95 ΣΧΟΛΙΑ

Η αντίδραση Καρντόσο και παικτών μετά την ήττα

Όλα όσα έγιναν στα αποδυτήρια της ΑΕΚ μετά το τέλος του αγώνα με την Τραμπζονσπόρ

H Brink’s Hellas ΠPOΣΛAMBANEI AMEΣA ΦYΛAKEΣ AΣΦAΛEIAΣ ΣTHN ATTIKH.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ H KAΛEΣTE ΣTA THΛ. 2110130604-5

Κατήφεια, απογοήτευση και σοκ, από τη δεύτερη σερί κάκιστη εμφάνιση της ΑΕΚ μέσα σε μία εβδομάδα. Αυτό ήταν το κλίμα στα αποδυτήρια της Ένωσης μετά το τέλος του αγώνα, χθες βράδυ με την Τραμπζονσπόρ. Και ο Μιγκέλ Καρντόσο από την πλευρά του να κάνει μια προσπάθεια να ανεβάσει κάπως το ηθικό. Μάταια όμως…  Τα κεφάλια όλων των παικτών κατεβασμένα, τα λόγια ελάχιστα, με τον προπονητή να μπαίνει στα αποδυτήρια, να πηγαίνει σε κάθε έναν ποδοσφαιριστή του και να του δίνει το χέρι, με τα λίγα λόγια που ψέλλισε να αφορούν την τόνωση του ηθικού. Ζήτησε να δει κεφάλια πάνω και πως «έχουμε παιχνίδι την Κυριακή». Επιπλέον, ο Καρντόσο πήγε κι αυτός για λίγο στο γραφείο του και είχε σύσκεψη με τους συνεργάτες του, πριν πάει στη συνέντευξη Τύπου.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
spiros61 - 24/8/2019 11:55

Σίγουρα θέλει πίστωση χρόνου θυμάμαι πέρσυ να τα χώνουν στον Μαρτίνς στην αρχή. Ο δικός μας είπε ότι σε 6 μήνες θα δούμε αυτό πού Θέλουμε ουτε εμένα μου αρέσει αυτό που βλέπω.Μπορει οι παίκτες να είναι κουρασμένοι όπως κ το μυαλό. Από την μία τον αφήνουμε να κάνει αυτά που θέλει κ περιμένουμε μπας κ δούμε όμορφο ποδόσφαιρο. Πιστεύω όμως ότι Θέλουμε ένα στόπερ κ μία χαφάρα πάρε βάλε

panagos21G - 23/8/2019 20:09

Πολυ κριμα για την ομαδα που φετος εκανε υπερβαση στα οικονομικα της συμφωνα με αυτα που μας εχει μαθει στα χρονια της επιστροφης. Ολοι πιστευαμε οτι κατι καλο ετοιμαζεται απο το Κιελτσε και επειτα, εκλεισαν σχετικα γρηγορα οι παιχτες και μας λειπαν 1 2 προσθηκες για την απολυτη ισορροπια. Απο την αλλη εμφανιστηκε τελειως ανετοιμη η ομαδα ξεκινωντας απο το ματς με την Μπασακ οπου φανηκε η γυμνια της σε ενα πρωτο βαθμο και συνεχιστικε στα 2 επομενα επισημα. Η ομαδα βγαζει και σημαδια... Συνέχεια ελλειψης φυσικης καταστασης αν κανεις δει οτι στο 3ο γκολ μετα το λαθος ηταν 5 αντιπαλοι με 4 δικους μας για πολυ ωρα μεχρι να ερθει ο επομενος του κεντρου, για να μη σχολιασω οτι πολλοι δεν μπηκαν καν στον κοπο να γυρισουν την αμυνα. Πρεπει συντομα να αποφασισουμε αν μας κανει αυτος ο προπονητης για σοβαρη επενδυση η να γινουν ριζικες αλλαγες ξεκινωντας φυσικα απο τον προπονητη αλλα κυριως απο τον ΤΔ.


ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΑΔΕΡΦΙΑ !!!

manosOranje - 24/8/2019 00:15

Συμφωνω σε αρκετα αδερφε αλλα πιστευω οτι πρεπει να μεινει να κανει εργο και στο τελος εαν δεν καταφερει να δει δειξει εργο(μεσα στο πρωταθλημα μεχρι το τελος ,κυπελλο) τοτε να παμε σε αλλο προπονητη-εχει το ελαφρυντικο αλλαγη συστηματος και πολλοι νεοι παικτες.Οσο για την φυσικη κατασταση μηπως λεω μηπως ηταν πιο δυνατη και για αυτο σερνοντε;Ισως να αρχισει η ομαδα να ρολλαρει αργοτερα απο θεμα φυσικης καταστασης αλλα να παει πιο δυνατη στα playoff;Απλα απορια ειναι.

zamanfur21 - 23/8/2019 21:38

Δεν ειναι αυτο φίλε telis_mak...Κάποτε ειπε ενας σοφός.....Πες μου ποια ειναι τα αμυντικά σου χαφ να σου πω τι ομαδα εχεις....τα δικα μας τα αμυν. χαφ ειναι πολυ soft,ξερουν μπαλα αλλα ειναι πολυ μαλθακοι παιχτες με αποτελεσμα να εκθετουν και την αμυνα αλλα και την επιθεση.Επισης ειδα φυσικη κατασταση μηδεν απο ολη την ομαδα. Οσον αφορα τον προπονιτη ΑΝ αποφασισει η διοικηση να τον αντικαταστησει(που θα σημαινει οτι αποδεχεται το λαθος της επιλογης προσωπου αλλα και το... Συνέχεια κοστος),για μενα να παρει το Τραιανο Δελλα.Και δικο μας παιδι και πιο εμπειρος απο την προηγουμενη φορα θα ερθει....Γνωμη μου παντα!! ΜΟΝΟΑΕΚ

telis_mak - 23/8/2019 21:52

Το έγραψε & ένας φίλος ο Μπάργκας & στα δύο κόρνερ που φάγαμε τα γκολ "έμεινε" κάτω από τα δοκάρια φέρει τεράστια ευθύνη φάγαμε φθηνά γκολ! Δεν θέλω να κρύψω το χάλι - γιατί για χάλι πρόκειται- που είναι η ομάδα αλλά θυμάστε τον Τσιντώτα στην Αυστρία με την Αούστρια πως καθάρισε με την έξοδο του στο 93' αν δεν κάνω λάθος! Δεν το έχουμε που δεν το έχουμε στα στημένα δεν "καθαρίζει" και ο "δίμετρος" κήπερ τότε όλα του γάμου δύσκολα & η νύφη γκαστρωμένη.....

Ricardo_Kaka - 23/8/2019 18:49

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ, ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΦΑΛΑΚΡΗ ΝΥΦΙΤΣΑ. Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΡΕΣΣΙΝΓΚ, ΜΕΤΑ ΤΟ 60 ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΕΚΡΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΤΣ..!!!

Tsino - 23/8/2019 21:46

Ο Ολυμπιακός πέρσυ είχε το ρόστερ να παίξει αυτό που ήθελε ο προπονητής; Τελικά το είχε. Πότε το έπαιξε; Μετά τον Δεκέμβρη. αυτή τη στιγμή στην ΑΕΚ παλεύουν 2 τάσεις. Αυτη που θέλει αντιποδοσφαιρο και μισό μηδέν και η άλλη, που θέλει επιθετική Μπαλαρα. Το δεύτερο όμως θέλει υπομονή και θυσίες.

Ricardo_Kaka - 25/8/2019 02:15

εχω σαν αεκ θελω να παιρνω αποτελεσματα, ξερω οτι μου λες οτι θελουν θυσιες αλλα δεν βλεπω με αυτο το ροστερ να μπορω να παιξω τιποτα κοντα σε αυτο. το παιχνιδι που παει να γινει απο την αμυνα με αυτους τους παιχτες εγω το βρισκω αστειο. ειναι ουτοπικο και εκτος πραγματικοτητας να θεωρεις οτι τον δεκεμβρη θα βγει κατι καλο. ο πρωτος που φταιει ειναι ο τιγρης που αφηνει ξεσκεπαστη την ομαδα κ μετα ο προπονητης. απλα οσο ειχα προπονητες που προσπαθουσαν να καλυψουν τα λαθη του τιγρη... Συνέχεια εβγαινε ενα καλουτσικο αποτελεσμα.

jeyR21 - 23/8/2019 20:20

δεν μπορω να καταλαβω αυτη η αεκ εχει καλυτερο μπακ χαφ απο ΒΑΣΙΛΟΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟ και καλυτερο σεντερ μπακ απο τσοσιτς? δεν αξιζουν και αυτοι μια ευκαιρια???? δεν θα μιλησω για τον Αλμπανη ο οποιος οποτε επαιξε γυρισε το ματς περυσι και φετος στα φιλικα πολυ καλος?????καλυτερος αυτος ο παουλινιο που τον αφησε ελευθερο ο λεβαδειακος της πορτογαλιας???? ο γαλανοπουλος ο σαμπα????? δεν μπορωνα καταλαβω τι γινεται?

Tsino - 23/8/2019 21:39

Αυτά Λεβαδειακός της Πορτογαλίας τα έχουνε ακούσει και για Λιβαγια, αραουχο, λοπεζ

humaxman - 23/8/2019 18:58

Η ομαδα ολη χαλια

Αλλα Ρε παιδια εγω βλεπω και εναν μπαρκα φοβισμενο στης εξοδους

Ας του πει καποιος απο την ομαδα του παιδιου οτι κανοντας εξοδο τους παιρνεις ολους παραμαζεμα .και ο ρεφερι δεν σφυριζει πεναλτι αλλα φαουλ στον τερματοφυλακα

Τουλαχιστων στην μικρη περιοχη πρεπει να μ@μ@ι και να δερνει

AekFirst - 23/8/2019 21:08

Φίλε έχεις δίκιο. Σε αντίστοιχη έξοδο ο τερματοφυλακας της τραμπζο χτυπησε στην κλειδα τον Λιβαγια.

telis_mak - 23/8/2019 20:05

Το είχα γράψει & μετά το παιχνίδι με την Κραιοβα στο ΟΑΚΑ δυστυχώς δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα, ο Καρντόσο είναι πολύ λίγος για την ΑΕΚ όπως & οι παίχτες που ήρθαν εκτός του Ολιβειρα! Ο Ζεράλδες δεν είναι τυχαίο ότι η Σπόρτινγκ τον παραχωρεί δανεικό κάθε χρόνο & δεν τον κράτα στο ρόστερ της ο Σιμάο απλά δεν υπάρχει ο Παουλινιο αμυντικά είναι πηγή κινδύνου ο Βέρντε μέχρι τώρα μου δίνει το δικαίωμα να τον αποκαλώ Ιταλό Πλατελλα! Το ρόστερ μας εφέτος μπορεί να έχει φαινομενικά... Συνέχεια περισσότερους σε κάποιες θέσεις αλλά είναι φτωχό!

manosOranje - 23/8/2019 19:53

Με πειραξε η ηττα απο τους τουρκους κυριολεκτικα μου ανεβασε την αρτηριοπιεση στο Θεο αλλα δεν νομιζω οτι πρεπει να φυγει ο Καρντοζο δεν ειναι λυση "Πυροβοληστε τον πιανιστα επειδη το κομματι δεν ειναι καλο".Ισως πρεπει να παρουμε γομαρι αμυντικο ενα τυπου Βαρελα / Σεμεδο αναπροσαρμοσε το συστημα σε ενα που να μπορουν να ακολουθησουν οι παικτες που εχεις γιατι αυτο δεν τραβαει αλλα σε πιο "total football" απο ενα αμυνα 11 και ο προπονητης 12 που επαιζε η η ομαδα τοσο καιρο.Να περνουμε... Συνέχεια αποτελεσματα αλλα και να μην πονανε και τα ματια μας μισο γκολ νικες.Για μενα ο Κριστισιτς ειναι καλος παικτης απλος ΔΕΝ τωρα δοκιμασε και Γαλανοπουλο / Σαμπα με πιο γρηγορους μπορει να παιξει η ομαδα καλυτερα.Και με Κραιοβα και με τους τουρκους οταν μας πιεζουν ψηλα δεν βγαινει η μπαλα οι γραμμες ειναι μακρια και κανουμε παιδικα λαθη και τρωμε κοντρα επιθεση.Αφηστε την κλαψα και την Μιρλα υποστηριξει θελει η ομαδα.

Okonski21R - 23/8/2019 18:43

Αν η ομαδα συνεχίσει αυτές τις κακιστες εμφανίσεις θα ναι σίγουρα κάτω από αρη ίσως και παο. Ενέργεια δεν υπάρχει, ούτε ψυχολογία. Αλλαγή τεχνικού επιτελείου χθες μήπως και σωθεί κάτι από τη φετινή χρονιά.

spiros61 - 23/8/2019 18:32

Τουλάχιστον κάντε μας την Κυριακή να χαμογελάσουμε λίγο γιατί άλλη ταπείνωση δεν αντέχετε βγάλτε νεύρο κ τσαμπουκά κ φάτε την μπάλα. Θυμάμαι όταν παίζαμε μπάλα μας έλεγε ο προπονητής εάν δεν δω αίμα στα πόδια σας δεν ξαναπαιζετε να κάθεστε σπίτια σας

FughwaltZ ( Πόλη...) - 23/8/2019 18:18

Εβλεπα μια φωτογραφια της ομαδας που σαν σημερα προκριθηκε στο Τσουλου . Διεκρινα 3 λατιονοαμερικανους . Παουτασο , Εμερσον , Χουλιο Σεζαρ . Αφου μας παει αυτη η γ@μημενη ηπειρος...Πριν λιγες ημερες εβλεπα ενα παιχνιδι , λιγα λεπτα το προλαβα της Σαν Λορενζο και ηταν ενα εξτρεμ οπου αποκτηθηκε φετος 24 χρονων με ενα μυριο απο Νιουελς . Τον εψαξα μετα στο transfermarkt ουτε φωτογραφια δεν εχει ο παικτης . Κοιταξα μετα βιντεο . Βρανιες στα φτερα απλα . Σφεντονα με τσαμπουκα . Απορω... Συνέχεια πραγματικα ολο το χρονο τι σκ@τα κανουν οι σκαουτερ της ομαδας . Αν θυμαστε ενα 6αρι που περασε σε μια πολυ χαλια ομαδα που ειχαμε και ξεχωριζε σαν την τριχα μεσα στο γαλα ηταν ενας κολομβιανος ο el perro (ο σκυλος ) o Βαργκας . Τοσο δυσκολο ειναι να βρεθει ενας παικτης τυπου Βαργκας για το κεντρο και ενας Σεζαρ στα φτερα ? Αφου μας πανε οι λατινοαμερικανοι .

Panosser - 23/8/2019 18:26

Πέστα ρε μεγάλε , και εγώ αναρωτιέμαι όλο το χρόνο τι στο καλό κάνουν, δεν μπορούν να βρουν από λατινική Αμερική 3 παίχτες των 500 χιλιάδων, δεν μπορούν από Σκανδιναβία ???

non70 - 23/8/2019 19:04

Τους παίρνουν όλους ο Ατρόμητος, ο Άρης, η Λάρισα τα Γιάννενα και φτύνουμε αίμα να τους νικήσουμε κάθε χρόνο.

FughwaltZ ( Πόλη...) - 23/8/2019 18:39

Panosser λιγο να κλαις και αν γελας...https://www.youtube.com/watch?v=7GsY6PJ2WBk . Δλδ γεματο ειναι εκει απο τετοιου ειδους παικτες .

FughwaltZ ( Πόλη...) - 23/8/2019 18:17

Εβλεπα μια φωτογραφια της ομαδας που σαν σημερα προκριθηκε στο Τσουλου . Διεκρινα 3 λατιονοαμερικανους . Παουτασο , Εμερσον , Χουλιο Σεζαρ . Αφου μας παει αυτη η γ@μημενη ηπειρος...Πριν λιγες ημερες εβλεπα ενα παιχνιδι , λιγα λεπτα το προλαβα της Σαν Λορενζο και ηταν ενα εξτρεμ οπου αποκτηθηκε φετος 24 χρονων με ενα μυριο απο Νιουελς . Τον εψαξα μετα στο transfermarkt ουτε φωτογραφια δεν εχει ο παικτης . Κοιταξα μετα βιντεο . Βρανιες στα φτερα απλα . Σφεντονα με τσαμπουκα . Απορω... Συνέχεια πραγματικα ολο το χρονο τι σκ@τα κανουν οι σκαουτερ της ομαδας . Αν θυμαστε ενα 6αρι που περασε σε μια πολυ χαλια ομαδα που ειχαμε και ξεχωριζε σαν την τριχα μεσα στο γαλα ηταν ενας κολομβιανος ο el perro (ο σκυλος ) o Βαργκας . Τοσο δυσκολο ειναι να βρεθει ενας παικτης τυπου Βαργκας για το κεντρο και ενας Σεζαρ στα φτερα ? Αφου μας πανε οι λατινοαμερικανοι .

Aragorn - 23/8/2019 18:04

Οι παίκτες ή καμένοι είναι ή τα τρεξίματα τους θα βγουν σε 1-2 μήνες. Αν συμβαίνει το πρώτο τότε ούτε ο επόμενος θα μπορεί να κάνει κάτι άμεσα. Αν συμβαίνει το δεύτερο ή κάνεις υπομονή ή αλλάζεις προπονητή με διαφορετική φιλοσοφία στο επιθετικό ποδόσφαιρο.

Επιθετικό ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο αυτό που θέλει να παίξει ο Καρντοσο. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι.

sotosp21 - 23/8/2019 18:03

Στην αρχή διάβασα "Καμία αντίδραση για Καρντόσο μετά την ήττα"

FughwaltZ ( Πόλη...) - 23/8/2019 17:42

Μαγκες φαινεται οτι ο συγκεκριμενος προπονητης δεν εχει κερδισει τους παικτες . Ουτε αγωνιστικα ουτε ψυχολογικα . Ναι σιγουρα δεν ειναι οι παικταραδες αλλα οταν απο αυτους τους παικτες δεν εκμαιευεις ουτε το 50% της αποδοσης τους τι περιμενετε?? Για μενα ενας προπονητης πρεπει να κινειται αναμεσα σε δυο συνιστωσες . Σ αυτο που θελει να παιξει και σ αυτο που μπορουν να αποδοσουν οι παικτες . Αν ακουλουθεις παγια αυτο που θελεις να παιξεις σε μια ομαδα που δεν μπορει να... Συνέχεια ανταπεξελθει τα αποτελεσματα θα ειναι απογοητευτικα κει μετεπειτα τραγικα . Αν παλι προσπαρμοστεις στους ιδιους τους παικτες χανεις τη ταυτοτητα σου σαν προπονητης . Μπορεις λοιπον να βρεις τη χρυση τομη αναμεσα σ αυτα τα δυο ? Θα πετυχεις...Βασει της δικιας μου αντιληψης ολα αυτα και της λογικης μου περι ποδοσφαιρου . Απλα προσφατα παραδειγματα . Ο Δελλας ξεκινησε απο τα χωραφια της Γ με το ροστερ που ολοι θυμομαστε και η επιτυχια τουλαχιστον στο αγωνιστικο κομματι αν θυμαστε το κυπελλο με τον γαυρο οφειονταν στη σπουδαια χημεια που ειχε η ομαδα με τον προπονητη , Εβλεπες μια ομαδα που ηταν ενας για ολους και ολοι για εναν . Με τον Χιμενεθ οπου παλι ειδαμε επιτυχιες αλλα οχι αναλογα αποτελεσματα στο αγωνιστικο κομματι και αναφερομαι στην αναπτυξη της ομαδας κατ εμε η επιτυχια οφειλονταν στην ψυχολογια των παικτων . Εμπαιναν μεσα και ειχαν τσαμπουκα και θρασος με οποιον και αν επαιζαν . Τουλαχιστον στους περισσοτερους αγωνες . Ειχαν αλλιως ψυχολογια νικητη . Οποτε σιγουρα κατι εκανε καλα ο Μανολο σ αυτο τον τομεα . Συνοψιζοντας για να εχεις ΟΜΑΔΑ και να βγαινει αυτο στον αγωνιστικο χωρο οφειλεις να διατηρησεις ακμαιο το ηθικο των παικτων ,να νιωθουν νικητες και οτι μπαινουν στον αγωνιστικο χωρο να τα δωσουν ολα . Οσο μπορουν . Παραλληλα εφαρμοζεις την τακτικη που αρμοζει στην ομαδα δινοντας χρονο συμμετοχης και κρατωντας ενεργους ολους τους παικτες . Να νιωθουν ολοι γραναζια της μηχανης ΑΕΚ . Σ αυτη την ΑΕΚ που ειδαμε σ αυτα τα παιχνιδια της νεας χρονιας δεν υπαρχει ορεξη ,νευρο ,παθος , χημεια . Αυτα λειπουν απο το παιχνιδι και τα μισα οφειλονται στην ψυχολογια των παικτων . Γινεται να βαλεις 5 στην Ξανθη πριν τους Τουρκους ? Μπορεις να σταματησεις το διδυμο Σβαρνα - Βρανιες και να βαλεις μεσα τον Οικονομου λογου χαρη που εχει παραστασεις??Βλεπεις οτι με την εισοδο Κριστισιτς γινομαστε χειροτεροι , ο Σιμοες ειναι αλλου . Δοκιμασε Γαλανοπουλο , Σαμπανατσοβιτς .Ο Αλμπανης γιατι τοσο σνομπαρισμα ?Οποτε μπαινει το παληκαρι βοηθαει . Μικρες αλλαγες που μπορει να σου σωσουν την παρτιδα και τη δικη μας τη ξενερα επισης . Δεν ειμαστε ουτε γαυροι ουτε ορκ . Μπορειτε κυριε Καρντοσο να παρουσιασεται μια ομαδα με Ξανθη και με τους Τουρκους αξιοπρεπη ? Αν ναι καλως , αν οχι τα φιλια μας !

ismael_amaliada - 23/8/2019 17:42

Εγώ θα πω πώς δεν θες κανένα προπονητή κανένα πρόεδρο κανένα τεχνικό διευθυντή για να έχεις λίγο φιλότιμο και πάθος για να κερδίσεις κάτι για το οποίο αγωνιζεσαι.

spiros61 - 23/8/2019 17:41

Οι παίκτες εντελώς αδιάφοροι εκτός Λιβαγια άντε και Μάνταλος λές και ήταν υπνοτισμεμνοι χωρίς πάθος είδα αυτούς του γαύρου κ του πάοκ τρέχανε ειχαν τσαμπουκά στις μονομαχίες κ εμείς χάναμε κ η μπάλα όλο πίσω λές κ φοβόντουσαν μην βάλουν κανά γκολ κατά λάθος ρε πάτε καλά ξυπνήστε αλλιώς σπίτια σας .Πρόεδρε πάρε άμεσα μέτρα ξύπνα τους πρίν είναι πολύ αργά

TRONIS - 23/8/2019 17:19

Δεν ξέρω αν δεν έχω υπομονή αλλά μου βγαίνει εντελώς αυθόρμητα το ΜΑΝΟΛΟΟΟ ΧΙΜΕΝΕΘ

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 23/8/2019 11:41

Καρδοζο......απλα σηκω φυγε....

Προεδρε....απλα παρε παικτες....

Οπαδοι ΑΕΚ.........απλα στηριχτε την ομαδα....

Παιχτες.....απλα πεισμωστε,,,,... Συνέχεια
(οι μονοι που δεν φταινε ειναι οι παιχτες και οι οπαδοι)

Myrodias21 - 23/8/2019 13:22

Δεν φταίνε οι παίχτες;


Και ποιος φταίει ρε φίλε; Ποιος φταίει που δεν μπορεί να γίνει πασα στα 2 μέτρα; Ποιος φταίει που ο ζεραλδες μπαίνει αλλαγή και περπατάει; Ποιος φταίει που ο κριτσιτσιτς στο γκολ απλά αδιαφορεί να γυρίσει(έχοντας μόλις μπει ) ; Ποιος φταίει που ο ολιβειρα δεν μπορεί να κάνει κοντρολ ; Ποιος... Συνέχεια φταίει που ο Μπάρκας τρώει κεφαλιά μέσα από την μικρή περιοχή; Ο καρντοζο φταίει;


Δεν φταίνε οι οπαδοί;


Ποιος φταίει που η ομάδα έπαιζε 2 σημαντικότατα ματς για να προκριθεί σε άδειο γήπεδο λες και ήταν φιλικά ; Ποιος φταίει που κάθε χρόνο περνάμε οριακά τα 10 χιλιάδες διαρκείας ενώ οι δυο γαύροι έχουν 20 χιλιάδες;


Ποιος φταίει για όλα αυτά ρε φίλε;

toni - 24/8/2019 05:44

Τα είπες όλα.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 23/8/2019 23:43

σε εχω κραξει αλλα τωρα εισαι για ευγε

ismael_amaliada - 23/8/2019 17:35

Και λίγα είπες.

evangelo_t - 23/8/2019 17:09

Οι παίκτες αυτό μπορούν, αυτό παίζουν. Αυτοί που δεν καταλαβαίνουν πως για να παίξεις το τοταλ φουτμπολ που ονειρεύονται, χρειάζονται και τα κατάλληλα εργαλεία φταίνε πρώτα από όλους. Αντί να κοιτάξουν να παίξουν αυτό που οι συγκεκριμένοι παίκτες μπορούν και να παίξουν οι καλύτεροι, θάβουμε παίκτες για να παίξουν οι ημέτεροι. Μην μου πεις πως ο Αλμπάνης, ο Μπακάκης, ο Βασιλαντονόπουλος, ο Τσόσιτς κι ο Γαλανόπουλος είναι χειρότεροι από Βέρντε, Ζεράλδες,... Συνέχεια Παουλίνιο?Για τους οπαδούς που λες, δεν μπορείς να εξισώνεις 30,40 ή 50 ηλίθιους με όλους τους υπόλοιπους.

Mermigas21 - 23/8/2019 17:06

Μήτσο σωστά τον λες ΚΑΡΔΟΖΟ (έτσι προφέρεται) αλλά στα πορτογαλικά είναι ΚΑΡΝΤΟΖΟ. Το "Δ" είναι ισπανικό.

VanGel21 - 23/8/2019 14:29

και οι παίκτες φταίνε που ήταν σε κλίμα Μυκόνου αλλά και οι οπαδοί που έπεσε η μολότοφ πέρυσι στο γήπεδο και φάγαμε την καμπάνα

AEKARA43 - 23/8/2019 15:24

Και η διοικηση που δεν τους εδωσε στην αστυνομια και στην ουεφα οπως η Κραιοβα.

ByronCity21 - 23/8/2019 12:55

Πως δεν φταίνε οι παίκτες ... εμφάνιση ήταν αυτή ;;; Σε μια τέτοια ήττα όλοι έχουν μερίδιο ευθύνης ....

Alex_off - 23/8/2019 13:06

Και οι παίχτες το πλάνο του προπονητή προσπαθούν να εφαρμόσουν φίλε ByronCity21. Το πρόβλημα είναι πιστεύω ότι ο προπονητής δεν έχει καταλάβει σε τι ρόλο ταιριάζουν αυτοί οι παίχτες. Αν υπολογίσουμε κ το ότι είναι καινούρια ομάδα, θα χρειαστεί υπομονή κ χρόνος για να δεθεί αυτό το σύνολο. Κ πολύ φοβάμαι ότι έχουμε ακόμα πολλά στραπάτσα να αντιμετωπίσουμε. Ας είμαστε δίπλα στην ομάδα εμεις όπως μπορούμε. Εχουμε περάσει κ χειρότερα σαν ΑΕΚ. ΣΤΡΩΜΈΝΑ Κ ΈΤΟΙΜΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΉΚΑΜΕ... Συνέχεια ΠΟΤΕ!

Mermigas21 - 23/8/2019 17:04

Μήπως αυτός δεν είχε κανένα πλάνο και πούλαγε φούμαρα;

grgamertv - 23/8/2019 14:13

Οι ιδιοι παικτες ηταν που με το μεταλο του πηραν το πρωτάθλημα...

sephiroth21 - 23/8/2019 13:00

Φίλε εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι μπορούσαν να τρέξουν χτες και δε το έκαναν? Έβλεπες στα πρόσωπα τους πως μετά το 60 με το ζόρι στέκονταν όρθιοι πόσο μάλλον να τρεξουν

Vedder21 - 23/8/2019 14:09

Δεν φταινε οι οπαδοι? ΧΑ! Οι φιλαθλοι δεν φταινε... Οι οπαδοι αφησαν την ομαδα να παιξει σε αδειο γηπεδο, σε δυο ματς που κυνηγαγαμε προκριση...

Vedder21 - 23/8/2019 13:38

Δεν φταινε λεει οι οπαδοι... ΧΑ! Οι φιλαθλοι δεν φταινε φιλε μου... Οι οπαδοι φροντισαν να εχουμε αδειο γηπεδο σε 2 αγωνες που χρειαζομασταν αποτελεσμα προκρισης...

bzaf21 - 23/8/2019 16:42

Πριν ενα μηνα εγραψα ότι το υλικό της Α.Ε.Κ. αλλάζει και όταν ερθει ο Χιμενεθ δυστυχώς δεν θα το γνωρίζει. Πήγε το dislike σύνεφο. Οι προπονητές που πέρασαν τα τελευταία χρόνια από την Α.Ε.Κ είναι οι Κετσπάγια, Μοράις, Χιμένεθ, Ουζουνίδης, Καρντόσο. Ποιός από αυτούς τους πέντε είχε καλά αποτελέχματα? ο Χιμένεθ. Αντί να τον κρατήσουν πάση θυσία τον αφησαν να φυγει. Φέρτε πίσω τον Χιμένεθ, ένα σέντερ φορ αλλά Πόνσε, έναν αμυντικό δίπλα στο Βράνιες για να σωθεί η χρονιά.

Mermigas21 - 23/8/2019 17:02

Καίτοι καθήμενος ορθώς ομιλείς!

21_pan - 23/8/2019 15:43

ρε παιδια το ριχνετε τωρα στο οτι δν ειχαμε φιλαθλους?? κ φιλαθλους να ειχαμε η τραγικη εικονα της ομαδας δν αλλαζει...αυτο που εχουμε αντικρισει σε 3 ματς ειναι ενα ΠΑΝΗΓΥΡΙ με παικτες χωνια π.χ παουλινιο εκτος 18αδας απο σημερα κιολας, λοπεζ εξω μεσα χουλτ 100φορες..σιμοες σιμαο εξω δν τι παλευουν καθολου σκασμενοι απ το 1ο ημιχρονο...ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

AEKMD65 - 23/8/2019 16:40

Τεράστια, καθοριστική, αυτονόητη η σημασία της έλλειψης φιλάθλων! Οι χούλιγκανς με την μολότοφ πέρυσι με τον Άγιαξ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ την ομάδα μας! Χάθηκε ο ρυθμός στο παιχνίδι, χάθηκε η χαρά στην εξέδρα, χάθηκε η ενίσχυση στην ομάδα, χάθηκε η πιέση στον αντιπάλο, χάθηκε η πίεση στον διαιτητή, χάθηκε η πρόκριση, χάθηκαν και πολλά εκατομμύρια!

Ναι υπαρχει πρόβλημα με κάποιους παίκτες, ναι με τον προπονητή, ναι φταίει φυσικά η διοίκηση, αλλά... Συνέχεια αυτο δεν μειώνει την ΤΕΡΑΣΤΙΑ ευθύνη αυτών που πέρυσι σκότωσαν με την μολότοφ την ομάδα μας! Όποιοι τους χαϊδεύουν, όποιοι τους καλύπτουν και όποιοι τους ανέχονται φταίνε εξίσου σχεδόν!

Αυτά με πολλή αγάπη για την ΑΕΚάρα μου και πολλή θλίψη για το άδειο γήπεδο.

napoleon21AEKARA - 23/8/2019 16:45

Ν' αγιάσει το χέρι σου συνοπαδέ και αδερφέ! Προσυπογράφω...

sarafis - 23/8/2019 16:27

Εγώ φίλε πιστεύω ότι με οπαδούς η ομάδα, όχι οπαδούς, φιλάθλους,η ομάδα θύρα πήγαινε καλύτερα

AEKMD65 - 23/8/2019 16:27

Τεράστια, καθοριστική, αυτονόητη η σημασία της έλλειψης φιλάθλων! Οι χούλιγκανς με την μολότοφ πέρυσι με τον Άγιαξ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ την ομάδα μας! Χάθηκε ο ρυθμός στο παιχνίδι, χάθηκε η χαρά στην εξέδρα, χάθηκε η ενίσχυση στην ομάδα, χάθηκε η πιέση στον αντιπάλο, χάθηκε η πίεση στον διαιτητή, χάθηκε η πρόκριση, χάθηκαν και πολλά εκατομμύρια!

Ναι υπαρχει πρόβλημα με κάποιους παίκτες, ναι με τον προπονητή, ναι φταίει φυσικά η διοίκηση, αλλά... Συνέχεια αυτο δεν μειώνει την ΤΕΡΑΣΤΙΑ ευθύνη αυτών που πέρυσι σκότωσαν με την μολότοφ την ομάδα μας! Όποιοι τους χαϊδεύουν, όποιοι τους καλύπτουν και όποιοι τους ανέχονται φταίνε εξίσου σχεδόν!

Αυτά με πολλή αγάπη για την ΑΕΚάρα μου και πολλή θλίψη για το άδειο γήπεδο.

Manos_AEK21 - 23/8/2019 16:30

Μόνο ένας δοκιμασμένος Μανολο Χιμένεθ θα μας ξελασπώσει πάλι.

AekaraDikefalos - 23/8/2019 16:18

Όταν αγοράζεις από κατω ράφι δεν μπορείς να έχεις προσδοκίες. Βερντε, Πάουλινιο, σιμαο, σιμοες, σβάρνα, Οικονόμου, κλωναριδη, Γιακουμακη, μόνο ως αλλαγές θα έπρεπε να τους έχουμε. Εμείς τους θεωρούμε βασικους. Ευθύνη για όλα, έτσι όπως είναι στημένη η ομάδα έχει μόνο ο πρόεδρος. Για τα καλά και για τα άσχημα. Πίστεψε ότι είναι πιο έξυπνος από τους άλλους δύο και ότι θα πετύχει ξοδεύοντας ελάχιστα χρήματα, με μισό budget. Αυτό μας βγήκε μια φορά. Έμαθαν οι άλλοι όμως και τώρα τελείωσαν τα... Συνέχεια ψέμματα.

TRONIS - 23/8/2019 16:02

Ευθύνες :50% Τίγρης 40%προπονητης και παίχτες 10%οπαδοι ΑΕΚ. Ας αναλογιστούν όλοι το μερίδιο τους

franki - 23/8/2019 15:31

Γρηγορα μανολοοοο και σιγα σιγα σουτ απο την ομαδα οσοι δεν μπορουν η δεν θελουν

AEKARA43 - 23/8/2019 15:28

Αλλαγη ολου του τεχνικου επιτελειου και του Λυμπεροπουλου και επιστροφη Χιμενεθ-Μαιστοροβιτς χθες , ουπς ξεχασα ομως αυτοι θελαν καλες μετεγραφες με λεφτα και οχι τυπου Παουλινιο και Σιμαο με πεντεροδεκαρες.Μελισαν σκεψου κατι δεν γινεται σωστα.Σκεψου πριν ειναι αργα.

Panayiotis - 23/8/2019 15:13

Κουράγιο για αυτά που έρχονται...

Αφηστε την Κυριακή και αυτή και σκεφτείτε τι θα γίνει στην Τρίπολη τη δεύτερη αγωνιστική...

Θα γελάει και η σύραγγα στο Αρτεμίσιο...

zantos - 23/8/2019 15:11

ΧΕΣΤΗΚΑΝΕ.............ΕΦ ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΠΑΠΑΣΤΑΜΑΤΙΟΥ .........ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΛΑ...............ΚΑΙ ΠΟΥ ΛΕΤΕ .........ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΕΚ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

BYZANTIN - 23/8/2019 15:02

Διαβάζω πολλά σχόλια εδώ για το τι και ποιός έφτεξε. Μήπως φταίμε κι εμείς ως "φίλαθλοι" όμως ; Η ομάδα ήθελε τους οπαδούς της στις κερκίδες και όχι απών, ήθελε τη στήριξή μας. Και ποιός φταίει για αυτό; Μα φυσικά οι οπαδοί που της το στέρησαν. ! Συνδυασμός πολλών παραγόντων λοιπόν. Στήριξή και πάλι στήριξή στη ομάδα μας. Όλα τα άλλα είναι παπαριές....

Stefanos2121 - 23/8/2019 14:43

Ποιος δελλας πλακα κάνεις τωρα ε

Charalad1967 - 23/8/2019 14:41

Δεν τον έδιωξε ακόμη;

Nikooseyh - 23/8/2019 14:32

Τωρα μονο δελλας

Alek21 - 23/8/2019 14:23

Για κάποιους η τους περισσότερους φιλάθλους το πρώτο θύμα ειναι ο πρωπονητης.

Η γνώμη μου ειναι όπως βλέπω αυτήν την ΑΕΚ να παίζει μπαλλα υπαρχει φως στο τούνελ υπάρχουν ελπίδες μεγαλες που μόλις βρει τον ρυθμό της να τρίβουν ολοι τα μάτια.

ΥΣ.βλεπετε και ξέρετε αδέλφια ποσο άσχημο ειναι μια ομαδα να παίζει μπαλλα χωρις την στήριξη από τους οπαδούς της που ειναι ο δωδεκατος παιχτης σε ένα αχανείς στάδιο!

globus21 - 23/8/2019 14:05

Χτες όχι σήμερα ΧΤΕΣ

Tsino - 23/8/2019 14:02

Δηλαδή όταν η ομάδα έβαλε γκολ σε το 5 δεν ήταν το πλάνο του προπονητή; Ότι οι παίχτες τα παρατάνε μόλις βάλουν γκολ δεν σας λέει κάτι; Και τον κλοπ να φέρουμε, αν τα παρατάνε χωρίς πάθος , ίδια κατάληξη θα έχουμε. Κάνα πρόστιμο δεν είναι καλό μετά από τετοιες εμφανίσεις.

sarafis - 23/8/2019 13:59

ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΆΝΙΑ...Που στέρησαν απο την ομάδα το πιο βασικό της όπλο..ΤΟ ΛΑΌ ΤΗΣ..να την ξυπνήσει ς Εκεί που όλοι κοιμόντουσαν σε ένα άχαρο οακα..ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ

Molgron - 23/8/2019 11:41

tigri vges kai milise mas se parakalw! pes mas kati, otidipote, apla milise mas

ChrisGeoAEK21 - 23/8/2019 13:57

Eρχομαστε........

vagis1 - 23/8/2019 12:01

Δεν έχει ελληνικά το πληκτρολόγιο σου φίλε μου;;;Στραβωθήκαμε για να διαβάσουμε

pans21 - 23/8/2019 11:58

Τι να πει τα λόγια είναι περιττά. Μόνο το γήπεδο πάει καλά.

n_peramos_21 - 23/8/2019 13:32

Αλλη μια χρονια αποτυχημενη πριν καλα καλα ξεκινησει..Ευχαριστουμε..

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 23/8/2019 11:48

Θελω να δωσω προκαταβολικα συγχαρητηρια σε ολους οσοι θα πανε στον αγωνα της Κυριακης με παοκ β(Ξανθη).

Χαρα στο κουραγιο τους....!!!!

VagKal21 - 23/8/2019 12:41

Σε ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια, αλλά ΑΕΚ στα εύκολα, ΑΕΚάρα στα δύσκολα!!!

"Η ΑΕΚ είναι Ιδέα" - 23/8/2019 15:16

Εγώ φίλε VagKal21 δεν θα πάω, αλλά έχεις δίκιο σε αυτό που γράφεις, είσαι μάγκας!

Το dislike δυσκολεύομαι να το εξηγήσω!

corfaek - 23/8/2019 13:19

τι εννοείς; δεν βλέπω την ώρα -όπως και πριν από κάθε ματς - να δω τις κίτρινες φανέλες με τον δικέφαλο να μπαίνουν στο γήπεδο και αν η Ξάνθη έχει τέτοιο 10άρι που μας διέλυσε με τις κάθετες τότε ας κερδίσει...

costasaek10 - 23/8/2019 12:53

Και εγω θελω να δωσω συγχαρητηρια σε ολους οσους μπορουν και...δεν θα πανε ατον αγωνα της Κυριακης με τη Ξανθη. Θα εχουν καθε δικαιωμα μετα να λενε τα ωραια και παχια λογια...."ΑΕΚ στα ευκολα, ΑΕΚΑΡΑ στα....δυσκολα". Ναι ακριβως ετσι. Στα λογια και στα συνθηματα, στις κριτικες και στα....πληκτρολογια πρωτοι και στα επεισοδια για να μη ξεχναμε. Στα εισιτηρια οι πρωτοι μετα....απο τους τρεις αλλους και μη μου πειτε για παο, που οι ανθρωποι εχουν τα 1002 προβληματα τους.

Blanco1976 - 23/8/2019 13:06

Ολα χαλια....θελω να φυγει σήμερα ο καρντοσο....αλλα εγω την κυριακη θα ειμαι εκει να φωναξω ΑΕΚ πιο δυνατα απο ποτε!!

Stelios21Amp - 23/8/2019 13:04

Πονάνε να ματια μας

capt_smith - 23/8/2019 12:48

Τα λάθη στο σχεδιασμό, μεταγραφές & προετοιμασία συνεχίζονται...κάθε χρόνο τα ίδια!!!

Παίκτες που έρχονται στο τέλος της προετοιμασίας αφού δεν βρήκαν ομάδα, μέτριοι Πορτογάλοι απο μικρο-μεσαές ομάδες και φιλικά προετοιμασίας πολυ light.

Μεταξύ μας θα πρέπει να γίνουν αλλαγές στη δομή της ΠΑΕ. Τεχνική διευθυντές, σκάουτερς και επιτέλους συνεργασία με σοβαρούς αντζεντηδες παικτών.... Συνέχεια
Μεγάλα δε λάθη στην διαχείρηση εστω των διαθεσίμων παικτών

assicons - 23/8/2019 12:39

Αν μέχρι Κυριακή δεν έχει φύγει θα έχω μαντήλι λευκό μαζί. Δε χρειάζεται να κάνουμε 10 ήττες όπως οι προηγούμενες του ομάδες (Θέλτα, Ναντ) για να... αφομοιώσουν οι παίκτες τη φιλοσοφία του.

gregoryleo71 - 23/8/2019 12:27

Οσο καθυστερει η απολυση του αδερφια τοσο χειροτερα θα γινονται τα πραγματα.Ο ανθρωπος δεν καταφερε τιποτε απολυτως,φυσικη κατασταση μηδεν,παικτες χωρις νευρο και ψυχολογια.φυγε χτες!!!

gregoryleo71 - 23/8/2019 12:26

Δυστυχως την Κυριακη δεν βλεπω νικη,αθλια εικονα μολις 25 λεπτα αντοχη,πρωτοφανη πραγματα.Καρντοσο αν εχεις λιγο φιλοτιμο παραιτησου!

sephiroth21 - 23/8/2019 12:24

Το κυριο προβλημα ειναι σε αυτο που θελει να παιξει. Και να τελειωποιηθει παλι θα εχουμε προβλημα. Αυτο ειναι εφικτο σε ομαδες που θα κληθουν να παιξουν απενατι σε αντιπαλους που επιτιθενται. Δεν πουλας τη μπαλα την ανεβαζεις σωστα και βγαζεις σωστη επιθεση-αντεπιθεση. Οταν στο 99% των περιπτωσεων οι αλλοι σε περιμενουν στο μισο γηπεδο με το να χτιζεις σιγα σιγα απο πισω τους δινει χρονο να ανασυνταχθουν και επισης πεταει πολυτιμο χρονο. Οι ομαδες του Γκουαρντιολα εχουν ολες... Συνέχεια προβλημα σε κλειστες αμυνες. Οποτε αν με μικρους δεν τα παιρνεις γιατι κλεινονται, με μεγαλομεσαιους δεν τα παιρνεις γιατι πιεζουν και με μεγαλους τον τρως ασχημα. Δεν προκειται να κερδισεις ποτε. Ισως το ποδοσφαιρο που θελει να παιξει να ειναι εφικτο σε μεγαλες ομαδες ισπανιας,αγγλιας ή και πορτογαλιας αλλα οπουδηποτε αλλου θα αποτυχει. Δεν ειναι τυχαιο οτι ο Γκουαρντιολα οπου παει σπαταλαει ενα σωρο λεφτα μεχρι να βρει παιχτες να μπορουν να παιξουν αυτο που θελει. Στις φυσιολογικες ομαδες αυτη η πολυτελεια δεν υπαρχει.

gregoryleo71 - 23/8/2019 12:23

Οσο καθυστερει η απολυση του αδερφια τοσο χειροτερα θα γινονται τα πραγματα.Ο ανθρωπος δεν καταφερε τιποτε απολυτως,φυσικη κατασταση μηδεν,παικτες χωρις νευρο και ψυχολογια.φυγε χτες!!!

spinos21 - 23/8/2019 12:12

Τι θες να σου πει ο τίγρης ρε φίλε? Στο κάτω, κατω μαγαζι εχει,να σου πει αν δεν σου σρεσει μην ψωνίσεις από εδώ? Δεν συμφέρει!

vangelisaek - 23/8/2019 12:02

υπαρχει καποιος να μπει στα αποδυτηρια να μιλησει σε παικτες και τεχνικο τιμ?????????ξεκιναει το

πρωταθλημα..........μην χασουμε και αυτον το στοχο!! ο κοσμος ηταν ,ειναι και θα ειναι διπλα στην ΑΕΚ!!!ΟΣΟΙ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ..........οσοι δεν μπορουν ας το πουν τωρα που ειναι αρχη.........και ενα μηνυμα στην διοικηση...........παρτε παικτες στην αμυνα..........

enwsiths74 - 23/8/2019 12:02

3 λέξεις θα πω. Στόπερ, χαφ, νεύρο.

YellowKing21 - 23/8/2019 12:00

Το παιχνιδι εχει χαθει δυστυχως και δεν εννοω το χθεσινο αλλα γενικα!

Forever_AEK - 23/8/2019 11:58

Ποτέ πια καραφλό προπονητή!!!! Βλ. Κετσπάγια, Μοράις, Καρντόσο...!!!!

King_in_Yellow - 23/8/2019 11:56

Μην ακούσω κανέναν να λέει για Καρντόσο. Κανέναν!! Δεν ήρθε με το ζόρι ο Καρντόσο, δεν απήγαγε κανενός τη μάνα και είπε "ή διώχνετε τον Χιμένεθ και με φέρνετε ΑΕΚ ή την σκοτώνω". Η διοίκηση τον έφερε. Και έχουμε 2019, δεν υπάρχουν μυστικά, η διοίκηση ήξερε ποιον έφερνε. Οπότε ή η διοίκηση έκανε ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος και οφείλει να βγει να το πει, ή η διοίκηση έπραξε σωστά και αυτή την ΑΕΚ θέλει. Ο Καρντόσο αυτά ξέρει, αυτά κάνει, τόσο μπορεί ο άνθρωπος. Είναι ο τελευταίος που φταίει. Ο... Συνέχεια τελευταίος που φταίει πχ για την ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ καταστροφή της πρωταθληματικής ομάδας του '18. Πού αν είχες δώσει την διαχείριση της ομάδας στον Τάκη τον Τσουκαλά, πιο πολύ θα την είχε σεβαστεί. Αλλά ήθελες να παίξεις μπαλάρα, δε σου έκανε ο Χιμένεθ, ήταν αμυντικογενής, δεν είχε πλάνο και είχε χαμένους τελικούς. Τώρα μπορούμε να είμαστε πλέον σίγουροι ότι ΔΕΝ θα έχουμε χαμένους τελικούς. Κάτι είναι κι αυτό...

Durruti_R21 - 23/8/2019 11:56

H ομάδα δεν έχει πρόβλημα αφομοίωσης του νέου τρόπου παιχνιδιού που θέλει ο Καρντόσο. Ούτε έλλειψη ποιότητας έχει. Αυτό που βλέπουμε όλοι είναι πως κανένας σχεδόν παίχτης δεν προσπαθεί καν.

Δεν δείχνουν καν να πιστεύουν αυτό που κάνουν, ούτε να εμπιστεύονται τον προπονητή τους, με αποτέλεσμα ο καθένας να παίζει όσο θέλει για την πάρτη του μπας και τον δει κάνα μάτι στα ευρωπαϊκά παιχνίδια.... Συνέχεια

Μακάρι να βγω λάθος, αλλά προβλέπω ακόμα χειρότερες εμφανίσεις εντός των συνόρων.

ΑΝ αποφασίσει η διοίκηση να συνεχίσει με τον Πορτογάλο, πρέπει να αρχίσει να τρίζει τα δόντια στους παίχτες μπας και υπακούσουν το όποιο πλάνο του, μιας και ο ίδιος από μόνος του δεν το έχει καταφέρει.

Αλλιώς ας τον στείλει στο καλό πριν χαθεί εντελώς η χρονιά.

SoNoLogiK - 23/8/2019 11:53

Από τη στιγμή που το πουλί πέταξε, καλό θα ήταν να μείνει ο καρντόσο όλη τη χρονιά μήπως τελικά βγεί κάτι και δεν πάει η επένδυση τσάμπα. (κάτι τέτοιο βέναια θα είναι αδύνατο αν φαμε καμια 4αρα στο καραισκακη πάλι).


Αν δεν διατίθενται να τον αφήσουν όλη τη χρονιά, ας τον αλλάξουν τώρα κατα προτίμηση με τον Δέλλα ο... Συνέχεια οποίος είναι ο καλύτερος προπονητής που έχει περάσει από την ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια και πλέον διαθέτει και κάποια εμπειρία. Να γίνει ο δικός μας Ferguson. Επαναλαμβάνω όμως ότι τώρα πρέπει να μείνει ο καντόσο εως ότου να μπορεί να κριθεί με ασφάλεια.


Συμβουλή στον καντόσο: Προώθησε τους μικρούς και πλαισίωσέ τους μόνο με τους έμπειρους που μπορούν.

21zaries - 23/8/2019 11:49

Τώρα σοβαρά γυρνάει αυτή η κατάσταση;Εγώ είμαι πάντα αισιόδοξος αλλά επειδή απο τη στενοχώρια μου κοιμήθηκα στις 4,σκεφτόμουν...

Πως γίνεται 300 χρόνια τωρα να ψάχνουμε και να μην παίρνουμε εξτρέμ (ιταλός πλατελας έλεγε ο διπλανος μου χθες)

Πως γίνεται να κανει μπαμ οτι θέλουμε κι άλλο σεντερ μπακ(αφού ο ένας ειναι πολυτραυματιας μην πω... Συνέχεια τίποτε άλλο κι ο άλλος δεν ξέρει κανείς τι έχει) και να παίζουμε τέτοιο κρίσιμο ματς με τον πρώην -φιλότιμο μεν λίγο δε-πρώην της Ξάνθης και τον διάσημο- για άλλα μη ποδοσφαιρικά- που όμως ειναι 2 ταχύτητες κάτω απο πρόπερσι...

Πως γίνεται να ανέχεσαι τον Μανταλο που όποτε στραβώσει το ματς πέφτει κάτω,ζητάει πέναλτι και πιάνει το μαλλί του...

Πως γίνεται να θες σεντερ φορ,να πανηγυρίζεις (εγω πρώτος) που πήρες παικταρά και να μουδιαζεις γιατί αυτος τελικά δεν ειναι σεντερ φορ...

Γίνεται ως εξής...ΔΕΝ πλερωνεις,δεν χτίζεις...Έναν παιχτη έχουμε που ξέρει το τοπι(με τις παλινωδίες του βέβαια) και κανει μπαμ...και αυτόν τον πληρώσαμε...

Και να βλέπεις τώρα Αύγουστο ακόμα ,εικόνα αποκαρδιωτική,τύπου ομάδας Μοραϊς...

Ε κάποιος φταίει...

Ακόμα πονάει το κεφάλι μου...

Yellow_21 - 23/8/2019 11:48

Η αντίδραση αυτη μέσα στα αποδυτήρια μετά από ένα τέτοιο παιχνίδι και μια τέτοια ήττα δεν μου λέει τίποτα. Αντίδραση στο γήπεδο δεν είδα να βγάζουν. Για μερικούς από πέρσι περιμένουμε να αντιδράσουν στο γήπεδο επιτέλους. μήπως όμως η πικρή αλήθεια είναι πως είτε μερικοί έχουν πάψει να μπορούν είτε άλλοι τόσο μπορούν;;;

george_21R - 23/8/2019 11:42

Οσο πιο γρηγορα αλλαξουν προπονητη τοσο το καλυτερο για την ομαδα! Η κατασταση ειναι μη αναστρεψιμη! Τουλαχιστον να προσπαθησουμε να γλειτωσουμε μεγαλυτερα σοκ στα παιχνιδια που ερχονται!!Η εικονα της ομαδας ειναι σοκαριστικη και τρομαζει!!

KonstantinosP - 23/8/2019 11:41

Δυστυχώς δεν προλάβαμε. Δεν σου βγαίνει κόουτς , άλλαξε . Αυτοί που το επέλεξαν άραγε τι περγαμηνές διαβάσαμε στο βιογραφικό του ; Μπερδεμένος προπονητής , ακόμη περισσότερο μπερδεμένοι παίκτες , αποτέλεσε τραγικό. Τάδε Έφη ΑΕΚ.

ΕΠΟΜΕΝΟ