190 ΣΧΟΛΙΑ

Πλήρωσε τα λάθη της αλλά έμεινε ζωντανή με ψυχή και κόσμο

Δεν βγήκε το πλάνο στην ΑΕΚ, που κινδύνευσε σοβαρά με ήττα από το πρώτο ημίχρονο, αλλά έμεινε ζωντανή χάρη στην ψυχή που έδειξαν οι παίκτες και την βοήθεια του κόσμου – Άλλαξε και ισορρόπησε το παιχνίδι στο δεύτερο ημίχρονο, πέτυχε δύο γκολ με Τσιγκρίνσκι-Ντέλετιτς, της ακυρώθηκε άλλο ένα του Μάνταλου, και μοιράστηκε τους βαθμούς με τον ΠΑΟΚ (2-2)

Super League – 5η αγωνιστική

ΑΕΚ – ΠΑΟΚ 2-2

ΓΗΠΕΔΟ: ΟΑΚΑ

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Στέφαν Κλόσνερ

Ματς-θρίλερ και ισοπαλία στο ΟΑΚΑ για την ΑΕΚ, απέναντι στον ΠΑΟΚ. Σε ένα παιχνίδι που ξεκίνησε εφιαλτικά για την Ένωση, όπου ο αντίπαλος προηγήθηκε δύο φορές και οι κιτρινόμαυροι είδαν να τους ακυρώνεται γκολ στο 63’ - πάνω σε μομέντουμ που μύριζε ανατροπή - τα παιδιά του Νίκου Κωστένογλου βρήκαν την ψυχή και το θάρρος να επιβιώσουν, ισοφαρίζοντας σε 2-2 που ήταν και το τελικό σκορ. Η ΑΕΚ, είχε ένα εφιαλτικό πρώτο 25λεπτο με το 3-5-2 που δεν βγήκε, με τον ΠΑΟΚ να σκοράρει και να έχει χαμένο πέναλτι και αρχίζει να πατά στα πόδια της, όταν ο Κωστένογλου επιλέγει να γυρίσει το σύστημα σε 4-2-3-1. Η Ένωση με την συγκλονιστική στήριξη του κόσμου βγάζει έντονη πίεση στην επανάληψη, ισοφαρίζει με τον Τσιγκρίνσκι και κόντρα στην ροή του αγώνα σε εκείνο το σημείο δέχεται το 1-2. Ούτε αυτό το εμπόδιο όμως, ούτε το ότι της ακυρώνεται γκολ στο 63’ με τον Μάνταλο κι ενώ έχει το μομέντουμ, την λυγίζουν. Βρίσκοντας την ισοφάριση εν τέλει με τον Ντέλετιτς, σε ένα τρομερό ματς που τελείωσε στο 2-2 στο ΟΑΚΑ.

Όσον αφορά τις διαιτητικές αποφάσεις, να τονίσουμε πως στην ΑΕΚ υπάρχει έντονη δυσαρέσκεια για τον τρόπο που επέλεξε να σφυρίξει ο Στέφαν Κλόσνερ. Όσον αφορά τουλάχιστον τον πειθαρχικό έλεγχο. Και κυρίως, τα φάουλ και τις κάρτες. Υπάρχει η εκτίμηση ότι ο Ελβετός δεν έπαιξε με τον ίδιο τρόπο τις δυο ομάδες κάτι που φαίνεται από το πρώτο ημίχρονο κιόλας και αντικατοπτρίζεται με τα 11-2 φάουλ υπέρ του ΠΑΟΚ. Μάλιστα ο Βασίλης Δημητριάδης στην ανάπαυλα και συγκεκριμένα στο φινάλε, δέχτηκε κίτρινη για παράπονα που έκανε στον Ελβετό, λέγοντας του «μόνο δυο φάουλ». Στα υπόλοιπα σφυρίγματα, ο Κλόσνερ με την βοήθεια του VAR δίνει πέναλτι σωστά για χέρι του Μπακάκη στο α' μέρος, βλέπει οφ-σάιντ (είναι οριακό) και ακυρώνει το γκολ που πετυχαίνει ο Μάνταλος από την τρομακτική επέμβαση του Ζίφκοβιτς, ενώ στο 2-2 ο Σιδηρόπουλος που βρίσκεται στην αίθουσα του VAR, είναι αυτός που παίρνει πάνω του την φάση και μετρά κανονικά το γκολ. 

Με διάταξη 3-5-2, τον Μπακάκη αριστερό στόπερ, τους Γαλανόπουλο – Κρίστιτσιτς στον άξονα και τον Μάνταλο πίσω από Λιβάγια – Μπακάκη ξεκίνησε ο Κωστένογλου. Ένα σύστημα, που τον δικαίωσε σε άλλα παιχνίδια αλλά εδώ, από την πρώτη στιγμή, φαινόταν πως δεν έβγαινε με τον τρόπο που παίζει ο αντίπαλος. Ουσιαστικά, η ΑΕΚ έχει ένα κάκιστο πρώτο ημίχρονο και τα κάνει όλα λάθος. Δεν κάνει τίποτα σωστά! Και το μεγαλύτερο πρόβλημα της, είναι το ότι δεν μπορεί να βγάλει τα μαρκαρίσματα, με τον ΠΑΟΚ του 4-2-3-1 να δημιουργεί συνεχώς ρήγματα από τα άκρα κυρίως, αλλά και από τον άξονα. Η Ένωση, βλέπει στο 5’ τον αντίπαλο να της δημιουργεί ευκαιρία, με τον Τσιγκρίνσκι να βάζει σωτήρια το τάκλικ στο σουτ του Σιντέρσκι και στο 16’ τον ΠΑΟΚ να ανοίγει το σκορ. Ήταν μια μπαλιά στην πλάτη του Λόπες και του Μπακάκη, ο Λημνιός γύρισε παράλληλα και ο Σβιντέρσκι σε κενή εστία έκανε το 0-1, παγώνοντας το ΟΑΚΑ παρά την αρχική ώθηση που έδωσε ο κόσμος στην ομάδα. Στο 20λεπτο, ο αντίπαλος δημιουργεί πάλι πρόβλημα, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο: ο Μίσιτς σέντραρε, ο Μπάρκας έκανε άστοχη έξοδο και ο Σβιντέρσκι από κοντά αστόχησε. Το πρώτο ημίχρονο-εφιάλτης της ΑΕΚ, θα μπορούσε να εξελιχθεί ακόμα χειρότερα, εάν ο Μπίσεσβαρ στο 24’ ευστοχούσε στο πέναλτι, στο οποίο υπέπεσε ο Μπακάκης για χέρι, με τον Ολλανδό να εκτελεί στο δοκάρι από τα 11 βήματα. Μετά το 25λεπτο, ο Νίκος Κωστένογλου αποφασίζει να γυρίσει το σύστημα σε 4-2-3-1. Ο Μπακάκης πήγε δεξί μπακ, ο Λόπες αριστερό. Βράνιες - Τσιγκρίνσκι στόπερ. Αμυντικά χαφ Γαλανόπουλος - Κρίστισιτς. Αριστερό χαφ εξτρέμ ο Μάνταλος, δεξί ο Παουλίνιο και ο Λιβάγια με τον Αλμπάνη μπροστά αλλάζοντας θέσεις. Αυτή η κίνηση, που θα έπρεπε να γίνει πολύ νωρίτερα, βελτιώνει κάπως την κατάσταση, η ΑΕΚ βρίσκει κάπως τα πατήματα της αμυντικά και τουλάχιστον περιορίζει τις μπαλιές στην πλάτη της άμυνας της που ήταν η μάστιγα του πρώτου διαστήματος. Παρ’ ολα αυτά, συνεχίζει να έχει προβλήματα μη κάνοντας σωστά πρέσινγκ, μη έχοντας την απαραίτητη aggresive πίεση στην μπάλα και στον αντίπαλο, ενώ και επιθετικά δημιούργησε ελάχιστα. Έχοντας μια-δύο καλές προσπάθειες, που όμως δεν είχαν και αποτέλεσμα.

Με δύο αλλαγές ξεκινά στην επανάληψη η ΑΕΚ, πάντα σε σύστημα 4-2-3-1. Με τον Γιακουμάκη να περνά στη θέση του Παουλίνιο και να πηγαίνει στην κορυφή και τον Ντέλετιτς να μπαίνει στο ματς, παίρνοντας θέση στα δεξιά. Η Ένωση βγάζει πίεση και ένταση στο παιχνίδι της με το καλημέρα, απειλείς στο 47’ με σουτ του Μπακάκη που η μπάλα φεύγει ελάχιστα άουτ, ενώ στο 51’ ο Βράνιες δεν μπόρεσε να πάρει σωστά την κεφαλιά. Είναι ένα χρονικό διάστημα αυτό, αυτό της έναρξης της επανάληψης, που η ΑΕΚ έχει το μομέντουμ και η υπεροχή της αποφέρει καρπούς στο 54’ από στημένη μπάλα: Ο Λιβάγια εκτελεί το φάουλ χαμηλά και ο Τσιγκρίνσκι με κοντινό πλασέ ισοφαρίζει σε 1-1 βάζοντας φωτιά στο ΟΑΚΑ. Και ενώ η ΑΕΚ έχει το μομέντουμ και βάζει και τον κόσμο στην εξίσωση ασκώντας πίεση με όλους τους τρόπους στον αντίπαλο, έρχεται μια κατεβασιά του ΠΑΟΚ στο 58’ για να γίνει το 1-2. Ο Λημνιός βγήκε στην πλάτη του Λόπες, γύρισε και ο Σβιντέσκι σε κενή εστία δεν δυσκολεύτηκε να σκοράρει. Η ΑΕΚ παρά το σοκ επιχειρεί να βγάλει αντίδραση και καταφέρνει μάλιστα στο 63’ να σκοράρει με τον Μάνταλο, αλλά το γκολ ακυρώνεται ως οφ σάιντ μετά από έλεγχο του διαιτητή στο VAR. Στην συγκεκριμένη φάση και σε πρώτο χρόνο, ο Γιακουμάκης είχε πάρει την κεφαλιά, με τον Ζίφκοβιτς να λέει όχι. Η ομάδα του Κωστένογλου καταφέρνει να ξεπεράσει κι αυτό το σοκ ωστόσο και με ψυχή και και καρύδια, βρίσκει το γκολ της ισοφάρισης στο 79’. Ο Μάνταλος μπήκε από αριστερά, γύρισε παράλληλα και ο Ντέλετιτς με πλασέ νίκησε τον Ζίφκοβιτς, με τον Στέφαν Κλόσνερ να ελέγχει την φάση και μέσω του VAR. Το τελευταίο δεκάέπτο είναι θρίλερ στο ΟΑΚΑ, με τον Κωστένογλου να ολοκληρώνει τις αλλαγές του στο 85’ βγάζοντας τον Μάνταλο και βάζοντας τον Κλωναρίδη, την ώρα που ο Μπάρκας με μεγάλης επεμβάσεις έλεγε ΟΧΙ σε πλασέ του Άκπομ στη γωνιά και σουτ του ίδιου παίκτη στο παραθυράκι. Με το 2-2 να μην αλλάζει στο ΟΑΚΑ μέχρι το φινάλε…

ΑΕΚ: Μπάρκας, Βράνιες, Τσιγκρίνσκι, Μπακάκης, Παουλίνιο (46’ Γιακουμάκης), Κρίστιτσιτς, Γαλανόπουλος, Λόπες, Μάνταλος (85’ Κλωναρίδης), Αλμπάνης (46’ Ντέλετιτς), Λιβάγια.

ΠΑΟΚ: Ζίφκοβιτς, Ροντρίγκο, Βαρέλα, Κρέσπο, Γιαννούλης, Μίσιτς, Αουγκούστο, Ελ Καντουρί, Λημνιός (77’ Ζαμπά), Μπίσεσβαρ, Σβιντέρσκι (66’ Άκπομ).

ΤΟ LIVE ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΣYNOΛIKA EIΣITHPIA 32.576 ME MEIKTEΣ EIΣΠPAΞEIΣ 343.552 EYPΩ

 


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
AEK 1977 - 30/9/2019 16:32

Μάγκες το γκολ του Μάνταλου δεν ξέρω αν είναι of-side ή όχι ελέω της άθλιας λήψης της NOVA, αλλά σας λέω 100% ότι στην κεφαλιά του Γιακουμάκη η μπάλα πέρασε την γραμμή και αυτό θα φαινόταν αν υπήρχε on line goal technology.


Όμως έστω και από το κακό πλάνο της NOVA το διαπιστώνεις εύκολα φτάνει να επικεντρωθεί το μάτι όταν... Συνέχεια η μπάλα κτυπάει στο χορτάρι και παίρνει πορεία προς τα δίκτυα. Όταν την αποκρούει ο τερματοφύλακας η μπάλα είναι ήδη μέσα. Οι περισσότεροι από εμάς επικεντρωθήκαμε όταν η μπάλα κτύπησε στην γραμμή του τέρματος μετά την απόκρουση, αλλά η μπάλα ήταν ήδη μέσα πριν την ακουμπήσει ο τερματοφύλακας (στον αέρα) . Δείτε λίγο πιο προσεκτικά και θα δείτε ότι έχω δίκιο (στο 4,57 περίπου στα HILIGHTS).

ANTIgayropaoktzhs - 30/9/2019 18:03

ΦΙΛΕ ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ Η ΚΕΦΑΛΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΜΑΝΤΑΛΟΥ 100 ΤΙΣ ΕΚΑΤΟ ΚΑΘΑΡΟ.

johnyaekara - 30/9/2019 13:10

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21: Σου εβαλα ντισλαικ γιατι μεχρι το Γεναρη και να παμε φουλ για πρωταθλημα οφειλουμε να μην γκελαρουμε σε κατι χωραφια τυπου Λαρισας την επομενη εβδομαδα,να μην χασουμε στο Καραισκακι και αλλου...!Βεβαια εχουμε πλει οφ και πρωταθλητη αλλα πρεπει να του παρουμε τον αερα απο τωρα!

Constantinoupoli86 - 30/9/2019 14:10

Αν χάσουμε στο Καραϊσκάκη (που δυστυχώς όπως φαίνεται είναι το πιθανότερο), μετά είναι πολύ δύσκολο. Ξεφεύγει πολύ ο γαύρος και παίρνει και αέρα πρωταθλητή. 100% νίκη με τα τυριά και πάμε για το Χ ή το διπλό στο Καραϊσκάκη.

Constantinoupoli86 - 30/9/2019 13:55

Δεν θα κάνω ανάλυση του αγώνα, μιας και ήδη έχει γίνει από πολλούς οπότε περιττεύει να επαναλάβω τα ίδια. Γενικά θα πω ότι η υπεραισιοδοξία της προηγούμενης εβδομάδας ήτανε πλασματική. Η ομάδα, παρόλο που μέσω του Κωστένογλου έχει αποκτήσει ενότητα και πειθαρχία, δεν έπαψε να έχει τα προβλήματα και τις παθογένειες που της κληροδότησε η κακή προετοιμασία με το Καρντόσο. Θα κρατήσω στα θετικά την μαχητικότητα μέχρι τέλους, το ότι ο Τσιγκρίνσκι για 2 συνεχόμενο παιχνίδι βγάζει... Συνέχεια 90λεπτο χωρίς πρόβλημα, και τον Ντέλετιτς.


ΥΓ: Το Γιακουμάκη τον έχω κράξει τόσες φορές αλλά πρέπει να πω ότι χτες ήταν πολύ καλός στο διάστημα που έπαιξε. Μακάρι να συνεχίσει έτσι.

johnyaekara - 30/9/2019 13:05

Ο Μπακασετας R21_AEK δεν επαιζε ποτε στη θεση του!!Φετος στην Τουρκια που παιζει στην Αλανιασπορ που ειναι πρωτη εχει 1-2 γκολ και 3 ασσιστ βασικοτατος σε 6 αγωνιστικες!!Για να μην λεμε οτι θελουμε!!Λειπει ενας Μπακασετας φετος!!

magfaria - 30/9/2019 12:08

καλα ολα αυτα αλλα καποια στιγμη πρεπει να τους κερδισουμε τους γαυρους του βορρα......

george_21R - 30/9/2019 11:37

Σημερα λιγο πιο ηρεμος γιατι χθες μετα το γηπεδο δεν ημουν σε θεση να σχολιασω!

1ον) Δεν υπαρχει παιχτης Μπακακης! Ελεος πια!! Επειδη ειναι Ελληνας δεν σημαινει οτι πρεπει να παιζει βασικος! Το παιδι ειναι μαυρη τρυπα στην ομαδα!! Κραταει μεσα τον Λημνιο στο πρωτο γκολ , κανει ανοητο πεναλτι και γενικα το παιδι δεν ξερει μπαλα πως να το κανουμε...

2ον)Πεταξαμε ενα ολοκληρο ημιχρονο στα σκουπιδια επειδη ο Κωστενογλου διαβασε λαθος το ματς! Δεν... Συνέχεια γινεται να βλεπουμε ολοι οτι ο Αλμπανης δεν μπορει να παιξει διπλα στον lIvaja στην επιθεση και να μην το βλεπει ο coach!

3ον) Δυστυχως οι απουσιες της ΑΕΚ εχουν μεγαλυτερη βαρυτητα απο οτι οι αντιστοιχες σε παοκ και οσφπ , γιατι δεν εχουμε αξιους αντικαταστατες . Φανηκαν πολυ οι απουσιες του Oliveira και του Simoes!!!

Dull_Knife_73 - 29/9/2019 23:16

Αχ Μανόλο μου σε έφαγαν νύχτα γιατί ήθελαν επιθετικό ποδόσφαιρο. Κάτι ήξερε που δεν έπαιζε με αυτούς 3-5-2. Τους δώσαμε χώρο σε σημείο που μια μετριότητα σαν τον Λημνιό που ποτέ δεν περνάει παίκτη στο ένας εναντίον ενός, να φαίνεται παικταράς. Και ρε γαμώτο μισή ώρα χρειάζεσαι για να το καταλάβεις; Έχουν κάνει πέντε φάσεις ως τότε. Αν ήσουν εσυ στο τιμόνι, ποιος ξέρει τι θα άκουγες σήμερα για εγκλήματα και άλλα τέτοια.... Συνέχεια

Ο ΠΑΟΚ είναι μια μετριότητα που ξεκινάει τις επιθέσεις από πίσω. Όταν του πιέζεις τους μπακ δε μπορεί να κάνει παιχνίδι και τα χάνει. Στο δεύτερο ημίχρονο αρκούσε μόνο ο Γιακουμάκης για να φανεί αυτό. Όταν τους αφήνεις το περιθώριο να φτάσουν ως τη σέντρα χωρίς να τους μαρκάρεις είναι καλοί. Αλλά αν ήταν τόσο καλοί, θα έκαναν και φάσεις από το 30' ως το 80'. Δεν έκαναν γιατί άλλαξε το σύστημα και πιέσαμε λιγάκι. Με πίεση κάποιου επιθετικού σε στυλ Αραούχο, θα είχαμε κλέψει πολλές φορές τη μπάλα και θα τους είχαμε αφήσει ξερούς.


Πας και βάζεις τον Λιβάγια πολύ κοντά στα σέντερ φορ τους και τον αχρηστεύεις στην ουσία γιατί τον μαρκάρουν πάντα δύο και παρακολουθεί ένας τρίτος ακόμα. Ο Γιακουμάκης έπρεπε να ξεκινήσει από την αρχή. Δεν ξέρω πόσο πρόβλημα είχε ο Ολιβέιρα, αλλά δε μπορούσε να βγάλει ούτε 30 λεπτά; Η απουσία του Σιμόες επίσης ήταν καθοριστική για να μην επιτρέπει στους άλλους να κάνουν από το κέντρο μπαλιές πίσω από την πλάτη μας.


Είμαι απογοητευμένος και χρειάζεται να αναγνωρίζουμε τα λάθη και τις αδυναμίες μας ως ομάδα. Τον Ιανουάριο θα χρειαστούμε παίκτη στο κέντρο που να είναι καλύτερος από τους Γαλανόπουλο - Κρίστιτσιτς (που σήμερα δεν ήταν καθόλου κακός).


Και ρε σύ Νίκο, χρειαζόμαστε πίεση στοςυ αντιπάλους. Το ξέρουμε πως δεν είμαστε η καλύτερη ομάδα, αλλά αυτό μπορούμε να το αντιπαρέλθουμε με σωστό σύστημα κάθε φορά και πάθος. Εδώ στο τέλος μπήκε ο Μαουρίτσιο που έχει να παίεξι 6 μήνες. με ένα και μόνο τζαρτζάρισμα (αθλητικό, αλλά δυνατό) δε θα ξανακουμπούσε τη μπάλα γιατί θα πρόσεχε το πόδι του. Εμείς τον αφήναμε να κόβει βόλτες και να σκέφτεται που θα τη δώσει. Ε, δεν πάει έτσι...


Υ.Γ. Οι δικοί μας στο VAR είναι αφελέστατοι. κατευθείαν να πάνε τη μπάλα στη σέντρα. Οι του ΠΑΟΚ, την έστηναν για φάουλ ή offside κλπ κλπ. Δε θα έπαιζε ρόλο βέβαια, αλλά ψυχολογικά επηρρεάζει τον διαιτητή αν κάτι είναι πολύ οριακό και παίζεις και στην έδρα σου.


Υ.Γ. (1) : Μπάρκα κάνε προπόνηση στο πως να διώχνεις τη μπάλα εν κινήσει. Βάλε τεμπεσίρι αν χρειαστεί.

Υ.Γ. (2) : Τον βαθμό τον πήρε η έδρα μας, με τέτοια εμφάνιση στο Καραϊσκάκη θα κλαίγαμε. Του χρόνου στην Αγιά Σοφιά θα παίρνουμε και τους τρεις βαθμούς σε τέτοια παιχνίδια. Φτάνει όμως αυτό για την ομάδα μας;

Υ.Γ. (3) : Μη φοβάστε ρε, ΑΕΚ είμαστε!!!!!!!

izno21 - 30/9/2019 11:33

Ρε φίλε, ειλικρινά απορώ με τα 7 dislikes που σου έβαλαν, το ματς αυτό ήταν για 4-4-1-1 με Γιακουμάκη κορυφή και πρέσινγκ απ' την μεγάλη περιοχή. Δεν κακολογώ τον Κωστένογλου γιατί κατάφερε και μας συμμάζεψε από τη λαίλαπα Καρντόζο, το μόνο που θεωρώ πιο σωστό θα ήταν να έβαζα τον Γιακουμάκη πιο νωρίς στη θέση του Μπακάκη και να γύριζα δεξιό μπακ τον Παουλίνιο βάζοντας τον Αλμπάνη δεξιά στα χαφ μιας και κυνηγάω το αποτέλεσμα κάνοντας πιο επιθετική την ομάδα και από τη δεξιά πλευρά αφήνοντας πιο... Συνέχεια πολύ χώρο σε Μάνταλο, Λόπες Λιβάγια… Ο Ντέλετιτς πέραν του γκολ δεν πρόσφερε τίποτ' άλλο δυστυχώς. Όσον αφορά τη φάση του γκολ του Μάνταλου εγώ θα το μετρούσα έχοντας αμφιβολία για τη θέση του Λημνιού…(μιας και ο κανονισμός είναι υπέρ του επιτιθέμενου) δυστυχώς όμως δεν μπορώ να ξέρω τι πλάνα είδε στο VAR ο κατά τ' άλλα πολύ καλός Ελβετός χθες.

xenofstr - 30/9/2019 07:07

Προπονηταραααααα... Η μεγαλη των μεγαλων Ελληνων Σχολη...

thanasis_21 - 30/9/2019 00:49

Καλός καλός

n_peramos_21 - 29/9/2019 23:59

Πολυ σωστος.....

marios69 - 29/9/2019 23:52

Έγραψες φίλε μου ακριβώς ότι είδαμε στο γήπεδο.

Φοίνικας - 29/9/2019 23:36

εξαιρετικο σχολιο απο Dull Knife και ακρως ποδοσφαιρικο.

R21_AEK - 29/9/2019 23:24

Ο Κωστενογλου εκανε τα λαθη του σημερα αλλα τα διορθωσε ολοι κανουν λαθη και ο Μανολο εκανε λαθη και πολλα μετα τα διορθωνε κατα τη διαρκεια του παιχνιδιου και του εβγαιναν.

Dull_Knife_73 - 29/9/2019 23:33

Δε διαφωνώ καθόλου φίλε μου. Απλά πιστεύω πως άργησε στο πρώτο ημλιχρονο να τα διορθώσει και φάγαμε 5 φάσεις από αυτούς που είναι πραγματικά μέτριοι αν τους πιέσεις. Απλά δεν το λέω για τον Κωστένογλου τόσο, όσο για τη λαίλαπα Καρντόσο που δεν έκανε ούτε φυσική κατάσταση της προκοπής να μπορούμε να πιέζουμε ασταμάτητα μιας και δεν έχουμε πολλές εναλλακτικές. Αν μπορούσαμε να τους πιέζουμε αυτούς, θα τους έτρωγε το μαύρο χιόνι. Με πίεση μόνο από Γιακουμάκη και τα έχαναν στο... Συνέχεια δεύτερο. Οι άλλοι για κάποιον λόγο φοβόντουσαν πολύ...

taxiss21 - 30/9/2019 00:36

Μπραβο ρε Dull Knife αυτο με την πιεση έβλεπα με λιγο πιεση τα χανανε πολύ ευκολα. Δηλαδη αμαν πια τι καταστροφη ηταν αυτη απο τον Καρντοσο

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 29/9/2019 23:32

Αψογο διαβασμα του ματς και αναλυση του.Σε ολα.

enwsiths74 - 30/9/2019 11:28

Ήμουν στο γήπεδο. Το γκολ δεν ήταν οφσάιντ σε καμία περίπτωση. Κακώς ο Σιδηρόπουλος γύρισε πίσω τη φάση, κακώς ο Ελβετός δεν το κατακύρωσε. Αν δεν κάνω λάθος, η αμφιβολία είναι υπέρ της ομάδας που επιτίθεται. Πιστεύω μάλλον ότι τον επηρέασε ο Σιδηρόπουλος εδώ. Αν μέτραγε αυτό το γκολ τότε θα βλέπαμε άλλο παιχνίδι. Μετά την ακύρωση οι παίχτες μας ξενέρωσαν για ένα διάστημα.... Συνέχεια
Ξενέρωσα και εγώ και εκείνη τη στιγμή έφυγα από το γήπεδο. Σε πολλές φάσεις μέσα στον αγώνα υπάρχουν αμφιβολίες. Αν είναι να σταματάμε το παιχνίδι κάθε λίγο και λιγάκι. Εμένα δεν μου αρέσει. Ειδικά στα γκολ, εγώ ξενερώνω. Και μπράβο στον Ελβετό που δεν ακύρωσε και το 2ο γκολ της ΑΕΚ για το άγαρμπο φάουλ του Κριστισιτς γιατί είναι διαιτητής που του αρέσει να αφήνει τον ρυθμό στο ματς και για αυτό άλλωστε έγινε ένα ωραίο χορταστικό ντέρμπι.


Για μένα ο Σιδηρόπουλος είναι ένας κακός διαιτητής και αυτό φάνηκε και σήμερα. Πήγε να ακυρώσει το 2ο γκολ της ΑΕΚ ενώ ο άλλος που ήταν μπροστά άφησε τη φάση. Το ίδιο έγινε και με το γκολ που ακυρώθηκε που ο επόπτης πήγε στη σέντρα.

Aekfamily21 - 30/9/2019 10:49

παντως το οτι ο ΠΑΟΚ επαιξε παλι ποδοσφαιρο κυριαρχιας στο ΟΑΚΑ θα πρεπει να μας προβληματισει ως ΠΑΕ ενοψη Δεκεμβριου γιατι η ομαδα θελει χαφ και αριστεροποδαρο στοπερ. Επειδη ο Μπακακης βγαζει καποια παιχνιδια ως αριστερο στοπερ δεν σημαινει πως ειναι κιολας . Εχθες επισης ο Τσιγκρι ηταν αργος στις επιστροφες του και ο Βρανιες για καποιο λογο επαιζε το δικο του παιχνιδι. Ο Λοπες εκτος θεσης μονιμως . Κοινως ολη η αμυνα δεν ηταν σε καλη ημερα. Κοτυφαιοι Κριστισιτς Γαλανο Μπαρκας και... Συνέχεια τελος ευτυχως που δεν μας εφερε το καλοκαιρι ο Νικολας το παλτο Ροντριγκο

Anatoliy - 30/9/2019 10:41

Καλα οσα λετε , εγω θελω μονο να τονίσω οτι το σκορ θα μπορουσε καλλιστα να ειναι 0-3 μεχρι το 30'

aekstockholm21 - 30/9/2019 10:04

Τι κοσμος Θεε μου..Ανατριχιασα..Ειχα καιρο να νιωσω ετσι..Ψυχη κ καρδια κατεθεσαν τον δευτερο ημιχρονο οι παικτες κ ο κοσμος.....Δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο παιζουμε τον μπαοκ με 3 5 2....Οσοι νομιζουν οτι ο μπαοκ εχθες επαιξε μπαλαρα κανουν λαθος κ να εξηγησω...Μπαλαρα δεν παιζεις οταν γινονται συνεχεια 40 αρες μπαλιες απο πισω κ σου βγαινουν στην πλατη οι επιθετικοι.....Μπαλαρα δεν ειναι οταν οι αντιπαλοι σου δεν μαρκαρουν τα ακρα κ δεν πρεσαρουν στο... Συνέχεια να μην βγουν αυτες οι μπαλες...Το λαθος του Κωστε εχθες ηταν οτι δεν ειχε δυο ακραιους στο να πρεσαρουν τους αντιστιχους του μπαοκ...Ναι σταθηκαμε τυχεροι στο πρωτο ημιχρονο.Αυτο ειναι φανερο..Τους δωσαμε να νομιζουν οτι θα φυγουν με θριαμβο εχθες απο το ΟΑΚΑ...Ολοι οσοι ειμασταν στο γηπεδο το καταλαβαμε απο το 2 λεπτο οτι δεν παει καλα το συστημα.Ευτυχως ο Κωστε το συμμαζεψε στο 30 λεπτο....Αν η ομαδα κατεβαινε κανονικα κ με φορ Γιακουμακη απο την αρχη το παιχνιδι θα ηταν διαφορετικο..Το ειδαμε οταν μπηκε ο κρητικος πως αλλαξε το παιχνιδι κ απελευθερωθηκε ο Λιβαγια...Μπραβο στον Ντελετιτς .Γαλανο εισαι ψυχαρα......Αλλα δεν VARιεσε την γραμμη στο γκολ του Μανταλου την εκαναν γαργαρα..Αν καποιος αδικηθηκε εχθες αυτοι ειμαστε ΕΜΕΙΣ.....Με Σιδηροπουλο δεν μαμησε κανεις!!!

Dikefalosforever - 29/9/2019 23:17

Ας μου θυμίσει κάποιος γιατί πουλήσαμε τον Μπακασετα το καλοκαίρι και κρατήσαμε τον Μάνταλο...

taxiss21 - 30/9/2019 09:48

Ρε φιλε δες λιγο μεχρι τωρα τα ματς του Μανταλου ειναι πολυ καλα ολο ασιστ εχει και γκολ. Και χθες στο α ήταν κακός οπως ολη η ομαδα αλλα στο β εβγαλε και ασιστ και σκόραρε ασχετως που το ακύρωσαν. Πραγματικά ορισμενοι εχετε μια εμμονημε τα ασχημα παιχνίδια του.

an0nymous - 30/9/2019 00:01

μα την παναγία έχω βαρεθεί κάθε φορά όταν ο μάνταλος δεν κάνει ένα καλό παιχνίδι (και σκόραρε κιόλας) να ακούω την κλάψα σας εδω μέσα.. φτάνει!

Mermigas21 - 29/9/2019 23:45

Γιατί απλά ο Μάνταλος δεν πωλείται.

R21_AEK - 29/9/2019 23:20

Τον ειδαμε και τον Μπακασετα μια μετριοτητα οπως και ο Μανταλος βεβαια αλλα ο Πετρος εχει περισσοτερο ποδοσφαιρικο ταλεντο απλα του ετυχαν αυτοι οι δυο σοβαροι τραυματισμοι και βλεπουμε οτι βλεπουμε.

Dikefalosforever - 29/9/2019 23:28

Δεν κάνει ο Μανταλος. Καθυστερεί την ανάπτυξη

EyeofEagle - 29/9/2019 23:37

θα το πω μια φορα και δεν θα ξαναμιλησω! Ο ΜΑΝΤΑΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μονο εκει και ΟΧΙ στα ακρα!! Καθε φορα που παιζει εκει, σε ολα τα ματς και της ΑΕΚ και της Εθνικης, απλα δεν υπάρχει, χάνεται...0!

johnsot - 29/9/2019 23:58

Σήμερα έπαιξε καλύτερα στα άκρα στον σχηματισμό του Β ημιχρόνου από ότι στο α που ήταν δεκαρι

Aekfamily21 - 30/9/2019 11:05

μην βλεπετε μονο τον Μανταλο ρε παιδια να κοιτατε και τα αμυντικα χαφ του αντιπαλου, Οταν ο Πετρος εχει μπροστα του μετριοτητες κανει παπαδες αλλα για να την σπασει χρειαζονται και κινησεις στον χωρο απο τους δυο επιθετικους. Εχθες λυπαμαι που το λεω αλλα ο αδυναμος κρικος μπροστα ηταν ο Αλμπανης . Που να την δωσει ο Μανταλος ? Αν ειχαμε εναν τουλαχιστον εχθες πολυ καλο στο ενας με εναν οπως ο Βερντε θα ανοιγε χωρους στον Λιβαγια .Ειδικα αν ειχε ξεκινησει και κορυφη ο Γιακουμακης θα... Συνέχεια ειχαμε καλυτερη τυχη στο πρωτο ημιχρονο. Το φοβηθηκε ο κοουτς

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 30/9/2019 09:28

ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ Η ΕΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΤΟΥ ΝΤΑΜΠΛ.


ΜΕ ΤΟ 1/3 του μπατζετ του Παοκ, με απουσιες σημαντικες στο 3-5-2 Σιμοες & Ολιβεηρα, με ατυχεις επιλογες

( προφανως λογω ατυχιας και οχι λογω ανικανοτητας ) Κωστε στο 1ο ημιχρονιο ,

με Λοπες σκια του εαυτου του ,... Συνέχεια
με Αλμπανη περιπατητή σε μονοπατια αναψυχης,

με χειριστο Μπακακη,

με Μανταλο που ακομα ειναι στο 60-70%,

με Λιβαγια χωρις να λαμπει……….

κι ομως τα ψιλοκαταφεραμε απεναντι στον δυνατο Παοκ και ιδιως απεναντι στο καλυτερο του φετινο παιγνιδι..


Με 3 11αδατες μεταγραφες τον χειμωνα δια χειρος Ιβιτς παμε φουλ για πρωταθλημα.


Προφανως τιποτα δεν εχει χαθει…..και ……..

μην ξεχνατε οτι στο τελος εχουμε και ΠΛΕΗ-ΩΧ ……


ΣΤΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΩΣΙΤΕς ΚΩΣΤΕΝΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ..

2121AEK - 30/9/2019 09:21

Καθε ΜΕΓΑΛΗ ομαδα που σεβεται τον ευατο της για να ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μεγαλη θελει να εχει 5-6 πρωτοκλασατους παικτες που κανουν τη διαφορα....

Η ΑΕΚ αυτη τη στιγμη εχει μονο δυομιση...οενας ΛΙΒΑΓΙΑ και ο αλλος ο Τσιγκρινσκι οταν ειναι καλα....και ο μισος Μανταλος στις καλες του μερες....

Πρεπει ΑΜΕΣα η ΑΕΚ να παρει 3-4 ΠΟΛΥ καλους παικτες που κανουν τη διαφορα για να πρωταγωνιστησει... Συνέχεια ΠΡΙΝ οι αλλοι της ξεφυγουν ακομα περισσοτερο....

Οσο περναει ο καιρος τοσο πιο δυσκολο θα γινεται....

Καντε κατι ΑΜΕΣΑ.....

zpeponi - 30/9/2019 09:09

Ακούω ότι ο Λημνιός κάλυπτε τον Μάνταλο. Ως πότε θα ανεχόμαστε να μας σφάζουν οι φωτοτυπίες;

pat21 - 30/9/2019 08:59

Δυστυχώς πέφτουμε στην παγίδα και με βάση την εικόνα στην άμυνα λέμε αν παίξαμε καλά η οχι .

Μετά το 30 παίξαμε καλά ? Εντάξει σταματήσαμε να τρώμε τη μια φάση μετά την άλλη. Μπροστά τίποτα δεν κάναμε και τίποτα συνεχίσαμε να κάνουμε.

Ο παοκ όσο είχε το σκορ έλεγχε το παιχνίδι. Στο τέλος που ήθελε γκολ πάλι ήταν πιο απειλητικός

Δυστυχώς βλέπω ότι ακόμα και στην έδρα μας για να κερδίσουμε τον παοκ χρειάζεται ηρωικό... Συνέχεια παιχνίδι και να μας πάνε όλες οι συγκυρίες

Ο τίγρης και ο Ίβιτς από φέτος πρέπει να αρχίζουν να δουλεύουν έτσι ώστε του χρόνου μην είμαστε πάλι στο ίδιο έργο θεατες

black_adder - 30/9/2019 08:58

Στο πρωτο ημιχρονο το 3 5 2 απετυχε γιατι ολη η ομαδα κοιμοταν και μαρκαρε με τα ματια, ξεκινωντας απ την επιθεση που δεν πιεζε καθολου , το κεντρο που το διδυμο ψαχνε τα πατηματα του ειδικα ο Κρστ, και την αμυνα οπου Βρανιες, Μπακακης ηταν σε κακιστη μερα ενω ακομα και ο Μπαρκας ειχε μεγαλη ασταθεια και εδωσε μια δυο φασεις. Για την λειτουργια ης αμυνας λοιπον που θυμισε μερες Καρντοσο δεν ηταν μνο το συστημα που ναι μεν ηταν απαραιτητη η αλλαγη αλλα και στο τελος του παιχνιδιου ειδαμε οτι ο... Συνέχεια ΠΑΟΚ εκανε δυο μεγαλες φασεις που θα μπορουσε να παρει το παχνιδι. Γενικα η ομαδα θελει πολυ δουλεια στις αδυναμιες που δειχνει απο την αρχη, φυσικη κατασταση και αμυνα ενω βασιζεται πολυ σε δυο παιχτες (Λιβαγια κυριως και Ολιβειρα) με αποτελεσμα να γινεται αντιμετωπισιμη. Κραταω την αντιδραση σε ενα ματς που στραβωνε συνεχεια και το πεισμα στο δευτερο ημιχρονο.

AEK 1977 - 30/9/2019 08:38

Λοιπόν έχουμε και λέμε. Επειδή πολύ συνοπαδοί εδώ μέσα νομίζουν ότι ο παοκ είναι η Μπάρτσα και η ΑΕΚ η κάτω ραχούλα σας λέω τα πιο κάτω:


Από την ανακοίνωση της ενδεκάδας με ζώσανε τα μαύρα φίδια. Και τα φίδια κόντεψαν να με πνίξουν όταν στο PRE- GAME της NOVA ο Σάββας Παντελίδης είπε πως το 3-5-2 γεμίζει το άξονα αλλά αφήνει πολλούς... Συνέχεια χώρους στα άκρα. Από εκεί δηλαδή που εδώ και χρόνια κτίζει το παιγνίδι του ο παοκ.


Είναι ξεκάθαρο ότι ο Κωστε φοβήθηκε το παιχνίδι και πρώτιστα πήγε να διασφαλίσει το μηδέν και μετά σου λέει ένα γκολ θα το βγάλω.

Όμως με το σύστημα που άρχισε ήταν βούτυρο στο ψωμί του παοκ, καταφέρνοντας να κάνει τον Φερεϊρα να μοιάζει ΠΕΠ και το Λημνιό Ρονάλντο.


Κύριε Κωστέ όταν παίζεις στην έδρα σου αναγκάζεις τον αντίπαλο να προσαρμοσθεί στο παιχνίδι σου και όχι το αντίθετο. Δεν γίνεται να ξεκινάς το παιχνίδι με 8 (οκτώ) αμυντικογενείς παίκτες και 3 (τρεις) μόνο επιθετικογενείς, χωρίς καθαρόαιμο σέντερ φορ. Αυτό στα μείον σου.


Ευτυχώς για όλους μας κατάλαβες το λάθος σου έκανες τις διορθωτικές ενέργειες και γλυτώσαμε τον διασυρμό. Αυτό στα συν σου. Μόνο μεγάλοι προπονητές μπορούν να αλλάξουν το σύστημα της ομάδος με κατάλληλες αλλαγές και να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά στον ίδιο αγώνα. Γιατί ποιός θα έλεγε ότι ένα 0-3 στο πρώτο ημίχρονο θα ήταν άδικο, την στιγμή που στο δεύτερο ημίχρονο το σκορ ήταν 3-1 (γιατί το γκολ του Μάνταλου για εκατοστά πέρασε ή όχι την γραμμή ή αν ήταν ή όχι off-side.


Η ομάδα μας εμένα προσωπικά μου άρεσε στο Β’ ημίχρονο (και χωρίς στο Ολιβέϊρα και Σιμόες) και επίσης μου άρεσαν οι Ντέλετιτς και Γιακουμάκης. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει βάθος στο ρόστερ (μην ξεχνάμε και τους Ζεράλδες και Βέρντε). Ευτυχώς ο Κωστέ δίνει ευκαρίες σε όλους τους παίκτες.


Προχωράμε ταπεινά και άστε τους άλλους να την βλέπουν Μπάρτσα, Λίβερπουλ κλπ κλπ κλπ.

RS71 - 30/9/2019 08:24

Το ευχάριστο στην ομάδας μας ειναι οτι

έχουμε πολλους και καλούς προπονητές. Μέχρι στιγμής 148.

Troligan21 - 30/9/2019 08:23

Δεν γινεται να σου βγαινει ο παοκ 2 τετ α τετ στην αρχη του παιχνιδιου και να μη το διορθωνεις αμεσως.

Δεν γινεται με μια μπαλια οι παιχτες του παοκ να βρισκονται με τα στοπερ μας...μονο ο γαλανοπουλος ετρεχε σαν τον τρελο το παιδι.

Δεν γινεται να παιζεις χωρις σεντερ φορ...αν ειναι δυνατον.... Συνέχεια
Αγορι μου λοπεζ οταν παιζουμε με γρηγορο εξτρεμ κραταμε λιγο αποσταση για να μπορουμε να τον προλαβουμε.

Απορω αν δεν επαιζε σε μας ο τσιγκρινσκι αν θα ειχε ομαδα...ο ανθρωπος δε μπορει να στριψει.

Γιακουμακης 3 επαφες 47 λαθη...ελεος.

Μπακακη σε παρακαλω φυγε απο την ΑΕΚ...απλα.

Και ομως αυτη η ομαδα δεν εχασε...εχει τεραστια φανελα και κοσμο...φτανει πια το παμε με ψυχη να το παρουμε το φιλοτιμο και η ψυχη ειναι για τα τοπικα να κερδιζεις το τοπικο ντερμπι.

Παρτε παιχταραδες ο κοσμος της ΑΕΚ ειναι κριμα...η αμυνα του παοκ χτες ηταν για 4 γκολ.

Ειμαι πολυ στεναχωρημενος...αυτα καλημερα απο Μυτιληνη.

2121AEK - 30/9/2019 05:48

Εκανε τραγικο ΄΄διαβασμα'' στο ματς ο Κωστενογλου...

Δυστυχως δεν ασχοληθηκε πολυ με το πως θα ΚΟΨΕΙ το να μην περναει η μπαλα απο Μπισεσβαρ και Μιτιτς και η ΑΕΚ το πλήρωσε...

Το χειροτερο ειναι οτι αφου υπηρχαν 3-4 φορες που εσπασε την αμυνα ο Παοκ στην αρχη με μπαλιες στην πλατη ο Νικος δεν ζητησε ΑΜΕΣΩΣ να γινει 4-4-2....... Συνέχεια
Αν το ειχε κανει ο Παοκ δεν θα προηγουταν ετσι ευκολα...

Τελος παντων παμε παρακατω αφου σωσαμε χαμενο βαθμο εστω και ετσι.....

leontas_021 - 30/9/2019 03:44

α) Ο Κωστενογλου διαβασε λαθος το ματς αλλα δικαιολογειται. Αφου ο Χιμενεθ στον τελικο Κυπελλου περσι εβαλε απο δυο παικτες σε καθε πτερυγα "κλειδωνοντας" τον ΠΑΟΚ και κριθηκε το Κυπελλο στα δυο πεναλτι που ζητησε η ΑΕΚ (το ενα δε δοθηκε λογω διαφωνιας του διαιτητη με το var, το αλλο γιατι το λαθος οφσαιντ δεν αφησε το var να ελεγξει τη φαση) και απολυθηκε για "φοβικη προσαρμογη στο παιχνιδι του αντιπαλου" ευλογα ο Κωστενογλου ξεκινησε με το "κανονικο" παιχνιδι της ΑΕΚ. Κρατω οτι καταλαβε... Συνέχεια το λαθος του στο 30' και οτι του βγηκαν οι κρισιμες αλλαγες Γιακουμακη και Ντελετιτς.

β) Για τη διαιτησια υπαρχουν δυο φασεις. Το γκολ του Μανταλου ηταν καθαρο, και ειχε περασει τη γραμμη στον αερα η κεφαλια του Βρανιες (αλλα δεν υπαρχει goal line technology στην Ελλαδα για να το "δει" το var) και ο Μανταλος που σκοραρει μετα ηταν στην ιδια ευθεια με τον Λημνιο. Το τριτο γκολ για το οποιο φωναζει ο ΠΑΟΚ ηταν επισης καθαρο, αφου και ο Κριστιτς βρισκει καθαρα την μπαλα (και μαλιστα της αλλαζει πορεια) και τη στιγμη του τακλιν ο Αουγκουστο τον βρισκει στον λαιμο, αρα αφηνεται πλεονεκτημα. Επρεπε ομως να κληθει ο διαιτητης απο το var για να δει τη φαση ως προς την πιθανοτητα κοκκινης στον Αουγκουστο ασχετως του οτι το γκολ θα μετρουσε. Ο Σιδηροπουλος πηρε πανω του τη φαση ως προς την κοκκινη (θεωρωντας ισως το κτυπημα ακουσιο) και δεν καλεσε τον διαιτητη, αφου δεν καλειται στο var για να ελεγξει κιτρινη καρτα.

γ) Παρα το κακο πρωτο ημιχρονο, λογω του συστηματος 3-5-2 που δε βγηκε στο συγκεκριμενο ματς, η ΑΕΚ εβγαλε το πρωταθληματικο της μεταλλο στο β ημιχρονο, στο οποιο το γηπεδο εγερνε. Και εδειξε και την ποιοτικη υπεροχη αρκετων παικτων του ροστερ της σε σχεση με αυτους του ΠΑΟΚ, τελειωνοντας το σχετικο παραμυθι. Πχ ο ανωτερος του Μπισεσβαρ Λιβαγια εφτιαξε με ασιστ σε Τσιγκρινσκι και Βρανιες δυο γκολ (το δευτερο ακυρωθηκε), ο ανωτερος του Ελ Καντουρι Μανταλος εβαλε γκολ (που κακως ακυρωθηκε αφου καλυπτοταν) και εδωσε ασιστ στον Ντελετιτς, ο ανωτερος του Βαρελα Τσιγκρινσκι και εσωσε πολλες φασεις και οργανωνε και σκοραρε, ο ανωτερος του Κρεσπο Βρανιες σκοραρε (αφου η μπαλα περασε τη γραμμη) αλλα αντεδρασε εσφαλμενα στη φαση του δευτερου γκολ του ΠΑΟΚ, ο ανωτερος του Ζιβκοβιτς Μπαρκας ειχε δυο εντυπωσιακες αποκρουσεις κλπ.

δ) Σιγουρα ο ΠΑΟΚ ειχε απουσιες σε σχεση με περσι, οπως τον Πριγιοβιτς που κακως πουλησε, τον τραυματια Βιερινια που δεν ξερουμε ποσο γρηγορα θα επανελθει σε φουλ φορμα, τον Ματος που ελειπε λογω κοκκινης. Αλλα απο την ΑΕΚ ελειπαν δυο κομβικοι παικτες, ο Ολιβειρα στην επιθεση και ο Σιμοες στους κοφτες, ενω και ο εξτρεμ Βερντε δεν εχει ακομη προσαρμοστει ωστε να κριθει ετοιμος για αυτο το ματς. Το βεβαιο ειναι οτι διαψευδονται οσοι δεν υπολογιζαν την ΑΕΚ φετος και παρα τη ζημια που αφησε η προετοιμασια του Καρντοσο διεκδικει το Πρωταθλημα στα ισα...

ε) Χαθηκαν δυο πολυτιμοι βαθμοι που ισως χρειαστει να καλυφθουν στο εκτος εδρας ματς με την ιδια ομαδα. Τωρα υπαρχει μονο το επομενο ματς στη Λαρισα.

leontas_021 - 30/9/2019 03:41

α) Ο Κωστενογλου διαβασε λαθος το ματς αλλα δικαιολογειται. Αφου ο Χιμενεθ στον τελικο Κυπελλου περσι εβαλε απο δυο παικτες σε καθε πτερυγα "κλειδωνοντας" τον ΠΑΟΚ και κριθηκε το Κυπελλο στα δυο πεναλτι που ζητησε η ΑΕΚ (το ενα δε δοθηκε λογω διαφωνιας του διαιτητη με το var, το αλλο γιατι το λαθος οφσαιντ δεν αφησε το var να ελεγξει τη φαση) και απολυθηκε για "φοβικη προσαρμογη στο παιχνιδι του αντιπαλου" ευλογα ο Κωστενογλου ξεκινησε με το "κανονικο" παιχνιδι της ΑΕΚ. Κρατω οτι καταλαβε... Συνέχεια το λαθος του στο 30' και οτι του βγηκαν οι κρισιμες αλλαγες Γιακουμακη και Ντελετιτς.

β) Για τη διαιτησια υπαρχουν δυο φασεις. Το γκολ του Μανταλου ηταν καθαρο, και ειχε περασει τη γραμμη στον αερα η κεφαλια του Βρανιες (αλλα δεν υπαρχει goal line technology στην Ελλαδα για να το "δει" το var) και ο Μανταλος που σκοραρει μετα ηταν στην ιδια ευθεια με τον Λημνιο. Το τριτο γκολ για το οποιο φωναζει ο ΠΑΟΚ ηταν επισης καθαρο, αφου και ο Κριστιτς βρισκει καθαρα την μπαλα (και μαλιστα της αλλαζει πορεια) και τη στιγμη του τακλιν ο Αουγκουστο τον βρισκει στον λαιμο, αρα αφηνεται πλεονεκτημα. Επρεπε ομως να κληθει ο διαιτητης απο το var για να δει τη φαση ως προς την πιθανοτητα κοκκινης στον Αουγκουστο ασχετως του οτι το γκολ θα μετρουσε. Ο Σιδηροπουλος πηρε πανω του τη φαση ως προς την κοκκινη (θεωρωντας ισως το κτυπημα ακουσιο) και δεν καλεσε τον διαιτητη, αφου δεν καλειται στο var για να ελεγξει κιτρινη καρτα.

γ) Παρα το κακο πρωτο ημιχρονο, λογω του συστηματος 3-5-2 που δε βγηκε στο συγκεκριμενο ματς, η ΑΕΚ εβγαλε το πρωταθληματικο της μεταλλο στο β ημιχρονο, στο οποιο το γηπεδο εγερνε. Και εδειξε και την ποιοτικη υπεροχη αρκετων παικτων του ροστερ της σε σχεση με αυτους του ΠΑΟΚ, τελειωνοντας το σχετικο παραμυθι. Πχ ο ανωτερος του Μπισεσβαρ Λιβαγια εφτιαξε με ασιστ σε Τσιγκρινσκι και Βρανιες δυο γκολ (το δευτερο ακυρωθηκε), ο ανωτερος του Ελ Καντουρι Μανταλος εβαλε γκολ (που κακως ακυρωθηκε αφου καλυπτοταν) και εδωσε ασιστ στον Ντελετιτς, ο ανωτερος του Βαρελα Τσιγκρινσκι και εσωσε πολλες φασεις και οργανωνε και σκοραρε, ο ανωτερος του Κρεσπο Βρανιες σκοραρε (αφου η μπαλα περασε τη γραμμη) αλλα αντεδρασε εσφαλμενα στη φαση του δευτερου γκολ του ΠΑΟΚ, ο ανωτερος του Ζιβκοβιτς Μπαρκας ειχε δυο εντυπωσιακες αποκρουσεις κλπ.

δ) Σιγουρα ο ΠΑΟΚ ειχε απουσιες σε σχεση με περσι, οπως τον Πριγιοβιτς που κακως πουλησε, τον τραυματια Βιερινια που δεν ξερουμε ποσο γρηγορα θα επανελθει σε φουλ φορμα, τον Ματος που ελειπε λογω κοκκινης. Αλλα απο την ΑΕΚ ελειπαν δυο κομβικοι παικτες, ο Ολιβειρα στην επιθεση και ο Σιμοες στους κοφτες, ενω και ο εξτρεμ Βερντε δεν εχει ακομη προσαρμοστει ωστε να κριθει ετοιμος για αυτο το ματς. Το βεβαιο ειναι οτι διαψευδονται οσοι δεν υπολογιζαν την ΑΕΚ φετος και παρα τη ζημια που αφησε η προετοιμασια του Καρντοσο διεκδικει το Πρωταθλημα στα ισα...

ε) Χαθηκαν δυο πολυτιμοι βαθμοι που ισως χρειαστει να καλυφθουν στο εκτος εδρας ματς με την ιδια ομαδα. Τωρα υπαρχει μονο το επομενο ματς στη Λαρισα.

Andreas295 - 30/9/2019 02:41

Τώρα που ηρέμησα κάπως, να πω κι εγώ δυο λόγια για το παιχνίδι. Καταρχάς δεν με ικανοποίησε το τελικό σκορ. Άκουγα τους παοκτζήδες στη γειτονιά να πανηγυρίζουν και μου ανέβαινε το αίμα στο κεφάλι και ήθελα σαν τρελός να κάνουμε το 3-2. Στο πρώτο ημίχρονο σταθήκαμε τυχεροί που πήγαμε μόνο με 0-1 στ' αποδυτήρια. Μου ήρθαν μνήμες της τρελής ανατροπής το 17. Το 3-5-2 αποδείχθηκε πολύ λάθος για το συγκεκριμένο παιχνίδι και καλό είναι να μας γίνει μάθημα αυτό.... Συνέχεια

Ακατανόητη επιλογή να μείνουν εκτός αποστολής Βέρντε και Ζεράλδες. Πολύ λάθος απ' όποια πλευρά κι αν το δεις. Θεωρούσα πριν το ματς τον Αλμπάνη πιο πιθανό να ξεκινούσε, αλλά αποδείχτηκε ότι ήταν κακή επιλογή. Έπρεπε να περιμένεις ότι ο παοκ θα ψάξει βαθιές μπαλιές στην πλάτη της άμυνας γιατί είναι το βασικό πρόβλημα στην αμυντική μας λειτουργία. Το εκμεταλλεύτηκε ο Αστέρας. Δε θα το εκμεταλλευτεί ο παοκ; Για να το αντιμετωπίσεις θες πίεση στα στόπερ και στα χαφ. Αλλά τόσο τα πρόσωπα όσο και η διάταξη δεν ήταν τα κατάλληλα για κάτι τέτοιο. Επίσης ο Χουλτ δεν ξέρω αν τυχόν πληρώνει κάποια εμπλοκή στην ανανέωση του συμβολαίου του ή αν είναι καθαρά ποδοσφαιρική επιλογή, αλλά σήμερα έπρεπε να ξεκινήσει. Ο Λόπεζ δεν είναι καλά στα τελευταία παιχνίδια και αμυντικά υστερεί σε σχέση με τον Σουηδό. Άλλη μια κακή επιλογή. Ο Λιβάγια στο πρώτο ημίχρονο δε μπορούσε να πάρει ανάσα. Στο δεύτερο ανέλαβε τα στημένα στα οποία είχε καλές εκτελέσεις κατά κύριο λόγο. Ειδικά το 1-1 πολύ έξυπνη εκτέλεση, την οποία οι παοκτζήδες τη βάφτισαν καραμπόλα και ο Φερέιρα κακή.


Πάμε και στα θετικά. Μεγάλο προσόν για ένα προπονητή να αναγνωρίζει το λάθος του και να το διορθώνει την ώρα του αγώνα. Σωστή και η διπλή αλλαγή στο ημίχρονο. Έτσι ξυπνάς μια κοιμισμένη ομάδα στα πρόθυρα της καταστροφής. Ο Ντέλετιτς μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Εκτός του γκολ, είχε πολύ μεστή εμφάνιση. Κοντρολαρισμένος και με κινήσεις καθαρού εξτρεμ και πολύ καλές τοποθετήσεις. Ψυχολογικά πανέτοιμος για ντέρμπι χωρίς ίχνος άγχους. Κέρδος για τη συνέχεια. Ο Κρίστισιτς επιτέλους έκανε ένα παιχνίδι αντάξιο της φήμης του. Ο Γαλανόπουλος γεμάτος ποδοσφαιρικό θάρρος και θράσος. Ο Τσιγκρίνσκι για μένα ήταν ο mvp γιατί ειδικά στο 2ο έκοψε επικίνδυνες καταστάσεις με φοβερές τοποθετήσεις, σκόραρε και ήταν ψύχραιμος. Ο Γιακουμάκης δεν είναι σκόρερ, αλλά πάλεψε, έβγαλε την πάσα στο Μάνταλο πριν το 2-2, έκανε την κεφαλιά στο ακυρωθέν γκολ και γενικά έδωσε πολλές μάχες. Επίσης ίσως είναι το πρώτο παιχνίδι που ένιωσα ότι μπορούμε να πετύχουμε γκολ από στημένη φάση. Και το 1-1 και το ακυρωθέν γκολ μπήκαν από στημένο και δε θυμάμαι στημένη φάση που να κινδυνέψαμε.


Όσον αφορά τη διαιτησία, ο παοκ πήρε όλα τα σπόρια. 2-3 φάσεις βγήκε η μπάλα έξω ξεκάθαρα από παίχτη του παοκ, το έδωσε ανάποδα. Ο Ζαμπά κάνει ίδιο φάουλ με το Βράνιες που πήρε κίτρινη, δεν πήρε τίποτα. Στο φάουλ του 1-1 δεν βγάζει κάρτα στον αμυντικό που πάει με τις τάπες στο καλάμι του Γαλανόπουλου 2 μέτρα στον αέρα. Στο γκολ του Μάνταλου πάει και ελέγχει μισή ώρα αν πέρασε η μπάλα τη γραμμή γιατί του είπαν ότι είναι οφσάιτ. Αλλά πώς μπορεί να δίνεις έτσι απλά οφσάιτ μια φάση που στη χειρότερη είναι οριακή; Η αμφιβολία δεν παει στον επιτηθέμενο; Φυσικά αν έχει βρει στον αμυντικό η κεφαλιά δε μιλάμε για οφσάιτ.


Γενικά δίκαιο αποτέλεσμα αλλά δε μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι. Στράβωσε το πράμα με την ανακοίνωση ότι ο Ολιβέιρα θα μείνει εκτός γιατί όλοι είχαμε ενθουσιαστεί που μπήκε στις προπονήσεις εγκαίρως. Καλύτερα να το ξέραμε εξ αρχής ότι δε θα υπολογίζεται και όχι τελευταία στιγμή. Καλύτερα για όλους θα ήταν αυτό γιατί θα ξεκαθάριζαν και οι σκέψεις του προπονητή μιας και τόσες μέρες ακούγαμε ότι από τη συμμετοχή του Ολιβέιρα εξαρτάται το πλάνο του αγώνα.


Τέλος, παρακολούθησα και το παιχνίδι της Κ19. Αυτός ο Μαχαίρας μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Όπως επίσης και ο Αρβανίτης.

mike1965 - 30/9/2019 01:50

εξαιρετικο το σχολιο του Dull απορω με αυτους που πατησαν αρνητικο...ημουν περιεργος απο πριν να δω πως θα δουλεψει το 3-5-2 του Κωστε απεναντι σε μια ομαδα που παιζει απο τα πλαγια οπως ο παοκ ..θυμωμουν απο περσι που ελεγε ο Χιμενεθ οτι ειναι λαθος το 3-5-2 απεναντι σε ομαδες οπως ο παοκ.γιατι ειναι αλλο να παιξεις 5-3-2 με βαθος στην αμυνα και αλλο με τρια στοπερ στην ευθεια.οντως το συστημα εκανε τον παοκ να φαινεται μπαρτσα στο πρωτο ημιωρο. ενταξει εκανε λαθος ο Κωστε αλλα το διορθωσε... Συνέχεια και στο β ημασταν κυριαρχοι. εκει που χαλαστηκα ηταν μετα το 2-2 που μας εκανε 4 τελικες ο παοκ σε 6-7 λεπτα αλλα αυτο ειναι λογω Καρτοζο η ομαδα πρεπει να κοιταξει να παρει τα ματς οπως αυτο με τη Λαρισσα για να ειναι κοντα στην κορυφη μεχρι τον Ιανουαριο Μετα θα κανουμε την τελικη αντεπιθεση ο Ιλια ξερει τι χρειαζεται η ομαδα...προσοχη για παθος και συγκεντρωση για Λαρισσα το ματς ειναι κομβικο και η νικη επιβαλεται...

Fragspan21 - 30/9/2019 01:40

Το οτι φεραμε ισοπαλια με τον παοκ στην εδρα μας κ φαινεται σαν επιτυχια τα λεει ολα.αν δεν αλλαζε το 3-5-2 στο 30 κ δεν εβαζε 4 πισω στην αμυνα το σκορ θα ηταν σοκαριστικο.η εικονα μας ηταν τραγικη στο 1 ημιχρονο.το δοκαρι στο χαμενο πεναλτι του παοκ μας εδωσε ωθηση.οι αλλαγες στο ημιχρονο κ η ψυχη που βγαλανε οι παιχτες κ πιο πολλυ εμεις στην κερκιδα εσωσαν μια ηττα.τον γεναρη επιβαλλεται να ερθουν ετοιμοι παιχτες υψηλου επιπεδου αλλιως δεν θα μπορεσουμε να διεκδικησουμε τπτ φετος.για μανταλο... Συνέχεια λυπαμαι πολυ γιατι τον αγαπαμε κ οι προσδοκιες μας ειναι υψηλες.αρχηγος στην ΑΕΚ εισαι πετρο.για τσιγκρινσκι ειναι αργος δυστυχως οσα κ καλα να εχει.τα αμυντικα χαφ στο 1 ημιχρονο ηταν σχεδον αορατα.ο σιμοες ηταν τελικα μεγαλη απωλεια.κ φοβαμαι πως ο τροπος που διαχειριζεται απο την ομαδα ο μαρκο μας κανει πολυ προβλεψιμους.αν τον κλεισουν καλα τοτε δυσλειτουργουμε πολυ κ δυστυχως δεν εχει την καταλληλη υποστηριξη.κ τελος δεν θα πρεπει αλλη φορα να κατεβει η ομαδα χωρις καθαρο σεντερ φορ μεσα στην περιοχη.γιακουμακη η ολιβειρα.αντε κ με την νικη στην λαρισα με τον παοκ β

KANON21 - 30/9/2019 01:17

Σε κακή μέρα πολλοί σήμερα. Μπακακης, Λοπεζ, Μανταλος, Αλμπάνης. Σε ρηχα νερά Βρανιες και Πάουλινιο και Μπαρκας. Βελτίωση για Κριστισιτς. Σε κακή ημέρα και ο Κόουτς ο οποίος είδε τι λάθος είχε κάνει μετά από 20 λεπτά και έφερε Μπακακη πίσω από Παουλινιο, τράβηξε πίσω το Λιβαγια μηπως ελευθερωθεί και πέρασε κορυφή τον Αλμπανη χωρίς όμως αποτέλεσμα. Στο β ημίχρονο πιο ορθολογικο το σχήμα αλλά η φυσική κατάσταση τέρμα μετά το 65. Κρίμα που ενώ είχαμε το momentum για να τους ρίξουμε στην... Συνέχεια εσωστρέφεια, δε σταθήκαμε στο ύψος μας.

AEK 1977 - 30/9/2019 01:09

Λοιπόν έχουμε και λέμε. Επειδή πολύ συνοπαδοί εδώ μέσα νομίζουν ότι ο παοκ είναι η Μπάρτσα και η ΑΕΚ η κάτω ραχούλα σας λέω τα πιο κάτω:


Από την ανακοίνωση της ενδεκάδας με ζώσανε τα μαύρα φίδια. Και τα φίδια κόντεψαν να με πνίξουν όταν στο PRE- GAME της NOVA ο Σάββας Παντελίδης είπε πως το 3-5-2 γεμίζει το άξονα αλλά αφήνει πολλούς... Συνέχεια χώρους στα άκρα. Από εκεί δηλαδή που εδώ και χρόνια κτίζει το παιγνίδι του ο παοκ.


Είναι ξεκάθαρο ότι ο Κωστε φοβήθηκε το παιχνίδι και πρώτιστα πήγε να διασφαλίσει το μηδέν και μετά σου λέει ένα γκολ θα το βγάλω.

Όμως με το σύστημα που άρχισε ήταν βούτυρο στο ψωμί του παοκ, καταφέρνοντας να κάνει τον Φερεϊρα να μοιάζει ΠΕΠ και το Λημνιό Ρονάλντο.


Κύριε Κωστέ όταν παίζεις στην έδρα σου αναγκάζεις τον αντίπαλο να προσαρμοσθεί στο παιχνίδι σου και όχι το αντίθετο. Δεν γίνεται να ξεκινάς το παιχνίδι με 8 (οκτώ) αμυντικογενείς παίκτες και 3 (τρεις) μόνο επιθετικογενείς, χωρίς καθαρόαιμο σέντερ φορ. Αυτό στα μείον σου.


Ευτυχώς για όλους μας κατάλαβες το λάθος σου έκανες τις διορθωτικές ενέργειες και γλυτώσαμε τον διασυρμό. Αυτό στα συν σου. Μόνο μεγάλοι προπονητές μπορούν να αλλάξουν το σύστημα της ομάδος με κατάλληλες αλλαγές και να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά στον ίδιο αγώνα. Γιατί ποιός θα έλεγε ότι ένα 0-3 στο πρώτο ημίχρονο θα ήταν άδικο, την στιγμή που στο δεύτερο ημίχρονο το σκορ ήταν 3-1 (γιατί το γκολ του Μάνταλου για εκατοστά πέρασε ή όχι την γραμμή ή αν ήταν ή όχι off-side.


Η ομάδα μας εμένα προσωπικά μου άρεσε στο Β’ ημίχρονο (και χωρίς στο Ολιβέϊρα και Σιμόες) και επίσης μου άρεσαν οι Ντέλετιτς και Γιακουμάκης. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει βάθος στο ρόστερ (μην ξεχνάμε και τους Ζεράλδες και Βέρντε). Ευτυχώς ο Κωστέ δίνει ευκαρίες σε όλους τους παίκτες.


Προχωράμε ταπεινά και άστε τους άλλους να την βλέπουν Μπάρτσα, Λίβερπουλ κλπ κλπ κλπ.

BBs 1924 - 30/9/2019 01:00

Κριμα που το ποδόσφαιρο εχει χάσει τη μαγεία του βάζοντας στη μεση το VAR δεν ειναι ποδόσφαιρο αυτο...


Υγ. Ο Μάνταλος Οντως καλύπτετε απο τον Λημνιό έτυχε να ειμαι στη «γραμμή» που φαίνεται... Συνέχεια
Αεκ Λαμπρινη

kk_kostas_ - 30/9/2019 00:49

Δεν θελω να σχολιασω το παιχνιδι και γενικα τα οσα πιστευω για την ομαδα γιατι θα βγει σεντονι και βαριεμαι...Δεν εβαλα καν αθλητικα στην τηλεοραση..καθησα και εισα το 1968 και στανιαρα να σας πω την αληθεια..

Ενα μονο θα σχολιασω...καλο ή κακο το βαρ θα το κρινει το μελλον αλλα μεσα στην εξεδρα ειναι εντελως ξενερωτικο για τον φιλαθλο..Να πανηγυριζεις με αστερισκο και αναμονη του τελικου οκ κανει την... Συνέχεια παρακολουθηση εντελως ξενερωτη..Να τρως γκολ και να ελπιζεις σε απο μηχανης βαρ...να βαζεις και αντι να πανηγυριζεις να βλεπεις αν ο διαιτητης κραταει το ακουστικο για να ακουσει κατι απο το βαρ..Αληθεια ενιωσα ξενερωμενος απο την διασκεδαση που μου προσεφερε το παιχνιδι ..οταν σου καταστρεφουν την χαρα της στιγμης ..σκοτωνουν το αληθινο ποδοσφαιρο..και ειδικα στην Ελλαδα που εχω διακρινει σε σχεση με τα παιχνιδια του τσαμπιονς λιγκ κλπ που εχω δει βαρ οτι του κανουν χρηση ακομα και για τα αραουτ..Ειναι τραγικος ο τροπος που χειριζονται το βαρ στο ελληνικο πρωταθλημα και ειναι τραγικα αργες οι αποφασεις σε σχεση με το εξωτερικο..

mortal_5hxc - 30/9/2019 00:41

Ο προπονητής κατέβασε την ομάδα με τους παίκτες κ το σύστημα που του έφερναν έως τώρα τα καλά αποτελέσματα.....

Όποιος από εμάς ήταν στη θέση του Κωστένογλου τα ίδια ακριβώς θα έκανε,μην κρίνουμε εκ του ασφαλούς και του αποτελέσματος!

Η απουσία του σέντερ φορ ήταν εμφανής κ με το που μπήκε ο Γιακουμάκης αμέσως όλοι μπήκαν στη θέση... Συνέχεια που παίζουν γι'αυτό κ πιέσαμε.....που να είχαμε Πόνσε ή Αραούχο μπροστά ή ακόμα κ τον Ολιβέιρα που έχουμε!!!

Αντιλήφθηκε γρήγορα ότι ο αντίπαλος είχε προετοιμαστεί γιαυτο το σύστημα κ το άλλαξε δίχως να έχει εμμονές....

Γι'αυτό κ άλλαξε η εικόνα του αγώνα!

Σεβασμό κ αγάπη στην ομάδα μας γιατί σήμερα μέχρι κ το τελευταίο δευτερόλεπτο τα έδιναν όλα για την νίκη!!

Psyxiatross - 30/9/2019 00:27

Ρεεεε ξυπνήστε!!!λάθος το ακυρωσαν ρεεεε... Όποιος σας γλενταει ΑΕΚ ειναι

AEKTZISbomber21 - 29/9/2019 22:50

Ο μπακάκης δεν θυμιζει σε τιποτα αυτον προς διετίας , εκτος μονιμως στις φασεις και δυστυχως δεν βγαζει εμπιστοσυνη , ο Μάνταλος στα μεγαλα ματς που τον θελουμε περισσοτερο απο ποτε ειναι ασταθής , ο κριστισιτς κατι πηγε να κανει αλλα και παλι απέχει αρκετα απο αυτο που θελουμε , τσιγκρινσκι δεν ειναι για 90 λεπτο γιατι δεν εχει ανασες , Λόπες εκανε καποια καλα τρεξίματα αλλα δεν βγαζει το σκυλισιο στυλ του χουλτ. Θελει δουλεια η ομαδα και σε αυτο φταει πολυ ο καρντοσο . Μακάρι να... Συνέχεια κρατησουμε το ιδιο πεισμα

Babisaek83 - 30/9/2019 00:03

Έλεος με το μανταλο. Όλη η ομάδα ήταν κακή στο πρώτο γιατί το σύστημα ήταν λάθος. Την ασίστ στο γκολ την είδες;

Nikolaos - 29/9/2019 23:59

Τά απομεινάρια της πρωταθλήτριας αντιστέκονται ακόμη....8/11 στο πρώτο μέρος και 9/11 στο δεύτερο ημίχρονο....Για όλα μπορούμε να τους κατηγορήσουμε αλλά όχι για την Αυταπάρνηση που έδειξαν σε όλο το ματς.Νομιζω ο Δεκέμβρης θα είναι μεγάλο δείγμα για τις εξελίξεις στην ομάδα απέναντι στους ανταγωνιστές της,αν δεν καλυφθούν κενά νομίζω ότι όσο και θέληση να υπάρχει από τους παίκτες η ψαλίδα θα ανοίξει.

zpeponi - 29/9/2019 23:58

Αν είχε μπει το πέναλτυ και μία από τις κλασσικές ευκαιρίες πριν από το πέναλτυ και το σκορ ήταν 0-3 στο 25', τότε να δω τι θα λέγαμε. Πρέπει κάποια στιγμή να πάψουμε να ωραιοποιούμε τις καταστάσεις και να κάνουμε αυστηρή κριτική. Η ομάδα δεν εμπνέει εμπιστοσύνη ότι θα πάρει τα ματς... Αυτό που είχε την πρωταθληματική χρονιά ήταν η βεβαιότητα ότι θα πάρει τα ματς. Βλέπαμε τα παιχνίδια και το ξέραμε, ότι αργά ή γρήγορα θα προηγηθούμε. Δεν υπάρχει αυτό και δεν ξέρω αν είναι δική μας δουλειά... Συνέχεια να το βρούμε. Η ομάδα φαίνεται αποσυντονισμένη εντελώς.

Φοίνικας - 29/9/2019 23:32

Γεια σας μαγκες. Επιστροφη απο το γηπεδο στο σπιτι, καπως επεσαν οι παλμοι, οποτε ενα ψυχραιμο σχολιο μπορει να γινει.


Δυστυχως ο Κωστε εκανε πολυ λαθος αναγνωση στο ματς. Θυμαμαι μεσοβδομαδα τον Κετσε να λεει οτι το 3-5-2 δεν ειναι κλειδωμενο καθως μπορει να παρουσιασει προβληματα με ομαδες που παιζουν πολυ απο τα... Συνέχεια ακρα αν δεν ειναι σωστα δουλεμενο ως προς τις βοηθειες που δινουν οι ακραιοι στοπερ. Παραδειγμα ο Χιμενεθ δεν επαιξε ποτε με τριαδα με παοκ. Αυτο που με σοκαρε ομως ειναι οτι ο παοκ εβγαλε τοσες φασεις και το πεναλτι με τον ιδιο τροπο οχι παιζοντας καποια τρομερη μπαλα, αλλα με μεγαλες διαγωνιες 40αρες μπαλιες. Δεν ξερω τι θα γινοταν αν το παιχνιδι ηταν 0-2 στο 25', μπαλα ειναι κι εχουμε δει πολλα, αλλα δεδομενα μας κολακευει που το ημιχρονο εληξε μονο 0-1.


Επισης θεωρω ακατανοητο οτι εμειναν εκτος 18αδας και Βερντε και Ζεραλδες ενω μπηκε ο Σιμαο που δεν εχει ταχυτητα για τετοια ματς. Απο την στιγμη που ειχαμε την ατυχια να μην ειναι καν στον παγκο ο πιο φορμαρισμενος παιχτης μας, ο Σιμοες, στα ματια μου μονο ο Ζεραλδες θα μπορουσε να μπει στα χαφ, και η αληθεια ειναι οτι ισως αν στην θεση των κουρασμενων Γαλανοπουλου ή Μανταλου ηταν διαθεσιμος ο Ζεραλδες και οχι ο Κλωναριδης (που αληθεια δεν ξερω τι περιμενουμε στα πλαγια απο Κλωνα) ισως να καναμε κατι καλυτερα μετα το 2-2. Παντα βεβαια ο καλυτερος ειναι αυτος που τελικα δεν παιζει.


Δεδομενα τα λαθη Κωστε, αλλα του πιστωνεται οτι αλλαξε το συστημα αν και αργησε καθως αν εμπαινε το πεναλτι τα πραγματα θα ηταν πιο δυσκολα. Φωνασε απο το 15' μολις το πραγμα. Επισης οι αλλαγες Ντελετιτς και Γιακουμακης του βγηκαν, κι αυτο ειναι το πρωτο μεγαλο κερδος απο αυτο το ματς μαζι με την βελτιωση Κριστισιτς στο δευτερο ημιχρονο και φυσικα την αντιδραση που εβγαλε η ομαδα μετα το 1-2. Στα αρνητικα οι δυο φασεις που δεχτηκαμε μετα το 2-2.


Επισης να σταματησουμε μεταξυ μας τα "δεν ειναι ντερμπι το ματς με παοκ" γιατι μονο κακο κανουν στην ολη προσεγγιση. Ειτε αρεσει ειτε οχι τα ματς με παοκ τα τελευταια δυομιση χρονια ειναι ντερμπι που κρινουν μαλιστα τιτλους. Αν θα επιστρεψουμε στα χρονια πριν το 2016 ειναι αλλου παππα ευαγγελιο. Και κακως γραφανε φιλοι εδω για 3αρες και 4αρες. Καλως ή κακως εχουμε να κερδισουμε τον παοκ δυο χρονια απο εκεινο το ματς με το γκολ του Λιβαγια οταν παιζαμε με δεκα παιχτες. Δεν θα μιλησω για κομπλεξ, αλλα δεδομενα ο παοκ εχει αποκτησει αυτοπεποιθηση απεναντι μας. Σταδιακα πρεπει να αλλαξει αυτο στις επομενες αναμετρησεις.


Αλλα για να αλλαξει αυτο, τον Γεναρη θες και χαφαρα, και εξτρεμαρα, και φορ και θα τολμουσα να πω και σεντερ μπακ.


Υ.Γ.: Δεν ξερω αν το καταλαβατε, αλλα παλι φαγαμε πιστολι απο το βαρ. Οταν ο εποπτης δεν εχει σηκωσει σημαια, κι οταν δεν υπαρχει πλανο για να δειχνει ακριβως που στεκεται ο Λημνιος, τοτε η αμφιβολια μετραει υπερ της αρχικης αποφασης του εποπτη και το γκολ μετραει. Κανονικα αυτο θα επρεπε. Αλλα δυστυχως απεναντι στον παοκ η ομαδα ειναι εντελως απροστατευτη παρασκηνιακα, κατι το οποιο ποτε δεν θα περιμενα για να ειμαι ειλικρινης. Ξερω οτι δεν θα κανουμε φασαρια οταν οι αλλοι πανω θα το ειχαν πρωτο θεμα και πρωτοσελιδο και καλα θα κανουμε. Αλλα η ουσια ειναι οτι σταθερα σε καθε ματς εδω και καιρο, εχουμε κι ενα διαιτητικο πιστολιασμα σε βαρος μας ακομα και με var.

Mermigas21 - 29/9/2019 23:51

Δεν ισχύει αυτό που λες με το VAR. H φάση συνεχίζεται μέχρι να τελειώσει και μετά επανελέγχεται με το VAR, οπότε ό,τι δείξει.

nikosxatzhkyriakeio - 29/9/2019 23:51

Είμαι ΑΕΚ και ΑΠΑΙΤΩ παιχταράδες και όχι μετριότητες.Τέλος. Και έναν κανονικό προπονητή. Ο Νικόλας καλός είναι, ΑΕΚΑΡΑ είναι, αλλά ΔΕΝ κάνει για πρωταθλητισμό. Τέλος. Δεν ανέχομαι να μην μπορώ να κερδίζω μπάοκ για 2 και 3 χρόνια.Τέλος.Ανταγωνιστής μου στην Ελλάδα είναι μόνο ο γαύρος. Τέλος.

underthesea - 29/9/2019 23:44

Λαθος 18δα και συστημα σημερα. Ευτχυχως ημασταν τυχεροι και στο πρωτο ηταν μονο 0-1. Στο 2ο αν και ισοφαρισαμε δις, η ανατροπη ηταν παντα δυσκολο να συμβεί αφου η ομαδα κουραστηκε. Σε αντιθεση με το προ 2τιας ματς με το γαυρο. Δυστηχως λείπουν παικτες προσωπικοτητες και η φυσική κατασταση είναι πολύ πίσω. Προχωράμε ΑΕΚΑΡΑ η χρονια θα ειναι (και) φετος δυσκολη.

johny_21 - 29/9/2019 22:05

Στο πρωτο ημιχρονο φαινεται οτι ο Κωστενογλου εκανε λαθος εκτιμηση με την τριαδα πισω ,αργησε να το αλλαξει, οπως επισης και το οτι δεν εβαλε Γιακουμακη απο την αρχη. Αφου φαγαμε το γκολ και εχασαν το πεναλντι ισορροπησαμε αλλα σημερα Λοπεζ, Μπακακης,Βρανιες ηταν κακοι με αποτελεσμα μολις ισοφαρισαμε να φαμε το δευτερο. Απορια το οτι εμεινε μεσα ο κακος Μπακακης και δεν εμεινε ο Παουλινιο. Ο Βερντε πιστευω θα βοηθουσε πιο πολυ στο τελευταιο τεταρτο παρα ο Κλωναριδης. Παντως... Συνέχεια σημερα ειδαμε ματσαρα και χαιρομαι που χαρη στις εκτελεσεις του μεγα και σημερα Λιβαια ημασταν επικινδυνοι και στα στημενα.

Mermigas21 - 29/9/2019 23:43

Τον Οικονόμου γιατί δεν τον βάζει;

R21_AEK - 29/9/2019 22:09

Οντως ο Λιβαγια κανει καλα στημενα παλι καλα που τα βαραει αυτος γιατι ο Μανταλος δεν το χει.

nonserviam21 - 29/9/2019 23:42

ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ Κωστενογλου τελειως στο αμυντικο κομματι.Το επιθετικο κομματι οχι και τοσο καλο συγκριτκα με τον παοκ και φυσικη κατασταση κακιστη λογω Καρτνοσο.Οι επιθετικοι τους ηταν 2 ταχυτητες πανω απο τους αμυντικους μας.Μας χαριστηκε το βαρ στην ισοφαριση ΙΣΩΣ να μην μας χαριστηκε στο ακυρωθεν μας γκολ.Πραγματικα ηταν σκετη παρωδια το πως ακυρωθηκε.

Το ματς θα μπορουσε να παει στον οποιοδηποτε αν και νομιζω ηταν πιο κοντα ο ζμπαογκ στην νικη.... Συνέχεια
Και ρωτω αν οχι τωρα ποτε;;;;Ημαρτον.Τρωμε συνεχεια ιδια γκολ απο αυτους και μας εχουν παρει τον αερα για τα καλα.Θελει πολυ δουλεια ακομα η ομαδα και γενικα και για να παρει ντερμπι.Αν εληγε το ημιχρονο 0-3 δεν θα ηταν παραξενο.

Το ειχα γραψει και μετα την Τριπολη.

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ

micropan - 29/9/2019 23:21

Η διάθεση τεράστια. Χρειάστηκε και λίγο τύχη στο πέναλτι αλλά η προσπάθεια ήταν πραγματικά συγκλονιστικη. Έχει μεγαλώσει ο ΠΑΟΚ ξεκάθαρα. Ασφαλώς και ως μέγεθος δεν μπορεί να συγκριθεί-και ίσως να μην μπορεί και ποτε - αλλά αγωνιστικά έχει μεγαλώσει πολύ τα τελευταία 3-4 χρόνια. Οπότε σε ένα ματς με έναν αντίπαλο απολύτως υπολογίσιμο που σου ξεκίνησε στραβά και κάποια στιγμή πήγε να στραβώσει πάρα πολύ, πιστεύω το Χ είναι ικανοποιητικό.

marco_lover - 29/9/2019 23:41

Φιλε που την ειδες τη διαθεση στον υπνο σου; ολο το πρωτο ημιχρονο οι παίκτες ηταν προκλητικα αδιαφοροι χωρις καθόλου πρεσινκ ψηλα που οφειλες ως γηπεδουχος ...κατοχη φουλ απο πρεσπες κ εμεις θεατες...χαλι μαυρο ...το χ με πρεσπες για μενα ειναι ΗΤΤΑ

- 29/9/2019 23:40

Ποιότητα πίσω ωραίος ο Γαλανόπουλος και ο κριστισιτς σήμερα αλλά θελουμε έναν να είναι ο καλύτερος στην Ελλάδα. Αριστερο μπακ επίσης. Ελπίζω ο Ιβιτς να βρει αυτά που χρειαζόμαστε και το χειμώνα να βάλουμε το χέρι στη τσέπη

Lary - 29/9/2019 23:39

Η ιστορία μας γραφεται στον ΑΝΤ1...1968

AETOSDIKEFALOS - 29/9/2019 23:39

Ο Κωστένογλου κατά τη γνώμη μου αξιοποίησε άριστα τα χαρτιά που του είχαν μείνει σε μία τράπουλα χωρίς βασικά χαρτιά. Το γκολ του Ντέλετιτς ήταν high score! Οι πάσες του ΠΑΟΧ στην πλάτη της άμυνάς μας, μας σκότωσαν. Στο Α΄ ημίχρονο έπρεπε να μην επιτρέψουμε ακριβώς αυτές τις πάσες. Έστω με έξυπνα φάουλ. Πρέπει να παραδεχθούμε ότι παρά την διπλή ψυχρολουσία 0-1 και 1-2 η ομάδα δεν λύγισε. Νομίζω έχουμε ελπίδες για καλό τελικό πλασάρισμα.

- 29/9/2019 23:39

θέλουμε ποιότητα πίσω. Μαρεσε ο κριστισιτς και ο Γαλανόπουλος αλλά θέλουμε έναν να είναι ο καλύτερος στην Ελλάδα σε αυτή τη θέση..με ολιβειρα δυνατοί μπροστά. Ελπίζω ο ιβιτς να μας βρει αυτά που χρειαζομαστε

aek21reeee - 29/9/2019 23:37

εν τω ματαξύ η ΠΑΕ απλά εκφράζει...δυσαρέσκεια(!!!) για τη διατησία, δεν αναφέρεται καθόλου στην κλοπή του κανονικότατου γκολ του Μάνταλου (καλυπτόταν από τον παίκτη του τείχους κάτω δεξιά), και τα ορκ έχουν πάρει σβάρνα όλα τα ΜΜΕ, ετοιζάζουν επιστολή διαμαρτυρίας για το....Σιδηρόπουλο. Δυστυχώς η ΠΑΕ έχει γίνει παραπάνω αρνάκι από οσο πρέπει

taxiss21 - 29/9/2019 23:34

Τα θετικα κατα την γνωμη μου:

Δειχνει σφυγμό και βγαζει αντιδραση η ομαδα. Ο Κωστενογλου αργησε λιγο αλλα μαρεσε που δν κολλησε και το ρισκαρε επιθετικα δν φοβηθηκε. Η ομαδα μπορει να παιξει πολυ καλα οταν το αποφασίσει. Πολυ καλοι Λιβαγια Ντελετιτς και ο Γιακουμακης επισης έδειξε καλα στοιχεία και διάθεση. Ο Μανταλος παλι κακος στο α ημίχρονο στο δεύτερο ανεβηκε αρκετα. Με εκνευρισε ο Μπαρκας που στα βολε του δν... Συνέχεια βρισκει παικτη αλλα στις επεμβασεις του ειχε φοβερα αντανακλαστικα. Κακιστη η αμυντικη λειτουργία μας Βρανιες και Μπακακης ειδικα πηγες κινδυνου. Αστειο το δευτερο γκολ που φαγαμε δειγμα ελλειψης συγκεντρωσης της αμυνας. Πολύ σωστες αλλαγες απο Κωστενογλου ο Αλμπανης δν τα καταφερε σημερα να κανει κατι. Καπως πιο θετικος ο Κριστισιτς και ο Γαλανοπουλος κακος ο Λοπες δν βοηθησε ιδιαίτερα. Συνολικα η ομαδα πεταξε ενα ημιχρονο πάλι χωρις λογο ενω ο παοκ χωρις καμια υπερβολη μονο οταν εμεις καθόμασταν άπραγοι επαιζε μπαλα. Δν ειναι τίποτα το σπουδαίο σαν ομάδα ομως φανηκε οτι εχει επιλογες εναλλακτικες στους βασικους που του έλειπαν. Η αμυνα τους με την παραμικρη πιεση χάνονταν και κριμα που δν ειχαμε τον Ολιβειρα σήμερα να τους πιεζε ανετα θα ειχαμε ενα γκολ ακομα. Ο Κωστενογλου εδειξε οτι δν μασαει και οτι τους ανέβασε στο β ημιχρονο αλλα εκανε και καποια λαθη οπως το οτι αργησε λιγο να τους ανακάτεψει οταν το 3-5-2 δν τραβαγε. Παρολα αυτα δικαιη ισοπαλια και η ομαδα τσαμπα φοβηθηκε τον ποακ.

johnsot - 29/9/2019 23:34

Σήμερα πήραμε το καλύτερο δυνατό. Φταίει ο σχηματισμός, ναι. Περσυ έφταιγαν τα στημένα. Η πραγματικότητα είναι ότι μου θύμισε το περσινό ντέρμπι με γαυρο όπου αισθανόμουν ότι θα πρέπει να είμαι και ευχαριστημένος. Αυτο σημαίνει ότι δεν είμαστε στο ίδιο επίπεδο με τους άλλους δύο. Υπομονή γιατί φτιαχνουμε γήπεδο και χρειάζονται εκατομμύρια. Όμως μόλις ολοκληρωθεί το έργο θα πρέπει να γίνει γενναία αύξηση του μπάτζετ για να είμαστε ανταγωνιστικοι και να μην ψάχνουμε τα... Συνέχεια αίτια που δεν κερδίσαμε η χάσαμε. Όταν το παιχνίδι ήταν ισόπαλο ο παοκ ήταν αυτός που έδειχνε ότι πιο κοντά στο γκολ και αυτό λέει πολλα

gategate21 - 29/9/2019 23:33

Ενα πολυ θετικο σημερα ειναι οτι ο Κριστισιτς επιστρεψε σε ψηλες αποδοσεις.

aek_xios - 29/9/2019 23:09

ακουσατε τα αθλητικα στο open?

δεν υπαρχει ενα τηλεφωνο για αυτους τους ελεεινους?ολα τα γκολ της ΑΕΚ τα εβγαλαν ακυρα

χααχαχα

γαργαρα στο κανονικο γκολ του μανταλου

υπαρχει παιχτης του παοκ κατω στην οθονη που τον καλυπτει... Συνέχεια
απαραδεκτη η καλυψη της nova

R21_AEK - 29/9/2019 23:17

Οντως ο Λημνιος πολυ πιθανο να καλυπτει τον Μανταλο η καμερα δεν μας το δειχνει ουτε στο ριπλει μας το εδειξαν και επικεντρωθηκαν στη αποκρουση του τερματοφυλακα αν περασε την γραμμη ή οχι.

Byzantinos1025 - 29/9/2019 23:40

Έχει βγει ήδη φωτογραφία..καλύπτεται κανονικά ο Μάνταλος,το γκολ έπρεπε να μετρήσει.

marv - 29/9/2019 23:33

Αθλητικά έλεγαν αυτοί; Ειδα τόσους μπαγλαμάδες μαζεμένους και νόμιζα ότι έβαλε το μινόρε της αυγής και το γύρισα.

Agrinio21original - 29/9/2019 23:19

Αδερφέ την βλέπω αυτή την παρωδία στο όπεν..ο Κόλκας μόνο τα κλάματα δεν έβαλε,μαζί και οι παρουσιαστες

Cristiano_ronaldo21 - 29/9/2019 23:28

Το συγκεκριμενο αρθρο αποτυπωνει περιεκτικα οσα εγιναν κ με καλυψε..αυτο που δεν λεει ειναι οτι καποιοι παιχτες ηταν κακοι σημερα και πληρωσαμε τα λαθη τους και εννοω μπακακη,λοπεζ,βρανιες ..πολυ καλος ο κριστισιτς,ο μπαρκας οσο καλος ειναι στα ρεφλεξ τοσο κακος με τα ποδια..

Hector - 29/9/2019 23:10

Μας λείψανε Ολιβέιρα και Σιμόες. Εξαιρετικοί Μπάρκας, Κρίστισιτς, Τσιγκίνσκι, Γαλανόπουλος. Καλός ο Κωστένογλου, αντέδρασε σωστά. Απίστευτα κακός ο Βράνιες, πάρτε μέτρα.

R21_AEK - 29/9/2019 23:15

Τον Κριστιτσιτς που τον ειδατε εξαιρετικο ρε παιδια θα με τρελανετε

micropan - 29/9/2019 23:36

Τη φάση που κάνεις το 2-2, κλέβει μπάλα και μεταβιβάζει σωστά στην επιθεση με ταχύτητα που στην ελλαδα δεν ξέρω πόσα χαφ μπορούν να κάνουν. Πάνω κάτω το ίδιο έχει κάνει στο β τουλάχιστον άλλες 2 φορές, όλες επικίνδυνες. Δεν θες κάτι πολυ παραπάνω από 6αρο8αρι. Το ποιος θα είναι δίπλα του είναι το θέμα. Προσωπική άποψη ότι κανένας από τους χαφ που έχουμε δεν είναι κακός παίκτης ως μονάδα. Οι συνδυασμοί ανα δυο όμως δεν είναι όσο αλληλο-συμπληρωματικοι θα έπρεπε η θα μπορούσε να είναι.

Babisaek83 - 29/9/2019 23:59

Είναι καλός απλά δεν έχει δέσει ακόμα. Θέλει το χρόνο του. Υπομονή

METALLICA21 - 29/9/2019 23:43

Στα τελευταια 20 λεπτα εδειξε λιγο παθος, ανεβασε ενταση, κατι εκανε. Στην αρχη ηταν ο κλασσικος τουριστας που κρυβεται πισω απο τους αντιπαλους για να μη χρειαστει να παρει πρωτοβουλιες...

Fm520s - 29/9/2019 23:38

Θα το ξαναπώ άλλη μια φορά παίκτης Κριστισιτς δεν υπάρχει!Πιο αργος και απτό Ρίπλεϊ ....

AEK Frankfurti - 29/9/2019 23:33

Ήταν όντος καλύτερος από τα τελευταία ματς πάντως

marco_lover - 29/9/2019 23:27

Για τι βρανιες λες;; ο λοπεζ ηταν σαν να μην υπηρχε αμυντικα αφου οι πρεσπαθλητες τον πηραν πρεφα κ ολο εκαναν επιθεσεις απο τα αριστερα μας.ο κριστισιτσ παρολου που τιν βριζω ολο τον καιρο εκανε ομολογουμενως καλο παιχνιδι! Ο χουλτ πρεπει να παρει τη φανελα σπιτι του γιατι στα σοβαρα ματσ αν δεν εχεις αμυνα αυτα παθαινεις...

M_A_D - 29/9/2019 23:25

Θα ηθελα να συμπληρωσω οτι ο σιδηροπουλος σε οποιανδηποτε θεση βρισκεται ειναι επικινδυνος για την ΑΕΚ, και θα το τεκμηριωσω, εκτος το τι εχει κανει μεχρι τωρα τα αλλα χρονια, θα σημειωσω το σημερινο. Διακοπτει το παιχνιδι για φαουλ που εγινε 3-4 λεπτα πριν το γκολ, και θα πω εγω, γιατι δεν μιλησε πιο νωρις οτι ηταν φαουλ? και θα απαντησω παλι εγω, το VAR ειναι για να δουν αν (1) υπαρχει κοκκινη καρτα η οχι, (2) εαν ειναι πεναλτυ η οχι, και (3) αν ειναι γκολ η οχι, δεν μπορουν να μιλησουν... Συνέχεια για φαουλ η οχι σε προηγουμενες φασεις, διοτι εαν ειναι ετσι, τοτε να ελεγχουμε και ολες τις φασεις πριν τα γκολ του ποακ, εκτος αυτου εδειξε στο VAR αν περασε την γραμμη η οχι, δεν εδειξε στον διαιτητη στην αλλα ακρη αν ο λημνιος καλυπτε τον Μανταλο. Νομιζω οτι η διοικηση πρεπει να ζητησει εξαιρεση του σιδηροπουλου στα παιχνιδια της ΑΕΚ με τον ποακ, μας εχει σφαξει αρκετες φορες και κανενας δεν λεει τιποτε γι αυτο τα κανει.

NickAekaRas - 29/9/2019 23:17

Εγω δεν εχω καταλαβει για ποιον λογο ο βερντε και ο ζεραλδες δεν ηταν καν στην αποστολη

profitis - 29/9/2019 23:22

Φίλε με πρόλαβες. Ανεξήγητο. Επίσης συγγνώμη αλλά και ο Σιμάο δεν είναι για πέταμα. Πληρώνουν νομίζω παιχνίδια επικοινωνιακά. Ο Βέρντερ είναι σίγουρα ανώτερος των Αλμπάνη και Ντελετιτς. Και πριν αρχίσετε να φωνάζετε μέχρι το 80 που είδα το ματς και για όσο έπαιξαν ούτε ο ένας ούτε ο άλλος πέρασαν μια φορά τον αντίπαλο τους.

Para21 - 29/9/2019 22:00

Συγνωμη γεμιστε με οσα ντισλαικ θελετε αλλα εγω το θεωρω ντροπη να λεμε παλι καλα που φεραμε ισοπαλια με τον ζμπαογκ και να χαιρομαστε.. Δυστυχως εδω και καιρο οποτε παιζουμε με αυτη την επαρχιακη ομαδουλα μπαινουμε στο γηπεδο με κομπλεξ κατωτεροτητας.. Μαγκες εχουμε να κερδισουμε τον παοκ απο τον Νοεμβριο του 2017... Κλεισαμε επισημως 2 χρονια χωρις νικη απεναντι στα σιχαματα... Ομαδα που παλια ετρωγε 4αρες απο τα ημιχρονα....

ilias87 - 29/9/2019 22:59

Πες τα ρε μάγκα 4αρες με Σκόκο λυμπε μέσα έξω και μας πήρε ο τίγρης και μας έχουν κάνει πελάτες,ξυπνά μπάρμπα!!!

corfaek - 30/9/2019 01:00

Αυτούς ποιός τους είχε τότε με τις τεσσάρες που λες; Τι μπάτζετ και κατά συνέπεια τι παίχτες είχαν τότε; Ο τίγρης τώρα σου φταίει; (μόνο στο θέμα προπονητή τα έμπλεξε)

george76 - 29/9/2019 23:16

Είμαστε ανώτεροι του παοκ μόνο στην φανέλα που δεν παιζει μπαλα. Σε όλα τα άλλα είμαστε ενα βημα πισω. Η μόνη μεταγραφη που επαιζε σημερα απο τις καλοκαιρινες ηταν ο παυλινιο και ο βρανιες και αυτος που ελειπε ηταν ο πονσε. Γιατι να εχουμε διαφορετικη ομαδα απο την περσυνη;

imodium - 29/9/2019 23:50

Έχεις δίκιο σε αυτό πού λες , κάποιος να τά δεί αυτά καί νά κάνει αυτό πού πρέπει,καί μέχρι τώρα όλα αυτά τά χρόνια δεν τό έχει κάνει,υπάρχει διαφορά πού η φανέλα μόνη τής, η καί τό γήπεδο από μόνο του δεν την καλύπτει...

Mermigas21 - 29/9/2019 23:47

Σου λείπει και ο Γκάλο.

petross21 - 29/9/2019 22:56

Εγώ αδερφέ μου δεν θα σου βάλω ντισλαικ αλλά συγνώμη θα διαφωνήσω ...όσο και επαρχιακή ομαδούλα να τη λέμε (που είναι βέβαια) ή πλυντήριο του ρώσου ή ομάδα ΣΥΡΙΖΑ το ζητούμενο είναι ένα ...ότι έχει απείρως μεγαλύτερο μπάτζετ από εμάς.. έτσι όπως δεν θα χαρώ που έφερα ισοπαλία με δαύτους άλλο τόσο δεν θα φαντάζομαι πριν από κάθε ματς ότι θα τους ρίχνω 3αρες και 4αρες όπως πολύ κάνουν εδώ μέσα

petross21 - 29/9/2019 23:08

*πολλοί

psuxiatros21 - 29/9/2019 22:53

Δυστυχώς έχεις δίκιο φίλε

Giorgoslin21 - 29/9/2019 22:14

πες τα ρε φιλε ... και δεν μπορω να καταλβω οχι το 3-5-2 γτ σαν σκεπτικο ειναι σωστο ωστε να περιοριστουν τα καλα ακρα του παοκ ,αλλα γτ η ομαδα απο τη στιγμη που ξεκινησε το ματσ με 40.000 κοσμο και με βαρια φανελα να περιμενεις το παοκ στα 3/4 του γηπεδου

vale21 - 29/9/2019 22:11

Πολύ σωστός.

badnemesis40 - 29/9/2019 22:08

Γιατί να σε γεμισουν dislike, αυτή είναι η πραγματικότητα

konstantinos21 - 29/9/2019 23:14

Παιδιά παίζαμε χωρίς τον βασικό μας φορ θωρηκτό Ολιβειρα και χωρίς Σιμοες.. εντάξει ο σιμοες οκ αλλά ο Ολιβειρα θα έκανε την διαφορά σήμερα.. Επίσης γνώμη μου είναι να χρησιμοποιήτε σαν αλλαγή ο Αλμπάνης σε κουρασμένες άμυνες.. Κατά τα άλλα διαβασμένος ο φερειρα, πρέπει να το δούμε αυτό με το τεχνικό οφ σάιτ λίγο γιατί θα έχουμε πρόβλημα και με το γαύρο.

ggaekara - 29/9/2019 23:13

παιξαμε με την περσινη ομαδα χωρις τον πονσε. Καμια απο τις πέντε μεταγραφες δεν κανει ουτε για αλλαγή?

ggaekara - 29/9/2019 23:12

παιξαμε με την περσινη ομαδα χωρις τον πονσε. Καμια απο τις πέντε μεταγραφες δεν κανει ουτε για αλλαγή?

DytikosATHENS37 - 29/9/2019 23:11

Αα κ κάτι αλλο εσεις εκει πανω ουγκανοι δειτε λιγο τηλεόραση τωρα στον ΑΝΤ.να μάθετε κατι το οποίο δεν θα γίνεται ποτέ.τι εστι να είσαι ΑΕΚ.....

marv - 29/9/2019 23:10

Αρκετοί παίκτες χαμηλότεροι των προσδοκιών μας, αλλά μάλλον θα πρέπει να δούμε την ομαδα μας με ειλικρίνεια. Δεν σκοπεύω να σταύρωση κανέναν. Περιμένω την επομενη αγωνιστική στο μαντρί το ιδιο πάθος και την ίδια θέληση και μπορεί να είμαστε και στα ίσα. Μας έχουν στήσει ενέδρα. Για τον κοντό είναι το ματς της χρονιάς. Ολοι διπλα στην ομαδα και να έχουμε την πίστη ότι πλέον είναι άνθρωποι στην ομαδα που σταδιακά θα διορθώνουν τις ανορθογραφίες του ρόστερ. Δεν έχει χαθεί τίποτα, η... Συνέχεια χρονια έχει και πλευ οφ. Στήριξη στην ομαδα με τη παρουσία μας και τη φωνή μας.

AEK Frankfurti - 29/9/2019 23:07

Ευτυχώς μπορέσαμε και ισοφαρίσαμε και μείναμε κοντά στις πρώτες θέσεις ! Την άλλη εβδομάδα μας περιμένει ο Κουγιας στο χωράφι του ...εκεί χρειάζεται ακόμα πιο μεγάλη προσπάθεια για να φύγουμε έστω και με μισό μηδέν από εκεί

Jmngr21 - 29/9/2019 23:00

Επίσης δεν κατεβαινω τα όσα υποθηκαν για Γιακουμακη Ντελετιτς. Κάνουν δεν κάνουν για την ΑΕΚΑΡΑ μας μονο που πάλεψαν περισοτερο απο αρχηγο μπακακη παουλίνιο και πόλους αλλους αρκεί για να αξίζουν να παίζουν γι αυτή. Για μένα Γιακουμαρας Μαχητης και δείτε ξανα ποσες φορες κέρδισε την μπάλα για την ΑΕΚ και της έδωσε κατοχή κατι που δεν κάναν αλλοι που ήταν η δουλειά τους. Ντελετιτς περα απο το γκολ εκανε ενα λαθος και σε όλα τα υπόλοιπα ηταν τέλειος. Και στην κατοχή και στην θέση... Συνέχεια του και στην πίεση του και στην πάσα του. Κριστισιτς επιτελους καλως άσχετα που του ριξα κάμποσα βρισίδια παλι για τις κακίες του πάσες χωρις πιεση.

Δεν ξερω αν θα παμε για πρωτάθλημα αλλα αυτο που έχει σημασία είναι να παλέψουν (ουμε) για μα μπούμε όσο καλύτερα μπορούμε πλαι οφ και εκει βλεπουμε.

Ayoumie - 29/9/2019 23:04

o paulinho file einai polu filotimos kai paleuei sunexeia htan makran o kaluteros sou paixths sto 1o hmixrono.

AEK Frankfurti - 29/9/2019 23:10

Συμφωνώ φίλε! Κακός έβγαλε τον Παουλίνιο και κράτησε τον άθλιο μπακακη ! Πολύ καλύτερος ο Πορτογάλος νομίζω

Jmngr21 - 29/9/2019 23:09

Συμφωνώ και για μένα επρεπε η αλλαγή η πρώτη να είναι μπακάκης αντί του παουλινιο αλλα και ολες του οι σέντρες ηταν χωρις καν να σημαδέψει. Αν και τον πιστεύω πολυ

AkadimiaPlatona21 - 29/9/2019 23:04

Δυστυχώς .πάλι καλά. Ήθελα και 3-0 εγώ και στοιχημάτιζα και το διαρκείας μου..κλάμα

AEKcyfan - 29/9/2019 23:03

Κανονικά μόνο στεναχώρια πρέπει να υπάρχει που κανουμε παίκτη τον ΛΗΜΝΙΟ και αυτή την επαρχιακή ομάδα που παλιά έτρωγε 4 μπαλάκια απ τα ημίχρονα!

DytikosATHENS37 - 29/9/2019 23:02

ο κ.κωστενογλου κατάλαβε το λάθος του κ αλλαξε το συστημα κ ορθα έπραξε χωρις κανενα κομπλεξ που αν ηταν αλλος απλα θα επέμενε σ αυτο.Οι παίχτες μας τι αλλαξανε αραγε??? λιγο νοοτροπία νικητή μαγκιας τσαγανου ρε παιδί μου τοοσα εχουν πει αυτοι οι βοθροι του βορρά βγάλτε ρε πουστη μου εγωισμο κ όχι δεν μ αρέσει η ισοπαλία γιατι είμαι ΑΕΚ.

marv - 29/9/2019 23:01

Αρκετοί παίκτες χαμηλότεροι των προσδοκιών μας, αλλά μάλλον θα πρέπει να δούμε την ομαδα μας με ειλικρίνεια. Δεν σκοπεύω να σταύρωση κανέναν. Περιμένω την επομενη αγωνιστική στο μαντρί το ιδιο πάθος και την ίδια θέληση και μπορεί να είμαστε και στα ίσα. Μας έχουν στήσει ενέδρα. Για τον κοντό είναι το ματς της χρονιάς. Ολοι διπλα στην ομαδα και να έχουμε την πίστη ότι πλέον είναι άνθρωποι στην ομαδα που σταδιακά θα διορθώνουν τις ανορθογραφίες του ρόστερ. Δεν έχει χαθεί τίποτα, η... Συνέχεια χρονια έχει και πλευ οφ. Στήριξη στην ομαδα με τη παρουσία μας και τη φωνή μας.

faith_no_more - 29/9/2019 22:59

Σε όλα τα τελευταία ματς με τον ΠΑΟΚ, χαμένα ή ισόπαλα, μας έχουν χτυπήσει από τα άκρα. Σήμερα από αριστερά κυρίως. Οι προπονητές είναι σαν να μην μπορούν να θωρακίσουν τα άκρα. Ο Λημνιός έδειχνε σήμερα σαν Εμπαπέ, μέχρι να κουραστεί. Αντίπαλο είχε τον Λόπεζ με βοήθειες από το Μπακάκη. Τι να το κάνω το 3-5-2 αφού αντί να ενισχύει την άμυνα συγκεντρώνει παίχτες στο κέντρο και τα άκρα δείχνουν αβοήθητα. Και πάλι ο μόνος παίχτης που ξεκίνησε στα άκρα από τις μεταγραφές ήταν ο Παουλίνιο.... Συνέχεια Έχουμε στηρίξει πολλά στο Μπακάκη και δεν μας εχει δικαιώσει.

imodium - 29/9/2019 22:58

μέσο αμυντικά υπάρχει θέμα, από εκεί καί πέρα καί ο Κωστένογλου δεν διάβασε καλά το ματς , κάναμε τόν παοκ νά φαίνεται Γιουβέντους... λες καί έχουμε κόμπλεξ στα ντέρμπι,αν έχαναν θά έφευγε ο προπονητής τούς καί θά είχαν τριγμούς καί έρχονται καί τούς κάνουμε μάγκες.... ειμουν μέσα ο κόσμος αξίζει κάτι καλύτερο...

Senmor - 29/9/2019 22:20

Μαύρη τρύπα στο διάστημα η αριστερή πλευρά με Λόπεζ, η αλήθεια περίμενα στο σημερινό να παίξει ο Χουλτ που είναι πιο κοντρολαρισμένος σε άμυνα κι επίθεση κι όχι ο Λόπεζ που ναι μεν επιθετικά είναι καλύτερος αλλά αμυντικά δεν μπορεί καθόλου. Επίσης δεν μπορεί να αρχίζει η ομάδα χωρίς σέντερ φορ, Ολιβέιρα έχεις? μέσα....Γιακουμάκη έχεις? μέσα....Δεν γίνεται αυτό το πράγμα , απλά και μόνο η παρουσία σέντερ φορ αλλάζει και βοηθάει τους γύρω και μπαίνει στην περιοχή κίτρινη φανέλα.... Συνέχεια Στο 1ο ημίχρονο ήταν απογοητευτικά άδεια η περιοχή του παοκ. Τέλος διαφωνώ στις επιλογές της 18αδας για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Και τώρα πάμε να παίξουμε στον στάβλο της Λάρισας

Chino11 - 29/9/2019 22:58

Φιλε μ διαφωνω καθετα.. Στο 3.5.2 την κυρια αμυντικη ευθυνη την εχει το στοπερ της καθε πλευρας αφου τα επιθετικα καθηκοντα του φουλ μπακ ειναι πολυ περισσοτερα.. Και πραγματι στο 0.1 ο μπακακης οχι μονο τρωει μπαλιά στην πλατη π βγαινει σε γκολ αλλα ξεχνιεται και χαλαει το τεχνητό οφσαιντ που πηγαν να κανουν οι υπολοιποι κρατωντας σε κανονικη θεση το λημνιο.. Στη συνεχεια κανει ανοητο χερι στο πεναλτι.. Στο 1.2 χανει τον παικτη του που του παιρνει την εσωτερικη και βαζει ευκολο γκολ.. Η... Συνέχεια πραγματικη τρυπα σημερα ηταν ο μπακακης

tsotosaekara22 - 30/9/2019 09:17

ΣΥμφωνώ απολύτως παρότι και ο Λόπεζ έχει κάνει το χειρότερο του παιχνίδι. Διαφω΄νω με τον Κωστένογλου που ξεκινά Αλμπάνη μολονότι στο Αγρίνιο δεν του βγήκε. Ο Λιβάγια πρέπει να παίζει ελεύθερος το είδαμε στο β ημίχρονο

Cyrano - 29/9/2019 22:47

Το πιο εύστοχο σχόλιο που διάβασα μέχρι τώρα. Ο Λόπεζ δεν ήταν καθόλου καλός τακτικά, στο πρώτο 30λεπτο είμασταν χωνί απ' την πλευρά του. Χωρίς σέντερ φορ δεν κατεβαίνεις ποτέ, αν δεν έχεις πάρε απ' τη δεύτερη ομάδα και βάλε. Δεν κατάλαβα γιατί ήταν εκτός 18άδας ο Ολιβέιρα. Τι πάει να πει να τον προστατεύσει; Πάρτον στον πάγκο και βάλτον ένα 10λεπτο στο τέλος. Τώρα χωρίς αγωνιστικό ρυθμό καθόλου θα ξεκινήσει βασικός στο στάβλο; Πάντως να λέμε και τα θετικά. Το κοουτσάρισμα του Κώστε... Συνέχεια ήταν καλό. Δεν του βγήκε το 3-5-2 αλλά το έσωσε. Μαθαίνουμε και απ' τα λάθη μας, έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας.

ioannis64AEK - 29/9/2019 22:57

Παιδιά μόλις γύρισα από ΟΑΚΑ. Κακά τα ψέματα, για διεκδίκηση πρωταθλήματος θέλουμε 3 πολύ δυνατές προσθήκες τον Γενάρη, αλλιώς χαιρετίσματα...θα επανέλθω με λεπτομέρειες... Ο κόσμος φ α ν τ α σ τ ι κ ό ς!

Kemp21 - 29/9/2019 22:53

Ο λοπες γιατι επαιξε 96λεπτα ακομη δεν εχω καταλαβει. Ηταν λες κ απο αριστερα δεν υπηρχε παικτης

n_peramos_21 - 29/9/2019 22:53

Απλα τα πραγματα..

Καποιοι παικτες παιξανε φοβισμενα φανηκε αυτο απο το πρωτο ημιχρονο που δεν πηγαινανε στις διεκδικησει..

Λαθος συστημα οταν ο αλλος εχει γρηγορα ακρα..

Καποιοι παικτες δυστυχως ΔΕΝ κανουν και στα δυσκολα αποδεικνυονται λιγοι... Συνέχεια
Πρεπει παντα να ξεκιναει ο σεντερ φορ ωστε ο Λιβαγια να κινειται ελευθερος και να κανει το παιχνιδι του..

Kemp21 - 29/9/2019 22:51

Η ομαδα πληρωνει την λαιλαπα λυμπεροπουλου κ το κακο ειναι οτι φορτωθηκαμε πολλα συμβολαια που κ αγορες τζαμπα οπως του σιμαο ενος τριανταχρονου ρολιστα που δοθηκαν 400χιλ για αγορα κ τριετες κλειστο μαζι με εφορια 2μυρια το κοστος. Βερντε αγορα μαζι με συμβολαιο κ εφορια 3 μυρια κ εκτος 18δας σημερα. Ελπιζω ο ιλια να κανει τα μαγικα του παντως προπονητη εχουμε κ πρεπει να τον στηριξουμε μεχρι το τελος της σεζον

johnys® - 29/9/2019 22:48

Δεν ήταν ότι καλύτερο η ισοπαλία αλλά πάλι καλα που δεν χάσαμε αλλά ακόμα η ομάδα προσπαθεί να ορθοποδήσει.προσπαθουμε να στηρίξουμε όλοι μαζί για το καλύτερο.Δεν μπορώ να χαρώ αλλά ούτε και να στεναχωρηθώ γιατί είμαστε στην ουσία μόνοι μας.μαζευουμε τα αμάζευτα.

METALLICA21 - 29/9/2019 22:47

Συνολικα λεμε ευχαριστω για το «χ», αν και στο δευτερο ημιχρονο θα μπορουσε να γινει το θαυμα. Πολλα ατομικα λαθη, τρικυμια στα πρωτα 20-25 λεπτα. Ευτυχως ο πατερ δεν κολλησε στην αρχικη του επιλογη και ανακατεψε την τραπουλα. Το δυστυχες: η εμφανης διαφορα δυναμικοτητας των ομαδων. Εχουμε μεγαλη ελλειψη σε ποιοτικους παικτες, οποτε για φετος η λογικη λεει τριτη θεση (και μην πεσετε να με φατε, αυτη ειναι η αληθεια).... Συνέχεια
Καποιοι παικτες (πχ Μπακακης) πρεπει να δουν τον εαυτο τους στον καθρεφτη και να κανουν σκληρη αυτοκριτικη. Ειπαμε οκ, θα γινουν λαθη, αλλα εδω πλεον μιλαμε για κατηφορο ανευ προηγουμενου

Durruti_R21 - 29/9/2019 22:45

Το παιχνίδι χάθηκε για 2 βασικούς λόγους. Η άμυνα μας είναι παιδική χαρά με μπακακη και βρανιες να κάνουν απανωτά λάθη και τον Λόπεζ στις μισές φάσεις να μην γυρίζει πίσω. Ευτυχώς που ο Τζισους έκανε παιχνιδαρα και είχαμε σε καλή μέρα και τον Μπάρκα.


Ο δεύτερος λόγος είναι το χαμενο ημίχρονο που χρεώνεται ο Κωστένογλου. Σε συνδιασμό με την κακη... Συνέχεια φυσική κατάσταση που κόστισε στο τέλος του παιχνιδιού, είχαμε λίγο χρόνο να κάνουμε το παιχνίδι μας, και ο,τι προλάβαμε κάναμε.

marios69 - 29/9/2019 22:32

Αν αξίζει κάποιος ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ είναι ο κόσμος που ανταποκριθηκε στο κάλεσμα του προπονητή και των παιχτών με το παραπάνω.

Δυστυχώς ούτε το καλό κλίμα ούτε μόνο ο κόσμος ουτε το παθος του δευτερου ημιχρόνου μπορεί, να κερδίσει αυτά τα παιχνίδια για ήττα είμασταν .Μακάρι να αντέξει η ομάδα μέχρι το Σεπτέμβρη και να γίνουν οι ανάλογες κινήσεις.

marios69 - 29/9/2019 22:44

Δεκέμβριο.

marco_lover - 29/9/2019 22:43

Ποσες μαλακιες κ ποσα λαθη πρεπει να κανει Ο Λοπεζ για να παρει τη φανελα βασικου σπιτι του ο Χουλτ;;;;;

Vasilis_enwsiths - 29/9/2019 22:42

Μπακάκης Μάνταλος ανίκανοι για αυτή την ΑΕΚ. Ο Μάνταλος δεν μπορώ να καταλάβω τι βύσμα έχει το παιδί και έχει θέση βασικού. Όπως δεν μπορώ να καταλάβω τι σκέφτεται ο Μελισσανίδης και δεν βάζει λεφτά στην ΠΑΕ. Ο άνθρωπος έχει 7 δις δολλάρια περιουσία. Τα νούμερα και οι πράξεις μιλάνε από μόνα τους... Εγώ προσωπικά βρίσκω έναν λόγο που το κάνει αυτό.και δεν είναι άλλος από το να πουλήσει την ΠΑΕ σε κάποιον έμπιστο μόλις ολοκληρωθεί το γήπεδο. Και αυτός που θα την πάρει θα έχει μια ομάδα με... Συνέχεια 0 χρέος 25 χιλιάδες διάρκειας και καινούργιο γήπεδο.

ilias87 - 29/9/2019 22:42

Δεν θα πω τπτ για το ματς,τόσο ξέρουν τόσο παίζουν αυτοί είμαστε,3χρονια τα ίδια Παντελή μου τα ίδια παντελακη..Επιτέλους πάρτε παίκτες η διαφορά αυτή είναι ούτε η διαιτησία μια ζωή θα μας φταίει ούτε που αναστενουμε νεκρούς,σβιντερσκι!παίκτες δεν έχουμε παικτες!Που είναι ρε τα εξτρέμ που είναι το κέντρο που είναι η επίθεση?????Καλό το γήπεδο τιγρη αλλά το γήπεδο δεν εχει πόδια να βγει να παίξει μπάλα!!!Καλήνυχτα!

orbon - 29/9/2019 22:42

Λάθος διάβασμα του αγώνα από τον Κωστε, τουλάχιστον το κατάλαβε και άλλαξε επιτυχημένα σύστημα.

Από κει και πέρα τα γνωστά. Δεν γίνεται οπότε είναι εκτός ο Ολιβειρα ή ο Λιβαγια να μην έχεις σοβαρό μπακαπ. Αντίστοιχα στο κέντρο έχουν γίνει εγκλήματα, όση ποιότητα και αν βγάζει ανά στιγμές ο Κριστισιτς δεν έχει διάρκεια. Τεράστια χαμένη ευκαιρία από την διοίκηση και φέτος.... Συνέχεια
Συγχαρητήρια στον Κωστενογλου για την δουλειά στην ψυχολογία. Πέρσι αν μας ακυρωναν το 2ο δεν υπήρχε περίπτωση να γυρίσει το ματς. Αντίθετα η ομάδα συνέχισε να έχει πάθος. Ωστόσο χρειάζεται περισσότερη δουλειά ο ίδιος στο διάβασμα του αγώνα. Στα ντέρμπι κρίνει πολλά το "πόκερ" των προπονητών.

EyeofEagle - 29/9/2019 22:38

Γκελαραμε σημερα... τετοια παιχνιδια τα παιρνεις αν θες πρωτάθλημα! Νομιζω ειδικα στο 1 ημιχρονο φάνηκε το ποσο λείπει ενα κανονικο φορ περιοχής! Εν παση περιπτωση μικρο το κακο γιατι το πρωταθλημα κρινεται και στα play off φετος, οποτε θελω να πιστευω οτι θα κανουμε τις απαραιτητες κινησεις τον Ιανουαριο με Ιβιτς για ΤΔ

Bill83 - 29/9/2019 22:37

Απότομη προσγείωση στη σκληρή πραγματικότητα. Για τόσο είμαστε, απλά η αλλαγή προπονητή έκρυψε κάπως τα κενά. Σχεδόν ίδια ομάδα με πέρυσι. Από τις μεταγραφές παίζουν μόνο οι βρανιες, Παουλινιο και ο Ολιβέιρα είναι ακόμα άγνωστο αν βγει καλύτερος του Πόνσε, ενώ έχουμε και χειρότερο προπονητή. Καλύτερα που ήρθε νωρίς η προσγείωση και με μια τιμητική ισοπαλία.

superb_fk - 29/9/2019 22:36

Το 3-5-2 δεν είναι πανάκεια. Για να λειτουργήσει πρέπει να υπάρχει χημεία και αλληλοκαλυψη μεταξύ ακραίων στόπερ και ακραίων μπακ. Όταν τα ακραία σου Μπακ είναι ο ντεφορμε μπακακης και ο βρανιες που έκανε το χειρότερο του ματς, το αποτέλεσμα είναι το πρώτο 25λεπτο. Με την αλλαγή συστήματος ισορροπήσαμε το ματς αλλά νομίζω έπρεπε να βγει ο μπακακης και να μείνει ο παουλινιο. Τσιγκρινσκι, Γαλανόπουλος και επιτέλους κριστισιτσ πολύ καλοί. Μπάρκας σωτήριος στο τέλος. Η ομάδα θα... Συνέχεια κουβαλάει καιρό την μη προετοιμασία του καλοκαιριού. Στόχος πρέπει να είναι το καλύτερο πλασάρισμα χωρίς μεγάλη διαφορά και η ομάδα να είναι σε φουλ φόρμα στο τέλος που θα κριθούν τα πάντα. Με αυτό το σκεπτικό πρέπει να δουλέψει η ομάδα από εδώ και πέρα.

officer123 - 29/9/2019 22:34

τα συμπεράσματα από το ματς αυτονόητα.

1. Η ομάδα έβγαλε πολύ πάθος σε όλο το παιχνίδι και αυτό είναι δουλειά και του Πάτερ και του κόσμου αλλά και του φιλότιμου των παικτών.

2. Η ομάδα στηρίζεται καθαρά στο περσινό υλικό απόρροια των εγκλημάτων του Λύμπε.

3. Η διαφορά ποιότητας δυστυχώς ήταν εμφανής. Άλλωστε ο μπαοκ έχει πολλαπλάσιο μπάτζετ εδώ και 10... Συνέχεια συνεχόμενα χρόνια.

4. Ο κρίστισιτς σήμερα ήταν θετικός αλλά μόνο αμυντικά, δεν τον πήραμε όμως μόνο για αυτό. Ο Ντέλετιτς θα βοηθήσει. Ο Αλμπάνης είναι προτιμότερο να έρχεται από τον πάγκο όταν οι συνθήκες είναι ευνοϊκές για αυτόν.

5. Η ομάδα θα αλλάξει επίπεδο όχι μόνο με μεταγραφές στις γνωστές θέσεις (σ. μπακ - αμ. χαφ) αλλά και στα μπακ.

Okonski21R - 29/9/2019 22:32

Η προσέγγιση του ματς με το 3-5-2 ήταν λαθεμενη μεν αλλά εξηγειται από το γεγονός ότι η ομαδα υπολειποταν σε φυσική κατάσταση (ελέω Καρντοσο) οπότε ο Νίκος ήθελε πιο κοντά τις γραμμές για συντήρηση δυνάμεων. Βέβαια όταν ο αντίπαλος είναι γρήγορος και παίζει με κάθετες είναι δίκοπο μαχαίρι. Η ζημιά που έγινε το καλοκαίρι στο κομμάτι της φυσικής κατάστασης είχα τονίσει ότι δεν καλύπτεται επαρκώς στο μήνα. Ευτυχώς που το γύρισε ο κόουτς μετά και οι παίκτες μας έπαιξαν... Συνέχεια καλύτερα στο β ημίχρονο. Με Ολιβειρα και Σιμοες θα βλέπαμε άλλο παιχνίδι. Η ομάδα πρέπει να ενισχυθεί το Γεναρξ για να διεκδικήσει με αξιώσεις το πρωτάθλημα.

aek_thessaloniki - 29/9/2019 22:08

Δεν γινεται να παραμενει ο Μπακακης στην ομαδα και μαλιστα βασικος. Δεν γινεται να μην δεν το βλεπει κανεις απο την διοικηση. Ας παει στο καλο γιατι εχει που δεν εχει σχετικα ποιοτητα η ομαδα, αυτος την κανει ακομα χειροτερη.

m21 - 29/9/2019 22:32

Και εγώ απορώ γιαυτο .. δύσκολο να κάνει οτιδήποτε καλό η ομαδα με τον Μπακάκη .. το επίπεδο μιας ομάδας ορίζεται από τον χειρότερο παίκτη όχι τον καλύτερο. Δυστυχώς

R21_AEK - 29/9/2019 22:12

Παλι πεναλντυ με τον Παοκ εκανε οπως και στον τελικο πριν δυο χρονια και παλι το χασανε αυτοι αλλα νυσαφι πια κανει πεναλντυ και λεει τι εκανα μαζεψε το χερι σου μεσα στη περιοχη εισαι.

aek_thessaloniki - 29/9/2019 22:16

Γιατι στην τριπολη που καναμε αμαν να το γυρισουμε και απο το τιποτα ενω δεν ειχαν περασει το κεντρο τους ξαναεβαλε στο παιχνιδι παλι με πεναλτυ; Εχει κανει κλικα στα αποδυτηρια και δεν τον κουναει τιποτα. Ελπιζω να απομακρυνθει αμεσα.

aekaramono_ - 29/9/2019 22:31

στην ΕΡΤ πόσες ώρες έψαχναν να βρουν να δείξουν ρετρό με ισόπαλο ματς;;

BlueEyesWhiteDragon - 29/9/2019 22:31

Δεν φταίει τόσο ο Κωστένογλου στο κακό τριανταλεπτο... έχει βάλει 3 πίσω με τσιγκρι που υποτίθεται ότι παίζει σαν λίμπερο (αν υπάρχει πλέον τέτοια θέση στο σύγχρονο ποδόσφαιρο) και μπακακη που είναι γρήγορος... καθαρό σχήμα για να μην φας μπαλιές στην πλάτη και έχουμε φάει 10... Απο εκεί και πέρα του πιστώνεται το ότι η ομάδα αντέδρασε με δικές τ αλλαγές ακόμα και αν δεν ειμασταν καλοί όταν είχαμε το μομεντουμ... Απο εκεί και πέρα θα τολμήσω να πω ότι αν το σημερινό παιχνίδι είναι... Συνέχεια καθρέφτης ο ΠΑΟΚ είναι ενα σκαλί πάνω... Ακόμα και στο δεύτερο ημίχρονο που δεν πάταγε τόσο καλά έβγαζε φάσεις πολυ εύκολα και με τεράστια άνεση... ΜΟΝΟ ΑΕΚ χωρίς γκρίνια... Περάσαμε δύσκολα με καρντοσο και άλλη μια περίοδος αμφισβήτησης μπορεί να σκοτώσει την ομάδα...

the_teacher - 29/9/2019 22:12

Ξεκάθαρα. Ο ΠΑΟΚ αυτή τη στιγμή είναι καλύτερη ομάδα. Είτε γιατί δεν έδιωξε τη μισή του ομάδα μετά το πρωτάθλημα είτε γιατί έχει ικανό προπονητή είτε γιατί έχει κάνει προετοιμασία, βάλτε ο,τι θέλετε στην πρόταση. Η ΑΕΚ το καλοκαίρι πέρασε λαίλαπα κι αυτό, όπως και να χει, θα της στοιχίσει. Σκοπός της ΑΕΚ φέτος πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στους άλλους για τα πλέι οφ κι όπου βγει από κει και μετά. Η ΑΕΚ υστερεί σε ύψος, σε ένταση (βασικότατο στοιχείο στο σημερινό... Συνέχεια ποδόσφαιρο), ταχύτητα και φυσική κατάσταση. Όλα δηλαδή τα στοιχεία που της έδωσαν το πρωτάθλημα (εκτός του ύψους). Για να είμαστε ρεαλιστές, η ΑΕΚ χρειάζεται μεταγραφές. Και τον Δεκέμβρη και το καλοκαίρι. Μεταγραφές. Παίχτες με ύψος, ένταση, ταχύτητα. Οπωσδήποτε. Μπράβο στον κύριο Νίκο που μας έχει ζωντανούς στη χρονιά, ο Ίβιτς όμως οφείλει να ψάξει και προπονητή. Κανονικό, όχι σαν τον Καρντόσο. Τέλος πάντων, σήμερα γλιτώσαμε. Ο ΠΑΟΚ ήταν καλύτερος αλλά κι εμείς δείξαμε πάθος. Προχωράμε χωρίς πολλά λόγια.

the_teacher - 29/9/2019 22:30

Επίσης, ο Βράνιες μέχρι στιγμής είναι κακός και σήμερα ίσως ο χειρότερος, λίγος πάγκος ίσως δε βλάψει. Ο Κωστένογλου κερδίζει τον Κρίστισιτς, ο Μπακάκης είναι συμπαθέστατος και θα χει την αιώνια αγάπη μας αλλά φτάνει κι ο Μπάρκας πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να δουλέψει τα πόδια του. Οπωσδήποτε όμως. Κέρδος ο Ντέλετιτς, κέρδος ο Γιακουμάκης, προτιμώ στα μεγάλα ματς τον Χουλτ. Ο Λόπεζ τακτικά είναι αλλού.

tzes1924 - 29/9/2019 22:30

Η ομάδα πληρώνει τις αμαρτίες του καλοκαιριού. Παιδιά θέλει χρόνο ακόμα και υπομονή. Τουλάχιστον μέχρι να επανέλθει στα φυσιολογικά να μη μας κοστίζει πολύ...

NAVAJO21 - 29/9/2019 22:17

Καλή η κριτική αλλά όχι ο μηδενισμός. Το κράξιμο εγινε επι καρντοσο εποχή. Μη μιζεριαζετε τώρα. Κακό διάβασμα κωστενογλου πριν το ματς αλλά σωστή διαχείριση εν τέλει στη πορεία. Μας χρωστάει εξηγηση για βερντε ζεραλδες. Ο παοκ φέτος δεν είναι καλός. Ίσως να μην έχασε από εμάς αλλά θα χάσει βαθμούς αργά ή γρήγορα. Το 2πλο στη Λάρισα και τα ματια σας.

O XSEROLAS - 29/9/2019 22:30

NAVAJO21 ΑΔΕΛΦΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΚΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΑ ΦΕΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΣΤΕΝΟΓΛΟΥ..ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ..ΤΕΛΟΣ..

AEKcyfan - 29/9/2019 22:29

Βγήκαν τα μοσχάρια απ την Θεσσαλονίκη και κράζουν τον διαιτητή που δεν έδωσε φάουλ! Πέρσι στον τελικό όμως με τον μη καταλογισμό του πέναλτι στο χέρι του σακχοφ και τα οργια του Παρέιρα δεν είδαμε να βγαίνουν να λένε κάτι! Μούγκα τότε έτσι;; Στην τρύπα σας!

ScoccoMan - 29/9/2019 22:29

Παρτε παικτες. Με τη μιση ομαδα μας κανουν πλακα εδω μεσα. Εχουμε τρια χρονια κλαρινα και τρια κυπελα ταξιδεψαν για αλλου

NachoScocco - 29/9/2019 22:28

Βγαινει ο πουθενας ο Τσορμπατζογλου στον Σπορ ΦΜ ολο ειρωνεια και παραπονα για τη διατησια,να μιλαει για 1-4 1-5,κυριε Μελισσανιδη..Κανε κατι επιτελους,να φτιαξουμε ομαδα με ποιοτητα!!!!

giwrgosncs18 - 29/9/2019 22:28

Ξεφτίλα απλά !

O XSEROLAS - 29/9/2019 22:28

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΕΜΕΝΑ ΕΓΩ ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ : Η ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ "Π Ρ Ο Π Ο Ν Η Τ Η"..ΤΕΛΟΣ...

ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...

ΕΓΩ ΤΟΝ ΚΩΣΤΕΝΟΓΛΟΥ ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΤΙΜΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΜΑΣΤΕ !!

Konstantinos_AEK21 - 29/9/2019 22:26

Στο γκολ του Μανταλου κατω κατω στο σημειο που εκτελεστηκε το φαουλ ειναι ο Λημνιος μπορει καποιος να μας δωσει ενα ολοκληρωνενο replay ωστε να καταλαβουμε και εμεις αμα ηταν οντως οφσαϊτ ;;;.....

M_A_D - 29/9/2019 22:25

Δυστυχως σε αυτο το παιχνιδι φανηκε η ποιοτητα ορισμενων παικτων εν συγκριση με αυτων του ποακ.

Δυστυχως ο κατα τ΄αλλα συμπαθης Μπακακης δεν εχει θεση στην ομαδα που ονειρευομαστε, εκτος απο τρεξιμο και αυτο το αμφισβητω σημερα δεν εχει τιποτε αλλο, φυσικα δεν ειναι ο μονος.

Δειξαμε σημερα οτι αμυντικα εχουμε προβλημα.

Υπαρχει παικτης ο οποιος σε οποιανδηποτε κατασταση βρισκεται παιζει, δεν μπορω να καταλαβω τον... Συνέχεια λογο.

Δειξαμε σημερα οτι πασχουμε απο πρωτοκλασσατα εξτρεμ και αμυντικα χαφ.

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι εμειναν εκτος οι Βερντε, και Ζεραλδες, αλλα ηταν οι Κλωναριδης, Σιμαο.

Τελικα απο οτι καταλαβα δεν καταλαβαινω τιποτε, το μονο που καταλαβα ειναι οτι δυσκολα, πολυ πολυ δυσκολα θα παμε για πρταθλημα, ελπιζω οτι θα καταλαβω καλυτερα μετα απο 3-4-5 αγωνιστικες.

ScoccoMan - 29/9/2019 22:25

Τι να δει ρε Σιδηροπουλε απο την καμερα απο τις 45 μοιρες γωνια πανω απο το τερμα ο διαιτητης? Γιατι δεν του δινουν την φαση απο τη γραμμη που φαινεται οτι η μπαλα εχει περασει?

aekaramono_ - 29/9/2019 22:24

Παρά τα χάλια στην αρχή, πήραμε αποτέλεσμα αλλά εγώ το βλέπω σαν ΗΤΤΑ. Είναι ΝΤΡΟΠΗ να μην κερδίζεις τον παοκ για 2 ΧΡΟΝΙΑ. Εμείς έχουμε την υποχρέωση όμως να μείνουμε δίπλα Της γιατί δεν ξενερωνουμε ΠΟΤΕ

lacristo - 29/9/2019 22:23

Λοιπόν τα λάθη της σημερινής βραδιάς ήταν η μη χρησιμοποίηση του Γιακουμάκη από την αρχή.Είχε φανεί από το Αγρίνιο πως ο Λιβάγια παίζει καλύτερα πίσω απο το φορ.Όσο για το σύστημα βάση θεωρίας των παικτών του παοκ δεν ταιριάζει το 3-5-2 αλλά με ενα συστημα που έχεις κάνει νίκες αντε να το αλλάξεις και να στραβώσουν τα πράγματα πάλι φταις.Μια απορία σχετικά με την εξαφάνιση Βέρντε παντώς έχω

dpq_ - 29/9/2019 22:23

Κριστισιτς-γαλανοπουλος ότι καλύτερο είδαμε σήμερα, ντελετιτς χωρίς πολλά πολλά έδειξε και αυτός ότι με λίγη προσπάθεια μπορεί να γίνει πολύ καλός παίχτης, γιακουμακης ως συνήθως κώνος εκτός της φάσης του δεύτερου γκολ, μπακακης λυπάμαι που το λέω αλλά δε κάνεις, εκτιμάω τη προσπάθεια σου αλλά δε μπορείς ρε αγόρι μου.. Αποδέσμευση άμεσα, είναι επικίνδυνος και μας έχει στοιχίσει 2 πέναλτι έως τώρα, άσχετα που σήμερα δε το πληρώσαμε, συν ότι τον περνάνε σαν... Συνέχεια σταματημένο.

skepR21 - 29/9/2019 22:22

Τραγικό που μας δουλεύουν ακόμα και με το var. Πεντακάθαρο το γκολ του μανταλου. Φωνάζαμε μη μας αδικησουν πάλι και πάλι μας έσφαξαν. Πόσο πρόβατα είμαστε. Σχετικά με το πέναλτι του παοκ....ας μας το έδιναν στον τελικό κι ας το χάναμε

psuxiatros21 - 29/9/2019 22:22

Μάγκες έχουμε μία σχετικά καλή ομάδα αλλά όχι για πρωτάθλημα...

10 παίχτες πήραν πρωτάθλημα πρίν 2 σεζόν παίζανε καί σήμερα. Τί άλλαξε; Απλά οι άλλοι έριξαν λεφτά καί έφτιαξαν καλύτερο σύνολο ή αλήθεια νά λέγεται.

Ας ελπίσουμε στην πορεία Ολιβέιρα Κωστένογλου καί Ίβιτς νά πράξουν τα δέοντα, άμεσα καί σέ βάθος χρόνου νά ανατρέψουμε την όλη κατάσταση αλλιώς θά περιμένουμε μπας και πάμε πάλι τελικό κυπέλλου

DOC_TOR - 29/9/2019 22:20

Με άλλα λόγια το ματς ήρθε Καρντόσο ημίχρονο και Χιμένεθ τελικό..

M_A_D - 29/9/2019 22:18

Δυστυχως σε αυτο το παιχνιδι φανηκε η ποιοτητα ορισμενων παικτων εν συγκριση με αυτων του ποακ.

Δυστυχως ο κατα τ΄αλλα συμπαθης Μπακακης δεν εχει θεση στην ομαδα που ονειρευομαστε, εκτος απο τρεξιμο και αυτο το αμφισβητω σημερα δεν εχει τιποτε αλλο, φυσικα δεν ειναι ο μονος.

Δειξαμε σημερα οτι αμυντικα εχουμε προβλημα.

Υπαρχει παικτης ο οποιος σε οποιανδηποτε κατασταση βρισκεται παιζει, δεν μπορω να καταλαβω τον... Συνέχεια λογο.

Δειξαμε σημερα οτι πασχουμε απο πρωτοκλασσατα εξτρεμ και αμυντικα χαφ.

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι εμειναν εκτος οι Βερντε, και Ζεραλδες, αλλα ηταν οι Κλωναριδης, Σιμαο.

Τελικα απο οτι καταλαβα δεν καταλαβαινω τιποτε, το μονο που καταλαβα ειναι οτι δυσκολα, πολυ πολυ δυσκολα θα παμε για πρταθλημα, ελπιζω οτι θα καταλαβω καλυτερα μετα απο 3-4-5 αγωνιστικες.

Stratiotis21 - 29/9/2019 22:13

Αν είναι να παίξουμε έτσι Καραϊσκάκη καλύτερα να μην κατέβουμε....

R21_AEK - 29/9/2019 22:18

Χαλαρωσε η ομαδα ακομα και ετσι μπορει να παρει αποτελεσμα εκει μεσα κανατε τον οσφπ υπερομαδα.

only-AEK - 29/9/2019 22:16

Εντελώς λάθος προσέγγιση του ματς μέχρι το 30 , ανύπαρκτη επιθετικά και ανασταλτικά η ομάδα , τυχεροί που δεν δεχθήκαμε 2-3 γκολ . Στο δεύτερο το ματς ισορροπήθηκε βάζεις γκολ και αντί να τους καταπιείς τρως πάλι γελοίο γκολ με μπαλιά στην πλάτη της άμυνας (σήμερα πρέπει να ξεπέρασαν τις 10) . Ανάμεικτα συναισθήματα , συνεχίζουμε ενωμένοι !

makisele - 29/9/2019 22:14

Όλα καλά αλλά στο ακυρωθέν γκολ γτ ζουμάρει το var και δεν μας δείχνει ο παίκτης που είναι στο φάουλ ο Λημνιός αν καλύπτει τον Μάνταλο...ούτε γραμμή ούτε τπτ. Βρωμάει άσχημα Κέτσε να το ψάξουμε σε παρακαλώ!

Επίσης πως γίνεται σε έναν αγώνα να μην καλείς var ούτε για μια φάση για την ΑΕΚ. όλες υπέρ του παοκ!

Μπράβο στον κόσμο! ΑΕΚΑΡΑ

thwma_mimh_ntousan_takh_t - 29/9/2019 22:14

μαγκες το γκολ του Μάνταλου ειναι ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΟ !!!!

Ο Λημνιός που βρίσκεται στο τοίχος του φάουλ καλυπτει τον Μάνταλο... κατά την εκτέλεση να είναι 3m από την πλάγια γραμμή και στην ίδια ευθεία του (έτσι γίνεται στα πλάγια φάουλ) είναι ο Μίσιτς !! Οταν κάνει την κεφαλιά ο Γιακουμάκης ...ο Μίσιτς βγαίνει προς τα έξω, αλλά ο Λημνιός ίσα που έχει κάνει "μισό" βήμα ...δε φαίνεται στο πλάνο αλλά είναι σίγουρο!!!... Συνέχεια
Ο Σιδηρόπουλος παμπόνηρος έδειχνε την φάση ...ταχα αν πέρασε την γραμμή ...και όχι όλη την από την αρχή.... όπως έκανε στο δεύτερο... και ζητούσε φάουλ από τον Ελβετο!!!!

Εκεί στην ΑΕΚ ....μαλλον ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ !!!!! Περυσι έβαλαν άλλον στο var κρυφά.... φέτος έβαλον τον Θεσσαλονικιό ΠΑΟΚΤΣΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟ και γλύφτη.... του συστήματος (κυρ Σάββα ...να τα πουμε από κοντά)!!!

ΦΩΝΑΞΤΕ ΤΟ ....σήμερα μας ΕΚΛΕΨΑΝ πάλι με το var ....έκει παίζεται το παιχνίδι τώρα!!!

ZAPATISTA21 - 29/9/2019 22:12

Με Αλμπάνη μπροστά έβαλα 3...Με Ολιβέιρα δηλαδή πόσα θα έβαζα ?

Byzantinos1025 - 29/9/2019 22:10

Ο ίδιος ο Κωστένογλου είχε πει θα έλθουν και δύσκολες στιγμές,αν νομίζουμε πως σε έναν μήνα θα απορροφηθούν πλήρως τα εγκλήματα Καρντόσο κάνουμε λάθος..είναι κατόρθωμα πως η ΑΕΚ στάθηκε όρθια αντιμετωπίζοντας έναν μπαοκ που έκανε το καλύτερο παιχνίδι του..θέλουμε οπωσδήποτε ενίσχυση σε άμυνα, κέντρο και θέλουμε και υπομονή.. συγχαρητήρια στα παιδιά και στον Κωστένογλου για την αντίδραση που έβγαλαν στο β' μέρος.

Helin12 - 29/9/2019 22:08

Δεν ξερω ρε παιδιά για εσάς... Αλλά εγώ σαν ήττα το ένιωσα... Πίστευα οτι θα δούμε θέαμα απο την ομάδα και απογοητεύτηκα κάπως...

Aldair - 29/9/2019 22:02

Α ρε καρντοσο χελιδονοφουστα κατεστρεψες την ομάδα με τις τσαχπινογαργαλιες σου!

Mermigas21 - 29/9/2019 22:08

Χελιδονόφουστα; Καλόοο!

VK71 - 29/9/2019 22:17

Μονος του ηρθε?

AEKara1821 - 29/9/2019 22:07

ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΣΤΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΜΑΝΤΑΛΟΥ, ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΑΚ ΤΟΥ ΜΠΑΟΚ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΣΤΟ ΠΛΑΝΟ Κ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΤΑ? Παρακαλω ΑΕΚ365 μια φωτο. Ευχαριστω

AEK_CIMH - 29/9/2019 22:00

Ο Μπακακης καλο είναι να φευγει σιγα σιγα,οσο προσφερε προσφερε,φτανει πια.

Mermigas21 - 29/9/2019 22:07

Να δοθεί δανεικός στο Διαγόρα Ρόδου.

Superball24 - 29/9/2019 22:07

Και 100.000 να αλαλάζουν, αν είναι να τρως 3 ολόιδια γκολ από την ίδια ομάδα μέσα σε διάστημα 4 μηνών, δεν πάμε πουθενά. Κι επειδή κιόλας στο αυτό διάστημα έχουν θητεύσει τρεις προπονητές, ήρθε η στιγμή κάποιοι αθλητές να κάνουν γερή αυτοκριτική. Αν μπορούν και πόσο μπορούν. Κι αν εκείνοι δε θέλουν, Ίβιτς και σκούπα...

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 29/9/2019 22:06

Ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ μπραβο στον κοσμο....νομιζω οτι τον βαθμο αυτος τον πηρε....!!!!!

Αυτα συμβαινουν ομως οταν ειναι εντελως λαθος ο σχεδιασμος και ψωνιζεις απο πανερι μάγο αντι για προπονητη...!!!(Λυμπε ακου τα) . Πηγε 40 χιλιαδες κοσμος να δει τι??? Να κυνηγαμε το σκορ απο τον επι χρονια πελατη μας...?

Πιστευω επισης οτι ο Μανολο χωρις να ειναι ο μεγαλος προπονηταρας, με το συγκεκριμενο ροστερ το... Συνέχεια ματς θα τοπερνε Αερα....!!!!Καλος ο πατερ αλλα οχι για μεγαλα πραγματα...!!!.......

PanagiotisAEK21 - 29/9/2019 22:04

Κερατας σιδηροπουλος...δεν υπαρχει οφσαιντ και ακυρωνει κανονικο γκολ...

probokatora - 29/9/2019 22:04

Όπως και να το κάνουμε η KGB ήταν ανώτερη της Stazi .... περιμένω με αγωνία την χρήση του VAR στην Τούμπα και μάλιστα με ακύρωση γκολ του ΠΑΟΚ.

kavva21 - 29/9/2019 22:04

Αν ο Κωστένογλου είχε πιο ορθολογική ενδεκάδα από την αρχή τότε θα περνάμε άνετα το παιχνίδι ταπεινή μου γνώμη .... Αυτά μπράβο στήν ομάδα γι'αυτό πού έκανε στο δεύτερο ημίχρονο.

Kemp21 - 29/9/2019 22:03

Απο ενα ημιχρονο ειχαν οι ομαδες με τον παοκ ομως στο πρωτο να κανει οτι θελει, θα μπορουσε να βγει απο 0-3 μεχρι 3-2 σημερα, οπως πηγε το παιχνιδι ευχαριστημενοι πρεπει να ειμαστε κ εχουμε κερδος κ εναν παικτη τον ντελετιτς. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι εκτος αποστολης ο βερντε ενας παικτης που δοθηκαν πολλα κ στηριχτηξαμε πολλα παμω του κ βλεπω να καιγεται. Ολες οι μεταγραφες πλην του παουλινιο βλεπω να καιγονται ενω ηδη εχουμε εναν μοραν

ariaek - 29/9/2019 22:01

ΑΕΚ ΑΕΚ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ!!! ΚΑΝΑΜΕ ΜΑΓΚΙΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ!!!

R21_AEK - 29/9/2019 22:00

Ας ελπισουμε οτι ο Ιβιτς ειδε σημερα τις αδυναμιες της ομαδας και θα κανει τις σωστες προσθηκες που χρειαζεται η ομαδα.

Helin12 - 29/9/2019 21:59

Κοντεψαμε να πάμε απο καρδιά...Αναστησαμε τους πεθαμένους....

ΕΠΟΜΕΝΟ