209 ΣΧΟΛΙΑ

90 λεπτά μονότερμα χωρίς πλάνο…

Η ΑΕΚ έκλεισε τον ΠΑΟΚ στην περιοχή του από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό αλλά δεν είχε επιθετικό πλάνο και έμεινε τελικά στο 1-1, χάρη στο τέρμα του συνήθη ύποπτου Έκι Πόνσε

Super League – 19η αγωνιστική

ΑΕΚ – ΠΑΟΚ 1-1

ΓΗΠΕΔΟ: ΟΑΚΑ

ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ: Τίκγκααρντ, Ράσμουσεν, Χογκ

Ντέρμπι με μονότερμα της ΑΕΚ επί 90 λεπτά και ισοπαλία (1-1) στο τέλος χάρη στο γκολ του Έκι Πόνσε. Η Ένωση, έπαιξε σαν τη γάτα με το ποντίκι τον ΠΑΟΚ που από το 32’ έπαιζε με παίκτη λιγότερο από την αποβολή του Ζαμπά, αλλά δεν είχε το πλάνο και τον τρόπο να διασπάσει το... ταμπούρι του αντιπάλου. Ο Μαρίνος Ουζουνίδης. έχει την μεγαλύτερη ευθύνη για το επιθετικό πλάνο ανάπτυξης που… δεν είδαμε ποτέ, ενώ οι πολλές αλλαγές στην τακτική διάταξη πιο πολύ μπέρδεψαν την ομάδα παρά την βοήθησαν ώστε να βρει λύσεις. Παράλληλα οι παίκτες δεν έδειξαν καθαρό μυαλό στην τελική πάσα, ενώ υπήρξαν πολλά προβλήματα και στα στημένα, επιθετικά και αμυντικά. Αφού από την μια δεν αξιοποιήθηκαν και από την άλλη στο πρώτο κόρνερ ο ΠΑΟΚ έκανε και το γκολ με τον Μαουρίσιο. Λάθος αποδείχτηκε και η μη χρησιμοποίηση του Κρίστιτσιτς (είχε τεράστιο πρόβλημα στον άξονα απόψε η ομάδα κυρίως δημιουργικά, με την ΑΕΚ τελικά να βρίσκει τουλάχιστον το γκολ της ισοφάρισης με τον Έκι Πόνσε που έφτασε τα 13 στο πρωτάθλημα.

Με την γνωστή συνταγή του 3-5-2, εσωτερικούς χαφ τους Μάνταλο – Μπακασέτα και τους Πόνσε – Λιβάγια στην επίθεση ξεκίνησε ο Μαρίνος Ουζουνίδης. Σε ένα πρώτο ημίχρονο, όπου η ομάδα μπήκε δυναμικά με την ώθηση του κόσμου, είχε ένα εκρηκτικό πεντάλεπτο (και μια μεγάλη ευκαιρία στο 5’ με σουτ του Λιβάγια όπου ο Πασχαλάκης είπε όχι) αλλά το γκολ του ΠΑΟΚ από στημένη μπάλα την αποσυντόνισε με αποτέλεσμα να υπάρχει νευρικότητα και κακές επιλογές στην τελική πάσα. Η φάση που ο αντίπαλος κάνει τη ζημιά είναι εκείνη του 10’, όταν σε εκτέλεση κόρνερ ο Τσιγκρίνσκι μάρκαρε κάκιστα τον Βαρέλα, αυτός πήρε την κεφαλιά πάσα και ο Μαουρίσιο από κοντά έσπρωξε την μπάλα στα δίχτυα. Αυτή η εξέλιξη σόκαρε την Ένωση που από το πουθενά και εντελώς κόντρα στην ροή του αγώνα είδε να μένει πίσω στο σκορ. Οι παίκτες του Ουζουνίδη μετά την συμπλήρωση του τετάρτου προσπαθούν να συνέλθουν και να πατήσουν στα πόδια τους, κρατούν την μπάλα περισσότερο και ανεβάζουν τις γραμμές τους. Στο 21’ μάλιστα δεν τους δίνεται ξεκάθαρο πέναλτι σε χέρι του Σάκχοφ ο οποίος έχει βρει την μπάλα με τον αγκώνα σε φάση διαρκείας, σε ένα χρονικό σημείο που ο ΠΑΟΚ οπισθοχωρεί όλο και περισσότερο. Η ΑΕΚ είναι εκείνη που έχει περισσότερη ώρα την μπάλα στην κατοχή της αλλά δεν μπορεί να μετουσιώσει αυτήν την υπεροχή σε ευκαιρίες, αφού υστερεί στο δημιουργικό κομμάτι με τους Μάνταλο – Μπακασέτα εκτός ματς, ενώ και όταν αναπτύσσεται από τα άκρα κυρίως με τον Γκάλο αλλά και τον Χουλτ, δεν υπάρχουν οι σωστές σέντρες και γεμίσματα. Παρ’ όλα αυτά, η πίεση είναι φανερό πως προβληματίζει τον ΠΑΟΚ που στο 32’ μάλιστα μένει με δέκα παίκτες, όταν ο Ζαμπά ανέτρεψε τον Χουλτ βλέποντας δεύτερη κίτρινη. Στο τελευταίο τέταρτο του πρώτου μέρους η ΑΕΚ έχοντας πλέον και την αριθμητική υπεροχή κλείνει τον αντίπαλο στα καρέ του και προσπαθεί να δημιουργήσει ρήγματα από τον άξονα και τα άκρα, χωρίς να τα καταφέρνει με επιτυχία, καθώς της έλειπε αυτό που προαναφέραμε. Το καθαρό μυαλό, η σωστή τελική πάσα και εκτέλεση την κρίσιμη στιγμή…

Με μια αλλαγή, την είσοδο του Κρίστιτσιτς αντί του Μπακάκη, ξεκίνησε η ΑΕΚ στο δεύτερο ημίχρονο, με τον Μαρίνο Ουζουνίδη να γυρίζει σε ρόμβο τη διάταξη, με τον Μάνταλο δεκάρι και τους Μπακασέτα – Κρίστιτσιτς εσωτερικούς μέσους. Κινήσεις που δεν αλλάζουν συνταρακτικά την εικόνα της Ένωσης, η οποία ναι μεν έχει στο μισό γήπεδο τον ΠΑΟΚ αλλά δεν έχει ιδέες, φαντασία και το καθαρό μυαλό στην κυκλοφορία της μπάλας και την τελική πάσα. Γρήγορα – γρήγορα στο 60’ ο προπονητή προχωρά και στη δεύτερη του κίνηση βγάζοντας τον Άλεφ και βάζοντας τον Μπογέ, γυρίζοντας το σύστημα σε 4-3-3. Η ΑΕΚ επιχειρεί σε αυτό το σημείο κυρίως από τα πλάγια με τα ανεβάσματα των Χουλτ – Γκάλο να βρει τις ευκαιρίες για να απειλήσει και η αλήθεια είναι πως δημιουργεί επικίνδυνες προϋποθέσεις. Και εν τέλει καταφέρνει να ισοφαρίσει στο 74’ όταν ο Λιβάγια σε μια από τις πολλές κινήσεις από τα άκρα σεντράρει εκπληκτικά και ο Πόνσε με κεφαλιά κανονιά νικά τον Πασχαλάκη κάνοντας το 1-1 και βάζοντας φωτιά στο ΟΑΚΑ. Στο τελευταίο τέταρτο το ΟΑΚΑ… γέρνει, η ΑΕΚ σφυροκοπεί τον ΠΑΟΚ, στην εξίσωση μπαίνει και ο κόσμος και στο 84’ η ομάδα αγγίζει την ανατροπή με κοντινή προσπάθεια του Τσιγκρίνσκι. Αυτή ουσιαστικά είναι η τελευταία μεγάλη ευκαιρία αφού ναι μεν η Ένωση πιέζει μέχρι το φινάλε αλλά δεν έχει τον τρόπο να δημιουργήσει πρόβλημα που αντιμετώπισε από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό.

ΑΕΚ: Μπάρκας, Μπακάκης (46’ Κρίστιτσιτς), Τσιγκρίνσκι, Οικονόμου, Γκάλο, Χουλτ, Άλεφ (60’ Μπογέ), Μπακασέτας (87’ Κλωναρίδης), Μάνταλος, Λιβάγια, Πόνσε.

ΠΑΟΚ: Πασχαλάκης, Μάτος, Βιεϊρίνια, Κρέσπο, Βαρέλα, Σάκχοφ (64’ Μίσιτς), Μαουρίσιο, Μπίσεσβαρ (58’ Λημνιός), Ζαμπά, Ελ Καντουρί (84’ Πέλκας), Άκπομ.

Το aek365 ήταν στο Στάδιο και σας μετέφερε παραλειπόμενα και LIVE τον αγώνα


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Fotis_Oik_MONO_AEK - 3/2/2019 23:13

Παιδιά δεν έχει νόημα πια κ πραγματικά,προσπαθώ να γράψω πέντε αραδες αλλά κουράστηκα να λέμε τα ίδια κ τα ιδια στον ίδιο βαθμό που κουραστηκαμε σήμερα να βλέπουμε τη μπάλα στο πλάι κ σέντρα..Όσοι επιμένετε να πιστεύετε ότι δεν φταίει ο προπονητής απαντηστε μου μόνο για ποιο λογο μένει εξω από ένα τέτοιο ματς παίχτης με τη ποιότητα του Κριστισιτς κ για ποιο λόγο τα κανονικά εξτρέμ που έχει η ομάδα μενουν έξω για να κάνει το εξτρέμ ο Γκάλο κ ο Μανταλος .Τώρα για την αλλαγή... Συνέχεια στο 90 του Κλωναριδη ε μην είμαστε κ αχάριστοι,κοτζαμ βαθμός είναι αυτός... Αναρωτιέμαι όμως τι άλλο θα πρέπει να κάνει ένας προπονητής στην ΑΕΚ για να δείξει ότι δεν μπορεί κ αυτά περί ρόστερ τα ακούω βερεσε..Από την 11δα που ξεκίνησε πείτε μου πόσοι ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΑΝ ΠΕΡΥΣΙ ??? Μόλις 3 κ άλλο ένα ματς με κατά 8/11 ίδια ομάδα με πέρυσι αλλα το μοναδικό ιδιο που έχουν αυτοί οι παίχτες με περυσι είναι τα ονόματα στις φανέλες τους ..Αν αυτό δεν λέει κάτι ,οκ φταίνε οι παίχτες,ας του κάνουμε πενταετες μην τον χάσουμε ..

"Αυστριακός" - 5/2/2019 01:13

Αδερφε Φωτη ναι οι ιδιοι παικτες ηταν περσι η ιδια σχεδον ομαδα μονο που οι δυο γαυροι ενισχυθηκαν κανοντας μεταγραφες και εγιναν καλυτεροι και δυνατοτεροι οποτε ελπιζω να καταλαβαινεις την διαφορα.

vagaslanis - 4/2/2019 10:23

Επειδη ακουσα απο μερικους χθες στο γηπεδο συνΑΕΚτζηδες οτι καλυτερα να το παρει ο Gay,παιδια ουτε για αστειο μη το λετε αυτο..ο gay μας κατεστρεψε σε ολους τους τομεις εξωαγωνιστικα,ακομα κ το οτι μειναμε χωρις γηπεδο αυτοι ηταν απο πισω,λοιπον να μην ξεχναμε.

Ksenos21 - 4/2/2019 03:14

Ο Αλμπανης γιατι δεν παιζει??Προσωπικη ενεργεια δεν ψαχναμε?Τι μου βαζει τον κλωαναριδη για ν παρει κεφαλια?.ΓΙΑΤΙ τον εχει καψει τον Αλμπανη σαν παιχτη ρε παιδια ποιος ο λογος?Τι γινεται?

the_teacher - 3/2/2019 22:48

Επίσης, για να λέμε του στραβού το δίκιο, ο ΠΑΟΚ είναι σχεδόν βέβαιος πρωταθλητής και τον Γενάρη έφερε 4-5 παίχτες που μοιάζουν με καλές και σοβαρές προσθήκες. Θέλει το πρωτάθλημα διακαώς και ό,τι και να έχουμε εναντίον του, βλέπουμε ότι η διοίκησή του τον βοηθάει να το πάρει. Εμείς πάλι, τρεις το λάδι, τρεις το ξύδι. Δε γίνεται παιδιά, είμαστε πίσω αρκετά κι αν αναλογιστεί κανείς τι δυνατότητες μας ανοίγονταν πέρσι, αυτό γίνεται ακόμα πιο απογοητευτικό

navas__21 - 3/2/2019 23:40

Μα αυτο ειναι που στεναχωρει και πικραινει ακομα περισσοτερο.

Για πρωτη φορα στην συγχρονη ιστορια μας ξεκινησαμε απο θεση πρωταθλητη με ουρανοκατεβατο ενα πακετο του τσ.λιγκ που το μισο να πηγαινε σε 3-4 παιχτες δεν θα ειχες αντιπαλο στην Ελλαδα.

Μας δοθηκε η ευκαιρια να ξεκινησουμε αυτοκρατορια ΑΕΚ για την επομενη τουλαχιστον πενταετια και την πεταξαν στα σκουπιδια. Χαθηκε ιστορικη ευκαιρια. Η συνεχεια γνωστη σε ολους.

an0nymous - 4/2/2019 10:22

ποια ιστορική ευκαιρία ρε φίλε, χαλάρωσε λίγο.. εσύ τι νόμιζες δηλαδή;; ότι η ΑΕΚ απο πέρσι θα έπαιρνε για τα επόμενα χρόνια συνέχεια το πρωτάθλημα;;;


φτιάχνεις γήπεδο, προφανώς και γίνονται συμφωνίες απο πίσω (με κυβέρνηση κτλ) ..σου δίνω το οκ για το γήπεδο μη χτυπήσεις το πρωτάθλημα για φέτος.. δεν θέλει πολύ μυαλό για να καταλάβετε κάποια... Συνέχεια πράγματα..


όχι ότι κάτι ξέρω, δεν ξέρω τίποτα απλά το πιστεύω ότι αυτά γίνονται απο πίσω.. απ την αρχή του πρωταθλήματος φάνηκε που πάει το πράγμα.. μια συγκεκριμένη ομάδα σπρώχνεται και τέλος.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 4/2/2019 18:48

Η αληθεια ειναι αυτο αδερφε.

Aragorn - 4/2/2019 00:39

Όλη η ουσία φίλε μου είναι αυτή που γράφεις.


Το μόνο που μας παρηγορεί είναι ότι το πακέτο αυτό των χρημάτων πάει για μαξιλαράκι για το γήπεδο. Αλλά και πάλι το 1/3 των χρημάτων θα μπορούσε να δωθεί για 2 εξτρεμ και 1 χαφ (6άρι).

AEKR21kAVALA - 3/2/2019 23:54

...ετσι ακριβως αδερφε...και μεις οπως πολυ σωστα γραφεις παροτι ηρθαν ουρανοκατεβατα 20.000.000 και βαλε ....απλα πηραμε Γιαννιωτα!!!.....αααα και καποια στιγμη ας διωξει καποιος τον Μαρινο , δεν το εχει ο ανθρωπος!

Sūn_Wù-kōng - 4/2/2019 01:51

like

grigorat - 3/2/2019 23:57

Να αγιάσει το στόμα σου φίλε μου. Να προσθέσω ότι από τους 4 βασικούς συντελεστές της περσινής ομάδας που έφυγαν (Αραούχο, Βράνιες, Μανόλο και βλαμμένο) μόνο ο Αραούχο αντικατασταθηκε επάξια. Ακόμη και ο Οικονόμου που είναι καλή μεταγραφή δεν πρέπει να παίζει με τον Τσιγκρίσνκι αφού είναι παρόμοιοι παίχτες. Η ομάδα δυστυχώς δεν αναπλήρωσε το μεγαλύτερο κενό αυτό του προπονητή.

RomanJ - 3/2/2019 23:23

Πάρα πολύ σωστός

sotirelinio21 - 3/2/2019 23:22

Πολύ σωστό σχόλιο.3 προσθήκες θέλαμε πέρυσι και το μόνο που κάναμε ήταν να αντικαταστήσουμε ( σχεδόν ) αυτούς που έφυγαν με Πόνσε, Οικονόμου.Και μέσα στη χρονιά έφυγαν και οι Σιμόες, Λαμπρόπουλος.

Όλα συνοψίζονται νομίζω στη φράση που έχει ειπωθεί "Δεν περιμέναμε οτι θα παρουμε πρωτάθλημα τόσο γρήγορα." Νομίζω οτι αυτή τη μετριοπαθή πολιτική εισόδων-εξόδων και αν μας κάτσει θα... Συνέχεια ακολουθούμε μέχρι να τελειώσει το γήπεδο.

Para21 - 3/2/2019 23:21

Μα ο παοκ φέτος το αξίζει να το πάρει... Αυτή είναι η αλήθεια όσο σκληρή και αν ακούγεται, ας βγάλουμε τα οπαδικα γυαλιά

Rossi - 3/2/2019 23:16

Ότι πιο σωστό δεν έχει πει κανένας δημοσιογράφος ως τώρα.

AndreasCh - 4/2/2019 01:36

Μία παρατήρηση. Σε όλα τα κόρνερ του ΠΑΟΚ στην περιοχή μας βρίσκονταν και οι 11 ποδοσφαιριστές για να αμυνθούν. Δεν υπήρχε ούτε ένας που να κάθεται στο κέντρο, να κρατάει δύο παιχτες και παράλληλα να περιμένει ενα διώξιμο για να φυγει στην αντεπίθεση. Ολοι γύριζαν για να αμυνθούν με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν ολοι οι αντίπαλοι πλην του Πασχαλακη κι ενός ακομα αμυντικού. Ούτε σε 5x5 δεν το εχω δει ξανά αυτό.

eliascm21 - 4/2/2019 01:16

Χειροτερη και απο ηττα αυτη η ισοπαλια. Αν χαναμε μπορει κ να ξυπναγαν μερικοι

Ksenos21 - 4/2/2019 00:47

Εδω δν κερδισε το βαζελο ρε παιδια που ειναι μαυρα χαλια.Εγω να πω την αληθεια χ το περιμενα απο την αρχη το παιχνιδι και ο λογος ειναι οτι η ομαδα δεν μπορει να επιβαλει ενα γρηγορο ρυθμο και να αλλαξει τακτικη, παιζει μονοκοματα να το πω απλα.

nick_ch - 4/2/2019 00:39

Τι περιμένουμε;;; Δύο αποτελέσματα πήραμε με μικρομεσαίες ομάδες, και το κακό το σημερινό έκανε μπαμ από χιλιομετρα. Για το Μαρίνο το λέω. Ξέρω, συμφωνώ, προς Θεού και Αλαχ, δε φταίει μόνο αυτός. Αλλά δεν κάνει! Και φαίνεται εδώ και πολύ καιρό. Κρίμα, περίπου το 9/11 είναι η περσινή ομάδα. Είτε θα γίνουμε αλκοολικοί, είτε θα αδιαφορήσουμε όπως πάει το πράγμα.

Hokan__21 - 4/2/2019 00:35

Βαση την εικονα της ομαδας μας που δεν πιεστικε σημερα καθολου αλλα εφαγε ευκολα ενα γκολ κωμωδια,χωρις υπερβολες ν ειμαστε ρεαλιστες ,αν παμε ετσι στο φαληρο κ βαση της εικονας του γαυρου δυστυχως θα δουμε εφιαλτες..

Vasilisa_Xana - 4/2/2019 00:34

Αυτό δεν είναι ποδόσφαιρο μάγκες.. Κρίμα..

nikoligeo - 4/2/2019 00:29

Με μία μικρή ομάδα παίζεις κ αν κλειστεί πίσω, έχεις πρόβλημα... πόσο μάλλον με έναν αντίπαλο που έχει ποιότητα στην άμυνα του.μια χαρά ήταν η ομάδα, αφήστε τη γκρίνια.τα καλύτερα έρχονται

Quavious_Marshall - 4/2/2019 00:26

H μεγαλυτερη διαφορα με περσι ειναι ο ΛΑΖΑΡΟΣ.Ολα τα αλλα ειναι πανω κατω το ιδιο.Η διαφορα ειναι Λαζαρου-Μπογε.Ο Μπογε μπορει κανει μονο τριπλες και σημερα μπηκε για αυτο τον λογο και δεν εκανε ΤΙΠΟΤΑ.

AEKR21kAVALA - 4/2/2019 00:24

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ....στους φιλαθλους της ομαδας μας , που πηγαν στο γηπεδο!! Συμπαρασταθηκαν αψογα μεχρι το τελευταιο λεπτο. Οι μονοι φετος που κραταν την σημαια ψηλα με αυρα την περσινη χρονια!!! ....και τωρα ας επικεντρωθουμε στο γηπεδο ( με εικονες απο ψηλα) να τελειωσει το συντομοτερο δυνατον...μπας και δουμε ξανα ποιοτηκους παιχτες και εναν προπονητη ανταξιο της ιστοριας της ιδεας που ακουει στο ονομα ΑΕΚ!!

Babbis32 - 4/2/2019 00:20

Εμενα παιδια απλα μου φαινεται οτι η διοικηση εχει παρει αποφαση να αλλαξει προπονητη στο τελος της σεζον.... για αυτο τον λογο δεν παίρνει παικτες... για να μην τους φορτωθει ο επομενος...

Babbis32 - 4/2/2019 00:18

Εμενα παιδια απλα μου φαινεται οτι η διοικηση εχει παρει αποφαση να αλλαξει προπονητη στο τελος της σεζον.... για αυτο τον λογο δεν παίρνει παικτες... για να μην τους φορτωθει ο επομενος...

Jim1987 - 4/2/2019 00:09

Δεν υπαρχει παικτης να κανει προσωπικη ενεργεια...απλα ειναι τα πραγματα.

gdmidis59 - 4/2/2019 00:06

ΜΠΑΡΚΑΣ 6

ΤΣΙΝΓΚΡΙ 5 (ΕΦΤΑΙΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΟΛ)

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ 6

ΜΠΑΚΑΚΗΣ 6

ΓΚΑΛΟ 6 (ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΚΟΣ ΑΡΚΕΤΑ)... Συνέχεια
ΑΛΕΦ 7

ΜΠΑΚΑΣΕΤΑΣ 6

ΜΑΝΤΑΛΟΣ 8

ΠΟΝΣΕ 8

ΛΙΒΑΙΑ 8

ΚΡΙΣΤΙΣΙΤΣ 7

ΜΠΟΓΙΕ 6 (ΑΝΟΥΣΙΟΣ ΠΑΛΙ)

ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ 5 (ΜΕ ΔΕΚΑ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕΝΤΡΕΣ ΕΜΕΙΣ)

ETSIAPLAAEK - 3/2/2019 23:58

ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΕΠΑΙΖΕΣ Η ΠΗΡΕΣ ΡΕΠΟ ΣΗΜΕΡΑ?

panos_aekavala - 3/2/2019 23:57

Καποιοι πρεπει να πανε σπιτι τους. Χτες. Τριτη θεση και πολυ μας ειναι!!!!

teo72 - 3/2/2019 23:34

Δεν υπάρχουν αυτόματοι πιλότοι ούτε μαγικές λύσεις, ότι σπέρνεις θα θερίσεις, καλό το πρότζεκτ του γηπέδου κ χίλια μπράβο αλλά ο σχεδιασμός της ομάδας έχει πολλά θέματα από το καλοκαίρι κ τα λάθη συνεχίζονται..... νομίζω ότι σχεδόν μοιάζει παρατημένη η ομάδα κ δεν βλέπω κ διάθεση να αλλάξουν τα κακώς κείμενα..... Η διοίκηση πρέπει επιτέλους να πάρει μεγάλες κ σοβαρές αποφάσεις!

yellow-21 - 3/2/2019 23:46

Η διοίκηση πρέπει επιτέλους να ξανασχοληθεί με την ομάδα...

Aragorn - 3/2/2019 23:42

Χωρίς εξτρεμ που να έχουν το ένας με έναν πως θα ανοίξεις άμυνες? Μόνο με σέντρες από τα μπακ δεν γίνεται. Ο σχεδιασμός του καλοκαιριού είναι αυτός που θα μας κρατήσει στην 3η θέση.

kostino - 3/2/2019 23:42

Πήγα στο γήπεδο σήμερα και είδα το παιχνίδι. Για μένα, το βασικότερο πρόβλημα της ομάδας είναι η κούραση. Οι περισσότεροι παίκτες μέχρι να ισοφαρίσουμε δεν έκαναν καθολου κίνηση. Ο μόνος που έπαιζε με πάθος ήταν ο Μπακασέτας. Οι άλλοι έπαιζαν σαν να κερδίζουμε 3-0 ή 4-0. Επιπλέον, παροτι βγήκανε οι ακραίοι πολλές φορές σε θέση να βγάλουν σέντρα και την έβγαλαν, οι μέσοι και οι επιθετικοί πήραν ελάχιστες κεφαλιές γιατί δεν υπήρχε κάποιο σχέδιο.... Συνέχεια
Και για τη φρεσκάδα και για την έλλειψη σχεδίου υπεύθυνος είναι ο προπονητής

Thomas11 - 3/2/2019 23:38

Τα εχουμε πει όλα .....και τα ξέρουμε όλοι .

Για ΦΕΤΟΣ αυτά

........................................................

.....Χουλτ Γκάλο Μπαρκας Τσιντωτας Γκάλο Πονσε.....

(Οικονόμου Τσιγκρυ)... Συνέχεια
και κάτι ψιλά....του Βίκτωρα στα προκριματικά ....

οι άλλοι χειρότεροι από Περσι ....

AETOSDIKEFALOS - 3/2/2019 23:37

Α.) Το κακό άρχισε από το 0-1. Αν ο Αμυντικός βρεθεί πίσω από τον επιθετικό ετοιμάσου για γκολ. Εκεί έλλειπε ένας βράχος, δλδ κεντρικός αμυντικός.

Β.) Μία σέντρα καλή έγινε στον παικταρά τον Πόνσε και το κάρφωσε! Άρα; Λείπαν οι δεισδύσεις.

Γ.) Η κόκκινη στο Ζαμπά ήταν θετικό γεγονός. Αλλά θα προτιμούσα το χέρι πέναλτι που μας στέρησε ο διαιτητής.... Συνέχεια
Δ.) Τι κάνεις για να διασπάσεις μία συμπαγή άμυνα;; Τραβάς το παιχνίδι προς το κέντρο ώστε να βγουν τουλάχιστον οι αντίπαλοι αμυντικοί πιο έξω! - Συνδυάζεις και σουτ αλλά και σέντρες. Προσπαθείς και διείσδυση με στόχο κυρίως να πάρεις φάουλ και ελεύθερο. Υπάρχουν παίχτες που μπορούν να ντριπλάρουν και εν μέρει το κάναν (πχ Κρίστισιτς Λιβάγια). Και εν πάσει περιπτώσει συνδυάζεις τα παραπάνω για να είσαι Α-πρόπλεπτος διότι πανθομολογουμένως η ομάδα ήταν προβλέψιμη. Στο σημείο αυτό και ο Χούλτ πολύ προβλέψιμος (ή κοφτή πάσα πίσω ή μεταβίβαση μπροστά, ενώ πχ με Μπενφίκα που βλέπαν οι σκάουτερ μπούκαρε κάθε τρεις και λίγο).

Δ.) Και ο Ουζουνίδης όπως πάντα χλωμός και υποτονικός. Συμπαθής μεν αλλά χωρίς τσαγανό. Οι παίκτες θέλουν ένα μίγμα δουλειάς - έμπνευσης αλλά και φόβου. Και ο συγκεκριμένος προπονητής δεν φοβίζει. Κοιμίζει.

Ε.) Ο ΠΑΟΚ (και με στενοχωρεί αυτό) δεν έκανε λάθη. Είχε αλληλοκάλυψη και του βγήκε το ταμπούρωμα.


Αλλά η ΑΕΚ θα ξαναανέβει και θα το δείτε!!!!!!!!!!!!!

Manos_AEK21 - 3/2/2019 23:36

Μια πρωταθλήτρια ομάδα όπως η ΑΕΚ μεσα στην έδρα της ο αντίπαλος να παίζει με 10 παίχτες από το 33 και να μην μπορεί αυτή η πρωταθλήτρια ομάδα να βάλει το νικητήριο γκολ. Να βγαίνει μπροστά αυτή η πρωταθλήτρια ομάδα χωρίς πλάνο.. Με συγχωρείτε αλλά αυτό είναι ντροπή... ***Θα πρέπει να αποχωρήσει άμεσα ο πολύ λίγος για την πρωταθλήτρια ΑΕΚ Μαρίνος Ουζουνιδης...

Manos_AEK21 - 3/2/2019 23:35

Μια πρωταθλήτρια ομάδα όπως η ΑΕΚ μεσα στην έδρα της ο αντίπαλος να παίζει με 10 παίχτες από το 33 και να μην μπορεί αυτή η πρωταθλήτρια ομάδα να βάλει το νικητήριο γκολ. Να βγαίνει μπροστά αυτή η πρωταθλήτρια ομάδα χωρίς πλάνο.. Με συγχωρείτε αλλά αυτό είναι ντροπή... ***Θα πρέπει να αποχωρήσει άμεσα ο πολύ λίγος για την πρωταθλήτρια ΑΕΚ Μαρίνος Ουζουνιδης...

simple_user - 3/2/2019 23:34

Ένα πράγμα άχρωμο και αγευστο, όπως ακριβώς και ο προπονητής μας. Για αυτό δεν παίζει ο Μπογε Κώστα, γιατί δεν κάνει το παιδί!!

RomanJ - 3/2/2019 23:33

Προσωπικά δεν περίμενα να κερδίσουμε σήμερα (δυστηχώς) .


Αυτό που θα πω είναι ότι ενώ πίστευα στον Ουζουνίδη, και ενώ έχει το ελαφρυντικό ότι η διοίκηση δεν τον έχει στηρίξει με παίκτες (παικτικά η ομάδα είναι χειρότερη σε σχέση με πέρυσι), εφόσον το δεχτηκε και είναι ένας yes man, τότε είναι ευθύνη του.... Συνέχεια
Θα τον σεβόμουν περισσότερο, όταν έκλεισε την πρόκριση στους ομίλους και του έριξαν άκυρο στις μεταγραφές, να έφευγε από μόνος του.


Στα του ματς, όταν ο αντίπαλος κλείνεται πίσω και δεν έχεις ένα εξτρέμ που να μπει από τα πλάγια να σπάσει την άμυνα, δεν υπάρει περίπτωση να κάνεις κάτι..


Ο Χουλτ, καλός και φιλότιμος, αλλά με την μπάλα στα πόδια έχει τρικυμία στο κεφάλι του.


Το κύπελο δεν μπορεί να είναι ρεαλιστικός στόχος. Πιστεύει κανείς ότι αυτή η ομάδα μπορεί να πάρει το κύπελο από ζμπαοκ ή/και γαύρο?


Ας πάρουμε την 3-4 θέση για να σβήσουμε την τιμωρία που θα φάμε από την uefa του χρόνου.

21panoshalkida - 3/2/2019 23:29

Θυμηθητε περσυ οταν παιζαμε με 10 απο το 8 τι μπαλλα παιξαμε με τον παοκ και δειτε πως παιξαμε φετος με παικτη παραπανω απο το 25!! Δεν υπαρχει συγκριση...

GiannisAgrinio21 - 3/2/2019 23:27

Ενός κακου μυρια έπονται... το καλοκαίρι με καλες μεταγραφές το ειχαμε παλι δικο μας, αλλα ο πρόεδρος ηθελε παση θυσία τα λεφτα απο την Ευρωπη. Θυσιαζω ενα Πρωτάθλημα για Ναο που φτιάχνουμε αλλα δεν παύω να ξενερωνω για την εικονα της ομάδας.

per21george - 3/2/2019 23:26

Όπως είπα και σε προηγούμενο μήνυμα, τι βρίζετε τον προπονητή. Κουρδιζοντας το μηχανικό αλογάκι περίμενα να πάρω ένα χαμόγελο, ένα γέλιο από την κόρη μου, να μου απαλύνει τον πόνο του σημερινού παιχνιδιού, 30.000 κόσμος μας, συνοδοιπόροι μας, περιμέναμεναν λίγο χαρά με τον νίκη επί του γαύρου του βορά, μάταια, δεν έπρεπε να κερδίσουμε σήμερα, παρακαλώ να δημοσιευθεί, ευχαριστώ..

Thana21 - 3/2/2019 23:25

Ξενέρα να μην κερδίζει η ΑΕΚ το παοκάκι.Να μην μπορούν να τον κερδίσουν ειδικά και μετά την αποβολή του Ζαμπά.Να πιάνεται στον ύπνο η άμυνα άλλη μια φορά.Να μην υπάρχει πλάνο και να μην γίνονται ευκαιρίες παρά ότι παίζεις μονότερμα με τον παοκ.Να συνεχιζει ακόμα στον πάγκο ο Ουζουνίδης.Να μην υπάρχει ένας παίχτης στον πάγκο που να ελπίζεις θα κάνει κάτι μετά την αλλαγή Κρίστιτσιτς.Να πας να βγάλεις την χρονιά με 11-12 παίχτες.

LUKOS - 3/2/2019 23:21

Τελικά με έπεισε ο ουζουνιδης..... Δεν κάνει.. Χωρίς πλάνο χωρίς φαντασία. Μελ άνοιξε τα μάτια σου και οι άλλοι δύο είναι ένα σκαλί πάνω.

kostasfarsalios21 - 3/2/2019 23:19

Άνευρη, χωρίς ενέργεια και προβλέψιμη. Καμμιά φαντασία στο παιχνίδι της και πλην δύο- τριών εξαιρέσεων, δυστυχώς πήγαιναν στη μπάλα δεύτεροι. Νομίζω ο Μαρίνος συνελήφθη αδιάβαστος. Με όλα τα παραπάνω εκτιμώ ότι δύσκολα κερδίζεις.

Rollo_Tomassi - 3/2/2019 23:19

ΠΡΩΤΟΝ, Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΤΕΡΜΑ, 65' ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ. Η ΑΝΟΥΣΙΑ ΚΑΤΟΧΗ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΟΝΟΤΕΡΜΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΥΣΙΑ ΚΑΤΟΧΗ.


ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΑΠΟΒΟΛΗ Ο ΠΑΟΚ ΘΑ ΕΠΕΡΝΕ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΧΑΛΑΡΑ ΣΑΝ ΣΕ ΦΙΛΙΚΟ ΜΑΤΣ. ΕΜΕΙΣ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΡΙΣΤΑΡΤ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΛΟΓΙΑ ΗΡΩΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΡΙΣΤΑΡΤ ΤΟΥ... Συνέχεια ΡΙΣΤΑΡΤ.


ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΝ, Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΦΕΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΞΕΒΡΑΚΩΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΑΣ ΠΗΓΑΜΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ.


ΜΑΡΙΝΟΣ FOR THE FESTIVALS. ΤΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ Ο ΡΑΖΒΑΝ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΤΟΥ.

ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΥΠΑΣΑΙ. ΓΙΟΜΕΣ, ΣΕΝΤΡΕΣ, ΠΑΣΕΣ ΔΙΠΛΑ Η ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΑΝ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ.


Ο ΜΑΡΚΟ ΠΤΩΜΑ, Ο ΜΠΟΓΙΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ, Ο ΠΟΝΣΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ, Ο ΜΠΑΚΑΚΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ, Ο ΜΑΝΤΑΛΟΣ ΕΠΙΣΗΣ, Ο ΜΠΑΚΑΣ ΣΤΑ ΔΕΚΑ ΣΟΥΤ ΤΑ 11 ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΟΥΛΙΑ, ΤΟΝ ΓΚΑΛΟ ΤΟΝ ΕΨΑΧΝΑΝ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΣΕΝΤΡΕΣ ΟΝΤΑΣ Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΑΡΑΣ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΠΑΓΚΟ ΜΙΣΗ ΣΑΙΖΟΝ, Ο ΜΠΑΡΚΑΣ ΣΤΑΘΕΡΑ ΠΙΑ ΕΝΑ ΔΥΟ ΧΟΝΤΡΑ ΛΑΘΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΤΣ, Ο ΝΤΙΜΙΤΡΟ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΚΙΣΕ ΣΤΟ ΙΚΑ, ΚΛΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΕΝΦΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΙΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΧΩΜΑ.


ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ ΤΟ ΣΤΑΤΟΥΣ ΤΩΝ ΣΙΜΟΕΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ? ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ ΠΟΔΙΑ ΣΕ ΔΥΟ ΒΑΡΚΕΣ. Η ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ Η ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ. ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΘΕΩΡΩ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΣΙΜΟΕΣ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ ΜΑΝΤΑΛΟΥ. ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΙΔΙΑ. Ο ΜΑΡΙΝΟΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ? ΤΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ? ΣΥΜΦΩΝΕΙ?


ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΔΥΠΙΤΑ.


ΑΡΓΟΙ, ΑΝΕΥΡΟΙ, ΜΠΟΥΧΤΙΣΜΕΝΟΙ, ΚΑΜΜΕΝΟΙ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΗΔΕΝ, ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΥΠΟ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΠΗ. ΣΕΝΤΡΑ ΓΙΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΟΜΑ ΣΕΝΤΡΑ ΜΕΤΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ. ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΟΡΑΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΜΟΥΡ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ Η ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΗ, ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΕΙΣ ΣΑΙΖΟΝ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΤΑ ΦΕΤΙΝΑ.


ΕΛΕΟΣ, ΑΣ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΣΗΜΕΡΑ. ΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΑΙΣΤΡΕΣ ΜΕ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΘΥΡΑ ΝΑ ΙΣΙΩΝΟΥΜΕ.


ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΚΙ ΑΛΛΟ, ΘΑ ΔΟΥΝ ΟΙ ΤΥΦΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΜΟΥΓΓΟΙ.

ntagxan_irak - 3/2/2019 23:18

Ημουνα μεσα στο ΟΑΚΑ . Η ΑΕΚ φετος σχεδιαστηκε δυστυχως ακριβως για αυτο που ειδαμε σημερα ,δηλαδη σε αντιθεση με περυσι να μη μπορει να παρει κανενα ΝΤΕΡΜΠΥ. Ακουω απο τα ραδιοφωνα τους ειδικους αθλητικογραφους -δημοσιογραφους ναλενε σχεδον ολοι οτι η ΑΕΚ επρεπε να παιξει με καθετες μπαλιες στην περιοχη λες και εχει ΜΕΣΣΙκαι ΣΑΛΑΧ και μαλιστα απεναντι στους αμυντικους του ΠΑΟΚ , που οι περισσοτεροι θα μπορουσαν να παιζουν, σε αρκετες μεγαλες ευρωπαικες ομαδες.... Συνέχεια Εγω προσωπικα στεναχωρηθηκα γιατι η ομαδα μας ενω και σημερα εδειχνε απο την αρχη να κουβαλαει την γνωστη βαρια φανελα και ειχε απεναντι σε ενα φοβισμενο ΠΑΟΚ την ψυχολογια της μεγαλης ομαδας που τις δινουν καθε χρονο μεγαλες νικες στα ΝΤΕΡΜΠΥ ,δυστυχως ομως φετος εμεινε ΑΒΟΗΘΗΤΗ. Γγιατι πως να το κανομε ουτε ο ΓΚΑΛΟ ουτε ο ΧΟΥΛΤ ,αλλα ουτε ο ΜΠΑΚΑΣΕΤΑΣ ειναι επιθετικα εξτρεμ για να παιζουν πετυχημενα την μπαλα απο πλαγια στις γραμμες και να μπαινουν στην περιοχη,αλλα και να κοβουν με σεντρες την μπαλα για γκολ στην περιοχη . Επομενως φετος δικαια εισπρατομε αυτο που σχεδιαστηκε και οργανωθηκε απο την διοικηση και τους τεχνικους της ομαδας ,

kostasfarsalios21 - 3/2/2019 23:17

Άνευρη, χωρίς ενέργεια και προβλέψιμη. Καμμιά φαντασία στο παιχνίδι της και πλην δύο- τριών εξαιρέσεων, δυστυχώς πήγαιναν στη μπάλα δεύτεροι. Νομίζω ο Μαρίνος συνελήφθη αδιάβαστος. Με όλα τα παραπάνω εκτιμώ ότι δύσκολα κερδίζεις.

georgepassas - 3/2/2019 23:14

Η διοίκηση δυστυχώς δεν έχει plan b για τον πάγκο και αυτό το ξέρει ο Ουζουνίδης. Η υπόθεση 1-2 τελείωσε για φέτος, ανεξάρτητα από το ματς στο τηγάνι. 3η θέση και πιθανότατα εκτός Ευρώπης από UEFA για του χρόνου. Μου είναι αδιάφορο ποιος εκ των 2 γαύρων θα το πάρει. Εμένα η ομάδα μου να νοιάζει. Σήμερα μηδέν σε όλα. Με έναν ανύπαρκτο παοκ, με παίκτη παραπάνω και με Πόνσε σε καλό φεγγάρι κατόρθωσαμε να μην κερδίσουμε και κυρίως κατορθώσαμε να φύγουμε απ το γήπεδο πάλι εκνευρισμένοι...

MrPak - 3/2/2019 23:10

Βρε παιδιά , όταν η μισή 11αδα και βάλε είναι μέσα στην περιοχή και η υπόλοιπη γύρω από αυτή , που να περάσει μπαλιά;; Ακόμη και τα σουτ που επιχειρήθηκαν βρήκαν πάνω σε σώματα.

Δυστυχώς ο ΠΑΟΚ προηγήθηκε και μετά έναλε το πούλμαν μπροστά από το τέρμα και η Α.Ε.Κ δύσκολα θα μπορούσε να βγάλει πολλές καθαρές φάσεις.

Για μένα , φταίει περισσότερο η κακή λειτουργία στα στημένα όπου δεχθήκαμε ένα αστείο γκολ και δεν... Συνέχεια εκμεταλλευτήκαμε κανένα από τα τόσα που κερδίσαμε.

Para21 - 3/2/2019 23:02

Περιμένω ακόμα τη στιγμή που ένας παίχτης που θα μπει αλλαγή θα κάνει κάτι καλό και θα κρίνει το παιχνίδι

depon21 - 3/2/2019 23:09

Γιατί έχεις παίκτες στο πάγκο? εδώ σου λείπουν παίκτες βασικοί σε χαφ και εξτρέμ που θα σου κάνουν την διαφορά...

Para21 - 3/2/2019 23:28

Περυσι φίλε ο Γιακουμακης που φέτος πήγε δανεικός έκλεισε το σπίτι του θρηνου και είχε μπει σαν αλλαγη... Ακόμα περιμένω φέτος κάποιος να γίνει καθοριστικός όπως ο γιακουμακης πέρυσι... Δεν μετράει πάντα η ποιότητα αλλά και η ψυχολογία σε αυτά τα θέματα

sotirelinio21 - 3/2/2019 23:08

Απο όλες τις εξαγγελίες παιχτών προπονητών κλπ οτι θα τα δώσουν όλα για τη νίκη μόνο ο Πόνσε έκανε αυτό που είπε. ΟΑΣΗ στη φετινή ΑΕΚ. Το αυτονόητο θα ήταν να του δώσουν ΟΤΙ ζητήσει και να τον κρατήσουν.

Δυστυχώς με την προιστορία που έχει η διοίκηση στο θέμα ανανεώσεις-μεταγραφές το θεωρώ απίθανο να συμβεί.

Moschato21 - 3/2/2019 23:08

Νομιζω οτι σημερα παιξαμε με νευρο, αλλα τοσο μπορει αυτο το ροστερ και αυτος ο προπονητης. Ειναι φανερο οτι χτυπησαμε ταβανι και το χειροτερο ειναι οτι με 2 καλες κινησεις τωρα τον Γεναρη θα παρουσιαζομασταν πολυ καλυτεροι. Μερικες παρατηρησεις για σημερα:

1) Ξεκιναμε με 3-5-2 με μοναδικο κεντρικο μεσο τον Αλεφ, και τους Μανταλο - Μπακασετα να μην μπορουν αμυντικα να καλυψουν ουτε στο κεντρο, ουτε στις πτερυγες. Οταν αλλαζε πλευρα ο Παοκ και τα μπακ του... Συνέχεια ειχαν ενα στρεμμα χωρο, φαινοταν ποσο αδουλευτο ειναι αυτο το συστημα, χωρις να εχουμε τους καταλληλους παιχτες.

2) Η αντιδραση του Τσιγκρινσκι στο κορνερ αποτελει παραδειγμα προς αποφυγη. Πρεπει να το παρουμε αποφαση οτι ο Τσιγκρινσκι (και λογω ηλικιας πλεον) δεν μπορει να σταθει στο επιπεδο που επιθυμουμε. Ο Οικονομου ειναι καλος στον ρολο του Τσιγκρινσκι, αλλα χρειαζεται διπλα του ενας πιο επιθετικος κεντρικος αμυντικος.

3) Το προφανεστερο προβλημα σημερα ηταν η απουσια εξτρεμ. Αν ειχαμε κλασσικα, γρηγορα εξτρεμ, με εφεση στην προσωπικη φαση θα μπορουσαμε να διασπασουμε ευκολοτερα το πουλμαν του Παοκ. Αντ'αυτου αναλωθηκε η ομαδα σε σεντρες απο το υψος της περιοχης, βουτυρο στο ψωμι του Βαρελα.

4) Ελλειψη παγκου. Σημερα υπηρχε στον παγκο ο Κριστισιτς, ενας εν δυναμει βασικος και βελτιωσε καποια πραγματα. Οταν ομως κυνηγας το σκορ, δεν εχουμε την παραμικρη αξιοπιστη επιθετικη επιλογη. Ο Κλωναριδης ισως να ταιριαζε, αν παιζαμε πιο καθετα. Ο Μπογε ειναι καμμενο χαρτι, τελειως εκτος κλιματος, με την διαχειριση του να προκαλει ερωτηματικα.

5) Κακη φυσικη κατασταση. Σβησαμε μετα το γκολ, παροτι ειχαμε ενα 20λεπτο.

6) Μαρινος: Μεγαλο λαθος το 3-5-2 σε τετοιο ματς , μεγαλυτερο λαθος που δεν προσαρμοστηκε γρηγοροτερα στην αποβολη. Κατανοω να μην θες να κανεις αλλαγη στο α' ημιχρονο. Φερε τον Μπακακη δεξια, στην κανονικη του πλευρα, με τον Γκαλο πιο μπροστα, γυρνα το συστημα σε 4-4-2, χωρις τον Ζαμπα αριστερα δεν υπηρχε κινδυνος. Η αλλαγη του Κλωναριδη επισης στο '87 ασχολιαστη.

7) Η θεωρητικη αρχικη μας 11αδα με Γαλανοπουλο / Κριστισιτς στο κεντρο δεν ειναι ασχημη. Εξαιρετικος ο Σερβος, του αρεσει να μπαινει και στην περιοχη. Δεν καταλαβαινω ομως την λογικη στην μη αποκτηση ΒΑΣΙΚΟΥ ΕΞΤΡΕΜ. Η κατασταση στον παγκο ακομα χειροτερη. Υπαρχει ενα καλο υποβαθρο , το καλοκαιρι ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.

leontas_021 - 3/2/2019 23:07

(2 απο 2)

δ) Ως προς τις αδυναμιες της ΑΕΚ, περα απο την κακη προετοιμασια του Ουζουνιδη συγκριτικα με Χιμενεθ, για τη νεα σεζον το πρωτο και αυτονοητο ειναι να γυρισει ο Βρανιες. Θα συνθεσει σωστο διδυμο ειτε με Τσιγκρινσκι ειτε με Οικονομου που μεταξυ τους εχουν κοινα χαρακτηριστικα, καλο ειναι να μη χαθει οπως ο Κονε που παντως καλυφθηκε με Κρστιτσιτς)! Δευτερη κινηση να αγοραστει ο... Συνέχεια Αλεφ ωστε να καλυφθει το κενο του Σιμοες. Τριτη αυτονοητη κινηση η αγορα Πονσε και η προσπαθεια νεου δανεισμου του Αραουχο ωστε να τους δουμε μαζι. Τελος, να ερθουν δυο εξτρεμ.

ε) Μπραβο για το πανο "Μακεδονια γη ελληνικη", ως ομαδα του προσφυγικου ελληνισμου η ΑΕΚ επιβαλλεται η ευαισθησια στα εθνικα θεματα (ασχετα αν ο συμβιβασμος των Πρεσπων κατα τη γνωμη μου ηταν ελληνικη νικη)! Η συγκριση με το αντεθνικο συνθημα κερκιδας αλλης ομαδας που ειρωνευεται το "Μακεδονια ξακουστη" ειναι συντριπτικη...

leontas_021 - 3/2/2019 23:06

α) Πεντακαθαρο το πεναλτι, δε δοθηκε καθαρη δευτερη κιτρινη στον Σακχοφ στο 40'. Ο ΠΑΟΚ επαιζε με ολους στο μισο γηπεδο και με καθυστερησεις απο το πρωτο λεπτο και οχι απο το 35'.

β) Κατερρευσε πληρως η προπαγανδα ειδικα για τους ελαχιστους που ηθελαν να "αποδειξουν" φετος αν η ΑΕΚ αξιζε το πρωταθλημα... περσι! Ε ναι, απο την εικονα και των δυο ματς ΑΕΚ με ΠΑΟΚ φετος (ασχετως δοκαριων και χαμενων ευκαιριων γιατι μπαλα ειναι) επιβεβαιωθηκε οτι η ΑΕΚ το πηρε παναξια και... Συνέχεια μαγκικα. 

γ) Αν το παρει φετος ο ΠΑΟΚ (οπως επιθυμει η συντριπτικη πλειοψηφια των αεκτζηδων για οποιο διεκδικησει με ΟΣΦΠ) θα κρινουμε αν το αξιζε απο τα ματς ΠΑΟΚ με ΟΣΦΠ την επομενη σεζον...

(1 απο 2)

Φοίνικας - 3/2/2019 23:04

Για τους λατρεις της στατιστικης, που κατι λεει καμια φορα:


1) Σε ολες μας τις νικες βάλαμε γκολ στο πρώτο ημίχρονο. Σε όσα ματς δεν σκοράραμε στο πρώτο μέρος είτε χάσαμε, είτε φέραμε ισοπαλία.... Συνέχεια
2) Δεν έχουμε γυρίσει παιχνίδι που βρεθήκαμε πίσω στο σκορ. Με Οσφπ και Παοκ απλά καταφέραμε την ισοπαλια στην έδρα μας, με Παναιτωλικό, Παοκ στην Τούμπα και Ατρόμητο χάσαμε.

Aekopliktos - 3/2/2019 23:04

Το λάθος με τον προπονητή συνεχίζεται.... Είναι εμφανέστατο ότι το έχει χάσει, δεν εμπνέει κανέναν κ το πρόβλημα θα μεγαλώνει όσο μένει, βέβαια έχουμε κ υπερτιμημένο ροστερ με κάποιες φανερές ελλείψεις......

depon21 - 3/2/2019 22:36

Η ησυχία που επικρατεί στην ΠΑΕ με μηδενική αντίδραση είναι αποδοχή ευθυνών η ακόμα πιστεύουν στο πλάνο Λυμπερόπουλος Ουζουνίδη και στα μεταγραφικά ούτε τα βασικά? ας βγει επιτέλους κάποιος να μας ενημερώσει και εμάς.

yellow-21 - 3/2/2019 23:04

Η αντίδραση της διοίκησης φάνηκε τον Γενάρη...η ομάδα μοιάζει παρατημένη...ας μας εξηγήσουν γιατί έγινε αυτό φέτος...

Η φετινή ιστορία μου βγάζει άγχος και για την επόμενη χρονια...πολύ φοβάμαι πως αν δεν αλλάξουν μυαλά πρόσωπα και καταστάσεις κ του χρόνου θα υπάρχουν δυσκολίες.

Προπονητή τώρα...τεχνικό διευθυντή τώρα...προετοιμασία της ομάδας με πλάνο μεταγραφές... Συνέχεια ποιότητας από τώρα!

eleven - 3/2/2019 22:48

Περιμένουν τη Λαμπρή!! Του χρόνου που θα κόψουν 3.000 διαρκείας θα βγουν να μας εξηγήσουν τι πήγε λάθος και τους πήρε ο ύπνος.......

R21_AEK - 3/2/2019 22:39

Η ομαδα χρειαζεται τεχνικο διευθυντη και προπονητη και μετα βλεπουμε δεν γινεται ο Παοκ να εχει καλυτερη ομαδα απο εμας αυτο δεν γινεται

tvo21 - 3/2/2019 23:02

Χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία για συντριβή, απέναντι σε μια ομάδα που ήταν, είναι και θα είναι κομπλεξική. Το να είσαι σχεδόν πρωταθλητής και να κάνεις καθυστερήσεις από το 30', με τους παίχτες σου να πέφτουν κάτω σε κάθε ευκαιρία, και αυτό να επικροτείται από τους οπαδούς σου, δείχνει το χάος που σε χωρίζει από τις πραγματικά μεγάλες ομάδες. Από την άλλη, χρειαζόμασταν ένα (1) πλάνο. Πλάνο του 2018, όχι του 1980, με γιόμες. Κι εμείς δεν το είχαμε. Το ποδόσφαιρο που παίζουμε μετά τη... Συνέχεια Μπενφίκα είναι τόσο μονοδιάστατο όσο δεν έχω δει εδώ και δεκαετίες. Παρακολουθώ όλες τις ομάδες. Πείτε μου, ποια άλλη ομάδα παίζει αυτού του τύπου το ποδόσφαιρο; Απλά στατιστικά, στις 40 σέντρες, θα γίνει το λάθος, ειδικά αν ο αντίπαλος έχει τόσο τραγική προσέγγιση όσο αυτός ο πρωταθλητής της πλάκας. Είναι πραγματικά άδικο να παρακολουθούμε αυτή την ομάδα να κάνει περίπατο στο πρωτάθλημα, από δικά μας λάθη σχεδιασμού.

tsilsnake21 - 3/2/2019 22:58

Πιστεύω ότι δοκίμαζε το 3-5-2 για τον παοκ στα προηγούμενα παιχνίδια και δεν του βγήκε, είναι άσχετος και δεν μπορεί να πάρει το 100% από τους παίκτες

cvk1980 - 3/2/2019 22:58

Για παρτι σου θα μπω τρελλοκομειο και ολους τους γιατρους θα τους τρελλανω

tsilsnake21 - 3/2/2019 22:57

Πιστεύω ότι δοκίμαζε το 3-5-2 για τον παοκ στα προηγούμενα παιχνίδια και δεν του βγήκε, είναι άσχετος και δεν μπορεί να πάρει το 100% από τους παίκτες

nikipe - 3/2/2019 22:33

Restart τώρα. Μαρίνος, Μπάρκας, Λιβάγια, Πετραν, Μπακάκης, δρόμο. ΤΣΙΝΤΟ, ΟΙΚΟΝΌΜΟΥ, ΠΟΝΣΕ, ΜΠΑΚΑ, ΧΟΥΛΤ, ΓΚΑΛΟ, ΚΡΙΣΤΙΣΙΤΣ μόνο.

taxiss21 - 3/2/2019 22:55

Ναι ρρ φιλε διωξε τον Λιβαγια εσυ και τον Μπαρκα. Ενισχυση θελει η ομαδα οχι αποδυναμωση. Για τον Μαρινο ναι να φυγει δν εχει δωσει τιποτα στην ομαδα αλλα στηριξη δν τουδωσε και η διοικηση τον Γεναρη να τα λεμε και αυτα..

freedom21 - 3/2/2019 22:39

Ρε φίλε πλάκα μας κάνεις με τον παλαίμαχο Τσιγκρίνσκι? Έλεος πια...Δεν σου έφτανε ότι έφταιγε στο γκολ. Άιντε ξεκολλάτε γιατί μας τα έχετε ζαλίσει

dhmhtrhs_k - 3/2/2019 22:52

ΕΙσαι μυρωδιας

orbon - 3/2/2019 22:48

Ρε πατε καλα? Χωρις Λιβαγια σημερα ακομα σεντρες του Γκαλο και του Χουλτ θα βλεπατε. Ελεος με την καταστροφολογια. Οι ιδιοι ειστε που τον λεγατε παιχταρα τις προαλλες.

R21_AEK - 3/2/2019 22:35

Μπαρκας και Λιβαγια γιατι?για τους αλλους συμφωνω.

Eliass - 3/2/2019 22:44

Γιατι ο Λιβαγια κανει ΕΝΑ καλο παιχνιδι και μετα για πεντε παιχνιδια ψαχνεις να δεις αν ειναι μεσα στο γηπεδο

gr8lionx - 3/2/2019 23:11

Ο Λιβάγια είναι ο ΜΟΝΟΣ που βρήκε με μια σέντρα τον Πόνσε... Μάλλον αλλού ήσουνα ή είσαι ο Γκάλο;

teo72 - 3/2/2019 22:36

Σήμερα φάνηκε ότι έχουμε τα θέματα μας σαν ομάδα, ελλιπές ροστερ, λίγος προπονητής, πάθος κ ένταση κάτω του μηδενός κ σίγουρα οι κομπλεξικοί παίρνουν δίκαια τον τίτλο..... Μας μένει το κυπελλάκι κ ανασύνταξη σε όλα τα επίπεδα για την νέα χρονιά, όταν μπούμε στην γηπεδαρα μας πρέπει να είμαστε ΑΕΚΑΡΑ!!!!!

yellow-21 - 3/2/2019 22:55

Λυπάμαι που το λέω αλλά δύσκολο η ομαδα μας να πάρει τουλάχιστον το κύπελλο...κ ο ΠΑΟΚ και ο Ολυμπιακός δείχνουν να είναι καλύτερες ομάδες από εμάς φέτος...καλα είναι να βλέπουμε την αλήθεια κατάματα γιατί μόνο ετσι θα μπορέσουμε να επανέλθουμε

kostas21_1994 - 3/2/2019 22:54

Η κατάσταση έχει φτάσει σε οριακό σημείο. Διώχνεις Ουζουνίδη, απαλλάσσεις την ΠΑΕ από την παρουσία του Λυμπερόπουλου και ξεκινάς με έναν τεχνικό Διευθυντή σοβαρό να χτίζεις για του χρόνου. Είναι ντροπή αυτό που συμβαίνει. Απορώ πως ο Τίγρης αντέχει να βλέπει αυτό το πράγμα, διότι είναι σίγουρο ότι δεν του αρέσει. Κέτσε, περιμένω όπως και πολλοί άλλοι ανακοίνωση λύσης συνεργασίας με Μαρίνο; Παίζει ή στο περιμενε θα είμαστε;

Nic21 - 3/2/2019 22:51

Ούτε απόψε φεύγει ο "δικαιολογίας" ...

Πάω για ύπνο λοιπόν με την ελπίδα αμείωτη (Στο να φύγει σύντομα)

Καληνύχτα αδέρφια και .... κουράγιο... Ουζουνιδης είναι θα περάσει.

barlos71 - 3/2/2019 22:49

Βρείτε προπονητη, δώστε του τα κλειδιά να χτίσει ομάδα απο την αρχή.

papaioannou10 - 3/2/2019 22:47

Για το αν ήταν θετικό αποτέλεσμα η ισοπαλία: «Αν με ρωτούσατε πριν το παιχνίδι θα έλεγα όχι, αλλά σήμερα έτσι όπως διαμορφώθηκε το ματς ήταν θετικό αποτέλεσμα, γιατί αντιμετωπίζαμε μια ομάδα με πολύ ποιότητα, που δημιουργούσαν ευκαιρίες. Εμείς είμασταν μια γροθιά στον αγωνιστικό χώρο και είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα». Αυτά δήλωσε ο Βαρέλα. Όποιος μη σκεπτόμενος θεωρεί ότι δεν αντικατοπτρίζει την αλήθεια τότε δεν αξίζει να μιλάμε εδώ μέσα.

shar1k - 3/2/2019 22:47

Σήμερα δώσαμε το πρωτάθλημα στον παοκ και οχι ελπιδες στον ολυμπιακο (προσωπικα εγω εφόσον εγινε έτσι προτιμω τον παοκ και οχι τον δυναστη του ελληνικού ποδοσφαίρου τα τελευταία 20 χρονια). Απο κει και πέρα τζάμπα χαλιομαστε μιας και το πραγμα κάνει μπαμ. Η ομαδα μας φετος δεν είχε στόχο το πρωτάθλημα. Φανηκε απο τις μεταγραφές, απο τις επιλογες , από τον προπονητή, απ ολα.

FFC21 - 3/2/2019 22:45

Προπονητης στον κοσμο του.Διοικηση στον δικο της.Μεταγραφες που δεν εγιναν απο το καλοκαιρι.Πηραμε τοσα λεφτα απο την Ευρωπη και καναμε μια μεταγραφη.Ο αλλος φερνει τον ενα παιχτη μετα τον αλλο στον παοκ.ΑΝ πσιτευει εστω κ ενας οτι με Ουζουνιδη-Λυμπε και τετοια τσιγκουνια θα παμε μπροστα τοτε καληνυχτα σας.

yellowstorm2121 - 3/2/2019 22:40

αντε να βγει η ανακοινωση της ποινης απο την μαφιο-ουεφα να δουμε τι θα περιμενουμε και για του χρονου...στα 2 ντερμπι και στα 2 ματς με τον Ατρομητο θα κριθουν τελεσιδικα και οι περιπτωσεις Μπογε-Αλεφ (για μενα παιχτες απο το καλαθι, τετοιας παστας παιχτες κυκλοφορουν με το τσουβαλι παγκοσμιως) καθως και οι περιπτωσεις πωλησης Μανταλου-Μπαρκα-Λιβαγια..για μενα αυτο το ροστερ δεν θα μπορεσει να κανει απολυτως τιποτα ουτε και του χρονου, ακομη και τον Πεπ να φερουνε..αλλα ολα... Συνέχεια θα κριθουν απο το αν παιζουμε ευρωπη του χρονου.αν τιμωρηθουμε θα συνεχισουμε με αυτους τους παιχτες και μαλλον με Μανολο στον παγκο..αν οχι, ελπιζω η ηγεσια να πραξει τα δεοντα και να ενιχσυσει την ομαδα οπως της αρμοζει.σημερα η εικονα ειναι απο εποχες πετρινων χρονων.

afev - 3/2/2019 22:40

Δεν χρειαζεται μεγαλη αναλυση, συστηματα κλπ. Απλα το υπαρχον υλικο της ομαδας, και κυριως ο παγκος υστερει πολυ εναντι των ανταγωνιστων μας. η εελειψη παικτων σε θεσεις που ολοι ξερουμε ειναι ολοφανερη.

Ελπιζω του χρονου να γινει σωστος σχεδιασμος, και να πεσει χρημα γιατι απο εκει ξεκινανε ολα.

Droit_Au_But - 3/2/2019 22:40

Αυτός ο Ουζουνίδης που θυμίζει όταν ήμουν μικρός που παίζαν οι γονείς μου με φίλους Κουμ καν και κάποιος στις πρώτες παρτίδες έφτανε 90 και μετά σε κάθε παρτίδα έμενε με έναν άσο ή ένα διπλό ...

R21_AEK - 3/2/2019 22:34

Αυτος ο Πονσε στον αερα ειναι τρομερος τι αλμα κανει και πως πιανει την κεφαλια και στελνει την μπαλα προς την εστια ειναι για σεμιναριο.

adregouvas - 3/2/2019 22:39

τέτοιο άλμα ισως και καλύτερο ειχε ο Μίμης Παπαιωάννου τον έβλεπες στεκόταν στον αέρα σαν να μην έχει βάρος!

Petme - 3/2/2019 22:39

Βου βου τα αεροπλάνα για την νέα σεζόν κάνω πλάνα.... Δυστυχως

Kalamaki - 3/2/2019 22:14

Πάντως ο Πόνσε ευθύνεται κ για το γκόλ που εφαγε η ΑΕΚ... Πάντως δεν έπαιζε μονότερμα τον ΠΑΟΚ, πως παρουσιάζεται έτσι η είδηση? Πάντως με 11 θα έχανε η ΑΕΚ

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 3/2/2019 22:38

Παντως ψησε κανενα σουβλακι και προπαντως ασε το ποδοσφαιρο δια παντως

xenofstr - 3/2/2019 22:37

Ίσως φταίει η τηλεόραση η δική μου, αλλά μου φάνηκε ότι ο Λουτσέσκου σαν να είχε περάσει λίγο ρουζ και λίγη πούδρα στα μαγουλάκια του...

Το παλιο μου παλτο - 3/2/2019 22:23

για το ότι ο Χουλτ και ο Γκάλο δεν έβγαλαν μια σέντρα της προκοπής είναι θέμα προπονητή; Συνέχεια σε θέση για καλή σέντρα ήταν, η ομάδα λειτουργούσε σωστά, στο τελείωμα το έχαναν. Από τον άξονα δεν υπήρχε χώρος για να προσπαθήσουν. Μία σωστή σέντρα έκανε ο ΛΙβάγια και είχαμε γκολ. Δυστυχώς ο καλύτερος δημιουργικά πλαϊνός μας δεν ήταν σε καλή μέρα.

Makaveli21 - 3/2/2019 22:37

Ο προπονητης ειτε λεει καντε σεντρες επειδη τις εχει δουλεψει (προφανως αμα κανουν τετοιες σεντρες ειναι δουλευτες) οποτε ναι φταιει, ειτε τους λεει παιχτε απο τον αξονα και εκεινοι παιζουν με σεντρες οποτε δεν τον ακουνε και εχει χασει τα αποδυτηρια οποτε και παλι δικο του λαθος ειναι. διαλεξε και παρε. ουζουνιδης πολυ λιγος για ΑΕΚ. Καλο βραδυ φιλε μου.

toni - 3/2/2019 22:22

Την προηγούμενη αγωνιστική ο Λουτσεσκου χλευαζε τα Γιάννενα και απόψε έκανε τα ίδια και χειρότερα. Μη μου πείτε για την αποβολή. Και η ΑΕΚ έπαιξε με παίκτη λιγότερο όπως πχ πέρυσι στο ΑΕΚ παοκ. Καμία σχέση.

romantic - 3/2/2019 22:33

Το θέμα φίλε μου είναι εμείς τι κάνουμε.Αυτοι μείνανε με 10 παίχτες από νωρίς και τους βόλευε το σκορ.Ηταν σίγουρο ότι κάπως ετσι θα αντιδράσουν.

Rosso_21 - 3/2/2019 22:32

Σήμερα νομίζω ότι χάθηκε και με τη βούλα η δεύτερη θέση (ποτέ μη λες ποτέ βέβαια και όχι ότι είναι και καμιά τρελή επιτυχία) και θα γίνει μάχη με τον Ατρόμητο για την 3η θέση...

Η ομάδα σήμερα ήταν όπως ήταν και όλη τη χρονιά πριν ελάχιστων εξαιρέσεων. Δεν άλλαξαν και πολλά επειδή κερδίσαμε τη Λιβαδεια και την Τρίπολη. Μπουχτήσαμε στις (άστοχες κιόλας) γιόμες, στην πάναργη ανάπτυξη και στο ανύπαρκτο κάθετο παιχνίδι απ' τον άξονα. Επίσης διακρίνω και τάσεις... Συνέχεια πανικού στην άμυνα και πιστεύω ότι και εκεί χρειαζόμαστε ενίσχυση... Γενικά η ομάδα φωνάζει για ενίσχυση και θα πρέπει να πέσουν μεγαλύτερα ποσά αν θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί του χρόνου. Νομίζω ότι χρειαζόμαστε και κάτι διαφορετικό στον πάγκο...Ελπίζουμε για το κύπελλο αλλα δεν είμαι και ιδιαίτερα αισιόδοξος με βάση αυτά που βλέπουμε...

ilias_kappa - 3/2/2019 22:32

Καταρχάς δεν παίξαμε μονότερμα τον παοκ επί 90'. Μέχρι το 33 που φάγανε την κόκκινη δεν είμαστε καλύτεροι. Για 60' λοιπόν παίξαμε μονότερμα αλλά χωρίς πλάνο έχοντας φυσιολογικά την κατοχή της μπάλας με παίκτη παραπάνω. Σε ένα ακόμη κομβικό παιχνίδι φέτος η ομάδα έδειξε κατώτερη των περιστάσεων.

Eliass - 3/2/2019 22:22

Πραγματικα δεν μπορώ να πιστέψω οτι απο πρωταθλητες,το καλοκαιρι θα πρέπει η ομαδα να χτιστει απο την αρχη!!!!!οι παικτες που πραγματικα αξιζουν για την ΑΕΚ μετριουνται στα δαχτυλα του ενως χεριου (και για μενα ο Λιβαγια δεν ειναι μεσα σε αυτους).

Τετοιο πισογυρισμα μετα απο πρωταθλημα,πραγματικα ηθελε πολυ προσπαθεια για να γινει

FemaleViewOn_AEKnews - 3/2/2019 22:32

Ο Λιβάγια είναι παικταρας αλλά θέλει προπονητή κανονικό όχι αυτό το τσίρκο

Eliass - 3/2/2019 22:53

Πολυ ασταθής στην απόδοση του.επισης πιστευω πως δεν μπορει να ανταπεξελθει τακτικα σε πλανο ενος σοβαρου προπονητη.στα περισσοτερα παιχνιδια που εχει παίξει καλα παιζαμε αναρχα.

Saxon79 - 3/2/2019 22:21

Απορώ τι μπάλα βλέπετε όλοι εσείς που πιστεύετε ότι το πρόβλημα είναι ο Ουζουνίδης.Ο μπαοκ ειδικά μετά την αποβολή έκλεισε άξονα,γέμισε περιοχή και άφησε τους ακίνδυνους χουλτ και Γκάλο να κάνουμε σέντρες αφού ξέρουν ότι ούτε σουτ ούτε τριπλα ούτε μπουκαδοροι είναι. Χωρίς κανονικά εξτρέμ δεν πας πουθενά. Μια ομάδα με τεράστια κενά στο ρόστερ της και καμια λύση στον πάγκο.Επειδη όμως είμαι ΑΕΚ και όχι Ουζουνίδης... Συνέχεια
και πάντα πίστευα ότι το ρόστερ κάνει τον προπονητή και όχι το αντίθετο εύχομαι απόψε κιόλας να απολυθει να δω ποιον θα κράζετε μετά. Όταν το πρωταθλημα παίζεται στα ίσα όπως φέτος θα πάρεις συνήθως αυτό που αξίζεις.

Ksenos21 - 3/2/2019 22:31

Το ιδιο μπορω να πω και εγω για σενα φιλε αποψεις ειναι αυτες, το θεμα ειναι ομως οτι ουτε και περσι ειχες εξτρεμ.Μπακασετα, Λοπες, Γκαλο παιξαμε στα περισσοτερα ματς.Η κανω λαθος??

21enosis - 3/2/2019 22:31

90' λεπτα μονοτερμα ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ....

Ετσι πρεπει να το γραφετε....Αν θελετε να λετε αληθειες....

Η ΑΕΚ δεν θυμιζει πλεον ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ την περσινη ομαδα....

Ατολμη...αοσμη...αγευστη...

Χωρις φαντασια....χωρις παικτες που σκυλιαζουν...και με προπονητη που ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ τι πρεπει να... Συνέχεια κανει....

Αλλαγη στο 86' ο Κλωναριδης;;;;

Μα στο 86' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Επρεπε να βγει εξτρεμ ο Λιβαγια για να βγει ΜΙΑ καλη σεντρα σε 90' λεπτα αγωνα;;;;;

Χωρις παικτες που μπορουν να κανουν τη διαφορα (οχι ολους)...χωρις πλανο...χωρις μεταγραφες....

Χωρις μαναντζερ-σκαουτερ.....

Εχουμε εδω και χρονια εκατονταδες παικτες που περασαν απο την ΑΕΚ και την λατρεψαν...

Δεν μπορουμε με 4-5 απο αυτους να εχουμε μια επαγγελματικη σχεση ωστε να βρισκουν 1-2 καλους παικτες στην πατριδα τους και να μιλανε με την ΑΕΚ;;;;

ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ;;;;;

Παρτε το αλλιως ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ......γιατι ετσι ομαδα δεν γινεται....

Και τελος....

Εχω πολλα χρονια ν ασχοληθω με προπονητη της ΑΕΚ...αλλα βρε Μαρινο αγορι μου...ΔΕΝ.....

Αντε μονος σου στο καλο....ΦΤΑΝΕΙ.......

R21_AEK - 3/2/2019 22:30

Στα τελευταια δυο παιχνιδια ειδαμε τα χαλια μας στο 2 ημιχρονο με νιονιο δεν βλεπομασταν και με λεβαδειακο κερδισαμε 1-0 με το ζορι με μια μετρια εμφανιση οποτε το σημερινο αποτελεσμα ηταν αναμενομενο μην περιμενουμε τιποτα καλυτερο με τον Μαρινο κι αυτα παιξτε με ψυχη ειναι απλα λεξεις αν δεν υπαρχει πλανο και να ξερεις τι να κανεις την μπαλα δεν γινεται δουλεια.

ORIGINAL SCORPION - 3/2/2019 22:30

Ισως είναι η μόνη φορά που δεν επιρίπτω ευθύνες στον Ουζουνίδη

Ο Παοκ είχε πολύ τύχη και έπαιξε καλή άμυνα

Ο Λιβάγια ήταν εκτός αγώνα (εδω φταίει ο Ουζουνίδης, έπρεπε να τον αλλάξει θέση ή αλλάγή, ίσως αν αλλαζαν θέσεις μέσα στον αγώνα οι Λιβάγια - Μάνταλος - Μπακασέτας να μπέρδευαν τον αντίπαλο και να βρήσκαμε χώρους. Αλλά είπαμε δεν βρίσκονται τόσο προχω πράγματα στην ανζέντα του Ουζουνίδη)... Συνέχεια
Τελικά έφτεγε και ο κόουτς (Λίγος ως πολύ λίγος και δεν φαίνεται στο γήπεδο αν δουλεύει κάποιά πράγματα ή όχι. Αν συνεχίσει έτσι και δεν κερδίσουμε ούτε τον γαύρο θα φύγει μόνος του πιστεύω..

mancini21 - 3/2/2019 22:25

Πιστεύω σήμερα διαλύθηκε κάθε ψευδαίσθηση που είχε δημιουργηθεί, λόγω των σχετικά καλών τελευταίων εμφανίσεων,ότι αυτός ο προπονητής μπορεί να δημιουργήσει την επόμενη πρωταθληματική ομάδα.Μετά τον αγώνα με τους γαύρους(δε νομίζω κανείς σώφρων άνθρωπος να θέλει να αναλάβει μια τόσο αδούλευτη ομάδα πρίμ από ντέρμπι),η διοίκηση θα πρέπει να κάνει την ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ κίνηση.Τουλάχιστον όποιος έρθει να έχει χρόνο να κρίνει το υλικό και αρχές Ιουνίου να έχει φτιάξει... Συνέχεια το πλάνο της επόμενης χρονιάς.

yellow-21 - 3/2/2019 22:29

Μακάρι το πρόβλημα να ήταν μόνο ο προπονητής...

vasilhs - 3/2/2019 22:29

Θα γίνω πάλι μη αρεστός λίγοι οι παίκτες ποδοσφαιρικά Οικονόμου απορώ ποιος είναι αυτός που τον κράτησε στην ομάδα (αρέσει ΒΡΑΝΙΕΣ)Ουζουνίδης δεν έχει να προσφέρει τίποτα παραπάνω είναι δυνατόν να βγάζει Μπακασετα που μαζί με τον Λιβαγια είχαν λυσαξει και να αφήνει μέσα τον Μάνταλο γιατί φοβάται να μην τον φάει από προπονητή δεν μιλάω για τον Μπογιέ εκτός 18 από εδώ και περα

Nikolaos - 3/2/2019 22:15

Μόνο περηφάνια για αυτήν την ομάδα,άλλη μια μέρα που ευχαριστώ το θεό που με έκανε ΑΕΚ,κύριε Λουτσεσκου τι είπατε στο ματς με τα Γιάννενα;κάνανε καθυστερήσεις ;ευτυχώς που υπάρχει θεός και ειδε σήμερα.Αγωνιστικα μη γελιόμαστε και ας μη ρίχνουμε ευθύνες εδώ και εκει η εμφάνιση ήταν ανάλογο της πολιτικής που έχουμε επιλέξει.

eleven - 3/2/2019 22:28

Καλά φίλε άσε τις περηφανιες και θυμήσου τι κάναμε με γαυρο που έπαιζε ο αλμειδα τέρμα.. Έτσι για να τα λέμε όλα! Ο ποακ πάει να το πάρει αήττητος και καλά έκανε!! Εμείς ας αφήσουμε τις ψυχές και τα μαχαίρια στα δόντια και ας πάρουμε κάνα ρημαδο παίκτη και προπονητή γιατί με την περηφάνια θα μείνουμε.. Αντε γιατί κούρασε η κοροϊδία... Δεν είμαστε μλκες...

romantic - 3/2/2019 22:28

Διστυχως αυτή είναι η κατάσταση φετος στην ομάδα.Με 47??? σέντρες στην αντίπαλη εστία τι προσδοκιες να εχεις;Δεν θα έχουμε τη χαρά ούτε ένα ντέρμπυ να κερδισουμε Έτσι για το γαμωτο. Δεν ειναι εικόνα αυτή πρωταθλήτριας ομάδας.

METALLICA21 - 3/2/2019 22:23

Η ομαδα μοιαζει λες και δεν ξερει πως να επιτεθει, πως να αντιδρασει. Παω γηπεδο συστηματικα και βλεπω ενα συνολο αδουλευτο, να ψαχνεται μεσα στον αγωνιστικο χωρο και να μην εχει απαντησεις οταν μεινει πισω στο σκορ. Δεν ξερω με τι να στενοχωρηθω περισσοτερο. Με τη θεση στο βαθμολογικο πινακα; Με την αθλια εικονα της ομαδας; Με τις μεταγραφες που ΔΕΝ καναμε; Μενω μονο στα λογια του Μελισσανιδη. Ο Ουζουνιδης θα ειναι ο προπονητης σας μεχρι το καλοκαιρι... Αρα εχει και συνεχεια ο... Συνέχεια κατηφορος

mojito_patito21 - 3/2/2019 22:23

Δεν ειναι ουτε οι παικτες ρε παιδια, ουτε τπτ!! Ειναι η τρελα και η εμπιστοσυνη που σου εβγαζε η περυσινη ομαδα σε σχεση με τη φετινη!! Περυσι το ματι μας γυαλιζε!!

Υ.Γ. Μανταλε μπραβο για την αντιδραση σου στο τελος. Λες και ηταν ηττα!! Ετσι πρεπει να το εκλαβουν ολοι.. Δεν μπορει το Παοκι μετα απο τετοια γλωσσα και με δεκα παικτες να μη το πετας 3 μπαλακια για πλακα!!

Champ21 - 3/2/2019 22:22

Την προηγουμενη χαμενη χρονια που θυμαμαι,δηλαδη προπερσυ,ο Μανολο ηρθε τετοια εποχη περιπου και εβγαλε την ομαδα 2η (τελειωσε σημερα το ονειρο αυτο),την πηγε σε τελικο κυπελλου και εχασε με τον τροπο που ολοι θυμομαστε,εβγαλε μπροστα παιχτες που δεν ειχαν χρονο και τους καθιερωσε (γαλανοπουλος,λαζαρος,πεκχαρτ) και κυριως επαιξε καλη μπαλα και μαζευτηκε ο κοσμος στο γηπεδο.Δεν γινετε να παιζετε αλλο με την υπομονη μας.Αυριο πρωι πρωι πρεπει να χαιρετησει το... Συνέχεια ανεκδοτο στους παγκους.Επομενο βημα να κλεισουν παιχτες για το καλοκαιρι.Το ροστερ θελει ανανεωση.Τους ευχαριστουμε ολους κλπ,κλπ αλλα αντιο! Ονοματα δε χρειαζεται να πουμε,ο νοων νοειτω. Και μια απορια για να λεμε και τα πραγματα με το ονομα τους. Καταφερες επι Χιμενεθ να κανεις πραγματικοτητα ενα πραγμα που εμοιαζε αδυνατο.Τον γαυρο πελατη! Βλεπουν κιτρινομαυρα και παθαινουν ταμπλα.Σε 2 εβδομαδες που θα παιξουμε με τον καλυτερο γαυρο της 5ετιας τουλαχιστον,πως θα γλιτωσουμε την καταστροφη;Βαλτε τα κατω οι υπεθυνοι,αναλαβετε τις ευθυνες σας και καντε τα απαραιτα πριν την καταστροφη,για να επανερθει ηρεμια στην ομαδα και τον κοσμο της.

none21 - 3/2/2019 22:22

Προπονητής λίγος, παίχτες μέτριοι, ροστερ γεμάτο ελλείψεις.

G339 - 3/2/2019 22:22

Είναι σαφές ότι ο Παοκ έχει καλύτερο προπονητή, καθώς αμύνθηκε σωστά και παρόλα την ασφυκτική πίεση, κάναμε λίγες κλασικές ευκαιρίες. Η μοναδική που πήγε στον Πόνσε έγινε γκολ, δυστυχώς δεν πήγε κάποια άλλη. Δυο φορές βρέθηκε σε θέση για γκολ ο Λιβάγια και έκανε κάτι σουτ που κάνουν συνήθως οι παίκτες, όταν η ομάδα τους κερδίζει 5-0, πραγματικά αναρωτιέμαι πως λειτουργεί ο εγκέφαλος αυτού του ανθρώπου. Η ΑΕΚ δεν άλλαξε τον Ουζουνίδη και το πληρώνει, φυσικά μπορεί να τον... Συνέχεια άλλαζε και πάλι να μην διορθώνονταν η κατάσταση, απλώς είναι φανερό ότι του χρόνου θα πάμε με άλλον προπονητή. Σήμερα τελείωσαν οι όποιες ελπίδες για 2η θέση, ακόμη και αν χάσει ο Θρήνος στην Τούμπα. Επίσης το θεωρώ δύσκολο στο κύπελο να κερδίσουμε τον Παοκ, ειδικά σε διπλό ματς, την στιγμή που δεν το κάναμε σήμερα, παίζοντας τόση ώρα με παίκτη παραπάνω. Νομίζω ότι η χρονιά χάθηκε στην προετοιμασία, που έγινε με βασικό στόχο να μπούμε στους ομίλους του τσουλου, αλλά και στο ότι ο Ουζουνίδης δεν διατήρησε τον ατσάλινο χαρακτήρα που είχε η ομάδα επί Χιμένεθ.

manolis6 - 3/2/2019 22:22

Κοίτα κατάντια, έπιασα τον εαυτό μου να λέει ευτυχώς που ισοφαρίσαμε τουλάχιστον. Και αυτό στην έδρα μας εναντίον δέκα...

Φοίνικας - 3/2/2019 22:02

δεν εχει σχεση η περυσινη ομαδα με την φετινη στο πως αντιδρα οταν σταβωβει το ματς. πιεσαμε πολυ αλλα δεν βγαλαμε φασεις. ο Ουζουνιδης δεν ειναι το μονο προβλημα, μακαρι να ηταν, το αλλαζαμε και ολα καλα.


Στο πρωτο ημιχρονο κακο το κεντρο μας. στο δευτερο κι αφου σωστα εγιναν οι αλλαγες (σε παιχτες και... Συνέχεια συστημα) με τον αντιπαλο λογικα κλεισμενο το ματς ηθελε ακραιους επιπεδου υψηλου κι εμεις δεν εχουμε κανεναν.


επισης δεν καναμε κι εμεις μεγαλες φασεις περαν του Λιβαγια, αλλα και να σου παιρνει ο αλλος αποτελεσμα με μια φαση ειναι τραγικο. αμυνθηκαν καλα οι αλλοι, μετα το 1-1 περιμενα περισσοτερα αλλα δεν ηρθαν.


ο Μελισσαν (που ευγνωμονούμε για όλα) πρεπει να το παρει αλλιως κάπως. θελουμε και σε αλλες θεσεις παιχτες αναλογης ποιοτητας με Πονσε και Λιβαγια, χαρη στην ποιοτητα τους ισοφαρησαμε.


τελος να σημειωθει πως θα μπορουσαμε φυσικα να ειχαμε ισοφαρισει με πεναλτι απο το 21', αλλα ο διαιτητης δεν μου εδειξε οτι ηθελε να βοηθησει καποιον. εδινε οτι εβλεπε και μακαρι να ηταν ολοι οι διαιτητες ετσι. δεν το ειδε, τελος.


στο τελος της βραδιας φυσικα φευγω στεναχωρημενος


Υ.Γ. αυτο που κανει ο Οικονομου στο 95' που δεν ξερει τι να κανει την μπαλα και παγωνει το ματς, ειναι ολη η ΑΕΚ φετος.

dim_1924 - 3/2/2019 22:21

Σωστός.

yellow-21 - 3/2/2019 22:09

Συμφωνώ από την πρώτη μέχρι την τελευταία λέξη

Starman21 - 3/2/2019 22:20

Ομάδα χωρίς έξτρεμ δεν είναι ομάδα να περνει ντέρμπι... Παίκτες που δεν πήραμε ούτε τον Ιανουάριο

yellow_madness - 3/2/2019 22:17

Να χαρώ επιθετικό ποδόσφαιρο.Βρε ουστ λέμε..

orbon - 3/2/2019 22:17

Αμαρτια να εχεις τον Πονσε που βαζει τοσα γκολ με μηδενικη αναπτυξη. Εντελως λαθος ο σχεδιασμος απο το καλοκαιρι, σε ολα τα επιπεδα. Κακη φυσικη κατασταση, πλανο να ανοιγουν οι αμυνες χωρις ατομικη ενεργεια ΔΕΝ υπαρχει (αν δεν εβγαζε την τρομερη μπαλια ο Λιβαγια ακομα σεντρες θα καναμε). Αντε πες πλανο και τα μακρινα σουτ στα οποια ΔΕΝ μπορεις να στηριζεσαι.... Συνέχεια
Η εντεκαδα με Μανταλο-Μπακασετα-Λιβαγια δεν τραβαει ρε παιδια. Τρεις παιχτες για μια θεση.


Εξτρεμ δεν εχεις, ο Χουλτ εβγαλε την κουραση των συνεχομενων ματς (ουτε εναν νεαρο δεν φεραμε να τον ξεκουρασει εστω στο κυπελλο), ο Γκαλο το ιδιο. Οι Μπογε και Κλωναριδης δεν εχουν ψυχολογια, σαν να εχουν παραιτηθει ηδη.


ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ευθυνες Ουζουνιδη και Διοικησης. Να εχεις 3-4 ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ και να μην μπορεις να τους πλαισιωσεις με σωστη τακτικη και μεταγραφες.


Πλεον απλα ελπιζω το καλοκαιρι να γινουν ΜΕΓΑΛΕΣ κινησεις γιατι ΠΑΟΚ, ΟΣΦΠ βελτιωθηκαν ενω εμεις υποχωρησαμε.

Eliass - 3/2/2019 22:15

Μελισσανιδη πιστεύω οτι εισαι οτι καλυτερο μπορει να εχει η ΑΕΚ και το ονομα σου εχει ηδη γραφτει με μεγαλα γραμματα στην ιστορια της ΑΕΚ,αλλα για αυτη την καταντια εισαι ο μονος και αποκλειστικος υπεύθυνος. Για τον Ουζουνιδη δεν σου ριχνω ευθυνη,απλα δεν μας βγηκε ο προπονητης.δεν μπορουσες ομως να παρεις 2 ακομα παικτες το καλοκαιρι;ενα εξτρεμ σοβαρο τοσο δυσκολο ηταν;και δεν πηρες και εδιωξες τους μισους μας παικτες!!!!!κατανοω την σημασια του γηπεδου αλλα πραγματικα μετα απο... Συνέχεια τετοια χρονια που καναμε εσυ κολλησες στους 2 παικτες που χρειαζομασταν;

PANOS1950 - 3/2/2019 22:15

Δηλαδή αν ήταν άλλος στην θέση του Ουζουνίδη με το συγκεκριμένο υλικό η εικόνα θα είχε μεγάλη διαφορά. ? Η ομάδα είναι σε "μνημόνιο" διαρκείας και εμείς άλλα λόγια ν΄αγαπιόμαστε . Τουλάχιστον να ξέρουμε τι λέμε αποδεχόμαστε ή δεν αποδεχόμαστε τις όποιες δικαιολογίες γι΄αυτό το "μνημόνιο". Παίκτης του στυλ του Πόνσε χωρίς κλασικούς εξτρεμ ποιότητας , πάλι καλά που έβγαλε τόσα γκολ.

Lakis2611 - 3/2/2019 22:15

Για το πέναλτι στο 21 ούτε μια επανάληψη ούτε κουβέντα από την κολοNOVA!

Lalos21 - 3/2/2019 22:06

Μελισσανίδη έπαιξες "σφιχτά" και έχασες... Πάρε τουλάχιστον τον Πόνσε... Πόνσε μείνε... Ουζουνίδη άνοιξε η πόρτα της εξόδου και δεν υπάρχει γυρισμός... Σήμερα σε έσωσε (προσωρινά) ο Πόνσε... Με τις εμφανίσεις του γαύρου η δεύτερη θέση απομακρύνεται αισθητά... Δεν ξέρω εάν είναι η κατάλληλη στιγμή να φύγει ο Ουζουνίδης αλλά με αυτόν στον πάγκο έχουμε ήδη χάσει την δεύτερη θέση και κυρίως το κύπελλο...

kostas37 - 3/2/2019 22:14

ποια δεύτερη ρε φιλε;εδώ με το ζόρι να κρατήσουμε τη τρίτη θέση.

Η ομάδα παίζει χωρίς πλάνο μονότονα και με γιομες. ....

πληρώνουμε τις μεταγραφές που δεν έγιναν και την επιλογή του προπονητη

Lakis2611 - 3/2/2019 22:14

Για το πέναλτι στο 21 ούτε μια επανάληψη ούτε κουβέντα από την κολοNOVA!

Xarouhs - 3/2/2019 22:14

Δεν πρέπει να παραιτηθεί, όχι πως έχει την ευθιξία να το κάνει. Πρέπει να τον απολύσουν και άμεσα μάλιστα! Είναι ντροπή αυτό που γίνεται για τους επόμενους προπονητές που θα αποκτήσουμε. Το μόνο που έκανε και μπράβο του και ευχαριστούμε είναι που περάσαμε στους ομίλους, ε δεν νομίζω ότι φτάνει, ΑΕΚ είμαστε!

Origi21 - 3/2/2019 22:14

Η ομάδα είναι άρρωστη..... Δεν βγάζει υγεία κ πάθος... Κάτι πρέπει να αλλάξει. Σήμερα ήμασταν μια άχρωμη ομάδα χωρίς φαντασία... Καλό δρόμο σε αυτούς που έκαναν τόσα χιλιόμετρα για να δουν την ομάδα μας... Καλό βράδυ.

johny_21 - 3/2/2019 22:14

Σημερα που ο αντιπαλος ηταν καλος φανηκαν οι τεραστιες ελλειψεις του ροστερ. Στο 11χ11 ο ΠΑΟΚ ειχε παρει κατα κρατος το κεντρο και εμεις αδυνατουσαμε να κανουμε κατι καλο. Στο 11χ10 ναι μεν ειχαμε τον ελεγχο αλλα φανηκε η γυμνια στο να εχουμε ενα χαφ κοφτη και στο οτι δεν εχουμε εξτρεμ. Ολες οι σεντρες εκτος του Λιβαγια αστοχες.Αλλα το κυριοτερο ειναι οτι η ομαδα δεν εχει ουτε ΕΝΑΝ αυτοματισμο και ενα σχεδιο στην επιθεση. Ο Μαρινος τι κανει αραγε στα Σπατα;Ακομα και με τις... Συνέχεια ελλειψεις του ροστερ κατι θα επρεπε να ειχε δουλεψει. Σημερα χασαμε μεγαλη ευκαιρια να κλεισουμε στοματα.

marios69 - 3/2/2019 22:13

Μέχρι πότε θα συμβιβαζομαστε με αυτή την κατάσταση?

Σήμερα χάθηκε και η δεύτερη θέση.

Το κύπελλο μπορούμε να το πάρουμε?

Εγώ δεν το βλέπω ούτε αυτό.

dim_and_aek - 3/2/2019 22:11

Ομάδα άνευρη αργή προβλέψιμη χωρίς πλάνο. Δεν ξέρω τι φταίει αν φταίει ο προπονητής η διοίκηση οι παίκτες οι φίλαθλοι ο Χαντζηπετρης πάντως κάτι φταίει.Το ίδιο θα έλεγα και αν κερδίζαμε απόψε,αυτό που βλέπουμε απο την αρχή της χρονιάς δεν...

gemello - 3/2/2019 22:10

Χάσαμε!!!!!!

nikipe - 3/2/2019 22:09

Πολύ καλύτεροι.

gpwwe21 - 3/2/2019 22:09

ΜΑΡΙΝΟ ΦΥΓΕ

TrelamenosApoKounia - 3/2/2019 22:09

Ipostiriza Ouzounidi mexri aidias alla na min mporw na kerdisw ton paok stin edra mu me 10 apo to 30' sorry magkes alla pleon rixnw leuki petseta. An ine dinatwn na sizitame akomi gia allagi proponiti. Ti diaolo, oloi miteres terezes ginate diladi? Ante re mellisan kalitera me iperisiako proponiti ws to telos tis xronias. Xe-ne-rw-sa apisteuta fetos to diarkeias mu mesa. Ante.

Mpekas - 3/2/2019 22:09

ουζουνιδη αν ειχανε μεινει με 11 θα ειχαμε χασει πανυγηρικα..τελος..

αντε μανα μου να μας αφησεις στην ηρεμια μας μπας κσι βρουμε καποιον να εμπνεει αυτους τους ποδοσφαιριστες και καταφερουμε τιποτα καλυτερο,..ξερεις περισοτερο μπαλα απο τον μανολο το ειπε και ο Αινταρεβιτς αλλα δεν εμπνεεις δεν τους κ....νεις ! Σημερα οτι ψυχη βγαλανε ηταν απο παρτη τους

R21_AEK - 3/2/2019 22:09

Και ακολουθει το ματς με τον Ατρομητο ε ρε γελιο που θα ριξουμε παλι με τον Μαρινο

ΑΕΚ1957 - 3/2/2019 22:08

ΠΟΝΣΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ!!!!!

R21_AEK - 3/2/2019 22:08

Οσο η ΑΕΚ δεν ριχνει λεφτα για παιχτες και ο Παοκ ριχνει τοσο χρημα η ψαλιδα θα παραμενει η ιδια εχει φτασει να εχει διπλασιο μπατζετ απο εμας.Θα πουν μερικοι οτι τα μπατζετ δεν παιζουν μπαλα αλλα αυτα ειναι να χαμε να λεγαμε δειτε το ροστερ της ΑΕΚ και δειτε του Παοκ και πειτε που αντικειμενικα ποιο ειναι καλυτερο?

MARKS - 3/2/2019 22:08

Με ΧΙΜΕΝΕΣ ,( αν και αυτος ειχε τα δικα του), θα τους τιναζαμε τα πεταλα σημερα, μια πενταρα και λιγα θα τανε, τους ψευτοπρωταθλητες.

Ο Ουζουνιδης πιστευω πως ειναι μεχρι εδω, δεν μπορει τπτ παραπανω.

Aek1981 - 3/2/2019 22:07

φίλοι μου καταλαβαίνω πως είμαστε απογοητευμένοι.....από μια φάση αδράνειας πάλι στερηθήκαμε τη νίκη.

Αλλά τι πλάνο να έχει μια ομάδα όταν οι 10 παίχτες παίζουν στο όριο της μεγάλης περιοχής?

Πόσες ομάδες έχετε δεί να αποδίδουν σε όταν όλοι παίζουν πίσω.

Με γιόμες και ότι βγεί......... Συνέχεια
συμφονώ πως οι παίχτες ναι δεν είναι αρκετοί.

Μπογέ τέλος το παλικάρι δεν μπορεί....Λιβάγια καμία σχέση με πέρσυ..κλωναρίδης εντελώς τίποτα

demis11_sotos27 - 3/2/2019 22:07

Ουζουνιδη φυγε μονο σου.....

Navagosmyk21 - 3/2/2019 21:55

Οτι νανε..κλαιω το φετινο διαρκειας και ρωταω γιατι να παρω παλι του χρονου;

kamai21 - 3/2/2019 22:07

Δυστυχώς και του χρόνου μια απο τα ίδια θα ειναι!!το δούλεμα συνεχίζεται κανονικά.τωρα περιμένουμε να δούμε την ομάδα του Ουζουνίδη μετά τις μεταγραφές του Ιανουαρίου.τι δεν γίνανε μεταγραφες;

FemaleViewOn_AEKnews - 3/2/2019 22:00

Φίλε μου άκουσέ με, επειδή το έχω μελετήσει το θέμα. Αυτή η ΑΕΚ μετά από μεγάλη επιτυχία, την επόμενη χρονιά αποτυγχάνει. Γιατί επαναπαυονται όλοι, δεν επενδύουν αλλά βολεύονται στην προσωρινή επιτυχία. Και αναρωτιέμαι αυτό είναι το πλάνο μας; Πώς θα γίνουμε ακόμα μεγαλύτερη ομάδα; Αν ο παοκ πάρει το πρωτάθλημα και επενδύσει (σκεφτείτε ότι ήδη έκανε 2 μεταγραφές που ίσως τώρα να μην χρειαζονταν καν...τι θα κάνει το καλοκαίρι;) πώς θα τους φτάσουμε; Αυτοι αν πάρουν τα... Συνέχεια φράγκα από Τσάμπιονς λιγκ σίγουρα θα επενδύσουν. Πώς θα τους φτάσουμε πείτε μου.

per21george - 3/2/2019 22:06

Εγώ πάντα σε εσάς εδώ μέσα υποστήριζα τον Ουζουνίδη, αλλα δεν ξέρω τι να πω τώρα, ο Προπονητής εκτελεί τις επιταγές τις Διοίκησης, που είναι να το πάρει το πρωτάθλημα απλά ο ΠΑΟΚ, δεν μπορεί να μην μπορούσαμε να κάνουμε μια σωστή φάση με δέκα παίκτες!. Μακάρι να δημοσιευθεί, δεν το πιστεύω, ευχαριστώ.

jorgez28 - 3/2/2019 22:06

Παιχνίδι από αυτά που κάποτε τα κερδίζαμε πριν καν αρχίσουν. Τώρα? Καθόλου νεύρο. Κανένας εγωισμός από τους παίκτες.Αντιμετώπιζαν τα χυδαία ταγάρια που εδώ και ένα χρόνο τους βρίζουν, και αντί να τους διαλύσουν (αγωνιστικά μιλάω), ήταν σαν να έκαναν αγγαρεία.Ντροπή.

Daddy_Pig - 3/2/2019 22:05

Για εμενα τα πραγματα ειναι απλα. Επειδη οι παικτες δεν ειναι αχρηστοι, αλλα σιγουρα δεν δινουν οτι μπορουν, και επειδη δεν γινεται να αλλαξεις 22 ποδοσφαιριστες, αλλαζεις προπονητη. Δεν μπορει να ειναι χειροτερα απλα γιατι το κλιμα θα εκτονωθει λιγο εκει στα Σπατα. Αν ειανι δυνατον να φυρισει ο Χιμενεθ με τον Ουθανο να μας συμμαζεψει μεχρι και δευτερη θεση και Κυπελλο χτυπαμε. Ετσι οπως παιζουμε, τον Ατρομητο πάντως δεν τον περναμε.

Hokan__21 - 3/2/2019 22:05

90 λεπτα μονοτερμα χωρις προπονητη.. Εχει καταφερει ακομα κ παικτες με τρομερα προσωντα να τους μηδενισει.. Θελουμε βεβαια τουλαχιστον κ 3+4 προσθηκες .. Κ οπως φανηκε εκτος απο μεσοεπιθετικους θελουμε κ εναν ογκολιθο πισω.. Καλα αυτος ο μπογε επαιξε 30 λεπτα κ ηταν ο χειροτερος παικτης.. Εχεο ματι παντως ο κοουτς..

superb_fk - 3/2/2019 22:05

Δεν έχω ξαναδεί μεγαλύτερη αγωνιστική σύγχυση σε προπονητή που μεταφέρεται και στους παίκτες. Η ομάδα όπως στήθηκε το καλοκαίρι για τόσο είναι. 3η θέση και ότι βγει στο κύπελλο. Λευκή πετσέτα από την διοίκηση φέτος και το καλοκαίρι και τον Ιανουάριο και ενώ έχει αναγνωριστεί δημόσια το λάθος της διοίκησης. Επίσης το μεγαλύτερο αυτογκόλ φέτος είναι η δήλωση "αυτός είναι ο προπονητής σας μέχρι το καλοκαίρι τουλάχιστον". Οι ήδη ξενερωμενοι παίκτες δεν βρίσκουν κίνητρο. Αυτό που λέμε... Συνέχεια όλοι για το μάτι που δεν γυαλίζει είναι θέμα προπονητή. έχουμε μείνει αρκετά πίσω αγωνιστικά και το καλοκαίρι θέλει μεγάλο ξεσκαρταρισμα αλλά αυτό θα πρέπει να γίνει από προπονητή που να έχει φρέσκες ιδέες να δώσει. Όχι από τον Μαρίνο. Δεν κατάλαβα ακόμα γιατί έμεινε ο Μαρίνος αφού η δικαιολογία ήταν να τον δούμε με τις μεταγραφές και κάναμε μόνο μια που φαίνεται και ανέτοιμος ή ότι θα χρειαστεί αρκετό χρόνο να προσαρμοστεί.

aekcy01 - 3/2/2019 22:01

Όσο υπάρχει αυτός ο προπονητής στον πάγκο, δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε. Σήμερα με κανονικό προπονητή είχαμε άνετη νίκη.

mikesal - 3/2/2019 22:05

τι δεν σου αρεσε σημερα απο τον ουζουνιδη φιλε μου?

aekcy01 - 3/2/2019 22:18

Έχουμε Φεβράρη και η ομάδα φαίνεται ασύνδετη χωρίς πλάνο. Ούτε τα βασικά δηλαδή, που αν τα είχαμε κερδίζαμε άνετα την Μπαρτσελόνα της Τούμπας.

superb_fk - 3/2/2019 22:10

Το σήμερα είναι απόρροια όλης της χρονιάς. Ένα σύστημα χωρίς αλλαγές. Αν δεν βγει τελειώσαμε. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν υπάρχει ανατροπή φέτος.

FemaleViewOn_AEKnews - 3/2/2019 22:06

Ότι δεν είχε πλάνο η ομάδα! Εσένα τι σου άρεσε;

johnyy1924 - 3/2/2019 22:05

Μεταγραφες ρε!!

miazoidikefalosaetos - 3/2/2019 22:05

Ουζουνίδη.... Μένουν με 10 από το 30΄και αφήνεις το Κρίστισιτς έξω μέχρι το 60΄; Ουζουνίδη... Στο τέλος του ματς έχεις το θράσος να πεις στη NOVA ότι δεν είμαστε ικανοποιημένοι, αλλά η εικόνα μας ήταν καλή; Ουζουνίδη...Θέλεις να σκοράρεις και παίζεις το τελευταίο σου χαρτί στο 88΄; Ουζουνίδη...σου έκανε πλάκα ο βλαχορουμάνος παίζοντας με 10 από το 30'. Ουζουνίδη...Απλά παραιτήσου!!!

sirtak - 3/2/2019 22:04

Εγω δεν συμφωνω με τον τιτλο του αρθρου.Αν δεν γινοταν η αποβολη θα χαναμε.Ο φετινος ΠΑΟΚ ειναι ενα τουλαχιστον επιπεδο πανω απο εμας.Εμεις ειμαστε ενα αθροισμα πολυ καλων παικτων που ομως δεν εχουν καμια καθοδηγηση και πλανο(εδω συμφωνω με το αρθρο).Πραγματικα ειναι να απορεις με αυτα που γινονται φετος στην ομαδα.Ενας προπονητης ακαταλληλος πασιφανως και μια διοικηση που εχει αφησει την ομαδα στην τυχη της.Πραγματικα πιστευω πως η διοικηση της ομαδας βαριεται να ψαξει... Συνέχεια προπονητη.Σου λεει ελα μωρε τωρα αστο για το καλοκαιρι,ετσι κι αλλιως φετος οτι εγινε εγινε,θα βγουμε ευρωπη και απο το καλοκαιρι βλεπουμε.Δεν μονιζω πως στα παγκοσμια ποδοσφαιρικα χρονικα μια πρωταθλητρια ομαδα κυριολεκτικα παρατιεται απο την διοικηση της,και φυσικα περιλαμβανω και τα μεταγραφικα που ολοι τα ξερουμε.Εχω χασει σχεδον καθε ενδιαφερον για την ομαδα μου και ισως αυτο να ειναι ενα απο τα τελευταια κειμενα που γραφω γι αυτην.Πραγματικα κριμα.Ακομα και η ανεγερση του γηπεδου χανει κι αυτη την μεγαλη της αξια οταν γινεται απο ανθρωπους τοσο αδιαφορους και απαθεις.

Para21 - 3/2/2019 22:03

Αν οι στοχοι της διοίκησης φέτος ήταν να κάνουμε αρνητικό ρεκόρ στην Ευρώπη, να είμαστε πίσω από τον παοκ 14 βαθμούς, να έχουμε χάσει πάσα ιδέα με τον προπονητή μας να μην έχουμε ανταγωνστικό ροστερ και να μην έχουμε κερδίσει κανένα ντέρμπι τότε συγχαρητήρια σας βγάζω το καπέλο ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ

Miros - 3/2/2019 22:02

ΜΑΝΟΛΟ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ??????

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 3/2/2019 22:02

Λίγο υπομονή παιδες να γίνει ο καινούριος μας ναός.

Μετά, δε θα γράφει η μπλε πινακίδα....Οδός Δεκελείας.

Θα γράφει..... "Καλώς τα τριγωνα πανοραματος.... φάπα... 3-0 " Λιγο υπομονη...!!!

.!

Hliasaek21 - 3/2/2019 22:02

Ποτε στη ζωή μου δεν έχω στεναχωρηθεί με ισοπαλία τόσο όσο σημερα.Ακομα και φο 0-0 πέρσι στο Κιέβο δεν με είχε τσαντίζει και στεναχωρήσει ταυτόχρονα τόσο..

Δεν μπορεί ρε Μαρινο ,δε μπορεί να μη δίνεις 45 λεπτά στο δεύτερο ημίχρονο την εντολή να παίξει η ομάδα ΚΑΘΕΤΑ..δε μπορεί ρε αγόρι μου να κανεις αλλαγή στο 87’ ενώ θες γκολ..Μαρινο μου αλλαγή στο 87’ κάνουν οι ομάδες για καθυστέρηση!!!!οχι για να πάρουν το ματς...ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ!!!Δε μπορεί να είσαι... Συνέχεια προπονητής στην ΑΕΚ και να μη μπορείς να διακρίνεις ότι ο αντίπαλος προπονητής σε έχει διαβάσει γιατί ξέρει ένα μήνα τι σύστημα θα παίξεις και να μην είσαι σε θέση να αλλάξεις έστω τη διάταξη των λιβαγια-Πόνσε ..να παίζεις 90 λεπτά με το ίδιο στυλ λες και το ματς είναι αδιάφορο και είναι 4-0..

ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ είναι ότι έχουμε ένα προπονητή ο οποίος αν δε βγει το ματς τελειώνει εκεί..δεν είναι σε θέση να αλλάξει το παραμικρό στη ΡΟΗ του παιχνιδιού ..Μπορεί σε 20 χρόνια να είναι Γκουαρντιόλα αλλά αν δεν έχει ομάδα να πετάει από μόνη της δεν είναι σε θέση να πετύχει τίποτα.

ΥΓ: Σε κάποια σημεία ένιωθα ότι βλέπω τον περσινό Παναθηναϊκό και νομίζω όλοι το νιώσαμε.

ΥΓ2:Οικονόμου ούτε στο ελάχιστο δεν συγκρίνεται με τον βρανιες

ΥΓ3:Μπακακη σέρνεσαι και δεν νομίζω να υπάρχει γυρισμός

ΥΓ4:Οποίος θεωρεί ότι η ομάδα δεν έδωσε τα πάντα απλα μιλάει Εν βρασμώ.Απλως δεν έχουν μάθει να παίζουν σωστά τα παιδιά

ΥΓ5:Μεταγραφές ΧΤΕΣ!!

Para21 - 3/2/2019 21:52

Πριν λίγες μέρες είχα πει 1-1 θα έρθει... Ελπίζω να με άκουσαν κάποιοι και να πήγαν ταμείο... Απαράδεκτη η ΑΕΚ σήμερα Ουζουνιδης πρέπει να φύγει δεν κάνει για την ΑΕΚ ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΝ

Bill83 - 3/2/2019 22:02

Και ποιος να έρθει φίλε μου? Ακόμα δε κατάλαβες ότι ο ούζου ήρθε γιατί είναι ο μονος που δέχτηκε να έρθει σε ομάδα πρωταθλήτρια, με ταβάνι στα συμβόλαια τις 500-600.000?

R21_AEK - 3/2/2019 22:01

Και με Οσφπ με σεντρα ισοφαρισαμε η ομαδα δεν ξερει να παιζει καθετο ποδοσφαιρο περσι με τον Μανολο δεν παιζαμε με τοσες σεντρες και τι σημαινει αυτο οτι οταν ενας προπονητης δεν εχει πλανο το παει στη σεντρα κι οτι βγει αυτο δεν ειναι ποδοσφαιρο.

_dimitrios_ - 3/2/2019 22:01

κριμα

johnsot - 3/2/2019 22:01

Για τον Μαρινο τα έχουμε πει. Λίγος. Αλλά αν νομίζετε οτι για το γεγονός οτι δεν μπορούμε να παίξουμε γρήγορα και να περάσουμε στο 1 v 1 και να βγάλουμε μια σέντρα της προκοπής φταίει ο Ουζουνίδης και γι αυτό, του χρόνου η ψαλίδα θα ανοίξει περισσότερο απο τον παοκ. Γιατί υπάρχει διαφορά, ας μην κρυβόμαστε. Μια χρονιά, δύο χρονιές κάποια στιγμή τα μπάτζετ παίζουν μπάλα. Νομοτελειακά.

ΑΕΚ1957 - 3/2/2019 22:00

Οταν μπει η ΑΕΚ στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ Θα παιρνει το πρωταθλημα 15 χρονια συνεχεια No more no less!!! ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ 56 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΙ!!!

Glevis21 - 3/2/2019 21:59

ΜΕΤΑΓΡΑΦΈΣ. ΚΑΛΗΝΎΧΤΑ....

the_teacher - 3/2/2019 21:59

Μια τρύπα στο νερό. Αυτό ακριβώς έκανε η ΑΕΚ σήμερα, αυτό κάνει όλη τη χρονιά. Μια τρύπα στο νερό. Ακριβώς αντίστοιχα με τον τρόπο που παίζει ποδόσφαιρο. Γύρω-γύρω όλοι κι από ουσία λίγα πράγματα. Ξέρω ότι όλοι έχουμε στο μυαλό μας μόνο το κύπελλο πια αλλά φοβάμαι ότι κι εκεί η κατάληξη θα είναι ίδια. Μια κακοσχεδιασμένη, πλαδαρή ΑΕΚ, με προπονητή τουλάχιστον μέτριο, θα είναι φοβερή έκπληξη να πάρει τίτλο φέτος. Μακάρι να γίνει αλλά όπως ξαναέγραψα, αυτό δεν πρέπει να μας ρίξει στάχτη στα... Συνέχεια μάτια. Το καλοκαίρι θέλει χτίσιμο από την αρχή χωρίς ημίμετρα και κουμπαράδες.

lemmy - 3/2/2019 21:59

Επιτέλους τα παληκαρια και ο Μαρίνος μπορούν να χαλαρώσουν αφού η τριτοτεταρτη θέση είναι σίγουρη.

Αμάν με αυτή την πίεση για νίκη.

grgamertv - 3/2/2019 21:53

Πρεπει να γινει η αλλαγη στην ομαδα οπως στη γιουναιτεντ με τον σολσκιερ...(ελπιζω να το πιασατε)

siokostas - 3/2/2019 21:59

Σωστός. Μανόλο χθες!!!

Anma - 3/2/2019 21:59

Α και που' στε, το πιο πιθανό είναι ότι θα παίξουμε και κύπελλο με αυτούς και αυτοί έχουν ακόμα Ολιβέιρα, μισιτς, ενρικε, ινγκασον να παρουσιάσουν! Εμείς τι έχουμε? Μαρίνο φύγε χθες!!

xristoforospreveza - 3/2/2019 21:59

Εγω δεν εχω να πω τιποτα μονο αυτο.....οσοι ακουσατε τον σπικερ να λεει ή πιο σωστα να μεταφερει αυτα που τους ειπε ο ουζουνιδης δηλαδη να συνεχισουν τις σεντρες ενω δεν τους βγαινουν απο κει και περα για μενα η κουβεντα τελειωνει εδω..προπονητης με ΠΛΑΝΟ ΜΗΔΕΝ.!


ΜΟΝΟ ΑΕΚ

pavlos20 - 3/2/2019 21:59

O Marinos einai ligos gia tin AEK varethikame pia na ta leme, ferte Manolo tora ree.

Alexander1 - 3/2/2019 21:58

ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΥΖΟΥΝΙΔΗ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ

gdmidis59 - 3/2/2019 21:58

1) ΚΑΚΟ ΠΛΑΝΟ, ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟΙ ΠΟΛΥ

2) ΣΤΗΡΙΞΗ ΛΙΓΗ ΣΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ

3) ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΓΩ ΠΑΡΟΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΟΥΖΟΥΝΙΔΗ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΕΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ 10 Ο ΠΟΑΚ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΦΑΣΗ

4) ΣΕΝΤΡΕΣ ΣΕΝΤΡΕΣ... Συνέχεια
5) ΠΟΝΣΕ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΩΡΗ ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ

6) ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ

andre21 - 3/2/2019 21:57

τελικά ...πρόεδρε ψυχή βαθιά....και παίκτες και προπονητές ρηχοί.......από σεπτέμβρη πάλι, φέτος μείναμε ή ξεμείναμε, όπως το πάρει ο καθένας......

ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

pavlos20 - 3/2/2019 21:57

O Marinos einai ligos gia tin AEK varethikame pia na ta leme, ferte Manolo tora ree.

Yan_Kee_Goh - 3/2/2019 21:57

Σχόλιο του Ουζουνίδη, με βάση όσα είπε ο σχολιαστης της NOVA: κάναμε τόσες σέντρες και τις κόψαμε, κάποια θα περάσει... όλοι μαζί βάλαν τα δυνατά τους και μια ομάδα που έμπαινε στο γήπεδο και δεν έλεγε να χάσει, δεν ξέρει τί θέλει και πώς θα το πετύχει. Μου είναι αδιάφορο πότε θα μπούμε στην Αγιά Σοφιά και πώς θα είναι, αν η ομάδα που έχουμε είναι τόσο αδιάφορη. Και ούτε θα κάνουμε τίποτε απέναντι στον Ολυμπιακό έτσι. Θα φάμε 3 και θα λέμε κι ευχαριστώ!

an0nymous - 3/2/2019 21:57

Ήττα σήμερα.. δυστυχώς..


δεν θα σταθώ ούτε στο πέναλτι ούτε σε τίποτα.. απλά έπρεπε να κερδίσουμε σήμερα.

pavlos20 - 3/2/2019 21:54

O Marinos einai ligos gia tin AEK varethikame pia na ta leme, ferte Manolo tora ree.

Navagosmyk21 - 3/2/2019 21:56

Ποιο μανολο μωρε να μη φυγουμε ποτε απο 3 5 2 θελετε;μπαλα θελετε βα δουμε ποτε;εξτρεμ θα παρουμε ποτε;

george1969 - 3/2/2019 21:56

το απολυτο μηδεν με ελαχιστες φασεις χωρις τιποτε αλο κριμα αεκ κριμα

O XSEROLAS - 3/2/2019 21:56

Η ομάδα εκτός από το τι έπιασε ταβάνι είναι όντως αδούλευτη. Η ομάδα φτιάχτηκε το καλοκαίρι για να περάσει στους ομίλους του τσου λου και πλέον οι παίκτες είναι σκασμένοι. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Πάθαμε ότι έπαθε και ο γαύρος πέρσι. Δεν σχολίασα από την αρχή της χρονιάς για τον Μαρίνο κάνοντας υπομονή. Δυστυχώς δεν είναι για πρωταθλητισμό. Η ΑΕΚ πρέπει να ψάχνει για διάδοχη κατάσταση από τώρα. Να φέρει έναν καταξιωμένο προπονητή με παραστάσεις και να του δώσει τα... Συνέχεια κατάλληλα εργαλεία να εργαστεί και φτιάξει ομάδα για πρωταθλητισμό. Και κάτι τελευταίο. Μην ασχολείστε με τον ΖΜπαοκ, ομάδα πόλης είναι. Εντάξει, ένα φεγγάρι έχει αυτός. Ας το πάρει και μετά από 30 χρόνια πάλι.

Constantinoupoli86 - 3/2/2019 21:56

Αυτό δεν ήταν ΑΕΚ κύριοι!

yellow-21 - 3/2/2019 21:56

Η ομάδα μας δεν έκλεισε τον ΠΑΟΚ στην εστία του από το πρώτο λεπτό...να λέμε και να γράφουμε αλήθειες...μετά την αποβολή το παιχνίδι έγινε μονότερμα αλλά χωρίς δημιουργία ευκαιριών

Makaveli21 - 3/2/2019 21:56

Ουζουνίδη καληνύχτα. Η ΑΕΚ είναι πολύ μεγάλη ομάδα για σένα. Αντίο.

matt21 - 3/2/2019 21:56

ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΡΙΝΟ ΓΙΑ.....ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ

aekbasket1 - 3/2/2019 21:56

Αφήστε το Μαρίνο και τον κάθε Μαρίνο (Πογιετ, Χιμένεθ κλπ), η ομάδα υστερεί σε παίκτες κομβικούς. Δεν έχει εξτρέμ. Πέρυσι είχε 1 ακραίο (Λάζαρο). Τώρα ούτε έναν. Βαρέλα, Κρέσπο, Μάτος θα ήταν άνετα βασικοί. Τι όχι?

skepasth_9_11 - 3/2/2019 21:55

Γεια σας αδερφια ενωσιτες απο τη θεσσαλονικη. Δεν με πειραξε που δεν κερδισαμε σημερα. Καποια στιγμη θα επαιρναν ισποαλια μεσα στο οακα, δεν με πειραζει καν ουτε π θα παρουν τ πρωταθλημα. Καποια στιγμη θα συνεβαινε κ αυτο

Με πειραξε ομως που οι παικτες μας μπηκαν ανευροι, δε σεβαστηκαν τον κοσμο που περιμενε μια χαρα απο μια νικη στο ντερμπι. Δε σεβαστηκαν τον κοσμο που εκανε τοσα χλμ για να δει την αγαπημενη τ... Συνέχεια ομαδα.

Ομαδα χωρις πλανο, ανυπαρκτη απο τον αξονα. Δυστυχως ο μανταλος δεν δειχνει οτι ειναι παιχτης που μπορει στη κρισιμη στιγμη τ ματς να παρει την ομαδα πανω του (δε λεω οτι ειναι αθλιος ουτε να φυγει).

Η χρονια χαθηκε. Μακατι να παρουμε το κυπελλο. Χρονος υπαρχει για αλλαγες εστω και της τελευταιας στιγμης.


Καλο βραδυ

ΑΕΚ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Helin12 - 3/2/2019 21:55

Χωρίς πολλα λογια κρατάς τον παιχταρα Πόνσε και διώχνεις τον Ουζουνιδη. ΤΕΛΟΣ

R21_AEK - 3/2/2019 21:55

Και μπορεις να παρει το παιχνιδι οταν η μπαλα δεν παει καθετα και δεν εχει εξτρεμ να πλαγιοκοπησεις μακαρι να μεινει ο Πονσε δεν θα το αντεξουμε να φυγει το βασικο σεντερ φορ παλι και φερτε εναν ακομα διπλα του που να σκοραρει γιατι ο Λιβαγια δεν βαζει γκολ ουτε με αιτηση.

aekarachios - 3/2/2019 21:53

Μόνος στόχος να βγει ο Πονσε πρωτος σκόρερ φέτος

Vagos21GR - 3/2/2019 21:54

kai kypello ;D

FemaleViewOn_AEKnews - 3/2/2019 21:56

Για να πάρεις κύπελλο θέλεις πλάνο και πάθος. Δεν έχουμε τίποτα από τα δύο.

Para21 - 3/2/2019 21:55

Δεν παίρνουμε κύπελλο φέτος

Creator21 - 3/2/2019 21:54

Έτσι μπράβο. Πλάνο κανένα. Μη φταίει ο προπονητής? Μη φταίει η διοίκηση? Μη φταίνε κάποιοι παίκτες? Μας δουλεύετε κύριοι και ο χρόνος σας τελειωσε.

FemaleViewOn_AEKnews - 3/2/2019 21:53

Χωρίς πλάνο!!! Τα λέει όλα ο τίτλος. Μαρίνος OUT. Με τον ΟΣΦΠ στο Καραϊσκάκη να δω τι θα παίξουμε. Πώς καταντησατε έτσι την πρωταθλήτρια; Ε; ΟΜΑΔΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΝ ΚΑΝΑΤΕ....

Bill83 - 3/2/2019 21:53

Θέλαμε να αποδειξουμε κάτι σήμερα και τελικά το μόνο που αποδείξαμε είναι το ποσό γυμνοί ειμαστε. Κανένα πλάνο, ελάχιστες ευκαιρίες απέναντι σε ένα αντίπαλο που έπαιζε για 65 λεπτά με παίχτη λιγότερο. 100% ευθύνη της διοίκησης, που πια δε μιλάμε για λάθος χειρισμούς αλλά για στοχευμενη πολιτική. Δεν παίρνουμε παίχτες σε θέσεις που χρειαζόμαστε γιατί (και καλά) δε βρίσκουμε κάτι καλό, διώχνουμε παίχτες γιατί (και καλά) πήρανε τα μυαλά τους αέρα και ζητάνε τρελά λεφτά και το μόνο που... Συνέχεια καταφέρνουμε είναι να αποδυναμωνουμε την ομάδα. Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα φαίνεται ότι θα έχουμε τα επόμενα χρόνια το ρόλο κομπάρσου

depon21 - 3/2/2019 21:51

Χ ΣΑΝ ΗΤΤΑ


Παίκτες μέσα στο γήπεδο που δεν ήξερα τι ρόλο είχαν όπου δύο τρεις από αυτούς κάνουν μόνο για αλλαγή.... Συνέχεια
Προπονητής που έκανε μια καλή ομάδα να μην βλέπετε όπου για ακόμα μια φορά είδαμε την μηδενική του δουλειά στις προπονήσεις όπου δεν έχει πλάνο.


ΑΕΚ που επί 50 λεπτά να παίζει με παραπάνω παίκτη και να μην μπορεί να κάνει πάνω από 1.5 φάση δεν θυμάμαι .


Εκνευριστικό πλάνο με πασούλες και σέντρες στο πουθενά.


Η διοίκηση άφησε την ομάδα "γυμνή" που πλέον όχι μόνο βάθος δεν έχει αλλά δεν έχει και δύο τρεις παίκτες ενδεκάδας που θα έπρεπε για να κάνουν την διαφορά.


Απορώ τι άλλο περιμένει για να αλλάξει προπονητή και να πάρει τεχνικό διευθυντή?


ΥΓ Αν από αύριο αν δεν ακούσουμε πάλι τίποτα για προπονητή τεχνικό διευθυντή τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας.


ΥΓ1 1) Τεχνικό διευθυντή 2) προπονητή 3) παίκτες... αν δεν γίνουν αυτά του χρόνου θα έχουμε τα ίδια χάλια με φέτος.


ΥΓ2 Μπράβο στον ΠΑΟΚ που κράτησε σχετικά εύκολα το παιχνίδι και το πήγε στα μέτρα του.


ΜΟΝΟ ΑΕΚ

Nedved - 3/2/2019 21:49

Απογοητευση και μονο

ΕΠΟΜΕΝΟ