140 ΣΧΟΛΙΑ

Γύρισε ο Απάτσι, γύρισε η χαρά!

Με γκολ παγκόσμιας κλάσης, ο killer Σέρχιο Αραούχο καθάρισε το ντέρμπι και τον Παναθηναϊκό (1-0) - Ματς τακτικής και υπομονής από την ομάδα του Καρέρα, άνοιξε λογαριασμό στα μεγάλα ματς ο Ιταλός τεχνικός και η ΑΕΚ αποτίναξε την... κατάρα των ντέρμπι

Super League – 23η αγωνιστική

ΑΕΚ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 1-0

ΓΗΠΕΔΟ: ΟΑΚΑ

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Γιόβιτς (Κροατία)

Επιστροφή στον τόπο του… εγκλήματος (και στις νίκες στα ντέρμπι)! Με τον μέγα Σέρχιο Αραούχο να γυρίζει, να βγάζει τα πιστόλια του και με γκολ παγκόσμιας κλάσης να καθαρίζει τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ (1-0), πετώντας την κατάρα πάνω από την ΑΕΚ που δεν είχε κερδίσει ντέρμπι από τον Απρίλη του 2018. Και τότε, θύμα ο ίδιος αντίπαλος (είχε κάνει δύο γκολ), με τον Απάτσι να αποκτά πελατειακή σχέση πλέον και να τελειώνει τους πράσινους απόψε με ένα τρομερό γκολ, όπου έστριψε και πλάσαρε μοναδικά, νικώντας τον Διουδή. Δείχνοντας και επιβεβαιώνοντας την τρομερή εκτελεστική δεινότητα που διαθέτει. Στα… υπόλοιπα, μιλάμε για ένα ματς τακτικής και υπομονής από την ΑΕΚ, αφού ήταν ξεκάθαρο το πλάνο του Μάσιμο Καρέρα, που είχε αποφασίσει να δώσει την μπάλα στον Παναθηναϊκό και να περιμένει κλείνοντας σωστά τους χώρους με κοντά τις γραμμές. Θέλοντας προφανώς να χτυπήσει στην κόντρα, βρίσκοντας ανοργάνωτο τον αντίπαλο. Το πλάνο σε γενικές γραμμές λειτούργησε, αν και η ΑΕΚ θα μπορούσε αν είχε σε καλύτερη μέρα τους Βέρντε-Λιβάγια-Μάνταλο να κάνει πολλά περισσότερα μπροστά, ενώ αμυντικά υπήρχαν κάποια θέματα στο πρώτο μέρος, στην επανάληψη η Ένωση έκλεισε καλύτερα τους χώρους και ο αντίπαλος απείλησε σε μια περίπτωση με τον Χατζηγιοβάννη. Κορυφαίος για την ΑΕΚ ο εκτελεστής Σέρχιο Αραούχο, μεγάλο ματς στην άμυνα ο Βράνιες, κατάθεση ψυχής ο Μπακάκης, κομπιούτερ στον άξονα ο Κρίστιτσιτς.

Με ένα σύνθετο 4-3-3, όπου σε πολλές περιπτώσεις, ο Μάνταλος έπαιρνε μέτρα φεύγοντας από την τριάδα των χαφ και γινόταν δεκάρι, παίζοντας πίσω από τον Αραούχο (με τον Λιβάγια αριστερά και τον Βέρντε δεξιά), ξεκίνησε η ΑΕΚ. Ήταν ένα πρώτο 45λεπτο, όπου η Ένωση έδωσε χώρο στον αντίπαλο, του έδωσε την μπάλα και περίμενε κλείνοντας τους χώρους με κοντά τις γραμμές της, για να χτυπήσει εκμεταλλευόμενη τα λάθη του αντιπάλου. Υπήρχαν τομείς που οι παίκτες του Καρέρα πήγαν καλά, υπήρχαν και άλλοι όμως που έγιναν όλα λάθος. Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως. Όπου ο Παναθηναϊκός βγάζοντας πίεση ψηλά βρίσκει δύο σουτ στο πρώτο πεντάλεπτο με Χατζηθεοδωρίδη – Δώνη, όπου δεν ανησύχησαν τον Μπάρκα. Η ΑΕΚ ανεβαίνει μετά τα πρώτα αναγνωριστικά λεπτά, παίρνει χώρο και στο 8’, χάρη στην εκτελεστική δεινότητα του Σέρχιο Αραούχο ανοίγει το σκορ. Ήταν ένας υπέροχος συνδυασμός των Κρίστιτσιτς-Λιβάγια-Αραούχο, με τον Απάτσι να παίρνει την μπάλα, να στρίβει με ένα πάρσιμο αδειάζοντας τον αντίπαλο και με γυρίζοντας με άψογο αριστερό πλασέ νίκησε τον Διούδη για το 1-0! Τρία λεπτά αργότερα, η Ένωση αγγίζει και δεύτερο γκολ, όταν ο Μπακάκης συνδυάστηκε όμορφα με τον Αραούχο, γύρισε από τα δεξιά, αλλά ο Μάνταλος στην κίνηση σούταρε ψηλά από καλή θέση. Σε αυτό το χρονικό σημείο η ΑΕΚ βγάζει ένταση στο παιχνίδι της, βγάζει σωστή πίεση, κρατά μπάλα και γενικά ελέγχει το ματς. Έχοντας όμως κάποια κενά στο ανασταλτικό κομμάτι. Με τον Παναθηναϊκό να προσπαθεί να τα εκμεταλλευτεί και να δημιουργεί μια καλή ευκαιρία στο 18’, όταν σε ένα σουτ του Μπουζούκη, ο Μπάρκας με εξαιρετική επέμβαση στην γωνιά του είπε όχι. Φτάνοντας στα μέσα του πρώτου μέρους το ματς είχε αποκτήσει γρήγορο ρυθμό με την μπάλα πάνω κάτω και την Ένωση στο 20’ να απειλεί τον αντίπαλο, βγάζοντας εξαιρετική συνεργασία που έφερε τον Λόπες σε θέση βολής, αλλά ο Διούδης ήταν εκεί. Από εκεί και πέρα μετά το 30’ η ΑΕΚ κάνει αρκετά λάθη στο τακτικό κομμάτι, χάνει το compact παιχνίδι της δεν έχει σωστές αποστάσεις στις γραμμές της και δεν κάνει σωστά την πίεση. Μάλιστα όλα αυτά κάνουν έξαλλο τον Μάσιμο Καρέρα που βάζει τις φωνές στους παίκτες του, αφού βλέπει να μην ακολουθείται το πλάνο. Ευτυχώς σε αυτό το κακό διάστημα ο Παναθηναϊκός δεν δημιουργεί κάποια σημαντική στιγμή και όσες φορές επιχειρεί να απειλήσει, είναι εκεί ο Μπάρκας να καθαρίσει με αποτελεσματικότητα και ουσία. Μ’ αυτά και μ’ αυτά και με τον ΠΑΟ να έχει μια ανούσια κατοχή ολοκληρώνεται το πρώτο μέρος στο ΟΑΚΑ, με την ΑΕΚ στο 1-0, χάρη στην γκολάρα του Αραούχο. Με (πιο) καθαρή τριάδα στα χαφ (τον Μάνταλο εσωτερικό) και τους Βέρντε – Λιβάγια στα άκρα, ξεκίνησε στην επανάληψη η ΑΕΚ.

Με διάθεση να βγάλει σωστή πίεση ψηλά και έχοντας κοντά τις γραμμές της ήθελε να ελέγξει τον ρυθμό πράγμα που πέτυχε. Στα πρώτα λεπτά, δεν υπάρχει κάτι ιδιαίτερο, πέραν από ένα πέσιμο μέσα στην περιοχή του Κρίστιτσιτς από επαφή που υπήρξε με τον Σέκενφελντ, με τον Κροάτη Γιόβιτς (περιμένοντας και το VAR) να λέει παίζετε και μια επικίνδυνη φάση από στατική μπάλα που ο Βέρντε δεν πρόλαβε να εκτελέσει. Φτάνοντας στη μια ώα αγώνα με τον Δώνη να κάνει διπλή αλλαγή βάζοντας Ζαχίντ-Μακέντα, ο Παναθηναϊκός θα δημιουργήσει μια μεγάλη ευκαιρία, όταν ο Μακέντα βγήκε φάτσα με τον Μπάρκα, ανακόπηκε αρχικά από ένα εκπληκτικό τάκλιν του Βράνιες αλλά στη συνέχεια ο Χατζηγιοβάννης που έγινε κάτοχος σούταρε άουτ. Είναι ένα χρονικό σημείο που ο αντίπαλος βγάζει πίεση, η ΑΕΚ έχει δώσει πολύ χώρο και δεν μπορεί όταν ανακτά την μπάλα να γίνει απειλητική και δημιουργική αφού έχει μακριά τις αποστάσεις, με τον Καρέρα να θέλει να βελτιώσει την εικόνα δίνοντας φρεσκάδα και ταχύτητα βάζοντας, βάζοντας τον Αλμπάνη αντί του Βέρντε. Το ματς όσο περνά η ώρα χάνει τον ρυθμό του, κυριαρχούν οι δυνατές μονομαχίες και ουσιαστικές φάσεις δεν υπάρχουν. Με τον Καρέρα στο 77’ να προχωρά στη δεύτερη του κίνηση βγάζοντας τον Αραούχο που τα έδωσε όλα και πέτυχε και ένα καταπληκτικό γκολ βάζοντας τον Κλωναρίδη ο οποίος πήγε δεξιά, ο Λιβάγια ήρθε στην κορυφή και ο Αλμπάνης αριστερά. Στο 82’, μετά από πολύ ώρα, η ΑΕΚ θα απειλήσει τον αντίπαλο με ένα σουτ του Κρίστιτσιτς το οποίο έβγαλε δύσκολα ο Διουδής, ενώ λίγο αργότερα ο Καρέρα γυρίζει τη διάταξη σε 3-5-2 με την είσοδο του Οικονόμου αντί του Λιβάγια. Στο τελευταίο διάστημα η ΑΕΚ θα δημιουργήσει δύο απειλητικές στιγμές, μια με το ανέβασμα του Κλωναρίδη όπου ο Λόπες με το κεφάλι δεν μπόρεσε να σημαδέψει σωστά κι άλλη μια με μια πάσα του Σιμάνσκι και μπάσιμο του Μπακάκη, με τον Διούδη να τον προλαβαίνει.

ΑΕΚ: Μπάρκας, Μπακάκης, Βράνιες, Σβάρνας, Λόπες, Σιμάνσκι, Κρίστιτσιτς, Μάνταλος, Βέρντε (67’ Αλμπάνης), Αραούχο (77’ Κλωναρίδης), Λιβάγια (85’ Οικονόμου).

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Διούδης, Γιόχανσον, Σέκενφελντ, Πούγγουρας, Χατζηθεοδωρίδης, Δώνης, Ανουάρ, Χατζηγιοβάννης (65’ Ναγκί), Μπουζούκης (58’ Ζαχίντ), Μπεκ, Καμπετσής (59’ Μακέντα).

ΤΟ LIVE ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΣYNOΛIKA EIΣITHPIA 20.374 ME MEIKTEΣ EIΣΠPAΞEIΣ 125.756 EYPΩ


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
ScoccoMan - 9/2/2020 21:50

ΞΕΝΕΡΩΣΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΓΥΡΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ. ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΟΑΣΗ. Ο παο καλυτερα στημενος, με πιο πολυ ψυχη και παθος, 70-30 κατοχη και κερδισμενες οι 99 στις 100 κοντρες στην μπαλα. Οταν αλλαξαμε 3η μπαλια μπηκε και το γκολ το οποιο δε θα εμπαινε ΠΟΤΕ χωρις την απολυτη καψουρα μας που εκοψε παλι τιμολογιο στον πελατη του. Καληνυχτα

Christos1962 - 10/2/2020 21:33

Φίλε μου σε κάποιο σχόλιο γράφεις ότι ο ΠΑΟ έπαιζε με τα δεύτερα δηλαδή χωρίς Ινσουα και Κουρμπελη…απλά να σου θυμίσω ότι και σε μας δεν έπαιζαν Τσιγρισκι Σιμοες Ολιβειρα και Γαλανοπουλος !!

ggeran - 10/2/2020 07:05

Φίλε μου με ολο το συμπαθιο¨"Ο παο καλυτερα στημενος, με πιο πολυ ψυχη και παθος"???Αλλο παιχνιδι ειδες

μάλλον.Η ΑΕΚ αρχιζε να πιεζει απο το κεντρο και πάνω .Ακομα και ο κακος Βερντε σημερα παντα πιεζε τον αντιπαλο του .Ο Βρανιες και ο Σβαρνας δεν εχασαν ουτε μια μαχη.Ειμαι σιγουρος οτι αν το ματσ ερχοταν 0-0 και ειχαμε εμεις κατοχη 65-35 παλι θα ελεγες "Ελα μωρε τι να την κανω την κατοχη οταν δεν... Συνέχεια μπορω να κανω μια τελικη".Εισαι μαλλον απο τους οπαδους που δεν ευχαριστιόνται με τιποτα.

Εγω βλεπω μια ομαδα που μερα με τη μερα σουλουπωνεται.Ολοι ειναι χρησιμοι και εχουν συγκεκριμενους ρολους στην ομαδα.

Σου θυμιζω οτι στη καλυτερη μας 5 ετια στα τελη 80,αρχες 90 την καλυτερη μπαλα που εχουμε δει ποτε απο ελληνικη ομαδα την ειδαμε και με σεντερ φορ τον Σλισκοβιτσ και με μεσους οπως ο Βλαχος και ο Σταματης και με αμυντικους οπως ο Κουτουλας και ο Βαιος.

ΔΕΝ ΥΠΟΤΙΜΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ,απλα τους αναφερω οτι η ομαδα για να λειτουργησει θελει παιχτες με ρόλους

BYZANTIN - 10/2/2020 06:29

Ας μην είχαν το διαιτητή τον ταγμένο να σφυρίζει κάθε που φυσούσε και τους έριχνε κάτω και τα λέγαμε. Για την 30-70 διαιτησία δεν είπες τίποτα !!!

stef21original - 10/2/2020 01:16

Οταν η κατοχη του αντιπαλου ειναι στο δικο του μισο και κυριως στην αμυνα δε λεει τιποτα.Επισης αμα το ματσ τελειωνε οπως του 1ου γυρου τοτε το θεμα θα ηταν οτι χασαμε.Τωρα ακομα και αν κερδισαμε υπαρχει θεμα...

ilias87 - 10/2/2020 00:18

Δεν βρίσκω κάπου λάθος στον σκοκομαν έγραψε αυτό ακριβός που είδαμε όλοι μας και απορώ τα 110 dislike δεν έκραξε το παιδι είπε αυτά που είδε.. συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!

istoria_apo_tin_poli - 10/2/2020 00:01

φίλε εγώ δε θα σου δώσω ντισλάηκ γιατί δε διαφωνώ 100%. Όντως κάναμε κακό ματς σε γενικές γραμμές και φάνηκε και μια κούραση στους παίχτες που έμοιαζε και λίγο με έλλειψη πάθους ίσως. Για την κατοχή δε θα μιλήσω, δεν παίζει σχεδόν κανένα ρόλο στο σύγχρονο ποδόσφαιρο, μου είναι αδιάφορη. Από την άλλη, εγώ βλέπω μια ΑΕΚ από κει που μάζευε γκολ με το τσουβάλι να έχει μια άμυνα βράχο χωρίς καν προσθήκη παίχτη. Βλέπω το Σβάρνα από κει που δεν υπολογιζόταν καν να μετατρέπεται σιγά-σιγά σε παίχτη... Συνέχεια υψηλού επιπέδου, τον Βράνιες να παίρνει τα πάνω του, τα μπακ μας πιο συγκεντρωμένα από ποτέ κλπ. Επίσης βλέπω μια ομάδα να πιέζει και να τρέχει πολύ στο γήπεδο παρά την έλλειψη φυσικής κατάστασης που μας άφησε παρακαταθήκη ο Καρντόσο και δε μπόρεσε να βελτιώσει ο συμπαθής Κωστένογλου. Βλέπω να βγαίνουν κάποιοι αυτοματισμοί, βλέπω παίχτες που μέχρι πριν 2 μήνες θεωρούσαμε για πέταμα να ξεδιπλώνουν σταδιακά την ποιότητα τους. Προφανώς, ομαδάρα δε γίναμε, ούτε θα πάμε να χτυπήσουμε τον τίτλο φέτος, σε καμία περίπτωση, είμαι αισιόδοξος αλλά όχι ονειροπόλος. Αλλά γίναμε ΟΜΑΔΑ. Χτυπάμε καλούς αντιπάλους (ας μην υποτιμάμε το βάζελο επειδή έχει φτωχό μπάτζετ, αντικειμενικά είναι καλή ομάδα) στα ίσια, παίζουμε σοβαρά χωρίς να πιάνουμε υψηλή απόδοση και, κυρίως, ΝΙΚΑΜΕ. Με σοβαρή δουλειά και προσθήκες το καλοκαίρι θα είμαστε και πάλι ομάδα πρωταθλητισμού - τόσο απλά

combatiente_21 - 9/2/2020 23:54

Πάντως η κατοχή του βαζελου ανούσια ήταν, σημαντική ευκαιρεια δεν είχε και γκολ δεν έβαζε που να παίζαμε 290 λεπτά ακόμη

biker - 9/2/2020 23:43

Η ήττα μας έδωσε μηδέν βαθμούς, η νίκη τρεις. Σέβομαι την γνώμη σου, αλλά κάποιοι ανήκουμε και στην "αντιερωτικη" κατηγορία ότι μετρά στο τέλος μόνο το αποτέλεσμα. Προτιμώ νίκη με μισό μηδέν, παρά ισοπαλία 4-4.

originalMAGEIRAS - 9/2/2020 22:17

Παιδιά το θέμα είναι(το έχω ξαναπεί) και 4-0 να κερδίζαμε πάντα υπάρχουν εκείνοι που θα σχολιάσουν αρνητικά κάτι το οποίο είναι θέμα τακτικής.. Τι να κάνουμε ζουν ανάμεσα μας αλλά όσο περίεργο και αν φαίνεται τους χρειαζόμαστε κι αυτούς.

ScoccoMan - 9/2/2020 22:30

Δεν ειμαι εγω ομως απο αυτους γιατι ουτε 4-0 κερδιασαμε ουτε μπαλα παιξαμε. Ειναι ευκολο να βαζεις dislike αλλα δυσκολο να κατανοησετε ενα κειμενο και ακομα δυσκολοτερο να μου εξηγησει ενας ανθρωπος ΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ απο την ομαδα στο σημερινο ματς.... Δεν αλλαξαμε 2 μπαλιες ρε παιδια ημαρτον Δηλαδη

monoaek11 - 10/2/2020 00:27

Τι σημαίνει ρε μεγάλε αυτό το «είναι δύσκολο να κατανοήσετε..», σε κρετίνους απευθύνεσαι και δεν σε πιάνουν ;

Yellow_21 - 9/2/2020 22:24

Το να ξενερώνεις πιο πολύ σε νίκη της ομάδας ακόμα και αν δεν ήρθε με ωραίο ποδόσφαιρο από μια ήττα της σορυ αλλά ακούγεται η καλύτερα διαβάζεται κάπως...

Στην προσπάθεια σου να δείξεις τον προβληματισμό σου γίνεσαι υπερβολικός και σίγουρα δεν μπορεί να στέκει αυτό που έγραψες πιο πάνω

Μέχρι το τέλος της χρονιάς αυτό που μετράει είναι οι νίκες έστω με μισό μηδέν και το καλοκαίρι να... Συνέχεια γίνουν αυτά που πρέπει και ο Ιταλός να χτίσει την ομάδα...τότε θα κριθεί και ναι θα περιμένουμε και πιο επιθετική ΑΕΚ χωρίς όμως να είναι ανόητη και αφελής όπως στο παιχνίδι του πρώτου γύρου.

Livaujo_ - 9/2/2020 22:20

Και υποτίμηση στην ομάδα σου, και στον αντίπαλο. Πώς κοιμάσαι με τόσα θέματα;

aekthess - 9/2/2020 21:57

Φίλε λυπάμαι αλλά είσαι μυρωδιάς. Δεν το λέω επιθετικά, η σημερινή εμφάνιση ήταν αποτέλεσμα τακτικής προσήλωσης με στόχο τη νίκη.

ScoccoMan - 9/2/2020 22:17

και επισης ασε το υφακι γιατι εγω δεν ειρωνευομαι κανεναν. Αφου σου αρεσε αυτο που ειδες κρατα το για τον εαυτο σου και ασε τους υπολοιπους. Εγω θελω να βλεπω την ΑΕΚ να παιζει παιχνιδι ΕΠΙΒΟΛΗΣ στον αντιπαλο, να τον παταει και να μην παιρνει ανασα, ιδιως οταν μιλαμε για τον βαζελουλη με τα δευτερα στην εδρα μας. ΕΣΥ λοιπον, που δεν εισαι μυρωδιας γλεντα κι ανοιξε σαμπανιες γιατι ειμασταν προσηλωμενοι

istoria_apo_tin_poli - 10/2/2020 00:15

επίσης φίλε αυτό το σχόλιο πρόσεχε το πολύ γιατί κάτι τέτοια μυαλά σαν το δικό σου διώξαν το Μανόλο και φέραν τον Καρντόσο.

originalMAGEIRAS - 9/2/2020 22:23

Ρε αδερφέ δεν σε ειρωνεύεται ο φίλος. Απλά χαιρόμαστε σήμερα με την ομάδα που κατάφερε κάτι μετά από τόσο καιρό. Περιμέναμε καιρό να χαρούμε λίγο και όσο κι αν δεν σ αρέσει σχόλια σαν τα δικά σου θα τα καταδικάζουμε. Δεν σημαίνει ότι τα βάζουμε με σένα πρωσοπικα

ScoccoMan - 9/2/2020 22:34

και γω χαρηκα για την νικη ρε παιδια... απλα δεν μπορω τους βαζελους

Yellow_21 - 9/2/2020 22:43

Βάλε να δεις πως τους το παστέλωσε ο αραουχο και θα νιώσεις καλύτερα!

los_almiros_city - 9/2/2020 22:29

Ο φίλος έχει δίκιο που σε λέει μυρωδιά.Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις πότε μια ομάδα μπορει και πρέπει να παίξει ποδόσφαιρο κατοχής και πότε το ζητούμενο είναι να πάρεις τη νίκη με κάθε τρόπο.Επαγγελματικό ποδόσφαιρο βλέπεις, όχι 5χ5 στη γειτονιά σου.Στη παρούσα φάση έχουμε ανάγκη τις νίκες, όταν θα ξαναφτιαξουμε ομάδα να παίζει ποδόσφαιρο κατοχής θα σε ειδοποιησουμε

ScoccoMan - 9/2/2020 22:10

ενταξει εσυ εισαι ο εξπερ και ειδες μπαλαρα. Βαλε γυαλια

Nic21 - 9/2/2020 21:55

Αφού ήταν όλα αυτά ο παο γιατί δε κέρδισε; Χαχαχαχα

ScoccoMan - 9/2/2020 22:11

γιατι επαιζε με τα δευτερα. Αφου σου αρεσε αυτο ειδες σημερα πασο, δεν υπαρχει συνεχεια στη συζητηση

Nic21 - 9/2/2020 22:17

Μα τι σημασία έχει Δευτέρα και τρίτα! Αυτά που λες για τον παο παρουσιάζουν ομάδα 0ου μας πάτησε! Πες μου τώρα και σε ποιο σημείο του γηπέδου είχαν τη κατοχή; Γιατί εγώ τους έβλεπα να αλλάζουν πάσες πίσω από τη σέντρα...

ScoccoMan - 9/2/2020 22:26

Δεν ειπα οτι μας πατησε. Διαβασε τι γραφω. ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ τα 2α του βαζελου να εχουν 30-70 κατοχη ακομα κι ας την εχουν εξω απο την περιοχη του Διουδη. ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να μην μπορουμε να αλλαξουμε τριτη μπαλια. ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να βγαινω δευτερος στην μπαλα στι 99 απο τις 100 φορες. Προφανως εσεις ειστε ευχαριστημενοι. Οκ. !!

GioAek84 - 10/2/2020 00:37

Aδερφε πλακα τους καναμε ... εβαλε το γκολακι νωρις ο Αραουχο και το πηγαμε το ματς εκει οπου το θελαμε, η ζελα γυριζε γυγυρω απο το κεντρο κι εμεις κλεβαμε μπλες και βγαιναμε μπροστα , απλα τα ακρα μας ανεβοκατεβαιναν τις πλευρες και οι επιθετικη πιεζανε σε ολο το γηπεδο με αποτελεσμα στις αντεπιθεσεις να μην εχουν καθαρο μυαλο στηνμ τελικη προσπαθεια.. οταν μπηκαν ξεκουραστοι αλμπανης και κλωναριδης και παρα οτι θεωρητικα γιναμε πιο αμυντικογενεις ,ενω κι ο βαζελος εριξε... Συνέχεια μεσα τα μεφαλα κανονια , τους πατησαμε χαμω το τελευταιο τεταρτο... το 2ο γκολ το γλυτωσανε απο θαυμα!! Ναι ποδοσφαιρο αξιωσεων δεν παιχτηκε αλλα πλεον βλεπουμε ομαδα κι οχι σκορπιοχωρι. Ο Καρρερα χτιζει την αμυνα, οταν η ομαδα πιστεψει ξανα στον εαυτο της μπροστα οι παικταραδες θα κανουν παπαδες ( δες συνδυασμους στο γκολ αραουχο κι οχι μονο ) Αυτο που χρειαζομαστε ειναι οι νικες.... το ματσακι σημερα δεν ηταν ζωης και θανατου ενω υπαρχει κυπελο και εκτος εδρας παιχνιδι με τον Αρη την κυριακη. Παιξαμε οσο χρειαστηκε για να παρουμε το παιχνιδι..Περιμενε τα playoff μπορει να τριβουμε τα ματια μας

Nic21 - 9/2/2020 22:36

ΜΗΝ ΔΈΧΕΣΑΙ!

ΚΑΛΗΝΎΧΤΑ ΚΑΙ ΌΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΆ


P.s. εγώ ΔΕΧΟΜΑΙ να κερδίζει η ομάδα μου με όποιον καθαρό τρόπο τη στιγμή που οι άλλοι 9χι απλά δέχονται αλλά ΓΟΥΣΤΆΡΟΥΝ να κερδίζουν με τον Περέιρα με χέρια με οφσάιντ με ανύπαρκτα πέναλτι.

G339 - 9/2/2020 22:11

Συμφωνώ και δεν ξέρω αν σε ενα ματς που θα κάνουμε πάλι τα ίδια, δηλαδή ενα γκολ και μετά άμυνα, αλλά ο αντιπαλος ανατρέψει το σκορ, πως θα αντιδρασει ο κόσμος. Το παρακαναμε σήμερα με την αμυνα, εντάξει ο θρηνος είναι πιο ποιοτική ομάδα, αλλα και ο ΠΑΟ?

gian - 10/2/2020 20:50

Eμεις οι πενηνταρηδες εχουμε δει ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΛΑ απο την ΑΕΚ και προσωπηκα το χθεσινο με ξενερωσε.Ξερω την ΑΕΚ να εχει την μπαλα στα ποδια και οχι να τρεχει να την παρει

gian - 10/2/2020 20:50

Eμεις οι πενηνταρηδες εχουμε δει ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΛΑ απο την ΑΕΚ και προσωπηκα το χθεσινο με ξενερωσε.Ξερω την ΑΕΚ να εχει την μπαλα στα ποδια και οχι να τρεχει να την παρει

AEKNilsen - 10/2/2020 12:54

Αντικειμενικα να τα δει καποιος τα πραγματα, εχτες η ΑΕΚ ηταν αντιελκυστικη.ΤΑ 200 ντισλαικς σε σχολια που απλως λενε την αληθεια, δεν βοηθανε κανεναν.Εγω προσωπικα δεν αναλυω τι δε μου αρεσε.Ειναι ημερα χαρας.Ως παλιος πια λογω ηλικιας, ξερω οτι μετα το ματς με την ενταση ακομα να τρεχει στο αιμα μας, ειμαστε ικανοι ακομα και να ορμηξουμε ο ενας στον αλλο.Σημερα θα πω μονο οτι ελπιζω τετοια εμφανιση η ομαδα μου να μην ξανακανει.Βρισκω σωστα τα σχολια για κακιστη αποδοση... Συνέχεια Μανταλου πχ.Επισης βρισκω σωστα τα παιδια που γραψανε οτι με τον βαζελο του 2019-2020, ειναι αδιαανοητο να εχεις 30% κατοχη ειδικα μπροστα στον λαο μας.

Ταυτοχρονα ομως βρισκω ολοσωστα και τα σχολια που τονιζουν οτι η ομαδα σουλουπωνεται αυτον τον καιρο και αμα ειναι να γκρινιαζουμε μετα απο νικη μαλιστα, ο Καρερα θα μας πει αντιο, ειστε γραφικοι.

Εαν χαναμε χτες ισως να εγραφα το κατεβατο μου με την κριτικη μου.Τωρα δεν υπαρχει λογος.Ο Καρερα πιστευω ξερει αριστα οτι ο ΑΕΚτζης απαιτει ποδοσφαιρο κατοχης και δημιουργιας.Ειμαι πολυ αισιοδοξος οτι αυτο θα χτισει.

Αρα ας κρατησουμε ολοι χαμηλα τους τονους και ας μην αδικουμε τον καθε αδερφο ΑΕΚτζη, που κριτικαρει ως ασχημη την χτεσινη εμφανιση.Ηταν αναμφιβολα μια ασχημη εμφανιση, στο δεδομενο σημειο ομως δε γινεται με τιποτε η ομαδα μας να παιξει τη μπαλα που θελουμε.

Επισης να θυμισω σε εμας που χτες θυμωσαμε με την εικονα της ομαδας μας, οτι κερδισαμε και το ματς και αλλα πραγματα.Προσωπικα αναφερω μερικα.

Αραουχο.Τεραστιας μα τεραστιας σημασιας το γκολ Αραουχο.Ανεβαζει ψυχολογια στον παικτη και ο Καρερα ειδε με τα ματια του γιατι εχουμε καψουρα μαζι του.Ειναι δεδομενο οτι εαν ο Αραουχο εκανε 5-6 ματς να σκοραρει, θα ειχαμε μουρμουρα απο την κερκιδα μας και φυσικα καθε αγωνιστικη που θα περνουσε χωρις γκολ θα εηρεαζε αρνητικα και την ψυχολογια του παικτη.το καρφωσε(και τι γκολαρα θεε μου..) και απο χτες ειναι σαν μην ειχε φυγει ποτε.

Κριστισιτς.Τεραστιας σημασιας το οτι ο παικτης παιζει σταθερα καλα τελευταια.Ελπιζω να διαλυθηκαν οι αμφιβολιες ορισμενων.Το παιδι εγω το βλεπω ως παικτη που αξιζει να φοραει τη φανελα μας για χρονια.

Σιμανσκι.Αυτο το παλικαρι ηρθε μολις πριν λιγο.Τον φανταζομαι πως θα παιζει μετα απο φουλ προετοιμασια καλοκαιριου με ολο το ροστερ συν Καρερα και χαμογελαω μονος μου.Τα δινει ολα.

Μπαρκας.Οταν χρειαστηκε ηταν εκει.Η πολλα λεφτα θα μας φερει, ή θα εχουμε το καλυτερο διδυμο τερματοφυλακων στην χωρα για πολα χρονια.

Βρανιες επισης.


Αντικειμενικα λοιπον, οχι δεν παιξαμε μπαλα εχτες.Επισης αντικειμενικα ομως, ειμαστε στον καλυτερο δρομο απο ολους τους αντιπαλους μας σε ολα τα επιπεδα.ΠΑΟΚ μουρμουρα και Αμπελ μπερδεμενος.Γαυροι εχτες βριζανε τον Χασαν και τον κοουτς μεχρι να το βαλει ο Χασαν.Ο ΠΑΟ θα εχει ταβανι οσο δεν ξεκαθαριζει το τοπιο με την ιδιοκτησια του.

Την ιδια ωρα εμεις εχουμε κοουτς, τρομερο τεχνικο διευθυντη και γηπεδαρα να ερχεται.Αντικειμενικα λοιπον, η ομαδαρα μας ειναι σε ενα υγιεστατο μονοπατι προς πολυ ψηλα, την ιδια ωρα που στους αντιπαλους επικρατει ομιχλη.


Σεβασμο σε ολες τις γνωμες.Ολοι μας την ΑΕΚαρα μας αγαπαμε.

gian - 10/2/2020 20:35

Συμφωνω σε περισοτερα απο αυτα που λες εχεις ποιοτητα μπροστα αν φανταστεις οτι βγαλανε ο Αλμπανης με τον Κλωνα αλλα να παιζει ο Λιβαια αριστερα και να καταπονοιτε να μαρκαρι ε οχι ρε παιδια δεν υπαρχει αλλος σαν και αυτον στη ΑΕΚ.Ξερουμε Λιβαια και Αραουχο βρισκονται με κλειστα ματια βαλτους μαζι

Marcos - 10/2/2020 13:48

Όλα έγιναν όπως επέλεξε ο επιτέλους προπονητής μας!

Σίγουρο 3ποντο και αν πάσα στιγμή μπορούσαν να βάλουν αρκετά γκολ.


Είναι πολύ άσχημο να ακούμε σε όλο το γήπεδο επι 15 λεπτά συνέχεια σύνθημα κατά του βάζελου που το σύνθημα αναφερόταν στη λέξη παναθηναικέέέέέ , λίγο ακόμα και θ ακουγόταν η λέξη παναθηναικέ ποιο... Συνέχεια πολλές φορές από τις ιαχές ΑΕΚ. Πείτε κάτι άλλο εκεί στην original που να μην αναφέρει τόσες φορές τη λέξη παναθηναικέέέέέέέ, λες κι έπαιζε στην έδρα του!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Κατα τ άλλα παρόλο το κρύο είμασταν ζεστοί με την ομαδάρα μας που φτιάχνει ο Καρέρα.

fotis_limnos - 10/2/2020 10:30

Καλημερα...για μενα μέτρια εμφανιση..κραταμε το αποτέλεσμα...το γεγονος οτι σκοραρε ο αραουχο, τη συνολική ανοδική πορεια του κριστισιτσ και την εικονα του βρανιες που φαίνεται πως πλεον ειναι συγκεντρωμενος στο παιχνίδι του.Επισης ενα μπραβο στο κοσμο που παρα το τσουχτερο κρυο εδωσε δυναμικπ παρόν για ακομη μια φορα

Tigrhs21 - 10/2/2020 10:09

Υπαρχουν στο παρελθόν παιχνίδια που ήμουνα χαρούμενος απο την ομαδα αλλα στο τελος έμενα πικραμένος ..Σήμερα δεν μου άρεσε η ομάδα μας θα την ηθελα λιγο ποιο επιθετικά αλλα στο τέλος είμαι χαρούμενος ...Βρήκαμε εναν καλό προπονητή κ με την επιστροφή της ομαδας στο γήπεδό μας θα απογειωθεί η ομάδα .....Υπομονή κ καλη εβδομάδα!!!

mortal_5hxc - 10/2/2020 09:54

Α καλά....αυτόν τον βλέπω να μένει εδώ μέχρι να γίνει τεχνικός διευθυντής!

Δως τους πόνο Σέρχιο!!!!!!

blueplanet - 10/2/2020 09:31

Λόγια σχολιαστή στο γκολ του Αραούχο :Καθυστερημένη αντίδραση του Διούδη. Δηλαδή ποιός τερματοφύλακας μπορούσε να πιάσει αυτό το γκολ;;;; Οταν όμως η κακοήθεια και ο μηδενισμός γίνεται επάγγελμα ,αυτά είναι τα αποτελέσματα.Αμ το άλλο : Κάποιο παιδάκι σε μπαλκόνι στο Αγρίνιο έπεσε αναίσθητο από το σουτ στα περιστέρια του Αραούχο..........Εχουν σχέση αυτοί οι άνθρωποι με ποδόσφαιρο;;;; Θέλουν να λέγονται ΑΕΚ;;;

century21 - 10/2/2020 08:30

πριν το ματς ο κουμπαρος μου ειπε πως αυτη τη φορα ο τσινο δεν σκοραρε στο ντεμπουτο του ..και του λεω ρε συ τις αλλες 2 φορες (λεβαδεια κυπελλο και λαρισα πρωταθλημα) ηταν στο οακα το ντεμπουτο κ το γκολ, θα το καρφωσει σημερα μη μασας....κ το καρφωσε ο απατσι!!!

για το ματς τον εδεσε κομπο τον δωνη ο ιταλος, τπου δωσε τη μπαλα και δεν ειχε τι να την κανει ο βαζελος, φαγαμε μονο τη φαση στο 60... Συνέχεια
ΑΕΚΑΡΑ σε ευχαριστω απατσι σε λατρευω

Steale21 - 10/2/2020 00:09

Νικήσαμε και μου φτάνει! Αφιερωμένη στον ΜΕΓΑΛΟ Κώστα Βουτσά!!!

BYZANTIN - 10/2/2020 06:27

Κωστάκη περαστικά σου !!!

mikesal - 10/2/2020 01:11

λοπον γνωμη μου πατηστε οσα dislike θετε....η ομαδα εχει προβλημα στην κυκλοφορια και ειδικα στα κεντρικα χαφ.....θελει ενα εξαρι μπαλαδορο και ενα οχταρι επισης.....ο σιμανσκι καλος παιχτης εχει καλη μεταβιβαση αλλα δεν ειναι καλος με την μπαλα να κουβαλαει να την περνει να γυρναει κλπ ουτε σαν εξαρι ειναι καλος...ουτε ο σιμοες ειναι καλος με την μπαλα......οποτε παιρνεις ενα εξαρι να ειναι καλος με την μπαλα και με καλη μεταβιβαση.....και εχεις τον κριστιστις οχταρι η παιρνεις και ενα... Συνέχεια οχταρι ακομη να εναλλασετε με τον κριστισιτς και να παιζει και δεκαρι οταν ο μανταλος δεν τραβαει ...λατινο κατα προτιμηση οπως ηταν ο ρουμπεν ραγιος του αστερα που ηταν παιχταρα....για μενα δεν ειναι ο σιμανσκι ο παιχτης που ψαχνουμε...ξαναλεω οι αμεσοι ανταγωνιστες σου εχουν μισιτς και γκιγιερμε(να μην πω για τον περσινο μαουρισιο)

century21 - 10/2/2020 01:07

πριν το ματς ο κουμπαρος μου ειπε πως αυτη τη φορα ο τσινο δεν σκοραρε στο ντεμπουτο του ..και του λεω ρε συ τις αλλες 2 φορες (λεβαδεια κυπελλο και λαρισα πρωταθλημα) ηταν στο οακα το ντεμπουτο κ το γκολ, θα το καρφωσει σημερα μη μασας....κ το καρφωσε ο απατσι!!!

για το ματς τον εδεσε κομπο τον δωνη ο ιταλος, τπου δωσε τη μπαλα και δεν ειχε τι να την κανει ο βαζελος, φαγαμε μονο τη φαση στο 60... Συνέχεια
ΑΕΚΑΡΑ σε ευχαριστω απατσι σε λατρευω

ksyrismenes_masxales - 10/2/2020 00:54

Μια νίκη ειδικά σε Ντρου είναι πάντα μια νίκη , δε πρέπει να την απαξιώνουμε .Ναι η ομάδα δεν τυφλώνει με την απόδοση της , ναι Μανταλος και Λιβαγια έχουν προβλήματα , ναι η ομάδα δεν βγάζει συνεργασίες .Όμως για να μπορείς να κερδίσεις και να καμουφλάρεις τις αδυναμίες σου σημαίνει ότι κάτι κάνεις καλά και ότι με τη βλλ σωστή δουλειά θα βελτιωθούν και τα κακώς κείμενα .Δεν αλλάζουν όλα από τη μια μέρα στην άλλη .Έχουν γίνει μεγάλα και σημαντικά βήματα προόδου , οποίος δε το βλέπει... Συνέχεια είναι εμπαθής .Αν είναι να κλαίω και στις νίκες καλύτερα να μη ξαναπαρακολουθησω ποδόσφαιρο ...

ghad - 10/2/2020 00:08

Περιμενω πως και πως να δω μαζι την τριαδα λιβαγια σερχιο και ολιβειρα!

onlyaek1 - 10/2/2020 00:04

Από εποχή Ντέμη έχουμε να δούμε τέτοιον επιθετικό. -

Manos_AEK21 - 10/2/2020 00:00

Μπράβο στην ομάδα μας στους παίχτες μας και τον προπονητή μας.... Κρατάμε την νίκη και προχωράμε.... Η ομάδα θέλει βελτίωση.....

delibasicdaddy21 - 9/2/2020 23:59

δυστυχώς οι Καρέρα-Ίβιτς άργησαν να έρθουν, με δικο τους σχεδιασμό θα ήμασταν ακόμα μέσα στη διεκδίκηση. Μάλλον το θέλει ο Θεός να πάρουμε πάλι την κούπα μέσα στη Ριζούπολη!

the_teacher - 9/2/2020 23:42

Διαβάζω κι ακούω από διάφορα σάιτ σχόλια δικών μας, οπαδών του ΠΑΟ και δημοσιογράφων οτι ο ΠΑΟ ηλταν αδιάφορος, έκανε ροτέισον, ότι η ΑΕΚ αντιμετωπίζει σαν μικρή ομάδα τα ντέρμπι κι άλλα χαριτωμένα. Παιδιά, μάλλον σας λείψαμε. Μάλλον σας άρεσε η ΑΕΚ με το τουρλουμπούκι, που έτρωγε τρία γκολ σε μισή ώρα από τον ΠΑΟ κι έπαιζε όσα πάνε κι όσα έρθουν. Σας έλειψε το κράξιμο που ρίχνατε στην Πρωταθλήτρια του 18, η απαξίωση παιχτών κι η ΑΕΚ που έχανε. Αν ο ΠΑΟ ήταν αδιάφορος, ας πρόσεχε... Συνέχεια κι όποιος θεωρεί την ΑΕΚ μικρή ομάδα, ας κοπιάσει στα πλέι οφ και το κύπελλο να νικήσει, να μας τα πει μετά. Ομάδα δύο μηνών είναι η ΑΕΚ, με ελλείψεις πολλές. Σε όποιον δεν αρέσει, ας το αποδείξει στο γήπεδο.

faith_no_more - 9/2/2020 23:21

Ρεσιτάλ τακτικής από Καρέρα. Ο MVP κατά τη γνώμη μου Κριστισιτς μεταμορφώθηκε σε χαφ επιπέδου Τσάμπιονς Λιγκ με τον ΚΑΡΕΡΑ και είναι δεσπόζει στο κέντρο. Πριν τον Καρέρα ήταν φευγάτος!!!

marco_lover - 9/2/2020 23:40

ναι ηταν απιστευτος ο Κριστισιτσ σημερα...και συμφωνω απολυτα οτι η ανοδος του ειναι ολοφανερη.. μπορει καποιος να το καταλαβει ακομα και απο εκεινο το σουτ προς το τελος που εκανε με την πολυ ωραια κεφαλια πασα του Μανταλου...θελω να πω οτι αυτο το σουτ δειχνει ανεβασμενη ψυχολογια και πιστη στον εαυτο του... φυσικα τα ανασταλτικα του σημερα ηταν ρεσιταλ...περιμενω πολλα απο αυτον πλεον..

zacaek1971 - 9/2/2020 23:35

Μην φανταστείτε ότι ο βαζήλος σήμερα το παράτησε το παιχνίδι. ..Είχε μεγάλη προσήλωση στην άμυνα του και προσπάθησε να βγάλει τα επιθετικά του στάνταρ. ..Απλά υπολόγισε χωρίς την τρελατου τσινο και τη πειθαρχία του καρερα. ..Κάτι τέτοια θα κάνουν τη διαφορά στο τέλος. ....κρίμα για το τσιγκρινσκι πάλι και περιμένω πως θα αξιοποιηθούν ολιβειρα με τον τσινο.....Έχουμε πλέον πράγματα να περιμένουμε

giopd21 - 9/2/2020 23:09

Αυτά τα γκολ μας έλειπαν ρε φίλε τόσο καιρό.. γκολ από το πουθενά σε ένα παιχνίδι ανιαρό που πήγαινε για Χ..

zacaek1971 - 9/2/2020 23:05

κατάφερε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα 1.σύμπνοια και ομόνοια στην ομάδα. 2. παίκτες που αλλού πατούσαν κι αλλού βρίσκοντουσαν να είναι άλλοι παίκτες με πεποίθηση και 3. πειθαρχία και ομαδικό πνεύμα 4.φυσική κατάσταση και όλα αυτά στο μέσο της χρονιάς. .....Αυτά έκρινε πως έπρεπε να γίνουν πρώτα και πιστεύω ότι αφού γίνουν δεδομένα σιγά σιγά θα βρεθούν καλύτερες συνεργασίες και καλύτερη μπάλα. ...Μην τρελαθουμε να έχουμε και παράπονο από τον μασιμο. ....

R21_AEK - 9/2/2020 22:45

Η πλακα ειναι οτι αφησανε να φυγει ο Μπακασετας και φερανε τον Βερντε που ειναι χειροτερος του και οποιος κοστιζει και περισσοτερο στην ομαδα βαση συμβολαιου.Ο Τασος πρεπει καποια στιγμη να γυρισει πισω αν οχι φετος οταν θα μπει στο νεο γηπεδο να τον δουμε παλι στην ΑΕΚ.

Kitrinomayros21 - 9/2/2020 23:01

επειδη βλεπω μερικοι κραζετε τον Βερντε .. εχουμε αλλο καθαρο εξτρεμ να παιξει στα δεξια καλυτερο απο αυτον? οχι . ο τασος που κατα τα αλλα τον εκτιμουσα αλλα παντα θυμαμαι τον εαυτο μου να τον λεει περπατητη και αργη χελωνα... πιστευετε θα εκανε στη θεση του δεξιου εξτρεμ μια θεση που το πρωτο προσον που πρεπει αν εχει ενα παικτης ειναι η ταχυτητα? ο Βερντε ξερει μπαλα ,εχει ταχυτητα απλα ειναι λιγο επιπολαιος ,βιαζεται , πρεπει να μαθει να χρησιμοποιει περισσοτερο το μυαλο του για το... Συνέχεια αν πρεπει να κοψει μεσα η να πασαρει κ που.... αν το βελτιωσει λιγο αυτο κ σιγουρευει τις πασες θα ειναι μια χαρα. ο Τασος δε θα χωραγε με τιποτα σε μια ΑΕΚ σαν τη σημερινη που καλα καλα δε χωρανε μαζι(λογω θεσης) ο Μανταλος με τον Λιβαγια...

voskos21 - 9/2/2020 22:34

Παγίδα θανάτου στην Πάνορμου και Κηφισίας στήσανε οι βαζελες σε απλό κοσμακι. Με λοστούς μας χτυπούσαν και μας σπάσαν τα αμάξια και τα μηχανάκια. Η αστυνομία εξαφανισμένη. Δεν μπορούμε πλέον να απολαύσουμε τίποτα. Πόσο πιο χαμηλά θα πέσουμε σαν κοινωνία απορώ..

ilias87 - 9/2/2020 23:00

Φίλε αυτοί μας στήσανε για μαγκιά και εμείς τους στήσαμε για γ@μησι!!

R21_AEK - 9/2/2020 22:58

Αυτα για να μην λενε καποιοι ΑΕΚτζηδες οτι οι βαζελοι ειναι καλυτεροι απο τους γαυρους και εχουν μια μικρη συμπαθεια προς αυτους τα ιδια ειναι με τους λιμανισιους τα ξεχασαμε τι εκαναν με τον καπετανιο.

John1978R - 9/2/2020 22:48

Αυτά να μην γίνονταν ρε. Εύχομαι να μην χτύπησε κανείς.

the_teacher - 9/2/2020 22:21

Δωρεάν μαθήματα ιταλικής προπονητικής σήμερα. Ο ΠΑΟ με 75% κατοχή δεν έκανε ούτε μισή ευκαιρία. Μπορεί κάποιοι να γράφουν οτι δεν τους άρεσε αυτό που είδαν, και τους δικαιολογώ, αλλά σήμερα και γενικά φέτος, δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Το ζητούμενο είναι η ΑΕΚ να μάθει να λειτουργεί σαν ομάδα και επιτέλους να μάθει να κερδίζει μεγάλα ματς. Σήμερα εγώ κρατάω, πάνω απ’ όλα το γεγονός ότι μια ομάδα, που μέχρι να έρθει ο Καρέρα έπαιζε με ένταση νερόβραστης σούπας κι έσκαγε στο 60,... Συνέχεια ξαφνικά να μεταμορφώνεται σε μια μηχανή που επί 90 λεπτά κυνηγούσε λυσσασμένα όλες τις μπάλες παντού σαν να μην υπάρχει αύριο. Κι αυτό που κι οι τυφλοί βέβαια είδαν είναι ότι ο Βράνιες, που βαριόταν, ο Κρίστισιτς που έμοιαζε με παλαίμαχο κι ο Σβάρνας που τον είχαμε για λύση ανάγκης, όλοι ξαφνικά μοιάζουν με τρελαμένα σκυλιά που δεν τολμάς ούτε να τα πλησιάσεις. Για τον Σιμάνσκι δε γράφω τίποτα. Άνθρωπος που σε ελληνική ομάδα φτάνει τα 12,5 ποιοτικά χιλιόμετρα, εμένα μου κάνει. Ο Καρέρα δουλεύει σαν τρελός. Πρώτα σου φτιάχνει χαρακτήρα, μετά σου δίνει ένταση, μετά σε κάνει συμπαγή και θα περιμένει το καλοκαίρι τον Ίλια να του δώσει και τα υπόλοιπα όπλα που χρειάζεται. Βρήκαμε προπονητή, μάγκες

Για Σέρχιο δε γράφω τίποτα. Μπορεί κι ο Πόνσε κι ο Ολιβέιρα να είναι καλύτεροι αλλά σε μας κουμπώνει ο Σέρχιο. Πάμε τώρα να τελειώσουμε με νίκες το πρωτάθλημα και να περιμένουμε στα πλέι οφ να δαγκώσουμε τις «υπερομάδες»

blueplanet - 9/2/2020 22:59

Είναι ιεροσυλία να κάνει κανείς σύγκριση μεταξύ Αραούχο και Ολιβέιρα.Θεωρώ αδιανόητο ο καλός φίλος και γνώστης του ποδοσφαίρου the teacher να επιχειρεί τέτοιας μορφής σύγκριση.....Εχει ο Ολιβέιρα την δική του αξία.Μέχρι εκεί.........καθόσον άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας!!!!

johnsot - 9/2/2020 22:29

Έχω μόνο μια ένσταση σε αυτά που γράφεις και το λέει και ο Κετσε, κατά τη γνώμη μου, λανθασμένα και ο Κετσε αυτό. Από που και ως που είναι καλύτεροι Πονσε, Ολιβειρα; Τα γκολ της ποιότητας του Αραουχο δεν τα έχω δει από κανέναν από τους δύο. Κι δεν το έχει κάνει μια φορά. Το γκολ με τον βαζελο, τουλάχιστον μέσα από το γήπεδο έμοιαζε πολύ με το άλλο γκολ πάλι με τον βαζελο που είχε κάνει π.. να τον ινσουα. Από ντρίμπλα δεν εχει κανένας από τους τρεις κάτι το ιδιαίτερο ενώ από ταχυδυναμη... Συνέχεια είναι και οι τρεις super.

the_teacher - 9/2/2020 22:46

Δε λέω ακριβώς αυτό. Λέω ότι ακόμα κι αν κάποιος τους θεωρεί καλύτερους, για την ΑΕΚ κανείς δεν είναι σαν τον Αραούχο

enwsiths74 - 9/2/2020 22:28

Συμφωνώ σε όλα. Σε καμία περίπτωση ο Ολιβέιρα δεν είναι καλύτερος του Αραούχο.

FFC21 - 9/2/2020 22:04

Κρστισιτς κορυφαιος του γηπεδου σημερα.

kostas37 - 9/2/2020 22:57

Μαζί με Βρανιες θα συμπληρώσω εγω

BYZANTIN - 9/2/2020 22:54

Η ομάδα λειτούργησε πολύ καλά, ο Καρρέρα την έστησε πάλι πολύ διαβασμένα. Ο Τσίνο απλά εκτέλεσε τη βαζέλα όπως θα έκανε κάθε κορυφαίος φορ της κλάσης του. Ο διαιτητής κατάπτιστος αφού χαρίστηκε σε αγκωνιά που έφαγε ο Λιβάγια ενώ αργότερα του έδωσε κίτρινη, ναι μεν σωστή αλλά άδικη, εφόσον δεν τιμώρησε τον παίκτη της βαζέλας για την αγκωνιά. Άδικη και η κίτρινη που έφαγε ο Μπάρκας ενώ δεν έδωσε φάουλ στην εστία του σε παίκτη τής βαζέλας που προσπάθησε να τον βγάλει εκτός θέσης με... Συνέχεια σπρώξιμο. Βασικά κάθε που τα βαζέλια έπεφταν, για το τίποτα τις πιο πολλές φορές, ο διαιτητής τους έδινε φάουλ. Όταν έσπρωξαν τον Μπακάλη στην άμυνα σε διεκδίκηση στον αέρα έκλεισε τα μάτια του. Ούτε για φτύσιμο δεν έκανε. Ο Δώνης φυσικά το έκενε γαργάρα και δεν είπε τίοτα για τη διαιτησία αυτή τη φορά. Μήπως ο διαιτητής είχε μιληθεί για να τον ευνοήσει ; ...

DytikosATHENS37 - 9/2/2020 22:52

Αδερφια. α) ας μην κρίνουμε το κ.κωστενογλου γιατι αξίζει το σεβασμό απ ολους μας δεν αξιζει σύγκριση με τν καρερα είναι εντελώς αλλη κατάσταση β) τελικα ο τρελο βρανιες ηθελε τον καρερα του....(πειθαρχεία) κ ανοδική πορεία κ γ)Ειναι καποιοι παίχτες που εχουν το γκολ στο αίμα τους ειδικα ατα ντέρμπυ κ εχουν γεννηθεί για αυτήν την ομαδα...Araujo to be continue...

ilias87 - 9/2/2020 22:48

Βάλτε τον λιβαγια στην πραγματική του θέση και βάλτε και τον μανταλο λίγο στον πάγκο!βλέπω σε μια φάση τον σιμανσκι να πηγαίνει με δύναμη σε μια φάση και την ίδια στιγμή πάει η μπάλα στον μανταλο και βάζει το πόδι του λες και είναι π...........τσα αν είναι δυνατόν,πονάνε τα μάτια μας,τι να πω βλέπεις σιμανσκι αραουχο βρανιες μπάκακη και άλλους να μην τους αδικήσω και βλέπεις το μανταλο μη μου απτου!!πάγκο ρε καρέρα πάγκο!

Miros - 9/2/2020 22:47

ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΤΙΓΡΗ ΤΟΝ ΑΡΑΟΥΟΧΟ ΤΟΝ ΘΕΛΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ

ΑΕΚΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ

jimmy_savevski_8 - 9/2/2020 22:40

Ο μπαμπάς γύρισε αλλόθρησκοι...!!ΑΡΑΟΥΧΟ θα λέτε και θα κλαίτε!

Κορυφαίος σήμερα ο Κρίστισιτς και μετά ο Βράνιες!

Μόνο ΑΕΚ!!

an0nymous - 9/2/2020 21:57

παιδιά δεν ξέρω αν το προσέξατε.. αλλά ο τσίνο όταν σουτάρει.. έχει ξεκινήσει να φεύγει για να πανηγυρίσει πριν καν η μπάλα φτάσει στα δίχτυα..


μωρή παιχτούρα.. αρρώστιααααααααα!!!!

ORIGINAL SCORPION - 9/2/2020 22:40

Εσύ με το dislike όποτε σε βρίσκει ο Τσίνο θα στο χώνει το μπαλάκι...

... θα βαρεθείς να βάζεις dislike εσυ και τα γαυράκια βορρα και νότου

Kostantinosda - 9/2/2020 22:00

ο Λιβάγια γι' ακόμη ένα παιχνίδι μακριά από τον καλό του εαυτό. ο Μάνταλος επίσης. Ο Βέρντε δεν ήταν κακός, θυσιάστηκε για να μαρκάρει και να κλείνει χώρους

METALLICA21 - 9/2/2020 22:38

Ποιος Βερντε;;;; Να μαρκαρει; Αλλο ματς εβλεπες φιλε. Αθλιος εως και προκλητικος θα ελεγα ηταν αποψε. Ανουσιο παιχνιδι, συνεχως να κρυβεται και καμια μα καμια αμυντικη βοηθεια

pat21 - 9/2/2020 22:19

Ποιος βερντε ρε φίλε. Τόσο καιρό δε γράφω τίποτα για να μην τον αδικήσω απ' τα πρώτα παιχνίδια. Χίλιες φορές να δωθούν περισσότερες ευκαιρίες σε Αλμπάνη και κλωναριδη μέχρι τις μεταγραφες

Λιβαγια παιχταρας για δεύτερος επιθετικός ,μην περιμένεις πολλά στα εξτρέμ. Δες τον μπακασετα χαραμιζοταν στα εξτρεμ . Αλλά και σήμερα έκανε τη συνεργασία και έβγαλε την ασιστ

an0nymous - 9/2/2020 22:15

φίλε απ αυτούς τους παίκτες χρειάζεται μια καλή ενέργεια σε μια φάση για να σε τελειώσουν.. όπως έγινε και σήμερα.. έκρυψαν την μπάλα πάρτο στην γωνία και καληνύχτα.


γι αυτό έχεις τους μεγάλους παίκτες.. για να καθορίζουν τα ματς με μια καλή τους ενέργεια και όταν δεν είναι σε καλή κατάσταση.

Dull_Knife_73 - 9/2/2020 22:36

Με το που βάζει το γκολ ο Σέρχιο και τελειώνουμε με τους πανηγυρισμούς, γυρίζω στον φίλο μου δίπλα και μου λέει : "τόσο εύκολο;" :)


Κατά τα άλλα ήταν καλό που κερδίσαμε σε ντέρμπυ μετά από 2 χρόνια και φυσικά η γκολάρα του Σέρχιο. Όμως ο κόσμος μας ακόμα κι αν παίζουμε αμυντικά θέλει να βλέπει πίεση και ένταση. Ναι, καλό το... Συνέχεια τακτικό παιχνίδι του Καρέρα, μας έφερε την νίκη χωρίς να φάμε και τίποτα σοβαρές ευκαιρίες και δε χάσαμε από γάβρο (και μας έσφαξε ως συνήθως ο γάβρος του βορρά), αλλά μοιάζει να μας λείπει η ένταση. Είμαστε τόσο χάλια σε θέμα φυσικής κατάστασης που μοιάζουμε να είμαστε ένα βήμα πιο αργοί από τους άλλους; Δεν ξέρω. Πιστεύω πως ο Καρέρα φοβάται λιγάκι και θέλει να καλύψει τα νώτα του στο πρώτο εξάμηνο που είναι στην Ελλάδα και μετά με δική του προετοιμασία και με κάποιους δικούς του παίκτες θέλω να πιστεύω πως θα είμαστε πιο πιεστικοί.


Δυστυχώς ή ευτυχώς έχουμε δείξει πως είμαστε χειρότεροι και από τους άλλους 3 και εγώ προσωπικά το θεωρώ μάλλον υπερβολικό. Νομίζω πως αν τυχόν ισοφάριζε ο βάζελος θα είμασταν πολύ κοντά στο να καταρρεύσουμε ψυχολογικά. Η νίκη επαναλαμβάνω είναι καλή, αλλά δεν είναι το μόνο που κοιτάμε. Πιστεύω πως το να αποκτήσουμε ξανά αυτοπεποίθηση περνάει και από το να μην τρώμε γκολ με το παραμικρό και αυτό φαίνεται πως δουλεύει ο Καρέρα.


Θέλω να πιστεύω πως η ένταση θα έρθει με το πέρασμα του χρόνου, ιδίως τώρα που ο Καρέρα έχει δει σχεδόν όλες τις ομάδες από κοντά και δεν νομίζω να θεωρεί πως πρέπει να φοβόμαστε κάποιον ιδιαίτερα. Δε μιλάω για ποδόσφαιρο κατοχής ακόμα, μιλάω για ένταση στην κόντρα, στο κλέψιμο, στην αντεπίθεση. Αυτά θέλουμε να δούμε. Το καλό είναι ότι δεν τρώμε πολλές φάσεις πια, όπως επί Μανόλο, και νομίζω πως αυτό θα πηγαίνει όλο και καλύτερα χωρίς να χρειαστεί να κλεινόμαστε πίσω σε όλον τον αγώνα.


Κάτι τελευταίο. Για το παιχνίδι του Καρέρα (όπως και του Μανόλο πιο πριν) ο Αραούχο είναι πολύ πιο χρήσιμος και από Ολιβέιρα και από Πόνσε. Πέραν του ότι είναι ο δικός μας άνθρωπος...

ioannis64AEK - 9/2/2020 22:35

Σωστό το στήσιμο αλλά μόνο κατά το ήμισυ πέτυχε, μόνο ανασταλτικά. Στις αντεπιθέσεις, όπου βρίσκαμε πολλούς χώρους, Λιβάγια, Μάνταλος και Βέρντε, ταλαιπωρούσαν τη μπάλα, αργούσαν χαρακτηριστικά και έκαναν κακές επιλογές.... Μόνο με Κλώνα και Αλμπάνη η ομάδα έπαιξε σωστά την αντεπίθεση. Αυτό το σύστημα θέλει παίκτες γρήγορους και όχι τρίπλες και τσαλιμάκια χωρίς ουσία. Εντυπωσιακός ο Κρίστισιτς, φαίνεται ότι το 4-3-3 του πηγαίνει πολύ καλύτερα από το να παίζει... Συνέχεια δεύτερος χαφ στο 4-2-3-1. Πάντως το 4-3-3 θέλει ταχύτητα, δεν παίζεται αλλιώς. Δεν γίνεται να παίζουμε με τη φωτιά ως το 94'. Νομίζω το πιο σωστό που έκανε ο Καρέρα σήμερα ήταν οι αλλαγές. Αυτές κράτησαν τη νίκη. Ά! και να μην ξεχάσουμε τον Μπάρκα. Άψογος.

blueplanet - 9/2/2020 22:34

Σκάει η είδηση περί επιστροφής Αραούχο και αρχίζουν οι γνωστοί μυρωδιάδες: "Εχει ξοφλήσει","είναι σακατεμένος","Εχει φάει τρία χειρουργεία" και ουκ έστιν αριθμός συκοφαντιών.

Περνάει ιατρικές εξετάσεις ο Αραούχο και σπάει όλα τα κοντέρ.Γίναμε σήμερα όλοι μάρτυρες ενός προσωπικού γκολ,καθαρά σεντερφορίσιου ,μεγάλης ποδοσφαιρικής ποιότητας. Οταν μας φορτώνανε τον καράφλα με τα φυτά που μας κουβάλησε, δεν άνοιξε κανένας από αυτούς το στόμα τους.Η δαπάνη για τον... Συνέχεια Αραούχο θα κατέστρεφε οικονομικά την ΑΕΚ !!!!!.Ελεος ............................................................

Artkate762 - 9/2/2020 22:31

Διαβάζω από πολλούς να λένε για λεοφωρεια και άμυνες, αλλα ρε παιδιά θυμηθείτε τι έγινε στο ματς του προηγούμενου γύρου. Που έπρεπε να νικάμε 0-4 κι είμασταν όλη την ώρα στην επίθεση και στο τέλος χάσαμε. Ο Παναθηναϊκός είχε ανούσια κατοχή με μια καλούτσικη ευκαιρία που ήταν σουτ εκτός περιοχής. Εμείς με 25% κατοχή είχαμε καλύτερες ευκαιρίες. Βέβαια πιστεύω πως ο Καρέρα το φοβήθηκε λίγο παραπάνω από όσο έπρεπε το ματς, αλλα νικήσαμε κι αυτό έχει σημασία.

originalMAGEIRAS - 9/2/2020 22:31

Μπορεί να μην παίξαμε το ισπανοαγγλικοαργεντινικο ποδόσφαιρο που πολλοί επιθυμούν. Αλλά αν είναι να κερδίζω κάθε ματς έστω και με 1-0 προτιμώ αυτό το ποδόσφαιρο. Τελευταίο μου σχόλιο προς όλους! Καληνύχτα ΑΕΚΑΡΑ μου και συνΑΕΚΤΖΗΔΕΣ μου. Τα καλύτερα έρχονται είτε το πιστεύετε είτε όχι από σήμερα ξεκινά μόνο άνοδος για την ομάδα

Vangelis99 - 9/2/2020 22:27

Παιδιά ξεκάθαρος MVP , σήμερα ο ΚΡΙΣΤΙΣΙΤΣ... ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΣ

johnsot - 9/2/2020 22:30

Συμφωνω

imodium - 9/2/2020 22:04

ειμουν μεσα, επιτελους κερδισαμε σε ντερμπι αλλα ρε παιδια, πολυ ψυχοφθορο το να παιζουμε 90 λεπτα πισω απο την μπαλα , πολυ αγχωτικο αυτο το στυλ παιχνιδιου

Constantinoupoli86 - 9/2/2020 22:25

Ενώ με Κωστένογλου δεν ήταν ψυχοφθόρο που το τρώγαμε την ώρα που στρίβαμε τσιγάρο και ρωτούσαμε τον διπλανό από που μας ήρθε!

imodium - 9/2/2020 22:44

καλα τοτε δεν ειμασταν καν ομαδα!! μαυρο χαλι, τωρα εχει συμμαζεψει τα πραματα ο ιταλος, αλλα ετερον εκατερον, το να εισαι πισω απο την μπαλα 90 λεπτα και να ειναι 70-30 η κατοχη ειναι αγχωτικο

dtsioux - 9/2/2020 22:32

Αδερφέ ξαναγράφω ειδικά για εσένα, σε έχω εικόνα μπροστά μου να κάνεις αυτό που λες και γελάω μόνος μου, κορυφαίο σχόλιο!!!

dtsioux - 9/2/2020 22:31

Χάχα!!! Κάτι σαν ξαφνικός θάνατος;

marco_lover - 9/2/2020 22:09

ισα ισα τελειο παχνιδι τακτικα απο τον προπονητη μας , προσωπικα δεν αγχωθηκα ουτε μια φορα σε 90 λεπτα ,ηταν το πιο ηρεμο απογευμα μου (ποδοσφαιρικα ) εδω και πολυ καιρο..για να ειμαι ειλικρινης αγχωθηκα προς στιγμην σε μια φαση που εβγαινε ενας του βαζελου στο β ημιχρονο αλλα ο Βρανιες με απιστευτο τακλιν τον εκοψε καθαρα και τελος. ντερμπι ηταν το πηραμε ,κραταμε τη νικη και προχωραμε στο επομενο.

R21_AEK - 9/2/2020 22:08

Φιλε η ομαδα εδω και 2 χρονια ηταν παιδικη χαρα οποτε αναγκαστηκα πρεπει να παιζει ετσι να παιρνει αποτελεσματα και θα ερθει και καλη μπαλα ο Καρερα κανει οτι μπορει.

taxiss21 - 9/2/2020 22:25

Ορισμένοι ρε παιδια δν παλευεστε. Η ομαδα σημερα απλα δν ρισκαρε και επαιξε μονο για το αποτέλεσμα. Δν εδωσε την ευκαιρια στον παο πλην δυο περιπτώσεων να κανει το παιχνιδι του. Που ειδατε εσεις οτι ο παο ηταν τοσο ανωτερος πειτε μ και εμενα. Και μημ μ πειτε για κατόχες κλπ γιατι εκανε μπαμ οτι εμεις δίναμε μπαλα να κρατανε αυτοι. Θα μπορούσαμε φυσικα να ήμασταν λιγο πιο αποτελεσματικοι στο τελειωμα με Μανταλο και Λοπες αλλα οκ δν πειραζει η ομαδα ειναξ ακομα υπο δοκιμη ο Καρερα βαζει την... Συνέχεια δικη του σφραγιδα και γενικα μην περιμενετε τεραστια σκορ ακομα. Θυμηθείτε το 2017 με Χιμενεθ που εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα και εβγαζε ομαδικοτητα η ομαδα. Αυτό κανει και ο Καρερα.

Builder - 9/2/2020 22:23

Πολύ ωραίο το 4-3-3 αλλά για να το παίξεις θέλεις δύο πλάγια Μπακ να οργώνουν και να ξέρουν μπάλα.. αλλιώς βλέπεις λιβαγια και βερντε πίσω από την σέντρα.. οι οποίο παρεμπιπτόντως τακτικά πήραν άριστα!

johnsot - 9/2/2020 22:23

Τον δαγκωσαμε σήμερα όσοι ήμασταν γήπεδο. Όλα τα λεφτά το γκολ του Αραουχο. Συμφωνώ εν μέρει με την τακτική προσήλωση όμως ήμασταν υπερβολικά παθητικοί. Σε αυτό δεν φταίει μόνο ο Καρέρα αλλά και το γεγονός ότ οι Βερντε ήταν ανεκδιήγητος και ο Μάρκο με Μανταλος ήταν καργοί σε σκέψη και ταχυτητα. Καλό βράδυ σε ολους

nik1961 - 9/2/2020 22:15

μεγαλη χαρά σημερα αδελφια....

πιο πολυ απ ολα φανηκε στο κλιμα της ομαδας...

χαμογελαστοι παικτες σημαινει οικογενεια...

κανενα συστημα δεν ειναι πανω απο αυτό...

nikosxatzhkyriakeio - 9/2/2020 22:15

Μέχρι να βελτιώσεις τα μέγιστα το ρόστερ σου να πάρεις δηλ. ακόμη 2 - 3 παίκτες που να κάνουν τη διαφορά, έτσι επιβάλεται να παίζεις στα ντέρμπι. Η τακτική του ιταλού βασίζεται όχι σε κάποια αντίληψη παιχνιδιού που έχει ο ίδιος, αλλά στη γνώση που απέκτησε ο ίδιος όσον αφορά την ποιότητα του μέτριου ρόστερ που διαθέτει και τι μπορεί αυτό να προσφέρει. Άρα ο άνθρωπος ξέρει που βαδίζει....Το θέμα λοιπόν είναι ενίσχυση, ενίσχυση, ενίσχυση και όλα θα τρέξουν σούπερ.

Constantinoupoli86 - 9/2/2020 22:15

Καταρχάς, θέλω να δηλώσω αηδιασμένος από το Βέργη. Έχει μεγάλο κόμπλεξ με την ΑΕΚ το άτομο.


Πάμε τώρα στα δικά μας. Εμένα με ενδιαφέρει να ΚΕΡΔΙΖΩ τα παιχνίδια. ΤΕΛΟΣ. Ας παίζω αντιποδόσφαιρο, ας παίζω τσούκου τσούκου μπολ, κι ας βάζω ένα γκολ για να κερδίζω. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο σήμερα. Θέλετε Κωστένογλου που ήταν όσα φάμε κι όσα βάλουμε; Θέλετε Κωστένογλου που... Συνέχεια κυνηγάγαμε το σκορ; Εγώ ΟΧΙ, προτιμώ αυτό το σύστημα παιχνιδιού. Με λίγες προσθήκες το καλοκαίρι θα φτιάξουμε πρωταθληματική ομάδα με τον Ιταλό.


ΥΓ: Άμα ανοίξει λογαριασμό ο Αραούχο, μετά δεν κλείνει ποτέ. Γαύροι και παοκτζήδες πείτε αλεύρι!

corto_maltese_8_12 - 9/2/2020 22:14

Για μένα,η ομάδα σήμερα δεν ήταν καλή. Δεν ξέρω αν το ζήτησε ο κόουτς αλλά θα σχολιάσω μόνο έξι παίχτες.

1) Αραούχο,βρίσκει μέρα την ημέρα τα πατήματά του. Το τελείωμα στο γκολ άψογο.

2) Λιβάγια,νομίζω πως χρειάζεται ανάσες.

3) Βέρντε,πλήρη απογοήτευση... Συνέχεια
4) Σβάρνας,ύστερα και από το σημερινό παιχνίδι νομίζω πως δικαιούται θέση βασικού.

5) Σιμάνσκι,Κρίστιτσις,πραγματικά σκυλιά στο κέντρο.

nik1961 - 9/2/2020 22:08

αγαπαω Σεργιο...εισαι ενα ποτό αλκοολουχοοο


Αραουχοοο Αραουχοο..(Κρστιτς μακραν ο καλυτερος με Βρανιες).,.

R21_AEK - 9/2/2020 21:45

Παιδια το γκολ του Αραουχο ειναι γκολ μεγαλου παιχτου οπως λεει και ο αλλος χωρις να παρει φορα γυρισε το κορμι του και το εστειλε φαλτσαριστο με το αριστερο παρακαλω στην κλειστη γωνια ΓΚΟΛΑΡΑ.Ηρθε ο ΜΠΑΜΠΑΣ σας.Απο κει και περα η ομαδα επαιξε καθαρα για να παρει την νικη κι αυτο εχει σημασια γιατι ειδαμε τι εγινε στο 1 γυρο που δεν κλειστηκανε μετα το 0-2 και το γυρισαν 3-2.

ScoccoMan - 9/2/2020 22:06

ναι σε ολα αλλα τι εννοεις δεν κειστηκανε? 75 λεπτα παιζαμε στο 1/4 του γηπεδου μας, 30-70 κατοχη και εβαλε στο τελος 4 μπακ να κρατησουμε. Κατενατσιο με διδακτορικο

sentinel_21 - 9/2/2020 22:16

Ξεκολα...Το δεν κλειστηκανε αφορα τον πρωτο αγωνα...Οσον αφορα τον σημερινο αγωνα αυτο που δεν εννοεις να καταλαβεις ειναι οτι ΔΕΝ εκλεισε ο βαζελος την ΑΕΚ στα καρε της...ΗΤΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ του Καρερα να δωσει χωρο και ανουσια κατοχη στον παο...Οταν θελησαμε να βγουμε πιο μπροστα το καναμε ανετα... Καταλαβε αυτο και μετα συζηταμε

ScoccoMan - 9/2/2020 22:38

Το ιδιο πραγμα λεμε. Με τα δευτερα του παο δεν μπορει να ειναι επιλογη μας να δωσουμε χωρο... τιο σκατα ρε γμτ!!!! με την Μπαρτσελονα παιζαμε να δωσουμε χωρο? Ελεος πια με τους Χατζαταρηδες τα μουζουκια και τους πουγγουρες!!!

sentinel_21 - 9/2/2020 22:56

Ποια δευτερα ρε φιλε? Πλακα μας κανεις επειδη δεν επαιζε ο Ινσουα και ο Κουρμπελης? Πλακα μου κανεις?

an0nymous - 9/2/2020 22:05

παιδιά δεν ξέρω αν είδατε την συνέντευξη στην nova live.. ήταν ο τσίνο μαζί με τον μάρκο.. όλα τα λεφτά η συνέντευξη. xD

stevepyr - 9/2/2020 22:05

Μια νικη σε ντερμπυ ειναι παντα τεραστια και ιστορικη!

Παρολλο που το ματς δεν ηταν ιδιαιτερης σημασιας και ειχαν κι οι δυο ομαδες πολλες ελλειψεις, μιλησε η κλαση του παικταρα Απατσι...

Η αληθεια ειναι οτι μετα απο τοσα ντερμπυ μετραει το αποτελεσμα.

Μη Θεοποιουμε, ουτε να απαξιωνουμε τα παντα.... Συνέχεια
Η ομαδα εχει πολλα κενα, στο κεντρο δεν εχουμε δημιουργικα χαφ και τα ακρα πονανε.

Σιγουρα ολοι σημερα αν και ειχαμε αυτο το βαρος των 13 ντερμπυ χωρις νικη και το τραυμα του πρωτου γυρου με το 3-2, πιστευαμε οτι η αυρα του Τσινο θα βοηθησει, οπως κι εγινε!

Σε κανεναν δεν αρεσει αυτη η τρελη αμυντικη τακτικη και το κυνικο 1-0, εχουμε συνηθισει την ΑΕΚΑΡΑ μας να παιζει φουλ επιθετικο ποδοσφαιρο, αλλα αναλογιστειτε σε τι χαλι βρισκοταν η ομαδα στον πρωτο γυρο και οτι εχει στρωσει λιγο, με 2 προσθηκες και κανονικο προπονητη.

Το σημερινο θεαμα ηταν πολυ αρνητικο, ομως ας κρατησουμε το θετικο αποτελεσμα κι οτι η ομαδα αποκτα αυτοπεποιθηση.

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

taxiss21 - 9/2/2020 22:03

Εξαιρετικα καλο στησιμο ο Καρερα. Αυτο τους ζητησε αυτο εκαναν. Αμυντικα αριστοι. Επιθετικα ίσως μπορούσαμε το κατι παραπανω. Ο αραουχο σαν να μην εφυγε ποτε. Μα εχει δυο χρονια να παιξει μπαλα...

marton_21 - 9/2/2020 22:03

Και που να έπαιζε και ο Ολιβέιρα. Μακάρι να παίξουν μαζί για χρόνια. Με 3 το λιγότερο θα έφευγαν οι βαζελες σήμερα.

superb_fk - 9/2/2020 22:03

Ξέρει κανείς τι γίνεται με τις κίτρινες κάρτες ενόψει πλέι οφ? Τις κουβαλάμε ή μηδενίζουν?

ovelix - 9/2/2020 22:01

Μπράβο για την αγωνιστικότητα , το πάθος και τη νίκη. Να δούμε και λίγο παραπάνω επιθετικότητα , κάνα αυτοματισμό μπροστά παιδιά , δεν παίζαμε με τη Λίβερπουλ για να είμαστε τόσο πίσω .

John1978R - 9/2/2020 22:00

Αμυντικά αρκετά καλή η ομάδα, επιθετικά τώρα ανύπαρκτοι Μάρκος, Βερντε, Μανταλος. Θέλουμε 3 παίκτες ενδεκάδας.

telis_mak - 9/2/2020 22:00

Αυτό που κρατάω είναι ότι έχουμε έναν εξαιρετικό προπονητή που και προετοιμάζει το ματς αλλά και παρεμβαίνει σωστά στην διάρκεια του. Ο Σβάρνας παιχνίδι με παιχνίδι γίνεται καλύτερος ο Βράνιες έχει ηρεμήσει και δεν τον περνάς ούτε με αίτηση ο Κριστισιτς κάνει τα πάντα στο κέντρο και φυσικά ο Αραούχο είναι πάλι εδώ. Περιμένω να ανεβάσει την απόδοση του ο Λιβάγια να παίξει πιο ελεύθερα και στα μεγάλα παιχνίδια ο Σιμάνσκι και επιτέλους ο Μάνταλος να καταλάβει ότι αν συνεχίσει έτσι δεν... Συνέχεια έχει θέση στην ΑΕΚ τουλάχιστον σαν βασικός!

R21_AEK - 9/2/2020 21:59

Καποιοι λεγανε ποιος Αραουχο εχει να παιξει 2 χρονια μπαλα εχει να σκοραρει τοσο καιρο τι τον πηρε αλλα δεν μπορουν να καταλαβουν οτι οταν ο Αραουχο φοραει την φανελα της ΑΕΚ αλλαζει αρδην μπαινει κ@υλωμενος στο γηπεδο για να σκοραρει.

Andreas295 - 9/2/2020 21:59

Αυτή η ΑΕΚΑΡΑ μπορεί να μην αρέσει τόσο στο μάτι και να μην παίζει κυριαρχικό ποδόσφαιρο, αλλά είναι μια ΑΕΚ που είναι ΟΜΑΔΑ και εκτελεί τις εντολές του προπονητή στο 100%. Ο Αραούχο είναι κομβικός γιατί δίνει ποιότητα και ταχύτητα μπροστά. Ούτε εμένα μ' αρέσει στο μάτι να είμαστε πίσω απ' τη σέντρα και να δίνουμε τη μπάλα, αλλά κλείνουμε εξαιρετικά τους χώρους, δεν τους δίνουμε επιλογές, έχουμε εξαιρετικές αλληλοκαλύψεις, πιέζουμε εξαιρετικά σε όλους τους χώρους και... Συνέχεια μπροστά κάνουμε ζημιά και είμαστε αποτελεσματικοί. Εμένα αυτό μου φτάνει και μου περισσεύει. Εξάλλου με τέτοια προσήλωση στις οδηγίες του προπονητή, αυτή η ομάδα μπορεί να παίξει οτιδήποτε, ειδικά με τις κατάλληλες προσθήκες το καλοκαίρι.


Επιτέλους νίκη σε ντέρμπι! ΑΕΚΑΡΑ Σ ΑΓΑΠΩ!!

Byzantinos1025 - 9/2/2020 21:59

Μπράβο στην ομάδα..σπάμε αρνητικές παραδόσεις..χωρίς η ομάδα να είναι έτοιμη 100%..παίρνουμε αποτελέσματα διατηρούμε ανέπαφη την εστία,με υπομονή και τις ανάλογες προσθήκες παικτών θα δούμε και πολύ καλύτερη μπάλα.

R21_AEK - 9/2/2020 21:57

Παιδια δεν θελω να πιστευω οτι ο Ολιβειρα δεν παιζει γιατι δεν πηρε μεταγραφη στην Γουλβς γιατι εχουν δει πολλα.Θελω να δω Ολιβειρα και Αραουχο επιθετικο διδυμο να γουσταρουμε.

georgez - 9/2/2020 21:56

Ο Πούγγουρας μετά τη μάγκικη ζεμπεκιά έκλεισε συμβόλαιο για να εμφανίζετε στον Σπύρο Παπαδόπουλο για τα επόμενα 2 χρόνια.

DytikosATHENS37 - 9/2/2020 21:56

Λιβαγια στον αραουχο κ Goooallll........ to be continue......!!!!!!!!!!

aris1924 - 9/2/2020 21:56

Κρατάμε την γκολάρα του Σέρχιο και την σωστή αμυντική λειτουργία της ομάδας λόγω Καρέρα, κατά τα άλλα η ομάδα είχε αρκετούς υστερήσαντες για πολλοστή φορά σε ντέρμπι με χειρότερους τους Βέρντε, Λιβάγια, Μάνταλο

enwsiths74 - 9/2/2020 21:55

Στο λεξικό στον όρο "Επαγγελματική νίκη" πρέπει να βάλουν το λινκ για αυτόν τον αγώνα.

AEK Frankfurti - 9/2/2020 21:52

Αραουχο , Βρανιες και άλλη μια φορά Κριστισιτς οι κορυφαίοι !! Επιτέλους νίκη σε ντέρμπι

R21_AEK - 9/2/2020 21:55

Κριστιτσιτς για μενα MVP του ματς.

R21_AEK - 9/2/2020 21:54

Η ΑΕΚ μετα το 70 με τις αλλαγες του Καρερα κλειδωσε το ματς εβαλε και τον Οικονομου λιμπερο και τελειωσε το ματς αυτο να εκανε ο Κωστενογλου στο 1 γυρο δεν θα εχανε αλλα αλλο Καρερα κι αλλο Κωστενογλου οσο και να τον γουσταρουμε εκανε οτι μπορουσε.

Vasilis.A E K. HAIDARI - 9/2/2020 21:48

Αγορι μου να εισαι παντα υγιης, και να συνεχιζεις για πολλα χρονια να μας προσφερεις χαρες, με το αστειρευτο ταλέντο σου.......................Α Ε Κ Α Ρ Α...ΤΕΛΟΣ...

Odisseas23 - 9/2/2020 21:54

Το σίγουρο είναι ότι η ομάδα έχει συμμαζευτεί αμυντικά σε σύγκριση με τις αρχές π τρώγαμε 2 γκολ σε κάθε αγώνα... Αλλά γενικώς θέλει δουλειά ακόμα για να βγάλει σιγουριά..

AkadimiaPlatona21 - 9/2/2020 21:54

ΓΥΡΙΣΕ Η ΚΑΥΛΑ ΜΑΣ! Ο ΓΕΜΙΣΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΕΖΟΥ ΠΙΤΣΙΛΑΕΙ...ΚΟΡΩΝΟΙΟ !!!


ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΒΡΑΝΙΕΣ ΚΡΙΣΤΙΣΙΤΣ

Costas68 - 9/2/2020 21:53

Πάρτε παίχτες στον Καρέτα να φτιάξει ομάδα για μια δεκαετια, ο άνθρωπος καταλαβαίνει από ποδόσφαιρο και ξέρει να παίρνει και αποτέλεσμα ..

telis_mak - 9/2/2020 21:49

Το στήσιμο της ομάδας από τον Καρρέρα είναι πράγματι για σεμινάριο,το θέμα είναι ότι Λιβάγια Μάνταλος και Βέρντε επιθετικά δεν "τραβάνε"! Δεν ζητάω να βάλουμε 4-5 γκολ στο ΠΑΟ αλλά όταν στο 9' προηγείσαι και παίζεις μπροστά στον κόσμος σου έπρεπε να έχουμε τελειώσει το ματς και να μην "σφιγγόμαστε" στα χασομέρια μην φάμε κανένα γκολ και χύσουμε την καρδάρα με το γάλα.

R21_AEK - 9/2/2020 21:52

Ο Λιβαγια ειναι ντεφορμε ο Βερντε αυτο μπορει αυτο παιζει παραπανω δεν οσο για τον Μανταλο εχει σκαμπανεβασματα στην αποδοση του δεν ειναι σταθερος και εχει νεκρα διαστηματα στο παιχνιδι του.

sentinel_21 - 9/2/2020 21:57

Ο Βερντε που γραφεις ειναι ενας απο τους λογους που δεν εφαγες φαση απο τον βαζελο...Μην βλεπεις τον παικτη μονο τι κανει επιθετικα,,,Ουσιαστικα αυτος μαρκαρε τον εξτρεμ μαζι με τον χαφ και τον Μπακακη κανοντας πολλα μετρα πανω κατω...Μην τα ισοπεδωνουμε ολα....

ilias87 - 9/2/2020 21:51

Καλά που ήρθε ο αραουχο και κερδίσαμε και κάνα ντέρμπι!!!

MaRkOsS - 9/2/2020 21:51

Το ότι καθαρίσαμε ντέρμπι μετά από 2 χρόνια, χωρίς να κινδυνεύει η ομάδα είναι βήμα εμπρός. Το ότι η ποιότητα της επίθεσης αρχίζει να φαίνεται είναι αισιόδοξο μήνυμα. Το ότι ο προπονητής παίζει..... σκάκι με πολύ επιτυχία δείχνει ότι η ομάδα είναι σε πολύ σωστό δρόμο. Αν συνεχίσουμε έτσι, δε ξέρω τι θα γίνει φέτος, αλλά με 2-3 δυνατές προσθήκες του χρόνου η ομάδα αλλάζει επίπεδα ( πληθυντικός).

blueplanet - 9/2/2020 21:49

Εχει αλλάξει στην κυριολεξία η ζωή μας!!! Παρακαλώ το αγαπημένο site να έχει μονίμως αναρτημένη την φωτό του παικταρά - εκτελεστή !!!!!!!!!!!!!!!!!

SirMotard - 9/2/2020 21:47

Πέραν του Απάτσι και της γκολαρας πόνεσαν τα μάτια μας.. θέλουμε βελτίωση σε πολλά θέματα

KAL21 - 9/2/2020 21:47

Αραουχο κ@βλααα... τα βαζελια ταυλα...

marco_lover - 9/2/2020 21:47

Γκολαρα του ΑΡΑΟΥΧΟ (παικταρας) και φυσικα χαρη στο τερμα του κερδιασαμε το ματσ αλλα ισαξια καλος σημερα ηταν ο ΒΡΑΝΙΕΣ. Ενα τοιχος στην αμυνα που δεν περναγε κανεις και τιποτα.

ATHENSCLUB - 9/2/2020 21:46

Δουλεια μεταγραφες και χρονο στον Ιταλο.

Συνεχίζουμε ΜΟΝΟ ΑΕΚ

originalMAGEIRAS - 9/2/2020 21:46

Ρε μάγκες εσείς που λέτε ότι δεν είστε ευχαριστημένοι από τον τρόπο παιχνιδιού μας, πείτε μου αν αγχώθηκατε καθόλου σήμερα. Εγώ πάντως πέρασα το πιο ήσυχο ντέρμπι. Το μόνο που δεν είχα ταχυπαλμιες. Πριν από Καρέρα στα ντέρμπι είχαμε μέσο όρο 2 γκολ. Ειχαμε μια σοβαρή άμυνα βάλαμε το γκολ και αντε γειά. Έτσι παίρνεις τα ντέρμπι όμορφα κι ωραία . Όχι με φουλ κυκλοφορία πάνω κάτω

an0nymous - 9/2/2020 21:46

ο τίτλος τα λέει όλα..


εγώ είμαι τρελαμένος με τσίνο.. χαίρομαι απίστευτα που είναι στην ομάδα και κάνει τα δικά του όπως αυτός ξέρει!

ΕΠΟΜΕΝΟ