81 ΣΧΟΛΙΑ

Στο ποδηλατοδρόμιο και με Ανδριόπουλο καταλήγει η Βασίλισσα

Κεντρική σάλα εώς 7.000 θέσεων, δεύτερο κλειστό με 2000 θέσεις κι άλλη μια αίθουσα - προπονητήριο περιλαμβάνουν τα πλάνα του Μάκη Αγγελόπουλου στην εγκατάσταση του ποδηλατοδρονίου στο ΟΑΚΑ με τον πρότζεκτ μάνατζερ της Αγιάς Σοφιάς να αναλαμβάνει να “στεγάσει” και την ομάδα μπάσκετ της ΑΕΚ


Στην τελική ευθεία έχει μπει το θέμα του νέου γηπέδου της ΑΕΚ στο μπάσκετ και σύντομα αναμένεται να υπάρξουν οριστικές συμφωνίες και ανακοινώσεις. Μακριά από το φως της δημοσιότητας ο Μάκης Αγγελόπουλος έχει κάνει ατελείωτες συζητήσεις με τους αρμόδιους αλλά και με ειδικούς ώστε να δοθεί η καλύτερη δυνατή λύση για το φλέγον θέμα που θα παίξει κύριο ρόλο στο ανέβασμα επιπέδου της ΑΕΚ. Κι αν τους προηγούμενους μήνες είχε δοθεί η εντύπωση ότι δεδομένα η ΑΕΚ θα πάρει την εγκατάσταση του τένις το ΟΑΚΑ όπου είχαν γίνει και οι σχετικές μελέτες για να τοποθετηθεί σκέπαστρο φαίνεται πως τελικά η Βασίλισσα θα καταλήξει εκεί που… άρχισε. Το ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ με την εντυπωσιακή στέγη Καλατράβα φαινεται πως είναι η εγκατάσταση που θα στεγάσει τελικά την ΑΕΚ και τα όνειρα των οπαδών της και του Μάκη Αγγελόπουλου αν δεν προκύψει πάλι απρόοπτο και ανατροπή. Με δεδομένο ότι θα βρεθεί λύση με την μεταφορά της ποδηλατικής πίστας σε άλλη εγκατάσταση, που ήταν το πάγιο αίτημα της ομοσπονδίας ποδηλασίας που αντιδρούσε, ο δρόμος μοιάζει ανοικτός και οι λόγοι για τους οποίους η ΑΕΚ φαίνεται να καταλήγει στο ποδηλατοδρόμιο είναι καθαρά πρακτικοί. Εχουν να κάνουν με τον χρόνο στον οποίο μπορεί να τροποποιηθεί η εγκατάσταση ώστε να στεγάσει την ΑΕΚ και που θα είναι πολύ πιο σύντομος από ότι στο τένις, λιγότερο με το οικονομικό και πολύ περισσότερο με την γραφειοκρατία που θα είναι πολύ λιγότερη μέχρι να αρχίσουν οι εργασίες. Στο ποδηλατοδρόμο το σκέπαστρο υπάρχει ήδη και το πλάνο που φαίνεται να προκρίνεται ειναι με μία κεντρική σάλα 6.500 - 7.000 θέσεων, μια δεύτερη περίπου 2.000 για προπονήσεις και αγώνες ακαδημιών αλλά πιθανότατα και κάποιων ερασιτεχνικών τμημάτων κι άλλη μια αίθουσα - προπονητήριο. Το κλειστό θα χωριστεί ουσιαστικά σε δύο μέρη και με τις τροποποιήσεις που θα γίνουν αναμένεται να είναι έτοιμο να υποδεχτεί την ομάδα για να αγωνίζεται σε 4 εώς 6 μήνες από την ημέρα που θα αρχίσουν οι εργασίες. Μάλιστα το πολύ θετικό είναι ότι σύμφωνα με πληροφορίες του aek365 ο Μάκης Αγγελόπουλος έχει επιλέξει ως πρότζεκτ μάνατζερ τον Δημήτρη Ανδριόπουλο που με την Dimand θα αναλάβει να “στεγάσει” και την ΑΕΚ στο μπάσκετ. Η παρουσία του Δημήτρη Ανδριόπουλου αποτελεί εγγύηση για το έργο που αναμενεται να εκτοξεύσει την Βασίλισσα. Αυτό που προέχει είναι η κυβέρνηση και το υπουργείο αθλητισμού από τις καλές προθέσεις να περάσουν άμεδσα στις πράξεις ώστε το αργότερο μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού να έχει ολοκληρωθεί η γραφειοκρατική διαδικασία και η εγκατάσταση να περάσει στα χέρια της ΑΕΚ με μακροχρόνια μίσθωση όπως προβλέπει το πλάνο για να αρχίσουν άμεσα τα έργα.

Κ.Κ


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
mikros_serifis - 25/2/2018 14:46

Άρα όλοι εσείς που βάλατε dislike στον nmarkos2002 προτιμάτε Μαρούσι από Νέα Φιλαδέλφεια και δεν σας ενοχλεί αν θα βρίσκεται το γήπεδο μέσα στη βαζελοπολιτεία αν γίνει, που μάλλον θα γίνει. Φιλικά πάντα ,νομίζω ότι πολλές φορές εδώ μέσα κάποιοι χαρακτηρίζονται γκρινιάρηδες μόνο και μόνο επειδή δεν πάνε με το ρεύμα χωρίς να εξετάζεται η ουσία των λεγόμενων τους.

chrima04 - 26/2/2018 08:32

Καλημέρα φίλε! Δεν μου αρέσουν τα dislike και είμαι αντίθετη! Και ναί δαγκωτλό θέλω Νέα ΦΙλαδέλφεια-που θα γίνει όμως (χώρο) και με τέτοιο Δήμαρχοοο???!!! Μου λές σε παρακαλώώώ...

bill_mia_zoi_aek - 25/2/2018 17:35

Επειδή πράγματι το θέμα είναι η ουσία και όχι οι ταμπέλες ας πάμε στα σημαντικά. Στην ΝΦ δεν έχουμε ούτε οικόπεδο ούτε φυσικά γήπεδο. Τα χρήματα για τις αγορές και τις κατασκευές ποιος θα τα αναλάβει; Εσύ, εγώ, οι 500 ήρωες που πάνε τώρα γήπεδο, ποιος; Με το τέρας της γραφειοκρατείας τον δήμαρχο, τους "ευαίσθητους" πολίτες, το ΣΤΕ ποιος θα κάνει καλά; Εδώ στο ποδόσφαιρο σε δικό μας οικόπεδο και σε χώρο που είχε γήπεδο από... πάντα, ίδρωσε ολόκληρος Μελ, θα μπορέσει το μπάσκετ να... Συνέχεια φτιάξει γήπεδο από το μηδέν σε καινούργιο χώρο;;;;


Υπάρχουν και άλλα πολλά, άλλα και μόνα αυτά αρκούν, για να καταλάβει κάποιος που πατάει στην γη και όχι στα σύννεφα, πως στην πραγματικότητα η ΝΦ δεν υπάρχει καν σαν επιλογή.


Για να το πω και αλλιώς, όλοι θα θέλαμε γήπεδο 10.000 κοντά στο ποδοσφαιρικό με πολλούς χώρους για την ερασιτεχνική, το βόλεϊ, το χάντμπολ κλπ κλπ. Όταν όμως αυτό είναι εξώφθαλμα μη ρεαλιστικό είναι περιττό ακόμα και να το συζητάμε. Και ναι η επιμονή σε τρελά σενάρια με ταυτόχρονο γύρισμα της πλάτης στα ρεαλιστικά, μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε γκρίνια, μιζέρια και εσωστρέφεια. Δεν αναφέρομαι σε εσένα αφού το σχόλιο σου έχει επίπεδο, μιλάω γενικά.


Στήριξη και εμπιστοσύνη σε αυτόν τον τεράστιο άνθρωπο, ο οποίος για να προτιμά το συγκεκριμένο, είναι σίγουρο πως το έχει ψάξει εξαντλητικά και ξέρει τι κάνει.


Φιλικά πάντα...

Stratiotis21 - 25/2/2018 17:00

στα σύνορα με νέο Ηράκλειο και νέα Ιωνία είναι το ποδηλατοδρόμιο.

pel21 - 25/2/2018 16:10

Φιλικά πάντα...Η πρώτη ξενερα του γιαουρτα ήταν όταν του ζητήσαμε επιστροφή στο Μόσχος...Ότι να ναι, ειδικά για όσα επακολούθησαν.Στο Μόσχος ομάδα δευτεραθλητρια Ευρώπης?Τεσπα ασφαλώς και δεν υπάρχει ούτε ένας ΑΕΚτζης που να μην θέλει να βλέπει την ομάδα του στη Φιλαδέλφεια!!!!Αν το προτζεκτ ήταν εφικτό, πρώτος ο Μάκης θα το έτρεχε...Ας χαρουμε με τις ευλογημένες μέρες ζούμε ως Ενωσις...ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!

nikk_R21 - 25/2/2018 15:40

Φιλικά πάντα, πρέπει να κοιτάμε το εφικτό. Όπως λένε κι άλλοι φίλοι καμία ομάδα μπάσκετ δεν μπορεί να αγοράσει έκταση και να κτισει γήπεδο σε συνθήκες πραγματικής οικονομίας. Είναι ανέφικτο πρακτικά. Μακάρι να γίνει αξιοποίηση κάποιων υπαρχοντων και θα γίνει παλάτι με τις επεμβάσεις Ανδριοπουλου. Ακόμα κι αυτό είναι εξωπραγματικό κι υπερβαση για τα οικονομικά μεγέθη του μπάσκετ και τις συνθήκες στην χώρα. Μόνη ουσία είναι το δυνατόν κι όχι το ονειρικό, που κι εγώ θα ήθελα.

ORION21 - 26/2/2018 01:46

ORION14 - Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙ Μ....ΙΑ ΧΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΤΗΝ ΛΕΕΙ. ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΓΩ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΟ ΣΤΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΓΗΠΕΔΩΝ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΤΗΝ EUROLEAGUE. CSKA MOSKOW KAI BARCELONA ΠΑΙΖΑΝ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΓΗΠΕΔΑ ΟΜΟΙΑΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΦΑΝΕ ΕΞΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΞΟΠΥΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΑΟΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΚ ΒΟ ΝΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ EUROLEAGUE; ΗΜΑΡΤΟΝ. ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BUDGET ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Η ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΗΤΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΡΑΓΕΙΣ ΓΙΑ... Συνέχεια ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΣΟΥ ΩΣ ΟΜΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ EUROLEAGUE. ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟ: ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ Η ΚΛΕΛΙΑ ΡΕΝΕΣΗ ( ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΔΕΙΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ) ΚΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΠΡΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΣΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕ Η SOFIA VERGARA ( ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΞΕΝΟ ΑΙΔΕΙΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ. ΑΡΑ ΕΧΕΙΣ ΔΥΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ: Η ΣΠΡΩΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΛΕΛΙΑ Η ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΣΟΥ. ΕΤΣΙ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ. ΑΕΚΑΡΑΑΑΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Moonchild21 - 25/2/2018 21:19

Μέσα σε όλους και εγώ φυσικά γκρίνιαζα για τον Μελισσανίδη που δεν ρίχνει λεφτά και για τις επιλογές του Κ.Αγγελόπουλου σε παίχτες και προπονητές.Σε όσα θέματα και να έχουμε αντίθετες απόψεις θα πρέπει όμως να πούμε ότι μετά από τόσα χρόνια και απίστευτη ταλαιπωρία έχουμε δύο ανθρώπους που μας έβαλαν ξανά στο χάρτη των δύο βασικών αθλημάτων στην Ελλάδα.Θα πρεπει να τους στηρίξουμε όσο γίνεται ο καθένας από εμάς και ειδικότερα στο μπάσκετ που ειλικρινά δεν έχουμε... Συνέχεια βοηθήσει.ΜΟΝΟ ΑΕΚ!

parianos1968 - 25/2/2018 18:49

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΝΝΙΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ,ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΦΩΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.

ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΦΙΚΤΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥΜΕ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΕΓΑΣΕΙ ΕΚΤΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΒΟΛΛΕΥ ΚΑΙ ΧΑΝΤΜΠΟΛ.... Συνέχεια
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΡΟΝΟ.

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΓΗ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

XAIBANI - 25/2/2018 19:40

Και το ποδηλατοδρομιο πριν τους ολυμπιακους ανοιχτο ηταν!

chrima04 - 26/2/2018 08:06

Καλημέρα φίλε. Πρίν τους Ολυμπιακούς ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΙΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Επιτέλους λογική ιδέα! Κλειστό γήπεδο με πολλές δυνατότητες!!! Που έχει πολλά πλεονεκτήματα!! Πχ Προσβασιμότητα.

nmarkos2002 - 25/2/2018 19:20

Από ότι κατάλαβα και μπορώ να υποθέσω ο Μάκης έχει εξετάσει όλες τις πιθανές περιπτώσεις για γήπεδο και κατέληξε στο ποδηλατοδρόμιο. Μαζί του λοιπόν. Δεν θέλω να χαρακτηριστώ γκρινιάρης γιατί δεν είμαι. Ποτέ δεν έχω γκρινιάξει στο site σε κάποιο από τα σχόλιά μου. Ίσα-ίσα που θεωρώ ότι είμαστε πολύ τυχεροί που Μελισσανίδης και Αγγελόπουλος βρίσκονται στο τιμόνι σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ.

aekforeverandever - 25/2/2018 18:47

όλοι θα θέλαμε στη νέα φιλαδέλφεια το μπασκετικό γήπεδο κατά προτίμηση δίπλα στην αγια σοφιά, ΑΛΛΑ η ιδέα του Αγγελόπουλου φαίνεται εφικτή και ταιριαστή με τις υπάρχουσες πολιτικές και οικονομικές συνθήκες. η νέα ιωνία είναι δίπλα και το κράτος έχει ανάγκη την ΑΕΚ να εδρεύει στις εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ ώστε να μην αχρηστευτούν. συμφωνώ με κάποια σχόλια που διαβάζω ότι το μπάσκετ μας θέλει ζεστό και φιλικό στον αεκτζή γήπεδο το οποίο δεν χρειάζεται ντε και καλά να... Συνέχεια ξεπερνάει τις 10.000 θέσεις. είμαστε τυχεροί που δύο σοβαροί άνθρωποι ο τίγρης και ο αγγελόπουλος τρέχουν τα δυο δημοφιλή τμήματα της ομάδας μας

μαγος του οζ - 25/2/2018 17:19

μαγκες μην με ταραξετε στα ντισλαικ,την αποψη μου θα πω... το ποδηλατοδρομιο ειναι μοναδικο σκεπασμενο στη χωρα και ενα απτα καλυτερα(ηταν τουλαχιστον) στην ευρωπη...απο αυτο μπορουσε το ελληνικο μπουρδελοκρατος να χει εσοδα ΑΝ δουλευαν σωστα,φερνοντας αγωνες και μεγαλες ομαδες του εξωτερικου για προπονησεις και event...εκτος αυτου θα ειναι ασχημο τροποποιημενο σε γηπεδο μπασκετ...η καλυτερη λυση ειναι το μεγαλο γηπεδο τενις,αφου διπλα υπαρχει ενα πολυ καλο μικροτερο... Συνέχεια για τις αναγκες του αθληματος

tasosk - 25/2/2018 16:51

Για μένα κατά σειρά προτίμησης είναι 1. Γαλάτσι 2. Ποδηλατοδρόμιο 3. Τέννις. Από τη στιγμή που το Γαλάτσι δεν προχωράει, το ποδηλατοδρόμιο είναι η καλύτερη λύση και με τον ηλεκτρικό για εύκολη πρόσβαση. Απ'ότι καταλαβαίνω, πολλά Σάββατα ο ΑΕΚτζης θα μπορεί να συνδυάσει το μπάσκετ με το χάντμπολ ή το βόλεϊ... Ότι κι αν αποφασίσει ο πρόεδρος, τον στηρίζουμε, χωρίς διχόνοιες. Μοναχά ΕΝΩΣΙΣ!!!

mikroviostoaima - 25/2/2018 14:06

Και γιατί να φύγουμε από εκεί που είμαστε τώρα; Τι μας χαλάει; Ότι είναι το μεγαλύτερο και καλύτερο γήπεδο στην Ελλάδα;

Stratiotis21 - 25/2/2018 16:43

Το ότι και με 4000 κόσμο το γήπεδο φαίνεται αδειο

borsalino911 - 25/2/2018 16:05

Δεν είναι έδρα της ΑΕΚ φίλε.. Ο ΑΕΚτζης Καλώς η κακώς, θέλει να νιώθει ότι έχει το ΔΙΚΌ του σπίτι.. Ίσως και λόγω ξεριζωμού.. Έτσι νιώθει ζεστός να πάει γήπεδο.. μακάρι να ολοκληρωθούν όσο πιο γρήγορα και αντισεισμικα τα δύο γήπεδα και εκεί θα το δεις το μυστικό

mikroviostoaima - 25/2/2018 16:25

Ναι αλλά 7000 θέσεις είναι πολύ λίγες

santoRini21AEK - 25/2/2018 15:27

Αντε επιτελους να μπουμε σε ενα γηπεδακι ωραιο..αν κ πιστευω οτι το κλειστο του ελληνικου ηταν η καλυτερη λυση για την ΑΕΚ..το κακο του ειναι ομως η συγκοινωνια...

hal1986 - 25/2/2018 15:56

Και το τροκαντερο επισης!

pel21 - 25/2/2018 16:05

Ή στο Αβερωφ μέσα..

Triggerman_21 - 25/2/2018 15:11

Απ την αρχη υποστήριζα την ιδέα του ποδηλατοδρομίου παρά του τενις,μονο και μονο απ την τοποθεσια στο συγκροτημα του ΟΑΚΑ το ποδηλατοδρομιο ειναι πιο κοντα στις Αεκτζηδικες περιοχες (βλ Καλογρεζα,Ν.Ιωνια)...Μακαρι να προχωρήσει και να γίνει ένα πραγματικο ΠΑΛΑΤΙ

Οι 7.000 ειναι μια χαρα χωριτικοτητα για κλειστο-καμινι

Επισης θελω να πιστευω οτι το δεύτερο κλειστο 2000 θέσεων θα μπορεί να χρησιμοποιηθει απ το... Συνέχεια χάντμπολ και το βόλευ...ειναι οτι πρεπει η χωριτικοτητα για αυτα τα αθληματα

vasilis_v - 25/2/2018 14:50

Μια χαρά ειναι οι 7000. Στο Γαλάτσι που είχαμε ομαδαρα και παίζαμε τελικούς πρωταθλήματος κι Ευρωλίγκα, δεν μαζευτήκαμε ποτέ πάνω από 3.000.

Stratiotis21 - 25/2/2018 14:49

Μάγκας ο Αγγελόπουλος! Γηπεδαρα!

MarkoLivaja - 25/2/2018 14:23

AEK...Γήπεδο στο ποδηλατοδρόμιο

kyriakos_v - 25/2/2018 12:54

Εγώ γιατί προτιμώ να γίνει κάτι στη Ν.Φιλαδέλφεια;

Όταν είχαν ανακοινωθεί τα σχέδια για την Α.Σοφιά έλεγαν για γήπεδο μπαλόνι σε έκταση στη Ν.Φ.

Πιστεύω αυτό θα είναι το ιδανικότερο. Να στεγαστούν όλα τα τμήματα της ερα και το μπάσκετ και να είναι σε περιοχή δικιά μας.

Σαν προσωρινή λύση είναι ευχής έργον βεβαια ...

K1tr1nos21 - 25/2/2018 14:21

ποτε δεν μίλησαν για γήπεδο μπαλόνι.. μίλησαν για προπονητήριο μπαλόνι για να στεγαστούν τα τμήματα της EΡA που δεν έβρισκαν που να στεγαστούν.. όσο για το περιοχή δικη μας.. να σας θυμίσω ότι και οι πέτρες ξεσηκώθηκαν.. ενώ είχε παραγγελθεί ο εξοπλισμός.. μέχρι και επιτροπή φάντασμα γονέων και κηδεμόνων βρέθηκε να ισχυρίζεται με την συμπαράσταση του δήμου ότι ο χώρος έχει δεσμευτεί για να γίνουν σχολεια.. που ποτε δεν έγιναν στη φιλαδέλφεια και που ποτε δεν θα γίνουν.. και ήταν οι... Συνέχεια ίδιοι τύποι με αυτούς που ήταν εναντια της αγίας σοφιας δήθεν γιατί ενδιαφερόντουσαν για την στέγαση των ερασιτεχνικών τμημάτων της ΑΕΚ πείθοντας μάλιστα και κάποιους δικούς μας.. λένε μερικοί όχι στο ποδηλατοδρόμιο.. πρώτον δεν είναι σίγουρο.. δεύτερον είναι το πιο ρεαλιστικό αυτή την στιγμή.. το γαλάτσι περιμέναμε τρία χρονια και συνεχεια πέφτει κοροϊδία.. να χτίσεις γήπεδο χωρίς να έχεις την έκταση ακούγεται σαν το ανέκδοτο των σουφλιά και αλογοσκούφη για τον ΟΔΔΥ.. 7.000 λένε είναι πολλοί λίγοι για την ΑΕΚ που ονειρεύονται.. ας έρθει η στιγμή που το ποδηλατοδρόμιο θα φαίνεται μικρό για τον κόσμο της ΑΕΚ στη πράξη και ο Αγγελόπουλος θα φύγει χθες από εκεί.. αλλα στη πράξη όχι στα λόγια.. γιατί και του μελισσανίδη έτσι του λέγαμε.. φτιάξε ομάδα.. ξεκινα το γήπεδο.. πήδ@ξε τον γαύρο και εμείς θα σου γεμίζουμε δυο καλογρέζες.. στο μυαλό μας μπορεί να έχουμε πολλά.. οι πράξεις όμως κρίνουν μια επένδυση.. στη νέα φιλαδέλφεια χτίζεται το γήπεδο ποδοσφαίρου γιατί εκεί έχουμε το οικόπεδο.. και δεύτερο γιατί ήταν πάντα το γήπεδο ποδοσφαίρου της ΑΕΚ εκεί.. οικόπεδο για γήπεδο δεν σου δίνει κανεις στην αθηνα μέσα.. και όσες εκτάσεις υπάρχουν μπλέκονται δέκα φορείς και ιδιώτες.. δες τι τραβάει ο βάζελος και τι τράβηξαν όσοι σκέφτηκαν να ψάξουν κάτι για την ΑΕΚ μακρυά από το οικόπεδο της φιλαδέλφειας.. και μην ξεχνάτε γιατί πολλοί τα μπερδεύουν .. η έκταση στον ΟΔΔΥ ήταν ένα προεκλογικό πυροτέχνημα του σουφλιά για να περάσει το δωράκι στον πυλιαδάκη και να τακτοποιήσει την περιφέρεια του προεκλογικά.. μετά τις εκλογές σουφλιάς και αλογοσκούφης ποτε δεν συνάντησαν ξανά τον ντέμη.. την έκταση διεκδικούσαν τέσσερα υπουργεία και ιδιώτες.. ενώ ήταν απαγορευμένη για χρήση από όλα τα επιμελητήρια λόγω υψηλής τοξικότητας.. τα ολυμπιακά ακίνητα είναι η μονη λύση γιατί έκταση ούτε σου χαρίζει κανεις.. ούτε και αγοράζει κανεις..

R21_Ronin - 25/2/2018 13:47

Οταν αλλαξει η δημοτικη αρχη και χτιστει με το καλο το ποδοσφαιρκο γηπεδο ισως κοιταξουμε για ΝΦ και στο Μπασκετ γιατι ειδαμε ολοι τι τραβηξαμε για να ξεκινησουν τα εργα στη ΝΦ

panousc - 25/2/2018 14:06

Προεδράρα προχωρά, σου έχουμε εμπιστοσύνη. Θες την ΑΕΚ μεγάλη, τεράστια, πρώτη παντού, σε Ελλάδα και Ευρώπη και το ξέρουμε και σ' εμπιστευόμαστε. Σίγουρα θα έχεις προβλέψει και τι θα γίνει ΟΤΑΝ (και όχι ΑΝ) χρειαστεί πολύ μεγαλύτερο γήπεδο η Βασίλισσα γιατί κοιτάς μπροστά εσύ... Πάμε γερά!!

Wazzaa21 - 25/2/2018 14:03

Σαν όνειρο ακούγεται.... Πραγματικά αυτός ο πρόεδρος, δεν υπάρχει...

Αν αυτός δεν χρειάζεται την στήριξη του καθένα μας για τις τόσες προσπάθειες που καταβάλει, τότε ποιος?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΑΚΗ! Δίνεις όραμα σε όλους μας!

Crack_the_Sky21 - 25/2/2018 13:58

γκρινιάζουν οι αεκτζήδες γιατι θα ειναι κατω απο 10 χιλιάδες θέσεις ναι γιατί τώρα το οακα το γεμίζουμε και θα μας φανεί μικρό το ποδηλατοδρόμιο η ομαδα πήρε κήπελο με σχεδόν μηδαμινή υποστήριξη αλλα εσεις γκρίνια και γι αυτο λες και το αν θα παίξουμε euroleague εξαρτάται απο τις θέσεις αν ήθελε η ευρολιγκ να μας βάλει θα ήμασταν είδη μεσα ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ

nmarkos2002 - 25/2/2018 11:44

Καλό το ποδηλατοδρόμιο αλλά έχει δύο μειονεκτήματα.

1. Βρίσκεται στο ΟΑΚΑ που ο κόσμος της ΑΕΚ το μπούχτισε. Είναι κρανίου τόπος, κάνει κρύο, δεν έχει ούτε περίπτερο. Δεν βλέπουμε την ώρα να πάμε Φιλαδέλφεια όπου είναι το σπίτι μας και έχει και 1000 μαγαζιά.

2. Ακούμε τον Γιαννακόπουλο να λέει για ΟΑΚΑ και Παναθηναϊκή πολιτεία. Δεν ξέρω αν προχωρήσει κάτι... Συνέχεια τέτοιο, αλλά αν προχωρήσει τι κάνουμε; Το γήπεδό μας θα βρίσκεται σε Παναθηναϊκή πολιτεία;

Καλύτερο σενάριο θα ήταν το Γαλάτσι. Θα μου πεις υπάρχουν προβλήματα. Τι προβλήματα. Εδώ ξεπεράσαμε πολλά προβλήματα για το γήπεδο ποδοσφαίρου. Στο κάτω-κάτω το Γαλάτσι είναι ήδη χτισμένο.

Ιδανικό σενάριο: Φιλαδέλφεια. Υπάρχει πολύς χώρος πίσω από την παλιά 5,6,7, ο χώρος της Μπριτάννια. Τι θα γίνει όλος αυτός ο χώρος; Θα παραμείνει όπως είναι σήμερα; Ιδανικό θα ήταν να κάναμε γήπεδο σε αυτό το χώρο και κάποιες ακόμα εγκαταστάσεις για τμήματα της ερασιτεχνικής. Χώρος υπάρχει. Ο κόσμος θα πηγαίνει πολύ πιο εύκολα στη Φιλαδέλφεια παρά στο ΟΑΚΑ. Πιστεύω ότι στη Φιλαδέλφεια σχεδόν σε κάθε ματς θα είναι γεμάτο.

biker - 25/2/2018 13:57

Στη Φιλαδέλφεια υπάρχει η έκταση της Μπριτανια κι η έκταση της Ρενω. Θέλει αγορά της έκτασης πρώτα. Καμία ομάδα στην Ευρώπη όλη, δεν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο στο άθλημα του μπάσκετ. Αντίστροφα μεγάλο κόστος κι επένδυση για τα μελλοντικά έσοδα. Απλά καταστροφικό. Πολύ σωστό αυτό που θέλει να κάνει ο Μάκης. Εμείς να φροντίσουμε να μην είμαστε σταθερά 1000 άτομα μόνο.

nmarkos2002 - 25/2/2018 16:19

Σωστά τα λες φίλε μου. Το σχόλιό σου έχει ουσία και περιεχόμενο και μάλλον έχεις δίκιο.

hal1986 - 25/2/2018 13:04

" Βρίσκεται στο ΟΑΚΑ που ο κόσμος της ΑΕΚ το μπούχτισε. Είναι κρανίου τόπος, κάνει κρύο, δεν έχει ούτε περίπτερο. Δεν βλέπουμε την ώρα να πάμε Φιλαδέλφεια όπου είναι το σπίτι μας και έχει και 1000 μαγαζιά."

OTI NA NAI....Ναι γιαυτο δεν παει ο αεκτζης στο μπασκετ γιατι το εχει μπουχτισει απο τις πολλες φορες που το επισκεπτεται..

hal1986 - 25/2/2018 15:52

Αργησε αλλα βρεθηκε η νεα δικαιολογια απουσιας μετα τους τιτλους!.Δεν εχουμε κοσμο γιατι δεν εχει κοντα περιπτερο να αγορασουμε babaloo..!

nmarkos2002 - 25/2/2018 16:17

Ωραία τα ειρωνικά σχόλια, αλλά έχω και για σένα μια ερώτηση, την ίδια που έκανα και στον φίλο πιο πάνω: Που θα έχει η ομάδα περισσότερο κόσμο. Στη Φιλαδέλφεια η στο ΟΑΚΑ; Τι πιστεύεις; Εγώ πιστεύω Φιλαδέλφεια ή έστω Γαλάτσι. Συνεπώς προτιμώ Φιλαδέλφεια από ΟΑΚΑ. Και πάλι όμως, αν ο Μάκης τα έψαξε και δεν γίνεται αλλιώς, τότε μαζί του.

hal1986 - 25/2/2018 17:28

Θα σου απαντησω.Αν ο Αεκτζης θελει να παει να δει μπασκετ θα παει οπου και να ναι.Την Φιλαδελφεια δεν την βαζω μεσα γιατι ειναι αυτοννοητο αλλα και ανεφικτο παραλληλα για υλοποιηση.Στο Γαλτσι που αναφερει χωρις συγκοινωνια κοντα με ομαδα τρομερη πηγαιναν 1500 ατομα.Εσυ πες μου λοιπον Γαλτσα με 1500 και χωρις προσβασιμοτητα η εγκαταστασεις ΟΑΚΑ με ηλεκτρικο διπλα?

nmarkos2002 - 25/2/2018 16:12

Η πραγματικότητα είναι ότι ο ΑΕΚτζης έχει μπουχτίσει το ΟΑΚΑ. Αν ο Μάκης εξάντλησε τις πιθανότητες για Γαλάτσι και Φιλαδέλφεια, τότε πάσο. Ένα γήπεδο το φτιάχνεις για να κάτσεις πολλά χρόνια. Σε ότι αφορά το αν πηγαίνει ο ΑΕΚτζης στο μπάσκετ, έχω μια ερώτηση: Που θα έχει η ομάδα περισσότερο κόσμο. Στη Φιλαδέλφεια η στο ΟΑΚΑ; Τι πιστεύεις; Εγώ πιστεύω Φιλαδέλφεια ή έστω Γαλάτσι. Συνεπώς προτιμώ Φιλαδέλφεια από ΟΑΚΑ. Και πάλι όμως, αν ο Μάκης τα έψαξε και δεν γίνεται αλλιώς, τότε μαζί του.

gdim - 25/2/2018 13:17

ΤΟ Γαλάτσι ήταν το πρώτο που κοίταξε ο πρόεδρος αλλά αντιδρούν και οι κάτοικοι εκεί και ο Δήμος. Δεν προχωράει με τίποτα εκεί. Η Μπριτάνια όντως θα ήταν η καλύτερη λύση αν ....αν είχες το οικόπεδο. Πάρα πολλά τα λεφτά για αγορά. ΑΝ είχες τέλος το οικόπεδο θα πέρναγες με το Δήμο και τους περίεργους ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια για να χτίσεις, όπως η Αγία Σοφία. Κάτι ξέρει ο πρόεδρος. Κάνει το ΕΦΙΚΤΟ (άλλο θέμα το ιδανικό που όλοι θα θέλαμε).

aek_mania_agrinio - 25/2/2018 13:57

Αυτα ειναι ευχαριστα νεα ...οχι παιδες δε θελουμε καμια euroleage ετσι οπως το εχουν καταντησει !


Στηριξτε αυτη την ομαδα και αυτον τον ΠΡΟΕΔΡΟ!!! ΜΟΝΟ ΑΕΚ

vkallis21 - 25/2/2018 13:54

Ποια Ευρωλίγκα και ποια συμβόλαια εδώ κοιτάνε να την ρίξουνε δεν θελουμε κλειστά συμβόλαια θελουμε κανονικό ανταγωνισμό..Διαβάστε και καμία συνέντευξη του προέδρου καμία φορά..Όσο για το αν 7 χιλιάδες θέσεις είναι λίγες κάνουμε πλάκα έτσι?..Που βάζει εισιτήριο 2€ και πάνε 300 άτομα..Έχετε αναλογιστεί για τι επενδύσεις μιλάμε σε ένα άθλημα που το κέρδος είναι μηδενικό?

Milanezos1986 - 25/2/2018 11:27

Για να μπεις Euroleague με μακροχρονιο συμβολαιο χρειαζεσαι γηπεδο >10.000 θεσεις.

Αυτο ειναι το αρνητικο της υποθεσης.

Κι εγω οπως πολλοι αλλοι θελαμε τενις αλλα μαλλον εχει μεγαλο κοστος ανακατασκευης και επιπλεον πρεπει να πουμε ενα μεγαλο Ευχαριστώ στον ανθρωπο που βαζει λεφτα κ παιρνει αδιαφορια μεχρι στιγμης...

R21_Ronin - 25/2/2018 11:48

Μια χαρα ειναι 7χιλ τι να το κανουμε μεγαλυτερο το Παλε ειναι 5χιλ και το παλατακι 8χιλ δεν νομιζω να μην μπορεις να παιξεις Ευρωλιγκα για 3χιλ θεσεις λιγοτερες ειναι εντελως ακυρο.

Dimitris_21_ - 25/2/2018 13:50

ΦΟΒΕΡΟΣ! ΓΗΠΕΔΑΡΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ 2000 ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΒΟΛΕΥ ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΚΑΙ ΣΑΛΑΣ. ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΑΚΗ!

taurus_21 - 25/2/2018 13:34

Έχει δημιουργηθεί μία μικρή παρεξήγηση σχετικά με τις προδιαγραφές των σταδίων στην Euroleague. Γενικά, το μίνιμουμ όριο θέσεων είναι οι 5.000, για ομάδες που αγωνίζονται χωρίς εγγυημένο συμβόλαιο. Αυτό εφέτος ισχύει για τις Χίμκι (7.200 θέσεις), Μπάμπεργκ (6.200 θέσεις) και Βαλένθια (8.500 θέσεις).

Το επόμενο όριο θέσεων είναι οι 10.000, το οποίο όμως ισχύει για ομάδες που έχουν εγγυημένο συμβόλαιο (Φενέρ, Ολυμπιακός, ΤΣΣΚΑ, Ρεάλ, Ζαλγκίρις κλπ). Μοναδική εξαίρεση στον κανόνα αποτελεί η... Συνέχεια Μπαρτσελόνα, η οποία έχει συμβόλαιο αλλά αγωνίζεται στο Παλάου Μπλαουγκράνα των 7.500 θέσεων.

Το όριο των 10.000 θέσεων για τις ομάδες με συμβόλαιο τέθηκε πριν λίγα χρόνια από την ULEB, ώστε οι ομάδες να μετακομίσουν σε νέα γήπεδα μπάσκετ μεγαλύτερης χωρητικότητας, με στόχο τα έξτρα έσοδα και το «μεγάλωμα» του brand name της διοργάνωσης. Γι' αυτό κιόλας η διάταξη ισχύει μόνο για ομάδες με συμβόλαιο.

Σε περίπτωση που η Euroleague «ανοίξει» και δεχθεί ομάδες με βάση την κατάταξη των πρωταθλημάτων, ακολουθώντας το μοντέλο του ποδοσφαιρικού Champions League, οι διατάξεις αυτές θα τροποποιηθούν και θα γίνουν περισσότερο «ανθρώπινες», κάνοντας δεκτά τα κλειστά γήπεδα με χωρητικότητα μικρότερη των 10.000...

Dreiko788 - 25/2/2018 12:13

Μωρέ ας αλλάξουν τα πράγματα με τη Euroleague δίνοντάς μας την ευκαιρία να μπούμε και δηλώνεις το ΟΑΚΑ για έδρα στην Ευρώπη. Το τένις βέβαια μου άρεσε και μένα περισσότερο αλλά τι να κάνεις...

nikos_akadimia_platonos_2 - 25/2/2018 13:18

ΕΥΛΟΓΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ!! ΜΑΚΗΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ!!!

nikos_akadimia_platonos_2 - 25/2/2018 13:18

ΕΥΛΟΓΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ!! ΜΑΚΗΣ ΑΓΓΕΛΙΠΟΥΛΟΣ!!!

gelasto_kanoni - 25/2/2018 13:13

Εγώ θα πω κάτιπιο ερετικό.Στο ποδόσφαιρο επιμείναμε να γίνει το γήπεδο στη Ν.Φιλαδέλφεια και όχι στο Ελληνικό ή σε άλλη περιοχή για να μην φύγει η ομάδα απο τα μέρη που την γνωρίσαμε,φυσικά είχε και την λογική οτι οικοπεδο μας είναι και θέλουμε εκεί να μείνουμε.Στο μπασκετ παρακαλαμε για Γαλάτσι και ΟΑΚΑ το κράτος για γήπεδα που θα τους σώσουμε από τα κόστη τους.Εκεί δεν είναι ΑΕΚ να θέλουμε να την βλέπουμε στα άγια χώματα;... Συνέχεια
Υ.Σ. χαίρομαι πάρα πολύ που φτιάχνεται το γήπεδο μας στη Ν.Φιλαδέλφεια αλλά είμαι και από αυτούς που συμφωνούσαν να φτιαχτεί και στο Ελληνικό αν γινόταν με τους δικούς μας όρους.

istoriaek - 25/2/2018 12:29

Να μας έχει ο Θεός καλά και σε δύο χρόνια θα μας ζηλεύουν όλοι που θα έχουμε τα πιο ωραία γήπεδα σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ και μοναδικής αρχιτεκτονικής και τα δύο!!!!

mikros_serifis - 25/2/2018 12:25

Μερικοί κρίνετε βάσει της τωρινής προσέλευσης του κόσμου. Για την ΑΕΚ που ονειρευόμαστε 6.500 θέσεις είναι λίγες, νομίζω 8 με 10 Χιλ. θα ήταν καλύτερα . Μακάρι να υπάρχει τεχνικά δυνατότητα να μπορεί να αυξηθεί είτε μόνιμα είτε σε κάποια μεγάλα παιχνίδια η χωρητικότητα. Όπως και να έχει πολύ ευχάριστα νέα, μπράβο πρόεδρε.

R21_Ronin - 25/2/2018 11:52

Εδω μερικοι λετε οτι και τα 32χιλ που θα ειναι το ποδοσφαιρικο ειναι μικρο και θελατε 40χιλ ενω το παλιο γηπεδο δεν γεμιζε ενω ηταν μικροτερο απ αυτο που φτιανχνεται τωρα μονο στα ντερμπι γεμιζε και στα Ευρωπαικα το Νικος Γκουμας και μιλαμε για εποχες που οικονομικα ειμασταν καλυτερα σαν χωρα.

TheBlackPegasaur - 25/2/2018 09:42

Κατα την πολυ ταπεινη μου αποψη θα ηταν καλυτερο προτζεκτ το τενις , 7000 για μια ΑΕΚ τιτλων ειναι λιγο μικρο και πολυ ανοιχτο γηπεδο (για εμας που ειμαστε σε καθε αγωνα εκει και φωναζουμε το καταλαβαινουμε )

Παρολα αυτα με τον προεδρο μεχρι τελους , ΜΟΝΟ ΑΕΚΑΡΑ!!!

GeorgeGlyfada - 25/2/2018 10:04

Φίλε αν είσαι σε κάθε αγώνα εκεί σίγουρα θα ξέρεις ότι οι 7000 είναι υπερ αρκετές αν θέλουμε να έχουμε μια ισχυρή έδρα. Πάνω απο 7000 μαζεύονται μόνο σε καποιο αγώνα που θα είναι τελικός για τίτλο.

AEK_Rhodes - 25/2/2018 12:18

Μπορεί 7000 να ακούγονται πολλες θεσεις αλλα οι μεγαλες διοργανώσεις έχουν μίνιμουμ οριο θεσεων. Ευρωλίγκα, διοργανωση Φ4 και αλλα τα ξεχνάμε..

aekavadas - 25/2/2018 11:38

Απλά φίλε μου το γήπεδο θα το χουμε για πολλά χρόνια και με πρόεδρο τον Αγγελόπουλο,αργά ή γρήγορα πιστεύω θα το αγκαλιάσει το μπάσκετ ο κόσμος.Οπότε ένα γήπεδο με χωρητικότητα γύρω στις 10 με 12 χιλιάδες και λίγο ίσως πιο μπασκετικό θα ήταν για μένα το ιδανικό. Εννοείται όμως, πως δεν είναι αυτός λόγος για γκρίνια.Θα ήταν τουλαχιστον αχαριστία προς το πρόσωπο του και με την έως τώρα στήριξη που έχει.

biker - 25/2/2018 11:51

Με την συμβολή Ανδριοπουλου πιστεύω θα αλλάξει όψη και θα είναι πολύ πιο κοντά οι εξέδρες. Η χωρητικότητα είναι ότι πρέπει σύμφωνα με τα σύγχρονα να είναι κοντά στο μέσο όρο εισιτηρίων κι υπεραρκετη προς το παρόν. Η Γιουβέντους το Ντελαλπι το γεμιζε 65.000 σε 3-4 ματς το χρόνο κι έκανε γήπεδο 45αρι, κοντά στο μέσο όρο των 35-38.000 που έχει. Είναι ζήτημα κόστους, λειτουργικότητας κι...... επιβίωσης. Εμείς ας φροντίζουμε να το γεμίζουμε και μπράβο στον Μάκη. Ο πιο αγνός πρόεδρος στην... Συνέχεια Ελλάδα.

maek21 - 25/2/2018 11:24

Ρε φίλε πλάκα μας κάνεις; Λίγες είναι 7.000; Αφού είμαστε άχρηστοι! Και 5.000 υπεραρκετό θα μας ήταν, για να γίνεται και λίγο έδρα με τους 1000 που ίσως μαζεύουμε! Μακάρι να διαψευστώ και να γίνει και τελικά να αποδειχτεί ότι είναι μικρό, αλλά αφού πηγαίνεις ξέρεις και ξέρω ότι τελικά και πολύ μας είναι!

R21_Ronin - 25/2/2018 11:49

Συμφωνω και 5χιλ να ειναι μια χαρα ειναι μην τρελαθουμε

borsalino911 - 25/2/2018 10:58

Το "ανοιχτο" που λες δεν ισχύει φίλε.. έχεις δει τα τελικά σχέδια; δεςτα και θα αλλάξεις γνώμη που έλεγε και η Σαρρή.. θα θυμίζει γήπεδο Μπάσκετ NBA.. Μόνο μπράβο για αυτόν τον άρρωστο ΑΕΚτζη που λέγεται Μάκης Αγγελόπουλος.. Έτσι θα έχουν και το βολευ και το χάντμπολ έδρα και δε θα παρακαλάει ολόκληρη ΑΕΚ κάτι καημενους...

combatiente_21 - 25/2/2018 10:17

Συμφωνώ βρε Σπύρο αλλά με αυτά που έχει δει ο άνθρωπος στο ΟΑΚΑ τι άνοιγμα να κάνει??

"Η ΑΕΚ είναι Ιδέα" - 25/2/2018 11:47

Η ομάδα χρειάζεται γήπεδο οπωσδήποτε, όμως είναι απαραίτητο αυτό να συμβαδίζει με τα θέλω και τα πρέπει της Euroleague, αν αυτοί θέλουν γήπεδο 10.000 θέσεων, τότε πρέπει να το ξανασκεφτεί ο πρόεδρος! Η ΑΕΚ ΠΡΈΠΕΙ να συμμετάσχει κάποια στιγμή στην Euroleague, αλλιώς το χάσμα με τους άλλους δύο δεν θα κλείσει ποτέ, θα κάνουμε σκόρπιες νίκες αλλά πρωτάθλημα δύσκολα! Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό με τις 10.000 θέσεις, ΑΝ όμως ισχύει, σκέφτεται ότι μπορεί για να μπούμε στην Euroleague να παίζουμε στο νέο... Συνέχεια γήπεδο για το πρωτάθλημα και ίσως στο ΟΑΚΑ για Ευρώπη! Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει το κριτήριο να είναι τι θέλει η Euroleague, ξέρω ότι θα με μαυρίσετε, αναλαμβάνω το "κόστος", αυτή είναι η γνώμη μου! Εξάλλου, και ο Αγγελόπουλος έχει επισημάνει πόσο σημαντικό είναι να παίζει και η ΑΕΚ στην Euroleague, πιστεύω όμως ότι πρέπει να παίξει εκεί αλλά στο ΔΙΚΌ της γήπεδο...

R21_Ronin - 25/2/2018 11:46

Παιδια ο Ανδριανοπουλος γνωριζουμε τι ομαδα υποστηριζει?

alekos_savrellis - 25/2/2018 11:39

Θέλουμε μακέτες , ΤΩΡΑ !!!!!!

alekos_savrellis - 25/2/2018 11:38

Γουστάρω κιτρινόμαυρο απ έξω !!!! Τις καλημέρες μου ΑΕΚάρες

Koulinio21R - 25/2/2018 11:34

Μπράβο ξανά στον πρόεδρο... Δεν υπάρχουν λόγια... Σε ευχαριστούμε πολύ!!!!

Τι κρίμα να υπάρχει αυτή την περίοδο αυτή η δημοτική αρχή... Αυτό το οικόπεδο στη Ρενό, ήταν ότι έπρεπε για το μπάσκετ με ένα κλειστό 7-8 χιλιάδων θέσεων και ένα δεύτερο κλειστό 4-5 χιλιάδων για χάντμπολ /βόλεϊ... Είναι πολύ μεγάλος χώρος και ρημαζει

giapantaek - 25/2/2018 11:21

Σημασια πανω απο ολα εχει να γινει το καλυτερο για την ομαδα μπασκετ και αν μπορεσει να στεγασει και τμηματα ακαδημιων και ερασιτεχνικης ακομα καλυτερα.Το που θα γινει ο Αγγελοπουλος με τους συνεργατες του ξερει που τον εμπιστευομαστε και εχει το "μαχαιρι".Κατανοητο οτι το γηπεδο Τενις θα παρει περισσοτερο χρονο να μεταμορφωθει λογω του σκεπαστρου.

Αλλα εχω μια απορια που ισως ο Κωστας ξερει να απαντησει : Τι θα γινει με την ομοσπονδια του... Συνέχεια Ποδηλατοδρομιου και οσους αντεδρασαν οταν ειχε πρωτοακουστει οτι θα παμε στο Ποδηλατοδρομιο ? Θα σταματησουν οι αντιδρασεις τους οταν μεταφερθει η πιστα ? θα πρεπει να εξασφαλισουμε οτι θα εχουμε περαιτερω προβληματα μαζι τους.

romanity - 25/2/2018 11:15

Αν το δει κάποιος το θέμα μόνο τεχνικά και οικονομικά τότε η ερώτηση είναι μία: τι είναι πιο συμφέρον, να βάλω μια στέγη σε ένα γήπεδο που είναι σχεδόν έτοιμο ή να φτιάξω εκ νέου τις κερκίδες σε ένα χώρο που είναι στεγασμενος; Επίσης κάποιος θα μπορούσε να θέσει τον χωρισμό του εσωτερικού σε δύο τμήματα ως ένα μείον αν στον σχεδιασμό προβλέπεται ένα μόνο πέταλο (οπως στο Αλεξανδρειο). Νομίζω ότι στο τέλος της κουβέντας καταλήγουμε όλοι στο ότι έχουμε εμπιστοσύνη στον Μάκη... Συνέχεια Αγγελόπουλο και πιστεύουμε οτι θα κάνει το καλύτερο για την ομάδα μας.

stamaek - 25/2/2018 11:08

Εξαιρετική λύση που φαίνεται να καλύπτει και ανάγκες ακαδημιών και ίσως άλλων τμημάτων. Οι 7000 είναι ιδανικό νούμερο για την υπάρχουσα κατάσταση της ομάδας. Απλά, αν είναι δυνατόν, αφού πρόκειται να γίνει ανακατασκευή, να προβλεφθεί η δυνατότητα για επέκταση ως τις 10000, αν και εφόσον αλλάξουν τα μυαλά μας (των οπαδών).

ΚΎΡΙΕ Μάκη, σε ευχαριστούμε για όλα

kitrinomaurosvolos - 25/2/2018 11:08

7000 λενε καποιοι λιγο? 7000 ειναι μια χαρα μιας κ μεσο ορο εισητηριων μαζι Με τα ντερμπι δεν εχουμε πανω 2500 φετος. Αλλα ακομη κ να γιγαντωθει η αεκ κ να χρειαζεται παραπανω θεσεις ευκολα ο μακης θα το κανει 10000 η στην χειροτερη παιζουμε οακα μερικα μεγαλα ματς, ας γεμισουμε σε καθε ματς 7000 γηπεδο κ μετα γκρινιαξτε οσο θελετε.

Gipedo_stin_N_F - 25/2/2018 10:54

Τελεια και παύλα Μάκη! είσαι κ....α!!!!!!

Gipedo_stin_N_F - 25/2/2018 10:52

Τελεια και παύλα Μάκη! είσαι κ....α!!!!!!

jimisraf - 25/2/2018 10:48

Δεν ξερω αν το εχετε καταλαβει...Εγω μετα απο 60 χρονια, τωρα αισθανομαι κολοφαρδος που εχω σαν ΑΕΚ,τον Μακη Αγγελοπουλο προεδρο...Προεδρε,εισαι δωρο Θεου και μακαρι να εισαι καλα για παρα πολλα χρονια και να ασχολεισαι με την ΑΕΚΑΡΑ μας....ΑΕΚΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...!!!!

antifa_R21 - 25/2/2018 10:25

Velodrome AEK MARSEILLE BROTHERS!

an0nymous - 25/2/2018 10:11

Θα προτιμούσα το τένις που είναι πιο ωραίο και "μπασκετικό" ..αλλά παιδιά εσείς που γράφετε όχι 7000 είναι λίγο για μια ΑΕΚ τίτλων και τέτοιες σαχλαμάρες γελάω με την πάρτη σας απλά να ξέρετε.. μόνο λόγια είστε τίποτα άλλο.. στο γήπεδο 1000 άτομα με το ζόρι πάνε!!!!


Καλύτερα μη γράφετε τέτοια γιατί εκτίθεστε κάθε βδομάδα!!!

Apostolis_AEKAPA - 25/2/2018 10:02

Ωραιο project , μια χαρα ειναι οι 7000 για αρχη. Θα εχουμε επιτελους τον παλμο που εχουμε στα εκτος εδρας. Πολυ σωστα και σταθερα τα βηματα που κανει ο Μακαρος! Στηριξτε τον ολοι αδερφια, αξιζει!!

josephaek - 25/2/2018 09:53

ΟΙ 7.000 ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ, ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΑΝΟ. ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΛΕΣ ΓΙΑ ΒΟΛΕΥ &ΧΑΝΤΜΠΟΛ , ΑΛΛΑ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ. ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΑΟ & ΟΣΦΠ. ΕΑΝ ΤΑ ΠΛΑΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΑΡΚΑ & ΟΣΤΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΠΑΣΚΕΤΟΦΙΛΟΙ ΘΑ ΣΤΡΑΦΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΗ ΑΕΚ...ΜΕΓΑΛΑ ΓΗΠΕΔΑ=ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ=ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

daywalker - 25/2/2018 08:57

Αν στεγαστει το ποδηλατοδρομιο αλλου σωςτα και ειναι ολοι ευχαριστημενοι ΝΑΙ ειναι μια καλη θεση γιατι 7000 ειναι υπεραρκετο για τον μπασκετικο κοσμο της ΑΕΚ που και στα παιχνιδια πρωταθληματος θα μπορει να δινει παλμο. Το πολυ σημαντικο ειναι οτι θα μπορεσουν να στεγαστουν και αλλες ομαδες στην μικροτερη σαλα, οι ακαδημιες, οτι θα υπαρχει παρκινγκ και ηλεκτρικος

Θανάσης - 25/2/2018 08:48

Aυτό που μετράει πάνω απ' όλα είναι να έχει το δικό της σπίτι και στο μπάσκετ η ΑΕΚ.Μπράβο στον Μάκαρο που προσπαθεί να το κάνει.Θα προτιμούσα τις εγκαταστάσεις του τένις γιατί μ' άρεσε σαν γήπεδο (το ποδηλατοδρόμιο εξωτερικά δεν μ' αρέσει) και γιατί μπορούσε σε χωρητικότητα να φτάσει τις 10 χιλιάδες.Ακόμα και 7 χιλιάδες είναι πολύ καλό και μακάρι να μην παίζει ρόλο αν παίξουμε κάποτε Ευρωλίγκα.Θα είναι καυτή έδρα.Αν αποδεικνύαμε ότι πρέπει η ΑΕΚ να έχει μεγαλύτερο γήπεδο... Συνέχεια για να καλύψει τις ανάγκες της,το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έψαχνε τη λύση ο Μάκης.Καλή συνέχεια πρόεδρε.

ΥΓ. Το καλοκαίρι του 2019 (μπορεί και νωρίτερα το μπάσκετ,αλλά Ελλάδα είναι ποτέ δεν ξέρεις) θα έχουμε έτοιμα τα νέα γήπεδα μας σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ.Θα είναι η χρονιά εκτόξευσης της ΑΕΚάρας παντού.Ο Θεός να δίνει υγεία σε Τίγρη και Μάκη να συνεχίσουν το όραμα τους για μια ΑΕΚ τεράστια και πανίσχυρη.

ΕΠΟΜΕΝΟ