77 ΣΧΟΛΙΑ

Αμανατίδης για Μπάγεβιτς: Στη Φιλαδέλφεια τον κρατούσαμε πέντε άτομα! Δεν κρατιόταν

Ο παλαίμαχος αμυντικός του Ολυμπιακού θυμήθηκε το επεισόδιο που είχε ο Μπάγεβιτς στη Φιλαδέλφεια, την πρώτη χρονιά που ήρθε ως αντίπαλος της ΑΕΚ

Αναδρομή στο παρελθόν έκανε ο Γιώργος Αμανατίδης και θυμήθηκε την πρώτη χρονιά που ήρθε ο Ντούσαν Μπάγεβιτς στη Νέα Φιλαδέλφεια ως αντίπαλος της ΑΕΚ και προπονητής του Ολυμπιακού. Σε συνέντευξή του στο sport24.grο Αμανατιδής είπε σχετικά: «Τον έχω δει στη Φιλαδέλφεια, την πρώτη χρονιά που έχουμε πάει με εκείνον στον πάγκο μας και προσπαθούσαμε να τον κρατήσουμε πέντε άτομα στα αποδυτήρια. Δεν κρατιόταν. Ταύρος. Έτσι και νευρίαζε, πέρναγε μέσα από τοίχο. Τανκ». 

Προφανώς ο Αμανατίδης εννοεί τον αγώνα Κυπέλλου ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό το 1997 (2-1), όπου ο Μπάγεβιτς εκείνο το βράδυ είχε επεισόδιο με ανθρώπους της Ένωσης. 


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Φοίνικας - 2/11/2019 08:11

Δεν θα (κατα)κρινω οποιον γουσταρει (ακομα) τον Μπαγεβιτς. Σαν ΑΕΚ παντα ημασταν ο πυργος της Βαβελ. Με τα χρονια καποια πραγματα μαλακωσαν μεσα μου, αλλα ποτε μα ποτε μα ποτε μα ποτε δεν θα μπορεσω να καταλαβω και να συχγωρησω τα εξης:


1) Ό,τι αποτέλεσε την χρυσεπίκηντη νομιμοποιητική βιτρίνα της παράγκας. Την οποία όχι μόνο... Συνέχεια υπηρέτησε, αλλά και απήλαυσε πανηγυρίζοντας τίτλους (τους οποίος φυσικά και ποτέ δεν αφώρισε ως κατακτημένους με αθέμιτα μέσα). Όποιος έζησε και αρνείται να θυμηθεί τα πρώτα (ιδίως) χρόνια της παράγκας, ας επαναφερει τις θυμισες του.


2) Οτι ως προπονητης ΑΕΚ σε καθε ευρωπαικο ματς και ντερμπι, ιδιως τα εκτος εδρας, φοραγε κοστουμι και απο την πρωτη κιολας επιστροφη στα Φιλαδελφεια, πριν καν δηλαδη βιωσει το μισος απο πρωτο χερι, επελεξε να εμφανιστει με φορμα του γαυρου. Ποιος νοημων ανθρωπος που εχει βιωσει την απολυτη λατρεια το κανει αυτο αν δεν θελει να προκαλεσει επιτηδες?


3) Γυρισε το 2002, πεσαμε στη εσωστρεφεια εξαιτιας του (προσωπικα σταματησα να πηγαινω γηπεδο εκεινη την περιοδο, οχι επειδη δεν αντεχα τον Μπαγεβιτς τον οποιο απλα εβλεπα ως επαγγελματια πλεον, αλλα επειδη δεν αντεχα τον εμφυλιο και τον Μακη στον προεδριμο θωκο), εκανε μια ομολογουμενως τρομερη ομαδα το 2002-2003, δηλωνει ΑΕΚτζης, εμμεσα μετανιωμενος μπλα μπλα μπλα και ξαναφευγει. Και επιστρεφει ωα αντιπαλος με γαυρο ΠΑΛΙ! Ξαναπαει στον Κοκκαλη που τον πεταξε σαν τριχα απο το ζυμαρι το 1999! Και παει για δευτερη φορα! Με κρυο αιμα! Ε οχι ρε φιλε.


4) Κι αφου λοιπον οπως ειπαμε μας ειπε ποσο μεγαλος ΑΕΚτζης ειναι την περιοδο 2002-2004, επιστρεφει ως αντιπαλος στον παγκο του Αρη σε ενα ματς κομβικοτατο για την κατακτηση του πρωταθληματος μετα απο 14 χρονια! Και φυσικα καλα κανει εννοειται και το παιζει στα ισια. Κι ο αδιαφορος Αρης ισοφαριζει και εν κατακλειδι (και βασει μεταπειτα βαθμολογιας) κοβει απο την ΑΕΚ το πρωταθλημα μαζι με τον Γκαγκατση και την γνωστη Βαλνεριαδα, κι ο μεγας ΑΕΚτζης Μπαγεβιτς που δεν πανηγυρισε το γκολ ιστορικοτατα γκολ του Τακη το 1989, του Τονι μεσα στην Γλασκωη το 1994 και του Σεντενο στην Μαδριτη του 2002, πεταγεται απο τον παγκο και πανηγυριζει ορθιος με υπωμενες τις γροθιες! Αυτος ο "τεραστικος και αδικημενος απο τον κοσμο της ΑΕΚ" (τρομαρα του) "ΑΕΚτζης".


Στην ταμπακιερα ο Μπαγεβιτς θεοποιηθηκε το 1988-1996 σε βαθμο που δεν υπαρχει ιστορικο προηγουμενο. Η ΑΕΚ μπορει να εχανε και να ακουγες ολο τον κοσμο να τραγουδαει το ονομα του. Εκανε μια ιστορικα φανταστικη ομαδα τοτε και θα μπορουσε σημερα που μιλαμε να ειναι μαζι με τον Μπαρλο οι μεγαλυτερες φυσιογνωμιες. Αλλα στην συνειδηση πολλων απο εμας ειναι ενας επαγγελματιας που εφερε τεραστιες επιτυχιες και κατοπιν συνεβαλε στην καταστροφη της ΑΕΚ υπηρετωντας με θερμη και σε δυο διαφορετικες θητειες ενα συστημα που συνολικα εχει ενα 90% ευθυνη για το οτι η ΑΕΚ εμεινε χωρις πρωταθλημα για 24 χρονια και μεσα σε ολα αυτα βιωσε και την ταπεινωση του αγωνιστικου υποβιβασμου. Οποιος θελει τον ξεπλενει και τον γουσταρει ακομα, δικαιωμα του. Δικαιωμα μου να γουσταρω ακομα να τραγουδαω το "να παρετε του χρονου τον Ραβουση" και την τελευταια στροφη να την τραγουδαω παντα με μεγαλυτερη θερμη απο το υπολοιπο συνθημα.

vale21 - 2/11/2019 20:51

Μπράβο!τα είπες όλα.

ling - 2/11/2019 15:33

Φοίνικα, πάντα μιλάς με επιχειρήματα και προσπαθείς να προτασσεις τη λογική έναντι του συναισθήματος. Ωστόσο, θα σε παρακαλούσα να συνυπολογίσεις και τα ακόλουθα:

Α. Ο Μπάγεβιτς από την πρώτη ώρα που ήρθε ως προπονητής δήλωνε σε κάθε μέσο ότι είναι ΑΕΚτζης μεν, επαγγελματίας δε (από αθλητικές εφημερίδες ως και τη Λιάνα Κανέλλη η την Παναγιωταρέα σε life style συνεντεύξεις). Εμείς, πιθανότατα γιατί ποτέ δεν είχαμε πρόεδρο της οικονομικής επιφάνειας και... Συνέχεια επιβολής ενός Βαρδινογιάννη, τον θεοποιησαμε, έχοντας ανάγκη κάποιας σταθεράς. Εμείς φτιάξαμε τον μύθο του αλανθαστου, μας άρεσε πολύ να θεωρούμε ότι έχουμε αλάνθαστο προπονητή, καθώς παίχτης σημαία ήταν μόνο ο Μανωλάς, αργότερα ήρθαν οι Κωστής, Κασσαπης, εξελίχθηκε ο Τσιαρτας, επανήλθε ώριμος ο Μπατίστα (δικαιολογούσαμε αυθόρμητα και προφανή λάθη). Ο Ντούσαν ήταν ένας εργατικός προπονητής, με πλάνο και σχέδιο, αξιολογούσε σωστά, και του άρεσε το θεαματικό ποδόσφαιρο, ωστόσο εξελίχθηκε στην ΑΕΚ, δεν ήρθε σπουδαίος προπονητής, όπως ήρθε ως τεράστιος παίχτης.

Β. Δέθηκε ακόμη περισσότερο με την ΑΕΚ, δεδομένα αρνήθηκε πολύ καλές προτάσεις των οσφπ, παο, παοκ. Πάντα και παντού δήλωνε ΑΕΚ. Σκεψου, όμως, την ψυχολογία ενός ανθρώπου που καταστράφηκε η παρουσία του στην πατρίδα του λόγω πολέμου, που οι στενοί συγγενείς του έμειναν ξεκρεμαστοι, που επένδυσε χρήματα σε επιχειρήσεις και τα έχασε. Σκέψου την ψυχική σύγκρουση ενός ανθρώπου που ζει από μια δουλειά (δεν είναι η λατρεμένη φανατικά μεν ψυχαγωγία δε), ενός επαγγελματία που μπορεί αλλού να βγάλει πολύ περισσότερα χρήματα: δεν υπάρχει δίλημμα;

Γ. Στην ΑΕΚ μετά την αποχώρηση Μελισσανίδη και ελέω βαρδινογιαννισμου και κοκκαλισμου πιθανότατα δεν ήταν καθόλου βέβαιος αν θα ξαναπάρει πρωτάθλημα. Ένας ανασφαλής ανθρωπος, λόγω και της απώλειας της περιουσίας του, δεν θα σκεφτόταν πόσο θα διαρκούσε η σχέση αγάπης με την ΑΕΚ χωρίς τίτλους και τι προτάσεις θα είχε αν θα έφευγε από την ΑΕΚ αποτυχημένος μελλοντικά; Γι' αυτό και επέστρεψε πάλι στον οσφπ: φεύγοντας όπως έφυγε στην ΑΕΚ, έχοντας κακές σχέσεις με τον Ντέμη, που θα μπορούσε να δουλέψει με αξιώσεις πρωταθλητισμού; Δεν τον ενδιαφέρει αυτό έναν φιλόδοξο προπονητή;

Δεν ισχυρίζονται ότι, όταν έφυγε, δεν τον μίσησα. Ότι στον αγώνα της επιστροφής του δεν πανηγύρισα όσο ποτέ τη νίκη μας, για να πονέσει. Ο λόγος που θεώρησα σωστή την επιστροφή του είναι η στέρηση των πρωταθλημάτων και τον θεωρούσαν ιδανικό να διαδεχθεί τον νοικοκύρη Σάντος. Χωρίς να δικαιολογήσω κάποιες συμπεριφορές του, χωρίς να τον ξαναθεοποιησω, χωρίς να τον βλέπω αλάνθαστο.

Αλλά θεωρώ ότι το μίσος μας είναι απότοκο της λατρείας που αισθάνθηκαμε, πάρα της συμπεριφοράς του και μόνο. Και ο Μπατίστα μας πούλησε, και ο Νικολούδης μας πούλησε κάποτε, τους συγχωρεσαμε. Η παράγκα ήταν απότοκο της διαμάχης κοκκαλισμου - βαρδινογιαννισμου, αυτός ήταν ένα γρανάζι, προσπαθούσε ως επαγγελματίας να φτιάξει καλή ομάδα, τι να παραδεχτεί και πώς μέσα στο περιβάλλον μίσους που αναπτύχθηκε;

Τέλος: μετά από χρόνια, όταν εμείς που τα βιώσαμε δεν θα υπάρχουμε, άρα και οι θύμησες που είπες, θα αξιολογείται ως ένας από τους πυλώνες της ιστορίας της ΑΕΚ. Και αυτό αντικειμενικά. Και οι τότε ΑΕΚτζηδες θα θυμώνουν όσο εμείς με τον Κώστα Νεγρεπόντη, σύμβολο τεράστιο, όταν πήγε προπονητής στον οσφπ.

Συγγνώμη για την τόσο μακροσκελή παρέμβαση...

Φοίνικας - 2/11/2019 19:12

Παρεμπιπτοντως αδερφε λειτουργω περισσοτερο με το συναισθημα ως ανθρωπος. Απλα οταν σχολιαζω προσπαθω να προτασω επιχειρηματα και λογικη προσεγγιση. Κατα τα αλλα ολα με την καρδια και λιγοτερο με το μυαλο

Φοίνικας - 2/11/2019 19:07

Αδερφε αδυνατω να τον δικαιολογησω/αιτιολογησω σε επαγγελματικο επιπεδο. Γραφεις τα πραγματα και καποιος θα νομιζει οτι το 1988-1996 ηταν σε μια ΑΕΚ με απληρωτους παιχτες κι αυτος δουλευε τσαμπα. Ο Μπαγεβιτς ηρθε ως ενας φερελπις προπονητης απο μια μικρη ομαδα της Γιουγκοσλαβιας και η αληθεια ειναι οτι πετυχε και προσεφερε πολλα, αλλα ελαβε εξισου πολλα. Θα δεχομουν ευχαριστως να ελεγε οτι ο κυκλος του εκλεισε και να εξαργυρωσει το "brandname" του οπουδηποτε πλην ΟΣΦΠ και ΠΑΟ, και ιδιως οχι... Συνέχεια στην παραγκα που δεδομενα ηξερε πως εχει ηδη ετοιμαστει ωστε να αναδειχθει και παλι πρωταθλητης..Εγω τωρα αυτον τον ανθρωπο πρεπει να τον σεβομαι και να τον δικαιολογω στο ονομα του επαγγελματισμου και του πλουτισμου που μπορουσε να συντηρησει ή/και αυξησει και σε αλλο περιβαλλον πλην του Οσφπ? Και απο πανω να λεει δεν του κανουν Νικολαιδης, Γιαννακοπουλος και Τζορτζεβιτς (που Γεναρη λογω σχεσεων Τροχανα με Σταυροπουλο ερχονταν για πλακα στην ΑΕΚ) για να τους παρει στον Οσφπ (αλλο που ο Ντεμης ορθωσε ιστορικο αναστημα). Ο χαζος ο Ντεμης γιατι δεν πηγε στον Κοκκαλη να πλουτισει και να εχει και 10 σαπια πρωταθληματα να καμαρωνει σημερα? Πιο μαγκας ο 23χρονος τοτε απο τον 50αρη.


Και ξερεις κατι? Δεν ειμαστε αδερφε κολλημενοι. Αντιλαμβανομαστε τα λαθη και τα διαχωριζουμε απο την απληστια. Για αυτο και υπαρχει καθολικη αγαπη σε Σαμπανατσοβιτς και Μπατιστα ενω ο Μπαγεβιτς παντα θα ειναι αμφιλεγομενο προσωπο. Οι πραξεις του μετα το 1999 δειχνουν οτι η παρτυ του ηταν παντα πανω απο την ΑΕΚ και ανεφερα και συγκεκριμενα επιχειρηματα.


Πιστεψε με δεν μπηκα ποτε σε φαση να συμμετασχω σε εμφυλιες γηπεδικες καταστασεις. Το δε 2008 μαλιστα ηθελα να γυρισει βαζοντας το καλο της ΑΕΚ πανω απο την γνωμη μου για εκεινον ως προσωπο, αλλο αν τελικα ηταν πια παρωχημενος ως προπονητης και δεν βοηθησε οσο πιστευα και ηλπιζα.


Στο τελος τελος κανεις δεν αμφιβαλλει οτι ιστορικα εχει συνδεθει με τεραστιες επιτυχιες απο τρια μαλιστα διαφορετικα ποστα, γεγονος μαλιστα σπανιο οχι μονο για ελλαδα αλλα και σε διεθνη κλιμακα. Δεδομενο επισης οτι εχει σαφεστατη αναμειξη στα δεινα της ΑΕΚ. Υπηρετησε δις ενα συστημα που επιμενω οτι ευθυνεται κατα 80-90% για τα 24 χρονια ξεραήλας και τον επιπονο και τραγικο για καθε ΑΕΚτζη υποβιβασμο.


Δεν μου εδωσε κανενα λογο να μπορεσω να τον δικαιολογησω, ουτε καν να αιτιολογησω τις πραξεις του περα απο το οτι τον ενοιαζε μονο ο εαυτος του. Ε αφου ειναι ετσι λοιπον, καλα να ειναι ο ανθρωπος με τον εαυτο του, δεν με αγγιζει ως ΑΕΚτζη. Οταν ημουν πιτσορικας πανω απο το κρεβατι ειχα τον δικεφαλο και μια φωτογραφια με τον ξαδερφο μου και τον Μπαγεβιτς εξω απο την θ18. Θα μπορουσε να ειναι το απολυτο τοτεμ. Τα εκανε μουτι πολλακις, δεν του φταιει κανεις, οποτε συνδεεται με μεγαλες επιτυχιες της ΑΕΚ ως τυχοδιωκτης επαγγελματιας και παμε παρακατω. Στην καλυτερη μου περναει αδιαφορος. Και να σου πω ετσι τον βλεπω ως επι το πλειστον.


Να εισαι καλα φιλε.

Constantinoupoli86 - 2/11/2019 16:42

Παιδιά νομίζω ότι καταπιαστήκαμε με το θέμα υπέρ του δέοντος, μάλιστα κάποιοι κάναν και μακροσκελής τοποθετήσεις και μπράβο για τον κόπο τους γιατί πάντα υπάρχει και το ενδεχόμενο να μη δημοσιευτούν. Νομίζω ότι κανένας δεν απαξιώνει όλα όσα πρόσφερε αγωνιστικά στο σύλλογο μας και ως παίχτης και ως προπονητής. Όταν ανέλαβε το 1988 είχαμε να δούμε πρωτάθλημα 9 χρόνια και μέσα σε μια 5ετία γίναμε η καλύτερη ομάδα της Ελλάδος με σεβασμό από τους αντιπάλους μας. Αυτό είναι μεγάλη... Συνέχεια υπόθεση. Ο όλος ψόγος έχει να κάνει με τον τρόπο που έφυγε και μας πούλησε, το κρυφτούλι των 4 μηνών, και επίσης είναι γνωστό πλέον ότι ήθελε να πάρει μαζί του και κάποιους παίχτες μας που ήταν η ραχοκοκαλιά της ομάδας (Ατματσίδης, Μανωλάς και νομίζω και Κετσπάγια). Δεν ήταν το ότι διάλεξε να πάει στον Ολυμπιακό (άλλωστε εκείνα τα χρόνια για όσους θυμούνται περισσότερο τρωγόμασταν με τους βάζελους) ήταν ότι πίσω από την αγάπη του κόσμου έκανε παιχνίδια με τον Κόκκαλη, αυτό είναι που πείραξε και έκανε ακόμα και μετριοπαθείς φιλάθλους να τον μισήσουν.


Όπως είπαν και πολλοί συνοπαδοί μας, υπήρχαν και άλλες περιπτώσεις που μας πουλήσαν και μετά τους ξαναδεχτήκαμε, όπως π.χ ο Μπατίστα. Υπάρχει όμως μια διαφορά: ο Μπατίστα δεν λατρεύτηκε όπως ο Μπάγεβιτς και εκτός αυτού όταν γύρισε παραδέχτηκε ότι η καρδιά του είναι στην ΑΕΚ και το απέδειξε με έργα.


Μετά από τόσα χρόνια εγώ προσωπικά τον έχω συγχωρέσει, πιστεύω ότι και ο ίδιος μετάνιωσε. Αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω και δεν θέλω να ξεχάσω γιατί πρέπει οι ομάδες να μαθαίνουν από τα λάθη τους και οι οπαδοί να μην δένονται με πρόσωπα, γιατί όλοι έρχονται και παρέρχονται η ιδέα όμως που λέγεται ΑΕΚ μένει για πάντα.

thwma_mimh_ntousan_takh_t - 2/11/2019 13:52

"φίλοι μου" και συνΑΕΚτσήδες

...ο "ακατανόσματος" είτε μας αρέσει, είτε όχι... έχει χαράξει με χρυσά γράμματα το όνομά του στην ιστορία της ΑΕΚαρας μας τόσο σαν παίκτης (παγκοσμίου κλάσης αλλά ήρθε μετά από σοβαρό τραυματισμό) όσο και σαν προπονητής!! Στα χρόνια και δεκαετίες που θα έρθουν... στα βιβλία της ΑΕΚ (πχ για τα 150 χρόνια... προς το παρών είμαστε στα 90+) θα είναι από τους κορυφαίους!!... Συνέχεια
Στο δια ταύτα και στο παρών ....ή στο παρελθόν τώρα!!!

1. το ποδόσφαιρο είναι επαγγελματικό τόσο για τους παίκτες όσο και για τους προπονητές... άρα ΔΕΝ ΘΕΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ....ΜΟΝΟ ΑΕΚ !! αυτή ειναι η ιδέα και η «θρησκεία» μας όλα τα άλλα πεθαίνουν είτε ιδεολογικά είτε και σαρκικά! "Αγαπάμε" και στηρίζουμε όλους (υπάρχουν και οι συμπάθειες) όσους φορούν τα κιτρινόμαυρα ΟΣΟ τα φορούν, μετά τέλος, ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΡΙΝΩ ¨ΑΥΣΤΗΡΑ¨ για την απόφαση του... (οικονομικοί, οικογενειακοί, τρέλλας, βαραμέρας...κτλ) αν θέλει να φύγει!

2. Όλες οι αυτοκρατορίες έχουν την ακμή και την παρακμή τους ... η δικιά μας ΑΕΚ, δυστυχώς είχε μικρή διάρκεια και κτυπήθηκε εκ των έσω και έπεσε γρήγορα γιατί δεν ήταν τόσο "ισχυρή" ...δεν είχαμε τότε, ούτε Βαρδινογιάννη ούτε Κόκκαλη (που ήταν πρώτα από Μητσοτάκη και ύστερα από Ανδρέα ο εθνικός "πλειοδότης" και συνεργάτης του δημοσίου, κάτι σαν τον γεωργιανό μέχρι τώρα αλλά και τον μπόλντο πρόσφατα). Η ΑΕΚ είχε φτάσει στο "λιμιτ-απ" της τότε, αγωνιστικά και ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΑ΄, το δίδυμο της ηγεσίας μας ήταν στα καρφιά μεταξύ τους... ενώ ήδη κτυπιόταν ο Μελ. με δικαστήρια… έτσι κάπως «αναγκαστικά» πούλησαν ¨καλά¨ τις μετοχές της ΑΕΚ στον Τροχανά (μεταξύ μας, και εγώ με αυτόν πρόεδρο θα αποχωρούσα) …ενώ κατόπιν τα δικαστήρια δικαίωσαν τον Μελ. (την πήδηξε ο κουμπαρος του ντούσαν)!! …ο οποίος ντούσαν (η/και βάτραχος) ήταν προπονητής της τότε χούντας γαυροΚΟΚΑΛΙΣΤΑΝ !!

3. Το σίγουρο ήταν ότι ο γνώριζε πολλά που εμείς μάθαμε αργότερα ή ακόμα και σήμερα υποψιαζόμαστε και εγκατέλειψε το καράβι που χτυπιόταν και σύντομα θα βυθιζόταν και πήδηξε σε άλλο. Δεν κάθισε να βοηθήσει σαν καπετάνιος Β’ στο ΑΕΚαράβι …αλλά μήπως έβλεπε ότι και ο καπετανιος Α’ (μέτοχοι) το εγκαταλείπουν;;;!!!

ΤΕΛΟΣ

…ποτέ δε μίλησε για τους λόγους φυγής του και τι να πεί;;; οικονομικοί λόγοι ή λόγοι ¨κολεγιάς¨ !!! ίσως το μόνο που του προσάπτω είναι που έπαιρνε παίκτες της ΑΕΚ …αλλά πιστεύεται με το σημερινό επαγγελματικό ποδόσφαιρο και τους μάνατζερ, ότι ο κάθε Σάμπα από την ΑΕΚ (του Τροχανά) και τα 400πχ δε θα πήγαινε στους τσάμπιον-γαύρους του σωκράτη με 800πχ !!??

ΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΕΚ όλα τα άλλα και όλοι είναι περιττά και αναλώσιμοι!!!



Συγχωρέστε μου το σεντόνι φίλοι μου …απλά ήθελα να πω την άποψη μου… οι μεγαλύτεροι ίσως με καταλαβαίνουν καλύτερα από τους τότε μικρότερους

Kostas67 - 2/11/2019 13:47

Τον Μπάγιεβιτς είμαι από τους τυχερούς που τον γνώρισαν και σαν παίχτη! Ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου με έκανε ευτυχώς ΑΕΚτζή και θα τον ευγνωμονώ για πάντα για αυτό, αλλά το παιχνίδι τις ΑΕΚ με την QPR 16 Μαρτίου 1977 μία μέρα μετά τα γενέθλιά μου, ήταν αυτό που με πόρωσε για πάντα. Ήμουν μόλις 10 χρονών! Ο Μπάγιεβιτς δεν ήταν σ' αυτό το παιχνίδι αφού ήρθε αργότερα, αλλά την ίδια χρονιά (τον Δεκέμβρη του1977 φόρεσε πρώτη φορά τη φανέλα της, αυτό για τους νεότερους). Όταν ήταν στην ΑΕΚ σαν... Συνέχεια προπονητής, δεν μπορούσα να φανταστώ την ΑΕΚ χωρίς τον Μπάγιεβιτς και τον Μπάγιεβιτς χωρίς την ΑΕΚ! Όταν άρχισαν να ακούγονται διάφορα ότι θα πάει στον γαύρο, δεν τα πίστεψα ποτέ και έλεγα στους γαύρους ότι ο κάθε ένας είναι ελεύθερος να ονειρεύεται ότι θέλει. Η πληγή που μου άνοιξε τότε όταν έφυγε ήταν μεγάλη, επουλώθηκε αργά, αλλά επουλώθηκε! Κάποια στιγμή το είδα και εγώ όπως πολλοί άλλοι από μας, δηλαδή λάθει κάνουμε όλοι μας! Δε θα ξεχάσω ποτέ πόσο με πόνεσε, αλλά τον δέχτηκα πίσω και η ζωή συνεχίζετε!

LambisAEK1950 - 2/11/2019 13:18

Είναι κρίμα μετά από τόσα χρόνια να μας διχάζει αυτή η ιστορία με τον Μπάγιεβιτς! Σύμφωνοι, το οτι έκανε τη χειρότερη επιλογή πηγαίνοντας εκεί που πήγε (ούτε να αναφέρω πού!!!), δεν το συζητάμε! Αλλά δεν μπορούμε να διαγράφουμε αυτά που έδωσε στην ΑΕΚ και σαν παίκτης και σαν προπονητής!!! Είμαι σε ηλικία που τον θαύμασα σαν παίκτη(!!!), αλλά και αργότερα όταν μας έκανε πάλι περήφανους σαν προπονητής, ίσως της καλύτερης ΑΕΚ, που την έτρεμαν όλοι!!! Έκανε ένα σοβαρό λάθος ο Ντούσαν, αλλά... Συνέχεια γύρισε, μετανοιωσε έμπρακτα και προσέφερε πάλι πολλά!!! Η συγγνώμη είναι εκ Θεού αδέλφια!!! Είναι κρίμα να διαγράφουμε δικούς μας ανθρώπους, γιατί ο Ντούσαν δεν έπαψε ποτέ να είναι ένα κομμάτι από την ΑΕΚ! Ταπεινή μου γνώμη σαν φίλαθλος της αγαπημένης μας ομάδας πάνω από 60 χρόνια.

AEK4ever1971 - 2/11/2019 01:45

Στη ζωή μου έχω κάνει κι εγώ λάθη και οι άνθρωποι γύρω μου με συγχώρεσαν και με αγαπούν χωρίς να στέκονται συνέχεια στα λάθη μου.

Το ίδιο ισχύει (για μένα) και με τον Ντούσαν. Είναι ένας από εμάς. Έφυγε. Γύρισε. Είναι σπίτι μας και σπίτι του.

vagner - 2/11/2019 12:38

Αποδείχθηκε ότι δεν ήταν ένας από εμάς!Θα πήγαινες εσύ να κάνεις ομάδα αυτήν που σε πολεμάει και μάλιστα βρώμικα;

bono_21 - 2/11/2019 12:33

Καλα που τον κρατάγατε 5 ατομα ( και οι 5 με μπειμπιλινο)γιατι αλλιως θα εσκιζε κανα καλσον ...

Lefteris21aek - 2/11/2019 12:32

Κουμαντο με τη ζωη των αλλων... για τις οποιες επιλογες του... ποιος εχει δικαιωμα να κανει? Ντρεπομαι για αυτους που του εκαναν την ζωη δυσκολη. Και εγω στεναχωρηθηκα ημουν 15 χρονων και αυτο που μου εχει μεινει ειναι η εικονα με τον μπαγεβιτς μες στα αιματα. Ποιος ειχε δικαιωμα να το κανει αυτο?

Montechristo21 - 2/11/2019 10:53

Είχα τύχει να είμαι από έξω διπλα στην 21 εκεί που βγαινανε από την προπόνηση οι παίχτες (οι πιο παλιοί θα θυμούνται). Θυμάμαι λίγο πριν φύγει και είχαν μαθευτεί τα νέα, απλοί άνθρωποι και γεροντάκια τον εκλιπαρούσν να μην φύγει. Θυμάμαι χαρακτηριστικά κάποιοι του φιλούσαν τα χέρια. Τόσο αγάπη παθολογική υπήρχε. Και αυτή προδώθηκε. Απλώς, όπως είπαν και οι φίλοι συγχωρούμε αλλά δεν ξεχνούμε. Προχωράμε παρακάτω.

marios69 - 2/11/2019 10:23

Δεν είναι πάντα τα πράγματα και οι καταστάσεις όπως φαίνονται. Από τους λίγους σε αυτό το χώρο με @@είτε μας αρέσει είτε όχι.

kisoun - 2/11/2019 07:28

κακο πραμα το μίσος. το μίσος τρώει πρώτον αυτόν που μισεί.

το θέμα Μπάγεβιτς ειναι δυστυχώς θεμα που πονάει.

και δεν θα πονούσε αν πρώτα δεν είχε λατρευτεί αυτος ο άνθρωπος.μην πω αγιοποιηθεί.

για μενα ο Μπάγεβιτς έκανε τεράστιο λάθος τότε.

μερικά πράγματα στη ζωή δεν έχουν τιμή αγοράς/εξαγοράς.... Συνέχεια
επίσης,δεν συμφωνώ και με την αντίδραση του κόσμου.ειδικα με εκείνο το εμετικό πανό "προδοσες..." κ.λ.π.

ο Μπάγεβιτς ήταν ενα τεράστιο κεφάλαιο για την ΑΕΚ.

που δυστυχώς στο τέλος είχε μεγαλη πίκρα.

να θυμόμαστε το παρελθόν,αλλά να πηγαίνουμε παρακάτω. αν μένουμε συνεχώς στο παρελθόν,δεν θα έχουμε παρόν και μέλλον.

Ντούσαν.αν διαβάζεις, κάποιοι (όχι εγώ), ειχαν την εικόνα σου διπλα σ'αυτην της Παναγίας και του Χριστού. Άλλοι διπλα σε αυτήν του Άρη και του Τσε.

σε λατρευανε, αν είναι δυνατόν, όπως λατρευανε και την ΑΕΚ. και εσύ είχες συμφωνήσει να πας στον πιο ανήθικο, και την ίδια στιγμή άφηνες να εννοηθεί οτι αν παίρναμε το κύπελλο θα έμενες.

κρεμοντουσαν απτο αμαξι σου και σε παρακαλαγανε να μη φυγεις. ποσο τα κοστολογησες αυτα τα συναισθήματα??

Καλή σου ώρα εκεί που είσαι.να ξεπεράσεις τα όποια προβλήματα έχεις πάσης φύσεως.

μακάρι να ήταν αλλιώς τα πράγματα και να σε θυμομασταν μονο γι'αυτα τα υπέροχα που έκανες στην ΑΕΚ ως παίχτης και ως προπονητής.

aek_prosfugia_r21 - 2/11/2019 00:52

Να πάρετε του χρόνου το Ραβούση, τον Βαμβακά καινούργιο γυμναστή, να βάλετε και κίτρινες φανέλες μηπως και δειτε προκοπή....

21zaries - 2/11/2019 00:31

Επίσης να θυμηθώ για τους πιτσιρικαδες της εποχής αλλά και τους λιγο μεγαλύτερους...μια αφισουλα που ειχε κυκλοφορήσει τότε με τον Μπάγιεβιτς σε φέρετρο ,σε πεντοχιλιαρα θαμμένο,με νυχτερίδες γυρω γυρω...πραγματικά αστεία (εγώ το εννοώ οπως και τότε σαν χιούμορ,έστω και μακάβριο και σε καμία περίπτωση με υπόνοια να πάθει κάτι ο άνθρωπος..δε θα γίνουμε ίδιοι...)...Μιλάμε συλλεκτική...κάπου την έχω!!

zacaek1971 - 2/11/2019 00:23

Το έχω ξαναγράψει. ..Ο μπαγεβιτσ δεν ήταν για την ΑΕΚ απλά ένας προπονητής. ...Ήταν συνυφασμένος με την ομάδα ήταν Ένα πράγμα. ...Δε θα ξεχάσω τέλη δεκαετίας εβδομήντα 7 χρονών ζώντας στη Θεσσαλονίκη με σπουδαίες ομάδες κι όμως εξαιτίας του θεωμα και του μπαγεβιτσ μπήκε στη καρδιά μου η ΑΕΚ. ....πέρασαν τα χρανια ο μαύρος σταμάτησε ...δύσκολα χρονια. ..Και ξαφνικά επέστρεψε. .Κι όχι μόνο αυτό άρχισε να μεγαλουργεί μαζί με την ομάδα και φτιάχτηκε ίσως η πιο εντυπωσιακή ομαδα....Και από ένα... Συνέχεια σημείο και μετά δεν σκεφτόσουν ότι η ομάδα έχει απλά ένα καλό προπονητή καθώς και τα δύο πράγματα ήταν ένα. ...Ναι με πλήγωσε πολύ αυτή η απόφασή του....Ήταν ένα κάστρο που είχαμε δημιουργήσει και αυτός το γκρέμισε. ....Δε μπορώ να ξεχάσω. ...Όμως τον έχω συγχωρήσει και δε ξεχνώ από τότε ότι όποιος και να έρθει απλά θα φύγει η ομάδα μου όμως θα είναι εκεί ...γι αυτό τέρμα η προσωπολατρεια μόνο ΑΕΚ τίποτε άλλο. .Σε όποιον αρέσει

vale21 - 1/11/2019 23:55

Όταν έχεις παίξει μπάλα στην ΑΕΚ, έχεις προπονήσει την ΑΕΚ, ΕΧΕΙΣ ΖΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ, και ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ μετά να υπηρετήσεις την πιο σιχαμενη ομάδα του ελληνικού ποδοσφαίρου... Για όσους έζησαν την συγκεκριμένη εποχή μπορούν να καταλάβουν γιατί θα είναι για μένα πάντα ο ακατανομαστος. Και για όσους λένε, επαγγελματίας κ.λ.π. υπάρχουν πολλές ομάδες σε Ελλάδα και Ευρώπη, αυτός ΔΙΑΛΕΞΕ να πάει εκεί.

mikeAEK21 - 1/11/2019 21:51

Η πρώτη του Μπάγιεβιτς με τα κόκκινα ηταν Δευτέρα 13-01-1997 κερδίσαμε 2-0,την Κυριακή είχε βρέξει τόσο πολύ σε ολη την Αττική και το παιχνίδι αναβλήθηκε για την επόμενη,είχα φροντιστήριο δεν μπορούσα να κάνω κοπάνα,ενώ την Κυριακή ήμουνα μέσα,δεν θα ξεχάσω ποτέ τι αγώνα έχασα.

21zaries - 1/11/2019 23:54

Εγώ πήγα την άλλη μέρα (Ντέμης μες τις λάσπες)ενώ η μάνα μου με παρακαλαγε να μην πάω (και καλά κακοκαιρία)...Πάντως πόσο πολύ μας κόστισε το θέμα Μπάγιεβιτς φαίνεται από τα σχόλια...Η πικρία για τον συγκεκριμένο παραμένει,μας πούλησε κι αυτό έγραψε...

ynwa - 1/11/2019 22:01

Κι εγω έχασα το πρώτο ματς της επιστροφής του Ντούσαν (με αγορασμένο εισιτήριο) λόγω δουλειάς. Βλαστημούσα 8 ώρες. Και όταν αναβλήθηκε, υπήρξε μία κάποια ανακούφισις. Την επομένη ήμουν μέσα. Αξέχαστο ματς. Ξέρανε ότι έχουν έλθει με όλα τα παραγκίσια εξαρτήματα, αλλά ο φόβος που είχαν στα μάτια τους δεν άφηνε καμία αμφιβολία για το αποτέλεσμα. (Αααχ μωρή Θρυλότα.... Πάντα πονηρούλα μα και πάντα «αχόρταγη»).

TermAEK - 1/11/2019 23:15

Εκτος οτι στεναχωριεμαι που διαφωνουμε για τον τετοιον ακομα , πιο πολυ στεναχωριεμαι γιατι μου λειπουν αυτες οι μερες εμπαιναν ΝΦ κ ετρεμαν. Τωρα μεχρι κ ο Βολος μας παιζει χωρις αγχος

Constantinoupoli86 - 1/11/2019 18:11

Κοντεύουν 23 χρόνια κι ακόμα να ξεχάσω την ηδονή όταν σου πέταγα πεντοχίλιαρα μαζί με το συγχωρεμένο τον παππού μου. Έτσι σου άξιζε Ντούσαν, έτσι κι έγινε! Συγχωρούμε, αλλά δεν ξεχνάμε!

Christos1962 - 1/11/2019 18:34

Συγγνώμη φίλε μου αλλά κάτι μυαλά σαν το δικό σου έχουν καταστρέψει την ΑΕΚ !!

OBaBaSaS - 2/11/2019 10:40

Κάτι μυαλά σαν το.δικό σου φταινε που εχουμε παθει ανοσια και δεν αντιδρούμε σε οτι και να μας πουν ενω εχουν και αδικο.Ηταν ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ειχε φτιαξει ομαδαρα και για τα πεντοχιλιαρα του χοχοχο μας αφησε ο αεκαρας ο ντουσκακος.Έβαλε ενα καλό τελος στην προσωπολατρεια. Τον συγχωρεσα αλλα δεν θελω και να τον βλεπω εντος της ομαδας ,του ταιριαζει περισσότερο να ειναι με τους παλαιμαχους της θρυλοτας.ΜΟΝΟ ΑΕΚ και απο του χρονου θα πρεπει να εχεις παπουτσακι αθλητικο ,η ΑΕΚ ειναι τεράστιο... Συνέχεια μέγεθος .

TRELOPOULOS21 - 1/11/2019 18:39

Σοβαρά το πιστεύεις αυτό που λες? Θυμισου στο τελικό το Παππου που είχε γονατίσει και τον παρακαλάγε....

buonanotte21r - 2/11/2019 01:07

Που το δες αυτο με τον παππου? υπαρχει καπου?

Thana21 - 1/11/2019 18:43

Σιγά ρε Χρηστο που έχουν καταστρέψει την ΑΕΚ.Δεν τον χωνεύουμε τον Μπάγεβιτς.Εσύ αν θες λάτρεψε τον.Τουλάχιστον ο φίλος πάνω τον συγχωρεί.Τότε όλοι ήταν κατά Μπάγεβιτς και όλοι θα ήθελαν να του πετάξουν τα πεντοχίλιαρα.Δεν εύχομαι κάτι άσχημο στον άνθρωπο,αλλά δεν τον χωνεύω και δεν τον ήθελα να είναι στην ΑΕΚ ούτε σαν εκτελεστικός διευθυντής ούτε πουθενά.

tsotosaekara22 - 2/11/2019 00:11

Οι περισσότεροι Γιουγκοσλάβοι τότε ήταν αχάριστοι (πλην εξεραισεων) για τα λεφτα τα κανεις ολα

Constantinoupoli86 - 1/11/2019 18:42

Μάλλον θα ήσουνα από αυτούς που πανηγύριζαν όταν μας τον ξαναέφερε ο Ψωμιάδης ο οποίος φέσωσε την ΑΕΚ. Κατά τα άλλα την κατέστρεψαν αυτοί που αρνήθηκαν να το δεχτούν. Είσαι παράλογος φίλε μου!

2121AEK - 1/11/2019 22:39

Αλήθεια ρε φίλε εσυ που τα γράφεις αυτά τον πρόλαβες τον Μπάγεβιτς σαν παίκτη ή απλά γράφεις κάτι για να γράψεις;;;

vagner - 2/11/2019 00:48

2121 ΑΕΚ,εγώ που λόγω ηλικίας τον πρόλαβα ως παίκτη,έχω την ίδια ακριβώς άποψη με τον Constantinoupoli86.Eσύ,εκείνη τη μέρα πώς τον αντιμετώπισες;Δεν τον έβρισες,δεν τον ειρωνεύτηκες;Kαλό είναι να μην ξεχνάμε φίλε μου!Σαφώς και αναγνωρίζω την προσφορά του στην ΑΕΚ ,αλλά από τη στιγμή που πήγε στην πιο σιχαμένη ομάδα του σύμπαντος τον αντιπάθησα μέχρι εκεί που δεν παίρνει!

Constantinoupoli86 - 1/11/2019 22:46

Αλήθεια ρε φίλε τι σχέση έχει αν δεν τον πρόλαβα ως παίχτη; Δεν τον πρόλαβα ως παίχτη γιατί είμαι γεννημένος μέσα στη δεκαετία του '80, σαν προπονητή όμως τον έζησα και μάλιστα ήμουνα και στα παιδάκια που τον παρακαλούσαμε έξω από το γήπεδο το '96 να μείνει στην ΑΕΚ. Τα θυμάσαι εσύ αυτά; Ή μου την πέφτεις επειδή έκανα ένα σχόλιο που δεν σου αρέσε;

corfaek - 1/11/2019 19:34

Ευτυχώς που κάποιοι είναι πιο Αεκτζηδες από τον Μελισσανίδη που τον αποκατέστησε - κι αυτός προδότης λοιπόν

ynwa - 1/11/2019 22:12

Φίλε carfaek δεν νομίζω ότι το σύνολο των σχολίων εδώ απηχεί μια τέτοια άποψη. Απορώ για το συμπέρασμά σου. Πάντα φιλικά.

corfaek - 1/11/2019 23:16

Το σχόλιο φίλε μου έγινε όταν τα σχόλια ήταν 13 κι έσταζαν χολή για τον Ντούσαν τον οποίο κάποιοι ΈΔΙΩΞΑΝ από την ΑΕΚ

ynwa - 1/11/2019 23:37

Σε κάθε περίπτωση φίλε corfaek δεν έχω τίποτε μαζί σου και συγγνώμη αν το σχόλιό μου φάνηκε επιθετικό. Το κεφάλαιο Μπάγεβιτς είναι τεράστιο και σίγουρα δεν είναι της παρούσης να το ανοίξουμε. Του χρωστάμε σεβασμό για όσα πέτυχε. Τα υπόλοιπα θα τα κρίνει η συλλογική μας συνείδηση.

mono_aek_r21 - 1/11/2019 22:06

ό,τι νά'ναι...

mono_aek_r21 - 1/11/2019 21:59

Μιας και αρχίσαμε πάλι τα ίδια, συνοψίζω σε λίγα λόγια: Κάποιοι θυμούνται μόνο τα θετικά, κάποιοι άλλοι θυμούνται μόνο τα αρνητικά, κάποιοι άλλοι θυμούνται και τα δύο. Κάποιοι στεναχωριούνται, άλλοι χαίρονται, άλλοι είναι αδιάφοροι. Γιατί δηλαδή πρέπει ντε-και-καλά να έχουμε όλοι την ίδια άποψη; Ας κρατήσει ο καθένας μας την άποψη που έχει για τον DB μέσα του, κανείς δεν μπορεί να του την αλλάξει έτσι κι αλλιώς και ειλικρινά δεν κερδίζει κανείς τίποτα με αυτές τις διαφωνίες. Ας... Συνέχεια στηρίξουμε την Α.Ε.Κ. όχι τα πρόσωπα, ας αφήσουμε το παρελθόν ...στο παρελθόν.

parriss - 1/11/2019 19:55

Ολοι οι αλανθαστοι , ασπιλοι , αμολυντοι , καταλευκοι - χριστιανοι γαρ - μαζευτηκαν να κραξουν εναν υπερηλικα που κατα πως λεγεται εχει και σοβαρα προβληματα υγειας , για γεγονοτα καποιες δεκαετιες πισω ! Οι επιτομη των Σαμαρειτων και Λευιτων της Αγιας Γραφης , μη ξεχασετε να κανετε και το σταυρο σας πριν πατε για υπνο !

vagner - 1/11/2019 21:57

Πρέπει να έχεις πολλές αμαρτίες εσύ!

marios69 - 1/11/2019 21:54

Πάντως από τότε που έφυγε από την ΑΕΚ ο Μπαγεβιτσ ως αρχηγός ποδοσφαιρικου τμήματος χάθηκε η μπάλα. Έκανε πολύ δουλειά και τώρα. ...

ynwa - 1/11/2019 21:47

Για να μαθαίνουν οι νεότεροι, μιας και οι παλιότεροι τα έχουμε δει με τα μάτια μας: Βρισκόμαστε μόλις στον δεύτερο χρόνο της «παράγκας». Μια άθλιας συμμορίας (με διαχρονικές κυβερνητικές πλάτες), η οποία παραχάραξε, αλλοίωσε και βίασε την ποδοσφαιρική ιστορία του τόπου. Με συνηθέστερο θύμα την Α.Ε.Κ. Μόνο ντροπή όσο τα θυμάμαι. Μόνο ντροπή.

aperant21 - 1/11/2019 21:25

Όλοι ρουφιάνοι μικροί μεγάλοι από παιδιά....

R21_AEK - 1/11/2019 18:19

Δυστυχως για την ΑΕΚ απο τοτε δηλαδη μετα το 96 αρχισε η αντιστροφη μετρηση για την καταστροφη οταν εφυγε ο Καρρας με τον Μελισσανιδης και πηρε την ομαδα ο Τροχανας μετα ΕΝΙΚ μετα Ψωμιαδης ηταν η καταστροφη της ΑΕΚ η ομαδα ακομα το πληρωνει μην πω και για το γκρεμισμα του γηπεδου που ηταν η ταφοπλακα ευτυχως βρεθηκε ο Μελισσανιδης και το γηπεδο ξαναγινεται στη ΝΦ και η ομαδα ειναι νοικοκυρμενη αλλιως θα ειμασταν σαν τον Παο μην πω και χειροτερα.

maek21 - 1/11/2019 21:00

Φίλε συμφωνώ, με μία μόνο διαφωνία! Στην Ενικ δεν μπορούμε να προσάψουμε τίποτα. Λεφτά έβαλε και με το τσουβάλι. Στους ανθρώπους που τα διαχειρίστηκαν πρέπει να αναζητάμε τις όποιες ευθύνες... όσο για το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε με σωστή διαχείριση, δες τι κάνει η Ενικ στην Αγγλία (Τότεναμ)!

mono_aek_r21 - 1/11/2019 21:56

Enic & Netmed έκαναν ένα σωρό μεταγραφές με υποτιθέμενα τρελά ποσά τα οποία ποτέ δεν δόθηκαν στο σύνολο τους στους παίχτες ή στις ομάδες, άρα μιλάμε για ξέπλυμα (πχ Γεωργέας μεταγραφή από Καλαμάτα για 500 κ. 6 μήνες πριν λήξει το συμβόλαιό του). Επίσης όλα τα χρήματα έμπαιναν στα ταμεία μέσω εσωτερικού δανεισμού. Άρα εμφανίζονταν η ΠΑΕ να χρωστάει στους ιδιοκτήτες και όχι να καλύπτονται οι ισολογισμοί από αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου. Όλα αυτά ήταν η αρχή του κακού για να καταλήξουμε... Συνέχεια στην χρεωκοπία. Φυσικά εν τέλει και οι 2 πρώην μέτοχοι συναίνεσαν στην υπαγωγή στον πτωχευτικό κώδικα (άρθρο 44) και ουδέποτε πήραν τα συγκεκριμένα χρήματα στο σύνολό τους πίσω (95% διαγραφή). Άρα σίγουρα υπάρχουν ευθύνες κακοδιαχείρισης.

2121AEK - 1/11/2019 22:32

Πες τα ρε φίλε και μας έχουν πριξει οι άσχετοι....

andre21 - 1/11/2019 20:54

Γιατί ξύνουμε παλιές πληγές ??? Είμαστε όλοι απογοητευμένοι με αυτό που βλέπουμε αγωνιστικά , και αυτό που μας έλειπε είναι να αρχίσουμε τα μπινελίκια για πρίγκιπες και βατράχια......


ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

kostino - 1/11/2019 20:35

Πάντως, απ' όλα τα παιχνίδια που είχαμε ξεσκίσει τον [email protected] εκείνη την εποχή, αυτό ήταν η μεγαλύτερη ηδονή.

akaliptos - 1/11/2019 20:28

Μόνο με Ντούσαν σε κάποιο πόστο βλέπουμε τίτλο

taxiss21 - 1/11/2019 20:15

Μην πεφτετε στην παγιδα να τρωγομαστε μεταξυ μας μετα απο τοσα χρονια. Άλλοι τον συμπαθουν αλλοι οχι και ας μεινει εκει. Προσέφερε πολλά εκανε επισης απιστευτα λάθη αλλα δν μπορουμε να ειμαστε κολλημενοι σε αυτα τα γεγονότα. Εγω προσωπικα ειμαι του '96 δν τα εζησα αυτά αλλα θεωρω και απο αποψεις που άκουσα οτι δν υπάρχει λογος να αναλωνομαστε.

kostino - 1/11/2019 20:02

Δείτε οφσάιντ που σφύριξε ο πλαινός υπάλληλος στο 5:08...

Constantinoupoli86 - 1/11/2019 20:14

Μόνο το οφσάιντ είδες εσύ; Που ο άλλος έπαιξε ξύλο εκτός φάσης και δεν του έδωσε ούτε κάρτα, ενώ έδωσε στο Μπατίστα δεύτερη κίτρινη (που το έδωσε μάλιστα ως απευθείας κόκκινη) επειδή κάτι είπε στον επόπτη. Όσο για τον Καραπιάλη, τι να πεις, γελάει και ο κάθε πικραμένος μέχρι πάνω στον κάμεραμαν έπεσε, ενώ βουτάει τη στιγμή που χάνει τη μπάλα για να πάρει κόκκινη ο Βλάχος.

kostino - 1/11/2019 20:22

Ναι μόνο αυτό το οφσάιντ είδα. Και μέσα που ήμουνα τότε, τίποτε άλλο δεν είχε υποπέσει στην αντίληψή μου.

skyway80 - 1/11/2019 20:13

χαχα 3 μέτρα! εν τω μεταξύ έχει χαθεί η μπάλα στη συγκεκριμένη φάση σε 3 τετραγωνικά

oloi_roufianoi_mikroi_meg - 1/11/2019 19:14

Ρε παιδιά, έχουν περάσει 30 χρόνια από τότε, ο Μπάγεβιτς έχει φτάσει 70 χρονών πια κι έχει προβλήματα υγείας, κι ακόμα τρώει ανάθεμα; Έλεος πια.

dim21kpatissia - 1/11/2019 19:28

Δυστυχώς αυτό το πράγμα οδήγησε στο να καταστραφούν οι Κυριακές μου επί 20 χρόνια.. οπότε λυπάμαι αλλά δεν τον συγχωρώ

oloi_roufianoi_mikroi_meg - 1/11/2019 19:55

Τις Κυριακές σου δεν τις κατέστρεψε ο Μπάγεβιτς, άλλωστε τότε συνέχεια έχαναν μέσα έξω στην τριετία του, τις κατέστρεψε ο Κόκκαλης, ο Μητρόπουλος, η ΕΠΑΕ, η ΚΕΔ, η ΕΠΟ, από τους αντιπάλους. Είχαμε όμως και πολλούς δούρειος ίππους, άλλοι μικροί άλλοι μεγάλοι. Τροχανας, απαλλάσσεται λόγω βλακείας, Ενικ Νετμεντ, ο,τι να'ναι, Ψωμιάδης....άστο καλύτερα, Νικολαιδης δεν πάμε για πρωτάθλημα, ραντεβού στα ΑΤ, Θανόπουλος Αδαμίδης Κανελλόπουλος κτλ, για κλωτσιές, όλοι και όλα αυτά σε έφεραν... Συνέχεια σε τέτοιο σημείο ως σωματείο.

Thanopoui - 1/11/2019 22:07

Sorry αδελφέ αλλα αν δεν πηγαινε στο σιχαμένο σωματείο δεν θα έκαναν ποτέ ομάδα εκείνη την εποχή. ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΩΣ ΠΡΩΤΟΜΑΣΤΟΡΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΟΣΗ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ. Κάθε χρόνο, είχαμε δεν είχαμε καλή ομάδα, μέχρι τη 10η αγωνιστική πήγαινε το χειρουργίο σύννεφο, έμενες 10 πόντους πίσω και το ρίχναμε στη γκρίνια και τη μιζέρια μετά.

2121AEK - 1/11/2019 22:37

Πήγαινε δεν πήγαινε φίλε μου τα ίδια θα γινόντουσαν....

Κράτος ήταν ο Κόκκαλης επι δεκαετίες και από τη στιγμή που το τσου λαού έφερνε εκατομμύρια δεν θα τα χάριζε πουθενά....

Thanopoui - 1/11/2019 22:24

Sorry αδελφέ αλλα αν δεν πηγαινε στο σιχαμένο σωματείο δεν θα έκαναν ποτέ ομάδα εκείνη την εποχή. ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΩΣ ΠΡΩΤΟΜΑΣΤΟΡΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΟΣΗ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ. Κάθε χρόνο, είχαμε δεν είχαμε καλή ομάδα, μέχρι τη 10η αγωνιστική πήγαινε το χειρουργίο σύννεφο, έμενες 10 πόντους πίσω και το ρίχναμε στη γκρίνια και τη μιζέρια μετά.

Thanopoui - 1/11/2019 21:42

Sorry αδελφέ αλλα αν δεν πηγαινε στο σιχαμένο σωματείο δεν θα έκαναν ποτέ ομάδα εκείνη την εποχή. ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΩΣ ΠΡΩΤΟΜΑΣΤΟΡΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΟΣΗ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ. Κάθε χρόνο, είχαμε δεν είχαμε καλή ομάδα, μέχρι τη 10η αγωνιστική πήγαινε το χειρουργίο σύννεφο, έμενες 10 πόντους πίσω και το ρίχναμε στη γκρίνια και τη μιζέρια μετά.

Constantinoupoli86 - 1/11/2019 22:06

Θυμάμαι και κάτι εμπρηστικές δηλώσεις τη δεύτερη σεζόν που ήταν προπονητής στο γαύρο επειδή τους βάλαν πρώτη αγωνιστική να παίξουν εκτός έδρας. Όσο τα σκαλίζουμε τόσο χειρότερα είναι. Άστο να πάει το παλιάμπελο!

Constantinoupoli86 - 1/11/2019 19:42

Ζωή να έχει ο άνθρωπος να ζήσει 100 χρόνια. Το παρελθόν όμως υπάρχει και δεν ξεγράφει. Απλά δε γίνεται να ξεχάσουμε. Έκανε κι άλλα λάθη πέρα από το 1996. Ένα από αυτά είναι ότι έπαιξε με τους παλαίμαχους του Ολυμπιακού χωρίς να ήταν ποτέ παίχτης του Ολυμπιακού κι αυτό μάλλον ως ασέβεια μπορεί να το λάβει κάποιος στη μνήμη του Λουκά Μπάρλου που όταν είχε ένα σοβαρό τραυματισμό και όλοι λέγαν να τον δώσουνε, αυτός τον κράτησε και του πλήρωσε τους καλύτερους γιατρούς. Σε καμία... Συνέχεια περίπτωση πάντως δεν πρέπει να καταδικάζονται εκείνο το πανό που είχε σηκωθεί το 1996, ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ όπως επίσης και οι σφαίρες που του στέλνανε στο σπίτι με το ταχυδρομείο. Πάνω από το ποδόσφαιρο υπάρχει η ανθρωπιά!

Constantinoupoli86 - 1/11/2019 19:50

Σόρρυ μάγκες, ήθελα να πω ...Σε κάθε περίπτωση πάντως πρέπει να καταδικάζονται εκείνο το πανό ...

aggelo21 - 1/11/2019 19:40

Ρε παιδιά, μη μας βάζετε τέτοια βίντεο γιατί καταφεύγουμε σε αναπόφευκτες συγκρίσεις του τότε και του σήμερα και θα χάσουμε τίποτα δικούς μας από χαρακίρι...

Daniel Batista - 1/11/2019 19:39

Όσα και αν προσέφερε στην ΑΕΚ , προσωπικά δε θα μπορέσω να του συγχωρέσω το οτι αποτέλεσε για 3μιση σεζόν το άλλοθι και την βιτρίνα της παράγκας στα καλύτερά της χρόνια. Έβλεπε όσα γινόντουσαν και συνέχιζε να προπονεί και να πανηγυρίζει τίτλους.

AEKara1821 - 1/11/2019 19:33

Τι ομαδαρα ειχαμε τοτε... τς τς τς.. Ανατριχιαζω...

stayros1924 - 1/11/2019 19:02

Το θέμα Μπάγεβιτς ταλαιπώρησε αφάνταστα τον σύλογο της ΑΕΚ για τουλάχιστον 15 χρόνια. Πλέον έχει κλείσει οριστικά, δικαίωμα του καθένα είναι να τον λατρεύει ή να τον σιχαίνεται.

Προσωπικά ήμουν στην δεύτερη κατηγορία και στην πρώτη του επιστροφή θεωρώ ότι άξιζε όλα αυτά που έπαθε. Το μίσος μου όμως έχει περάσει, αυτός τουλάχιστον πλήρωσε τα λάθη του, άλλοι την έβγαλαν καθαρή. Μόνο πίκρα έμεινε γιατί να γίνουν όλα αυτά, σε κάθε περίπτωση η μεγάλη χαμένη ήταν η ομάδα... Συνέχεια που ΟΛΟΙ λατρεύουμε.

makrei - 1/11/2019 18:56

ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ -ΠΕΝΤΟΧΙΛΙΑΡΟ............Τον λάτρεψα όσο κανέναν αλλα όταν μας δηλωνε στην ερτ2 οτι μόνο στην ΑΕΚ θέλει να συνεχίσει και οτι δεν εχει συζητήσει με γαύρο και ήταν κλεισμένος απο Δεκέμβριο απο τον Σωκράτη,δεν θα τον συγχωρήσω ποτερεεεεεεεεεεεεεεεεε

TRELOPOULOS21 - 1/11/2019 18:37

Το κάναμε τελατινη το βατραχο

raspilot - 1/11/2019 18:19

Τα μαύρα κοράκια είχαν ήδη αρχίσει να σκεπάζουν τον ουρανό του ποδοσφαίρου

Ντεμης11 - 1/11/2019 18:09

Σιχαμενος

Thana21 - 1/11/2019 18:08

Ο κόσμος κι αν κρατιόταν για να τον αποδοκιμάσει.Όχι ο Μπάγεβιτς.

ΕΠΟΜΕΝΟ