109 ΣΧΟΛΙΑ

Σε περιπέτεια μπαίνει η ΑΕΚ για την πρώτη θέση του ομίλου

Πολύ κακή ήττα μέσα στο ΟΑΚΑ από την Ράστα Βέχτα, που με τρομερή ευστοχία και άμυνα στα όρια του φάουλ που δεν έδιναν οι διαιτητές, εκμεταλλεύτηκε την κακή μέρα της ΑΕΚ και έφτασε στη νίκη με 79-75

Η ΑΕΚ έδειξε ότι μπορεί να πάρει τη νίκη στο αποψινό ματς στο ΟΑΚΑ, αφού προηγήθηκε με 40-33 στην ανάπαυλα του ημιχρόνου, αλλά μάλλον υποτίμησε τον αντίπαλο, νόμιζε ότι είχε νικήσει ήδη και τελικά στο δεύτερο μέρος δεν τα πήγε καθόλου καλά, με συνέπεια να ηττηθεί από τη Ράστα Βέχτα με 79-75 για την 6η αγωνιστική του Β’ Ομίλου του Basketball Champions League. Ήταν αναμφίβολα μία «κακή» ήττα, που βάζει την Ένωση σε περιπέτειες, στην προσπάθειά της, να πάρει την 1η θέση.

Οι Γερμανοί είχαν απίστευτη ευστοχία στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά έπαιξαν και άμυνα στα όρια του φάουλ (σ.σ. ίσως και κάτι παραπάνω), εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι οι διαιτητές, τους επέτρεπαν να «βαράνε στο ψαχνό», αφού δεν «σφύριζαν» τίποτα. Η ΑΕΚ ήταν σε κακή μέρα στην επίθεση, ενώ αντιμετώπισε πολλές δυσκολίες και στο αμυντικό σκέλος, στο δεύτερο μέρος, με συνέπεια να γνωρίσει την ήττα. Απόψε περισσότερο από ποτέ, έλειψαν, ειδικά ο Ρέι, αλλά και ο Γιάνκοβιτς, που σίγουρα θα είχαν βοηθήσει πολύ στο σκοράρισμα και τα πράγματα θα μπορούσαν να είχαν εξελιχθεί διαφορετικά.

Ο Χάουαρντ Σαντ-Ρος έκανε ότι μπορούσε, έχοντας 21 πόντους με 8/13 σουτ εντός πεδιάς, 3 ριμπάουντ, 3 ασίστ, 3 κλεψίματα και 1 τάπα. Ο Κιθ Λάνγκφορντ είχε 19 πόντους, 6 ασίστ και 5 ριμπάουντ, αλλά δεν ήταν στα γνωστά στάνταρ του. Εξαιρετικός ήταν ο Μάρκους Σλότερ, με 11 πόντους, 8 ριμπάουντ, 4 κλεψίματα και 1 τάπα.

Ακόμα και με όλες τις δυσκολίες που υπήρξαν, η ΑΕΚ μείωσε σε 75-72 με τρίποντο του Λάνγκφορντ στο τελευταίο λεπτό, αλλά δέχθηκε τρίποντο-μαχαιριά στην επόμενη επίθεση. Ο Ντι Λέο σούταρε ελεύθερος από δεξιά, με τον Γιαννόπουλο να κάνει λάθος εκτίμηση και να αφήνει τον αντίπαλο, κλείνοντας ο ίδιος προς τη ρακέτα. Δυστυχώς, ο Ντι Λέο ευστόχησε κάνοντας το 78-72 για τους φιλοξενούμενους και ουσιαστικά τελείωσε το ματς.

Η ΑΕΚ είχε στην αρχική πεντάδα της, τον Γκίκα στον «άσο», τον Λάνγκφορντ ως σούτινγκ γκαρντ, τον Σαντ-Ρος στο «τρία», τον Χρυσικόπουλο ως πάουερ φόργουορντ και τον Μαυροειδή ως σέντερ. Η Βασίλισσα προηγήθηκε στο 5’ με 13-9 και στο 7’ με 16-9, αλλά οι Γερμανοί αντέδρασαν με πιεστική άμυνα σε όλο το γήπεδο και τελικά κατάφεραν να ισοφαρίσουν σε 18-18, σκορ με το οποίο ολοκληρώθηκε η 1η περίοδος.

Στο δεύτερο δεκάλεπτο, οι παίκτες του Ηλία Παπαθεοδώρου δεν μπήκαν με σωστή συγκέντρωση και έμειναν πίσω στο σκορ με 22-18 στο 12’. Η ΑΕΚ πέρασε ξανά μπροστά στο 16’, με καλάθι του Σαντ-Ρος για το 28-27, ενώ στη συνέχεια οι παίκτες του Δικεφάλου ανέβασαν… στροφές, με συνέπεια να προηγηθούν με 40-33.

Ωστόσο, το ξεκίνημα στο δεύτερο μέρος ήταν πολύ κακό και οι φιλοξενούμενοι έκαναν ένα σερί 8-0, για να περάσουν μπροστά με 41-40 στο 22’. Ο Σαντ-Ρος με δύο σερί τρίποντα έβαλε την ΑΕΚ μπροστά με 46-41 στο 23’, αλλά η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη. Οι διαιτητές άρχισαν και κάποια… μαγικά, με συνέπεια οι Γερμανοί να περάσουν μπροστά με 60-53 στο 29’, ενώ η 3η περίοδος έκλεισε με σκορ 62-55 εις βάρος της Ένωσης.

Τελικά, οι φιλοξενούμενοι έφτασαν ακόμα και στο +11, στο 31’, αφού προηγήθηκαν με 66-55 σε εκείνο το σημείο. Τα πράγματα έμοιαζαν δύσκολα, αλλά οι παίκτες της ΑΕΚ μείωσαν σε 70-65 με λέι απ, του Σαντ-Ρος στο 35’. Εκεί όμως, υπήρξε φάση όπου έγιναν τρία διαδοχικά φάουλ πάνω σε Σαντ-Ρος, Λάνγκφορντ και Γιάνκοβιτς κατά σειρά, αλλά οι διαιτητές μάλλον… ξέχασαν να «σφυρίξουν». Οι Γερμανοί αξιοποίησαν τα «δώρα» των ρέφερι και έφτασαν στην τελική επικράτηση με 79-75.

Διαιτητές: Κόντε-Μάριτσιτς-Σάλινς.

Τα δεκάλεπτα: 18-18, 40-33, 55-62, 75-79.

ΑΕΚ (Ηλίας Παπαθεοδώρου): Τσάλμερς, Λάνγκφορντ 19 (3), Ματσιούλις 5 (1), Βλ. Γιάνκοβιτς 9 Κακλαμανάκης, Χρυσικόπουλος 5 (1), Γκίκας 5 (1), Μαυροειδής, Σαντ-Ρος 21 (4), Γιαννόπουλος, Σλότερ 11.

ΡΑΣΤΑ ΒΕΧΤΑ (Πέδρο Κάγιες): Ντι Λέο 7 (2), Κέσενς 6, Γιανγκ 11, Φαν Σλούτεν, Χέρκενχοφ 2, Σίμπσον 10 (2), Μέρφι 5, Ουέινραϊτ 16 (3), Ράισελ 5 (1), Βαστούρια 17 (1).


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
DennisD2 - 20/11/2019 17:15

ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ Η ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ....ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΚΑΝΕ ΜΠΑΜ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ,ΦΕΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ...ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ Κ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΦΕΤΟΣ.ΝΑ ΔΩΣΩ Κ ΕΝΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΑ...

R21pf - 20/11/2019 15:10

επειδη ολοι μπορει να εχουν μια αποψη για τον προπονητη, χωρις να ειναι οι ιδιοι καλυτεροι, δε θα τον σχολιασω για την ικανοτητα του. ειναι αδικο αφου τη κακη ΑΕΚ που ειδαμε χθες τη βλεπαμε μεχρι πριν 4 παιχνιδια που σημαινει οτι κατι ειχε αλλαξει προς το καλυτερο. ισως να κοιταξουμε και την ποιοτητα καποιων παικτων πριν ξεπλυνουμε την αποδοση των παικτων.

η ομαδα στηριζεται στους ξενους για το αποτελεσμα αλλα περιμενει πολλα και απο τους παικτες που... Συνέχεια προερχονται απο τον παγκο για τη συνεχεια του αγωνα και τη διατηρηση του επιπεδου της.

χθες, οι λυσεις απο τον παγκο ηταν τραγικες. ενας ενας παρουσιασαν αποδοση κατω του μετριου.

κακλαμνακης, χρυσικοπουλος, γιανκοβιτς, γιαννοπουλος, γκικας ηταν κατω του μετριου σε βαθμο που οι λυσεις που ΘΑ επρεπε να προσφερουν στο χρονο συμμετοχης τους δεν ηρθαν ποτε. σε αυτο , δε φταει ο προπονητης για τις επιλογες. προφανως εχει την ευθυνη για προσαρμογη του πλανου του σε σχεση με την εικονα των παικτων, αλλα πρακτικα δε παιζει αυτος.

ο τσαλμερς μας επεισε για την ικανοτητα του στο χειρισμο της μπαλας αλλα τιποτα παραπανω, μια φαση (?) που να μας κανει να αισθανθουμε μια σιγουρια. σιγουρα δεν εχει να κανει με την προσαρμογη του, το ελαχιστο απο το μπασκετ που ξερει να εβγαζε, θα ειχε παραπανω λεπτα.

ο ματσιουλις ηταν εκτος κλιματος χθες, με αποτελεσμα να μην μπορει να καλυπτει τα κενα των αλλων.

ο λανγκφορντ σχετικα αποσυντονισμενος, φαινοταν σαν να ηταν μεγαλυτερο το βαρος που επρεπε να σηκωσει.

ο σλοτερ εδωσε μαχες και εφαγε ξυλο, πολυ ξυλο, αλλα δεν του ηρθε βοηθεια απο πουθενα.

η μετριοτητα φανηκε εντονα στο κρισιμο 4ο δεκαλεπτο, που ενω η ομαδα εκανε το 5-0 σε ενα τριλεπτο (7:30 εως το 4:30) με πολυ καλη αμυνα μειωνοντας σε ανατρεψιμη διαφορα, ολες οι επιθετικες επιλογες του τελευταιου 3λεπτου (σχεδον) ΔΕΝ ΒΓΗΚΑΝ. γιαννοπουλος, γιανκοβιτς, γκικας, ματσιουλις και λανγκφορντ θα μπορουσαν να ειχαν ανατρεψει την διαφορα. συμβαινει να μην σου κατσει η μπαλα αλλα ταυτοχρονα σε ολους μαζι;

θεωρω οτι η τριαδα των φαουλ που δεν δοθηκαν ηταν σημαντικη για την εξελιξη της ροης του παιχνιδιου.


ο στοχος ειναι να τερματισει η ΑΕΚ πρωτη στον ομιλο, που σημαινει οτι θα πρεπει να ανατρεψει υπερ της ωικες εκτος εδρας.περισσοτερες.


παμε ΑΕΚαρα.

Salonica_aek - 20/11/2019 13:45

Το θέμα είναι ότι χάσαμε από μια μέτρια ομάδα που όμως ήταν δουλεμενη επίσης είχε έναν προπονητή που είχε διαβάσει το ματς.Εμεις δυστυχώς δεν είχαμε τίποτε από τα δύο.

Hoffer - 19/11/2019 21:32

Τα εχουμε ξαναγραψει εδω για τον Παπαθεοδωρου, δεν εχει νοημα να τα ξαναγραφουμε. Το ιδιο ισχυει και για τον Τσαλμερς για τον οποιο η ιδια η ομαδα πηρε το ρισκο, του μηνιαιου συμβολαιου. Η μεταγραφη ειχε εξ αρχης πιο πολλες πιθανοτητες να μην πιασει, δεν χρειαζεται να απογοητευεστε μερικοι, αυτο που χρειαζεται ειναι να μην σας διακατεχει υπερενθουσιασμος ή πληρης απογοητευση αναλογα με το αποτελεσμα. Θα σταθω σε αλλα πραγματα ,καθοτι δεν πιστευω οτι η κατασταση στην ομαδα... Συνέχεια ειναι τοσο απλη οσο το ''μας κλειδωσαν τον Λανγκφορντ και τελειωσαμε''


- Το γραφω απο την πρωτη αγωνιστικη, η ομαδα δεν εχει παιχνιδι με πλατη, πλην του Μασιουλις απο το 3 (και πλεον του Βλαντο). Για αυτο το λογο το στυλ που παει να παιξει απαιτει δυνατη αμυνα και 1ο ή 2ο αιφνιδιασμο. Ειναι τεραστια η απουσια ενος πενταριου που δεν χρειαζεται απαραιτητα να εχει 15/10 σε καθε παιχνιδι, αρκει να φθειρει τα αντιπαλα σεντερ και να χρειαζεται ντουπλαρισμα οταν βαζει πλατη,ωστε να βγαζουμε παιχτη στη γωνια. Ειναι πολυ σημαντικο, γιατι μια ομαδα δεν μπορει να παιζει την αμυνα σε υψηλο τεμπο οπως την βγαλαμε εμεις εδω και 6 παιχνιδια χωρις κενα διαστηματα, αν δεν εχει να ακουμπησει χαμηλα την μπαλα και να ξεκουραστουν οι κοντοι της απο τις συνεχεις προσπαθειες.


- Το σχημα με Σαντ Ρος/Λανγκφορντ στο 1-2 δινει τεραστια πολυτελεια στο σετ παιχνιδι του αντιπαλου, ειτε με ζωνη, ειτε με dd πανω στον Λανγκφορντ που οι Γερμανοι εκαναν υποδειγματικα. Η ΑΕΚ μπορει να πιεσει, να εχει μια αμυντικη ταυτοτητα, να κανει αλλαγες και δυναμικα hedge σε ολα τα σκριν, αλλα στο σετ παιχνιδι ακομα και με το Λανγκφορντ σε καλη μερα, ΠΑΝΤΑ θα εχει προβλημα οσο δεν εχει εναν ασσο,υψηλου επιπεδου, σε κυκλοφορια, αποστασεις, αμυνα και πικ εν ρολ. Ενα παιχτη δηλαδη που θα αλληλοσυμπληρωνεται ιδανικα με τον Γκικα. Δεν λεω οτι καθε φορα που χανουμε πρεπει να αποκτουμε και αλλους 2 παιχτες, λες και δεν το κανουμε ηδη, απλα λεω τι στυλ παιχτων χρειαζεται για να αντικρουσεις την προσαρμογη πανω στους σκορερ σου.


- Η ομαδα πρεπει να μενει φρεσκια,μεχρι να ερθουν τα κρισημα παιχνιδια, και πρεπει να βρει τροπο να καθαριζει ευκολα οταν παιρνει το μομεντουμ ενος αγωνα. Αυτο μεχρι τωρα δεν το βλεπουμε, για τους λογους που ανεφερα παραπανω. Η ομαδα και με τους ηδη υπαρχοντες παντως, ειναι αρκετα μονοδιαστατη. Μεγαλο καμπανακι δεν ειναι το σημερινο, ειναι καθε κενο διαστημα που ο αντιπαλος προπονητης προσαρμοζεται.

Senmor - 20/11/2019 12:23

Το κενό στο 5 πίσω από τον Σλότερ είναι τεράστιο. Για Τσάλμερς ακόμα όσο δεν τον βλέπω δεν μπορώ να έχω άποψη.

vasilissa_ksana - 19/11/2019 23:22

Άρτιο το σχόλιο σου. Και πες δεν έχουμε παίχτες που παίζουν με πλάτη άρα δύσκολο να σκοράρουμε στο post. Το ότι έχουμε τόσα άτομα στο ρόστερ που το έχουν το τρίποντο και δεν έχουμε δει ένα play να περάσει ένας χριστιανός από τα screen και να σουτάρει με προϋποθέσεις που το πας.

the_teacher - 19/11/2019 21:57

Επίσης ρε συ Χοφερ, ομάδα που έχει στο ρόστερ έναν άσο, αξιόλογο αλλά κοντό πάντα θα δυσκολεύεται. Μοιραία το μπάσκετ που παίζουμε θα είναι μονοδιάστατο. Με απογοητεύει και ο Κακλαμανάκης που δεν μπορεί να δώσει καν ούτε ένα πεντάλεπτο ξεκούρασης στον Σλοτερ.

Hoffer - 19/11/2019 22:13

Φιλε teacher ρισκαρε να παει με τον Ρει η ομαδα, που σημειωτεον τα ιδια προβληματα υπαρχουν και οταν ειναι παρον. Το θεμα ειναι τι θα παρει μετα τον Τσαλμερς, και τι θα κανει και με τον σεντερ. Το προβλημα δεν δειχνει να ειναι μονο τα ''υλικα'' βεβαια, απλα αναφερω τι χρειαζεται η ομαδα για να κανει λιγο πιο πολυδιαστατο το παιχνιδι της.

the_teacher - 19/11/2019 21:53

Ο σέντερ στο μπάσκετ της ΑΕΚ είναι το αντίστοιχο του εξτρέμ στο ποδόσφαιρο. Καταραμένη θέση

p3pa - 19/11/2019 22:30

Ο Λάνγκφορντ είναι προικισμένος,ταλαντούχος και τεράστιος παίκτης. Το μπάσκετ όμως είναι ομαδικό άθλημα και αν του δώσεις τα κλειδιά καταστρέφεις την ομάδα. Δεν νομίζω ότι μπορεί να παίξει για το σύνολο. Προσωπικά απεχθάνομαι το μπάσκετ που παίζει η ΑΕΚ και δεν τον θέλω στην ομάδα, όπως και τον προπονητή. Φοβερός ο Σλότερ, χρειαζόμαστε ένα ψηλό πεντάρι ( τολμώ να πω, στη θέση του Λάνγκφορντ).

Senmor - 20/11/2019 12:19

Μεγάλη μπασκετόφατσα εσύ

Kemp21 - 19/11/2019 23:11

Ειναι σαν λες να φυγει ο τζορνταν απο τους μπουλς επειδη παιρνει τα περοσσοτερα σουτ. Δωσε την μπαλα σε οποιονδηποτε απο αυτους που εχει η αεκ κ αστους να σουταρουν οσο θελουν κανεις δεν φτανει μισο λανγκφορντ. Οταν ειχες χαρις πως κολλησε ο παντερ?? Ο προπονητης ειναι λιγος οχι ο λανγκφορντ ελεος!!!

AEK_is_my_life - 20/11/2019 08:44

Οχι λέει να φύγει ο Γιάννης απο τους Μπάκς!!! Αχαχαχαχα

officer123 - 19/11/2019 23:22

με τη λογική σου ο Μέσι και ο Ρονάλντο ούτε 100.000 δεν θα έπιαναν. ο Ζεράλδες θα ήταν προτιμότερος........

TRELOPOULOS21 - 20/11/2019 00:07

Στα σχόλια όλοι πρώτοι να πάμε γήπεδο ούτε λόγος οι 1000 πλέον είμαστε οικογένεια

Senmor - 20/11/2019 12:18

Το 1/3 του κόσμου που πάει να δει την αρμάδα του Κωστένογλου να είχαμε στο μπάσκετ όχι απλά δεν χάναμε το χτεσινό αλλά φαντάσου πόσο θα φτιαχνόταν ο πρόεδρος και τι θα βλέπαμε σε παίχτες.

Senmor - 20/11/2019 12:14

Δυστυχώς στο 5 μετά τον Σλοτερ υπάρχει το χάος. Δεν μπορεί στα 6 ευρωπαϊκά παιχνίδια να έχει 45 ριμπάουντ και οι άλλοι 2 να είναι στα Μαυροειδής 11 και Κακλαμανάκης 3 και με μηδενική προσφορά σε πόντους !!!! Εκεί θέλουμε παίχτη άμεσα πριν κλατάρει ο Σλότερ που είναι και στα 37 του. Στις υπόλοιπες θέσεις πιστεύω είμαστε καλά και όσο θα μπαίνει ο Τσάλμερς στην ομάδα θα φανεί.

josepic21 - 20/11/2019 09:24

Το επίπεδο των περισσότερων ομαδων στο CL basket είναι πάνω κάτω το ίδιο με λίγες μικρό διάφορες μέσα σε αυτό και εμεις. Τώρα αν θα βγούμε πρώτοι η δεύτεροι η τρίτοι μικρό ρόλο παίζει διότι οποία ομάδα θα είναι σε καλήτερη κατάσταση (φόρμα τραυματισμοί κούραση) στα πλευ οφ θα περασει ακόμα και με μειονέκτημα έδρας.

Dipintore 74 - 20/11/2019 08:52

Σχολιάστε με όπως θέλετε, αλλά με Σάκοτα και Ξανθόπουλου, αυτό το παιχνίδι θα είχε τελειώσει (υπέρ μας) στο τρίτο δεκάλεπτο! Η ομάδα δεν έβγαζε, λες, επιθυμία να κερδίσει! Ένα λεπτό τους παίξαμε σκληρή άμυνα και παρά λίγο να το γυρνούσαμε. Οι άλλοι πως άντεξαν και κυρίως πως κινητοποιήθηκαν κι έπαιξαν σκληρή άμυνα ένα ολόκληρο ημίχρονο;.. Η χορτασίλα μας φταίει μάλλον...

ntelos500 - 20/11/2019 08:29

Παιδιά ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος....έφαγε 30 πόντους σε ένα δεκάλεπτο και έκανε μόνο μια αλλαγή και ένα time out....ένας κανονικός προπονητής με το που ξεκινήσουν οι άλλοι με 5-0 την περίοδο και σου φάνε την διαφορά κάνει time out....αυτός τα χάνει τα παιχνίδια...σε τρίτη και τέταρτη περίοδο έκανε τρεις αλλαγές μόνο!!!!!!!

sd21edessa_CY - 20/11/2019 08:01

Τι είχες ΑΕΚ τι είχα πάντα. Πάλι να νικάμε να έχουμε καλή διαφορά και πάλι να χίνουμε το γάλα στο τέλος.

mikeAEKARA - 20/11/2019 02:30

ποια πρωτη θεση, τωρα εχουμε 2 συνεχομενα παιχνιδια εκτος, μετα παιζουμε με την πρωτοπορο Χαποελ και εχουμε και τους Γερμανους εξω....

damianosm - 20/11/2019 00:58

Η έλλειψη σταθερότητας είναι ένας παράγοντας που κάνει τον κόσμο να ξενερώνει!

Manos_AEK21 - 19/11/2019 23:59

Τα ίδια Παντελακη μου τα ίδια Παντελή μου.... Δύσκολα το κόβω για Final 4 και αυτήν την σεζόν....

Manos_AEK21 - 20/11/2019 00:09

Πάλι βγάζει προβλήματα η ομάδα μας... Βασικό δεν έχει ένα καλό 5αρι..... Ο Σλοτερ είναι πολύ πίσω αγωνιστικά......

Senmor - 20/11/2019 12:14

Έλα δεν είδες καν τον αγώνα πες την αλήθεια δεν είναι ντροπή.

gp42 - 20/11/2019 12:00

δηλαδή από τη χθεσινή εμφάνιση σε προβλημάτισε ο Σλότερ; Σοβαρά τώρα;;; Πραγματικά αναρωτιέμαι αν είδαμε τον ίδιο αγώνα!

tyflostinAEK2 - 19/11/2019 23:42

Kάθε 15 μέρες για μεταγραφές...ενώ ήδη έκανε δυο για να αλλάξει ανορθογραφίες...και ήδη φαίνεται πως υπάρχει ακόμα πρόβλημα στην Ομάδα...-δεν μπορούσε ο Πρωταθλητής να αντεπεξέλθει στην πίεση της Γερμανικής Υπερομάδας του CL...αν είναι δυνατόν...οκ αγύμναστος...οκ ακόμα μαθαίνει τα συστήματα...(μα και αυτό λόφω της επιμονής του να μην κάνει αλλαγές στα καλοκαιρινά λάθη πιο έγκαιρα συνέβη)αλλά πότε θα τον χρειαστεί η ομάδα..? "έσκασε" ο κουβανός..θα σκάσει και ο Κιθ..και θα λέμε αχαχούχα...Θα... Συνέχεια αρχίσουμε πάλι το να έπαιζαν οι τραυματίες....(αλήθεια έλειπαν και ο Ρει και ο Γιανκοβιτς πάντως)..Υπομονή...μα πραγματικά ο Κακλαμανάκης δείχνει στάσιμος...και ακόμα και ο Σλότερ παρότι προσφέρει στην άμυνα συνολικά..είναι να απορείς για τα τελειώματα του σε κάτι λει απ...Στήριξη στην ομάδα...5άρι γρήγορα..να προσαρμοστεί και αυτός...ο Ματσιούλις πεσμένος πολύ...κυρίως στο σποτ τρίποντο που τον ανέβαζε επίπεδο...έχασε 2 πολύ κρίσιμα στο να μην ξεφύγουν οι Γερμανοί...

ilias87 - 19/11/2019 23:40

Άμα είχαμε φέτος και ένα 5αρι τύπου χαντερ θα γ@μουσ@ και θα έδερνα,υστερούμε στη θεση5 πλην σλοτερ οι άλλοι δύο και ειδικά ο κακλαμανακης είναι τα ζώα μου αργά ο Μαυροειδής δεν θα τον κρίνω γιατί είναι βαρύ κορμί είναι και σε κάποια ηλικία και ήρθε μόνο και μόνο για να κλείσει την καριέρα του εδώ,κατά τα άλλα για σήμερα το μόνο που θα πωκλεινωντας είναι καλό μας βράδυ!

Accept21 - 19/11/2019 23:26

Δυο μήνες το γράφω, Παπαθεοδώρου πολύ λίγος, όλα ξεκινάνε απο εκεί και απο το κακό σχεδιασμό. Με αυτόν στο πάγκο ούτε φάιναλ φόρ ούτε κύπελλο. Άμα λέμε για ΟΑΚΑ οτι δε πάει κόσμος να δω ποιός έρθει στο νέο γήπεδο. Μιλάμε ούτε ένα σύστημα για ζώνη ο τύπος, απίθανα πράγματα. Το σύστημα είναι ένα σκρίν ψηλά και μετά οτι βρέξει ας κατεβάσει. Μάκη πάρε ΚΑΝΟΝΙΚΟ προπονητή και ΕΛΕΟΣ ένα κανονικό πεντάρι, αφού τα δίνεις που τα δίνεις δώστα εκεί που πρέπει!

kk_kostas_ - 19/11/2019 23:23

το ειχα ξανασχολιασει νωριτερα στις αρχες και δυστυχως βλεπω πως ισχυει...Η μεγαλη μας διαφορα σε σχεση με περσι και οχι μονο ειναι οτι οι Ελληνες μας παικτες δεν ειναι παικτες με ισχυρη προσωπικοτητα και ηγετικα χαρακτηριστικα.. Σακοτα ,Λαρεντζακη ακομα και Ξανθοπουλο δεν εχουμε και δυστυχως η ελλειψη ισχυρης θελησης να τους κρατησουμε πληρωνεται αγωνιστικα..

Φιλοτιμοι ολοι οι Ελληνες μας παικτες αλλα ουδεις ικανος, αυτη την στιγμη τουλαχιστον , να σου... Συνέχεια παρει ενα παιχνιδι ή να σε ξεκολησει την δυσκολη στιγμη..Εκλαμψεις του στυλ τριποντο τυχερο με ταμπλο στο ιβανοφειο απο τον γκικα πχ δεν ειναι αρκετες..

Οι ξενοι παικτες ..καποιοι θα σου βγουν ..καποιοι οχι και θα τους αλλαξεις..γενικα θα την βρεις την ακρη..οι Ελληνες ομως εινα αυτοι που κανουν τελικα την διαφορα και φετος δυστυχως δειχνουν προς το παρον λιγοι..και χωρις να μπορω να προβλεψω καποια προοπτικη ιδιαιτερης βελτιωσης για φετος τουλαχιστον..Ισως μεσα στην διαρκεια του χρονου να γινει αυτο..Να ξεψαρωσει ο Κακλαμανακης...Να γινει νεος λαρυ ο Τολιοπουλος..Να σταθεροποιησουν στανταρ αποδοση οι γκικας,γιαννοπουλος..Να βγαλει χαρακτηρα και μπασκετικο θρασος ο Βλαδιμηρος..Δεν ξερω μπορει αλλα οπως και να το κανουμε ..το απροβλεπτο και το χαρακτηρα που σου διναν οι 3 που φυγαν δυσκολο να το βρεις σε αυτη την φουρνια Ελληνων που εχουμε φετος..

Kemp21 - 19/11/2019 23:14

Κ κατι ακομη που περναει στα ψιλα για τους τραυματισμους....μηπως δεν γινεται σωστη διαχειρηση κ σωστη προπονηση κ εχουμε τοσους τραυματισμους? Κ στον παοκ ειχε θεματα με τραυματισμους ο παπαθεοδωρου. Το θεμα ειναι οτι αφου δεμ εφυγε στο ρεθυμνο παιζει να βγαλει κ ολη την χρονια στον παγκο μας...

stavag1968 - 19/11/2019 23:12

Κακη ήττα η σημερινή

Θέλουμε πενταρι να πλαισιώσει τον αδύναμο επιθετικά Σλοτερ

Ο Ρέι είναι κομβικός στο σκοράρισμα θα μας ξεκολαγε σήμερα

Ανεξήγητη η μη χρησιμοποιήσει τολιοπουλο θα μπορούσε να προσφέρει στα σουτ

Δεν μου άρεσε και εμένα το σημερινό κοουτσαρισμα αλλά να φύγει και να πάρουμε ποιον?(για το... Συνέχεια μπάτζετ της ομάδας πάντα μην αρχίσουμε τα Μπαρτζώκας κτλπ)

Ελπίζω σε ανάκαμψη όταν προσαρμοστούν ολοι

Cristiano_ronaldo21 - 19/11/2019 23:01

Η ομαδα δεν εχει σταθεροτητα και γενικως δεν εμπνεει..ο προμηθεας και το περιστερι φανταζουν πιο σκληροτραχηλες και πιο μπροστα απτην ομαδα μας στην Ελλαδα,για τον παο δεν μιλαω καν..Φταιει ο κοουτς ξεκαθαρα, πολλες φορες κοιμαται στο παγκο εχει κακες επιλογες και δεν αλλαζει τιποτα στην αμυνα και στην επιθεση και χρεωνεται την επιμονη στον γιαννοπουλο που αμυντικα εχει εκτεθει ανεπανορθωτα πολλες φορες σε κρισιμες στιγμες..απτην αλλη φταινε και οι τραυματισμοι βασικων... Συνέχεια ξενων οπως γιανκοβιτς και ρει που απτον σεπτεβρη ενα ματς παιζουν ,3 χανουν και δεν ξερω που θα παει το πραγμα με αυτους και τους συνεχομενους τραυματισμους τους..υστερα ο μασιουλις(3ος ξενος) δεν δινει οσα πρεπει ,στον ασσο εχουμε τεραστιο θεμα ο τσαλμερς(4ος ξενος) με δυσκολια χειριζεται την μπαλα..απο τους ψηλους σκοραρε παλι μονο ο σλοτερ..παιδια ολα αυτα δημιουργουν δυσεπιλυτα προβληματα η ομαδα δεν παιζει καλα και στηριζεται στις 30αρες του λαγκφορντ..

asteri21 - 19/11/2019 22:03

http://prntscr.com/pz8v7l

Δεν γίνετε να βγάζουν ένα ολόκληρο παιχνίδι, μόνο 5 παίχτες από τους 12.....

Κάτι δεν πάει καλά....

Ή δεν κάνουν για την ομάδα, ή δεν μπορεί να τους διαχειριστεί το προπονητικό team....

aekofron - 19/11/2019 22:44

Ακριβώς ρε φίλε! Και με την Μπουργος από το 25 και μετά παίζαμε οι ίδιοι 5 +1 αλλαγή. Όλοι οι άλλοι βγαίνουν από το ρυθμό και δεν μπορούν να βοηθήσουν όταν οι άλλοι κλαταρουν. Μπήκε και ο Χάρις σήμερα στο 38 και είδατε τι έκανε. Αφου το παιδί είχε ξεχάσει ποτέ είχε ξαναπαίξει...

simple_user - 19/11/2019 22:39

Πριν από 6 μέρες που κερδίσαμε με το στανιο την Μπουργκος έλεγα ότι δεν έχουμε σκοράρισμα μέσα από τη ρακέτα, ότι παίζουμε μονοδιάστατα και οτι ο Λανγκφορντ δεν θα παίρνει τα παιχνίδια πάντα και με τα ταραξατε στα dislike... Δεν κάνει ο Παπαθεοδωρου. Τέλος!

Hammers_9_11 - 19/11/2019 21:12

1)Απόκτηση 4-5αριού

2)Αποδέσμευση Τσάλμερς

3)Μετακίνηση του Ματσιούλις στη θέση του 7ου ξένου

ΥΓ. Πολλά λάθη στη διαχείριση της ομάδας από τον Παπαθεοδώρου, επιβεβλημένη η επιστροφή του Ρέι από τον τραυματισμό του.

goudi21 - 19/11/2019 22:35

Συμφωνώ σχεδόν σε όλα .

1. Πρέπει να πάρουμε 4-5αρι αθλητικό στυλ τζειμς να ξεκουράζει τον σλοτερ και να μπορεί να παίζει μαζί με τον σλοτερ γιατί Κακλαμανάκης Μαυροειδής δεν μπορούν να δώσουν ούτε 2 ποιοτικά λεπτα.

2. Όχι ακόμα αποδέσμευση Τσαλμερς να τελειώσει το μηνιαίο συμβόλαιο του και τότε να κριθεί , αν και μέχρι τώρα δείχνει αλλού νταλλου.... Συνέχεια
3. Αυτή την στιγμή ο Ματσιουλις παίζει χειρότερα από όλους του ψηλούς (σλοτερ Γιάνκοβιτς) και δεν προσφέρει τόσο ούτε σε άμυνα ούτε σε επίθεση. Επίσης στα τρίποντα τα έχει σπάσει και δεν είναι σε φόρμα δείχνοντας επηρεασμένος πολύ απτον τραυματισμό. Ο Γιάνκοβιτς μπροστά στον Γιόνας αντικείμενα είναι χαοτικά καλύτερα σε άμυνα και επίθεση δείχνοντας σήμερα πολύ σημαντική η απουσία του

Hammers_9_11 - 19/11/2019 23:20

Goudi21 συμφωνώ σε όλα φίλε...

Δεν αμφισβητώ την εμπειρία και τα κατορθώματα του Τσάλμερς, αλλά δεν είναι αυτό που χρειαζόμαστε στην περιφέρεια.

Δεν αμφισβητώ την ηγετική ικανότητα του Ματσιούλις, αλλά προσφέρει πολύ λιγότερα από τα αναμενόμενα και σε άμυνα και σε επίθεση (ο Βλαδίμηρος Γιάνκοβιτς δείχνει ότι μπορεί να δώσει... Συνέχεια περισσότερα από τον φετινό Λιθουανό).

Τέλος, ο Σλότερ είναι απελπιστικά μόνος στο 5,χρειάζεται βοήθεια, ήδη έχει πάρει τα πάνω του, δεν πρέπει να καεί

zlatan21 - 19/11/2019 21:41

4) απαγορευση σχολιων δικα σου

goudi21 - 19/11/2019 22:36

Απάντησε με επιχειρήματα που έχει άδικο....

panousc - 19/11/2019 23:40

Αρχίζω από Τσάλμερς: Χρειάζεται χρόνο κι εμείς χρειαζόμαστε άσσο του στυλ του. Δε διώχνεις κατευθείαν έναν τέτοιο παίχτη, όταν ξέρεις ειδικά ότι ήταν τόσο καιρό εκτός αγώνων. Και για Σλότερ στα πρώτα ματς μετά τον τραυματισμό λέγανε "πρώην παίχτης", "διώξτε τον χθες" κλπ κλπ, αλλά τώρα είναι ο καλύτερος αμυντικός μαζί με Σαντ Ρος και πολύτιμος για την ομάδα.

Ματσιούλις: Δεν είναι για 7ος. Είναι προσωπικότητα και τεράστιος παίχτης, τον οποίο, αν δε σου... Συνέχεια κάνει τον διώχνεις, δεν τον έχεις μισό. Περνάει ένα κακό διάστημα (δεν είναι ο μόνος, δυστυχώς) αλλά ξέρουμε ότι στα καλά του είναι μια ομάδα μόνος του.

Τέλος: Δε θέλουμε 4-5άρι. Έχουμε 4άρια και 4-5άρια και αργά 5άρια, επίσης. Δεν έχουμε ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΨΗΛΟ 5άρι (άιντε να ξαναπούμε τύπου Μπονσού, Γκιστ κλπ...) που να μπορεί να σκοράρει και να γ...ει και να δέρνει στο ζωγραφιστό.

Hammers_9_11 - 19/11/2019 22:30

Διαφωνείς ότι χρειαζόμαστε αθλητικό ψηλό?

Διαφωνείς ότι ο Τσάλμερς δεν είναι αναγκαίος σ αυτό το ρόστερ και ότι δύσκολα θα βρει ρυθμό και ρόλο?

Διαφωνείς ότι λείπει το σκοράρισμα του Ρέι από την περιφέρεια, αποτελώντας το "σκαλοπάτι" του Λάνγκφορντ?... Συνέχεια
Διαφωνείς ότι ο Ματσιούλις προσφέρει λιγότερα από τα αναμενόμενα?

ΥΓ. Δεν πρέπει να παραλείπονται τα λάθη του κόουτς, αλλά τώρα κρίνω καθαρά το αγωνιστικό σκέλος και συγκεκριμένα τη δομή του ρόστερ.

stayros1924 - 19/11/2019 21:14

Δεν λέει σχεδόν τίποτα η πρώτη θέση. Πρόπερσι που το πήραμε ήμασταν τέταρτοι στον όμιλο και πέρυσι που ήμασταν πρώτοι δεν πήγαμε ούτε φάιναλ φορ. Το θέμα είναι ότι χάθηκε μια νίκη που μπορούσε να έρθει σχετικά εύκολα, μπορεί να έκλεισαν τον Λάγκφορντ οι Γερμανοί, αλλά το παιχνίδι χάθηκε από την άμυνα του δευτέρου ημιχρόνου και τα πάρα πολλά λάθη, απόρροια των προβλημάτων στον άσσο. Βλέπω ότι πολλοί επικαλούνται την θητεία του Τσάλμερς στο NBA αλλά είναι φανερό ότι δεν είναι σε καθόλου... Συνέχεια καλή κατάσταση και το παιχνίδι άρχισε να στραβώνει μόλις μπήκε στο παιχνίδι. Κρίμα για τον Σλότερ, πάρα πολύ καλός σήμερα.

AEK_is_my_life - 19/11/2019 22:33

Φετος έχει μεγάλη σημασία η πρώτη θέση

Agioi-Anargiroi-21 - 19/11/2019 22:05

Ποσο θελει για να δεις ρε συ κοουτς οτι 2 παικτες κλεισανε τον Λανγκφορντ...και να τον πεισεις να σπαει την μπαλιτσα...εαν το ειπες και δεν το εκανε απλα βγαλτον..δηλαδη οποια ομαδα που ντουμπλαρει τον Λανγκφορντ θα μας κερδιζει?

harma68 - 19/11/2019 22:29

Κανεις δεν εβγαινε για βοηθεια... το φταιει ο λανγκφορντ αν επαιζε με κωνους στην επιθεση

Thana21 - 19/11/2019 22:28

Υπάρχει μεγάλο έλλειμμα στον άσο.Ο Γκίκας για μπακ απ λύση καλός,αλλά χρειάζεται πλέι μέικερ κλάσης Λάνγκφορντ.Μακάρι ο Τσάλμερς να αποδώσει στη συνέχεια.Στη θέση 2 ο Λάνγκφορντ είναι μόνος αφού λείπει ο Ρέι και δεν υπάρχει άλλη αξιόπιστη λύση.Στη θέση 3 ο Σαντ-Ρος έχει ξεκινήσει πολύ καλά,μακάρι να αποδώσει τα αναμενόμενα και ο Γιάνκοβιτς.Στη θέση 4 ο Ματσιούλις έχει ξεκινήσει μέτρια για την κλάση του την σεζόν αλλά υπάρχουν δικαιολογίες για αυτό.Ο Χρυσικόπουλος υποτίθεται... Συνέχεια αποκτήθηκε σαν αντί-Σάκοτα,αλλά από ποιότητα καμιά σχέση με τον αρχηγό.Στη θέση 5 ο Σλότερ έχει ξεκινήσει πολύ καλά βάσει αυτών που μπορεί να προσφέρει.Γιατί δεν περίμενε κανένας να σπάει ρεκόρ στο σκοράρισμα.Δεν είναι Χάντερ αλλά διαφορετικός παίχτης.Εκεί στους σέντερ υπάρχει μεγάλο έλλειμα πίσω από Σλότερ.Ο Μαυροειδής μεγάλωσε και δεν μπορεί πια,ο Κακλαμανάκης δεν είναι στο επίπεδο για να είναι η 2η λύση στην ΑΕΚ στη θέση του.Έχω ξαναπει το ρόστερ είναι πολύ καλό για τους στόχους που υπάρχουν και οι όποιες ελλείψεις θα καλυφθούν είτε με την επιστροφή παιχτών,είτε με την αναμενόμενη βελτίωση άλλων,είτε με μεταγραφή.Ο Παπαθεοδώρου δεν πείθει και δυστυχώς ο Μάκης είναι από τους προέδρους που στηρίζουν μέχρι εκεί που δεν πάει έναν προπονητή.

aekny21 - 19/11/2019 22:18

Ο Σλοτερ εκανε μεγαλο ματς σημερα, σε απαντηση ολων των πολυξερων εδω μεσα, που τον ειχαν βγαλει συνταξιουχο.

Ο Τσαλμερς δεν γινεται να ξεχασε το μπασκετ, αν παρει ευκαιριες, θα παιξει και αυτος.

Το ερωτηματικο ειναι αν θα προλαβει να τις παρει, η θα γινει εξιλαστηριο θυμα.

Δυστυχως ο κοουτς, ουτε προετοιμασμενος ηταν, ουτε δειχνει οτι μπορει να διαχειριστει ενα μεγαλο... Συνέχεια ροστερ. Εχοντας μαθει σε μικροτερες ομαδες,μαυτο ισως ειναι θεμα.

Skakistis21 - 19/11/2019 21:07

Η ομάδα δε βγάζει τιποτα λογω προπονητή... Δεν κανει... Δεν εμπνέει κανένα... Ανευρος δεν μπορεί να διαχειριστει κανένα ματς γιατι απλα δε ξέρει κ δεν μπορεί... Μονο ο μακαρος δεν το βλέπει κ ισως το πληρώσει ακριβά...

Aekopliktos - 19/11/2019 22:14

Η λογικη κ το ενστικτο του οπαδου αργα ή γρηγορα θα δικαιωθεί... Σε ποσοστο 90% ηταν αρνητικοι με τον ηλια... Ο μακαρος πηγε κοντρα στο ρεύμα... Τωρα το πληρωνει... Μονο μην επιμεινει στο λάθος γιατί μετα θα ειναι η καταστροφη...

Teodor - 19/11/2019 21:47

Ακριβώς οπως τα λες.. Ενας άνευρος προπονητής που δεν μπορει να επέμβει στην εξέλιξη ενός αγώνα γιατί είναι εκτός τόπου και χρόνου...

dgtria_architect - 19/11/2019 22:14

Η ομάδα ήταν πολύ κουρασμένη. Ο Λανγκφορντ για παράδειγμα 3 φορές με την μπάλα γλύστρισε. Σε κάθε timeout του φερναν κατέκλα για να κάτσει. Τον είχαν βςλει σημάδι και τον φόρτωναν ξυλο χβρις τα κοράκια να σφυρίζουν φάουλ. Η ομάδα πρπει να μάθει να κερδίζει και χωρίς αυτόν.

toni savefski r21 - 19/11/2019 22:03

Κοιταζοντας τη στατιστικη βλεπω 12 ασιστ,20 λαθη,τους πεντε παικτες μας στο 4-5 να εχουν 10 ποντους μεσα στη ρακετα και ισαριθμες προσπαθειες για 3ποντα(10/27) και 2ποντα(14/27).

Η μπαλα στον Κιθ(33λεπτα και σημερα) για iso και αν δε του βγει τριποντο οποιος μεινει με τη μπαλα στα χερια.

Ασχετα με τη νικη ή την ηττα,δεν υπαρχει πιο αποκρουστικο μπασκετ...

aekny21 - 19/11/2019 22:13

ειχαμε δυο προβληματα σημερα επιθετικα. Ανοικτα σουτ μετα απο το νταμπλ τιμ στον Λανγκφορντ δεν εμπαιναν (πρωτο μισο) και στο δευτερο ημιχρονο, δεν εβγαινε κανεις για βοηθεια να παρει τη μπαλα να τη σπασει στην αδυνατη πλευρα.

toni savefski r21 - 19/11/2019 22:35

Στο τριποντο ειχαμε 37%. Αν πρεπει για να κερδισουμε ενα παιχνιδι να εχουμε 50% στο τριποντο τοτε κατι δε παει καλα.Με 14 διποντα δε κερδισε κανεις.Για μενα το προβλημα ξεκιναει απο την αδυναμια μας μεσα στο ζωγραφιστο και απο την επιλογη να κραταει ο Κιθ τοσο πολυ τη μπαλα στα χερια του.Απο κει ξεκιναει το προβλημα και ερχονται μετα τα νταμπλ τιμ και οι ζωνες που μας δενουν κομπο.

aekbasket1 - 19/11/2019 22:04

Δεν έχουμε έδρα. Σε μια κακή βραδυά, με κάποια ανάποδα σφυρίγματα, θες την ΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Αυτοί ήταν 500-1000 ηρωικοί. Τα άλλα είναι περιττά

mparlos21 - 19/11/2019 22:02

No Langford...no party....με 2 παίκτες κανείς δεν πήγε μακριά...Και με 1000 άτομα στις κερκίδες το ταξίδι θα είναι πιο συντομο....

teo72 - 19/11/2019 21:09

Μακη μαυτον θα φύγουμε κ εμεις οι 1000 που ερχόμαστε.... Δεν μπορεί καραβι σαν την ΑΕΚ αυτός... Ειναι λίγος... Πολύ λίγος..

tank21 - 19/11/2019 21:56

Ουτε για το εφηβικό μας δε κάνει.... Δε μπορεί να διαχειριστει κανένα ματς.... Δεν εμπνέει κανένα πλεον.... Θεμα χρονου να το δει κ ο μακαρος...

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 19/11/2019 21:26

Δεν ειναι λιγος απλα. Ειναι ελαχιστος για την ΑΕΚΑΡΑ . Που τους βρισκουμε ρε γ@μwτο....!!!!

dtsioux - 19/11/2019 21:49

Τα κοράκια μετά τις διαμαρτυρίες το πήραν στραβά και δεν μας δίνανε τίποτα,με νορμάλ διαιτησία δεν το χάναμε το ματς,παρά την κακή μέρα του Λανγκφορντ που ηταν κακή λόγω του ότι τον παίξανε πολύ σκληρά χωρίς να πάρει τα φάουλ που έπρεπε,αυτοί ήρθαν και είπανε:θα παίξουμε άμυνα στον Λανγκφορντ με φάουλ,αν τα δώσουνε χάσαμε,αν δεν τα δώσουνε θα είμαστε μέσα στο παιχνίδι.Εγινε το δευτερο,ο τσαλμερς προς το παρόν τίποτα,αν είχαμε τον Ρέι και τον Γιάνκοβιτς λογικά θα βλέπαμε διαφορετικά... Συνέχεια πράγματα.Ειμασταν κουρασμένοι και σωματικά και ψυχολογικά και για αυτό κάναμε πάρα πολλά λάθη για εντός έδρας παιχνίδι.Δεν χάθηκε τίποτα,να ξεκουραστουνε μέχρι το Σάββατο,να αποφορτιστει η ομάδα και θα πάνε καλύτερα τα πράγματα.

Kemp21 - 19/11/2019 21:54

Με ροστερ 16 παικτων δεν μπορεις να μιλας για απουσιες δυο παικτων που ακουγεται οτι μπορει κ να φυγουν. Κακη διαιτησια αλλα ηταν αθλια η αντιμετωπιση του αγωνα απο τον προπονητη ενω ο ισπανος ηξερε τα παντα για μας

dtsioux - 19/11/2019 22:07

Με τέτοιο τσαλμερς θα είναι λάθος να φύγει ο Ρέι,δεν νομίζω να κάνουν τέτοιο λάθος.

Kemp21 - 19/11/2019 22:26

Το θεμα ειναι να φυγει ο προπονητης αλλα το αποκλειω πρις το παρον.

Kemp21 - 19/11/2019 21:51

Κ 15000 κοσμο να χε με τετοιο μπασκετ θα χανες το μονο που θα αλλαζε ειναι η διαιτησια που θα ταν καλυτερη αλλα δεν χασαμε απο την διαιτησια σημερα.

Kemp21 - 19/11/2019 21:47

Ο χειροτερος προπονητης εποχης αγγελοπουλου με το μεγαλυτερο μπατζετ. Ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε.

Durruti_R21 - 19/11/2019 21:43

Ομάδα που να παίζει χωρίς play maker για 10 λεπτά προσωπικά δεν έχω δει ποτέ σε επαγγελματικό επίπεδο.


Ο Θεοδώρου για μένα δεν είναι καν προπονητής, δεν μπορώ να καταλάβω με τίποτα τι κάνει.

Τι δεν κάνει δυστυχώς το βλέπουν όλοι, ελπίζω να το δει ο Αγγελόπουλος πριν χαθεί η χρονιά.

Baval_21 - 19/11/2019 21:47

Επίσης να τονίσουμε ότι είναι και ο πιο άκυρος προπονητής ως προς το timing των time out που παίρνει. Δεν υπάρχει ματς που να μη μας κάνω πάνω από 10-0 σερί και μετά να το πάρει

Kemp21 - 19/11/2019 21:44

Ειχα πει πριν κανενα μηνα θα ειναι λαθος να παρουμε παικτες σε εναν προπονητη που εχει παει την ομαδα πισω. Επρεπε να χε μεινει ρεθυμνο μετα απο το 1-4 σε ηττες. Δυστηχως επιβεβαιωνομαι κ αν δεν ηταν ο λανγφορντ κ στον ηρακλη θα χαναμε.

Kemp21 - 19/11/2019 21:42

Αν δεν υπηρχε ο λανγκφορντ που ειναι μαγνητης για το κοσμο ο προπονητης που εχουμε θα καταφερει να διωξει κ τους υπολοιπους που πανε στο κλειστο. Εχει ριξει μια καραβια λεφτα εχει κανει ολα τα χατηρια στον κοουτς κ μπασκετ δεν βλεπουμε. Ειπα στο live οτι χασαμε απο το ρεθυμνο της γερμανιας κ το εννοω, δεν ειναι καποια παραδοσιακη ομαδα ομως ηταν ΟΜΑΔΑ με τα ολα της κ πολυ διαβασμενη μας ετρεξε πολυ εκανε το παιχνιδι της αντι εμεις να επιβαλουμε ενα ποιο αργο τεμπο αλλα με ποιον? Δεν... Συνέχεια γινεται να μην εχεις πλει μεικερ πηρες τσαλμερς βαλτον ενα μηνα συμβολαιο του κανες ποτε θα τον βαλεις? Δυστηχως αν ενα ματς δεν βαλει 30ρα ο κιθ εχουμε προβλημα τεραστιο, εχει φτασει το ροστερ να χει 16 συμβολαια κ ομαδα δεν εχουμε γινει κ μακαρι να διαψευστω δεν θα γινουμε με τον παπαθεοδωρου στον παγκο, δεν θα πω οτι ειναι κακος κοουτς αλλα με μας δεν μπορει. Οποιος ειναι ευχαριστημενος με αυτο που βλεπει με τοσους κοπους του κυριου αγγελοπουλου τοτε ας αλλαξει αθλημα. Υ.γ η διαιτησια ηταν τουλαχιστον απαραδεκτη αλλα δεν πρεπει να ειναι δικαιολογια για την αθλια εμφανιση.

Kemp21 - 19/11/2019 21:41

Αν δεν υπηρχε ο λανγκφορντ που ειναι μαγνητης για το κοσμο ο προπονητης που εχουμε θα καταφερει να διωξει κ τους υπολοιπους που πανε στο κλειστο. Εχει ριξει μια καραβια λεφτα εχει κανει ολα τα χατηρια στον κοουτς κ μπασκετ δεν βλεπουμε. Ειπα στο live οτι χασαμε απο το ρεθυμνο της γερμανιας κ το εννοω, δεν ειναι καποια παραδοσιακη ομαδα ομως ηταν ΟΜΑΔΑ με τα ολα της κ πολυ διαβασμενη μας ετρεξε πολυ εκανε το παιχνιδι της αντι εμεις να επιβαλουμε ενα ποιο αργο τεμπο αλλα με ποιον? Δεν... Συνέχεια γινεται να μην εχεις πλει μεικερ πηρες τσαλμερς βαλτον ενα μηνα συμβολαιο του κανες ποτε θα τον βαλεις? Δυστηχως αν ενα ματς δεν βαλει 30ρα ο κιθ εχουμε προβλημα τεραστιο, εχει φτασει το ροστερ να χει 16 συμβολαια κ ομαδα δεν εχουμε γινει κ μακαρι να διαψευστω δεν θα γινουμε με τον παπαθεοδωρου στον παγκο, δεν θα πω οτι ειναι κακος κοουτς αλλα με μας δεν μπορει. Οποιος ειναι ευχαριστημενος με αυτο που βλεπει με τοσους κοπους του κυριου αγγελοπουλου τοτε ας αλλαξει αθλημα. Υ.γ η διαιτησια ηταν τουλαχιστον απαραδεκτη αλλα δεν πρεπει να ειναι δικαιολογια για την αθλια εμφανιση.

spiros_gewrgiadis - 19/11/2019 21:39

Ας κάνουμε μία σύνοψη μετά το πρώτο μούδιασμα.Πρωτον αν νικουσαμε σήμερα εδραιωνομασταν στην πρώτη 2αδα.Αντίθετα τώρα είμαστε τρίτοι και τώρα ελπίζουμε αυριο σε ηττα της Δεκάλεπτο.Επίσης δυστυχώς και κρίνοντας εκ του αποτελέσματος δεν άνοιξε το rotation μας σήμερα και οι παιχτες κλειδιά μας δεν είχαν και το πλέον καθαρό μυαλό στο 4ο δεκάλεπτο.Επιπροσθέτως δεν μπορώ να καταλαβω πως γινεται να έχουμε 3 άσσους και να κατεβαζει μπάλα ο ρος και ο λανγκφορντ γεγονός που τους... Συνέχεια καταπονεί περισσότερο. Για τους referees τι να συζητήσουμε,ήταν τοσο εκνευριστικοι σε 3ο και 4ο δεκάλεπτο που κάθε κριτική μοιάζει περιττή.Τέλος ειναι κρίμα να παίζουμε κσθε φορά στην Αθήνα σε "ουδέτερη"εέδρα.Πρεπει και μία φορά η ομάδα να παρει ενέργεια από τον κόσμο της.Καλό αν και δύσκολο βράδυ σε όλους

legend_21 - 19/11/2019 21:18

Και ένα σχόλιο για τον λαο της ΑΕΚ που πολλοί από αυτούς που κράζουν με κάθε ευκαιρία είναι οι "τι να πάω/κάτσω να δω με την ραστα βεχτα" αλλά είναι πρώτοι μετά να κουνήσουν το δάχτυλο.Στεναχωριέμαι που το λέω αλλά κατώτερος των περιστάσεων είναι πρώτα ο λαός της ΑΕΚ και μετά οποιοσδήποτε παίκτης προπονητής

- 19/11/2019 21:35

Αν δεν γίνουν ριζικέs αλλαγέs ( προπονητή - παιχτών) ,σε λίγο δεν θα πηγαίνουν ούτε αυτοί οι χίλιοι !

legend_21 - 19/11/2019 21:59

Aυτό το ότι με 1000 άτομα στο γήπεδο έχουμε απαίτηση να νικάμε κάθε ματς λες και ο αντίπαλος δεν παίζει δεν το καταλαβαινω ειλικρινα..Και η ομάδα σήμερα ήταν μετά από σερί 5 νικών με καλές εμφανίσεις για όσους έχουν δικαιολογία την οποιαδήποτε ήττα για το ότι δεν έχει κόσμο

the_teacher - 19/11/2019 21:07

Α ρε Μάκη, πάλι κάτι λείπει. Τι αστοχία είναι αυτή με τους προπονητές ρε γμτ. Τέλος πάντων. Νωρίς είναι ακόμα, ας ελπίσουμε να βελτιωθούμε, γιατί αυτή η εικόνα που παρουσιάζει η ΑΕΚ δεν την βγάζει πουθενά. Έχει ταβάνι.

MagikoAristero - 19/11/2019 21:34

Αυτό που λείπει είναι ο λαός της ΑΕΚ. Η μεγαλύτερη αποτυχία της ομάδας είναι αυτή. Γιατί με 5-6 χιλιάδες κόσμο αυτό το ματς δεν χανόταν.

Hector - 19/11/2019 21:32

Έγιναν πολλά λάθη και τελικά μας κόστισαν απέναντι σε μία εύστοχη ομάδα. Εξαιρετικός ο Σαντ Ρος αν και τραυματίας. Καλοί και οι Λάνγκφορντ και Σλότερ. Έδειξε ότι θα βοηθήσει ο Γιάνκοβιτς. Ο Τσάλμερς δεν κάνει τίποτα. Δυστυχώς πολλοί παίκτες μας είναι πολύ κατώτεροι από την απόδοση που είχαν άλλες χρονιές. Γκίκας, Χρυσικόπουλος και Κακλαμανάκης να πιστέψουν στο εαυτό τους και να ανέβουν, είναι πολύ καλύτεροι.

Okonski21R - 19/11/2019 21:32

Αναρχο μπάσκετ με μακρινα σουτ υπό κακές προυποθεσεις, ανυπαρκτο πικ εν ρολ, ανύπαρκτο πασινγκ γκειμ για να βρούμε τον ξεμαρκαριστο παίκτη, ενώ παρόλο που χρησιμοποίησε ψηλή ομάδα δεν πήγαν στα μις ματς όπως θα επρεπε. Εμμονή σε παίκτες που δεν τραβούσαν, με ανύπαρκτο ροτεισιον, και τέλος κάκιστη αμυντική λειτουργία, πλην του πολύ καλού Σλοτερ που αποτέλεσε εξαίρεση. Τώρα τρέχουμε, αυτή η ήττα δεν ήταν εντός προγράμματος κ λογικής.

Nedved - 19/11/2019 21:17

Παμε χωρις προπονητη σε μπασκετ και ποδοσφαιρο. Τοσο δυσκολο ειναι να παρουμε εναν προπονητη τοσα χρονια;

Nikolaos - 19/11/2019 21:31

Πριν λίγα χρόνια είχες κάποιον που σου είχε πάρει τίτλους και κάποιοι καλόπαιδα είχαν φτάσει να του εύχονται μέχρι και καρκίνο,ευτυχώς γύρισε για λιγο και μας έφερε άλλους δυο

stevepyr - 19/11/2019 21:28

Ας αφησουμε τα γιατι και τα πως...

Η ομαδα και στις νικες φαινονταν αδουλευτη! Φερτε προπονητη να δούμε λιγο μπασκετ γιατι δεν παει αλλο με τετοιο ροστερ,τετοια εικονα....

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

stef1970 - 19/11/2019 21:27

Άσχετα με την ήττα και σήμερα φάνηκαν ορισμένα πράγματα.

Πρώτον , ελλειψη άσου. Παρά πολλά λάθη στο 2ο ημίχρονο.

Δεύτερον, έλλειψη του ψηλού που θα καθαρίσει ορισμένες φάσεις και θα βάλει πόντους στην επίθεση. Ολοι οι ψηλοι μας μαζί, δεν μπορούν να βάλουν, ούτε 20 πόντους.

Τρίτον, λάθος μεγάλο ή απόκτηση του Μαυροειδή. Πλέον δεν μπορεί να δώσει ούτε 5 λεπτά ποιοτικούς... Συνέχεια μπάσκετ. Καλύτερα να έμενε και να έπερνε ευκαιρίες ο Τσαμπλουρης.

Επίσης, όσο θέλετε κραξτε, αλλά ήταν λάθος που έμεινε ο Ματσιουλης. Πολύ μέτριος και νευρικός φέτος. Από αυτόν περιμένεις όχι μόνο ριμπάουντ αλλά και πόντους στα κρίσιμα σημεία.

Όλα τα περιμένουμε, επιθετικά, από Λανγκφορτ και Ρος.

Λείπει και ο Ρει που θα βοηθούσε επιθετικα και πρόβλημα μεγαλώνει...

Nikolaos - 19/11/2019 21:27

Κακό αποτέλεσμα που θέλει νίκες σε δυνατές έδρες για να ισορροπιστει,καλή άμυνα σε μια ομάδα που ερχόταν από απίστευτο ματς και εκνευριστικά εύστοχη,η κακή διαχείριση του Λανγκφορντ στο Ιβανώφειο έφερε και την σημερινή του εμφάνιση,πρώτη φορα ειδα ασσο,τον τσαλμερς εννοω να χάνει δυο φορές μπάλα στο κατέβασμα από τριπλά,το ίδιο και με τον Σλοτερ,φοβικός κάτω από το καλάθι αντί να καρφώσει με τα δυο χέρια να πάρει και φάουλ κάνει προσποίηση σε παίχτες δέκα πόντους πιο... Συνέχεια κοντούς,εμμονικος ο κοουτς στο σχήμα με σαντ ρος νακατεβαζει την μπάλα γιατί δυο μαρκαρίσματα μπλόκαρε όλη η κυκλοφορία,Ματσιουλις ακόμη να μπει σε ρυθμό,καλός ο Γιανκοβιτς ,αόρατος Γιαννοπουλος,πάντως η ομάδα φάνηκε κουρασμένη και για να μην τα ρίχνουμε ολα στον κοουτς κάποιες ενέργειες δεν ταιριάζουν με την ποιότητα τους,ας περιμενουμε λιγο,μην αρχίσουμε την γκρινια γιατί σήμερα στο γηπεδο έπεσαν τα πρώτα μπινελικια στον Παπαθεοδωρου,Μάκη προστάτευσε την ομάδα και κατά συνέπεια τον εαυτό σου.

borsalino911 - 19/11/2019 21:23

Όσο πάμε με στοιχήματα αυτά θα γίνονται.. Η φτώχεια τρώει τον παρα.. πάρτε μπαρτζωκα στο μπάσκετ και σαντος η αντίστοιχο όνομα στη μπάλα, μόνο ετσι θα δούμε προκοπή

zlatan21 - 19/11/2019 21:04

Κακο αποτελεσμα. Η κουραση στο τελος οδηγησε σε οχι καθαρο μυαλο. Κριμα.

Πρωτη φορα εχουμε τοσες επιλογες στο παγκο, και την βγαζουμε με 6-7 παικτες. Οσο καλο κοουτσαρισμα εγινε στα προηγουμενα 2 ματς, τοσο κακο εγινε σημερα.

Psychosocial - 19/11/2019 21:23

Να ναι καλά οι 35αρες του Λανγκφορντ, στα προηγούμενα ματς. Ποιο κοουτσαρισμα...

aekny21 - 19/11/2019 22:09

Καλα δες και κανα ματς, και μετα σχολιαζεις. Στη Τουρκια η ομαδα ηταν διαβασμενη, επαιξε αμυνα, και ο Λανγκφορντ πετυχε κατω απο 20 ποντους

Psychosocial - 20/11/2019 02:16

Ολα τα έχω δει φίλε μου, εσύ; Εχεις δει; Μόνο ένα μου αναφέρεις.. Σου αρέσει αυτό που βλέπεις; Γιατί αν σου αρέσει, μάλλον βλέπεις αλλα ματς εσύ και αλλα εγω.. Ποιο είναι το σχέδιο του παπαθεοδωρου; Δώστε την μπάλα στον Λανγκφορντ να τους πάρει μόνος του ή βαράτε τρίποντα; Κανα πικ εν ρολ, κανα isolation; Τίποτα. Μηδέν εις στο πηλίκο. Όσο για την άμυνα, να ναι καλά ο Σαντ-Ρος που τρέχει και μαρκάρει για 3.

stulianos28 - 19/11/2019 21:21

Απλά δεν υπάρχει αυτός ο Παπαθεοδώρου!!!Καταρχάς δεν έχουμε ψηλούς.Ποιος Μαυροειδής και ποιος Σκόρερ ρε παιδιά?Ποιος Κακλαμανάκης? Ποιος Χρυσικοπουλος? Μαζέψαμε παίχτες με χαμηλό ταβάνι που παίζουν σαν χεσμενοι.Και θυμηθείτε το ότι κύπελλο δεν παίρνεις.Με τέτοια κοουτσαρισματα???Άντε γεια!

only-AEK - 19/11/2019 21:16

Εκατοντάδες προπονητές σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ και δεν μπορούμε να σταυρώσουμε έναν της προκοπής .

only-AEK - 19/11/2019 21:16

Εκατοντάδες προπονητές σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ και δεν μπορούμε να σταυρώσουμε έναν της προκοπής .

AEK233 - 19/11/2019 21:15

Μια ακυρη ερωτηση: απο ποτε εχει να φυγει προπονητης στην ελλαδα χωρις να τον βγαλουν αχρηστο και μυρωδια οι οπαδοι ασχετα με το τι εχει κανει στις προηγουμενες ομαδες τους? Και στο ποδοσφαιρο και στο μπασκετ. Αυτο φυσικα δειχνει και το επιπεδο μας σαν ελλαδα γενικα..Φυσικα δεν λεω εγω οτι ο παπαθεοδωρου ειναι επιπεδου ΑΕΚ ουτε ξερω αν μπορει να πιασει αυτο το επιπεδο..αλλα η αληθεια ειναι οτι κ ο ομπραντοβιτς να ερχονταν αν δεν υπηρχαν γρηγορα αποτελεσματα θα δεχοταν... Συνέχεια κριτικη..Υπομονη και στηριξη στην ομαδα και στον προπονητη της τουλαχιστον για λιγο καιρο για να διαπιστωσουμε αν ειναι καλος για μας..γιατι ειναι λολυ νωρις ακομα

Romo25 - 19/11/2019 21:15

Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει, αλλά η Α.Ε.Κ. ως οργανισμός (για το ποδόσφαιρο μιλάω) είναι εκκωφαντικά απούσα. Και δεν γνωρίζω κατά πόσον μπορεί να συνεχιστεί αυτό. Για το μπάσκετ δεν θέλω να σχολιάσω, έγραψα την προηγούμενη εβδομάδα για τον κόσμο μας, οπότε δεν υπάρχει λόγος. Λογική είναι κάθε ήττα όταν έχουμε κόσμο που είναι όσο εκκωφαντικά απών είναι και η διοίκησή μας στο ποδόσφαιρο.

- 19/11/2019 21:14

Το σύστημα Λάγκφορντ δεν πέτυχε σήμερα. Η ομάδα θέλει ριζικέs αλλαγέs σε προπονητή και παίχτεs. .Παπαθεοδώριυ , Τσάλμερs, Μαυροειδήs , Ματσιούλιs ,Γιαννόπουλοs, Κακλαμανάκηs πρέπει να χαιρετήσουν , αλλιώs θα χαιρετήσουμε εμείs πρόωρα, την χρονιά !

giaek211 - 19/11/2019 21:13

πρεπει να ερθει κανονικος προπονητης που θα μπορει να νικησει ματς και χωρις να βαζει 35αρες ο λανγκφορντ..οσα ματς δν εχει κανει καλο ματς ο λανγκφορντ δεν τα εχουμε κερδισει..παιχταρας ο λανγκφορντ και σιγουρα βαρομτερο αλλα δεν μπορει να βασιζεσαι μονο σε αυτο..καλες ομαδες θα σου κλεινουνε τελειως τον λανγκφορντ και απλα θα χανεις..

oko10aek - 19/11/2019 21:12

Θα χρειαστεί μια μεγάλη νίκη σε Γερμανία, Ισπανία δυστυχώς, ήταν πολύ άσχημη ήττα από ανταγωνιστή μας. Όλοι μέσα στο παιχνίδι τώρα και τα ντέρμπι εκτός.

taurus_21 - 19/11/2019 21:12

Σε πολύ κακή ημέρα η Βασίλισσα. Ανεξήγητο το μπλακ-άουτ στην τρίτη περίοδο, βρεθήκαμε ξαφνικά με την πλάτη στον τοίχο και τρέχαμε να καλύψουμε τη διαφορά. Λάθος η απόφαση του κόουτς να "ξεζουμίσει" τον Σαντ-Ρος ο οποίος έδειξε πως δεν ήταν ακόμη στο 100%, ερχόμενος από τραυματισμό.

Μας κούρασαν υπερβολικά οι Γερμανοί, μπλόκαραν τον Λάνγκφορντ στα κρίσιμα σημεία πολύ καλά, ο οποίος βέβαια κατάφερε να πετύχει 19 πόντους. Πρέπει να ανεβάσουν την απόδοσή τους οι παίκτες που... Συνέχεια έρχονται από τον πάγκο, ειδάλλως το ροτέισον δεν θα βοηθάει τον προπονητή, παρά το βάθος πάγκου που διαθέτουμε.

Δίχως λόγο μπαίνουμε σε περιπέτειες, δεν πρέπει να έχουμε άλλες απώλειες έως το τέλος του πρώτου γύρου. Την επόμενη εβδομάδα δεν έχουμε ευρωπαϊκό ματς, πρέπει να ξεκουραστεί το σύνολο και να είναι έτοιμο για τη συνέχεια. Κι επιτέλους να λυθούν τα προβλήματα των τραυματισμών, σήμερα ο Ρέι θα έδινε σημαντικές βοήθειες!

goudi21 - 19/11/2019 21:11

Πρώτη ευθύνη του κόσμου που είναι όλο απαιτήσεις και από πράξεις ΜΗΔΕΝ. Μόνο στα πανηγύρια είμαστε πρώτοι . Οι παοκτζηδες που έχουν καταχρεωμενο μπάσκετ και μηδέν απαιτήσεις είχαν σχεδόν 500 διάρκειας περισσότερα ....

Δεύτερη ευθύνη του Μάκη (η μοναδική ευθύνη που έχει) που σε κάθε ματς Ευρώπη και Ελλάδα μας σφάζουν και δεν υπάρχει κάποια αντίδραση.... Συνέχεια
Τρίτον η ομαδα έπαιζε με δύο σημαντικές απουσίες απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα που περσι απέκλεισε την Μπάμπεργκ που απέκλεισε εμάς και πήγε στους ΤΕΛΙΚΟΎΣ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΎ ΠΡΩΤΑΘΛΉΜΑΤΟΣ όπου έχασε απτην Μπάγερν για αυτό μην άκουγα χαζές εκφράσεις στυλ ράστα βραστά...

Ο Παπαθεοδώρου είναι πολύ καλός προπονητής και θα το δούμε στην συνέχεια αλλά έχει κάποιες εμμονές που κάνουν κακο στην ομάδα:

1. Απόκτηση 4-5αρι αθλητικού γιατί Μαυροειδής Κακλαμάνης δεν κάνουν ούτε για 2 λεπτά και έχουμε πρόβλημα κάθεται ο σλοτερ.

2. Να χρησιμοποιει λιγότερο τον ματσιουλις και πιο πολύ τον λινό γιατί ο Γιόνας είναι πολύ μέτριος

Μην πω ότι απτους ξένους ψηλούς(σλοτερ Γιάνκοβιτς ) έχει την χειρότερη απόδοση και πρέπει να αντικατασταθει αυτός για το 4-5αρι.

3. Ο Κιθ όταν δεν παίζει καλά να βγαίνει να ξεθωλωσει λίγο το κεφάλι και να ξαναμπαινει.

4. Ο Γκίκας να παίζει πιο πολύ για να χει Ρυθμό.

5. Ο τσαλμερς φαίνεται ότι δεν μπορεί.

ΣΤΉΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΒΑΣΊΛΙΣΣΑ ΘΑ ΠΩ ΌΠΩΣ ΣΥΝΉΘΩΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΤΕΛΙΚΟΎΣ ΜΟΝΟ ΓΉΠΕΔΟ ΌΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ....

ΜΌΝΟ ΑΕΚ!!!!!!

Chris21chris - 19/11/2019 21:11

Όταν παίζεις μπάσκετ αλάνας υπάρχει κ η πιθανότητα να χάσεις..

ghad - 19/11/2019 21:10

Όπως βλέπουμε από τον φαν σκιπ ο προπονητής είναι το Α και το Ω, έχουμε τόσους καλούς παίκτες και τους κοουτσαρουν οι κωστενογλου-παπαθεοδωρου! Απίστευτο που δεν μπορούμε να βρούμε απλά κανονικούς προπονητές! Έχουμε κάνει στο μπάσκετ αδιανόητες ήττες με το ροστερ που έχουμε και σιγά τις μεγάλες νίκες που κάναμε! Έλεος πια!

Giorgosoriginal21 - 19/11/2019 21:07

Προπονητής ακατάλληλος για το μέγεθος της ΑΕΚ...επαιζε με την ίδια πεντάδα ούτε στα τοπικά αυτά...τσαλμερς δεν υπάρχει παίκτης παλαίμαχος δυστυχώς...Θέλουμε ένα πενταρι θωρηκτό στυλ Χάντερ...μόλις μας έκλεισαν τον λανγκφορντ η ομάδα κόπηκε στη μέση...τραγικό ροτεισον από τον Λαλακη...

georgemastro21 - 19/11/2019 21:07

Η καλη αμυνα του παπαθεοδωρου πηγε περιπατο... στην επιθεση γιναμε πια πολυ προβλεψιμοι.. αφου κ η γιαγια μου ξερει οτι παιζουμε το «δουλεμενο συστημα» Λαγκφορντ.. αν δε μπουν κ τα τριποντα ( σουταρουμε οσα κ διποντα, καμμια φορα κ παραπανω) καληνυχτα! αυτο δεν ειναι μπασκετ!

stevepyr - 19/11/2019 21:05

Ας αφησουμε τα γιατι και τα πως...

Η ομαδα και στις νικες φαινονταν αδουλευτη! Φερτε προπονητη να δούμε λιγο μπασκετ γιατι δεν παει αλλο με τετοιο ροστερ,τετοια εικονα....

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

thanos21klmt - 19/11/2019 21:05

Πια κακή μέρα ρε παιδιά.Παιζει με τους ίδιους παίκτες άνω των 30 για 30+ λεπτά.Εκτος αυτού σε ότι παιχνίδι έχουμε κερδίσει είμαστε με την ψυχή στο στόμα. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στο 5 και στο 1 αλλά πάνω από όλα στον προπονητή. Δυστυχώς είναι επικίνδυνος. Επιθετικό πλάνο η ομάδα δεν έχει στηρίζεται μόνο στον λανκφορντ.

Dreiko788 - 19/11/2019 21:05

Με το Παπαθεοδωρου να τα περιμενει ολα απο 2 παικτες (Λανγκφορντ & Σαντ Ρος), χωρις εναλλακτικα επιθετικα πλανα οταν κλεινονται αυτοι οι παικτες (ζωνη ή double team)Με το Παπαθεοδωρου να τρωει 30 ποντους και να κομαται. Με το Παπαθεοδωρου να εχει 2 ασους και να μη τους εμπιστευεται ενω δεν υπηρχε δημιουργια οση ωρα ηταν εξω οι δυο τους. Με το Παπαθεοδωρου ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!Μακη τα λεφτα σου λυπαμαι...

legend_21 - 19/11/2019 21:05

Αυτο που σε κάθε ήττα θυμάται ο κάθε ανύπαρκτος να σχολιάσει για μπάσκετ είδε δεν είδε το ματς και ας μην ξέρει ούτε τους κανονισμούς ίσως είναι και φαινόμενο μόνο της ΑΕΚ.Απο εκεί και πέρα δεν παίζεις μονος στον αθλητισμό πάνα υπάρχει το ενδεχόμενο της ήττας και δεν γίναμε ούτε ΤΣΣΚΑ ούτε Ρεάλ ξαφνικά.Παίζαμε με μία πολύ καλή ομάδα που πέρυσι τερματισε δεύτερη στην bbl πάνω από την Αλμπα της γιουρολιγκ και νικώντας με3-1 την Μπάμπεργκ.Από εκεί και πέρα σήμερα απουσίαζαν... Συνέχεια Ρέι,Γιάνκοβιτς.Τσάλμερς δείχνει ανέτοιμος όπως και σίγουρα ο άλλος Γιάνκοβιτς χρειάζεται και άλλο ρυθμό.Υπάρχει θέμα στο 5 καθώς Μαυροειδής και Κακλαμανάκης δείχνουν να μη μπορούν να προσφέρουν όσα θα έπρεπε.Το κοουτσάρισμα σήμερα δεν ήταν καλό αλλά ας σταματήσει κάποια στιγμή αυτό να ζητάμε κεφάλια από οκτώβρη και νοεμβριο χωρίς καν να έχουμε δει την ομάδα πλήρης χωρίς απουσίες σε κάποιο παιχνίδι!Ακόμα μια φορά τραγική αντιμετώπιση απο τους διαιτητές σε παίκτες όπως Λανγκφορντ,Ματσιούλις και Σλότερ και δε μιλάμε να πάρουμε ανύπαρκτα σφυρίγματα αλλά έστω 1 στα 3 φάουλ σε μία φάση!

ΕΠΟΜΕΝΟ