279 ΣΧΟΛΙΑ

Θεμέλιο πρόκρισης με Μάνταλο

Πρώτο βήμα για τον τελικό από την ΑΕΚ, νικώντας 1-0 τον Ατρόμητο, που δεν πέρασε τη σέντρα στο ΟΑΚΑ - Το aek365 είναι στο Στάδιο και σας μεταφέρει παραλειπόμενα και LIVE το ματς

H Brink’s Hellas ΠPOΣΛAMBANEI AMEΣA ΦYΛAKEΣ AΣΦAΛEIAΣ ΣTHN ATTIKH.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ H KAΛEΣTE ΣTA THΛ. 2110130604-5

Σκορ πρόκρισης για τον τελικό του κυπέλλου πήρε η ΑΕΚ απέναντι στον Ατρόμητο, η οποία ναι μεν θα μπορούσε να «κλειδώσει» από απόψε την συμμετοχή της στο παιχνίδι της 7ης Μαΐου, βάσει των ευκαιριών που έχασε στο ματς, ωστόσο και το 1-0 του πρώτου αγώνα, την κάνει φαβορί για την διεκδίκηση του κυπέλλου. Σκόρερ, ο Πέτρος Μάνταλος στο 73’ μετά από σέντρα του Αραβίδη, ενώ είχε σπουδαίες ευκαιρίες με Μπαρμπόσα και «Άραβα», σε ένα ματς απόλυτης κυριαρχίας μέσα στο γήπεδο. Με τον Μπαρόχα θεατή (έπιασε πρώτη φορά τη μπάλα στο 28’), με κατοχή που έφτασε ακόμα και στο 80’ και τον Ατρόμητο να έχει στήσει… πούλμαν στην περιοχή του από το πρώτο λεπτό της αναμέτρησης και να μην μπορεί να «χτυπήσει» ούτε στην κόντρα επίθεση, η Ένωση είχε την υπομονή να πάρει το αποτέλεσμα που ήθελε και να βάλει τις βάσεις για να «σφραγίσει» σε μία εβδομάδα τη συμμετοχή της στον τελικό της 7ης Μαΐου.

Το ματς

Με τη «συνταγή» που είχε παρατάξει και στην πρώτη θητεία του ως υπηρεσιακός τεχνικός της ΑΕΚ, κατέβασε στο γήπεδο την Ένωση ο Στέλιος Μανωλάς. Με σύστημα 4-2-3-1 και τον (πολύ ορεξάτο) Μάνταλο ως ελεύθερο πίσω από τον Αραβίδη, έδωσε μία πιο επιθετική πνοή στην ομάδα που από το πρώτο λεπτό μπήκε πολύ δυνατά, πίεζε σε όλα τα μήκη και πλάτη του γηπέδου, θέλοντας να πετύχει ένα γρήγορο γκολ.

Ωστόσο, η ΑΕΚ βρήκε μπροστά της από το πρώτο λεπτό, μία ομάδα που αμυνόταν μαζικά και δεν… ξεμύταγε από τα όρια της περιοχής της. Είναι χαρακτηριστικό πως ο Μπαρόχα έπιασε τη μπάλα με τα χέρια, για πρώτη φορά στο ματς, στο 28’ ενώ η μοναδική φορά που χρειάστηκε να επέμβει ήταν στο 36’ σε χλιαρό σουτ του Γροντή μέσα από την περιοχή.

Αντίθετα, η Ένωση με σωστή κυκλοφορία της μπάλας, με υπομονή και παιχνίδι από τα άκρα για να δώσει πλάτος, προσπαθούσε να βρει τρόπο να ανοίξει την καλά οργανωμένη άμυνα των φιλοξενούμενων. Όμως οι χώροι ήταν περιορισμένοι, για αυτό και η κατοχή της μπάλας έφτανε στο επίπεδο του 80%. Παρ’ όλα αυτά η ΑΕΚ είχε τουλάχιστον δύο τεράστιες ευκαιρίες για να ανοίξει το σκορ, αλλά και άλλες… μικρότερες, που αν στην τελική ενέργεια οι ποδοσφαιριστές της ήταν πιο ψύχραιμοι, θα είχαν δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για να σκοράρουν. Όπως το αψυχολόγητο σουτ του Μάνταλου στο 9’ που από το σημείο του πέναλτι έστειλε τη μπάλα πολύ ψηλά άουτ.

Οι κυριότερες ευκαιρίες ήταν με τον Αραβίδη στο 12’ όταν μετά από σέντρα έπιασε την κεφαλιά, ο Μπάρκας έδιωξε ασταθώς με τον «Άραβα» να συνεχίζει τη φάση όμως πριν στείλει τη μπάλα στα δίχτυα, παρενέβη ο Κοντοές και απομάκρυνε σε κόρνερ. Όσο για την ακόμα μεγαλύτερη, ήρθε στο 32’ με τον Μάνταλο να κυνηγάει μία χαμένη μπαλιά, να κλέβει τη μπάλα από τον τελευταίο Λαζαρίδη, όμως το πλασέ που επιχείρησε σταμάτησε στο πρόσωπο του Μπάρκα, που είχε προλάβει να κάνει την έξοδό του, στα όρια της περιοχής.

Η Ένωση πίεσε για 45 λεπτά τον Ατρόμητο, γύρναγε τη μπάλα γύρω από την περιοχή, όμως δεν λίγο η έλλειψη καθαρού μυαλού στην τελική ενέργεια και λίγο η έλλειψη κινητικότητας των επιθετικών της, για να τροφοδοτηθούν ή να ανοίξουν χώρους, κράτησαν το μηδέν στο πρώτο μέρος.

Με υπομονή ήρθε το γκολ

Με τον Μπαρόχα θεατή και τη μπάλα μόνο σε πόδια των ποδοσφαιριστών της ΑΕΚ, ξεκίνησε και το δεύτερο μέρος, που ήταν μία από τα… ίδια με το πρώτο. Η Ένωση έκλεισε από την αρχή τον Ατρόμητο στην περιοχή του και έχασε μία ακόμα απίστευτη ευκαιρία για να ανοίξει το σκορ, μόλις στο 48’. Μετά από εξαιρετική συνεργασία Μάνταλου και Ντίντακ, ο Ισπανός έκοψε τη μπάλα στο σημείο του πέναλτι, εκεί όμως που ο Μπαρμπόσα δεν πλάσαρε σωστά και έστειλε τη μπάλα ψηλά άουτ.

Πριν τη συμπλήρωση μίας ώρας αγώνα, ο Μανωλάς θέλησε να αλλάξει τα πράγματα στην επίθεση και αντικατέστησε τον Βάργκας, με τον Τζιμπούρ, τοποθετώντας τον Αλγερινό στην κορυφή της επίθεσης και φέρνοντας τον Αραβίδη στα άκρα. Όμως ούτε και τότε φάνηκε να αλλάζει κάτι επιθετικά, με τα λεπτά να περνούν και το άγχος να γίνεται ολοένα και πιο φανερό στις κινήσεις (και στις αποφάσεις) των ποδοσφαιριστών της ΑΕΚ. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι το 70’ μοναδική αξιοσημείωτη στιγμή ήταν ένα μακρινό σουτ του Σιμόες που πέρασε λίγο άουτ.

Τελικά, η πίεση από την αρχή του ματς, απέφερε καρπούς. Μετά από υπέροχη προσωπική ενέργεια του Αραβίδη, σέντραρε στην καρδιά της περιοχής, εκεί όπου ο Μάνταλος με κεφαλιά έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα, δίνοντας προβάδισμα πρόκρισης στην ΑΕΚ.

Έχοντας πλέον πετύχει το γκολ που ήθελε και με το μηδέν στην άμυνα, η Ένωση συνέχισε το παιχνίδι κατοχής μπάλας, περιμένοντας την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί τους χώρους που της έδωσε ο Ατρόμητος μετά το τέρμα που δέχθηκε, για να «κλειδώσει» και την πρόκριση. Τελικά αυτό δεν ήρθε και η ΑΕΚ πάει στο Περιστέρι, μία εβδομάδα αργότερα, για να «σφραγίσει» εκεί τη συμμετοχή της στον τελικό του κυπέλλου.

ΟΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ:

ΑΕΚ: Μπαρόχα, Γκάλο, Λαμπρόπουλος, Κολοβέτσιος, Ντίντακ, Σιμόες, Γιόχανσον, Μάνταλος (80’ Κορδέρο), Βάργκας (57’ Τζιμπούρ), Μπαρμπόσα (86’ Μπουονανότε), Αραβίδης 

ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ: Μπάρκας Κιβρακίδης, Λαζαρλίδης, Κοντοές (88’ Φυτανίδης), Μπιτόλο, Ουσέρο, Ούμπιδες, Ματέι, Γροντής, Μπρίτο (68’ Στόιτσεφ), Λε Ταλέκ (78’ Παπαδόπουλος)

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΕΚ - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ LIVE ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΚ365 ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

18.59 Επίσημη είσοδος των ομάδων

18.46 Ολοκληρώνουν οι δυο ομάδες το ζέσταμά τους και πηγαίνουν στα αποδυτήρια

18.37 Σε εξέλιξη η προθέρμανση των δυο ομάδων

18.30 Με αρκετούς πρώην παίκτες του στην ΑΕΚ μίλησε ο Τραϊανός Δέλλας πριν το ματς. Το ίδιο συνέβη και με τον Γροντή ο οποίος είχε θερμές χειραψίες και πειράγματα με πρώην συμπαίκτες του. 

18.14 "Πηγαδάκια" έστησαν πριν το ματς οι Μπακάκης και Μπουρουτζίκας, όπως και ο Βασίλης Μπορμπόκης με τον Μπράνκο Μιλοβάνοβιτς

18.09 Τον Τόμας Πέκχαρτ άφησε εκτός 18άδας την τελευταία στιγμή ο Μανωλάς

18.05 Εξαιρετικές οι καιρικές συνθήκες για ποδόσφαιρο

18.04 Άδειο το ΟΑΚΑ είναι... εντελώς κρύο φυσικά και η ατμόσφαιρα στο Στάδιο μόνο ημιτελικό Κυπέλλου δεν θυμίζει φυσικά.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
thgiannop - 21/4/2016 09:01

Α να χαθείς, παλιο-Μανωλά, που έβαλες τους παίχτες στη θέση τους


και έπαιξες ορθολογικά


και νίκησες... Συνέχεια

και έκανες τον Ατρόμητο (που είναι σε καλό φεγγάρι) να μην κάνει ευκαιρία


και έπαιξες λίγη μπαλίτσα με τους ίδιους παλιό-παίχτες, που άκουγαν τα εξ αμάξης...


Επίσης, αν χαθείς, παλιό-Μανωλά που έβγαλες έξω τον Μπεκεμπάουερ Άρθο...

eldimo21 - 21/4/2016 08:53

Η ΑΕΚ εχει προβληματα και αφορουν καθαρα το οργανωτικο κομματι και το επικοινωνιακο, ο μεταγραφικος σχεδιασμος ειναι ανυπαρκτος και ο επικοινωνιακος τομεας ο χειροτερος που θα μπορουσε να υπαρξει.

Τωρα για τον Πογετ δεν λυπηθηκα κιολας ουτε και για τον Δελλα οταν εφυγε, θεωρω τον Μανωλα πολυ μεγαλυτερη προσωπικοτητα και απο τους δυο ασχετα αν ειναι υπηρεσιακος η οχι, ο Πογετ επαιρνε ενα... Συνέχεια ντερμπι και μετα εκανε τρεις γκελες συνεχομενες, ο Δελλας δεν θα επαιρνε ποτε ντερμπι και ηταν μονιμως φοβισμενος!

Παντως για να εχουμε ασφαλη εικονα για εναν προπονητη οποιος κι αν ειναι αυτος θα πρεπει να σετελεχωθει η ομαδα με παικτες που αρμοζουν στο επιπεδο της και οχι με μπαλωματα, επισης με ενα παιχνιδι και μια νικη επι του ατρομητου δεν δικαιολογουνται οι διθυραμβοι για καποιους παικτες και την ομαδα γενικοτερα!!!

manosOranje - 21/4/2016 08:41

Με σκασμενο κεντρο καλυτερα 4-3-2-1 να γυρισει και τον IceMan με τον IronMan ενα γκολ θα το βαλουμε ειτε με πεκχαρτ ή Αραβα ή Ραμαζανι να παμε τελικο και να κερδισουμε και playoff εστω και με μισο γκολ να μην χαθει η χρονια και η Ευρωπη και ας πονεσουν τα ματια μας .Του χρονου εαν παρουμε προπονητη και κανουμε 4-5 μεταγραφες να μπορουμε να παμε σε 3-4-3 ή 4-4-2 τωρα δεν μπορουμε με το ροστερ που εχουμε.ΑΕΚ στα ομορφα ΕΝΩΣΗ στα δυσκολα.

Frappogalo_1924 - 20/4/2016 21:56

Κομποτης - ΑΕΚ 3-0 750 σχολια


ΑΕΚ - Ατρομητος 1-0 ημιτελικα κυπελλου 200 σχολια

MARINΕR - 21/4/2016 08:28

Καινουργιο επαγγελμα: σχολιομετρης η σχολιοκαταμετρητης.

Φιλε με ΑΣΕΠ μπηκες;

sliver21 - 20/4/2016 23:35

αεκ-κομποτης 3-0 δεν προβλεπεται αεκ ατρομητος 1-0 επιβαλεται, αυτη ειναι η διαφορα για τα σχολια

kris - 20/4/2016 23:18

αν καταλαβα προτείνεις οταν ειμαστε εκνευρισμένοι να κλεινουμε το pc. Ισως να χεις και δικιο.

τωρα για το σημερινο τι να γράψουμε? νικησαμε οπως αναμενόταν

christos_aek - 20/4/2016 22:26

Ημασταν γηπεδο τωρα θα γραψουμε

Frappogalo_1924 - 20/4/2016 22:57

Χαχαχαχαχαχα φιλε 1000 λαικ απο μενα

christos_aek - 20/4/2016 23:30

:)

Nikdi21 - 20/4/2016 22:25

Τα 150 όσο ήταν 0-0

Μετα λιγόστεψαν !!!

Είμαστε άξιοι της μοίρας μας

dimerits - 21/4/2016 07:30

Το ότι μπήκε ένα γκολ δεν αναιρεί την εικόνα της ομάδας η οποία θέλει ενίσχυση και μεταγραφές ουσίας ποιός διαφωνεί σ΄αυτό???? δλδ επειδή φωνάζουμε για μεταγραφές είμαστε γαύροι???? Σας αρέσει η ομάδα???? Σας αρέσει ότι μας κορόιδευε ο Κομπότης???? δεν γουστάρετε κριτική??? Αρά κάποιοι άλλοι μικραίνουν την ΑΕΚ όχι εγώ

dimerits - 21/4/2016 07:27

Επειδή κάποιοι στα σχόλια μου άρχισαν τα κλασικά γαυράκο κλπ Αν είμαι ΑΕΚ το ξέρω πολύ καλά εγώ δεν χρειάζεται να μο το πει κάποιος και αν δεν σας αρέσει η κριτική τότε εσείς έχετε νοοτροπία γαύρου.

aekman911 - 21/4/2016 07:08

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΙΑ.ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΗΤΑΝ ΜΑΤΣ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΚΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ.ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ.Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΟΓΙΕΤ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ...VAMOS AEK

Lexritis21 - 20/4/2016 20:03

Κατοχή Υπέρ : 80%

Μπροστά από την περιοχή μας.

Ρε μάγκες τι ζητάνε τα μ@λ@κισμέν@ για να θυμηθούνε τι σημαίνει ποδόσφαιρο..

Δεν μπορώ να το χωνέψω πως δεν μπορούμε να αλλάξουμε 5-6 μπαλιές μπροστά από το κέντρο..

Τσούκου-Τσούκου-Τσούκου-Τσούκου..ΠΙΣΩ Η ΜΠΑΛΑ.... Συνέχεια
Μαύρη μαγεία μας έχουνε κάνει....

enosi2121 - 21/4/2016 06:59

Ρε φιλε που μιλας για τσουκου τσουκου....εχεις δει οτι ο Ατρομητος εχει βαλει και το πουλμαν μπροστα απο το τερμα;;;;;

Εχεις δει οτι οταν περνανε τη σεντρα ανοιγουν σαμπανιες στον παγκο τους;;;;;

ΔΕΝ παιζονται ευκολα τετοιες ομαδες....και η ΑΕΚ σημερα παιζει οπως χρειαζεται για να κερδισει....εκτος κι αν νομιζεις οτι εχουμε Μεσι Νειμαρ και Σουαρες για να διαλυουμε καθε αμυνα....... Συνέχεια
Προς Θεου πια......

cataek - 20/4/2016 20:15

Σσσσσστ!! Μην τουs ξυπναs ,ειναι ευτυχισμενοι...τουs αρεσει αυτο που βλεπουν, το θεωρουν και ελκυστικο..

Dikefalos2 - 20/4/2016 20:33

Επειδή εγώ είπα τη λέξη ελκυστικό, το είπα για το πρώτο τέταρτο. Τώρα ΓΚΟΟΟΟΟΟΛ

Lexritis21 - 20/4/2016 21:24

ΜΑΓΚΕΣ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ !

ασταδιαλα επιτελους,μπραβο ΠΕΤΡΑΝ

Tsikrikis_21 - 21/4/2016 02:22

Εγω ειδα σημερα κατι που ελειπε απο την ομαδα. Επιθετικοτητα απο το πρωτο δευτερολεπτο. Ειδα εναν Τζιμπουρ να προσπαθει πιο ουσιαστικα και να εχει κλασσικοτερες ευκαιριες. Πιστευω οτι στον τελικο θα δυσκολευτουμε πολυ, ομως αν ειμαστε ΑΕΚ οπως πρεπει θα παρουμε το κυπελλο πανηγυρικα. Ευχομαι να πανε ολα καλα οπως κ σημερα αν και καρδιοχτυπησα οσο περνουσε η ωρα. Ο Στελιος εχει εντονο το στοιχειο που θελει η ΑΕΚ και αυτο ειναι οτι η αυρα του ειναι ΑΕΚ. Μονο ετσι θα παει μπροστα αυτη η... Συνέχεια ομαδα, και οποιοσδηποτε αλλος προπονητης αν δεν μπορει να μεταδοσει αυτην την αυρα τοτε χανουμε σε ηθικο σαν παικτες και μετα σε φιλοσοφια!

Ispanos - 21/4/2016 02:10

H omada thelei toulahiston 7 pehtes protoklasatous. Terma, aristero kai deksi back, enan megalo stoper min po duo , aristero kai deksi half kai ena toulahiston epithetiko klasis.

Ehei pesei toso to epipedo pou kanoume niki me nekrous kai pernoume elpides kai leme oti pame kala.

Kai pio vasiko theloume proponiti pou tha doulepesei anepireastos kai oi eisigiseis tou tha ginoun pragmatikotita. Me pehtakia kai pseutometagrafes den kanoume omada. Giati kai ton gouardiola na feroume me tetious pehtes pou ehoume den pame pouthena.

Kai min sugrinoume tin AEK me pouthenades tupou pao kai paok gia na pernoume kouragio.... Συνέχεια
Eidika an ontos kimithei o theos kai dialithei h paraga prepei na eimaste etimoi gia na apoteliosoume ton gay.

dimerits - 20/4/2016 20:43

Για τα μπάζα είναι η ομάδα για τα μπάζα κυριολεχτικά με την δεύτερη πάσα έχουν χάσει την μπάλα και συνέχεια την γυρνάνε πίσω η κακοποίηση του ποδοσφαίρου σε όλο της το μεγαλείο και έχουμε και αγώνα στον ατρόμητο ε ρε γλέντια που θα κάνουμε το ερχόμαστε τελικά μας έγινε εφιάλτης

aek_apo_palia_40xil_diark - 21/4/2016 01:23

10 likes = 5 accounts belonging to the same idiot

FILIP - 20/4/2016 21:58

γαυρακη dimerits στο πηρεα να πας γραφης

kitrinos_21 - 20/4/2016 21:36

Εχεις γραψει τις ιδιες αηδιες πανω απο δεκα φορες.. Αν σας δινουν χαρτζιλίκι για να γραφτε στο σαιτ μας εχει καλως.. το διασκεδάζουμε κιολας.. αν το κανετε τσαμπα ειστε για τα πανηγύρια...

akisaekara - 20/4/2016 21:17

αντε ρε γαυρε φυγε από δω λεμε! άλλο ματς ειδες!γαυρακο! μην ξαναμπεις στο σαιτ μας

Alegolas - 21/4/2016 01:19

Το ρόστερ είναι για 4-2-3-1 και σήμερα φάνηκε για τα καλά αυτό..

aek_apo_palia_40xil_diark - 21/4/2016 01:16

Το 1/3 των σχολείων σε νίκη απ' ότι σε ήττα..Κρύφτηκαν τα σαλιγκάρια..Έλα πάμε τώρα γερά..FORZA AEKARA

kakomoytsoynos - 21/4/2016 00:50

Διαβαζω φταιει ο ενας ο αλος για αυτους που μπουκαρανε και κανανε επεισοδια με τον Ατρομητο και μας στοιχησε την δευτερη θεση στην κανονικη περιοδο και καποια παιχνιδια χωρις κοσμο δεν μηλαει κανεις να το κοιταξουμε αυτο μην περναει ντουκου και ειναι η δαυτερη φορα μην ξεχναμε το περσινο στο κυπελο που στερισαν τις λιγες πιθανοτητες να πανε το παιχνιδι στην παραταση.

Dikefalos2 - 21/4/2016 00:28

Έγινε το πρώτο βήμα. Όχι όπως θέλαμε, δηλαδή με 1-2 γκολ παραπάνω, αλλά έγινε. Μένουν άλλα 8 παιχνίδια για να δούμε τί κάναμε φέτος.

ΑΕΚάρα ρε!!!!!

bladerunner21r - 21/4/2016 00:28

υπηρξε βελτιωση ως προς την διαθεση...ευκαιριες για ...τιτλο μερικοι μπορει να μην ξαναεχουν κ τωρα απεχουν μολις 2 ματς απο εναν.....κ μαλιστα μεσα σε λιγες μερες θα κριθει οποτε πρεπει αγαπητοι παιχτες να πραξετε το αυτονοητο...να δωσετε το 100%...καλα κ τα playoff αλλα....ο τιτλος ειναι τιτλος...τελος ..κ εκει πρεπει να εστιασετε τωρα....ολοι...παμε κ το μπασκετ γερα το Σαββατο ....πλεον απαντες κρινονται....παντου....ξυπνηστε κ...δικαιωθειτε...η΄οχι..στα ποδια κ στα χερια σας... Συνέχεια ειναι....

zacaek1971 - 21/4/2016 00:21

Αυτή είναι Ή ΑΕΚ φέτος ...καταλαβαίνω την ανυπομονησία να δούμε καλύτερη μπάλα αλλά από τη στιγμή που δεν διαθέτουμε πολλά εκατομμύρια η ομάδα θα φτιαχτεί σιγά σιγά. Και αυτό δεν είναι κακό. Γίνεται κακό για κάποιους οί οποίοι πιστεύουν ότι όλα πρέπει να γίνουν με τη μια και γρήγορα. Η ομάδα χρειάζεται στήριξη και όχι καχυποψία για υποχθόνια ενέργειες ανθρώπων που τελειώνει το όνομα τους σε ιτσ κ.Α. τέτοια. Αυτοί οι άνθρωποι είναι αεκτζηδες και αυτούς εχουμε .Λάθη έγιναν και... Συνέχεια θα γίνουν κι άλλα.

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΟΣ ΑΕΤΟΣ - 21/4/2016 00:20

Και φυσικα πανω απ' ολα ΑΕΚΤΖΗΣ, που σιγουρα ποναει για την ομαδα!

Μην το ξεχναμε, εχει κι αυτο τη σημασια του ...

optimous21 - 21/4/2016 00:18

ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕΣΙ, ΡΟΝΑΛΝΤΟ , ΝΕΙΜΑΡ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΜΙΑ ΥΠΟΔΕΕΤΣΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ !!! ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΤΣΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΕΚ , ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΛΟΝΗΣ , ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ, ΛΕΒΑΔΙΑΚΟΥ ΚΤΛ , ΑΠΛΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΟΥ ΠΑΙΚΤΕΣ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΠΧ ΜΑΝΤΑΛΟΣ !!! Ο ΑΛΛΟΣ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΓΙΕΤ ΕΚΑΝΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟ , ΝΑΙ ΜΑΣ ΤΥΦΛΩΣΕ , ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΟΡΝΙΘΟΣΚΑΛΙΣΜΑΤΑ , ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΤΕΛΗΓΕ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ Η ΟΜΑΔΑ 5-5-1... Συνέχεια ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΡΟΥΤΖΙΚΑ ΣΤΑ ΧΑΦ !!!! ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ ...... ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΝΗ ΑΚΟΥΣ ;;;;;;ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΝΗ !!!!!! ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ : ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΙΣΧΥΣΗ 5-6 ΠΟΛΥ ΚΑΛΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΙ ΕΤΣΙ , ΕΙΠΑΜΕ !!!! Ο ΤΥΠΟΣ ΕΙΧΕ ΧΑΣΕΙ ΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ ΜΑΛΟΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ , ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡ,ΟΛΟ ΠΟΥ ΚΑΤ ΕΜΕ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΝΟ ΜΠΑΚΑΚΗΣ,ΜΑΝΤΑΛΟΣ, ΑΝΕΣΤΗΣ , ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟΥ Ο ΑΡΑΒΙΔΗΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ,ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΑΚΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΜΟΝΕΣ ΣΟΥ !!! ΤΕΣΠΑ ,ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΓΙΕΤ ΤΕΛΟΣ !! ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ Ο ΜΕΛΙΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΕΙ ΨΕΥΤΗ ΠΑΙΡΝΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ 5,6 ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΓΑΝΤΩΘΕΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ!!!


ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΚΟΥΡΑΣΑ !!!

ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΜΤΑ ΑΕΚΤΖΗΔΙΚΑ !!!!

StelAEK21 - 21/4/2016 00:17

Ορθολογικό ποδόσφαιρο σήμερα μετά από καιρό. Ο πογιετ με τον τρόπο που επέμενε να παίζει έκρυβε κάθε αρετή που διαθέτει η ομάδα. Και από την μέση και μπροστά νομίζω ότι έχει αρετές η ομάδα μας.

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΟΣ ΑΕΤΟΣ - 21/4/2016 00:13

Στελαρας ο Τιτανοτεραστιος!! Ο ανθρωπος των ειδικων αποστολων.

Tρομερο μεταλλο κατω απο τις πλεον αντιξοες συνθηκες και ιδου το αποτελεσμα: 4 στα 4 !!

Ο Στελιος ειναι ανθρωπος της ουσιας, λιγα λογια και καλα. Χαμηλου προφιλ, σιγουρα ιδιομορφος χαρακτηρας (ποιος μεγαλος αλλωστε δεν ειναι), που προτιμα να μιλουν τα εργα αντι γι' αυτον. Ηρεμη δυναμη, εγγυηση και πανω απ' ολα μεγαλη ποδοσφαιρικη προσωπικοτητα που εμπνεει σιγουρια. Μηπως... Συνέχεια εχουμε ηδη τον προπονητη που ζηταμε στα χερια μας και δεν το εχουμε καταλαβει?!...

Προσωπικα με πειθει οτι εχει τη στοφα και οτι μπορει να τα καταφερει, γιατι ειναι συγκροτημενος και πειθαρχημενος σε αυτο που κανει, σιγουρος για τον εαυτο του οταν καταπιανεται με κατι (αλλιως δεν το κανει) και πανω απ' ολα ΕΧΕΙ και χρησιμοποιει το ΜΥΑΛΟ (κοινως βλεπει, στροφαρει και το ποδοσφαιρο παιζεται κυριως με το μυαλο). Λιγοι ποδοσφαιριστες ή προπονητες το εχουν αυτο και αμεσως ξεχωριζουν απο το σωρο και κανουν τη διαφορα !!

Εαν ημουν η Διοικηση, θα τον στηριζα. Και επειδη ειναι τυπος του ''τραβατε με κι ας κλαιω'', χωρις πολλα-πολλα, θα εβαζα πλατη και θα του εμπιστευομουν τα κλειδια της ομαδας, δινοντας του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΣΑ ΕΦΟΔΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ προκειμενου να δημιουργησει τη μεγαλη ΑΕΚ !!

giorgio aek - 21/4/2016 00:06

Δεν ξέρω γιατί αλλά θα το πω, και ίσως κάποιοι να έχουν την ίδια αίσθηση με εμένα.

Ρε μάγκες μου άρεσε πολύ η διαχείριση του Στέλιου στα 3 ματς που χρειάστηκε να καθίσει στον πάγκο.

Δεν ξέρω ο σεβασμός στον Στέλιο να άσπρα μαλια του δεν ξέρω.

Η ομάδα σε αυτά τα 3 ματς έβγαλε κάτι, συγνώμη έτσι ένιωσα. Ο Στέλιος κάνει και καλή δουλειά στους μικρούς, διότι εκεί δεν είχαμε καθόλου έως τίποτα.... Συνέχεια
Είδα πάθος και καλό ποδόσφαιρο κατά διαστήματα.,με ένα πούλμαν πίσω από την σέντρα.

giwrgoskerk - 20/4/2016 23:45

καλησπερα και απο εμενα! νεος στην παρεα! ειμαι γεννημενοσ το 87 και παρακολουθω την αεκ απο το 94!η αεκ ειναι ιδεα και τελος! οι λοιπες απο τισ χαρες προσωπικα ειναι πολυ περισσοτερες! η αγαπη και η καψουρα ομως γι'αυτην την ομαδα δεν ξεφτησε ποτε! προσωπικη μου αποψη ειναι οτι η χρονια σε γενικες γραμμες ειναι επιτυχημενη! η ομαδα δεν νομιζω να ειχε ποτε ρεαλιστικο στοχο το πρωταθλημα( η αεκ πρεπει να εχει παντα στοχο το πρωταθλημα) αλλα φετοσ το ξεραμε απο περσι τον μαιο οτι δεν μπωρουμε... Συνέχεια να το διεκδικησουμε! επομενως ειμαστε μεσα στουσ στοχους(κυπελλο και ευρωπαικο εισητηριο). προσωπικα εχω επιθημια ο τιγρης να βαλει χρηματα για μεταγραφες! λεω επιθημια και οχι απαιτηση γιατι εγω δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα να προσφερω χρηματα στην ομαδα! επομενως δεν μπορω να εχω απαιτηση απο κανεναν να το κανει! απαιτω ομως ο τιγρης να κανει τις υποσχεσεις του πραγματικοτητα! γηπεδο και η αεκ να ζει παντα με τα εσοδα της! θα κλεισω θελωντας να πω οτι εδω και 3 χρωνια, απο την χρονια που πεσαμε δεν θα ξανα γκρινιαξω ποτε για την ομαδα! εκλαιγα και γκρινιαζα οταν χαναμε οταν δεν παιζαμε καλα οταν οταν οταν! διαπηστωσα ομως με τον υποβιβασμο οτι υπαρχουν και πολυ χειροτερα! με ικανοποιηει απλα να βλεπω την ομαδα μου να παιζει, περιμενοντας παντα την νικη τα πρωταθληματα τα κυπελλα( τα οποια θα ερθουν ξανα)

Nikdi21 - 20/4/2016 21:32

Αναρωτιέμαι πολλές φορές πως σκέφτονται οι οπαδοί του ΠΑΟ κ του ΠΑΟΚ

Κ πίσω απο εμάς τερμάτισαν

Κ στο κύπελλο αποκλείστηκαν

Κ με άλλες προοπτικές ξεκίνησαν

Κ με περισσότερα έσοδα λόγο Ευρώπης -tv... Συνέχεια
Καλα τον γαύρο δεν τον βάζω στο στόμα μου γιατι μπορεί να με βρουν σε κανένα χαντάκι μαζί με μάρτυρες του noor1...για τέτοιο ήθος μιλάμε

LDN82 - 20/4/2016 23:44

εμείς πιο πολύ ξενερώνουμε με το ¨ πόσο κρίμα που δεν έγιναν τα προφανή και εύκολα, που θα ήμασταν και πόσο καλύτερη μπάλα θα είχαμε δει...¨

kris - 20/4/2016 23:20

ολοι αυτοι κατα βάθος ειναι ΑΕΚ

ΟΓιοςΤουΑετου R21 - 20/4/2016 21:54

αδερφε ο παο με την αφαιρεση των βαθμων πριν απο εμας τερματισε με διαφορα 1 βαθμου

nikolos - 20/4/2016 23:43

το οτι περσυ,παλι στο κυπελο,που παιζαμε β τους ριξαμε 3 για πλακα, και φετος 1 και με το ζορι μονο εγω το παρατηρησα????

enosi2121 - 20/4/2016 20:45

Καταλαβανε και οι πλεον δισπιστοι ποιος ειναι ο Μανταλος και τι μπορει να προσφερει οταν δεν τον ''πηδ@@@ει'' ο προπονητης και του αλλαζει θεση καθε βδομαδα;;;;

Και δεν το λεω για το γκολ αλλα για ΟΛΗ την παρουσια του σημερα.....

Και κατι ακομα...θελουμε αριστερο μπακ....ΧΘΕΣ....

enosi2121 - 20/4/2016 23:41

Καλα εχετε τερματισει οσοι κανετε ντισλαικ για τον Μανταλο....

Πραγματικα σας αξιζουν Γροντιδες και τιποτα περισσοτερο.....

jc_denton - 20/4/2016 23:37

Εντάξει,βελτιώθηκε ο Μανταλος που ελευθερώθηκε και έπαιξε πιο μπροστά,αλλα μην μου πείτε ότι έφταιγε η θέση που δεν μπορούσε να δώσει μπαλιά στα 3 μέτρα ή να παίξει το 1-2. Άλλο ήταν το πρόβλημα του και όχι τόσο η θέση που έπαιζε.

ts10 - 20/4/2016 22:52

Παιδια τι λεει ??σημερα ο Μανταλος που επαιξε στην κανονικη του θεση δεν τον ειχαν φαει τα μπουζουκια και η καινουργια του γκομενα?? ε ρε μυρωδιαδες εδω μέσα..

enosi2121 - 20/4/2016 23:36

Πες τα αγορι μου....πες τα.....

depon21 - 20/4/2016 23:03

Μπάγεβιτς μια που συγκίνησε όταν βλέπεις τον ΠΑΟΚ πήγαινε εκεί..άντε πήγαινε να βρεις τον άλλων -ιτς εκεί...

enosi2121 - 20/4/2016 23:35

Ρε φιλαρακο εχεις θεμα το εχεις καταλαβει;;;;

Ασχολησου και με κατι αλλο πουλακι μου....ΔΕΝ φταιει για ολα τα κακα ο Μπαγιεβιτς....

ΥΓ....Πριν λιγο καιρο μηπως ειχες καραφλιτσα και μουσι;;;;;

depon21 - 21/4/2016 00:04

βρες μου ένα αρνητικό σχόλιο που έχω κάνει εδώ και 2.5 χρόνια για τον μπάγεβιτς και τότε θα σου πω ότι έχεις δίκαιο...τώρα που το διαβάσω το σχόλιο μου όντως το έγραψε με τρόπο όπου δείχνω να έχω πρόβλημα με τον Μπάγεβιτς....λάθος...τέλος πάντως εξήγησα κάτω γιατί με ενόχλησε..

ΥΓ1 έχω μούσι....σε λίγο καιρό μπορεί να έχω και καραφλίτσα ποτέ δεν ξέρεις....

dtsioux - 20/4/2016 23:13

Κοψε τα ντεπον,σε χαλανε.Σε αρθρο για την ΑΕΚΑΡΑ ασχολεισαι με τον Μπαγεβιτς,πατα το κουμπι ρε κιμ γιονγκ!!!!

depon21 - 20/4/2016 23:57

Καταρχάς φιλαράκι μου εσύ και οι άλλοι από πάνω άμα πάτε να δείτε σχόλια από την αρχή που ήρθε στην ΑΕΚ μέχρι και τώρα ποτέ δεν έχω πει κάτι αρνητικό για τον Μπάγεβιτς ισα ισα που πάντα έλεγα ότι μου έφυγε η πίκρα που μας είχε αφήσει και τώρα προσωπικά μου είναι αδιάφορος επομένως το κόμπλεξ που λες δεν ισχύει...το μοναδικό πρόβλημα μου είναι να βλέπω ενεργά πρόσωπα στην ΑΕΚ να μιλάνε για αντιπάλους που οι ίδιοι μας χλευάσουν ενώ στην χειρότερη στιγμή της ιστορίας μας ήταν μαζί με τον... Συνέχεια ΟΣΦΠ και τον Άρη που έβγαλαν όλο το κόμπλεξ τους επίσης είναι οι ίδιοι που σε κάθε ευκαιρία ο πρόεδρος του μας βάζει στο ΠΟΚ....κατάλαβες γιατί με ενόχλησε? πες με υπερβολικό αλλά εγώ αυτό αισθάνομαι...

DANCER - 20/4/2016 23:35

περαστικά σας....

georaek - 20/4/2016 23:30

Να ρωτήσω κάτι μήπως και ξέρει κανείς ?

Ο Ντίντακ έχει αχρωματοψία?

m_marios33 - 20/4/2016 22:49

Στα θετικά ότι σήμερα παίξαμε ορθολογικό ποδόσφαιρο. Πήραμε τη νίκη και ελαφρύ προβάδισμα για να πάμε στον τελικό. Θα μπορούσαμε να τελειώσουμε την πρόκριση από σήμερα αν είχαμε περισσότερο καθαρό μυαλό στην τελική πάσα και κάποια καλύτερα τελειώματα ή επιλογές.


Στα συν και η παρουσία του Μάνταλου. Ανεβασμένος αρκετά, θύμισε τον παίκτη που βλέπαμε πέρυσι.... Συνέχεια Μακάρι να συνεχίσει έτσι και στα πλέι οφ, τον θεωρώ βαρόμετρο (μαζί με Σιμόες, Γιόχανσον, Βάργκας) για την ΑΕΚ.

Dimitrisp_G21 - 20/4/2016 23:29

Αγαπητέ Μάριε μ΄ένα roster κάτω του μετρίου,με κατοχή μπάλας άνω του 60% σημειώσαμε goal στο 77΄!!!. Με τέτοιες στατιστικές δεν πάς ούτε στο περίπτερο για τσίχλες...............................ζητώ συγνώμη για τον τόνο μου αλλά τέτοια ΑΕΚ των τελευταίων ετών δεν έχει υπάρξει ποτέ στην ιστορία της.

m_marios33 - 21/4/2016 00:58

Φίλε μου ξέρω τι ρόστερ έχουμε. Δεδομένου του ρόστερ μας μια χαρά πήγε η ομάδα σήμερα. Μιας και αναφέρεσαι στην κατοχή μπάλας και στο...φτωχό 1-0 να σου θυμίσω πως μόλις λίγες ημέρες πριν με συντριπτική κατοχή μπάλας και με τον αντίπαλο να έχει μία τελική χάσαμε 3-0...


Την ΑΕΚ μάλλον δεν την παρακολουθείς αρκετό καιρό. Προσωπική άποψη δεδομένου ρόστερ και πορεία... Συνέχεια της ομάδας την χειρότερη χρονιά την κάναμε τη χρονιά που ξεκίνησε προπονητής ο Δώνης...Με Ριβάλντο, με μεταγραφή τον "πολύ Μπασινά", με Λύμπε κτλ. και μέσα σε ένα μήνα ήμασταν εκτός Ευρώπης, εκτός κυπέλλου και εκτός διεκδίκησης πρωταθλήματος.


Βέβαια την ΑΕΚ την έχω δει (δυστυχώς) και με χειρότερο ρόστερ από το φετινό (επί Λίνεν, επί Βλάχου κτλ.). Την έχω δει και με φοβερό ρόστερ την ομάδα που αποκαλούσαν "dream team" και δεν το απέδειξε εντός γηπέδου. Πάντα την ομάδα σου την κρίνεις τι κάνει από το τι παίκτες διαθέτει. Αλλο να έχεις δεκάρι τον Τσιάρτα, τον Ριβάλντο άλλο τώρα τον Μάνταλο, άλλο να έχεις φορ επιπέδου Νικολαϊδη, Λυμπερόπουλου, Κωστή άλλο να έχεις Αραβίδη. Αλλες απαιτήσεις έχεις από τον έναν, άλλες από τον άλλον.

sakiss1969 - 21/4/2016 02:14

Το 2008 ο λυμπε πήγε φρανκφουρτη και ο ριβαλντο ενώ ξεκίνησε τη σεζόν πήρε αρκετά μυρρια δολλάρια για να παίξει στο ...ουζμπεκισταν! Ο μπασινας σε πτωτικη πορεία, ήρθε και έδεσε με τις αλλοπροσαλλες αλχημειες του εγωπαθη δωνη ο οποίος ξεκίνησε την αρχή του τέλους της πρωταθληματικης ομάδας! Αυτά για την ιστορία.

sakiss1969 - 21/4/2016 02:13

Το 2008 ο λυμπε πήγε φρανκφουρτη και ο ριβαλντο ενώ ξεκίνησε τη σεζόν πήρε αρκετά μυρρια δολλάρια για να παίξει στο ...ουζμπεκισταν! Ο μπασινας σε πτωτικη πορεία, ήρθε και έδεσε με τις αλλοπροσαλλες αλχημειες του εγωπαθη δωνη ο οποίος ξεκίνησε την αρχή του τέλους της πρωταθληματικης ομάδας! Αυτά για την ιστορία.

armaos21 - 20/4/2016 22:53

δεν καταλαβαινω ρε παιδια .βριζετε τον τζιμπουρ συνεχεια.ενταξει δεν επιασε φετος.ο ανθρωπος εχει πετυχει ποσα γκολ στη καριερα του.δεν ηταν αχρηστος.ημαρτον.λετε δεν εβαλε τον πεκχαρτ κτλ.ενταξει στη λειβαδια δεν επαιξε ο πεκχαρτ.ας φτασει στην ηλικια του τζιμπουρ και αυτος και να συγκρινουμε.σε λιγα χρονια δηλαδη ο μεσι που δε θα ειναι καλος οσο ηταν μικρος θα τον βγαζουμε κι αυτον αχρηστο.περναν τα χρονια μαγκες, τα βλεπω και σε μενα.και στο φιναλε ο τζιμπουρ εκανε... Συνέχεια καριερα και στν εθνικη του βασικος ηταν.ας κοιταξουν τ αλλα φορ που εχουμε και θα μεινουν να κανουν καριερα.ας βγουνε πρωτοι σκορερ και ας παιξουν και στις εθνικες τους.εδω να μου πεις και τον μπλανκο αχρηστο τον βγαλαμε μετα απο δυο χρονιες .

kris - 20/4/2016 23:13

ελα πες το,εισαι ο κηπουρος του ραφικ ετσι?

Okonski21R - 20/4/2016 23:05

Η ομάδα έδειξε χαρακτήρα μετά τη χθεσινή (λαθεμένη χρονικά) τοποθέτηση του Πογιέτ. Μπράβο στην ομάδα και τον Στέλιο για τη σημερινή εμφάνιση και νίκη.

acherontas1972 - 20/4/2016 22:58

Φτου σου ρε Μάνταλε.Έβαλες το γκολ νικήσαμε κάναμε ευκαιρίες & τα σαλιγκάρια που περιμένουν τις ήττες να κράξουν δεν βγήκαν σήμερα. Ξέρεις πόσοι περίμεναν σήμερα γκέλα για να βγάλουν κι άλλη χολή για Μελισσανίδη,Μπάγεβιτς,παίκτες,Μιλοβάνοβιτς ; Ειναι αυτοί που στην πλειοψηφία τους έχουν παίξει ποδόσφαιρο στο δημοτικό & στο playstation,που έχουν επιλεκτική μνήμη & κρίση ,προσωπολάτρες,μίζεροι,κακεντρεχείς.... Συνέχεια

ΥΓ.Η αρρώστια που υπάρχει στους οπαδούς της ΑΕΚ είναι μοναδική στον κόσμο.Αγαπάνε να κράζουν τους πάντες στην ΑΕΚ


ΑΕΚΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Mitkas - 20/4/2016 22:57

Έκανε τα αυτονόητα ο Στελάρας και καθαρίσαμε. Αν ο Ατρομητάκος έπαιζε λίγο πιο ανοιχτά τρία θα έγραφε το κοντέρ. Ακόμα κι έτσι πιθανότατα πάμε για τελικό. Δεν ειναι μόνο ότι πρέπει αυτοί να βάλουν δυο, ειναι και ότι δύσκολα εμείς δεν θα σκοράρουμε εκεί. Κι ας μην έχουμε φορ...

akritas - 20/4/2016 21:43

Τον ειδατε τον μανδαλο σημερα μερικα σαινια συνοπαδοι μου που φαγωθηκατε με τον πογιετ?

Ολη ομαδα ητανε σημερα,ισως φταιει που επαιζε στην θεση του.....

Απο εκει και περα.....βαργκας ανυπαρκτος,σιμοες καλος,γιοχανσον μετριος σε σχεση με την αξια του,μπαρμποσα ο γνωστος ανουσιος παικτης,γκαλο καλος,κολο πολυ καλος,ντιτακ ανεβασμενος σε σχεση με αλλα ματς,λαμπροπουλος σημερα σοβαρος,μπαροχα δεν απειληθηκε,αραβιδης ακινδυνος σαν φορ,του... Συνέχεια πιστωνετε η ωραια σεντρα στο γκολ οταν περασε στο πλαι και δικαωματικα περναει στους διακριθεντες.

Σημερα φανηκε να παιζουν με περισσοτερο κεφι οι παικτες και η εμφανηση ητανε καλυτερη απο τις προηγουμενες με τον πογιετ.Αν αναλογιστουμε και την κρισιμτητα του αγωνα και τις συνθηκες που επικρατουν την ομαδα μετα την φυγη πογιετ το αποτελεσμα ειναι θετικο και η εμφανηση ενθαρητικη.Νομιζω λαθος του μανωλα με τον πεκχαρτ.

Υπαρχει σοβαρο προβλημα στα εξτρεμ και στον φορ παντως και κανει μπαμ.Ο Μανδαλος σημερα ητανε ο καλυτερος μας εξτρεμ,χαφ,και φορ.

AEK-SERRES - 20/4/2016 22:50

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΔΕΡΕ ΜΕ ΤΟ ΨΥΧΡΑΙΜΟ Κ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ...ΤΩΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ...ΟΛΟΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΗΚΑΜΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ...ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΗΤΤΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΣΤΙΣΟΥΝ ΜΠΟΡΕΙ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΑΣ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΜΑΣ...ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΔΕΝ ΗΡΘΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ...ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΠΟΓΙΕΤ ΕΧΑΣΕ ΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ Κ ΚΑΛΩΣ ΕΦΥΓΕ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ Κ ΓΩ ΑΠΟ... Συνέχεια ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ.Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ...Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ!!!ΑΕΚ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ Α Ε Κ Α Ρ Α ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ...ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΕΙΡΟ...ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΤΙΓΡΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ...ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΛΑΓΑ ΜΕ ΕΝΑ ΓΥΦΤΟΠΟΥΛΙ (ΜΠΑΟΚΙ).ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ...ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΕΥΘΕΩΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙ...Κ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΧΥΔΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ...ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Κ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ...ΑΛΛΟ ΛΕΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Κ ΚΡΙΤΙΚΑΡΩ Κ ΑΛΛΟ ΒΡΙΖΩ Κ ΑΠΑΞΙΩΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...ΜΗΝ ΞΑΝΑΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΜΑΣ...ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Κ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ...ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ!!!

ΦΟΡΤΣΑ ΑΕΚΑΡΑ!!!

polion43 - 20/4/2016 22:08

ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΙ ΤΟ ΕΙΘΕΛΕΣ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ "ΦΑΓΩΘΗΚΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΓΙΕΤ" ΑΦΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΘΕΣΗ;

akritas - 20/4/2016 22:18

Εννοω το χθεσινο κραξιμο στην διοικηση μερικων επειδη χασαμε τον προπονηταρα.

- 20/4/2016 21:54

ισχυει ο Μανταλος δινει πολλα ετσι. παντως μου αρεσε το σουτ του σιμοες. πρεπει να δοκιμαζουν και ο σιμοες και ο γιοχανσον σουτ και να μην προσπαθουμε με σεντρες ή να μπουμε μονο στην περιοχη για να βαλουμε γκολ.

Ενισχυση στα εκτρεμ και την επιθεση οπωσδηποτε.

akritas - 20/4/2016 22:14

Με καλους εξτρεμ και φορ ο μανδαλος θα ανεβει κι αλλο.

Τωρα με ποιον να συνδιαστει?

Και ο μπαρμοσα που αρεσει σε πολλους ειναι λιγος σαν παικτης.

Οι γιοχανσον και σιμοες δεν εχουνε επιθετικες δυνατοτητες ενω ειναι φοβεροι στα αμυντικα τους καθηκοντα,αυτο εχει σαν συνεπειανα πεφτει το βαρος στον μανδαλο που σε συνδιασμο με την... Συνέχεια ανεπαρκεια των εξτρεμ και του εκαστοτε φορ το επιθετικο προβλημα γινετε εντονοτερο.

- 20/4/2016 22:42

Συμφωνω για μπαρμποσα,για σιμοες γιοχανσον ομως δεν ειπα να περασουν ολη την αμυνα... ενα σουτ ολοι μας μπορουμε να πιασουμε . οταν εισαι στην ευθεια.

nickzek77 - 20/4/2016 21:34

ΕΝΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΓΚΟΛ ΣΕ LIVE PLAY KAI ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ ΑΠΟΚΑΡΔΙΩΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ,ΜΕ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΕΛΛΕΙΠΕΣ ΡΟΣΤΕΡ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΝΙΧΡΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ.


ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΕΠΙΠΕΛΟΝ ΟΤΙ ΠΑΙΖΑΜΕ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΩΣ... Συνέχεια ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΗΤΑΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΧΘΕΣΙΝΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ ΤΟΥ ΠΟΓΕΤ..ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΑΤΑΒΛΗΤΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΞΕΡΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ..


ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΝΑ ΓΚΟΛ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΕΛΙΚΟ..ΑΥΤΟΣ Ο ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΤΡΙΑ ΓΚΟΛ ΟΥΤΕ ΜΕ ΣΦΑΙΡΕΣ..

DANCER - 20/4/2016 22:45

και όχι μόνο. Και της Διοίκησης, μόνο που πρέπει να παίρνει πρωτοβουλίες πιο ενεργα...

FADOMAS - 20/4/2016 21:59

Φιλε μαζι σου, αλλα 3 γκολ δε βαζει ουτε η λειβαδια(!) και μπηκαν. Ας προσεχουμε τι λεμε. Εκτος εδρας δε θυμαμαι ποτε κερδισαμε τελευταια φορα.

kitrinos_21 - 20/4/2016 22:42

Μπραβο στον στελιο και κυριως στους ποδοσφαιριστες.. ο στελιος ακομη μια φορα δηλωνει παρων.. συνεσταλμενος και μετρημενος οπως ηταν σε ολη του την καριερα.. Αντιλαμβανεται πληρως τις δυσκολιες και σε τι καλειται να ανταπεξελθει.. χωρις καν να εχει προπονησει εστω και μια φορα την ομαδα πηρε μια καθαρη και ομορφη νικη.. μετα τα οσα συνεβησαν χθες ηταν μια θετικη εκπληξη η απαντηση των παικτων.. εδειξαν συγκέντρωση, ορεξη και θεληση για μια καλη εμφανιση.. και τα... Συνέχεια καταφερανε.. Το οτι βγαινουμε δυνατοι μετα απο τετοιους κραδασμους δειχνει οτι η ομαδα βγαζει δυναμη και μπορει να κραταει τους παικτες συγκεντρωμενους στη δουλεια τους.. βεβαια βλέποντας τα μυνηματα νομιζεις ότι καποιοι ξυπνησαν αποτομα και περιμεναν την φυγη του πογιετ για να ανακαλυψουν οτι η ΑΕΚ εχει ενα ελλειματικο ροστερ χωρις ενα αξιοπρεπη επιθετικο, χωρις τα εξτρεμ που ζηταγε ο πογιετ, η χωρις τους κεντρικους αμυντικους που θα εκαναν την διαφορα.. το οτι το θυμηθηκαν τωρα μονο τυχαιο δεν ειναι αν δουμε και τα πρωτοσέλιδα σε γαυρο και πρωταθλητη.. βρηκαν αφορμη απο την εντελως αντιεπαγγελματικη ενεργεια του πογιετ με την ελπιδα οτι θα δημιουργηθει μπαχαλο.. και φυσικα ταύτισαν την αποφαση του πογιετ να φυγει με το οτι ο μελισσανιδης δεν του παίρνει παικτες.. ειναι ποτε δυνατον να εχει καμια σχεση η χθεσινη αποφαση του πογιετ με το τι παικτες θα παρει το καλοκαιρι;.. Ακομη ουτε την θεση που θα τερματισει η ΑΕΚ δεν γνωριζουν.. η μηπως του ζητησε καποιος να υπογραψει και αυτος αρνηθηκε γιατι δν του επαιρναν παικτες.. ο πογιετ ηθελε ολα να ειχαν τακτοποιηθει και να ειχε υπογραψει πριν το κυπελο και πριν τα πλευοφφ.. εβλεπε τις απαντησεις που επαιρνε απο την ομαδα και ηξερε οτι οσο περναει ο καιρος τοσο θα χειροτερευε η διαπραγματευτική του δυναμη.. αν ο μελισσανιδης του ελεγε το οκευ και δεν τον εστελνε για μετα τα πλευοφφ.. ο πογιετ θα υπόγραφε και με τα ποδια.. και ας του επαιρνε το καλοκαιρι για μεταγραφες τον ξαδερφο του ζουκουλινι και τον κουνιαδο του πενκαρτ.. η ομαδα δεν εχει τελειωσει ακομη την χρονια.. υπαρχει ο επαναληπτικος κυπελου και εκτος απροοπτου ενας τελικος.. υπαρχουν τα πλευοφφ που θα πρεπει επιτελους εστω για μια φορα η ΑΕΚ να διεκδικήσει την δευτερη θεση.. Το οτι τρία χρονια με μελισσανιδη ο μεταγραφικος σχεδιασμος καθε χρονο ειναι τραγικος δεν σημαινει οτι σταματησαμε να υποστηριζουμε και δεν μας ενδιαφερει η πορεια της ομαδας μας.. παντως μακαρι ολο αυτο να βγει σε καλο και να πεισμωσει την διοικηση ωστε επιτελους να φερουν το καλοκαιρι παικτες επιπεδου ΑΕΚ πρωταθλητισμου..

The Game21 - 20/4/2016 22:18

Η ομάδα σήμερα είχε πολύ καλύτερη κυκλοφορία της μπάλας και πιο ορθολογική ανάπτυξη σε σχέση με τα προηγούμενα ματς και σίγουρα έπαιξε ρόλο η '' απελευθέρωση '' του Μάνταλου , σωστά έπραξε ο Στέλιος και του άλλαξε θέση .


Ένα σέντερ φορ αν είχαμε , αλλά σέντερ φορ .. κανονικό και ποιοτικό τότε θα βλέπαμε γκολ και δεν θα... Συνέχεια τα παίρναμε τα ματς στο 1-0 . Η ομάδα δημιουργεί ευκαιρίες αλλά υστερεί στο τελείωμα των φάσεων.

george_the_jack - 20/4/2016 21:49

Μπήκε κι ο Μύτεφ, προσπάθησε αλλά δε τα κατάφερε.

christos_aek - 20/4/2016 22:09

Ειχε συναχι

george_the_jack - 20/4/2016 22:37

Λες ε; Και δε πρόλαβε να... ξεμπουκώσει μόνο 12 λεπτα στο τέλος.

christos_aek - 20/4/2016 22:43

Κάπως ετσι αδερφε

nik_poli - 20/4/2016 21:52

ΟΣΟΙ ΒΡΙΖΑΤΕ ΤΟΝ ΜΑΝΤΑΛΟ ΒΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΓΙΕΤ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΑΧΡΗΣΤΕΥΣΕΙ ΟΠΩς ΚΑΙ ΟΛΟΥς ΤΟΥς ΕΛΛΗΝΕΣ

akritas - 20/4/2016 22:08

Εκτος μανδαλου και μπακακη οι αλλοι ελληνες δεν κανουνε για την ΑΕΚ.

depon21 - 20/4/2016 22:05

Μπράβο ρε ΑΕΚΑΡΑ...μετά από μια τόσο προβληματική μέρα δεν περίμενα να είχατε αυτή την εικόνα σήμερα...μερικοί θα πρέπει να καταλάβετε ότι το πρόβλημα τον περισσότερων δεν είναι ότι έφυγε ο Πογιέτ ( ο κάθε Πογιέτ ) αλλά ότι η διοίκηση δεν κάνει βήματα προς τα μπρος για να μεγαλώσει ξανά η ΑΕΚ....ελπίζω αυτό το καλοκαίρι να καταλάβουμε αγωνιστικά το ερχόμαστε....

ΥΓ1 αγωνιστικά από εδώ και πέρα δεν θα ξαναμιλήσω...ο Μανωλάς ότι και να γίνει δεν θα φταίει ενώ οι... Συνέχεια παίκτες που δεν κάνουν η κάνουν έχουν φανεί εδώ και καιρό...μιλάμε για μια ολοκληρωμένη σεζόν...

ΥΓ2 το μόνο λάθος που δεν πρέπει να κάνει ο Μανωλάς είναι αυτό που έκανε σήμερα...ένα φορ έχουμε τον Τσέχο...ο Αραβίδης δεν κάνει για φορ ενώ ο Τζιμπούρ είναι σε διακοπές...ποτέ ξανά εκτός 18άδας

O_KURIOS_FOLIAS - 20/4/2016 21:23

Το ανεκδοτο με τον τζιμπουρ πρεπει να τελειωνει μαζι με το συμβολαιο του. Αν ο τιγρης ενεργοποιησει την οψιον ανανεωσης θα ειναι αψυχολογητο

depon21 - 20/4/2016 22:00

σωστός...

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 20/4/2016 21:34

Συμφωνω μαζι σου για Τζιμπουρ.......αλλα αλλαξε,αν θελεις το αβαταρ ρε αδερφε..!

Βαλε την.........εποπτη του σημερινου ματς..!......…..........Πλακα κανω.

Με οσα συνεβησαν τις τελευταιες 24 ωρες,παλι καλα που κερδισε η ομαδα…

Προχωραμε. Και στα παιχνιδια για τα πλεϋ οφ, που θα γινουν με κοσμο.....στηριξη στο Μανωλα.!......

kapros21 - 20/4/2016 21:24

ωραια φωτο εχεις γουστο...

erethn_xrhnai_prwta_genes - 20/4/2016 21:58

επιτέλους λιγη μπαλιτσα

Κλειδί η αναγέννηση του Πετραν

αλλα ακομα μεγαλύτερο θα ειναι ο Τζιμπουρις , Με ενα γκολ ισος?

aektzis.f - 20/4/2016 21:54

Παντα φτιαχνεις το συστημα σου με το ειδος των παικτων που εχεις, ο πογιετ ειχε τον μανταλο πιο αμυντικογενη απο οτι επρεπε, ο μανταλος αυτο που θελει ειναι να ειναι το 10αρι και να φτιαχνει το παιχνιδι της ομαδας, να εχει απο πισω δυο καλα χαφ να κοβουν και να τον βοηθουν, μολις εγινε αυτο μετα απο πολλους μηνες ο μανταλος ξαφνικα συμμετειχε σε ολες τις φασεις της ΑΕΚ, ειχε γκολ και ηταν αναμφισβητητα ο mvp του παιχνιδιου, απλα πραγματα..

FADOMAS - 20/4/2016 21:36

Η ομαδα δε σκοραρει ουτε με αιτηση στη fifa. Κραταμε τη νικη, παμε για τη προκριση αφου φανηκε οτι και ο ατρομητος δε καιγεται και ιδιαιτερα και ο τελικος οτι και να γινει ειναι τελικος. Η παναγια να φυλαει.

diesel21 - 20/4/2016 21:45

τι να φυλαει η παναγια ρε αδερφε?θα παμε και θα τους δαγκωσουμε τα λαρυγγια!!!ΑΑΑΑΕΕΕΕΚΚΚΚ εισαι ρεεεεεεεεε!!!!!!

FADOMAS - 20/4/2016 22:27

Αν οπως ολα δειχνουν γινει ο τελικος με ξενο διαιτητη και τη καταλληλη "ντοπα" σε παικτες απο προπονητη και διοιηκηση δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα. Το τεραστιο πλην θα ειναι ο κοσμος. Με τετοια φλογα που μας διακατεχει, με τετοια θεληση και παθος οχι μονο θα τους εξαφανιζαμε οπαδικα αλλα και ενα μισο γκολ θα το καναμε ρε μαγκες.

vassilios21 - 20/4/2016 21:42

ΑΕΚ λέμε ζώα....

dragan - 20/4/2016 21:13

Μετα το σημςρινο αποτελεσμα ενα γκολ αν βαλουμε στο περιστερι περναμε

christos_aek - 20/4/2016 21:37

Μπορει να μην χρειαστει καν

AEK Frankfurti - 20/4/2016 21:36

Καλά με την εικόνα που έχουμε εκτός έδρας μην είμαστε σίγουρη οτι περάσαμε ! Σημερα είδα πάντως σημάδια βελτίωσης και έναν άλλο μάνταλο που τον κράζω τόσο καιρό ! Μακάρι να σύνελθε και να κάνω 1000 κωλοτούμπες μετά !!

kwstas_sofos - 20/4/2016 21:33

Κάθε φορά που αναρωτιέμαι γιατί αυτή η ομάδα με κατοχή μπάλας 65%+ δεν δημιουργεί ευκαιρίες για γκολ ρίχνω μια ματιά στην ενδεκάδα και βλέπω ότι λείπει το φορ κανόνι και ο δεύτερος εκτός του Μπαρμπόσα εξτρέμ. Αν βάλεις και το παρατεταμένο ντεφορμάρισμα του Μάνταλου που σήμερα ήταν σχετικά καλός τότε τα πράγματα γινονται ακόμα πιο δύσκολα.

Ωστόσο μπράβο στα πιαδιά μια σημαντική νικη με πολύ τρέξιμο και δθναμισμό με όσα περίεργα... Συνέχεια συνέβησαν και τις προηγούμενες ώρες. Μεγάλη εμφάνιση στο ανασταλτικό κομματι που στην ουσία δεν απειληθήκαμε καθόλου.

Το ειπα και το ξαναλέω συνέχεια και ιδιαιτερα σε οσους φωνάζουν για μπάτζετ εκατομμυριων. Η ομάδα αυτή εχει ενα σχετικά καλό κορμό παιχτών. Αυτό που χρειάζεται ειναι 4-5 ποιοτικούς παίχτες που θα την ανεβασουν επίπεδο και θα ανεβάσουν γενικότερα και τουςς υπόλοιπους. Αλλα δεν πρόκειται να βγουν εκατομμυρια απο τα ταμεία για να γίνει αυτό. Το καλοκαίρι θα είναι μακρύ. Αλλα στην ΑΕΚ ξερουν καλύτερα από όλους μας το τι πρέπει να γίνει.

TheChigriJesus21 - 20/4/2016 21:32

πολυ καλυτερος ο μανταλος επιτελους στην φυσικη του θεση ελπιζουμε σε μεγαλυτερη βελτιωση..ενα ακομη θετικο ο Τζεμπουρ για μενα που ηταν πιο κινητικος καπως παθιασμενος αλλα αυτο δν αναιρει την εκνευριστικη σταση του ολη την χρονια και δν του δεινει ελαφρυντικο για την συνεχεια.

sliver21 - 20/4/2016 21:19

επαιξε ο μανταλος σε ελευθερο ρολο και αμεσως φανηκε ...και δεν λεω για το γκολ ,γενικα ηταν διαφορετικος απο τα προηγουμενα ματς, πολυ καλυτερος

Lexritis21 - 20/4/2016 21:32

ειναι ο μονος που δεν εχω βρισει φετος παρ' ολες τις σκαρτες εμφανισεις του.

κατι μου ελεγε συνεχεια οτι θα ξαναφορεσει νιτρο.

ελπιζω να φανει τωρα που το χρειαζομαστε περισσοτερο απ' ολα!

AEK 1977 - 20/4/2016 21:30

Ο άλλος ηθελε 4 μυρια για υπογραφή συμβολαιου. Ε, βεβαια ειμασταν μηχανη παραγωγής γκολ, ειδικα εκτος εδρας, κεντουσαμε στο γηπεδο και ειχαμε σερι από νικες. Ο τυπος ως τωρα προπονουσε την καλλονη και τον πλατανια της Αγγλιας και νομισε ότι ετσι ήταν και η ΑΕΚ. Δηλαδη τι περισσοτερο παρουσιασε, γιατι σιγουρα λιγωτερο παρουσιασε, από την ΑΕΚ του Μανωλα στα τρια ματς που κερδισαμε (Ηρακλη 5-1, Ξανθη 1-0 και Ατρομητο 1-0). Και μαλιστα ο Μανωλας κατεβηκε χωρις καμμια προετοιμασια κατι... Συνέχεια που το ειπε και στον OTE TV.


Ο τυπος νομισε ότι η ΑΕΚ είναι ξεφραγο αμπελι και θα κανει ότι γουσταρει, Αλλα δεν του τα ειπαν καλα. Το αμπελι το φυλαει πια, όχι σκυλος αλλα Τιγρης.


ΥΓ1. Στο καλο και μην μας γραφεις

ΥΓ2. Καλο τελικο και καλο Κυπελλο ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ

AEK 1977 - 20/4/2016 21:29

Ο άλλος ηθελε 4 μυρια για υπογραφή συμβολαιου. Ε, βεβαια ειμασταν μηχανη παραγωγής γκολ, ειδικα εκτος εδρας, κεντουσαμε στο γηπεδο και ειχαμε σερι από νικες. Ο τυπος ως τωρα προπονουσε την καλλονη και τον πλατανια της Αγγλιας και νομισε ότι ετσι ήταν και η ΑΕΚ. Δηλαδη τι περισσοτερο παρουσιασε, γιατι σιγουρα λιγωτερο παρουσιασε, από την ΑΕΚ του Μανωλα στα τρια ματς που κερδισαμε (Ηρακλη 5-1, Ξανθη 1-0 και Ατρομητο 1-0). Και μαλιστα ο Μανωλας κατεβηκε χωρις καμμια προετοιμασια κατι... Συνέχεια που το ειπε και στον OTE TV.


Ο τυπος νομισε ότι η ΑΕΚ είναι ξεφραγο αμπελι και θα κανει ότι γουσταρει, Αλλα δεν του τα ειπαν καλα. Το αμπελι το φυλαει πια, όχι σκυλος αλλα Τιγρης.


ΥΓ1. Στο καλο και μην μας γραφεις

ΥΓ2. Καλο τελικο και καλο Κυπελλο ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ

CoMont - 20/4/2016 21:29

Λατρεύουμε Δημήτρη Μελισσανίδη!

Σεβόμαστε και εκτιμάμε Μπάγεβιτς, Μανωλά, Δημητριάδη και Μιλοβάνοβιτς!

Εμπιστευόμαστε τους παίκτες της ομάδας μας!

Προχωράμε ενωμένοι να πάρουμε το κύπελλο και να βγούμε πρώτοι στα play off!

Λάθη γίνανε, τα βλέπουμε και δεν τα επαναλαμβάνουμε αλλά όποια λάθη έχουν γίνει δεν έχουν γίνει... Συνέχεια επίτηδες και δεν υπάρχει δόλος... Ο τίγρης αγαπάει την ομάδα και θα την κάνει πρώτη. Δώστε λίγο χρόνο αδέλφια και μην ξενερώνετε! ΜΟΝΟ ΕΝΩΣΗ

apethantos_21 - 20/4/2016 21:21

Τηρουμένων των αναλογιών, με όλες τις συγκυρίες σε βάρος μας, σήμερα η ομάδα έκανε μια πολύ σημαντική νίκη που μας βάζει με το ένα πόδι στον τελικό. Μπράβο στα παιδιά και στον Μανωλά που κατάφεραν, παρά τις αντιξοότητες, να διαχειριστούν την κρίση και να κερδίσουν. Και σήμερα όμως φάνηκαν τα μεγάλα κενά που έχουμε σαν ομάδα. Με το καλό το Καλοκαίρι να τα διορθώσουμε, γιατί άλλη χρονιά σαν αυτή δεν αντέχεται.

christos_aek - 20/4/2016 21:28

Σωστος,ψυχραιμια να τελειωσει η χρονια

the_teacher - 20/4/2016 21:27

Πάλι καλά. Η ομαδα κατάφερε και κέρδισε με μικρό αλλά καθαρό σκορ με όλες τις συνθήκες εναντίον της. Οφείλουμε τώρα να είμαστε σοβαροί και να πάμε αν μη τι άλλο στον τελικό. Για καλή μας τύχη, υπάρχει στην ομάδα ο Στελάρας που δε μασάει και κόβει και το μάτι του. Για μένα ο Στέλιος, αν καταφέρει και πετύχει ο,τι καλύτερο γίνεται, πρέπει αυτομάτως να ανακηρυχθεί "πρόσωπο της χρονιάς" για την ΑΕΚ.... Συνέχεια
Ο Πογέτ παει, μας τελείωσε. Ας τελειώνει κι αυτό το σίριαλ. Το καλοκαίρι πλησιάζει και αυτη τη χρονιά πρέπει να σοβαρευτούμε. Πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ από την αρχή της να καθοριστούν οι στόχοι με σαφήνεια, να ανακοινωθούν και έπειτα να προχωρήσει η διοίκηση σε ο,τι χρειάζεται για την υλοποίηση τους. Θελουμε Πρωτάθλημα, θελουμε χτίσιμο, θέλουμε επιθετική ομαδα, θελουμε κυνισμό, ο,τι κι αν αποφασιστεί πρέπει να "εξοπλιστεί" και με τα κατάλληλα εργαλεία. Μην γινει όπως φέτος που απολύθηκαν δυο προπονητές επειδή έκαναν αυτο που τους ζητήθηκε (απίστευτο) και αγοράστηκαν παιχτες, που ο,τι και να ήθελε η διοίκηση απο αυτούς, δεν γινόταν να το πετύχουν σε ικανοποιητικό βαθμό γιατί ηταν μέτριοι για όλα.Τέλος πάντων, ας περάσουμε στον τελικό και τα συζητάμε ξανά

Ενωσιτης R21 - 20/4/2016 21:01

Ο Τζιμπουρ δεν πρεπει να ηταν ουτε καν στην αποστολη τι ηταν αυτο παλι που ειδαμε βγαινει τετ α τετ και την στελνει αουτ ημαρτον.Ο Πεχκαρτ επρεπε να ηταν στην αποστολη μας εδωσε το ματς με τον Πανιωνιο και σημερα θα ηταν μεγαλη βοηθεια ειδικα στη φαση που ειχε ο παλαιμαχος ηταν ο Πεχκαρτ η μπαλα θα ηταν στο πλεκτο και η προκριση το ιδιο.

le_prince - 20/4/2016 21:19

οφσαιντ αλλο ματς βλέπετε

Kevin_Doyle - 20/4/2016 22:08

Το ότι ήταν οφσάιντ δεν διαγράφει το γεγονός ότι το τελείωμα ήταν για τα πανηγύρια ...

kapros21 - 20/4/2016 21:23

καταντησε γραφικο το βρισιδι στον τζιμπουρ επειδη δεν τον γουσταρετε τον κραζετε οτι και να γινει και σιγα τον κιλλερ τον πεκχαρτ μου παρουσιαζεις τον εναν σαν ιμπρα και τον αλλον για πεταμα κανεις δεν κανει για την αεκ πολυ απλα... αλλα οταν κρινεις ενα ματς να σαι αντικειμενικος οχι επειδη δεν τον γουσταρεις ειναι ανικανος επαιξε χαλια κλπ

tshuaj_maj - 20/4/2016 21:21

Ηθελαν το αητητο στο πρωταθλημα τους Γ@$%$%ε η ΑΕΚΑΡΑ ακομα κλαινε στο λιμανι, τωρα ελπιζουν στο νταμπλ ξανα γα@#%η απο την ΑΕΚΑΡΑ στον τελικο και ξανα κλαμααααα!!!!!

Τι εγινε μαγκες δεν εχει ωραια τυπακια σημερα να κανουν πλακιτσα? Κερδισε η ΑΕΚ και χαθηκε το πληκτρολογιο??

gialloneri - 20/4/2016 21:21

Μπραβο στους παιχτες και τον Στελιο για την καλη εμφανιση και τη νικη. Σημερα το ματς ηταν ειδικων συνθηκων καθως ειχαν προηγηθει τα γεγονοτα με τον Πογιετ και το παρατεταμενο ντεφορμαρισμα με τα ασχημα αποτελεσματα. Επιπλεον, παιζαμε με καλο αντιπαλο, ημιτελικο κυπελλου, με προπονητη που οχι μονο ξερει την ΑΕΚ αλλά ηθελε να αποδειξει και πραγματα...

torter10 - 20/4/2016 21:17

Ευτυχώς που τα κατάφεραν και νίκησαν με μηδέν παθητικό. Ακόμη κι έτσι πάντως, δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα στο Περιστέρι. Μην ξεχνάμε πόσο κακοί ήμασταν όταν χάσαμε πριν λίγο καιρό. Έχει μία εβδομάδα να ηρεμήσει τους παίκτες ο Μανωλάς και να κλειδώσει την πρόκριση.


Αυτός ο Τζιμπούρ, πως είναι δυνατόν να παίρνει θέση στην 18άδα αντί του Πέκχαρτ; Δεν λέω ότι ο... Συνέχεια Τσέχος είναι ο σούπερ φορ, αλλά από τον παλαίμαχο Αλγερινό σίγουρα είναι καλύτερος...

Θανάσης - 20/4/2016 21:16

Πάμε για τελικό ενωμένοι.Μπραβο στην ομάδα.

an0nymous - 20/4/2016 20:58

Μπράβο ΑΕΚάρα μου.. καθαρή νίκη με καλή μπάλα μετά απο καιρό..

christos_aek - 20/4/2016 21:16

Καλη μπαλα; Δεν θα φτιάξουμε ομαδα ποτε! Χαλια παιχνιδι κι απο τις δυο ομάδες

akisaekara - 20/4/2016 21:19

christos aek εσυ γαυρακο δε θα φτιαξεις ομαδα ποτε! τι σκατα θελεις στη σελιδα μας; αντε από δω ρε

christos_aek - 20/4/2016 21:24

Νταξει μ έβρισες τωρα και με κατατρόπωσες! Φυσικά καταλαβαίνω και το επίπεδο σου και δεν θ ασχοληθώ

cataek - 20/4/2016 21:33

Mαζεψου christos,εχει βγει ο τυπακοs akisaekara με gayroflit,και ραντιζει αβερτα οσουs δεν λενε οτι σημερα ημασταν η ομαδαρα που ονειρευεται

akisaekara - 20/4/2016 21:39

cataek αν κ δεν ξιζεις τον κοπο ν ασχοληθώ τελοσπαντων..ξεερναω ειρωνιες κτλ κ σ λεω απλα ότι ναι ημασταν καλοι σημερα..δεν γιναμε ξφανικα μπαρτσελονα όπως νομιζεις ότι θα μπορούσαμε να ειμαστε αλλα σχετικα ημασταν καλοι κ σιγουρα 2 κλασεις ανωτεροι από ατρομητο..αυτά τα λιγα με σενα

christos_aek - 20/4/2016 21:45

akisaekara Λοιπον ακου οπως μου μιλανε μιλαω ουτε γαυρο σε ειπα ουτε ΡΕ και φυσικα σε ειρωνευομαι μονο γι αυτο αξιζεις ,μπορει να διαφωνεις μαζι μου αλλα μαξεψε τη γλωσσα σου και πες οτι θες μ επιχειρήματα

cataek - 20/4/2016 21:43

O.k κοουτs.........

christos_aek - 20/4/2016 21:41

Φιλε μου τι να πω; Οι προπονητες οι ιδιοι ειπαν για κακο παιχνιδι και να πω και το αλλο αν αυτο ηταν καλο το ΑΡΗΣ -ΑΕΚ 0-4 ΚΑΙ ΑΕΚ-ΠΑΟ ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΟΥ3-3 ΚΑΙ ΑΕΚ ΓΑΥΡΟΣ 3-3 Τι παιχνιδια ηταν; Μην θυμηθω κι αλλα τωρα

kapros21 - 20/4/2016 21:26

γιατι σας αρεσε η μπαλα που ειδατε σημερα? ΧΑΧΑΧΑΧΑ ασχολιαστο.... τουλαχιστον αμυντικα ηταν σαφως βελτιωμενα τα πραγματα και υπηρχε συγκεντρωση σε ολο το ματς αλλα απο δημιουργια κατω απο τη βαση

El pastelador - 20/4/2016 20:56

Ρε τσιμπουρ εχεις την ευκαιρια να τελειωσεις το ματς,βγανεις τετ-α-τετ και το σκοτωνεις ετσι αψυχα?Κατα τα αλλα οι αλλοι σου φταινε και ειναι παιχτες β εθνικης.Το κακο ειναι οτι αφου προτιματε αυτος απο το πεκχαρτ ακομα και τωρα το βλεπω να τον κραταει ο μελ και του χρονου,αλλιως αμα ηταν κανας κρισαντους και επαιζε ετσι θα τον ειχαμε στειλει εξεδρα προ πολλου

akisaekara - 20/4/2016 21:14

ηταν οφσάιντ ετσι κ αλλιως κ το δωσε!τι σκατα;αλλο ματς βλέπετε μερικοι εδώ μεσα;

El pastelador - 20/4/2016 21:18

Σοβαρα?Δν ειχα ηχο για καποιο λογο οποτε δν το καταλαβα,ομως αυτο δν αναιρει σε καμια περιπτωση αυτο που λεω οτι ο παικτης ειναι μπυροκοιλιας και χασογκολης και παιζει με βυσμα

El pastelador - 20/4/2016 21:14

Σημερα δν ειδαμε μπαλαρα σε καμια περιπτωση αλλα δν ειδαμε και τα χαλια του παναιτωλικου οπου δν μπορουσαμε να δωσουμε δευτερη πασα και πονεσανε απιστευτα τα ματια μας,η ομαδα θελει πολλες μεταγραφες 6-7 οπως εχω ξαναπει για να καταφερει να κανει κατι σοβαρο του χρονου και να μην ειναι κομπαρσος οπως φετος,ελπιζω την αλλη εβδομαδα να ξορκισουμε και τη καταρα των εκτος εδρας ματς

AzzuRius - 20/4/2016 21:14

Σήμερα η ομάδα έκανε τα αυτονόητα... αυτό περίμενα από το Στέλιο... και αυτό έκανε!! Αυτή τη στιγμή αυτό χρειαζόμαστε.. να παραμείνουμε στα βασικά του ποδοσφαίρου και να τα κάνουμε όσο το δυνατόν αλάνθαστα.. Σε αυτό έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στο Στέλιο. Με χαροποίησε που οι παίχτες ξεπέρασαν με μία νίκη, το ΣΟΚ από την εθελούσια μεθοδευμένη αποχώρηση του Ουρουγουανού.. Στο περιστέρι χωρίς κόσμο θέλω μεγαλύτερη νίκη με 2-0. Ο Μανωλάς θα το διαχειριστεί σωστά γιατί ξέρει... Αδέρφια, μερικές... Συνέχεια φορές όταν δεν σου βγαίνει τίποτα το σύστημα λέγεται "Back to Basics" όποιος έχει παίξει μπάλα σε υψηλό επίπεδο καταλαβάινει τι λέω.. Πάμε ήρεμα!!!

IamDimitra - 20/4/2016 21:13

Οπως επαιξε σημερα η ΑΕΚ ειχε παιξει και με τον Ηρακλη στο πρωταθλημα και του εβαλε 5 γκολ με προπονητη τον Στελιο Μανωλα , ειδα τους παιχτες χωρις ανχος να παιζουν ψυχωμενα επι 90 λεπτα και με ωραια κυκλοφορια μπαλας , οφειλετε στον Μανωλα αυτο ?? δεν μπορω να καταλαβω , θα μου πειτε οτι σημερα ειχαν και κινητρο , ισως να ειναι και το κινητρο για εναν τελικο για κουπα , εχω χασει λιγο την μπαλα με την ΑΕΚ το τελευταιο μηνα , με το 1-0 και με την... Συνέχεια αναλογη εμφανιση θα περασουμε τελικο , σημερα ωραια μπαλα επαιξε ο Μανταλος μαζι με τον κορυφαιο του γηπεδου ΣΙΜΟΕΕς

dimerits - 20/4/2016 20:44

Στην Β' Εθνική που παίζαμε στο κύπελο με τον Ατρόμητο έφαγε 3 χαλαρά σήμερα κλάφτα χαράλαμοε είμαστε

akisaekara - 20/4/2016 21:13

ante re γαυρε από δω..αλλοματς ειδες..δεν ημασταν κ τέλειοι αλλα είχαμε 3-4κλασσικες ευκαιριες για περισσοτερα γκολ!ολο γκρινια..ελεος ειστε

aek_ptolemaida - 20/4/2016 21:01

Ναι αλλά τότε είχαμε Δέλλα κόουτς, σήμερα Δέλλα είχαν αυτοί. Συμπέρασμα; Δεν ξέρω, μπερδεύτηκα! :-P

Teodor - 20/4/2016 21:11

πανω απο ολα η ΑΕΚ !!Ας αφησουμε σημερα τη γκρινια!

agabak - 20/4/2016 21:11

Ρε παιδια καταλαβαινω την επιμονη για το Τζιμπουρ και πραγματι ειναι κακος και ειχε ενα πολυ κακο τελειωμα, αλλα πηδαγε σε καθε γιομα μονος του και κερδισε πανω απο 10 πλαγια και απομακρυνσεις που πηγαν σε παιχτη μας απο τους αμυντικους, ενω ηταν αρκετα κινητικος. Δεν προσπαθω να τον δικαιολογησω ουτε θελω να πω οτι ηταν σωστο που εμεινε εκτος αποστολης ο Πεκχαρτ αλλα οποιος εχει παιξει επιθετικος σε 11χ11 καταλαβαινει τη βρωμικη δουλεια που εκανε διεκδικωντας μπαλες σημερα ο... Συνέχεια Τζιμπουρ. Κερδισαμε 1-0 μετα απο οσα τραγελαφικα εγιναν χθες, κριμα ειναι να καθομαστε να γκρινιαζουμε τωρα. Η ομαδα θελει ηρεμια.

ths_aek_ton_taraxo - 20/4/2016 21:05

Ρε Μαρθες ο προπονητης εφυγε απτο ξενοδοχειο τελευταια στιγμη και παρολα αυτα το πηραμε το ματσακι...εχετε καταλαβει τι μεσολαβησε σε χρονο τετε μεχρι το παιχνιδι.....μπραβο στον Στελιο και στους παιχτες....φορτσα ΑΕΚΑΡΑ.....ααααα και αυριο μη πατε για ψωμι εβαλε γκολ ο μανταλος πανε οι φουρνοι....

Καλοπροαιρετο αστειο περαστικα και καλη συνεχεια στον Πετρο

dimerits - 20/4/2016 21:02

Δηλαδή για να κάνουμε ομάδα θα περιμένουμε όταν και άν γίνει εξυγίανση κλπ??? Για να έχουμε ένα φυσιολογικά σωστό ρόστερ θα πρέπει να περάσουν καμία 10αρια ακόμα χρόνια???? Πάτε καλά αν δεν μπορούν να το πουν εμείς στηρίξαμε και στηρίζουμε με όσες δυνάμεις έχουμε αλλά δεν αντέχουμε και κοροίδια να μας λένε ερχόμαστε και να βλέπουμε τσίρκο να ξεφτιλιζόμαστε από την Τελευταία ομάδα και να μας κάνει πλάκα ο Κομπότης είναι δυνατόν??? Το ερχόμαστε να το πουν μετά όταν γίνει... Συνέχεια φυσιολογική ομάδα όχι τώρα

MAX . - 20/4/2016 20:56

Κυριε Dusan,γιατι ο Πεκχαρτ οχι μονο δεν επαιξε σε ενα παιχνιδι που ηταν στα μετρα του,αλλα ηταν και εκτος 18αδας;...

Nikdi21 - 20/4/2016 21:01

Μανωλά θες να πεις

MAX . - 20/4/2016 21:34

Dusan...

dragan - 20/4/2016 21:09

Ξερει τι λεει ο max

Nikdi21 - 20/4/2016 21:27

Δεν ξέρει

MAX . - 20/4/2016 21:37

Γεια σου ρε nik_di2006,αλανι

ναπολιτανος21 - 20/4/2016 21:00

Λυση συμβολαιου στον Τζιμπουρ να τελειωνουμε, 10 επαφες εκανε και 15 λαθη. Το καταφερε και αυτο, προκλητικα κακο τελειωμα χωρις να τον πιεζει κανενας. Εξαφανιστηκε ο Πεκχαρτ που αν ηταν σημερα μεσα θα εκανε τουλαχιστον τα βασικα και θα βρισκαμε χωρους εκτος απο καποιο γκολ με κεφαλια που θα εκανε για πλακα απεναντι στον Κοντοε.

Nikdi21 - 20/4/2016 21:00

Προπονητές του υπολογιστή όλοι αφήστε την ΑΕΚ σε αυτούς που ξέρουν καλύτερα απο κάθε άλλον στην Ελλάδα πως θα την κάνουν πρωταγωνίστρια

Για πρώτη φορά υπαρχει σοβαρή δοιηκηση κ ελπίζω να μείνει σταθερή στο αρχικό της πλάνο

giorgosadv - 20/4/2016 20:59

Μετα απο οσα προηγηθηκαν το τελευταιο διαστημα καλα ειναι και με το 1-0. Γινανε 2-3 φασεις για κατι καλυτερο, αλλα τουλαχιστον δεν καναμε εμετο για 90 λεπτα. Μακαρι να πετυχουμε το καλυτερο δυνατο στο τελος της χρονιας

500km - 20/4/2016 20:57

Έχω δει και χειρότερα ματς...

O XSEROLAS - 20/4/2016 20:57

TIΓΡΗ ΞΑΝΑ ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΝ ΣΙΜΟΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ..ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΕΩΣ ΤΟ 2060!!!!!

christos_aek - 20/4/2016 20:57

Ο αλλος λεει σούταρε στα περιστέρια, ρεεε με το περιστερι παίζαμε

agabak - 20/4/2016 20:54

Τίγρη κλείσε το Μπάρκα χθες. Εξαιρετικός και βγάζει εμπειρία στο παιχνιδι του δυσανάλογη της ηλικίας του.

michalis - 20/4/2016 20:53

Ρε παιδιά, διαβάζω τα σχόλια μερικών από εδώ μέσα και απορώ. Έχετε καταλάβει ποιο πρωτάθλημα βλέπετε; Πώς έχετε απαίτηση για ομάδα τύπου αγγλίας ή ισπανίας στο ελληνικό πρωτάθλημα; Δεν βλέπετε ποια είναι η ποιότητα του πρωταθλήματος;

Η ΑΕΚ είναι σε σωστό δρόμο, έχει για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια σοβαρή διοίκηση που γνωρίζει προσκήνιο και παρασκήνιο. Ένα μόνο χρειάζεται: ΥΠΟΜΟΝΗ. Το φάγαμε τον γάιδαρο άλλωστε, στην ουρά θα... Συνέχεια κολλήσουμε;

dimerits - 20/4/2016 20:52

Αν θέλουμε να φτιάξουμε ομάδα γιατί ομάδα δεν έχουμε επιπέδου ΑΕΚ και όχι κάτι σαν ΑΕΚ 1 Προπονητής και 2 Παίχτες διαφορετικά θα τσακονώμαστε μεταξύ μας και το εργόμαστε θα γίνει εφιάλτης τπτ άλλο Προπονητής και παίχτες όλα τα άλλα είναι λόγια για να αγαπιόμαστε

αρρώστιαΑΕΚ - 20/4/2016 20:52

κάνε το 2-0 ρε τζιμπούρ γμτ σου..

geostam21 - 20/4/2016 20:38

O Γροντης παιδια ειναι αρκετα καλος, χαιρομαι μιας και ειναι δικο μας παιδια και εις ανωτερα!!!

kris - 20/4/2016 20:52

Τι να σου πω, αν σημερα ειναι καλος τοτε οταν ειναι κακος τι κανει; σερνεται;

Λεμε για εμας αλλα ο ατρομητος ειναι επιπεδου Μανδραικου

gem21r - 20/4/2016 20:49

Να κοιταξει ο μελ να δωσει κανενα πριμ για 2η θεση γιατι ειναι πολυ εριστικοι ορισμενοι...

christos_aek - 20/4/2016 20:51

Μήπως να του πει καλυτερα τελευταία ευκαιρια σας αλλιώς δρομο

dimerits - 20/4/2016 20:48

Από δικαιολογίες σκίζουμε αν ιέλουμε όμως να κάνουμε κάτι και να πετύχουμε σοβαρούς στόχους πρέπει να αφήσουμε τις δικαιολογίες και να δούμε πως θα φτιάξουμε ομάδα σοβαρή και όχι αυτό το πράμα που το λέμε ομάδα αμ δε μόνο ομάδα δεν είναι αυτή είναι η αλήθεια όσοκαι να πονάει

500km - 20/4/2016 20:47

Ο Δέλλας σημειώνει α λα Αρχοντίδη για τους παλιούς...

dimerits - 20/4/2016 20:46

Ναι τώρα μας φταίνε οι διαιτητές τα σημαιάκια οι γραμμές αντί να βλέπουμε τα χάλια μας βρίσκουμε δικαιολογίες αμ έτσι δεν πάμε πουθενά

kris - 20/4/2016 20:46

Ευτυχως που παιζει και ο τζιμπουρ και βλεπουμε ωραιο κικ μποξινγκ

Trixordos - 20/4/2016 20:31

Οτι και να πεις για την φετινή ΑΕΚ μονο γκρινια και dislike παίρνεις. . Λογικό ρε παιδια τι αλλο να αντεξουμε επιτέλους.. ποιον να εμπιστευτείς? .. στο πρωτάθλημα που ο μπυροκοιλιας Λετο κανει παπάδες. . Που ο Μπεργκ φαίνεται Μεσι.. που ο γαυρος το τελειώνει με 1 ήττα. . Ο συγκεκριμενος γαυρος απο την ΑΕΚ του Σκοκκο και του Μπλανκο οχι παλια καλη ΑΕΚ η απο το ΠΑΟ του Σισε και του Σίλβα θα χανε μεσα εξω για πλακα.. ο γαυρος αυτος που ειναι μια μικρομεσαία ομαδας παλιας σούπερ λιγκας.. και... Συνέχεια φαίνεται Μπαρτσελονα επειδη οι υπόλοιποι ειναι Β Εθνικης στην καλυτερη.. σε αυτο το πρωτάθλημα ηρθαμε ξεχρεωμενοι και ειμαστε κομπάρσοι. . Αυτα που λεω δεν ειναι υπερβολες παιδια.. στα περσινα ημιτελικά κυπέλλου ηταν 4 ομαδες της β εθνικης.. εχει ξαναγίνει ποτε ιστορικά?

geostam21 - 20/4/2016 20:45

Διαφωνω καθετα φιλε ο Ολυμπιακος εχει πολυ καλη ομαδα φετος απο τις καλυτερες που ειχε τελευταια. Τωρα θα μου πεις γιατι δεν εκανε τιποτα στην Ευρωπη, αλλα εκει παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες και ας ακουστει καπως θεωρω πως οι παικτες του γαυρου υποτημισαν την διοργανωση...

Trixordos - 20/4/2016 21:08

Ο Ολυμπιακός ειναι φτιαγμενος καθε χρονο να σκιστεί για 2-3 παιχνίδια στην Ευρώπη με εμπορικα ονοματα για να μοσχοπουλησει παιχτες.. τιποτα αλλο.. σου ειπα επιχειρημα.. ο Λετο νεος τοσο καλος δεν φαινοταν.. και γενικα έρχονται παιχτες με βιογραφικό της πλακας και εδω κανουν πλακα.. στον Ολυμπιακο επαιζαν Ριβαλντο.. Καρεμπε.. Τζιοβανι.. Μελμπεργκ κ.α στην ΑΕΚ Παπασταθο.. Ριβαλντο.. Σκοκο.. Ζηκο.. Αλβες κ.α στον ΠΑΟ Σιλβα.. Σισε.. κ.α και τωρα το μεγαλυτερο όνομα του γαυρου ειναι ο... Συνέχεια Κασαμι και ο Μιλιβογιεβιτς κι ο Παρντο κι ο Φορτουνης κι ο Ιντεγε.. με τι επιχειρημα θεωρεις ομαδαρα τον Ολυμπιακό οταν οι υπολοιποι ειναι σε επιπεδα ερασιτεχνικου

christos_aek - 20/4/2016 21:14

Τι λες ρε φιλε; Ειναι πλήρεις παντου εχει τέρμα που για μενα ειναι μεσα στους 10 καλύτερους στην Ευρωπη!Μην λεμε Ότο θελουμε μείον 31 σ εχει

Trixordos - 20/4/2016 21:42

Ελα με κουράσατε. . εγω ειμαι στο -31 δεν ειναι αυτος στο +31 αυτο λεω τι δεν καταλαβαινεις?.. εγ ειμαι χάλια κι αυτος φαίνεται Μπαρτσα..

christos_aek - 20/4/2016 21:57

Trixordos οπως το θετεις δικιο εχεις,νταξει δεν σε βαλαμε και να σκαψεις :)

christos_aek - 20/4/2016 21:48

Trixordos αν ετσι σωστα τα λες

christos_aek - 20/4/2016 20:45

Δεν ξερω για εσας αλλα οποτε παει η μπαλα στο τέρμα μας ενα άγχος το εχω

agabak - 20/4/2016 20:44

Η ομάδα δείχνει σπασμένη και κουρασμένη απο το 70 και μετα... Ανησυχητικό...

ceasar - 20/4/2016 20:43

Αυτη η κοπελιά τέσσερα ανύπαρκτα offside έδωσε! 100% επιτυχία! Και τρία κόρνερ για την ΑΕΚ τα έδωσε άουτ.

500km - 20/4/2016 20:38

Ωχ, τον ξιφία έβαλε;...προσοχή θέλει...

tsen21 - 20/4/2016 20:36

Να μασάς κ να φτινης είναι.. Ας βάλαμε γκολ....

El pastelador - 20/4/2016 20:28

Καληνυχτα παιδια αυτοι για να βαλουν γκολ πρεπει να κανουν αιτηση στο θεο να κοιμηθει για λιγο,αμα ειμαστε τυχεροι μπορει και να γινει

Vicool - 20/4/2016 20:36

μπηκε φιλε κ πανω που πηγα να κλεισω τα ματια μου!

El pastelador - 20/4/2016 20:43

Τωρα που κοιμηθηκε ευκαιρια και για δευτερο :P

ναπολιτανος21 - 20/4/2016 20:35

ΓΚΟΟΟΟΛ ναι ρε Μανταλε αντε ρε ν ξυπνησουμε λιγο

dimerits - 20/4/2016 20:35

Δηλαδή αυτοί για να κερδίσουν θα πρέπει να κάνουν αίτηση στο Δημόσιο έλεος πια, είναι πιο αργοί και από χελώνα

500km - 20/4/2016 20:34

Αυτό το σέντερ-μπακ του Ατρόμητου μη τυχόν και δεν τον πάρουνε το καλοκαίρι...

dimerits - 20/4/2016 20:34

Το ρόστερ ξαφνικά έγινε για τα πανηγύρια πολύ περίεργα πράγματα συμβαίνουν στην ομάδα πολύ περίεργα. Αδιάφροι παίχτες περπατάνε λεσ και κάνουν αγγαρεία κάτι δεν πάει καλά.............

christos_aek - 20/4/2016 20:33

ΑΝΑΣΤΑΣΗ

kris - 20/4/2016 20:33

Γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ

johnkitrinomavros21 - 20/4/2016 20:32

συγνωμη,αλλα δεν ειναι ΑΕΚ αυτο που βλεπω(μονο ο σιμοες σημερα ειναι καλος)

Trifon - 20/4/2016 20:32

Ήμαρτον. ...

dimerits - 20/4/2016 20:31

Μιλάμε η απόλυτη ξεφτίλα η Απόλυτη β ιέλω να δω όλους αυτούς που όταν λέγαμε για παιχτες και ελλείψεις αμέσως έκαναν dislike σας αρέσει αυτή η ξεφτίλα???

500km - 20/4/2016 20:28

Εντάξει, ας τους κρατήσουνε και για του χρόνου, με τόση ανεργία που να βρούνε δουλειά σε οικοδομή.

kris - 20/4/2016 20:23

αδερφια, ξερει κανεις πως περναει ο πονος απο τα μάτια?

christos_aek - 20/4/2016 20:26

Κλείνεις τβ πας για καφε

j_roman_r - 20/4/2016 20:16

Προβλέπω αναγένηση Ράφικ... Επίσης προβλέπω πολλά dislike... : )

kris - 20/4/2016 20:25

Μεσα επεσες πητ παπαδακο

j_roman_r - 20/4/2016 21:01

χαχαχαχχα!!!το παιχνίδι το βλέπω μόνος στο σπίτι και στο τετ-α-τετ φώναζα ''δικαίωσε με'' αλλα π@πάρι@... Τουλάχιστον έπιασα 1/2, 50%...

dragan - 20/4/2016 20:16

Βγαλε βαργκας κ βαλε τον κοντο

500km - 20/4/2016 20:23

Ποιόν κοντό απ' όλους;

500km - 20/4/2016 20:21

Σε αργή κίνηση το δείχνει η TV?...αυτοί περπατάνε.

dragan - 20/4/2016 20:18

Εχουμε κανει μαγκες ολους τους τερματοφυλακες

Μονοι μας τα χανουμε

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 20/4/2016 20:12

Ρε Μπαρμποσα........εχει τελειωσει το.........κυνηγι, τα "αναψες" τα.....περιστερια...!

Αν χανετε τετοια, ποια θα βαλετε..?

El pastelador - 20/4/2016 20:10

Tι κανεις ρε μπαρμποσα?Μια αυτος μια ο μανταλος,καλα καποιος σε αυτη την ομαδα να μπορει να σκοραρει υπαρχει τελος παντων αν ειναι δυνατονννν

XarouhsBielsa - 20/4/2016 19:56

Ωραία η επόπτης! Να τα λέμε και αυτά.

Dikefalos2 - 20/4/2016 20:10

Αν δεν κανω λάθος, και με βαζελο αυτή Ήταν. Σκληρό μωρό

an0nymous - 20/4/2016 19:59

μόνο λάθη είναι η γκόμενα..

christos_aek - 20/4/2016 20:03

Αλλο αυτο,για ωραια ειπε

dennis_aek - 20/4/2016 20:06

βαλτο ρε μανταλε δεν χανεται αυτο......

specteR21 - 20/4/2016 20:01

Γιατι? γιατι σημερα εκτος ο πεκχαρντ του ταιριαζει απιστευτα αυτο το παιχνιδι ας τον επερνε τουλαχιστον στην αποστολη

frijidpink21 - 20/4/2016 20:05

Ιδια απορία είχα

dtsioux - 20/4/2016 19:59

Εγω την βλεπω ανευρη την ομαδα σαν να εχουν χασει την ορεξη τους για μπαλα.Ο Βαργκας περπαταει και οταν χανει τη μπαλα κοιταει αλλου,εχουμε κανει καμια 20αρια σεντρες και εχουμε παρει δυο κεφαλιες.Στελιο αμα οαιζουμε με σεντρε βαλε Πεκχαρτ μπας και παρουμε καμια κεφαλια.

kris - 20/4/2016 20:03

Ο πεκχαρτ δεν ειναι στην αποστολη.

Trixordos - 20/4/2016 19:44

Αυτο δε λέγεται ατυχία δεν ξερουμε πως να βαλουμε γκολ.. λιγο πριν το τελικο σουτ δειχνουν σαν να το παρατάνε σα να ναι ικανοποιημενοι που τα υπόλοιπα τα εκαναν σωστα

ναπολιτανος21 - 20/4/2016 20:01

Το εχουμε ξαναπει φοβουνται να σουταρουν,δεν ξερω αν αυτο δουλευουν στην προπονηση (δηλαδη μονο γκολ απο σεντρα η με την μπαλα στα διχτυα) αλλα δεν γινεται αμα εισαι στο ημικυκλιο με χωρο να μην το κανεις. Ακομα και στην περιοχη εχουν βρεθει με χωρο σε προηγουμενα παιχνιδια και εψαξαν την σεντρα.

El pastelador - 20/4/2016 19:47

Δν ξερουνε να βαλουνε γκολ ρε φιλε,στις 5 καραμπινατες φασεις αμα δν ειναι μεσα ο βαργκας σε αυτες οι αλλοι θα βαλουν την μια και αν

φονικό χαμόγελο - 20/4/2016 19:49

η ομάδα σαν να μην έχει κίνητρο.. έχει ξεφουσκώσει τώρα που κρίνονται όλα.. πραγματικά κρίμα να πάει στράφη η χρονιά στο πιο κρίσιμο σημείο.. έχουν αφεθεί όλοι στη μοίρα τους.. δεν έχει παίκτες που να πάρουν πάνω τους την ομάδα.. με Μάνταλο που να πας βιαστήκανε όλοι να τον χρίσουν ηγέτη.. ας έριχνε κάναν Κρισάντους σήμερα δηλαδή με Πέκχαρτ Τζιμπούρ Αραβίδη τί το καλό είδαμε σε όλα αυτά τα ματς?

steve_leo_beleck - 20/4/2016 20:00

Δε τον βάζει μη τον δουν και τον πάρουν..άμα προσέξεις το γηπεδο είναι γεμάτο σκαουτερς για τον Χρυσανθο!

ismaelblanco18 - 20/4/2016 20:00

Ρε κοπελιά, κανένα οφ σαιντ θα πιάσεις σωστά;

Υ.Γ. Κατα τα άλλα, 2-0 το ματσάκι στο 2ο... ;)

ismaelblanco18 - 20/4/2016 19:59

Ρε κοπελιά, κανένα οφ σαιντ θα πιάσεις σωστά;

Υ.Γ. Κατα τα άλλα, 2-0 το ματσάκι στο 2ο... ;)

kris - 20/4/2016 19:59

Δηλαδη αν ηταν καλα ο Ζουκουλινι θα τον ειχαμε στην εξεδρα???

Ειμαστε για γελια και για κλαματα

christos_aek - 20/4/2016 19:43

Αν ειχα ενα φορ και δυο παικταραδες στα πλαγια το 3-0 θα μπορουσε να ηταν σκορ ημιχρονου

ChristosAEK - 20/4/2016 19:59

1 παικταρα στα πλαγια. Μια χαρα παιζει ο Μπαρμποσα σημερα (και γενικα κανει για ΑΕΚ).

christos_aek - 20/4/2016 20:01

δεν κανει αδερφε δεν μπορει να πατησει περιοχη και ενω του ερχεται η μπαλα στο κεφαλι κανει πασα στο τερμα

ChristosAEK - 20/4/2016 20:11

2 παικταραδες στα πλαγια χρειαζομαστε γενικως. Δικη μου αποψη ειναι οτι ο Μπαρμποσα μπορει να ανταπεξελθει ως βασικος σε μια πρωταθληματικη ΑΕΚ. Ειναι παικτης γραμμης και γι αυτο, δεν παταει πολυ περιοχη.

ΥΓ. Την ωρα που τα εγραφα ο Μπαρμποσα εχασε ευκαιρια απο το μισο μετρο ολομοναχος :P

christos_aek - 20/4/2016 20:29

Θελω πλάγιο σαν το Βιερίνια καλα σκάω

christos_aek - 20/4/2016 20:09

Καταλαβες γιατι δεν κανει: Δεν χανετε αυτο

kris - 20/4/2016 19:51

κι αν η γιαγια μου...

ths_aek_ton_taraxo - 20/4/2016 19:58

Ας μη γκρινιαζουμε με το αποτελεσμα παιζουνε καλα και το γκολ θαρθει .......ισως αν μπει ο τζιμπουρ και ειναι οπως με λεβαδειακο να βαλουμε ενα τουλαχιστον ...αιντε να δουμε

christos_aek - 20/4/2016 19:57

Δυο πραγματα κανουν μπαμ δεν υπαρχουν πλαγιοι να πατησουν περιοχη και κανουμε ολο σεντρες και δεν υπαρχει Φορ να κανει το γκολ

ναπολιτανος21 - 20/4/2016 19:57

Αλλη ορεξη σημερα η ομαδα, λειπει η αποτελεσματικοτητα και πιστευω θελει Πεκχαρτ το παιχνιδι. Υπαρχει ενα κενο μεταξυ αμυνας και κεντρου οταν αμυνομαστε που δινει χωρο για σουτ στον Ατρομητο και πρεπει να το προσεξουμε. Ο Ατρομητος εχει γρηγορες επιστροφες οταν χανει μπαλα και 11 παικτες πισω απο την μπαλα στην αμυνα του. Κατα τ'αλλα ειμαστε σιγουρα καλυτεροι και με ενα κλασικο σεντερ φορ πιστευω θα μπει το γκολ

Aek_Samos - 20/4/2016 19:56

Δεν εχουμε φορ που να κανει σωστες κινησεις για καθετες μπαλιες, ολο απο τα πλαγια

bladerunner1924 - 20/4/2016 19:55

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΠΕΚΧΑΡΤ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΤΑ ΣΑΠΑΚΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΝΤΡΟΠΗ!!!!

an0nymous - 20/4/2016 19:52

Παίζει καλά η ομάδα.. στο πρώτο ημίχρονο καλή είναι, πρεσάρουν τρέχουν, βγάζουν φάσεις μια χαρά το γκολ λείπει μόνο ελπίζω να έρθει στο δεύτερο ημίχρονο


ο διαιτητής χωρίς λάθη μέχρι στιγμής.. μόνο οι βοηθοί του είναι για κλάματα..

christos_aek - 20/4/2016 19:54

Ποιες φασεις λες; Δυο εκανες και μια ο α Ατρομητος κατοχη μπαλας εχεις οπως και στα προηγουμενα παιχνιδια

an0nymous - 20/4/2016 20:00

δύο φάσεις έκανα κια μια ο ατρόμητος;;;;; ΚΑΙ ΜΙΑ Ο ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ;;;; δεν θυμάμαι καν να πάτησε περιοχή ο ατρόμητος.. ούτε σουτ στο τέρμα δεν έχει και μου λες ότι έκανε και φάση; ..κάνα παλιό ματς θα βλέπεις φίλε.. εμείς είχαμε 3-4 ευκαιρίες για γκολ.

m_pavlis - 20/4/2016 19:54

Κοινές διαπιστώσεις. Κατοχή 80%. Σουτ 0. Παίζουν απο τα άκρα και έβγαλαν τουλάχιστον 5 καλές σέντρες. Χωρίς Σέντερ φορ παίζουμε. Τα βλέπουμε εμείς οι αδαείς..... Οι υπεύθυνοι δεν μπορούν να τα δουν

m_pavlis - 20/4/2016 19:53

Κοινές διαπιστώσεις. Κατοχή 80%. Σουτ 0. Παίζουν απο τα άκρα και έβγαλαν τουλάχιστον 5 καλές σέντρες. Χωρίς Σέντερ φορ παίζουμε. Τα βλέπουμε εμείς οι αδαείς..... Οι υπεύθυνοι δεν μπορούν να τα δουν

Tk_21 - 20/4/2016 19:49

Μακαρι να βγω ψεύτης αλλα προβλέπω να πέρνει αποτέλεσμα ο Ατρόμητος.αυτος ο ντιντακ τι χαλι; Ουτε βα στρίψει δεν μπορει.

christos_aek - 20/4/2016 19:53

Το προβλημα δεν ειναι το αποτελεσμα αλλα ν αρχισουμε να βαζουμε γκολ δεν ειναι ενα παιχνιδι μπορεις να κερδισεις και στο δευτερο το γκολ πως θα μπει;

j_roman_r - 20/4/2016 19:52

Ο Βάργκας σήμερα δεν τραβάει. Μήπως να βγει στο ημίχρονο??? Δεν μπορούμε να τον έχουμε μέσα να χαλάει μερικές προσπάθειες με την ελπίδα ότι θα έχει πάλι μια αναλαμπή της στιγμής

xanoumaki - 20/4/2016 19:52

Η προσωπολατρεια και τα παραμυθακια του τιγρακου που σιγα σιγα ολα ξεφουσκωνουν..

adriano - 20/4/2016 19:52

Άδειο το γήπεδο.

Πού είναι ο κόσμος μας ;;;

Πού είναι οι Αθηναίοι οπαδοί μας ;;; Κοιμούνται ;;;; Δεν ντρέπονται λιγάκι ;;;... Συνέχεια

Πλάκα κάνω...

aek_cy14 - 20/4/2016 19:52

Ορεξάτη η ομάδα, αλλά λείπει το γκολ. Τώρα να δούμε στο β.

italos - 20/4/2016 19:51

Με τον ανύπαρκτο το Βαργκα, περιμένουμε προκοπή...

ChristosAEK - 20/4/2016 19:47

Επιτέλους, πρεσάρουμε! Αλλά, δεν μπαίνει το γκολ.

christos_aek - 20/4/2016 19:50

Ποσες φασεις εκανες; Τρια σουτ στο τερμα εχεις

cataek - 20/4/2016 19:48

Δηλαδη ,τι ακριβωs ειναι αυτο που βλεπετε και σαs αρεσει...οτι η τριτη μπαλια που αλαζουμε ειναι παντα προs τα πισω????

MAX . - 20/4/2016 19:32

Ματς φτιαγμενο για τον Πεκχαρτ...Που ειναι ο Πεκχαρτ ρε!!!!!!Δεν ντρεπεστε λιγο;

dragan - 20/4/2016 19:42

Απο δω κ περα θα κανει παρεα στον γκας

MAX . - 20/4/2016 19:49

Και θα ξεφτιλιστουμε για τον Βελλιο...οπως στο λεω.Αλλοι θα τον παρουν

El pastelador - 20/4/2016 19:46

To οτι ειναι ο τσιμπουρ στο παγκο και οχι ο πεκχαρτ λεει πολλα για το πως παρθηκε αυτη η επιλογη

AEK Frankfurti - 20/4/2016 19:37

Μόνο αυτό που δεν μου αρέσει είναι που παίζει ο Αραβίδης στην κορυφή !ενταξη τρέχει , πρεσάρει αλλα δεν είναι επιθετικός ρε γμτ

Dikefalos2 - 20/4/2016 19:46

Επιθετικός είναι, απλά όχι σέντερ φορ.

bladerunner1924 - 20/4/2016 19:46

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΚΧΑΡΤ ΡΕ!!!!

Dikefalos2 - 20/4/2016 19:42

Το ατρόμητο δεν θα πάρε καμία κίτρινη;

AekarasY1924 - 20/4/2016 19:38

Εχουμε γεμίσει με χασογκοληδες. Γεια σου σε τίγρη. Έναν γκολτζη θέλαμε ένα χρόνο τώρα, αλλά τίποτα. Φυσικά τον γκολτζη τον πληρώνεις με ευρώ...

kris - 20/4/2016 19:36

Ελκυστικα παιζουμε αλλα χωρις κανονικο σεντερ φορ γκολ δε βαζουμε. Και διατησια ελεινη παλι

m_pavlis - 20/4/2016 19:34

Καλα οΣα λέτε. Μια απορία μόνο. Γκολ ποιος θα βάλει...

Trixordos - 20/4/2016 19:32

Και μεσα στο Καραϊσκάκης ελκυστικα παιζαμε .. αντε ηρεμήστε μερικοι.. η 4αρα σε χαλασε ομως ε.. οταν ο στοχος συντομα ηταν η δευτερη θεση ηθελες με αυτους τους παιχτες να παιζεις και ελκυστικό ποδόσφαιρο και αποτέλεσμα. .

AEK Frankfurti - 20/4/2016 19:30

Παιχνίδι κατοχής με καλούς συνδυασμούς με φάσης μπροστά στο τέρμα , πνίξιμο στον αντίπαλο ...επιτέλους βλέπω αυτά που θέλω να βλέπω απο την ΑΕΚ που μου είχανε λείψει τόσους μήνες !!!

gem21r - 20/4/2016 19:29

Ο Βεργετης ειναι ελευθερος ετσι δεν ειναι?Αξιοπρεπεστατη λυση.Ελληνες ρε βαλτε

Dikefalos2 - 20/4/2016 19:13

Απίστευτο αλλά δεν πονάνε τα μάτια μου

Dikefalos2 - 20/4/2016 19:24

Μπορείς να το πεις και ελκυστικό αυτό που βλέπουμε.

El pastelador - 20/4/2016 19:23

Να βλεπεις το μπαρμποσα να κανεις μια τελεια σεντρα και το λαμπροπουλο να κανει κεφαλια στο πουθενα αντι να καρφωσει τη μπαλα,ε οι καλοι παικυτες θελουν και καλους συμπαικτες αλλιως δν μπορουν να φανουν

gem21r - 20/4/2016 19:23

Το να μην βαζουνε τον πεκχαρτ ειναι οτι πιο κομπλεξικο εχω δει.Μιλαμε ανθρωπακια ειναι εκει στη διοικηση..Τι σου φταιει το παιδι ,αν ξενερωσες με τον πογιετ?Ισα ισα οσες φορες επαιξε βοηθουσε και αμυντικα..

kris - 20/4/2016 19:22

Aν επαιζε ο πεκχαρτ θα το χε κολησει τωρα. Με τοσα κορνερ

agabak - 20/4/2016 19:21

Ασχέτως ποσο έρθουμε επιτελους ορθολογική ενδεκάδα. Χάφ Γιόχανσον Σιμοες και δεκάρι Μάνταλος στη φυσική του θεση. Εξτρέμ τα μόνα εξτρέμ που εχουμε δηλαδη Μπαρμποσα Βαργκας και κορυφή Άραβας. Ορθολογική ενδεκάδα και παίχτες σε σωστές θέσεις. Φαίνεται αυτο. Ειδικα οι τρεις του κέντρου επιτελους παιζουν εκει που πρεπει, και αυτο φαίνεται.

TRex21 - 20/4/2016 19:20

Τον έχει πνίξει το γιολη τον Ατρομητο

AEK Frankfurti - 20/4/2016 19:17

Έχουνε όρεξη και διάθεση ! Ετσι συνεχίστε !!παμε Αεκαρα μου

giorgosadv - 20/4/2016 19:07

Ηδη στο 5λεπτο φαινεται αλλαγη στη διαθεση των παικτων

giorgosadv - 20/4/2016 19:15

Εσυ που εκανες dislike το βλεπεις το ματς; Ηδη γινανε 2 φασεις για γκολ στο 11'

Nikdi21 - 20/4/2016 19:31

80 % κατοχή!!! Σε 30 λεπτά

Kevin_Doyle - 20/4/2016 19:04

Σε ότι εξωαγωνιστική φάση και αν είμαστε, βλέποντας τον Ατρόμητο να παίζει με 10άρι τον Γροντή, πρέπει να νικήσουμε με καθαρό σκορ σήμερα. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες...

Frappogalo_1924 - 20/4/2016 19:06

Εδω βαζει κοντοε στοπερ...

Kevin_Doyle - 20/4/2016 19:12

Αυτό που το πας ; :)

Απλά είπα για τον Γροντή, γιατί δεν έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που τον βλέπαμε με τον Δικέφαλο, εεεε και δεν είναι ότι μας λείπει κιόλας...

Frappogalo_1924 - 20/4/2016 19:24

Σε ολα τα παιχνιδια χαλαει ολο το συστημα.. Ασε που ο Δελλας τουν βαζει ωρες ωρες σε κατι κουλες θεσεις (με ΠΑΟ επαιζε 6αρι...........)

Frappogalo_1924 - 20/4/2016 19:00

Λινκ εχουμε μαγκες?

El pastelador - 20/4/2016 18:54

Ειμαι περιεργος να δω σημερα πως θα παρουσιαστει η ομαδα,ελπιζω να μην φανει επηρεασμενοι και να παρουμε ενα καθαρο 2-0 ας πουμε

αρρώστιαΑΕΚ - 20/4/2016 18:50

πάμε γερά αρρώστια μου

ORION21 - 20/4/2016 18:36

ORION14 - ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΡΕ!!!!!!!!!!!ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!!

specteR21 - 20/4/2016 18:25

με ποια λογικη?????? και μην μου πει κανεις σιγα τον παιχτη αν ηταν ετσι ο φετινος τζεμπουρ (μακαρι να παιξει μπαλαρα σημερα) επρεπε οχι εκτοσ 18αδας να ηταν αλλα εκτος ΑΕΚ και επιπλεον ο πεκχαρντ ειναι καθαρο φορ και ας μην μας αρεσει αυτο.......τον τελευταιο καιρο μονο πικρα

ΜΑΚΑΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ... Συνέχεια
FORZZA AEKΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

aekARAAA - 20/4/2016 18:21

Παιδιά σήμερα έχει κανονικό σχολιασμό?

giorgio aek - 20/4/2016 18:13

Άντε μωρή αρρώστια καλή επιτυχία.

Να βάλετε όλοι τα δυνατά σας, γιατί έχετε ρίξει πολύ τον πήχη και αυτό δεν είναι ΑΕΚ.

Μην δούμε αδιάφορια, να φάτε το χορτάρι, γιατί δεν είναι ο Πογιετ τώρα εκεί να φταίει πάντα ούτε κάνεις άλλος , τώρα θα πάρει και εσάς η μπάλα άσχημα.

kon365 - 20/4/2016 18:10

δηλαδή έκοψε απο την αποστολή τον Πέκχαρτ και πήρε τον Τζιμπούρ;

ΕΠΟΜΕΝΟ