43 ΣΧΟΛΙΑ

Η ομορφιά της Κυριακής και το έγκλημα του Σαββάτου

Διαβάστε τα ΣΦΗΝΑΚΙΑ από τον Κώστα Κετσετζόγλου


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Manos_AEK21 - 21/10/2019 18:09

Νομίζω ότι ο Ίλια Ιβιτς πρέπει να έχει δει και έχει καταλάβει τα προβλήματα στην ομάδα μας που είναι πίσω στην άμυνα και στο κέντρο... ***Οικονόμου κακός.. Ο Βρανιες είναι πεσμένος δεν είναι ο Βρανιες που ήταν.. Ο Τσιγκρινσκι είναι ο μοναδικός που είναι σταθερή αξία αλλά είναι γυάλινος... Σιμοες και Γαλανόπουλος είναι πολύ στάσιμοι παίχτες που δεν γνωρίζουν να βγάζουν μπαλιές μπροστά να κουβαλούν και λίγο την μπάλα προς τα μπροστά... ***Όπως χρειάζεται η ομάδα μας μεταγραφές... Συνέχεια ενίσχυση έτσι ταυτόχρονα χρειάζεται και ξεσκαρταρισμα παιχτών....

Aekfamily21 - 21/10/2019 21:22

ειμαστε τυχεροι που χτυπα ξυλο ο Τσιγκρι ειναι ακομα δυνατος. Μεγαλο τεστ τα επομενα 4 παιχνιδια που αν τα βγαλει χωρις τραυματισμο θα ειμαστε τυχεροι να τον διαχειριστουμε μετα σωστα ωστε να τον εχουμε δυνατο στα πλευ οφ

"Η ΑΕΚ είναι Ιδέα" - 21/10/2019 21:02

Θα είμαι σύντομος, αυτή η ΑΕΚ, ΔΕΝ πάει για πρωτάθλημα!

Είμαστε χειρότεροι από παοκ και γαύρο, ακόμα και αν κερδίσουμε την Κυριακή, δεν μπορούμε πρωτάθλημα!

Αν πάρουμε 3 ποιοτικούς παίκτες τον Γενάρη (δύσκολο λόγω εποχής τουλάχιστον) και δεν έχουμε μείνει 10+ βαθμούς πίσω ως τα play off, τότε ίσως.... Συνέχεια
Αλλιως πάμε για του χρόνου...

ilias87 - 21/10/2019 20:26

Όλα ωραία όλα καλά αλλά θα γράψω κάτι και ας περάσει έτσι στο ντούκου..εμένα μου άρεσε που ο μανταλος έπαιξε δίπλα στον σιμοες σίγουρα για να καταλάβεις περισσότερα πρέπει να δούμε τουλάχιστον 3 ματς για να δούμε αν κάνει να παίζει εκει ο Πέτρος,αλλά ας πάω στο ρεζουμέ φανταστείτε σιμοες μανταλο στο κέντρο μαζί με ψηλό δλδ τριάδα και μπροστά ,λιβαγια 10αρι και επιθετικό δίδυμο αραουχο ολιβειρα μόνο έτσι θα πάμε μπροστά η καλύτερα μόνο έτσι θα κάνουμε... Συνέχεια ομαδάρα για πρωτάθλημα,σκέψη απλή δύσκολη όμως!

aekaranikaia21 - 21/10/2019 20:15

ενδεκαδα με γαυρο. 4-2-3-1

Τσιντωτας

Παουλινιο Τσιγκρι Βρανιες Λοπεζ

Κριστισιτς Σιμοες

Μανταλος Λιβαια Αλμπανης... Συνέχεια
Ολιβειρα

Manos_AEK21 - 21/10/2019 19:16

Και όσο για το μπάσκετ το Σάββατο... Κατά την γνώμη μου έκανε λάθος διαχείριση ο Κ. Παπαθεωδορου στο ματς με το Περιστέρι.... Όταν είσαι η ΑΕΚ και παίζεις στην έδρα σου με έναν αντίπαλο που λέγετε Περιστέρι απλά κερδίζεις... Απλά τα πράγματα..... Ο Κ. Παπαθεωδορου δεν έβλεπε από την αρχή που ανέλαβε την ομάδα μας ότι έχει προβλήματα η ομάδα μας σε κάποιες θέσεις???? Αυτά τα μπαλώματα τώρα που θα γίνουν από ότι ακούγεται - λέγεται ελπίζω να είναι καλά μπαλώματα.....

elgrecco_1453 - 21/10/2019 14:24

Ειπαμε πες μου τα χαφ σου να σου πω τι ομαδα εχεις !!! δυστηχως Γαλανο και Σιμοες δεν μπορουν να τρεξουν την ομαδα μπροστα . και ετσι η ομαδα μοιαζει αργη και μονοτονη . Μαζι δεν γινετε να παιζουν .ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ μια 4αδα αγωνων που θα δειξει πολλα για την φετινη μας πορεια. ΑΠΟ 10 ΒΑΘΜΟΥς μινιμουμ και θα αρχισει να μυριζει

yannis1975 - 21/10/2019 18:28

Καλησπέρα σας. Στο παιχνίδι της Εθνικής μια χαρά έβγαζε μπροστά την ομάδα ο Γαλανόπουλος! Πραγματικά δεν πίστευα στα μάτια μου...Μήπως φταίει κάτι άλλο?

aek_apo_palia_40xil_diark - 21/10/2019 20:34

Άλλη η δυσκολία των δύο παιχνιδιών. Δεν συγκρίνεται ένα ΑΔΙΑΦΟΡΟ παιχνίδι Εθνικής με παιχνίδι πρωταθλήματος που εάν δεν νικούσαμε - έχετε γειά βρυσούλες..

Manos_AEK21 - 21/10/2019 17:49

Συμφωνώ μαζί σου φίλε μου elgrecco_1453

george_21R - 21/10/2019 17:47

Ετσι ειναι φιλε..!! Δυστυχως ο Simoes ειναι πληγη για την επιθετικη αναπτυξη της ομαδας! Λαθος πασες ακομα και στα 5 μετρα , αργες αντιδρασεις , αργη σκεψη στην επιθετικη αναπτυξη , και η μπαλα σχεδον παντα πισω , ποτε μπροστα! Φιλοτιμος ο Πορτογαλος δεν λεω , αλλα η ΑΕΚ θελει χαφ μεγαλυτερου επιπεδου !

Επισης εχει αποδειχτει πολλα χρονια τωρα , πως οι Ελληνες πιτσιρικαδες που εξελιχθηκαν και δεν... Συνέχεια εμειναν απλα ταλεντα , ειχαν διπλα τους σχεδον παντα εναν μεγαλο παιχταρα να ρουφανε σαν σφουγγαρι πραγματα απο αυτον και την λαμψη του! Ο Γαλανοπουλος απο ποιον ακριβως να μαθει πραγαματα ?? Απο τον Simoes τον Moran και τον Alef??

blueplanet - 21/10/2019 18:13

Επί Χιμένεθ έβλεπες παίκτες σε σωστές θέσεις με αποτέλεσμα να παράγεται μία συλλογική προσπάθεια.Χθες ,πονάω που το λέω ,ούτε αρχή υπήρχε ούτε τέλος. Τι να πω; Εχουμε μπει σε κανάλι μαρασμού!!!

alladin - 21/10/2019 18:11

Διαφωνω ως προς οτι την Κυριακη δεν ειναι τελικος.Να σου θυμισω οτι πριν λιγες βδομαδες ο ιδιος ο Κωστε μαζι με τον Ιλια μιλαγαν για καθε παιχνιδι πως ειναι τελικος.Πρεπει να αντιμετωπιζεται ως τελικος. Διοτι αν πας χαλαρα οπως ο Οικονομου στη φαση του γκολ,τοτε εισαι 3-0 στο 15 ....Δεν λεω οτι οι ρουφιανοι παιζουν καμια μπαλαρα ομως τετοιου τυπου παιχνιδια τα αντιμετωπιζουν ...διχως αυριο.Για μενα οι παιχτες πριν βγουν παιρνουν απο ενα μαχαιρι και το βαζουν στο στομα...απλα πραματα.Εχουμε... Συνέχεια τυχη,αλλα πρεπει να την κυνηγησουμε.Αν χασουμε παμε στους -8.Και Λιβερπουλ να ημασταν (Μπαρτσα κτλ) την διαφορα δεν την καλυπτεις...οχι γιατι δεν μπορεις να κερδιζεις ως Λιβερπουλ (που δεν εισαι) αλλα γιατι οι αλλοι δυο δεν χανουν βαθμους.Δικαιως η αδικως.Τιμια η ατιμα.Αρα την Κυριακη πρεπει να παιξεις οπως στην Τουρκια.Τοσο καλα. Vamos AEKαρα το χουμε!!!

AggelosstathatosR21 - 21/10/2019 17:20

Δυστυχώς η ομάδα δεν παίζει καλό ποδόσφαιρο..Δεν έχει ούτε συγκεκριμένο πλάνο ούτε συγκεκριμένο σύστημα..μακάρι να αλλάξει αυτό την Κυριακή και να μπούμε δυνατά για το πρωτάθλημα..γιατί αν θέλουμε να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο από την 3η θέση φέτος πρέπει να κερδίσουμε την Κυριακή!

elgrecco_1453 - 21/10/2019 14:28

οσον αφορα τον Μανταλο αν καταλαβει οτι παιζωντας στο 8 θα βαζει 15 γκολ την χρονια θα παιξει και θα πει και ενα τραγουδακι

Φοίνικας - 21/10/2019 09:54

Ας τα πιάσουμε από την αρχή. Και μόνο που πλησίαζες σε αυτά τα μέρη χτες και έβλεπες παρέες με κιτρινόμαυρες φανέλες να περπατάνε στα γύρω στενά προς το γήπεδο, άλλαζε όλη η ψυχολογία σου. Από την κερκίδα μύριζες το χόρτο, έβλεπες τα πρόσωπα των ποδοσφαιριστών, ένιωθες ένα με την ομάδα και εν πολλοίς αυτό το ματς γύρισε και λόγω έδρας, η εξέδρα ήταν καταπληκτική. Στα αρνητικά ότι κάποιοι πρέπει να αλλάξουν την νοοτροπία τους γιατί αυτό με τα μπουκάλια θα μπορούσε να μας καταστρέψει,... Συνέχεια αρκεί απλά να έβρισκε κάποιο κεφάλι κι ας ήταν άδειο, αν ο άλλος ξαπλώσει κάτω τρέχα γύρευε μετά. Το ότι δεν έγινε η παραμικρή μανούρα προς αυτούς που πέταξαν τα μπουκάλια επίσης ανησυχητικό και ενόψει Αγιά Σοφιάς που η κερκίδα θα είναι δίπλα στον αγωνιστικό χώρο επίσης.


Αγωνιστικά το κέντρο άμυνας και το κεντρικό δίδυμο στο πρώτο ημίχρονο ήταν εμφανώς προβληματικά. Ο Οικονόμου ιδίως βαρύς, αργός, νωθρός και μπλαζέ. Στην φάση του γκολ ναι μπορεί να πιστθωθεί φάουλ υπέρ του, αλλά συμφωνώ με Κέτσε. Σε καθαρή ροή ματς σκέφτηκα ότι δεν είναι δυνατόν το στόπερ της ΑΕΚ να πηγαίνει τόσο χαλαρά στην φάση. Επίσης δημιουργικά πόνεσαν τα μάτια μας με Σιμόες και Γαλανόπουλο. Καλώς ή κακώς σε τέτοια ματς που θα έχεις 75% κατοχή αυτοί οι δυο δεν κάνουν μαζί, είναι καθαρά εξάρια με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και δεν προσφέρουν σε δημιουργία. Δεν ανακάλυψα τον τροχό, τα ξέρουμε από πρόπερυσι αυτά.


Αφού λοιπόν φάνηκε για άλλη μια φορά πόσο σημαντικές είναι οι στατικές φάσεις σε τέτοια ματς (βλέπε 1-1) το σημείο κλειδί όπως είδα εγώ το ματς ήταν η μετατόπιση του Μάνταλο στο κέντρο. Επιτέλους είδαμε πάσες προς τα μπρος, κουβάλημα της μπάλας και τριαντάρες μπαλιές χωρίς να χρειάζεται ο Λιβάγια να τραβιέται στην γραμμή του κέντρου για να πάρει μπάλα. Δεν βρίσκω τον λόγο λοιπόν να μην αγωνίζεται εκεί σε ανάλογα παιχνίδια ο αρχηγός.


Κάτι που κρατάω ακόμα στα θετικά είναι ότι ο Κωστένογλου κάνει διορθωτικές κινήσεις από το 46' και δεν περιμένει να πάει 70'. Θεωρητικά λοιπόν η χρησιμοποίηση Γιακουμάκη και όχι Ντέλετις (για παράδειγμα) μοιάζει ως μη ορθολογική, αλλά από την στιγμή που ο Γιακ κάνει την κάθετη που φέρνει το πέναλτι, η κίνηση δικαιώνεται. Επίσης όταν σε μια μέτρια (για την κλάση του) μέρα ο Ολιβέηρα έχει ένα κερδισμένο πέναλτι και μια ασίστ, κάτι δείχνει για την ποιότητά του. Για να κλείσω με τους ποδοσφαιριστές κι η εμφάνιση Βέρντε μου φάνηκε θετική, δεν μάγεψε αλλά έχει συμμετοχή στο παιχνίδι και ο αντίπαλος τον ένιωσε. Θεωρώ ότι μπορεί να δώσει πολλά περισσότερα.


Πάμε στα του VAR. Το θέμα λοιπόν είναι το εξής. Με ΠΑΟΚ βάζεις ένα γκολ, ο επόπτης ΔΕΝ δίνει οφ σάηντ, το βλέπουν στο VAR και ενώ δεν υπάρχει πλάνο με την ακριβή θέση του Λημνιού, ακυρώνουν επόπτη και γκολ. Με Βόλο βάζεις ένα γκολ, ο επόπτης σηκώνει σημαία, στο VAR (χωρίς γραμμή) βλέπουν μια υπεροριακή φάση και αποφασίζουν να επικυρώσουν την απόφαση του επόπτη. Εδώ λοιπόν βλέπουμε μια παντελώς αντίστροφη σε πνεύμα χρήση του VAR, με αμφότερες αποφάσεις σε βάρος της ΑΕΚ. Όταν μάλιστα το ρημάδι το VAR στο Καραϊσκάκης δεν λειτουργεί επανειλημμένα πλέον, όλο αυτό είναι ακόμα πιο εξοργιστικό. Φυσικά απαιτείται σε πρώτη φάση να μπει η γραμμή του οφ σάηντ και το goal line technology καθώς μάνι μάνι η ΑΕΚ έχει 4 τέτοιες συνολικά αμφισβητούμενες φάσεις σε βάρος της ήδη.


Τέλος ο μεγάλος Ατματζίδης τα είπε όλα χτες. Η ΑΕΚ ματώνει για να νικήσει (και έτσι θέλουμε να κάνει και να είναι) ενώ οι άλλοι έχουν τουλάχιστον από 10 και 6 φιλικά ματσάκια αντίστοιχα. Αληθεύει ότι στην Τούμπα, δε, είχαμε αλλαγή τερματοφύλακα στο ημίχρονο? Το θέμα λοιπόν δεν είναι απλά να βγαίνει να τα λέει ο Ατματζίδης, πρέπει κάτι να γίνει επιτέλους με αυτό το πράγμα. Γιατί σε ένα τέτοιο περιβάλλον με επιλεκτική χρήση ΒΑΡ και δορυφόρους να δημιουργούν συνθήκες άνισου ανταγωνισμού, ακόμα κι αν λύσουμε όλα τα (προφανή) αγωνιστικά μας θέματα, μοιραία μεταξύ 2ης και 3ης θέσης θα παλεύουμε.


Αυτά και πάμε παρακάτω. Και για τους αστείους που χτες στην Ριζούπολη έλεγαν ότι δεν έχουμε τύχη στο Καραισκάκης, μάλλον είδαν ΟΣΦΠ με Όφη και θαμπώθηκαν από την μπαλάρα. Τι να πω.

corfaek - 21/10/2019 13:44

ενώ φίλε Φοίνικα λες πολύ σωστά πως δεν ανακάλυψες τον τροχό , μου προκαλεί μεγάλη απορία η προσέγγιση του Κωστέ - 2 6άρια και 2 μπακ χωρίς επιθετικές αρετές (με τον Μπακάκη να έχει 2 90λεπτα με Εθνική), σε γήπεδο που ξέρει πως θα είναι κλουβί με ώθηση από κόσμο - αν είναι ας διώξει Σιμάο-Κρίστισιτς-Παουλίνιο-Λόπεζ να πάρουμε μόνο αμυντικούς!!!

Aekfamily21 - 21/10/2019 20:56

αντε και καλα να παιζουμε με 6 αμυντικους λες παω για το μισο - μηδεν οπως με Χιμενεθ. Ελα που τους πιανει τρικυμια οταν δουν γρηγορο εξτρεμ να τους πιεζει. Αυτος ο Χουλτ και ο Οικονομου μιλαμε καρδιοχτυπι

Aekfamily21 - 21/10/2019 13:26

αν ακουσεις την συνεντευξη τυπου του Μανταλου θα καταλαβεις γιατι δεν παιζει 8αρι. Του εκανε εκπληξη ειπε που τον χρησιμοποιησε ο προπονητης εκει αλλα τι να κανουμε

Φοίνικας - 21/10/2019 14:03

Φίλε Aekfamily21, έχω διαβάσει κι εγώ (σε καφενειακού επιπέδου σχόλια) ότι η Μάνταλος τσινάει να παίξει στο κέντρο και για αυτό δεν παίζει εκεί. Αν ισχύει είναι απαράδεκτος γιατί δεν έχει το τρίτο μεγαλύτερο συμβόλαιο (και με διαφορά το μεγαλύτερο Έλληνα) για να εκφράζει άποψη στο που θα αγωνίζεται. Θυμάμαι ότι και με Πογέ ως εσωτερικός μέσος στο 4-3-3 έκανε πολύ καλά παιχνίδια και γενικά με δεδομένο το πρόβλημα σε δημιουργικούς μέσους, τουλάχιστον για τα παιχνίδια που ξέρεις... Συνέχεια ότι ο αντίπαλος θα σε περιμένει στο μισό γήπεδο, ο Μάνταλος ως 8άρι μου φαίνεται Ταμάμ που πατάει αντίπαλη περιοχή μου φαίνεται ταμάμ. Αν δεν του αρέσει ή του κάνει έκπληξη πρόβλημά του, δουλειά επίσης του κόουτς και του τεχνικού διευθυντή είναι να του δώσουν να καταλάβει πως ως επαγγελματίας θα παίζει εκεί που είναι πιο χρήσιμος στην ομάδα, και όχι όπου ¨περνάει καλύτερα".


Φίλε corfaek συμφωνούμε, κάπου σε αυτά τα ματς ο αντίπαλος πρέπει να σε φοβηθεί. Όταν στους 11 αρχικούς μόνο οι 4 έχουν επιθετικές και δημιουργικές αρετές απέναντι στον Βόλο σε μια κιτρινόμαυρη έδρα πιο έδρα από ποτέ εδώ και χρόνια κάτι έχεις προσεγγίσει λάθος.

marv - 21/10/2019 15:40

Δεν διαφωνώ, αλλά προβληματίζομαι. Αν ξεκινάμε με 2 εξάρια την εντεκάδα και αλλάζουμε το ένα 6άρι με τον Μάνταλο με το ντόμινο της εισόδου του Γιακουμάκη και παράλληλα έχουμε τον Βέρντε με ανάποδο πόδι, σαν πολλοί δεν μαζεύονται σε μικρό χώρο και μάλιστα εκεί που δεν φαίνεται το αριθμητικό μειονέκτημα του αντιπάλου;

Τέλος πάντων ιδιαίτερο παιχνίδι το χθεσινό μετά την αποβολή, δεν κατάλαβα στο γήπεδο τι ακριβώς... Συνέχεια παίζαμε. Και για μένα το πρόβλημα είναι στην θέση 8 και οι λύσεις που έχει είναι Σιμάο, Κρίστισιτς, Ζεράλντες και Μάνταλος. Οι δύο κόφτες είναι θεωρητικά καλή λύση για το ντέρμπι που έρχεται αλλά στην πράξη δεν το εισπράττουμε. Οπότε η μόνη λύση που βλέπω στον ορίζοντα είναι να εμπιστευτεί τον Κρίστισιτς, να του εξηγήσει τι ακριβώς θέλει και να δουλέψει όλη την ομάδα πάνω στα χαρακτηριστικά του. Όσο περίεργο και να ακούγεται, πιστεύω ότι θα πρέπει να το ξεκαθαρίσει από σήμερα κιόλας και να δουλέψει όλη την εβδομάδα με αυτό(ν) κεντρική ιδέα.

Φοίνικας - 21/10/2019 16:17

Συμφωνούμε αδερφέ marv. Το ποδόσφαιρο είναι άθλημα αποτελέσματος. Συμμετέχει στο 2-1 ο Γιακουμάκης, οπότε η επιλογή δικαιώνεται. Δεν κάνει αυτή την πάσα και τότε ορθά λέμε για ποιο λόγο δεν μπήκε ο Αλμπάνης ή ο Ντέλετιτς αντί Γιακουμάκη, ώστε να παραμείνει πίσω από τον Ολιβέηρα ο Λιβάγια, να πάει (όπως πήγε) ο Μάνταλος στο 8 και να παίξουμε και ορθολογικά με δυο εξτρέμ στα πλάγια που πατάνε και περιοχή.... Συνέχεια

Ο Κρίστισιτς είναι μεγάλο πρότζεκτ, όταν μάλιστα μιλάμε για έναν ποδοσφαιριστή που μαζί με Μάνταλο έχει το τρίτο μεγαλύτερο συμβόλαιο της ομάδας, αντιλαμβανόμαστε πόσα περίμενε (και περιμένει?) το κλαμπ από εκείνον. Η αλήθεια είναι ότι στο δεύτερο ημίχρονο με ΠΑΟΚ έδειξε σημάδια βελτίωσης, αλλά γεγονός είναι επίσης ότι η βελτίωση αυτή μοιάζει με το πέρασμα από το μπουσούλισμα στα πρώτα ασταθή βήματα: εξέλιξη μεγάλη μεν, που δεν προσφέρει ακόμα τα μέγιστα δε. Δυστυχώς ο Κρίστισιτς μέχρι τώρα σε κανένα ματς δεν έδωσε όσα έδωσε ο Μάνταλος χτες από την θέση 8 και δεν ξέρω κατά πόσο η ΑΕΚ έχει την δυνατότητα να τον περιμένει για πολύ καιρό ακόμα ώστε να γίνει ο ποδοσφαιριστής επιπέδου Τσ. Λ. με την γεμάτη 7ετή καριέρα στο καμπιονάτο. Συν τοις άλλοις έχω την αίσθηση ότι ο Νέναντ είναι εξαρο-οχτάρι και όχι οχταρο-εξάρι που έχει ανάγκη η ομάδα. Σε κάθε περίπτωση η ΑΕΚ ιδανικά θα ήθελε δυο παίχτες κλάσης στο κέντρο με σωματικά προσόντα που να αλληλοσυμπληρώνονται. Αλλά τώρα δεν γίνεται εκ των πραγμάτων.

marv - 21/10/2019 21:17

Το εγραψα επειδή τυχαίνει να είναι από τους πλέον έμπειρους που έχει η ομαδα και ψημένος σε πρωτάθλημα αντίστοιχο με το δικό μας που πρέπει να αλλάζεις τσιπάκι για να παίξεις ντέρμπι ή Ευρώπη και λογικά ξερει πως θα το διαχειριστεί. Επιμένω παντως ότι οποία ενδεκάδα και να διαλέξει αυτό πρέπει να το κάνει ΣΗΜΕΡΑ και να τους δώσει συγκεκριμένους ρόλους να προετοιμάσουν για την Κυριακή. Μην περιμένει τελευταία στιγμη.

Thana21 - 21/10/2019 13:32

Πόσο ωραία ήταν χθες στη Ριζούπολη;Κι αφού δεν γίνεται να συνεχίσουμε εκεί φέτος,γίνεται του χρόνου να παίξουμε Ριζούπολη από την αρχή της σεζόν και μέχρι να μπούμε στη διάρκεια της στο νέο γήπεδο;Σίγουρα θα στερηθούν πολλά διαρκείας,αφού θα μπορούσε να μπει όριο στα 20-22 χιλιάδες διαρκείας στο ΟΑΚΑ που θα έχουν μόνιμη θέση και στην Αγιά Σοφιά ενώ στη Ριζούπολη το όριο θα είναι τα 10 χιλιάδες διαρκείας και για μισή σεζόν μόνο τόσοι θα έχουν μόνιμη θέση στην Αγιά Σοφιά,αλλά το... Συνέχεια θέμα είναι ότι θα έχεις έδρα όλη την χρονιά με Ριζούπολη και Αγιά Σοφιά.

corfaek - 21/10/2019 13:22

κανονικό γήπεδο Κώστα αλλά καμιά 200αριά μπουκάλια μέσα, λες και οι αντίπαλοι παίχτες δεν είναι επαγγελματίες που βγάζουν το ψωμί τους αλλά τούρκοι που εισέβαλαν στην Συρία. Ντροπή για άλλη μια φορά! έτσι θα είναι στην Αγιά Σοφιά; αυτό θα είναι το "φόβητρο" για τους αντιπάλους; μία με κόσμο και τέσσερις χωρίς θα παίζουμε...

mikesal - 21/10/2019 12:58

ποιος βερντε ρε κετσε .....παρτε εξτρεμ σημεια ανφορας....δυο εξτρεμ ειχαμε ολα κι ολα απο οταν ανεβηκαμε μπαρμποσα και λαζαρο.....

aekbasket1 - 21/10/2019 12:32

Συμπεράσματα από χθες:

1. Αν μπορούμε, του χρόνου μην πάμε ΟΑΚΑ. Η ριζούπολη είναι άλλη αίσθηση. Φανταστείται το ναό...

2. Σιμόες με Γαλανόπουλο σε 4-2-3-1 ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ. Το ίδιο έκανε πέρυσι ο μαρίνος. Η μπάλα δεν πάει με ΤΙΠΟΤΑ μπροστά. Θα μου πείτε Κρίστισιτς? Ναι Κρίστισιτς ή/και Σιμάο. Αυτούς έχουμε μέχρι νεωτέρας

3. Δε μ' αρέσει η ΕΜΜΟΝΗ στο Γιακουμάκη. Όταν υπάρχει Λιβάγια και Ολιβέιρα δε βάζεις και 3ο φορ, με το... Συνέχεια Λιβάγια εξτρέμ. Βάλε Αλμπάνη (Ριζούπολη έπαιζε τόσα χρόνια) αριστερά, να πιέζεις "αλλύπητα" από δεξιά και αριστερά.

4. "Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση". Ο Κωστέ φοβάται πολύ την άμυνα και βάζει τους πιο αμυντικούς πάικτες που έχει (δεξί-αριστερό μπακ και δυο 6άρια). Θέλει πιο επιθετική σκέψη, για να αναγκάσεις τον αντίπαλο να αμυνθεί και να δώσεις ψυχολογία στην ομάδα σου. Ειδικά με όλους εκτός γαύρων.

5. Στο καραιτάβλι θέλει ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ. Δε μπορείς να πας με Μάνταλο 8άρι/εξτρέμ. ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ. Έχοντας και Λιβάγια-Ολιβέιρα, πρέπει να φορτωθεί το κέντρο χωρίς να απενεργοποιήσεις τα ατού σου. Ένα 4-3-1-2 με Σιμόες 6άρι και Γαλανό-Κρίστισιτς δίπλα του να βοηθάνε τα ανεβάσματα των μπακ χωρίς να αδειάζει το κέντρο, το Μάνταλο μπροστά τους να μαρκάρει το ένα αμυντικό χαφ και το δίδυμο στα φορ να πιέζουν τα αντίπαλα στόπερ και να τους αναγκάσεις να κρατήσουν ένα αμυντικό χαφ πίσω. ΚΑΙ ΜΑΡΚΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ

ΑΕΚ-ΕΝΩΣΙΣ-ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ - 21/10/2019 10:21

Κέτσε συγνώμη που γράφω κάτι σχετικά "άσχετο" με την ομάδα εδώ.. αλλά σε παρακαλώ κάντε ένα άρθρο για όλο αυτό τον κόσμο που πάει στο γήπεδο μας στη Φιλαδέλφεια και ανοίγουν τρύπες απο τη μεριά του άλσους και μπαίνουν μέσα, βγάζουν φωτογραφίες και τις ποστάρουν παντού.. Συμφωνώ η προσμονή είναι τεράστια, αλλά ένα ατύχημα να γίνει, κάποιος να πέσει και να χτυπήσει κατα λάθος απο όλους αυτούς που μπήκαν πάλι και... Συνέχεια
χθες ΠΑΡΑΝΟΜΑ, το έργο θα σταματήσει για πάρα πολύ καιρό. Και έτσι εξαιτίας κάποιων λίγων, όλοι εμείς θα στερηθούμε το γηπεδό μας που έχουμε κάνει τόσο μα τόσο υπομονή όλα αυτά τα χρόνια.

Baval_21 - 21/10/2019 12:20

Χθες τους την ελεγα κοσμια και εξηγωντας τους τι συμβαινει και οι αλλοι μου το επαιζαν και τσαμπουκαδες. Τωρα μιλαω για ατομα κοντα στα 40 στην ηλικια μου! Τι ατομα υπαρχουν ρε πουστη μου...

damianosm - 21/10/2019 11:53

Σημαντικό θέμα που πρέπει να αναδειχθεί. Ούτε μια ώρα παραπάνω καθυστέρηση δεν επιτρέπεται προκειμένου να πάμε σπίτι μας. Το διαπιστώσαμε όλοι χθες πόσο διαφορετικό είναι να παίζεις σε ποδοσφαιρικό γήπεδο και τι ατμόσφαιρα δημιουργείται. Θα καταλάβουμε την δυναμική που χάσαμε όλα αυτά τα χρόνια και πόσα αποτελέσματα θα ήταν διαφορετικά.

fotis_g - 21/10/2019 12:18

Πέρα από τον μπακακη που πήρε μπροστά και θα είναι σταθερή αξία τουλάχιστον αμυντικά, τα υπόλοιπα παιδιά της άμυνας που έπαιζαν χθές είναι πολύ light. Δεν εμπιστεύεσαι δηλαδή κανέναν ότι θα κόψει γρήγορο επιθετικό. Ο δε Χουλτ πατάει την μπάλα συνέχεια πίσω. Σέντρα δεν υπάρχει. Ο Λόπεζ πολύ ανώτερος. Αμυντικός κλάσης χρειάζεται οπωσδήποτε

Aekfamily21 - 21/10/2019 11:57

Το οτι η ομαδα ειναι κομμενη στα δυο λογω ελλειψης ποιοτητας στο κεντρο και ψυχραιμιας στα ακρα το γραψατε κομψα κυριε Κωστα αλλα οσο ζούμε ελπίζουμε τι να κανουμε.

Την ΑΕΚ την εχουμε μαθει ομως ακομα και με μετριους παικτες να βγαζουν τετοιο παθος που ακόμα και η ελλειψη τεχνικών αρετών υπερκαλύπτεται. Ακόμα και την χρονια που μολις ανεβηκαμε ο θρηνος στον τελικο ιδρωσε και εκλεψε για να κερδισει

Φοίνικας - 21/10/2019 12:05

Μάλλον εννοείς τον προημιτελικό με ΟΣΦΠ την χρονιά της Β Εθνικής. Γιατί την χρονιά που μόλις ανεβήκαμε στον τελικό κερδίσαμε και το σηκώσαμε

Aekfamily21 - 21/10/2019 12:13

ναι σωστα

Manos_AEK21 - 21/10/2019 11:49

Κετσε! ψυχαρα! Καλημέρα... Συμφωνώ εν μέρη μαζί σου... Έτσι όπως είχαν έρθει τα πράγματα για την ομάδα μας η αλήθεια είναι ότι έχει γίνει πολύ δουλειά από τον Νικόλα τον Κωστενογλου και έχει βελτιωθεί η ομάδα μας.... Απλά κατά την γνώμη μου θέλω να τονίσω δύο πραγματάκια για βελτίωση για την ομάδα μας... 1. Πίσω η άμυνα μας έχει κάποια θεματακια. Ο Οικονόμου κακός. Ο Βρανιες δεν είναι ο πολύ καλός ο Βρανιες που ήταν. Μόνο ο Τσιγκρινσκι κατά την γνώμη μου είναι σταθερή αξία.. 2.. Στο κέντρο υπάρχουν... Συνέχεια θεματακια... Έχουμε τον Σιμοες. Στάσιμος παίχτης που δεν ξέρει να βγάζει καμία μπαλιά μπροστά και τα ίδια και ο Γαλανόπουλος....

zlatan21 - 21/10/2019 11:38

Ξεκιναω απο το μπασκετ... Οπως η ποδοσφαιρικη παραγκα εχει το Μακη της, τον Αχιλλεα της, ετσι και η μπασκετικη εχει αντιστοιχους... Στο προσφατο παρελθον οι 2 με την καταληκη "ακης" στο επιθετο τους, εστησαν το σκηνικο για να πεσει η Βασιλισσα.

Ο Ηλυσιακος ηταν για χρονια το αγαπημενο τους παιδι, εκτος των 2. Περυσι και φετος ειναι το Περιστερι, και σε καποιο βαθμο και ο Προμηθεας.... Συνέχεια
Οποτε δεν ειναι μονο θεμα Βασιλακοπουλου...


Παμε στο ποδοσφαιρο.

Η goal line technology ειναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ. απαιτει 5-7 καμερες ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΕΡΜΑ, απο τις οποιες ανα πασα στιγμη οι 3 πρεπει να εχουν οπτικη επαφη με την μπαλα (3 σημεια οριζουν χωρο για οποιο θυμαται απο τη γεωμετρια). Πολυ χλωμο στα υπαρχοντα γηπεδα να εφαρμοστει αυτο.

Το offside στο VAR απαιτει και αυτο να εχει το VAR δικη του υποδομη απο καμερες, ΜΟΝΙΜΕΣ σε καθε γηπεδο, και να μη χρησιμοποιει το VAR την εικονα της Νοβα η του καθε καναλιου (ΟΤΕ στο κυπελλο).

Οπως ειδαμε προσφατα και στην Ισπανια, υπαρχει τεχνολογια να κανει τρισδιαστατη αναλυση μιας φασης.

Η τεχνολογια της Νοβα, ειναι 90ς, προσπαθει μια δισδιαστατη εικονα να την κανει σε 3 διαστασεις. Οι γραμμες της Νοβα δεν ειναι απολυτα σωστες. Δεν εχουν ας πουμε beacons στον αγωνιστικο χωρο σαν σημεια αναφορας. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα πολλες φορες και με γυμνο ματι να φαινεται λαθος η γραμμη. (δειτε τις σε σχεση με τις γραμμες του πλαγιου και του αουτ, δεν τις ακολουθουν. Αυτο σημαινει οτι στις οριακες φασεις, σαν του Λιβαγια η' προπερσι του Πεκχαρτ με την φτερνα να εξεχει, δεν ειναι σιγουρα οτι εχουν σωστη γραμμη

oloi_roufianoi_mikroi_meg - 21/10/2019 10:20

Για το γκολ του Λιβαγια που η μπάλα ΟΛΗ ξεκάθαρα περνάει την γραμμή, ούτε κουβέντα από τους (ειδικούς).

danisvet - 21/10/2019 10:04

Κρατάμε τη νίκη και τους 3 βαθμούς ενόψει Καραϊσκάκη. Η βαθμολογία σε όλους, με εξαίρεση Μάνταλο και Λιβάγια, είναι τουλάχιστον -1 από την αναγραφόμενη. Ανησυχητικό το γεγονός ότι ο Τσιντώτας δεν είναι σε καλή κατάσταση, για μένα η αντίδρασή του στο δεύτερο γκολ δεν είναι καθόλου καλή, καθώς έχει πολύ καλό οπτικό πεδίο. Στην ίδια κατάσταση ήταν και σε φιλικό αγώνα που χρησιμοποιήθηκε πριν τα επίσημα ματς. Η ΑΕΚ χρειάζεται τον καλό Παναγιώτη και πρέπει να επιστρέψει σε αυτό το επίπεδο.... Συνέχεια Τέλος δε μου άρεσε το γεγονός ότι μετά τη μείωση του σκορ οι αμυντικοί δεν κρατούσαν μπάλα και τη διώχνανε όπου πάει. Δεν είναι αυτό αντίδραση μεγάλης ομάδας που παίζει με παίκτη παραπάνω έναντι μικρής ομάδας!!!

kanapedatos - 21/10/2019 09:34

Κώστα καλως να γινει το γηπεδο και να το ζησουμε ολοι και απο μεσα .Ομως επειδη δεν το ανεφερες εσυ ( ελπιζω να το παρελειψες απο αμελεια και οχι για αλλο λογο) στο νεο μας γηπεδο δεν θα πρεπει να χωρανε "ανεγκεφαλοι "σαν και αυτον εχθες στη Ριζουπολη που εκμεταλλευτηκε το γεγονος οτι ειναι διπλα στους παιχτες και μπορει να πεταει μπουκαλια και οτι αλλο.!!!!Ετσι θα ειναι και στο νεο γηπεδο και τετοια ντροπιαστικα πραγματα για την ομαδα θα πρεπει να βρουν τον τροπο να τα... Συνέχεια αποτρεψουν.Καλοπροαιρετα τα λεω για το καλο ολων.

ScoccoMan - 21/10/2019 08:23

... και η γλυκιά αναμονή του επόμενου

Plomari65 - 21/10/2019 08:16

Η αποδοση της ομαδας δεν θελει σχολιασμο φαινεται στο γηπεδο αλλα αυτο με το VAR κατανταει αηδια,τελικα πραγματικα δεν μπορει η διοικηση να υποστηριξει την ομαδα απεναντι στους ορισμους του αρχιδιαιτητη Περειρα μετα τις κοντρες του καλοκαιριου και το δειχνει καθε αγωνιστικη,Καλημερα σε ολους

Artkate762 - 21/10/2019 07:59

Πολύ σωστό αυτό που είπες Κέτσε με τον Οικονόμου στο γκολ του Βόλου. Η άμυνα μας δυστυχώς είναι πολύ κατώτερη σε ποιότητα από την επίθεση μας. Χρειαζόμαστε 3-4 καλές προσθήκες τον Γενάρη (δύσκολο αλλα ελπίζουμε) και θα είμαστε κομπλέ.


ΥΓ: Καλημέρα σε όλους τους ΑΕΚτζήδες

Manos_AEK21 - 21/10/2019 00:41

Κετσε! Καλησπέρα φίλε.. Συμφωνώ εν μέρη μαζί σου.. Κατά την γνώμη μου έχει κάποια θέματα πίσω στην άμυνα και στο κέντρο ή ομάδα μας όπου εκεί χρειάζεται βελτιωση.. Επίσης θα πρέπει να δουλέψει περισσότερο τα στημένα ο Νικόλας ο Κωστενογλου.. Με λίγα λόγια έφυγε η υποχρέωση και προχωράμε.... Και όσο για το Σάββατο... Όταν είσαι η ΑΕΚ και παίζεις στην έδρα σου με έναν αντίπαλο που λέγετε Περιστέρι απλά κερδίζεις... Όχι δικαιολογίες... Κατά την γνώμη μου ο Κ. Παπαθεωδορου κάπου το έχασε... Συνέχεια με την διαχείριση το ματς........

ΕΠΟΜΕΝΟ