Εντός 30 ημερών θα υποβάλει την πρόταση της για την εξαγορά της ΠΑΕ ΑΕΚ η εταιρία που έχουν δημιουργήσει ο Δημήτρης Βιντιάδης με τον Κιθ Χάρις για αυτό τον σκοπό. Ο Ελληνας επιχειρηματίας με την ανακοίνωση του ενημερώνει πως ουσιαστικά δεν έχει συγκεντρώσει τα χρήματα που απαιτούνται τα οποία είναι σχεδόν διπλάσια από τα 10.000.000 που είχαν εκτιμήσει αρχικά και δεσμεύεται πως εντός τριάντα ημερών θα έχει τελειώσει το θέμα. αναλυτικά η ανακοίνωση:
HELLENIC SPORTS ACQUISITION PARTNERS L.T.D
Αθήνα, 5 Ιανουαρίου 2013
Αντιλαμβανόμενοι πως έχει περάσει ένα σεβαστό χρονικό διάστημα από την στιγμή της εκδήλωσης του ενδιαφέροντος μας για την εξαγορά της ΠΑΕ ΑΕΚ, και μετά το πέρας των 60 εργάσιμων ημερών που ζητήσαμε προκειμένου να εξετάσουμε τα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας,μετά από ενδελεχή ανάλυση και διαμόρφωση ενός πλάνου βιωσιμότητας, εμείς, οι τραπεζίτες και οι σύμβουλοί μας, καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως το απαιτούμενο ύψος της επένδυσης ,ώστε η εταιρία να ισορροπήσει οικονομικά, ξεπερνά τις αρχικές εκτιμήσεις των 8 - 10 εκατομμυρίων ευρώ. Με βάση όλα τα στοιχεία που μας δόθηκαν, και συνεκτιμώντας τις φορολογικές μεταρρυθμίσεις που λαμβάνουν χώρα, το πραγματικό ποσό που απαιτείται σε ορίζοντα διετίας, είναι τουλάχιστον διπλάσιο από το αρχικώς υπολογιζόμενο.
Παρά τις δυσμενείς συνθήκες αποφασίσαμε να συνεχίσουμε και να χρησιμοποιήσουμε τις πλέον κατάλληλες οικογενειακές και εταιρικές μας επαφές, ορισμένες από τις οποίες ανακοινώθηκαν πρόσφατα στον Τύπο, προκειμένου η επένδυση μας να γίνει εφικτή και βιώσιμη. Μοναδικός σκοπός, από την αρχή του εγχειρήματος μας, είναι να διασφαλίσουμε ένα σταθερό οικονομικά μέλλον για την ΑΕΚ και η ομάδα να ξαναγίνει ισχυρά ανταγωνιστική κατά τη διάρκεια του τριετούς πλάνου ανασυγκρότησης, το οποίο και θα συνεχίσει να περιλαμβάνει την Seymour Pierce ως σύμβουλο μας. Τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή συνεχίζουμε τις προσπάθειες μας, προκειμένου να διασφαλίσουμε την απαιτούμενη χρηματοδότηση για μια βιώσιμη λυση, χωρίς να διεκδικούμε αποκλειστικότητα στο ενδιαφέρον μας για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΠΑΕ ΑΕΚ.
Στόχος, μέσω της κορύφωσης των προσπαθειών μας, είναι η κατάθεση προσφοράς για την εξαγορά της ΠΑΕ το συντομότερο δυνατό και εντός των επόμενων 30 ημερών.
Δημήτρης Βιντιάδης
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!
Έρχεται ο Κοζώνης ο φούρναρης!
28 ΜΕΙΝΑΝΕ.ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΙΝΤΙ ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟ ΜΑΣ.
Επανάληψις μήτηρ μαθήσεως: Γεγονός πρώτο: Χθες είχαμε 5 Ιανουαρίου. Γεγονός δεύτερο: Ο Βιντιάδης μας είπε ότι θέλει ένα μήνα ακόμη για να μαζέψει κι άλλα λεφτά. Γεγονός τρίτο: Σε ένα μήνα, θα έχουμε 5 Φεβρουαρίου. Γεγονός τέταρτο: Στις 4 Φεβρουαρίου διεξάγεται η δίκη Ψωμιάδη.
Και που είναι το παράξενο δηλαδή; Άλλωστε, εστω κι΄αν κερδίσει η ΑΕΚ την δίκη, μήπως είναι εξασφαλισμένο το αν και πότε καταφέρει να εισπράξει κάτι; Άλλωστε, πέρα από συνωμοσιολογίες, αν ήσουν υποψήφιος ιδιοκτήτης δεν θα σ΄ενδιέφερε να δεις πριν μπεις πως θα εξελιχθεί το θέμα; Δεν αποδεικνύει τίποτα το γεγονός αυτό...
Προς aek365: Παρακαλώ πολύ γράψτε μια φορά ακόμη ένα άρθρο για το ότι δεν παραγράφονται τα χρέη σε περίπτωση υποβιβασμού στη Δ΄εθνική μπας και το διαβάσουν μερικοί εδώ μέσα και σταματήσουν να μας ζαλίζουν με αρλούμπες. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ας έρθει η φώτιση του Αγίου Πνεύματος σε όλους μας.
ΓΕΡΜΑΝΕ....ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΣΤΟ GOOGLE....ΓΡΑΨΕ,,,ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ ΠΑΕ ΣΕ Δ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ONSPORTS.GR ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟ ΠΑΕ ΣΕ Δ ΕΘΝΙΚΗ.....
ΓΕΡΜΑΝΕ....ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΣΤΟ GOOGLE....ΓΡΑΨΕ,,,ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ ΠΑΕ ΣΕ Δ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ONSPORTS.GR ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟ ΠΑΕ ΣΕ Δ ΕΘΝΙΚΗ.....
Γερμανός αν και διαφωνουμε σε πολλα εδω θα σου δωσω πολλα +++++
Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, 30 μέρες κοσκινίζει...
τελικα χιλιες φορες να ειχαμε παει στη Δ το 2004 τουλαχιστον θα ειχαμε την αξιοπρεπεια μας καθαροι απο ολα και καμια αναγκη απο σωτηρες.
δεν ξερω τι μπορει να γινει το μονο που ξερω ειναι οτι ΠΟΝΑΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ . ΚΑΙΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΑΕΚ ΘΑ ΕΙΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ
Α ρε ΑΕΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ πως σε καταντήσανε ολοι αυτοί οι σωτήρες ποναμε που σε βλέπουμε ετσι ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ
ΛΙΝΕΝ: ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΧΘΕΣ! ΒΙΝΤΙΑΔΗ: ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕΣ... ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ: ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΜΕ ΜΠΑΓΙΕΒΙΤΣ & ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΑΙΖΟΝ ΟΙ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗ ΡΙΖΟΥΠΟΛΗ.- ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΧΑΖΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ. ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ! ΕΙΔΑΜΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΟΙ ΓΙΑΠΙΔΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ...
Λοιπον ο Βιντιαδης Μιλησε και ειπε οτι ακομα δεν φτανουν τα λεφτα. Ωραια Ας συνεχισει να ψαχνει. ΕΜΕΙΣ πρεπει να του στειλουμε ενα μυνημα οτι Θα ειμαστε διπλα του και θα συνησφερουμε με τον τροπο μας. Γιατι λοιπον δεν κανει το αεκ365 και ολες οι εφημεριδες που στιριζουν την αεκ, οι οργανομενοι συνδεσμοι μια εξστρατεια να εχουμε την κυριακη με Ξανθη στο ΟΑΚΑ 20.000-25.000 εισητηρια. Να του στειλουμε το μυνημα οτι τα 9134 εισητηρια Μ.Ο που εχουμε φετος θα τα κανουμε 15.000. Να δειξουμε οτι η... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Αεκ χρωσταει πολλα αλλα ειναι μαγαζι γωνια. Γιατι δεν κανουμε πανο με συνθημα Βιντιαδη μπες στην Παε και εμεις θα σταθουμε διπλα σου με τον τροπο μας. Και δεν υπαρχει καλυτερος τροπος απο το να αυξησουμ,ε τα εισητηρια μας. Ας κανουμε λοιπον μια κινηση να του στειλουμε το μυνημα και να δει την ενεργεια μας και ειμαι σιγουρος οτι θα σεπισπευσει της ενεργειες του.
Δεν θα πιάσει φίλε μου. Δυστυχώς. Δεν υπάρχουν ούτε οικονομικές δυνατότητες, ούτε διάθεση ούτε εκ των προτέρων τυφλή εμπιστοσύνη ..
http://youtu.be/tgUHBHxuNpg ΤΥΧΑΙΟ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ..... ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ, ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠ' ΕΔΩ...ΤΗΝ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΘΑΡΗ
καληνυχτα...
Αφου τελείωσε το παραμύθι πιστεύω κάποιοι να σταματήσουν να μας ζαλίζουν καθημερινά με αγιογραφίες του DVDιάδη και πόσο αγαπάει την ΑΕΚ. Τι έγινε ρε επίσιμε σχολιαστή που τα χώνεις σε όλους ; Μόνος σου έμεινες δεν το βλέπεις ρε ξερολα 21 Ελεος ρε μην διασύρεσαι άλλο.
zouzouniblog ειπα εγω οτι θα μπει ο βιντιαδης ;; το ειπα;; μηπως θες να σου θυμισω τι εγραφα;; εγω το μονο που ειπα ειναι οτι ειμαι αισιοδοξος και οτι ο βιντιαδης προσπαθει..ολα τα αλλα που μου προσαπτεις εσυ και καποιοι αλλοι γνωστοι-αγνωστοι ειναι δικα σου λογια...τωρα σε ποιους τα χωνω φαινετε..5-6 ειστε οι ιδιοι και οι ιδιοι.. Υ.Γ: απαγορευεται καποιος να ειναι αισιοδοξος;;; ε;;
ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΟΧΟΣ ΣΕ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΕΧΕΙ ΕΡΔΟΣ ΕΝΩ Η ΑΛΛΗ ΖΗΜΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ???? ΜΗΠΩΣ ΣΥΜΨΗΦΙΖΟΝΤΑΙ ????? ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΛΙΓΑΚΙ////////////////ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΜΕΤΟΧΟΙ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΕΛΕΓΑΝ ΓΡΑΦΙΚΟ ΚΛΠ............................................ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΜΑΙ...........ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ..................
Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα σαν αυτό που περιγράφεις, προς Θεού...
Δεν ισύει αυτό περί συμψηφισμού αδερφέ. Οι εταιρίες των μετόχων δεν ανήκουν σε κοινή μητρική μαζί με την ΑΕΚ για να ενοποιούνται οι ισολογισμοί κτλ. Απο την ΑΕΚ έχουνε κονομήσει πολλοί. Πίστεψέ με ολόκληρές επιχειρήσεις χτίστηκαν απο λεφτά της ΑΕΚ. Αλλά να έχουν κέρδος οι αμέτοχοι NO WAY. ΄Αλλο το οτι έχουνε ευθύνες για την καταστροφή γιατί κάνανε ...βλακείες (να το πω κομψά) και στο τέλος αρνηθήκανε να πληρώσουνε το λογαριασμό για τον οποίο ήταν υπεύθυνοι, άλλο το οτι βγάλανε λεφτά.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Λεφτά βγάλανε τα κολλητήρια και οι παρατρεχάμενοι.
Το ότι ο Βιντιάδης ΔΕΝ ήταν έτοιμος να μπει απ΄την επόμενη μέρα ήταν φως φανάρι και αυτός ήταν ο λόγος που, πριν βγάλει την ανακοίνωση που αφορά την ΑΕΚ, φρόντισε να διαρρεύσει αυτή του μνημονίου που υπέγραψε με τους Κινέζους, στο οποίο εμπλέκεται η ΑΕΚ. Ήθελε να δείξει πως η προοπτική εύρεσης κεφαλαίων γιά την ΑΕΚ είναι υπαρκτή... Το θέμα λοιπόν ήταν να δούμε ένα πράγμα, πόσο πιστεύει και είναι σίγουρος ότι τα μέρη του μνημονίου που αφορούν την ΑΕΚ (ΠΙΘΑΝΗ κατασκευή γηπέδου και ΑΝΑΘΕΣΗ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γιά την αναζήτηση χορηγιών) θα πραγματοποιηθούν. Και αυτό θα φαινόταν όχι απ΄την διαβεβαίωση ότι έχει στην τσέπη τα λεφτά αλλά με την αποφασιστικότητα που θα΄δειχνε να πάρει το ρίσκο, την ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΗ του δήλωση ότι θα εμπλακεί στην ΑΕΚ. Και αυτό ΔΕΝ το έκανε... Δεν θα κλείσει κανείς την πόρτα στον Βοντιάδη λοιπόν, όμως κανείς δεν μπορεί να ποντάρει πάνω του και έτσι θεωρώ πως τις επόμενες μέρες θα τις καθορίσει η στάση της ερασιτεχνικής και της ορίτζιναλ. Προσωπικά πιστεύω ότι θα πάμε σε διοίκηση Πρωτοδικείου, που σε καμιά περίπτωση δεν κλείνει τον δρόμο ούτε στον Βιντιάδη ούτε σε οποιονδήποτε άλλον... Και μένει να δούμε την αντίδραση των μετόχων και της διοίκησης Δημητρέλου, αν και ο ίδιος δήλωσε ότι αν δεν υπάρχουν εξελίξεις ως τις 17 θα παραιτηθεί. Το σίγουρο είναι ότι αν δεν βρεθούν άμεσα τα λεφτά, η διοίκηση Πρωτοδικείου είναι θέμα χρόνου...
Παιδιά πάμε για Α.Φ.Μ. Ποια ομάδα πάει τρένο για Α' Εθνική; Και Αθήνα και με γήπεδο. Άντε, ξυπνήστε ;-)
Εγώ φίλε συμφωνώ, αλλά παίζουν πολλά συμφέροντα μέσα και έξω από την ΑΕΚ που δεν θα την αφήσουν...
Αθήνα, γήπεδο και τρένο... Ποιά είναι αυτή; η Καλλιθέα;
ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΙΖΕΡΙΑΖΕΙΣ... ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ. ΣΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΣΙ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ), ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΡΑ, ΣΑΝ ΔΩΡΕΑ, ΟΧΙ ΠΟΛΛΑ, 500.000, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ; ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕ ΒΟΗΘΗΘΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ, ΠΑΕΙ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ. ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ.
ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ Ο ΥΙΟΣ........
Γιά τον ίδιο λόγο που αυτήν την στιγμή αυτή εν βάζει λεφτά στην ΑΕΚ κανείς: Η ΑΕΚ είναι στα όρια της πτώχευσης, τα εξασφαλισμένα έσοδά της είναι ήδη δεσμευμένα και ακόμα, αν δεν πτωχεύσει, του χρόνου πιθανόν να παίζει φούτμπολ λιγκ, που τα έσοδα είναι αμελητέα. Έτσι, αν κάποιος δανείσει την ΑΕΚ δεν υπάρχει τρόπος να σιγουρέψει πως θα τα πάρει κάποτε πίσω... Ποτέ ο Βιντιάδης δεν δεσμεύτηκε ότι σε κάθε περίπτωση θα μπει στην ΑΕΚ παρά μόνο αν εξασφαλίσει το σύνολο των πόρων που θα εγγυάται την... ΣΥΝΕΧΕΙΑ βιωσιμότητα της ΠΑΕ γιά τα επόμενα χρόνια ακόμα κι΄αν πραγματοποιηθεί το χειρότερο σενάριο. Έτσι, αν βάλει κάποιο υπολογίσιμο ποσόν στην ΠΑΕ και τελικά δεν μπει, πιθανότατα θα χάσει τα λεφτά του...
29 ΜΕΙΝΑΝΕ......ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΘΑ ΜΕΤΡΑΩ.ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ....
Δεν ειναι μουφα! Του ειπαν αλλα νουμερα και αντι να το παρατησει , το προσπαθει! Δεν θελει να πει λογια για να γλυκανει τον κοσμο αλλα μονο την αληθεια! ο Βιντι, ( ετσι τον φωναζουν οι φιλοι του) ειναι αεκαρας και θα κανει τα παντα για την παρει! Δεν φταει αυτος για την σημερινη κατασταση της! Μακαρι να ειχαν πει απο την αρχη τα σωστα νουμερα και οχι υπολογισμενα με την παλια φορολογια και χωρις φ.π.α!
Κ, Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα ρε φίλε μου, ποιά άλλα νούμερα; Απλά, άλλες οι εκτιμήσεις των διοικούντων (που ψοφάνε γιά να βρεί λύση ώστε να μην σκάσει η ΑΕΚ σρτα χέρια τους και μάλιστα κάποιοι απ΄σαυτούς να γλυτώσουν τα σπίτα τους) και άλλες των συμβούλων του Βιντιάδη, που κοιτούν να τον προστατέψουν από κάθε ρίσκο ανάμιξης σ΄ένα βαρέλι δίχως πάτο. Μάνι μανι, αν η ΑΕΚ υποβιβαστεί δεν θα΄χει του χρόνου μηδενικά έσοδα; Λογικό είναι...
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥς ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ. αν το κοιταξουμε λιγο ψυχραιμα και περα απο την παθολογικη μας αγαπη για την ΑΕΚ θα διαπιστωσουμε οτι ειναι πολυ δυσκολο για καποιον να πεταξει με το καλημερα 10? 15? 20? εκ.για χρεη αλλων! και υστερα να επενδυσει αλλο ενα ποσο 10? εκ. για να φτιαξει ανταγωνιστικη ομαδα απο το μηδεν που ειμαστε τωρα για να μπορεσει να χτυπησει πρωταθλημα που μονο με αυτο τον τροπο (1 θεση=τσαμπιονς λιγκ) θα μπορεσει να κανει αποσβεση! ας... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ειμαστε ρεαλιστες .να υπολογισουμε επισης την κοκκινη χουντα που δεν θα μας αφησει να παρουμε τα σκηπτρα του χρυσοφορου c.l . απο τον μαριδακη.μπορει ο βιντιαδης να ειναι ψωνιο και να κανει το κομματι του ,μπορει ομως και οχι (εγω θελω να πιστευω το δευτερο).δεν ειναι ευκολο να δωσεις τοσα χρηματα.δειτε το αντικειμενικα.εμεις θα το καναμε τοσο ευκολα ξερωντας οτι προπαντων δεν θα μας αφησει το κατεστημενο να ορθοποδησουμε? θα δουμε του χρονου το παραδειγμα του σαββιδη αν ριξει χρημα και τον φανε τα κορακια,να δειτε για ποτε θα την κανει απο την Ελλαδα! επισης δεν θα ηταν παραλογο να πουμε οτιισως περιμενουν και την αγωνιστικη σωτηρια -εστω ανακαμψη - της ομαδας για να την παρουν !γιατι σου λεει να βαλουμε τα ωραια μας τα λεφτα τωρα και να πεσουμε β κατηγορια. ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Υ.Γ.Οσο το αν πεσουμε β-γ-δ εθνικη θα γινει χαμος κτλ που λενε μερικοι... ΤΙΠΟΤΑ δεν θα γινει οπως δεν εγινε και στο μπασκετ και στο βολλευ! Γιατι να με πονεσει περισσοτερο αν πεσουμε στο ποδοδσφαιρο? ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΕΚ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ! Γιατι δεν εγινε χαμος που πεσαμε στα αλλα τμηματα? για μενα πιστευω οτι μοναδικη λυση εαν δεν μπει καποιος με ΠΟΛΛΑ λεφτα (οπως Μελισσανιδης )και οχι ΤΣΟΝΤΕΣ τυπου Βιντιαδη (ετσι οπως φαινεται το πραγμα) ειναι ΔΥΣΤΥΧΩΣ να πεσει εκει που πρεπει η ομαδα ωστε να σβηστουν τα χρεη ,να ξεκινησει καθαρη και με πρωτο στοχο το ΓΗΠΕΔΟ και με τις ακαδημιες (πραγματικη δουλεια και οχι μουφα οπως τοσα χρονια μας δουλευαν)και τα ταλεντα που θα πρεπει να δη/μπαγεβιτς κτλ .ΑΕΚ ειμαι ,οποτε αν σε καποιον δεν αρεσουν οι αποψεις μου ας μην βρισει /κατηγορησει τσαμπα,απλα ας μην συμφωνησει. ας κανουμε διαλογο με επιχειρηματα και οχι να βριζομαστε μεταξυ μας. φτανει πια !
ψαξει και να βρει να φτιαξει ομαδα σιγα σιγα . Αυτη η αρρωστημενη κατασταση εξαλλου δεν μας οδηγει πουθενα ή εχει καποιος αντιθετη αποψη? απο το 2004 μεχρι τωρα ενα κυπελλο! (και ενα κλεμμενο πρωταθλημα με χρυσοπληρωμενους παιχτες και προπονητες που τωρα ακομα τους χρωσταμε). Υ.Γ. Δεν ειμαι με κανεναν βιντιαδη/μελισσανι
Polla swsta, polla polla pou prosopika symfono. Opws einai ta pragmata pisteyo irthe o Harris me tous logistes, consultants kai oti allo thes kai to eipan.. Agapoula an den vrei to A poso i AEK einai gia ta mpaza. Emeis, epidi vlepoume sxetika kalo mellon alla dyskolo paron, mporoume na valoume ena poso (mikroterou tou A). O Vidiadis me ton Patera tou den theloun na valoun ta upoloipa. Episeis o Haris eipe, klise prota symfonies me paixtes kai etairies na exeis etoima esoda i meiwmena exoda me to kalimera. Alla tora, Kai efoson to olo prama einai sovaro, kati tou lipeipou tou exoun zitisei o Haris. Giati o Haris Na tou i AEK, autoi koitoun ta noumera, an vgainei i oxi.
ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΡΙΜΑ!
Ο άνθρωπος μας είπε οτι χρειάζονται τουλάχιστον 16-20 εκ. ευρώ σύμφωνα με το 2ετές πλάνο που έχει καταρτισθεί και δεν τα έχει συγκεντρώσει. Δεν υπάρχει καμμία εγγύηση οτι θα τα έχει συγκεντρώσει σε 30 μέρες ώστε να καταθέσει πρόταση εξαγορας. Νομιζω οτι δικαιώνονται όσοι έλεγαν οτι το πράγμα μυρίζει με τον Αδαμίδη αναμεμειγμένο. Εκείνο που δεν κατανοοώ είναι γιατί παίζουν αυτο το παιγνίδι. Υπάρχουν οικονομικές εκκρεμότητες που δεν πρέπει να γίνουν γνωστές;
Δεν χρειάζεται να΄σαι ντετέκτιβ Χρήστο γιά να βρεις ανάμιξη Αδαμίδη στην ιστορία, Βιντιάδης και Αδαμίδης κάνουν παρέα και δεν το κρύβουν καθόλου. Το θέμα είναι, αν εξαιρέσεις την καθυστέρηση της ανακοίνωσης του Βιντιάδη (που εξηγείται αφού δεν είχε μέχρι χθες κάτι συγκεκριμένο να πει), που βρέθηκε εκτεθειμένος οπ Βιντιάδης και που πιάστηκε να λέει ψέματα, να κοροϊδεύει τον κόσμο και να κάνει παιγνίδι; Όσο γιά τις οικονομικές εκκρεμότητες που αναφέρεις, η ερασιτεχνική δικαιούται να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ζητήσει έλεγχο και το΄χει κάνει ήδη... Μήπως είναι λογικότερο να υποθέσεις ότι προσεύχονται κι΄αυτοί να τα καταφέρει ο Βιτντιάδης γιατί, αν πτωχεύσει η ΑΕΚ, μέτοχοι και σαπόρτερς χάνουν οριστικά τα λεφτά τους και κάθε επαφή με την ΑΕΚ, ενώ ο Αδαμίδης φλερτάρει με την φυλακή;
Kostis 365 Η ΑΕΚ που ξεραμε εχει ουσιαστικα πτωχευσει, τωρα να σωθει απλα το ονομα και να υπαρχουμε μεταξυ φθορας και αφθαρσιας μονο και μονο για να μη χασου καποιοι τα λεφτα τους μου ειναι παντελως αδιαφορο.
Δεν είπα ότι πρέπει να σ΄απασχολεί Ατζαμίδη, εξήγηση στα πράγματα δίνω. Ο Βιντιάδης είναι μιά ελπίδα γιά μετόχους, σαπόρτερς και διοικούντες, όχι ένα κατασκεύασμα...
ChristosD το θεμα αδελφε ειναι να δικαιωθει ο α η' ο β η' γ Η' να βρεθει λυση για την ομαδα;; ολοι ειμαστε εναντιον των α-μετοχων , και συμφωνω μαζι σου οτι ειναι ανεξηγητοι οι λογοι που παιζουν αυτο το παιχνιδι...
ΕΝΩΣΗ 1924
Ο Βιντιάδης ,απλά περιμένει να δει αν έχουμε υποβιβασθεί στη Β΄' Εθνική έως το Φλεβάρη.... Αν ναι, δε νομίζω να δώσει 20.000.000 για αγορά ομάδας Β'Εθνικής.......................να μη τρελαθούμε....
Na pame Delta Ethniki. Oxi alli mizeria.. pane 20 xronia pou trogomaste! Oxi alles efimeres xares.
εγω ενα πραγμα δεν καταλαβενω πως στο διαολο γινετε να εχουμε κερδισει τα κολοδικαστηρια με τον ψωμιαδη(80μ) και ακομα να ψαχνουμε λεφτα με το κολοκρατος που εχουμε εκει πρεπει ολοι να κανουμε κατι ας παμε να κανουμε καταληψη στα δικαστηρια. τοσα χρονια ειναι
EGW ENA KSERW THELETE THN AEK NA PESEI??? THA FTISETE AIMA !!!! AEK AEK AEK
EGW ENA KSERW THELETE THN AEK NA PESEI??? THA FTISETE AIMA !!!! AEK AEK AEK
σκαστε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε! ελεος με τη μιζερια σας.θελω να σας δω ολους εσας αν οντως σε ενα μηνα σκασει και με αλλα 10 απο τους κινεζους και παρει την ομαδα!κραζετε λες και υπαρχει εναλλακτικη.δεν λεω εχουμε δει πολλα και ειμαστε επιφυλλακτικοι αλλα αυτη η απαισιοδοξια ειναι φακιν ανυποφορη
Re ti travame....se kamia ebdomada tha skasei endiaferon tou gidopoulou me diko tou team....kai to koutoxorto tha uparxei oso uparxei h katanalwsh tou....nomos ths agoras..
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΓΙΑΟΥΡΤΑΔΙΚΟ ΑΞΙΖΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ ΤΗΝ ΑΕΚ ?????
Νομιζω οτι κανενας δεν εχει αναφερει την ιστορια με την εφορια.Η τροικα τσιναει για την ρυθμηση των χρεων σε 48 δοσεις και ψαχνουν ηδη αλλο τροπο για να την περασουν.Λογικο ητανε να καθυστερηση την τυχον εισοδο στην ομαδα ο Βιντιαδης .Τι ειχαμε τι χασαμε ρε παιδια.Το ματς το σημερινο ποιος πιστευε πραγματικα οτι θα το παρουμε.Ο Αστερας ειναι καλυτερη ομαδα απο την ΑΕΚ φετος.Να πεσουμε αγωνιστικα δεν προκειται αν παρουμε 11 ποντους στα 5 επομενα παιχνιδια.Αν οχι τοτε θα πεσουμε και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αγωνιστικα. Ο Βιντιαδης εμφανιστηκε σαν το σωστικο συνεργειο σε ναυαγιο.Μας γεμισε ελπιδα ,μας εριξε σωσιβιο αλλα η τρικυμια ειναι μεγαλη και το σχοινι μπορει να κοπει.Ομως μονο αυτον εχουμε,αυτος ειναι η ελπιδα μας,Δεν ειναι σινουκ,ενα απλο ελικοπτερο ειναι.Αν τα καταφερει να μας τραβηξει σωθηκαμε ,διαφορετικα θα πνυγουμε. ΥΓ.Λινεν σε παρακαλω,σταματα τα πειραματα ρε ανθρωπε.Οι δοκιμες και οι αλλαγες θεσεων ειναι μονο για τις προπονησεις.Στα παιχνιδια οι παικτες παιζουν στην θεση που ξερουν.Δεν παιζεις χρτια να τους κανεις μπαλαντερ.Συνελθε. ΑΕΚΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ Τελικα ο Αι Βασιλης δεν μου εφερε το δωρο που του ζητησα.......Παλιογαυρε Αι χασου.
Εκείνη η δίκη του Ψωμιάδη σε ένα μήνα δεν θα γίνει; Ποιά η σημασία της σε όλο αυτό;
den pame na poume ston psomiadi na mas pari ? apo oti fenete pio kalo scout exei apo tin omada pio pola lefta exei ! kai tou leme sou xarizoume auta pou mas xrostas dikeo mou akougete :P xirotero apo auto pou prokite na gini den pezi ! exei kai ta kone me ti paragka :P
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ με ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟ-ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ...και όλοι ΤΟΥΜΠΕΚΙ... Βγάλτε ηλεκτρονικά κουπόνια φιλάθλου-σπόνσορα ή μια τέτοια αλχημεία...να μπορούμε να βοηθάμε όλοι με πιστωτικές κάρτες όσο μπορεί ο καθένας και όποτε μπορεί... ΒΓΑΛΤΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΞΑΝΑ να σώσουμε την ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΜΑΣ.... Ρε το καταλαβένετε ότι η ΓΗ θα είναι πολύ μικρή για όλους σας? Μαμόθρευτα αμερικανάκια και βιντεοτσάκες...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Στο τέλος του μήνα θα πει πως θέλει και άλλη παράταση και όταν πλέον είναι σίγουρος ο υποβιβασμός θα πει πως δεν μπορεί να βάλει χρήματα σε ομάδα της... Β' Εθνικής. Πουλάνε φούμαρα εδώ και έξι μήνες, αλλά πλέον δεν τους πιστεύει κανείς.
Καληνύχτα παίδες.....εφιάλτης το όνειρο!!!!!!!!
Παιδιά την Δευτέρα ο πρίγκιπας Φειζάλ θα εκδηλώσει ενδιαφέρον για την ΑΕΚ. Μόνο ο Τσάκας μας έλειπε. Ε θα τον έχουμε και αυτόν από βδομάδα!!!
Εβλεπα...στο ΝΟΒΑ.........την αθλητικη εκπομπη και εδειχνε βαθμολογια στο Μπασκετ !!!!!!!!!!!! ΠΟΥΘΕΝΑ....η ... ΑΕΚ !!!!!!!!!!!!!!!! Και σκεφτηκα...πως ... ΚΑΙ ... του χρονου...πιθανων ΚΑΙ στο ποδοσφαιρο....η ΑΕΚ δε θα ειναι πουθενα στη βαθμολογια !!!!!! Και αυτο ...μονο με τη σκεψη με εκανε .... να αλλαξω καναλι !!!!!!!!!!!! Εκει μας καταντησαν !!!!!!!! Να πανηγυριζουμε ...για το γυναικειο μπασκετ - βολευ ...και το σκακι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καληνύχτα παίδες.....εφιάλτης το όνειρο!!!!!!!!
Εντάξει, όπως και να χει, είναι μια τίμια δήλωση και είναι προς τιμήν του.
Λοιπόν μάγκες επειδή τα πολλά λόγια ειναι φτώχεια η ΑΕΚ φέτος ΘΑ ΠΕΣΕΙ Δ και του χρόνου θα την δείτε πάλι Α με καινούργιο ΑΦΜ ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΗ και με διοίκηση βιντιαδη -αδαμιδη και κινέζικο γήπεδο το ίδιο και ο αρης, την κερκυρα θα την σώσει ο χοντρομπαλάς φαταούλας αλλα λίγα ειναι τα ψωμιά του γιατι οι πράσινοι έχουν μιλήσει ήδη με τους Ρώσους για να τον ρίξουν, μην πιστεύετε τίποτα μην χαλιέστε για τίποτα μόνο ένας ΜΠΑΡΛΟΣ υπήρχε και δεν θα ξανα υπάρξει -ΑΕΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ-
Σ'αυτες τις δυσκολες ωρες,μεινετε ολοι ενωμενοι! Οι φταιχτες γι'αυτο το χαλι ειναι πολλοι και διαφοροι και φοβαμαι πως μεχρι να τους αριθμησουμε ολους,ισως να'χει τελειωσει η παρτιδα! Μονο ο κοσμος μας εμεινε,που ειναι αυτοι οι 60000 χιλιαδες που στεκονταν στις ουρες για ενα εισιτηριο με τον Ατρομητο πριν 2 χρονια; Μονο στα πανηγυρια να μαζευομαστε; Αναποφευκτα μου ερχονται στο μυαλο οι Ρειντζερς,τεραστια ομαδα,αμετρητοι τιτλοι,τρομερα οικονομικα προβληματα,χρεωκοπια και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ υποβιβασμος στην μικροτερη κατηγορια! Κι ομως,παρ'οτι παιζουν με κατι μπυραριες,το γηπεδο τους κανει sold out καθε αγωνιστικη (και ειναι και μεγαλουτσικο,ετσι;) Σ'αυτη τη στιγμη της εγκαταλειψης απο τους α-μετοχους και τους "φερομενους" ως ΑΕΚτζηδες λεφταδες,μονο εμεις μειναμε,ο κοσμος μας,ο χιλιοταλαιπωρημενος και χιλιοπικραμενος,για ηθικη στηριξη σ'αυτους που παιζουν και για οικονομικη στηριξη με τα οσα εισιτηρια θα κοβοντε απο'δω και μπρος.Tουλαχιστον,αν συμβει το μοιραιο,να 'χουμε τη συνειδηση μας ησυχη οτι καναμε το χρεος μας απεναντι στην ιδεα και καψουρα μας! Τα ιδιοκτησιακα δεν θα λυθουν ουτε σ'ενα ουτε σε δυο μηνες,ισως τραβηξουν για πολυ περισσοτερο απ'οτι υπολογιζουμε,η ρετσινια ομως απο εναν ενδεχομενο υποβιβασμο θα μας στιγματισει για παντα!!!
ΓΙΑ ΗΡΕΜΙΣΤΕ ΛΙΓΟ..ΜΗ ΜΑΣ ΞΑΝΑΚΟΨΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ........
+++++++++++++++++++++
Μόνο 30 πάρε όσες θες ρε φίλε Εξάλλου η ομάδα πετάει! Γεια σου ρε Σταύρακα τέτοιο δούλεμα ούτε ο Τσάκας!
Δεν ήλπιζα σε σωτήρες, αλλά η κοροιδία που έχει φάει ένας ολόκληρος λαός απο αυτό το τσουτσέκι που αναφέρεις δεν θα περάσει έτσι.
Danielos Ώρες τον είχαν μπροστά τους και τον χαλβάδιαζαν,ούτε μια κόντρα ξούρα δεν του έριξαν να του φύγουν τα ζουμιά και στον τέλος τον άφησαν να πάει και άτα, έτσι για να μην ξεχνιούνται οι συμφωνίες. Μόνο από αγανακτισμένους "ξέμπαρκους" αδερφέ η από κανέναν μοναχικό τρελαμένο...
προς Danielo.......Φιλε καλησπερα ......Εισαι και εσυ οπως ολοι μας εξω φρενων......Φιλε εγω απο σημερα και μεχρι να φυγει ο ανταυτου [ Δημητρελος ] για να τρεξουν οι οποιες εξελιξεις...[..Η ΑΕΚ οτι ηταν να παθει το εχει ηδει παθει.]......Θα γραφω καθε μερα τις μερες που εμειναν μεχρι να μας απαλλαξει οπως μας απειλησε ο ανταυτου ΔΗΜΗΤΡΕΛΟΣ.....
Φίλε δυστυχώς αυτός ο άνθρωπος χωρίς πλάκα έχει περισσότερη ευθύνη και απο τους αμέτοχους (που τον βάλανε εκεί ) για την κατάσταση της ομάδας. Είναι η ίδια περίπτωση Μάκη και ΕΝΙΚ ξεκινήσανε ως αφεντικά οι Άγγλοι και διαχειριστείς αυτός και έγινε ότι έγινε! Η ίδια περίπτωση!
Βιντιάδης εντός 30 ημερών! Πέσε και πάρε 30 κάμψεις. Δημητρέλλος έως 17 Γενάρη! Πάρε και συ 17 κάμψεις. Κανένας με το νούμερο 1924;
AEKCy οχι ρε φιλε και τσακας..ο τσακας εκανε 15 μηνες...λολ..
Το θέμα είναι ότι (όπως στον πρώτο γύρο) αυτές οι 30 μέρες έχουν όλο το αγωνιστικό ζουμί κι η ομάδα στέλνεται ξανά ξεβράκωτη στα αγγούρια. Κατάρα σ' αυτούς που βάλθηκαν να αποτελειώσουν την ΑΕΚ.
ΒΙΝΤΙΑΔΗΣ ΤΕΛΟΣ- ΛΙΝΕΝ: ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ (σε ευχαριστούμε για τις όποιες προσπάθειές σου)- ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΝΤΟΥΣΑΝ...ΧΘΕΣ!- Η ΑΕΚ ΠΕΦΤΕΙ... ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΜΕ...ΣΤΥΛ? ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ: ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΕΚ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΗΤΤΕΣ... Η ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΝΤΟΥΣΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟΥ... ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΔΕΡΦΙΑ... ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΩΙΣΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΜΕΡΟΣ- ΤΕΤΟΙΑ ΘΑ ΚΟΙΤΑΜΕ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΡΑ? ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΕΛΟΣ! ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΟΜΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝ Η ΑΕΚ ΣΩΘΕΙ... (και τα λέω ΕΓΩ που όλοι σας ξέρετε πόσο μεγάλη εκτίμηση έχω για τον Ντούσκο...Αλλά ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΑΡΑΣ & ΕΜΠΝΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ-ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ!).- ***ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ...***
Ρε φίλε, ναρκωντικά παίρνεις? Ποιος Μπάγεβιτς? Όπου και αν πήγε τα τελευταία χρόνια (Ατρόμητος, Ομόνοια, ΑΕΚ) άφησε συντρίμια πίσω του... Έχει τελειώσει σας προπονητής εδώ και μια 5ετία και δεν το ξέρει...
Δεν ειναι μουφα! Του ειπαν αλλα νουμερα και αντι να το παρατησει , το προσπαθει! Δεν θελει να πει λογια για να γλυκανει τον κοσμο αλλα μονο την αληθεια! ο Βιντι, ( ετσι τον φωναζουν οι φιλοι του) ειναι αεκαρας και θα κανει τα παντα για την παρει! Δεν φταει αυτος για την σημερινη κατασταση της! Μακαρι να ειχαν πει απο την αρχη τα σωστα νουμερα και οχι υπολογισμενα με την παλια φορολογια και χωρις φ.π.α!
τους υπολογισμούς ο.....Βίντι με τον Χάρις τους έκανε και αν έπεσε τόσο έξω.....τι να πω.....καήκαμε αν μας αναλάβει.... Έπειτα , δεν πιστεύω πως...επειδή δεν πέρασε η ρύθμιση των χρεών , να δικαιολογείται μια τέτοια αύξηση στο ποσό που χρειάζεται για να μπει...μιλάμε για διπλασιασμό!!! Τώρα , σε περίπτωση που έχουν αποκρύψει στοιχεία , ας βγει να μιλήσει , να τους ξεμπροστιάσει.....αν δεν το κάνει τότε απλά ...γύρισε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι.....
Mr Park, Αν η ΑΕΚ υποβιβαστεί φέτος και έχει έσοδα της φούτμπολ λιγκ, χρειάζεται το διπλάσιο ποσόν ώστε να πληρώσει τις υποχρεώσεις του και να μην αντιμετωπίσει ρίσκο η όχι; Απλά είναι τα πράγματα...
Καλημέρα Κωστή Mr Pak...είναι τα....αρχικά μου Πασχάλης Αθανασίου Κ....(το επίθετο) :) Εννοείς ότι για τον Βιντιάδη είμαστε ήδη υποβιβασμένοι στη Β'; Τότε γεννάται το ερώτημα : γιατί δεν ενισχύει την επένδυση του για να σώσει τα διπλάσια εκατομμύρια που θα βάλει;; Ούτως ή άλλως μεταγραφές θα χρειαστούν για να κρατήσει την ΑΕΚ σε ένα επίπεδο που....τουλάχιστον δεν θα κινδυνεύει ή αν θέλεις σε ένα επίπεδο που θα της επιτρέπει να βλέπει Ευρώπη...αρχικά μέχρι να.... Θα γλίτωνε και χρόνο και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ χρήμα..... Έπειτα είναι και ο τρόπος που θα βρεθεί η ΑΕΚ στη Β' εθνική....μπορεί να βρεθεί εκεί με μειωμένα χρέη. Αν δεν μπορεί να βοηθήσει την ΑΕΚ για να βάλει από κάτω δυο ομάδες , κάνοντας 2-3 μεταγραφές ουσίας , ακόμη και με βοήθεια από άλλους ΑΕΚτζήδες (βλέπε Φωτίου) τι να πω...
Καλημέρα Πασχάλη, θεωρείς δεδομένο πως ο Βιντιάδης θα μπει οπωσδήποτε στην ΑΕΚ και έτσι ο συλλογισμός σου βγαίνει λάθος: ΠΟΤΕ δεν είπε ο Βιντιάδης (που άλλωστε δεν διαχειρίζεται μόνο δικά του λεφτά και έχει ευθύνη) ότι θα μπει έτσι κι΄αλλιώς στην ΑΕΚ παρά μόνο ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΠΟΥ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΤΗΝ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΕΚ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ! Αν λάβει κάποιος αυτό υπόψιν, απαντιέται η απορία σου. Δεν πρόκειται να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ βάλει λεφτά στην ΠΑΕ χωρίς να΄χει βρει τα 20 εκατομύρια που θεωρεί απαραίτητα γιά να μπει. Αν βάλει λεφτά λοιπόν και τελικά δεν καταφέρει να μπει, 100% είναι σαν να τα΄χει πετάξει, αφού η ΑΕΚ θα΄ναι σχεδόν απίθανο να σωθεί... Τρόπο να πάει στην Β΄με λιγότερα χρέη δεν γνωρίζω και το αποκλείω να υπάρχει. Ο μόνος τρόπος να μειωθούν τα χρέη είναι να πληρώνονται, αλλιώς διαρκώς αυξάνονται...
Κάθε άλλο παρά σίγουρη θεωρώ την περίπτωση του Βιντιάδη , απλά παίζει με την ΑΕΚ . Εμένα μου φαίνεται υπερβολικό να γίνονται τα 10εκ σε μια νύχτα 20εκ μόνο και μόνο επειδή δεν ψηφίστηκε το νομοσχέδιο.....όπως ο ίδιος λέει άλλωστε: ".......ώστε η εταιρία να ισορροπήσει οικονομικά, ξεπερνά τις αρχικές εκτιμήσεις των 8 - 10 εκατομμυρίων ευρώ. Με βάση όλα τα στοιχεία που μας δόθηκαν, και συνεκτιμώντας τις φορολογικές μεταρρυθμίσεις που λαμβάνουν χώρα, το πραγματικό ποσό που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ απαιτείται σε ορίζοντα διετίας, είναι τουλάχιστον διπλάσιο από το αρχικώς υπολογιζόμενο" Αν λοιπόν τα στοιχεία που του έδωσαν δεν άλλαξαν , δηλαδή του δόθηκαν εξ αρχής τα σωστά χωρίς να προσπαθήσουν να κρύψουν κάτι , τότε το μόνο που μεταβάλλεται είναι το νομοσχέδιο....και είναι υπερβολικό μόνο γι'αυτό να θέλει τα διπλάσια. Αν κάνανε λάθος υπολογισμούς , τότε πλήττεται το κύρος της εταιρίας του Χάρις που έκανε λάθος 10εκ ευρώ!!! Δηλαδή σε 30 μέρες μπορεί να μας πει ότι χρειάζονται 25 εκ και χρειάζεται κι άλλος χρόνος.....και επειδή δεν υπάρχει κανείς άλλος να μπει θα παίζει με τον πόνο μας.... Λες πιο πάνω ότι αν δεν βρει τα 20εκ δεν μπαίνει κλπ..Σεβαστό , αλλά δεν χρειάζονται 20εκ για να μπει. Όπως λες , αν πέσει η ΑΕΚ , τότε θα έχει λιγότερα έσοδα (αλλά και έξοδα , συμπληρώνω) και τότε θα χρειαστεί τα διπλάσια....και απαντώ πως χρειάζεται να περάσει μόλις 2 ομάδες και με 2-3 μεταγραφές ουσίας μπορεί να τα καταφέρει , οπότε δεν χρειάζεται να ξοδευτεί με τα διπλάσια.Ας πάρει 2 παίκτες αυτός και 1-2 ο Φωτίου...να σωθεί η ομάδα οριακά έστω...Πόσα θα ξοδέψει και δεν υπάρχει τρόπος να τα εξασφαλίσει.... Απλά παίζει με την ΑΕΚ , αυτό λέω , δεν είναι σοβαρή αντιμετώπιση αυτή, κερδίζει χρόνο......και ο χρόνος θα δείξει γιατί γίνονται όλα αυτά....μόνο που φοβάμαι πως δεν έχουμε χρόνο...
Φίλε, κατ΄αρχάς να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα: Είτε παίζει με την ΑΕΚ είτε όχι, αν ο Βιντιάδης δεν μπορεί να βοηθήσει μικρό ρόλο έχει. Είτε απ΄ την δική σου οπτική γωνία είτε απ΄την δική μου λοιπόν, το επόμενο βήμα (Πρωτοδικείο) πρέπει να γίνει και ότι καλό προκύψει στο μέλλον καλοδεχούμενο... Όμως όμως μ΄αυτά που αναφέρεις διαφωνώ, έχω δώσει ήδη απαντήσεις λογικές και εγώ αλλά και τα γεγονότα: Άλλο «βάζω κώλο» κάτω με τον Αδαμίδη και μου αναλύει τα (υπεραισιόδοξα) σχέδιά του περί... ΣΥΝΕΧΕΙΑ του πόσα λίγα χρειάζονται γιά να με ψήσει να μπω στην ΑΕΚ και άλλο παίρνω τα οικονομικά στοιχεία και τα παραδίδω σε «τραπεζικούς και συμβούλους» δικούς μου και ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΩΝ ΜΟΥ γιά να υπολογίσουν τι ποσόν απαιτείται ώστε να μην υπάρχει ρίσκο... --Άλλο να μου λένε γιά άμεση προοπτική ανέγερσης γηπέδου και άλλο να βρίσκω στην πορεία τι μπλέξιμο υπάρχει με την ερα και μιά πλήρη στασιμότητα και αγγύλωση... -Δεν έγραψε ο Βιντιάδης ότι μόνο οι φορολογικές μεταρρυθμίσεις είναι ο λόγος που χρειάζεται διπλάσιο κεφάλαιο αλλά ΚΑΙ οι φορολογικές μεταρρυθμίσεις. Που όμως είναι θεμελιώδους σημασίας, αφού η ΑΕΚ θα υποχρεωθεί να πληρώσει 20 εκατομύρια € σε 2 αντί γιά 4 χρόνια!!! Γιά ΄σένα αυτό είναι ασήμαντο; --Με δεδομένο ότι το κόστος του ρόστερ είναι ήδη ελάχιστο, τα έσοδα στην Β΄Εθνική ΜΗΔΕΝ και το 90% περίπου του χρέους της είναι προς το δημόσιο και παλιούς παίκτες, πως προκύπτει ότι, αν η ΑΕΚ υποβιβαστεί, θα΄χει σημαντικά μικρότερα έξοδα από φέτος; Τελείως αντίστροφα απ΄ότι υπολογίζεις, η προοπτική της φούτμπολ λιγκ, που δεν σκεφτόντουσαν όταν έκαναν τους υπολογισμούς τους τον Σεπτέμβριο, απαιτεί αρκετά εκατομύρια παραπάνω σαν μαξιλάρι... Και τέλος, κατάλαβέ με: Ο Βιντιάδης και οι ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ, γιατί ξεχνάμε πως στηρίζεται ΚΥΡΙΩΣ σε κεφάλαια άλλων, ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ. Εσύ μιλάς σαν ΑΕΚτζής που δεν ρισκάρει τίποτα απ΄την τσέπη του... Δεν είπε πως χρειάζονται 20 εκατομύρια γιά να μπουν, αλλά ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΕΙ Η ΠΑΕ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΔΙΕΤΙΑΣ. .. Κανένας δεν τους εξασφαλίζει πως η ΑΕΚ θα
σωθεί αν επενδύσουν τώρα 1 η 2 εκατομύρια και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ΄ΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑΝ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥΣ. Να βάλουν λοιπόν λεφτά (που θα τα χάσουν σίγουρα) πριν ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΟΥΝ ότι θα μπουν στην ΠΑΕ, είναι απίθανο... Κι΄εγώ το ίδιο θα΄κανα στην θέση τους, βλέπεις κανέναν άλλον να βαζει λεφτά γιά να γλυτώσει η ΑΕΚ; Αφού ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΥΝ ΤΟΣΑ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ, ΘΑ΄ΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΕΤΙΟΥΝΤΑΙ... Μπορεί εσύ να πιστεύεις ότι είναι απατεώνας, δικαίωμά σου. Όμως διαισθητικά και επηρεασμένος απ΄τις κακές εμπειρίες των τελευταίων χρόνων. Ο Βιντιάδης ως Βιντιάδης, πέραν του «προτέρου εντίμου βίου», αφού προέρχεται μιά οικογένεια με καλό όνομα, δεν έχει δώσει το δικαίωμα και τα όσα λέει είναι λογικά και στέκουν απόλυτα...
...................... ΕΜΕΙΣ ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ K. - 5/1/2013 23:27 Δηλαδη θελεις να πεις, οτι ο Δημητρελος τους ειπε ψεματα ;;;; Ή μηπως εννοεις ακομη χειροτερα, οτι τους εδωσε ψευδη στοιχεια ;;; Ομως ο Δημητρελος εχει πει οτι τα χρεη ειναι 30.000.000,-- εκατομμυρια. Στρογγυλοτατος αριθμος εεε.. πιο στρογγυλος δεν γινοτανε και ευκολα δεν ξεχνιεται τετοιο ποσο, κυριε Βιντιαδη. Τελικα καποιος απο τους δυο-τους ψευδεται. Ποιος λεει τελικα ψεματα ο Βιντιαδης ή ο Δημητρελος ;;; Εγω λεω και οι δυο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!!!!! Εσυ τι λες ;;;;;
K. O Βιντιαδης εισαι φιλε?
Οχι! Ετυχε να βρεθω σε μια συζητηση και να ακουσω καποια πραγματα.. που ειναι 100% αληθινα! Και επειδη ο ιδιος δεν θελει να υπερασπιστει την αληθεια του και να κανει τα πραγματα χειροτερα ειπα να πω αυτο που ακουσα.
αν δε μπορει να υπερασπιστει την αληθεια του φιλε μου δυστυχως δεν ειναι αξιος για να ηγηθει της αεκ! ε?καλα δε τα λεω? χικ!
ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ.... Από Δευτέρα, ακόμα και οι λίγοι ΕΜΠΕΙΡΟΙ παίκτες που απέμειναν θα κάνουν προσφυγή και θα μείνουν μόνο ο Τσουμάγκας με τον Γροντή να παλεύουν με τα ΘΗΡΙΑ....
τσεκ τσεκ
malista.pou simenei 30 meres sunexiste na eiste oloi apleirwtoi,na ftasei o fevrouarios,kai afou tha exoume aganaktisei giati mexri tote den tha paei oute o filakas tou gipedou sto gipedo,kai enw tha exoume ftasei stin pliri eksathliwsi kai tha leme pou eisai re vintiadi; tha vgei o vintiadis kai tha pei distixws katw apo autes tis sinthikes den mporw na parw tin aek.opote tha meinoume mexri telos tis sezon opws exei.diladi dialimenoi. kai telika ti tha exei ginei; poulisan oi notiades papades oti eixame apo tin aek me mprostino ton thewma,sinexise o dimitrelos,emfanistike o vintiadis kai afou perasan kai oimetagrafes ianouariou den mpainei pote stin pae ,kai menoume opws eimaste. a re papades notiades.paketo pou mas kanate.pwwwwwwwwwwwwww paramithi pou fagame. o ponos einai omws,megalos o dikos mas.na vlepeis tin omada pou latreueis apo mikros, animpori na kerdisei... ΣΥΝΕΧΕΙΑ tin kerkira kai tin tripoli. MAKARI ola na einai ipotheseis pou kanoume emeis stin apelpisia mas kai na pei o vintiadis agorazw tin pae.alla re paidia. alles 30 meres; ma iparxei pithanotita na min iparxei i aek se 30 meres. ti na pw; peite kai eseis re filarakia.me ta dikasas logia isws parigorithw.isws einai diaforetika apo ta pisteuw ta dika mou.
are giorgo patriwth ton idio pono sthn kardia exoume thimamai otan pigena sto proponitiko stous 8rakomakedones kai evlepa to ntousko na fonazei stou paixtes mas kai sta pagakia egrafe AEK GERA PRWTA8LHMA 3ANA mono afta thimamai kai parigoroumai kai me kanoun na lew yparxh A.E.K
den yparxoyn afm gia mas na to ksexasoyn kalhtera na pesoyme mhn ksefthlizete allo thn kapsoyramas...th ta leo sta paidia moy oti tora giname aek smyrnhs
- Alors c' est la guerre ("Λοιπόν έχουμε πόλεμο"), είπε ο Μεταξας στον ιταλό πρεσβευτή κάποτε στη Κηφισιά... - Alors c' est la protodik (σας αφήνω να το μεταφράσετε, εύκολο είναι). Η ανακοίνωση; Παπάρια μάντολες. Καλύτερα να μίλαγε για απόσυρση ενδιαφέροντος o Βιντιάδης Απόψε δόθηκε με κακάσχημο τρόπο ακόμα ένα λυπηρό φινάλε. Η ομάδα πια, δεν πνέει καν τα λοίσθια. Η ομάδα θεωρείται κλινικώς νεκρή. Την τελείωσαν άπονες εξουσίες. Εντός και εκτός. Τι σου είναι η ζωή, ε; Μια
Υπαρχει κανεις που θα επενδυε σε μια ομαδα που πεφτει; Ο μοναδικος που θα το εκανε δυστyχως δεν ζει, ο θειος Λουκας. Πιστευει κανεις οτι αν η ΑΕΚ ηταν σε τροχια πλαυ οφ ,η ανακοινωση Βιντιαδη θα ειχε το ιδιο περιεχομενο με το σημερινο; Κατα την γνωμη μου, και μπορει να κανω λαθος ,οχι
Παιδιά πάμε για Α.Φ.Μ. Ποια ομάδα πάει τρένο για Α' Εθνική; Και Αθήνα και με γήπεδο. Άντε, ξυπνήστε ;-)
ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ...Η ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΒΑΡΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ.....ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ .... ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΕΥΘΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗς ΑΠΟ ΤΟ 2004 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥς ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ Τ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΑΦΜ ΚΑΙ Δ ΕΘΝΙΚΗ...ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΛΑΔΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΡΟΥΦΗΞΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ..
sovas_g ...και οι απλα Αθηνα .... Περισσο για την ακριβεια δε λες ..... και μαλιστα εχει γηπεδακι που και αυτη η ΑΕΚ όπως ειναι θα ειχε τους διπλάσιους βαθμούς απο οτι εχει τώρα
Να σας κανω μια ερώτηση? Ετσι οπως ειναι τα πραγματα τώρα, αν υποβιβαστούμε στην Δ Εθνική δεν έχουμε το δικαίωμα να συγχωνευθούμε με μια άλλη μικρή ομάδα που ανέβηκε στην Α και δημιουργούμε την νέα ΑΕΚ,δίχως χρέη και δίχως οφειλές??? Γίνεται αυτό???
ΠΟΣΑ ΜΑ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΧΕΙΛΑΚΙ ΜΑΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ..........ΟΛΟ ΠΙΚΡΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ...........
ηρεμηστε λιγο ρε, ο ανθρωπος βρηκε καμενη γη τι θελετε να κανει, δεν λετε που το σκεφτεται να μπει κιολας! βλεπετε να ενδιαφερεται κανεις αλλος? ας γεμισουμε το οακα με την ξανθη σα να παιζουμε με την μιλαν και θα κονομησει και η ομαδα!
ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΛΛΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ aek365 ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ....Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΑΓΩΤΑΤΖΙΔΙΚΟ ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟΥ BASKET??? ΨΗΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΠΑΓΩΤΟ???
Aν ημουνα Αθηνα θα ψηνόμουνα με 1000, αλλά είμαι Ρόδο...οπότε να πάτε εσεις για μένα.....
Το πείραμα του Μπάσκετ πέτυχε και εμείς είμασταν αμέτοχοι από την περίοδο που η ομάδα έφτανε τρένο στον τελικό της ευρωλίγκα (μπλέ καθίσματα).... μέχρι την β εθνική. Έτσι και τώρα χρόνο με το χρόνο αφήσαμε την ομάδα ποδοσφαίρου μόνη της να την βιάζει το κάθε λαμόγιο φταίμε και έμεις.......καλό κουράγιο φίλοι μου....μην ξεχνάτε οτι όλοι ΑΕΚ είμαστε.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ aek365 ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ!!!! ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ....ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΛΟΙ Α Ε Κ Τ Ζ Η Δ Ε Σ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΤΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΓΩΤΑΤΖΙΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟΥ BASKET ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ.....ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ.........Ξ Υ Π Ν Α Τ Ε ΡΕ!!!!! ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΑΘΗΝΩΝ.....ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ....ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΑΙ Η ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ.......
TO SUNTHIMA EMENA POLI....TA LOGIA EINAI PERITA AN AISTHANESE A.E.K.????
Με βαση ολα αυτα αγωνιστικα διοικητικα ειμαστε στο ''ΑΕΚ ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ''.Λυπαμαι καποιους που ματωσαν για την φανελα αυτη χρονια τωρα κ απλα υπηρξαν ανθρωποι που καταστρεψαν την ομαδα σε μια περιοδο κ μονο.Βλεπε αγαπουλας κτλ......
ANDREAS 21 AEK ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ( ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ Κ.ΛΠ.) ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ Α.Ε.Κ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΙ Η ΑΕΚΑΡΑ ΕΠΕΣΕ. ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΟ Κο ΑΔΑΜΑΚΟ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ. ΠΟΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ ΤΗΝ Α.Ε.Κ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΣΤΑ ΙΣΙΑ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΝ ΑΕΚΑΡΑ ΤΟΝ τιγρη ΝΤΕ, ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΤΣΑΜΠΑ. Η΄ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΑΛΛΟ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Α.Φ.Μ.. ΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΑΕΚΤΖΗΣ ΑΔΕΡΦΙΑ ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΕ ΑΛΛΟ Α.Φ.Μ. Η΄ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ 1924 ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ 2013. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΠΕΡΙΣΥ ΟΤΑΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ . ΘΑ ΣΕ ΕΧΩ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ Α.Ε.Κ. 1924. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕΣ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΥΡΙΟ ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ....ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟΙ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ ΑΛΛΑ ΒΑΣΕΙ ΣΧΕΔΙΟΥ ......ΛΙΜΕΝΟΣ
Εγω θελω να εκφρασω μια απορια προς το site σας, κι ας μην αναρτηθει, γιατι δε νομιζω οτι θα το τολμησετε τελικως. Για ποσο καιρο ακομα θα μας πλασαρετε το παραμυθακι της Βιντιαδας, με αισιοδοξια, στελνοντας κατευθειαν τη γραμμη που δινει η ΠΑΕ (αλλωστε πληροφορηση απο αλλου δεν υπαρχει, μονο οτι διαρρεεται απο Δημητρελο κ σια). Αααααααα, ειναι και το παρεακι της γλυφαδας, το ξεχασα αυτο. Παμε παλι με ψεματα να τη βγαλουμε, περυσι ηταν οι οντοτητες του Βλαχου, ο Κοζωνης πιο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πισω, μεχρι κι ο Ξενιαδης πλασαριστηκε ως σοβαρος μια περιοδο. Νομιζω οτι φτανει πια, ο κοσμος δεν αξιζει αλλο τετοια αντιμετωπιση, ιδιως απο το μεγαλυτερο οπαδικο-ειδησεογραφικο site της ομαδας που αγαπαμε !
++++++++++++++++++++++++++++
Δεν ειναι μουφα! Του ειπαν αλλα νουμερα και αντι να το παρατησει , το προσπαθει! Δεν θελει να πει λογια για να γλυκανει τον κοσμο αλλα μονο την αληθεια! ο Βιντι, ( ετσι τον φωναζουν οι φιλοι του) ειναι αεκαρας και θα κανει τα παντα για την παρει! Δεν φταει αυτος για την σημερινη κατασταση της! Μακαρι να ειχαν πει απο την αρχη τα σωστα νουμερα και οχι υπολογισμενα με την παλια φορολογια και χωρις φ.π.α!
KLAPSE ME MANA KLAPSE ME
ΟΛΟΙ ΚΡΑΖΕΤΕ!ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΛΥΣΗ?ΟΛΟΙ ΠΟΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ.
Το δουλεμα συνεχειζεται .. Και τωρα τι κανουμε? Τοσοι και τοσοι ΑΕΚΑΡΕΣ με λεφτα που στο διαολο ειναι? Δηλαδη δεν υπαρχουν 100-1000 με οικονομικη δυναμη να σωσουν τηνΑΕΚ. Μονο κομπλεξικους και φιγουρατζηδες διαθετουμε? Που εινα ο Τυγρης που ειναι ολοι αυτοι οι γαυλιστεροι? Αυτοι οι δηθεν ε ρε γαμ..ση που τους χρειαζεται...
Να ζήσουμε να την θυμόμαστε..
Μετα τους βαζελους με την αυτου εξοχοτητα Φειζαλ και τον Τσακα ηρθε και η σειρα των Αεκτζηδων με την αυτου εξοχοτητα Βιντιαδη και τον Αδαμιδη... Κανενας εισαγγελεας υπαρχει σε αυτη την χωρα;
υπαρχουν,αλλα μετα ταγιαννιου...λειπουν για βακανς...
Ομορφα......Οποιος μου πει τι ηταν αυτο που τον εκανε την χυλοπιτα να την σερβιρει σημερα , αντι για χθες που ολοι περιμεναμε , κερδιζει γωνιακο περιπτερο στο Μπραχαμι.....Ειπαμε στην ΔΙΟΙΚΗΣΗ της ΑΕΚ δεν υπαρχουν ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ......Το πλοιο το εχουν καταλαβει ΠΕΙΡΑΤΕΣ , και πλεει ακυβερνητο , μεχρι να πληρωθουν τα λητρα.....Και ο Τσακας στον ΠΑΟ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΖΗΤΗΣΕ 2ΗΜΕΡΩΝ......Και αυτοι δεν εχουν λυση....Εχουν ομως ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥΣ στο τιμονι και πολυ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.......Εδωσαν ΤΕΛΟΣ στην παρασταση... ΣΥΝΕΧΕΙΑ .....Δεν εχει καμια σημασια αν θα κερδισουν τη μαχη......Την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ τους δεν την εχασαν.......Αδερφια αυτη την συγκεκριμενη στιγμη τους ΖΗΛΕΥΩ.......Περιμενω στις 17 του μηνος να κρατησει επιτελους το λογο του ο ΤΡΕΧΑΛΑΣ ......Αν φυγει αυτος μαζι με τα αφεντικα του η ΑΕΚ σιγουρα θα ειναι κερδισμενη.....Οτι ηταν να χασει το εχει ηδει χασει.......
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΧΕΙΣ ΜΗΔΕΝ IQ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΑΚΑ . ΕΙΠΑΜΕ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΡΙΘΜΟ ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ ,ΤΗΝ ΑΕΚ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΤΣΙ ΤΟΥΣ
τελειωσε και αυτο το παραμυθι
Εχει γινει ενα λαθος στην υπογραφη, αντι για Σταυρος Αδαμιδης, λεει Δημητρης Βιντιαδης. Ας διορθωθει παρακαλω, δεν εχετε να κοροιδεψετε κανεναν πια !
ΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΒΙΝΤΙΑΔΗ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ???? ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΔΑΜΙΔΗ!!!! ΔΙΕΘΝΗ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟ ΛΑΟΠΛΑΝΟ ΠΟΥ ΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΡΙΞΕΙ ΣΕ ΤΕΥΧΗ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ 50 ΔΙΣ
τρεχάτε ποδαράκια μου ....... το αρθρο του Καισαρη να διαβασετε που λεει οτι αδαμιδης με τον βιντιαδη ειναι κολητοι , προσπαθουν να κερδισουν χρονο και να τα μπαλωσουν για τα λεφτα που εφαγαν μεσω βιαντιαδη.....
Παιδιά πάμε για Α.Φ.Μ. Ποια ομάδα πάει τρένο για Α' Εθνική; Και Αθήνα και με γήπεδο. Άντε, ξυπνήστε ;-)
σωστος,εννοειται ο απολλων αθηνων
ΑΠΟΛΛΩΝΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ...............
η αεκ εχει πεθάνει
ΣΩΣΤΟΣ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ...ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ, ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ..ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ, ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ, Η ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΧΑΜΕΝΗ ΕΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ.. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΦΕΤΟΣ ΩΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ. Μ. ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΔΡΩΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΟΣΑ ΛΕΕΙ Ο ΕΓΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΥΠΟΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ... ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ, ΟΠΟΤΕ ΤΟ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.!!
LADIKO υπαρχει ενα μεγαλο ΑΛΛΑ σε αυτο που λες να κανει οτι γουσταρει ακομα και αν μεινουμε στη κατηγορια(χλωμο το βλεπω), πως θα κανει οτι γουσταρει αν και εφοσον μαζεψει το ποσο που θελει, και τα λεφτα δεν τα βαζει αυτος? αυτος δανεικα παιρνει τα λεφτα, και πρεπει να τα ξαναπαρει πισω, κατι που ασφαλως δεν γινεται κουμαντο σε αλλουνου τα λεφτα δεν κανεις, η κατασταση ειναι οπως και με τη Τροικα, εμεις σου δινουμε τα λεφτα αλλα θα κανεις οτι λεμε εμεις αλλιως ΓΙΟΚ λεφτα
Μας δουλεύουν ψιλό γαζί.Σε ένα μήνα η ΑΕΚ δε θα υπάρχει...άρα λοιπόν ποιος ο λόγος να πριμένουμε?ΚΑΤΑΡΑ σε όλους αυτούς που τόσα χρόνια μας δουλεύουν...να βλέπουν εφιάλτες στα όνειρα τους!!!
ΠΟΙΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΡΟΣΤΕΡ??? ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΧΤΩΝ???? ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΤΟΝ ΓΚΑΥ (ΒΛΕΠΕ ΤΖΙΜΠΟΥΡ) ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΕΦΕΥΓΕ ΤΥΧΑΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Η ΑΕΚ ΜΙΑ ΔΛΔ ΤΣΑΜΠΑ......ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ.................................ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΤΗΣ ΑΕΚ????????????
Α ρε Παπακωνσταντίνου, γιατί ρε ξέχασες να βάλεις την ΑΕΚ στο μνημόνιο? Θα είμαστε τώρα αραχτοί, θα εισπράτταμε τις δόσεις με τα μύριααα και δε θα αγχώναμε τον Βιντιάδη, τον Χάρις και τα άλλα παιδιά.
Κριμα, Κριμα που οπως αποδυκνειεται παιζουν ακομα στις πλατες μας παιχνιδια μας περασανε για τα μεγαλυτερα κοροϊδα στην Ελλαδα μας ταισανε τοσο σανο που δεν εχει προηγουμενο μας ταισανε με Αραβες, Ρωσους, Κινεζους, Αμερικανους, Τουρκους και πολλα αλλα για να κανουν τι; λιγη τσιπα δεν υπαρχει; λιγη ανθρωπια; που πηγε ολος αυτος ο ρομαντισμος που κατειχε ολους τους ΑΕΚτζηδες; λιγος ΣΕΒΑΣΜΟΣ δεν υπαρχει; εχουνε καταντησει χειροτεροι και απο τους 300 που μας κυβερνανε, ολο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ υποσχεσεις, ΓΗΠΕΔΑ, ΚΟΛΟΣΣΟΙ, ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΤΑΓΟ η ΑΕΚ δεν θα αντεξει ουτε 10 μερες ακομα, εμεις οι οπαδοι εχουμε μεινει απραγοι μεχρι αηδιας, δεν τιμωρουμε κανεναν, τα κοκκαλα των παππουδων μας θα τριζουν εκει κατω που βρισκονται διαλυστε την ομαδα για να ξανακανουμε ΝΕΑ ΑΡΧΗ, δεν γινεται να βολοδερνομαστε στις τελευταιες θεσεις, ριξτε τη στη Δ γιατι ετσι κι αλλιως μας τελειωσαν οι ΣΩΤΗΡΕΣ, λεφτα δεν υπαρχουν, ομαδα δεν υπαρχει, γηπεδο δεν υπαρχει, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΑΔΑ!!!!!!!! ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ, οσο και να τη θελουμε ξανα στη κορυφη δεν προκειται να γινει, κανεις δεν ενδιαφερεται με αυτα τα χρεη, και ολα αυτα τα ΛΑΜΟΓΙΑ που καραδοκουν και τρωνε τις σαρκες της ΑΝΟΧΗ ΤΕΛΟΣ
χωρίς να διεκδικούμε αποκλειστικότητα στο ενδιαφέρον μας milise ego hriazome 30 meres i kai 30 aiones. omos den eho apoklistikotita. an thelei kapoios ta akoubaei kai telionoume. aloios mougga kai perimene
ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΤΤΑ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΒΙΝΤΙΑΔΗ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ. ΟΜΩΣ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ. ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΙΝΕΙ ΕΝΑΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΕΝΟΣ ΜΗΝΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ, ΚΑΙ ΟΤΙ Η Seymour Pierce ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΘΕΛΟΥΝ ΧΡΟΝΟ - ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΡΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΒΙΝΤΙΑΔΗ ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΠΑΓΚΕΛΜΑΤΙΣΜΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ. ΟΙ ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟ ΠΛΑΝΟ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΕ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΕΝΟΣ ``ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥ `` ΛΑΟΥ ( ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ).
Καλο οργανο και ο Σλοουμοσιον-ντιβιντιαδης.....εκλεψε μπολικο χρονο που εχασε η ομαδα και κερδισαν οι αμετοχοι. Πολυεργαλειο το παιδι!
Υπαρχει αδελφια ψηγμα σοβαροτητας απο επιχειρηματια που θελει να επενδυσει, στη δηλωση αυτου του κυριου? Αφου κε Βιντιαδη ηθελες επενδυση που να εχει βιωσιμοτητα οπως λες, γιατι διαλεξες την ΑΕΚ με τα 1000 προβληματα ? Ενα σωρο ομαδες εχει η χωρα...Αρα μπορω εγω ο αφελης οπαδος να υποθεσω οτι τοσο καιρο με κοροιδευες, οπως με κοροιδεψαν και οσοι περασαν απο την ομαδα μου τα τελευταια χρονια. Φυλαχθειτε παντως ολοι εσεις απο την οργη του πικραμενου Αεκτζη.
Υπαρχει αδελφια ψηγμα σοβαροτητας απο επιχειρηματια που θελει να επενδυσει, στη δηλωση αυτου του κυριου? Αφου κε Βιντιαδη ηθελες επενδυση που να εχει βιωσιμοτητα οπως λες, γιατι διαλεξες την ΑΕΚ με τα 1000 προβληματα ? Ενα σωρο ομαδες εχει η χωρα...Αρα μπορω εγω ο αφελης οπαδος να υποθεσω οτι τοσο καιρο με κοροιδευες, οπως με κοροιδεψαν και οσοι περασαν απο την ομαδα μου τα τελευταια χρονια. Φυλαχθειτε παντως ολοι εσεις απο την οργη του πικραμενου Αεκτζη.
...τέλος.Ο τελευταίος να κλείσει τη πόρτα.
Παιδια μην το ψαχνουμε. Το αγωνιστικο τουςφρεναρει. Σε 1 μηνα θα εχει ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ. Ολα τα αλλα ειναι δικαιολογιες για την αναβολη
Το καμπριολε αγωνιστικο του Βιντιαδη να δεις πως φρεναρει...
Κόψτε φάτσα Βιντεο-μπαμπά και Βιντεο-υϊού και θα καταλάβετε..Ο Νοσφεράτου κι ο Ρουβάς... Έχουν και τον άλλο τον Χάρρις με τα μάγουλα τα χοντρά λές και έφαγε μαζεμένα 30 λουκάνικα τρικάλων... ΜΗΝ ΞΑΝΑΒΑΛΕΤΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΔΩ
Πουθενά δε δεσμεύεται ότι το θέμα θα έχει κλείσει εντός 30 ημερών.
Πάει η ΑΕΚΑΡΑ μας.......βαρύς ο πόνος
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Και ευτυχισμενος ο καινουργιος χρονος
Θα πάρετε έναν κουραμπιέ ?
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.....ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ!!!! ΕΓΡΑΨΕ...
έχω πεθάνει απο τα γέλια... μικροί θεούληδες όλοι :p
Περάστε στο τζάκι έχουμε πετάξει μέσα τα λάστιχα του του ιχ μαζί με τις ζάντες μέρες που είναι.
Ωπα τινα-τινα-να-ναη....τινα-ναη-ναη............!!!!!!!!!!!!!!! τινα-νανα γιαβρουμ ...τιναναη !!!!!!!!!!!! Ωπααααααααααααα.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... Αλααααααααααααααααααααααααα !!!!!!!!!!!!!!!!! Τι.... τσιφτετελια ηταν αυτα παλι...σημερα !!!!!!!!!!!!! Τι γλεντια ...''Αμυντικα'' ηταν αυτα παλι.....tonight ????? Τι ... Παπαδημητριου ... τι....Αρκουδας....τι.....Γιαγκο.....τι....Λινεν !!!!!!!!!!!!! Το φλουρι....ποιος θα το βρηκε ????????
Ειχε ενα κορμι σαν χελικ, χορευε το psychedelic...
ΣΑΒΒΑΤΟ 12/1 ΚΑΙ ΩΡΑ 17:15 ΟΛΟΙ Ο.Α.Κ.Α !!!!!!
"""χωρίς να διεκδικούμε αποκλειστικότητα στο ενδιαφέρον μας για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΠΑΕ ΑΕΚ.""" ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ : ""ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΊΞΕΙ ΣΩΤΗΡΑΣ, ΚΟΥΡΑΣΤΉΚΑΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΑΓΟΡΆΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ, ΑΣ ΠΑΊΞΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΒΑΡΕΘΉΚΑΜΕ ΟΛΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ""
PSYXOLOGOS21 Και ποια ειναι η λυση ρε αδελφε;; η διαλυση της ΑΕΚ;; ειναι λυση αυτη;;
καταλάβαμε.. 2013 το τέλος της ΑΕΚ!
Πάει η Αεκάρα μας.........κρίμα βαρύς ο πόνος
ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΛΛΟΙ ΛΥΣΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΟΛΟΙ ΛΕΤΕ Κ ΚΡΑΖΕΤΕ.ΠΕΣΤΕ ΜΙΑ ΛΥΣΗ!
ΛΥΣΗ: Να βαλουν ολοι οι φιλαθλοι απο 120 ευρω ετησιως κ να χουν ψηφο στις διοικητικες αποφασεις. Απαραιτητη προυποθεση: Να ξεκουμπιστουν οι ανυπαρκτοι ΠαππαΝοτιαδες.
Αυτό που λες πραγματοπιείται με την δημιουργία λαϊκής βάσης, είναι κάτι σαν το μοντέλο της παναθηναϊκής συμμαχίας. Όμως αυτήν την στιγμή σοβαρά λετά δεν μπορούν να έρθουν, αποκλείεται να γλυτώσει η ΑΕΚ την πτώχευση μ αυτόν τον τρόπο...
κανε 120 ευρω επι 200.000 φιλαθλους... 2.400.000 το χρονο πλην των διαρκειας.
Λοιπόν επειδή πολλά εγράφησαν περισσότερα ειπώθηκαν και ακόμα περισσότερα αισθάνθηκε όλος ο Φίλαθλος κόσμος της ΑΕΚ μας λαμβάνω την τιμή μετά από πιέσεις να σπάσω την σιωπή μου..... Κύριοι τα στάδια της μη ανεπίστρεπτης καταστροφής είναι τρία και θέλω να με διαβάσετε προσεκτικά και να εισέλθετε εις εαυτόν και περισυλλογή. Πρώτον η άρνηση της μάνας ΑΕΚ με πρόεδρο τον Δημήτρη Χατζηχρήστο να πραγματωθεί το σχέδιο της ανέγερσης του Γηπέδου ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ του Δημήτρη... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Μελλισανίδη. Τότε η Ορίτζιναλ είπε ουσιαστικά στον μεγάλο ΑΕΚΤΖΗ μεγιστά...Δεν σε θέλουμε..... Δεύτερον το χαμένο πρωτάθλημα του 2008 εξαιτίας του ελλειπούς Ντέμη με συνέπεια να μην μπουν στα ταμεία της Ομάδος μας τα λεφτά του CL..... Tρίτον η φετινή ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΗ αδιαφοριά των μετόχων να αναλάβουν την ευθύνη των λαθών τους που δεν είναι άλλη από την ανεξέλεχτη διάθεση των χρημάτων τους στον Ντέμη.....Κύριοι μέτοχοι δεν ευθύνεται η ΑΕΚ που εσείς μέσω Ντέμη κάνατε λάθος επιλογές με αποτέλεσμα να χάσατε λεφτά και να χρεώσατε την ΑΕΚ σε τέτοιο βαθμό ώστε αυτή να μετατραπεί από αθλητικό σύλλογο με τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης σε απλησίαστη εταιριούλα για οποιονδήποτε έχει όραμα να βλέπει τον Δικέφαλο να πρωταγωνιστεί...... Κύριοι η ΑΕΚ που αγαπήσαμε πέθανε μας αρέσει δεν μας αρέσει. Και στην Α Εθνική να καταφέρει να μείνει ουσιαστικά απόψε έχασε και την τελευταία ελπίδα ανάκαμψης.... Με δάκρυα στα μάτια σας καληνυχτίζω
προς tsipouras21.....ΦΙΛΕ ΕΣΥ ΔΛΔ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΡΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ????...Εκτος και αν θεωρεις λυση το δουλεμα ......Αδερφε αν δεν υπαρχει αλλη λυση ...Μπορουσαμε με αξιοπρεπεια και χωρις τους διασυρμους που παθαινουμε να επιλεγαμε την Βεθνικη.........Σε λιγο σε κοβω να παρακαλας [ γιαυτο τον ψηφισες] τον ΜΑΡΙΝΑΚΗ να σε σωσει....Ειπαμε για μια σταλια ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΖΟΥΜΕ......
Πάει η Αεκάρα μας.........κρίμα βαρύς ο πόνος
Η ΑΕΚ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΑΜΕΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΙΝΤΙΑΔΗ ΣΕ 30 Ή 40 Ή 60 ΜΕΡΕΣ ..............ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ.....................ΑΜΕΤΟΧΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ
ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΙΣ 4 ΦΛΕΒΑΡΗ ...ΘΑ ΒΑΛΕΤΑΙ 20 ΕΚΑΤ. ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΒΙΒΑΣΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΓΓΡΑΦΕΣ ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ ΚΑΙ ΣΩΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ...ΒΑΛΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΨΙΛΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΙΔΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ.....ΤΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.............
.....μπορεί να είναι αυτός ο σκοπός τους , να υποβιβαστεί για χρέη και να γλυτώσουν όσα μπορούν ......και μετά να μας "σώσουν"......με λιγότερα εκατομμύρια.....που ΘΑ βγάλουν ..εεε βάλουν...... Πάντως ήταν σαφής η ανακοίνωση.....ότι κερδίζουν χρόνο......
Ας υποθέσουμε ότι ελπίζουν να κρατήσπουν τις θέσεις τους αν η ΑΕΚ υποβιβαστεί. Πως θα γλυτώσουν εκατομύρια με τον υποβιβασμό; Και από που θα βγαλουν λεφτά; Τα έσοδα στην φούρμπολ λιγκ είναι αμελητέα. Χρέη δεν διαγράφονται σε καμιά περίπτωση. και η όποια μείωση στο μπάτζετ θα΄ναι ασήμαντη, αφού το κόστος του ροστερ είναι ήδη απ΄τα χαμηλότερα που υπάρχουν. Από που θα εξοικονομηθούν λεφτά; Εγώ βλέπω πράγματα πολύ πολύ πιό δύσκολα έως αξεπέραστα...
Kostis 365 ........................ ΕΜΕΙΣ ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ] Ο ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ
Αφου ζεις για την ΑΕΚ ειναι κριμα να εχεις τοσο λανθασμενη αντιληψη των πραγματων της ομαδας. Ισοπεδωση και τσουβαλοποιηση ανευ προηγουμενου. Και η ΑΕΚ ανηκει στην ΕΝΙΚ γιατι ετσι...
Πολυ απλα φιλε Kostis 365, Θα παρουν ενα ξενο και φθηνο ΑΦΜ και μετα ολοι ταβλα, οσοι εχουν λαμβανειν !!!!!! Γκε γκε ;;;;
Αληθεια Βιεννεζε μου; Και δεν μου λες, αν πτωχευσει η ΑΕΚ ΤΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΘΑ'ΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΠΑΕ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ; Πως θα απαιτησουν να παρουν τα δικαιωματα απ'την ερασιτεχνικη αυτοι που ΠΤΩΧΕΥΣΑΝ την ΑΕΚ; Και χωρις την αδεια της, με ποιο δικαιωμα θα ονομασουν ΑΕΚ την ομαδα με το νεο ΑΦΜ που θα προκυψει; Σκεψου λιγο και καμια φορα πριν διατυπωσεις τις σκεψεις σου με υφος χιλιων καρδιναλιων. Και τα γκε γκε σε κανενα παιδακι που ειναι του χεριου σου και εντυπωσιαζεται απ' τις... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σοφιστιες σου...
Ήρθε η ώρα οι Ξερόλες και τα λοιπά άσχετα αισιόδοξα πρόβατα να εξαφανιστούν επιτέλους. Βιντιάδη μη μπεις καν ακόμη και να βρεις τα λεφτά η υπομονή τελείωσε. Η Γ.Σ στις 17 πάει περίπατο φαντάζομαι έτσι; Να περάσει παρακαλώ.
Ο Τρελός ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΘΡΑΣΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ ΕΤΣΙ.. ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΕΙ Ο ΒΙΝΤΙΑΔΗΣ ΣΙΓΟΥΡΑ;; ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ;; ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΔΗΛ;; ΝΑ ΒΓΑΖΩ ΜΙΖΕΡΙΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ 10 ΕΔΩ ΜΕΣΑ;; ΗΜΑΡΤΟΝ ΛΕΜΕ..ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ..ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ..ΟΚ;;
Είμαστε 10, είσαι ένας: Παραδώσου! Θα υποστείς τη μιζέρια μας σου αρέσει-δεν σου αρέσει.
Kostis1974 εμ 10 ειστε ολοι κι ολοι απο το 1 εκ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ..Δεν βλεπεις ποιοι γραφετε συνεχεια σχολια κατα της ΑΕΚ;; δεν το βλεπετε;;; αρκετοι βαρεθηκανε μαζι σας και ουτε καν γραφουν... οπου να ναι θα βαρεθω κι εγω και δεν θα ασχολουμαι αλλο μαζι σας..
ούτε και εγώ πρόκειται να ξανασχοληθώ μαζί σου μην ανησυχείς. Απλά κάτι τελευταίο: Δεν γράφω σχόλια κατά της ΑΕΚ, ούτε εγώ ούτε κανένας εδώ. Ούτε εσύ γραφεις σχόλια υπερ της ΑΕΚ. Αν έχουμε έναν ασθενή που πεθαίνει και εγώ πάω σε μια γωνιά και κλαίω, δεν σημαίνει ότι είμαι κατά του ασθενούς. Κι εσύ όταν για τον ίδιο ασθενή λες ότι δεν είναι τίποτα ένα συνάχι είναι θα περάσει, ούτε εσύ είσαι υπέρ του.
Ο ΜΙΖΕΡΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΝΕΑΡΕ! ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙΠΟΤΑ! ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!
ΔΗΜΗΤΡΕΧΩ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ Δε φταις εσύ για τη κατάσταση της ΑΕΚ σαφώς αλλά δε σε καταλαβαίνω ώρες ώρες να πούμε. Δεν είναι ότι είσαι αισιόδοξος. Είναι ότι είσαι παράλογα υπεραισιόδοξος και αυτό δεν είναι καλό γενικά όχι μόνο στη συγκεκριμένη ζωή. Ότι διαβάζεις από το aek365 ή από οπουδήποτε το πιστεύεις χωρίς να το επεξεργάζεσαι λίγο και να σκεφτείς, για κάτσε μήπως εδώ υπάρχει λάθος; Μήπως δε μου τα λένε καλά; Αυτό εννοώ.
στην β εθνική δεν χρειαζόμαστε επενδυτή, τα καταφέρνουμε και με τον...φωτίου!!. WTF!!
ρε μαγκεσ δεν την ξερετε και την συνεχεια...απο τον φλεβαρη θα παμε για καλοκαιρι για να μπει ο βιντι μιασ και δεν θα εχει νοημα να μπει εκεινη την στιγμη ..και να κανουμε υπομονη γιατι θα μπει και θα τα σαρωσει ολα...και ολο αυτο το πραγμα θα διονιζεται..και καποιοι θα κονομανε στισ πλατεσ τησ αεκ..καποιος φιλος ειχε πει ..αν εχεισ δυο εταιριες και η μια βγαζει ζημια...και η αλλη κερδος....προσθετονται αυτα τα δυο και εχουν φοροαπαλαγεσ??
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ .....ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΕΚΑΝΑΝ ΛΑΘΟΣ................................ΤΟ ΕΡΓΟ ΒΙΝΤΙΑΔΗ ΕΛΑΒΕ ΤΕΛΟΣ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΠΡΩΤΑΓΟΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΔΑΜΙΔΗ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ..........................ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ ΣΑΣ
και να μπει αυριο ο βιντιαδης θα αλλαξει την κατασταση τησ ομαδας?μπορει να κανει μεταγραφες εμπειρων παικτων?...οχι..το ροστερ θα ειναι το ιδιο...η ζημια και τα λαθη εγιναν το καλοκαιρι....η ομαδα ειναι η χειροτερη της κατηγοριας με διαφορα....κριμα....η διοικηση το μονο που την ενδιεφερε ηταν να κρατησει την παε λογιστικα βιωσιμη και την αποδυναμωσε αγωνιστικα...τωρα ειναι αργα...φοβαμαι οτι ετσι και πεσει η ομαδα θα καει η Αθηνα...κριμα κριμα
Μισή ώρα πριν το ματσ τα ίδια έγραφα πάλι ε; και χτες μου την έλεγε εκείνος ο τύπος " πως μιλάω έτσι για Βιντιάδη και Αδαμιδη, ξέρω το ποιόν τους, κλπ κλπ... Δυστυχώς ο ΑΕΚτζής είναι από φύση καλόπιστος και μπορεί να ανεχτεί το δούλεμα,...επι χρόνια, όχι μονο μήνες...αλλά και αυτή η φυλλάδα με τίτλους "ΣΕΙΣΜΟ Ο ΒΙΝΤΙΑΔΗΣ" ΚΑΙ με αρθρα πως εξετάζει σοβαρά το θέμα του γηπέδου κλπ, αναρωτιέμαι ΠΩΣ και σε ΠΟΙΟΥΣ πουλάει ακόμα φύλλα;;; Είναι ντροπή να παίζουν κάποιοι με το μονίμως... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πληγωμένο αίσθημα ανθρώπων που απλώς αγαπουν μια ΙΔΕΑ και έχουν βάλει εκατονάδες φορές πλάτη, ηθικά και οικονομικά ακόμα και σε αυτους τους τραγικους καιρούς. Μέσα στην απίστευτη κριση την ανεργία και αναδουλιά η ΑΕΚ ηταν δεύτερη σε διαρκείας. ! Πως θέλετε ρε αρχιλαμόγια να ξαναπάει ο φίλαθλος να ξαναδώσει τα χρήματά του μετά από τόσο εμπαιγμό και κοροιδία; Ντροπή, και μόνο ντροπή... Και μακάρι ο αρχιτέκτονας αυτής της αθλιότητα να ξεκουμπιστεί όσο πιο μακριά γίνεται από την ομάδα μας πρωτού σηκωθούν τα ίδια τα γιαούρτια του και τον περιλούσουν...
.....Κυριε....Βιντιαδη........... Ωπα τινα-τινα-να-ναη....τινα-ναη-ναη............!!!!!!!!!!!!!!! τινα-νανα γιαβρουμ ...τιναναη !!!!!!!!!!!! Ωπααααααααααααα.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... Αλααααααααααααααααααααααααα !!!!!!!!!!!!!!!!! Τι.... τσιφτετελια ηταν αυτα παλι...σημερα !!!!!!!!!!!!! Τι γλεντια ...''Αμυντικα'' ηταν αυτα παλι.....tonight ????? Τι ...ανακοινωση αλα...Πριγκιπο-Τσακα ???? Τι ... Παπαδημητριου ... τι....Αρκουδας....τι.....Γιαγκο.....τι....Λινεν ...τι ...Βιντιαδης !!!!!!!!!!!!! Το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ φλουρι....ποιος θα το βρηκε .... Κυριε Βιντιαδη ???????? Εσεις....ήήή.... ο Λινεν ????
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙ...ΕΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ .......ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΤΙ ΑΝ ΒΡΕΙ ΚΛΠ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ..........ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΛΕΕΙ ΚΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ 30 ΜΕΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΟΙ ΑΜΕΤΟΧΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΑΜΙΔΗ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΚΛΠ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ .........ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ?????? ΑΔΑΜΙΔΗ ΤΙ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΤΡΩΣ?????? ΚΑΙ ΧΧ ΟΛΑ ΚΑΛΑ?????? Η ΚΗΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΣΕ 30 ΜΕΡΕΣ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ
A.θλητικη Ε.νωση Κ.ινας και μη χειροτερα......
και να μπει αυριο ο βιντιαδης θα αλλαξει την κατασταση τησ ομαδας?μπορει να κανει μεταγραφες εμπειρων παικτων?...οχι..το ροστερ θα ειναι το ιδιο...η ζημια και τα λαθη εγιναν το καλοκαιρι....η ομαδα ειναι η χειροτερη της κατηγοριας με διαφορα....κριμα....η διοικηση το μονο που την ενδιεφερε ηταν να κρατησει την παε λογιστικα βιωσιμη και την αποδυναμωσε αγωνιστικα...τωρα ειναι αργα...φοβαμαι οτι ετσι και πεσει η ομαδα θα καει η Αθηνα...κριμα κριμα
xorhs na zitame apoklisthkotita gia ths metoxes ths aek. th les re karamhtro ante adiasemas th gonia ante re
ΞΕΡΟΛΑ δικαιώνεσε ξανά δεν χρειάζεται να trollαρεις άλλο για να μας πείσεις ότι δεν είσαι γραφικός ο Βιντιαδης έβγαλε ανακοίνωση η ζωή είναι ωραία τραλαλα τραλαλο.
blinded +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Atzamidis21 ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΛΟΡΑΝΣ, ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΛΟΡΑΝΣ... ΤΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΣΟΥ ΕΝΝΟΩ.....ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΜΑΤΙ ΓΑΡΙΔΑ ΤΟΣΑ ΒΡΑΔΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΟΥ...ΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΣΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΤΙ ΛΕΝΕ???ΘΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΑΔΕΣ....ΕΦΟΠΛΙΣΤΑΔΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ..ΕΝΩΘΕΙΤΕ..ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ο ΑΤΜΑΤΖΙΔΗΣ..........ΡΕ ΠΟΣΟ ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΙΣΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...... ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΚΑΝΑ ΤΕΝΝΙΣ ΡΕ ΑΤΜΑΤΖΙΔΗ ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΕΟΣ...ΠΟΣΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ??ΠΟΣΗ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΚΟΜΑ??ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΑΙΕΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ...ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ ΣΥΥΥΥ
trooper +++1924000000000000000000
Atzamidis21 Τελικα γουσταρεις διαλυση της ΑΕΚ εσυ και αυτος για τον οποιο εκανες τους σταυρους..
Δέν το κόβω να είναι τόσο αφελής.. μάλλον για κανα 20€ την εβδομάδα τον κόβω τον τυπάκο.. Εαν πια είναι τόσο αφελής, τότε είναι λόγος για να αλλάξει κάποιος ομάδα.. η ντροπή των οπαδών :p
Φίλε και εγώ διαφωνώ με τον ΞΕΡΟΛΑ αλλά να τον λες τρολλ ή πληρωμένο πάει πολύ ο άνθρωπος γράφει εδώ μέσα εδώ και αρκετά χρόνια αν κάτι δεν πρέπει να αμφισβητούμε είναι την αγάπη του για την ομάδα.
Όλα έχουν και ένα όριο.. ακόμα και η "αφέλεια".. εκτός απο τη βλακεία, που είναι ανίκητη
ALexAndR0s Για αλλη μια φορα κανεις εμετικο σχολιο..μιλαω για το πιο πανω με το 20ρικο χωρις να γνωριζεις τον αλλον..Μαλλον αυτο ειναι το επιπεδο σου..Επιπεδο εμετου..
Αγαπητέ ΔΗΜΗΤΡΕΧΩ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ εδώ μέσα κανείς δέ γνωρίζει κανέναν, και όλοι "κρινόμαστε" απο τα γραφόμενά μας. Γι'αυτό στα χώνει όλο και περισσότερος κόσμος, και δέ μιλάω μόνο για την Ατζαμίδη. Αν περιορίσεις τις κοτσάνες που γράφεις, προφανώς και θα περιοριστούνε και όλα τα αρνητικά σχόλια προς εσένα. Αν συνεχίσεις να εκτίθεσαι με αυτή την "ύποπτη αφέλεια" και "αισιοδοξία" και "αγνότητα" που θέλεις να μας πείσεις οτι έχεις, τότε θα υποστείς και τα αρνητικά σχόλια των άλλων. γκε γκε?... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ----------------- Υ.Γ: το οτι είσαι εδώ μέσα 3-4 χρόνια όπως και όλοι εμείς, αυτό δέν αποδεικνύει το ποιόν σου, ούτε και κανενός άλλου. Για να κόψεις και αυτή την καραμέλα..
ALexAndR0s Πραγματικα απιστευτο το παραληρημα-εμετου..Μου την λες εσυ ο ατζαμιδης και 3-4 αλλοι;; πραγματικα απιστευτο το επιχειρημα σου..πραγματικα δεν αξιζει να ασχολουμε με εσας τους 5-6...οντως σταματω να απαντω σε εσας τους λιγους..
ΔΗΜΗΤΡΕΧΩ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ αυτό που πρέπει να σε προβληματίσει είναι οτι πλέον δέν είμαστε μόνο 5-6 άτομα.. απο οτι βλέπω και σε άλλα posts, σε κράζει πολύς κόσμος.. Εφόσον πας και σχολιάζεις απόψεις άλλων, κάποτε θα σχολιαστείς και εσύ. Ψάχτο λίγο, γιατί έχεις γίνει περίγελως..και δέν σε κόβω για τόσο μικρό (ηλικιακά)
AEKCy Καλα μας δουλευεις κοροιδευει ολους που τελικα επαληθευονται και μαλιστα με θρασσος και θα τον υποστηριξεις κιολας. Να λεει την αποψη του αλλα αφου ειναι ασχετοε να μην τα βαζει και με αυτους που πανε να τον ξεστραβωσουν, εχει τρολλαρει οσους τελικα ειχαν δικιο και αυτο ειναι υποπτο
Atzamidis21 Εδώ θα διαφωνήσω.. Και εγώ έχω δίκιο σε πολλά πράγματα αλλά δε με έχει τρολλάρει ποτέ. Έχει αντίθετη άποψη ναι, μου τη δίνει πολλές φορές απίστευτα ναι, αλλά δε το λέω ούτε γαύρο ούτε πληρωμένο ούτε κάτι τέτοιο. Και εγώ μπορεί να γράφω 6 μήνες στο site όμως διαβάζω τα σχόλια από την αρχή της σελίδας και έχω δει τέτοια άτομα να εξαφανίζονται τύπου kleftakis, t-rex και άλλοι πολλοί. Τουλάχιστον αυτός μένει εδώ. Υ.Γ Μη μου πείς ότι τον υπερασπίζομαι και υιοθετώ την άποψη του, όχι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ απλά το σωστό να το λέμε.
Ο Τρελός το καλοκαιρι ελπιζω να ησουν και να θυμασαι τι μας ελεγε ετσι?
Atzamidis21 Χαλαρωσε μεγαλε..δεν χρειαζομαστε να μας ξεστραβωσεις εσυ και καμια 10 αρια ακομα...και σε παρακαλω να παρεις πισω αυτο το ""υποπτο"" που λες για μενα.. επισης ο ΑΕΚCy με ξερει 3 χρονια εδω που γραφω , ασχετα αν διαφωνω μαζι του η' οχι..δεν σε γνωριζω δεν με γνωριζεις και μην ασχολεισαι επι προσωπικου...Πραγματικα δεν ξανα ασχολουμαι μαζι σου και μην ξανα ασχολειθεις και εσυ μαζι μου..Εγω δεν πληρωνομαι απο την ΑΕΚ , αλλα την πληρωνω 40 ΧΡΟΝΙΑ...ακους;;; 40 ΧΡΟΝΙΑ...γι αυτο λοιπον δεν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ θελω να ξανα ασχολειθεις μαζι μου..τελος..
atzam +++++
AEKCy Σωστός.
Όλα έχουν και ένα όριο.. ακόμα και η "αφέλεια".. εκτός απο τη βλακεία, που είναι ανίκητη
blinded - με γνωριζεις κι απο χτες και με λες τρολλ;; 3 χρονια γραφω εδω και με λες τρολλ;; σαν δεν ντρεπεσαι λιγο λεω εγω..
ΔΗΜΗΤΡΕΧΩ 21R --Ο-- ΞΕΡΟΛΑΣ Στα ορια λυπησης και χλευασμου
Atzamidis21 Εχεις γελοιοποιηθει ουκ ολιγες φορες με τις πληροφοριες σου..μην το συνεχιζεις αλλο..και κατι ακομα..για λυπηση εισαι εσυ και καμια δεκαρια που τρολαρετε την ""Μ Ι Ζ Ε Ρ Ι Α"" συνεχεια..
Επειδή η αλήθεια της ομάδας είναι μίζερη δεν σημαίνει ότι αλήθεια είναι μιζέρια.
και το παραμυθι παει συνεφο α ρε .....μπιπ....... δημητρελο την εβγαλεσ την χρονια....τα καλα του αδαμιδη και εσυ....
δυστυχως επτωχευσαμεν κυριοι....
Μας δουλεύετε χοντρά τελικά. Πέντε μήνες προετοιμασία για να πείτε ότι θέλετε και έκτο; Έλεος ρε Βιντιάδη, έλεος....Σε ένα μήνα θα έχουν μείνει μόνο οι φανέλες για να μας θυμίζουν τι υπήρχε κάποτε εκεί... Κρίμα για τον κόσμο που έκανε τόση υπομονή. Α-μέτοχοι ετοιμαστείτε, ξεκινάει το γλέντι...
ΚΑΙ ΠΟΥΣΑΙ ΣΤΑΥΡΑΚΑ ΑΔΑΜΙΔΑΚΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΛΕΩ ΝΑΙ ΡΕ ΕΣΕΝΑ ΒΓΑΛΕ ΑΥΡΙΟ ΠΡΩΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΚΕΛΕΠΟΥΡΙ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΕΠΕΝΔΥΤΗ ΚΟΛΩΣΣΟ ΚΛΠ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ .........ΔΗΜΗΤΡΕΧΩ.......17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ Ή ΛΟΓΩ ΤΩΝ 30 ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΗΜΕΡΩΝ ΤΟΥ ΒΙΝΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ?????? ΛΑΜΟΓΙΑ ΑΜΕΤΟΧΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ.....ΟΙ ΚΑΤΑΡΑ ΟΛΗ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ΛΑΜΟΓΙΑ
ΤΙ ΛΕΣ?ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΓΑΚΛΗ...ΜΕΤΑ ΤΙΣ 30 ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 30 ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ 60 ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΦΗΜΟΥΣ ΒΙΕΤΝΑΜΕΖΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΚΤΛ ΚΤΛ!!ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΜΑΓΚΕΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΗΤΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΒΙΝΤΙΑΔΗΣ....ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΩΣΤΑΚΗΣ η ΣΙΑΛΜΑΣ!ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ!
Γειά σου Βιντεο-Τσάκα...Πιο καλό ήταν το σότο που πούλαγε ο ξενιάδης κι ο σκλαβενίτης... Βάλε τα 10 εκκατομύρια και τ' άλλα θα έρθουν από μελλοντικούς επενδυτές που θα δούν ότι η ΑΕΚΑΡΑ μας αναγεννιέται.... Μη το ζαλίζεις άλλο ρε συ Βιντεο-Τσάκα....πήγαινε να φας τα φράγκα του Βιντεο-μπαμπά και μην ξανασχοληθείς με την δοξασμένη μας ομάδα....
Οκ κ. Βιντιαδη.... Σε 30 μερες το ποσο των 10 εκ. θα ειναι υπερ αρκετο για την Β'εθνικη που θα βρισκετε η ΑΕΚ..... Ακομα να σας θυμησουμε οτι εχετε ξεπερασει και τον πριγκιπα της παιανιας σε γραφικοτητα και θα εινια ΠΟΛΥ δυσκολο να σας εμπιστευτει ο κοσμος της ΑΕΚ ακομα κι αν αγορασετε την ΠΑΕ.... Φιλικα.... ενας γραφικος που καθε χρονο σκαει απο το υστερηματου 300-400 'η και 1000 ευρω γι αυτο που αγαπαει.... Λεπτομερια.....αυτα τα 500 που δινω ειναι για μενα οτι ειναι για σας τα 10 εκατομμυρια.....
ΝΤΑ ΡΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΝΤΑΡΑ ΤΑΤ ΑΤΑΤ ΤΑ ΤΑ. ΩΡΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ!!!ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!! Η ΑΕΚΑΡΑ ΘΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!! ΜΕ ΓΙΑΓΚΟ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΑ ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ ΜΙΑ!!! ΑΕΚΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕ!!!ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΙ???? ΒΙΝΤΙΑΔΙΑΔΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ.ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ ΑΕΚΑΡΕΣΣΣΣΣ!!!
καληνύχτα. η αεκ τελείωσε.η κοροϊδία αρκετά τράβηξε σανό τέλος
mitssos21 Η ΑΕΚ θα τελειωσει οταν το πουνε οι οπαδοι της...δηλ ποτέ..
Φίλε οι ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΗΔΗ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.... έχουν υποστεί πλύση εγκεφάλου και μιλάνε μόνο για Δ', μη νομίζεις ότι και οι οργανωμένοι δουλεύουν για την ΑΕΚ.... "Τον ΠΑΠΠΑ και τα μάτια μας"...
τώρα τελειώσαμε του χρόνου απο νέα βάση όπως φέτος στο μπάσκετ θα ξαναγεννηθούμε αλλά για τώρα τέλος. η αεκ που ξέραμε δυστυχώς τελειωσε
καταλάβαμε.. 2013 το τέλος της ΑΕΚ!
ΝΤΑ ΡΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΝΤΑΡΑ ΤΑΤ ΑΤΑΤ ΤΑ ΤΑ. ΩΡΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ!!!ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!! Η ΑΕΚΑΡΑ ΘΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!! ΜΕ ΓΙΑΓΚΟ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΑ ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ ΜΙΑ!!! ΑΕΚΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕ!!!ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΙ???? ΒΙΝΤΙΑΔΙΑΔΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ.ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ ΑΕΚΑΡΕΣΣΣΣΣ!!!
DEN VLEPO MELLON GIA THN AEKARA MAS....KAI DEN MPORO NA TROME XASTOYKIA APO OLOYS SAS OMADA KAI IDIOKTHTES....XYPNATE....DEN YPARXH ENAS POY NA AGAPA THN AEK NA THN SOSH....MONO LOGIA KAI OXI PRAXEIS KRYMA.....DEN ANTEXO ALLO NA VLEPO AYTO POY LEGETE AEK..THN EXETE MIKRHNH TOSO POLY....NTREPOMAI NA VGENO EXO ..... MAKARI NA VRETHEI ENAS POY NA MAS SOSH....AEK STHN KARDIA GIA PANTA.......
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΥ ΜΕΓΑΛΙΟΤΗΤΟΣ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΕΛΟΣ!!! Η ΑΕΚ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΟΔΙΑ ΣΤΗ Β ΕΘΝΙΚΗ!! ΠΕΤΥΧΑΤΕ Α-ΜΕΤΟΧΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΑΣ ΔΥΟ-ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΝΤΛΟΝΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΤΙΜΗΜΑ. ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ. ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ! ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΜΑΣ Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ. ΓΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ Α-ΜΕΤΟΧΟΙ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΟΡΓΗ ΜΑΣ ΕΓΙΝΕ ΛΑΒΑ.
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ....ΑΛΛΑ...ΑΔΑΜΙΔΑΚΟ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΦΙΑ ΤΕΛΙΚΑ..........................
DEN VLEPO MELLON GIA THN AEKARA MAS....KAI DEN MPORO NA TROME XASTOYKIA APO OLOYS SAS OMADA KAI IDIOKTHTES....XYPNATE....DEN YPARXH ENAS POY NA AGAPA THN AEK NA THN SOSH....MONO LOGIA KAI OXI PRAXEIS KRYMA.....DEN ANTEXO ALLO NA VLEPO AYTO POY LEGETE AEK..THN EXETE MIKRHNH TOSO POLY....NTREPOMAI NA VGENO EXO ..... MAKARI NA VRETHEI ENAS POY NA MAS SOSH....AEK STHN KARDIA GIA PANTA.......
ΤΩΡΑ ΣΕΙΡΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΑΙΚΤΏΝ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΆ Η ΔΙΆΛΥΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ !!! ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑ Δ' ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΠΛΈΟΝ !!! ΞΑΦΝΙΚΑ ΘΕΛΕΙ 20.000.000 ΕΥΡΩ !!! ΠΟΥ ΣΕ 30 ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ 30.000.000 !!! DVDΙΑΔΗΣ = ΦΕΙΖΑΛ-ΤΣΑΚΑΣ !!! ΚΡΙΜΑ !!! ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 2.5 ΧΡΟΝΟΝ ΦΟΝΑΖΕΙ "ΑΕΚΑΡΑ ΟΜΑΔΑΡΑ" ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΜΕ ΡΩΤΑΕΙ ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΕ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ !!!
Ελπίζω πλέον να το έχει συνυδητοποιήσει και ο πιο "καλόπιστος" ή αδαής....Παραμύθι ήταν όλη η ιστορία, και ξέρουμε ΟΛΟΙ καλά τον σκηνοθέτη και σεναριογράφο του ....και θα συνεχιστεί ίσως ακόμη και μέχρι το Πάσχα...να χαμε να λέγαμε... Τα έλεγα από τέλη Οκτωβρίου, και κάποιοι με είπανε μέχρι και εγκάθετο προχτές....άντε καλή υπομονή σε όλους μας...δυστυχώς θα μας χρειαστεί για αυτά που θα δούμε φέτος.
α και κατι για την αποκατασταση..Δεν δεσμευεται πουθενα οτι θα καταθεσει προταση εντος μηνος αλλα οτι ψαχνει λεφτα και στοχευει να καταθεσει προταση εντος μηνος...αυτο δε σημαινει οτι θα το κανει κι ολας!!
αδερφια τα λεμε στη Β η καλυτερη των περιπτοσεων ή Δ σε ευχαριστω ΑΕΚαρα μου για τις στιγμες που μου χαρησες ολα αυτα τα χρονια ΑΕΚ 1924-2013
πιστευα στο λινεν οτι κ μετα απο πετροπουλο μητρο θα σωθουμε,αλλα ρε φιλε τον ρικκα ηθελε να τον δωσει μεσα ,το φετση κ αυτοσ μεσα,ο φουρταδο 18αδα,ο κοτσα μεχρι προχθεσ πολυθεσιτησ τωρα εκτοσ κορδερο γκερρειρο εξω,εστω μεσα στο γηπεδο μπορουμε να σωθουμε με στοιχειωδη πραγματα,οσο για τα διοικητικα βιντιαδη τραβα αγορι μου να κοροιδεψεισ τιποτα αλλουσ ασε μας στο πονο μασ,κ κυριε μελλισανιδη παρτε παραδειγμα απο τον κ φωτιου,αμετοχοι κυνηγητο,καληνυχτα
ΤΣΑΚΑΣ ΝΟΥΜΕΡΟ 2 ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΟ ΡΙΝ...ΟΠΩΣ Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑ
ok παίδες Δ εθνική του χρόνου. ο κύριος βιντιάδης μάλλον δεν έχει εικόνα της ομάδας η οποία έχει καταντήσει η χαρά του κάθε πικραμένου. όταν αποφασήσει να κάνει την πρόταση δεν θα βρεί καμία αεκ στον ποδοσφαιρικό χάρτη
και το δουλεμα παει συννεφο...καινουριος τσακας ο βιντιαδης...αφου ενδιαφερεσαι για την επενδυση σου γιατι δεν την στηριζεις??δωσε ενα μικρο ποσο ω; δειγμα καλης θελησης...μην αφηνεις την επενδυση να ξεφτιλιζεται!!!αδερφια τελειωσε!
ΤΣΑΚΑ ΦΕΡΕ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΓΙΑΤΙ ΒΙΝΤΙΑΔΗΣ ΤΕΛΟΣ........................................
Η ΑΕΚ δεν τελειώνει. Η υπομονή μας, ναι. Πάντως μάγκες εγώ π@π@ριες από τον άνθρωπο δεν έχω ακούσει έως σήμερα.Ο άνθρωπος δείχνει σοβαρός. Εμείς πάντως θα σκάσουμε... Τα λέμε στο γήπεδο...
...'' χωρίς να διεκδικούμε την αποκλειστικότητα " .... " Στόχος " " η κατάθεση προσφοράς " ( πως λέμε , ' εγώ έβαλα στόχο να χάσω 40 κιλά μέσα στον επόμενο μήνα τώρα αν δεν τα χάσω...τι να γίνει ρε παιδιά...το θέμα ειναι να έχεις υψηλούς στόχους έτσι ;') Χ..ζε ψηλά κι αγνάντευε... Και η φορολογική ενημερότητα; Ο Ιανουάριος που είναι η μοναδική ευκαιρία-περίοδος να ενισχυθεί η ομάδα αγωνιστικά με μεταγραφές μπας και αποφύγει αυτό που ΟΛΟΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ? Το μόνο που με... ΣΥΝΕΧΕΙΑ απασχολεί πλέον είναι το εξής.... να γελάσει κανείς;; η να κλάψει ;;
αδερφια τα λεμε στη
ε καλα...δεν περιμεναμε κατι διαφορετικο απο κι αλλη παραταση!!!ΑΝ ως τοτε υπαρχει η ΑΕΚ παλι για παραταση θα ακουσουμε....αφου ειναι ευφυημα του Σταυρακα,μονο Σωτο να περιμενουμε!!
Για γέλιαααα ρεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Ακόμα και ο Τσάκας πιο σοβαρός φαίνεται.
telos epoxis tis AEK D enthiki erxomaste isos argisame kiolas......poli spema o tipos pios tsakas ama exis 10 miria mpes tora kai briskis ta ipolipa kai as ine i AEK epipedo astera gia 3 xronia akoma diladi kane 5 etes plano
χαχαχαχαχααχχαχαχαχααα σουτια που θελετε
χωρίς να διεκδικούμε αποκλειστικότητα στο ενδιαφέρον μας για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΠΑΕ ΑΕΚ. (τα ειπες ολα )
καταλάβαμε.. 2013 το τέλος της ΑΕΚ!
ΑΛΗΤΕΙΑ!!!! ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Τετέλεσται..... ΟFFICIAL
ΑΛΗΤΕΙΑ!!!! ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή συνεχίζουμε τις προσπάθειες μας, προκειμένου να διασφαλίσουμε την απαιτούμενη χρηματοδότηση για μια βιώσιμη λυση, χωρίς να διεκδικούμε αποκλειστικότητα στο ενδιαφέρον μας για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΠΑΕ ΑΕΚ. Παμε για αλλα μαγκες μουφα, τα λεγαμε δεν υπαρχει Βιντιαδης , Αδαμιδης υπαρχει
καταλάβαμε.. 2013 το τέλος της ΑΕΚ!
ΑΝΤΕ ΡΕ ΤΣΑΚΕΣ. ΣΕ 30 ΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΕΚ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΥΠΟΒΑΛΕΤΕ (;) ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΑΣ!!! ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΤΕ!! ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΩΝ Α-ΜΕΤΟΧΩΝ ΠΗΡΕ ΤΕΛΟΣ. ΞΕΚΟΥΜΗΣΤΕΙΤΕ!!!!!!!!!!!!