105 ΣΧΟΛΙΑ

Καρντόσο στους παίκτες: Να βρούμε όλοι μαζί τι φταίει

Group therapy στα Σπάτα το πρωί της Παρασκευής

Η ΑΕΚ παρουσίασε άθλιο αγωνιστικό πρόσωπο στο χθεσινό ματς με την Κραϊόβα. φάνηκαν προβλήματα και το πρωί της Παρασκευής, στην προπόνηση στα Σπάτα, ο προπονητής είχε μία κουβέντα με τους παίκτες του. Ο Καρντόσο τόνισε, μεταξύ άλλων: «Πρέπει να βρούμε όλοι μαζί τι φταίει. Τι φαίνεται να πηγαίνει στραβά. Εχω δει κάποια πράγματα, εχω κάνει μία ανάλυση του παιχνιδιού, θέλω όμως την δική σας άποψη. Θέλω τη δική σας γνώμη. Θέλω να συζητάμε τα πάντα και να βρίσκουμε μαζί λύσεις σε όλα, γιατί είμαστε μία ομάδα και πρέπει έτσι να λειτουργούμε πάντα. Ως ομάδα». Το λόγο πήραν οι Τσιγκρίνσκι και Μάνταλος, μιλώντας για κάποια αγωνιστικά θέματα. Γενικά, μέσα από μία συζήτηση στα αποδυτήρια ο προπονητής μαζί με τους παίκτες, προσπάθησαν να βρουν τι φταίει και η ομάδα έδειξε το κάκιστο αγωνιστικό της πρόσωπο χθες, ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση. 


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Aekapokounia - 17/8/2019 13:43

Εσύ φταις και στρώσε τ'αποδυτήρια χθες, εάν δεν μπορείς πάρε δρόμο

ioannis64AEK - 17/8/2019 12:14

Είναι πολύ σαφές τι φταίει. Ότι στο β' ημίχρονο έπρεπε να αλλάξει το σύστημα σε 4-4-2 ή σε τριάδα στα χαφ για να κρατήσει την αναμενόμενη πίεση των ρουμάνων, και να βγουν οι αρνητικοί ζεράλδες και κρίστισιτς... Ανησυχητικό το ότι ο προπονητής δεν "βλέπει" το παιχνίδι, δεν έχει εναλλακτικό πλάνο και δεν αλλάζει αρνητικούς παίκτες όπως ο ζεράλδες...

jpapadimitri - 17/8/2019 11:27

Κοιτάξου στον καθρέφτη και θα βρεις την λύση αμέσως.

Builder - 16/8/2019 18:56

Το μόνο που λείπει είναι η συσπείρωση! Το ένωσις ρε..

corto_maltese_8_12 - 17/8/2019 10:24

Και ο μόνος που μπορεί να το πετύχει είναι ο Μανόλο.

Thana21 - 17/8/2019 10:08

Το θέμα δεν είναι οι Πορτογάλοι και οι υπόλοιποι.Έχει δείξει ότι αν αξίζει κάποιος άλλος τη θέση θα την πάρει από τον Πορτογάλο.Παράδειγμα ο Χουλτ που σωστά έχει προτεραιότητα αντί του Λόπες γιατί είναι σε καλύτερη κατάσταση.Άσχετα αν ο Λόπες είναι καλύτερος παίχτης.Παράδειγμα ο Κρίστιτσιτς που για τον Καρντόσο είναι πιο μπροστά από τους Πορτογάλους Σιμόες και Σιμάο.Εκεί που δείχνει να μεροληπτεί είναι με τον Ζεράλδες.Εκεί είναι άδικο αυτό που κάνει.

palaios21 - 17/8/2019 07:44

Δική σου δουλειά είναι αυτο ρε κόουτς.. Τι μας λες τώρα??

franki - 17/8/2019 07:23

Δυστυχως χωρις 6 αρι χαφαρα που να ξερει και ποδοσφαιρο δεν παμε πουθενα το προβλημα ολο ειναι εκει καλοι χρυσοι οι σιμοες γαλανο αλλα δεν το αλλο δυστυχως θεμα ειναι το μπλαζε υφακι καποιον παικτων που νομιζουν οτι ειναι παικταραδες δεν βλεπω με τον καρντοζο να νοιωθουν τονδεοντα σεβασμοκαι φοβο που προξενει ενας τοπ προπονητης καπου εχσασε το παιχνιδι και δεν βλεπω δυστυχως να το γυριζει τελικα νομιζω οτι δεν φταιει μονο ο προπονητης κατι παει στραβα στα αποδυτηρια και αυτο... Συνέχεια μονο τωρινο φαινομενο δεν ειναι προεδρε πρεπει να παρεμβεις ειναι φανερο πλεον π

brazi - 16/8/2019 19:08

Από θεωρία Καρντόσο καλός είσαι...Το θέμα είναι να βρείτε τι τρέχει αλλά ΕΣΥ πρέπει να το λύσεις....

Το είπαν κι όλοι οι φίλοι εδώ.....Ήταν όντως σοκ η εμφάνιση......Παιδιά δεν είναι γκρίνια....είναι ανησυχία....είναι πόνος που νιώθουμε όταν βλέπουμε τους άλλους να παίζουν ποδόσφαιρο(Παοκ-Ολυμπιακός )κι εμείς ¨μπάλα¨ αλάνας....Το ματς δεν σηκώνει κριτική...Μακράν το χειρότερο της ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια...μην πω και εκείνων της Β΄.......ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΓΙΑ... Συνέχεια ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ:ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΚΡΙΝΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ.....

christosk - 16/8/2019 21:29

Ο ΠΑΟΚ θα σκάσει όπως σκάσαμε εμείς πέρσι απ' τον Οκτώβριο, δεν γίνεται να έχουν τέτοια τρεξίματα από αρχή της σεζόν, και θα το θυμηθείς, εκτός και αν βρήκαν το μαγικό φίλτρο του γαλλικού χωριου

mortal_5hxc - 16/8/2019 20:32

Γίνανε 2 λάθη για μένα....

Πρώτο κ σημαντικότερο του Ολιβέιρα που δεν έκανε την πάσα στον αμαρκαριστο Λιβάγια να γίνει το 2-0 στο πρώτο ημίχρονο κ να ήταν όλα αλλιώς!

Δεύτερο του Βέρντε που πάλι δεν έκανε πάσα να σιγουρέψει το γκολ κ προσπάθησε να κάνει ντρίμπλα!

Αυτό είναι όλο....... Συνέχεια
Από κει και πέρα η Κραϊόβα τα έπαιξε όλα για όλα όπως κ ο Άρης με την Μολντεν όπως κ η Τούρκοι με τον γαύρο όπως θα έκανε η κάθε ομάδα που είναι με τη πλάτη στο τοίχο,όπως θα κάναμε κ μεις!!!

Γι'αυτό λίγο ψυχραιμία παιδιά!

aekilioupoli21 - 16/8/2019 20:08

Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ομάδας είναι η αμυντική συμπεριφορά η οποία είναι επιπέδου γ εθνικής. Κακά τα ψέματα οι παίχτες που διαθέτουμε στην θέση 6(η πιο κομβική για την λειτουργία του κεντρου) απλά δεν... εκει θες εναν σκύλο που ξέρει μπάλα(βλεπε Φαμπίνιο). Για εμένα απαράδεκτος ο Σέρβος όχι γιατί δεν μπορεί αλλά έχει μεγάλη έλλειψη κινήτρου. Μπροστά είμαι αισιόδοξος παίζουμε καλά όταν η μπάλα φτάνει σωστα στην τριάδα αλλα τι να το κάνεις αν δεν μπορεί να φτάσει εκεί; Στήριξη και μόνο... Συνέχεια αν ο Τίγρης αποφασίσει να τον κρατήσει θέλει παρα πολυ υπομονή εδω ολόκληρος Κλοπ χρειάστηκε μια ντουζίνα παίχτες και 2,5 χρόνια ώστε να φτάσει να παίζει ετσι...

Patikas89 - 16/8/2019 19:49

Ο Τσίγκρι τι γυρεύει τώρα, εκτός αποστολής ήταν, το ίδιο με τους Τούρκους...Ρε σεις αντιληφθείτε λίγο τα χρονικά περιθώρια κι επικεντρωθείτε στον αγωνιστικό σας σκοπό...Group Τherapy λέει, ούτε βδομάδα δεν έμεινε, βάλτε να δείτε το πρώτο γκολ της Τραπέζ, έχουμε αντίδραση σε τέτοιες φάσεις-πολύ αμφιβάλλω...

Manos_AEK21 - 16/8/2019 18:52

Αφήστε τον άνθρωπο να δουλέψει... Την μεγαλύτερη ευθύνη την έχουν οι παίχτες...... Παρα χαλαρωσανε τα παλικάρια που δώσανε δικαιώματα και θάρρος σε κάτι χωριάτες Ρουμάνους που είπαν ότι έπρεπε να μας βάλουν και 4 γκολ.......

meta aek21 - 16/8/2019 19:34

Αν χαλαρωσανε τα παλικαρια ευθυνη του προπονητη ειναι αδελφε,εχουνε μεριδιο ευθυνης και οι παικτες δεν τους δικαιολογω,αλλα την μεγαλυτερη ευθυνη για την καταντια αυτη την εχει ο καρντοσο.

Manos_AEK21 - 16/8/2019 20:40

Και τι είναι οι παίχτες μικρά παιδιά.... ***Μεγάλοι άντρες είναι επαγγελματίες και είναι υποχρεωμένοι να δίνουν το 100%

alex_21 - 16/8/2019 19:27

Συνέχισε με την πορτογ

alex_21 - 16/8/2019 19:26

Συνέχισε με την πορτογαλοκλικα σου κ

de_my - 16/8/2019 19:25

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ. ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ Η ΝΟΟΤΟΠΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΜΠΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ!!!! ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ!!!! Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ!!!! ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ!! ΝΕΥΡΙΑΣΕ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΙΓΡΗΣ!!!!! ΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΜΟΝΟΙΑ, ΑΦΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ!!!! ΕΚΕΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ!!!! ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ, ΤΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ; ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ... Συνέχεια ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ!!! ΑΛΛΙΩΣ ΚΡΙΜΑ ΤΟΝ ΝΑΟ ΜΑΣ!!!!!!

KASTORIAAEK21 - 16/8/2019 18:25

Σιγουρα ολοι ειμαστε πικραμενοι και προβληματισμενοι. Η ομαδα ηταν απαραδεκτη που σιγουρη σε μεγαλο βαθμο ευθυνεται ο καρντοσο αλλα πιστευω μεριδιο ευθυνης εχουν και οι παιχτες με την χαλαροτητα που δειξανε. Πρωτα απ ολα πρεπει να εχουμε ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ οπως την χρονια που πηραμε το πρωταθλημα (αμεσα συζητηση προπονητη με λιβαγια για να λυθει η παρεξηγηση)

TEX21 - 16/8/2019 18:05

Προς Θεού,δεν θέλω να κάνω τον πονηρό: Με το που τον είδα, διάβασα και τον άκουσα, έγραψα στο σάιτ πως πρόκειται για Μοράις νο.2 και μακάρι να έκανα λάθος. Τώρα, μετά από αυτά που έχω δει σε όλα τα φιλικά και τα επίσημα παιχνίδια γράφω τα εξής: Είναι πολύ τυχερός που Μάνταλος και Λιβάγια καθάρισαν για πάρτη του και δεν είχε φύγει ήδη. Δεν πρόκειται να κάνει αγιασμό ο σγουρομάλλης, θυμηθείτε το... Πολύ λίγος όχι για ΑΕΚ αλλά και για τον Πανιώνιο.

Okonski21R - 16/8/2019 14:56

Για να παίξεις ποδόσφαιρο κυριαρχίας θέλεις χρόνο και παίκτες. Η ομάδα είναι καινούρια, οι παίκτες τωρα μαθαινονται μεταξύ τους. Δεν είναι εύκολο αυτό που επιχειρεί ο κόουτς αλλά εμένα με στενοχωρεί εξισου που κάποιοι παίκτες κοιτάζουν το εγώ και δε δίνουν δίπλα μια πάσα να τελειώσουν το παιχνίδι. Η ομάδα ήταν αποκαρδιωτικη χθες αλλά ας κάνουμε υπομονή. Για μένα είναι εμφανής στην παρούσα φάση η απουσία καθαρού 6αριου που θα αναχαιτιζει, δυστυχώς ο Κριστιτιτς αποτελεί πλέον... Συνέχεια μεγάλο ερωτηματικό καθώς και η παρουσία του Σιμοες δεν είναι η προσδωκομενη.

an0nymous - 16/8/2019 17:36

εγώ φίλε δεν θα σταθώ στους αυτοματισμούς.. γιατί να για παίξεις ποδόσφαιρο κυριαρχίας όπως το λες με φουλ κατοχή κτλ πρέπει να δουλεύουν και οι αυτοματισμοί μέσα στο γήπεδο.. να βρίσκονται δηλαδή οι παίκτες με κλειστά τα μάτια..


το θέμα εδώ είναι άλλο.. πάρα πολλές λάθος πάσες.. πασάρουν στον αντίπαλο!

Mermigas21 - 16/8/2019 15:49

Ποδόσφαιρο κυριαρχίας με το να μην ξέρουν τι να κάνουν την μπάλλα και να τη γυρίζουν διαρκώς στον Μπάρκα δεν γίνεται.

eeaek - 16/8/2019 15:34

Ένα καλό εξαρι να μην περνάει τίποτα και να ξεκινάει το παιχνίδι

AEKARAG21_kostis - 16/8/2019 17:23

ΓΙΑ ΛΙΒΑΓΙΑ ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ;;;;;;ΑΝ ΤΟ ΠΕΡΆΣΟΥΝ ΕΤΣΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΡΕΛΟΒΡΑΝΙΕΣ, ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ..ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ........

Manos_AEK21 - 16/8/2019 17:20

Να σας πω εγώ τι φταίει μην κουράζετε. Φταίει ότι χθες παρά χαλαρωσανε οι παίχτες μας και με το σκεπτικό τους ότι ε εντάξει έχουμε 3 γκολ διαφορά πάμε χαλαρά... Αυτά τα χαλαρωματα και αυτά τα σκεπτικα θα πρέπει να τελειώσουν.. Φοράτε μια βαριά φανέλα μίας μεγάλης ομάδας όπως η ΑΕΚ και είστε υποχρεωμένοι να δίνετε το 100% στον κάθε αγώνα από την αρχή του αγώνα μέχρι το τέλος του αγώνα... ***Νομίζω πρέπει να πάει μια βόλτα από τα Σπάτα ο Πρόεδρος για να ξεκαθαρίσει τα πράγματα.....

Saltinho21 - 16/8/2019 17:19

Θα μου απαντήσει κάποιος γιατι ο Ζεραλδες έχει παίξει τα τελευταία 3 90 λεπτα μόνο αυτό τίποτα άλλο. .....

toni savefski r21 - 16/8/2019 15:52

Περιμενω να μου εξηγησει καποιος σε τι βοηθαει την ομαδα του ενας οπαδος που σε καθε μεταγραφη βαφτιζει τον καθε ποδοσφαιριστη που ερχετε παικταρα και καλυτερο απο αυτους που παιρνει ο αντιπαλος και στη πρωτη στραβη ζηταει απο τη διοικιση να του παρει το κεφαλι;

Σε τι βοηθαει με την ιδια ευκολια που ανεβαζει ψηλα τον πηχη και μιλαει για πρωταθλημα να φερνει τη καταστροφη και να μηδενιζει τα παντα;... Συνέχεια
Διαβαζα για τον Βερντε πριν ερθει οτι αυτος λεει μπορει να μας παρει πρωταθλημα μονος του.Σημερα διαβαζω οτι δεν ειναι ποδοσφαιριστης και επειδη εβαλε τα κλαματα θελει ψυχιατρο και δε κανει για την ΑΕΚ.

Για τον Καρντοσο οτι ειναι προφεσορ και θα μας μαθει το συγχρονο ποδοσφαιρο και σημερα λεει ειναι απατεωνας που φερνει μονο Πορτογαλους και δε ξερει ουτε τα βασικα.

Για τον Κριστισιτς οτι δε μπορει να επαιζε c.l με τον Ερ Αστερα και να ειναι αμπαλος και οτι φετος λεει θα βγαλει ματια κα δειξει ποσο τεραστιος παικταρας ειναι.Σημερα διαβαζω οτι ειναι τελειωμενος.

Μηπως ορισμενοι εχετε χασει καθε μετρο;;;;

apo - 16/8/2019 17:18

Ένα προς ένα :

- Ο Βέρντε λειτούργησε σαν ένα "γρήγορο παικτάκι αλάνας" που έφυγε μόνος του δύο φορές και θέλησε και τις δύο φορές να βάλει γκολ μόνος του. Χωρίς καν να κοιτάξει δίπλα του που υπήρχαν ελεύθεροι παίκτες. Μπορεί να έχει άγχος. Αλλά η δις επιλογή του δεν θύμισε επαγγελματία και μάλιστα έμπειρο.

- Ο Καρντόσο ήρθε ως δάσκαλος σύγχρονου ποδοσφαίρου που φτιάχνει επιθετικές ομάδες με κατοχή... Συνέχεια μπάλας. Δεν φαίνεται τίποτα τέτοιο ακόμα. Δεν φαίνεται καν κάποιο σχέδιο.

- Ο Κρίστισιτς απο πέρυσι δεν έδειξε ούτε διάθεση ούτε κάτι ιδιαίτερο. Έχει μονίμως μια μάσκα δυσαρέσκειας στο πρόσωπό του σαν να μη θέλει να παίξει ούτε να είναι εδώ.


Μπορεί ορισμένοι να έχουμε χάσει "κάθε μέτρο". Αλλά και η άνεση της αθωότητας "μα πως κάνετε έτσι" οδηγεί συχνά στη θλιβερή διαπίστωση να έχουν χαθεί όλα από το Νοέμβριο.

Μπορεί και να μη γίνει έτσι. Να φτιάξουν όλα. Να είναι απλώς θέμα χρόνου. Θα δούμε.

VK71 - 16/8/2019 19:15

Η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια αλλα και η καλη μερα απο το πρωι φαινεται.

Φιλε αυτα που ειδαμε χθες ουτε τσικο δεν τα κανει και δεν μπορει να μιλαμε για περισσοτερο χρονο σε επαγγελματικο επιπεδο η κυνηγας απο την αρχη η τα χανεις ολα απο τον Οκτωβριο.

badnemesis40 - 16/8/2019 15:42

Μια ερώτηση χωρίς ίχνος ειρωνιας. Ξέρει κανείς αν ο Χιμενεθ έχει βρει ομάδα;

apo - 16/8/2019 17:08

Νομίζω ότι δεν ψάχνει. Είναι σίγουρος ότι θα κληθεί!

PaulOriginal - 16/8/2019 16:06

Μάγκες χαλαρώστε. Πήραμε αυτό που θέλαμε και αυτό κρατάμε τώρα. Την χθεσινή εικόνα την αφήνουμε. Πέρα από τον προπονητή που πέσατε οι περισσότεροι να φάτε, υπάρχουν ακόμα 100αδες λόγοι για αυτό που είδαμε χθες. Ο καρντοσο βγει δε βγει καλός πρέπει να είναι προπονητής της ομάδας ακόμα. ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ΑΥΤΉ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΊ. Αλλάξτε στάση δεν βοηθάμε έτσι! Και να είστε σίγουρη ότι ο τίγρης δεν διαβάζει τα σχόλια στο 365

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 16/8/2019 14:15

1. Μπακακηs, Χουλτ, Αλμπάνης... δεν βγαίνουν ποτέ από την 11αδα.

2. Κριστισιτς, Βερδε δεν ξαναβλεπουν 18αδα

3. Απόκτηση κανονικού εξτρεμ προδιαγραφών ΑΕΚ + αμ. χαφ + cb

Mermigas21 - 16/8/2019 15:49

Εσύ δεν ζητάς πολλά. Ζητάς ομόλογα ετβά.

AKIS21NF - 16/8/2019 15:04

φιλε μου δεν φταινε οι παιχτες!συμφωνω οτι η ομαδα θελει προσθηκες αλλα ο ανθρωπος προσπαθει να παιξει ενα ποδοσφαιρο που πρεπει να εχεις παιχταραδες σε ολες τις γραμμες πραγμα που δεν εχεις κατι σαν την μπαρτσα δλδ..οποτε αν εισαι σοβαρος προπονητης προσαρμοζεις την ομαδα βαση των δυνανοτητων κ το ροστερ της!!!!

john Original - 16/8/2019 15:22

ΕΤΣΙ..ΚΑΛΟ ΥΛΙΚΟ ΕΧΕΙ Η ΟΜΑΔΑ..ΘΕΛΕΙ ΔΥΟ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΑΚΟΜΑ..ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΜΥΝΤΙΚΟ...ΚΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΧΑΦ..ΑΠΛΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ...

Milan22 - 16/8/2019 15:39

Επειδή παρακολουθώ φανατικά την ΑΕΚ απ το 1980 επιτρέψτε μου να πω τα εξής.Σε όσα πρωταθλήματα πήραμε και κύπελλα και όσες μεγάλες νίκες κάναμε εντός Ελλάδος τουλάχιστον,ποτέ δεν είχαμε το ακριβότερο ρόστερ.Συνεπώς αυτό γινόταν γιατί ο προπονητής ενέπνεε,κοουτσάριζε σωστά κι έκανε σωστές επιλογές παικτών.Το βασικότερο δε,τα αποδυτήρια ήταν παραπάνω από οικογένειά.Δε θεωρώ λοιπόν την ομάδα για πέταμα αλλά αυτό που είδα χθες ήταν πως ΔΕΝ υπήρχε το πάθος,ΔΕΝ υπήρχε η... Συνέχεια διάθεση,ΔΕΝ υπήρχε η θέληση,ΔΕΝ υπήρχε η ένταση,ΔΕΝ γυάλιζε το μάτι τους κι αυτά είναι τα στοιχεία που θα πρεπε να χουμε για να καλύπτουμε το πιο φθηνό μπάτζετ απ τους άλλους.Βάζω μέσα και τ αποδυτήρια που δε ξέρω αν το κλίμα είναι το κατάλληλο.Όλα τα παραπάνω λοιπόν πρέπει να τους τα μεταλαμπαδεύσει ό προπονητής,αν δε μπορεί η χρονιά τελειώνει από τώρα...

harma68 - 16/8/2019 15:34

θα προσπαθησω να μην ισόεδωσω τα παντα, αλλα να επικεντρωθω σε μερικα σημεια που πλεον βγαινουν συμπερασματα:

1. ο Ζεραλδες δεν ειναι πλαινος, δεν μπορει εξει και δημιουργει αμυντικο προβλημα στη πλευρα του.

2. ο Ζεραλδες μεχρι τωρα ειναι φλυαρος. χτες σε μια αντεπιθεση μπορουσε να επιχειρησει 30αρα στον Λιβαγια η να κανει καθετη δεξια στον παικτη δεξια του, εκοψε και γυρισε τη μπαλα πισω. Αν το ειχε... Συνέχεια κανει αυτο ο Μανταλος...

γενικα δεν τον βλεπω να επιχειρει ουτε μακρυνες μπαλιες ουτε καθετες... οποτε την χρησιμοτητα του δεν την βλεπω, μακαρι να ανεβει...

3. οι δυο φασεις του Βερντε στην αντεπιθεση ηταν πραγματικα για γελια.

και οι δυο αυτοι παικτες ειναι ακρογωνιαιοι λιθοι οποτε αν δεν βγουν, αστα...

komakino - 16/8/2019 15:33

Βαπτίσαμε παικταραδες άτομα που μόλις ήρθαν και έκαναν εμφανίσεις με χωριά. Αυτό. Δεν λέω ότι είναι κακοί παίκτες, δεν τους κρίνω ακόμα, απλά μην βιαζόμαστε.

DAAOX - 16/8/2019 15:26

Όχι άλλο με τον αποτυχιμενεθ. Φτάνουν 3 τελικοί χαμένοι δε θέλω άλλο. Μακριά κι αγαπημένοι. Όσο για τον Καρντοσο από ότι φαίνεται πάει να εξαλείψει το ελληνικό στοιχείο από την ομάδα. Όχι άλλο ζεραλδες Ε Λ Ε Ο Σ.

zantos - 16/8/2019 15:26

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΝΑ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΑ ΑΡΤΟΛΙΘΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΑ ΤΑ ΝΕΡΑ.............ΘΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΑΜΕΣΑ.........ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΕΚΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!

fotis_limnos - 16/8/2019 14:59

Παδια βλεπω ολοι βγαλατε το συμπερασμα οτι φταιει ο προπονητης.Μακαρι να έχετε δικιο αλλα εγω βλεπω το ροστερ το δικο μας και των αλλων δυο διεκδικητων κ βλεπω πως ταβανι μας κ φετος ειναι η τριτη θεση.Σιγουρα ο προπονητης θα μπορουσε να στησει την κμαδα καλυτερα χθες αλλα το ροστερ μας τουλαχιστον μέχρι στιγμης δεν μου γεμιζει το ματι.Παρολα αυτα πιστευω κατι θα αλλαξει κ θα μπουμε στους ομιλους.παντως οσον αφορα το πρωταθλημα ειναι ηδη χαμενο.μακαρι να διαψευστω αδερφια...

Panayiotis - 16/8/2019 15:20

ασε το ρόστερ φιλε, και μην κοιτάς ΚΑΝ τι κανουν οι αλλοι δυο διεκδικητές. Εδώ βλέπεις 11 άτομα που θα τα βρουν δύσκολα ακόμη και με χαμηλότερης δυνατότητας ομάδες. Δεν ξέρω τι μπορεί να αλλάξει δεν βρίσκω στο μυαλό μου τρόπο που η χθεσινή ΑΕΚ θα περάσει από τον Άρη ή τον Ατρόμητο...

Spark - 16/8/2019 15:19

Για να μην εχει καταλαβει ο ιδιος τι φταιει τοτε εχουμε μπλεξει ασχημα. Καρντοσο. Το συστημα σου δεν λειτουργει. Διεγραψε οριστικα το build up απο τον τερματοφυλακα, οι παικτες μπερδευονται. Κανε κατι πιο απλο. Οκ εκανες την θεωρια σου ολα ωραια, η πραξη ομως δεν. Και εγω αν μπω γκουγκλ θα μαθω να κουμανταρω πλοιο. Βαλε με καπετανιο στο πλοιο ομως και θα το στειλω 1 χιλιομετρο μακρυα με τη μια, αλλα καθετα οχι οριζοντια.... Συνέχεια

Και σταματα τις εμμονες με τα πουλεν σου οταν δεν τραβανε γτ αυτο θα φερει νευρα οχι μονο σε μας, καλα ασε μας εμεις ειμαστε με χαπια, αλλα και στους υπολοιπους παικτες που προσπαθουν και δινουν οτι μπορουν και βλεπουν να παιζουν τυποι χαλαροι κ χαμενοι οπως ο ζεραλδες αντι γι αυτους.


Πιο προβλεψιμο, αργο, γεματο ρισκα συστημα δεν εχω ξαναδει. Πως καταφερνεις κι ακομα ψαχνεσαι να δεις τι φταιει, εχεις και αναλυτη μαζι σου οποτε κ οι δυο σας, ενας Θεος ξερει.

Bandy21 - 16/8/2019 15:19

Βασικά αυτό που θέλετε να παίξετε...αν δεν ειναι κοντά όλοι οι παίχτες, όλες οι γραμμές, με παίχτες όχι στατικούς αλλά που "προσφέρονται" να δεχθούν πάσα και οχι να κρύβονται ή να περιμένουν σε απόσταση, όχι μονο δεβθα το δούμε, αλλά θα υπάρχει και η χθεσινή εικόνα... ξανά και ξανά

Panayiotis - 16/8/2019 15:18

Εμένα μου μοιάζει ανοργάνωτη η ομάδα σε κάθε θέση. Σαν να μην ξέρει ο ένας παίχτης τι μπορεί να κάνει ο συμπαίκτης του και σε τι βαθμό. Σαν να έβαλες 11 παίχτες που το προηγούμενο βράδυ να μην ήξεραν ούτε τη φάτσα του συμπαίκτη τους.

arg24 - 16/8/2019 15:17

Ειχα φαει απειρα dislike γραφοντας οτι οι σοβαρες ομαδες εχουν σχεδιο και οι προπονητες υηρετουν το σχεδιο με βαση τους υπαρχοντες παικτες συν λιγες επιλογες του προπονητη. Δεν δινεις μια ομαδα εν λευκω σε οποιονδηποτε οταν αυτος εξαλλου δεν εχει και βιογραφικο που να δικαιολογει μια τετοια θεση. Ο Καρντοσο δυστυχως θα πληρωθει σκληρα και σε βαθος χρονου...

TTT8 - 16/8/2019 15:17

Ρε κόουτς ζητάς χρόνο, υπομονή από όλους κ με το δίκιο σου, συμφωνώ. ΑΛΛΑ δείξε μας κάτι. Ας τα πάρουμε από την αρχή. Με το άκουσμα τις 11άδας η πλειοψηφία των σχολίων ήταν θετική. Το πως έπαιξαν οι παίκτες μας είναι άλλο κεφάλαιο. Με 2 λόγια ΤΡΑΓΙΚΟΙ. Κριστισιτς δεν έχει προσαρμοστεί , δε ξέρω τι συμβαίνει, και έχει στηρίξει πολλά πάνω του ο κόουτς από όσα διαβάζουμε. ΟΚ καλά έκανες κ τον έβγαλες. Βγάζεις Λιβάγια κ αφήνεις τον Ολιβέιρα 90λεπτο χωρίς γεμάτη προετοιμασία. Μέγα λάθος.... Συνέχεια Αφήνεις μέσα Ζεράλδες που 2 παιχνίδια τώρα κάνει 1/5 σωστές πάσες κ ντριπλάρει κ κουβαλάει τη μπάλα αχρείαστα.


Δεν έχουμε κακούς παίκτες αλλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να παίξουν κ αυτό φαίνεται.


Τα αδύναμα φιλικά που κάναμε δεν άφησαν να φανούν όλα αυτα. Άσε που η Κραιοβα δεν είναι κ δυνατή, οπότε φαντάσου.


Ας ελπίσουμε πως το χθεσινό ήταν ο ΠΑΤΟΣ που πιάσαμε κ με Τρανζοσπόρ θα πάμε καλύτερα.


Υγ. Ρε Ραντόγια που δεν ήρθες πέρσυ κ κάθισες 1 ολόκληρο χρόνο για να πας όπου θες κ τώρα δεν βρίσκεις ομάδα, ποιος σου φταίει??

arg24 - 16/8/2019 15:16

Ειχα φαει απειρα dislike γραφοντας οτι οι σοβαρες ομαδες εχουν σχεδιο και οι προπονητες υηρετουν το σχεδιο με βαση τους υπαρχοντες παικτες συν λιγες επιλογες του προπονητη. Δεν δινεις μια ομαδα εν λευκω σε οποιονδηποτε οταν αυτος εξαλλου δεν εχει και βιογραφικο που να δικαιολογει μια τετοια θεση. Ο Καρντοσο δυστυχως θα πληρωθει σκληρα και σε βαθος χρονου...

vlachinio - 16/8/2019 15:04

Δεν φταίει τίποτα..απλά οι λάθος θέσεις των παιχτών..και η προετοιμασία είναι καλή και η διάθεση να γυρίζουν την μπάλα..απλά επειδή εδώ δεν θέλουμε την ΑΕΚ 5η θα πρέπει να ελιχθεί λίγο και να μελετήσει την προπερσινη χρόνια..έχει καλύτερους παίκτες από τότε απλά σε λάθος θέσεις..

John1978 - 16/8/2019 15:02

Νοσταλγώ την μπάλα που παίζαμε τέτοια εποχή πέρσι.

g_papadimitrioy - 16/8/2019 14:55

Πέρα από το ζήτημα της δουλειάς του Καρντοσο υπάρχει το φλέγον θέμα του υλικού της ομάδας. Νομίζω ότι μπροστά, στα ακραία μπακ και τους τερματοφύλακες είμαστε εντάξει. Στους κεντρικούς αμυντικούς χρειαζόμαστε έναν τοπ στόπερ αλλά εκεί που είναι το δράμα είναι τα εξαροοχταρια μας...Ο Σιμάο είναι μετριοτατος, ο Σιμοες ανεπαρκής, ο Κριστισιτς τελειωμένος κινητικά και Γαλανόπουλος μόνο για πάγκο. Δυστυχώς όμως το κομμάτι αυτό είναι το κρισιμότερο σε μια ομάδα.

chester - 16/8/2019 14:55

Ας δούμε κάποια πράγματα λίγο πιο ψύχραιμα... Όντως είναι τραγικό ένας προπονητής να μιλάει για τα αποδυτήρια, ότι δεν είναι ενωμένα, αν το λέμε αυτό από της 15 Αυγούστου έχουμε πρόβλημα. Επίσης η δικαιολογία για το άδειο οακα όχι ότι δεν επηρεάζει αλλά μην το κάνουμε και καραμέλα. Δεν μου αρέσει που ο ζεραλδες δεν κουνιέται από 11καδα. Δεν μου άρεσε ούτε η αντίδραση του Μάρκου. Αν όμως πάμε στην υποθετική περίπτωση να αλλάξουμε προπονητή τώρα θεωρώ ότι είναι μεγάλο λάθος, έχει... Συνέχεια γίνει μια επένδυση και πρέπει να το στηρίξουμε όλοι μας. Ίσως και καλύτερα που έγινε τώρα που είναι νωρίς και να στρώσουν τα πράγματα. Ηρεμία αδέρφια.... Μόνο ΑΕΚ!!!

Aekfamily21 - 16/8/2019 14:53

δεν ξερω αν αυτο το υφος και το στυλ «δουλευει» με βαλκανιους...

ETSIAPLAAEK - 16/8/2019 14:49

ΕΙΜΑΙ Ο ΟΓΚΝΙΕΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!!

insigniaek - 16/8/2019 14:41

Βαστα μονο μη γινουμε ξεφτιλα απ τους τουρκους!

Εκει θα τ ακουσουν κι αυτοι που λυσσαξαν να σε φερουν!

Ααααρε Μανωλο!!!!!!!!!!!

tiger21aek - 16/8/2019 14:38

Εσυ και οι επιλογες σου!

kostasfarsalios21 - 16/8/2019 14:36

Εγώ Καρντόσο γιατί ξέρω τι φταίει. Εσύ μπορείς να πας στο μαντείο των Δελφών. Θα τρελαθουμε μαχί σου στο τέλος. Ξεκόλα και προχώρα.

21_pan - 16/8/2019 14:34

προβλεπεται ασχημη χρονια ααααααχ κ τα λεγα αλλα με κραζατε ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΓΩ ΨΕΥΤΗΣ και να φαω 200000000 dislike

mike1965 - 16/8/2019 14:33

Μόνο ένας τρόπος υπάρχει να προλάβουμε τα χειρότερα.σπιτι του ο Καρότσι και να αναλάβει ο Δέλλας.Τρεις μεγάλες μεταγραφές.στοπερ ηγέτης αμυντικό χαφ παικταρας και ένα εξτρέμ ταχύ που να έχει το γκολ.μονο έτσι σώζεται η χρονιά αλλιώς θα πάθουμε πολλά στραπατσα με αυτόν τον δήθεν προπονητή....

krikri21 - 16/8/2019 14:32

Σοφτ προπονητής το καταλαβαίνεις απ το τρόπο που μιλάει! Πάθος δεν βγάζει. Δεν ξέρω αν κάνει η αν δεν κάνει δεν είμαι αρμόδιος. Όμως ομάδα δίχως πάθος δεν φτάνει μακριά. Λείπει η χημεία του μμανολο

Nic21 - 16/8/2019 14:29

Άντε τώρα να πείσεις τον Μανόλο να επιστρέψει.... Ε ρε γλέντια (και) φέτος...

imodium - 16/8/2019 14:29

Η κλιματική αλλαγή καί η τρύπα τού όζοντος φταίει.....

PanosAEK21original - 16/8/2019 14:26

Πω καλά,Καρντοσο δεν έχεις μέλλον για τον ΑΕΚτζη,καλό είναι αυτό το γκρουπ θεραπι που κάνεις και θα βοηθήσει αλλά ο ΑΕΚτζης πέρασε στο στάδιο που ότι και να πεις και να κάνεις τα σχόλια από κάτω θα είναι αρνητικά(δε το λέω ειρωνικά ούτε είμαι αντίθετος σε αυτήν την αμφισβητηση)ξαναλέω αυτό που έκανες είναι αδιανόητο,μάζεψες τόσα μαύρα σύννεφα πάνω από τόσο νωρίς ακόμα και ο Κετσπάγια έφυγε την 4γ αγών.Θυμαμαι τα σχόλια πριν το παιχνίδι και τώρα αυτό και μιλάμε για απίστευτη... Συνέχεια εναλλαγή θέλει τεράστια προσπαθεια για να το καταφέρεις αυτό,εγώ προσωπικά Αύγουστο μήνα στην ΑΕΚ αυτό δε το χω ξαναδεί και ειδικά από την στιγμή που έβαλες στον ΑΕΚτζη την αμφιβολία άντε γεια μιστερ.Αν αποκλειστουμε από τους Τούρκους πρέπει να φύγει ναι άμεσα,όπως έφυγε ο Στανογεβιτς σε ένα μήνα από τον παοκ και όπως έφυγε και ένας από τον γαύρο δε θυμάμαι το όνομα του αλλά ήταν βοηθός του Μίτσελ παλιά.Αλλα εμείς θα πάμε να σκάσουμε 2 μύρια πχ για έναν κοουτς και να τον κλείσουμε αμέσως για να μη χάσουμε χρόνο; Δυστυχώς το βλέπω πολύ δύσκολο αυτό,αχ που είσαι ρε Μιλογεβιτς

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 16/8/2019 14:25

ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ.

HELLas - 16/8/2019 14:22

Κλαφτα Χαράλαμπε... Αυτός φταίει...

Thomas11 - 16/8/2019 14:20

Βρεστο σε 5 μέρες Μονος ΣΟΥ ...και πέρνα την ομάδα στους ΟΜΊΛΟΥς......ή βγάλε εισιτήριο και φύγε

Koki - 16/8/2019 14:19

Πραγματικά εγώ δεν καταλαβαίνω πως αφήνεις μια αντίπαλη ομάδα που την έχεις μετρήσει σε τρία ημίχρονα και έχεις καταλάβει οτι ειναι πολύ μέτρια έως κακή, να σου επιβάλει το ρυθμό της και να σου κανει 15 τελικές οι και πολλες απο αυτές κλασικές. Φταίει ο Καρντοσο ναι αλλα δε χρειάζεται και πολύ φιλοσοφία για να κερδίσεις τους μέτριους της Ρουμανιας. Πραγματικά οι ομάδα θέλει ένα Σέντερ μπακ ένα εξάρι και ένα οχταρι με οικονομικές υπρβασεις. Οι άλλοι παίζουν με Γκιγιερμε του 1.5 εκ το... Συνέχεια χρόνο και εμείς με τον κορεσμένο Σιμοες τον αδιάφορο Κριστισιτς και τον μέτριο Σιμαο. Θα μου πείτε να κοιτάω την ομάδα μου. Όχι Λοιπον Γιατι ανταγωνιζόμαστε με αυτούς και θα κοιτάω και τους υπόλοιπους. Και οι 2 άμεσοι ανταγωνιστές ειναι 3 σκαλιά πανω λόγο ποιότητας στα κυρίως στα χάφ και δέσιμο ομάδας. Είτε το θελουμε είτε όχι.

insigniaek - 16/8/2019 14:16

Βαλε τη λογικη και το κεφαλι να δουλεψουν...

α) γιατι εδω ειναι ΑΕΚ

β) γιατι δεν θα δεχθουμε να γινουμε ξεφτιλα στους τουρκους.

Δεν το πας καλα mister!

Konstantinos_Derveni - 16/8/2019 14:16

Παρακολουθώ τηνΑΕΚ από το 1976 αυτό που είδα χθές δεν περιγράφεται, δεν θέλω να κάνω σχόλιο για τίποτα ούτε την αλλαγή του Μάρκου ελπίζω να διορθωθούμε αν θέλουμε ομίλους!!

Charalad1967 - 16/8/2019 14:15

Τι να βρούμε ρε μεγάλε; Εσύ δεν χτίζεις ομάδα την πορτογαλική πρεσβεία κάνεις. Άντε στο καλό.

Euaggelos - 16/8/2019 14:13

Αν δεν ξέρεις τί φταίει μεγαλε μού εσυ τότε δεν κάνεις για αυτό που έχουμε ονειρευτεί

spirosdriver21 - 16/8/2019 14:12

ΕΣΎ ΦΤΑΙΣ. Η ΛΎΣΗ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΣ. ΑΝΤΊΟ.

5elle1972 - 16/8/2019 14:10

Οταν χανεις τα αποδυτηρια μηνα Αυγουστο πανε σε κανενα Ελληνικο νησι για παραθερηση αστο δεν σε παει το πεοπονητηλικη...απο ολα με τσατισε που δεν μπορουσε να αλλαξει την κατασταση εχθες...ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΙΛΑΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΜΕΝΗΣ ΜΠΑΛΛΑΣ!!!!!! ΕΑΝ ΕΙΔΑΤΕ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΕ ΠΟΙΟ ΛΕΠΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΑΙ ΕΓΩΩΩ!!!!

ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΜΙΣΤΕΡ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΠΡΕΣΣΙΝΓΚ?ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΧΘΕΣΙΝΗΣ ΑΕΚ ΗΤΑΝ ΚΟΙΤΑ ΜΕ ΤΑ... Συνέχεια ΜΑΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩΩ!!!! ΒΛΕΟΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΠΩΣ ΤΑ ΕΔΩΣΑΝ ΟΛΑ ΝΙΩΘΟ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΕΜΑΣ.....

Psychosocial21 - 16/8/2019 14:10

Αν αρχίσαμε group therapy από τον 15Αυγουστο, μέχρι τα χριστούγεννα θα είμαστε για νοσηλεία στο Δρομοκαίτειο

n_peramos_21 - 16/8/2019 14:08

Το τι φταιει φαινεται..Να παιζουν οι πορτογαλοι και Αγιος ο Θεος..Ειτε ειναι ετοιμοι ειτε οχι..Καποια στιγμη και αυτοι που εχουν προβλημα ξεσπανε..

Αν ξεκιναμε ομως απο τωρα ετσι τοτε καληνυχτα μαργαριτα..

francogrc - 16/8/2019 14:07

Δυστυχως η καλη μερα απο το πρωι φαινεται!

Το γεγονος οτι πηρανε εναν νεο πειραματικο ακομα προπονητη με ολους τους νεους ξενοθς απο την ποτριδα του αυτο απο μονο του δημιουργει ενα θεμα που ηδη αρχισε να δειχνει τα σημαδια του(Ζεραλδες). Συν του οτι η ιμαδα οχι μονο δεν βελτιωνεται αλλα χειροτερευει αγωνα με αγωνα κατι λεει. Ολα θα φαβουνε στα δυο ματε με τους Τουρκους κι ελπθζω να εχουν γνψση οι φυλακες αν κατι σεν... Συνέχεια παει καλα!

spiros61 - 16/8/2019 14:07

Καλύτερα νωρίς παρά αργά πιστεύω παρ'όλα αυτά η Ομάδα θα παει καλύτερα

gaza30 - 16/8/2019 14:07

Άμα πήρε το λόγο ο jesusγια παρατηρήσεις... Ποιος ξέρει οι άμεσα εμπλεκόμενοι τι σκέφτονται!!!!

philadelphia21 - 16/8/2019 14:06

Ρε σταματήστε να κραζετε λες και ο πρόεδρος θα ακούσει εσάς απλα προσπαθήστε μια φορά να στηρίξετε την ομάδα,μόνο καλό μπορεί να κάνει,δεν χρειάζεται να αναφέρω παραδείγματα προπονητών που με στήριξη κατάφεραν να ξεπεράσουν την αμφισβήτηση...

AEKcyprus99 - 16/8/2019 14:04

απλα βρειτε το συντομα γιατι την πεμπτη παιζετε το ματς της χρονιας και την αλλη κυριακη ξεκινα το πρωταθλημα και δεν μας σηκωνει να εχουμε απωλειες

Aek21mono - 16/8/2019 14:03

Μην τα ισοπεδωνετε όλα βρε παιδιά κάναμε μια σοκαριστικη εμφάνιση αλλά αφήστε τον άνθρωπο να δουλέψει...με 2 μήνες προπονήσεων καταλάβατε ότι το χθεσινό δεύτερο ημίχρονο είναι αποκλειστική ευθύνη καρντοσο;εμένα γνώμη μου είναι ότι οι παίκτες σ'αυτό το παιχνίδι δεν χρειαζόταν προπονητή για να κερδίσουν...πολύ κακη η εικόνα της ομάδας Αλλά και το περίεργο φορμαρισμα του ΠΑΟΚ μέσα στον Αύγουστο σημαίνει κακη προετοιμασία ..είδαμε και πέρυσι με τον ουζουνιδη που πετούσαμε τέτοια... Συνέχεια εποχή και μετά ήμασταν εκτός στόχων από δεκεμβρη...Υπομονή και στήριξη σε όλους στο κάτω κάτω δεν την πληρώσαμε την σοκαριστικη εικόνα χτες .

kokoraki94 - 16/8/2019 14:03

Πάλι καλά που δέχτηκε να επιστρέψει ο βρανιες...ειναι ο μόνος από τους νέους παίχτες που προσπαθεί με τον Παουλινιο επίσης που είναι φιλότιμος....για μένα είναι μέγα λάθος ένας προπονητής να επιλέγει τα δικά του παιδιά ...υπάρχει τεχνικός διευθυντής που μπορεί να το κάνει...δεν μπορεί να παίρνεις τον ζεραλδες για εξτρέμ..είναι δεκαρι..που σε αυτήν την θέση ειμασταν πλήρης..

Dull_Knife_73 - 16/8/2019 14:02

Αυτά μου θυμίζουν Ουζουνίδη πέρυσι. Το καλό ως τώρα είναι ολτι δεν έχεις κράξει τους παίκτες όπως έκανε ο άλλος ο μιλζερος μόνιμα, αλλά από ψυχολογική διαχείριση της ομάδας -που είναι το σημαντικότερο όλων παντού, εκτός από το playstation- δεν είναι ενθαρρυντικά τα πράγματα...

Tettiks21 - 16/8/2019 13:37

Λαθος, Βρανιες και Λιβαγια επρεπε να.μιλησουν χαχαχαχα

loucid_dreamer - 16/8/2019 14:01

Ακριβως!

mikesal - 16/8/2019 14:00

θα σου οω εγω τι ηταν το λαθος....αρχικα ο σιμοες δεν κανει για την ομαδα ο κριστισιτς ειναι ανετοιμος ο μανταλος δεν πρεπει να παιζει στα πλαγια,ο ζεραλδες δεν πρεπει να παιζει στα πλαγια ο λιβαγια δεν ειναι δεκαρι συν οτι χρειαζομαστε ενα στοπερ και ενα εξτρεμ....μολις καταλαβουμε τα παραπανω τοτε θα προχωρησουμε

Nedved - 16/8/2019 13:58

Εσυ φταις

Marco_Van_Basten - 16/8/2019 13:57

Ο Λιβαγια μίλησε ?

makisele - 16/8/2019 13:57

Μήπως κόουτς να κοιτάξεις στον καθρέφτη και να τα πεις με τον εαυτο σου. Πρέπει να υπάρχει αξιοκρατία στο ποιος παίζει. Δεν γίνεται να έχεις βασικό διαρκώς αυτον τον Ζεράλδες και να κάνεις αλλαγή τον Λιβάγια.

Περιμένουμε να φάει πάγκο λπν από το επόμενο.

Δεν γίνεται να μην παίζουν Αλμπάνης ,Γαλανό καθόλου... Συνέχεια
Βέβαια πρέπει εκτός από στόπερ να αποκτηθεί ενα 6άρι κλάσεως..βγάζει μάτια ότι ο Σιμόες υποφέρει και μας κάνει και μας μαζί (είχε χθες και τον κάκιστο Κρίστιτσοτς).

Πάρτε λπν έναν στόπερ κλάσης, ένα 6άρι παικταρά και βγάλε κάποιους "δικούς σου" με πρώτο τον Τσίκο για να ηρεμήσουμε λίγο.

Anest21 - 16/8/2019 13:57

εχουμε 2 χρονια να δουμε παθος και διψα για νικη!

πριν 2 χρονια ενιωθες ατσαλι δεν φοβομασταν κανενα ντερμπι..μεχρι την μιλαν κοιταξαμε στα ματια..και τωρα με την ρουμανικη ομαδα αγανακτησαμε..καντε την αεκ...ΑΕΚ!

savvas_p25 - 16/8/2019 13:57

Η ομάδα όπως πέρσυ έτσι και φέτος δεν έχει τσαγανο,κακαλα βρε παιδί μου. Δεν βγαζει προσωπικότητα...Αν εξαιρέσουμε τον Βρανιες,Μάρκο και ίσως Μάνταλο ποιος από τους άλλους θα δείξει αρ**** στους Μάο Μάο η στο τηγάνι;ο αδιάφορος ζεραλντες;ο βερντε;ο σιμοες;

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 16/8/2019 13:50

Για την εικόνα της ομάδας πρώτα φταίει ο προπονητής και μετά οι παίκτες.

ilias87 - 16/8/2019 13:49

Δεν θα πω τπτ για το παιχνίδι θα πω μόνο ότι τι είδε και έβγαλε τον λιβαγια και κράτησε τον ανεκδιήγητο ζεραλδες μέσα,ούτε μια σωστή πάσα δεν έκανε είναι δυνατόν ο άλλος να μην νευριάσει?

NachoScocco - 16/8/2019 13:49

Ε ρε τι μας ξημέρωσε..Η στεναχώρια μου δεν περιγράφεται αδέρφια, πραγματικά σαν εφιάλτης ήταν αυτό το δεύτερο ημίχρονο,δεν πίστευα στα μάτια μου κ δεν έβγαινε μιλιά..Τι να πω,δεν μπορώ να ηρεμήσω,μακάρι να τα βρουν οι παίκτες και να γινουν μια οικογένεια,γιατί αλλιώς,κλαφ'τα Χαράλαμπε..Το μόνο θετικό ίσως να είναι το ότι δέχτηκε γερό σοκ η ομάδα χθες,που ετσι κ αλλιώς είναι μετριότατη κ προβληματική από το πρώτο φιλικό,όταν τρώγαμε φάσεις μισό γκολ από κάθε χωριό,αλλά... Συνέχεια εκθειαζαμε τους φοβερούς συνδυασμους.. Ευτυχώς που δεν κάναμε κανένα 2-0 στο ημίχρονο,που ήμασταν πολύ κακοί κ ευτυχώς που έχασε κ τα γκολ ο Βέρντε,για να μη κρύψουμε πάλι τις παθογένειες κάτω από το χαλί.. Ίσως η ομάδα αντιδράσει την Πέμπτη,ίσως να μας υποτιμήσουν λίγο..Τι να πω, μακάρι να αλλάξουν τα πράγματα γιατί δεν μας αξίζει κ άλλη πίκρα..

shake21 - 16/8/2019 13:48

Οτι δεν εχει νιωσει κανεις σας τι σημαινει το μεγαλειο της ΑΕΚΑΡΑΣ. Ενα ματσο περαστικοι ειστε. Βεναια δε φροντισε και κανεις να σας το μεταδωσει. Δεν γυαλιζει το ματι κανενός χλιαροι παιχτες κοινως γατακια χωρις παραστασεις και τσαγανο.

officer123 - 16/8/2019 13:48

Εάν ξεκινήσαμε από τώρα με τέτοιους προβληματισμούς, κλαφτα Χαράλαμπε!!!

johnsot - 16/8/2019 13:48

Όταν γίνονται συζητήσεις όλοι μαζί τίποτα ουσιαστικό δεν λέγεται. Σε κατ ιδίαν συζητήσεις μπορεί να βγει κάτι το ωφέλιμο. Θεωρώ επιβεβλημένο να μιλήσει ο Λυμπε μαζί του και να του εξηγήσει αν δεν το έχει καταλάβει ότι πάνω από όλους η ομάδα και όχι οι οποίες δεσμεύσεις έχει δώσει στους Πορτογάλους για να ερθουν. Αυτά για αρχή μπας και σωθεί το project

sd21edessa_CY - 16/8/2019 13:48

Να σου πω τι φταιει? Δεν αγκαλιαζεις τους παικτες, οπως ο Χιμενεθ και, ακου τι ειπε, σε συνηθιζω να χαιρετω τους παικτες που βγαινουν...... Ο πολυς επαγκελματισμος βλαπτει σοβαρα και πρεπει να γινουν μια οικογενεια οπως με Χιμενεθ. Οταν υπαρχει το οι δικοι μου παικτες που ηρθαν για εμενα και οι αλλοι, καπου το εχουμε χασει? Το να νοσταλγουμε τον Κονε, τον Γκαλο, τον Λαμπροπουλο, τον Πόνσε και αλλους πολλους και κυριως τον Χιμενεθ κατι δεν παει καλα. Μακαρι να αλλαξουν τα πραγματα και να μην... Συνέχεια συνεχισουμε να εχουμε θεμα με τους φαλακρους προπονητες. Η εικονα της ομαδας στο 2ο ημιχρονο ειναι και θεμα ψυχολογιας. Δεν γινεται ο Κρστισιτς να μην ξερει να παιζει μπαλα.........

iptamenos - 16/8/2019 13:46

μαλιστα βλεπω μια χαρα ξεκινησαμε ομορφιες.........μετα απο κανα διμηνο βλεπω να κανουν συζητησεις με τα ματ μεσα

enwsiths74 - 16/8/2019 13:42

Νωρίς ξεκίνησε η χρονιά.

yellowvest - 16/8/2019 13:42

Σφιχτή άμυνα που πνίγει ...κοντά οι γραμμές και όχι σκορποχώρι ... δίκαιος προπονητής χωρίς εμμονές σε παίκτες και συστήματα ( ο καλύτερος παίζει ,ο χειρότερος βγαίνει ...όχι παιδιά και αποπαίδια ) ...απλά πραγματάκια Καρντόσο τα πολύ βασικά ...η αλφαβήτα ...ξεκίνα από εκεί και βλέπεις για παραπέρα ...

the_teacher - 16/8/2019 13:39

Από τον Δεκαπενταύγουστο ψάχνουμε να βρούμε τι φταίει; Ωραία.

ΕΠΟΜΕΝΟ