92 ΣΧΟΛΙΑ

Αν πάρει τη NOVA ο Μαρινάκης, η ΑΕΚ φεύγει και φτιάχνει ΑΕΚ TV

Σε περίπτωση που ολοκληρωθεί το deal Forthnet - Μαρινάκη, η Ένωση θα σκίσει τη συμφωνία με την συνδρομητική και οι εξελίξεις θα είναι αλυσιδωτές στο σκηνικό του ελληνικού ποδοσφαίρου - Έτοιμη για όλα τα ενδεχόμενα η Ένωση, έχοντας έτοιμη λύση και στα… σκαριά το ΑΕΚ TV

Αποφασισμένη να σκίσει τη συμφωνία με τη NOVA, αν ολοκληρωθεί το deal Forthnet – Βαγγέλη Μαρινάκη, είναι η ΑΕΚ. Η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ, όπως είναι φυσικό, θα αποχωρήσει ΑΜΕΣΑ σε περίπτωση που επιβεβαιωθούν οι φήμες, που θέλουν τον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Ολυμπιακός να βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις και μέσω της εταιρίας του (Alter Ego) να έχει υποβάλει επίσημη πρόταση για την εξαγορά των μετοχών της Forthnet. Από την Ένωση, παρακολουθούν όλες τις εξελίξεις και περιμένουν να δουν την κατάληξη της υπόθεσης…

Στο κιτρινόμαυρο στρατόπεδο μάλιστα, είναι έτοιμοι για κάθε ενδεχόμενο και σε περίπτωση που ο Μαρινάκης μπει στη NOVΑ, τότε η ομάδα θα δημιουργήσει το ΑΕΚ TV για να καλύπτει τους εντός έδρας αγώνες. Φυσικά, σε περίπτωση που η συνδρομητική αλλάξει χέρια και δοθεί σε άλλον ενδιαφερόμενο και όχι στον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Ολυμπιακός, η ΑΕΚ θα συνεχίσει κανονικά.

Σε αντίθετη περίπτωση επαναλαμβάνουμε - επειδή είναι ζήτημα ηθικής, αξιών και πολλών άλλων εύκολα αντιληπτών ζητημάτων που προκύπτουν - δεν μπορεί να διατηρηθεί μια τέτοια συμφωνία και η Ένωση θα την σπάσει. Και θα πάει στο επόμενο βήμα, υλοποιώντας το ΑΕΚ TV, το οποίο είναι ήδη στα σκαριά και είναι η λύση που έχει προκριθεί για να καλύψει τα εντός έδρας παιχνίδια της ομάδας.

Αξίζει να σημειώσουμε εδώ, πως και η NOVA γνωρίζει πολύ καλά την πρόθεση της ΑΕΚ για τη δημιουργία του διαδικτυακούκαναλιού ΑΕΚ ΤV και έχουν γίνει μέσα στην προηγούμενη χρόνια συγκεκριμένα ραντεβού για τη δημιουργία του φορέα. Ο οποίος, ανεξάρτητα από το τεράστιο θέμα που προκύπτει τώρα λόγω Μαρινάκη-Nova, βρισκόταν πάντα στο μυαλό των ανθρώπων της Ένωσης και υπήρχε πάντα το πλάνο ανάπτυξης του. Όπου ουσιαστικά, μέσω του AEK TV θα μπορούσε η ομάδα να καλύπτει διάφορες εκδηλώσεις, προπονήσεις, συνεντεύξεις Τύπου, δικές της εκπομπές κλπ. Και απλώς τώρα, θα ενταχθεί στο… πρόγραμμα και το κομμάτι των εντός έδρας αγώνων εάν προχωρήσει το deal Forthnet – Μαρινάκη. Καταλήγοντας να πούμε πως είναι αυτονόητο, πως μια ενδεχόμενη αποχώρηση της ΑΕΚ από τη συνδρομητική,θα φέρει αλυσιδωτές εξελίξεις στο σκηνικό του ελληνικού ποδοσφαίρου. Αφού η Ένωση, είναι από τα μεγαλύτερα κεφάλαια του οικοδομήματος…


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
north_boyz - 10/9/2019 16:21

Επειδή έχω δει προβλήματα που αντιμετώπιζε ο κόσμος με το paokTV και κυρίως για τεχνικούς λόγους θα ήθελα να προτείνω κάτι, όμως δεν ξέρω αν είναι εφικτό.


Να μην είναι ξεχωριστή ιστοσελίδα - πλατφόρμα που ο συνδρομητής θα βάζεις το χρηματικό ποσό και θα συνδέεσαι αλλά να ψάξουν οι ιθύνοντες τη δυνατότητα που σου δίνει, αν σου τη δίνει, η youtube, και να... Συνέχεια κάνεις το ΑΕΚ TV μέσω youtube όπου τα πράγματα είναι πιο εύκολα και για τους λιγότερο εξοικειωμένους χρήστες.

Panayiotis - 11/9/2019 11:11

Η καλύτερη λύση. Απλά θα πρέπει το video stream να είναι private και να μπαίνει ο καθένας με το youtube account που θα έχει δηλώσει στην ΠΑΕ εφόσον πληρώσει το αντίστοιχο αντίτιμο.

koukouskor - 10/9/2019 09:05

Αφηστε τα χαζα,κοροιδευαμε τα μπαορκια και θα τα κανουμε εμεις;

Panayiotis - 11/9/2019 11:08

Εγώ δεν κοροϊδευα κανέναν τουλάχιστον. Τη θεωρώ Super Λύση. Και σε παλαιότερο σχόλιό μου ανέφερα πως πραγματικά θα ηθελα να το δω αυτό. Δεν με νοιάζει να πχ το Λαμία - Βόλος. Γιατί πρέπει να πληρώνω στη Nova κερατιάτικα;


Για την ΠΑΕ οκ είναι μείον αλλά εγώ δεν είμαι η ΠΑΕ, ειμαι ο οπαδός που θέλει να δει την ομάδα του.

Constantinoupoli86 - 10/9/2019 16:34

Εμένα σαν ιδέα μου άρεσε πάντως παρότι το δοκιμάσαν πρώτα τα μπαορκια. Και άλλες ομάδες στην Ευρώπη έχουν αρχίσει να το δοκιμάζουν. Μην είσαι αρνητικός σε κάτι προκαταβολικά. Σκέψου ότι σε λίγα χρόνια η τηλεόραση θα κατευθύνεται από το internet. Και αν το σκεφτείς είναι και πιο οικονομικό για τον πελάτη, ούτε κεραίες, ούτε συμβόλαια, ούτε κακοκαιρία, θα επιλέγει ο θεατής τι θέλει να δει και πως θέλει να το δει.

koukouskor - 10/9/2019 09:16

....και εννοω οχι ΑΕΚtv αλλα να παμε κοσμοτε ή ελευθερο ,οχι να μεινουμε νοβα .

Manwlhs - 10/9/2019 22:36

Εν τω μεταξύ ο αντενα πηρε το euro.

Litmanen - 10/9/2019 14:48

Το να πάρει ο Μαρινάκης το 32% της Forthnet δε σημαίνει απαραίτητα ότι παίρνει και το management της εταιρείας.

Ειδικά στη συγκεκριμένη περίπτωση, και με τους μετοχικούς συσχετισμούς που υπάρχουν σήμερα εκεί, ΔΕΝ παίρνει το management μόνο με αυτό το ποσοστό.... Συνέχεια
Συνεπώς, θα είναι για εμένα τεράστιο λάθος να σπάσει η ΑΕΚ τη συμφωνία μόνο και μόνο άμα είναι μέτοχος ο Μαρινάκης στη Nova χωρίς να έχει το management της εταιρείας. Άμα έχει το management εννοείται πως θα πρέπει να φύγει.

Αλλά χωρίς να έχει το management θα είναι λάθος που θα στοιχίσει πολύ ακριβά οικονομικά στην ΑΕΚ, αφενός διότι δεν πρόκειται να μαζέψει παρόμοια έσοδα από το ΑΕΚ TV (εάν συνυπολογίσουμε και τα έξοδα που χρειάζονται, τις κρατήσεις της Εφορίας, των Ταμείων κλπ), και αφετέρου λόγω των ποινικών ρητρών που θα χρειαστεί να πληρώσει για να «σπάσει» το συμβόλαιο.

Σε ένα χρόνο το συμβόλαιο έτσι και αλλιώς λήγει.

michalis - 10/9/2019 22:04

Εκτός από το 32% των μετοχών θα πάρει και τις ομολογίες των τραπεζών οι οποίες μπορούν να μετατραπούν σε μετοχές και έτσι να αποκτήσει μέχρι και το 72%. Δηλαδή θα καταστεί ο απόλυτος ιδιοκτήτης της εταιρείας. Καμία σχέση δηλαδή με το ποσοστό του Μελισσανίδη στον ΟΠΑΠ.

G339 - 11/9/2019 14:41

Καμιά σχέση ο ΟΠΑΠ ως εταιρεία και ως κερδοφορία με την Νova. Και εγώ πιστεύω ότι φέτος δύσκολα θα φύγουμε, εκτός αν υπάρχει ρήτρα στο συμβόλαιο που να αφορά την αλλαγή ιδιοκτησίας της Nova. Πάντως γενικά το να την πάρει ο Μαρινάκης είναι άσχημη εξέλιξη, ας μην κρυβόμαστε.

EyeofEagle - 10/9/2019 16:34

Φιλε μου αυτό που λες ισχύει οσο ισχύει οτι ο Μελισσανιδης δεν εχει το μανατζμεντ του ΟΠΑΠ γιατί εχει μονο το 13% (αν θυμάμαι καλα)....


Προφανως και θα εχει επιρροή και μάλιστα ισχυρή στην Νοβα...

skepasti_21 - 10/9/2019 14:47

Βασικά το ΑΕΚ TV ήδη υπάρχει.

sko21 - 10/9/2019 11:03

Όπως έγραψαν και αρκετοί άλλοι εδώ, νομίζω ότι η λύση ενός ελεύθερου καναλιού (εννοείται εκτός OPEN & ONE TV) θα ήταν ιδανική. Όχι για να μην πληρώνουμε εμείς συνδρομές, αλλά για να μεγαλώσει η οπαδική μας βάση. Πραγματικά αξίζει να εισπράξει η ομάδα λιγότερα χρήματα από τα τηλεοπρτικά με σκοπό σε βάθος χρόνου να τα πάρει πίσω πολλαπλάσια από τηλεοπτικά, εισιτήρια, διαφημίσεις, χορηγίες κλπ. Όσο για το εξωτερικό θα μπορούσε να ενεργοποιήσει το AEK TV (σε συμφωνία με το ελεύθερο κανάλι που θα έπαιρνε... Συνέχεια τα τηλεοπτικά) με ένα ελάχιστο ποσό pay per view ή ετήσια συνδρομή μόνο για ip εκτός Ελλάδας.

Constantinoupoli86 - 10/9/2019 14:38

Ξέχασέ το αυτό. Τα ελεύθερα ιδιωτικά κανάλια δεν δίνουν φράγκο για να αγοράσουν τηλεοπτικά δικαιώματα ομάδα, και μάλιστα μεγάλης ομάδας όπως είναι η ΑΕΚ. Όλα είναι χρεωμένα μέχρι το λαιμό, οι διαφημίσεις δεν αποδίδουν το ίδιο όπως παλιότερα, γι' αυτό και έχει πέσει το επίπεδο της τηλεόρασης σε σειρές φτηνού budget και τούρκικες σαπουνόπερες. Είτε θα πάμε στο Cosmote tv που για μένα είναι η καλύτερη λύση αυτή τη στιγμή εφόσον μας κάνουν μια καλή πρόταση, είτε φτιάχνουμε το AEK TV που... Συνέχεια μπορεί τώρα στην αρχή να έχει προβλήματα, αλλά ως ιδέα είναι πολύ καλή και δουλεύει, κάτι σαν το Netflix. Αφού οι πάντες πλέον μπαίνουν στο διαδίκτυο και οι τηλεοπτικοί δέκτες έχουν πλατφόρμες internet, μπορείς να αγοράσεις πρόγραμμα που το διαμορφώνεις εσύ ο ίδιος και όχι να πληρώνεις ακριβά πακέτα όπου το 90% από όσα δείχνουν δεν σε ενδιαφέρουν.

_TDC_ - 10/9/2019 10:55

Καλημερα... Ξερω οτι θα αποκομμισω αρκετα dislikes, αλλα δεν συμφωνω με το να φυγει η ΑΕΚ απο την NOVA και να παιζει αποκλειστικα απο μια web πλατφορμα, οπως διαφωνησα και με το PAOK TV. Δεν με ενδιαφερει ποιος θα εχει την NOVA... Αν το συμβολαιο που παιρνει η ομαδα ειναι ισοτιμο με τους ανταγωνιστες της, δεν βρισκω λογο να φυγει.

Προφανως αν ξαφνικα ο ΟΣΦΠ παρει 5 εκ. παραπανω, τοτε ναι, κινειται αναλογως και κοιταζει κατι... Συνέχεια καλυτερο προς ΟΤΕ ή ΕΡΤ.


Οσον αφορα τους κατοικους εξωτερικου, τοτε σαφως και να ερθει ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ενα AEK TV το οποιο θα ειναι διαθεσιμο μονο για κατοικους εξωτερικου (με τα φυσιολογικα προβληματα που θα προκυψουν απο κακη χρηση VPN).


AEK TV, PAOK TV, OSFP TV και στο τελος για να δεις ματς εκτος εδρας θα χρειαζεσαι να σκας 10€ το μηνα εξτρα περα απο την καλωδιακη (NOVA,OTE). Δεν ειναι υπερ του καταναλωτη-οπαδου να δημιουργηθουν κλειστες πλατφορμες.. Αν θελετε να στηριξετε την ομαδα, υπαρχουν ποσοι αλλοι τροποι. Μην βλεπετε το δεντρο και χανεται το δασος.


Πιστευω οι περισσοτεροι θα το καταλαβετε οταν ερθει η ωρα να παιξουμε με παοκ εκτος και θα ψαχνετε να βρειτε θεση στην τοπικη καφετερια, με υπερτριπλασιο κοσμο διοτι κανεις δεν θα θελει να δωσει 5€ στον ιβαν για να δει το ματς σπιτι του. Σκεφτειτε αυτη την ταλαιπωρια πολλαπλασιασμενη οταν θα εχει ο καθενας την web πλατφορμα του.


AEK TV για να βλεπουμε παρελκομενα, συνεντευξεις, παρουσιασεις, φασεις, επαναληψεις αγωνων ΝΑΙ.

AEK TV με αποκλειστικοτητα των αγωνων ΟΧΙ.


Καλη σας μερα.

george_21R - 10/9/2019 13:54

Οχι αδερφε δεν παει ετσι ακριβως! Ξερεις γιατι??Γιατι ιδιοκτητης NOVA αυτοματως σημαινει και ιδιοκτητης VAR!! Καθως το τι ληψεις διχνει το VAR στον διαιτητη σε ολα τα γηπεδα ειναι αποκλειστικη ευθυνη της NOVA !! Γι αυτο γινεται ολη η ιστορια...

_TDC_ - 10/9/2019 16:04

Θα απαντησω σε σενα, αλλα η απαντηση παει προς ολους. Δεν με νοιαζει σε ποιο καναλι θα ειναι η ομαδα, αρκει να μην ειναι ολοι διασκορπισμενοι σε 5-6 διαφορετικους φορεις. Ας παμε στον ΟΤΕ, στην ΕΡΤ, στον ΑΝΤ1.. Δεν με νοιαζει. Αρκει να μην καταληξουμε να ειναι ο καθενας με δικο του καναλι. Αυτο θα ειναι σκοτωμα για τους οπαδους (ολων των ομαδων).

Constantinoupoli86 - 10/9/2019 13:36

Να φύγει από τη Nova και όπου αλλού θέλει ας πάει. Ήδη από πέρυσι που οι μισές ομάδες του πρωταθλήματος πήγαν στην ΕΡΤ άρχισαν τα προεόρτια. Φέτος που έφυγε ο παοκ είναι ακόμα ένα μεγάλο πλήγμα. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα: όταν παίζαμε με Τρανζοσπορ πέρα από 3 συνοικιακά καφενεία και είχαν και τα 3 κόψει τη Nova γιατί σου λέει ο άλλος θα πληρώνω επαγγελματικό συμβόλαιο για 5 ντέρμπι το χρόνο; Με το που φεύγει και η ΑΕΚ έχει ξοφλήσει οριστικά η Nova και από τις καφετέριες και τα... Συνέχεια εστιατόρια. Αυτά ο Μαρινάκης τα ξέρει, αλλά δεν τον ενδιαφέρει. Αυτό που τον ενδιαφέρει είναι να έχει στο χέρι τις μικρές και μεσαίες ομάδες του πρωταθλήματος μέσω των τηλεοπτικών συμβολαίων, ειδικά αν έχουν οικονομικά προβλήματα θα τις εκβιάζει ότι θα τις πετάξει από τη Nova εφόσον δεν ανοίξουν τα πόδια στον ολυμπιακό.

Constantinoupoli86 - 10/9/2019 13:40

πέρασα*

nmarkos2002 - 10/9/2019 11:13

Καλά τα όσα αναφέρεις αλλά αν μείνουμε στη Nova υπάρχει ένα πρόβλημα. Αν υπάρξει πέναλτι υπέρ μας που δεν δόθηκε μπορεί το VAR να έχει ένα μόνο πλάνο από το πιο μακρινό σημείο και να μην φαίνεται τίποτα. Μπορεί να μην υπάρχει σωστό πλάνο που να δείχνει τη φάση. Εκεί τι κάνουμε;

Babisaek83 - 10/9/2019 13:16

Ρε παιδιά σοβατευτειτε; μόνο το vat είναι προβλημα η ότι θα έχουμε πάλι Συμμορια; όλες οι ομάδες ζουν από το τηλεοπτικό καθώς αυτο ειναι το μεγαλύτερο έσοδο. Μην μου πείτε εισητηρια γιατί θα γελάσω. Ας πούμε Ξάνθη αστέρας ατρόμητος θα παρακαλάνε το γαβρο για να πάρουν ένα συμβόλαιο με αντάλλαγμα τι; δεν είναι τυχαίο ότι πέταξαν τη Θάνου από την επιτροπή ανταγωνισμου

G339 - 11/9/2019 14:45

Αν εξαιρεθεί αυτό που έγραψες για την Θάνου έχεις απόλυτο δίκαιο.

Bin_Laden21 - 10/9/2019 12:17

Καταλαβαινω τη διαφωνια σου για το ΑΕΚ TV .Δεκτη και σεβαστη.

Ομως ΔΕΝ μπορεις και δεν πρεπει να μεινεις στην Nova.

Ας αφησουμε τα περι ηθους κτλ ας αφησουμε και τα var και οτι αλλο συνεπαγεται ο ελεγχος της νοβα απο το γαυρο.... Συνέχεια
Το ΟΧΙ στη Nova προκυπτει απο τον πολυ απλο λογο που λεγεται Επιχειρηματικοτητα.

Η Νοβα και καθε συνδρομιτικο καναλι , εχει ως σκοπο το κερδος γιατι ειναι επιχειρηση. Οταν σου δινει συμβολαιο π.χ 5 εκτατομμυρια , εχει στο μυαλο της οτι θα βγαλει μεσω της ΑΕΚ 5 ++ .

Αρα κλεινοντας συμβολαιο με την νοβα , περα απο το οικονομικο κερδος που περνεις σαν ΑΕΚ , δινεις και κερδος στην Νοβα. Και κατ επεκταση στο Μαρινακη , και κατεπεκταση στον γαυρο.

Με λιγα λογια , θα εχεις κανει σαν ΑΕΚ μια συμφωνια που αποφερει κερδος στον αμεσο ανταγωνιστη σου. Πραγμα απολυτως ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ στις επιχειρησεις


Φιλικα και ΜΟΝΟ ΑΕΚ

Ribaek - 10/9/2019 12:56

Ό,τι και να γινει αυτο το καταραμενο AEKTV επρεπε ηδη να υπαρχει παιδια. Το αρθρο μου εδωσε την αφορμή να το πω γιατι ηθελα να το αναφερω εδω και καιρο.

Η ΚΑΕ εχει πολυ καλυτερα media απο την ΠΑΕ. Ειμαστε παρα πολυ πισω σε αυτο τον τομεα. Και ο Αρης καλύτερα media εχει. Φερτε ενα τιμ να το τρεξει το θεμα. Τα λεφτα αυτα θα πιασουν τοπο γιατι οι νεες γενιές δινουν μεγαλη βαση στα media.... Συνέχεια
Οσο για τα τηλεοπτικα δεν φοβαμαι με Μελ θα την βρει την ακρη.

power - 10/9/2019 13:47

Φίλε έτσι ακριβώς. Η ΠΑΕ έχει μείνει πολύ πίσω .

Μου βγάζει στο youtube παρουσίαση μεταγραφών κ17 κ.α. του αστέρα τρίπολης......

elgrecco_1453 - 10/9/2019 12:47

H AEK αν παρει ο χοντρος την NOVA δεν μπορει να μεινει εκει ουτε δευτερολεπτο ....Τωρα ποια θα ειναι η καλυτερη επιλογη για τους αγωνες η αγορα θα δειξει και θα αποφασισει .. αναλογα με τις προσφορες και τις συνθηκες θα αποφασιστει το καλυτερο ... εμπιστοσυνη εχουμε οποτε τσαμπα μιλαμε ...εχουν γνωση οι φυλακες

ETSIAPLAAEK - 10/9/2019 12:26

ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΒΑ!! ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΘΗΚΑΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ!!

probokatora - 10/9/2019 11:57

Φτιάξτε το και θα είμαι από τους πρώτους πελάτες στις ΗΠΑ !!!!

Kaustiratzis - 10/9/2019 09:55

Να πω και εγώ τη σκέψη μου αν μου επιτρέπετε. Προτιμώ ελεύθερο κανάλι και όχι την ΕΡΤ για να μη μας λένε ότι είμαστε κρατικοδιαιτοι. Τα ελευθερα κανάλια μπορούν να γεννήσουν μια νέα γενιά ΑΕΚτζηδων. Ειδικά με το καινούριο γήπεδο ο πρόεδρος μπορεί να το στηρίξει λόγω πολλών εσόδων που θα έχουμε από αυτό. Και στο κάτω κάτω τι θέλουμε; Να γίνουμε περισσότεροι για να μπορούμε να αποκτούμε μετά μεγαλύτερο ποσοστό από τα τηλεοπτικά. Τι ιντερνετικό tv ούτε συμφέρει οικονομικά... Συνέχεια την ΠΑΕ ούτε τους μεγάλους ανθρώπους που θα θέλουν να δουν την ομάδα μας.

AekaraDikefalos - 10/9/2019 11:47

Το πρόβλημα είναι το ότι δεν υπάρχει ελεύθερο κανάλι που να δίνει σοβαρά χρήματα.

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 10/9/2019 10:22

ναι σε ολα

ΤΑΠΕΣ ΟΛΑ !!!!

josepic21 - 10/9/2019 11:21

Μονο αν ακολουθησει και ο παναθηναικος θα είναι μεγαλο το χτυπημα στην νοβα και με λιγα λεφτα παραπανω η cosmote tv θα παρει και τις άλλες ομαδες και τοτε νοβα τελος… παει για λουκετο. Το βασικο ερωτημα είναι μπορούμε να φυγουμε ετσι απλα? υπαρχουν ρητρες? αν ναι ποσο κοστιζουν? επισης οι συνδρομητες που θα διακοψουν εχουν και αυτοι ρητρες για να φυγουν...σιγουρα οσα λεφτα και να παρουν από τους συδρομητες που θα διακοψουν δεν φτανουν για την εταιρια μιας και η ζημια θα είναι... Συνέχεια ανυπολογιστη

damianosm - 10/9/2019 11:10

Αν είμαστε το ίδιο χουβαρντάδες με τα διαρκείας θα γραφτούμε 70 τουλάχιστον !

pa46nos - 10/9/2019 11:04

Να αγοράσει ο πρόεδρος την Nova και να πάρει πούλο ο γαυρουά από αυτήν.

Απλαααα.

TRELOPOULOS21 - 10/9/2019 10:26

Mprou tak. στη νόβα όπως; έλεγε ο Διονύσης ο έφηβος

nmarkos2002 - 10/9/2019 10:25

Η διοίκηση έπρεπε καιρό τώρα να έχει προβληματιστεί με τη Nova. Είχε πολλές αφορμές. Τα προηγούμενα χρόνια σε παιχνίδια του Ολυμπιακού είχα δει κάποιες φορές και πάγωνε την εικόνα (και έβαζε και γραμμή) πριν ο παίκτης του Ολυμπιακού κλωτσήσει τη μπάλα. Όταν κλωτσούσε τη μπάλα ο παίκτης ήταν οφσάιντ, αλλά έτσι όπως το έδειχνε (αφού πάγωνε την εικόνα σε λάθος στιγμή) φαινόταν να μην είναι οφσάιντ. Χοντρό αυτό, πολύ χοντρό.... Συνέχεια
Τα τελευταία χρόνια θυμάμαι το 2018 που πήραμε πρωτάθλημα το γκολ στο Περιστέρι όπου η εικόνα έδειχνε ότι η μύτη του παπουτσιού του Αραούχο ήταν οφσάιντ. Αν πάγωνες την εικόνα ένα καρέ πριν, η μπάλα ήταν στο ίδιο σημείο και η μύτη του παπουτσιού δεν ήταν οφσάιντ.

Πέρσι με τον Ατρόμητο εντός είχε σουτ ο Μάνταλος στο δοκάρι και στη γραμμή (ή και μέσα από τη γραμμή). Η Nova πάγωσε την εικόνα όταν η μπάλα είναι στη γραμμή και φαινόταν ότι ακουμπάει τη γραμμή. Αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να κάνεις επειδή με το πάγωμα διογκώνεται και η γραμμή και η μπάλα και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι απόδειξη αν η μπάλα βρήκε γραμμή ή όχι. Υπήρξε και ένα απαράδεκτο άρθρο από τη Nova που αναφερόταν στο γήπεδο της ΑΕΚ και το νέο γήπεδο της Τότεναμ για όσους θυμούνται.

Η διοίκηση για μένα πρέπει να φύγει από τη Nova έτσι κι αλλιώς. Εδικά φέτος με το VAR χοντραίνει το πράγμα γιατί όπως βλέπουμε υπάρχουν τεχνικά προβλήματα στα πλάνα που συμπτωματικά ευνοούν τον Ολυμπιακό. Βλέπετε ο ΠΑΟΚ τι κάνει; Κάνει ΠΑΟΚ TV. Γιατί; Επειδή ξέρει με ποιους έχει να κάνει, θα κάνει αυτός δική του τηλεοπτική παραγωγή. Όταν υπάρχει φάση εναντίον τον ΠΑΟΚ θα δίνει ριπλέι απ’ το Λευκό Πύργο. Όταν υπάρχει φάση υπέρ του, θα δίνει ριπλέι από 10 κάμερες. Καλώς ή κακώς έτσι παίζεται το παιχνίδι στην Ελλάδα.

Αυτή τη στιγμή και η ΑΕΚ πρέπει να κάνει ΑΕΚ TV επειδή δεν γίνεται αλλιώς. Αν υπάρξει στο μέλλον κεντρική διαχείριση και ένα κανάλι (όχι η Nova) δείχνει όλα τα ματς του πρωταθλήματος το ξανασυζητάμε.

Cristiano_ronaldo21 - 10/9/2019 10:19

Ναι ζητηστε και 5ευρω άπτο κοσμο να πληρωνει να βλεπει την ομαδα του,αυτα που κοροιδευαμε..να φυγει ναι αλλα οχι να πληρωνει ο κοσμος την νυφη

Superball24 - 10/9/2019 10:11

Η φάση με την Digital οδήγησε σε πάντρεμα 20ετιας με τη Nova, μέχρι δηλαδή να παρέλθει η προθεσμία της αδικοπραξιας. Το timing βολεύει για βελούδινο διαζύγιο, προσοχή φυσικά μην έχουμε δεύτερη ντιτζιταλ. Υπόψιν δε ότι η Nova έχει την παραγωγή στις μεταδόσεις της ΕΡΤ, οπότε μετακόμιση της ΑΕΚ εκεί είναι πιο εύκολη σε επίπεδο deal. AEK TV δύσκολη υπόθεση...

Baval_21 - 10/9/2019 09:39

Να πω λιγο και εγω τη γνωμη μου πανω στο AEK TV αλλα και γενικα στην ιδεα μιας ομαδας να εχει το δικο της καναλι με σκοπο να δειχνει το προιον της σε οποιοηποτε αθλημα. Προς το παρον το βλεπω τελειως ασυμφορο (χοντρικα βεβαια οπως το υπολογιζω και παντα σε σχεση με τα χρηματα που παιρνει αυτη τη στιγμη η ΠΑΕ που ειναι 6εκ). Οι περισσοτεροι πεφτετε στο ιδιο λαθος που πεφτετε κι οταν υπολογιζετε το "ποσα κονομαει η ΠΑΕ" και δεν υπολογιζετε τα εξοδα.Εκτος αυτου κανετε και παλαβες εικασιες του... Συνέχεια στυλ 70χιλ συνδρομες με 10Ε τον αγωνα ή και 100Ε τον χρονο. Κι εγω τα διαθετω αυτα τα χρηματα φιλοι μου αλλα να σκεφτομαστε λιγο και τον απεναντι μας και τη δεδομενη στογμη σε τι κατασταση βρισκεται η χωρα. Οποτε αυτα τα νουμερα που βγαζετε μου θυμιζει λιγο το εγχειρημα του DPG που ελεγε 2,5 εκ Παναθηναικοι απο 8Ε και τελειωσαμε (ενταξει αυτος το γ.....ε και ψοφησε). Αυτο ομως που πραγματικα δεν υπολογιζετε ειναι οτι αντε και με τα τρελα νουμερα που βαλατε φτασαμε τα 6εκ (30-40χιλ να δωσουν απο 100Ε και βαζε και 2-3εκ για διαφημισεις!). Το τι εισφορες απο το pay per view κρατουνται απο τον provider το λαβατε υπ οψην σας(νομιζω στην αγορα ειναι κοντα στο 30%); Τι εξοδα χρειαζονται για την καλυψη ενος αγωνα; Δλδ εξοπλισμος-ανθρωπινο δυναμικο συν τη δυσκολια να στελεχωσεις ενα τετοιο συνεργειο με ικανοτητες και οχι τιποτα εραστιτεχνες και να μπορεσεις να κανεις αντισοιχης ποιοτητας παραγωγη. Μετα λετε για ΑΕΚ TV συνολικα που θα δουλευει 24ωρες. Πως νομιζετε οτι γεμιζει ενα προγραμμα, μονο του; Ξερετε ποοσς κοσμος δουλευει; Γνωριζετε ποσα χρηματα κοστιζει ενας υπαλληλος ιδιαιτερα ειδικευμενος; Το εγχειρημα του ΠΑΟΚ το ξερουμε οτι ειναι αυτοκτονια και το εκανε μονο και μονο και επειδη πεισμωσε (παπαρια ηξερε για Μαρινακη, τοσο καιρο διαπραγματευοταν με ΝΟΒΑ) και εκτεθηκε με το φιασκο της ΕΡΤ. ΟΚ, καποιες δυσκολιες(κυριως τεχνικες) δεδομενα τις καλυψε μεσω του OPEN TV αλλα ο ΠΑΟΚ φετος να ξερτε στο τελος ειναι ζητημα αν θα εχει 3εκ εσοδα απο τα τηλεοπτικα του.

ΥΓ Δεν το συζηταμε σε περιπτωση που του βγει καταστροφικη η χρονια αναλογη με τη δικη μας περσι τι θα παθει! Δλδ το τηλεοπτικο σου συμβολαιο να κρινεται ανα αγωνα; Τρομερο ρισκο.

ΥΓ2 Ηδη υπαρχουν αφορισμοι για το εγχειρημα απο τους ιδιους τους οπαδους τους για τη χαμηλης ποιοτητας καλυψη και εικονα.

save_the_queen - 10/9/2019 09:32

Καλώς ή κακώς για να αυξήσεις την βάση σου θα πρέπει, τουλάχιστον όταν η ομάδα μπει στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ, να μεταδίδονται τα εντός έδρας ματς απο ελεύθερο κανάλι!

Όλα αυτά με το δεδομένο ότι το γήπεδο θα είναι sold out

areimanios - 10/9/2019 08:41

θα είναι ευλογία η δημιουργία ΑΕΚ TV. να βρεθεί μια φόρμουλα να υπαρχει πρόσβαση σε όλους και να είναι εύκολη διαδικασία...ο μπαοκ εχει πολλά προβλήματα με το δικό του ..αλλά ρε είμαστε 2019 έλεος..τεχνολογία υπάρχει...για μας στην επαρχία και του εξωτερικού που έχουμε λαχτάρα για την ΑΕΚ δεν είναι τίποτε 10 ευρω τον αγώνα η μια συμμετοχή ανά χρονια ας πούμε 100 τον χρονο ..ένα μικρο διαρκειας ειναι ..ΜΙΑ ΑΕΚ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΨΟΥΡΑ ...ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΗΝ επαρχία έχουμε μάθει να ζούμε... Συνέχεια τον αγώνα στο καφενείο είναι ενα μικρο γήπεδο ..αυτό δεν μπορείτε να το καταλάβετε εκεί στην αθηνα ..αλλά έτσι είναι μαζευόμαστε σε ένα καφενείο και το ΄΄ζουμε΄΄

Kostas67 - 10/9/2019 09:32

Αυτός που σου έκανε το dislike θα ήθελα πολύ να πει και τον λόγο! Εγώ ζω στο Μόναχο όπως και άλλοι πάρα πολλοί Έλληνες ΑΕΚτζήδες που ζουν σκορπισμένοι σε όλο τον κόσμο και δεν έχουμε ούτε αυτή την πολυτέλεια του καφενείου αφού είναι δύσκολο να βάλεις NOVA. Και τι δε θα έδινα να μπορώ να βλέπω την ΑΕΚάρα μου! Όσο για τον Μαρινάκη, ΟΧΙ ΠΟΤΕ, αν ήταν οποιοσδήποτε άλλος μπορεί να τα έδινα αλλά στον Μαρινάκη ούτε Cent! Αυτή είναι η γνώμη μου και βάλτε όσα dislike θέλετε!

spyross - 10/9/2019 09:28

ρε παιδια ημαρτον.το οτι η αεκαρα βγαζει οτι θα φυγει αν ο βαγγελας παρει την νοβα μπορει να ειναι κινηση τακτικης μπορει να εχει αλλο στο νου της πολλα μπορει.αυτα τα κολπα ειναι στο πεδιο του προεδρου.οταν το εκανε για να σπασει την συμφωνια ερτ-παοκ δεν ηξερε τι εκανε?εκει ηταν θεος τωρα του λεμε αν αν αν να πει ερτ η κοσμοτε.την κοσμοτε την ρωτατεαν δωσει τα λεφτα που θελει η αεκ?εγω παρακουλουθω και μετα θα κρινω.παντως αν υπηρχε αεκ τβ με προπονησεις αγωνες και κανα καλο πακετο... Συνέχεια μεσα θα ημουν.ψεμματα οτι πακετο ηταν θα το επαιρνα θα εκοβα νοβα.

ioannis64AEK - 10/9/2019 09:17

δεν τίθεται θέμα αθέμιτου ανταγωνισμού, γενικότερα, ένας ιδιοκτήτης ΠΑΕ να χρηματοδοτεί, μέσω τηλεοπτικών, 9 άλλες ΠΑΕ της σουπερ λιγκ; (δεν είναι το ίδιο με ΟΠΑΠ, γιατί τα τηλεοπτικά είναι το κύριο έσοδο των ομάδων). Το ΑΕΚ Τv το βλέπω κι εγώ κάπως χλωμό, ούτε στον ΜΠΑΟΚ θα πετύχει νομίζω. Καλύτερα ΕΡΤ ή COSMOTE TV

pat21 - 10/9/2019 09:17

Τι είστε εσείς ρε?

Δε στηρίζεται την επιχειρηματικότητα και τους επενδυτας

skastos - 10/9/2019 09:16

Καλημέρα, εγώ πιστεύω η ΠΑΕ το λέει με σκοπό να σταματήσει την πώληση της Nova. Φανταστητε να έχει μόνο τον Ολυμπιακό, και να λείπει ΑΕΚ παο και παοκ........ Θα την ονομάσει μετά γαύρος TV........xa xa

prosfigia - 10/9/2019 09:12

Γελανε κ τα τσιμεντα .....διοτι κατι τετοια ειναι 'βουτυρο στο ψωμι' για τον Μελισσαν !!!


ΛΑΟ εχουμε, Προεδρο κουβαλαμε, αλλα και καναλια διαθεσιμα που θα θελησουν να παρουν ενα μαγαζι γωνια!... Συνέχεια
Προσωπικα πιστευω οτι η ΑΕΚ οχι τωρα ( ισως σε 2-3 χρονια ), να δημιουργησει το δικο της ασυναγωνιστο ΑΕΚ TV. Οπως και να χει ο Μελισσαν ξερει τι πρεπει να κανει για το ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΑΕΚ και μεις θα ακολουθησουμε !!!

naytis67 - 10/9/2019 09:08

Καλημερα. Καλα ειναι τα περι ηθικης παιδια αλλα ασ κοιταξουμε και το συμφερον της ομαδας. Νομιζει καποιος οτι σε βαθος χρονου θα λειτουργησει ενα ΑΕΚ ΤιΒι; Εγω προσωπικα δεν το πιστευω. Ας κλεισουμε τα αυτια μας λοιπον σε αλλοπροσαλλα πραγματα και ας μεινουμε στην πραγματικοτητα. Τα παιχνιδακια των παραγοντων δεν πρεπει να μας αγγιζουν. Οταν πηρε ο Μελ τον ΟΠΑΠ εφυγαν οι αλλοι απο το στοιχημα; ετσι ποδοσφαιρο δεν φτιαχνεται. Σιγουρα καποιοι ωλεπουν λιγο πιο μακρυα αλλα αυτο... Συνέχεια δεν σημαινει οτι πρεπει να τα τιναξουμε ολα στον αερα .

MONOKITRINO - 10/9/2019 08:41

Καλημέρα. Καλύτερα ας μην βιαζόμαστε. Ο Μαρινακης είναι ότι είναι ....αλλά σαν επιχείρηματιας είναι πολύ καλός....Σίγουρα και το γνωρίζει και το έχει βάλει στην ζυγαριά ότι κάποιες ομάδες θα αποχωρήσουν. Να είστε σίγουροι ότι ούτε την ΑΕΚ ούτε τον ΠΑΟΚ ούτε το ΠΑΟ θέλει να τις χάσει. Μοντέλα τύπου ΑΕΚ ή ΠΑΟΚ tv δεν έχουν μέλλον λόγω της υψηλής φορολογίας αλλά και της φθίνουσας πορείας των συνδέσεων ανά αγώνα. Τα πραγματικά εμπορικά ματς είναι 4-5. Θέμα ηθικής; Ναι σαφώς... Συνέχεια υπάρχει αλλά το ίδιο ακριβώς μπορεί να επικαλείται και ο ΟΣΦΠ η ο ΠΑΟΚ....αφού ο ΟΠΑΠ που αποτελεί χρηματοδοτη ( σε κάποιο ποσοστό ) ομάδων είναι ΚΑΙ συμφερόντων Μελισαννιδη. Με λίγα λόγια. Το πρόβλημα δεν είναι αν η ΑΕΚ η ο ΠΑΟ θα παίρνουν 6-7 εκατομμύρια έκαστος από την ΝΟVA, γιατί αυτές οι ομάδες έχουν το ειδικό βάρος να καθορίσουν την τύχη τους σε οποιαδήποτε πλατφόρμα αφού αποτελούν μεγάλα brands....Το θέμα που για μένα τίθεται είναι η οικονομική σχέση - εξάρτηση των ομάδων με περιορισμενο badget που η Nova θα έχει....και πιθανώς τα χρήματα που θα έχουν να λαμβάνουν να είναι ζωτικής σημασίας....με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει. Το πιο σωστό λοιπόν θα είναι και προς αυτή την κατεύθυνση πρέπει να κινηθεί η Super league να υπάρξει κεντρική διαχείριση του τηλεοπτικού συμβολαίου αναξαρτητως

παροχου....Ώστε η διαπραγματευτικη ισχύς να είναι μεγάλη.

21SPV21 - 9/9/2019 23:34

Εγώ αν ήμουν Μελισσανίδης θα θυσίαζα κάποια χρήματα πηγαίνοντας σε ελεύθερο κανάλι.

Είναι ζωτικής σημασίας για το μέλλον μας να δημιουργηθούν νέοι ΑΕΚτσήδες και αυτό είναι πολύ πιθανότερο να γίνει αν τα μικρά παιδιά κάθονται κάθε Σαββατοκύριακο και βλέπουν ΑΕΚ.

Αλκέτας - 10/9/2019 08:39

Η πιο μάγκικη αλλά και ουσιαστική κίνηση θα ήταν αυτή για τους λόγους που αναφέρεις! Εγώ δεν πιστεύω έτσι και αλλιώς στην επιτυχία των TV ομάδων και όσο και αν προπαγανδίζουν τα παόκια δεν πρόκειται να πιάσουν τα χρήματα της Nova. Επίσης, δεν πρόκειται να ζημιωθεί η ομάδα όσον αφορά την προσέλευση του κόσμου στο γήπεδο αφού στην Αγια Σοφιά τουλάχιστον για τα πρώτα 3-4 χρόνια θα γίνεται σκοτωμός για ένα εισιτήριο!... Συνέχεια
Τίγρη κάντο είναι τεράστια μαγκιά! Σε οποιοδήποτε ελεύθερο κανάλι κατά προτίμηση Open ...αχαχαχα!

opos_palia - 10/9/2019 08:15

ΙΣΩΣ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΒΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ.ΠΟΙΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ,ΟΤΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ 4ΑΡΕΣ ΣΤΑ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ.

Ο ΓΑΥΡΟΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ (ΕΡΤ) ,ΕΚΑΝΕ ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ.

giannis123456 - 10/9/2019 07:20

Πριν 20 χρόνια περίπου που ξεκίνησε αυτή η λαίλαπα του γαύρου έκανε ένα πράγμα που σημαίνει πολλά για το γαυρολιμανο.. το είχε βάλει στα απλά ελεύθερα κανάλια.. (ΕΡΤ κτλ) αποτελέσματα βλέπουμε σήμερα στο γήπεδο, που αυτά τα παιδιά γίνανε πολλοί γαύροι..

Έχουν περισσότερα έσοδα με μια απλή κίνηση..

Θεωρώ για το μέλλον καλύτερο για την ομάδα μας να πάμε σε ελευθερο κανάλι και δημιουργηθούν νέοι... Συνέχεια ΑΕΚΑΡΕΣ.

george_21R - 10/9/2019 08:33

1ον) Είμαι κατά της λύσης του ΑΕΚ TV. Και γιατί δεν πρόκειται να προκύψουν έσοδα ( μην γελιεστε από τα ΠΑΟΚια που λένε ότι έβγαλαν καλά λεφτά, στο επόμενο παιχνίδι ούτε τα μισά έσοδα δεν θα έχουν) αλλά και γιατί θα είναι μεγάλη ήττα στο επικοινωνιακο κομμάτι, καθώς θα φαίνεται ότι αντιγράφουμε τον ΖΜΠΑΟΚ.

2ον) Το ελεύθερο κανάλι θα είναι μια πολύ καλή λύση για την ομάδα όπως λένε και άλλα παιδιά ποπ κάτω... Συνέχεια καθώς θα ικανοποιήσει όλο τον λαό της ομάδας και θα δημιουργήσει μακροπροθεσμα περισσότερα ΑΕΚοπουλα. Ίσως οικονομικά να χάσουμε 1-2 εκατομμύρια αλλά σε βάθος χρόνου ίσως αποδειχθεί μεγαλύτερο το κέρδος από αυτή την κίνηση.

3ον) Αν τελικά δεν προκριθεί ούτε αυτή η λύση, πιστεύω ότι η ομάδα καλό θα ήταν να πάει στην Cosmote TV. Πολύ πιο σοβαροί άνθρωποι στην πλατφόρμα της Cosmote, καλύτεροι δημοσιογράφοι, που ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασια της ΑΕΚ και επιπλέον θα έχεις όλα τα σοβαρά αθλητικά γεγονότα μαζί με την αγαπημένη μας ομάδα. Τι καλύτερο δηλαδή από αυτό.... Εγώ προσωπικά έχω Cosmote TV από τότε που η ΑΕΚ επαιζε στην Γ και δεν πρόκειται να την αλλάξω όσο λειτουργεί προς την σωστή κατεύθυνση.

shake21 - 10/9/2019 06:47

Τέτοιου τύπου λύσεις με το κακό μαρκετινγκ που έχει το "brand" AEK δεν μπορούνε να είναι βιώσιμες. Αυτό το μαρτυρά και ο αριθμός των μελών στα social media της ομάδας. Τα έξοδα για την κάλυψη αγώνων είναι πολλά και αν δεν δυναμώσουμε σε επίπεδο μάρκετινγκ, δεν θα φέρουμε και ανάλογες διαφημίσεις οπότε η συνδρομή είτε ανά αγώνα είτε ανα μήνα θα είναι ασύμφορη. Καλύτερα να διαπραγματευτούμε κάτι με cosmote tv ή Ερτ

orbon - 10/9/2019 03:23

AEK TV θα εχει νοημα μονο με μηνιαιο κοστος (εστω σαν μεσος ορος) κατω των 15 ευρω. Με 17-20 ευρω το μηνα μπορει να βαλει κανεις ΟΤΕ TV.

Μην γελιομαστε απο το PAOKTV. Οι οπαδοι του ΠΑΟΚ πληρωσαν την πρωτη φορα για να στηριξουν την ομαδα και το προτζεκτ, αλλα δεν προκειται να το κανουν σε σταθερη βαση.

Byzantinos1025 - 10/9/2019 02:24

Σωστή κίνηση,δεν θα μπορούμε να μείνουμε ούτε λεπτό στην Νοva αν την πάρει ο Μαρινάκης,είναι θέμα ηθικής τάξης,δεν θα γίνουμε ουρά κανενός και νομιμοποίηση στα όργια που θα στήσει δεν γίνεται να δώσουμε.Ας υπάρχει η ΑΕΚ tv και ως διαπραγματευτικό χαρτί απέναντι στην cosmote και αν κάνει προσφορά που δεν μας καλύπτει,εδώ είμαστε να βάλουμε πλάτη όλοι μας!

demetrios21 - 10/9/2019 02:13

Πέρα από το τραγικό να πάρει το δαμαλι τη Νοβα... για εμάς του εξωτερικού θα είναι ευλογία η δημιουργία ΑΕΚ TV. Εγώ προσωπικά θα έδινα και $10 τον αγώνα, ειδικά ξέροντας ότι όλα πάνε στην ομάδα. Ειναι εντελώς παραλογο τα τελευταία 5 χρόνια να εχουμε την πρόθεση να πληρώσουμε όσο-όσο και να μην έχουμε επίσημο τρόπο να δούμε τα παιχνίδια στη Β. Αμερική.

maringorg - 9/9/2019 23:58

Κύριοι εγω με το μικρο μου μυαλο πιστεύω οτι τι μελλον στην Ελλάδα ειναι οι τρεις του κεντρου θα γινουν Sports Club!!!!!στα προτυπα μπαρτσα ρεαλ κτλπ!!!!με αλλα λογια ο ερασιτέχνης τελος αφου η ομαδα θα ειναι ολοκληρωμενο κλαμπ!μια τέτοια τυπου ομαδα στο καναλι της θα μπορει να δειχνει πληθωρα αθληματων ολη μερα....μπαλα μπάσκετ βολει και τα συναφη....ΟΛΗ ΜΈΡΑ!!! τουτέστιν διαφημίσεις χορηγοι και συνδρομες στα υψη!ΑΥΤΟ ειναι το μελλον και εκει το πανε ολοι!!!και μαλλον θα αναδείξει το προιον... Συνέχεια και οι μεγαλοι θα γινουν μεγαλυτεροι!

aek21reeee - 10/9/2019 00:35

με τη διαφορά ότι τα κανάλια της Ρεάλ, Μπάρτσα κλπ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ τους αγώνες της πρώτης ομάδας ούτε στο παοδόσφαιρο ούτε στο μπάσκετ

aek21reeee - 10/9/2019 11:58

και φυσικά εσύ που έκανες dislike ζεις σε ένα παράλληλο σύμπαν όπου αυτά τα κανάλια δείχνουν τους αγώνες

aekofron - 10/9/2019 01:34

Στην Ελληνική αγορά αυτό δεν μπορεί να υποστηριχθεί ...

ΜΟΝΟ ΑΕΚ - 10/9/2019 01:19

Ρε φύγετε απ τη nova να γλιτώσουμε απ τα λαμόγια

tsigo - 10/9/2019 01:10

Λες και δεν υπάρχουν άλλα κανάλια..

Kalogreza2121 - 10/9/2019 01:06

Σωστή η κίνηση για αποχώρηση από νόβα, λάθος η σκέψη για aektv κατά τη γνωμη μου.Δεν θα γίνουμε αυτά που κοροιδευαμε ούτε κωλοτουμπες.ΑΕΚ είσαι βγαίνεις στην αγορά και τότε μετράς τις δυνάμεις σου να δεις τι μπορείς να βγάλεις.Τόσα κανάλια υπάρχουν.Εκτός και αν είμαστε τόσο αφελείς όσο στον παοκ που πιστεύουν ότι θα βγάλουν από αυτή την ιστορία 6-7 εκ. από τα 5ευρω.Και με αυτό τον τρόπο δεν σέβεσαι μεγάλο μέρος των φιλάθλων σου(όπως κάνει ο παοκ) που δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση είτε... Συνέχεια λόγω ηλικίας είτε άλλων λόγων όπως διαβάζαμε σε σχόλια ολο αυτό το καιρο.

Nikosaekara44 - 10/9/2019 01:01

Ωραίο το ΑΕΚ ΤV ρε παιδιά για εμας που εχουμε ευκολη προσβαση σε ιντερνετ αλλα μην ξεχνατε υπαρχουν κ συνΑΕΚτζηδες που το πιο πιθανο ειναι να μην εχουν προσβαση στο ιντερνετ αλλα απο προσωπικη εμπειρια ο παππους που εχει κινητικα προβληματα κ φυσικα δ εχει προσβαση στο ιντερνετ πως θα βλεπει την ΑΕΚαρα του

johnys® - 10/9/2019 00:50

ε τοτε να την παρει και να κανουμε τα κουμαντα μας.ΑΕΚ ΤV δαγκωτο.

Christos1962 - 10/9/2019 00:49

Κατά την ταπεινή μου γνώμη καλύτερα σε ελεύθερο κανάλι ώστε να κερδίσουμε νέα παιδιά…περισσότερους ΑΕΚΤΣΗΔΕΣ !!!

Fragspan21 - 10/9/2019 00:43

Ρε παιδια τι να λεμε?καθε χρονο νομιζουμε πως τα χουμε δει ολα κ συνεχεια μας εχουν κ καποια ακομα εκπληξη.απο το 1996 μεχρι κ σημερα αυτος ο σιχαμενος συλλογος του οσφπ,οι προεδροι του κ ολα τα ανθελληνικα συμφεροντα που κρυβονται απο πισω του κανουν το σχεδιο τους πραγματικοτητα:να καταστρεφουν τον αθλητισμο κ οχι μονο της χωρας ολης για να ειναι αυτοι πρωτοι.ειναι αντικειμενικα ο πιο λαοφιλης συλλογος της χωρας,εχουν κρυφτει απο πισω του δυστυχως οι... Συνέχεια πραγματικοι μας εχθροι.τι εννοω:ειναι η πρωτη ομαδα στον πλανητη που ειχε ιδιοκτητη ανθρωπο(βλ.κροκους)που ειχε ανοιχτη δικαστικη διαμαχη με την ιδια του την χωρα η οποια τον ειχε καταδικασει με τα...μικροαδικηματα της κατασκοπειας κ της προδοσιας,ειχε προεδρο που επι μια δεκαετια κατεβαινε σε διαγωνισμους δημοσιου μονος του!!!!,κ παντα επαιρνε ολα τα εργα.κατα μια περιεργη συμπτωση αυτος ο προεδρος εκεινα τα χρονια ειναι ο μονος ανθρωπος στον πλανητη ο οποιος καταφερε να βγαλει γηπεδο απο ολυμπιακο φακελο κ να βαλει αυτο της ομαδας του το οποιο το εχτισε με θαλασσοδανεια κ σαν σιδηροκατασκευη κλεβοντας το απο τον εθνικο.επισης ειχε τον μονο προεδρο που ειχε χορηγο στην φανελα της σιχαμενης του ομαδας επι δεκα χρονια κ βαλε την εταιρεια που ταιζεμαυρο χρημα οτι λαμογιο υπηρχε σε καθε κυβερνηση κ ψηφιζε υπερ για ολα τα γερμανικα κ ανθελληνικα συμφεροντα(βλ.οτε κ siemens).εστησε τετοια παραγκα που εκανε το στοιχημα επιστημη.διαβρωσε τον αθλητισμο γενικως κ τον δηλητηριασε κ κυριως την νεολαια κ τοσα χρονια με τοσα εκατομυρρια απο το chk δυναμωσε ολα τα τμηματα του συλλογου με αποτελεσμα να σαρρωνει στα περισσοτερα αθληματα.ε

τα τελευταια χρονια ο αντικαταστατης του εκανε βεβαια τα ιδια κ χειροτερα.καραβια με μονο 3 τονους κοκα κολες,στημενα παιχνιδια με απυθμενο θρασος γθα τα οποια ακομα περιμενουμε τα δικαστηρια,παραμυθα παντα στον κοσμο κ αλλα πολλα.αλλα να θελει να αγορασει κ την νοβα η ομαδα η οποια παλι παγκοσμια ειναι πρωτη στο οτι καταφερε κ εκλεψε ακομα κ το var, δεν το φανταζομασταν.το θρασος περισσευει κ ειμαι πολυ περηφανος για την ομαδα κ την διοικηση της για την αποφαση της.οσο κ να ποναει τα αδερφια μας τους παοκτζηδες κ τα φιδια τα βαζελια η αεκ εριξε την χουντα μετα απο 20 χρονια μαγκες κ η αποφαση αυτη θα γραφτει με χρυσα γραμματα στην ιστορια μας.τα παοκια πηγανε να κανουνε τα ιδια με τον γαυρο κ τα κανανε με τον χειροτεεο τροπο κ οι βαζελοι μπλεξανε κ γινανε παραρτημα τους..αυτα κ συγνωμη για τα πολλα λογια αλλα εικικρινα δεν γινονται αυτα ρε παιδια.αμα κατσουμε κ γραψουμε οτι ζησαμε απο το 1996 μεχρι σημερα με αυτην την ομαδα ,θα γραψουμε βιβλια.αυτη η λαιλαπα που καταστρεφει την χωρα μας εχει τον πιο μεγαλο αντιπαλο τον οποιο δεν μπορει να τον νικησει κ το ξερει.παβτα θα βρισκεται μπροστα της.την ΑΕΚ ,τον κοσμο της κ την ιστορια της

EyeofEagle - 10/9/2019 00:42

Συμφωνώ 100% να φύγουμε απο την νοβα σε περίπτωση που την παρει ο βαγγελας αλλα παιδια τα τηλεοπτικά έσοδα δεν θα φτάσουν ποτέ στα ιδια με αυτα της νοβα μεσω ΑΕΚ TV... Αυτο το κολπάκι που θέλει να κάνει ο μπαοκ δεν του φέρνει σε καμια περίπτωση τα ιδια έσοδα και ρεαλιστικα σε κανεναν! Γιατί δεν μπορούμε να κοιτάξουμε cosmote tv και ερτ γι αυτα? Ειδικά η cosmote εχει που εχει ηδη τα περισσότερα αξιολογα πρωταθληματα μεσα, αν μπει και το μεγαλύτερο κομμάτι της σουπερ λιγκ, δεν υπάρχει... Συνέχεια ανταγωνισμος μετά! Θα παει για κλείσιμο ο χοντρος!

Psychosocial - 10/9/2019 00:33

Καταλαβε ο Βαγγελας οτι δεν "παίζει μπαλα", πλέον, στο παρασκήνιο ( ΕΠΟ, ΚΕΔ) και πάει μέσων των τηλεοπτικών δικαιωμάτων να... κάνει την δουλειά και να δημιουργήσει νεα παραρτήματα. Αλλο ενα ακόμα σκάνδαλο, αν υλοποιηθεί εν τέλει. Εννοείται ότι πρέπει να αποχωρήσουμε, αν συμβεί. ΑΕΚ TV, μια χαρά.

Vranjes_21 - 10/9/2019 00:13

Εγώ σκέφτομαι αν βάλει ετήσια συνδρομή 120€. 50.000 αεκτζηδες δεν θα πάρουν; πάει 6.000.000. Και αν άλλοι αγοράζουν συγκεκριμένα ματς οι καφετέριες για να δείχνουν καποια σημαντικά παιχνίδια. Με 5€ αν συνολικά πουλήσει αλλά έστω 300.000 πάει 1.5 εκ δηλαδή παραπάνω από αυτά που παίρνουμε τώρα. Και είναι κάτι δικό μας της ομάδας μας. Θα έχει όλα τα βίντεο εκεί γενικά θα είναι πολύ ωραία. Και θα έχει και διαφημίσεις που θα βγάλει και από εκεί.

the_teacher - 10/9/2019 00:10

Φυσικά και δεν μπορούμε να είμαστε στο κανάλι που θα είναι ιδιοκτησίας Μαρινάκη, όμως πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με τα επόμενα βήματά μας, ειδικά για την επόμενη χρονιά. Πρέπει να προετοιμαστούμε κατάλληλα για τη νέα εποχή που έρχεται στο τηλεοπτικό και διαδικτυακό πεδίο. Ανοίγεται μια τεράστια ευκαιρία μπροστά μας και αν δεν την οργανώσουμε σωστά, θα βγούμε χαμένοι.

zormpas49 - 10/9/2019 00:01

5000 Αεκτσηδες να φύγουν από νοβα 3εκ. για cosmote.τα λεφτά της τα βγάζει ανετα για κάθε χρόνο.

Baval_21 - 9/9/2019 23:17

Αυτο ειναι μηνυμα για ολους τους ΑΕΚτσηδες να αφησουν τη Νοβα σε περιπτωση που την παρει ο χοντρος(για οποιον δεν το καταλαβε) αλλα και να πιεσει τον χοντρο να το ξανασκεφτει μιας και αν την παρει ξερει οτι κι εμεις αλλα και τα παοκια θα κοψουμε τις συνδεσεις. Ε και οι βαζελοι θα ακολουθησουν λογικα και καπως ετσι θα χασει ολη τη δυναμικη η πλατφορμα στο αθλητικο του προγραμμα. Αυτο που με προβληματιζει ειναι που δεν κανει κινηση η Κοσμοτε.

marv - 10/9/2019 00:01

Και μόνο στην φήμη ειμαι ετοιμος να την πετάξω τη σύνδεση στα σκουπιδια αλλά είπα να περιμένω την επιβεβαίωση και έχω φύγει εντός 5 λεπτων.

Μην το φοβάστε παντως το ΑΕΚ TV. Η ΑΕΚ έχει παρά πολύ κοσμο τόσο στην επαρχία όσο και στο εξωτερικό. Με μια λογική τιμή ανα παιχνιδι, λιγο διαφήμιση και αν δώσουν ιδιαίτερη έμφαση στη παραγωγή και στο τεχνικό κομμάτι του streaming νομιζω θα τα βρει τα έσοδα

john Original - 9/9/2019 23:29

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΦΙΛΕ..ΕΧΩ NOBA ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΕΦΥΓΑ..ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ Ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ..ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΑΕΚ..ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΟΚ...Ο ΠΑΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ..ΑΛΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΤΟΥ ΠΑΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ...ΜΕΤΑ ΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΟΥΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΤV...

sasdragongr - 9/9/2019 23:22

Από γνωστό μου έμαθα πως η COSMOTE παρακολουθεί τις εξελίξεις και σε περίπτωση εμπλοκής Μαρινάκη στη NOVA, υπάρχει η διάθεση κατάθεσης δελεαστικής πρότασης στις ομάδες.

KAL21 - 9/9/2019 23:55

Μελισσανίδη κάνε τα κουμάντα σου

johny_21 - 9/9/2019 23:45

Εγω πιστευω οτι θα υπαρξει ασυμβιβαστο. Αλλα ξεχωρα απο το ΑΕΚ ΤV ,γιατι δεν κοιταζει η ομαδα και προς ερτ ήcosmote tv ; Πιστευω θα ειναι καλυτερο για ολους. Μη γελιομαστε το αεκ tv, το παοκ tv ειναι ενα προτζεκτ που δεν εχει μελλον. Χανει πολυ απο ατομα μεγαλης ηλικιας που δεν τα πανε καλα με το ιντερνετ αλλα και εξαιτιας της τιμης. Οταν στην Αγγλια με `10 ευρω βλεπεις ολους τους αγωνες της αγωνιστικης τοτε ποσο να κοστιζει ενα ματς ΑΕΚ- Λαμια;Αν το βαλει 2ευρω τοτε η ομαδα θα χασει πολυ... Συνέχεια μεγαλο κομματι εσοδων σε σχεση με τωρα.

Andreas295 - 9/9/2019 23:39

Καλά είναι δυνατόν να μπορεί ιδιοκτήτης ΠΑΕ να αγοράσει κανάλι που διαχειρίζεται τα τηλεοπτικά του πρωταθλήματος; Ο άλλος ο παοκτζής ο δημοσιογράφος περίμενε με ανυπομονησία το ποκ να ενωθεί κάτω απ' την τηλεοπτική στέγη του Μαρινάκη και μας κατηγορούσε που έχουμε συμβόλαιο εδώ και χρόνια. Αντί να μας εξηγήσει γιατί ο παοκ διαπραγματευόταν μήνες με τη Nova ενώ ήξερε ότι είναι κοντά στο Μαρινάκη. Είναι για γέλια και για κλάματα. Έχουν γίνει ολόιδιοι όμως και δεν υπάρχει πάτος.... Συνέχεια

Η ΑΕΚΑΡΑ καλά θα κάνει να μην πάρει ούτε ευρώ απ' τον Μαρινάκη και να βρει αλλού τηλεοπτική στέγη και χαίρομαι πολύ μ' αυτή την είδηση.

Constantinoupoli86 - 9/9/2019 23:38

Δεν θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω 100%. Η Νόβα ούτως ει άλλως είναι ξοφλημένη, ποιος θα αγοράσει να δει Αυστριακό και Ουγγρικό ποδόσφαιρο; Μόνο καμπιονάτο έχει κι αυτό δεν συγκρίνεται πια με Ισπανικό, Αγγλικό, Γερμανικό που τα έχει ο ΟΤΕ ΤV, που έχει επιπλέον όλο το cl και όλο το Europa. Πέρα από αυτό ο χοντρός αγοράζει τη νόβα εκ του πονηρού, για να βάλει στο χέρι άλλες ομάδες μέσω των τηλεοπτικών συμβολαίων. Αφού έχει το μεγαλύτερο μερίδιο του ANT1, το One που απ΄ ό,τι φαίνεται είναι το... Συνέχεια κόκκινο ΣΚΆΙ, έχει τις εφημερίδες ΝΕΑ, Βήμα και παραπολιτικά, θέλει τώρα να πάρει και τη Noβα για να ελέγχει όλο το πολιτικό σκηνικό και να εκβιάζει μέσα από τα ΜΜΕ της ιδιοκτησίας του.


Η ΑΕΚ φυσικά και πρέπει να αντιδράσει γιατί δεν είναι προς το συμφέρον της να συμβάλλει ώστε ο Μαρινάκης να έχει έσοδα και δύναμη, ώστε και να δυναμώνει την ομάδα του από χρηματική άποψη, αλλά και να επιβάλλει στο πρωτάθλημα αυτά που θέλει υπερ του ολυμπιακού, δηλαδή εις βάρος μας.

aekaranikaia21 - 9/9/2019 23:15

Ετσι πρεπει. Επισης, επιτρεπεται ιδιοκτητης παε να αγορασει την εταιρεια που διαχειριζεται τα τηλεοπτικα του πρωταθληματος;

aek_apo_palia_40xil_diark - 9/9/2019 23:33

Στην Ελλάδα όλα επιτρέπονται. Εδώ πήρε το διαβατήριο πίσω τσακ μπαμ. Επίδειξη δύναμης ο χοντρός..

thanasiszisis - 9/9/2019 23:22

Εδώ πέρυσι επετράπη σε ιδιοκτήτη ΠΑΕ να έχει την κεντρική χορηγία του πρωταθλήματος..Δεν νομίζω να κολλήσουν στα τηλεοπτικά..

aggelo21 - 9/9/2019 23:33

Ελάτε ρε παιδιά... Δηλαδή τώρα ποιος είναι πίσω από τη Nova; Εγώ;

aek_apo_palia_40xil_diark - 9/9/2019 23:32

Όπα. Τι έχουμε εδώ; Το 'αν' εγώ δεν το βλέπω καθόλου. Πάμε εκτός Νόβα λοιπόν και προχωράμε το ΑΕΚ TV. Μόνο μην κολλάει όπως των Παοκτζηδων. Να πούμε την αλήθεια, δυσκολεύει για πρωτάθλημα μάγκες. Ο χοντρός δεν χόρτασε από το χαμένο κ καλά πλάνο της 1ης αγωνιστικής και πάει να κλείσει κ τα τελευταία στοματακια που μιλάνε. Τολμώ και το λέω από τώρα, θα μας σφάξουν άσχημα με ΒΑΡ και δεν θα μπορούμε να πούμε κ τίποτα. Χαλαστηκα πολύ με αυτήν την είδηση. Μακάρι να φύγει και ο Άρης (χλωμό,... Συνέχεια αφού έχει δανεικούς κ σιγονταρει το γαβρο για τα επεισόδια στη Θέρμη) και να μείνει ο Ολυμπιακός μόνος.

marios69 - 9/9/2019 23:31

Όχι ΑΕΚ ΤV ποιο καλά στο cosmote για πολλούς λόγους.

Theo_21 - 9/9/2019 23:27

Θελω να πιστεύω οτι ειναι απλά κίνηση τακτικής... Δεν κάνει άλλα κ άλλα ο Μελ, θα "πιστέψει" aek tv?? Δεν είναι σκέψη κ κίνηση Μελισσανιδη αυτή. Φυσικά κ η παραμονή στη Νοβα του... Μαρινακη, δεν μπορεί να υπάρξει.

O XSEROLAS - 9/9/2019 23:26

ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ 70.000 ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΜΕ 10 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ Η ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΚTV ΘΑ ΕΧΕΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΒΑ..

O XSEROLAS - 9/9/2019 23:23

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΟΒΑ ΘΑ ΤΟ ΚΟΨΟΥΝ ΑΜΕΣΑ..

aek_mania_agrinio - 9/9/2019 23:22

Εννοείτε πάμε ΑΕΚ TV η ότι άλλο ακολουθήσει η ΠΑΕ χωρίς δεύτερη σκέψη προφανώς!!

ΕΠΟΜΕΝΟ