Νίκη για να «καθαρίσει» σε μεγάλο βαθμό την υπόθεση άνοδος ήθελε στο Καυτανζόγλειο η ΑΕΚ, ωστόσο από το συγκεκριμένο παιχνίδι, δέχθηκε ένα ηχηρό «χαστούκι» και πήρε ένα μάθημα για τη συνέχεια. Ασύνδετη στις γραμμές της, χωρίς φαντασία από τους περισσότερους παίκτες της, που βρέθηκαν σε κάκιστη ημέρα και με πολλά λάθη από τον πάγκο στη διαχείριση του ματς, η Ένωση ηττήθηκε με 2-1 από τον Ηρακλή, παρ'ότι ισοφάρισε γρήγορα το γκολ του Πασά (12'), με τον Αραβίδη στο 24'. Το γκολ της νίκης για τους γηπεδούχους πέτυχε ο Περόνε στο 34' μετά από ολέθριο λάθος του Ανάκογλου.
Βεβαίως, αν και φυσικά δεν αποτελεί δικαιολογία για την κάκιστη εμφάνιση της ΑΕΚ, σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του ματς έπαιξε και η διαιτησία του Αρετόπουλου, ο οποίος... τίμησε και με το παραπάνω όλα όσα ακούγονται τον τελευταίο καιρό γύρω από το όνομά του. Εκτός από το οριακό φάουλ-κάρτα που δεν έδωσε στον Αραβίδη, στο τέλος του πρώτου μέρους, έκλεισε τα μάτια σε ανατροπή του Πλατέλλα στο 59' σε μία φάση που πήρε ξεκάθαρη θέση και ο Αλέξης Σπυρόπουλος, που έκανε την περιγραφή του αγώνα. Παράλληλα, στο τελευταίο 5λεπτο των καθυστερήσεων, υπήρξαν τραυματισμοί για τους γηπεδούχους, αλλά ο επιπλέον χρόνος δεν παίχτηκε ποτέ. Τίποτα από τα παραπάνω δεν αποτελεί δικαιολογία για την ήττα, όμως και αυτά καθόρισαν την εξέλιξη και εν τέλει το αποτέλεσμα.
Το ματς
Μετά από τρεις εβδομάδες αγωνιστικής απραξίας, ο Τραϊανός Δέλλας παρέταξε την καλύτερη δυνατή ενδεκάδα, με τους παίκτες που θεωρούσε ο ίδιος ότι βρίσκονται στην καλύτερη κατάσταση. Και το ζητούμενο ήταν να φανεί και μέσα στο γήπεδο. Η ΑΕΚ μπήκε πολύ δυνατά στον αγωνιστικό χώρο και στο πρώτο 10λεπτο του ματς, είχε κλείσει τον Ηρακλή στο μισό του γήπεδο και κυρίως από αριστερά, προσπαθούσε να «ξεκλειδώσει» την αμυντική του λειτουργία.
Και κόντρα στη ροή του αγώνα, μετά από αδράνεια της άμυνας (και του Ανέστη), οι γηπεδούχοι πήραν το προβάδισμα στο 12'. Μετά από σέντρα από τη δεξιά πλευρά, ο Πασάς πρόλαβε τον Λαμρπόπουλο και με πλασέ στην κίνηση έστειλε τη μπάλα στην κλειστή γωνία του Ανέστη, σε μία φάση που έδειξε πως οι παίκτες της Ένωσης βρίσκονται εκτός αγωνιστικού ρυθμού. Κάτι που φάνηκε και στα επόμενα λεπτά του ματς. Το σοκ του γκολ ξεπεράστηκε μετά από 10 λεπτά και ενώ ο Ηρακλής είχε φέρει την ΑΕΚ σε πολύ δύσκολη θέση, τη στιγμή που οι κιτρινόμαυροι έκαναν το ένα λάθος μετά το άλλο.
Ωστόσο η ισορροπία επανήλθε. Τόσο στον αγωνιστικό χώρο, όσο και στο σκορ. Η ΑΕΚ συνέχιζε να επιτίθεται από την αριστερή πλευρά και στο 27' μετά από σέντρα του Ανάκογλου και κεφαλιά του Πλατέλλα, ο Αραβίδης βρέθηκε απέναντι στον Χουάντερσον και με ψύχραιμο πλασέ έκανε το 1-1.
Η Ένωση, αν και είχε την κατοχή της μπάλας -και πλέον την ψυχολογία με το μέρος της, μετά την ισοφάριση- εξακολουθούσε να δείχνει ασύνδετη στις γραμμές της, χωρίς συνοχή, αυτοματισμούς και φαντασία. Παρότι έφτανε στα καρέ του Ηρακλή, αυτό γινόταν κυρίως χάρις στην αριστερή πλευρά, όπου συχνά-πυκνά έβγαινε και ο Αραβίδης, αφήνοντας όμως «άδεια» την αντίπαλη εστία. Είναι χαρακτηριστικό πως όσες φορές βρέθηκε η ΑΕΚ απέναντι από τον Χουάντερσον (με εξαίρεση το γκολ), συνέβη από ενέργεια του «Άραβα», έξω από την περιοχή.
Αυτή λοιπόν την κατάσταση θέλησε να την εκμεταλλευτεί ο Ηρακλής και ο Ανάκογλου ήταν αυτός που τον... βοήθησε. Η έλειψη συγκέντρωσης του μέσου της ΑΕΚ τον οδήγησε σε ένα ολέθριο λάθος. Σε επιστροφή της μπάλας στον Ανέστη, δεν έβαλε δύναμη στην πάσα, ο Περόνε μπήκε στη φάση, έκλεψε τη μπάλα και αφού πέρασε τον γκολκίπερ της Ένωσης, την έστειλε στα δίχτυα, με τον Ηρακλή να παίρνει πάλι το προβάδισμα στο 34'. Σκορ που έμελλε να είναι και το τελικό του πρώτου μέρους, αφού οι γηπεδούχοι στα υπόλοιπα λεπτά προσπάθησαν να το διαφυλάξουν, ενώ η ΑΕΚ έψαχνε τρόπο να συνέλθει και πάλι.
Δεν έστρωσε ποτέ
Το δεύτερο μέρος ξεκίνησε όπως και το πρώτο. Με τον Ηρακλή να έχει την πρώτη καλή στιγμή, με σουτ του Περόνε που πέρασε λίγο άουτ, αλλά με την ΑΕΚ να είναι αυτή που είχε την κατοχή της μπάλας, χωρίς να μπορεί να την αξιοποιήσει. Ο Δέλλας το είδε νωρίς αυτό και έριξε στο γήπεδο τον Κρισάντους (αντί του Ζόριτς), φέρνοντας στα άκρα τον Αραβίδη και στον άξονα τον Μπαρμπόσα. Η «τράπουλα» ανακατεύτηκε και η ΑΕΚ θα μπορούσε να φτάσει γρήγορα στην ισοφάριση, αν ο Αρετόπουλος έδειχνε το σημείο του πέναλτι στο 59', σε ανατροπή του Πλατέλλα.
Με την κατοχή να έχει φτάσει στο 65-35 για την ΑΕΚ, χωρίς ωστόσο να αξιοποιείται από τους «κιτρινόμαυρους» ο Δέλλας, μη έχοντας να χάσει κάτι, έκανε ακόμα πιο επιθετικό το σχήμα, βάζοντας Ντούνη στη θέση του Ανάκογλου παίζοντας τα όλα για όλα. Αυτό έδωσε χώρους στον Ηρακλή, ο οποίος στο 71' με σουτ του Πασά (σωτήριο τάκλιν του Λαμπρόπουλου) και στο 72' με κεφαλιά του Μπαρτολίνι, έφτασε πολύ κοντά σε ένα ακόμα γκολ. Αντίθετα, μοναδική καλή στιγμή για την Ένωση, ένα σουτ του Ντούνη στο 75' και ένα λεπτό νωρίτερα, όταν ο Μπαρμπόσα βρέθηκε απέναντι από τον Χουάντερσον -μετά από σέντρα του Σοϊλέδη- όμως έκανε... τσαφ και δεν τελείωσε τη φάση όπως θα έπρεπε.
Στο τελευταίο τέταρτο του ματς και με τους παίκτες του Ηρακλή να έχουν ξεμείνει από δυνάμεις και να έχουν καθίσει στο μισό τους γήπεδο, ο Δέλλας έβαλε και τον Ρόβα αντί του Λαμπρόπουλου, φέρνοντας τον Γιόχανσον στα στόπερ. Η συγκεκριμένη εξέλιξη όμως περισσότερο κακό, παρά καλό έκανε για στην ομάδα. Η «αναρχία» έγινε σήμα κατατεθέν στον αγωνιστικό χώρο, με τους παίκτες να μην έχουν... θέση στο γήπεδο. Χαρακτηριστικό είναι πως είδαμε τον Πλατέλλα να παίζει λίμπερο (!!!).
Παρ'όλα αυτά η ΑΕΚ είχε δύο ακόμα καλές στιγμές στα τελευταία λεπτά του ματς. Η πρώτη στο 82' με κεφαλιά του Αραβίδη από το ύψος του πέναλτι, με τη μπάλα να περνάει λίγο άουτ, αλλά και στις καθυστερήσεις (93'), όπου μετά από κόντρες, ο Ντούνης πήρε τη μπάλα στρωμένη μπροστά του, αλλά το σουτ του ήταν πολύ κακό, με την ΑΕΚ να χάνει μοναδική ευκαιρία να σώσει την παρτίδα στο τέλος.
Ηρακλής: Χουάντερσον, Μπουκουβάλας, Σαραμαντάς, Στάμου, Μπαρτολίνι, Ιντζόγλου, Πουρτουλίδης, Πασάς (76' Καρασαλίδης), Τσιλιανίδης (69' Τσιλιγκίρης), Ρομάνο (57' Κυριακίδης), Περόνε
ΑΕΚ: Ανέστης, Μπακάκης, Σοϊλέδης, Λαμπρόπουλος (81' Ρόβας), Τζανετόπουλος, Γιόχανσον, Ανάκογλου (70' Ντούνης), Μπαρμπόσα, Πλατέλλας, Ζόριτς (55' Κρισάντους), Αραβίδης
17.58 Επίσημη είσοδος των δύο ομάδων στον αγωνιστικό χώρο. Καλή η ατμόσφαιρα στο Καυτανζόγλειο
17.55 H προσέλευση συνεχίζεται στο γήπεδο και αυτή τη στιγμή υπολογίζεται για πάνω από 17.000 κόσμου
17.42 Περίπου 9.000 κόσμος αυτή τη στιγμή στο Καυτανζόγλειο
17.37 Τους Γεωργέα και Γροντή άφησε εκτός αποστολής την τελευταία στιγμή ο Τραϊανός Δέλλας
17.07 H αποστολή της ΑΕΚ φτάνει στο Καυτανζόγλειο και οι παίκτες κάνουν την πρώτη τους αναγνωριστική βόλτα στον αγωνιστικό χώρο
16.54 Θυμίζουμε τη βαθμολογία όπως έχει διαμορφωθεί
ΑΕΚ 10
Ηρακλής 7
Απόλλων Σμύρνης 0
Λάρισα 0
Ολυμπιακός Βόλου 0
16.47 Ο Ντούσαν Μπάγεβιτς έφτασε στη Θεσσαλονίκη το πρωί και μαζί με την Αγγελική Αρκάδη κατευθύνθηκε αμέσως στο ξενοδοχείο που είχε καταλύσει η αποστολή της ΑΕΚ.
16.45 Συννεφιασμένος ο καιρός στη Θεσσαλονίκη, η θερμοκρασία πάνω από 15 βαθμούς και δεν προβλέπεται βροχή. Καλές οι καιρικές συνθήκες για ποδόσφαιρο.
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!

Απογοητευτική άχρωμη και κουρασμένη ομάδα δυστυχώς Αν συνεχίσει έτσι μας βλέπω να μένουμε Β' Εθνική και του χρόνου Ντροπή καο μόνο ντροπή να τρώμε 2 γκόλ από αστείες φάσεις τοπικού πρωταθλήματος.δεν φταινε μόνο οι άλλοι για το ότι είμαστε η ομάδα που αναστσαίνει νεκρούς ντροπή μας.
Καλά εσύ γαυριέλα ετοιμάσου να κάνεις ταξίδι στο χρόνο και να γυρίσεις στα 90s...Ασχολήσου ρε με την ομάδα σου που γκελάρει και με τα παραρτήματα.
ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΓΥΜΝΙΑ .
Εδώ και 14 μήνες αήττητοι ήμασταν γυμνοί δλδ και τώρα φάνηκε η γύμνια...Ρε άϊντε στις τρύπες σας.
Ο Κολοβέτσιος για ποιό λόγο δεν παίζει? Ο Λαμπρόπουλος δεν δείχνει σταθερότητα. Όσο για τον Ανέστη, τα έχουμε πει, του χρόνου δεν κάνει ούτε για αναπληρωματικός. Πολύ καλοί οι Τζανετόπουλος και Johansson. Φαίνεται η απουσία Μάνταλου, ίσως πρέπει να αλλάξει το σύστημα της ομάδας.
Καλημέρα σε όλους σας. Χθες βράδυ έχασα τον ύπνο μου (και δουλεύω και στις 5 το πρωί, εδώ στην ξενιτιά). Λοιπόν, επειδή αυτό το πράγμα έχει κουράσει πολύ, καλό θα είναι να το σταματήσουμε. Και εννοώ τις ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ μεταγραφές. Ήμαρτον δηλαδή: ο ένας θέλει 8 καινούργιους παίχτες, ο άλλος 20, ο άλλος 42 και τον μουρίνιο μαζί. Συγκεντρωθείτε λίγο στο τώρα! Η ομάδα έκανε την πρώτη της ήττα και θα παίζει ΝΤΕΡΜΠΥ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ! Κι όποιος γουστάρει. Τα αγαθά κόποις κτώνται! Νωοτροπίες του... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τύπου "σιγά μωρέ ΑΕΚ είμαστε, ή ΟΚ έχουμε δέκα βαθμούς έξτρα και όλα καλά, ή και ακόμα ότι του χρόνου έτσι δεν κάνεις πρωταθλητισμό είναι για αυτούς που έχουν ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ! Η ομάδα θα ανέβει με ιδρώτα. Αυτό το ψευτοκούλ θα μας φάει εμάς. Η Παναχαική έρχεται να παίξει το τελευταίο της χαρτί με εμάς και έχοντας χάσει ήδη 2 φορές από μας και έχοντας ένα τεράστιο αρνητικό σερι! Θα κάνει τα πάντα να μας κόψει βαθμούς και πλέον η Λάρισσα καραδοκεί. Και για όποιον είναι ΑΦΕΛΗΣ, να σας θυμίσω την πορεία προς τον υποβιβασμό, όπου όλες οι ομάδες ανταλλάζανε τα τρίποντα μεταξύ τους με αποτέλεσμα να πέσουμε εμείς! Τον νού σας! Οι δύο ομάδες που θα κάνουν το καλύτερο σερί νικών θα έχουν και το ψυχολογικό αβαντάζ! Και καθήστε μετά, οι όποιοι "ΚΟΥΛ ΤΥΠΑΔΕΣ" και κάντε υπολογισμούς, να δείτε πόσο γρήγορα τελειώνουν τα κουκιά στα χέρια μας. Για το μαξιλαράκι μιλάω, των 10 βαθμών. Γι' αυτούς δε που μιζεριάζουν και βγάζουν την εμπάθειά τους προς Δέλλα και παίχτες, έχω να πω: Αφου τους αρέσει να τα ΙΣΟΠΕΔΏΝΟΥΝ όλα, ας ιδρύσουν μια ομάδα στο τοπικό, να παίζουν μεταξύ τους και να κάνουν τον προπονητή και τον πρόεδρο ο ένας στον άλλο. Να τους φύγουν και τα απωθημένα. Στήριξη στην ομάδα. ΟΧΙ αρνητισμό ούτε και χαλαρή προσέγγιση όμως...ΑΕΚ
@TooL2121 Αψογος φιλε μου.
Θα δανειστω μια δηλωση του Γιουργκεν Κλοπ μετα απο μια ηττα της Ντορτμουντ στο πρωταθλημα Γερμανιας "Εδω ειναι Ντορτμουντ και στο λεξιλογιο μας υπαρχει η λεξη ηττα.Οποιος θελει να νικαει συνεχεια και να περνει πρωταθληματα να γινει Μπαγερν".Απλα αλλαξτε την Ντορτμουντ με την ΑΕΚ και την Μπαγερν με ΟΣΦΠ.Τον δρομο θα τον βρειτε μονοι σας απο εκει και περα...Καλο Βραδυ! ΥΓ.Σημερα δεν εχασε η ΑΕΚ.Κερδισε ο Ηρακλης.Σε κανενα παιχνιδι δεν παιζεις μονος σου.Σεβασμος στον αντιπαλο και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στην προσπαθεια του. ΥΓ2.Ταμειο κανεις παντα στο τελος... ΥΓ3.Που βρεθηκανε ολοι αυτοι οι ΑΕΚΑΡΕΣ ξαφνικα σημερα???Οταν κερδιζουμε γτ δεν μπορουμε να περασουμε ουτε τα 60 σχολια?Υγιεις ομαδα σημαινει Υγιεις φιλαθλοι.Και οταν περιμενεις να αποδοκιμασεις απο το να χειροκροτησεις δεν υπαρχει τπτ αλλο να πουμε...
Θα συμφωνήσω σε όλα εκτός όμως από το ΥΓ3 Έχουμε καταπιεί το πιο πικρό ποτήρι του υποβιβασμού και της Γ' Εθνικής που ως ΑΕΚτζής ντρέπομαι να βγω και να πανηγυρίζω ή να χειροκροτήσω τις 4άρες σε Φωστήρες, Αχαρναϊκούς και Ερμιονήδες. Έχω δει από κοντά Παπαϊωάννου, Μπάγιεβιτς, Μαύρο, Αρδίζογλου, Νικολούδη, Νικολάου, Ραβούση, Χρηστίδη, Στεργιούδα, Οκόνσκι, Μανωλά, Σασέβσκι, Τσάρτα κτλ και θα βγω να πανηγυρίσω για το γκολ του Φουρτάδο ;;; Και δεν κράζουμε αγαπητέ αλλά δε θα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ βαφτίσουμε και το κρέας - ψάρι για να νιώσουμε καλύτερα.
adriano Φιλε μου το πικρο ποτηρι του υποβιβασμου το εχουμε γευτει ολοι μας.Το αν θα βγει ο καθενας να χειροκροτησει τις 4αρες με τον Αχαρναικο κλπ ειναι δικαιωμα του.Αλλα οσο λογικο θεωρεις να μην πανυγηρισεις τις 4αρες με τα σωματεια που ανεφερες,το θεωρεις λογικο να περιμενεις στην γωνια για την 1η ηττα της ομαδας για να αποδοκιμασεις???Γτ δεν μπορουμε να συμβαδισουμε με τον προγραμματισμο που εχει κανει η διοικηση?Ηταν ξεκαθαρο απο την αρχη οτι ο στοχος μας φετος ειναι να ανεβουμε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ευκολα(το οποιο θεωρω οτι θα γινει) και μια αξιοπρεπεις πορεια στο κυπελλο(η οποια εγινε).Το να φερνουμε την καταστροφολογια με την 1η ηττα δεν βοηθαμε κανεναν.Δεν παιζαμε ολη την χρονια χτες...Δεν βαφτιζω το κρεας-ψαρι οταν βλεπω 160 σχολια στο Χ στο Καραισκακη και 258 σχολια στην ηττα απο τον Ηρακλη. ΥΓ.Τελικα οι εμφανισεις μας με τον ΟΣΦΠ μας κανανε περισσοτερο κακο απο οτι καλο.Δυστυχως τα μυαλα πολλων πηραν αερα και πιστευουν οτι με αυτη την ομαδα θα κανεις πρωταθλητισμο.Ποδοσφαιρο ξερουμε και βλεπουμε αν μπορει να κανει πρωταθλητισμο αυτη η ομαδα.Εμενα δεν με πειθει κανενας Μελισσανιδης,κανενας Μπαγιεβιτς,κανενας Μιλοβανοβιτς οτι με 3 προσθηκες πας για πρωταθλημα.Αλλα αυτα που εχω να πω θα τα πω στο τελος της χρονιας.Και αν δεν γινουνε αυτα που πρεπει να γινουνε απλα δεν θα δωσω λεφτα ουτε για καλτσακια της ΑΕΚ...Οχι για διαρκειας!Και οπως ειχε πει ο Μελισσανιδης την ημερα της αναγεννησης ολοι θα κριθουνε.Και οταν λεμε ολοι εννοουμε ολοι...Αλλα στο τελος.Μεχρι τοτε στις νικες ΑΕΚ στις ηττες ΑΕΚΑΡΑ!
Και πάλι θα συμφωνήσω μαζί σου. Τα βαφτίσια του "κρέας-ψάρι" δεν αφορά εμάς αλλά κυρίως όλους τους άλλους εμπλεκόμενους με τα της ΑΕΚ που τόσα και τόσα χρόνια μας έχουν φλομώσει στο ψέμα... και συνεχίζουν ακάθεκτοι. Μιλάω για διοίκηση, προπονητές, παίκτες, δημοσιογράφους με τελικούς αποδέκτες εμάς που λατρεύουμε την ΑΕΚ και δυστυχώς επηρεαζόμαστε πολύ. Καταστραφήκαμε πριν 2 χρόνια αλλά μυαλό δεν βάλαμε. Με τα ίδια παραμύθια μας ταϊζουν και τώρα. Αυτούς κράζω βασικά, όταν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μου βαφτίζουν τον Κρισάντους παικταρά και τον Πλατέλλα βραζιλιάνο σταρ. Ας βγουν μια φορά όλοι μαζί και να πουν την αλήθεια, δεν θα πει κανείς τίποτα, ίσα-ίσα που θα κερδίσουν πολλά... και βασικά λιγότερα λόγια απ'όλους. Ούτε καταστοφολογώ, ούτε αποθεώνω, απλά περισσότερη ειλικρίνεια ζητώ, ειδικά τώρα που φτιάχνεται κάτι νέο. Και αυτό που λες "ούτε καλτσάκια αν δε δω"... μεγάλο απόκτημα και μακάρι να το είχαμε όλοι μας. Νομίζω ότι καταλαβαινόμαστε.
Μη τρελαίνεστε λέμε. Ακούω για ήττα μήνυμα, που αποκάλυψε αδυναμίες, που προσγείωσε, που που που και τα μύρια όσα. Η αληθινή ανάγνωση του αγώνα είναι άλλη. Η ΑΕΚ έκανε μια ήττα που δεν τη χάλαγε καθόλου, παίρνοντας τον Ηρακλή από το χεράκι για να ανεβούν αντάμα. Τίποτε άλλο.
Γερμανέ μου, το τελευταίο "Η ΑΕΚ έκανε μια ήττα που δεν τη χάλαγε καθόλου, παίρνοντας τον Ηρακλή από το χεράκι για να ανεβούν αντάμα" με χαλάει αφάνταστα... αν τελικά είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ.
Εκ του αποτελέσματος κρίνοντας αυτό ακριβώς έγινε. Αν θέλεις το εκλαμβάνεις έτσι, χωρίς τίποτε το πονηρό. Δεν είναι απαραίτητο να υποθέτουμε αθέμιτη συναλλαγή. Αλλά πες μου κι εσύ, αν ήθελες κάποιον από τους άλλους 5 να διαλέξεις για να ανεβεί μαζί σου κι αν έψαχνες (έντιμα κι όχι παραρτηματικά σαν το γάβρο) συμμαχία για του χρόνου, ποιον θα προτιμούσες? Ίσως έχει το σκοπό της η επιλογή αυτή. Επίσης η τρικυμία στην άμυνά μας χθες ήταν... πρωτόγνωρη, για να το διαπιστώσω... ΣΥΝΕΧΕΙΑ προσεκτικά. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο εκεί καταλήγουμε, ότι η ΑΕΚ με την ήττα αυτή, τυχαία ή όχι, έκοψε τις ελπίδες όλων των υπολοίπων για άνοδο. Φυσικά είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ, αλλά έχει τα καλά του στον πόλεμο κατά του κακού να μην πας ξυπόλητος στα αγκάθια και να έχεις αρκετούς συμμάχους, για να ανατρέψεις τις ανίερες κόκκινες συμμαχίες. Άλλωστε δεν είπαμε να στήσουμε διαιτητές, το πάνω χέρι που έχει ο γάβρος στα όργανα (ΕΠΟ, Σ. Λιγκ) θέλουμε να ανατραπεί.
Επειδή θα χαζέψω με πολλά από αυτά που διαβάζω ας γράψω δυο λόγια.Καλή ομάδα ο Ηρακλής,με ιστορία και μπράβο του για το αποτέλεσμα.Αλλά όποιος δεν είδε χθες ότι το ματς το χάσαμε εμείς και δεν τον κέρδισαν αυτοί τι να πω.Στα δικά μας και επειδή προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός δεν θα χαντακώσω όλους τους παίκτες.Πλατέλας και Μπαρμπόσα του χρόνου δυστυχώς είναι για πάγκο.Αυτός όμως που τείνει να είναι επικίνδυνος και με έχει απογοητεύσει περισσότερο από όλους είναι ο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ανέστης.Πραγματικά ας δούμε Βούρα στα υπόλοιπα παιχνίδια..
kljasd93 - 26/4/2015 20:25 δυστυχως η ομαδα φωναζε για επιθετικο και πηρανε Κρισαντους -------------------------------------------------------------------------------------- Eτσι ακριβως αδελφε. Με εναν ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Τζιμπουρ (χωρις να σημαινει οτι σωνει και καλα επρεπε να ειναι αυτος στην ομαδα), ματς οπως αυτο με τον οσφπ στο οακα και τις γριες σημερα, ΘΑ ΤΑ ΕΙΧΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ. Ο,τι δινεις, αυτο στο τελος παιρνεις ... Μελ, βαλε το χερι ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ στην τσεπη (επρεπε ηδη να το 'χες κανει) !!
ΣΗΜΕΡΑ ΦΑΝΗΚΕ Η ΓΥΜΝΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΤΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΠΡΟΣΚΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΕΣΑ ΓΡΑΦΑΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΣΤΗ ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚ... Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΛΑ ΕΤΡΕΧΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΟΥΠΕΡ ΣΤΑΡ ΚΑΙ ΕΠΙ 60΄ ΜΕΤΑ ΤΟ 2-1 ΜΑΣ ΚΑΡΑΤΗΣΕ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΟ (0). ΖΟΡΙΤΣ, ΚΡΙΣΑΝΤΟΥΣ, ΑΝΕΣΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΑΘΟ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ.... ΛΙΓΟΙ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΥΔΙΑΦΗΜΙΣΜΕΝΟΙ ΜΠΑΡΜΠΟΣΑ,ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΓΛΟΥ ΟΧΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΗΓΑΝΕ ΠΙΣΩ
.........ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΑΝ ΣΗΜΕΡΑ....ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΙΨΗ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΛΙΣΑΝΙΔΗ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΧΡΗΜΑ ΟΠΩΣ ΠΟΛΟΙ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ....ΔΥΣΤΥΧΩΣ......
Δνε ξερω πως βλεπετε το ποδοσφαιρο ορισμενοι αλλα για την κατοχη μπαλας που γραφετε να σας πω οτι κατοχη ειχε και η Μαντσεστερ σημαρε κι εφαγε τρια απο την Εβερτον,λογικο αφου ειχε περισσοτερες τελικες προσπαθεις οπως και ο Ηρακλης με την ΑΕΚ που ειχε τα διπλα σου στο τερμα αυτα για τους στατικολογους
Σημερα φανηκε παρα πολυ η απουσια ηγετη. Χωρις Μανταλο η ΑΕΚ δεν βρισκει τροπο να σπασει τις σφιχτες αμυνες και οπου ειμαστε κακοι ή και ατυχοι (σημερα ημασταν και τα δυο) και βρισκομαστε πισω στο σκορ οι κραμπες των αντιπαλων θα ξεκινουν απο το 60... Οπωσδηποτε του χρονου πρεπει να αποκτηθει ενας δευτερος Μανταλος (κατα προτιμηση Σκοκο, τον οποιο πιστευω εμεις οι ιδιοι οι οπαδοι με την λατρεια μας θα τον αναγεννησουμε). Περα απο αυτον τον παικτη χρειαζομαστε τερματοφυλακα, αριστερο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μπακ, σεντερ μπακ, 1-2 εξτρεμ και σεντερ φορ. Στο κεντρο δεν νομιζω να εχουμε προβλημα αφου εχει ηδη κλεισει ο Σιμοες. Ακομη, 2-3 προσθηκες νεαρων Ελληνων παικτων για παγκο θα ηταν χρησιμες.
Σιγα ολοι εδω μεσα προπονηταραδες του καναπε... οταν αυτη η ομαδα επαιρνε Χ στο τηγανι ολοι την αποθεώνατε. Δε λεω οτι ολα ειναι ομορφα και ροδινα αλλα ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. Ολα μεχρι στιγμης ηταν τελεια για ολους σας που αποθεωνατε τον αραβιδη τον ανακογλου και ολους τους αλλους. Αφηστε την ομαδα να παιξει και τ αλλα παιχνιδια και σταματηστε να κραζετε με την παραμικρη ηττα.. επρεπε να γινει η ηττα ωστε να μας γινει μαθημα. Μια χαρα ειναι η ομαδα και με τις καταλληλες προσθηκες του... ΣΥΝΕΧΕΙΑ χρονου θα γινει ακομα πιο ισχυρη. Σταματηστε λοιπον να γινεστε Ελληναρες του καναπε
Σε έναν αγώνα που ο αντίπαλος πέρασε την σέντρα 2 φορές στην έδρα του & κάνοντας δώρο τα 2 γκολ, εμφανίστηκαν τα σαλιγκάρια της μιζέριας & τις κριτικής του καναπέως ,να βγάλουν άχρηστους σχεδόν όλους τους παίχτες , επειδή έχασαν για 1η φορά φέτος. Τελικά πόση ξεφτίλα υπάρχει στο μυαλό των Αεκτζίδων ; Ντροπή σε όλους τους αχάριστους & στα γνωστά τρολ του σάιτ. ΑΕΚΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΥΓ. Πάλι πρώτοι θα τερματίσουμε όσο κι αν αρκετοί εδώ μέσα δεν το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ θέλετε
μαγκίτες σας τα εγραφα το μεσημερι η χειροτερη ΑΕΚ έκλεισε τις γριες και είχε 70% κατοχή και εαν δεν αστοχουσε το κριαρι στο 90 τόσο σε φαση που και εγω θα σκοραρα θα εφευγε με χ....προσεξτε το διαιτητη πεναλτι μαρς καιι αφηνει το παιξιμο χωρις να σφυριζει φάουλ (φαση Αραβίδη)....πρεπει να προσεξουμε ...εχουμε καλυτερη ομαδα αλλα με σφαγειο την αλλη εβδομαδα χωρις φιλαθλους η Λαρισα θα έχει 6 και αγώνα μαζι μας θα αγχωθουμε και θα παθουμε μπλακ αουτ γιατι είμαστε το απολυτο φαβορι....προσοχη... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στις διαιτησιες ...δεν πας πουθενα...σημερα ειμασταν κακοι...αλλα κοιτατε τις φασεις χειρουργειο!
Αφηστε τις μ@λ@κιες μερικοι εδω μεσα για τρολ και μιρλα ... Καλα κανουμε και γρινιαζουμε για να σοβαρευτουνε και μην μας περνανε για προβατακια . Πιστευει κανεις εδω μεσα οτι ο Μπεν της Βεροιας η ο Μπουμαλ του Πανιωνιου η ο Κονε του Λεβαδιακου η ο Μαρτινεζ .... περνουν περισοτερα απο τον Πλατελα , Ντακολ , Μπαρμποσα , Ροβα , Ντουνη .....?????????? Η δεν βλεπαμε οτι προσπαθουσαν να εχουν κατοχη με παραλληλο ποδοσφαιρο και γυρνωντας συνεχεια την μπαλα πισω . Απο την ωρα που μπηκε ο Χρυσανθος με... ΣΥΝΕΧΕΙΑ το ζορι μπορεσανε να βγαλουν 2-3 σεντρες
20 ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΙΣΠΑΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ
και να αγορασουμε και την διατησια και να μην διαφερουμε σε τιποτα απο τον γαυρο ετσι ?
darth vader με θυμιζεις λιγο μπλειντρανερ !!!! χαχαχαχαα
χαχαχαχααχαχαα!!!!Τα σπασες ολα ΜΗΤΣΟ...Το καλυτερο σχολιο εδω μεσα...μου φυγε η πικρια η σημερινη γιατι εβριζα τον Αρετοπουλο και λιγο τον Ανακογλου αλλα τωρα...πω ρε φιλε να σαι καλα...χαλαλι η πικρα χθες και σημερα.
Τον Μαρια παρτον και κουνα τον ωρεθ.....
Να φερουμε τον Χιμενεθ;
Δευτερη φορα που σε ενα κρισιμο παιχνιδι ο Δελλας κανει τραγικα λαθη..... Σιγουρα εχει προσφερει τα παντα...σιγουρα εχει κανει τρελη δουλεια αλλα πρεπει στο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ παιχνιδι να δειξει τα αρχ@@@ια του σαν προπονητης και δεν το κανει... Στο ματς με τον γαυρο στα τελευταια 10'που η ομαδα ηθελε βοηθεια πισω εκεινος εβαζε τον Ντουνη με τα γνωστα αποτελεσματα..... Σημερα που παει η ομαδα σε ενα ματς ''τελικο'' και απλα θελει το Χ να τελειωσει την ανοδο παει και παιζει με 10 παικτες 52 λεπτα (ο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ζοριτς πρεπει να ηταν στο Μαυροβουνιο διακοπες) και μετα αντι να ανεβασει τον Τζανετοπουλο στα χαφ βαζοντας τον Κολοβετσιο και να παιξει με τρεις στην αμυνα αλλα ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ συνεχιζει με Ροβα κλπ κλπ.... Εναν Κρισαντους που εχει σκοραρει συνεχως τελευταια τον πεταει στον παγκο και ολα καλα..... Δεν ειναι ετσι κοουτς.... Η ομαδα παει για δυο αποτελεσματα και εσυ καταφερνεις να παρεις το τριτο;;;;; Ας το δουμε λιγο αλλιως γιατι καπου μπαζει νερα η βαρκα....κι εδω ΟΛΕΣ οι ομαδες ειναι δυνατες και δεν θα ερθουν να παιξουν για πλακα.....
απο που και ως που ειναι τελικος ρε φιλε ? θα μας τρελανεις ?
Απο το γεγονος οτι αν κερδιζες ειχες τελιωσει το πρωταθλημα.....εκτος κι αν δεν εχεις καταλαβει τι παιζαμε σημερα....
Τα δειξε στο γαυρο enosi2121 και τα δειχνει και στη Μαστροκωστα....και το ματς δεν ηταν τελικος ματς playoff ηταν...Οτι γινεται στη προπονηση εμεις ειμαστε πολυ λιγοι για να το ξερουμε γιατι πολυ απλα ειμαστε αποντες...ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ...Ετσι διωξαμε και τον παππου Φερρερ και τον πληρωναμε μεχρι που υποβιβαστηκαμε...επειδη φαγαμε 4 απο τον Νιονιο...ξαφνικα ηταν για τα μπαζα...Ευκολη κριση εχουμε,οπως ειπα και παραπανω ποτισε ο νεοελληνισμος στο πετσι μας...Σουπερ ομαδα με τον... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γαυρο,τωρα ειμαστε γυμνοι,ειμαστε το ενα το αλλο μεχρι να ρθει κατω ο Ηρακλης και να φαει 4.....που θα τα φαει και θα με θυμηθείς...
Με τον ολυμπιακο με το που βγηκε ο μανταλος δυστυχως φανηκε η γυμνια μας.Ας κατεβουν εδω και ας φανε 4.Θα συμφωνησω με τον enosi2121 γιατι για δευτερη φορα ο Δελλας δεν διαχειριστηκε καλα κρισιμο παιχνιδι.Σαν αποτελεσμα ειδαμε αυτο που ειδαμε.
ΤΡΑγικη ΕΜφανιση μΑΣ γυρισε ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ . ΚΑΡΕ της μ...@ς απο ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ στον πΙΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΑΓΩΝΑ . ΘΟΛΩΜΕΝΟΣ ο ΔΕΛΛΑΣ πηγε στη ΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ μαλλον ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δυνατον ΝΑ ΗΡΩΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ . ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΑΝΕΥΡΗ ΚΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ,που επεσε στην γιαγιοπαγιδα ! ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΕΙΤΕ ! ΡΕ ΔΕΛΛΑ ΤΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ? ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ ΟΛΟΙ ? ΣΤΑ ΠΙΟ ΚΡΙΣΙΜΑ ΜΑΤΣ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟ ΓΑΥΡΟΤΗΓΑΝΟ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑτεβηκε χ...ενη και δεν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εφερε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ .
σιγα μην κανουν αγαλμα τον ηρακλη επειδη νικισε την αεκ.....ΟΛΕΣ οι ομαδες χανουν. και μαλιστα απο μικροτερες. ευτηχως η μπαγερν δεν εχει ελληνες οπαδους , να τους πετροβολλησουν και να τους σκοτωσουν μετα το 3-1 απο την πορτο
Εμένα πάντως μου έμεινε η εντύπωση πως δεν θέλαμε να κερδίσουμε...
καποτε θα ερχοταν και η ηττα. Αλλα σε οσους κραζουν την κακη σημερα ομαδα και προπονητη ηθελα να ξερα τι θα λεγατε αν ο ανακογλου (δεν τον θεωρω οριμο και δεν ξερω αν θα οριμασει) δεν εκανε δωρο γκολ στον ηρακλη. Δηλαδη να διωξουμε απο τωρα τον μπαρμποσα που δεν μας επεισε? ολοι ξερουμε οτι η ΑΕΚ θα παρει τερματοφυλακα για βασικο. Ο ανεστης ειναι πιτσιρικος ακομα. Και του πλατελα το ταβανι ειναι καπου εδω. και αυτον θα αλλαξουμε. Αλλα σημερα αυτους εχουμε με αυτους θα πορευτουμε. Η ομαδα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ απλως δεν ειχε δημιουργηκη εμπνευση . με μεγαλη κατοχη στα περισοτερα διαστηματα δυστηχος ομως πολλα λαθη. Ενας προπονητης δεν κρινετε απο ενα κακο αποτελεσμα. ενας προπονητης κρινετε απο πολλα πολλα πραγματα και σε βαθος χρονου. Τωρα πρεπει να κερδισουμε την παναχαικη που θα ερθει να παιξει το υστατο χαρτι της.
Δλδ μ αυτους που γκρινιαζουν εσεις που διαφωνειτε; στο οτι η ομαδα θελει 5-6 παικτες; που θα κανουν τι διαφορα;
Gerrard21......... +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Τα πες ..ολα !!!!!! Επεσες ..διανα ....!!!! Καρα συμφωνω !!! Μακαρι...να τα καταλαβουν και οι υπολοιποι , και πρωτος - πρωτος....ο ΤΙΓΡΗΣ !!!!! Ευχομαι....να ειναι η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΤΤΑ , και να μη γινει ...συνηθεια μ αυτα που ειδα σημερα ...απ τον ...Δελλα ως τον...Κρουσαντου(ιτ)ς !!!! Δεν παμε πουθενα στη σουπερ ληγδα ετσι !!! Δυστυχως...η γκελα του 1-1 στο τιγανι, μας εδωσε...ψευδαισθησεις !
Gerrard21......... +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Τα πες ..ολα !!!!!! Επεσες ..διανα ....!!!! Καρα συμφωνω !!! Μακαρι...να τα καταλαβουν και οι υπολοιποι , και πρωτος - πρωτος....ο ΤΙΓΡΗΣ !!!!! Ευχομαι....να ειναι η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΤΤΑ , και να μη γινει ...συνηθεια μ αυτα που ειδα σημερα ...απ τον ...Δελλα ως τον...Κρουσαντου(ιτ)ς !!!! Δεν παμε πουθενα στη σουπερ ληγδα ετσι !!! Δυστυχως...η γκελα του 1-1 στο τιγανι, μας εδωσε...ψευδαισθησεις !
ΧΑΛΙΑ - ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ Άμυνα για τα πανηγύρια, μεσαία γραμμή χωρίς νεύρο και έμπνευση και πάγκος... ύπνος βαθύς. Εκτός από Γιόχανσον - Αραβίδη - Μπακάκη και Τζανετόπουλο, όλοι οι άλλοι για γέλια. Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 9-10 παίκτες πρώτης γραμμής και πολύ φοβάμαι και προπονητή (η απειρία του θα μας στοιχίσει του χρόνου). Υ.Γ. Πλέι μέικερ ο Πλατέλλας, θα μας τρελάνεις ;;;
Αρκετα κακοι σημερα, μεγαλη απωλεια ο Μανταλος και Κορδερο, Γιοχανσον και Ανακογλου εχουν αρχισει να τα φτυνουν. Σιγουρα θελουμε. τερμα, αριστερο μπακ, κεντρικο αμυντικο, 10 αρι μεχρι τον Δεκεμβριο που θα γυρισει ο Μανταλος, αριστερο και δεξι χαφ και επιθετικο για βασικους και αναπληρωματικο δεξι μπακ.
Κάποια γαυροτρόλ βγήκαν από το καβούκι τους και θα κάνουν πάρτυ για μία βδομάδα
Είναι πολλα ομως τελικα :P θα κρυφτουν ομως στα λαγουμια τους την αλλη βδομαδα. Οτι δεν σε σκοτωνει σε κανει πιο δυνατο
Είναι πολλα ομως τελικα :P θα κρυφτουν ομως στα λαγουμια τους την αλλη βδομαδα. Οτι δεν σε σκοτωνει σε κανει πιο δυνατο
Με καυστικό τρόπο ο Bladerunner βάζει τον πήχη εκεί που πρέπει να τον έχουμε όλοι. Σε τέτοιες έδρες θα κρίνεται ο τίτλος του χρόνου εκτός αν θέλουμε τον τίτλο του "Ηρακλή της Αθήνας" που με ευχαρίστηση θα μας απέδιδαν γαύροι νότου και βορρά.
Η αεκάρα κυριάρχησε στο γήπεδο, παίζοντας μέτρια! Το ότι έχασε οφείλετε σε δύο λάθη και στον διαιτητή. Έχουμε πολύ καλή ομάδα και θα ανεβούμε στην Σούπερ Λίγκα, όπου θα διεκδικήσουμε πρωτάθλημα με ελάχιστες νέες καλές μεταγραφές. Ζήτω η ΑΕΚ! Ζήτω ο Δέλλας! Ζήτω ο Μελισανί-Τίγρης! Οι κακομοίρηδες να το βουλώσετε!
Η αεκάρα κυριάρχησε στο γήπεδο, παίζοντας μέτρια! Το ότι έχασε οφείλετε σε δύο λάθη και στον διαιτητή. Έχουμε πολύ καλή ομάδα και θα ανεβούμε στην Σούπερ Λίγκα, όπου θα διεκδικήσουμε πρωτάθλημα με ελάχιστες νέες καλές μεταγραφές. Ζήτω η ΑΕΚ! Ζήτω ο Δέλλας! Ζήτω ο Μελισανί-Τίγρης! Οι κακομοίρηδες να το βουλώσετε!
Πονεσε αυτό αν και ανευ ουσιας θα αποδειχθεί.... Οι υπολοιποι θα αληλοσκοτωθουν μεταξυ τους και εμεις με 4 νικες εντος ειμαστε πλήρως εξασφαλισμένοι! Το ζητουμενο όμως δεν είναι αυτό. Από ότι φαινεται οι υπολοιποι είναι πολύ χαμηλότερων δυνατοτητων και δεν κανουμε θεμα ανοδου φυσικα. Όμως με ενοχλεί (περα από τις 3-4 απουσιες μας) ότι δεν είχαμε διαθεση και παθος. ΟΚ, πολλες ημερες απραξιας αλλα αυτό δε δικαιολογει τη μπαλα πισω στον Ανεστη πανω από 20 φορες....ΕΛΕΟΣ!!! Με τον... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ηρακλακο παιζαμε που με λιγη σοβαροτητα θα φαει 3 κατω! Τερματοφυλακα ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ, όπως το λεμε μηνες τωρα... Πολλα λαθη και χρειαζεται ΑΜΕΣΟ ταρακούνημα γιατι τέτοιες εμφανισεις και με τέτοιους αντιπαλους μας πανε χρονια πισω και ξενερωνουν τον κοσμο! Καλυτερα τωρα που είναι νωρις, αλλα ξυπνηστε και μη δειξετε οικτο σε κανεναν άλλο. ΑΕΚ ειμαστε και πρεπει να τελειώνουμε μια ωρα αρχυτερα. Θα κριθει ποιοι αξιζει να μεινουν του χρονου, αν και βλεπω χαρακιρι και αδιαφορια και σε αλλα ματς. Μακαρι να αλλαξει η σημερινη ανεκδιηγητη εμφανιση.....Μαυρο Σαββατοκυριακο και να μην ξαναερθει ΠΟΤΕ............ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ
Δεν άλαξε κάτι.. Ακόμα θέλουμε σέντερ μπακ, αριστερό μπακ και δεξι, 10αρι για αλλαγή, εξτρέμ και επιθετικο και κυρίως τερματοφύλακα. 7 παιχτες και κομπλε για τιτλο.
ΚΑΛΑ ΛΕΓΑΝΕ ΟΙ ΓΡΙΕΣ ΠΟΙΑ ΑΕΚ, ΤΟΥ ΤΖΑΝΕΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΙΑ 2-0 3-0 ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΔΙΚΟ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΡΙΞΕ ΛΕΦΤΑ ΜΕΛ....
Φιλε bladerunner1924 θα σε φανε οι ρεπλικες....το νου σου...οπου ρεπλικες ο αρνητισμος σου,στα χω ξαναπει,ατη ζωη υπαρχουν και θετικα πραγματα
Είσαι εμπαθής ρε φίλε.Αν αυτή ήταν η χάλια εικόνα της ΑΕΚ ρώτα τις γριές τι ένιωθαν στο β ημίχρονο.Μέσα στο γήπεδο ήμουν και τους παίζαμε μονότερμα.Ημαρτον με τις υπερβολές και την κακία.
AEK kathe mera perissotero , μαλλον δεν μπαινεις συχνα και δεν ξερεις του τι εστι BLADERUNNER !!!! μας πασαρει μακραν τα πλεον εμπαθη σχολια απο καταβολης του σαιτ απο οιονδηποτε Αεκτζη (???? και αυτο ειναι βεβαια υπο διερευνηση) ποτε του δεν εχει κανει καποιο καλο σχολιο , ποτε του και γιαυτο το λογο την ακουει απο πολλους απο μας που δεν εχουμε κανενα προβλημα να ακουσουμε και να σεβαστουμε οποιαδηποτε αντιθετη αποψη, σοβαρη ή μη.
βρε φίλε Μήτσο είμαι παλιός εδώ,από την πρώτη μέρα του σαιτ.Κανονικά είμαι ο barbarossa αλλά δεν ξέρω για ποιο λόγο δε μπορώ να μπω στα μέλη για να στείλω σχόλιο,έχω στείλει mail και με εγραψαν κανονικά και έκανα 2ο λογαριασμό γιατί μερικές φορές αγανακτώ μ αυτά που διαβάζω και δε γίνεται να μην πω τη γνώμη μου.Βασικά έκανα λάθος που μπήκα να διαβάσω σχόλια,έπρεπε να το περιμένω.Δεν ξέρω με τι είμαι περισσότερο σκασμένος,με την ήττα μπροστά στα μάτια μου στο γήπεδο ή με τις βλακείες που διαβάζω... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εδώ.Δεν αλλάζει η φυλή μας πάει και τελείωσε.
Σήμερα η ομάδα ήταν κάκιστη με κύριο χαρακτηριστικό τις πάρα πολλές λάθος πάσες, μια εκ των οποίων έμελλε να κρίνει και την τελική έκβαση του παιχνιδιού. Ευτυχώς, την ομάδα "τρέχουν" ποδοσφαιράνθρωποι και έχω εμπιστοσύνη ότι ξέρουν τι είναι απαραίτητο να γίνει για να αλλάξει αυτή η εικόνα. ΑΛΛΑ πρέπει να πούμε κάποια πράγματα με το όνομά τους για να μην έχουμε και τίποτα αυταπάτες και υπερβολικές απαιτήσεις: α) Η ομάδα σήμερα ξεκίνησε το παιχνίδι με 10 και το τελείωσε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ με 9. β) Ο Ντάρκο Ζόριτς μοιάζει με Πολωνό πρώην ποδοσφαιριστή που βγήκε από την "Απόδραση των 11" και ΔΕΝ κάνει για βασικός, πόσο μάλλον για τέτοια παιχνίδια. γ) Δεν έχεις σέντερ φορ. Ή μάλλον έχεις και τον σπαταλάς στο πλάι γιατί λείπει ο Μάνταλος που εδώ φαίνεται πόσο πολύ λείπει. δ) Για να τελειώνουμε, δεν υπάρχει παίχτης Ντούνης. Πάσα σωστή μηδέν, κοντρόλ δε σταυρώνει και τέλος πάντων επαγγελματίας ποδοσφαιριστής δεξιοπόδαρος που του στρώνεται η μπάλα στο δεξί με χώρο και χρόνο να κάνει το τέλειο σουτ και κάνει σουτ για γέλια, δεν υπάρχει. Σηκώνεσαι και φεύγεις μόνος σου, δε σε διώχνει κανείς. ε) Δεν ξέρω τι έχουν δει στο Χρύσανθο ή τι θα κάνει στο μέλλον αλλά αυτή τη στιγμή δε μπορεί να χεις φορ αυτόν τον τύπο. στ) Ο Ανέστης έδειξε άααλλη μια φορά ότι δεν κάνει για βασικός στην ΑΕΚ. Ακόμα και αυτή την ΑΕΚ. Γεια χαρά σε όλους και υπομονή.
+1924 bravissimo
ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ''ΑΡΑΒΑ'', ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΠΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ, ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ....?.....ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΨΩΝΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΙΣΟ.....ΝΙΟΝΙΟ.?....ΜΗ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΦΟΥΡΝΙΑ???????................ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ : ΜΕ ΒΟΥΡΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΑΕΚ Σ.Λ., ΣΗΜΕΡΑ.........ΔΕΝ ΕΧΑΝΕΣ.......!
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΜΗΤΣΟΣ ...ΕΠΙΠΛΗΤΕΙ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΙΡΕΙ .....ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.....ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ..
ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΟΛΑΚΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝ ΕΡΧΩΜΑΙ ΑΠ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ @@@@@@@Ε ........ΑΠΩ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΞΥΣΙΜΑΤΑ ..............
Αδερφια καλησπερα. Πικρα σημερα οχι τοσο για την ηττα (αν και με κανει να φοβαμαι για το τι μπορει να συμβει στα επομενα ματς αν δεν δειξουμε σοβαροτητα), αλλα για το οτι δεν μπορουμε να λεμε οτι παμε για πρωταθλημα του χρονου οταν δεν μπορουμε να καθαρισουμε αυτα τα παιχνιδια απο το πρωτο ημιχρονο. Ημουν μεσα και ενω μεχρι σημερα ελεγα οτι η ομαδα εχει ενα σταθερο κορμο κ οτι δεν χρειαζεται πολλες προσθηκες, αλλαξα γνωμη και πιστευω οτι αν ο Μελ δεν βαλει το χερι στην τσεπη,... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πρωταθλημα γιοκ. Λοιπον εχουμε και λεμε: Ανέστης: Στα πρωτα 15 λεπτα ενα λαθος γεμισμα που θα ηταν γκολ αν δεν ηταν ο αλλος οφσαιντ/ μια εξοδος σ ολο το παιχνιδι και σ αυτη καναμε το σταυρο μας/ γκολ στη κλειστη γωνια, του τεστιν παμε γ' αλλα. Απο την αμυνα Τζανετοπουλος πολυ καλος (ο καλυτερος μετα τον Γιοχανσον), Μπακακης σταθερος, Σοιλεδης Λαμπροπουλος κακοι. Τα πλαγια μπακ κακιστα στις σεντρες- μια καλη μονο εβγαλε ο Μπακακης- αρα ενισχυση και εδω. Στη μεσαια γραμμη τι να πουμε για το Σουηδο - μονος του επαιζε, Ανάκογλου, Μπαρμπόσα, Πλατέλλας αχρωμοι και στο 2ο που ανεβασαμε ρυθμο πολλη φλυαρια και αχρειαστο τικι τακα, Ζόριτς κακιστος χωρις ιχνος παθους. Ελπιζω ο Σιμοες να φερει νεα πνοη στην ομαδα. Αραβιδης πολυ εκνευρισμενος αν και προσπαθουσε φιλοτιμα (επρεπε να τον βαλει να παιξει τερμα κορυφη-πολλες φορες εβγαινε πλαγια και δεν ειχαμε ανθρωπο στη περιοχη που να εχει εστω το γκολ). Ντουνη δεν χανονται αυτο που εχασες στο τελος - οπως και η κεφαλια του Αραβα. Χρυσανθος τιποτα το ιδιαιτερο. Το θεμα ειναι οτι ο Ηρακλης εκανε το καλυτερο ματς της σεζον ενω εμεις μπηκαμε πολυ χαλαροι αν οχι τελειως αδιαφοροι. Σημαντικος παραγοντας η ελλειψη Μανταλου που τελικα φαινεται πως ειναι αναντικαταστατος. Ελπιζω αυτη η σφαλιαρα να ξυπνησει τους ιθυνοντες στην παε εν οψει του χρονου διοτι για να χτυπησουμε πρωταθλημα θελουμε 1 καλο τερμα και εναν τουλαχιστον ενδεκαδατο παιχτη σε καθε γραμμη- ο σεντερ φορ δε πρεπει να ειναι του εκατομμυριου σε αξια. Ψυχραιμια και ελπιζω να πανε ολα καλα - Τιγρη βαλε
λεφτα!!!
Για ακομα μια φορα μια απο τα ιδια.Η ομαδα παρουσιαζεται προβληματικη,οταν παιζουμε εκτος εδρος,τις περισσοτερες φορες.αδιαφορη και χωρις συγκεντρωαση
ΝΙΚΗ ΑΛΛΙΩΣ ΜΗ ΓΥΡΙΣΕΤΕ
BLADERUNNER1924 - 26/4/2015 17:29, εισαι και γροσούζης !!!!!! ...τζιζ-κακά.....
νκη αλλιως μην ξαναμπεις στο 365
Lexotanil αλλιως μην ξανασχολιασεις.
Βρε παιδια ....μολις τωρα γυρισα απο το γηπεδο και διαβαζω διαφορα και αρχιζω να εκνευριζομαι. Ενταξει η αμυνα μας σημερα ηταν για τα πανηγυρια, 2-3 φορες απειλησε ο ηρακλης και ολες απο λαθος δικο μας στο δευτερο γκολ ειδικα ηταν δωρο απο τα λιγα . Μεχρι εκει ομως πην τα σφαζουμε ολα και τους καταδικαζουμε και την μπαλα ειχαμε και παιζαμε σωστα και ευκαιριες ειχαμε και ως το 95 ετρεχαν αλλα απο την αλλη ειχαμε τις γριες που επαιζαν με 11 ατομα στην περιοχη τους και φυσικα πολυ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αμφιβαλω οτι θα αντεξουν πολυ ακομα.γιατι οπως τους ειδα,,,,,για τα μπαζα ομαδα εχουν Στο δια ταυτα.....το παιχνιδι το χασαμε δεν μας κερδισαν αλλα δεν χρειαζεται να τους σφαξουμε κιολας
Φιλε airpanos χαιρομαι γιατι κι εγω τα ιδια ειδα απο την τηλεοραση...γιατι εδω μερικοι λενε να διωξουμε τα παντα....ακομη και τα σημαιακια απο το ΟΑΚΑ...Οτε σπορτ 4 ηταν αλλα τωρα που αυξηθηκαν τα καναλια τα αθλητικα μπορει μερικοι να μπερδευονται...
Ξεβράκωμα το ματς σήμερα για την ομάδα. Ο καημένος ο Δέλλας πάλευε συνέχεια μπας και σοβαρευτεί η ομάδα, με αλλαγές θέσεων, αλλά ήταν φανερό ότι η μεγάλη πλειοψηφία των παιχτών έχει πιάσει ταβάνι. Ανέστης: Μου θύμισε Moretto η σημερινή εμφάνιση. ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ 1 εδώ. Μπακάκης: Πολύ κακός σήμερα, αλλά απαλλάσεται λόγω πρότερου έντιμου βίου Λαμπρόπουλος: Πολύ κακός και αυτός. Αν δεν τον κάλυπτε συνεχώς ο Τζανετόπουλος, θα έγραφε πολλά το κοντέρ. Άραγε πόσο χειρότερος είναι ο Κολοβέτσιος?... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ 2 Τζανετόπουλος: Κέρβερος. Έπαιζε για όλους πίσω. Να τον προσέξουμε γιατί δείχνει προπτικές για μεγάλα πράματα. Ίσως υπερβάλλω, αλλά μου θύμισε Παπασταθόπουλο... Σοϊλέδης: Πάνω κάτω όπως συνήθως. Καλός μπροστά, τρύπα αμυντικά. ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ 3. Γιόχανσον: Πολύ καλός ανασταλτικά, αλλά πάρα πολλές λάθος πάσες σήμερα. Καλύτερος από τους περισσότερους και πάλι βέβαια. Ανάκογλου: Μεγάλο πισωγύρισμα η σημερινή εμφάνιση. Ευτυχώς πήραμε τον Σιμόες (ελπίζω να μην εξελιχθεί σε Κρισάντους κι εκείνος) Μπαρμπόσα: Υπομονή, υπομονή, υπομονή...μήπως φτάνει? ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ 4. Ζόριτς: Θέλει πολλά ψωμιά ακόμη. Δεν κάνει για αντι-Μάνταλος. ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ 5. Πλατέλλας: Έχει πιάσει το ταβάνι του κι αυτός. ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ 6. Αραβιδης: Μπορεί να μην είναι βιρτουόζος, αλλά το τρέξιμο και το πάθος του λίγοι το έχουν. Να μείνει ως 12ος παίχτης για του χρόνου, με μεταγραφή φοράκλας μπροστά του. Κρισάντους: Μου θύμισε Φουρτάδο...αυτό νομίζω αρκεί. Ντούνης: Μετά από αυτό το τετ-α-τετ που έχασε, τον χαϊδεύεις στοργικά στο κεφάλι, του δίνεις μια θέσης εργασίας ως θυρωρός στην Αegean και τον αποχαιρετάς !!! Ρόβας: Ο ψυχαναλυτής μου είπε να αποβάλλω τις επίπονες σκέψεις...
Κράξετε όλοι τώρα που μπορείτε... Να δω τις κωλοτούμπες σας μεθαύριο... Μόνο ΑΕΚ...
Φιλε Taso η κωλοτουμπα δεν το ξερεις???Θα γινει εθνικο σπορ....οποιος Ελληνας κανει τις περισσοτερες θα συνταξιοδοτειται απο τα 40...ειναι πλεον must....μιλαμε θα γινει της...κωλοτουμπας....
ΕΓΩ ΜΑΓΚΕΣ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΛΕΩ ,ΟΣΟ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΜΑΣ !!!!! 2 ΦΟΡΕΣ Ο ΝΤΟΥΝΗΣ ΤΣΑΦ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ !!!!! ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ !!! ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΓΩ ΤΣΙΡΙΖΑ ΜΟΝΟ ΚΟΥΑΡΕΣΜΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΤΟΝ ΝΤΟΥΝΗ.....ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΝ Η ΑΕΚ ΧΤΥΠΑΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΣΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΣΤΗΝ ΕΝΤΕΚΑΔΑ ΠΩΣ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΑΛΕΥΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ. Η ΟΜΑΔΑ Θ ΑΝΕΒΕΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ SUPER ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΧΑΛΙΑ, ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΔΕΝ ΣΚΟΠΕΥΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΧΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΚΟΚΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΠΑΛΙ ΛΑΒΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ......ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ.........ΤΑ ΛΕΜΕ!!
ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΝΟΜΙΖΩ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΝΤΑΛΟΣ, ΜΠΑΚΑΚΗΣ, ΤΖΑΝΕΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΡΑΒΙΔΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΕ Ο MPRESEVITS ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΑΝ ΑΛΛΑΓΗ ΟΜΩΣ. ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΙΓΟΥΡΟ ΣΙΜΟΕΣ ΓΙΑ ΕΝΔΕΚΑΔΑ. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΓΚΟ. ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ Ο ΚΟΡΔΕΡΟ ΛΟΓΩ ΣΥΝΕΧΩΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΩΝ. ΠΙΣΤΕΥΩ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΕΝΤΕΚΑΔΑΣ ΜΕ ΕΤΟΙΜΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΓΙΑ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ ΚΡΙΣΑΝΘ-ΟΥΣ(Τ) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
Λοιπον για να ηρεμουμε,καθιστε να δουμε τι θα γινει αυτες τις μερες με υποβιβασμους,τιμωριες,Uefes kai Fifes και Κοντονιδες και ολα τ αλλα ειναι παραφιλολογια.Περιμενουμε τον Ηρακλη κατω τωρα,Για να δουμε...
ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ Ο ΠΛΑΤΕΛΛΑΣ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ. Ο BARBOSA ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΝΟ ΜΕΧΡΙ B' ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΝΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΑΚ ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΕΞΙ ΠΟΔΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
Πρωτον η ΑΕΚ δεν θα κανει αλλη ηττα ! Το πολυ μια με δυο ισοπαλιες ! Δευτερον ο Δελλας οταν η ομαδα βρεθηκε σε δυσκολη θεση (γρια -gay) , πολυ απλα εχασε την μπαλα ! Η εικονα με τον πλαττελα αμυντικο χαφ ειναι ολα τα λεφτα ! Μπορουσε πολυ απλα να ανεβαζε τον τζανετοπουλο στα χαφ, που ειναι και ο μοναδικος που μπορει να κατεβασει καθετα την μπαλα και να εβγαζε τον τραγικο ανακογλου ! Τριτον μερικοι παιχτες φαινονται οτι απλα δεν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κανουν(Ανεστης-Σοιλεδης-Ζοριτς-λαμπροπουλος-Ντουνης-Κρισαντους) και αλλοι οτι εχουν ταβανι (Ανακογλου-πλατελλας-μπαρμποσα) ! Η ομαδα θα ανεβει ευκολα αλλα θελει σοβαρες μεταγραφες και οχι μονο κελεπουρια και λαχεια !
Νομιζω οτι αυτο που ενοχλει τους περισσοτερους , δεν ειναι τοσο η ηττα και η κακη ενφανιση , οσο η διαπιστωση οτι η Ομαδα θελει πολυ "γερες" προσθηκες , αν θελει να χτυπησει πρωταθλημα του χρονου. Για μια ΑΕΚ πρωταθλητισμου , οι περισσοτεροι απο τους σημερινους παικτες , φαινεται οτι ειναι "λιγοι". Δεν ειναι οτι μπορουν και δεν παιζουν. Ειναι, οτι τοσο μπορουν. Επιπροσθετα , αποντων των Μανταλου - Κορδερο , ηταν πασιφανες οτι η Ομαδα δεν ειχε παικτη - ηγετη. Ηταν λοιπον λογικο , να μην... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μπορεσει να διαχειριστει σε καμμια στιγμη, το ματς. Σε αυτο δε , συνεβαλλε και η απειρια του προπονητη. Ανετα το πηρε ο Ηρακλης το ματσακι , με μια απλη πιεση στην αρχη του αγωνα οπου εμεις δεν ξεραμε που παταγαμε , με 100% εκμεταλευση των ατομικων λαθων σε αμυνα και τερματοφυλακα , και με μια οργανωμενη αμυνα στο β μερος , η οποια δεν επετρεψε σε μια απολυτως προβλεψιμη ( απο πλευρας αναπτυξης) ΑΕΚ να κανει ευκαιρια , πλην ισως αυτης του Ντουνη στο 80φευγα.
Μαγικη εικονα ο αγωνας....Παιξαμε αξονα,πλαγια τπτ δεν βγηκε...συμβαινουν αυτα και στις καλυτερες οικογενειες..Βλεπω παλι αρχισε η μιρλα απο μερικους κλασσικα....Μυξομαντηλα μαγκες απο το περιπτερο της γειτονιας...Νεοελληνες...Μια ηττα ολη τη χρονια στο προγραμμα ειναι.Ετυχε στα playoff απο τον Ηρακλη...Και ποια γυμνια ρε σεις? Εγω αλλο παιχνιδι εβλεπα? Η ΑΕΚ πιεζε απο το 1 μεχρι το 95 λεπτο...Ξερετε απο μπαλα? Μερικες φορες το παιχνιδι δεν σου βγαινει,εκανε και την υστατη στιγμη το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ λαθος ο Ανακογλου,χασαμε καποιες καλες ευκαιριες,ενα πεναλτυ που δεν καταλογιστηκε και παει ο αγωνας....Πρωτη ηττα για φετος..Τραγικο λαθος ο Ανακογλου αλλα δεν παιζουν ρομποτ,ανθρωποι παιζουν...Κατευθειαν ο κατακλεισμος...Ημαρτον ρε,ημαρτον...αηδια εχουμε καταντησει...ΠΑΜΕ ΡΕ ΟΜΑΔΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ . . .4 ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΟΥΝ...Τυχερος ηταν σημερα ο Ηρακλης,δεν θα ναι παντα...
Τι λες φιλαράκι? Εγώ άλλο αγώνα έβλεπα? Γιατί κάθε φορά που κατέβαινε την σέντρα η ΗΡΑ δάγκωνα το τραπέζι?
Ε δεν το δαγκωσες και πολυ...οταν χανεις ανοιγεσαι και δινεις χωρους στους αντιπαλους,η θα το βαλεις ή θα το φας..ισως γι αυτο....τωρα αν εβλεπες αλλον αγωνα εσυ το ξερεις...εγω ειδα την ΑΕΚ σημερα να ειναι ατυχη και ολιγον νωχελικη...εναν αγωνα χασαμε και εχει γινει συριακο εδω μεσα...στις κατηγοριες πρωτοι ειμαστε...ναι σιγουρα θελει ενισχυση η ομαδα και θα ενισχυθει.Η ΑΕΚ λειτουργει επαγγελματικα πλεον και οχι οτι αρπαξει ο κ@@@ μας . Μερικοι εχουν μεινει σε εποχες... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Αδαμιδοδημητρελιακες...Αλλαξανε τα πραγματα μαγκες...Απλως θελουμε να δουμε το κατι παραπανω.Οπως ειπε και ενας φιλος στη Γ ειχαμε ομαδα Β,στη β ομαδα Α και του χρονου θα γινουν οι απαραιτητες προσθηκες απο το τεχνικο επιτελειο για να χτυπησουμε πρωταθλημα..Αυτη η αρνητικοτητα μερικων με το παραμικρο ειναι το κατι αλλο.Ηρεμα ,ψυχραιμα,στηριξη στην ομαδα.Ολα καλα μας πανε εδω και 2 χρονια στην πρωτη ηττα μην βγαζουμε τα γκανια...
δεν νομιζω να λεω καπου οτι παιξαμε καλα , αλλα αν ειδες τον αγωνα ο Ηρακλης ολον το αγωνα ειχε 11 παιχτες πισω απο σεντρα πεξαν με πολυ παθος και μπραβο του. Η μηπως θες να πας οτι οι ομαδαρες της ΑΕΚ που περνανε πρωταθληματα ηταν σε ολους τους αγωνες super? Χαλια ολοι σημρεα ξαναλεω, τα παθηματα γινονται μαθηματα , παμε μπροστα και τελος.
προσεχε τι λες θα σε πουνε και αντι-Αεκτζη, αλλα γενικως εχεις απολυτο δικιο ηταν ολοι χαλια ( δυστυχως αυτα συμβαινουν), ηταν και το κορακι αλλα οπως λενε παντα το παθημα θα γινει μαθημα , οσο για σας μιρλες εχετε απολυτο δικιο εναν ολοκληρο χρονο περιμενατε να κραξετε. Keep up
παίδες επειδή ήμουν μέσα στο γήπεδο, ήταν αν όχι το χειρότερο, ένα από τα χειρότερα ματς της ΑΕΚ φέτος. Ήταν ξεκάθαρο ότι αυτό οφείλονταν στην έλλειψη αγωνιστικού ρυθμού... Βέβαια αυτό δεν το λέω σαν δικαιολογία γιατί ο Ηρακλής από το 55 είχε μείνει από δυνάμεις, κάτι που συναίβει και σε μας στο 75 . παρόλα αυτά θα μπορούσαμε να έχουμε πάρει το Χ όπως και να χάσουμε με μεγαλύτερο σκορ. Ο διαιτητής μου φάνηκε κάπως κακός, αλλά θέλω να δω τα ριπλέι αν η΄ταν πέναλντυ κυρίως του Αραβίδη... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αλλά και του Πλατέλλα
Του Αραβιδη φαουλ στη γραμμη,του Πλατελλα πεναλτυ καραμπινατο...
Αυτό ήταν παιχνίδι,Συγχαρητηρια στον Ηρακλη! Στο ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ παιχνιδι της ΑΕΚ -ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ-(και 1 χρόνο να δεχτούμε 2 γκόλ σε ένα μάτς),ειδαμε μια καλοφτιαγμενη ομαδα,που, περα απο τον κόσμο και την ιστορία της,αξίζει να ανεβεί και πάλι στην Superλίγδ, εν αντιθέσει με άλλες,που βρίσκονται εκεί, ενώ δεν θα έπρεπε- (Δορυφόροι γάρ)... Νέοι παίκτες, καλοί ξένοι,δουλεμένη ομάδα, με νεαρό προπονητή,ο Νίκος Παπαδόπουλος (αν και αμυντικός ως παίκτης) έχει βρεί καλό σκοράρισμα. Η... ΣΥΝΕΧΕΙΑ παρουσία (ελπίζω) και των 2 ομάδων απο του χρόνου στην Α' θα δώσει άλλο κύρος και βαρύτητα στο ταλαίπωρο ποδόσφαιρο. ΥΓ: Ο Ηρακλής ΚΕΡΔΙΣΕ- ΕΜΕΙΣ χάσαμε, ωραία, όμορφα και καθαρά- οχι τύπου...''ΤΟ ΔΩΣΑΜΕ'', ''ΜΑΣ ΑΔΙΚΗΣΑΝ'', ''ΗΤΑΝ ΦΤΙΑΧΤΟ'', ''ΕΒΡΕΧΕ'', κτλ. Ας μάθουν μερικοί οτι ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ, και ενίοτε ΚΕΡΔΙΖΕΙ- ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ Π@/$ΤΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΚΕΣ!!! ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ (ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ) ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ! ΜΠΡΑΒΟ στους φιλάθλους του, μακάρι να συνεχίσουν έτσι! ΜΠΡΑΒΟ στον ΣΟΒΑΡΟ προπονητή- Νίκο Παπαδόπουλο,ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ-ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ, και μαϊμουδιές που δημιουργούν επεισόδια... ΜΠΡΑΒΟ Ηρακλή!
Συμφωνω και επαυξανω! ('Οτι αφορά τον Ηρακλή)
ΕΙΝΑΙ Η 3 ΗΤΤΑ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ.....ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΔΕΛΦΙΑ.....ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΟΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ....ΑΠΛΑ Η ΟΜΑΔΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΟΥΣ 5-6' ΜΑΝΤΑΛΟΥΣ' ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΡΕΝΟ....
φιλε μου ειναι η 3 ηττα σε 2 χρονια γιατι παιζαμε με της κατω ραχουλες στα 2 σιμαντικα ματς που επρεπε να παιξουμε ( ρεβανς με γαυρο και τωρα ) ειμασταν τραγικοι αν στα κρισιμα ματς τα θαλασονουμε πως θα διεκδικησουμε προταθλημα ? δεν μηδενιζουμε τιποτα απλα κανουμε καποιες θλιβερες διαπιστωσεις
ΜΕ ΤΡΑΙΑΝΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΙΧΤΑΚΙΑ ΤΩΝ 200.000 ΤΑΒΑΝΙ Η 5 ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΜΗ ΚΛΑΙΓΕΣΤΕ ΑΝ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Ο ΤΡΑΙΝΟΣ ΜΕΙΝΕΙ 10 ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ... ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ....
Φίλε αν είναι να μείνουμε πίσω με 10 και να εξαφανιστούν οπαδοί σαν εσένα προτιμώ να μείνουμε πίσω με 10.Αν και δε νομίζω να εξαφανιστείς,η καλύτερη σου θα είναι να έχεις να κράζεις και να σκορπάς μιζέρια.Δε τα βλέπω όλα ρόδινα αλλά ήμαρτον ρε με την ισοπέδωση των πάντων.
kako della, sikou fighi kako traianou....
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ "ΜΙΚΡΩΝ" ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ , "ΜΙΚΡΗΣ" ΟΜΑΔΑΣ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ.ΕΝΑ ΜΑΤΣ ΕΙΧΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΚΛΑΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟΙ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΑΤΕ ...ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ.....ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΟΙ ΜΕ 3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΡΕΠΟ!!!
Τ δειξανε ,μονοτερμα του παιζανε...δεν μας εκατσε το παιχνιδι....δεν γινεται να νικας συνεχεια,τι να κανουμε???
Αν ειχες ακουμπησει τοπι στα σοβαρα ..οι 3 βδομαδες ρεπο τωρα ειναι οτι χειροτερο....
Τεράστιο λάθος του Ανάκογλου στο δεύτερο γκόλ του Ηρακλή , αλλά και αψυχολόγητη η αλλαγή του Ζόριτς με τον ανύπαρκτο Κρισάντους . Ανάκογλου και Δέλλας πρέπει να επωμισθούν την ήττα της ΑΕΚ.
Ενω ο Ζοριτς ηταν παρον;;;;;; Ρε φιλε που το εβλεπες το παιχνιδι.....το παλικαρι ηταν στην Αθηνα ακομα...........
Μπορεί να ήταν στην Αθήνα όπως λές , αλλά ο Κρισάντους ήταν στην Νιγηρία . Πολύ σωστή η αλλαγή δεν συμφωνείς ;;; Βγάζεις τον κακό για να βάλεις τον χειρότερο . Ελεος δηλαδή με αυτόν τον προπονητή .
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΕΚ ΟΛΟΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΥΜΕ ΨΗΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΜΦΙΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ Ο ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΑΙΧΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟ ΔΟΚΙΜΗ ΠΑΙΧΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΠΤ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ .......ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ 6Η ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΘΕΣΗ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΟΥΣΙΑΣ
ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΣΚΑΣΤΕ ... ΑΠΛΑ
ΜΕ ΜΕΘΑΝΙΟ ΑΥΓΑ ΔΕΝ ΒΑΦΟΝΤΑΙ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΧΙΛΙΟΥΣ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΜΗ ΔΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟ, ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕΤΑΛΛΟ.
Επιτελους κουρασες και για οτι κουτα γραφεις αλλα κυριως για τον Λαμπροπουλο.... Εσενα ο Λαμπροπουλος σου εφταιγε σημερα;;;;;μονο αυτον βλεπεις υπεθυνο για την ηττα;;;; Δυο παικτες επαιξαν λιγο μπαλα...ο Αραβιδης και ο Σοιλεδης....απο ολους τους αλλους μονο ο Λαμπροπουλος σου φταιει....... Αστο αγορακι μου...αν ετσι υποστηριζεις την ομαδα μην ξαναγραψεις κατι.....ΑΣΤΟ.....
πάντως κι εσεις παιδιά στο 365 πρέπει να παίζετε πιο χαμηλά την μπάλα αναφορικά με τις δυνατότητες αυτής της ομάδας. σας διαβάζουν και πιο νέοι σε ηλικία και έχετε δημιουργήσει προσδοκίες ακατανόητες για ομάδα Β εθνικής. να κάνω μια ρητορική ερώτηση: η ΑΕΚ από τον Ηρακλή τι παραπάνω έχει αγωνιστικά ας πούμε? εγώ δεν είχα δει τον Ηρακλή σε κανένα παιχνίδι φέτος. σήμερα πάντως έδειξε μια κλάση ανώτερος. διαφωνειτε?εσείς πιστεύετε ότι στο ΟΑΚΑ τις Γριες τις έχουμε?εγώ πάντως... ΣΥΝΕΧΕΙΑ είδα ότι οι αντίπαλοί μας δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από εμάς σε κανένα σημείο του γηπέδου..και να μην μιλήσουμε για πάθος και αγωνιστική πειθαρχία..οπότε τα κουκιά της ανόδου μας βγαίνουν ακόμα ή να ανησυχούμε?κακό ΣΚ αυτό για εμάς..δύσκολο να βλέπεις τέτοιες ήττες που πονάνε από την τηλεόραση..να μην μπορείς να φωνάξεις..να εμψυχώσεις..να είσαι δίπλα της..α ρε ΑΕΚ μη μας κοψοχολιάσεις καλκαιριάτικα...
Τι λες ρε φιλε?Μας δουλευεις?Ειδες τον αγωνα σημερα???Μονοτερμα τους παιζαμε...γκαντεμια ο αγωνας..Ολοκληρωτικο ποδοσφαιρο παιξαμε...πλαγια,αξονα...οι φασεις δεν βγηκαν...Θα μας πεις ιδιας δυναμικοτητας αυτην την ΑΕΚ μ αυτον τον Ηρακλη....τι ακουμε θεε μου...Γι αυτο ειναι δευτερο κομμα η Ν.Δ. και κυβερνηση το ΣΥΡΙΖΑ..Τωρα ολα εξηγουνται...συγνωμη που ειμαι καυστικος αλλα προσεχετε τι λετε μερικοι...εστω ριξτε κανενα επιχειρημα μη τα αμολατε ετσι....
Ελα μου,μπράβο ρε φίλε που το επισημαίνεις,ούτε ένας μίζερος δεν είδε ότι αυτή η ΑΕΚ παίζει παντού και πάντα ακόμα και στην κακή της μέρα στρωτό ποδόσφαιρο χωρίς γιόμες?Δηλαδή αν αυτή ήταν η κακή μας μέρα στην καλή τί έχουμε να δούμε?Μπορώ να γκρινιάξω για τον Ανέστη,για τον ανύπαρκτο αμυντικά Σοιλέδη για το Μπαρπόσα που εμένα μου φάνηκε καλός μέσα στο γήπεδο αλλά δεν είναι Μαραντόνα και πάει λέγοντας αλλά ως εκεί αυτή η ισοπέδωση είναι αηδία....
AEK kathe mera perissotero . Ρε συ επειδη ειμαι Κρητη (32 εγω ) και ο πατερας μου Κοζανη ( 59 χρονων) ,καθε φορα μιλαμε και σχολιαζουμε. Λεγαμε λοιπον,συγκεκριμενα ο τρανος..σημερα η ΑΕκ επαιξε απ ολες τις μεριες . Κυριαρχη παντου και ομως εχασε....Συμβαινουν αυτα,τι να κανουμε?? Οπως ειπα,ενα λαθος,ενα πεναλτυ που δεν δωθηκε , λιγο να μην σε παει με τπτ να την η ηττα...
δεν ξέρω πού κολλάει το πολιτικό σχόλιο σου..τον Σύριζα πάντως δεν τον έβγαλα εγώ σε καθησυχάζω. και σε όσες μαζώξεις έγιναν, ο Αρούλης με βρήκε πάντα απέναντι στη ΝΦ, η φάτσα μου δεν του είναι άγνωστη καθόλου. καλά κάνεις και είσαι καυστικός, δικαίωμα σου είναι, απλά σε ενημερώνω ότι από το 1983 που πρωτοπάτησα στον Ναό σε ένα ματς ΑΕΚ-Ουιπεστ υποστηρίζω την ίδια ομάδα με σένα, αυτή που έχει το Δικέφαλο στο στήθος. προφανώς βλέπουμε αλλιώς την μπάλα, σεβάσου το αυτό. εσύ είδες μια ΑΕΚ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ να κυριαρχεί σε όλα τα μήκη και πλάτη του γηπέδου και από ατυχία να μην παίρνει αποτέλεσμα. δεκτο..εγώ είδα μια ομάδα ανήμπορη να αντιδράσει σε ενα απλό πρέσιγκ και να δημιουργήσει κινδύνους πέραν του γκολ και της φάσης του Ντούνη. ενώ οι Γριες σου κάνανε διπλάσιες φάσεις για γκολ.ίσως να μην μετράω σωστά.είναι τόσο κακό να διαβάζεις μια διαφορετική άποψη από τη δική σου? υγεία είναι αδερφέ. στο Γαβρισταν μόνο ξέρουν να επιβάλλουν μια άποψη τύπου Στάλιν. στους κόλπους της ομάδας που διαλέξαμε να υποστηρίζουμε και να αγαπάμε , θα τύχει να διαφωνήσουμε. επειδή δηλαδή δεν είδα ΣΗΜΕΡΑ τον Ηρακλή να υστερεί απέναντι στην ομάδα μου σημαίνει ότι δεν αγαπάω στην ΑΕΚ?φίλε έχω δει την ΑΕΚ υποβιβασμένη σε όλα τα τμήματα, οπότε μετά από τόσα χρόνια πίκρας, τώρα που και καλά έρχεται η άνοιξη έχω απαιτήσεις. αυτό που λες εσύ μονότερμα θέλω να το βλέπω να μετουσιώνεται σε γρήγορους συνδυασμούς, αλληλοκάλυψη, πάθος, δυναμισμό στις μονομαχίες , σουτ στο αντίπαλο τέρμα, σωστά εκτελεσμένα στημένα. εσύ προφανώς τα είδες όλα αυτά σήμερα και χαίρομαι για σένα. εγώ όχι. και όταν με το καλό ρίξουμε στη Γρια τα 4 στο ΟΑΚΑ μόλις γυρίσω από το γήπεδο θα σε συγχαρώ και θα δεχτώ ταπεινά το κράξιμό σου. φιλικά πάντα. ΑΕΚ ΜΟΝΟ
yellowstorm21 δεν ειπα οτι αγαπας την ομαδα,ουτε ΑΕΚτζης το παιζω περισσοτερο απο σενα. Ολοι ΑΕΚ ειμαστε εξαλλου . Ρε συ εδω και 2 χρονια ολα πανε απο το καλο στο καλυτερο . Ειμαστε κοντα στην υλοποιηση του γηπεδου , η ομαδα μας ολα αυτα που λες ''αυτό που λες εσύ μονότερμα θέλω να το βλέπω να μετουσιώνεται σε γρήγορους συνδυασμούς, αλληλοκάλυψη, πάθος, δυναμισμό στις μονομαχίες , σουτ στο αντίπαλο τέρμα, σωστά εκτελεσμένα στημένα.'' τα λογια σου χρησιμοποιω στους περισσοτερους αγωνες τα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ειχε....Δε γινεται να σου βγαινουν σε ολους τους αγωνες,ανθρωποι παιζουν οχι ρομποτ..Θα ρθει και η στραβη.Φετος ημασταν αηττητοι! Δε χασαμε ουτε εναν αγωνα σε πρωταθλημα και κυπελλο.Ηρθε μια ηττα οκ...Προσωπικα εχουμε παιξει και χειροτερα φετος απο το σημερινο ματς . Δεχτηκαμε γκολ νωρις ,κυνηγησαμε το γκολ ,ανεβηκε η ομαδα , μενανε χωροι κενοι πισω.Λογικο να κανει φασεις ο Ηρακλης αν και απο ενα σημειο και μετα κλειστηκαν στο κουτι και δεν εβγαιναν με τπτ...Κυριαρχουσαμε στον αγωνα απο το 1 εως το 95 λεπτο.Αν σε κατι υπερτερησε ο Ηρακλης ηταν σε τακτικη.Ηξερε με ποιον επαιζε,επαιξε σωστα . Οταν ομως μου λες οτι ο Ηρακλης σε δυναμικοτητα ειναι ισος με την ΑΕΚ υποκειμενικα παντα για μενα δεν ισχυει . Και μην ξεχνας καθοριστικος παραγοντας ηταν το λαθος του Ανακογλου,που ο Ανακογλου εχει παρει πανω του ολο το δημιουργικο παιχνιδι της ομαδας απο τοτε που αποχωρησε με τραυματισμο ο Μανταλος.Του κοπηκαν τα ποδια με το λαθος και η ομαδα εχασε τον κινητήριο μοχλο της στα χαφ...Αλλιως θα λεγαμε μπραβο ΑΕΚαρα εδω μεσα και ουτε γατα ,ουτε ζημια...Παλι ομως πιεσαμε αλλα δεν μας βγηκαν οι φασεις ,συμβαινουν αυτα,μπαλα ειναι και γυριζει...
χαίρομαι για την απάντησή σου, μπορεί να διαφωνούμε εν μέρει, την τεκμηρίωσες απόλυτα και με κάλυψες. σε ποιότητα ρόστερ φυσικά και υπερτερούμε της Γριας, όμως λόγω της ατυχούς συγκυρίας η ΑΕΚ στερείται αυτή τη στιγμή 3 παικτών πραγματικά υψηλού επιπέδου (Μάνταλος, Κορδέρο, Ιβάν) και αυτό μειώνει σημαντικά την ποιοτική μας υπεροχή, κυρίως αν στραβώσει ένα ματς..να στο πω πιο απλά, μου φαίνεται ότι ο πάγκος μας είναι κομματάκι γυμνός πλέον.αυτό είναι το μόνο άγχος μου...δε θέλω να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σκεφτομαι πιθανο ντεφορμάρισμα του δίδυμου Ανάκογλου_Γιόχανσον..σταματάω εδώ την γκρίνια..απλά έπεσα που έπεσα σε αυτές τις κωλοκατηγορίες..ε δεν χωνεύονται τέτοιες ήττες..για τα δεδομένα της κατηγορίας που παίζουμε το μπάτζετ και η οργάνωσή μας είναι λες και είμαστε Μπαρτσελόνα, οπότε και οι απαιτήσεις είναι τεράστιες..τόσα χρόνια μάθαμε διαρκώς να είμαστε με μια δικαιολογία στο στόμα..φέτος είπα σαν ΑΕΚτζής να μην χρησιμοποιώ δικαιολογίες..ίσως είμαι λίγο σκληρος με την ομάδα..αγνή αγάπη είναι φίλε, το αντιλαμβάνεσαι πιστευώ.γεράσαμε στα γήπεδα και τώρα που σαρανταρήσαμε γίναμε πιο μερακλήδες ποδοσφαιρικά.μάλλον αυτό φταίει! ΑΕΚ ΜΟΝΟ
Σιγα ρε φιλε yellowstorm21 δηλαδη ποσο??? "οι απαιτήσεις είναι τεράστιες.. "" Ποσο τεραστιες ειναι αυτες οι απαιτησεις για δωσε μας λιγο το νοημα τωννλογων σας εσεις που ...."" .γεράσαμε στα γήπεδα,""".
Κοιτα και μονο στη πικρα που πηραμε ολα ειναι δεκτα.Ειχε πεσει κλαμα...αστα.Λογικο ειναι να εχουμε απαιτησεις.Σε οργανωση νομιζω αν και Β' ειμαστε πλεον η καλυτερη ομαδα στην Ελλαδα και θα φανει και του χρονου αυτο.Οσο για τον Ηρακλη ηταν απο τις συμπαθειες μου μετα απο ΑΕΚ αλλα μετα απο αυτο με την Λαμια,δεν ξερω...Ηθελα πολυ να τους νικησουμε αλλα υπαρχει και δευτερο ματς και δεν νομιζω να εχουμε ιδιαιτερα προβληματα.Οσο για την ενισχυση και τις μεταγραφες κατσε να δουμε τι θα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γινει γιατι εχει πολλα κεφαλαια μπροστα το ελληνικο ποδοσφαιρο..Εγω πιστυεω ενα Σεντερ μπακ χρειαζεται,ενα αριστερο και ο Σκοκο μπροστα.Για τη θεση του τερματοφυλακα τωρα πιστευω οτι επεται αν και ο Ανεστης παιχνιδι με το παιχνιδι χανει ποντους απ ολους μας....Οσο για τον Δελλα εγω προσωπικα τον θελω πολλα χρονια στην ΑΕΚ.Φτανει πια αυτο το παιχνιδι με τους προπονητες που αλλαζει η καθε ομαδα σαν τα πουκαμισα.Στην Ελλαδα εχει καταντησει αηδια η κατασταση...Για μενα μεγα λαθος και τοτε που εφυγε ο παππους Φερερ...Και ο Δελλας εχει δουλεψει και φαινεται,βγαζει ματι...
yellowstorm21 ΦΙΛΕ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ... ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ;; ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ Ε;;; ΕΠΑΙΞΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΜΑΤΣ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΦΕΤΟΣ.. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΟΑΚΑ;;; ΑΛΛΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΑΥΤΟ..... 4 ΤΕΜΑΧΙΑ ΘΑ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΟΙ ΓΡΙΕΣ... ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ..ΑΠΛΩΣ ΣΗΜΕΡΑ Η ΟΜΑΔΑ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟΥ...ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΙ...
Ναι και να αφήσουμε να ασχολείσαι μόνο εσύ με το άθλημα. Ωραία αντίληψη έχεις, δημοκρατική....Παρεμπιπτόντως εσύ δεν ήσουν που την σαιζόν 2012- 13 επί ένα χρονο έλεγες εδώ ότι η ΑΕΚ δεν θα πέσει με τίποτα, ή σε μπερδεύω με άλλον;
κοίτα μπορεί όντως στα 37 μου να έχω ξεχάσει την μπάλα και το μίζερο σχόλιο μου να σε ξενέρωσε..πάντως έλα αν θες κανά μεσημεράκι Κυριακής από περισσό, μαζευόμαστε φίλοι ΑΕΚτζήδες και κλωτσάμε μπαλίτσα, με χαρά να παίξεις μαζί μας να δεις ότι κάτι κατεχουμε. φιλικά και αστειευομενος στο γράφω αυτό. εγώ δεν είχα απλά ξαναδει τον Ηρακλή. αυτό έγραψα. και στη δική μου ποδοσφαιρική λογική είδα μια πιο πειθαρχημένη ομάδα, που έχει και ποιότητα και πάθος, καλή έδρα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ και καλό προπονητή μάλλον.έκλεβαν μπάλες, πίεζαν σωστά. και μην ξεχνάς κάτι: είσαι υποχρεωμένος να παίξεις άλλα 9 παιχνίδια χωρίς τον καλύτερό σου παίχτη (Μάνταλο) και χωρίς τον μοναδικό κανονικό αξιόπιστο σέντερ φορ σου (Ιβάν). είδες ότι όταν κολλάει το ματσάκι ο πάγκος σου σήμερα ήταν για τα πιλάφια...μακάρι να τους ρίξουμε 4 εδώ μέσα και θα βγω πρώτος πρώτος εδώ μέσα να ζητήσω δημόσιο κράξιμο. ΑΕΚ ΜΟΝΟ
ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ....ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΕΙ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ,ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΕΣ..... ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΕΥΑΛΩΤΟΙ.... ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΕΝΟΩ..
Και κάτι άλλο για να μην το ξεχάσω. Τον Μπαρμπόσα τον πήραμε σαν αστεράρα από την Πορτογαλία και πείτε μου πόσα γκολ έχει βάλει ο παιχταράς στις άμυνες της Β' εθνικής; Τελικά οι μόνοι που πρέπει να μείνουν στην ομάδα είναι κατ' εμένα: Μπακάκης, Κολοβέτσιος, Ανάκογλου (άσχετο με το σημερινό) Γιόχανσον, Κορδέρο, Αραβίδης και Μάνταλος... όλοι οι άλλοι τον Π**λο και γρήγορα...
armageddwn...χαρηκες αγορι μου με τα χαλια της ομαδας?τι γαυροτρολ και πρασινα αλογα λες?τον αγωνα τον ειδες η οχι?εισαι ευχαριστημενος με αυτο δηλαδη που ειδες εσυ?τι θελεις δηλαδη με το αισχος αυτο να χειροκροτησουμε κιολας?εγω προσωπικα πρωτη φορα κραζω αλλα κραζω γιατι δεν μου αρεσε καθολου αυτο που ειδα.και δεν το ειδα μονο εγω αλλα ολος ο κοσμος.τωρα εσυ αν εισαι σε αλλη διασταση και βλεπεις διαφορετικα απ οτι βλεπουμε εμεις καλυτερα μην ασχολεισαι με το αθλημα γιατι σε πειραζει και δεν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ξερεις τι γραφεις.
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΑΝΕΤΑ ΡΕ
Προσεχε γιατι ειμαι jedi....
ΠΡΟΣ 365 ΚΑΛΛ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ Π.Χ. ΓΡΑΦΑΤΕ ΓΙΑ ΚΡΙΣΑΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΗΡΕ ΜΠΡΟΣ ΜΕ ΓΚΟΛ ΣΕ ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ...ΟΚ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΜΩΣ Ο ΚΡΙΣΑΝΤΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΡΙΣΑΝΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΚΛΠ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΔΟΞΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΥΠΕΣ ΤΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΟΥΣΙΑΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΙΧΤΕΣ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΣΧΗΜΕΣ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΥΣΑΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ...........ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΖΟΥΡΑ.....ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΙΧΤΑΚΙΑ
Αδέρφια μου λυπάμαι αλλά μερικοί εδώ μέσα αλλά και έξω δεν ξέρω αν είστε για γέλια η για κλάματα Μάλλον και για τα δυο ! Δυστύχως! Νικάει η ομάδα άφαντοι όλοι χάνει η ομάδα όλοι παρόντες να σπείρουν πανικο και να αναθεματίσουν. Ψυχραιμία ΜΗΔΕΝ! Η αληθεια είναι ότι η ομάδα σήμερα έκανε τη χειρότερη της εμφάνιση ....Ε ΚΑΙ;;;; Το δικαιούται ΤΕΛΟΣ! Θα ανεβεί για πλάκα ΤΕΛΟΣ! Τα υπόλοιπα είναι για άμπαλους και μίζερους Αυτά .... Καλό βράδυ ΑΕΚΑΡΕΣ ΜΟΥ
Που σε ρε ΑΕΚcrom...πεστα...4 θα φαει κατω....ακριβες σκορ.....αεκ -ηρακλης 4- 0.....Πρωτη ηττα φετος και αρχισαν τα οργανα...
αδερφε 'Η Ιστορια της Πολης...χωρίς την Πολη" αστους να χαλιούνται.. ειται ειναι τρολ ειται ειναι ΑΕΚτζιδες χαλιούνται γιατι γουσταρουν κλαψα, ειναι μαζόχες! ετσι ελεγαν και περυσι οτι το ροστερ δεν κανει για Β και οτι ειναι σκληρη κατηγορια και και και ... αλλα οταν πεφταν οι 7αρες οι 5αρες κτλ τους εψαχνες... του χρονου παμε για ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ....ΤΕΛΟΣ εχουν γνωση οι φυλακες....καλημερα
Που είσαι ρε Μάνταλε!!! Έχει κοπεί η ομάδα στην μέση με την απουσία του. Ανέστης, Κρισάντους, Μπαρμπόσα, Ζόριτς, Ντούνης απλώς δεν κάνουν.
A να πω και κάτι για τον Ηρακλή. Είναι μια μεγάλη ομάδα, ιστορική, που ό, τι έχει κάνει το έχει κάνει με την αξία της. Αγαπάμε Ηρακλή και τον θέλουμε Α Εθνική!
Η διαιτησία σήμερα ήταν μέτρια, αλλά δεν καθόρισε σε κανένα βαθμό το αποτέλεσμα. Κακώς την αναφέρετε.
ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΑΜΑΣΗΤΟ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΗΤΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΡΟΛΑΚΙΑ ΚΛΠ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ???? ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΠΟΙΟΝ ΘΑ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ ΑΥΤΟ???? ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΕΚ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ.... ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΙΧΤΑΚΙΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΠΑΡΣΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ............ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΠΩΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΑΓΡΑΦΟΙ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΠΑΙΧΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ...ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΑΝΑΣΤΑΙΝΟΥΜΕ ΠΕΘΑΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΤΗΝ ΠΙΚΡΑ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΦΤΑΝΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ ΕΥΘΕΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΠΑΙΧΤΩΝ ΣΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ...Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΠΤ ΑΛΛΟ
σημερα μονο τζανετοπουλος. Η χειροτερη φετινη εμφανιση ,θυμισε κατι απο το περσινο χαλι. Σημερα ο Γιοχανσον ηταν σε κακη μερα, ο ανακογλου εκανε ενα λαθος που σπανια θα ξανακανει οποτε η ομαδα ηταν κομενη στα 2. Ο Ζοριτς φαινεται οτι δεν ειναι ισως ακομα ο παικτης που θα κανει την διαφορα. Ο Ανεστης σημερα εφαγε γκολ που δυκολα θα ξαναφει στη κλειστη γωνια. Αλλα εξοδο δν εχει κ αν δεν βελτιωθει μονο για αλλαγη του χρονου. Που ειναι οι σεντρες του Σοιλεδη; Αν λειπουν κ αυτες τι αλλο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ να προσφερει αφου αμυντικα εχει χαμηλα στανταρ. Αραβιδης ρισπεκτ, οτι μπορουσε εκανε. Πλατελας κ μπαρμποσα αχρωμοι πολλοι , τουλαχιστον ο πορτογαλλος ψιλοζωντανεψε σχετικα με τον τελευταιο καιρο. Οπωσδηποτε τερματοφυλακας με εξοδους , αριστερο μπακ ενδεκαδατο , σεντερ μπακ τουλαχιστον ισαξιος του κολοβετσιου , εναν παικτη στυλ σκοκο αν οχι ιδιος και ενα σεντερ φορ κανονικο. Μαζι με ελπιδοφορες κινησεις για δεξι χαφ και δεξι μπακ μπορουμε να μιλαμε για τιτλο του χρονου διαφορετικα ελπιζω να με διαψεύσουν τα αποτελεσματα. Παρολο ολα αυτα η πρωτια ειναι δικια μας ,σημερα στα χειροτερα μας απεναντι στο δυσκολοτερο αντιπαλο στην εδρα του και πολυ παθος ηρθε αυτο το αποτελεσμα. Τα φαλτσο σφυριγματα στο πεναλντι του πλατελα κ στο φαουλ στον αραβιδη δν ειναι δικαιολογιες απλα αποδειξη οτι μπορει ακομα κ σε χαλια μερα να δημιουργει επικινδυνες φασεις.
Τελικα αυτη η ομαδα οταν ειναι χαλια ειναι ολοι ακομη και ο Δελλας,τσπ,παμε παρακατω Κακη η ομαδα εννοειται πως θελει παικτες εννοειται πως το ξερουν αυτοι που ειναι στην ομαδα ας περιμενουμε να τελειωσει το μαρτυριο της Β και θα εχουμε χρονο να γκρινιαξουμε ολοκληρο καλοκαιρι
Μάλλον ο Ηρακλής πάει να πάρει το τσάμπιονς λιγκ.περισσότερο πιθανό είναι από το να πάρουμε εμείς το πρωτάθλημα με Πλατέλλες,Ντούνηδες και και και...Δύο ήταν τα πιο κομβικά παιχνίδια της σεζόν και στα 2 αποτύχαμε οικτρά.Αν δεν κάνουμε μεταγραφές παιχτών 2-3 φορές καλύτερων από αυτούς δεν πάμε πουθενά και από το Νοέμβριο θα κλαίμε.Η πορεία της ομάδας είναι πετυχημέμη ΑΛΛΑ για τη φουτμπαλ λιγκ,σε καμμία περίπτωση για Α,εκτόσ και αν ο στόχος είναι τα πλει οφ.Με ομάδες από σουπερ λιγκ τί... ΣΥΝΕΧΕΙΑ έχουμε κάνει; χ με Πανθρακικό και Κέρλυρα εκτός χωρίς να είμαστε καλύτεροι.1 καλή νίκη με Ατρόμητο.Χ με γκει έξω και σε παιχνίδι με 70000 κόσμο χάσαμε χωρίς να κάνουμε φάση.Κερδίσαμε Κέρκυρα και έξω χάσαμε απο τις γριές (που μαζί με εμάς θα ανέβουν),δηλαδή εκτός δεν έχουμε κάνει νίκη! Υ.Γ 1:Ο Δέλλας σήμερα όπως κ με γκει στο ΟΑΚΑ καμμία βοήθεια στην ομάδα.. Υ.Γ2 : Ο Μέγερι μπροστά στον Ανέστη διστυχως μοιάζει με Μπουφόν... Υ.Γ3: Στο χωρίο μου λέμε με κουράδες δε φτιάχνεις λουκουμάδες...
ετσι οπως παιξαμε καναμε τον ηρακλη να μιαζει ρεαλ μαδριτης ..χριαζομαστε 5-6 μεταγραφες απο το πανω ραφι αλα δεν τους βλεπω να θελουν να ριξουν χρημα. προταθλημα στην Α με αυτο το υλικο δεν περνουμε. εχουμε μερικους καλους παιχτες αλα αυτο δεν φτανει για προταθητισμο ...
Πολύ χρήσιμη η ήττα για την ομάδα μας!!Πιστεύω να είδε ο Μελισσανιδης ότι η ομάδα θέλει προπονητή και τουλάχιστον 8 παίκτες βασικούς Τα ονόματα που ακούγονται εκτός Σκοκο είναι για γέλια!!
Επειδή είμαι πολύ πικραμένος με τα σημερινά (από χθες κρατάω) πείτε μου εσείς τι διαφορές έχουν οι: Σαραμαντάς, Στάμου, Ιντζόγλου, Πουρτουλίδης, Πάσας και Τσιλιανίδης από τα ακριβοπληρωμένα παλικαράκια με την κιτρινόμαυρη φανέλα που ήταν σήμερα στο γήπεδο; Και για να μη σας κουράζω, απαντάω εγώ: Όση μπάλα ξέρουν την δείχνουν στο χορτάρι και είναι άξιοι συγχαρητηρίων γιατί θέλουν να διακριθούν και να γίνουν γνωστοί και στη super league, ακολουθώντας τις οδηγίες του προπονητή τους.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Οι δικοί μας έμειναν στην Αθήνα, συνεχίζοντας τις διακοπές τους.... Αλήθεια ο Δέλλας τους είχε αναλύσει πλάνο για το σημερινό παιχνίδι; Είχε πει στους παίκτες με ποιους παίζουμε ή νόμιζε πως παίζουμε με τον Άλιμο; Τελικά κατάφεραν οι δικοί μας να μας κάνουν γνωστούς και τους παραπάνω παίκτες της γριάς που δεν ξέραμε... Βρε τι έχουμε να δούμε ακόμα.... φέτος και ειδικά του χρόνου...
Πολύ χρήσιμη η ήττα για την ομάδα μας!!Πιστεύω να είδε ο Μελισσανιδης ότι η ομάδα θέλει προπονητή και τουλάχιστον 8 παίκτες βασικούς Τα ονόματα που ακούγονται εκτός Σκοκο είναι για γέλια!!
ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΔΕ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ...ΑΛΛΑ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΕΙΣ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΑΕΚΤΖΗΣ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΛΙΓΑ ΑΠ ΤΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ 6-7 ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ......
ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΕΚ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΡΑΞΙΑ (3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ) ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΦΕΡΝΟΥΜΕ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΛΕΙΠΑΝ Ο ΜΑΝΤΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο BRESEVITS ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο NTAKOΛ ΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΚΟΛ ΦΕΤΟΣ. ΟΠΟΤΕ ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑ. ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΑΛΛΙΑΣΕΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΘΕΛΕΙ 7-8 ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΕNΤΕΚΑΔΑΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ Ο ΤΙΓΡΗΣ ΘΑ ΠΡΑΞΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ. Ο ΤΖΑΝΕΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΞΑΝΑ!!!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΑΒΙΔΗ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΣΩΘΗΚΑΝ ΣΗΜΕΡΑ. ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΓΙΟΧΑΝΣΟΝ. ΠΟΛΥ APΓOΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΕΞΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΠΟΛΛΕΣ ΛΑΘΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΣΕΣ, ΙΔΙΩΣ ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΕΘΟΤΑΝ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΧΑΛΑΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΡΙΣΑΝΘΟΥ(ΣΤ) ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΝ ΛΟΓΙΑ... ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ KAI ΕΝΑΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΜΠΝΕΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ SUPER ΛΙΓΔΑ, ΑΛΛΑ (ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ) ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...
Βλεπω τα τρολακια κανουνε παρτυ...αχαχα...
Μεγάλο πάρτι φίλε άσε.. έχουν φάει πίκρα όλη τη χρονιά.. δεν μπορούσαν να μιλήσουν, σήμερα είναι η ευκαιρία τους.. xD :P
Οπως εχουνε καποια πσιδια κατα καιρους,..ουισκακι..ξηροκαρπι και σχολια ..χαχαχα...Μονο μπραβο σε πρπονητη κ ομαδα...για του χρονου μια χαρα θα ειμαστε.....θα κανουμε πρισθηκες
ετσι οπως ειμασταν σημερα απλα δεν παμε πουθενα.μπραβο στον ηρακλη γιατι το ηθελε και το καταφερε,και ετσι οπως στηθηκαν οι παικτες τους αξιζαν τη νικη.απο δω και περα να κωψουμε το λαιμο μας και μην χασουμε τα υπολοιπα παιχνιδια που ερχονται,για μεταγραφες τουλαχιστον εγω δεν θελω να ξανακουσω γιατι το λιγοτερο που θελω ειναι σκοκο και πανω.μην ξεχασετε να ζητησετε συγνωμη για τα ματια που μας πονεσαν και το θεατρο που ειδαμε.
Εγω ...ενα εχω να πω....: Τη μπαλα τωρα ο...ΤΙΓΡΗΣ !!!! Αυτον θελω να δω τωρα !!!! Δεν αντεχεται απ τις γριες η ηττα και η ξεφτιλα !!! Το λογο τωρα τον εχει ο ΤΙΓΡΗΣ !!!!! Κομμενα και τα ...τραπεζωματα....!!!
ΑΝΕΣΤΗΣ ΕΞΩ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΞΩ ΤΖΑΝΕΤΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕΣΑ ΣΟΙΛΕΔΗΣ ΕΞΩ ΜΠΑΚΑΚΗΣ ΕΞΩ ΑΝΑΚΟΓΛΟΥ ΕΞΩ ΖΟΡΙΤΖ ΕΞΩ ΜΠΑΡΜΠΟΣΑ ΕΞΩ ΠΛΑΤΕΛΛΑΣ ΕΞΩ ΑΡΑΒΙΔΗΣ ΜΕΣΑ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΕΞΩ ΡΟΒΑΣ ΕΞΩ ΓΡΟΝΤΗΣ ΕΞΩ ΓΙΟΧΑΝΣΟΝ ΜΕΣΑ
Ο Ανάκογλου ήταν καλός.. μόνο το λάθος ήταν τίποτα άλλο.. δεν θα τον φάμε για ένα λάθος τώρα.
Ενα λαθος ενα γκολ και ενα παιχνιδι χαμενο.
Αυτό συμβαίνει και στους καλύτερους αμυντικούς.. άσε που αν δινόταν το πέναλτι η ευστοχούσε ο ντούνης δεν θα μας είχε κοστίσει αυτό το λάθος ;) ..φάτε τον ντούνη που έχασε το τετ α τετ λοιπόν.
Δεν εμεινε και κανεις ο Μπακακης και ο Ανακογλου αν εξαιρεσουμε τη γκαφα ηταν μετριοι οι αλλοι που αναφαιρεις ηταν ανυπαρκτοι
Εγω ...ενα εχω να πω....: Τη μπαλα τωρα ο...ΤΙΓΡΗΣ !!!! Αυτον θελω να δω τωρα !!!! Δεν αντεχεται απ τις γριες η ηττα και η ξεφτηλα !!! Το λογο τωρα τον εχει ο ΤΙΓΡΗΣ !!!!! Κομμενα και τα ...τραπεζωματα....!!!
η ομαδα θελει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 6-7 ΒΑΣΙΚΕΣ αλλαγες στη σουπερ λιγκα. Θα βαλει ο Τιγρης το χερι στην τσεπη καποτε αραγε...
δυστυχως η ομαδα φωναζε για επιθετικο και πηρανε Κρισαντους, ο ΑΝΕΣΤΗς ΔΕΝ ΑΠΛΩΝΕΙ ΧΕΡΙΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, Ο Ντουνης δυστυχως όπως και ο Μπαρμποσα είναι λιγοι,ευχομαι να μην μας βγαλουν την ψυχη για να ανεβουμε κατηγορια
Λοιπόν για να μην πολυλογούμε, ήττα ήταν και πέρασε. Μαύρα χάλια σήμερα, στεναχωρεθήκαμε πάει τελείωσε. Να ευχαριστήσουμε αυτά τα παιδιά γιατί πάλεψαν δύο χρόνια και μας έβγαλαν στην Α Εθνική. Κι αυτό δεν είναι λίγο. Θα μείνουν για πάντα στις καρδιες μας. Όμως τώρα χρειάζεται ΞΕΣΚΑΡΤΑΡΙΣΜΑ. Άλλη η ΑΕΚ Γ ΚΑΙ Β Εθνικής και άλλες οι απαιτήσεις της καινούριας χρονιάς. Και εδώ θέλει ψυχρή λογική και όχι συναισθηματισμούς. Οι χωρισμοί είναι επώδυνοι αλλά αναγκαίοι...
Κάποιοι θα πουν ότι βιαζόμαστε να "δικάσουμε" τους παίχτες που έπεξαν σήμερα!Δυστυχώς το ότι Πλατέλλας Μπαρμπόσα Κρισάντους Ζόριτς δεν κάνουν για την ΑΕΚ ούτε τις Β"Εθνικής το φωνάζουμε από καιρό!!Αποδεικνίεται όμως ότι κοντά σε αυτούς & κάποιοι άλλοι "δεν μπορούν"!! Για την super league οι παίχτες που μπορούν να βρίσκονται στην ομάδα είναι Μπακάκης Κολοβέτσιος Τζανετόπουλος Γιόχανσον Κορδέρο Αραβίδης Μάνταλος για βασικοί & Ανάκογλου Σοιλέδης για αναπληρωματικοί!!!Θέλουμε 6-7... ΣΥΝΕΧΕΙΑ παίχτες ενδεκαδάτους & 6-7 για back up!!Τέρμα βασικό,δεξί μπακ αναπληρωματικό σέντερ μπακ βασικό & αναπληρωματικό ,αριστερό μπακ βασικό,3 πλάγιους χαφ-εχτρέμ,back up του Μάνταλου ,2 φόρ βασικούς 1 αναπληρωματικό!!
ΜΕ ΠΟΡΔΕΣ ΑΥΓΑ ΔΕΝ ΒΑΦΟΝΤΑΙ
"με ουάου δεν βάφεις αυγά." Σοφή κουβέντα.
"με ουάου δεν βάφεις αυγά." Σοφή κουβέντα.
τραγικοί σήμερα έναν δύσκολο αγώνα είχαμε όλη την χρονιά και τον χάσαμε με κάτω τα χέρια...Ανέστης τραγικός πόση στηριξη? του χρόνου για δεύτερος και αν.. Δεν υπάρχει ποδοσφαιριστής Ντούνης εκνευρίζομαι και μόνο που τον βλέπω, μετά την φάση με τον γάβρο που σταμάτησε το μαρκαρισμα για να διαμαρτυρηθεί δεν έπρεπε να ξαναπαίξει. Ζόριτς δανεικός και λογικά δρόμο πολύ λίγος.Εδώ μέσα έχει ακουστεί ότι ο Ανάκογλου είναι καλύτερος απο τον Κορδέρο!!!!! έλεος..Μπαρμπόσα, Πλατέλλας αλλαγες... ΣΥΝΕΧΕΙΑ του χρόνου αλλιώς δεν πάμε πουθενα..τα παραπάνω δεν είναι αγανακτιση απο τον σημερινό αγώνα. Χωρίς τον Πετράκη είμαστε 2 φορές χειρότεροι ασύνδετοι και χωρίς φαντασία. Ελπίζω να μαζευτούν γιατί πολύ άνετοι την είδαν και αν γκελάρουμε με Παναχαική στο κεκλεισμένων θα έρθουν τα πάνω κάτω, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ λύση απο τον πάγκο!
Λοιπόν έχουμε και λέμε: με τον Κούγια πες τους έξι βαθμούς τους πήραμε, φαίνεται η πιο αδύναμη ομάδα των play off. Με τις άλλες ομάδες όμως θα ζοριστούμε, και ειδικά εκτός έδρας. Μην επαναπαυόμαστε στο +10, που έγινε +7 σήμερα. Θα ανέβουμε στο τέλος γιατί είμαστε καλύτερη ομάδα, αλλά θα είναι δύσκολα.
ti einai ayta poy lete re paidia gia toys paixtes kai ti paixtes einai aytoi kai ti omada einai ayti , i omada ayti fiaxtike gia tin B na anevi sti super liga ki opos vlepete anevike toy xronoy tha fygoyn osoi den kanoyn kai tha ginoyn oi kataliles metagrafes , poy einai to provlima;;;
πολοι βαπτιζουν την ητα αυτη τελευταια .....κακως .....αυτη η σιγουρια μας εφαγε ....τι να πω ....αυτη η παρουσια με προβλημτισε ....λες και ηταν συνενοημενοι......μακαρι νανεβουν και οι δυο ομαδες αυτες στην α να λιγοστεψουν ταρματα του φαταουλ
με την πρωτη στραβη ολοι αναθεματιζουν εχουμε γινει πιο γραφικοι απ τους γραφικους ειναι η πρωτη και τελευταια ηττα της χρονιας γι αυτο χαλαρωστε λιγο ναι εχουμε κενα ναι θελουμε μεταγγραφες αλλα ψυχραιμια και η ηττα θα μας κανει καλο πιστευω να δουμε τα κενα μας και αναλογα να πραξουν αυτοι που πρεπει
Δεν ειναι η πρωτη στραβη.Ειναι οτι επαιξες με τον πιο δυσκολο θεωρητικα αντιπαλο και εχασες.Δεν πρεπει να το επισημανεις?
φιλαρακι αναθεματιζουμε γτ η πρωτη στραβη εγινε στο πρωτο σοβαρο παιχνιδι...δεν με ενδιαφερει να βαζω 5 κ 6 στην αρχιεπισκοπη κ την ερμιονιδα κ τον αλιμο....ενα δυσκολο παιχνιδι παιξαμε φεος κ χασαμε κ με τον απολλονα στην ριζουπολη ηρθαμε ισοπαλια....πιστευω αν ημασταν στον αλλον ομιλο που εχει πιο δυνατες ομαδες μην περνεις ορκο οτι θα ημασταν κ πρωτοι...εχε χαρη που ημασταν στον αλλον ομιλομε ολους τους ανυπαρκτους!!!!!!!!!
δεν χρειαζεται να φερουμε την καταστροφη θα ανεβουμε και αυτος ηταν ο στοχος για φετος..απλα πρεπει να σταματησει η παραμυθα οτι με αυτη την ομαδα του χρονου θα παρουμε πρωταθλημα...οσο και να κραζετε αυτη ειναι η αληθεια...η ομαδα θελει 6-7 ενδεκαδατες μεταγραφες του χρονου και αλλες 2-3 για παγκο....θελουμε βασικο τερματοφυλακα γιατι ο Ανεστης δεν κανει πραγματικα,θελουμε ενα βασικο σεντερ μπακ να παιζει μαζι με τον παιχταρα τζανετοπουλο,θελουμε 2 βασικα εξτρεμ γιατι ο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γιγαντας(χαχχααχαχαα) και ο μπαρμποσα δεν κανουν(ο πλατελλας δν κανει για βασικος ο μπαρμποσα γενικα) και θελουμε και ενα σεντερ φορ που να κανει την διαφορα..και ισως αλλο ενα παιχτη που να ειναι παιχταρας σαν το σκοκο ασχετου θεσης...θα αρχισετε βεβαια οτι με τον γαυρο επαιξες καλα δεν εχασες κτλπ...ναι αλλα σε ποιο σοβαρο εκτος εδρας ματς φετος νικησες???μονο με παναχαικη..με απολλωνα εκτος εδρας εφερες ισοπαλια με ηρακλη εκτος εδρας εχασες με κερκυρα πανθρακικο και γαυρο εκτος εδρας ισοπαλια...φετος ειμασταν ευχαριστημενοι με αυτες τις ισοπαλιες αλλα του χρονου με τετοιες μικρες ομαδες(πλην γαυρου) αμα φερνεις ισοπαλια οχι απλα δεν πας για πρωταθλημα με το ζορι αν μπεις 5αδα...οπως ξαναπα για φετος ειμασταν οκ αλλα του χρονου θελουμε μεταγραφες και ας κραζουν μερικοι που δεν βλεπουν την αληθεια οσο θελουνε...
Όπως τα λες φιλε ..Ετσι ακριβως συν ομως οτι θελουμε και αριστερο μπακ βασικο παιχταρα ...Επιτελους πρεπει να καταλαβουμε οτι με Μελισσανιδη δεν υπαρχει πια η δικαιολογια οτι εχουμε χαμηλο μπατζετ για μεταγραφες.. Αλλιως δε θα πεφταμε να φυγουν τα χρεη
Πιο γραφικοί κι από το Πήλιο ρε!!! ΟΛΟΙ ΣΑΣ!! Ήμουν σίγουρος πως θα γίνει η πατάτα σήμερα και θα βγάλετε τα απωθημένα σας..Όλη τη χρονιά ήσασταν ευχαριστημένοι και ξαφνικά δεν κάνει κανείς..Ο άλλος θέλει καμια 20αριά παίχτες για του χρόνου, ο άλλος από τη φετινή μόνο 3 στο ρόστερ και όλοι οι άλλοι έξω...Ρε είστε σοβαροί? ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΜΕΡΑ..ΚΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ!!Εσείς κάθε μέρα είστε μες στην όρεξη και τη διάθεση... ΣΥΝΕΧΕΙΑ και είστε πάντα αποδοτικότατοι και τέλειοι στις δουλειές σας? Ας κάνουν και μια γκέλα ΚΑΙ? Γι' αυτό έχεις τρελή διαφορά στα play-off ώστε μια γκέλα να μην σου στοιχίσει..Ό,τι χειρότερο να χαντακώσουμε τώρα την ομάδα..Αγχώνεστε και για το ΑΝ θα ανέβουμε..ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!
Πιο γραφικοί κι από το Πήλιο ρε!!! ΟΛΟΙ ΣΑΣ!! Ήμουν σίγουρος πως θα γίνει η πατάτα σήμερα και θα βγάλετε τα απωθημένα σας..Όλη τη χρονιά ήσασταν ευχαριστημένοι και ξαφνικά δεν κάνει κανείς..Ο άλλος θέλει καμια 20αριά παίχτες για του χρόνου, ο άλλος από τη φετινή μόνο 3 στο ρόστερ και όλοι οι άλλοι έξω...Ρε είστε σοβαροί? ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΜΕΡΑ..ΚΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ!!Εσείς κάθε μέρα είστε μες στην όρεξη και τη διάθεση... ΣΥΝΕΧΕΙΑ και είστε πάντα αποδοτικότατοι και τέλειοι στις δουλειές σας? Ας κάνουν και μια γκέλα ΚΑΙ? Γι' αυτό έχεις τρελή διαφορά στα play-off ώστε μια γκέλα να μην σου στοιχίσει..Ό,τι χειρότερο να χαντακώσουμε τώρα την ομάδα..Αγχώνεστε και για το ΑΝ θα ανέβουμε..ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!
Δεν ξερω με τι να Αρχισω...πραγματικα βλεπω καταρχην ποσο λοιπουν μανταλος-μπρεσεβιτς ειδικα στο τελος στην ευκαιρια του ντουνη....Πανω που θα ελεγα οτι μεχρι να κανει αυτο το τραγικο λαθος ο ανακογλου ηταν ο καλυτερος παικτης του αγωνα μετα τελος(εξαφανιστηκε),Επειτα θα πρεπει να δωσω Συγχαρητηρια στους παικτες του ηρακλη για το παθος που εβγαλαν με επεισαν για το στοχο τους,οι δικοι μας ειχαν μια επαρση να πω,μαγκες καταλαβετε το με την φανελα δεν κερδατε...Ας ελπισουμε να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ βαλετε μυαλο στους υπολοιπους αγωνες απο αυτη την ηττα...
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!! αλλα με πορδες δεν βαφουμε αυγα... ριξε λεφτα τιγρη...εγω προσωπικα δεν πιστευω οτι η ομαδα χρειαζεται τοσες πολλες μεταγραφες οσες λετε. πρεπει να δωσουμε χρονο στα σεντερ μπακ μας. μεταγραφες θελουμε λιγες αλλα ΚΑΛΕΣ!!! ποτε ξανα παιχτης τυπου κρισαντους - ντουνηδες ...αν ειναι δυνατον που πανε να μασ τους περασουν κ παιχταραδες λες κ δεν βλεπουμε
Ασοβαροι απλα. Ισως καλυτερα που χασαμε, γιατι υπηρχε μια εικονα απιστευτης χαλαρωσης. Επισης, καλο ειναι να δουμε τελος παντων, ποιοι αξιζουν για του χρονου και ποιοι οχι. Α, κι αν ερθει ο Σκοκο, ο Μπαρμποσα θα του δενει τα κορδονια. Με τον Μπαρμποσα ειμαι πιο εκνευρισμενος απ' ολους.
Η ομαδα εχασε ενα παιχνιδι,συνεχιζουμε.Το οτι μ αυτο το ροστερ θα παλευαμε για να μεινουμε κατηγορια απλα γελαω.Ορισμενοι ειστε για γελια.Αλεξιπτωτιστες,νικ που δεν εχω ξαναδει ποτε.Ο αλλος λεει οτι μικρυναμε σαν μεγεθος επειδη καναμε μια ηττα απο μια ομαδα που ειναι μανουλα στο να ταμπουρωνεται.Οποιος ξερει μπαλα απλα γνωριζε οτι θα χασουμε για πολλους λογους σημερα.Δεν πειραζει συνεχιζουμε δυνατα.Και η ηττα στο παιχνιδι ειναι. Υ.Γ Οσοι απο εσας που γκρινιαζετε ειστε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΕΚ,γιατι για ορισμενους αμφιβαλλω πραγματικα,αφηστε τη γκρινια και ελατε γηπεδο.Σας πηραμε χαμπαρι.
Ανάκογλου, Μπαρμπόσα, Πλατέλλας, Ζόριτς, Σοϊλέδης, Ανέστης , Εντυπωσιακα Αρνητικοι ..... Αλλαγες μας Ντουνης , Ροβας , Χρυσανθος , για να γυρίσουν το ματς η την Σουβλα ......?????? Ελπιζω το Ερχομαστε να μην γινει , που πας ρε Καραμητρο .....!!!!
Στο δεύτερο μονότερμα.. μας έπνιξε και ένα πέναλτι το κοράκι πάνω στον πλατέλα.. και το κατσαπλιάδικο σουτ του Ντούνη.. αλλά είναι η πρώτη και η τελευταία ήττα μας στα play off.. χωρίς πλάκα τώρα.. ποιος Ηρακλής; Αυτός που του κάναμε δώρο δυο γκολ; Ειδικά το δεύτερο; Στο οακα θα τα πούμε..
φίλε με όλο τον σεβασμό το είδες το ματς? σου φάνηκε ότι ο Ηρακλής ήταν κατώτερος από το τσίρκο που φόραγε κίτρινα?ΑΕΚ είμαστε αδερφέ.σήμερα ήταν ένα ματς για να κάνεις επίδειξη δύναμης με το καλημέρα στους αντιπάλους σου και όχι να γεμίσεις τον κόσμο σου με πίκρα, εσωστρέφεια και απαισιοδοξία. αν εσύ θεωρείς ότι τους έχουμε για πλάκα στο ΟΑΚΑ πάω πάσο και ζητώ προκαταβολικά σόρρυ μου ακούγομαι μίζερος.
ρε στο β μονότερμα τους παίζαμε,όσα αδέρφια ήταν στο γήπεδο θα πουν αυτό που άκουγα κι εγώ,ότι ήταν θέμα χρόνου πότε θα βάλει γκολ η ΑΕΚ!!!Ε
ρε στο β μονότερμα τους παίζαμε,όσα αδέρφια ήταν στο γήπεδο θα πουν αυτό που άκουγα κι εγώ,ότι ήταν θέμα χρόνου πότε θα βάλει γκολ η ΑΕΚ!!!Ε
Κατ αρχήν δεν είπα ότι τους έχουμε για πλάκα.. είπα ότι η ΑΕΚ αν σοβαρευτεί που λογικά θα σφίξει τα λουριά ο Δέλλας δεν θα χάσει άλλο ματς.. εγώ τους δικαιολογώ πάντως οκ, γιορτές είχαμε, μεγάλη διακοπή 3 βδομάδων ε μπήκαμε χαλαρά και την πληρώσαμε.. στο δεύτερο παίζαμε μονότερμα αλλά δεν δημιουργήσαμε σχεδόν καθόλου φάσεις.. που αν έδινε το πέναλτι που έπρεπε η το έβαζε ο ντούνης στο τέλος θα μιλούσαμε αλλιώς τώρα.. Κανείς τους δεν θα περάσει απ το ΟΑΚΑ να σε σίγουρος.. το ΟΑΚΑ είναι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μεγαλύτερο απ όλα αυτά τα γήπεδα και σκάνε αυτές οι ομάδες.. απλά δεν αντέχουν. Εμείς τρέχουμε μέχρι το 90. ;) Ενα παιχνίδι χάσαμε.. δεν έγινε και τίποτα.. μην τα ισοπεδώνεται όλα.
ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ.... ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΡΟΣΤΕΡ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΑς ΑΝ ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΑ ΟΜΑΔΑΡΑ!!!1
Kala poso athlioi eiste edw mesa merikoi?? 2-1 xanoume sto hmixrono kai sas ftaine oloi!! gia ta gay troll den exw na pw kati gt etsi ki alliws ta ekdikeite h fysh..alla afto to bladerunner kofte tou ta mhnumata ekei sto 365!!! karoubala mas ta exeis kanei re asevaste me ena Della..dld otan xanei h Barca sto hmixrono vrizoune to messi kai to pique? tha vgoume prwtoi me platella kai anesth kai as kwloxtupiesai!! kai to matsaki shmera 2plo einai !
Αν το επαιξες διπλο μαλλον εχασες και ναι οταν η ΑΕΚ χανει, τους τα χωνουμε γιατι ειμαστε ΑΕΚ,οχι Πλατανιας Αυτη η ομαδα επαιξε τοσο χαλια που εκλαιγες που εχασες 2 ωρες απο τη ζωη σου ο Ανεστης παιζει να ειναι χειροτερος του Μορετο ο Λαμπροπουλος ανυπαρκτος ο Σοιλεδης ανεβαινε μεχρι το κορνερ και μετα αφηνε πισω ολο το γηπεδο ο Μπαρμποσα δεν μου κανει εντυπωση, ολο το χρονο δεν ειδαμε κατι ο Πλατελλας εχει μεινει ακομα στην Αγια Σοφια ο Ζοριτς εμεινε ακομα στο ο νεος σταρ του... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Μαυροβουνιου ΟΥΤΕ ΠΑΣΑ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΩΣΤΗ
Ο Τζανετοπουλος δειχνει να εχει στοιχεια μεγαλου ποδοσφαιριστη σημερα ηταν απο τους διασωθεντες και ισως ο καλυτερος για την ΑΕΚ οσο για τον Ανεστη το παλικαρι δεν κανει χρειαζομαστε τερματοφυλακα οπωσδηποτε.Μια ηττα εκανε η ομαδα χαλαρωστε λιγο απο εναν Ηρακλη που επαιξε εξυπνα και με παθος εμεις φανηκε οτι απραξια των παιχτων επαιξε ρολο βλεπε το 2 γκολ που ο Ανακογλου παει και δινει πασα στον Περονε δεν πειραζει ομως στο επομενο με παναχαικη θα κερδισουμε.
Mας την έκανε το laola.tv σήμερα και δεν το δείχνει το παιχνίδι... κανένα άλλο link ρε αδέρφια για εμάς στο Αμέρικα?
τα πραγματα εινια απλα για του χρονου,......(εφοσον δεν παθουμε καμια πλακα και γελανε και οι αριανοι μαζι μας)..... κρατας ΓΙΟΧΑΝΣΟΝ - ΑΡΑΒΙΔΗ...και ολοι οι αλλοι δρομο.......
Αδερφε εχει link στο laola κανονικα, εμενα μου το βγαζει
http://tml-agones.blogspot.gr/2015/04/1800-iraklis-salonica-vs-aek-athens.html
το κανάλι στο youtube θα πρέπει να το δείχνει
δοκίμασε το firstrownet
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΛΛΑ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ Η ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ ΣΑΝ ΠΑΙΚΤΕΣ..... ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΒΑΣΙΚΟ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΑΝΕΣΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΞΟΔΟΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ, Ο ΜΠΑΚΑΚΗΣ ΦΙΛΟΤΙΜΟΣ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΑΡΚΕΤΑ ΥΠΕΡΚΤΙΜΗΜΕΝΟΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ, Ο ΣΟΙΛΕΔΗΣ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ SUPERLEAGUE ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ (ΙΣΩΣ ΤΑ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΑΘΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΛΑ ΛΙΓΟΣ , ΤΖΑΝΕΤΟΠΟΥΛΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΛΛΟΝ ΙΣΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΒΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΑΝΑΚΟΓΛΟΥ, JOHANSON ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΕ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΛΑΘΟΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΛΙΓΟ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ, ΑΝΑΚΟΓΛΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΟΙΛΕΔΗ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΑΘΟΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΡΕΞΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ,ΜΠΑΡΜΠΟΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΗΝ Β ΟΧΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΥΝΟΥ, ΠΛΑΤΕΛΛΑΣ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΑΠΛΑ ΛΙΓΟΣ, ΑΡΑΒΙΔΗΣ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ, ΖΟΡΙΤΣ ΔΑΝΕΙΚΟΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ..... ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΔΕΛΛΑΣ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΣΧΗΜΗ ΒΡΑΔΙΑ ΔΕΝ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΑΛΛΑ ΓΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΙΣ ΙΣΣΟΡΟΠΙΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΤΟΥΝΗΣ ΑΣ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΔΕ ΚΡΙΣΑΝΤΟΥΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΨΥΧΗ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΜΕΤΡΟ ΜΠΑΛΙΤΣΑ ΞΕΡΕΙ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ!!!!
ena megalo bravo ston platela gia simera to paidi kseperase ton eauto tou edwse 5 pases se auton ton agwna bravo tou aksia tou ananeosame to simvolaio,twra gia ton barbosa ti na peis?oti ton agorases gia na kanei plaka se tetoies omadoules kai to mono pou kanei einai kolpakia kai atomisties?ts ts ts euxomai na anevoume giati an sinexisoun etsi teleiosame....mia erwtisi o kolovetsios pou einai kai giati den epaikse?
Ειχα γράψει μεσα στην εβδομαδα οτι το συγκεκριμένο προγραμμα εχει κίνδυνο. Αν χάναμε με Ηρακλή και κάναμε γκέλα με Παναχαϊκή εντός έδρας με κεκλεισμένων , θα ειχαμε ψυχολογικό ντεζαβαντάζ. Το πρωτο εγινε. Ελπίζω να μην γινει και το δεύτερο. Αν δεν συνέλθουμε δεν βλεπω να κανουμε νίκες εκτος έδρας, ουτε βλεπω να ανεβαίνουμε σαν πρώτοι. Η Λάρισα με το 2 που πήρε εχει ανεβεί ψυχολογικά και θα τα δώσει ολα.
Αυτη τη στιγμη ο πανιωνιος γλενταει το γαυρο.....αφου το βλεπαμε γτ δε το παιζαμε.......
Πικρες Πικρες Πικρες. Δεν μπορω καν να καθησω να σχολιασω το παραμικρο. ΜΟΝΟ ΠΙΚΡΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ.
ΡΙΞΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΤΣΑΜΠΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΒΓΑΛΕΙ ΑΡΧΗΓΕ. ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ 30ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΞΑΝΘΗ.
kako tigri-kako della, sikou fighi kako traianou....sikou fighi tigres - kalo βλαντερουνερο!!!!πουλι καλου πιντί!!!!
μητσο ποσο ειρωνας εισαι ρε φιλε? κανεις δεν ειπε να φυγουν...2 χρονια τωρα για τιγρη τουλαχιστον κανεις...Κακο ειναι να επισημενουμε που ποναει η ομαδα? δλδ θα θελες μπαρμποσα να σ βγαζει το λαδι και του χρονου ?
.monoAEKara , το ξερουμε οτι το 2ο σου νικ-νειμ = BLADERUNNER1924 .... αρα μην το κουραζεις το θεμα.
Εν τω μεταξυ πρεπει να χω μαλωσει αλλου με το bladerunner ....:P οχι τωρα ειδα κaι τα αλλα μηνυματα του bladerunner οποτε δικαιολογεισαι...
κακο ΑΕΚ που εχασε σημερις πρωτη φορα ολο το χρονια...κακο πολυ κακο ΑΕΚ.Φυγουν ολοι,ολοι...ΟΛΟΙ!
Ρε παιδιά οι περισσότεροι είστε τραγικοί ρε έλεος με τα σχόλια σας, την γκρίνια σας και την κλάψα σας.. οκ χάσαμε και ένα ματς και τι έγινε; 3 βδομάδες έχουμε να παίξουμε μπάλα.. έχασε τον ρυθμό που είχε η ομάδα.. λίγο η χαλαρότητα λίγο απ όλα.. θα την πάθεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι ξέχασαν να παίξουν μπάλα ξαφνικά.. μετά το σημερινό είμαι σίγουρος ότι θα καθαρίσουμε όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια.. και τον Ηρακλή μέσα μαζί.
Οτι θα καθομουνα μπροστα στην τηλεοραση να"θαυμαζω" τα extensions ενος νιγηριανου περιπτερα που παιρνει 250.000 ευρω το χρονο για να περιφερεται ασκοπα στο γηπεδο,δεν το φανταζομουνα....περιμενουμε απο ενα Αραβιδη να ξελασπωνει συνεχως;Δεν με πειραζουν τα δυο αστεια γκολ,αλλα η ανυπαρκτη αντιδραση απο τους περισσοτερους παιχτες!Βεντετισμος,απουσια τσαγανου,φλυαρια,ευκολα λαθη και πουλημα της μπαλας....ευτυχως που...ερχομαστε...με... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πλεονεκτημα στη βαθμολογια,γιατι δεν το χω σε τιποτα να φαμε κι αλλες φαπες....Αυτα κανουν η χαλαροτητα,οι υπερβολικες συνεντευξεις και φωτογραφησεις και η προσπαθεια να ανυψωσουμε με το ζορι μια ομαδα μετριων παιχτων,σε ομαδα που θα 'χτυπησει' λεει πρωταθλημα με 4-5 προσθηκες...Αυτοι νομιζουν οτι το πηραν κιολας...Δεν πειραζει,καλη η ανωμαλη προσγειωση!!
ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ !!!!!!!!!!!!
τωρα τι θα γραψετε οι αντικειμενικοι ? ο χρυσανθους πεταει φωτιες κτλ , κοφτε το δουλεμα !!!! η ομαδα χρειαζεται τερμα,μπακ βασικοτατο, αριστερο μπακ, παικτη μπακ απ του Μανταλου δεξι και αριστερο εξτρεμ 2 σεντερ φορ οπωσδηποτε !!!!για αλλαγες καλοι οι Πλατελας,Ανακογλου,Λαμπροπουλος,Σοιλεδης,Χρυσανθους μακρια Ντακολ,Μπρεσεβιτς ( λογω τραυματισμων οχι αμπαλοσυνης ) Ντουνης,Ζοριτς Χαηλοτερες τιμες στα διαρκειας αν θελετε κοσμο του... ΣΥΝΕΧΕΙΑ χρονου, εχουμε φαει 20 χρονια ολα τα σκατα. Του χρονου θελουμε πρωταθλημα. τερμα !!!! Ριξε χρημα και σεις του 365 καλη η αβαντα αλλα μεχρι ενα σημειο. Δεν απευθυνεστε σε αμπαλους. ΑΕΚ ειμαστε ξερουμε μπαλα !!!!!
κτικιο και φαντασματα.με τη μονη σοβαρη ομαδα τησ β εθνικησ χανεισ με κατω τα χερια.και υποψην ο ηρακλησ επαιξα τα βασικα που μπορουσε τιποτα παραπανω.τα λιβανιστηρια που βαπτισανε παικταραδεσ τα παιδια που κερδιζανε επισκοπη και ψαχνα ασ προσγειωθουνε.απο μακρυα φαινεται οτι 2παικτεσ μπορουσαν μπακακησ αραβιδησ ο γιοχανσον πολλα λαθη οσο για τζα/λο θελει πολλη δουλεια ειναι αργοσ για στοπερ και δεν κανει τακλιν.εετσι απλα.
Δόξα τω θεώ ο ανταγωνισμός ειναι πανάθλιος και δεν θα εχουμε προβλημα για άνοδο. Απίστευτο το χάλι και του "δυνατού" Ηρακλή σήμερα. Επίτευγμα η ήττα για ΑΕΚ. Δεν παμε πουθενα ετσι. Πρόεδρε, ήμαρτον, ρεζίλι! Ειμαστε ΑΕΚ, με τόσο κοσμο, δεν μπορεί να ανεβαίνουμε κατηγορίες με την ψυχή στο στόμα και με την ελάχιστη δυνατή προσπαθεια και τα ελάχιστα λεφτά. Η μισή ομάδα, ονόματα δεν λέμε, ειναι και δεν ειναι για β εθνικη. Έφυγε ο Μάνταλος και κατέρρευσε το υλικό που εχουμε σαν χάρτινος πύργος.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Απο το 1ο ματς με ολυμπιακο, δεν εχουμε δει μπάλα της προκοπής απο ΑΕΚ.
20 ΠΑΙΚΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΤΙΓΡΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΡΕ ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ξ Ε Φ Τ Ι Λ Ε Σ
Ο πλατέλλας χαφ...... Οκ τα είδαμε όλα. Ο ρόβας τι ακριβώς θα πρόσφερε? Σοβαρευτείτε!
ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΟΥΜΕ ?????
ΜΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΜΕΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΡΕ ΓΑΤΑΚΙΑ !!!!! ΕΣΧΟΣ ΜΩΡΗ ΑΕΚ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τέλος οι ψευδαισθήσεις παιδιά, μόνο παίκτες με ειδικό βαρος ταιριάζουν σητν ΑΕΚ. Τι να τις κανω τις ευκαιρίες που χάσαμε, τι να το κανω που εμείς τους το δώσαμε, ξέρω ότι για γόητρο, υπεροχή και ιστορία έπρεπε να επιβληθούμε σε αυτούς, Με το τσούκου τσούκου και τους αυτοματισμούς δε γίνεται τίποτα κ. Δέλλα, σε τέτοια παιχνίδια μετρούν οι δυνατοί παίκτες., Ακόμη ψάχνουμε φορ, δεν ήλθαν έτοιμοι πλην του Γιοχανσον. Ο Μπαρμπόσα μόνο για κούρσες είναι. Να τους βάλουμε 4 στη ρεβάνς αλλιώς... ΣΥΝΕΧΕΙΑ και να βγούμε θα είμαστε χαμένοι !!!
Η ηττοπάθεια έχει ριζώσει βαθιά μέσα στην ομάδα πλέον ! Η φανέλα έχει γίνει απελπιστικά ελαφριά. Πως θα χτυπήσουμε πρωτάθλημα του χρόνου ;
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ κοιταξτε να κερδισετε ολα τα υπολοιπα ματς
ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΣΗΜΕΡΑ
αντι να κηνυγαμε και ναμαστε πιο κοντα να ισοφαρισουμε κυνηγα ο ηρα το 3 γκολ!!!!!!!!!!!!!!!
Μείνετε Β/ γιατί για Α είστε για κλάματα ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ και προς 365 δεν θέλουμε άλλο κάρβουνο για παίχτες και καλά μεταγραφές θέλουμε αντικειμενική και σωστή κριτική μπας και αποφασισουν να πάρουν αξιόλογους παίχτες και οχι παικτάκια σειράς έλεος πια
ΤΟ 365 ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΙΣ ΡΟΥΒΙΤΣΕΣ ΝΑ ΧΤΥΠΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΛΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΕΠ....
kako della, sikou fighi kako traianou.... kalo bladeranerra!!!
Ο μπαρμπόσα είναι μεγάλο ανέκδοτο.Tο ιδιο και ο ζοριτς.Από πλαγια μονο ο αραβιδης μπορει να παιξει ,ενω αν το κανει ο σοιλεδης θα μενουμε εκτεθειμενοι.Ο μπακάκης καλός αλλά πρέπει να στηριζόμαστε στα εξτρεμ και μπαρμποσα πλατελας δεν κανουν...Καλά θα ταν να μείνει ο πλατέλλας για παγκο του χρόνου αλλά ο μπαρμποσα δε βλεπω λογο. Για του χρόνου θελουμε μεταγραφες δυνατες όχι μονο μπροστα, αλλά και στο τερμα,και σε εναν εμπειρο κεντρικο αμυντικο και ενα αξιοπιστο αριστερο μπακ.....στα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΞΤΡΕΜ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.
ο προγονος του ανεστη πρεπει να ηταν με αυτους που καναν την εξοδο του μεσολογγιου...δεν εξηγηται αλλιως με τους εξοδους που κανει.. τραγικος κ ασταθης ουτε δανεικος ουτε τιποτα του χρονου δρομο!!!!το νουμερο 5 να παει στο καραισκακη που δεν γινεται τιποτα ποτε γτ ειναι λιγος κ αυτος για την αεκαρα...τωρα πλατελλας κ μπαρμποσα για μια ακομη φορα ανυπαρκτοι δεν κανουν για σουπερλιγκα!!!!μονο γιοχανσον τζανετολουλος κ αραβιδης παιζουν καλα!!!!
ΦΑΝΕΛΑ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΙΑ ΑΠΟ ΝΑΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ
Η Μπαρτσελόνα (βλέπε Ηρακλής) σήμερα είναι υπέρομάδα γιατί απλούστατα εμείς είμαστε επιεικώς ανύπαρκτοι Οχι απλώς κακοί αλλά ανύπαρκτοι μέχρι αηδίας
Η Μπαρτσελόνα (βλέπε Ηρακλής) σήμερα είναι υπέρομάδα γιατί απλούστατα εμείς είμαστε επιεικώς ανύπαρκτοι Οχι απλώς κακοί αλλά ανύπαρκτοι μέχρι αηδίας
Με τα ψέματα και με τα λόγια ομάδα δεν κάνεις. Χρειάζονται τουλάχιστον 5 ενδεκαδάτοι βαρβάτοι παίκτες για να χτυπήσουμε του χρόνου 3άδα. Η ομάδα με αυτό το υλικό του χρόνου θα παλεύει για παραμονή.
τι 5 τουλαχιστον 8
Παίκτες στατικοί, χωρίς κίνηση στον χώρο, λες και κερδίζουν 6-0. Τους έπεσε βαρύ το αρνί του πάσχα. Μάλλον έφαγαν και τις σούβλες...
ο προγονος του ανεστη πρεπει να ηταν με αυτους που καναν την εξοδο του μεσολογγιου...δεν εξηγηται αλλιως με τους εξοδους που κανει.. τραγικος κ ασταθης ουτε δανεικος ουτε τιποτα του χρονου δρομο!!!!το νουμερο 5 να παει στο καραισκακη που δεν γινεται τιποτα ποτε γτ ειναι λιγος κ αυτος για την αεκαρα...τωρα πλατελλας κ μπαρμποσα για μια ακομη φορα ανυπαρκτοι δεν κανουν για σουπερλιγκα!!!!μονο γιοχανσον τζανετολουλος κ αραβιδης παιζουν καλα!!!!
Τουρλουμπούκι. Ούτε αρχή ούτε τέλος. Σειρά καθόλου. Το χωριό μου Γ ερασιτεχνική καλύτερα παίζει.
Τελικά δεν θέλουμε 5 - 6 μεταγραφές θέλουμε 11 γιατί ούτε παγκο δεν έχουμε Αν θέλουμε να λέμε ότι του χρόνου στην Α' δεν θα είμαστε από 6η θέση και κάτω Θέλουμε μεταγραφές αξιόλογες αξιόπιστες διαφορετικά θα λέμε ότι για όλα φταίει η διαιτησία
Μας έχει πάρει τα σώβρακα ο Ηρακλής. Δε παίζουν καθόλου. Δεν είναι ομάδα σήμερα αυτή. Ελπίζω να είναι μια κακή παρένθεση.
Αυτό δεν είναι ομάδα είναι μπ........λο Ντροπή σας χειρότερη ομάδα δεν έχω ξαναδεί και κάνουμε τον Ηρακλή Μπαρτσελόνα ΝΤΡΟΠΗ
το σιγουρο οτι αυτη η ομαδα στην α δεν....ψυχραιμια φετος νανεβουμε...τωρα τι να λεμε.......ΩΡΕΕΕΕ ΠΟΥΥΥΥ ΠΑΑΑΑΑΜΕΕΕΕ ΠΟΥΥΥΥ ΠΑΜΕΕΕΕΕ;....πουλεγε και ο αυλωνιτης :-)
Μιλάμε για χάλια μαύρα όχι αστεία.
OMG! evale rasta extensions o Makaros!!xaaxaxaxx
ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΧΡΥΣΑΝΘΟ ΚΑΙ ΘΑ ΛΥΘΕΙ Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ
Τραγικοί Τραγικοί Αίσχος Αίσχος Ντροπή αντε να δούμε πόσο ακόμα θα ανασταίνουν νεκρούς
Με αυτούς τους παίκτες και αυτή την νοοτροπία δεν πάμε πουθενά ΠΟΥΘΕΝΑ.Μην πείτε ότι μετά από ένα ολόκληρο πρωτάθλημα δεν έχει δέσει σαν ομάδα και η απότομες αυξομειώσεις στην απόδοσή τους είναι απίστευτη
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ , ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΠΑΡΜΠΟΣΑ ΠΛΑΤΕΛΑ ΚΑΙ ΖΟΡΙΤΣ......ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ..... ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ...... ΑΝ Ο ΑΡΑΒΙΔΗΣ ΕΙΧΕ ΔΕΚΑΡΙ ΒΑΡΒΑΤΟ ΚΑΙ ΨΗΛΟ ΣΕΝΤΕΡ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ , ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΠΑΠΑΔΕΣ.....!!!
Με Ενα παικτη στο κεντρο ειμαστε (Γιοχανσον) και ενα στην επιθεση (Αραβιδη)
ΑΥΤΟΣ Ο ΖΟΡΙΤΣ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ U17 ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ....ΚΡΙΣΑΝΤΟΥΣ ΣΤΗ ΦΟΥΝΤΑ,ΚΑΙ ΑΡΑΒΙΔΗΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΖΟΡΙΤΣ ,ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΛΘΟΥΜΕ.....ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΩ ΤΩΡΑ ... Ο ΤΡΑΙ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΤΟΥΝΗ......
Η μίρλα σας προκαλεί αναγούλα σαν τα σκουληκια κ τα σαληγκαρια σκατε μυτη μονο ΑΕΚ ρε
Οσο ο Μελισσανιδης ψαχνει το ΤΣΑΜΠΑ θα ειμαστε μια ζωη κομπαρσοι θα παιζουμε για τη 2-3-4 θεση ΒΑΛΕ ΛΕΦΤΑ!!!! Ανεστης, Λαμπροπουλος, Μπαρμποσα, Πλατελλας, κλπ δεν κανουν
εχουμε χασει το κεντρο και φτανουν στην περιοχη μας οποτε θελουν...μεσα στο β' κολοβετσιος και χρυσανθος...να ανεβει ο ανταμ διπλα στο γιοχανσον και ο ανακογλου σε ελευθερο ρολο μπροστα τους...χρυσανθος κορυφη και αραβιδης στο πλαι...ζοριτς μπαρμποζα αλλαγη
Τζανετοπουλος - Γιοχανσον - Αραβιδαρος και απο εκει και περα το χαος ... ... η βοηθα Παναγια .........!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΣΥ ΜΕ ΔΕΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ . .... ΜΗΠΩΣ ΣΟΥ ΕΧΕΙ @@@@@@@ ΚΑΤΙ ?????????
Η ωρα περναει και δε συνερχομαστε..... Δελλα ριξε χαστουκια στα αποδυτηρια. Η ομαδα παιζει στο 50% (πλην Αραβιδη)
O Ανέστης δύο λάθη που μπορούσαν να κοστίσουν.. άντε το πρώτο γκολ οκ, μας έπιασαν λίγο στον ύπνο.. μετά το γκολ ανέβηκε η ομάδα σχετικά καλή ήταν αλλά το λάθος του Ανάκογλου μας σκότωσε.. και πήρα πάνω του ο Ηρακλής.. Ελπίζω στο δεύτερο να αλλάξει η εικόνα γιατί μπορούμε.. δεν τρομάζει ο Ηρακλής και ειδικά στην άμυνα του μπάζει.. αλλά πρέπει να βελτιώσουμε και μεις την άμυνά μας.. Ο Ανάκογλου καλώς είναι αν εξαιρέσουμε το λάθος του..
Τραγικοι ολοι εκτος Τζανετοπουλου και Αραβιδη ... Θελουμε τερματοφυλακα .... θελουμε μπακ θελουμε ακραιους ... θελουμε σεντερ φορ και ο Αραβιδης να παιξει στη θεση του και να μηνν εκτελει τα κορνερ οτνα παιζει σεντερ φορ !!!! και βασικα θελουμε ΚΑΝΟΝΙΚΟ προπονητη .... και τι δεν θελουμε με λιγα λογια !!!
πλατελλα θα παιξεις καθολου σημερα η μπαααα???
ΤΡΑΓΙΚΟΙ ολοι εκτος απο Τζανετοπουλο, Μπακακη, Γιοχανσον και Αραβιδη
Τραγικός ο Ανέστης και γενικά η ομάδα πλην Αραβίδη είναι κατώτερη των περιστάσεων.Εύχομαι άλλη εικόνα στο δεύτερο και να το γυρίσουμε ή στη χειρότερη ας πάρουμε το χ.
Ειμαι 40 χρονψν ... Πρωτη φορα στη ζωη μου βλεπω ομαδα που ΟΛΑ τα κερδισμενα κορνερ της βτα εκτελει το σεντερ φορ !!!! Τι αλλο θα δουμε απο αυτη την ομαδα θεε μου ??
Χαλαροι, μπλαζε, με μια κουβεντα τραγικοι.
οσοι λετε να μην κανουμε μεταγραφη τερματοφυλακα και οτι ο Ανεστης ειναι τερματοφυλακαρε κτλπ τοτε πρεπει καποια στιγμη να ανοιξετε τα ματια σας..θελουμε σοβαρο βασικο τερματοφυλακα του χρονου και οχι καποιον με περιορισμενες διανοητικες ικανοτητες...
Δεν γινονται αυτα τετοια λαθη μονο το τοπικο
ΑΝΕΣΤΗ........ΚΟΥΡΑΣΕΣ.............
++++
Πολυ μουδιασμενοι μπηκαμε...
Καλά γιατί ο Κολοβέτσιος έξω?Τραυματίας?Είναι ο καλύτερός μας αμυντικός...ποιός Λαμπρόπουλος?
Που παμε ετσι;;;;;
Ανεστη αυτο το επιανε και η γιαγια μου ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ αξιας Ρομπερτο θελουμε ο Ανεστης πολυ ασταθης
καθαρισται απο τ α ημιχρονο να τελειωνουμαι
Ευχαριστώ άπαντες για τα link! [D3MiNiO έχεις δίκιο, το έχει στο laola τελικά.] Όσο για τα playoff, επειδή η ομάδα είναι ΟΜΑΔΑ κι έχει δείξει μεγάλη σοβαρότητα όλη τη χρονιά, θα έχουμε καθαρίσει σε 5 (άντε 6) αγωνιστικές.
Βλεπω οτι εχει link στο Laola
http://tml-agones.blogspot.gr/2015/04/1800-iraklis-salonica-vs-aek-athens.html
http://tml-agones.blogspot.gr/2015/04/1800-iraklis-salonica-vs-aek-athens.html