67 ΣΧΟΛΙΑ

Αλητεία - μασονία

Ο κόσμος χειροκρότησε την ΑΕΚ παρά την ήττα από τα κοράκια - Διαιτησία αίσχος, που χρόνια είχαμε να δούμε σε βάρος της Βασίλισσας, μέσα στο ΟΑΚΑ - Σε όλο τον αγώνα έπαιζαν φουλ Περιστέρι, αλλά ξεπέρασαν τον εαυτό τους, στην παράταση, όταν ο Χάτσερ έκανε διπλή ντρίμπλα και αντί να δώσουν τη μπάλα στην ΑΕΚ, έδωσαν διπλή τεχνική ποινή σε βάρος της και απέβαλαν τον Παπαθεοδώρου

Ότι και να πει κανείς σήμερα, το σίγουρο είναι ότι δεν μπορεί να μιλήσει για μπάσκετ. Έγιναν απίστευτα αίσχη στο ΟΑΚΑ, από τους διαιτητές, Βάσω Τσαρούχα, Αργύρη Καλδίρη και Γιάννη Μαλαμά, που με το «έτσι θέλω», ανάγκασαν την ΑΕΚ να ηττηθεί με 91-90 στην παράταση, κόντρα στο Περιστέρι. Μιλάμε για «αλητεία-μασονία», από όποια πλευρά και αν το δει κανείς. Μία διαιτησία που είναι πραγματικά απερίγραπτη.

Και τι… δεν έγινε στο ματς στο ΟΑΚΑ για την 4η αγωνιστική της Basket League. Οι τρεις διαιτητές είχαν ξεκάθαρη πρόθεση και είναι σαφές ότι πέτυχαν τον στόχο τους, με το τελικό αποτέλεσμα. Το ότι σφύριζαν την ΑΕΚ με 70-30 εις βάρος της, σε εντός έδρας ματς, είναι το λιγότερο απόψε και πιστέψτε μας για αυτό.

Εκεί που έδωσαν… ρεσιτάλ, ήταν στην παράταση. Εκεί, ο Κίνγκσλεϊ τράβηξε τη στεφάνη και αντί να μετρήσει το καλάθι της ΑΕΚ, η μπάλα δόθηκε υπέρ των φιλοξενούμενων. Σαν να μην έφτανε αυτό, στην επαναφορά ο Χάτσερ έκανε διπλή ντρίμπλα. Κι όμως, οι τρομεροί ρέφερι, όχι απλά δεν… είδαν την παράβαση αυτή, αλλά χρέωσαν με διπλή τεχνική ποινή, τον πάγκο της ΑΕΚ. Έτσι, οι φιλοξενούμενοι είχαν εμφανώς υπέρ τους, την ψυχολογία και κατάλαβαν ότι δεν γινόταν να χάσουν.

Δεν υπάρχουν πολλά για να πει κανείς για τη διακύμανση του ματς και είναι προφανές ότι για κάποιον λόγο, η ΑΕΚ δεν… έπρεπε να νικήσει σήμερα. Η αρχική πεντάδα περιλάμβανε τον Γκίκα στον «άσο», τον Λάνγκφορντ ως σούτινγκ γκαρντ, τον Σαντ-Ρος στο «τρία», τον Χρυσικόπουλο ως πάουερ φόργουροντ και τον Κακλαμανάκη ως σέντερ. Η Βασίλισσα έχανε με 20-19 στο τέλος της 1ης περιόδου, αλλά στο δεύτερο δεκάλεπτο ήταν εμφανώς καλύτερη και προηγήθηκε μέχρι και με 10 πόντους διαφορά (39-29), με το 39-30 να είναι το σκορ με το οποίο ολοκληρώθηκε το πρώτο ημίχρονο.

Στην 3η περίοδο, η ΑΕΚ είχε αμυντικά προβλήματα και δέχθηκε 30 πόντους, με αποτέλεσμα να κερδίζει μεν, αλλά μόνο με 62-60 στο 30’. Τα… μαγειρέματα των διαιτητών άρχισαν να μπαίνουν για τα… καλά στο ματς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η καθαρή τάπα του Μαυροειδή, στον Κίνγκσλεϊ, που μετατράπηκε σε… φάουλ και σε τεχνική ποινή στον σέντερ της ΑΕΚ. Έτσι, ήρθε η ισοφάριση σε 79-79, που ήταν και το σκορ με το οποίο οι δύο ομάδες πήγαν στην παράταση, αφού ο Σαντ-Ρος αστόχησε σε τρίποντο στα 12’’ και οι φιλοξενούμενοι έκαναν λάθος στην τελευταία επίθεση της 4ης περιόδου.

Αργότερα, ο Λάνγκφορντ με δίποντο στα 33’’ πριν από το φινάλε, έκανε το 89-86 υπέρ της Ένωσης. Ο Χάτσερ με τρίποντο, ισοφάρισε σε 89-89 στα 20’’ με τρίποντο στην εκπνοή της επίθεσης και με τον Ρέι κολλημένο πάνω του. Ο Λάνγκφορντ κέρδισε φάουλ στα 6,9’’ πριν από το τέλος και πήγε στις βολές, όπου έβαλε τη δεύτερη και έκανε το 90-89. Οι φιλοξενούμενοι πήραν όμως το ματς, με 91-90, με καλάθι του Σμιθ στην εκπνοή.

Διαιτητές: Τσαρούχα-Καλδίρης-Μαλαμάς.

Τα δεκάλεπτα: 19-20, 39-30, 62-60, 79-79 (κ.α.), 90-91 (παρ.).

ΑΕΚ (Ηλίας Παπαθεοδώρου): Ρέι 18 (1), Τολιόπουλος 3 (1), Λάνγκφορντ 21 (1), Ματσιούλις 6 (1), Κακλαμανάκης 3, Χρυσικόπουλος 10 (2), Γκίκας 8 (2), Μαυροειδής 2, Σαντ-Ρος 6 (1), Γιαννόπουλος 8 (1), Σλότερ 5.

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ (Ηλίας Ζούρος): Σμιθ 5, Μπλέικ, Ξανθόπουλος 4, Σκορδίλης, Αγραβάνης 5 (1), Σαλούστρος 5, Βασιλόπουλος 4, Μόρισον 10, Χάτσερ 20 (5), Γκρέι 26 (2), Κίνγκσλεϊ 12.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
goudi21 - 19/10/2019 23:31

Άθλια διαιτησία , κακή εμφάνιση και κακό κοουτσαρισμα.

Ο Λανγκφορντ ήταν χάλια στα 2ο ημίχρονο και ο Ρέι φοβερός και πάλι ο Παπαθεοδώρου κράτησε μέσα το "όνομα" και άφησε έξω τους παίκτες που ήταν σε φόρμα.

Επίσης άμεσα αλλαγή Γιάνκοβιτς (έχουμε 2 παίκτες στο 4) και Σλοτερ(παίζει σαν παλαίμαχος και έχει έρθει για τα τελευταία ένσημα) .Όταν ο καλύτερος σου σέντερ είναι ο Μαυροειδής (δεν τον μειώνω... Συνέχεια προφανώς) κάτι δεν πάει καλά...

Δεύτερο συνεχόμενο ματς που ο Γιαννόπουλος μπαίνει πάλι μέσα στην τελευταία άμυνα και πάλι χάνει τον παίκτη.

Η ομάδα έχει μείνει πίσω παρά πολύ γρήγορα στο πρωτάθλημα (1-3 ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ) και αυτό δεν πρέπει να γίνει και στο BCL που παίζουμε την Τετάρτη ένα πάρα πολύ δύσκολο και έτσι όπως είδα σήμερα ομάδα και κοουτς είμαι πολύ απαισιόδοξος.

Ειδικά στους ψηλούς έχουν δύο αθλητικούς παίκτες με πάρα πολύ γρήγορα πόδια(Τόμας μπραιμοχ) και δεν θέλω να σκεφτώ τι θα γίνει στα pnr Μαυροειδή Σλοτερ Κακλαμανακη που φαίνονται παρά πολύ αργοί.

1. Αθλητικό σέντερ νέο με όρεξη ( αν υπάρχει τέτοια εποχή)

2. Δημιουργικό γκαρντ γιατί ο Τολιοπουλος

είναι πολύ απειρος και να πλαισιαθει ο Γκίκας.

3. Καλύτερο κοουτσαρισμα και κοουτσαρισμα με βαση την φορμα και όχι τα "ονόματα"

4. ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ??

ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!!!!!!

tyflostinAEK2 - 20/10/2019 16:37

Φίλε αν ήσουν στο γήπεδο θα εβλεπες ότι η ομάδα μπήκε στο γήπεδο από τα αποδυτήρια δευτερόλεπτα πριν ξεκινήσει το ματς.Γι αυτό σερνόταν ο Λαγκφορντ και όλη η ομάδα στο τρίτο δεκάλεπτο. Ξεκινήσαμε χάνοντας11-0 ενω. Κλείσαμε μπροστά 8-9ποντους στο ημίχρονο και φάγαμε 30 πόντους. Τεράστιο λάθος τεχνικού τιμ

zlatan21 - 20/10/2019 16:05

ο Σλοτερ δεν εχει κανει προετοιμασια. με το κορμι που εχει θελει σιγουρα ενα διμηνονα ερθει στα ισια του. θα το εχει.

στον ασσο εχουμε θεμα.

Τον γιαννοπουλο εγω ειδα οτι τον πατησε ο αντιπαλος και γιαυτο επεσε

Accept21 - 19/10/2019 20:49

Άλλη μια ήττα απο μια μέτρια ομάδα. Παρά τα διαιτητικά λάθη το μάτς το έχασε ο προπονητής. Το επαναλαμβάνω για ακόμη μια φορά και κράξτε όσο θέλετε, χωρίς προπονητή επιπέδου ευρωλίγδας δουλειά σοβαρή ΔΕΝ γίνεται. Ο τύπος είναι αλλού, παίζει μπάσκετ χύμα, αστεία πράγματα για όποιον έχει παίξει και ξέρει μπάσκετ.

zlatan21 - 20/10/2019 16:07

μετρια? το περιστερι στα κυβικα μας ειναι ποιοτικα

Mermigas21 - 19/10/2019 21:45

Σωστότατος!!

taxidiaris_21 - 20/10/2019 10:58

Μια ερώτηση μόνο χωρίς ειρωνεία και διάθεση για αντιπαράθεση:

Αυτός ο Scola ο 39χρονος που έκανε και γαμω τα παγκόσμια και προχθές έπαιξε τον βαζελο μόνος του όταν ήταν όλο το καλοκαίρι ελεύθερος δεν μπορούσαμε να τον προσεγγίσουμε?

Γνωρίζουμε χρόνια ότι στο ζωγραφιστό παιζουμε τυφλομυγα και ακομα ποναμε..

zlatan21 - 20/10/2019 16:02

πηγε στη Μιλανο νομιζω

gp42 - 20/10/2019 10:30

Στήριξη στην ομαδα: γεμίζουμε το γήπεδο στο επόμενο παιχνίδι, με ποιον και αν παίζουμε, για 2 λόγους:

1. στήριξη στο Μάκη να μην ξενερωσει

2. να δείξουμε τη δύναμη της ομάδας από πλευράς κοσμου

Όλα τα άλλα είναι κριτική εκ του ασφαλούς από τον καναπέ...

spiros_gewrgiadis - 19/10/2019 20:44

Κε Παπαθεοδωρου μπορει η διαιτησία να μας ςπαιξε άσχημα αλλα εσείς δεν κανετε για Α.Ε.Κ.

gp42 - 20/10/2019 10:28

ποιος κάνει για την ΑΕΚ ρε φίλε;

Όταν μας έκανε πελάτη πέρσι ο Παπαθεοδώρου με το απλήρωτο και άφραγκο παοκακι σαν ξερολουκουμο τον βλέπαμε τον coach.

Τα ίδια και με τον Μανωλοπουλο.

Λίγο σεβασμός και υπομονή δεν βλάπτει.

dlj78 - 19/10/2019 23:41

Πες τα..

kk_kostas_ - 19/10/2019 23:40

η διαιτησια ηταν αθλια και σιχαμερη και διαμορφωσε το τελικο αποτελεσμα..ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ..ολα τα αλλα ειναι απλα για να ειχαμε να λεγαμε..Ας ηταν σωστη η διαιτησια για να μιλουσαμε για την εμφανιση ή τον προπονητη ή οτιδηποτε αλλο..Ενα σβηστο παιχνιδι των δεκα ποντων διαφορα χαλαρα το κανανε ντερμπι και το χαρισανε στο περιστερι.Και οποιος εχει ονειρωξεις οτι η ΑΕΚ επειδη ειναι ΑΕΚ θα πρεπει να κερδαει ολους τους αλλους με 40 ποντους διαφορα ας σταματησει να το κανει και ας ερθει... Συνέχεια στο γηπεδο να ενισχυσει αν θελει πραγματικα να το δει στο μελλον..Παιζει προσφυγοπουλα που ηρθαν σημερα στο γηπεδο να εχουν δει παραπανω την ομαδα απο κοντα απο αρκετους που σχολιαζουν σε καθε στραβη εδω μεσα..

Cristiano_ronaldo21 - 19/10/2019 22:51

Γιαννοπουλος τελευταια αμυνα με ηφαιστο τριποντο αμαρκαριστο κ ηττα..γιαννοπουλος με περιστερι τελευταια αμυνα coast to coast ανετο κ ηττα...ας μην αναλωθουμε μονο στην διαιτησια...σλοτερ πολυ κατωτερος των περιστασεων ..

Fragspan21 - 19/10/2019 21:54

Δυστυχως μαγκες η κυριως ευθυνη ειναι δικια μας.δηλ οσων δεν παταμε στο μπασκετ εδω κ χρονια.αν πηγαιναμε 10 χιλ σε καθε αγωνα θα σου ελεγα εγω αμα τολμαγε κανενας να τα κανει αυτα στην ομαδα.τα οποια προσωπικα ειμαι 39 ετων,πρωτη φορα τα ειδα.αμα θελουμε να δουμε την ομαδα παλι πρωταθλητρια,αλλα οχι μετα απο 30 χρονια παλι και σε τελικους ευρωλιγκα πρεπει να μαστε διπλα.τελος.προσωπικα ζητω συγνωμη απο τον κυριο Αγγελοπουλο για την απουσια μου.

R21pf - 19/10/2019 21:51

τετοιες ηττες δε δικαιολογουνται ποσο μαλλον μετα απο εναν πολυ καλο τελευταιο αγωνα.

οι διατητες ευθυνονται για τη ροη του αγωνα και εκαναν τεραστια λαθη, τοσο κραυγαλεα ορατα, αποκλειεται να "ειναι απλα λαθη"

μεγαλυτερη ευθυνη ο κοουτς και οι επιλογες του στο τελευταιο 7λεπτο παρομοιο με το τελευταιο 5λεπτο με τον Ηφαιστο. μπορει να διορθωθει φυσικα

Thana21 - 19/10/2019 19:36

Δεν το είδα το παιχνίδι και μπορεί να έπαιξαν ρόλο οι διαιτητές.Αλλά με το Περιστέρι στο ΟΑΚΑ παίζεις έλεος.Όσο κι αν αδίκησαν οι διαιτητές.Δεν προλαβαίνουμε να σας πούμε μπράβο και είστε πάλι απαράδεκτοι.Κι επειδή ρόστερ υπάρχει,πρέπει επιτέλους να έρθει και ένας σωστός προπονητής.Όμως θεωρώ δεν είναι μόνο θέμα προπονητή.Ο Μάκης πρέπει να πάρει σκούπα γενικά στα στελέχη της ομάδας.Δεν γίνεται επί χρόνια να υπάρχει τέτοια απαράδεκτη νοοτροπία.Κάθε χρόνο τα ίδια.Διώξε... Συνέχεια κόσμο Μάκη και στελέχωσε την ομάδα με ανθρώπους που θα ξέρουν που βρίσκονται και θα είναι γεννημένοι νικητές.Βάζεις λεφτά Μάκη δεν είναι ότι δεν δίνεις λεφτά.Άλλαξε τα πάντα.

Baval_21 - 19/10/2019 21:51

Αφου δεν ειδες τον αγωνα και βλεπεις καποιους σαν κι εμενα που το ειδαμε απο μεσα να βραζουμε τοτε σε παρακαλω μη σχολιαζεις με υφος επικριτικο. Αντι να πεις ,κατσε ρε εδω οι αλλοι βραζουν, εσυ καθεσαι και λες παλι τις παπαριες περι ανωτεροτητας και νικης επι των διαιτητων. Κατσε να δεις το ματς, να καταλαβεις περι του μεγεθους της σφαγης και μετα σχολιασε. ΟΚ; Δε γινεται να μας τρελαινουν οι διαιτητες να μας τρελαινετε και εσεις απο πανω. Στην τελικη σεβαστειτε την... Συνέχεια ψυχολογικη κατασταση που ειμαστε. Αφηστε τουλαχιστον καμια μερα να ηρεμησουμε κι εμεις, εστω αυτο δενμπορειτε να το κανετε;

dimis_poli - 19/10/2019 19:58

Μπραβο φιλεμου. Εγραψες ολα οσα πιστευω και εγω. Το μονο που διαφωνω ειναι που λες καθε χρονο τα ιδια ενω εγω λεω καθε χρονο και χειροτερα.

mikeAEKARA - 19/10/2019 21:02

Ειμαστε πολλοι και ειναι ελαχιστοι. Αυτοι οι τυποι οπως η σημερινη "κυρια", ζουν αναμεσα μας. Μας εκνευριζουν με την δουλεια που κανουν, και εμεις μπορουμε να κανουμε το ιδιο. Εαν ημουν οδοντιατρος θα της εβγαζα κανα λαθος δοντι, εαν ημουν δημοσιος υπαλληλος θα της εβγαζα το λαδι με καθυστερησεις και γραφιοκρατεια, εαν ημουν ταχυδρομος θα χανοντουσαν τα μη συστημενα, ακομα και πιτσαδορος να ημουν θα της πηγαινα τις πιτσες αναποδογυρισμενες. Απλα θυμομαστε τα ονοματα και... Συνέχεια οπου τους πετυχουμε τους κανουμε οτι μας κανουν.

stavag1968 - 19/10/2019 20:56

Όταν τα σέντερ σου έχουν όλοι μαζί με παράταση 10 πόντους τι να λέμε

Ο Σλοτερ θυμίζει πρώην παίκτη ,νοθρος και με καμία διάθεση απειλής κάτω από το καλάθι

Τα φάουλ δε που κάνει είναι παιδαριώδη ,(αποκορύφωμα το αντιαθλητικό που έκανε)

Ο Κακλαμανάκης επίσης σήμερα όσο έπαιξε δεν μπορούσε με τίποτα να κοντραρει τα σέντερ του Περιστερίου... Συνέχεια
Μένει μόνος αξιοπρεπείς ο Μαυροειδής που δεν μπορεί όμως να είναι ο βασικός ψηλός

Συμπέρασμα εάν δεν βοηθήσουν και οι ψηλοί δεν πάμε πουθενά μόνο με.μονοδιαστατο παιχνίδι με λαγκφορντ και Ρει

AEK-KILKISSSSSSS - 19/10/2019 20:46

ΣΚΑΤΑ Κ ΑΦΑΝΙΣΜΟ Σ ΑΙΩΝΙΟΥΣ.........!!!!!!!!!!ΚΑΤΕΣΡΕΨΑΝ ΟΤΙ ΑΘΛΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Σ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!!!

kostas37 - 19/10/2019 20:43

Τέτοια ματς δε περιμένεις να τα πάρεις στη παράταση.

Βέβαια η διαιτησία έβαλε το χεράκι της παλι

Giorgosoriginal21 - 19/10/2019 20:38

ξυπνηστεεεεε ολοιιιιιιιιιι

vasilissa_ksana - 19/10/2019 20:37

Στο ίδιο έργο θεατές. Αμυντική λειτουργία για κλάματα. Την 80αρα την έχουμε στο νερό. Επιθετικά καμία τακτική και ομαδικότητα, μόνο προσωπικές ενέργειες. Εκεί που είσαι μέσα στο παιχνίδι λόγω ποιότητας σε σφάζουν προκλητικά και απροκάλυπτα μέσα στην έδρα σου κόντρα στο Περιστέρι! Και μέσα στα νεύρα και την ξενέρα δεν ξέρεις τι σου φταίει περισσότερο Η αδικία ή ότι δεν μπορείς να τους πατήσεις μια 20αρα σβηστός και να τελειώσει εκεί το πράγμα.

oko10aek - 19/10/2019 20:37

Αυτή η αηδία το ελληνικό μπάσκετ... Δεν μπορεί να παιχτεί στα ίσια ένα ματς ΑΕΚ-Περιστέρι. Αυτή σφύριξε μία φορά υπέρ της ΑΕΚ, ο νεαρότερος ποτέ και μόνο ο τρίτος σφύριζε για πράγματα που ήταν ΑΕΚ. 6 φάουλ, τα 4 ανύπαρκα στα πρώτα 100'' του δεύτερου ημιχρόνου. Δεν υπάρχει ματς μετά. Όλοι έχουν 3-4 φάουλ και σταματάει η άμυνα. Η κοπελιά βέβαια συνεχίζει και σφυρίζει φάουλ σε κάθε επίθεση εναντίον ομάδας που δεν παίζει άμυνα!... Συνέχεια

Στα της ομάδας, δεν απειλούμε κάτω από το καλάθι προκλητικά καθόλου, δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό. Ο Σλότερ στο μισό μέτρο μόνος γυρνάει και ψάχνει πάσες.

maniacLeader - 19/10/2019 20:31

Ψυχαιμία θα έρθουν τα αποτελέσματα!

ORIGINAL SCORPION - 19/10/2019 20:27

ο Γιαννόπουλος (για ακόμη μία φορά) αποδικνύει πως δεν κάνει για ΑΕΚ

Αλλά ο Παπαθεοδώρου πάντα το έδειχνε πως δεν κάνει για ΑΕΚ...

Aldair - 19/10/2019 20:25

Το φανταξαμε πάλι......τα υπόλοιπα.......

nisiotis - 19/10/2019 20:09

Δεν μας πήγε η διαιτησία αλλά με το Περιστέρι παίζαμε.....

zlatan21 - 19/10/2019 20:21

Το οποιο ειναι καλη ομαδα. Και αν παιρνει 5 τεχνικες και ενα αντιαθλητικο υπερ του, δεν το κερδιζεις

mpetos21 - 19/10/2019 20:19

Όσοι πήγαμε γήπεδο τα είδαμε όλα...Ο κόσμος πρέπει να έρθει γήπεδο να κερδίζουμε και αυτές τις διαιτησίες..όσοι πήγαμε είδαμε τι σημαίνει να σε σφάζουν και χωρίς μπαμπάκι...Δε γίνετε η διαιτησία να καθορίζει τόσο τσετσιποτα ποιος θα κερδίζει...οι άνθρωποι έκαναν ότι μπορούσαν για να μπουν οι φίλαθλοι μέσα!!!!Στήριξη μέχρι τέλους στον πρόεδρο και τη ομάδα!!

p3pa - 19/10/2019 19:55

Ας μην γελιόμαστε με το αποτέλεσμα με την Ορτέζ. Ας είμαστε ειλικρινείς. Είμαστε τέρμα ΑΕΚ, αλλά το μπάσκετ που παίζουμε δεν είναι ελκυστικό.Έχουν δώσει τα κλειδιά στον Λάγκφορντ κατά πρώτο λόγο (και δεύτερα στον Ρέι),ανοίγουν οι άλλοι στο τρίποντο να του δώσουν χώρο και μπαμ και μπουμ. Αν μπουν όλα καλά, αν όχι δεν έχεις ριμπάουντ και χάνεις. Χώρια που δεν παίζουν και άμυνα. Αν είχες ένα καλό ψηλό και έπαιζες και κοντά στο καλάθι, θα μαζευότανε η αντίπαλη άμυνα και θα έπαιζες και με... Συνέχεια τρίποντο.Όταν ο καλύτερος ψηλός σου είναι ο Μητσάρας, τι περιμένεις;Και επειδή η στατιστική λέει ότι τις περισσότερες φορές δεν θα μπουν, δεν κερδίζεις.Είναι απλό.Τι δεν καταλαβαίνεις;Και μη μου πείτε να κάνω υπομονή.Τόσα χρόνια υπομονή κάνω.Πρόεδρε κάτι παίζει με αυτούς που ακούς.Αλλά και πάλι εσύ δεν βλέπεις;

stef1970 - 19/10/2019 20:08

Εχεις απόλυτο δίκαιο φίλε.

Παλι χωρις σοβαρο ψηλο η ομαδα, γυμνη στη θεση 5.

Παλι σχεδιασμός χωρις λογική.

Πολλοί παικτες στα 34-35. Παλι θα αλλάζουμε ξενους.

Πραγματικά κατι συμβαινμνει με αυτους που προτείνουν παικτες. Δεν γίνεται καθε χρονο να... Συνέχεια αλλαζουμε τους μισους ξενους μεσα στη χρονια..

zlatan21 - 19/10/2019 20:30

Οτι ναναι. Το μονο που λειπει απο την ομαδα ειναι ενας ασσος. Σε ολα τα αλλα ειναι πληρης

stef1970 - 19/10/2019 23:03

Δηλαδή με τον 36αρη Σλοτερ και τον 34αρη Μαυροειδη εσαι καλυμμένος στο 5 ? Προφανως φιλε κάπου μπερδεύεσαι.

Το κενο στο 5 ειναι μεγάλο, φανηκε και δυστυχως θα φανει ακόμη περισσότερο οταν θα παιζουμε με καλύτερες ομάδες.

Στον άσσο πάλι μεγάλο κενο...κατα τα αλλα είμαστε πλήρης...

Toxotis_21 - 19/10/2019 20:43

Φίλε p3pa και stef 1970 ,χαίρομαι πάρα πολύ που μπήκα να γράψω νιώθοντας απογοητεύση για αυτό το αποτυχημένο μοντέλο ομάδας που έχει φτιαχτεί και φέτος, και τελικά με έχετε καλύψει πλήρως και δε θέλω να προσθέσω τίποτα. Δηλαδή ο σλοτερ αποχτηθηκε για να παίζει τόσο λίγο; Χωρίς κανένα επιθετικό παιχνίδι από μέσα από το καλάθι τι να περιμένουμε; Αν τραυματιστεί ,χτυπάω ξύλο, ο λανγκφορντ θα το κλείσουμε το μαγαζί Ηλία;;; Αυτό δεν είναι μοντέρνο μπασκετ και ξυπνήστε εκεί στην... Συνέχεια ΚΑΕ.

Υ.Γ. Προφανώς τα πράσινα κέντρα εξουσίας τού μπάσκετ δε μας αντιμετωπίζουν σα μεγάλη ομάδα ούτε μέσα στην έδρα μας αλλά αυτή τη στιγμή για εμένα προέχει να φτιάξουμε ομάδα μπακσετ που να έχει λογική...

nachoo21 - 19/10/2019 20:19

Συμφωνώ 100% με το φίλο...Παίζουμε άναρχα, με 2 Αμερικανούς να παίζουν ένας εναντίων όλων συνέχεια με αποτέλεσμα να είμαστε παρα πολύ προβλέψιμοι στο παιχνίδι μας.


Πέρα από την όντως κακή διαιτησία, θεωρώ ότι η αποβολή του coach είναι δικαιολογημένη. Ενώ έφαγε τεχνική ποινή σχετικά νωρίς, συνέχισε να διαμαρτυρείται και να ωρύεται αδιάκοπα. Δεν είναι... Συνέχεια νοοτροπία αυτή για προπονητή μεγάλης ομάδας

Φοίνικας - 19/10/2019 20:16

Δεν μου αρεσει να το παιζω εξυπνητζης, αλλα στο μπασκετ (και οχι στο ποδοσφαιρο που εχει εντελως διαφορετικη φυση) μου φαινεται αδιανοητο να παιζουμε στον ποντο παιχνιδια με σαφως κατωτερους (σε πολλαπλο επιπεδο) ομαδες. Μπορει λοιπον να νικουσαμε στην παραταση αν η διαιτησια ηταν σωστη αλλα ειναι προφανες πως η ομαδα εχει προβλημα. Προφανως δεν εχουμε απαιτηση να χτυπαμε τον ΠΑΟ ή (περυσι) τον ΟΣΦΠ των ευρωλιγκατων χορηγων αλλα να πηγαινεις στο οριο ματς με Ηφαιστους και... Συνέχεια Περιστερια σημαινει οτι καπου το εχεις παρει λαθος το πραγμα ειτε κερδισεις τελικα ειτε οχι.

METALLICA21 - 19/10/2019 20:14

Καθε περυσι και καλυτερα. Αυτο τα λεει ολα

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 19/10/2019 20:08

Να κάνουμε ένσταση.

george76 - 19/10/2019 20:01

δηλαδη χασαμε αποτ περιστερι λογγω διαιατητη;;;αυτο μονο;;

panagiotis_belgrade - 19/10/2019 20:00

Ο Αγγελόπουλος πριν λίγες μέρες δήλωνε ότι ο Βασιλακοπουλος πρέπει να πάει σπίτι του και έρχεται αυτή η διαιτησία σήμερα, αυτό λέγεται ρεβανσισμος... Ο Μάκης είναι κυρίως αλλά εδώ πρέπει να δείξει δυναμισμό και να πολεμήσει το Βασιλακοπουλο ειδικά τώρα που τον έχουν στριμώξει, τελως τα καλά παιδιά

Rosso_21 - 19/10/2019 19:49

Η συγκεκριμένη κυρία ήταν προκλητική σήμερα. Δεν στέκομαι στο φύλο της, για να ξηγιόμαστε. Λέω ότι είναι κακή διαιτητής (αν δεν παίζει τίποτα άλλο γιατί τα λάθη ήταν προκλητικά). Κατά τα άλλα η διαιτησία είναι το δέντρο. Η ομάδα κάνει τα ίδια λάθη κάθε χρόνο. Χάνει στην επαρχία, χάνει ή κάνει ντέρμπι ομάδες που κάνουν καλά τα στοιχειώδη (πχ Προμηθέας - Περιστέρι) με υποπολλαπλάσιο μπάτζετ. Κάτι κάνουμε λάθος και εμείς λοιπόν...

tigra21 - 19/10/2019 19:57

Καλά τα λες φίλε rosso αλλά η διαφορά είναι ότι στους άλλους όταν βρίσκουν τα σκούρα τους ξελασποωνουν οι διαιτητές ενώ εμάς στα σκούρα μας πατάνε και άλλο να πάμε πιο κάτω!! Ειδικά στο μπάσκετ πραγματικά δεν έχουμε πάρει ούτε μισό σφύριγμα είτε παίζουμε με το Λαύριο και τον Κολοσσό είτε παίζουμε με την ντριμ τιμ!!

Senmor - 19/10/2019 19:53

Το σίγουρο λάθος που κάνουμε όλοι (και βάζω και τον εαυτό μου μέσα) είναι ότι δεν πατάμε στο μπάσκετ ενώ με Λαμία και Βόλους στην μπάλα θα έχουμε 15.000 το λιγότερο.

zlatan21 - 19/10/2019 19:57

5 τεχνικες ποινες, 1 αντιαθλητικο απο τη μια... σφυριζε φαουλ απο τα 10 μετρα που δεν τα σφυριζε ο αλλος που ηταν μπροστα του, εμω σε αυτα που γινοντουσαν μπροστα της, καταπινε τη σφυριχτρα

tyflostinAEK2 - 19/10/2019 19:57

Ήμουν στο γήπεδο , αυτά τα παιχνίδια θα τα παίρνουμε στα Λιόσια έδρα δεν είναι το ΟΑΚΑ ακόμα και με 7000 κόσμο..πέρα από τη διαιτησία , η ομάδα ακόμα δεν βλέπεται (Σλότερ Κακλαμανάκης Χρυσικοπουλος ακόμα ψαχνονται ) Αναρωτιέμαι σήμερα ο Τσαλμπουρης θα έκανε λιγότερα από τον Γιάνκοβιτς?..είναι νωρίς για κράξιμο, η ομάδα ανεβαίνει σταδιακά, όμως λείπουν πράγματα. Το παιχνίδι (όσο κι αν ακουστεί απίστευτο) χάθηκε από το τεχνικό team στην αναπαυλα!!! Η ομάδα μπήκε χωρίς δευτερόλεπτο... Συνέχεια ζέσταμα!!! (Άργησαν να βγουν !!!) Με αποτέλεσμα 11-0 και 30 πόντοι στο δεκάλεπτο !!! γι αυτό μάλλον δεν θα πει τίποτε το τεχνικό τιμ?!!υπομονή ,στήριξη στην ομάδα ..-ωραιο παιχνίδι με φοβερές ατομικές ενέργειες εκατέρωθεν..

mpahatouridis21 - 19/10/2019 19:57

Υπάρχει προπονητής ή απλά είναι ένα σακάκι στην άκρη του πάγκου; Αδουλευτη ομάδα και εν ώρα αγώνα ανεμπνευστος

iotheod21 - 19/10/2019 19:47

Ήταν το λιγότερο ντροπή αυτό που έγινε... Μπροστά στα μάτια της κυρίας αντί να δώσει την παράβαση των 8...και να έχει κατοχή η ΑΕΚ με +2 βρέθηκε χωρίς τον Coach στον πάγκο και στο - 2...απλα τραγικό... Το παιχνίδι δεν το χάσαμε το δώσανε στο Περιστέρι... Και δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που έχουμε τέτοια αντιμετώπιση.... Ίσως τελικά δεν αξίζει να ασχοληθείς με τον ελληνικό αθλητισμό ούτε σαν απλός θεατής...

Iniochos - 19/10/2019 19:39

Γυναικες διαιτητες τρομερες μοναδικες. Αστα διαλα

dtsioux - 19/10/2019 19:44

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ντε και καλά πρέπει να παίζουν γυναίκες σε αντρικά ματς,ας παίζουν σε γυναικεία παιχνίδια,δεν μπορούν να καταλάβουν την ψυχολογία των ανδρών και μοιραία θα κάνουν εσκεμμένα λάθη εναντίον της δυνατής ομάδας για να αποδείξουν ότι δεν φοβούνται.

Senmor - 19/10/2019 19:43

Βάσω Τσαρούχα σφυρίζει Euroleague πλέον , τίποτα δεν μου κάνει εντύπωση. Κρίσιμος ο επόμενος αγώνας για το BCL με Χάποελ που κακά τα ψέμματα αυτός είναι ο στόχος μας.

ntelos500 - 19/10/2019 19:43

Συμφωνώ απόλυτα με τον τίτλο....το είχα γράψει εξάλλου και όταν βάλατε ότι η Τσαρούχα θα είναι πρώτη διαιτητής ότι θα δούμε όργια....αλλά το κοουτσαρισμα του Παπαθεοδώρου είναι για γέλια...άσε που εξαφάνισε Γκίκα και τολιοπουλο που είχες φτάσει στο +10 με αυτούς!!!!άμυνα τίποτα...όποτε μπορούσες να τους κέρδιζες και να ήσουν μάγκας!!!!

aekara21re - 19/10/2019 19:42

Δεν γίνεται να έχεις διψήφια διαφορά πόντων στην έδρα σου με το Περιστέρι και να σε πηγαίνει στην παράταση...........Δεν γίνεται.......ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ...............!!!!!!!!!!

Δεν γίνεται να τα περιμένεις όλα από έναν δυο παίχτες..........

Δεν είναι συμπεριφορά κόουτς της ΑΕΚ αυτή........πολλά νεύρα.........δεν μας τα λέει καλά........

ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ........!!!!!!!!!!

ntelos500 - 19/10/2019 19:42

Συμφωνώ απόλυτα με τον τίτλο αλλά φταίμε και εμείς...

theostoug21 - 19/10/2019 19:41

Αγανάκτηση, θυμό και ντροπή αυτό αισθάνομαι μετά το τέλος του αγώνα. Τι να πω δεν μας θέλουν

Nikolaos - 19/10/2019 19:41

Αλανια ελάτε γηπεδο,είναι επιτακτική ανάγκη,δεν είναι ειρωνικό το σχόλιο μου,είναι κριμα η ΑΕΚ να βιάζεται από τον κάθε τυχάρπαστο,με 7000 κόσμο σήμερα δε θα τολμούσε κανεις να το κάνει,ο ΜΑΚΗΣ σε αυτό το τομεα θέλει βοήθεια αλλά ας το πάρουμε εμείς πάνω μας,ελάτε γηπεδο ,πρέπει να προστατευθεί ολόκληρος ο οργανισμός.

dtsioux - 19/10/2019 19:41

Μας κατέστρεψε ο Γκρέι με την εμμονη του κοουτς να τον μαρκάρει ο κάκιστος αμυντικός Γιαννόπουλος,σε αυτό το διάστημα σκόραρε καμία 20ρια πόντους και κράτησε το περιστέρι μέσα στο ματς.Φαγαμε 73 πόντους από τους ξένους του περιστεριου

christidisminas - 19/10/2019 19:38

Καλο ξημερωμα σε ολους.

skepasth_9_11 - 19/10/2019 19:37

Λοιπον γραφω σπανια στο site αλλα επιτρεψτε μου να πω τη γνωμη μιας και βλεπω την ομαδα απο οταν γυροβολαγε στη μεση της κατηγοριας και παιζαμε στο sporting.

Η ομαδα σημερα ειχε απαραδεκτα νεκρα διαστηματα λες και δεν υπηρχε αεκ στο γηπεδο. Το αποκορυφωμα ηταν στην τελευταια επιθεση που δε βρεθηκε κανεις να μαρκαρει τον μορισον του περιστεριου και διηνυσε το γηπεδο χαλαρος. Πρεπει να σταματησουν να διαλεγουν ματς και δινουν σημασια μονο στο bcl,... Συνέχεια αλλιως θα αγκομαχουμε σε καθε αγωνιστικη να κερδισουμε μικρομεσαιες ομαδες.

5αρι ακομη να δουμε τοσα χρονια. Μονο ο μαυροκεφαλιδης επαιζε κατω απο το καλαθι αξιοπρεπως.

Η διαιτησια απαραδεκτη. Μια ζωη να αδικουνε την ΑΕΚ τα κορακια. Απο την αρχη γεμισαν με φαουλ τις καλυτερες μοναδες της ΑΕΚ.

Στηριξτε την ομαδα. Εχει καλο υλικο. Μην κραζετε ολοι. Η χρονια ειναι ακομη στην αρχη.

panousc - 19/10/2019 19:37

Ναι μεν η χειρότερη διαιτησία των τελευταίων χρόνων, αλλά και με νορμάλ διαιτησία, λογικά θα κερδίζαμε με μικρή διαφορά... Η ομάδα, όμως, που θέλουμε, θα έπρεπε να κερδίζει το Περιστέρι και κάθε Περιστέρι με μια 20άρα τουλάχιστον, ειδικά στην έδρα μας... Δεν μπορώ πλέον να καταλάβω τι φταίει...

John1978R - 19/10/2019 19:35

Αυτά τα ματς τα κερδίζεις χαλαρά 25 μέρες πριν ξεκινήσουν. Ειλικρινά κάθε χρόνο και καινούργια προβλήματα σε αυτή την ομάδα. Δεν ξέρω τι να πω!

mhtsos21 - 19/10/2019 19:34

Διαιτησία καρμανιόλα κατάφερε να μας λυγίσει στο τέλος . Τεράστια αλητεία δεν περιγράφεται. Απορω με εσάς που κρίνετε τους παίχτες και την ομάδα με τέτοια διαιτησία.

θάνος μια ΖΩΗ ΑΕΚ - 19/10/2019 19:34

Οκ φταίει η διαιτησία. Δηλαδή μας πειράζει η ήττα με ένα πόντο; αν δεν ήταν η διαιτησία θα είχαμε κερδίσει με 2; θα ήμασταν ικανοποιημένοι; μακάρι να στρώσει η ομάδα. Περιμένουμε από τον προπονητή να είναι ήρεμος και να καθοδηγεί τους παίκτες, ο, τι και αν συμβεί. Όχι να χρεώνει την ομάδα με τεχνικές ποινές... Σίγουρα τζάμπα ήττα αλλά όχι τυχαία

Mrvcm2100 - 19/10/2019 19:33

Μάκη, ενδεχομένως να είσαι όντως στο τοπ 3 προέδρων της ΑΕΚ, ΑΛΛΆ... Πως υπάρχει η απαίτηση να έρχεται ο κοσμος όταν υπάρχει αυτή η εικόνα; Κι αν δε θέλετε να πουμε για το αγωνιστικό κομμάτι, τότε..πως υπαρχει η απαίτηση να ερχεται ο κόσμος όταν κανείς δε κάνει κάτι για αυτή τη διαιτησία και την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα. Και στην τελική, ποτέ δεν είμασταν μπασκετικός λαός, ακόμα να το συνειδητοποιήσουμε; Το κύπελο και το τσουλου μας συσπείρωσε, αλλά δεν ηταν όπως... Συνέχεια φαίνεται κάτι που θα εχει συνέχεια. Προς το παρόν τουλάχιστον. Εγώ έχω υπομονή και θα την διατηρήσω μέχρι τελους πάντως... Το σημερινό ματς ναι, ήταν δύσκολο, αλλά αυτή η διαιτησία το έκανε ανίκητο απ ότι φάνηκε... Μπράβο κ. Βασιλακόπουλε και σια

dim21kpatissia - 19/10/2019 19:30

Η ομάδα έχει πολύ μεγάλο προβλημα και θα φανεί κ την Τετάρτη στο Ισραήλ.

ΕΠΟΜΕΝΟ