210 ΣΧΟΛΙΑ

Ξέσπασμα και ανάσα για την ΑΕΚ στα Γιάννενα

Το καλύτερο ποδόσφαιρο που παίχτηκε φέτος στο Ελληνικό πρωτάθλημα είδαμε στο πρώτο ημίχρονο από την ΑΕΚ - Τέσσερα γκολ, τρία δοκάρια και μπαλάρα από την ομάδα του Ουζουνίδη, που έπαιξε με 3-5-2 για πρώτη φορά φέτος στην Super League - Δυο γκολάρες με κεφαλιές ο Πόνσε, άνοιξε το σκορ με πέναλτι ο Μάνταλος και το 0-2 με αυτογκόλ ο Μιχαήλ - Έπιασε πέναλτι ο Μπάρκας, ντεμπούτο για Κρίστιτσιτς

Super League – 16η αγωνιστική

ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ – ΑΕΚ 0-4

ΓΗΠΕΔΟ: Ζωσιμάδες

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Στέφανος Κουμπαράκης (Θράκης)

Μια ΑΕΚ ισοπεδωτική, μια ΑΕΚ που παρουσίασε κάτι το… διαφορετικό με τριάδα πίσω και εσωτερικούς χαφ τους Μάνταλο – Μπακασέτα που έκαναν ματσάρα! Μια ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΕΚ, με πλάνο και νοοτροπία πρωταθλήτριας, εμφανίστηκε στα Γιάννενα και απλά διέσυρε τον άτυχο ΠΑΣ. Το τελικό 0-4, συν τα τρία δοκάρια (μεταξύ άλλων), τα λένε όλα για την εικόνα που είχε το παιχνίδι στους Ζωσιμάδες. Με την Ένωση, να κάνει ότι θέλει στο πρώτο ημίχρονο, πηγαίνοντας στα αποδυτήρια με το σκορ στο 0-4 από τα τέρματα των Μάνταλου (πέναλτι), Μιχαήλ (αυτογκόλ) και τις δύο γκολάρες του Έκι Πόνσε με κεφαλιές-κανονιές (Ο Αργεντινός έφτασε τα δέκα γκολ συνολικά στο πρωτάθλημα)! Στην επανάληψη, οι παίκτες του Ουζουνίδη έριξαν ταχύτητα, αφού πρώτα είχαν το… καθιερωμένο τους δοκάρι με τον Χουλτ (τρίτο στο ματς και 16ο συνολικά) και ουσιαστικά κράτησαν με άνεση αυτό που έχτισαν στο πρώτο μέρος, κάνοντας κυρίως passing game. Στο οποίο μάλιστα, συμμετείχε ενεργά και ο Νέναντ Κρίστιτσιτς, ο οποίος στο τελευταίο 20λεπτο αντικατέστησε τον Μπακασέτα, κάνοντας ντεμπούτο με τα κιτρινόμαυρα με πρωτοβουλίες στο ματς (ως αριστερός εσωτερικός χαφ) και σωστές μεταβιβάσεις. Στο φινάλε ο χρειάστηκε να επέμβει ο Βασίλης Μπάρκας και έπιασε πέναλτι του Αθανασιάδη με εξαιρετική επέμβαση στην γωνιά!

Μια ΑΕΚ που έκανε ότι ήθελε στον αγωνιστικό χώρο και ισοπέδωσε τον ΠΑΣ, έχοντας (μεταξύ άλλων) τέσσερα γκολ και δύο δοκάρια, εμφανίστηκε στο πρώτο ημίχρονο στους Ζωσιμάδες. Το 3-5-2 που επέλεξε ο Ουζουνίδης με τους Οικονόμου, Τσιγκρίνσκι, Μπακάκη στην άμυνα, τους Γκάλο – Χουλτ στα άκρα, τους Άλεφ – Μάνταλο – Μπακασέτα στα χαφ και τους Λιβάγια – Πόνσε στην επίθεση, λειτούργησε άψογα και η εικόνα της ομάδας ήταν εξαιρετική. Με το καλημέρα, ήταν φανερό πως οι παίκτες του Ουζουνίδη βγήκαν στον αγωνιστικό χώρο για να κυριαρχήσουν και το έκαναν, κερδίζοντας κατακράτος (σε πρώτη φάση) την μάχη του κέντρου. Εκεί όπου η τριάδα Άλεφ – Μάνταλου – Μπακασέτα έκανε ότι ήθελε κυκλοφορώντας την μπάλα, ενώ τα ανεβάσματα των Γκάλο και Χουλτ έπαιξαν σημαντικό ρόλο στο να γίνεται αριθμητική υπεροχή. Το πρώτο γκολ της ΑΕΚ έρχεται από το σημείο του πέναλτι στο 4’ με τον Μάνταλο να ευστοχεί από τα έντεκα βήματα. Ένα πέναλτι που κέρδισε ο Πόνσε, που ανετράπη στην περιοχή από τον Αποστολόπουλο ο οποίος πάτησε τον Αργεντινό. Η Ένωση βρισκόμενη μπροστά στο σκορ και έχοντας κάνει τη δουλειά της πετυχαίνοντας ένα γρήγορο γκολ, όχι μόνο δεν ρίχνει ρυθμούς αλλά έχει ένα εκρηκτικό δεκάλεπτο από το 10’ μέχρι το 20’. Σε αυτό το διάστημα αρχικά ο Λιβάγια σημαδεύει το δοκάρι από ωραία πάσα του Μάνταλου, ενώ λίγο αργότερα δοκάρι έχει και ο Μπακασέτας με ασύλληπτο κεραυνό από τα 30 μέτρα. Δύο φάσεις που ξεκίνησαν από την πίεση που ασκούσαν οι παίκτες του Ουζουνίδη, κλέβοντας συνεχώς μπάλες. Η ΑΕΚ ουσιαστικά κάνει ότι θέλει τον ΠΑΣ που περνά εφιαλτικές στιγμές, με την κατοχή να αγγίζει το 60% και την Ένωση να έχει έξι τελικές! Εν τέλει, το δεύτερο γκολ για την Ένωση έρχεται στο 20’, όταν από ωραίο συνδυασμό ανέβασμα και παράλληλο γύρισμα του Γκάλο, ο Λιβάγια πετάχτηκε προς την μπάλα που βρήκε στον Μιχαήλ και κατέληξε στα δίχτυα. Ο ΠΑΣ προσπαθεί να συνέλθει μετά το 25λεπτο, βάζει κυρίως περισσότερη δύναμη στο παιχνίδι του, αλλά η ΑΕΚ είναι καλή και όταν κάνει άμυνα, αφού με σωστή λειτουργία και δεμένα τα μετόπισθεν ουσιαστικά δεν κινδυνεύει στο παραμικρό. Και όχι μόνον δεν κινδυνεύει, αλλά όταν αποφασίζει να ξανά ανεβάσει ταχύτητα, βρίσκει άλλα δύο γκολ! Το πρώτο στο 45’ όταν ο Γκάλο εκτελεί το κόρνερ και ο Πόνσε πηδώντας στο θεό στο πρώτο δοκάρι γράφει το 0-3, ενώ ο Έκι ξαναχτυπά στις καθυστερήσεις, πάλι με κεφαλιά, αξιοποιώντας ιδανικά την σέντρα του Λιβάγια (αυτήν την φορά). Αυτό ήταν το δέκατο γκολ του Πόνσε στο πρωτάθλημα!

Με μια αλλαγή (αναγκαστική), την είσοδο του Τσόσιτς αντί του Μπακάκη ξεκινά το δεύτερο μέρος. Στην ουσία, πάντως, δεν αλλάζει κάτι ιδιαίτερα, αφού και το 3-5-2 διατηρείται και η εικόνα κιτρινόμαυρης κυριαρχίας παραμένει αναλλοίωτη. Είναι χαρακτηριστικό πως η ΑΕΚ με το καλημέρα (49’) στην επανάληψη έχει δοκάρι (τρίτο στο ματς και 16ο συνολικά) με ωραίο διαγώνιο σουτ του Χουλτ, ενώ λίγο αργότερα χάνει και κλασική ευκαιρία με πλασέ άουτ του Μάνταλου από εξαιρετική πάσα του Άλεφ. Με την συγκεκριμένη φάση, η Ένωση έφτασε τις έντεκα τελικές στο ματς, με τον ΠΑΣ από την πλευρά του να δημιουργεί ουσιαστικά την πρώτη του καλή στιγμή στο ματς στο 58’, από προσπάθεια του Κριζμάν. Πέντε λεπτά μετά, πάντως, οι Γιαννιώτες έχουν και δοκάρι σε σουτ του Νικολιά, σε ένα διάστημα που η ΑΕΚ δείχνει να κατεβάζει ρυθμούς και να περιμένει τον αντίπαλο στο μισό γήπεδο. Σε εκείνο το σημείο και συγκεκριμένα στο 69’ ο Ουζουνίδης αποφασίζει να φρεσκάρει την μεσαία γραμμή βγάζοντας τον Μπακασέτα και βάζοντας τον Κρίστιτσιτς, με τον Σέρβο να κάνει ντεμπούτο με τα κιτρινόμαυρα, παίζοντας αριστερά ως εσωτερικός χαφ, δίπλα δίπλα σε Άλεφ και Μάνταλο. Στο διάστημα που αγωνίστηκε ο Κρίστιτσιτς έδειξε σημάδια της ποιότητας του και σίγουρα την πρόθεση του να πάρει με το καλημέρα πρωτοβουλίες, καθώς συνεχώς ζητούσε την μπάλα θέλοντας να φτιάξει παιχνίδι από πίσω. Στο 80’ ο Ουζουνίδης προχωρά και στην τρίτη του κίνηση βγάζοντας τον Πόνσε και βάζοντας τον Μπογέ, με τον δεύτερο μάλιστα να παίζει στην κορυφή μαζί με τον Λιβάγια. Είναι ένα σημείο πάντως που η ΑΕΚ πάει… σβηστά το ματς, δεν ανεβάζει ταχύτητα και ουσιαστικά αρκείται στην καλή κυκλοφορία που έχει με τον Κρίστιτσιτς να συμμετέχει ιδιαίτερα σε αυτή. Στο 91’, από το πουθενά ουσιαστικά, ο Τσιγκρίνσκι κρατά τον Κριζμάν κάνοντας πέναλτι, μια εκτέλεση που αναλαμβάνει ο Αθανασιάδης. Ο Μπάρκας ωστόσο είναι εκεί για να νικήσει τον Κλάους και να κρατήσει με εντυπωσιακή επέμβαση στη γωνιά του το μηδέν για το τελικό, 0-4…

ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ: Βελλίδης, Μιχαήλ, Τζημόπουλος, Λίλα, Μποκουβάλας, Αποστολόπουλος, Νικολιάς (76’ Νάουμετς), Γιάκος (83’ Ξύδας), Παμλίδης (46’ Σιόντης), Κριζμάν, Αθανασιάδης.

ΑΕΚ: Μπάρκας, Μπακάκης (46’ λ.τρ. Τσόσιτς), Οικονόμου, Τσιγκρίνσκι, Χουλτ, Μάνταλος, Άλεφ, Γκάλο, Μπακασέτας (69’ Κρίστιτσιτς), Λιβάγια, Πόνσε (80’ Μπογέ).

Το aek365 σας ενημέρωνε με παραλειπόμενα και LIVE τον αγώνα


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Lary - 15/1/2019 19:18

Εκεί θέλω να βλέπω τον Μανταλο .Σε αυτή την θέση μπορεί να κάνει πολύ μεγάλη καριέρα.

Και φυσικά σέντερ φορ Ponse δεν υπάρχει στην Ελλάδα...

Τον αγοράζουμε χθες

jim_yellow_74 - 14/1/2019 23:02

Παει,μας κατσικωθηκε!!

pontiosaekaras21 - 15/1/2019 16:02

Δεν έχεις με τι να παίξεις και παίζεις με τα νεύρα μας ρε ανίκητε;Επαναλαμβάνεις την π@π@ριά σου μετά από μία σούπερ εμφάνιση της ΑΕΚΆΡΑΣ μας,λες και ενδιαφέρει κανέναν η άθλια άποψή σου..!!

jim_yellow_74 - 14/1/2019 23:35

Παει! μας κατσικωθηκε!

pontiosaekaras21 - 15/1/2019 15:22

Ήρθε!μας προβατώθηκε!Ρε μεγάλε, αμόν χαρπούζεα εποίκες τεμέτερα τα κάκαλα!!

Hliasaek21 - 14/1/2019 23:52

Συγχαρητηρια στην ομάδα για το διπλο σήμερα και για την εμφάνιση.Πρωτα από όλα αυτό.

Ας δούμε ,τώρα πλέον ψύχραιμα ,κάποια επιμέρους πράγματα που κατά τη γνώμη μου είναι εμφανέστατα.

1) Ο Μάνταλος ,πέρα από αρχηγός και φοβερός χαρακτήρας ,είναι ίσως ο ποιοτικοτερος μας παίχτης.Και ένας τυφλός θα καταλάβαινε ότι στην καλή του μέρα ξεχωρίζει σαν τη μύγα μέσα στο γάλα.Περναρι η πέρασε ντεφορμαρισμα.Δεκτο.αλλα απαξίωση σε ένα τέτοιο παίχτη και ειδικά στον αρχηγό της... Συνέχεια ομάδας κάνει κακό.

2) Θεωρώ τουλάχιστον υπερβολικό το ότι θεωρούν κακό παίχτη τον Αλεφ.Ενα παιδί 21 ετών το οποίο σε κάθε αγώνα περνάει από τα πόδια του η μπάλα 200 φορές και κάνει ελάχιστα λάθη. Υστερεί τακτικά φυσικά αλλά το ότι δεν στηρίζεται αυτός και υπάρχει μερίδα κόσμου που στηρίζει ακόμα και σήμερα το Γιακουμάκη ας πούμε είναι τόσο τρελό όσο δε χωράει στη φαντασία.

3) Ο Ουζουνιδης δεν είναι και δε θα γίνει Ποτε Γκουαρντιόλα .Φταιει σε πολλα ,κυρίως στην ψυχολογία ,αλλά έχει Μα διαχειριστεί Ένα μπατζετ ναι μεν για μένα καλό αλλά υπό διπλάσιο και υπό τριπλάσιο από τους αντιπάλους μας..Καλώς η κακώς έτσι είναι.Για μένα το αν θα μείνει η θα φύγει πρέπει να αποφασιστεί το καλοκαίρι.Οχι τώρα.

4) Μαρεσει ο μπακασετας.Χαρηκα που έπαιξε όχι γιατί είναι παιχταράς αλλά γιατί κάνει κάτι που λίγοι μπορούν στην ομάδα..κρατάει μπάλα ,κουβαλάει μπάλα.Αυτο σημαίνει ότι δίνει ανάσες σε εμάς και κάνει τους αλλους να τρέχουν παραπάνω.Σημαντικα πράγματα στο σύγχρονο ποδόσφαιρο .


ΥΓ :περιμένω το σιμοες-κριστισιτς σαν τρελός

Μόνο ΑΕΚ

AEK-forever - 15/1/2019 15:04

Πραγματικά θα είναι έγκλημα αν δεν αγοράσουμε την οψιόν του Αλεφ. Δεν είναι δεν είναι το 10, όμως μπορεί να κόβει και να μοιράζει το παιχνίδι από πίσω. Κάποιες φορές κάνει και κάποιες φαντεζι ενέργειες που δείχνουν ότι με καλή καθοδήγηση μπορεί άνετα να ανέβει όχι ένα αλλά δύο τρία σκαλοπάτια. Με ομάδες που έρχονται μόνο για να αμυνθούν μπορεί άνετα να είναι το μόνο αμυντικό χαφ με βοήθειες από τον Κριστιστιτς.

Valentino21 - 15/1/2019 09:54

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ.

Όμως :

1) Ο Μάνταλος είναι πολύ ποιοτικός παίκτης (όχι ο πιο ποιοτικός, τι να πει και ο Λιβάγια ;) αλλά εξαιρετικά soft και χρειάζεται να δείξει τη δύναμη του Μπακασέτα π.χ. Επίσης βλέπει το ποδόσφαιρο ως μπαλέτο τις περισσότερες φορές με αποτέλεσμα να καθυστερεί αναίτια την ανάπτυξη της ομάδας.... Συνέχεια
2) Δε θεωρώ κακό τον Άλεφ αλλά δεν τον θεωρώ και σούπερ, για 3-4 επιλογή καλός είναι.

3) Οκ με τον Μαρίνο, να τον περιμένουμε κι άλλο, αλλά ένα από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα της ομάδας που έχτισε το καλοκαίρι είναι η Φυσική Κατάσταση. Επίσης η κατάσταση στα αποδυτήρια είναι το Α και το Ω σε μια ομάδα, μαζί με την αγωνιστική πειθαρχία την ώρα του αγώνα. Αν δεν το'χει καλό είναι να μας χαιρετήσει σύντομα.

4) Ο Μπακασέτας μου αρέσει κι εμένα και μου κάνει.


Αυτά

krav21 - 15/1/2019 09:38

Hliasaek21 Ο Μανταλος,για το γενικοτερο χαμηλο επιπεδο των Ελληνων παικτων μεσοεπιθετικα αυτα τα χρονια,ειναι σιγουρα απο τους πιο ποιοτικους Ελληνες και η ομαδα πρεπει να εχει μεσα Ελληνες σαν τον Μανταλο και τον Μπακασετα. Χωρις ΕΛληνικο στοιχειο δεν μπορει να σταθει η ομαδα. Αυτο που θα ηθελα απο τον Μανταλο ειναι σε δυσκολες περιοδους,οπως αυτο το τριμηνο,να παιρνει την ομαδα περισσοτερο πανω του,πραγμα που δεν το κανει. Ισως δεν εχει αυτη την ηγετικη στοφα. Δεν παυει ομως... Συνέχεια να ειναι ενας πολυ καλος ΕΛληνας παικτης που μεσα σε ενα οργανωμενο συνολο μπορει να προσφερει παρα πολλα.


Ο Αλεφ ξερει πολλα κανταρια μπαλα. Χθες ηταν καταπληκτικος. Ειναι πολυ νεος ακομα αλλα διαθετει σουπερ στοιχεια στο παιχνιδι του. ΕΙναι νεος ακομα,μονο καλυτερος μπορει να γινει με σωστη καθοδηγηση.


Η ψυχολογια που λες οτι φταιει ο Ουζουνιδης, ειναι απο τα πλεον σημαντικα στοιχεια στον αθλητισμο. Ομαδα χωρις ψυχολογια,ακομα και καλη να ειναι,δεν μπορει να αποδωσει. Δεν ειναι αμελητεο αυτο που αναφερεις δηλαδη. ΕΙναι παρα πολυ σημαντικο να μπορει ενας προπονητης να κερδιζει τους παικτες του ωστε να δινουν το κατι παραπανω μεσα στο γηπεδο. Επισης σιγουρα εχει μεριδιο ευθυνης στην κακη φυσικη κατασταση της ομαδας. Εχθες παλι απο το 60 και μετα,η ομαδα καθισε και δεν νομιζω πως φταιει μονο η χαλαρωση.Μακαρι να ειναι αυτο και οχι οτι βλεπουμε εδω και μηνες που μετα το 60 χανομαστε. Ο Πας εκανε 9 τελικες σε αυτο το διαστημα ενω στο υπολοιπο ματς ειχε μονο μια ενω εμεις σβησαμε τελειως επιθετικα.

Ειναι αναγκαιο να διορθωσει την φυσικη κατασταση της ομαδας. Και ο πλεον ποιοτικος παικτης αν δεν μπορει να τρεξει οσο πρεπει,δεν μπορει να προσφερει.


Οσο για το μπατζετ που λες,σιγουρα υπαρχει διαφορα με τους αλλους δυο αλλα ειναι πλασματικη σε μεγαλο βαθμο.

Δε νομιζω για παραδειγμα ο χατσερινι που κοστιζε στον μπαοκ οσο ο Λιβαγια,ειναι καλυτερος και πιο χρησιμος παικτης. Το οτι η ΑΕΚ κραταει μια σταθερη οικονομικη πολιτικη δε σημαινει οτι εχει χειροτερο υλικο. Ισα ισα θα ελεγα. Χαλαρα πιστευω πως 6-7 παικτες μας αν εφευγαν, επαιζαν βασικοι με κλειστα τα ματια σε μπαοκ και γαυρο αυτη τη στιγμη.

ΑΛλωστε η ΑΕΚ διαχρονικα ειχε παντα το τριτο μπατζετ πισω απο γαυρο και βαζελο.Τωρα πηρε τη μια θεση ο μπαοκ. Παντα με τριτο μπατζετ κατακτησαμε ολους τους τιτλους και ανα εποχες παιξαμε και μπαλαρα.


Ο ΜΠακασετακος εχει πολλα παραπανω καλα απο κακα. Στεναχωριομουν που καποιοι λεγανε πως δεν κανει για την ΑΕΚ και καλως εφυγε.

Μπορει να μην ειναι γρηγορος αλλα εχει δυνατο κορμι, δεν του παιρνεις τη μπαλα ευκολα,εχει αρκετα καλη τεχνικη,ειναι οξυδερκης στις αποφασεις του και εχει ενα απιστευτο ποδαρι που μπορει να απειλησει εκτος περιοχης που δεν νομιζω να το εχει αλλος Ελληνας. Ο Τασος αμα ειχε και την ταχυτητα θα επαιζε σε αλλες πολιτειες εδω και χρονια....


Μακαρι να μεινει ο ΣΙμοες και να γινει ο περσινος Σιμοες. Με καλο ΣΙμοες,με τον χθεσινο Αλεφ,με τον καλο Γαλανοπουλο και τον Σερβο που τα μισα απο λενε να δειξει,εχεις απιστευτο κεντρο. Το υλικο της ΑΕΚ ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο οσο πιστευουμε. Πραγματικα εχουν αδικησει τοσο πολυ τους εαυτους τους φετος με πρωτο και καλυτερο τον Ουζουνιδη. Δεν ειμαστε κανιβαλοι, αλλωστε σε μπαοκ και γαυρο στο -14 θα ειχε αλλαξει ηδη προπονητης πραγμα που σε εμας δεν εγινε. Και ουτε ποτε τον γιουχαραμε αυτον και τους παικτες ειτε μεσα στα γηπεδα,ουτε οπου υποδεχεται ο κοσμος της ΑΕΚ την αποστολη. Μονο αγαπη και στηριξη λαμβανουν απο το κοσμο ολο αυτο το διαστημα που η ομαδα δεν αποδιδει. Δεν ειναι λογικο ομως καποιοι να απαιτουν να μην ασκουμε κριτικη ουτε μεσα απο ενα οπαδικο site και να σφυριζουμε αδιαφορα ενω η ομαδα αγκομαχαει με αυτο το υλικο να μην διασυρθει απο τον Παναιτωλικο ή το Βαζελο.

Φοίνικας - 15/1/2019 04:40

Σωστο σχολιο, με εξαιρεση το "υποτριπλασιο μπατζετ". Η ΑΕΚ εχει μπατζετ 15 εκατ μπατζετ και ο ΠΑΟΚ που ειχε το υψηλοτερο 30, απο τα οποια τα 4 πηγαν σε Βερνμπλουμ και Χατσεριντη. Δεν ειναι δικαιολογια το μπατζετ για το γεγονος οτι μειναμε τοσο νωρις εκτος τιτλου το μπατζετ. Για τα υπολοιπα φυσικα και συμφωνω.

Mitsakos11 - 15/1/2019 00:52

Φίλε 23 είναι ο Άλεφ.

dem21 - 15/1/2019 00:20

Συγχαρητήρια για το σχόλιό σου φίλε Hliasaek21

Hliasaek21 - 15/1/2019 00:45

Σε ευχαριστώ φίλε

kostaskafk9 - 15/1/2019 09:08

Ξυπνάω και εγώ το πρωί και κλασικά ενημέρωση ΑΕΚ365 εφημεριδουλα καφεδάκι κτλ.

Ρε αδέρφια όμως προβληματιστικα με ένα πράγμα 169 σχόλια σε άρθρο μετά από αγώνα πρωταθλήματος και ξέρω καλά ότι αν είχε στραβωσει το ματσάκι θα ήταν 769 αντί για 169.

Για να ηρεμήσουμε λίγο οι προπονητές του πληκτρολογίου και οι παίκτες του play station.

Η ομάδα θέλει στήριξη όχι όταν κερδίζει κάνουμε το παγονι και όταν χάνει πέφτουμε να τους φάμε... Συνέχεια όλους από διοίκηση μέχρι τον φροντιστει.

Και για να κλείσω και να μην παρεξηγηθω ,λάθη έχουν γίνει και από την διοίκηση πρώτα απ' όλα και από τον προπονητή μας.Η ουσία είναι να εντοπιστούν και να διορθωθούν όπως έγινε παράδειγμα εχθές...άντε καλημέρες!!!!

Πάμε δυνατά ρε αρρώστια!!!

sick21 - 15/1/2019 14:41

Αδελφε τα γιαννινα κερδισαμε οχι τη Ρεαλ, φυσικα αν ειχε στραβωσει το ματς θα ειχε πολυ περισσοτερα σχολια το αρθρο.

Thana21 - 15/1/2019 11:06

Πάρα πολύ καλή η ομάδα στο πρώτο ημίχρονο.Με τρομερή όρεξη για μπάλα,με πάθος και σοβαρότητα.Η ιδανική διάταξη όπως είναι τώρα το ρόστερ.Πολύ καλό παιχνίδι στον άξονα Μάνταλος και Μπακασέτας.Πολύ καλός και ο Γκάλο.Τρομερός ο Πόνσε.Επίσης τρία δοκάρια με τα δύο να είναι στο φοβερό πρώτο ημίχρονο.

Τέτοια ΑΕΚάρα θέλουμε να βλέπουμε.Το καλύτερο ημίχρονο της ομάδας εδώ και πολλά χρόνια.Μόνο... Συνέχεια αρνητικό ότι έριξαν πολύ ρυθμό στο δεύτερο ημίχρονο που δεν δικαιολογείται από την στιγμή που δεν υπάρχουν μεσοβδόμαδα παιχνίδια.Όμως ήταν τόσο χορταστικό το ποδόσφαιρο που έπαιξε η Ένωση στο πρώτο ημίχρονο που δίκαια δεν μένει κανένας στην απόδοση του δεύτερου ημιχρόνου.

g_papadimitrioy - 15/1/2019 10:02

Μας διαφεύγει κάτι βασικό. Είμαστε 14βαθμους από την κορυφή κυρίως διότι ο ΠΑΟΚ έχει σχεδόν το απόλυτο. Πέρσι κι εφέτος έχουμε ως ΑΕΚ τους ίδιους βαθμούς πάνω κάτω....Το ξέρουμε αυτό;

chris_farges - 15/1/2019 09:51

Μπραβο αλλα το -14 ειναι βαρυ.Αν επαιζε 3-5-2 απο την αρχη?Πρεπει να δουμε διαρκεια οχι με την μια ολα καλα ...Μακαρι να το συνεχισουνε ετσι

Valentino21 - 15/1/2019 09:36

Ταϊστε τον Πόνσε με σέντρες, ο άνθρωπος δεν παίζεται στο ψηλό παιχνίδι.

vagaslanis - 15/1/2019 09:22

Παρτε κ το εξτρεμακι τωρα γιατι με ενα βημα δε βγαινει η ανηφορα...

pipo 21 - 15/1/2019 09:04

αργησε πολυ ο κοουτς να καταλαβει οτι παιζεις αναλογα με το τι παιχτες εχεις ... ελεος πια ... μανταλος, μπακασετας ποτε ξανα στο πλαι ... ελεος πια ... εχουν λαθη ολοι ... διοικηση, παιχτες, οπαδοι αλλα να μην στριβει το μαυλο του κοουτς ειναι μεγαλο προβλημα ... αντε να δουμε ... η χρονια δεν εχει χαθει ... ΠΑΜΕ ΡΕ ΑΕΚΑΡΑ !!!

TRELOPOULOS21 - 15/1/2019 08:25

Αφηστε ησυχο το ΜΑΡΙΝΟ ΝΑ ΔΟΥΛΈΨΕΙ το αξιζει

jim_yellow_74 - 15/1/2019 00:22

Παει! μας κατσικωθηκε!

pontiosaekaras21 - 15/1/2019 06:30

Μπα..!!Κουνελώθηκε είναι το σωστό...

victoR_21 - 15/1/2019 01:27

Καλυτερα να σε απασχολει να πηγαινει καλα η ομαδα !!Αυτο ειναι υγεια!!!

stevepyr - 15/1/2019 06:12

Η ομαδα μπορει και το εδειξε...

Πρεπει να γινει ενα σερι νικων, για το κυπελλο και τη δευτερη θεση!

Ο Πονσε ειναι πολυ φιλοτιμος, τρεχει, μαρκαρει, δυνατος στο ψηλο παιχνιδι, γενικα πολυ καλος.

Σιγουρα δεν ειναι για 6 μυρια, αλλα δειχνει οτι εχει επαφη με τα διχτυα και ειναι σε καλη ηλικια.

Ο Αλεφ, ναι μεν μικρος κι αυτος, αλλα σου δινει την αισθηση οτι ειναι ο πιο αδυναμος κρικος.... Συνέχεια
Επικινδυνα λαθη, ανευρος και αργος...

Ο Χουλτ, ισως ο πιο τιμιος παικτης.

Στη χειροτερη του ημερα, θα τρεξει ασταματητα και θα ειναι στους διακριθεντες, αφου σου κραταει ολοκληρη πλευρα...

Μανταλος, Μπακασετας, αποδιδουν μονο στις φυσικες τους θεσεις.

Για Ελληνες, εχουν πολυ καλη αισθηση του χωρου....

Λιβαγια πολυ κατωτερος απο περυσι, οπως ο Μπακακης, αλλα δειχνουν οτι αν εχουν στηριγματα παρασυρονται θετικα...

Ο Γκαλο ειναι ισως ο πιο δημιουργικος μπακ του πρωταθληματος με Βιερινια...

Ο Κριστισιτς δειχνει να το κατεχει το τοπι..

Ο Οικονομου πρεπει να μεινει, αφου ειναι πολυ δυναμικος, με τα οποια λαθη του...

Ο Τσιγκρι με τον Τσοσιτς σου δινουν την αισθηση οτι ειναι ανικητοι, αλλα στα 2-3 συνεχομενα παιχνιδια, θα κλαταρουν ή θα τραυματιστουν...

Ο Μπαρκας δειχνει σταθερος...

Ο Αλμπανης πρεπει να παρει ευκαιριες γιατι ειναι πολυ τεχνητης παικτης...

Ο Βικτωρ, εκει που πιανει καλη αποδοση, θα μεινει παγκο ή θα τραυματιστει....

Ο Ουζουνιδης με την εμμονη του στο συστημα, εχασε τη μιση χρονια και χαλασε το κλιμα στην ομαδα.

Ισως με ανενα σερι να μεινει στην ομαδα. Αδιαφορο, αρκει να υπαρξει το οικογενειακο περυσινο κλιμα και να ρολαρει η ομαδα...

Λειπει ενα σουπερ εξτρεμ, ενα δημιουργικο χαφ (εκτος κι αν βγει κατι τετοιο ο Κριστι) και αν γυρισουν στα καλα τους Λοπεζ και Σιμοες, η ομαδα θα δειξει καλα πραγματα με το 3-5-2 που της ταιριαζει απολυτα!

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

aLiGaToR_21 - 14/1/2019 23:56

16 δοκάρια τα 3 να είχαν μπει τώρα όλα θα ήταν διαφορετικά.

Δοκάρι λιβάγια μέσα στην Τούμπα και κάνουμε το 0-1 .Σιγά μην το χάναμε μετά το ματς.

Δοκάρι μπακασετα με ΟΣΦΠ στο Καραϊσκάκη.

Ένα από τα τρία με Ατρόμητο.

+8 βαθμοί και μείον τρεις από τον ποακ και τώρα θα ήμασταν στο -3 από τον πρώτο ποακ.... Συνέχεια
Μέσα σε όλα φέτος είχαμε και την ατυχία !!!!!

stevepyr - 15/1/2019 05:55

Ποιο Καραϊσκακη βρε φιλε?

aek_apo_palia_40xil_diark - 15/1/2019 01:39

Το -3, είναι τέρμα άδικο. Εάν δεν είχαμε αυτό, θα είμασταν -3 από γάβρους νότου. Δηλαδή αυτοί μπορούν πρωτάθλημα και εμείς όχι;

Para21 - 15/1/2019 00:41

Στο ΟΑΚΑ ηταν το δοκαρι του μπακασετα φιλε, στο εξοχικο δεν παιξαμε ακομα

chris_farges - 15/1/2019 05:51

Μπραβο αλλα το -14 παραμενει ...με μια εμφανιση δεν γινεσαι Μπαρτσελονα .... Μακαρι με διαρκεια κα τετοιες εμφανισεις να ανατρεψουν την κακη εικονα

mortal_5hxc - 15/1/2019 00:00

Εγώ ένα έχω να πω....

Κρατάς Πόνσε, παίρνεις κ Αραούχο κ τα 2 εξτρέμ που λείπουν φυσικά κ για μένα ένα σέντερ μπακ ακόμη!

Κ τότε ναι, έχεις ανεβάσει επίπεδο, δεν βλέπεις κανέναν εδώ, Ευρώπη είσαι ανταγωνιστικός κ τότε κρίνεις τον Ουζουνίδη!

Κ με Αγιά Σοφιά, καλά, μεροκάματο όλοι....... Συνέχεια
Κ οι επενδύσεις αυτές θα βγουν εις τριπλούν στάνταρ!!!!

Όχι άλλο γκρίνια....η ΑΕΚαρα πρέπει να ανέβει 3 σκαλιά ΤΩΡΑ!!!!

Φοίνικας - 15/1/2019 04:45

Μακάρι, αλλά πολύ δύσκολο φίλε. 6 μύρια ακόμα και για τον παιχταρά Πόνσε είναι μίλια μακριά από την πολιτική της ΠΑΕ. Εφικτό σενάριο (αν τα βρει η ομαδα με τον παιχτη, μην ξεχνάμε οτι ανεβάζει μετοχες ο ανθρωπος και παιρνει 1,2 εκατ. τον χρονο) ειναι καμια επεκταση δανεισμου.


Τωρα για Αραουχο και με δεδομενο οτι δεν ανεβαινει κατηγορια η Λας Παλμας, μονο αμα πιεσει ο... Συνέχεια Σερχιο και αρχισει τιποτα μανουρες, και παλι σε επιπεδο δανεισμου.


Μακαρι να ειχε η ομαδα το περιθωριο να προσφερει 5 εκατομυρια για τον εναν και 5 για τον αλλον, αλλα πραγματικα με κανεναν τροπο δεν βλεπω πως μπορει να γινει αυτο καλως ή κακως.

aek_apo_palia_40xil_diark - 15/1/2019 01:36

Αυτό θα γίνει φίλε μου. Και στο Ναό θα σπάσει το ρεκόρ της Γιούβε. Είναι γραφτό..

YellowTank - 14/1/2019 22:14

ΚΙ ένα γκάλοπ αν δεν έχετε αντίρρηση.

Θεωρείτε την ΑΕΚ του Α' ημιχρόνου έργο Ουζουνίδη;

Like: Ναι

Dislike : Όχι τυχαίο ήταν

AEKR21kAVALA - 14/1/2019 22:22

...η δικια σου αποψη ομως ποια ειναι?? Εβαλες Like η Diskike στον ευατο σου??

YellowTank - 15/1/2019 09:10

Δεν έβαλα τίποτα, πιστεύω όμως ότι την άλλη βδομάδα πάλι τα ίδια θα έχουμε. Εύχομαι να βγω ψεύτρης βέβαια

PanosAEK21original - 15/1/2019 04:34

Όχι δεν θα το χαλάσω,θα το αφήσω εκεί 25-25 το ίδιο λέω να κάνετε και εσεις

Mitsakos11 - 15/1/2019 01:01

Εγώ κάτι ενδιάμεσο θα έλεγα

pontiosaekaras21 - 15/1/2019 02:32

Πόσο ξενερώνω όσο σκέφτομαι πόσο αδικήσαμε τους εαυτούς μας...Γιατί ρε ΑΕΚΆΡΑ μου μας στεναχώρησες τόσο, ενώ όλοι ξέραμε ότι έχουμε το υλικό και την ψυχή για μεγάλα πράγματα!!Σήμερα αποδείχθηκε περίτρανα ότι όταν παίζουμε με ορθολογικό σύστημα,δεν έχουμε αντίπαλο τουλάχιστον στην σούπα λίγδα.Έχω ένα"παράπονο" μόνο..Γιατί θα πρέπει να παίζει μόνο ο Μπάρκας;Ντάξει, το παλληκάρι έκανε κάποιες ωραίες επεμβάσεις,απέκρουσε και το πέναλτι, αλλά για κάποιον λόγο θέλω να παίξει ο... Συνέχεια Τσιντώτας.

Mike 94 - 15/1/2019 02:08

Μην αρχισουμε διθυραμβους, δεν.γιναμε μπαρτσα. Η γνωμη μου για τον Ουζουνιδη δε σχηματιστηκε σε ενα παιχνιδι, δεν θα αλλαξει σημερα. Πανω απο ολα το καλο της ομαδας. τουλαχιστον διξαμε τις δυνατοτητες μας. προχωραμε

AEKsterix - 14/1/2019 23:34

Μετά το σημερινό μια σκέψη μόνο: Η χρονιά για την ομάδα μπορεί να είναι επιτυχημένη. Ο βασικός στόχος ακούει στο όνομα Εκι Πόνσε! Πρέπει ο Μελ να τα βρεί με τον παίκτη στις απολάβες του, να κάνει την υπέρβαση και να πληρωθεί η ρήτρα στη Ρόμα. Να μπεί και μια ρήτρα στα 25 μύρια και μετά ποιος τον πιάνει τον παικταρά! Έχει βρεί την Ιθάκη του το παιδί κάνει την καλύτερη χρονιά του στην Ευρώπη και γουστάρει με τρέλα, φαίνεται στο πως πανηγυρίζει με τους υπόλοιπους. Δεν καταλαβαίνει απο γήπεδα... Συνέχεια χωράφια τα κολλάει με κάθε τρόπο. Τρέχει ακατάπαυστα μαρκάρει παθιάζεται... Και το κυριότερο: 22 ετών!

Πρόεδρε τα έσοδα ενός CL είναι στα πόδια αυτού του παιδιού! Όλοι οι πρωτοκλασάτοι μας έχουν υπογράψει νέα συμβόλαια, οπότε με τον μικρό ας γίνει η υπέρβαση! Έκι Πόνσε το πιο ολοκληρωμένο φορ που έχει έρθει εδώ και χρόνια στην ομάδα!!!

aek_apo_palia_40xil_diark - 15/1/2019 01:46

Φίλε μου, ο ίδιος ο Έκι δεν συμφώνησε να μπει η ρήτρα. Η ρήτρα υπάρχει στα 6 μύρρια αλλά πρέπει να συμφωνήσει και ο παίκτης. Εάν είχαμε πάει καλύτερα στο Τσ. Λιγκ παίζει και να έμενε. Είναι πολύ δύσκολο ας μην γελιόμαστε. Ανατριχιάζω στη σκέψη και μόνο Έκι και Σέρχιο στην Αγιά Σοφιά. Μακάρι! Με μίνιμουμ ταρίφα 3άρα θα φεύγουν οι αλλόθρησκοι..

Thana21 - 15/1/2019 00:13

Ο Πόνσε είναι παιχταράς και φάνηκε από την αρχή φέτος.Έχει ποιότητα και είναι γκολτζής.Μπορεί να σκοράρει καλά είτε με τα πόδια είτε με το κεφάλι αφού έχει εκπληκτικό άλμα.Ξέρει να είναι στο σωστό σημείο την κατάλληλη στιγμή.

Το θέμα για να παραμείνει δεν είναι πιστεύω το ποσό της ρήτρας.Πέρα το ότι θα δοθούν τμηματικά,η ΑΕΚ δεν θα το σκεφτόταν δεύτερη φορά όσον αφορά την αγορά του κι ας είναι στα 6 εκατομμύρια.Το... Συνέχεια δύσκολο είναι αφενός να πειστεί ο Αργεντίνος να παραμείνει και το ακόμα πιο δύσκολο οι ετήσιες απολαβές του.

Είναι 1.200.000 που τα μισά δίνει η ΑΕΚ και τα άλλα μισά η Ρόμα.Εννοείται αξίζει να αμείβεται με τόσα,αλλά αυτό είναι αρκετά δύσκολο να συμβεί στην Ένωση από την στιγμή που το ταβάνι της είναι τα 700 του Λιβάγια.Η διαφορά είναι σχεδόν τα διπλάσια λεφτά.

Stam1990 - 15/1/2019 01:24

Για μένα σίγουρα μια θετική εμφάνιση που δίνει χρόνο να παρθούν αποφάσεις για το μέλλον της ομάδας...

Ναι οκ 0-4...Ναι οκ καλή εμφάνιση...Ναι οκ χαμηλότερο μπάτζετ από τους άλλους 2..ναι να δώσουμε όλοι πίστωση χρόνου...Ναι οκ πολλά..

Αλλά για να δούμε αυτή την ομάδα εκεί που πρέπει να είναι χρειάζεται αλλαγές Κ σίγουρα πρόγραμμα... Συνέχεια με στόχους..Όχι απαξίωση Αλλά ρεαλισμός..


1ον)Η στηρίζεις πραγματικά ουζουνιδη Κ το δείχνεις με κάποιες προσθήκες (χαφ εξτρέμ σίγουρα) η λες ευχαριστώ πολύ Κ πας για κάτι άλλο..

2ον) δεν μπορεί η αεκ ακόμα Κ σήμερα να περιμένει Τι Θα κάνει ο Σίμοες..είπες σαν διοίκηση ότι δεν τα βρίσκουμε η οποίαδηποτε άλλος λόγος ..ευχαριστούμε πολύ άλλος..

3ον) επιτέλους ένας άνθρωπος τεχνικός διευθυντής..Ο λυμπε δυστυχώς φαίνεται δεν το έχει..

Centeno - 15/1/2019 00:27

Επιτέλους είδαμε ποδοσφαιρο!! Μπράβο σε όλους!!

Ειναι έγκλημα να μην παίζει ο γκαλο

filsak55 - 15/1/2019 01:18

θα συμφωνήσω και θα θυμήσω οτι στις 3 ήττες(παοκ-ατρομητος και παναιτωλικος) και στις 2 ισοπαλίες από τις 3(με Λαρισα και Παο) μπήκε αλλαγή μετα το 70...Σαν βασικός έχουμε μονο νικες και χ με τον γαυρο...(18-1 τερματα). οταν μπαινει αλλαγή σπανια βοηθαει...(μαλλον ξενερώνει) επίσης περυσι ήτα ΜVP μαζι με αραουχο λιβαγια βρανιες σιμοες

Centeno - 15/1/2019 14:54

Φίλε μόνο τα γκολ που έχουμε βάλει από τα κόρνερ του είναι πολύτιμα.. Ειδικά μέσα στο τηγάνι

Kemp21 - 15/1/2019 01:04

Το ροστερ ειναι πολυ καλο για να παιζεις χωρις εξτρεμ αφου δεν εχεις εξτρεμ πραγμα που το ειδαμε σημερα. Ανανεωστε τον γκαλο αλλον εναν χρονο εγκλημα να φυγει αυτος ο παικτης κ παρτε αλλον εναν φουλ μπακ στα δεξια. Ο μονος που πρεπει να μεινει απο τους δανεικους ειναι ο πονσε αν μπορεσει ο τιγρης να κανει κατι αξιζει να δοθουν 3-4 εκατομυρια για αυτον αν κ η ρητρα ειναι 7 αλλιως ανταλλαξτε τον με τον γαλανο.

gdmidis59 - 15/1/2019 01:01

ΕΧΩ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ. ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Ο ΠΟΝΣΕ. ΑΣ ΓΙΝΕΙ Η ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ

pontiosaekaras21 - 15/1/2019 00:31

Πόσο ξενερώνω όσο σκέφτομαι πόσο αδικήσαμε τους εαυτούς μας...Γιατί ρε ΑΕΚΆΡΑ μου μας στεναχώρησες τόσο, ενώ όλοι ξέραμε ότι έχουμε το υλικό και την ψυχή για μεγάλα πράγματα!!Σήμερα αποδείχθηκε περίτρανα ότι όταν παίζουμε με ορθολογικό σύστημα,δεν έχουμε αντίπαλο τουλάχιστον στην σούπα λίγδα.Έχω ένα"παράπονο" μόνο..Γιατί θα πρέπει να παίζει μόνο ο Μπάρκας;Ντάξει, το παλληκάρι έκανε κάποιες ωραίες επεμβάσεις,απέκρουσε και το πέναλτι, αλλά για κάποιον λόγο θέλω να παίξει ο... Συνέχεια Τσιντώτας.

YellowTank - 14/1/2019 22:09

Παιδιά τι κάνουμε τώρα! Συνεχίζουμε την κριτική στον Ουζουνίδη ή όχι και να τ αφήσουμε για την άλλη εβδομάδα

krav21 - 14/1/2019 23:48

YellowTank Προς τι η ειρωνεια? Εισαι ευχαριστημενος εσυ με την αποδοση της ομαδας αυτη τη σεζον? ΑΝ εισαι τοτε να παχουμε να μιλαμε. Αλλωστε μονο -14 ειμαστε απο την κορυφη. Νικησαμε τα Γιαννενα και ολα καλα. Τη πλατη του Κουλουρη ξυνουμε ακομα αν δεν το εχεις παρει χαμπαρι.

YellowTank - 15/1/2019 09:34

Krav21 φυσικά και δεν είμαι ευχαριστημένος, Πιστεύω ότι έγιναν τραγικά λάθη από τον προπονητή (και από τη διοίκηση) τα οποία δυστυχώς- γνώμη μου είναι- ότι θα συνεχίσει Μακάρι να βγω ψεύτης και ας κάνω κολοτούμπες. Πάντως αυτό που έβλεπα όλη τη χρονιά μέχρι χθες δεν ήταν ΑΕΚ

krav21 - 15/1/2019 11:40

YellowTank μαλλον παρεξηγησα το σχολιο σου. ΣΥμφωνω μεχρι τελειας με αυτα που λες. Τραγικα λαθη απο προπονητη και φυσικα η διοικηση τα χρεωνεται. Ετσι πανε αυτα.

Μακαρι φιλε το χθεσινο να μην ηταν πυροτεχνημα. Ακομα υπαρχουν πολλες αμφιβολιες.Να αρχισουμε να παιζουμε ομορφα και να βρουμε την ησυχια μας...... Καλημερα.

tasa21 - 15/1/2019 00:03

Η κριτική φίλε μου πάντα θα υπάρχει και στον ουζουνιδη και στους παίκτες και στη διοίκηση και στο κόσμο. Όταν γίνονται όμορφα πράγματα γίνεται όμορφη κριτική, όταν όμως γίνονται λάθη τότε θα γίνεται και αυστηρή κριτική. Α.Ε.Κ είμαστε και θέλουμε μόνο το καλύτερο..

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 14/1/2019 23:56

λιγο σοβαροτητα.....

Φοίνικας - 14/1/2019 23:17

Τελικά αδίκησε πολύ τον εαυτό της αυτή η ομάδα.

marios69 - 14/1/2019 23:57

Μια ζωή αυτο καταστροφικοι.

viola_21 - 14/1/2019 23:56

Πολλά τα συμπεράσματα απ'το σημερινό ματς.

Νομίζω όμως πως πρέπει να σταθούμε σε 2.

1):Μας ταιριάζει πολύ αυτό το σύστημα

2): Δεν έχουμε την πολυτέλεια να αφήνουμε έξω τον Γκάλο

marios69 - 14/1/2019 23:52

Χόρτασαν τα μάτια μου ΑΕΚ.

Αυτή την ΑΕΚ ξέρω.

Αυτή την ΑΕΚ θέλουμε να βλέπουμε

Τώρα που το βρήκες μην το ξαναχασεις.

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 14/1/2019 23:31

Να πούμε και κάτι άλλο?Σήμερα μετά από 15 παιχνίδια πρωταθλήματος ή ένα γύρο (ακόμα κι αν δε λάβουμε υπ'όψη το σημερινό θεωρώ δεδομένο ότι θα νικήσουμε το Λεβαδειακό) κλείσαμε τον 1ο γύρο με 30 πόντους-33 κερδισμένους στο γήπεδο.Πάνω κάτω τα ίδια με πέρυσι που το πήραμε και ελαφρώς καλύτερα όπου είχαμε συγκεντρώσει 31.Σε τέσσερα ματς είχαμε απαράδεκτη εικόνα (Παναθηναϊκό,Ατρόμητο στο β' μέρος,Παναιτωλικό και Λάρισα) σε τέσσερα και πέρυσι (Γιάννενα,Τρίπολη,Ατρόμητο και Απόλλωνα... Συνέχεια στο β' μέρος.)Ήμασταν όμως πολύ καλύτεροι στα ντέρμπι κάνοντας 7 πόντους κερδίζοντας τους δύο γάβρους,πιο σκληροί και με πολύ καλύτερη φυσική κατάσταση.Και έχαναν βαθμούς και οι άλλοι....Σε αντίθεση με φέτος που δεν χάνουν πουθενά για λόγους που λίγο πολύ όλοι γνωρίζουμε.Κοντολογίς για να μπορούσε η ομάδα να υπερασπιστεί τον τίτλο της ή έστω να μείνει στη διεκδίκηση του θα έπρεπε να είναι έτοιμη να ακολουθήσει σε ένα πρωτάθλημα με μηδενικές απώλειες.Κάτι που εκ του αποτελέσματος δε μπορούσε να γίνει.Κάτι οι απουσίες,κάτι οι αγκυλώσεις του προπονητή,κάτι το ch.l. που μας διέλυσε σωματικά και πνευματικά ,κάτι η τιμωρία,κάτι η ατυχία,κάτι οι παίχτες και η κακή νοοτροπία τους σε κάποια ματς.... Ας είναι η απαρχή αυτό το ματς να επανέλθουμε στην κανονικότητά μας.Στόχος πλέον η δεύτερη θέση και κύπελλο τίποτα λιγότερο και ας γίνει αυτή η χρονιά μάθημα και οδηγός για το μέλλον.

demis_n - 14/1/2019 23:51

Το πιο σωστό σχολιο φιλε μου, μπράβο!

21cleaver - 14/1/2019 23:38

Το σύστημα αυτό ταιριάζει πολύ στην ομάδα γιατί κρύβει τις ελλείψεις που υπάρχουν και βγάζει τα θετικά κάθε παίχτη όπως του μανταλος που ήταν πολύ καλός, του μπακάκη, του μπακασετα.

Προφανώς δεν έχει δουλέψει σε αυτο ο Μαρίνος είναι δουλειά του Μανολο, αλλά είναι ένα αβαντάζ για τον Μαρίνο να το κάνει πιο δυνατό

AEKsterix - 14/1/2019 23:33

Μετά το σημερινό μια σκέψη μόνο: Η χρονιά για την ομάδα μπορεί να είναι επιτυχημένη. Ο βασικός στόχος ακούει στο όνομα Εκι Πόνσε! Πρέπει ο Μελ να τα βρεί με τον παίκτη στις απολάβες του, να κάνει την υπέρβαση και να πληρωθεί η ρήτρα στη Ρόμα. Να μπεί και μια ρήτρα στα 25 μύρια και μετά ποιος τον πιάνει τον παικταρά! Έχει βρεί την Ιθάκη του το παιδί κάνει την καλύτερη χρονιά του στην Ευρώπη και γουστάρει με τρέλα, φαίνεται στο πως πανηγυρίζει με τους υπόλοιπους. Δεν καταλαβαίνει απο γήπεδα... Συνέχεια χωράφια τα κολλάει με κάθε τρόπο. Τρέχει ακατάπαυστα μαρκάρει παθιάζεται... Και το κυριότερο: 22 ετών!

Πρόεδρε τα έσοδα ενός CL είναι στα πόδια αυτού του παιδιού! Όλοι οι πρωτοκλασάτοι μας έχουν υπογράψει νέα συμβόλαια, οπότε με τον μικρό ας γίνει η υπέρβαση! Έκι Πόνσε το πιο ολοκληρωμένο φορ που έχει έρθει εδώ και χρόνια στην ομάδα!!!

Vasilis1924 - 14/1/2019 23:31

Πολλά θετικά από το σημερινό παιχνίδι για την ομάδα,με τον κάθε παίκτη να αγωνίζεται στη θέση που του ταιριάζει(ο Μπακάκης στην τριάδα της άμυνας για εμένα είναι καλύτερος αμυντικά από τον Μπακάκη της δεξιάς πλευράς).Μάνταλος-Μπακασέτας παίζοντας στον άξονα ήταν εξαιρετικοί,μοιράζοντας όμορφα και σωστά την μπάλα, ενώ ο Άλεφ τις αδυναμίες τους αμυντικά.Ο Άλεφ,αν και έχει δείξει καλά στοιχεία δε με έχει πείσει ότι αξίζει τα 1.800.000,εκτός και αν κάνει... Συνέχεια φανταστικό δεύτερο γύρο έχοντας προσαρμοστεί επιτέλους στην Ελλάδα.Όταν είχαμε πάρει τον Πόνσε,αν δεν κάνω λάθος δεν είχε αναφερθεί η ικανότητά του στο ψηλό παιχνίδι.Εγώ προσωπικά είχα δει κάποιους αγώνες και είχα καταλάβει ότι θα μας βοηθήσει πολύ σε αυτόν τον τομέα.Τέλος,ξενερώνω στη σκέψη ότι δε θα ανανεωθεί το συμβόλαιο του Γκάλο.Φυσικά και έχει μεγαλώσει και η ομάδα ίσως επιθυμεί να δώσει μία ευκαιρία στον Βασιλαντωνόπουλο,όμως δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα εάν έχουμε την επόμενη χρονιά,Μπακάκη,Γκάλο και Βασιλαντωνόπουλο στη δεξιά πλευρά.

Manos_AEK21 - 14/1/2019 23:28

Ελπίζω να κατάλαβε ο Μαρίνος Ουζουνιδης σήμερα ότι η επιτυχία για την ΑΕΚ μας είναι η δουλειά το στήσιμο 3-5-2 αλλά Μανολο Χιμένεθ! και να στηρίζει τους παίχτες μας ψυχολογικά ο Μαρίνος Ουζουνιδης όπως έκανε ο Μανολο Χιμένεθ!

sian - 14/1/2019 23:27

Μεγαλη καψουρα ο Ponce

Δυσκολο να μεινει ο παικταρας κριμα

aekbasket1 - 14/1/2019 23:13

Συμπεράσματα

- Ο Μάνταλος είναι 8-10άρι, ούτε εξτρέμ, ούτε 8άρι γιατί δε μαρκάρει, ούτε 10άρι. η θέση του είναι αριστερός ενδιάμεσος στο 4-3-3 (επί πογιέτ) ή 8άρι σε 3-5-2 γιατί πίσω του υπάρχει 6άρι και 3 στην άμυνα και καλύπτεται.

- Ο Λιβάγια είναι 9,5άρι, αλλά ούτε 10άρι (καθυστερεί πολύ κ κάνει λάθη), ούτε φορ (φαίνεται στην... Συνέχεια καριέρα του...). Ή θα παίξεις 4-4-2 ή 3-5-2.

- Ο Μπακασέτας δεν είναι εξτρέμ, είναι 2ος επιθετικός πισω από το φορ και μπορεί να παίξει και εσωτερικός δεξιός-για να κινείται προς τα μέσα- μέσος σε 3-5-2

- Ο Μπακάκης είναι ένας φιλότιμος, ταχύτατος και τακτικά σωστός αμυντικός, που δεν έχει σέντρα και τεχνική. Σαν 3ος στόπερ κρύβονται οι αδυναμίες του και φαίνονται τα πλεονεκτήματα του, δινοντας ταχύτητα στην άμυνα

- Ο Άλεφ, επειδή είναι αργός αλλά τεχνικά καλός και με μεγάλο κορμί, θέλει ή ένα γρήγορο τεχνίτη 8άρι δίπλα του (όπως Κρστισιτς) ή 3άδα πίσω του και 2 εσωτερικούς μέσους να βοηθάνε.


Ωραίοι σήμερα ΑΛΛΑ, δε θα μπορούμε συνέχεια να παίζουμε 3-5-2 (πχ με γαύρο-παοκ), γιατί όταν θα μας φορτώνουν τα άκρα με ζευγάρια (μπακ-εξτρέμ) θα έχουμε θέματα. Επίσης ο Γκάλο δε μπορεί να παίζει ακατάπαυστα, θα τα φτύσει.

Πρέπει να πάρουμε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ εξτρεμ για να έχουμε ΕΠΙΛΟΓΗ 4-2-3-1/3-5-2 και ανάλογα ΑΣ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΑΓΚΟ, όσοι δεν τους ταιριάζει το σύστημα

Πάνω από ΟΛΑ όμως είναι τα ΧΑΦ. Με 3 σήμερα (τους 2 να μπορούν να κατεβάσουν μπάλλα), δημιουργείς παιχνίδι. Ο Κρστισιτς με έναν Σιμόες (να τρέχει κ για τους 2) δίπλα του θα ομορφύνει την ομάδα. Μετά από αυτό θα μπορούμε να κρίνουμε τους Μπογιέ, τους Αλμπάνηδες, τους Γιαννιώτες κλπ

mitslard - 14/1/2019 23:26

Αδελφέ αυτό λέγαμε και πέρυσι μα η ΑΕΚΑΡΑ τα κατάφερε!!! Είμαι συμφώνως σχεδόν σε όλα. Εκτός από τους εξτρέμ γιατι θελει Προσοχή. Το 3 -5-2 μας βγαινει παντου το αποδειξαμε και στο Κίεβο. Θέλεις οπωσδηποτε βάθος πάγκου!!!!! Με ουσία!!!!!!!!

mister_loukidellhs - 14/1/2019 23:26

Από τότε που μονιμοποιήθηκε ο Μπογέ κατέρευσε η ΑΕΚ, τεράστια τροχοπέδη. Η απουσία του σήμερα έδωσε ώθηση στην ομάδα, πολύ καλή η σημερινή διάταξη. Βρέθηκε και η θέση των Μάνταλου Μπακασέτα, ο Λιβάγια πρέπει να παίζει δίπλα στον Πόνσε. Κρίστισιτς, ένα καλό εξτρέμ, επάνοδος Λόπεζ και όλα θα πάνε καλά.

kostasfarsalios21 - 14/1/2019 23:26

Επιτέλους νίκη, με εξαιρετική εμφάνιση, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο. Μακάρι να συνεχίσουμε έτσι και στο μέλλον.

John1978 - 14/1/2019 23:23

Μακάρι να συνεχίσουμε έτσι. Εμπρος Αητε!!!

METALLICA21 - 14/1/2019 23:22

Ειναι πραγματικα απιστευτο ποσο μεταμορφωμενη ηταν η ομαδα σημερα. Δεν μπορω να καταλαβω τι εφταιγε το τελευταιο διμηνο και καναμε τοσο αθλιες εμφανισεις. Ολοι εχουμε κανει απειρα σχολια απεναντι σε ολους, αλλα το σιγουρο ειναι πως οι παικτες δεν ειναι δυνατον να ξεχασαν τη μπαλα που ξερουν. Ψυχολογια, εγωισμος, πεισμα..; Θα φανει αν η σημερινη εμφανιση ηταν μια καλη παρενθεση, ή αν θα εχουμε διαρκεια. Μακαρι να βγουμε απο το καθεστως εσωστρεφειας και να παρουμε το δρομο προς την... Συνέχεια κορυφη

MONO_AEK_ - 14/1/2019 23:20

Ωραίος και ο αλεφ σήμερα το παίδι είναι καθαρό 6αρι λάθος θέση έπεζε τόσο καιρό.

mitslard - 14/1/2019 23:20

Διαβάζω διάφορες απόψεις εδώ και καιρό. Μα απόψεις. Είτε είναι υπέρ είτε κατά του προπονητή. Είναι απλά μια άποψη. Αεκαρα τώρα!!!!! Όταν προσέλαβε η διοίκηση τον Μαρίνο στη θέση πλέον του Μανόλο χάρηκα. Γιατί πίστευα ότι θα ήταν ένας συνεχιστής της ισορροπίας των συστημάτων του τεος. Με λίγα λόγια ένα πιο επιθετικό 3-5-2. Οι πειραματισμοί και τα ανεξήγητα μη ροτεισον Όταν έπρεπε να γίνουν με έκαναν να αμφιβάλω για την αξία του. Δεν λύθηκαν τα προβλήματα με το 0-4 Μα αποκτήσαμε την βαση της... Συνέχεια δημιουργίας. Μιας ομάδας που ο κόσμος την πιστεύει, τη λατρεύει και ίσως υπερβολικά. Μα αυτό είναι ο ΑΕΚΤΖΗΣ!!!!! Όλοι λοιπόν έχουμε μια άποψη για το καλό της σύμφωνα με αυτό που καταλαβαίνουμε. Η ομάδα δυστυχώς αποδυναμώθηκε πλην πονσε που για μένα αν ηταν δίδυμο με τον απατσι θα τριβαμε τα μάτια μας. Δεν θεωρώ τις μεταγραφές λάθος ως προς την επένδυση και τον τρόπο που έγιναν. Απλά ο Άλεφ θέλει δουλειά και ο μπογε δυστυχώς περισσότερη χωρίς να ειμαι σίγουρος ότι αυτή θα αποδώσει στον τελευταίο. Εύχομαι ολόψυχα να μας βλέπω στο γήπεδο όλους!!!!!!!! Αδέρφια ο ουζουνιδης μαθαίνει από την ΑΕΚ. Δεν ξέρουμε αν είναι καλός ή κακος ο απολογισμος θα γινει στο Τέλος. Το σίγουρο είναι ότι όλοι μας πιστεύαμε στο υλικό και δικαιωθήκαμε!!!!! Ταμπουρι πλέον οι αντίπαλοι τις Κυριακές!!!!!!!!!

christ - 14/1/2019 23:16

Μονο στην Ελλάδα ειναι τόσο αναλώσιμοι οι προπονητές και ετσι οι παικτες νοιωθουν πάντα να έχουν το πάνω χέρι...είτε λέγεται Ουζουνίδης είτε λέγεται Σαντος αφού τον επέλεξες πρέπει να τον αφήσεις να δουλέψει με τα οποια λάθη του, να τον στηρίξεις με παικτες που ζητάει και να τον κρίνεις στο τέλος της σεζόν.... αν θελουμε να πλησιάσουμε λιγο της ποδοσφαιρική νοοτροπία των προηγμένων πρωταθλημάτων θα πρέπει να ξεκινήσουμε απο αυτό....

ZAPATISTA21 - 14/1/2019 21:42

Ίσως η μόνη φορά που δεν χρειάστηκε να βγάλω το κολλύριο απο το κουτάκι.......ΥΓ.Σαμπανάτζοβιτς στον λιβάγια-Λιβάγια στον Πόνσε και 5-0 η ΑΕΚ στην Φιλαδέλφεια..

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 14/1/2019 23:11

ΤΑΥΛΑ!

ilias87 - 14/1/2019 22:59

Ο άνθρωπος που ξέρει να παίζει μπάλα φαίνετε από το πρώτο λεπτό..Είναι γρήγορα να βγάλουμε συμπεράσματα αλλά προσωπική μου γνώμη με τα δικά μου μάτια αυτός ο παιχταράς θα παίξει πολύ μπάλα..καλός ήρθες στη μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδος νεναντ κριστιτιτς...

john Original - 14/1/2019 23:10

ΕΤΣΙ ΕΙΝΣΙ ΦΙΛΕ...ΟΠΩΣ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΑΡΑΟΥΧΟ ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΗΡΘΕ...

ilias87 - 14/1/2019 22:52

Δλδ έπρεπε να περάσει ένα γύρος για να καταλάβει ο ουζουνιδης ότι η ομάδα έπρεπε να παίζει 3-5-2?συγνωμη Μαρίνο μου άργησες δεν πειράζει όμως προλαβαίνεις να διωρθοσεις τα λάθη τα πολλά σ...κυπελο και δεύτερη θέση τπτ λιγότερο από αυτό....

moican - 14/1/2019 23:09

Δεν μπορεί μόνο 3-5-2 φίλε μου! Και 4-3-3 με Μάνταλο, Μπακασέτα και Κρίστισιτς στα χαφ, ένα τεχνίτη δεξί μπακ και 3άδα μπροστά από την δεξαμενή των επιθετικών που έχουμε, θα σιχτιρίζουμε τον πρώτο γύρο που κάναμε!

Rollo_Tomassi - 14/1/2019 22:55

ΩΡΑΙΟ ΜΑΤΣ ΣΗΜΕΡΑ. Ο ΜΑΡΙΝΟΣ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ. ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΓΩΙΣΜΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΛΕΞΗ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ. ΤΟ ΒΓΑΛΤΕ ΕΓΩΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ Η ΛΑΘΟΣ ΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΒΓΑΛΤΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ.


Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΣΟΥ , ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΙΝΟΣ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟ... Συνέχεια ΕΧΕΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΓΩΙΣΤΑΡΑΣ. ΚΑΚΟ....ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΟΛΟ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ "ΒΑΛΕΙ" ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. 3-5-2 ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΕΓΡΑΨΕ ΝΤΟΡΤΙΑ ΚΑΙ 3 ΔΟΚΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΟΥ ΤΟΥ ΠΗΡΕ ΜΙΣΗ ΣΑΙΖΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.


ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ, ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΝΙΩΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΤΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΝ ΑΔΕΙΑΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ. ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΖΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΟΠΟΤΕ ΦΥΓΕΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΕΡΚΥΡΟΚΑΒΑΛΕΣ...ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ. ΟΜΩΣ ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΠΡΕΠΕ, ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΑ.


ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ 3ΠΟΝΤΟ ΘΑ ΕΦΕΥΓΕ ΞΑΦΝΙΚΑ 3-5-2,ΟΤΑΝ ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ,ΟΤΑΝ ΠΑΙΧΤΗΚΕ Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΤΕ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΟΙ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΠΟΥ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΤΟΝ ΓΚΑΛΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 14/1/2019 23:07

Αψογο σχολιο! (και μπανταρα οι Μinistry)

Manos_AEK21 - 14/1/2019 22:34

Νομίζω ότι ο Μαρίνος Ουζουνιδης έδειξε σε όλους ποιος είναι ο δρόμος της επιτυχίας της μεγάλης ανατροπής σήμερα σε κύπελλο και πρωτάθλημα... ***Η δουλειά το στήσιμο 3-5-2 αλλά Μανολο Χιμένεθ!

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 14/1/2019 23:05

μακαρι να το καταλαβε και αυτος και να πατησει πανω σε αυτο και λιγο παραπανω στο να φτιαχνει και την ψυχολογια των παικτων περισοτερο .μονο καλυτερα θα παμε !

Constantinoupoli86 - 14/1/2019 22:36

Να προσπαθήσει η διοίκηση να κρατήσει τον Πόνσε. Τέτοιο σέντερ φορ δεν βρίσκεις με αυτά τα χαρακτηριστικά, έχει και μεταπωλητική αξία γιατί είναι μόλις 22 χρονών. Ξηλωθείτε και πάρτε τον, απλά ΑΞΙΖΕΙ. Στην ανάγκη πουλήστε και το Μπάρκα αν έρθει καλή προσφορά από το εξωτερικό και με τα λεφτά αυτά αγοράστε τον Πόνσε!

aek1993 - 14/1/2019 23:03

Αν ο παίκτης ήθελε να παίξει στην ΑΕΚ θα είχε υπογράψει όπως ο Λιβάγια κι ο Μπογέ. Το παληκάρι στα 22του έχει φιλοδοξίες και μας βλέπει ως πάτημα για να ανεβάσει την αξία του. Ας μην ξεχναμε τι συνέβη το καλοκαίρι που μας είχε στο περίμενε ενω έψαχνε Ισπανία. Δυστυχώς, το ελληνικό πρωτάθλημα είναι υποβαθμισμένο για παικτες σαν τον Πόνσε.

Constantinoupoli86 - 14/1/2019 23:20

Με καλή προσφορά όλοι έρχονται. Στην ΑΕΚ θα είναι βασικός επομένως θα τον δούνε να παίζει, οπότε η αξία του θα ανέβει πιο πολύ, στη Ρόμα δεν θα έχει πολύ χρόνο συμμετοχής!

ntelos500 - 14/1/2019 23:02

Σε αυτά τα παραρτήματα θέλει ξεφτιλισμα!!!!κακώς κόψαμε!!!!

moican - 14/1/2019 23:02

Προσπαθώντας να καταλάβω που στο καλό είχε κρυφτεί η ομάδα μας,

αναρωτιέμαι πόσο εύκολο είναι αν δεν είσαι Πεπ, Κλοπ ή Σιμεόνε και Αλέγκρι, να αναλάβεις μια

ήδη επιτυχημένη ομάδα και να την διατηρείς στην κορυφή με τα δικά σου χαρακτηριστικά!

Υποθέτω πως η πρόκληση για τον Ουζουνίδη, ήταν να ζυγίσει σωστά τις δυνάμεις του και να

καταλήξει πως ο ίδιος, δεν ανήκει σ' αυτή την elit και να επιλέξει να μεγαλώσει μαζί με την ομάδα του!... Συνέχεια
Επέλεξε λάθος και χάθηκε ένας γύρος κατά τα φαινόμενα! Ένιωσε καλύτερος του Μανόλο και

θεώρησε τον εαυτό του καλύτερο της ομάδας του! Έστω κι αργά, σήμερα έδειξε να αντιλαμβάνεται το

λάθος του και να προσγειώνεται στο να ΔΕΙ επιτέλους τι ομάδα έχει στα χέρια του και τι μπορεί αυτή να κάνει!

Έχουμε καλή ομάδα και παραλίγο να το ξεχάσουμε κι εμείς! Με ένα καλό κόφτη που μπορεί να δει

γήπεδο(Κρίστισιτς) και Μάνταλο, Μπάκα δίπλα του, Λιβάγια, Πόνσε (και με 4άδα στην άμυνα Μπογιέ ή Κλωναρίδη μαζί τους),

θα κλάψουμε από ηδονή! Και οι αντίπαλοι! Και θα τους αρέσει! Άντε ρε ΑΕΚΑΡΑ!!!

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 14/1/2019 22:59

Μετά από ένα 4-0 με το Μοράις δεν ήταν που ειπώθηκε η περιβόητη ατάκα ''Ναι,νικήσαμε τη Μποταφόγκο''?

Σοβαρά τώρα,είμασταν καλοί, δεν έγινε και τίποτα ,πάμε παρακάτω.Ζητείται σταθερότητα και διάρκεια.Και μπορεί ο Πετράν να είπε ότι το σημερινό οφείλεται στο σύστημα αλλά εγώ θα διαφωνήσω αρχηγέ(σε χάρηκα πραγματικά σε αυτές τις κάθετες διεισδύσεις σου).Ήταν θέμα διάθεσης από την πλευρά σας και μετά το σύστημα

Fotis_Oik_MONO_AEK - 14/1/2019 22:57

Άραγε ποιος φταίει που η ομάδα έπαιξε με το σύστημα που της ταιριάζει κ ξέρει κ ο βασικός της κορμός από πέρυσι Ιανουάριο μήνα κ ενώ είναι 14 βαθμους πίσω από τη πρώτη θέση ? Μάλλον εγώ,οπότε συγνώμη παιδιά, έχετε δίκιο,ο Ουζουνίδης είναι ο προπονητής που θα πρέπει να συνεχίσει να είναι στην ΑΕΚ,δεν έχει ευθύνη για το -14 κ για τη τραγική εικόνα της ομάδας πάνω από δύο μήνες,εγώ επέμενα να παίζει η ΑΕΚ με λάθος σύστημα κ τακτική ,εγώ έδειχνα με το δάχτυλο τους παίχτες μου ως... Συνέχεια υπεύθυνους για ότι στραβο υπήρχε,εγώ τους προπονουσα κ ευθυνομαι για την απουσία φυσικής κατάστασης... Δυστυχώς η δική μου άποψη όμως είναι ότι αυτή ακριβώς η σημερινή για ένα ημίχρονο εμφάνιση, δείχνει ποιος ευθύνεται για την εικόνα της ΑΕΚ έως τώρα γιατί ο Μανταλος κ ο Γκάλο κ ο Μπακακης κ ο Χουλτ κ ο Μπακασετας κλπ την ίδια μπάλα ήξεραν , δεν είχαν πάθει αμνησία κ κουτουλησαν τα κεφάλια τους σήμερα στη προθέρμανση κ τη θυμήθηκαν..Για μένα ακόμη κ μετά από αυτή τη νίκη δεν πρέπει η διοίκηση να κάνει τη στρουθοκάμηλο κ να κρύψει κάτω από το χαλί το θέμα προπόνητη που είναι υπαρκτό.. Μάκαρι χίλιες φορές να κάνουμε λάθος όσοι πιστεύουμε ότι δεν μπορεί ο Ουζουνίδης κ θα πρέπει να γίνει αλλαγή προπονητή πριν χαθούν τα πάντα..Στη τελική το δικό μας λάθος θα κοστίσει μερικά ντισλαικ κ κάνα χαρακτηρισμό εναντίον μας ,δεν θα κοστίσει τίποτα στην ΑΕΚ, το αντίθετο όμως θα κοστίσει στην ΑΕΚ κι αυτό μας πονάει,όχι το αν έχουμε εμείς δικιο η άδικο .Την ΑΕΚ θέλουμε όλοι νομίζω να δικαιώνεται.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 14/1/2019 22:56

Το ελεγα 3 μερες πριν και δεν φοβομουν για αποψε, οτι θα δειξει χαρακτηρα η ομαδα ,το πιστευα το μεγαλο σκορ με καλη μπαλα .Η αντιστροφη ψυχολογια και το συστημα χιμενεθ επιασε τοπο ΄)

tm_1924 - 14/1/2019 22:46

Μπράβο και πάλι Μπράβο!!!! Η ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΕΔΕΙΞΕ!!!!!! Εύχομαι να συνεχίσουν έτσι, χορτάσαμε μπάλα και γκολ σήμερα!!!!!!!

ΥΓ: 15 δοκάρια φτάσαμε αδέρφια, τα μισά να μπαίνανε.... τέλος πάντων VAMOS AEKARA

Original__1924 - 14/1/2019 22:54

Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι 16 τα δοκάρια.

LambX - 14/1/2019 22:53

Νικη με 0-4=92 σχολια.Ησοπαμια με Κισσαμικο κ σιγουεη προκριση στο ΟΑΚΑ με 3ή4-0, 200 σχολια.Α.Ε.Κ.ΑΡΑ ΠΑΝΤΑ ακομα κ οταν με πληγωνεις.Ετσι με εμαθες γιαυτο σε λατρευω!

Original__1924 - 14/1/2019 22:52

It was about fu**ing time.....!!!Οψόμεθα για την συνέχεια και εννοείται μετά τις απαράδεκτες εμφανίσεις των 2-3 τελευταίων μηνών επιτρέψτε μου να "κρατάω πολύ μικρό καλάθι" αλλά ρε γμτ πόσο απείρως θα έχετε αδικήσει εαυτούς εαν η συνέχεια είναι ανάλογη/αντίστοιχη της σημερινής εικόνας/εμφάνισης που χάσαμε το φετινό απο τέλη Οκτωβρίου-Νοέμβριο και προφανώς αναφέρομαι ΣΕ ΟΛΟΥΣ...προπονητής/τεχνικό επιτελείο που έχει την όλη διαχείριση-παίκτες και εννοείται... Συνέχεια διοίκηση!!!

1924andreas - 14/1/2019 22:47

Πολυ καλη σημερα η ομαδα...ζητειται σταθεροτητα και διαρκεια...καλη κυκλοφορια,σωστη αλληλοκαλυψη κ ομορφη επιθετικα σε ενα γηπεδο που παραδοσιακα δυσκολευομαστε...η αποψη μου για τον προπονητη δεν αλλαζει..θεωρω πως ειναι λιγος για την ΑΕΚ που θελουμε. Ευχομαι να παρει το κυπελλο να παει δευτερος και να παει στο καλο..δεν θα ευχομουν ποτε να χασουμε για να φυγει..αλλα για την ΑΕΚ μας δεν κανει....

Manos_AEK21 - 14/1/2019 22:45

Τεράστιος στόχος της διοίκησης Μελισσανιδη! θα πρέπει να είναι να βρει τον οποιοδήποτε τρόπο να κρατήσει στην ΑΕΚ μας τον Εκι Πονσε! έναν μαχητή αργεντινό κιλερ που είναι πολύ καλύτερος από τον Αραουχο....

gdmidis59 - 14/1/2019 22:18

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΕΦ ΣΗΜΕΡΑ.

aekSalonica19 - 14/1/2019 22:39

Συμφωνώ φίλε gdmidis59 ,αλλά μόνο στο δεύτερο ημίχρονο.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 14/1/2019 22:54

αυτες της πισω μπαλιες συνεχεια να σταματησει θα ειναι και καλυτερος.Σε καποια σημεια το παρακανε θα μου πεις καλυτερα πισω και να μην χανεται η μπαλα παρα να προσπαθησει να περασει και να την χανει...

moican - 14/1/2019 23:18

Ο Άλεφ έχει δείξει πως βλέπει γήπεδο και πασάρει μπροστά. Για να γίνει αυτό όμως, είναι προϋπόθεση να έχει κινηθεί κάποιος εκεί! Έχει περιθώρια σοβαρής εξέλιξης σαν παίκτης! Υστερεί μόνο στην γρήγορη σκέψη και απόφαση ίσως...

Αυτό βέβαια βελτιώνεται με τα παιχνίδια και το χτίσιμο συνοχής της ομάδας.

leon21 - 14/1/2019 22:33

Δυστηχως φάνηκε για ακόμα μια φορά ότι φέτος έχουμε αδικήσει τους εαυτούς μας.Ομαδα με τη καλύτερη επίθεση με τη δεύτερη καλύτερη άμυνα λόγω της τύχης του ΠΑΟΚ,με τα περισσότερα δοκάρια και είμαστε 14 πόντους πίσω.Σε ποιον να το πεις...

Arisaek21 - 14/1/2019 22:32

Το σημαντικοτερο σημερα ειναι πως ο μανταλος εκανε παιχνιδι επιτελους στη φυσικη του θεση τα μπακ που στη ουσια γιναν χαφ και ξερουν μπαλα για σεντρα και επισης λιβαγια πονσε μπακασευας που οταν υπαρχει σωστ κυκλοφορια ειναι κινδυνος θανατος παμε αεκαρα....

vasilis_christoglou - 14/1/2019 22:32

3 5 2 με Μανταλο και Κριστισιτς στο κέντρο. Από πέρσι η ομάδα φωνάζει ότι μπορεί με αυτό το σύστημα. Μαρίνο ελπίζω να πήρες το μάθημα σου. Μην μου ξαναβάλεις εξτρεμ τον Πετραν. Όλο το κέντρο σήμερα είχε ο αρχηγός.


Υ.Γ Δώστε και τα σπίτια σας εκεί στην ΠΑΕ για να πάρετε τον Πόνσε. Δώστε του ότι θέλει.

pappoujazz21 - 14/1/2019 22:05

Μαρινο, οι μεγαλοι κοουτς..βλεπουν το εμψυχο υλικο μιας ομαδας..και παιζουν το αναλογο συστημα. Η ΑΕΚΑΡΑ μας δεν εχει εξτρεμ χρονια τωρα..και τις ταιριαζουν συστημστα χωρις εξτρεμ. Κοροιδο ηταν ο αλλος που επαιζε ετσι? Οπως αν δεν ειχαμε στοπερ και δεκαρια δεν θα πηγαινε το 3-5-2. Απλα τα πραγματα και σημερα εμενα τουλαχιστον μου επιβεβαιωσες το ποσο επικυνδινος .. ασχετος..και κολημενος εισαι. Κατεστρεψες μια ομαδα..χαθηκε η χρονια..για τα καπριτσια σου. Μεγαλο και επικυνδινο το κατορθωμα... Συνέχεια σου

Αυτα απο εμενα...καληνυχτα μαρινο...θα σε φαμε στη μαπα δυστηχως....

dem21 - 14/1/2019 22:32

Εδώ τρώμε κάποιες απόψεις σαν τη δικηθεία σου στα μάπα... Κοίτα στο καθρέφτη αν ψάχνεις κολλημένο και αχάριστο... Πρέπει να πόνεσε πολλούς δημοσιογράφους και ακόλουθους τους το αποψινό... Δεν πειράζει, από βδομάδα θα ελπίζετε πάλι...

pappoujazz21 - 15/1/2019 07:27

Διαβασα ολα οσα εχεις γραψει και ενα εχω να πω.

..αντε δυο....μαρινο εσυ???? Και πολυ για το μπαοκ μιλας εσυ ..... ρασβαν μηπως εσυ????

dem21 - 15/1/2019 11:10

Καλό ειναι που τα διαβασες... Μπας και καταλαβεις κατι... Στο παιχνιδι των ερωτησεων... Μανολο εσυ;;; Και αλλη μια τελευταια... Εισαι ΑΕΚ εσυ;;;

pappoujazz21 - 15/1/2019 12:00

ΑΕΚ απο κουνια και μαλιστα επειδη σε κοβω για πιτσιρικα, οταν εμεις τρεχαμε για την ομαδα...εσυ παιζει να μην υπηρχες!!! γραφεις να καταλάβω...να καταλαβω τι??? οτι η ομαδα περασε στους ομιλους στον αυτοματο απο περυσι και δεν ειναι κατορθωμα του Ουζουνιδη αυτο! μαλλον πρεπει να το καταλαβεις εσυ! το κατορθωμα του ουζουνιδη φανηκε απο το νοεμβριο! οταν θα καταλαβεις οτι για την μεγαλη μας ομαδα, που θα μπει στο νεο γηπεδο, θελουμε εναν κοουτς με @&^[email protected]%$!, με εμπειρια, πρωταθλητη, κτλ, θα... Συνέχεια ειναι αργα για εσενα! Ηταν μια ευκαιρια για την ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ να τους παρει κολλητα πρωταθληματα με το ροστερ που εχει και την ποιοτητα. και οτι δεν το εκανε ειναι λαθος ουζουνιδη. Εγω δεν ειμαι κολλημενος με χιμενεθ! θελω ομως στην ομαδαρα μας ενα καταξιωμενο κοουτς.....πχ: ενα σαντος,, εναν τελος παντων ανταξιο της ιστοριας μας! χαθηκε η ευκαιρια να τους παρουμε κολλητα πρωταθληματα και ειναι εργο ουζουνιδη αυτο για αυτο ειναι και κατορθωμα απιστευτο αυτο! και ναι λοιπον εμενα αυτο δεν μου αρεσει, ουτε θελω ενα καθε 20 χρονια. αν εσυ θελεις αυτο...εισαι λιγος και σαν φιλαθλος αυτης της ομαδας! κανεις δεν πρεπει να κανει παιχνιδια στην πλατη της ομαδας. ουτε κανεις κετσπαγια, και ας το αγαπησαμε σαν παιχτη, ουτε κανεις δελλας, και ας τον αγαπησαμε σα παιχτη, και αλλοι πολλοι! Αν δεν κανεις......ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ!!!! ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ, ΝΑ ΣΤΕΡΕΙ ΕΥΚΟΛΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ. καιδ εν μιλαω για τα προύγουμενα χρονια οπως βλεπεις....τοτε υπηρχαν αλλα προβληματα! με λαμογια στις διοικησεις που κλεψανε και φαγανε! ΤΩΡΑ ΗΤΑΝ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ, για 2 και 3 και 4 απανωτα - κολλητα πρωταθλημα οπως την δεκατια του 90!!!!!.....ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ dem21, και ο μονος υπευθυνος για την μη υλοποιηση των στοχων εχει ονοματεπωνυμο! ΜΑΡΙΝΟΣ ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ! αντε τωρα αναψε ενα κερακι στο ονομα του που κατωρθωσε να καταστρεψει την ομαδα (για να ικανοποιηση το "εγω" του και να παιξει συστημα με εξτρεμ ενω δεν εχει, και να χασει ενα δικο του πρωταθλημα....η τουλαχιστον να το παλεψει μεχρι τελους!

dem21 - 15/1/2019 21:25

Όσο βάση έχει η κριση σου για την ηλικια μου αλλη τοση εχει και για την ομαδα που λες οτι αγαπας κυριε φωτεινε παντογνωστη... Απο ευκολες και αβασιμες κρισεις χορτασαμε... Αν εσυ δε δεχεσαι οτι μπορει μια χρονια στο συγχρονο ποδοσφαιρο να μην παρεις πρωταθλημα, τοτε υποστηριζεις λαθος ομάδα... Την 20ετη χούντα των αλλων δε θα την ακολουθησει η ΑΕΚ για χαρη κανενος σαν και σενα... Μάθε να σεβεσαι την αποψη του αλλου, να στηριζεις στα δύσκολα χωρίς να ισοπεδωνεις,να μην εισαι... Συνέχεια αχαριστος και κολλημενος και να μην προσβαλεις γιατί αυτο πρεσβευει η ομαδα που λες οτι αγαπας... Σε αφήνω τώρα να κάνεις την προσευχή σου να χάσουμε την Κυριακή, μπας και φυγει Ουζουνιδης... Άντε μεγαλε ταξιδιώτη...

krav21 - 14/1/2019 22:34

dem21 -14 απο τιν φετινο αθλιο μπαοκ ειμαστε. Καλο ειναι να μην πανηγυριζεις για μια νικη με τα γιαννενα. Υποβιβαζεις και μειωνεις το μεγεθος της ΑΕΚ. Ζητειται σταθεροτητα και συνεπεια.

dem21 - 14/1/2019 22:45

Με ειδες να πανηγυριζω;;; Εγώ ξέρω τι παίκτες έχει η ομάδα μου και τι προπονητή και τους πιστεύω πολύ και στα εύκολα και στα δύσκολα... Γιατί έτσι πιστεύω ότι βοηθαω την αρρώστια μου... Ή μήπως δεν πρέπει και πρέπει να κάνω ότι οι δημοσιογράφοι και κάποια φερέφωνα τους, που ζητούν κεφάλια και τα ισοπεδώνουν όλα;; Χρειάζεται συνέπεια αλλά και υπομονή σε όλα στη ζωή... Και όχι αχαριστία, προπάντων!!!

krav21 - 14/1/2019 23:01

dem21 Σαν να πανηγυρισεις κανεις αφου βγηκες με υφος να την πεις σε οσους ασκουσαν ΔΙΚΑΙΩΣ κριτικη για τα χαλια του τελευταιου τριμηνου. Τη βοηθεια στην ομαδα την δινεις στο γηπεδο που δεν πατατε και πολυ μαλιστα. Εδω ειναι οπαδικο site και με συγχωρεις αλλα οταν με παιζει μονοτερμα ο κουγιας.ο μπουζουκης και ο παναιτωλικος, εχω καθε δικαιωμα να πως τη γνωμη μου και τα παραπονα μου. Αφου λοιπον ξερεις τι παικτες εχει η ομαδα θα επρεπε να ειχες απαιτηση απο τον προπονητη μας να... Συνέχεια παρουσιαζει μια καλυτερη εικονα σαν ομαδα. Να δειχνει θεληση,παθος και σχεδιο στο παιχνιδι της και οχι να κανει το κισσαμικο,μπαρτσελονα που απο το 75 καναμε καθυστερησεις. Ελεος δηλαδη που με την πρωτη κανονικη φετινη εμφανιση της ΑΕΚ θα πρεπει να πουμε και συγγνωμη που ενα τριμηνο μας στελνουν στον οφθαλμιατρο.

dem21 - 14/1/2019 23:23

Πήγαινε στον οφθαλμιατρο καλύτερα γιατί στο γήπεδο δεν βοηθάς σιγουρα με τέτοιες απόψεις... Επίσης, που ξέρεις αν πηγαίνω εγώ γήπεδο... Έχεις χάσει τελείως την μπάλα φίλε... Να ζητήσεις συγγνώμη από την ομάδα και τον εαυτό σου για το οτι δεν εχεις ιχνος υπομονης και εισαι αχαριστος... Εγώ ξέρω ότι εδώ είναι οπαδικο σαιτ της ΑΕΚ, εσύ μάλλον δεν το ξέρεις και χαλιεσαι τόσο με τις νίκες της... Δεν πειράζει... Περαστικά!

krav21 - 14/1/2019 23:34

dem21 Κοιτα υφακι.... Το που θα παω ειναι δικο μου θεμα και ο τελευταιος που θα μου πει εισαι εσυ. Παμε παρακατω. Εσυ σιγουρα δε πας γηπεδο. Στο λεω ντε φακτο. Ειμαστε -14 απο τη κορυφη και δε σε ακουω καθαρα. Οτι και να μου λες δεν ακουγεσαι. Το πρωταθλημα δεν το διεκδικησαμε καν. Μου ζητας να κανω υπομομη για του χρονου?? Για να ξερω. ΑΝτε μπραβο παλληκαρι μου που θα με πεις και αχαριστο επειδη δεν δεχομαι να με κανει πελατη ο μπουζουκης και ο κουλουρης. ΑΝτε μπραβο.

dem21 - 14/1/2019 23:55

Το υφακι το έχεις εσύ φίλε μου που πονάς τοσο πολύ... Το αν πηγαίνω γήπεδο δεν έχεις δικαίωμα να το κρινεις ούτε να το ορίσεις φασιστικά όπως κάνεις γιατί εσύ μάλλον πας σε λαθος γήπεδο... Πελατης με την ιδια λογικη ησουν και περσι από τους ιδιους... Αντε μπράβο!!! Καληνύχτα και περαστικά!

AEK-forever - 14/1/2019 22:31

Κάποια στιγμή είχε ειπωθεί ότι δεν θα ανανεωναμε στον Γκάλο γιατί είναι λέει μεγάλος σε ηλικία... Ποιανού τεράστιου είναι αυτή η ιδέα??? Θα είναι έγκλημα αν τον αφήσουμε να φύγει!!!

dhmhtrhs_k - 14/1/2019 22:23

Αντε τωρα ποιος περιμενει μια εβδομαδα για πιθανη γκελα ωστε να φυγει ο Μαρινος. Τους χαλασατε τα σχεδια ρε γαμωτο...... Μπραβο σε ολους σας.

krav21 - 14/1/2019 22:31

dhmhtrhs_k Εχετε μεγαλα θεματακια ορισμενοι εδω μεσα. Αν εσενα σου αρεσαν οι εμφανισεις απεναντι στο κουγια,τον μπουζουκι, τον κουλουρη,τον δελλα και το -14 απο τη κορυφη,τοτε εμεις ειμαστε οι παραλογοι. Δηλαδη αν την επομενη εβδομαδα χασουμε απο τον ΑΣτερα ή τον νιονιο,τι θα λες μετα? Με μια νικη ή μια ηττα κρινεται η ομαδα? Εδω λεμε πως για ενα τριμηνο σερνομαστε και προκαλουμε τον οικτο. Να μην το πουμε δηλαδη? Ας μας αποδειξουν ολοι μεσα στην ομαδα πως αλλαξανε σελιδα και εμεις μαζι... Συνέχεια τους ειμαστε. Αντε μπραβο που βγηκατε σα τα σαλιγκαρια να πουλησετε πνευμα. ΛΕς και οι υπολοιποι θελουμε η ΑΕΚ να εχει αυτα τα φετινα χαλια.

Velerefon - 15/1/2019 07:59

Βρε παλικάρι μου έχεις καταντήσει κουραστικός. Ψάχνεις όποιο σχόλιο μιλάει θετικά για τον προπονητή για να την πεις σ' αυτόν που το έγραψε. Ακόμα και μετά από νίκη και καλό ποδόσφαιρο. Θέλεις όλοι να συμφωνούν μαζί σου όταν βγάζεις χολή αλλά δεν ανέχεσαι να χαίρεται κάποιος που σε τελική ανάλυση διαφωνεί με τη δική σου ανάγνωση των πραγμάτων. Κανένα σχόλιο δεν ανέφερε εσένα προσωπικά όμως εσύ πετιέσαι σε όλους και απαντάς λες και μιλάνε για σένα. Αυτό εκτός από το ότι... Συνέχεια έχεις τη μύγα δείχνει και εμμονή. Είσαι μάνατζερ προπονητή και σου χαλάει τη δουλειά ο Μαρίνος? Και τέλος σε άλλο σχόλιο σου είδα και το αγαπημένο πολλών αεκόμετρο. Το πως διαχειρίζεται κανείς τα λιγοστά λεφτά του είναι προσωπικό θέμα και δεν είσαι σε θέση ούτε εσύ ούτε κανένας να του υποδείξετε πως θα το κάνει.οπότε το αν πάμε και ποτέ γήπεδο είναι δικός μας λογαριασμός και όχι δικός σου.και σαφώς δεν μας κάνει λιγότερο ΑΕΚτζηδες από άλλους. Γιατί κι αυτοί που τα σπάνε στο γήπεδο φανατικοί αεκτζηδες δηλώνουν αλλά μόνο κακό κάνουν στην ομάδα.

ilias87 - 14/1/2019 22:56

Γεια σου ρε krav 21 αλάνι, και Ηλίας και ΑΕΚ και συμφωνώ με αυτά που γράφεις...

krav21 - 14/1/2019 23:12

ilias87 Γεια σου Λιακο αδερφε. Μας τη λενε λες και εμεις θελουμε το κακο της ΑΕΚ. Ρε μακαρι να παει τραινο ο Ουζουνιδης,να κανει ομαδαρα,να μεινει και του χρονου και να σηκωσει το πρωταθλημα. Αλλα εχουν την απαιτηση απο εμας να βλεπουμε αυτο το αθλιο θεαμα επι τρεις μηνες και να σωπαινουμε κιολας. ΜΟΝΟ ΑΕΚ.

dem21 - 14/1/2019 22:49

Ενώ πέρσι κόντρα σε όλους αυτούς πεταγαμε... Απλά φίλε μου δεν πήγαινε με μόλις μια ισοπαλία ο Μπαορκ σε 16 αγώνες... Δείτε και λίγο πιο μακριά απο το δάχτυλό σας... Σταματήστε τη μιζέρια!! Κάνετε περισσοτερο κακό στην ομάδα και απο τους αντιπάλους... Καταλαβετε το επιτελους!

krav21 - 14/1/2019 23:08

dem21 Δεν παλευεσαι εσυ.... Να σε ρωτησω κατι? Μηπως καταφερες να δεις τους αγωνες απεναντι στο βαζελο,στη λαρισα,στον παναιτωλικο, στον ατρομητο,στον γαυρο????? Αν λοιπον τους ειδες,με αυτους τους αγωνες θα ειμασταν στο *2 και αν παιρναμε τους -3,θα ειμασταν πρωτοι στη βαθμολογια. Τι στο γερο μου τσαμπουνας τωρα περι μπαοκ,δε καταλαβαινω. Σε αυτα τα ματς που σου λεω η ΑΕΚ σχεδον δεν κατεβηκε στο γηπεδο. Δεν ειναι μονο τα αποτελεσματα.Ειναι πως δεν ειχες τελικες απεναντι στο... Συνέχεια Δελλα. Δεν ειχες τελικες απεναντι στο Δωμη. Δεν ειχες τελικες απεναντι στο Κουγια. Ασε μας ρε φιλε που θα πρεπει να τα βλεπουμε αυτα και να μην μιλαμε επειδη εσυ χαλιεσαι.

dem21 - 14/1/2019 23:31

Δυστυχώς, φιλε μου δεν μπορεί να βγει καμια ουσιώδης συζήτηση μαζί σου... Σεβαστή η οποια άποψή σου... Απλά, βάλε να ξαναδείς τους αντίστοιχους περσινους αγώνες του αγαγαπημένου σου Ισπανου... Εκεί παίζαμε μπάλα; Περνάμε αποτελέσματα;; ΟΧΙ!!! Απλά, ο μπαορκ δεν πήγαινε τρένο... Τώρα κατάλαβες ή ακόμα;;;

krav21 - 14/1/2019 23:40

dem21 Οι αρνητικες ειναι ενα καλο σημαδι ποιος ειναια λλου για αλλου και ποιος βλεπει καθαρα τα πραγματα. Θες να συγκρινουμε και με τους αγωνες του 1994? Τι σημασια εχει τι καναμε περυσι. Επιτρεπεται να χανεις ποντους απο το φετινο παναιτωλικο,τον κουγια και τον φετινο βαζελο? Και αν πειτρεπεται γιατι μπαλα ειναι και γυριζει, επιτρεπεται να παρουσιαζεις τετοιο αθλιο θεαμα που ησουν για τρια γκολ σε ολα αυτα τα ματς χωρις σχεδον καμια τελικη? Και σου ξαναειπα. Σε αυτα τα ματς... Συνέχεια να ησουν κανονικη ΑΕΚ θα ησουν -2 απο τη λορυφη μαζι με την τιμωρια. Τωρα τι μου λες εσυ οτι κανει ο μπαοκ το ακουω βερεσε. Μεγαλη μπαλαδοφατσα πρεπει να εισαι εσυ τελικα.

dem21 - 15/1/2019 00:11

Εσύ πρέπει να εισαι μεγάλος άνθρωπος που σέβεσαι τόσο πολύ την άποψη του άλλου... Γι'αυτό σου λεω λαθος ομάδα λες ότι υποστηριζεις... Τις κριτικές τις ακούω βερεσε... Ο Έλληνας αρεσκεται στην ανθρωποφαγια και την ισοπέδωση, είναι ανυπόμονος και προσβλέπει στο εύκολο κέρδος... Άρα εσύ πρέπει νακαι προβληματιστεις... Ακούς μπαλαδοφατσα;;;

georgepassas - 14/1/2019 22:31

Μην παίρνουν τα μυαλά αέρα. Και στον ρουλη 4 ρίξαμε κ μετά το χάος. Μακάρι να κάνουμε restart. Κάνεις δε θέλει το κακό της ομάδας. Όμως ο Ουζουνίδης πρέπει πραγματικά να κάνει τιτάνια προσπάθεια για να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη όλων. Κάτω το κεφάλι και δουλειά.

mikesal - 14/1/2019 22:14

η ομαδα σημερα επαιξε ορθολογικα συμφωνα με το ροστερ της....ο μανταλος και ο μπακασετας στον αξονα και ο λιβαγια δευτερος επιθετικος και οπως ειδαμε ολοι παιξανε καλα......αν δεν παρουμε εξτρεμ ετσι πρεπει να παιζουμε αν παρουμε τοτε (καποιοι πρεπει να καθονται παγκο) η πρεπει να παιζει ο μκακασετας 8αρι για να παιξει ο μανταλος δεκαρι και ο λιβαγια μπροστα και αναγκαστικα να κατσει ο πονσε παγκο......δεν γινεται με μπακασετα και μανταλο στα πλαγια και λιβαγια δεκαρι....αν το καταλαβε... Συνέχεια ο ουζουνιδης θελω να παραμεινει αν δεν το καταλαβε τοτε καλως τον μανολο (χεχεχεε)

Eliass - 14/1/2019 22:30

"δεν γινεται με μπακασετα και μανταλο στα πλαγια και λιβαγια δεκαρι"......ολη η αληθεια και ο πονος μας σε δεκα λεξεις

Kserizomenos - 14/1/2019 22:29

Μια νέα αρχή ή πυροτέχνημσ?ελπίζω το πρώτο...όπως και να χει μπράβο σε όλους σας αλλά και στον προπονητή!

johny_21 - 14/1/2019 22:29

Το 4-4-2 δεν μπορουμε να το παιξουμε επειδη και δεν το εχει δουλεψει ο Μαρινος καλα αλλα και επειδη δεν εχουμε τις χαφαρες και τα καλα εξτρεμ. Το 3-5-2 το ξερει η ομαδα λογω του μαστερ χιμενεθ και σημερα φανηκε. Επισης φανηκε οτι αυτη την στιγμη που γραφω ο Γκαλο ειναι ο καλυτερος μας εξτρεμ. Φανταστειτε τι θα εκανε η ομαδα με δυο βαρβατα εξτρεμ αριστερα και δεξια. Οσον αφορα τον Πονσε, σημερα που η ομαδα πηγε καλα φανηκε ακομα πιο πολυ η αξια του. Πιστευω ο τιγρης θα τα δωσει τα... Συνέχεια εκατομμυρια να τον παρουμε. Το θεμα ειναι αν θελει ο ιδιος να κατσει στην Ελλαδα.

AEKARAG21_kostis - 14/1/2019 22:24

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΡΥΔΙΑ!!!!!!!!!ΕΤΣΙ ΡΕ!!!!!ΠΑΘΟΣ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΖΕΝΙΘ!!!!!!!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΝΑΛΟΓΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ,ΠΕΡΙΣΥ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΒΓΗΚΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΗΚΩΣΑΜΕ ΚΟΎΠΑ.....

Nikolaos - 14/1/2019 22:23

Μπραβο ρε Μανταλε,μπραβο με συγκινησες,όχι για τον αγώνα τέτοια θα ζήσουμε πολλα,για τις δηλώσεις που έκανες και εκ μέρους των παικτών για τον ΑΛΕΞΑΙ

manospsath - 14/1/2019 22:21

Σημερα καταλαβαμε ολοι οτι με το υλικο που εχουμε δεν μπορουμε να παιζουμε με εξτρεμ!Ο μανταλος και ο μπακασετας μαζι στον αξονα να παιζουν καθετα και ισως κατι να σωσουμε απο την φετινη χρονια!!!

mikros_serifis - 14/1/2019 22:20

Φίλε aekarachios συμφωνώ απόλυτα. Από τη στιγμή που Μπογέ Αλμπάνης και Γιαννιώτας δεν έχουν βγει ως τώρα τουλάχιστον και Μάνταλος Μπακασέτας δεν είναι κλασικά εξτρέμ, ίσως πρέπει να δούμε άλλα συστήματα όπως το 3-5-2 σήμερα. Εκτός αν η Διοίκηση κάνει το αυτονόητο και πάρει επιτέλους ένα εξτρέμ να κάνει τη διαφορά.

kapetanios21 - 14/1/2019 22:12

Ευτυχως σημερα θα μπορεσω να διαβασω ολα τα σχολια.Θα ναι πανω κατω καμια 50αρια...

FemaleViewOn_AEKnews - 14/1/2019 22:20

Ξέρεις τι; Υπάρχει εξήγηση και θα σου πω την άποψή μου σχετικά με τον αριθμό των σχολιων.

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΥ ΟΠΑΔΟΥ ΤΗΣ ΑΕΚ ΣΕ ΗΤΤΑ:

* Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού γκρίνια, σχόλια πριν το 30'

* Στο τέλος του αγώνα περιμένει πώς και πώς το νέο άρθρο για τη νίκη και ξεσπά εκεί... Συνέχεια
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΥ ΟΠΑΔΟΥ ΤΗΣ ΑΕΚ ΣΕ ΝΙΚΗ:

* Κατά τη διάρκεια του αγώνα, χαίρεται για την ομάδα, βλέπει τα γκολ οπότε αισθάνεται μια ικανοποίηση και την εκφράζει με εμφατικά σχόλια ΓΚΟΟΟΟΛ ΓΚΟΛΑΑΑΑΡΑΑΑΑ ΠΟΝΣΕ ΠΑΙΧΤΑΡΑΑΑ και τέτοια

* Μετά το τέλος του αγώνα έχει χορτάσει πλέον, έχει ικανοποιηθεί κι έτσι δεν αισθάνεται μεγάλη ανάγκη να μπει να σχολιάσει


Η άνωθεν ανάλυση δεν καλύπτει περιπτώσεις μεγάλων νικών που εκεί η ψυχολογία (για να μην το πω διαφορετικά) του οπαδού είναι τέτοια που μπορεί να σχολιάζει μέεερες ολόκληρες τη νίκη, μη σου πω μήνες

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 14/1/2019 23:02

Πολυ σωστη ψυχολογικη αναλυση!αν κρινω και απ το ονομα που φερνει και σε θυληκο ,ειστε εξπερ σε αυτα ΄)

FemaleViewOn_AEKnews - 14/1/2019 22:37

**Στο τέλος του αγώνα περιμένει πώς και πώς το νέο άρθρο για την ήττα και ξεσπά εκεί

Αυτό εννοούσα στο πρώτο μέρος

Kalogreza2121 - 14/1/2019 21:58

Στο α' ημιχρονο ο μανταλος ήταν ο Μπουσκετς της ΑΕΚ. Μακάρι να το βλέπουμε συχνά εκεί.

Η ηλικία του Γκάλο είναι απλά ένας αριθμός. Πρέπει να αξιολογηθεί η με την αγωνιστική του και να υπάρξει άμεση ανανέωση.

ελπίζω σήμερα να κατάλαβαν μερικοί τι εργαλειο είναι ο Μπακασετας για κάθε προπονητή και δεν άξιζε να απομακρυνθεί για το ενδεχόμενο μήπως έρθει κάποιος εξτρέμ.... Συνέχεια
Πρόεδρε κρατά Πόνσε ακόμα και με το συμβόλαιο που έχει με τη Ρόμα. Έτσι κι αλλιώς για να βρούμε επιθετικό στην κλάση του τα ίδια χρήματα θα χρειαστούν ίσως και περισσότερα και θα είναι και μεγαλυτερος σε ηλικία. Μας έκατσε λαχείο με τον μικρό μν το πετάξουμε.

per21george - 14/1/2019 22:14

Χαίρετε, δεν είναι από το χέρι μας όπως του Πόνσε, πρέπει να πείσουμε τον μικρό να μείνει στην ομάδα μας και όχι να έχει βλέψεις για αλλά πρωταθλήματα

Kalogreza2121 - 14/1/2019 22:22

Καλησπερα. Για να λέμε και την αλήθεια ένας παικτης με την αξία του και στην ηλικία του θα έπρεπε να έχει βλέψεις για αλλά πρωταθληματα όσο και αν δεν μας αρέσει. Τουλάχιστον να εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια για να τον πείσουμε και να Μν τον χάσουμε για το οικονομικό (το οποίο είναι μεγάλο αλλά άμα θέλουμε παρουσίες στο ch.l οι παίκτες που κάνουν για εκεί αυτά τα ποσά κοστιζουν).

AEKR21kAVALA - 14/1/2019 22:13

Αντε χαμογελασε το χειλακι μας λιγο. Μπραβο στα παιδια!!....οσο για Πονσε τι να πω...απλα κρατηστε τον.

PanosAEK21original - 14/1/2019 22:13

ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΠΟΝΣΕ!!Για πόσο ακόμα θα ψάχνουμε φορ κάθε καλοκαίρι??Κριστιτσιτς παικταρας και φάνηκε από το πρώτο παιχνίδι

FemaleViewOn_AEKnews - 14/1/2019 22:12

Καλέ αυτός θα βγει ΠΡΩΤΟΣ ΣΚΟΡΕΡ!!

Muller - 14/1/2019 22:12

Μια τεσσάρα δεν φέρνει την άνοιξη...

Manos_AEK21 - 14/1/2019 22:10

Παιδιά είμαι και εγώ από τους πολλούς που δεν πάνε τον Μαρίνο Ουζουνιδη αλλά εγώ σήμερα είδα τον Μαρίνο Ουζουνιδη να δουλεύει αλλά Μανολο Χιμένεθ! *Έστησε με πολύ επιτυχία την ΑΕΚ μας αλλά Μανολο Χιμένεθ! και ήτανε πάρα πολύ σωστή η κίνηση του που τοποθέτησε στην θέση του 8αριου τον Πέτρο Μανταλο που έπαιξε εξαιρετικά ο Μανταλος και ταυτόχρονα ήτανε πάρα πολύ θετική - συμαντικη η επιστροφή του Τάσου Μπακασετα... ***Παιδιά μήπως επιτέλους να κάτσουν να τα βρούνε οι παίχτες μας... Συνέχεια και ο Μαρίνος Ουζουνιδης και όλο αυτό να οικοδομηθει με πολύ δουλειά προς το καλύτερο για την ΑΕΚ μας?? εγώ λέω ότι πάρα πολύ καλό θα είναι να γίνει αυτό για να κατακτήσουμε το κύπελλο και να σώσουμε αυτήν την σεζόν ότι μπορούμε να σώσουμε..... ***Ευχαριστώ για την προσοχή σας στο σχόλιο μου αυτό και εννοείτε ότι η κάθε γνώμη - άποψη δεκτή........

Manos_AEK21 - 14/1/2019 22:10

Παιδιά είμαι και εγώ από τους πολλούς που δεν πάνε τον Μαρίνο Ουζουνιδη αλλά εγώ σήμερα είδα τον Μαρίνο Ουζουνιδη να δουλεύει αλλά Μανολο Χιμένεθ! *Έστησε με πολύ επιτυχία την ΑΕΚ μας αλλά Μανολο Χιμένεθ! και ήτανε πάρα πολύ σωστή η κίνηση του που τοποθέτησε στην θέση του 8αριου τον Πέτρο Μανταλο που έπαιξε εξαιρετικά ο Μανταλος και ταυτόχρονα ήτανε πάρα πολύ θετική - συμαντικη η επιστροφή του Τάσου Μπακασετα... ***Παιδιά μήπως επιτέλους να κάτσουν να τα βρούνε οι παίχτες μας... Συνέχεια και ο Μαρίνος Ουζουνιδης και όλο αυτό να οικοδομηθει με πολύ δουλειά προς το καλύτερο για την ΑΕΚ μας?? εγώ λέω ότι πάρα πολύ καλό θα είναι να γίνει αυτό για να κατακτήσουμε το κύπελλο και να σώσουμε αυτήν την σεζόν ότι μπορούμε να σώσουμε..... ***Ευχαριστώ για την προσοχή σας στο σχόλιο μου αυτό και εννοείτε ότι η κάθε γνώμη - άποψη δεκτή........

- 14/1/2019 22:03

Αυτέs τιs υπερβολέs αν δεν γράφατε. Η ομάδα θα φανεί στην συνέχεια και όχι απο ένα παιχνίδι. Και μην ξεχάσουμε πάλι τιs μεταγραφέs (ενα εξτρέμ ρε παιδιά) γιατί θα τα βρούμε πάλι μπροστά μαs , όπωs το καλοκαίρι.

Saxon79 - 14/1/2019 22:09

Πες ένα μπράβο πρωτα και ξαναρχιζεις από αύριο τη γκρινια

krav21 - 14/1/2019 22:27

Saxon79 Ρε μεγαλε,το εχεις ξεχειλωσει πια. Ειμαστε -14 απο τη κορυφη. Εκτος τιτλου απο Νοεμβρη. Τρεις μηνες πονανε τα ματια μας απο αυτα που βλεπουμε. Ειμαστε τεταρτη θεση στο πρωταθλημα και πανηγυριζεις? Τι νομιζεις ειναι η ΑΕΚ,ατρομητος? Καλα τα λεει ο παυλας. Ζητειται συνεπεια και σταθεροτητα. Να παιξει η ΑΕΚ αυτα που μπορει. Ο Ουζουνιδης μεχρι σημερα εχει δειξει ανεπαρκης. Εφοσον τον στηριζει η διοικηση,στο χερι του ειναι να παραξει εργο. Ας κανει εναν πρωταθληματικο... Συνέχεια δευτερο γυρο,ας παρει και το κυπελο απο τις μπουγατσες και εμεις εδω θα ειμαστε να τον χειροκροτησουμε. Αν εσυ εισαι ευχαριστημενος απο τη μεχρι τωρα επιδοση της ΑΕΚ και καλυπτεσαι μονο με τη νικη στα Γιαννενα,τοτε εσυ εχεις το θεμα.

dem21 - 14/1/2019 22:38

Άλλο η κριτική και άλλο η εμπάθεια φίλε μου που καταντάει εμετική... Στους ομίλους του Τσ. Λ ποιός σε έβαλε ή το ξεχνάμε επειδή δεν πήραμε βαθμό;; Από αρχές Νοέμβρη όντως δεν παίζαμε τίποτα αλλά μην τα ισοπεδωνουμε και όλα!! Μέχρι το ματς με το βαζελο με απουσίες πολλες σε όλα τα ματς, η ομάδα έπαιζε πολύ καλά!!

krav21 - 14/1/2019 22:54

dem21 Στου ΤΣου λου σε εβαλε μια ομαδα που ηταν περισσοτερο του Ισπανου παρα του Ουζουνιδη. Θες δε θες,ετσι ειναι.Εκτος και αν πιστευεις πως αρχες Αυγουστου με ενα μηνα δουλεια,προλαβε ο ουζουνιδης να περασει τα δικα του στοιχεια μεσα στην ομαδα. Και αν τα περασε οπως εσυ πιστευεις,πως δικαολογεις οτι ενα τριμηνο σερνομαστε? Και ποια ματς επαιξε καλα ρε φιλε? Μη με τρελλανεις τωρα. Με τα Γιαννενα ειμασταν πολυ μετριοι στο Οακα. Στον Αστερα ας πουμε καλοι. Με πανιωνιο κακο Α... Συνέχεια ημιχρονο,καλο Β. ΣΤη Τουμπα καλοι μπροστα με κακα τελειωματα,χωνι στην αμυνα.Οταν χανεις ετσι 2-0 δεν θεωρεισαι καλος. ΣΤον οφη καλο πρωτο ημιχρονο,κακιστο δευτερο. Με το γαυρο κακοι ειμασταν γενικα. ΣΤον απολλωνα πολυ μετριοι ειμασταν. Με τον αρη βαζουμε γκολ στο 5 και μετα μας παιζει μονοτερμα ο αρης αν θυμασαι. Με το βαζελο,εχει χασει βαθμους ο μπαοκ στο περιστερι και αντι η ΑΕΚ να μασαει σιδερα,δεν κατεβηκε καν να παιξει με αντιπαλο τον μπουζουκι. Με τον Ατρομητο μαυρα χαλια. Στον παναιτωλικο για τα αγρια θηρια ειμασταν. ΚΕρδισαμε τα φοβητρα ξανθη και λαμια στο οακα χωρις να παιξουμε κατι ιδιαιτερο και παρολο που και στα δυο ματς βαλαμε γκολ στο δεκαλεπτο που θα μας επετρεπε να λυθουν τα ποδια και να δειξουμε κατι στο χορταρι. Στη λαρισα παλι ανυπαρκτοι,απο τυχη πηραμε το Χ..... Και μου λες εσυ πως η ομαδα επαιζε πολυ καλα? Απορω πραγματικα τι ακριβως βλεπετε μερικοι.Πολυ καλα επαιξε η ομαδα αποψε μεχρι το 60. ΑΥτο ειναι το πολυ καλα και αυτο ζηταμε να βλεπουμε με βαση το υλικο που εχει η ΑΕΚ. Δεν εχει υλικο η ΑΕΚ να ζοριζεται με τον κισσαμικο. Ελεος δηλαδη.

Δεν χρειαζεται να ισοπεδωσουμε τιποτα εμεις. Η ομαδα ειναι 14 ποντους απο τη κορυφη. Το αντιλαμβανεσαι αυτο? Εγω φταιω για το -14 και για το κακο θεαμα που εχει παρουσιασει η ομαδα? Μακαρι απο σημερα να δουμε κατι διαφορετικο γιατι το προηγουμενο δεν παλευοταν. ΑΛλα να ζητας να μην υπαρχει κριτικη για οσα παρουσιαζει η ομαδα,ειναι τελειως παραλογο. Εφοφον η ομαδα πηγαινε για πρωταθλημα και απο νοεμβρη μηνα ειναι εκτος με αυτο το θεμα,ειναι αποτυχια οπως και να το δεις και χριζει κριτικης. Για να παρεις τιτλο πρεπει να κανεις 2-3 κακα ματς,οχι τρεις μηνες κακα ματς. Εκτος αν ειμαστε ατρομητοι και πανηγυριζουμε με την τεταρτη θεση.

dem21 - 14/1/2019 23:15

Έχεις συνηθίσει εσύ την καλη μπαλα από πέρσι και τον Ισπανό... Με Απόλλωνες, Λαρισες, Τριπολες, Γιάννενα, ζελες... Πραγματικά η κακεντρεχεια σου δεν έχει όρια... Εδώ είπες ότι ο Ισπανός μας πέρασε Τσ. Λ...Εκεί τελειώνει καθε συζήτηση... Πρέπει να πόνεσε πολλούς το αποψινό αποτέλεσμα... Κρίμα γιατί είσαι μεσα σε αυτους και λέτε ότι στηρίζετε με αυτα που γραφετε την ΑΕΚ;; Μόνο κακό κάνετε...

krav21 - 14/1/2019 23:45

dem21 Εσυ εχεις τα κολληματακια σου με τον Χιμενεθ βλεπω.Περαστικουλια σου. Εγω δεν ειμαι ουτε Χιμενεθ ουτε ουζουνιδης. Αλλα επειση μιλησες πριν για αχαριστια,πρεπει να εισαι πολυ αχαριστος ρε παιδακι μου να αναφερεσαι ετσι ειρωνικα σε εναν ανθρωπο που πας εφερε τη κουπα μετα απο 24 χρονια. Μα πολυ αχαριστος και κομπλεξικος μη σου πω. ΑΝτε και καλα μυαλα σου ευχομαι.

- 14/1/2019 22:32

Οταν η πρωταθλήτρια είναι 15 βαθμούs πίσω από την κορυφή σε 16 αγωνιστικέs , μόνο μπράβο δεν μπορείs να πείs φίλε . Η ΑΕΚ δεν είναι λέστερ φίλε και εδώ δεν είναι Αγγλικό πρωτάθλημα !

mikey - 14/1/2019 22:08

Ετσι οπως ξεκινησε να μιλαει ο Ουζουνιδης μετα το τελος του αγωνα στις δηλωσεις με το εεεεεε στην αρχη,

νομιζα οτι θα ξεκινησει να λεει δεν τρεξαμε πολυ μας επηρεασε και το κρυο κτλ κτλ χααχα

Kalogreza2121 - 14/1/2019 22:06

Στο α' ημιχρονο ο μανταλος ήταν ο Μπουσκετς της ΑΕΚ. Μακάρι να το βλέπουμε συχνά εκεί.

Η ηλικία του Γκάλο είναι απλά ένας αριθμός. Πρέπει να αξιολογηθεί η με την αγωνιστική του και να υπάρξει άμεση ανανέωση.

ελπίζω σήμερα να κατάλαβαν μερικοί τι εργαλειο είναι ο Μπακασετας για κάθε προπονητή και δεν άξιζε να απομακρυνθεί για το ενδεχόμενο μήπως έρθει κάποιος εξτρέμ.... Συνέχεια
Πρόεδρε κρατά Πόνσε ακόμα και με το συμβόλαιο που έχει με τη Ρόμα. Έτσι κι αλλιώς για να βρούμε επιθετικό στην κλάση του τα ίδια χρήματα θα χρειαστούν ίσως και περισσότερα και θα είναι και μεγαλυτερος σε ηλικία. Μας έκατσε λαχείο με τον μικρό μν το πετάξουμε.

Zoul - 14/1/2019 22:05

Με συστημα που αλλος προπονητης εδωσε στην ομαδα ταυτοτητα και ψυχολογια νικητη,σωζει την παρτιδα του σημερα ο κυριος Ουζουνιδης.Οφειλω να αναγνωρισω το ισοπεδωτικο ποδοσφαιρο κυριαρχιας σε μια εδρα που διαχρονικα ταλανιζει την ομαδα μας.Ας τα δωσουν ολα στο κυπελλο,πλεον ειμαστε ετη πισω απο Γαυρους στο πρωταθλημα..

ilias87 - 14/1/2019 22:05

Πάρτε 4 παράρτημα του ρωσοποντιου κάι σας εύχομαι να πέσετε...!!

gdmidis59 - 14/1/2019 22:03

I HAVE A DREAM: ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΠΟΝΣΕ. ΑΧ

aekarachios - 14/1/2019 22:01

Αφού καλώς ή κακώς δεν έχουμε εξτρεμ, αλλά έχουμε ποιότητα μπροστά, πρεπει να παίζουμε ενα σύστημα χωρίς εξτρέμ. Το φωνάζουμε εδω και 2 μηνες ότι το 4 2 3 1 δεν τραβαει φέτος. Κάλλιο αργά παρά ποτέ... Συγχαρητηρια σε όλους για τη σημερινή εμφάνιση σε μια δύσκολη παραδοσιακά έδρα. Ελπίζουμε σε ανάλογη συνέχεια. ΜΟΝΟ ΑΕΚ

Odyss_36 - 14/1/2019 22:01

Φυσικά, αυτό το εξαιρετικό ποδόσφαιρο που έπαιξε σήμερα η ομάδα μας δεν το έμαθε σε μια βδομάδα. Τι συνέβαινε όμως και δεν το βλέπαμε πριν; Υπάρχει απαντηση σ’ αυτό το ερώ

τημα;

sakisinter - 14/1/2019 22:01

Αγορά Πονσε χθες!!

Θα κουραστώ να το λέω!!

John1978 - 14/1/2019 22:00

Μοναχά ΈΝΩΣΗΣ!!!

gdmidis59 - 14/1/2019 21:59

ΟΛΟΙ ΟΑΚΑ ΜΕ ΑΣΤΕΡΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ

mv_agusta - 14/1/2019 21:58

Μπράβο στην ομάδα!..καλή συνέχεια να έχουμε..

matthew21r - 14/1/2019 21:58

Πόνσε είσαι παιχταρα μεγάλη!

Nikolaos - 14/1/2019 21:58

1.Δε ξέρω τι θα καταφέρουν οι φετινοί παίχτες αλλά σιγουρα ως τωρα είναι οι καλύτεροι εκφραστές του ‘’ΣΟΥΤΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΣΠΑΣΤΕ ΤΑ ΔΟΚΑΡΙΑ’’

2.Θέλει και τύχη η ζωή που η φετινή ΑΕΚ δυστυχως δεν την είχε,δε λέω ότι θα άλλαζαν πολλα αλλά σιγουρα θα ήταν καλύτερα αν την είχαμε με παοκ ατρόμητο και μπενφικα

depon21 - 14/1/2019 21:58

Θα ξεκαυλώσω από το ποδόσφαιρο που μας χάρισε μετά από καιρό η ΑΕΚ και μετά θα γράψω γιατί όπως έχω πει όταν παίζεις μπαλαρα ( φυσικά όχι ένα παιχνίδι την σεζόν αλλά αρκετά και συνεχόμενα ) φεύγεις γεμάτο από το γήπεδο ακόμα και αν δεν πάρεις κάτι..


ΥΓ Και εξτρέμ θέλει αλλά και πολλές τέτοιες εμφανίσεις για να γυρίσει το κλίμα..... Συνέχεια

ΥΓ1 Αν δεν ήταν ο επόπτης 0-6 θα ήταν...

Marios1986Aekaraaaa - 14/1/2019 21:57

Απο την στιγμη που δεν χρησιμοποιεις τα εξτρεμ που εχεις ειτε για ολους του λογους που ξερουμε ειτε γιατι δεν βρισκουμε στην μεταγραφικη αγορα ,το καταλληλο συστημα ειναι το 3-5-2 οπου τα μπακ σου λειτουργουν κυριολεκτικα σαν εξτρεμ...Εγκλημα να δουμε αλλο συστημα μεχρι να αποκτηθουν τουλαχιστον δυο εξτρεμ βαρβατα...

Μονο ΑΕΚ..

aekos_eikosienass - 14/1/2019 21:47

Μακάρι να είναι αυτό το έναυσμα της αντεπίθεσης. Το ξέρουμε ότι μπορείτε πιστέψτε το!

tasa21 - 14/1/2019 21:57

Αυτό ακριβώς φίλε.

alex_21 - 14/1/2019 21:56

ΑΝΑΣΤΑΣΗ.....Βρηκαμε συστημα απ'οτι φαινεται μας καθεται καλα το 3-5-2

Ρε λες να στρωσουμε με αυτο

αν και ο Πας δεν ειναι και στην καλυτερη κατασταση

alexaekara - 14/1/2019 21:56

Καλό ματς. Καλή ποδοσφαιρική χρονιά να έχουμε ( το ματς της Κρήτης ούτε που θέλω να το θυμάμαι). Χαίρομαι κ για τον Μαρίνο γιατί έδειχνε να έχει "χάσει" την ομάδα... Δεν ξέρω αν είναι καλός ή κακός προπονητής, είναι όμως τίμιος κ του έτυχαν κ πολλά στραβά με ελλείψεις μεταγραφών, τραυματισμούς, θέματα συμβολαίων που δεν τον βοήθησαν. Μακάρι η συνέχεια να είναι ανάλογη !!!

ETSIAPLAAEK - 14/1/2019 21:56

ΙΔΙΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ................ ΑΛΛΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ..........ΚΡΙΜΑ......... ΠΟΣΟ ΧΑΜΕΝΟ ΕΔΑΦΟΣ!!!!!

Lalos21 - 14/1/2019 21:56

Μπράβο στην ομάδα! Δεν το περίμενα η αλήθεια είναι. Μακάρι να συνεχίσει έτσι η ομάδα και να μας διαψεύσει. Και προπάντων να μας διαψεύσει ο Ουζουνίδης. Πάντως κρατάω μικρό καλάθι για τον Μαρίνο. Σε αυτό το σημείο που έχει φτάσει η ομαδα, κάθε ματς είναι τελικός και σε κάθε ματς θα τρίζει η καρέκλα του...

Kostas38 - 14/1/2019 21:55

Πονσε άμεσα ανανέωση δανεισμού η αγορά.

Ksenos21 - 14/1/2019 21:55

Πολυ καλο το οτι η ομαδα εβγαλε αντιδραση, μακαρι να υπαρξει και συνεχεια.Παντως ο Νεναντ ειναι παιχταρας, μολις μπηκε εδειξε με το καλημερα τι παιχτης ειναι.Δυνατος στις μονομαχιες και με πολυ καλο καθετο παιχνιδι.

diogeo - 14/1/2019 21:43

Ωρα 19:30 Ουζουνιδης OUT,Ωρα 21:30 Ουζουνιδης IN..Λιγο εμπιστοσυνη στην ομαδα παιδια ολοι μας.Εχει πολυ δρομο η χρονια ακομα.

krav21 - 14/1/2019 21:54

diogeo Φιλε τι δρομο εχει?? -14 απο τη κορυφη ειμαστε. Πεταξε το πουλακι. Στοχος ειναι να δεσει η ομαδα και να κανει πρωταθληματικο δευτερο γυρο. Να κερδισει εμφατικα μπαοκ και γαυρο. Και να ξεφτιλισει τον μπαοκ στον τελικο κυπελου. Και να παιξει ομορφη μπαλα.

stamaek - 14/1/2019 21:52

3-5-2 και αν πάρουν εξτρέμ 4-3-3. Το κλειδί είναι στο κέντρο με ένα 6αρι και δύο εσωτερικά χαφ. Ταιριάζει γάντι στο υλικό της ομάδας και φέρνει ισορροπία σε άμυνα και επίθεση, με μικρές αποστάσεις και πολλές επιλογές.

Όχι στα δύο 6αρια που δεν κυκλοφορούν την μπάλα με τίποτα.

Μπράβο στην ομάδα για σήμερα, ελπίζουμε σε διάρκεια

spiros61 - 14/1/2019 21:52

Εμένα μου άρεσε κ ο Αλεφ

mark - 14/1/2019 21:52

Που το πατε ρε μαγκες???

BYZANTIN - 14/1/2019 21:52

ΚΑΛΑ ΓΕΛΑΩ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΛΑΚΗ. ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΤΟΝ ΚΛΑ(Ν)ΟΥΣ ...

Odisseas23 - 14/1/2019 21:52

Δεν υπάρχει λόγος να το παλέψει η ομάδα παραπάνω με τον ουζουνιδη. Κέρδισε όσα μπορούσε και έχασε τα σημαντικότερα. Ας ελπίσουμε στο κύπελλο να το πάρει και να φύγει με ψηλά το κεφάλι. Η ομάδα τους εύκολους τους κερδίζει. Τους δύσκολους δεν μπορεί και φταίει ο ουζουνιδης. Έχει ταβάνι ως προπονητής φαίνεται... Ούτε η περσινή ομάδα είχε τους υπερπαικτες. Αν κρατήσει αυτό το 3 5 2 και αλλάξει εντελώς η εικόνα τότε πάω πάσο.... Συνέχεια
.

krav21 - 14/1/2019 21:51

Αποψε τελειωσε το ματς και νιωθω χορτασμενος. Ειδαμε ωραια μπαλα και προσπαθεια. Και δεν εχει να κανει με το αποτελεσμα. Και στον οφη ηρθε 0-3 αλλα ειμασταν κακοι γενικα ειδικα στο Β ημιχρονο. ΑΠοψε ηταν ενα καταπληκτικο Α ημιχρονο και μεχρι το 60' πολυ καλη αποδοση. Ελπιζω μετα το 60 να ηταν συντηρηση και οχι γιατι ελειψαν παλι οι ανασες. Γενικα ομως ολο αυτο που συμβαινει στην ΑΕΚ δεν ειναι νορμαλ.ΑΠο τις εμφανισεις με Λαρισα και κισσαμικο που ποναγανε τα ματια μας,παμε στο αποψινο... Συνέχεια που κενταγαμε. Σηκωνω τα χερια ψηλα. ΕΝα ειναι το ζητουμενο. Το πρωταθλημα πεταξε,παει. Και ειναι αποτυχια γιατι το χανουμε απο αυτον τον αθλιο μπαοκ και τον κακο γαυρο. Το θεμα ειναι η ομαδα απο εδω και περα να δειξει σταθεροτητα και πως το σημερινο δεν ηταν πυροτεχνημα. Μακαρι να συνεχισουμε με σερι νικων με Αστερα,μεσα στο νιονιο,με παοκ και οφη εντος και ενα ωραιο διπλο στο τηγανι. Τα εχουμε ξαναπει. Οι ΑΕΚ εχει πολυ καλο υλικο ειδικα για Ελλαδα. Εχουμε πολυ ποιοτητα. Δεν ειναι δυνατον να δυσκολευομαστε με λαρισες,Αγρινια,βαζελους,ατρομητους κτλ. Ο Ουζουνιδης βηηκε αρκετα συγκαταβατικος και ηρεμος στις δηλωσεις του. ΠΕριμενα λογο εγωισμου να βγαλει το αχτι του για το κραξιμο που εχει πεσει. Πολυ καλα εκανε και κρατησε αυτους τους τονους. Το σημερινο δεν ειναι αρκετο. Ζητειται συνεχεια και συνεπεια. Η ΑΕΚ μπορει να παιξει πολυ καλη μπαλα και αδικουνε ολοι στην ομαδα τους εαυτους τους. Περιμενω πως και πως να δω την ομαδα στον αγωνα με τον Αστερα.

gdmidis59 - 14/1/2019 21:51

ΟΛΟΙ ΟΑΚΑ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕ ΑΣΤΕΡΑ.

stevepyr - 14/1/2019 21:51

Το ελεγα απο χθες....

Παμε για ευρεία νικη.

Οι ομαδες δε μπορουν να συγκριθούν!

Οι επιστροφες, παραμονη Σιμοες και με ενα σουπερ εξτρεμ, η ομαδα θα συνελθει.

Μπραβο για το σπουδαιο ματς, θυμιζω οτι περυσι ειχαμε ερθει Χ εκει και στηριζουμε την ομαδα για... Συνέχεια τον εφικτο στοχο κυπελλου και δευτερης θεσης.

Παιξαμε σαν πρωταθλητες και ετσι πρεπει να συνεχίσουμε...

Ο Κριστισιτς δειχνει μπαλαδοφατσα, ο Τάσος παρα την απουσία εδειξε ποσο χρησιμος ειναι,αλλα αυτος ο Αλεφ ειναι ο πιο light παικτης!

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

MarkoLivaja - 14/1/2019 21:50

Έγκλημα αν δεν μείνει ο Πόνσε.Τα 6 εκατομμύρια είναι λίγα για παίχτη 21 χρονών που σου έχει βάλει 9 γκολ σε μισή σεζόν.

papadates21 - 14/1/2019 21:50

Χαμηλά τον πήχη, η ομάδα θα κάνει ταμείο στο τέλος, φυσικά πρωτάθλημα δεν υφίσταται, μεγάλη υπόθεση όμως να σώσουν τη χρονιά με ένα τίτλο και κυρίως να μην ακυρώσουν αυτά που πέτυχαν περισυ.

Miro2 - 14/1/2019 21:50

Ροντρίγκο γκαλο ωραίος με χάλια αντίπαλο αλλά ήταν καλός και άλλοι ήταν καλοί αλλά για αυτόν χαίρομαι ιδιαίτερα μακάρι να μείνει στην ομάδα

jamesR21 - 14/1/2019 21:50

Πραγματικά δεν με ενδιαφέρει ποιος έχει δίκιο ποιος άδικο αυτό που είδα σήμερα και ειδικά στο πρώτο ημίχρονο είναι αυτό που γουστάρω, ελπίζω να συνεχιστεί, Α.Ε.Κ άραα

billver1974 - 14/1/2019 21:49

Η καλύτερη φετινή ΑΕΚ με διαφορά ...

Πονσε είσαι παικταρα κάντε την υπέρβαση !!!

Miro2 - 14/1/2019 21:49

Ροντρίγκο γκαλο ωραίος με χάλια αντίπαλο αλλά ήταν καλός και άλλοι ήταν καλοί αλλά για αυτόν χαίρομαι ιδιαίτερα μακάρι να μείνει στην ομάδα

Aek21Aek21 - 14/1/2019 21:49

Ελπίζω να μην γίνει κανένα έγκλημα και να μην συνεχιστεί το 3-5-2 ! Δεν έχουμε εξτρέμ και ο μπακακης δεν μπορεί να βγάλει σέντρα οπότε 3-5-2 με αγορά ενός εξτρέμ τώρα η το καλοκαιρι

Rodosmaik - 14/1/2019 21:48

Τελικά τον νέο προπονητή μας τον έφερε ο...

ΟΥΖΟΥΝΊΔΗΣ...!!!

mn21 - 14/1/2019 21:47

Απο το λιγο που ειδαμε τον Κριστιτσιτς ο ανθρωπος ειναι μέσος που βλεπει πολυ γηπεδο, θεωρω πως ο Σιμοες διπλα του θα ηταν ο καλος παικτης που γνωριζαμε τοσα χρόνια!!! Τελος πολυ καλη η ομαδα στα πρωτα 45 στο δευτερο εννοειται πιο χαλαρη αλλα νομιζω πως φαινεται επισης οτι η ομαδα ειναι απροπονητη και οι παικτες δεν αντεχουν πανω απο 60 σε αυτο το τεμπο!! Ελπιζω στα καλυτερα κι ας γινει σωστη δουλειά για να μπουν οι βασεις για του χρονου!!! ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ

ioannis64AEK - 14/1/2019 21:47

Μάλλιασε η γλώσσα μας από τον Οκτώβρη ότι αφού δεν πήραμε τον Ραντόγια κι αφού ο Σιμόες ήταν ντεφορμέ, έπρεπε να παίζουμε με τρια χαφ (ή 4-3-3 ή 3-5-2) και ότι δεν μπορείς να παίζεις 4-4-2 χωρίς να έχεις ούτε ένα εξτρεμ! Τελικά άλλαξε το σύστημα τον Γενάρη κι αφού έχουμε χάσει ήδη τους 2 από τους 3 στόχους μας... Ίσως είναι π πρώτη φορά που ένας θρίαμβος της ομάδας δείχνει τις ευθύνες του προπονητή το προηγούμενο διάστημα.

O XSEROLAS - 14/1/2019 21:46

3-5-2 ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΕΚ ΡΕ ΜΑΡΙΝΟ...ΤΟ ΠΙΟ ΤΑΙΡΙΑΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΕ ΜΑΡΙΝΟ;;; ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ 3-5-2 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ....

armag21 - 14/1/2019 21:45

Ας παίζει συνέχεια το "κεφάλι του" αν παίζουμε έτσι όπως σήμερα. (Χιούμορ)

Para21 - 14/1/2019 21:45

Αυτή την ΑΕΚ θέλουμε να επουμε, με τέτοιο σχηματισμό και τέτοιο πάθος...χαμηλά το κεφάλι έχουμε. Πολύ δρόμο ακόμα, φέτος επιβάλλεται να πάρουμε το κύπελλο... Πονσε κάρφωσε ένα τέτοιο γκολ μέσα στο τηγανι να μείνουν αγάλματα 30.000 πρόβατα

BYZANTIN - 14/1/2019 21:45

Ρε Πό(ν-ρ)σε τι έκανες σήμερα. MVP ο κερατάς, τους έβγαλε τη γλώσσα μιά πιθαμή. Άντε να σε χαρώ...πάρε μπρος και μάμα τους !!!!!!!

Portiero - 14/1/2019 21:44

Ουζουνιδη, μονο μην αλλαξεις συστημα. Ειναι τελειο με τα δυο δεκαρια για τετοια ματς και με Κριστιτσιτς βασικο (και ενδεχομενος Σιμοες) σε πιο απαιτητικα και ντερμπυ πιο ασφαλες

gdmidis59 - 14/1/2019 21:41

ΟΠΩΣ ΔΕ ΚΡΙΤΙΚΑΡΑΜΕ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΝ ΚΟΟΥΤΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕ ΤΟΝ ΘΕΟΠΟΙΟΥΜΕ. ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΝΤΟΣ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΑΤΣ. ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ. ΟΛΟΙ ΑΕΚ

ΕΠΟΜΕΝΟ