84 ΣΧΟΛΙΑ

Ήρεμα και απλά με σούπερ Λιβάγια

Δύο εμπνεύσεις του Κροάτη παικταρά ήταν αρκετές για την σοβαρή ΑΕΚ, η οποία επικράτησε 2-0 της Λαμίας στο ΟΑΚΑ και επιβεβαίωσε πως έχει μπει στο σωστό δρόμο - Με αυτογκόλ το 1-0 από μαγική κίνηση του Μάρκο, ο οποίος... σέρβιρε (και) το 2-0 στον Όγκνιεν Βράνιες

SUPER LEAGUE – 3η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΑΕΚ – ΛΑΜΙΑ 2-0

ΓΗΠΕΔΟ: ΟΑΚΑ

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Μανούχος Ευάγγελος (Αργολίδας)

Κάνουν μάγια τα… πόδια του Λιβάγια! Με δύο εμπνεύσεις-κινήσεις του Κροάτη παικταρά, η ΑΕΚ πήρε στο ρελαντί τη νίκη απέναντι στη Λαμία με σκορ 2-0 και επιβεβαίωσε πως έχει μπει στο σωστό δρόμο με τον Νίκο Κωστένογλου. Η Ένωση, που επέστρεψε στην τετράδα στην άμυνα αφήνοντας το 3-5-2, ήταν σοβαρή μεσοαμυντικά, ενώ επιθετικά κάποια ξεσπάσματα που είχε ήταν αρκετά για να της χαρίσουν το τρίποντο, δεύτερο συνεχόμενο μετά την Τρίπολη. Σημείο αναφοράς (και MVP) για την ΑΕΚ ήταν - για ακόμα ένα ματς - ο Μάρκο Λιβάγια, ο οποίος με μαγική κίνηση στο 37’ χορεύει τον αντίπαλο του και αναγκάζει εν συνεχεία τον Πλιάτσικα να σημειώσει το αυτογκόλ για το 1-0, ενώ από τα πόδια του Κροάτη έρχεται και το δεύτερο γκολ στο 45+1, αφού ήταν εκείνος που… σέρβιρε στον εκτελεστή Βράνιες. Ένα γκολ που χρειάστηκε το VAR για να μετρήσει ορθά, αφού ο Κομάντο καλυπτόταν. Σε γενικές γραμμές η ΑΕΚ δεν φόρτσαρε αλλά υπήρχαν πέρα από τον Μάρκο Λιβάγια παίκτες που έδειξαν εξαιρετική εικόνα και εμφανή άνοδο στην απόδοση τους, με πρώτον τον Νέναντ Κρίστιτσιτς που έκανε πολύ καλή δουλειά στο κέντρο με τον Σιμόες, ενώ πολύ καλά πήγε και ο Ζεράλδες παίζοντας μάλιστα στα άκρα.

Με διάταξη 4-2-3-1, τους Σιμόες – Κρίστιτσιτς στον άξονα, τον Ζεράλδες δεξιά, τον Αλμπάνη αριστερά και τον Λιβάγια σε ελεύθερο ρόλο πίσω από τον Γιακουμάκη, ξεκίνησε η ΑΕΚ στο πρώτο ημίχρονο. Στο οποίο, οι παίκτες του Νίκου Κωστένογλου, άργησαν κατά κάποιο τρόπο να προσαρμοστούν στις ιδιαιτερότητες ενός αγώνα που ήθελε τον αντίπαλο να αμύνεται μαζικά στο δικό του μισό, αφήνοντας ελάχιστους χώρους. Η Ένωση, έψαξε στο αρχικό διάστημα κυρίως από τα αριστερά με τους Λόπες – Αλμπάνη να βγάλει κάποιες επικίνδυνες επιθέσεις, ενώ σημείο αναφοράς ήταν ο Λιβάγια που σε πολλές περιπτώσεις τραβιόταν εκτός και είτε εκτελούσε, είτε δημιουργούσε, όπως στο 6’, με τον Κροάτη να πιάνει ένα σουτ αλλά τον Βελλίδη να του λέει όχι. Η Λαμία επιχείρησε στο 18’ με ένα φάουλ του Σάλιακα να απαντήσει αλλά ο Μπάρκας ήταν εκεί, μια στημένη μπάλα που δόθηκε στους φιλοξενούμενους μετά από… VAR για χτύπημα του Βράνιες στον Ρόμανιτς, με τον Βόσνιο να βλέπει σωστά και κάρτα. Δέκα λεπτά αργότερα οι φιλοξενούμενοι είχαν δεύτερη καλή στιγμή, αυτήν την φορά από εκτέλεση κόρνερ και σουτ του Καραμάνου, με την ΑΕΚ να αρχίζει να ανεβάζει στροφές, βρίσκοντας τα πατήματα της μετά το 25’. Στο 28’ ο διαιτητής Μανούχος κλείνει τα μάτια σε κράτημα πάνω στον Γιακουμάκη στα όρια της περιοχής μη δίνοντας το φάουλ, ενώ στο 29’ έχουμε διπλή-καλή στιγμή για την Ένωση με δυνατό σουτ του Λόπες, επέμβαση του Βελλίδη και άστοχη προσπάθεια του Αλμπάνη. Η άνοδος στην απόδοση της ΑΕΚ, ο σωστός τρόπος ανάπτυξης και η πίεση που ασκείται, αποφέρει καρπούς στο 37’. Όταν μίλησε η κλάση του Λιβάγια, ο οποίος χόρεψε από αριστερά τον Σάλιακα, γύρισε παράλληλα με δύναμη ψάχνοντας τον Γιακουμάκη αλλά ο Πλιάτσικας άθελα του έστειλε την μπάλα στα δίχτυα γράφοντας με αυτογκόλ το 1-0. Από εκεί και πέρα και στο τελευταίο διάστημα η ΑΕΚ κυριαρχεί στο γήπεδο, απειλεί στο 44’ με σουτ του Αλμπάνη και εν τέλει φτάνει σε δεύτερο τέρμα στο πρώτο λεπτό των καθυστερήσεων, όταν ο Λιβάγια εκτέλεσε ένα φάουλ και ο Βράνιες που πετάχτηκε στην καρδιά της αντίπαλης άμυνας από καθαρή θέση έκανε το 2-0. Το γκολ μάλιστα στην αρχή ακυρώθηκε από τον επόπτη που δεν είδε σωστά την φάση και στη συνέχεια μέτρησε με το VAR. Ένα VAR, που δεν χρησιμοποιήθηκε από τον Μανούχο δύο λεπτά πριν για ένα χτύπημα με σκαριά του Βύντρα πάνω στον Λιβάγια.

Χωρίς αλλαγές ξεκίνησε στην επανάληψη η ΑΕΚ, αλλά με διάθεση να πιέσει και να κλείσει στα καρέ του τον αντίπαλο, ψάχνοντας άμεσα και τρίτο γκολ. Το άγγιξε στο 49’, όταν ο Κρίστιτσιτς έπιασε δυνατό, μονοκόμματο, σουτ εκτός περιοχής αλλά ο Βελλίδης του είπε όχι, ενώ στο 63’ χάθηκε σπουδαία ευκαιρία με κεφαλιά του Βράνιες από κοντά, μετά από εκτέλεση κόρνερ του Λιβάγια. Η πρώτη κίνηση του Νίκου Κωστένογλου από τον πάγκο, ήταν να ρίξει στο ματς τον Κλωναρίδη στο 63’βγάζοντας τον Αλμπάνη χωρίς βέβαια να αλλάζει κάτι σε σχηματισμό και διάταξη, ενώ στο 71’ μπήκε και ο Βέρντε αντί του Ζεράλδες που βγήκε μέσα σε χειροκροτήματα. Σε αυτό το σημείο το ματς είχε χάσει τον όποιο ρυθμό είχε, με την ΑΕΚ να ελέγχει απόλυτα την κατάσταση και τη Λαμία ουσιαστικά να είναι εντελώς ακίνδυνη. Η τρίτη και τελευταία κίνηση του Κωστένογλου ήταν να βγάλει τον Κρίστιτσιτς βάζοντας τον Γαλανόπουλο για να φρεσκάρει το κέντρο του με την Ένωση να βγάζει κάποιες επικίνδυνες προϋποθέσεις, να απειλεί στο 84’ με εκπληκτικό σουτ του Βέρντε (του είπε όχι ο Βελλίδης) και στο 90’ με τον Κλωναρίδη αλλά εν τέλει, το 2-0 να μένει μέχρι το φινάλε.

ΑΕΚ: Μπάρκας, Μπακάκης, Βράνιες, Οικονόμου, Λόπες, Κρίστιτσιτς (76’ Γαλανόπουλος), Σιμόες, Ζεράλδες (71’ Βέρντε), Αλμπάνης (63’ Κλωναρίδης), Λιβάγια, Γιακουμάκης.

ΛΑΜΙΑ: Βελλίδης, Αντέτζο, Σκόνδρας, Βύντρα, Βάντερσον, Πλιάτσικας, Μπεχαράνο (36’ λ.τρ. Βασιλόγιαννης), Σάλιακας, Δημούτσος (85’ Μπουλούλης), Ρόμανιτς (65’ Τουράμ), Καραμάνος.

ΤΟ LIVE ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΣYNOΛIKA EIΣITHPIA 17.093 ME MEIKTEΣ EIΣΠPAΞEIΣ 76.232 EYPΩ


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
g_papadimitrioy - 16/9/2019 11:59

Η χτεσινή εμφάνιση ήταν λογικά αναμενόμενη. Είμαστε πίσω τακτικά και σε φυσική κατάσταση. Ο Κωστένογλου έχοντας και δύο βασικές απουσίες πήγε αλά Μανόλο. Πίσω σφιχτά, προσεκτικά και μπροστά ότι βγει. Όντως δεν απειληθηκαμε καθόλου και βγάλαμε φάσεις όσο να πάρουμε το ματς. Με δεδομένη την μαζική άμυνα της Λαμίας και την χαμηλή απόδοση Γιακουμάκη και Ζεραλδες ήταν δύσκολο να γίνουν φάσεις. Καλά καλά ούτε ο Λιβαγια δεν φαινόταν σε διάρκεια. Ευτυχώς ο Αλμπάνης χωρίς να διακριθεί... Συνέχεια είχε περισσότερα καλά από κακα όπως και ο Σιμοες. Αυτός ο τρόπος προσέγγισης είναι μονόδρομος μέχρι να φανεί ξεκάθαρα τι μπορούμε να πάρουμε από τους νεοφερμένους. Τακτικά έχουμε δρόμο μπροστά μας. Φαίνεται όμως ότι ο πάγκος μας έχει θέματα. Ως βασική ενδεκάδα ίσως να είμαστε και καλύτεροι σε αρκετά σημεία από τους άλλους. Σε εναλλακτικές όμως υστερούμε

Mermigas21 - 16/9/2019 00:01

Αρκετά καλή η ομάδα στο 1ο. Στο 2ο έπεσε ο ρυθμός, ίσως και με εντολή τού Νικόλα για συντήρηση δυνάμεων, ειδικά μετά το 2-0. Δεν θα αναφερθώ ατομικά στους παίκτες εκτός στους φανερά αρνητικούς Ζεράλδες και Κρίστισιτς. Δεν κάνουν για την ΑΕΚ γιατί καταστρέφουν και τις καλές ενέργειες. Νικόλα μην τους ξαναβάλεις. Τώρα όλα τα λεφτά είναι η νίκη στο Αγρίνιο. Δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα εκεί από τη νίκη. Με δίδυμο Μάνταλο-Λιβάια δεν θα είναι δύσκολο να φύγουμε νικητές. Και μετά... μετά... Συνέχεια έρχεται το ματς της χρονιάς με 50.000 μέσα.

Constantinoupoli86 - 16/9/2019 11:34

Το ματς της χρονιάς είναι με τον Ολυμπιακό. Με τον παοκούλη είναι απλά ένα δύσκολο παιχνίδι!

krav21 - 15/9/2019 22:49

Διαβαζω σχολια οτι δεν αρεσε η ΑΕΚ,δεν κανει ο ενας δεν κανει ο αλλος.... Αντι να κανουμε τον σταυρο μας που βγηκανε απο αυτο το χωραφι ορθιοι και οι 14 παικτες μας που επαιξαν, καθομαστε και ασκουμε υψηλη κριτικη σε εναν αγωνιστικο χωρο που η μπαλα επαιζε πινγκ πονγκ και ηθελες τρια κοντρολ να την σταματατησεις. Τρεις παικτες εχασαν οι αντιπαλοι απο τραυματισμους σε αυτο το πραγμα που θελουν να το ονομαζουν αγωνιστικο χωρο. Ας κανει κατι Η ΑΕΚ με τον βαζελο να φτιαξουν αυτη την... Συνέχεια καρμανιολα γιατι θα κλαιμε παικτες αν παραμεινει ετσι. Η διοικηση του ΟΑΚΑ δεν εχει μαντηλι να κλαψει αρα ειναι ενα βαρος που δεν μας αναλογει κανονικα αλλα θα πρεπει να το υποστουμε για την ασφαλεια των παικτων μας και για να μπορουμε μετα ολοι μας οι προπονητες απο εδω μεσα να ασκησουμε τη κριτικη μας για την ομαδα επι χορτου και οχι επι λακουβας.

Κραζουν καποιοι την επιλογη Γιακουμακη..... Ο Γιακουμακης παρεμεινε παικτης της ΑΕΚ. ΕΙναι το δευτερο σεντερ φορ. Οταν ηταν να τον δωσουμε στον ΟΦΗ παλι κραζανε εδω μεσα. Αν ο Γιακουμακης δεν παρει επιτελους αγωνα απο την αρχη ενω λειπει το βασικο σου φορ, σε αγωνα απεναντι στη Λαμια εντος εδρας,ποτε θα παρει? Γιατι ειναι λαθος η επιλογη Κωστενογλου δηλαδη? Λεμε πως εχει κερδισει ολους τους παικτες και θελει να τους παρει τον καλυτερο εαυτο τους. Αν και σημερα με ολες αυτες τις συνθηκες δεν τον εβαζε,τοτε παπαλα ο παικτης. Κανει για την ΑΕΚ??? Κανει δεν κανει ειναι παικτης της ΑΕΚ αυτη τη στιγμη και πρεπει καπως να αξιοποιηθει. Τουλαχιστον να παρει την ευκαιρια για να κρινει και ο προπονητης ποτε,ποσο και αν θα παιζει. Ολιβεϊρα δεν ειναι αλλα κανει δουλεια μεσα στο γηπεδο και δεν ειναι αρνητικος ουτε αδιαφορος.

Οταν εχουμε δει αγωνα και καταστασεις οπως αυτον με την Ξανθη, μια ομαδα ανημπορη να χανει στο ρελαντι χωρις καμια αντιδραση, δε γινεται μετα απο δυο μολις αγωνιστικες να κερδιζεις εσυ στο ρελαντι χωρις να κινδυνευσεις καθολου και παλι να τα βρισκεις ολα μαυρα.

Ξαναλεω ειναι επιτακτικη αναγκη να φτιαχτει το χορταρι, η ΑΕΚ στο χαλί της Τριπολης κενταγε το ιδιο και στη Τουρκια οσο ειχε δυναμεις. Δε γινεται η ΑΕΚ που πρεπει να φτιαχνει παιχνιδι και να επιβαλει ρυθμο, να αγωνιζεται σε τετοιο εκτρωμα.

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 16/9/2019 09:45

Δεν διαφωνω σχεδον σε τιποτα στο σχολιο σου...

Ομως για δες λιγο την κατασταση πιο σφαιρικά για μιά ΑΕΚ η οποια δικαιωματικα πρεπει να ειναι το 1ο φαβορι για το νταμπλ...

Ειναι ?

Μας λειπει κατι ?

krav21 - 16/9/2019 18:14

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 To σχολιο μου αναφεροταν στο χθεσινο παιχνιδι. Δεν προσπαθησα να κανω καμια πιο σφαιρικη αναλυση. Και αυτο διοτι με ολα αυτα που συνεβησαν επι Καρντοζο, πραγματικα δε ξερω ποιες ειναι οι αληθινες δυνατοτητες της ομαδας. Ειναι τοσο καλη οσο εδειξε στη ΤΡιπολη οπου πραγματικα επαιξε πολυ ομορφη κυριαρχικη μπαλα? Ειναι απλα σοβαρη και οργανωμενη οπως εδειξε εχθες με Λαμια αλλα δεν ειναι ικανη για κατι παραπανω? Εχθες το δεδομενο ηταν πως η ΑΕΚ επαιξε σε... Συνέχεια εναν αθλιο αγωνιστικο χωρο και μετα απο 15 προετοιμασιας στην ουσια πανω σε φυσικη κατασταση που πασχει. Μετα απο προετοιμασια παντα λεμε πως τα ποδια ειναι βαρια και θελει καποιο χρονο να λυθουν. Παρολα αυτα εχθες οι πεισσοτεροι περιμεναν μπαλαρα με συνεχες τρεξιμο και 5 γκολ. Εγω περιμενα και εμεινα ικανοποιημενος με αυτο που ειδα για τους λογους που ειπα.

Ξερουμε τις πραγματικες δυνατοτητες των παικτων μας? Ο Σιμοες δειχνει αναγεννημενος μετα απο παρατεταμενο ντεφορμαρισμα. Ο Κριστισιτς εδειξε χθες ενας κανονικος παικτης. Εκοψε,πασαρε,σωστα και μπροστα, σουταρε, ειδαμε το χαμογελο του επιτελους. Ειναι το στοπερ επιπεδου Τσου Λου που τον αγορασαμε? Δεν το εδειξε ουτε εχθες αλλα σιγουρα ηταν βελτιωμενος. Αν ο Κωστε τον επαναφερει στον παικτη που περιμενουμε,αν ενσωματωσει τον Βερντε, αν αποδωσουν Αλμπανης Ντελετιτς Ζεραλδες και ΣΙμαο αυτα που μπορουν, αν ο Ολιβεϊρα ειναι υγειης και ανεβει και αλλο, αν οι Λιβαγια Μανταλος συνεχισουν να κανουν την καλυτερη χρονια τους, αν ο Τσιγκρι δεν τραυματιστει και ο Βρανιες συνεχισει σαν να μην ελλειψε ποτε, αν ο Μπαρκας με τα τεραστια προσοντα εχει αποδοση Β ημιχρονου Τραπεζουντας, τοτε θα πουμε πως δεν εχουμε ελλειψεις. Αν καποιες απο αυτες τις συνθηκες δεν υπαρξουν φυσικα θα λεμε για ελλειψεις και αναγκη μεταγραφων. Ο Κωστε δειχνει να το χειριζεται ιδανικα μεχρι τωρα το ροστερ. Νεος προπονητης, νεα αντιμετωπιση, ολα εκ του αποτελεσματος θα κριθουν.

Constantinoupoli86 - 16/9/2019 11:01

Πολλά πράγματα μας λείπουν! Δεν έχουμε στόπερ πρώτα απ' όλα. Σε σχέση με παοκ και γαύρο έχουμε ελλείψεις πρέπει να το παραδεχτούμε. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι θα κερδίσουμε τον παοκ εδώ μέσα σε 2 βδομάδες.

Constantinoupoli86 - 16/9/2019 10:35

Δεν καταλαβαίνω τι κόλλημα είναι αυτό με το Γιακουμάκη. Με αυτό που είδατε χτες πιστεύετε ότι ο παίχτης μπορεί να καλύψει τη θέση του δεύτερου φορ; Είναι 3η χρονιά στην ΑΕΚ και δεν έχει βελτιωθεί σε σχέση με τότε που ήρθε από τον Πλατανιά, αντιθέτως κάθε χρόνια χειροτερεύει. Αν και έχει πάρει ευκαιρίες βασικού στο κύπελλο και είδαμε ότι δεν τα καταφέρνει, σωστά ο Κωστένογλου του έδωσε άλλη μια ευκαιρία χτες με Λαμία. Δεν ξέρω τι είδατε εσείς, εγώ πάντως είδα αυτά που περίμενα: ο... Συνέχεια Γιακουμάκης είναι καλός όταν η ομάδα παίζει στην κόντρα και βρίσκει μπροστά του οικόπεδα, γι' αυτό με τον Πλατανιά τα κατάφερνε. Στην ΑΕΚ όμως που οι μικρές ομάδες θα σε παίξουνε ταμπούρι, πρέπει να μπορείς να κινείσαι και να ντριμπλάρεις ανάμεσα σε πολλούς αντιπάλους, διαφορετικά ο ρόλος σου είναι άχαρος. Φιλότιμος, προσπαθεί, θα τον αγαπάμε πάντα για το γκολ στο Καραϊσκάκη όμως δεν είναι κακό να λέμε ότι είναι μια ταχύτητα κάτω από αυτό που θα έπρεπε.


Όσο για τον Κρίστιτσιτς, εγώ δεν είπα ότι είδα χτες κανέναν υπερπαίκτη, ούτε ότι έσκισε και άλλα τέτοια. Είπα μόνο ότι έδειξε να ξυπνάει, η πορεία θα δείξει αν θα βοηθήσει ή αν η διοίκηση πρέπει να σκέφτεται και τη λύση συμβολαίου.

aekstockholm21 - 16/9/2019 10:21

Πολυ σωστη η παρατηρηση σου αδερφε..Η μπαλα σε ολες τις πασες χοροπηδουσε λες κ παιζανε σε αλανα..Πραγματικα ασχημο για ενα γηπεδο που θελετε μοστρα για την Ελλαδα...Κριμα..Οσο για τους παικτες θα παρουν σιγα σιγα τα πανω τους γιατι με τον καραφλα η ψυχολογια ηταν στο μειον...

george_21R - 16/9/2019 09:06

Μπράβο αδερφέ!! Πολύ ώριμο σχόλιο και αντιπροσωπευτικό του παιχνιδιού. To the point που λένε...

naupigos - 15/9/2019 22:14

Μπραβο ομαδαρα μου !!! Εισαι η παρηγορια μου . Εβιβα της ΑΕΚαρας μας και του Τιγρη !!!! Καλο βραδι σε ολους !!!!

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 16/9/2019 09:48

Α ρε ΝΑΥΠΗΓΑΡΑ μου...

Α ρε ΝΑΥΠΗΓΑΡΑ ΜΟΥ...

shake21 - 16/9/2019 02:21

Ναυπηγέ μου σε διαβάζω πολύ καιρό, να είσαι βέβαιος οτι εδώ είμαστε μια μεγάλη παρέα και πολλοί συμπάσχουν. Εύχομαι να είσαι δυνατός και να μπούμε όλοι μαζί αγκαλιασμένοι στο σπίτι μας θα είμαστε εμείς εκεί για σένα μια μεγάλη συντροφιά.

Agelos_21 - 16/9/2019 00:21

Naupige, είσαι ΨΥΧΑΡΑ!!! Υγεία σε όλους παιδιά. Σε εσάς και στα αγαπημένα σας πρόσωπα, διότι η ευτυχία μας είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη δική τους.

Manos_AEK21 - 15/9/2019 22:25

Ναυπηγε μου! Ψυχαρα! για πάντα ΑΕΚαρα!!! Με στεναχώρησες και εμένα πολύ ρε μπαγάσα με την γυναικούλα σου που την έχασες και δεν πρόλαβε τον ναό για κάτι ξεφτίλες για κάτι ανθρωπάκια που έκαναν φοβερό πρωτοφανή πόλεμο στον Τίγρη... Να είσαι πάντα γερός δυνατός φίλε και να την θυμάσαι.....

naupigos - 15/9/2019 22:42

Να εισαι καλα φιλε μου !!! Απο 14 χρονων την ειχα 46 χρονια την ψυχη μου και εφυγε σε ενα λεπτο . Υγεια σε ολους φιλε !!!

Fm520s - 15/9/2019 22:48

Μάλιστα ο Κριστισιτς πολύ καλός ,εγώ μάλλον άλλο αγώνα έβλεπα!Τι να πω;Γαλανόπουλος και πάλι Γαλανόπουλος!Συγχαρητηρια στην ομάδα μας!

VagosGR - 15/9/2019 23:20

Σήμερα ήταν παντού ο κριστισιτς. μάλλον έβλεπες όντως άλλο αγώνα

Fm520s - 16/9/2019 14:32

Φτυστός Σαβεφσκι Σάμπα !

Fm520s - 16/9/2019 06:02

Φτυστός Σαβεφσκι Σάμπα !

manosOranje - 15/9/2019 23:43

Δεν εκανε σουπερ παιχνιδι αλλα δειχνει στοιχεια βελτιωσης ,δεν μπορει να ξεχασε την μπαλα δεν εχει ψυχολογια ή απλως δεν μπορει να δεσει με την ομαδα συμβαινει,σιγουρα φετος ή θα μπει στο παιχνιδι ή πρεπει να φυγει.

theostoug21 - 16/9/2019 01:30

Έχει βοηθήσει πολύ ο Πάτερ στην ψυχολογία του αλλά και σε άλλους αυτό έχω μάθει και το καλό είναι ότι τον γουστάρουν οι παίκτες

Baval_21 - 16/9/2019 09:37

Φιλε ειδικα στο διαστημα που πιεζαμε ηταν ο καλυτερος (μετα τον Λιβαγια φυσικα). Δεν ξερω αν το ειδες απο τηλεοραση ή ησουν στο γηπεδο, παντως εμεις με τον διπλανο μου το συζητουσαμε και λεγαμε αυτο ακριβως το πραγμα στο 1ο ημιχρονο.

Kerkidoglou21 - 16/9/2019 00:11

Ο Γαλανόπουλος έχει προοπτικές να γίνει τεράστια παικτουρα αλλά κάτι κάνει λάθος

Kerkidoglou21 - 15/9/2019 23:02

Δεν παίξαμε καμία μπαλάρα αλλά καλό είναι να νικάς και τόσο χαλαρά και με 0 άγχος σε όλο τον αγώνα.αΣημερα βρανιες απτά παλιά πέρα από την μακακια που έκανε.Πλαγια δεν έχουμε παίκτες δυστηχως....για 3-5-2 είμαστε

tsotosaekara22 - 16/9/2019 09:03

Το κακό είναι ότι τρώμε πολύ εύκολα κίτρινες κάρτες και θα μας λείψουν οι παίκτες στην συνέχεια

AEKara1821 - 16/9/2019 08:55

Τι παιχταρας εισαι ρε Μαρκο. Μια ομαδα μονος σου. Και το ξαναλεω. ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΛΙΒΑΓΙΑ ΤΩΡΑ. Πανω του πρεπει να χτιστει η ΑΕΚΑΡΑ.

gkar17 - 15/9/2019 23:29

Τότε ήταν ο Ρίμπο. Φέτος θα είναι ο Μάρκο

SoNoLogiK - 16/9/2019 08:10

Μη σκάσει και κανας Βάλνερ μόνο χαχα!

Constantinoupoli86 - 15/9/2019 22:24

Λοιπόν, επιγραμματικά λίγο πραγματάκια:


1) Είναι σημαντικό ότι η ομάδα παίρνει νίκες και στην κακή της μέρα.


2) Πολύ θετικό ότι ο Κρίστιτσιτς ξύπνησε. Ή φαίνεται ότι ξύπνησε. Αναμφισβήτητα ο παίχτης έχει τις... Συνέχεια δυνατότητες, την τεχνική και τα προσόντα, αυτό που χρειάζεται είναι έναν προπονητή ο οποίος και να δείχνει ότι τον εμπιστεύεται αλλά και να του τα ψέλνει όταν χρειάζεται.


3) Ο Μάνταλος είναι ο αρχηγός της ομάδας και σήμερα έλαμψε διά της απουσίας του. Ο Λιβάγια είναι η ψυχή της ομάδας. Μόνο αυτοί οι 2 πρέπει να πάρουν τη φανέλα στο σπίτι τους.


4) Βράνιες. Να ελέγξει λίγο τα νεύρα του και τις επιπόλαιες ενέργειες. Αν το καταφέρει αυτό, θα είναι ο τρίτος αναντικατάστατος μετά τον Μάνταλο και το Λιβάγια.


5) Αλμπάνης: Εμένα που άρεσε, αλλά χρειάζεται βελτίωση. Ο Κωστένογλου πρέπει να του δώσει ευκαιρίες και να τον δουλέψει στους αυτοματισμούς. Έχει δυνατότητες.


6) Βέρντε, Ζεράλντες: Ακόμα δεν έχουν δείξει την αξία τους. Ο Βέρντε έχει ντρίπλα αλλά είναι φλύαρος, ο Ζεράλντες πρέπει να σοβαρευτεί γιατί ακόμα νομίζει ότι ήρθε στην πέρα Ραχούλα και ότι θα γράφει τον προπονητή στα παλιά του παπούτσια.


7) Γιακουμάκης: Το παιδί δεν κάνει γι' αυτό το επίπεδο. Το έχω πει τόσες φορές. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

okonski21_1973 - 16/9/2019 05:26

Ο Γιακουμάκης φίλε θα βγάλει μάτια Φέτος!!! Μην τον κρίνετε ακόμα. Και Μην ξεχνάς το τεμάχιο που έσταξε στο τηγάνι ήταν αυτό που λέμε σεντερφορισιο. .....

Constantinoupoli86 - 16/9/2019 11:03

Φίλε μου, τι να σου πω! Ίσως εγώ κάνω τόσο μεγάλο λάθος και δε βλέπω στο Γιακουμάκη αυτά τα καταπληκτικά που βλέπετε εσείς.

Mermigas21 - 16/9/2019 00:17

Πού είδες εσύ ότι ο Κρίστιτσιτς ξύπνησε;

aek_apo_palia_40xil_diark - 16/9/2019 02:39

Παίξαμε όσο χρειάστηκε στο 1ο και ελέγξαμε το παιχνίδι, κάνοντας παράλληλα διατήρηση δυνάμεων στο 2ο.


Με Τσιγκρι, Μάνταλο και Ολιβέιρα η εικόνα θα είναι εντελώς διαφορετική. Δεν γίνεται να μην βάλουμε τουλάχιστον 2 γκολ στον ΠΑΟΚ έτσι όπως είναι οι ομάδες αυτή τη στιγμή. Εάν ο Βερντε ξύπνησει, κ... Συνέχεια πάρει τη θέση του Αλμπάνη τότε κερασάκι 3 στη τούρτα κ καλώς τα παιδιά.

Andreas1977 - 16/9/2019 01:31

Η νίκη έχει σημασία, αλλά πονέσανε τα μάτια μας ρε παιδιά! Ας είναι, τουλάχιστον έχουμε βελτιωθεί στην άμυνα. Νίκη στο Αγρίνιο και τα καλύτερα έρχονται!...

Furtado_Scorer - 16/9/2019 01:26

Εγώ βλέπω πως όπως παίζει η ΑΕΚ αυτή τη στιγμή : α.) είναι πιο απροβλεπτη κι έχει την ατομική ενέργεια. Η παρουσία του Αλμπάνη δίνει ώθηση σε αυτό, β.) ο Λιβάγια έχει βρει ορεξη , κίνητρο κ δεν ειναι ξενερωμένος και ανεβάζει ΟΛΗ την ομάδα σε όποια θέση παίξει, γ.) βρίστε με, πείτε ότι θέλετε αλλά η έλλειψη του Μάνταλου λειτουργεί θετικά για την ομάδα γιατί δεν περνάνε ΟΛΕΣ οι μπαλες απτα πόδια του, δ.) πολλά μπράβο στον Κωστένογλου που ενώ όλοι ξέρουμε δεν είναι ο κορυφαίος όλων,... Συνέχεια παρ΄'ολα αυτά τιμάει την εμπιστοσύνη που του δείχνει η ομάδα, είναι κοντά στα παιδιά και δουλεύει πολύ. Σεβασμός.

xristof_21 - 16/9/2019 00:49

Ο Ζεραλδες σήμερα πολύ καλός και φαίνεται ότι ξέρει πολλά κιλά μπάλα,αλλά δυστυχώς δεν είναι για εξτρέμ το παιδί.Οταν γυρίσει και ο Μανταλος θα είναι κρίμα να τρώει τήν θέση τού δεξιού εξτρέμ από τον Αλμπάνη η από τον Βερντε

Manos_AEK21 - 15/9/2019 22:30

Παιδιά και εμένα δεν μου άρεσε η ομάδα που δεν έπαιξε και τόσο πολύ καλή μπάλα αλλά κακά τα ψέματα ή ομάδα μας θέλει ακόμα πολύ δουλειά και σε αυτά τα ματς μετράει το αποτέλεσμα.... Πάμε γερά για το διπλό στο Αγρίνιο και μετά είναι ο Παοκ Νικολα Κωστενογλου που μας βιάζεσαι.....

an0nymous - 16/9/2019 00:40

αν σκεφτούμε πως ήταν η ομάδα πριν 3 βδομάδες.. δεν με ενδιαφέρει να με εντυπωσιάσει με την μπάλα της αυτή τη στιγμή.. θέλω να παίρνει τα αποτελέσματα να ανέβει και η ψυχολογία να κάνουμε ένα καλό σερί και θα ρθει και η καλή μπάλα μετά.. τουλάχιστον είμαστε καλά και στην άμυνα τώρα..


σημερα δεν περίμενα καμιά μπαλάρα έτσι κι αλλιώς αφού είχαμε και σημαντικές απουσίες (μάνταλος,... Συνέχεια ολιβέιρα).


Στήριξη στην ομάδα και όσοι μπορούν με τους γύφτους μέσα.. να τους πατήσουμε που φέτος θα τους πατήσουμε! θα τελειώσουν τα στημένα αήττητα τους.

G339 - 16/9/2019 00:24

Ο Κωστένογλου προσέγγισε τακτικά σωστά το ματς. Ακόμη και το ξεκίνημα του Γιακουμάκη, που διαφωνούσα όταν το είδα, λειτούργησε καθώς ο Γιακουμάκης έπαιζε σε όλο το ματς ξύλο με τους αντίπαλους αμυντικούς και δημιουργούσε χώρους στον Λιβάγια. Με τον τρόπο αυτό ο Λιβάγια που παίζει ασταμάτητα γλύτωσε ΄ένα μυίκό τραυματισμό, σαν τους Μάνταλο και Ολιβέιρα και έπαιξε εκεί που του αρέσει να παίζει. Ο Αλμπάνης στο πρώτο ημίχρονο δημιούργησε φάσεις. Βασικά στην κατάσταση... Συνέχεια που ήμαστε ο στόχος είναι να έρχονται οι 3 βαθμοί και μην έρχονται νέοι μυικοί τραυματισμοί. Αυτό το κάναμε άψογα σήμερα, βάλαμε 2 γκολ και μετά διαχειρηστήκαμε το ματς. Όταν βελτιωθεί η φυσική κατάσταση θα μπορούμε να παίζουμε 2 ημίχρονα. Ο Βέρντε για ακόμη μια φορά λίγα πράγματα.

josepic21 - 16/9/2019 00:21

Αλιμονο αν είναι να πεταμε βαθμούς με Λαμια στην εδρα μας, τωρα αρχιζουν τα πραγματικα ζορια και θα δειξει η ομαδα τι μπορει να κανει, τα θετικα είναι οτι δειχνουν ψυχολογικα να ανεβαινουν, ένα παιχνιδι την εβδομαδα, γουσταρουν τον προπονητη, ερωτηματικο το κλιμα μεταξυ των παικτων….. αυτο δεν αλλαζει ευκολα και γρηγορα. Μονο νικη με παοκτωλικο και επειτα παοκ.

kk_kostas_ - 16/9/2019 00:09

Μπορει να ηταν μια ευκολη νικη αλλα ας μην αρχισουμε τις θριαμβολογιες..Η αποδοση ηταν αρκετα μετρια και η φυσικη κατασταση της ομαδας ακομα χειροτερη της αποδοσης. Ελπιζω η αποδοση καποιων παικτων να οφειλεται κυριως στην κακη φυσικη κατασταση .

ο Γιακουμακης δυστυχως εχει μεινει εντελως στασιμος στην καριερα του και στην δουλεια που κανει..Περιμενω εστω να δω τον παικτη που εβλεπα στον πλατανια ..που ειχε καλες κινησεις φορισιες... Συνέχεια και αερατο παιξιμο..

ο Κριστισιτς βελτιωμενος αρκετα ομως απεχει ακομα παρα πολυ απο αυτο που μπορει να παιξει..

ο Μπακακης νομιζω με την αποδοση του δειχνει οτι ειναι αδικια που δεν παιζει ο παουλινιο..Δημιουργικα πολυ κακος..ισως ειναι καλυτερο να καθιερωθει σαν στοπερ στο 3-5-2 και να παιξει μπακ απ του Παουλινιο ο Βασιλαντωνοπουλος οταν χρειαζεται...

Θελω να πιστευω η ομαδα θα βελτιωνεται σιγα σιγα..Ο Βερντε πρεπει να μπει στο κλιμα..Και στο φετινο ροστερ οι Μανταλος και Ολιβειρα δεν πρεπει να βγαινουν ουτε πυροβολημενοι γιατι ειναι μαλλον οτι ποιοτικοτερο εχουμε μετα τον Μαρκο.

Thana21 - 15/9/2019 23:31

Παιχνίδι με παιχνίδι.Τώρα μόνο στον αγώνα στο Αγρίνιο το μυαλό μας και έχουμε καιρό να πούμε για το ντέρμπι.Πάντως αν η ΑΕΚ κερδίσει το Σάββατο,βλέπω πολύ πιθανό να συμβεί αυτό που είπε ο Κωστένογλου.Για παρουσία 50 χιλιάδων ΑΕΚτζήδων.

Μπράβο στον Λιβάγια που είναι πολύ ανεβασμένος φέτος.Καλός σήμερα ο Κρίστιτσιτς και ο Ζεράλδες.Η ομάδα γενικά δεν έπαιξε καμιά μπαλάρα,ωστόσο ήταν σοβαρή και έκανε το καθήκον της.Στο μυαλό εμάς... Συνέχεια των οπαδών τέτοια παιχνίδια η νίκη είναι δεδομένη γιατί ΑΕΚ είσαι,αλλά αν δεν υπάρχει σοβαρότητα πάντα κινδυνεύεις να την πατήσεις.Ανασταλτικά δεν είχε κανένα πρόβλημα η ΑΕΚ,επιθετικά μπορεί να μην πετούσε φωτιές αλλά έκανε και 16 τελικές.

Ο αποκλεισμός από την Ευρώπη ποτέ δεν είναι καλός για μια ομάδα.Αν πούμε όμως 1-2 καλά που μπορούν να υπάρξουν,το πρώτο είναι η φυσική κατάσταση που σίγουρα είναι πλεονέκτημα να έχεις 1 παιχνίδι την εβδομάδα.Δεύτερο σημαντικό είναι ότι κάποιες φορές μια ομάδα μέχρι να κάνει την μετάβαση πνευματικά από παιχνίδι πρωταθλήματος σε Ευρώπη και το αντίστροφο μπορεί να έχει απώλειες.Παράδειγμα;Μίλαν-ΑΕΚ 0-0 στις 19 Οκτωβρίου,ΑΕΚ-Ατρόμητος 0-1 στις 23 Οκτωβρίου πρόπερσι.Όσο κι αν ήταν άτυχη η ΑΕΚ σε εκείνο τον αγώνα.

O XSEROLAS - 15/9/2019 23:31

ΠΟΣΟ ΚΑΚΟ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Ο ΚΑΡΑΦΛΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ..ΜΙΛΑΜΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΓΥΜΝΟ ΜΑΤΙ...ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ ΚΑΘΟΛΟΥ;;; ΜΕ ΤΟΝ ΧΙΜΕΝΕΘ ΒΛΕΠΑΜΕ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΤΡΕΞΙΜΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ..ΗΜΑΡΤΟΝ ΔΗΛ..ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΜΕ 2 ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΤΕΛΕΙΟ..ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΓΚΡΑΝ ΦΑΒΟΡΙ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟ...ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ..ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ...

alex_21 - 15/9/2019 22:59

Ήρεμα αδέλφια μέχρι να στρώσουμε φυσική κατάσταση επαγγελματικές νίκες θέλουμε. Δεν χρειάζεται να παίζουμε σε όλη την διάρκεια του αγώνα στο φουλ. Καραδοκούν θλασεις στην κατάσταση που μας έφερε ο καραφλας. Θέλουμε κάνα μήνα ακόμα. Μην ξεχνάμε ότι σε 2 βδομάδες έχουμε τις μαϊμούδες της Μορντορ

officer123 - 15/9/2019 22:52

η μέτρια εικόνα της ομάδας έχει μία και μόνη εξήγηση, την έλλειψη ποιότητας. κανείς προπονητής πιστεύω δεν θα μπορούσε να κάνει την ομάδα να παίξει καλύτερα. όλοι βλέπουμε τόσο καιρό 2 παίκτες να ξεχωρίζουν σαν την μύγα μέσα στο γάλα, μεσοεπιθετικά τουλάχιστον, το Λιβάγια και το Μάνταλο.

δεν βλέπουμε μπακ να ξεχύνονται μπροστά και να βγάζουν ξυραφιές. φυσικά όλοι συμφωνούμε ότι για τους Χουλτ και Μπακάκη το ταβάνι τους είναι πλέον ξεκάθαρο.... Συνέχεια
στα χαφ είναι η χειρότερη κατάσταση. ειδικά στο 8. δεν έχουμε παίκτη δυναμικό για κίνηση boxtobox. και πόσο ακόμη θα περιμένουμε τον Κρίστισιτς; το γεγονός ότι δώσαμε πολλά λεφτά δεν σημαίνει ότι θα τον φάμε στη μάπα μέχρι τέλους. εάν ήταν στους γκέι θα βρισκόταν ήδη σε παράρτημα.

όσο για τον Γαλανόπουλο ακόμη περιμένουμε το ξεπέταγμα. τον Πλιάτσικα μου θύμισε. 4 χρόνια έλεγε ο σπήκερ, από το 2005 έως το 2009 τον είχαμε, μέχρι που έφυγε και γλυτώσαμε την ...προσμονή

θα πρέπει να δούμε κάποια στιγμή και τον Σάμπα.

μπροστά η κατάσταση δείχνει καλύτερη πλην Γιακουμάκη - Κλωναρίδη, τους οποίους επίσης τοποθετώ στην κατηγορία Γαλανόπουλου.

τους νέους θα ήταν άδικο να τους κρίνω ακόμη.

είναι πάντως φανερό ότι με ποιοτικότερα μπακ και αμ. χαφ θα ήμασταν άλλη ομάδα.

ΥΓ. βλέπω το αρης - παο. ο αρης πολύ γρήγορη ομάδα, ελπίζω να κάνω λάθος.

ovelix - 15/9/2019 22:23

Δεν μου άρεσε η νοοτροπία στο δεύτερο ημίχρονο . Έχεις καθαρίσει το παιχνίδι , παίξε λίγο να ικανοποιήσεις και το κόσμο , σαν να έκαναν αγγαρεία . Και λίγο σαν να κουτουλαγανε και να μη ξέρανε τι να κανουνε,Ο Λιβαγια ανούσιος στο δεύτερο , φιγούρες στο κέντρο χώρος ουσία .

afev - 15/9/2019 22:46

Δεν ηταν αγγαρεια φιλε. Διαχειριση δυναμεων εκαναν, λογω προφανους ελλειψης φυσικης καταστασης.

Διαβασε δηλωσεις Κωστε, οτι το β ημιχρονο ηταν αναμενομενο

Agelos_21 - 16/9/2019 00:11

Πόσο δίκιο έχεις φίλε μου. Ένα από τα εγκλήματα Καρντόσο ήταν ο τομέας φυσικής κατάστασης. Κάτι ανάλογο με Ουζουνίδη που οι παίχτες κρύβονταν πίσω από τους αντιπάλους αντί να βγαίνουν μπροστά τους. Ο Κωστένογλου στη διακοπή του πρωταθλήματος δούλεψε πάνω σε αυτό το κομμάτι, αλλά θέλει προσοχή και ειδική διαχείριση, διότι η δουλειά στην προετοιμασία δεν αναπληρώνεται με τίποτα. Είναι απλά τα πράγματα. Γι΄ αυτό καθαρίσαμε στο πρώτο 45λεπτο τη Λαμία και στο δεύτερο κάναμε... Συνέχεια διαχείριση δυνάμεων. Το κάθε ματς, πλέον, θέλει ειδική μεταχείριση.

AEK Frankfurti - 15/9/2019 22:34

Προσοχή στον Παναιτωλικό που μας έχει κάνει πολλές κηδείες !! Μετά σκεφτόμαστε το ματς με τους γυφτους

Kemp21 - 15/9/2019 22:28

Γνωμη μου μεχρι το ντερμπι με τον παοκ οι δυο παικτες του κεντρου πρεπει να ειναι σιμοες γαλανοπουλος κ μετα να δουμε λιγο κ τον σαμπανατζοβιτς. Δυστηχως κριστισιτς λιγος οπως κ ο σιμαο. Να δουμε αν μπορουμε να υπολογισουμε σε σαμπα απο τωρα πρεπει να παρει ευκαιρια.

AEK Frankfurti - 15/9/2019 22:27

Απο που και ως που καλος ο Κριστισιτς ρε παιδιά ? Τελευταία του ευκαιρία για μένα σήμερα ήταν να δείξει την αξία του ....δεν το έκανε , αντίο ! Για εμένα ο Σιμαο πρέπει να πάρει περισσότερες ευκαιρίες. Επίσης ο μπακακης ποτέ θα κάνει μια σωστή σέντρα ? Στο Αγρίνιο βασικός πρέπει να είναι ο Παουλίνιο . Ο Ζερλαδες δεν κάνει για εξτρέμ , στον άξονα κάτι θα δείξει. Επίσης ο Βερντε πρέπει και αυτός να παίξει βασικός να πάρει τα πάνω του , μπάλα ξέρει, για Λιβαγια τι να πω ? Δεν υπάρχει... Συνέχεια καλύτερος του στο ελληνικό πρωτάθλημα !!!!

AEKARAG21_kostis - 15/9/2019 22:26

ΕΤΣΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΝΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ Ξάνθη ΠΡΩΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΧΑΣΑΜΕ ΤΖΑΜΠΑ ΤΡΙΠΟΝΤΟ,ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΟΣΤΙΣΕΙ....ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΟΜΑΔΑ,ΜΕ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΟΣΣΟΤΕΡΟ....ΝΙΚΟΛΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!

tiguanas21 - 15/9/2019 22:25

ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ Ο ΛΙΒΑΓΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΕΓΩ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΥ ΣΟΥ ΣΠΑΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΤΡΙΠΛΕΣ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΑΕΙ ΑΡΓΑ ΔΕ ΦΕΥΓΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.

AEK_GT_78 - 15/9/2019 22:23

Μια χαρα επαιξε η ομαδα αφου οι αλλοι δεν μπηκαν να παιξουν μπαλα, μπηκαν να παιζουν άμυνα και αμα τους βγει αντεπιθεση. 2-0 και δεν ξεμυτουσαν απο το κεντρο. Αντιποδοσφαιρο. Το καταλαβαινω το ταμπουρι οταν εισαι στην αρχη στο 0-0 αμα χανεις ειναι ξεφτίλα.

Η ομαδα δεν ηταν εκρηκτική οκ, δεν επαιξε στο β ιδιαιτερα, αλλα 2-0 με καμια σχεδον ευκαιρια απο τους αλλους. Μια χαρα ειναι. Ο Λιβαγια αυτην την περιοδο ειναι μια ομαδα μονος του. Ειναι σχεδον... Συνέχεια αδυνατον να συνεχίσει να ναι τοσο τελειος. Θα πρεπει και αλλοι να ανεβουν και αλλο. Κατα τα αλλα λυπαμαι για τον Μπακακη. Κριμα τον εχουν παρει χαμπαρι ολοι ποσο ακινδυνος ειναι επιθετικα και τον αφηνουν μονο να χαζευει τι γινεται απο την αλλη πλευρα. Στην κατασταση που ειναι μονο για τριαδα στην αμυνα ειναι καλος. Ο Γιακουμακης αρνητικος δεν ηταν καλουτσικα πηγε αλλα το λεω συνεχεια δυστυχως δεν εχει κατι εξαιρετικα καλο για να σταθει βασικος, για αλλαγη στο 85+ οκ. Σιμοες, Λοπεζ πολυ καλοι. Ζεραλδες, Κριστισιτς θετικοι

ioannis64AEK - 15/9/2019 22:21

πολύ καλό αποτέλεσμα αν υπολογίσουμε ότι παίζαμε και με 2 παίκτες λιγότερους (Ζεράλδες, Γιακουμάκης). Και για τον φίλο που λέει ότι μόνο τον Γιακουμάκη έχουμε για αναπλήρωση του Ολιβέιρα, δεν συμφωνώ. Μπορεί να παίξει ο Λιβάγια μπροστά και κάποιος άλλος 10αρι, όπως έγινε στο β' ημίχρονο στην Τρίπολη. Καλό παιδί ο Γιακουμάκης, όχι όμως για την ΑΕΚ, μέχρι ΟΦΗ οκ. Ο Ζεράλδες το παιδί δεν μπορεί σε κανένα άκρο, μόνο στον άξονα, αλλά κι εκεί δεν είμαι βέβαιος... ο Βέρντε πολύ καλύτερος του... Συνέχεια είτε στον άξονα είτε δεξιά.

Manos_AEK21 - 15/9/2019 22:19

Κακός ο Γιακουμακης που είναι και νεαρό παλικάρι. Δώστε τον εκεί στον ΟΦΗ που τον θέλουν... Ο Ούγκο Αλμειδα ήταν καλύτερος από τον Γιακουμακη.... ***Ανεβάστε εκεί κανένα παλικάρι σέντερ φορ από τους μικρούς......

dim21kpatissia - 15/9/2019 22:04

Ζεραλδες απλά αδιάφορος. Ο άνθρωπος κάνει αγγαρεία στην ΑΕΚ. Απλά ντροπή.

george_21R - 15/9/2019 22:13

Αν κανει αγγαρεια ο Geraldes o Krsticic τι κανει δηλαδη...?? Τον Μπερνι στο τρελο γουικεντ που ειπε και ενα πιο κατω??? Δεν ειναι κακος ο Geraldes , ξερει μπαλα αλλα ειχε πολυ αχαρο ρολο εκει στα δεξια σημερα! Στην συνεχεια εγω πιστευω θα βοηθησει περισσοτερο οταν θα παιζει στον αξονα!

dim21kpatissia - 16/9/2019 00:40

o Krsticic επισης... αλλά ο συγκεκριμένος μας έχει δώσει δείγματα γραφής από πέρσι

METALLICA21 - 15/9/2019 22:08

Μετρια εμφανιση, νικη χωρις καλο ποδοσφαιρο, αλλα δε με χαλαει καθολου σε αυτη τη φαση. Πρεπει να κανουμε ενα καλο σερι για να παρουμε τα πανω μας. By the way: Κριστιτσιτς καλος;;;; Απο που κι ως που; Τουριστας τουλαχιστον θα ελεγα. Αυτος υποτιθεται πρεπει να χτιζει το παιχνιδι ολης της ομαδας και απο πρωτοβουλιες.....γιοκ! Εχει παρει πολλες ευκαιριες μεχρι στιγμης αλλα δεν του βγαινει με τιποτα

Byzantinos1025 - 15/9/2019 22:07

Το τρένο ξεκίνησε και σταματημό δεν θα έχει..μπράβο στο Κωστένογλου και όλα τα παιδιά!

imodium - 15/9/2019 21:45

μετρια εμφανηση για να μην πω κακη , αν δεν ηταν ο λιβαγια δεν θα το περναμε το ματς!! , στο κεντρο υπαρχει σοβαρο θεμα, ο κριστισιτς ειναι βαλσαμομενος ( τρελο γουκεντ στου μπερνι η φαση) δεν το βλεπω να ξυπναει ποτε, θα βελαξει ο σιμοες να παιζει ολα τα παιχνιδια, και θα προσπαθουν να μπαλωσουν την κατασταση γαλανοπουλος και σιμαο, εν κατακλειδι παλι καλα που κερδισαμε σημερα.. ΥΓ η εμπνευση με τον γιακουμακη δεν βγηκε σε καμια περιπτωση

george_21R - 15/9/2019 21:58

Αν και γελασα με το τρελο γουικεντ στου Μπερνι ( χαχαχαχα γελαω ακομα δηλαδη) εισαι λαθος σε καποια απο αυτα που γραφεις

1ον) Δεν ηταν καμια εμπνευση το οτι εβαλε τον Γιακουμακη! Εμπνευση θα ηταν αν εβαζε τον Γιουση! Ο Γιακουμακης μπορει να μην ειναι για το επιπεδο της ΑΕΚ αλλα ρε μαγκες αυτον εχει ο Κωστενογλου σαν αναπληρωματικο του Oliveira και αυτον βαζει! Εχουμε κανενα αλλο φορ και δεν το ξερω???Το παιχνιδι... Συνέχεια σημερα ηθελε φορ! Η Λαμια επαιζε ταμπουρι σε ολο το ματς!Αν δεν ειχες εναν φορ να γεμιζει την περιοχη πως θα επαιζες ακριβως??Μονο με τον lIvaja να γυρναει και να παιρνει μπαλες εκτος περιοχης δεν γινεται!

2ον)Η ομαδα στο 1ο ημιχρονο ηταν πολυ καλη βαση των απουσιων που ειχε .Απλα στο 2ο εριξαν ρυθμο και ειναι λογικο ως ενα σημειο! Αφου δεν εχουν ακομα φυσικη κατασταση τι να κανουμε! Ο Καρντοσο ουτε προετοιμασια της προκοπης δεν εκανε ο καταστροφεας!! Αρα το παλι καλα που κερδισαμε ειναι ατοπο!!

3ον) Σε αυτο που θα συμφωνησω δυστυχως ειναι για τον Κριστισιτς!! Το παιδι ΔΕΝ!! Ακομα και σημερα που δεν ηταν αρνητικος , δεν σου γεμιζε το ματι! Καμια ατομικη πρωτοβουλια , να φυγει η μπαλα συνεχεια απο πανω του, η χρυση μετριοτητα!!! Θελουμε κεντρικο χαφ και αυτο βγαζει ματι!!

imodium - 15/9/2019 22:17

φιλε george, λιβαγια φορ, πισω ο ζεραλδες, αριστερα αλμπανη και δεξια βερντε, αφου η λαμια παιζει ταμπουρι θελεις κινητικο παιχτη στην επιθεση, ο γιακουμακης δεν ειναι τετοιος παιχτης... και στο πρωτο ημηχρονο δεν λες οτι βγαλαμε και ματια, ασε που θα μπορουσε να στραβωσει πολυ το ματς αν ετρωγε ο βρανιες κοκκινη με την ζαχομαρα που εκανε!!! γενικα για μενα ειμασταν μετριοι, για το κεντρο βλεπω να εχουμε θεμα, τα κουκια ειναι λιγα και τα ματς πολλα

imodium - 15/9/2019 22:03

πολλοι απο εσας εβλεπαν αλλο ματς

taxiss21 - 15/9/2019 21:53

Δν γινοταν να μην παίξεις με φορ εκτος αν εβαζε Λιβαγια φορ και πισω του Ζεραλδες αλλα προφανως εδωσε ευκαιρια γιατί πρεπει να να αποδείξει οτι κανει για δευτερος φορ που ειναι. Αλλα δυστυχώς κατ'εμε δν βοηθησε καθόλου. Και το λεω αυτο γιατι μπορει να ειναι φορ και να περιμενει τροφοδοτηση αλλα ο Ολιβειρα πχ δν περιμενει μονο δρα κιολας ανοιγει χωρο για τους συμπαικτες του μπροστά αν πεφτουν πανω του κανει ασιστ. Πρεπει να παραδειγματιστει και ο Γιακουμ να παιζει ετσι η... Συνέχεια τουλαχιστον κάπως ετσι.

renaissance21 - 15/9/2019 21:51

Φιλε μου το ειδες το ματς? Χωρις 3 βασικους απο τους πιο ποιοτικους. 2 -0 στο ημιχρονο...Στο β ημιχρονο τι περιμενες?

χωρις προετοιμασια ηθελες να παιζουν στα κοκκινα? 5 γυρισαν τραυματιες απο την τουρκια οταν επαιξαν στα κοκκινα 90 λεπτα. Παμε παρακατω, ερχονται 2 δυσκολα ματς που θα κρινουν πολλα για την πορεια μας φετος

apnea_xaos - 15/9/2019 22:02

Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι καμία φορά μπορεί να "βρίζουμε" τον μανταλο, και βάζω κ τον εαυτό μου μέσα, αλλά δυστηχως όταν λείπει υπάρχει κενό....

Σε γενικές γραμμές δεν μου πολύ άρεσε η εικόνα τις αμαδας έτρεχαν, αγωνιζοντουσαν, αλλά σαν να μην είχαν ένα πλάνο.. Σαν να έτρεχαν λίγο στα χαμένα. Ταπεινή μου γνώμη πάντα!! Μακάρι στην συνεχεια να αποκτήσουν καλύτερη φυσική κατάσταση και να δούμε καλύτερη μπάλα.

Cristiano_ronaldo21 - 15/9/2019 21:54

Μετρανε οι 3 βαθμοι αλλα συνολικα η εμφανιση δεν με ικανοποιησε προσωπικα..εδειξαν μεγαλη διαθεση και ετρεξαν οι παιχτες αλλα ο τροπος αναπτυξης της ομαδας με 4 στην αμυνα εχει θεματα στο κεντρο δεν προωθουσαν σωστα το παιχνιδι μπροστα..απτα πλαγια μονο ο λοπεζ στο πρωτο προσπαθησε να δωσει πλατος

kostino - 15/9/2019 21:50

Εγώ νομίζω ότι σήμερα δεν παίξαμε καλά και μάλιστα, στο δεύτερο ημίχρονο είμασταν κακοί. Ο Λιβάγια στο πρώτο ήταν αρκετά καλός στο δεύτερο δεν ήταν καθόλου ουσιαστικός και ταλαιπωρούσε την μπάλα, το ίδιο και οι περισσότεροι. Τεσπά, ελπίζω με τον Παναιτωλικό να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι γιατί θα προσγειωθούμε ανώμαλα

shake21 - 15/9/2019 21:48

Επαγγελματικη νικη, η ομαδα δεν ηταν καλη ειναι φανερη η ελλειψη της ποιοτητας του Μανταλου ο οποιος μπορει να κανει το απρόβλεπτο σε οποια κατασταση και αν ειναι

Psychosocial - 15/9/2019 21:46

Η εμφάνιση, ειδικά του δεύτερου ημιχρόνου, ήταν μέτρια έως πολλη μέτρια αλλα κρατάμε τους 3 πόντους. Επαγγελματική νίκη όπως έχουμε συνηθίσει να την λέμε. Εγώ κρατάω την εικόνα του Κριστιτσιτς που μου έκανε κάπως να αισιοδοξω για το μέλλον. Ο Ζεραλντες πολύ μέτριος, δεν βοήθησε ιδιαίτερα, αλλα νομίζω ότι ως 8αρι ίσως δείξει περισσότερα. Λείπει κιόλας ενας παίκτης στο κέντρο που να μπορεί να κάνει μέτρα με την μπάλα στα πόδια. Οι υπόλοιποι χαφ μας είναι πολύ στατικοι και... Συνέχεια αυτό αναγκάζει τον Λιβαια να έρχεται μέχρι και την σέντρα για να πάρει την μπάλα και την κουβαλήσει. Έξτρα κούραση είναι αυτό για τον ηγέτη της ομάδας μας. Επίσης, ο Γιακουμακης εκανε καλή προσπάθεια και δεν μπορώ να πω κάτι κακο γι αυτόν αφού δεν τροφοδοτηθηκε σχεδόν καθόλου. Συνεχίζουμε..

george76 - 15/9/2019 21:42

Η ομάδα επαιξε καλά και επαγγλματικά για την νίκη. Ακόμα η φυσικη καταστασή θελει δουλεια ακομα. Η συντήρηση ειναι μεσα στο παιχιδι

the_teacher - 15/9/2019 21:37

Ας κατέβουμε λίγο από τα σύννεφα κι ας καταλάβουμε ότι η ΑΕΚ θέλει πολλή δουλειά χωρίς να έχει πολύ χρόνο. Μέχρι η ΑΕΚ να έρθει σε μια σχετικά καλή κατάσταση το μόνο που έχει σημασία είναι να υπάρχουν όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες. Καλά έκανε η ΑΕΚ κι έκανε σήμερα διαχείριση, αφού η Λαμία δεν είχε καμιά φιλοδοξία στο ματς. Αν έπαιζε στα κόκκινα όλο το παιχνίδι η ΑΕΚ, θα είχαμε 2-3 τραυματισμούς ακόμα. Δε μας παίρνει για ρίσκα. Προχωράμε.

taxiss21 - 15/9/2019 21:40

Πολυ περιεκτικό σχόλιο σωστος!

Manos_AEK21 - 15/9/2019 21:39

Η αλήθεια είναι ότι δεν έπαιξε και πάρα πολύ καλά η ομάδα μας αλλά σε αυτά τα ματς το αποτέλεσμα μετράει... Πάμε για το διπλό στο Αγρίνιο και μετά έχουμε τους κομπλεξικους γαυρους του Βορρά στο ΟΑΚΑ που θα πρέπει να είναι γεμάτο και να βράζει για την ΑΕΚαρα μας!!! Πάμε γερά ρε ΑΕΚαρα!!!

SOSAT - 15/9/2019 21:31

Καλή εμφάνιση!! Ο γιακουμακης δεν κάνει..... Οι υπόλοιποι ήταν πολύ καλοί....!μπράβο και στον Κωστενογλου που επιτέλους είδε ποιος πρέπει να κάνει τα στημένα.....

Nikoske - 15/9/2019 21:38

Ο Γιακουμάκης αν φύγει από την αεκ σε 2 χρόνια θα παίζει β εθνική

spartacos - 15/9/2019 21:36

Σημαντικη η χαλαρη νικη σήμερα.....Πολυ καλος αλμπανης οπως και ο ζεραλδες ο οποιος ξερει παρα πολύ μπαλα και ειναι παιχτης για ευρωπαϊκή ομαδα υψηλής δυναμικής!Ο λιβαγια παρα το κατα καιρούς μπλαζε υφακι του και την τρελα του ειναι οτι καλύτερο έχουμε δει στην ΑΕΚ στην μετα ντεμι/τσαρτα εποχη(συμπεριλαμβανομένου του αραουχο φυσικα)!Νικη με Παναιτωλικό εκτος και μετα ο χαρταετός του βορρα θα γονατίσει στο οακα!

taxiss21 - 15/9/2019 21:34

Κυνική η ομαδα καθαρο 2-0 χωρις πολλα πολλα και με βασικά εργαλεία απόντα απο την βασικη ενδεκαδα εκανε πολυ καλά την δουλειά της και κατα διαστηματα παιξαμε καλα. Σίγουρα ομως θελουμε αρκετη δουλεια σαν ομάδα ακομα εχουμε θεματακια μικρα τα οποία αν δουλευτουν θα πετάμε! Τουλάχιστον αυτο μ εδωσε να καταλαβω σημερα η εικονα της ομαδας.... Συνέχεια
Α ρε Καρντοσο καταστροφεα...

Para21 - 15/9/2019 21:31

Ο λιβαγια αν συνεχίσει έτσι θα βγει MVP του πρωταθλήματος.. Πρέπει από δω και πέρα να έχει όλα τα στημένα! Ξέσκιστε τις μπουγάτσες! Το μόνο ματς που φοβάμαι πέρυσι είναι αυτό μέσα στο τηγανι! Θέλω πολύ να τους κάνουμε κηδεία εκεί μέσα

an0nymous - 15/9/2019 21:31

μια χαρά η ομάδα με τις σημαντικέ απουσίες που είχε κιόλας τα πήγε καλά.. για τον μάρκο δεν έχουμε να πούμε τίποτα.. είναι απλά μαγικός!

Babisaek83 - 15/9/2019 21:30

Σοβαρή ομάδα. Κέρδος ο κριστισιτς. Αδιόρθωτος ο Γιακουμακης. Έπρεπε να δοθεί δεν μπορεί το παιδί

ΕΠΟΜΕΝΟ