλλη, έτσι λες μήνες τώρα και δεν πατάς γήπεδο ούτε με σφαίρες..... πού τα πουλάς αυτά ?
Εδώ δες πρόταση: "ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ....ΕΣΥ ΕΛΕΓΕΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΗΜΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΑΚΡΥΑ ΛΟΓΩ ΓΗΠΕΔΟΥ".... !!!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
άντε βγάλε νόημα !! χαχαχαχαχχχχ....ρε συ Πελέ της πολιτικής, πιωμένος είσαι πρωί πρωί και δεν ξέρεις τι γράφεις? άιντε Εβίβες !!!-που λέει κι ο ναυπηγός
...Το σπίτι κρύο, τα καύσιμα πανάκριβα, δουλειά δυο ώρες την ημέρα, αλλά δεν πειράζει… Μένεις Ευρώπη.
...Κατεβαίνεις τις σκάλες, απλήρωτα τα κοινόχρηστα, κομμένο το ρεύμα, αλλά δεν πειράζει, μένεις Ευρώπη.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
…Σκέφτεσαι για μια στιγμή το πατρικό σου που στο πήρε ο 'Ενφιας και τους παππούδες γονείς σου που τη βγάζουν ζόρικα στο χωριό, αλλά δεν πειράζει, μένεις Ευρώπη…
...Θα μπεις στον κουβά σου, θα πας για καύσιμα, θα βάλεις ένα δεκάρικο για να σου βγάλει την απόσταση μέχρι τη δουλειά… Εχεις ακόμα εσύ κι άλλοι κάποιοι, όσοι δεν έχουν, κρίμα… Δεν πειράζει, μένεις Ευρώπη.
…Θα δεις και τα διαφημιστικά με τα καλούδια που δεν σου φτάνουν μια ζωή ν’ αγοράζεις, θα δεις τον τζάμπα να χτυπιέται για πάρτη σου, και τη ΔΕΗ σου πουλημένη σε μικρή και μεγάλη που σου έστειλε λογαριασμό τρία μηνιάτικα, αλλά δεν πειράζει, μένεις Eυρώπη.
...Κι αφού ενημερωθείς κι αναλογιστείς πως έκανες το χρέος σου ως ανθρωπάκος κι ελληνάκος, θα χαϊδέψεις το βιβλιάριο καταθέσεων με το διψήφιο ποσό πριν το βάλεις κάτω απ’ το μαξιλάρι… Aλλά δεν πειράζει, μένεις Eυρώπη.
Αυτά διαλέγεις Eλληνάκο… Aνθρωπάκο.
Όλα υποκοριστικά… ζωούλα, δουλίτσα, σπιτάκι, παιδάκια.
Όλα υποκοριστικά, μην τυχόν και τα δουν και του τα πάρουν.
ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ λοιπόν. Αλλά μην λες πως δεν σ’ αρέσει στα τέσσερα κι επαναληπτικώς εις αεί.
Κι όταν γεράσεις και τα παιδιά σου σε ρωτήσουν, τι σημαντικό έκανες στη ζωή σου, απάντα με παρρησία:
«Ε… ναι… Έζησα τη ζωούλα μου ησύχως κι επιτυχώς»
ΖΟΥΜΕ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ
R21
ΖΗΣΕ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΘΥΜΙΖΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ.
ΑΕΚ ΕΥΡΩΠΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΤΗ ΧΑΡΗ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ...
ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΑ ΕΓΩ ?
@ nik-ge πες τα να αγιάσει το στόμα σου αδερφέ !!!!!! να ξέρεις, πονάνε πολύ και πολλους αυτά που έγραψες
φιλε μου σορυ αλλα μιλας πολυ φασιστικα και διχαστικα
ειμαστε καλαααα;
ΙΙΙΙΙΙΙ
ΟΟΟΟΟΟΟΧΧΧΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ...............ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ???????????????????????????????????ΟΧΙ.........................................................................................ORIGINAL-ORIGINAL-ORIGINAL 21..........................ΟΠΟΥ ΤΟΛΜΟΥΝ ΟΙ ΑΕΤΟΙ........
EYXARISTOYME POY TO EPIVEVAIONEIS !!!
pkontopoulos67 βλεπω δεξιά αριστερά σχόλιά σου φίλε μου... δεν προφταίνεις,πρέπει να έχει πάρει φωτιά το πληκτρολόγιό σου ....αντι για τις ειρωνίες σου λοιπόν, αφιερωμενο αυτο το γνωστο βιντεακι απο εμένα σε εσένα με αγάπη........
e.com/watch?v=OLBeIo1QAY0... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
https://www.youtub
aek365 μας εχουν φλομώσει μερα-νυχτα τα ιδιωτικά κανάλια στην αμεροληψία, ελπιζω να μη μας φιμώσετε κι εσεις αδέρφια
Τετάρτη 1/7/2015
.. ΕΤΣΙ ΚΑΙ (ΜΙΑ ΣΤΙΣ ΧΙΛΙΕΣ) ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ "ΝΑΙ", ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ??? ΣΤΑ 4 ΜΗΠΩΣ ???
....... ΟΧΙ ΔΑΓΚΩΤΟ !
ebt 31 March 2014 68,720/capita 145% GDP
ΜΕΡΚΕΛ: ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΟΙ ΘΥΡΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ .
Σε κοινό διάγγελμα με τον Ιταλό πρωθυπουργό Ματέο Ρέντσι, η καγκελάριος της Γερμανίας, Άνγκελα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Μέρκελ ανέφερε:
«Επαναλαμβάνω ότι συμφωνούμε να αφήσουμε ανοιχτές τις θύρες διαπραγμάτευσης αλλά χρειάζεται να υπάρξουν μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα που θα οδηγήσουν σε ανάπτυξη, όπως έγινε σε άλλες χώρες που ακολούθησαν παρόμοια προγράμματα».
Η κ. Μέρκελ σχολιάζοντας δήλωσή της ότι διαπραγματεύσεις θα γίνουν μονο μετά το δημοψήφισμα, ανέφερε ότι μιλάει ακομα με τον κ. Τσίπρα και οι πολύ καλές τους σχέσεις δεν έχουν χαλάσει, όμως αποφάσεις θα ληφθούν από Δευτέρα».
ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΙΔΙΑ ΡΕ, ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ? ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΡΑΧΜΗ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΔΙΛΗΜΜΑΤΑ....
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.... τι αλλο θελετε και τι ακριβώς φοβάστε ??????????
Eίναι σαν να χρεοκοπεί η Καλιφόρνια, και να ζητα η Ουάσινγκτον να την πετάξουν εξω απο τις ηνωμένες πολιτείες.... Η Γερμανία στο 145% υψηλότερο απο οταν μπήκαμε εμείς στο ΔΝΤ Ολλανδια 316, Βελγιο 266 .
Τι δεν καταλαβαίνεις βλακέντιε.........
Germany 5,546,869,000,000D
Netherlands 2,526,895,000,000 31 March 2014 226,503 316%
Belgium 1,286,918,000,000 31 March 2014 113,603 266%
...δεν ξυπναει όμως ο Ελληνας, γιατι αν ξυπναγε θα ηξερε οτι ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΜΕΛΟΣ!!!! ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΔΝΤ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΠΛΗΡΩΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ!!!!!! Αλλά ψιλά γράμματα αυτα για τον Ελληνα, αρκει να κυβερνήσει το κόμμα του , να κερδίσει η ομαδα του και να ικανοποιήσει το μαμημένο το ΕΓΩ ΤΟΥ!!!! Καληνύχτα Ελλάδα μου
δεν τσιμπαμε φιλε μου ΣΤΕΦ !!!!
++++++++++++++++++1924 ΣΤΕΦ21
e.com/watch?v=srtDNgB94aU
ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΦΟΒΙΤΣΙΑΡΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΑ ΣΤΗΜΕΝΑ ΜΜΕ !!!
ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΔΕΣ ΕΔΩ ΦΙΛΕ ΠΩΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΓΝΩΣΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΣΕ ΕΝΑΝ ΓΕΡΑΚΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΑΤΜ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ !!!!!!!!!!!!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
https://www.youtub
Μπραβο στην οριτζιναλ 21.
μπραβο στην original σταθηκε ακομη μια φορα στο υψοσ των περιστασεων...ΟΧΙ στουσ νενεκουσ και τουσ προσκηνημενουσ .....venceremossss
ειτε ναι ειτε οχι πρεπει να γινει σεβαστο απο ολους,γιατι δυστυχως απο οτι βλεπω διαπιστωνω οτι το μονο σιγουρο με το δημοωηφισμα ειναι οτι διχασε τον κοσμο.Και αυτο ειναι το χειροτερο απο ολα!
καλα εκανε που σαν οριτζιναλ(οχι σαν αεκ )πηρε θεση αλλα προσοχη γτ υπερ του οχι τασονται και αλλοι οπως παναθηναικοι κ χρυσαυγιτες κ θα ειναι εκει και πολλοι αλλοι κ τρελη αστυνομια ...ΠΡΟΣΟΧΗ
οχιιιιιιιιιιιι
Αν χρεοκοπήσει η χώρα μας,τουλάχιστον να κάνει κάτι ο Τίγκερ και να βάλει την ΑΕΚ να παίζει σε κάποιο πρωτάθλημα,έστω εξωτερικού.Γιατί,χωρίς φαΐ μπορώ,χωρίς νερό μπορώ,χωρίς εσένα ΑΕΚΑΡΑ μου θα χαθώ..
Μαθηματα δημοκρατιας, αξιοπρεπειας και περηφανιας απο ποιους?Απο τους δικους μας ¨ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ¨.Δημοκρατια απο αυτους που αν και μειοψηφια στο γηπεδο θελουν να επιβαλουν το δικο τους και μαλιστα με τη βια λεκτικη και σωματικη.Αξιοπρεπεια κ περηφανεια απο αυτους που δεν διστασαν να βριζουν χιδαια σημαιες της ομαδας μας Μπαγιεβιτς-ΝΤΕΜΗ αλλα και χειροδικησαν πανω τους! Δημοκρατια-Αξιοπρεπεια κ περηφανεια απο αυτουσ που δεν μας αφησαν να χαρουμε την... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τελευταια κατακτηση κυπελου,που μας στερησαν το δικαιωμα να παλεψουμε μεχρι τελους αγωνιστικα για την παραμονη μας,που δεν μας αφησαν να αποκλεισουμε το γαβρο και ποσα ακομα ...κατορθωματα!Συμφωνω απολυτα μαζι σας για το οχι! Ο Χ Ι μαθηματα δημοκρατιας-αξιοπρεπειας κ περηφανειας απο εσας κυριοι!
Προσωπικά θεωρώ λάθος την ανακοίνωση της Original όχι γιατί είναι υπέρ του όχι ή κατά του ναι αλλά γιατί η ομάδα μόνο κερδισμένη δεν βγήκε από παρόμοιες ανακοινώσεις οι οποίες σπέρνουν όπως βλέπουμε είδη και από τα σχόλια την διχόνοια.Παντα μιλώντας για τον εαυτό μου θα θεωρούσα σημαντικό η Original να έχει μια γραμμή "no politica" στο μέλλον αυτό θα ωφελούν και την ίδια την οργάνωση αλλά πολύ περισσότερο την ομάδα αφού ο κόσμος θα ήταν πιο ενωμένος.
ρε ΑΕΤΟΠΟΥΛΟ ...εισαι σιγουρα 17 ????
για μια ακομη φορα respect για το σχολιο σου που φανερωνει τι κρυβεις μεσα σου !!!
Τα no politica των γαυρουπαλλήλων του Πειραιά τα είδαμε στην πράξη. Η original παρεμβαίνει όπου και όταν το θεωρεί σωστό από τη δημιουργία της το μακρινο 1982.
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΝΔΡΟ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΟΝ ΜΕΛ ΣΥΝΕΧΩΣ;;; ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ;; ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΔΡΑΧΜΗ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΓΗΠΕΔΟ. ΝΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ. ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΝΟΜΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ , ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ....ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. ΓΙΑΤΙ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΣΚΛΗΡΗ ΤΟΥ ΕΚΦΡΑΣΗ...
Βαρουφάκης: 100% συμφωνία ανεξαρτήτως «ναι» ή «όχι»
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΧΑΣΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΕΜΕΙΣ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΜΑ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΟΛΗ Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ?
ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΧΑΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΤΕ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΖΑΤΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ???
σου ειπε συμφωνια. οχι ΑΥΤΗ τη συμφωνια του ψηφιζεις
anna g ΠΟΙΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ; ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΨΗΦΙΖΕΙΣ; ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ;
ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΞΑΝΑ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΦΩΝΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΕΣΥ ΚΙ Ο ΓΙΑΝΗΣ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΑ ΜΙΛΑΤΕ????
OXI!!!
OΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΤΗ ΣΕΒΟΜΑΙ
αν και θα ψηφισω ναι , σε ενα τετοιο σχολιο σαν το δικο σου βαζω +1924
Το αμέσως μεγαλύτερο πρόβλημα της Ευρώπης είναι το μεταναστευτικό, οι εκατομμύρια πρόσφυγες πέριξ της Μεσογείου και το isis ……
!) μετανάστες.
Στην προ ολίγον ημερών στη σύνοδο κορυφής απάντησαν στον Ιταλό πρωθυπουργό ότι θα ξανασυνεδριάσουν, θα το σκεφτούν και στο σύντομο μέλλον θα αποφασίσουν αν θα απορροφήσει ο Βοράς... ΣΥΝΕΧΕΙΑ 40,000 (!!!!!!!!!!!!!!!!!
Με λίγα λόγια κόψτε τον σβέρκο σας ….. αλληλεγγύη γνήσια Ευρωπαϊκή ….. απορροφήστε εσείς αυτούς και όταν έρθει η σειρά του Βορά θα απορροφήσουμε τους Εσκιμώους και τον Νιλς Χόλγκερσον ……
ΥΓ: μπRάβο ……..
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΧΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΣΕ CHAMPIONS LEUGE H EYROPA LEUGE?
Είσαι θεός,τέλος
ελεος
ΘΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΝ ΑΣΠΑΣΜΟ
το λεμε χρονια τωρα.. εσυ μαλλον θα εισαι απο τις βολεμενες μαλλον για να μην το χεις ακουσει
ΤΑ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΧΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΕ
ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ!!!!!ΑΕΚΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!ΠΕΡΝΑΓΑΜΕ ΩΡΑΙΑ ORIGINAL ΠΑΡΕΑ!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑΑ...
Γ@ΜΗΣΑΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟ Γ@ΜΗΣΑΜΕ ΤΟ ΘΡΗΝΟ
ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ !!!
Το ΝΑΙ η το ΟΧΙ ειναι αποφαση του λαου περα και πανω απο κομματα.. Ζουμε εξεγερμενοι και οχι σαν ρουφιανοι και προσκυνημενοι.. Οταν πιστευεις σε αυτο πως να ψηφισεις ΝΑΙ..παρα τα λαθη και τις διαφορες παλι οπως παλια στις μεγαλες μαχες ξανασυναντιουνται οι σκεψεις μας...
Ερχονται οι νεοτσιφλικαδες της δραχμης να ζησετε την εξεγερση σας... Απο ανθρωπους με καμενη φαια ουσια απο τους μπαφους δεν περιμενα κατι περισσοτερο αλλα εσυ κιτρινε με απογοητευσες...
kalitera mpafoys...para sta 4sera..........
Οι ΟΧΙ καλό θα ήταν να περάσουν μια βόλτα από το Σύνταγμα απόψε.
Επιτελους ενα μεγαλο μπραβο!1
απο ενα κομμα που εκανε τα παντα να μην γινει το γηπεδο της ΑΕΚ περιμενα κατι διαφορετικο
ΚΡΙΜΑ !!!!
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟΝ ΑΕΚ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ
Η original έχει δικαίωμα να μιλάει εκ μέρους των μελών της -εφ' όσον έχει τη συγκατάθεσή τους, γιά την οποία απαιτούνται συγκεκριμένες διαδικασίες που δεν ξέρω αν τηρήθηκαν- αλλά σε καμμία περίπτωση δεν έχει δικαίωμα να μιλάει εκ μέρους "του λαού της ΑΕΚάρας". ΟΥΔΕΙΣ ΤΗΣ ΕΔΩΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ. Πρόκειται γιά μιά αήθη και αντιδημοκρατική προσπάθεια ενίσχυσης των επιλογών της "κυβέρνησης" των σούργελων, τα οποία με την πολιτική τους οδήγησαν στον έλεγχο κεφαλαίων, στις... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κλειστές τράπεζες και την Ελλάδα στην απαξίωση και την απομόνωση από εχθρούς και φίλους. Στο ίδιο επίπεδο με τη Ζάμπια, το Σουδάν και τη Σομαλία. Της "κυβέρνησης" των ανίκανων που επί 5 μήνες παρίσταναν ότι έκαναν διαπραγματεύσεις εμπαίζοντας όλους τους Ελληνες, αλλά το μόνο που έκαναν ήταν το βόλεμα του κομματικού στρατού. Την "κυβέρνηση" των αθλίων, που ακόμη και κατά τη διάρκεια της πλέον δραματικής και κρίσιμης εβδομάδας της νεώτερης ελληνικής ιστορίας, με τους συνταξιούχους να στιβάζονται και να λιποθυμούν στις ουρές, αυτοί συνέχιζαν να διορίζουν ημετέρους (ανηψιός Κουρουμπλή, αγαπητικός Δούρου, 230 στο Μετρό). Της "κυβέρνησης" των ψευτών και τυχοδιωκτών που επί 5 μήνες έπαιζαν την Ελλάδα και το μέλλον των παιδιών μας στα ζάρια (ή το poker αν προτιμάτε). Αφού υποσχέθηκαν στους πάντες τα πάντα, μετά από 5 μήνες δήθεν διαπραγματεύσεων, μετέτρεψαν ΟΙ ΙΔΙΟΙ το πρόγραμμα της Θεσ/νίκης σε ένα νέο μνημόνιο 8 δις και στη συνέχεια έφυγαν τρέχοντας, διότι ήξεραν ότι δεν θα μπορούσαν ποτέ να το περάσουν από το ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ συνονθύλευμα και μετέθεσαν τις ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ευθύνες στο λαό. Δεκάρα τσακιστή δεν έδωσαν γιά το διχασμό που προκαλούσαν σε ένα λαό τραυματισμένο και ταπεινωμένο λόγω τών δικών τους επιλογών και ανικανότητας. Της κυβέρνησης των αθλίων που με τη συνενοχή κάποιου θλιβερού Παυλόπουλου, έπληξαν κάθε έννοια δημοκρατίας ευτελίζοντας τον κορυφαίο θεσμό της. Με ένα ερώτημα χωρίς αντικείμενο, με το ΝΑΙ και το ΟΧΙ στο ίδιο ψηφοδέλτιο και το ΟΧΙ πρώτο. Γιά να κερδίσουν κάποιους ψήφους από τα λάθη των παπούδων και των γιαγιάδων. Της κυβέρνησης των φασιστοειδών που 2 μέρες πριν τις εκλογές μας είπαν ότι οι ένοπλες δυνάμεις διασφαλίζουν τη σταθερότητα στο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ. Ας περιμένουμε να δούμε και τα τανκς στους δρόμους. Και έρχεται η original να μας πεί ότι οι ΑΕΚτζήδες θα επιτρέψουν σε αυτό το άθλιο συνονθύλευμα των αριστερών, κεντροαριστερών, κομμουνιστών, ακροαριστερών, δεξιών, κεντροδεξιών, ακροδεξιών, λαμόγιων, συνδικαλΗστών του πάλαι ποτέ κραταιού ΠΑΣΟΚ, συνιστωσών, τάσεων, ομάδων, παρεών, πλατφορμών και κάθε λογής καρυδιάς καρυδιών να αποτελειώσουν τη χώρα. Σε αγαστή συνεργασία με τα φασιστοειδή του Καμμένου και το ναζιστικό μόρφωμα. Εχουν τα απύθμενο θράσος να μιλάνε γιά αξιοπρέπεια και περηφάνια. Προφανώς αναφέρονται στις ουρές των "περήφανων" Ελλήνων στα ΑΤΜ και τα βενζινάδικα και την "αξιοπρεπή" εικόνα των συνταξιούχων να σπρώχνονται στις πόρτες των τραπεζών γιά να πάρουν κάποια ψίχουλα που δεν αρκούν ούτε γιά να φάνε. Αυτές οι περήφανες εικόνες έχουν γίνει καθημερινά πρώτο θέμα στα δελτία ειδήσεων ολόκληρου του πλανήτη. Και ακόμη δεν είδαμε περήφανες ουρές στα supermarkets γιά είδη πρώτης ανάγκης. Ακόμη δεν είδαμε δελτίο στα τρόφιμα και τα καύσιμα. Γεμάτοι αξιοπρέπεια και περηφάνια θα τα δούμε και αυτά ψηφίζοντας ΟΧΙ. Αν δεν το κάνουμε θα είμαστε "ρουφιάνοι και προσκυνημένοι". ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! Παίζετε το παιχνίδι της συμμορίας που παριστάνει την κυβέρνηση. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! Διχάζετε γιά μιά ακόμη φορά τον κόσμο της ΑΕΚ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!
ΥΓ. Ελπίζω να δημοσιευτεί. Ουδείς μπορεί να χρησιμοποιεί τον κόσμο της ΑΕΚ, παίζοντας ύποπτα παιχνίδια. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να προφυλάξετε την ΑΕΚ που θέλει να κάνει μιά νέα αρχή και να μη δημοσιεύσετε την ανακοίνωση. Αφού όμως δημοσιεύσατε αυτό το κείμενο το οποίο διχάζει τον κόσμο της ΑΕΚ και με προσβάλει (τουλάχιστον εμένα) και πιθανόν πολλούς ακόμη, έχετε υποχρέωση να δημοσιεύσετε και την απάντηση.
Ο καθενας εχει μια δικη του ζωη και μια δικη του αποψη.. καποιοι ειναι αγανακτισμενοι, αλλους δεν τους αγγιξε ακομη η κριση! Ο κοσμος ειναι διχασμενος, οι μεν σκεφτονται την ασχημη ζωη τους στο τωρα οι δε τις δυσκολες μερες που ΘΑ ερθουν για αυτους! Ας σταματησουμε λοιπον να τσακωνομαστε μεταξυ μας, στην ιδια οικογενεια της ΑΕΚ ανηκουμε ολοι, αδερφια ειμαστε!! Ο σκοπος ενος δημοψηφισματος ειναι να αποφασισει ο κοσμος το αυριο.. και θα επικρατησει το αυριο που βολευει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τους περισσοτερους, οποιο και αν ειναι αυτο! Το θεμα ειναι πως εαν καποιος ψηφισει το ΝΑΙ, μην εχει μουτρα και βγει να κλαψει απο βδομαδα για τα μνημονια... Κατα τα αλλα, η μονη ψηφος που ολη πρεπει να δωσουμε, ειναι για γηπεδο στη νεα φιλαδελφεια!! Εκει που τα ονειρα μας, εκει που περνουσαμε 2 μερες απο τις 7 της εβδομαδας εγιναν μπαζα..
Τόσα χρόνια μέσα στην Οριτζιναλ έχουμε μάθει να παλεύουμε για το καλό των συνανθρώπων μας και το δείχνουμε έμπρακτα με πολλές κινήσεις που κάνουμε...Ποτέ δεν είχαμε στο κεφάλι μας κανέναν πρόεδρο ή παράγοντα κανένα πρόσωπο κανέναν πολιτικό και καμία κατάσταση(Ακομα και τον Χατζηχρήστο τον διωξαμε οπως επρεπε)Μονη μας σκέπη...και αγάπη είναι η ΑΕΚ..και ολες οι ιδέες οι οποίες μας μετέδωσε απο τους παππούδες μας σε εμάς....... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΚΝΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΒΙΟΠΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ
Στα δύσκολα χρόνια που ζούμε....καποιοι παραπονιούνται γιατί δεν παίρνουμε θέσεις σε κύρια και καίρια κοινωνικοπολιτικά ζητήματα....Ε ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ πηραμε θέση....ΛΕΜΕ ΟΧΙ....
ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ....
ΟΠΩΣ ΟΧΙ ΕΙΠΑΜΕ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ ΤΗ ΔΟΥΡΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΕΤΣΙ ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΦΤΩΧΕΙΑΣ....ΑΠΟΔΕΙ
..
ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΕΜΕ ΟΧΙ
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΓΙΑΤΙ Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ
ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ΜΕ ΜΑΤΙΑ ΔΑΚΡΥΣΜΕΝΑ
ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΓΕΝΙΟΜΑΣΤΕ ΑΠ ΤΙΣ ΣΤΑΧΤΕΣ ΜΑΣ
ΓΙΑΤΙ ΗΡΘΑΜΕ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΕΚ
ΓΙΑΤΙ....ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ
νομιζω τα like και τα dislike σε ολα τα σχολια δειχνουν ποιο θα ειναι πιθανα το αποτελεσμα. Ας ελπισουμε οτι η τρομοκρατια δεν θα περασει και πως ο λαος δεν θα πιστει για αλλη μια φορα απο Παπανδρεοκαραμανληδοσαμαροσημιτηδες και τα τσιρακια τους. Τον Τσιπρα δεν το ψηφισα αλλα του αναγνωριζω οτι παλευει για τη χωρα αυτη τη στιγμη, εστω και με λαθη σε αντιθεση με τους προαναφερθεντες. Αυριο μπορει η ιστορια να με διαψευσει. Αν την Κυριακη ομως ο λαος ψηφισει υπερ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ των μετρων, θα ειναι σαν να δικαιωνει τον Γιωργακη και τον Σαμαρα για τις επιλογες τους με τα μνημονια. Οπως και να εχει ας ψηφισει ο καθενας οτι τον φωτησει και ας ειμαστε δυνατοι να αντιμετωπισουμε τις δυσκολιες.
Πέρα από μικροπολιτικές, στημένα..ΜΜΕ αλλά και στυμμένα ...μυαλά..Μπράβο στην Original για τη θέση που πήρε. Κύριοι, εδώ εκεί και παραπέρα αεκτζήδες είμαστε όλοι απλοί άνθρωποι του λαού και όλοι έχουμε φάει το αγγούρι.. οπότε την προτροπή για αντίσταση την περίμενα ....τα ΝΑΙ σε όλα είναι τύπου Βάζελοι και Αλαφούζοι που σκάνε στο γήπεδο με τις πόρσε και τη βλαχομαγκιά τους..βίβα παπάκι ΑΕΚΑΡΑ
cchrysomallis.ποσο ανημερωτος εισαι,ο Προεδρος Βαζελος ειναι υπερ του ΟΧΙ.
Thelo na do meta to nai tis kuriakis pou tha sas poun oti to NAI DEN htan telika gia tin europi alla gia to kainourgio mnimonio kai tha pernete 300 euro suntaksi kai 400 euro mistho to mina kai tote tha perimene stis oures gia dorean mia tsanta me lahanika kai ston oaed kai den tha mporeite na peite tipota giati eseis psifisate NAI sta nea metra tote ti tha lete? tha ginete pali oi aganaktismenoi tou kanape? alla ksehasa tha eiste haroumenoi giati eiste europeoi kai ehete to euro! bravo kurioi!
Μαθηματα δημοκρατιας, αξιοπρεπειας και περηφανιας απο ποιους?Απο τους δικους μας ¨ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ¨.Δημοκρατια απο αυτους που αν και μειοψηφια στο γηπεδο θελουν να επιβαλουν το δικο τους και μαλιστα με τη βια λεκτικη και σωματικη.Αξιοπρεπεια κ περηφανεια απο αυτους που δεν διστασαν να βριζουν χιδαια σημαιες της ομαδας μας Μπαγιεβιτς-ΝΤΕΜΗ αλλα και χειροδικησαν πανω τους! Δημοκρατια-Αξιοπρεπεια κ περηφανεια απο αυτους που δεν μας αφησαν να χαρουμε την... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τελευται κατακτηση κυπελου,που
Συγχαρητήρια στην ORIGINAL 21 ... Με κάνατε περήφανο για άλλη μία φορά... νιώθω περήφανος που ανήκω στην κοινωνία σας!
Δε θα σχολιασω το περιεχομενο της ανακοινωσης, αλλά ειλικρινα, τετοιες μερες και με τετοιες αποφασεις να εκκρεμουν, γιατι να μην παρει πολιτικη θεση μια οργανωση οπαδων; Εδω εχουν παρει θεση πολλοι φορεις και παραγοντες του ποδοσφαιρου. Γιατι οχι κι αυτοι; Δε μ' ενδιαφερει αν συμφωνουν με αυτα που εγω πιστευω. Ειναι αναφαιρετο δικαιωμα τους ομως να εκφραζουν πολιτικη θεση.
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΑΛΛΑ ΜΙΛΑΝΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΟΛΟΥΣ, ΔΕ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΨΗ, ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΩΣ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΑΕΚ, ΑΡΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ
Λαος της ΑΕΚ δεν ειναι η original (ευτυχως).Λαος της ΑΕΚ ειναι ολοι αυτοι που την αγαπανε πραγματικα αυτοι που δεν βριζουν και δεν δερνουν αυτους που φορανε τον δικεφαλο στο στηθος αυτοι που περνουν τα παιδια τους στο γηπεδο αφου πρωτα τους μαθουν οτι η ΑΕΚ ειναι ΙΔΕΑ και οτι ειναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΕΚ και οτι δεν χρειαζονται ψευτομαγκες και ψευτοτσαμπουκαδες θρασυδειλοι στο γηπεδο μας!Επεισης ειναι πολυ μικροι αυτοι που προσπαθουν να ενταξουν με το ετσι θελω αυτο το τεραστιο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μεγεθος με αυτην την τεραστια ιστορια ΑΕΚ σε οποιονδηποτε πολιτικο και κοματικο χωρο!
5 ORIGINAL DISLIKE ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΕΣΤΑΤΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ, ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΠΑΥΛΟΣ; Η ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ORIGINAL ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ; ΤΟ ¨Ε¨ ΣΤΑ ΑΡΧΙΚΑ Α.Ε.Κ. ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ; ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΑΥΤΟ, ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑ ORIGINAL ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΕΚ
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΥΛΟ. ΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΑΕΚΤΖΗΣ.
Η R ειναι το 3% των ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ...ΑΝΤΕ 5 %.
ΤΙΣ ΒΡΑΔΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΝΕΑΡΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ,ΚΟΛΛΟΥΝ ΑΦΙΣΕΣ ΥΠΕΡ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΠΕΤΟΥΝ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ . ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΠΑΔΙΚΑ ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΩΝ
ΝΤΡΟΠΗ ,ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΕΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΟΜΑΛΗΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΕΚΛΟΓΩΝ.
ΠΟΛΛΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΕΙΧΑΝ ΦΟΥΛ ΝΟΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ . Ο ΛΑΟΣ ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΑΙΜΑ. ΚΥΡΙΕ ΤΣΙΠΡΑ ΔΙΧΑΣΕΣ ΕΝΑΝ ΛΑΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ .
Μαθηματα δημοκρατιας,ηθικης,αξιοπρεπειας κ περηφανιας απο ποιους?Απο τους δικους μας¨ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ¨.Δημοκρατια απο αυτους που καθε λιγο μας στερουν το δικαιωμα να βλεπουμε την αγαπημενη μας ομαδα γιατι ειναι νταιδες.Αξιοπρεπειας απο αυτους που βριζανε χυδαια και εμετικα Μπαγιεβιτσ και ΝΤΕΜΗ και δεν εμειναν μονο εκει αφου χειροδικησαν κιολας γιατι ειναι ¨αντρες¨.Περηφανια απο αυτους που δεν μας αφησαν να χαρουμε την τευταια κατακτηση κυπελου, που δεν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αφησαν να διεκδικησουμε αγωνιστικα την παραμονη μας,που δεν μας αφησαν να παλεψουμε να αποκλεισουμε τον γαβρο και ποσα αλλα και ποσα αλλα...! Ηθικη απο αυτους που βριζανε οχι μονο τις σημαιες μας αλλα και τις γυναικες τους οπως επισης και ολους εμας (ακομα και γυναικοπαιδα)που διαφωνουσαμε με ολα αυτα!Λοιπον κυριοι το μονο μαθημα που μπορειτε να μας κανετε ειναι το πως στριβουν τα τσιγαρα!
Η Original ειναι μια σταση στη ζωη και ενας τροπος σκεψης,πανω απο ολα ελευθερος και οσο καθαρος ειμαστε ολοι στα καθημερινα μας.Λαθη κανουν ολοι,αν δεν καναμε δεν θα κουβεντιαζαμε γι αυτα σημερα.ΟΛΟΙ πρεπει να χουν αποψη σημερα οποια κι αν ειναι..ΚΑΙ καμια φορα για να ξεφυγουμε ffc-παρε λιγο φως και explicit που ναι και δικα μας αδερφια εεε..δεν εχουμε μονο Stan,παντελιδη και προδρομο.ΑΝΤΕ Ναι στη ζωη οχι στις χουντες
το δικο μου βροντερο ΟΧΙ,δεν συναδει με εκεινο του τσιπρα..Ο καθενας ψηφιζει ΟΧΙ για τους δικους του λογους...Ταδε εφη....ενας φανατικος ΑΝΤΙσυριζαιος.....
Ο ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΥΤΟΝ.....ΔΕΝ ΕΞΗΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΗΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ.......ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ....... VAMOS ΑΕΚΑΡΑ.....ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ ,,ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΤΑΓΗ ΔΕΝ ΑΞΟΙΖΕΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΕΚΑΡΕΣ............. ΜΕ ΝΑΙ ΕΙΣΑΙ ΓΑΥΡΟΣ ΜΑΡΙΝΑΤΟΣ............
Αξιοθαυμαστο το ποσο συμβατη ειναι η δημαγωγια της ORIGINAL με αυτη του ΣΥΡΙΖΑ... Αδερφια, απαραδεκτο να μιλατε εξ ονοματος της ΑΕΚΑΡΑΣ μας για να ψηφισουμε ΟΧΙ, θεωρωντας μας προβατα... Που τα ειδατε αυτα, απο τη Θ7?
Δεν είναι δημαγωγία, είναι άποψη κ έχει κάθε δικαίωμα να την εκφράσει. Επίσης (αν είσαι μικρός ρώτα) η original έχει κάνει / συμμετέχει μεγάλος κοινωνικούς αγώνες όλα αυτά τα χρόνια
anna_g ειμαι 43 και δεν θυμαμαι να εχει κανει ή να ειχε συμμετοχη σε μεγαλους κοινωνικους αγωνες. Αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα. Δικαιωμα του καθενος να εχει την αποψη του, αλλα δεν ειμαστε προβατα για να μας μιλαει εξ ονοματος της ΑΕΚ.
Γενοβα και Βελιγραδι ειναι δυο απτα πολλα που τουλαχιστον θα επρεπε να θυμασαι
Καταρχας δεν υπηρχε οργανωμενο μπλοκ της Original στη Γενοβα. Ηταν ενας αδερφος με κασκολ της ΑΕΚ. Στο Βελιγραδι πηγαν μελη της οπως και πολλοι αλλοι μη μελη. Για πες αλλο.
Χαχαχα "ένα άτομο με κασκόλ", αν δε ξέρεις μη μιλάς φιλαράκο.
"ο ΛΑΟΣ της ΑΕΚάρας είναι πάντα στην πρώτη γραμμή"... πχ Βελιγραδι 1999 κ η original πχ γενοβα κ 2008 κ πολλα παλιοτερα (φιλικα παντα, το μικρος δεν το ειπα προσβλητικα)
3 εκατομμύρια κάτω από το όριο της φτώχιας
2 εκατομμύρια άνεργοι
2 εκατομμύρια ανασφάλιστοι
10 χιλιάδες αυτοκτονίες
Τα παιδιά λιποθυμάνε στα σχολεία... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Γονείς αφήνουν τα νεογέννητα στα ιδρύματα
Και το κέρδος: 1. όπως είπε 10 φορές η μερκελ η γερμανία πλέον δεν έχει πρόβλημα, 2. Αύξηση χρέους της Ελλάδας
ΓΙ ΑΥΤΑ ΛΕΜΕ ΝΑΙ ΣΕ ΚΑΙ ΣΕ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ
ΡΕ ΣΕΙΣ ΤΗΣ ORIGINAL ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ?ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΠΟΥΝΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟΡΕΙΤΕ ΠΩΣ ΒΓΗΚΕ Ο ΑΒ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ!!!
ΑΝΤΕ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ.
Ντροπή να μπλέκουμε τα πολιτικά με την ομάδα. Γίνατε γαύροι. Μπράβο σας.
μπράβο! το όχι δεν είναι καν πολιτικό σχόλιο. είναι η επιλογή του Έλληνα να ζει ελευθερος με αξιοπρέπεια. είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε για τους συνανθρώπους μας που υποφέρουν.
ΠΗΓΑΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΒΑΤΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΤΑΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΥΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ.ΟΣΑ ΨΕΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ 80 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ 5 ΜΗΝΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΣΙΡΙΖΑ.
Έχει μνημόνιο για βραδινό!
Έχει δραχμούλα για πρωινό.
μόνο που το μνημόνιο είναι η σκληρή πραγματικότητα, ενώ η δραχμούλα θα μείνει τελικα στη φαντασία σου
Μάγκες μη διχαζεστε και σεις....ας ψηφιαει ο καθένας οτι γουστάρει....αεκ θα είμαστε και μετά τη δευτέρα....ελληνες θα είμαστε και μετά τη δευτέρα....τις συνέπειες του ναι η του όχι πάλι μαζί θα τις αντιμετωποσουμε....μη τρελενεστε ....οτι είναι να γίνει θα γίνει...κανεις δεν είναι σίγουρος για τίποτα...προχωραμε
Ελλάδα 2015.
, Καμμένος, Μιχαλολιάκος.
, Φώφη, Θεοδωράκης.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
πούλου.
ΟΧΙ........Τσίπρας
ΝΑΙ........Σαμαράς
Πρόεδρος Βουλής: Ζήνα.....Κωνσταντο
Νο comments.
Μόνο υπερηφάνεια. ΑΕΚ από παλιά. Τώρα όσο για αυτούς που έχουν φοβηθεί κ θα ψηφίσουν ναι, ένα έχω να πω μόνο ‘καληνύχτα, και από Δευτέρα -50% μισθό και σύνταξη’. Αυτό ψηφίζεται – υποταγή. ΜΟΝΟ ΑΕΚ – όχι σε όλα τα μνημόνια κ το κεφάλι ψηλά.
Ψήφισε εσύ οχι, και απο Δευτέρα, θα κλαις τη μοίρα σου... Θα χάσεις τα αυγά και τα πασχάλια με αυτά που θα έρθουν...Αλλά, δυστυχώς για σένα, το όχι ούτε 35 δεν θα πιάσει...
Θα ψηφισω όχι γιατι τοση ευτυχια τοσα χρονια δεν την αντεχω, ας δυστυχήσω κ λιγο
ΕΝΩ ΜΕ ΤΟ ΟΧΙ ΘΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ
Έχει δραχμή από Δευτέρα. Θα φας καλά...
Θέλω τα παιδιά μου να μεγαλώσουν σαν Ευρωπαίοι πολίτες .. Θέλω η Εθνική ασφάλεια της χώρας μου να μην κινδυνεύει καθημερινά όπως συνέβαινε πριν την προστασία της μέσα στην Ευρωπαική Ένωση .. Δεν θέλω αλλοπρόσαλους πολιτικούς που άλλα υπόσχονται πριν και άλλα κάνουν μετά .. Δεν θέλω να βρίσκομαι στην ίδιο ιδεολογικό άρμα με τους ακραίους του " στρατηγού " Καμμένου και την κουστωδία της Χρυσής Αυγής ... Η Original πως αντέχει να ταυτίζεται με τύπους σαν αυτούς ? ..
Ας κάνουμε μια αναδρομή στο πρόσφατο παρελθόν. 1) Ο ΣΥΡΙΖΑ δίνει διαβεβαίωση στην ΑΕΚ ότι θα ψηφίσει το νομοσχέδιο για το γήπεδο. Αντ' αυτού, διαμέσων στελεχών του παρεμποδίζει την δημιουργία του. 2) Στην προεκλογική περίοδο υπόσχονταν σχίσιμο μνημονίων και "χορούς" των Αγορών. Τώρα θα ψηφίσει 3ο μνημόνιο και προς το παρών μόνο εμείς χορεύουμε στους ρυθμούς των άλλων. 3) Θα αυξήσει τους μισθούς, θα καταργήσει τον ΕΝΦΙΑ, Θα...Θα....Θα.... Πόσα Θα... Έκανε τίποτα από αυτά; Θα μου πεις 6... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μήνες πέρασαν περίμενε. Μα αν περιμένω και άλλο θα χάσω και το παντελόνι μου. 4) Δεν θα κάνω δημοψήφισμα, δεν θα κλείσουν οι τράπεζες και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις .... Δεν τους εμπιστεύομαι πλέον. Και το σύνηθες λάθος του Έλληνα: πάντα φταίνε οι άλλοι.
Τώρα ας κάνουμε μια βόλτα στο μέλλον. 1) Την Κυριακή το ΟΧΙ παίρνει το 80% 2) Τη Δευτέρα ο Πρωθυπουργός παίρνει το αποτέλεσμα και πάει στις Βρυξέλες. Τους το τρίβει στα μούτρα και λέει αυτό αποφάσισε ο Ελληνικός Λαός. Άρα ζητάω πιο Ευνοϊκούς όρους για να μου δανείσετε. Και γυρνάνε οι Θεσμοί και σου λένε με άλλους όρους δεν δανείζουμε. Βρες κάτι άλλο. Ψάχνει λοιπόν ο Πρωθυπουργός και οι λοιποί και δεν βρίσκουν τίποτα πέρα από μέτρα. Ο Λαός όμως δεν θέλει μέτρα. Άρα δεν παίρνουμε Δάνειο. Άρα τράπεζες κλειστές, δεν υπάρχουν συντάξεις. δεν υπάρχουν μισθοί. Τουρίστας δε; Μόνο με το κιάλι. Μόνη διέξοδος Χρεοκοπία και επιστροφή στη δραχμή. Και τι σημαίνει επιστροφή στη δραχμή; Απλά πράγματα. Πείνα. Ανεργία στο 80%. Θάνατοι από ασιτία (ειδικά στις πόλεις), ο πλούσιος θα γίνει ζάμπλουτος και προσοχή ΌΛΟΙ οι φτωχοί μα Όλοι θα ζητιανεύουν για ένα πιάτο φαί. Δεν κινδυνολογώ. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Και αν θέλετε και άλλες λεπτομέρειες, πηγαίνετε σε ένα Ελληνικό Οικονομικό Πανεπιστήμιο και ρωτήστε ένα οικονομολόγο να σας τις πει. Αν υπάρχει έστω και 50% πιθανότητα να συμβούν αυτά που φαντάζομαι τότε χίλιες φορές ΝΑΙ. Και να φανταστείτε είμαι ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ.
Αδερφέ να σου κάνω μια ερώτηση ; Αν όπως λες οι πλούσιοι γίνουν πλουσιότεροι γιατί τα ΜΜΕ έχουν λυσαξει για να ψηφισουμε Ναι.τα ΜΜΕ αυτοί οι πλούσιοι που θα γίνουν πλουσιότεροι δεν τα ελέγχουν; Ξαφνικά νοιαστηκανε για το λαό όλοι αυτοί οι πλούσιοι που όπως λες θα γίνουν πλουσιότεροι; Τροφή για σκέψη...
Υγ. Και φαντασου δεν είμαι ψηφοφόρος του τσυριζα
δεν λεμε ναι στον συριζα. λεμε ΟΧΙ στα μνημονια (ολα). εσυ αν θες πες ναι κ απο αυριο σιωπη
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΙΛΑΣ.ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΤΩΝ 7,9 ΔΙΣ .ΓΙΑΥΤΟ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΣ?
ειπα..οχι σε ΟΛΑ
Φίλε μου τι δεν καταλαβαίνεις ; Λέγοντας ΟΧΙ νομίζεις ότι καταργούνται τα μνημόνια & επανέρχονται οι μισθοί,οι συντάξεις ; Λες ΟΧΙ στα προηγούμενα μνημόνια & ναι σε νέο μνημόνιο.Αν έχεις πάρει ποτέ δάνειο από τράπεζα θα γνωρίζεις πως λειτουργούν.
Η Ορίτζιναλ να μιλαει για τον εαυτο της και να μην χρησιμοποιεί τον λαό της ΑΕΚάρας. ΥΓ. Το τελευταιο μεγάλο ΟΧΙ που είπε, ηταν στο δικαίωμα της ομάδας μας να διεκδικήσει την ισοφάριση με τους γαύρους.
ΜΠΡΑΒΟ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΤΟ ΟΧΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ!!!!
Όσοι δε βοσκάτε...πράσινο κουτόχορτο.. κίτρινο τύπο και κόκκινες γραμμές δείτε το μία..
e.com/watch?v=6rktdEzbZxo
https://www.youtub
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΔΕ ΒΡΙΖΩ
ΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ....... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
com/a-404990/gennaia-elafrunsh-tou-ellhnikou-xreou-zhta-apo-tou-eurwpaiou-to-dnt.htm
ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΦΟΡΕΣ !!!!!!! ΕΥΓΕ ΜΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ........
ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΓΑΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΔΟΥΡΟΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΛΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΗΔΕΣ, ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΝΑΖΙ-ΦΑΣΙΣΤΟΜΕΡΚΕΛ
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΜΑΡΑ.
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΑΝΩΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΚΒΙΑΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ!!!
ΕΚΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΜΑΣ ΣΤΡΑΓΓΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΑΙΜΑΤΟΣ, ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΕ ΑΡΓΟ ΘΑΝΑΤΟ !!!!!!
ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΑΥΤΑ.... ΣΑΣ ΤΑ ΠΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΝΤ ΣΗΜΕΡΑ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ :
http://www.aek365.
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑ,ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΕ ΛΟΓΙΚΗ !!!!
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΔΙΛΗΜΜΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΕΡΟ Ο-Χ-Ι, ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ, ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ !!!!
ΤΟ ΙΔΙΟ AKΡΙΒΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΗΣ ΟRIGINAL 21......
++++++++++++1924
Εχει ο καιρος γυρισματα !... Κατ' εμε η ΚΑΛΥΤΕΡΗ απαντηση ''δια στοματος ανεπισημης ΑΕΚ'' (και ασχετως τι θα ψηφισει στο δημοψηφισμα ο καθενας μας), σε ο,τι ΕΝΑΝΤΙΑ και ΤΟΣΟ ΚΑΤΑΦΟΡΑ εχει πραχθει απεναντι σε αυτη την ομαδα !!
λλιοφιληδες και ταβερνα ''ο Γιαννης'' ?!...
Ακουτε κυριοι του συριζα ?!... Ακουτε δουροβασιλοπουλομα
Εντελει ειναι ΠΟΛΥ διαφορετικο να εισαι ΑΕΚ. Γιατι απλουστατα, αυτη η ομαδα πρεσβευει ΑΞΙΕΣ,... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πρεσβευει ΙΔΕΕΣ, πρεσβευει ΙΔΑΝΙΚΑ.
Για ακομη μια φορα ΝΙΩΘΩ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ που ειμαι οπαδος αυτης της ομαδας.
(Απο εναν απλο φιλο της, που δοξα τω Θεω τα καταφερνει ακομη και τα φερνει βολτα και που ΔΕΝ ψηφισε συριζα, ΟΥΤΕ ανηκει σε καποιον συνδεσμο της ομαδας μας, αλλα την Κυριακη θα ψηφισει ''ΟΧΙ'').
παιδιά μόνο ΑΕΚ...όσο για την original πάντα ήταν υπέρ κάπου και καλά κάνει επίσεις καλά κάνει που παίρνει και απόψεις ενώ καλά κάνει όλα αυτά τα χρόνια που βοηθάει άπορους κλπ έτσι και αλλιώς την ανακοίνωση δεν την έβγαλαν σαν ΑΕΚ αλλά σαν σύνδεσμος....μην μπερδεύεται αυτά τα 2....
ΥΓ1 άλλες ομάδες πήραν επίσημη θέση όχι η ΑΕΚ
Η Original καλά θα κάνει να περιοριστεί στο να υποστηρίζει την ομάδα μας. Η ΑΕΚ μας ενώνει. Ο καθένας μας έχει τις δικές του πολιτικές πεποιθήσεις που πρέπει να είναι σεβαστές. Εξάλλου μην ξεχνάτε ότι το μόνο πολιτικό κόμα που είναι αντίθετο στην κατασκευή του γηπέδου μας είναι ο ΣΥΡΙΖΑ.
Είναι τελείως ανούσιο να ξοδεύουμε την ΑΕΚάρα μας σε πολιτικές και κομματικές αντιπαραθέσεις. Η ΑΕΚ είναι πολύ πιο σταθερή στην συνείδηση και το αξιακό μας σύστημα από ότι η οποιαδήποτε πολιτική τοποθέτηση, η κομματική έκφραση της οποίας πολλές φορές αποδεικνύεται εφήμερη.
φίλε μου διαφωνώ και μάλιστα στον μέγιστο βαθμό! Εδώ παίζεται το μέλλον των επόμενων γενεών (και το δικό μας) δεν μπορώ να πιστέψω ότι σαν αξία τοποθετείς την ΑΕΚ πάνω από αύτο
Αδελφέ assot111. Δεν ιεραρχώ την ΑΕΚ ως αξία σε σχέση με το μέλλον μας. Την αφήνω μακριά και έξω από οποιαδήποτε - εφήμερη - πολιτική ή κομματική τοποθέτηση.
Μπράβο στην Original 21 που συνεχίζει να μας κάνει υπερήφανους που είμαστε μαζί της στην οικογένεια της ΑΕΚ! Τα "ΝΑΙ σε όλα" και τα "no politica" είναι για τους Gayrous και τη Θύρα 7.
Η Original δεν έπρεπε να πάρει συγκεκριμένη θέση ούτε να δώσει καθοδήγηση.
Ο κάθε αεκτζής είναι σκεπτόμενο άτομο και όχι πρόβατο να του πούνε τι θα ψηφίσει...
Για τον Ντέμη δεν μας είπες; Έπρεπε να πάρει συγκεκριμένη θέση;
Ο Ντεμης , πηρε συγκεκριμενη θεση ως Ντεμης και οχι ως ΑΕΚαρας. Ουτε ως ΛΑΟΣ της ΑΕΚαρας οπως αυτοαποκαλλουντα αυτοι στην ανακοινωση τους , φιλε Kostas G. Για διαβασε την ανακοινωση.....
Αυτη ειναι η διαφορα. Λαος της ΑΕΚαρας δεν ειναι μονο αυτοι. Λαος της ΑΕΚαρας ειμαι και' γω, και εσυ, και ενα σωρο αλλοι. Ποιος εδωσε δικαιωμα σε αυτους τους κυριους να μιλανε εξ'ονοματος μου για... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ενα πολιτικο ζητημα, λες και με αντιπροσωπευουνε ? Ε, δεν με αντιπροσωπευουνε. Ας πουνε λοιπον ο,τι γουσταρουν , δηλωνοντας ως λαος της Οριτζιναλ και οχι της ΑΕΚαρας. Για να'μαστε ξηγημενοι.
Ο Ντέμης φίλε δεν εκφράζει συλλογικό όργανο αλλά προσωπική του άποψη. Έχουμε ελευθερία άποψης και έκφρασης και ο Ντέμης μπορεί να εκφράζει τον εαυτό του.
Ο Ντέμης είναι ένα φυσικό πρόσωπο που είπε την άποψή του η οποία αφορά αποκλειστικά τον εαυτό του... Η Original μόνο αυτό δεν έκανε..Ελεος.
αυτη η προπαγανδα απο τα καναλια που παιζει δεν εχει ξανασυμβει στη γη ΠΟΤΕ. η original σου φταιξε (επειδη απλα διαφωνεις)
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΙΔΕΑ.......ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΣΕ ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΖΩΝΗ ....ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΞΑΝΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ!!!!
Εντάξει παιδια καταλάβαμε. Ψηφίζουμε ΟΧΙ στους μισθούς των 400€ και ΟΧΙ στην υποτέλεια. Περιμένουμε την Δευτέρα, και εφόσον βγει το ΟΧΙ, μισθούς των 800€ από τον Τσίπρα και αν εντέλει δεν είναι 800€ αλλά 800δρχ. θα έχουμε τουλάχιστον γλυτώσει την υποτέλεια.
Ισως χρειαστει να δουμε περα απο καλιτεχνες κτλ μονο τον πολιτικο κοσμο...εκει ειναι ξεκαθαρο ....σαμαρας..σημιτης...καραμανλης...παπανδρεου...σοδομησαν την ελλαδα ...ΕΜΑΣ...και λενε για ναι ....ας μου το ςξηγησει καποιος που υποστηριζει το ναι και δεν εχει προκαταληψη ....γιατι;
Θα σου έδινα 10 λόγους για το ναι, μιας και ούτε Σαμαρά, ούτε Σημίτη, ούτε Καραμανλή, ούτε Παπανδρέου ψήφισα, αλλά θα με πείς ανθέλληνα, και όλους αυτούς τους χαρακτηρισμούς που όλοι χρησιμοποιούν σήμερα απέναντι σε οποιονδήποτε έχει αντίθετη άποψη..
Δεν θα ελεγα τιποτα φιλε ....δεν ειμαι σιγουρος για τιποτα πλεον ...παιρνουμε θεση και απο κει θα δουμε τι θα ξημερωσει
Σε αυτό συμφωνώ. Ούτως ή άλλως το μέλλον θα δείξει ποιος έχει δίκαιο και ποιός όχι...Όλα εδώ θα φανούν.
Να δώ την original αύριο αγκαλιά με τον Α Β και τη Δούρου στο Σύνταγμα και μετά ας πεθανω
ΑΔΕΡΦΙΑ ΠΟΤΕ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ.ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ
Τότε γιατί πηγαίνεις και ζητιανεύεις από αυτούς;
Αυτό είναι το θέμα, να μην πηγαίνεις!
Σοφή η μ@@@ της Original, όπως και πολλές άλλες τα τελευταία χρόνια. Ξεχνάνε εύκολα οι έλληνες δυστυχώς. Μετά μας φταίει ο ΑΒ και οι ψηφοφόροι της Νέας Φιλαδέλφειας.
Μοραλης - Μαρινακης ΛΕΜΕ ΝΑΙ. Αντε στο καλο
Η απόφαση του καθενός, για το τι θα ψηφίσει, πρέπει να είναι σεβαστή από όλους. Όπως σεβαστή πρέπει να είναι και η άποψή του. Δεν επιτρέπω όμως σε κανένα να χρησιμοποιεί το όνομα της ομάδας μου (γιατί και η ORGINAL κάτω από τη στέγη του ονόματος της ΑΕΚ υπάρχει και λειτουργεί)με οποιοδήποτε τρόπο για να κάνει πολιτική προπαγάνδα είτε από τη μια είτε από την άλλη πλευρά. Παρακαλώ όλους τους ΑΕΚτζήδες, αλλά και την ΠΑΕ ΑΕΚ να αποκηρύξουν την ανακοίνωση αυτή.
Η ΑΕΚ ΔΕΝ είναι η Original. Η ΑΕΚ είναι ΑΕΚ. Τελεία και παύλα.-
Δεν είναι η πρώτη φορα, που η Original κάνει γιγαντιαίο λάθος.
Τεράστιο λάθος το σημερινό, να εκφράζει πολιτική άποψη. Ακόμα μεγαλύτερο λάθος που εκφράζει άποψη που είναι βέβαιο ότι βοηθά αυτούς που πολέμησαν λυσσαλέα το γήπεδό μας!!!!!
Ανέκαθεν στην ιστορία περιθωριακά άτομα, και σταματάω στη λέξη περιθωριακά, καθώς επίσης και άτομα που το μόνο που ξέρουν είναι να διχοτομούν στη ζωή τους το καθετί, π.χ όλοι οι ΑΕΚ τζήδες είναι καλοί, όλοι οι γάβροι είναι κακοί, εν ολίγοις άτομα που είχαν μανιχαϊστικές αντιλήψεις άσπρο ή μαύρο, εμείς και αυτοί, εμείς το δίκιο οι άλλοι το άδικο, είτε σαν γνήσιοι, αλλά πάντα καθυστερημένοι στα μυαλά επαναστάτες, είτε ψευτοεπαναστάτες του κ..., και της πρ...πάντα έπαιρναν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μια τέτοια θέση. Άλλωστε αυτοί τι έχουν να χάσουν;
H ΑΕΚ είχε πάντα σκεπτόμενους οπαδούς (και αυτό μου το έχουν πεί μεγαλύτεροι άνθρωποι σε ηλικία και δη οπαδοί άλλης ομάδας) και πότε μα πότε δεν ήταν με το κατεστημένο, αλλιώς θα ήταν γαύροι... Αυτοί της Οριτζιναλ που πήραν θέση κάλος το έκαναν για να θυμίσουν ότι ο ΑΕΚΤΖΗΣ δεν έχει χάσει την ταυτότητα του, είναι πάντα επαναστάτης. Όσο για τούς ευρωπαϊστές το διαρκείας στα επίσημα δεν το χάνετε, μην φοβάστε
Θα ψηφίσω όχι την Κυριακή αλλά λέω όχι και στις (άνωθεν συμβουλές)... Η ελεύθερη βούληση δεν είναι λάστιχο να το αξιοποιείς όπως σε συμφέρει κάθε φορά. Στη χώρα που γέννησε τη δημοκρατία κάθε προσπάθεια Επηρεασμού είναι κατακριτέαΕπηρεασμού.
Η ψηφος και η επιλογη ειναι δικαιωμα του καθενος μας. Αλλα δεν μπορω να μην γελαω με αυτους που νομιζουν οτι θα ψηφισουν οχι θα γινουν καλυτερα τα πραγματα στη χωρα. Ρε ξυπνηστε δεν εχουμε ουτε ευρω σαν λαος, και η ανεργια 27%. Τι θα κανει ο Τσουπρας εαν βγουμε απο την Ευρωπαικη Ενωση? Οι τραπεζες πως θα ανοιξουν ρε με τι χρηματα? Μαλακες ειναι οι αλλοι να μας δανειζουν και εμεις να πινουμε καφε ολη τη μερα? Μπειτε στη θεση ενος Ισπανου,Ιταλου κτλπ που οι χωρες τους μα δανειζουν.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Τρωνε και αυτοι φορολογιες του κερατα και μας δανειζουν και απο πανω. Σας παραμυθιαζουν ρε αυτοι που μια ζωη καταληψεις εκαναν και μονο οχι ελεγαν σε οτιδηποτε. Α ρε Βαρουφακης σας αξιζει και αυτον εχετε
Προβατα ήσασταν προβατα θα παραμείνετε. Το τι θα γίνει ας το αποφασίσει ο καθένας μόνος του γιατί αφορά το δικό του μέλλον
Ποια ειναι η Original που προπαγανδιζει ετσι απροκαλυπτα για αλλη μια φορα ΕΝΑΝΤΙΑ στην ΑΕΚ . Ξεχασατε τον Βασιλοπουλο , την Δουρου , αυτους που εχουν κολλησει την διαδικασια του γηπεδου ;;;; Τα ξεχασατε ολα αυτα ;;; Την Κυριακη ψηφιζουμε το λιγοτερο χειροτερο που ειναι το ΝΑΙ για να συνεχιζουμε να ειμαστε Ευρωπαιοι. Κανεις απο τους Ευρωπαιους δεν θα ζητουσε μειωση μισθων και συνταξεων αν τους παρουσιαζαν αναλογα ισοδυναμα . Αλλα ηθελαν τα ψηφαλακια με την επαναπροσληψη χιλιαδων... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τεμπεληδων , με τον διορισμο προεδρων - διοικητων δημοσιων υπηρεσιων που διπλασιασαν σε μια νυχτα τον μισθο τους. Ειδατε να τσιμπησουν πεντε απο τους εκατονταδες της λιστας Λαγκαρντ ;;; Ειδατε να πιασουν ενα φοροφυγα ;;;; Ειδατε να καταδικαζουν λαμογια Προεδρους ΠΑΕ που εμπλεκονταν σε εγκληματικες οργανωσεις η στημενα παιγνιδια ;;ειδατε τιποτα απο ολα αυτα ;;;; Ψηφηστε οτι θελετε , δεν εχετε δικαιωμα ομως να παρασυρετε νεα παιδια ετσι απροκαλυπτα και προπαγανδιστικα στα δικα σας συμφεροντα. Μεινετε οπως σας εφτιαξε ο Προεδρος μας , απροσωποι , απλοι οπαδοι της ομαδαρας μας . Γιατι οσες φορες ανακατευτηκατε πιο πολυ στα της ομαδας μας ,μας καταστρεψατε.
και μόνο που τελειώνεις με το ...μας καταστρέψατε...η ο Αδωνις η ο Σαμαράς είσαι και μας τρολάρεις...Τα νέα παιδιά που λές εχουν μυαλό και ξέρουν τι θα ψηφήσουν φίλε μου..δεν περίμεναν την original...
ΠΟΙΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΥΑΛΟ ΡΕ ΦΙΛΕ ??? ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΜΠΑΧΑΛΟ ΚΑΙ ΤΑΤΟΥ ...... ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ??? ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΑΝΗΣΟΥΝ ........ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΗΣΜΟΥΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΡΙΣΗΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΜΗ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ??? ΑΛΑ ΤΙ ΛΕΩ ΣΕ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΣΥΡΙΖΑ ........
naupige.ξερεις πολυ καλα οτι μιλανε οι μονιμοι μπουκαδοροι στο γηπεδο.Παντα εκ.του ασφαλους.Υ.Γ πατηστε ντισλαικ,ετσι θα επιβεβαιωσετε αυτο που ειπα.
Ναυπηγέ, έχεις απόλυτο δίκαιο... Δεν βγάζω τον εαυτό μου απ'εξω (νέος είμαι και εγώ) αλλά έχεις απόλυτο δίκαιο... Και για τους νέους, και για τους διορισμούς και για όλα...
Ναι, έχουν μυαλό, για αυτό και θα ψηφίσουν οχι... Άσε μας ρε φίλε... Δεν έχουν ιδέα τι διακυβεύεται και νομίζουν πως με το όχι η ζωή τους (και μας), θα αλλάξει προς το καλύτερο...Αχ και να ήξεραν σε τί μέλλον οδηγούν τη χώρα....
ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ .Η ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΤΟΥ .ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΡΙΝΤΖΙΝΑΛ .ΔΩΣΤΕ ΕΝΑ ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΟΧΙ!!!
Η ορίτζιναλ όπως και η κάθε ορίτζιναλ είναι δεκανίκι των αφεντικών. Συμφέρον του λαού είναι το ευρώ. Η δραχμή συμφέρει μόνο τους πλούσιους.
O KATHENAS PSHFIZEI OTI GOUSTAREI FILOS KAI STAMATHSTE NA BAZETE THN AEK BITRINA SE POLITIKA PARASKHNIA. AEK MPOREI NA EINAI ENAS BIOMHXANOS POU PSHFIZEI NAI; ALLA AEK MPOREI NA EINAI KAI ENAS ANERGOS O OPOIOS THA PSHFISEI SIGOURA OXI
Φαίνεται ότι υπάρχουν πολλοί βιομήχανοι στο site. Μας δίχασε ο σύριζα με το δημοψήφισμα, μας διχάζει τώρα και η Original.
AEK πάνω από όλα!!!
Δουλεύεις ή στο Δημόσιο, ή σαν αγρότης ή σε κάποια δική σου επιχείρηση, ή σε δουλειά κάποιου βιομήχανου, με την ευρεία έννοια το τελευταίο. Έχεις σκεφθεί, αν αύριο κλείνανε όλες οι επιχειρήσεις ή βιομηχανίες τι ανεργία θα είχαμε;
Παντα με θεση και αποψη και για μενα αλλη μια φορα σωστη.και σε οποιον διαφωνει δεκτο αλλα ας αναγνωρισει τουλαχιστον οτι η αποψη της R δεν εξαρταται απο τον εκαστοτε προεδρο της ουτε ειναι παντος καιρου οπως κατι μπε εκει κατα πειραια μερια ...
Απαράδεκτοι η original αλλα δεν ειναι η πρώτη φορά που κάνουν κακό στην ΑΕΚ
Μπράβο!!! ΟΧΙ!!!! προδότες της πατρίδας ποτέ!!!
filip21-ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΑΙΡΝΕΤΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΙΔΡΥΤΩΝ ΤΗΣ ORIGINAL ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ.ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΕΙΤΑΙ ΤΣΙΡΙΖΑΚΙΑ..............
ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΒ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥΡΟΥ ..................................
Για μια ακομα φορα ενα λαθος της οριτζιναλ....
Δεν ειχε καμμια αναγκη να πει ναι ή οχι..... Δεν υπηρχε λογος να εκτεθουν οι οργανωμενοι οπαδοι μιας ομαδας σε πολιτικα παιχνιδια...
ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ...........
Απαράδεκτο !!!!!!! Μονο για την αεκ θα έπρεπε να μιλάνε και για τιποτα αλλο!!!!αλλα και την αεκ μας πόσες φορες οι ίδιοι μπαχαλακηδες που βγάζουν ανακοινώσεις την έχουν καταστρέψει!!!!
ειστε αστειοι εκει στην οριτζιναλ...βριζατε την δουρου,τον βασιλοπουλο κ του συριζα για το γηπεδο κ τωρα ολοι συνταγμα....
μαλλον εσυ εισαι βλαμμενο αγορι μου.το γηπεδο,η δουρου κτλ ειναι ζητημα πολιτικο.βλεπεις εσυ κανενα θεμα πολιτικο ή το θεμα ειναι κοινωνικο αυτη τη στιγμη.αλλα βεβαια ολοι οι καναπεδατοι εχουν και τα μυαλα τους συνδεδεμενα με τη τηλεοραση
Γι αυτο ειμαι ΑΕΚΑΡΑ και περήφανος!
ΟΧΙΙΙΙΙΙΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!
Έχετε καταλάβει τι μας κανουν οι δημοσιογράφοι τς tv? μονο ΟΧΙ
ποσο καψιμο πια??????? να πατε παλικαρια, και που ειστε, πιαστειτε κ αγκαζε με τον δημαρχο, τη Βαλαβανη κ το Λαφαζανη κ φωναξτε κ ΟΧΙ γηπεδο στη Νεα Φιλαδελφεια.
Οργανωθειτε σε κοινη πορεια με πρασινους κοκκινους μπλε μαυρους
Δεν γνωρίζω πλέον κάποια Original... Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΨΗΣΤΟ ΑΓΑΘΟ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΧΟΥΝΤΕΣ ΠΑΝΤΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΜΑΣ...