190 ΣΧΟΛΙΑ

Στον «αέρα» ο Χιμένεθ

Ορθάνοιχτο άφησε το ενδεχόμενο αντικατάστασης του προπονητή ο Δημήτρης Μελισσανίδης, αποφεύγοντας να κλείσει το θέμα παρά τις συνεχείς ερωτήσεις των δημοσιογράφων – «Θα δούμε μέχρι 10 Ιουνίου», τόνισε ο ηγέτης της ΑΕΚ, αφού ως γνωστός τότε λήγει το buyout του συμβολαίου για τη νέα σεζόν

H Brink’s Hellas ΠPOΣΛAMBANEI AMEΣA ΦYΛAKEΣ AΣΦAΛEIAΣ ΣTHN ATTIKH.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ H KAΛEΣTE ΣTA THΛ. 2110130604-5

Στον «αέρα» βρίσκεται ο Μανόλο Χιμένεθ, ενόψει της νέας σεζόν, μετά τα όσα είπε χθες ο Δημήτρης Μελισσανίδης στην εκδήλωση που πραγματοποίησε στους δημοσιογράφους της ΑΕΚ. Στην κουβέντα που είχε με τους ρεπόρτερ της Ενωσης, στην AEGEAN, ο διοικητικός ηγέτης της Ενωσης απάντησε για περισσότερο από μία ώρα σε όλα τα θέματα της ομάδας και ειδική αναφορά έγινε στον προπονητή. Μέχρι τις 10 Ιουνίου υπάρχει το buyoutμε τον Σεβιγιάνο τεχνικό, με τον Μελισσανίδη να αφήνει τα πάντα ανοιχτά για τη μεταξύ τους συνεργασία. Μάλιστα, παρά τις πιέσεις που δέχθηκε απέφυγε να κλείσει το θέμα! Αναλυτικά ο Μελισσανίδης είπε:

«Με τον κύριο Χιμένεθ μιλήσαμε για την χρονιά που πέρασε. Είπαμε αυτά που έπρεπε να πούμε. Έχουμε περιθώριο ακόμα. Συζητάμε μαζί του, μιλήσαμε και για το πλάνο, αλλά ο χρόνος θα δείξει. Μέχρι τις 10 Ιουνίου θα ξέρουμε. Κάναμε τον απολογισμό και θα δούμε. Το κλαμπ θα αποφασίσει», ανέφερε.

Για το τι τον κάνει επιφυλακτικό και δεν λέει το ντε-φάκτο «ναι» για Χιμένεθ και για το αν θα ψάξει προπονητή: «Δεν είπα κάτι τέτοιο. Είπα ότι έχω μιλήσει μαζί του, βρισκόμαστε σε συζητήσεις, αλλά δεν μπορώ να εξωτερικεύω το πως σκέφτεται το κλαμπ για τη νέα χρονιά. Ούτε θα δώσω αναφορά. Όταν είναι κάτι να πούμε θα το πούμε».

Για την εικόνα της ΑΕΚ και αν στόχος είναι να δημιουργήσει μια ανταγωνιστική ομάδα που θα μπει στην Αγιά Σοφιά: «Θα προσπαθήσουμε να αλλάξουμε την εικόνα. Κάνουμε προσπάθεια. Θέλουμε να φτιάξουμε μια ομάδα ανταγωνιστική για να μπει μέσα στη Νέα Φιλαδέλφεια και να τη χαιρόμαστε όλοι. Από φέτος θα ξεκινήσει. Αυτή είναι η προοπτική. Μπορεί να το πετύχω μπορεί και όχι».

Για την τελευταία επίσκεψη στα Σπάτα και τους παίκτες

Για την τελευταία επίσκεψη στα αποδυτήρια και για το αν είπε σε κάποιους παίκτες ότι δεν μπορούν να παίξουν στην ΑΕΚ και ότι έχουν κλείσει τον κύκλο τους: «Όχι. Δεν είπα τέτοιο πράγμα. Γιατί να απαντήσω σε κάτι που δεν είπα; Αυτά τα οποία με ρωτάς είναι εκτός τόπου, δεν τα είπα. Δεν πιστεύω ότι η ομάδα έχει κλείσει τον κύκλο της. Θα την ενισχύσουμε την ομάδα και θα προσπαθήσουμε. Όσες μεταγραφές χρειάζεται θα τις κάνουμε. Στο ποδόσφαιρο είναι όλα μέσα. Μήπως νομίζετε ότι έχουμε την Μπαρτσελόνα; Πήγαμε σε τέσσερις τελικούς, πήραμε τον έναν. Το ότι πήραμε το πρωτάθλημα είναι λίγο; Το ότι πήραμε το Κύπελλο είναι λίγο; Το ότι πήγαμε σε τέσσερις τελικούς είναι λίγο; Δεν είμαι χαρούμενος για αυτούς τους χαμένους τελικούς αλλά είναι λίγο; Το ότι δεν χρωστάει ευρώ το κλαμπ είναι λίγο; Το ότι φτιάχνει γήπεδο είναι λίγο; Το ότι παίξαμε Europa League και Champions League είναι λίγο; Τα αθλητικά κέντρα; Είναι λίγο; Ξέρετε που ήταν η ΑΕΚ πριν πέντε, έξι χρόνια;».

Για το αν ο μεταγραφικός σχεδιασμός γίνεται σε συνεργασία με τον προπονητή: «Τις μεταγραφές τις κάνει ο τεχνικός διευθυντής, αλλά τις συζητάμε και με τον Χιμένεθ».


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
BYZANTIN - 24/5/2019 20:47

Εγώ το διαπίστωσα ότι είναι στον αέρα από την απόλυση του Ουφ...(άν)...ο.

Aekfamily21 - 23/5/2019 21:08

λετε να τσεκαρουμε παλι Κριστιανσεν ; βλεπω πως ο Ατρομητος κατεληξε σε Αναστασιου

divercmas - 23/5/2019 21:50

Φίλε είμαι από Κύπρο και οπαδός και της ΑΕΚ Λάρνακα και ο Κρίστιανσεν όταν ήταν προπονητής μας ( πολύ καλός) παιζόταν το πρωτάθλημα με το Αποελ στη Λευκωσία νομίζω προτελευταία αγωνιστική και είχε υπογράψει για τη νέα χρόνια με το αποελ...καταλαβαίνεις χάσαμε το πρωτάθλημα (1-1) με πέναλτυ απο τα google maps...μακριά είναι από αυτόυς που δεν ταιρίαζουν στην ΑΕΚΑΡΑ λόγω "χαρακτήρα"!!! Πολύ καλός όμως σαν προπονητης τουλάχιστο Κύπρο.

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 21:37

@Aekfamily21


Αδερφέ, προσωπική μου γνώμη είναι ότι αν φύγει ο Μανόλο τελικά, ο Κρίστιανσεν είναι πρώτη επιλογή και όχι ο Μιλόγεβιτς. Έτσι, πιστεύω φυσικά.... Συνέχεια
Υγ. Χθες, που έπεσε το μάτι μου, ότι ο Κρίστιανσεν είναι στην Αθήνα για συζητήσεις, με τον Ατρόμητο (ώρες πριν γνωρίζω, για το «πάρτι» του Μελισσανίδη, που είπε όσα γράφει το άρθρο), σκέφτηκα πως ήρθε για εμάς και όχι για τον Ατρόμητο (χωρίς να λέω κάτι σίγουρο φυσικά, απλώς την σκέψη μου).

Aekfamily21 - 23/5/2019 21:49

νομιζω πως ο τιγρης θελει Βιειρα της Μορειρενσε ομως πρωτη επιλογη

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 21:52

@Aekfamily21


Δεν ξέρω, ποιος είναι πρώτη επιλογή αλλά σαν πρώτα ονόματα ακούστηκαν Κρίστιανσεν, Βιέιρα και Ντάνιελ Ράμος.

yoloaek - 23/5/2019 20:57

Φερνάντο......?!

blueplanet - 23/5/2019 21:43

Προφανώς εννοείς τον Φερνάντο Σάντος.Μακάρι!!!.Σοβαρώτατος άνθρωπος και επαγγελματίας!!!

Thana21 - 23/5/2019 21:27

Υποτίθεται δεν έχει λογική να διώξεις προπονητή με αμυντική φιλοσοφία για να πάρεις προπονητή με την ίδια φιλοσοφία.Αν ήταν όμως να επιστρέψει ο Σάντος,που είναι δυο κλάσεις πάνω από τον αρκετά καλό προπονητή Χιμένεθ,μακάρι να ερχόταν.Κόντεψε να πάρει πρωτάθλημα με την ΑΕΚ με 5 εκατομμύρια ευρώ μπάτζετ και παίχτες -πλην εξαιρέσεων- που δεν θα είχαν θέση ούτε τώρα στην ομάδα μας που δεν έχει μεγάλη ποιότητα αυτή τη στιγμή.Κατάφερε ακόμα και με το παόκι να διεκδικήσει πρωτάθλημα,που... Συνέχεια δεν έπαιζαν τότε ούτε στα όνειρα τους τα λεφτά του Σαββίδη με διοίκηση Ζαγοράκη.Γιατί είναι προπονηταράς.Κι ας έχει αμυντική φιλοσοφία κλπ.Ο Φερνάντο ήταν εγγύηση ότι με 15 εκατομμύρια μπάτζετ θα έφτιαχνε ομαδάρα.Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει καν το ενδεχόμενο επιστροφής του.

Fotis_Oik_MONO_AEK - 23/5/2019 21:35

Καλησπέρα σας αδερφια.. Λοιπόν πρώτο συμπέρασμα κατ εμένα τουλάχιστον κ βλέποντας κ διαβάζοντας ότι γραφεται κ ότι λέγεται από ρεπόρτερ κ κόσμο της ΑΕΚ,είναι ότι όσο κ αν αγαπώ τον Μανόλο γιατί είναι ο προπονητής που μετά από 24 χρόνια με έκανε εμένα κ όλα τα αδερφια μου να κλαίμε από χαρά κ να πανηγυρίζουμε πλέον με γκρίζα μαλλιά αλλά με την ίδια μη πω κ πιο μεγάλη μουρλα ,το πρωτάθλημα της ΑΕΚ,δεν γίνεται να συνεχίσει να είναι ο προπονητής της ΑΕΚ..Δεν έχει τη στήριξη ούτε της... Συνέχεια διοίκησης,είναι προφανές η αμφισβητηση ειδάλλως το θέμα Χιμένεθ θα το είχε κόψει μαχαίρι χθες ο Μελισσανίδης όταν θα πήγαινε να δημιουργηθεί.Δεν έχει όμως κ τη στήριξη της πλειοψηφίας του κόσμου της ΑΕΚ, υπαρχει μια αμφισβητηση που ίσως ακόμα κρύβεται μέσα στη σιωπή αλλά εάν τυχόν έρθουν κάποια άσχημα αποτελέσματα νωρίς,ευχή όλων μας να μη συμβεί αυτό , υπαρχει κάποιος που πίστευει οτι η σιωπή δεν θα γίνει κράυγη κ δεν θα είναι υπέρ του ?Για αυτό θεωρώ σωστό η επανεκκίνηση της ΑΕΚ να γίνει με ένα προπόνητη που θα μας κάνει ξανά ΈΝΩΣΗ γιατί έχουμε χάσει κ αυτό δυστυχώς..Αλλά εκτός από όλα αυτά για μένα είναι πλέον προφανές ότι υπάρχει μια απώλεια που δεν έχει αντικατασταθεί κ αυτή δεν είναι άλλη από τον Ντούσαν Μπάγεβιτς...Από εκεί πρέπει να ξεκινήσει η επανεκκίνηση,απο έναν άνθρωπο με τις γνώσεις,την εμπειρία,το κύρος αλλά κ τον σεβασμό που είναι στην πραγματικότητα το νούμερο 1 στο ποδόσφαιρικο τμήμα της ομάδας κ θα αφήνει τον Μελλισανιδη να ασχοληθεί απερίσπαστος κ με ήσυχο το κεφάλι του όπως το έκανε με τον Μπάγεβιτς,με αυτό που ξέρει καλύτερα από τον καθένα μας δηλαδή να φτιάχνει αυτοκρατορίες ..Μακάρι να βρεθεί γρήγορα.

Aekfamily21 - 23/5/2019 20:49

το μονο που θα μπορουσα να υποθεσω ειναι οτι ξενερωσε ο τιγρης (οπως κ εμεις) με τις εισηγησεις του Μανολο για τους δυο προς αποκτηση ποδοσφαιριστες. Δεν εξηγειται αλλιως το αδειασμα για το ποιος επιλεγει παικτες .

Πρεπει ομως με καθαρο μυαλο προεδρε να συνυπολογισεις πως ο Μανολο το εδεσε το σκορποχωρι του Μαρινου και εβαλε ψυχη. Το ταλεντο πρεπει να το αγορασουμε προεδρε. Αλλα την ψυχη δεν την... Συνέχεια αγοραζεις. Την φτιαχνει ο προπονητης

blueplanet - 23/5/2019 21:10

Εγώ συμφωνώ με τον φίλο AEKFAMILY21.Με κάτι έχει ενοχληθεί ο κ.Μελισσανίδης από τις προτάσεις του κ.Χιμένεθ.Διαφορετικά δεν εξηγείται η σημερινή συνέντευξη του.Είναι αποδεδειγμένο ότι ο κ.Χιμένεθ είναι πολύ καλός προπονητής.Δεν πρέπει να έχουμε την απαίτηση όμως να κάνει και καλές μεταγραφές.Βλέπε περίπτωση Μοράν. Ακόμα διερωτώμαι πως αυτή η προσωπικότητα που λέγεται Χιμένεθ μας πρότεινε στην ΑΕΚ τον Μοράν που είναι ο ορισμός του 'παλτού". Θέλω να καταλήξω ότι ο προπονητής... Συνέχεια ασχολείται με την προπονητική και ο σκάουτερ με τις μεταγραφές.Ο κ.Μελισσανίδης όμως γνωρίζει καλύτερα από όλους μας!!!

Kemp21 - 23/5/2019 18:24

Αν δεν πεσουν χρηματα για παικταραδες οποιον κ να φερεις προπονητη τριτος θα σαι κ φετος. Μεγαλη απογοητευση εχω ξενερωσει απο περσι τελος αυγουστου οταν περασαμε ομιλους κ η ομαδα ειχε 25μυρια κ ο προεδρος δεν εβαλε ουτε 1 μυριο να παρει εναν παικτη. Δυστυχως το γηπεδο απο μονο του δεν φτανει για να φερει κοσμο στο γηπεδο κ ουτε το αγωνιστικο προφιλ βοηθαει να μαστε σφιχτοι πισω κλπ. Σφιχτοι σαν ομαδα σφιχτοι στα οικονομικα ενταξει ο κοσμος ειναι ηδη στριμωγμενος κ ψαχνει μια... Συνέχεια διεξοδο αν παει γηπεδο κ φαρμακωνετε κ εκει τι να πω? Πιστευω να συμφωνειτε οι περισσοτεροι με αυτο που λεω. Δεν γινεται ο αλλος να κανει προταση στο γκοδιν ο αλλος να φερνει βαλμπουενα κ συ να παρακαλας για δανεικο δυο χρονια τον ματσις. Δεν γινεται να παλευεις με τοξα οταν οι αλλοι εχουν οπλα.

Baval_21 - 23/5/2019 19:00

Ολα καλα, αυτο με την προταση στον Γοδιν τι το ηθελες ρε φιλε; Οχι και να μασαμε εμεις το κουτοχορτο που προοριζεται για τα παοκια. Λαικ σου εβαλα, αλλα σε αυτο εισαι φαουλ.

Kemp21 - 24/5/2019 17:56

Κ μονο οτι εκανε προταση στον γκοδιν κατι λεει. Αν εκανε φυσικα. Δεν θελω να χρεωθει η ομαδα αλλα ουτε κ να φτιαξει γηπεδο κουτσουρευοντας το μπατζετ

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 20:58

@Kemp21


Συνήθως, συμφωνώ σε λεγόμενα σου. Αλλά το σχόλιο σου, είναι φάουλ κατ'εμέ. Καταρχάς, δες σημερινό άρθρο, όπου λέει ο Μελισσανίδης, ότι τα λεφτά του Champions League, ήταν 20.000.000€ και το 75% αυτών (δηλαδή 15.000.000€), πήγαν στο γήπεδο.... Συνέχεια

Έχεις στεναχωρηθεί πάλι, επειδή 23 Μαΐου, δεν έχουμε ανακοινώσει τις μεταγραφές μας; Να μου έλεγες, μετά τα σημερινά, ότι από την στιγμή, που δεν ξέρουμε καλά - καλά, ποιος θα είναι προπονητής, να το δεχτώ. Τώρα, αυτό δεν στέκει. Είναι ακόμα αρχές, ξεκολλάτε.


Επίσης, σταματήστε να διαβάζεται ότι να'ναι για τους άλλους. Ναι, ο Ολυμπιακός φέρνει Βαλμπουενά, ο οποίος είναι τραυματίας και δεν ξέρεις, αν θα έχει και επιτυχία (εξάλλου, τα περισσότερα «σαπάκια» έρχονται σε αυτήν την ηλικία και δεν κάνουν τίποτα). Για τον ΠΑΟΚ, μας είχατε πρήξει "Ο Ρώσσος, κρατάει Βαρέλα με 1.500.000€ συμβόλαιο και τον Σάκχοφ" και τελικά, κανένας από τους 2.


Είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ πολύ νωρίς, για να κρίνουμε το οτιδήποτε. Το μόνο που πρέπει, να ξεκαθαρίσει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, είναι το ποιος θα είναι προπονητής. Χωρίς αυτόν σίγουρο, δεν μπορεί να τρέξει ο σχεδιασμός.

Kemp21 - 23/5/2019 22:20

Φιλε οταν λεει θα ακολουθησουμε την ιδια τακτικη λογικο δεν ειναι να στενοχωριεμαι? Η ομαδα χρειαζεται παικταραδες κ οχι πασαλειματα...

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 22:25

@Kemp21


Εννοεί, φίλε μου, πώς θα συνεχιστεί η σφιχτή πολιτική, ώστε να μπορεί η ομάδα να είναι ανεξάρτητη. Ερώτηση, λοιπόν, προς εσένα και όσους είναι κατά αυτής της πολιτικής. Θες, αύριο να φύγει ο Μελισσανίδης και να αφήσει μία ομάδα, χωρίς χρέη και με 2 - 3 κατακτήσεις τίτλων ή θες, αύριο να φύγει... Συνέχεια ο Μελισσανίδης, αφού θα σου έχει φέρει 5 - 6 παιχταράδες, να έχεις πάρει 5 - 6 τίτλους, αλλά να είσαι βυθισμένος στα χρέη;

Thana21 - 23/5/2019 21:21

Ο γαύρος έφερε Τουρέ που σαν κλάση είναι μεγαλύτερη από Βαλμπουενά και είδαμε τι πρόσφερε ο Τουρέ.Είδαμε πόσο πρόσφερε και ο Μιραλάς.Αλλο να φέρεις τον Ρίμπο στα 35 κι άλλο τον Βαλμπουενά.

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 21:05

Ααα και μία μικρή συμπλήρωση, ΜΗΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΛΑ!!! Σιγά, μην ερχόταν ο Γοδίν, στην Ελλάδα. Έχει πρόταση, από την Ίντερ, που αγγίζει τα 7.000.000€. Δεν είναι τελειωμένος, παρά την ηλικία του.

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 23/5/2019 20:56

Συμφωνώ μαζί σου αδερφέ..!!!

Μια μικρη διορθωση μόνο.

Τόξα δεν τα λες..........σφεντονες Ναι...!!!

Ελπίζω να μη μας ξενερώσουν κι άλλο...!!

arkadas - 23/5/2019 20:57

Άλλη μια χαμένη χρονιά...

Paixtarathelw - 23/5/2019 19:53

Η Γνώμη μου είναι πως το πλάνο έχει ως εξής, Σερβοφωνος προπονητής!Αν ξέρει και ελληνικά ακόμα καλύτερα! Εγώ πάντως θα ήθελα Ίλια ιβιτς για τεχνικό διευθυντή και ας μας έφερνε προπονητή τον αδελφό του.Περα από τα οπαδικα ο βλανταν έπαιζε σύγχρονο ποδόσφαιρο επιθετικό, όποιος δεν θέλει να το δει σεβαστό. Η άλλη λύση μπορεί να είναι κάποιος Πορτογάλος, ε ίδωμεν κύριοι!

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 20:40

@Paixtarathelw


Καλησπέρα, φίλε. Για τον Ίλια Ίβιτς, δεν μπορώ να σου εκφέρω πλήρης άποψη, διότι ήμουν μικρός όσο ήταν στην ΑΕΚ, για να θυμάμαι καλά τις κινήσεις του. Δεν ξέρω, αν ασχολείται πλέον, με το ποδόσφαιρο, αφού το έψαξα και είδα, πώς η τελευταία του δουλειά ήταν στον Ερυθρό Αστέρα, μέχρι το 2009.... Συνέχεια

Για τον αδερφό του, ωστόσο, μπορώ. Ο Βλάνταν Ίβιτς, αν και δεν το περίμενα, παρουσίασε καλό έργο στον ΠΑΟΚ (όπου τον παρακολούθησα), όπου για λίγο καιρό παίζανε πραγματικό ποδόσφαιρο. Ήταν αρκετά καλός, απλώς από την ημέρα, που έκανε τα «καραγκιοζιλίκια» στην Λεωφόρο, έχασε εύκολα τον σεβασμό των Ελλήνων οπαδών.


Πάντως και στην Μακάμπι, τα πάει περίφημα! Προσωπικά, δεν θα με χάλαγε. Γενικά, πιστεύω, πώς αν κάποιος είναι ικανός, δεν έχει σημασία αν ήταν στον ΠΑΟΚ, τον Ολυμπιακό ή τον Παναθηναϊκό. Αν ξέρει την δουλειά του, θα πετύχει.


Πάντως και η Μακάμπι, έχει ξετρελαθεί από την δουλειά του και δύσκολα, θα τον αφήσει να φύγει. Αν δεν είχε βγει η ενημέρωση πριν λίγες μέρες, για Μιλόγεβιτς, θα σου έλεγα πως είναι νούμερο 1 στόχος. Τώρα, πολύ φοβάμαι, πώς θα είναι ο Κρίστιανσεν (τον οποίο δεν γνωρίζω τι έργο έχει παράγει).

blueplanet - 23/5/2019 20:47

Γειά σου φίλε ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 21.Τι είναι ο Κρίστιανσεν;

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 21:03

@blueplanet


Γεια σου, φίλε. Ο Κρίστιανσεν, είναι προπονητής. Όταν ήταν να επιστρέψει ο Μανόλο, είχε ακουστεί και πάλι όπου κάποια αδέρφια, λέγαν πως είναι αρκετά καλός. Ξεκίνησε, σαν βοηθός από την Αλ Τζαζίρα (ΗΑΕ), έγινε πρώτη φορά πρώτος προπονητής στην ΑΕΚ Λάρνακας, πήγε ύστερα στο ΑΠΟΕΛ και αργότερα... Συνέχεια στην Λιντς.


Από την ώρα, που έφυγε απ'την Λιντς, δεν έχει καθίσει σε άλλον πάγκο, αλλά ακούγεται έντονα ότι βρίσκεται στην Αθήνα, για επαφές με τον Ατρόμητο. Είχε ακουστεί και πριν πουν, ότι ο Χιμένεθ θα μείνει, μαζί με τον Μιλόγεβιτς, για εμάς.

blueplanet - 23/5/2019 21:20

Να είσαι καλά σε ευχαριστώ.Τι ωραία που ενημερώνεις!!Εγώ θέλω έναν αυστηρό προπονητή και έχει παράδοση η ΑΕΚ σε αυτούς τους προπονητές , να έλθει και να μας πει με σοβαρότητα ο Α ή ο Β ή ο Γ ..........δεν έχουν προοπτική στην ομάδα και τζάμπα πληρώνουμε λεφτά.

blueplanet - 23/5/2019 20:11

Γεια σου φίλε Paixtarathelw. Οταν γράφεις εσύ ,εγώ σιωπώ κα σε διαβάζω με προσοχή.Δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί ξαφνικά δίνει συνέντευξη ο κ.Μελισσανίδης αναδεικνύωντας δύο θέματα ,όπως τα κατάλαβα εγώ.Πρώτον ,πάμε σε αλλαγή προπονητή και δεύτερον αναβάλλει το εκ των ουκ άνευ αναγκαιούν "ξεσκαρτάρισμα" των παικτών.Γιατί;

vanhat21 - 23/5/2019 20:13

δυστυχως προεδρε καταλαβαινουμε οτι για μια ακομη χρονια θα ειμαστε η τελευταια τρυπα στο ζωναρι. Τα παιδια των αμερικανων ενισχυονται με βαλμπουενα και σκρτελ. ναι συμφωνω ολα στο γηπεδο θα φανουν, αλλα εμεις απο την αλλη παμε για κινηση-ματ- με τον φανο κατελαρη. βρε... κατεργαργηδες,αν συνεχισουμε με τα σημερινα δεδομενα μας βλεπω να κατεβαινει .... αχλαμπουκωτο. Μακαρι να βουλωσεις στοματα προεδρε γιατι ξερεις ο ΑΕΚτζης τι εχει περασει ολα αυτα τα χρονια. Καλα τα γηπεδα,καλα τα... Συνέχεια προπονητικα και σε ευχαριστουμε. Αλλα δεν σηκωνεται και αλλη μια χρονια η ΝΤΡΟΠΗ.οχι η ΗΤΤΑ. Αχαριστοι δεν ειμαστε αλλα να λεμε και τα πραγματα με το ονομα τους.

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 20:29

@vanhat21


Διαφωνώ, φίλε μου. Καταρχάς, παίρνει 2 παίχτες, οι οποίοι έχουν περάσει όσα έχουν περάσει και είναι και σε κάποια ηλικία. Κι ας το δεχτώ, για τον Σκρτελ, ο οποίος είναι στόπερ και δεν είναι τόσο κακή περίπτωση, παρά την ηλικία του. Ο Βαλμπουενά, στα 34 (35 τον Σεπτέμβρη) και με τραυματισμό που έρχεται,... Συνέχεια πώς ξέρεις αν θα πετύχει;


Επίσης, ο Κατελάρης, απλώς ακούστηκε. Έχεις δει μήπως, ανακοινώσεις; Εγώ, πάλι όχι. Οπότε, γιατί κρίνουμε για μεταγραφές, που ΔΕΝ έχουν γίνει; Εμείς, επίσης, καλά - καλά, δεν ξέρουμε ΠΟΙΟΣ θα είναι προπονητής, την νέα σεζόν.


Ας δούμε, τι κινήσεις θα γίνουν και ας κρίνουμε, την αποτελεσματικότητα εντός του αγωνιστικού χώρου. Έχει κουράσει το όλο θέμα με "Ο ΠΑΟΚ, κρατάει Βαρέλα και Σάκχοφ και εμείς, πάμε για τον Κατελάρη και τον Ογιούσου", "Ο Ολυμπιακός, θα πάρει Βαλμπουενά και Σκρτελ και εμείς, θα πάρουμε κάποιον άλλον".

Byzantium21 - 23/5/2019 20:27

Πραγματικα δεν καταλαβαινω ρε μαγκες. Αδειασε τον Μανολο ο προεδρος, και αντε να το σεβαστω. Το πλανο της ομαδας ομως ποιο ειναι; Πρεπει να γινει κατανοητο, οτι για να παρει τα πανω της η ομαδα αυτο που προεχει ειναι η συσπειρωση του κοσμου. Ο κοσμος αυτη τη στιγμη αισθανεται αποκομμενος, σκασμενος ισως απο την ελλειψη πλανου, γκαριζουμε και περα βρεχει...Δεν εννοω να παιρνουν οτι παιχτες ζηταει ο καθενας. Αλλα αν δεν δειξεις οτι σαν ΠΑΕ παλευεις για να αλλαξεις το πτωτικο... Συνέχεια επιπεδο της ομαδας τοτε ο κόσμος ξενερωνει. Αν δεν πιστευει ο κοσμος το υλικο της ομαδας, πως θα παρει η ομαδα τα πανω της; Αν δεν παραγει ενα σωστο πλανο η ΠΑΕ και να κανει τις κινησεις τις πανω σ'αυτο, τοτε εγω εχω μεγαλες αμφιβολιες οτι θ'αλλαξει τιποτα. Και για να εξηγησω. Ο προπονητης δεν θα σου φτιαξει το πλανο. Αναλογα το πλανο σου, βρισκεις τον καταλληλο προπονητη και του δινεις αν εχεις η του παιρνεις τα εργαλεια που χρειαζεται για να κανει το πλανο πραγματικοτητα. Ειμαι λαθος;

Aekopliktos - 23/5/2019 18:57

Προπονητές, διοικήσεις κ παίκτες αλλάζουν κ φεύγουν..... Μόνο η ΑΕΚΑΡΑ κ το μεγαλείο της μένουν... Δεν θα είμαστε προσωπολατρες ούτε του Χιμένεθ, ούτε του Μελ, ούτε παικτών... Στο πλήρωμα του χρόνου θα έρθουν καλύτεροι κ στο ποδοσφ.τμημα κ στη διοίκηση, η δυναμική αυτής της ομάδας θα αποβάλει τους λίγους κ μέτριους...

teo72 - 23/5/2019 20:17

Το πιο αεκτζηδικο μήνυμα της ημέρας... Συμφωνώ απόλυτα.... Αεκολατρες κ όχι προσωπολατρες.... Όποιος δεν μπορεί να κάνει την ΑΕΚΑΡΑ πρώτη κ μεγάλη, η ίδια η ομάδα θα τον αποβάλει...

Manos_AEK21 - 23/5/2019 20:08

Πρακτικά οικονομικά... Εάν είναι να πας σφιχτά οικονομικά όπως συμφωνο απόλυτα για να μην γίνουν πάλι μεγάλα λάθη του παρελθόντος πας στην προοπτική Μανολο Χιμένεθ που τα λίγα λεφτά μπάτζετ που θα του δώσεις μπορεί να κάνει μεγάλα πράγματα.... Κατά την γνώμη μου για εμένα κρατάς Μανολο Χιμένεθ που είναι δοκιμασμένος και τίμιος προπονητής θα έλεγα εγώ..... ***Που να πας να μπλέξεις τώρα με καινούργια φρούτα.....

fortsaAEKARA - 23/5/2019 20:05

Ότι θέλουμε όλοι δηλαδή η ομάδα να παίζει μπάλα κ να κάνει πρωταθλητισμό κάθε χρόνο το ίδιο θέλει κ ο Μελισσανίδης απλώς εμεις μιλάμε για παιχταραδες κ ο Μελισσανίδης σου μιλάει για την πραγματικότητα.Του χρόνου αν πάνε όλα καλά κ μπούμε στους ομίλους του Γιουρόπα όλα τα έσοδα από τους ομίλους θα πάνε σε μεταγραφες γιατί θα έχεις ΔΙΚΟ ΣΟΥ γήπεδο κ δεν θα χρωστάς ΠΟΥΘΕΝΑ.Φετος θα κάνει αυτό που χρειάζεται κ αν ο Πόνσε πει ότι θέλει Ελλάδα θα τον κρατήσει εκεί που πρέπει να... Συνέχεια κάνει υπέρβαση θα την κάνει.Κ αυτό που κατάλαβα από αυτά που είπε είναι ότι δεν έχει εμπιστοσύνη ούτε στους δικούς μας δημοσιογράφους δηλαδή ότι θα μαθαίνουμε θα είναι μόνο με ανακοίνωση από την ΑΕΚ.Κ για το θέμα του Χιμένεθ δεν γίνεται όλοι να λένε ότι είναι στον αέρα κ ο μελλισανιδης να λέει ότι μιλάει με τον Λυμπερόπουλο για μεταγραφές απλώς νομίζω όταν γυρίσει ο Χιμένεθ θα του πει το σχέδιο του κ θα αποφασίσει ο Μελισσανίδης.Οσο για τους σκορπαω λεφτά σε παιχταραδες τον τσετσενο κ τον μπούλη θέλω να τους δω αν δεν περάσουνε στους ομίλους τι μάγκες θα ειναι ... Κ θέλω μια φορά να τους δω να αναλύουνε στα πρόβατα τους τα έσοδα κ τα έξοδα τους .......

AEKara1821 - 23/5/2019 19:31

Η ομαδα πρεπει να επενδυσει σε ενα προπονητη για χρονια, ειτε αυτος ειναι ο Χιμενεθ ειτε αλλος. Με το να αλλαζεις προπονητη 3 φορες το χρονο δε πας πουθενα.

Για μενα ο Μανωλης ταιριαζει στην ΑΕΚ και μπορει να εξελιχθει κ ο ιδιος μεσα απ την ομαδα.

Βεβαια αυτος που βαζει το χερι στη τσεπη εχει παντα το πρωτο λογο

GGAEK - 23/5/2019 19:44

Φίλε με βρίσκεις 100% σύμφωνο, αλλά ο Μανόλο τελείωσε σήμερα. Το πραγματικό γιατί δεν θα το μάθουμε ποτέ μάλλον και επαληθεύονται οι υποψίες μου, ότι ο Μελ τον έφερε πίσω με κρύα καρδιά και ότι το τέλος του ήταν προαποφασισμένο. Μένει να δούμε τον επόμενο. Μην περιμένετε Μιλόγιεβιτς. Δέλλας ή Κρίστιανσεν. Κοινώς λευκή πετσέτα. Εννοείται μην περιμένετε Πόνσε, Αραούχο και λοιπά. 3η - 6η θέση του χρόνου και μόνο τα έργα στο γήπεδο θα προχωρούν. Αντίο Μανόλο. Σε ευχαριστούμε ξανά που μας... Συνέχεια ανέλαβες και σου εύχομαι να καθίσεις κάποτε στον πάγκο της αγαπημένης σου Σεβίλλης. Θα σου έλεγα καλή αντάμωση, αλλά δε νομίζω να μας κάνεις τη χάρη 3η φορά....

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 20:48

@GGAEK


Εντάξει, φίλε μου, ισχύει ότι άφησε μεγάλα υπονοούμενα και πάμε, σχετικά εύκολα, στο συμπέρασμα, ότι τέλος ο Μανόλο. Συμφωνώ, πώς ο αντικαταστάτης θα είναι ο Κρίστιανσεν, διότι πιστεύω ο κύκλος του Δέλλα, στην ομάδα έχει κλείσει, από την αποχώρηση του, δεν νομίζω να επιστρέψει πάλι... Συνέχεια (τουλάχιστον σύντομα).


Δεν πετάμε, σε καμία περίπτωση λευκή πετσέτα. Οι ανταγωνιστές μας, μέχρι στιγμής, δεν έχουν ενισχυθεί όπως όλοι λέτε. Ναι, ο Ολυμπιακός, θα ανακοινώσει τον Βαλμπουενά, ο οποίος θα είναι η πρώτη μεταγραφή (δεν μετράω του Σα). Τώρα, κατά βορρά μεριά, στον ΠΑΟΚ, εγώ βλέπω πως έχουν αποχωρήσει, οι 2 σίγουροι, Βαρέλα και Σάκχοφ, ενώ και ο Ολιβέιρα, μάλλον δεν θα μείνει.


Έχουμε ακόμα 23 Μαΐου. Δεν έχει ανοίξει ΚΑΝ, ακόμη η μεταγραφική περίοδος. Ουσιαστικά, τίποτα δεν έχει ξεκινήσει ακόμα, όλα απλά είναι συζητήσεις. Οπότε, υπομονή και θα δούμε, μην βιάζεστε να βγάζετε συμπεράσματα.


Υγ. Η 3η φορά, ήταν η τωρινή.

kostasfarsalios21 - 23/5/2019 13:55

Προσωπική μου γνώμη, το θέμα έχει κλείσει και το όνομα αυτού Δέλλας.

loucid_dreamer - 23/5/2019 19:36

με Χιμενεθ Τεχνικο Διευθηντη οπως ο Ματιασεβιτς? Θα μου αρεε αυτη η τρειαδα.Πιστευω και στον Μελ.

dionisis - 23/5/2019 16:22

Σου έβαλα και εγώ dislike. Όχι για το σχόλιο σου, αλλά για το όνομα, που είναι λίγο (προπονητικά) για την ΑΕΚ που όλοι ονειρευομαστε.

Kemp21 - 23/5/2019 18:33

Δελλας κ πολυ μας ειναι με το μπατζετ που θα χουμε κ φετος. Τουλαχιστον θα βλεπουμε κ λιγη μπαλα να ξεχνιωμαστε

G339 - 23/5/2019 17:43

Και που να σφίξουν οι ζέστες. Και να είχε ένα 1% πιθανότητες ο Δέλλας, το έχασε με 0-5 από τον Θρήνο. Γι αυτό άλλωστε το είχε διώξει και την πρώτη φορά ο Τίγρης, επειδή μετέτρεψε μια ήττα 1-0 με γκολ (μάλλον) επιθετικό φάουλ, σε συντριβή 4-0 από τον Θρήνο, βγάζωντας τον Σιμόες και παίζωντας δίχως αμυντικό χαφ από το 50 στο Καραισκάκη, κόντρα σε μια όπως και να το κάνουμε ανώτερη ομάδα. Και στο τέλος τι είπε, ότι είπε και φέτος, τι 1-0, τι 4-0. Έλα ομως που αυτό δεν ισχύει για τις μεγάλες ομάδες.... Συνέχεια Νομίζω και ο Χιμένεθ αν είχε χάσει 2-1 ή έστω 3-1 θα είχε πολύ περισσότερες ελπίδες να μείνει.

SoNoLogiK - 23/5/2019 17:24

Εγώ προσωπικά τον Δέλλα τον πιστεύω. Αλλά θα ήθελα απλως ειτε είναι ο Μανόλο είτε οποιοσδήποτε άλλος.Να ξεκαθαρίσει γρηγορα για να γίνει σωστός σχεδιασμός

AEKMAN88 - 23/5/2019 17:14

Παίζει επιθετικό ποδόσφαιρο αλλά μηδέν τακτική. Κερδίζει πχ 1-0 και αντί να διαφυλάξει το σκορ κάποιες φορές συνέχιζει επιθετικα και τελικά το τρώει, για αυτό είχε την χειρότερη άμυνα μετά τον Απόλλων στο πρωτάθλημα κι ας τερμάτισε ψηλά. Ο Δέλλας είναι για πρωταθλήματα στυλ Ολλανδίας πού παίζουν όλοι 4-3-3 και χωρίς άμυνες

solid_snake - 23/5/2019 14:41

Εμένα μαρεσε η μπάλα που έπαιζε. Στρωτό ποδόσφαιρο passing game και κάθετες, είχε μια διαρκή κίνηση η ομάδα.

Αλλα με ένα τεράστιο λάθος να βάλει Λαμπρόπουλο αμυν.χαφ.

Τωρα δεν ξερω αν μπορει να σταθει καλυερα στην ομαδα με καποιες καλες μεταγραφες. Ισως δεν ειναι τοσο καλος οσο νομιζω και απλα να ειναι απο μεγαλη συμπαθεια να μην το βλεπω.

barlos71 - 23/5/2019 15:27

Τον Λαμπρόπουλο αμυντικό χαφ τον έβαλε ο Τιμούρ. Ο Τράι είχε τη φαεινή ιδέα να παίξει 4-3-3 με Ανάκογλου στην Τούμπα για ένα ημίχρονο. Θαύμα που δεν φάγαμε 4. Στο δεύτερο το άλλαξε.

Για τον Τράι είχα πει ότι η στιγμή ήταν λάθος. Ήταν άπειρος αλλά θα γίνει καλός προπονητής.

artac_21 - 23/5/2019 17:47

Πότε;

solid_snake - 23/5/2019 17:27

Μαλλον θα μπερδευτηκα. Νομισα οτι ο Δελλας ειχε βγαλει Σιμοες και εβαλε Λαμπροπουλο μεσα στο καραισκακη και η ομαδα κατερευσε.

Constantinoupoli86 - 23/5/2019 14:32

Τότε πρόκειται για την απόλυτη απελπισία!

YellowKing21 - 23/5/2019 19:28

Παιδια πολυ φοβαμαι οτι αν γινουν και φετος τα ιδια λαθη και εχουμε την ιδια χρονια τοτε ισως δουμε αδειες θεσεις και στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ και ειναι κριμα...

Okonski21R - 23/5/2019 19:23

Πιστεύω ότι με ψάξιμο υπάρχουν στην αγορά παίκτες σε λογική τιμή εγνωσμενης αξίας ακόμα και ελεύθεροι. Προσωπικά θεωρώ ότι αυτή η τακτική των δανεισμων χωρίς αντίκρισμα μόνο κακό κάνει στην ομάδα αφού κάθε χρονιά ξεκινάει πάλι από την αρχή. Αν δεν μείνει ο Μανολο να πάρουν έναν καλό προπονητή με προοπτική χρόνων ούτε η αλλαγή προπονητών ευνοεί την ομάδα. Προσεγμένες και έξυπνες κινήσεις για προπονητή και μεταγραφές.

aekovios58 - 23/5/2019 19:23

Παιδιά, ένας μόνο δρόμος υπάρχει : Διοίκηση, κόσμος, Προπονητής ( οποιοσδήποτε ), παίκτες να ενωθούμε σε μια γροθιά και να τραβήξουμε μπροστά. Οι ώρες είναι κρίσιμες , καθώς άρχισαν να μιλούν οι ¨μουγγοί" και να ψηλώνουν οι ¨νάνοι" . Ας μην τους δώσουμε αφορμές χαράς. Εμπρός όλοι μαζί για το καλό της ΑΕΚάρας μας. Έρρωσθε...

dtsioux - 23/5/2019 19:00

Αν ο Ιβιτς δεν είχε δεχθεί να γίνει περιγελος με τα δίχτυα στο κεφάλι θα ήταν μια λύση μετά την τρομερή χρόνια που έκανε στο Ισραήλ, αλλά τώρα όχι. Εγώ ήθελα Μανολο αλλά μετά τα χθεσινά δεν μπορεί να μείνει, με την πρώτη στραβή θα φάει όλο το ανάθεμα. Πιστεύω Πορτογάλος προπονητής ταιριάζει στην Ελλάδα, έχει αποδειχθεί.

AEKARA_SE_AGAPW - 23/5/2019 18:41

Εγω βλεπω οτι «στον αέρα» ειναι το αγωνιστικό μέλλον αυτής της ομάδας.Προπονητης αβέβαιος αν μεινει,παίκτες κλειδιά φευγουν(Πόνσε μπογιε), λιβαγια μόνιμα ξενέρωμενος ουτε εμεις ξέρουμε γιατι,ουτε και αυτος βασικα ξερει.Και οι πιθανοί αντίπαλοι για Ευρώπη ειναι αρκετά δυνατοί,δηλαδη αν δε γινει κατι άμεσα κινδυνεύουμε με μεγάλο πισωγύρισμα.Καλο το γηπεδο ,καλο το προπονητικό μεγάλες παρακαταθήκες, αλλα αγωνιστικά εχουμε θέμα...

kostaskafk9 - 23/5/2019 18:17

Αδέρφια μην ξεχνάμε κάτι σημαντικό, ο Χιμένεθ που τον πάω με 1000 γιατί Μ έχει προσφέρει τους τελευταίους τίτλους , πέρυσι ενώ όλα είχαν κλείσει και είχαν δώσει τα χέρια, του εκατσε η στραβή με το οικογενειακό θέμα και έριξε χιόνι ξαφνικά στη συμφωνία και πήγε Λας Πάλμας κτλ κτλ κτλ.

Νομίζω ότι ο τίγρης και γι'αυτό κρατάει μια πισίνη ..... και γενικά ψιλοψαχνεται ο Μελ στην όλη σύνθεση επιτελείου και φυσικά παιχτών.

Apostolis_AEKAPA - 23/5/2019 18:10

Και να πεις οτι δεν εχεις λεφτα ρε προεδρε..ποσα θα τραβηξει η ΑΕΚτζηδικη ψυχη μας ακομα; Αυτο ηταν δηλαδη; 1 πρωταθλημα και πεταμε τα οπλα; Οι αλλοι ενισχυονται και δυστυχως ειναι σε αλλο επιπεδο με βαση το υλικο, μην μας αφησεις και φετος δυο ταχυτητες κατω. Κανε την ΑΕΚΑΡΑ ομαδαρα οπως παλια!

chester - 23/5/2019 17:54

Όλοι ξέρουμε ότι με τον Μανολο στο τιμόνι της ομάδας τη μπάλα θα δούμε (άσχετα αν άλλοι συμφωνούν και άλλοι όχι) δεν θα ήμουν αρνητικός για αλλαγή προπονητή αλλά να έρθει κάποιος καλύτερος και όχι ότι να ναι. Όσο για μεταγραφές το δήλωσε με το πλέον εμφατικό τρόπο ότι μην περιμένουμε και πολλά, έτσι θα πάμε κατά τα άλλα θα έχουμε αλλαγές, σκέτη θλίψη... Συνέχεια
ΥΓ1:ε όχι και καλύτερος του βρανιες ο Οικονόμου

ΥΓ2:και ο αλεφ καλός είναι???

ΥΓ3:τέλος ο αραουχο και ο πονσε

ΥΓ4:εύχομαι να λέω μλκιες αλλά τρίτους μας βλέπω και του χρόνου

Constantinoupoli86 - 23/5/2019 18:06

Αφού δεν πάμε για βαρβάτες μεταγραφές για να εξοικονομήσουμε χρήματα γιατί να αγοράσουμε τον Άλεφ και να σκάσουμε 1 μύριο, ας τη βγάλουμε με Σιμόες, Κριστιτσιτς, Γαλανόπουλο πάνω κάτω το ίδιο αποτέλεσμα θα έχουμε!

petrosioannidis747 - 23/5/2019 17:37

Και κατι ευχαριστο

Thomas11 - 23/5/2019 14:13

Τις μεταγραφές τις κάνει ο τεχνικός διευθυντής, αλλά τις συζητάμε και με τον Χιμένεθ».


Δεν καταλαβαίνω ...τι εννοεί ο ποιητής με το ΚΑΙ;

Ποιος έχει τον Τελευταίο λόγο; ο τεχνικός διευθυντής ή ο προπονητής;

Giorgos77k - 23/5/2019 17:01

Γιατί τις μεταγραφές τις συζητάει και με Χιμένεθ, αφού δεν θα είναι προπονητής?

marv - 23/5/2019 15:09

Προφανώς ο ίδιος...

stamaek - 23/5/2019 16:39

Ο νέος προπονητής θα είναι επιλογή Λυμπε, αφού τον στηρίζουμε 100%,θα πρέπει να μιλάει ελληνικά για να συνεννοείται απευθείας με τον πρόεδρο και καλό είναι να έχει και επιτυχίες στο βιογραφικό του.

Υποψήφιοι άρα οι :Ιβιτς και Μιλόγεβιτς. Πρωταθλητές και συμπαίκτες Λυμπε, Γιουγκοσλάβοι που έχουμε αδυναμία λόγω Μπάγεβιτς (παλιά ενωμένη Γιουγκοσλαβία), μιλούν άπταιστα Ελληνικά. Το διχτάκι λίγο μας τα χαλάει, αλλά όπως είπε παλαιότερα ο πρόεδρος.. σφουγγάρι.... Συνέχεια
Αουτσάιντερ ο Δέλλας,... γιατί πάντα ο Δέλλας θα είναι υποψήφιος (το πρωτάθλημα β εθνικής μετράει στο βιογραφικό;)

Manos_AEK21 - 23/5/2019 16:37

Αν θες να είσαι σε πρωταθλητισμο τότε θέλεις καλό προπονητή και καλούς παίχτες... *Εάν θέλεις να διώξεις Μανολο Χιμένεθ τότε φέρνεις κάποιον καλύτερο....

Manos_AEK21 - 23/5/2019 16:36

Αν θες να είσαι σε πρωταθλητισμο τότε θέλεις καλό προπονητή και καλούς παίχτες... *Εάν θέλεις να διώξεις Μανολο Χιμένεθ τότε φέρνεις κάποιον καλύτερο....

Thana21 - 23/5/2019 16:26

Δεν ενθουσιάστηκε κανένας με το ξεκαθάρισμα -για άλλη μια φορά- από Μελισσανίδη όσον αφορά την οικονομική πολιτική της ομάδας.Όμως είναι ο ίδιος υπεύθυνος όπως και όλα τα στελέχη για να φτιάχνουν ομάδα πρωταθλητισμού κάθε χρόνο.Δικό τους θέμα πως θα το καταφέρουν.Θα φτιάξουν καλύτερο σκάουτινγκ;Οι απαιτήσεις δεν αλλάζουν και θα κρίνονται το ίδιο αυστηρά.Δεν υπάρχει άλλοθι σε κανέναν για τα οικονομικά δεδομένα που θα αποτελούν χάντικαπ κάθε χρόνο σε σχέση με τους... Συνέχεια ανταγωνιστές.Θα πρέπει να βρουν τρόπο να δουλεύουν όλα ρολόι στην ομάδα.Το αποτέλεσμα μετράει πάντα.Τώρα όσον αφορά το θέμα προπονητή αν μπορούν να βρουν καλύτερο -από τον καλό προπονητή Χιμένεθ- ας τον φέρουν.Όχι πειράματα όμως.Για μένα εφόσον δεν συνεχίσει ο Ισπανός και για το μπάτζετ που υπάρχει διαθέσιμο,ο Μιλόγεβιτς θα ήταν πολύ καλή λύση όμως μάλλον μένει στον Ερυθρό Αστέρα.Να δούμε.

PearlJam - 23/5/2019 16:21

Μου αρέσει ο Χιμένεθ. Πιστεύω ότι είναι υψηλού επιπέδου προπονητής. Συμφωνώ με το σκεπτικό της ομάδας που θα είναι σε υψηλό επίπεδο χωρίς να χρωστάει σε κανέναν. Νομίζω πως με έξυπνες κινήσεις μπορείς να μην ξοδέψεις πολλά και να ωφεληθείς περισσότερα. Μακάρι να είχαμε τον Ντούσκο στην ομάδα. Λίγοι ξέρουν το τόπι σαν αυτόν. Θα βοηθούσε πολύ στις επιλογές.

Aekfamily21 - 23/5/2019 16:20

εγω ξερω πως οποτε ο προεδρος πιει ενα ποτηρι κρασι με τους ρεπορτερς ανοιγει η πορτα της εξοδου για οσους εχει βαλει στο ματι

vagaslanis - 23/5/2019 16:20

Το μεγαλο προβλημα ειναι ο Λυμπεροπουλος...Συμφωνω ειναι φοβερο παιδι ξερει απ μπαλα κ μπορει να βοηθησει απο αλλη θεση αλλα για τεχνικος διευθυντης δε κανει...με τα χρηματα που θελει να ξοδεψει η ομαδα φετος αν εχεις αστερι σ αυτη τη θεση κανεις ομορφα πραγματα κ με το Χιμενεθ προπονητη.

veroia21 - 23/5/2019 16:18

Κουράστηκα. Κάθε μέρα νέα δεδομένα. Από εδώ και πέρα χωρίς να περιμένουμε πολλά πρέπει να δούμε που θα πάει αυτή η βαλίτσα

Arisaek21 - 23/5/2019 16:17

Κακα τα ψεμματα ο χιμενεθ δεν ειναι προπονηταρας ξαφνικα απλα επειδη η αεκ πηρε πρωταθλημα και εζησε την αποτυχια ουζουνιδη αυτη τη στιγμη ομως πρεπει να μην εχουμε αλλη αποτυχια στον προπονητη...

Patikas89 - 23/5/2019 16:14

Τόρστεν Φινκ πακέτο με Χολσχάουζερ.

Manos_AEK21 - 23/5/2019 16:11

Εγώ συμφωνο το να φύγει ο Μανολο Χιμένεθ μόνο εαν έρθει κάποιος καλύτερος...

enwsiths74 - 23/5/2019 16:10

Τίμια ερώτηση. Μήπως δε γούσταρε ο Τίγρης που ο Μανόλο έφυγε για 20 μέρες να πάει Ισπανία; (αντί να κάτσει π.χ. να σχεδιάσει την ομάδα;;;) -- δεν ξέρω. Ερώτηση κάνω. Δεν μπορεί ξαφνικά από το ένα άκρο στο άλλο. Κάτι έχει γίνει στο μεταξύ.

stef1970 - 23/5/2019 16:01

Ο Μελισσανιδης ποτε δεν υποσχέθηκε οτι θα βαλει τα δις στην ομαδα.

Αντιθετα ο άνθρωπος πηρε πρωταθλημα, κυπελλο, επαιξε Τ.Λ., υπερσυχρονο προπονητικό κεντρο,

πολυτελη γραφεια, φτιάχνει γηπεδο, νοικοκυρεμα και οικονικη σταθεροτητα για την ΠΑΕ.

Δυστυχως ή ευτυχως αυτος ειναι ο Μελισσανιδης και ετσι λειτουργεί.

Αν υπάρχει άλλος να αναλάβει την ομαδα και να βαλει τα πολλα δις καλως να ερθει.... Συνέχεια
Το θεμα ειναι να μην κλαίμε μετα...

Manos_AEK21 - 23/5/2019 15:59

Για ποιο λόγο στον αέρα??? Τον Μανολο Χιμένεθ θα τον κρίνετε από την αρχή μιας σεζόν μέχρι το τέλος... ***Ο Μανολο Χιμένεθ ((Ναι έχει κάποια κολλήματα)) έχει αποδείξει πόσο πολύ καλός προπονητής είναι όπως και φίλος και πατέρας και ψυχολόγος για όλους τους παίχτες....

Manos_AEK21 - 23/5/2019 15:59

Για ποιο λόγο στον αέρα??? Τον Μανολο Χιμένεθ θα τον κρίνετε από την αρχή μιας σεζόν μέχρι το τέλος... ***Ο Μανολο Χιμένεθ ((Ναι έχει κάποια κολλήματα)) έχει αποδείξει πόσο πολύ καλός προπονητής είναι όπως και φίλος και πατέρας και ψυχολόγος για όλους τους παίχτες....

delibasicdaddy21 - 23/5/2019 15:55

τιγρη θα κανεις μεγαλο λαθος, η ομαδα δεν απετυχε στο κυπελλο λογω Χιμενεθ, αλλα επειδη ειχε στηθει απο τον ακαταλληλο Βαζελο το καλοκαιρι. Φερε στον Μανολο αυτα που θα ζητησει και το πρωταθλημα ειναι δικο μας για να στολισει την Αγια Σοφια την μεθεπομενη σεζον και να πουλησεις 33000 διαρκειας, οσα και τα καθισματα

johny_21 - 23/5/2019 15:53

Απο τα λεγομενα του τιγρη, αυξηση στο μπατζετ δεν θα γινει. Αρα το μονο που μενει ειναι να παρουμε εναν προπονητη ο οποιος αποδεδειγμενα να μπορει να δουλεψει με νεους και εξελιξιμους ποδοσφαιριστες και να φτιαξει μια νεανικη ομαδα βασισμενη στην ακαδημια και σε εξυπνες μεταγραφες, κατι το οποιο ο Μανολο ΔΕΝ μπορει να κανει. Με λιγα λογια θελουμε εναν Φερερ με λιγο Σαντος. Τετοιο προπονητη ομως θα πρεπει να τον πληρωσεις και να τον κανεις καποιες μεταγραφες... Συνέχεια ποιοτητας για να επελθει ισορροπια στην ομαδα . Κατα την γνωμη μου τετοιος προπονητης Ελληνας δεν υπαρχει.

R21_AEK - 23/5/2019 15:49

Ωραιες οι ατακες και τα λογια αλλα η ομαδα χρειαζεται 10 μεταγραφες κατι που δεν βλεπω να γινεται.

anarchris21 - 23/5/2019 15:47

Πρόεδρε το ξερεις καλύτερα από μένα,ότι υπάρχουν ΑΕΚτζηδες που πονάνε την ομάδα και στενοχωρούνται όταν δεν πάει καλά αλλά υπάρχουν και ΑΕΚτζηδες που δεν βλέπουν την ομάδα ούτε στην τηλεόραση απλά δηλώνουν ΑΕΚ ,σε παρακαλώ παίρνε τον παλμό των φιλάθλων στο γήπεδο μην διαβάζεις τα σχόλια στα σάιτ ,η πραγματική εικόνα του ΑΕΚτζη είναι στο γήπεδο ,το λέω αυτό γιατι πολλές φορές έχω πέσει και γω σε αυτήν την παγίδα ,διαβάζοντας τα σάιτ πάω με άλλη διάθεση στο γήπεδο ,αρνητική... Συνέχεια και φεύγοντας από το γήπεδο είμαι υπερήφανος που είμαι Αεκτζής ανεξαρτήτως αποτελέσματος ,λόγω του λαού μας

GGAEK - 23/5/2019 15:05

Στηρίζει μέχρι παρεξηγήσεως τον τίμιο μεν αλλά λίγο Λυμπερόπουλο. Στήριξε μέχρι αηδίας την τραγική επιλογή Ουζουνίδη. Έφερε με κρύα καρδιά τον Μανόλο και τον βγάζει στη σέντρα ελαφρά τη καρδία... κάτι δεν μου κάθεται....

TRELOSOR21 - 23/5/2019 15:39

Είναι απλό... Λυμπε, Ουζουνίδης κλπ. Είναι αφενός εύκολα διαχειρισιμοι και αφετέρου στηρίζουν την οικονομική πολιτική της ομάδας

GGAEK - 23/5/2019 16:03

Δεν βάζουμε μυαλό.... το φτηνό σε βάθος χρόνου κοστίζει ακριβότερα.... Απ τα εκατομμύρια που πετάει ο τσετσένος μέχρι τις αποδεσμεύσεις για 50 χιλιάρικα υπάρχουν πολλά ενδιάμεσα στάδια. Πότε ο ΑΕΚΤΖΗΣ δεν ήταν μαθημένος σε νεόπλουτους και παραγκάρχες. Όμως είχε κ έχει την απαίτηση για σοβαρές κινήσεις, εντυπωσιακό ποδόσφαιρο και τίτλους στα πλαίσια του εφικτού. Το DNA της ομάδας κινδύνευσε με τον υποβιβασμό. Επιστρέψαμε. Δεν θα γίνουμε όμως αρηδες και χαλκηδόνες. Η ΑΕΚ είναι... Συνέχεια πάνω από όλους! ΑΠΟ ΌΛΟΥΣ!

GGAEK - 23/5/2019 15:42

Και συμπληρώνω.... Αν όντως του είχε πέσει βαριά η ήττα στον τελικό, θα τον είχε καθαρίσει από μέρες. Άρα πάλι στα μεταγραφικά.... Σενάριο Α. Οι παίχτες που ακούστηκαν ως τώρα ως επιλογες Μανόλο του θυμίζουν.... Μοράν και στράβωσε. Σενάριο Β. Διαφωνία στο budget...

johnsot - 23/5/2019 15:19

ισως υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε. Ίσως πέρισυ εκείνη η ανατροπή δεδομένων μετά το τη λήξη της αγων. χρονιάς να είχε και άλλα γεγονότα πουν δεν βγήκαν παρά έξω. Ίσως..

marv - 23/5/2019 15:24

Από όλη την κουβέντα πάντως που έγινε χθες καταλαβαίνω ότι το ίδιο το αφεντικό έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο για ΟΛΑ τα θέματα της ομάδας, τον προπονητή, τις μεταγραφές, τα αποδυτήρια, την επο, την διαιτησία, ενώ παράλληλα φτιάχνει γήπεδο, προπονητικό κέντρο και ασχολείται και με την ερασιτεχνική.

Πέρα από το θαυμασμό μου για το πόσα καταφέρνει και προλαβαίνει (χωρίς την παραμικρή δόση... Συνέχεια ειρωνείας!!) δεν μπορώ να διανοηθώ πως μπορεί αυτό το μοντέλο να μην είναι προβληματικό στη λειτουργία του. Πόσο μάλλον του χρόνου που ο Διευθύνων Σύμβουλος θα ασχολείται με τα θέματα της λίγκας. Για το γήπεδο βρήκε τον Ανδριόπουλο και τον εμπιστεύτηκε και πάει σφαίρα, αλλιώς θα ασχολιόταν και με τα μπετά και με τα σίδερα. Ας βρει έναν άνθρωπο που να εμπιστεύεται και ας του δώσει τα κλειδιά του ποδοσφαιρικού τμήματος. Πάω στοίχημα ότι το ίδιο κάνει και με όλες τις επιχειρήσεις του. Απλά το ποδόσφαιρο είναι η "τρέλα" του και ασχολείται τόσο πολύ ο ίδιος, αλλά πρέπει κάποια στιγμή να το παραμερίσει και να λειτουργήσει πιο αποτελεσματικά και το ποδοσφαιρικό τμήμα, όπως λειτουργούν αποτελεσματικά και τα υπόλοιπα γύρω από την ομάδα.

Constantinoupoli86 - 23/5/2019 15:16

Το βασικότερο δεν είναι τα λεφτά αλλά η έλλειψη σχεδίου στις μεταγραφές. Αγοράζουμε ό,τι μας κάτσει δίχως να μας ενδιαφέρει και τόσο η θέση που είναι ειδικευμένος ο παίχτης. Από τη στιγμή που το τμήμα scouting που έχεις δεν έχει διασυνδέσεις και επαφές με πολλές ομάδες το να περιμένεις να πιάσεις καλή περίπτωση από τα 700 χιλιάρικα είναι αδύνατον.... Συνέχεια

Η σφιχτή οικονομική πολιτική πράγματι δεν μπορεί να βγάλει την ομάδα έξω από τα οικονομικά της όρια. Όμως υπάρχει και το άλλο. Υπεραξία από ποιόν θα βγάλεις; Άμα δεν αγοράσεις δεν θα πουλήσεις, οπότε μένεις σε μια στασιμότητα και η ψαλίδα με τους ανταγωνιστές σου μεγαλώνει. Δεν είμαι οικονομολόγος αλλά με την απλή λογική μου έτσι το βλέπω εγώ.


Διαρκείας θα πάρουμε και φέτος και ανεξάρτητα των μεταγραφών. Όμως καλό θα ήτανε να ξέρει και ο κόσμος γενικότερα ότι πάλι φέτος η ομάδα δεν θα κυριαρχήσει στο πρωτάθλημα, αλλά θα ποντάρει στα λάθη των άλλων 2 για να κλέψει κάτι παραπάνω από τη τρίτη θέση. Ας μην κοροϊδευόμαστε!



Εγώ προσωπικά δεν είμαι κατά της σφιχτής πολιτικής, αλλά πρέπει να ξέρουμε ότι με τη σφιχτή πολιτική δεν ανοίγεσαι, δεν ρισκάρεις, όμως δεν μπορείς και να μεγαλώσεις. Είσαι μεροδούλι μεροφάι. Υπάρχει και η χρυσή τομή, δηλαδή το να κάνεις τα ανοίγματα όταν πρέπει και να μην παίρνεις ρίσκα χωρίς λόγο.

5elle1972 - 23/5/2019 15:05

Φερε τον Σερβο του Ερυθρου Ασετρα προεδρε παιξε μπαλιτσα εξυπνα ξερει το Ελληνικο πρωταθλημα απο τον Πανιωνιο που ειχε κανει ομαδαρα στον Ερυθρο Αστερα κανει Παπαδες αντε να ζωντνεψει και ο παικταρας ο Κριεστιτς με αυτον να εχουμε ηγετη στο κεντρο σκυλο....

Okonski21R - 23/5/2019 14:50

Ευτυχώς που εκλεισε ο Καναντι αλλού γιατι ήταν φαβορί.

peter365 - 23/5/2019 14:43

ΟΛΟΙ πρεπει να στηριξουμε αυτον τον ανθρωπο που μας εβγαλε απο την αφανεια τοσων ετων και ξεφτιλισε την παραγκα τους! Με εργα ομως οχι με λογια..

ariaek - 23/5/2019 14:38

Πλήρη εμπιστοσύνη στην Προεδράρα που έβγαλε την ΑΕΚΑΡΑ μας μέσα από τα σκατά!!!!!!!!!!!!!!!!

Eagle71 - 23/5/2019 14:29

Επαιξε σε τρεις τελικους κυπελου και τους εχασε και τους τρεις. Αυτο για τον εγωισμο του Μελισσανιδη ειναι πολυ βαρυ. Επειτα, δεν εχει την προπονητικη "πεινα" να κερδιζει τιτλους. Και αυτη η προπονητικη "πεινα" διαχωριζει τους μεγαλους προπονητες, απο τους προπονητες του σορου. Ελπιζω ο επομενος προπονητης που θα φερουμε να ειναι και καλυτερος του Χιμενεθ.

YellowKing21 - 23/5/2019 14:27

Πριν τον τελικό ήταν γνωστό ότι ο Χιμένεθ ότι και να γίνει θα μείνει... Μετά τον τελικό ο λυμπε και ο Χιμένεθ παιζόταν η θέση τους... Μετά έμειναν τελικά και οι 2... Και τώρα πάλι ο Χιμένεθ είναι στον αέρα.. Γιατί τόση αναποφασιστικοτητα ρε παιδιά;;;

Christos1962 - 23/5/2019 14:25

Μακάρι να φύγει αλλά που τέτοια τύχη !!

G339 - 23/5/2019 14:22

Μετά την συγκεκριμένη δήλωση, αν μείνει ο Χιμένεθ θα σημαίνει ότι έμεινε γιατί δεν μας έκατσε αυτός που πραγματικά θέλαμε, κάτι που θα έχει άσχημη επίδραση στο κλίμα της ομάδας. Δεν είναι καλό να ξέρουν οι παίκτες ότι ο προπονητής τους έμεινε γιατί δεν ήρθε αυτός που πραγματικά ήθελε η διοίκηση. Τεσπά, εγώ και πέρσι ήθελα να μείνει ο Χιμένεθ και δεν πίστευα στον Ουζουνίδη και δυστυχώς δικαιώθηκα. Αντίθετα ο πρόεδρος είναι φανερό ότι δεν πιστεύει τον Χιμένεθ, ίσως να μην... Συνέχεια του αρέσει και το στυλ ποδοσφαίρου που αυτός έχει, πάντως ο Χιμένεθ γενικά δικαιώνεται. Και πρόπερσι που επιστρατεύτηκε (στην θέση του Μοράις) μας έβγαλε τελικά δεύτερους στα πλάι οφς και φέτος όταν ήρθε ο αντικειμενικός στόχος ήταν το καλο εισιτήριο του Ευρώπα και το πήρε. Έχασε βέβαια 3 τελικούς από τον Παοκ, ειδικά ο φετινός ήταν κάτι που πόνεσε πολύ. Υπάρχει όμως και διαφορά στο ρόστερ, ενώ και η διαιτησία για ακόμη μια φορά σε τελικό, στήριξε τον Παοκ, χαρίζωντας του, ένα τουλάχιστον καραμπινάτο πέναλτι. Για μένα ο Χιμένεθ έπρεπε να κριθεί υπό λογικές συνθήκες, με ένα γεμάτο δηλαδή ρόστερ και να έχει κάνει αυτός την προετοιμασία, ο πρόεδρος έχει μάλλον άλλη άποψη. Ας ελπίσουμε να μην τον παρακαλάμε παλι τον Γενάρη να γυρίσει.

LUKOS - 23/5/2019 14:19

ΤΡΑΙ ΕΛΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΟΥ!!!

ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΝ ΜΟΝΟ!!!!

mortal_5hxc - 23/5/2019 14:11

Στον "αέρα" όλη η ΑΕΚ....όχι μόνο ο Χιμένεθ!!

Thomas11 - 23/5/2019 14:17

με τόσα τσιμέντα που πέφτουν και το σκέπαστρο να συναρμολογείται...εγώ πολύ Γειωμένη την βλέπω την Ιδέα ....καθόλου στον αέρα

mortal_5hxc - 23/5/2019 15:01

Μιλάω καθαρά για το ποδοσφαιρικό κομμάτι....

Υπάρχουν παίχτες που καίγονται να έρθουν,οι ομάδες τους θέλουν να τους δώσουν, εμείς τους θέλουμε γιατί τους έχουμε δοκιμάσει κ δεν γίνεται τίποτα!!!!

Τι άλλο πρέπει να δούμε δλδ?!?!

al6pa - 23/5/2019 14:08

Σχετικα με Χιμενεθ. Η ερώτηση για συζήτηση και οχι για αντιμαχίες προς κάθε ένα: Σου άρεσε αυτό που έβλεπες στο γήπεδο; Οχι απο μαχητικότητα, αυτή ηταν εμφανής αλλά από ποδοσφαιρική αξία. Από διάταξη, από αυτοματισμούς, από φαντασία, από ωραίο, επιθετικό εντυπωσιακό ποδόσφαιρο. Περα από διαφορετικές σχολές ποδοσφαίρου και διαφορετικές σχολές φιλάθλων. Άλλους τους νοιάζει μόνο ή νική με κάθε μέσο, άλλους η νίκη με θέαμα, αλλά δεν τους νοιάζει καν η νίκη παρά μόνο το να δουν ένα... Συνέχεια ωραίο αγώνα που η ομάδα τους έπαιξε όμορφο ποδόσφαιρο ακόμα και αν δε νίκησε. Εμένα το ποδόσφαιρο που παίζουμε τα τελευταία χρόνια δεν μου αρέσει, είναι προβλέψιμο, για αυτό μας παγιδεύουν εύκολα άλλωστε, αμυντικογενές και με αργό τρανζισιον. Ναι, χάρηκα με το πρωτάθλημα, αλλά αυτό το ποδόσφαιρο δεν γεμίζει γήπεδα, δε σε σηκώνει από την καρέκλα. Άρα καταληκτικά, θα ήθελες πχ ξάνα πρωτάθλημα τσουκου τσούκου με 1-0 τα περισσότερα ματς ή θα σου άρεσε 1ος ή και 2ος με μπαλάρα που θα χορταίνεις να βλέπεις; Σου αρέσει να βλέπεις ποδόσφαιρό ή απλά να νιώθεις νικητής; Εμένα η νική φυσικά μου αρέσει αλλά δεν με πραγματώνει ως άνθρωπο. Και να χάσουμε πάλι χαρούμενος είμαι με τη ζωή μου. Άμα όμως δω ωραίο ποδόσφαιρο έχω γεμίσει και με ωραίες εικόνες 90 λεπτά. Το προτιμώ από μια ανούσια νίκη και 90 λεπτα βάσανο στα μάτια. Φιλικά

pat21 - 23/5/2019 14:06

Επιτέλους μετά από καιρό μια καλή ειδηση

Bandy21 - 23/5/2019 14:05

Από το ενα λάθος στο άλλο...δεν μαθαίνουμε...υπομονή μας!

manos2308 - 23/5/2019 13:58

ΡΕ παιδια ειπα τι προβλεπω, οχι οτι τον θελω τον Δελλα. αλλα ο μανολο ζητησε δυο εξτρεμ και αραουχο.δε φτανουν τα λεφτα

fantomas_aek - 23/5/2019 13:33

Θα είναι τραγικό λάθος αν φύγει ο Χιμένεθ!

magfaria - 23/5/2019 13:56

αμα φερεις καλυτερο δεν ειναι τραγικο .αμα φερεις χειροτερο ...εισαι αξιος της μοίρας σου μετα

ΗΜΑΡΤΟΝ - 23/5/2019 13:50

Aν αυτός που αποφασίζει δεν ειναι και τοσο σίγουρος καλυτερα ειναι το διαζύγιο. Αν ξεκινησουμε τη χρονιά με αμφιβολίες ισως μετά τα πράγματα να μη διορθώνονται..

Υ.Γ: δεν αμφισβητώ την αξια του Χιμενεθ σε καμια περίπτωση

officer123 - 23/5/2019 13:52

μήπως έχουν ξενερώσει με το Χιμένεθ λόγω των παικτών που πρότεινε;;;;;;;;;;

ή μήπως έχει βρεθεί κάτι άλλο πιο ελκυστικό;;;;;;;;;;

manos2308 - 23/5/2019 13:50

προβλεπω ΔΕΛΛΑ

barlos71 - 23/5/2019 12:02

Κανονίστε να φύγει ο Μανόλο και να φέρετε Μοράις, Δέλλα, Ουζουνίδη και Κετσπάγια....ήμαρτον!

PearlJam - 23/5/2019 13:44

Για τον Δέλλα χρειάζεται μεγαλύτερος σεβασμός

barlos71 - 23/5/2019 15:29

Για τον Δέλλα έχω πει ότι η στιγμή ήταν λάθος. Έκαψε τον ευατό του. Μόλις αποκτήσει εμπειρίες θα γίενι καλός προπονητής.

pavlos20 - 23/5/2019 13:43

Enas kallos proponitis, me 0 Budget then prokite na erthi.

alex_21 - 23/5/2019 13:29

Τελειώστε ότι είναι πριν αρχίσουν οι μεταγραφές. Δεν υπάρχει άπλετος χρόνος. Οι καλοί και ελεύθεροι ή φθηνοί δεν θα περιμένουν εμάς. Το λέω γιατί βλέπεις ψάχνουμε στις εκπτώσεις και στα black Friday για παίχτες.

magfaria - 23/5/2019 13:23

copy paste με τα περσινά παν να γινουν τα πραγματα .ελπιζω το πάθημα να εγινε μαθημα

andyvet - 23/5/2019 13:16

Κανονιστε να φερετε κανεναν τυχαρπαστο κ το νοεμβρη να ψαχνουμε το δικό μας τακη λεμονη! Αφηστε τον να δουλεψει επιτελους!

cdls21 - 23/5/2019 13:13

Όσοι μιλάτε για προπονητή Ουζουνιδη δεν αξίζει πραγματικά να σχολιάσω κάτι.. Κύριοι το επίπεδο πάνω από τον Μανολο αποτελείται από προπονητές όπως ο Μίτσελ.. Θυμάστε το λόγο που δεν ήρθε στην Αεκ;; Το μπάτζετ φίλοι μου!! 20 μύρια ήθελε και 2 για αυτόν και βοηθούς!! Ο Χιμένεθ πέρυσι με πολύ κάτω από τα μισά είχε ομάδα που σκυλιαζε.. Θέλετε να μου πείτε ότι με υψηλότερο μπάτζετ θα είναι χειρότερος; Η καλύτερη επιλογή για την ΑΕΚ αποτελούσε και αποτελεί ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟΣ ΜΑΝΟΛΟ..... Συνέχεια Στεναχωριέμαι όταν βλέπω τέτοια κολλήματα από τον Μελ.. Γιατί ζήσαμε και τα χρόνια της Γ και η υπομονή εξαντλειται.. Καλή κιτρινόμαυρη μερα σε όλους!

pavlos20 - 23/5/2019 13:13

I AEK theli pektes apto pano rafi ,meto na alazis proponoti kathe 4 me 5 mines then kanis tipota,o Ferguson itan 20 hronia stin United to idio kai o Wenger stin Arsenal.

Constantinoupoli86 - 23/5/2019 13:10

Ωραία. Ακολουθούμε το μοντέλο της σφιχτής οικονομικής πολιτικής για τους χ, ψ λόγους που είναι σωστοί. Όμως στην ταμπακιέρα, τους 2 ανταγωνιστές μας δεν μπορούμε να τους χτυπήσουμε. Να ξέρουμε ότι του χρόνου πάμε για τρίτη θέση και για παραπάνω αυτό εξαρτάται μόνο από τα λάθη των άλλων 2. Ο κόσμος να πάρει διαρκείας εφόσον αγαπάει την ομάδα του, αλλά μόνο με αυτό το γνώμονα, να μην παραμυθιάζεται ότι πηγαίνει για πρωτάθλημα. Πρωτάθλημα δεν παίρνουμε, τέλος!

John1978 - 23/5/2019 13:06

Η ομάδας κύριοι θέλει παίκτες!!! Πάλι τα ίδια να λέμε τουλάχιστον 6 και εννοείται έναν αξιόλογο προπονητή που σίγουρα είναι ο Μανολο αλλά ήταν κ ο Μαρίνος.

damianosm - 23/5/2019 12:28

Όταν χτίζεις ένα σπίτι πρώτα φτιάχνεις γερά θεμέλια που είναι η άχαρη δουλειά η δουλειά που δεν φαίνεται αλλά στο τέλος θα κάνει το σπίτι να ξεχωρίζει. Αυτό κάνουμε τώρα αδέλφια και η ομάδα είναι σε καλά χέρια, στήριξη και υπομονή. Εμείς είμαστε ΑΕΚ!

barlos71 - 23/5/2019 13:00

Ωραίος!

zlatan21 - 23/5/2019 12:56

Οταν φτιαχνεις σπιτι, φροντιζεις να ταιριαζει και στην οικογενεια σου. Δεν θα αφησεις την οικογενεια σου στο δρομο, μεχρι να φτιαξεις το σπιτι

Aekthebest - 23/5/2019 11:56

Πρωταθλητής, αήττητος στους 32 του Γιουροπα, φιναλίστ κυπέλλου, αήττητος σε όλα τα ντερπυ και απίστευτες ανατροπές ακόμα και σε ντερπυ, με ένα μπάτζετ ποιο κάτω απο τα πολύ λίγα έσοδα της ομάδας στην συγκεκριμένη περίοδο(χωρίς πολλά διαρκείας, χωρίς ευρωπαϊκά έσοδα) και ακόμα είναι στον αέρα;

Και τι θα μας πουν φέτος, ότι αρρώστησε ο σκύλος;

al6pa - 23/5/2019 12:52

Δεν έκανα like ή dislike, δεν είναι αυτό το θέμα μου. Κουβέντα θέλω να κάνω και να ακούσω απόψεις. Δεκτά όλα όσα είπες και ισχύουν αντικειμενικά. Η ερώτηση είναι: Σου άρεσε αυτό που έβλεπες στο γήπεδο; Οχι απο μαχητικότητα, αυτή ηταν εμφανής αλλά από ποδοσφαιρική αξία. Από διάταξη, από αυτοματισμούς, από φαντασία, από ωραίο, επιθετικό εντυπωσιακό ποδόσφαιρο. Πριν απαντήσεις θα πω ότ υπάρχουν περα από διαφορετικές σχολές ποδοσφαίρου και διαφορετικές σχολές φιλάθλων. Άλλους τους... Συνέχεια νοιάζει μόνο ή νική με κάθε μέσο, άλλους η νίκη με θέαμα, αλλά δεν τους νοιάζει καν η νίκη παρά μόνο το να δουν ένα ωραίο αγώνα που η ομάδα τους έπαιξε όμορφο ποδόσφαιρο ακόμα και αν δε νίκησε. Εμένα το ποδόσφαιρο που παίζουμε τα τελευταία χρόνια δεν μου αρέσει, είναι προβλέψιμο, για αυτό μας παγιδεύουν εύκολα άλλωστε, αμυντικογενές και με αργό τρανζισιον. Ναι, χάρηκα με το πρωτάθλημα, αλλά αυτό το ποδόσφαιρο δεν γεμίζει γήπεδα, δε σε σηκώνει από την καρέκλα. Άρα καταληκτικά, θα ήθελες πχ ξάνα πρωτάθλημα τσουκου τσούκου με 1-0 τα περισσότερα ματς ή θα σου άρεσε 1ος ή και 2ος με μπαλάρα που θα χορταίνεις να βλέπεις; Σου αρέσει να βλέπεις ποδόσφαιρό ή απλά να νιώθεις νικητής; Εμένα η νική φυσικά μου αρέσει αλλά δεν με πραγματώνει ως άνθρωπο. Και να χάσουμε πάλι χαρούμενος είμαι με τη ζωή μου. Άμα όμως δω ωραίο ποδόσφαιρο έχω γεμίσει και με ωραίες εικόνες 90 λεπτά. Το προτιμώ από μια ανούσια νίκη και 90 λεπτα βάσανο στα μάτια. Φιλικά

Aekthebest - 23/5/2019 21:57

Αδερφέ να σου θυμίσω ΑΕΚ Ολυμπιακός 3-2, ΑΕΚ Μπρυζ 3-0, ΑΕΚ Δυναμό και Δυναμό ΑΕΚ άδικες ισοπαλίες, φέτος μόνο με Ατρομητο είδαμε μπαλαρα και δεν υπολογίζω παιχνίδια με τα διάφορα χωριά. Αυτή την μπάλα θέλω να βλέπω. Να πνίγω τον αντίπαλό μέσα στην περιοχή του. Τα είδα με την ΑΕΚ του Χιμένεθ. Με τον προγραμματισμό του Χιμένεθ και τους παίκτες του Χιμένεθ. Σε όλα τα ποιο πάνω παιχνίδια οι παίχτες κλειδιά όπως Λιβαγια, Αραουχο, Μανταλος, Λάζαρος είχαν καλή απόδοση. Άρα το βαρόμετρο στο... Συνέχεια να δεις μπαλαρα με Χιμένεθ είναι τα εργαλεία που έχει στην διάθεσή του. Οι περιπτώσεις του 1-0 με την ψυχή στο στόμα ήταν σε περίπτωσεις ροτειτιον που έιναι αναγκαίο για να έχει διάρκεια μια ομάδα. Και επίσης στο τέλος της χρονιάς όταν οι παίκτες είχαν πάνω από 40 παιχνίδια στα πόδια τους. Ακόμη και φέτος όταν δούλεψε για ένα μήνα ο Χιμένεθ είδαμε ωραία πράγματα. Όσο για τον τελικό, με γκολ στην φάση του πέναλτι ξέρεις πολύ καλά τι θα γινόταν το γήπεδο, άκρως κατηφορικό. Ακόμη και μέχρι εκείνο το λεπτό ειμασταν ένα κλικ καλύτεροι εξου και τα 0 κόρνερ του παοκ. Και πραγματικά με εκνευρίζει όταν ακούω δεν παίξαμε άρα δεν δικαιούμαστε κάτι πάρα πάνω. Ούτε ο παοκ έπαιξε, τελείωσε το παιχνίδι με 0 κόρνερ και λιγότερη κατοχή και όλα αυτά με ένα κενό στο παιχνίδι μας για 25 λεπτά από το 65 μέχρι το 90.

Τελος να αναφέρω ότι ο πρόεδρος παραδέχτηκε ότι έκανε λάθη. Ενδεχομένως να εννοεί την αποχώρηση Χιμένεθ. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο άλλο λάθος. Άρα με το να τον διώξει στην ουσία δεν παραδέχθηκε το λάθος του. Αντιθέτως το επαναλαμβανει.

Πολύ φιλικά και με επιχειρήματα.

cvk1980 - 23/5/2019 12:47

Κρίνει η Διοίκηση τον Μανόλο η κρίνει ο Μανόλο την διοίκηση και ζητά μεταγραφές?

for_ever_aek - 23/5/2019 12:42

Αν ερθει αλλος προπονητης ποιος θα τον ενημερωση για τα τεχνικα και μεταγραφικα.Προφανως ο Λυμπεροπουλος τωρα σωθηκαμε.Αφηστε το Χιμενεθ να εργαστει στη προετοιμασια απροσκοπτα και θα παρουσιαση εργο.

Sotious21 - 23/5/2019 11:31

Από γκρίνια και εξυπνάδες βλέπω τα πάμε πολύ καλά. Στο γήπεδο όμως κόβουμε λιγότερα εισητήρια και από τον μπαοκ αλλά έχουμε απαιτήσεις για μεγαλύτερο μπάτζετ από ολους. Τι ωραίοι τύποι!

Filinho21 - 23/5/2019 11:57

Όταν ο πρόεδρος λέει δεν βάζω λεφτά δεν πληρώνω μεγάλα συμβόλαια.. Εγώ γιατί να πάω γήπεδο με τα δύο μου παιδιά και να πληρώνω 50-60 ευρό? Να δω το αντιποδοσφαιρο που παίξαμε φέτος.? Όταν εμείς πληρώνουμε για να δούμε την ομαδαραα μας απαιτούμε να δούμε ποδόσφαιρο..

Sotious21 - 23/5/2019 13:33

@Filinio21 σεβαστή η άποψη σου αλλά τότε δεν λέγεσαι οπαδός της ΑΕΚ. Λέγεσαι απλά ποδοσφαιρόφιλος. Όπως οι πελάτες που δεν θα πάνε σε ένα εστιατόριο επειδή μια χρονιά χάλασε το φαγητό.

airush - 23/5/2019 13:15

Γιατί δεν πας στον γαύρο που έπαιξε καλύτερη μπάλα;

Filinho21 - 23/5/2019 13:24

Φίλε airush έχω πάει να δω την ομάδα μας εντός εκτός από Καβάλα μέχρι Κρήτη δεν θα μου πεις εσύ τι θα πάω να δω... Κατάλαβε πρώτα τι λέω και μετά πέτα την εξυπνάδα σου...

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 12:26

@Filinio21


Την ομάδα, την στηρίζεις ανεξάρτητα, από τις κινήσεις που θα γίνουν. Δηλαδή, εσύ καταλαβαίνεις από τις μεταγραφές και μόνο, αν θα παίξει μπάλα η ομάδα; Ή μήπως, από τα φιλικά προετοιμασίας;... Συνέχεια
Το διαρκείας, το παίρνεις για να στηρίξεις, την ομάδα που - ουσιαστικά- υποστηρίζεις. Δεν σε νοιάζει, τίποτα άλλο πέρα απ'την ομάδα σου. Οι κριτικές, είναι αποδεκτές. Όμως, το δεν στηρίζω, είναι λάθος!


Μπορεί να μένεις επαρχεία, να το καταλάβω. Μπορεί να μένεις εξωτερικό (που πολλά αδέρφια, συνεισφέρουν με ένα διαρκείας, ακόμη και αν δεν μπορούν να πατήσουν ούτε σε 1 ματς, το πόδι τους στο γήπεδο), να το καταλάβω. Μπορεί, να μην έχεις την οικονομική δυνατότητα, επίσης να το καταλάβω.


Να μου λες, όμως, δεν στηρίζω γιατί ο πρόεδρος λέει δεν βάζω λεφτά και δεν πληρώνω μεγάλα συμβόλαιο, είσαι λάθος!

Filinho21 - 23/5/2019 13:20

Κωνσταντινος21 εσύ θες να μου πεις πως όταν πληρώνεις για κάτι δεν σε ενδιαφέρει η ποιότητα το κάνεις απλα να πετάξεις τα λεφτά σου? Ναι φίλε μου όταν έχω μισθό 600 το μήνα και τα 100 τα δίνω για στηρίξω την ομάδα μου θα απαιτώ κιόλας να δω ποδόσφαιρο... Και δεν λέω να κερδίζει παντα αλλά να παίζουν για τον κόσμο όσοι φοράνε την φανέλα της ΑΕΚ...

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 14:13

@Filinio21


Πρόσεχε φίλε μου. Εγώ, λέω είναι άλλο να πληρώνεις και φυσικά, να απαιτείς από την ομάδα και άλλο ΔΕΝ παίρνω διαρκείας και δεν πατάω στο γήπεδο, επειδή δεν έγιναν οι απαιτήσεις που είχα.

Sotious21 - 23/5/2019 15:06

και να συμπληρώσω σε αυτό που λες: να κράζεις ενώ δεν πατάς στο γήπεδο

barlos71 - 23/5/2019 13:02

Με αυτή τη νοοτροπία Filinio δεν πάμε πουθενά και δυστυχώς οι περισσότεροι σκέφτονται έτσι.

Filinho21 - 23/5/2019 13:09

Barlos71 αδερφέ αυτό που λέω είναι ότι.. Όταν εγώ με τα παιδιά μου θέλω 100-130 ευρό κάθε μήνα για να πάω γήπεδο στην σημερινή εποχή που ο μισθός είναι 600 ευρό είναι δύσκολο παρόλα αυτά όμως πάω όποτε μπορώ για να στηρίξω την ομάδα.. Ενώ ο πρόεδρος λέει για οικονομική διαχειριση...

thanos_aek - 23/5/2019 12:35

Όπως ακριβώς τα λες φίλε... Όταν πληρώνεις για την ομάδα, πολύ σωστά απαιτείς.... Όταν δε πληρώνεις όμως, τι απαιτήσεις μπορείς να έχεις....????

Baval_21 - 23/5/2019 12:25

Φιλε εννοειται οτι πρωτο ζητουμενο ειναι να παιζει η ομδα μπαλα. Αλλα αν εισαι οπαδος τοτε στηριζεις και μαλιστα ακομα πιο θερμα στις κακες εποχες. Αλλιως εισαι απλα θεατης κατι το οποιο ειναι απολυτως σεβαστο απλα να ξερεις οι περισσοτεροι εδω μεσα ειμαστε οπαδοι, ουτε καν απλα φιλαθλοι οποτε να ξερεις ειμαστε και τελειως διαφορετικοι στον τροπο που βλεπεις την ομαδα.

Daniel Batista - 23/5/2019 12:39

Άστο φίλε μου, ο κόσμος της ΑΕΚ τόσα χρόνια έχει δώσει πάρα πολλά λεφτά και σε δύσκολες εποχές χωρίς ανάλογο αντίκρυσμα στον αγωνιστικό χώρο τις περισσότερες. Και όλα αυτά για να βλέπει τον κάθε τζαμπατζή να μπαίνει στο γήπεδο με το έτσι θέλω και τους γνωστούς-άγνωστους (μάλλον δεν είναι μόνο 40) να αλωνίζουν και να απειλούν την ομάδα με Ευρωπαικό αποκλεισμό. Ούτε αυτούς δε μπορούν να μαζέψουν

AEKaraleme - 23/5/2019 12:36

Ακαδημιες δεν εχεις. Καρεμπε για διασυνδεσεις με μανατζαρεους ή καποιον τελος παντων δεν εχεις. Πλανο σοβαρο με σοβαρο προπονητη δεν εχεις ή δεν εκατσε τελος παντων για την ωρα.


Πως θα φτιαξεις ομαδα δεν καταλαβαινω. Παμε εντελως στραβα δυστυχως

leonvoda - 23/5/2019 12:35

Kαλημέρα συνΕνωσίτες!!! Αν και ανανέωσε με τον Ερυθρό Αστέρα (διακαής πόθος του Προέδρου!) η καλύτερη λύση για την ΑΕΚΑΡΑ είναι ο Μιλόγεβιτς!!!

panas - 23/5/2019 12:33

Ουτε με φοβίζει ούτε με στενοχωρει που θα φυγει ο Μανόλο. Αυτό που με ανησυχει είναι ο διαδοχος του. Όλες οι προηγουμενες επιλογες του Μελισσανιδη ήταν στην καλύτερη , άστοχες.

Δεν εμπιστευομαι ούτε τη δουλεία του σεβαστου Λύμπε, ούτε την επαφή του Μελισσανιδη με το συγχρονο ποδόσφαιρο . Καλές οι ατάκες, καλη η οικονομικη πολιτική αλλά το ποδόσφαιρο εχει αλλάξει και ο Μελισσανιδης εχει μείνει στη δεκαετια του 90.

Oikonomologos - 23/5/2019 12:27

Ο Χιμένεθ είναι πετυχημένος. Τελεία και παύλα. Ποιον θέλουμε, τον Γκουαρντιόλα; Ο άνθρωπος τι άλλο να κάνει; Λαγούς βγάζει από το καπέλο συνέχεια. Μήπως έχει απαιτήσεις και δεν μπορούν να τις ικανοποιήσουν; Από όσο γνωρίζουμε δεν ζητάει και τίποτα ακριβούς ποδοσφαιριστές... Έλεος εκεί στην ομάδα. Όχι άλλο κάρβουνο...

Baval_21 - 23/5/2019 12:20

Εγω παντως ημουν και συνεχιζω να ειμαι υπερ της παραμονης Μανολο. Βεβαια μετα απο αυτη τη δηλωση του τιγρη δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο. Σαν ειλημμενη αποφαση εμενα μου ακουγεται. Για αυτο και σχολιασα παρακατω σε φιλο οτι αν ειναι να φυγει ο Μανολο τοτε μακαρι να ειναι ο Μιλογεβιτς μιας και δεν βλεπω καλυτερες αλλες περιπτωσεις. Φερτε παιχτες στον Μανολο, κυριως γρηγορους στα ακρα να ανοιγει η αντιπαλη αμυνα σε πλατος και θα σας πω εγω αν θα παιξει καλυ μπαλα η ομαδα. Δλδ πιστευουν... Συνέχεια καποιοι οτι ο Μανολο που εχει μεγαλωσει και κυριολεκτικα και ποδοσφαιρικα στη Σεβιλλη, που εχει βγαλει τα καλυτερα επιθετικα μπακ, που επαιζε μπαλα χαρμα οφθαλμων, δεν ξερει πως παιζεται το επιθετικο ποδοσφαιρο; Ειμαστε σοβαροι τωρα; Ολοι ξερουν. Αυτο που δεν μπορουν να κααφερουν ειναι να το ισορροπησουν με την αμυνα συμφωνα με τις δυνατοτητες της ομαδας. Κι ο Μανολο εχει αποδειξει οτι ξερει να το κανει αυτο. Αλλα ειναι τα θεματα του και μαλιστα ενα απο αυτα ειναι οι αλλοπροσαλες επιλογες του ωρες ωρες που κατα τη γνωμη μου μερικες φορες πηγαζει ακριβως απο του οτι δεν του δειχνουν την εμπιστοσυνη που αξιζει ο ανθρωπος και πιεζεται να δειξει πραγματα διαφορετικα για να μας κερδισει. Αν του δειξουμε εμπιστοσυνη πιστευω θα μετριαστουν και αυτες οι κακες επιλογες .

Theo_21 - 23/5/2019 11:53

Μαλιστα... Οποτε τέλος ο Μανολο. Δεν θα γινοταν ζητημα αν δεν ετρεχε κατι................. Τουλαχιστον να ρθει ενας ξενος εγνωσμενης αξιας ή έστω ενας φερελπυς, οπως ο Λοκι της Μπριζ (41 ετων, πρωταθλημα Βελγιου περυσι, 2ος φετος) κ οχι τιποτα Ουζουνιδηδες και Τσιωληδες..........

barlos71 - 23/5/2019 11:52

Κανονίστε να φύγει ο Μανόλο και να φέρετε πάλι Κετσπάγια, Μοράις, Δέλλα, Ουζουνίδη...κανονίστε!

Patikas89 - 23/5/2019 09:50

Καλά τον κάνει. Έχασε βαθμούς στο τέλος υποτίθεται για να επικεντρωθεί στη "μητέρα των μαχών", όπου έπεσε...αμαχητί. Φεύγει διακοπές κι αρχίζουν διαρροές για κάθε σαπάκι της Ιβηρικής. Να πηγαινοφέρνει παίκτες μανούλα είναι, τον Αραούχο δεν ήξερε να τον επηρεάσει να μην υπογράψει; Όσο για τον Κλώνα καλή η ιδέα, αλλά με οκτώ χρόνια καθυστέρηση.

Έδωσε-πήρε, για μένα δεν είναι για παραπάνω.-

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 11:50

@Φεουδάρχης 1924


Φίλε μου, γύρισε για 3η φορά και συμμάζεψε όσο γινόταν, αυτό το χάλι που βλέπαμε. Δεν μπορεί, μονίμως, να σου κάνει μάγια, για να τα κερδίζει όλα. Οι διαρροές, για τα «σαπάκια», όπως τους αποκαλείς, είναι παίχτες, που μπορεί να είναι καλύτεροι από ότι φανταζόμαστε εμείς.... Συνέχεια

Τώρα, αυτό για Αραούχο, είναι πραγματικά ότι να'ναι. Θα του πει, αν θα πρέπει να υπογράψει συμβόλαιο με καλές απολαβές, ο Χιμένεθ; Τι είναι, ο μπαμπάς του; Που στην ομάδα μας, είναι σαν προπονητής, τεχνικός διευθυντής (ποιος νομίζεις έφερε την πρώτη φορά τον Αραούχο;), μπαμπάς, νονός, παππούς.

Dintsikos1973 - 23/5/2019 11:48

Ο Σάββας Λιβάνιος το έγραψε την προηγούμενη εβδομάδα για το αν θα συνεχίσει ο Χιμένεθ στην ΑΕΚ θα ξέρουμε στις 10 Ιουνίου.Οτι είναι να γίνει να γίνει γρήγορα αν συνεχίσει ο Χιμένεθ η αν θα έρθει κάποιος άλλος,η Καθυστέρηση δεν είναι υπέρ μας....

vtsola21 - 23/5/2019 10:54

Αν δεν υπήρχε θέμα θα έλεγε ο Μανόλης θα είναι ο προπονητής της επόμενης σεζόν Τέλος.. οπότε μάλλον φεύγει και καλύτερα κι ολας

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 11:45

@vtsola21


Ας αφήσουμε, το συμπέρασμα της αποχώρησης, να περάσει. Από που κι ως που, είναι καλύτερα να φύγει ο Μανόλο, φίλε μου;

vtsola21 - 23/5/2019 12:49

Η ομάδα θέλει επιθετική ταυτότητα με τους κατάλληλους παίχτες φυσικά..όχι απαραίτητα ακριβούς αλλά στις σωστές θέσεις..το dna αυτό δεν το υιοθετεί ο Μανόλο

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 13:32

@vtsola21


Θεωρώ, πώς είσαι λάθος. Ο Μανόλο, σου πήρε πρωτάθλημα με την σφιχτή άμυνα, που θέλει πάντα να φτιάχνει και στην επίθεση, είχε παίχτες όπως Λάζαρος (κανονικό εξτρέμ δηλαδή), Λιβάγια και Αραούχο, που μπορούσαν να δημιουργήσουν.... Συνέχεια

Ο Μανόλο, ουσιαστικά, κοιτάει να μην περνάει κουνούπι στην άμυνα (όπου χρειάζεται για να παίρνεις πρωτάθλημα) και αφήνει το επιθετικό κομμάτι, σε δημιουργικούς παίχτες που να μπορούν να διασπάσουν τις αντίπαλες άμυνες, με το ταλέντο τους.


Για εμένα, το πήραμε το πρωτάθλημα, διότι είχε τα σωστά υλικά ο Χιμένεθ και μπόρεσε να δουλέψει μ'αυτά. Εάν, του ξαναπάρεις τα σωστά υλικά, δεν νομίζω να χαλάσει η συνταγή.

ioannis72 - 23/5/2019 11:02

Σα να λέει άμα βρούμε κάτι καλύτερο ενταξει αν όχι συνεχίζουμε με χιμενεθ.εγω αν ήμουνα χιμενεθ σήμερα κιόλας θα δήλωνα παραίτηση.

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 11:44

@ioannis72


Δύσκολο, να συμβεί αυτό φίλε. Ο Χιμένεθ, είναι τόσο δεμένος με την ομάδα, που θα δεχόταν να μείνει, μόνο για την αγάπη που τρέφει πλέον, προς αυτήν. Ακόμη και αν τελικά, τον διώξουν, είμαι σίγουρος πως θα μιλήσει με αγάπη γι ακόμη μία φορά, για το κλαμπ.

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 11:40

Προσωπικά, πιστεύω, πώς αν είναι να αποχωρήσει τελικά ο Χιμένεθ, αυτό θα πρέπει να γίνει πριν τον Ιούνιο. Εάν, δεν έχεις κλείσει τα πιο σοβαρά θέματα, όπου ξεκινάνε από τον τεχνικό διευθυντή (όπου στην προκειμένη περίπτωση, δεν υπάρχει κάποιο θέμα) και ύστερα του προπονητή, δεν μπορείς να κάνεις σωστά τον σχεδιασμό.... Συνέχεια
Δεν το λέω, επειδή είμαι υπέρ παραμονής του Χιμένεθ. Αλλά ακόμη κι αν αποχωρήσει, τότε δεν μπορούμε να κάνουμε τις μεταγραφές, σύμφωνα με τα όσα ήταν υπέρ ο Χιμένεθ, αλλά με τα όσα θα είναι υπέρ ο καινούργιος προπονητής.


Την απόφαση, θα την λάβει ο Μελισσανίδης. Παρόλα αυτά, ελπίζω αυτή να είναι γνωστή σε λίγες μέρες και όχι στις 10 Ιουνίου.

PAKIS - 23/5/2019 11:27

Ο Χιμένεθ είναι το πρόβλημα?

Ξεχνάμε όλοι πολύ γρήγορα. .δυστυχώς.

Το πρόβλημα της ΑΕΚ είναι ο ίδιος ο κόσμος.

Να θυμηθούμε τα 5 τελευταία χρόνια τους προπονητές που πέρασαν.

Dintsikos1973 - 23/5/2019 11:36

Μόνο ο Χιμένεθ ήταν κανονικός προπονητής,αν φύγει ελπίζω να φέρουμε καλύτερο! Στο τέλος θα κάνουμε ταμείο! Θέλω να πέσουν τα απαραίτητα χρήματα όχι ψίχουλα;και αυτά που διαθέτουμε ας πάρουμε μόνο 4 και να αξίζουν,και όχι 10-12 στοιχήματα;Μόνο ΑΕΚ

Baval_21 - 23/5/2019 12:22

Τωρα τελευταια μιλας σωστα και χωρις γκρινια. Αυτο που κανεις τωρα ειναι κριτικη και οχι μοιρολοι, ωραιος.

underthesea - 23/5/2019 10:40

Adios Manolo, Welcome Milojević

taxiss21 - 23/5/2019 11:28

Λιγο ελεος με τον Μιλογεβιτς τοσοι προπονητες υπαρχουν αν θελετε να προτεινετε αλλους στην ΠΑΕ. Αλλωστε ανανεωσε αυτος με Ερυθρο αστέρα

underthesea - 23/5/2019 11:58

εσύ το δες ότι τον πρότεινα, μια πρόβλεψη έκανα.

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 11:41

@taxiss21


Σωστός, είσαι φίλε μου. Παρόλα αυτά, δεν ανανέωσε, διότι είχε ούτως ή άλλως συμβόλαιο, μέχρι 30.06.2020. Απλώς, σκεφτόταν να αποχωρήσει και τελικά, είπε πως θα μείνει, γι'αυτόν τον χρόνο που του απομένει στο συμβόλαιο τουλάχιστον.

mancini21 - 23/5/2019 11:19

Ο Milojevic ανανέωσε με τον Ερυθρό Αστέρα του ch.l..Εκτός αυτού,είχε 2 προτάσεις,μια από Αμπου Ντάμπι και μια από Κίνα,εκ των οποίων η μια ήταν 3 εκ.ευρώ.Ας είμαστε ρεαλιστές και να μη δημιουργούμε προσδοκίες για θέμα που δεν υπάρχει.

Baval_21 - 23/5/2019 11:04

Μακαρι να ειναι αυτος αν ειναι να φυγει ο Μανολο ρε φιλε.

aekbasket1 - 23/5/2019 11:24

Αυτο που δημιουργεί παγωμάρα κ αβεβαιότητα δεν ειναι αν θα φύγει ο Χιμένεθ. Όλοι ξέρουμε τα καλά κ τα κακά του. Το θέμα ειναι αν φύγει, ΠΟΙΟΣ θα ερθει, ΠΟΤΕ θα ερθει και κυρίως ΠΟΙΟΣ θα τον διαλέξει; ο Λυμπε;

Αυτο ειναι που δημιουργεί ανησυχία κ ξενέρωμα στον κόσμο, γουστάρει δε γουστάρει το Μανολο.

Πχ εγώ δεν ειμαι φαν του, αλλα αν ειναι να ερθει κανένας Κριστιανσεν του Αποελ, καλύτερα Μανολο.

asterixovelix21 - 23/5/2019 11:18

Και γω θα δω αν πάρω διάρκειας... Κάτσε και δες μόνος σου αυτό που δημιουργισες, σε άλλη ομάδα ο προπονητής που παιρνει πρωταθλημα μένει για χρόνια, σε μας δεν ξέρουμε εαν μας κάνει...

johnys® - 23/5/2019 11:14

ρε παιδια σταματειστε λιγο να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη και να τα βαλουμε και σε μια σειρα.πως ειναι δυνατον να λεμε τελος ο Χιμενεθ απο τη στιγμη που ζητησε να ερθουν δυο η ακι περισσοτερες επιλογες παικτων στην ομαδα μας?εκτος αν εγω δεν καταλαβα κατι καλα.εγω πιστευω πως ειναι αυτονοητο πως θα μεινει εστω και ακομα ενα χρονο.βεβαια αν δεν τα βρουν στα λεφτα εννοειται πως θα φυγει η αν εχει καποια καλυτερη προταση απο ισπανια.το θεμα ειναι ομως πως δεν γινεται πριν... Συνέχεια ειναι σιγουρο το αν θα μεινει να φερει παικτες.και πριν καιρο ειχε βγει και αρθρο οτι ο χιμενεθ συνεχιζει κανονικοτατα.ενταξει μια χαρα ηταν η ομιλια του τιγρη σε οτιδηποτε ειπε και ναι εχει να ακνει με την πραγματικοτητα.και θελω να πιστευω οτι τωρα αρχιζει να κτιζεται η ΑΕΚ.ομως για να τιστει σωστα θα πρεπει να γινουν ποιοτικες μεταγραφες και να εχει ενα προπονητη για χρονια.διαφορετικα θα κανουμε χρονια να ξαναδουμε πρωταθλημα.

barlos21 - 23/5/2019 11:06

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ Κ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ...ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΨΗ Κ Ο ΜΑΝΟΛΟ...ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ...Η΄ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ!!ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ...

EyeofEagle - 23/5/2019 11:04

Ειναι αστείο να ειναι στον αερα ο Χιμένεθ και οχι ο Λυμπε... Ακομα χειρότερο οτι οι μεταγραφές συζητιούνται μαζι του και πολυ λιγοτερο με τον προπονητή της ομαδας!

angelm - 23/5/2019 11:01

πιο ξεκαθαρος δε γίνεται σε οτι εχει πει εξαρχης οσοι αγαπουν την ομαδα αυτη να ειστε σιγουροι οτι θα τη στηριξουμε οι υπόλοιποι ας κατσουν σρον καναπε

Juggler - 23/5/2019 10:53

Με βάση τις δηλώσεις του Μελισσανίδη εγω προσωπικά καλύφθηκα.Τα είπε ξεκάθαρα.Αδέρφια ούτε μεταγγραφές καλές να περιμένετε ούτε πρωταθλήματα και κύπελλα.Ότι μας κάτσει αν ειμαστε τυχεροί.Οταν οι αλλοι δυο ρίχνουν χρήμα να ξέρετε οτι παλι του χρόνου 3οι θα είμαστε δυστηχως!Το καλό νέο ειναι οτι το ξεκαθάρισε απο Μάη και δεν θα εχουμε ψευδαισθήσεις ολο το καλοκαίρι περιμένοντας τον καθε παικταρα Πονσε,Αραουχο κτλ.... Συνέχεια

Υ.Γ.: Είμαι πολύ στεναχωρημενος παντως αδερφια και δεν ξερω πως θα ειμαστε ανταγωνιστικοι του χρονου!

aLiGaToR_21 - 23/5/2019 10:48

Τις μεταγραφές τις κάνει ο τεχνικός διευθυντής αλλά τις συζητάμε με τον Μανόλο.

Ο Μανόλο δεν ξέρουμε αν μείνει στις 10 Ιούνη λήγει το buy out.

Δηλαδή συζητάμε τις μεταγραφές με τον Μανόλο που μπορεί και να μην μείνει.

Ε ρε οργάνωση που υπάρχει στην ομαδα!

Του χρόνου εγώ κάνω την πρόβλεψη και λέω ότι θα μας περάσει μέχρι και ο Άρης,θα δώσουμε μάχη να... Συνέχεια μπούμε στην πεντάδα!

AEK_gia_panta2 - 23/5/2019 10:47

Αν βρεθεί καλύτερος με δυνατό τιμ, γιατί όχι.

AEKaraleme - 23/5/2019 10:44

Δεν υπαρχει κανενα πλανο. Οτι να ναι...

artac_21 - 23/5/2019 10:36

Δεν πιστεύω ότι θα φύγει ο Χιμένεθ. Θα ήταν εφικτό αν υπήρχε έτοιμη διάδοχη κατάσταση για πολύ καλό κόουτς. Η ΑΕΚ δεν αντέχει έναν δεύτερο "Ουζουνίδη". Αν γίνουν οι μεταγραφές που πρέπει η ΑΕΚ θα είναι το πρώτο φαβορί για τον τίτλο του χρόνου.

aekovios58 - 23/5/2019 10:36

Καλημέρα, φίλοι μου. Με έκριναν αρνητικά κάποιοι από σας προχθές, όταν αναφέρθηκα στον παράδοξο όρο της συμφωνίας για το ουδέτερο 20ήμερο διάστημα , κατά το οποίο μπορεί να ακυρωθεί η συμφωνία, σε συσχετισμό βέβαια με το λεχθέν από τον Πρόεδρο για ριζικές αλλαγές. Να προσθέσω εδώ ότι στη νομική και διπλωματική πρακτική τους όρους θέτει ο ισχυρός. Περιμένουμε λοιπόν με απόλυτη εμπιστοσύνη στον Πρόεδρό μας. Έρρωσθε...

aekovios58 - 23/5/2019 10:31

Καλημέρα, φίλοι μου. Με έκριναν αρνητικά κάποιοι από σας προχθές, όταν αναφέρθηκα στον παράδοξο όρο της συμφωνίας για το ουδέτερο 20ήμερο διάστημα , κατά το οποίο μπορεί να ακυρωθεί η συμφωνία, σε συσχετισμό βέβαια με το λεχθέν από τον Πρόεδρο για ριζικές αλλαγές. Να προσθέσω εδώ ότι στη νομική και διπλωματική πρακτική τους όρους θέτει ο ισχυρός. Περιμένουμε λοιπόν με απόλυτη εμπιστοσύνη στον Πρόεδρό μας. Έρρωσθε...

Filinho21 - 23/5/2019 10:30

[Μπορεί να το πετύχω μπορεί και όχι] [Πήγαμε σε τέσσερις τελικούς, πήραμε τον έναν].. εγώ κολαω σε αυτές τις φρασεις.. Θα ειμασταν ευχαριστημένοι αν από τους 4 χάναμε το 1 και όχι το αντίθετο..

HugoAlmeidas - 23/5/2019 10:21

Άλλες ομάδες 10 Ιουνίου έχουν κάνει 3 μεταγραφές και κλείνουν ρόστερ... Βαλμπουενά κτλ κτλ, κι εμείς ΘΑ αποφασίσουμε ΑΝ θα κρατησουμε εναν προπονητη...

Baval_21 - 23/5/2019 10:13

Κάτι μου λέει ότι χαιρετάει ο Μανολο... Δε θα έφτιαχνε τέτοιο κλίμα ο τίγρης αν υπήρχαν πιθανότητες να μείνει πιστεύω. Ακόμα κι αν απλά το σκεφτόταν να πορευθουμε μαζί δε θα το δήλωνε.

johnsot - 23/5/2019 09:51

εδώ διαβάζαμε οτι ο Χιμένεθ θα έχει ενισχυμένο ρόλο στις μεταγραφές και τελικά δεν είναι βέβαιο αν θα μείνει.. Γενικά οι δηλώσεις μου άφησαν χλιαρές εντυπώσεις

Euaggelos - 23/5/2019 09:51

Το ότι η ομάδα βασίζεται κάθε χρόνο σε δανεικούς και ελεύθερους είναι ένα θέμα πώς θα φτιάξει κορμό για να μπει στο νέο γήπεδο όταν οι παίχτες μετά την σεζόν γυρίζουν στις ομάδες τους.

marv - 23/5/2019 09:41

Τα σήριαλ πάντως δεν βοηθούν

eimaiGermanos - 23/5/2019 09:40

ΕΙΤΕ ΦΥΓΕΙ ΕΙΤΕ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΝΔΕΚΑΔΑΣ

taxiss21 - 23/5/2019 09:11

Τωρα τι καινουρια ειναι αυτα παλι ρε παιδια?

ΕΠΟΜΕΝΟ